Društvo

Dan

natasa_tasic_10 RSS / 14.10.2021. u 22:40

Danas sam zanemela kada sam cula da je preminuo Marko Zivić.

Sve sam se nadala izguraće, mlad je, ali me je ta vest potpuno zaledila. Prošle nedelje Neša, danas Marko.

Ja se, evo,  javno priznajem plašim da uđem u autobus, samoposlugu, da odem na posao zato što ima ljudi koji negiraju kovid.

Ti isti idu po raznim vračarama, energetskim tarapeutima i traže način da ih on zaobiđe, dok gledaju YouTube klipove i obrazuju se učenjem medicine kroz teorije zavere.

Volim i ja SF, ali ne u realnom životu gde postoji ova bolest.

Ako pogledamo unazad i pre su postojale razne zarazne bolesti kroz vekove i bilo je onih koji su se trudili da ih izleče, a bilo je i šarlatana koji su prodavali na trgovima šećernu vodicu kao magični lek za sve.

Danas sam zanemela i sutra kada budem trebala da pevam, evo javno priznajem plašim se, jer ne postoji način da se potpuno zaštitiš, a život treba i mora da ide dalje.

Danas sam zanemela jer ova bolest ne bira, a odlučila je da povede najbolje sa sobom.

Šećerna vodica na internet trgovinama postala je unosan biznis.

Marko počivaj u miru.

 



Komentari (1173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 07:50 19.10.2021

Re: Omega

Meni je to baš lepa laloška reč, onako otegnuto kad se kaže, nekako ti milo da čuješ.

Nema laloških reči u Bačkoj, sem ukradenih.
zilikaka zilikaka 08:13 19.10.2021

Re: Omega

Istina. A i Pajić se autovao da je Bačvan. Ja ga držala za našeg al tačno se videlo da (mu) nešto fali. Sad je sve jasno.
Milan Novković Milan Novković 09:27 19.10.2021

Re: Omega

alselone
Početna cena 3500$ pa do preko 6000$. Uz standardno Apple drpanje para ako hoćeš više rama ili veći disk.


Početna cena 2000 za 14 inca mode i 2500 za 16 inca model. Sasvim u redu cena za novi latop 1500 evra i 2000 evra. Pogleda 17 inca modele sa i9 kod Lenovo ili Dell.

6000 kosta sa 64 giga rama i 8 tera SSD. Brate ajde mi nadji drugi laptop koji ima te performanse i pogledaj koliko kosta.

Stvar je u tome da APple ne pravi jeftine uredjaje nego kvalitetne i sa naprednim performansama i kada pogledas konkurenciju cesto ces dobiti i vecu cenu.

Kada sam kupovao racunar pre mesec dana, Lenovo istih performansi je bio skuplji. Dobio sam mnogo vise za iste pare kod Applea.


Mladež

Kako to starac Miško radi (moram, šta će mi danas-sutra unuk Luka reći o dedi

Nači case study: Alienwhare laptop, 2xCPU, 32GB, SSD, aint kiddin CUDA, aj 4-5 kg. 15", ... i projekat u 3 dela na njemu - nekoliko hiljada Java klasa, nekoliko miliona linija C++, 4 Oracle baze - promenim nešto pritisnem dugme, ume da traje 30-60 sekundi, kažem daj da vidim blog, ostanem 5 minuta dok, ovako, n napišem komentar-dva, i vratim se na dve - cool.

Ali, net bandwidth je postao omnipresent, i kaže unuk ajmo na thin (dev) client konfiguraciju (više od 50% aplikacija nam je thick client - mora tako).

Nači workstation, pričao sam: kvdrilion cores, freon hlađeno procesiranje, 5xSSD - bitno - oni fajlovi koji često potežem idu na 2xSSD stripe-set zbog dupliranje brzine, ostatak RAID5 za bulk podataka, 32GB, 7-8 TFLOPS CUDA, i za grafiku i CUDA programe, 2x24" monitori - flat one je i TV tuner, pa 3D, zakrivljeni nije.

Kad sad pritisnim return evo ga nazad za 0.5-2 sekunde .... jedini hendikep mi je što manje blogujem

A kad idem negde, onda ovaj stari SONY, pickolo, 900 grama, HD, Office, naravno, i sve od Adobij - a na kućnu mrcinu, kad zatreba, se kačim preko AnyDesk, u dev modu jedva da primetim razliku u grafici sa većine lokacija ...

... gleda Luke the Skywalker i ... sa odobravanjem klima glavom
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:45 19.10.2021

Re: Omega

U rečniku matice srpske paradajz je germanizam a pravilo je ili rajčica ili crveni patlidžan.


Austrijanizam tacnije receno. To ce slabo ko u Nemackoj razumeti. A patlidzan je turcizam odnosno persijanizam (primetiti slicnost u izgovoru izmedju batencan i anglikanizovanog francuskog aubergine) i rajcica prevod tako da nije jasno sto su odlucili da je ovo drugo pravilnije.

A krompir je zato pravi germanizam. Od Grumbier - nema veze sa pivom nego je od Grundbirne sto je kruska iz zemlje. Drugi naziv je Erdäpfel sto je jabuka iz zemlje. Kod nas je naziv Grumbier dosao sa Dunavskim Svabama. Hercegovci to zovu krtolom. A Turci imaju odlicno jelo Kumpir.



predatortz predatortz 09:51 19.10.2021

Re: Omega

kad zatreba, se kačim preko AnyDesk


Do ovog podatka sam bio impresioniran.
freehand freehand 09:52 19.10.2021

Re: Omega

A krompir je zato pravi germanizam. Od Grumbier - nema veze sa pivom nego je od Grundbirne sto je kruska iz zemlje. Drugi naziv je Erdäpfel sto je jabuka iz zemlje. Kod nas je naziv Grumbier dosao sa Dunavskim Svabama. Hercegovci to zovu krtolom. A Turci imaju odlicno jelo Kumpir.

A kartofel je, Danice - šta?
Milan Novković Milan Novković 10:10 19.10.2021

Re: Omega

predatortz
kad zatreba, se kačim preko AnyDesk


Do ovog podatka sam bio impresioniran.

Da pojasnim

Lako mi je sa dve moje lokacije izvan kuće, 3 u stvari, na nima imamo od 60 Mbits - 1Gbits internet, pa mi i VPNs pa RDC rade posao.

Ostalo, 0-5% situacija, ne znam šta će da me strefi.

I probao sam svašta, do ovog trenutka umesto AnyDesk je na mašini bio TeamViewer - AnyDesk je meni bolji, manje overall, pa posebno visual latencies.

Google sranje samo ostavio kao backup koji mi verovatno neće nikad biti potreban, ostalima sam već zaboravio ime
maksa83 maksa83 10:16 19.10.2021

Re: Omega

Početna cena 3500$ pa do preko 6000$.

Bulšit, početna cena je za ove M1Pro je $1999.

Prosečan čovek kad kupuje laptop daje manje od 1000$

MacBook Air M1 je ispod $900.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:17 19.10.2021

Re: Omega

A kartofel je, Danice - šta?


Nije ni to nezanimljivo. Pre nego sto su sa francuskog preveli ono jabuka iz zemlje govornici nemackog su od italijanskog tartufolo napravili Kartoffel. Kada je stigao u Evropu Italijanima je krompir ocigledno bio najslicniji tartufima a Francuzima jabukama.

Ne znam odakle je ono krtola. Mozda ima veze sa karotama kao korenjem.

A kad smo kod korenja ono sarg- u sargarepi je od madjarskog sárga = zuto. Ali to ovdasnji Banacani i Bacvani verovatno vec znaju.
freehand freehand 10:21 19.10.2021

Re: Omega

A kad smo kod korenja ono sarg- u sargarepi je od madjarskog sárga = zuto. Ali to ovdasnji Banacani i Bacvani verovatno vec znaju.

Odi meni šargo tica
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:22 19.10.2021

Re: Omega

Da ne bude da smo mi samo pozajmljivali. Madjari su od nas uzeli papriku (od papar) a onda dalje i jos poneko.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:25 19.10.2021

Re: Omega

Odi meni šargo tica


E ja to ne znam. Kako ide dalje?
freehand freehand 10:28 19.10.2021

Re: Omega

Neues aus der Nachbarschaft
Odi meni šargo tica


E ja to ne znam. Kako ide dalje?

Ne znam ni ja, ostalo mi je ko zna otkad i ko zna odakle. Kao ono
idem Dunav šetam kej,
vidim jedan čovek daviš!
Pitam - daviš?
Nem, plivam leđa!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:33 19.10.2021

Re: Omega

Ne znam ni ja, ostalo mi je ko zna otkad i ko zna odakle. Kao ono
idem Dunav šetam kej,
vidim jedan čovek daviš!
Pitam - daviš?
Nem, plivam leđa!


Ovo je vec politicki skec sa Orbanom i Vucicem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:36 19.10.2021

Re: Omega

Madjari su od nas uzeli papriku (od papar) a onda dalje i jos poneko.


Svi. Svuda je paprika=paprika samo su je Šveđani digli na viši nivo pa su počeli ženskoj deci da daju ime Paprika..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:45 19.10.2021

Re: Omega

Svi. Svuda je paprika=paprika samo su je Šveđani digli na viši nivo pa su počeli ženskoj deci da daju ime Paprika..



Min lilla söta Paprika, buci, buci. Dobro, lici malo na Barbika. Rekao sam malo.
zilikaka zilikaka 10:57 19.10.2021

Re: Omega

Da ne bude da smo mi samo pozajmljivali. Madjari su od nas uzeli papriku

I mačku. Ili su to uzeli od Slivaka, ko i čardaš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:10 19.10.2021

Re: Omega

I mačku. Ili su to uzeli od Slivaka, ko i čardaš.


čardaš od Slovaka isto? Koliko ja znam to su isto od nas pozajmili od čardaka. Doduse mi smo ranije preko Turaka to opet uzeli iz persijskog u znacenju krcme, pajzla, birtije = prostorija sa cetiri luka. čar je 4 na farsiju.
zilikaka zilikaka 11:28 19.10.2021

Re: Omega

Koliko ja znam to su isto od nas pozajmili od čardaka. Doduse mi smo ranije preko Turaka to opet uzeli iz persijskog u znacenju krcme, pajzla, birtije = prostorija sa cetiri luka. čar je 4 na farsiju.

Pa možda ima smisla ovo poslednje jer se stvarno igra 4-4 u svaku stranu.
Ja koliko znam i igra i ritam i naziv potiču od Slivaka. Mi takve igre u parovima nismo imali. Kod nas je kao kod mnogih južno i dalje forma hvatanja u kolo.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:34 19.10.2021

Re: Omega

Pa možda ima smisla ovo poslednje jer se stvarno igra 4-4 u svaku stranu.
Ja koliko znam i igra i ritam i naziv potiču od Slivaka. Mi takve igre u parovima nismo imali. Kod nas je kao kod mnogih južno i dalje forma hvatanja u kolo.



Po ovom tumacenju koje ja znam nema mnogo veze sa brojem 4 nego sa cardakom kao kafanom odnosno mestom gde se to izvodilo. Ali i ovo tvoje ima smisla. Moze biti i da su naziv pozajmili od nas, formu od Slivaka a muzicko-scenski sadrzaj su sami suplajovali.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:37 19.10.2021

Re: Omega

čar je 4 na farsiju.


..a dak je na holandskom = krov (slučajnost, nego se baš lepo uklopilo 4+krov)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:52 19.10.2021

Re: Omega

..a dak je na holandskom = krov (slučajnost, nego se baš lepo uklopilo 4+krov)



To je to! Nije slucajnost posto su i holandski i farsi indoevropski jezici*. Dach na nemackom a toga kao pokrov na latinskom (pozajmili od Germana).

A sto se uzimanja-davanja tice. Madjari od nas pozajme pozajmljeni čardak i pretvore ga u čardu. Onda mi od Madjara pozajmimo nazad čardu. Pa se onda vodi da imamo i turcizam i hungarizam.

*Evo ove reci ces prepoznati iako nikada nisi ucila farsi a nisu ni turcizmi (osim ovog prvog doduse): pedar, mādar, barādar, dochtar.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:12 19.10.2021

Re: Omega

Neues aus der Nachbarschaft
..a dak je na holandskom = krov (slučajnost, nego se baš lepo uklopilo 4+krov)



To je to! Nije slucajnost posto su i holandski i farsi indoevropski jezici*. Dach na nemackom a toga kao pokrov na latinskom (pozajmili od Germana).

A sto se uzimanja-davanja tice. Madjari od nas pozajme pozajmljeni čardak i pretvore ga u čardu. Onda mi od Madjara pozajmimo nazad čardu. Pa se onda vodi da imamo i turcizam i hungarizam.

*Evo ove reci ces prepoznati iako nikada nisi ucila farsi a nisu ni turcizmi (osim ovog prvog doduse): pedar, mādar, barādar, dochtar.


Aaaa, a još sam tražila poreklo reči dak i nisam povezala pa rekoh - mora da je slučajnost u pitanju.. ok.

Svojevremeno sam sedela u društvu 2 poznanice, jedna Turkinja druga Iranka i baš smo lovile tu relaciju farsi-turski-srpski.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:30 19.10.2021

Re: Omega

Aaaa, a još sam tražila poreklo reči dak i nisam povezala pa rekoh - mora da je slučajnost u pitanju.. ok.

Svojevremeno sam sedela u društvu 2 poznanice, jedna Turkinja druga Iranka i baš smo lovile tu relaciju farsi-turski-srpski.


Ali si zato odlicno locirala ovaj -dak iz cardaka. Cesto je tesko uhvatiti te veze zbog razlika u sistemima pisanja i izgovorima. Pa je tesko recimo doci od toga do Dach ali od toga, preko tak, dak malo lakse.
apacherosepeacock apacherosepeacock 13:01 19.10.2021

Re: Omega

Neues aus der Nachbarschaft
Aaaa, a još sam tražila poreklo reči dak i nisam povezala pa rekoh - mora da je slučajnost u pitanju.. ok.

Svojevremeno sam sedela u društvu 2 poznanice, jedna Turkinja druga Iranka i baš smo lovile tu relaciju farsi-turski-srpski.


Ali si zato odlicno locirala ovaj -dak iz cardaka. Cesto je tesko uhvatiti te veze zbog razlika u sistemima pisanja i izgovorima. Pa je tesko recimo doci od toga do Dach ali od toga, preko tak, dak malo lakse.



Ne bih ja povezala ni narednih 100 godina taj dak u čardaku da nisi napisao da je na farsiju čar - 4. pa mi se tu upalila lampica..
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:12 19.10.2021

Re: Omega


predatortz
E, vidiš, to je izvorno turski.

alselone
Može biti, i bilo bi mi zanimljivo saznati kako je preskočilo celu Srbiju i stiglo gore.


Pa da iz turskog - Turci su neko ne kratko vreme bili u Banatu. Do sada smo valjda svi naucili sta je kekindski gradski grb. A pozajmljivanje i koriscenje reci ima svoju dinamiku. Pendzer je bas kao i baba i danas verovatno poznatiji Banacanima nego Sumadincima. Hrvati imaju devu i kat a mi kamilu i sprat iako su imali manje kontakata sa Turcima.

Baba se koristi u raznim jezicima i srodno je sa hebrejskim aba ili nemackim papa. A nase tata je srodno sa drugom turskom reci: ata. Tako da se od Turaka nemre pobeci. A ni oni od nas.
mirelarado mirelarado 13:18 19.10.2021

Re: Omega

Tako da se od Turaka nemre pobeci. A ni oni od nas.


Valja podsetiti da "bre" na turskom znači "budala", te nije poželjno da se tom uzrečicom razmećemo u Istanbulu, na primer.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:34 19.10.2021

Re: Omega

Valja podsetiti da "bre" na turskom znači "budala", te nije poželjno da se tom uzrečicom razmećemo u Istanbulu, na primer.


Nisam znao za ovo. Ne znam sta tacno pise u ovom Maticinom recniku ali neretko se kod nas navodi da je 'bre' turcizam. Ali oni to ne koriste. Neki doduse koriste 'be' ali oni veruju da su to preuzeli od nas ili Grka (od 'vre'). Sejtan bi ga znao sta je tacno.
gedza.73 gedza.73 13:35 19.10.2021

Re: Omega

omega68



Jesi li provalio na ovom Irancu albansko keče u sredini šajkače?
Mislim i da su drugi materijali. Irancu je kapa valjana pa na kalup, Šumadincu šivena.

Inače je jedno vreme u upotrebi paralelno bila šajkača i šubara. Što drma joj se cveće.


gedza.73 gedza.73 13:36 19.10.2021

Re: Omega

mirelarado
Valja podsetiti da "bre" na turskom znači "budala"


Meni postalo poštapalica - uzrečica.

gedza.73 gedza.73 13:36 19.10.2021

Re: Omega

Duplo


mirelarado mirelarado 13:41 19.10.2021

Re: Omega

gedza.73
mirelarado
Valja podsetiti da "bre" na turskom znači "budala"


Meni postalo poštapalica - uzrečica.



Da, kod nas je isključivo uzrečica, ali su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)
gedza.73 gedza.73 13:43 19.10.2021

Re: Omega

mirelarado
su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)

Dobro je dok značenje ne stigne do ostalih. Nemoj oni mnogo da šire van fakulteta:))
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:54 19.10.2021

Re: Omega

Da, kod nas je isključivo uzrečica, ali su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)



Hmm, sta bi to moglo biti!? Neces da podelis sa nama? Dok sam ziveo u Istanbulu cuo sam ovo 'be' ne bas cesto ali se koristi. Tamosnje kolege sa Bogazicija su tvrdile da je to uzvik i da je rec uvezena sa Balkana.
maksa83 maksa83 13:55 19.10.2021

Re: Omega

mirelarado
gedza.73
mirelarado
Valja podsetiti da "bre" na turskom znači "budala"


Meni postalo poštapalica - uzrečica.



Da, kod nas je isključivo uzrečica, ali su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)

Eto što ti je život, u Turskoj uvreda, a u Rovinju afrodizijak...
mirelarado mirelarado 13:58 19.10.2021

Re: Omega

Neues aus der Nachbarschaft
Da, kod nas je isključivo uzrečica, ali su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)



Hmm, sta bi to moglo biti!? Neces da podelis sa nama? Dok sam ziveo u Istanbulu cuo sam ovo 'be' ne bas cesto ali se koristi. Tamosnje kolege sa Bogazicija su tvrdile da je to uzvik i da je rec uvezena sa Balkana.


Da, naše "bre" je na turskom "be". A tursko "bRe" (ne znam ni da li se ovako piše) je, kao što sam već rekla, "budala". Ako su lagali mene...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:05 19.10.2021

Re: Omega

Da, naše "bre" je na turskom "be". A tursko "bRe" (ne znam ni da li se ovako piše) je, kao što sam već rekla, "budala". Ako su lagali mene...


Capisco! Sad si me zainteresovala pa cu morati da pitam dalje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:19 19.10.2021

Re: Omega

mirelarado
gedza.73
mirelarado
Valja podsetiti da "bre" na turskom znači "budala"


Meni postalo poštapalica - uzrečica.



Da, kod nas je isključivo uzrečica, ali su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)


Znam za tursko bre, ulovi mi uvo kad slušam Turke, ali i u srpskom je, čini mi se, tu često na ivici (a većina nesvesna originalnog značenja) kad kažemo

-ma šta to pričaš bre
-ajde bre
-idi bre
itd.

otme se to bre kod nas najčešće u nekom 'konfliktu'.


znači pleonazam je kad kažemo - bre budalo


macak_tosa macak_tosa 14:33 19.10.2021

Re: Omega

apacherosepeacock
mirelarado
gedza.73
mirelarado
Valja podsetiti da "bre" na turskom znači "budala"


Meni postalo poštapalica - uzrečica.



Da, kod nas je isključivo uzrečica, ali su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)


Znam za tursko bre, ulovi mi uvo kad slušam Turke, ali i u srpskom je, čini mi se, tu često na ivici (a većina nesvesna originalnog značenja) kad kažemo

-ma šta to pričaš bre
-ajde bre
-idi bre
itd.

otme se to bre kod nas najčešće u nekom 'konfliktu'.


znači pleonazam je kad kažemo - bre budalo



Ma!
To je tzv. zakucavanje.
Da ne moraš budali da kažeš dva puta da je budala.
Istina, budali možeš i 100 puta da kažeš da je budala, nema neke koristi.
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:40 19.10.2021

Re: Omega

Ma!
To je tzv. zakucavanje.
Da ne moraš budali da kažeš dva puta da je budala.
Istina, budali možeš i 100 puta da kažeš da je budala, nema neke koristi.


Sa gugleta o srpskom bre za stranJce koji pitaju šta (nam to) znači.

basically it adds more passion to a sentance. If you are shouting at someone, adding bre will make you seem angrier. If you're shocked/suprirsed, a bre will intensify the shock. If you're ordering someone around, it's more stern with a bre.
Generally emphasized whatever you're saying in the manner you're saying it in.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:42 19.10.2021

Re: Omega

zilikaka
Istina. A i Pajić se autovao da je Bačvan. Ja ga držala za našeg al tačno se videlo da (mu) nešto fali. Sad je sve jasno.


Ih, autovao se, pa ja sam to bar nekoliko puta ponosno napisao (najbolje šaNgarepe i zelen na svetu, i lubenice one crne). Tamo sam svako leto proveo kao dete, i primedbi nikad nisam imao (edit: sem što su me deca uvek malo zajebavala zbog mog baeaeooogradskog dijalekta). Moj brat iz sela, dok sedimo na obali Tise, i gledamo preko gde se skupljaju olujni oblaci, zamišljen, pogled mu se gubi u daljini, kaže: "u Banatu ni kiša ne valja".

Moj davno pokojni pradeda je bio nešto ispizdeo na familiju, pokupio konje i šta je imao od imovine i sišao do Beograda, dalje od Krnje nije hteo da ide, ilik nije mogao, ne znam, a i koji će tamo u varošil. Još imamo tu zemlju i kuće u faveli, doduše kanalizaciju nemamo, ali imamo dobru pitku vodu, a ne ko neki...
mirelarado mirelarado 15:17 19.10.2021

Re: Omega

znači pleonazam je kad kažemo - bre budalo


A dešava nam se da kažemo nešto kao "beži bre, budalo jedna".
zilikaka zilikaka 15:19 19.10.2021

Re: Omega

u Banatu ni kiša ne valja".


Kod nas važi da sva sranja dolaze iz Bačke. I nevreme.
alselone alselone 16:23 19.10.2021

Re: Omega

Kod nas važi da sva sranja dolaze iz Bačke.

Iju milostiva, pa ovo je da se čovek zdravo najedi.

Od celog Banata ja sam bio jednom u Vršcu i jednom u Zrenjaninu, i to oba puta jer sam imao po devojku, i to oba puta na po jedan dan. Ali jednom jer sam hteo a drugi put nažalost i nisam, tako da računam da smo egal.
Milan Novković Milan Novković 16:42 19.10.2021

Re: Omega

alselone
Kod nas važi da sva sranja dolaze iz Bačke.

Iju milostiva, pa ovo je da se čovek zdravo najedi.

Od celog Banata ja sam bio jednom u Vršcu i jednom u Zrenjaninu, i to oba puta jer sam imao po devojku, i to oba puta na po jedan dan. Ali jednom jer sam hteo a drugi put nažalost i nisam, tako da računam da smo egal.

A jesi li sa tim devojkama bio, na drugim lokacijama, i u po jedinstvenom vremenskom intervalu, ili su ti intervali imali ne-nulti presek
gvozden1 gvozden1 16:45 19.10.2021

Re: Omega


znači pleonazam je kad kažemo - bre budalo

Pa nije, bre mu tu dođe kao pojačivač.
To mu je i inače funkcija.
Kad se kaže npr idi, to znači da treba da se ide, bilo bi dobro, ali i ne mora.
A kad se kaže idi bre, e tu nema polemike, ima da se ide i kvit.

Budalo, pa možda i nije baš uveren da je taj budala, ali zato, budalo bre ne ostavlja trunku sumnje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 17:17 19.10.2021

Re: Omega

Pa nije, bre mu tu dođe kao pojačivač.
To mu je i inače funkcija.
Kad se kaže npr idi, to znači da treba da se ide, bilo bi dobro, ali i ne mora.
A kad se kaže idi bre, e tu nema polemike, ima da se ide i kvit.

Budalo, pa možda i nije baš uveren da je taj budala, ali zato, budalo bre ne ostavlja trunku sumnje.


Odlicna analiza.
alselone alselone 17:34 19.10.2021

Re: Omega

A jesi li sa tim devojkama bio, na drugim lokacijama, i u po jedinstvenom vremenskom intervalu, ili su ti intervali imali ne-nulti presek


Bilo je jedno dve godine razmaka ali me sećanja na Banat i dalje ne puštaju.
gvozden1 gvozden1 17:40 19.10.2021

Re: Omega

Neues aus der Nachbarschaft
Pa nije, bre mu tu dođe kao pojačivač.
To mu je i inače funkcija.
Kad se kaže npr idi, to znači da treba da se ide, bilo bi dobro, ali i ne mora.
A kad se kaže idi bre, e tu nema polemike, ima da se ide i kvit.

Budalo, pa možda i nije baš uveren da je taj budala, ali zato, budalo bre ne ostavlja trunku sumnje.


Odlicna analiza.

Fala, fala
gedza.73 gedza.73 17:52 19.10.2021

Re: Omega

zilikaka
u Banatu ni kiša ne valja".


Kod nas važi da sva sranja dolaze iz Bačke. I nevreme.

'de mi je Gvozden? Ti i ja posle ove prečanske razmene samo po jedno 'ladno pivo.
alselone alselone 17:53 19.10.2021

Re: Omega

Ti i ja posle ove prečanske razmene samo po jedno 'ladno pivo.

Dobili ste po kapu i hvala dovidjenja. Samo možete kod vrapca u kajak sada. Ako hoćete da pređete. To je cena.
gvozden1 gvozden1 18:07 19.10.2021

Re: Omega

gedza.73
zilikaka
u Banatu ni kiša ne valja".


Kod nas važi da sva sranja dolaze iz Bačke. I nevreme.

'de mi je Gvozden? Ti i ja posle ove prečanske razmene samo po jedno 'ladno pivo.

Al onako kako dolikuje ljudima domaćinima, levu ruku na potiljak, da pridržiš šajkaču da ne padne, pa nakrene flašu.

A ovi nek se kolju :)
gedza.73 gedza.73 18:18 19.10.2021

Re: Omega

alselone
Dobili ste po kapu i hvala dovidjenja

Što jes, jes. 'fala.

Samo možete kod vrapca u kajak sada

Pa vidiš da ovi po Tisi stavljaju granice. Taman pođeš, zaustave te Pajićeve paramilitarne formacije naoružane strelama. Samo što te puste, sačekaju te Ziline paravojne jedinice opremljene francuskim ključevima.
Kako tu da nađe čovek par minuta za sebe?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:19 19.10.2021

Re: Omega

zilikaka
u Banatu ni kiša ne valja".


Kod nas važi da sva sranja dolaze iz Bačke. I nevreme.


Ali su de facto i de jure, sve insitucije za mentalno obolele za koje sam ja znao su bile u Banatu. A i Pančevo je u Banatu, šta tu ima dalje da se doda?
gedza.73 gedza.73 18:19 19.10.2021

Re: Omega


gvozden1
Al onako kako dolikuje ljudima domaćinima, levu ruku na potiljak, da pridržiš šajkaču da ne padne, pa nakrene flašu.

I travku među tzubi.

alselone alselone 18:22 19.10.2021

Re: Omega

Kako tu da nađe čovek par minuta za sebe?


Znaš kako ja to gledam - moja majka je uvek pričala da kad su se ona i ćale upoznali u Beogradu na studijama, ona je pisala latinicom a on ćirilicom.
nikvet pn nikvet pn 18:36 19.10.2021

Re: Omega

zilikaka
sva sranja dolaze iz Bačke.

alselone
možete kod vrapca u kajak sada


Свашта се научи овде, на прелазу преко Тисе не веруј Врапцу у чамцу?!

alselone alselone 18:43 19.10.2021

Re: Omega

не веруј Врапцу у чамцу?!


gedza.73 gedza.73 19:35 19.10.2021

Re: Omega

alselone
Da je moj pokojni deda Desimir živ, verovatno bi sa Gvozednom zajedno sada na poluintenzivnu. On šajkaču nije skidao 365 dana godišnje.

Moj pradeda isto. Tu njegovu šajkaču čuvam. Pored nje stoji jedna nova.

Inače taj moj pradeda sa biblijskim imenom je bio apsolutno isti kao moj avatar. Malo pogrbljen, šajkača, vuneni prsluk i ruke na leđima. Kilometražu koju je dnevno prelazio je zavidna za mnoge sportiste šetače.

'Odo časkom do njive'. A njiva bukvalno na drugom kraju planete. Jedno brdo, pa drugo sa koga vidiš treće pa tek onda si na pola puta.

Dedu nikad nisam video sa šajkačom ali skoro redovno sa kravatom.
crossover crossover 19:42 19.10.2021

Re: Omega

mirelarado
Da, kod nas je isključivo uzrečica, ali su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)


Ако сретнеш Иман са арапског реци јој да је пуно поздравио Чарлијев газда, знаће она ко је. Надам се да су сви њени и она добро.
crossover crossover 19:45 19.10.2021

Re: Omega

gedza.73
Dedu nikad nisam video sa šajkačom ali skoro redovno sa kravatom.


Исто и мој деда, имао је шајкачу али је увек носио шешир, никад га нисам видео са шајкачом. И његова браћа исто.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:08 19.10.2021

Re: Omega

Inače taj moj pradeda sa biblijskim imenom je bio apsolutno isti kao moj avatar. Malo pogrbljen, šajkača, vuneni prsluk i ruke na leđima. Kilometražu koju je dnevno prelazio je zavidna za mnoge sportiste šetače.

'Odo časkom do njive'. A njiva bukvalno na drugom kraju planete. Jedno brdo, pa drugo sa koga vidiš treće pa tek onda si na pola puta.



Ovom jednom recenicom si ga oziveo na trenutak - tacno mogu da ga zamislim.

Na bolonjskom dijalektu ima izraz umarel za starije muskarce koji sa prekrstenim rukama na ledjima stoje i gledaju kad se negde nesto popravlja i daju besplatne savete. Mirela ce to bolje znati.
freehand freehand 21:04 19.10.2021

Re: Omega

A i Pančevo je u Banatu, šta tu ima dalje da se doda?

Ništa, da nisi čuo da ima to Pančevo tu blizu ne bi znao šta je varoš. Vazda bi preko Dunava gledao u kasabu.

Inače, ovi tvoji Bačvani ne znaju da sranje od vremena vazda ide iz babinog budžaka, dakle od ZemUna. AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu, didešu očin! Od SRema sranje dolazi.

I ovo jošda dodam dok sam u radnii: Madžari nama uzeli mačku, mi njima Ujvidek i Sabtku.
Mislim da je to fer i korektno.
maksa83 maksa83 21:07 19.10.2021

Re: Omega

Inače, ovi tvoji Bačvani ne znaju da sranje od vremena vazda ide iz babinog budžaka, dakle od ZemUna. AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu, didešu očin! Od SRema sranje dolazi.

Ja kad god pogledam onaj Rainviewer uvek dolazi od Valjeva. Huči objasni se.
predatortz predatortz 21:12 19.10.2021

Re: Omega

AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu


Ćuti, bolje u Sremu nego u Srijemu!
freehand freehand 21:14 19.10.2021

Re: Omega

maksa83
Inače, ovi tvoji Bačvani ne znaju da sranje od vremena vazda ide iz babinog budžaka, dakle od ZemUna. AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu, didešu očin! Od SRema sranje dolazi.

Ja kad god pogledam onaj Rainviewer uvek dolazi od Valjeva. Huči objasni se.

Nije istina. Da nije Valjeva ne bi bilo ni Žikice Jovanovića Španca. A ne bi imali gde ni Stjepana Filipovića da obese.
freehand freehand 21:15 19.10.2021

Re: Omega

predatortz
AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu


Ćuti, bolje u Sremu nego u Srijemu!

Ne znam to, al u Banatu se vazda govorilo "Ošli Nemci, došli Sremci!"
predatortz predatortz 21:18 19.10.2021

Re: Omega

freehand
predatortz
AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu


Ćuti, bolje u Sremu nego u Srijemu!

Ne znam to, al u Banatu se vazda govorilo "Ošli Nemci, došli Sremci!"


Na sreću, dođosmo mi i Crnogorci, pa Sremci ispadoše podnošljivi.
gvozden1 gvozden1 21:21 19.10.2021

Re: Omega

maksa83
Inače, ovi tvoji Bačvani ne znaju da sranje od vremena vazda ide iz babinog budžaka, dakle od ZemUna. AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu, didešu očin! Od SRema sranje dolazi.

Ja kad god pogledam onaj Rainviewer uvek dolazi od Valjeva. Huči objasni se.

Ma čini ti se, samo prelazi preko, sve što ne valja nam izbosne, preko Drine, dolazi.
Tamo to prave.
Vidi sa Predatorom :)
freehand freehand 21:23 19.10.2021

Re: Omega

predatortz
freehand
predatortz
AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu


Ćuti, bolje u Sremu nego u Srijemu!

Ne znam to, al u Banatu se vazda govorilo "Ošli Nemci, došli Sremci!"


Na sreću, dođosmo mi i Crnogorci, pa Sremci ispadoše podnošljivi.

Pa i ti Sremci su koliba.
Tako se zvala kafana mog pokojnog prijatelja Đoke Šušnjara, kojoj 98% godstiju nije znalo poreklo naziva: KOrdunLIkaBAnija.
predatortz predatortz 21:31 19.10.2021

Re: Omega

freehand
predatortz
freehand
predatortz
AZemun je, Danice, gde? Pa u Sremu


Ćuti, bolje u Sremu nego u Srijemu!

Ne znam to, al u Banatu se vazda govorilo "Ošli Nemci, došli Sremci!"


Na sreću, dođosmo mi i Crnogorci, pa Sremci ispadoše podnošljivi.

Pa i ti Sremci su koliba.
Tako se zvala kafana mog pokojnog prijatelja Đoke Šušnjara, kojoj 98% godstiju nije znalo poreklo naziva: KOrdunLIkaBAnija.


Onda ih je ravnica zipovala. Kad su moji klinci prešli ovde iz RS, za glavu su bili viši od klinaca u njihovom razredima. Tako je i danas, što ima dobrih ali i loših strana. Mlađi kaže:
Jebem ti ovu moju visinu, uvek mi zbog nje zapadne neko fizikalisanje!

No, bivali su i manekeni kad je škola slala na kojekakve priredbe i prigode..

Tamo u zavičaju, u odnosu na klince njihove generacije, su malo iznad proseka. Što će reći 187 sa 15 godina.
bene_geserit bene_geserit 21:35 19.10.2021

Re: Omega

Bulšit, početna cena je za ove M1Pro je $1999.

Dobro gledao sam Max i to još sa 64 MB rama, nije bila početna cena, izvini.
Poenta je bila da je tržište za takve laptopove prilično tanko. Previše su skupi sa plebs, nisu za gejmere, Apple fensi fanovi i umetnici ionako samo to kupuju. Koliko god da je dobra mašina neće mnogo da prošire tržište.

Meni je zapravo jako interesantna mašina sa aspekta arhitekture, žao mi samo što mi ič ne treba pa ne mogu nikako da izmislim razlog zašto da je kupim.
Hm, možda je kupim bratu za rođendan, njemu treba a video sam da je Adobe napravio M1 native verziju za dobar deo software-a što on koristi, OK nije još uvek za After Effects, on je najkomplikovaniji, za taj će verovatno da se čeka još pola godine do godinu.
maksa83 maksa83 22:04 19.10.2021

Re: Omega

. Koliko god da je dobra mašina neće mnogo da prošire tržište.

Pazi samo kada se pojavio ovaj prvi M1 povećali su prodaju noutbuka za 90% u odnosu na prethodnu godinu, malolie. U Americi su na 16%, globalno oko 8%. U firme ući neće, Wintel je enterprise MS Office mašina i tako će biti za vjek i vjekov.

M1 Max sa 64 Gb i maksimalnim brojem graf. korova je besmisleno jak, to stvarno treba malo kome, verovatno samo ovima što se bave video produkcijom da mogu da vrte mnogo zlatnih jaja na složenom pejzažu u realnom vremenu. Ono što je meni fascinantno je što sad tu snagu nosiš ispod miške, a to kome-bre-treba-ova-životinja važilo za onu full blown rendaljku za sir koju su izbacili 2019 (pa su ljudi kukali što točkovi koštaju ne znam koliko a titanijumski Apple VESA mount $1000).

Meni je zapravo jako interesantna mašina sa aspekta arhitekture, žao mi samo što mi ič ne treba pa ne mogu nikako da izmislim razlog zašto da je kupim.

A dobro sad, ako možeš, čemu razlog. Je l' žene svakog meseca kupuju cipele zato što im izraste još jedan par nogu? Ne. Pa eto.

Inače nisi samo platio sirovu snagu i moć, platio si i 120Hz ekran. "Draga morao sam treba mi za oći nećeš valjda da oslepim od ovih bezveze ekrana ko će onda belim lebom da nas 'rani i hoćeš ti da me izvodiš iz đakuzija svaki put i paziš da ne zgazim na grabulje"

mirelarado mirelarado 22:26 19.10.2021

Re: Omega

crossover
mirelarado
Da, kod nas je isključivo uzrečica, ali su mi kolege sa turkologije otkrile izvorno značenje u turskom. :)


Ако сретнеш Иман са арапског реци јој да је пуно поздравио Чарлијев газда, знаће она ко је. Надам се да су сви њени и она добро.


Хоћу, Кросе, Иманчица је дивна особа, тренутно доживљава тежак малтретман на срозаном факсу, али, све ће то доћи на своје, надам се.
gedza.73 gedza.73 10:01 20.10.2021

Re: Omega

crossover
Исто и мој деда, имао је шајкачу али је увек носио шешир, никад га нисам видео са шајкачом. И његова браћа исто.

I ovog drugog dede (blizu tvog kraja) se sećam kao gologlavog.
Neues aus der Nachbarschaft
Na bolonjskom dijalektu ima izraz umarel za starije muskarce koji sa prekrstenim rukama na ledjima stoje i gledaju kad se negde nesto popravlja i daju besplatne savete.

Nisam znao za ovaj izraz. A eto i mi smo ovde neka vrsta umarel-a samo što su nam ruke na tastaturama

Kad se skupe popodne na boćanju u parku pola njih je u tom fazonu. Kao što ti kažeš pri nekim radovima ili pijačnim danima.

Moj pradeda je dugo živeo. Imao je puno priča ali mi mlađi smo ga retko slušali pa se samo ponešto zapamtilo. Ono što je zanimljivo da su žene imale dosta uticaja. U mladosti moj pradeda 'eksperimentisao' sa alkoholom, počeo da pravi gluposti pa moja nana, njegova žena, ode kod njegove majke koja je to rešila tako da do kraja života nije više alkohol okusio. Imale su taj neki ženski kružok koji je držao kuće i porodice na okupu.

Moja baba je pričala 'lako se kuća rasturi, treba je sačuvati'

A espke su bile rasprave u dubokoj starosti nane i mog pradede. Oko sitnica, dnevne rutine kao što je na primer kuvanje kafe ili doručak. Ili slušanje TV Dnevnika.




dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:09 21.10.2021

Re: Omega

Niđe veze!
Tene (teniske) su bile određen model patike, one teget koje smo nosili na fizičkom svi da se ne bi uočavale socijalne razlike.


nisu teniske (da ne kazem sad 'tenisice'), nego model 'top ten'.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:13 21.10.2021

Re: Omega

Хм, а патлиџан није, рецимо, турцизам? А рајчица би био превод германизма, не? Уосталом, то ионако није аутохтоно поврће, дошло из зле Америке, па боље да га и не једемо и не помињемо!

Иначе, то што је нека реч туђица, не значи да није књижевна.

EDIT: Ако је веровати овом сајту, патлиџан јесте турцизам и изворно значи – поврће. Тренутно ми нажалост папирни речници нису у домету, копао бих да јесу...


raj, rajcica, rajsko voce,

padaradajz, paradise, vanesa
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:20 21.10.2021

Re: Omega

Bulšit, početna cena je za ove M1Pro je $1999.


jel moze to da tera vindovze?

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:23 21.10.2021

Re: Omega

Od celog Banata ja sam bio jednom u Vršcu i jednom u Zrenjaninu, i to oba puta jer sam imao po devojku, i


provincijalke, jebote


predatortz predatortz 12:24 21.10.2021

Re: Omega

dogodinedragosevac
Niđe veze!
Tene (teniske) su bile određen model patike, one teget koje smo nosili na fizičkom svi da se ne bi uočavale socijalne razlike.


nisu teniske (da ne kazem sad 'tenisice'), nego model 'top ten'.


Tene je mnogo stariji izraz od modela Top ten. Znam za njega od prvih školskih dana i odnosio se na model patika za fitičko vaspitanje.


Ove


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:25 21.10.2021

Re: Omega

I mačku. Ili su to uzeli od Slivaka, ko i čardaš.



a szobu?

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:26 21.10.2021

Re: Omega

Ove


eh te su bile siptarke. ozbiljno, prvi put cujem da tene postoji pre toptenki
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:35 21.10.2021

Re: Omega

Ništa, da nisi čuo da ima to Pančevo tu blizu ne bi znao šta je varoš. Vazda bi preko Dunava gledao u kasabu.


baba iz like je stalno govorila 'varos' a bas nikakve veze sa pancevom...


dogodinedragosevac dogodinedragosevac 12:36 21.10.2021

Re: Omega

KOrdunLIkaBAnija.



odlican

maksa83 maksa83 13:26 21.10.2021

Re: Omega

dogodinedragosevac
Bulšit, početna cena je za ove M1Pro je $1999.


jel moze to da tera vindovze?


Može pod virtuelnom mašinom, ali onaj Windows ARM64 build.

Miki da li si ti čovek koji bi kupio BMW M5 i stavio mu plin i sedišta od jugića zato što si na njih navikao?
freehand freehand 14:38 21.10.2021

Re: Omega

dogodinedragosevac
Ništa, da nisi čuo da ima to Pančevo tu blizu ne bi znao šta je varoš. Vazda bi preko Dunava gledao u kasabu.


baba iz like je stalno govorila 'varos' a bas nikakve veze sa pancevom...



Valjda zato što je i ona gledala u Karlovac, kao varoš?

P.S. E bemumiša kad sam znao da si i ti neki Srbin treće ili četvrte klase...
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 13:25 18.10.2021

Е'о да се похвалим

Тетка и теча, година 65-70. Здравствено стање: непостојеће. Вакцина: комада 3 (прве две кинеске). Корона: дабоме.
Више од десет дана куњају код куће, једини симптом костобоља. Рачунам да је до сада најгоре прошло, ни температуру нису имали.
Тако да:
omega68 omega68 13:50 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Недавно је Гудвин обзнанио своју страну приче. Све је почело примањем вакцине против ковида.

„Разболио сам се и никад се нисам у потпуности опоравио“, рекао је Гудвин. „Стално сам имао болове у леђима, и осјећао се веома уморно током утакмица.“

„Кад су се болови у леђима појачали, отишао сам код љекара. Испоставило се да имам крвне угрушке. Све се десило у року од мјесец дана.“

„Док нисам примио вакцину све је било у реду.“

Према америчком Центру за спречавање и контролу заразних болести (ЦДЦ), крвни угрушци наведени су као једно од пратећих дејстава вакцине Џонсон и Џонсон.

„Говоре вам да није до вакцине. Како знате? Не знате“, рекао је Гудвин.

„Сезону сам морао завршити због вакцине. Хиљаду посто.“

Кошаркаш је потом рекао да га је током боравка у болници звао неко из клуба и рекао да припремају саопштење за штампу.

„Рећи ћемо штампи да си завршио сезону“, присјећа се Гудвин. „Питао сам ,Како то? Па још не знамо шта је у питањуʻ…

Из Атланте су ми рекли: ,Не причај о овом, не говори ником.ʻ“

Гудвин (26) је за Атланту за двије године одиграо 81 утакмицу, остваривши просјек од 13 минута и 5,5 кошева по утакмици. Имао је уговор за читаву сезону 2020/21. Тренутно је без ангажмана.

Тако да


gvozden1 gvozden1 15:14 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

.
Тако да

Tako da, ono što se desilo tvojoj tetki se obavezno dešava svima.
Drugačije nije moguće, jer, moja tetka jbt.
+ Teča.
freehand freehand 15:21 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

dobrosavljevic_m
Тетка и теча, година 65-70. Здравствено стање: непостојеће. Вакцина: комада 3 (прве две кинеске). Корона: дабоме.
Више од десет дана куњају код куће, једини симптом костобоља. Рачунам да је до сада најгоре прошло, ни температуру нису имали.
Тако да:

Kod mene 7-8 dana malaksalost i glavobolja. Niks temperatura, niks kostobolja, niks kašalj. Dva Fajzera. treći za jedno dve-tri nedelje dok ovo prože.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:24 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Huči, ti si napisao nešto što kao ja da sam ti podmetnula. I stvarno sam zadovoljna zaključkom i nekako ne vidim zašto bismo se sporili dalje.
Znam, znam, što ja pišem je priglupo, to nisu argumenti, ne mogu da se vozdignem do tog komentatorskog nivoa, al za mene je ovo najbliže rešavanju rasprave što može da se stigne na blogu. A ne da se mačujemo u nedogled kao debatni klub u Lazi.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:26 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Kod mene 7-8 dana malaksalost i glavobolja. Niks temperatura, niks kostobolja, niks kašalj. Dva Fajzera. treći za jedno dve-tri nedelje dok ovo prože.

A koliko posle revakcine?
freehand freehand 15:31 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

dobrosavljevic_m
Kod mene 7-8 dana malaksalost i glavobolja. Niks temperatura, niks kostobolja, niks kašalj. Dva Fajzera. treći za jedno dve-tri nedelje dok ovo prože.

A koliko posle revakcine?

Šest meseci. Juče mi je stiglo obaveštenje da se javim najbližem Domu zdravlja za treću..
gvozden1 gvozden1 15:40 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

dobrosavljevic_m
Huči, ti si napisao nešto što kao ja da sam ti podmetnula. I stvarno sam zadovoljna zaključkom i nekako ne vidim zašto bismo se sporili dalje.
Znam, znam, što ja pišem je priglupo, to nisu argumenti, ne mogu da se vozdignem do tog komentatorskog nivoa, al za mene je ovo najbliže rešavanju rasprave što može da se stigne na blogu. A ne da se mačujemo u nedogled kao debatni klub u Lazi.



Ok, može da bude kraj i to.
Ali bolji bi bio ako bi rekla kakve posledice treba da snosi neko ko ne krši nikakav propis, ko radi samo ono na šta ima pravo.

Za to ne trebaju nikakve "visine komentatorske" obično, lako pitanje.

A može i ovako, rekoh već.
zilikaka zilikaka 16:00 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
dobrosavljevic_m
Тетка и теча, година 65-70. Здравствено стање: непостојеће. Вакцина: комада 3 (прве две кинеске). Корона: дабоме.
Више од десет дана куњају код куће, једини симптом костобоља. Рачунам да је до сада најгоре прошло, ни температуру нису имали.
Тако да:
ajemo. Samo se novi upisuju na spisak.
Sre
Kod mene 7-8 dana malaksalost i glavobolja. Niks temperatura, niks kostobolja, niks kašalj. Dva Fajzera. treći za jedno dve-tri nedelje dok ovo prože.

Kod vas tamo ozbiljno rešeta, ide redom od vrata do vrata. Mada, nismo ni mi ovde nešto utekli.
Ja negde verujem da ću i pored triputjetriput pelcovanja odraditi neki dan, samo je pitanje koje od narednih nedelja.

mariopan mariopan 16:05 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

dobrosavljevic_m
Тетка и теча, година 65-70. Здравствено стање: непостојеће. Вакцина: комада 3 (прве две кинеске). Корона: дабоме.
Више од десет дана куњају код куће, једини симптом костобоља. Рачунам да је до сада најгоре прошло, ни температуру нису имали.
Тако да:

Cela porodica moje drugarice je od prošle nedelje u kućnom pritvoru, imaju koronu. Muž ozbiljan bubrežni bolesnik oko 75g, a ona 70g, sin 50g, svi su dobro, ni oni nemaju temperaturu samo je sin imao u prva dva dana malu temperaturu. Milica je nekoliko dana morala i da odleži ali je sada bolje, svi drugi dobro.
Svi pelcovani.
Svaki dan ih zovem telefonom da pitam kako su i javljam se sa "stigla je vizita".

Lepo je kada možemo i da se našalimo a ne da strepimo.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:42 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Lepo je kada možemo i da se našalimo a ne da strepimo.

Pa dabome. Ja računam posle vakcina i jedne slabije zaraze da je to to, odradili smo svoje
crossover crossover 18:19 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

dobrosavljevic_m
Тетка и теча, година 65-70. Здравствено стање: непостојеће. Вакцина: комада 3 (прве две кинеске). Корона: дабоме.
Више од десет дана куњају код куће, једини симптом костобоља. Рачунам да је до сада најгоре прошло, ни температуру нису имали.
Тако да:


I kod mene u familiji slična priča, vakcinisani, isto kunjali jedno nedelju dana, i sad su već poskakali na noge lagane.
Dršte se i ozdravite što pre.
crossover crossover 18:24 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand

Kod mene 7-8 dana malaksalost i glavobolja. Niks temperatura, niks kostobolja, niks kašalj. Dva Fajzera. treći za jedno dve-tri nedelje dok ovo prože.


I tebi cvetić umesto pileće supe, da ozdraviš što pre.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 18:41 18.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Dršte se i ozdravite što pre.

Hvala, Crosse, dršćemo se, nikome ovo ne gine

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana