Na današnji dan| Sport

Finale

NNN RSS / 13.06.2021. u 16:03

0:2 ...

20063.jpg

EDIT: 

Evo pomogli ste mi da lepo poetski izrazim svoja osećanja povodom nekih "sitnica" koje me godinama ovde nerviraju, a ujedno ovo prava slika kako sam se osećao posle 2. seta finala. 

Kao da sam lud što sam čekao da prođe ponoć, pa da u ponedeljak objavim tekst da bi bio "živ" da pokrije i samo finale. 

Ono što je najbitnije je da se Novak trgao i zaigrao kako je znao i mogao. 

Od početka 3. seta je krenuo da pritiska servis rivala, koji više nije bio tako ubitačan, da mu buši igru, ubacuje sumnju i da konačno Grk počne da greši. Novak je u 4. setu bio još ubedljiviji, protivnik je počeo da "puca" i fizički i psihički. U 5. setu su obojica dala sve od sebe. Novak je pravovremeno napravio brejk, da ne dođe do nervoze zbog eventualnog jurenja rezultata. Imao je i šansi da prelomi i ranije duplim brejkom, Grk je preživeo, ali najbitnije je da Novak u poslednja 3 seta nije dozvolio protivniku ni jednu jedinu brejk-loptu! 

Potpuno zaslužena pobeda najvećeg tenisera u istoriji! 

5hTk9kpTURBXy82NThlYmNjZjdlYzY4OTUzNzk4MTA0NDc3YzI3NmY0OS5qcGeRkwLNAkIAgaEwBQ 



Komentari (599)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

maksa83 maksa83 16:53 19.06.2021

Re: Da!

Samo nam treba dve, tri nedelje na Kopaoniku da se uigramo i možemo vas slučajne Srbe da ...... do gašenja ovog bloga.

Meni ne treba dve tri nedelje na Kopaoniku, imam izbetoniran mali teren za basket sa pravim košem, može odmah, svi vi što hejtujete Jokića đuture protiv mene. Osim alselonea, on ne hejtuje baš jako a i preveliki je.
maksa83 maksa83 17:06 19.06.2021

Re: Da!

koji je vaskrsao srpsku košarku i, u mnogo čemu, srpsku državu.

... i spasao te od Mongola.
vcucko vcucko 17:07 19.06.2021

Re: Da!

freehand
Pravi šampioni, na sreću, ne razmišljaju poput tebe i Jokića.

Gvozden-Tasa-Vcucko-Mentol-Zaharaga.
Petorka snova, koja razmišlja ispravno i patriotski. Za prvenstvo u srbovanju.

Ni pod dejstvom gajbe piva cementirane rubinuškom, Docs da mi pripremi smuti od onih amazonskih cvećki i travki, ama posle kila sibirskih gljiva pobrljavki - ne bih uspeo da pohvatam, za kakvo prvenstvo tebe kvalifikuju tvoji komentari.

Lepo ti napisah, iz najbolje namere. Velike su vrućine, oće to da udari. U glavu. A ti lepo zatvoriš prozore, pustiš klimu, ali sa tajmerom (da te posle ne uvati najgora od svih ala, promaja) i u carstvo snova. Pa noćom oko dvojke lepo ustaneš, uključiš TV i pustiš Denver.

I bog da te vidi.
vcucko vcucko 17:10 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
koji je vaskrsao srpsku košarku i, u mnogo čemu, srpsku državu.

... i spasao te od Mongola.

Od Litvanaca. To mu dođe na isto. Poljsko-litavska unija je paktirala sa Mongolima protiv Rusa.
freehand freehand 17:12 19.06.2021

Re: Da!

vcucko
freehand
Pravi šampioni, na sreću, ne razmišljaju poput tebe i Jokića.

Gvozden-Tasa-Vcucko-Mentol-Zaharaga.
Petorka snova, koja razmišlja ispravno i patriotski. Za prvenstvo u srbovanju.

Ni pod dejstvom gajbe piva cementirane rubinuškom, Docs da mi pripremi smuti od onih amazonskih cvećki i travki, ama posle kila sibirskih gljiva pobrljavki - ne bih uspeo da pohvatam, za kakvo prvenstvo tebe kvalifikuju tvoji komentari.

Lepo ti napisah, iz najbolje namere. Velike su vrućine, oće to da udari. U glavu. A ti lepo zatvoriš prozore, pustiš klimu, ali sa tajmerom (da te posle ne uvati najgora od svih ala, promaja) i u carstvo snova. Pa noćom oko dvojke lepo ustaneš, uključiš TV i pustiš Denver.

I bog da te vidi.

Zar nije lakše da nađeš gde je Jokić nepitan insistirao na svom poreklu ili skupljao lajkove? Umesto što se upinješ da budeš duhoviti srbomer sa Kvarnera barabar sa ovim izvornim i nerprskanim domaćinima??
Mislim, u mojim razmišljanjima mnogo je manji problem biti moron nego lažov.
Mada, kad to jutiraš verovatno poništiš razlike, šta znam.
alselone alselone 17:16 19.06.2021

Re: Da!

imam izbetoniran mali teren za basket sa pravim košem,

Preko godinu dana sam vagao da li to da napravim ili ne. Danim sam zamišljao kako smoren od posla i sedenja, dolazim kući, uzimam loptu i sam sa sobom malo bacam, pa igram Put oko sveta, pa malo magaraca sa sobom, pa malo sina učim i tako dalje.

Ali sam se onda ipak odlučio da ne napravim teren nego da nastavim sa biljem.

Koš ću dodati na garažu kada je napravim, ali neće biti puno prostora okolo, tek toliko da ne stojiš baš ispod koša.
maksa83 maksa83 17:16 19.06.2021

Re: Da!

(da te posle ne uvati najgora od svih ala, promaja)

freehand freehand 17:17 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Samo nam treba dve, tri nedelje na Kopaoniku da se uigramo i možemo vas slučajne Srbe da ...... do gašenja ovog bloga.

Meni ne treba dve tri nedelje na Kopaoniku, imam izbetoniran mali teren za basket sa pravim košem, može odmah, svi vi što hejtujete Jokića đuture protiv mene. Osim alselonea, on ne hejtuje baš jako a i preveliki je.



vcucko vcucko 17:17 19.06.2021

Re: Da!

freehand

Zar nije lakše da nađeš gde je Jokić nepitan insistirao na svom poreklu ili skupljao lajkove? Umesto što se upinješ da budeš duhoviti srbomer sa Kvarnera barabar sa ovim izvornim i nerprskanim domaćinima??

Pa odgovorio sam ti, sa tri reči. Najaktuelnije, pre neku nedelju izrečeno.

Srbi ne sede.
gvozden1 gvozden1 17:26 19.06.2021

Re: Da!


Meni ne treba dve tri nedelje na Kopaoniku, imam izbetoniran mali teren za basket sa pravim košem, može odmah, svi vi što hejtujete Jokića đuture protiv mene. Osim alselonea, on ne hejtuje baš jako a i preveliki je.


U basketu?

Pa razbili bismo vas.

Nema bre hejta, sto puta rekoh da je on možda dobar čovek, a Srbija mu je ona rupa na svirali.
Za kad se odmori, kad sve drugo pozavršava, kad se sklope kockice, ako se sklope.
A dotle, eto, ne krije da je Srbin.
Malo, brate, malo je to.

Nekako mi je logično da slava nosi i malo veću odgovornost, kod njega to ne radi.

Mislim odgovornost prema svojoj zemlji, ne prema konjima.

Njemu konji važniji.
maksa83 maksa83 17:29 19.06.2021

Re: Da!

Ali sam se onda ipak odlučio da ne napravim teren nego da nastavim sa biljem.

To ti je mislim pametno, imao sam iste dileme i dušogrizje, jeste zabavno imati koš i ubacivati kad ti padne na pamet baš to što kažeš sa klincem, ali da li bih mogao bez tog koša - da, svakako i ne treba žrtvovati zelenilo za to. Takođe je istina i da se kurčim u prazno pošto od kad sam sjebao ligament pre nekoliko godina ne mogu baš da skačem pa uglavnom šutiram sa raznih pozicija i igram penzionerski basket sa manjim detetom, a istina je i da sa zanemario koš od kad sam vaspostavio streličarski teren. Ranije sam po 20 minuta ujutru i predveče ubacivao u koš a sada ujutru i predveče svaki dan ispalim po 60-80 strela. Tako da sam odustao od NBA karijere sada gledam da li sa ovim režimom mogu dajbožzdravlja za jedno dve godine da učestvujem na nekom amaterskom barebow takmičenju (ima liga kod nas, proverio sam) u slepačkoj kategoriji do 20m.

P.S. Za ilustraciju - američka olimpijska streličarska reprezentacija ima pripreme 6 meseci u kampu kada svaki dan ispale oko 500 strela + rade odgovarajuće nimalo nenaporne vežbe. Čak im je i Korejanac instruktor ali i sa svim tim od samih Južnokorejanaca na olimpijadi ne mogu da priđu bliže od srebra. Pomenutih 20-30m Korejanci gađaju samo u nižim razredima osnovne škole, posle ne prilaze na te dečije distance.
kamilo_emericki kamilo_emericki 17:35 19.06.2021

Re: Da!

maksa83

Ja mislim sa druge strane da je sebično sujetno govno svako ko očekuje da neko drugi žrtvuje sopstvenu potencijalno veliku karijeru i time ceo tok svog života za jednu potpuno neesencijalnu i nebitnu stvar kao što je petominutno radovanje nepoznatih ljudi koji se ostvaruju kroz tuđe sportske uspehe.


Većina onih koji traže žrtvu od drugih nisu spremni potrošiti vikend ili tri dana godišnjeg odmora na skupljanje smeća na javnim površinama ili po živicama oko rijeka i potoka.


mentol mentol 17:37 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Samo nam treba dve, tri nedelje na Kopaoniku da se uigramo i možemo vas slučajne Srbe da ...... do gašenja ovog bloga.

Meni ne treba dve tri nedelje na Kopaoniku, imam izbetoniran mali teren za basket sa pravim košem, može odmah, svi vi što hejtujete Jokića đuture protiv mene. Osim alselonea, on ne hejtuje baš jako a i preveliki je.

Lako je tako.. ko Jokić... imaš svoj teren... "oće li neko na basket?"
Ja sam trenirao košarku još u SFRJ, od drugog do petog razreda oš... i nisam igrao od tada. treba vremena da se vratiš u formu.

Osim alselonea, on ne hejtuje baš jako a i preveliki je.

Nećeš ti da mu odlučuješ za koga će da nastupa... meni deluje kao pritajeni patriota koji čeka priliku da se autuje i kaže:"Srbin sam, pa šta!"
maksa83 maksa83 17:40 19.06.2021

Re: Da!

Ja sam trenirao košarku još u SFRJ, od drugog do petog razreda oš... i nisam igrao od tada. treba vremena da se vratiš u formu.

I ja sam, u Radničkom u pok. SFRJ, ali od 6. do 8. međutim definitivno nisam bio kapacitet za išta ozbiljno, prosto smo se ložili na basket k'o blesavi. Nedeljom smo ustajali sabajle da u 7 budemo na Zvezdinim terenima na Kališu kad nema nikog i onda potplatimo onog čiču koji se pojavi pijan oko 10 da nas pusti još sat vremena.
gvozden1 gvozden1 17:45 19.06.2021

Re: Da!

meni deluje kao pritajeni patriota

Pritajeni?
Als?

Gedža, Milisav, ovaj Bosanac Predator, a tek ja, sve su to, u odnosu na Alsa, patriote amateri.

Još samo da prihvati da su jedino četnici bili dobri momci i eto Srbina BRE :)
gedza.73 gedza.73 17:51 19.06.2021

Re: Da!

vcucko
Od sveg ovog da prostiš palamuđenja ovo mi je i dalje hit.
Porediš Aleksandra Đorđevića i Jokića?!

Poredim razlog. A nikako nisam hteo da umanjim uspeh Đorđevića.
I Jokića, koji pika loptu za Denver i timari konje?!

Ispade da Jokić vraća lopte sa tribina kad odu van terena.
Ako sam ja dobro razumeo Jokić je u zemlji košarke proglašen za MVP.
Kao kad bi u Evropi glasali za najbolji auto i ti neki ljudi koji se razumeju odaberu jedan a mi kažemo
'jebiga brate to nikaki auto nije kad ja u njega ne mogu da stavim ražanj sa prasetom ili dva džaka cementa'

Da priča neko drugi, neko od sušijevaca, ni po jada. Rekao bih, nije oprostio Đorđeviću upravo ovo što sam napisao - udeo u vaskrsenju srpske države, kakva god bila. Ali ovdašnji rodonačelnik domaćinske, seosko-idilične i tradicionalno monarhističke Srbije?

Drugodomaćinijanac ili drugogedžijanac?

haklberi_tom haklberi_tom 18:08 19.06.2021

Re: Da!

mentol
freehand
Pravi šampioni, na sreću, ne razmišljaju poput tebe i Jokića.

Gvozden-Tasa-Vcucko-Mentol-Zaharaga.
Petorka snova, koja razmišlja ispravno i patriotski. Za prvenstvo u srbovanju.


Samo nam treba dve, tri nedelje na Kopaoniku da se uigramo i možemo vas slučajne Srbe da ...... do gašenja ovog bloga.

Dobro, ja sam srbovao na način da sam hvalio način na koji sportu kojim se bave pristupaju Nemac, Slovenac i Španac a kritikovao kako to radi Srbin. Ali svaki pristup je legitiman, bitno je da Srbija na kraju pobedi

... kao i da pobede Nole i Jokić!
alselone alselone 18:32 19.06.2021

Re: Da!

To ti je mislim pametno, imao sam iste dileme i dušogrizje, jeste zabavno imati koš i ubacivati kad ti padne na pamet baš to što kažeš sa klincem, ali da li bih mogao bez tog koša - da, svakako i ne treba žrtvovati zelenilo za to.


Da, da sam ubio 70 kvadrata u beton, verovatno bih danas kukao za zelenilom. Presudilo je to što je zelenilo dugoričnija investicija u odmor duše i mozga (što jeste i basket svakako) i što treba puno godina da se izgradi i naraste, pa sam morao počimati (tako kažu u Bečeju) što pre.
alselone alselone 18:35 19.06.2021

Re: Da!

I ja sam, u Radničkom u pok. SFRJ, ali od 6. do 8. međutim definitivno nisam bio kapacitet za išta ozbiljno, prosto smo se ložili na basket k'o blesavi. Nedeljom smo ustajali sabajle da u 7 budemo na Zvezdinim terenima na Kališu kad nema nikog i onda potplatimo onog čiču koji se pojavi pijan oko 10 da nas pusti još sat vremena.


I ja sam trenirao u Radničkom, samo somborskom. :)
Bome sam se ložio, uf. Posle na pola srednje pređem na odbojku. To je isto bilo sjajno iskustvo.
alselone alselone 18:36 19.06.2021

Re: Da!

Još samo da prihvati da su jedino četnici bili dobri momci i eto Srbina BRE :)


Nemam ja tu ništa da prihvatam, to je već prihvaćemo. Pa pričao sam makar stotinu puta kako smo mi najantifašističkiji narod jer smo imali dva aktivna antifašistička pokreta, dok je preko pola evrope čekalo četres četvrtu da se pobuni.
alselone alselone 18:38 19.06.2021

Re: Da!

Kao kad bi u Evropi glasali za najbolji auto

Škoda!



mentol mentol 20:17 19.06.2021

Re: Da!


Porediš Aleksandra Đorđevića i Jokića?!

Jokara bi 95-e izašao s Hrvatima s postolja i kasnije bi ga, ovde na blogu pravdali kao: " ionako nije prava himna..." " jadna je ta država kojoj ja ubacujem koševe..."
Atina 95' Sabonisove suze
utakmica kakvu gledaš jednom u životu.
vcucko vcucko 20:23 19.06.2021

Re: Da!

mentol

Porediš Aleksandra Đorđevića i Jokića?!

Jokara bi 95-e izašao s Hrvatima s postolja i kasnije bi ga, ovde na blogu pravdali kao: " ionako nije prava himna..." " jadna je ta država kojoj ja ubacujem koševe..."
Atina 96' Sabonisove suze
utakmica kakvu gledaš jednom u životu.

Kad su se kao iz protesta povukli sa terena, a meni samo krenulo, iz sveg glasa, mršmjkvmjbm fašističku
docsumann docsumann 20:38 19.06.2021

Re: Da!

stigla direktiva s banskih dvora.
godinama nakon tog sramnog čina, mnogi od hrvatskih reprezentativaca su priznali da je to bila glupa greška.
tko prizna tpola mu se prašta
freehand freehand 21:42 19.06.2021

Re: Da!

Jokara bi 95-e izašao s Hrvatima s postolja i kasnije bi ga, ovde na blogu pravdali kao: " ionako nije prava himna..." " jadna je ta država kojoj ja ubacujem koševe..."

Baš sam se pitao imamo li uz Treće oko i Četvrti mozak koji zna šta bi Jokara tad-i-tad tu-i-tu.
Doduše baš je u to neko vreme rođen, vljda. Možda nije zapamtio šta bi radio u toj Atini, alimu je valjda neko pričao šta su najveći današnji Srbi radili kad su stizale one cedulje iz vojnog odseka.
Pretpostavljam dasu iz podruma s gađenjem preko keve odbijali da se bore za komunizam, to je bilo dosta popularno.
I da se jebe keva izbeglicama, naročito ako neće da plate 10 marke za flašicu vode.
milisav68 milisav68 21:52 19.06.2021

Re: Da!

Nevezano sa Jokićem.

Tvrditi da neki košarkaš ne duguje ništa reprezentaciji Srbije je težak bulšit, i to može da tvrdi samo neki laik koga košarka slabo interesuje.

U NBA ćeš najlakše da dođeš ako si sa ovih prostora.

Srbija je dala najviše NBA igrača.
crossover crossover 22:04 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Samo nam treba dve, tri nedelje na Kopaoniku da se uigramo i možemo vas slučajne Srbe da ...... do gašenja ovog bloga.

Meni ne treba dve tri nedelje na Kopaoniku, imam izbetoniran mali teren za basket sa pravim košem, može odmah, svi vi što hejtujete Jokića đuture protiv mene. Osim alselonea, on ne hejtuje baš jako a i preveliki je.


Ја се извињавам, не могу да дођем јер сам посекао прст на ренде за сир. Али могу да ти пошаљем мог буразера, нећеш веровати, он је тренутно баш у твом селу. Њега ћеш лако да добијеш, маторац ’68. годиште, играо давно са Дивцем у Слоги.

Једино не знам како да уклопимо случај Јокић у све то, на крају ће да испадне да играмо за исти тим.
maksa83 maksa83 22:11 19.06.2021

Re: Da!

Srbija je dala najviše NBA igrača.

Jesstoposto...

U apsolutnim iznosima Najviše je dala Kanada - 52 (10 rođenih izvan Kanade), Francuska - 37 (6 rođenih izvan Francuske), iza nje Srbija 30 sa 9 rođenih van Srbije, iza Srbije su Hrvati sa 22.

Obzirom da Hrvata ima 4 miliona a nas oko 7.5 Hrvati su dali 0.5 NBA košarkaša više na milion stanovnika od nas.

Slovenija je dala 12 pa su na njihovih 2 miliona stanovnika dali 2 NBA košarkaša više od nas.

List of foreign NBA players

freehand freehand 22:16 19.06.2021

Re: Da!

Jesstoposto...

A baš je jako zvučalo. Dobro, Srbija je dala Jokića. mada je on slučajni Srbin na putu da postane antisrbin, jebiga.
maksa83 maksa83 22:25 19.06.2021

Re: Da!

A baš je jako zvučalo. Dobro, Srbija je dala Jokića. mada je on slučajni Srbin na putu da postane antisrbin, jebiga.

Crna Gora dala 8, što je na njihovih pestoiljada stanovnika = 16 na 1m, dakle 4x više od nas!
freehand freehand 22:34 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
A baš je jako zvučalo. Dobro, Srbija je dala Jokića. mada je on slučajni Srbin na putu da postane antisrbin, jebiga.

Crna Gora dala 8, što je na njihovih pestoiljada stanovnika = 16 na 1m, dakle 4x više od nas!

A i oni su ti ovi namerni neSrbi, nema tamo neprskanog domaćina.
Ali nije bitno šta pišu te antisrpske statistike. Bitno je šta je istina.
a zna se šta je istina, ako imaš razvijeni srpski osećaj.

Ali u svemu je ludo što su u pitanju dva pola iste matrice: BikiSrki onomad kad je skakala na Đokovića jer se usudio da u Parizu jede ćevape i ov neprskani što im je Jokić govno jer se ne oseća sposobnim da odigra za reprezentaciju iako oni misle da oni, naravno, bolje znaju da li je on sposoban i koliki mu je nivo srpskosti u ličnosti i karakteru i btiku kao takvom.
crossover crossover 22:38 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Srbija je dala najviše NBA igrača.

Jesstoposto...

U apsolutnim iznosima Najviše je dala Kanada - 52 (10 rođenih izvan Kanade), Francuska - 37 (6 rođenih izvan Francuske), iza nje Srbija 30 sa 9 rođenih van Srbije, iza Srbije su Hrvati sa 22.

Obzirom da Hrvata ima 4 miliona a nas oko 7.5 Hrvati su dali 0.5 NBA košarkaša više na milion stanovnika od nas.

Slovenija je dala 12 pa su na njihovih 2 miliona stanovnika dali 2 NBA košarkaša više od nas.

List of foreign NBA players



Опет је међу њима највише Срба. :) Једино су ми сумњива ова три Црногорца, Omar Cook, Quincy Douby и Javonte Green, они мора да су из Рожаја.
freehand freehand 22:42 19.06.2021

Re: Da!

Опет је међу њима највише Срба. :) Једино су ми сумњива ова три Црногорца, Omar Cook, Quincy Douby и Javonte Green, они мора да су из Рожаја.

Iz Gusinja

maksa83 maksa83 22:45 19.06.2021

Re: Da!

Једино су ми сумњива ова три Црногорца, Omar Cook, Quincy Douby и Javonte Green, они мора да су из Рожаја.

Skloniš njih i još uvek je Crna Gora dala 10 na 1m, još uvek ti je to 2.5x više od Srbije.

Опет је међу њима највише Срба. :)

Obzirom da se Srbija ispraznila od Srba u Velikoj Seobi a sve ovo što je ovde se popunilo iz Crne Gore može se reći da je Crna Gora dala sve srpske NBA košarkaše.


shmoo shmoo 22:48 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Па ето, ако мени не верујеш, питај ове који су то помињали на овом блогу дивећи се до имбецилности Јокићу и тврдећи како он тиме много чини за Србију и за Србе.

Ti si jedini to pomenuo.



Прелистај мало коментаре од почетка па ћеш видети да ниси у праву.


crossover crossover 23:01 19.06.2021

Re: Da!

maksa83

Obzirom da se Srbija ispraznila od Srba u Velikoj Seobi a sve ovo što je ovde se popunilo iz Crne Gore može se reći da je Crna Gora dala sve srpske NBA košarkaše.


Па шта фали, немам ништа против. Без Црне Горе не би смо имали ни Карађорђевиће, ни Обреновиће, ни Ненадовиће, ни Докса.
predatortz predatortz 23:05 19.06.2021

Re: Da!

crossover
maksa83

Obzirom da se Srbija ispraznila od Srba u Velikoj Seobi a sve ovo što je ovde se popunilo iz Crne Gore može se reći da je Crna Gora dala sve srpske NBA košarkaše.


Па шта фали, немам ништа против. Без Црне Горе не би смо имали ни Карађорђевиће, ни Обреновиће, ни Ненадовиће, ни Докса.


Čak ni mene!

Neke knjige vele da je moje prezime najstarije u Donju Moraču!
gvozden1 gvozden1 23:06 19.06.2021

Re: Da!


Па шта фали, немам ништа против. Без Црне Горе не би смо имали ни Карађорђевиће, ни Обреновиће, ни Ненадовиће, ни Докса

Ove nekako preživesmo, valjda ćemo i Doksa :)
crossover crossover 23:10 19.06.2021

Re: Da!

predatortz
crossover
maksa83

Obzirom da se Srbija ispraznila od Srba u Velikoj Seobi a sve ovo što je ovde se popunilo iz Crne Gore može se reći da je Crna Gora dala sve srpske NBA košarkaše.


Па шта фали, немам ништа против. Без Црне Горе не би смо имали ни Карађорђевиће, ни Обреновиће, ни Ненадовиће, ни Докса.


Čak ni mene!

Neke knjige vele da je moje prezime najstarije u Donju Moraču!


Ни мене не бисмо имали. :)
shmoo shmoo 23:11 19.06.2021

Re: Da!

А вид' овога!

'Оће да игра чак и квалификације за своју репрезентацију уместо да к'о ЈОКАРА одмара после напорне НБА сезоне и надскакивања са црнцима.

Овај Богдановић је сигурно нека тешка будала, а?



Bogdanović bez odmora – predvodi Hrvate ka OI

Najbolji hrvatski košarkaš Bojan Bogdanović igraće za reprezentaciju na kvalifikacionom turniru u Splitu.

Šuter Jute Džez, odmah po eliminaciji od Los Anđeles Klipersa u polufinalu Zapada, staviće se na raspolaganje "kockastima" u borbi za Olimpijske igre u Tokiju.

"Biću deo nacionalnog tima, tako da ću se vratiti treninzima za sedam ili osam dana", rekao je Bogdanović za američke medije.

Hrvatska će igrati u grupi sa Brazilom i Tunisom, dok su u prvoj Nemačka, Rusija i Meksiko.

Samo pobednik turnira izboriće olimpijsku vizu.



ЛИНК


А уз то има 32 године!

Требало би да је у пензији.

А 'оће да игра!

Ооооо, будаааалееее!!!


On 7 July 2019, Bogdanović signed a four-year, $73 million contract with the Utah Jazz, making him the all-time highest-paid Croatian athlete. He hit two buzzer-beating game-winners in his first season with Utah: 8 November 2019, against the Milwaukee Bucks and 9 February 2020, at the Houston Rockets. On 19 May 2020, the Jazz announced that Bogdanović had undergone a successful surgery in repairing a ruptured ligament in his right wrist and was expected to be sidelined for the remaining 2019–20 season.

On May 1, 2021, Bogdanović scored a season-high 34 points on 12-of-22 shooting from the field and 6-of-11 from the three, in addition to four rebounds and four assists across 39 minutes in a 106–102 win against the Toronto Raptors.[38][39] On May 7, Bogdanović scored a career-high 48 points on 16-of-23 shooting from the field and 8-of-11 from the arc in a 127–120 win over the Denver Nuggets




ЛИНК



Баш ме занима где ћа да буде и шта ће да ради НАШ ЈОКАРА када буде имао 32 године?

Да прелази Тису и да краде коње из Баната?

maksa83 maksa83 23:11 19.06.2021

Re: Da!

Čak ni mene!

Pazi ni mene. Po predanju iz Crnu Goru su (navodno zbog krvne osvete, pošto ako slušaš predanja u korenu svakog Srbina leži jedan mrtav Turčin u Crnu Goru) krenuli braća Pavle i Manojle. Pavle se zaustavio negde kod Kraljeva i od njega su dedini Pavlovići iz Kraljeva, a Manojle je produžio valjda do mislim Mačve i stao tamo i od njega su tamošnji Manojlovići.
maksa83 maksa83 23:12 19.06.2021

Re: Da!

А уз то има 32 године!

Требало би да је у пензији.

Pa on nema šta da izgubi, il' na Olimpijadu il' u klanicu.

Prema svemu što se zna naš Bogdanović za sada isto neće igrati, mada se to klatari.
shmoo shmoo 23:19 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
А уз то има 32 године!

Требало би да је у пензији.

Pa on nema šta da izgubi, il' na Olimpijadu il' u klanicu.

Prema svemu što se zna naš Bogdanović za sada isto neće igrati.



Да ли си прочитао и његове НБА статистике када већ тврдиш да нема шта да изгуби?

Мислим, ред је...

Ако нас већ наши медији терају да знамо ЈОКАРИНЕ карактеристике и статистике из НБА напамет, онда можеш макар да прочиташ статистике овог Богдановића пре него кажеш да је за кланицу...


И овај Богдановић је прескочио играње за националну репрезентацију само једаред (2012.) када га је селектор избацио из екипе због недисциплине.

Е то је требало да уради и Сале Ђорђевић ЈОКАРИ када му је овај пре 2-3 године дошао на припреме репрезентације са 15 кила вишка и још кренуо да се курчи на тренинзима као да је он највећа звезда тима.

ЈОКАРА је говно од човека.

А своју тренутну популарност у Србији дугује искључиво медијима који објављују наручене текстове, информације, о "највећем српском кошаркашу икада који је играо у НБА.

gvozden1 gvozden1 23:23 19.06.2021

Re: Da!

Čak ni mene

Ни мене не бисмо имали

Pazi ni mene

Ima li ovde Srba
freehand freehand 23:25 19.06.2021

Re: Da!

Да ли си прочитао и његове НБА статистике када већ тврдиш да нема шта да изгуби?

Maksa kao svaki pravi neoprašeni i neozračeni ful Srbin ne čita ništa o tim pohrvaćenim Srbima i njihovim katoličkim običajima usmerenim samo na vatikansko vaćarenje pravih Srba..
maksa83 maksa83 23:26 19.06.2021

Re: Da!

Да ли си прочитао и његове НБА статистике када већ тврдиш да нема шта да изгуби?

Aha, evo upoređene sa Jokićevim. Jokić je zeleno, ovaj je crveno.

Jedino čega Hrvat (iz Mostara) ima više je odigranih utakmica.



Ако нас већ наши медији терају да знамо ЈОКАРИНЕ карактеристике

Koji te to mediji teraju da znaš njegove karakteristike?


P.S. Sad gledam ovaj grafikon. Jebote, pa je l' ovaj Bojan uopšte radi nešto tamo?!
shmoo shmoo 23:34 19.06.2021

Re: Da!

maksa83
Да ли си прочитао и његове НБА статистике када већ тврдиш да нема шта да изгуби?

Aha, evo upoređene sa Jokićevim. Jokić je zeleno, ovaj je crveno.

Jedino čega Hrvat (iz Mostara) ima više je odigranih utakmica.




Са 32 године?

И играо је више од ЈОКАРЕ који има 27, али није уморан?

Цццц, како то?

Узгред, не заборави да играју на различитим позицијама... Када већ гледамо статистику.

А ја ти нисам рекао да упоређујеш НАШЕГ ЈОКАРУ и Богдановића него сам ти рекао да погледаш Богдановићеве статистике па да тек онда тврдиш да је за кланицу.

Дајмо се фокусират', Максо.

'Оће од превелике љубави за ЈОКАРУ и памет да се помути па да се не разуме прочитано.


P.S. Sad gledam ovaj grafikon. Jebote, pa je l' ovaj Bojan uopšte radi nešto tamo?!



Па да, то ти кажем.

'Оће од превелике љубави за НАШЕГ ЈОКАРУ човек да ослепи.

И да оглупи.


On May 7, Bogdanović scored a career-high 48 points on 16-of-23 shooting from the field and 8-of-11 from the arc in a 127–120 win over the Denver Nuggets



На тој текми НАШ ЈОКАРА је имао дупло мање поена од Богдановића иако је имао приближно исту минутажу. Богдановић 39 минута, НАШ ЈОКАРА 35 минута.

И НАШ ЈОКАРА је имао само један скок више од Богдановића иако НАШ ЈОКАРА игра "петицу". Богдановић није центар, игра "двојку" и "тројку".

Изгледа да је Чучко у праву.

НАШ ЈОКАРА се увек усере када је најпотребнији и када је најважније. ЛИНК


(Брате рођени, какво је он говедо! Сада сам први пут видео ове фаулове које је правио. Каква буква! А уз то сујетан до неба... Има ли горе комбинације? Глуп, а курчевит. Не говорим вам без разлога све време да је говно од човека.)



Koji te to mediji teraju da znaš njegove karakteristike?




Разни... Електронски, папирни... Чак и у ударним дневницима разних ТВ слушали смо о ЈОКАРИНИМ успесима у НБА.

Ево, чак и сада када је решио да не игра за репрезентацију и да оде на заслужени одмор и да се породи на миру, медији опет објављују свакодневно да ли је какио зелено:



Novinarka "Blica" srela Jokića u Somboru, a onda je on uradio nešto NEVEROVATNO! Ispao je neviđeni car!


Blic 18.06.2021. 17:03


Voleli smo ga dok je harao NBA parketima, ali i u Srbiji i te kako ume da oduševi.

U sredu je Nikola Jokić doputovao u Srbiju, a ovog petka je put njegovog rodnog mesta krenula novinarka "Blica" Biljana Vučković, kako bi za čitaoce našeg lista i najčitanijeg portala u Srbiji, Blic.rs, donela priču o momku koji je opčinio košarkašku planetu.

Evo kako je ona doživela - iznenadni susret.

"U Sombor smo stigli u nameri da obiđemo naselje Selenča u kome se nalazi kuća Jokićevih roditelja.

U blizini su hipodrom i ergela, a nedaleko je i Osnovna škola 'Dositej Obradović' u koju je išao i koja na zidu ima oslikan mural sa njegovim likom.

Tek što smo fotografisali spolja kuću, ispred nje se sa bočne strane u ulicu, u rikverc, parkirao Nikola Jokić. Zaustavili smo vozilo u nameri da mu se javimo i zamolimo ga za nekoliko reči i fotografiju.

Prema nama krenuo je s osmehom na licu. A na pitanje da li možemo da se fotografišemo sa njim, osmehnuo se još jače i rekao : “Evo, ja ću nas fotografisati!”

Na opasku da se nismo još uvek predstavili i da smo novinari samo je klimnuo glavom, a na pitanje da li nam dozvoljava da fotografišemo ergelu i konje, ponovo se osmehnuo i rekao: 'Ne bi trebalo, ali ako baš morate…'", otriva naša novinarka.

Ovaj selfi koji je pred vama, i ta Jokićeva predusretljivost, samo su uvod u priču o Nikolinoj neposrednosti.

A ta priča vas ovih dana čeka u nekoliko nastavaka na "Blicu" i njegovim sportskim stranicama na internetu, Blicsportu.



ЛИНК


Зар говно није отишло да се одмара?





crossover crossover 23:40 19.06.2021

Re: Da!

maksa83

(navodno zbog krvne osvete, pošto ako slušaš predanja u korenu svakog Srbina leži jedan mrtav Turčin u Crnu Goru)


Иста прича и код мене, није ми јасно како је Отоманско царство претекло уопште. Моји су негде од Дубровника дошли у околину Никшића, тамо су убили неког Турчина па запалили за Ивањицу, тамо им се нешто није свидело и онда правац Краљево и ту се скрасили пре неких триста година. Онда су се мало помешали са Јевремовим Обреновићима, значи ладно бих могао да станем у ред и за Српску и за Црногорску круну, само треба да некако да се решим неких два аутобуса ових испред мене.
docsumann docsumann 23:42 19.06.2021

Re: Da!

Jojalkara je prošle godine dal eliminirati Bojana iz plej ofa, pa je odigral još 7 protiv Klipersa pa još 5 protiv Lejkersa.
tak da je Bojan prošle szone odmarao oko mjesec dana duže, ako ćemo u sitna crevca...
predatortz predatortz 23:44 19.06.2021

Re: Da!

gvozden1
Čak ni mene

Ни мене не бисмо имали

Pazi ni mene

Ima li ovde Srba


Naravno, onih izvornih.
docsumann docsumann 23:44 19.06.2021

Re: Da!

Зар говно није отишло да се одмара?




maksa83 maksa83 23:48 19.06.2021

Re: Da!

И играо је више од ЈОКАРЕ који има 27, али није уморан?

Ne, nije igrao više, igrao jednu sezonu duže, a u ovoj sezoni je na terenu proveo 4.5 sata manje od Jokića.

Reci koji te još brojevi zanimaju.

Дајмо се фокусират', Максо.

Ja bih tebi savetovao da se fokusiraš i počneš da se baviš brojevima umesto da mašeš ničim.
milisav68 milisav68 23:48 19.06.2021

Re: Da!

maksa83

Jesstoposto...

Naterao sam te da guglaš :)

Kanada baš i nije za poređenj pošto je em iseljenička zemlja, em Toronto igra NBA.

A bili smo ispred Francuske 2018. Pa mi to ostalo kao infoemacija (uključujući i draftovane igrače).

Pored toga srpski treneri imaju najviše titula u evroligi.

I ta Slovenija je bila prvak evrope zahvaljujući (između ostaog) našem sadašnjem selektoru.

Tako da smo u svetskim i evropskim okvirima košarkaška velesima koju veoma poštuju.

I tog Jokića je neki Dejan Milojević napravio igračem, odnosno usmerio ga u prvom smeru (kao i Vasu Micića koji je MVP Evrolige.

Ponovoću i treći put, njegova je stvar da li će da igra ili ne.

Međutim, nije u redu da selektora otkačiš preko medija, i da on to sazna pred prvu konferenciju za medije, pa su on, Teo i Bobi bili kao popišani, a ne bi mu pala kruna sa glave da je otišao na neki trening u civilu, i da se pozdravi sa saigračima koji su se odazvali, i da im kaže - ljudi, ne mogu.

Ovako je ispao džiber, i čudimo se što je toga na sve strane.


maksa83 maksa83 23:49 19.06.2021

Re: Da!

Разни... Електронски, папирни... Чак и у ударним дневницима разних ТВ слушали смо о ЈОКАРИНИМ успесима у НБА.

U jebote ti gledaš TV dnevnike.

Pa što to radiš čoveče?
maksa83 maksa83 23:51 19.06.2021

Re: Da!

Tako da smo u svetskim i evropskim okvirima košarkaška velesima koju veoma poštuju.

Jesmo, a ja nisam lud da kažem zahvaljujući čemu smo košarkaška velesila.

Zapravo jesam - zahvaljujući KSJ (da, J) koji je još onomad postavio temelje svega toga, deca se prate od desete godine, što je razjebano promenom pravila što je dovelo dotle da najbolje igrače izvezemo u Tursku/Grčku/Italiju kada imaju 16 godina. Tako Srbi paze svoju košarku.
crossover crossover 23:54 19.06.2021

Re: Da!

gvozden1

Ima li ovde Srba


Јбг, било би да нас његов Черномирдин није закопао до гуше. Господин амбасадор се мало касно сетио да пита.
maksa83 maksa83 23:58 19.06.2021

Re: Da!

Господин амбасадор се мало касно сетио да пита.

Nije, nije, zna on šta radi i zašto pita, zanima ga koliko će nas biti za sledeći put kad im prdne da jebu NATO preko naših leđa. U ratu moraš znati stanje trupa, makar bio proxy rat.
predatortz predatortz 00:00 20.06.2021

Re: Da!

crossover
gvozden1

Ima li ovde Srba


Јбг, било би да нас његов Черномирдин није закопао до гуше. Господин амбасадор се мало касно сетио да пита.


А тек колико би нас више било да нам његови нису инсталирали на власт којекакве '44. године.

Ти си ходао по Српској деведесетих. Сигурно си чуо ону клетву:

Дабогда те Русија бранила, Србија хранила а дјеца ти у Грчкој* љетовала!

*Грци су организовали одлазак деце погинулих и тешко рањених бораца на летовања.



maksa83 maksa83 00:02 20.06.2021

Re: Da!

На тој текми НАШ ЈОКАРА је имао дупло мање поена од Богдановића иако је имао приближно исту минутажу. Богдановић 39 минута, НАШ ЈОКАРА 35 минута.

И НАШ ЈОКАРА је имао само један скок више од богдановића иако игра "петицу". Богдановић није центар, игра "двојку" и "тројку".

Изгледа да је Чучко у праву. НАШ ЈОКАРА се увек усере када је најп0отребнији и када је најважније.

Da dojavite tamo u enbiej da mu uzmu MVP status. Rekli Tasa i vcucko da ne može.
gvozden1 gvozden1 00:04 20.06.2021

Re: Da!

Господин амбасадор се мало касно сетио да пита.

Dobro da se setio.
nas biti za sledeći put kad im prdne da jebu NATO preko naših leđa

Al smo sila jbt :)
maksa83 maksa83 00:08 20.06.2021

Re: Da!

Al smo sila jbt :)

Pa zar nismo...

Koštalo, al' je vredelo sve pare.

gvozden1 gvozden1 00:11 20.06.2021

Re: Da!

maksa83
Al smo sila jbt :)

Pa zar nismo...

Koštalo, al' je vredelo sve pare.


Pa, objektivno, nismo.
Nismo ni blizu toliko značajni da bi Rusi jebali NATO preko naših leđa.
Posebno ne opet.
A kad je to bilo prošli put?
vcucko vcucko 00:13 20.06.2021

Re: Da!

freehand
Опет је међу њима највише Срба. :) Једино су ми сумњива ова три Црногорца, Omar Cook, Quincy Douby и Javonte Green, они мора да су из Рожаја.

Iz Gusinja


A čuš, zar ti nijesi čuo za časno pleme Ku-uka, tamo od Berana kad pođeš ka Rožaju?

A-uu...
docsumann docsumann 00:17 20.06.2021

Re: Da!

inače, po naprednoj statistici Joknekara je imao jednu od 5 najboljih sezona u istoriji NBA, u rangu sa Džordanom 91. Lebronom?, Birdom 84. i još nekim velikanom igre
crossover crossover 00:18 20.06.2021

Re: Da!

predatortz

А тек колико би нас више било да нам његови нису инсталирали на власт којекакве '44. године.

Ти си ходао по Српској деведесетих. Сигурно си чуо ону клетву:

Дабогда те Русија бранила, Србија хранила а дјеца ти у Грчкој* љетовала!

*Грци су организовали одлазак деце погинулих и тешко рањених бораца на летовања.


Да, не бих се ја грлио са међедом превише, оће да пукне кичма од такве љубави. Хвала им на свему, ал нек иду мало у Украјину да ратују са Американцима.
maksa83 maksa83 00:30 20.06.2021

Re: Da!

A čuš, zar ti nijesi čuo za časno pleme Ku-uka, tamo od Berana kad pođeš ka Rožaju?

A-uu...

Verovao ili ne, postoje originalni crnogorski crnci iz Ulcinja (ali ovi košarkaši nisu od tijeh). Negde u 16-17 veku Ulcinj je bio mesto gde su ulcinjski gusari trgovali afričkim robljem, dosta njih je prodato tu na licu mesta bogatim familijama i onda su vremenom dobijali slobodu. Krajem XIX veka tamo je bio popriličan broj crnačih domaćinstava (kako volim tu reč), da bi se u XX veku sveli na nekoliko.

Imam drugara čiji su se ulcinjski preci (deda mu je ovde bio predratni Kraljev general, rodom iz Ulcinja) mešali sa njima i to se na njemu vidi kad malo zagledaš - prćast nos i upadljivo kovrdžava kosa koju kad ne šiša dobije dredove, crnačka konstitucija, samo nije crn nego beo.

To je kuriozitet otpr. kao oni Španci iz okoline Zrenjanina koje su tamo proterali pa su početkom XVIII veka tu napravili Novu Barselonu s tim da su oni nestali mnogo ranije i ostavili manje tragova, neko prezime tu i tamo (ćaletov drugar iz gimnazije u NS se prezivao Munjoz npr.).
maksa83 maksa83 00:34 20.06.2021

Re: Da!

inače, po naprednoj statistici Joknekara je imao jednu od 5 najboljih sezona u istoriji NBA, u rangu sa Džordanom 91. Lebronom?, Birdom 84. i još nekim velikanom igre

To neki hajp iz TV Dnevnika...
crossover crossover 00:41 20.06.2021

Re: Da!

maksa83

To je kuriozitet otpr. kao oni Španci iz okoline Zrenjanina koje su tamo proterali pa su početkom XVIII veka tu napravili Novu Barselonu s tim da su oni nestali mnogo ranije i ostavili manje tragova, neko prezime tu i tamo (ćaletov drugar iz gimnazije u NS se prezivao Munjoz npr.).


Мој друг из детињства и из краја код старог меркатора се зове Драган Гранада, никад нећеш погодити одакле је пореклом.
shmoo shmoo 01:01 20.06.2021

Re: Da!

milisav68
maksa83

Jesstoposto...



I tog Jokića je neki Dejan Milojević napravio igračem, odnosno usmerio ga u prvom smeru (kao i Vasu Micića koji je MVP Evrolige.

Ponovoću i treći put, njegova je stvar da li će da igra ili ne.

Međutim, nije u redu da selektora otkačiš preko medija, i da on to sazna pred prvu konferenciju za medije, pa su on, Teo i Bobi bili kao popišani, a ne bi mu pala kruna sa glave da je otišao na neki trening u civilu, i da se pozdravi sa saigračima koji su se odazvali, i da im kaže - ljudi, ne mogu.

Ovako je ispao džiber, i čudimo se što je toga na sve strane.








Ма шта има да испадне.

Он јесте џибер.

И то сујетни џибер.

Зато је и ово сада тако испало.

Џиберски.

И шта онда мислити о онима који ту џиберану здушно подржавају?

За разлику од ових заљубљеника у лик и дело нашег Јокаре, ти пратиш кошарку па се сигурно сећаш овога од пре две године?


- Razočaravajuć nastup. Gurali su ga na “četvorku”, mečeve je počinjao sa klupe. Mislim da je veoma uzbuđen što je to prošlo i što se vratio u tim u kojem se oseća lagodno. Na mestu je gde zna kako se igra, na koji ga način koristimo. Ovo nije zamerka Srbiji, Saša Đorđević je sjajan trener, ali mislim da je Jokić izuzetno srećan što je ponovo sa nama. Zadovoljan sam u kakvom je psiho-fizičkom stanju - rekao je trener Denver Nagetsa.



Тако да је ово сада само наставак те медијске сапунице са НАШИМ ЈОКАРОМ у главној улози.


shmoo shmoo 01:03 20.06.2021

Re: Da!

docsumann
Зар говно није отишло да се одмара?










Па тако је говно рекло.

Иде да се одмара и да се породи на миру.


shmoo shmoo 01:10 20.06.2021

Re: Da!

maksa83

Разни... Електронски, папирни... Чак и у ударним дневницима разних ТВ слушали смо о ЈОКАРИНИМ успесима у НБА.


U jebote ti gledaš TV dnevnike.

Pa što to radiš čoveče?



maksa83
На тој текми НАШ ЈОКАРА је имао дупло мање поена од Богдановића иако је имао приближно исту минутажу. Богдановић 39 минута, НАШ ЈОКАРА 35 минута.

И НАШ ЈОКАРА је имао само један скок више од богдановића иако игра "петицу". Богдановић није центар, игра "двојку" и "тројку".

Изгледа да је Чучко у праву. НАШ ЈОКАРА се увек усере када је најп0отребнији и када је најважније.

Da dojavite tamo u enbiej da mu uzmu MVP status. Rekli Tasa i vcucko da ne može.



ОК, ово је баш пиздунски.

Духовито (у покушају), али баш онако пиздунски.

На нивоу оних ликова испред сеоске задруге са флајком пива у руци.

А право да ти кажем, не знам зашто ме то уопште више не изненађује.

bene_geserit bene_geserit 04:48 20.06.2021

Re: Da!

маторац ’68. годиште, играо давно са Дивцем у Слоги

Eh kad se setim tih vremena, Džigi, Čogo, Savo konj, Dašić i ostali. Kraljevačka sala prima hiljadu i po ljudi, unutra 5 hiljada jedni drugima na glavama i još nas koju stotinu nas klinaca što visimo okačeni po spoljašnjim prozorima. I ori se "Džigi, Džigi, mi te volimo, ko ne voli Džigija, mi ga koljemo" (vidi se da je četnički kraj). A Džigi, centar od jedva dva metra sa ogromnim stomakom (majica se zategla) koji daje koševe iza table.
bene_geserit bene_geserit 04:52 20.06.2021

Re: Da!

Иста прича и код мене, није ми јасно како је Отоманско царство претекло уопште

Ista priča i kod mene, samo su u pitanju dve sestre a ne dva brata, koje su zbrisale sa decom, muški nisu uspeli da preteknu.
Mislim da ti lokalni popovi od kojih kupe ta predanja imaju dve tri priče koje svima pričaju. Eto sa par varijacija.
alselone alselone 06:06 20.06.2021

Re: Da!

U apsolutnim iznosima Najviše je dala Kanada - 52 (10 rođenih izvan Kanade), Francuska - 37 (6 rođenih izvan Francuske), iza nje Srbija 30 sa 9 rođenih van Srbije, iza Srbije su Hrvati sa 22.

Obzirom da Hrvata ima 4 miliona a nas oko 7.5 Hrvati su dali 0.5 NBA košarkaša više na milion stanovnika od nas.

Slovenija je dala 12 pa su na njihovih 2 miliona stanovnika dali 2 NBA košarkaša više od nas.


Malo apsolutno, malo relativno, tako da smo uvek dole? Jesmo li treći/drugi na svetu posle Kanade i Francuske, dok je Kanada sastavni deo NBA, ili smo ispred njih ako gledamo relativno? Zamisli, ima nas više od Kanađana a oni sastavni deo NBA. Drugi na svetu po apsolutnim merilima, a prvi Francuzi koji šalju 85 posto crnacca a mi klince za Dinarskih planina. Malo li je? Slučajno li je?


Milisav je u pravu. Đoković na primer nije ništa dužan Srbiji, ali košarkaši itekako jesu pošto su godinama prolazili kroz razrađene klupske strukture, kroz radili sa različitim trenerima, savetovali ih različiti menadžeri, pomagali im drugi košarkaši kada odu napolje, i nosili pečat Srbina, što je kao pečat Argentinca u fudbalu. Sve je to jedan lep i razrađen sistem i nasleđe.

Mislim, ne mora da igra ako neće. Nijie ni govno, ni loš čovek, ni đubre, niti ništa slično.

Ali jebem mu trunje, nije baš da ništa nema veze, da je Srbija govno, i da baš ništa nisačim nije važno, da je sve opuštennooo brateeee, radi kako hoćeš jer Vučić.

Koliko smaraju ovi što su zapeli da ga treba sada giljotinirati zbog toga što ne igra, iako od njegovog života znaju ono što vide na TVu i par pasusa novinskih tekstova, pa lako sude neznajući apsolutno ništa šta se zapravo njemu dešava i kako se oseća, toliko smara i ovo "liberalno" - ja sam sam na svetu, nikome ništam dužan (pogotovo ne Srbiji, daleko bilo), bole me uvo za sve, ja imam svoje sne, moj vokmen je pod jastukom.

Itekako sve ima veze, uvek ću ceniti više Teodosića, Bogdanovića, Bodirogu, ludog Gurovića i druge, jer su meni doneli lepe trenutke i sreću, a nama doneli veću slavu od NBA MVP jer su igrali pod našom zastavom a ne klupskom. Ne samo veću slavu nego i večnu sportsku slavu.
alselone alselone 06:07 20.06.2021

Re: Da!

Ista priča i kod mene, samo su u pitanju dve sestre a ne dva brata, koje su zbrisale sa decom, muški nisu uspeli da preteknu.
Mislim da ti lokalni popovi od kojih kupe ta predanja imaju dve tri priče koje svima pričaju. Eto sa par varijacija.


Svi su iz Crne Gore, zato što se ovde ratovalo i ginulo a tamo na one čuke nisu ni Turci dolazili pa nam je to bio pilićarnik sa inkubatorima. Kada se ovde izgine, uzmemo 10,000 hiljada pilića odande, naselimo ih i rasplodimo ovde.
maksa83 maksa83 06:27 20.06.2021

Re: Da!

Ali jebem mu trunje, nije baš da ništa nema veze, da je Srbija govno, i da baš ništa nisačim nije važno, da je sve opuštennooo brateeee, radi kako hoćeš jer Vučić.

Ne brateeee nego radi kako hoćeš jer je to tvoj život i ti si se ozbiljno satirao i štošta žrtvovao da dotle dođeš.
maksa83 maksa83 06:29 20.06.2021

Re: Da!

ОК, ово је баш пиздунски.

Ovo je onaj trenutak kad treba da se umiješ pa se vratiš da razgovaramo. Inače će bude opet here comes the 19th nervous breakdown.
alselone alselone 06:30 20.06.2021

Re: Da!

Ne brateeee nego radi kako hoćeš jer je to tvoj život i ti si se ozbiljno satirao i štošta žrtvovao da dotle dođeš.


Tako je, radi kako hoćeš.
Ako proceniš da ne želiš da igraš ili kao one frajlice u fudbalu što procene da će ipak da igraju ali neće da se trude, moje je da procenim da nekog drugog ko radi suprotno cenim ipak malo više. Kada kažem malo mislim zapravo puno.
haklberi_tom haklberi_tom 06:33 20.06.2021

Re: Da!

crossover
maksa83
Srbija je dala najviše NBA igrača.

Jesstoposto...

U apsolutnim iznosima Najviše je dala Kanada - 52 (10 rođenih izvan Kanade), Francuska - 37 (6 rođenih izvan Francuske), iza nje Srbija 30 sa 9 rođenih van Srbije, iza Srbije su Hrvati sa 22.

Obzirom da Hrvata ima 4 miliona a nas oko 7.5 Hrvati su dali 0.5 NBA košarkaša više na milion stanovnika od nas.

Slovenija je dala 12 pa su na njihovih 2 miliona stanovnika dali 2 NBA košarkaša više od nas.

List of foreign NBA players



Опет је међу њима највише Срба. :) Једино су ми сумњива ова три Црногорца, Omar Cook, Quincy Douby и Javonte Green, они мора да су из Рожаја.

Čemu diskriminacija?!
haklberi_tom haklberi_tom 06:35 20.06.2021

Re: Da!

crossover
maksa83

Obzirom da se Srbija ispraznila od Srba u Velikoj Seobi a sve ovo što je ovde se popunilo iz Crne Gore može se reći da je Crna Gora dala sve srpske NBA košarkaše.


Па шта фали, немам ништа против. Без Црне Горе не би смо имали ни Карађорђевиће, ни Обреновиће, ни Ненадовиће, ни Докса.

Ko je Докс?
alselone alselone 06:35 20.06.2021

Re: Da!

nervous breakdown.


Delirijum Tremens.
alselone alselone 06:44 20.06.2021

Re: Da!

Do sada nisam previše komentarisao zato što je pipavo a mrzi me da precizno formilišem stav, ali aj sad.

Prvo, nije problem što ne igra. Raspao se ove godine, verujem da ne može da smisli loptu. Takodje, ne znamo ništa o njegovom životu, ko zna kakve probleme ima a o kojima se ne priča. Što kaže Džordan Piterson , ne sudi o tuđim životima pošto ih ne poznaješ kao svoj.

Drugo, on nije igrao ni nekih prethodnih prvenstava a i kada je igrao, činilo mi se da nije na nivou svojih sposobnosti. Još uvek imam malo odbiraka da bih formirao mišljenje, ali kao kada se u mračnoj sobi pojačava svetlo pa se hvataju obrisi, čini mi se da naslućujem obrise kako njemu repstacija nije važna. Fer inaf, nema nikakvih problema zbog toga.

Treće, za velike igrače pravljenje su "kombinacije" propuštanja priprema, kašnjenja na pripreme i slično, pa verujem da bi NBA trener izašao u susret i ovaj put jer Kokoškov vrlo dobro zna sa čim se Jokić susretao ove godine.

Četvrto, zna se kako se objavljuje takva odluka a to nije tako što objaviš post (kao raskid preko SMS-a) i tata onda dobaci u tvoju zaštitu još nešto, nego se sazove konferencija za štampu i lepo se objasni ali tako da pokažeš da ti je stalo ali da za ista ne možeš. Ako ti je stalo, ako nije, može i SMS-om. Fair inaf, nema nikakvih problema.

Peto, ovo su ipak Olimpijske igre, ne Svetsko ili Evropsko. To je najveći košarkašski događaj na svetu, tu čak i Ameri šalju dobru ekipu, i dešava se svake četvrte godine.

Prema toma (Dejo Savićević), Jokić je sjajan momak, naš ponos, imao je ludu godinu, ima sledeću još luđu, volei bih da je sve samo tako i da je umoran i da će igrati narednih godina, ali nema nikakvih problema i ako nije tako. Njegovo je da odluči, moje kao navijača je da komentarišem.
mentol mentol 06:47 20.06.2021

Re: Da!

crossover
играо давно са Дивцем у Слоги.

Једино не знам како да уклопимо случај Јокић у све то, на крају ће да испадне да играмо за исти тим.


Sećam se, početkom devedesetih, igrao se all star meč u Novom Sadu. Svi najbolji igrači, osim Divca koji je igrao NBA su bili tu... Prvo smo mi igrali (KK Vojvodina, pioniri), crveni protiv belih dok se dvorana punila. Ja sam igrao pet, šest minuta, imao 0/1 za tri i jedan neuspešan prodor koji je završio bananom, nakon čega me je trener izbacio i više nisam ulazio gledao sam da se oslobodim lopte i ne preuzimam odgovornost
Kasnije, dok su se zagrevali, pokupio sam potpise od svih tih košarkaša, i taj blokčić godinama čuvao kao najveću dragocenost... Đorđević, Danilović, Rebrača...
Uglavnom, igrao sam košarku pred hiljadama ljudi i znam kakav je to osećaj. Da mi je tad neko rekao da Divac, koji je za mene u tom periodu života bio Bog (malo manji od Džordana i Medžika ali ipak Bog) neće igrati za reprezentaciju na olimpijadi, to bi bilo rezočarenje posle kojeg bi, sve i da sam imao njegov autogram isti završio u smeću.
Kasnije se "međunarodna zajednica" postarala da ni ne učestvujemo pa su Hrvati igrali u tom slučajnom finalu protiv drim tima. (Siguran sam da bi se protiv nas bar oznojali...)

Za tog Jokića, ma i blizance da nosi, nema opravdanja, baš zbog te dece kojima je uzor.
Šta im on poručuje? Jedino keš je bitan!
alselone alselone 07:01 20.06.2021

Re: Da!

Jedino keš je bitan!


Da, nekako se iskristala misao da je igranje za reprezentaciju nepotreban rizik i da možeš da se povrediš bezveze. Kao da svaka utakmica nije rizik i da možeš uvek da se povrediš. Ček, ako ekstrapoliramo tu misao onda dobijemo to da je rizik da se povrediš dok igraš za pare prihvatljih a rizik da se povrediš dok igraš "za nas navijaće" neprihvatljiv.

I zašto uopšte i naznaka ideje kako igranje za repstaciju nije igranje za sebe nego za nas. Ja sam siguran da je Bodiroga to smatrao kao igranje za sebe.
haklberi_tom haklberi_tom 07:10 20.06.2021

Re: Da!

mentol
crossover
играо давно са Дивцем у Слоги.

Једино не знам како да уклопимо случај Јокић у све то, на крају ће да испадне да играмо за исти тим.


Sećam se, početkom devedesetih, igrao se all star meč u Novom Sadu. Svi najbolji igrači, osim Divca koji je igrao NBA su bili tu... Prvo smo mi igrali (KK Vojvodina, pioniri), crveni protiv belih dok se dvorana punila. Ja sam igrao pet, šest minuta, imao 0/1 za tri i jedan neuspešan prodor koji je završio bananom, nakon čega me je trener izbacio i više nisam ulazio gledao sam da se oslobodim lopte i ne preuzimam odgovornost
Kasnije, dok su se zagrevali, pokupio sam potpise od svih tih košarkaša, i taj blokčić godinama čuvao kao najveću dragocenost... Đorđević, Danilović, Rebrača...
Uglavnom, igrao sam košarku pred hiljadama ljudi i znam kakav je to osećaj. Da mi je tad neko rekao da Divac, koji je za mene u tom periodu života bio Bog (malo manji od Džordana i Medžika ali ipak Bog) neće igrati za reprezentaciju na olimpijadi, to bi bilo rezočarenje posle kojeg bi, sve i da sam imao njegov autogram isti završio u smeću.
Kasnije se "međunarodna zajednica" postarala da ni ne učestvujemo pa su Hrvati igrali u tom slučajnom finalu protiv drim tima. (Siguran sam da bi se protiv nas bar oznojali...)

Za tog Jokića, ma i blizance da nosi, nema opravdanja, baš zbog te dece kojima je uzor.
Šta im on poručuje? Jedino keš je bitan!

Ja mu ništa ne zameram!
Jokić je najbolji košarkaš na svetu!
Ejjjjj!
Ako to nije dovoljno za uzor, ne znam šta jeste!?
gvozden1 gvozden1 07:27 20.06.2021

Re: Da!


Ja mu ništa ne zameram!
Jokić je najbolji košarkaš na svetu!
Ejjjjj!
Ako to nije dovoljno za uzor, ne znam šta jeste!?

Ajd da pretpostavimo da je svima uzor.
I kad za nekoliko godina za reprezentaciju stasaju klinci kojima je on uzor da kažu, neću da igram za Srbiju jer ni moj uzor nije igrao.
I da niko od dobrih košarkaša neće da igra za nju.

To bi bilo dobro?

On jeste uzor, taj status odgovornog čoveka treba da obavezuje, njega očigledno ne.

Ok, takav je, njegovo pravo, ali društvo mora na to da reaguje, ne sme da dopusti stanje u kom je odjebavanje svoje zemlje normalna stvar, da to ponašanje prihvati kao uzorno.

Listam i naletim da mu postupak odobravaju Vesna Pešić i Žarko Korać.
Zanimnjivo.
milisav68 milisav68 07:28 20.06.2021

Re: Da!

maksa83

Zapravo jesam - zahvaljujući KSJ (da, J) koji je još onomad postavio temelje svega toga, deca se prate od desete godine, što je razjebano promenom pravila

Da im se daje pasoš pre trideste godine :)

Radivoje Korać (takođe iz Sombora) je draftovan za NBA 1960. sa 22 godine, odbio je da pređe u Zvezdu za dvosoban stan i Fiat 1300, jer hteo da ostane u OKK Beograd kod Bore Stankovića.

Temelj Yu košarke je postavio profesor Aleksandar Nikolić, zahvaljujući tome što su se komunistički džiberi ložili na fudbal.

Trideset godina posle raspada SFRJ (odnosno u razmaku od 60 godina dva čoveka iz Sombora) su najbolji košarkaši na svatu, a ti tvrdiš da je za to zaslužan KSJ.

Ok
freehand freehand 07:55 20.06.2021

Re: Da!

Verovao ili ne, postoje originalni crnogorski crnci iz Ulcinja (ali ovi košarkaši nisu od tijeh). Negde u 16-17 veku Ulcinj je bio mesto gde su ulcinjski gusari trgovali afričkim robljem, dosta njih je prodato tu na licu mesta bogatim familijama i onda su vremenom dobijali slobodu. Krajem XIX veka tamo je bio popriličan broj crnačih domaćinstava (kako volim tu reč), da bi se u XX veku sveli na nekoliko.
A jhedan od njih je tamo sedamdesetih na Maloj plaži imao fotografsku radnju i onda je sa večitim sopmbrerom na glavi šetao okolo sa magaretom na kome jeslikao decu.
Ko kaže da je bio u Ulcinju a nema sliku na tom magaretu laže da je bio u Ulcinju.
haklberi_tom haklberi_tom 19:29 18.06.2021

Da!

Ponosan sam na Jokića, najboljeg košarkaša sveta!
niccolo niccolo 19:43 18.06.2021

Ujke

samo nerešeno sa uvek neugodnim Česima.

A sad ostrvski derbi…
shmoo shmoo 20:07 18.06.2021

Re: Ujke

niccolo
samo nerešeno sa uvek neugodnim Česima.

A sad ostrvski derbi…



А ја упорно тражим неки блог Филипа Младеновића под насловом "Браво, Хрватска!"

Али га не видим.

Значи зато нема Филиповог блога.

Добро, да знам, да не тражим даље.

niccolo niccolo 20:15 18.06.2021

Re: Ujke

Fića nam nešto utanjio…možda je na odmoru.
shmoo shmoo 20:53 18.06.2021

Re: Ujke

niccolo
Fića nam nešto utanjio…možda je na odmoru.



Негде на хрватском Јадрану можда?

Нека га онда, нека одмара...

vcucko vcucko 17:22 19.06.2021

Re: Ujke

shmoo
niccolo
Fića nam nešto utanjio…možda je na odmoru.



Негде на хрватском Јадрану можда?

Нека га онда, нека одмара...


Hoj-ra Mađaro uzeli bod ko kuća protiv reprezentacije Vrancuske imperije.
Luzitanci krenuli da uzimaju meru Švabama. Miriše na rusko leto 2018. i aufwiedersehen, kindea!
niccolo niccolo 17:51 19.06.2021

Re: Ujke

Najzad odličan meč, Nemačka-Portugal...
vcucko vcucko 17:51 19.06.2021

Re: Ujke

E moji Portugalci. Poveli pa golmanu u krilo. ne može to.

To prođe jednom u dvadeset godina. Otprilike Herera pa Zvezda u Bariju pa onda Grci.

Nabijem im trenerske diplome u doope. Svima koji tako postave igru.
shmoo shmoo 22:51 19.06.2021

Re: Ujke

niccolo

Najzad odličan meč, Nemačka-Portugal...



vcucko
E moji Portugalci. Poveli pa golmanu u krilo. ne može to.

To prođe jednom u dvadeset godina. Otprilike Herera pa Zvezda u Bariju pa onda Grci.

Nabijem im trenerske diplome u doope. Svima koji tako postave igru.




Па ја вам лепо кажем да је фудбал игра у којој увек на крају победе Њемци.






tetkino tetkino 08:09 19.06.2021

EP u kosarci zene

Вест да креће ЕП појавила се на сајту Б92 дан пред првенство.

У силним вестима о дешавањима у НБА, са Јокићем, са трансферима, са пријатељским утакмицама мушке селекције једва да можеш да нађеш нешто о ЕП, а наше девојке су фаворити.

Нема посебног таба, има га за ЕП 2020 на коме наши не учествују, сваки грен слем га има...

Соња Петровић, једна од најбољих кошаркашица које смо имали игра своје последње ЕП
Играће и на Олимпијади...

Прес конференције после утакмица можете да гледате на YouTube и тамо сваки новинар има шансу да постави питање, може и преко Zoom-a - нема питања. Чак ни оних стеротипних "шта очекујете у идућој утакмици". Ништа. Боле их к.

И онда не знам како је то мушки спорт толико популарнији од женског, што нема патротизма у млађим генерацијама и што девојчице неће да се баве спортом...

Свака од тих девојака заслужила је блог од 5 страна захвалности од "навијача", а о Марини Маљковић да се и не говори, она је просто институција.
Али
Кога боли к. за њих, сетиће их се ако освоје, јер је лепо сликати се са шампионима...

haklberi_tom haklberi_tom 12:15 19.06.2021

Re: EP u kosarci zene

tetkino
Вест да креће ЕП појавила се на сајту Б92 дан пред првенство.

У силним вестима о дешавањима у НБА, са Јокићем, са трансферима, са пријатељским утакмицама мушке селекције једва да можеш да нађеш нешто о ЕП, а наше девојке су фаворити.

Нема посебног таба, има га за ЕП 2020 на коме наши не учествују, сваки грен слем га има...

Соња Петровић, једна од најбољих кошаркашица које смо имали игра своје последње ЕП
Играће и на Олимпијади...

Прес конференције после утакмица можете да гледате на YouTube и тамо сваки новинар има шансу да постави питање, може и преко Zoom-a - нема питања. Чак ни оних стеротипних "шта очекујете у идућој утакмици". Ништа. Боле их к.

И онда не знам како је то мушки спорт толико популарнији од женског, што нема патротизма у млађим генерацијама и што девојчице неће да се баве спортом...

Свака од тих девојака заслужила је блог од 5 страна захвалности од "навијача", а о Марини Маљковић да се и не говори, она је просто институција.
Али
Кога боли к. за њих, сетиће их се ако освоје, јер је лепо сликати се са шампионима...


Saglasan!
Usput - živeo Nikola Jokić!
Najbolji košarkaš na svetu!
A Srbin!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana