Putovanja

Секс у доба ковида

omega68 RSS / 28.08.2021. u 22:14

 

Наслов је у функцији увећања читаности :)

 

Дакле, шта имамо?

Имамо  као и код других ствари. Ево рецимо Чомићка, или Чомићева, мислим стварни не знам како да је родносензитивно назовем  а да се не наљути?

Она је добила да се маје са некаквим друштвеним дијалогом, сви ми нешколовани мислимо да је то нека нова наука, а онда је разни извршиоци намажу по медијима, најстрашније.

Или Стефанивић.Сви га месни одбори , редом, омажу говнима и захтевима да га се избаци из странке, а онда га председници тих истих одбора примају као Министра.

Онда, Кон...Тај је др. од свих горе наведених највише са мудима у процепу, због  свињског и птичијег грипа и свих Вукајловићких које су мардељале због њега и тих његових тадашњих вакцина, па је погодан да сада држи линк према Ивануши и глуми да се нешто овде ради како онај, такође уцењени, главоња СЗО жели да чује, а у ствари се одржавају Егзити, Бир фестови, Арсенак фестови, утакмице, свадбе, сахране и концерти и повећава се економска снага земље.

ОК,то смо схватили

 

Схватили смо, још, да је смртност мизерна и да ови нацистички глобалисти у Аустралији и Канади раде на смањењу економске моћи тих земаља.

 

Знамо да је др. Мелоун, човек који је направио технологију за мРНК вакцину, рекао да је то све у експерименталној фази и да се људи не вакцинишу. Скинули су га са свих мејнстрим медија.

 

Знамо да доктор Зеленко, који је излечио многе људе, каже да је геноцид ако се даје трећа доза која само погоршава имунитет.

Ја сам првог дана ванредног стања добио савет од старе апотекарке да само перем руке и да се клоним болесних.

Пио сам бели лук растопљен у води јер се одбранбене ћелије само тако стварају, у цревима.

Ишао сам што више на сунце јер се тако ствара Д витамин.

Јео сам здраву храну али нисам престајао са пушењем и алкохолом.

Нисам се  жигосао и нећу. 

Смрт ионако није крај него почетак 

П.С. За децу ћу неког да одробијам

 



Komentari (719)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 10:46 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Nisam ni ja samo ne volim neproverene vakcine, baš kao i on

Pa on je toliko ne voleo da se pribo jednom Moderna mRNA vakcinom.

Inače ne običavam da kopipejstujem ogromne čaršave sa Interenta (to ionako niko ne čita), ali činim izuzetak ovaj put:

Prvih dana uopšte i ne primećuješ da si se zarazio. Tek poneki kašljuc povremeno. Onda dobiješ povišenu temperaturu. OK, nije strašno, imaš paracetamol. Biće dovoljno. Za svaki slučaj kažeš ljudima da te izbegavaju. Nema potrebe da ideš kod lekara. Temperatura te baš puno smlati.

Onda za dan-dva primetiš da ubrzano dišeš. Pogotovo kada odeš do toaleta, osećaš se kao da si pretrčao maraton. Usne su ti malo poplavele, prsti pobeleli. OK, ipak je ozbiljnije nego što si mislio. Odeš do ambulante, bris je pozitivan. COVID. A baš si razmišljao da se vakcinišeš.

Izraz doktorkinog lica dok gleda tvoj RTG snimak i oksimetar koji ti drži na prstu ne ukazuje da je baš zadovoljna. Kaže da se vidi upala na oba plućna krila, a i saturacija je malo snižena, nikako da priđe do 90%. Šalje te odmah u bolnicu. Tamo malo čekaš ali brzo te smeštaju.

Stavljaju ti nosni kateter za kiseonik. Kažu "evo, protok od 4 litra, saturacija ti je sada dobra". I stvarno, eno je na 95%. Nekako imaš osećaj da lakše dišeš. Daju ti još neke lekove, malo te bockaju, ali OK. Nije strašno. Biće sve u redu. Donose ti gusku i lopatu, ali šta sad.

U jutarnjoj viziti je sve OK. Jedino što je doktor rekao da ti malo povećaju protok kiseonika. Sada je na 6 litara. Sestra te potom obilazi na svakih sat vremena. I svaki put povećava protok. Do ručka je dignut na 10 litara. Do večere na 15. Dolazi neka druga doktorka da te vidi.

Odjednom primećuješ da ponovo brže dišeš. I otežano, koristiš sve mišiće grudnog koša da produbiš udah. Vazduh lako ulazi u pluća, još lakše izlazi, ali to nije dovoljno jer te organizam tera da dišeš sve brže. I sve dublje. A ne možeš to da iskontrolišeš. Sada se već plašiš.

Ponovo dolazi ona doktorka, ali ovaj put nije sama. Ima nekoliko medicinskih sestara pored nje. Neke poznaješ, obilaze te od jutros. Neke prvi put vidiš. Doktorka ti kaže da stanje nije dobro i da će morati da te intubiraju i priključe na respirator. Trudiš se da ne paničiš.

Pitaš ih da li baš mora? Kažu da ovog momenta to nije apsolutno neophodno, ali da ne očekuju da će situacija ići nabolje, bar ne u sledećim satima. I da je bolje da te intubiraju sada, polako, nego da to rade u pogoršanom stanju, u sred noći, brzinski, bez sedacije i analgezije.

A ako odbiješ intubaciju? Kažu da će ti se disajni mišići u jednom momentu zamoriti i da ti neće pomoći ni visok protok kiseonika. Džabe i 50-60 litara u minuti ako ti se smanji obim disanja. Postoji i mogućnost neinvazivne ventilacije. Za nju moraš biti pri svesti i sarađivati.

Pitaš da li ćeš preživeti? Doktorka ne odgovara odmah. Razmišlja šta da ti kaže. Kaže ti da je mehanička ventilacija tvoja jedina šansa. Bez nje gotovo sigurno umireš. Mišići će se zamoriti, kiseonik u krvi će se smanjiti i organi će početi da otkazuju, jedan po jedan. Do smrti.

Kaže ti da te mehanička ventilacija ne može izlečiti ali ti može dati vreme. Vreme da se tvoj organizam, uz pomoć lekova, izbori sa COVID-om i njegovim komplikacijama. To vreme je sve što ti može ponuditi. Nemaš druge. Prihvataš. I ponovo se setiš da si baš razmišljao o vakcini.
Jaril Jaril 10:49 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Kako čovek da se ne sludi?

У време неизвесности и нејасноћа, када баратамо искључиво вероватноћама заснованим на ограниченој количини података, логично је да су људи преплављени анксиозношћу. Али онда узмеш и сбоју анксиозност регулишеш - ако си зрела, одрасла особа - а не затрпаваш је сулудим погрешним идејама.
gedza.73 gedza.73 10:59 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

a ako si 73. godište onda si bio regrut u stvarno najzajebanije vreme.

Ovo je moja lična priča koja drugima ne mora da znači ništa a meni znači mnogo. ne sećam se baš svega nego onako... Nije se nešto u srednjoj školi pričalo o politici a možda i jeste nego većini na listi prioriteta bilo eskiviranje ispita i gledanje grudi vršnjakinja.

Onoga što se sigurno sećam da su nas profesori, po nalogu partijskih direkotra, oslobađali časova i slali na mitinge podrške Slobodanu Miloševiću. Na koje su neki išli rado s gajbama piva a neki odmah po izlasku bežali u park.

I iznenada jednog dana nam je JNA revoleveraški uletela kroz salunska vrata u živote. Najglasnijih kojih se sećam su bili oni koledž kvoterbekovi koji su u stvari bila deca direktora i raznih funkcionera sa viševekovnom plemenskom ratničkom tradicijom. To su već ratne godine, tenkovi prolaze, vojne kampanjole, uniforme... Deca k'o deca počinje da te bude malo sramota a malo ti i tom opštom retorikom dođe želja da pucaš po svemu što se kreće.

Sreća u nesreći što me to kratko držalo i taj prvi raspust (uz odlaganje 'svečane obaveze' na godinu) sam proveo daleko od rodne grude. U međuvremenu mi se više od pucnjave dopadne život koji imaju moji vršnjaci neopterećeni ratom. Sledeže čega se sećam je bukvalno scena iz čini mi se Mi nismo anđeli ili Lepa sela.

Zovem kući sa govornice... u ta stara vremena sam po uputstvu drugih hakovao sistem . Kupiš karticu i kad je isprazniš uvučeš po dužoj liniji izmešu one prednje plastike i metalnog dela (nekih milimetar, dva), Savije se sa obe strane u istom pravcu i napravi se neka vrsta ćiriličnog slova П. Kad ti kredit spadne na još par sekundi ti gurneš savijenu karticu i zaglaviš ovu koja je u telefonu. Nekad prekine odmah, nekad traje. Javlja se majka i sva srećna mi čestita poziv za vojsku. Samo što se nisam obesio onim kablom. 365 dana brate što sad?

Vratim se i saznam u međuvremenu da oni najglasniji služe po gardama, gradovima... pa i oni su hakovali sistem tako što su prebivališta vratili u rodna mesta svojih roditelja a onda baš 'slučajno' dobijali kasarne u gradovima u kojima žive.

Odradio sam ja to kao i većina... A neki nisu imali sreće. Neki moji vršnjaci su poginuli, neki su došli sa teškim psihičkim oštećenjima... Ona deca direktora? Neki su danas po svetloj tradiciji postali direktori uz frizirane diplome i partijske knjižice.

Imam poštovanje prema ljudima koji su prošli neokaljani kroz ratove (neokaljani u smislu da shvatam kako rat nije jurenje veverica nego pucanje u ljude sa druge strane ali da nisu pljačkali, otimali i ubijali vezane ili nevine) ali gledajući ko su bili najgrlatiji za ratove i one koji su se dobro okoristili sam sinu kao možda jedini amanet (koji nije u srpskoj tradiciji ali mi se čini da je upravo iz te tradicije zasnovan na iskustvu) koji mora da prenosi na sledeće generacije

- Bežite od rata što dalje možete i nikada nemojte da vas neko uhvati na patetiku ili patriotizam

Možda je izdajnički, možda je gledanje sopstvenog dupeta ali je meni moje, i mojih potomaka, dupe milije od nečijeg tajkunskog, direktorskog ili onog umesto koga ja moram da idem u rov.

Tako da sam se ja regrutovao praktično na izdisaju tog ratnog vremena i zakačio samo poslednje trzaje kad je manje-više sve bilo gotovo.

Ono u šta sam ubeđen (što opet neće da se svidi nekim mojim istomišljenicima na blogu) da bi se umesto onog ogromnog ulaganja u vojsku (na stranu medicina i namenska tehnika) koja nije ničemu služila do šetanja opanaka doživotnom MAršalu daleko više dobilo da su mladiće i devojke slali na po šest meseci u inostranstvo ili na školovanje ili u fabrike ili na usavršavanje. Dobili bi samosvesne pojedince, individualce koji bi doprineli razvoju države. Ovako smo imali podobne poslušnike, klimoglavce koji nisu smeli da se zamere nadređenom. Ispraviće me možda ovi što bolje znaju ali mi se čini da je policija imala više značaja nego vojni oficiri. Kažu kako se JNA nije obučavala za ovakvu vrstu rata dok su ipak na onim stranama koje su nas pobedile bili isti takvi oficiri. Kako su sad njihovi oficiri bili bolji od naših? Imali su jače saveznike? Onda su naši oficiri i glupi pride. I ovde imam poštovanje za pojedince koji su se žrtvovali i koji su bili vojnici u pravom smislu te reči. Ali bilo je daleko više onih drugih.

Jeste nabubano na gomilu al' eto to je neko moje sfatanje

i da ne ispravljam čaršaf sigurno ima grešaka al' valjda ima i smisla




gedza.73 gedza.73 11:06 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
Kaže ti da te mehanička ventilacija ne može izlečiti ali ti može dati vreme. Vreme da se tvoj organizam, uz pomoć lekova, izbori sa COVID-om i njegovim komplikacijama. To vreme je sve što ti može ponuditi. Nemaš druge. Prihvataš. I ponovo se setiš da si baš razmišljao o vakcini.


Uf, dobro si opisao celom pričom.

Jaril
а не затрпаваш је сулудим погрешним идејама.

Ali svako misli za onu drugu stranu da je zatrpana pogrešnim idejama. Onda ispadne da se antivakser vakcinisao ili da je antivakser preminuo od kovida a da zvanična medicina tvrdi jedno pa posle nekog vremena tvrdi drugo. Posledice nelečenja kardivaskularnih i drugih bolesti će tek da vidimo. Ta brojka na svetskom nivou možda prestigne kovid u narednim godinama. Ko ide na redovne kontrole?

maksa83 maksa83 11:17 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Ali svako misli za onu drugu stranu da je zatrpana pogrešnim idejama.

Sa jedne strane imaš "virus postoji, opasan je, treba se vakcinisati", a sa druge ceo dijapazon od "virus ne postoji, nije izolovan" (što si mogao da pročitaš i na blogu) preko "virus postoji ali nije tako strašan kao što pričaju" pa do "virus su izmislili da nas potruju vakcinama" do "cela stvar je fingirana sa ciljem da nam ukinu teško stečene građanske slobode" (što je posebno smešno pošto uglavnom dolazi od Putinoljubivog bloka koji je baš zabrinut za građanske slobode) a kad zađeš po Internetu kreće potpuno ludilo, najnoviji hit je "mojoj prijateljici rekao doktor da je gledao krv pod mikroskopom i da se jasno vide Graphen Oxid nanočestice Microchips" pa do potpunog ludila kao što je:

omega68 omega68 11:20 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Pa on je toliko ne voleo da se pribo jednom Moderna mRNA vakcinom.

Pa nije imao sputnjika, hehe
Inače ne običavam da kopipejstujem ogromne čaršave sa Interenta (to ionako niko ne čita), ali činim izuzetak ovaj put:

Na pogrešnog baticu si udario
Ja sam za 4 godine 2 puta gledao smrti u lice i izašao sam ojačan.
Hoćeš moju srceparajuću priču o operaciji srca?

Ajde nastavi da plašiš usrane od stra'
Jaril Jaril 11:21 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Hvala, nastaviću da propagiram višemisleći pluralizam.


Хебала те постмодерна. Spoiler Alert: постмодерна је умрла почетком 2000их. Какав ризом, какви бакрачи. Наравно да имаш доминантни наратив који има за циљ да затре све остале наративе и било какав плурализам. Само је твој наратив антихуманистички.

Ајд испиши како су те људи повредили, да можемо ми остали да ти се извинимо ко људи и пазимо да те тако не повредимо.
omega68 omega68 11:23 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

od Putinoljubivog bloka koji je baš zabrinut za građanske slobode

Tačno tako
Tamo ima više slobode nego na zapadu
omega68 omega68 11:25 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Jaril

Šta trabunjaš?
zaharaga zaharaga 12:32 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
Nisam ni ja samo ne volim neproverene vakcine, baš kao i on

Pa on je toliko ne voleo da se pribo jednom Moderna mRNA vakcinom.

Inače ne običavam da kopipejstujem ogromne čaršave sa Interenta (to ionako niko ne čita), ali činim izuzetak ovaj put:

Prvih dana uopšte i ne primećuješ da si se zarazio. Tek poneki kašljuc povremeno. Onda dobiješ povišenu temperaturu. OK, nije strašno, imaš paracetamol. Biće dovoljno. Za svaki slučaj kažeš ljudima da te izbegavaju. Nema potrebe da ideš kod lekara. Temperatura te baš puno smlati.

Onda za dan-dva primetiš da ubrzano dišeš. Pogotovo kada odeš do toaleta, osećaš se kao da si pretrčao maraton. Usne su ti malo poplavele, prsti pobeleli. OK, ipak je ozbiljnije nego što si mislio. Odeš do ambulante, bris je pozitivan. COVID. A baš si razmišljao da se vakcinišeš.

Izraz doktorkinog lica dok gleda tvoj RTG snimak i oksimetar koji ti drži na prstu ne ukazuje da je baš zadovoljna. Kaže da se vidi upala na oba plućna krila, a i saturacija je malo snižena, nikako da priđe do 90%. Šalje te odmah u bolnicu. Tamo malo čekaš ali brzo te smeštaju.

Stavljaju ti nosni kateter za kiseonik. Kažu "evo, protok od 4 litra, saturacija ti je sada dobra". I stvarno, eno je na 95%. Nekako imaš osećaj da lakše dišeš. Daju ti još neke lekove, malo te bockaju, ali OK. Nije strašno. Biće sve u redu. Donose ti gusku i lopatu, ali šta sad.

U jutarnjoj viziti je sve OK. Jedino što je doktor rekao da ti malo povećaju protok kiseonika. Sada je na 6 litara. Sestra te potom obilazi na svakih sat vremena. I svaki put povećava protok. Do ručka je dignut na 10 litara. Do večere na 15. Dolazi neka druga doktorka da te vidi.

Odjednom primećuješ da ponovo brže dišeš. I otežano, koristiš sve mišiće grudnog koša da produbiš udah. Vazduh lako ulazi u pluća, još lakše izlazi, ali to nije dovoljno jer te organizam tera da dišeš sve brže. I sve dublje. A ne možeš to da iskontrolišeš. Sada se već plašiš.

Ponovo dolazi ona doktorka, ali ovaj put nije sama. Ima nekoliko medicinskih sestara pored nje. Neke poznaješ, obilaze te od jutros. Neke prvi put vidiš. Doktorka ti kaže da stanje nije dobro i da će morati da te intubiraju i priključe na respirator. Trudiš se da ne paničiš.

Pitaš ih da li baš mora? Kažu da ovog momenta to nije apsolutno neophodno, ali da ne očekuju da će situacija ići nabolje, bar ne u sledećim satima. I da je bolje da te intubiraju sada, polako, nego da to rade u pogoršanom stanju, u sred noći, brzinski, bez sedacije i analgezije.

A ako odbiješ intubaciju? Kažu da će ti se disajni mišići u jednom momentu zamoriti i da ti neće pomoći ni visok protok kiseonika. Džabe i 50-60 litara u minuti ako ti se smanji obim disanja. Postoji i mogućnost neinvazivne ventilacije. Za nju moraš biti pri svesti i sarađivati.

Pitaš da li ćeš preživeti? Doktorka ne odgovara odmah. Razmišlja šta da ti kaže. Kaže ti da je mehanička ventilacija tvoja jedina šansa. Bez nje gotovo sigurno umireš. Mišići će se zamoriti, kiseonik u krvi će se smanjiti i organi će početi da otkazuju, jedan po jedan. Do smrti.

Kaže ti da te mehanička ventilacija ne može izlečiti ali ti može dati vreme. Vreme da se tvoj organizam, uz pomoć lekova, izbori sa COVID-om i njegovim komplikacijama. To vreme je sve što ti može ponuditi. Nemaš druge. Prihvataš. I ponovo se setiš da si baš razmišljao o vakcini.


Stvarno imas dara za pisanje!

Napisi neki roman o koroni. Eto, Pekic je napisao strahovito dobru knjigu na temu besnila. Sad je prilika, siguran sam da bi se prodavalo. A mozda bude i film, Koronola vera, sto pre, dok jos radi Holivud.

Bez sale, imas dara za pisanje.
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:34 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

zaharaga


Stvarno imas dara za pisanje!

Napisi neki roman o koroni. Eto, Pekic je napisao strahovito dobru knjigu na temu besnila. Sad je prilika, siguran sam da bi se prodavalo. A mozda bude i film, Koronola vera, sto pre, dok jos radi Holivud.

Bez sale, imas dara za pisanje.


Tekst nije njegov, čovek sam kaže:

Inače ne običavam da kopipejstujem ogromne čaršave sa Interenta (to ionako niko ne čita), ali činim izuzetak ovaj put:
maksa83 maksa83 13:08 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

. A mozda bude i film, Koronola vera, sto pre, dok jos radi Holivud.

C, nema ništa od toga, ja bih imao vrlo tvrde uslove - da se cela stvar snima u okviru sada Diznijeve Star Wars franšize, plus da Nestorovića glumi Čak Noris, Dr. Jovanu Edi Marfi, a ludog Radula ... najbolje da on igra sam sebe, ne verujem da bi odbio, doduše on bi verovatno tražio da glumi sve uloge, kao što vidiš sve je to protkano problemima...

docsumann docsumann 13:18 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

kao što vidiš sve je to protkano problemima...


sve je to patnja, rođače. svaki naš pokret, svaki korak, svaka riječ, sve je to sazdano od patnje...



maksa83 maksa83 13:54 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

sve je to patnja, rođače. svaki naš pokret, svaki korak, svaka riječ, sve je to sazdano od patnje...

Već sam istreniran da kad kliknem na to nešto tvoje bude kao kada mi dođe ovaj stariji sa pustiovopustiovopustiovodačuješ ovo, prvo krene gitarski uvod ("pa ovo je ok..." ) ali stisnem oči anticipirajući kuku-mene-đe-pojedo-ovo-pokvareno-na-ovaj-laringitis vokal.
macak_tosa macak_tosa 13:58 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
sve je to patnja, rođače. svaki naš pokret, svaki korak, svaka riječ, sve je to sazdano od patnje...

Već sam istreniran da kad kliknem na to nešto tvoje bude kao kada mi dođe ovaj stariji sa pustiovopustiovopustiovodačuješ ovo, prvo krene gitarski uvod ("pa ovo je ok..." ) ali stisnem oči anticipirajući kuku-mene-đe-pojedo-ovo-pokvareno-na-ovaj-laringitis vokal.

Dobro da nisu motorne testere.
maksa83 maksa83 14:03 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Dobro da nisu motorne testere.

Juče mi je tri puta sleteo lanac sa zelene Bosch motorne testere (koju sam bandoglavo pretprošle godine kupio u Ukradi Sam tako što sam uzeo prvu testeru na koju sam naišao, che stupido, tad još nisam znao da postoje zeleni Bosch, plavi Bosch i još koješta) i konačno sam popizdeo i odložio je i odlučio da kupim neku pristojnu, sad nemam pojma da li Stihl koji je referentna firma za testere, ili opet Bosch ali plavi, ili nešto sedmo, samo znam da nikad više neću kupiti nikakav zeleni Bosch pa da su jedini ostali na svetu.
crossover crossover 14:49 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
Dobro da nisu motorne testere.

Juče mi je tri puta sleteo lanac sa zelene Bosch motorne testere (koju sam bandoglavo pretprošle godine kupio u Ukradi Sam tako što sam uzeo prvu testeru na koju sam naišao, che stupido, tad još nisam znao da postoje zeleni Bosch, plavi Bosch i još koješta) i konačno sam popizdeo i odložio je i odlučio da kupim neku pristojnu, sad nemam pojma da li Stihl koji je referentna firma za testere, ili opet Bosch ali plavi, ili nešto sedmo, samo znam da nikad više neću kupiti nikakav zeleni Bosch pa da su jedini ostali na svetu.


He's a lumberjack and he's OK
He sleeps all night and he works all day
docsumann docsumann 14:52 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
sve je to patnja, rođače. svaki naš pokret, svaki korak, svaka riječ, sve je to sazdano od patnje...

Već sam istreniran da kad kliknem na to nešto tvoje bude kao kada mi dođe ovaj stariji sa pustiovopustiovopustiovodačuješ ovo, prvo krene gitarski uvod ("pa ovo je ok..." ) ali stisnem oči anticipirajući kuku-mene-đe-pojedo-ovo-pokvareno-na-ovaj-laringitis vokal.


stvar je hit


Dobro da nisu motorne testere.


obrati pažnju, u drugom djelu (od 0:55) ga seckaju kao na violončelima
crossover crossover 15:04 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

docsumann
stvar je hit


Kaže jedan moj drugar muzičar za ovakve što roštiljaju po gitarama "ovo je toliko brzo da je postalo sporo".
gedza.73 gedza.73 15:05 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

crossover
He's a lumberjack and he's OK
He sleeps all night and he works all da


maksa
Juče mi je tri puta sleteo lanac sa zelene Bosch motorne testere

Objasni sad Pajiću da ne kupuje kola na struju. Njemu menjaju raspored guma da ne pospadaju na putu (mada ne može d'odgovri ovde nešto u svoju odbranu).

Prvo vidi kod nekog u okolini kakav ti je lanac. Najverovatnije je loš pa zato spada. Nisi ti nešto preterano sek'o za dve godine da ti ode zvezda ili mač. Može da se desi da samo kupiš nov lanac i da radi kao pre. Al prvo proveri kod nekog ko ima radnju da ne ispadne da si bacio pare i na lanac ako je nešto drugo.
maksa83 maksa83 15:13 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Objasni sad Pajiću da ne kupuje kola na struju.

Pajiću nemoj da kupuješ zelena Bosch kola na struju.

Ali ozbiljno, najopasniji alat (pošto nemam ni traktor ni abriKter a i Hitler nešto utanjio lejtli) mi je najnižeg kvaliteta, nedopustivo.
maksa83 maksa83 15:14 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

He's a lumberjack and he's OK
He sleeps all night and he works all day

Da mi vidiš kolekciju sekira, boNbone...
gedza.73 gedza.73 15:35 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Pajiću nemoj da kupuješ zelena Bosch kola na struju.

Samo b-e-n-z-i-n.

I da kažem kako jeste pretererao sa obraćanjem Omegi ali je i drugarski priznao na drugom blogu svoju krivicu.

nego Omega kad si pomenuo poplašene i usrane od stra' da kažem kako spadam i u tu kategoriju i istovremeno u kategoriju 'bole me qrac' što kaže dobri naš Radiša.



crossover crossover 15:36 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83

Da mi vidiš kolekciju sekira, boNbone...


Imam i ja onu cepaču ko tvoju, sa zakrivljenom držaljom, imam i malu istu takvu, a imam i dve motorne testere. Stric mi bio diša neke firme koja je prodavala poljoprivredni alat i mašine pa se nakupovalo toga tokom vremena. Potpuno te sfatam i podržavam.
docsumann docsumann 15:38 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

crossover
docsumann
stvar je hit


Kaže jedan moj drugar muzičar za ovakve što roštiljaju po gitarama "ovo je toliko brzo da je postalo sporo".


prvo ga jure, a onda ga zakucavaju

hejtbrid su baš bili veliki jedno vrijeme na HC crosover sceni.
u suštini ništa specijalno, al dobro posloženo. i zvuk im je zategnut pravo. to sve ječi od debele distorzije. ne moraš tu mnogo da muljaš samo režeš...

crossover crossover 15:58 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

docsumann
i zvuk im je zategnut pravo. to sve ječi od debele distorzije. ne moraš tu mnogo da muljaš samo režeš...


Meni je to dosadno, ali mi se sviđa onaj daunbit koji si juče okačio.
docsumann docsumann 17:33 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

crossover
docsumann
i zvuk im je zategnut pravo. to sve ječi od debele distorzije. ne moraš tu mnogo da muljaš samo režeš...


Meni je to dosadno, ali mi se sviđa onaj daunbit koji si juče okačio.



e ono je već ozbiljna produkcija.
Moderator je bombona

bene_geserit bene_geserit 20:34 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Stvarno imas dara za pisanje!

Da, nego ti Maksini uradci, kao ni navođenje ekstremnih primera nekih besmislenih teorija zavere (za koje ne znaš ko ih je plasirao i sa kojim ciljem, najčešće se takve besmislenosti plasiraju od strane službe, cilj je jasan), nisu ni malo korisni za diskusiju o tome da li su i koliko vakcine korisne (na nivou pojedinca ovih ili onih godina i na nivou društva).

Bespogovorno prihvatanje narativa kako svi treba da se vakcinišemo i ne postavljamo pitanja je podjednako smisleno kao i čvrsto verovati u to da nas čipuju vakcinama da bi nam uz pomoć 5G ne znam šta.
bene_geserit bene_geserit 20:49 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Milan Novković
Vakcine protiv coronovirusa su pokušavane decenijama. I nisu uspeli. Razlog: kobinovana mutabilnost virusa, pa ADE (antibody dependant enhancement)...
... viral load duplo vakcinisanih, a inficiranih sad Delta varijantom, ume da bude i PREKO 2 REDA VELIČINA VEĆI nego kod nevakcinisanih, a inficiranih"

Ja uglavnom nađem tvrdnje ovog tipa "Neither COVID-19 disease nor the new COVID-19 vaccines have shown evidence of causing ADE.".
Imaš neki link za ovo, kad uradim search uglavnom izlazi da nema statistički značajne razlike u viral load-u izmeđiu vakcinisanih i nevakcinisanih kad je delta u pitanju, npr.
Unvaccinated and vaccinated have similar viral load in communities high in SARS-CoV-2 delta
omega68 omega68 21:11 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Bogate zemlje se napadaju zbog sebičnosti istovremeno sa napadom kako oće vakcinama da pobiju - dispiplinuju - sterilišu svoje stanovništvo kako bi valjda doveli emigrante.
'di je tu logika drugarice i drugovi?

Pobiješ sve one koji su već integrisani u društvo, nateraš da se čipuju svi oni koji su već dobrovoljno prihvatili tehnologije kojom su praćeni na svakom koraku (jer im je olakšan život) kako bi doveo Talibane prerušene u Afganistance ili senegalske gusare obučene fulansku narodnu nošnju.


Молим те да добро проучиш текст који ти линкујем , а ево дела:
Што се тиче осталих – „људи по количини“, о њима је Куденхове-Калерги писао: „Човек далеке будућности ће имати помешану крв. Расе и класе ће нестати због превазилажења простора, времена и предрасуда. Будућа евроазијско-негроидна раса, споља слична на староегипатску, разнообразност народа ће заменити разнообразношћу личности“. Он је будућност Европе видео у томе, да ће се Европљани мешати са другим расама и народима и да ће нестати као националне индивидуалности, а њихову елиту ће заменити јеврејска духовна каста вођа.


ЛИНК
zaharaga zaharaga 22:10 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

vrabac_onaj
zaharaga


Stvarno imas dara za pisanje!

Napisi neki roman o koroni. Eto, Pekic je napisao strahovito dobru knjigu na temu besnila. Sad je prilika, siguran sam da bi se prodavalo. A mozda bude i film, Koronola vera, sto pre, dok jos radi Holivud.

Bez sale, imas dara za pisanje.


Tekst nije njegov, čovek sam kaže:

Inače ne običavam da kopipejstujem ogromne čaršave sa Interenta (to ionako niko ne čita), ali činim izuzetak ovaj put:


Promace mi, izvinjavam se.

A stvarno je dobro napisano, skoro kao ga gledas film.
nsarski nsarski 22:23 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

A stvarno je dobro napisano, skoro kao ga gledas film.


Meni mnogo liči na pripovetku "Sedam spratova" koju je pisao Dino Buzzati (on je nekada bio popularan među pismenim Srbima).
Koga zanima engleska verzija, ovde može da se skine pdf.

Seven Floors

Evo ga ovde na srpskom

Sedam Spratova
bene_geserit bene_geserit 22:30 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

do potpunog ludila kao što je

Nego Makso, jel si video one radove o tome kako treba genetskim inženjeringom ljude modifikovati da budu niži i manji da bi trošili manje resursa u sklopu borbe protiv klimatskih promena (S. Matthew Liao, New York University) ?
Takođe predlozi o genetskim modifikacijama da ljudi postanu netolerantni na meso, da imaju mačje oči da je potrebno manje svetla i sl.
How Engineering the Human Body Could Combat Climate Change

I posle kažeš potpuno ludilo, eeee.
Milan Novković Milan Novković 22:33 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

bene_geserit
Milan Novković
Vakcine protiv coronovirusa su pokušavane decenijama. I nisu uspeli. Razlog: kobinovana mutabilnost virusa, pa ADE (antibody dependant enhancement)...
... viral load duplo vakcinisanih, a inficiranih sad Delta varijantom, ume da bude i PREKO 2 REDA VELIČINA VEĆI nego kod nevakcinisanih, a inficiranih"

Ja uglavnom nađem tvrdnje ovog tipa "Neither COVID-19 disease nor the new COVID-19 vaccines have shown evidence of causing ADE.".
Imaš neki link za ovo, kad uradim search uglavnom izlazi da nema statistički značajne razlike u viral load-u izmeđiu vakcinisanih i nevakcinisanih kad je delta u pitanju, npr.
Unvaccinated and vaccinated have similar viral load in communities high in SARS-CoV-2 delta

Ne znam kako траžiš, ali evo šta ja radim i zašto mi je dangubno da se vraćam na neke vesti ako nisam odmah odreagovao u komentaru ii blogu: ja ne koristim Google za ovo sad više od godiu dana, na primer. Potpuno je besmisleno. Big-tech sad već polako uvode AI u izbacivanje ili downgrading vesti i autora koji idu protiv zvaničnog narativa.

A, da li namerno ili slučajno, možeš da nađeš na stotine stranica tabloidnih, dražvno-a+agencijskih ili kojih već gluposti, pa onda stotine stranica "reputable" sajtova koji idu i proveravaju pa opovrgavaju gluposti.

Primer, oaj francuz nobelovac "... While it is understood that viruses mutate, causing variants, French Virologist and Nobel Prize Winner Luc Montagnier contends that “it is the vaccination that is creating the variants.”..." kaže da su svi slučajevi gde kriva smrtnosti ide za krivom vakcinacije prvi slučajevi ADE, i da će to samo biti gore sa booster vakcianama, do katastrofalno kritično ako nastavimo sa neproverenim vakcinama.

Ali, onda neki tabloid, npr, zameni tezu kako ozbiljnost može da se primeti za dve tri godine, tezom kako će za dve godine vakcinisani padati ko snoplje - i onda ide razuveravanje (Luc Montagnier intervju još i možeš da nađeš, ako ne na guugletu onda Bingu, iako u šumi gluposti.

Ja radim nešto drugo - pre više od godinu da na sam zaokružio listu svojih 30-50 bookmarks. Svi su kvalitetni, iako umeju da prenesu i gluposti, uglavnom nenamerno, ponekad u brzopletosti za bombastim vestimas.

Jako je malo besprekornih i u autentičnosti i u kvalitetu, meni najčešće na prvom mestu Thierry Meyssan sa svojim Voltaire Network - ali on je geopolitika. On je skoro pa kristalna kugla u geopolitiku.

Da bih te ispoštovao što kažu klinci, pošto ne pamtim baš gde sam šta pročitao, evo primera kako to ad-hoc radim.

Odem na Global Research - oni imaju odličnih vesti, u proseku jako dobri, ali umeju da ikoče i sa glupostima. Ali im search relativno dobro radi i to je moj lenji način da ti odgovorim na komentar

Nemam sad vremena za više pa ti evo link gde Dr. Robert Malone odgovara u video clipu (to sam odslušao, ali članak u kom je clip nisam pročitao).

Intervjuiše ga tvoj popularni konzervativni lik, ali u videou imaš po rečenicu-dve na dosta ključnih tema koje sam ja dotakao, bar što se tiče kvalitativne strane priče (ovo o par redova veličina bih i ja morao da proverimo pošto se po vestima meša sa reputable radom našeg Oxfordskog Instituta u Vijetnamu, ali oni porede infekcione Delta break-outs kod vijetnamskih duplo-vakcinisanih doktora sa "originalnim", "kineskim" virusaom.

Od prekosutra sam na godišnjem pa ću imati dosta vremena, a ako se ne vratim na stare cifre staviću nove, one sad izlaze svakodnevno.

Dr. Robert Malone, Inventor of mRNA Technology, Signals the Worst-Case Scenario About COVID-19 Vaccines

Još jednom, globalresearch mi je na 30-50tom mestu po važnosti, ali su "produktivni" i imaju solidan search pa su mi često prva zamena za Google na Covid temu ako treba da se vratim u dalju prošlost.
maksa83 maksa83 22:39 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Nego Makso, jel si video one radove o tome kako treba genetskim inženjeringom ljude modifikovati da budu niži i manji da bi trošili manje resursa u sklopu borbe protiv klimatskih promena

Nisam ali sam gledao taj film. Onako, nije loše, 8/10, recimo, i to samo zato što se pojavljuje Christoph Waltz koji igra tipa koji se zove, pazi sad - Dušan Mirković (šta reći) inače bi bilo 6/10 (a i to je velikodušno).

Downsizing.

Drugo mesto gde sam se sreo sa tom idejom je Vonnegutov Slapstick gde figurišu čestice koje kad udahneš umreš, da bi se ispostavilo da su to Kinezi koji su rešili svoj problem prenaseljenosti ekstremnom samominifikacijom tako da čine oblake gasa.

Preporučujem i jedno u drugo, mada je Downsizing malo smaranje, a Vonegat meni prija šta god da piše, makar i suludo, volim mu obrte i rečenice.
Milan Novković Milan Novković 22:47 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Luc Montagnier

EDIT: On kaže da su ove fazno pomerene krive smrtnosti, za vakcinama, skoro sigurno ADE, lako je dokazati, mnogi znaju, ali niko ne sme u javnost sa dokazivanjem.

I Robert Malone kaže da je lako - duplo-lako, a niko ne radi, šum u glavi za sebe i po sebi - blood-titer radi poslove (nikao ovi naši krajnik-nos swabovi) uzemš n-stotina titera, ili n hiljada - nije trivijalan posao ako ti prete da se ponašaš, a njemu je nepoznati državni izvor dao podatke - jbg, sve češće se poziva na državne izvore čiji identitet ne može da se ili sazna ili objavi pošto, bar UK postaje opasna, svašta od ovoga uskoro može da se kriminalizuje - kod nas će uskoro novinari koji su objavljivali Asanžove vesti biti kriminalizovani kao i Asanž i slični.

A nbaši konji za trku ovih dana kreću i u fatanje Covid narativa koji ide državi uz dlaku, iako kažu da će da ganjaju samo Russian-afiliated izvore.

Jbg, Rusi postali etalon za kvalitet, vidi Luongov tekst danas o dedolarizaciji i deglobalizaciji, odičan, on je uopšte i odličan i sve bolji...

... a ako je u pravu Davos-crowd (globalisti) polako ulaze u downward urušavajuću spiralu, al sad su sa Covid-9/11 (nova, simbolička sintagma) merama u rasulu najopasniji.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:17 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Će pomremo ako se ne vakcinišemo, će pomremo ako se vakcinišemo, ama braćo pomagajte, biju me u u glavu oće me poludu.

bene_geserit bene_geserit 23:25 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Nisam ali sam gledao taj film

Filmadžije mogu da izfantaziraju šta žele, ali ovo je ozbiljan naučni rad gde se to ozbiljno predlaže. Samo što nije patentirao ideju ...
Milan Novković Milan Novković 23:28 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

vrabac_onaj
Će pomremo ako se ne vakcinišemo, će pomremo ako se vakcinišemo, ama braćo pomagajte, biju me u u glavu oće me poludu.


Ma smrtnost je, u stvari, jako loša i lažna mera ovom prilikom, zloupotrebjavana ponekad, pošto je niska.

Fora je više da li ćemo radimo Fince (30% ozbiljnijih srčanih oboljenja već u 40tim godinama života), ili neke Mediterance (0.5%) - tj kakav će nam biti kvalitet života, sa zdravljem kao osnovnom komponento.

Tj da li ćeš zbog autoimunosti da hramlješ u 45. ili se verati uz liticu u 69. zdrav ko dren.

Ja već imam dva pajtosa, 63 godine, jedan sa Parkinsonom jedan sa Alchajmerom - tužno.

Da psyop nije vešto dizajniran pa izvršen ne bi ni obraćali pažnju na smrtnost.
vrabac_onaj vrabac_onaj 23:42 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

ili se verati uz liticu u 69. zdrav ko dren.


Verovali ili ne jedine ljude koje sam upoznao da to rade u tim godinama nisu Mediteranci nego Anglosaksonci (nešto Britanaca i jedan Amer).
Dobro, znam i za neke Ruse ali ih nisam lično upoznao.
maksa83 maksa83 23:52 31.08.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Filmadžije mogu da izfantaziraju šta žele, ali ovo je ozbiljan naučni rad gde se to ozbiljno predlaže. Samo što nije patentirao ideju ...

Šta da kažem, biće mnogo manje zakucavanja u NBA, ali će to malo što bude biti atraktivnije.
maksa83 maksa83 00:20 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Jbg, Rusi postali etalon za kvalitet,

Rusi najpametniji u celom ovom sranju. Naj-pa-met-ni-ji. Napravili šatro vakcinu, lože svet da su se vakcinisali 15% (a nisu se vakcinisali uopšte, dakle vakcinisali su se 0%, i još manje od toga -15% (moguće je, ne mogu sad da objašnjavam), a na vakcinu se primio ko? Ko se tradicionalno prima na ruske gluposti, od komunizma preko born agen crkvene talibanije pa do ruske vakcine? Srbi tako je. (I Mađari, ali realno ko jebe Mađare, oni nisu za bolje.)

Dakle mi smo se ovde ispribadali i uštrcali ko zna čime tim ruskim (evo ja prvi, i Mađari, ali kao što smo rekli ko jebe Mađare) a ZA TO VREME RUS DEKODOVAO LEK.

K O V I D 19

<n permutacija kasnije, Levenstein distance 7>

19 V O D K I

Hvala, tenkju, spasiba (za družbu), ne treba cvetje...

Milan Novković Milan Novković 00:51 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
Jbg, Rusi postali etalon za kvalitet,

Rusi najpametniji u celom ovom sranju. Naj-pa-met-ni-ji. Napravili šatro vakcinu, lože svet da su se vakcinisali 15% (a nisu se vakcinisali uopšte, dakle vakcinisali su se 0%, i još manje od toga -15% (moguće je, ne mogu sad da objašnjavam), a na vakcinu se primio ko? Ko se tradicionalno prima na ruske gluposti, od komunizma preko born agen crkvene talibanije pa do ruske vakcine? Srbi tako je. (I Mađari, ali realno ko jebe Mađare, oni nisu za bolje.)

Dakle mi smo se ovde ispribadali i uštrcali ko zna čime tim ruskim (evo ja prvi, i Mađari, ali kao što smo rekli ko jebe Mađare) a ZA TO VREME RUS DEKODOVAO LEK.

K O V I D 19

19 V O D K I

Hvala, tenkju, spasiba (za družbu), ne treba cvetje...


Dobra vest - nije isključeno da je Ruska najbolja. Ja sam onomad čitao skoro sve vesti na ove teme, danas manje, i dve su konstante:

1. Nikad nisam naišao na potencijalne probleme sa Sputnik V vakcinama

2. Skoro nikad nisam naišao na zapadni članak koji ne navede kako je Gamaleya Institut reputable.

I, ne sećam se da su ikad za njihove vakcine govorili da imaju te micro-trombove (ove "zapadne" ih imaju u 60% vakcinisanih).

Šta je tu interesantno (nači laik sam, al znam osnovne principe) - to je opasna imuna zezalica gde kako ćelija počne da štancuje spike proteine i oni izlaze iz ćelije "prozova" se imuni da tu nešto "koka".

I umetnost je da su oni postigli ravnotežu velike efikasnosti vakcine i ove fine kontrole u štancovanju spike proteina tačno do mere dok ne krenu micro trombovi da se prave.

Astra Zeneca su se slupali istim viral vektorom i za revakcinaciju - kad se dobije prva vakcina imuni nauči da koka ne samo spike proteine, nego i viral vektor virus, pa druga doza mora da bude jača - ali, sitan problem, aki ti kod prve vakcine imuni omaši sa učenjem kokanja viral vektora onda ti je revakcinacija prejaka. Rusi imaju različite viruse kao viral vectors za osnovnu vakcinu i revakcinaciju.

Moderna su sirovina, brute force, a Fajzer bolje kontrolisu produlkciju spike proteina (trećina od Moderne, inako nisam proveravao) ali imaju te Polyethylene glycol (PEG) delove u omotaču a on jako draži imuni sistem.

A mislim da je to oko neodobravanja Sputnik V po zapadu čista politika - oni su nudili da pomognu Astra Zeneci da izbalansiraju vakcinu, ali mislim da od toga nije bilo ništa.
maksa83 maksa83 01:01 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Dobra vest - nije isključeno da je Ruska najbolja. Ja sam onomad čitao skoro sve vesti na ove teme, danas manje, i dve su konstante:

To je zanimljiva stvar sa vakcinama, pošto se ovde primilo stvarno raznih i kao moglo je da se bira (barem posle, u početku ne baš, šta god pričali), video sam da se ljudi skoro pa "emotivno vezuju" za svoje izbore, u fazonu su da su izabralni najpametnije a da su ostali glupi (ovo nije pravilo, ali što kažu 'drugovi uočena je pojava'). Ja sam primio tu rusku zato što mi je izgledala pametno na početku, sa spiska sam samo odmah prekrižio kinesku i čekao da se pojavi bilo šta od preostale tri, desilo se da se prva pojavio Sputnik V i nisam nezadovolan svojim izborom uprkos tome što EU sere kvake i ne priznaje je, kada razmišljam o trećoj dozi samo se pitam da li da čekam tu rusku extended za Delta soj koja je navodno u proizvodnji ili da se odmah pribodem trećom dozom tzv. Sputnik Light.

Mislim da se nije zajebao niko ko god se vakcinisao bilo čime osim što bi se posle ovog vremena reklo da je ova kineska onako ... kineska, drživodudokmajstoriodu, ali svakako je bolja nego ništa.
bene_geserit bene_geserit 01:31 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

zanimljiva stvar sa vakcinama, ... video sam da se ljudi skoro pa "emotivno vezuju" za svoje izbore

Ja sam primio Johnson and Johnson iz razloga što je samo jedna doza pa se jednom smaraš, a i nije mRNA tehnologija (na osnovu koje nikad ništa nije odobreno za upotrebu sem eksperimentalno, do pre neki dan kad su zdžudžili odobrenje Fajzerove vakcine) već bazirana na adeno virusu (ranije su neke vakcine, mislim protiv ebole, bile odobrene na osnovu te tehnologije), i još te genetske instrukcije su za pravljenje samo dela spike proteina a ne celog, dok AstraZeneca na primer generiše ceo spike protein (to sam negde pročitao, a zapravo pojma nemam jel istina).
što bi se posle ovog vremena reklo da je ova kineska onako ... kineska, drživodudokmajstoriodu

Da je bilo kineske kod nas, ja bi primio kinesku.
Istestirana metoda. Nekako mi deluje da radi najbliže prirodnom imunitetu.
macak_tosa macak_tosa 06:25 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
Dobra vest - nije isključeno da je Ruska najbolja. Ja sam onomad čitao skoro sve vesti na ove teme, danas manje, i dve su konstante:

To je zanimljiva stvar sa vakcinama, pošto se ovde primilo stvarno raznih i kao moglo je da se bira (barem posle, u početku ne baš, šta god pričali), video sam da se ljudi skoro pa "emotivno vezuju" za svoje izbore, u fazonu su da su izabralni najpametnije a da su ostali glupi (ovo nije pravilo, ali što kažu 'drugovi uočena je pojava'). Ja sam primio tu rusku zato što mi je izgledala pametno na početku, sa spiska sam samo odmah prekrižio kinesku i čekao da se pojavi bilo šta od preostale tri, desilo se da se prva pojavio Sputnik V i nisam nezadovolan svojim izborom uprkos tome što EU sere kvake i ne priznaje je, kada razmišljam o trećoj dozi samo se pitam da li da čekam tu rusku extended za Delta soj koja je navodno u proizvodnji ili da se odmah pribodem trećom dozom tzv. Sputnik Light.

Mislim da se nije zajebao niko ko god se vakcinisao bilo čime osim što bi se posle ovog vremena reklo da je ova kineska onako ... kineska, drživodudokmajstoriodu, ali svakako je bolja nego ništa.

Ja sam, takođe, vakcinisan Sputnjikom.
Sada, za treću dozu, razmišljam da preverim Fajzerom?
Šta kažu dobro obavešteni izbori?
gedza.73 gedza.73 06:40 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

omega68
Молим те да добро проучиш текст који ти линкујем , а ево дела:

Pročitao. Prvo mi upalo u oči krvno i duhovno srodstvo. Iako su krvno povezani ne verujem da se puno slažu drugosrbijanci i prvosrbijanci pa će pre da dođe do sukoba između te dve grupe nego između duhovno srodnih prvosrbijanaca i Engleza koji navijaju za isti engleski klub, vole pivo i imaju slične stavove.
Onda se priča o liderima Jevrejima u Evropi da bi se u sledećem delu naveo kao jedan od glavnih baja Lejf Johansen. Osim toga ko je kriv hrišćanima koji su zbog svoje isključivosti prepustili kreditiranje Jevrejima? Nisu Jevreji to nametnuli evropskim hriščanima nego upravo obrnuto.

Što se tiče mešanja krvi (ja sam ti krvni mešanac koji spada u nekih pet posto populacije sa krvnom grupom koja je nastala relativno skoro mešanjem... što je puka slučajnost na koju nikako nisam mogao da utičem... a znači da mi je krvno bliži neki Egipćanin iz linkovanog teksta nego Somborac) ne mislim da je to loše. Koliko može da bude nezgodno zbog kulturoloških razlika toliko ima i prednosti pa neka svako uzme onoliko i onako kako misli da treba. Znam da ovo neće da ti se svidi ali po nekoj zvaničnoj istoriji Srbi su imigranti u VI-VII-VIII veku i dobro su se izmešali sa ljudima koji su tu došli neku godinu pre njih.
Bili su pagani pa više nisu (mada ima dosta sačuvanih pa prilagođenih običaja)

Vikinzi su otišli u Ameriku pa onda Italijani pa Karl maj, Francuzi i od svog tog mešanja ima i nešto dobro majku mu. Mislim da su u Bugarskoj pronašli vezu između neandertalaca i homosapiensa kojom se potvrđuje 'ukrštanje' i utapanje u nekih sedam generacija. Čak su i migracije u to doba možda bile daleko veće nego danas.

kažem jesam pročitao tekst ali i dalje ne vidim objašnjenje zašto Vladari iz senke menjaju stanovništvo koje je relativno poslušno stanovništvom koje je neposlušno.

Osim toga ogromna većina iz trećih zemalja koji su tokom sedamdesetih 'privremeno' otišli u par top evropskih zemalja su u debeloj penziji, njihovi unuci su i odrasli i vaspitani u tim zemljama sa kojima imaju više duhovnih veza nego sa svojim nacionalnim domovinama. Čak iako opet ogromna većina čuva svoje običaje, tradiciju, prilagođava ih svom novom okruženju... kad bi tu decu koji su već mladi ljudi vratio u Tursku, Srbiju, Bosnu, Siriju ili Afganistan oni bi bili poptuno nesnađeni u nacionalnim državama svojih predaka. Nabacao jesam ali se nadam kako sam uspeo malo da pojasnim.

Pa naši preci su došli u Šumadiju iz drugih krajeva sa kojima mi danas imamo vrlo malo veze. Šta misliš da naši potomci moraju da ostanu ovde narednih 1000 godina? Ili da moraju za bračne partnere da biraju osobe za koje mi mislimo da imaju odgovarajuću krv? Nagledao sam se slučajeva kad iz najbolje namere roditelji daju isključive savete koji deci upropaste život.

dobro, sad sam već po običaju skliznuo na drugu temu...
vrabac_onaj vrabac_onaj 07:44 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
video sam da se ljudi skoro pa "emotivno vezuju" za svoje izbore, u fazonu su da su izabralni najpametnije a da su ostali glupi



Tako je, evo ja tvrdim da je Zeneka najbolja nego mrze jadne Engleze zbog bregzita pa im sada podmeću klipove u točkove kad god mogu.
Doduše, nisam ja tu nešto birao, prijavio se za bilo koju, kad sam došao tamo bila Zeneka i ja zavrnuo rukav.
Međutim, vrlo brzo sam se prosvetlio (otprilike čim je počela da deluje, ubeđen sam da je to povezano) i postalo mi je jasno da je Zeneka najbolja. Pet kopalja ispred svih ostalih vakcina.
docsumann docsumann 08:02 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio


čarli se uželio testera, pa evo jedna stara, a u temi...jednom rukom



alselone alselone 08:05 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Tako je, evo ja tvrdim da je Zeneka najbolja nego mrze jadne Engleze zbog bregzita pa im sada podmeću klipove u točkove kad god mogu.
Doduše, nisam ja tu nešto birao, prijavio se za bilo koju, kad sam došao tamo bila Zeneka i ja zavrnuo rukav.
Međutim, vrlo brzo sam se prosvetlio (otprilike čim je počela da deluje, ubeđen sam da je to povezano) i postalo mi je jasno da je Zeneka najbolja. Pet kopalja ispred svih ostalih vakcina.

Ja sam se fajzerisao, koliko mi je još ostalo?
vrabac_onaj vrabac_onaj 08:20 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

alselone

Ja sam se fajzerisao, koliko mi je još ostalo?


Bez brige, nema toga što Srbin ne može da izdrži!
Treba svi da se vakcinišemo bar 5 puta raznim vakcinama, nako zinat, da im pokažemo da nam ništa ne mogu.
Pa jebote, jesu li oni normalni, udarili nekim vakcinčicama na Srbina?! Ej!
alselone alselone 08:31 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Bez brige, nema toga što Srbin ne može da izdrži!


Povećaću dozu belog luka!
I malo rakije, neke meke, pa polako.

Ako to ne ubije vakcinu, ja ne znam šta će.
stemajz stemajz 08:44 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

не знам максо колико има смисла да се "поправиш" (или се само зајебајеш овде сада) спутњик лајтом због делте, мислим да не треба

твој спутњик и против делте ради изгледа пристојно добро, тако да је боље сачекати неку (њихову или било чију другу) модификацију ако већ хоћеш да се урадиш још једном (или да ти пређе у навику, па доприносиш редовно зарадама богатих мафијаша, пардон, хуманих фармацеута)...

спутњик лајт и џонсон&шампон су у суштини потпуно исте вакцине, обе једна доза са истим хуманим адено вирусом носиоцем
solo solo 09:07 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Ja sam, takođe, vakcinisan Sputnjikom.
Sada, za treću dozu, razmišljam da preverim Fajzerom?
Šta kažu dobro obavešteni izbori?


Nisam dobro obavešten izvor samo muzička podloga narativu.

Ako sam pogrešno protumačen izvinjavam se unapred sa naglaskom na ništa lično i personalno Čarli.

Više onako globalno.



Ja bi ovo za Euroviziju.
maksa83 maksa83 09:40 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Ja sam se fajzerisao, koliko mi je još ostalo?

Imaš još 24h do sledećeg firmver apdejta, to pregrmiš i onda si miran do sledećeg četvrtka.
docsumann docsumann 10:47 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio


ima li gdje da se poništi vakcinacija? kineska s dubokom iglom (x2)

mislim da su mi sad neke stvari tajanstvenije - cifre ne lažu, greška je u računu.



alse, jesi gledao?
predatortz predatortz 10:48 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio


ima li gdje da se poništi vakcinacija? kineska s dubokom iglom (x2)



Klin se klin(k)om izbija!
Sad primi 2x Fajzera, da neutrališeš Kineza!
alselone alselone 10:50 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

alse, jesi gledao?


Jesam onih prvih par kratkih, krenuo i onaj velki s Jordanom.
Veoma zanimljivo.
docsumann docsumann 11:06 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

alselone
alse, jesi gledao?


Jesam onih prvih par kratkih, krenuo i onaj velki s Jordanom.
Veoma zanimljivo.


mislio sam na Utopiju
alselone alselone 11:07 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

docsumann
alselone
alse, jesi gledao?


Jesam onih prvih par kratkih, krenuo i onaj velki s Jordanom.
Veoma zanimljivo.


mislio sam na Utopiju

A, to. Nisam još.
Milan Novković Milan Novković 11:08 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

docsumann

ima li gdje da se poništi vakcinacija? kineska s dubokom iglom (x2)
...

Ako nisi onomad, sledećeg jutra, uzeo One Morning After Pill ... onda ... jbg, odbrojavaj koliko god ti je još ostalo od bogomdanih 9 meseci
docsumann docsumann 11:12 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

predatortz

ima li gdje da se poništi vakcinacija? kineska s dubokom iglom (x2)



Klin se klin(k)om izbija!
Sad primi 2x Fajzera, da neutrališeš Kineza!


moram li baš u isto mjesto gdje sam kinesku primio?
vrabac_onaj vrabac_onaj 11:13 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Milan Novković

Ako nisi onomad, sledećeg jutra, uzeo One Morning After Pill ... onda ... jbg, odbrojavaj koliko god ti je još ostalo od bogomdanih 9 meseci


Konačno neko da se vrati temi bloga!
Dakle ajmo ljudi, SEKS U DOBA KOVIDA!
predatortz predatortz 11:14 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

docsumann
predatortz

ima li gdje da se poništi vakcinacija? kineska s dubokom iglom (x2)



Klin se klin(k)om izbija!
Sad primi 2x Fajzera, da neutrališeš Kineza!


moram li baš u isto mjesto gdje sam kinesku primio?


Poželjno!
alselone alselone 11:39 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

moram li baš u isto mjesto gdje sam kinesku primio?

Ja sam u tržnom centru, moram li na isto mesto?
nsarski nsarski 11:41 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

docsumann
predatortz

ima li gdje da se poništi vakcinacija? kineska s dubokom iglom (x2)



Klin se klin(k)om izbija!
Sad primi 2x Fajzera, da neutrališeš Kineza!


moram li baš u isto mjesto gdje sam kinesku primio?


Ne mora. Možeš da ideš i u Tivat, Podgoricu, Cetinje, Bar...upoznaj Crnu Goru da bi je više voleo, moj ti je savet.
predatortz predatortz 11:56 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Cetinje


Ne, ovih dana...
Jaril Jaril 12:28 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Dakle ajmo ljudi, SEKS U DOBA KOVIDA!


Осећам се испровоцирано и прозвано.
Jaril Jaril 12:38 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

predatortz

ima li gdje da se poništi vakcinacija? kineska s dubokom iglom (x2)



Klin se klin(k)om izbija!
Sad primi 2x Fajzera, da neutrališeš Kineza!

Чекај, на који сервер ћеш после да се конектујеш?
vrabac_onaj vrabac_onaj 12:44 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Jaril
Dakle ajmo ljudi, SEKS U DOBA KOVIDA!


Осећам се испровоцирано и прозвано.


Што?!
Ти то хоћеш да кажеш да смо ми остали превише матори?
predatortz predatortz 12:50 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Jaril
predatortz

ima li gdje da se poništi vakcinacija? kineska s dubokom iglom (x2)



Klin se klin(k)om izbija!
Sad primi 2x Fajzera, da neutrališeš Kineza!

Чекај, на који сервер ћеш после да се конектујеш?


Porn HUB!
alselone alselone 12:54 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Porn HUB!

vlad_aleksh vlad_aleksh 13:07 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Milan Novković
maksa83
Jbg, Rusi postali etalon za kvalitet,

Rusi najpametniji u celom ovom sranju. Naj-pa-met-ni-ji. Napravili šatro vakcinu, lože svet da su se vakcinisali 15% (a nisu se vakcinisali uopšte, dakle vakcinisali su se 0%, i još manje od toga -15% (moguće je, ne mogu sad da objašnjavam), a na vakcinu se primio ko? Ko se tradicionalno prima na ruske gluposti, od komunizma preko born agen crkvene talibanije pa do ruske vakcine? Srbi tako je. (I Mađari, ali realno ko jebe Mađare, oni nisu za bolje.)

Dakle mi smo se ovde ispribadali i uštrcali ko zna čime tim ruskim (evo ja prvi, i Mađari, ali kao što smo rekli ko jebe Mađare) a ZA TO VREME RUS DEKODOVAO LEK.

K O V I D 19

19 V O D K I

Hvala, tenkju, spasiba (za družbu), ne treba cvetje...


Dobra vest - nije isključeno da je Ruska najbolja. Ja sam onomad čitao skoro sve vesti na ove teme, danas manje, i dve su konstante:

1. Nikad nisam naišao na potencijalne probleme sa Sputnik V vakcinama

2. Skoro nikad nisam naišao na zapadni članak koji ne navede kako je Gamaleya Institut reputable.

I, ne sećam se da su ikad za njihove vakcine govorili da imaju te micro-trombove (ove "zapadne" ih imaju u 60% vakcinisanih).

Šta je tu interesantno (nači laik sam, al znam osnovne principe) - to je opasna imuna zezalica gde kako ćelija počne da štancuje spike proteine i oni izlaze iz ćelije "prozova" se imuni da tu nešto "koka".

I umetnost je da su oni postigli ravnotežu velike efikasnosti vakcine i ove fine kontrole u štancovanju spike proteina tačno do mere dok ne krenu micro trombovi da se prave.

Astra Zeneca su se slupali istim viral vektorom i za revakcinaciju - kad se dobije prva vakcina imuni nauči da koka ne samo spike proteine, nego i viral vektor virus, pa druga doza mora da bude jača - ali, sitan problem, aki ti kod prve vakcine imuni omaši sa učenjem kokanja viral vektora onda ti je revakcinacija prejaka. Rusi imaju različite viruse kao viral vectors za osnovnu vakcinu i revakcinaciju.

Moderna su sirovina, brute force, a Fajzer bolje kontrolisu produlkciju spike proteina (trećina od Moderne, inako nisam proveravao) ali imaju te Polyethylene glycol (PEG) delove u omotaču a on jako draži imuni sistem.

A mislim da je to oko neodobravanja Sputnik V po zapadu čista politika - oni su nudili da pomognu Astra Zeneci da izbalansiraju vakcinu, ali mislim da od toga nije bilo ništa.


Шта мислиш, да је Цаја жив, да ли би се вакцинисао? Или би једноставно стуко на екс пола литре лозоваче (13. јул) и промрљао - "јебале вас вакцине!"?
Milan Novković Milan Novković 13:40 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

vlad_aleksh
Milan Novković
maksa83
Jbg, Rusi postali etalon za kvalitet,

Rusi najpametniji u celom ovom sranju. Naj-pa-met-ni-ji. Napravili šatro vakcinu, lože svet da su se vakcinisali 15% (a nisu se vakcinisali uopšte, dakle vakcinisali su se 0%, i još manje od toga -15% (moguće je, ne mogu sad da objašnjavam), a na vakcinu se primio ko? Ko se tradicionalno prima na ruske gluposti, od komunizma preko born agen crkvene talibanije pa do ruske vakcine? Srbi tako je. (I Mađari, ali realno ko jebe Mađare, oni nisu za bolje.)

Dakle mi smo se ovde ispribadali i uštrcali ko zna čime tim ruskim (evo ja prvi, i Mađari, ali kao što smo rekli ko jebe Mađare) a ZA TO VREME RUS DEKODOVAO LEK.

K O V I D 19

19 V O D K I

Hvala, tenkju, spasiba (za družbu), ne treba cvetje...


Dobra vest - nije isključeno da je Ruska najbolja. Ja sam onomad čitao skoro sve vesti na ove teme, danas manje, i dve su konstante:

1. Nikad nisam naišao na potencijalne probleme sa Sputnik V vakcinama

2. Skoro nikad nisam naišao na zapadni članak koji ne navede kako je Gamaleya Institut reputable.

I, ne sećam se da su ikad za njihove vakcine govorili da imaju te micro-trombove (ove "zapadne" ih imaju u 60% vakcinisanih).

Šta je tu interesantno (nači laik sam, al znam osnovne principe) - to je opasna imuna zezalica gde kako ćelija počne da štancuje spike proteine i oni izlaze iz ćelije "prozova" se imuni da tu nešto "koka".

I umetnost je da su oni postigli ravnotežu velike efikasnosti vakcine i ove fine kontrole u štancovanju spike proteina tačno do mere dok ne krenu micro trombovi da se prave.

Astra Zeneca su se slupali istim viral vektorom i za revakcinaciju - kad se dobije prva vakcina imuni nauči da koka ne samo spike proteine, nego i viral vektor virus, pa druga doza mora da bude jača - ali, sitan problem, aki ti kod prve vakcine imuni omaši sa učenjem kokanja viral vektora onda ti je revakcinacija prejaka. Rusi imaju različite viruse kao viral vectors za osnovnu vakcinu i revakcinaciju.

Moderna su sirovina, brute force, a Fajzer bolje kontrolisu produlkciju spike proteina (trećina od Moderne, inako nisam proveravao) ali imaju te Polyethylene glycol (PEG) delove u omotaču a on jako draži imuni sistem.

A mislim da je to oko neodobravanja Sputnik V po zapadu čista politika - oni su nudili da pomognu Astra Zeneci da izbalansiraju vakcinu, ali mislim da od toga nije bilo ništa.


Шта мислиш, да је Цаја жив, да ли би се вакцинисао? Или би једноставно стуко на екс пола литре лозоваче (13. јул) и промрљао - "јебале вас вакцине!"?

Pošto je bio pametan i pronicljiv u nekoj normalnoj atmosferi u javnom prostoru bi verovatno odvagao pros and cons u svom užem konteksu.

A pošto nije bio konformista, u fašistoidnoj, frenetičnoj sredini gde se zapatio jači vonj agresivno nametnutog, poželjnog narativa, od strane dominantne sekte, verovatno bi potegao za lozovačom


Having said this, pošto ja nemam pojma kakav je tamo širi sentiment, osim ovoga što dobijem kroz blog kao prozor, moram da kažem da je jedan od mojih boljih alternativnih autora - zapadnjak, zaboravih koji, pošto je nekoliko njih, dobrih, učestvovalo u diskusiji - ovde naveo Srbiju kao vrlo pozitivan i liberalan primer gde se ljudima daje mnogo više izbora nego ovde, na zapadu.
kamilo_emericki kamilo_emericki 14:53 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83


Juče mi je tri puta sleteo lanac sa zelene Bosch motorne testere

Zategni lanac.
Naoštren, podmazan i pravilno zategnut lanac teško da može spasti. Može biti i kriv list-vodilica lanca ali mislim da nisi to zaglavljivao u veliki balvan prilikom sječenja i tako iskrivio.
Provjeri ispravnost pumpe za podmazivanje lanca jer se suh lanac brzo zagrijava i onda isteže.
Jaril Jaril 15:51 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

vrabac_onaj
Jaril
Dakle ajmo ljudi, SEKS U DOBA KOVIDA!


Осећам се испровоцирано и прозвано.


Што?!
Ти то хоћеш да кажеш да смо ми остали превише матори?


Ја имам 4 фул приче о универзалним људским вредностима из претходних 48 сати. Чик надмаши.
omega68 omega68 17:27 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Геџо, не знам, шта да ти кажем.
Мени је јасно шта мислим али не могу да ти то објасним.
Једно су преци који су дошли у Шумадију а друго је да сви Европљани буду мелези.
Не могу овако јавно многе ствари да ти кажем, можда кад се видимо...
Ribozom Ribozom 18:47 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Према наводима научника Kary Banks Mullis добитника Нобелове награде за откриће PCR теста „PCR метода може да открије генску секвенцу вируса, али не и сам вирус. Метода није намењена квантитативном мерењу присуства инфективног агенса у узорку пацијента и није намењена за дијагностику инфекције“.


Mislim da ne razumes sta si napisao.
PCR metoda se ne koristi radi kvantitaivnog merenja vec samo kvalitativnog sto je dovoljno da ne/potvrdimo virus u uzorku.
Verovatno si vec procitao da PCR radi na principu umnozavanja sekvence DNK molekula kako bi bio jasniji da se ocita. Posto u telu imamo 1-3% raznih mikroba (negde Nestorovic tresnuo 50%) i kada bi umnozili puno sigurno bi neki delic molekula od nekog mikroba mogao da se identifikuje kao onaj koji trazimo (imamo u biblioteci kompjutera), ali kad bi umnozili malo puta virus ne bi bio ocitan. Zato postoji standard i nije moguce kvantitativno merenje kolicine virusa. Dakle, mozes samo reci da je virus prisutan u uzorku. Za kvantitativno dijagnostikovanje kolicine infektivnog agensa se koriste druge metode koje za covid jos nemamo. A kada nemas kvantitativno kolicinu nemas dijagnostiku koja moze da da adekvatnu terapiju. PCR aparati odredjuju 99,8% tacno da li ima virusa, ali ne mogu da nam kazu koliko recimo viruscica ima po ml uzorka, a zbog toga ne znamo koju terapiju da prepisemo. Kada nekom doktor dijagnosticuje recimo E.coli on zna i koncetraciju za koju po protokolu daje odredjenu kolicinu antibiotika.








maksa83 maksa83 19:01 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Posto u telu imamo 1-3% raznih mikroba (negde Nestorovic tresnuo 50%)

Otkud znaš, možda on stvarno ima toliko.

To bi štošta objasnilo.
omega68 omega68 19:24 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Метода није намењена квантитативном мерењу присуства инфективног агенса у узорку пацијента и није намењена за дијагностику инфекције“.


Mislim da ne razumes sta si napisao.
PCR metoda se ne koristi radi kvantitaivnog merenja vec samo kvalitativnog sto je dovoljno da ne/potvrdimo virus u uzorku.
Verovatno si vec procitao da PCR radi na principu umnozavanja sekvence DNK molekula kako bi bio jasniji da se ocita. Posto u telu imamo 1-3% raznih mikroba (negde Nestorovic tresnuo 50%) i kada bi umnozili puno sigurno bi neki delic molekula od nekog mikroba mogao da se identifikuje kao onaj koji trazimo (imamo u biblioteci kompjutera), ali kad bi umnozili malo puta virus ne bi bio ocitan. Zato postoji standard i nije moguce kvantitativno merenje kolicine virusa. Dakle, mozes samo reci da je virus prisutan u uzorku. Za kvantitativno dijagnostikovanje kolicine infektivnog agensa se koriste druge metode koje za covid jos nemamo. A kada nemas kvantitativno kolicinu nemas dijagnostiku koja moze da da adekvatnu terapiju. PCR aparati odredjuju 99,8% tacno da li ima virusa, ali ne mogu da nam kazu koliko recimo viruscica ima po ml uzorka, a zbog toga ne znamo koju terapiju da prepisemo. Kada nekom doktor dijagnosticuje recimo E.coli on zna i koncetraciju za koju po protokolu daje odredjenu kolicinu antibiotika.



Nije šija nego vrat.
I?
Bitno je da to ne može da pomogne u prepisivanju terapije.
Ali mislim da ni ti nisi u pravu potpuno

Glavni test koji se koristi za otkrivanje korona virusa je toliko osetljiv da bi mogao da otkrije ostatke mrtvih virusa od ranijih infekcija, kažu naučnici.

Većina ljudi je zarazna samo nedelju dana, ali bi testovi mogli da budu pozitivni nedeljama posle toga.

Istraživači kažu da bi to moglo da znači da je broj trenutno zaraženih manji nego što se smatra.

Ali pojedini stručnjaci kažu da nije sigurno da li je moguće napraviti test pouzdanijim, bez rizika da propusti neki slučaj.

Sve što treba da znate o imunitetu u 100 i 500 reči
Korona virus: Šta znači „spljoštiti krivu“ širenja i zašto je to ključno
Testiranje na korona virus u teoriji i praksi: Šta sve treba da znate
Profesor Karl Henegan kaže da bi testovi trebalo da imaju prag, tako da ne pokazuju pozitivan rezultat ako je virus prisutan u maloj količini, umesto da daju odgovor da li je virus uopšte prisutan.

On veruje da tragovi starih virusa mogu delimično da objasne zašto raste broj zaraženih dok broj ljudi u bolnicama stagnira.

Centar za primenjenu medicinu Univerziteta u Oksfordu ispitivao je nalaze 25 studija u kojima je analizirano hoće li se uzorci virusa razviti u petrijevoj šolji - u laboratoriji.

Ova metoda „uzgajanja virusa" može da pokaže da li će pozitivan rezultat na testu otkriti aktivan virus, koji može da se umnožava i širi, ili samo fragmente virusa koji ne mogu da rastu ni u čoveku ni u laboratoriji.

Pošto nije moguće proveriti svaki test i videti da li ima aktivnog virusa, dodaje on, verovatnoća da se pojave lažno pozitivni rezultati mogla bi da se smanji kada bi naučnici otkrili gde bi trebalo postaviti prag.

To bi sprečilo da ljudi dobiju pozitivan rezultat na osnovu stare infekcije.

Profesor Henegan kaže da bi to smanjilo i broj ljudi koji su u obaveznom karantinu ili se nepotrebno prate njihovi kontakti, a omogućilo bi da bolje razumemo trenutno stanje pandemije.

Institut za javno zdravlje Engleske saglasan je da bi uzgajanje virusa moglo biti korisno za dobijanje preciznijih rezultata testova na korona virus i da njihove nedavne analize idu u tom pravcu.

Sa laboratorijama rade na tome da se smanji rizik od dobijanja lažno pozitivnog rezultata i određivanju gde da bude prag.

Ali postoji mnogo vrsta testova, koje čitaju različite podatke, pa je to teško izvodljivo.

Profesor Ben Njumen sa Univerziteta u Redingu kaže da uzgajanje virusa iz uzoraka pacijenata nije „jednostavno".

„To otvara rizik da se pogrešno dovede u vezu teškoća kultivisanja Sars-Kov-2 iz uzoraka pacijenata sa verovatnoćom da će se širiti", kaže on.

Profesor Frančesko Ventureli, epidemiolog iz italijanskog regiona Emilija-Romanja, koja je u martu bila žestoko pogođena, navodi da „nije do kraja sigurno" koliko dugo opstaje infektivnost virusa posle opravka pacijenta.

Neke studije su pokazale da kod 10 odsto pacijensta posle osam dana i dalje ima virusa koji može da se razmnožava, rekao je Ventureli.

itd
Ribozom Ribozom 20:01 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

I jos da pitam.

Jesi li ti siguran da 'belosvetski mocnici' nisu bas ovi koji bacaju ove memove (od 5G do lepljenih viljusaka), kako se ne biste vakcinisali i pocrkali od virusa?
Ribozom Ribozom 20:43 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Nije šija nego vrat.


Ovo sto si kvotovao veze nema.
U slucaju covida ovako je, verujem, detektovan i napravljen postupak za uskladistenje podataka u biblioteku PCR. Uziman je uzorak iz grla, nosa, krvi, sluzi i kombinovan sa razlicitim puferima u kojima se nece razgraditi pre detekcije, jer ako se razgradi neces imati validan standard. U petrijevoj solji bi se vrlo brzo razgradio. Onda su sve te kombinacije vozene kroz PCR, sa razlicitim brojem repliciranja. Onaj koji je najvise koegzistentan (najbolje vidljiv u spektru se uzima kao standard). Ima i mogucnost greske, ali je mala i javlja se kao lazno pozitivan ako baja iz Donje Sabante grune PCR na 500 replikacije ako je standard recimo 35. Takodje i ostaci umrtvljenog virusa daju pozitivan rezultat, pa ce oni zarazeni imati pozitivan rezultat i vise meseci nakon prelezane zaraze, ali je nisu nosioci zaraze ako vise nemaju simptome bolesti (temperatura, kasalj, gubitak ukusa/mirisa) tj. telo je stvorilo antitela koji su virus umrtvili.
To isto vazi za zbrda-zdola istrazivanje koliko dugo virus egzistira na povrsinama raznih materijala, pa se senzacionalisticki pisalo da 2-3 dana zivi na metalnoj podlozi.
Kada doktor dobije dijagnostiku da je virus prisutan u telu, saceka nekoliko dana da vidi kako se telo bori sa virusom, ako pocne pneumonija verovatno se odluci za visoke koncetracije leka jer pacijent vec ima visoku koncetraciju virusa u sebi, a precizna koncetracija virusa ga ne zanima zato sto je tada najvaznije zaustaviti/unistiti virus. Ne znam koji lek korist i koliko, to nije moj deo posla u ovoj prici.
Ja ti tvrdim da su rezultati PCR testa pouzdani, validni i da niko ne manipulise njima tamo gde ja radim.










bene_geserit bene_geserit 21:08 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

viral load duplo vakcinisanih, a inficiranih sad Delta varijantom, ume da bude i PREKO 2 REDA VELIČINA VEĆI nego kod nevakcinisanih, a inficiranih (nije uvek toliki, naravno, ništa ovde nije crno belo)

Koliko vidim pozivaju se na ovaj rad (za taj za 2 reda veličine veći viral load, gde je jedno moguće objašnjenje ADE, ali ne i jedino):
Transmission of SARS-CoV-2 Delta Variant Among Vaccinated Healthcare Workers, Vietnam
To je preprint koji nije prošao peer-review još uvek.
Takođe u radu kažu:
"Viral loads of breakthrough Delta variant infection cases were 251 times higher than those of cases infected with old strains detected between March-April 2020."
dakle ne porede viral load kod vakcinisanih i nevakcinisanih već delta strain vs. stari strainovi. Možda to implicira, ali meni tako ne deluje.
Takođe u radu kažu:
"There was no correlation between vaccine-induced neutralizing antibody levels and viral loads or the development of symptoms."

Jadan od komentara:
"Since peak viral loads are produced during a very brief period of time, typically before the development of symptoms, we need to be sure individuals infected with the old SARS-CoV-2 strains between March & April 2020 and those infected with Delta recently were both tested at the same point in the course of their infections.
...
The study is simply using data collected from that period—and we don't know how early and how often those early cases were tested.
This discrepancy alone is more than enough to explain the findings here."


ADE je zabeležen posle prirodne infekcije drugim virusima, npr. HIV, Ebola, coxsackievirus, pa i coronavirusima kao SARS i MERS.
Primeri vakcina sa ADE problemima (vakcina za Denga virus, RSV virus, measles) su otkriveni uglavnom posle vakcinacije a ne u fazi ispitivanja i razvoja vakcine.
Kad rade testiranje vakcina, kako proveravaju da li je ADE moguć, ako novi strainovi još nisu raspoloživi za testiranje na životinjama ?
omega68 omega68 21:22 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

verujem

E onda ok
freehand freehand 21:25 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Ribozom
I jos da pitam.

Jesi li ti siguran da 'belosvetski mocnici' nisu bas ovi koji bacaju ove memove (od 5G do lepljenih viljusaka), kako se ne biste vakcinisali i pocrkali od virusa?

Ti si ovde ubačen sa srbin.imfo
omega68 omega68 21:29 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Jesi li ti siguran da 'belosvetski mocnici' nisu bas ovi koji bacaju ove memove

Isto koliko si ti siguran u suprotno
bene_geserit bene_geserit 21:35 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

[sažeto, kako sam ja to shvatio, za Čarlija]
Rad odozgo i taj neki kineski o povećanom viral loadu su sumnjivi, nisu prošli peer review, i ne dokazuju ADE.
ADE je prilično lako utvrditi a vrlo teško sakriti. Da postoji sa ovom delta varijantom znali bi jer bi vakcinisani umirali ko mušice.

ADE je moguć i ako smo preležali covid i ako smo vakcinisani raznim tipovima vakcina, ali je pitanje sa kojom verovatnoćom za šta. Deluje da ADE povezuju sa slabijim imunim odgovorom, koji deluje slabi mnogo brže kod vakcina nego kod prirodnog imuniteta. Ali opet zavisi od tipa vakcina, jedino kineska je slična prirodnom imunitetu (ima tvrdnji da ove mRNA i vector based ne mogu da izazovu ADE a kineska može).

Problematično je što je ADE nađen kod prirodnih infekcija drugim coronavirusima kao SARS i MERS. Takođe i to što vakcine ne sprečavaju infekciju korona virusom, tako da je ADE opet moguć kod reinfekcije sa nekim novim strainom.
Sve u svemu deluje da:
- ADE ne postoji trenutno sa ovim delta strainom
- ali je moguć u budućnosti sa nekim novim varijacijama virusa

Ovo deluje kao razuman članak na tu temu:
Is there an actual danger of ADE from vaccines against COVID-19?
alselone alselone 21:38 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Sta je ade?
bene_geserit bene_geserit 21:52 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Sta je ade?

Antibody Dependent Enhancement.
Najbolji primer je denga virus: prvi put kad se zaraziš nekim od 4 straina bude blago, ali onda drugi put kad naletiš na neki drugi strain ona prva zaraza služi kao trojanski konj i omogućava da virus uđe i u neke imune ćelije gde inače ne može i da se u njima razmnožava, pa viral load bude mnogo viši i bolest često smrtonosna.
Umesto prirodne zaraze, i vakcina može da bude taj trojanski konj (zapravo postoje 2 mehanizma, al nebitno). Neke vakcine su povučene zbog toga, a denga vakcina (za sva 4 straina) se preporučuje samo posle prve zaraze zbog nekih wild strainova.

btw. sad će Alse opet da zaključi kako smo ga ugasili sa ovom koronom
Ribozom Ribozom 21:54 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

omega68
verujem

E onda ok


Ja sam na kursu ucio tako, za uskladistavanje podataka na Pcr, mozda se nesto promenilo.
Ribozom Ribozom 21:57 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

freehand
Ribozom
I jos da pitam.

Jesi li ti siguran da 'belosvetski mocnici' nisu bas ovi koji bacaju ove memove (od 5G do lepljenih viljusaka), kako se ne biste vakcinisali i pocrkali od virusa?

Ti si ovde ubačen sa srbin.imfo

Ja ti slabo plivam u mutnoj vodi. Ic se ne rszumem.
Ribozom Ribozom 22:00 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
Posto u telu imamo 1-3% raznih mikroba (negde Nestorovic tresnuo 50%)

Otkud znaš, možda on stvarno ima toliko.

To bi štošta objasnilo.


Ja se pazim, da ne tresnem, cak i anonimno na blogu. On kao mapet show.
zaharaga zaharaga 23:16 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

nsarski
A stvarno je dobro napisano, skoro kao ga gledas film.


Meni mnogo liči na pripovetku "Sedam spratova" koju je pisao Dino Buzzati (on je nekada bio popularan među pismenim Srbima).
Koga zanima engleska verzija, ovde može da se skine pdf.

Seven Floors

Evo ga ovde na srpskom

Sedam Spratova



Preuzeo, blagodarim za linkove.

Nisam jos stigao da procitam, ali da zahvalim dok se ne zatvori slanje komentara.
bene_geserit bene_geserit 23:25 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

LINK --> US COVID-19 Vaccines Proven to Cause More Harm than Good Based on Pivotal Clinical Trial Data Analyzed Using the Proper Scientific Endpoint, All Cause Severe Morbidity - Research article, Trends in Internal Medicine

Ovaj Bart Classen jeste usamljeni glas protiv.
Ne znam koliko su ovakvi radovi za verovati. Kritika metodologije proizvođača vakcina je verovatno validna do neke mere, ali uglavnom neka priča i čak u radu pominje i bioweapons i Fort Detrick, mislim koji se "naučni" rad time bavi ?
Milan Novković Milan Novković 23:31 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Ribozom
Према наводима научника Kary Banks Mullis добитника Нобелове награде за откриће PCR теста „PCR метода може да открије генску секвенцу вируса, али не и сам вирус. Метода није намењена квантитативном мерењу присуства инфективног агенса у узорку пацијента и није намењена за дијагностику инфекције“.


Mislim da ne razumes sta si napisao.
PCR metoda se ne koristi radi kvantitaivnog merenja vec samo kvalitativnog sto je dovoljno da ne/potvrdimo virus u uzorku.
Verovatno si vec procitao da PCR radi na principu umnozavanja sekvence DNK molekula kako bi bio jasniji da se ocita. Posto u telu imamo 1-3% raznih mikroba (negde Nestorovic tresnuo 50%) i kada bi umnozili puno sigurno bi neki delic molekula od nekog mikroba mogao da se identifikuje kao onaj koji trazimo (imamo u biblioteci kompjutera), ali kad bi umnozili malo puta virus ne bi bio ocitan. Zato postoji standard i nije moguce kvantitativno merenje kolicine virusa. Dakle, mozes samo reci da je virus prisutan u uzorku. Za kvantitativno dijagnostikovanje kolicine infektivnog agensa se koriste druge metode koje za covid jos nemamo. A kada nemas kvantitativno kolicinu nemas dijagnostiku koja moze da da adekvatnu terapiju. PCR aparati odredjuju 99,8% tacno da li ima virusa, ali ne mogu da nam kazu koliko recimo viruscica ima po ml uzorka, a zbog toga ne znamo koju terapiju da prepisemo. Kada nekom doktor dijagnosticuje recimo E.coli on zna i koncetraciju za koju po protokolu daje odredjenu kolicinu antibiotika.


Ne mora da znači da je tresnuo - u ljudskom telu stvarno ima više ćelija mikroba nego ljudskih ćelija. Procene idu od 10:1 (10 puta više mikrobskih nego ljudskih ćelija) do 55% vs 45%, grubo.

To što ti spomineš 2-3% je odnos po težini, koji je isto revidiran u međuvremenu na 0.3%.
Milan Novković Milan Novković 23:35 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

maksa83
Posto u telu imamo 1-3% raznih mikroba (negde Nestorovic tresnuo 50%)

Otkud znaš, možda on stvarno ima toliko.

To bi štošta objasnilo.

Pa ima, jbt, pocell-count, vi ne znate elementarne stvari, a ludo se palite u navijanju
Milan Novković Milan Novković 23:49 01.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

bene_geserit
LINK --> US COVID-19 Vaccines Proven to Cause More Harm than Good Based on Pivotal Clinical Trial Data Analyzed Using the Proper Scientific Endpoint, All Cause Severe Morbidity - Research article, Trends in Internal Medicine

Ovaj Bart Classen jeste usamljeni glas protiv.
Ne znam koliko su ovakvi radovi za verovati. Kritika metodologije proizvođača vakcina je verovatno validna do neke mere, ali uglavnom neka priča i čak u radu pominje i bioweapons i Fort Detrick, mislim koji se "naučni" rad time bavi ?

Daleko o toga da je usamljen, pa prosti su mu argumenti i poziva se na ustaljenu praksu.

Ako misliš da su farmakološke firme nevinašca gugluj samo kazne Fajzera i Merka ovog stoleća.

Public Health England je ovih dana počeo da iznosi cifre gde su cifre skoro dramatične za starije od 50 godina - mnogo više (nekoliko puta) bolesnih u bolnicii, i umrlih među vakcinisanima nego neakcinisanima.

Slikaje obrnuta za mlađe od 50 godina, ali ni jedna cost-benefit analiza ne ide u prilog vakcinisanju, čak ni ugroženih (samo 60 nmol/L vs 20 nmol/L vitamina D u krvi ti 7 PUTA smanjuje ozbiljnost, hospitalizaciju i smrtnost, accross all groups, ukljčujući i matore pa bolesne)
bene_geserit bene_geserit 00:12 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Public Health England je ovih dana počeo da iznosi cifre gde su cifre skoro dramatične za starije od 50 godina - mnogo više (nekoliko puta) bolesnih u bolnicii, i umrlih među vakcinisanima nego neakcinisanima.

Jel pričaš o ovome ?
Vidim da tabela 5 za starije od 50 godina pokazuje oko 10x više ukupno nego nevakcinisanih (48 hiljada naspram 4.8 hiljada) "emergency care and deaths" za Delta varijantu virusa.
Koliko vidim oko 95% stanovništva (preko 50) u Engleskoj je vakcinisano makar jednom dozom, onda znači da je duplo više nevakcinisanih preko 50 fasovalo deltu u odnosu na procenat u populaciji.

Ali mi nije jasno otkuda toliko slučajeva za ispod 50 godina ? 337 hiljada slučajeva ispod 50, a 48 hiljada preko 50 za deltu ? Ovde nešto ne štima. Zbog čega većinom mlađi fasuju deltu ? Možda zato što nisu vakcinisani.
bene_geserit bene_geserit 00:56 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

Milanče, moram da ti kažem,
ovo što linkuješ, kad se malo protrese i razmisli kako da se podaci interpretiraju, slabo drži vodu.
(a ja sam izuzetno sklon da ne verujem zvaničnim izvorima, ali takođe i nezvaničnim)

ADE jeste potencijalno ogromna opasnost ali ne deluje da trenutno postoji i svakako ne deluje da ugrožava vakcinisane više od nevakcinisanih.
alselone alselone 04:35 02.09.2021

Re: Sa ovom bih razmislio

btw. sad će Alse opet da zaključi kako smo ga ugasili sa ovom koronom


Nešto drugo ću da zaključim - kada je kretala pandemija zvanični narativ je bio u fazonu "svi ćemo pomreti" a nezvanični u "neće niko pomreti ovo je grip", e, sada posle vakcina su se zamenili. Zvanični je u fazonu "neće niko pomreti" a nezvanični "svi ćemo pomreti".

I jedni i drugi tovare i pumpaju ali ako pogledam poslednjih 18 meseci, zvanični narativ je više puta bio u pravu, tj. manji je MAPE (mean percentage apsolute error) izmenju onoga što su pričali da jeste i onoga što se ispostavilo da jeste, nego u slučaju nezvaničnog narativa.

To ne znači da im verujem, naprotiv. Što ti reče, ne verujem nikome.

Što se tiče ADE (sada sam naučio i ja) verujem da ne postoji pošto bi se to veoma osetilo među ljudima, kao što se sam virus osetio zimus i jesenas. Ako je pre toga i bila priča da li virus postoji i koliko je opasan, ako se sećate jeseni i proleća , tada imam osećaj da su svi bili zaraženi. Osetilo se neposredno, u komšiluku, na poslu, među rodbinom i prijateljima. Slično ne osetim za ADE, ma kakvi slično ni nablizu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana