Gradjanske inicijative

REVOLUCIJA U BLOKU 37!

Filip Mladenović RSS / 15.07.2021. u 23:11

PORUKA ŠAPIĆU
PORUKA ŠAPIĆU
PORUKA SVIMA NAMA
PORUKA SVIMA NAMA
Bastilja protiv koje su 15. jula 2021. ustali stanarke i stanari u novobeogradskom bloku 37 još nije izgradjena, ali je njihova poruka gradskoj upravi bučna i vrlo jasna!

 

Atačmenti



Komentari (945)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 15:29 16.07.2021

Re: alal vera

Baš se dobro znamo i prva asocijacije na gradnju i Beograd mi je on, ali da je to kriva slika verujem.

E, Gredu čak i ja znam, to je ozbiljna firma koja je već dugo tu.
gvozden1 gvozden1 15:40 16.07.2021

Re: alal vera

E, Gredu čak i ja znam, to je ozbiljna firma koja je već dugo tu.

Samo skupi u pm.

Pričam s njim nešto, hiljadu olakšica mi daje, al cenu ni za mrvu neće da spusti :)
maksa83 maksa83 15:56 16.07.2021

Re: alal vera

Pričam s njim nešto, hiljadu olakšica mi daje, al cenu ni za mrvu neće da spusti :)

Oko spuštanja cene, poučna priča iz Kine. Elem jedan drugar je radio svojevremeno za Comtrade, ako se neko seća kada su se pojavili ovde oni "naši" Tesla telefoni i Tesla televizori, to su naravno kineski telefoni i televizori koje Kinez napravi i nalepi na njega da piše šta 'oćeš. Neko mora da ode u Kinu da sve to ugovori, šta taj telefon, televizor, šta ima, kako otpr. izgleda, i tako to. To je radio taj moj drugar. Svi ti naši koji idu u Kinu da ugovaraju te stvari se znaju, i preskočiću priču o tipu koji je otišao da ugovori kopije IKEA nameštaja nego idemo pravo na nekog Crnogorca koji je otišao u Kinu da ugovori 10000 (deset hiljada) kompleta espreso setova (šoljica + tacna). I pita on Kineza "pošto set?", Kinez kaže "80 centi", kaže ovaj "a je l' može to jeftinije", kaže Kinez "može 70 centi", ovom to ne bi dosta nego kaže "a je l' može 60 centi?" Kinez kaže "ne može", ovaj kaže "onda ništa od posla", Kinez kaže "ok, može 60 centi".

I isporuči kinez 10K espreso setova po ceni od 60 centi komad.

I sve super - kada je šoljica puna.

Kada je prazna samo se preturi na stranu gde je drška, ova pretegne.

Tako može i za 60 centi.

Edit: sad vidim odakle mi je poznata GREDA, vidim na njihovom sajtu da im je jedna zgrada u mojoj ulici na par stotina m od mene.
solo solo 15:56 16.07.2021

Re: Čarli

Eeeee, za vreme Faraona Tite, takve stvari se nisu događale.


Daj link.
solo solo 15:57 16.07.2021

Re: Čarli

Što kaže jedna kantri pesma od grupe Foghorn --- kako se seje, tako se i žanje!
Titini stručnjaci su zasejali samo tako - do jaja!



Dokaži. Da je do jaja.

Što kaže jedna rege pesma onijeh dana.

solo solo 15:58 16.07.2021

Re: Čarli

Ja se s ovim ne bih zajebavao!
Muke su ovo!
Sve što su komunjare zasnovale, dolazi na naplatu.



Šta su zasnovale i ko naplaćuje. Budi precizan. Dokumentuj.
gvozden1 gvozden1 16:03 16.07.2021

Re: alal vera



Kada je prazna samo se preturi na stranu gde je drška, ova pretegne.

Tako može i za 60 centi.

Otanjio materijal za šoljicu, da se uklopi u 60 centi, a ručka ostala ista.
E nisam se skoro smejao sam :)

Staviš šoljicu na tacnu, a ručka pretegne.

Genijalci :)
solo solo 16:05 16.07.2021

Re:gvozden1

erujem, meni sliku krivi čovek koga znam a koji gradi i po Beogradu, i to baš tu, Vračar, Dorćol, te lokacije.

GREDA

A pošten čovek, dobra firma, dobro gradi, i nije po političkoj liniji ušao u to.

Baš se dobro znamo i prva asocijacije na gradnju i Beograd mi je on, ali da je to kriva slika verujem.


slušaj na 1:12 min snimak



Nagradno pitanje - što traži pištolj na gradilištu osim ako nije pesnička figura ili rudimenti iz Titinih vremena što bi reko brat Čarli.

p.s Dal' mu je bager kasko osiguran?
alselone alselone 16:08 16.07.2021

Re: alal vera

Genijalci :)


Kinezi u svakom ugovoru imaju stavku koja se zove "Customer entertaiment".

Prostitucija je do pre koju godinu bila bukvalno kao dobar dan.
Mi kada smo bili tamo, poslednje veče sedimo na večeri sa njima i pričamo međusobno na srpskom kako nismo ništa kupili od suvenira jer smo se odvaljivali od posla. Radili smo od 8 do 8 i onda nas odvedu na večeru, pa dok nas dovezu do hotela to je 10 uveče i samo se preturiš.

Uglavno, ja reko kolegama - dajte da prekidamo ovu večeru ranije i da im kažemo da nas voze negde u tržni centar, makar neke osnovne suvenire da kupimo. I tako se i dogovorimo.

I ja reko tom Kinezu što je bio glavni - hajde da prekidamo pa da idemo... i taman da kažem "tržni centar" kad a on ueleće sa "somewhere to be happy?". Reko ne brate, daj negde da kupimo čaja, šoljice i štapiće i lutku za devojčice i to je to.

I jako lep set sam kupio, samo da se pohvalim. I ulong čaj sa jasminom.



gedza.73 gedza.73 16:23 16.07.2021

Re: Re:gvozden1

p.s Dal' mu je bager kasko osiguran?

jebo bager nije valjda čovek bio unutra.
Strašan snimak
crossover crossover 16:27 16.07.2021

Re: alal vera

maksa83
alselone
Zbog urušavanja zgrade pored gradilišta evakuišu se stanari.

Bangladeš.

Nije ovo prvi put, desila se slična stvar kod mene u kraju pre jedno 6-7 godina.


Jel misliš na onaj krš u Dubljanskoj ili na nešto drugo?
solo solo 16:28 16.07.2021

Re: Re:gvozden1

jebo bager nije valjda čovek bio unutra.


Nije bio niko u bageru.
gedza.73 gedza.73 16:35 16.07.2021

Re: Re:gvozden1

Nije bio niko u bageru.

To je najbitnije. Ono je gvožđurija koja može da se kupi, važno je da čovek nije bio unutra.
solo solo 16:38 16.07.2021

Re: Re:gvozden1

gedza.73
Nije bio niko u bageru.

To je najbitnije. Ono je gvožđurija koja može da se kupi, važno je da čovek nije bio unutra.


https://www.novosti.rs/beograd/vesti/1017491/cuo-sam-obrusavanje-video-pucanje-sipova-bagerista-milos-opisao-trenutak-kome-srusila-zgrade-vracaru-foto-video?utm_source=ShareMedia.rs&utm_medium=widget&utm_campaign=razmena%2bsadrzaja
nask nask 17:51 16.07.2021

Re: Re:gvozden1

Kukala ti majka Miloše bageristo, sad kad te pošteno i funkcionalno srpsko pravosuđe odrapi sa jedno par godina besplatnog stana i hrane u Požarevcu. Ali neka, zaslužio si, jbt kako si se samo usudio da potkopavaš temelje naše države.
maksa83 maksa83 18:49 16.07.2021

Re: alal vera

Jel misliš na onaj krš u Dubljanskoj ili na nešto drugo?

Ne, to je kod nsarskog u kraju, ovo je bilo nešto oko Đerma.
crossover crossover 19:14 16.07.2021

Re: alal vera

maksa83
Jel misliš na onaj krš u Dubljanskoj ili na nešto drugo?

Ne, to je kod nsarskog u kraju, ovo je bilo nešto oko Đerma.


U Dubljanskoj su bahata goveda isto uradila kao i ovi sad. Nije to za zatvor, zatvor je za finu gospodu.
haklberi_tom haklberi_tom 07:10 17.07.2021

Re: alal vera

nask
Titini stručnjaci su zasejali samo tako - do jaja!

Nisam očekivao toliko samokritike od tebe. Svak čast, treba imati hrabrosti i integriteta pa to ovako javno priznati kao neko ko je na titinom ETF-u diplomirao.

Da!
Jebote!
Da nije bilo Tite, ne bih ni osnovnu školu završio!
Jadni Francuzi, Englezi i Lihtenštajnijanci koji nisu imali sreću da žive 'pod' drugom Titom!
Kako li su oni završili svoje ETF-ove?
haklberi_tom haklberi_tom 08:01 17.07.2021

Re: alal vera

maksa83
Baš se dobro znamo i prva asocijacije na gradnju i Beograd mi je on, ali da je to kriva slika verujem.

E, Gredu čak i ja znam, to je ozbiljna firma koja je već dugo tu.

Ono što je meni, generalno, kod građevine frapantno (i fascinantno) je --- jebote, pa građevinari grade nešto što treba da traje (i) stotinama godina.
A sa radnom snagom 'da Bog sačuva'.
Što i nije čudo - jer u građevini nema, bukvalno, niti jednog lakog posla.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:01 18.07.2021

Re: alal vera

maksa83
Nešto piše Majami, to ulica na Vračaru?

Pa ja sam mislio da smo mi bolji od njih, ono, svaka taraba u Srbiji starija od američke države, Crnotravci, drndemrnde...

Kada bi znali profil uobičajenog "građevinskog investitora" u Beogradu smrzli biste se. Bukvalno najgori ološ koji možeš da zamisliš. U boljem slučaju to je bivši fudbaler/košarkaš, ali oni grade po Vračaru i mahom su ozbiljni, bez gluposti, velike zgrade, kvalitetno. Sve ovo ostalo možeš da ga strpaš u zatvor na 20 godina bez istrage i suđenja i nećeš se zajebati.


Mom ćaletu i njegovom bratu već godinama svakih nekoliko meseci dođu neki novi investitori (valjda kako koji izađe iz zatvora pa se baci u biznis) sa ponudom da prodaju baštu u Krnji, to jest da im je daju da ovi izgrade zgradu od sedam spratova (pa kad potone u močvarno tle dobiješ pristojnu petosopratnicu sa garažom) i da im daju stan ili dva u vlasništvno. Ali ovim mojima nije oglavu da prodaju pa se tražena cena investorima nikad ne svidi, te uz manje ili više gunđanja odu. Nisu još krenuli sa argumentacijom u vidu tetejca u usta, ali ni to nije nemoguće. Ne znam kako se od toga odbraniti nenasilnim metodama.









shmoo shmoo 07:51 18.07.2021

То је нама наша борба дала

Kada bi znali profil uobičajenog "građevinskog investitora" u Beogradu smrzli biste se.




У овом конкретном случају са урушавањем зграде у Видовданској улици грађевински инвеститор се пре упуштања у грађевинске воде бавио улагањем у уметност.



Prema podacima APR-a, firma "Ropeber studio doo", koja je na tabli ispred samog gradilišta navedena kao izvođač radova, do marta ove godine bavila se snimanjem filmova za odrasle koji su objavljivani na sajtu "Ropeberry" na kom se, uz novčanu nadoknadu od jednog do 15 evra, kako je navedeno, mogu gledati "sado-mazo filmovi visokog kvaliteta za odrasle". Prema podacima iz APR, ova firma osnovana je pod imenom "Ropeberry Studio doo" 15. 0ktobra 2020. godine, a kao delatnost je navedeno da se bave "zabavnim i rekreativnim delatnostima." (ЛИНК)








(ЛИНК за слику)

srdjan.pajic srdjan.pajic 01:55 19.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

nask
samo kukate na progres i dok se ovo dešava u svemiru vi sabotirate demokratski izabranu vlast u izvršenju svoje vizije za dobrobit svih građana/ki Srbije i regiona.



Ma, ove ovde na blogu ostaviš same nedelju dana i odma 400 komentara nacionalističke sadržine, i diskusija ko je bitniji po srpsko nacionalno biće, kao da sam se vratio u 19. vek.

Ovo sa tom crnom rupom i neutronskom zvezdom (tome su huči sigurno obradovao, zna se šta se sa zvezdama radi, makar i neutronskim) se vrtelo danima kod nas običnom NPR-u za široke narodne mase (dobro, to nemaju u trampolendiji*, tamo se vrti samo šta je Džizus rekao i šta je Tramp hteo da kaže, samo da mu ovi antihristi nisu ukrali izbore), ali niko da mi objasni kako se to zapravo detektuje, to jest znam da detektuju pomoću onog detektora gravitacioni talasa u Henfordu, ali kako znaju na osnovu tog jednog blip-a na ekranu da su po sredi baš bile crna rupa i neutronska zvezda, čak i to koliko su bile velike? Mislim, to su neke ogromne razdaljine u prostor vremenu, signali mali i bedni, pretpostavljam i "talasne dužine" tih gravitacionih talasa se mere parsecim (ok, lupam, ne znam), kako znaju sa tolikom sigurnošću o čemu se radilo?

*Aj šit ju not, kako u kolima slušam samo radio, umreh od dosade dok sam po Vajomingu test drajvovao ženinog Teslu, usput izviđao kamperske destinacije i u povratku opskrbio se petardama i raketama. Na kraju sam morao da izvadim telefon i slušam Peščanik, i dobarlošzao.


crossover crossover 13:40 19.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

ali kako znaju na osnovu tog jednog blip-a na ekranu da su po sredi baš bile crna rupa i neutronska zvezda


Pa nema šta drugo da napravi gravitacioni talas, ili je crna rupa koja je proždrnula neutronsku zvezdu ili im zvoni telefon u susednoj kancelariji.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:39 19.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

crossover
ali kako znaju na osnovu tog jednog blip-a na ekranu da su po sredi baš bile crna rupa i neutronska zvezda


Pa nema šta drugo da napravi gravitacioni talas, ili je crna rupa koja je proždrnula neutronsku zvezdu ili im zvoni telefon u susednoj kancelariji.


Eh, sad, pa postoji čitav spektar mogućih proždiranja u tim kosmičkim razmerama, ali, ne, oni znaju: crna rupa, ovolika, progutala neutronsku zvezdu, onoliku, ostali samo dugmići i to sve pre tri milijarde i sedamstodvanaest miliona godina, plus minus koji mesec. Ovo sa telefonom u drugoj sobi mi deluje verovatniji scenario i bolje objašenjenje.

A šta misliš ti, krose, da li su te crne rupe koje gutaju jedna drugu u časovima dokolice, bitnije po naše nacionalno biće i identiet od nekih tamo levih Crnogoraca ili Bosanaca?


haklberi_tom haklberi_tom 16:56 19.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

srdjan.pajic
crossover
ali kako znaju na osnovu tog jednog blip-a na ekranu da su po sredi baš bile crna rupa i neutronska zvezda


Pa nema šta drugo da napravi gravitacioni talas, ili je crna rupa koja je proždrnula neutronsku zvezdu ili im zvoni telefon u susednoj kancelariji.


Eh, sad, pa postoji čitav spektar mogućih proždriranja u tim kosmičkim razmerama, ali, ne, oni znaju: crna rupa, ovolika, progutala neutronsku svezdu, onoliku, ostali samo dugmići i to sve pre tri milijarde i sedamstodvanaest miliona godina, plus minus koji mesec. Ovo sa telefonom u drugoj sobi mi deluje verovatniji scenario i bolje objašenjenje.

A šta misliš ti, krose, da li su te crne rupe koje gutaju jedna drugu u časovima dokolice, bitnije po naše nacionalno biće i identiet od nekih tamo levih Crnogoraca ili Bosanaca?



Ja se ne bih sprdao sa našim nacionalnim bićem i identitetom!
Jedino ako ti ne misliš da će te neko potapšati po ramenu zbog toga.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:44 19.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

Ja se ne bih sprdao sa našim nacionalnim bićem i identitetom!


Slađane, idi gnjavi neke tviterašice, tapši ih po guzama.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:15 19.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

Kako se to tapšu tviterašice?

Eh, kao ne znaš, pa onako kako si ti radio: verbalno, lascivno i džiberski, uprkos ženi koja ti je za to vreme titrala jajca, prinosila sarmu, plašila ti kačamak slaninom, ugađala na sve moguće načine, što znamo na osnovu toga jer si se ovde time hvalio kao nenormalan.
bene_geserit bene_geserit 22:54 19.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

onako kako si ti radio: verbalno, lascivno i džiberski, uprkos ženi koja ti je za to vreme titrala jajca, prinosila sarmu, plašila ti kačamak slaninom

Šta ste bre napali Čarlija, na osnovu nedokazanih insinuacija,
a sa druge strane ima blogera koji su se sami hvalili da su svašta radili (po Krnjači beše?) da se još uvek prepričava a našlo bi se tu materijala za svašta samo da je blogolega poznatiji malo pa da imaju rašta da ga tuže,
a da ne pominjem kolegu blogera koji je punih usta o tome kako sa 30 godina na moru neke 15-godišnje engleskinje i kako engleskinje mnogo rano kreću sa time.
A ima i onih blogera koji samo direktno i indirektno objašnjavaju kako su ekstra frajeri (tipa da im bivša ženska misli za Šon Konerija da je šonja).
I onda vam je Slađan Pičić nešto kriv ... a u sopstvenom oku brvno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:00 20.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

Šta ste bre napali Čarlija, na osnovu nedokazanih insinuacija,



Ma, jok, bre, bilo je to ovde podneto na uvid, crno na belo, svojim očima sam video, pa i to kad se ovaj branio tako što je kleo podnosioce dokaza cinkaroše. A ne bi Slakiju to niko ovde zamerao da se svima sve vreme ne penje na glavu i spolovilo sa svojim moralisanjem, podučavanjem i ostalim lupetanjima koje svakog ovde bar ponekad iznerviraju. On ti je kao onaj Jesus iz Velikog Lebovskog kad krene da se kurči u kuglani...


edit: A za ovog kazanovu sa Kalovite, sve što si čuo je tačno, a nisi čuo ni delić...

haklberi_tom haklberi_tom 11:53 20.07.2021

Re: Kako vas bre nije sramota

srdjan.pajic
Šta ste bre napali Čarlija, na osnovu nedokazanih insinuacija,



Ma, jok, bre, bilo je to ovde podneto na uvid, crno na belo, svojim očima sam video, pa i to kad se ovaj branio tako što je kleo podnosioce dokaza cinkaroše. A ne bi Slakiju to niko ovde zamerao da se svima sve vreme ne penje na glavu i spolovilo sa svojim moralisanjem, podučavanjem i ostalim lupetanjima koje svakog ovde bar ponekad iznerviraju. On ti je kao onaj Jesus iz Velikog Lebovskog kad krene da se kurči u kuglani...


edit: A za ovog kazanovu sa Kalovite, sve što si čuo je tačno, a nisi čuo ni delić...


Gluposti!
Od prvog do poslednjeg slova.
Ali, to od tebe, i tebi sličnih, može i da se očekuje.
A granice mora da se znaju.
Ti, i tebi slični, ih ne znaju!
I zato ja, tebe, i tebi slične, povremeno, radi dostizanja kakve takve ravnoteže - nabijem na kitonijus!
A vi tražite još.
Davie Davie 23:37 20.07.2021

Re: alal vera

srdjan.pajic
maksa83
Nešto piše Majami, to ulica na Vračaru?

Pa ja sam mislio da smo mi bolji od njih, ono, svaka taraba u Srbiji starija od američke države, Crnotravci, drndemrnde...

Kada bi znali profil uobičajenog "građevinskog investitora" u Beogradu smrzli biste se. Bukvalno najgori ološ koji možeš da zamisliš. U boljem slučaju to je bivši fudbaler/košarkaš, ali oni grade po Vračaru i mahom su ozbiljni, bez gluposti, velike zgrade, kvalitetno. Sve ovo ostalo možeš da ga strpaš u zatvor na 20 godina bez istrage i suđenja i nećeš se zajebati.


Mom ćaletu i njegovom bratu već godinama svakih nekoliko meseci dođu neki novi investitori (valjda kako koji izađe iz zatvora pa se baci u biznis) sa ponudom da prodaju baštu u Krnji, to jest da im je daju da ovi izgrade zgradu od sedam spratova (pa kad potone u močvarno tle dobiješ pristojnu petosopratnicu sa garažom) i da im daju stan ili dva u vlasništvno. Ali ovim mojima nije oglavu da prodaju pa se tražena cena investorima nikad ne svidi, te uz manje ili više gunđanja odu. Nisu još krenuli sa argumentacijom u vidu tetejca u usta, ali ni to nije nemoguće. Ne znam kako se od toga odbraniti nenasilnim metodama.



Jednostavan nacin odbrane, kad dodje takav investitor kazes da imas dogovor sa Cumetom i da je on kaparisao plac. Naravno da nece ici kod Cumeta da se raspitaju da li je to istina, tako kupis godinu-dve vremena a napadni investitori u medjuvremenu opet dopadnu mardelja.
bene_geserit bene_geserit 06:02 17.07.2021

pregnant man emoji

tess1 tess1 06:29 17.07.2021

Re: pregnant man emoji

Rubrike za pol sa formulara za vakcinu.

predatortz predatortz 11:44 19.07.2021

Nego...

... kad se već dohvatismo Crne Gore...
Ne rekoh li ja vama, kad ste ispoljavali euforiju nakon rezultata izbora u Crnoj Gori, da sve što zavisi od jednog Šipca ne može da valja i da bude na srpski interes?
Na stranu što ovi moji imaju ozbiljne indicije da su on i Krivo(kletnik)kapić naterani da se ozbiljno sližu sa DPS-om. A izgleda, palo je tu i poneko ugrađivanje.

No, o tom - potom!
haklberi_tom haklberi_tom 16:27 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz
... kad se već dohvatismo Crne Gore...
Ne rekoh li ja vama, kad ste ispoljavali euforiju nakon rezultata izbora u Crnoj Gori, da sve što zavisi od jednog Šipca ne može da valja i da bude na srpski interes?
Na stranu što ovi moji imaju ozbiljne indicije da su on i Krivo(kletnik)kapić naterani da se ozbiljno sližu sa DPS-om. A izgleda, palo je tu i poneko ugrađivanje.

No, o tom - potom!

Ma!
Glavno da smo se Mila kurtalisali.
predatortz predatortz 16:34 19.07.2021

Re: Nego...

Glavno da smo se Mila kurtalisali


Fora je što nismo i što ovi nisu ništa manje anti-Srbi od njega. Uz ogradu da je Milo devedesetih logistički podržao VRS u momentu kad nam je podrška bila najpotrebnija.
docsumann docsumann 17:04 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz
... kad se već dohvatismo Crne Gore...
Ne rekoh li ja vama, kad ste ispoljavali euforiju nakon rezultata izbora u Crnoj Gori, da sve što zavisi od jednog Šipca ne može da valja i da bude na srpski interes?
Na stranu što ovi moji imaju ozbiljne indicije da su on i Krivo(kletnik)kapić naterani da se ozbiljno sližu sa DPS-om. A izgleda, palo je tu i poneko ugrađivanje.

No, o tom - potom!


aj kad si tako siguran, da ti i ja bacimo opkladu.

evo ja tvrdim da nema šanse, a ti oroči, koliko treba da čekamo.

docsumann docsumann 17:08 19.07.2021

Re: Nego...


predatortz predatortz 17:33 19.07.2021

Re: Nego...

aj kad si tako siguran, da ti i ja bacimo opkladu.


Na šta da se kladimo? Da Dritanovi potezi neće biti u duhu relaksacije odnosa između Srbije i Republike Srpske sa jedne strane i Crne Gore sa druge?

Pa, samo slepac ne vidi da on čini sve da ti odnosi budu gori.

Otišao je, recimo, u Sarajevo i razgovarao sa muslimanskim i hrvatskim članom predsedništva o stvarima koje su isključiva ustavna nadležnosti Republike Srpske.
To govori:
1. Da vam je diplomatija go kurac, pa da nemate pojma o ustrojstvu susedne države.
2. Da ga je diplomatija upoznala sa prilikama, ali da je dečko glup pa zaboravio.
3. Da je dečko teški šupak koji je sve to znao ali došao sa ciljem da provocira.

Ja glasam za 3. Ti?

Kao što ti garantujem da će mu za ovo, prvom prilikom, naši jebati mater.

Edit:

E, da...
Tokom posete on je više puta Bosnu i Hercegovinu nazvao republikom, što ona po svom ustrojstvu nije.
No, gle čuda - islamisti u bosni tome teže, dok se dva hrišćanska naroda tome protive. Republika BiH je ratna mantra Alije Izetbegovića i kao takva ne postoji ni u njenom Ustavu, ni u UN. BiH nije republika i to bi vaš potpredsednik vlade morao da zna, zna ali je došao da izaziva i da zavađa.
haklberi_tom haklberi_tom 17:35 19.07.2021

Re: Nego...

docsumann


Jedan je Nole!
predatortz predatortz 17:55 19.07.2021

Re: Nego...

haklberi_tom
docsumann


Jedan je Nole!


Mislim da se tom dečku, kada su u pitanju ozbiljne teme, daje preveliki značaj. On dobro udara lopticu, tu je trenutno nenadjebiv, ali njegov politički ili bilo koji drugi stav nije naročito relevantan.

On će, naravno, kao i svaki vaspitan čovek, reći par lepih reči o domaćinu. To je kod sportista, umetnika, glumaca i uopšte uzev javnih ličnosti refleks.
No, to nema nikakvu posebnu težinu.
Ovde govorimo o odnosu između zvaničnih politika dve države. Ne o tome da li je more lepo, priroda bajna a teren dobro pripremljen.

haklberi_tom haklberi_tom 18:12 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz
haklberi_tom
docsumann


Jedan je Nole!


Mislim da se tom dečku, kada su u pitanju ozbiljne teme, daje preveliki značaj. On dobro udara lopticu, tu je trenutno nenadjebiv, ali njegov politički ili bilo koji drugi stav nije naročito relevantan.

On će, naravno, kao i svaki vaspitan čovek, reći par lepih reči o domaćinu. To je kod dportista, umetnika, glumaca i uopšte uzev javnih ličnosti refleks.
No, to nema nikakvu posebnu težinu.
Ovde govorimo o odnosu između zvaničnih politika dve države. Ne o tome da li je more lepo, priroda bajna a teren dobro pripremljen.


Sve što je u ovom intervjuu rekao su sportske teme.
Davao mu se ili ne veliki značaj, Nole je nešto najbolje od 'pozitivnih referenci' (kako i on sam reče da je za njega Tipsarević) što naš narod ima.
I on, ima, potpuno jednako, pravo da se izjašnjava kao i svako o najbitnijim temama - ako ne i veće pravo od ostalih.
A da veomo dobro pazi šta će da kaže - pazi.
I pri tom ne ostavlja ni najmanje sumnje u to kome (on sam) pripada.
predatortz predatortz 18:26 19.07.2021

Re: Nego...

I on, ima, potpuno jednako, pravo da se izjašnjava kao i svako o najbitnijim temama


Naravno da ima, samo tome ne treba pridavati preveliki značaj. Otprilike kao i našim stavovima - njegovo mišljenje i to je to.
docsumann docsumann 18:32 19.07.2021

Re: Nego...

Na šta da se kladimo?


pa ti reče

Na stranu što ovi moji imaju ozbiljne indicije da su on i Krivo(kletnik)kapić naterani da se ozbiljno sližu sa DPS-om.

evo, ja tvrdim da neće (da se sližu). bez ovih posrednih teza. pravo u glavu.
predatortz predatortz 18:35 19.07.2021

Re: Nego...

docsumann
Na šta da se kladimo?


pa ti reče

Na stranu što ovi moji imaju ozbiljne indicije da su on i Krivo(kletnik)kapić naterani da se ozbiljno sližu sa DPS-om.

evo, ja tvrdim da neće. bez ovih posrednih teza. pravo u glavu.


Kao što piše - indicije! Zato i o tom-potom.

Da li su se slizali, ili nisu, ali im politika prema nama opasno liči.
Za ostalo me nije briga, to su vaše unutrašnje stvari.
gvozden1 gvozden1 18:39 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz
I on, ima, potpuno jednako, pravo da se izjašnjava kao i svako o najbitnijim temama


Naravno da ima, samo tome ne treba pridavati preveliki značaj. Otprilike kao i našim stavovima - njegovo mišljenje i to je to.

Ma sve je u tom prilogu u redu, i što ona navodi vodu na to da Đoković hvali Crnu Goru i hotel, i što on to hvali.
To tako treba da bude, bilo bi ružno da je ikako drugačije.

Ali njegov patriotizam se zna prema kojoj patriji je usmeren, nije prema Crnoj Gori.
Dobro je što ga je to pitala, a on uopšte nije imao dilemu.

Sve je baš kako treba.
docsumann docsumann 18:41 19.07.2021

Re: Nego...

kad neko kaže - priča se da.. znači da i sam to govori

ili stojiš iza izrečenog il ne prenosi.

predatortz predatortz 18:43 19.07.2021

Re: Nego...

docsumann
kad neko kaže - priča se da.. znači da i sam to govori

ili stojiš iza izrečenog il ne prenossi.




A ti, stojiš li iza Dritanovih poteza?
Eno, naveo sam ti kojih.
docsumann docsumann 18:53 19.07.2021

Re: Nego...

ove (diplomatske) izjave koje navodiš? meni djeluje kao da ti učitavaš više značenje nego što ih tu ima.

citirao sam ono što je direktno i konkretno rekao za srpski narod u CG, bez ikakve potrebe da ga se dodatno tumači.

takođe je istakao da bi rado posjetio RS ako bude pozvan (kao što nije) kao i da je Dodik uvijek dobrodošao u CG.

nego, oli se kladit?
predatortz predatortz 19:05 19.07.2021

Re: Nego...

takođe je istakao da bi rado posjetio RS ako bude pozvan (kao što nije) kao i da je Dodik uvijek dobrodošao u CG.


Taj u RS više sagovornika i pruženu ruku, među Srbima neće naći.

Ja ti rekoh - vaše unutrašnje stvari ne zanimaju. Zanima me odnos prema nama, a on se nije promenio, niti vidim naznake da hoće dok je ove vlade.

Da se kladim neću, jer mi se realno jebe za tajni i javni odnos izneđu Dritanа, Krivokapića i Mila.
Čak, Mila smatram čestitijim od Krivokapića. On je otvoreno i muški bio protiv SPC, dok je ovaj što bi u Bosni rekli hinjo. Hinje ne volim.
Tko ga jebe, trpite ga ako vam je po volji. Prema nama se odredio i Republike Srpska mu to pamti.

docsumann docsumann 19:18 19.07.2021

Re: Nego...

Da se kladim neću, jer mi se realno jebe za tajni i javni odnos izneđu Dritanа, Krivokapića i Mila.
Čak, Mila smatram čestitijim od Krivokapića. On je otvoreno i muški bio protiv SPC, dok je ovaj što bi u Bosni rekli hinjo. Hinje ne volim.
Tko ga jebe, trpite ga ako vam je po volji. Prema nama se odredio i Republike Srpska mu to pamti.


oćeš onda da se kladimo da će ugovor sa SPC biti uskoro potpisan?

misim da ne gasiraš u prazno...
predatortz predatortz 19:22 19.07.2021

Re: Nego...

oćeš onda da se kladimobda će ugovor sa SPC biti uskoro potpisan?


Verovatno hoće, ali stepen ljigavosti koji je oko toga i oko Srebrenice ispoljio Krivojapić neće umanjiti prezir.
Težak smrad od čoveka!
Daleko mu lepa kuća, sačuvaj me Bože takvih "mojih".
docsumann docsumann 19:29 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz
oćeš onda da se kladimobda će ugovor sa SPC biti uskoro potpisan?


Verovatno hoće, ali stepen ljigavosti koji je oko toga i oko Srebrenice ispoljio Krivojapić neće umanjiti prezir.
Težak smrad od čoveka!
Daleko mu lepa kuća, sačuvaj me Bože takvih "mojih".


što tačno pod ovim misliš? konkretno šta oko Srebrenice i šta oko crkve?

da li si upoznat da je Krivokapićev stav bio da je deklaracija nepotrebna i da samo komplikuje odnose unutar CG?

takođe, ne znam da li ti je poznato zbog čega ugovor nije bio do sada usaglašen?

misim, mnogo se žestiš, pa čisto da provjerim ima li taj odijum utemeljenja u činjeničnom?


EDIT: imam i ja dosta konkretnih zamjerki na račun rada Krivokapićeve vlade (imam i pohvala, da se razumjemo) ali posve druge vrste...
predatortz predatortz 19:36 19.07.2021

Re: Nego...

da li si upoznat da je Krivokapićev stav bio da je deklaracija nepotrebna i da samo komplikuje odnose unutar CG?


Da, poznat mi je taj stav za koji nije ništa učinio da ga partnerima u vladi čvršće prezentuje. A premijer bi to trebalo da radi, zar ne.

takođe, ne znam da li ti je poznato zbog čega ugovor nije bio do sada usaglašen?


Dozvolićeš da više verujem Porfiriju. Nego, preživeće SPC i bez tog sporazuma i nadživeće svaku vladu, pa i njegovu.


docsumann docsumann 19:40 19.07.2021

Re: Nego...

Da, poznat mi je taj stav za koji nije ništa učinio da ga partnerima u vladi čvršće prezentuje. A premijer bi to trebalo da radi, zar ne.


deklaracija je predložena i usvojena u parlamentu bez ikakve uključenosti vlade u čitav proces.

Dozvolićeš da više verujem Porfiriju. Nego, preživeće SPC i bez tog sporazuma i nadživeće svaku vladu, pa i njegovu.


ok, što Porfirije kaže - zbog čega ugovor nije bio do sada usaglašen?

EDIT: ne vidim da je SPC po bilo kom osnovu ugrožena u CG pod novom vlašću. po meni, ima i previše uticaja. neki kritičari iz opzicije tvrde da se crkva dosta pitala i oko samog izbora ministara...
predatortz predatortz 19:49 19.07.2021

Re: Nego...

deklaracija je predložena i usvojena u parlamentu bez ikakve uključenosti vlade u čitav proces.

[u][/u]

Uz glasove poslanika dela vladajuće većine. A ozbiljan premijer to ne ni dozvolio, niti bi potrčao da smenjuje ministra zbog vlastitog stava. Pritom, ministar ni jednom rečju nije rekao da je to stav vlade.
Krizu oko Srebrenice je pokrenuo on.
Potom, deo vladajuće većine glasa protiv stava drugog, većeg, dela vladajuće većine i to dva puta, podržavši opoziciju.To se zove kohabitacija. Možda je iznenadna osetljivost Crnogoraca na temu Srebrenice samo uvod u to da se kohabitacija i ubuduće proguta. A sve preko naših leđa.
Ako, nas su kerovi grizli, izdržaćemo i grickanje stenica.
gvozden1 gvozden1 19:52 19.07.2021

Re: Nego...

deklaracija je predložena i usvojena u parlamentu bez ikakve uključenosti vlade u čitav proces.

Ne može ovo ovako da se razdvaja.
Vlada je organ skupštinske većine, onaj ko ima vladu ima većinu u skupštini.

Mislim, može da se folira, može da vlada ništa ne predlaže, ništa ne potpisuje, ali radi se o istim ljudima Doks.
docsumann docsumann 20:05 19.07.2021

Re: Nego...

Krizu oko Srebrenice je pokrenuo on.


ok, tvoje mišlhenje. ja mislim posve suorotno, i ne bih ponavljao šta sam već rekao o slučaju Leposavić.

minustar je dužan daxprati poltiku vlade, pogotovo ako ga nije direktno delegirala stranka prilikom raspodjele resora, već je on bio lični izbor Krivokapića (vjerovatno na predlog crkve).

ineče o Leposaviću sem te epizode ne mislim ništa loše, naprotiv.

što se ad hoc (nove) većine, koja je u skupštini izglasala deklaraciju o Srebrenici, tiče i u ranijim sazivima se dešavalo da SDP (manjinski dio tadašnje vlasti) izglasa neki zakon sa opozicijom protivno volji DPS-a

uglavnom se tu radilo o ekonomsko-socijalnim zakonima. i nikobto nije proglašavao za kohabitaciju.
meni to djeluje kao afirmacija demokratije.


nego, što kaže Porfirije, đe je zapelo?
predatortz predatortz 20:06 19.07.2021

Re: Nego...

gvozden1
deklaracija je predložena i usvojena u parlamentu bez ikakve uključenosti vlade u čitav proces.

Ne može ovo ovako da se razdvaja.
Vlada je organ skupštinske većine, onaj ko ima vladu ima većinu u skupštini.

Mislim, može da se folira, može da vlada ništa ne predlaže, ništa ne potpisuje, ali radi se o istim ljudima Doks.


Ma, to licemeeje više piči po ganglijama od Milivog muškog stava "napušite mi se kurca"!

Ovaj njihov "mi želimo najbolje odnose sa Srbijom, Srbima i Crkvom, mi bližih nemamo", pa ti gurne prst u oko i pravi se lud, e to je pljuvanje u obraz.
Nije tajna da ne gotivim Dodika, ali njegov stav "marš, u pizdu materinu smradovi nijedni" je najprikladniji situaciji.

Što mi treba da brinemo o tananoj unutrašnjoj stabilnosti Crne Gore, ako je naš obraz i naše dostojanstvo žrtva te stabilnosti?

Da me pljuje vaška za ono za šta se šlepala uz mene i kurčila na sva žvakava usta dok se sve to događalo, e to ne može!

Kad se odluče ko je ko dole, ko je Srbin, ko Crnogorac, ko nešto treće, neka se jave.
Nas u Bosni su jahali Turci, Austrougarska, ustaše, Tito, pa ne postadosmo ni Bosanci, ni Bošnjaci, ni Jugosloveni, nego ostadosmo, ko je tako odlučio, a to je velika većina, guravi Srbi. Pa, koljite, palite, zatirite, zatvarajte...

A u srpsku Spartu, prvo svi Srbi, pa 90% Crnogorci, pa Crveni Hrvati, pa 30% Srbi, pa Srbin sam ali dam 200% Crnogorac...

Ajde, bre!

docsumann docsumann 20:07 19.07.2021

Re: Nego...

gvozden1
deklaracija je predložena i usvojena u parlamentu bez ikakve uključenosti vlade u čitav proces.

Ne može ovo ovako da se razdvaja.
Vlada je organ skupštinske većine, onaj ko ima vladu ima većinu u skupštini.

Mislim, može da se folira, može da vlada ništa ne predlaže, ništa ne potpisuje, ali radi se o istim ljudima Doks.


ipak ne radi.

u vladi, sem Dritana, nema ni jednog predstavnika vladajućih stranaka.
docsumann docsumann 20:09 19.07.2021

Re: Nego...

Nije tajna da ne gotivim Sodika, ali njegov stav "marš, u pizdu materinu smradovi nijedni" je najprikladniji situaciji.




docsumann docsumann 20:14 19.07.2021

Re: Nego...

Da me pljuje vaška za ono za šta se šlepala uz mene i kurčila na sva žvakava usta dok se sve to događalo, e to ne može!

Kad se odluče ko je ko dole, ko je Srbin, ko Crnogorac, ko nešto treće, neka se jave.
Nas u Bosni su jahali Turci, Austrougarska, ustaše, Tito, pa ne postadosmo ni Bosanci, ni Bošnjaci, ni Jugosloveni, nego ostadosmo, ko je tako odlučio, a to je velika većina, guravi Srbi. Pa, koljite, palite, zatirite, zatvarajte...

A u srpsku Spartu, prvo svi Srbi, pa 90% Crnogorci, pa Crveni Hrvati, pa 30% Srbi, pa Srbin sam ali dam 200% Crnogorac...


Gad demidž
predatortz predatortz 20:17 19.07.2021

Re: Nego...

E, sad si mi otkrio toplu vodu!

A šta misliš, što ga ne gotivim?
Što ga moja ruka nikad zaokružila nije, niti će?

Ssmo mi se ovaj stav dopada, jer se poklapa sa mojim.

alselone alselone 20:20 19.07.2021

Re: Nego...

Quad damage.


docsumann docsumann 20:26 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz
E, sad si mi otkrio toplu vodu!

A šta misliš, što ga ne gotivim?
Što ga moja ruka nikad zaokružila nije, niti će?

Ssmo mi se ovaj stav dopada, jer se poklapa sa mojim.




kako ima obraza on nekome da dijeli moralne packe i lekcije iz rodoljublja?

da ne pričamo da je skupština Srbije u svojoj deklaraciji (2010.) prihvatila karakter zločina u Srebrenici na način na koji ga definišu meritorne međunarodne organizacije.

i sad su samo crnogorci izdajice i sramota roda svoga. još kad to Vulin kaže, a Brnabićka podvuče. mora da je tako il nikako.

jbt, koja farsa za naivne.

docsumann docsumann 20:29 19.07.2021

Re: Nego...

Ssmo mi se ovaj stav dopada, jer se poklapa sa mojim.


pripazi s kim ti se stavovi poklapaju, za svoje dobro.
ti s kojima si na fonu nemaju stav, samo interes.
predatortz predatortz 20:29 19.07.2021

Re: Nego...


da ne pričamo da je skupština Srbije u svojoj deklaraciji (2010.) prihvatila karakter zločina u Srebrenici na način na koji ga definišu meritorne međunarodne organizacije.


Usvojili ste i vi! Ali morate još jednom! Pizde!*

*
Da me ne shvatiš lično, odnosi se na one koji su glasali.



predatortz predatortz 20:30 19.07.2021

Re: Nego...

docsumann
Ssmo mi se ovaj stav dopada, jer se poklapa sa mojim.


pripazi s kim ti se stavovi poklapaju, za svoje dobro.
ti s kojima si na fonu nemaju stav, samo interes.


Opet si mi otkrio toplu vodu!
docsumann docsumann 20:31 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz
docsumann
Ssmo mi se ovaj stav dopada, jer se poklapa sa mojim.


pripazi s kim ti se stavovi poklapaju, za svoje dobro.
ti s kojima si na fonu nemaju stav, samo interes.


Opet si mi otkrio toplu vodu!


al zaleđenu
predatortz predatortz 20:32 19.07.2021

Re: Nego...


u vladi, sem Dritana, nema ni jednog predstavnika vladajućih stranaka.


Ispade da vas taj Dritan sve na povodac vodi.

No, to sam i rekao u izbornoj noći da če biti.

docsumann docsumann 20:47 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz

da ne pričamo da je skupština Srbije u svojoj deklaraciji (2010.) prihvatila karakter zločina u Srebrenici na način na koji ga definišu meritorne međunarodne organizacije.


Usvojili ste i vi! Ali morate još jednom! Pizde!*

*
Da me ne shvatiš lično, odnosi se na one koji su glasali.


al niko Srbiji to nije spočitavo, nit je antisrbijansku harangu dizao po medijima.

dvostruki aršini i trostruki standardi.

ja mogu da se intimno ne slažem s stavom o genocidu, al država CG nije imala mnogo izbora.
genocid ili strašan zločin danas je praktično mala, formalna razlika. možda je pravna formulacija nekom i bitna, meni baš i nije.

pogotovo što nove pravne definicije genocida nisu toliko rigorozne (da moraš pobiti najmanje 100k žena, djece, da bi se kvalifikovao) .
tako da ono najgore je već urađeno, a to je sam zločin, velik, ružan, nečovječan.

suludo je poslije svih konfrotacija sa svjetom, koje su nas unazadile tokom 90-tih inatiti se i na presude međunarodnih sudova.
možda su nam rebnuli previše, al smo sami sebe (figurativno, a ne de jure) doveli na optuženičku klupu.

ako misliš da ta deklaracija može naškoditi statusu RS, evo ja tvrdim da neće... i opet nudim opkladu.
gvozden1 gvozden1 20:51 19.07.2021

Re: Nego...


ipak ne radi.

u vladi, sem Dritana, nema ni jednog predstavnika vladajućih stranaka.

Radi radi Doks, onaj ko je glasao za rezoluciju glasao je i za vladu.
Isti ti ljudi.
docsumann docsumann 20:52 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz

u vladi, sem Dritana, nema ni jednog predstavnika vladajućih stranaka.


Ispade da vas taj Dritan sve na povodac vodi.

No, to sam i rekao u izbornoj noći da če biti.



nemoj mnogo brineš.
ne vezujem se za političare kao za svece.

dok radi kako treba, imaće moju podršku. krene li naopako, doviđenja, kolkosutra.

docsumann docsumann 20:55 19.07.2021

Re: Nego...

gvozden1

ipak ne radi.

u vladi, sem Dritana, nema ni jednog predstavnika vladajućih stranaka.

Radi radi Doks, onaj ko je glasao za rezoluciju glasao je i za vladu.
Isti ti ljudi.



onaj ko je glasao i onaj za koga je glasao nisu isti čovjeci.

no, da se ne natežemo...
predatortz predatortz 20:59 19.07.2021

Re: Nego...

suludo je poslije svih konfrotacija sa svjetom, koje su nas unazadile tokom 90-tih inatiti se i na presude međunarodnih sudova.


Ti ono smatraš sudom?
Doduše, i Hitlerovi preki sudovi du se tako zvali. I one u Kragujevcu je neki sud, po nekom zakonu osudio.

Sud koji ne osudi nikoga za iste zločine druge strane nije sud.

Pitanje je možemo li se zvati ljudima ako takvu institciju zovemo sud, pa je još i uvažavamo?



ako misliš da ta deklaracija može naškoditi statusu RS, evo ja tvrdim da neće... i opet nudim opkladu


Već jeste. Da bi pokrili svoje nesposobnosti, a godinu dana prođe od izbora a da se ništa ozbiljno po pitanju demontaže DPS, kriminala, loše ekonomije... nije desilo, Dritan i Krivokapić su rešili da u negativan fokus stave Republiku Srpsku.
Sem što su pokazali da su glupi k'o qratz, da su naseli na Milovu pilićaraku foru, što su podvojili narod u samoj Crnoj Gori, i nas su potkačili.

Na vašu rezervaciju se poziva Turkovićeva, poziva se Bakir, poziva se Kurti.

Kako misliš da nam neće naneti štetu?

Nanela je!
gvozden1 gvozden1 20:59 19.07.2021

Re: Nego...


al niko Srbiji to nije spočitavo, nit je antisrbijansku harangu dizao po medijima.

I ovo ti je pogrešno.

Posmatraj ovako, Srbija je to uradila svesno žrtvujući deo svog ponosa da bi eventualno postigla neki drugi cilj.
Naglasak na SVOG ponosa.

Crna Gora žrtvuje ponos Srbije da bi postigla neki svoj cilj.
Ne svoj, nego tuđi ponos.

I sad to kažeš, pa kad ste vi žrtvovali SVOJ ponos, šta fali da i mi žrtvuje o VAŠ ponos.

Fali, naravno da fali, i treba, mora, na to odgovoriti državi Crnoj Gori.
gvozden1 gvozden1 21:03 19.07.2021

Re: Nego...


onaj ko je glasao i onaj za koga je glasao nisu isti čovjeci.

no, da se ne natežemo...

Pa to je onda stvarno kuriozitet, da se vlada ograđuje od odluke skupštine koja ju je izabrala.

Ako se vlada ne slaže ona podnosi ostavku, a nikad, NIKAD, ne kaže, nemamo mi ništa s TIM, to je politika skupštine alu ne i vlade.

To u parlamentarnoj demokratiji nije moguće.

predatortz predatortz 21:05 19.07.2021

Re: Nego...


Fali, naravno da fali, i treba, mora, na to odgovoriti državi Crnoj Gori


Da uši otpadaju!
I to kad kleknu, onda klizeći u noge!
Pa će pisati "Srbe na vrbe" i đuskati uz Tompsona, ali kad se po Zagrebu budu kurčili kao po Beogradu.
gvozden1 gvozden1 21:10 19.07.2021

Re: Nego...

Ma, to licemeeje više piči po ganglijama od Milivog muškog stava "napušite mi se kurca"!

Da :)

Ali problem im je u tome što im je stvarno uzan prostor za manevar, kao pa i Srbija je, pa presuda u Hagu, klinac palac.
Baš tanko.
docsumann docsumann 21:13 19.07.2021

Re: Nego...

gvozden1

al niko Srbiji to nije spočitavo, nit je antisrbijansku harangu dizao po medijima.

I ovo ti je pogrešno.

Posmatraj ovako, Srbija je to uradila svesno žrtvujući deo svog ponosa da bi eventualno postigla neki drugi cilj.
Naglasak na SVOG ponosa.

Crna Gora žrtvuje ponos Srbije da bi postigla neki svoj cilj.
Ne svoj, nego tuđi ponos.

I sad to kažeš, pa kad ste vi žrtvovali SVOJ ponos, šta fali da i mi žrtvuje o VAŠ ponos.

Fali, naravno da fali, i treba, mora, na to odgovoriti državi Crnoj Gori.



ovim selektivnim biranjem repera, svako govno možeš prikazati kao ukras i svaki poraz prikazati kao pobjedu.

evo, i ja mogu tako, istim principom nacrtati kako je CG odluku donjela zbog sopstvenih interesa, evropskih integracija i pridruživanja drugim demokratskim državama koje su pomenuti odnos spram zločina u Srebrenici definisale kao civilizacijsku odrednicu.

mož ti slobodno reći kako je taj civilizacijski krug licemjeran, a moral im lažan, al i to je tek jedna perspektiva, ni manje ni više iskrivljena od drugih.



gvozden1 gvozden1 21:14 19.07.2021

Re: Nego...


Da uši otpadaju!
I to kad kleknu, onda klizeći u noge!

Uh, ti si baš kivan:)

Ne mora oštro, može to i nagoveštajima, pomenuh autoput, status građana Crne Gore u Srbiji, da će se razmotriti, da će se preispitati, pa u nekoj sledećoj fazi i razmotriti eventualno.
docsumann docsumann 21:16 19.07.2021

Re: Nego...

gvozden1

onaj ko je glasao i onaj za koga je glasao nisu isti čovjeci.

no, da se ne natežemo...

Pa to je onda stvarno kuriozitet, da se vlada ograđuje od odluke skupštine koja ju je izabrala.

Ako se vlada ne slaže ona podnosi ostavku, a nikad, NIKAD, ne kaže, nemamo mi ništa s TIM, to je politika skupštine alu ne i vlade.

To u parlamentarnoj demokratiji nije moguće.



espertska, a ne stranačka, vlada itekako može da ima rezerve prema odlukama skupštine.

veće čuđenje kod mene izaziva odnos dijela parlamentarne većine prema vladi. i to seže mnogo prije bilo kakve polemike o Srebrenici.
predatortz predatortz 21:19 19.07.2021

Re: Nego...

gvozden1

Da uši otpadaju!
I to kad kleknu, onda klizeći u noge!

Uh, ti si baš kivan:)

Ne mora oštro, može to i nagoveštajima, pomenuh autoput, status građana Crne Gore u Srbiji, da će se razmotriti, da će se preispitati, pa u nekoj sledećoj fazi i razmotriti eventualno.


Ma, prostora za milokliz koliko hoćeš...
gvozden1 gvozden1 21:20 19.07.2021

Re: Nego...


evo, i ja mogu tako, istim principom nacrtati kako je CG odluku donjela zbog sopstvenih interesa, evropskih integracija i pridruživanja drugim demokratskim državama koje su pomenuti odnos spram zločina u Srebrenici definisale kao civilizacijsku odrednicu.

Naravno.

To je sasvim legitimno viđenje i objašnjenje.

A ako se postavi pitanje dobre namere i želje za bližim odnosima sa Srbijom, jasno je da takvo objašnjenje kida dobre odnose.

Crna Gora, kao suverena država i na to ima pravo, da ih kida.

A i Srbija ima pravo na svoj odgovor na to kidanje.

I sad dolazimo do pitanja, ko je kome potrebniji, tj kome dobri odnosi više idu u prilog.

Državi sa pola miliona ljudi bez neke bitne uloge na Balkanu, ili preko deset puta većoj državi sa neuporedivo značajnijom ulogom.
gvozden1 gvozden1 21:22 19.07.2021

Re: Nego...


espertska, a ne stranačka, vlada itekako može da ima rezerve prema odlukama skupštine

Vlada ili sluša skupštinu, slaže se sa njom, izvršava skupštinsku politiku, ili podnosi ostavku.

Bilo kako se zvala, ekspertska ovakva ili onakva.
predatortz predatortz 21:24 19.07.2021

Re: Nego...

espertska, a ne stranačka,


A đe su eksperti? Što učiniše?
Nije valjda da je Srebrenica najveći prioritet za građane Crne Gore?

Hvala vi na naftu, braćo Crnogorci! Bez nje ne bi bilo ni akcije "Krivaja 95".

E, ako ovu činjenicu vaši "eksperti" nisu znali da upotrebe u skupštini, uz opasku da je rezolucija o Srebrenici već usvojena, čini mi se 2011., i da tako sjebu Mila na njegovu provokaciju, pa da više Srebrenicu u usta ne uzima, onda su vam "eksperti" ko qratz glupi!
docsumann docsumann 21:29 19.07.2021

Re: Nego...

Na vašu rezervaciju se poziva Turkovićeva, poziva se Bakir, poziva se Kurti.

Kako misliš da nam neće naneti štetu?

Nanela je!



šta konkretno?
pusti Kurtije i Murtije, koje su konkretne negativne posljedice po RS proistekle iz deklaracije skupštine cg?

Da bi pokrili svoje nesposobnosti, a godinu dana prođe od izbora a da se ništa ozbiljno po pitanju demontaže DPS, kriminala, loše ekonomije.


definitivno slabo šta znaš o političkoj situaciji u CG. vidim veliko nepoznavanje kao i stavove koji se sreću po tabloidnim medijima.
demontaža DPS je uveliko u tjeku.

osnovni problem u profunkcionisanju pravosudnog sistema je nio zarobljeni tužilački savjet i vrhovno državno tužilaštvo.
no, usvajanjem novog zakona o tužilaštvu i to je očepljeno. naravno, potrebno je uzabrati nove članove savjeta, al i do dolazi na red uskoro, a onda kreću i pravi postupci.

čak i bet toga su započete istrage protiv nekih bivših ministara, direktora...

što se ekonomije tiče, izvršena devastacija je ogromna, zatečeno stanje po odlasku DPS je alarmantno, al vjerujem da će biti bolje.

ima pozituvnih pomaka, pa i rezultata, al čisto sumnjam da tebe to stvarno interesuje.

docsumann docsumann 21:34 19.07.2021

Re: Nego...

A đe su eksperti? Što učiniše?


ispeglali finansijski dugovanje za 200M samo povolnjom restrukturacijom kreditne zaduženosti.

za manje od 2 mjeseca osnovali novu avio kompaniju (pošto je stara bila rupa bez dna) koja je već uključena u turističku sezonu.

borba s kovidom (5 za ministarku)

turistička sezona premašuje očekivanja. hvala svim građanima Srbije i RS koji ljetuju u CG

moga bih još al znam a ti je ionako nebitno...
docsumann docsumann 21:39 19.07.2021

Re: Nego...

gvozden1

Da uši otpadaju!
I to kad kleknu, onda klizeći u noge!

Uh, ti si baš kivan:)

Ne mora oštro, može to i nagoveštajima, pomenuh autoput, status građana Crne Gore u Srbiji, da će se razmotriti, da će se preispitati, pa u nekoj sledećoj fazi i razmotriti eventualno.


oš se kladimo da od toga neće biti niš?

čak ni pod Vulinom
predatortz predatortz 21:41 19.07.2021

Re: Nego...

šta konkretno?
pusti Kurtije i Murtije, koje su konkretne negativne posljedice po RS proistekle iz deklaracije skupštine cg?


Politizacija crnogorske rezolucije od strane bošnjačkih političara,stavljanje te priče u fokus sa novim vetrom u jedra onima koji tu priču pokušavaju da kapitalizuju tezom o "genocidnim Srbima".

A koju korist je Crna Gora ostvarila od drugog po redu usvajanja rezolucije o Srebrenici, te zbog čega je to bio prioritet nove vlade koja se elegantno mogla pozvati na prethodnu rezoluciju i reći da je to pitanje zatvoreno?
ima pozituvnih pomaka, pa i rezultata, al čisto sumnjam da tebe to stvarno interesuje.


Naravno da me ne interesuje. Prvo, slabo sam zainteresovan za ekonomiju drugih država, ma za ekinomiju uopšte. Taj resor u časnu kuću drži supruga. I po obrazovanju, i po stvarnim nadležnostima, koristeći se znanjem, tihom ili tvrdom moći, po njenom nahođenju.
Šta mene, kad je Crna Gora u pitanju, zanima?
1. Odnos prema Republici Srpskoj
2. Odnos prema Srbiji
3. Odnos prema srpskom narodu u Crnoj Gori
4. Da me neki majmun sa Cetinje, koji tripuje da je nekakav "komita", a zapravo je klasičan ustaša ne krene cimati ako dođem dole. Stvarno ne bih voleo, naročito ne pred decom, da dođem u situaciju da razmišljam čime mu oko izvaditi.

Ukratko, to je to...
docsumann docsumann 21:42 19.07.2021

Re: Nego...


drugovi četnici, bilo mi je zadovoljstvo izmjeniti mišljenja. mada bih i dalje zadržao svoja.

odoh u krpe. laku noć želim...
predatortz predatortz 21:43 19.07.2021

Re: Nego...

oš se kladimo da od toga neće biti niš?

čak ni po Vulinom


Tu si u pravu!
Dok je Vučića i Vulina, neće sigurno.
No, i mi se nadamo promenana...
gvozden1 gvozden1 21:49 19.07.2021

Re: Nego...


oš se kladimo da od toga neće biti niš?

čak ni po Vulinom

Neće, verujem, na žalost neće.
I to je problem Srbije, što njena vlast previše lako prelazi i preko stvari preko kojih ne mora, trpi poniženja i ona koja ne mora.

Doduše, nije Crna Gora baš neki faktor koji može da nanese ozbiljnu štetu Srbiji, to je možda razlog da se Srbija postavi u poziciju, ma pusti ih, nevažni su, pa da ne odgovara kako bi mogla i kako bi, po meni, trabalo.

Kad pomenu letovanja, zamisli neku blagu kampanjicu da se dole ipak ne ide.

A i za taj autoput, stvarno, koji će Srbiji krasni autoput preko Pešterske visoravni kad nema čoveka na puškomet, niti će ga ikad biti.
Samo će se naružiti ona lepota.

Treba to stvarno izmestiti.

gedza.73 gedza.73 22:05 19.07.2021

Re: Nego...

predatortz
nego ostadosmo, ko je tako odlučio, a to je velika većina, guravi Srbi. Pa, koljite, palite, zatirite, zatvarajte...

Volim ponekad da ujedem, namerno provociram al' moram nešto što je ostalo u kolektivnom sećanju od starijih ljudi u tom nekom mom kraju. Ti stariji su imali širok atar od Beograda pa do Gorice.

E sad ti Šumadinci su pričali (za ceo taj prostor van Srbije) da su se jedino kao kod kuće osećali među Srbima u Bosni.

Otac koji je deo mladosti proveo tamo mi pričao da su odlazili u Kobaš, Kaoce, Srbac (tu su i mene vodili kad sam bio mali), Bardaču na zabave-prela-vašare tako nekako. kao da je u svom kraju. A pređeš nazad u Slavoniju promeni se situacija u korist Hrvata.
docsumann docsumann 05:11 20.07.2021

Re: Nego...

Šta mene, kad je Crna Gora u pitanju, zanima?
1. Odnos prema Republici Srpskoj
2. Odnos prema Srbiji
3. Odnos prema srpskom narodu u Crnoj Gori
4. Da me neki majmun sa Cetinje, koji tripuje da je nekakav "komita", a zapravo je klasičan ustaša ne krene cimati ako dođem dole. Stvarno ne bih voleo, naročito ne pred decom, da dođem u situaciju da razmišljam čime mu oko izvaditi.


jutru!

1. koliko se sjećam Krivokapić je sa vladom RS imao odlične kontakte, višestruki susreti, dogovori o ekonomsioj saradnji, čestitali slave jedni drugima...
2. čekamo normalnu vlast u Srbiji, pa da krene. interesantno da je, dobrim dijelom svog mandata AV imao daleko bolje odnose s Milom nego što je to ikad imao sa Krivokapićem...
3. pod novom vlašću srpski narod ima max. prava u CG. 90% nove vlade čine Srbi
4. ovakve projekcije više govore o tebi nego situaciji u CG.
predatortz predatortz 06:08 20.07.2021

Re: Nego...

. koliko se sjećam Krivokapić je sa vladom RS imao odlične kontakte, višestruki susreti, dogovori o ekonomsioj saradnji, čestitali slave jedni drugima...


Imao! A onda je pojeo govno i više ih neće imati.
3. pod novom vlašću srpski narod ima max. prava


I označen je kao genocidan...


...

4. Hoćeš da kažeš da lažem za "Srbe na vrbe" i Tompsona?
Onda to govori o tebi.
docsumann docsumann 06:28 20.07.2021

Re: Nego...

I označen je kao genocidan...


upravo nije. to je jasno naznačeno u samoj deklaraciji.

to da je njome srpski narod prikazan genocidnim je najveća laž koju potenciraju Vučić i njegovi sateliti & potrčci. opasna, podmukla laž.

generalno, su ti ove teze površne, olako inskonstruisane, e sad drugo je što se žestiš i dramiš, bljuješ vatru, pa može zaličiti kako si izrekao neke strašne istine.

da se razumjemo, tvoj stil tvoj izbor. kao što je i ovo viđenje moje.



EDIT: izvinjavam se na editu, pisao sam komentar u brzini, taman pred izlak iz kuće, pa sam ga sredio kad sam došao na posao.
docsumann docsumann 07:02 20.07.2021

Re: Nego...

4. Hoćeš da kažeš da lažem za "Srbe na vrbe" i Tompsona?
Onda to govori o tebi.


ne. otkud ti to.

no, čak i ti koji pjevaju Tompsona ne nasrću na turiste iz Srbiej ili RS.
ta priča je unutarcrnogorska.

nijedna zemlja nije pošteđena od takvih spodoba. ne vidim zašto bi Crna Gora imali eskluziovitet.
maksa83 maksa83 07:02 20.07.2021

Re: Nego...

čekamo normalnu vlast u Srbiji



Pa vidiš bre da je "normalna vlast u Srbiji" ona koja će Crnoj Gori da zvekne sankcije, skrene autoput da je zajebe i kad se skupi i uzmogne pošalje kao pomoć jedno stopedes' 'iljada jaja strojevim korakom. A ne ko ova pičkica Vulin koja samo nešto krešti i preti u prazno.
predatortz predatortz 07:06 20.07.2021

Re: Nego...

upravo nije. to je jasno naznačeno u samoj deklaraciji.


Tek ta naznaka je teško licemerje.

Ajde, reci ti meni, šta Crna Gora dobija deklaracijom, osim što se morala pokazati lojalnost ambasadama?
Što je Crnoj Gori potrebno da ponovo usvaja davno usvojenu deklaraciju?

Pičkice!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana