Gradjanske inicijative

Radojičić i Vesić na potezu

Filip Mladenović RSS / 13.07.2021. u 11:42

OPASNOST!
OPASNOST!
PETICIJA
PETICIJA
PETICIJA STANARKI I STANARA SOLITERA U VOJVODE STEPE 139

Mi dole potpisani stanarke i stanari stambene zgrade - solitera (27 spratova) u ulici Vojvode Stepe 139 u Beogradu, zahtevamo da se HITNO nastave radovi na popravci velikog lifta, pošto ne radi već 8 meseci!

Okno velikog lifta je 14. oktobra 2020. poplavljeno nepažnjom radnika JKP „BEOGRADSKE ELEKTRANE", prilikom punjenja grejnih instalacija u našem soliteru.

O tom incidentu smo odmah izvestili JKP „Gradsko stambeno", zahtevajući da se HITNO ispusti voda iz poplavljenog okna velikog lifta.

Međutim, JKP „Gradsko stambeno" je ispumpalo vodu iz okna lifta tek posle 45 dana!?

Potom su radovi na popravci velikog lifta trajali sve do kraja 2020. godine, da bi se majstori JKP „Gradsko stambeno" bez ikakvog obrazloženja povukli, a veliki lift ostao neupotrebljiv.

I onda, od JKP „Gradsko stambeno" stiže astronomska ponuda za popravku velikog lifta koju niti smo tražili, niti smo odgovorni za nastali kvar!

Tokom proteklih 8 meseci JKP „Gradsko stambeno" uporno odbija da odgovori na naše dopise i uslovljava popravku velikog lifta remontom malog, koji je za sada ispravan!

Napominjemo da imamo sklopljen Ugovor sa JKP „Gradsko stambeno", da svakog meseca plaćamo preko „INFOSTAN" računa troškove održavanja našeg solitera i da ni na koji način stanarke i stanari nisu krivi za nastali kvar velikog lifta, već isključivo 2 navedena Javno komunalna preduzeća.

Višemesečni kvar velikog lifta onemogućava nas u normalnom odvijanju života i ugrožava naše zdravlje tokom pandemije, jer smo prinuđeni da koristimo samo mali lift, gde distanca nije moguća. Napominjemo da su od 53 stana našeg solitera u 40 stanova penzionerke i penzioneri, i to uglavnom na višim spratovima, od 10. do 27. sprata, a u 8 stanova žive porodice sa dvoje ili više male dece .

Zato zahtevamo od JKP „Gradsko stambeno" da HITNO popravi veliki lift, u skladu sa sklopljenim Ugovorom o održavanju naše stambene zgrade.

 

Atačmenti



Komentari (339)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 08:53 16.07.2021

Re: Одговорност



Film je svedočanstvo o jednom društvu. Sve ono što ovde osuđujemo vuče korene iz tog vremena. Scena gde Milena Dravić priča o 'posrnuću' kada kaže da je prvo primio u Mercedes a onda na posao je afera Jutka samo sedamdesetih.


angie01 angie01 08:53 16.07.2021

Re: Одговорност

УК није само Лондон, па обични људи, назовимо их радницима, могу да купе у већини градова.


isto tako, nije YU, a sad Srbija-samo Beograd,...pa u svim drugim gradovima vecina stanovnistva je gradilo kuce-pomocu tog nekog kredita za gradnju,...siromasniji su dobijali placeve besplatno...isto su se gradile privatne kuce i u Beogradu- eno ti samo cela Zvezdara...da ne nabrajam dalje po opstinama. Uporedi sve to sa predratnim stanjem.


Лондон као глобални центар је посебна прича јер су цене некретнина експлодирале, а зараде нису


pa eto vidis,..kao i nastavak tvog objasnjenja-ti opstinski stanovi nisu bas svima, a ni lako dostupni- a ovamo kritikujes dodeljivanje stanova, koje fakat jeste resilo gro stambenih problema-narocito sto se posle rata, zemlja pretezno nerazvijene seoske strukture, trudila da razvije gradove i gradsko stanovnistvo.

mozes da kritikujes sistem, ideologiju i gomilu stvari koje nisu bile ok, al mi je smesno da izvrces pricu o necemu, sto jeste pomoglo stanovnistvu da bolje zivi,...i to vecinskom.

pri tome, kao i u Engleskoj, bile su tu razne faze i mogucnosti.


a zanimljivo mi je kako kudis predgradja i vikendice u YU, a hvalis kuce na selu na sat od Londona-jer eto ima se samo za garson,...a ovamo se razvlaci kauc u dobijenom dvosobnom stanu u centru:)))

tamo su po nekom kljucu slicnom nasem, dodeljivali opstinske stanove na kiriju, koje su posle mogli subvencionisano da otkupe, a ovde su dodeljivani drustveni stanovi, koji su kupovani od novca izdvajanog za stambeni fond od dohotka firme, koji su valjda zaradili ti radnici, koje su posle otkupljivali.

Обични људи, рецимо медицинске сестре, полицајци, учитељи


su nekada dobijali stanove i poslove, a sad mogu da se zaposle samo preko stranke i vrlo tesko da resavaju svoje stambeno pitanje.
angie01 angie01 09:11 16.07.2021

Re: Одговорност

nemam pojma kako su uspeli da kupe te stanove.


ja znam vise slucajeva da su ljudi stan kupili-otplacivali rate,...i to sezdesetih i sedamdesetih, kada su te zgrade gradjene,...posle, osamdesetih, je toga bilo mnogo vise.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:21 16.07.2021

Re: Одговорност

Sto se "drustvenih stanova" tice masi se poenta. Nije to kao ideja lose nego je lose realizovano. Maksa je pomenuo primer Beca. Danas u Becu 31% ljudi zivi u opstinskim stanovima a nekih 26% u subvencionisam stanovima (platis jednom izmedju 10 i 60 hiljada eura u zavisnosti od kvaliteta stana i onda placas manju kiriju). Engleski council flats nisu za uporediti sa ovim sistemom.

A ono kako se danas gradi u BG (recimo po Vracaru) gde svaka zgrada izgleda drugacije, sa fensi fasadama od "mermernih" ploca kaka boje ali zato bez podzemne garaze, podruma ili decijeg igralista je prica za sebe. Da ne pricamo o tome da citave generacije odrastaju u udzericama od 30 kvadrata na mestima koja su 15min udaljena od centra grada (recimo Dorcol) dok se sa druge strane investitorima prodaje zemljiste po ispodprosecnim cenama gde ce oni graditi stanove za novu elitu i slatki greh. Beograd je jedan od retkih gradova te velicine u Evropi koji ima toliko neiskoriscenog prostora na centralnim lokacijama a ljudi moraju da zive u nekim Nova-xy ulicama bez kanalizacije ili bivsim gsp garazama. Opet se pitam zasto se to tako godinama trpi.

Moje misljenje: nezavisno od ideje (drustveni vs. trzisni stanovi) ono sto je osnovni problem je netransparentnost i los odnos prema zajednici (ono sto sam gore pominja) iliti javasluk i fuseraj.
haklberi_tom haklberi_tom 09:51 16.07.2021

Re: Одговорност

Neues aus der Nachbarschaft
Sto se "drustvenih stanova" tice masi se poenta. Nije to kao ideja lose nego je lose realizovano. Maksa je pomenuo primer Beca. Danas u Becu 31% ljudi zivi u opstinskim stanovima a nekih 26% u subvencionisam stanovima (platis jednom izmedju 10 i 60 hiljada eura u zavisnosti od kvaliteta stana i onda placas manju kiriju). Engleski council flats nisu za uporediti sa ovim sistemom.

A ono kako se danas gradi u BG (recimo po Vracaru) gde svaka zgrada izgleda drugacije, sa fensi fasadama od "mermernih" ploca kaka boje ali zato bez podzemne garaze, podruma ili decijeg igralista je prica za sebe. Da ne pricamo o tome da citave generacije odrastaju u udzericama od 30 kvadrata na mestima koja su 15min udaljena od centra grada (recimo Dorcol) dok se sa druge strane investitorima prodaje zemljiste po ispodprosecnim cenama gde ce oni graditi stanove za novu elitu i slatki greh. Beograd je jedan od retkih gradova te velicine u Evropi koji ima toliko neiskoriscenog prostora na centralnim lokacijama a ljudi moraju da zive u nekim Nova-xy ulicama bez kanalizacije ili bivsim gsp garazama. Opet se pitam zasto se to tako godinama trpi.

Moje misljenje: nezavisno od ideje (drustveni vs. trzisni stanovi) ono sto je osnovni problem je netransparentnost i los odnos prema zajednici (ono sto sam gore pominja) iliti javasluk i fuseraj.

To što si ti naveo su posledice.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:01 16.07.2021

Re: Одговорност

To što si ti naveo su posledice.



Pa dobro, svako danas ima neki uzrok u onome od juce. Pitanje je strategije koliko ce se od ogranicenog vremena koje svaki pojedinac i zajednica ima na raspolaganju tokom svog bivstvovanja potrositi na smislenom trazenju uzroka a koliko na resavanju konkretnih i prakticnih aktuelnih problema. I ko ce se time baviti. Sledece pitanje gde ce se stati sa trazenjem uzroka. Hocemo li reci ok komunizam je problem i to je to. Ili cemo ici dalje. Moje misljenje opet: da je samo komunizam problem resili bi ga se sto se tice tih osnovnih stvari posle 40 godina. Nego ti uzroci imaju nesto duzu istoriju.
angie01 angie01 10:08 16.07.2021

Re: Одговорност

. Beograd je jedan od retkih gradova t


u Beogradu je od devedesetih u igri gradjevinksa mafija-vidi blog iznad,...vecina tih gradnji krene bez papirologije za parcelu i grdnju-nego se zemljiste ogradi i cuva ga placeno obezbedjenje,... nema urbanistickog plana, samo se sacne lokacija i krene, posle se predaju papiri koji u startu imaju recimo dva ulaza i tri sprata, a do kraja se izgrade 6 ulaza i 12 spratova, jer treba da se namire i svi koji su u igri,...to je sve zapoceo drskovic i spo kadrovi rasporedjeni po opstinama kojima su vladali ...i do danas nije zaustavljeno,...ruse se zasticeni istorijski objekti, parkovi, sece se drvece, lepe se zgrade jedna na drugu, gradi se na neadekvatnom zemljistu-klizistima, nedovoljno pripreljenom,-kaze mi drugarica gradjevinac, nekada se kralo u gradnji u smislu, stoji u specifikaciji hrastov parket I kategorije, a stavi se neki losiji, ili stoji plocice takve i takve A klase, a stave se neke sasvim druge i to C, a danas, kaze, krade se od temelja, gde se ne stavi dovoljno ni kvalitetne armeture, niti se dobro pripremi zemljiste-iskopavanje, tako nesto,...zidovi se samo slazu i srafe, izolacija nikakava, instalacije fusare,...-ko lego kocke....
angie01 angie01 10:26 16.07.2021

Re: Одговорност

da je samo komunizam problem resili bi ga se sto se tice tih osnovnih stvari posle 40 godina.


pa normalno, kao sada sprecava Srbiju da se uredi?...Da je Yu bila problem, valjda bi sve bivse republike do sada procvetale, pa i Srbija, ne bi se svela uloga vlasti na cerupanje onoga sto je ostalo od te zemlje.


Nego ti uzroci imaju nesto duzu istoriju.


nekima tako odgovara, pa je l vidis kako se brani ova izopacenost, cak i iz dijaspore,...sve te revizije istorije, uporno vracanje na 50, 100 godina nazad i ispisivanjem paskvila sa interpretacijama dogadjaja, sa zamenjenim ulogama ucesnika, trazenjem opravdanja, je svesno izbegavanje resavanje problema u danasnjici.

cudis se zasto gradjani neadekvatno reaguju i trpe kojekakve gluposti-pa zato sto su takvi,...odnos snaga je u korist ove tragedije,...rekoh ti vec zasto.

ovde je unistavana gradjanska provinijencija, a gajena radikalska, retrogradna i sada imas ovo.


Engleski council flats nisu za uporediti sa ovim sistemom.


ti ocigledno nemas iskustva sa PE manipulacijama i njenim losim PRom:)
milisav68 milisav68 10:29 16.07.2021

Re: Одговорност

Neues aus der Nachbarschaft
Sto se "drustvenih stanova" tice masi se poenta. Nije to kao ideja lose nego je lose realizovano.

Heh, pa o tome i pričamo.

Ne verujem da je ovde iko protiv socijalnih stanova, već kako su deljeni.

A i to je samo deo problema, drugi je održavanje.

Neke pare su izdvajane, ali se nisu koristile za to čemu su namenjene, plus što ih je jela inflacija.

I to nisu devedeste, inflacija u YU je bila konstantna.

Treći problem je katastar i građevinske dozvole koje nisu izdavane, već se radilo po sistemu - jebeš dozvole.
gvozden1 gvozden1 10:50 16.07.2021

Re: Одговорност


ovde je unistavana gradjanska provinijencija, a gajena radikalska, retrogradna i sada imas ovo.

Ona građanska koja se grejala na parket i knjige kad je pootimala tuđe kuće, kad je nepismena bagra proterala sve pismeno i građansko iz države?


Ok, Endži je u pitanju, sve se može očekivati, kao i od Filipa.

Ali bre stomak se okrene kad ti, koji u nebesa dižu komuniste, počnu da se žale kako je neko proterao građansko.

I ne, to što su Kapičići i Rankovići, nepismen ološ, proterali nacionalnu elitu, uopšte nema veze sa ovim danas.

Kakve arhitekte, kakve planere i planove su mogli da imaju Jovo i Leka, i ostali talog?

gedza.73 gedza.73 11:22 16.07.2021

Re: Одговорност

milisav68
Ne verujem da je ovde iko protiv socijalnih stanova, već kako su deljeni.

A i to je samo deo problema, drugi je održavanje

Na blogu se, kao nepobitna istina, tvrdilo kako su stanovi plaćeni odbijanjem od plate (ili tako neki perpetuum mobile sistem) od ona tri i po sata koliko se efektivno radilo.

Onda se ispostavi da su stanovi plaćani daleko manje nego što je uloženo što znači da su ostale građanke i građani plaćali drugaricama i drugovima razliku.

Takođe se tvrdilo kako su plaćali odražavanje javnim preduzećima. Onda ovaj momak Arčer iz Irske kaže kako su umesto 4 posto plaćali samo jedan posto što znači da su i po tom osnovu krali od drugih građanki i građana (svidela mi se ova rodna ravnopravnost).

Filip pominje Beka, Miškovića i druge tajkune a u proporciji su možda egal sa radničkom klasom koja nekretninu koja vredi 50 K do 100 K dobili za par stotina maraka. Time su direktno pljunuli na socijalističko uređenje i iako se ubiše da dokažu svoje kvazilevičarstvo niko od njih nije vratio stan zajednici od koje je dobio na korišćenje nego ga je kapitalistički prisvojio. I nije im smetalo što je po zakonu Slobodana Miloševića nego su trčali sve petama u dupe (pa mi još drago što su neki izgubili pošto su bili alavi pa ih preveslali Jezda i Dafina)

A ovamo prodaju muda za bubrege i pričaju o poštenju iako Puriša Đorđević jasno kaže da je svojim filmom ukazao na nepoštenje i korupciju u jugoslovneskom društvu i sistemu. Neko ko je bio na drugoj strani, među botovima, savetima, raznim partijskim organizacijama i u partijskoj administraciji naravno kako će da priča kako se kraduckalo malo al' se zato znao red.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:27 16.07.2021

Re: Одговорност

Kakve arhitekte, kakve planere i planove su mogli da imaju Jovo i Leka, i ostali talog?


Pa, za masovne egzekucije, grobnice i golootoke na primer. Super korisni ljudi za sve diktatorske režime.
haklberi_tom haklberi_tom 11:35 16.07.2021

Re: Одговорност

gedza.73
milisav68
Ne verujem da je ovde iko protiv socijalnih stanova, već kako su deljeni.

A i to je samo deo problema, drugi je održavanje

Na blogu se, kao nepobitna istina, tvrdilo kako su stanovi plaćeni odbijanjem od plate (ili tako neki perpetuum mobile sistem) od ona tri i po sata koliko se efektivno radilo.

Onda se ispostavi da su stanovi plaćani daleko manje nego što je uloženo što znači da su ostale građanke i građani plaćali drugaricama i drugovima razliku.

Takođe se tvrdilo kako su plaćali odražavanje javnim preduzećima. Onda ovaj momak Arčer iz Irske kaže kako su umesto 4 posto plaćali samo jedan posto što znači da su i po tom osnovu krali od drugih građanki i građana (svidela mi se ova rodna ravnopravnost).

Filip pominje Beka, Miškovića i druge tajkune a u proporciji su možda egal sa radničkom klasom koja nekretninu koja vredi 50 K do 100 K dobili za par stotina maraka. Time su direktno pljunuli na socijalističko uređenje i iako se ubiše da dokažu svoje kvazilevičarstvo niko od njih nije vratio stan zajednici od koje je dobio na korišćenje nego ga je kapitalistički prisvojio. I nije im smetalo što je po zakonu Slobodana Miloševića nego su trčali sve petama u dupe (pa mi još drago što su neki izgubili pošto su bili alavi pa ih preveslali Jezda i Dafina)

A ovamo prodaju muda za bubrege i pričaju o poštenju iako Puriša Đorđević jasno kaže da je svojim filmom ukazao na nepoštenje i korupciju u jugoslovneskom društvu i sistemu. Neko ko je bio na drugoj strani, među botovima, savetima, raznim partijskim organizacijama i u partijskoj administraciji naravno kako će da priča kako se kraduckalo malo al' se zato znao red.

Mudro zboriš gospodine Gedžo!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:18 16.07.2021

Re: Одговорност

Onda se ispostavi da su stanovi plaćani daleko manje nego što je uloženo što znači da su ostale građanke i građani plaćali drugaricama i drugovima razliku.

Takođe se tvrdilo kako su plaćali odražavanje javnim preduzećima. Onda ovaj momak Arčer iz Irske kaže kako su umesto 4 posto plaćali samo jedan posto što znači da su i po tom osnovu krali od drugih građanki i građana (svidela mi se ova rodna ravnopravnost).



Radilo se iz "najboljih namera" i na stetu svih. Kao i danas.

Dve ilustracije da to i danas funkcionise besprekorno:
Srbija i Beograd doprineće daljem razvoju i napretku Nikšića

Urušila se zgrada na Vračaru, u toku evakuacija
Naime, kako su napisali korisnici Instagrama na stranici Moj Beograd, zgrada je počela da se urušava jer su joj verovatno potkopani temelji sa gradilišta koje se nalazi na parceli pored.
gvozden1 gvozden1 12:19 16.07.2021

Re: Одговорност

apacherosepeacock
Kakve arhitekte, kakve planere i planove su mogli da imaju Jovo i Leka, i ostali talog?


Pa, za masovne egzekucije, grobnice i golootoke na primer. Super korisni ljudi za sve diktatorske režime.

Samo zato.

I sad se ovde priča, pao je komunizam što se ne radi bolje.
I to pričaju baš oni kod kojih komunizam živi u glavama, Endži Filip i slični.

A što je najgore, živi i u glavama onih koji odlučuju, Vučića, Vulina i svih.

Nije pao, da je pao ne bi Dačić bio zverka, ne bi Filip tražio od Vesića da mu popravlja lift, ne bi Endži pričala o građanskom društvu.

Sve su to posledice komunizma, a nije pao jer ne može niko reći kad je pao, nema tog trenutka u istoriji Srbije za koji se može reći, to je to.

Nisu to ni prvi višestranačju izbori, nije, na žalost, ni 5. oktobar, nije ni ono kad je Đinđić srušio petokraku sa skupštine, na žalost ni to nije.

Sam sebi dosadnih ponavljajući, mora se Srbija vratiti na fabrička podešavanja, mora reset, bez toga je ovako, ide malo napred malo nazad, a komunistički repovi je koče.

Kad pozivanje gradonačelnika da popravi lift postane smešno većini, kad većina bude zajebavala takve, i one koji hvale diktaturu a misle da su građani, e tad će biti značajno bolje.

Dakle reset, dakle fabrička podešavanja, dakle kralj i sve što uz to ide.
Do tad, jbg klaj, klaj.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 12:21 16.07.2021

Re: Одговорност

u Beogradu je od devedesetih u igri gradjevinksa mafija-vidi blog iznad,...vecina tih gradnji krene bez papirologije za parcelu i grdnju-nego se zemljiste ogradi i cuva ga placeno obezbedjenje,... nema urbanistickog plana, samo se sacne lokacija i krene, posle se predaju papiri koji u startu imaju recimo dva ulaza i tri sprata, a do kraja se izgrade 6 ulaza i 12 spratova, jer treba da se namire i svi koji su u igri,...to je sve zapoceo drskovic i spo kadrovi rasporedjeni po opstinama kojima su vladali ...i do danas nije zaustavljeno,...ruse se zasticeni istorijski objekti, parkovi, sece se drvece, lepe se zgrade jedna na drugu, gradi se na neadekvatnom zemljistu-klizistima, nedovoljno pripreljenom,-kaze mi drugarica gradjevinac, nekada se kralo u gradnji u smislu, stoji u specifikaciji hrastov parket I kategorije, a stavi se neki losiji, ili stoji plocice takve i takve A klase, a stave se neke sasvim druge i to C, a danas, kaze, krade se od temelja, gde se ne stavi dovoljno ni kvalitetne armeture, niti se dobro pripremi zemljiste-iskopavanje, tako nesto,...zidovi se samo slazu i srafe, izolacija nikakava, instalacije fusare,...-ko lego kocke....



Ove detalje nisam znao. Mogu zamisliti kako ce sve to izgledati za par godina. Kao sporeti Rade Koncar posle godinu dana koriscenja.
maksa83 maksa83 12:51 16.07.2021

Re: Одговорност

kaze mi drugarica gradjevinac, nekada se kralo u gradnji u smislu, stoji u specifikaciji hrastov parket I kategorije, a stavi se neki losiji, ili stoji plocice takve i takve A klase, a stave se neke sasvim druge i to C, a danas, kaze, krade se od temelja, gde se ne stavi dovoljno ni kvalitetne armeture, niti se dobro pripremi zemljiste-iskopavanje, tako nesto,...zidovi se samo slazu i srafe, izolacija nikakava, instalacije fusare,...-ko lego kocke....

Najbolja fora - postoji tip koji iznajmljuje lift za garažu. Da - iznajmljuje lift za garažu. Ako u projektu postoji lift za garažu, a nema lifta za garažu - zgrada ne može da bude primljena tj. uknjižena. Zato iznajmiš lift, montiraš ga za prijem zgrade, i kad to prođe demontiraš i prebaciš na sledeću.
angie01 angie01 13:00 16.07.2021

Re: Одговорност

Najbolja fora - postoji tip koji iznajmljuje lift za garažu. Da - iznajmljuje lift za garažu. Ako u projektu postoji lift za garažu, a nema lifta za garažu - zgrada ne može da bude primljena tj. uknjižena. Zato iznajmiš lift, montiraš ga za prijem zgrade, i kad to prođe demontiraš i prebaciš na sledeću.




...kaze mi zena agent za nekretnine koja radi vec 30 godina, znate, ta nova gradjna ce se pokazati tek za 5 godina, o cemu se radi,...a mozda i pre...obaska sto jos uvek postoje investitori, koji grade i prodaju od pocetka radova, bez bancinog osiguranja, sto znaci, ako stane sa gradnjom, svi koji su ulozili, mogu da se slikaju sa parama koje su vec dali.
haklberi_tom haklberi_tom 14:20 16.07.2021

Re: Одговорност

maksa83
kaze mi drugarica gradjevinac, nekada se kralo u gradnji u smislu, stoji u specifikaciji hrastov parket I kategorije, a stavi se neki losiji, ili stoji plocice takve i takve A klase, a stave se neke sasvim druge i to C, a danas, kaze, krade se od temelja, gde se ne stavi dovoljno ni kvalitetne armeture, niti se dobro pripremi zemljiste-iskopavanje, tako nesto,...zidovi se samo slazu i srafe, izolacija nikakava, instalacije fusare,...-ko lego kocke....

Najbolja fora - postoji tip koji iznajmljuje lift za garažu. Da - iznajmljuje lift za garažu. Ako u projektu postoji lift za garažu, a nema lifta za garažu - zgrada ne može da bude primljena tj. uknjižena. Zato iznajmiš lift, montiraš ga za prijem zgrade, i kad to prođe demontiraš i prebaciš na sledeću.

Hahahaha!
Kakav lav!
Taj zajebao i Titu.
To jest sličan Titi ... kao kada je Tito u ime radničke klase, seljaka i poštene inteligencije karao svetske glumice o državnom trošku - a egzaltirana masa bila oduševljena.
Jer - nije drug Tito karao sebe radi, nego njih radi.
haklberi_tom haklberi_tom 14:22 16.07.2021

Re: Одговорност

Neues aus der Nachbarschaft
u Beogradu je od devedesetih u igri gradjevinksa mafija-vidi blog iznad,...vecina tih gradnji krene bez papirologije za parcelu i grdnju-nego se zemljiste ogradi i cuva ga placeno obezbedjenje,... nema urbanistickog plana, samo se sacne lokacija i krene, posle se predaju papiri koji u startu imaju recimo dva ulaza i tri sprata, a do kraja se izgrade 6 ulaza i 12 spratova, jer treba da se namire i svi koji su u igri,...to je sve zapoceo drskovic i spo kadrovi rasporedjeni po opstinama kojima su vladali ...i do danas nije zaustavljeno,...ruse se zasticeni istorijski objekti, parkovi, sece se drvece, lepe se zgrade jedna na drugu, gradi se na neadekvatnom zemljistu-klizistima, nedovoljno pripreljenom,-kaze mi drugarica gradjevinac, nekada se kralo u gradnji u smislu, stoji u specifikaciji hrastov parket I kategorije, a stavi se neki losiji, ili stoji plocice takve i takve A klase, a stave se neke sasvim druge i to C, a danas, kaze, krade se od temelja, gde se ne stavi dovoljno ni kvalitetne armeture, niti se dobro pripremi zemljiste-iskopavanje, tako nesto,...zidovi se samo slazu i srafe, izolacija nikakava, instalacije fusare,...-ko lego kocke....



Ove detalje nisam znao. Mogu zamisliti kako ce sve to izgledati za par godina. Kao sporeti Rade Koncar posle godinu dana koriscenja.

Ja imam bojler Rade Končar cca 25 godina - i radi samo tako.
Istina, to bio neki pogon u Makedoniji pa braća Makednoci poslali (nama) braći Srbima samo vrhunski kvalitet.
gedza.73 gedza.73 15:06 16.07.2021

Re: Одговорност

Neues aus der Nachbarschaft
Radilo se iz "najboljih namera" i na stetu svih. Kao i danas.

Ovo mi došlo kao šlagvort.

Zamisli blog za jedno tri, četiri decenije. Krene diskusija ČiP a onda se prebacimo ko je kriv za stanje u društvu.
Šta bi ti mislio o blogerima koji bi tada pričali da je danas bio uređen sistem, da su oni radili sve po zakonu, da su na radno mesto došli ne po partijskoj pripadnosti nego zato što su imali znanje (koje se ni po kom botovskom osnovu ne sme dovoditi u pitanje), da su su svi imali ista prava, ko je hteo on je radio, da se najviše puteva izgradilo, da se najviše stanova iozgradilo, najviše fabrika, da su institucije radile svoj posao, ko uostalom brani bilo kome da promeni društvo trideset godina nakon ove vlasti?

Što bi se taj bloger razlikovao po bilo čemu od blogera sadašnjih koji kažu da se nekada znao red, da su se stanovi dobijali u uređenom društvu u kome se spavalo u parku?

Mantra koja se odomaćila 'prošlo je tridest godina, što niste promenili' Prinćipesa me jednim komentarom podsetila na izjavu
Poznati sociolog Ralf Darendorf opisao je tranziciju komunističkih zemalja sledećim rečima: „Zemlje Istočne Evrope promenile su vlast za šest dana, zakone za šest meseci, institucije za šest godina, ali će im za promenu načina mišljenja biti potrebno šezdeset godina“.

Tu je srž problema a pošto linkovane tektove retko ko otvara onda ću da postavim ovde

Svaka tranzicija iz totalitarnog društva u demokratiju je dug i najčešće mukotrpan proces. To pokazuje iskustvo postkolonijalne Afrike, to pokazuje i iskustvo postkomunističkih zemalja. Treba menjati ne samo društvena pravila i institucije, već i vrednosne sisteme i navike. Čovek odgajan u komunističkom sistemu odnegovan je da je najvažnije da dobije posao, a da posle nije više važno da li i kako na tom poslu radi, odnegovan je u pasivnoj poziciji u kojoj se sve dobija – plata, stan, krediti – i nema naviku da treba da zarađuje, da aktivno prilazi svojoj sudbini.

Na nesreću, to je pozicija koja je lišena odgovornosti i koja je na svoj način bila lagodna, a još je i bila obavijena u zlatnu oplatu ideje o jednakosti koja je, naravno, u svojoj osnovi humana ideja. To su razlozi zbog kojih se te navike tako teško menjaju.

A, koliko je to veliki problem svih postkomunističkih zemalja pokazuju istraživanja da čak i 15 godina posle spajanja građani bivše Zapadne Nemačke smatraju svoje sugrađane iz bivše Istočne Nemačke lošim radnicima, a ovi opet iskazuju neočekivano veliki žal za bivšim sistemom. I to se dešava u zemlji koja je smatrana najproduktivnijom i najdisciplinovanijom u celom „istočnom lageru“.


Ne postoji nikakav mentalitet kao nešto urođeno i neprolazno. Reč je jednostavno o specifičnom obliku socijalnog učenja. Naši ljudi se veoma lepo uklapaju u radne norme i društvena pravila u zemljama u kojima rade kao gastarbajteri. Postavite našem čoveku demokratsko okruženje i učvrstite institucije, pokažite mu da se zločin ne isplati, a da se od rada može profitirati – i on će vrlo brzo promeniti navike. Jednako brzo koliko se brzo navikao na fiskalne kase i PDV. Naša specifičnost je jedino u tome što ovde sprovodioci vlasti i zakona decenijama nisu doživljavani i kao službenici naroda, već kao instrument vlastodržaca – a nisu ni mogli biti doživljeni kao zaštitnici građana, jer to nisu ni bili. I, što je ovde uvek za potrebe preživljavanja bilo važnije poznavati sudiju ili pronaći rupe u zakonu, nego proučiti zakon da bi se pronašlo kako on to može da zaštiti. Kada su navike tako duboko ukorenjene, nema ni očekivanja da može drugačije biti i nema ni anticipacije kako bi bilo da je drugačije.

Lek je jednostavan – treba formirati atmosferu da su institucije važne i da se moraju poštovati. Bez atmosfere da postoje pravila i da pravila važe za sve i da se ne mogu izbeći, ni drakonske kazne ne vrede.

Problem je što mi predugo decenija smo imali razgradnju institucija, državu u kojoj doživotni predsednik kaže kako se ne treba pridržavati zakona kao pijan plota, visoki partijski funkcioner 'da za Partiju zakoni ne važe' i da su vlast krvlju stekli i da je bez krvi ne daju, onda je to kulminiralo u opštoj otimačini devedesetih a stečene pozicije, i odlučujući glasovi, zadržale i nakon promena.

Opet kažem naravno da ima onih Gorica Gajevićki koje tvrde da se u njihovo vreme znao red jer su učestvovale u preraspodeli imovine ali takođe pomalo bezobraznim bih smatrao izjavu te Gajevićke koja bi mi rekla 'ko te jebe, nisam ti ja valjda kriva što ti nisi danas uredio državu dve decenije nakon moje vladavine'.

A ako je takva Gajevićka, ili neki Bidža iz radničkog saveta, u pravu onda otpada ona o stogodišnjem uzgoju travnjaka aka demokratije i uređenog društva.


Lift i Elektrane su samo posledice.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 20:30 16.07.2021

Re: Одговорност

Zamisli blog za jedno tri, četiri decenije. Krene diskusija ČiP a onda se prebacimo ko je kriv za stanje u društvu.
Šta bi ti mislio o blogerima koji bi tada pričali da je danas bio uređen sistem, da su oni radili sve po zakonu, da su na radno mesto došli ne po partijskoj pripadnosti nego zato što su imali znanje (koje se ni po kom botovskom osnovu ne sme dovoditi u pitanje), da su su svi imali ista prava, ko je hteo on je radio, da se najviše puteva izgradilo, da se najviše stanova iozgradilo, najviše fabrika, da su institucije radile svoj posao, ko uostalom brani bilo kome da promeni društvo trideset godina nakon ove vlasti?



Odlicno poentiranje nema sta.


Mantra koja se odomaćila 'prošlo je tridest godina, što niste promenili' Prinćipesa me jednim komentarom podsetila na izjavu

Poznati sociolog Ralf Darendorf opisao je tranziciju komunističkih zemalja sledećim rečima: „Zemlje Istočne Evrope promenile su vlast za šest dana, zakone za šest meseci, institucije za šest godina, ali će im za promenu načina mišljenja biti potrebno šezdeset godina“.


Tu je srž problema a pošto linkovane tektove retko ko otvara onda ću da postavim ovde


Ma i ja verujem da je komunizam i klijentelizam stvorio krivo srastanje i da je promena dugacak proces ali imam da dodam dva amandmana na to. Prvi, nije samo komunizam problem - po meni je nedostatak liberalizma osnovni politicki problem kod nas bio i ostao. Drugi, pitanje je koliko dugo jos drustvo ima vremena da se bavi svim uzrocima. Pod ovim ne mislim da 'proslost treba ostaviti iza sebe' nego da se njome trebaju baviti ljudi kao Rory (i to mnogo vise i mnogo sistematicnije) a ne politika, tabloidi i losa knjizevnost.


Čovek odgajan u komunističkom sistemu odnegovan je da je najvažnije da dobije posao, a da posle nije više važno da li i kako na tom poslu radi, odnegovan je u pasivnoj poziciji u kojoj se sve dobija – plata, stan, krediti – i nema naviku da treba da zarađuje, da aktivno prilazi svojoj sudbini.


To se vidi i kroz jezik koji se i danas koristi 'ceka posao', 'dobio posao', 'dobila stan','nasla mu posao'... Eno vidis, mi cekamo da se i nasom istorijom ozbiljno bavi neko drugi.

bene_geserit bene_geserit 20:42 16.07.2021

Re: Одговорност

Zamisli blog za jedno tri, četiri decenije

Evo zamišljam:
- Prosečna starost blogera 80 godina, objavljuju se čitulje kao u Politici
- I dalje je neizvesno dal su pobedili četnici ili partizani
- Jugonostalgičari i dalje jugonostalgiraju
- Neizvesna borba između prvosrbijanaca (jagnjeća brigada) i slučajnih Srba (suši stado) se i dalje vodi
- Čarli i dalje sve poplašuje slaninicom

gedza.73 gedza.73 21:09 16.07.2021

Re: Одговорност

Neues aus der Nachbarschaft
Prvi, nije samo komunizam problem - po meni je nedostatak liberalizma osnovni politicki problem kod nas bio i ostao

Saglasan.
. Drugi, pitanje je koliko dugo jos drustvo ima vremena da se bavi svim uzrocima.

Jedna priča. Lik je prodao dva stana (od nekoliko 'osvojenih' društvenih komada za male pare) iz kućne riznice. Preprodao i kupio više manjih kako bi izdavao.

Sad kuka kao kukavac sinji jer su mu rebnuli porez a on mislio kako može da bude komunista-levičar i kapitalista koji izdaje stanove a ništa ne radi.

On se vrti između uzroka a ne sviđaju mu se posledice. Ne mrda iz mesta, samo trupka i cupka.

Ovo što sam gore postavio je samo deo. U knjizi ima istraživanja sa početka devedesetih gde se daju potpuno šizofreni dogovori.

Pod ovim ne mislim da 'proslost treba ostaviti iza sebe' nego da se njome trebaju baviti ljudi kao Rory (i to mnogo vise i mnogo sistematicnije) a ne politika, tabloidi i losa knjizevnost.

I sa ovim sam saglasan.
Problem je idealizovana ideološka prošlost u kojoj nije postojalo nezavisno sudstvo niti liberalna stranka. Zakone o privatizaciji je donosio Milan Beko ako se ne varam. A on je samo paradigma. Direktori RTS-a (za koje se zna po kojoj su partijskoj liniji došli na mesta) su Željku Mitroviću praktično na tacni poklonili opremu.

A zamisli koliko tek ima ispod toga na lokalu.

bene_geserit
- Prosečna starost blogera 80 godina, objavljuju se čitulje kao u Politici

Krenem da pišem komentar i dok pronađem slovo ja zaboravio oko čega se svađamo.






gedza.73 gedza.73 21:18 16.07.2021

Re: Одговорност

Neues aus der Nachbarschaft
Prvi, nije samo komunizam problem - po meni je nedostatak liberalizma osnovni politicki problem kod nas bio i ostao

Samo da dodam kako su i druga društva u Evropi imala slične probleme.
Koja su rešavala tokom godina. Mi nismo jer je zakonom bio zabranjen liberalizam nakon 1945.

Tolike decenije ne postoje slobodni izbori, logično je bilo za očekivati kako će narod da se pogubi devedesetih.



maksa83 maksa83 21:34 16.07.2021

Re: Одговорност

Samo da dodam kako su i druga društva u Evropi imala slične probleme.

Kod nas bi to recimo bili onomad Ustavobranitelji, ali su kao i DOS kada su došli na vlast usrali motku. Jeste da je bilo objektivnih okolnosti ali bilo je drugovi i subjektivnih slabosti, i onda, i sada.

Kao društvo, sredina i narod ne umemo da dojebemo tu stvar. Verovatno ćemo pre nestati nego što to naučimo.
gedza.73 gedza.73 21:50 16.07.2021

Re: Одговорност

Jeste da je bilo objektivnih okolnosti ali bilo je drugovi i subjektivnih slabosti, i onda, i sada.

Naravno. Kralj Petar kad je došao nije mogao da veruje koliko je surevnjenosti, sebičnosti i sitnih interesa bilo među političarima.

Kao društvo, sredina i narod ne umemo da dojebemo tu stvar. Verovatno ćemo pre nestati nego što to naučimo.


Imali smo i ozbiljne ratove u kojima je stradalo praktično ono što je državu trebalo da nosi. Pored toga što je nakon svakog rata ostajala gola kao crkveni miš.

S obzirom koliko je života izgubljeno a ipak se nakon svega toga svaki put iznova ustajalo ne verujem kako ćemo da nestanemo ali gubimo vreme bez potrebe. Najstrašnije što smo stvorili sistem koji juri pametnu i vrednu decu a nagrađuje pogrešne ljude.
zilikaka zilikaka 21:57 16.07.2021

Re: Одговорност

To se vidi i kroz jezik koji se i danas koristi 'ceka posao', 'dobio posao', 'dobila stan','nasla mu posao

Dočim se u recimo engleskom jeziku to drastično razlikuje.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:38 16.07.2021

Re: Одговорност

Dočim se u recimo engleskom jeziku to drastično razlikuje

U pitanju je razlika na razini pragmaticke prozodije: ako dobijes posao onda to moze biti da ti ga je recimo neki kum dobio dok tog kuma u got a job nema. Naravno da veze i vezice nisu specijalnost Srbije ali razlika je mislim ocigledna.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 22:48 16.07.2021

Re: Одговорност


S obzirom koliko je života izgubljeno a ipak se nakon svega toga svaki put iznova ustajalo ne verujem kako ćemo da nestanemo ali gubimo vreme bez potrebe.


Samo da Ovaj ne obeca previse i prerano Kinezima.
zilikaka zilikaka 05:09 17.07.2021

Re: Одговорност

Neues aus der Nachbarschaft
Dočim se u recimo engleskom jeziku to drastično razlikuje

U pitanju je razlika na razini pragmaticke prozodije: ako dobijes posao onda to moze biti da ti ga je recimo neki kum dobio dok tog kuma u got a job nema. Naravno da veze i vezice nisu specijalnost Srbije ali razlika je mislim ocigledna.

A može li da bude konkurs, pa od 20 kandudata baš ti dobiješ posao?
Može, naravno, i jeste. Ista priča je sa "naći posao", u oba jezika.

Naravno da se slažem da mi još kako imamo svojih specifičnosti koje nikako nisu korisne ali mi to stalno osvrtanje na prethodni sistem i traženje krivice za sve i svašta u njemu poseća na poznatu stvar.
Znaš ono kad imaš pedesetogodišnjaka koji baulja kroz život, preživljava kako zna radeći povremene poslove, kako redovno jad nađe nekog da sluša, priča priču o svojim roditeljima koji su bili takvi i ovakvi (nisu ga zlistavlhali), te on živi sad bedno. A i oni su umrli pre 20 godina.

Dakle, imali su i drugi i probleme, i loš sistem, nego nama svaka sledeća verzija uređenja države ispada gora od prethodne.
haklberi_tom haklberi_tom 07:35 17.07.2021

Re: Одговорност

zilikaka
Neues aus der Nachbarschaft
Dočim se u recimo engleskom jeziku to drastično razlikuje

U pitanju je razlika na razini pragmaticke prozodije: ako dobijes posao onda to moze biti da ti ga je recimo neki kum dobio dok tog kuma u got a job nema. Naravno da veze i vezice nisu specijalnost Srbije ali razlika je mislim ocigledna.

A može li da bude konkurs, pa od 20 kandudata baš ti dobiješ posao?
Može, naravno, i jeste. Ista priča je sa "naći posao", u oba jezika.

Naravno da se slažem da mi još kako imamo svojih specifičnosti koje nikako nisu korisne ali mi to stalno osvrtanje na prethodni sistem i traženje krivice za sve i svašta u njemu poseća na poznatu stvar.
Znaš ono kad imaš pedesetogodišnjaka koji baulja kroz život, preživljava kako zna radeći povremene poslove, kako redovno jad nađe nekog da sluša, priča priču o svojim roditeljima koji su bili takvi i ovakvi (nisu ga zlistavlhali), te on živi sad bedno. A i oni su umrli pre 20 godina.

Dakle, imali su i drugi i probleme, i loš sistem, nego nama svaka sledeća verzija uređenja države ispada gora od prethodne.

Ko (razuman) bi mogao da negira ovo što kažeš?!
Pa to je tako elementarno.

Ono na šta se reaguje je isticanje (preostalih) komunjara kako se, eto, za vreme dragoga druga Tite znao red.
I takve budalčine koje to tvrde sebe proglašavaju za demokrate i progresivne ljude.
Ljudi odrasli na čitanju 'Borbe'!
Naravno da lažu, jer to smeće od novina nisu čitali ni oni koji su tamo pisali.
Ono zašto je ta novina bila dobra je da posluši kao privremena mušema na stolu (da se ne uprlja prava), a sve stranice su mogle da se bace u štampariji - osim poslednje na kojoj je bio sport.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:20 17.07.2021

Re: Одговорност

Naravno da se slažem da mi još kako imamo svojih specifičnosti koje nikako nisu korisne ali mi to stalno osvrtanje na prethodni sistem i traženje krivice za sve i svašta u njemu poseća na poznatu stvar.
Znaš ono kad imaš pedesetogodišnjaka koji baulja kroz život, preživljava kako zna radeći povremene poslove, kako redovno jad nađe nekog da sluša, priča priču o svojim roditeljima koji su bili takvi i ovakvi (nisu ga zlistavlhali), te on živi sad bedno. A i oni su umrli pre 20 godina


Mozda ne zvuci tako ali mislim da se slazemo oko toga. I ja mislim da prosloscu treba da se bave relevantne institucije a ne da to sluzi kao opravdavanje necinienja ili loseg cinjenja. Tako celo drustvo gubi vreme i vlada stalni haos. Kod nas se svi bave kao prosloscu a rezultat je da ni danas ne znamo neke osnovne stvari o tome sta je celo drustvo prezivelo u poslednjig 30 godina.
gedza.73 gedza.73 13:36 17.07.2021

Re: Одговорност

. I ja mislim da prosloscu treba da se bave relevantne institucije

Pa jel' jesu? Nisu.
Jel' su otvoreni tajni dosijei?
Nisu.
Jel' znamo ko je od političara koji rukovode državom bio saradnik tajne službe?
Ne znamo.
Jel' znamo sa kojim su kapitalom izašli političari iz komunističkog režima i šta su radili tokom tranzicije?
Ne znamo.

Nije to vraćanje u prošlost nego suočavanje sa prošlošću. Vraćanje u tu prošlost je 'jao crveni pasoš, jao Bitef, jao spavanje u parku, jao državna služba' a onda dobiješ pogubljene ljude koji bi komunističku 'odgovornost' u socijalizmu al' da žive standardom kapitalizma.

Vozači autobusa i kondukteri koje si opisao? To je bio standard u socijalizmu. Krala se nafta (istakalo pored puta kad nije moglo da se ukrade kako bi se održao nivo prekomerne potrošnje vozila), alat, ulje, nisu davali karte, prebacivali su prasiće sa sela za gradove, talili se sa putnicima.


Ukazivanje na taj i takve probleme, traženje uzroka nije bauljanje već ukazivanje na greške (za koje neki nostalgično tvrde kako nisu bile greške i kako se treba vratiti ka tome pa samo prepraviti neke detalje i biće odlično ne shvatajući da političari odlično plivaju na tom talasu) da se ne mogu tražiti samo prava već da postoje i obaveze.

Neki ljudi nisu svesni koliko je naša proizvodnja i privreda oštećena nepostojanjem nekih najosnovnijih proizvoda-elemenata-sklopova koje je razvijen svet pravio sedamdesetih i osamdesetih a onda nastavio da razvija i usavršava. Njima je najvažnije use, na se i podase ali van tog obora postoji poprilično šaren svet u kome smo mi zaostali upravo zahvaljujući komunizmu.

I ništa nije strašno to reći. Zamisli da neko kaže kako Milošević nije kriv za ratove, privredno okruženje i kriminal devedesetih. Da to nema nikakve posledice po nas. Ipak je to bilo u prošlom veku. Čemu vraćanje?


Черевићан Черевићан 17:49 13.07.2021

mamom sklopljenog Ugovor

što ti bog napravi noge

да тужно није ............било би смешно
посебно пензосима (са душом у носу),
зграде посташе власништво станара
баш драж је трајати .....у таквом хаосу

испаде јефтинија...... мера него дара
docsumann docsumann 20:12 13.07.2021

padaj silo i nepravdo!...makar silom

shmoo shmoo 07:37 14.07.2021

Кад купујемо кинеске наочаре на пијаци...

Radijičić i Vesić na potezu



Зар се тај човек не презива Радојичић?

Зоран Радојичић, градоначелник Београда?

Ипак су у наслову велика слова па баш боде очи.

A Весића како год да напишеш, опет на крају испадне неки Весић.

Нек' су они, сви ти весићи, нама живи и здрави као што су то већ деценијама у овој земљи Србији и у њеној престоници Београду.



Перманентни сукоб између идеалног и реалног, стабилности и нестабилности, логике и ирационалности, знања и простаклука, одговорности и самовоље, поверења и изневеравања тог поверења, општег добра и личне користи, закона и безакоња и – више него било шта друго – свакодневног искуства да лоши момци на крају, дугорочно, увек победе, с временом су учвршћивали и распиривали наш надреално-фарсични ментални калуп.







Filip Mladenović Filip Mladenović 08:23 14.07.2021

Re: Кад купујемо кинеске наочаре на пијаци...

Greška! Ispravljeno!
shmoo shmoo 07:41 15.07.2021

Re: Кад купујемо кинеске наочаре на пијаци...

Filip Mladenović
Greška! Ispravljeno!




predatortz predatortz 09:34 14.07.2021

Ne razumem...

Ovo što si napisao ne spada u redovno održavanje. Kvar na liftu je nastao nebrigom, ne vašom, ali pretpostavljam da je šteta velika.

Zašto bi Gradsko stambeno snosilo štetu popravke lifta čiji je kvar prouzrokovao radnik Gradskih elektrana?

Oni su učinili ono što su trebali, poslali su vam profakturu sa cenom radova i delova koje treba zameniti.

Vi štetu treba da namirite od Elektrana.
Filip Mladenović Filip Mladenović 11:03 14.07.2021

Re: Ne razumem...

Tu su 2 problema:

1. JKP "Gradske elektrane" su odbile da plate nastalu štetu.

2. Predložena cena popravke velikog lifta je naduvana 4 do 5 puta. Dakle, ne košta 30 000 evra /za tolike pare se može nabaviti novi lift/, već izmedju 6 i 7 hiljada evra.

Stanarke i stanari su predložili da delom učestvuju u popravci velikog lifta, a da preostali deo plati JKP "Gradsko stambeno", ali ne iz svog džepa, nego od novca koji se godinama sakupljao na analitičkom računu ulaza 139 od redovnih mesečnih uplata stanarki i stanara preko "INFOSTAN" računa, a na osnovu sklopljenog Ugovora.

Inače, ako kao upravnik zatražite od JKP "Gradsko stambeno" Izveštaj o stanju raspoloživih sredstava svog ulaza, na taj i taj dan, ODGOVORA NEMA PA NEMA, iako je i ta obaveza predvidjena sklopljenim Ugovorom!
predatortz predatortz 11:16 14.07.2021

Re: Ne razumem...


1. JKP "Gradske elektrane" su odbile da plate nastalu štetu.


I? Jeste li ih tužili?
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:00 14.07.2021

Re: Ne razumem...

Naravno da upravnik SZ Vojvode Stepe 139 nije tužio JKP "Gradske elektrane", jer bi sudski proces trajao godinama, a veliki lift treba popraviti što pre.

Ponavljam: iako stanarke i stanari nisu krivi za nastalu štetu, voljni su da delom učestvuju u popravci velikog lifta, i to delom realne cene od 6 do 7 hilhada evra, a ne naduvanih 30 000 evra.

Sve se to moglo rešiti, da je bilo po zakonu i odredbama sklopljenog Ugovora sa JKP "Gradsko stambeno" još tokom oktobra 2020. godine:

14. 10. 2020. greškom se ispušta voda u okno liftovskog postrojenja
15. 10. 2020. služba HITNIH INTERVENCIJA JKP "Gradsko stambeno" ispumpava vodu iz okna lifta.
16. 10. 2020. ovlašćeni radnici JKP "Gradsko stambeno" utvrdjuju nastalu štetu na uredjajima velikog lifta.

17. 10. 2020. na sastanku upravnika SZ sa predstavnicima navedena 2 gradska javna preduzeća prave dogovor o načinu plaćanja popravke velikog lifta, po principu 1/3 svako.

Do kraja oktobra 2020. veliki lift popravljen, a svako od 3 učesnika dogovora plaća svoju trećinu troškova!
predatortz predatortz 12:18 14.07.2021

Re: Ne razumem...

Naravno da upravnik SZ Vojvode Stepe 139 nije tužio JKP "Gradske elektrane", jer bi sudski proces trajao godinama, a veliki lift treba popraviti što pre.


Onda je upravnik neodgovoran i smenite ga.

To su dve odvojene stvari. Štetu zajednici stanara je napravilo lice iz javnog preduzeća, nemarnim odnosom prema radu.
Ako, zbog hitnosti, stanari izvade novac iz džepova i poprave lift, neće smetati da nakon, slažem se dugog, sudskog procesa novac legne na račun SZ. Onda bi stanari, budući da je na račun legao novac, neko vreme mogli biti oslobođeni plaćanja obaveza, ili novac preusmeriti za neke druge radove na zgradi.

Dakle, bili bi obeštećeni.


haklberi_tom haklberi_tom 12:42 14.07.2021

Re: Ne razumem...

Filip Mladenović
Naravno da upravnik SZ Vojvode Stepe 139 nije tužio JKP "Gradske elektrane", jer bi sudski proces trajao godinama, a veliki lift treba popraviti što pre.
...

Imate li vi osim velikog lifta i neki mali lift?
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:26 14.07.2021

Re: Ne razumem...

U soliteru sa 27 spratova postoji i mali lift, na sreću velikog broja starijih osoba.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:30 14.07.2021

Re: Ne razumem...

predatortz
Naravno da upravnik SZ Vojvode Stepe 139 nije tužio JKP "Gradske elektrane", jer bi sudski proces trajao godinama, a veliki lift treba popraviti što pre.


Onda je upravnik neodgovoran i smenite ga.

To su dve odvojene stvari. Štetu zajednici stanara je napravilo lice iz javnog preduzeća, nemarnim odnosom prema radu.
Ako, zbog hitnosti, stanari izvade novac iz džepova i poprave lift, neće smetati da nakon, slažem se dugog, sudskog procesa novac legne na račun SZ. Onda bi stanari, budući da je na račun legao novac, neko vreme mogli biti oslobođeni plaćanja obaveza, ili novac preusmeriti za neke druge radove na zgradi.

Dakle, bili bi obeštećeni.




Stanarke i stanari su već angažovali par privatnih majstora, čija je cena za popravku bila mnogo niža. Ali, kada su čuli da zgrada ima potpisan ugovor o održavanju sa JKP "Gradsko stambeno", odustali su, da bi sačuvali buduće poslovne aranžmane sa ovim javnim preduzećem.
haklberi_tom haklberi_tom 14:40 14.07.2021

Re: Ne razumem...

Filip Mladenović
U soliteru sa 27 spratova postoji i mali lift, na sreću velikog broja starijih osoba.

Da.
Na sreću svih.
Ko bi se, uopšte, mlad ili star, mogao uspeti, po ovoj vrućini, na 27. sprat
bez lifta.
milisav68 milisav68 21:09 14.07.2021

Re: Ne razumem...

Filip Mladenović
Tu su 2 problema:

1. JKP "Gradske elektrane" su odbile da plate nastalu štetu.

2. Predložena cena popravke velikog lifta je naduvana 4 do 5 puta. Dakle, ne košta 30 000 evra /za tolike pare se može nabaviti novi lift/, već izmedju 6 i 7 hiljada evra.

Stanarke i stanari su predložili da delom učestvuju u popravci velikog lifta, a da preostali deo plati JKP "Gradsko stambeno", ali ne iz svog džepa, nego od novca koji se godinama sakupljao na analitičkom računu ulaza 139 od redovnih mesečnih uplata stanarki i stanara preko "INFOSTAN" računa, a na osnovu sklopljenog Ugovora.

Inače, ako kao upravnik zatražite od JKP "Gradsko stambeno" Izveštaj o stanju raspoloživih sredstava svog ulaza, na taj i taj dan, ODGOVORA NEMA PA NEMA, iako je i ta obaveza predvidjena sklopljenim Ugovorom!

Pa raskinite ugovor sa Gradsko stambeno, skupite pare i platite popravku lifta najboljem ponuđaču, a Elektrane tužite za štetu.

Kad raskinete ugovor, imaćete novac na svom računu za neke buduće popravke, i nećete više da zavisite od Gradsko stambeno.

Nije mi jasno što to pre niste uradili.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:56 15.07.2021

Re: Ne razumem...

haklberi_tom
Filip Mladenović
U soliteru sa 27 spratova postoji i mali lift, na sreću velikog broja starijih osoba.

Da.
Na sreću svih.
Ko bi se, uopšte, mlad ili star, mogao uspeti, po ovoj vrućini, na 27. sprat
bez lifta.

Можда и није нарочито добра идеја, осим ако није сасвим извесно да ће лифт у случају квара бити поправљен МОМЕНТАЛНО, живети на спрату на који не можеш да се без проблема попнеш степеницама у случају потребе.

По Филиповој причи, зграда у којој лифтове одржава непоуздано Градско стамбено, има 27 спратова, 53 стана, а у скоро 80% станова (40) живе пензионери.
kamilo_emericki kamilo_emericki 15:46 14.07.2021

Ko se ovdje pravi grbav?

Da li zagovarači tužbe mogu reći koliko bi trajao proces do pravosnažne sudske presude i koliko bi prošlo vremena do izvršenja iste od momenta pravosnažnosti?
Žašto je zilikaka imala opštu podršku za vansistemske pritiske u nekim akcijama, koje su isto mogle ići na sud, a Filip ima samo kritike?
Ovakve blokade po Francuskoj se dešavaju vrlo često i protiv njih se bune samo pristalice vlasti i oni koje nije briga za nikog oko njih jer im je sad dobro a kad njih zakači maler pište "ko guja u procjepu".
docsumann docsumann 16:17 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Žašto je zilikaka imala opštu podršku za vansistemske pritiske u nekim akcijama, koje su isto mogle ići na sud, a Filip ima samo kritike?


nikvet pn nikvet pn 16:32 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

kamilo_emericki
Žašto je zilikaka imala opštu podršku za vansistemske pritiske u nekim akcijama, koje su isto mogle ići na sud, a Filip ima samo kritike?


Зато што је Зиликака бранила животне потребе најрањивијих, аутистичних, који никако не могу сами да се изборе - за разлику од изолованог скупа пунолетних пословно способних људи који не умеју да рукују сопственом имовином.

Као што за борбу око Андрее Бојанић Филип итекако има најширу подршку.
gvozden1 gvozden1 16:53 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?


Zato što ona nema lift.

Jel ti stvarno ovo pitaš ili se zezaš.

Ne bi me iznenadilo ni da si ozbiljan, s obzirom na to kako ti poimaš stvari.

A hajd malo da se igramo.
Ima li neke veze, kauzalnosti što bi Šumadinci rekli, između stava da je Filip u pravu i odnosa prema komunizmu?

Ko to kaže, ko to laže da je Filip u pravu, i šta oni misle o srećnim vremenima diktature.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:08 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

nikvet pn
kamilo_emericki
Žašto je zilikaka imala opštu podršku za vansistemske pritiske u nekim akcijama, koje su isto mogle ići na sud, a Filip ima samo kritike?


Зато што је Зиликака бранила животне потребе најрањивијих, аутистичних, који никако не могу сами да се изборе - за разлику од изолованог скупа пунолетних пословно способних људи који не умеју да рукују сопственом имовином.

Као што за борбу око Андрее Бојанић Филип итекако има најширу подршку.


Medju stanarkama i stanarima solitera u Vojvode Stepe 139 ima i autističnih osoba i invalida!
angie01 angie01 18:57 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Зато што је Зиликака бранила животне потребе најрањивијих, аутистичних, који никако не могу сами да се изборе - за разлику од изолованог скупа пунолетних пословно способних људи који не умеју да рукују сопственом имовином.


zanimljivo,...gradski menadzeri i treba da se pozabave gradskim sluzbama koje ne rade svoj posao kako treba-za to su i placeni, to im je u opisu radnog mesta.

ovo svo izdrkavanje ovde sa slanjem na sud je u najmanju ruku maliciozno-pa ti gradjani svakog meseca uredno placaju za to odrzavanje. kako mislis ne zanju da rukuju svojom imovinom? Dodje gradska sluzba, napravi im havariju i ladno se pravi luda, pri tome postoji druga,isto gradska sluzba kojoj se placa odrzavanje i za takve popravke-koja se isto pravi luda,...njihovi nadredjeni su menadzeri grada- znaci, gradjani se obracaju licima koja su odgovorna za lose funkcionisanje ovih sluzbi.


predatortz predatortz 20:34 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Da li zagovarači tužbe mogu reći koliko bi trajao proces do pravosnažne sudske presude i koliko bi prošlo vremena do izvršenja iste od momenta pravosnažnosti?


Godinu, dve, tri... Ali, nakon toga pare bi legle na račun zajednice stanara.
Što, ne trebaju tada?
Ako si pažljivo čitao, ja sam u komentaru rekao da sam svestan hitnosti i da će zbog nje stanari verovatno morati da istresu džepove.
No, glupo bi bilo da ne budu obeštećeni, pa makar i za koju godinu.
Zato sam rekao da im je predsednik zajednice stanara nemaran, jer obeštećenje mogu samo putem suda ostvarti.

Gde ti u tome, a i Doks, vidiš nameru da podjebavam Filipa?
docsumann docsumann 20:43 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Gde ti u tome, a i Doks, vidiš nameru da podjebavam Filipa?


a gdje ti vidiš da doks vidi da ti imaš namjeru da podjebavaš Filipa?
gedza.73 gedza.73 20:44 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?


A hajd malo da se igramo.

padalo se u trans na blogu zbog Todora Kuljića koji lepo, jasno i nedvosmisleno kaže

Socijalni građanin jeste samosvesni pojedinac kome država osigurava stabilno zaposlenje u javnom sektoru ili ga štiti od samovolje kapitaliste u privatnom sektoru, i kome garantuje stečenu penziju, a sve u onoj meri da samostalno kao subjekt može da određuje način vlastitog života.
Todor Kuljić

Dođe mi nekako drago kad ti 'samosvesni socijalni građani' iz javnog sektora jebu ove druge 'samosvesne socijalne građanke i građane' koji se nisu utalili u tom javnom sektoru (ali su bili na neki način umreženi u nekom trenutku svog života) i koji malo, malo navijaju protiv 'samovolje kapitaliste iz privatnog sektora'.

S obzirom da je te samosvesne pojedince baš bilo briga kako se nekad živelo van njihovog ulaza, kakvi su bili putevi, kakva bila električna mreža, kakva je generalno bila infrastruktura u unutrašnjosti koja je u ostatku Evrope bila u tom trenutku standard a u našoj državi na nivou turske kaldrme baš mi zaigra brk što je konačno njihova mečka zaigrala i pred njihovim vratima.

I dok im se fućkalo (solidarnost tada nije postojala jer su gledali samo svoj komfor) nekad dok ste ispijali kafe na Stradunu i šetkali državnim avijonima na palačinke tako se nekima sad fućka i za njihove krovove i liftove.


Lepo ih procenio Zoran Đinđić. Da su politički i ekonomski nepunoletni ljudi.

predatortz predatortz 20:46 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

docsumann
Gde ti u tome, a i Doks, vidiš nameru da podjebavam Filipa?


a gdje ti vidiš da doks vidi da ti imaš namjeru da podjebavaš Filipa?


U slaganju sa emeričkim. Ako neko iznese neki stav, ti se javno složiš sa njim, to znači da ga podržavaš.

docsumann docsumann 21:08 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

predatortz
docsumann
Gde ti u tome, a i Doks, vidiš nameru da podjebavam Filipa?


a gdje ti vidiš da doks vidi da ti imaš namjeru da podjebavaš Filipa?


U slaganju sa emeričkim. Ako neko iznese neki stav, ti se javno složiš sa njim, to znači da ga podržavaš.



da ponovim, ko priča o podjebavanju?
predatortz predatortz 21:14 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?


da ponovim, ko priča o podjebavanju?


Teza da neki od nas dolaze na Filipove blogove samo zbog toga da bi ga podjebavali nije nova.

Ja u mom komentaru ne vidim ni podjebavanje, a ni kritiku kako je kamilo definisao a ti podržao.

Na tu malicioznost sam reagovao, a ti to pakuj kako ti volja.

docsumann docsumann 21:24 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

ma, jes ti uopšte pročitao šta je kamilo napisao umjesto što ovako učitavaš i projektuješ?

gvozden1 gvozden1 21:54 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?



S obzirom da je te samosvesne pojedince baš bilo briga kako se nekad živelo van njihovog ulaza, kakvi su bili putevi, kakva bila električna mreža, kakva je generalno bila infrastruktura u unutrašnjosti koja je u ostatku Evrope bila u tom trenutku standard a u našoj državi na nivou turske kaldrme


Tad nije bilo moderno biti human pa nisu ni bili, sad jeste pa se pohumaniše :)

Gedžo, lutke na koncima, igraju kako im ko mrda prstima, tad igrali kako Tita kaže, sad kako Brisel kaže.
Sad se ubiše od saosećanja ta Cigane i pedere, a tad za više od polovine svojih sugrađana ih nije bilo briga.

Tvrde, išlo se na more, letovalo se jeftino, a pri tom govore o manjini, i uopšte nemaju problem sa tim.

Većina naroda mora videla nije, nije dobila stanove džabe, nije imala Fiću i vikendicu, al Tita ih ubedio da su srećni, i jesu bili, jer su se oni o to ogrebala.
Većina koja je crnčila za male pare na svojoj crkavici, ih tad nije doticala, prezirali su je.
Tako im Tita naredio.
Sad Brisel naređuje da budu strašno humani i da brinu o pederima.



predatortz predatortz 22:02 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Sad Brisel naređuje da budu strašno humani i da brinu o pederima.


Čitam, Lufthanza izbacila iz upotrebe "dame i gospodo", da se ne zameri onim koji se rodno ne identifikuju.
I nešto razmišljam... Ako podilaziš anomaliji, jer to jeste anomalija, ako zakone i sistem kreiraš prema anomaliji, prkoseći tako svim zakonima prirode, onda će sve brzo da ode u kurac.
I treba!
gedza.73 gedza.73 22:15 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Većina naroda mora videla nije, nije dobila stanove džabe

Siguran sam da su u Filipovom Plaskovcu ljudi morali da plaćaju velike novce (negde imam priznanice pa mogu da proverim tačnu sumu) za telefon ili trofazni priključak. Negde oko 2 000 mrskih i fašističkih dojče maraka po priključku. Još te ucene kako moraš i da im kopaš rupe za bandere, razvlačiš kablove, hraniš radničku klasu iz tih državnih preduzeća kojih je imalo kao kusih pasa.

Povrh svega ugovorom se odričeš ulaganja u korist PTT (ese tako zvalo?) i EPS-a.

Siguran sam kako su se Filip i njegovi istomišljenici tada zalagali za najpovoljnije ponude, privatne firme i branili pravo da i ljudi van njihovog bloka plaćaju priključke koliko i oni a ne da višak novca ode u odmarališta tih državnih preduzeća.

zabole me i za te gubitnike tranzicije i za njihove 'teško stečene penzije s kojima danas ne mogu da prežive' i za 'nesnalažljivost' i za lift. Apsolutno sam neosetljiv i nesolidaran.
gvozden1 gvozden1 22:15 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

onda će sve brzo da ode u kurac.
I treba!

Ma neće sve, samo ta njihova perverzija.
Ja sam uveren da će se stvari vratiti u normalu.

Čitam danas opalili po Melu Gibsonu što je pozdravio Trampa.
Negde se videli, poznaju se verovatno i ovaj ga pozdravio, kao vojnički, rukom, salutirao.
I sad je to veliki problem, nije smeo da pozdravi čoveka koga poznaje, poštuje, šta god, čoveka koga eto hoće da pozdravi i hoće baš tako.

Ali ne smeš bato, sloboda je kad nas pitaš koga i kako smeš da pozdraviš.

Fijuknuli bre skroz.
predatortz predatortz 22:22 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Čitam danas opalili po Melu Gibsonu što je pozdravio Trampa.


Kažu, Boris Beker na Vimbldonu dao nastranu izjavu.
Pročitam tekst, čovek rekao da je devojka mađarskog tenisera lepa. Nešto u fazonu, a i to na pitanje novinara: " Čuo sam da u Mađarskoj žive najlepše žene na svetu. Za ostale ne znam, ali ona je jako lepa."
I to je nastrano!
Ej, Bog te jeb'o, postalo nastrano reći da je žena lepa!
gvozden1 gvozden1 22:23 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?


Siguran sam da su u Filipovom Plaskovcu ljudi morali da plaćaju velike novce (negde imam priznanice pa mogu da proverim tačnu sumu) za telefon ili trofazni priključak.

Za sve.
Ja sam sve to zapamtio i učestvovao u tome.
Od struje, monofazne, vodovoda, telefona, svega.

Sve kupiš, žicu, bandere ili sečeš svoje bagrenje ako imaš, ako ne kupiš, kopaš rupe za bandere, kupiš cevi za vodovod, kopaš kanal za njihovo polaganje, plaćaš majstore za sve, bukvalno sve platiš, plus, naravno priključak, tj taksu državi što ti je to dozvolila.
Isto tako i telefon, sve, baš sve platiš, i priključak nekoliko hiljada maraka.

To u njihovo srećno vreme.

Sad me za rukav cimaju ko će da mi daje antene i opremu da gledam njihove kanale.
Još će i televizore početi da daju džabe.

Al bolje bilo ono.
Za lezileboviće na "društvenim" jaslama jeste.
predatortz predatortz 22:32 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Za sve.
Ja sam sve to zapamtio i učestvovao u tome.
Od struje, monofazne, vodovoda, telefona, svega.

Sve kupiš, žicu, bandere ili sečeš svoje bagrenje ako imaš, ako ne kupiš, kopaš rupe za bandere, kupiš cevi za vodovod, kopaš kanal za njihovo polaganje, plaćaš majstore za sve, bukvalno sve platiš, plus, naravno priključak, tj taksu državi što ti je to dozvolila.
Isto tako i telefon, sve, baš sve platiš, i priključak nekoliko hiljada maraka.

To u njihovo srećno vreme.


Grad, osamdesetih...
Operacija uvođenja telefona. Pokojna majka bila angažovana u medicinskom timu za slučaj industrijskih incidenta.
Piše njena direktorica direktoru tuzlanskog PTT:
Molimo vas da se drugarici toj i toj omogući dobijanje telefonskog broja jer je imenovana angažovana u ekipi za hitne medicinske intervencije u slučaju industrijskih nezgoda...


I tako mi dobili, u Evropi, nešto za šta su te na Zapadu već tada vukli za rukav da ti uvedu.
Naravno "broj" bio skup u pičku materinu, ali platili na rate.
gedza.73 gedza.73 22:33 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Isto tako i telefon, sve, baš sve platiš, i priključak nekoliko hiljada maraka.

A cvile što trebaju da srede svoj krov. Ili lift u ovom slučaju.

Još mi je drago što se jedinstvo vlasti vuče iz njihovog 'srećnog vremena' pa ne postoji način da kao u drugim normalnim državama koje nemaju komunističku tradiciju mogu da tuže i na sudu, ako imaju argumente, dobiju BG elektrane. A onda im isplate novac sa kamatama koji su dali stanari za popravku lifta. Pa mi posle tužimo Elektrane jer su iz budžeta isplatili štetu. Pa elektrane odu u bankrot a radnicima nekretnine na doboš. Tu ustane Filip protiv bezdušnog kapitalizma koji ubija radnike i radnice. nađ' ti sad izlaz iz vrzinog kola

Nešto mi pade na pamet. Zamisli ti bolide da fabriku oružja stave u grad a Energetiku u rupu u centru grada. A posle neki tvrde kako su tad bili 'stručnjaci'.



gvozden1 gvozden1 22:46 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

nešto za šta su te na Zapadu već tada vukli za rukav da ti uvedu.

Vukli bi i ovde da su im komunisti dozvolili da dođu, kao što sad vuku telenori i sbbovi.

Al nisu dali, zajahali pa jahali dok su mogli, i još ubeđivali da je to sreća.
I ubedili mnoge, evo ih još viču kako je bila sreća dok su bili jahani.
zilikaka zilikaka 22:52 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Žašto je zilikaka imala opštu podršku za vansistemske pritiske u nekim akcijama, koje su isto mogle ići na sud, a Filip ima samo kritike?

Evo me i meneme. Dakle u slučaju Šekspirove br.8 ni ja niti bilo koje drugo fizičko lice nije imalo osnova da podnese tužbu, jer je objekat pripadao ili Geadu ili nekoj od ustanova socijalne zaštite, ne sećam se više. To što je intetes korisnika bio da seobjekat konačno pusti u rad ne znači da je bilo koja od ustanova mrdala ušima zbog toga. Kako je investitor bio Grad a ispred njega onaj sekretarijat, obaveza sekretarijata bi trebala da bude da štiti svoju investiciju, al to u teoriji. U praksi ih je u najmanju ruku bolelo uvo.
Ja sam se eto prihvatila da kao običan građanin koji se nešto doznaje u tehniku, vršim pritisak na Sekretarijat da se, nakon što su pare uložili, objekat konačno pusti u rad.

Kod Filipa je stvar drugačija. Ne samo što nije opšti interes u pitanju, nego da li je igde, i kako ustanovljeno šta je uzrok kvara lifta. Ako jeste, ima osnova za tužbu a ako nije, onda m9ra veštačenje, a prošlo je mnogo vremena.

Nego, ja da se pitam, ne bih blokirala ulicu nego Gradsko stambeno. Tražila bih prvo detaljno obrazloženje tako visoke ponude i po istim stavkama uporedila sa cenama drugih, jer pitanje je da li nude isto. Osnovno je da li je iko izvršio defektažu. Možda su one niže ponude date napamet, pa kad su saznali potreban obim radova, odustali od toga.

Dakle, ako je sve što sam prethodno rekla provereno, ne bih se skinula sa grbače Stambenom.



predatortz predatortz 22:53 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

I ubedili mnoge, evo ih još viču kako je bila sreća dok su bili jahani.


Znaš šta bih voleo, kad bi to moglo?
Da takvim omogućim da sad, na neko vreme, žive po onim zakonima i da slobodno izražavaju kritike sistema, institucija i predstavnika vlasti, kako se i onda to moglo.
Koji bi to piš bio!
predatortz predatortz 22:59 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Dakle, ako je sve što sam prethodno rekla provereno, ne bih se skinula sa grbače Stambenom.


Ako ugovor sa njima podrazumeva popravku kvara nastalog nemarom (nebitno čijem).
Bar tebi ne moram objašnavati kako se pravi ugovor o održavanju i da se tu obavezno unesu ograde o višoj sili, nestručnom rukovanju, intervenciji nestručnih ili trećih lica ..

A ne verujem da su ovi iz Stambenog vesla sisali da se od ovakvih stvari nisu ogradili.

zilikaka zilikaka 23:03 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Ako ugovor sa njima podrazumeva popravku kvara nastalog nemarom (nebitno čijem).

Koliko sam ja razumela, ovde je osnovni problem visoka ponuda. Da je manje pare, sve bi se već uradilo. Zato neka čereče stavku po stavku ponude. To se može dokazati ako je višestruko povečana.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:05 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

predatortz
I ubedili mnoge, evo ih još viču kako je bila sreća dok su bili jahani.


Znaš šta bih voleo, kad bi to moglo?
Da takvim omogućim da sad, na neko vreme, žive po onim zakonima i da slobodno izražavaju kritike sistema, institucija i predstavnika vlasti, kako se i onda to moglo.
Koji bi to piš bio!


Naravno da je sada bolje nego u vreme Tita! Dokaz: kralj AV Ibi telefonom prekida brčkanje ministra finansija Malog da bi ga pred TV kamerama pitao da li ima u budžetu 9 miliona evra za put od Golupca do Milanovca!

Ovaj prekida brčkanje i odgovara da ima tih 9 miliona evra.

I Vesić bi tako mogao da pozove direktora JKP "Gradsko stambeno" za 6-7 hiljada evra kako bi se popravio veliki lift u Vojvode Stepe 139.
predatortz predatortz 23:08 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

zilikaka
Ako ugovor sa njima podrazumeva popravku kvara nastalog nemarom (nebitno čijem).

Koliko sam ja razumela, ovde je osnovni problem visoka ponuda. Da je manje pare, sve bi se već uradilo. Zato neka čereče stavku po stavku ponude. To se može dokazati ako je višestruko povečana.


Koliko sam ja razumeo, oni smatraju da je Stambeno dužno da tu intervenciju odradi na osnovu toga što su plaćali tu stavku kroz Infostan.
Plaćali jesu, ali tekuće održavanje.
Ja imam gomilu održavanja po Obrenovcu, recimo. I plaćaju ljudi redovno. Zamisli šta bi od moje firme ostalo da sam posle poplava bio dužan osposobiti o svom trošku svaki poplavljeni računar, server, mrežnu opremu...
Naravno da se svaki ozbiljan čovek u ugovoru ogradi od takvih situacija.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:12 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

predatortz

Ja u mom komentaru ne vidim ni podjebavanje, a ni kritiku kako je kamilo definisao

Kamilo nikad nije pomislio da si ti potuljeni špiclov koji iz prikrajka nekog podjebava. Naprotiv, cijenim to što imaš jasan stav o stvarima koje su tema, bez obzira da li su mi ti stavovi bliski ili ne, i što te stavove braniš.
Vi koji živite u Srbiji bolje od mene znate kako tamo funkcioniše sudstvo i kad može jedna parnica da donese neke povoljne rezultate za oštećene i da li ti oštećeni imaju materijalne mogućnosti da danas plate popravku nečeg za čiji kvar nisu krivi.
Pitanje je da li i vaninstitucijalno treba vršiti pritisak na odgovorne. Ja mislim da treba.
U predratno, "neslobodno" vrijeme bio sam i član radničkog savjeta ali i učesnik dva štrajka. Kad zahtjevi nisu prošli kroz institucije prošli su preko "ulice".
Imaš li predstavu koliko je zakona, kojim a se danas diči demokratski svijet, donešeno pod pritiskom ulice i protesta a ne voljom vlastodržaca ili sudija. Da smo svi koji smo izašli na ulice u žutim peslucima zvali svoje poslanike i tražili izmjene pravila koje je donijela vlada ne bi dobili ništa ali strah vlastodržaca da se od grudve ne stvori lavina ubrzava riješenje problema.
I da, zaista mislim da se zbog Filipove jasne ideološke oprijedeljenosti njegove ideje često dočekuju na nož. Pokrenute od nekog drugog prošle bi k'o pismo u poštansko sanduče.

Za one koji se ljute kad ih protesti nagnječenih ometaju u užitku slobode.

Prvo su došli po komuniste,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio komunista.
Zatim su došli po Jevreje,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio Jevrejin.
Zatim su došli po sindikalce,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio sindikalac.
Zatim su došli po katolike,
a ja se nisam pobunio jer sam bio protestant.
Zatim su došli po mene,
ali tada više nikoga nije bilo da se pobuni.


Filip Mladenović Filip Mladenović 23:17 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

predatortz
zilikaka
Ako ugovor sa njima podrazumeva popravku kvara nastalog nemarom (nebitno čijem).

Koliko sam ja razumela, ovde je osnovni problem visoka ponuda. Da je manje pare, sve bi se već uradilo. Zato neka čereče stavku po stavku ponude. To se može dokazati ako je višestruko povečana.


Koliko sam ja razumeo, oni smatraju da je Stambeno dužno da tu intervenciju odradi na osnovu toga što su plaćali tu stavku kroz Infostan.
Plaćali jesu, ali tekuće održavanje.
Ja imam gomilu održavanja po Obrenovcu, recimo. I plaćaju ljudi redovno. Zamisli šta bi od moje firme ostalo da sam posle poplava bio dužan osposobiti o svom trošku svaki poplavljeni računar, server, mrežnu opremu...
Naravno da se svaki ozbiljan čovek u ugovoru ogradi od takvih situacija.


Ama stanarke i stanari hoće da plate svoj udeo u popravci lifta, ali uz 2 /dva/ uslova:

1. Da cena popravke bude realna, a ne naduvana.

2. Da u popravci lifta učestvuju i JKP "Gradske elektrane", čiji su radnici nepažnjom ili nemarom pokvarili veliki lift, i JKP "Gradsko stambeno", na osnovu do sada prikupljenih mesečnih uplata stanarki i stanara preko "INFOSTAN" računa, a na osnovu sklopljenog Ugovora.
predatortz predatortz 23:22 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Ama stanarke i stanari hoće da plate svoj udeo u popravci lifta, ali uz 2 /dva/ uslova:

1. Da cena popravke bude realna, a ne naduvana.

2. Da u popravci lifta učestvuju i JKP "Gradske elektrane", čiji su radnici nepažnjom ili nemarom pokvarili veliki lift, i JKP "Gradsko stambeno", na osnovu do sada prikupljenih mesečnih uplata stanarki i stanara preko "INFOSTAN" računa, a na osnovu sklopljenog Ugovora.


Ako imaš jasan ugovor, onda nema uslova.
A što se Elektrana tiče, one će trošak intervencije snositi samo ako ih dobijete na sudu.
Drugi mehanizam, legalan, da ih prisilite na to ne postoji ukoliko oni sami ne priznaju da su uzrokovali štetu.

To je, ukratko, poenta onoga što ti govorim.

angie01 angie01 23:40 14.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Nego, ja da se pitam, ne bih blokirala ulicu nego Gradsko stambeno.

ne bih se skinula sa grbače Stambenom.



gedza.73 gedza.73 06:41 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Filip Mladenović
Ama stanarke i stanari hoće da plate svoj udeo u popravci lifta, ali uz 2 /dva/ uslova:

1. Da cena popravke bude realna, a ne naduvana.

2. Da u popravci lifta učestvuju i JKP "Gradske elektrane", čiji su radnici nepažnjom ili nemarom pokvarili veliki lift, i JKP "Gradsko stambeno", na osnovu do sada prikupljenih mesečnih uplata stanarki i stanara preko "INFOSTAN" računa, a na osnovu sklopljenog Ugovora.

Ama ovde nešto nije kako treba.
Ovi predlozi koje si ti kao dipl. ekonomista napisao su blago rečeno čudni jer ako su radnici Elektrane krivi za kvar na liftu zašto bi stanari plaćali bilo šta.
Takođe zašto predlažeš Stambenom da od mesečanih uplata stanara popravi lift za čiji je kvar krivo drugo javno komunalno preduzeće?
Da li kažeš da u ugovoru koji ste zaključili ima stavka da ako je neko državno preduzeće krivo za nastali kvar tokom održavanja Stambeno može vašim novcem da otkloni taj kvar 'ako je cena realna' kako ti kažeš.


Samo da podsetim kako smo mi živeli u sistemu da ako naletite na neobeleženu rupu na putu nije krivo putarsko preduzeće nadležno za tu deonicu, odnosno radnici i radnikinje u njemu nego vozač koji 'nije prilagodio brzinu uslovima puta' pa se posle čudimo zašto nam je ovako kako nam je.

A najsmešnije i najironičnije na ovom blogu su stavovi da vlasnici stanova (kapitalisti) traže od državnog samoupravnog preduzeća da svoje cene prilagodi njima i tržišnim ponudama privatnih firmi dok ovde godinama uporno promovišete komunistički botovski sistem koji ne bi baš blagonaklono gledao na ovakva vaša protivustavna delovanja.
Od vaših komunističkih stavova ostali samo dugmići. Mada sam sve manje iznenađen onolikom podrškom MIloševićevoj floskuli 'i socijalistički radnički komunizam i švedski standard' koja i dalje ima uporište u šizofreno podeljenom samoupravnom biću kad čitam šta pišete.

principessa_etrusca principessa_etrusca 07:03 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Ovi predlozi koje si ti kao dipl. ekonomista napisao su blago rečeno čudni jer ako su radnici Elektrane krivi za kvar na liftu zašto bi stanari plaćali bilo šta.

Сви ти предлози показују неразумевање значења одговорности.

Када би стамбене заједнице почеле да туже предузећа чији радници иду около и праве кварове, та предузећа би повела рачуна кога запошљавају и како ти људи раде, и узимали би осигурања да покрију штету коју су проузроковали на туђој инфраструктури.
haklberi_tom haklberi_tom 07:52 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

kamilo_emericki
predatortz

Ja u mom komentaru ne vidim ni podjebavanje, a ni kritiku kako je kamilo definisao

Kamilo nikad nije pomislio da si ti potuljeni špiclov koji iz prikrajka nekog podjebava. Naprotiv, cijenim to što imaš jasan stav o stvarima koje su tema, bez obzira da li su mi ti stavovi bliski ili ne, i što te stavove braniš.
Vi koji živite u Srbiji bolje od mene znate kako tamo funkcioniše sudstvo i kad može jedna parnica da donese neke povoljne rezultate za oštećene i da li ti oštećeni imaju materijalne mogućnosti da danas plate popravku nečeg za čiji kvar nisu krivi.
Pitanje je da li i vaninstitucijalno treba vršiti pritisak na odgovorne. Ja mislim da treba.
U predratno, "neslobodno" vrijeme bio sam i član radničkog savjeta ali i učesnik dva štrajka. Kad zahtjevi nisu prošli kroz institucije prošli su preko "ulice".
Imaš li predstavu koliko je zakona, kojim a se danas diči demokratski svijet, donešeno pod pritiskom ulice i protesta a ne voljom vlastodržaca ili sudija. Da smo svi koji smo izašli na ulice u žutim peslucima zvali svoje poslanike i tražili izmjene pravila koje je donijela vlada ne bi dobili ništa ali strah vlastodržaca da se od grudve ne stvori lavina ubrzava riješenje problema.
I da, zaista mislim da se zbog Filipove jasne ideološke oprijedeljenosti njegove ideje često dočekuju na nož. Pokrenute od nekog drugog prošle bi k'o pismo u poštansko sanduče.

Za one koji se ljute kad ih protesti nagnječenih ometaju u užitku slobode.

Prvo su došli po komuniste,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio komunista.
Zatim su došli po Jevreje,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio Jevrejin.
Zatim su došli po sindikalce,
a ja se nisam pobunio jer nisam bio sindikalac.
Zatim su došli po katolike,
a ja se nisam pobunio jer sam bio protestant.
Zatim su došli po mene,
ali tada više nikoga nije bilo da se pobuni.



Da nije tvoje jasne ideološke opredeljenosti, ne bi imalo šta da se doda tvom komentaru.
haklberi_tom haklberi_tom 07:58 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

gedza.73

...

Samo da podsetim kako smo mi živeli u sistemu da ako naletite na neobeleženu rupu na putu nije krivo putarsko preduzeće nadležno za tu deonicu, odnosno radnici i radnikinje u njemu nego vozač koji 'nije prilagodio brzinu uslovima puta' pa se posle čudimo zašto nam je ovako kako nam je.
...

Samo jednu efemernu sugestiju.
Iz džentlmenskih razloga, ako se već navodi i ženski rod (ili pol ili ...), onda bi bilo poželjno da se ženski rod navodi prvi/a ... dakle, radnikinje (ili radnicinje) i radnici (ili radniki).
docsumann docsumann 08:03 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Da nije tvoje jasne ideološke opredeljenosti, ne bi imalo šta da se doda tvom komentaru.


kako to meni promiče kamilova ideološka opredjeljenost?

rekao bih baš suprotno - kamilova etička principijelnost i pravdoljubivost opiru se svakom ideološkom ukalupljivanju
gvozden1 gvozden1 08:06 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?



Samo jednu efemernu sugestiju.
Iz džentlmenskih razloga, ako se već navodi i ženski rod (ili pol ili ...), onda bi bilo poželjno da se ženski rod navodi prvi/a ... dakle, radnikinje (ili radnicinje) i radnici (ili radniki).

Nije to u redu.
Treba naizmenično, da se smenjuju na prvom mestu.
Jer zašto bi iko bio privilegovan u uslovima ravnopravnosti.
I da se formira državna komisija koja će voditi računa o tome, i strogo kažnjavati prekršioce.

I naravno, da se izmisli izraz za nebinarne, to nebinarno, to nije ni radnik ni radnica.
gvozden1 gvozden1 08:07 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?


kako to meni promiče kamilova ideološka opredjeljenost

Stvarno?

Ozbiljno pitam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:11 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

Pitanje je da li i vaninstitucijalno treba vršiti pritisak na odgovorne. Ja mislim da treba.

Камило, свим срцем сам за барикаде и “жуте прслуке”.

Овде, међутим, нису исцрпљене институционалне могућности, већ стамбена заједница чији је управник покушавао “да се договори”, тражи петицијом од градоначелника да им се поправи лифт

За непокретање тужбе се користи изговор да је судство споро и неефикасно, па је зато наводно судски спор бесмислен.

Ако постоји толико неповерење у судство, откуд онда толико поверење у Београдске електране да ће без притиска прихватити одговорност? Откуд очекивање да ће озлоглашено Градско стамбено испуњавати одредбе уговора?
docsumann docsumann 08:57 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

gvozden1

kako to meni promiče kamilova ideološka opredjeljenost

Stvarno?

Ozbiljno pitam.


da

evo, reci ti meni u koju ga ideološku fioku svrstavaš?
haklberi_tom haklberi_tom 09:24 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

gvozden1


Samo jednu efemernu sugestiju.
Iz džentlmenskih razloga, ako se već navodi i ženski rod (ili pol ili ...), onda bi bilo poželjno da se ženski rod navodi prvi/a ... dakle, radnikinje (ili radnicinje) i radnici (ili radniki).

Nije to u redu.
Treba naizmenično, da se smenjuju na prvom mestu.
Jer zašto bi iko bio privilegovan u uslovima ravnopravnosti.
I da se formira državna komisija koja će voditi računa o tome, i strogo kažnjavati prekršioce.

I naravno, da se izmisli izraz za nebinarne, to nebinarno, to nije ni radnik ni radnica.

Iskusno!
Bez komisije ništa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:35 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

I Vesić bi tako mogao da pozove direktora JKP "Gradsko stambeno" za 6-7 hiljada evra kako bi se popravio veliki lift u Vojvode Stepe 139.

Можда би могао да наиђе и Палма и додели господи и госпођама по неку хиљадарку за претрпљени душевни бол.
gvozden1 gvozden1 10:13 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?


evo, reci ti meni u koju ga ideološku fioku svrstavaš?

Jugonostalgični komunista.
docsumann docsumann 10:22 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

gvozden1

evo, reci ti meni u koju ga ideološku fioku svrstavaš?

Jugonostalgični komunista.


jugonostalgičnost nije ideološka odrednica.

a za ovo da je kamilo komunista... jbmlg, il sam ja nešto debelo previdio, il se tebi komunisti, na ovu vrućinu, priviđaju iza svakog ćoška.



gedza.73 gedza.73 10:23 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

kamilova etička principijelnost i pravdoljubivost opiru se svakom ideološkom ukalupljivanju

Zanimljiva opservacija. Kamilo podržava etičke radničke proteste žutih prsluka čiji su zahtevi
Zaštita francuske industrije i zabrana njenog preseljenja

što znači da gleda svoju korist jer živi u kapitalističkoj Francuskoj a ovim zahtevom nesolidarno radi direktno protiv kineske radničke klase. Što industrija mora da bude francuska i zašto mora da bude locirana u Francuskoj?
Plate svih Francuza, penzije i naknade se moraju prilagođavati inflaciji.

Dakle ne plate svim radnicima u Evropi nego samo Francuzima. Zašto neki Francuz ima više prava od Čeha, Bugarina ili Albanca?
Pravdoljubivo bi bilo da se zahtev odnosi na sve građanke (fala Čarli na sugestiji) i građanke Evrope.

Inače ako se ne varam čini mi se da su protesti krenuli jer je gorivo poskupelo. To je u korelaciji sa sledećim zahtevima
Okončati povećanja poreza na goriva.

Oni kojima je uskraćeno pravo na azil odmah moraju biti vraćeni u svoje zemlje porekla.

Živeti u Francuskoj znači postati Francuz, što znači da osoba mora savladati kurs francuskog jezika, francuske istorije i građansko vaspitanje.


jedino što pravdoljubivost koči jedna kvaka. Gledanje sopstvenog dupeta.

radio slobodna evropa 25. februar/veljača, 2011.
Zbog previranja u Libiji, cene nafte na svetskom tržištu i dalje skaču, dostigavši u jednom trenutku čak 119.79 dolara za barel. Libija je treći po veličini afrički proizvođač "tečnog zlata", odnosno 2 odsto svetske produkcije.

Strane kompanije, poput francuskog Totala, španskog Repsola i italijanskog ENI-ja, gotovo da su u potpunosti obustavili preradu nafte u Libiji i počele su da evakušu svoje radnike.

Ovde ne smeta što je francuska industrija u drughoj državi jer su se francuski radnici vozili jeftinije i nije bilo potrebe za protestima zbog eksploatqacije u drugoj državi. Kad su krenule priče da i libijski radnici imaju slične ideje da njihova industrija bude njihova a da Francuzi (i oni koji su postali Francuzi po gore navedenom zahtevu) plaćaju tržišnu cenu onda su im gurnuli rat, razrušili zemlju i ti isti radnici imali obraza da odeđuju ko sme a ko ne da živi u 'njihovoj' francuskoj zemlji.

Principijelnost?









angie01 angie01 10:31 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

rekao bih baš suprotno - kamilova etička principijelnost i pravdoljubivost opiru se svakom ideološkom ukalupljivanju



docsumann docsumann 10:42 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

gedza.73


mislim da si se prekombinovao u sopstvenim interpretacijama.

bilo bi korektnije da si njega lično pitao šta misli o svemu ovome o čemu si ti posredno iskonstrusiao i izaključivao toliko toga o tome što i kako drug kamilo misli, da nema druge do da ga se izbaci iz partije.

misim, kompletna ova nategnuta analitička metoda mi liči upravo na komesarsko tumačenje tuđih stavova.

ne valjaju ti implikacije.
gedza.73 gedza.73 10:55 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

misim, kompletna ova nategnuta analitička metoda mi liči upravo na komesarsko tumačenje tuđih stavova.

ne valjaju ti implikacije.

Ako kaže da nije baš komunista ali je levičar (ne fundamentalista po sopstvenom priznanju), podržava ove zahteve koji su nacionalistički i ispod radara ekspanzionistički, brani ruske interese dok uživa tekovine francuske okupacije Libije, krajnje tržišno (kupi jeftino drvo, preprodaj ga skupo) se ponaša prilikom izgradnje, rekonstrukcije i preprodaje kuće dok zagovara levičarske principe onda je moja ocena u rangu sa tvojom.

Ja samo ne volim ljude koji imaju rezon poput Željka Mitroviča koji kaže kako je levičar i ima jahtu ili one koji imaju u Parizu tekstilnu radionicu, nose majice sa Če Gevarinim likom, vole sve na svetu pa kad im mali Bangladeštanci (?) i Tajvađani ulete na tržište sa jeftinijom garderobom a oni više ne mogu da se šrvćkaju po obali Nice u kabrioletima onda se sete nacionalističke francuske industrije.
A posle su samo nijanse (nivoi) u pitanju.


docsumann docsumann 11:02 15.07.2021

Re: Ko se ovdje pravi grbav?

gedžo, brate, je l shvataš da si mu u tom komentareu napakovao slučaj (krivicu) baš kao što su komunisti osuđivali ljude.

ovdje stajem. nit sam kamilov advokat nit sam rad učetvovati u ovakvim isleđivanjima.

ako te što od kamilovih stavova žulja pitaj ga direktno, a ne da sam sa sobom vodiš raspravu o njemu.
pa naravno da ćeš u tome na kraju biti 100% u pravu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana