Društvo

Dan

natasa_tasic_10 RSS / 14.10.2021. u 22:40

Danas sam zanemela kada sam cula da je preminuo Marko Zivić.

Sve sam se nadala izguraće, mlad je, ali me je ta vest potpuno zaledila. Prošle nedelje Neša, danas Marko.

Ja se, evo,  javno priznajem plašim da uđem u autobus, samoposlugu, da odem na posao zato što ima ljudi koji negiraju kovid.

Ti isti idu po raznim vračarama, energetskim tarapeutima i traže način da ih on zaobiđe, dok gledaju YouTube klipove i obrazuju se učenjem medicine kroz teorije zavere.

Volim i ja SF, ali ne u realnom životu gde postoji ova bolest.

Ako pogledamo unazad i pre su postojale razne zarazne bolesti kroz vekove i bilo je onih koji su se trudili da ih izleče, a bilo je i šarlatana koji su prodavali na trgovima šećernu vodicu kao magični lek za sve.

Danas sam zanemela i sutra kada budem trebala da pevam, evo javno priznajem plašim se, jer ne postoji način da se potpuno zaštitiš, a život treba i mora da ide dalje.

Danas sam zanemela jer ova bolest ne bira, a odlučila je da povede najbolje sa sobom.

Šećerna vodica na internet trgovinama postala je unosan biznis.

Marko počivaj u miru.

 



Komentari (1173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 23:27 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83

"Svako zatvaranje bi bilo pasivno povlačenje pred virusom i usporilo bi zaražavanje."

Ne vidim kako se ovo razlikuje od onoga što sam napisao.

Mislim, ne može Darija da kaže - znate, gorimo za pare (provalili su nas za Jovanjicu :), pa sad moramo da ubrzamo pandemiju (ko pretekne - pretekne), pa da se vratimo na redovno prikupljanje para za budžet.Jbga, privreda trpi zbog zatvaranja i bolovanja već više od godinu dana.

Ili misliš da im je cilj da nas jednostavno pobiju?

Dopuna
БЕОГРАД - 

Због пандемије корона вируса број сиромашних у Србији могао би да се повећа за више од 300.000, прогнозе су Светске банке које је данас саопштила Немачка организација за међународну сарадњу (ГИЗ).

У нашој земљи тренутно око пола милиона грађана живи у апсолутном сиромаштву, званични су подаци документа "Србија 2030: развојни приоритети - 


link
crossover crossover 23:34 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Nije samo to "preostalo", vakcinisanih daleko manje bude hospitalizovano, klinička slika bolesti je mnogo lakša kod vakcinisanih, smrtnih ishoda je značajno manje kod njih. To je sve lako merljivo i pokazano u praksi. Kad se gleda sa kliničkog aspekta to nije baš malo i pokazuje da vakcinacija itekako ima smisla.


Pa znam brate, i sam sam to rekao najmanje dva puta. Mislim, ako mi odgovoriš ovako, za šta me smatraš onda, za antivaksera?

Ubijem se da objasnim nešto od kompleksnijih pitanja vakcinacije i socijalnih posledica i neko mi odgovori sa "vakcine rade, šta se buniš". Smor.


Ne, ne mislim da si antivakser. Pitao si za matematički (epidemiološki) model koji bi opisao zaražavanje. Mislim da je to malo preambiciozno za razgovor na blogu, zato sam ti ovako odgovorio. Znam da je smor ali ipak da ponovimo još jednom jer ne pišem ovo samo zbog tebe, dakle: vakcinacija, fizička distanca, lična, profesionalna i medicinska higijena su ključne za usporavanje epidemije. Jeste, balnalno je i smor je, ali ako odeš u najbližu školu i pogledaš kako se sprovode higijenske mere, koliko oni koji su dužni da ih sprovode blagog pojma nemaju šta rade, onda će ti biti skroz jasno zašto Maksa turira Skaniju. Kod mene u zgradi u ovom trenutku osmoro školske dece ima kovid, a zgrada nije mnogo velika.

Jasno mi je o čemu pričaš ali od tih socijalnih posledica je trenutno preča briga intenzivna nega na kojoj više nema mesta. Nije mi bila namera da potcenjujem tvoju inteligenciju, nemoj da se ljutiš.
maksa83 maksa83 23:58 16.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ili misliš da im je cilj da nas jednostavno pobiju?

Ne, mislim da neko tamo veruje u imunitet krda prokužavanjem štakoštadakošta (u životima i postcovid posledicama), i da je u ekonomskoj dubiozi i ne može da si priušti usporavanje privrede. Njihovi izveštaji o uspesima i rastu su debelo frizirani, pogotovo kada se uporede sa okolinom. Dodatno verujem da nemaju ni najmanji problem da ako se ispostavi da strategija "imunitet krda prokužavanjem" ne radi (zbog prirode virusa) ovo bude permanentno stanje, opet štakoštadakošta.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:35 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

magnus
Да ли у пракси вакцинације постоје дугогочне последице које се не показују као краткорочне? Стварно не знам па питам.
izraelci više ne vakcinišu protiv TBC jer smatraju da povečava rizik od dijabetesa u sterijim godinama . Pitala prijateljica koja živi u Izraelu kad je dovodila djecu ovdje , rekli joj ako u kući nema bolesnih od tbc , NE .



TBC se smatra iskorenjenom u razvijenim zemljama (u šta svakako spada i Izrael, srećom, nekada se ovde antiveksrini nisu ništa pitali, niti su postojali) i protiv nje se ne vakciniše redovno, samo preporučuju ako ideš tamo gde je i dalje endemski ima da se vakcinišeš (ima spisak zemalja, Srbija je među njima, ili je bila pre ~20 godina kad sam to poslednji put gledao).

Ali ovde u usa, kad te primaju među svoje, testiraju te na TB antitela. I onda mi, poreklom iz graničnih područja zapadne civilizacije uvek padnemo na tom testu jer imamo antitela od vakcine koje smo kao deca dobili. Onda sledi objašnjavanje, one sa manje sreće pošalju na rentgen da se proveri da li imaju aktivnu infekciju ili ne, i to je to. Oću da kažem, nema to nikakve veze sa dijabetesom.

srdjan.pajic srdjan.pajic 00:47 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
dobrosavljevic_m

хехе стара добра Миленица, тајно оружје другосрбијанштине, добићеш бону не секирај се



Znam da zavidiš, i treba, eto, mi imamo Milenu, a koga ti imaš... Tasu, i onaj hemoroid što se vuče za njim i štrca neke gadosti.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:25 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
srdjan.pajic

A i ne uništava sunce virus


Уништава још како, УВ спектар поготову али још боље их туче сувоћа. Поготову аеротрансмисивну екипу.

Имај милости, он је ишао у школу за шлосере а сад се лечи на интернету



Eto, umesto što se ovako džukački ubacuješ, a pojma nemaš, mogao si lepo da pitaš da ti objasnim, i da nešto naučiš, a i posle da u selu budeš glavni baja koji se razume u sve tipove UV zračenja, i to ljudima objašnjava.

Ja sam svoju komoru za UV dezinfekciju konstruisao i napravio nakon što sam dobro proučio tu tematiku i uputio se i tehničke detalje, jer ozbiljna stvar je u pitanju, i po pitanju efikasnosti i sigurnosti, nije igračka dr. sci. eng, Željka Mitrovića, nego nešto na šta se oslanjaš da će da potamani viruse, a što usput može i da te opasno sjebe. I nisam u nju stavio stonu lampu nego odgovarajuće UV cevi, sigurno ne zato što više volim lila nego žutu boju i što volim da se zajebavam sa opasnim stvarima.

I nisu samo UV zraci dovoljni, nego i ozon koji se proizvodi a koji dodatno pomaže da se sva kovid i druga gamad potamani na svemu što u komoru staviš.

A šta si ti radio? Savetovao ljude da se ne vakcinišu, nego da jedu belog luka i piju rakije, jer se, poznato je, T-ćelije proizvode u stomaku. Čuo od Nestorovića i Mile Scile na nympho.srbinu.



edit: čak sam se i sa nikvetom posavetovao oko toga kako dezinfikuje svoje instrumente, i sa mojim zubarom, jer obojica imaju iskustva sa tom metodom. Znači, nemoj biti nadrkani magarac, nego pitaj ako te interesije da nešto naučiš.
bene_geserit bene_geserit 02:49 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ali ovde u usa, kad te primaju među svoje, testiraju te na TB antitela

Da bre, ali samo pristojan svet (tj. legalne imigrante) a one kriminalce što gase reku i preskaču ogradu da uđu u SAD ne testiraju jer ih i ne hvataju, tj. imaju retardiranu catch and release policy koju su libtardi smislili (a još ih i zovu da dođu) pa nam se pojavljuju razne, nekadsemisliloiskorenjene bolesti.
alselone alselone 06:08 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Dodatno verujem da nemaju ni najmanji problem da ako se ispostavi da strategija "imunitet krda prokužavanjem" ne radi (zbog prirode virusa) ovo bude permanentno stanje, opet štakoštadakošta.


Zbog prirode virusa i meni se čini da je on došao da ostane. Pa zbog toga takodje treba razmisliti o merama. Ako je virus ovde i pravi pikove kada god se opustiš, šta onda znači nedelju dana pomeranja škole? Dobićeš novi pik za tih nedelju dana. Ili za tri meseca, šest meseci. Možda je strategija da čekamo lek, ok u redu, imamo li procenu da se na nečemu radi i koliko će trebati do tada?

Šta ti misliš, ili bilo ko drugi, da bi Srbija danas realno mogla da uradi?

Zaista iskreno pitam ovo pitanje, nisam u fazonu "a šta TI misliš"-govnar koji razgovara pitanjima, nikad ne govoreći svoje mišljenje nego samo vijajući nekonzistentnosti u tuđim. Rekao sam najmanje 5 puta do detalja šta mislim, pa bih voleo da još neko, on onih koji misle da se danas radi potpino pogrešno, kaže kako on ili ona, građanin ili građanka, vide optimalnu borbu protiv virusa u srbiji u jesen-zimu 2021-22.
alselone alselone 06:17 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Znam da je smor ali ipak da ponovimo još jednom jer ne pišem ovo samo zbog tebe, dakle: vakcinacija, fizička distanca, lična, profesionalna i medicinska higijena su ključne za usporavanje epidemije. Jeste, balnalno je i smor je, ali ako odeš u najbližu školu i pogledaš kako se sprovode higijenske mere, koliko oni koji su dužni da ih sprovode blagog pojma nemaju šta rade, onda će ti biti skroz jasno zašto Maksa turira Skaniju.


Nisam siguran da je baš tako. Kod mog sina u školi se nose maske, dezinfikuju ruke i veliki odmor provode u učionici i tu doručkuju umesto da idu na hodnik ili na dvorište. Sve u redu i kako treba. Ne znam šta bi još moglo da se radi.

Drugo je pitanje da li ja mislim da među osnovcima nošenje maski ima smisla. Možda u Norveškoj gde mali Olaf sedi kao robot 5 sati sa podrazumevajučom distanco od 4 mestra od drugih i bez virusa, i razmišlja zašto mu se ćale obesio pre dve večeri a tako je lepo sedeo za stolom u kravati (fazon Nšarskog), dok kod nas to divlja, to skače, to priča, to se grli, tuče, grebe na odmorima da mislim da su maske samo znak poštovanja krizne situacije i znak socijalne odgovornosti dok u praksi ne rade baš najbolje. Za to sam da se nastave nositi.

Drugo, on trenira dva sporta. Za vreme treninga se ne nose maske, naravno. Šta misliš, da li bi trebalo prestati sa treninzima? Ako ne, a ja mislim da ne, šta misliš da njih 20 koji idu na jedan sport i drugih 20 koji idu na drugi, i drugih 200 koji se preklapaju na drugim sportovima, aktivnoatima kod kuće, na ulici, na engleskom, na solfeđu i tako dalje, uradi tim epidemiološkim merama nošenja maski u razredu? Razbuca ih ko panta pitu.
maksa83 maksa83 06:52 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Zaista iskreno pitam ovo pitanje, nisam u fazonu "a šta TI misliš"-govnar koji razgovara pitanjima, nikad ne govoreći svoje mišljenje nego samo vijajući nekonzistentnosti u tuđim. Rekao sam najmanje 5 puta do detalja šta mislim, pa bih voleo da još neko, on onih koji misle da se danas radi potpino pogrešno, kaže kako on ili ona, građanin ili građanka, vide optimalnu borbu protiv virusa u srbiji u jesen-zimu 2021-22.

Druže sudija ja sam vi čoek lijen te danas ću sutra ću i nikako pa ću da linkujem Paju sa prethodne strane (B92 linkovi na kometare rade polovično pa kako ispadne).

Mogu i neki siže sa našim specifičnostima - svakako bih uveo mere koje usporavaju širenje i smanjuju pritisak na zdravstveni sistem, a zna se šta je to (sve ono protiv čega se rezidentni debili bune). Dodatno, umesto 0-24 mršenja o Mariniki Đilasu i Šolaku na svim televizijama i tabloidima i gde je Predsednik bio i kakva mu je stolica i sad će Predsednik opet danas da vam objasni kako teško radi za sve nas i ko mu sve zbog toga radi o glavi odvojio bih bar 50% tog propagandnog napora na vakcinaciju. Ako ovi nešto imaju, onda je to propagandna mašinerija pod apsolutnom kontrolom, a postoje agencije koje umeju da prave ozbiljne kampanje. Ovo u kombinaciji sa komplikovanjem života nevakcinisanim (propusnice, itd.) ne bi donelo magične rezultate preko noći i ali računam da bi za nekoliko nedelja imao vidljive efekte.

Ako misliš da je komplikovanje života nevakcinisanima jalov napor seti se zašto si ti gađao baš Pfizera, kao i većina ljudi koje znam koji su ga eksplicitno jurili. Niko nije rekao "to mora da je super vakcina koja će 100% da me štiti jer je mnogo moderna i pametna" nego "to je pretpostavljam dovoljno ok vakcina a sa njim ću moći da se krećem okolo". Svi koje znam a vakcinisali su se nečim drugim su uzeli booster dozu Pfizera bukvalno samo zbog toga.


alselone alselone 07:02 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ako misliš da je komplikovanje života nevakcinisanima jalov napor seti se zašto si ti gađao baš Pfizera, kao i većina ljudi koje znam koji su ga eksplicitno jurili. Niko nije rekao "to mora da je super vakcina koja će 100% da me štiti jer je mnogo moderna i pametna" nego "to je pretpostavljam dovoljno ok vakcina a sa njim ću moći da se krećem okolo".


Nisam gađao Fajzera. Kada sam dobijao vakcinu nisam još pomišljao da će nas zajebavati sa vakcinama i da će neke biti dovoljno dobre za putovanja a druge ne, nego sam otišao da se pelcujem pa reko videću šta ima. Najmilija mom tech shvatanju je bila vektorska pošto sam kontao da je dovoljno dobra i da je prošla SP2, a reko do mRNA neka protekne još malo vode dok se poprave bagovi. Ali, to su zapravo bile generalizacije ideja instalacije Windows operativnih sistema, pa zato nisam dugo birao kada su mi rekli na licinom mestu "Ima kineska i Fajzer".

"Fajzer ali u oko da mi date", tako sam im rekao.
maksa83 maksa83 07:23 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

"Fajzer ali u oko da mi date", tako sam im rekao.

U oko il' nikako. Levo prva doza, desno druga, a booster - zna se - u spolovilo. Pa ako hoćeš spolovilo otporno na niske temperature onda Sputnik V a ako hoćeš spolovilo koje se genetski modifikovalo tako da sa njim mogu da se vode ozbiljni razgovori onda Pfizer. Kinesku ako te ne zanima da spolovilo radi baš uvek.

Ono što sam zaboravio da dodam gore je da je pretpostavka za celu stvar da imaš vlast koja bi stvarno nešto da opravi a ne vlast sa isključivim fokusom na to kako da na izborima (koje organizuju non stop, šta košta da košta) pokupi što više svega i dođe do nedosanjanih Lukašenkovih 98%, a što je naša realnost u kojoj samo i isključivo ta stvar sve diriguje, pa ko živ, ko mrtav, ko sa srčanim i bubrežnim oštećenjima.
alselone alselone 07:28 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

zna se - u spolovilo.

Možda otekne?

pretpostavka za celu stvar da imaš vlast koja bi stvarno nešto da opravi
Bukvalno sve je maska, sve je laž, kao u pesmi.


milisav68 milisav68 08:16 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83

Ono što sam zaboravio da dodam gore je da je pretpostavka za celu stvar da imaš vlast koja bi stvarno nešto da opravi a ne vlast sa isključivim fokusom na to kako da na izborima (koje organizuju non stop, šta košta da košta) pokupi što više svega

Jeste, vlast je takva.

Jel može da uđe u zapisnik da se sve slažem o njihovoj ogavnosti, da ne moram to stalno da ponavljam, i da ispadnem njihov advokat.

Elem, postoje dva problema.

1.Ekonomija
2.Okolne zemlje, odnosno tranzit i geografski položaj, odnosno ponašanje građana drugih zemalja na uvođenje kovid pasoša.

Jutros gledam na tviteru protest u Luksemburgu, i pošalicu od komentara da su poslednji put tako izašli na ulice kada su dočekali Nemce '41.

Hoću da kažem, nismo izlovano ostrvo, pa da sami rešavamo ovaj problem.

Lako je Pajiću da deli savete iz pumojebine, gde je 5000 kvadratnih kilometara okolo ista vlast.

Jedan primer, ćerka srednja škola u domu, cimerka ovaj vikend otišla uBosnu na svadbu, i ja sad razmišljam dal će da zakači nešto (hoće) i kako da reagujem.

Druga stvar, restriktivnim merama, stvaramo od dece još veće socijalne invalide, nego što rade mobilni i društvene mreže.

Mnogo se pitanja otvara, a ne reśavaju se jednim potezom.
maksa83 maksa83 08:34 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Druga stvar, restriktivnim merama, stvaramo od dece još veće socijalne invalide, nego što rade mobilni i društvene mreže.

Iskreno, ne mislim da socijalna invalidnost može da se izvede tako brzo. To bi značilo da su svi ljudi odrasli u ratu gde si takođe imao ograničeno kretanje i kudikamo stresnije okolnosti postali socijalni invalidi, a nisu. Tako da ta socijalna invalidnost nije nešto što me brine, ljudi i deca su prilično elastični po tom pitanju, ono što me mnogo više brine su postcovid efekti kojih reklo bi se ima itekako, i ne biraju MIS-C i prateća sranja, i to baš kod dece.

Tako da, ako bih da zavrtim rulet šta će detetu da mi se desi (jer realno za mene me stvarno boli k., u poslednjoj trećini života da l' će srce da ti ode od godina, kovida ili genetike ili od sir i testo, isti k.) veća mi je frka da od tog sranja ne ostane hardverski oštećen a realno nije morao.

Sve to da bi SNS osigurao još 15 mandata. Đubrad.

A ko hoće da uđe izbosne ili odakle god a neće da se PCR testira može slobodno da ostane ubosni ili odakle god da se zaputio.
alselone alselone 08:36 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Jedan primer, ćerka srednja škola u domu, cimerka ovaj vikend otišla uBosnu na svadbu, i ja sad razmišljam dal će da zakači nešto (hoće) i kako da reagujem.

TO je to što kažem - broj socijalnih interakcija u toku dana je užasno velik. Ona dodje iz Bosne, druže se po sobama u domu sa jednom grupom, sa drugom ode na trening, sa trećom ode na rođendan, i onda sutra u školi nose maske. U redu. Ima smisla donekle, ali da će nas spasiti, neće. Maske su tu da svi budemo i dalje svesni u kom dobu živimo i da donekle zaštiti one koji žele da se izoluju, ali da je ovakav model održiv - nije.
maksa83 maksa83 08:58 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Maske su tu da svi budemo i dalje svesni u kom dobu živimo

Maske su tu da smanje količinu stvari koje će da ti soproštenjem izniđu na usta i nos ili uniđu. Koncentracija virusa koju primiš ili emituješ je ključna.
mariopan mariopan 09:06 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

milisav68
mariopan

Jesam se zapitala, stvarno. I nemam pojma zašto nije? Da ne ugrozi slobodu jedne grupe ljudi gazi tu istu slobodu drugih ljudi. Slobodu da se leče i žive. Meni nije jasno zašto.

Zbog garancije da nema nuspojava, a za to je potrebno vreme, a pošto nema vremena, onda je sistem - daj šta daš, i zato niko neće da preuzme odgovornost i naredi obaveznu vakcinaciju, pogotovo zato što smrtnost nije velika kao kod nekih zaraznih bolesti.

Vidim da od svake odgovornosti beže kao đavo od krsta.
Mogu i da ih razumem do neke mere da beže od odgovornosti za vakcine, jer je zaista nepoznato šta može da bude u budućnosti, ali šta je sa odgovornošću za katastrofalnu organizaciju "borbe protiv pandemije" gde su iz te borbe skoro potpuno izostavili ili jako otežali pružanje pomoći ljudima koji boluju od nekih drugih bolesti?
Da su to bolje organizovali ne bi bila tolika smrtnost a brojka je zaista zastrašujuća.
predatortz predatortz 09:20 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Da su to bolje organizovali ne bi bila tolika smrtnost a brojka je zaista zastrašujuća.


Nemoj tako!
Konačno smo u nečemu prvi! Srbija po broju novoinficiranih na milion stanovnika, Republika Srpska po broju umrlih.

Ljudi, ja ne znam čemu se vi čudite?! Ovo je logičan sled događaja.
Srbiju i Republiku Srpsku vode dva imbecila, ovo što se sad događaja je tek početak...
alselone alselone 09:20 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Maske su tu da smanje količinu stvari koje će da ti soproštenjem izniđu na usta i nos ili uniđu. Koncentracija virusa koju primiš ili emituješ je ključna.

Ponovo opšta mesta u odnosu na realne situacije o kojima ja pričam.
Da maske su tu da smanje količinu virusa koji izdišeš i udišeš kada uđeš u poštu na 7 minuta. Ja sam pričao o tome koliki uticaj na širenje virusa imaju kod osnovaca koji su zajedno od 8 do 13 i druže se na način na koji se druže osnovci.
mariopan mariopan 09:21 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

gedza.73
22:48 16.10.2021
Re: Како Танјуг јавља...
maksa
a sada sam tek (kreten) shvatio da su svesno otvorili škole da bi deca bila vektor zaraze (ko ima decu zna kakve su vrtići i škole zapravo Petrijeve šolje, ali je fora što smo vremenom i mi na to imunizovani, a i jebeš nazeb, od toga retko ko najebe), dakle oni SVESNO korsite decu kao vektor zaraze,

Iskreno ne mogu da poverujem u ovo. Ima milion stvari da im se zameri a oko ove mislim da grešiš.

Mislim da ne greši. I ja sam to pomislila odmah pošto su to objavili, da to rade namerno ali neće da kažu narodu da ne paniče. Mislim da su zbog "prokužavanja" to uradili. O tome je i DrKon govorio na tv=u samo ne u tom kontekstu nego onako, uopšteno, okruglo pa na ćoše kao što uvek i rade da ne znaš šta su stvarno rekli. A mislim da su baš to rekli.
mariopan mariopan 09:25 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

predatortz
Da su to bolje organizovali ne bi bila tolika smrtnost a brojka je zaista zastrašujuća.


Nemoj tako!
Konačno smo u nečemu prvi! Srbija po broju novoinficiranih na milion stanovnika, Republika Srpska po broju umrlih.

Ljudi, ja ne znam čemu se vi čudite?! Ovo je logičan sled događaja.
Srbiju i Republiku Srpsku vode dva imbecila, ovo što se sad događaja je tek početak...

Baš tako.
milisav68 milisav68 09:25 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83

A ko hoće da uđe izbosne ili odakle god a neće da se PCR testira može slobodno da ostane ubosni ili odakle god da se zaputio.

Jeste, kad bi PCR test bio siguran.Neki ljudi sa ozbiljnim simptomima su bili negativni.

Takođe, vakcinisani mogu da budu prenosioci.

Makso, nema pravila.

Što više stežeš, to se pravi veći zastoj, i veći prostor za korupciju i nezadovljstvo, plus ekonomija trpi.

Dopuna.

U ratu je neprijatelj vidljiv, i nije zabrenjeno druženje.Nema veze sa ovom situacijom.
alselone alselone 09:36 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

plus ekonomija trpi.

Nama je lako da se ne brinemo za ekonomiju, ali gomila ljudi je na ivici egzistencije i veći im je rizik po život da ostanu bez posla nego da dobiju koronu.


Kako ja to zamišljam: leva kriva je rizik po zdralje i on je bio ogroman ali sada pomalo pada od marta prethodne godine kako Korona nije baš onakva kakvom se činilo u Italiji na početku, i kako smo shvatili sve bolje načine lečenja i kako smo dobili vakcine. Desna kriva je rizik po ekonomiju koji je bio minimalan posle nedelju dana karantina i polako raste kako vreme prolazi.

Mislim da se sada nalazimo na prevojnoj tački i da je rizik po zdravlje koji dobijalmo direktno od korone jednak i veoma ubrzo manji od rizika na stabilnost društva zbog ekonomije i školstva.


milisav68 milisav68 09:49 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

mariopan

Da su to bolje organizovali ne bi bila tolika smrtnost a brojka je zaista zastrašujuća.

Pričali smo o obaveznoj vakcinaciji, i nadam se da smo to raščistili, nema - zato što proizviđači ne daju garanciju.

Što se tiče organizovanosti, da moglo je bolje, prvenstveno edukativno, a ne da puste Nestoroviće da divljaju.

Druga stvar, a nije vezana sa C19 je urušavanje zdravstva, odakle normalni i stručni beže glavom bez obzira.

A i sam sistem je napravljen tako da te stavljaju na čekanje i vrte u krug.

Situacija sa C19 je samo ogolila sve.
maksa83 maksa83 10:04 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Jeste, kad bi PCR test bio siguran.Neki ljudi sa ozbiljnim simptomima su bili negativni.

Njegov procenat šuta varira od toga u kom si danu infekcije (za razliku od onog brzog antigenskog koji je poprilična budalaština), ali je svakako bolji nego ništa.
Što više stežeš, to se pravi veći zastoj, i veći prostor za korupciju i nezadovljstvo, plus ekonomija trpi.

Korupcija je ovde što kažu rampant, i sa kovidom i bez i sa meram a i bez njih, ali - da, ekonomija trpi, i to će neka društva izdržati lakše neko teže, mi verovatno teže, kao što nam se i zdravstveni sistem polomio zato što je i pre toga bio ozbiljno načet. Ali to su sve opšta mesta u smislu "bolje cijeli život milijunaš nego tjedan dana siromah".

Kako god, ako imaš sistem koji je u haosu, prva stvar koju ćeš da uradiš je da iskontrolišeš i ograničiš inpute, i ovo nije nikakvo programiranje (mada zapravo jeste, to se prosto tako radi u složenim sistemima koji trokiraju) ali nema veze sa tim u opštem slučaju - ako uđeš u kuću i vidiš da je poplavljena prva stvar koju ćeš da uradiš je da zavrneš česmu, pa vidiš šta dalje.
maksa83 maksa83 10:05 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pričali smo o obaveznoj vakcinaciji, i nadam se da smo to raščistili, nema - zato što proizviđači ne daju garanciju.

Ne postoji vakcina za koju ti proizvođači daju 100% garanciju, ni da će da radi sigurno i uvek, ni da nema nusefekte. Najbliža tom procentu je HPV vakcina, pa i ona omane.
alselone alselone 10:08 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ne postoji vakcina za koju ti proizvođači daju 100% garanciju, ni da će da radi sigurno i uvek, ni da nema nusefekte.


Svima je jasno da se skoro ni na šta ne daje 100% garancije, čisto zbog izbegavanja pravnih zajebancija, pa čak i kada si prilično siguran da je 100%.
milisav68 milisav68 10:10 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone

Nama je lako da se ne brinemo za ekonomiju, ali gomila ljudi je na ivici egzistencije i veći im je rizik po život da ostanu bez posla nego da dobiju koronu.

Upravo, to se sebično gura u stranu.

Jedan primer, kafane i kafići.

Država ih je u startu zatvorila, što je bilo ok, jer se nije znalo ništa, i nije bilo vakcina, a dala im je iz budžeta po minimalac za taj period.Znači, država je u manjku (bez obzira ko je vlast, korektan pitez).

Ali, to je povuklo i druge grane proizvođača, kafa, piće klopa.

I oni su stali, neko je dobio od države nešto, neko nije, taj ko nije - ključ u bravu.

Kad su oni stali, to je povuklo i njihove dobavljače u bulu.

Rezultat, prazna državna kasa i mnogo ljudi bez posla, plus je smanjen obim posla mnogima.

I onda imamo, sa jedne strane nedefinisane činjenice oko same bolesti (mož' da bidne, ne mora da znači), vakcine bez garancije, a sa druge strane kolaps u privredi, i mnogo ljudi bez posla ili sa drastično smanjenim prihodima.

I sad ti budi pametan, pa izbalansiraj sve.
mariopan mariopan 10:12 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

milisav68
mariopan

Da su to bolje organizovali ne bi bila tolika smrtnost a brojka je zaista zastrašujuća.

Pričali smo o obaveznoj vakcinaciji, i nadam se da smo to raščistili, nema - zato što proizviđači ne daju garanciju.

Što se tiče organizovanosti, da moglo je bolje, prvenstveno edukativno, a ne da puste Nestoroviće da divljaju.

Druga stvar, a nije vezana sa C19 je urušavanje zdravstva, odakle normalni i stručni beže glavom bez obzira.

A i sam sistem je napravljen tako da te stavljaju na čekanje i vrte u krug.

Situacija sa C19 je samo ogolila sve.


Dobro.
Svesna sam da to što ja mislim možda nije tako, zato i volim da sa vama ovde pretresem neka pitanja jer računam da je ovde neki raziman i pametan svet.

alselone alselone 10:13 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Upravo, to se sebično gura u stranu.

Jedan primer, kafane i kafići.


Lokal u kom mi je firma iznajmili smo od jedne porodice koja je tamo 27 godina imala turističku agenciju. Preživeli su i sankcije i bombardovanje i sve ekonomske krize i kurce ali nisu preživeli koronu. 27 godina firma koju su muž i žena doterali do 7 zaposlenih, radili su ne samo aranžmane nego i organizacije događaja, sajmova, seminara, simpozijuma, imali su i audio opremu i snimali emisije, radio reklame i tako dalje. Puf! Pukli ko pećurka.

Lokal je u istom dvorištu gde im je i kuća, pa tako nekada na dvorištu pijemo kafu zajedno pa nam pričaju šta su sve radili. A svašta su radili ali koronu nisu preživeli.
milisav68 milisav68 10:19 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Ne postoji vakcina za koju ti proizvođači daju 100% garanciju, ni da će da radi sigurno i uvek, ni da nema nusefekte.


Svima je jasno da se skoro ni na šta ne daje 100% garancije, čisto zbog izbegavanja pravnih zajebancija, pa čak i kada si prilično siguran da je 100%.

Ma očigledno nije, pošto se traži obavezna vakcinacija, i pravi paralela sa 1972. i Variolom.

I onda ulećeš u živo blato sa aligatorima :)
omega68 omega68 10:25 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Vakcinacija je mrtva. Šta sada?
( Die Impfung ist tot. Was nun? )
.
Da li se sećate kada su prvi put ove stvari prijavljene pre nekih godinu dana? Obećane su nam stvari poput 95% efikasnosti u borbi protiv infekcije, niko nije govorio o hospitalizaciji i niko nije pomenuo vremensko ograničenje.
Nisam siguran da li samo premeštaju golove ili je možda započela potpuno nova i drugačija igra, ali ove promene formulacija su očigledne. Prodavali su nam određenu priču godinu dana i sada saznajemo da to nikada nije bila istina. Samo što propagandisti poput ,,Gardijana'' još nisu spremni da prate promene. Mislim da će se to promeniti.
Otuda moje pitanje: šta sada?
Trenutno pritisak postaje sve jači sa vakcinama. Ljudi se otpuštaju levo i desno, uključujući dugotrajne i posvećene zdravstvene radnike. Slobode i prava se sve više i više smanjuju. Ali ljudi će početi da vide neke od stvarnih brojeva koliko god se trudili da ih sakrijete.
Kao političar ili predstavnik medija, trebalo bi da pokušate da budete korak ispred igre. Veliki broj ljudi je umro jer je svo profilaktičko i rano lečenje moralo biti zabranjeno, da bi se dobilo odobrenje za vakcine. A sada vakcine počinju aktivno da ubijaju mnogo više ljudi. Nema šanse da to sakriju. I nema načina da se dalje promovišu vakcine, ako ubijaju one koji se vakcinišu.
U međuvremenu, milijardama ljudi su ubrizgane supstance koje zapravo ne rade ono što nam se kaže. Što se tiče njixove anti-bolničke efikasnosti, ona je u najboljem slučaju mračna. Na primer, u Sjedinjenim Državama, 7. avgusta, 60% bolničkih prijema bilo je među potpuno vakcinisanim osobama. Ali zaštita od ozbiljnih bolesti je poslednja kap na koju se fanatici vakcina mogu osloniti, i oni će zaštititi ovu slamku na sve načine. Sve dok i to više ne mogu.
Da sam političar, bio bih jako zabrinut zbog toga. I verovatno bih tražio nekoga za krivca, da ne bih sebe krivio. Možda bih rekao da su ,,Pfizer'' i ,,Moderna'' pogrešili, ili moji stručnjaci. Ali neće proći mnogo pre nego što prsti neizbežno pokažu u mom pravcu. Samo razmišljam.
https://www.theblogcat.de/uebersetzungen/die-impfung-ist-tot-08-10-2021/?fbclid=IwAR1pYe0WxcOhxl-SYuZbUkasUYT1JLRoafGvvd_Ktke0Sb5RLiJ_ufehUHY
milisav68 milisav68 10:32 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83

Njegov procenat šuta varira od toga u kom si danu infekcije (za razliku od onog brzog antigenskog koji je poprilična budalaština), ali je svakako bolji nego ništa.

Heh, pa to ti pričam.Ćerkina cimerka je juče bila na svadbi, na granici će verovatno da bude danas popodne, i sutra u sobi sa mojom ćerkom.

Šta je rešenje, zabraniti velika okupljanja.

Ok, ali neko živi od toga.

Šta ćemo sa njima?
gedza.73 gedza.73 10:36 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Iskreno ne mogu da poverujem u ovo. Ima milion stvari da im se zameri a oko ove mislim da grešiš.

Što ne možeš da poveruješ?

Ne mogu. Prvo jer su deca i životi u pitanju. Drugo jer su i oni svesni mogućih komplikacija i haosa koji niko ne bi mogao da kontroliše a koji bi mogao da im nanese takvu štetu koju ne bi mogli da ispeglaju u kratkom roku do izbora. Više mi deluje kao neka pogrešna procena i izlazak u susret roditeljskim željama sa nadom da smo Šveđani koji poštuju pravila.

Haos koji bi nastao bi doveo do naglog skoka obolelih pa bi i privreda bila u nekoj vrsti kolapsa. 14 dana karantina plus čak i beznačajne komplikacije zbog kojih ni doktori ni pacijetni ne bi rizikovali pa bi određen broj ljudi bio desetkovan za posao bar još dve nedelje.
mariopan
Mislim da ne greši. I ja sam to pomislila odmah pošto su to objavili, da to rade namerno ali neće da kažu narodu da ne paniče.

Ja bi' sa neke ljudske strane baš voleo da vas dvoje grešite i da niste u pravu.


milisav68 milisav68 10:38 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
A sada vakcine počinju aktivno da ubijaju mnogo više ljudi

Interesantno, juče u Palanci je umrlo sedmoro ljudi od posledica Covida, i svi su bili nevakcinisani.
gedza.73 gedza.73 10:43 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...


alselone
veći im je rizik po život da ostanu bez posla nego da dobiju koronu.

To je u stvari naša šansa. Mi uvek imamo šanse i nikad ih ne iskoristimo
Sadašnja kriza, i pored svih problema koje je donela, predstavlja šansu za zemlje srednje i istočne Evrope da krenu putem stabilnijeg privrednog rasta
Đelić

U ovakvoj svetskoj finansijskoj krizi i mogućoj recesiji, nalazi se šansa za Srbiju, za ubrzani razvoj
Dinkić


Dal se koronom peglaju dugovi, dal je nastavak 2008, dal' će ekonomija nakon ovog, za sada, dvogodišnjeg rata da krene uzlaznom putanjom, šta će biti sa ljudima koji su u nekim sektorima ostali bez posla tek će da se vidi. Nije baš mnogo svetla budućnost. Neke stvari su nenormalno, van svake logike naglo skočile, neke naglo padaju.
mariopan mariopan 10:52 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ja bi' sa neke ljudske strane baš voleo da vas dvoje grešite i da niste u pravu.

I ja bih volela.

Mislim da je ljudskost izgubila bitku odavno i da se sada ispod žita igraju neke igre o kojima ne bih, jer mi je mrsko i da samo mislim o tome, ne da li je istina nego da li je moguće. Tiču se skoro svega iz naše stvarnosti. Počevši od mlevenja ljudi i prikazivanja toga na televiziji u udarnom terminu.

Volela bih da nisam u pravu.
maksa83 maksa83 11:07 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

I sad ti budi pametan, pa izbalansiraj sve.

Nema šta da budeš mnogo pametan. Hoćeš da radiš u kafitj? Hoćeš da sediš u kafitj? Vakciniši se. Nećeš? Ne moraš da radiš, sedi kući češi jaja i listaj srbin.info. Ne možeš da se vakcinišeš zbog objektivnih okolnosti? Evo socijalna pomoć dok ovo ne prođe.

Portugal je vrlo sirota zemlja, i proizvode dve stvari - pampurove i turizam. Turizam učestvuje mnogo više od pampurova, a pošto ih je ovo sve već sirote vrlo ujebalo a ne možeš odjednom da praviš 10x više pampurova pošto zasađenom drvetu od kog se prave treba 10 godina da sazri do prve berbe, onda ajde da vidimo šta ćemo braćo Portugalci. Evo vakcinisaćemo sve koje možemo i doćićemo do 86%.

Kraj priče.


maksa83 maksa83 11:11 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ok, ali neko živi od toga.

Šta ćemo sa njima?

Ja bih kume da mi to vakcinišemo.

maksa83 maksa83 11:12 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

mislilac68
Samo razmišljam.


Kurac ti razmišljaš, sipaš govna sa interneta sebi u glavu i onda to istovaruješ ovde.
magnus magnus 11:24 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Svima je jasno da se skoro ni na šta ne daje 100% garancije, čisto zbog izbegavanja pravnih zajebancija, pa čak i kada si prilično siguran da je 100%.
pa sad večina kardiokirurga daje doživotnu garanciju na reparirano srce




gedza.73 gedza.73 11:40 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

mariopan
Mislim da je ljudskost izgubila bitku odavno

Ja sam bio pogubljen u vezi svega ovoga. I ostao. U prvom trenutku sam bio za karantin. Dok se ne vidi šta je, kuda ide i šta će da se desi. Onda sam bio za potpuno popuštanje pa šta nam bog da. Tako da šta bi ga znao... kad si napisala ovo oko ljudskosti izgleda da i u meni čuči neko odsustvo. Ili mirenje sa ovim što nam se dešava da se završi na jedan ili drugi način.

Pala mi na pamet jedna priča (verovatno okidač iz Lepa sela). Nikad mi brat to nije pričao al' sam čuo na neočekivanom mestu od nekog njegovog kolege. Prošao taj moj brat veći deo rata na Kosovu kao policajac iako mislim da pre rata na Kosovu nikad nije bio.

Ovako ide
- Sedimo u rovu danima, pomalo se puškara sa obe strane i u jednom trenutku iskače (taj moj brat) iz rova, počinje da igra i da peva 'danas majko ženiš svoga sina'.
Samo zveči oko njega.

milisav68 milisav68 11:41 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83

Portugal je vrlo sirota zemlja, i proizvode dve stvari - pampurove i turizam. Turizam učestvuje mnogo više od pampurova, a pošto ih je ovo sve već sirote vrlo ujebalo a ne možeš odjednom da praviš 10x više pampurova

Pre će biti da su ti pampurovi Zlatne vize i poreski raj za bogate vlasnike, koji kupe nekretninu preko 500.000 evra.

Portugal nije više PIGS.

link
maksa83 maksa83 11:44 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Pre će biti da su ti pampurovi Zlatne vize i poreski raj za bogate vlasnike, koji kupe nekretninu preko 500.000 evra.

Ta stvar u Grčkoj košta 250K evra, i ima je i na mnogim drugim mestima (poznavao sam vlasnika hedž fonda koji je bio počasni konzul Grenade, ne mogu da se setim koliko je to koštalo) nema tu ničeg novog, ali slabo da Portugalci žive od toga.
nikvet pn nikvet pn 11:55 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

milisav68

Rezultat, prazna državna kasa i mnogo ljudi bez posla, plus je smanjen obim posla mnogima.


Е сад да је било памети... Имамо један ресурс који би сад лего ко будали шамар.

Јутрос шетам псину мокрим пољем па се више ни не чудим. Пола је парлог а и ово урађено је као мачка репом. А зашто? Зато што се не исплати. А зашто се не исплати? Зато што је прескупа нафта. Седнеш на трактор расту ти уши ко магарцу. Нема шта из поља да извучеш што би трошак покрило и да остане зарада. А како тамо у ЕУ има и може па је све поље урађено под конац? Државе им ко паркови сређене. Није то декретом - штапом него шаргарепом: субвенција чудо начинила.

Е сад неким чаробном штапићем да је то и овде правовремено имплементирано шта би било? Имали би јефтину храну у извозном количинама. Имали би пар стотина хиљада запослених у аграру што директно што посредно; имали би мегаизвозне фирме, жива села, путеве. Све то је поприлично резистентно на ковид, санкције, бомбе... Један ситни Тасос без туриста продао јагњад Арапима па претеко, наоколо дувају.

Некадашњих милион говеда је у ову територију лежерно утеривало 3-4 млрд годишње само од меса. То је тек једна ставка од стотина. Зар су блесави ЕУ званичници што им 40% буџета иде у аграр? То није трошак него инвестиција зихерица која се свеукупно вишеструко врати.

Наша субвенција отишла у траву. Што с једне стране и није лоше. Држава у Колумбији заратила против картела па изгинули онолико. Будале. Уместо да се лепо договорили, зашто улудо да се гине.

milisav68 milisav68 12:22 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
ali slabo da Portugalci žive od toga.

Ne žive, ali je dalo podsticaj, plus još neke mere, piše sve u linkovanom članku.

Uglavnom, Portugal se više ne vodi kao siromašna zemlja, pa su i udar korone lakše podneli ekonomski.

Što znači da im je vlast odgovornija, pa nisu gurali Nestoroviće po TV-u :)

Nego, ima tu druga stvar, mi smo po naravi fatalistički (il pet il ništa :) ), pa ako nema pet mrtvih, onda ništa :)
mariopan mariopan 12:25 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

gedza.73
mariopan
Mislim da je ljudskost izgubila bitku odavno

Ja sam bio pogubljen u vezi svega ovoga. I ostao. U prvom trenutku sam bio za karantin. Dok se ne vidi šta je, kuda ide i šta će da se desi. Onda sam bio za potpuno popuštanje pa šta nam bog da. Tako da šta bi ga znao... kad si napisala ovo oko ljudskosti izgleda da i u meni čuči neko odsustvo. Ili mirenje sa ovim što nam se dešava da se završi na jedan ili drugi način.

Pala mi na pamet jedna priča (verovatno okidač iz Lepa sela). Nikad mi brat to nije pričao al' sam čuo na neočekivanom mestu od nekog njegovog kolege. Prošao taj moj brat veći deo rata na Kosovu kao policajac iako mislim da pre rata na Kosovu nikad nije bio.

Ovako ide
- Sedimo u rovu danima, pomalo se puškara sa obe strane i u jednom trenutku iskače (taj moj brat) iz rova, počinje da igra i da peva 'danas majko ženiš svoga sina'.
Samo zveči oko njega.


Tako kako si opisao se i ja osećam. Mislim da je to osećaj koji imamo kada ne možemo da utičemo na nešto, kad izgubimo kontrolu nad svojim životom jer nas na to nateraju okolnosti, kao što je rat ili ova bolest koja je po meni isto što i rat.

Sada u Srbiji imamo nezamislivu situaciju da nam u ovako teškom trenutku zemlju vode ljudi u čije sposobnosti ne verujemo, pa čak i u njihovu dobru nameru sumnjamo. Ljudskost vidim u ljudima oko mene, običnim, malim, koji sve vreme jedni drugima čine neke male pažnje i dobrote i tako i sebi i drugima pomažu da ne polude.

Kao uvek kada dođu zla vremena izoštre mi se čula kojima zapažam dobrotu i beležim je u neki moj raboš, male pažnje, sitnice koje me oraspolože i podsete da svet još nije ostao bez onog ljudskog u nama. I nadam se da neće.
milisav68 milisav68 12:29 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

nikvet pn

Е сад да је било памети... Имамо један ресурс који би сад лего ко будали шамар.

E, baš pratim jednog tvog zemljaka, a mog ispisnika koji se bavi time što maštaš :)

Ne treba nikakav podsticaj, samo da se sklone i ne mešaju u svoj posao :)

Evo link na jedan niz komentara na tviteru oko izvoza.


Milan Novković Milan Novković 12:44 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Jeste, kad bi PCR test bio siguran.Neki ljudi sa ozbiljnim simptomima su bili negativni.

Njegov procenat šuta varira od toga u kom si danu infekcije (za razliku od onog brzog antigenskog koji je poprilična budalaština), ali je svakako bolji nego ništa.
....

Ako bi izabrao grupu ljudi koji su u istom danu infekcije, pa podesio CT (Cycle Threshold) PCR testirnanja tako da njih i zaraženije "samo" prijavljuje kao pozitivne, i dalje bi imao false rezultate - ako i dalje veruješ nekim rezidentnim PCR expertuma koji kažu drugačije, a bez obzira na njihove diplome dozvoljavaš sebi "the benefit of the doubt", daću ti dole sitan uvod pa par linkova, čisto da vidiš da se pišu i radovi na teme.

Naime, samo jedna polimeraza ume da bude do 150 puta preciznija od druge, najeftinije, koja se koristi za Covid testiranja pošto i sa njom to testiranje košta UK preko 10 milijari funti.

U UK je ministar zdravlja izašao i rekao da njihovi testovi prave 1% greške, pa to vodi do broj jedan faktora koji definiše procenat lažnih rezultata u društvu - procenta stvarno zaraženih u društvu u tom trenutku, kako dolaze i odlaze talasi.

Tako, ako je broj "inficiranih" u društvu mali, recimo 1 na 1,000, testiranje ti daje još 10 pogrešnih rezultata - dakle, dobio si 10 pogrešnih i jedan ispravan rezultat, i pogrešnih rezultata ima 10/11=90.9%

A zamisli da imaš ozbiljan skok zaraženih u društvu, red veličina, pa sad na 1000 ljudi ima 10 "zaraženih" ogroman skok, ali lažnih rezultata i dalje imaš neverovatno mnogo:

10/(10+10)=50%

Implikacije su neverovatno, al u nkeom drugom kometaru.

PCR testovi, dalje (ovo gore je idealizovan slučaj) greše na više načina koji se množe (poprilično):

- Ovim gore što si i sam rekao, gde se podiže CT. On je na 45, kao u UK onomad, besmislen, onda ti false positives idu do 97% tak je infekcioni talas nizak. Meni mišljenje zašto 45 u UK varira od: idioti, do "svestan rizik". Namime, false negatives su ti jako opasni u trenutku kad o patogenu i propagaciji infekcije malo znaš, pa namerno plaćaš veliku cenu da ne bi došao u situaciju da ti ponestaje bolničkih kapaciteta kad je talas u opasnim visinama.

- PCR je čudo koje je revolucionisalo molekularnu biologiju, ali ne zbog testiranja kako ga mi ovde "vidimo", nego zbog štancovanja i jednog fragmenta nečega, u milijarde fragmenata toga, dok molekularni biolozi ne mogu to da primete i rade njihove čudesne stvari povrh istraživanja nečeg novog. Ovo ti je bukvalno crno-bela fora u njihovoj industriji, ko isključiv izbor tipa imaškola-nemaškola, a hteo bi u Novi Sada danas. otud revolucionarnost - imaškola.

Ali, ta neverovatna i genijalna osetljivost ga čini relativno lošim dijagnostičkim alatom kad je masovno testiranje u pitanju. To je toliko osetljivo da kad u laboratoriji otvoriš jedan uzorak koji je ozbiljno inficiran tebi razne filike surface tension fizikohemija čene da neki fragmenti "uzlete", bukvalno (seti se da imaš poprilično atoma u sebi svih ljudi koji su ikad živeli, pa zamisli ovu PCR osetljivost), pa bi laboratorije trebale da budu suludo disciplinovane da minimizuju ove greške, a da ih izbace je skoro nemoguće - razne dezinfekcije laboratorije krajem svakog dana, gde je i UV samo jedna komponenta)

- PCR kao takav, nači, pravi greške. Da se ne raspisujem, sećaš se nukleotida, adenin, guanin, timin, citozin, ... pa njihovog uparivanja.

Da ne duljim, kada u PCR testu štancuješ nešto ti u jednom trenutku imaš DNK (ne RNK) fragment i treba ga pocepati na kraju ciklusa, visokom temperaturom, recimo preko 90 stepeni. One ti unoše damage i u one ciklične veze između nukleptoda (ako si ikad gledao "šemu" DNK (jedna od 3 velike kategorije grešaka samo na DNK pod visokom temperaturom). Plus ti "rđa" polimeraza polomeraza polako, pa imamo još jednu grupu grešaka kao rezultat ... kreće onda asortiman raznoj grešaka

Pa par radova, za polu-lažnu ubedljivost:

Error Rate Comparison during Polymerase Chain Reaction by DNA Polymerase - Molecular Biology International, 2014

Examining Sources of Error in PCR by Single-Molecule Sequencing ' US National Library of Medicine, 2017

A sad netraženi saveti. Iritirajući by design:

- Ima vas nekoliko ovde koje sam ja upoznao i uživo, i imate neverovano visok IQ, uključujući i njegovu društvenu komponenu (moj IQ može da bude i niži od vašeg

- Ali ste dozvolili da se radikalizujete, na prvi pogled, povrh jako malo znanja na ovu temu, puno ignorantnosti, i neverovatno mnogo samouverenosti (zar treba da dajem primer nekoga u UK ko sa 97% false positives umre od srca u bolnici pa kažu Covid, a testiran pre 27 dana, pa silne hiljade takvih)

- A bar vi što ste pri IT znate sve i o:

1. Normalizaciji znanja, gde vam 3 sitne kockice, koje dobro naučite, kombinovanjem daju dramatično više nego da ste napamet naučili/prepoznali/nagađali N stavki (ignorišimo napaljene dB design junoše štp bi da normalizuju do toplotne smmrti ne samo svaki bajt, nego i svki bit)

2. Garbge-in-garbage-out modalitetu kreativnog delovanja.





omega68 omega68 13:22 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

A sad netraženi saveti. Iritirajući by design:

- Ima vas nekoliko ovde koje sam ja upoznao i uživo, i imate neverovano visok IQ, uključujući i njegovu društvenu komponenu (moj IQ može da bude i niži od vašeg

- Ali ste dozvolili da se radikalizujete, na prvi pogled, povrh jako malo znanja na ovu temu, puno ignorantnosti, i neverovatno mnogo samouverenosti (zar treba da dajem primer nekoga u UK ko sa 97% false positives umre od srca u bolnici pa kažu Covid, a testiran pre 27 dana, pa silne hiljade takvih)

- A bar vi što ste pri IT znate sve i o:

1. Normalizaciji znanja, gde vam 3 sitne kockice, koje dobro naučite, kombinovanjem daju dramatično više nego da ste napamet naučili/prepoznali/nagađali N stavki (ignorišimo napaljene dB design junoše štp bi da normalizuju do toplotne smmrti ne samo svaki bajt, nego i svki bit)

2. Garbge-in-garbage-out modalitetu kreativnog delovanja.

omega68 omega68 13:26 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

mogao si lepo da pitaš da ti objasnim, i da nešto naučiš

Budi slobodan da to objasniš onim tvojim šloserima na godišnjici mature, ako takvi išta slave, a posle možeš sve to da nabiješ sebi u amerikenjsko, znaš već šta
maksa83 maksa83 13:27 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ne žive, ali je dalo podsticaj, plus još neke mere, piše sve u linkovanom članku.

Uglavnom, Portugal se više ne vodi kao siromašna zemlja, pa su i udar korone lakše podneli ekonomski.

Što znači da im je vlast odgovornija, pa nisu gurali Nestoroviće po TV-u :)

Pomoglo je i 92 milijarde EUR koje su dobili kao pomoć od EU. Oni stvarno životno zavise od turizma, a ne možeš imati turizam ako si bolestan i zaključan i ništa ne radi. Dakle izboli se i ćeraj, pribraće se.

Doduše oni definitivno nemaju strah od igle pošto su imali ooogroman problem sa narkomanijom koji je isto rešen sistemski.
milisav68 milisav68 14:25 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83

Oni stvarno životno zavise od turizma, a ne možeš imati turizam ako si bolestan i zaključan i ništa ne radi.

Da, i to nas razlikuje, kako da nateraš Hučija da se vakciniše :)

Nego čitam sad šta je problem sa kovid propusnicama.Kao ne može da se stavlja slika na nju, a ne može svako da ti traži LK :)

Pa su zabrinuti da ne krše zakon :)
maksa83 maksa83 14:32 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Da, i to nas razlikuje, kako da nateraš Hučija da se vakciniše :)

Sa' će vidiš kako se to radi.

Ma vakcinisao bi se al' ne sme, zort od igle.
alselone alselone 14:47 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ma vakcinisao bi se al' ne sme, zort od igle.


Ma vakcinisao bi se al ne sme, nego da vidiš mog komšiju Kapičića kako se vakcinisao!
alselone alselone 14:49 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Tako, ako je broj "inficiranih" u društvu mali, recimo 1 na 1,000, testiranje ti daje još 10 pogrešnih rezultata - dakle, dobio si 10 pogrešnih i jedan ispravan rezultat, i pogrešnih rezultata ima 10/11=90.9%

Milane, moram priznati da ne razumem ovu matematiku. 10 pogrešnih na 1000 je i dalje 10 pogrešnih od 1000, bez obzira da li su pozitivni ili negativni. Ako može objašnjenje, blagodario bih.
alselone alselone 14:50 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

To je u stvari naša šansa. Mi uvek imamo šanse i nikad ih ne iskoristimo

Šanse su nam na nivou scene iz Glupan i tupan kada Glupan pita neku cicu da li joj se svidja pa ona kaže da mu je šansa 1 u milion i on se oduševi u fazonu "yes, ima šanse".
maksa83 maksa83 14:58 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ma vakcinisao bi se al ne sme, nego da vidiš mog komšiju Kapičića kako se vakcinisao!

Naravno, komunisti su imali povećan prag bola zbog mučenja po kraljevskim kazamatima i nisu se ničeg plašili.
predatortz predatortz 15:22 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Naravno, komunisti su imali povećan prag bola zbog mučenja po kraljevskim kazamatima i nisu se ničeg plašili.


Dobro, ne preteruj. Komunisti su se jako plašili komunista. Znali su, a mnogi na svojoj koži i osetili, na kakva su komunisti zverstva spremni.
Milan Novković Milan Novković 15:42 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Tako, ako je broj "inficiranih" u društvu mali, recimo 1 na 1,000, testiranje ti daje još 10 pogrešnih rezultata - dakle, dobio si 10 pogrešnih i jedan ispravan rezultat, i pogrešnih rezultata ima 10/11=90.9%

Milane, moram priznati da ne razumem ovu matematiku. 10 pogrešnih na 1000 je i dalje 10 pogrešnih od 1000, bez obzira da li su pozitivni ili negativni. Ako može objašnjenje, blagodario bih.

Uzmeš 1000 uzoraka i znaš da su svi negativni. Npr, uzmeš mnogo kvalitetnije polimeraze od ovih jeftinih pa tako selektuješ samples. UK PCR test opšte namene ti prijavi 10 pozitivih, znači 100% imaš false positives.
Ako u realnoj grupi kad je infekcioni talas nizak imaš jedan realno pozitivan, i ovih 10 lažnjaka, tih dana, meseci, nedelja imaš 91% false positives.
Tiho i kurvinjski, bez cifara, da bi spasili političku kožu, su ovo velikim delom u najmanj ruku, priznali WHO, CDC, UK...šaljući nove instrukcije laboratorijama da obore CT
alselone alselone 15:44 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ako u realnoj grupi kad je infekcioni talas nizak imaš jedan realno pozitivan, i ovih 10 lažnjaka, tih dana, meseci, nedelja imaš 91% false positives.


OK, ali kako znaš da imaš jedan posto realno pozitivnih?

Dodatno, ljudi se obično testiraju kada imaju neke simptome. Sumnjam da je moguće da je 90% njih koji se testiraju jer su imali simptome, lažno pozitivnih.
vrabac_onaj vrabac_onaj 15:56 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Ako u realnoj grupi kad je infekcioni talas nizak imaš jedan realno pozitivan, i ovih 10 lažnjaka, tih dana, meseci, nedelja imaš 91% false positives.


OK, ali kako znaš da imaš jedan posto realno pozitivnih?

Dodatno, ljudi se obično testiraju kada imaju neke simptome. Sumnjam da je moguće da je 90% njih koji se testiraju jer su imali simptome, lažno pozitivnih.


Da ni meni nije jasno šta Milan hoće da kaže.

Meni stvari izgledaju prilično jednostavno.

Testiraš 100 ljudi i pratiš ih.
Neka je X njih imalo pozitivan rezultat i neka se od njih P nije razbolelo.
I neka je Y njih imalo negativan test i neka se Q od njih razbolelo.

Po meni je onda P+Q procenat u kojem test greši.

Ovo je naravno jedno merenje, uradiš ih više (još sto, pa još sto, pa još...), što ih više uradiš dobićeš precizniju informaciju o preciznosti testa.

Naravno podrazumeva se da se svaki put obavlja u (bar približno istim uslovima i da se primenjuju iste metode).

Al dobro, možda sam ja glup.
Ribozom Ribozom 16:38 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Milan je opet prolupao.

Otvorih i ove linkove, *ebo me pas da me *ebo, i morao da ih translejtujem da budem siguran da ne shvatim pogresno. I tamo pise da je Taq polimeraza (sluzi za kloniranje genoma, razumite to kao lepak), bolja od ORF polimeraze. Po njima je greska kod prve 0,0000001%, a kod standardne je 0,000001% (10 puta bolja).
Uzasno velika greska.

Najsmesnije je sto je sajt onih wannabe indijskih naucnika koji prodaju nesto i ti to narucis, a oni ti posalju nesto drugo i kazu ti to je u stvari bolje, vidi upravo smo objavili phd istrazivanja od danas u 8 na googlu.


Milan Novković Milan Novković 16:48 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

alselone
Ako u realnoj grupi kad je infekcioni talas nizak imaš jedan realno pozitivan, i ovih 10 lažnjaka, tih dana, meseci, nedelja imaš 91% false positives.


OK, ali kako znaš da imaš jedan posto realno pozitivnih?

Dodatno, ljudi se obično testiraju kada imaju neke simptome. Sumnjam da je moguće da je 90% njih koji se testiraju jer su imali simptome, lažno pozitivnih.

Ne 1% realno pozitivnih, nego lažno. Primer kako se znaju ove cifre:
1. Ti si vlast i ja hoću da ti prodam 10 miliona testova po atraktivnoj ceni, recimo 10 Evra po test.

2. Ti hoćeš da proveriš koliko greše , pa uzmeš 1000 i proveriš koliko ima false pozities ako testiraš pouzdano negativne uzorke.

3. I dobiješ 10 pogrešnih rezultata.

Pazi, desetine milijardi su otišle na ovo, tako su ministru i isčupali priznanje. Ovde ništa ne priznaju bez teške prisile
Milan Novković Milan Novković 17:01 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ribozom
Milan je opet prolupao.

Otvorih i ove linkove, *ebo me pas da me *ebo, i morao da ih translejtujem da budem siguran da ne shvatim pogresno. I tamo pise da je Taq polimeraza (sluzi za kloniranje genoma, razumite to kao lepak), bolja od ORF polimeraze. Po njima je greska kod prve 0,0000001%, a kod standardne je 0,000001% (10 puta bolja).
Uzasno velika greska.

Najsmesnije je sto je sajt onih wannabe indijskih naucnika koji prodaju nesto i ti to narucis, a oni ti posalju nesto drugo i kazu ti to je u stvari bolje, vidi upravo smo objavili phd istrazivanja od danas u 8 na googlu.



Sad sam samo pri mobilnom i ljutom kafanjeringu u moru ljudi u Londonu, odgovoriću ti kasnije.

Ti možeš da vežbaš diskreditovanje boljih od sebe u međuvremenu sledećim dodatnim metodama:

2. Znojavi dedica - to je potentno protiv Nobelovaca

3. Piše knjige - to je dobro protiv top stručnjaka u industriji

4. Attention whore - protiv top stručnjaka koji ne pišu kjige

Ovo možeš onda da kombinuješ dok ti bale ne trgnu od sreće, u bilo kojoj prilici
macak_tosa macak_tosa 17:22 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Milan Novković
Ribozom
Milan je opet prolupao.

Otvorih i ove linkove, *ebo me pas da me *ebo, i morao da ih translejtujem da budem siguran da ne shvatim pogresno. I tamo pise da je Taq polimeraza (sluzi za kloniranje genoma, razumite to kao lepak), bolja od ORF polimeraze. Po njima je greska kod prve 0,0000001%, a kod standardne je 0,000001% (10 puta bolja).
Uzasno velika greska.

Najsmesnije je sto je sajt onih wannabe indijskih naucnika koji prodaju nesto i ti to narucis, a oni ti posalju nesto drugo i kazu ti to je u stvari bolje, vidi upravo smo objavili phd istrazivanja od danas u 8 na googlu.



Sad sam samo pri mobilnom i ljutom kafanjeringu u moru ljudi u Londonu, odgovoriću ti kasnije.

Ti možeš da vežbaš diskreditovanje boljih od sebe u međuvremenu sledećim dodatnim metodama:

2. Znojavi dedica - to je potentno protiv Nobelovaca

3. Piše knjige - to je dobro protiv top stručnjaka u industriji

4. Attention whore - protiv top stručnjaka koji ne pišu kjige

Ovo možeš onda da kombinuješ dok ti bale ne trgnu od sreće, u bilo kojoj prilici

Zanimljivo!
Zašto mnogi ljudi forsiraju svoju afirmaciju kroz negaciju drugih?!
Milan Novković Milan Novković 17:55 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

macak_tosa
Milan Novković
Ribozom
Milan je opet prolupao.

Otvorih i ove linkove, *ebo me pas da me *ebo, i morao da ih translejtujem da budem siguran da ne shvatim pogresno. I tamo pise da je Taq polimeraza (sluzi za kloniranje genoma, razumite to kao lepak), bolja od ORF polimeraze. Po njima je greska kod prve 0,0000001%, a kod standardne je 0,000001% (10 puta bolja).
Uzasno velika greska.

Najsmesnije je sto je sajt onih wannabe indijskih naucnika koji prodaju nesto i ti to narucis, a oni ti posalju nesto drugo i kazu ti to je u stvari bolje, vidi upravo smo objavili phd istrazivanja od danas u 8 na googlu.



Sad sam samo pri mobilnom i ljutom kafanjeringu u moru ljudi u Londonu, odgovoriću ti kasnije.

Ti možeš da vežbaš diskreditovanje boljih od sebe u međuvremenu sledećim dodatnim metodama:

2. Znojavi dedica - to je potentno protiv Nobelovaca

3. Piše knjige - to je dobro protiv top stručnjaka u industriji

4. Attention whore - protiv top stručnjaka koji ne pišu kjige

Ovo možeš onda da kombinuješ dok ti bale ne trgnu od sreće, u bilo kojoj prilici

Zanimljivo!
Zašto mnogi ljudi forsiraju svoju afirmaciju kroz negaciju drugih?!

Preblizu su krajnosti u narcisoidnom spektru koja se zove 'vulnerable narcisodidnoat' - ranjiva, povredljiva narcisoidnost, ne znam Srpski termin pa sam da i Engleaki.

To je glavni razlog, ne jedini
gvozden1 gvozden1 18:09 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Ma vakcinisao bi se al ne sme, nego da vidiš mog komšiju Kapičića kako se vakcinisao!

Naravno, komunisti su imali povećan prag bola zbog mučenja po kraljevskim kazamatima i nisu se ničeg plašili.

Daj sve vakcine odjednom, prvo rusku pa redom.

Ja ne smem, a komunisti smeju!

Trpaj sve, u isto rame.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:53 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Lako je Pajiću da deli savete iz pumojebine, gde je 5000 kvadratnih kilometara okolo ista vlast.



Nije baš lako, Milisave, naprotiv, kod nas je ta lokalna vlast na nivou okruga, i svaki okrug donosi mere po svom ćefu. Država (savezna) može samo da da nekakve kao preporuke, a lokalne vlasti mogu ali ne moraju da ih slušaju. Uglavnom ih slušaju u ovom delu Kolorada, jer nam je vlast prilično dobra i hendlovanje cele pandemije im je bilo bez zamerki.

Ali i kod nas imaš slično sranje sa antivekserima, pa je recimo u mom kauntuju, gde su ljudi uglavnom obrazovani i ne padaju na ove antivekserske "reko mi jedan nobelovac znojavi deka" gluposti >80% ljudi komplet vakcinisano, dosta dece takođe, buster se čeka ko zapeta puška, i život teče manjeviše normalno. Plus ima taj neki duh zajedništva svojstven libtardima, pa svi religiozno nose maske, stoje podalje jedni od drugih, nema uopšte te sebične kurobolje za bližnjeg svog kao kod vas, a i kad negde uđeš bez maske jer si je zaboravio, ljubazno ti ponude jednu. Ali i dalje imamo relativno veliki broj ljudi po bolnicama jer ih sad dovoze iz dugih kauntija gde je vakcinacija slabija (pogodi čiji glasači tamo žive), pa su njihove bolnice zakrčene kao vaše i moraju da izvoze pacijente. Što je ok, za sada, jer kod nas malo ko zaglavi u bolnici zbog kovida i nemamo te kovid režime odavno, pa ima mesta, dokle će biti ne znam.

Međutim, kao što sam napisao na onom blogu, ovde kod nas antiveksere nisi mogao nigde da čuješ da slobodno seru, čak i na ovom šabanskom nextdooru ih brzo sarane (što je lako kad ti sveki drugi komšija ima PhD iz neke od naučnih disciplina), a uveli su te kovid pasoše da ih tako nazovem (zapravo najobičniji papirić našvrljan rukom gde piše kad i čime si se vakcinisao) i to pokazuješ sad na sve više mesta gde god da uđeš. I to radi. Takođe lekari su SVI vakcinisani još u Novembru prošle godine, iako niko nije morao da ih zakonom tera, nastavnici po školama takođe, pa nemamo masovna oboljevanja pa da ti fale nastavnici (kod mog deteta u školi je od kovida oboleo samo nastavnik fizičkog, i niko više). A otkad je vakcina zvanično odobrena za upotrebu po firmama je uvedena obavezna vakcinacija. I to sve manjeviše funkcioniše (evo, imali smo sad izuzetak, u lokalnoj samiški se razbolelo par radnika jer neko nije kontrolisao vakcinaciju, i ništa, samo su ih poslali kući a prodavnici skratili radno vreme do 8 uveče, dve nedelje). I zato ja mislim da to mora i može tako da se reši i kod vas, ako nije već kasno. Ali pre svega antiveksere na lomaču.








solo solo 18:54 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Kurac ti razmišljaš, sipaš govna sa interneta sebi u glavu i onda to istovaruješ ovde.


Zato si ti kume tu sa ekipom da skupljate i čistite pomenuta govna.

Ajd sad, na radne zadatke.
Milan Novković Milan Novković 19:42 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Milan Novković
macak_tosa
Milan Novković
Ribozom
Milan je opet prolupao.

Otvorih i ove linkove, *ebo me pas da me *ebo, i morao da ih translejtujem da budem siguran da ne shvatim pogresno. I tamo pise da je Taq polimeraza (sluzi za kloniranje genoma, razumite to kao lepak), bolja od ORF polimeraze. Po njima je greska kod prve 0,0000001%, a kod standardne je 0,000001% (10 puta bolja).
Uzasno velika greska.

Najsmesnije je sto je sajt onih wannabe indijskih naucnika koji prodaju nesto i ti to narucis, a oni ti posalju nesto drugo i kazu ti to je u stvari bolje, vidi upravo smo objavili phd istrazivanja od danas u 8 na googlu.



Sad sam samo pri mobilnom i ljutom kafanjeringu u moru ljudi u Londonu, odgovoriću ti kasnije.

Ti možeš da vežbaš diskreditovanje boljih od sebe u međuvremenu sledećim dodatnim metodama:

2. Znojavi dedica - to je potentno protiv Nobelovaca

3. Piše knjige - to je dobro protiv top stručnjaka u industriji

4. Attention whore - protiv top stručnjaka koji ne pišu kjige

Ovo možeš onda da kombinuješ dok ti bale ne trgnu od sreće, u bilo kojoj prilici

Zanimljivo!
Zašto mnogi ljudi forsiraju svoju afirmaciju kroz negaciju drugih?!

Preblizu su krajnosti u narcisoidnom spektru koja se zove 'vulnerable narcisodidnoat' - ranjiva, povredljiva narcisoidnost, ne znam Srpski termin pa sam da i Engleaki.

To je glavni razlog, ne jedini

Sitna korekija - ja, u stvari, ne mislim da je Ribozom preblizu bilo kom kraju narcisoidnog spektra. A svi smo razbacani po tom sprektu.

Ja sa njim, u stvari, imam samo najobičnije trenutke sa "istraživanjem nelogičnih krajnosti u žaru borbe", tj i sam, u najbolju ruku, ulazim i izlazim iz žara koliko i on
Milan Novković Milan Novković 19:55 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Milan Novković
Ribozom
Milan je opet prolupao.

Otvorih i ove linkove, *ebo me pas da me *ebo, i morao da ih translejtujem da budem siguran da ne shvatim pogresno. I tamo pise da je Taq polimeraza (sluzi za kloniranje genoma, razumite to kao lepak), bolja od ORF polimeraze. Po njima je greska kod prve 0,0000001%, a kod standardne je 0,000001% (10 puta bolja).
Uzasno velika greska.

Najsmesnije je sto je sajt onih wannabe indijskih naucnika koji prodaju nesto i ti to narucis, a oni ti posalju nesto drugo i kazu ti to je u stvari bolje, vidi upravo smo objavili phd istrazivanja od danas u 8 na googlu.



Sad sam samo pri mobilnom i ljutom kafanjeringu u moru ljudi u Londonu, odgovoriću ti kasnije.

...

Sad sam pri kompu, al prošla me želja za "žestokim" komentarisanjem

Ukratko, eksponencijalna progresija je at work, uz pomoć ostalog ....

CT 45 iskopira jedan fragment nečega u 2**45=35,184,372,088,832

Oduymi 6 ili 7 mesta s desna pa imaš 35,000,000, da zaokružim.
U test ulaziš sa 1-100 milijardi viriona da bi bio pozitivan. Zbači uzmimo da si negativan sa 1,000,000,000 ili manje.

Primer ima, recimo, 20 nukleotida - mislim da su ovako krenuli u početku, sada ti znaš bolje

35,000,000 * 20 = 700,000,000.

A ovo što si ti izvadio je primejeno ovde samo na jednu česticu u početku, i ništa nigde više, dok se greške dešvaju u svakom ciklusu.

Pa je ovo za jedan podsuk grešaka, kojih ima više, the podskupova.

Nastavi sam, evo commander mi šiba naređenja dole iz podnožja, koliko je greшaka ipak moguće u samom poчетку ...

... a ako bude interesantno bilo kome ja imam lepih priča o đubretu u uzorcima tkiva, neki idu decenijama unazad još za frustriranih crno beloh snimaka Merckovih naučnika koji su radili na pročišćavanjima ćelijskih linija za životinjsk epodloge za pravljenje vakcina.


Ribozom Ribozom 20:04 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ti možeš da vežbaš diskreditovanje boljih od sebe u međuvremenu sledećim dodatnim metodama:

Da bre, hteo sam da oborim Vucica & Jonsona tako sto tebe (boljeg) diskreditujem.




Milan Novković Milan Novković 20:29 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ribozom
Ti možeš da vežbaš diskreditovanje boljih od sebe u međuvremenu sledećim dodatnim metodama:

Da bre, hteo sam da oborim Vucica & Jonsona tako sto tebe (boljeg) diskreditujem.





Nisam mislio na sebe, nego autore radova
milisav68 milisav68 20:43 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

srdjan.pajic

Nije baš lako, Milisave, naprotiv, kod nas je ta lokalna vlast na nivou okruga, i svaki okrug donosi mere po svom ćefu. Država (savezna) može samo da da nekakve kao preporuke, a lokalne vlasti mogu ali ne moraju

Ma bre, mislio sam na površinu/naseljenost.

Sad sam guglo tačne podatke :)

Kolorado ima 5 miliona stanovnika, a površina veća od Balkana.

Denver - 700.000

Verujem da je cirkulacija stanovništva van države deset puta manja od Srbije.A kad se ide van onda je na par praznika.

Ovde ljudi stalno cirkulišu, što u ex-yu, što na sve strane zbog posla, što turisti koji dolaze.

To je teško da se kontroliše, a da ne trpi saobraćaj/posao.
Ribozom Ribozom 21:10 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

CT 45 iskopira jedan fragment nečega


Nisam se za to zakacio, ali cu pokusati da objasnim od onoga sto znam. Preporuka WHO-a na pocetku je bilo 45 ct-a. Kod nas su odmah shvatili, a verujem i englezi, da je to previse. A broj replika nije standardan, sto zbog razlicitih senzibilnosti aparata sto zbog razliciti kitova, polimeraza. Uglavnom je oko 30. Ponavljam, mi lazne pozitivne nemamo. Evo ti jedan LINK, pa prevedi. Preporucujem i drugima kojih interesuje PCR analize.

Mene vise zanima ova hemijska strana kojom si, verujem, pokusao da manipulises. Naveo si da su britanci koristili jeftinije polimeraze koje su pravile greske menjajuci broj fidelity. Postoji veliki broj polimeraza koje se koriste za razlicite mikrobe. Ima nekoliko koje se mogu upotrebiti za repliciranje covid genoma sa malim odstupanjima. Razlika u % neslepljenih genoma je mala, na pr. izmedju taq polimeraze i pfu ili phusion kao sto sam gore napisao. Ako te vec zanima kako radi PCR preporucijem ti da procitas OVO

Edit: Posto sam danas proverio, tacno je da je pocetna preporuka WHO ciklusa bila 35 (ne 45).




srdjan.pajic srdjan.pajic 21:51 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

milisav68
srdjan.pajic

Nije baš lako, Milisave, naprotiv, kod nas je ta lokalna vlast na nivou okruga, i svaki okrug donosi mere po svom ćefu. Država (savezna) može samo da da nekakve kao preporuke, a lokalne vlasti mogu ali ne moraju

Ma bre, mislio sam na površinu/naseljenost.

Sad sam guglo tačne podatke :)

Kolorado ima 5 miliona stanovnika, a površina veća od Balkana.

Denver - 700.000

Verujem da je cirkulacija stanovništva van države deset puta manja od Srbije.A kad se ide van onda je na par praznika.

Ovde ljudi stalno cirkulišu, što u ex-yu, što na sve strane zbog posla, što turisti koji dolaze.

To je teško da se kontroliše, a da ne trpi saobraćaj/posao.


Šta je teško da se kontroliše, da li si vakcinisan kad uđeš u radnju, i da li nosiš masku? I da na posao ne možeš ako nisi vakcinisan? To je zapravo vrlo lako da se iskontroliše.

Ne razumem kakve veze imaju prosečne gustine stanovništva, ali tu si isto omašio. U Koloradu većina stanovništva živi u i oko susedna tri grada. Denver metropoliten ima 3 miliona stanovnika i Kolorado Springs tu oko milion s tim što su ta dva metropolitena praktično spojena, ovo ostalo je u još recimo par gradova. Tamo gde niko ne živi, tamo nema ni kovida. Ni u Srbiji nije mnogo drugačije, Srbija je praktično prazna zemlja sem tih nekoliko gradova u kojima se sve živo sjatilo, jer u ostatku nema od čega da se živi.

Znam da to izdaleka ne deluje tako, ali ovo je mnogo veća ekonomija nego ceo taj deo Evrope, i mislim da bi se iznenadio da vidiš promet izbliza (gužve u Denveru ko u Beogradu, zato tamo nikad i ne idem). Ne znam koliki je in/out ljudi brojčano, ali znam da denverski aerodrom godišnje prođe 30 miliona putnika. Sezonskih readnika iz obližnjih država, a i Južne Amerike ima koliko hoćeš, pa ne misliš valjda da ćemo mi ugroženi beli muškarci da idemo da radimo teške fizičke poslove, njive, plantaže marihuane, itd. Ovo je takođe i prilično popularna turistička destinacija, zbog planinskih odmarališta i ski centara. Tako da taj argument da ovde niko ne dolazi-odlazi pa je zato lako da se kontriliše kovid prosto ne stoji.

Dakle, mislim da neke veće razlike nema, i da to može da se kontroliše i kod vas, samo nema ko, a ni sa antivekserima neće niko da se pozabavi dok nije kasno.





Milan Novković Milan Novković 22:31 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ribozom
CT 45 iskopira jedan fragment nečega


Nisam se za to zakacio, ali cu pokusati da objasnim od onoga sto znam. Preporuka WHO-a na pocetku je bilo 45 ct-a. Kod nas su odmah shvatili, a verujem i englezi, da je to previse. A broj replika nije standardan, sto zbog razlicitih senzibilnosti aparata sto zbog razliciti kitova, polimeraza. Uglavnom je oko 30. Ponavljam, mi lazne pozitivne nemamo. Evo ti jedan LINK, pa prevedi. Preporucujem i drugima kojih interesuje PCR analize.

Mene vise zanima ova hemijska strana kojom si, verujem, pokusao da manipulises. Naveo si da su britanci koristili jeftinije polimeraze koje su pravile greske menjajuci broj fidelity. Postoji veliki broj polimeraza koje se koriste za razlicite mikrobe. Ima nekoliko koje se mogu upotrebiti za repliciranje covid genoma sa malim odstupanjima. Razlika u % neslepljenih genoma je mala, na pr. izmedju taq polimeraze i pfu ili phusion kao sto sam gore napisao. Ako te vec zanima kako radi PCR preporucijem ti da procitas [url=https://www.thermofisher.com/no/en/home/life-science/cloning/cloning-learning-center/invitrogen-school-of-molecular-biology/pcr-education/pcr-reagents-enzymes/dna-polymerase-characteristics.html]OVO
[/url]


Pa dobro, nemoj baš da preteruješ i da mi traćiš vreme, a usput uvreda u svakom komentaru

Ja ti kažem PCR ume da greši, ti kažeš nije tačno.

Ja ti dam primer radova, ti kažeš "Indusi" nevredni pažnje valjda, uz cifre koje ne razumeš.

Ja ti dam primer geometrijske progresije, .. ti kažeš manipulišem te hemijom, CT nisu 45 - bili su u UK, dugo, sad su i ovde ispod 30, već sam nekoliko puta rekao. Bili su bar netrivijalan deo vremena i u US, googluj sad i sam ako imaš nameru da me i dalje vozaš ovoliko. Pa cela frka je PCR pandemija velikim delom.

I evo ti ko koga manipuliše, TVOJI "Indusi" iz ova dva rada su (prva dva potpisana:

Elsje Pienaar, PhD, US, Modeling bacterial dynamics during M. tuberculosis infection and treatment. Research interests: Mathematical modeling, infectious diseases, pathogen tolerance and diversity, epidemiology





Prof Magda THERON, Head of Department, Department of Genetics, South Africa


Vladimir Potapov (Izrael, US) New England Biolabs, MA, US - Oni ti, između ostalog, žive i od PCR R&Dja, on je i (co)vlasnik nekoliko patenata na temu termostabilnosti polimeraza. Skoro 600 ljudi firma, skoro 50 godina stara (valjda, mrzi me da proveravam)

Jennifer Ong, (Ista firma ko Vladimirova, Masačusets) Scientific Director, Nucleic Acid Replication Divison











omega68 omega68 22:42 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

https://dokumentarac.hr/covid-19/usudis-li-se-pogledati-sluzbeni-izvjestaj-openvaers-o-broju-potvrdenih-nuspojava-covid-cjepiva-u-sad-u/

OpenVEARS je javna baza podataka namjenjena isključivo registraciji slučajeva kontraindikacija na COVID cijepiva. OpenVEARS podatke povlači direktno iz službene baze podataka vlade SAD-a, što je VAERS. U trenutku pisanja ima 1.600.218,00 (preko milijun i šesto tisuća) registriranih slučajeva neželjenih posljedica COVID cjepiva. Slučajevi se odnose na cijepiva proizvedena u SAD-u
maksa83 maksa83 23:00 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ne znam zašto nisam šokiran što si opet iskopao debile, kao da nije dosta srbin.info nego mora i hrvat.info, sajt koji između ostalog propagirta i sledeće, kopipejstujem odande:

Ako zanemarimo činjenicu da virus SARS-CoV-2 nikada nije izoliran, niti je dokazano da upravo on uzrokuje bolest COVID-19


A zatim:

NIJE bilo neobično prekomjernog mortaliteta.

i:

Brojevi “umrlih od COVIDA” umjetno su napuhani.

i:

Došlo je do masovnog porasta korištenja “nezakonitih” naredbi: NE OŽIVLJAVAJ!

Bolnice nikada nisu bile neuobičajeno preopterećene.

i dalje me mrzelo da čitam.

omega68 omega68 23:09 17.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

https://dokumentarac.hr/wp-content/uploads/2021/10/quot-this-interview-could-save-your-life.mp4

Dr. sc. PeterMcCullough, dr. med. je internist kardiolog i epidemiolog, a akademsku medicinsku praksu obavlja u Dallasu, Texas, SAD. Obnašao je dužnost potpredsjednika Odjela interne medicine na Baylor University Medical Center, ogranak Baylor Scott & White Health u Dallasu,Teksas. Kao akademskom liječniku specijaliziranom za bolesti srca i bubrega, objaveno mu je više znanstvenih radova od ijednog drugog stručnjaka s istog područja u američkoj povijesti. Specijalizirao je kardiovaskularne komplikacije, virusne infekcije i ozljede nastale kao posljedica cjepljenja protiv COVIDA-19. Nekoliko je puta u posljednje vrijeme svjedočio o šokantnom trendu zanemarivanja ranog tretiranja COVIDA-19, što se može vidjeti u medicinskoj literaturi i izvještajima.
Hansel Hansel 00:04 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

predatortz
Nama mlađi sin doneo iz škole. Da nije izgubio čulo mirisa ne bi nam ni palo na pamet da ga testiramo,

Прошлог лета, кад је таман мало утихнуло, спремала се једна породица на море, али клинац пријавио да је изгубио чуло мириса и укуса. Ко зна зашто, мајка посумњала у то, па га лично тестирала – дала му чај у који је уместо шећера ставила со. Клинац попио а да није трепнуо.

Ни мајке нису више што су биле.
Hansel Hansel 00:19 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

srdjan.pajic
Sad mi pade biznis ideja napamet - kad bi ova vakcina mogla nekako da se pretaba u aerosol, pa da se ljudi prosto isprskaju iz aviona. I gotova stvar, nema više kovida.

Кад је оно корона такорећи мистериозно нестала у Кини (знамо за драконске мере, ал' ипак...), ја помислио да су направили ГМО ковид (неки би рекли да би то био ГМО ГМО ) – безопасан вирус који има омотач као ковид и који се лако шири и тако вакцинише.

Када су причали у прво време о Спутњику и оксфордској... формулације су биле сиромашне: "ГМО вирус, безопасан вирус са ковид шиљком". И опет сам помислио да су, макар они, направили "јагње у вучјој кожи". А онда се разочарао када сам ископао да то у ствари није то.

Стварно, је л' има неко да зна, колико би било тешко направити тако нешто?!
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:23 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
mogao si lepo da pitaš da ti objasnim, i da nešto naučiš

Budi slobodan da to objasniš onim tvojim šloserima na godišnjici mature, ako takvi išta slave, a posle možeš sve to da nabiješ sebi u amerikenjsko, znaš već šta


Pa dobro, ako si toliko zapeo da ostaneš glup i neuk, u redu. Možeš slobodno da me poljubiš u moje amerikansko dupe.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:42 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Стварно, је л' има неко да зна, колико би било тешко направити тако нешто?!



Ja ne znam, ali mogu da dodam pitanje na koje ne mogu da nađem odgovor. Kod ove Fajzer vakcine, na primer (jer sam se njom vakcinisao, ne što sam nešto znao da je do jaja, nego nije bilo da se bira kao kod vas, a i da je bilo, ja stvarno ne bih znao koju drugu da odaberem (znao bih koju ne ), dakle, koliko kapiram, imamo te neke poznate sporedne efekte, uglavnom ništa specijalno u odnosu na druge vakcine, i ok, neki se od njih plaše, neki se ne plašimo, jer kad uporediš sa posledicama kovida, samo ako si budala nećeš se vakcinisati.

I imamo te neke "dalekosežne" moguće posledice, od kojih se omege pribojavaju, a antivekseri, zle znojave dekice, iz toga crpe svoju popularnost u društvu za kafanskim stolom. Dakle, mene zanima, koji to dugoročni sporedni efekti mogu da budu u pitanju?

Jasno je da nisam nikakav stručnjak, daleko od toga, razumem samo ono osnovno kako te vakcine rade, i ne vidim šta tu konkretno može da pođe nizbrdo posle nekog niza godina nakon vakcinacije.

Na stranu što sad ne mogu da se setim ama nijedne vakcine koje se primaju radi imunizacije od vajkada a za koje je ikad ustanovljeno da imaju takve neke efekte.

Sve ove kratkoročne nusefekte znam, oni te strefe odma, ili u nekom roku od par dana ili nedelja od vakcinacije, od većine njih si ok posle par dana, i to je to. Ali koji su to efekti na koje se sumnja, i na osnovu čega, a koji bi mogli da nas, vakcinisane, navodno skenjaju posle nekog dužeg perioda, ono, jedno jutro se probudiš na leđima preobražen u kukca, ili Tasin šulj.

Ako može stručan odgovor, znači bez ovih indusa po đubre novinama i znojavih nobelovaca i attenetion seeking whores, i radova koji samo što nisu objavljeni, ali im ne daju.








Hansel Hansel 01:14 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

mariopan
Meni nisu u strahu velike oči ali sam bila odbijena od hitne operacije jer "ne rade zbog kovida". kasnije mi je ta operacija ipak urađena a sada prolazim kroz isti tretman i samo čekam da mi kažu "idi kući i umri" kao pre 7 meseci što su mi rekli. Ne baš tim rečima ali je to bilo to.

Здраво, Мариопан, дуго се нисмо "видели". У овој причи се мало мање слажемо. Многи у здравству су корону искористили као изговор, бар у примарној здравственој заштити, док су други скапавали. И неко је то дозволио, а сви су добили додатке. Затим, нејасно је, у најмању руку, зашто су нпр. врхунски лекари специјалисти, рецимо, са Очне клинике, били слати у Батајницу, не знам да ли и у овом таласу. Осим тога, толико је касарни без или са врло мало војске које су могле прилично лако бити прилагођене ситуацији... није ми јасно зашто то није урађено. Можда се ради и о страху да се ковид не прошири међу пацијентима, али и ту су ваљда могући разни начини превенције, па и предност онима који су вакцинисани, односно одвојене болнице за вакцинисане и за невакцинисане, па ком опанци ком обојци. Сегрегација ми тако често пада на памет као решење свих друштвених сукобљавања.

Подсетило ме ово на један период када је била несташица вештачких кукова и када на Бањици није било тих операција. Једна моја рођака је баш у то време дошла на ред а онда морала да још чека на неодређено време. Људи рекли како би они платили кук... ја пронашао колико кошта и онда питао болницу да ли се то може организовати - пошто има потврђену индикацију, пошто је на листи чекања... да је они оперишу, али да она купи кук. "Може", одговорили су, "али да она и плати операцију". - Па, чекајте, да ли би могла да рефундира после тај трошак? - Не.

Писао сам неку примедбу РФЗО-у, они су то потврдили. Не би имала права на рефундацију трошкова операције. Наравно да би било нормално да им се рефундира и кук по цени која касније буде постигнута на тендеру, што они нису ни хтели да траже, али, не. Боље је било да месецима, укупно се ради о години или две најмање (пошто је било више таквих периода нерада), нема никаквих операција, да људи чекају у неизвесности и боловима, него да се дозволи једна сасвим логична ствар.

Бојим се да у овоме што се сада дешава и нашта се жалиш, има много од сличне накарадне "памети", која се огледа и у оном малтретирању болесних, сада и од ковида, који чекају сатима (знам за пример од 13 сати) у реду по свакаквом времену. Као да је потребна посебна интелигенција да се свакоме ко дође (ако није могуће то рећи и телефоном, а било би) дати папир с термином када може бити примљен. Било је тако и када вакцине није било, тако је и сада, па да кажеш сада и нека казне невакцинисане, боље нису ни заслужили, али свакако је непотребно. А међу њима има и не баш мало вакцинисаних.
Hansel Hansel 01:25 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

maksa83
Tako da, ja ti (što kažu, i sopoštenjem) tvrd stojim da je to bila namerna i svesna odluka - da se deca isporazboljevaju, rašire to među sobom i odnesnu kući.

То и ја нпр. мислим, али такође сумњам да претпостављамо различите мотиве.
EDIT: Сумња потврђена (накнадно прочитах каснији коментар), мада се и поклапамо. Ја само мислим да има још нешто.
Hansel Hansel 01:54 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

srdjan.pajic
I imamo te neke "dalekosežne" moguće posledice, od kojih se omege pribojavaju, a antivekseri, zle znojave dekice, iz toga crpe svoju popularnost u društvu za kafanskim stolom. Dakle, mene zanima, koji to dugoročni sporedni efekti mogu da budu u pitanju?

Када бих ти рекао да сам ја, као "носилац" аутоимунске болести (мада не драматичне, када се стави под контролу), оног тренутка када сам причитао механизам дејства иРНК вакцине, помислио да могу да испровоцирају аутоимунску болест својим механизмом деловања, то не би много значило јер ја нисам стручњак. Могу да ти понудим резерву професорке Медицинског факултета (а није Нада Костић; без шале, делује сасвим кредибилно), нашао сам линк, мислим да је у другој половини тај део; и Милан Новковић је баш лапидарно на овом блогу поменуо то, а ја својим речима могу да кажем то овако: иРНК вакцина (али и векторска, попут Спутњика), прави од људске ћелије "фабрику" спајк протеина. Они излазе на површину ћелије, а имунски систем би могао да целу ћелију третира као претњу, а то онда подразумева и њене примарне карактеристике, какве имају и друге ћелије у организму. Дакле, можда би могао да се наоштри и на сопствене ћелије. Па, онда, када спајк протеини преплаве ћелију, у неком тренутку она пуца, при чему опет њен аутентични садржај бива "дат" на чишћење имунском систему. Колико се често такви "инциденти" природно дешавају, не знам. Вируси на сличан начин узурпирају ћелије као иРНК вакцина, само што се у том случају производе цели нови вируси који такође доведу до распрснућа ћелије, али ту ваљда немамо ону прву фазу, да су антиген и ћелија домаћина неко време као некаква "химера". Нека исправи неко ко више зна ако нешто од овога није тачно. И да додам да је познато да вирусне инфекције могу такође да буду окидачи аутоимунских болести, а да ли је ризик да то уради ковид већи или сама вакцина, не бих знао ка'сти, питање је да ли ико то може да каже са сигурношћу.

Што се тиче Фајзер вакцине могу да предложим и да се погледа "проспект" или упутство које је одобрила FDA, и опет је главно питање који је ризик већи, од вакцине или ковида у домену тих нежељених дејстава, а мени је проблематично што овде бар нико није јавно рекао да ти ризици постоје и да гарантује подршку онима који добију на пример перикардитис или миокардитис. Нервира ме што нема зрелог односа према грађанима ни у овом случају. Људи, ма колико да су неки и прости, то примећују и то сао продубљује неповерење.
trala.la trala.la 03:59 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
A sada vakcine počinju aktivno da ubijaju mnogo više ljudi. Nema šanse da to sakriju. I nema načina da se dalje promovišu vakcine, ako ubijaju one koji se vakcinišu.


Ja još nisam čuo da je neko koga lično znam ili ga zna neko koga ja znam umro od vakcine. A znam za neke smrtne slučajeve od kovida. Npr. juče mi je umro rođak, pogodićeš, takođe od kovida. I svaki dan, direktno ili posredno, umre oko 150 od iste bolesti (čak i po Konu, pravi broj je bar 3x veći od zvaničnog).

omega68
U međuvremenu, milijardama ljudi su ubrizgane supstance koje zapravo ne rade ono što nam se kaže. Što se tiče njihove anti-bolničke efikasnosti, ona je u najboljem slučaju mračna.


Vidiš, izraelski podaci govore suprotno, vakcina i te kako deluje. Da, sa efikasnošću manjom od 100%. Da, kod starijih ljudi je efikasnost umanjena. Da, sa manjom efikasnošću kod delte. Da, posle nekog vremena efikasnost se smanjuje. Ali da deluje, to je očigledno.

Validnom se smatra 3. doza ili ako nije prošlo 6 meseci od druge doze.













Ako slučajno hoćeš sam da istražiš, vidi ovde: https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/general

solo solo 07:36 18.10.2021

Re: Milan Novković

... a ako bude interesantno bilo kome ja imam lepih priča o đubretu u uzorcima tkiva, neki idu decenijama unazad još za frustriranih crno beloh snimaka Merckovih naučnika koji su radili na pročišćavanjima ćelijskih linija za životinjsk epodloge za pravljenje vakcina.


Blog se uskoro zatvara pa se bojim da neće biti vremena ali ajd'.

G Milane vidim da ste dosta pročitali pa bih iskoristio priliku za samo 2 pitanja pošto očigledno imate volje i ozbiljan pristup ovoj tematici.

Dakle samo sam znatiželjan i 2 pitanja u moru pitanja za početak.

Početna teza je ,,ono što tražiš to možeš i da nađeš,,

- Kakva su vaša dosadašnja saznanja o obdukcionim nalazima preminulih od covida?

- Da li su vršena ispitivanja obolelih i preminulih od covida toksikološkim i analizama na radijaciju (kao i ostalim mogućim uzročnicima)?

Podrazumeva se da pitam za ispitivanja i objavljene radove timova i strukovnih autoriteta od integriteta koji moguće nisu u mašineriji propagande i ralja raznih industrija.

Ako stignemo možemo da nastavimo sa pričom

Hvala!
alselone alselone 07:45 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Када бих ти рекао да сам ја, као "носилац" аутоимунске болести (мада не драматичне, када се стави под контролу),


Kako neko ko se u porodici bori sa veoma agresivnom autoimunom bolesti koja je zauzdana do kraja i ne samo to nego je sat vraćen 10 godina unazad, i to metodama zvanične medicine plus metadama znojavih dekica a i nekih koje smo sami shvatili pomoću if-faking-then metoda pokušaja i popušaja, uključujući hiljade pročitanih stranica i stotine pogledanih sati (i stotina/hiljada otetih evara od strane korumpirane privatne prakse), mogu da kažem da je vakcinacija veoma preporučljiva i to Fajzerom koji je jedini prikazao rezultate testiranja ljudi sa autoimunim bolestima.

Ako se vakcinišeš imaćeš mali udar na organizam i imuni može da malo poludi, ali ako se ne vakcinišeš i dobiješ virus a dobićeš ga sigurno, tu nema aposoluno dileme, dobićeš veoma verovatno veći udar na organizam, pa će ti organizam poludeti mnogo više a i ako si na imunosupresivima možeš da se zakomplikuje.
omega68 omega68 07:51 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

od kojih se omege pribojavaju

Ајде кажи Милан Новковић ако смеш пиздурино
milisav68 milisav68 09:32 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Hansel

Што се тиче Фајзер вакцине могу да предложим и да се погледа "проспект" или упутство које је одобрила FDA, и опет је главно питање који је ризик већи, од вакцине или ковида у домену тих нежељених дејстава, а мени је проблематично што овде бар нико није јавно рекао да ти ризици постоје и да гарантује подршку онима који добију на пример перикардитис или миокардитис.

Da, to je problem, rizici postoje, ali su veći bez nego sa vakcinom.

Problem je što je to ostavljeno samim pojedincima da odlučuju, a ne recimo izabrani lekar.

Pajiću, imam druga, generacija, odrastao sa njim.Profesor, doktor, kardio hirurg, bio načelnik hirurgije u KBC par godina, popizdeo i otišao u UK nešto pre pandemije, sad valjda radi u nekoj kraljevskoj bolnici (ako sam ga dobro razumeo).

Elem, čovek poziva na oprez, kaže da vakcina nije prošla sve protokole, i da nema zbirnih podataka, ne samo u UK, već u celom svetu. Njemu je to, da kažem sumnjivo.

Sa lica mesta, tj na poslu dolaze mu pacijenti sa (ovo što kaže Hansel) perikardutisom i miokarditisom, a koji su vakcinisani.Ono što on ne zna, da li su to imali pre vakcinacije.

E, a za dugoročne posledice, kaže da je imao sedam vakcinisanih pacijenata (od početka pandemije, odnosno vakcinisanja) sa upalom srčanog mišića, gde je rizik od loših/fatalnih posledica u narednih pet godina povećan na 50%.Naravno, to se broji u promilima, ali postoji.

Takođe, savetuje oprez za vakcinisanje dece, baš zbog tih manipulacija podacima, i razočaran je u WHO.
freehand freehand 09:33 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

omega68
od kojih se omege pribojavaju

Ајде кажи Милан Новковић ако смеш пиздурино

Banuj ga odmah.
Ne možeš?
Jebiga.
nego, gde ti nestade blog, drevni brate Omega?
gedza.73 gedza.73 10:31 18.10.2021

Re: Milan Novković

solo

- Kakva su vaša dosadašnja saznanja o obdukcionim nalazima preminulih od covida?
- Da li su vršena ispitivanja obolelih i preminulih od covida toksikološkim i analizama na radijaciju (kao i ostalim mogućim uzročnicima)?



Koliko se meni čini kod nas se ne rade nikakve analize onima koji su preležali kovid. Prođe n - dana, stigne ti sms da se tad i tad u to i to vreme javiš, daš krv na analizu (po pacijentu, lupam, deset minuta). Isto to kod kardiologa.
A ne moraju da se mešaju sa kovid ambulantama.
Ovi Itijevci i onako ništa ne rade nego samo sede pa bi mogli da naprave neki program koji bi sve te rezultate obradio a one koji su van ili blizu graničnih vrednosti pa sumnjivim pored rezultata na mejl stigne i šljašteće, trepćuće

da se jave doktoru.

Valjda bi to trebalo da se zove trijaža ili tako nekako. Da ne bude na sledeće leto pored kovida 22 i sve moguće bolesti kao posledice kovida 19 koje niko nije pratio.


srdjan.pajic srdjan.pajic 16:55 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Они излазе на површину ћелије, а имунски систем би могао да целу ћелију третира као претњу, а то онда подразумева и њене примарне карактеристике, какве имају и друге ћелије у организму. Дакле, можда би могао да се наоштри и на сопствене ћелије.



Ne može, to sam proverio kod znalaca, i to tako ne radi, to je jedna od teorija zavere koje šire oni koji ne znaju ili nisu osposobljeni da razumeju pričitano. Inače bi imao već sada gomilu mrtvih i osakaćenih jer im se imuni sistem zajebao pa napao ćelije - vakicina je u upotrebi već godinu dana i to su neke stotine miliona ljudi vakcinisanih, živih i zdravih. I to se prosto ne dešava. Ne može tvoj imuni sistem posle 5 godina da odluči da napadne ćelije koje su proizvodile taj spajk protein kad si bio vakcinisan, jer tih ćelija ili više nema ili više ne proizvode taj protein.

Proizvodnja tog spajk protiena koliko sam razumeo traje prilično kratko, dok se ne potroši to što su ti dali u vakcini da ćelije natera da proizvode spajk protein, taman dovoljno da se tvoj imuni sistem upozna sa pretnjom. Mislim, tako ja to laički razumem, tako mi je objašnjeno.

Dakle to nije moguće, jel ima neki drugi dugoročni efekat na koji se sumnja, kao što sam pitao?

Inače, da dodam, i ovo mi je isto objašnjeno, problem sa strahom od mRNA je što je dosta godina pre kovida slična tehnologija isprobavana sa drugim lekovima i zaista je pravila velika sranja po organizmu i te vakcine nisu ni na trial mogle da izađu. Međutim, u Bionteku su, kako sam razumeo, provali način da se ta tehika primeni, upakuje, da ne izazove haos u imunom sistemu, i to sad prosto radi, kao što vidimo. I neko će tu po svoj prilici da dobije nobelovu nagradu za medicinu.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:38 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

.Ono što on ne zna, da li su to imali pre vakcinacije.

Da, to je problem, što ljudi ne znaju, a skloni su da pripišu vakcini. A sa druge strane, virus kovida oštećuje srce daleko češće i mnogo teže, i to je poznato, mislim da sam negde video i neke brojeve, testirali su neku vojsku ovde kod nas, dakle mlade ljude u dobroj formi koje je dočepao kovid, i tih težih posledica je bilo je nekoliko redova veličine više, normalizovano na broj testiranih, nego kao posledica vakcine.

Inače, taj miokarditis koji se pominje, to nije skroz isto kao onaj tradicionalni miokarditis od kojeg ljudi obole nezavisno od kovida, a koji je baš zajeban, i skoro uvek ostavlja trajne posledice. Koliko sam ja razumeo, taj od vakcine, ako je od nje, u većini slučajeva traje nešto kratko i lako se od njega izleči (naravno, poneko ima i manje sreće, pa mu posledice ostanu duže). Ali kad kažeš, miokarditis, omegama otpadne perje od staha i neće da se vakcinišu, krenu da metanišu i odgovaraju druge od toga, jer, jebote - miokarditis!
omega68 omega68 20:01 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

Ali kad kažeš, miokarditis, omegama otpadne perje od staha i neće da se vakcinišu, krenu da metanišu i odgovaraju druge od toga, jer, jebote - miokarditis!

Glup si kao milokliz
Ja sam odlučio da neću da se vakcinišem a ni decu( kao maksa - veoma pametno od njega ) još pre izmišljanja ovih eksperimentalnih sranja.Tako da, možeš ti da se proglasiš i za Papu, lažeš kao pas.
Najgore je što imaš podršku nekih naizgled normalnih ljudi...
omega68 omega68 20:06 18.10.2021

Re: Како Танјуг јавља...

taj miokarditis koji se pominje, to nije skroz isto kao onaj tradicionalni miokarditis od kojeg ljudi obole nezavisno od kovida, a koji je baš zajeban, i skoro uvek ostavlja trajne posledice. Koliko sam ja razumeo, taj od vakcine, ako je od nje, u većini slučajeva traje nešto kratko i lako se od njega izleči



Ma ne brini, neće duboko.
Iskopaće tebe Bili G.
kratko i lako

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana