Društvo| Kultura| Ljudska prava

Krvna zrnca na skupove prebroj

natasa_tasic_10 RSS / 29.11.2021. u 23:07

 

 eritrociti-u-krvnom-sudu-700x507.jpg

Skup A je sadrži krvna zrnca A kategorije, dok skup B sadrži krvna zrnca B kategorije, a imamo i O  skup sa krvnim zrncima O kategorije.

Ponekad se desi da postoji i A2B skup sa krvnim zrncima A2B kategorije takoreći manjinski skup.

Kada radimo presek svih skupova možemo da saznamo da su skupovi izuzetno složeni i da se krvna zrnca ne mogu tako lako prebrojati, pa je najlakše je reći da se po manjinskom tipu ne slažu i da je u slučaju neslaganja, ako si manjina odstranjuješ.

Hm, ali kako odstraniti manjinski skup krvnih zrnaca tek tako?

Na to nam pitanje daje odgovor O skup, koji samoga sebe proglašava za jedino ispravnog i čistog i u slučaju pobune skupa A i skupa B, a pogotovo kombinacije skupova, preseka i unije, izbijaju po naređenju skupa O neredi jer su svi neprijatelji po krvnim zrncima.

Ako se po tom principu O skupa razbijaju krvnna zrnca, polako, ali sigurno počinje leukemija koja zahvata naše društvo i to galopirajućim tempom.

Voleo ili ne voleo, po krvnim zrncima ne možeš razvrstavati skupove, pa bili oni pozitivni ili negativni, jednostavno to tako ne ide.

 

 



Komentari (1045)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

tess1 tess1 08:38 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..


Ok, lijep dan želim tj let.
docsumann docsumann 08:41 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..


Ok, lijep dan želim tj let.


i let je pad dok se ne sleti
tess1 tess1 08:46 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


i let je pad dok se ne sleti

A to je kroz šta ja stalno prolazim, ateriranje. :)
tess1 tess1 08:47 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Ateriranje u prevodu pritjerati zemlji. :)
adviser adviser 08:48 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

docsumann
tess1

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..


Ok, lijep dan želim tj let.


i let je pad dok se ne sleti

Izvinjavam se, no, mislim da si, u stvari, hteo da napišeš - i pad je let, dok se ne sleti.
adviser adviser 08:52 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
Ateriranje u prevodu pritjerati zemlji. :)

Pa da, zaista.
To mi ne bi palo na pamet.
A propo toga - sedi neko društvo, u njemu moj stric - i svi slušaju nekoga smarača.
Toliko je smarao i govorio 'pade mi na pamet', dok se stric nije ustao i rekao mu - tebi na pamet može da padne samo cigla.
Ljudina je bio moj stric Mihailo.
docsumann docsumann 08:57 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

adviser
docsumann
tess1

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..


Ok, lijep dan želim tj let.


i let je pad dok se ne sleti

Izvinjavam se, no, mislim da si, u stvari, hteo da napišeš - i pad je let, dok se ne sleti.


vid ovog. tek se pojavio na blogu, a već ispravlja šta je ko zapravo mislio
bene_geserit bene_geserit 09:06 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

docsumann
Na prvu ne znam jel se ti hvališ sobom?

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..

E da je prvi put.
Jel znaš ti Tess da Doksova bivša devojka, mnogo dobra riba btw, misli za Šon Koerija da je šonja ?
Evo ja sad i ovde moram da priznam da nijedna moja dal bivša dal sadašnja ne misli za Šon Konerija da je šonja.
Dal numem da se hvalim, dal nisam išao dovoljno u džim da nabijem mišićnu masu, nešto jeste.
docsumann docsumann 09:17 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

bene_geserit
docsumann
Na prvu ne znam jel se ti hvališ sobom?

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..

E da je prvi put.
Jel znaš ti Tess da Doksova bivša devojka, mnogo dobra riba btw, misli za Šon Koerija da je šonja ?
Evo ja sad i ovde moram da priznam da nijedna moja dal bivša dal sadašnja ne misli za Šon Konerija da je šonja.
Dal numem da se hvalim, dal nisam išao dovoljno u džim da nabijem mišićnu masu, nešto jeste.



o brate paćenički, koji crvi tebe nagrizaju?
mislim koji poriv ljude tjera da vako lažu i maste samo da opanjkaju nekog?

dakle, ta moja bivša (inače bili smo zajedno tek par sedmica) nije, naravno, rekla za Konerija da je šonja, il išta slično u tom smislu, jer nije imala s njim nikakve intimne odnose.
služila ga je kao stjuardesa na letu kompanije za koju je radila i samo je prokomentarisala da je džiber bez stila.
viš, za Mura je imala samo riječi hvale.

misliš da je spavala s njim?


tess1 tess1 09:27 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Jel znaš ti Tess

Des Bane :)
tess1 tess1 09:27 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

stjuardesa

Eto sad, stjuardesa, a ja fakin prašinar. :)

tess1 tess1 09:28 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

A propo toga - sedi neko društvo, u njemu moj stric - i svi slušaju nekoga smarača.
Toliko je smarao i govorio 'pade mi na pamet', dok se stric nije ustao i rekao mu - tebi na pamet može da padne samo cigla.
Ljudina je bio moj stric Mihailo.

Nova mačka nova moda. :)
docsumann docsumann 09:29 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
stjuardesa

Eto sad, stjuardesa, a ja fakin prašinar. :)



obrni, okreni, opet letimo.

e baš mi se jutros ne da da padnem ko čovjek...

inače, tome ima sad jedno 24 godine, al bene pamti ko mamut
adviser adviser 09:29 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

docsumann
adviser
docsumann
tess1

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..


Ok, lijep dan želim tj let.


i let je pad dok se ne sleti

Izvinjavam se, no, mislim da si, u stvari, hteo da napišeš - i pad je let, dok se ne sleti.


vid ovog. tek se pojavio na blogu, a već ispravlja šta je ko zapravo mislio

Nisam znao za to pravilo!
Ako je tako - ja se izvinjavam.
adviser adviser 09:32 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
stjuardesa

Eto sad, stjuardesa, a ja fakin prašinar. :)


Ne tuguj bronzana stražo!
mirelarado mirelarado 09:33 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

dakle, ta moja bivša (inače bili smo zajedno tek par sedmica) nije, naravno, rekla za Konerija da je šonja, il išta slično u tom smislu, jer nije imala s njim nikakve intimne odnose.
služila ga je kao stjuardesa na letu kompanije za koju je radila i samo je prokomentarisala da je džiber bez stila.


Svedoci smo koliko se ovde zloupotrebljava i prostački pretresa i tumači bilo šta što se navede iz privatnog života, čim se pređe na ad hominem napade.

Ergo, bolje je ne iznositi ništa. :)


docsumann docsumann 09:35 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

adviser
docsumann
adviser
docsumann
tess1

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..


Ok, lijep dan želim tj let.


i let je pad dok se ne sleti

Izvinjavam se, no, mislim da si, u stvari, hteo da napišeš - i pad je let, dok se ne sleti.


vid ovog. tek se pojavio na blogu, a već ispravlja šta je ko zapravo mislio

Nisam znao za to pravilo!
Ako je tako - ja se izvinjavam.


koje sad pravilo?
da ti za ispravljanje tuđeg mišljenja treba dosta staža na blogu??

nema takvog pravila.
mada...

izvinjenje uzeto u razmatranje. bićete obavješteni o eventualnom usvajanju istog pisanim putem.

docsumann docsumann 09:36 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

mirelarado
dakle, ta moja bivša (inače bili smo zajedno tek par sedmica) nije, naravno, rekla za Konerija da je šonja, il išta slično u tom smislu, jer nije imala s njim nikakve intimne odnose.
služila ga je kao stjuardesa na letu kompanije za koju je radila i samo je prokomentarisala da je džiber bez stila.


Svedoci smo koliko se ovde zloupotrebljava i prostački pretresa i tumači bilo šta što se navede iz privatnog života, čim se pređe na ad hominem napade.

Ergo, bolje je ne iznositi ništa. :)


mudro zboriš mirela.

adviser adviser 09:43 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

mirelarado
dakle, ta moja bivša (inače bili smo zajedno tek par sedmica) nije, naravno, rekla za Konerija da je šonja, il išta slično u tom smislu, jer nije imala s njim nikakve intimne odnose.
služila ga je kao stjuardesa na letu kompanije za koju je radila i samo je prokomentarisala da je džiber bez stila.


Svedoci smo koliko se ovde zloupotrebljava i prostački pretresa i tumači bilo šta što se navede iz privatnog života, čim se pređe na ad hominem napade.

Ergo, bolje je ne iznositi ništa. :)



Zašto?
Zbog nekih budala koji nisu u stanju da na solidan način učestuju (ili učestvuju - ti ćeš to, svakako, bolje znati) u 'borbi mišljenja'?
Samo ti iznosi što ti je god na 'srcu i duši'.
Hu kerz!
Budala nikada neće manjkati.
tess1 tess1 09:44 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Svedoci smo koliko se ovde zloupotrebljava i prostački pretresa i tumači bilo šta što se navede iz privatnog života, čim se pređe na ad hominem napade.

Mirela, ako misliš na mene, radi mizoginog grofa Nsarskog se ne sukobljavam s drugim ženama, ispod nivoa mi je (svih i onih prostačkih), nego, eno čitam kod njega na blogu o Kurcu da su svi političari imali švalerke i kopilad? Dal je moguće, baš svi se samo pandrčili?
tess1 tess1 09:45 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Ne tuguj bronzana stražo!

Isuse. :)
adviser adviser 09:48 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

docsumann
adviser
docsumann
adviser
docsumann
tess1

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..


Ok, lijep dan želim tj let.


i let je pad dok se ne sleti

Izvinjavam se, no, mislim da si, u stvari, hteo da napišeš - i pad je let, dok se ne sleti.


vid ovog. tek se pojavio na blogu, a već ispravlja šta je ko zapravo mislio

Nisam znao za to pravilo!
Ako je tako - ja se izvinjavam.


koje sad pravilo?
da ti za ispravljanje tuđeg mišljenja treba dosta staža na blogu??

nema takvog pravila.
mada...

izvinjenje uzeto u razmatranje. bićete obavješteni o eventualnom usvajanju istog pisanim putem.


Hvala na razumevanju i uzimanju u razmatranje.

Što se tiče aktuelne rasprave, čudi me da mnoštvo Srba (blogera) ne uvažava elementarnu činjenicu da nas ima različitih Srba - sa različitim istorijama i nasleđenim traumama.
Ali mislim, nadam se, zapravo, da smo i pored svih razlika - Srbi.
Naravno - uz veliki respekt prema onima koji nisu Srbi, a sa nama dele dobro i zlo.
Na žalost svih nas, delimo mnogo više zlo, nego dobro.
Ali - niko ne može da nam zabrani da se nadamo da ćemo i mi jednom doći na zelenu granu.
docsumann docsumann 09:51 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

adviser
mirelarado
dakle, ta moja bivša (inače bili smo zajedno tek par sedmica) nije, naravno, rekla za Konerija da je šonja, il išta slično u tom smislu, jer nije imala s njim nikakve intimne odnose.
služila ga je kao stjuardesa na letu kompanije za koju je radila i samo je prokomentarisala da je džiber bez stila.


Svedoci smo koliko se ovde zloupotrebljava i prostački pretresa i tumači bilo šta što se navede iz privatnog života, čim se pređe na ad hominem napade.

Ergo, bolje je ne iznositi ništa. :)



Zašto?
Zbog nekih budala koji nisu u stanju da na solidan način učestuju (ili učestvuju - ti ćeš to, svakako, bolje znati) u 'borbi mišljenja'?
Samo ti iznosi što ti je god na 'srcu i duši'.
Hu kerz!
Budala nikada neće
manjkati.


kako sam ja shvatio mirelu, ona je savjetovala da na blog ne iznosimo privatne podatke i detalje o intimnim odnosima.
što se tiče stavova i mišljenja u debati, tu nema restrikcija, sem okvira uobičajene pristojnosti.
adviser adviser 09:56 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

docsumann
adviser
mirelarado
dakle, ta moja bivša (inače bili smo zajedno tek par sedmica) nije, naravno, rekla za Konerija da je šonja, il išta slično u tom smislu, jer nije imala s njim nikakve intimne odnose.
služila ga je kao stjuardesa na letu kompanije za koju je radila i samo je prokomentarisala da je džiber bez stila.


Svedoci smo koliko se ovde zloupotrebljava i prostački pretresa i tumači bilo šta što se navede iz privatnog života, čim se pređe na ad hominem napade.

Ergo, bolje je ne iznositi ništa. :)



Zašto?
Zbog nekih budala koji nisu u stanju da na solidan način učestuju (ili učestvuju - ti ćeš to, svakako, bolje znati) u 'borbi mišljenja'?
Samo ti iznosi što ti je god na 'srcu i duši'.
Hu kerz!
Budala nikada neće
manjkati.


kako sam ja shvatio mirelu, ona je savjetovala da na blog ne iznosimo privatne podatke i detalje o intimnim odnosima.
što se tiče stavova i mišljenja u debati, tu nema restrikcija, sem okvira uobičajene pristojnosti.

Da se ne iznosi detalj da nekoga voliš - jer će to neka budala da zloupotrebi?
mirelarado mirelarado 10:00 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
Svedoci smo koliko se ovde zloupotrebljava i prostački pretresa i tumači bilo šta što se navede iz privatnog života, čim se pređe na ad hominem napade.

Mirela, ako misliš na mene, radi mizoginog grofa Nsarskog se ne sukobljavam s drugim ženama, ispod nivoa mi je (svih i onih prostačkih), nego, eno čitam kod njega na blogu o Kurcu da su svi političari imali švalerke i kopilad? Dal je moguće, baš svi se samo pandrčili?


Ne mislim na tebe, Tess, tvoji utisci o bilo kom blogeru i potreba da ih objaviš su tvoja stvar. Ne mešam se ja u to.

Moja primedba se odnosi na sve nas, jer smo nekad siledžije, a nekad žrtve u toj igri. Žrtve su bili i Predatorz i Huči i Gedža, ali i Pecaroš i Pajić i Docs... Treba to izbegavati, ako se želi da se o nečemu ozbiljno raspravlja. Inače sve preraste u piljaričku svađu, potpuno besmislenu.
tess1 tess1 10:18 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Žrtve su bili i Predatorz i Huči i Gedža, ali i Pecaroš i Pajić i Docs.

Da, razlika između mene i Gvozdena i Predatortz je što ne bih pravila pakt sa njihovim đavlom. Oni su za mene četnički pilićari. Ukratko*. I to mišljenje ne osporava činjenice - koje priznajem i ne znam dovoljno - da su komunisti (moji?) činili zlodjela po Srbiji.

*) prvo je konfuzija jesmo li u 1945. ili godine nakon nje ili smo u 2021? Ko je kome u 2021. žrtva ili krvnik, npr ja kao žrtva ne mogu slušati Thompsona jer on ne voli partizane i Srbe, da li se razumijemo? Ali i kao krvnik prvo bih s njim vidjela šta sa ustaškim pjesmicama, ne gode mi?

I sad nevezano za tvoj komentar, nikako da rastabirim ko su jugoslovenski a ko srpski nacionalisti? Sinoć je nekom trenutku aršin bio i D. Mihailović, cc, neozbiljno.
docsumann docsumann 10:25 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Sinoć je nekom trenutku aršin bio i D. Mihailović, cc, neozbiljno.


jbg, ne pozicionira se čovjek prema aršinu, već se aršin pobada po mjeri čovjeka.
pa je tako za lijevičare centar desno, a za desničare - lijevo.

iako ne znam ko je to komentarisao, pretposatvljam upravo - gvozden ili predo, pošti je za njih Draža bio odan Jugoslaviji i kad nje na terenu više nije bilo.
docsumann docsumann 10:36 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

*) prvo je konfuzija jesmo li u 1945. ili godine nakon nje ili smo u 2021? Ko je kome u 2021. žrtva ili krvnik, npr ja kao žrtva ne mogu slušati Thompsona jer on ne voli partizane i Srbe, da li se razumijemo? Ali i kao krvnik prvo bih s njim vidjela šta sa ustaškim pjesmicama, ne gode mi?


ima li iko na blogu ko sluša Tompsona?

a opet, mnogo je veća Tompsonova stigma zbog ustašoidne atmosfere na koncertima, ikonografiji, ustaškim obilježjima u publici, no što ćeš je naći u tekstovima njegovih pjesama.

sem pokliča ZDS na početku Bojna Čavoglave tamo nećeš naći nikakve eksplicitne ustaške žvake. više neko turbo domoljublje i nacoške dizalice.
nije ni on blesav da se autira do kraja i ostavi crno na bijelo da je ustvari najobičniji ustašoid.

tess1 tess1 10:39 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Ali prvo napišem Diavolo. :))

pošti je za njih Draža bio odan Jugoslaviji i kad nje na terenu više nije bilo.

Je li bio?, stvarno reagujem na ovom blogu instinktima više nego što znam istorijske ispostavi se pikanterije.
tess1 tess1 10:40 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

ima li iko na blogu ko sluša Tompsona?

Predatortz zna poneki ustaški bećarac, Gvozden voli njegovu o kamenu i vili.
tess1 tess1 10:41 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Kamenu, vili
Materi, stini


I ćaći u Argentini
bene_geserit bene_geserit 10:43 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

koji poriv ljude tjera da vako lažu i maste samo da opanjkaju nekog?

Ma strašno sam te opanjkao (kako beše tačno, da je rekla šonja umesto džiber ? pamćenje mi nije ko nekad), ne znam kako si preživeo.
Nego bili ste posustali sa ozbiljnim raspravljanjem ko je koga i zašto ubio pre 70 godina, pa ko velim, nikad nećete da stignete do tog 1000. komentara, pa da pripomognem.
misliš da je spavala s njim?

Misliš tvoja bivša devojka sa kim je spavala ? Mene slabo seksualne aktivnosti drugih zanimaju, pa makar bile i bivše mnogo dobre ribe blogera.
Nego, fascinantno kako se svaki put primiš kad pomenem slučaj doksove bivše mnogo dobre ribe i Šon Konerija, ko pravi Crnogorac. Tako i treba, nedajnase.
docsumann docsumann 11:00 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Ma strašno sam te opanjkao (kako beše tačno, da je rekla šonja umesto džiber ? pamćenje mi nije ko nekad), ne znam kako si preživeo.



ne radi se o jednoj riječi već o interpretaciji kompletnog svjedočanstva.
o značenju koje si isčitao.
a upravo džiber i šonjo bitno mjenjaju kontekst u čijem ključu se čitava priča može čitati.
džiber se odnosi na karakter ličnosti, a šonjo na seksualne potencijale.

tako da, do tebe je...
docsumann docsumann 11:06 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1

Ali prvo napišem Diavolo. :))

pošti je za njih Draža bio odan Jugoslaviji i kad nje na terenu više nije bilo.

Je li bio?, stvarno reagujem na ovom blogu instinktima više nego što znam istorijske ispostavi se pikanterije.


je l si svjesna koju lavinu ovim pokrećeš?
sad ka krenu raporti o nacionalnom sastavu JVO.

evo jedan podatak za gvozdena,
brat od mog đeda je bio komandant čevsko-bjeličkog odreda JVO. ubijen u povlačenju o kojem smo raspredali cijeli blog.

đed mi je bio u partizanima.
onaj treći njihov brat koji je u tom zbijegu ubijen (baš na Zidanom Mostu) kao invalid bez obje noge bio je samo četnički simpatizer, predratni sudija i predsednik suda na Cetinju.
bene_geserit bene_geserit 11:06 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

džiber se odnosi na karakter ličnosti, a šonjo na seksualne potencijale.

Jes da mi je srpski malo zarđao, ali otkad se to šonja odnosi na "seksualne potencijale" ?
Ček da vidim šta kaže sveznajući gugl, kaže "mlakonja, mlitavac, povodljivac, slabić, papučar, šmokljan".
docsumann docsumann 11:14 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

bene_geserit
džiber se odnosi na karakter ličnosti, a šonjo na seksualne potencijale.

Jes da mi je srpski malo zarđao, ali otkad se to šonja odnosi na "seksualne potencijale" ?
Ček da vidim šta kaže sveznajući gugl, kaže "mlakonja, mlitavac, povodljivac, slabić, papučar, šmokljan".


prihvatam primjedbu.

dopuna, treba da stoji - u kontekstu seksualnih potencijala. znaš ono kad je neko šonjo u krevetu.
zilikaka zilikaka 11:17 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

brat od mog đeda je bio komandant čevsko-bjeličkog odreda JVO. ubijen u povlačenju o kojem smo raspredali cijeli blog.

Jednom se prevlačio neki top, od pre 70 il 90 godina, bar u 300 komentara. Nikako da mu utvrde tačne pozicije i trasu.
Jedan jedini top.
docsumann docsumann 11:21 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

zilikaka
brat od mog đeda je bio komandant čevsko-bjeličkog odreda JVO. ubijen u povlačenju o kojem smo raspredali cijeli blog.

Jednom se prevlačio neki top, od pre 70 il 90 godina, bar u 300 komentara. Nikako da mu utvrde tačne pozicije i trasu.
Jedan jedini top.


naša vojska napad čeka
spremila je malog topa
malog topa, jooo
docsumann docsumann 11:25 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
Kamenu, vili
Materi, stini


I ćaći u Argentini


oli mi se moć' mać' da pasam ća?
tess1 tess1 11:27 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

je l si svjesna koju lavinu ovim pokrećeš?
sad ka krenu raporti o nacionalnom sastavu JVO.

Kao iz vica "imena, hoću imena", znaš taj vic? Znam ja al ne znam dobro ispričati. :)
gedza.73 gedza.73 11:28 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


vcucko
kažem verzija partizanštine mog dede (samim tim i moja) je bila i ostala pre Staljinova

Moj deda je bio švaler. Šumadinke, Slavonke i Bosanke. Mnogo mi se sviđa ta dedina verzija

Saglasan sam sa tobom da se ne slažemo po pitanju Staljina. Na prvom mestu zato što je Staljin paranoični diktator, fanatik, masovni ubica, čovek koji je bez milosti ubijao i zatvarao svoje sugrađane. Zamisli da dođe vanzemaljac i odabereš mu dva najveća krimnalca. Hitler je masovno ubijao pripadnike drugih plemena a Staljin je masovno ubijao pripadnike svog plemena. Švaba Hitler je imao logore za Jevreje a Rus Staljin za Ruse. Šta na to kaže vanzemaljac?

Ovo ti je jedan dokumentarac o vozilu koje su Rusi napravili. Odlično vozilo za svrhu za koju je namenjeno. Dokumetarac sam zapamtio, između ostalog zbog dela koji ide od 41:00 do 49:45 gde su posetili ostatke Staljinovog logora Ambarčik. Rusi su u tom ruskom dokumetarcu napisali da su dnevno umirali hiljade RUsa. Tad je na vlasti bio Staljin.



Davno sam učio ruski pa razumem samo po nešto. Simpatičan Rus na 42:38 kaže kako su bledoliki od crnaca pravili sebi robove, ne belokošci od belokožaca, 'mi smo od svojih sunarodnike stvarali robove, možda čak i od svojih daljih rođaka'.

To nije zločin nad čovečanstvom nego zločin nad samim sobom.


Na kraju tog dela stoje ispred spomenika, krsta koji imal lanac u sredini, pa kažu
ne dao nam Bog to vreme, da budemo u tim barakama, da umiremo ovde

'Koliko je ljudi ovde istrulilo'
Staljin je slao te ljude da umiru tu.

Ono što me zanima kakve veze ti imaš sa Staljinom? Aj da kažeš da smo se kao klinci ložili na Robina Huda, Crnobradog, Old Šeterhenda al' koje bi bilo bojašnjenje da nekome bude idol Staljin? I kakve on veze ima sa partizanima kad je potamanio svoje oficire zato što mu se nisu dopadali (ili ih se plašio).
Pominjao si nekoliko puta podelu na pravoslavce i katolike. Staljin, odnosno ta njihova idelogija kojom su bili zadojeni jugoslovenski i srpski komunisti, je bila protiv pravoslavne crkve. Rusi su ubijali pravoslavne sveštenike, rušili pravoslavne crkve, proganjali ruse pravoslavce.

Kako je tebi onda bolji Staljin od nekog poljskog velikaša koji je to isto radio Rusima?

A u tom kontekstu katolici Vs. pravoslavci pogledaj šta se dešavalo između Čeha i Poljaka. Koliko su oni ratovali među sobom sa ogromnim žrtvama na obe strane upravo zbog katoličanstva (i danas je pristup religij ta dva naroda neverovatno različit)

Ko je više uradio za Ruse i rusku državu? Švabica Katarina Velika ili Rus Staljin?



gvozden1 gvozden1 11:32 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

, Gvozden voli njegovu o kamenu i vili.

Ne znam za tu, ali hvatao sam sebe da pevušim Kralju Dmitre Zvonimire.

To naravno ne znači ništa, i nije bitno, ali bitno je sledeće, ti stvarno veze nemaš o ovome.

Tebi logika radi na nivou deteta iz osnovne, i to onog iz negde šezdesetih, kad je indoktrinacija bila na vrhuncu.

Logika, ako si ateista o da moraš biti komunista, ne može ateista podržavati četnike, a ako ih podržavaš onda moraš biti vernik, ili ako ti se desi da pevušiš Tompdona ti si ustaša, Dunju u fijoci, onda si četnik, i slično, je logika neznalice.

Veruj mi, ti si po ovim pitanjima infantilno stvorenje, ne znaš ti o ovome ništa, čitaj ili se ne sramoti.

Šteta je jer ima oblasti koje baš poznaješ, vidi se, ali ovde si duduk.
gvozden1 gvozden1 11:40 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Nedić nije imao vojsku, samo žandare (policajce), a ljotićeva SDS je bila vojska u kasarnama

Jeste, jeste, vojsku ustrojenu kao o svaka druga.
Najbolja jedinica mu je bila Rudnički odred pod komandom Milana Kalabić, Ta vojska se prvo zvala srpska oružana sila, imala svoju umiformu, svoje oznake, prava vojska.
Oko petnaestak hiljada ljudi.

SDS su Nedićevi a Ljotićevci su SDK, Srpski Dobrovoljački Korpus.
predatortz predatortz 11:58 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Žrtve su bili i Predatorz i Huči


Ma, meni to smešno. Veruj mi!
To mu dođe kao odraz nemoći. Ono:

Ha, pevao si ustaške pesme!

- Jesam, prijatelju! Ja sam ti to rekao. I kad, i koju, i pod kojim okolnostima.


predatortz predatortz 12:00 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
ima li iko na blogu ko sluša Tompsona?

Predatortz zna poneki ustaški bećarac, Gvozden voli njegovu o kamenu i vili.


Znam! Kao što znam i komunističke, italijanske, kao što znam i Marseljezu.
Jedino četničke pevam iz duše. Tad mi i glas nekako lepši.

Još nešto?
Studio?


tess1 tess1 12:09 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Logika, ako si ateista o da moraš biti komunista, ne može ateista podržavati četnike, a ako ih podržavaš onda moraš biti vernik, ili ako ti se desi da pevušiš Tompdona ti si ustaša, Dunju u fijoci, onda si četnik, i slično, je logika neznalice.

Ma dobro, malo karikiram, malo se zezam, od svega pomalo mi najviše četnici i ateizam kao ćelavi se šišaju. Doduše, kad malo bolje razmislim, i za vjeru je potrebna hrabrost i čista savjest. Možda su zato komunisti insistirali na ateizmu?

Ne može se desiti da pjevušiš Thompsona. Meni ne može.
gedza.73 gedza.73 12:11 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
Da, razlika između mene i Gvozdena i Predatortz je što ne bih pravila pakt sa njihovim đavlom. Oni su za mene četnički pilićari.

Nisu. Predator je bio u ratu i iz delova koje je pisao možeš da zaključiš kako je bio protopit pravog Vojnika.
Takođe ako sam dobro shvatio u njegovom kraju se manje stradalo upravo zato što su četnici tog kraja vodili rat na način na koji su vodili. A onda su partizani ubili njegovog dedu koji je bio u četnicima.

Hučijev kraj je takođe četnički zbog istorije tog kraja jer su taj kraj četnici branili od prekodrinske vojkse u I svetskom ratu.

Oni su milion puta ovde na blogu osuđivali četničke zločine. Jedino da se samospale na trgu kako bi ljudi bili zadovoljni.
I sad nevezano za tvoj komentar, nikako da rastabirim ko su jugoslovenski a ko srpski nacionalisti?

Postavljao sam već. Komunistički vrh koji je rukovodio partizanima je u rat krenuo sa pokličom 'Za Najvećeg Sina Staljina i Veliki SSSSR', pokušavajući da u građanskom ratu tokom okupacije dođe na vlast istovremeno sa zadatkom, kako su sami rekli, da narodi i narodnosti ne dozvole švapskim železnicama da prevoze naoružanje na teritoriju SSSR-a i to po bilo koju cenu i bez obzira na srpske žrtve.

U ZAVNOH-u su Hrvati i Srbi zajedno napisali sledeće
Hrvatski se je narod, usprkos svom dugom robovanju pod Nijemcima, Madžarima i Talijanima, usprkos svom 22-godišnjem potlačenom položaju pod velikosrpskom beogradskom klikom, uvijek borio za svoju slobodu i samostalnost. Ta borba našla je svoj snažni izraz u neprekidnom nizu ustanaka i žilavih političkih borbi. Svijetli likovi ... Ante Starčevića... i mnogih drugih hrvatskih rodoljuba povijesni su izraz neprekidne borbe hrvatskog naroda za slobodu.


Ako ne valja Tomposn kako onda valja Ante Starčević čije su stavove ovde potpisali srpski komunisti partizani? Koji su posle streljali svoje Srbe, partizane, jer su se pobunili tražeći prava za svoje Srbe upravo se pozivajući na borbu u kojoj oni (Srbi) masovno učestvuju, masovno ginu oni kao i njihove porodice (kako trebaju da se pričuvaju od pogibelji). I onda ih njihovi Srbi zbog toga pobiju.

Tu leži ključ devedesetih.

Sinoć je nekom trenutku aršin bio i D. Mihailović, cc, neozbiljno.

Nije neozbiljno. S ove strane, u Srbiji, Draža Mihailović je ratovao za slobodu Srbije u Balkanskim ratovima (kao devetnaestogodišnjak u prvom a ranjen u drugom), prošao Albansku golgotu i na Solunskom frontu oslobađao Srbiju.

S druge strane imaš, upravo ovo što kažeš sa pevanjem o Tompsonu, pevanje i veličanje Tita koji je bio oficir (ili podoficir) u austrougarskoj vojsci kad su činjeni najveći zločini nad Srbima u Srbiji, pa postao sovjetski agent, čovek koji je ocinkario pola svojih saboraca koji su bili ubijeni, koji je ocinkario svoju ženu,koji je stvorio nacionalnu Komunističku partiju Slovenije i nacionalnu Komunističku partiju Hrvatske par godina pre II svetskog rata.

Zašto onda četnički pilićar a ne komunistički ili partizanski?
I sad nevezano za tvoj komentar, nikako da rastabirim ko su jugoslovenski a ko srpski nacionalisti?
Pod srpskim nacionalistima, četnicima, komitama, geacima, 'nepismenim' političarima, svinjarima (nazivali su ih svakojako) Srbija je širila svoje granice i postajala respektabilna država s obzirom na relatinvo mali porstor i viševekovnu tursku okupaciju.

Gde je Srbija i šta je bilo sa njom pod jugoslovenskim nacionalistima (čitaj srpskim komunistima izašlim ispod partizanskog SUBNOR šinjela) koji su podeljeni u dva podjednako šizofrena krila. Miloševićeve navodne nacionaliste (Milošević je inače bio komunista koji je osuđivao nacionalizam) i Stambolićeve navodne progresivne, demokratske snage. I jedni i drugi su bili na vlasti zahvaljujući političkoj podobnosti.

Partizani su nakon rata imali društveno-političke radnike. Jel to normalno? Šta se očekivalo sa takvim ljudima? Da Srbija može da zaštiti svoj narod koji je živeo preko granica Srbije uz decenijsko huškanje jednih na druge 'vi ste nas pobili - malo smo vas pobili, svi ste vi u Srbiji nedićevci i četnici'.

Pa onda krk u rat, Srbi u Srbiji vide mnoge kordunaške partizanske oficire koji sede u Beogradu i ladno ih bole dupe šta se dešava njihovim sunarodnicima po Hrvatskoj, malo džarkaju i dižu tenzije nadajući se kako će Srbi da krenu u rat, ovima se malo sa strane doda 'što vi da ratujete kad su vam ti isti zauzeli Dedinje i Vračar a po unutrašnjosti vas ubijali nakon rata' i eto. Ostalo je ovo što danas živimo. Imaš uzlet (sa svim usponima i padovima trend je bio uzlazni) Srbije od 1804. zaključno do 1945. Kratkotrajna indrustalizacija (daleko ispod svih parametara ostalih normalnih država sa drugačijim uređenjima, slobodnijim demokratijama, konsenzusima, pluralističkim izborima i pored opljačkane imovine koja je stvorena nakon I svetskog u Srbiji), ogromna potrošnja novca, nerad, javašluk i moralno-politička podobnost koju su uveli partizanski polupismeni pilićari sa političkim kursevima i bi šta bi.

Prazna kasa plus strani interesi plus nacionalizmi plus srpski komunisti koji su nabili prste u uši i glasno se drali 'NIŠTA SE NE DEŠAVA. SVE JE U REDU. POBEDIĆE SVETSKA INTERNACIONALA!!!! eto epilog.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 12:19 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Hvala na razumevanju i uzimanju u razmatranje.

Što se tiče aktuelne rasprave, čudi me da mnoštvo Srba (blogera) ne uvažava elementarnu činjenicu da nas ima različitih Srba - sa različitim istorijama i nasleđenim traumama.
Ali mislim, nadam se, zapravo, da smo i pored svih razlika - Srbi.
Naravno - uz veliki respekt prema onima koji nisu Srbi, a sa nama dele dobro i zlo.
Na žalost svih nas, delimo mnogo više zlo, nego dobro.
Ali - niko ne može da nam zabrani da se nadamo da ćemo i mi jednom doći na zelenu granu.


Upravo tako. Delimo i dobro i zlo svi i nadamo se toj zelenoj grani.
tess1 tess1 12:20 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Pa onda krk u rat

Meni nije jasno zašto ti ne okupiš ekipu, napravite neku gerilu, pređite Drinu, ako su pri Drini vaša četnička sela, idi kroz Srednju Bosnu, možeš gore preko Travnika ili Bugojna, spusti se do Banjaluke i krk, osveti svoj narod? Oni će možda da se brane, možda te posluže kavom i ratlukom.

Vidim da te tišti, 2021. god je čovječe ti svog dedu još osvetio nisi? Šta čekaš? Ima li nekih mojih Srba tu u komšiluku? Idi tamo najebi im se mile majke. Da li me razumiješ?
tess1 tess1 12:21 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Molim moderaciju da ovaj komentar ne briše, nalazimo se na istorijskoj prekretnici. Hvala.
gvozden1 gvozden1 12:27 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Ma, meni to smešno. Veruj mi!

Naravno da ne pogađa onde gde ciljaju, to su naivni pokušaji uvrede, neinventivni, duhom siromašni, pa naravno da nemaju efekta.

Ali da je ružno jeste, i u pravu je Mirela, ružno je.

Ali, svi mi ovde najviše o sebi kažemo kad govorimo bilo šta.
predatortz predatortz 12:29 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Ali da je ružno jeste, i u pravu je Mirela, ružno je.


Pošto me prozivaju za ustašluk, častiću ih jednom krvatskom krilaticom:

Tko ih jebe!

Mada, možda tu i leži srž problema...
gvozden1 gvozden1 12:31 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Pošto me prozivaju za ustašluk, častiću ih jednom krvatskom krilaticom:

Tko ih jebe!

Mada, možda tu i leži srž problema

Ima li neka Tompsonova prigodna sa se okači? :)

Ja bih ali ne mogu jutjub sa telefona.
predatortz predatortz 12:34 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1

Pošto me prozivaju za ustašluk, častiću ih jednom krvatskom krilaticom:

Tko ih jebe!

Mada, možda tu i leži srž problema

Ima li neka Tompsonova prigodna sa se okači? :)

Ja bih ali ne mogu jutjub sa telefona.


Znaš šta je tu najveća ironija?
Oni bi ponovo sa njima u istu državu i u Kozaračko kolo.
Al', vole da seru!
vcucko vcucko 12:43 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gedza.73

vcucko
kažem verzija partizanštine mog dede (samim tim i moja) je bila i ostala pre Staljinova

Moj deda je bio švaler. Šumadinke, Slavonke i Bosanke. Mnogo mi se sviđa ta dedina verzija

Saglasan sam sa tobom da se ne slažemo po pitanju Staljina. Na prvom mestu zato što je Staljin paranoični diktator, fanatik, masovni ubica, čovek koji je bez milosti ubijao i zatvarao svoje sugrađane. Zamisli da dođe vanzemaljac i odabereš mu dva najveća krimnalca. Hitler je masovno ubijao pripadnike drugih plemena a Staljin je masovno ubijao pripadnike svog plemena. Švaba Hitler je imao logore za Jevreje a Rus Staljin za Ruse. Šta na to kaže vanzemaljac?

Ovo ti je jedan dokumentarac o vozilu koje su Rusi napravili. Odlično vozilo za svrhu za koju je namenjeno. Dokumetarac sam zapamtio, između ostalog zbog dela koji ide od 41:00 do 49:45 gde su posetili ostatke Staljinovog logora Ambarčik. Rusi su u tom ruskom dokumetarcu napisali da su dnevno umirali hiljade RUsa. Tad je na vlasti bio Staljin.



Davno sam učio ruski pa razumem samo po nešto. Simpatičan Rus na 42:38 kaže kako su bledoliki od crnaca pravili sebi robove, ne belokošci od belokošce, mi smo od svojih sunarodnike stvarali robove, možda čak i svoje dalje rođake.

To nije zločin nad čovečanstvom nego zločin nad samim sobom.


Na kraju tog dela stoje ispred spomenika, krsta koji imal lanac u sredini, pa kažu
ne dao nam Bog to vreme, da budemo u tim barakama, da umiremo ovde

'Koliko je ljudi ovde istrulilo'
Staljin je slao te ljude da umiru tu.

Ono što me zanima kakve veze ti imaš sa Staljinom? Aj da kažeš da smo se kao klinci ložili na Robina Huda, Crnobradog, Old Šeterhenda al' koje bi bilo bojašnjenje da nekome bude idol Staljin? I kakve on veze ima sa partizanima kad je potamanio svoje oficire zato što mu se nisu dopadali (ili ih se plašio).
Pominjao si nekoliko puta podelu na pravoslavce i katolike. Staljin, odnosno ta njihova idelogija kojom su bili zadojeni jugoslovenski i srpski komunisti, je bila protiv pravoslavne crkve. Rusi su ubijali pravoslavne sveštenike, rušili pravoslavne crkve, proganjali ruse pravoslavce.

Kako je tebi onda bolji Staljin od nekog poljskog velikaša koji je to isto radio Rusima?

A u tom kontekstu katolici Vs. pravoslavci pogledaj šta se dešavalo između Čeha i Poljaka. Koliko su oni ratovali među sobom sa ogromnim žrtvama na obe strane upravo zbog katoličanstva (i danas je pristup religij ta dva naroda neverovatno različit)

Ko je više uradio za Ruse i rusku državu? Švabica Katarina Velika ili Rus Staljin?




Mnogo svega i svačega, najviše ničega, ali ajde.

Prvo (a ponavljaš to na više mesta) Staljin nije bio Rus.
Drugo, studirao je bogosloviju.
To kao osnovni fakti.

Dalje. Sovjetska komunistička revolucija je bila iskonsko, nepojamno zlo. Bilo kakva ideja o socijalnoj pravdi pada pred terenom, gde je revolucija bila manijakalni lov i ubijanje svakoga ko nije gladan, ko je pismen i zna da upotrebljava nož i viljušku. Pogledaj Mihalkovljevu "Sunčanicu", tamo opisuje zlodela Bele Kuna (znaš onaj Mađar, Bela Kun i fukar s puška) i Rozalije Zemljačke na Krimu. Takvih zlodela je bilo na svakom ćošku dotadašnje Imperije.

Tu i takvu revoluciju je vodio Lenjin. Nemački špijun i monstrum.
Posle monstrumove smrti vlast je bila nemenjena njegovim satrapima Kamenjevu i Zinovljevu i najgorem od svih monstruma Trockom. Da nastave gde je prvorođeni monstrum stao i da dokrajče, totalno unište rusku naciju i državu.

Taj plan je osujetio gruzinski nesuđeni bogoslov Josif Visarjonovič Džugašvili, zvani Staljin. Ponekad kad jedna nacija totalno zastrani (pogotovo velika nacija) potreban je neko sa strane, u ovom slučaju Gruzin, da spase što se spasti može.

Prva čistka bila je likvidacija Lenjinovog kadra, milionska likvidacija i samo tim činom zaslužio je večnu zahvalnost ruskog naroda i čitavog pravoslavnog sveta. Dalje možemo da nabrajamo i iz sigurnosti toplog doma stavljamo pluseve i minuse. Od mužika i burlaka koji su kičma transom vukli barže po Volgi napravio je doktore, inženjere, naučnike iz svih oblasti. Odbranio je narod i zemlju u Velikom otadžbinskom ratu. Kako je znao i umeo. U tom ratu, od Staljingrada svakako, je definitivno prestao da bude komunista i postao ruski car. U tom ratu su ranije progonjeni sveštenici nosili kroz rovove ikone Svetog Aleksandra Nevskog. Bilo je boljih, ali i mnogo gorih careva.

Čudi me, iskreno, da eto baš ti potpadaš pod titoističku dogmu. Da je dobrog druga Lenjina nasledio zli Staljin. Zašto, zato što zli Staljin nije voleo druga Titu.
Upravo taj detalj otkriva jedan od glavnih minusa. Nesposobnu tajnu službu. Dok je Mustafa (bivši četnik) bio tu, sve je bilo u redu. U Mehiku je ladno odstreljen arhimonstrum Trocki. Ali '41. u okupiranom Beogradu Staljinova služba nije uspela da sačuva Mustafu i likvidira kmečavca. Kao ni mnogo puta kasnije. Da je Mustafa bio tu, posle rata bi vladao opasno velikom i moćnom zemljom, od Monfalcone do Jedrena, pod Kobinom zaštitom. Ovako bi šta bi.

Knjige u ruke, braćo, ne zvona i praporce!
gvozden1 gvozden1 12:48 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Znaš šta je tu najveća ironija?
Oni bi ponovo sa njima u istu državu i u Kozaračko kolo.
Al', vole da seru!

I ti si mi sumnjiv, čim ti pevaš s njima, biće da ti je Juga na srcu.

Ja jedva čekam :)
gedza.73 gedza.73 12:50 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
Meni nije jasno zašto ti ne okupiš ekipu, napravite neku gerilu,

Što? Pa nisam ja postavljao balvane i pozivao na rat.
Poštujem neke tvoje stavove ali pogeldaj šta si napisala
ako su pri Drini vaša četnička sela, idi kroz Srednju Bosnu, možeš gore preko Travnika ili Bugojna, spusti se do Banjaluke i krk, osveti svoj narod?

TO su sva naša sela. U tim selima su ubijani Srbi i neki Srbi su pokušavali da se odbrane. U nekim krajevima u četnicima u nekim krajevima u partizanima. Negde sa više uspeha, negde sa manje.

Šta čekaš? Ima li nekih mojih Srba tu u komšiluku? Idi tamo najebi im se mile majke. Da li me razumiješ?

Zamisli ima. Ali tu imaš više grupa. Jedna je ova nakon onog rata (naravno ne svi) iz tvojih pasivnih krajeva koja je bila naložena na rusku revoluciju, da su u Srbiji svi velikosrpska buržoazija koja se bogatila na njihovoj krvi koji su opljačkali ovdašnje Srbe (pripadnike svog naroda). Ne moraš da veruješ ali neki ljudi i dalje gaje ozbiljnu mržnju prema njima (nije kao tvoja prema ustašama ali u nekom rangiranju ima sličnosti... svakome je svoj jad najveći)

Onda imaš ove 'novije' koji su došli sa parama, vezama, pripremljenom odstupnicom još u vreme SFRJ i spremljenim rezervnim položajem u Beogradu i većim gradovima. Ta grupa tvojih sunarodnika zajedno sa pojedinim oficirima iz tvog kraja (ja sam imao jednog koji se upljuvao pričama o svom kraju a pobeg'o u Srbiju čim je rat u njegovom zavičaju počeo) je upravo vama nanela najveću štetu.

na kraju imaš sirotinju u izbegličkim kolonama, decu čije su majke poginule štiteći tu svoju decu od metaka u naručju, šta su mi pričali ljudi iz tvog kraja kroz šta su sve prošli. Oni su najgore prošli, oni se najmanje žale i malo ko na takve ljude obraća pažnju.

Uopšte ne trpam sve u isti koš (komuniste da) iako možda ne deluje tako. Mog dedu su Srbi iz Bosne okumili, ja sam kao dete bio na svadbi u tom kraju. Apsolutno nikakvu razliku nisam osetio u odnosu na moj šumadijski zavičaj. Isti ljudi, isti problemi, lep narod. Problem imam samo sa onima iz srpskog nacionalnog korpusa koji su tom narodu naneli štetu zarad ličnih interesa, sitnih privilegija ili zbog podaničkog mentaliteta.

Ako me razumeš.
predatortz predatortz 12:53 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1

Znaš šta je tu najveća ironija?
Oni bi ponovo sa njima u istu državu i u Kozaračko kolo.
Al', vole da seru!

I ti si mi sumnjiv, čim ti pevaš s njima, biće da ti je Juga na srcu.

Ja jedva čekam :)


Znaš šta mene tu iskreno zbunjuje kad uđem sa njima u ovakve rasprave?
Jbte, pa oni su se na stratištima svojih najmilijih zaklinjali na večnu ljubav i bratstvo sa onim koji su im te najmilije pobili, a onda nas za neki qratz krive što je takva država propala.

A evo, mi konkretno, Srbi, nacionalisti i tradicionalisti, otvoreno kažemo da je naš kralj bio apsolutni retard jer je državu sa neprijateljima pravio.
Njihov Tito je za njih bezgrešan!

Čudni ljudi!
mirelarado mirelarado 12:53 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1

Znaš šta je tu najveća ironija?
Oni bi ponovo sa njima u istu državu i u Kozaračko kolo.
Al', vole da seru!

I ti si mi sumnjiv, čim ti pevaš s njima, biće da ti je Juga na srcu.

Ja jedva čekam :)


A tek oni - bivša zapadna, zapadnija i južna i južnija braća što jedva čekaju! Sve cupkaju od nestrpljenja.
milisav68 milisav68 12:57 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1

Jeste, jeste, vojsku ustrojenu kao o svaka druga.
Najbolja jedinica mu je bila Rudnički odred pod komandom Milana Kalabić, Ta vojska se prvo zvala srpska oružana sila, imala svoju umiformu, svoje oznake, prava vojska.
Oko petnaestak hiljada ljudi.

Ona je osnovana u proleće '42. i Nedić nije imao komandu nad njom, već neki SS oficir.Tek je u kasnu jesen '43. dobio komandu, ali su tada Dražini oficiri uveliko "komandovali" tim jedinicama, i tada je postignuta ta popunjenost od 15.000.

To sam čitao u izveštaju nemačkog komadanta za jugoistok.Sećam se da su '41. Nediću pretili da će da nas prepuste Bugarima i Hrvatima, ako se ne uguši ustanak, a on tražio da formira vojsku, a oni mu tada nisu dali, i sećam se da je bilo to ograničenje do 5000 ljudi pod oružjem.

Ovo za SDK i SDS je lapsus, mislim jedno pišem drugo :)
gvozden1 gvozden1 13:03 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Nedić nije imao komandu nad njom, već neki SS oficir

Ma naravno, nikad on stvarnu komandu na tim nije imao.
Zna se ko je bio šef toga.

Da je do njega bilo, on kakav god da je bio, mnogo bi to više išlo na srpsku stranu.
gvozden1 gvozden1 13:05 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


A tek oni - bivša zapadna, zapadnija i južna i južnija braća što jedva čekaju! Sve cupkaju od nestrpljenja.

Ko zna?

Vidiš da su sa Predatorom pevali četničke, možda sanjaju o sreći sa Srbijom potajno :)
gedza.73 gedza.73 13:15 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Prvo (a ponavljaš to na više mesta) Staljin nije bio Rus.

Sve je to meni isto. I ovaj gabrijel Eskobar je valjda Meksikanac pa vodi američku politiku. Tako i Staljin . Gde je živeo? jel u Moskvi? Jel Moskva glavni grad Rusije? Mani se tih fora sa promenama imena firmi kako bi se grebale o državnu kasu i subvnecije pa na svakih par meseci menjaju par slova u nazivu pa kao navodno to nije iste. Staljin je vodio rusku imperijalističku politiku u ime Rusije koju su preksrtili u SSSR kako bi 'narodi i narodnosti' lakše progutali udicu

Čudi me, iskreno, da eto baš ti potpadaš pod titoističku dogmu. Da je dobrog druga Lenjina nasledio zli Staljin

ne potpadam. Lenjin je bio kriminalac i ubica, marskistički folirant (kao i većina marskista), Staljin je bio ubica svog naroda.

U tom ratu su ranije progonjeni sveštenici nosili kroz rovove ikone Svetog Aleksandra Nevskog.

Posle. I ne samo sveštenici nego je i jedan visoki oficir priznao kako je držao malu ikonu kraj srca. To ima veze sa fatalizmom i istočnjačkim misticizmom.
ONo o čemu ja pričam da je zvanična politika u SSSR tokom komunističke vladavine čiji je osnov bio marksizam religija proglašavana za najveće zlo i nperijatejla ruskog naroda.

A pravoslavci. Kako sad i Lenjin I staljin obožavani iako su radili gore stvarisvojim ruskim pravoslavcima od Poljaka? Poljaci su onda Rusima bili manje zlo.
Prva čistka bila je likvidacija Lenjinovog kadra,

lenjin umreo 1924. a Staljinove čistke bile od sredine tridesetih. Decenija razlike.
Knjige u ruke, braćo, ne zvona i praporce!

Naravno. Kad pročitam kako je Staljin birokratizovao Rusiju, na koji je nivo podig'o kulturu cinkarenja i kako je ubijao svoje Ruse tačno poželim da se iz sigurnosti toplog doma preselim u njegovu Rusiju.


Drugo, studirao je bogosloviju.
To kao osnovni fakti.

jesu. kao što je osnovna činjenica da je Staljin napravio zatvor, odnosno logore za svoje prijatelje Sukhanovku i da ih je streljao zamisli gde? I crkvi Svete Katarine. pravoslavac do koske. Kažem ja bolje bi rRusi prošli da su ih umesto Staljina okupirali poljski velikaši
tess1 tess1 13:15 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Ako me razumeš.

Ne, ne razumijem. Gvozdena razumijem, čovjek je služio JNA, ateista je, pjevuši Thompsona, pravi Srbin, ne jede suši i itd.. Ali mi smo tu negdje godina, mlađa sam od tebe da prostiš, i ti imaš mnogo veću muku od mene, zašto?

1) moji su ti naudili?
2) živog kontakta tad sa njima nisi imao (pretpostavljam da je tvoja mladost živjela posljedice?, to su dvije decenije dok nisu počeli neki drugi krk problemi)
3) imaš li u okolini potomke tih mojih? Mislim u bliskoj okolini, Vučić je radikal i nije iz mog kraja..
4) kako vratiti Srbiju na pravi put Draže Mihailovića, ima li nade?
5) da li ja na neki način, ili moja porodica tamo u Krajini, ugrožava tvoju egzistenciju u Srbiji?
- pretpostavimo da vas nećemo okupirati sa našim okupatorima Austrijanacima i našim zakletim neprijateljima ustašama?
- i pretpostavimo da ti nisi obavezan ići u naše ratove
6) imala sam još pitanja, odsutna sam u mislima, osnovno je i provlači se kroz ovih pet: ko su tvoji krvnici danas? I kako ćeš s njima poravnati račune?
- ovde na blogu? (npr pecaroš da se ne javlja u granicama Srbije iz 1914?)
- ili konkretna gerila?, koju od srca preporučujem
- ili ko zna, kandiduješ se za predsednika Srbije i evo već imaš jedan siguran glas ahbaba ustaša Predatortza

I itd.
docsumann docsumann 13:26 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Lenjin je bio kriminalac i ubica, marskistički folirant (kao i većina marskista),


da li je Lenjin je bio marksista ili lenjinista?

treba mi za kviz
vcucko vcucko 13:27 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1

Partizani nisu u Srbiju nadirali da bi se tukli sa Nemcima, oni nikad Nemce nisu napadali nego su od njih bežali


Opet urbane legende.
Srpski krajevi u Hr i BeHa su, posle početnih pokolja, ovakvog ili onakvog otpora i prelaženja iz ruke u ruku, već od sredine rata manje-više konstantno slobodna teritorija.
Poslednji masovni upad Nemaca u takav jedan kraj je desant na Drvar. A i to je rešeno za dan-dva, Skorzenijevi "nadljudi" su odbijeni i vraćeni na početni položaj.
E sad... to što je Tita u pećini plakao kao čketina i hteo da se preda, što ga je Davorjanka vratila tako što mu je gurnula cevku pištolja u usta, to je druga stvar. Ali u njegovu odbranu je izginulo mnogo ljudi, čitava omladinska četa na kursu, so partizanskih jedinica. To je tuga.

gvozden1

Bombe su sipali na zahtev partizana.

Je li, a što tvoj deda nije pisao zahtev da grunu na komšiju koga je mrzeo i usput da mu spuste ćup zlata?
Neko moćan je negde doneo odluku da su partizani saveznici koalicije Čerčil-Staljin-Ruzvelt. Tome si mogao da se povinuješ ili da nastaviš po starom i sa ljuskom od jajeta na glavi da vičeš "to je nepravda".
Prosto ko pasulj.
gedza.73 gedza.73 13:29 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

vcucko
Knjige u ruke, braćo, ne zvona i praporce!

Jel znaš ko je izmislio dušegupku? Po nekim navodima nisu nacisti nego sovjetski komunisti. Staljin je u njima ubijao svoje Ruse.
Pošto su im sporo išle likvidacije, a i Staljinove ubice su se zamarale (bila im niska 'produktinvost') oni su nagurali Ruse u kamionet, povratili od aspuha cev u untutrašnjost pa su ili pobili ili bi im je bio olakašan posao likvidacije sa omamljenim ljudima. Te nesrećnike su svlačili gole, vezivali ih i pakovali kao džakove pa ih onda ugušili gasom.


Существует несколько версий появления данного авто. Но многие говорят именно об этой. О чем свидетельствуют воспоминания не одного человека. Возглавлявший группу расстрельщиков, приводивших в исполнение решения «тройки» УНКВД Московской области в 1937—1938 годах, И.Д. Берг прославился тем, что в 1936 году в московском НКВД «запатентовал» машину-«душегубку», в которой приговоренные умерщвлялись выхлопным газом. Отчасти это берегло нервы советским палачам. Загрузили в Таганской или Бутырской тюрьмах живых — в Бутове выгрузили мертвых, и вся работа. Сам Берг пояснял, что без такого усовершенствования «невозможно было исполнить столь большое количество расстрелов».

На Бутовском полигоне он занимался исполнением смертных приговоров, выносимых «тройками» НКВД СССР. Так как приходилось ликвидировать слишком много «врагов народа», то внёс рационализаторское предложение — в кузов машины, внешне напоминавшие хлебные фургоны, выводилось отверстие выхлопной трубы, и находившиеся там отравлялись продуктами сгорания. В случае, если жертвы не умирали от удушья, то они находились в полубессознательном состоянии, что облегчало их ликвидацию.


Nnaravno kako postoje tvrdnje da to nije istina ali je izanimljivo da je ovaj Berg pre toga bio osuđen za proneveru pa smrtnu kaznu zamenio za pristupnicu NKVD-a i postao Staljinov dželat. A ono što je još interesantnije da je muvao i oko nekih stanova. E takvi su školavali naše komuniste koji su u Srbiji doneli najgori ustav u njenoj istoriji. prepisali su staljinistički ustav.







gvozden1 gvozden1 13:31 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

čovjek je služio JNA, ateista je, pjevuši Thompsona, pravi Srbin, ne jede suši i itd..

Neko fin bi ti na ovo odgovorio, kako to uopšte ima veze sa bilo čim o čemu razgovaramo, a neko iskreniji bi te pitao, pra tebe boli pi....
da, to, šta ja pevam, jedem, vojska i sve ostalo.

A nije lak izbor između biti fin i biti iskren.
vcucko vcucko 13:32 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gedza.73

Sve je to meni isto. I ovaj gabrijel Eskobar je valjda Meksikanac pa vodi američku politiku. Tako i Staljin . Gde je živeo? jel u Moskvi? Jel Moskva glavni grad Rusije? Mani se tih fora sa promenama imena firmi kako bi se grebale o državnu kasu i subvnecije pa na svakih par meseci menjaju par slova u nazivu pa kao navodno to nije iste. Staljin je vodio rusku imperijalističku politiku u ime Rusije koju su preksrtili u SSSR kako bi 'narodi i narodnosti' lakše progutali udicu

Sve je to meni isto. I ovaj gabrijel Eskobar je valjda Meksikanac pa vodi američku politiku. Tako i Tito . Gde je živeo? jel u Beogradu? Jel Beograd glavni grad Srbije? Mani se tih fora sa promenama imena firmi kako bi se grebale o državnu kasu i subvnecije pa na svakih par meseci menjaju par slova u nazivu pa kao navodno to nije iste. Tito je vodio srpsku imperijalističku politiku u ime Srbije koju su preksrtili u Jugoslaviju kako bi 'narodi i narodnosti' lakše progutali udicu

Milan Novković Milan Novković 13:34 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

bene_geserit
docsumann
Na prvu ne znam jel se ti hvališ sobom?

vjerovatno ima i toga, iako mi to nije bio osnovni cilj..

E da je prvi put.
Jel znaš ti Tess da Doksova bivša devojka, mnogo dobra riba btw, misli za Šon Koerija da je šonja ?
Evo ja sad i ovde moram da priznam da nijedna moja dal bivša dal sadašnja ne misli za Šon Konerija da je šonja.
Dal numem da se hvalim, dal nisam išao dovoljno u džim da nabijem mišićnu masu, nešto jeste.

Ja nisam Docsova bivša devojka, a kao riba bih bio nikakav, ali isto ne gotivim Šona, tj nisam ga gotivio. Iako to retko pojašnjavam, kao ovom prilikom:

- Ajd što je u mladosti radio kao polirač mrtvačkih kovčega - to još i nije bitno, naravno, posao kao posao, al cenim da bi mnoga "dobra riba" prvo poželela da se zaljubi u njega pre nego bi pustila te šake na svoje zmijsko telo (ja u epsilon okolini imam tri žene, the suprugu i dve ćerke, pa su mi fazoni i lupetanja sumnjivog kvaliteta prva linija "odbrane" - tj ništa lože iz dubine duše

- On je bio ulični tabadžija - cool, ali nema ožiljke, kao Tajson npr, nego je izgleda koristio pamet da smisleno ili ekplozivno kidiše na slabije. To je pokazao i kasnije kad bi mu "pukao film" pa bi kidisao - isto na slabije - iskreno, JEBEŠ pucanje filma gde ti se ne smrači pred očima pa u split-second umeš da kidišeš i na jače od sebe.

- Matretirao rođenu ženu (ona rekla) - JEBEŠ nedžentlmena u proseku, ako mu i oprostiš pucanja filma i plitke fazone i lupetanja.

- Kad se raveo sa prethodnom ženom sa novom ženom je decenijama živeo za tužakanja sa producentima, filmskim kućama - to mu je bio smisao života.

A onda, primer, uzmi poslednjeg James Bonda - meni najbolji, ikad, faca uživo (kažu ne žene koje ga gotive na fizički-neviđeno, tj na nepipanje, nego one što ga bolje poznaju), faca na ekranu.

Dobro, stvar ukusa

Elem, kao young turk, slušaj Docsovu bivšu devojku, dobru ribu, i ništa ne diraj (ovo je geek-to-geek provokacija, ne bih te ispoštovao da ne pokušam da te isprovociram
gedza.73 gedza.73 13:37 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
evo već imaš jedan siguran glas ahbaba ustaša Predatortza

Ti za čoveka koji je branio svoj kraj, svoje Srbe kažeš da je ustaša?
1) moji su ti naudili?

Meni nisu. Vama jesu. Nisu zaštitili vaše interese.
3) imaš li u okolini potomke tih mojih?

Imam. Rođaci su mi. Doduše žive u Beogradu ali dolaze ovamo.
ko su tvoji krvnici danas? I kako ćeš s njima poravnati račune?

Mislio sam da poput vas usvojim stav koji ste izneli na ovom blogu da ubijamo decu i žene kako bi poravnali račune al' nikako u glavi da prelomim takvo ravnanje.



gvozden1 gvozden1 13:41 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

iz ruke u ruku, već od sredine rata manje-više konstantno slobodna teritorija

Koje su partizani oslobodili isteravši Nemce?

Koje su to bitke bile koje su partizani dobili?
što tvoj deda

što tvoj deda

Nemoj tako.

Uči ti istoriju od dede, al pusti druge da uče iz knjiga.

Nemaš pojma o mom dedi, a nije ni bitno previše.
Da ti se opravdam, jednog su tvoji ubili na njegovu krsnu slavu, Jovanjdan '46.

Bez suda naravno, uđu u kuću, baš kad gori sveća i kad se lomi kolač, i ubiju.
Voleli ste ta poklapanja, da ubijate na slavi, bombardujete na kraljev rođendan, na uskrs,
Stoka.

A pisana su pisma od strane četnika, baš saveznicima i baš oko Leskovaca.

Nije ti deda to pričao?

Baš me čudi, bio dobar čovek i sve znao.
gedza.73 gedza.73 13:41 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

vcucko
Tako i Tito . Gde je živeo? jel u Beogradu? Jel Beograd glavni grad Srbije?

Naravno. Zato su se svi odvojili od beograda a Beograd još uvek Zapad gleda kao komunistički ruski grad. Dok vam ne oduzme primat Niš.
Tito je vodio srpsku imperijalističku politiku

Tito je vodio rusku imperijalističku politiku. Proveri ti šta je on pričao u zoru stvaranja Pokreta nesvrstanih o ruskom nuklearnom programu, kako je dao podršku tom programu i ko se tad sve bunio.


A ako teramo dalje Tito je finansirao, obučavao i naoružavao muslimanse terorističke i fundamentalističke organizacije, razne teroriste kako bi sporeveo sveCku revoluciju tako da malo on ima sa srpskim interesima osim što je sahranjen u tuđoj, ukradenoj avliji.
tess1 tess1 13:44 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Ti za čoveka koji je branio svoj kraj, svoje Srbe kažeš da je ustaša?

Predatortza, njihovog ahbaba.


I opet ništa nisi rekao, promole se neki podaci kao i zmajevi i leševi iz ormara, saznam i da imaš familiju među mojima i da sam ja ubijala ženu i decu? Kako?
tess1 tess1 13:44 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Neko fin bi ti na ovo odgovorio, kako to uopšte ima veze sa bilo čim o čemu razgovaramo, a neko iskreniji bi te pitao, pra tebe boli pi....
da, to, šta ja pevam, jedem, vojska i sve ostalo.

A nije lak izbor između biti fin i biti iskren.

Nije valjda da si se uvrijedio? :)
gedza.73 gedza.73 13:52 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

vcucko
Tome si mogao da se povinuješ ili da nastaviš po starom i sa ljuskom od jajeta na glavi da vičeš "to je nepravda".
Prosto ko pasulj.

Prosto. I da se poštuje ovo što si napisao.
Hrvatska je još pre stupanja na snagu Sporazuma o sukcesiji 1991. godine donela Uredbu o nacionalizaciji srpske imovine, kojom je prenela vlasništvo na državu Hrvatsku.

Evropski sud za ljudska prava u Strazburu donio je odluku da u slučaju četvorice bivših oficira JNA Bosna i Hercegovina nije prekršila pravo na imovinu, te da ne mogu povratiti prije rata otkupljene vojne stanove.

Нова законска решења скројена су тако да се предратним власницима војних станова у ФБиХ, а то су углавном Срби, може одузети станарско право или у најбољем случају исплатити накнада у понижавајућем износу у односу на стварну вредност њихове некретнине.

Ujedno pročitaj na sajtu ujedinih nacija presudu Milanu Martiću o SAO Krajini.
Sad dal je pravda ili nepravda ima da se povinuješ. Prosto kao pasulj.



adviser adviser 14:01 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
Neko fin bi ti na ovo odgovorio, kako to uopšte ima veze sa bilo čim o čemu razgovaramo, a neko iskreniji bi te pitao, pra tebe boli pi....
da, to, šta ja pevam, jedem, vojska i sve ostalo.

A nije lak izbor između biti fin i biti iskren.

Nije valjda da si se uvrijedio? :)

Meni bi bilo drago kada bi ovakav razgovor prestao.
Naši smo!
Ipak.
gedza.73 gedza.73 14:08 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

docsumann
da li je Lenjin je bio marksista ili lenjinista?


Izvorni marksista. Koji je posle napravio svoju verziju komunizma. Malo luksuz, malo ubijanja svih onih koji mu ne odgovaraju... Esencija marksizma i komunizma u praksi kad se oni koji to propagiraju dohvate vlasti. Sa tendencijom do poslednjeg čoveka.

Ne mogu da se setim Ruskinje koja im se usprotivila, iz komunističkog tabora, koja je bila ua demokratsku opciju i koju su odstranili. Bukvalno uzmu nešto i selekcijom ljudi i članstva dobijaju samo gore i gore klonove.
tess1 tess1 14:11 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Naši smo!

Koji, čiji, čemu?


Što bi prestao?, izrečena je neka neistina, ako smo ovde ono što o sebi kažemo, otkad je ne jesti suši (ne jedu ga pravi Srbi) i služiti vojsku (pa Gvozden zagovara neke vojne operacije) slabost, uvrijedljivo? Šta o meni napisati, nisam služila vojsku, nisam ateista, vegan sam i ne pjevušim pjesmice Thompsona, sinoć mi reče da sam Hrvatica i ja mislim da je moj ijekavski samo prednost, kao one tablice kod nas po kojima ne znaš odakle je ko, nije me uvrijedio nisam ni sigurna da li je imao namjeru..
gvozden1 gvozden1 14:14 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
Neko fin bi ti na ovo odgovorio, kako to uopšte ima veze sa bilo čim o čemu razgovaramo, a neko iskreniji bi te pitao, pra tebe boli pi....
da, to, šta ja pevam, jedem, vojska i sve ostalo.

A nije lak izbor između biti fin i biti iskren.

Nije valjda da si se uvrijedio? :)

Ne, rekoh ti da je dilema između iskrenosti i finoće, uvređen, em ne bih bio u dilemi, em za to stanje postoje, drugačiji, jasni izrazi.
tess1 tess1 14:20 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Ne, rekoh ti da je dilema između iskrenosti i finoće, uvređen, em ne bih bio u dilemi, em za to stanje postoje, drugačiji, jasni izrazi.

Ajde, de..


Isključujem se sa ovog bloga, postalo je tavorenje, jedino da ja zabavljam ovako vrcava i medena narod, al to bi od ove tačke dobilo cijenu, visoku. :)
mirelarado mirelarado 14:26 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Milan Novković
Ja nisam Docsova bivša devojka, a kao riba bih bio nikakav, ali isto ne gotivim Šona, tj nisam ga gotivio. Iako to retko pojašnjavam, kao ovom prilikom:


Nisam ništa znala o ovome što si naveo, ali se taj sneško (tj. romantična predstava o Šonu) istopio još kada nam je svojevremeno Eko ispričao kako se razočarao kad ga je upoznao tokom snimanja filma Ime ruže, kako je reč o nezanimljivom liku koji priča samo o fudbalu i škotskom pitanju. To što je bio nasilnik i kukavica totalno ga je ugrobilo. Dodatni plus za moć zapažanja Docsove bivše devojke.


adviser adviser 14:44 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

tess1
Ne, rekoh ti da je dilema između iskrenosti i finoće, uvređen, em ne bih bio u dilemi, em za to stanje postoje, drugačiji, jasni izrazi.

Ajde, de..


Isključujem se sa ovog bloga, postalo je tavorenje, jedino da ja zabavljam ovako vrcava i medena narod, al to bi od ove tačke dobilo cijenu, visoku. :)

Zašto se isključuješ?
Čemu?
Nisi komunjara, nisi ustaša - a to što ne jedeš čvarke ne znači ništa.
Ja na primer - jedem i čvarke, ali jedem i brokoli, karfiol, a od svega pomenutoga, najviše volim prokelj.
Kada žena želi (istinski) da me poćasti - skuva mi prokelj u blago posoljenoj vodi.
I ništa mi drugo nije potrebno.
vcucko vcucko 15:00 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gedza.73
vcucko
Tome si mogao da se povinuješ ili da nastaviš po starom i sa ljuskom od jajeta na glavi da vičeš "to je nepravda".
Prosto ko pasulj.

Prosto. I da se poštuje ovo što si napisao.
Hrvatska je još pre stupanja na snagu Sporazuma o sukcesiji 1991. godine donela Uredbu o nacionalizaciji srpske imovine, kojom je prenela vlasništvo na državu Hrvatsku.

Evropski sud za ljudska prava u Strazburu donio je odluku da u slučaju četvorice bivših oficira JNA Bosna i Hercegovina nije prekršila pravo na imovinu, te da ne mogu povratiti prije rata otkupljene vojne stanove.

Нова законска решења скројена су тако да се предратним власницима војних станова у ФБиХ, а то су углавном Срби, може одузети станарско право или у најбољем случају исплатити накнада у понижавајућем износу у односу на стварну вредност њихове некретнине.

Ujedno pročitaj na sajtu ujedinih nacija presudu Milanu Martiću o SAO Krajini.
Sad dal je pravda ili nepravda ima da se povinuješ. Prosto kao pasulj.

Prosto i nesporno. Samo me zanima, kojim tokom misli dolaziš do toga, da mene dotiče ova tvoja pisanija?
Mislim, tebe moja očigledno dotiče. Ali ovo tvoje - nit imam veze sa vojnim stanovima u Hr/BiH, još manje sa Martićem i SAO Krajinom. Sa komunističkom nomenklaturom SFRJ uopšte. Sami pali, sami se ubili.

BTW, '41.-45. krajiški Srbi su se sami održali, kako su mogli i umeli. A '91.-95. kad je Beograd vodio celu stvar su faktički nestali. Zanimljivo.
Inače, objašnjavao sam neki dan Gvozdenu, ne znam koliko je i da li je shvatio. Po Velikom planu Franje Ferdinanda, koji je Tito u datom trenutku nasledio i u postojećim okolnostima sprovodio, Srba tamo nema. Po Velikom planu ti Srbi su u Vojvodini, mirni i debeli. Ko neće, maljem po tintari i kraj.
BeHa Srbi su se oružjem izborili da postanu politički narod i to je trenutno glavni kamen u cipeli Zapadu.

Ali iznad svega: kako i kojom mahnitom prečicom si došao do ovog stanja (psihoze?). Da kao eto Srbin sa dna kace, koji se vređa kad neko napravi distinkciju Srbin/Srbijanac (sve su to Srbi, grrmhh...). Da dakle seiriš, uživaš i podvriskuješ (i pritom misliš da me to nešto dotiče) na činjenicu da su krajiški Srbi najebali u poslednjem ratu.
Dakle, ja sam na to potpuno ravnodušan (čudi me i zanima u nekom perverznom, hteo-bih-da-znam smislu). Ali ti to vidi sam sa sobom i ne mešaj mene u to.
vcucko vcucko 15:15 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1


što tvoj deda


OK, slažem se da je "što tvoj deda nije..." glupo pitanje.

idemo ponovo.

Što vi (četnici, nedićevci, Srbi iz Srbije, kako god hoćeš) niste (pa sad ide paste)

pisao zahtev da grunu na komšiju koga je mrzeo i usput da mu spuste ćup zlata?
Neko moćan je negde doneo odluku da su partizani saveznici koalicije Čerčil-Staljin-Ruzvelt. Tome si mogao da se povinuješ ili da nastaviš po starom i sa ljuskom od jajeta na glavi da vičeš "to je nepravda".
Prosto ko pasulj.


To je suština.

vrabac_onaj vrabac_onaj 15:30 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

docsumann

brat od mog đeda je bio komandant čevsko-bjeličkog odreda JVO. ubijen u povlačenju o kojem smo raspredali cijeli blog.

đed mi je bio u partizanima.
onaj treći njihov brat koji je u tom zbijegu ubijen (baš na Zidanom Mostu) kao invalid bez obje noge bio je samo četnički simpatizer, predratni sudija i predsednik suda na Cetinju.


Docs, samo da podvučem. Ovo je samo jedna u moru istih ili sličnih porodičnih priča ali ona sama je dovoljna da ko hoće shvati.
docsumann docsumann 15:40 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Esencija marksizma i komunizma u praksi kad se oni koji to propagiraju dohvate vlasti. Sa tendencijom do poslednjeg čoveka.


ne bih se baš s ovim složio u potpunosti.
Lenjin je već 1920 shvatao nužnost modifikovanja planske privrede elementima tržišne ekonomije.
to je prilično rano (progresivno) u pogledu na fazu u kojoj se postrevolucionarna Rusija našla.
ispostaviće se neuporedivio naprednije od svega što se desilo u narednih 70 godina sa SSSR-om.
gedza.73 gedza.73 15:50 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

vcucko
Ali iznad svega: kako i kojom mahnitom prečicom si došao do ovog stanja (psihoze?).

Pošteno. I prihvačeno kao kritika. Oću samo reći da glavni krivci za sve ono što se dešavalo devedesetih, za sve raskole među Srbima pre toga su krivi komunsiti.
Bukvalno na ovo mislim

Đurić upozorava da je Jugoslavija već praktično razbijena amandmanima od 1971. godine, da je nacionalizam uveliko zahvatio zemlju i da Srbi ovim razbijanjem imaju da izgube naročito mnogo zbog svog prisustva u drugim republikama. Ističući da Jugoslavija postaje samo geografski pojam, na čijem se tlu pod maskom doslednog razvijanja ravnopravnosti između naroda, uspostavlja nekoliko nezavisnih, čak i međusobno suprostavljenih nacionalnih država, prof. Đurić 1971. godine je govorio:

Treba odmah reći da predložena ustavna promena iz osnova menja karakter dosadašnje državne zajednice jugoslovenskih naroda. Ili tačnije: tom promenom se, u stvari, odbacuje sama ideja jedne takve državne zajednice. Ukoliko nešto još i ostaje od nje, to je samo zato da bismo u sledećoj, takozvanoj drugoj fazi promene imali šta da privedemo kraju

Vrhovni sud Srbije konačno zabranio rasturanje "Anala" br. 3/maj-jun 1971, i naložio da se svi primerci "imaju uništiti putem industrijske prerade". Zbog objavljivanja Đurićevog izlaganja zabranjen je i list "Student"

Veće Okružnog suda u Beogradu je 17. jula 1972. profesora Mihaila Đurića osudilo na kaznu strogog zatvora u trajanju od dve godine ("neprijateljsko delovanje protiv društvenog i državnog uređenja", "podsticanje i pozivanje na razbijanje bratstva i jedinstva naroda Jugoslavije", "zlonamerno i neistinito prikazivanja društveno-političkih prilika).


Neposredno posle izricanja presude, sedmoro nastavnika Pravnog fakulteta (prof. dr Andrija Gams, prof. dr Ružica Guzina, prof. dr Stevan Vračar, docent dr Branislava Jojić, dr Aleksandar Stojanović, asistenti Danilo Basta i Vojislav Koštunica) potpisalo je molbu za pomilovanje profesora Đurića.

OSTRAKIZAM: Usledila je čistka na Pravnom fakultetu: Čuveni profesor Andrija Gams je prevremeno penzionisan, kao i Ružica Guzina. Stevan Vračar i Danilo Basta su udaljeni iz nastave. Vojislav Koštunica je oteran u Institut društvenih nauka. Na konkursu za ponovni izbor Kosta Čavoški nije izabran zbog moralno-političke nepodobnosti, a Aleksandar Stojanović, zbog navodne "stručne nepodobnosti". Branislava Jojić je svoju univerzitetsku karijeru nastavila u Mostaru, a potom u Kragujevcu.

S koje strane su tada bili Kadijević, Mamula, Minić, Vidić, Slobodan Milošević?

gedza.73 gedza.73 16:00 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

docsumann
ne bih se baš s ovim složio u potpunosti.

Možda sam malkice preterao ali skoro svaki komunizam je u praksi totalitaran. Vrlo sličan Orvelovoj 1984.
Lenjin je već 1920 shvatao nužnost modifikovanja planske privrede elementima tržišne ekonomije.

Ali je on prvenstveno bio marsksita. nakon toga je nadograđivao marksizam i dobio lenjinizam. Ne može se reći da je Lenjin bio demokrata ili liberal.

to je prilično rano (progresivno) u pogledu na fazu u kojoj se postrevolucionarna Rusija našla.
ispostaviće se neuporedivio naprednije od svega što se desilo u narednih 70 godina sa SSSR-om.

Skoro pričamo nešto i dotaknemo se kako bi Rusija izgledala da nije bilo revolucije, odnosno da je ostala carka porodica sa svim problemima i siromaštvom koje je Rusija imala (ali su i imali neke male ustupke, odnosno pomake ka demokratiji) s obzirom na ogromne količine nafte i gasa. Da li bi Rusija manje stradala sa carkim oficirima i više napredovala sa svim onim proteranim ruskim intelektualcima koji su otišli širom sveta umesto da su ostali u Rusiji da je brane i grade.

Jeste ŠBBKBB ali mi se čini da bi II svetski rat drugačije izgledao, da bi Evropa drugačija izgledala, da bi svet drugačije izgledao jer ne bi RUsija u perodu Hladnog rata bila strašilo za ostatak sveta dok bi danas bila velesila od koga bi SAD malo zentao pa bio primoran na veće ustupke. Nema se sa čime uporediti (osim sa alternativnim Zemljama) samo mislim da bi Rusija daleko bolje prošla nego sa Staljinom i Lenjinom.
gvozden1 gvozden1 16:34 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Što vi (četnici, nedićevci, Srbi iz Srbije, kako god hoćeš) niste (pa sad ide paste)

Auh čoveče!

Ovo je kao da si rekao što vi belci, sa brkovima, Srbi iz Srbije....

Toliko si toga raznorodnog strpao na gomilu da nema nikakvog smisla.

Tome si mogao da se povinuješ ili da nastaviš po starom i sa ljuskom od jajeta na glavi da vičeš "to je nepravda".
Prosto ko pasulj.


I onda kad je to u suprotnosti sa tvojim uverenjima?
Sagni glavu, pasi travu?

Najviše što cenim kod Draže je upravo to, i kad su saveznici njegovog neprijatelja prihvatili za saveznika, i kad ga je kralj izdao, on je ostao dosledan svojim uverenjima.

Ako se ispostavi, a ispostavilo se, da su mu uverenja bila ispravna, onda poštovanje prema njemu i ljudima koji su ga sledili, dakle četnicima, samo raste.

Uverenje, kako vetar dune, neka poštuje neko drugi.
gvozden1 gvozden1 16:40 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Docs, samo da podvučem. Ovo je samo jedna u moru istih ili sličnih porodičnih priča ali ona sama je dovoljna da ko hoće shvati.

Lako je shvatiti da su braća bivala na suprotnim stranama, ali što bežimo od suda koji je brat bio na pravoj strani?
docsumann docsumann 16:43 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Ali je on prvenstveno bio marsksita. nakon toga je nadograđivao marksizam i dobio lenjinizam. Ne može se reći da je Lenjin bio demokrata ili liberal.


ma, daleko od toga, al treba biti oprezan sa gradacijama i ekstremnim (epitetima tvrdokorni, rigidni, hardcore...)
definitivno je bio marksista, samim tim antidemokrata u smislu moderne parlamentarne demokratije yapadnog tipa, ali je u odnosu na Staljina bio i meksi i fleksibilniji.
i ne samo od njega...
docsumann docsumann 16:49 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1

Docs, samo da podvučem. Ovo je samo jedna u moru istih ili sličnih porodičnih priča ali ona sama je dovoljna da ko hoće shvati.

Lako je shvatiti da su braća bivala na suprotnim stranama, ali što bežimo od suda koji je brat bio na pravoj strani?


u tom istorijskom trenutku u CG, mislim ipak moj đed.

objašnjenje...

zaboravio sam da napomenem da mi je đed završio u italijanskom zatvoru 1941. jer kao gradonačelnik Cetinja nije htio da pozdravi okupatora.
nakon pada Italije, imao je jedan incident u kafani kad ga je pijani četnik pištoljem isljeđivao da prizna je li simpatizer komunista.
neko je to javio ovom bratu komadantu, koji je istog dama stigao na Cetinje i održao bukvicu dotičnom vojniku JVO, no tu se kod mog đeda nešto prelomilo, a i nije mu se dopadalo otvoreno šurovanje četnia sa italijanima, te je ubrzo otišao u partizane.


EDIT:

da probamo da ne sagledvamo širi kontekst i to s ove istorijske distance, pošto učesnici dešavanja nisu imali ti mogućnost.
gvozden1 gvozden1 16:59 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

i nije mu se dopadalo otvoreno šurovanje četnia sa italijanima,

Pa nije onda bio u pravu.
To šurovanje ima itekako smisla, Italijani su bili sve samo ne iskreni saveznici ni Nemcima na području Jugoslavije, posebno ne iskreni saveznici NDH, jer su po prirodi stvari (čija je obala) bili suprotstavljeni.

Ali, da ne širimo sad i na to, strane su komunistička i ne komunistička, po toj liniji kad se deli, sad sa naknadnom pameću ( a kako bi drugačije?) je prilično jasno koja je bila prava.
vcucko vcucko 17:15 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1
i nije mu se dopadalo otvoreno šurovanje četnia sa italijanima,

Pa nije onda bio u pravu.
To šurovanje ima itekako smisla, Italijani su bili sve samo ne iskreni saveznici ni Nemcima na području Jugoslavije, posebno ne iskreni saveznici NDH, jer su po prirodi stvari (čija je obala) bili suprotstavljeni.

Ali, da ne širimo sad i na to, strane su komunistička i ne komunistička, po toj liniji kad se deli, sad sa naknadnom pameću ( a kako bi drugačije?) je prilično jasno koja je bila prava.

Uloga Italije je zanimljiva i kompleksna.

Ustaše su i pre Janka Puste vežbale u Italiji. Aprila '41. su u Zagreb došle (mislim na glavešine) iz Italije.

Sa druge strane, Talijani su u nekim krajevima i bukvalno očuvali esenciju srpkog življa pred podivljalim ustašama. Spasavali, naoružavali. Imaš kod Ćopića, "Prolom", kad Talijani dele puške Srbima "per mazzare ustascia".

Italija je jedna velika propuštena šansa srpskog naroda i politike. Umesto da se iskoriste zajednički interesi, Srbi su se po Beogradu masovno dernjali "Trst je naš" i "Pela džukela". Za hrvatski i slovenački interes. Da ne spominjem da su Srbi svojom zatupastom državotvornošću pokrivali teške slo/hr zločine po Istri i tršćanskom zaleđu, fojbe pune žena i dece, svašta nešto božesakloni.

EDIT

Umro je Moca Vukotić.
Kud ga i spominjah juče ovde...
Junak mog detinjstva, sigurno među deset srpskih fudbalera ikad.
Slava mu i Bog da mu dušu prosti.
adviser adviser 17:53 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

vrabac_onaj
docsumann

brat od mog đeda je bio komandant čevsko-bjeličkog odreda JVO. ubijen u povlačenju o kojem smo raspredali cijeli blog.

đed mi je bio u partizanima.
onaj treći njihov brat koji je u tom zbijegu ubijen (baš na Zidanom Mostu) kao invalid bez obje noge bio je samo četnički simpatizer, predratni sudija i predsednik suda na Cetinju.


Docs, samo da podvučem. Ovo je samo jedna u moru istih ili sličnih porodičnih priča ali ona sama je dovoljna da ko hoće shvati.

Da.
Bilo ne ponovilo se!
Nadam se da će doći vreme da se te podele prevaziđu.
gedza.73 gedza.73 18:02 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Uloga Italije je zanimljiva i kompleksna... Sa druge strane, Talijani su u nekim krajevima i bukvalno očuvali esenciju srpkog življa pred podivljalim ustašama

Jesi li ti ovo počeo da opravdavaš Nedićeve postupke ili mi se samo čini?
Italija je jedna velika propuštena šansa srpskog naroda i politike.

Saglasan. Bio sam zatečen koliko su oni uticali na naš politički život, koliko smo veza imali, koliko malo sam o tome znao i koliko su njihovi istoričari iznenađeni našim ponašanjem prema njima.

Od Italijana smo daleko manje stradali nego od nekih drugih. Stoji činjenica o učešću Italijana u ubistvu našeg kralja. A takođe je zanimljivo da u proglasu ZAVNOH-a 'narodima Hrvatske' piše kako su od Italijana oslobodili 'lepu Istru, osunčanu Dalmaciju pod vođstvom najvećeg legenradnog junaka druga Tita' i time poništili izdajničke uzgovore 'velikosrpkih vlada' sa Italijanima.

Trivija da je Musolini u međuratnom periodu doneo odluku o finansiranju grupe naših studenata u Italiji

gvozden1 gvozden1 18:17 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa


Uloga Italije je zanimljiva i kompleksna

E da se i mi negde složimo :)
Srbi su se po Beogradu masovno dernjali "Trst je naš

Al ima i ovo nisu Srbi to vikali, nego komunisti.

Što reče Milutin, Srbin, ima li ta Soča nekog svog da je brani?
adviser adviser 18:29 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

gvozden1

Uloga Italije je zanimljiva i kompleksna

E da se i mi negde složimo :)
Srbi su se po Beogradu masovno dernjali "Trst je naš

Al ima i ovo nisu Srbi to vikali, nego komunisti.

Što reče Milutin, Srbin, ima li ta Soča nekog svog da je brani?

Da.
Sa mojim stricem u firmi radio jedan Italijan.
Dernjaju se oni 'Trst je naš', penjući se Kameničkom ka Zelenjaku.
Gleda njega stric i misli (se) - blago tebi, ti svakako dobijaš.
Sila je bio moj stric Mihailo!
magnus magnus 20:27 03.12.2021

Re: Nije ovo ništa

Ajde glumi jugoslovensko ludilo u HR pa vidi kako ćeš proći.
Ajde glumi jugoslovensko ludilo u SLO pa vidi kako ćeš proći.

Su lu do.

I subnorovci se outuju za "domovinski rat" , prave priče kako "hrvatski antifašizam" slomio kičmu "velikosrpskom fašizmu" ... tužne li priče kad neka židovka na teveju kao misli nije u redu da tomson po koncerima pozdravlja sa "ZA DOM" maltene ko "ljubim ruke" al da su mu sve druge pjesme baš eto srcu prirasle , mogle bi biti himna ( ljepa li si). Al zato mora postojat javni pritisak na držvne institucije koje troše narodne pare ( univerzitet, muzeji) da ne sviraju kurcu sa promašenim ideologijama

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana