Obrazovanje| Zdravlje| Život| Životni stil

Subtrack na temu efikasnosti C19 vakcina

Milan Novković RSS / 27.10.2021. u 12:48

Mnogi ljudi od nauke su se na C19 temu, ako im se mišljena razlikuju od zvaničnih, sakrili donekle iza pseudonima na raznim sajtovima, da ne bi rizikovali otkaze, gubitke grantova za istraživanje, ili bar kucanje na vrata besnih i raspištoljenih B92 blogera.

Jedan on njih piše na substacku pod imenom "eugyppius", ovih dana sad na vruću temu efikasnosti C19 vakcina.

I sada mu je subtrack (uža oblast na koju se trenutno skoncentrisao) negativna efikasnost C19 vakcina.

Naime, kako efikasnost vakcine slabi vremenom prosečan blogo-ljubitelj i poštovalac nauke bi očekivao da ta efikasnost u najgorem slučaju ume da spadne na nulu - tj da se vakcinisani vrate u istu grupu kao nevakcinisani po osetljivosti na nove mutante.

Ali, to nije slučaj, i kako nedelje i meseci prolaze Public Health England podaci pokazuje kako u raznim starosnim grupama efikasnost vakcina postaje negativna - vakcinisani imaju veće šanse da se zaraze od nevakcinisanih, viral loads su im veliki, i postaju zarazniji po okolinu od nevakcinisanih - u zavisnosti od vremena koje je proteklo od vakcinisanja.

Prvo su to bile samo osobe starije od 60 godina, pošto su prvi vakcinisani, a sada to važi za sve starije od 30 godina. U starosnoj grupi od 40-50 godina vakcinisani sada imaju duplo veće šanse da se zaraze od nevakcinisanih. Očekuje se da će se to s vremenom desiti i mlađima.

Eugyppius objašnjava da je to zbog pojave zvane Original Antigenic Sin - pojave gde je rad imunog sistema, kada je neki pathogen što mutira u pitanju, moderiran prvom varijantom tog patogena kojoj smo bili ozbiljnije izloženi, u symptomatic maniru ili ne.

Ta prva antitela nikad ne nestanu potpuno i munjevito reaguju i na mutirani virus. Što su nove mutacije sve dalje od varijante virusa na koju je ova imunost stečena utoliko su antitela sve neefikasnija, ali zato podrivaju učenje naïve B cells (ćelije imunog Sistema što uče kako da proizvode antitela za novi pathogen).

Pa tako, ako smo po prvi put patogenu izloženi preko spike proteina iz vakcina sprečavamo imuni sistem da nauči da patogen napada preko raznih drugih epitopes (ono što ja ponekad zovem "3D motif" u komentarima) - zajedničkih raznim varijantama, ili novo-izmutiranih. Neko će se setiti izraelske studije iz gde su izabrane dve grupe ljudi u Jan 2021 - jedna se vakcinisala duplom dozom Fajzer vakcine, druga bila nevakcinisana i preležala Covid. Vakcinisanima je posle toga smanjena opasnost od ozbiljne bolesti i smrti, ali im je verovatnoća da će kasnije umreti od nove C19 infekcije bila 27 puta veća od onih što su boljku preležali (ovde je bitno da su vakcinisani ljudi protiv originalne varijante virusa, dok je Delta varijanta bila dominantna u Januaru pa su nevakcinisani nju preležali.

More on Original Antigenic Sin and the Folly of Our Universal Vaccination Campaign - A deeper look at a decisive limitation of our adaptive immune systems. <-- LINK

Sve ovo je manje bitno za nas u poodmaklim godinama, ali jako bitno za mnogo mlađe, pogotovo ako SARS-CoV-2 postane endemic. Vakcinisani mladi će u tom slučaju - ne svi, ali u proseku - možda do kraja života ostati sa ograničenim imunim odgovorom na nove mutante ovog virusa, pa često do periodično zavisiti od novih vakcina na ovu temu.

 

VE-graph-211015.jpgIznad je Public Health England graf - sitna, skrivena, potencijalno dobra vest u grafu je da osetljivost nevakcinisanih na virus drži horizontalu, do blago opada. Ona sugeriše kretanje ka herd immunity. Naravno, dobra vest je i to da su neki vakcinisani već bili imuni pre vakcinisanja pošto su bili izloženi celom virusu, samo to nisu znali. Ili jesu ali su se ipak odlučili I na vakcinaciju.

Pa se nada ovih dana u UK, gledajući i dnevna komešanja u grafu inficiranih, da bi u sledećih nekoliko meseci, bez obzira što dolazi zima, broj inficiranih mogao početi naglo da opada.

Deo zvaničnika što ne vole ovakve priče savetuju da se ovi podaci više ne objavljuju, valjda im narušavaju duševni mir, dok je, sasvim neočekivano, i zvanična specijalna grupa koju je vlada izabrala da daje savete na ovu temu izašla sa sličnom, optimističkom prognozom - ovo je čak fascinantno pošto se radi o grupi koja je pesimistički grešila do te mere u prognozama broja inficiranih da je postala predmet sprdnje.

Nanjušivši opasnost da se izgubi kontrola and narativom i Killari Klinton nas je udostojila svoje posete u nameri da nam pripreti da se ne igramo sa odugovlačenjem na temu stoč... pardon, vaccine passports.



Komentari (696)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 20:33 27.10.2021

Re: ..

Spiridon
Koji tebe najveći zanima?


Pitanje je bilo i koliko života bi spasio? Hipotetičko, priznajem.

15? 184? Dva miliona? Nijedan? Ko to može da zna?
Ono što se zna jeste da je nesebično davao i učestvovao u nebrojenim humanitarnim akcijama.
Ali morao bih da podsetim - on je teniser. Nije lekar, nije vatrogasac, nije spasilac. I ovo je samo njegova odluka dok god ne ide okolo da bilo šta propagira, a ružno je prozivati bilo koga na ovaj način, naročito u tom kontekstu "moagao bi da spase živote", pa pošto ne radi to što ti misliš da treba - to znači da neće. I sve što iz toga proizilazi..
alselone alselone 20:34 27.10.2021

Re: ..

Znaš šta još, mogla bi malo i medicinska industrija da stavi prst na čelo pa se zapita zašto je ovakvo stanje u svetu, jer nije da nisu doprineli.

Godinama:
- tretiraju ljude kao stoku
- prodaju lekove i prave procedure lečenja, koji leče posledice umesto uzroka i od ljude prave večne konzumente njihovih proizvoda
- generišu veštačke krize i manjkove lekova da bi povećali cene
- poskupljuju usluge do nivoa da je to sada već sprdnja
- opoidska pandemija
- izmišljaju bolesti i smanjuju "normalne" opsege nalaza da bi svi u nekom pogledu bili bolesni

I tako dalje i tako dalje.

Ljudi nisu slepi, vide kolika je to postala zajebancija, tako da mene uopšte ne čudi što neko kaže "ma pušite ga idem da stavim beli luk u čašu vode i tako ću se izlečiti a vama neću dolaziti pa makar crko".
Spiridon Spiridon 20:35 27.10.2021

Re: ..

vrhunski sportista i veoma pazi šta meće u sebe. A znaš vrlo dobro da je to veoma tačno i da je zasita fanatik što se tiče ishrane, mentalne priprema, ma praktično svih mogućih detalja treninga i stanja organizma.


Ajde, neka bude tako. Plašim se da će na kraju platiti cenu nekih svojih stavova koji mu zaista nisu bili potrebni ... vakcine, piramide i slične stvari. Naravno da nisam ja taj koji treba da brine o tome. On ima svoj tim i porodicu koji mu žele najbolje.
Spiridon Spiridon 20:39 27.10.2021

Re: ..


Koliko bi svako od nas spasao života ako bi se danas aktivirao? Ma šta danas, sada.


Tačno. Nemam šta da kažem na ovo. U ovoj situaciji moja duznost je da se vakcinišem za pocetak. Ipak je to trenutni prioritet. Da ne zauzmem mesto u bolnici nekom hroničnom bolesniku kome je bolnička nega preko potrebna.
Ali kapiram sta hoces da kazes. Moze i bolje od toga.
Spiridon Spiridon 20:41 27.10.2021

Re: ..

alselone
Znaš šta još, mogla bi malo i medicinska industrija da stavi prst na čelo pa se zapita zašto je ovakvo stanje u svetu, jer nije da nisu doprineli.

Godinama:
- tretiraju ljude kao stoku
- prodaju lekove i prave procedure lečenja, koji leče posledice umesto uzroka i od ljude prave večne konzumente njihovih proizvoda
- generišu veštačke krize i manjkove lekova da bi povećali cene
- poskupljuju usluge do nivoa da je to sada već sprdnja
- opoidska pandemija
- izmišljaju bolesti i smanjuju "normalne" opsege nalaza da bi svi u nekom pogledu bili bolesni

I tako dalje i tako dalje.

Ljudi nisu slepi, vide kolika je to postala zajebancija, tako da mene uopšte ne čudi što neko kaže "ma pušite ga idem da stavim beli luk u čašu vode i tako ću se izlečiti a vama neću dolaziti pa makar crko".


Potpisujem.
freehand freehand 20:41 27.10.2021

Re: ..

Tačno. Nemam šta da kažem na ovo.

Nije valjda da nisi još uvek?
A imaš potrebu da prozoveš Đokovića?
alselone alselone 20:41 27.10.2021

Re: ..

U ovoj situaciji moja duznost je da se vakcinišem za pocetak. Ipak je to trenutni prioritet. Da ne zauzmem mesto u bolnici nekom hroničnom bolesniku kome je bolnička nega preko potrebna.


I ja misim.

Ali Novak može da organizuje sebi život, i verujem da ga je organizovao tako, da ne sreće puno ljudi u toku dana jer bi njega pozitivan nalaz koštao odlaska na turnir. MIslim da živi kao asekta, ako se do sada i stizao družiti od obaveza.
Spiridon Spiridon 20:49 27.10.2021

Re: ..

freehand
Spiridon
Koji tebe najveći zanima?


Pitanje je bilo i koliko života bi spasio? Hipotetičko, priznajem.

15? 184? Dva miliona? Nijedan? Ko to može da zna?
Ono što se zna jeste da je nesebično davao i učestvovao u nebrojenim humanitarnim akcijama.
Ali morao bih da podsetim - on je teniser. Nije lekar, nije vatrogasac, nije spasilac. I ovo je samo njegova odluka dok god ne ide okolo da bilo šta propagira, a ružno je prozivati bilo koga na ovaj način, naročito u tom kontekstu "moagao bi da spase živote", pa pošto ne radi to što ti misliš da treba - to znači da neće. I sve što iz toga proizilazi..


A jel ti ne misliš da bi hiljade ljudi ispratilo njegovu odluku i eventualno sprečilo eventualna sranja koje tezi oblik bolesti povlači sa sobom? I koju bi on cenu platio što bi tako nešto uradio? Pogazio bi svoje principe? I ponavljam da je moje pitanje bilo hipotetičko jer od toga nema qurca.
Spiridon Spiridon 20:51 27.10.2021

Re: ..

freehand
Tačno. Nemam šta da kažem na ovo.

Nije valjda da nisi još uvek?
A imaš potrebu da prozoveš Đokovića?


Svako ko se vakcinisao je već napravio prvi korak u ovom pravcu, uključujući i mene.
freehand freehand 20:52 27.10.2021

Re: ..

A jel ti ne misliš

Ne mislim. >Hoću da kažem - uopšte mi takve stvari ne padaju na pamet.
Ali kad već pitaš to je apsolutno njegov privatni izbor i dok on sam to ne pomene u bilo kom vidu i kontekstu smatram u najmanju ruku nepristojnim bilo kakvu vrstu prozivanja.
freehand freehand 20:55 27.10.2021

Re: ..

Spiridon
freehand
Tačno. Nemam šta da kažem na ovo.

Nije valjda da nisi još uvek?
A imaš potrebu da prozoveš Đokovića?


Svako ko se vakcinisao je već napravio prvi korak u ovom pravcu, uključujući i mene.

Ako to znači da jesi to ti ne daje pravo da prozivaš Đokovića ali istovremeno kaže da nisi licemer, što mi je drago.
alselone alselone 20:55 27.10.2021

Re: ..

A jel ti ne misliš da bi hiljade ljudi ispratilo njegovu odluku i eventualno sprečilo eventualna sranja koje tezi oblik bolesti povlači sa sobom? I koju bi on cenu platio što bi tako nešto uradio? Pogazio bi svoje principe? I ponavljam da je moje pitanje bilo hipotetičko jer od toga nema qurca.


Ma sigurno da bi, nema dileme. Ja bih stvarno voleo kada bi se okupila cela "elita", poslovna, politička, sportska, kulturna, crkvena i pozvala ljude da se vakcinišu i budu ogovorni. Ali to se malo slabije dešava, a i na kraju krajeva samo jedna strana od tih nabrojanih je zapravo odgovorna za to.

Pored toga, mi sportistima pripisujemo različite intelektualne kapacitete pošto su jelte jako uspešni. Za Novaka mislim da je vanredno inteligentan i to se vidi po mentalnoj snazi, po stilu igre i po jezicima koje uspešno govori, ali sa druge strane on je ceo život posvetio sportu, taj sport mu konzumira svo vreme koje ima, nije ga posvetio "knjizi".
alselone alselone 20:59 27.10.2021

Re: ..

Eno guglam, vidim da se Federer vakcinisao, ali kapiram da će on za par godina obznaniti kao je oduvek bio žena, pa će ga masa još više voleti. To je danas moderno.
Spiridon Spiridon 21:03 27.10.2021

Re: ..

Za Novaka mislim da je vanredno inteligentan i to se vidi po mentalnoj snazi, po stilu igre i po jezicima koje uspešno govori, ali sa druge strane on je ceo život posvetio sportu, taj sport mu konzumira svo vreme koje ima, nije ga posvetio "knjizi".


Jbg Alse, ali tom Nadalu i Federeru je imao neko da "šapne" da se vakcinišu (ili da barem kažu da jesu). To čak i nema veze sa iskrenim stavom već sa odgovornošću koju nosiš sa sobom.
I nikada ne treba zaboraviti kontekst cele ove naše priče, a to je da se u Srbiji dnevno zarazi 7,000 ljudi i 60 umre. Znači ne pričamo o nečemu marginalnom,nebitnom.
gvozden1 gvozden1 21:06 27.10.2021

Re: ..

A jel ti ne misliš da bi hiljade ljudi ispratilo njegovu odluku i eventualno sprečilo eventualna sranja koje tezi oblik bolesti povlači sa sobom? I koju bi on cenu platio što bi tako nešto uradio? Pogazio bi svoje principe? I

Nije baš da pratim, ali ne bih se zakleo da on takve odluke donosi tek iz nekih filozofskih principa, teško da se oko toga ne konsultuje sa lekarima, verovatno njih nekoliko i verovatno vrhunskih.
Spiridon Spiridon 21:12 27.10.2021

Re: ..

gvozden1
A jel ti ne misliš da bi hiljade ljudi ispratilo njegovu odluku i eventualno sprečilo eventualna sranja koje tezi oblik bolesti povlači sa sobom? I koju bi on cenu platio što bi tako nešto uradio? Pogazio bi svoje principe? I

Nije baš da pratim, ali ne bih se zakleo da on takve odluke donosi tek iz nekih filozofskih principa, teško da se oko toga ne konsultuje sa lekarima, verovatno njih nekoliko i verovatno vrhunskih.


Imam utisak da je Novak okružen ljudima koji mu pričaju ono što on želi da čuje.
gvozden1 gvozden1 21:18 27.10.2021

Re: ..


Imam utisak da je Novak okružen ljudima koji mu pričaju ono što on želi da čuje.

Možda, drugi su sigurno upućeniji, ja to onako po osećaju.
Mnogo veliki uspeh postigao, moralo je to da se šteluje u najsitnijim finesama, i ishrana i trening i zdravlje, teško da je sve te finese on imao u svojoj glavi ma kako pametan bio, morao je druge da sluša, pa nije nemoguće da mu je neko i ovde šapnuo - nemoj, probaj da to eskiviraš.

Ovo je samo nagađanje, naravno.
milisav68 milisav68 21:22 27.10.2021

Re: ..

alselone
Ali to se malo slabije dešava, a i na kraju krajeva samo jedna strana od tih nabrojanih je zapravo odgovorna za to.

Problem je što je SZO svojevremeno za Ptičji grip vikao Vuk!Vuk! i što se sad manipulisalo sa brojevima zaraženih i umrlih (neko je krio, a neko naduvavao), pa su se i lekari podelili (neko dobio grantove, neko nije pa je nezadovoljan, a neko je samo oprezan, pa je uzdržan).

I onda očekujemo od sportista, popova, političara, javnih ličnosti uopšte, da daju medicinski savet, odnosno da svojim postupkom usmere masu ili da donesu zakon koji će to da preseče.

Mislim, svi se sećamo prošle godine i zatvaranja kod nas i "Švedskog modela", gde su i ovde na blogu bili oprečni komentari, a i uopšte u celom svetu se išlo iz krajnosti u krajnost.

Stvorio se ogroman šum koji je teško smiriti.
Milan Novković Milan Novković 21:23 27.10.2021

Re: ..

Spiridon
gvozden1
A jel ti ne misliš da bi hiljade ljudi ispratilo njegovu odluku i eventualno sprečilo eventualna sranja koje tezi oblik bolesti povlači sa sobom? I koju bi on cenu platio što bi tako nešto uradio? Pogazio bi svoje principe? I

Nije baš da pratim, ali ne bih se zakleo da on takve odluke donosi tek iz nekih filozofskih principa, teško da se oko toga ne konsultuje sa lekarima, verovatno njih nekoliko i verovatno vrhunskih.


Imam utisak da je Novak okružen ljudima koji mu pričaju ono što on želi da čuje.

To je skoro pa definicija konsultanta
Colin_bgd Colin_bgd 21:28 27.10.2021

Tako ti je mala moja...

Spiridon
Koji tebe najveći zanima?


Pitanje je bilo i koliko života bi spasio? Hipotetičko, priznajem.

Najvece svetske kompanije placaju najvecim svetskim sportskim zvezdama (u koje Dzokovic nepobitno spada) desetine miliona zelenih novcanica da se 30 sekundi pojave u njihovim gacama znajuci da ce sutradan desetine miliona ovaca pohrliti da kupi te iste gace SAMO ZATO sto ih je Dzokovic provrteo na ekranu dok su kuvali kafu u pauzi Zadruge, Dinastije, Kardasijanki...

Iz istih, nedokucivih, razloga milionski auditorijum se odlucuje za ili protiv vakcine SAMO ZATO sto neko kao Dzokovic ispod svog staklenog zvona prdne za ili protiv iste.

Prozivati bilo kog "selebritija", ukljucujuci i Dzokovica, zbog svojih antivakserskih stavova nije ruzno, glupo, jadno, nisko i perfidno, vec je to gradjanska duznost.

Kad imas moc da dignes ruke a puk da te sledi (irelevantno je da li si birao tu situaciju za sebe ili ne), pravo na "privatni izbor" o velikoj vecini stvari mozes da obesis macku o rep...
omega68 omega68 21:32 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Jebo te
Dzokovic

Colin_bgd Colin_bgd 21:35 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

omega68
Jebo te
Dzokovic


Cini mi se da on tu aktivnost vise, i nadasve lakse, upraznjava nad takvima kao sto si ti...
freehand freehand 21:36 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Kad imas moc da dignes ruke a puk da te sledi (irelevantno je da li si birao tu situaciju za sebe ili ne), pravo na "privatni izbor" o velikoj vecini stvari mozes da obesis macku o rep...

Da ponudiš ti varijantu da ne nosiš gaće, da vidiš ko bi ti i koliko platio?
gvozden1 gvozden1 21:39 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Kad imas moc da dignes ruke a puk da te sledi

A šta ako bi bio (ili ako je) Dzkovic uveren da ljudi ne treba da se vakcinišu, da li bi bilo u redu da digne ruku a puk da ga sledi u njegovom uverenju, ili ima pravo da diže ruku samo za politički podobne stvari?

Piše se ovih dana da će mu Australija možda zabraniti da igra ako se ne vakciniše.

Ne ako bude zaražen, nije važno ima li ili nema virus, važno je da ima vakcinu.
Vakcina je važnija od virusa, izgleda.

Colin_bgd Colin_bgd 21:41 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

freehand
Kad imas moc da dignes ruke a puk da te sledi (irelevantno je da li si birao tu situaciju za sebe ili ne), pravo na "privatni izbor" o velikoj vecini stvari mozes da obesis macku o rep...

Da ponudiš ti varijantu da ne nosiš gaće, da vidiš ko bi ti i kolikoplatio?

Da ja ponudim bilo kakvu varijantu o bilo cemu ne bi se javio niko da mi plati nista ni za milion godina. A i da se neko predje i pojavi sa nekom mizernom ponudom, ja bih ga prvi prijavio nadleznima...
mirelarado mirelarado 21:54 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Vakcina je važnija od virusa, izgleda.




Možda u Australiji, u Srbiji nije, Huči. U Srbiji se sve radi na rados' i u koris' virusa. Uživamo u posledicama. Ako izuzmemo ovu kafansku zajebanciju posle 22h, niko ti apsolutno ničim ne ugrožava ličnu slobodu. Zato smo dušu dali za akademske rasprave i teorije o imunitetu, dok big pharma trlja ruke jer joj punimo kasu obilatom kupovinom preskupih suplemenata, vitaminskih kompleksa, potrošnjom aspirina, antibiotika i Pavlovićeve masti i ko zna čega sve, o čemu ti i ja ništa ne znamo. Milina jedna.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:01 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

mirelarado
dok big pharma trlja ruke jer joj punimo kasu obilatom kupovinom preskupih suplemenata, vitaminskih kompleksa, potrošnjom aspirina, antibiotika i Pavlovićeve masti i ko zna čega sve, o čemu ti i ja ništa ne znamo. Milina jedna.


Ma ne samo farmaceutska. Evo ja počeo sa Gromom zajedno da jedem "hranu za štence večih rasa" ali isključivo Taste of the Wild ili Orijen, ništa one jeftinije.
Sve da bude čisto prirodno, da obnovim imunitet dalekih predaka.

Dakle, i proizvođači hrane za životinje ima da se ovajde.
gvozden1 gvozden1 22:03 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Pavlovićeve masti

E, požuri, ja danas kupio poslednjih sto komada :)

A to za Australiju, to kad sam pročitao stvarno mi bilo čudno i očekivao sam neku reakciju na toliku nelogičnost, ali nisam je video.

Vakcina zbog same vakcine je kao bitna, infekcija se i ne razmatra.

Kao da je problem da se tih nekoliko desetina igrača testira svaki dan, pa ko ima virus ide kući i zdravo.
Ali ne, virus se i ne pominje, vakcina je u prvom i jedinom planu.

A vakcina ne isključuje ništa, ni zarazu, ni prenos, ništa, pa šta onda dobijaju insistiranjem na vakcinaciji igrača?

Šta ih briga da li je Đoković vakcinisan ako nema virus?




bene_geserit bene_geserit 22:04 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Prozivati bilo kog "selebritija", ukljucujuci i Dzokovica, zbog svojih antivakserskih stavova nije ruzno, glupo, jadno, nisko i perfidno, vec je to gradjanska duznost.

Šta ti je to "Dzokovic" ?
Ako misliš na Đokovića (ne moraš da koristiš srpsku tastaturu i OK je i ošišana latinica ali makar napiši "Djokovic" ), on čovek nema antivaserske stavove.
Takođe je priličan znak pitanja (ja se i dalje dvoumim oko toga) da li je za zdravog čoveka od 34 godine korisno da se vakciniše protiv kovida ili nije.
A boriti se protiv terora države je zapravo svačija građanska dužnost.
mirelarado mirelarado 22:04 27.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Dakle, i proizvođači hrane za životinje ima da se ovajde.


Tu su i lekovi za životinje, kao i raznorazni čajevi, propolisi, preparati, tinkture, sibirske aronije, jojobe...
bene_geserit bene_geserit 22:07 27.10.2021

Re: ..

vidim da se Federer vakcinisao, ali kapiram da će on za par godina obznaniti kao je oduvek bio žena, pa će ga masa još više voleti.

Uh to bi bilo problematično, ako Federer osvoji koji slem u konkurenciji žena, ode Đokovićev rekord. Moraće za svaki slučaj da igra do 40.
solo solo 22:23 27.10.2021

Re: ..

Mene zanima, hipotetički, kada bi se Novak javno vakcinisao i pozvao druge da urade isto, koliko bi života spasio? Otprilike? 1000 ...10000?
Znam da to nije njegov posao ali to me zanima. Zanima me takodje i da li "najvećeg" definiše samo broj nedelja provedenih na prvom mestu ili postoji i nesto više od toga?




p.s.

Ovde ne pomaže ni Ivermektin.

a iver ne pada dalje od mektina.
omega68 omega68 22:34 27.10.2021

Re: ..

One ne tvrdi ništa od ovih teorija kako je virus jednak gripu, kako se umire manje ili više kako ovo kako ono

Ne tvrdim ni ja
Postovao sam tekst koji NIJE MOJ
magnus magnus 04:59 28.10.2021

Re: ..

Spiridon
Ако би волео да му импутираш неку одговорност за масовну вакцинацију, немој, пошто заиста нема смисла.


Znam Alse, prvo ko sam ja da mu "amputiram" bilo šta ali mi je njegov stav jednako iritantan kao i Omegin s'tim što on kao javna ličnost vuče sa sobom i neku yebenu odgovornost.
sad oni koji slušaju sportaše o bilo čemu su jebiga problem sebi, a drugo on ko i svi ima pravo na stav
bene_geserit bene_geserit 06:16 28.10.2021

Re: ..

sad oni koji slušaju sportaše o bilo čemu su jebiga problem sebi, a drugo on ko i svi ima pravo na stav

Sportiste, glumce, influensere, estradne zvezde svih vrsta i fela, a bogumi i političare i posebno ekonomiste, da ne pominjem sociologe, sociologe religije, popove, psihologe, psihijatre, drugosrbe, suši stado i ostale izdajnike, bilo koga okačenog na državnu sisu ili Vučićevu kitu, narkomane, alhoholičare, one koji piju pivo ispred zgrade ili samoposluge, žene u klimaksu, one koji slave Halloween u Srbiji i Čarlija. Siguran sam da sam nekoga zaboravio.

Ima pravo da ima svoj stav, ima pravo da ga javno ne objavi ili objavi, a tražiti od tenisera pomoć da se nagovore ljudi na vakcinaciju je budalaština, šta on zna o tome da bi njegov stav bio relevantan.
alselone alselone 06:46 28.10.2021

Re: ..

i od ljude prave večne konzumente njihovih proizvoda

Jeste skontali možda šta je sa faking kapima za nos? NIsam kapi koristio od kada sam bio dete i kada smo dobili koronu proletos, začepljen mi bio nos da nisam mogao da spavam. I kupim kapi.

Brate dragi, navuko se, jedva se skinuo! Cela procedura skidanja, kao sa horsa jebote, samo što se nisam zakucavao u sobu kao u Trejnspotingu. Patnja, nos ne radi više uopšte bez kapi. Gore stanje nego sa koronom. Pa kupuj druge kapi da zamene prve, pa ćuti i trpi još goru začepljenost danima dok se organizam nije odvikao od sranja i počeo sam da radi ono što treba.

Faking kapi za nos!

A Bene ako te ne mrzi mogao bi u par reči da spomeneš svoju avanturu sa lekovima protiv bolova.
omega68 omega68 07:17 28.10.2021

Re: ..

Faking kapi za nos!

Kaže direktorka neke bolnice na rts - za trudnice su i pžkapi za nos štetne!
pa u istoj rečenici - ali vakcine za kovid su bezbedne!!!!
alselone alselone 07:26 28.10.2021

Re: ..

Kaže direktorka neke bolnice na rts - za trudnice su i pžkapi za nos štetne!
pa u istoj rečenici - ali vakcine za kovid su bezbedne!!!!


To je drugi problem.

Pored toga što nas "struka" laže, politićari nas prave konjima, kobilama i ždrebadima. Lagali su i ranije ali od negde devedesetih ljudi su počeli mnogo svesniji da budu šta se dešava. Lažu, kradu, rave sebi zakone, Amerikanci počinju ratove na nedeljnoj bazi i zabole ih, i na sve to reaguju kao Vučić kada su bati našli firmu - ma to je neko ukrao ličnu kartu i otvorio firmu. Znači teškom budalaštinom i još većom laži. A nas ovde lažu za klasu više. Laže nas sopstvena država, laže i podmeće na EU, laže nas Amerika a i malo su nas bombarodvali, laže nas Rusija, svi nas jebendišu.

I sada, dođe neko i kaže "ma ne verujem više nikome i neću da radim to što kažete namerno, uhapsite me, ubite ali neću".

Je l' vam zaista čudno?
bene_geserit bene_geserit 07:37 28.10.2021

Re: ..

A Bene ako te ne mrzi mogao bi u par reči da spomeneš svoju avanturu sa lekovima protiv bolova

Jebeni oxycodone. Dali mi ga posle operacije ramena i rekli da pijem 4-7 dana na 6-8 sati. Ja reko dobro. Da sam bio pametniji tražio bih Tajlenol 3 ili tako nešto blaže.
Da je radio poso, radio je, nije me nešto puno bolelo, možda prvi dan malo više. Prvih 6 sati je radio super, onda kad osetim da krene bol popijem sledeći i dok on proradi taman bol se ne pojača previše.

Elem posle 4 dana prekinem da ga pijem, ostalo mi pola kutije nepopijeno.
Da ne poveruje čovek, ali dovoljno je 4 dana tog sranja i muke tantalove. Najgori simptom koji sam imao (skoro 24 sata) je da mi je puna bešika i ide mi se u WC oću da puknem ali ne radi. Prvo sam mislio šta je ovo, pa onda ukapiram. Jbte ko Dr. Haus kad je sam sebi nabijao ono crevce u kitu da može da se olakša kad je otišo cold turkey. Ali on se u seriji drogiro čime već godinama, ja sam to pio 4 dana. Bio sam na korak od toga da idem u urgentni da mi odrade tu proceduru, kad je proradilo (eh moje sreće u tom trenutku).
Naravno zavrljačio sam onih preostalih pola kutije u kantu i zakleo se da to sranje u životu neću više da pipnem.
docsumann docsumann 07:42 28.10.2021

Re: ..

Pored toga što nas "struka" laže, politićari nas prave konjima, kobilama i ždrebadima. Lagali su i ranije ali od negde devedesetih ljudi su počeli mnogo svesniji da budu šta se dešava. Lažu, kradu, rave sebi zakone, Amerikanci počinju ratove na nedeljnoj bazi i zabole ih, i na sve to reaguju kao Vučić kada su bati našli firmu - ma to je neko ukrao ličnu kartu i otvorio firmu. Znači teškom budalaštinom i još većom laži. A nas ovde lažu za klasu više. Laže nas sopstvena država, laže i podmeće na EU, laže nas Amerika a i malo su nas bombarodvali, laže nas Rusija, svi nas jebendišu.


Je l' vam zaista čudno?


Vlado Georgijev već godinama u pjesmama eksploatiše samo tu temu

lažu ljudi...ako možeš da živiš u laži...lažljiva...(samo iskreno)...
milisav68 milisav68 08:02 28.10.2021

Re: ..

alselone
Faking kapi za nos!

Sve što ti treba je slana voda.

Neko se setio (Marisol sprej), i to prodaju za 500 dinara jedan deci :)

Kupiš jednom, pošto ima pumpicu sa fajtalicom (i sa vrhom koji možeš da gurneš u nozdrvu), i posle sam praviš kad ti treba.
freehand freehand 08:13 28.10.2021

Re: ..

Sve što ti treba je slana voda.

Ili fiziološki rastvor.
freehand freehand 08:14 28.10.2021

Re: ..

Kaže direktorka neke bolnice na rts - za trudnice su i pžkapi za nos štetne!

I to se zna otkad postoje kapi za nos, i svaki će ti doktor kad ti ih prepiše reći da ih ni slučajno ne koristiš duže od sedam dana jer ćeš oštetiti sluzokožu nozdrve.
A kapi i vakcine nikakve veze nemaju jedno sa drugim, i žena može da kaže to što tvrdiš da je rekla bez ikakvog problema.
alselone alselone 08:32 28.10.2021

Re: ..

Elem posle 4 dana prekinem da ga pijem, ostalo mi pola kutije nepopijeno.
Da ne poveruje čovek, ali dovoljno je 4 dana tog sranja i muke tantalove. Najgori simptom koji sam imao (skoro 24 sata) je da mi je puna bešika i ide mi se u WC oću da puknem ali ne radi. Prvo sam mislio šta je ovo, pa onda ukapiram. Jbte ko Dr. Haus kad je sam sebi nabijao ono crevce u kitu da može da se olakša kad je otišo cold turkey. Ali on se u seriji drogiro čime već godinama, ja sam to pio 4 dana. Bio sam na korak od toga da idem u urgentni da mi odrade tu proceduru, kad je proradilo (eh moje sreće u tom trenutku).
Naravno zavrljačio sam onih preostalih pola kutije u kantu i zakleo se da to sranje u životu neću više da pipnem.


Hororčina, mož misliti šta bude posle tih prepisanih 7 dana.

Sve što ti treba je slana voda.

Jeste, ne znam ni što sam kupio te sprejeve kad ih nikad ranije nisam koristio.

Sve u svemu stvar nije "Nije Sloba kriv, mi smo govna", nego je bogme i Sloba kriv i to dobrano.
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:53 28.10.2021

Re: ..

alselone


Sve u svemu stvar nije "Nije Sloba kriv, mi smo govna", nego je bogme i Sloba kriv i to dobrano.


al smo i mi govna...
alselone alselone 08:55 28.10.2021

Re: ..

al smo i mi govna...

jesmo jesmo.
docsumann docsumann 09:19 28.10.2021

Re: ..

vrabac_onaj
alselone


Sve u svemu stvar nije "Nije Sloba kriv, mi smo govna", nego je bogme i Sloba kriv i to dobrano.


al smo i mi govna...


bene_geserit bene_geserit 10:03 28.10.2021

Re: ..

Sve što ti treba je slana voda.

Umesto trovanja lekovima i hemijom uvek je bolje koristiti nešto prirodno ako alternativa radi.
Recimo za probleme sa plućima i izbacivanje šlajma meni super pomaže ovo na slici dole. Plastično mehaničko govance sa nekom metalnom kuglicom unutra koja osciluje kad duvaš.
Ne znam šta kažu lekari za te Positive Expiratory Pressure (PEP) Devices, ali kod mene ovo radi.



alselone alselone 10:05 28.10.2021

Re: ..

kuglicom unutra koja osciluje kad duvaš

macak_tosa macak_tosa 10:14 28.10.2021

Re: ..

gvozden1

Imam utisak da je Novak okružen ljudima koji mu pričaju ono što on želi da čuje.

Možda, drugi su sigurno upućeniji, ja to onako po osećaju.
Mnogo veliki uspeh postigao, moralo je to da se šteluje u najsitnijim finesama, i ishrana i trening i zdravlje, teško da je sve te finese on imao u svojoj glavi ma kako pametan bio, morao je druge da sluša, pa nije nemoguće da mu je neko i ovde šapnuo - nemoj, probaj da to eskiviraš.

Ovo je samo nagađanje, naravno.

Ne nagađaš baš sve!
Godinama je Novak imao vrhunskog stručnjaka za fizičku spremu, Austrijanca, doktora nauka.
macak_tosa macak_tosa 10:17 28.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Colin_bgd
Spiridon
Koji tebe najveći zanima?


Pitanje je bilo i koliko života bi spasio? Hipotetičko, priznajem.

Najvece svetske kompanije placaju najvecim svetskim sportskim zvezdama (u koje Dzokovic nepobitno spada) desetine miliona zelenih novcanica da se 30 sekundi pojave u njihovim gacama znajuci da ce sutradan desetine miliona ovaca pohrliti da kupi te iste gace SAMO ZATO sto ih je Dzokovic provrteo na ekranu dok su kuvali kafu u pauzi Zadruge, Dinastije, Kardasijanki...

Iz istih, nedokucivih, razloga milionski auditorijum se odlucuje za ili protiv vakcine SAMO ZATO sto neko kao Dzokovic ispod svog staklenog zvona prdne za ili protiv iste.

Prozivati bilo kog "selebritija", ukljucujuci i Dzokovica, zbog svojih antivakserskih stavova nije ruzno, glupo, jadno, nisko i perfidno, vec je to gradjanska duznost.

Kad imas moc da dignes ruke a puk da te sledi (irelevantno je da li si birao tu situaciju za sebe ili ne), pravo na "privatni izbor" o velikoj vecini stvari mozes da obesis macku o rep...

Solidno rečeno!
Valjda Nole zna šta radi!
Šta znam!
macak_tosa macak_tosa 10:27 28.10.2021

Re: ..

bene_geserit

...
Srbiji i Čarlija. Siguran sam da sam nekoga zaboravio.

Ima pravo da ima svoj stav, ima pravo da ga javno ne objavi ili objavi, a tražiti od tenisera pomoć da se nagovore ljudi na vakcinaciju je budalaština, šta on zna o tome da bi njegov stav bio relevantan.

Što bi rekao Mile Dodik - aj' ne seri!

Ja stav u vezi ovoga nemam.
Jer - o vakcinama i virusima ne znam ništa.

Ono što se samo čini kao moj stav je sledeće - za sebe sam mislio da je OK da se vakcinišem.
Hteo sam da se vakcinišem Fajzerom - jer sam znao da će i izbor vakcine postai političko pitanje. Žena je htela Sputnjik vakcinu.
Pokušao sam da joj kažem da su nam deca u Kembridžu i Parizu, a ne u Moskvi.
Ona je ostala pri svome, pa smo se vakcinisali Sputnjikom.
Ja sam u subotu preverio, tj. buster dozu sam primio Fajzerovu vakcinu.
Žena je bila balava, pa će u subotu otići da primi, takođe, Fajzerovu.
Toliko o 'mom stavu' u vezi vakcina.
Nikome ne sugerišem ništa. Kada me bilo ko pita o vakcini, ja samo kažem da sam se vakcinisao.
I tu prestaje sav moj terenski rad po tom pitanju.
Da ne zaboravim da te još jednom nataknem na onu stvar.
Siguran sam da ti ne smerta, jer - naši smo!
bene_geserit bene_geserit 10:38 28.10.2021

Re: ..

Što bi rekao Mile Dodik - aj' ne seri!

Ma bre Čarli, znam da voliš kad te se sete.
Hteo sa da pomenem kategoriju "matoraći koji blenu u omladinke u kratkim suknjicama" pa da jednim udarcem obuhvatim i tebe i Pajića, ali reko Pajić je već uključen u kategoriji suši stado. Pa si dobio kategoriju samo za sebe.
A nije se radilo o vakcinama i virusima već o bilo čemu.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:29 28.10.2021

Re: ..

Imam utisak da je Novak okružen ljudima koji mu pričaju ono što on želi da čuje.


Novak je od početka vakcinacije bio glasno protiv. Nisam pratila šta je u vezi toga imao da kaže zašto tako misli a onaj ko blene u njega i njegove stavove tim povodom i tako odlučuje o svom zdravlju taj je ništa drugo do budala.. jer ko je Novak da se njegova sluša tim povodom?

Nevakcinisanje će ga koštati Australije gde ima najviše osvojenih GS..

Ostaje mi nejasno zašto su Federer i Nadal šugavi po nekim blogerima zato što su se vakcinisali?

Još će ispasti da su vakcinisani sportisti budale, ne konsultuju svoje doktore i ugrožavaju eto iz budalesanja svoje zdravlje i karijeru ne bi li Novak ispao uvek i zauvek najpametniji u svemu?!


A tek argument - ma lažu nas vlasti konstantno idem da se lečim belim lukom - razumem stav - je tragikomičan, jer - ako je neko zbog laganja vlasti prestao da odlazi kod lekara je samo izgovor za debile kojima neki izgovor treba. (mada, i to je ok. biće manje debila u opticaju)

gvozden1 gvozden1 11:40 28.10.2021

Re: ..

a onaj ko blene u njega i njegove stavove tim povodom i tako odlučuje o svom zdravlju taj je ništa drugo do budala.. jer ko je Novak da se njegova sluša tim povodom?

Misliš na ove koji smatraju da treba da se vakciniše, jer je javna ličnost, digne ruku puk sledi, ove što ne proveravaju da li je zaražen nego da li je vakcinisan i njima slične, na ostrašćene vaksere?

Na njih verovatno misliš jer nisam naišao na nekog ko kaže, evo Novak se nije vakcinisao neću ni ja, u njega blenu vakseri ne niko drugi.
mirelarado mirelarado 11:48 28.10.2021

Re: ..

Na njih verovatno misliš jer nisam naišao na nekog ko kaže, evo Novak se nije vakcinisao neću ni ja, u njega blenu vakseri ne niko drugi.


Ma, sada u Srbiji može da se vakciniše i poslovični Bog Otac, odjek bi bio zanemarljiv.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:53 28.10.2021

Re: ..

gvozden1
a onaj ko blene u njega i njegove stavove tim povodom i tako odlučuje o svom zdravlju taj je ništa drugo do budala.. jer ko je Novak da se njegova sluša tim povodom?

Misliš na ove koji smatraju da treba da se vakciniše, jer je javna ličnost, digne ruku puk sledi, ove što ne proveravaju da li je zaražen nego da li je vakcinisan i njima slične, na ostrašćene vaksere?

Na njih verovatno misliš jer nisam naišao na nekog ko kaže, evo Novak se nije vakcinisao neću ni ja, u njega blenu vakseri ne niko drugi.


Otkud ti znaš da u njega ne blenu neodlučni? Veća verovatnoća je da blenu jer je idol. I jel to pokušavaš da kazeš da je Novak sveta krava pa ne sme da se pominje osim u superlativu?

Ostalo si pretumbao sebi po volji, po običaju, odnosno ako vidiš negde na blogu savet Novaku o vakcinaciji (ja ne vidim) daj citat.
vcucko vcucko 11:58 28.10.2021

Re: ..

alselone
i od ljude prave večne konzumente njihovih proizvoda

Jeste skontali možda šta je sa faking kapima za nos? NIsam kapi koristio od kada sam bio dete i kada smo dobili koronu proletos, začepljen mi bio nos da nisam mogao da spavam. I kupim kapi.

Brate dragi, navuko se, jedva se skinuo! Cela procedura skidanja, kao sa horsa jebote, samo što se nisam zakucavao u sobu kao u Trejnspotingu. Patnja, nos ne radi više uopšte bez kapi. Gore stanje nego sa koronom. Pa kupuj druge kapi da zamene prve, pa ćuti i trpi još goru začepljenost danima dok se organizam nije odvikao od sranja i počeo sam da radi ono što treba.

Faking kapi za nos!


Iz ličnog, dugogodišnjeg iskustva.

I kad je začepljen nos i kad lije iz njega pa ne zna da stane. Bilo šta vezano uz kijavicu.

Ne kapi, nego rakija. Bilo kakva, što jača to bolja, prednost loza čisto zbog mirisa (umjetničkog dojma). Natopiš vatu i u nos, začepiš drugu nosnicu i junače povuci. Što jače. Boli, štipa, kida, suze na oči, ali radi. Naravno u obe nosnice isto. Čim se problem ponovo javi (znači nevezano, za pola sata ili manje ili više) opet. Nekoliko puta tako i nema više problema.

Garancija može i pisana.
gvozden1 gvozden1 12:02 28.10.2021

Re: ..

I jel to pokušavaš da kazeš da je Novak sveta krava pa ne sme da se pominje osim u superlativu?

Daleko od toga, pokušavam da kažem da je čovek kao i svi ostali, i kao i svi ostali ima pravo da odluči hoće li ili neće da se vakciniše.

Ostalo si pretumbao sebi po volji, po običaju, odnosno ako vidiš negde na blogu savet Novaku o vakcinaciji (ja ne vidim) daj citat.

Vidi kako je na ovom blogu krenula priča o njemu.


Ono što meni žulja logiku je sumanuta ideja da se vakcinacija uzima kao uslov da igra, što nije dovoljan negativan test, nego mora baš vakcinacija.

I to ne zbog Đokovića, i nisam neki njegov navijač, nego zbog nenormalnog kriterijuma, ko god bio u pitanju.
vcucko vcucko 12:19 28.10.2021

Re: ..

gvozden1


Ono što meni žulja logiku je sumanuta ideja da se vakcinacija uzima kao uslov da igra, što nije dovoljan negativan test, nego mora baš vakcinacija.

I to ne zbog Đokovića, i nisam neki njegov navijač, nego zbog nenormalnog kriterijuma, ko god bio u pitanju.


Čak i to ajde.

Nego guverner - premijer - šta li je savezne države non-stop da prostiš sere i proziva direktno i isljučivo njega. Nema dana da ga ne spomene. A od prvih pet, koliko sam pratio (ne previše) još tri se izjasnila kao nevakcinisani (Medo, Herr Sascha i Brat Grk), a o njima ni reči.

Sad se još bolje vidi, koliko je izgubio nedavno u NY. Da se dočepao tog GS-a više i da je završio priču i otišao u legendu. Ovako mora i dalje da im se šlihta i šalje srca (ili bar on oseća da mora).
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:24 28.10.2021

Re: ..

gvozden1
I jel to pokušavaš da kazeš da je Novak sveta krava pa ne sme da se pominje osim u superlativu?

Daleko od toga, pokušavam da kažem da je čovek kao i svi ostali, i kao i svi ostali ima pravo da odluči hoće li ili neće da se vakciniše.

Ostalo si pretumbao sebi po volji, po običaju, odnosno ako vidiš negde na blogu savet Novaku o vakcinaciji (ja ne vidim) daj citat.

Vidi kako je na ovom blogu krenula priča o njemu.


Ono što meni žulja logiku je sumanuta ideja da se vakcinacija uzima kao uslov da igra, što nije dovoljan negativan test, nego mora baš vakcinacija.

I to ne zbog Đokovića, i nisam neki njegov navijač, nego zbog nenormalnog kriterijuma, ko god bio u pitanju.



Dobro a šta to tebe toliko tangira šta su u Australiji odlučili kao meru zaštite (ostrvo kontinent, prilično razumljivo u tom smislu, meni bar)? Kakvu logiku ti žulja?

Njihov turnir njihovo pravo, sigurno su izvagali rizik i pronaš li da im je to najpogodnije rešenje.. Novak će da apstinira jbg. nije mu karijera ugrožena samo zbog AO.


Drugo, jel neko rekao ovde uopšte šta Novak treba da radi vakciniše se/ne vakciniše se? Nije. Pa ne podmeći onda.




gvozden1 gvozden1 13:19 28.10.2021

Re: ..


Drugo, jel neko rekao ovde uopšte šta Novak treba da radi vakciniše se/ne vakciniše se? Nije. Pa ne podmeći onda.

Ejbg sad apač.
Pa pročitaj, Spira kaže da bi primerom spasio stotine života, Colin da ga treba prozivati, ti kažeš niko nije.

A sve to na ovom blogu.
Njihov turnir njihovo pravo


Jeste, ali hajde ti pokušaj da nađeš logiku.

Imaš osobu koja nema virus, šta dodatno vakcina pomaže da on ne zarazi druge?

Ili imaš vakcinisanu osobu, jel to garancija da neće zaraziti druge?

Previše se dobro uklapa u teoriju o parama kroz vakcinaciju.
Teram ja sebe da to odbacim kao razlog, a ti mi u tome možeš pomoći objašnjavajući mi logiku takve mere, ne pravo, pravo imaju, nije to sporno.

A Đoković, kako god odluči njegova stvar.
Njegov život, njegov posao, neka ga radi kako god misli da treba.
Ako mu je turnir bitan neka ispuni uslov pa neka igra, ako nije ne mora.
Meni ni iz džepa ni u džep.

Spiridon Spiridon 14:37 28.10.2021

Re: ..

ruku nepristojnim bilo kakvu vrstu prozivanja.


Nisam prozivao. Ja sam više sa žaljenjem konstatovao. U ovom sranju koje nas je zadesilo za mene su svi antivakseri isti. Njihove odluke produziće ovu agoniju. Neki ce doprineti tome manje, a neki bogami i više. I to nije lični stav sve dok se tiče i tudjih zivota.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:41 28.10.2021

Re: ..

gvozden1

Drugo, jel neko rekao ovde uopšte šta Novak treba da radi vakciniše se/ne vakciniše se? Nije. Pa ne podmeći onda.

Ejbg sad apač.
Pa pročitaj, Spira kaže da bi primerom spasio stotine života, Colin da ga treba prozivati, ti kažeš niko nije.

A sve to na ovom blogu.
Njihov turnir njihovo pravo


Jeste, ali hajde ti pokušaj da nađeš logiku.

Imaš osobu koja nema virus, šta dodatno vakcina pomaže da on ne zarazi druge?

Ili imaš vakcinisanu osobu, jel to garancija da neće zaraziti druge?

Previše se dobro uklapa u teoriju o parama kroz vakcinaciju.
Teram ja sebe da to odbacim kao razlog, a ti mi u tome možeš pomoći objašnjavajući mi logiku takve mere, ne pravo, pravo imaju, nije to sporno.

A Đoković, kako god odluči njegova stvar.
Njegov život, njegov posao, neka ga radi kako god misli da treba.
Ako mu je turnir bitan neka ispuni uslov pa neka igra, ako nije ne mora.
Meni ni iz džepa ni u džep.




Nije jebigasad Apache nego ja kažem svoje mišljenje (i Spira i Colin svoje) i sad to ako nije poklonjenje Novaku uvek i zauvek, odma izaziva neki revolt.

Mislim, mi sad kao napadamo Novaka a ti ga kao braniš.. Pa nemoj, nema potrebe, snaći će se on i bez tebe.

I posle se TI štrecaš svaki čas rečenicom - a što jel ja ne smem da kažem svoje mišljenje.. kaži bre i pusti druge da kažu, šta đipas odmah na tuđe. (ovo nije pitanje:)

Napisala sam ti na prethodnom da AO ima svoja pravila i neko stručan odlučuje o tome na osnovu vaganja rizika e sad to što su zanemarili tvoju superiornu logiku, too bad po njih


Previše se dobro uklapa u teoriju o parama kroz vakcinaciju.



E ne vala, kod teorija' i zavera' napuštam konverzaciju.


gvozden1 gvozden1 16:03 28.10.2021

Re: ..

kaži bre i pusti druge da kažu, šta đipas odmah na tuđe. (ovo nije pitanje:)

Pa kažem, ali ti to zoveš đipanjem.
Kako da kažem svoje mišljenje, a da se ne zove đipanje?

Ovo jeste pitanje.

Koliko sam mogao, izneo sam ga na pristojan način, a opet đipanje.

Ne branim ja Novaka, sto puta sam rekao da ga i ne pratim bogznakoliko, volim kad čujem da pobeđuje, i to je sve, branim pravo da odlučuje, i napadam diskriminaciju bez ikakve logike.

Tvoja logika, tako su odlučili, ćuti i slušaj, mi nije bliska.

Vidim, ne usuđuješ se da makar pokušaš da razumeš, da makar pokušaš da odbraniš, ili da meni nekom objasniš šta se time dobija.
Sve svodiš na, onaj ko ima moć je tako rekao, tvoje je da slušaš a ne da misliš.

Ok, i ma to se ima pravo.
macak_tosa macak_tosa 16:22 28.10.2021

Re: ..

bene_geserit
Što bi rekao Mile Dodik - aj' ne seri!

Ma bre Čarli, znam da voliš kad te se sete.
Hteo sa da pomenem kategoriju "matoraći koji blenu u omladinke u kratkim suknjicama" pa da jednim udarcem obuhvatim i tebe i Pajića, ali reko Pajić je već uključen u kategoriji suši stado. Pa si dobio kategoriju samo za sebe.
A nije se radilo o vakcinama i virusima već o bilo čemu.

Za omladinke si se zajebao samo tako.
Ja smatram da svako, bilo muško ili žensko, treba da se drži svojih generacija.
Ako mi išta ide na kitonijus, to su matorani (bilo koga pola) koji se kite mladima koji im mogu biti deca i unuci.
Matora gamad!
maksa83 maksa83 17:20 28.10.2021

Re: ..

Ne branim ja Novaka, sto puta sam rekao da ga i ne pratim bogznakoliko, volim kad čujem da pobeđuje, i to je sve, branim pravo da odlučuje, i napadam diskriminaciju bez ikakve logike.

Ja bih se složio sa tobom ovde oko jedne stvari, a to je da Novak nema moralnu obavezu da radi nešto za šta misli da nije u njegovom interesu a za opšte dobro, koliko god bi njegovo javno samobodenje vakcinom donelo vakcinacija (a donelo bi sigurno, deset bilborda sa srpskom ikonom Novakom sa zavrnutim rukavom bi donelo desetine hiljada, ako ne i stotine hiljada vakcinisanih, pošto njega ne vole samo baš naj hard kor drugosrbijanci a oni su već vakcinisani, i Đuka Bizon), isto kao što je pravo Nikole Jokića da se ne polomi na Olimpijadi i rizikuje sopstvenu karijeru zarad nekoliko ljudi sa stomacima koji će preko njegovih leđa par sati svake četiri godine da pokazuju svetu ko su i šta su. Znači pravda za Jokića, pravda za Đokovića.

Niko od njih dvojice ništa ne duguje nikome, njegovo telo, njegov život, njegova karijera, sve je to njegova stvar.

apacherosepeacock apacherosepeacock 17:22 28.10.2021

Re: ..

gvozden1
kaži bre i pusti druge da kažu, šta đipas odmah na tuđe. (ovo nije pitanje:)

Pa kažem, ali ti to zoveš đipanjem.
Kako da kažem svoje mišljenje, a da se ne zove đipanje?

Ovo jeste pitanje.

Koliko sam mogao, izneo sam ga na pristojan način, a opet đipanje.

Ne branim ja Novaka, sto puta sam rekao da ga i ne pratim bogznakoliko, volim kad čujem da pobeđuje, i to je sve, branim pravo da odlučuje, i napadam diskriminaciju bez ikakve logike.

Tvoja logika, tako su odlučili, ćuti i slušaj, mi nije bliska.

Vidim, ne usuđuješ se da makar pokušaš da razumeš, da makar pokušaš da odbraniš, ili da meni nekom objasniš šta se time dobija.
Sve svodiš na, onaj ko ima moć je tako rekao, tvoje je da slušaš a ne da misliš.

Ok, i ma to se ima pravo.


Svoje mišljenje možeš da kažeš bez da konstantno napadaš tuđe, još se dernjaš kako tebe neko ometa. To znaš i sam ali voliš mnogo da se praviš blesav pa gde prođe.

Ja sam svoje mišljenje već rekla i zabole me da ti ponavljam.

Dobro ti je ovo za terapiju kad ovako pohvališ samog sebe svaki čas (ti misliš, ti sumnjaš, ti nepokoran, protiv moćnika, braniš pravo, ti, ti ..), valjda nema drugih da to rade pa moraš sam po blogu.. al davi dalje ovim 1000x ponovljenim tripovima nekog drugog, mene bome nećeš..





freehand freehand 17:27 28.10.2021

Re: ..

Niko od njih dvojice ništa ne duguje nikome, njegovo telo, njegov život, njegova karijera, sve je to njegova stvar.

Isve dok Đoković ne ide okolo i ne hvali se sopstvenim nevakcinisanjem ili ne daj Bože poziva na odbijanje vakcinisanjem - treba ga ostaviti na miru.
gvozden1 gvozden1 17:50 28.10.2021

Re: ..


Niko od njih dvojice ništa ne duguje nikome, njegovo telo, njegov život, njegova karijera, sve je to njegova stvar.

Da je Jokiću bilo ko pretio bilo kakvim sankcijama svakako bi bilo u redu biti protiv tih sankcija.

Čovek odlučio da ne igra za Srbiju i baš nikakve sankcije zbog toga ne snosi.
I ne treba da ih snosi.

To što ga neko zbog toga ne voli, što ga smatra nepatriotom, to nisu sankcije, to je samo mišljenje nekih ljudi.

Đoković odlučio da sam o svom telu odlučuje a sankcije za to nisu baš male, ne daju mu da igra.

Da je neko Jokiću zapretio sankcijama moglo bi da se porede, ovako, dva sasvim različita slučaja, neuporediva.
maksa83 maksa83 17:56 28.10.2021

Re: ..

Da je neko Jokiću zapretio sankcijama moglo bi da se porede, ovako, dva sasvim različita slučaja, neuporediva.

Ti pričaš o tome šta je okej a šta nije sa stanovišta organizatora, a ja o moralnoj obavezi da neko nešto uradi, to su dve različite stvari.

Pravo organizatora je da uvede pravila takva da ostali prisutni ne budu ugroženi. Novak je diskriminisan koliko i svako ko bi da uđe u prevoz bez maske ili neće da se povinuje kovid pravilima koja su negde uvedena, dakle jeste diskriminisan, ali uz pravo da odlučuješ o svome telu dolazi i ta posledica da ćeš neke stvari morati da propustiš. Kada bih hteo ovu tvrdnju da odvrnem na 11 rekao bih da je njegovo pravo ugroženo koliko i pravo nekoga da puši tamo gde je pušenje zabranjeno.
gvozden1 gvozden1 18:00 28.10.2021

Re: ..

još se dernjaš kako tebe neko ometa

Nisam nešto primetio.

Nego, zapazio koji ti izrazi padaju na pamet, dernjati, đipati.

A kako bi bilo da umesto toga pokušaš da opovrgneš ono što pišem, da tvoj stav ne proizilazi iz "rekao moćnik, nije tvoje da misliš, ćuti i slušaj" nego iz nekog razmišljanja.

Ajd probaj, koja je funkcija vakcine na turniru ako ne njemu učestvuju isključivo kovid negativni igrači?

Ok, rekao tako onaj ko ima pravo, a šta ti o tome misliš?

A oko onih izraza, ne boj se, znam ih nekoliko, lako ću se prešaltati na njih, ali evo da sačekam još malo, možda imaš i neke argumente.

gvozden1 gvozden1 18:05 28.10.2021

Re: ..

Kada bih hteo ovu tvrdnju da odvrnem na 11 rekao bih da je njegovo pravo ugroženo koliko i pravo nekoga da puši tamo gde je pušenje zabranjeno.

Pa nije baš.

Na turniru je zabranjeno širiti virus, ako neko nema virus, kako da ga širi?

Šta je onda tu funkcija vakcine?

Ovo, tako rekao gazda, jeste nešto što se mora poštovati, ali hajmo malo o gazdinoj reči.
Ili se gazdina ima samo slušati i ne komentarisati.
maksa83 maksa83 18:10 28.10.2021

Re: ..

Na turniru je zabranjeno širiti virus, ako neko nema virus, kako da ga širi?

Šta je onda tu funkcija vakcine?

Ne bih gubio vreme na to pošto smo o tome već ovde puno pričali.

Vrlo je prosto - hoćeš da uđeš u neku zemlju, moraš da ispoštuješ njihova covid pravila. Nećeš? Ne moraš, idi negde drugde. Zahvaljujući toj politici mi smo ovde dobili prošle godine neku gomilu stranaca nomada koji putuju po svetu i zatekli su se u situaciji da mogu da putuju samo u Srbiju ili Gruziju, i dosta njih je došlo ovde i oduševilo se i Beogradom i Srbijom, lep nusefekat. Ako nećeš da staviš masku u autobusu idi peške ili svojim kolima. Ako nećeš da se vakcinišeš ne možeš da igraš na turniru.

Na svrsishodnost vakcinacije ne bih više trošio vreme.

freehand freehand 18:13 28.10.2021

Re: ..

To što ga neko zbog toga ne voli, što ga smatra nepatriotom, to nisu sankcije, to je samo mišljenje nekih ljudi.

Bože, kakva skromnost...
Nema tu ja pa ja, samo neki pa neki...
gvozden1 gvozden1 18:18 28.10.2021

Re: ..

Vrlo je prosto - hoćeš da uđeš u neku zemlju, moraš da ispoštuješ njihova covid pravila. Nećeš? Ne moraš, idi negde drugde.

Sad pogledah, nije vakcinacija neophodan uslov za ulazak u Australiju.

Ako nije bajato piše ovo

Могућност уласка постоји ако су у питању хуманитарни или довољно убедљиви разлози уз претходно прибављање дозволе од стране надлежних органа. Обавезан је карантин од 14 дана, у за то посебно опредељеним објектима, а трошкове боравка у изолацији сносе сами путници. Обавезан је негативан PCR тест, не старији од 72 сата.


Ne piše vakcina.

maksa83 maksa83 18:26 28.10.2021

Re: ..

Sad pogledah, nije vakcinacija neophodan uslov za ulazak u Australiju.

Pa nije ni maska uslov za ulazak u Srbiju, a ni vakcinacija, ali prvo jeste uslov da uđeš u prevoz ili radnju, a ovo drugo jeste uslov duđeš u kafanu posle 22h.
freehand freehand 18:29 28.10.2021

Re: ..

maksa83
Sad pogledah, nije vakcinacija neophodan uslov za ulazak u Australiju.

Pa nije ni maska uslov za ulazak u Srbiju, a ni vakcinacija, ali prvo jeste uslov da uđeš u prevoz ili radnju, a ovo drugo jeste uslov duđeš u kafanu posle 22h.

Imam i ja jedno pitanje, da ne guglam: da li je vakcinacija obavezna za AO?
Poslednje što sam čuo, prekjuče otprilike, bilo je da vakcinacija neće biti obavezna ali da će nevakcinisani morati da provedu dve nedelje u karantinu pre samog turnira.
maksa83 maksa83 18:33 28.10.2021

Re: ..

Imam i ja jedno pitanje, da ne guglam: da li je vakcinacija obavezna za AO?
Poslednje što sam čuo, prekjuče otprilike, bilo je da vakcinacija neće biti obavezna ali da će nevakcinisani morati da provedu dve nedelje u karantinu pre samog turnira.

Onda ako je tako nikakav problem, Novak samo treba da odsedi 2 nedelje u karantinu. Osim ako se ne ispostavi da baš samo od njega traže da bude vakcinisan, onda je to neka veća pizdarija.
gvozden1 gvozden1 18:33 28.10.2021

Re: ..


Pa nije ni maska uslov za ulazak u Srbiju, a ni vakcinacija, ali prvo jeste uslov da uđeš u prevoz ili radnju, a ovo drugo jeste uslov duđeš u kafanu posle 22h.

Hajd da se uozbiljimo, valjda nije neophodno da citiramo šta je ko rekao, sećamo se, a ako smo ozbiljni nećemo poricati.
Dakle, rekao si da u neku zemlju ulazi po njihovom pravilima, ili biraj drugu.

U Australiju se može i bez vakcine, a na turnir ne može.

I to pitam, koja je funkcija obaveze da igrači budu vakcinisani kad se podrazumeva (i proverava) da su negativni?

Ne funkcija vakcine kao takve, nego šta se obavezom da igrači budu vakcinisani dobija.

To, e ja baš tako hoću, se ne broji.
maksa83 maksa83 18:38 28.10.2021

Re: ..

Dakle, rekao si da u neku zemlju ulazi po njihovom pravilima, ili biraj drugu.

Ja samo to naveo kao primer nekog entiteta koje je uvelo neka pravila, a naveo sam i druge primere. Zemlja, kafana, radnja, turnir, cirkus, štagod.

Ne funkcija vakcine kao takve, nego šta se obavezom da igrači budu vakcinisani dobija.

Umanjuje se verovatnoća da će iako budu negativni ipak biti zaraženi, pošto je brzi antigenski test go k. od testa, a PCR test nije 100% pouzdan. Možeš npr. biti zaražen juče/prekjuče i biti PCR negativan, a sutra prekosutra za nedelju dana uveliko seješ virus. Da, seješ ga više nego neko vakcinisan, i o tome smo pričali.
gvozden1 gvozden1 18:49 28.10.2021

Re: ..


Umanjuje se verovatnoća da će iako budu negativni ipak biti zaraženi, pošto je brzi antigenski test go k. od testa, a PCR test nije 100% pouzdan. Možeš npr. biti zaražen juče/prekjuče i biti PCR negativan, a sutra prekosutra za nedelju dana uveliko seješ virus. Da, seješ ga više nego neko vakcinisan, i o tome smo pričali

Klimavo, jel da? :)
Ne verujem da ne primećuješ i sam.

Nategnuto do zla boga.
Aj hajd.

Promaši test, pa onda ta tanana razlika između potencijalna za setvu jednih i drugih, i onda nategnemo "razuman" razlog da sprečimo nekoga ko baš i nije Gvozden1.

Ali

Opet proguglah, vidim nije to baš definitivno, to gura neki premijer ali nije definitivno, ima i opoziciju, one koji pozivaju na zdrav razum



„Ovde treba da koristimo zdrav razum. Ako možemo da dovedemo igrače, a posebno najbolje igrače na svetu i oni mogu da izdrže dvonedeljni karantin, čini mi se da je to predlog zdravog razuma“, rekao je Tihan za australijske medije.

Najbolji teniser sveta napada istoriju, 21. Grend slem i jubilarnu 10. titulu Australijan opena.

„Novak Đoković je temelj Australijan opena i jedan od najboljih igrača koji je ikada igrao na ovom turniru. Bila bi šteta da ne nađemo način, posebno ako je bio spreman da odradi dve nedelje karantina, da dođe i odbrani izvanredan rekord koji ima na Australijan openu. Neverovatno je važno da se vakcinišete, ali ono što treba da uradimo je da koristimo zdrav razum. Ako postoji dvonedeljni karantin i igrači su bezbedni, to znači da možemo da održimo turnir kako dolikuje“, naveo je Tihan.
freehand freehand 18:56 28.10.2021

Re: ..

maksa83
Imam i ja jedno pitanje, da ne guglam: da li je vakcinacija obavezna za AO?
Poslednje što sam čuo, prekjuče otprilike, bilo je da vakcinacija neće biti obavezna ali da će nevakcinisani morati da provedu dve nedelje u karantinu pre samog turnira.

Onda ako je tako nikakav problem, Novak samo treba da odsedi 2 nedelje u karantinu. Osim ako se ne ispostavi da baš samo od njega traže da bude vakcinisan, onda je to neka veća pizdarija.

Pa to kažem, izgleda da to jojš nije definitivno iako se ovde obaveznom vakcinacijom barata kao nepobitnom činjenicom.

Ako bi vakcinacija ztaista bila obavezna ond atu nema šta da se raspravlja. Hoćeš da igraš - boca, nećeš bocu - idi da se kupaš. A da li je mera vakcinacije kao obaveze u redu potpuno je irelevantno i služi dokonima da tupe zube.

P.S. Inače, da uđeš u Australiju treba ti pasoš i viza, a za turnir moraš i neke kvalifikacije da igraš, mimo svega ostalog. Teniski pederi, pazi šta ti kažem. Gaze ljucka prava srbskog domaćina.

maksa83 maksa83 19:04 28.10.2021

Re: ..

P.S. Inače, da uđeš u Australiju treba ti pasoš i viza, a za turnir moraš i neke kvalifikacije da igraš, mimo svega ostalog. Teniski pederi, pazi šta ti kažem. Gaze ljucka prava srbskog domaćina.

Ma znam to, ja sam odmah odustao kad sam to čuo i baš sam se iznervirao. Ako neće da im ja igram tamo važi, uspeli ste, eto vam turnir jebo vas turnir. Od potomaka engleskih kriminalaca doduše bolje nisam očekivao.


freehand freehand 19:11 28.10.2021

Re: ..

maksa83
P.S. Inače, da uđeš u Australiju treba ti pasoš i viza, a za turnir moraš i neke kvalifikacije da igraš, mimo svega ostalog. Teniski pederi, pazi šta ti kažem. Gaze ljucka prava srbskog domaćina.

Ma znam to, ja sam odmah odustao kad sam to čuo i baš sam se iznervirao. Ako neće da im ja igram tamo važi, uspeli ste, eto vam turnir jebo vas turnir. Od potomaka engleskih kriminalaca doduše bolje nisam očekivao.



Ama džu ke le. Džukele. Pa da se ne bi videlo bašđ iz aviona to kao važi za sve, kao ne znamo mi zašto su oni to uveli trt Milojka.
A zamisli kako bi kidao mešoviti dubl Frihend - Novković da nisu stavili te veštačke barijere?!
Ne stvarno, Novković sa onom suknjicom - e TO bi bio prizor!
vcucko vcucko 20:00 28.10.2021

Re: ..

freehand

maksa83

Onda ako je tako nikakav problem, Novak samo treba da odsedi 2 nedelje u karantinu.

Pa to kažem, izgleda da to jojš nije definitivno iako se ovde obaveznom vakcinacijom barata kao nepobitnom činjenicom.

A jel' vi to ozbiljno?

Čuj samo da odsedi dve nedelje u karantinu. Pa ne ide on tamo u šoping, nego na dvonedeljni vrhunski sportski napor.
OK, znam da njemu (njegovom timu) nije problem da se iznajmi najbolji smeštajno - sportski centar na mesec dana, da se tamo priprema, boravi i ne mrda. Ali uvek može da iskrsne nešto nepredviđeno i šta onda? Sem toga, koji su zapravo uslovi karantina, može li to uopšte tako po pravilima karantina u državi Viktorija, verovatno niko čitao nije, nisam ni ja, ali ništa i ne tvrdim.

Kako god, sve i da se tako nešto uspešno organizuje, cela situacija bi bila previše psycho, evo na neviđeno da nema šanse da bi pod tim uslovima uzeo turnir.
Ribozom Ribozom 21:52 28.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

mirelarado
Vakcina je važnija od virusa, izgleda.




Možda u Australiji, u Srbiji nije, Huči. U Srbiji se sve radi na rados' i u koris' virusa. Uživamo u posledicama. Ako izuzmemo ovu kafansku zajebanciju posle 22h, niko ti apsolutno ničim ne ugrožava ličnu slobodu. Zato smo dušu dali za akademske rasprave i teorije o imunitetu, dok big pharma trlja ruke jer joj punimo kasu obilatom kupovinom preskupih suplemenata, vitaminskih kompleksa, potrošnjom aspirina, antibiotika i Pavlovićeve masti i ko zna čega sve, o čemu ti i ja ništa ne znamo. Milina jedna.


Mislim da sam od nekog iz srpskog vrha cuo pre 1-2 nedelje, da ce biti bolja situacija u Srbiji za 1-2 nedelje. Ili predsednik ili premijerka. Moja muka sto obracam paznju sta pricaju, a ne ko normalan svet da promenim kanal.
mirelarado mirelarado 21:56 28.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Ribozom
mirelarado
Vakcina je važnija od virusa, izgleda.




Možda u Australiji, u Srbiji nije, Huči. U Srbiji se sve radi na rados' i u koris' virusa. Uživamo u posledicama. Ako izuzmemo ovu kafansku zajebanciju posle 22h, niko ti apsolutno ničim ne ugrožava ličnu slobodu. Zato smo dušu dali za akademske rasprave i teorije o imunitetu, dok big pharma trlja ruke jer joj punimo kasu obilatom kupovinom preskupih suplemenata, vitaminskih kompleksa, potrošnjom aspirina, antibiotika i Pavlovićeve masti i ko zna čega sve, o čemu ti i ja ništa ne znamo. Milina jedna.


Mislim da sam od nekog iz srpskog vrha cuo pre 1-2 nedelje, da ce biti bolja situacija u Srbiji za 1-2 nedelje. Ili predsednik ili premijerka. Moja muka sto obracam paznju sta pricaju, a ne ko normalan svet da promenim kanal.


PreCednik je to izvalio, a ne možeš ga izbeći jer njegove svakodnevne monodrame su na svim kanalima.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:06 28.10.2021

Re: ..

A jel' vi to ozbiljno?

Čuj samo da odsedi dve nedelje u karantinu. Pa ne ide on tamo u šoping, nego na dvonedeljni vrhunski sportski napor.
OK, znam da njemu (njegovom timu) nije problem da se iznajmi najbolji smeštajno - sportski centar na mesec dana, da se tamo priprema, boravi i ne mrda. Ali uvek može da iskrsne nešto nepredviđeno i šta onda? Sem toga, koji su zapravo uslovi karantina, može li to uopšte tako po pravilima karantina u državi Viktorija, verovatno niko čitao nije, nisam ni ja, ali ništa i ne tvrdim.

Kako god, sve i da se tako nešto uspešno organizuje, cela situacija bi bila previše psycho, evo na neviđeno da nema šanse da bi pod tim uslovima uzeo turnir


Ne pratim ovo o AO i Djokovicu ali ne iznenadjuju me te stroge mere koje se pominju. Australija ima jedan od najstrozijih anticovid-rezima pa je tesko ocekivati da ce taj rezim olabaviti u ovom slucaju. Naprotiv.
Hansel Hansel 23:06 30.10.2021

Re: ..

alselone
Znaš šta još, mogla bi malo i medicinska industrija da stavi prst na čelo pa se zapita zašto je ovakvo stanje u svetu, jer nije da nisu doprineli.

Godinama:
- tretiraju ljude kao stoku
- prodaju lekove i prave procedure lečenja, koji leče posledice umesto uzroka i od ljude prave večne konzumente njihovih proizvoda
- generišu veštačke krize i manjkove lekova da bi povećali cene
- poskupljuju usluge do nivoa da je to sada već sprdnja
- opoidska pandemija
- izmišljaju bolesti i smanjuju "normalne" opsege nalaza da bi svi u nekom pogledu bili bolesni

I tako dalje i tako dalje.

Ljudi nisu slepi, vide kolika je to postala zajebancija, tako da mene uopšte ne čudi što neko kaže "ma pušite ga idem da stavim beli luk u čašu vode i tako ću se izlečiti a vama neću dolaziti pa makar crko".

Свака част!
Hansel Hansel 23:15 30.10.2021

Re: ..

Novak

А, је л' неко размишља о томе да је он имао ковид (ако је то била истина)? Није чак у питању он као он, него има ли смисла и потребе да се вакцинишу они који су прележали? Наравно, и овде се писало да има случајева и природног заражавања и вакцинације и поновне инфекције (и моја колегиница је нпр. једна од таквих екстрема)... и ово моје питање није само контрапитање за Новака конкретно. Да ли имамо озбиљну анализу шта-како-зашто код људи који су прележали?
Hansel Hansel 23:18 30.10.2021

Re: Tako ti je mala moja...

mirelarado
PreCednik je to izvalio, a ne možeš ga izbeći jer njegove svakodnevne monodrame su na svim kanalima.


pnbb pnbb 18:15 01.11.2021

Re: ..

začepljen mi bio nos da nisam mogao da spavam. I kupim kapi.

ben dzonson, '84?


zaharaga zaharaga 23:51 01.11.2021

Re: Tako ti je mala moja...

Colin_bgd
Spiridon
Koji tebe najveći zanima?


Pitanje je bilo i koliko života bi spasio? Hipotetičko, priznajem.

Najvece svetske kompanije placaju najvecim svetskim sportskim zvezdama (u koje Dzokovic nepobitno spada) desetine miliona zelenih novcanica da se 30 sekundi pojave u njihovim gacama znajuci da ce sutradan desetine miliona ovaca pohrliti da kupi te iste gace SAMO ZATO sto ih je Dzokovic provrteo na ekranu dok su kuvali kafu u pauzi Zadruge, Dinastije, Kardasijanki...

Iz istih, nedokucivih, razloga milionski auditorijum se odlucuje za ili protiv vakcine SAMO ZATO sto neko kao Dzokovic ispod svog staklenog zvona prdne za ili protiv iste.

Prozivati bilo kog "selebritija", ukljucujuci i Dzokovica, zbog svojih antivakserskih stavova nije ruzno, glupo, jadno, nisko i perfidno, vec je to gradjanska duznost.

Kad imas moc da dignes ruke a puk da te sledi (irelevantno je da li si birao tu situaciju za sebe ili ne), pravo na "privatni izbor" o velikoj vecini stvari mozes da obesis macku o rep...




Dzokovic je, mozebiti svestan da nije ni epidemiolog ni imunolog, pa da treba da propisuje terapiju. Pogotovu da ne treba da propisuje terapiju neispitanim preparatom.
Ribozom Ribozom 20:45 27.10.2021

mrzi me

Eugyppius objašnjava da je to zbog pojave zvane Original Antigenic Sin - pojave gde je rad imunog sistema, kada je neki pathogen što mutira u pitanju, moderiran prvom varijantom tog patogena kojoj smo bili ozbiljnije izloženi, u symptomatic maniru ili ne.

Ta prva antitela nikad ne nestanu potpuno i munjevito reaguju i na mutirani virus. Što su nove mutacije sve dalje od varijante virusa na koju je ova imunost stečena utoliko su antitela sve neefikasnija, ali zato podrivaju učenje naïve B cells (ćelije imunog Sistema što uče kako da proizvode antitela za novi pathogen).


To sto Eugyppios senzacionalisticki ukazuje nije nista novo. Upravo se rade istrazivanja, i koliko sam video (ukucao na googlu 'Original Antigen Sin Covid 19') i procitao zakljucka na kraju radova, da jos nije pronadjena veza izmedju OAS i neefektivnosti vakcina. (a ti proveri posto mi engleski nije sjajan, kao ni znanje iz imunologije)

https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0256482
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2772613421000068
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04785144



Milan Novković Milan Novković 21:12 27.10.2021

Re: mrzi me

Ribozom
Eugyppius objašnjava da je to zbog pojave zvane Original Antigenic Sin - pojave gde je rad imunog sistema, kada je neki pathogen što mutira u pitanju, moderiran prvom varijantom tog patogena kojoj smo bili ozbiljnije izloženi, u symptomatic maniru ili ne.

Ta prva antitela nikad ne nestanu potpuno i munjevito reaguju i na mutirani virus. Što su nove mutacije sve dalje od varijante virusa na koju je ova imunost stečena utoliko su antitela sve neefikasnija, ali zato podrivaju učenje naïve B cells (ćelije imunog Sistema što uče kako da proizvode antitela za novi pathogen).


To sto Eugyppios senzacionalisticki ukazuje nije nista novo. Upravo se rade istrazivanja, i koliko sam video (ukucao na googlu 'Original Antigen Sin Covid 19') i procitao zakljucka na kraju radova, da jos nije pronadjena veza izmedju OAS i neefektivnosti vakcina. (a ti proveri posto mi engleski nije sjajan, kao ni znanje iz imunologije)

https://journals.plos.org/plosone/article?id=10.1371/journal.pone.0256482
https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S2772613421000068
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT04785144


Nije ništa senzacionalistično - to i ja znam kao "teoriju" (koliko to amater može znati) od pre mnogo godina pre Covida.

On je, uopšte, napisao blog zbog onog bar-chart grafikona.

Poslednjem radu šo si stavio apriori ne verujem pa nisam pročitao. Prvi jesam, drugom samo delove.

U prvom se radi o SARS-CoV-1 virusu, ne ovom sad. Ajd, slično, i slažem se sa njima. Bilo bi lepo da su deca imuna na to - ovde u Uk se problem pojavljuje u starijima od 30 godina za sada - i ta promena u podacima se opasno menja ka levo - mislim da je Eugyppios i o tome pisao pre, poredio razne izveštaje - to bi mogao ko hoće sa UK gov sajtova ali zahteva vreme.

Evo, ako si čovek iz struke kaži, u ime tumačenja negativne efikasnosti za starije od 30 godina: ako nije ADE, i ako nije OAS šta je ostalo od opcija što se tiče mogućih objašnjenja?
Ribozom Ribozom 21:42 27.10.2021

Re: mrzi me

Evo, ako si čovek iz struke kaži, u ime tumačenja negativne efikasnosti za starije od 30 godina: ako nije ADE, i ako nije OAS šta je ostalo od opcija što se tiče mogućih objašnjenja?


Ja verujem da su vakcine efikasne, ali i da se vakcinisanjem nije zavrsila prica. Kod nas je doslo do naglog otvaranja i juce smo imali preko 1000 zarazenih i 5 umrlih.
Sta je razlog, ne smem da nagadjam.



pecaros pecaros 23:19 27.10.2021

Re: mrzi me

Milan Novković

Evo, ako si čovek iz struke kaži, u ime tumačenja negativne efikasnosti za starije od 30 godina: ako nije ADE, i ako nije OAS šta je ostalo od opcija što se tiče mogućih objašnjenja?


Ama, ne mogu se grafikoni čitati tako bukvalno. Jednostavno, nije tačno da osobe između 40-50 godina imaju dva puta veće šanse da se razbole ako su vakcinisani. Evo tog dijagrama:



Pretpostavimo da je struktura stanovništva takva da je od njih 100000 u pomenutoj grupi njih 9000. Pošto je procenat potpuno vakcinisanih u VB negde oko 70%, a najviše nevakcinisanih je među mladima, realno je očekivati da je odnos vakcinisanih prema nevakcinisanim, u ovoj starosnoj grupi, barem 5:1. Verovatno je odnos još i više u korist vakcinisanih. Tek, dijagram bez tog podatka, očigledno, nije potpun i služi da unese zabunu.

Što bi, dakle, značilo da imamo 1500 nevakcinisanih i 7500 vakcinisanih.

Pošto imamo oko 750 obolevanja među nevakcinisanima, znači da se razbolelo 50% od svih.

Među vakcinisanima imamo oko 1500 obolelih, što je 20% od svih.

Samo ovako se može tumačiti ovaj dijagram, ako nema uz njega neko dodatno objašnjenje. Pet puta manje obolelih među vakcinisanima iz dotične starosne grupe..

EDIT: Dobro, de... nije pet puta manje, nego dva i po puta. Ali je sve ovo tek nagađanje izvučeno iz grafikona koji ne znači ništa.


bene_geserit bene_geserit 02:05 28.10.2021

Re: mrzi me

Pretpostavimo da je struktura stanovništva takva da je od njih 100000 u pomenutoj grupi njih 9000. Pošto je procenat potpuno vakcinisanih u VB negde oko 70%, a najviše nevakcinisanih je među mladima, realno je očekivati da je odnos vakcinisanih prema nevakcinisanim, u ovoj starosnoj grupi, barem 5:1. Verovatno je odnos još i više u korist vakcinisanih. Tek, dijagram bez tog podatka, očigledno, nije potpun i služi da unese zabunu.

Što bi, dakle, značilo da imamo 1500 nevakcinisanih i 7500 vakcinisanih.
Pošto imamo oko 750 obolevanja među nevakcinisanima, znači da se razbolelo 50% od svih.
Među vakcinisanima imamo oko 1500 obolelih, što je 20% od svih.
Samo ovako se može tumačiti ovaj dijagram, ako nema uz njega neko dodatno objašnjenje.

Ti tumačiš diagrame kao u onom crtanom "P.E.T.R.O.L, al su čudno napisali voda" ?
Zezam se, moguće da si u pravu, ali "rate per 100,000" bi trebalo da znači 100,000 nevakcinisanih i 100,000 vakcinisanih odvojeno, kad već imaju odvojene rates, a ne ukupno od 100,000 ljudi pošto onda rate podaci gube svaki smisao (tj. ne znače ništa dok ne znaš i postotak vakcinisanih).
pecaros pecaros 11:17 28.10.2021

Re: mrzi me

bene_geserit
ali "rate per 100,000" bi trebalo da znači 100,000 nevakcinisanih i 100,000 vakcinisanih odvojeno, kad već imaju odvojene rates, a ne ukupno od 100,000 ljudi pošto onda rate podaci gube svaki smisao (tj. ne znače ništa dok ne znaš i postotak vakcinisanih).


Upravo je to ono što sam i ja rekao - podaci gube svaki smisao ako je u pitanju 100000 ljudi, a grafikon može 'ladno i tako da se posmatra.

Ali, u pravu si - ovde se mislilo na odvojenih po 100000 ljudi. U svakom slučaju, našao sam izvor ovih podataka i grafikona, ni tamo nije naveden postupak izračunavanja. Jedino što odatle vredi citirati je sledeće:

"** Interpretation of the case rates in vaccinated and unvaccinated population is particularly susceptible to changes in denominators and should be interpreted with extra caution.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana