Život

Toma i ja

zilikaka RSS / 02.01.2022. u 16:52

Odrastala sam uz narodnu muziku, volim je i danas. Posebno one nepravilnih ritmova, s juga, il sevdah sa zapada. Volim i da naletim na dobre kafanske muzičare pa da se pustim, da ne pitam šta košta. Najvolijem da onda po spletovima obiđem svuda okolo, od svega po dve-tri, redom polako, pa ako imam sreće pogodi i se ono što se retko čuje a treba i znati izvesti.
Opet, ni tada ni tada nikad, ni kao stotu na redu, ne bih poručila Tomu. Dobro, bih onu što sam sad saznala da je pisao za Silvanu, al samo tu i samo ako mi je cilj da se ljudi okolo razgale, ne za svoju dušu.
I zato me posebno smaralo kad dođu na red sve one tugovanke, Danke i Branke. Nikakvi stihovi i ne baš nekakva muzika. A ume da se otegne...
I sva takva sinoć odgledah film i... da, zaplakala sam. Nema veze što su izmešali vremena, izmislili događaje, uradili su to odlično. Posebno me oduševila muzička ekipa. Lane Moje Tanjug Javlja je vrhunski odradio svoj deo posla.
Istina, nepravedno je u senci ostalo nekoliko odličnih pevača, jer pevati dobro nije lako ali pevati dobro kao neko drugi, da liči po boji, stilu, svemu, to mogu samo najbolji. Imena tih nekih su ostala skrivena, skoro pa tajna, al svaka im čast, svakom od njih. Oživeli su jedno vreme i pogodili žicu i Tomi i Silvani, Tozovcu, Čoli, čak i Pimpeku. Svi su se oni sasvim lepo čuli.
Priča...onako, bajkovito nerealna, ko za film koji će se gledati za Novu Godinu, uz rusku salatu i bajaderu od sinoć.
Kako god, meni je prijalo.
A izgleda da sam samo to i htela da kažem.



Komentari (352)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mentol mentol 15:13 03.01.2022

Re: perspektiva

Milan Novković
tess1
Zna li se konačno zašto mi neki (znate vi koji, na slovo j) nemamo YouTube?

Niste primili booster (neki update nekog browsera - ja sam već zaboravio da li sam i šta radio onomad da bih po munjevitom postupku povratio YouTube)

Ili ste vegetarijanci


Evo, ja vegetarijanac pa imam
I nisam primio buster, posle one dve fasovao virus, bez teških posledica, samo čulo mirisa i ukusa izgubio. Srećom, to mi se desilo u EU pa imam EU ausvajs do aprila, pa ne moram da se busterišem, zato što sam preležao...
tess1 tess1 18:21 03.01.2022

Re: perspektiva

Evo, ja vegetarijanac

Eto sad vraga. :)
mentol mentol 20:20 03.01.2022

Re: perspektiva

tess1

Eto sad vraga. :)


Što reče Bare:
"crnog sam đavla ugrizo za muda"

A kako to nemaš YT? Uopšte ili samo ovde na blogu?
tess1 tess1 21:00 03.01.2022

Re: perspektiva

A kako to nemaš YT? Uopšte ili samo ovde na blogu?

Fino, nema. Bude onako gore kao kod kick68, vidiš.

mentol mentol 21:27 03.01.2022

Re: perspektiva

tess1
A kako to nemaš YT? Uopšte ili samo ovde na blogu?

Fino, nema. Bude onako gore kao kod kick68, vidiš.


Imaš one tri tačkice na pretraživaču. Nađeš desktop sajt i to klikni, onda kopiraš link, izbrišeš naravno ono s iz https-a i pusti nešto dobro
tess1 tess1 21:43 03.01.2022

Re: perspektiva

Imaš one tri tačkice na pretraživaču. Nađeš desktop sajt i to klikni, onda kopiraš link, izbrišeš naravno ono s iz https-a i pusti nešto dobro

Pa ti mene zezaš. :)
mentol mentol 21:49 03.01.2022

Re: perspektiva

tess1

Pa ti mene zezaš. :)

Ne. U gornjem desnom uglu pretraživača imaju tri tačke, otvori se meni, tu klikneš desktop site, ukucaš YouTube.com, nađeš pesmu koju hoćeš, kopiraš link, onda ugasis taj desktop site, dođeš ovde na blog, klikneš YouTube, pejstuješ link, izbrišeš s, na početku iz https-a i to je to

edit. ako koristiš Firefox tri tačke su u donjem desnom uglu.
tess1 tess1 22:02 03.01.2022

Re: perspektiva

onda ugasis taj desktop site, dođeš ovde na blog,

:))

[youtube]http://youtu.be/zrLhWbwmx5M[/youtube]

mentol mentol 22:09 03.01.2022

Re: perspektiva

https://www.youtube.com/watch?v=zrLhWbwmx5M

Ovako treba da izgleda taj link ali moraš na YouTube iz pretraživača sa uključenim desktop site, ne iz aplikacije. Onda izbrrišeš ono s.
mentol mentol 22:13 03.01.2022

Re: perspektiva

tess1 tess1 22:16 03.01.2022

Re: perspektiva

Ma zezaš, pa kako sad može, prije sam pokušavala i na ovaj način i ništa.. Pa dobro gdje si ti? :)

tess1 tess1 22:18 03.01.2022

Re: perspektiva

Mentole, hvala lijepo. :)
mentol mentol 22:20 03.01.2022

Re: perspektiva

Instaliraj Firefox pošto ti iz chrome-a opet uključi aplikaciju.

Ja u Zagrebu:)
mentol mentol 22:21 03.01.2022

Re: perspektiva

tess1
Mentole, hvala lijepo. :)

Nema na čemu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:23 03.01.2022

Re: perspektiva

I nisam primio buster,

Prijavio moderaciji!
tess1 tess1 22:24 03.01.2022

Re: perspektiva

Ja u Zagrebu:)

Fino, i ja ću u Februaru opet malo do ZG i BL.
Nema na čemu.

tess1 tess1 22:30 03.01.2022

Re: perspektiva

Prijavio moderaciji!

Nee :)
mentol mentol 22:31 03.01.2022

Re: perspektiva

srdjan.pajic
I nisam primio buster,

Prijavio moderaciji!

Drukaro!


Fino, i ja ću u februaru opet malo do ZG i BL
.
Ja se nadam da ću što pre u NS. Dosta mi je ove Evrope
Mi smo civilizacija za njih po mnogim stvarima.
tess1 tess1 22:48 03.01.2022

Re: perspektiva

Ja se nadam da ću što pre u NS.

Zamislih se nešto, prvo, nisam bila nikad u NS, ali ne to nego prvo, davno sam ovde primjetila kako nemam osjećaj ili predstavu da je još neko hajde kažem dio bloga osim nas koji pišemo ili komuniciramo i drugo, a to se desilo upravo sad, svjest da smo mi tu sa svih strana svijeta. To je baš onako i lijepo i pomalo strašno. Malo više strašno. :)
Mi smo civilizacija za njih po mnogim stvarima.

Ne znam jel da pitam o čemu je riječ il da gledam svoja posla? :)
tess1 tess1 22:54 03.01.2022

Re: perspektiva

Komuniciramo il šta već ovde radimo. :)
mentol mentol 23:04 03.01.2022

Re: perspektiva


tess1
Ja se nadam da ću što pre u NS.

Zamislih se nešto, prvo, nisam bila nikad u NS, ali ne to nego prvo, davno sam ovde primjetila kako nemam osjećaj ili predstavu da je još neko hajde kažem dio bloga osim nas koji pišemo ili komuniciramo i drugo, a to se desilo upravo sad, svjest da smo mi tu sa svih strana svijeta. To je baš onako i lijepo i pomalo strašno. Malo više strašno. :)


Pa nije ovaj svet tako veliki, koliko ti se čini A Novi Sad svakako treba da posetiš. Životniji i otvoreniji je od Zagreba. Ovde su postali kao neki roboti. Samo posao, keš, ljudi nezadovoljni, uništi im duh EU i HDZ. Glasaću protiv EU ako bude referendum.



Sad ne znam jel da pitam o čemu je riječ il da gledam svoja posla? :)

Bolje ne, time će se baviti nadležni organi. Ako im se bude dalo... Ipak sam ja Srbin


tess1 tess1 23:13 03.01.2022

Re: perspektiva

Glasaću protiv EU ako bude referendum.

Ako ovo nije Okamova oštrica, ne znam šta je.. :)
Bolje ne, time će se baviti nadležni organi. Ako im se bude dalo... Ipak sam ja Srbin

Dobro, onda budi pametan. :)
mentol mentol 23:25 03.01.2022

Re: perspektiva

tess1
Glasaću protiv EU ako bude referendum.

Ako ovo nije Okamova oštrica, ne znam šta je.. :)
Bolje ne, time će se baviti nadležni organi. Ako im se bude dalo... Ipak sam ja Srbin

Dobro, onda budi pametan. :)


Trudim se, mada malo šta od mene tu zavisi...
tess1 tess1 00:08 04.01.2022

Re: perspektiva

Trudim se, mada malo šta od mene tu zavisi...

Biće sve ok. :)
mentol mentol 02:15 04.01.2022

Re: perspektiva

tess1

Biće sve ok. :)

Hvala na podršci
Biće. Uz mene su i neki dobri ljudi koji mi pomažu oko toga svega... Ako ništa drugo bar sam ovde stekao nekoliko prijatelja i ostaće mi i neke lepe uspomene.
kick68 kick68 02:23 04.01.2022

Re: perspektiva

Fino, nema. Bude onako gore kao kod kick68, vidiš.

Kod mene je tako samo na telefonu, na kompjuteru nemam taj problem. I čak na telefonu vidim lepo video kad kliknem na "pregledaj". Kad kliknem na "objavi", video se izgubi, i dobijem to nešto. Linkovanje je ok, samo mi se sa YT linkom to dešava.
tess1 tess1 08:20 04.01.2022

Re: perspektiva

kick68
Fino, nema. Bude onako gore kao kod kick68, vidiš.

Kod mene je tako samo na telefonu, na kompjuteru nemam taj problem. I čak na telefonu vidim lepo video kad kliknem na "pregledaj". Kad kliknem na "objavi", video se izgubi, i dobijem to nešto. Linkovanje je ok, samo mi se sa YT linkom to dešava.


Sad više ne znam gdje šta radi, ali ovo mi se dešavalo kao kod tebe par puta, evo dva primjera:

Prvi,

1) https://youtu.be/WU4svQMyhKM

2) https://www.youtube.com/watch?v=WU4svQMyhKM (radi)




Drugi je tvoja Josipina pjesma:

1) https://youtu.be/EV-VlS6zok0

2) https://www.youtube.com/watch?v=EV-VlS6zok0



Možda da pitaš nekog od ovih ignoranata po blogu da riješe kvar, nije mi jasno kako mogu gledati i ne pokušati to popraviti.


(Primjetiću još jednom - neće mi nikada biti teško - da i uprokos babi u svedalinkama, Srbi i Hrvati oca nisu zvali babo, ne vjerujem da je Josipa deseta dana nakon snimanja ove pjesme, jer joj bilo cakano, ocu se obraćala sa babo Jure. Jednostavno ne postoji smisao u tome.)
tess1 tess1 08:20 04.01.2022

Re: perspektiva

Uz mene su i neki dobri ljudi koji mi pomažu oko toga svega...

Najbolje da nam ipak ispričaš sve. Zezam se. :)
kick68 kick68 16:31 04.01.2022

Re: perspektiva

... i samo izbaciš S iz https. Možda da prestanem da koristim telefon za blogovanje, ionako mi ne ide:)) Svako malo kliknem greškom na Obavesti moderatora opciju, pa onda ovo...
Aman, čest uzvik u sevdalinkama. Za Hrvate ne znam, ali u Srbiji se termin babo zaista ne koristi u obraćanju, ili bar ja nikad nisam čula. Izraz je dakako poznat iz poslovica (e.g.: Ni po babu, ni po stričevima) i iz narodne poezije.
Kod mene se narodnjaci nisu skoro nikad slušali, pa tako ni ja nemam naviku. Otac je voleo izvornu i sevdalinke, majka je to mogla da toleriše, a slušala je zabavnu i šlagere.
Meni je kad sam bila dete sve to bilo beskrajno dosadno. Mislim da sam jedina u razredu znala ko je Himzo Polovina a ko Nada Knežević.

Sviđala mi se ta pesma i kad nisam znala šta su to sejmeni, jedino sam slutila da nije ništa dobro:)). Bilo mi je nekako milo što ih je Marko dobro namučio pre nego što su ga uhitili:)) Mislim da su istu pesmu pevali i Cune i Himzo, a mnogo mi se sviđa i ova Josipina verzija. Ona jeste jazz pevačica, ali može bukvalno sve da peva: Omere dilbere
https://youtu.be/6M692ZZfDpA
softelectronics_e softelectronics_e 17:30 04.01.2022

Re: perspektiva

kick68
... i samo izbaciš S iz https. Možda da prestanem da koristim telefon za blogovanje, ionako mi ne ide:)) Svako malo kliknem greškom na Obavesti moderatora opciju, pa onda ovo...
Aman, čest uzvik u sevdalinkama. Za Hrvate ne znam, ali u Srbiji se termin babo zaista ne koristi u obraćanju, ili bar ja nikad nisam čula. Izraz je dakako poznat iz poslovica (e.g.: Ni po babu, ni po stričevima) i iz narodne poezije.
Kod mene se narodnjaci nisu skoro nikad slušali, pa tako ni ja nemam naviku. Otac je voleo izvornu i sevdalinke, majka je to mogla da toleriše, a slušala je zabavnu i šlagere.
Meni je kad sam bila dete sve to bilo beskrajno dosadno. Mislim da sam jedina u razredu znala ko je Himzo Polovina a ko Nada Knežević.

Sviđala mi se ta pesma i kad nisam znala šta su to sejmeni, jedino sam slutila da nije ništa dobro:)). Bilo mi je nekako milo što ih je Marko dobro namučio pre nego što su ga uhitili:)) Mislim da su istu pesmu pevali i Cune i Himzo, a mnogo mi se sviđa i ova Josipina verzija. Ona jeste jazz pevačica, ali može bukvalno sve da peva: Omere dilbere
https://youtu.be/6M692ZZfDpA

Jedna je Josipa!


tess1 tess1 20:31 04.01.2022

Re: perspektiva

Mislim da sam jedina u razredu znala ko je Himzo Polovina a ko Nada Knežević.

Ma ja se i sad mogu pohvaliti da znam ono što ispostavi se neki drugi pojma nemaju. :)

Citirala bih cijeli tvoj komentar, baš je dobar, ti inače kraće komentare pišeš pa si me lijepo iznenadila. Da, izbacim s i kod mene taj problem tj kvar nije bio samo na telefonu, samo sa njega ti ne ide?, tačno tako kako si gore napisala, pojavi se, kliknem na objavi, nema.. poslije se sjetih da sam ovde par godina sve komentare napisala sa tel, da li je moguće?

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=mb4yjlegLZ8[/youtube]

tess1 tess1 20:32 04.01.2022

Re: perspektiva

Štrecnu me. :))
tess1 tess1 20:36 04.01.2022

Re: perspektiva

Sa Opere na tabletu neće, sa Firefox na laptopu ide.. Dobro, znam da ima neka caka.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=mb4yjlegLZ8[/youtube]
tess1 tess1 20:38 04.01.2022

Re: perspektiva

Malo sutra ima caka, ma-lo.
tess1 tess1 20:52 04.01.2022

Re: perspektiva

Ne razumijem, adrese su iste ali ipak sad kopiram sa laptopa. Nemoguće da je to. Hm, ne mogu da se predam jer riješenje postoji. :)

tess1 tess1 20:57 04.01.2022

Re: perspektiva

https://m.youtube.com/watch?v=mb4yjlegLZ8

https://www.youtube.com/watch?v=mb4yjlegLZ8

Nisu iste.
Milan Novković Milan Novković 22:01 04.01.2022

Re: perspektiva

tess1
Sa Opere na tabletu neće, sa Firefox na laptopu ide.. Dobro, znam da ima neka caka.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=mb4yjlegLZ8[/youtube]

Caka je, najverovatnije, u browserima, tj njihovoj implementaciji <object> taga koji B92 blog koristi. To je u značenju "preširok" tag (polimorfan, može da znači šta hoćeš) i ne podržavaju ga svi browseri dobro, baš zbog te polimorfnosti i ...

... u slučaju YouTubeta Google UOPŠTE ne savetuju da se tako radi embeding

Oni konkretno daju kako to raditi, tj deo html coda (iframe tag) lpji treba ubaciti da bi YouTube lepo radio) promena u B92 softveru bi trajala pola sata max, lepo bi radio i full screen onda, ali, B92 više ne održavaju software, ...

... pa je i ovaj "object" kod B92 explicitno Flash tipa, koji nije više univerzalno podržan, i biće podržan sve manje, dok google savetuju embeding na način gde ne moraš ti da paziš na tehnologiju, nego to Google radi za tebe, a ostali onda (browseri) nemaju izbora nego prate Google, pošto je Google veliki ... (uesto da ti u stranici eksplicitno kažeš kako treba koristiti object i Flash, Google saveetuje "daj ovo browseru koji će onda doći kod mene da mu kažem štakako" - nemaš glavobodlju u održavanju, al štadaseradi, B92 klinci onomad, ili realna potreba pošto ...

... ja nisam web dev ekspert, daleko od toga, laik sam, pa ne znam kako se to onomad moralo raditi, ali je ovo dobar primer kako mala sitnica u dizajnu ume da pravi veće probleme u budućnosti - tj ništa ne dobijaš, samo gubiš, value for money negativan zato što nemaš nikoga za održavanje softvera.

Tako, nema druge, biraj browsere koji još podržavaju Flash i implementiraju flash <object> tagove ...

Nek me ispravljaju web-design gurui.

Trivija: U nekim browserima imaš pod pull-down menijem "inspect" fuknciju, na koju u desnoj strani prozora dobiješ html (staneš što bliže onom delu stranice koji želiš da analiziraš), možeš da se igraš, promeniš u kako bi to Google radio i vidiš na šta bi stranica ličila, mnogo bolja od ovog, sa 30 minuta programerskog posla
solo solo 02:05 05.01.2022

Re: tess

Komuniciramo il šta već ovde radimo. :)





tess1 tess1 07:10 05.01.2022

Re: perspektiva

Caka je, najverovatnije, u browserima, tj njihovoj implementaciji <object> taga koji B92 blog koristi.

Milane, hvala za cijeli komentar, ne samo za ono što sam razumjela (ok, malo više od ove rečenice s cakom).

:)

Poslije ću provjeriti (nešto), sinoć me stigao umor iz Novembra prošle god.
softelectronics_e softelectronics_e 08:35 05.01.2022

Re: perspektiva

Milan Novković
tess1
Sa Opere na tabletu neće, sa Firefox na laptopu ide.. Dobro, znam da ima neka caka.

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=mb4yjlegLZ8[/youtube]

Caka je, najverovatnije, u browserima, tj njihovoj implementaciji taga koji B92 blog koristi. To je u značenju "preširok" tag (polimorfan, može da znači šta hoćeš) i ne podržavaju ga svi browseri dobro, baš zbog te polimorfnosti i ...

... u slučaju YouTubeta Google UOPŠTE ne savetuju da se tako radi embeding

Oni konkretno daju kako to raditi, tj deo html coda (iframe tag) lpji treba ubaciti da bi YouTube lepo radio) promena u B92 softveru bi trajala pola sata max, lepo bi radio i full screen onda, ali, B92 više ne održavaju software, ...

... pa je i ovaj "object" kod B92 explicitno Flash tipa, koji nije više univerzalno podržan, i biće podržan sve manje, dok google savetuju embeding na način gde ne moraš ti da paziš na tehnologiju, nego to Google radi za tebe, a ostali onda (browseri) nemaju izbora nego prate Google, pošto je Google veliki ... (uesto da ti u stranici eksplicitno kažeš kako treba koristiti object i Flash, Google saveetuje "daj ovo browseru koji će onda doći kod mene da mu kažem štakako" - nemaš glavobodlju u održavanju, al štadaseradi, B92 klinci onomad, ili realna potreba pošto ...

... ja nisam web dev ekspert, daleko od toga, laik sam, pa ne znam kako se to onomad moralo raditi, ali je ovo dobar primer kako mala sitnica u dizajnu ume da pravi veće probleme u budućnosti - tj ništa ne dobijaš, samo gubiš, value for money negativan zato što nemaš nikoga za održavanje softvera.

Tako, nema druge, biraj browsere koji još podržavaju Flash i implementiraju flash tagove ...

Nek me ispravljaju web-design gurui.

Trivija: U nekim browserima imaš pod pull-down menijem "inspect" fuknciju, na koju u desnoj strani prozora dobiješ html (staneš što bliže onom delu stranice koji želiš da analiziraš), možeš da se igraš, promeniš u kako bi to Google radio i vidiš na šta bi stranica ličila, mnogo bolja od ovog, sa 30 minuta programerskog posla

Ma jok!
Luk i voda!
Kakvo programiranje?!
U jućubu se otvori 'stvar' koju želiš da pogledaš.
Onda markiraš ispis u adres baru ... tamo gde piše on 'https' i ostalo,
Potom se u 'editoru' bloga klikne na ikoničicu za 'jućub'.
Nakon toga se pojavi forma u koju pejstuješ ono što je kopirano iz adresne linije pri otvaranju jućuba.
I iz toga pejstovanoga se obriše 's' iz 'https'.
I gotovo.
Trivijalno.
tess1 tess1 14:06 05.01.2022

Re: perspektiva

Caka je, najverovatnije, u browserima,

Lijena sam sad sprovesti u djelo zamisao od sinoć i jutros, zar mi neko povjerovao?

Znači: postoje tri adrese, jedna je kraća i ne radi, druga se više od prve podudara sa trećom, Opera ne prima drugu, Firefox na tabletu samo preko desktop site treću, a laptop ne prima uopšte prvu i drugu.. Mislila sam na dvije sprave tj tri i tel uporediti Operu i Firefox i vidjeti da li se može i kad samo dopisati nešto npr www umjesto m..

Evo primjer:

1) https://youtu.be/WU4svQMyhKM

2) https://m.youtube.com/watch?v=WU4svQMyhKM

3) https://www.youtube.com/watch?v=WU4svQMyhKM
docsumann docsumann 14:54 05.01.2022

Re: perspektiva

I iz toga pejstovanoga se obriše 's' iz 'https'.
tess1 tess1 16:00 05.01.2022

Re: perspektiva

Ovako to izgleda na tabletu tj Operi i sa m i www, s smo prevazišli.

tess1 tess1 16:03 05.01.2022

Re: perspektiva

Firefox kad zamjeniš m sa www.

mentol mentol 17:19 05.01.2022

Re: perspektiva

softelectronics_e

Jedna je Josipa!

Jedna jedina!



Kako je samo istrolovala hrvatsku himnu na inauguraciji Milanovića
A i on mi je ok lik. Troluje im političku scenu majstorski... Onako kognitivno disonantno, on, Srbin, levičar, preuzme ulogu najvećeg nacionaliste i onda "patriote" ne znaju šta da mu odgovore... Ne mogu protiv domoljublja a ni da se usaglase s njim... Komedija.
mentol mentol 19:15 05.01.2022

Re: perspektiva

...a i ovaj Tomašević (gradonačelnik Zagreba) me je oduševio. Najavio je, pre neki dan, da ima puno prekobrojnih u tom njihovom Holdingu (gradsko komunalno preduzeće) i da će neki šefovi (čitaj: uhljebi) moći da biraju između operativnih poslova (smetlar, vrtlar...) gde je deficit radnika i otkaza. A Radnička fronta, za koju sam navijao me je razočarala
Stali su na stranu neradnika...
(zanimljivo je da oni kažu uhljebi a ne ukruhsi ili tako nešto:) verovatno na ovom blogu ima neki lingvista koji će to da pojasni

docsumann docsumann 19:59 05.01.2022

Re: perspektiva

tess1
Ovako to izgleda na tabletu tj Operi i sa m i www, s smo prevazišli.





http://www.youtube.com/watch?v=7WcZtGUu3o8&t=87s



mislim da mora ovaj oblik sa www
tess1 tess1 21:27 05.01.2022

Re: perspektiva

mislim da mora ovaj oblik sa www

Ne razumijem, pokazala sam gore kako je bilo, crno na belo, nema laži nema prevare. :)

docsumann docsumann 21:50 05.01.2022

Re: perspektiva

tess1
mislim da mora ovaj oblik sa www

Ne razumijem, pokazala sam gore kako je bilo, crno na belo, nema laži nema prevare. :)



ne razumjem ni ja...
tess1 tess1 21:56 05.01.2022

Re: perspektiva

ne razumjem ni ja...

Nema veze. :))
solo solo 01:15 05.01.2022

Macedonia!




p.s.



cassiopeia cassiopeia 13:50 05.01.2022

Srećna!

Gde ste? Zabrinuh se, nigde ni četnika, ni partizana.

Gledala Tomu, dušu isplakala na Ljiljanu. Setila se jedne dobre duše.

U kafani, na muzici, bila pre jedno 10 godina.

Zato kod kuće slušam ovako nešto Kad sam bila...
cassiopeia cassiopeia 13:53 05.01.2022

Re: Srećna!

Ovu baš volim

Sedam sati udara
mirelarado mirelarado 15:07 05.01.2022

Re: Srećna!

cassiopeia
Ovu baš volim

Sedam sati udara


Cass, long time no see!




gvozden1 gvozden1 15:44 05.01.2022

Re: Srećna!

cassiopeia
Ovu baš volim

Sedam sati udara

Opa, Karađorđe! :)

Ova je nastala u njegovo vreme, da se pokaže ko su bolji junaci

KARAMUSTAFA

Nego, primetno je da o Karađorđu ima dosta pesama, o Milošu slabo.

Zanimnjivo.
angie01 angie01 18:21 05.01.2022

Re: Srećna!

cass- Srecna ti Nova
shmoo shmoo 01:35 06.01.2022

Re: Srećna!

gvozden1

Nego, primetno je da o Karađorđu ima dosta pesama, o Milošu slabo.

Zanimnjivo.






zilikaka zilikaka 08:36 06.01.2022

Re: Srećna!

angie01
cass- Srecna ti Nova

Istina, kasno sam primetila ko se poavio posle duugo vremena.
gvozden1 gvozden1 10:29 06.01.2022

Re: Srećna!

shmoo
gvozden1

Nego, primetno je da o Karađorđu ima dosta pesama, o Milošu slabo.

Zanimnjivo.







"Sad me ni u pesme neće" :)

Dobar je ovaj monolog, dobar.
predatortz predatortz 15:36 05.01.2022

Toma i ja

Pre neki dan gospoja i ja se nameračimo da odgledamo, kod SBB imamo opciju da vratimo sadržaj.
Ja izdrž'o do pola filma. Teško mi je odrediti šta je lošije - scenario, gluma ili režija.
O miksanju likova i izmišljanju događaja ću reći samo ovo:
Ako u filmu stvarnu osobu uzmeš za neki od likova, onda tu nema umetničke slobode već se držiš stvarnih događaja iz života te osobe. Ne možeš Silvanu udati deset godina kasnije, da bi tebi film bio efektniji.
Pismeni reditelji bi za potrebe filma Silvani dali izmišljeni lik, a naznačili da su neki događaji u filmu inspirisani njenim životom, a neki izmišljeni.
Šibicari su se igrali tuđom biografijom i zgađen sam time.
Radmilo je veliki gospodin, kako ga je onaj šupčić Bjela prikazao, ja bi' mu se najebao majke!

Dakle - film je smeće!
mirelarado mirelarado 16:08 05.01.2022

Re: Toma i ja

Dakle - film je smeće!


Toma je prošao bez mene, a tako će i ostati.
predatortz predatortz 16:11 05.01.2022

Re: Toma i ja

mirelarado
Dakle - film je smeće!


Toma je prošao bez mene, a tako će i ostati.


Ti si mudra žena!
Mene nagovorilo!
gvozden1 gvozden1 16:21 05.01.2022

Re: Toma i ja

mirelarado
Dakle - film je smeće!


Toma je prošao bez mene, a tako će i ostati.

Ma pogledaj ga, pusti Predatora, on smatra da je sve osim Aide smeće :)
predatortz predatortz 16:23 05.01.2022

Re: Toma i ja

gvozden1
mirelarado
Dakle - film je smeće!


Toma je prošao bez mene, a tako će i ostati.

Ma pogledaj ga, pusti Predatora, on smatra da je sve osim Aide smeće :)


Aidicu mi ne diraj! Ona je moj... Propust!
gvozden1 gvozden1 16:53 05.01.2022

Re: Toma i ja

Aidicu mi ne diraj! Ona je moj... Propust!

Ajd film, nemam pojma kakav je, a jasno je iz kog miljea dolazi, i iz kog ugla tretira stvari.
To je dovoljno da ga ne gledam.

Nego ona Jasmila, ono bre neka samozaljzubljena budala?

Pazi šta kaže, moj film treba da se uvede u lektiru, kad moj film bude na RTSu... klinac palac.

Stvarno treba da budeš ozbiljna budala da tako nešto pričaš za bilo šta svoje, pa i da si novela dobio tako pametni ne pričaju.
predatortz predatortz 17:02 05.01.2022

Re: Toma i ja

Nego ona Jasmila, ono bre neka samozaljzubljena budala?


Ma bre, Srebrenice je međunarodni projeat, ona radi svoj deo posla.
Koliko zločina je bilo i pre i posle Srebrenice, pa ih niko više ne pominje.

Srebrenica se svako malo poteže. Malo zbog pritisaka, malo ubog biznisa.

To je već postala cela lešinsrska industrija o koju bi da se ogrebe svako govno.

Jasmila je uvaženi službenik te industrije.

U to ime, ko im jebe mater!

Njoj, njenom filmu, protagonistima i zadivljenoj publici.


Edit:

Sam sebe prijavih moderaciji!
Tako je to kad se kucka na telefonu.
Mada, verujem da ova moja neće biti jedina prijava ovog komentara.
nsarski nsarski 22:02 05.01.2022

Re: Toma i ja

predatortz
gvozden1
mirelarado
Dakle - film je smeće!


Toma je prošao bez mene, a tako će i ostati.

Ma pogledaj ga, pusti Predatora, on smatra da je sve osim Aide smeće :)


Aidicu mi ne diraj! Ona je moj... Propust!


Ma se sve nadam da će neko snimiti film o Bori Spužiću Kvaci. Ja sam bio osnovac kad je on ovde, na par kuća od moje, iznajmljivao neko tavanče i tu privodio svesne proleterke - dlakave noge i mini suknje.
Posle je postao slavan, pošao u krčmu staru, dig'o nos i nikog od nas klinaca nije poznavao. Odselio se.
Posle je živeo holivudski život po zadimljenim kafanama, u pratnji glamuroznih žena. Piće, žene, kocka - ubistveni triumvirat. Juga otkidala na njega.
Na kraju umro od posledica šloga, ali dok je živeo to je bilo za film.

Zamišljam veliki poster za taj film: KVAKA!


shmoo shmoo 10:46 06.01.2022

Квака 22

nsarski

Ma se sve nadam da će neko snimiti film o Bori Spužiću Kvaci. Ja sam bio osnovac kad je on ovde, na par kuća od moje, iznajmljivao neko tavanče i tu privodio svesne proleterke - dlakave noge i mini suknje.
Posle je postao slavan, pošao u krčmu staru, dig'o nos i nikog od nas klinaca nije poznavao. Odselio se.
Posle je živeo holivudski život po zadimljenim kafanama, u pratnji glamuroznih žena. Piće, žene, kocka - ubistveni triumvirat. Juga otkidala na njega.
Na kraju umro od posledica šloga, ali dok je živeo to je bilo za film.

Zamišljam veliki poster za taj film: KVAKA!



22?

А је л' постојала нека подела између обожавалаца Томе Здравковића и Боре Спужића Кваке попут оне поделе на ђокисте и микисте?

Не могу да се сетим тако нечега, био сам исувише мали да бих то пратио исто као и за ђокисте и микисте, али за ту поделу на обожаваоце Ђорђа Марјановића и Микија Јевремовића знам из прича старијих. А о подели на Томине и Квакине фанове нисам никада ништа чуо.

Нова плоЋа!






Видим, овде се сви нешто фемкају, шатро не слушају они ту музику, ово-оно...

Па ево, да изјавим за новине.

Уопште нисам прескакао кафане на Ибарској магистрали.

Плоче им нисам куповао (јбг, доносио ћале своје трговачке мустре кући које сам вртео на старом Супрафон грамофону, што бих онда куповао), али кафане нисам прескакао. И то је ваљда неки српски андерграунд исто к'о и Пакет аранжман.










Најбоље сам волео као клинац када ме ћале, ујак и теча дигну на сто у кафани и продеру се:"Сине, заповедај шта да свирају!!!"

А ја заурлам из свег гласа:"Верка калуђерка!!!"


Та ми је била омиљена.

nsarski nsarski 11:33 06.01.2022

Re: Квака 22

А је л' постојала нека подела између обожавалаца Томе Здравковића и Боре Спужића Кваке попут оне поделе на ђокисте и микисте?


E, nemam pojma. Mi tu muziku uopšte nismo slušali - to je bilo zlatno doba r'n'r i razne druge psihodelije tipa umaguma. U krčme stare i obriši suze draga nismo zalazili - tome su se divile razne piljarice dlakonoge. Jebiga, i one imaju srce osetljivo.

Sličica.
Nagazimo jednom na nekog vojnika iz pasivnih krajeva, on pati za svojom dragom. Da nam pokaže, izvuče on iz džepa neku fotografiju/razglednicu, ono što se prodavalo po kioscima, a na njoj slika neke ženske, ruralnog nazora, i nekog momka kao što je Kvaka, stoje na livadi a između njih drvo. Drvo, jebote. Ne stoje zagrljeni, ili da se drže za ruke, nego jedno pored drugog, a između neka bukva.
I pokaže nam on, suznih očiju, da na poleđini piše "U svako vrijeme i u svakom trenutku, rado te se sjeća tvoja djevojka Šemsa".
Bilo je to vreme čuda, Toma i Kvaka, film bi mogao o njima da se napravi.
predatortz predatortz 12:06 06.01.2022

Re: Квака 22

pokaže nam on, suznih očiju, da na poleđini piše "U svako vrijeme i u svakom trenutku, rado te se sjeća tvoja djevojka Šemsa".




Crtica:

Šiša mene moja frizerka, tamo preko Drine, i objašnjava mi kako se neko dvoje, koje znam iz viđenja što bi se reklo, vole.
Pa kaže:
On nju toliko voli da je ubije od batina svaki put kad ona pogleda nekog muškarca.

Ja: Kakva je to ljubav, ako je bije?
Ona: Jebo ga ti! Ti si drven, ne možeš ti to skontati! Voli je, pa ne može da podnese da pogleda drugog!
Ja: Jeb'o takvu ljubav!
Ona: Ne seri, matere ti!
shmoo shmoo 12:56 06.01.2022

Да, време чуда!

nsarski

razne piljarice dlakonoge. Jebiga, i one imaju srce osetljivo.



То ти кажем.

А сви смо ми помало Гвозден (не овај са Блога, него Чкаља) и свакоме од нас цветају руже у недрима неке Николије ал' не за мене, јбг...

stoje na livadi a između njih drvo. Drvo, jebote. Ne stoje zagrljeni, ili da se drže za ruke, nego jedno pored drugog, a između neka bukva.


Ма шта ти је... Ено она баба Зора из Церовац код Паланку што сам је већ помињао на Блогу и њен муж Драгољуб (генерације 192... и нека).

Драгољуб ишао на разбијање камена у бубрегу исто као и ја оном првом машином за тај посао код нас увезеном половином осамдесетих. А то значи, дали му анестезију у кичму, паралисан доњи део тела, скинули га голог и ставили у посебно израђену столицу и потопили до врата у кружни базен пречника неколико метара пун воде, па му разбијали камен у бубрегу.

И ја после када сам са њим помињао та наша заједничка искуства, чим поменем тај део када су нас скидали до гола (па се појави неки рмпалија у белом мантилу који нас је носио на рукама као бебе у наручју онако голе и парализоване до базенчета, а прво се уплашиш јербо не знаш шта ће да ти тај трокрилни орман ради онако голом и немоћном због чега не можеш да бегаш), сирома' Драгољуб би поцрвенео од стида скроз до ушију.

Мени није било јасно зашто, а баба Зора (много причљивија и отреситија од свог мужа, жена хајдук) објашњавала ми:"Нисмо се нас двоје (то она и Драгољуб) никада скидали ни једно пред другим, а камоли били голи да нас неко гледа, иако смо муж и жена."

А изродили двоје деце.

Отуд и та буква између Шемсе и овог лика у то време које помињеш.

Тзв. нешто између.

Другачије време, другачија и нафака. Данас је овим клинцима то веома тешко да разумеју.


to je bilo zlatno doba r'n'r i razne druge psihodelije tipa umaguma


Кад је моја драга (тада тек у перспективи као драга) путовала у лето 1982. за Кењаду, нека екипа београдских музичара њених и мојих година које сам и ја познавао тражила јој да им купи Амагаму Флојда и Резидентсе.

Резидентсе је некако и нашла, али Амагаму није успела.

Култна плоча је то била очигледно и тамо, а не само овде међу нама који смо се по Београду вртели око те музике и у првој половини осамдесетих још увек тешко долазили до тзв. "оригинала", односно плоча из иностранства. Лакше нам је то било него у доба Радивоја Кораћа и Радио Београда шездесетих, али још увек није било лако доћи до неке плоче из иностранства.

И ја сам нам (мени и тој музикантској екипи) тражио Амагаму по целој Јевропи. Да је имамо у колекцији. Нема.

А моја генерација је десетак година млађа од тебе. И убисмо се од потраге за Амагамом читавих 10-15 година касније од овог времена које ти помињеш.

Неке вредности никада не застаревају.






softelectronics_e softelectronics_e 13:40 06.01.2022

Re: Toma i ja

predatortz
Nego ona Jasmila, ono bre neka samozaljzubljena budala?


Ma bre, Srebrenice je međunarodni projeat, ona radi svoj deo posla.
Koliko zločina je bilo i pre i posle Srebrenice, pa ih niko više ne pominje.

Srebrenica se svako malo poteže. Malo zbog pritisaka, malo ubog biznisa.

To je već postala cela lešinsrska industrija o koju bi da se ogrebe svako govno.

Jasmila je uvaženi službenik te industrije.

U to ime, ko im jebe mater!

Njoj, njenom filmu, protagonistima i zadivljenoj publici.


Edit:

Sam sebe prijavih moderaciji!
Tako je to kad se kucka na telefonu.
Mada, verujem da ova moja neće biti jedina prijava ovog komentara.

Ko bi još mogao da te prijavi za ovaj komentar?
mentol mentol 13:42 06.01.2022

Re: Toma i ja

Da pitam nešto... Možda se neko ovde razume, ako se greje na gas...
U ovoj kući, gde trenutno boravim, imam ovo za centralno


I bojler



A moram da ložim vatru za grejanje i da grejem vodu pa da se polivam, da se okupam zato što ne znam kako se uključuje a ne bih da se zezam s tim plinom da nešto ne eksplodira.
predatortz predatortz 13:44 06.01.2022

Re: Toma i ja

Ko bi još mogao da te prijavi za ovaj komentar?


Svako vreme ima svoje komesare.
Drukara ovom mestu nikad manjkalo nije.
Milan Novković Milan Novković 14:21 06.01.2022

Re: Toma i ja

mentol
Da pitam nešto... Možda se neko ovde razume, ako se greje na gas...
U ovoj kući, gde trenutno boravim, imam ovo za centralno


I bojler



A moram da ložim vatru za grejanje i da grejem vodu pa da se polivam, da se okupam zato što ne znam kako se uključuje a ne bih da se zezam s tim plinom da nešto ne eksplodira.

Pod pretpostavkom da ti water-pressure gauge radi kako treba prvo prime'ujem da ti je pritisak, iygleda, na nuli.

Ne ynam ya ovaj bojler ali vећина неће "пристати" да ради кад им је тај притисак превише низак (pardon, prečesto menjam tastaturu na slepo pa grešim).

Nači otvoriš slavinicu tu negde na dohvat ruke, polako, i gledaš da li će pritisak rasti.

Ako ne radi šanse su, sudeći po tvom oprezu, da već tu moraš da zoveđ majstora - ili ti ne radi Skazaljka ili ti ne radi dobro expansion wessel, a ne želiš previše vode u sistemu da ne bi nege "prosvirao" kako sve, zagrejano, počne da se širi.

A kad to proradi onda moraš i da podesiš grejanje tople vode - grejanje stana će samo odmah da ti proradi, tj to jedno dugmence pomeriš malo ... osim ako ne želiš da se tuširaš ladnom vodom pošto kad to radiš, pogotovo iza vrata, net bilas procesiranja testosterona ti je povoljan - i ako nije bitno ono bitno je da ti je glas dublji i kad lupiš šakom o sto i vikneš svi te ozbiljnije shvataju, pogotovo žena (dobro, ovo je fazon
tess1 tess1 14:28 06.01.2022

Re: Toma i ja

Da pitam nešto... Možda se neko ovde razume, ako se greje na gas...

Ona je već uključena na 1, ako se zimi ne koristi bolje da je zbog leda na 0 tj isključena, desno sa strane je pritisak vode i dok je u toj zelenoj zoni, vidiš gore boju, između 1 i 2 to je dobar pritisak, ako je ispod 1 moraš dopuniti vodom ili pojačati (ima crvena ručica tu negdje sa strane) i on tad, pritisak, pređe tih 2 al nije strašno sve dok se ne približi do 3, ni tad neće explodirati al se pretjeralo. :)

I sad sa lijeve strane imaš ta dva velika kako bih rekla, pojačivača :) , gornji je za temperaturu vode iz česme, donji za radijator, vidiš i sam po tim crticama da reguliše temp od min bis max, kada okrećeš gornju ona ide od 15 do 70 stepeni možeš vidjeti sa strane desno na ekrančiću, tvoja temp tijela 36,5 i ti stavi na 50 stepeni to je između druge i treće crtice u pravcu kazaljke na satu otprilike.. i dole neka bude niže, ne treba ti više od 30 stepeni.

I sad imaš tu 4 dugmića, gornji lijevo ima plamen, desno je slovo i, i ispod dva su + i -, taj dugmić sa plamenom ti je reset (stari model, nemaš plamen na ekranu), pritisni kratko, moraš čuti plamen kako bih ti objasnila, kontakt i plamen (na novijim modelima na ekranu prikažu temp, radijator, česmu, sve aktivno), pusti vodu i pričekaj malo, vidi jel radi, valjda su vlasnici provjerili radijatore.. Ne znam šta je ta baterija.
tess1 tess1 14:34 06.01.2022

Re: Toma i ja

I nemoj da se smrzavaš, to nema smisla. Neokupan manje-više. :)
mentol mentol 15:08 06.01.2022

Re: Toma i ja

Milan Novković

tess1

Hvala vam na odgovorima. Pokušaću nešto da primenim
mentol mentol 15:13 06.01.2022

Re: Toma i ja

tess1
Neokupan manje-više. :)

Trenutno malo više, zato se i raspitujem
Mislim da su u bojleru problem baterije, zato što se to nije koristilo godinama. Imam negde neki punjač za akumulator, videću dal ima da se prebaci na 6V. Treba mi samo jedna iskrica da ga potpali.
pecaros pecaros 15:17 06.01.2022

Re: Да, време чуда!

shmoo
Резидентсе је некако и нашла, али Амагаму није успела.

Култна плоча је то била очигледно и тамо, а не само овде међу нама који смо се по Београду вртели око те музике и у првој половини осамдесетих још увек тешко долазили до тзв. "оригинала", односно плоча из иностранства. Лакше нам је то било него у доба Радивоја Кораћа и Радио Београда шездесетих, али још увек није било лако доћи до неке плоче из иностранства.


Gde da nema Amagama, bila u svakoj pločari u Minhenu. Usto, ko ti je kriv što se nisi kretao u pravom društvu, inače bi znao za Cob records i slične firme koje su iz Engleske slale ploče po narudžbi, uredno te snabdevajući aktuelnim dopunama kataloga. Radilo je to punom parom još sedamdesetih, a eno ga sajt i dan-danas.

Nego, moram da priznam da je moj interes za domaću muziku uopšte, pa i narodnu, naglo porastao tek devedesetih. Ono, čista nostalgija. Krizna vremena, knjižare se napunile polovnim pločama. Mada sam imao tu žicu iz davnijih dana. Pamtim divnu emisiju na prvom programu radio Beograda, u podne, nešto kao muzika iz raznih krajeva, išla je odmah posle izveštaja o vodostanju. Iz Srbije je često išlo Igrale se delije i Oj Moravo, a iz Dalmacije ovo:



tess1 tess1 15:17 06.01.2022

Re: Toma i ja

Hvala vam na odgovorima. Pokušaću nešto da primenim

Čim si napisao pokušaću znači ništa od toga, nemoj da odustaješ. Crvena ručica (baš tako izgleda) ili ventila ima tu ispod sigurno i moraš biti nježan jer samo milimetar-dva pomjereno prebaci pritisak preko 2, namjesti temp i pritisni dugmić za plamen. I pitaj vlasnike jesu li izduvali radijatore.

Nema na čemu, bilo mi je zadovoljstvo. :)

tess1 tess1 15:18 06.01.2022

Re: Toma i ja

Trenutno malo više, zato se i raspitujem
Mislim da su u bojleru problem baterije, zato što se to nije koristilo godinama. Imam negde neki punjač za akumulator, videću dal ima da se prebaci na 6V. Treba mi samo jedna iskrica da ga potpali.

Ma šta potpališ iskricom? :)
mentol mentol 15:31 06.01.2022

Re: Toma i ja

tess1

Ma šta potpališ iskricom? :)


Pa, povežem + na +, - na -, i kresnem... Valjda će da upali... bojler.
Ovde je danas praznik, ništa ne radi da kupim baterije...

nemoj da odustaješ


Ma, već sam odustao od grejanja. imam i električnu grejalicu od 2000W, a odabrao sam sobu koja je okružena drugim prostorijama, ima samo jedan spoljni zid gde je prozor. Radiće posao i ta grejalica.
tess1 tess1 15:38 06.01.2022

Re: Toma i ja

mentol
tess1

Ma šta potpališ iskricom? :)


Pa, povežem + na +, - na -, i kresnem... Valjda će da upali... bojler.
Ovde je danas praznik, ništa ne radi da kupim baterije...

nemoj da odustaješ


Ma, već sam odustao od grejanja. imam i električnu grejalicu od 2000W, a odabrao sam sobu koja je okružena drugim prostorijama, ima samo jedan spoljni zid gde je prozor. Radiće posao i ta grejalica.

Bateriju u bojleru prvi put vidim. Dobro, pomislila sam da je odvojeno grijanje i česma, hm, ne znam što su to napravili, što ne idu preko jednog bojlera. Ček, kako na bateriju? Ti hoćeš dopuniti bateriju?

tess1 tess1 15:39 06.01.2022

Re: Toma i ja

I ovde je praznik.
mentol mentol 15:51 06.01.2022

Re: Toma i ja

tess1
Ček, kako na bateriju? Ti hoćeš dopuniti bateriju?

Ne, nego da povežem na kontakte da mi da varnicu... Mada, mislim da neću ni s tim da se cimam. Sačekaću ovako smrdljiv još jedan dan pa ću sutra kupiti baterije. Hvala ti još jednom al' ne igra mi se s tim gasom. Možda je ruski
edit.
Ili poslušati Milana pa hladnom vodom... Ne volim al' ako je testosteron u pitanju može biti i korisno. Samo da me srčka ne pukne...
tess1 tess1 16:01 06.01.2022

Re: Toma i ja

Ne, nego da povežem na kontakte da mi da varnicu... Mada, mislim da neću ni s tim da se cimam. Sačekaću ovako smrdljiv još jedan dan pa ću sutra kupiti baterije. Hvala ti još jednom al' ne igra mi se s tim gasom. Možda je ruski
edit.
Ili poslušati Milana pa hladnom vodom... Ne volim al' ako je testosteron u pitanju može biti i korisno. Samo da me srčka ne pukne...

Samo malo, bojler na bateriju je alternativa bojleru na gas, da li sam dobro razumjela? Jel bojler na gas ima obe funkcije i grijanje i topla voda? Ili samo grijanje a bojler sa možda praznom baterijom je za toplu vodu? I ti nemaš punjač da napuniš bateriju, vani je praznik da bi je kupio? I sa gasom nećeš da imaš posla? Ok. Poslušaj Milana. :)
mentol mentol 16:14 06.01.2022

Re: Toma i ja

tess1

Samo malo, bojler na bateriju je alternativa bojleru na gas, da li sam dobro razumjela? Jel bojler na gas ima obe funkcije i grijanje i topla voda? Ili samo grijanje a bojler sa možda praznom baterijom je za toplu vodu? I ti nemaš punjač da napuniš bateriju, vani je praznik da bi je kupio? I sa gasom nećeš da imaš posla? Ok. Poslušaj Milana. :)


Ne. Baterije samo potpale gas... Ne verujem ni da postoji bojler na baterije. Mada, ništa me ne bi čudilo. Onaj Mask planira i kamione da pravi. A i traktore su neki napravili...
tess1 tess1 16:20 06.01.2022

Re: Toma i ja

Baterije samo potpale gas..

Možda je samo to.
A i traktore su neki napravili...

Da, te traktore će Bane poslati Talibanima. :)
mentol mentol 16:21 06.01.2022

Re: Toma i ja

tess1

Da, te traktore će Bane poslati Talibanima. :)

tess1 tess1 17:06 06.01.2022

Kompleks Boga

Nešto razmišljam, ne bi ova (ne znam kako bih rekla) dešavanja bila ovako (opet nemam pravu riječ) da već par dana ne gledamo sliku oca i pratimo vijesti u kojima on traži nestalog sina.
shmoo shmoo 17:53 06.01.2022

Re: Да, време чуда!

pecaros

Usto, ko ti je kriv što se nisi kretao u pravom društvu



Јбг... Ваљда свако од нас бира своје друштво према сопственом укусу и неким личним критеријумима по којима одлучује с ким ће проводити своје време.

Мора да је то у питању.

А од тијех из Далмације које си поменуо, најбоље волим ову:





pecaros pecaros 18:14 06.01.2022

Re: Да, време чуда!

shmoo
pecaros

Usto, ko ti je kriv što se nisi kretao u pravom društvu



Јбг... Ваљда свако од нас бира своје друштво према сопственом укусу и неким личним критеријумима по којима одлучује с ким ће проводити своје време.


Oh, naravno. Ali nisi nabavio Amagamu.
shmoo shmoo 19:14 06.01.2022

Re: Да, време чуда!

pecaros
shmoo
pecaros

Usto, ko ti je kriv što se nisi kretao u pravom društvu



Јбг... Ваљда свако од нас бира своје друштво према сопственом укусу и неким личним критеријумима по којима одлучује с ким ће проводити своје време.


Oh, naravno. Ali nisi nabavio Amagamu.



Тако је.

Али знаш ти то и сам одавно, велики си дечко, све у животу има своју цену.



zilikaka zilikaka 19:15 06.01.2022

Re: Toma i ja

Ne, nego da povežem na kontakte da mi da varnicu... Mada, mislim da neću ni s tim da se cimam. Sačekaću ovako smrdljiv još jedan dan pa ću sutra kupiti baterije. Hvala ti još jednom al' ne igra mi se s tim gasom. Možda je ruski

Čekaj, pominješ baterije...ti kotlovi se standardno vezuju na strujnu mrežu ali je ovo izgleda stari tip. Ne znam šta mu onda pokreće pumpu al ako doro razumem, vi pričate o paljenju pilo t"plamena. Ako je to, ne ide na bateriju nego EM kojeg aktiviraš dugmetom pod okprugom.
Al moraš prvo da pustiß gas.
Nego, gas ne eksplodira osim ako se nađe van sistema, u sobi. Nema u kotlu nagomilanog gasa, bar ne dovoljno. Ne reče nam da li je gas uz gaskvoda ili boce. Ako je iz cevi i ako prostorija s kotlom ima prozor, otvori ga i radi šta ti volja, sve odlazi gore.
Ovaj iz boce je gadan, ostaje dole, puzi...pa se ne igraj
pecaros pecaros 19:22 06.01.2022

Re: Да, време чуда!

shmoo
pecaros
shmoo
pecaros

Usto, ko ti je kriv što se nisi kretao u pravom društvu



Јбг... Ваљда свако од нас бира своје друштво према сопственом укусу и неким личним критеријумима по којима одлучује с ким ће проводити своје време.


Oh, naravno. Ali nisi nabavio Amagamu.


Тако је.

Али знаш ти то и сам одавно, велики си дечко, све у животу има своју цену.


Pa, da. Budući da je to bio dosta tiražan dupli album, verovatno se mogao nabaviti za 15-20 dojčmaraka, što i nije neka cena. Ali, eto, nisi bio te sreće.
zilikaka zilikaka 19:24 06.01.2022

Re: Toma i ja

mentol
Milan Novković

tess1

Hvala vam na odgovorima. Pokušaću nešto da primenim

Naročito Tess. Ubila je.
Inače, kad si pri internetu, nije zgoreg da probaš da nađeš uputstvo za te sprave sa parametrima pritiska (mada za prizemnu kuću ne treba više od 2 bar) i podešavanju temperature, paljenju...
Ja sam nalazila svašta, bar bude nešto slično, osim kad smo popravljali mašinu
nsarski nsarski 19:33 06.01.2022

Re: Да, време чуда!

Jebote, Taske, vučeš me za memoriju pamćenja.

Pazi ovo - baš za razmišljanje. Inače, danas napravih hobotnicu ispod sača, ali neću da te izazivam.
Uoči ovu divotu


Važan dodatak:

Ovu razglednicu sam kupio u nekom Kostarikanskom restoranu u Njujorku. Prikazuje se dilber kao što se vidi, koji tambura, a pored njega njegova draga, koja, naravno, ne sedi, nego pravi facu kao da mu se divi. Po mom mišljenju: neprocenjivo.
Liči mi na onu sliku koju je postavio P. Brajović, gde neki lik slika sebe, svoju porodicu - i svoju kravu! Takođe neprocenjivo.



zilikaka zilikaka 19:42 06.01.2022

Re: Да, време чуда!

Jebote, Taske, vučeš me za memoriju pamćenja.

I ti mene pominjanjem Kitića. Ja sam zaista slušala onu radio emisiju jada je ona žena na pitanje: pevač narodne muzike koji u imenu...
odgovorila Mile Kitić.
mentol mentol 20:08 06.01.2022

Re: Toma i ja

zilikaka
ti kotlovi se standardno vezuju na strujnu mrežu ali je ovo izgleda stari tip. Ne znam šta mu onda pokreće pumpu al ako doro razumem, vi pričate o paljenju pilo t"plamena. Ako je to, ne ide na bateriju nego EM

Zato sam i stavio fotografije... Onaj za centralno je povezan na električnu mrežu i taj inicijalni plamen neka elektronika pokrene... A bojler, koji mi je bitniji, ima baterije, koje verovatno rade isto to, ali nije model koji treba kabel nego ide na baterije...
Evo ti bolja fotka pa ćeš znati na šta mislim. Nije radilo nekoliko godina pa su baterije verovatno crkle.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana