Putovanja

Секс у доба ковида

omega68 RSS / 28.08.2021. u 22:14

 

Наслов је у функцији увећања читаности :)

 

Дакле, шта имамо?

Имамо  као и код других ствари. Ево рецимо Чомићка, или Чомићева, мислим стварни не знам како да је родносензитивно назовем  а да се не наљути?

Она је добила да се маје са некаквим друштвеним дијалогом, сви ми нешколовани мислимо да је то нека нова наука, а онда је разни извршиоци намажу по медијима, најстрашније.

Или Стефанивић.Сви га месни одбори , редом, омажу говнима и захтевима да га се избаци из странке, а онда га председници тих истих одбора примају као Министра.

Онда, Кон...Тај је др. од свих горе наведених највише са мудима у процепу, због  свињског и птичијег грипа и свих Вукајловићких које су мардељале због њега и тих његових тадашњих вакцина, па је погодан да сада држи линк према Ивануши и глуми да се нешто овде ради како онај, такође уцењени, главоња СЗО жели да чује, а у ствари се одржавају Егзити, Бир фестови, Арсенак фестови, утакмице, свадбе, сахране и концерти и повећава се економска снага земље.

ОК,то смо схватили

 

Схватили смо, још, да је смртност мизерна и да ови нацистички глобалисти у Аустралији и Канади раде на смањењу економске моћи тих земаља.

 

Знамо да је др. Мелоун, човек који је направио технологију за мРНК вакцину, рекао да је то све у експерименталној фази и да се људи не вакцинишу. Скинули су га са свих мејнстрим медија.

 

Знамо да доктор Зеленко, који је излечио многе људе, каже да је геноцид ако се даје трећа доза која само погоршава имунитет.

Ја сам првог дана ванредног стања добио савет од старе апотекарке да само перем руке и да се клоним болесних.

Пио сам бели лук растопљен у води јер се одбранбене ћелије само тако стварају, у цревима.

Ишао сам што више на сунце јер се тако ствара Д витамин.

Јео сам здраву храну али нисам престајао са пушењем и алкохолом.

Нисам се  жигосао и нећу. 

Смрт ионако није крај него почетак 

П.С. За децу ћу неког да одробијам

 



Komentari (719)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 21:31 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Али њему то Србијанци не смета, просто не погађа га :)
И преко Саве и Дунава се тај израз употребљва и то (најчешће) без пежоративног призвука.


Upravo tako!
Za nas ne da to nije pogrdan izraz, nego često ima sasvim suprotno značenje.
Da ne podilazim ovim Šumadincima, često se upotrebljavao kad se želi naglasiti nečije neuputno srpstvo.

Ono Srbin, pa plus Srbijanac (iz Srbije).
crossover crossover 21:35 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

predatortz
Ono Srbin, pa plus Srbijanac (iz Srbije).


Srbijanac srpskog porekla.
predatortz predatortz 21:37 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

crossover
predatortz
Ono Srbin, pa plus Srbijanac (iz Srbije).


Srbijanac srpskog porekla.


vrabac_onaj vrabac_onaj 21:37 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

predatortz
Али њему то Србијанци не смета, просто не погађа га :)
И преко Саве и Дунава се тај израз употребљва и то (најчешће) без пежоративног призвука.


Upravo tako!
Za nas ne da to nije pogrdan izraz, nego često ima sasvim suprotno značenje.
Da ne podilazim ovim Šumadincima, često se upotrebljavao kad se želi naglasiti nečije neuputno srpstvo.

Ono Srbin, pa plus Srbijanac (iz Srbije).


Па да.
Мени Србијанац исто не смета, не смета ми чак ни када ми кажу да сам Геџа. Наравно да сам Геџа. Али Шумадинац нисам.
Да ти мало приближим, ај реци неком Србину из Херцеговине да је Босанац, или обрнуто.
bene_geserit bene_geserit 21:45 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Мени Србијанац исто не смета

Ja sam se naslušao pežorativnog korišćenja Srbijanac od strane mahom Srba iz Krajine kad hoće da objasne kako su genetski superiorni.
Uz to Srbi iz uže Srbije tu reč ne koriste.

Btw. nema ništa ružno ni u tome kad kažeš Bosanac, za mene je to jednostavno geografska odrednica.

Mi smo nekog drugara u vojsci iz Niša zvali čokalija, zezanja radi, i on se primao. A Mekedonci sa kojima smo bili nisu u "čokalija" videli ništa uvredljivo.

Sve zavisi od konteksta i namere onoga ko nešto izgovori.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:52 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

bene_geserit


Btw. nema ništa ružno ni u tome kad kažeš Bosanac, za mene je to jednostavno geografska odrednica.


Па да, уз то мислим да су ови наши Срби из Босне веома погрешили што су одбацили то и тиме дали овима екслузивно право на име. Требало је управо да инсистирају на томе да су Босанци географски а Срби национално (и то неупитнно у оба случаја). Али добро, поштујем тај њихов избор и ако мислим да није мудар.

Ja sam se naslušao pežorativnog korišćenja Srbijanac od strane mahom Srba iz Krajine


Претпостављам да мислиш на ону Крајину у Хрватској. Да, они јесу мало своји, малкице ударени. Ал шта да радимо, и они су наши.
crossover crossover 22:31 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

vrabac_onaj

Мени Србијанац исто не смета


Ni meni ne smeta ali se ne osećam Srbijancem, ne odazivam se na tu reč. U Bosni me niko od naših nije zvao Srbijanac nego Beograđanin, a glupo je da me zovu Srbin kad su i oni Srbi. A to, kako su znali da sam Beograđanin, ne umem da objasnim. :)
vcucko vcucko 22:32 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

macak_tosa
predatortz
Ili ne razlikuješ državnu informativnu agenciju od vakcine, što je već ozbiljan problem.


Sputnjik je državna agencija tačno onoliko koliko je CNN nezavisna medijska kuća.

Inače, da se upišem. Nisam rusofil, primio sam Sputnjik V. Nisam ni amerofil, a vozim Chevrolet.

Ima li leka za mene, brat' Omega?

Auuuu, pa gde to da voziš?
Korejanca ili ništa.

To i jeste Korejanac
freehand freehand 22:39 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Uz to Srbi iz uže Srbije tu reč ne koriste.

Naravno. Pod uslovom da je Župski Aleksandrovac van te tvoje uže Srbije. Pošto je moj otac bio odande a reč Srbijanac je redovno i bez greške koristio za svu familiju u postojbini, uključujući svoju majku Milosavu, braću Dragoljuba i Srbislava i sestre Mirosavu i Milanku.
omega68 omega68 22:40 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Već dosta stara (od travnja), ali vrlo zanimljiva vijest iz SAD.

Klinički znanstvenici i imunolozi-virolozi sa sveučiišta Južne Kalifornije objavili su da oni i njihovi kolege sa još edam sveučilišta namjeravaju tužiti CDC zbog masovne prevare. Razlog je taj što u 1.500 uzoraka s ljudi koji su PCR testom testirani pozitivno, a koje je im je CDC poslao nisu uspjeli naći nijedan jedini zaražen virusom Sars-Cov-2. Kod svih su našli da imaju gripu – većinom tipa influenca A a kod manjeg broja influenca B. To se slaže s ranijim nalazima drugih znanstvenika o kojima je izvještavano.

Dr. Derek Knauss rekao je:”Kad smo moj tim i ja podvrgli tih 1.500 navodno pozitivnih uzoraka testiranju u skladu s Kochovim postulatima i stavili ih pod elektronski mikroskop nismo našli nikakvih tragova infekcije kovida ni u jednom od njih. Našli smo dokaze infekcije influencom A i B (gripa) ali nikakvog dokaza kovida,

Kad smo ostatak uzoraka poslali kolegama na Stanfordu, Cornellu i u još nekolioko sveučilišnih laboratorija u Kaliforniji oni su dobili iste rezultate. Nema “kovida”. I oni su samo našli influencu A i B. Tada smu od CDC-a tražili dokazive uzorke s kovidom-19, ali CDC je odgovorio da nemaju takvih uzoraka.

Objavljeni dokumenti iz četiri znanstvena rada koji opisuju izoliraje virusa koji izaziva kovid pokazuju da nikad nitko od njih nije uspio izolirati i pročistiti virus koji izaziva kovid-19. Sva četiri dokumenta opisuju samo male fragmente RNK koji su dugački 37-40 parova. To nije virus. Genom virusa Sars-CoV-2 navodno ima oko 30.000 parova nukleotida

Duboko skriven na stranici 39 u CDC-ovom službenom dokumentu o kovidu-19 na koji dolje stavljam link CDC priznaje da do kolovoza 2020. kad su se već uvelike radicli PCR testovi nemaju “mjerljive količine virusa”

Pod poglavljem “Ograničenja” u isto dokumentu CDC je napisao da postojanje virusne RNK ne dokazuje nepobito postojanje virusne infekcije, kao ni uzročno poljedične veze virusa i kliničkih simptoma. Također piše da test ne isključuje mogućost da je bolest uzrokovao neki drugi patogen.

ttps://greatreject.org/laboratories-cant-find-covid-19-in-positive-tests/

ttps://www.fda.gov/media/134922/download

Dodati “h” ispred “ttps”,
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:45 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

crossover

Ni meni ne smeta ali se ne osećam Srbijancem, ne odazivam se na tu reč. :)


Ни ја.
Али се на Геџа одазивам, и то онако курчевито "зинат", да, јесам Геџа и шта кој мој хоћете?
maksa83 maksa83 22:52 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Već dosta stara (od travnja), ali vrlo zanimljiva vijest iz SAD.


Znam da će zvučati neverovatno, ali ovo je kopipejst komentara korisnika Stara Kuka na sajtu logicno.com na članak koji je presečen sa:

Vrijeme uvjeravanja prolazi. One koji ne shvaćaju što se događa, treba ignorirati i ne gubiti vrijeme na njih. Poštene, empatične i logične osobe se trebaju okupiti, bez obzira na osobna uvjerenja i svjetonazore. Osim raskrinkavanja, dolazi vrijeme djelovanja brojnim i legalnim sredstvima u gospodarstvu, zdravlju, autonomiji… U protivnom, sve će nas porobiti.


Ili što bi rekli pre 135 godina:

omega68 omega68 22:55 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

01.09.2021 Izraelski liječnik Kobi Haviv: ‘Potpuno cijepljeni čine 85-90% hospitaliziranih’

ttps://rumble.com/embed/vip78g/
crossover crossover 22:55 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

vrabac_onaj
crossover

Ni meni ne smeta ali se ne osećam Srbijancem, ne odazivam se na tu reč. :)

Ни ја.
Али се на Геџа одазивам, и то онако курчевито "зинат", да, јесам Геџа и шта кој мој хоћете?


E Gedža može, to već ima smisla.
vcucko vcucko 22:57 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

bene_geserit

Ja sam se naslušao pežorativnog korišćenja Srbijanac od strane mahom Srba iz Krajine kad hoće da objasne kako su genetski superiorni.


Kad bih krenuo da navodim, kakve sam sve svinjarije u Srbiji čuo a konto Srba iz Krajine, ne bi stalo u blog.
Ali baš genetski superiorni?! Može tu svašta da se potegne, kad ljudi krenu da budalesaju od duga vremena, ali čuj genetska superiornost... izvini, ali recimo da ti slabo verujem

bene_geserit

Btw. nema ništa ružno ni u tome kad kažeš Bosanac, za mene je to jednostavno geografska odrednica.


Isto kao i Srbijanac. Geografska odrednica. I uglavnom isti efekat izaziva.

bene_geserit

Mi smo nekog drugara u vojsci iz Niša zvali čokalija, zezanja radi, i on se primao. A Mekedonci sa kojima smo bili nisu u "čokalija" videli ništa uvredljivo.


Mi smo Makedonce zvali Bugi 1, Bugi 2 itd. Efekti su bili različiti, od čoveka do čoveka.

bene_geserit

Sve zavisi od konteksta i namere onoga ko nešto izgovori.


Naravno.
omega68 omega68 23:00 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

И тако , миц по миц барем једна корист од свега овога - бар истерасмо на чистац ко је већи Бил Гејтс од Б.Гејтса и коме су паре, Гејтсове, важније него самом сиротом Гејтсу
milisav68 milisav68 23:04 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

gvozden1
Problem nastaje kad krene larma na nevakcinisane, zarvaraj ih, ograđuj ih, ne daj im, opasni su, krivi su...

Problem nastane i kad nevakcinisani napune bolnice (a to danas pokazuju podaci svuda u svetu), pa onda neko sa drugim problemom ne može da se leči ili mu beskonačno odlažu neku operaciju ili preventivni pregled.

Onda nema ljutiš ako te lekar sa simptomima korone pošalje kući na lečenje ako si nevakcinisan.
omega68 omega68 23:16 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Problem nastane i kad nevakcinisani napune bolnice (a to danas pokazuju podaci svuda u svetu), pa onda neko sa drugim problemom ne može da se leči ili mu beskonačno odlažu neku operaciju ili preventivni pregled.

Onda nema ljutiš ako te lekar sa simptomima korone pošalje kući na lečenje ako si nevakcinisan.

Хало, то је већ одавно прошлост.
У болницама је у највакцинисанијим земљама већ више потпуно вакцинисаних од осталих.

И гледај овај нацизам - мени се одбија за здравствено као и вакцинисаном
Мене шаљу у изолацију ако ми је неко у кући позитиван и добијам 65% од плате.
Вакцинисане, са симптомима, терају да раде, а ако и оду на боловање примају 100%.
ОК, на томе ће да сеире идиоти којима је животна жеља да се бахато издркавају на свкоме над ким могу(док не добију по п...ци)
Ни тако неће да ме натерају, могу само да га....
maksa83 maksa83 23:25 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

ttps://rumble.com/embed/vip78g/

Ovo govno koje si linkovao je video koji je isečen u tačci gde on kaže "očigledno vakcina slabi" i - paf, kat, kraj.

Da ga govno koje ga stavilo na rumble (koji je inače poznato leglo avax debila) nije tu iseklo čuo bi da kaže celu rečenicu koja glasi "očigledno je da vakcina slabi efekte virusa".

Omega zapravo si glup ko kurac.
crossover crossover 23:53 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
ttps://rumble.com/embed/vip78g/

Ovo govno koje si linkovao je video koji je isečen u tačci gde on kaže "očigledno vakcina slabi" i - paf, kat, kraj.

Da ga govno koje ga stavilo na rumble (koji je inače poznato leglo avax debila) nije tu iseklo čuo bi da kaže celu rečenicu koja glasi "očigledno je da vakcina slabi efekte virusa".

Omega zapravo si glup ko kurac.


U dva klika može da se dođe do Haaretza, Jerusalem Posta i Israel Timesa, i da se detaljno pročita šta tačno kaže dr Kobi Haviv, a on tačno kaže da su skoro svi ti hospitalizovani vakcinisani preko 70, sa ranijim komorbiditetima (pa nabraja koji su), da su vakcinisani među prvima pre više od pola godine. I kaže jasno i glasno da je to broj od 660 kritičnih pacijenata na 5,5 miliona vakcinisanih, da su vakcine drastično smanjile broj teških slučajeva, da vakcinisani u proseku budu 3 dana na respiratoru, a nevakcinisani 2 nedelje i da vakcinisani mnogo bolje reaguju na terapiju.

Ali jbg, logicno.com se ne slaze s tim, verovatno im je zato toliko dugo trebalo da iskopiraju i kropuju vest staru mesec dana.
omega68 omega68 23:58 02.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

detaljno pročita šta tačno kaže dr Kobi Haviv

Pa eno ti original pa SLUŠAJ a ne da ti neko prepričava po novinama gde je puno laži.
crossover crossover 00:02 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

omega68
detaljno pročita šta tačno kaže dr Kobi Haviv

Pa eno ti original pa SLUŠAJ a ne da ti neko prepričava po novinama gde je puno laži.


Naravno da sam ga slušao, i to na ivritu, ne treba mi prevodilac da me laže.
maksa83 maksa83 00:02 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

U dva klika može da se dođe do Haaretza, Jerusalem Posta i Israel Timesa, i da se detaljno pročita šta tačno kaže dr Kobi Haviv

A ko zna, ako dvaput okačiš link na isti naglo isečen video onda možda on volšebno više ne bude isti naglo isečen video. Čuo sam da tako te stvari rade.
crossover crossover 00:15 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
U dva klika može da se dođe do Haaretza, Jerusalem Posta i Israel Timesa, i da se detaljno pročita šta tačno kaže dr Kobi Haviv

A ko zna, ako dvaput okačiš link na isti naglo isečen video onda možda on volšebno više ne bude isti naglo isečen video. Čuo sam da tako te stvari rade.


Ali jbt, to je toliko jadan pokušaj manipulacije kao da su našli nekog sa Đeram pijace da im to smišlja. Jedino bi bilo jadnije da su pustili Brnabić da kaže ne znam ništa o tome ali to nije istina.
bene_geserit bene_geserit 02:33 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

to je toliko jadan pokušaj manipulacije kao da su

OK, a kakav je ovo pokušaj manipulacije, gaslajtinga ili čega već ?

The American Civil Liberties Union (ACLU):
"Far from compromising them, vaccine mandates actually further civil liberties. They protect the most vulnerable, people with disabilities and fragile immune systems, children too young to be vaccinated, and communities of color hit hard by the disease. ...
Vaccine requirements also safeguard those whose work involves regular exposure to the public, like teachers, doctors and nurses, bus drivers and grocery store employees. ...
And by inoculating people from the disease’s worst effects, the vaccines offer the promise of restoring to all of us our most basic liberties"
macak_tosa macak_tosa 06:12 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
Ali radi li to tako u ovom slučaju?
Ako se na logiku osloni, ima rupa, ne poklapa se sve.
Nije ko nožem presečeno - vakcinisani zaštićeni, nevakcinisani stradaju.

Gde to piše? Od početka imaš za svaku vakcinu procenat šuta. Ne postoji vakcina sa 100% šuta (čak ni HPV vakcina nema punih 100%, ali nije daleko). Vakcine od gripa štite 40-60%.

Zašto izmišljamo nepostojeće teze i napadamo ih?

I da verujem srbin.info, npr.

Kako kaže moj kum - "svako ima pravo da se kreće i da bude kreten".

Veruj u šta hoćeš, a ako kreneš da serviraš to kao istinu na osnovu koje ljudi treba da donesu neke bitne odluke onda apsolutno očekuj da će neko da pokaže prstom i na tebe i na srbn.info i zajebava vas. Jer realno to je minimum koji zaslužujete pošto sve ovo nije zajebavanje. Mislim, sloboda za sve, zar ne.

Iskusno!
bene_geserit bene_geserit 06:20 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Od početka imaš za svaku vakcinu procenat šuta

Fajzer ti je Stef Kari, Moderna Steva Neš, Johnson&Johnson jebiga Kobe, a Kineska je već Pokuševski. To su procenti šuta za alpha varijantu. Za deltu su svi Pokuševski. A za ovu "mu" varijantu će da se vidi.
bene_geserit bene_geserit 06:29 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Мене шаљу у изолацију ако ми је неко у кући позитиван и добијам 65% од плате.
Вакцинисане, са симптомима, терају да раде, а ако и оду на боловање примају 100%.

Nego čuo sam da u Srbiji kapneš neku kintu majstoru koji daje vakcine, on vakcinu u kantu a tebi potvrda da si vakcinisan. Jel to tačno ?
freehand freehand 06:32 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

bene_geserit
Мене шаљу у изолацију ако ми је неко у кући позитиван и добијам 65% од плате.
Вакцинисане, са симптомима, терају да раде, а ако и оду на боловање примају 100%.

Nego čuo sam da u Srbiji kapneš neku kintu majstoru koji daje vakcine, on vakcinu u kantu a tebi potvrda da si vakcinisan. Jel to tačno ?

Teško.
macak_tosa macak_tosa 06:55 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

maksa83
Ali su zato službe uznapredovale, za sve i svašta mogu da se iskoriste korisni idioti tipa srbin.info (nađi pandan na bilo kom drugom jeziku, svuda ih ima).

Ma naravno, ja samo kažem da ta premisa da postoji neki tamo Mitski Antivakser koji ima Argumente a koga neko ko zna o čemu priča neće rasklopiti za tries' sekundi ne stoji - to je mitsko stvorenje, Jeti, Saskvoč, Čupakabra. Prosto si imao i pre 135 godina apsolutno identične budale koje su se ... društveno afirmisale ... glumeći usamljene konjanike na vetrometini u pravednoj borbi protiv . Sve je isto - i teze, i argumenti, i narativ i diskurs, samo više nije sifilis/kolera nego autizam, i nije vakcina protiv velikih boginja, nego MMR, covid...

Edit: a zapravo bi morali prvo da se dogovorimo šta je tačno antivakser u tom kontekstu.

Mislim da si ti ovime dostigao suštinu!
Jer - se, jednostavno, radi o ljudima koji moraju (takva im psihička konstitucija) biti najdrugačiji.
Jer - da je dominantnan antivaksing, oni bi bili u vaksing sloju.
I to, kao i kako su sada u antikasing miljeu, bez ikakve rezerve i sumnje.
macak_tosa macak_tosa 07:02 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

crossover
predatortz
Ono Srbin, pa plus Srbijanac (iz Srbije).


Srbijanac srpskog porekla.

Srbo-srbijanac.
Ja ipak volim da smo svi (samo) Srbi.
Odakle god bili.
Jer - Srbijanac ne koristimo samo mi Srbi, nego i naši neprijatelji.
Sa potpuno jasnim ciljem da prave rascepe u našem narodu.
Dakle, za mene su svi Srbi - Srbi.
Jaril Jaril 07:06 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

У болницама је у највакцинисанијим земљама већ више потпуно вакцинисаних од осталих.

Престани да лажеш. Људски животи су у питању.
Jaril Jaril 07:08 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Omega zapravo si glup ko kurac.

Ајде то, него што је агент уништавања људске врсте. (да се изразим његовим речником)
macak_tosa macak_tosa 07:10 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

crossover
maksa83
ttps://rumble.com/embed/vip78g/

Ovo govno koje si linkovao je video koji je isečen u tačci gde on kaže "očigledno vakcina slabi" i - paf, kat, kraj.

Da ga govno koje ga stavilo na rumble (koji je inače poznato leglo avax debila) nije tu iseklo čuo bi da kaže celu rečenicu koja glasi "očigledno je da vakcina slabi efekte virusa".

Omega zapravo si glup ko kurac.


U dva klika može da se dođe do Haaretza, Jerusalem Posta i Israel Timesa, i da se detaljno pročita šta tačno kaže dr Kobi Haviv, a on tačno kaže da su skoro svi ti hospitalizovani vakcinisani preko 70, sa ranijim komorbiditetima (pa nabraja koji su), da su vakcinisani među prvima pre više od pola godine. I kaže jasno i glasno da je to broj od 660 kritičnih pacijenata na 5,5 miliona vakcinisanih, da su vakcine drastično smanjile broj teških slučajeva, da vakcinisani u proseku budu 3 dana na respiratoru, a nevakcinisani 2 nedelje i da vakcinisani mnogo bolje reaguju na terapiju.

Ali jbg, logicno.com se ne slaze s tim, verovatno im je zato toliko dugo trebalo da iskopiraju i kropuju vest staru mesec dana.

Zašto onda to (ti) ljudi rade, odnosno, šeruju koješta, kada je sve lako proverljivo?!
Šta to dokazuju oni koji tro čine?
Da nam lekari (odnosno, medicina, jer medicina nisu samo lekari) nisu ni potrebni?!
Ja mislim da su ti ljudi, ipak, sa nekom insuficijencijom, da ne kažem - glupi k'o kurac.
macak_tosa macak_tosa 07:14 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

bene_geserit
Od početka imaš za svaku vakcinu procenat šuta

Fajzer ti je Stef Kari, Moderna Steva Neš, Johnson&Johnson jebiga Kobe, a Kineska je već Pokuševski. To su procenti šuta za alpha varijantu. Za deltu su svi Pokuševski. A za ovu "mu" varijantu će da se vidi.

U koju kategoriju spada Sputnjik vakcina?
bene_geserit bene_geserit 07:42 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Jaril
У болницама је у највакцинисанијим земљама већ више потпуно вакцинисаних од осталих.

Престани да лажеш. Људски животи су у питању.

Pa ovo je ponegde tačno, gde je broj vakcinisanih jako visok.
Ali ne znači ništa.
Tamo gde je 100% vakcinisanih svi u bolnicama će da budu vakcinisani.
Kako se povećava % vakcinisanih u populaciji tako raste i % vakcinisanih među onima koji zaglave bolnicu.
bene_geserit bene_geserit 07:43 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

U koju kategoriju spada Sputnjik vakcina?

U Kobe kategoriju. Mada ja u te zvanične procente ič ne verujem.
macak_tosa macak_tosa 07:51 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

bene_geserit
U koju kategoriju spada Sputnjik vakcina?

U Kobe kategoriju. Mada ja u te zvanične procente ič ne verujem.

Čekaj!
Pa to onda znači da je najbolja!
Jer je Kobi Brajant bio bolji košarkaš od ostale trojice pomenutih.
bene_geserit bene_geserit 08:01 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Jer je Kobi Brajant bio bolji košarkaš od ostale trojice pomenutih

Da se ne upuštamo u to ko je bolji košarkaš, pričali smo o procentu šuta.
Dakle TS% (koji kobinuje procenat za 2, za 3 poena i za slobodna bacanja) na nivou karijere za svakog igrača:
Curry 62.6%
Neš 60.5%
prosek lige prošle godine 57.2%
Kobe 55%
prosek lige za vreme Curry-jeve karijere 54.7%
prosek lige za vreme Kobijeve i Nešove karijere 53%
Pokuševski 43%
macak_tosa macak_tosa 09:22 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

Jasno.
Milan Novković Milan Novković 11:05 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

bene_geserit
to je toliko jadan pokušaj manipulacije kao da su

OK, a kakav je ovo pokušaj manipulacije, gaslajtinga ili čega već ?

The American Civil Liberties Union (ACLU):
"Far from compromising them, vaccine mandates actually further civil liberties. They protect the most vulnerable, people with disabilities and fragile immune systems, children too young to be vaccinated, and communities of color hit hard by the disease. ...
Vaccine requirements also safeguard those whose work involves regular exposure to the public, like teachers, doctors and nurses, bus drivers and grocery store employees. ...
And by inoculating people from the disease’s worst effects, the vaccines offer the promise of restoring to all of us our most basic liberties"

Manipulacija je nadrealna, mislim da seu ogromnoj veћini radi o jako loše informisanima, plus bolje ali nedovoljno informianima koji se onda dele na flegmatične i "vredne" (korisne idiote).

Pošto meni blog prijavljuje mnogo više novih komentara (rekao bih da je taj broj tačan) nego što ih onda vidim za čitanje (često većina novih nije markirana) ja preskočim dosta komentara, iako posle na neke od tih naletim tako što prosto primetim da ih nisam pročitao dok skrolujem.

Prtpostavljam da seto ne dešava samo meni, pošto ponekad korigujem delve vesti koje ja prenosim, da bi me kasnije isto drugikorigovali. Npr i ja sam rekao da mi je sumnjiva vest o o 200+ puta većem viral loadu vakcinisanih nego nevakcinisanih pod Delta varijantom (u UK odavno prešla 98% slučajeva) pošto mi se mešala sa vešću gde je taj odnos u stvari odnos broja virusnih čestica u čak i vakcinisanima, a zaraženim Delta varijantom, u odnosu na zaražene Alfa varijantom.

Da bi me posle i ti korigovao i to je veroatno tačno.

Ali, i pored toga vest je brutalno bitna.

Moj lični score-card u ovom trenutko ide protiv vakcinisanja 70:30. U ovih 30% je 15% travel-convinience.

Da ne zaboravimo na ono što ja vidim kao glavnu loptu:

1. Ne znam dali si stigao da pogledaš mišljenje Francuskog nobelovca Dr. Luc Montagnier. Nagrada za otkriće HIV virusa. Iako se on razume u viruse, baš, ne znam kako u drugim zemljama ali u UK bi imao armiju novinara vaxera koji bi ga na galamu i otimanje reči ućutkali ne bi ni trepnuo. Evo šta on kaže (semi-verbatim pot nije baš najelokventnija osoba prevodila sa francuskog) da ne kopiram tuđe interpretacije:

"...He said: “I would like to summarize the potential dangers of these vaccines in a mass vaccination policy.” Here they are:

1. Short-term side effects: these are not the normal local reactions found for any vaccination, but serious reactions involve the life of the recipient such as anaphylactic shock linked to a component of the vaccine mixture, or severe allergies or an autoimmune reaction up to cell aplasia. In this group we should include a number of lethal blood problems involving clots and loss of platelets that cause strokes, brain bleeds and other impacts.

Lack of vaccine protection:

2.1 In induced antibodies do not neutralize a viral infection, but on the contrary facilitate it depending on the recipient. The latter may have already been exposed to the virus asymptomatically. Naturally induced antibodies may compete with the antibodies induced by the vaccine.

2.2 The production of antibodies induced by vaccination in a population highly exposed to the virus will lead to the selection of variants resistant to these antibodies. These variants can be more virulent or more transmissible. This is what we are seeing now. An endless virus-vaccine race that will always turn to the advantage for the virus.

Long-term effects: Contrary to the claims of the manufacturers of messenger RNA vaccines, there is a risk of integration of viral RNA into the human genome. Our cells have the ability to reverse transcriptase from RNA into DNA. Although this is a rare event, its passage through the DNA of germ cells and its transmission to future generations cannot be excluded.

His bottom line: “Faced with an unpredictable future, it is better to abstain.” But most people will find it extremely difficult to resist all the coercion and vaccine mandates.
"

Evo pricizno ću dodati moj deo po sećanju na njegovu satvku 1: Preko 60% vakcinisanih (bar sa Fajzer i AstraZeneca vakcinama) imaju pozitivan D-dimmer test krvi koji sugeriše micro ugruške. Mi se u diskusiji uglavnom dotičem smrtnih slučajeva, a njih je jako malo pa su nam statistički manje bitni, mnogo manje jako burnih reakcija, a onih kji nisu imali nikakvu reakciju se skoro unopšt ne ddotičemo. Ali, njih je skoro oko 60% i iako je nemoguće kvantifikovati risk neminovno su im neki kapilari ostali traajno zapušeni. Oni u plućima, preko nekog praga, koji mi ne primetimo u disanju, povlače mogući teži rad desne srčanee komore.

Ovaj Francus je relativno umeren i politički korektan. Da potsetim, on je ubeđen da je korelacija (bar u obliku krive) smrtnosti posle vakcinacije ADE pojava, blaga relativno za sada, ali sveopasnija sa boosterima kasnije, iako sepojavljuje prvi otpor, kod vas su i dvojicaseniorsovih dana dali otkaze zbog nerazboritogpromovisanja boostera.

Drugi lik je agresivnii u narativu. Evo mu biografije prvo pošto neke vesti ikoje se pojavljuju u lošim novinama idu od njega, a loše novine većina od nas brzo odbacikao pouzdan izvor, iako je to šira tema - štaraditi sa ok vestima u lošim novinama kad su onomad dobre novine stavljene pod potpunu kontrolu i raznih manipulatora, ... ovo je za neki drugi blog:

Dr. Vanden Bossche

Evo prvo čiste provokacije, njegovih reči iz manje formalnog konteksta:

Given the huge amount of immune escape that will be provoked by mass vaccination campaigns and flanking containment measures, it is difficult to imagine how human interventions would not cause the COVID-19 pandemic to turn into an incredible disaster for global and individual health.

"...every person out there who is ‘partially’ or ‘fully’ vaccinated is a walking disease incubation system that puts everyone else at risk of contracting a deadly, vaccine-caused ‘variant’ that could kill them. The ‘vaccinated’ are walking murderers spreading disease to others. Getting injected for the Fauci Flu is not only foolish; it is also a form of murder in that unvaccinated people are now at risk of contracting the deadly diseases being manufactured inside the bodies of the vaccinated. If Trump had never introduced the vaccine in the first place, the pandemic would have long ago fizzled out. Since his vaccines continue to be pushed … however, the ‘Delta’ variant is spreading like wildfire, soon to be followed by other ‘variants’ as we enter the fall season..."

Pošto je "antivaxer" postala, ... errrrrm, da improvizujem "definiciju", komprimovana, otrovona sintagma koju bar u Covid konteksu isključivo koriste manipulatori i korisni idioti, evo mu biografije:

"Geert Vanden Bossche (DVM, PhD)
Geert Vanden Bossche received his DVM from the University of Ghent, Belgium, and his PhD degree in Virology from the University of Hohenheim, Germany. He held adjunct faculty appointments at universities in Belgium and Germany. After his career in Academia, Geert joined several vaccine companies (GSK Biologicals, Novartis Vaccines, Solvay Biologicals) to serve various roles in vaccine R&D as well as in late vaccine development. Geert then moved on to join the Bill & Melinda Gates Foundation’s Global Health Discovery team in Seattle (USA) as Senior Program Officer; he then worked with the Global Alliance for Vaccines and Immunization (GAVI) in Geneva as Senior Ebola Program Manager. At GAVI he tracked efforts to develop an Ebola vaccine. He also represented GAVI in fora with other partners, including WHO, to review progress on the fight against Ebola and to build plans for global pandemic preparedness. Back in 2015, Geert scrutinized and questioned the safety of the Ebola vaccine that was used in ring vaccination trials conducted by WHO in Guinea. His critical scientific analysis and report on the data published by WHO in the Lancet in 2015 was sent to all international health and regulatory authorities involved in the Ebola vaccination program. After working for GAVI, Geert joined the German Center for Infection Research in Cologne as Head of the Vaccine Development Office. He is at present primarily serving as a Biotech/ Vaccine consultant while also conducting his own research on Natural Killer cell-based vaccines.
"

A evo mu i politički korektnog pisma Svetskoj Zdravstvenoj Organizaciji, tj ne samo njia nego:

To all authorites, scientsts and experts around the world, to whom this concerns: the entre world populaton

E sad, ove se priča o "čovečanstvu", ali kad dođe do nas pojedinacai potencijane opasnosti, u onih mojih 70:30, tačnije 70:15 ako samo zdravlje posmatramo, a ne moje potrebe za putovanjem, ovde je samo kap u moru pomenuta, ali je jako teško zaokružiti priču u manje od dosta hiljada reči.

Primer još jedne kapi u moru je ona Japanska studija što su uradili za Fajzer na temu farmakodinamike njihve vakcine. Ne znam dali je moguće naći je opštim pretraživanjem, pogotovo u ne-tabloidnim izvorima, ali baš je sumorna. Priložena je na sajtu Evropske Unije, ali je u UK, koliko je meni poznato, niko nije dotakao u MSM (nije da ih čitam, ali umem da preletim preko naslova...)

... itd

Evo i fotke Dr. Geert Vanden Bossche da svako može da mu proceni senilnostu ovom bitnom trenutku:

omega68 omega68 14:56 03.09.2021

ХАХАХА

predatortz
maksa83
Da mi nisi drag čovek, sad bih ti svašta rekao.

Burek sa sirom.


Watch your language!


Што не каже њему нешто
Пичкетина
omega68 omega68 15:28 03.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

na ivritu

kladim se da znaš i svahili kad treba podržati globaliste
gedza.73 gedza.73 07:40 04.09.2021

Re: Е сад почиње рокенрол

globaliste


Kad reče globalisti.



'ladno se razume sve što pričaju.



omega68 omega68 23:50 02.09.2021

Psi laju...

Israel: “85-90% of the hospitalizations are in fully vaccinated people”
05/08/2021Coronaheadsup.comB.1.617.2, Coronavirus, Deaths, Delta, Health, Hospitalization, Infection, Israel, Moderna, Pfizer/Biontech, Science, Superspreader events, Symptoms, Transmission, Vaccine, Vaccine Breakthrough, Vaccine Waning, Variants
Dr Kobi Haviv, Herzog Hospital, Jerusalem: “95% of the severe patients are vaccinated”. “85-90% of the hospitalizations are in fully vaccinated people.” “The effectiveness of the vaccine is waning/fading out”


Coronaheadsup.com

bene_geserit bene_geserit 01:19 03.09.2021

Re: Psi laju...

85-90% of the hospitalizations are in fully vaccinated people

Veoma je lako misinterpretirati statističke podatke.
Recimo, uz ovu informaciju potrebna je i informacija o procentu vakcinisanih u populaciji, ali ni to nije dovoljno za kompletnu sliku, potrebna je i distribucija po godištima.
Tek tad može da se kaže šta znači ta informacija.

Recimo Milan je kačio podatke iz Engleske kako je 90% ljudi u bolnicama zbog delte starijih od 50 godina vakcinisano makar jednom dozom.
I onda pogledaš, 95% ljudi starijih od 50 godina u Engleskoj je vakcinisano makar jednom dozom. Tako da je verovatnoća da zaglaviš u bolnici opet duplo veća za nevakcinisane (OK uz ovo imaš i to prosečno vreme provedeno u bolnici koje opet menja stvari).
bene_geserit bene_geserit 01:58 03.09.2021

Re: Psi laju...

Usput, dummy primer zašto je neophodna distribucija po godištima.
Recimo da je u Izraelu 100% u bolnicama starije od 60 godina.
Da je vakcinisanih starijih od 60 godina 99%, a mlađih od 60 0% (neka je 25% populacije starije od 60 godina, dakle prosek broja vakcinisanih za sva godišta 25%).
I da je 90% ljudi u bolnicama vakcinisano.
Dakle ima 25% vakcinisanih u populaciji a 90% ljudi u bolnicma je vakcinisano - "katastrofa" na prvi pogled, ali ne baš.
Zapravo je 10 puta veća verovatnoća da zaglaviš u bolnici ako si nevakcinisan (1% nevakcinisanih preko 60, a 10% u bolnicama).
A ni ta statistika nije baš precizna, potrebna je i dalja distribucija unutar onih starijih od 60. Znači što precizniju distribuciju imaš sa manjim stepom, to je jasnije šta statistika znači. Tj. težinska funkcija da sračunaš verovatnoću zaglavljivanja u bolnici za vakcinisanje vs. nevakcinisane je preciznija.
alselone alselone 08:43 03.09.2021

Re: Psi laju...

Da, to si lepo objasnio.

Evo još plastičnije, pomoću brojeva a ne procenata.

Ako imamo 90% vakcinisanih, znači, u sto ljudi 90 vakcinisanih i 10 nevakcinisanih. I ako u bolnici završi 5 nevakcinisanih i 10 vakcinisanih, to jeste duplo više vakcinisanih u prostim brojevima, ali to jeste skoro svaki deseti vakcinisani i svaki drugi nevakcinisani.

Know you numbers, man.
alselone alselone 08:44 03.09.2021

Re: Psi laju...

Deep state

omega68 omega68 15:35 03.09.2021

Re: Psi laju...

Dakle ima 25% vakcinisanih u populaciji a 90% ljudi u bolnicma je vakcinisano - "katastrofa" na prvi pogled, ali ne baš.
Zapravo je 10 puta veća verovatnoća da zaglaviš u bolnici ako si nevakcinisan (1% nevakcinisanih preko 60, a 10% u bolnicama).


to jeste duplo više vakcinisanih u prostim brojevima, ali to jeste skoro svaki deseti vakcinisani i svaki drugi nevakcinisani.

Ama o čemu pričate, zašto bi i jedan vacinisan bio u bolnici?

Prihvatate novu normalnost????
bene_geserit bene_geserit 22:43 03.09.2021

Re: Psi laju...

Ama o čemu pričate, zašto bi i jedan vacinisan bio u bolnici?
Prihvatate novu normalnost????

Pa od kad je sveta i veka sve su vakcine leaky i ne nude 100% zaštitu. Znaš ono kad kažu "nije mu se primila vakcina".
Sad ove kovid vakcine jesu više leaky nego inače, a virus brzo mutira.

U svakom slučaju trade-off, kad se vakcinišeš, imaš neku štetu i neku korist pa proceni šta preteže na tasu.
Milan Novković Milan Novković 22:49 03.09.2021

Re: Psi laju...

bene_geserit
Ama o čemu pričate, zašto bi i jedan vacinisan bio u bolnici?
Prihvatate novu normalnost????

Pa od kad je sveta i veka sve su vakcine leaky i ne nude 100% zaštitu. Znaš ono kad kažu "nije mu se primila vakcina".
Sad ove kovid vakcine jesu više leaky nego inače, a virus brzo mutira.

U svakom slučaju trade-off, kad se vakcinišeš, imaš neku štetu i neku korist pa proceni šta preteže na tasu.

Samo ponavljam: školsko je gradivo da se ne radi masovna vakcinacija u doba pandemije, nego kad je epidemija smirena, inači se previše rizikuje. A pogotovo ako patogen nije previše opasan najirim masama.

Jesi video: Fauči vam obećava vakcinaciju svakih 8 meseci (osim ako nije lažna vest), a Fajzer pravi i tabletice za Covid iako nisu još odobrene, kažu znaju da će biti odobrene - 2 x dnevno.

Kad kažem "pravi" mislim štancuju ih u fabrici, toliko im je samopouzdanje u klijentelu pod kontrolom

(dobro, de, i provociram malo
bene_geserit bene_geserit 23:06 03.09.2021

Re: Psi laju...

Fauči vam obećava vakcinaciju svakih 8 meseci

Jednom kad izgubiš nevinost, posle ide lako (da ostanem u temi bloga, naslov je zapravo odličan, samo što smo u tom "seksu u doba kovida" mi jebena strana).
Milan Novković Milan Novković 23:19 03.09.2021

Re: Psi laju...

bene_geserit
Fauči vam obećava vakcinaciju svakih 8 meseci

Jednom kad izgubiš nevinost, posle ide lako (da ostanem u temi bloga, naslov je zapravo odličan, samo što smo u tom "seksu u doba kovida" mi jebena strana).

A jebači, Faučiji - jesi čuo nekad mišljene Nobelovca što je izmislio PCR o Fačiju?!

Evo, ovo je pre Covida, Nobelovac Kary Banks Mullis je otišao u večna lovišta 2019.



omega68 omega68 23:47 03.09.2021

Re: Psi laju...

bene_geserit bene_geserit 00:00 04.09.2021

Re: Psi laju...

školsko je gradivo da se ne radi masovna vakcinacija u doba pandemije, nego kad je epidemija smirena, inači se previše rizikuje. A pogotovo ako patogen nije previše opasan najirim masama

A jes interesantno ono što si pre pomenuo, vaccine-driven virus evolution, kako strain za koji je vakcina najviše leaky postaje dominantan i na kraju samo on ostane.
Npr. kako delta sad potiskuje alfu i sve druge strainove, a "mu" je možda sledeći dominantan strain.
Da se potsetimo, trebaće nam.

zilikaka zilikaka 09:30 03.09.2021

Nego, domaćine

Ispričalo se ovde svašta al ti prelete preko odgovora na tvoju tvrdnju iz početnog teksta bloga
Пио сам бели лук растопљен у води јер се одбранбене ћелије само тако стварају, у цревима.

po posle opet ti u komentaru
Tačno.
T ćelije samo se stvaraju u crevima i samo ih produkuje beli luk.
(Ali to ne piše BBC)


pa onda kopiraš detalje o vrstama ćelija, kolko da stvariš utisak obaveštenosti
Citotoksične T ćelije (TC ćelije ili CTL) uništavaju ćelije koje su inficirane virusima i tumorske ćelije, a takođe učestvuju i u reakcijama na transplantaciji organa. Ove ćelije su takođe poznate i kao CD8+ T ćelije, jer na površini ispoljavaju CD8 glikoprotein. Ove ćelije prepoznaju svoje ciljeve putem vezanja za antigen koji je asociran sa molekulama MHC klase I, koje se ispoljavaju na površini nukleiranih ćelija. Tokom sekrecije IL-10, adenozina i ostalih molekula koje se luče putem regulacijskih T ćelija, CD8+ ćelije mogu preći u neaktivno stanje koje prevenira autoimunske bolesti.[1]

Memorijske T ćelije
Memorijske T ćelije su podskup antigen – specifičnih T ćelija koje traju dugoročno nakon savladavanja infekcije.[1] One se brzo proširuju na veliki broj efektorskih T ćelija na ponovno ispoljavanje svog srodnog antigena, omogućavajući da se imunski "memoriše" aktivnost protiv prošlih infekcija.[5] Memorijske T ćelije obuhvataju tri podtipa:

centralne memorijske T ćelije(TCM ćelije),
efektorske memorijske T ćelije (TEM ćelije) i TEMRA ćelije,[6] te
rezidentne memorijske T ćelije (TRM).[7]


Ajd što ti Unf slao čamce al posle dobiješ jasno i konkretno informaciju koja ruši tvoju osnovnu postavku:
T ćelije se proizvode u koštanoj srži (kao i drugi limfociti), a sazrevaju u grudnoj žlezdi (timusu), pa su zbog toga dobile ime "T ćelije".

pa još onako usput i
A tvoja stara apotekarka mora da ima neke tajne informacije. Za razliku od svih ostalih.

Bolje ništa da ne napišeš, nego da se nalupaš gluposti za sve pare...


I kako tvoj istraživački duh iskusnog novinara koji traga i spoznaje istinu reaguje na ovo?
Ni-ka-ko. Ćutiš i ignorišeš, kao da ne postoji. Ali odmah prebacuješ pažnju svih na neku novu tvrdnju. Dakle, taktika "ma dobro, pusti to, al gle ovo", tipična za neozbiljne pijačarske rasprave.


Na tome si zasnovao stav o nepotrebnoj vakcinaciji jer ima mnogo boljih sredstava.

Dakle, ti si samouvereno izneo tvrdnju koja se proveri za 5 minuta i koja je po svemu sudeći u osnovi pogrešna. Kako da te iko uzima za ozbiljno za nešto što je kompleksnije i možda teže proverljivo?

Eto, ja te u ime istine pozivam da odbraniš početnu tvrdnju o crevima i belom luku koji prave T ćelije ili da se pokriješ ušima i kažeš da si pogrešio, i da ćeš sledeči put dobro proveriti pre nego nešto napišeš u javnosti.

(jer tako rade ozbiljni ljudi i tako se stiče poštovanje.)




macak_tosa macak_tosa 09:56 03.09.2021

Re: Nego, domaćine

zilikaka
...

(jer tako rade ozbiljni ljudi i tako se stiče poštovanje.)



Ma!
Gde ti danas vidiš ozbiljnih ljudi?
Ozbiljni ljudi će se više pridržavati one jevrejske 'da obućar priča o cipelama'.
omega68 omega68 14:50 03.09.2021

Re: Nego, domaćine

macak_tosa

ОК, ти си Царе носилац ленте ,,Лизач Максиног дупета''
Хвала довиђења
maksa83 maksa83 14:57 03.09.2021

Re: Nego, domaćine

ОК, ти си Царе носилац ленте ,,Лизач Максиног дупета''

Ti si prosto ljubomorko.
omega68 omega68 15:10 03.09.2021

Re: Nego, domaćine

Watch your language!

zilikaka zilikaka 15:47 03.09.2021

Re: Nego, domaćine

Шта тачно хоћеш?

Da objasniš ovo što si TI napisao:


T ćelije samo se stvaraju u crevima i samo ih produkuje beli luk.


Ništa ni pre ni posle toga.

Tačno je ili nije?
omega68 omega68 15:55 03.09.2021

Re: Nego, domaćine

Није ни потпуно тачно ни потпуно нетачно.
Али свака част на истрајности да научиш нешто ново и да ме утераш у лаж као највећу своју животну тековину.
Не мораш више мени да верујеш, веруј др макси и др ђоки.
solo solo 23:01 03.09.2021

Re: Nego, domaćine

Ozbiljni ljudi će se više pridržavati one jevrejske 'da obućar priča o cipelama'.


A u obućara najgore cipele.
macak_tosa macak_tosa 05:17 04.09.2021

Re: Nego, domaćine

omega68
macak_tosa

ОК, ти си Царе носилац ленте ,,Лизач Максиног дупета''
Хвала довиђења

Izvini se!
omega68 omega68 15:52 03.09.2021

Да ли сте нормални?

“Овим вас обавештавамо да морате да сарађујете са здравственим одељењем округа Аллеган у напорима да спречите или контролишете пренос ове озбиљне болести или инфекције.”

У писму се наставља: „Ако не предузмете радње прописане у овом упозорењу, Завод за здравство округа Аллеган ће затражити од окружног суда да тражи налог за приморавање на вашу усклађеност, што може довести до тога да будете приведени у притвор ради заштите јавног здравља”.

Одговарајући на „безобзирно и тиранско“ наређење, представник Johnson је позвао округ Allegan да отпусти свог здравственог директора.

“Аллеганова окружна комисија мора иступити и отпустити овог безобзирног и тиранског здравственог директора због претњи да ће људима одузети децу због могућег блиског контакта с неким ко је имао КОВИД”, написао је Johnson на Фацебоок-у. “Ово се апсолутно не би требало догађати у округу Allegan.”

Влада је већ поставила обавезу да се медицински радници вакцинишу ако желе да добију плату али Драги је рекао да би вакцинација могла да постане обавезна за све грађане када власти ЕУ дају потпуно одобрење вакцинама.

Немачки „Билд“ тврди да су се ЦДУ/ЦСУ и СПД договориле да се послодавцима у одређеним предузећима и институцијама да могућност да питају за статус вакцинације, као и да некавцинисане не запошљавају, односно преместе на друго радно место.


Сви ви који подржавате ово?
bene_geserit bene_geserit 22:47 03.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

omega68
Сви ви који подржавате ово?

Ima jako puno tih problematičnih vesti. recimo:

- Kanada narušila 400 miliona doza vakcina. Ima 38 miliona stanovnika.
- Izrael će ili je već da proglasi nevakcinisanima one koji su primili samo 2 doze, mora treća doza da dobiješ ćagu da si vakcinisan
- U nekoliko sudskih procesa u Kanadi i USA starateljstvo nad detetom je oduzeto sa obrazloženjem da osoba nije vakcinisana protiv kovida. U jednom slučaju kao deo presude za neku provalu sudija je naložio da osoba mora da se vakciniše protiv kovida.
omega68 omega68 23:15 03.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

И поред баражне ватре дежурних будала којима је једини циљ да компромитују неког ко другачије мисли од њих, свесно сам се жртвовао да бих постигао циљ - размена мишљења о овом проблему јер је нема нигде.Где је БЛИЦ, где Н1 или ПОЛИТИКА?
А и продужио сам трајање на више од седам дана
macak_tosa macak_tosa 05:28 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

omega68
И поред баражне ватре дежурних будала којима је једини циљ да компромитују неког ко другачије мисли од њих, свесно сам се жртвовао да бих постигао циљ - размена мишљења о овом проблему јер је нема нигде.Где је БЛИЦ, где Н1 или ПОЛИТИКА?
А и продужио сам трајање на више од седам дана

Ko su dežurne budale?
Nikove na sunce, dosta je bilo anonimnosti.

Inače, mišljenja mogu da se razmenjuju, odnosno da budem određen, razmena mišljenja ima smisla ukoliko se o 'predmetu' koji se razmenjuje (mišljenjem) ima pojma.
Ovde sam video samo nekoliko ljudi koji o (samom) predmetu (zaista) imaju pojma ... jedan od njih je nikvet.
Ostali, uglavnom, bivaju rezervisani i oprezni.
Jedino što poneki bivaju uporniji pa budalčine koje citiraju kojekakve uradke sa interneta razuveravaju pokazujući da su ti uradci obrađivani i da se manipulisalo sa njima.
Mnogima se čudim, uključujući i tebe, kako možete sa takvim žarom da komentarišete nešto o čemu nemate pojma.
Ono što bi, zaista, bio prilog u 'razmeni mišljenja' je da se piše o svojim iskustvima (u bližoj okolini) kojima svako od nas svedoči - a ne da budalčine ocenjuju (i zauzimaju ekstremno tvrde pozicije) tako kompleksnu situaciju kao što je ova pandemija.
Što neko reče - kako bilo koga nije sramota da to radi?!
looping looping 06:20 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Сви ви који подржавате ово?

Ja podržavam da odmah bude vakcina obavezna za sve građane.

Spasili bi se silni životi, ako je to nekome bitno.
bene_geserit bene_geserit 06:34 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Ja podržavam da odmah bude vakcina obavezna za sve građane.

Znači ti podržavaš da se odmah vakcinišu bebe i mlađi od 12 godina za koje vakcina ni odobrena za upotrebu ?
looping looping 07:00 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

bene_geserit
Ja podržavam da odmah bude vakcina obavezna za sve građane.

Znači ti podržavaš da se odmah vakcinišu bebe i mlađi od 12 godina za koje vakcina ni odobrena za upotrebu ?

Ne, nego da bude obavezna za sve građane za koje je odobrena od strane Svetske Zdravstvene Organizacije i Ministarstva Zdravlja Republike Srbije.

PS.
Evo ti update: Link.
bene_geserit bene_geserit 07:38 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Ne, nego da bude obavezna za sve građane za koje je odobrena od strane Svetske Zdravstvene Organizacije i Ministarstva Zdravlja Republike Srbije

E a onda imaš ono da li pričaš o stalnoj dozvoli ili o eksperimentalnoj dozvoli ?
Realno stalna dozvola koji je američki CDC dao Fajzeru je bullshit pošto su potrebne godine (za većinu vakcina je bilo 10-20 godina) da se stvarno ispita sigurnost.
Ostale vakcine nemaju stalnu dozvolu od CDCa. Takođe stalna dozvola je samo za starije od 18.

Takođe zbog čega su farmaceutske firme oslobođene plaćanja kompenzacija za side efekte tipa da pandrkneš.
Znači ti bi učinio obaveznim unošenje u organizam nečega od čega može da se pandrkne (sa odgovarajućom verovatnoćom), a ako se to desi niko da ne odgovara.
looping looping 07:57 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

bene_geserit
Ne, nego da bude obavezna za sve građane za koje je odobrena od strane Svetske Zdravstvene Organizacije i Ministarstva Zdravlja Republike Srbije

E a onda imaš ono da li pričaš o stalnoj dozvoli ili o eksperimentalnoj dozvoli ?
Realno stalna dozvola koji je američki CDC dao Fajzeru je bullshit pošto su potrebne godine (za većinu vakcina je bilo 10-20 godina) da se stvarno ispita sigurnost.
Ostale vakcine nemaju stalnu dozvolu od CDCa. Takođe stalna dozvola je samo za starije od 18.

Takođe zbog čega su farmaceutske firme oslobođene plaćanja kompenzacija za side efekte tipa da pandrkneš.
Znači ti bi učinio obaveznim unošenje u organizam nečega od čega može da se pandrkne (sa odgovarajućom verovatnoćom), a ako se to desi niko da ne odgovara.

Jel' ti nisi pročitao ili se praviš da nisi?
da bude obavezna za sve građane za koje je odobrena od strane Svetske Zdravstvene Organizacije i Ministarstva Zdravlja Republike Srbije

Znam da je teško da se u to poveruje ali postoje neki ljudi koji medicinu znaju bolje od teoretičara zavere.

bene_geserit bene_geserit 08:03 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Samo ti kažem da budeš precizan.
Jel pričaš o odobrenju za emergency use ili o stalnom odobrenju ?
(meni bi bilo logično da je pravno problematično uvesti obaveznu vakcinaciju sa vakcinom odobrenom samo za emergency use)
freehand freehand 08:06 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

omega68
И поред баражне ватре дежурних будала којима је једини циљ да компромитују неког ко другачије мисли од њих, свесно сам се жртвовао да бих постигао циљ - размена мишљења о овом проблему јер је нема нигде.Где је БЛИЦ, где Н1 или ПОЛИТИКА?
А и продужио сам трајање на више од седам дана

Uopšte ne sumnjam da sam sebi izgledaš kao usamljeni mudrac-heroj što je stao pred hordu neznalica braneći Vrline, istinu i slobodu.
Al qratz, megjutoa.
Ono što ti braniš jeste sopstveno pravo na zatucanost koju uz pomoć najglupljih metoda i najvrljavijih malignih izvora medijskog senkrupa čuvaš i neguješ ko Perica karanfile.
A sad je gotovo i sa skvičanjem na banovanje i zaključavanje, drevni moj brate Omega. Himen ćao.
looping looping 08:10 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

bene_geserit
Samo ti kažem da budeš precizan.
Jel pričaš o odobrenju za emergency use ili o stalnom odobrenju ?

Jednu ili drugu upotrebnu dozvolu.

PS.
Jel' to pitanje ima neku poentu?

bene_geserit bene_geserit 08:14 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Ono što ti braniš jeste sopstveno pravo na zatucanost koju uz pomoć najglupljih metoda i najvrljavijih malignih izvora medijskog senkrupa čuvaš i neguješ ko Perica karanfile.

Omega nije dovoljno kritičan prema izvorima koje koristi (blago rečeno), ali
ono što brani je ga država ne maltretira.
Pod izgovorom kovid krize se sprovode fašističke metode disciplinovanja stanovništva i eliminisanja ličnih sloboda za koje su se prethodne generacije izborile.
Čovek brani svoje pravo na izbor. realno je da su vakcine odobrene samo za emergency use i da nisu ispitane jer nije bilo dovoljno vremena, a da se radi o bolesti sa malom stopom smrtnosti. Prisiljavati nekoga direktno ili indirektno da to ubaci u svoje telo je atak na ljudska prava.
bene_geserit bene_geserit 08:15 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Jel' to pitanje ima neku poentu?

Tebi nema poentu da li je vakcina potpuno ispitana da li je bezbedna ili nije ?
looping looping 08:20 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Prisiljavati nekoga direktno ili indirektno da to ubaci u svoje telo je atak na ljudska prava.


Ne, to je humanost na delu.

Jer to što neko nije dovoljno pametan ne znači da ga treba pustiti da umre iz neznanja.
Tačno je da je evolucija tu malo uplela svoje prste ali svaki ljudski život jednako vredi.
freehand freehand 08:23 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Čovek brani svoje pravo na izbor

Pa neće biti. Omega brani svoje pravo da bude zatucani đavolji sluga i za to svesno i namerno koristi argumente koje skuplja sa dna infromacijske septičke jame.

Sve ostalo o čemu govoriš je vrlo fluidno i treperi. Primetićeš da nigde ne komentarišem ništa ni o kovidu ni o vakcinama, jer sam svestan koliko o svemu tome ne znam, ni o medicini, ni o autoritetima čiji se stavovi koriste, a tek ne o nekakvim dubinskim pričama o genetici, mikrobiologiji, farmakologiji, virusologiji i bogtepita šta je sve ovde smešano.
Zato sam ipak izabrao da se držim onoga što zvanična nauka, medicina i institucije propišu i preporuče, čak i tamo gde te odluke i preporuke nisu uvek ni logične i konzistentne.
Potpuno sam svestan koliko ne znam, ali odlično znam koliko manje znaju neki sa stavovima utoliko tvrđim koliko su manje zasnovani na bilo čemu što ima veze sa mozgom, i uz to ih još uporno i besomučnoguraju kao nekakve istine, praveći od sebe prosvetitelje.
A ono - proseritelji.

looping looping 08:23 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

bene_geserit
Jel' to pitanje ima neku poentu?

Tebi nema poentu da li je vakcina potpuno ispitana da li je bezbedna ili nije ?

Možda ti imaš svoje mišljenje o potpunoj ispitanosti ali vakcina je ispitana i bezbedna.
Lično sam je ispitao: Decembra prva, Januara druga i pre pet dana treća.

Probaj i ti, ništa neće da ti fali. Znam da ti je frka i da ti nije svejedno ali kao što rekoh Omegi ako umreš od vakcine napisaćemo ti ovde jedan blog da si bio u pravu.
bene_geserit bene_geserit 08:24 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Jer to što neko nije dovoljno pametan ne znači da ga treba pustiti da umre iz neznanja.

Sad bi neki pravnik mogao da izvuče neki pravni princip,
ali sam ubeđen da ne možeš da uvedeš obaveznu vakcinaciju a uz to da nema obeštećenja za one koji od side efekata vakcine stradaju ili imaju ozbiljne posledice.
A farmaceutske kuće su dobile waiver za tužbe vakcinisanih ljudi protiv kovida.
vakcina je ispitana i bezbedna

Ovo je najbudalastija tvrdnja na celom blogu. Pa ti vidi.
Uostalom ako je istina, zbog čega imaš waiver za farmaceutske firme protiv tužbi ?

Usput ja sam već rekao na blogu, ali da ponovim, kod mene u porodici su svi vakcinisani, uključujući decu tinejdžere, babe i dede. Kučiće i mačiće ne držimo.
omega68 omega68 08:27 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Jer to što neko nije dovoljno pametan ne znači da ga treba pustiti da umre iz neznanja.


Ma ko ništacima i moralnim nakazama kao što si ti treba da dozvoli da određujete ko je pametan, kome ćete da pomognete...Hitler lično?
Kretenu, Montanje je pametniji od tebe, po svim merilima.On pokušava da te ne pusti da umreš.
looping looping 08:28 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

ali sam ubeđen da ne možeš da uvedeš obaveznu vakcinaciju a uz to da nema obeštećenja za one koji od side efekata vakcine stradaju ili imaju ozbiljne posledice.

Koji sajd efekti? Ja ne znam nikog da je imao sajd efekte a znam puno vakcinisanih.

Inače sajd efekti su ti napisani na svakom leku pa si ipak u životu koristio dosta lekova.
bene_geserit bene_geserit 08:30 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Inače sajd efekti su ti napisani na svakom leku pa si ipak u životu koristio dosta lekova

Jesam, dobrovoljno. I vakcinu sam primio dobrovoljno.
Postoji razlika između dobrovoljnog uzimanja nečega i obaveznog.
Koji sajd efekti? Ja ne znam nikog da je imao sajd efekte a znam puno vakcinisanih.

Ovo je prilično glupo izjaviti. I ti se podsmevaš omegi.
looping looping 08:32 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

omega68
Jer to što neko nije dovoljno pametan ne znači da ga treba pustiti da umre iz neznanja.

m
Ma ko ništacima i moralnim nakazama kao što si ti treba da dozvoli da određujete ko je pametan, kome ćete da pomognete...Hitler lično?
Kretenu, Montanje je pametniji od tebe, po svim merilima.On pokušava da te ne pusti da umreš.

Hvala Montanju što brine za mene.

To je taj isti lik, nobelovac, koji je izjavio da dobar imuni sistem štiti čoveka od AIDS-a. Čudo da sebi nije ubrizgao AIDS da potvrdi svoju teoriju.

looping looping 08:33 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

bene_geserit
Inače sajd efekti su ti napisani na svakom leku pa si ipak u životu koristio dosta lekova

Jesam, dobrovoljno. I vakcinu sam primio dobrovoljno.

Čekaj, jel se ti to šališ? COVID vakcinu si primio?

PS.
Ako si primio vakcinu onda si žestoki licemer.
Praktično si ti taj koji zavitlava Omegu više od svih.
bene_geserit bene_geserit 08:38 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Čekaj, jel se ti to šališ? COVID vakcinu si primio?

Kao što rekoh gore, svi su kod mene u porodici primili, uključujući decu od 15 i 17 godina.
Nisam bio srećan što su deca primila ali ostavio sam odluku njima. Realno su ih naterali, ćerka nije mogla da dobije neki interšip bez vakcine, a sina u školi bi maltretirali da mora u karantin na dve nedelje kako se pojavi neki slučaj okolo ako nije vakcinisan.

Odlučio sam da primim vakcinu (tamo negde u martu) tako što sam izvagao za i protiv (na osnovu onoga što znam i mnogo više ne znam) i zaključio da je pametno da je primim.
Ali terati nekoga da primi vakcinu ako ne želi je čist fašizam.
omega68 omega68 08:41 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

koji je izjavio

To je iz iste škole koja uče još neke ovde kako je neki portal đubre jer ima i ...
ne gledajući da li je možda vest sa gramom soli ili baš nema ni malo.Ali čim ima malo soli, pošto ne odgovara narativu, odmah se kompromituje načinima koje koriste tajne službe.
Ok, takvima kao vi se nikad ni ne obraćam.Uvek se obraćam onim koji su u većini, koji su umereni i koji vide, ali neće uvek da kažu, da ste kao sluge globalista isterani na čistac.
To se vidi po žestini napada, ad hominem, na mene i svakog ko pokuša da me razume ili brani.Ljudi neće sa vama ,superiornima, da se kače, ali se sve to vidi kao na dlanu.
Za ovaj blog dovoljno.
freehand freehand 08:43 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Ako si primio vakcinu onda si žestoki licemer.
Praktično si ti taj koji zavitlava Omegu više od svih.

Ovo je neistina. Sopstveni izbor je jedno, braniti pravo drugog da sam odluči o svom životu je nešto sasvim drugo.
freehand freehand 08:44 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

o se vidi po žestini napada, ad hominem, na mene

a ko ništacima i moralnim nakazama kao što si ti

Kretenu


looping looping 08:47 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Ali terati nekoga da primi vakcinu ako ne želi je čist fašizam.

Nije ako spašava živote.
Spašavanje života odudara od suštine fašizma.

Mala deca nemaju izbora kada im se daju vakcine, lekovi itd. Mi odrasli odlučujemo za njih, čak i kada plaču da ne nešto ne žele. To nije fašizam, to je zdrav razum.

Mnogi ljudi su kao mala deca. E sad, da li je humanije pustiti ih ili ih naterati...
omega68 omega68 08:50 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Omega nije dovoljno kritičan prema izvorima koje koristi (blago rečeno)

Šta je problem sa izvorima?
Rekao neki saradnik službe, vrv strane?
Sve te vesti kruže po mnogim portalima i stanicama.
Jedino nisu na CNN i ti znaš zašto nisu.
Šta je tu tačno problem, objasni mi
looping looping 08:51 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

freehand
Ako si primio vakcinu onda si žestoki licemer.
Praktično si ti taj koji zavitlava Omegu više od svih.

Ovo je neistina. Sopstveni izbor je jedno, braniti pravo drugog da sam odluči o svom životu je nešto sasvim drugo.

Nije licemer zato što brani drugome pravo da odlučuje o sebi već je licemer zato što izjavljuje ovakve stvari:
realno je da su vakcine odobrene samo za emergency use i da nisu ispitane jer nije bilo dovoljno vremena, a da se radi o bolesti sa malom stopom smrtnosti.

E a onda imaš ono da li pričaš o stalnoj dozvoli ili o eksperimentalnoj dozvoli ?
Realno stalna dozvola koji je američki CDC dao Fajzeru je bullshit pošto su potrebne godine (za većinu vakcina je bilo 10-20 godina) da se stvarno ispita sigurnost.
Ostale vakcine nemaju stalnu dozvolu od CDCa. Takođe stalna dozvola je samo za starije od 18.

Takođe zbog čega su farmaceutske firme oslobođene plaćanja kompenzacija za side efekte tipa da pandrkneš.
Znači ti bi učinio obaveznim unošenje u organizam nečega od čega može da se pandrkne (sa odgovarajućom verovatnoćom), a ako se to desi niko da ne odgovara.
looping looping 08:55 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

da ste kao sluge globalista isterani na čistac.

Provalio si me.

To se vidi po žestini napada, ad hominem, na mene i svakog ko pokuša da me razume ili brani.


Svako ko te je ovde "napadao" to je radio za tvoje dobro ali OK.
omega68 omega68 08:59 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Lično sam je ispitao: Decembra prva, Januara druga i pre pet dana treća.

Pa šta sa tobom da se priča.
Ti si znači ta farmakomafija.
Što da nećeš da kažeš nešto protiv sebe i svojih para?
Ti si se sklonio, ali pitanje je da li će biti mesta u avionu i tamo gde si da pobegneš, kad krene...
A i gde ćeš imati da se skloniš???
gvozden1 gvozden1 08:59 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

vakcina je ispitana i bezbedna.

Koji sajd efekti? Ja ne znam nikog da je imao sajd efekte

Ako si primio vakcinu onda si žestoki licemer.

Eto, boljeg dokaza ko su ti koji zagovaraju vakcinaciju bez zadrške nema.

Plitko, naivno, podložno manipulaciji, indoktrinirano, nesposobno da misli, a uvereno da je pametno, šta pametno, najpametnije.

looping looping 09:01 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

omega68
Lično sam je ispitao: Decembra prva, Januara druga i pre pet dana treća.

Pa šta sa tobom da se priča.
Ti si znači ta farmakomafija.
Što da nećeš da kažeš nešto protiv sebe i svojih para?
Ti si se sklonio, ali pitanje je da li će biti mesta u avionu i tamo gde si da pobegneš, kad krene...
A i gde ćeš imati da se skloniš???

Zato što sam primio vakcinu sam farmakomafija?
omega68 omega68 09:01 04.09.2021

Re: Да ли сте нормални?

Svako ko te je ovde "napadao" to je radio za tvoje dobro ali OK.

I nacisti su radili za nečije dobro, rekli su i oni isto.
Ti si veća bagra nego što si se do sada predstavljao

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana