Putovanja

Секс у доба ковида

omega68 RSS / 28.08.2021. u 22:14

 

Наслов је у функцији увећања читаности :)

 

Дакле, шта имамо?

Имамо  као и код других ствари. Ево рецимо Чомићка, или Чомићева, мислим стварни не знам како да је родносензитивно назовем  а да се не наљути?

Она је добила да се маје са некаквим друштвеним дијалогом, сви ми нешколовани мислимо да је то нека нова наука, а онда је разни извршиоци намажу по медијима, најстрашније.

Или Стефанивић.Сви га месни одбори , редом, омажу говнима и захтевима да га се избаци из странке, а онда га председници тих истих одбора примају као Министра.

Онда, Кон...Тај је др. од свих горе наведених највише са мудима у процепу, због  свињског и птичијег грипа и свих Вукајловићких које су мардељале због њега и тих његових тадашњих вакцина, па је погодан да сада држи линк према Ивануши и глуми да се нешто овде ради како онај, такође уцењени, главоња СЗО жели да чује, а у ствари се одржавају Егзити, Бир фестови, Арсенак фестови, утакмице, свадбе, сахране и концерти и повећава се економска снага земље.

ОК,то смо схватили

 

Схватили смо, још, да је смртност мизерна и да ови нацистички глобалисти у Аустралији и Канади раде на смањењу економске моћи тих земаља.

 

Знамо да је др. Мелоун, човек који је направио технологију за мРНК вакцину, рекао да је то све у експерименталној фази и да се људи не вакцинишу. Скинули су га са свих мејнстрим медија.

 

Знамо да доктор Зеленко, који је излечио многе људе, каже да је геноцид ако се даје трећа доза која само погоршава имунитет.

Ја сам првог дана ванредног стања добио савет од старе апотекарке да само перем руке и да се клоним болесних.

Пио сам бели лук растопљен у води јер се одбранбене ћелије само тако стварају, у цревима.

Ишао сам што више на сунце јер се тако ствара Д витамин.

Јео сам здраву храну али нисам престајао са пушењем и алкохолом.

Нисам се  жигосао и нећу. 

Смрт ионако није крај него почетак 

П.С. За децу ћу неког да одробијам

 



Komentari (719)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Unfuckable Unfuckable 22:30 28.08.2021

to mi daj, bez creva ništa!

Пио сам бели лук растопљен у води јер се одбранбене ћелије само тако стварају, у цревима


to brate Omega!
Creva su najbitnija za odbranu i poslednje dane protiv korone, to mi reci!
omega68 omega68 22:48 28.08.2021

Re: to mi daj!

Tačno.
T ćelije samo se stvaraju u crevima i samo ih produkuje beli luk.
(Ali to ne piše BBC)
omega68 omega68 23:01 28.08.2021

Re: to mi daj!

Citotoksične T ćelije (TC ćelije ili CTL) uništavaju ćelije koje su inficirane virusima i tumorske ćelije, a takođe učestvuju i u reakcijama na transplantaciji organa. Ove ćelije su takođe poznate i kao CD8+ T ćelije, jer na površini ispoljavaju CD8 glikoprotein. Ove ćelije prepoznaju svoje ciljeve putem vezanja za antigen koji je asociran sa molekulama MHC klase I, koje se ispoljavaju na površini nukleiranih ćelija. Tokom sekrecije IL-10, adenozina i ostalih molekula koje se luče putem regulacijskih T ćelija, CD8+ ćelije mogu preći u neaktivno stanje koje prevenira autoimunske bolesti.[1]

Memorijske T ćelije
Memorijske T ćelije su podskup antigen – specifičnih T ćelija koje traju dugoročno nakon savladavanja infekcije.[1] One se brzo proširuju na veliki broj efektorskih T ćelija na ponovno ispoljavanje svog srodnog antigena, omogućavajući da se imunski "memoriše" aktivnost protiv prošlih infekcija.[5] Memorijske T ćelije obuhvataju tri podtipa:

centralne memorijske T ćelije(TCM ćelije),
efektorske memorijske T ćelije (TEM ćelije) i TEMRA ćelije,[6] te
rezidentne memorijske T ćelije (TRM).[7]
Unfuckable Unfuckable 23:17 28.08.2021

Re: to mi daj!

T ćelije samo se stvaraju u crevima i samo ih produkuje beli luk.


I slaninica, ili ide posno?
djoka_l djoka_l 11:47 02.09.2021

Re: to mi daj!

T ćelije se proizvode u koštanoj srži (kao i drugi limfociti), a sazrevaju u grudnoj žlezdi (timusu), pa su zbog toga dobile ime "T ćelije".

A tvoja stara apotekarka mora da ima neke tajne informacije. Za razliku od svih ostalih.

Bolje ništa da ne napišeš, nego da se nalupaš gluposti za sve pare...
zilikaka zilikaka 12:32 02.09.2021

Re: to mi daj!

T ćelije se proizvode u koštanoj srži (kao i drugi limfociti), a sazrevaju u grudnoj žlezdi (timusu), pa su zbog toga dobile ime "T ćelije".

To su tebe garant učili oni koji su nam i napravili ovo s koronom i vakcinacijom. Sva sreća pa ima slobodoumnih i mislećih ljudi, i onih što na osnovu unutrašnjeg osećaja mogu da spoznaju ustinu.
Znači, crevca i beli luk!
omega68 omega68 12:48 02.09.2021

Re: to mi daj!

„СТРУЧЊАК“ – Др Аџић: Мора да се прими и 4. доза! Ваљда ће једном ово да се смири

Ваљда ће једном ово да се смири
Ваљда ће једном ово да се смири
Ваљда ће једном ово да се смири


Ovo u rangu baba vračare
freehand freehand 22:27 02.09.2021

Re: to mi daj!

Ovo u rangu baba vračare

Pa to je onda to. Srbin.info, nema greške.
solo solo 22:47 28.08.2021

.


Mogu li da imam sex u doba kovida?

Može naravno.

Sjajno,pre kovida nisam mogao!

I šta sad izmišljaju ti Japanci. Malo metala u vakcinama i odma frka.
Dešava se.
gvozden1 gvozden1 00:08 29.08.2021

Re: .



imam sex


A gugl kaže

ìmati (ćirilica ѝмати) nesvrš.

Značenja:

biti u posedstvu nečega; predmeta, osobine i sl.[1]
biti živ, biti na nekom mestu [1]
(značenje izvedeno preko sinonima) trebati (pr: ima da budu srećni), morati [1]
Sinonimi:

posedovati, raspolagati, odlikovati se, nositi [1]


Iz toga, posedujem seks, raspolažem seksom, odlikujem se seksom...
solo solo 00:11 29.08.2021

Re: .

biti na nekom mestu


Imam sex - ,,biti na nekom mestu,,. Šta je sporno ako si bio na .ički?
alselone alselone 05:27 29.08.2021

Re: .

Iz toga, posedujem seks, raspolažem seksom, odlikujem se seksom...


Kad tako krenu bukvalno da prevode na medijima, to me ubija. Može se imati mentalna bolest, ali nikako seks.

Have a seat- ne znači imati sedište, nego sesti
Have a nap - ne znači imati spavanje nego dremnuti

I tako dalje

Na televiziji i u novinama rade potpuno nepismeni ljudi. Engleski pričaju još koliko tolko ali srpski zapravo nemaju pojma.
bene_geserit bene_geserit 05:36 29.08.2021

Re: .

I tako dalje

Mene ubi ono "uzeti šut" umesto "šutnuti" u košarci. Ospem se sav kad to čujem, ko da sam alergiju razvio.
alselone alselone 05:42 29.08.2021

Re: .

Mene ubi ono "uzeti šut" umesto "šutnuti" u košarci. Ospem se sav kad to čujem, ko da sam alergiju razvio.


Klinci gledaju dečije kanale i tu se stvarno sinhonizuje kako se stigne. Bože sačuvaj koliko je to glupo, bukvalno da se ospeš što kažeš.

Evo sinoć - "razmena stranih đaka". Ne razmenjuju se strani đaci, nego sa stranim đacima ili prosto đaci.
predatortz predatortz 09:34 30.08.2021

Re: .

alselone
Mene ubi ono "uzeti šut" umesto "šutnuti" u košarci. Ospem se sav kad to čujem, ko da sam alergiju razvio.


Klinci gledaju dečije kanale i tu se stvarno sinhonizuje kako se stigne. Bože sačuvaj koliko je to glupo, bukvalno da se ospeš što kažeš.

Evo sinoć - "razmena stranih đaka". Ne razmenjuju se strani đaci, nego sa stranim đacima ili prosto đaci.


Naslovi u novinama:

(ta i ta pevaljka) grmi na plaži!

Šta to znači? Da ispušta gasove?
omega68 omega68 22:50 28.08.2021

Опрем добро

– Вакцина Фајзер има 3-5 пута већу шансу да проузрокује хоспитализацију код младића старих од 12 до 17 година, него што ће је изазвати сам Ковид. За девојчице истих година постоји шанса да ће вакцина 4-5 пута проузроковати могућност хоспитализације него лично Ковид.

Девојчице од 12 до 17 година имају 72% веће шансе да умру од вакцине него од Цовида.

Ево још једног извештаја који се не може верификовати или оповргнути, јер тиранија под којом живе западњаци неће дозволити да се извештај призна.

Према овом извештају, Азијати су са вакцине прешли на Ивермектин.

На несрећу, западни свет има медије који потискују супротне ставове уместо да их уводе у јавну расправу. Већина западњака чује само лажи које служе интересима естаблишмента. Министарство пропаганде на све начине заслепљује западне државе.

Службеници лажова, бирократе и друге врсте превараната, које велике технолошке компаније плаћају да лажу, упорно тврде да су новоинфицирани људи заражени варијантом „Делта“, а такође тврде да вакцине наводно штите од нове варијанте.

Директорка ЦДЦ-а Ракел Валенски тврди да „ако сте потпуно вакцинисани, бићете заштићени од тешког КОВИД-а, хоспитализације и смрти, а биће заштићени и од познатих варијанти, укључујући и делта варијанту која кружи светом“.

Независни научници сугеришу да је повећање броја случајева међу вакцинисаним земљама узроковано самом вакцином која ослобађа протеине бодљи у тело, као и вирус. И даље се скривају чињенице, а независни стручњаке који позивају на узбуну настављају да цензуришу, исмевају и прете.
У току је заташкавање праве здравствене катастрофе која се одвија пред нашим очима.

Пре месец дана најавио сам забринутост др Роберта Малонеа у вези са опасностима које вакцине представљају за многе слојеве становништва.

Велики проблем с којим се суочавамо је да су готово читава здравствена професија, владе и велики број медија недовољно плаћени за ширење бомбастичних вести да су вакцине решење проблема. Велики и све већи број смртних случајева и штетни ефекти вакцина и даље се називају „ретким“.

Они криве мутацију или нову варијанту за невероватан број нових случајева међу вакцинисаним популацијама. Њихова способност је да размотре да ли је само вакцина узрок новог избијања. Људи криви за масовне преваре, убиства и повреде нису у стању да препознају своју грешку.

Будући да су неспособне или корумпиране владе заштитиле произвођаче вакцина од одговорности, нема помоћи породицама које су вакцине убиле или медицинска помоћ онима који су добили нежељене ефекте од вакцине.

Будући да корумпиране здравствене установе неће препознати опасности од вакцина, не спроводе се истраживања о томе како излечити или ублажити здравствене проблеме изазване вакцинама.

Уместо тога, здравствене установе настављају да вакцинишу и многе послодавце на универзитетима (где се сада захтева цепљење), а пропалице из Овалног кабинета чак желе да пошаљу агенте од врата до врата да вакцинишу „антиваксере“. Француска и Грчка покушавају да наметну Ковид пасоше, како би натерале целокупно становништво да прихвати вакцинацију непровереном, експерименталном и сада доказано врло опасном вакцином. Бајден захтева да Фејсбук цензурише све оне који преиспитају Цовид вакцину.
Свуда смо сведоци потпуног и тоталног неуспеха владиних и јавних здравствених бирократија.

Неки лекари и научници су забринути да ће скокови протеина у вакцинама, који нападају виталне органе тела, довести до тога да велики проценат вакцинисаних људи умре у року од три године, што ће резултирати распадом друштава. Заправо, можда је прекасно да се ситуација поправи, а естаблишмент је у потпуном порицању.

Аутор: Др. Пол Крег Робертс

solo solo 23:13 28.08.2021

Re: Опрем добро

Знамо да је др. Мелоун, човек који је направио технологију за мРНК вакцину, рекао да је то све у експерименталној фази и да се људи не вакцинишу. Скинули су га са свих мејнстрим медија.


Skinuće i tebe sa bloga. Šta ti to treba a već si proš'o toplog zeca jedared.

Piši o sexu, jebeš kovid i nevolju u najavi.

Valjda ti je jasno kako to radi.
omega68 omega68 23:16 28.08.2021

Re: Опрем добро

solo
Знамо да је др. Мелоун, човек који је направио технологију за мРНК вакцину, рекао да је то све у експерименталној фази и да се људи не вакцинишу. Скинули су га са свих мејнстрим медија.


Skinuće i tebe sa bloga. Šta ti to treba a već si proš'o toplog zeca jedared.

Piši o sexu, jebeš kovid i nevolju u najavi.

Valjda ti je jasno kako to radi.

А јбг, доћи ће неко трећи који ће да ме врати
solo solo 23:21 28.08.2021

Re: Опрем добро

А јбг, доћи ће неко трећи који ће да ме врати


E onda niš''

da zapjevamo,njojzi fala.



Смрт ионако није крај него почетак


Da, početak kraja - do jaja.
omega68 omega68 23:56 28.08.2021

Re: Опрем добро

Da, početak kraja - do jaja.

Смрт ионако није крај него почетак


Da, početak kraja - do jaja.

жураја

solo solo 00:01 29.08.2021

Kon-aja

жураја


Prvo vakcinaja pa onda žuraja reko glavni baja Konaja - do jaja!

shmoo shmoo 00:34 29.08.2021

Re: Опрем добро

omega68
solo
Знамо да је др. Мелоун, човек који је направио технологију за мРНК вакцину, рекао да је то све у експерименталној фази и да се људи не вакцинишу. Скинули су га са свих мејнстрим медија.


Skinuće i tebe sa bloga. Šta ti to treba a već si proš'o toplog zeca jedared.

Piši o sexu, jebeš kovid i nevolju u najavi.

Valjda ti je jasno kako to radi.

А јбг, доћи ће неко трећи који ће да ме врати



А мене сасвим сигурно неће да врате ни они четврти, ни они пети, ни десети,... Ма ниједни.

Што је, да закључим, врло знаковито.








bene_geserit bene_geserit 04:43 29.08.2021

Re: Опрем добро

Неки лекари и научници су забринути да ће скокови протеина у вакцинама, који нападају виталне органе тела, довести до тога да велики проценат вакцинисаних људи умре у року од три године, што ће резултирати распадом друштава. Заправо, можда је прекасно да се ситуација поправи, а естаблишмент је у потпуном порицању.

Dobro bre Omega, ti opet u krajnosti. Tj. citiras ljude koji idu u krajnost.
Sve do sada pokazuje da:
- spike protein sam po sebi jeste problematičan, ali je puno opasniji kad ga fasuješ sa kovidom (virusi se repliciraju i to traje duže), nego u obliku vakcine (ograničeno na par dana)
- svi ti razni side efekti od upale srčanog mišića, tromboze do raznih gadnih neuroloških bolesti su mnogo gori i češći kad fasuješ koronu nego kad si vakcinisan
- postoje velike šanse da svi dođemo u kontakt sa virusom ovako ili onako
alselone alselone 05:16 29.08.2021

Re: Опрем добро

Неки лекари и научници су забринути да ће скокови протеина у вакцинама, који нападају виталне органе тела, довести до тога да велики проценат вакцинисаних људи умре у року од три године, што ће резултирати распадом друштава.


Klađenje? Napravimo Google kalendar event za pola godine (godinu dana od kako su krenule vakcine, valja će krenuti da padaju tada), pa za godinu i po (tu bi već trebalo bagerom da ih skupljamo po ulicama) i za dve i po godine (tu bismo mogli da diskutujemo gde ima dobar human cattle).

Može?

Mislim, ako smeš. Poslednje klađenje koje smo imali da će dolar propasti za godinu dana, pa se vratili na taj komentar za godinu dana, nije se baš desilo. A ni do sada, da budemo iskreni a mislim da ima bliže tri godine. Šta više eno i skaće pomalo.
solo solo 09:11 29.08.2021

Re: Čaršafmaster

А мене сасвим сигурно неће да врате ни они четврти, ни они пети, ни десети,... Ма ниједни.


Ko je srao van rupe?

shmoo shmoo 10:29 29.08.2021

Re: Čaršafmaster

solo
А мене сасвим сигурно неће да врате ни они четврти, ни они пети, ни десети,... Ма ниједни.


Ko je srao van rupe?




Па зна се...

Није дека него Руменка.

Пардон, Ру Станислас.

Чита у клозету љубавне романе, гузице јој ландарају.

А дека сере иза куће, то знаш.

Уз неку шљиву.


Ribozom Ribozom 13:34 29.08.2021

Re: Čaršafmaster

Citao sam interne leksikone med.osoblja za pacijente hospitalizovanih od covida.
U velikom broju slucajeva nevakcinisani su molili za vakcine.
Sa druge strane, izgleda da vakcine nisu zavrsena prica. O losim nus pojavama necu, jer vise ne znam sta je tacno (statisticki, i nema strasnih nus pojava). Postoji, izgleda, samo delimicna i vremenski ogranicena zastita. O tome je glupo govoriti jer se demotivise narod za vakcinaciju.
Kako god, trazenje od verskih vodja da propagiraju vakcinaciju jer citat: 'mladi veruju svestenicima' je do bola besmislena.

solo solo 14:13 29.08.2021

Guske u magli

O losim nus pojavama necu, jer vise ne znam sta je tacno


E pa vidiš neko je hteo da ne samo kada su vakcina i medicina u pitanju nego globalno u svim segmentima ljudi izgube poverenje.
Kad izgube poverenje možeš sa njima da radiš šta ti jevolja. Zavadi pa vladaj.

Ko su autoriteti danas? Kojim novinama i medijima veruješ? Veruješ deci i partneru? Predsedniku kućnog saveta? Prodavcu polovnog automobila? Akademicima? Blogerima? Crkvi?

Dobro je odrađen ovaj planetarni projekat i još bolje dizajniran sa specifikumima regionalno im prilagođen da što bolje odradi posao. Pa nije slučajno IT tatica Bill Gates i ostalo IT društvo angažovano i prisutno u narativima. Ni ne naslućujemo šta je motivacija i krajnji cilj ali debelo osećamo na svojoj koži posledice istog.

Kako resetovati ovaj algoritam. Nije da je nemoguće ali ,,tvorci,, i prateći botovi idu par koraka ispred i predviđaju poteze i varijante mogućeg reseta.
Deluje vrlo depresivno i bezizlazno.
Treba se boriti jbg.
Za sada se samo svađamo i produbljujemo lutanje u magli što je i deo projekta koji je očigledno u toku.

Da, sve je to jedan projekat.

Biblija † NOVI ZAVET • Matej, glava 13 •
.. proroštvo koje glasi: »Slušaćete i nećete razumeti, gledaćete i nećete videti. ... 16 A vaše oči su blažene što gledaju, i uši vaše što slušaju.


Ribozom Ribozom 14:45 29.08.2021

Re: Guske u magli

ljudi izgube poverenje

Tvoj komentar je srz problema.
Problem 'nepoverenja' nije globalni, Norveska gde zivim je primer (90% vakcinisanih bar jednom dozom, 800 umrlih ukupno), bez lokdauna. Sve je moglo i u Srbiji tako da se organizuje, pogotovo sto kontrolisu sve, od medija do cistacice u apoteci, a napravili su rsum.

solo solo 15:32 29.08.2021

Re: Guske u magli

Problem 'nepoverenja' nije globalni, Norveska gde zivim je primer (90% vakcinisanih bar jednom dozom, 800 umrlih ukupno), bez lokdauna.


Danska i Norveška su u četvrtak privremeno zaustavile upotrebu vakcine protiv COVID-19, koju je razvila AstraZeneca.

Iz Danske uprave za zdravstvo i lekove navedeno je da je razlog za takvu odluku pojava nekoliko slučajeva krvnih ugrušaka koji su se pojavili među ljudima koji su vakcinisani AstraZenecinom vakcinom.

Navode istražuje i Evropska agencija za lekove (EMA). Nakon 14-dnevne obustave vakcinisanja, zdravstvene vlasti izdaće novu procenu.


Još je rano za sumiranje rezultata.
Verujem da ljudi koji su primili AstraZenecu nisu baš spokojni. Modernu su povukli Japanci zbog kontaminacije metalom.
Razne stvari se dešavaju. Ovo nije trebalo da se dogodi u ovako osetljivom trenutku.
O čemu se radi. Propust,diverzija,medijska propaganda,sukob farmakoloških industrija - eto ti realna polazna osnova za produbljivanje nepoverenja i paranoje.

Iskreno se nadam da ti nisi primio Astru i da mirno spavaš.

Ova igranka je tek počela.
omega68 omega68 16:32 29.08.2021

Re: Опрем добро

Poslednje klađenje koje smo imali da će dolar propasti za godinu dana, pa se vratili na taj komentar za godinu dana, nije se baš desilo. A ni do sada, da budemo iskreni a mislim da ima bliže tri godine. Šta više eno i skaće pomalo.

Rekao sam ti da je to ipak malo duži proces
[youtube]http://youtu.be/1XbLE27RJWk[/youtube]
alselone alselone 17:13 29.08.2021

Re: Опрем добро

Rekao sam ti da je to ipak malo duži proces
[youtube]http://youtu.be/1XbLE27RJWk[/youtube]


OK, na koliko da oročimo? Pet godina?

Mada će onda biti onako kako sam ti rekao.

- Sutra će padati kiša.
- Neće.
(ne padne)
- Prekosutra će padati kiša.
- Neće.
(ne padne).

(padne posle dve nedelje)
- Vidiš da sam bio u pravu.


Nego, za ovo, rekao si taćno, za tri godine padaju ko snoplje. Šta misliš da se čujemo na ovu temu za pola godine, godinu i po i dve i po?
freehand freehand 18:10 29.08.2021

Re: Guske u magli

Verujem da ljudi koji su primili AstraZenecu nisu baš spokojni posle ove afere sa kontaminacijom česticama metala.

Naročito ako je afera vezana za Moderna vakcine.
solo solo 18:15 29.08.2021

Re: Guske u magli

Naročito ako je afera vezana za Moderna vakcine.


Da, ove je povukao Japan,u pravu si. Svaki dan neka nova zbivanja/afera.
Hvala na ispravci.

Nije lako ni Japancima.
omega68 omega68 18:17 29.08.2021

Re: Опрем добро

Nego, za ovo, rekao si taćno, za tri godine padaju ko snoplje. Šta misliš da se čujemo na ovu temu za pola godine, godinu i po i dve i po?

Nisam ja rekao, prenosim šta kažu neki koji znaju bolje od mene. Pravo da ti kažem ni ja ne verujem da može da bude baš tako. (Ne bih da ostanem bez redovne bračne večere
freehand freehand 18:30 29.08.2021

Re: Guske u magli

solo
Naročito ako je afera vezana za Moderna vakcine.


Da, ove je povukao Japan,u pravu si. Svaki dan neka nova zbivanja/afera.
Hvala na ispravci.

Nije lako ni Japancima.

A ni Astra Zeneci sa tobom, al valjda su navikli da svako o svačemu treska šta mu je volja.
solo solo 18:45 29.08.2021

Re: Guske u magli

A ni Astra Zeneci sa tobom, al valjda su navikli da svako o svačemu treska šta mu je volja.


Džaba malaš rođače, Krkar ti je još uvek nedostižan al' budi uporan možda počneš da ličiš na bodula.



kamilo_emericki kamilo_emericki 18:53 29.08.2021

Re: Guske u magli

solo

Iskreno se nadam da ti nisi primio Astru i da mirno spavaš.


Poslije objave da je EU potpisala ugovor o kupovini milijardu i 5-6 stotina miliona doza fajzera i po nešto većoj cijeni u francuskoj štampi je prestala hajka protiv štetnosti i neefikasnosti astre. Čak je i premijer zavrnuo rukav i primio astru.
Šta sad pišu i govore, ne znam.

freehand freehand 18:53 29.08.2021

Re: Guske u magli

solo
A ni Astra Zeneci sa tobom, al valjda su navikli da svako o svačemu treska šta mu je volja.


Džaba malaš rođače, Krkar ti je još uvek nedostižan al' budi uporan možda počneš da ličiš na bodula.




Standardni moronski postupak: prvo u razgovoru o vakcinama odvali netačan podatak praveći zbrku i nanoseći štetu jednom od proizvođača; Onda na ispravku ide foliranje i važenje na Japance.
A onda, opet, pređemo na džiberske fazone. Drž se ti samo razmene klipova sa Šmuom, on te ionako smatra neprikosnovenim autoritetom za serume. Ok, injekcije. Nema veze, te ... Vakcine.

freehand freehand 18:55 29.08.2021

Re: Guske u magli

kamilo_emericki
solo

Iskreno se nadam da ti nisi primio Astru i da mirno spavaš.


Poslije objave da je EU potpisala ugovor o kupovini milijardu i 5-6 stotina miliona doza fajzera i po nešto većoj cijeni u francuskoj štampi je prestala hajka protiv štetnosti i neefikasnosti astre. Čak je i premijer zavrnuo rukav i primio astru.
Šta sad pišu i govore, ne znam.


Ama vidiš da je sve izmešao, al nema veze, daj da se sprdamo.
solo solo 19:28 29.08.2021

Re: Guske u magli

Ama vidiš da je sve izmešao, al nema veze, daj da se sprdamo.


Jebe te ponedeljak rođače. Prošo vikend pa si svratio da prospeš gomilu govana? Smorio te Twiter?

Krkar je bar imao nekog stila. Ti više vučeš na Canetovo izdrkavanje kad ga uvati nostalgija.

Ako ti to pomaže ok.
Iznenadilo bi me i iskreno obradovalo da se uljudiš.
Pančevci su inače pitoma raja.
Koji je tebi kurac.
Unfuckable Unfuckable 23:11 28.08.2021

e pa ako ti je tako rekla...

Ја сам првог дана ванредног стања добио савет од старе апотекарке да само перем руке и да се клоним болесних.


Vidi, to sam mogao i ja da ti kažem da si me pitao, a sigurno nisam mnogo mlađi od nje.

Imam neku (malo izopačenu, jelte) teoriju o apotekarima/karkama a ta je da su to oni koji su oduvek želeli da budu lekari ali nekako - nisu imali petlje.
Treba pregledati, razmisliti, postaviti dijagnozu, dati terapiju, suočiti se sa ishodom.

Iza paravana je daleko lakše, a i bez previše odgovornosti.

Zato dobijem male boginje, akutno, uz profuznu dijareju, kada čujem da apotekarka kaže kako "ima pacijenta"

Nemaš. Doktor ima pacijenta.
Ti imaš kupca kome treba da izdaš lek koji je doktor prepisao (mds).
omega68 omega68 23:15 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Слажем се, докторе,
апотекари су трговци
Али су бољи лекари од вас, плаћеника фармакомафије
Unfuckable Unfuckable 23:18 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Али су бољи лекари од вас, плаћеника фармакомафије



Khm, zamolio bih potkrepljenje za ovu šamarčinu, šut u cevanicu und polivanje fekalijom?
omega68 omega68 23:20 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Ајмо даље ненадјебиви ( иначе мој омињени лик на блогу) о медЕцини
Unfuckable Unfuckable 23:21 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

nema dalje, prvo da vidimo ko je to plaćenik farmakomafije?
omega68 omega68 23:27 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Khm, zamolio bih potkrepljenje za ovu šamarčinu, šut u cevanicu und polivanje fekalijom?

Гледај овако,
увек си се убацивао у приче о медицини.
Сви смо имали мисли да си неки лекар, као на пример др Хаус
Кажи да ниси.
Да си керамичар, или месар.Добро, можда бравар?
Ок, можда си био бубњар код Џонија?Уместо Лејнера?
Unfuckable Unfuckable 23:30 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

prvo kažeš "izvini Unfuckable što sam te napljuvao da si plaćenik farmakomafije", nije teško.
A onda idemo dalje.

Ne, baš sam se zaintačio, pogodilo me.
omega68 omega68 23:45 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

zaintačio

Мислим, можемо да се ЗАИНТАЧИМО
ова модерација не постоји
"izvini Unfuckable''
могу, није спорно
али није реално
Unfuckable Unfuckable 23:49 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

eto
a ja mislio da možemo biti ljudi iako smo Srbi?
omega68 omega68 23:54 28.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

можемо.
јесмо.
Него, зашто да се жигошемо?
Колика је смртност?
Да ли можемо да се лечимо?
Unfuckable Unfuckable 00:02 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Него, зашто да се жигошемо?


a, baš zato hajde iskorači, pomeri, budi ekstraordinarni Srbin 21.veka i samo prostri:
"izvini Unfuckable što sam te napljuvao da si plaćenik farmakomafije"

Nije valjda toliko teško?
omega68 omega68 00:06 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

a, baš zato hajde iskorači, pomeri, budi ekstraordinarni Srbin 21.veka i samo prostri:
"izvini Unfuckable što sam te napljuvao da si plaćenik farmakomafije"

Nije valjda toliko teško?

није ништа тешко
нећу да се жигошем
Unfuckable Unfuckable 00:07 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

omega68
a, baš zato hajde iskorači, pomeri, budi ekstraordinarni Srbin 21.veka i samo prostri:
"izvini Unfuckable što sam te napljuvao da si plaćenik farmakomafije"

Nije valjda toliko teško?

није ништа тешко
нећу да се жигошем



Nemoj onda ni mene.

Dakle...?
omega68 omega68 00:09 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Бежи бре унф,
напиши текст, петком, па да те кембечимо
Unfuckable Unfuckable 00:11 29.08.2021

Re: ne može "Srbin" da kaže "izvini"

znači ništa od evolutivnog iskoraka?

Šteta.
omega68 omega68 00:17 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Штета што не пишеш оне добре блогове које си писао
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:06 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

omega68
Штета што не пишеш оне добре блогове које си писао


Ajde, ne čepi se, nego se izvini čoveku što si ga ovako krvnički oklevetao ovde pred svima, vidiš valjda da ga je to pogodilo.

Inače ovaj PRC koga si citirao je Milančetov omiljeni znojavi dekica, i lupa za medalju, da si pametan ne bi se na to obazirao. I samo se ti vakciniši, pa posle udri po belom luku i slaninici koliko voliš.
alselone alselone 05:19 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Nemaš. Doktor ima pacijenta.
Ti imaš kupca kome treba da izdaš lek koji je doktor prepisao (mds).


To je tačno, ali samo zato što kod nas još uvek ne postoji radno mesto "klinički farmaceut". To je farmaceut koji radi, jelte, na klinici i zajedno za doktorima određuje terapiju u težim slučajevima. Danas su lekovi sve kompleksniji i postoji sve više varijanti, a i menja se često, pa jedna osoba ne može to sve da isprati.
Jaril Jaril 08:00 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Danas su lekovi sve kompleksniji i postoji sve više varijanti, a i menja se često, pa jedna osoba ne može to sve da isprati.

Чему сад и ова сумња у лекаре? Тачно је да је лечење све комплексније а због чега се специјалисти субспецијализују, плус се на клиници определе за још ужи круг болести. На нпр. неурологији се зна ко се бави централним нервним системом, а ко периферним, и још уже, ко се бави нпр. мијастенијама а ко епилепсијама.
alselone alselone 08:16 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Чему сад и ова сумња у лекаре? Тачно је да је лечење све комплексније а због чега се специјалисти субспецијализују, плус се на клиници определе за још ужи круг болести. На нпр. неурологији се зна ко се бави централним нервним системом, а ко периферним, и још уже, ко се бави нпр. мијастенијама а ко епилепсијама.



Rekao bih da ne kontaš šta sam napisao.
milisav68 milisav68 09:26 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Unfuckable
Imam neku (malo izopačenu, jelte) teoriju o apotekarima/karkama a ta je da su to oni koji su oduvek želeli da budu lekari ali nekako - nisu imali petlje.

Više je to do karaktera čoveka, odnosno savremene degradacije diploma.

Nekada nisu postojale srednje farmaceutske škole, pa ti je iza paravana bio neko sa fakultetskom diplomom koju nije bilo lako steći, i koja se relativno malo razlikovala od doktorske (opšte prakse).

Ovo znam iz ličnog iskustva, majka mi je bila diplomirani farmaceut, i sećam se da su se lekari često konsultovali sa njom.

Danas (i unazad jedno 30 godina) su iza paravana najčešće srednjoškolci.

E sad, karakter čoveka, mnogi lekari će ti prepisati lek ili medikament farmaceutske kuće koja mu plaća godišnje odmore na tzv seminarima, a neki apotekar(ica) će da ti kaže da uzmeš isti od druge firme samo jeftiniji.

Naravno, postoji i obrnuta situacije (danas često) gde će apotekar(ica) da "ispravlja" lekara.

Postoji još nešto specifično za nas (Srbiju), a to su Prištinske diplome.
Jaril Jaril 11:37 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

alselone
Чему сад и ова сумња у лекаре? Тачно је да је лечење све комплексније а због чега се специјалисти субспецијализују, плус се на клиници определе за још ужи круг болести. На нпр. неурологији се зна ко се бави централним нервним системом, а ко периферним, и још уже, ко се бави нпр. мијастенијама а ко епилепсијама.



Rekao bih da ne kontaš šta sam napisao.

С обзиром на нашу новију историју комуникације, то је сигурно тачно.

У мојој глави, ја сам реаговао на оно да не може један човек да испрати све новине у терапији, па тврдим да може знајући како подела послова у болницама функционише.
alselone alselone 12:34 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

У мојој глави, ја сам реаговао на оно да не може један човек да испрати све новине у терапији, па тврдим да може знајући како подела послова у болницама функционише.

Pa i ne moze.

Zato u Americi imas Drugo Misljenje kao mogucnost bez da se bilo ko ljuti kazes - nisam siguran da ovaj covek zna, hocu misljenje jos jednog strucnjaka.

Ali posto znas kako funcionise podela posla u bolnicama onda znas i za pojam konzilijuma. Tada se skupi vise doktora posto jedan ne zna sve i konsultuju se oko pravca lecenja.

Pojam klinickog farmaceuta to dalje produbljuje idejom da se timu lekara u bolnici prikljuci i farmaceut.
freehand freehand 18:18 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Nekada nisu postojale srednje farmaceutske škole, pa ti je iza paravana bio neko sa fakultetskom diplomom koju nije bilo lako steći, i koja se relativno malo razlikovala od doktorske (opšte prakse).

Ovo znam iz ličnog iskustva, majka mi je bila diplomirani farmaceut, i sećam se da su se lekari često konsultovali sa njom.

Tanko ti je lično iskustvo. U Srbiji svaka apoteka po zakonu mora u smeni da ima jednog diplomiranog diplomiranog farmaceuta. Dakle, sa fakultetskom diplomom.
milisav68 milisav68 20:12 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

freehand
U Srbiji svaka apoteka po zakonu mora u smeni da ima jednog diplomiranog diplomiranog farmaceuta. Dakle, sa fakultetskom diplomom

Nemoj da pričaš :)

Da nisi tako zajedljiv, video bi sam napisao - najčešće -srednja škola.Oni sa fakultetom su retko kad na pultu, jer imaju obavezu da vode apoteku tj tu lokalnu jedinicu, i uglavnom su negde pozadi.

freehand freehand 20:16 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Da nisi tako zajedljiv,

Da sam zajedljiv rekao bih ti da u apotekama nema paravana nego pultova i stakala ili pleksiglasa u novije vreme. al nisam, pa nisam.
A inače, u apotekama je po zakonu onako kako trekoh. Dakle, najmanje jedan svršeni (fakultetski) farmaceut u smeni.
Milan Novković Milan Novković 23:29 29.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

srdjan.pajic
...

Inače ovaj PRC koga si citirao je Milančetov omiljeni znojavi dekica, i lupa za medalju, da si pametan ne bi se na to obazirao. I samo se ti vakciniši, pa posle udri po belom luku i slaninici koliko voliš.

Nači PCR nije moj omiljeni dekica, ali ga često čitam i ne lupa ništa, ali pošto ti ništa od informacija ne prilažeš, osim lepljenja etiketa, ja nemam pojma kad ćeš ti dobaciti do idiot-savant titule, a plašim se da ćeš do njenog "savant" dela dobaciti kad ja počnem da šetam čukununučad, ako me Covid ne pokosi

Ali nije mi teško da ti ponavljam, uz širenje znanja:

- Da te potsetim, da bi bio kozistentan - "znojavi dekica što lupa" ti nije bila osnovna ekspertna kritika PCR rada, nego to što on "piše knjige". Tada je dubina tvog poimanja sveta oko tebe došla do te nove dubinske ravni pa sam tako zapamtio.

- On je ekonomista, sa bitnom verom u supply-side ekonomiju, davno sa kolegom spasao US ekonomiju u Reganovo vreme, ili bio značajna karika, dal urednik ili zamenik WSJ kasnije, i sada jeste mator, ali ti si poslednja osoba na blogu koja bi trebala da mu se sprda pošto on zna puno, ti ništa, i znojaviji si dekica od njega (samo da pozajmim tvoj vrednosni sistem na trenutak)

- Na Covid temu mu ne čitam priloge, ali oni su samo digest svetskih, poprilično proverenih vesti, pa sam samo preleteo preko Omeginog komentara i on ima odlične šanse da je tačan (ima jako mnogo proverenih vesti danas na tu temu) - pošto ti nisi ništa konkretno rekao u svom komentru evo ti prilike da pojasniš - šta nije tačno u ovome što je Omega preneo a što je pripisano PCR članku i, ako nije problem, priloži nam ti tačne cifre? A ako nemaš cifre pojasni po kojoj si idiot-savant (minus ovo savant) logici u svom misaonom prostoru zaključio da on lupa.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:41 30.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

Ali nije mi teško da ti ponavljam, uz širenje znanja:

- Da te potsetim, da bi bio kozistentan - "znojavi dekica što lupa" ti nije bila osnovna ekspertna kritika PCR rada, nego to što on "piše knjige". Tada je dubina tvog poimanja sveta oko tebe došla do te nove dubinske ravni pa sam tako zapamtio.

- On je ekonomista, sa bitnom verom u supply-side ekonomiju, davno sa kolegom spasao US ekonomiju u Reganovo vreme, ili bio značajna karika, dal urednik ili zamenik WSJ kasnije, i sada jeste mator, ali ti si poslednja osoba na blogu koja bi trebala da mu se sprda pošto on zna puno, ti ništa, i znojaviji si dekica od njega (samo da pozajmim tvoj vrednosni sistem na trenutak)

- Na Covid temu mu ne čitam priloge, ali oni su samo digest svetskih, poprilično proverenih vesti, pa sam samo preleteo preko Omeginog komentara i on ima odlične šanse da je tačan (ima jako mnogo proverenih vesti danas na tu temu) - pošto ti nisi ništa konkretno rekao u svom komentru evo ti prilike da pojasniš - šta nije tačno u ovome što je Omega preneo a što je pripisano PCR članku i, ako nije problem, priloži nam ti tačne cifre? A ako nemaš cifre pojasni po kojoj si idiot-savant (minus ovo savant) logici u svom misaonom prostoru zaključio da on lupa.


A, ne, ne, zaboravio si ključni detalj, nije problem što lupa gluposti i što prodaje knjige, tako razdvojeno, nego zato što zarađuje na tom fear mongeringu i naivčinama. Video si njegov websajt, prvo naplaši naivčine najnovijim teorijama zavere koje je smislio, a onda im proda knjigu, to jest DVD, sa Otkrovenjem do kojeg je došao s tim u vezi. Tipičan clikbait dekica, prosto me čudi da i ti sam to ne vidiš (mada razumem, tebi je taj fear mongering malo postalo kao hobi pa ne mariš toliko za monetarni aspekt toga).

Cifre naravno da ne znam, ali ne vidim ni da je on svoje tvrdnje potkrepio nekakvim validnim nalazima iz literature, ili bar drug Omega nije bio vredan da to podeli sa nama. A znajući od ranije kako je umeo da laže i lupeta, velika je verovatnoća da to radi i sada. Uz usputno opažanje da je nejasno koji se moj uopšte petlja u oblast za koju nema nikakvu stručnost (sem ako ne planira opet neki DVD za naivčine). Eto to je ta idiot-proof metoda za koju me pitaš a koju dosta uspešno koristim na takvim likovima, pa i na tebi ponekad .
Jaril Jaril 06:25 30.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

fear mongeringu

Највећа претња свакој цивилизацији.
Milan Novković Milan Novković 10:15 30.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

srdjan.pajic
Ali nije mi teško da ti ponavljam, uz širenje znanja:

- Da te potsetim, da bi bio kozistentan - "znojavi dekica što lupa" ti nije bila osnovna ekspertna kritika PCR rada, nego to što on "piše knjige". Tada je dubina tvog poimanja sveta oko tebe došla do te nove dubinske ravni pa sam tako zapamtio.

- On je ekonomista, sa bitnom verom u supply-side ekonomiju, davno sa kolegom spasao US ekonomiju u Reganovo vreme, ili bio značajna karika, dal urednik ili zamenik WSJ kasnije, i sada jeste mator, ali ti si poslednja osoba na blogu koja bi trebala da mu se sprda pošto on zna puno, ti ništa, i znojaviji si dekica od njega (samo da pozajmim tvoj vrednosni sistem na trenutak)

- Na Covid temu mu ne čitam priloge, ali oni su samo digest svetskih, poprilično proverenih vesti, pa sam samo preleteo preko Omeginog komentara i on ima odlične šanse da je tačan (ima jako mnogo proverenih vesti danas na tu temu) - pošto ti nisi ništa konkretno rekao u svom komentru evo ti prilike da pojasniš - šta nije tačno u ovome što je Omega preneo a što je pripisano PCR članku i, ako nije problem, priloži nam ti tačne cifre? A ako nemaš cifre pojasni po kojoj si idiot-savant (minus ovo savant) logici u svom misaonom prostoru zaključio da on lupa.


A, ne, ne, zaboravio si ključni detalj, nije problem što lupa gluposti i što prodaje knjige, tako razdvojeno, nego zato što zarađuje na tom fear mongeringu i naivčinama. Video si njegov websajt, prvo naplaši naivčine najnovijim teorijama zavere koje je smislio, a onda im proda knjigu, to jest DVD, sa Otkrovenjem do kojeg je došao s tim u vezi. Tipičan clikbait dekica, prosto me čudi da i ti sam to ne vidiš (mada razumem, tebi je taj fear mongering malo postalo kao hobi pa ne mariš toliko za monetarni aspekt toga).

Cifre naravno da ne znam, ali ne vidim ni da je on svoje tvrdnje potkrepio nekakvim validnim nalazima iz literature, ili bar drug Omega nije bio vredan da to podeli sa nama. A znajući od ranije kako je umeo da laže i lupeta, velika je verovatnoća da to radi i sada. Uz usputno opažanje da je nejasno koji se moj uopšte petlja u oblast za koju nema nikakvu stručnost (sem ako ne planira opet neki DVD za naivčine). Eto to je ta idiot-proof metoda za koju me pitaš a koju dosta uspešno koristim na takvim likovima, pa i na tebi ponekad .

Od ovog posleednjeg boldovanog:

- Ne vidiš zato što ne gledaš. Jeste potkrepioo cifre. Ceo taj članak mu je od linkova. Prvi na pre-print članka za Lancet. Neko je to "sažeto" preveo na Srpski kao njegovo mišljenje - nije to, on radi digest "VALIDNIH REZULTATA IZ LITERATURE". Zato sam ti i odgovorio na prvi komentar - ne znaš, ne interesuje te da čitaš ... pošto te ne interesuje, a pališ se ko kaljava peć na falširanja u procesu diseminacije rezultata.

- Dakle, Omega jeste preneo vest koja sugeriše pogrešnog autora, ali je suština vesti najverovatnije (skoro sigurno) tačna - ti se kačiš na grešku u procesu zato što ne znaš ništa o suštini, i strasno to radiš - to je prva odlika korisnih idiota. U tom poslu se svi upecamo kao žrtve s vremena na vreme, ali ih je malo koji sa tolikum žarom to rade kao ti.

- On se ne petlja u ono što ne zna, nego radi diseminaciju informacija za koje smatra da su kvalitetne a koje MSM ignorišu zbog sumnjivih razloga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:26 30.08.2021

Re: e pa ako ti je tako rekla...

- On se ne petlja u ono što ne zna, nego radi diseminaciju informacija za koje smatra da su kvalitetne a koje MSM ignorišu zbog sumnjivih razloga.


Ne palamudi, kako se ne petlja ako vrši selekciju i diseminicaiju informacija o oblasti za koju nije stručan, baš kao što ni ti nisi, pa naivni i slabo obrazovani drug Omega to proguta kao som, i veruje, i preprodaje ovde, i sad verovatno neće da vakciniše decu, nego će da rizikuje da se ova nedajbože razbole i završe u bolnici na respiratorima, ili da ona nekog zaraze pa posle da ga nose na duši.

Nači, milanče, on zarađuje na vama i vašoj gluposti i neznanju (ja vas ne bih zvao idiotima, mada, realno, niste daleko). Vest skoro sigurno nije tačna, baš zato što je on ispod potpisan, reference verovatno ne moraju ni da se gledaju kao i većina toga što i ti ovde serviraš godinama, sa daleko većim žarom od ovog mog. Mislim, pre si onda ti neka vrsta korisnog idiota, nego ja koji tražim reference i gledam jel to objavila neka opskurna dileja, ili nekakav ozbiljan naučnik i da li je prošlo peer review ili nije, i nikad ih ne dobijem, to je sad već postalo pravilo. Samo ja te ne bih tako zvao, malo mi glupo, a i nije mi jasno za čiju je to korist, osim da se eto osećaš malo važno ovde na blogu, kao, ti si provalio (pročitao na internetu) da tu postoji neka velika svetska zavera oko kovida, vakcinacije, i svega ostalog pa se potrudio da nam preneseš i oči otvoriš.






Черевићан Черевићан 23:55 28.08.2021

вид' ковид*

или,све је у експерименталној фази

чини ми се .........схема је успела
постигнуто оно што се хтело*,
да глобално .....начисто слуђени
бауљамо даље, наравно весело
omega68 omega68 23:58 28.08.2021

Re: вид' ковид*

наравно весело

кроз село
Jaril Jaril 01:01 29.08.2021

Имунитет

Пази само да не претераш са белим луком. Добићеш неку аутоимуну болест.
alselone alselone 05:20 29.08.2021

Re: Имунитет

Nije mi jasno što ga je umakao, da izvinu žene i deca na blogu, što ga nije gutao nasuvo.

U principu, pljuvačka je sastavni deo varenja, tako da nije baš najzdravije gutati stvari kroz neke kaše i smutije, bolje je sažvakati celo.
milisav68 milisav68 09:35 29.08.2021

Re: Имунитет

alselone
Nije mi jasno što ga je umakao, da izvinu žene i deca na blogu, što ga nije gutao nasuvo.

U principu, pljuvačka je sastavni deo varenja, tako da nije baš najzdravije gutati stvari kroz neke kaše i smutije, bolje je sažvakati celo.

E, oće beli luk (živ sažvakan) da obori pritisak, pa da ti se malo zavrti u glavi.

Jedan sažvakan čen može da ti spusti pritisak i do 20 jedinica.
shmoo shmoo 10:53 29.08.2021

Re: Имунитет

milisav68
alselone
Nije mi jasno što ga je umakao, da izvinu žene i deca na blogu, što ga nije gutao nasuvo.

U principu, pljuvačka je sastavni deo varenja, tako da nije baš najzdravije gutati stvari kroz neke kaše i smutije, bolje je sažvakati celo.

E, oće beli luk (živ sažvakan) da obori pritisak, pa da ti se malo zavrti u glavi.

Jedan sažvakan čen može da ti spusti pritisak i do 20 jedinica.



Хоће и целер.

И бело вино.

Једаред смо звали Хитну помоћ због једне са ионако ниским притиском која се за вечеру накркала белог лука и још пила бело вино.

Нот најс, што би се рекло.

Није нимало пријатан доживљај.


Да не отварам посебан коментар:

E sad, karakter čoveka, mnogi lekari će ti prepisati lek ili medikament farmaceutske kuće koja mu plaća godišnje odmore na tzv seminarima, a neki apotekar(ica) će da ti kaže da uzmeš isti od druge firme samo jeftiniji.





nsarski nsarski 14:40 29.08.2021

Re: Имунитет

E sad, karakter čoveka, mnogi lekari će ti prepisati lek ili medikament farmaceutske kuće koja mu plaća godišnje odmore na tzv seminarima, a neki apotekar(ica) će da ti kaže da uzmeš isti od druge firme samo jeftiniji.


Khm. Sučaj Bojić sa "Dedinja".
Za mlađe blogere, u pitanju je kadar Mire Marković, JULski, koji je bio suđen za pronevere, računi u Švajcarskoj i slične radnje, mada nisam siguran da je i osuđen, koji je neko vreme nestao, pa se odjednom pojavio u obliku lekara koji je u Hagu potvrdio da Šešelj ima rak jetre (Bojić se izdaje za kardiologa) i doveo ga u Srbiju da ga leči. Taj lik je postavljen za direktora Centra za Kardio-Vaskularne Bolesti "Dedinje", ne silazi sa Pinka, daje mišljenja o kovid stanju u narodu (i preporuke!), i o svemu drugom u društvu, trenutno je u procesu ogromne krađe jer se gradi "Dedinje 2" koje će koštati višestruko više nego što je normalno. Itd, muljara, partijski kadar i lopov.
Taj Bojić.
Svi lekari "njegove" bolnice svojim pacijentima moraju da prepišu lekove koje proizvodi "Hemofarm" (sada u vlasništvu Nemaca), jer Bojić, jel' da, ima neke interese tamo. Ako ovo nije organizovani kriminal, ja onda ne znam šta je.
Ali, Bojić ima Имунитет. On je verujem i neki pimpek u politici, ali mrzi me da tražim.

Evo celokupne biografije našeg junoše (vredno je čitanja!)
Milovan Bojić
solo solo 16:02 29.08.2021

Re: Имунитет

Ali, Bojić ima Имунитет. On je verujem i neki pimpek u politici, ali mrzi me da tražim.


Pa našao si na linku biografije. Narodni poslanik SRS u skupštini Srbije.

Komentar ti nije sporan samo kasni jedno 30 godina. Tada je trebalo.
Sad je kasno. Odradio je.



shmoo shmoo 16:55 29.08.2021

Re: Имунитет

nsarski

Khm. Sučaj Bojić sa "Dedinja".
Za mlađe blogere, u pitanju je kadar Mire Marković, JULski,



Том лику сам у другој половини деведесетих узео целих 40 немачких марака за лектуру неког његовог стручног рада.

Ценкали смо се, наравно, као прави медитерански трговци.

Па мало ли је ако се узме у обзир колика ми је тада била плата у школи?

После сам се хвалио у друштву да сам ја једини човек у Србији који је ЈУЛ-овцима узео паре за било шта.

alselone alselone 07:56 29.08.2021

"Pisalo na internetu ili u knjzi"

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 16:52 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

alselone
Mene sasvim solidna količina gneva obuzima kada čitam ovo


Slicna reakcija drugim povodom:

Ministry of Defence Press Office
@DefenceHQPress
Pen Farthing and his pets were assisted through the system at Kabul airport by the UK Armed Forces. They are currently being supported while he awaits transportation



·
27 Aug
Replying to
@DefenceHQPress
Please say this is real. Folded handsFolded handsFolded handsFolded hands And they are not his pets Person facepalming

I'm overwhelmed with so much emotion Flag of United KingdomLoudly crying face



JanBlue heart
@janodo36
·
27 Aug
Replying to
@DefenceHQPress
Thank you to our brave armed forces! Clapping hands signClapping hands signClapping hands signClapping hands signSparkling heart

...

A onda ovo:



·
27 Aug
Replying to
@DefenceHQPress
Can you update us about the staff please & other eligible people, are they ongoing the flight also?
Jodi
@Jodilizzie
·
28 Aug
No, they turned the people away. Despite having visas for entry to the UK
.



Da ne bude zabune: nisu u pitanju kucni ljubimci nego psi i macke iz jednog animal rescue centre. Lovu za transport dao neki biznismen + imali podrsku javnosti i UK ministarstava. Nije jasno zasto i ljude nisu mogli da prebace posto zivotinje navodno nisu zauzimale mesto u delu aviona za putnike. U ovom slucaju je izgleda prednost bila biti dzukac a ne covek. Hipokrizija!
maksa83 maksa83 19:09 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

alselone
Mene sasvim solidna količina gneva obuzima kada čitam ovo

Kad reče solidna količina gneva, šta se to dešava na FTN, kako je Bajatović (realno yet another nepismeni SPS balvan) obajvio tri rada u eminentnim časopisima i sad će da doktorira sa nekom "AI, gas, predikcija" tematikom i to sve tako usput za par godina a da ga niko nije video ni na predavnjima ni na ispitima tokom doktorskih studija?
alselone alselone 19:37 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Kad reče solidna količina gneva, šta se to dešava na FTN, kako je Bajatović obajvio tri rada u eminentnim časopisima i sad će da doktorira sa nekom "AI, gas, predikcija" tematikom i to sve tako usput za par godina a da ga niko nije video ni na predavnjima ni na ispitima tokom doktorskih studija?


Evo tek sada čujem za to pa čitam.

U principu stvar je sledeća:
- doktorske studije su mentorske. Kod mene na smeru ima samo jedan predmet koji može ali i ne mora da se sluša uživo. Na menadžmentu možda nema ni jedan. U principu imaš jako malo studenata, ja imam jednog, pa je zaista nepotrebno organizovati redovnu nastavu.
- papirologija može da se rešava velikim delom online ili preko kurira (ako na primer sa jedne katedre iz jedne zgrade šalješ na sslužbu, ili iz druge firme)
- radove ako ima tu mu niko ništa ne može. FTN a i Srbija, ali FTN pogotovo, prebacuju potvrdu da je neko istraživanje vredno doktorske titule sa mentora profesora na međunarodne recezente iz časopisa sa Tompson Reuters SCI liste. Ako ima tri rada, to je više nego dovoljno da se pokrene procedura Prijave i odbrane doktorske disertacije. Nemam mnogo dilema da je dopisan na te radove ali to se ne može dokazati
- To za M21a seru pošto to nije toliko retko, evo ja imam jedan m21a rad a nije da sam dobio Nobela za to, šta više, sasvim solidno istraživanje ali nije planetarno revolucionarno. Imam i par M21 bez tog a.

Prema tome, Bajati se naučio kako je prošao Mali pa je uzeo lepo i platio nekoga sa fakulteta ko zna, taj ga je vodio kroz proceduru, objavio radove, pripremio semninarkse itd. Ozbiljan rad stoji iza te disertacije tu nema dileme. Samo to sigurno nije njegov rad.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:00 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Samo to sigurno nije njegov rad.



Vrlo verovatno je ovako kao sto kazes. Ne nedostaje im kreativnosti kad treba nesto da se 'odradi'. Ali valjda na tom fakultetu postoji odbrana disertacije pred ozbiljnom komisijom plus druge dodatne mogucnosti provere rada.


Nego sta velite na ovu djv bunga zurku u Kosjericu? Cosa nostra se pokrila usima od sramote.
maksa83 maksa83 20:10 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Prema tome, Bajati se naučio kako je prošao Mali pa je uzeo lepo i platio nekoga sa fakulteta ko zna, taj ga je vodio kroz proceduru, objavio radove, pripremio semninarkse itd. Ozbiljan rad stoji iza te disertacije tu nema dileme. Samo to sigurno nije njegov rad.

Ma jasno mi je da je neko tu uradio ceo domaći za njega vrlo temeljito, samo mi je poražavajuće da se to dešava tu, mislio sam da je to rezervisano za Singidingije, Megadensove i ostale Unione.

No dobro da je toj kasti sve i svuda dozvoljeno i da se svako može kupiti smo valjda navikli, idemo dalje...
alselone alselone 20:15 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Vrlo verovatno je ovako kao sto kazes. Ne nedostaje im kreativnosti kad treba nesto da se 'odradi'. Ali valjda na tom fakultetu postoji odbrana disertacije pred ozbiljnom komisijom plus druge dodatne mogucnosti provere rada.


Naučili su se. Ne može više ko Velja da ne znaš da ponoviš naslov svoje magistrature, nego lepo brate platiš nekoga solidno, on sve napravi i samo stavi tvoje ime.

Ajde da vidimo cirka.

PIsanje jednog rada:
- Formulacija ideje: 100 radnih sati
- Pisanje praktičnog dela i izvođenje eksperimenata: 6 meseci x 170 sati ~ 1000 sati
- Pisanje rada i formatiranje i prepiska sa recezentima: 4 meseca x 170 sati ~ 600 sati

---- Jedan rad = 1700 sati x 10 evra po satu, što je možda i malo, možda i 20, pa jendo 20ak do 30 hiljada. 3 rada plus seminarski, ispiti, bogovi. Pa morala je stotka da se izdvoji.

Šta je to, par plata.
alselone alselone 20:16 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Ma jasno mi je da je neko tu uradio ceo domaći za njega vrlo temeljito, samo mi je poražavajuće da se to dešava tu, mislio sam da je to rezervisano za Singidingije, Megadensove i ostale Unione.


Pa i meni jebiga, samo je kada je ovako pripremljeno veoma teško za sprečavanje. Za megadetove je rezervisano da samo platiš i dobiješ bez da iko išta uradi. Na kraju krajeva, tri objavljena rada idu na konto univerziteta, nešto je ipak urađeno.

Bilo bi zanimljivo videti ko su ostali autori na radovima i malo zapratiti njihove finansije u narednom periodu. Verujem da će biti selidbe na Kamenicu.
maksa83 maksa83 20:24 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Verujem da će biti selidbe na Kamenicu.

Davno neki kraj devedesetih sam bio dever na velelpnoj svadbi kada se brat iz NS udavao za ćerku nekog NS tajkuna, bio ukući na Kamenici po mladu, kakvo je to karingtonsko imanje bilo boktemazo.

(Razveo se posle nekoliko godina i oženio posle opet, prelepa žena i predivno troje dece, sve super)
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:30 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Bilo bi zanimljivo videti ko su ostali autori na radovima i malo zapratiti njihove finansije u narednom periodu. Verujem da će biti selidbe na Kamenicu


Ni to nije tesko naci. Evo radova sa google schola pa je verovatno relativno jednostavno uci u trag citavom nepocinstvu:

Anđelković, A. S., & Bajatović, D. (2020). Integration of weather forecast and artificial intelligence for a short-term city-scale natural gas consumption prediction. Journal of Cleaner Production, 266, 122096.

Bajatović, D., Anđelković, A. S., Ćosić, I., & Maksimović, R. (2020). Application of predictive models for natural gas needs-current state and future trends review. Tehnički vjesnik, 27(2), 648-655.

Bajatović, D., & Andclković, A. S. (2020, September). Comprehensive analysis of key parameters for the city-scale natural gas consumption. In 2020 5th International Conference on Smart and Sustainable Technologies (SpliTech) (pp. 1-5). IEEE.

Todorović, D., Tomić, M., Bojanić, R., Bajatović, D., & Anđelković, A. S. (2020). A comparative analysis of a heat pump application with grey wastewater source for domestic hot water preparation in hotels. Journal of Thermal Analysis and Calorimetry, 141(1), 559-572.

Ovaj prvi casopis ima dosta jak IF.

Sta je taj Energy innovation centre na FTN?
alselone alselone 20:42 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Da, jasno. Bajatović je dao podatke i onda su radili te analize nad time. Sasvim solidno verovatno. Srbija gas ima merenja po gradovima, to je prilično vredan podatak i onda su to uparali sa ostalim podacima i uradili istraživanje. Slično smo mi radili za struju. Svaka čast, ovo je nesporno lep naučni doprinos.

Sta je taj Energy innovation centre na FTN?

Nemam pojma pravo da ti kažem, to je na menadžemtu, ja sam na elektro, kao dva fakulteta. FTN ima 1100 zaposlednih, 45 katedri, 15 departmana, veliki broj centara i službi i preko 10,000 studenata. To je praktično univerzitet, ne fakultet.
gedza.73 gedza.73 20:56 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Ma jasno mi je da je neko tu uradio ceo domaći za njega vrlo temeljito, samo mi je poražavajuće da se to dešava tu, mislio sam da je to rezervisano za Singidingije, Megadensove i ostale Unione.

Milisav je pomenuo veći problem. Ono što sam čuo za medicinu (ne samo u vakta ove vlasti) je strašno. To su takvi familijarni talovi i muljaže da ćemo svi jednog dana kao sigurniju opciju da pređemo na beli luka.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:57 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Da, jasno. Bajatović je dao podatke i onda su radili te analize nad time. Sasvim solidno verovatno. Srbija gas ima merenja po gradovima, to je prilično vredan podatak i onda su to uparali sa ostalim podacima i uradili istraživanje


I meni se tako cini. A Bayati se vodio idejom 'Srbija gas to sam ja'.

Niko naravno ne moze sporiti kvalitet istrazivanja kad je prosao peer review.

Nemam pojma pravo da ti kažem, to je na menadžemtu, ja sam na elektro, kao dva fakulteta. FTN ima 1100 zaposlednih, 45 katedri, 15 departmana, veliki broj centara i službi i preko 10,000 studenata. To je praktično univerzitet, ne fakultet.


Hvala na pojasnjenju. Osim u Kamenici moze biti da i tu lezi deo resenja ove misterije.
alselone alselone 21:03 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

I meni se tako cini. A Bayati se vodio idejom 'Srbija gas to sam ja'.


Ne vidim ništa sporno da je uzeo te podatke za istraživanje. Ako su ih anonimizirali a verujem da jesu, to je u redu.

Kada se piše rad u principu mi gledamo ovako:

33% inovativna ideja
33% podaci, praktični deo i eksperimenti
33% samo pisanje rada i dopisivanje sa recezentima

I onda koliko ko doprinese za ove delove, određuje redosled navodjenja autora. Prvi, drugi, treći, poslednji itd.

Jer sve tri stvari su veoma teške i podjednako važne. Imati inovativnu ideju je ključnom i mora da si debelo u materiji da bi je imao. Prikupiti podatke i napisati i izvoditi eksperimente je veoma vremenski zahtevno a zahteva veliku stručnost. Samo pisanje rada je nauka za sebe i čak i dobri radovi mogu biti odbijeni ako nisu lepo formulisani ili osrednji prihvaćeni ako ih formuliše iskusan autor.

To samo kažem 'nako, debelo sumnjam da su i oni tako radili.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:08 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Ne vidim ništa sporno da je uzeo te podatke za istraživanje. Ako su ih anonimizirali a verujem da jesu, to je u redu


Nema sta da se doda naravno. Taj deo nije sporan. Samo je on tu uslugu Srbija gasa ocigledno naplatio licno sa svoje strane. A verovatno nije jedini koji se ovajdio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:03 29.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Neues aus der Nachbarschaft
Bilo bi zanimljivo videti ko su ostali autori na radovima i malo zapratiti njihove finansije u narednom periodu. Verujem da će biti selidbe na Kamenicu


Ni to nije tesko naci. Evo radova sa google schola pa je verovatno relativno jednostavno uci u trag citavom nepocinstvu:

Anđelković, A. S., & Bajatović, D. (2020). Integration of weather forecast and artificial intelligence for a short-term city-scale natural gas consumption prediction. Journal of Cleaner Production, 266, 122096.

Bajatović, D., Anđelković, A. S., Ćosić, I., & Maksimović, R. (2020). Application of predictive models for natural gas needs-current state and future trends review. Tehnički vjesnik, 27(2), 648-655.

Bajatović, D., & Andclković, A. S. (2020, September). Comprehensive analysis of key parameters for the city-scale natural gas consumption. In 2020 5th International Conference on Smart and Sustainable Technologies (SpliTech) (pp. 1-5). IEEE.

Todorović, D., Tomić, M., Bojanić, R., Bajatović, D., & Anđelković, A. S. (2020). A comparative analysis of a heat pump application with grey wastewater source for domestic hot water preparation in hotels. Journal of Thermal Analysis and Calorimetry, 141(1), 559-572.

Ovaj prvi casopis ima dosta jak IF.

Sta je taj Energy innovation centre na FTN?


Ne razumem, jesu li to svi radovi u kojima je Bajatović "koautor"? Koliko vidim on je prvi autor rada samo na toj nekoj konferenciji (ovaj tehnički vjesnik verovatno nema veze), na ostalima je drugi autor ili niže, dakle manje bitno, tu verovatno nije radio ništa, stavili ga za ukras. I to je dovoljno za doktorat na FTN-u? Zanimljivo je i da su svi radovi objavljeni prošle godine, mislim, kako, na koju foru, radio danonoćno na istraživanju? Ovde treba uračinati i bar još nekoliko radova koje je napisao a koji su mu odbijeni, i to je prosto deo života akademskog.

Meni je neverovatno da se oko ovog slučaja nije podigla mnogo veća prašina, mislim, ugled fakulteta je u pitanju, i to ne nekog levog megatrenda.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:13 30.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Ne razumem, jesu li to svi radovi u kojima je Bajatović "koautor"? Koliko vidim on je prvi autor rada samo na toj nekoj konferenciji (ovaj tehnički vjesnik verovatno nema veze), na ostalima je drugi autor ili niže, dakle manje bitno, tu verovatno nije radio ništa, stavili ga za ukras. I to je dovoljno za doktorat na FTN-u? Zanimljivo je i da su svi radovi objavljeni prošle godine, mislim, kako, na koju foru, radio danonoćno na istraživanju? Ovde treba uračinati i bar još nekoliko radova koje je napisao a koji su mu odbijeni, i to je prosto deo života akademskog.

Meni je neverovatno da se oko ovog slučaja nije podigla mnogo veća prašina, mislim, ugled fakulteta je u pitanju, i to ne nekog levog megatrenda.


Jasno. I Fakultet bi morao da uradi sve kako bi zastitio taj ugled. Ne znam kakvu kontrolu rada ima FTN ali je praksa da fakulteti mogu da pokrenu proceduru protiv osoblja ili studenata ako postoji sumnja u neciji rad. A ovde je sumnja velika ko Rusija. Dao podatke i za to trazio uslugu u vidu doktoratcica. Sledeci korak je verovatno da postane neki predavac u tom novom centru. Pa ce ti i on postati znojavi dekica koji svetu otkriva Istinu.
alselone alselone 08:37 30.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Ne znam kakvu kontrolu rada ima FTN ali je praksa da fakulteti mogu da pokrenu proceduru protiv osoblja ili studenata ako postoji sumnja u neciji rad.


Postoji etička komisija.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:06 30.08.2021

Re: "Pisalo na internetu ili u knjzi"

Da ne bude zabune: nisu u pitanju kucni ljubimci nego psi i macke iz jednog animal rescue centre. Lovu za transport dao neki biznismen + imali podrsku javnosti i UK ministarstava. Nije jasno zasto i ljude nisu mogli da prebace posto zivotinje navodno nisu zauzimale mesto u delu aviona za putnike. U ovom slucaju je izgleda prednost bila biti dzukac a ne covek. Hipokrizija!



E, i ja popizdim kad čitam ovakve komentare. To što su ameri zasrali, prvo Tramp sa potpisom povlečenja pa onda ovaj izlapeli Bajden sa organizacijom povlačenja ne znači da su nesrećni džukci i ceo onaj svet što hoće da pobegne nešto krivi.


Znači samo jedan je krivac za celu horor situaciju plus ovo oko evakuacije, američki establišment. 20 godina su imali prilike da naprave plan kako će da izadju odatle i ništa od toga. Al ajd da bes I fokus okrenemo na džukce, mislim, ove četvoronožne. Ma jedite (pl.) bre govna.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana