Astrologija| Jubileji| Kućni ljubimci| Moj grad| Životinjski svet

Neuro-lingvističko programiranje za apsolutne početnike ...

Milan Novković RSS / 30.09.2021. u 21:02

... pet osnovnih tehnika.

Simples:

1. Nači treniranje uz pomoć sličica (tzv mentalno bubanje - posebno divna tehnika za početnike pošto je prosta i linearna: ključ je u zamišljanju jako detaljne slike the samog sebe u vrlo uspešnoj akciji. Tu su i saopouzdanje, odlučnost, samozadovoljstvo, energija, itd. Nismo samo mi urojeni u sve te goodies, nego ih širimo oko sebe. Tehnike ovog tipa su baš esencijalne za absolutne ubeđenosti i vere u sebe i svoje sposobnosti. Primer: zamislimo se u ambulanti, otišli da primimo vakcinu u rame, u potkošulji bez rukava, bicepsi 75cm obim, sve sa salom, tetovaža, ... ko bajkeri, smrknut izraz na preozbiljnom licu, otimamo uspavanoj medicinskoj sestri inekciju iz ruke i munjevito je sami sebi zabadamo u mišicu, pa praznimo ... Harlija Dejvidsona napolju nismo ni gasili.

AM-JKLXUQWqXjLmcEc7Vs_RiUdP1KoQF8sPsBNCntZehepTpi5SKi1sVvHTmrLn3LoZRiucF13FI9ZGBNBlEmgd0sV7meTPiunO2Z7436wBqD6Aiuirgzkzgq3GZbnrwkgvIR2uQYxf47DI53oYagVjm5BoA=w560-h356-no?authuser=0 

2. NLP Swish, normalno, kao što mu i ime kaže - to je onaj zvuk što lopta od trojke u košarci pravi kako prolazi kroz koš bez dodirivanja obruča. 

Napredna tehnika, al vrlo je prosta. Učenje kroz primer: zamislimo nešto što ne želimo, veliko i svetlo, tipa antivaksera u našoj kuhinji, kako je otvorio NAŠ frižider, i jede naše krempite! A sad zamislimo živopisnu sliku nečega sa čim želimo da zamenimo tu prvu sliku. Prizovimo je u prvi plan, sve svetliju i svetliju. Mi u prvom planu. Opet bicepsi, six-pack, telo ko ormar, tetovaže, ...Dodajmo trijumfalnu muziku, kretanje tigrasto ili bar leopardovsko, ala Kasijus Klej, i bacamo onu nepoželjnu sliku u pozadinu, nokautiramo uljeza, on odleće u tamo neku pozadinsku pripodnu ray-tracing ravan, siv i bezbojan. Iznabadamo ga tako tri do pet puta. Očigledno je - treniramo mozak da pojačava pozitive, a slabi negative ovom prostom metodom junački tihog davljenja negativnog.

3. Modeliranje - jedna od popularnijih tehnika među preduzimačima i sportistima, zasnovana na tzv „zakonu o privlačenju". Nije potrebno da nešto dobro znamo, nego da izaberemo uzore (modele), okružimo se njima, i sistematski i fokusirano radimo isto što i oni - Bajden u geo-politici, Bob Bimon u skoku u dalj, Elon Mask u pušenju marihuane, špijuniranju žene i slično. Što više uzora imamo, utoliko bolje.

4. Mirroring (tzv ogledaličarenje) - uz čuveno 7-38-55 pravilo: reči su 7% komunikacije, tonovi i intonacije 38%, govor telom 55%. Ovde uz pomoć ogledaričarenja, kao poluge, višestruko pojačavamo potencijal govora telom tako što počnemo da pravimo iste telesne gestove kao i naš sagovornik. Tako munjevito uspostavljamo harmoničnu komunikaciju sa sagovornicima i skoro trenutno zadobijamo njihovo poverenje. Primer: ako sagovornik energično zvekne nekoga i mi skočimo ko opareni pa ga isto zveknemo, ako je sagovornik tih i miran mi se uprepodobimo da nas ni rođena majka ne može prepoznati. Možemo čak i da pomerimo rečnik verbalnog dela komunicianja da se bolje poravna sa sagovornikovim. Setimo se viška violina u simfonijskom orkestru, zajednički dodajemo boju, znoj nabijen feromonima, ekspozivnoj atmosferi oko nas.

5. Mantranje, bajanje. Takoe, moćnija verzija afirmacije! Mainstream, znam, ovo smo svi i iznadoktorirali i na blogu - u kratkim verbalnim fragmentima (do dužim, takođe) uporno ponavljamo naša verovanja i ciljeve. O afirmaciji pričam. Mantranje, tj bajanje ide dalje - prevezuje nam ionako plastičan mozak pa tako menja fiziologiju, čini nas sve potentnijim u onome što potenciramo, dovodeći nas u stanje totalnog samopouzdanja. Otelotvorujemo, čak i u virtuelnom prostoru, ono što pričamo, svim intenzitetom koji možemo da iscedimo iz junačkog nam bića. Prebijamo namrtvo realnosti oko nas, ona oko nas počinje da se uvija. Od svoje vere krojimo sebi novi um, i on postaje najljuće oružje.

Ps: Potreba za zezajem je prosta - ja sam ko bolestan ako prenoćim u sred jednog baga. Tj tvrdoglavo pokušavam da fiksiram poslednji bag u nekom danu da bih sutra radio na sledećem. 

I danas isčeprkam sad stari Microsoft Surface Pro 3 tablet što sam ženi kupio pre dal 5 godina koji je jako brzo otišao u večna lovišta (vidi ponovo pod "Microsoft") . Od bar 10 laptopova u 25 godina ovaj joj je bio najdraži. Lila tastatura, jelte, ko somotska, al onda je Microsoft, u jednom Windows 8 apdejtu, mojoj ženi i još oko 300,000 judi u svetu onesposobio ove Surface mašine do te mere da nikakve factory reset, reinstall itd fore nisu pomogle - i meni je ovo jedinstveno iskustvo u karijeri.

Tada su ove mašinice bile skuplje pa su ih kupili i mnogi IT pros, i mnogi geeks. Pokušam danas mašinicu da povratim u život i počne da daje znake života. Ispostavilo se da je razlog potpuno isceđena baterija posle više godina nepunjenja. I neuspeh mi se posreći. Malo napunjena baterija mi ne dozvoli da probam ponovo.

Odem na web i nađem bar 20 saveta, silni geeks probali.

Najdalje dobace oni što periodično prazne bateriju do nule vozajući je naokolo po kraju u gepeku kola pri jako niskim temperaturama, ili duvaju što vreliji vazduh iz fena da bi šlogirali comp i dobili šansu da mu reinstaliraju operativni sa USB sticka.

Ja sam ponosno uspeo da ga šlogiram na novi način. živnuo, istovremenim pritiskanjem i držanjem audio volume up and down, on/off tipke, Shift-Ctrl-Windos-B tipki, udaranju po susednim činelama sa palicom u ustima, i pevanjem kroz tako stisnute zube "We can be Heroes ..." iz sveg glasa - i živnu ekran, pojavi se Windws logo, poče da se vrti vrtuljak ispod, USB Win 10 u slotu čeka ko napeta puška, ... i opet se sve ugasi.

Izgleda da mi ovi vešti potezi telom nisu deterministički (vidi gore tehniku 4. Mirroring) i ponovljena akcija mi nije uspela.

Pa ostavljam bag za sutra, ili za neku dalju budućnost, unezveren, al odoh da se tešim burekom (sa sirom :p), jogurtom, i sledećom epizodom Downton Abbey serije koju gledam po drugi put :-)



Komentari (270)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 22:36 01.10.2021

Re: M'da!

gvozden1


A i ako dobro vidim, Đurišić je s leve strane.
Onaj ko je o tome učio mimo Bulajića nikad njega ne bi tetovirao.
Tako da asocijacija može da bude i Bulajićev četnik, komunistička propaganda, neznalica, sve pre Srbin.


Ako dobro vidim (istina sve slabije) Đujić je u pitanju.

Znaš ono, vrati se vojvodo, na Dinaru ponovo, oj-ha...
vcucko vcucko 22:39 01.10.2021

Re: M'da!

gvozden1

Gledam ga i razmišljam, šta li mu je u glavi.


Dabre; isto tako, kad gledaš Vergaru pa razmišljaš, šta li joj je u glavi
maksa83 maksa83 22:40 01.10.2021

Re: M'da!

Ako dobro vidim (istina sve slabije) Đujić je u pitanju.

Možda je sad opet trenutak da se dotaknemo Đujića, jedan babin brat se kada se zaratilo tada odavde vratio u Liku da brani svoj narod priključivši se Momčilu Đujiću gde je "poginuo na straži". Puno godina kasnije moja baba je u Americi kada je bila kod sestre koju su tamo zapakovali kao mladu i poslali početkom XX veka saznala od tamo izbeglih četnika da su ga ubili njegovi, tj. Đujićevi, u sklopu mera bezbednosti za svadbu Momčila Đujića pošto im je bio sumnjiv jer dolazi iz Beograda, ko zna možda je neki špijun, pa kao ajde bolje da ga roknu, da ne misle.

shmoo shmoo 22:40 01.10.2021

"pa kako se kome rulet zavrti"

maksa83

Nadam se Taso da je ovo ujedno i odgovor na tvoje pitanje.

Bolsonarova strategija



Капирам.

Као и сви врхунски трговци, израчунали су цену коштања, рекли себи да је та цена affordable и acceptable, те чекају развој ситуације.

Биће овде у Србији много гневних људи због тога. Довољно гневних да буду у стању свашта да ураде.

Не бих волео да будем у кожи тих наших трговаца за неко време... И то не много дуго време... Ма где год покушали да побегну и да се сакрију. И они и њихови потомци.

И никаква контрола медија то неће спречити.






vcucko vcucko 22:42 01.10.2021

Re: M'da!

srdjan.pajic
Zakon kojim je propisana je šest godina kasnije pooštren. Beše zabranjeno, na primer, da majstor na zanat primi šegrta ako ovaj nije vakcinisan,



Eto, a ja kad sam ovo uveo u mojoj kompaniji, za vakcinaciju protiv kovida, proglasiše me ovde za fašistu i žderača sušija.

O fašisti možemo da raspravljamo. Ali sušižder definitivno jesi (odn. sam si se ako predstavio).
vcucko vcucko 22:53 01.10.2021

Re: M'da!

maksa83
Bukvalno je sve pušteno niz vodu.

Reče danas Darija Kisić da bi sve mere samo odložile izloženost virusu i značile pasivno povlačenje pred njim.

Oficijelno je strategija da se svi ispozaražavaju pa kako se kome rulet zavrti.

Nadam se Taso da je ovo ujedno i odgovor na tvoje pitanje.

(*) Ovo je inače bila i Bolsonarova strategija i koštala je Brazil 600000 ljudi. Po tome smo jedinstveni mi, Brazil i nekoliko američkih država (jasno sve GOP uporišta) koje takođe imaju rekordni broj mrtvih, čime su pripomogli da je do sada oficijelno od ovoga izginulo više Amerikanaca nego od Španske Groznice onomad.

Je l' se seća neko euforije što smo se najbrže vakcinisali, doduše samo prve dve nedelje?

600 soma na 213 miliona, to je 0.28%. Ili na realnih 6 miliona u Srbiji 16.800. Znači tu smo negde. Sa Bolsonarom, Nejmarom i Adrijanom Limom ili bez njih, svejedno.
maksa83 maksa83 23:01 01.10.2021

Re: M'da!

600 soma na 213 miliona, to je 0.28%. Ili na realnih 6 miliona u Srbiji 16.800. Znači tu smo negde.

Sad smo po toj matematici po zvaničnim rezultatima na pola puta, s tim da treba imati u vidu da su dok je u Brazilu bilo free4all ovde bile neke mere, kojih više nema, što znači da će verovatno da ubrza, pa dok traje, traje.

Imunitet stada/krda se ispostavilo kao najgluplja strategija (ovo sam začudo još onomad pogodio) pošto ne radi baš kako su neki mudraci zamišljali i što su razni na početku probali pa brzo batalili, ali evo mi smo se setili posle svih njih da ćemo tako pošto smo jasno najpametniji.
crossover crossover 23:32 01.10.2021

Re: M'da!

srdjan.pajic
Ajde dobro, kolo, nego sam očekivao od vojske ovo malo uniformnije da bude, a ne ovako, svako baca noge za sebe, pola njih je van takta, ne znaju na koju će stranu.


Па добро бре то је ВМА није Абрашевић. Можда не држе добро ритам али зато супер знају да дају некције, ништа не боли. Абрашевић ћемо да доведемо после хеликоптерима кад вакцинишемо све и успоставимо демилитаризовану зону.

А то козарачко није коло, више личи на арјачкиње-барјачкиње са неким мекетањем о Титу. Зна се шта је коло, чачак, моравац, ужичко, влашко... бирај.
bene_geserit bene_geserit 00:30 02.10.2021

Re: M'da!

Meni deluje da je u Srbiji upravo pik ovog talasa i da koliko sutra će broj ljudi po bolnicama da krene na dole.
A kad se uzme u obzir ukupno zdravstveno stanje stanovništva, način života (više generacija u istoj gajbi, gradski prevoz) i ostalo deluje mi da jedina stvar koja ne valja je što nije 100% matorijih ljudi (recimo preko 45) vakcinisano, za one najmatorije i busterom.
Ostalo šta god da smo radili ili ne radili, verovatno bi bilo slično, bolest ima neki svoj put.
nask nask 00:38 02.10.2021

Re: M'da!

Ma jebo sve ali Buffy. Kako moćna pesma. Evo sam je već dvaes puta spinovo večeras.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:28 02.10.2021

Re: M'da!


Edit: Iskoristio bih i ovu priliku da svim antivakserima, antimaskerima, poricateljima virusa i srodnim budalama poručim da su izuzetno glupa pokvarena govna i da oni lično nose mrtve ljude na duši. I da im jebem mater, naravno


Siri dalje!

Najgora moguća vlast u Srbiji je naravno izabrala da uradi najgoru moguću stvar, zato što su procenili da bi im donošenje bilo kakvih mera, od tvrđe vakcinacije preko zatvaranja i kovid propusnica oborilo rejting u narodu koji oni sami sistemski raspamećuju budalaštinama, pa su odlučili da je taj rejting ipak najvažniji


Desio se jedan od najgorih mogucih scenarija. Na ovom slucaju se jasno vidi kakvo je AV zlo za Srbiju. U martu se kurce kako su prvaci u vakcinaciji a danas ni mukajet kada su napravili od zemlje raj za sirenje virusa.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 06:31 02.10.2021

Re: M'da!


Ako dobro vidim (istina sve slabije) Đujić je u pitanju


I ja kao necetnolog mislim da je Djujic u pitanju. I cini mi se da su filmski cetnici pravljeni bas po njegovom liku.
gvozden1 gvozden1 06:59 02.10.2021

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft

Ako dobro vidim (istina sve slabije) Đujić je u pitanju


I ja kao necetnolog mislim da je Djujic u pitanju. I cini mi se da su filmski cetnici pravljeni bas po njegovom liku.

Moguće, i logičniji je izbor, ali je onda loš umetnik.

Ta slika je poznata, na njoj je Djujic baš markantan (zato je valjda i guraju) a ovo je nešto jadno, žgoljavo, ružnjikavo.

Ili su jadne moje oči :)
macak_tosa macak_tosa 07:25 02.10.2021

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft

Edit: Iskoristio bih i ovu priliku da svim antivakserima, antimaskerima, poricateljima virusa i srodnim budalama poručim da su izuzetno glupa pokvarena govna i da oni lično nose mrtve ljude na duši. I da im jebem mater, naravno


Siri dalje!

Najgora moguća vlast u Srbiji je naravno izabrala da uradi najgoru moguću stvar, zato što su procenili da bi im donošenje bilo kakvih mera, od tvrđe vakcinacije preko zatvaranja i kovid propusnica oborilo rejting u narodu koji oni sami sistemski raspamećuju budalaštinama, pa su odlučili da je taj rejting ipak najvažniji


Desio se jedan od najgorih mogucih scenarija. Na ovom slucaju se jasno vidi kakvo je AV zlo za Srbiju. U martu se kurce kako su prvaci u vakcinaciji a danas ni mukajet kada su napravili od zemlje raj za sirenje virusa.

Ma!
Sve ovo, aktuelno, je potpuno logičan rezultat beskrajnog dugog procesa degradacije.
Nadam se da smo pri kraju i da niže teško može.
Svako ko želi da zameni ovo, a bude pričao ružičaste želje, od mene će da bude ocenjen kao teški budalčina.
Jer - za nas nema lakog puta niti lakih rešenja.
I da - osnovno što treba da povratimo je moral, a ne da 'po njega idemo u crkvu'.
Potom će ostalo biti mnogo lakše, ne baš pičkin dim, ali lakše.
nikvet pn nikvet pn 08:03 02.10.2021

Re: M'da!


Imunitet stada/krda se ispostavilo kao najgluplja strategija


Имунитет крда је прастара стратегија природе која завршава сваку заразу. Ако до тога не дође онда је то крај крда-популације-врсте. У том случају инфект (вирус, бактерија, гљивица, протозоа, паразит овај-онај...) је победио и врста је отишла на ропотарницу хисторије (повијести?); броја им се не зна. Најновији случај је тасмански ђаво који тренутно виси о концу.
alselone alselone 08:32 02.10.2021

Re: M'da!

A kad se uzme u obzir ukupno zdravstveno stanje stanovništva, način života (više generacija u istoj gajbi, gradski prevoz) i ostalo deluje mi da jedina stvar koja ne valja je što nije 100% matorijih ljudi (recimo preko 45) vakcinisano, za one najmatorije i busterom.


Mislim da je onaj R faktor virusa mnogo veći nego što se mislilo na početku i da se širi veoma lako. MOžda je jedino 100% vakcinacije rešenje jer samo tako možemo zaustavirti napredovanje. Možda, a možda i nije pošto se ispostavlja da i vakcinisani prenose.

Sve mi se čini da je neminovnost da će svi doći u kontakt sa virusom i to sigurnoi više puta. Samo je preostalo pitanje koliko će teški biti simptomi.

Što se tiče same škole mislim da je neophodno da se ide redovno u školu i da je veći problem što ljudi nisu vakcinisani nego što je škola krenula normalno. Rekao sam već par puta šta mislim o tome i mrzi me sada da ponavljam ali mislim da je redovan početak škole najmanje loša stvar u svemu ovome.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:43 02.10.2021

Re: M'da!

A plot, to je ovo, ono na čemu stoji mačka


Huči zali malo tu travu ispred šta si se stis'o. :) ima da bude ko ćilim..
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:50 02.10.2021

Re: M'da!

vakcine protiv kolere nema. Ona se zapravo jako lako leči, tako što piješ neke sumanute količine vode, čiste naravno, i to je to, organizam se sam sa njom izbori pod uslovom da u tom procesu ne umreš od dehidracije, zato voda. Samo što to nisu znali u 19. veku kad je kolera vladala svetom i bila prava pošast (a ni kategorija "čista voda" nije postojala).


Prokuvana voda i to je to. Kad su se toga setili rešili su se pošasti. Samo u tu prokuvanu vodu se dodavala i so da spreči dehidraciju..
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:58 02.10.2021

Re: M'da!

Meni je rekla da nema potrebe da se revakcinišem, jer sam generalno mlad i zdrav, a i od vakcinacije mi je prošlo tek ~6 meseci. Ali me je navatala da se vakcinišem protiv gripa, tu dok sam b


3 doza i ide na ne kraće od 6 meseci od poslednje (one druge vakcine).
to će i ovde kod mene da bude, najverovatnije za 50+ treća doza plus redovna za sezonski grip - kažu može u jednom cugu obe, bezbedno je.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:07 02.10.2021

Re: M'da!

Huči je brutalno kažnjen (ima duči dance moves dok mu ne kažemo da prestane)



hehe..
maksa83 maksa83 09:12 02.10.2021

Re: M'da!

Имунитет крда је прастара стратегија природе која завршава сваку заразу. Ако до тога не дође онда је то крај крда-популације-врсте. У том случају инфект (вирус, бактерија, гљивица, протозоа, паразит овај-онај...) је победио и врста је отишла на ропотарницу хисторије (повијести?);

To su granični slučajevi koji podrazumevaju ili ekstremnu smrtnost ili dugoročnu imunizaciju, ali npr. mi nikad nismo razvili nikakav imunitet stada/krda na običan nazeb tj. common cold. On je tu sve vreme, mota se okolo, dobiješ ga, prođe, on malo mutira pa dobiješ sledeći, pogotovo ako imaš malu decu koja to non stop donose iz vrtića/škole koje su - potvrdiće svako sa više od 0 dece - poznate Petrijeve šolje za viruse i bakterije, šta god pričao debil Ružić. Grip je ista stvar malo pojačana, non stop je tu u nekom obliku, a ovo je reklo bi se nivo iznad gripa.

Za ovu stvar nije skroz jasno da li ima takvo ponašanje, definitivno je moguće zaraziti se više od jednom, dakle ovo je za sada neki kao vrlo prenosiv nazeb sa (u odnosu na nazeb) povećanom verovatnoćom od komplikacija i fatalnog ishoda. Te u tom smislu i sa tim svojstvima za sad bi se reklo da imunitet krda nije nešto na šta možeš da računaš, ko zna, možda ispadne i drugačije. Cela stvar nije nimalo crno bela. dinamična je i ima ceo spektar mogućih ishoda u odnosu na strategiju + mutacije čiju prirodu i frekvenciju ne možeš da predvidiš. Znači ili ćemo da smišljamo vakcine koje se nose sa tim kao za grip i bodemo se periodično, ili ćemo da izbunarimo neki lek koji ga sprečava da te ubije ili trajno ošteti kada ga već fasuješ, ili ćemo da prihvatimo da među nama kola nešto od čega mošseumre, mada ne bih rekao da je ovo prihvatljivo rešenje s obzirom na pomenutu mutabilnost i prenosivost koje bi u tom slučaju dovodile do non stop haosa i raspada zdravstvenih sistema.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:14 02.10.2021

Re: M'da!

shmoo
apacherosepeacock
neznalica


Ima i Dražu s druge strane pupka..



С друге стране Папука.

Али Срби су за све то сами криви, је л' да? Нико их није терао да дрмусају ограду и праве некакву државу за СВЕ Јужне Словене...

Него, Дража је баш тамо где треба.

С ЛЕВЕ стране пупка... Папука...




ovo je nešto meni upućeno ili sam samo ispala šlagvort za dalje izlaganje?
nikvet pn nikvet pn 09:24 02.10.2021

Re: M'da!

Да додам за записник: после годину и по пандемије нигде још није деф.утврђен и објављен имунитет крда чак ни у некој малој изолованој заједници. Зашто? Зато што се и не тражи. А зашто се не тражи? Зато што и није потребно да се нађе. Ако би се нашло онда је то светло на крају тунела, почетак краја пандемије. А чему крај пошто је све то планирано као шпанска серија.

Све ово разматрање само доприноси сумњи о артефицијелном (вештачком) пореклу вируса кога плански апдејтују у складу са потрошњом ове па следеће вакцине. И припадајућег пандемијског акцесуара.

npr. mi nikad nismo razvili nikakav imunitet stada/krda na običan nazeb tj. common cold. On je tu sve vreme, mota se okolo, dobiješ ga, prođe, on malo mutira pa dobiješ sledeći,


То није пандемија, то је рутинирано ап-даун шврљање вируса статистички минорног морталитета, тога има свакодневно у свакој врсти и популацији. То су ситни багови који не руше сервер и неће да собале мрежу
maksa83 maksa83 09:29 02.10.2021

Re: M'da!

Све ово разматрање само доприноси сумњи о артефицијелном (вештачком) пореклу вируса кога плански апдејтују у складу са потрошњом ове па следеће вакцине. И припадајућег пандемијског акцесуара.

Ja ću na tu tvrdnju sada opet (mislim treći put, nada umire poslednja) da te pitam ko apdejtuje grip i nazeb koji isto tako mutiraju i šarene okolo?
и. То су ситни багови који не руше сервер и неће да собале мрежу

Ne verujem da to viđenje dele sa tobom lekari u kovid bolnicama koje trenutno kipe a ni svi ostali bolesnici koji su on hold zato što su se resursi realocirali. Da kažem i da sam se nagledao sistema i velikih i malih koji se raspadnu ili prosto zakoče kada se nagaze opterećenjem za koje nisu zamišljeni. To se dešava non stop samo neko to opravi pre nego što ti primetiš ili traje dovoljno kratko da te ne uzrujava, a ponekad vidiš i uzrujava te (npr. ne možeš da kupiš karte za koncert Stounsa jer su svi navalili i serveri pocrkali). Cela elastic cloud industrija je nastala zbog toga pa se te stvari ipak dešavaju a ti problemi su za deset redova veličine jednostavniji od virusa koji ide okolo i bolnica koje ne možeš tek tako preko noći da povećaš 10x i dovedeš 10x više osoblja pa kad ti više ne trebaju srušiš 9 i osoblje raspustiš, i tako na svakih par meseci ili kad god zatreba.

Да додам за записник: после годину и по пандемије нигде још није деф.утврђен и објављен имунитет крда чак ни у некој малој изолованој заједници. Зашто? Зато што се и не тражи. А зашто се не тражи? Зато што и није потребно да се нађе. Ако би се нашло онда је то светло на крају тунела, почетак краја пандемије. А чему крај пошто је све то планирано као шпанска серија.

Imunitet krda je apsolutno moguć u hermetično izolovanoj sredini u kojoj iskoreniš jedan strejn virusa. Dakle to krdo je imuno, ali u povezanom svetu gde si danas u Njujorku sutra u Avganistanu (pre obrnuto, hehehe) ili danas u Valjevu a sutra u Beogradu pa sve to puta milijardu tako nešto nije moguće.
apacherosepeacock apacherosepeacock 09:53 02.10.2021

Re: M'da!

А чему крај пошто је све то планирано као шпанска серија.

Све ово разматрање само доприноси сумњи о артефицијелном (вештачком) пореклу вируса кога плански апдејтују у складу са потрошњом ове па следеће вакцине. И припадајућег пандемијског акцесуара.


Vidi sad i njega??

Ko to radi, duboka država?

Evo ga znači Vučić heroj, oteo se i prkosi nemani, kontra takvim moćnicima (iz senke sa špricem u rukama), Don Kihot bre..
nikvet pn nikvet pn 09:59 02.10.2021

Re: M'da!

Imunitet krda je apsolutno moguć u hermetično izolovanoj sredini


И коначно долазимо до тачке где се инжењерски и медицински приступ, стратегија, начин размишљања дефинитивно разилазе и не разумеју. Медицински не постоји 100%. Нема црно-бело, нема јединица и нула. Лепо би било да има али ето нема, увек преостаје неко али (што девојци срећу квари). Има вероватноћа 95, 99, 99,9%... Управо сам урадио операцију, испратио кују са стола; протекло је све перфектно под конац. Али никако, никад не смем да прогнозирам 100% добар исход. Над сваким хируршким столом стоји (Дамоклов) мач који се зове тромб, емболус и још понеки. Сваког медицинара који ти гарантује нешто 100% прихвати са резервом.
nikvet pn nikvet pn 10:03 02.10.2021

Re: M'da!

Апачице, кажем почињем да сумњам у природан старт и ток заразе зато што превише параметара за предуго време почиње да одступа од познатих проучених природних, сум-ња, ништа преко тога.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:06 02.10.2021

Re: M'da!

nikvet pn
Апачице, кажем почињем да сумњам у природан старт и ток заразе зато што превише параметара за предуго време почиње да одступа од познатих проучених природних, сум-ња, ништа преко тога.


Pa jel prvi put odstupa u istoriji zaraza ili šta?
alselone alselone 11:04 02.10.2021

Re: M'da!

Imunitet krda je apsolutno moguć u hermetično izolovanoj sredini u kojoj iskoreniš jedan strejn virusa. Dakle to krdo je imuno, ali u povezanom svetu gde si danas u Njujorku sutra u Avganistanu (pre obrnuto, hehehe) ili danas u Valjevu a sutra u Beogradu pa sve to puta milijardu tako nešto nije moguće.

Upravo zbog toga mislim da je svako naredno zatvaranje nepotrebno. Nepotrebno sa strane prolaska virusa kroz graf populacije a veoma štetno sa strane ekonomije i školstva.

Pošto se virus tako lako prenosi i pošto su naše interakcije veoma brojne u toku dana, zatvaranje škola bukvalno ništa ne bi donelo. Sam virus bi imao hiljade drugih putanja da prođe među praktično istim ljudima koji se sada neće videti ujutru u školi. NIšta ga to ne bi sprečilo.

Ili stogi karantin kao pre godinu dana pa da sve propadne sa ekonomske strane ili bukvalno nikakvo zatvaranje.

Preventivno, kurativno i nadati se najboljem.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:16 02.10.2021

Re: M'da!

Znači ili ćemo da smišljamo vakcine koje se nose sa tim kao za grip i bodemo se periodično, ili ćemo da izbunarimo neki lek koji ga sprečava da te ubije ili trajno ošteti kada ga već fasuješ


Bunari se.

Merck’s pill works by interfering with an enzyme the coronavirus uses to copy its genetic code and reproduce itself. It has shown similar activity against other viruses.

Several other companies, including Pfizer and Roche, are studying similar drugs that could report results in the coming weeks and months.Germany company says experimental pill cuts worst effects of Covid-19.
The post New Covid-19 pill in Germany exceeds all expectations as it reduces Coronavirus deaths by half appeared first on CityAM.

http://www.msn.com/en-gb/health/medical/new-covid-19-pill-in-germany-exceeds-all-expectations-as-it-reduces-coronavirus-deaths-by-half/ar-AAP29Fn?ocid=spartanntp]

milisav68 milisav68 11:54 02.10.2021

Re: M'da!

maksa83

и. То су ситни багови који не руше сервер и неће да собале мрежу

Ne verujem da to viđenje dele sa tobom lekari u kovid bolnicama koje trenutno kipe a ni svi ostali bolesnici koji su on hold zato što su se resursi realocirali.

Sitan bag koji ne ruši server je običan grip, barem sa ja tako razumeo.
milisav68 milisav68 12:04 02.10.2021

Re: M'da!

alselone

Ili stogi karantin kao pre godinu dana pa da sve propadne sa ekonomske strane ili bukvalno nikakvo zatvaranje.

Karantin je imao smisla dok nije bilo vakcine, sada više nema.

Druga je stvar što vlast nije sprovela vakcinaciju kako treba, pa smo ni tamo ni ovamo, odnosno pušteni niz vodu.
maksa83 maksa83 12:24 02.10.2021

Re: M'da!

И коначно долазимо до тачке где се инжењерски и медицински приступ, стратегија, начин размишљања дефинитивно разилазе и не разумеју. Медицински не постоји 100%. Нема црно-бело, нема јединица и нула. Лепо би било да има али ето нема, увек преостаје неко али (што девојци срећу квари). Има вероватноћа 95, 99, 99,9%...

To je popularno i uglavnom netačno mišljenje da je IT svet neka "binarna stvar" u kojoj samo "jeste ili nije", a istina je da je samo da neki osnovni delovi na najnižem nivou funkcionišu na tzv. "principu isključenja trećeg". Čak ni hard diskovi već decenijama ne rade na principu individualnih polarisanih magnetića nego na nekim složenim verovatnoćama u kombinaciji sa materijalima blablablabla da ne gnjavim, to čak ni meni nije zanimljivo. Čim zađeš malo gore odmah se srećeš sa verovatnoćama, npr. niko ti nikad ne obećava 100% availability (da će nešto da radi non stop, ne, neće, možemo da se dogovorimo samo koliko posto vremena sme da bude nedostupan pa da se trudimo oko toga). Kada te neko pita "kada će nešto biti gotovo?" možeš samo da mu kažeš "sa verovatnoćom od 80% će biti gotovo u sledećih 6 meseci", ne možeš da mu kažeš "100% 8. januara 2022" itd. itd. To "vi ajtijevci ste binarni" je popularna diskreditacija, a ako postoji neko zrnce istine ono dolazi od toga što ka tom zanatu nešto više nego drugde gravitiraju Myers-Briggs ISTJ tipovi ljud koje ono J uteruje u "ovako il' nikako" patterne razmišljanja i zaključivanja, što je nekad dobro, a nekad manje dobro.

Da se vratimo na temu, malo sam dosadan pošto mi je do ovoga svega onako poprilično stalo, mislim da mi je čak i ispred Japana po važnosti, a mislim da svakako nisi tupan koji se filuje srbin.info budalaštinama - naprotiv, pa da se vratim na tvrdnju:

Да додам за записник: после годину и по пандемије нигде још није деф.утврђен и објављен имунитет крда чак ни у некој малој изолованој заједници. Зашто? Зато што се и не тражи. А зашто се не тражи? Зато што и није потребно да се нађе. Ако би се нашло онда је то светло на крају тунела, почетак краја пандемије. А чему крај пошто је све то планирано као шпанска серија.

Utvrđivanje imuniteta krda na maloj izolovanoj populaciji je neupotrebljiva informacija. Prvo, svako sa 3 grama mozga može da ti kaže da je imunitet krda moguć na ograničenoj hermetično izolovanj populaciji - uzmeš 1000 ljudi, zamandališ ih, zaraze se nekim sojem, kroz vreme neki umiru neki poozdravljaju, virus ne stiže da mutira, virusa nema, kraj, krdo je imuno jer nema na šta više da bude imuno. Pretpostavka ugrađena u ovo je da je to virus koji je smrtan, dakle nije kao recimo herpes koji kad dobiješ - to ti je to, sve vreme je tu samo povremeno iskoči da ti pravi sranja i vrati se da spava do sledeće prilike. Time se dakle verovatno niko nije bavio zato što ta stvar nema veze sa našim problemom, tj. "rešio si problem za sferne konje". Svaki sistem možeš da stabilizuješ tako što mu ukineš pokretne delove i inpute ali si onda dobio sistem koji ne služi ama baš ničemu, tj. to nije realnost naše civilizacije.
Milan Novković Milan Novković 12:44 02.10.2021

Re: M'da!

apacherosepeacock
Znači ili ćemo da smišljamo vakcine koje se nose sa tim kao za grip i bodemo se periodično, ili ćemo da izbunarimo neki lek koji ga sprečava da te ubije ili trajno ošteti kada ga već fasuješ


Merck’s pill works by interfering with an enzyme the coronavirus uses to copy its genetic code and reproduce itself. It has shown similar activity against other viruses.

Enzim je polimeraza - ista kategorija kao u PCR testovima, iako ne isti, ima dosta polimeraza.

Ono što je skriveno iza "uses to copy" je da virus koristi našu polimerazu.

A lek, Molnupiravir, ide unazad još u početke prošle godine. Ideja je da radi za razne viruse, grip, HIV itd tako što podriva kvalitet kopiranja mRNA kopiranja. Kao takav on, bar, ima mutageni efekat na virusni RNA, ali i na ljudski, a, rmember, reverse transcriptaze što su i u naš DNA virusi doneli milionima godina ume da ugradi delove RNA nazad u naš DNA.

Oko ovog leka je u prvoj polovini prošle godine bilo kontraverzi, otkaza ...

Al ajd, 2 pilule dnevno, 5 dana samo, po simtomima, recimo da je prihvatljiv rizik, bar za nas koji smo već uradili glavni posao na slanju naših gena u budućnost.

Vitamin D je bar isto toliko efikasan, a ako porediš 20ng/mL vs 60 ng/mL mnogo efikasniji.

Ovde se ne radi o sarkazmu (najniža fora humora, btw) pošto upotreba jednog ne isključuje drugi, i kombinovani efekti su veći nego efekat jedne kure.


Several other companies, including Pfizer and Roche, are studying similar drugs that could report results in the coming weeks and months.Germany company says experimental pill cuts worst effects of Covid-19.
The post New Covid-19 pill in Germany exceeds all expectations as it reduces Coronavirus deaths by half appeared first on CityAM.

http://www.msn.com/en-gb/health/medical/new-covid-19-pill-in-germany-exceeds-all-expectations-as-it-reduces-coronavirus-deaths-by-half/ar-AAP29Fn?ocid=spartanntp]


Za Roche ne znam, a Pfizer je ušao u Fazu 1 testiranja (Merc je u FDA approval fazi). Pfizer koristi proteaze inhibitor. Ovom prilikum virusnu proteazu kaju mu je esencijalna da uđe u ćeliju koju seckaju pa ubiju namrtvo.

To isto radi:
- Vanredno skup i jako toksičan, bar za bubrege, Remdesivir koji je, izgleda, u US jedina opcija (vidi farmakomafija)
- HCQ, Ivermectin (zato ovaj novi Pfizerov lek od milja zovu Pfizermectin)
- Bacillus subtilis iz japanske fermentirane soje - known also as the hay bacillus or grass bacillus, is a Gram-positive, catalase-positive bacterium, found in soil and the gastrointestinal tract of ruminants and humans
- Quercetin - u raznom jarko obojenom voću i povrću a posebno crnom luku sa crvenom korom, onim najjarkijim jabukama, pogotovo pri vrhu krošnje, crnom vinu, zelenom čaju, borovnicama itd ...

Al dosta teorije, evo malo i tabloidnog, video za one sa jačim stomakom, pa još jačim posle 6. minuta (ovih svedočanstava ima jako mnogo nego me mrzi da idem kroz istoriju, ovaj slučajno iskočio jutros).

Prosečno zdravog blogera ovde 1 u 700 smrtni slučajevi neće uzbuditi, mi smo izvan tih malih verovatoća, al u UK od juče uporediše stare i nove ONS (Office of National Statistics) cifre i u prvim nedeljama posle vakcinisanja smrtnost dece od 15-19 godina je skočila preko 50% - 1-14 ništa, a u absolutnim ciframa 50% porast je još uvek "mali" po mišljenju mnogih, 90toro dece. Oko 10% njih je od Covida, ostali od ostalih "goodies" - uale u srcu, microugrušci, itd.

Whistleblower! Nurse DESTROYS "Delta" Narrative, VACCINATED Patients Fill Hospital
maksa83 maksa83 12:51 02.10.2021

Re: M'da!


Whistleblower! Nurse DESTROYS "Delta" Narrative, VACCINATED Patients Fill Hospital

Izvini ali kada video počne sa "from the beginning we were being lied to about covid patients filling the hospitals" sve što čovek može je da zatvori prozor jako brzo i proveri da mu se nije privalio neki 0-day trojanac, pogotovo imajući u vidu da je taj tip između ostalog ranije lansirao i informaciju: "These Spanish researchers have found that over 99 percent of the Pfizer vaccine is graphene oxide.” Niti postoje Spanish researchers koji su to našli, niti je vakcina 99% graphene oxide, a GRAFEN OKSID MOJ BATO! je bila popularna budalaština u krugovima koji se informišu na srbin.info sajtovima, tj. gde si iskopao tu budalu kao relevanan izvor bilo čega.

Evo jedan video koji je isto koliko i taj tvoj pun relevantnih Covid informacija ali je znatno upotrebljiviji i do kraja rešava ozbiljne real life misterije:



mlatisa mlatisa 13:15 02.10.2021

Re: M'da!

Upravo zbog toga mislim da je svako naredno zatvaranje nepotrebno. Nepotrebno sa strane prolaska virusa kroz graf populacije a veoma štetno sa strane ekonomije i školstva.


Мислим да се АВ опредило за стратегију економија или смрт. Мада колико видим нема неке супериорно боље стратегије. Што се тиче вакцинације ево примера
1. Португалија, око 85 % вакцинисаних, 10 милиона становника, преко милион оболелих, око 18к мртвих
2. Ми, око 50% вакцинисаних (можда), око 8к мртвих и сличан број становника.

Наравно уз упитну ваљаност података са наше стране.

Ако ништа друго, бар ће бити доста радова за статистичаре и епидемиологе и сличне.

Rahm Emanuel: You never let a serious crisis go to waste. And what I mean by that it's an opportunity to do things you think you could not do before.
maksa83 maksa83 13:28 02.10.2021

Re: M'da!

1. Португалија, око 85 % вакцинисаних, 10 милиона становника, преко милион оболелих, око 18к мртвих
2. Ми, око 50% вакцинисаних (можда), око 8к мртвих и сличан број становника.

Kako je 6.5 miliona i 10 miliona sličan broj, u kojoj to aritmetici...

Inače naši brojevi od 8000 mrtvih su masna laž, između ostalog pošto u sebi sadrže i one 0-1-2-1-1-2-0-1-3-0-0-0-0-0-evokevemi-0-0 predizborne brojeve za koje niko od pičaka u kriznom štabu ne sme da kaže odakle su se pojavljivali.
alselone alselone 13:50 02.10.2021

Re: M'da!

Kako je 6.5 miliona i 10 miliona sličan broj, u kojoj to aritmetici...

Pa kako nisu? Gledajući sa nivoa planete gde države mogu da idu od 1000 do 1.5 B stanovnika, one koje imaju 6.5 ili 10 M su jednake države.
mlatisa mlatisa 13:51 02.10.2021

Re: M'da!

Kako je 6.5 miliona i 10 miliona sličan broj, u kojoj to aritmetici...


Разлика није ред величине, тј. десет пута, него највише два пута. Што се тиче наше статистике мислим да је потпуно јасно

Наравно уз упитну ваљаност података са наше стране.


Негде се, релативно скоро, појављивала приача о "вишку смртности" код нас али је било битније пратити да ли Станија и слична боранија учествују у паровима, задругама или сличнима.

Као што рекох економија или смрт.
alselone alselone 13:59 02.10.2021

Re: M'da!

Druga je stvar što vlast nije sprovela vakcinaciju kako treba, pa smo ni tamo ni ovamo, odnosno pušteni niz vodu.

Mislim da to nije do vlasti i mislim da je Vučić izvukao maksimum populacije koja bi se vakcinisala. Koliko god nepopularno to zvučalo mislim da bi neka demokratska vlast izvukla manje. Prvo, "naši" bi se sigurno vakcinisali u jednakom broju a "njihovi" bi se sigurno vakinisali u manjem broju da je recimo DS pozvao na vakcinaciju.

Dalja vakcinacija znajući koliko su naši ljudi zajebani, zatucani i inadžije, mislim da nije moguća osim da ih gađamo strelicama sa vakcinom kao životinje na safariju.
maksa83 maksa83 14:01 02.10.2021

Re: M'da!

Pa kako nisu? Gledajući sa nivoa planete gde države mogu da idu od 1000 do 1.5 B stanovnika, one koje imaju 6.5 ili 10 M su jednake države.

Ok može tako da se gleda, kao red veličine u odnosu na ostale, ja sam ih stavio jedan pored drugog pa mi nešto što je ~30% veće od drugog nije sličan broj. U smislu - da li bi pristao da ti smanjim platu 30%? To ti je to isto što si imao kada imaš u vidu da neki CEO tamo negde ima 5-10 miliona godišnje. No dobro, postoji preko nekoliko načina da se na to gleda.

maksa83 maksa83 14:04 02.10.2021

Re: M'da!

Mislim da to nije do vlasti i mislim da je Vučić izvukao maksimum populacije koja bi se vakcinisala. Koliko god nepopularno to zvučalo mislim da bi neka demokratska vlast izvukla manje.

Ja mislim da je čovek koji je u stanju da potrpa narod u nekoliko hiljada autobusa i dovede ga u Beograd na poklonjenje na jedan dan mogao da uradi mnogo više, sa svim svojim opštinskim i mesnim odborima u svakoj rupi u dupetu i svim tabloidima i celom medijskom mašinerijom koja mu je na raspolaganju, ali je ipak izabrao da koristi te stvari isključivo za filovanje budalaštinama i pumpanje sopstvenog rejtinga. A da ne govorimo o tome što je mesecima tvrdoglavo validirao crackpot budalu Nestorovića pokazujući ga kao deo Kriznog Štaba (koji je inače suvišno telo sklepano od podobnih isključivo da bi mogao da bude politički kontrolisan).
alselone alselone 14:07 02.10.2021

Re: M'da!

Karantin je imao smisla dok nije bilo vakcine, sada više nema.


Jeste i to, a pogotovo u onom momentu dok nikakve brojke nisi imao. Sa jedne strane pumpali su nas vestima iz Italije gde je "bio red za krematorijum" pa se moralo zatvarati jer nisi imao pojma sa čim se suočavaš.

Mlatiša to zove ekonomija ili smrt, pa ako izabereš da ne zatvara liči kao da si ohola i surova budala, ali realno sa ovim brojevima, ovim tendencijama i dužinom "vanrednog stanja" i uticajem na ekonomiju i školstvo (četvro polugodište-semestar tokom kog se ne ide normalno), mislim da zatvaranje nije optimlano rešenje. Jeste jedno od rešenja, ali dosta lošije od drugih.
Milan Novković Milan Novković 14:08 02.10.2021

Re: M'da!

maksa83

Whistleblower! Nurse DESTROYS "Delta" Narrative, VACCINATED Patients Fill Hospital

Izvini ali kada video počne sa "from the beginning we were being lied to about covid patients filling the hospitals" sve što čovek može je da zatvori prozor jako brzo i proveri da mu se nije privalio neki 0-day trojanac, pogotovo imajući u vidu da je taj tip između ostalog ranije lansirao i informaciju: "These Spanish researchers have found that over 99 percent of the Pfizer vaccine is graphene oxide.” Niti postoje Spanish researchers koji su to našli, niti je vakcina 99% graphene oxide, a GRAFEN OKSID MOJ BATO! je bila popularna budalaština u krugovima koji se informišu na srbin.info sajtovima, tj. gde si iskopao tu budalu kao relevanan izvor bilo čega.

Evo jedan video koji je isto koliko i taj tvoj pun relevantnih Covid informacija ali je znatno upotrebljiviji i do kraja rešava ozbiljne real life misterije:


Izvinjavam

Ima sličnih i gde grupe doktora uzlaze pred kamere, al jbg, jedno je žena, drugo muškarac al stariji, nema veze što još nije u penziji, treći prodaje nešto, četvrti attention whore, itd - blogo društvo je, prosto, previše probirljivo ... a Google parent co je jako invested u life-sciences pa mi je traženje boljih primera duplo jalovo.

Ako iskoče ovih dana staviću, ili naletim na te starije - svašta se komeša, ako mislite da je Srbija gora od Izreala šanse su da jako grešite, tamo svašta ključa ispod površine - tj ne pratim ja to baš jako pažljivo više.

Razbolio mi se i dobar drugar ovde, Somborac, duplo vakcinisan i kod kuće mu temp skočila na preko 39. Ja mu poslao savete, kažem pod hitno D-dimmer test, oxigenacija, vitamini minerali pa dal treba neki steroid ... kaže on "koji test, gde ti živiš ...". Moj kum tu je izgleda i u Covid ambulanti pa bolnici u Batajnici dobio Rols Rojs tretman.

Ako ovde puknu neki skandali prvi će biti na temu umiranja tinejdžera, starijih koji u ne još sasvim kritičnom stanju stužu u bolnice sa etiketom, formalnom, tj u fajlu im, "ne spašavati ako postane kritično" i sad dal desetinama hiljada ženja sa problemima oko menstruacije po vakcinaciji ...

... a review svega ide od nove godine, zvanični, iako je takav review išao i posle Tony Blerovog laganja parlamentu onomad pa je jedan preglasan naučnik završio kao "suicided".
alselone alselone 14:08 02.10.2021

Re: M'da!

U smislu - da li bi pristao da ti smanjim platu 30%

To nije pravo pitanje, tj. slično pitanje. Paralelno pitanje bi bilo da li su tvoja plata od 5k eur i moja od 4k eur iste plate. Ja mislim da jesu.
Ili još bolje, da li su plate od 40,000 din i 50,000 din iste plate? Nego šta nego jesu. Ne moraš čak ni da ih upoteđuješ sa platom dr Bajatovića, možes sa juniorskom programerskom platom i dobićeš da jesu iste.
maksa83 maksa83 14:12 02.10.2021

Re: M'da!

To nije pravo pitanje, tj. slično pitanje. Paralelno pitanje bi bilo da li su tvoja plata od 5k eur i moja od 4k eur iste plate. Ja mislim da jesu.

Jesu ako pitaš nekog sa platom od 300 EUR ili nekog sa platom od 25K EUR (Dr. Bajatovića npr.) ali nisu ako pitaš tebe i mene, u smislu jedan od nas bi se menjao sa ovim drugim a drugi ne bi. No dobro, kao što rekoh, može to da se gleda i 'vako i 'nako.
maksa83 maksa83 14:17 02.10.2021

Re: M'da!

Ima sličnih i gde grupe doktora uzlaze pred kamere, al jbg, jedno je žena, drugo muškarac al stariji, nema veze što još nije u penziji, treći prodaje nešto, četvrti attention whore, itd - blogo društvo je, prosto, previše probirljivo ...

Ja rekoh već omegi onomad, da, jesam probirljiv, sve ovo nije indijo-zemljo-faraona zajebancija, pa ću da kliknem na video i kada vidim da počinje sa budalaštinom pa se još ispostavi da autor videa ima istoriju još gorih budalaština svakako ću da kažem - "ovo je budala koja širi budalaštine" i mislim da ne treba da širimo takve stvari zbog ljudi koji su spremni da poveruju u svaku budalaštinu ili će ih to utvrditi još dublje u drugim budalaštinama.

Ako ovde puknu neki skandali prvi će biti na temu umiranja tinejdžera, starijih koji u ne još sasvim kritičnom stanju stužu u bolnice sa etiketom, formalnom, tj u fajlu im, "ne spašavati ako postane kritično" i sad dal desetinama hiljada ženja sa problemima oko menstruacije po vakcinaciji ...

Ovde neki koje znam vakcinišu svoje tinejdžere neki ne (ja svoje još nisam), i znam razne vakcinisane i žene i muškarce i u tom mom sitnom uzorku nijedan muškarac još nije imao problema sa menstruacijom.
alselone alselone 14:21 02.10.2021

Re: M'da!

Ovde neki koje znam vakcinišu svoje tinejdžere neki ne (ja svoje još nisam),

Ovo je takođe zanimljiva tema za analizu. Što dalje traje ova cela agonija, to teorije zavere polako nagrizaju sve ljude. Ako se ovo ne reši vrlo brzo, kao što neće, siguram sam da će broj ljudi koji će biti u fazonu "a ne znam ja baš, ima tu nešto nešto" samo povećavati.
milisav68 milisav68 14:24 02.10.2021

Re: M'da!

maksa83
A da ne govorimo o tome što je mesecima tvrdoglavo validirao crackpot budalu Nestorovića pokazujući ga kao deo Kriznog Štaba (koji je inače sklepan od podobnih isključivo da bi mogao da bude politički kontrolisan).

Kao i Marić (a i neki drugi) koji je dovodio razne teoretičare zavere i ostale antivaks budale.

Moglo je sve bez toga, i procenat vaksinisanih bi bio bar 10% veći.
Milan Novković Milan Novković 14:35 02.10.2021

Re: M'da!

mlatisa
Upravo zbog toga mislim da je svako naredno zatvaranje nepotrebno. Nepotrebno sa strane prolaska virusa kroz graf populacije a veoma štetno sa strane ekonomije i školstva.


Мислим да се АВ опредило за стратегију економија или смрт. Мада колико видим нема неке супериорно боље стратегије. Што се тиче вакцинације ево примера
1. Португалија, око 85 % вакцинисаних, 10 милиона становника, преко милион оболелих, око 18к мртвих
2. Ми, око 50% вакцинисаних (можда), око 8к мртвих и сличан број становника.

Наравно уз упитну ваљаност података са наше стране.

Ако ништа друго, бар ће бити доста радова за статистичаре и епидемиологе и сличне.

Rahm Emanuel: You never let a serious crisis go to waste. And what I mean by that it's an opportunity to do things you think you could not do before.

Ja nemam pojma o ABovoj strategiji i sve što znam je sa bloga, ali mogu da dodam par primera/paralela:

- UK vs Švedska - Švedska malo bolje prošla taktično, a UK sve moguće "mere" i gluposti radila. Strategijski je Švedsk parsecima ispred UK.

- UK-do-većina-zapada vs Japan - Japan je i taktički i strategijski svetlosne godine ispred UK. 10x manje problem medicinskih, svih, a rade normalno sve vreme.

Sećam se početka Covida. Kažu neki epidemiolozi da je "jedina" prava studija kad imaš novel virus koji nije kritično smrtonosan sledeća: uzmeš 100,000 dobrovoljaca koji će pristati da budu praćeni (mobile app) sve vreme.

I to je to, posle N meseci koažeš "Da vidimo šta smo imali", i vidiš - neki su bili i u lockdowns u međuvremenu (oni rade lockdown infekcionih clustera, kao i Kinezi, samo manje brutalno u atmosferi veće discipline i poverenja.

A pitanje im je časti paženje na starije - logično, zar ne, svi smo, svakim danom, sve stariji, i u jednom trenutku, ako nam se posreći, ćemo svi biti jako stari.

Pa je pitanje časti biti društveno odgovoran i nesebičan član.

A, npr, pošto ovu i US scenu poznajem bolje, majmuni (što sam ja gori od Makse, kad se on polako žari pa pali ovako rezonuju - dajem ektreman primer: jesam ja uni profa od 79 leta, raspadam se polako, to stoji, ali tri ubijena brucoša vakcinom su price worth paying da bih ja ostao u ovoj kancelariji još koju godinu, uz što manji zdravstveni rizik.

Ako neko hoće iskreno brutalnu priču jedan od najprimera je Francuska HCQ priča sa početka pandemije, koji se decenijama prodavao bez recepta (šifra, da, Remdesivir, the one and only (nije one, lažem) u hiljadama dolara, i jezivo toksičan)
milisav68 milisav68 14:39 02.10.2021

Re: M'da!

alselone
Jeste jedno od rešenja, ali dosta lošije od drugih.

Mislim da sada nijedna mera ne bi radila zato što postoje dve ušančene strane, a sve se množi sa ekonomijom.Jer šta god da predložiš, neko će da se buni jer je antivakser, a drugi zato što mu trpi posao.

A to nijednoj vlasti na odgovara, pa otud i ovo puštanje niz vodu.
Milan Novković Milan Novković 14:53 02.10.2021

Re: M'da!

maksa83
Ima sličnih i gde grupe doktora uzlaze pred kamere, al jbg, jedno je žena, drugo muškarac al stariji, nema veze što još nije u penziji, treći prodaje nešto, četvrti attention whore, itd - blogo društvo je, prosto, previše probirljivo ...

Ja rekoh već omegi onomad, da, jesam probirljiv, sve ovo nije indijo-zemljo-faraona zajebancija, pa ću da kliknem na video i kada vidim da počinje sa budalaštinom pa se još ispostavi da autor videa ima istoriju još gorih budalaština svakako ću da kažem - "ovo je budala koja širi budalaštine" i mislim da ne treba da širimo takve stvari zbog ljudi koji su spremni da poveruju u svaku budalaštinu ili će ih to utvrditi još dublje u drugim budalaštinama.

Ako ovde puknu neki skandali prvi će biti na temu umiranja tinejdžera, starijih koji u ne još sasvim kritičnom stanju stužu u bolnice sa etiketom, formalnom, tj u fajlu im, "ne spašavati ako postane kritično" i sad dal desetinama hiljada ženja sa problemima oko menstruacije po vakcinaciji ...

Ovde neki koje znam vakcinišu svoje tinejdžere neki ne (ja svoje još nisam), i znam razne vakcinisane i žene i muškarce i u tom mom sitnom uzorku nijedan muškarac još nije imao problema sa menstruacijom.

Svi smo mi robirljivi, ali treba da budemo i open minded.

Ja ću zagaziti i u tabloid, lako, ne preduboko, naravno, da vidim da li dotiču samo gluposti, pa ću izleteti kao ti, ili nešto šta ja ne znam a ne mogu trenutno da diskreditujem.

Pa ću onda isto izaći pre kraja, "oformiti" malo search terms, pa prelistati kvalitetnije izvore - razne search engines, pa linkove koje sam zapamtio kao ok.

Bilo je poprilično US doktora, pojedinačno i u grupi, koji idu protiv zvaničnog narativa, sa svojim iskustvima.

Ali jako brzo nestaju sa skoro svih MSM/MS servisa, a kako ne znam da li su im snimci prebačeni na druge platforme potencijalno mi je opasno gubljenje vremena jureći te starije snimke da bih napisao blog komentar.
mlatisa mlatisa 15:43 02.10.2021

Re: M'da!

Mlatiša to zove ekonomija ili smrt, pa ako izabereš da ne zatvara liči kao da si ohola i surova budala, ali realno sa ovim brojevima, ovim tendencijama i dužinom "vanrednog stanja" i uticajem na ekonomiju i školstvo (četvro polugodište-semestar tokom kog se ne ide normalno), mislim da zatvaranje nije optimlano rešenje. Jeste jedno od rešenja, ali dosta lošije od drugih.


Не верујем да неко силно умовање стоји иза АВ концепције борбе против короне. Он СВЕ гледа кроз призму популарности. И вероватно је то зато што је лакше не радити ништа и надати се најбоњем. Ма како то чудно звучало у неким ситуацијама то јесте доста добра стратегија. Мада он емитује око себе слику да ради нешто а заправо је реч о чистом популизму и искориштавању кризе која се појавила (коју заиста није он креирао).
Milan Novković Milan Novković 16:01 02.10.2021

Re: M'da!

maksa83
...
Ovde neki koje znam vakcinišu svoje tinejdžere neki ne (ja svoje još nisam), ...

Slučajno naleteo na netraženo, al evo interesantno, jedan UK raport, donei su ga Daily Sceptics ljudi - dobre namere, iako greše ponekad, Nije im uvek zameriti pošto je teško skupiti neke podatke - na raznim sajtovima, excelima državnih sajtova, tabovima u excelima itd - pa onda napravity decent report.

Ovo dole su zvanično raportirani problemi sa vakcinama. Smrtnost u ovim ciframa je relativno mala, iako nikad pre Covida ni sa ovim ciframa vakcina ne bi bila odobrena.

Ak recimo da je zanemarljiva (meni čak "plus" u denačini da li da se vakcinišem ili ne).

Ali smrtnost je straw man,ljudi dramatično neodgovorno igroniru ostale probleme.

Prvo po sećanju, pa onda po kopiranju:

Ovaj UK sistem za raportiranje problema sa vakcinama i lekovima je decenijama star. Jako iskusni, koji ga decenijama koriste, smatraju da se možda samo 1% problema raportira.

Ima jako mnogo razloga za to, većina čak nisu nepošteni - ako ne možeš da budeš siguran da je nešto do leka ili vakcine prosto je jako nefer "odoka" problem pripisati leku ili vakcini. Ali tu imaš i probleme da ako je 100 ljudi imalo ozbiljne probleme 48 sati posle vakcinacije, a nisi baš siguran, ti ne prijaviš ni jednog, ne znaš kako to da uradiš u fer maniru, a statistika ti ukazuje da su mnogi od vakcine ili leka u problemima.

Pa ovaj 1% nije linearan - tj smrti se najbolje prijavljuju - takva priroda "eventa", ali to istorijski, kod Covid vakcinacije ima mnogo prljavštine - ali opet nije focus sada (u US smatraju da su realne cifre 150,000 - 200,000 umrlih zbog vakcina, a jedan nudi $1M ako mu izađu pred TV, neko od javnih ličnosti oko ove priče, pa dokažu da ih ima manje od 100,000, tj opovrgnu njegove dokaze da ih ima mnogo više od 100,000.

Ali i ovo je straw man, pa show biznis.

Bazad na UK iz augusta, i druge probleme (da bi prosečno raportiranje problema bilo 1% za sve probleme kojih se 10% raportira treba imati, u proseku, toliko problema kojih se samo 0.1% raportira.

Pa evo:

Summary of Adverse Events in the U.K.

According to an updated report published on August 6th, the MHRA Yellow Card reporting system has recorded a total of 1,120,009 events based on 337,064 reports. The total number of fatalities reported is 1,547.

Pfizer (20.5 million first doses, 13.8 million second doses) now has one Yellow Card in 208 people vaccinated. Deaths: 1 in 42,803 people vaccinated (478).
AstraZeneca (24.8 million first doses, 23.6 million second doses) has one Yellow Card in 110 people vaccinated. Deaths: 1 in 24,219 people vaccinated (1,024).
Moderna (1.3 million first doses, 0.4 million second doses) has one Yellow Card in 118 people vaccinated. Deaths: 1 in 162,500 people vaccinated (8).
Key events analysis:

Acute Cardiac = 13,531
Myocardial Infarction & Heart Failure = 705
Anaphylaxis = 1,272
Blood Disorders = 17,119
Headaches = 105,289
Migraine = 10,406
Eye Disorders = 18,434
Blindness = 368
Deafness = 532
Psychiatric Disorders = 22,911
Spontaneous Abortions = 407 + 9 (figures imply 12 related maternal deaths)
Vomiting = 14,729
Facial Paralysis incl. Bell’s Palsy = 1,513
Nervous System Disorders = 226,745
Strokes and CNS haemorrhages = 2,421
Guillain-Barré Syndrome = 418
Dizziness = 32,872
Tremor = 10,925
Arthralgia, Myalgia & Muscle Spasms = 68,901
Pulmonary Embolism & Deep Vein Thrombosis = 3,170
Thrombocytopenia = 1,350
Nosebleeds = 2,937
Seizures = 2,578
Paralysis = 1,006
Haemorrhage (All types) = 7,221
Vertigo/Tinnitis = 8,852
Reproductive/Breast = 32,337

Mrzi me da bolje formatizujem, ako je uopšte i moguće.

Mnogi od ovih probema su trajni - slepila, paralize, oštećenja srca, itd.

Ovo su netrivijalne cifre i ako su problemi 100% prijavljeni, zamisli da se stvarno radi o samo 1%, ili 10%.

Jedna od posebno kurvinjskih, kriminalnih fora je što ti država da sve cifre, al tako razbacane da ti treba jako mnogo truda da napraviš ovo, pa onda ljudima koji ulože trud ne dozvole na BBC, npr, bez obzira što decenijama imaju senior pozicije u NHSu (National Health System).

Pvo "laki" problemi tipa glavobolja, povraćanje zvuče naivno, i u proseku jesu to, ali samo u proseku, u spektru koji pretstavljaju imaju i mračnije regione, da ne mračim sad.

EDIT: Sve više grešim u kucanju, sorry. MS tastatura, 12 tipki se ne vidi šta su, još tri nagađaš i uglavnom pogodiš ako ne znaš layout Oko 50% slova, po ičestalosti koršćenja). A ja ne gledam u ekran dok kucam nego tastaturu, pa ne primetim greške odmah.
macak_tosa macak_tosa 16:14 02.10.2021

Re: M'da!

maksa83
И коначно долазимо до тачке где се инжењерски и медицински приступ, стратегија, начин размишљања дефинитивно разилазе и не разумеју. Медицински не постоји 100%. Нема црно-бело, нема јединица и нула. Лепо би било да има али ето нема, увек преостаје неко али (што девојци срећу квари). Има вероватноћа 95, 99, 99,9%...

To je popularno i uglavnom netačno mišljenje da je IT svet neka "binarna stvar" u kojoj samo "jeste ili nije", a istina je da je samo da neki osnovni delovi na najnižem nivou funkcionišu na tzv. "principu isključenja trećeg". Čak ni hard diskovi već decenijama ne rade na principu individualnih polarisanih magnetića nego na nekim složenim verovatnoćama u kombinaciji sa materijalima blablablabla da ne gnjavim, to čak ni meni nije zanimljivo. Čim zađeš malo gore odmah se srećeš sa verovatnoćama, npr. niko ti nikad ne obećava 100% availability (da će nešto da radi non stop, ne, neće, možemo da se dogovorimo samo koliko posto vremena sme da bude nedostupan pa da se trudimo oko toga). Kada te neko pita "kada će nešto biti gotovo?" možeš samo da mu kažeš "sa verovatnoćom od 80% će biti gotovo u sledećih 6 meseci", ne možeš da mu kažeš "100% 8. januara 2022" itd. itd. To "vi ajtijevci ste binarni" je popularna diskreditacija, a ako postoji neko zrnce istine ono dolazi od toga što ka tom zanatu nešto više nego drugde gravitiraju Myers-Briggs ISTJ tipovi ljud koje ono J uteruje u "ovako il' nikako" patterne razmišljanja i zaključivanja, što je nekad dobro, a nekad manje dobro.

Da se vratimo na temu, malo sam dosadan pošto mi je do ovoga svega onako poprilično stalo, mislim da mi je čak i ispred Japana po važnosti, a mislim da svakako nisi tupan koji se filuje srbin.info budalaštinama - naprotiv, pa da se vratim na tvrdnju:

Да додам за записник: после годину и по пандемије нигде још није деф.утврђен и објављен имунитет крда чак ни у некој малој изолованој заједници. Зашто? Зато што се и не тражи. А зашто се не тражи? Зато што и није потребно да се нађе. Ако би се нашло онда је то светло на крају тунела, почетак краја пандемије. А чему крај пошто је све то планирано као шпанска серија.

Utvrđivanje imuniteta krda na maloj izolovanoj populaciji je neupotrebljiva informacija. Prvo, svako sa 3 grama mozga može da ti kaže da je imunitet krda moguć na ograničenoj hermetično izolovanj populaciji - uzmeš 1000 ljudi, zamandališ ih, zaraze se nekim sojem, kroz vreme neki umiru neki poozdravljaju, virus ne stiže da mutira, virusa nema, kraj, krdo je imuno jer nema na šta više da bude imuno. Pretpostavka ugrađena u ovo je da je to virus koji je smrtan, dakle nije kao recimo herpes koji kad dobiješ - to ti je to, sve vreme je tu samo povremeno iskoči da ti pravi sranja i vrati se da spava do sledeće prilike. Time se dakle verovatno niko nije bavio zato što ta stvar nema veze sa našim problemom, tj. "rešio si problem za sferne konje". Svaki sistem možeš da stabilizuješ tako što mu ukineš pokretne delove i inpute ali si onda dobio sistem koji ne služi ama baš ničemu, tj. to nije realnost naše civilizacije.

Iskusno!
Bibarno i nebinarno su sinergični!
Ništa ne može da bude toliko sitno da ne bi bilo binarizovano.
Čak i poslednji bit.
Dakle, time smo dokazali da je sve binarno i, istovremeno, nebinarno.
mlatisa mlatisa 16:21 02.10.2021

Re: M'da!

Pvo "laki" problemi tipa glavobolja, povraćanje zvuče naivno, i u proseku jesu to, ali samo u proseku, u spektru koji pretstavljaju imaju i mračnije regione, da ne mračim sad.


Главобоља и повраћање може бити симптом (благог) можданог удара.

На жалост о овој бештији се мало зна. Доктори импровизују у ходу и чине образована (educated guess) нагађања. Која би требало да буду боља од необразованих нагађања. Наша најбоља опција је да нам доктори не затребају било због ковида било због било чега другог. Знам да делује као таутологија, али познајем људе који страдаша зато што нису могли да оду да се лече (не ковид). Како то остварити и некако живети није баш најјасније.
mlatisa mlatisa 16:26 02.10.2021

Re: M'da!

Ako neko hoće iskreno brutalnu priču jedan od najprimera je Francuska HCQ priča sa početka pandemije, koji se decenijama prodavao bez recepta (šifra, da, Remdesivir, the one and only (nije one, lažem) u hiljadama dolara, i jezivo toksičan)


А шта је ту брутално. Хидрохлорокинин се користи као антималарик, али и у широком спектру реуматских болести.
Milan Novković Milan Novković 17:13 02.10.2021

Re: M'da!

mlatisa
Ako neko hoće iskreno brutalnu priču jedan od najprimera je Francuska HCQ priča sa početka pandemije, koji se decenijama prodavao bez recepta (šifra, da, Remdesivir, the one and only (nije one, lažem) u hiljadama dolara, i jezivo toksičan)


А шта је ту брутално. Хидрохлорокинин се користи као антималарик, али и у широком спектру реуматских болести.

Zabranili su ga u prodaji iako se decenijama kupovao bez recepta i bio poznat kao ne previše toksičanm i jako jefin (nekoliko Evra).

A da bi promovisali prodaju jako skupog i jako toksičnog Remdesivira koji radi sličan posao.

Pa su sa HCQ i Ivermectin podrivali neke studije koje su ukazivale na korist tako što su dizajnirali studije gde se ovi lekovi daju pri kraju bolesti, kad je cytokine storm problem, a treba pri prvim simptomima, dok se viral load ubrzano povećava u telu.
solo solo 17:48 02.10.2021

Re: M'da!

Је ли, матори, а зашто се крију подаци о броју заражених наставника и заражене деце по школама у Србији?


Ko krije statistika mu se osušila?

Koji nastavnici?

Kojim školama?

Škola šta to bejaše?

Nemoj opet da ulaziš u ,,ozbiljnu,, fazu.
Neurolingvističku naravski.

Nego jel znaš ti ko je bio Keir Dullea?
Milan Novković Milan Novković 17:52 02.10.2021

Re: M'da!

Milan Novković
mlatisa
Ako neko hoće iskreno brutalnu priču jedan od najprimera je Francuska HCQ priča sa početka pandemije, koji se decenijama prodavao bez recepta (šifra, da, Remdesivir, the one and only (nije one, lažem) u hiljadama dolara, i jezivo toksičan)


А шта је ту брутално. Хидрохлорокинин се користи као антималарик, али и у широком спектру реуматских болести.

Zabranili su ga u prodaji iako se decenijama kupovao bez recepta i bio poznat kao ne previše toksičanm i jako jefin (nekoliko Evra).

A da bi promovisali prodaju jako skupog i jako toksičnog Remdesivira koji radi sličan posao.

Pa su sa HCQ i Ivermectin podrivali neke studije koje su ukazivale na korist tako što su dizajnirali studije gde se ovi lekovi daju pri kraju bolesti, kad je cytokine storm problem, a treba pri prvim simptomima, dok se viral load ubrzano povećava u telu.

Dobro, nisam pomenuo zašto je Remdesivir interesantan - bila bi super tema za neki drugi blog, al sad uvod:

Neki fondovi su u svetu postali toliko moćni da sad više n lobiraju vlade, nego im skoro naređuju šta rade.

U US ih ima 5-6, recima, može u vuše i zavisi gde ti je prag.
Sam vrh je BlackRock, The Vanguard group itd.

Gilead Sciences je vlasnik leka Remdesivir. Vidi ko su im top investitori:

Top 10 Owners of Gilead Sciences Inc, BlackRock u više formi, Vanguard, ...

Priča ide dalje, pogledaj top investitore u The Vanguard group

Pogađaš, BlackRock je pri vrhu, 13% (vaguard kao takav je ogroman)

Dalje, i u BlackRock imaš razne investitore, jedan od najvećih je ... pogađaš, Vanguard - 7.5% ali priča bi sad mogla dosta da ide u smeru komplikovane kohabitacije i zajedničkih interesa ...

... sd idu Google, Facebook, Apple ... u top 5 investitora .., Blackrock i Vanguard ...

Simpa trivija, kad mi je već krenulo - Vanguard je prvi u Appleu, BlackRock treći, a drugi

...Berkshire Hathaway, Inc, Warren Buffet, pogodi ko su njemu najveći investitori ...

... zanaš odgovor, da skratim.

Ali njemu se pojavljuje i Bill & Melinda Gates Foundation kao jedan od većih investitora....

iako samo 3.3%, ali je zato u Bill & Melinda Gates Foundation Berkshire Hathaway najveći investitor, 45%.

Bill and Melinda kao takvi su mali za BlackRock i Vanguard, sa svojom crkavicom od, recimo $60 milijardi.

BlackRock formalno (računovodski) ima 10,000 milijardi assets under management, tj 10 trilliona (Engleski), neformalno vuče konce mngo većeg dela svetske kapitalizacije, sa tih top 5-6 većinu svetske kapitalizacije.

O pni kontrolišu zapadne MSM, Tech firme, itd, bar bitne za kontrolu vlada i javng mnjenja.

Pošto se zna da je virus iz laboratorije ako je namerno pušten (Nikvet je fini lik i politički korektan, drugačije treba amplifikovati njegove izjave) i recimo da je ta verovatnoća sad bar 50%, pa ga pustio "zapad" (može i istok, u stvari slična verovatnoća) oni su to uradili, između ostalog, i da bi kupili mnoge kvalitetne zapadne biznise, sada distressed, tj na kolenima.

U tako nekom scenariju, pa proširenog neozbiljnom konspiracionom idejom, Srbija bi mogla da bude samo test poligon raznih virusih "rešenja" pošto se malo radi sequencing sojeva pa je lakša za zameti tragove prljave igre.

Šta smo rekli za Bilija i Melindu, mali igrači, bez navodnika, ali bitni, poslao mi Floki pre neki dan graf njihovih interesa - skupio neki Nemac u 2 meseca po public records:
Nači, klikni OVDE, udahni i zadrži se malo na samom početku (pdf doc)

Have fun




solo solo 17:57 02.10.2021

Re: M'da!

Зашто у ковид амбулантама по Србији нема ниједног лекара старијег од 35 година?

Није ваљда да су ови лекари старости до 35 година најискуснији па је њима препуштено да се боре са ковидом и лече заражене?


Valjda zbog interakcije prostate i skafandera kod drugova a onda zbog ravnoteže u vaseljeni i pridružene drugarice da se drugovima ne spočitava mizogini efekat.

Al' ga sroči 'ebeš ga u oči
solo solo 18:10 02.10.2021

Re: M'da!

skoristio bih i ovu priliku da svim antivakserima, antimaskerima, poricateljima virusa i srodnim budalama poručim da su izuzetno glupa pokvarena govna i da oni lično nose mrtve ljude na duši. I da im jebem mater, naravno.


bene_geserit bene_geserit 18:39 02.10.2021

Re: M'da!

sad dal desetinama hiljada ženja sa problemima oko menstruacije po vakcinaciji

O ne, a taman sam naučio libtardsku terminologiju, šta su "people who menstruate" a šta su "people with front hole".
Kako ćemo sad ? "People with front hole who don't menstruate any more" ? "People with front hole who never menstruated" ?
bene_geserit bene_geserit 18:54 02.10.2021

Re: M'da!

Summary of Adverse Events in the U.K

Imam drugara koji je zaglavio ozbiljne srčane probleme posle druge doze fajzeruše. To obično pogađa mlađe al eto i njega blizu 50-te.

Ne znam kako će da bude kad konobar podvuče crtu, ali trenutno mi deluje da je vakcinacija bilo koga mlađeg od 40 godina potpuna budalština sa daleko više štete nego koristi.
docsumann docsumann 19:13 02.10.2021

Re: M'da!

bene_geserit
sad dal desetinama hiljada ženja sa problemima oko menstruacije po vakcinaciji

O ne, a taman sam naučio libtardsku terminologiju, šta su "people who menstruate" a šta su "people with front hole".
Kako ćemo sad ? "People with front hole who don't menstruate any more" ? "People with front hole who never menstruated" ?


šta ti dečko radiš...
Milan Novković Milan Novković 19:17 02.10.2021

Re: M'da!

docsumann
bene_geserit
sad dal desetinama hiljada ženja sa problemima oko menstruacije po vakcinaciji

O ne, a taman sam naučio libtardsku terminologiju, šta su "people who menstruate" a šta su "people with front hole".
Kako ćemo sad ? "People with front hole who don't menstruate any more" ? "People with front hole who never menstruated" ?


šta ti dečko radiš...

Neurolingvistički se reprogramira
bene_geserit bene_geserit 19:23 02.10.2021

Re: M'da!

šta ti dečko radiš...

Me ne bi ja nego imamo obavezan diversity trening svake godine u septembru, pa to ostavlja posledice.
Milan Novković Milan Novković 19:42 02.10.2021

Re: M'da!

bene_geserit
Summary of Adverse Events in the U.K

Imam drugara koji je zaglavio ozbiljne srčane probleme posle druge doze fajzeruše. To obično pogađa mlađe al eto i njega blizu 50-te.

Ne znam kako će da bude kad konobar podvuče crtu, ali trenutno mi deluje da je vakcinacija bilo koga mlađeg od 40 godina potpuna budalština sa daleko više štete nego koristi.

Ček da iskoristim ovaj tvoj komentar da se re-synhronizujem sa tredovima za koje više ne znam ni koji su ni gde su!

Hoću reći (i pogrešno sam krenuo iz Književnog Prigrevačkog ključa), nemam pojma više gde sam ja u nekoj našoj blogovskoj PS klasifikaciji na temu vakcina.

Tj ja pokušavam da deklarišem kao vaxer, ali mi se čini da to ne prolazi i da mi aplikacija neće biti prihvaćena.

I nemoguće je, vaxer i antivaxer su misnomeri, čak i za one koji se definišu kao isključivi, ili ih tako vide, a iole su razboriti zašto što uvek može da dođe neko ko mnogo više zna i smireno pojasni neke nijanse.

Sad kad si spomenuo godišta da se i sam potsetim svog stava. Re Covid vakcinacije:
- Stariji od 70 godina treba da se vakcinišu (u proseku, pojasniću dole)

- Isto tako i mlađi sa raznim zdravstvenim problemima, ili bez ozbiljnih problema ali sa kompromitovanim imunim (tipa ako bilo ko ima prehladu imam je i ja, pa od te tačke nadalje).

E sad, uz ove "savete" idu razni modifikatori:

- I vakcinisati se i ne vakcinisati se ide u nekom konteksu. Osnovni je da ćemo se razborito ponašati u svetlu saveta ljudi kojima treba verovati. Primer, zbog pominjanja loše situacije u Srbiji sada ja sam po prvi put u možda godinu dana otišao da vidim cifre na Worldometers sajt i one su stvarno loše. I cenim da niti je bilo moguće niti je sada moguće sa nekim logičnim trudom ubediti Srbe da se ponašaku kao Japanci, iako ni oni ne ograničavaju mnogo, skoro ništa, počevši od tih osnova tipa disciplinovanog clusteringa ozbiljnijeg samoizolovanja kako se pojave slučajevi, ne pljuvanja sagovorniku u lice dok se priča, izbegavanje diskusije u većim grupama u malom, zatvorenom prostoru, itd. Tj nošenja maski kad smo u prilici da oborimo potencijalnog slušaoca na kolena junačka i nateramo ga da sluša dok mi pričamo.

- Pa disciplina slušanja korisnih zaveta za prevenciju oshranom i reagovanje na prve simptome.

- Pa šira disciplina pažljive pomoći ugroženima da se ne zaraze, i obolelima da dobiju što bolju pomoć u što izolovanijem okruženju, da ne bi zarazili druge.

I to je neka prosta osnova, nisam ja ovde ništa izmislio, niti raspalio neke mentalne inference alate po "nižim podacima.

Ljudi, možda, zaboravljaju kakvih budala ima i u "established" demokratijama, UK na primer - ovo je ekipa koja je zaražene stare ljude vraćala u staračke domove bez ikakve uzolacije u poletku, da bi, bukvalno, zarazili druge.

I ne misli baš svaki "antivaxer" (recimo da je po blog standardima to ne100% vaxer) da je sve konspiracija.

Njet, kaže jedan pametan lik ovde, nema UK vlada/cabinet, intelect za to - oni su samo nesposobni.

PS: Ne pojasnih 70 godina u svetlu proseka.

Kažu da što se tiče imunog sistema on ima značajna dva lica, ovaj sastavljen od kalndarske starosti, i bitniji koji je od stvarne starosti.

Onomad su meni primer objašnjavali na specimenu od Talijanskog dedice sa nešto preko 100 godina - kažu njeu je (o konkretnom liku su pričali) realna starost imunog bila, zamisli, 40 godina mlađa.

I smatraju da je glavni uzrok bio rasveretrol iz cnog vina.

Uz to ide i mediteranska dijeta zdrava za srce, tu je i dosta cinka koji je, sad kažu, bitan za i za thymus (sprski?) žlezdu i pod starije dane, ne samo do kraja puberteta kad se ona naglo smanji (ona radi vetting T ćelija - daj eprolaznu ocenu samo onima koje netje da napadaju svoje tkivo, a hoće strane stvari).

Bitna trivija - rasveretrol okida i neke molekularno biološke pathways koje okida i gladovanje, the korisne, pa donekle imaš situaciju gde više jedeš, a sporije stariš, jbt, ovo treba uramiti, staviti na zid i prinositi mu žrtve svako malo

I gde ga još ima - evo ih opet borovnice, razno bobičavo voće, čajevi opet (napravljeni sa vrićom vodom - znam, smešni saveti ...

alselone alselone 20:06 02.10.2021

Re: M'da!

zaraze se nekim sojem


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:29 02.10.2021

Re: M'da!


Као што рекох економија или смрт


Fora je u tome da to vise nije nuznost nego izbor. U delu Evrope gde je procenat vakcinisanih veci i postoji redovno pracenje kako se siri virus ovo nije nuznost. Ne bi moralo ni u Srbiji. Nego je AV tako odabrao. Zasto? Bukvalno i najbukvalnije receno Djavo bi ga znao.
maksa83 maksa83 20:37 02.10.2021

Re: M'da!

Bukvalno i najbukvalnije receno Djavo bi ga znao.

Ja sam prilično siguran da je izabrao pravac i smer za koji je neko sračunao da mu donosi najmanji pad popularnosti. Sa svim ovim ludilom koje vlada uterivati narod suptilno ili manje suptilno na vakcinaciju i neke restriktivne mere mora da te košta, pa makar bio anđeo s neba. Dodatno, majndset njegovog prirodnog glasačko tela gravitira ka avax budalama (postoji ceo nezaobilazan starter pack koji ide uz ovdašnji antivaksraj - 1244, Kosovo je Srbija, Pravoslavni misticizam, blablamrsmrspalamud) a njima ne bi da se zamera pošto su onaj labilan deo biračkog tela koji mu možda u jednom trenutku zatreba i kome se zapravo često obraća, a jedino na šta zapravo čkilje je to da li će on da "izda Kosovo", to ih čini surevnjivim. Bilo kakvim tvrđim merama i agresivnijim vakcinacijama bi ih gurnuo pravo dublje u ruke Bošku i sličnim Raduloima koji već pokušavaju da zahvate odande lopatama.

Da kažem i da Nestorović dostiže nove nivoe ludila - eno na nekoj TV priča kako je kod nas dozvoljen abortus 1 dan pred porođaj i kako kod nas ginekolog akušer ima pravo da ubije bebu čim se rodi ako mu se nešto ne svidi. To je tip kog je Vučić na početku svega uzeo za frontmena i koji se mesecima potom kliberio i lupetao u Kriznom Štabu.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:54 02.10.2021

Re: M'da!

maksa83
Bukvalno i najbukvalnije receno Djavo bi ga znao.

Ja sam prilično siguran da je izabrao pravac i smer za koji je neko sračunao da mu donosi najmanji pad popularnosti. Sa svim ovim ludilom koje vlada uterivati narod suptilno ili manje suptilno na vakcinaciju i neke restriktivne mora da te košta, pa makar bio anđeo s neba. Dodatno, majndset njegovog prirodno glasačko tela gravitira ka avax budalama (postoji ceo nezaobilazan starter pack koji ide uz ovdašnji antivaksraj - 1244, Kosovo je Srbija, Pravoslavni misticizam, blablamrsmrspalamud) a njima ne bi da se zamera pošto su onaj labilan deo biračkog tela koji mu možda u jednom trenutku zatreba i kome se zapravo često obraća, a jedino na šta zapravo čkilje je to da li će on da "izda Kosovo", to ih čini surevnjivim. Bilo kakvim tvrđim merama i agresivnijim vakcinacijama bi ih gurnuo pravo dublje u ruke Bošku i sličnim Raduloima koji već pokušavaju da zahvate odande lopatama.


Da se nadovezem na ono gore od Charlieja, svako ko bude nudio alternativu AVu i palamudi o lakim resenjima je jednaka budala kao i on ili radi na tome da se neki apdejtid AV vrati u novom ruhu. Da ne mracim dalje. Jeble ih i antivakcine i Kosovo i sve sto ide uz to.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:04 02.10.2021

Re: M'da!


Da kažem i da Nestorović dostiže nove nivoe ludila - eno na nekoj TV priča kako je kod nas dozvoljen abortus 1 dan pred porođaj i kako kod nas ginekolog akušer ima pravo da ubije bebu čim se rodi ako mu se nešto ne svidi. To je tip kog je Vučić na početku svega uzeo za frontmena i koji se mesecima potom kliberio i lupetao u Kriznom Štabu





Minimaks iz svoje Minimaksovizija-verzije gleda Nestorovica od gore i u Zeljko Pervan rascerecene-noge-pozi iz Serbus Zagreb mu sapuce 'Kako bi te....'
maksa83 maksa83 21:07 02.10.2021

Re: M'da!

Jeble ih i antivakcine i Kosovo i sve sto ide uz to.

Jeble indid. Zato mislim da je važno ne dozvoliti da se šire budalaštine, to je neki minimum koji možemo da uradimo, makar ovde (mada je ovo potpuno nebitno mesto, a svakako je svako ušančen u svojim viđenjima svemira), ali u to vredi uložiti neku energiju pošto svakako više utiče na naš život nego rasprava oko toga ima li u Srbiji aligatora.

Da ne bude da samo ovde ima teških budala - Žabari su imali neku Telegram grupu u kojoj su razmenjivali te razne ... otvorenosti uma, i sve je bilo okej dok nisu krenuli da skupljaju i razmenjuju adrese lekara i medicinskih sestara koji vakcinišu i dogvaraju se da ih sačekuju kući i mlate, tada im je Telegram tj. vlasnik i osnivač Telegrama (Rus!) ugasio grupu:

Il fondatore di Telegram sulla chiusura del canale “Basta Dittatura”: “Ha violato le nostre regole


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:40 02.10.2021

Re: M'da!

Da ne bude da samo ovde ima teških budala - Žabari su imali neku Telegram grupu u kojoj su razmenjivali te razne ... otvorenosti uma, i sve je bilo okej dok nisu krenuli da skupljaju i razmenjuju adrese lekara i medicinskih sestara koji vakcinišu i dogvaraju se da ih sačekuju kući i mlate, tada im je Telegram tj. vlasnik i osnivač Telegrama (Rus!) ugasio grupu



Svuda jednako rasporedjeni. Samo kod nas kao bajagi ne znadu da se izbore sa njima.
mirelarado mirelarado 22:01 02.10.2021

Re: M'da!

Neues aus der Nachbarschaft
Da ne bude da samo ovde ima teških budala - Žabari su imali neku Telegram grupu u kojoj su razmenjivali te razne ... otvorenosti uma, i sve je bilo okej dok nisu krenuli da skupljaju i razmenjuju adrese lekara i medicinskih sestara koji vakcinišu i dogvaraju se da ih sačekuju kući i mlate, tada im je Telegram tj. vlasnik i osnivač Telegrama (Rus!) ugasio grupu



Svuda jednako rasporedjeni. Samo kod nas kao bajagi ne znadu da se izbore sa njima.


Kod nas su, nažalost, u većini, iz razloga koje ste već naveli.
zilikaka zilikaka 22:05 02.10.2021

Re: M'da!

Što dalje traje ova cela agonija, to teorije zavere polako nagrizaju sve ljude. Ako se ovo ne reši vrlo brzo, kao što neće, siguram sam da će broj ljudi koji će biti u fazonu "a ne znam ja baš, ima tu nešto nešto" samo povećavati.

Da, ima mnogo nedoumica. Sve je ovo novo i za one kojima je poso da leče, pa pokušavaju da uhvate neki obrazac, al čujem da im teško ide.
Ono jedino što mene odmiče od teorije zavere farmaceutskih kuća je što su ozbiljno u igri i Rusi i Kinezi,. Jeste da je i tamo kapitalizam u nekom svom obliku al računam da se kroz istoriju nije desilo da je ceo svet na istoj strani. Da je zavera, negde bi se prirodno napravila polarizacija. Nemoguće je sve na svetu ubediti u nešto što nije tačno.
Ovde naravno mislim na ozbiljne stručne krugove, ne na kvazi stručnjake i njihove sledbenike među laicima.
Msm, zašto bi Kinezi troßili resurse na vakcinaciju svoje vojske, recimo.
maksa83 maksa83 22:10 02.10.2021

Re: M'da!

Msm, zašto bi Kinezi troßili resurse na vakcinaciju svoje vojske, recimo.

Nasnicenasniceznamjaznamja.

Zato što nisu degeni.
Ribozom Ribozom 22:38 02.10.2021

Re: M'da!

Prosečno zdravog blogera ovde 1 u 700 smrtni slučajevi neće uzbuditi, mi smo izvan tih malih verovatoća, al u UK od juče uporediše stare i nove ONS (Office of National Statistics) cifre i u prvim nedeljama posle vakcinisanja smrtnost dece od 15-19 godina je skočila preko 50% - 1-14 ništa, a u absolutnim ciframa 50% porast je još uvek "mali" po mišljenju mnogih, 90toro dece. Oko 10% njih je od Covida, ostali od ostalih "goodies" - uale u srcu, microugrušci, itd.

Vecu smrtnost tinejdzera ne mozes da dovodis u korelaciju sa stetnoscu vakcine, jer ne znas koliko je od posledice vakcinisanja. Verovatno nije obavezna vakcinacija tinejdzera kod vas.
A mislim takodje da je nemoguce da je u USA umrlo milion ljudi.
bene_geserit bene_geserit 23:32 02.10.2021

Re: M'da!

u prvim nedeljama posle vakcinisanja smrtnost dece od 15-19 godina je skočila preko 50% - 1-14 ništa, a u absolutnim ciframa 50% porast je još uvek "mali" po mišljenju mnogih, 90toro dece.

A koliko ih je stradalo od korone od 15-19 godina ?
Jel vama stvarno deluje etički da vakcinišemo decu te starosti ako ona od vakcine imaju veću štetu nego korist, a da bi zaštitili neke od nas matoraca? Meni to nikako nije etički. A uz to i čisto sumnjam da je nešto posebno korisno ukupno za društvo.
macak_tosa macak_tosa 07:36 03.10.2021

Re: M'da!

maksa83
Bukvalno i najbukvalnije receno Djavo bi ga znao.

Ja sam prilično siguran da je izabrao pravac i smer za koji je neko sračunao da mu donosi najmanji pad popularnosti. Sa svim ovim ludilom koje vlada uterivati narod suptilno ...

Nema tu nikakvog izbora!
Jer - izbor pretpostavlja analizu i slično.
To je sve zbrda - zdola.
Dosadašnja praksa ovih je da što veću budalaštinu odvale, to se bolje primi kod njima naklonjenih.
nikvet pn nikvet pn 11:24 03.10.2021

Re: M'da!

maksa83

mi nikad nismo razvili nikakav imunitet stada/krda na običan nazeb tj. common cold.

Grip je ista stvar malo pojačana, non stop je tu u nekom obliku, a ovo je reklo bi se nivo iznad gripa.



Са закашњењем, pardonez-moi, али ово не сме остати неразјашњено.

Управо назеб и грип су најбољи пример како функционише колективни имунитет (крда). Дакле да, као врста то смо одавно достигли.

Као што је идеал успешног криминалца је да постане поштовани грађанин тако је и идеал успешног вируса да постане неприметан а поштован. Сваки вирус у почетку показује мутагеност у смеру прилагодљивости на успешно размножавање. Понекима успе, већини не. Поједини успешни буду толико успешни да им мутагеност више ни не треба. Тада им треба обрнуто, фиксација генома и после трилиона генерација тако и буде. Пример стабилног генома су вирус беснила и великих богиња. Зато је вакцина против њих јебитачна.

Млади вируси идући њиховим стопама показују мутагеност у смеру прилагођавања и преживљавања. Који је то моменат? Одговор је - колективни имунитет. Вирус дође у ситуацију да куца на затворена врата. То је знак за панику, ако се мало не промени да прође њега више нема. Управо колективни имунитет (крда) је окидач који га приморава на мутацију. Успешнија ће бити она која даје слабији морбидитет и морталитет, дакле софт варијанта. Баш то му даје идеалан статус да буде присутан и шушњари а да га се не сматра; вирус грипа се за то изборио. Истим природним путем требало је да иде и ковид-19: имунитет крда прво локални па све шири нагонио би га на промену да преживи у смеру софт варијанте.

Овом приликом десила се мутација без природне нужде. Врло необично. Превремена и још вишекратна. Па је ли тај вирус баш тако опако способан да се промени и пре него што га запуцамо пребољењем и вакцинацијом?
Milan Novković Milan Novković 12:01 03.10.2021

Re: M'da!

Milan Novković
maksa83

Whistleblower! Nurse DESTROYS "Delta" Narrative, VACCINATED Patients Fill Hospital

Izvini ali kada video počne sa "from the beginning we were being lied to about covid patients filling the hospitals" sve što čovek može je da zatvori prozor jako brzo i proveri da mu se nije privalio neki 0-day trojanac, pogotovo imajući u vidu da je taj tip između ostalog ranije lansirao i informaciju: "These Spanish researchers have found that over 99 percent of the Pfizer vaccine is graphene oxide.” Niti postoje Spanish researchers koji su to našli, niti je vakcina 99% graphene oxide, a GRAFEN OKSID MOJ BATO! je bila popularna budalaština u krugovima koji se informišu na srbin.info sajtovima, tj. gde si iskopao tu budalu kao relevanan izvor bilo čega.

Evo jedan video koji je isto koliko i taj tvoj pun relevantnih Covid informacija ali je znatno upotrebljiviji i do kraja rešava ozbiljne real life misterije:


Izvinjavam

Ima sličnih i gde grupe doktora uzlaze pred kamere, al jbg, jedno je žena, drugo muškarac al stariji, nema veze što još nije u penziji, treći prodaje nešto, četvrti attention whore, itd - blogo društvo je, prosto, previše probirljivo ... a Google parent co je jako invested u life-sciences pa mi je traženje boljih primera duplo jalovo.

Ako iskoče ovih dana staviću, ili naletim na te starije - svašta se komeša, ako mislite da je Srbija gora od Izreala šanse su da jako grešite, tamo svašta ključa ispod površine - tj ne pratim ja to baš jako pažljivo više.

Razbolio mi se i dobar drugar ovde, Somborac, duplo vakcinisan i kod kuće mu temp skočila na preko 39. Ja mu poslao savete, kažem pod hitno D-dimmer test, oxigenacija, vitamini minerali pa dal treba neki steroid ... kaže on "koji test, gde ti živiš ...". Moj kum tu je izgleda i u Covid ambulanti pa bolnici u Batajnici dobio Rols Rojs tretman.

Ako ovde puknu neki skandali prvi će biti na temu umiranja tinejdžera, starijih koji u ne još sasvim kritičnom stanju stužu u bolnice sa etiketom, formalnom, tj u fajlu im, "ne spašavati ako postane kritično" i sad dal desetinama hiljada ženja sa problemima oko menstruacije po vakcinaciji ...

... a review svega ide od nove godine, zvanični, iako je takav review išao i posle Tony Blerovog laganja parlamentu onomad pa je jedan preglasan naučnik završio kao "suicided".

Ok, ovo ne koшta mnogo, prilagati nove vesti, уместо да ратујем са Гуглетом, Bingom, i sad skoro 60 sajtova koji su mi iole interesantni i od kojih ba 10 prelistam svaki dan:

1. Vaccine Effectiveness Hits as Low as Minus-66% in the Over 40s, New PHE Data Shows - Naslov je bombast, ova cifra je za grupu ljudi 40-49 godina starosti, posle polako opada. Evo grafa:



Ima mnogo faktora koji interpretaciju grafa mogu da pomere u rane strane. Na linku ispod postoji pokušaj neke interpretacije ali ja nisam ulazio u nju pošto sličnih i bitnijih vesti ima svako malo. Nažalost, i ovde postoji sakrivena mala mogućnost da je ADE na sceni donekle (setitet se Francuskog Nobelovca koji tvrdi da su breakthrough infekcije (infekcije vakcinisanih) rezultat uglavnom ADE pojave i da je to lako dokazati ako neko krene da dokazuje.

Vest je sa UK sajta DAILY SCEPTIC, onog što sam ja ocenio kao poštene namere uz sitna do krupnija falširanja svako malo - dobrovoljci, do plaćeni ljudi koji su pristali na mizerne plate u odnosu na uloženo vreme.

2. Mnogo ozbiljnija vest, as far as ADE goes, je došla od US DoD (Department of Defence)

BREAKING: AI-powered DoD data analysis program named “Project Salus” SHATTERS official vaccine narrative, shows A.D.E. accelerating in the fully vaccinated with each passing week

O sajtu koji sam ovde linkovao ne znam ništa, a u slučaju da je nepouzdan, a u US defense.gov ne može da se uđe bez naloga, igleda da su oni koristili podatke od firme

HUMETRIX - ona izgleda reputable, a ovo levo je link na ppt prezentaciju vezanu za ovu vest




vrabac_onaj vrabac_onaj 09:57 04.10.2021

Re: M'da!

Evo gledam šta ste sve ovde nažvrljali tokom vikenda (verovatno poslednjeg lepog vikenda ove godine) i mislim se, što bre ne udari neki meteor da nam skrati muke.
Svima.
zilikaka zilikaka 11:15 04.10.2021

Re: M'da!

vrabac_onaj
Evo gledam šta ste sve ovde nažvrljali tokom vikenda (verovatno poslednjeg lepog vikenda ove godine) i mislim se, što bre ne udari neki meteor da nam skrati muke.
Svima.

A kao ti bi to voleo?
Pa kolko si samo vremena i sam ovde proveo, i mi te trpeli kao takvog i poštedeli muka tvoje bližnje?
I gde bi posle ako ovo ovde nestane?
Ide zima, oćeš ukućani da nas oteraju na klizanje negde na neko jezero, a mraz nije ni počeo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:13 04.10.2021

Re: M'da!

Pa kolko si samo vremena i sam ovde proveo, i mi te trpeli kao takvog i poštedeli muka tvoje bližnje?


Previše.

Nego, baš mi mučna ova diskusija o vakcinama. Otud reakcija.
trala.la trala.la 13:58 04.10.2021

Re: M'da!

Milan Novković
Ima sličnih i gde grupe doktora uzlaze pred kamere, al jbg, jedno je žena, drugo muškarac al stariji, nema veze što još nije u penziji, treći prodaje nešto, četvrti attention whore, itd - blogo društvo je, prosto, previše probirljivo ... a Google parent co je jako invested u life-sciences pa mi je traženje boljih primera duplo jalovo.

Ako iskoče ovih dana staviću, ili naletim na te starije - svašta se komeša, ako mislite da je Srbija gora od Izreala šanse su da jako grešite, tamo svašta ključa ispod površine - tj ne pratim ja to baš jako pažljivo više.


Šta to ključa? Njihovi zvanični podaci pokazuju da vakcina deluje, tj. baš se to nekako lepo vidi, a treća doza, izgleda, itekako dobro deluje. U šta i sam, prilično brzo, možeš da se uveriš ovde: https://datadashboard.health.gov.il/COVID-19/general
Milan Novković Milan Novković 22:59 04.10.2021

Re: M'da!

vrabac_onaj
Pa kolko si samo vremena i sam ovde proveo, i mi te trpeli kao takvog i poštedeli muka tvoje bližnje?


Previše.

Nego, baš mi mučna ova diskusija o vakcinama. Otud reakcija.

Na stranu naš kolektivni blogo-talenat da diskusije na većinu tema, bar onih potencijalno zapaljivih, odguramo u tabore i krajnosti, C19 vakcine su jedna od najbitnijih tema danas.

I to ne toliko zbog zdravlja, nego Great Reset-a.

Zdravlje prvo:

- Nekima je potrebna, nekima nije, neke od njih su manje efikasne, neke više, tako ide i sa toksičnostima.

- Ali, ne radi se o toksičnostima gde će ljudi padati sutra mrtvi po ulicama s jedne strane - oni zdravi kojima vakcina možda i nije trebala će i vakcinu odraditi bez neke primetne drame. Vakcine mogu da ostave i posledice na duži rok, ali, opet je malo verovatno da će se to desiti onima koji vakcine nisu ni morali primiti - znači nije drama.

- O etičkoj strani prisile i bilo kakvog rizikovanja zdravlja dece neću ni pričati u ovom komentaru. Kao ni o popuštanju efikasnosti vakcina koje su, bar do sada, ipak pomagale oko ozbiljnih formi zaraze i odlaska u bolnicu.

Tačno je da pre 15 godina ovakve vakcine ne bi ni u snu bile odobrene - možda samo Sputnik V, ja do sada jedino o njima nisam naišao na nikakav materijal o štetnosti - trivija, ima lepih priča o jagmi za bivšom Sovjetskom tehnologijom, raznom, kako se rapsao Sovjetski Savez - ja sam dve nedavno pročitao, jedna o raketnim motorija, koje im Amari još uvek koriste, a Elon Mask se baš namučio dok je te high-oxigen motore stavio pod neku nezapaljivu kontrolu, a druga je o vaccine delivery.

Mogu samo da nagađam da je i tajna Sputnika V u tom vaccine delivery, gde ti imuni ne roka ni moždane ni srčane kapilare, tj u vaccine vectors pažljivo izabranim i odnegovanim da ti imuni odradi posao nad evolitivno "prepoznatljivim" neprijateljem.

Ja mislim da je mRNA baš veličanstvena budućnost, svestan sam potencijala, svet ide u personalizovanu medicinu i jednog dana će ti komputer sintetizovati vakcinu protiv tvog raka, ako ti bude potrebna, i ona će potpuno uraditi posao, ali će dosta još štete pojedincima biti nanešeno dok se to ne postigne, iako, opet, ne toliko zdravima.

Ali, pored svega toga, šteta koja je nanesena svetu je kataklizmična - da li su globalisti namerno pustili virus ili samo iskoristili priliku se ne zna, ja nagađam da je 50/50, to da je virus iz laboratorije je as 100% as u can have it, da globalisti gube biku je isto činjenica, ali protraćiće nam nekoliko godina života, mnoge osiromašiti i opljačkati, mnoge poslati u večna loviša na non-Covid zdravstvene razloge.

Ima tema i ima materijala, high-tech su invested u prljavu igru pa se trag zameće jako vešto i brzo, i malo nas ima vremena da se sa tim previše bakće.

Ići u nazad pa potkrepiti neku tvrdnju materijalom je baš težak posao sada, autori i prilozi se banuju i brišu, a većina nas ima preča posla nego da pamti linkove interesantnih članaka da bi mogla da se vrati na njih kasnije.

Vakcine su danas katastrofa više indirektno (pade mi na pamet još jedan primer direktnog rada - u Keniji su neke devojke/žene vakcinisali 5x protiv tetanusa da bi ih steilizovali, ai to tek poneke, plus su imali distincs sastojak u vakcini za to) - podloga uvođenja netrivijalnog fašizama ne na mala vrata, nego velika, delenje pa vladanje nad populacijom i njihovo dalje pljačkanje, pljačkanje desetina hiljada uspešnih malih do srednjih preduzeća, pa i velikih, urušavanje kvaliteta života ...

... teško je sve to videti iz zdravstvene perspektive, a geo-politično-ekonomska je malo teža za razumevanje onima koji već nemaju neko sitno amatersko znanje.

Evo jedne priče, onako s kuka, pa ako nekome nešto znači ... cool, bar ide u samo srce onoga što se sada dešava, ovih dana:

Energy Subsidies, Bitcoin and the Socialist Takeover that Isn’t


magnus magnus 21:01 06.10.2021

Re: M'da!

Сваког медицинара који ти гарантује нешто 100% прихвати са резервом.

samo kardiohirurg daje doživotnu garanciju na srce
milisav68 milisav68 11:38 07.10.2021

Re: M'da!

magnus
Сваког медицинара који ти гарантује нешто 100% прихвати са резервом.

samo kardiohirurg daje doživotnu garanciju na srce

Medicina, to je hirurgija, ostalo je sudbina :)
Milan Novković Milan Novković 12:10 07.10.2021

Re: M'da!

magnus
Сваког медицинара који ти гарантује нешто 100% прихвати са резервом.

samo kardiohirurg daje doživotnu garanciju na srce

Proizvođači padobrana imaju sličan pristup garancijama
alselone alselone 14:26 01.10.2021

Seinfeld

Krenio Sajnfeld na Netflixu. Jedna od najboljih serija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 08:37 02.10.2021

Re: Seinfeld

alselone
Krenio Sajnfeld na Netflixu. Jedna od najboljih serija.


Najbolja ikad napravljena.
macak_tosa macak_tosa 12:17 02.10.2021

Re: Seinfeld

apacherosepeacock
alselone
Krenio Sajnfeld na Netflixu. Jedna od najboljih serija.


Najbolja ikad napravljena.

Izvinjavam se!
Najbolja ikad napravljena su 'Mućke'!
Sajnfeld može da bude na drugom mestu.
Naravno, sa Krejmerom (u Sajnfeldu) na prvom mestu. Mada, svi su super!
Moj redosled je - Krejmer, Elejn, Džeri, Džordž.
solo solo 18:01 02.10.2021

Re: Toške

Izvinjavam se!


Moj redosled je - Krejmer, Elejn, Džeri, Džordž.


Znaš li ti Mačak ko je bio Keir Dullea?

bene_geserit bene_geserit 18:46 02.10.2021

Re: Seinfeld

apacherosepeacock
alselone
Krenio Sajnfeld na Netflixu. Jedna od najboljih serija.

Najbolja ikad napravljena.

Eh baš najbolja, ne preteruj.
Ništa Boston Legal, House, GoT ...
shmoo shmoo 18:55 02.10.2021

Доктор Соло, вил ај дрим?

solo

Nego jel znaš ti ko je bio Keir Dullea?

Znaš li ti Mačak ko je bio Keir Dullea?




Помоћ пријатеља Мачку:






Е, тако!

Сад и Мачак може да се укрца на Тамну звезду!







Лет дер би лајт!





solo solo 19:42 02.10.2021

Re: Доктор Соло, вил ај дрим?

Лет дер би лајт!


Gdje nestade dr Nok,Nok?
solo solo 19:48 02.10.2021

Re: Доктор Соло, вил ај дрим?

Е, тако!

Сад и Мачак може да се укрца на Тамну звезду!


Prvo mora da reši test. Koji su delovi tela koji u svom nazivu imaju slovo Đ (prihvata se i dj)?

Znam da ti znaš,jbg to ti je struka a i družio si se sa zvezdašima.

Mačak mudro ćuti i bavi se kinetikom turšije. Navukli ga na narativ neki zli blogeri/ke.

Ovo navukli nije u pežorativnom smislu tako da nema razloga da se izvinjavam.
alselone alselone 20:08 02.10.2021

Re: Seinfeld

GoT

Imalo potencijal da bude ako ne najbolje ali ono najpopularnija serija svih vremena ali je doživela takav sunovrat da je to nezapamćeno u istoriji kinematotgrafije.

NIkada do sada se nije desilo da nešto toliko popularno niko više ne želi da pogleda drugi put. Sve serije tog kalibra su se gledale više puta, ali ovo je toliko propalo da su ljudi bukvalno u dani prestali da pričaju o tome.

Najbolja serijas svih vremena su Sopranosi.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana