Društvo

Dan

natasa_tasic_10 RSS / 14.10.2021. u 22:40

Danas sam zanemela kada sam cula da je preminuo Marko Zivić.

Sve sam se nadala izguraće, mlad je, ali me je ta vest potpuno zaledila. Prošle nedelje Neša, danas Marko.

Ja se, evo,  javno priznajem plašim da uđem u autobus, samoposlugu, da odem na posao zato što ima ljudi koji negiraju kovid.

Ti isti idu po raznim vračarama, energetskim tarapeutima i traže način da ih on zaobiđe, dok gledaju YouTube klipove i obrazuju se učenjem medicine kroz teorije zavere.

Volim i ja SF, ali ne u realnom životu gde postoji ova bolest.

Ako pogledamo unazad i pre su postojale razne zarazne bolesti kroz vekove i bilo je onih koji su se trudili da ih izleče, a bilo je i šarlatana koji su prodavali na trgovima šećernu vodicu kao magični lek za sve.

Danas sam zanemela i sutra kada budem trebala da pevam, evo javno priznajem plašim se, jer ne postoji način da se potpuno zaštitiš, a život treba i mora da ide dalje.

Danas sam zanemela jer ova bolest ne bira, a odlučila je da povede najbolje sa sobom.

Šećerna vodica na internet trgovinama postala je unosan biznis.

Marko počivaj u miru.

 



Komentari (1173)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

freehand freehand 18:30 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nisi. Samo si šupak što se gađaš stereotipima.
Stereotip je kad nasumičnu osobinu pripišeš potpuno različitim jedinkama.
Svi ljudi rođeni u Bosni su Bosanci, naročito oni pre '92.
Mada, ralno nisu ni svi glupi ni svi nadobudni tako ko ti. A bar 9/10 Srba ne peva sa ustašama ustaške pesme, daleko bilo, još od sebe praveći srpske ikone.

Naročito posle pene koju si ovde prosuo kada sam jednom u zajebanciji pomenuo Pančevce kao loše vozače.

Kakve pene?
Mislio sam da bar ne piješ i ne drogiraš se?
predatortz predatortz 18:33 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Mislio sam da bar ne piješ i ne drogiraš se?


Kažem ja, šupak!

Ne vredi!
gvozden1 gvozden1 18:34 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

To "domaćin" je moj izraz

Smiri se, da ne postavim skrinšot tvog komentara koji govori tačno suprotno, u kome osuđuješ one koji izraz domaćin koriste ovako kako ga ti sad koristiš.
angie01 angie01 18:43 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

To sigurno može drugačije a ne da se stalno izvrgava ruglu domaćin, domaćinsko, sve staro i konzervativno...


tebi je potrebna neka ozbiljnija pomoc.
gedza.73 gedza.73 18:48 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
neki sakrili talijanske pasoše

Aj i ovo ponovo da objasnim. Ukratko Angie je počela da ujeda u fazonu 'šta ti seljak imaš da pričaš' pa sam joj odgovorio kako je ona za mene, građanina EU, obična balkanuša. Odgovor je bio namenjen samo njoj. A posle je krenula zajebancija da me zabole i za zastavu sa petokrakom i za Hej Sloveni i da mi je daleko bliža italijanska himna od te jugoslovenske.

A što se tiče snopa pruća tvoji boljševici su sarađivali sa Musolinijem i fašistima.
I to ne kad je Musolini bio makrsista socijalista nego kad je postao fašista tamo sredinom tridesetih. I ta saradnja je bila na najvišem niovu.
Obrati pažnju. Boljševici koji su tih dana tamanili jugoslovenske komuniste u Moskvi su bili drugarići sa fašistima.
predatortz predatortz 18:51 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

gvozden1
A kada sam rekao da smo na terenu pevali svi sve, četničke, ustaške, partizanske,

Što bre i partizanske jbt!?


:)


Jesmo!


Krenemo četničke, pa neko krene partizanske, pa se šaltamo na "Tri livade"...
Balavurdija, bre!
Uprkos prilikama, dobro smo se zajebavali.
A častili smo jedni druge sa "bando četnička", po stihivima iz Tompsonove "Čavoglave" koju smo pevali baš često u zajebanciji.

Ali, ajde ti to objasni našem bivšem bratu i saborcu kojeg su drugovi prevaspitali do te mere da je postao blogovski Jovo Kapičić.
Sa misijom na ovim mestu i reflektorom!
freehand freehand 18:51 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

predatortz
Mislio sam da bar ne piješ i ne drogiraš se?


Kažem ja, šupak!

Ne vredi!

Daj sliku, ako nije problem, kako ti stoje usta kad izgovoriš to "šuupak"?

I ako ima neka slika sa drugarima iz hora kad se udari po tompsonu. Ne mora, al bilo bi do jaja za kad se krene o tome ko koga i zašto treba da kolje i zašto se ne može zajedno.

Inače, za one sa IQ iznad 65 ne treba, al ovo na šta si se nakačio nije 'privatni život, već crtica iz autobiograje jednog šoviniste. Ja, na primer, ne znam šta bi me pod bilo kojim uslovima nateralo da zapevam ustašku pesmu, na ni da pripadnike HVO od kojih ni 2% nisu bile ustaše, kao što ni 2% VRS nisu bili četnici, bajdvej.
ali tragikomično je razumevanje ovdašnjih srbomera i domačina koje jedni prema drugima iskazuju u žaru isterivanja srbometrije. Gde si ti, okreni-obrni- nagužen.
Naročito u zemlji u kojoj su stotine i hiljada Mađara, Slovaka, Hrvata a bogami i Nemaca, da tek ne pričamo o Jevrejima i Cincarima bili nepojamno veći rodoljubi od mahača tuđim pasošima i čuvarima sopstvene kapije.
freehand freehand 18:58 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

obična balkanuša



Edit:


mariopan mariopan 19:06 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

dobrosavljevic_m
Hvala, drugari

angie01 angie01 19:12 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

. Ukratko Angie


mene se mani, zaobidjete me i ti i tvoje interpretacije.
gedza.73 gedza.73 19:13 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
obična balkanuša

Edit:

Ponovo. Samo njoj lično upućeno. A taj pasoš sam pošteno dobio. Imam ga i dalje. Gde je tvoja taraba jugoslovenska i jugoslovenski pasoš?
macak_tosa macak_tosa 19:16 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
Ali - ima i poprlično gamadi koji rade upravo ovo što si napomenuo, a ja boldovao!
Šta ćeš, oni, jadni, ne shvataju da su đubrad - i da na blogu mogu da pišu ono što se na blogu objavi.
Strogo isključujuću bilo čiju decu.
Dobro, ne samo decu - bilo šta iz privatnog života što bloger sam ne iznese kao podatak, pa čak i onda samo u kontekstu u kome je izneto. Mada je interesantno da to selektivno primećuješ kad se pojavi. Ali tvoja stvar, da ti se ne mešam u kalibrisanje opažanja i reakcije.

Ne primenjujem selektivno, već neselektivno.
Odnosno, svaki puta kada primetim.
Naravno, na izjave osvedočenih govana ne reagujem, pa ti se možda zbog toga učinila selektivnost.
freehand freehand 19:19 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Naravno, na izjave osvedočenih govana ne reagujem, pa ti se možda zbog toga učinila selektivnost.

freehand freehand 19:25 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

A častili smo jedni druge sa "bando četnička", po stihivima iz Tompsonove "Čavoglave" koju smo pevali baš često u zajebanciji.

Da, deca od dvadeset-i-neku, to slušamo i od Vučića oDanilu. Deca.
Al drugo je tu nešto u pitanju:

Ali, ajde ti to objasni našem bivšem bratu i saborcu kojeg su drugovi prevaspitali do te mere da je postao blogovski Jovo Kapičić.
Sa misijom na ovim mestu i reflektorom!

"Bivši brat i saborac" je ratovao da sačuva Jugoslaviju. Nikad nije zapevao ni jednu ustašku, ni iz zajebancije. A smatra da smo svi ljudi i ne propoveda ni mržnju ni osvetu, za razliku od vas nevinih pevača. Mislim, za razliku od tebe, blogovskog Milana Lukića Repića.

macak_tosa macak_tosa 19:26 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

maksa83
Ovo se mora nekako zaustaviti pa šta košta da košta.

Srećan svima dan Oslobođenja Beograda.



Na slici vidimo dva oslobodioca gde je desni vizionarski zagledan dirktno u mesto na kome će se sledećih 50 godina prodavati najbolje piroške sa sirom.

Eeeeeeh!
Jedna je bila 'Atina'!
freehand freehand 19:49 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

gedza.73
freehand
obična balkanuša

Edit:

Ponovo. Samo njoj lično upućeno. A taj pasoš sam pošteno dobio. Imam ga i dalje. Gde je tvoja taraba jugoslovenska i jugoslovenski pasoš?

Nikog normalnog ne boli kurac ko kakav pasoš ima, niti kako ga je dobio.
Al samo poslednja seljoberska džudža maše pasošem kao simbolom sopstvenog životnog postignuća.
Ona balkanska džudža što "balkanuša" koristi kao najteži pežorativ.
i planinarski zilot.
Moj jugoslovenski pasoš još je tu, u fioci, među uspomenama.
Izbušen, ad akta.
Pasoš države koju su pojeli skotovi i tvorovi.
bene_geserit bene_geserit 19:59 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Svi ljudi rođeni u Bosni su Bosanci, naročito oni pre '92.

Jel ovo bilo ironično ?
Da li to znači da su svi ljudi rođeni u Srbiji Srbi ?
gvozden1 gvozden1 20:02 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


Ali, ajde ti to objasni našem bivšem bratu i saborcu kojeg su drugovi prevaspitali do te mere da je postao blogovski Jovo Kapičić.
Sa misijom na ovim mestu i reflektorom!

A ti ćeš da mu objasniš :)
Teraj to bre u pičku materinu, šta mu objašnjavaš logične stvari.

Ja sam se u Bileći vala napevao one Bilećanke za tri života.
Svaki vod imao kao neku svoju koračnicu, nama zapala Bilećanka, i smučila mi se za ceo život.

Al ima i gore, vodu iz iste čete zapalo da peva neku makedonsku, nešto da te bog sačuva, e to je bila muka.

Nikad sebe nisam uhvatio da pevušim Bilećanku, a Tompsona jesam.

Kralju Dmitre Zvonimire uglavnom.
predatortz predatortz 20:05 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

bene_geserit
Svi ljudi rođeni u Bosni su Bosanci, naročito oni pre '92.

Jel ovo bilo ironično ?
Da li to znači da su svi ljudi rođeni u Srbiji Srbi ?



Ma, pusti...
To bi, kao, trebalo da me isprovocira, pa da nešto objašnjavam.
Ono, jesu Bosanci glupi, ali bi njegova proseravanja trebala da budu jasna čak i glupum Bosancima.
Papak!

Što se ostalog tiče, da - rođen sam u Bosni, u Tuzli, koreni su mi na Majevici. Ni sa jednom od te tri stvari nemam problem.

gedza.73 gedza.73 20:08 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nikog normalnog ne boli kurac ko kakav pasoš ima, niti kako ga je dobio.

Al' je zato nju nešto svrbelo kad me prozivala da sam seljak. Pa seljak ima dve adrese. A krenulo je od polemike kad sam se ja iznerviran pomočao i na vašu jugoslovensku himnu i na vašu jugoslovensku zastavu pa je pitala dal sam se ja u toj državi školovao i živeo. Moj odgovor je bio da imam dve države. Srbiju i Italiju i da me boli patka za onu drljavu Jugoslaviju.
Pasoš države koju su pojeli skotovi i tvorovi.

Pa što je niste odbranili?
Ti si sa komentarima oko Srba, Srbije, Jugoslavije, skotova i tvorova neki mutant. Šešeljevac koji bi Veliku Srbiju u kojoj svi Srbi žive unutar jedne tarabe al' da se zove Jugoslavija i da izbaciš iz nje sve one Slovence, Hrvate i Crnogorce koji neće takvu Jugoslaviju.
Prototip Miloševićevog nacionaliste.

Kome Čaušesku nije diktator, kome SSSRusija nikad nikoga nije napala nego uvek legitimno i legalno po pozivu, koji brani srpske tarabe po Kosovu ali sa sigurne udaljenosti iz Pančeva, kome nema veze šta ko radi u privatnom životu dal je lopov, prevarant, vaćaroš nego dal' po blogu piše o poštenju, palestinskim interesima, svetskom leviĆarskom pokretu koji je iznikao na francuskoj revoluciji...

freehand freehand 20:08 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Nikad sebe nisam uhvatio da pevušim Bilećanku, a Tompsona jesam.

Pa to.
isto se istom raduje.
Inače, u jenea se nisu pevale ustaške pesme. Za tako nešto bi stvarno moglo da se najebe.





angie01 angie01 20:19 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

https://twitter.com/i/status/1450778895691681793

evo krajnjeg rezultata za ne ukljucivanje mera i optuzbi da su nevakcinisani krivi.

barvo Srbijo, kako uspesno funkcionise sistem.
gedza.73 gedza.73 20:20 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


freehand


Sećam se da si skoro napisao kako je Tito velikan i kako 'mrtav Tito jebe'.
Znaš ko je za mene bio veći jebač?
Idući tvojom logikom.
Titov Drug Stevo Krajačić. Nepismen a jebač.

Posebno mi se dopada kako braniš to uređenje u kome hrvatska partijska delegacija nije stigla na otvaranje spomen parka Jasenovac (a pod oznakom 'obavezno' dotad bilo prisustvo na svakom otvaranju svakog partizanskog spomenika) jer je 'bila gužva na putu' pa Stevo Krajačić organizuje u kafani u blizini pijanku i krkanluk kako bi proslavili. Kako ti kažeš pravi Velikan Jebač. I treba da braniš ovakvo uređenje u kome su postojali ovakvi antifašisti.
A na otvaranju o logoru se govorilo kao o nacističkom logoru u kome su stradali antifašisti i komunisti. Dok su za pominjanje drugog stratišta gde su ubijani srpski civili ljudi bili hapšeni, proganjani i bilo im je zabranjeno da o tom zločinu nad Srbima govore.


predatortz predatortz 20:22 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

angie01
https://twitter.com/i/status/1450778895691681793

evo krajnjeg rezultata za ne ukljucivanje mera i optuzbi da su nevakcinisani krivi.

barvo Srbijo, kako uspesno funkcionise sistem.


Ovo je stvarno kretenski i za oduzimanje lekarske licence!
freehand freehand 20:42 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Dok su za pominjanje drugog stratišta gde su ubijani srpski civili ljudi bili hapšeni, proganjani i bilo im je zabranjeno da o tom zločinu nad Srbima govore.



gvozden1 gvozden1 20:44 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
Nikad sebe nisam uhvatio da pevušim Bilećanku, a Tompsona jesam.

Pa to.
isto se istom raduje.
Inače, u jenea se nisu pevale ustaške pesme. Za tako nešto bi stvarno moglo da se najebe.







Promeni makar sliku jbt :)

Niti znaš kad je snimljena, ni zašto su se sastali, niti u kom statusu je tad bio Drenović, ni o čemu pojma nemaš, al našao sličicu.

Kad bi čovek hteo s tobom ozbiljno mogao bi npr ovako



I toga, i jasniji, direktnijih svedočenja o saradnji kolko hoćeš, al s tobom ozbiljno ne treba.
Nit šta znaš, nit zaslužuješ.
freehand freehand 21:01 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

gvozden1
freehand
Nikad sebe nisam uhvatio da pevušim Bilećanku, a Tompsona jesam.

Pa to.
isto se istom raduje.
Inače, u jenea se nisu pevale ustaške pesme. Za tako nešto bi stvarno moglo da se najebe.







Promeni makar sliku jbt :)

Niti znaš kad je snimljena, ni zašto su se sastali, niti u kom statusu je tad bio Drenović, ni o čemu pojma nemaš, al našao sličicu.

Kad bi čovek hteo s tobom ozbiljno mogao bi npr ovako



I toga, i jasniji, direktnijih svedočenja o saradnji kolko hoćeš, al s tobom ozbiljno ne treba.
Nit šta znaš, nit zaslužuješ.



gedza.73 gedza.73 21:02 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand

Stradanje 6.150 Srba Sarajevsko-romanijske regije i Podrinja, marta 42. na obalama Drine, dvostruki je zločin, jer je njihova sudbina decenijama prećutkivana

Момир Крсмановић је 1970-их година написао роман „Тече крвава Дрина“, због којег је био прогањан од стране комунистичких власти.

Његово прво дјело „Тече крвава Дрина“ издато је 1983. Штампање романа је финансирало девет стотина запослених предузећа „Бора Кечић“ у Железнику, гдје је Момир Крсмановић у то вријеме био запослен. За овај историографски роман у коме су све личности аутентичне, материјал је сакупљао пуних десет година. Роман је базиран на чињеницама, истинским личностима и свједочењима преживјелих. Роман Тече крвава Дрина због своје тематике која обрађује злочине над Србима је 1983. године изазвао мноштво реаговања у јавности тадашње Југославије. Роман је назван „атак на братство и јединство“, а у Београду је основана је и комисија за „случај Крсмановић“

Inače ona stoka od čoveka iza Tita je iz Srbije i ona isto kao oni iz Like, Korduna, Banije, Kruševca ili Čačka koji su činili zločine u ime ove svojetske ideologije nad svojim sunarodnicima treba da budu zapisani u istoriji kao zločinci.
gvozden1 gvozden1 21:06 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
gvozden1
freehand
Nikad sebe nisam uhvatio da pevušim Bilećanku, a Tompsona jesam.

Pa to.
isto se istom raduje.
Inače, u jenea se nisu pevale ustaške pesme. Za tako nešto bi stvarno moglo da se najebe.







Promeni makar sliku jbt :)

Niti znaš kad je snimljena, ni zašto su se sastali, niti u kom statusu je tad bio Drenović, ni o čemu pojma nemaš, al našao sličicu.

Kad bi čovek hteo s tobom ozbiljno mogao bi npr ovako



I toga, i jasniji, direktnijih svedočenja o saradnji kolko hoćeš, al s tobom ozbiljno ne treba.
Nit šta znaš, nit zaslužuješ.





Ma da, nije tačno :)
A još nema ni na internetu.

E štene, štene.

Nego, i ovo što si sad postavio ti izanđalo.

Obnovi kolekciju.

(ako ti to umeš?)
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:07 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Hansel
Milan Novković

srdjan.pajic

Хвала обојици, и Пајићевој жени ако јој попусти строгоћа , унапред, пошто блог можда већ буде закључан када будем у могућности да прочитам одговор. Свеједно, читамо се на неком другом блогу.


Ma, ne brigaj, a i ovde se prešlo na uobičajeno pičkaranje, pa da ne kvarimo.

Inače, jutros sam vodio dete, ovo manje, na sistemaCki, usput su je tamo izrokali sa onom nekom kombo vakcinom, dtap, pa onda polio i male boginje valjda druga doza, i na kraju ona i protiv gripa koji je za te male klince bukvalno smrt, na kvadrat, i zbog nje se svi u kući vakcinišemo svake godine. Ali nisam hteo o tome, nego usput pitam lekarku i za te PCR testove što se ovde često lupeta da daju false pozitive rezultate i tako proizvode lažne pikove pandemije. I ona kaže da to nema veze sa životom, i da od kada je kovida, imala je samo jedan slučaj da joj je došla neka baba sa simptomima sličnim kovidu i testirali je i bila je pozitivna na PCR-u, ali kad su je kasnije primili u bolnicu i uradili detaljnija ispitivanja ustanovili su da uopšte nije bio u putanju kovid nego neka druga virusna infekcija. Ali se PCR iz nekog razloga trigerovao, a najverovatnije jer je u trenutku testiranja imala i kovid. Tako da čak ni za taj jedan slučaj ne može da se kaže da je PCR test omanuo na tu stranu.

Ona kaže da je ovaj antigenski brzi test sviraža i tu može i jedno i drugo da se dobije, no bolje je nego ništa, ali kad je taj test pozitivan onda šalju na PCR, takav je protokol, i taj test ne omanjuje.


I tako dalje, i tako dalje.
gvozden1 gvozden1 21:10 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


Inače ona stoka od čoveka iza Tita je iz Srbije i ona isto kao oni iz Like, Korduna, Banije, Kruševca ili Čačka koji su činili zločine u ime ove svojetske ideologije nad svojim sunarodnicima treba da budu zapisani u istoriji kao zločinci.

Al zato onaj treći, Bakarić, je itekako znao da radi za svoj narod.

Ne, nisu komunisti u Jugoslaviji bili antisrpska partija, uopšte.
freehand freehand 21:13 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

E štene, štene.

Dobro, bre, drug udbaš, dokle ćemo sad sa tim vređanjem? Nema mlade vojske da se laže pa smo krenuli sa šablonima?
gvozden1 gvozden1 21:19 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
E štene, štene.

Dobro, bre, drug udbaš, dokle ćemo sad sa tim vređanjem? Nema mlade vojske da se laže pa smo krenuli sa šablonima?

Kad god me potsetiš na tu ljupku životinjicu bez mnogo pameti.
A često me potsećaš.

E kad bi ti umeo da pričaš van šablona, po kojima i slike postavljaš, jedne iste po milion puta, sve bi drugačije bilo.
Al numeš.

Ajd probaj, ajd analiziraj malo tu Drenovićevu sliku npr.

Ja mogu, al neću, ti si je postavio.
zilikaka zilikaka 21:22 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ja sam se u Bileći vala napevao one Bilećanke za tri života.
Svaki vod imao kao neku svoju koračnicu, nama zapala Bilećanka, i smučila mi se za ceo život.

Al ima i gore, vodu iz iste čete zapalo da peva neku makedonsku, nešto da te bog sačuva, e to je bila muka.

Nikad sebe nisam uhvatio da pevušim Bilećanku, a Tompsona jesam.

Kad taj ko vam je dao Bilećanku da pevate nije znao osnovno. To bre ne može da se masovno peva, može samo da se recituje a uz ritam možeš da zadremaš.
Dočim recimo ja skoro bila na nekoj proslavi, sve ispisnici i bivši pevači, te nam nije mnogo trebalo da zapevamo i ovo, da se podsetimo mladih dana.



Inače, odlična masovka, a domaćica može da potvrdi da je kao takva idealna za vežbanje dijafragme.

gvozden1 gvozden1 21:32 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


Kad taj ko vam je dao Bilećanku da pevate nije znao osnovno. To bre ne može da se masovno peva, može samo da se recituje a uz ritam možeš da zadremaš.

Ma malo modifikovano da može da se peva kao koračnica, al ta pesma.

I jeste bila zaebana, jedina teža je bila ta makedonska.

Umesto da su ko sav normalan svet uzeli pravu koračnicu, Marširala, marširala... :)
freehand freehand 21:35 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Umesto da su

Da smo?
angie01 angie01 21:35 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

i jedan dobar,na upravo donesene "mere",

Zorana Županjevac
@Zoranaupanjeva1

Krizni štab k'o moja majka pre 50 godina.Imala sam izlaz do http://22h.Na njeno zaprepašćenje,ja ipak zatrudnela!
milisav68 milisav68 21:43 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

gvozden1

I toga, i jasniji, direktnijih svedočenja o saradnji kolko hoćeš,

E, pre neko veče vrtim kanale, i naletim na razgovor sa Jovanom Đurićem, bratom blizancem akademika Mihajla Đurića.

I sad priča on o svom životu, i kako je bio protiv nepravde, i da je bio komunista i ilegalac u Šapcu.

Pa između ostalog kaže, kako su komunisti u Šapcu sarađivali sa Nemcima do 22. juna, jer su mislili da su zajedno (Molotov-Ribentrop), i da im je zajednički neprijatelj imperijalizam itd.

I u toj saradnji im dali spisak komunista iz Šapca i okoline, da znaju ko su i koliko ima dobrovoljaca za taj rat :)

Naravno, posle 22. juna ih sve pohapse i dobar deo pobiju, njega tri puta hapsili, prebijali, ali je izdržao batine i sve poricao, pa ostao živ.
gvozden1 gvozden1 22:02 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


Pa između ostalog kaže, kako su komunisti u Šapcu sarađivali sa Nemcima do 22. juna, jer su mislili da su zajedno (Molotov-Ribentrop), i da im je zajednički neprijatelj imperijalizam itd.

Ma oni su sebe i zvali antiimperijalustičkim pokretom.
To im je bio osnovni cilj.
Postoje i svedočenja naših skojevki da Nemce nisu smatrali neprijateljima, da su se družili sa njima u Beogradu do napada na SSsr.

Pa onda ona čuvena utakmica u Čačku između njih i Nemaca.

Ima i slika gde su se slikali zajedno.
To je nepristrasnima jasno.
zilikaka zilikaka 22:07 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Bilecanka je za horsko pevanje,...u Krsmancu je pevana ekstra-kad zabruje, tresla se cela Balkanska, kakvo dremanje...

DA, samo postoji izvesna razlika između polaznika ŠRO i pevača u Krsmancu.
Ovi nit su mogli da uhvate melodiju nit održe ritam, garant.
freehand freehand 22:10 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

zilikaka
Bilecanka je za horsko pevanje,...u Krsmancu je pevana ekstra-kad zabruje, tresla se cela Balkanska, kakvo dremanje...

DA, samo postoji izvesna razlika između polaznika ŠRO i pevača u Krsmancu.
Ovi nit su mogli da uhvate melodiju nit održe ritam, garant.

Ma to bio sva sam četnik, mlad, obrazovan, uglađen, multitalentovan. Taj je mogao da uvati šta oćeš.
milisav68 milisav68 22:10 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

gvozden1

To je nepristrasnima jasno.

Ma meni smešno što su im dali spisak :)

I to posle da vodi zemlju.
angie01 angie01 22:22 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ovi nit su mogli da uhvate melodiju nit održe ritam, garant.



predatortz predatortz 22:27 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

DA, samo postoji izvesna razlika između polaznika ŠRO i pevača u Krsmancu.
Ovi nit su mogli da uhvate melodiju nit održe ritam, garant.


Kad sam bio u Niš u armije, moglo se prijaviti za neki mešoviti hor. Vojska plus građanstvo, što znači i devojke.
Prijavim se ja, neki zastavnik vršio prvu trijažu. On svoje, ja svoje!
Pita on mene kako igram fudbal.

Odlično, druže zastavniče!
Idi igraj, živ bio! Nemoj mene ovde da zajebavaš!


gvozden1 gvozden1 22:32 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


DA, samo postoji izvesna razlika između polaznika ŠRO i pevača u Krsmancu.
Ovi nit su mogli da uhvate melodiju nit održe ritam, garant.

Ko bre!
Terali nas da snimimo ploču, al mi nismo 'teli :)

gvozden1 gvozden1 22:46 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

milisav68
gvozden1

To je nepristrasnima jasno.

Ma meni smešno što su im dali spisak :)

I to posle da vodi zemlju.

Ozbiljna je to saradnja bila.

Recimo, Nemci su "špance" pse rata koji su posle poraza u Španiji bili po Evropi, Francuskoj uglavnom, ubacivali u Srbiju da budu njihova peta kolona.
Nešto poput Lenjina u prvom ratu.

I tih slika ima, kad Nemci prebacuju "špance" preko neke granice, slike ljudi čija se imena znaju, zna se datum, zna se gde je danas slika, nikakva foliranja i muvanja.

Tako da to davanje spiskova ne odudara od tadašnjeg raspoloženja.


Ima tu par stvari koje su opšte poznate i koje mogu da objasne stvarno stanje.

Prva, kompletna istorija je iskrivljena jer smo prihvatili zdravo za gotovo da je rat počeo tako što je Nemačka napala Poljsku.
A nije, počeo je tako što su Nemačka i SSSR napali Poljsku.

Druga, dogovor o savezu su prekršila Nemci, i niko ne može da tvrdi da bi ga ikad prekršili komunisti, ili bi bili odani saveznici kao što su bili u početku.
freehand freehand 22:49 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

A nije, počeo je tako što su Nemačka i SSSR napali Poljsku.

Zar nije počeo tako što su Nemci, Britanci i Francuzi, uz pomoć Poljske, napali Čehoslovačku?
bene_geserit bene_geserit 23:20 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

smo prihvatili zdravo za gotovo da je rat počeo tako što je Nemačka napala Poljsku.
A nije, počeo je tako što su Nemačka i SSSR napali Poljsku.

SSSR je samo uzeo nazad ono što je ionako bilo njihovo (što su izgubili u Poljsko-Sovjetskom ratu, kad su bili slabi odmah posle revolucije) i gde Poljaci mahom nisu ni živeli (zapadnu Ukrajinu i najveći deo Belorusije, OK i Viljnus i okolinu u današnjoj Litvaniji) u trenutku kad su Nemci krenuli na Poljsku.
Te teritorije Poljaci nikad nisu vratili (osim nešto malo zapadno od današnje Belorusije).
gvozden1 gvozden1 23:40 20.10.2021

Re: Е'о да се похвалим


SSSR je samo uzeo nazad ono što je ionako bilo njihovo

Da, da, ali ratom u savezu sa Nemačkom.

Isto tako se logikom može razumeti saradnja belogardejaca sa nacistima (neprijatelj mog neprijatelja) ali saradnja je nesporna, kao i komunističkonacistički savez.
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:11 21.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

zilikaka
Ja sam se u Bileći vala napevao one Bilećanke za tri života.
Svaki vod imao kao neku svoju koračnicu, nama zapala Bilećanka, i smučila mi se za ceo život.

Al ima i gore, vodu iz iste čete zapalo da peva neku makedonsku, nešto da te bog sačuva, e to je bila muka.

Nikad sebe nisam uhvatio da pevušim Bilećanku, a Tompsona jesam.

Kad taj ko vam je dao Bilećanku da pevate nije znao osnovno. To bre ne može da se masovno peva, može samo da se recituje a uz ritam možeš da zadremaš.
Dočim recimo ja skoro bila na nekoj proslavi, sve ispisnici i bivši pevači, te nam nije mnogo trebalo da zapevamo i ovo, da se podsetimo mladih dana.



Inače, odlična masovka, a domaćica može da potvrdi da je kao takva idealna za vežbanje dijafragme.



Da, odlična pesma, ono kad je čuješ ujutru, pevušiš je ceo dan. I Bilećanka je lepa pesma sa lepom harmonijskom progresijom. A ima i Predin onu kao malo džez varijantu. Ja je se sećam još sa hora u osnovnoj školi, eh, uspomene, na zemlju koju više nemamo.
gedza.73 gedza.73 07:34 21.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

freehand
A nije, počeo je tako što su Nemačka i SSSR napali Poljsku.

Zar nije počeo tako što su Nemci, Britanci i Francuzi, uz pomoć Poljske, napali Čehoslovačku?

Ili kad su sovjeti napali Finsku?
Ili kad su Sovjeti sarađivali sa Musolinijem? Ne valja Milan Stojadinović što se, kad su ga ispalili Britancima, okrenuo Nemcima i italijanima ali je genijalan strateški potez Staljina da sklopi sporazum sa obe fašističke države. Dobro sad Musolini je bio makrsista i socijalista a i doktrina mu je vrlo slična boljševičkoj pa možda to prolazi kod tvrdih komunista. Uglavnom Staljin se držao sporazuma (ne samo ekonomskog nego i vojnog) sklopljenog sa fašistima a oni su sporazume kasnije prekršili. Ne Staljin (koji nije mogo da veruje da ih Nemačka napada pa su mnogi Rusi izgubili živote tih prvih dana zbog nespremnosti Rusija) i SSSR. U oba slučaja potpisani na najvišem državnom nivou. Litvinov i Potemkin i Molotov. A u komunističkoj diktaturi bez odobrenja diktatora se ništa nije moglo uraditi.

eno i u dokumentarcu o Jovanki se vidi da je bila lujka i da je Tito naređivao kako će izveštaji da izgledaju. A na osnovu tih izveštaja su donošene presude. Sudske i partijske istovremeno. Pravna država u tri lepe.
bene_geserit bene_geserit 08:11 21.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

komunističkonacistički savez

Ma bre, nikad mi ne bi palo na pamet da branim Drugove komunjare, ali tih godina su svi sklapali paktove sa Hitlerom sve nadajući se da neće njih prve da napadne.
Nije to bio nikakav komunističkonacistički savez.
freehand freehand 08:13 21.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

bene_geserit
komunističkonacistički savez

Ma bre, nikad mi ne bi palo na pamet da branim Drugove komunjare, ali tih godina su svi sklapali paktove sa Hitlerom sve nadajući se da neće njih prve da napadne.
Nije to bio nikakav komunističkonacistički savez.


Ne može istorija protiv dijagnioze.
milisav68 milisav68 09:26 21.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

bene_geserit

Nije to bio nikakav komunističkonacistički savez.

Stvar je u tome što je nekom to dozvoljeno, a nekom nije :)

Pa su onda malo antifašisti a malo nisu :)
freehand freehand 09:50 21.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

milisav68
bene_geserit

Nije to bio nikakav komunističkonacistički savez.

Stvar je u tome što je nekom to dozvoljeno, a nekom nije :)

Pa su onda malo antifašisti a malo nisu :)

Dabre. Eto, na primer, knez Pavle:



Ili Poljaci u čitavom periodu između dva rata, ili Britanci i Francuzi, a bogami i Amerikanci.

Ali naravno, to nije tako ni za koga od njih, možda najmanje za kneza Pavla. U spoljnim poslovima svi pokušavaju da se zaštite najbolje što umeju, pa su to radili i Sovjeti u situaciji u kojoj su bili a nacisti su im uvek bili smrtni neprijatelji, nikad saveznici. Ili savenici taman koliko i Čemberlenu i Daladjeu koji su Hitleru poklonili nezavisnu državu Čehoslovačku, gde su se i Poljaci ogrebali malo, onako usput.

gvozden1 gvozden1 09:57 21.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Ma bre, nikad mi ne bi palo na pamet da branim Drugove komunjare, ali tih godina su svi sklapali paktove sa Hitlerom sve nadajući se da neće njih prve da napadne.
Nije to bio nikakav komunističkonacistički savez.

Nije se papir koji su potpisali zvao savez, ali praktično to jeste bio.

Čemberlen i ostali jesu potpisali minhenski sporazum, ali to je klasično žrtvovanje drugih da bi svoje dupe izvukli.
Ništa tim sporazumom nisu sebi pribavili osim nade da njih neće napadati.

Kod Sovjeta i njihovog sporazuma stvar stoji drugačije, oni su sa nacistima dogovorili ne samo nenapadanje, nego i međusobnu podelu zemalja koje će svako od njih da preuzme.
gedza.73 gedza.73 10:47 21.10.2021

Re: Е'о да се похвалим

Dabre. Eto, na primer, knez Pavle


solo solo 18:40 18.10.2021

S J A J N O !



Blogokatarza. Svi protiv svih.



macak_tosa macak_tosa 19:04 18.10.2021

Re: S J A J N O !

solo


Blogokatarza. Svi protiv svih.




Ja ratujem sam!
Milan Novković Milan Novković 19:29 18.10.2021

Re: S J A J N O !

macak_tosa
solo


Blogokatarza. Svi protiv svih.




Ja ratujem sam!

Protiv svih
solo solo 19:55 18.10.2021

Re: S J A J N O !

Ja ratujem sam!


Lepo reče jednom negde meni g Nsarski.

Blog je samo blagougodna zabava i razbibriga.

To što se pojedini uozbilje s vremena na vreme pa održe predavanje i prostru ,,čaršafe,, je više stvar reverzibilnog bagovanja metabolizma. Ono kad im se uzjebu ribosomi i mitohondrije.



Hansel Hansel 22:09 18.10.2021

Re: S J A J N O !

Milan Novković
macak_tosa
solo

Blogokatarza. Svi protiv svih.

Ja ratujem sam!

Protiv svih

macak_tosa macak_tosa 08:52 19.10.2021

Re: S J A J N O !

Milan Novković
macak_tosa
solo


Blogokatarza. Svi protiv svih.




Ja ratujem sam!

Protiv svih

I protiv njih, takođe!
bene_geserit bene_geserit 03:38 20.10.2021

Uspeli smo da

Uspeli smo da prebacimo 1000 komentara a nije Filipov blog i nije bilo P-Č teme.
Povod bloga istina nije bila baš lepa tema.
mlatisa mlatisa 06:50 20.10.2021

Re: Uspeli smo da

Uspeli smo da prebacimo 1000 komentara a nije Filipov blog i nije bilo P-Č teme.

Uspeli smo a da se suštine predložene teme nismo dotakli.

Koleginica mi reče na proleće "Ne mogu više. Dosta mi je ovoga. Bila sa sam na 11 sahrana u pet meseci"

Zaista, ovo postaje više nego deprimirajuće, ali bar će psihijatri i psiholozi imati dosta posla u post kovid svetu. Ako ga bude

EDIT:
alselone alselone 07:24 20.10.2021

Re: Uspeli smo da

Koleginica mi reče na proleće "Ne mogu više. Dosta mi je ovoga. Bila sa sam na 11 sahrana u pet meseci"


Što je najgore, ljudi više ni ne idu po sahranama, da se ne bi zarazili, pa sahrane budu dodatno deprimirajuće onako bez ljudi.

Meni se ćale zarazio neki dan. Da li je korona ili običan virus ne znamo, ali kada sam ga čuo prvi dan, uopšte mi nije zvučao dobro. Hvala bogu, posle dve vakcine peripetija je trajala jedan dan, već drugi je zvučao dosta bolje, treći još malo bolje i sada čekam da prodje 9 pa da ga zovem da vidim kako je danas. Rekao sam mu da se ne marvaši nego da ostane da leži još barem 4, 5 dana bez obzira što se oseća bolje.

Pored toga, beba kašlje kao da je težak pušač. To je ona ista beba koja je imala upalu pluća proletos. Njoj je evo bolje od danas, ali je kašljala užasno jedno 5 dana. Žena malo kašlje a ja sam imao dva dana prilično čudan simptom - svrbela me glova i vrat i ledja ali nisam imao ništa vidljivo po koži. :)
mlatisa mlatisa 08:32 20.10.2021

Re: Uspeli smo da

Rekao sam mu da se ne marvaši nego da ostane da leži još barem 4, 5 dana bez obzira što se oseća bolje.

Не треба се ни улежати због потенцијалних тромбоза. Врло умерено мрдање по кући до тоалета, до прозора и сл. ДО задихавања. Отприлике то што си му и рекао.

ja sam imao dva dana prilično čudan simptom - svrbela me glova i vrat i ledja ali nisam imao ništa vidljivo po koži. :)


Вероватно си хтео да искочиш из коже
alselone alselone 08:33 20.10.2021

Re: Uspeli smo da

Вероватно си хтео да искочиш из коже

Ja mislim da je to neka blaga autoimuna reakcija.
freehand freehand 08:40 20.10.2021

Re: Uspeli smo da

Вероватно си хтео да искочиш из коже

Meni je iskakanje iz kože bila reakcija na one prošlogodišnje ludosti sa policijskim časovima i zatvaranjem u kuće. Nuz što sam primetio da sam postao razdražljiv, lako planem, lako opsujem, popustile su mi brane. I sam sebe time nerviram.
Milan Novković Milan Novković 12:06 20.10.2021

Re: Uspeli smo da

mlatisa

Ja mislim da je to neka blaga autoimuna reakcija.



100%

Код клинаца се то често види као екцем

Greškom obavestio moderatora dok sam skrolovao na mobilnom, sorry
mlatisa mlatisa 12:20 20.10.2021

Re: Uspeli smo da

Greškom obavestio moderatora dok sam skrolovao na mobilnom, sorry

Da smo mi živi i zdravi. I ja blog džaram telefonom i vrlo je zamorno. Došlo je vreme za 10 inčni telefon ili nove naočare
freehand freehand 21:55 20.10.2021

Sviće dumremo!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana