Gradjanske inicijative

Radojičić i Vesić na potezu

Filip Mladenović RSS / 13.07.2021. u 11:42

OPASNOST!
OPASNOST!
PETICIJA
PETICIJA
PETICIJA STANARKI I STANARA SOLITERA U VOJVODE STEPE 139

Mi dole potpisani stanarke i stanari stambene zgrade - solitera (27 spratova) u ulici Vojvode Stepe 139 u Beogradu, zahtevamo da se HITNO nastave radovi na popravci velikog lifta, pošto ne radi već 8 meseci!

Okno velikog lifta je 14. oktobra 2020. poplavljeno nepažnjom radnika JKP „BEOGRADSKE ELEKTRANE", prilikom punjenja grejnih instalacija u našem soliteru.

O tom incidentu smo odmah izvestili JKP „Gradsko stambeno", zahtevajući da se HITNO ispusti voda iz poplavljenog okna velikog lifta.

Međutim, JKP „Gradsko stambeno" je ispumpalo vodu iz okna lifta tek posle 45 dana!?

Potom su radovi na popravci velikog lifta trajali sve do kraja 2020. godine, da bi se majstori JKP „Gradsko stambeno" bez ikakvog obrazloženja povukli, a veliki lift ostao neupotrebljiv.

I onda, od JKP „Gradsko stambeno" stiže astronomska ponuda za popravku velikog lifta koju niti smo tražili, niti smo odgovorni za nastali kvar!

Tokom proteklih 8 meseci JKP „Gradsko stambeno" uporno odbija da odgovori na naše dopise i uslovljava popravku velikog lifta remontom malog, koji je za sada ispravan!

Napominjemo da imamo sklopljen Ugovor sa JKP „Gradsko stambeno", da svakog meseca plaćamo preko „INFOSTAN" računa troškove održavanja našeg solitera i da ni na koji način stanarke i stanari nisu krivi za nastali kvar velikog lifta, već isključivo 2 navedena Javno komunalna preduzeća.

Višemesečni kvar velikog lifta onemogućava nas u normalnom odvijanju života i ugrožava naše zdravlje tokom pandemije, jer smo prinuđeni da koristimo samo mali lift, gde distanca nije moguća. Napominjemo da su od 53 stana našeg solitera u 40 stanova penzionerke i penzioneri, i to uglavnom na višim spratovima, od 10. do 27. sprata, a u 8 stanova žive porodice sa dvoje ili više male dece .

Zato zahtevamo od JKP „Gradsko stambeno" da HITNO popravi veliki lift, u skladu sa sklopljenim Ugovorom o održavanju naše stambene zgrade.

 

Atačmenti



Komentari (339)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 11:06 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

gedžo, brate, je l shvataš da si mu u tom komentareu napakovao slučaj (krivicu) baš kao što su komunisti osuđivali ljude

Ne pakujem krivicu nego samo procenjujem karakter kao i ti. Ti gledaš da je pravdoljubiv, ja da je ta pravdoljubivost poprilično rastegljiv pojam.
ako te što od kamilovih stavova žulja pitaj ga direktno

Nemam šta da ga pitam. Bloger kao i svaki drugi čiji mi stavovi odgovaraju ili ne.
Ovde sam na tvoje viđenje postavio svoje i obrazložio zašto ne mislim kao ti.
docsumann docsumann 11:30 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Ti gledaš da je pravdoljubiv, ja da je ta pravdoljubivost poprilično rastegljiv pojam.


vidi, ja mogu da dokažem da je logički-formalno svaka pravdoljubivost rastegljiv pojam.

Bloger kao i svaki drugi čiji mi stavovi odgovaraju ili ne.


klkučno je što ti ne raspravljaš sa njegovim stavovima već tvojom konstrukcijom šta zapravo kamilo misli o tome ... što li si mu već sve inputirao. meni je to principijelno ne-fer, sa il' sa bez rastezanja

EDIT: sad stvarno - završavam. pojeo govno ako lažem.
gedza.73 gedza.73 13:26 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

klkučno je što ti ne raspravljaš sa njegovim stavovima već tvojom konstrukcijom šta zapravo kamilo misli o tome ... što li si mu već sve inputirao. meni je to principijelno ne-fer, sa il' sa bez rastezanja

Dobro ako je ne-fer.
Ako napišem da podržavam stavove Miše Vacića, neko ode i pogleda šta to zastupa Vacić naravno kako će da mi 'inputira' da sam budala.

Kamilo je mar nekoliko puta više napisao kako zastupa zahteve Žutih prsluka a nisam nešto zapamtio da je toliko puta osudio francusko učešće u razaranju Libije (aktivno, presudno i po svemu sudeći na njeno insistiranje).
S obzirom da Francuska nije prebogata naftom, da su francuzi tražili da njima gorivo bude malo oslobođeno od poreza istovremeno zahtevajući veće plate šta misliš ko najebava u toj jednačini?

S druge strane redovno naricanje nad kapitalističkom izrabljivačkom sistemu koji pojede ceo svet i mrzi Rusiju dok se istovremeno uživaju sve pogodnosti (naravno i nedostaci) upravo tog zapadnog kapitalističkog sistema.

Još jedan primer nezavisno od Kamilove pravdoljubivosti glede francuskih barikada.
Kad izlaziš iz Francuske ka Španiji penješ se uz brdo i onda ima pravac na nekoj vrsti ravne visoravni.
Francuski poljoprivrednici blokiraju granični prelaz jer su hteli da drže višu cenu dal beše krompira ili mleka slagaću te. A španski poljoprivrednici nisu bili toliko alavi i bili su zadovoljni nižom cenom pa su, računajući na slobodno EU tržište krenuli da izvoze u Francusku.
Kad tamo blok, čorba, nokaut franskuska blokada.

Ti imaš jedno mišljenje, ja drugo. I obrazložio sam zbog čega. Mogu i ja da napišem volim ljude, cveće, pčele, selo i prirodu a da to pišem iz zgrade u centru sa centralnim grejanjem na lignite pa se ispostavi da izdajem na crno deo stana studentu iz unutrašnjosti pa bi neko pomislio kako sam ja divan čovek a neko da sam licemer. Legitimno i jedno i drugo

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:01 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

predatortz


I tako mi dobili, u Evropi, nešto za šta su te na Zapadu već tada vukli za rukav da ti uvedu.
Naravno "broj" bio skup u pičku materinu, ali platili na rate.

Evropa je široka, bilo bi lijepo da navedeš kad, gdje i koje komunalne priključke nisi platio prilikom priključenja.
Ako te zanima mogu da ti nabrojim šta sam sve platio prilikom kupovine placa u selu koje je 18 km daleko od centra grada koji ima oko 60 hiljada stanovnika. Ukupno 2900 eura, jedan prijatelj u predgrađu platio 6500 eura. Za korištenje infrastrukture koja je već izgrađena i to se popularno zove ulazak u komunu. Takse za priključak vode, struje, telefona plaćaš posebno operaterima.
Već sam jednom napisao, ali da ponovim, Dalida je šezdesetih kupila kuću u Parizu koja nije imala struju i vodu. Pitaj radnike koji su radili sedamdesetih po zapadu u kakvim su uslovima sve živjeli. Od nekih drugih da, ali od tebe ne očekujem da ovdje igraš ulogu malog Perice kad zamišlja i objašnjava šta je zapad i demokratija.
Da, pravili smo sebi bolji život svojim rukama i svojim trudom, nismo ni od koga očekivali da nam nešto da jer onaj ko ti daje može to što ti je dao i uzeti nazad.
Rođen sam '54 i sjećam se kad je u mom selu upaljena prva sijalica, čak sam se trudio da i ja pomognem u kopanju rupa za bandere iako sam bio desetogodišnjak. I danas osjećam ponos i zadovoljstvo što sam bio dio toga, što sam ugradio mali kamenčić u bolji život zajednice. Sjećam se i prvog asvalta. Negdje sam našao podatak da je u čitavoj BiH 1939 bilo svega 19 km asvaltiranih ili betoniranih, što puteve što ulica.

kamilo_emericki kamilo_emericki 22:12 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

predatortz
I ubedili mnoge, evo ih još viču kako je bila sreća dok su bili jahani.


Znaš šta bih voleo, kad bi to moglo?
Da takvim omogućim da sad, na neko vreme, žive po onim zakonima i da slobodno izražavaju kritike sistema, institucija i predstavnika vlasti, kako se i onda to moglo.
Koji bi to piš bio!

Bio si na nekom radničkom savjetu, na nekom zboru radnika, sa ljudima koji imaju principe i nisu sitni kalkulanti hoće li izgubiti koju privilegiju, onu koju imaju ili kojoj se nadaju.
Budi siguran da su oni šefovi nekad više držali do mišljenja javnosti i bojali se te javnosti nego ovi danas. Ne svi, ali većina sigurno. Ja sam bio tamo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:18 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

docsumann


EDIT: sad stvarno - završavam. pojeo govno ako lažem.


Pobogu dokse, pa nisi danas prvi put na blogu. Koliko je samo ovakvih razgovora, do sada, ovdje vođeno.
predatortz predatortz 22:29 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Bio si na nekom radničkom savjetu,


Mani radničke savete! To je bilo od perifernog značaja. Ajde bato reci onim onda da su klasični ratni profiteri, da su materijalizovali svoj patriJotizam (kako se to sad moderno ponižava), da su nepismenim kulovima podelili činove i funkcije, da je vođa kreten...

Jeb'o radnički savet!
gvozden1 gvozden1 22:33 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Ja sam bio tamo.

Vidi se.
A vide se i posledice.
angie01 angie01 22:34 15.07.2021

za Doksa,Erin Hanson

kamilo_emericki kamilo_emericki 23:38 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

predatortz
Bio si na nekom radničkom savjetu,


Mani radničke savete! To je bilo od perifernog značaja. Ajde bato reci onim onda da su klasični ratni profiteri, da su materijalizovali svoj patriJotizam (kako se to sad moderno ponižava), da su nepismenim kulovima podelili činove i funkcije, da je vođa kreten...

Jeb'o radnički savet!

Većina tvojih i mojih stavova su vrlo suprostavljeni i ja zaista ne vidim mogućnost smislene diskusije koja bi ih mogla približiti.
Možemo ponekad potvrditi ili osporiti neku činjenicu iznešenu u diskusiji ali dalje od toga ne.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:03 16.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Da, pravili smo sebi bolji život svojim rukama i svojim trudom, nismo ni od koga očekivali da nam nešto da jer onaj ko ti daje može to što ti je dao i uzeti nazad.
Rođen sam '54 i sjećam se kad je u mom selu upaljena prva sijalica, čak sam se trudio da i ja pomognem u kopanju rupa za bandere iako sam bio desetogodišnjak. I danas osjećam ponos i zadovoljstvo što sam bio dio toga, što sam ugradio mali kamenčić u bolji život zajednice.


Samo da kazem da kad sam gore pomenuo gradjane i da li oni danas postoje da sam mislio na ovakvo ponasanje.
haklberi_tom haklberi_tom 07:36 17.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

docsumann
Ti gledaš da je pravdoljubiv, ja da je ta pravdoljubivost poprilično rastegljiv pojam.


vidi, ja mogu da dokažem da je logički-formalno svaka pravdoljubivost rastegljiv pojam.

...

Dokaži!
haklberi_tom haklberi_tom 07:40 17.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Neues aus der Nachbarschaft
Da, pravili smo sebi bolji život svojim rukama i svojim trudom, nismo ni od koga očekivali da nam nešto da jer onaj ko ti daje može to što ti je dao i uzeti nazad.
Rođen sam '54 i sjećam se kad je u mom selu upaljena prva sijalica, čak sam se trudio da i ja pomognem u kopanju rupa za bandere iako sam bio desetogodišnjak. I danas osjećam ponos i zadovoljstvo što sam bio dio toga, što sam ugradio mali kamenčić u bolji život zajednice.


Samo da kazem da kad sam gore pomenuo gradjane i da li oni danas postoje da sam mislio na ovakvo ponasanje.

E, vidiš!
Komunisti su nam pričali kako takvih 'aktivnosti na dobrobit zajednice' ima samo u komunizmu.
I nije čudo što ih neki ističu kao neku posebnost, ne imajući predstave da je to svuda tako u normalnom svetu - i još daleko izraženije.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 22:22 17.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

свим срцем сам за барикаде и “жуте прслуке”.


na barikadama su uvek najbrzi, ali nikad i najmudriji.

principessa_etrusca principessa_etrusca 03:53 19.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

dogodinedragosevac
свим срцем сам за барикаде и “жуте прслуке”.


na barikadama su uvek najbrzi, ali nikad i najmudriji.

Са “прслуцима” су храбри, правдољубиви и истинољубиви некомформисти, можда не и мудри ако под мудрошћу подразумеваш ону “за идеале гину будале”.

А мени је занимљив овдашњи револуционар који заступа грађане и грађанке, станаре и станарке, који траже нешто за себе што увек може да се искаже кроз монетарну вредност, као што је рецимо паркинг место.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:38 14.07.2021

Ko hoće

Na france 2 ide svečani koncert a poslije koncerta vatromet. Potreban samo upis koji je besplatan.
link
maksa83 maksa83 08:59 15.07.2021

ne mogu da verujem

Da jebete Filipa sa "nek' skupe 30K EUR i plate pa neka tuže ove sudu koji će da presudi da im ovi to refundiraju".

To je potpuna odvojenost od realnosti srpskog disfunkcionalnog sudstva koje je u poslednjoj fazi raspadanja i i zaštićen-ko-govedo-u-indiji statusa JKP. Obaška ideja da 50 stanova mogu da skupe 30K EUR samo tako.

U kojoj vi to Srbiji živite?

Filip Mladenović Filip Mladenović 09:20 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

U Srbiji kralja AV Ibija, koji uz pomoć mobilnog telefona pred TV kamerama i mikrofonima glumi Deda Mraza!
haklberi_tom haklberi_tom 09:25 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

maksa83
Da jebete Filipa sa "nek' skupe 30K EUR i plate pa neka tuže ove sudu koji će da presudi da im ovi to refundiraju".

To je potpuna odvojenost od realnosti srpskog disfunkcionalnog sudstva koje je u poslednjoj fazi raspadanja i i zaštićen-ko-govedo-u-indiji statusa JKP. Obaška ideja da 50 stanova mogu da skupe 30K EUR samo tako.

U kojoj vi to Srbiji živite?


Jbg!
U pravu si!
Muka je to sve skupa.
gvozden1 gvozden1 10:12 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

nek' skupe 30K

Pa nije 30 iljada, nekoliko puta manje, kaže Filip.

Skupiti po sto evra po stanu i nije nedostižno, ajd da budemo realni.
Postoje tu i druge mogućnosti, da ne bude linearno, može se razgovarati.

I to je izgleda jedina realna mogućnost.
Jer šta bi ti u toj situaciji radio, a da lift stvarno pokreneš?

To je jedna dimenzija problema, druga je, Filip bitnija, ajd da dižemo revoluciju.

E tad, kad bi Filip da revoluciji vraća komunizam, e onda ne treba ćutati.
maksa83 maksa83 10:22 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Pa nije 30 iljada, nekoliko puta manje, kaže Filip.

Ako sam dobro shvatio to je nešto što su stanari spremni da plate ali firme neće da izađu na teren i potkopaju cenu pošto se plaše da ih GS neće angažovati kao podizvođače.

Jer šta bi ti u toj situaciji radio, a da lift stvarno pokreneš?

Ne znam, imali smo ugovor sa firmom za održavanje liftova pre uvođenja ovih Upravnika, i kada nešto krene po zlu (zgrada je iz 2007., lift je prilično kvalitetan, pa se tu nije dešavalo nešto straobalno) oni su to rešavali brzo, a onda su uvedeni Upravnici pa smo mi angažovali nekog koji je prvo naše pare za održavanje namenjene toj firmi 'ladno neprosleđivao toj firmi nego trpao uđep, pa oni nisu hteli da poprave lift kada je zapelo (inače su rešavali probleme u roku od nekoliko sati), pa kada je to isplivalo taj Upravnik je bez da nas pita (na šta nema pravo) raskinuo ugovor sa njima i sklopio nov ugovor sa drugom "firmom" (koja nije firma za održavanje liftova nego neki tip koji ima, pazi sad ovo, licencu za održavanje kućnih aparata). Sledeći put kad je lift stao zbog tog limba se ništa nije dešavalo nedelju dana, a onda smo se skupili i zahvalili tom upravniku na saradnji šutom u dupe i od tad o zgradi brinemo bez upravnika, sami. Jeste da ima više posla za onog ko se toga primi (neka fina devojka sa trećeg, pravnica, nju ne mrzi, vrlo pedantna i papirima sklona), zgrada postaje pravno lice, PIB-ovi i pičkematerine, ali od tad nemamo problema.

Filipa eventualno ovde treba jebati zbog ideje da zaustavlja saobraćaj i jebe sugrađane i sugrađaninke zato što njih jebe Gradsko Stambeno, to je bezveze ideja.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:29 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Ovaj slučaj je mala beba u odnosu na ono što se radi stanarkama i stanarima u bloku 37!

Oni su blokirali saobraćaj tek kada su shvatili da ih niko ne shvata ozbiljno.
Evo i sada, obezbedjenje gradilišta se iživljava nad pobunjenim gradjanstvom!
gedza.73 gedza.73 10:30 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Pa nije 30 iljada

Problem je dublji. Nezavisno sudstvo i 'radnička klasa' (za koju se Filip zalaže) u državnim preduzećima koja ne podleže niti kontroli niti sankcijama usled loše obavljenog posla ili neodgovornosti. A to je samo još jedna posledica u nizu SFRJ ustava
Као основ друштвено-економског система наводи се друштвена својина над средствима за производњу, право радног човека на самоуправљање и уживање плодова рада, солидарност и узајамност права и обавеза свих друштвених чинилаца. Супротним уставу сматрају се сви облици приватизације друштвених средстава

A onda dobiju da im je jeftiniji privatnik od javnog preduzeća. Eto im ga sad pa nek se solidarišu sa radnicima Beogradske elektrane pa neka plate celu sumu (mada mi i dalje nije jasno zašto uopšte predlažu da plate bilo šta ako je krivica na drugoj strani)



angie01 angie01 10:38 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

maksa83
Da jebete Filipa sa "nek' skupe 30K EUR i plate pa neka tuže ove sudu koji će da presudi da im ovi to refundiraju".

To je potpuna odvojenost od realnosti srpskog disfunkcionalnog sudstva koje je u poslednjoj fazi raspadanja i i zaštićen-ko-govedo-u-indiji statusa JKP. Obaška ideja da 50 stanova mogu da skupe 30K EUR samo tako.

U kojoj vi to Srbiji živite?



brane ovaj nakardni sistem.
predatortz predatortz 10:46 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Da jebete Filipa sa "nek' skupe 30K EUR i plate pa neka tuže ove sudu koji će da presudi da im ovi to refundiraju".


Ne moraju da skupe 30K. Nađu jeftinijeg izvođača. Filip kaže da ima takvih.

A što se tužbe tiče, ti misliš da onaj ko je načinio štetu ne treba da bude tužen jer štetu ne priznaje?

I ja bih voleo da naši sudovi rade kao nemački ili švedski, ali po mesnoj nadležnosti moramo se obraćati njima.

Pa mic po mic, pritisak javnosti, na sve pa i na sudove.
Tako se nekad država možda i promeni.
Besmislenim blogovima neće.
angie01 angie01 10:47 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

ja bih raskinula ugovor sa javnim stambenim i trazila pare sa racuna zgrade-na sta upravnik zgrade sa sve pecatom ima pravo-i onda od tih para platila popravku.

tu moze da se pojavi-najverovatnije-problem da javno stambeno kaze da nema para, ali u tom slucaju mora da prikaze gde su potrosene,...znaci neki advokat bi bio neophodan za ove pregovore,...
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:47 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

brane ovaj nakardni sistem.

А ти се бориш против система писањем петиција за поправку лифта

znaci neki advokat bi bio neophodan za ove pregovore,...

Можда ипак ради застрашивања судским поступком?
nikvet pn nikvet pn 10:53 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

maksa83

U kojoj vi to Srbiji živite?


А у којој ти живиш? Ено ти горе сличка из зграде у Параћину, 9 спратова 70 станова. Лифтови поцркали, улаз пишаоница. Јавно комунално-стамбено-СИЗ становања не постоји, нема, крај. Коме да се жалиш, управи водовода? На трећем спрату ми је другар квадриплегичар кога сносимо на руке да се прошета. Понекад наватамо Брку Лифтаџију да позајми релеј из лифта медицинског центра на два сата па врати. Озареним станарима који јурну у лифт Брка звекне шљагу: Плати па се вози!

Кад је Јагода постала председник зграде прво је на кров послала мајстора да посече све каблове. Одмах су дотрчали Теленор, МТС... па се видело колико је њен претходник лапао. Ајде уговори, паре на зградин рачун и ћао. Скупила се кинта али недовољно. Јагода је свима понаособ хебала кеву док нису кеширали. Немој неко да помисли како је параћинска раја богатија од београдске. Оправљена су оба лифта, централно закључавање, видео-надзор, жардињере... Хилтон. Онај извештај је од касније, оправке лифта нема али има фарбања и одржавања; укључује и штету од поплаве реке (избацивање муља, електрика, бачва...) ено ставке редом.

Увидели људи - исти ко и Филипови - да нема бошпомози, заболе некога у каквом свињцу живе па се машили џепа и уз Јагодину енергију живе ко људи. И није само та зграда, код моје кеве је исто тако апотека; уствари јако мали број зграда у граду је лошем стању.

Закључак? Много вас је размазио комунизам Београдоси драги.
predatortz predatortz 10:53 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

principessa_etrusca
brane ovaj nakardni sistem.

А ти се бориш против система писањем петиција за поправку лифта


Glupost! Kojom logikom se od "tražim da sistem (u ovom slučaju sud) radi svoj posao" dođe do "brane ovaj nakardni sistem"?

Da podvučem - zahtevanje od institucija sistema da se bave svojim poslom nije nikakva "odbrana sistema". Za pismene, prosečno inteligentne, pa čak i one ispod proseka, to je kritika sistema i insistiranje na promenama.






gedza.73 gedza.73 11:00 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Много вас је размазио комунизам Београдоси драги.

Ne znam da li postoji prljaviji i ruiniraniji grad u Evropi. Ko su oni roditelji koji vaspitavaju decu da šaraju grafitima svaku moguću fasadu, ko su oni ljudi koji trideset, četrdeset godina, pedeset godina žive u ruševinama sa kojih je spala fasada, ko su ti ljudi koji bacaju đubre sa terasa i zapišavaju ulaze stvarno mi nije jasno.


Inače ima Beograđana koji kupe stanove i koji se organizuju sasvim različito od ovih stanarica kukumavki pa im zgrade zategnute i uređene a javna preduzeća se baš i ne zajebavaju sa njima.


angie01 angie01 11:01 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

А ти се бориш против система писањем петиција за поправку лифта


ja nisam pisala peticiju,niti ovaj blog, a napisala sam sta bih ja uradila,...al si zato ti,na jasan problem u krimogenim okolnostima, ispisala gomile reci loseg PRa, koji veze nema sa ovim slucajem, braneci nakardni sistem.


Можда ипак ради застрашивања судским поступком?


ako bas nisi upoznata sa tim kako ovde sudstvo (ne)funkcionise, napisao ti je maxa.
angie01 angie01 11:07 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Закључак? Много вас је размазио комунизам Београдоси драги.


izvini, al koji komunizam, lebati,...prikazani slucaj je jasna krimogena situacija, gde su ljudi nesto platili, al firma koja puni gradsku kasu nece da odradi svoje,...to je pre Kolumbija,...i sada pricate o nekoj razmazenosti i to komunistickoj, jer stanari hoce ono sto im pripada-obaska sto je ono drugo komunalno preduzece duzno da opravi havariju koju je ono napravilo.
maksa83 maksa83 11:10 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Закључак? Много вас је размазио комунизам Београдоси драги.

Nemam pojma o čemu pričaš, živim u stanu koji nisam nasledio, plaćam sve od održavanja zgrade i čišćenja garaže preko vrtića (prošlo fala bogu, sasuo sam u to solidan nov auto) pa do lekara.

Nekompetentno bahato JKP je sjebalo ljudima lift, zavalili su im napumpan račun koji ne mogu da plate, ljudi se bune. U državi koja funkcioniše tužili bi ih, sud bi ekspresno reagovao, izašao bi neki veštak, JKP-u bi bile uzete pare i šteta naplaćena sudskom odlukom, kraj priče. U ovom raspadu mogu samo da izađu na ulicu.

Kako si uvalio to u komunizmom razmažen Beograd samo ti znaš.
maksa83 maksa83 11:13 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Можда ипак ради застрашивања судским поступком?

Ne znam kakve su ti veze sa ovim ovde i koliko imaš uvida u stanje sudova ali to bi bilo što bi rekao naš prost narod plašenje babe debelim kurcem.
maksa83 maksa83 11:14 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Glupost! Kojom logikom se od "tražim da sistem (u ovom slučaju sud) radi svoj posao" dođe do "brane ovaj nakardni sistem"?

Ljudi bre hoće da im radi lift, a ne da opravljaju polomljenu državu kojoj nema spasa.
predatortz predatortz 11:16 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Nekompetentno bahato JKP je sjebalo ljudima lift, zavalili su im napumpan račun koji ne mogu da plate, ljudi se bune. U državi koja funkcioniše tužili bi ih, sud bi ekspresno reagovao, izašao bi neki veštak, JKP-u bi bile uzete pare i šteta naplaćena sudskom odlukom, kraj priče. U ovom raspadu mogu samo da izađu na ulicu.


Pogrešan sled radnji.
Zgrada angažuje advokatsku kuću, advokat ode i pokuša da se nagodi sa preduzećem koje je načinilo štetu. Sa druge strane, prouči ugovor o održavanju koji stanari imaju sa drugim javnim preduzećem i vidi šta u tom ugovoru stoji kada se desi "viša sila". Ako ugovor podrazumeva da je preduzeće dužno izvršiti popravku čak i u slučaju "više sile", onda im to lepo predoči. Ako nije, onda nema ljutiš. Prikupljaš ponude i tražiš najpovoljnijeg.
Ako preduzeće koje je prouzrokovalo štetu odbija da nadoknadi troškove popravke, lepo ih tuži.

Pa kad sve to potrošiš, ako sistem ne odradi svoje, onda blokiraš aerodrom.


maksa83 maksa83 11:18 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Inače ima Beograđana koji kupe stanove i koji se organizuju sasvim različito od ovih stanarica kukumavki pa im zgrade zategnute i uređene a javna preduzeća se baš i ne zajebavaju sa njima.

To je funkcija veličine zgrade i kako ti se zalomi struktura stanovništva. Mala zgrada se oko svega lakše dogovori nego neki behemot od zilion spratova. Najveći problem su starci i oni koji iznajmljuju stanove, oni u principu teže daju pare.
predatortz predatortz 11:21 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

maksa83
Glupost! Kojom logikom se od "tražim da sistem (u ovom slučaju sud) radi svoj posao" dođe do "brane ovaj nakardni sistem"?

Ljudi bre hoće da im radi lift, a ne da opravljaju polomljenu državu kojoj nema spasa.


Ljudi samo putem suda mogu postići obeštećenje, ako osnova za njega ima. Za Srbiju su nadležni srpski sudovi. Da, neefikasni su. No, u interesu svih nas je da se to stanje promeni. Dobar advokat i eto obeštećenja! Za godinu, tri pet... Ali si isterao svoje i nisu te ošišali kao ovcu.

Do tada, po sto, dvesta ojrića svi, opravi lift i koristi ga. A bitange ganjaj, ne odustaji, jer bitange na to odustajanje i računaju. I prolazi im! Između ostalog zbog tvoje logike "sudovi su go kurac!". Jasu, ali im ne treba dozvoliti da budu.
maksa83 maksa83 11:25 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Između ostalog zbog tvoje logike "sudovi su go kurac!".

Ovo je naopako, ja se ne osećam nimalo odgovornim što su sudovi go kurac. Ima ko je plaćen (mojim parama) i čiji je posao da ih održava u cakum pakum stanju.
haklberi_tom haklberi_tom 11:27 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

maksa83

...

Filipa eventualno ovde treba jebati zbog ideje da zaustavlja saobraćaj i jebe sugrađane i sugrađaninke zato što njih jebe Gradsko Stambeno, to je bezveze ideja.

Vidim da nisi pazio na času kada sam Gedži davao sugestije.
No, nije mi teško da ponovim.
Dakle red (osled) mora da se zna ... najpre sugrađaninke, pa potom sugrađani.
predatortz predatortz 11:28 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

maksa83
Između ostalog zbog tvoje logike "sudovi su go kurac!".

Ovo je naopako, ja se ne osećam nimalo odgovornim što su sudovi go kurac. Ima ko je plaćen (mojim parama) i čiji je posao da ih održava u cakum pakum stanju.


Ni ja se ne osećam odgovornim. Naprotiv, insistiram na tome da rade po zakonu, brzo i efikasno.
Jer, ako nema toga, nema niti će ikad biti države. A država nije pojam iz bukvara, država je set regula koje nam život čine lakšim.
haklberi_tom haklberi_tom 11:29 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Filip Mladenović
Ovaj slučaj je mala beba u odnosu na ono što se radi stanarkama i stanarima u bloku 37!

Oni su blokirali saobraćaj tek kada su shvatili da ih niko ne shvata ozbiljno.
Evo i sada, obezbedjenje gradilišta se iživljava nad pobunjenim gradjanstvom!

Filipe, toliko toga znaš, ali ne znaš da postoji slovo Đ (i malo đ).
Slovo dj ne postoji.
Dakle, pravda za liftove i slovo Đ!
maksa83 maksa83 11:33 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Vidim da nisi pazio na času kada sam Gedži davao sugestije.

Izvini !
gedza.73 gedza.73 11:36 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

To je funkcija veličine zgrade i kako ti se zalomi struktura stanovništva.

Nije baš mala a i poprilično je šarena struktura (ono što ja znam).
Inače u zgradi u It smo tamo sredinom devedesetih bili prvi i jedini stranci. Onda se struktura menjala a danas ima sa svih strana zemljinog šara.
I dalje se isto održava zgrada, isto plaćaju troškovi, isti čovek zadužen za condominio... Njemu javiš, on pošalje ekipu, odrade posao. Tradicija i tekovine kapitalizma.
maksa83 maksa83 11:45 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Ni ja se ne osećam odgovornim. Naprotiv, insistiram na tome da rade po zakonu, brzo i efikasno.
Jer, ako nema toga, nema niti će ikad biti države. A država nije pojam iz bukvara, država je set regula koje nam život čine lakšim.

Ok, sad ozbiljno, kako izgleda to insistiranje i koji su mu dometi?

Razumem ono što radi Filip Vukša, ali ovde je bio proglašavan za ludog i sumanutog (ne jebe, ne uči, samo piše prijave) i nekog ko ne da Organima da rade svoj posao.

Dakle kako tačno izgleda to insistiranje o kome pričaš, i šta se desi kada insistiraš?
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:51 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Filipe, ako stanari tvoje zgrade nisu obavezni/primorani bili da plaćaju servisiranje neefikasnom 'gradskom stambenom' i imaju ugovor sa njima bojim se da ćete tu školu morati da platite.

Pa onda pamet u glavu, eto čitaj kako druge zgrade rešavaju taj problem i ne prave ugovore sa neefikasnim firmama.


A i na sud morate, ma koliko sudski proces trajao, osim ako ne mislite da im poklonite novac pa imate u konačnici duplu štetu (em platite sami popravku lifta em ne zatražite obeštećenje)


To su vam opcije u realnom svetu. Uz obavezan raskid ugovora sa 'gradskim stambenim' kada ovaj problem rešite.

Ok. peticija ne može da smeta povrh svega što sam gore navela ali sama po sebi neće rešiti problem.
predatortz predatortz 11:53 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Ok, sad ozbiljno, kako izgleda to insistiranje i koji su mu dometi?


Kao i svugde - pravnim metodama.
Ako se proces oteže, žališ se na postupajućeg sudiju. Sve to daš u medije. Onda nastupaju institucije civilnog društva, koje postavljaju pitanja o tome zbog čega treba toliko vremena da se proces dovede do pravosnažnosti.
Onda ti ovi, u pristupnim pregovorima, kažu da to moraš da središ.
Ako se oglušuju, Filip i stanari ne blokiraju ulice, nego protest izraze ispred zgrade suda. Sa sve natpisima "Dole korumpirani i neefikasni sudovi!", "Otkaz neradnicima u pravosuđu!"...

Ali, prvo moraš da tužiš.

Uostalom, šta rade pomenuta javna preduzeća kada ti ne izvršavaš svoju obavezu prema njima?
Tuže te, naravno!

Što to ne bi bilo obostrano?
Nisi ispoštovao tačku 7. ugovora, evo ti tužba...
maksa83 maksa83 11:59 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Uostalom, šta rade pomenuta javna preduzeća kada ti ne izvršavaš svoju obavezu prema njima?
Tuže te, naravno!

Ne. Npr. Infostan po donetom Zakonu o Obezbeđenju i Izvršenju podnosi predlog za izvršenje na osnovu svojih isprava ( = tvoji neplaćeni računi ) i na osnovu toga kreću izvršioci. Nema suda, nema stogodišnje kilave procedure, samo - opsa! daj pare! Nemaš? Aj da vidimo šta imaš.

Odnos snaga JKP - pojedinac je tako asimetričan da to nije ni smešno.

haklberi_tom haklberi_tom 12:05 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

maksa83
Vidim da nisi pazio na času kada sam Gedži davao sugestije.

Izvini !

Rešeno!
angie01 angie01 12:24 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Infostan po donetom Zakonu o Obezbeđenju i Izvršenju podnosi predlog za izvršenje na osnovu svojih isprava ( = tvoji neplaćeni računi ) i na osnovu toga kreću izvršioci. Nema suda, nema procedure, samo - opsa! daj pare! Nemaš? Aj da vidimo šta imaš.


moja drugarica je imala neki dug prema Infostanu, u nekom periodu kada je izgubila posao,( razvedena, sa decom),...i u situaciji koja je bas bila zahebana, mucila su je i ta duguvanja, jer nikada pre ni za sta nije bila duzna,...i onda je infostan objavio neki reporogram, ona se nategla za lovu-dobila napokon i neke pare sto je pozajmila naokolo-iplatila ceo dug odjednom,...kad ono, uskoro su poceli da joj stizu resenja od izvrsitelja gde su joj trazili naplatu za, pazi sad - uspesno izvrsenje. Ona u zabezeku, jer nikakvu opomenu, niti bilo sta od istih th izvrsitelji nikada nije ni primila, niti je dug platila zbog neke njihove akcije,...ode da ih pitao cemu se radi, oni kazu-pa zakon namd ozvoljava da naplatimo, evo mi smo vam slali dopise, niste primili, bilo sve zakaceno na oglasnoj tabli suda,...ona ode u sud, tamo joj kazu kako ta oglasna tabla uopste ne funkcionise,...pri tome, nije primila nikakvo obavestenje da joj neka posiljka nije urucena-jer su izvrsitelji tvrdili kako su joj slali utuzenje, a ona nikada nista nije primila,...

elem, upravo je tako kako je maxa rekao- javna preduzeca predaju zahtev izvrsitelju i oni sami donose odluke,presude-kao mali privatni sudovi, bez druge strane,(okrivljenog),...pahebotebog, kada nekog ubijes, imas pravo da se branisi dokazujes svoju nevinost,...

u glavnom, moja drugarica nije htela da plati ta "uspesna izvrsenja" ,koja se nisu ni desila iizvrsitelji joj ladno nakace ta dugovanja na uplatnicu Infostana-pa je morala da plati,...kad ono, godinu dana posle, ona ode u banku i tamo joj rakose da joj je blokiran racun,zasto, zbog duga izvrsitelju,...ispostavilo se da Infostan nije obavestio izvrsitelja da je nabudzeno zaduzenje placeno,...da ne nabrajam kako su sve u ovom slucaju prekrseni zakon i prava gradjana,...

elem, kada je obratno, kao u Filipovom slucaju- ne funkcionise isti mehanizam:)
haklberi_tom haklberi_tom 12:38 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

maksa83
Uostalom, šta rade pomenuta javna preduzeća kada ti ne izvršavaš svoju obavezu prema njima?
Tuže te, naravno!

Ne. Npr. Infostan po donetom Zakonu o Obezbeđenju i Izvršenju podnosi predlog za izvršenje na osnovu svojih isprava ( = tvoji neplaćeni računi ) i na osnovu toga kreću izvršioci. Nema suda, nema procedure, samo - opsa! daj pare! Nemaš? Aj da vidimo šta imaš.

Odnos snaga JKP - pojedinac je tako asimetričan da to nije ni smešno.


Da!
Stigne meni tako od nekog advokata 'upozoravajuće' pismo da sam u nekom dugu prema Infostanu (ili nekom takvim) i da bla, bla, bla, ... on mene upozorava da će biti posledica 'ovakvih i onakvih'.
A radilo se o tome da smo zaboravili da platimo jedan račun od nekih cca 500 do 600 dinara ... žena to plaća elektronski.
A ja njemu odmah sašijem pismo i kažem da ću ja njega da tužim zbog uznemiravanja zbog 'pišljivih' 500 dinara.
I da se 'jebe i on i njegov klijent', i da proveri sa klijentom da sam oduvek na vreme plaćao i da je, apsolutnoo, nefer da za samo jednu zaboravljenu ratu prete sudom i sličnim sranjima ... i nadodam ja tamo u tom pismu još mnogo čega ... i da on dobro pazi da mi više takve idiotarije preteće ne šalje, nego da se dobro raspita kod tog svoga klijenta 'kako stoje stvari'.
Naravno, platili smo odmah.
Naravno, osim što sam 'ih' poslao u 'kurac', ništa drugo nisam mogao - jer privatni 'Infostan' ne postoji.
gvozden1 gvozden1 13:15 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem


Ako sam dobro shvatio to je nešto što su stanari spremni da plate ali firme neće da izađu na teren i potkopaju cenu pošto se plaše da ih GS neće angažovati kao podizvođače.

Uh, veruješ li u to?
Da ne postoji privatna firma koja će to da popravi.

Nemoguće.

Šta se tu, najverovatnije, dešavalo.
Kad su videli cifru od 30 hiljada, oni su tražili ponude od drugih tek da bi imali čime da mašu, bez namere da te firme stvarno i angažuju.

I evo mašu, i dodali su to da niko ne sme da prihvati jer baš zvuči.

Siguran sam, ali si-gu-ran, da bih ja iz ove moje vukojebine za nedelju dana najviše, našao firmu koja i hoće i može da sredi taj lift, i da se uopšte ne potresa oko toga šta će o tome misliti stambeno.

A ni Paraćin nije daleko, Brka Liftadžija, kaže nikvet, uopšte ne bi patio zbog stambenog.

nikvet pn nikvet pn 13:21 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Зашто у Параћину нема проблема са Инфостаном? Зато што Инфостана нема. Нема ни Стамбеног фонда, СИЗ-а становања или како ли се већ звало. Све друштвено-државно-јавно у тој зони више не постоји, угинуло је па се више и не помиње. И проблема нема. Платиш своју струју, платиш воду заједничку и платиш одржавање. Колико пара толико и музике. У односу на раније збирно платиш мање а живиш културније.

Филипе, драго би ми било ако смо ти на било који начин помогли.
zilikaka zilikaka 13:23 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

gedza.73
To je funkcija veličine zgrade i kako ti se zalomi struktura stanovništva.

Nije baš mala a i poprilično je šarena struktura (ono što ja znam).
Inače u zgradi u It smo tamo sredinom devedesetih bili prvi i jedini stranci. Onda se struktura menjala a danas ima sa svih strana zemljinog šara.
I dalje se isto održava zgrada, isto plaćaju troškovi, isti čovek zadužen za condominio... Njemu javiš, on pošalje ekipu, odrade posao. Tradicija i tekovine kapitalizma.

Ja da ovom priliko pohvalim našeg upravnika, profesionalnog.
Plaćamo simboličnih 250 din za stambenu zajednicu i još 200 za čišćenje. Uvek sređeno, čisto, kad god sam ga pozvsla, odradilo se odmah, bez dodatnog plaćanja. Doduše, bile sitnice al recimo majmuni koji su nešto povezivali i izlazili na krov nisu vratili poklopac za izlaz, pa lepo ulazila kiša i sneg. Struktura stanara najgora za održavanje. Puno podstanara i starih. Sad su ponovo uveli zaključavanje ulaza i koga nijje našao kod kuće ubacivao žetone i ključeve u sanduče al naša brava bila klimava pa nije hteo.
Dohovorimo da nam poštom pošalje sve i usput se ponudi da nam oromeni bravu na sandučetu i te ključeve pošalje. Odmah sutra odradio, platila samo poštarinu za dostavu.
Zausta me čovek oduševljava. Tako se radi. Znači, može i kod nas.
gedza.73 gedza.73 13:34 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Znači, može i kod nas.

Naravno da može.

Onako na prvu, možda pogrešno zaključujem... neko je pomenuo da je u Filipovoj zgradi oko 40 posto penzionera... Pohorska ili negde u blizini...
Određen broj tih stanara je upravo bio zaposlen u državnim preduzećima sličnim Stambenom ili Elektranama.

Nisu se oni ništa bolje ponašali od ovih njihovih naslednika. Mislili su kako će i dalje da funkcioniše isto pa su po inerciji nastavili po starom. Što znači da ima onih koji se menjaju, menjaju svet oko sebe i onih koji će da izumru.

Nego kad je već tu, okolo-naokolo, zanima me nešto ako neko zna. S obzirom na cene nekretnina u Beogradu da li porez na imovinu prati te cene ili je i dalje socijalna kategorija?
Da se uporedi porez u Beogradu i u nekoj drugoj evropskoj prestonici ili gradu gde je ista cena kvadrata. Pa ako je manje da se solidarno podigne a razlika u novcu uloži u razvoj siromašnijih i nerazvijenijih krajeva.
gvozden1 gvozden1 13:34 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

250 din za stambenu zajednicu i još 200 za čišćenje

Taj vas potkrada:)
Kod mene u zgradi, 6 stanova, 400 kinti ukupno, a u to ulazi i košenje trave oko zgrade.
I stvarno uvek fino pokošeno, čisto stepenište, uvek rade sve sijalice....
Kako čovek to uspeva da skocka za te pare pojma nemam, al uspeva.
Svaka mu čast.
predatortz predatortz 13:42 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

gvozden1
250 din za stambenu zajednicu i još 200 za čišćenje

Taj vas potkrada:)
Kod mene u zgradi, 6 stanova, 400 kinti ukupno, a u to ulazi i košenje trave oko zgrade.
I stvarno uvek fino pokošeno, čisto stepenište, uvek rade sve sijalice....
Kako čovek to uspeva da skocka za te pare pojma nemam, al uspeva.
Svaka mu čast.


Kod nas nešto malo više, al' Beograd bato;
I stvarno, koliko god pokušavao da nađem računicu kako im se isplati, ne mogu da je nađem. Jbte, čiste i održavaju ti ljudi za dve kafe i dve kole mesečno, sve miriše, i opet ima marve koja ne plaća!
Da se razumemo, u mojoj zgradi sirotinje nema.
Nema materijalne, očigledno ima mentalne!
haklberi_tom haklberi_tom 13:44 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

predatortz
gvozden1
250 din za stambenu zajednicu i još 200 za čišćenje

Taj vas potkrada:)
Kod mene u zgradi, 6 stanova, 400 kinti ukupno, a u to ulazi i košenje trave oko zgrade.
I stvarno uvek fino pokošeno, čisto stepenište, uvek rade sve sijalice....
Kako čovek to uspeva da skocka za te pare pojma nemam, al uspeva.
Svaka mu čast.


Kod nas nešto malo više, al' Beograd bato;
I stvarno, koliko god pokušavao da nađem računicu kako im se isplati, ne mogu da je nađem. Jbte, čiste i održavaju ti ljudi za dve kafe i dve kole mesečno, sve miriše, i opet ima marve koja ne plaća!
Da se razumemo, u mojoj zgradi sirotinje nema.
Nema materijalne, očigledno ima mentalne!

Budale.
angie01 angie01 13:52 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Зашто у Параћину нема проблема са Инфостаном? Зато што Инфостана нема.


ja i kazem da treba da se ukinu i Infostan i javno komunalno,...oni suluze za otimanje para za gradsku kasu,...samo ne znam kako bi se to izvelo,...za javno stambeno bi bilo dovoljno da sve zgrade raskinu ugovor i traze svoje pare sa racuna, a za Infostan vec ne znam koja bi bila procedura-koliko zanm, svi gradovi imaju neko slicno preduzece koje naplacuje komunalne usluge.
haklberi_tom haklberi_tom 13:59 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

angie01
Зашто у Параћину нема проблема са Инфостаном? Зато што Инфостана нема.


ja i kazem da treba da se ukinu i Infostan i javno komunalno,...oni suluze za otimanje para za gradsku kasu,...samo ne znam kako bi se to izvelo,...za javno stambeno bi bilo dovoljno da sve zgrade raskinu ugovor i traze svoje pare sa racuna, a za Infostan vec ne znam koja bi bila procedura-koliko zanm, svi gradovi imaju neko slicno preduzece koje naplacuje komunalne usluge.

Mislim da ništa nije potrebno da se ukida - jer te poslove mora neko da obavlja, da ne kažem - da ih administrira.
Ono što bi trebalo da se promeni je trivijalno - a to je da dotični rade svoj posao profesionalno.
Mnogo ljudi misle da je rat kod nas počeo zbog šovinizma i bla, bla, bla, ...
Ja mislim da je počeo zbog amaterizma, tj. potpunog nedostatka profesionalizma u prethodnom sistemu.
Istina, ja mislim da su za taj amaterizam krivi komunjare, a drugi misle drugačije.
gvozden1 gvozden1 14:16 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

koliko zanm, svi gradovi imaju neko slicno preduzece koje naplacuje komunalne usluge

Ne, dobijaš posebne račune, za vodu od vodovoda, struju od edb, smeće od komunalnog, ko ima grejanje od toplane, sve posebno plaćaš.
gedza.73 gedza.73 14:17 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

i opet ima marve koja ne plaća!

Ovde skoro svake godine su molili pa obaveštavali ljude kako će da im kosti predaka preseliti u zajedničku grobnicu jer ne plaćaju.

Na deset grobalja u sistemu održavanja JKP „Pogrebne usluge” postoji 288.000 grobnih mesta, ali za mnoga od njih vlasnici ne ispunjavaju redovno svoje obaveze plaćanja zakupa. Zbog toga, ukupna dugovanja građana prema ovom javnom preduzeću premašuju milion dinara.

Nadoknade na godišnjem nivou za grobno mesto kreću se od 510 do 6.232 dinara. U proseku najviše ima grobova, a njihov zakup se godišnje plaća 1.466 dinara.


A na ostavinske rasprave sve petama u dupe.

gedza.73 gedza.73 14:29 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

haklberi_tom
Mislim da ništa nije potrebno da se ukida - jer te poslove mora neko da obavlja, da ne kažem - da ih administrira.
Ono što bi trebalo da se promeni je trivijalno - a to je da dotični rade svoj posao profesionalno.
Mnogo ljudi misle da je rat kod nas počeo zbog šovinizma i bla, bla, bla, ...
Ja mislim da je počeo zbog amaterizma, tj. potpunog nedostatka profesionalizma u prethodnom sistemu.
Istina, ja mislim da su za taj amaterizam krivi komunjare, a drugi misle drugačije.

Puna usta solidarnosti a ovamo 'ukinuti'. Posle Filip sa transparentom 'i radnike JP ubijaju' u pešačkoj na protestu.

A u pravu si da je jedan od uzroka rata javašluk, prekomerno zaduživanje i potrošnja (republike se zaduživale preko zajedničke kase pa gledao svo ko će više da ukrade).

primer ima mnogo. Od državnih banaka u kojima se nije znalo ko pija a ko plaća a onda došli stranci... mi smo bre poptuno sjebani u glavu, kažemo kako smo 'dobili' kredit. Nikad nisam čuo nekog ko je kupio televizor na rate da je televizor dobio nego svako kaže 'kupio sam tv' a za kredit se oduševljeno izleže iz banke jer je 'dobijen' preko biroa za rad (ili zaposlenje) do raznih PIO fondova i sličnih agencija. Socijalne službe već da se ne pominju.

Postoji priča, Zili će znati bolje, da su u Nis-u nakon nekog vremena, kad su radnici mislili da sve ide po starom, pohvatali na pumpama ove koji su krali (a za radno mesto se plaćalo i po 10 000 maraka). Kažu još da su bukvalno potplatili kako bi neki odali kako se krade.

Takođe na lokalu za jednog političara (DOS) pričaju da je u tv-emisiji odgovarao na pitanja gledalaca pa se javio neko i pitao kad će put. A političar počne da vrda (već se bio utalio i poslao decu na školovanje u inostranstvo) pa kao nije čuo ko zove a onda ide antologijska nakon čega su pitanja prolazila kroz redakciju pa sa papira čitana političaru

- Ja sam onaj što te uhvatio na kapiji kad si iznosio kradene akumulatore iz Zastave.
zilikaka zilikaka 16:38 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Kod nas nešto malo više, al' Beograd bato;

Pa i ja pričam o Beogradu, al ne beše li u tvom slučaju ipak Zemun?
zilikaka zilikaka 16:48 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Ne, dobijaš posebne račune, za vodu od vodovoda, struju od edb, smeće od komunalnog, ko ima grejanje od toplane, sve posebno plaćaš

I u kond nas u Zr se posebno plaća.
Najgore prošli s centralnim grejanjem, deru ih toliko da za iste pare greješ bukvalno 3 puta veću kvadraturu svojim kotlom na gas. I napravili da je praktično nemoguće isključiti se sa mreže, jer im u tom slučaju večno plaćaš 2000 mesečno na imecevi koje prolaze kroz tvoj stan.
Đubre isto preskupo. Ja ladno imam računa da za te pare jednom nedeljno (koliko skupljaju po svakoj ulici) svoje đubre taksijem pošaljem na deponiju. Bukvalno.
Voda je posebna priča. Ja zaista ne mogu da pojmim kako mi potrošimo toliko vode, a vodomer nam u dvorištu, nema prevare.Naravno, to je ONA voda, za koju su svi čuli.
Tako kad gledam infostan u bgd (nema centralnog) je mali. Naravno, srazmerno kvadraturi
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:28 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

haklberi_tom
angie01
Зашто у Параћину нема проблема са Инфостаном? Зато што Инфостана нема.


ja i kazem da treba da se ukinu i Infostan i javno komunalno,...oni suluze za otimanje para za gradsku kasu,...samo ne znam kako bi se to izvelo,...za javno stambeno bi bilo dovoljno da sve zgrade raskinu ugovor i traze svoje pare sa racuna, a za Infostan vec ne znam koja bi bila procedura-koliko zanm, svi gradovi imaju neko slicno preduzece koje naplacuje komunalne usluge.

Mislim da ništa nije potrebno da se ukida - jer te poslove mora neko da obavlja, da ne kažem - da ih administrira.
Ono što bi trebalo da se promeni je trivijalno - a to je da dotični rade svoj posao profesionalno.
Mnogo ljudi misle da je rat kod nas počeo zbog šovinizma i bla, bla, bla, ...
Ja mislim da je počeo zbog amaterizma, tj. potpunog nedostatka profesionalizma u prethodnom sistemu.
Istina, ja mislim da su za taj amaterizam krivi komunjare, a drugi misle drugačije.


Rat je počeo zato što je režiran. Bila je to dimna zavesa, paravan da bi se ogromno državno i društveno bogatstvo prelilo u džepove Karića, Miškovića, Beka... svih ex YU nacionalnosti!
milisav68 milisav68 18:25 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

zilikaka

Ja da ovom priliko pohvalim našeg upravnika, profesionalnog.
Plaćamo simboličnih 250 din za stambenu zajednicu i još 200 za čišćenje.

A zar nema treća stavka - njegova plata?

Nama (meni) je 620 dinara ukupno, a minimum koji je propisala opština.

Čišćenje je 200 dinara (4+1 sprat), investiciono održavanje je po kvadratu 4,33 dinara (na 60 kvadrat bude oko 250 dinara), a ostalo je njegova plata.
predatortz predatortz 18:27 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

zilikaka
Kod nas nešto malo više, al' Beograd bato;

Pa i ja pričam o Beogradu, al ne beše li u tvom slučaju ipak Zemun?


Jeste, ali i mi smo neki Beogradžani!
zilikaka zilikaka 18:38 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

A zar nema treća stavka - njegova plata?

Nama (meni) je 620 dinara ukupno, a minimum koji je propisala opština.

Čišćenje je 200 dinara (4+1 sprat), investiciono održavanje je po kvadratu 4,33 dinara (na 60 kvadrat bude oko 250 dinara), a ostalo je njegova plata.

Nema plate, mada sam našla da čovek drži firmu za građevinske radove. Ne znam koja je računica, tako sam zatekla, al stvarno za tih 250 dinara...
I na računu piše da je to uplata za stambenu zajednicu. Jedino ako njegova računica nije da će tamo naravno uvek angažovati svoju firmu za sve radove. Sumnjam da popravljaju liftove, to je malo zahtevnija delatnost, al ako Filipu znači, mogu da fa povežem sa čovekom. Možda ima rešenje i za njih.
Kažem, čovek je za svaku pohvalu.
milisav68 milisav68 18:54 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

zilikaka

I na računu piše da je to uplata za stambenu zajednicu.

Ma i nama, ali nam je objašnjeno, da se deli na tri dela.Pokazivao nam je opštinsku odluku jer je bio prinudni upravnik.Sad smo ga promenili, jer je komšinica dobila licencu za profesionalnog upravnika, a ovaj prinudni nije radio ništa.Nadam se da će da zateknemo neke pare, pošto sam čitao da su neki skidali sve sa računa zbog nemogućnosti naplate.

Inače to je veliki problem, pošto država ne forsira prenos vlasništva, pa se mnoge nekretnine vode na mrtve/umrle ljude.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:39 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Kad neko Francuskoj ima problem sa nekom ustanovom ili preduzećem prvo im se obraća pismom i izlaže problem sa predlogom riješenja. Ako to ne daje rezultat onda se obraća nekom medijatoru ili organizmu za zaštitu potrošača a tek slijedeća stepenica je sud koji najčešće prvo upućuje na dogovor i kad on izostane ide parnica.
Pametni uvedu u priču javnost, štampu, TV, peticije, razne vrste pritiska.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:14 15.07.2021

Re: ne mogu da verujem

gedza.73
To je funkcija veličine zgrade i kako ti se zalomi struktura stanovništva.

Nije baš mala a i poprilično je šarena struktura (ono što ja znam).
Inače u zgradi u It smo tamo sredinom devedesetih bili prvi i jedini stranci. Onda se struktura menjala a danas ima sa svih strana zemljinog šara.
I dalje se isto održava zgrada, isto plaćaju troškovi, isti čovek zadužen za condominio... Njemu javiš, on pošalje ekipu, odrade posao. Tradicija i tekovine kapitalizma.


E, gedžovančeviću, pitanje za tebe (huči to sigurno ne zna, pa neću ni da ga pitam ). Kako da uklonim hrđu sa hromiranog mi auspuha na motoru i da to posle zaštitim od dalje korozije? Nije velika fleka, moža par mm kvadratnih, ali me nervira, a i bojim se i da će da se vremenom raširi. Znam da ti to znaš, s obzirom na to čime se baviš. Mislim, mogu da probam i ono što kažu na guglu, ali ti si to sigurno radio, a ne bih da userem više nego je već jeste (kao što sam usrao rezervoar za gorivo na kome sam pokušao da popravim sasvim malu ogrebotinu, na kraju sam preko toga morao da stavim nalepnicu, eto, toliko je to gadno ispalo).



alselone alselone 07:14 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Kad neko Francuskoj ima problem sa nekom ustanovom



Potpuno razumem pristup.
gedza.73 gedza.73 08:24 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

srdjan.pajic
E, gedžovančeviću, pitanje za tebe (huči to sigurno ne zna, pa neću ni da ga pitam ). Kako da uklonim hrđu sa hromiranog mi auspuha na motoru i da to posle zaštitim od dalje korozije?


'ću ti kažem kako bi' ja uradio ali ne moraš da me poslušaš. Vodenu šmirglu sa... probaj granulaciju 600 pa 800 pa 1000. A onda uzmi 'zrnastiju' polir pastu pa neku za fino poliranje i polako krpicom poliraj dok ne vratiš sjaj.

Pošto je ne vidim pa ne znam dal je baš duboka, ružna probaj prvo sa pastom da poliraš pa ako ne ide ti uzmi parče šmirgle 1000, kvasi vodom i samo deo sa rđom šmirglaj. Ako ne ide ti upotrebi 800 pa ako se čisti ti se vrati na 1000 a onda na pastu.

može da se desi da ukloniš celu mrlju, možda samo da je smanjiš.

ja sam neke ključeve gde se pojavile tačkice ispod nikla potapao u sirće, u rastvor sode bikarbone. čistio pa konzervirao WD-om.

Malo je glupo da potopiš motor u sirće, smejali bi se i tebi i meni. Taj nikl i hrom (a nije moj fah) je malo nezgodan pošto u odnosu na cink ima nekoliko slojeva pa podlupi.

Kad si pomenio auspuh, znaš li da su možda najpoznatiji auspusi iz Slovenije?

kamilo_emericki kamilo_emericki 12:59 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

alselone
Kad neko Francuskoj ima problem sa nekom ustanovom



Potpuno razumem pristup.

Oako država riješava problem sa onima koji imaju problem. Izblamira ih.
Prvo su bili mirni protesti sa povremenim blokadama kružnih tokova. Poslije par nedelja, kad su iznešeni problemi i zahtijevi na vidjelo, kada je podrška žutaćima počela da raste pojavil su se ovi sa tvoje fotografije. Počelo je rušenje, razbijanje, paljenje i zahtjevi da žuti prsluci neutrališu ove huligane.
Policija kaže da su ovi huligani ljevičari, da ih ima oko 500 ali da ne zna ko su i da ih zbog toga ne mogu spriječiti u rušenju. Ta ista policija blokira centar Pariza i mirnim demonstrantima oduzima papirne maske i naočale za plivanje, da se ne mogu štititi od suzavca ali im se nekoliko stotina ovakvih opremljenih sa kacigama i gas-maskama , provuče kroz kontrole.
Blamiranje nekog pokreta je najefikasnije sredstvo za neutralizaciju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:56 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

gedza.73
srdjan.pajic
E, gedžovančeviću, pitanje za tebe (huči to sigurno ne zna, pa neću ni da ga pitam ). Kako da uklonim hrđu sa hromiranog mi auspuha na motoru i da to posle zaštitim od dalje korozije?


'ću ti kažem kako bi' ja uradio ali ne moraš da me poslušaš. Vodenu šmirglu sa... probaj granulaciju 600 pa 800 pa 1000. A onda uzmi 'zrnastiju' polir pastu pa neku za fino poliranje i polako krpicom poliraj dok ne vratiš sjaj.

Pošto je ne vidim pa ne znam dal je baš duboka, ružna probaj prvo sa pastom da poliraš pa ako ne ide ti uzmi parče šmirgle 1000, kvasi vodom i samo deo sa rđom šmirglaj. Ako ne ide ti upotrebi 800 pa ako se čisti ti se vrati na 1000 a onda na pastu.

može da se desi da ukloniš celu mrlju, možda samo da je smanjiš.

ja sam neke ključeve gde se pojavile tačkice ispod nikla potapao u sirće, u rastvor sode bikarbone. čistio pa konzervirao WD-om.

Malo je glupo da potopiš motor u sirće, smejali bi se i tebi i meni. Taj nikl i hrom (a nije moj fah) je malo nezgodan pošto u odnosu na cink ima nekoliko slojeva pa podlupi.

Kad si pomenio auspuh, znaš li da su možda najpoznatiji auspusi iz Slovenije?



Fala, druže, probaću baš tako. To je na liniji onog što sam video po internetu. Nemam te paste za poliranje ali znam gde ima da se kupi. Nije velika fleka, par mm kvadratnih ali ne mogu da ocenim koliko je duboka, verovatno nije mnogo.

Čuo sam za ove auspuhe, čini mi se.

A spremam se u manju moto turu, solo, pa me sramota da idem okolo sa flekom na hromu, da mi se ljudi smeju i kažu, vidi ovog šabana, nije nikakav domaćin, motor mu zarđao, još je iz Kolorada došao, dakle pun droge i drugih antihrista, daj da ga gurnemo u jendek.
gedza.73 gedza.73 15:31 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Nemam te paste za poliranje ali znam gde ima da se kupi. Nije velika fleka, par mm kvadratnih ali ne mogu da ocenim koliko je duboka, verovatno nije mnogo.

Onda je samo ispoliraj. Ja uvek imam po jednu kutiju ove

mada sad kod nas ima i 'na točenje' različitih granulacija.
Sipaju ti u posudu koliko hoćeš grama a ima i kvalitetnih poput 3M.


nije nikakav domaćin, motor mu zarđao, još je iz Kolorada došao, dakle pun droge i drugih antihrista, daj da ga gurnemo u jendek.

Samo stavi

i digni tri prsta visoko u vazduh.

A priroda na fotkama na tvom blogu je pre-le-pa. Postavljao si jednom sa neke bajs staze, isto sam bio oduševljen.
zilikaka zilikaka 15:47 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

uvek imam po jednu kutiju ove

Koju najfiniju granulaciju uspeš da nabaviš?
gvozden1 gvozden1 15:50 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

huči to sigurno ne zna, pa neću ni da ga pitam

Ako ne može čekićem i švajsaparatom da se reši, ne znam :)

Mada, sad ovako sakat sam iz duga vremena krenuo da se zezam sa malo finijim stvarima.

OVO
sam napravio od otpada iz šupe.

Meni je lepo, baš me briga da li se tebi dopada :)
alselone alselone 16:01 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Ako ne može čekićem i švajsaparatom da se reši, ne znam :)

Ja sam popravio kapiju neki dan sekirom.

Kako je ugrejalo pa se raširio malo metal, počela da koči kada se otvara. I to bilo sve gore i gore. Došlo do toga da žena dva dana nije možda da uđe na kapiju pošto nije mogla da otvori nego je zvala komšije da pomognu.

Pošto ne radi ni električna brava, hteli da zovemo majstora da popravi obe stvari. NEMA NI JEDNOG, svi otišli za Njemačku.

I tu ja lepo ustanem, odem do šupe, uzmem sekiru i iskucam taj deo koji je zapravo grebao i kočio. Uglavno, žena kada me je videla kroz prozor kako idem sa sekirom prema kapiji mislila je da sam konačno pukao u potpunosti.
alselone alselone 16:02 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

OVO
sam napravio od otpada iz šupe.


Ovo je zaista lepo!
gvozden1 gvozden1 16:09 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem


žena kada me je videla kroz prozor kako idem sa sekirom prema kapiji mislila je da sam konačno pukao u potpunosti.


:)

Pa lep prizor, zaista :)

Ovo je zaista lepo


Srki će reći da ne valja, znam baksuza:)
Hvala ti.
alselone alselone 16:11 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Jes ono ti pravio one trešače za voće?
gedza.73 gedza.73 16:12 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Koju najfiniju granulaciju uspeš da nabaviš?

Meni nije bitno. Obično kažem
'daj mi jednu zrnastu za izvlačenje i daj mi malo finije'
Nije mi fah ali bi trebalo da ima raznih. Neke su namenjene za prohrom-inox.
Ako ne može čekićem i švajsaparatom da se reši, ne znam

Treba da vratimo motor u viljuškaru i sad se majstor bakće oko poklopca, jedan od nas prilazi i pita
- Jel' G. jel' ti treba ćekić?
A ovaj se ne pomera, niti se okreće samo kaže
- Kakvo glupo pitanje.
sam napravio od otpada iz šupe

Brodski pod? Svaka čast čak si frezovao rupe za šrafove.
gedza.73 gedza.73 16:14 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

I tu ja lepo ustanem, odem do šupe, uzmem sekiru i iskucam taj deo koji je zapravo grebao i kočio. Uglavno, žena kada me je videla kroz prozor kako idem sa sekirom prema kapiji mislila je da sam konačno pukao u potpunosti.



Ja sam oplakao i onu tvoju kad si ustajao noću beše nešto da juriš a ujutru žena našla stolicu i dal' bi konopac
alselone alselone 16:16 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Ja sam oplakao i onu tvoju kad si ustajao noću beše nešto da juriš a ujutru žena našla stolicu i dal' bi konopac


Haha, da. Nešto sam u pred šupom radio, ne sećam se više šta. Neki dan sam se isto tako pentrao na nju pošto je frizbi odleteo, ali sam slonio stolicu, da ne pravim stresove više. :)
gvozden1 gvozden1 16:19 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

alselone
Jes ono ti pravio one trešače za voće?

Jesam, i to i neke malčere, rasipače kreča, rasturače stajnjaka, dosta toga.

Kažem ti, što može brusilicom, švajsaparatom i čekićem, to je u redu, a ovo, poliranje, niklovanje, da sija, nije to za mene :)
gedza.73 gedza.73 16:21 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

a ovo, poliranje, niklovanje, da sija, nije to za mene



gvozden1 gvozden1 16:22 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem


Brodski pod? Svaka čast čak si frezovao rupe za šrafove

Ne bre.

Prvo hteo neki rukohvat za kapiju, posle mi bilo žao da skraćujem onu šipku pa ostalo dugačko, oko 60 cm.
Ne znam čemu će koristiti ali može da drži peškire recimo.
Još nigde nisam stavio :)
gvozden1 gvozden1 16:26 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Jel' G. jel' ti treba ćekić?
A ovaj se ne pomera, niti se okreće samo kaže
- Kakvo glupo pitanje.

Pa čuveno rešenje, uzmi veći čekić.
Mali problem, mali čekić, veliki problem, veliki čekić, logično.
gedza.73 gedza.73 16:27 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Ne bre.

Delovalo mi da ove četvrtke koje idu na zid sa šarom su rađene od komada lima brodskog poda

alselone alselone 16:29 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Prvo hteo neki rukohvat za kapiju, posle mi bilo žao da skraćujem onu šipku pa ostalo dugačko, oko 60 cm.

Umetnička duša.
gvozden1 gvozden1 16:30 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

Brodski pod?

A to se tako zove?
Nisam znao, imao to u šupi pa iskoristio, dopalo mi se.

Sad mislim, šta je bre sa Gedžom, kakav brodski pod, prevrćem ovo po rukama i shvatim :)
gedza.73 gedza.73 16:34 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

gvozden1
Brodski pod?

A to se tako zove?
Nisam znao, imao to u šupi pa iskoristio, dopalo mi se.

Sad mislim, šta je bre sa Gedžom, kakav brodski pod, prevrćem ovo po rukama i shvatim :)

Misliš počeo da baguje
Brodski lim, pod. Ali si ga odlično iskoristio. Znaš kad umetnici pričaju da u kamenu vide oblik pa ga onda oslobađaju da izađe na površinu

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:41 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

gvozden1
huči to sigurno ne zna, pa neću ni da ga pitam

Ako ne može čekićem i švajsaparatom da se reši, ne znam :)

Mada, sad ovako sakat sam iz duga vremena krenuo da se zezam sa malo finijim stvarima.

OVO
sam napravio od otpada iz šupe.

Meni je lepo, baš me briga da li se tebi dopada :)



E, lepo ti je ovo, ko ti je to zavario
Zezam se, stvarno je fino, ma koliko mi to teško bilo da priznam, vidiš, kad se maneš četničarenja, i sumanutih revizija istorije, kako onda imaš vremena da se iskažeš umetnički, i korisno. Dobro, i kad slomiš nogu, ali to je već malo previše.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:47 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

gedza.73
Nemam te paste za poliranje ali znam gde ima da se kupi. Nije velika fleka, par mm kvadratnih ali ne mogu da ocenim koliko je duboka, verovatno nije mnogo.

Onda je samo ispoliraj. Ja uvek imam po jednu kutiju ove

mada sad kod nas ima i 'na točenje' različitih granulacija.
Sipaju ti u posudu koliko hoćeš grama a ima i kvalitetnih poput 3M.


nije nikakav domaćin, motor mu zarđao, još je iz Kolorada došao, dakle pun droge i drugih antihrista, daj da ga gurnemo u jendek.

Samo stavi

i digni tri prsta visoko u vazduh.

A priroda na fotkama na tvom blogu je pre-le-pa. Postavljao si jednom sa neke bajs staze, isto sam bio oduševljen.


A sa čime ga zaštitiš od ponovnog rđanja? Vidim gore da si pomenuo WD40, ja mislim da je to loše, znam da uvak posle upotrebe WD40 stvar mora da se naulji, ali onda skuplja prašinu i štroku. Jel postoje neke hrom-farbe?

Inače, i ženi mi neko ogrebao Teslu na parkingu, i kupio sam onu njihovu boju za sitne popravke, ali se bojim da ću da napravim sranje kao što sam na motoru napravio, i stalno odlažem taj posao. Prosto nemam talenta za to bojadisanje. A i nije prošla ogrebotina kroz onaj zaštitni sloj do metala, nego samo površinski, tako da neće da rđa, verovatno bi pametnije bilo da to ostavim takvo kakvo je.




gvozden1 gvozden1 16:55 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem


E, lepo ti je ovo, ko ti je to zavario
Zezam se, stvarno je fino, ma koliko mi to teško bilo da priznam, vidiš, kad se maneš četničarenja

Nego, sledeća ideja mi je da napravim kamu, četničku.

Oštra, ukrašena, ima da bude ko lutkica :)

Hvala ti Srki.
tess1 tess1 17:05 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

A spremam se u manju moto turu, solo, pa me sramota da idem okolo sa flekom na hromu, da mi se ljudi smeju i kažu, vidi ovog šabana, nije nikakav domaćin, motor mu zarđao, još je iz Kolorada došao, dakle pun droge i drugih antihrista, daj da ga gurnemo u jendek.

:))

OVO
sam napravio od otpada iz šupe.

Stvarno je lijepo.
gvozden1 gvozden1 17:29 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem


Stvarno je lijepo

Jbt, ovo je, izgleda, stvarno lepo kad se ovolikim ljudima dopada :)
Hvala ti.
indije indije 17:52 16.07.2021

Re: ne mogu da verujem

gedza.73
srdjan.pajicE, gedžovančeviću, pitanje za tebe (huči to sigurno ne zna, pa neću ni da ga pitam ). Kako da uklonim hrđu sa hromiranog mi auspuha na motoru i da to posle zaštitim od dalje korozije?'ću ti kažem kako bi' ja uradio ali ne moraš da me poslušaš. Vodenu šmirglu sa... probaj granulaciju 600 pa 800 pa 1000. A onda uzmi 'zrnastiju' polir pastu pa neku za fino poliranje i polako krpicom poliraj dok ne vratiš sjaj.Pošto je ne vidim pa ne znam dal je baš duboka, ružna probaj prvo sa pastom da poliraš pa ako ne ide ti uzmi parče šmirgle 1000, kvasi vodom i samo deo sa rđom šmirglaj. Ako ne ide ti upotrebi 800 pa ako se čisti ti se vrati na 1000 a onda na pastu.može da se desi da ukloniš celu mrlju, možda samo da je smanjiš.ja sam neke ključeve gde se pojavile tačkice ispod nikla potapao u sirće, u rastvor sode bikarbone. čistio pa konzervirao WD-om.Malo je glupo da potopiš motor u sirće, smejali bi se i tebi i meni. Taj nikl i hrom (a nije moj fah) je malo nezgodan pošto u odnosu na cink ima nekoliko slojeva pa podlupi. Kad si pomenio auspuh, znaš li da su možda najpoznatiji auspusi iz Slovenije?

gedza.73
srdjan.pajicE, gedžovančeviću, pitanje za tebe (huči to sigurno ne zna, pa neću ni da ga pitam ). Kako da uklonim hrđu sa hromiranog mi auspuha na motoru i da to posle zaštitim od dalje korozije?'ću ti kažem kako bi' ja uradio ali ne moraš da me poslušaš. Vodenu šmirglu sa... probaj granulaciju 600 pa 800 pa 1000. A onda uzmi 'zrnastiju' polir pastu pa neku za fino poliranje i polako krpicom poliraj dok ne vratiš sjaj.Pošto je ne vidim pa ne znam dal je baš duboka, ružna probaj prvo sa pastom da poliraš pa ako ne ide ti uzmi parče šmirgle 1000, kvasi vodom i samo deo sa rđom šmirglaj. Ako ne ide ti upotrebi 800 pa ako se čisti ti se vrati na 1000 a onda na pastu.može da se desi da ukloniš celu mrlju, možda samo da je smanjiš.ja sam neke ključeve gde se pojavile tačkice ispod nikla potapao u sirće, u rastvor sode bikarbone. čistio pa konzervirao WD-om.Malo je glupo da potopiš motor u sirće, smejali bi se i tebi i meni. Taj nikl i hrom (a nije moj fah) je malo nezgodan pošto u odnosu na cink ima nekoliko slojeva pa podlupi. Kad si pomenio auspuh, znaš li da su možda najpoznatiji auspusi iz Slovenije?


staniol od iz pakle cigareta, ako nadjesh i trljaj

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana