Ekologija| Gost autor| Kultura| Lingvistika| Život

Киоск

mirelarado RSS / 04.12.2021. u 17:49

 Имам част и задовољство да пружим гостопримство уваженом блогоколеги Шмуу.

~~~~~~~~~~

 

 

Добар дан! Молим вас, две паклице сарајевске Дрине!

novine-kiosk.jpg

 

- DEVOJKE NA INSTAGRAMU NUDE ISPUNJENJE SVIH ŽELJA OZBILJNIM KLIJENTIMA U NAJLUĐOJ NOĆI! Ovo su im uslovi, a imaju i svoju CENU!
- DANAS JE CRVENO SLOVO I VELIKI PRAZNIK: Srbi veruju da na Vavedenje žene koje žele dece treba da urade ovu jednu stvar
- HOROSKOP ZA SUBOTU 4. DECEMBAR: Vodolije očekuju dobre vesti na poslovnom planu, a OVAJ ZNAK će postati nekome tajna simpatija!
- Ovo je ćerka legendarnog fudbalera Save Miloševića: Lepotu je nasledila od majke, a sebi je već obezbedila dobru budućnost, evo čime se ISIDORA bavi!
- OVAKO SU SE VOLELI ANA I MRKA: Čitava decenija ljubavi u slikama (FOTO)
- Britanija ŠALJE "TEŠKAŠA" NA BALKAN! Ovim potezom VB preokrenula igru, situacija na ZB se pogoršava!
- VEZA O KOJOJ BRUJI SRBIJA: Evo kako je jedna od NAJATRAKTIVNIJIH srpskih voditeljki OČARALA i 17 godina starijeg bivšeg ASA Partizana! Bajkovita priča
- OBAVEZNA VAKCINACIJA U EVROPI Austrija presekla, Nemačka bi mogla uskoro, a evo šta planiraju druge zemlje

- Tužilaštvo kuca na Ronaldova vrata, sumnja se da je umešan u Juventusove malverzacije
- MNOGI STRAHUJU OD PROROČANSTVA DEDA GVOZDENA SA RTNJA! Evo šta je rekao 4 godine pre svoje smrti O SUDBINI SRBIJE I SVETA
- TOP VERITAS PAPIRI! OVO JE NAJSTRAŠNIJE LICEMERJE HEJTERSKE OPOZICIJE! Đilasov direktor je od 'Rio Tinta' uzeo 717.174E! A sada predvodi 'ekološke proteste'
- ČAK 90 KVADRATA OTIŠLO ZA 22.000 EVRA Prodaju stan u Beogradu da bi kupili kuću U OVOM MESTU, evo šta je razlog
- Jovana Jeremić OPROSTILA MUŽU PREVARU, a sad ga napustila: Javno maštala o drugom - "Gužva je na golu, nek pobedi najbolji"
- DETALJI UBISTVA U KRUŠEVCU Ubijeni muškarac bio otac četvoro dece, evo šta se sve dešavalo KOBNE NOĆI
- HOROR FOTOGRAFIJE Maja unakazila lice Filipa Cara i tvrdi: "Sve je to iz ljubavi"
- KAKAV GEST NOVAKA ĐOKOVIĆA, snimak iz Madrida će oduševiti sve(t)! Srbin posle teškog poraza prišao i zagrlio sve u timu Hrvatske!
- Trik da se stakla na automobilu ne zalede: Svi prave JEDNU VELIKU GREŠKU kada žele da skinu led, a tako naprave još veću štetu
- ŠTULIĆ BIO UBEĐEN DA GA PRATI KGB! Čuveni menadžer Zurovac: Država je uvek bila iza Bijelog dugmeta, Čolu sam naučio da PRAVI PARE
- DETALJI UBISTVA KOD KRUŠEVCA: Radislav bio otac četvoro dece, otkriveno šta je prethodilo strašnom zločinu?
- ZLO I Hrvati podržali Đilasa i proteste ŽELE DA ŽIVOT DANAS STANE!
- UPOZORENJE MUP Ukoliko doživite nasilje na protestima hitno pozovite ovaj broj!
- RAT EDITE I KIJE DATIRA OD 2019! Javno se PREPUCAVALE Kockareva joj tada poručila: Napada me ona koja provodi vreme kod mog bivšeg
- PREDSEDNIK VUČIĆ ODBIO HELIKOPTER U Gornje Nedeljice kreće automobilom uprkos blokadi "ekologa"
- Snimak krađe na Čukaričkoj padini: Muškarac se "muvao" oko zgrade, pa ukrao rešetke i poklopce sa šahti
- NOĆ U BEOGRADU Pet osoba povređeno u pet saobraćajnih nesreća
- POLITIČKI ANALITIČAR PROZREO PLAN Evo šta se krije iza protesta u subotu "Prokislo mleko" na ulici: Ovo je ZAPRAVO ideja vođa HAOSA!
- PET GODINA SEKTE DOVELO GA JE DO OVOG STANJA! Oglasila se Dejanova majka i svima poslala jasnu poruku, evo šta planira da uradi sa sinom
- OGROMNA TERASA, DVA KUPATILA I SOBA ZA MIJU! Ovako izgleda luksuzna nekretnina Lune i Marka za koju su iskeširali 160.000 evra!
- PREDSEDNIK SRBIJE NA MOSTU NA SAVI: Danas idem da razgovaram sa ljudima, poneo sam i vreću za spavanje ako me blokiraju u selu
- Nema kraja užasu u Nišu: Ćerkica se sa vaspitačem igrala "doktora", rekao joj da nikome ne priča
- EVO KO JE NOMINOVAN ZA IZBACIVANJE IZ ZADRUGE! Dalila ponovo u izolaciji preti joj napuštanje rijalitija! (VIDEO)
- KAKO OTIĆI U AUSTRIJU ILI NEMAČKU Detaljan vodič za sve koji NISU SIGURNI da li zbog novih kovid propisa MOGU DA OTPUTUJU
- Đoković prekipeo od besa, šutirao torbu pred Troickim, nasmejao Luku Modrića
- Recept za posnu paštetu od povrća: Ovako ukusan namaz još niste probali
- BIO JE KOCKAR, ALKOHOLIČAR, PRELJUBNIK, A SADA IMA FATALNU ŽENU! Popularni glumac živeo je na IVICI PROPASTI, a onda se dogodio PREOKRET
- SAZNAJTE KOJE SU VAŠE IDEALNE GODINE ZA BRAK! Otkrivamo preciznu LJUBAVNU formulu
(Све ово горе је под наводницима јер су то наслови из дневне штампе у Србији. Извори за новинске наслове: Ало, Блиц, Информер, Курир, Српски телеграф. Наслови су набацани случајним узорком, онако како сам на њих налетао погледом листајући дневну штампу док купујем цигарете.)

 

 

juga3.jpg

 

 



Komentari (123)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

mirelarado mirelarado 17:52 04.12.2021

Видео додатак

Пошто и даље у браузеру који користим не могу да поставим видео прилог, ево га у овом коментару:

adviser adviser 17:53 04.12.2021

Da!

Један је Шмуу!
Кога не мрзи да цитира ове сплачине из тзв. новина.
mirelarado mirelarado 17:57 04.12.2021

Re: Da!

adviser
Један је Шмуу!
Кога не мрзи да цитира ове сплачине из тзв. новина.


Мени је запало за око да су фаталне жене спас за коцкаре, прељубнике и алкохоличаре. :)
adviser adviser 18:05 04.12.2021

Re: Da!

mirelarado
adviser
Један је Шмуу!
Кога не мрзи да цитира ове сплачине из тзв. новина.


Мени је запало за око да су фаталне жене спас за коцкаре, прељубнике и алкохоличаре. :)

Какве су то, у ствари, фаталне жене?
mirelarado mirelarado 18:08 04.12.2021

Re: Da!

adviser
mirelarado
adviser
Један је Шмуу!
Кога не мрзи да цитира ове сплачине из тзв. новина.


Мени је запало за око да су фаталне жене спас за коцкаре, прељубнике и алкохоличаре. :)

Какве су то, у ствари, фаталне жене?


Немам ти ја појма о томе. Мислила сам да су кобне, судбоносне, први пут чујем да имају исцелитељска својства.
gvozden1 gvozden1 18:13 04.12.2021

Re: Da!

, први пут чујем да имају исцелитељска својства.

Vračare?
mirelarado mirelarado 18:16 04.12.2021

Re: Da!

gvozden1
, први пут чујем да имају исцелитељска својства.

Vračare?


У оном наслову кажу да лече од коцке, швалерације и пијанчења, па ти види. :)
ephemeris ephemeris 19:47 04.12.2021

Re: Da!

MNOGI STRAHUJU OD PROROČANSTVA DEDA GVOZDENA
vrabac_onaj vrabac_onaj 20:13 04.12.2021

Re: Da!

adviser
Један је Шмуу!
Кога не мрзи да цитира ове сплачине из тзв. новина.


Nema šanse da bih ja zapamtio sve to, sa sve podnaslovima, dok kupujem cigarete na trafici. Ni pre trideset godina a tada sam imao prilično dobru memoriju.
shmoo shmoo 21:05 04.12.2021

Re: Da!

vrabac_onaj
adviser
Један је Шмуу!
Кога не мрзи да цитира ове сплачине из тзв. новина.


Nema šanse da bih ja zapamtio sve to, sa sve podnaslovima, dok kupujem cigarete na trafici. Ni pre trideset godina a tada sam imao prilično dobru memoriju.



Не замери што ти се обраћам, него да објасним методологију истраживачког рада.

Нисам памтио него записивао то код мог комшије Миланчета који држи киоск на ћошку.

И иначе када купујем код њега цигарете задржим се исто толико времена у причи са њим и без тог записивања, па к'о велим што да не искористим то време и прелистам дневну штампу и препишем понешто.

Мали број ових наслова у тексту је и из онлајн издања наше дневне штампе.

gvozden1 gvozden1 21:05 04.12.2021

Re: Da!

ephemeris
MNOGI STRAHUJU OD PROROČANSTVA DEDA GVOZDENA

:)

Sad vidim da ima i to :)

Nemoj da se zaebavate sa mnom, sve ću da vas prokunem.
milisav68 milisav68 21:37 04.12.2021

Re: Da!

shmoo

Мали број ових наслова у тескту је и из онлајн издања наше дневне штампе.

Naslovne strane sutrašnjih novina.

Danas je subota pa nema sva izdanja, inače ja svako veče bacim pogled da vidim u kom pravcu ide spin :)
shmoo shmoo 21:44 04.12.2021

Re: Da!

milisav68
shmoo

Мали број ових наслова у тескту је и из онлајн издања наше дневне штампе.

Naslovne strane sutrašnjih novina.

Danas je subota pa nema sva izdanja, inače ja svako veče bacim pogled da vidim u kom pravcu ide spin :)



Свака ти част!

Не бих баш могао свако вече. Вероватно је крштеница у питању.

(Молим, без неприличних асоцијација на ове речи... Мислио сам на препуњеност мозга разним информацијама, полуинформацијама, дезинформацијама и спиновима чији се број с годинама старости повећава, а магацински капацитети у глави смањују.)

milisav68 milisav68 21:56 04.12.2021

Re: Da!

shmoo

Не бих баш могао свако вече.

E, a nije bukvalno svako veče, nego onako, hajde da kažem često.

Telegraf je onako, najnormalniji od sve te neke dnevne štampe.Ima te neke životne rubrike, npr oko automobila, sporta, nekih novih zakona itd. i onda ga "prelistam", pa bacim pogled i na sutrašnju štampu.
shmoo shmoo 22:17 04.12.2021

Re: Da!

milisav68

Telegraf je onako, najnormalniji od sve te neke dnevne štampe.



И ја сам стекао тај исти утисак за Телеграф од све те дневне штампе за коју у класификацији користим онај слоган из једне рекламе:

Купује се на киоску а нису новине

А што се мене тиче, једине праве дневне новине у Србији које то још увек и јесу - Политика и Данас.

solo solo 22:45 04.12.2021

Re: Da!

Не бих баш могао свако вече. Вероватно је крштеница у питању.


guska-i-rostilj guska-i-rostilj 15:33 05.12.2021

Re: Da!

Danas je subota pa nema sva izdanja, inače ja svako veče bacim pogled da vidim u kom pravcu ide spin :)


Ненаградна игра: пронађи спин

rs.n1info.com/vesti/vucic-blokadom-puteva-prekrsen-ustav-da-skupite-i-5-000-ljudi-nije-bog-zna-sta/

Aleksandar Vučić
“Naravno da ljudi koji blokiraju nekog krše Ustav, elementarnu normu, a to je sloboda kretanja. Oni ugrožavaju više sloboda drugih ljudi. Nisu čak ni najavili svoje proteste.”,
Savo Manojlović

Savo Manojlović, predsednik Udruženja za zaštitu ustavnosti i zakonitosti i jedan od organizatora subotnjeg protesta, kaže da protestanti nisu prekršili Ustav i da bi, eventualno, mogli da odgovaraju za nešto drugo.
– Predsednik države bi trebalo da zna da pitanje blokade puteva nije regulisano Ustavom, već zakonskim normama. Blokada auto-puta jeste teži oblik i može potpasti pod krivično delo. Prohodnost auto-puta regulisana je međunarodnim konvencijama i spada u obavezu države. Svesno smo blokirali „Gazelu” da bismo sprečili razaranje pravnog poretka kroz neustavne zakone – kazao je Manojlović za „Politiku”.
On je dodao da je u kršenje zakona Republike Srbije ušao apsolutno svesno kako bi zajedno sa narodom sprečio znatno veću nepravdu, koja je podrazumevala legalizaciju otimačine i oduzimanje suverenosti od građana.
– Mogu da me osude zbog organizovanja protivzakonitih blokada, ali će istorija svima nama koji smo sprovodili blokadu dati za pravo – ocenio je predsednik Udruženja za zaštitu ustavnosti i zakonitosti.

Miloš Stanić

Nasuprot Manojloviću, Miloš Stanić, doktor ustavnog prava zaposlen u Institutu za uporedno pravo, kaže da je stvar prilično jasna.
– Ustav kaže, krajnje određeno u članu 54. da je mirno okupljanje građana slobodno, te da okupljanje u zatvorenom prostoru ne podleže odobrenju, ni prijavljivanju, dok se zborovi, demonstracije i druga okupljanja građana na otvorenom prostoru prijavljuju državnom organu, u skladu sa zakonom. Sasvim logično, Ustav predviđa i da se sloboda okupljanja može zakonom ograničiti samo ako je to neophodno radi zaštite javnog zdravlja, morala, prava drugih ili bezbednosti Republike Srbije. Bez bilo kakvog dodatnog misaonog rasipanja, ključno je upitati se na ovom mestu da li je konkretno okupljanje bilo prijavljeno, u skladu sa zakonom. Ukoliko je odgovor pozitivan, protivustavnosti nema. Međutim, ukoliko je negativan, onda je protivustavnost takvog delovanja, čini se, očigledna – kaže dr Stanić.
Dalje, navodi naš sagovornik, Zakon o javnom okupljanju razrađuje norme Ustava, pa se okupljanjem smatra okupljanje više od 20 lica radi izražavanja, ostvarivanja i promovisanja državnih, političkih, socijalnih i nacionalnih uverenja i ciljeva, drugih sloboda i prava u demokratskom društvu. To, ocenjuje dr Stanić, nije sporno. Zakonom se predviđa da okupljanje nije dozvoljeno na mestima na kojima se održavanjem okupljanja krše ljudska i manjinska prava i slobode drugih, ugrožava moral ili na mestima koja su zatvorena za javnost.
– Da li je okupljanje bilo održano na mestima na kojima se održavanjem okupljanja krše ljudska i manjinska prava i slobode drugih? Da li neko tada nije mogao da ode u posetu bolesnom roditelju, detetu, prijatelju, rođaku? Da li je tada neko kasnije stigao u bolnicu? Možda je neka trudnica baš tada krenula na hitan porođaj. Eto, na ova pitanja bi mogao da odgovori svaki čitalac i da na taj način sam zaključi koliko jasna norma olakšava posao pravnicima – zaključio je dr Stanić.
milisav68 milisav68 18:38 04.12.2021

Na istoku stare priče

Na zapadu ništa novo :)
shmoo shmoo 21:07 04.12.2021

Re: Na istoku stare priče

milisav68
Na zapadu ništa novo :)


Да, и ја сам помислио листајући дневну штампу на ту песму Чорбе. :)

Ribozom Ribozom 21:23 04.12.2021

Re: Na istoku stare priče

milisav68
Na zapadu ništa novo :)


Pokusavam neku iole pametnu opasku da dam na ova dva stiha, a necu da carsafim.
Vratio se s odmora prosle nedelje, poceo da radim, prestao da pusim, nisam se onesvestio na racun za struju.









shmoo shmoo 22:57 04.12.2021

Re: Na istoku stare priče

Ribozom
milisav68
Na zapadu ništa novo :)


Pokusavam neku iole pametnu opasku da dam na ova dva stiha, a necu da carsafim.
Vratio se s odmora prosle nedelje, poceo da radim, prestao da pusim, nisam se onesvestio na racun za struju.



И онда дођеш на овај блог?

Хвала на комплименту, али немој себи кварити угођај овим насловима из дневне штампе у Србији. :)

solo solo 23:00 04.12.2021

Re: Na istoku stare priče

Pokusavam neku iole pametnu opasku da dam na ova dva stiha, a necu da carsafim.


Zato na Balkanu redovno nam ebu mamu.
nsarski nsarski 18:56 04.12.2021

Ja mislim

(ako je bilo koga briga za to šta ja mislim), da su ovakvi naslovi, gore nabrojani, deo jednog malo šireg i ozbiljnog projekta.

Moram sledeće da kažem i oslobodim dušu, jedinicu moju. (Biblija, OK, ne utrpavajte se). Dakle.

Davno, mnogo davno sam čitao Orvela i potpuno mi je otvorio oči oko manipulacije "istinom" i "ratom" i, najpre masom. Posle sam čitao još Orvela i razumeo poentu kontrole nad narodom. I Zamjatina ("Mi".

Potom sam čitao Hakslija i njegov način kontrole stanovništva "uživanjem". Neko ovde je napisao artikulisan blog o ta dva modela kontrole. O načinu da se putem uživanja, umesto putem brutalne sile, konroliše populacija.
I sve je to lepo.

Ali, ta stvar se nije mogla direktno preslikati na naše stanje. U pitanju kod nas je mešavina svega, i struktura ničega. I onda mi se učinilo da je ovde (a sada skoro na celoj planeti, Zapadno krilo) na delu Haos. Ili kako bi u Džems Bondu rekli- Chaos.
Jednostavno, zasipanje neograničenom količinom besmislica u kojima je nemoguće da se čovek snađe. Umesto prisile ili praznog uživanja, mi imamo neograničen izbor svega.
E, tu distopiju mi danas živimo. Ne znamo šta je vest, šta je izmišljotina, gde je levo, a gde desno. Ja bih tu distopiju, inspirisan ovim postom, nazvao KIOSK.

Mi ne živimo u Haosu, mi živimo u Kiosku. Dobrodošli.
solo solo 20:37 04.12.2021

Re: Ja mislim

Mi ne živimo u Haosu, mi živimo u Kiosku. Dobrodošli


Mi živimo u grupnom sexu.

Imaš 2 verzije.
1. Istočna varijanta.
Okupi se 10 parova. Skinu se,ugase svetlo i svako čuva svoje stvari.

2. Zapadna varijanta.
Bosanac u gostima.
Okupi se 10 parova. Skinu se,ugase svetlo. U neko doba Bosanac se dere pali svetlo,pali svetlo.
Ovi upale svetlo.
Bosanac: Drugovi,nije ok,ajde da se organizujemo. Ja već treći put pušim za redom.

Ima i međuverzija pa ko se seti.

Za Sarskog i Čarlija koga nema nešto. Tasa čaršaf se podrazumeva.



I Mirelu naravno.
shmoo shmoo 20:41 04.12.2021

Re: Ja mislim

nsarski

Ali, ta stvar se nije mogla direktno preslikati na naše stanje. U pitanju kod nas je mešavina svega, i struktura ničega. I onda mi se učinilo da je ovde (a sada skoro na celoj planeti, Zapadno krilo) na delu Haos. Ili kako bi u Džems Bondu rekli- Chaos.
Jednostavno, zasipanje neograničenom količinom besmislica u kojima je nemoguće da se čovek snađe. Umesto prisile ili praznog uživanja, mi imamo neograničen izbor svega.
E, tu distopiju mi danas živimo. Ne znamo šta je vest, šta je izmišljotina, gde je levo, a gde desno. Ja bih tu distopiju, inspirisan ovim postom, nazvao KIOSK.

Mi ne živimo u Haosu, mi živimo u Kiosku. Dobrodošli.




Ово је интересантно истраживање од ове године.

Уједно се лепо надовезује и на твој и на Амикин коментар под насловом "Хаос = Киоск".


radi se o značajnom broju ljudi koji je izložen sadržajima koji su vrlo često poluistiniti ili potpuno neistiniti, sa tendenciozno i senzacionalistički intoniranim naslovima, sadržajima koji zapravo imaju za cilj radikalizovanje javnosti što, u krajnjoj instance, može dovesti (a često se to i dešava) do pojave ekstremizma iIi nasilja prema manjinskim (u svakom smislu), marginalizovanim i vulnerabilnim grupama stanovništva. (ЛИНК)


kamilo_emericki kamilo_emericki 20:43 04.12.2021

Re: Ja mislim

nsarski

Ja mislim
(ako je bilo koga briga za to šta ja mislim), da su ovakvi naslovi, gore nabrojani, deo jednog malo šireg i ozbiljnog projekta.

Kad god u zadnjih tridesetak godina bacim oko ili uho na informativnu i kulturnu scenu ex Yu pomislim na Dragana Babića i jedno njegovo Kino oko koje je bilo posvećeno pitanju tadašnjeg šunda, naročito u muzici. Centralno pitanje je bilo da li to namjerno neko forsira ili se sve dešava spontano.
Tada su ploče, između ostalih, Tome Zdravkovića i Šabana Šaulića bile oporezovane kao šund ali dođe vrijeme da se Šaban sahrani u Aleji zaslužnih građana.

Pretpostavljam da je dobar broj blogera već čuo za, zasad povučene, preporuke o komunikaciji unutar evropske vlade.
«Mesdames et messieurs», «Noël», ou encore le prénom «Marie», voilà qui ne fait pas très «inclusif»… Dans le but de «refléter la diversité» et de lutter contre «les stéréotypes profondément ancrés dans les comportements individuels et collectifs», la Commission européenne vient de publier un guide interne «pour une communication inclusive». Avec, listés dans des tableaux, toute une série de termes à «éviter» pour ne froisser personne.

Da se neko ne nađe uvrijeđen bilo je predloženo da se više ne spominju Maria i John već Julio i Malika
Za one koji hoće viš znati potražite preko imena autorice uputstva Helena Dalli.
nsarski nsarski 20:50 04.12.2021

Re: Ja mislim

Mi živimo u grupnom sexu.

Imaš 2 verzije.

Ima i treća.
Rekli svima da se skinu do gola, ugasili svetlo i najavili da svako hvata šta hoće. A Bosanac uhvatio voz za Doboj. Tako objasnio žandarima koji su ga golog našli u vozu.
solo solo 20:52 04.12.2021

Re: Ja mislim

Tako objasnio žandarima koji su ga golog našli u vozu.


Đe je stavio tako go covid sertifikat i pasoš?
maksa83 maksa83 20:57 04.12.2021

Re: Ja mislim

Tada su ploče, između ostalih, Tome Zdravkovića i Šabana Šaulića bile oporezovane kao šund ali dođe vrijeme da se Šaban sahrani u Aleji zaslužnih građana.

Bogami kako su krenuli tamo da ih saranjuju (evo poslednjeg i Mrku) uskoro će da ih sa'ranjuju na kant.
shmoo shmoo 21:34 04.12.2021

Re: Ja mislim

kamilo_emericki

Kad god u zadnjih tridesetak godina bacim oko ili uho na informativnu i kulturnu scenu ex Yu pomislim na Dragana Babića i jedno njegovo Kino oko koje je bilo posvećeno pitanju tadašnjeg šunda, naročito u muzici. Centralno pitanje je bilo da li to namjerno neko forsira ili se sve dešava spontano.
Tada su ploče, između ostalih, Tome Zdravkovića i Šabana Šaulića bile oporezovane kao šund ali dođe vrijeme da se Šaban sahrani u Aleji zaslužnih građana.


Александар Тијанић је у оним ретким тренуцима када није био близак ниједној власти у овој земљи и када се осећао одбачено као сироче имао обичај да говори истину, па је тако тврдио да се то ради сасвим намерно и свесно - заглупљује се народ - јер којој власти су потребни поданици који још и размишљају својом главом.

Сећам се неке емисије на ондашњем Студију Б из половине деведестих где је он био гост заједно са Шешељем када је тврдио баш то о намерном и свесном заглупљивању широких народних маса.

(Тијанићу можемо свашта пребацивати, бог да му душу прости, али му не можемо оспорити познавање медија и њиховог утицаја у друштву.)

Нажалост, то опорезивање кича и шунда пре деведесетих (седамдесете и осамдесете 20. века) понекада је имало и идеолошко-политичку ноту.

Сећам се да је баш она ствар Рибље чорбе коју је Милисав поменуо "На западу ништа ново" (на сигл плочи) која је обавезно ишла онда пре ЛП плоче била опорезована као шунд због стиха "за идеале гину будале". Прашину у јавности је дигао неки СУБНОР неке месне заједнице (слично као за Пластичног исуса због којег је Лаза Стојановић одмардељао, мислим, две године), па се грудва у јавности закотрљала (сећаш се оних рубрика са писмима читалаца у тадашњим дневним новинама) и онда је тај сингл Чорбе био опорезован као шунд.

Због тога је онда рад тих комисија које су одлучивале шта је кич и шунд, а шта није и био копромитован па им се није баш веровало и на крају је та институција друштва и укинута.

Сличну судбину вероватно чека и данашња РРА у Србији. :)


Pretpostavljam da je dobar broj blogera već čuo za, zasad povučene, preporuke o komunikaciji unutar evropske vlade.



Ја нисам и због тога ти хвала на овоме.

И баш због оваквих ствари једна од категорија овог блога и јесте лингвистика. (ЛИНК)

srdjan.pajic srdjan.pajic 21:44 04.12.2021

Re: Ja mislim

maksa83
Tada su ploče, između ostalih, Tome Zdravkovića i Šabana Šaulića bile oporezovane kao šund ali dođe vrijeme da se Šaban sahrani u Aleji zaslužnih građana.

Bogami kako su krenuli tamo da ih saranjuju (evo poslednjeg i Mrku) uskoro će da ih sa'ranjuju na kant.


Što, bre, pa bar Mrka je zaslužio, bio je odličan inženjer!

(doduše nije doktorirao na elitnom tehničkom fakultetu kao čestiti kolega Bajatović, PhD, ali to je Mrki oprošteno, jer je bio zauzet obnovom i izgradnjom zemlje, nije mogao još i naukom da se bavi i da mu pišu radove, jedva je i za pamprčenje pevaljki nalazio snage i vremena u svom gustom dnevnom rasporedu).
shmoo shmoo 22:34 04.12.2021

Re: Ja mislim

maksa83, srdjan.pajic


О покојницима све најлепше.

А није Мрки толико лоше радио онај ЦИП?

Док се он још увек бавио својом струком, пре упуштања у политику. (види блог Шарског)

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:43 04.12.2021

Re: Ja mislim

shmoo

И баш због оваквих ствари једна од категорија овог блога и јесте лингвистика. (ЛИНК)


Kad je već riječ o lingvistici, Le Robert je u svoj najnoviji internet riječnik uvrstio riječ "iel", ličnu zamjenicu za one koji se ne prepoznaju ni u muškom ni u ženskom rodu.
Ministar prosvete je jasno izrazio svoje neslaganje a intelektualna elita obilazi oko te riječi kao mačka oko vruće kaše.

shmoo shmoo 00:43 05.12.2021

Он, она, оно = ми

kamilo_emericki
shmoo

И баш због оваквих ствари једна од категорија овог блога и јесте лингвистика. (ЛИНК)


Kad je već riječ o lingvistici, Le Robert je u svoj najnoviji internet riječnik uvrstio riječ "iel", ličnu zamjenicu za one koji se ne prepoznaju ni u muškom ni u ženskom rodu.
Ministar prosvete je jasno izrazio svoje neslaganje a intelektualna elita obilazi oko te riječi kao mačka oko vruće kaše.




Зар нису и Швеђани већ тако нешто урадили још 2015. године? Покушавају да их следе и остали...

Код протестаната то прате нешто брже, код католика изгледа нешто спорије по овоме како нам рапортираш.

Мада ни код Шведа не иде то баш онако по првобитној замисли...

All participants reported being familiar with hen. One-third (33.73%) of the participants reported encountering hen in their everyday life a few times a month or more, while the rest of the participants (66.27%) reported rarely ever or never encountering hen.


(Истраживање рађено 2020. године. ЛИНК)

А изгледа да је она моја баба Зора из Церовац код Паланку била свима њима претеча и најнапреднија од свих јер би ми на питање где су јој укућани, небитно да ли је у питању син или ћерка, унук или унука, мушко или женско као и без обзира на њихове године, обавезно одговарала са:

"Отишло ОНО у продавницу (комшилук, на њиву, у луг итд)!"

Од свих укућана једино свог мужа није називала ОНО, него мој Драгољуб.

Остали су сви били ОНО.

Не знам шта би баба Зора која се упокојила пре десетак година данас рекла на савремена стремљења неких "лингвиста" попут Гоце Чомић и сличних јој у Србији. (ЛИНК)


Али знам зато шта на то данас каже Институт за српски језик САНУ

ЈЕЗИК РОДНЕ РАВНОПРАВНОСТИ - Институт за српски језик САНУ (ЛИНК)


mariopan mariopan 12:36 05.12.2021

Re: Ja mislim

(ako je bilo koga briga za to šta ja mislim), da su ovakvi naslovi, gore nabrojani, deo jednog malo šireg i ozbiljnog projekta.

Naravno da jeste i to se uspešno sprovodi već toliko dugo, kuvali su nas kuvali.... da smo sada valjda kuvani?
adviser adviser 19:39 04.12.2021

Predrasude?

Када у данашње време видим некога са новинама у рукама, скоро одмах знам колико је сати.
shmoo shmoo 20:35 04.12.2021

Re: Predrasude?

Или заблуде?

adviser

Када у данашње време видим некога са новинама у рукама, скоро одмах знам колико је сати.


Да, кажу да се број људи који читају дневне новине њиховом папирном издању из године у годину све више смањује и онда се та чињеница и те бројке (50 000 до 150 000 примерака дневно) користи као аргумент да та дневна штампа и нема баш толики утицај као што јој се то придаје као атрибут.

Међутим, ту се никада не помињу и онлајн издања тих истих новина. А довољно је само погледати око себе на улицви и осталим јавним местима колико људи држи у рукама телефон. Одређени број тих људи чита и онлајн дневну штампу.

Верујем да се број кликова на онлајн издања на интернету врло пажљиво бележи. Ако ни због чега другог, а оно због простора за оглашавања и могуће зараде оид тога.

На жалост, тај податак о броју кликова на онлајн издања дневне штампе у Србији у овој или у прошлој години не могу да пронађем.

shmoo shmoo 20:08 04.12.2021

Мирела!

Имам част и задовољство да пружим гостопримство уваженом блогоколеги Шмуу.


Хвала теби на гостопримству. :)

solo solo 20:49 04.12.2021

Re: Мирела!

Имам част и задовољство да пружим гостопримство уваженом блогоколеги Шмуу.
Хвала теби на гостопримству. :)



Uaaaaaaaaaaaa!

Pravda za Tasu!

Oteto prokleto!

Vraćajte autorsku.



Čarli 'ebo te poguraj amandman!
adviser adviser 21:01 04.12.2021

Re: Мирела!

solo
Имам част и задовољство да пружим гостопримство уваженом блогоколеги Шмуу.
Хвала теби на гостопримству. :)



Uaaaaaaaaaaaa!

Pravda za Tasu!

Oteto prokleto!

Vraćajte autorsku.



Čarli 'ebo te poguraj amandman!

Па ваљда ће се смиловати!
Труди се.
mirelarado mirelarado 21:13 04.12.2021

Re: Мирела!

shmoo
Имам част и задовољство да пружим гостопримство уваженом блогоколеги Шмуу.


Хвала теби на гостопримству. :)


Нема на чему. Надам се да ће ти вратити властиту блогокућу, што пре.
shmoo shmoo 21:56 04.12.2021

Ауторска

mirelarado, solo, adviser


Хвала вам, хвала!

Али видите и сами да ми много боље иде откако немам ауторску.

Велика је то одговорност и притисак на човека, а ја под притиском не умем да функционишем.

Једино што онда с времена на време смарам Мирелу, Шарског, Анђу, Доксумана,... за гостопримство, па сада користим прилику да им се поред захвалности коју им дугујем уједно и извиним на том смарању због којег ми сваки пут буде непријатно и треба ми много времена да се уопште и одлучим да им се обратим с молбом за гостопримство.

(Што можда и није лоше јер онда буду дуге паузе између мојих гостовања).

solo solo 22:36 04.12.2021

Re: Ауторска

Једино што онда с времена на време смарам Мирелу, Шарског, Анђу, Доксумана,... за гостопримство,


Kod mene i Čarlija možeš uvek da gostuješ na komentarima blanko.

Jbg spomeni i nas u zahvalnici.
shmoo shmoo 22:51 04.12.2021

Re: Ауторска

solo
Једино што онда с времена на време смарам Мирелу, Шарског, Анђу, Доксумана,... за гостопримство,


Kod mene i Čarlija možeš uvek da gostuješ na komentarima blanko.



Ма пусти коментаре макар било и на бланко... Ја чекам да ме вас двојица угостите на неком качамаку са сланиницом или на некој кечиги која није из рибњака а какву сам јео само једаред у последњих 40 година (пссст, нећу ником да кажем за ту кечигу).

amika amika 20:10 04.12.2021

Хаос = Киоск

Kada je 1992. godine opozicija pozvala građane da izađu na ulicu i obeleže godišnjicu devetomartovskih demonstracija, tog dana u horoskopu listu Politika svim znakovima pisalo je da iz ovog ili onog razloga ostanu kod kuće. To je primer suptilne političke manipulacije u odnosu na današnji ekstremni govor u medijima.
Panika, Alarm, Sex, Grudi, Užas, Haos, Šok – najčešće su reči ekstremnog govora koje su istaknuto mesto našle u skoro devet i po hiljada medijskih tekstova samo od maja do septembra ove godine.
„Njihova jedina namera jeste da šokiraju, da uznemire, nisu retki slučajevi u kojima se unapred osuđuju osumnjičeni ljudi kojima se preti, pokreće se hajka, govorimo o rečima kao što su reči užas, monstrum, horor, brutalno“, izjavio je sociolog Aleksej Kišjuhas.
Takav govor podstiče ekstremne emocije: mizoginiju, odnosno mržnju prema ženama, strah, netrpeljivost i paranoju. Susedi u regionu nazivaju se šiptarima i ustašama. Prema podacima iz asocijativnog rečnika, takvim govorom razvijaju se stereotipi.
„Balkan rat, bure baruta i ratovi, to su tri najčešće asocijacije na reč Balkan. Na reč Amerikanac asocijacije su sledeće: narod, glupi, nato, bombardovanje, debeli i glupost. Srbi nebeski narod, inat, ponos, Srbija moja zemlja, Do Tokija i propast“, kaže lingvistkinja Svetlana Slijepčević.

Istraživanje: Ekstremni govor u svakoj četvrtoj vesti

A gotovo 2.000 vesti u roku ovog leta bavilo se temom rata.
„Ako ih vi čitati redovno, vi možete imati utisak da je realno da smo na ivici rata, globalnog ili komšijsko, to je određena vrsta nesigurnosti koja može da se proizvede ili ne“, rekla je izvršna direktorka „Libera“ Tatjana Vehovec.
U Srbiji se, prema analizi istraživača, čak i o vremenskoj prognozi ekstremno izveštava: na 42 stepena u sred leta – gorimo, besni smo i tromi, a kada su paklene vrućine – Macura moli – da se, nikako, ne ide po penzije.
Ribozom Ribozom 23:23 04.12.2021

Re: Хаос = Киоск

SENZACIONALNO
Gde su danas nasi politicari otisli da tetki odnesu lek.

-Aleksandar Vucic- Donje Nedeljice, blizu granica, samo prepliva Drinu ako zagusti.
-Ana Brnabic- otisla ko fol sa partnerkom Milicom u Dubaiju na foto session.
-Ivica Dacic- Izmislio sastanak u Makedoniji
-Sinisa Mali- morao da plati zaostali porez u Bugarskoj.
-Sisic-Tepavcevic - na pilates u Budimpestu
-Andrej Vucic - na salasu na Palicu - isto blizu granica
-Mali Danilo- uplatio jos jedan kurs za kuvanje na Halkidikiju od svoje plate crkavice
-Aleksandar Vulin- poznato je da nema tetku u Kanadi, ali je pokusao kolima hitne pomoci da prosvercuje cigare tetki u CZ.
-Nebojsa Stefanovic- ucestvuje u protestvima maskiran u Didi
-Aleksandar Sapic- cuva svoju zadnjicu na Banjicu (by Pajkic)
-Goran Vesic - ej stvarno, gde je pobegao ovaj covek?
-Andjelka Atanaskovic - who is fucking Andjelka Atanaskovic?
-Martinovicu, Tomi Moni i Comicki nisu ni rekli da je fora da se bezi iz grada za vreme protesta pa su oni svesno zrtvovani


shmoo shmoo 20:53 04.12.2021

Срећан крај у плусквамперфекту

Да постоји категорија ТРАНЗИЦИЈА, замолио бих Мирелу да њу стави уместо неке друге категорије овог блога зато што овај блог и јесте једна од многих сличица транзиције свести кроз коју смо прошли у последњих три деценије наших живота у Србији и на овом свету.

И само због тога се на крају овог мог блогерског сочињенија (јер мог текста заправо ту има врло мало па не могу рећи да је то мој текст) налази слика оног некадашњег киоска са виршлама у земчки као она врста прижељкиваног срећног краја какав бих ја волео да могу себи да приуштим за ову причу о одласку до оближњег киоска.

Нажалост, то је давно прошло време и само једно лепо сећање које је имало своју посебну драж, а богами и мирис и укус, за разлику од онога што данас проналазим на било ком киоску.

:)

Черевићан Черевићан 20:57 04.12.2021

зови нудитељки

или,све ово горе

док сам чит'о ......читах
(сад углавном пишем),
данашњицу избегавам
окрећем се ....бившем,
.
у киоксе..... не загледам
мамозову том се не дам

shmoo shmoo 21:14 04.12.2021

Re: зови нудитељки

Черевићан

док сам чит'о ......читах
(сад углавном пишем),


Да, гос'н Чер, то је прави рецепт за превазилажење овог проблема који се поставља у уводном тексту. Него мене прво привукао језик тих наслова, па сам се онда упустио у прикупљање примера и ето...

у киоксе... не загледам
мамзову том се не дам


Што вероватно значи да нисте пушач и не купујете цигарете на киоксу.

Завидим Вам. Две муве једним ударцем. Ем не трошите паре издувавајући их кроз нос и уста, ем не налећете на овакве наслове док купујете то средство свог порока.

niccolo niccolo 21:16 04.12.2021

Ćuti

Evo šta je rekao 4 godine pre svoje smrti

zamisli šta sve ima da kaže nakon svoje smrti...

p.s. Ona žena sa Ričardom Girom je apsolutna pobednica danas
mirelarado mirelarado 21:25 04.12.2021

Re: Ćuti

Ona žena sa Ričardom Girom je apsolutna pobednica danas


И за мене.

P.S. 'Де си, бре, Николо? :)

shmoo shmoo 22:05 04.12.2021

Re: Ćuti

niccolo
Evo šta je rekao 4 godine pre svoje smrti

zamisli šta sve ima da kaže nakon svoje smrti...



Ти бре, Николо, к'о моја кева...

- Види, сине, како је мој муж био педантан, види само како је лепо у свом орману сложио и поређао по датумима све ове Политике са својом читуљом за сахрану и парастосе. Ти ниси нимало на њега, аљкав си...

- Није бре, кево, то ћале сложио и поређао! Ја сам то урадио!

niccolo niccolo 22:34 04.12.2021

Re: Ćuti

Де си, бре, Николо? :)

Tu sam, tu sam. Uglavnom.

Vidim, ovde sve uredno...

Види, сине, како је мој муж био педантан, види само како је лепо у свом орману сложио и поређао по датумима све ове Политике са својом читуљом за сахрану и парастосе. Ти ниси нимало на њега, аљкав си...

mirelarado mirelarado 22:50 04.12.2021

Re: Ćuti

Vidim, ovde sve uredno...


Nihil sub sole novi... :)

P.S. Posle onog AV blama "To je jedna kontradikcija... (pauza i grčevit pokušaj da se seti nastavka)... sine qua non", latinske izreke i idiomi još su mi miliji i draži. :)
niccolo niccolo 23:26 04.12.2021

Re: Ćuti

Posle onog AV blama "To je jedna kontradikcija... (pauza i grčevit pokušaj da se seti nastavka)... sine qua non", latinske izreke i idiomi još su mi miliji i draži. :)

To sam pokupio po netu da je nešto bilo (nikada ne gledam Mr. F-a, zbog radi sopstvenog psihičkog zdravlja), ali nisam skroz ukapirao šta tačno. Sad mi je jasno o čemu se radi

Nego, nisam hteo o tome, drago mi je da vidim da se i Đoković oglasio o temi. Moram da priznam da mi je bilo malo složeno što od njega, koji je sav u fazonu zdrav život, priroda itd., ni reči o dešavanjima u Srbiji.
mlatisa mlatisa 21:46 04.12.2021

Ilustracija

shmoo shmoo 22:00 04.12.2021

Re: Ilustracija

mlatisa



Slime.


Моја прва асоцијација за твоју илустрацију на којој ти захваљујем.


kamilo_emericki kamilo_emericki 23:53 04.12.2021

Da li mi se pričinjava

ili me ove uniforme zbilja na nešto podsjećaju?
Naročito šljemovi.

Link
shmoo shmoo 00:09 05.12.2021

Re: Da li mi se pričinjava

kamilo_emericki
ili me ove uniforme zbilja na nešto podsjećaju?
Naročito šljemovi.

Link



И сценографија, не само костимографија.

vcucko vcucko 12:48 05.12.2021

Re: Da li mi se pričinjava

shmoo
kamilo_emericki
ili me ove uniforme zbilja na nešto podsjećaju?
Naročito šljemovi.

Link



И сценографија, не само костимографија.


shmoo shmoo 13:41 05.12.2021

Re: Da li mi se pričinjava

vcucko
shmoo
kamilo_emericki
ili me ove uniforme zbilja na nešto podsjećaju?
Naročito šljemovi.

Link



И сценографија, не само костимографија.


Teutonic March



Сигурно си гледао и ону новију, неејзенштајновску, верзију Невског?






nask nask 14:42 05.12.2021

Re: Da li mi se pričinjava

И сценографија, не само костимографија.


vcucko vcucko 14:46 05.12.2021

Re: Da li mi se pričinjava

shmoo
vcucko
shmoo
kamilo_emericki
ili me ove uniforme zbilja na nešto podsjećaju?
Naročito šljemovi.

Link



И сценографија, не само костимографија.


Teutonic March



Сигурно си гледао и ону новију, неејзенштајновску, верзију Невског?







Naravno.
Koliko je Ejzenštajnova verzija savršenstvo i filmske umetnosti i stava, do u detalj, toliko mi je ta nova verzija čak i draža. Nekako ljudskija, bliža srcu.
shmoo shmoo 15:51 05.12.2021

Re: Da li mi se pričinjava

vcucko

Naravno.
Koliko je Ejzenštajnova verzija savršenstvo i filmske umetnosti i stava, do u detalj, toliko mi je ta nova verzija čak i draža. Nekako ljudskija, bliža srcu.



Ејзенштајн је томе прилазио из угла дијалектичког материјализма, онако некако са марксистичке тачке гледишта.







shmoo shmoo 00:57 06.12.2021

B(aader) M(einhof) W(agen)

Али мало морген.

nask
И сценографија, не само костимографија.

Nina Hagen



Нисам пратио, али неко рече да је Нина Хаген, на изричиту жељу Меркелке, пјевала на испраћају. И то овај антишлагер који је настао још за њена боравка у родној ДДР.

Занимљиво.

Додуше, Нина и Ангела су скоро вршњакиње. Ангела је '54. годиште, Нина '55.

Cohort effect је ту сигурно одиграо своју улогу.

Па је л' на крају та Нина Хаген морално-политички подобна или не?








solo solo 00:23 05.12.2021

SERB

PRONAĐEN SRPSKI GEN! Naučnica iz Vinče objašnjava šta razlikuje Srbe od drugih naroda!

"Institut Vinča je dokazao da postoji jedna varijacija gena koja je češća u Srbiji. Svi mi imamo iste gene, ali njihove varijante se razlikuju u različitim grupacijama. Kod naših građana je specifična jedna varijanta, po onome što se za sada zna, mada se baze podataka još pune, istraživanja su u toku. Taj gen zove se PSPH, koja je vezana za njegovu funkciju, ono što je nama bilo zanimljivo. Geni proizvode proteine koji dalje čine ono po čemu se razlikujemo. Protein je SERB, to je nama bilo vrlo uzbudljivo, iako je potpuno slučajno! Ime dobija po tome što je u pitanju serium B proteaza, pa se skrati na SERB. Ali od 24.000 gena koliko ima, da baš mi u Srbiji imamo tu razliku, to je neverovatna koincidencija", rekla je ona.

Gen PSPH nije, kaže doktorka, previše istražen i detaljni podaci tek će biti poznati.

"Nije mnogo istražen, on reguliše procese u organizmu ali se o njemu i njegovim varijantama malo zna. Ovo je odličan povod da se na njega obrati pažnja", rekla je ona.


https://www.kurir.rs/vesti/drustvo/3822969/pronadjen-srpski-gen-naucnica-iz-vince-objasnjava-sta-to-razlikuje-srbe-od-drugih-naroda-imamo-poseban-protein-i-on-se-zove-serb


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:54 05.12.2021

javljam se samo

zbog crvenog kioska...
(nadam se da imaju i kobasice)
shmoo shmoo 02:07 05.12.2021

Re: javljam se samo

cane.srbljanovic
zbog crvenog kioska...
(nadam se da imaju i kobasice)



Требало би. Увек су имали. И јогурАт у тетрапак пирамидици обавезно.

Неки се досетили да ту славу малкице и искористе.





Лепо и практично, зар не? (ЛИНК)


solo solo 09:40 05.12.2021

Re: javljam se samo

zbog crvenog kioska...
(nadam se da imaju i kobasice)

Требало би. Увек су имали. И јогурАт у тетрапак пирамидици обавезно.

Неки се досетили да ту славу малкице и искористе.


Ah,uh,eh što smaraju ovi Jugonostalgičari.

PKB vrati se sve ti je oprošteno!

Čarli bre vidiš šta nam rade ove drugokomunjare.
Vataju raju na viršle i kobaje.

Pravda za hotdogove!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:45 05.12.2021

Re: javljam se samo

Vataju raju na viršle i kobaje.


E sine moj... Ne znash ti shta se sve na kobaju moze na'vatati...
A shto se tiche "drugokomunjara" i "shugonostalgichara", malo si se zahebo.
solo solo 09:53 05.12.2021

Re: javljam se samo

A shto se tiche "drugokomunjara" i "shugonostalgichara", malo si se zahebo.


Da, preskočih i trećeamerikance.
solo solo 09:58 05.12.2021

Re: javljam se samo

Увек су имали. И јогурАт у тетрапак пирамидици обавезно.






Svaka sličnost je isključena.

Mojne mi asocijacija bre!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:05 05.12.2021

Re: javljam se samo

solo
A shto se tiche "drugokomunjara" i "shugonostalgichara", malo si se zahebo.


Da, preskočih i trećeamerikance.


E neka si ih preskochio. Ko im shmirgla ushi.
shmoo shmoo 10:49 05.12.2021

The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

solo
Увек су имали. И јогурАт у тетрапак пирамидици обавезно.



Svaka sličnost je isključena.

Mojne mi asocijacija bre!



Ово на америчанском долару је четворострана пирамида. Права египатска.

(Какви су то скоројевићи, јбт, ти Американци! Исто к'о ови наши са турбофолк мајндсетом: "Ала ће да бројимо шушке!" Са све обелисцима, сфингама и дорско/јонско/коринтским стубићима по оном њиховом Кепитал Ситију. И после кажу да су наши гастарбајтери из Беча кичерица због гипсаних лавића на својим капијама по Шумадији. Па види само те Америчане. Која је тек то кичерица. Цео град, јбт!)

А наша пирамидица са ПКБ јогурАтићем била тространа. За инат Американцима.

Тек смо много касније прешли на ове флајке какве имамо данас па ови клинци данас и не знају за ту нашу оригиналну тространу пирамидицу за течне млечне прозводе која се тако лепо паковала у оне шестоугаоне пластичне кутије, а које је било тако лако носити, лакше него неке кутијетине данас са јогуртом, када их украдеш испред неке продавнице после проласка камиона са млечним производима, а пре доласка пословође продавнице да откључа радњу. И онда успут у некој пекари купиш врућ бурек. Ихај! Сит си цео дан! Ех, што је било лепо у том самоуправном социјализму.









'Ајд у твоје здравље и здравље гос'н Цанета!





solo solo 11:13 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

па ови клинци данас и не знају за ту нашу оригиналну тространу пирамидицу за течне млечне прозводе


'ebeš geometriju ne kvari narativ

shmoo shmoo 11:16 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

solo
па ови клинци данас и не знају за ту нашу оригиналну тространу пирамидицу за течне млечне прозводе


'ebeš geometriju ne kvari narativ



Геометрија нас је одржала, њојзи фала!




EDIT: Издајицо! Каква, бре, Млекара Суботица!

Ваљда ПКБ!

solo solo 11:24 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

Геометрија нас је одржала, њојзи фала!


Primetio si. Fela kurtu!



I ako vidiš gosn.Caneta.....



shmoo shmoo 11:27 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

solo

Primetio si. Fela kurtu!



Хоћу, пренећу гос'н Цанету поздраве.





nsarski nsarski 11:32 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

shmoo
solo
па ови клинци данас и не знају за ту нашу оригиналну тространу пирамидицу за течне млечне прозводе


'ebeš geometriju ne kvari narativ



Геометрија нас је одржала, њојзи фала!






Četvorostrana piramida (tetrapak) je Platonsko telo. Ima ih pet i svako predstavlja neki aspekt (voda, zemlja, kosmos...). Ona piramida sa dolara je nepravilno telo - nisu joj sve strane iste.



Oni su bili uvažavani još od neolitskog doba. Evo jedne kolekcije nađene u Egiptu (mislim). Ja sam je video u Ashmolean muzeju u Oksfordu.



Dakle, naš tetrapak je za divljenje iz više razloga.
solo solo 11:38 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

Dakle, naš tetrapak je za divljenje iz više razloga.


Sarski sjebo narativ skroz.

Znao sam da se sa njim ne treba kačiti



Palimo debeli odavle!
shmoo shmoo 12:24 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

nsarski

Dakle, naš tetrapak je za divljenje iz više razloga.



То и ја покушавам да кажем овом Солоу а да га при томе не терам у библиотеку.

Него не вреди, Шарски, кад је то прошло кроз школу по систему седи дрво на дрво. Тек да му не би давалки неоправдане што изостаје са часова.

shmoo shmoo 12:26 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

solo
Dakle, naš tetrapak je za divljenje iz više razloga.


Sarski sjebo narativ skroz.

Znao sam da se sa njim ne treba kačiti

Palimo debeli odavle!



Ето, сад баш кажем Шарском како ниси макар бежао са часова кад већ ниси слушао предавања у школи, а ти ме одмах осрамотиш.

Е, човекаааа...

Немој после да ме тераш да ти идем на родитељски састанак. Срамота ме.

solo solo 12:27 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

Него не вреди, Шарски, кад је то прошло кроз школу по систему седи дрво на дрво


Bar nije od kuće, mislim nastava



shmoo shmoo 12:29 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

solo
Него не вреди, Шарски, кад је то прошло кроз школу по систему седи дрво на дрво


Bar nije od kuće, mislim nastava



Љубоморко један!




vcucko vcucko 12:54 05.12.2021

Re: The Barberettes и Cuba Libre место јогурта

solo
Dakle, naš tetrapak je za divljenje iz više razloga.


Sarski sjebo narativ skroz.

Znao sam da se sa njim ne treba kačiti



Palimo debeli odavle!

mlatisa mlatisa 12:13 06.12.2021

Историје и шта да се ради?

Управљање јавним расположењем није од јуче. Оно код нас датира сигурно од половине 19. века. Сетимо се Нушића и његовог хонорара за песму "Погреб два раба", по годину затвора за сваког раба.

Са друге стране постоје и суптилнији приступи попут Креманског пророчанства о чему се да читати у књизи "Kremansko neproročanstvo - Studija jedne obmane" од Воје Антонића која се може скинути џабе ЛИНКЛИНК као и књига "Да ли постоје ствари које не постоје" (хвала Војо).

Једино је на нама шта пуштамо у наш микропростор, а сви други ће, мање или више суптилно, покушавати да нам "увале своју агенду". Рекао бих да је читање новина на интернету поприлично бесмислено, па сам максимално редуковао њихово ишчитавање. Мало више, али не много више, има смисла читање штампаних издања. Једино што има неког смисла је "груба физичка реалност" и читање књига.

Прочитајте неку књигу, посадите неко дрво, помозите неком да пређе улицу, научите некога нешто, направите сто за пицу (макар и од лима )



mariopan mariopan 13:57 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?


Са друге стране постоје и суптилнији приступи попут Креманског пророчанства о чему се да читати у књизи "Kremansko neproročanstvo - Studija jedne obmane" од Воје Антонића која се може скинути џабе ЛИНКЛИНК као и књига "Да ли постоје ствари које не постоје" (хвала Војо).

Da dodamo i religiju, tu se debelo uvaljuje narodu pokornost vlkastima kakve god bile, a nagradu će sirotinja dobiti na nebu, jer "njihovo je carsko nebesko".

Прочитајте неку књигу, посадите неко дрво, помозите неком да пређе улицу, научите некога нешто, направите сто за пицу (макар и од лима )

Ovo sve je obavljeno osim stola za picu...može pica umesto stola?
mirelarado mirelarado 14:02 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

Ovo sve je obavljeno osim stola za picu...može pica umesto stola?


Da li se važe kroasani umesto pice? :)
mariopan mariopan 14:13 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

mirelarado
Ovo sve je obavljeno osim stola za picu...može pica umesto stola?


Da li se važe kroasani umesto pice? :)

Važe se
shmoo shmoo 14:13 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

mlatisa

Управљање јавним расположењем није од јуче. Оно код нас датира сигурно од половине 19. века.



И не само код нас. Свугде. Погледаш "Грађанина Кејна" и видиш то исто.

Са друге стране постоје и суптилнији приступи попут Креманског пророчанства о чему се да читати у књизи "Kremansko neproročanstvo - Studija jedne obmane" од Воје Антонића


Одавно је познато да су сва она тумачења Креманског пророчанства која су се појавила на киосцима поред дневне штампе у кључном тренутку крајем осамдесетих (Милошевић заузео позиције у Србији, у другим републикама се такође кува жаба за грађански рат и распад СФРЈ) заправо била обраде Државне безбедности са тумачењима каква су они сматрали да су пожељна да би се утицало на јавност у том тренутку.

Кажу да је једини оригинални запис о Креманском пророчанству оставио Радован Н. Казимировић, а да су сва остала издања после тога прераде и обраде за потребе политике. Деведесетих се појавило фототипско издање Казимировићеве књиге.

Али свакако треба видети шта каже Воја Антонић јер ипак морамо да имамо у виду да се Казимировићева књига први пут појавила 1940. (прво издање), дакле Други светски рат увелико почео, ближи се границама Краљевине Југославије... Незгодан тренутак. Зато и Казимировић подлеже сумњи, што се мене тиче.

(Причао ми је ћале да се у то време пред сам Други светски рат на београдским улицама појавило баш неуобичајно много оних јуродивих са изгледом попут Распућина и великим крстом на грудима који су узвикивали по улици:"Покајте се, покајте се, долази смак света!" Усред ужурбане градске вреве половином 20. века. Нешто као онај "деда Гвозден са Ртња четири године пред своју смрт..." )

Хвала ти за препоруку, свакако ћу прочитати шта Антонић каже. У контексту читаве ове приче, та твоја препорука ме је баш примамила.







(Већ 1941, види се на слици, Казимировић је објавио и друго издање. Дакле, његова књига за годину дана планула по књижарама, распродала се... )

adviser adviser 14:33 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

mirelarado
Ovo sve je obavljeno osim stola za picu...može pica umesto stola?


Da li se važe kroasani umesto pice? :)

A važi li se kuvan kiseli kupus, miksovan sa svežim i suvim mesom?
Skuvan juče, prvo podgrevanje danas.
mirelarado mirelarado 14:40 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

adviser
mirelarado
Ovo sve je obavljeno osim stola za picu...može pica umesto stola?


Da li se važe kroasani umesto pice? :)

A važi li se kuvan kiseli kupus, miksovan sa svežim i suvim mesom?
Skuvan juče, prvo podgrevanje danas.


Važi se, pogotovo ako se kuvao cirka 12 sati, na najtišoj vatri. :)
adviser adviser 14:59 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

mirelarado
adviser
mirelarado
Ovo sve je obavljeno osim stola za picu...može pica umesto stola?


Da li se važe kroasani umesto pice? :)

A važi li se kuvan kiseli kupus, miksovan sa svežim i suvim mesom?
Skuvan juče, prvo podgrevanje danas.


Važi se, pogotovo ako se kuvao cirka 12 sati, na najtišoj vatri. :)

Nije toliko, neplanski nam došli prijatelji, pa smo nakon njihovog odlaska morali da ubrzamo.
Ali je svakako bilo za oblizivanje.
Čekam da žena dođe s posla pa da instalira šerp(ic)u za podgrevanje.
A ja ću malo da prepečem starog hleba.
nsarski nsarski 16:33 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

Причао ми је ћале да се у то време пред сам Други светски рат на београдским улицама појавило баш неуобичајно много оних јуродивих са изгледом попут Распућина и великим крстом на грудима који су узвикивали по улици:"Покајте се, покајте се, долази смак света!"


Ima takva scena u filmu "Tri", Aleksandra Petrovića, kada na onoj železničkoj stanici, ratno vreme, pokisli ljudi čekaju voz i nailazi Zeka (Stole Aranđelović) i baš to viče, onako pokisao i blatnjav: "Pokajte se, pokajte se!"
solo solo 19:55 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

Nije toliko, neplanski nam došli prijatelji, pa smo nakon njihovog odlaska morali da ubrzamo.
Ali je svakao bilo za oblizivanje.
Čekam da žena dođe s posla pa da instalira šerp(ic)u za podrevanje.
A ja ću malo da prepečem starog hleba.


shmoo shmoo 21:44 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

nsarski
Причао ми је ћале да се у то време пред сам Други светски рат на београдским улицама појавило баш неуобичајно много оних јуродивих са изгледом попут Распућина и великим крстом на грудима који су узвикивали по улици:"Покајте се, покајте се, долази смак света!"


Ima takva scena u filmu "Tri", Aleksandra Petrovića, kada na onoj železničkoj stanici, ratno vreme, pokisli ljudi čekaju voz i nailazi Zeka (Stole Aranđelović) i baš to viče, onako pokisao i blatnjav: "Pokajte se, pokajte se!"



Да баш тако, као у том филму.

Саша Петровић је био три године млађи од мог маторог.

И после ми кукамо како никада није било теже него данас...






Препоручујем за домаћи црни талас на филму:









nsarski nsarski 21:56 06.12.2021

Re: Историје и шта да се ради?

Препоручујем за домаћи црни талас на филму:



A ja za američki "Crni film" knjigu mog drugara Miše Nedeljkovića


Btw, on se pre par nedelja vratio u Bg. posle višedecenijskog boravka na američkom univerzitetu. Na privremeno/stalno.


shmoo shmoo 09:52 07.12.2021

Sunset Boulevard?

nsarski



Хвала за препоруку за књигу... Да не набрајам сада које од свих тих филмова могу да гледам изнова и изнова... И увек да откријем нешто ново.


Btw, on se pre par nedelja vratio u Bg. posle višedecenijskog boravka na američkom univerzitetu. Na privremeno/stalno.


Избројао сам на прсте, ово је осми човек (/породица) за којег у последња три дана чујем да се враћа у Србију privremeno/stalno, како кажеш, из САД и Канаде. Имају и тамошње пасоше, то јест држављанство итд. А вратили се или су у процесу враћања за Србију.

У чему је штос?

Знам да су све то пјединачни случајеви па самим тим и разлози за повратак могу бити другачији... Али осам прича о враћању у Србију из САД и Канаде у последњих три дана...

Баш учестало.

mirelarado mirelarado 15:02 07.12.2021

Mali Harms



P.S. Nije u pitanju montaža.
mariopan mariopan 19:57 07.12.2021

Re: Mali Harms

Nije u pitanju montaža.

Preslatko

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana