Sex

Priča o obućaru

zilikaka RSS / 17.11.2021. u 08:51

Gost: als

 

Nekada davno u jednom dalekom selu živela su dva obućara. Prvi obućar je pravio plave cipele a drugi crvene. Neki ljudi iz sela kupovali su plave cipele dok su drugi kupovali crvene cipele. Ljudi su voleli plave i crvene cipele. Obućari su živeli srećno i mogli su da priušte lep život svojim porodicama. 

 


Jedan dan u selo je ušao političar i rekao kako je rađena detaljna analiza i zaključeno je kako u selu ima premalo obućara. Odlučeno je da se daju poticaji za otvaranje još obućarskih radnji. Uz pomoć budžetskog finansiranja koje su plaćali svi seljani, otvoreno je još tri obućarske radnje. Ljudi su bili veoma zadovoljni jer su sada imali mogućnost da kupe i zelene, žute i braon cipele.  Uz pomoć poticaja, ljudi su kupovali po dva para cipela godišnje umesto jedan par. I obućari su bili presrećni i mogli su da priušte još bolji život svojim porodicama i često ih se moglo videti kako krstare BMW SUV-ovima kroz selo. 


Jedan dan u selo nije ušao političar nego je tiho ugasio poticaje. Seljani su se vratili na ritam od kupovine jednih cipela godišnje. Obućari su bili veoma tužni pošto su je prodaja cipela rapidno opala a i sada ih je bilo petoro nad istim tržištem. BMW-ove su oglasili na polovniautomobili.com i taman kada su trebali da ih prodaju desilo se nešto važno. 


U selo je ušao političar u pratnji lokalnog bogataša. Rekli su kako jako vole seljane a još više obućare i da im je žao ali da ih ima previše u selu. Zaključili su da se dve obućarske radnje moraju zatvoriti. Takođe, predložili su da lokalni bogataš uz pomoć države i budžetskih zlatnika seljana, dofinansiraju tri obućarske radnje pošto je i dalje tri previše za to selo, ali zbog ljubavi prema seljanima a još više obućarima, oni će to uraditi. Raspisali su konkurs za finansiranje i savetovali svih pet obućarskih radnji da se prijave.

 

Lokalni bogataš se taj dan pojavio u ljubičastim cipelama i nehajno napomenuo kako najviše voli ljubičaste cipele ali da oni slobodno predlože u projektima bilo kakve cipele pošto je to slobodno selo i nezavisna komisija eksperata će odlučiti koje obućarske radnje će dobiti finansiranje.

 

Najbolji će sigurno pobediti.  



Komentari (580)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:32 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Da, mene interesuje od kakve je koristi il značaja ova rasprava (i statistika neženstvenih crnkinja u Americi?) za moj život u realnosti?


od kakvog je znacaja bilo sta napisano na b92 blogu i slicnim sajtovima za tvoj zivot u realnosti?

tess1 tess1 13:32 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ma ne, ne da rasprava zamukne, samo malo, moje neučešće u ovome ne znači da je to zato što je Bane jak i potkovan, nisam ustuknula nega gledam neka svoja posla (lezbejke, feministkinje, veganke, crnkinje obarčice ruke sa nejakim bijelim Srbima, i itd me ne interesuju, stotinu puta presuto iz suda u sud, i nigdje se ne proliva, ma jok, sve kapi na broju.. nisam vidjela ima li neka statistika opiranju crnaca vakcini, ili ko zna, možda su u crnoj osunčanoj krvi našli lijek ovom otrovu iz Kine, pardon, iz kineskog šišmiša iz supe:).. Gore sam dva puta reagovala na slučajno pokupljenu misao, u prolazu, ni ne čitam prepisku..

Als pravi fajront za naše dobro? :)
tess1 tess1 13:33 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

od kakvog je znacaja bilo sta napisano na b92 blogu i slicnim sajtovima za tvoj zivot u realnosti?

Eto, odgovorih, znam kako taj tok misli ide, ka kakvom vrhuncu..
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 13:34 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

i niko pri zdravoj pameti ne prica o Rassen.



pitam se zasto. ali, koliko je takvih?

(prastaj, greskom ti dadoh preporuku).

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:40 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

pitam se zasto. ali, koliko je takvih?



Ako moras da se pitas onda si u problemu. A koliko je takvih ce valjda znati policija koja vodi evidenciju o neonacistima.

(prastaj, greskom ti dadoh preporuku).

Teska srca ali oprosticu. Evo vratio sam ti je.
bene_geserit bene_geserit 19:14 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ti verujes da AA nisu sistematski diskriminisana grupa u US i da policija nema rasisticke stavove prema toj grupi?

Šta ti je to AA ? Affirmative Action ? African American ?
Ako misliš na crnce naravno da nisu negativno diskriminisani, naprotiv obrnuto.
Pojedinačni policajci imaju stavove kakve imaju, crni policajci ili beli, ali u policiji ne postoji nikakva sistematska diskriminacija crnaca.
bene_geserit bene_geserit 19:25 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

genetsku/hormonsku razliku između muškaraca i žena preslikavaš na odnos crnaca i bjelaca ... besmisleno je odnose među polovima preslikavati na rasne karakteristike. da se ne vraćamo sad na značenja kauzalnosti i korelacije.

Ali ja to ne radim. Ti misinterpretiraš šta ja pišem.
Nisam se uopšte upuštao u razloge statističke razlike u izvršenju teških nasilnih zločina između muškaraca i žena, crnaca i belaca i Azijata (genetikom, hormonima, socijalnim odnosima). Samo sam konstatovao da disparitet postoji i to ogroman, šta god da su razlozi. I da je vrlo dobro korelisan sa nasiljem policije prema tim grupama.

Tema je bila "rasizam u policiji". A ne ko ima više ili manje šansi u društvu i sl.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:40 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Šta ti je to AA ? Affirmative Action ? African American ?
Ako misliš na crnce naravno da nisu negativno diskriminisani, naprotiv obrnuto.
Pojedinačni policajci imaju stavove kakve imaju, crni policajci ili beli, ali u policiji ne postoji nikakva sistematska diskriminacija crnaca


Da, da AfrAmer. A ja mislio ti dobro informisan*.

Nego dosta smaranja. Ajmo malo dobre muzike:



EDIT:*Ovo se odnosi na gore podvucenu recenicu.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:53 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Kao što vidiš konzistentno i jednostavno objašnjenje. I common sense naravno, svakome je jasno da policija ne ubija geekove koji ne izlaze iz sobe već one koji predstavljaju pretnju (uz određeni broj ubijenih bez razloga, uglavnom iz razloga loše obučenosti, a kad se to desi murjanci uglavnom plate drastičnu cenu).


I zbog rasizma u policiji, koji je definitivno prisutan. U kojoj meri, to je dosta varijabilno, od grada do grada, okruga, savezne države, a i ne završaba se svaki rasistički ispad policije ubistvom.

Pominjao sam da je kod nas denverska policija bila ozloglašena zbog toga (evo sad se baš vodi neki high profile sudski proces zbog nekog ubistva potpuno nevinog Crnca na rasnoj osnovi pre dosta godina), i onda su pre recimo desetak godina doveli Crnca za šefa policije, i to se brzo sredilo. Takođe, ovo mi je potvrdio moj šurak, koji je policajac u King Kauntiju u Sijetlu, još kako imaju vrlo rasistički orjentisane pandure, i to u libtardskom Sijetlu, mogu samo da zamislim kako je to u Trampolendiji, ali se to redovno trpi i toleriše jer pandura nema dovoljno. Ne može se reći da je to sistemski, da ih tamo instruiraju da mlate i ubijaju crnce, nego da su uglavnom pojedinci debili, ali se, kao što rekoh, to uglavnom toleriše, gleda na drugu stranu, plus tu je i tradicionalna pandurska lojalnost. Tek od skoro je to počelo malo da se menja nabolje, sa ovim BLM pokretom.

Tako da su, ja mislim, ove tvoje statsitike ok da se s njima igraš i tešiš u džakuziju između dva virtuelna sastanka, ali ne pokazuju baš realno stanje stvari.
vcucko vcucko 21:23 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1


Da li je moguće Bane da žene manje umiru tj stradaju zato što su ženstvene?


Pa čovek to sve vreme i pita.

Ako može da se kaže: policija manje ubija žene jer žene manje učestvuju u nasilnim kriminalnim radnjama (što se podrazumeva i niko ne spori)...
zašto onda ne sme da se kaže: policija više ubija crne muškarce jer oni više učestvuju u nasilnim kriminalnim radnjama (što se isto podrazumeva ali je fuj-politnekorektno da se kaže)?!

Voimja oca šta vam u kafu stavljaju
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 21:38 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Da, da AfrAmer. A ja mislio ti dobro informisan.


i ja. zamisli, on i Pajic su EvroAmerikanci a ne znaju sta su AfroAmeri.
bene_geserit bene_geserit 21:49 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ove tvoje statsitike ... ne pokazuju baš realno stanje stvari.

Nisu "moje" statistike već zvanične statistike.
Jok nego tvoje anecdotal evidence predstavljaju realno stanje stvari. Relevantne su koliko i kad je korona u pitanju što znaš nekog ko je gadno najebao od vakcine ili zato što se nije vakcinisao.

Ti ubijeni od strane murije (~250 crnaca godišnje, od čega 80-90% naoružano) su kap u moru u odnosu na ukupan broj ubijenih (od čega je ~10,000 crnaca godišnje koji su dobrim delom nevine žrtve koje su se našle na pogrešnom mestu u pogrešno vreme, za razliku od ovih koje ubijaju murjanci).
Obrati pažnju na redove veličina, 250 je 2.5% od 10,000. Od čega je jako mali deo iole problematičan, od tih 250 bar 200 su teški kriminalci ubijeni u direktnim vatrenim obračunima sa policijom. 50 je 0.5% od 10,000.
Znači crna braća, najčešće otvore prozor automobila i sruče rafal jer ih je neko teško uvredio na socijalnim medijima, pobiju pokojeg slučajnog prolaznika i tako 10,000 ljudi godišnje. Ali glavno pitanje je tih 50, 0.5% od 10,000 koje ubije policija.
tess1 tess1 21:53 18.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Voimja oca šta vam u kafu stavljaju

Ne pijem kafu ima 6 god, u početku par mjeseci mi bio nizak pritisak, sad je ok, sad mi neozbiljno čuti kad ljudi pričaju da se ne mogu razbuditi bez litru-dvije kafe. Sve se može, sve, i ljepše i bolje. :)

Izvini, Vcucko,

Javljam se samo na teme ČP (napredniju verziju), BiH (iako Angie zna više), književnost i serije, veganstvo (filozofija i način života) i biciklizam (onaj pravi za folirante:). E da, i Kinezi.

Blagodarim. :)

docsumann docsumann 08:06 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
genetsku/hormonsku razliku između muškaraca i žena preslikavaš na odnos crnaca i bjelaca ... besmisleno je odnose među polovima preslikavati na rasne karakteristike. da se ne vraćamo sad na značenja kauzalnosti i korelacije.

Ali ja to ne radim. Ti misinterpretiraš šta ja pišem.
Nisam se uopšte upuštao u razloge statističke razlike u izvršenju teških nasilnih zločina između muškaraca i žena, crnaca i belaca i Azijata (genetikom, hormonima, socijalnim odnosima). Samo sam konstatovao da disparitet postoji i to ogroman, šta god da su razlozi. I da je vrlo dobro korelisan sa nasiljem policije prema tim grupama.

Tema je bila "rasizam u policiji". A ne ko ima više ili manje šansi u društvu i sl.


ok, ako je tako. kao što rekoh nemam nikakav problem sa tim statistikama. čak, da si me pitao šta mislim o njima vjerovatno bih nagađao u tom pravcu.
no rečenica na koju sam reagovao nije zvučala nimalo neutralno. ja sam je shvatio kao da sugerišeš kako je kauzalnost očigledna.

bene_geserit bene_geserit 09:32 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ja sam je shvatio kao da sugerišeš kako je kauzalnost očigledna

Da, sugerišem da ta korelacija znači i kauzalnost u ovom slučaju.
Tj. da policija ubija više crnaca od drugih grupa zato što su u proseku najagresivniji i najskloniji teškim krivičnim delima.
tess1 tess1 09:36 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ok, ako je tako.

Sa Banetom postoje dvije opcije, i ne znam čemu snebivanje i foliranje kao da je ova njegova priča od juče - evo i Als nam reče kako mi ni dostojni ni ne razumijemo njegove mudrosti, nismo dosegli znanje - kao da nije postavljao dokaz da su crnci manji inteligentni prije neki dan, sprdao se sa crnom Nobelovkom, kao da ne umiva s godinama stotinu puta ponovljenu priču tj upristoji je za nove narodne mase, ukratko: jedna je da pristaješ na rasizam kroz statistiku, ili dva, ne pristaješ. Kod mene to zavisi od vanjskih faktora tj raspoloženja taj dan. I prošlo bi to što bi rekli ovde kao terorista ispod radara da on sve ne filuje drugim (manjim?) skupinama (posebno gadno u bijeloj i muškoj Americi kad se zabavi feministkinjama, još ako se potrefi crna), piramida je napravljena od crnaca na dnu, drugi red su Indijci i druga radna snaga, zatim idu vegani i ljudi koji stave prst na čelo a ne na obarač, pa feminstikinje (liberalke i lezbače), i na vrhu su ovi što mijenjaju pol (ok, moram priznati da negdašnjeg muškarca u ženskim borilačkim sportovima ni ja ne bih na strunjači dozvolila, pederska posla, što bi rekli naši stari vanzemaljci). Uporno i čilo dokazuje da se crnci sami podmetnu pred policajce (kao ovde kad neki na koncu objašnjavaju da su u Srebrenici Bošnjaci streljali Bošnjake, na Kozari Bošnjaci četnici učestvovali i itd) i pazi dalje, kako to ide Banetu sve na ruku tj pod nogu, crnkinje mame uče djecu od malih nogu kako da kleknu na ulici i stave ruke iza glave, i šta bi ti da si bijeli policajac u Americi a neka ti crnčuga legne pod nogu? Pa naravno da bi mu slomio vrat jer 1) bolje ti njemu nego on tebi 2) ionako nije inteligentan kao ti 3) ne može ti niko ništa, jači si od kaubojske sudbine 4) i još ćeš mu jebati crnu besposlenu ženu kod kuće ako budeš raspoložen..

Bane je konstantno na strani jače bijele muške Amerike i vrbuje na Netu ponekog desničara i nacoša, i to je to..
docsumann docsumann 10:16 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
ja sam je shvatio kao da sugerišeš kako je kauzalnost očigledna

Da, sugerišem da ta korelacija znači i kauzalnost u ovom slučaju.
Tj. da policija ubija više crnaca od drugih grupa zato što su u proseku najagresivniji i najskloniji teškim krivičnim delima.


ipak ima i red dublje.
ti si na tu agresivnost povukao paralelu s razlikom agresivnosti između muškaraca i žena.
i tu slijedi moj obdžkš - razlika u nivou agresivnosti između muškaraca i žena je biološka/genetska datost dok je povišeno učešće američkih crnaca u teškim razbojništvima odraz istorijskih-socijalnih-kulturoloških okolnosti.
macak_tosa macak_tosa 10:27 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

docsumann
bene_geserit
ja sam je shvatio kao da sugerišeš kako je kauzalnost očigledna

Da, sugerišem da ta korelacija znači i kauzalnost u ovom slučaju.
Tj. da policija ubija više crnaca od drugih grupa zato što su u proseku najagresivniji i najskloniji teškim krivičnim delima.


ipak ima i red dublje.
ti si na tu agresivnost povukao paralelu s razlikom agresivnosti između muškaraca i žena.
i tu skijedi moj obdžkš - razlika u nivou agresivnosti između muškaraca i žena je biološka/genetska datost dok je povišeno učešće američkih crnaca u teškim razbojništvima odraz istorijskih-socijalnih-kulturoloških okolnosti.

Uhhh!
Crnačka muka je ogromna.
Kao i velikog dela ženske populacije.
Milan Novković Milan Novković 10:45 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1
ok, ako je tako.

Sa Banetom postoje dvije opcije, i ne znam čemu snebivanje i foliranje kao da je ova njegova priča od juče - evo i Als nam reče kako mi ni dostojni ni ne razumijemo njegove mudrosti, nismo dosegli znanje - kao da nije postavljao dokaz da su crnci manji inteligentni prije neki dan, sprdao se sa crnom Nobelovkom, kao da ne umiva s godinama stotinu puta ponovljenu priču tj upristoji je za nove narodne mase, ukratko: jedna je da pristaješ na rasizam kroz statistiku, ili dva, ne pristaješ. Kod mene to zavisi od vanjskih faktora tj raspoloženja taj dan. I prošlo bi to što bi rekli ovde kao terorista ispod radara da on sve ne filuje drugim (manjim?) skupinama (posebno gadno u bijeloj i muškoj Americi kad se zabavi feministkinjama, još ako se potrefi crna), piramida je napravljena od crnaca na dnu, drugi red su Indijci i druga radna snaga, zatim idu vegani i ljudi koji stave prst na čelo a ne na obarač, pa feminstikinje (liberalke i lezbače), i na vrhu su ovi što mijenjaju pol (ok, moram priznati da negdašnjeg muškarca u ženskim borilačkim sportovima ni ja ne bih na strunjači dozvolila, pederska posla, što bi rekli naši stari vanzemaljci). Uporno i čilo dokazuje da se crnci sami podmetnu pred policajce (kao ovde kad neki na koncu objašnjavaju da su u Srebrenici Bošnjaci streljali Bošnjake, na Kozari Bošnjaci četnici učestvovali i itd) i pazi dalje, kako to ide Banetu sve na ruku tj pod nogu, crnkinje mame uče djecu od malih nogu kako da kleknu na ulici i stave ruke iza glave, i šta bi ti da si bijeli policajac u Americi a neka ti crnčuga legne pod nogu? Pa naravno da bi mu slomio vrat jer 1) bolje ti njemu nego on tebi 2) ionako nije inteligentan kao ti 3) ne može ti niko ništa, jači si od kaubojske sudbine 4) i još ćeš mu jebati crnu besposlenu ženu kod kuće ako budeš raspoložen..

Bane je konstantno na strani jače bijele muške Amerike i vrbuje na Netu ponekog desničara i nacoša, i to je to..

Osim ljutog prelistavanja propustio sam diskusiju, pristići ću, ali mi se čini da ste druga Baneta (jes lepše ime) opet bacili na kolena (pardon my French

Čovek je iz Srbije, Jugoslavije, kao i svi mi ostali, i od malena se bori za goli, muški, beli život!

Pogledaj samo imena voćki - skoro isključivo se radi o imenicama ženskog roda (jedino mi Dud, do Dudić pade na pamet kao kontra primer - kako smo to dobili nemam pojma, čak ni stidljiva mušmula nije nas izabrala za ples).

A šta mi imamo, drugarice i drugovi?! "Taj kupus", "Taj krastavac", ... čak je i lepšte povrće otišlo ženama ... "Ta šargarepa", "Ta rotkvica" ...

... pa ti vidi

EDIT: Pade mi na pamet, mogli bi da se foliramo tipa "Taj breskva", "Taj cvekla", ... al brzo bi nas provalili jezičari, oni su baš agresivna blogo-grupa
tess1 tess1 11:31 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

pristići ću, ali mi se čini da ste druga Baneta (jes lepše ime) opet bacili na kolena (pardon my French)

Ah, Milane. :)
tess1 tess1 11:31 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Da, ljepše je Bane. :)
docsumann docsumann 11:48 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

EDIT: Pade mi na pamet, mogli bi da se foliramo tipa "Taj breskva", "Taj cvekla", ... al brzo bi nas provalili jezičari, oni su baš agresivna blogo-grupa


sav antagonizam međ polovima sabran je u klešu patlidžan vs. bolancana

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:17 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

EDIT: Pade mi na pamet, mogli bi da se foliramo tipa "Taj breskva", "Taj cvekla", ... al brzo bi nas provalili jezičari, oni su baš agresivna blogo-grupa



sav antagonizam međ polovima sabran je u klešu patlidžan vs. bolancana


Ne znam sta bi se ko ljutio - mozda jedino da promenis u taj breskvo ili taj cveklo i sve ok.

Bilo je i radikalnijih promena. Evo da uzmemo ovaj patlidzan. Francuzi se recimo mrste sto su im Englezi unistili lepu rec 'l’aubergine' svojim izgovorom. A tek Nemci sa ovim 'e' na kraju ili Poljaci sa svojim slovenskim 'r'. Ali nisu ni Francuzi tu nevini. Iranci u francunskom 'l’aubergine' jedva mogu da prepoznaju svoj 'badenjan' kog su dobili preko Arapa a mi u dve forme preko Turaka i Grka. E sad sto je ova turska forma postala muska a grcka zenska ne umem da odgovorim. Ne znam sta statistika kaze da li vise jedemo patlidzan ili bolancanu.


Milan Novković Milan Novković 12:39 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

docsumann
EDIT: Pade mi na pamet, mogli bi da se foliramo tipa "Taj breskva", "Taj cvekla", ... al brzo bi nas provalili jezičari, oni su baš agresivna blogo-grupa


sav antagonizam međ polovima sabran je u klešu patlidžan vs. bolancana


... ili u sledećem, pogledaj ilustraciju: ugroženi beli muškarac već od malena razume gde su mu egzistencijalne šanse, a gde beznađe!

Jel se igra ovo dete na slici sa devojčicama? Ne, naravno, već u ovom uzrastu zna da nema šanse

A da vidiš tek video (poslao nestašni Somborac na WhatsUp. Detetov akcenat i vuče na tu stranu, Alseov fiefdom


tess1 tess1 13:16 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Uhhh!
Crnačka muka je ogromna.
Kao i velikog dela ženske populacije.

Ima li neka izreka npr "nije kud vas vodim, nego ko me prati na tom putu", il je i samo ovo dobar primjer da čovjek razmisli ko su mu najvatrenije pristalice..
tess1 tess1 13:17 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1 tess1 13:17 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ovoj slici sam prije neku veče posvetila sigurno dva sata: što diveći se, što hodajući među njima i po sceni tu u kupeu i vani na snijegu, stvarajući priču..

Communists on Interrogation, In the Staff of the White Army, 1933
Алекса́ндр Алекса́ндрович Дейне́ка




alselone alselone 13:20 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Alseov fiefdom


Imam nešto da ti kažem ali sve se plašim...
Milan Novković Milan Novković 13:40 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

alselone
Alseov fiefdom


Imam nešto da ti kažem ali sve se plašim...

Ti i sin ste ljubazno zamoljeni da se odreknete prava glasa u porodici, garant

Objašnjenje je bilo prosto: "A šta će vam?!"
Milan Novković Milan Novković 13:43 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Milan Novković
alselone
Alseov fiefdom


Imam nešto da ti kažem ali sve se plašim...

Ti i sin ste ljubazno zamoljeni da se odreknete prava glasa u porodici, garant

Objašnjenje je bilo prosto: "A šta će vam?!"

... ili si počeo da kolješ po kućama
Milan Novković Milan Novković 13:48 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1

Krasnorečivost i praznoslovlje su još i benigni, bar dok su ortogonalni ili uglavnom ortogonalni u odnosu na konkretno
tess1 tess1 13:52 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Krasnorečivost i praznoslovlje su još i benigni, bar dok su ortogonalni ili uglavnom ortogonalni u odnosu na konkretno

Iz knjige J. Hristića, Oblici moderne književnosti, i ne znam stvarno šta bih tome dodala, zamjerila ili dogradila, nisam se usudila, nema smisla.. :)
alselone alselone 13:58 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ti i sin ste ljubazno zamoljeni da se odreknete prava glasa u porodici, garant


To nije novo.

Nego smo naručili još jedan Mac, još jedan iPhone a čak i sat. U odbranu moram da kažem da nije za pleasure nego je za biznis, i da ne bih ja nego sam obećao deci.
Milan Novković Milan Novković 14:07 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

alselone
Ti i sin ste ljubazno zamoljeni da se odreknete prava glasa u porodici, garant


To nije novo.

Nego smo naručili još jedan Mac, još jedan iPhone a čak i sat. U odbranu moram da kažem da nije za pleasure nego je za biznis, i da ne bih ja nego sam obećao deci.

Daj šta daš, bitno je da se bajtovi obrću
gedza.73 gedza.73 14:12 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1
I prošlo bi to što bi rekli ovde kao terorista ispod radara da on sve ne filuje drugim (manjim?) skupinama

Pa nije baš. Bene postavlja statistike a da su 'manje' skupine u pitanju onda bi, da je takav kao što ga vidiš (a nije) sigurno negde ugurao i Induse.
Ako već postoji taj neki rasizam onda je rasizam prema svakome ko nije beo, što bi reklo da policajci pucaju u sve što se mrda i što je je od svetlo tamno do tamno tamno.
I j'opet je pitanje zašto u tim statistikama nema Inidijaca odnosno zašto nema 'Stop nasilju nad Indijcima'?


Milan Novković Milan Novković 14:14 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1
Krasnorečivost i praznoslovlje su još i benigni, bar dok su ortogonalni ili uglavnom ortogonalni u odnosu na konkretno

Iz knjige J. Hristića, Oblici moderne književnosti, i ne znam stvarno šta bih tome dodala, zamjerila ili dogradila, nisam se usudila, nema smisla.. :)

Čudna je realnost - sve ima smisla, prečesto.

U realnosti uopšte imamo taj ogromni jaz između našeg intuitivnog shvatanja dotične, pa kvantne mehanike, koja je najbolje objašnjava.

A u kreativnosti uopšte imamo (prečesto, uvek skoro) jaz između kreativnosti s jedne strane, pa logike (nije u navodnicima) ove vrste i masivno nelogičnih i besmislenih (pod navodnicima, komada dva) pa bezvrednih (navodnici) događaja koji nas kritično poguraju u stranu gde ćemo biti uzvišeno vredni u kreaciji, zauvek
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:28 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ako već postoji taj neki rasizam onda je rasizam prema svakome ko nije beo, što bi reklo da policajci pucaju u sve što se mrda i što je je od svetlo tamno do tamno tamno.
I j'opet je pitanje zašto u tim statistikama nema Inidijaca odnosno zašto nema 'Stop nasilju nad Indijcima'?


Opet moram da protestiram - zasto bi taj rasizam morao da ukljucuje sve sto je nebelo? Razima je drustveno-istorijska a ne univerzalna kategorija. Rasizam prema Jevrejima u Nemackoj ima drugacije korene nego recimo prema Afrikancima.

Uostalom, nisu samo belci rasisticki nastrojeni prema Afro-Amerikancima. I u svim drugim slucajevima - Afro-Amerikanac se moze ophoditi rasisticki prema Kinezu ili Turcinu. Nema ni svaki rasizam iste posledice. Rasizam prema Kinezima moze biti 'smrdi im hrana', prema belcima 'glupi su' a prema Afro-Amerikancima 'dila drogu'. Sto bi policajac pucao na nekoga samo zato sto misli da mu smrdi hrana? Ovo je pojednostavljeno kako bi se poenta naglasila.

Jos jednom: Beneova statistika bi imala smisla kada bi postojao jedan prema jedan odnos izmedju kriminalnog dela i policijske reakcije. Neke druge statistike pokazuju da to nije slucaj.
alselone alselone 14:34 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Sto bi policajac pucao na nekoga samo zato sto misli da mu smrdi hrana? Ovo je pojednostavljeno kako bi se poenta naglasila.


Mislim da to on isto kaže. Neće se zbog hrane pucati nego zbog potencijalne naoružanosti i spremnosti na "akciju".

Ja ne mislim da rasizma nema medju policijom u Americi. Siguran sam da ga ima. Ali, ne mislim da ima onoga što zovu "sistemski rasizam". Što mislim da je ovde tema a ne pojedinačni "rasizmi".
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:35 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1
Ovoj slici sam prije neku veče posvetila sigurno dva sata: što diveći se, što hodajući među njima i po sceni tu u kupeu i vani na snijegu, stvarajući priču..

Communists on Interrogation, In the Staff of the White Army, 1933
Алекса́ндр Алекса́ндрович Дейне́ка






Dobra ti slika :)

I ja sam prosetao izmedju ovih bica - doduse mnogo krace nego ti - i imam mnogo pitanja. Kako se recimo popa nasao medju oficirima, ko je ova zena, ko je pojeo polovinu jabuke i da li su komunistu uhapsili u vozu ili negde ranije pa ga sad isledjuju? Mozda si ti sa svoja dva sata dosla do nekih odgovora?

Posto niko drugi nece evo jos jedne fine pesme:

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:42 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ja ne mislim da rasizma nema medju policijom u Americi. Siguran sam da ga ima. Ali, ne mislim da ima onoga što zovu "sistemski rasizam". Što mislim da je ovde tema a ne pojedinačni "rasizmi".


Sta znam, ako postoje neki paterni sto bi Bene rekao legitimno je ispitati da li je pojedinacni ili sistemski. Ja bi krenuo od neke nulte hipoteze 'nema ga' (ili 'ima ga') pa bi se pokazalo. Samo bi onda Bene mora da dozvoli da su oba odgovora moguca. Moguce je (cak vrlo verovatno) da je to vec i uradjeno.
tess1 tess1 14:44 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ako već postoji taj neki rasizam onda je rasizam prema svakome ko nije beo, što bi reklo da policajci pucaju u sve što se mrda i što je je od svetlo tamno do tamno tamno.
I j'opet je pitanje zašto u tim statistikama nema Inidijaca odnosno zašto nema 'Stop nasilju nad Indijcima'?

Gedžo, (nemam vremena sad tražiti po Googleu, od ponedeljka ispostavilo se uvode karantin za sve (a od Februara obaveznu vakcinaciju) pa me to preokupiralo, primjetim da je moja mirna reakcija najsličnija zatvorskoj depresiji), ne znam koliko ima Indijanaca u Americi, znam samo iz serija i filmova da su u rezervatima, opijaju se i drogiraju, i neki imaju kockarnice, dobili u zamjenu za zemlju sa bijelim čovjekom. Postoji rasizam prema Meksikancima, možda bi oni bili bolji primjer tj Bane bi bolje znao od mene. :)

tess1 tess1 14:44 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Sto bi policajac pucao na nekoga samo zato sto misli da mu smrdi hrana?

Propast. :))
tess1 tess1 14:46 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Kako se recimo popa nasao medju oficirima

Ali vidi mu krupne šake kao da krsti s njom, on nešto tumači ovom razdrljenom.
ko je ova zena

I žrtva i kobac.
ko je pojeo polovinu jabuke

:)
gedza.73 gedza.73 14:50 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Rasizam prema Kinezima moze biti 'smrdi im hrana'

Rasizam prema Azijatima ima malo dublje korene od 'hrana'. Čak se i po blogu malo mazalo po Kinezima. Da ne pričamo o rasizmu u Engleskoj prema Rusima na primer. Jedino što su Rusi jači (možda naoružaniji) od Britanaca u Londonu pa nema upucavanja po kućama.
Beneova statistika bi imala smisla kada bi postojao jedan prema jedan odnos izmedju kriminalnog dela i policijske reakcije.

Nisam baš nešto pratio ali bi možda statistika koja bi pokazala u slučaju na primer nasilja nad ženama učešće bele ili obojene populacije (najgrublja moguća podela) onda ubistva iz koristoljublja, pljačke... Ima tih snimaka po netu pa mi je sin filtrirao par komada (al mi je pažnja kao u mrmota posle nekoliko počela glava da mi pada 'vako) gde su policajci ekstremno pripremljeni na te slučajeve i da se ekstremno vaspitano ponašaju.

Čisto sumnjam da oni završe šestomesečni kurs u Kamenici pa odma' izlete na ulicu da biju sve što mrda nego da malo prođu kroz sve segmente obuke i da im neko predoči te neke statistike o udelu pojedinih populacija u krivičnim delima. Zamisli sad da u policijskoj školi predavač belac kaže budućim policajcima među kojima ima potomaka Švaba, Britanaca, Francuza, latinoamerikanaca, afroamerikanaca, Azijata, poneki KKK ili Black panther kaže na času
- Čim ugledate crnca kome su ruke u džepovima pucajte u noge pa overa u glavu
ili
- Kinez sa kesom je sigurna pretnja da nosi slepog miša sa kovidom,njega spržite napalmom pre nego što vam priđe
gedza.73 gedza.73 14:57 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1
ne znam koliko ima Indijanaca u Americi

Indijanaca nema. Pobili ih ovi Pajićevi vinčesterkama, alkoholom i ćebićima. A ja mislim na Indijce, naše pretke iz Indije.


(čini mi se da je melodija jevrejski klezmer sa indijskim završetkom)

opijaju se i drogiraju,

Kiks.
Nije politički korektno. Rasizam i stereotip. Osim toga ne verujem baš da se svi Indijanci drogiraju i kockaju. Inače trivija da je ona glavna marksistkinja-komunistkinja iz BLM kupila kuću u belačkom kraju za ogromne novce.

p.s.
Dobra je ona slika. Možda u isto vreme Nikolaj Getman je naslikao ovu (gulag). Kao u ogledalu, obrnuta situacija i obrnute uloge


Jel' da da izaziva jezu? Jedne žene koje u uniformama pokazuju silu i moć nad drugim ženama koje su ponižene i zastrašene. I pesnik koji je bio zabranjen.

p.s.s Moja greška. Bio je u logoru nakon dve decenije.



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:23 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Rasizam prema Azijatima ima malo dublje korene od 'hrana'. Čak se i po blogu malo mazalo po Kinezima. Da ne pričamo o rasizmu u Engleskoj prema Rusima na primer. Jedino što su Rusi jači (možda naoružaniji) od Britanaca u Londonu pa nema upucavanja po kućama.



Naravno da ima. Ovo gore je bilo karikiranje koje doduse ne mora biti daleko od istine jer rasizam kao i svi drugi oblici stereotipa jeste banalan. Ne treba da se zaboravi da je rasizam uvek kontekstualizovan - rasizam prema Kinezu u Srbiji ne mora biti isti kao onaj u Americi ili Danskoj. Ovo prema Rusima pojma nemam ali opet je to drugacije od onoga sto je u US.

Čisto sumnjam da oni završe šestomesečni kurs u Kamenici pa odma' izlete na ulicu da biju sve što mrda nego da malo prođu kroz sve segmente obuke i da im neko predoči te neke statistike o udelu pojedinih populacija u krivičnim delima. Zamisli sad da u policijskoj školi predavač belac kaže budućim policajcima među kojima ima potomaka Švaba, Britanaca, Francuza, latinoamerikanaca, afroamerikanaca, Azijata, poneki KKK ili Black panther kaže na času
- Čim ugledate crnca kome su ruke u džepovima pucajte u noge pa overa u glavu
ili
- Kinez sa kesom je sigurna pretnja da nosi slepog miša sa kovidom,njega spržite napalmom pre nego što vam priđe


Bas zato sto su ti stereotipi tako jako uvrezeni moraju da ih edukuju. To sto postoje specijalne obuke koje obuhvataju i rasizam je najbolji indikator da sistemski rasizam mozda ipak postoji. Sta mislis sta pomisli prvo srpski pandur kad mu kazes Albanac? Ili reciprociteta radi albanski pandur sada na Kosovu kad mu kazes Srbin?
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 15:25 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ali vidi mu krupne šake kao da krsti s njom, on nešto tumači ovom razdrljenom.


Da, da. I sto je ovaj razdrljeni razdrljen?
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:34 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
ti verujes da AA nisu sistematski diskriminisana grupa u US i da policija nema rasisticke stavove prema toj grupi?

Šta ti je to AA ? Affirmative Action ? African American ?


To ti je oznaka za baterije. Imaš i one AAA, to su one tanje.
Dakle AA se nepravedno manje koriste za napajanje policijskih uređaja od AAA.
Ako sam ja dobro shvatio.
tess1 tess1 16:17 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Indijanaca nema. Pobili ih ovi Pajićevi vinčesterkama, alkoholom i ćebićima. A ja mislim na Indijce, naše pretke iz Indije.

Ma to je isto. Zezam se. :)

O njima, našim precima, još manje znam, manje ih na malim ekranima.. Prva mi asocijacija Radž Kutrapali astrofizičar iz TBBT, i da po toj seriji mislim da ne postoji Indijac van Indije bez stereotipa o njemu, oni se ni ne bore protiv karikiranja, stvaraju ga (kao Bosanci kad su debili na svoj račun).

Jel' da da izaziva jezu? Jedne žene koje u uniformama pokazuju silu i moć nad drugim ženama koje su ponižene i zastrašene. I pesnik koji je bio zabranjen.

Dobra slika. Hrabra. Ima sličnosti, dobro si to primjetio. Na tvojoj slici prikazuje odnos ženska moći i nemoći, dvije uniformisane i njih nekoliko kao od majke rođenih (nisu agresivne, ženstvene su?), na mojoj slici je jedan reklo bi se po položaju tijela slomljen čovjek i oko njega nekolicina sitih i pripitih, svako sa svojom pričom upleten, i pop i barska dama..

Eric William Ravilious (1903-1942)




tess1 tess1 16:20 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Da, da. I sto je ovaj razdrljeni razdrljen?

Vruće mu, toplo u kupeu, možda je i dobro jeo. Zadovoljno raspojasan čovjek. I komunisti je ispala košulja, al on je i gladan i goljo.

Sjetih se, ovaj sa hlačama za jahanje ima konja u vagonu dole niže prema kraju voza, pola jabuke je dao konju, pola njoj. I reklo bi se da su bili intimni, ona i on, ne on i konj, izgleda ovako sa tregerima nezainteresovan za scenu (vidi ovog naherenog na stolici) iza leđa, osion i samouvjeren, imao je druga posla..
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:24 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nisu "moje" statistike već zvanične statistike.
Jok nego tvoje anecdotal evidence predstavljaju realno stanje stvari. Relevantne su koliko i kad je korona u pitanju što znaš nekog ko je gadno najebao od vakcine ili zato što se nije vakcinisao.



Pa upravo ti to što zoveš anegdotal evidence pokazuje da te statistike nemaju mnogo veze sa životom. I kakve veze ima to koliko crnaca izgine pod drugim okolnosima ako pričamo o tome koliko crnaca najebe od policije samo zato što su crnci? Crnci ne izlaze na ulice da se se bune zbog toga što si naveo, nego samo kad neki murkan izroka crnca na pravdi boga, pa policijski organi pokušaju to da zataškaju. Naravno, ti možeš da ne veruješ u to, možda moj šurak laže, iako nije libtard, on nam je crna ovca u familiji, ali ja mu verujem. I evo sumnjam u te tvoje statistika ma koliko ti ovde tvrdio da su zvanične, mislim, otkud znaš?

A kao što rekoh, broj ubistava crnaca od stane policije nije jedini dokaz rasističkog ophođenja prema njima, to je samo najgori mogući ishod i posledica rasizma. Crnci se maltetiraju mnogo perfidnije i na svakom ćošku od strane policije, ali većina zna da će da najebe, pa saginju glavu u i sklanjaju se. E, toga nema u tim tvojim zvaničnim statistikama. I zato možeš da ih koristiš da napraviš fišek i skupljaš avokado iz dvorišta u njih.







bene_geserit bene_geserit 18:58 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Bas zato sto su ti stereotipi tako jako uvrezeni moraju da ih edukuju.

Ove komunjare bi stalno nekoga da "edukuju", tako smo nekad po školama imali marksizam, a sad diversity treninge.
bene_geserit bene_geserit 19:14 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

sprdao se sa crnom Nobelovkom, kao da ne umiva s godinama stotinu puta ponovljenu priču tj upristoji je za nove narodne mase, ukratko: jedna je da pristaješ na rasizam kroz statistiku, ili dva, ne pristaješ. Kod mene to zavisi od vanjskih faktora tj raspoloženja taj dan. I prošlo bi to što bi rekli ovde kao terorista ispod radara da on sve ne filuje drugim (manjim?) skupinama (posebno gadno u bijeloj i muškoj Americi kad se zabavi feministkinjama, još ako se potrefi crna), piramida je napravljena od crnaca na dnu, drugi red su Indijci i druga radna snaga, zatim idu vegani i ljudi koji stave prst na čelo a ne na obarač, pa feminstikinje (liberalke i lezbače), i na vrhu su ovi što mijenjaju pol (ok, moram priznati da negdašnjeg muškarca u ženskim borilačkim sportovima ni ja ne bih na strunjači dozvolila, pederska posla, što bi rekli naši stari vanzemaljci). Uporno i čilo dokazuje da se crnci sami podmetnu pred policajce (kao ovde kad neki na koncu objašnjavaju da su u Srebrenici Bošnjaci streljali Bošnjake, na Kozari Bošnjaci četnici učestvovali i itd) i pazi dalje, kako to ide Banetu sve na ruku tj pod nogu, crnkinje mame uče djecu od malih nogu kako da kleknu na ulici i stave ruke iza glave, i šta bi ti da si bijeli policajac u Americi a neka ti crnčuga legne pod nogu? Pa naravno da bi mu slomio vrat jer 1) bolje ti njemu nego on tebi 2) ionako nije inteligentan kao ti 3) ne može ti niko ništa, jači si od kaubojske sudbine 4) i još ćeš mu jebati crnu besposlenu ženu kod kuće ako budeš raspoložen.

Ne postoji "rasizam kroz statistiku", statistika je takva kakva je, može da ti se sviđa ili ne sviđa ali ljudi, a murjanci su ljudi manje više, primećuju paterne i ne mogu da ih ignorišu, jbga evolucija.

Nemam ništa protiv bilo kakvih Nobelovaca dokle god ne dobijaju nagrade na gender i diversity kvote, već po zasluzi.
Amerika je davno prestala da bude "bela i muška", samo ti nisi primetila.
Ovde svako uči decu da budu ljubazni a ne bezobrazni kad ih murjanci zaustave, ne samo crne mame. Baš sam objašnjavao sinu pre neki dan, nije to lako ubaciti u glavu buntovnim tinejdžerima.

Ne postoji "strana jače bele muške Amerike" jer se društvo ne deli na muškarce i žene (osim kod nekih feministkinja moronki), niti su muškarci jači, niti je Amerika bela više.

Ove ostale gluposti što si izgenerisala su samo posledica slike koja se kod tebe stvorila jer mnogo gledaš filmove, koje prave, nećeš verovati, uglavnom libtardi. Stvarna slika je sasvim drugačija. Murjanac kad ubije nekog, a pogotovo crnca, prolazi kroz pakao, velike su šanse da zaglavi u zatvoru, da izgubi posao i niko to ne bi uradio iz hira. To se uglavnom dogodi jer su nedovoljno obučeni i često i priglupi jer murjanci jbga.
bene_geserit bene_geserit 19:53 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nego oslobodiše Rittenhouse-a.
Sad čekao libtardske "uglavnom-mirne" proteste, paljenje automobila i policijskih stanica, i ostale uobičajene aktivnosti.
nsarski nsarski 20:00 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
Nego oslobodiše Rittenhouse-a.
Sad čekao libtardske "uglavnom-mirne" proteste, paljenje automobila i policijskih stanica, i ostale uobičajene aktivnosti.


Najzad se prizvaše pameti.
tess1 tess1 20:13 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ovde svako uči decu da budu ljubazni a ne bezobrazni kad ih murjanci zaustave, ne samo crne mame. Baš sam objašnjavao sinu pre neki dan, nije to lako ubaciti u glavu buntovnim tinejdžerima.

Do sad sam mnogo puta pokazala da je moj nivo razgovora nerijetko tri sprata pod zemljom, ma i pet, dole u atomsko sklonište spustimo se sagovornik i ja, ali ovo je stvarno mizerija.

To se uglavnom dogodi jer su nedovoljno obučeni i često i priglupi jer murjanci jbga.

Hajde rezimiramo (lijena sam objasniti prvo da analogije nije bilo samo apsurd - Kami je rekao da je samoubistvo jedino pravo filozofsko pitanje, ili prihvati apsurd života ili odustani - 1) ometenost u razvoju kod žena se ne otkrije jer je sakrivena iz ženstvenosti, strašno 2) ženstvenost je neagresivnost po tebi, ili je neagresivnost njena fizička slabost (i intelektulna?), drugo, žene nisu neagresivne, majčinski instinkt je najagresivniji pokretač, ali one svoje ubilačke porive prema muškarcu zatome radi djece, zamisli zatvore pune žena koje su skinule glavu muškarcu i ostavile mladunčad na milost i nemilost..), tvrdiš da u policiji Amerike nema rasizma, samo izolovani slučajevi jer su i policajci ljudi а ljudi su znamo glupi (i žene ženstvene).
macak_tosa macak_tosa 20:21 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
Nego oslobodiše Rittenhouse-a.
Sad čekao libtardske "uglavnom-mirne" proteste, paljenje automobila i policijskih stanica, i ostale uobičajene aktivnosti.

Ko je to?
bene_geserit bene_geserit 20:23 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ali ovo je stvarno mizerija

Šta je mizerija ?
Murija u USA ubije godišnje 1000 ljudi od čega su 250 crnci. Pogađaj ko su ostalih 750. Obzirom na agresivnost murje svako mora da vaspita dete da se ne kurči kad ga murjanci zaustave. Šta ti je tu čudno ?
žene nisu neagresivne, majčinski instinkt je najagresivniji pokretač, ali one svoje ubilačke porive prema muškarcu zatome radi djece, zamisli zatvore pune žena koje su skinule glavu muškarcu i ostavile mladunčad na milost i nemilost

A zašto prema muškarcu ?
Odakle stiže taj poriv da deliš društvo na muškarce i žene i zamišljaš ubistva u jednom ili drugom smeru ?
tvrdiš da u policiji Amerike nema rasizma, samo izolovani slučajevi

Nikakvog sistemskog rasizma u policiji nema. Osim na filmu i u anegdotama.
bene_geserit bene_geserit 20:32 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

macak_tosa
bene_geserit
Nego oslobodiše Rittenhouse-a.
Sad čekao libtardske "uglavnom-mirne" proteste, paljenje automobila i policijskih stanica, i ostale uobičajene aktivnosti.

Ko je to?

To ti je onaj za koga je Pajić (čini mi se, a možda i Maksa) ovde napisao kako je "white supremacist" koji ide okolo i ubija ljude.
Odličan primer kako msm-ovi ispiraju mozak libtardima.
Eto, porota ga oslobodila. Samoodbrana.
macak_tosa macak_tosa 20:50 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
macak_tosa
bene_geserit
Nego oslobodiše Rittenhouse-a.
Sad čekao libtardske "uglavnom-mirne" proteste, paljenje automobila i policijskih stanica, i ostale uobičajene aktivnosti.

Ko je to?

To ti je onaj za koga je Pajić (čini mi se, a možda i Maksa) ovde napisao kako je "white supremacist" koji ide okolo i ubija ljude.
Odličan primer kako msm-ovi ispiraju mozak libtardima.
Eto, porota ga oslobodila. Samoodbrana.

Ma!
Danas se veoma često presuđuje unapred.
tess1 tess1 20:53 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Šta je mizerija ?
Murija u USA ubije godišnje 1000 ljudi od čega su 250 crnci. Pogađaj ko su ostalih 750. Obzirom na agresivnost murje svako mora da vaspita dete da se ne kurči kad ga murjanci zaustave. Šta ti je tu čudno ?

Ma mizerija, malo mi neprijatno, obli me rumenilo. I ja sam mom djetetu naredila da nosi kapu po noći, ošišan je na ćelavo i tako između dvije vatre, i kao stranac od nacoša i kao ćelavac od stranaca, ali on nikada nije bio izložen rasizmu kao njegov tamnoputi drug iz Brazila. I ovo sa tobom što razgovaram ne pokazuje koliko bih ja prema fašistima i rasistima bila agresivna, evo sad bih pljunula.

A zašto prema muškarcu ?
Odakle stiže taj poriv da deliš društvo na muškarce i žene i zamišljaš ubistva u jednom ili drugom smeru ?


Ama čovječe pa ti reče da žene ne ubijaju jer žene nisu agresivne jer su žene ženstvene. I ja ti kažem da to nije ni neagresivnost ni ženstvenost (na stranu što razvoj žene u društvu kroz vijekove (neko bi rekao da se nije makela s mrtve tačke) nije počeo juče kad si ti stigao u veliki svijet i nikako da se svikneš da je veći od tebe), to je njen položaj u odnosu na nešto il nekog jačeg, i on onda prebaci lopticu na moj teren kaže "ali zašto žena u odnosu na muškarca i zašto ja dijelim na muški i ženski svijet?" a tvoja statistika je iz svijeta žena ili je žena neagresivna (slabija) u odnosu na pičku materinu ili u odnosu na statistiku muškaraca i žena u kriminalu?

1) žena nema u ženskom svijetu kriminala?
2) žena nema u većinsko muškom svijetu kriminala radi tog i tog, npr zato što su ženstvene?
bene_geserit bene_geserit 21:06 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ama čovječe pa ti reče

Kakve veze ima to što žene ubijaju manje (što pokazuje statistika) sa time što bi ti da žene ubijaju baš muškarce ? Ovo društvo je odavno na tačci u kojoj fizička snaga nije nešto bitna (inače bi crncima bilo super).
Pravo da ti kažem, zbog čega žene ubijaju manje i zbog čega su agresivne manje za konkretnu priču nije bitno. Nemam uopšte želju da se u to upuštam. Ti si tu temu ubacila sa onim "jel zato što su ženstvene", ne ja.
Ma mizerija, malo mi neprijatno, obli me rumenilo. I ja sam mom djetetu naredila da nosi kapu po noći, ošišan je na ćelavo i tako između dvije vatre, i kao stranac od nacoša i kao ćelavac od stranaca, ali on nikada nije bio izložen rasizmu kao njegov tamnoputi drug iz Brazila. I ovo sa tobom što razgovaram ne pokazuje koliko bih ja prema fašistima i rasistima bila agresivna, evo sad bih pljunula.

Ima ljudi i koji bi prema "komunjarama i libtardima" bili isto tako agresivni, identične budale kao ti. Nalepe na nekoga etiketu i onda opravdavaju svoju agresivnost time.
mirelarado mirelarado 21:07 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Znate ovaj song iz mjuzikla Čikago? Meni omiljen.

tess1 tess1 21:11 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nemam uopšte želju da se u to upuštam.

Ma sjajno, ovo se zove dobra muško-ženska saradnja. Nemam ni ja, Bane.
gedza.73 gedza.73 21:15 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

tess1
Na tvojoj slici prikazuje odnos ženska moći i nemoći, dvije uniformisane i njih nekoliko kao od majke rođenih (nisu agresivne, ženstvene su?), na mojoj slici je jedan reklo bi se po položaju tijela slomljen čovjek

Na obe slike su slomljene žrtve samo u dva različita sistema.

Za Nikolaja Getmana sam slučajno saznao. Bio je osuđen na Gulag i to zbog karikature koja čak nije ni bila njegova. U logoru je slikao ono što su mu tražili ali je ujedno pravio zapise kako bi jednog dana, na slobodi, ovekovečio užase koji su se tamo događali. Izjavio je kako je on svedok monstruoznih događaja
“because I was convinced that it was my duty to leave behind a testimony to the fate of millions of prisoners who died and who should not be forgotten


Ovde na slici je ženski logor, samo su žene prikazane. S jedne strane imaš marksistkinje-komunistkinje a sa druge strane prestrašene i ponižene (zato su svučene gole) žene. Jesenjin tu nije slučajno. On je bio zabranjen pesnik (jednog sina su mu ubili i to lažnim optužbama i lažnim priznanjem). Pretresi su bili česti kao i u svakom nacističkom logoru. Ukoliko se pronađe bilo šta što je zabranjeno kazna se produžava za ono vreme koje je odsluženo. Budeš na početku plus ono što si odslužio na sibirskoj zimi. Tako da od ženstvenosti ovih žena nema ništa jer su one potpuno slomljene.

Zato kažem da su slike u ogledalu. S tim što na drugoj žene uništavaju žene pa je utoliko stravičnija od one gore sa slomljenim muškarcem kako kažeš.

Jesenjina su inače žene obožavale. Buntovnik. Iako je u početku podržavao revoluciju kad je uvideo pravi karakter i prirodu komunizma i marksizma u praksi počeo je da govori protiv vlasti. Izvršio je samoubistvo ali po svemu sudeći kao i Dada Vujasinović.

Ako imaš prilike pronađi knjige koje je napisao Gajdo Gazdanov, ruski emigrant. Nikakav sam kritičar, još gore vladam pisanom reči ali Rusi koji nisu bili u onoj ruskoj komunističkoj organizaciji književnika kakosezvaše su ubijali kako su pisali. sa stilom, sarkazmom, ironijom, na ivici brijača. Gazdanov u nekim pričama opisuje te prevratne godine i slika iz voza je bila standard ponašanja svih u Rusiji u tom vremenu. A žrtve su bile žrtve i jednih i drugih.


gedza.73 gedza.73 21:23 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore


Neues aus der Nachbarschaft
Bas zato sto su ti stereotipi tako jako uvrezeni moraju da ih edukuju. To sto postoje specijalne obuke koje obuhvataju i rasizam je najbolji indikator da sistemski rasizam mozda ipak postoji

A gde ne postoji? Par gej blogera na blogu u 'ona vremena' su pisali kako su strejt muškarci neuredni i kako im smrde noge. kako sad ti da ih edukuješ? Da ih pošalješ na online kurs? Al' oni već tvrde da su otvorenog uma i prihvatljivi za sve. Zar nisu SNS glasači nazivani nepismenim i krezubima?



Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:34 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

gedza.73

Neues aus der Nachbarschaft
Bas zato sto su ti stereotipi tako jako uvrezeni moraju da ih edukuju. To sto postoje specijalne obuke koje obuhvataju i rasizam je najbolji indikator da sistemski rasizam mozda ipak postoji

A gde ne postoji? Par gej blogera na blogu u 'ona vremena' su pisali kako su strejt muškarci neuredni i kako im smrde noge. kako sad ti da ih edukuješ? Da ih pošalješ na online kurs? Al' oni već tvrde da su otvorenog uma i prihvatljivi za sve. Zar nisu SNS glasači nazivani nepismenim i krezubima?





Svuda postoje samo kod americkih pajkana ne. Tako kaze Bene. Istorija topstva na njih nije ostavila nikakav uticaj. Zezam se - ja sve vreme tvrdim da stereotipi postoje. Ali zasto bi beli rasista imao isti stereotip prema Kinezu ili Meksikancu? Na to se odnosio moj komentar.
tess1 tess1 21:34 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Gedžo, sutra ću odgovoriti. Vidiš da me Bane iznervirao.

:)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:38 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
Bas zato sto su ti stereotipi tako jako uvrezeni moraju da ih edukuju.

Ove komunjare bi stalno nekoga da "edukuju", tako smo nekad po školama imali marksizam, a sad diversity treninge.


Los rightard pokusaj - i ti si zavrsio valjda neke skole pa dozvoli majku mu i pandurima da se iskoluju.

Nego ne uradi ti onaj eksperiment gore.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:41 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore


Sjetih se, ovaj sa hlačama za jahanje ima konja u vagonu dole niže prema kraju voza, pola jabuke je dao konju, pola njoj. I reklo bi se da su bili intimni, ona i on, ne on i konj, izgleda ovako sa tregerima nezainteresovan za scenu (vidi ovog naherenog na stolici) iza leđa, osion i samouvjeren, imao je druga posla


Ovog konja ne videh. Ovom naherenom se glas cuje i oseti zadah tela sto bi rekao Zika Pavlovic - toliko je upecatljiv.
bene_geserit bene_geserit 21:50 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

ozvoli majku mu i pandurima da se iskoluju

Jes fala i kod nas su učenje marksizma zvali "školovanje".
Ideološka indokrinacija koju na žalost praktikuju u školama finansiranih iz poreza. Identično kao u komunizmu.
Zamisli da si u poziciji kao beba koja treba da se rodi ali da imas sposobnosti misljenja kao odrasle osobe i da te neko pita kako bi trebalo izgleda drustvo u kome ces proziveti svoj zivor. Pazi, ne znas da li ces se roditi u US, Afganistanu ili Nigeru, kao B. Gates ili kao vijetnamski radnik u Zrenjaninu. I nije pitanje kako (kao ko) bi voleo da se rodis nego kako bi najracionalnije apriori napravio drustvo tako da ne najebes kada se rodis.

Pazi, ne moraš da se baviš ovim fantazijama.
Nego pogledaj gde svi ti iz Nigera ovog sveta žele i pokušavaju da dođu - u tu Ameriku (a i EU) gde navodno postoji sistemski rasizam protiv njih.
A ako napraviš misaoni eksperiment malo drugačiji, da kao misleća beba možeš da izabereš zemlju gde ćeš da se rodiš a ne možeš da izabereš da li ćeš da budeš crn, beo ili kakav god, muško, žensko, bogat, siromašan - ja bi opet izabrao USA, a i dobar procenat ljudi na svetu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:03 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Duplo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:12 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

A ako napraviš misaoni eksperiment malo drugačiji, da kao misleća beba možeš da izabereš zemlju gde ćeš da se rodiš a ne možeš da izabereš da li ćeš da budeš crn, beo ili kakav god, muško, žensko, bogat, siromašan - ja bi opet izabrao USA, a i dobar procenat ljudi na svetu



Nisi razumeo svrhu eksperimenta i pokazujes osnovno nerazumevanje toga sta je drustvo. Taj tvoj eksperiment bi bio prazan - to sto bi ti ili svaki drugi Meksikanac ili Afganistana izabrao US ne govori mnogo. Inace, ovo nije moj eksperiment nego Rawlsov Original Position.

Jes fala i kod nas su učenje marksizma zvali "školovanje".
Ideološka indokrinacija koju na žalost praktikuju u školama finansiranih iz poreza. Identično kao u komunizmu

Gedza pomenuo skolovanje, ja se nadovezao. Ti izveo neki besnoglisni ples.

Edit:


Pazi, ne moraš da se baviš ovim fantazijama.
Nego pogledaj gde svi ti iz Nigera ovog sveta žele i pokušavaju da dođu - u tu Ameriku (a i EU) gde navodno postoji sistemski rasizam protiv njih.



To sto neko iz Srbije ili Rumunije ide na lazni pasos da 24 neguje starije osobe u Nemackoj ili Holandiji manje govori o nepostojanju rasizma prema Balkancima tamo a vise o jadnoj situaciji u njihovim zemljama. Tako i Niger.
bene_geserit bene_geserit 22:22 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Rawlsov Origonal Position

OK, evo šta bi ja izabrao:
Društvo u kome je društvena propustljivost kroz socijalne slojeve vrlo velika i vrlo pravedna (tj. merit based napredovanje u socijalnoj hierarhiji), uloga države limitirana na neki minimum (vojska, policija, sudstvo i jako važan deo zaštita malih firmi od monopola, zdravstvo i školstvo polu privatno polu državno), socijalne razlike solidno velike ali limitirane kroz poreski sistem u smislu da je nemoguće postati milijarder, slobodno tržište neograničeno državom, ograničen rast firmi do nekog nivoa (dakle nepostojanje korporacija a pogotovo ne multinacionalnih korporacija), minimalna imigracija po svim državama (tj. sva društva bi bila homogena, što bi povećalo solidarnost).
Drugim rečima društvo u kojem bi dobro prolazili vredni i pametni.
Pa ako me zadesi da sam lenj i glup i treba loše da prođem, to je za razvoj društva dobro da lenčuge i glupani prolaze loše. Ako me zadesi da budem mentalni ili fizički invalid opet ne bi sjajno prošao jer ne mislim da društvo treba da alocira previše resursa za subjekte od kojih je društvena korist limitirana.
Mojim etičkim normama je bitnije da društvo bude pravedno (u smislu da je nagrada pojedincu u skladu sa njegovim zaslugama) nego solidarno. Naravno neki nivo pravednosti i solidarnosti se podrazumeva u svakoj varijanti.
Takođe bi izabrao društvo u kome su abortusi zabranjeni, jer ne bih želeo da kao misleća beba budem abortiran.

A ne sumnjam da bi ti izabrao neku uravnilovku, tj. komunizam manji ili veći.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:41 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
Rawlsov Origonal Position

OK, evo šta bi ja izabrao:
Društvo u kome je društvena propustljivost kroz socijalne slojeve vrlo velika i vrlo pravedna (tj. merit based napredovanje u socijalnoj hierarhiji), uloga države limitirana na apsolutni minimum (vojska, policija, sudstvo i jako važan deo zaštita malih firmi od monopola), socijalne razlike solidno velike ali limitirane kroz poreski sistem u smislu da je nemoguće postati milijarder, slobodno tržište neograničeno državom, ograničen rast firmi do nekog nivoa (dakle nepostojanje korporacija a pogotovo ne multinacionalnih korporacija), minimalna imigracija po svim državama (tj. sva društva bi bila homogena, što bi povećalo solidarnost).
Drugim rečima društvo u kojem bi dobro prolazili vredni i pametni.
Pa ako me zadesi da sam lenj i glup i treba loše da prođem, to je za razvoj društva dobro da lenčuge i glupani prolaze loše.

A ne sumnjam da bi ti izabrao neku uravnilovku, tj. komunizam manji ili veći.


Pa neko bi i ovo tvoje video kao komunizam - mislim neko ko je ko ti lak na lepljenju etiketa. Imas par protivurecnosti: hoces slabu drzavu a opet bi da ogranicis migraciju i sprecis da postoje milijarderi i da policija i vojska brinu o monopolu. To bez malo jace drzave ne ide.

Hvala sto si izneo svoje vidjenje. Odoh sad. Pozdrav.
bene_geserit bene_geserit 22:50 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Imas par protivurecnosti: hoces slabu drzavu a opet bi da ogranicis migraciju i sprecis da postoje milijarderi i da policija i vojska brinu o monopolu

Nisam rekao da hoću slabu državu, naprotiv hoću jaku državu ali sa minimalnim ingerencijama. Vojska da bude orijentisana na čuvanje sopstvenih granica a ne petljanje po inostranstvu. To podrazumeva i sprečavanje nelegalne imigracije.
Policija i vojska nemaju nikakve veze sa monopolima, već sudski sistem.
Sprečavanje da neko postane milijarder se radi poreskim sistemom (uz pretpostavku da ne postoje poreski rajevi, što bi takođe eliminisao).
Sprečavanje rasta firmi da postanu prevelike opet poreskim i sudskim sistemom.
Možeš da dodaš i jako stroge kazne za kriminalce, postojanje smrtne kazne. Pa ako me zadesi da sam sklon kriminalu i treba da najebem.
Takođe i zabranu bilo kakve ideološke indokrinacije u državno finansiranim školama.
Pa neko bi i ovo tvoje video kao komunizam

Kako može da bude komunizam nešto bazirano na slobodnom tržištu i solidno velikim socijalnim razlikama ?
maksa83 maksa83 23:11 19.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ako me zadesi da budem mentalni ili fizički invalid opet ne bi sjajno prošao jer ne mislim da društvo treba da alocira previše resursa za subjekte od kojih je društvena korist limitirana.

Dobar si ti čovek bene, ne bi deformisane i falične bebe bacao sa litice.

Mera civilizovanosti društva se očituje u njegovom tretmanu najslabijih članova, onih koji su ne svojom voljom zakinuti.

To tvoje društvo je go kurac.
bene_geserit bene_geserit 02:47 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Mera civilizovanosti društva se očituje u njegovom tremanu najslabijih članova, onih koji su ne svojom voljom zakinuti.

To tvoje društvo je go kurac.

Baš kad sam to pisao rekao sam sebi "sad će neki libtard, kao Maksa da se za ovo zakači", i stvarno ...

Društveni resursi su ograničeni.
Društvo da bi napredovalo ne može nefikasno da troši resurse.
Tako da imaš trade-off između nivoa solidarnosti i društvenog napretka (sad će naravno Maksa o tome šta je stvarno "napredak" i kako se meri, da li nivoom "civilizovanosti" ).
Komunjare uvek nešto seru tipa besplatno zdravstvo za sve a onda ako neko lečenje košta 10M nečega konvertibilnog i ne mogu svi da se leče po toj ceni, nikad nemaju odgovor šta da se radi.

Ja samo kažem da bi taj trade-off, koji imaš u svakom društvu priznavao ga ili ne, postavio na stranu efikasnijeg korišćenja resursa a ne na stranu povećane solidarnosti.
Uoči da u tom misaonom ekperimentu ja ne znam kakav ću da se rodim, da li ću da budem jedan od tih kojima je što veća solidarnost preko potrebna.
tess1 tess1 03:29 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Koji si ti sebi Napoleon.
Takođe bi izabrao društvo u kome su abortusi zabranjeni, jer ne bih želeo da kao misleća beba budem abortiran.

Primjer kako razvoj ljudske svijesti radi protiv manije veličine*, pa ti bi ovim zakonom potkopao svoje omaleno idealno društvo preko noći i za vratom imao milione uvrijeđenih (ljutitih?) žena, svih boja tj bijelih žena najviše, pa bi opet bilo feministkinje za sve krive..

Ako me zadesi da budem mentalni ili fizički invalid opet ne bi sjajno prošao jer ne mislim da društvo treba da alocira previše resursa za subjekte od kojih je društvena korist limitirana.

Šta ovo znači? Ozbiljno, ne razumijem. Koristiš strane riječi i izraze (resursi, subjekti, alocira) da maskiraš fašizam kao fino kućno vaspitanje u banalnosti zla? Nije valjda neka rasna bioetika? Samo malo, jel to znači da bi abortus bio dozvoljen pri dijagnosticiranju nepravilnosti razvoja ploda il bi idealno i nesolidarno društvo imalo osmišljen mehanizam za uklanjanje već rođene al nesavršene bebe, npr gas, gasne komore za novorođenčad, kako bi rješavao taj problem?
(Nešto razmišljam, ozakoni infancitid koji kaže da između ploda i novorođenčeta nema razlike, nisu svjesni postojanja - ne oduzima im se pravo na postojanje, ili ako je dozvoljen abortus a ne izvrši se, dozvoljeno je čedomorstvo.. pa za čovjeka nelimitirane inteligencije kao što je tvoja šta je ozakoniti i zabranu abortusa i ubijanje djece radi viših ciljeva, nelimitiranih?)

Šta je sa ljudima koji ne učestvuju u reprodukciji više rase?

Na Googleu kad se ukuca "privremeno ludilo" piše da sredovječan muškarac uradi tehnički pregled i promjeni pregorene svjećice.

*) Njemci su prva masovna ubistva tj probne čistke (uklanjanje nepravilnosti?) radili po psihijatrijama (i nad ljudima nelimitirane inteligencije?) gledam u dokumentarcu o gasnim komorama i ideji dušegupki od kojih su odustali jer se bilo teško rješavati leševa tako u šumi dovezeš auto, ubiješ njih samo 5, a zima?, i ti sad kopaj zemlju, tad je sinula nova ideja o većem prostoru i učinku ali i visokim pećima i paljenju leševa, kad pogledaš koliko je tu konstruktivnosti.. prvi experimenti na bolesnim - dušegupka - gasna komora, pratiš naučni i inžinjerski razvitak ideje uništenja ljudske rase kao ovo Banetovo društvo u razvitku, tek zamisao koja je već prešla pun krug il "Istorija ima tendenciju da se ponavlja: prvi puta kao tragedija, drugi puta kao farsa", što bi rekao Hegel.
tess1 tess1 03:35 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ovom naherenom se glas cuje i oseti zadah tela sto bi rekao Zika Pavlovic - toliko je upecatljiv.

Ma sjajno, i pokret tijela i glas.
bene_geserit bene_geserit 03:42 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Nije valjda neka rasna bioetika? Samo malo, jel to znači da bi abortus bio dozvoljen pri dijagnosticiranju nepravilnosti razvoja ploda il bi idealno i nesolidarno društvo imalo osmišljen mehanizam za uklanjanje već rođene al nesavršene bebe, npr gas, gasne komore za novorođenčad, kako bi rješavao taj problem?

Da abortus bi bio dozvoljen pri dijagnosticiranju nepravilnosti razvoja ploda.

Dakle ti si moronka par excellence. Ja kažem da bi izabrao društvo u kome nema ubijanja beba (tj. abortusa, sem eto u slučaju nepravilnosti razvoja ploda) a ti počneš da sernjaš o gasnim komorama, višim rasama, uništenjima rasa i sl. Moronka neviđenih razmera.
Pošto je tebi potrebno crtati: u eksperimentu ja sam misleća beba koja treba da izabere u kakvom društvu će da se rodi. A može i da se ne rodi ako je abortiraju. U skladu sa time izabrao bi društvo u kome nema abortusa. To je znaš društvo u kome bebe ne ubijaju. Ne znam šta bi to bilo "rasna bioetika", i kako su sad neke rase upale u celu priču (sve se može kad moronke daju mašti na volju) ali banalnost zla pre vidim u ubijanju beba a ne u neubijanju, a ti kako hoćeš.
tess1 tess1 03:44 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Gedžo, dobar komentar. I svanuo je novi dan. :)

Gajtu sam čitala.

Malo mi ovo tvoje slično onom mom o pijanim i drogiranim Indijancima. :)

S tim što na drugoj žene uništavaju žene pa je utoliko stravičnija od one gore sa slomljenim muškarcem kako kažeš.


Zašto je stravičnije? Zato što su nježniji pol? Hm, pa dobro, i kao nježniji pol one nisu toliko traumatizirane da u svakoj čuči monstrum i čeka svojih pet minuta kao što recimo nalazimo opravdanje kod npr muških serijskih ubica (ili šta je opravdanje muškarcima za stravičnu ležernost na mojoj slici, samo gola sila?).
tess1 tess1 03:49 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Bane, dopisuješ komentar i uznemirio si se, odgovoriću ti oko podneva. Možda.
bene_geserit bene_geserit 03:57 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

uznemirio si se, odgovoriću ti oko podneva. Možda

Jes, sad će da me uznemiri moronka što nije popila lekiće a mozak joj radi na preskok. Da ne odgovoriš ne moraš.
maksa83 maksa83 04:24 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Baš kad sam to pisao rekao sam sebi "sad će neki libtard, kao Maksa da se za ovo zakači", i stvarno ...

Kako kaže pančlajn onog vica: "Eto Mujo, sad si i ti vidovit!".

Ja samo kažem da bi taj trade-off, koji imaš u svakom društvu priznavao ga ili ne, postavio na stranu efikasnijeg korišćenja resursa a ne na stranu povećane solidarnosti.

Pa, dobro, važi, ali pretpostavka je neko laminarno stanje kao nominalno, a ne neka konstantna turbulencija u kojoj najJaći samo opstAju nikad se ne preEedaju. Valjda nisi napravio neko siroto svega gladno društvo. Ako će te neki sitan procenat tih less fortunate kočiti u razvoju onda si baš zajebao dizajn negde u korenu. Dodatno, taj dizajn svakako zavisi od konteksta, neće biti isto društvo u nekoj sirotoj pripizdini bez ičeg i negde gde svega ima u izobilju (bar u datom istorijskom trnenutku). I pored našeg spiska lepih želja ta stvar je u velikoj meri "kako ti se zalomi".
tess1 tess1 04:33 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Jes, sad će da me uznemiri moronka što nije popila lekiće

:)
a mozak joj radi na preskok

Ma šta bre preskače, vidiš da radi k'o podmazan.
Da ne odgovoriš ne moraš.

Ae, dogovoreno. :)
bene_geserit bene_geserit 04:43 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ma šta bre preskače, vidiš da radi k'o podmazan.

Ma radi kao podmazan ali proizvodi vrlo čudne rezultate.
Ulazne podatke procesira slabo, izlazni podaci uvek garbage.
Pa tako to što je neko protiv abortusa se pretvori u "gasne komore za novorođenčad", "dušegupke", "infacitide", "reprodukciju više rase", "uništenje ljudske rase".
Kakvi su to misaoni procesi proizveli od tih ulaznih takve izlaze podatke ?
bene_geserit bene_geserit 04:50 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Valjda nisi napravio neko siroto svega gladno društvo. Ako će te neki sitan procenat tih less fortunate kočiti u razvoju onda si baš zajebao dizajn negde u korenu. Dodatno, taj dizajn svakako zavisi od konteksta, neće biti isto društvo u nekoj sirotoj pripizdini bez ičeg i negde gde svega ima u izobilju

Čekaj uslovi misaonog eksperimenta su bili da ne znaš gde ćeš da se rodiš, može da bude i bogato i siromašno društvo, i pripizdina bez igde ičega i društvo izobilja, ne znaš unapred pre nego doneseš odluku.
Tako da nemaš taj kontekst kad radiš dizajn.
bene_geserit bene_geserit 05:01 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

kako bi najracionalnije apriori napravio drustvo tako da ne najebes kada se rodis

Nego nisam video ovaj deo tvog "misaonog eksperimenta".
Uopšte mi osnovna motivacija pri dizajniranju društva ne bi bila da najebem što manje kad se rodim, tako razmišljaju komunjare. Tako smo valjda i došli do uravnilovke, jeste da nema napretka, ali se i slabo najebava. Osim ako zucneš protiv Partije, ali dobro sad.
tess1 tess1 05:09 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ma radi kao podmazan ali proizvodi vrlo čudne rezultate.
Ulazne podatke procesira slabo, izlazni podaci uvek garbage.
Pa tako to što je neko protiv abortusa se pretvori u "gasne komore za novorođenčad", "dušegupke", "infacitide", "reprodukciju više rase", "uništenje ljudske rase".
Kakvi su to misaoni procesi proizveli od tih ulaznih takve izlaze podatke ?

Napisao si:

1) protiv sam abortusa, ne želim da me abortiraju, ja sam beba misaono biće (beba sazdana od vrlina, napomena)
2) ako bih imao fizičke i mentalne nedostatke, neka me uklone jer je moje društvo limitiranog saosjećanja (za bebe bez vrlina kao moje?)

I sa par pitanja premostim između 1. i 2. (zabrinjavajuće je kako si brzo propao u provaliju)

Da, zvuči surovo jer izgleda ne vidiš ili nisi svjestan šta pričaš. Nemoguće da si toliko glup. Pa ti čovječe praviš idealno društvo u kom bi žene rađale idealnu djecu, i pitanje je, kako bi riješio problem prve nepravilnosti, a prva nepravilnost je vidi pod 2.

bene_geserit bene_geserit 05:44 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Napisao si:
1) protiv sam abortusa, ne želim da me abortiraju, ja sam beba misaono biće (beba sazdana od vrlina, napomena)

Ja sam nerođena beba misleće biće == koja može da razmišlja kao odrasla osoba, to su uslovi misaonog eksperimenta (napomena, o kakvim ti vrlinama pričaš ?). Potsećanje, evo kako je kolega bloger postavio misaoni eksperiment (beba misleće biće se odnosilo na podvučeno, možda ne baš previše precizno rečeno, ali u kom to svetu to može da se interpretira kao neke vrline):
Zamisli da si u poziciji kao beba koja treba da se rodi ali da imas sposobnosti misljenja kao odrasle osobe i da te neko pita kako bi trebalo izgleda drustvo u kome ces proziveti svoj zivot.

2) ako bih imao fizičke i mentalne nedostatke, neka me uklone jer je moje društvo limitiranog saosjećanja (za bebe bez vrlina kao moje?)

Ako bih imao fizičke i mentalne nedostatke, neka društvo ne alocira previše resursa za mene pošto to ne mogu u dovoljnoj meri da mu vratim. (uz to sam rekao da se određeni nivo solidarnosti podrazumeva)
Kako je to kod tebe u glavi prespojilo u "uklanjanje" je upravo problem o kome pričam, zabagovala glava.

Dakle, kao što rekoh bagovit misaoni proces. Ali ne brini u mom "idealnom" društvu takve ne bi "uklanjali", ne bi baš ni previše resursa na njih trošili, al jbga.
Pa ti čovječe praviš idealno društvo u kom bi žene rađale idealnu djecu

Izvini moram da te pitam, jel si ti u životu paranoična osoba ?
Tok misli ti je kao kod nekog ko ima PTSD ili tako nešto, izvlačiš nekakve besmislenosti kao zaključke kao paranoični ljudi.
tess1 tess1 06:04 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Izvini moram da te pitam, jel si ti u životu paranoična osoba ?
Tok misli ti je kao kod nekog ko ima PTSD ili tako nešto, izvlačiš nekakve besmislenosti kao zaključke kao paranoični ljudi.

Ne, paranoja i megalomanija me zaobišle, premda prvu nemam ni kad je potrebna kao mrva zdrave skepse. I moronstvo i PTSD na uranak, hm, u tvom idealnom svijetu čudesnih beba, bogami bi prošla kao bosa po trnju, samo, postoji i jedna caka, i moja nelimitirana inteligencija (između apsurda i sucida) u mom limitiranom tj nesavršenom svijetu smatra da se protiv latentnih fašista kao što si ti (stidljivih od skromnosti kao savršen cvijet koji raste na dalekoj nedostupnoj planini i čeka trenutak da se spusti među nas sa misijom) čovjek bori ne birajući sredstva.
bene_geserit bene_geserit 06:26 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

protiv latentnih fašista kao što si ti

Ma super, hvala na etiketi.

Istina za fašizam je karakteristično totalitarna jedno-partijska država, državno kontrolosana ekonomija, imperijalizam, nasilje prema i ućutkavanje političkih protivnika i slično, od čega se za dobar deo libtardi ovde na blogu uporno zalažu.
Ja se zalažem uvek i svuda za slobodno tržište, slobodu govora, minimum državnih ingerencija da se izbegne zapadanje u totalitarizam, pravo svakoga da izrazi svoje mišljenje a ne ograničavanje toga cenzurom na socijalnim medijima, zakonima o "govoru mržnje" i sl., protiv imperijalizma i globalizma i za bavljenje svojim unutrašnjim stvarima.
No dobro nemoj da te to omete.
stidljivih od skromnosti kao savršen cvijet koji raste na dalekoj nedostupnoj planini i čeka trenutak da se spusti među nas sa misijom

Poslednja stvar na svetu koju želim je da radim nešto tog tipa.
Ja sam bre i u školi uvek odbijao da budem predsednik odeljenja, sekretar ili blagajnik. Na poslu odbijam da budem menadžer. A poslednje zanimanje kojim bi se u životu bavio je da budem političar (dobro to i diversity koordinator).
Molim te ne učitavaj gluposti, samo odgovaram, pošto je kolega bloger ponovio zahtev, na njegov misaoni eksperiment.

Nego naluđe je što si ti, iz čista mire, bukvalno ni od čega iskonstruisala neku suludu eugeničnu priču, i onda mi na kraju zalepila etiketu, a pri tome je ta tvoja konstrukcija prepuna predrasuda, znaš onako baš kako bi se neki fašisti ponašali.
macak_tosa macak_tosa 07:23 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
Valjda nisi napravio neko siroto svega gladno društvo. Ako će te neki sitan procenat tih less fortunate kočiti u razvoju onda si baš zajebao dizajn negde u korenu. Dodatno, taj dizajn svakako zavisi od konteksta, neće biti isto društvo u nekoj sirotoj pripizdini bez ičeg i negde gde svega ima u izobilju

Čekaj uslovi misaonog eksperimenta su bili da ne znaš gde ćeš da se rodiš, može da bude i bogato i siromašno društvo, i pripizdina bez igde ičega i društvo izobilja, ne znaš unapred pre nego doneseš odluku.
Tako da nemaš taj kontekst kad radiš dizajn.

Ja bih voleo da ta zemlja u kojoj bih se rodio bude Italija.
Ako to ne bi bilo moguće, onda Engleska.
Ova druga (i) zbog toga što se tamo govori engleski engleski.
bene_geserit bene_geserit 07:32 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Ja bih voleo da ta zemlja u kojoj bih se rodio bude Italija.

I ja bih to voleo Čarli.
(ne da sam se rodio u Italiji, nego da si se ti rodio u Italiji, pošto jeli ovaj blog nije na italijanskom)
šalim se, nekoj se ljutiš
alselone alselone 07:48 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Mera civilizovanosti društva se očituje u njegovom tremanu najslabijih članova

Ovo je simpatična rečenica i često se poteže.

U principu, ja nemam ništa protiv tog stava, naprotiv.
Ali, kako često kažem - ljudi optimizuju ono putanju koju im daš a ne onu koju misliš da si im dao, tako da kada ovako postaviš stvari, neko može pomisliti kako ćemo društvo ustrojiti tako da imamo rampe za ljude u kolicima, trotoare sa "bodljicama" za slepe, otvoreno školstvo i ravnopravne poslove za žene, slobode braka za seksualne manjine i tome slično, ali zapravo dobiješ društvo pičaka koje plaču i kukaju jer su ugrožene i zahtevaju neka specijalna prava zbog toga. Društvo infantilnih terrible two todlera koji non stop plaču i nešto zahtevaju uvređeno.
alselone alselone 07:53 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

<država> dajemo specijalan odnos ugroženima
<ljudi> ok, onda smo svi ugroženi.
alselone alselone 07:54 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

da me ne bi neko zaskočio i libtardirao mi po lobanji, ja zaista jesam za specijalan odnos prema zaista ugroženima, ali nemam pojma kako to formulisati u realnosti osim da nije u pitanju despotizam u kojoj proscećeni despot kaže ko je ugrožen a da ne dobijemo situaciju u kojoj su svi ugroženi.
alselone alselone 08:02 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

Na nekom starom projektu imali smo situaciju da pred GoLive imamo 100ak bagova i pitamo klijenta da ih poređa po prioritetima i da tako rešavamo pri čemu neke prosto moramo odbaciti i baviti se u supportu.

Na to klijent kaže kako su svi bagovi najvišeg prioriteta.

Na to mi njima kažemo da ako su svi bagovi najvišeg prioriteta onda ni jedan zapravo nije najvišeg prioriteta.

Slično tome je i u društvu.
macak_tosa macak_tosa 08:05 20.11.2021

Re: Čekaj, nisi dao odgovore

bene_geserit
Ja bih voleo da ta zemlja u kojoj bih se rodio bude Italija.

I ja bih to voleo Čarli.
(ne da sam se rodio u Italiji, nego da si se ti rodio u Italiji, pošto jeli ovaj blog nije na italijanskom)
šalim se, nekoj se ljutiš

Nema veze.
No, kada maštamo, ne bi bilo loše da maštanje racionalizujemo, kako bi imalo smisla.
Racionalizacija, u ovom slučaju, podrazumeva izbor iz skupa postojećih država ili okruženja.
Nisam upoznao puno Italijana, uglavnom kroz posao.
I velika većina koje sam upoznao, već pri prvom susretu, deluje tako kao da se dugo znamo - i pri tome se stvori želja za ponovnim viđenjem.
No, ovo je samo jedan delić zašto bih to voelo.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana