Na današnji dan

Počelo je...

zilikaka RSS / 30.10.2021. u 10:08

Otpisani.jpg

Dobro, ja ću napraviti omlet a ti idi dole i donesi…

…pa onu salatu od paprika…ma onu (preko puta mene zblanut pogled)…

…paprike se peku pa se ljušte pa onda…(još zblanutiji pogled)…se uprže…

...Ma ajvar!

 

Opet napadaju Nemci.

 



Komentari (728)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:32 02.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

crossover
pa brate, cim vidis ono zivo skembe u mesari, jasno ti je da to ne moze da se kuvanjem popravi.


Ja sam jednom naivno ušao u kuhinju dok se to kuvalo. Dušu sam teo da ispovraćam.

Moja mati je voljela jesti i praviti drobaanicu. Pitu.
Od jagnjećih ili telećih crijeva. I u kreču ih je prala.
Imali smo dogovor da mi najavi kad će praviti tu pitu, da ne budem kod kuće.
U regionu, u kojem sada živim lokalni specijalitet su ondujet, svinjska crijeva punjena svinjskim crijevima. Link
Kako to meni smrdi ali znam puno ljudi koji se dave sa tim.
kamilo_emericki kamilo_emericki 01:01 02.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

freehand
od kad mozak jeo nisam?!

Ja čekam da se smiri ova frka sa koronom i da ponovo počnu razni sajmovi da mogu jesti, ponekad, jela koja se spremaju za veliki broj ljudi.
Svinjska koljenica zapečena u rerni sa pire krompirom prrženim kao frit.
Dimljeni svinjski but djelimično pečen na ražnju pa onda na roštilj-ploči.
Ribozom Ribozom 07:57 02.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

Za tvoje zdravlje bolje da ne prestane korona.
freehand freehand 08:45 02.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

crossover
zilikaka
Samo vas gledam kako pljujete mirođiju. Tobre najvažniji začin.


Nije. Najvažniji začin je slanina. Ajde reci jedno jelo gde ne ide slanina.

I beli luk. Slanina baš i ne ide u Saher tortu, ali ni Saher otra bez belog luka nije ni za šta.
milisav68 milisav68 09:50 02.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

kamilo_emericki
U regionu, u kojem sada živim lokalni specijalitet su ondujet, svinjska crijeva punjena svinjskim crijevima. Link

E, kod nas su to sarme sa crevcima, samo nije ovako "živo", već se creva (i još neke iznutrice) sitno iseckaju i zaprže sa malo luka (pre toga se prokuvaju, i to je jedini smrad), nabiju u veća creva, i poređaju u pleh, pa u rernu (mogu da se preliju jajima).

Jede se hladno kao predjelo ( može da se doda kiselo mleko).

Jeste zajebancija oko spremanja, ali je prilično ukusno.Da ti ponude, a da ne pitaš šta je, pitao bi da li ima još :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 13:38 02.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

Ribozom
Za tvoje zdravlje bolje da ne prestane korona.

Napisah, ponekad.
Koljenica, usoljena i kratko dimljena, se prvo kuva u povrću, skoro kao supa. Poslije toga ide u rernu gdje se zapeče povremeno prelijevajući sa supom koja je dobijena kuvanjem.
Krompir se prvo pripremi kao pire, grubo usitni gnječilicom, doda malo maslaca pa se uvalja u tanku rolnu. Isjecka se u komade veličine ćevapčića i isprži kao frit.
Pravim ja to, ponekad, i u kući ali nije isto kad kuvaš jednu ili 200 koljenica.


Meni, kao redovnom korisniku antikoagulanta je nepreporučljivo jesti karfiol ali ja ga jedem makar jednom u deset dana. Najčešće petkom uvečer kao apero, malo prokuvan, da ostane hrskav i preliven vinegret sosom iz kućne radinosti.
Ne odričem se nikakve hrane ili pića ali pokušavam da to bude u razumnim količinama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:47 02.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

kamilo_emericki
Ribozom
Za tvoje zdravlje bolje da ne prestane korona.

Napisah, ponekad.
Koljenica, usoljena i kratko dimljena, se prvo kuva u povrću, skoro kao supa. Poslije toga ide u rernu gdje se zapeče povremeno prelijevajući sa supom koja je dobijena kuvanjem.
Krompir se prvo pripremi kao pire, grubo usitni gnječilicom, doda malo maslaca pa se uvalja u tanku rolnu. Isjecka se u komade veličine ćevapčića i isprži kao frit.
Pravim ja to, ponekad, i u kući ali nije isto kad kuvaš jednu ili 200 koljenica.


Meni, kao redovnom korisniku antikoagulanta je nepreporučljivo jesti karfiol ali ja ga jedem makar jednom u deset dana. Najčešće petkom uvečer kao apero, malo prokuvan, da ostane hrskav i preliven vinegret sosom iz kućne radinosti.
Ne odričem se nikakve hrane ili pića ali pokušavam da to bude u razumnim količinama.


Ne daj se kamilo! Pazi na srce, slušaj lekare (i nas znojave dekice na blogu, mada vrlo selektivno). A što ne smeš da jedeš karfiol?

Moje klinke obožavaju čorbicu od karfiola i praziluka, bez mesa i kolenice, koju tajko kuva.




kamilo_emericki kamilo_emericki 23:05 02.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

srdjan.pajic

Ne daj se kamilo! Pazi na srce, slušaj lekare (i nas znojave dekice na blogu, mada vrlo selektivno). A što ne smeš da jedeš karfiol?

Moje klinke obožavaju čorbicu od karfiola i praziluka, bez mesa i kolenice, koju tajko kuva.


Ma slušam ja njih Srđane, mislim doktore, ali trebam i ja malo živjeti.
Za ovih 30 godina od infarkta pomalo sam naučio živjeti sa limitima. Računam da poznajem limite mog srca i da živimo u "miroljubivoj koegzistenciji". Ja njega ne maltretiran ali ni ono mene. Zasad.
Ne bih da upadam u teren koji ne baš ne poznam ali kalijum je zadužen, valjda, za zgrušavanje krvi a ja koristim antikoagulant. Karfiol spada u namirnice koje imaju puno kalijuma pa zbog toga nije preporučljiv za ljude koji imaju probleme krvnim posuđem.
Jedem ja i slaninu, jagnjeći bubrežnjak, punomasne sireve, suho meso sa naglaskom na svinjski vrat ali sve sa mjerom i bez pretjerivanja. Povrće i voće su mi ipak glavna hrana.
Tako i radim. Ritam i fizički napor koji meni odgovara. Ovih dana završio garažu a u novembru planiram šušnicu za meso.
Ovu ostavio ljudima kojima sam prodao kuću.




Hansel Hansel 00:24 03.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

kamilo_emericki
srdjan.pajic
A što ne smeš da jedeš karfiol?

Ne bih da upadam u teren koji ne baš ne poznam ali kalijum je zadužen, valjda, za zgrušavanje krvi a ja koristim antikoagulant. Karfiol spada u namirnice koje imaju puno kalijuma pa zbog toga nije preporučljiv za ljude koji imaju probleme krvnim posuđem.

Не бих ни ја да претерам у "знању", али проверих се, па не налазим везу калијума и коагулације, али витамин К, пак, има врло битну улогу у коагулацији. А у карфиолу га уопште нема много, у односу на кељ, спанаћ... где га има бар десетак, ако не чак и скоро 30 пута више (не могу сада да тумачим да ли су шоље у свим табелама једнаке, негде се помињу милилитри а другде грами...).

Ако је ствар ипак у калијуму због нечега (а обично се препоручује код срчаних обољења), онда се извињавам.

Ево ипак неколико линкова које сам сада нашао:

https://www.medicalnewstoday.com/articles/282844

https://www.healthlinkbc.ca/healthy-eating/everyone/food-and-nutrition/vitamin-k

https://www.healthline.com/health/foods-high-in-vitamin-k#1.-Kale





kamilo_emericki kamilo_emericki 00:57 03.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

Hansel

Не бих ни ја да претерам у "знању", али проверих се, па не налазим везу калијума и коагулације, али витамин К, пак, има врло битну улогу у коагулацији.



Da, imaš pravo. Pomješao sam vitamin K i kalijum, vjerovatno zbog simbola "K".
Kad su mi propisali terapiju sa antikoagulantom onda su mi dali i spisak namirnica koje trebam izbjegavati i karfiol je bio na drugom mjestu, poslije kelja. Tu su još bili na spisku i spanać, brokoli, kupus, avokadao. I još štošta.
Karfiol sam spomenuo jer mi je omiljeno povrće a ostalo može ali i ne mora.

P.S.

Ova moja pisanija o karfiolu je još jedan dokaz kako površni amateri mogu dileliti, i nehotično, pogrešne informacije.
Hvala na ispravci.

srdjan.pajic srdjan.pajic 02:07 03.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

Ova moja pisanija o karfiolu je još jedan dokaz kako površni amateri mogu dileliti, i nehotično, pogrešne informacije.
Hvala na ispravci.


Ma, skroz je ok, jer ni ti ni drug hansel ne nastupate ovde kao neki ne znam ni ja kakvi eksperti a zapravo neznalice koje su u časovima dokolice prelistale par radova, ali smo abstrakt jer za ostatak baš nisu stručni, odgledale youtube klip ili dva, ili im je to objanješeno od strane "velikh stručnjaka a skeptika" na kojekakvim agregatorima teorija zavera i lažnih vesti, pa su sad uklavirili da su stručni i onda sa velike visine dele savete ljudima koji mogu da ih koštaju života i zdravlja.

Za mene je ovo vaše sasvim u redu. Čuo si negde nešto, ne znaš 100% da li i kako radi, ali si podelio sa ljudima, dodao možda i svoje neko iskustvo ako ga imaš, pa ako neko hoće da proba, ili neće, njegova volja i odgovornost. A pametan čovek će uvek da pita pravog stručnjaka za savet, poгotovu kad je zdravlje u pitanju.

Ovo za karfiol nisam znao, ni za K ni za kalijum, dakle, fala vi, obojici! Moja keva pije kardiopirin, isto posle infarkta, baš ću da je pitam da li jede karfiol.


mlatisa mlatisa 20:24 03.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

A što ne smeš da jedeš karfiol?


Због К витамина. Анулира дејство антикоагуланаса. Поред тога, све што је зелено не ваља. Зелена салата, црвени купус , LINKLINK

Изгледа да је препоручени режим живота у ладовини јести јагњтину и пити пиво. Шта се мора није тешко.

Edit: Сад видех да постоји чак и антивитамин К који делује као антикоагуланс.
Hansel Hansel 00:39 05.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

kamilo_emericki
Ova moja pisanija o karfiolu je još jedan dokaz kako površni amateri mogu dileliti, i nehotično, pogrešne informacije.
Hvala na ispravci.

Срђан је све рекао и хвала му, заиста имам такав став. Дакле, наравно да није била исправка него, рецимо, сугестија да се провери да ли је стварно то разлог управо због те честе замене код људи, можда би могао да једеш више вољеног карфиола, помислио сам.

По ономе што сам ја нашао, карфиол (cauliflower) има баш много мање витамина К од кеља (kale) и других сличних намирница и не видим га ни на овом Млатишином линку, али ако је стварно у дијети коју си добио, мора да они знају још нешто што ми не знамо... Помислио сам и да није забуна, да су помешани кељ и карфиол, ево и Млатиша индиректно потврђује да је карфиол на списку, и помиње и друге намирнице, али на списку није карфиол него кељ?!

Поздрав!

noboole noboole 11:34 05.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

angie01
crossover


da ne kvarim tamo ozbiljnu diskusiju, recicu ovde, gde je tema memorija pamcenja- slazem se sa tobom, da je Hari Poter teska shit papazjanija, a da je Tolkin dobra literatura za decu.


E sad! Tolkien je posebna liga, ali ako je Poter tesko s.., onda su to i Pet Prijatelja i Hajduk u Bgd i sve to pre-teen/teen drustvo u avanturi. Da nije mozda los za decu? Sigurno nije gori od Mir-Jam.
pnbb pnbb 15:07 05.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

А ето и крадљиви Хрвати хоће да нам их преотму (и брендирају?), фол јео их још хрватски краљ () Прдимир; назвали их трипице

talijani jedu tripice... jedino sto ih oni prave u paradaiz sosu, pa sjebu sav ukus

pnbb pnbb 15:14 05.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

E, kod nas su to sarme sa crevcima, samo nije ovako "živo", već se creva (i još neke iznutrice) sitno iseckaju i zaprže sa malo luka (pre toga se prokuvaju, i to je jedini smrad), nabiju u veća creva, i poređaju u pleh, pa u rernu (mogu da se preliju jajima).

Jede se hladno kao predjelo ( može da se doda kiselo mleko).

ovo mi lici kao kombinacija kasapskog gulasa, i jagnjecih sarmica u maramici.
dobra ideja, ubio bih za ovo

otprilike jedine 2 stvari sto vise ni u kafani ne mogu da nadjem.

srdjan.pajic srdjan.pajic 17:02 05.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

noboole
angie01
crossover


da ne kvarim tamo ozbiljnu diskusiju, recicu ovde, gde je tema memorija pamcenja- slazem se sa tobom, da je Hari Poter teska shit papazjanija, a da je Tolkin dobra literatura za decu.


E sad! Tolkien je posebna liga, ali ako je Poter tesko s.., onda su to i Pet Prijatelja i Hajduk u Bgd i sve to pre-teen/teen drustvo u avanturi. Da nije mozda los za decu? Sigurno nije gori od Mir-Jam.


Ma, batali, dokone dedekanje (i babe) seru po običaju, to su oni što kad još malo ostare uzm da deci cepaju lopte i mažu ljuljaške motornim uljem da se ne bi drala pod prozorom . Odličan je Hari Poter, za decu i mlađe tinejdžere, za koje je i napisan, a i ja sam uživao čitajući, iako nisam osnovac (bar ne po ličnoj karti). Naravno da je LOTR nešto viši nivo literature, to niko ne spori.
freehand freehand 17:05 05.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

srdjan.pajic
noboole
angie01
crossover


da ne kvarim tamo ozbiljnu diskusiju, recicu ovde, gde je tema memorija pamcenja- slazem se sa tobom, da je Hari Poter teska shit papazjanija, a da je Tolkin dobra literatura za decu.


E sad! Tolkien je posebna liga, ali ako je Poter tesko s.., onda su to i Pet Prijatelja i Hajduk u Bgd i sve to pre-teen/teen drustvo u avanturi. Da nije mozda los za decu? Sigurno nije gori od Mir-Jam.


Ma, batali, dokone dedekanje (i babe) seru po običaju, to su oni što kad još malo ostare uzm da deci cepaju lopte i mažu ljuljaške motornim uljem da se ne bi drala pod prozorom . Odličan je Hari Poter, za decu i mlađe tinejdžere, za koje je i napisan, a i ja sam uživao čitajući, iako nisam osnovac (bar ne po ličnoj karti). Naravno da je LOTR nešto viši nivo literature, to niko ne spori.

Jebo te ribanac komunjaristo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:26 05.11.2021

Re: Sarma recept za ribanac:)

freehand
srdjan.pajic
noboole
angie01
crossover


da ne kvarim tamo ozbiljnu diskusiju, recicu ovde, gde je tema memorija pamcenja- slazem se sa tobom, da je Hari Poter teska shit papazjanija, a da je Tolkin dobra literatura za decu.


E sad! Tolkien je posebna liga, ali ako je Poter tesko s.., onda su to i Pet Prijatelja i Hajduk u Bgd i sve to pre-teen/teen drustvo u avanturi. Da nije mozda los za decu? Sigurno nije gori od Mir-Jam.


Ma, batali, dokone dedekanje (i babe) seru po običaju, to su oni što kad još malo ostare uzm da deci cepaju lopte i mažu ljuljaške motornim uljem da se ne bi drala pod prozorom . Odličan je Hari Poter, za decu i mlađe tinejdžere, za koje je i napisan, a i ja sam uživao čitajući, iako nisam osnovac (bar ne po ličnoj karti). Naravno da je LOTR nešto viši nivo literature, to niko ne spori.

Jebo te ribanac komunjaristo.


Slučajni komunjarista. A po pitanju ribanca sam ravnodušan. Može lep podrvarak od njega da se napravi i to je to. Ovaj ceo mi nedostaje da bih od njega napravio sarmu, ali ne toliko da bi u garaži imao BSL4 lab.

freehand freehand 17:50 02.11.2021

Milovan Danojlić

... o utorku a pominje se i kupus da ostanemo u temi, na posustalom blogu:


"Постоје дани када се не сече шума, и када се не захита вода са извора, дани када се не ваља пети на дрво, дани када се не меси хлеб, и други , када се ништа пресно не узима у уста. Посебно се пази на УТОРАК, дан у којем се ваља чувати од баксузлука и несреће. Уторком се не почиње никакав важнији посао, не праве се дугорочни договори, пази се на сваки корак и чини се само оно што се мора, тера се оно што се раније започело и управило и чему уторак не може нашкодити. Тај је дан најбоље прележати у постељи, тако ће се најбоље избећи љутња која човека хвата кад осети да му баш ништа не полази од руке. Све то важи за уторак пре подне; после подне ствари некако и крену с места. У уторак је цар Лазар изгубио битку на Косову. Срби пре тога нису знали колико је тај дан злосрећан, а када су сазнали било је касно. То и није прави дан, него нешто оштећено, укљештено између понедељка и среде. Зло уторка се најлакше прегрми у зимском преподневу, седећи крај фуруне, у топлој соби: уторак смета радину човеку, а ленштину оставља на миру. По баба-Стеванки, уторак је добар једино уа купус: ако се у тај дан расађује, и у тај дан сече, неће у каци гњецати ни трунути."
Преузето из прозе Милована Данојлића под насловом "Година пролази кроз авлију".


Preuzeto od mog druga i nekadašnjeg šefa Ž. M.
noboole noboole 15:45 04.11.2021

.

Trol teme na ovom blogu odlaze u PM proporcionalno srednjoj ostarelosti blogera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:09 05.11.2021

kovid vakcina za malu decu

(antivekseri da začepe uši i pokriju oči, ili da idu nešto drugo da rade, da viču nekom doktoru pod prozorom).

Javilo danas da je u USA odobrena vakcinacija za decu of 5 - 11, Fajzerkom, to ste već čuli. Sad sam gledao izveštaj od FDA (ima da se skine na njihovom websajtu, nemam link, žena mi poslala pdf, koga interesuje snaći će se), kod testirarane dece nije zabeležen nijedan ozbiljniji negativni efekat (sem par preloma, jedna infekcija kolena, slomljen nos, ogreban lakat, itd, dečija posla, jer su testirani dužni da prijave sve, ne samo ono što liči da je od vakcine), a vakcina ima > 95% efikasnost, mada je to, ako sam ja ovo dobro razumeo, ustanovljneno indirektno.

Za vakcinisanjem od danas kod nas ovde vlada jagma, doze za decu se distribuiraju po centrima as we speak, pa ih nema još dovoljno, roditelji se organizuju i dojavljuju kako se gde pojavi obaveštenje pa trče tamo da vakcinišu decu. Bar u ovim libtardskim krajevima u Koloradu, a čujem i kod mojih kumova u Sijetlu je tako, ne znam za Trampolendiju, tamo decu verovatno sakrivaju ili im sami presuđuju, iako se formalno pravno, a zbog velike i iskrene brige za pravo na život jako zalažu za zabranu abortusa.


bene_geserit bene_geserit 06:45 05.11.2021

Re: kovid vakcina za malu decu

a zbog velike i iskrene brige za pravo na život jako zalažu za zabranu abortusa

U Libtarlendu, libtardi se formalno pravno, a zbog velike i iskrene brige za ljudska prava, zalažu za pravo osobe da radi šta želi sa svojim telom, npr. žene da ubije nerođenu bebu (ne zalažu se baš za prava bebe da ne bude ubijena, u tom slučaju ne važi ono "tvoje pravo da mašeš rukom se završava pred mojim nosem" ), osim kad je u pitanju vakcinacija, tu se zalažu za pravo države da ubrizgava svašta u tvoje telo po nahođenju nekog političara libtarda.
U realnosti koriste te identiti politike da zavade pa vladaju, a za prava ovih ili onih ih zabole Đoka.
alselone alselone 07:06 05.11.2021

Re: kovid vakcina za malu decu

More than a third of white students lie about their race on college applications, survey finds


Kakav poraz civilizacije jebote. 2021 godina i ljudi lažu o svojoj rasi da ne bi najebali.

Za to vreme lik sveštenik napisao knjigu pod imenom "Jesus Christ, Money Master", furao ponzi šemu i maznuo ljudima milione. Ja zaista ne znam drugu državu u kojoj bi knjiga "Jesus Christ, Money Master" mogla da bude podloga za bilo šta a kamoli navlačenje ljudi da daju celu ušteđevinu Isusu da raspolaže.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:58 05.11.2021

Re: kovid vakcina za malu decu

U Libtarlendu, libtardi se formalno pravno, a zbog velike i iskrene brige za ljudska prava, zalažu za pravo osobe da radi šta želi sa svojim telom, npr. žene da ubije nerođenu bebu


Vidiš kako je zajebano kad insistiraš na svim pravima i slobodama, makar i ovako pretvorno kao što rade kukuljičari - i žene koja neće dete, i deteta koje se nije rodilo nego više liči na punoglavca i ne zna uopšte da postoje neka ljudska prava kao kategorija, ni ljudi, ni postojanje kao pojam.

Dakle, mora tu neki kompromis da se pravi. Oćemo li da se maltretiramo sa kovidom još sto godina i da od njega pomru milioni ljudi, čak i neki naši do kojih nam je stalo, i još više da ih ostane obogaljeno, osiromašeno jer ne mogu da rade zbog invaliditeta, i da nam još naprave i soj koji je mnogo opasniji, protiv koga vakcine ne pomažu, a samo da bi antivekseri mogli slobodno da seru o stvarima o kojima nemaju pojma i maltretiraju ostatak sveta, ili ćemo da zavedemo mere da ako hoćeš među ljude moraš da si vakcinisan protiv opasnih zaraznih bolesti, kao što si i do sada morao? Meni se ovo drugo čini ispravno i civilizacijski, ono pre toga deluje, najblaže rečeno, blesavo.






kamilo_emericki kamilo_emericki 23:54 05.11.2021

Re: kovid vakcina za malu decu

srdjan.pajic

pravima i slobodama,


Kad već pričaš o pravima i slobodama, šta kažeš za prodaju poveće količine raketa demokratske i ljudskim pravima privržene Amerike Saudijskoj Arabiji.

Link
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:56 06.11.2021

Re: kovid vakcina za malu decu

kamilo_emericki
srdjan.pajic

pravima i slobodama,


Kad već pričaš o pravima i slobodama, šta kažeš za prodaju poveće količine raketa demokratske i ljudskim pravima privržene Amerike Saudijskoj Arabiji.

Link


Saudijci su se među prvima pelcovali protiv kovida, za to im kapu skidam. Za rakete, pa dobro, mora valjda od nečega i naš vojno industrijski kompleks da živi...

freehand freehand 01:38 06.11.2021

Re: kovid vakcina za malu decu

srdjan.pajic
kamilo_emericki
srdjan.pajic

pravima i slobodama,


Kad već pričaš o pravima i slobodama, šta kažeš za prodaju poveće količine raketa demokratske i ljudskim pravima privržene Amerike Saudijskoj Arabiji.

Link


Saudijci su se među prvima pelcovali protiv kovida, za to im kapu skidam. Za rakete, pa dobro, mora valjda od nečega i naš vojno industrijski kompleks da živi...

Al ne moraju baš svi da žive. Eto oni u jemenu, na primer. Al ko ih jebe. Inače, zajebo si me pomenuvši Omegin blog, pa sam ko veverica otišao da vidim to... Vratiću ti sa kamatom, nemam šta drugo da kažem.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana