Na današnji dan| Sport

Finale

NNN RSS / 13.06.2021. u 16:03

0:2 ...

20063.jpg

EDIT: 

Evo pomogli ste mi da lepo poetski izrazim svoja osećanja povodom nekih "sitnica" koje me godinama ovde nerviraju, a ujedno ovo prava slika kako sam se osećao posle 2. seta finala. 

Kao da sam lud što sam čekao da prođe ponoć, pa da u ponedeljak objavim tekst da bi bio "živ" da pokrije i samo finale. 

Ono što je najbitnije je da se Novak trgao i zaigrao kako je znao i mogao. 

Od početka 3. seta je krenuo da pritiska servis rivala, koji više nije bio tako ubitačan, da mu buši igru, ubacuje sumnju i da konačno Grk počne da greši. Novak je u 4. setu bio još ubedljiviji, protivnik je počeo da "puca" i fizički i psihički. U 5. setu su obojica dala sve od sebe. Novak je pravovremeno napravio brejk, da ne dođe do nervoze zbog eventualnog jurenja rezultata. Imao je i šansi da prelomi i ranije duplim brejkom, Grk je preživeo, ali najbitnije je da Novak u poslednja 3 seta nije dozvolio protivniku ni jednu jedinu brejk-loptu! 

Potpuno zaslužena pobeda najvećeg tenisera u istoriji! 

5hTk9kpTURBXy82NThlYmNjZjdlYzY4OTUzNzk4MTA0NDc3YzI3NmY0OS5qcGeRkwLNAkIAgaEwBQ 



Komentari (599)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 10:31 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio

Šta je? Umorili smo se od Vučića i njegovih bahatih i alavih podguznih muva, pa nam je sad glavna tema Jokić? Muka nam je od svih afera bahatih skotova na vlasti koje smo zaboravili, pa Jokiću nećemo zaboraviti ovo leto neigranja za reprezentaciju?



Da kažnjavaju vlasti ovako kako kažnjavaju sportiste, gde bi nam kraj bio?
predatortz predatortz 10:36 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio

Da kažnjavaju vlasti ovako kako kažnjavaju sportiste, gde bi nam kraj bio?


Gledam ovih dana neku dansku krimi seriju. Plakalo mi se kad sam video koliko se građani ne boje vlasti, a koliko se vlast plaši negativnog stava građana prema njima.

Bukvalno mi se plakalo!

Uzrok 90% naših problema je u tome što imamo podanički mentalitet, sluganski, sitno-šićardžijski.

Što za bitangu kažemo "snašao se", a on nas pokrao. Što trčimo da takvom ližemo dupe i da mu se umilimo...

Jebeno smo veliki gmizavci!
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:00 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio

predatortz
Da kažnjavaju vlasti ovako kako kažnjavaju sportiste, gde bi nam kraj bio?


Gledam ovih dana neku dansku krimi seriju. Plakalo mi se kad sam video koliko se građani ne boje vlasti, a koliko se vlast plaši negativnog stava građana prema njima.

Bukvalno mi se plakalo!

Uzrok 90% naših problema je u tome što imamo podanički mentalitet, sluganski, sitno-šićardžijski.

Što za bitangu kažemo "snašao se", a on nas pokrao. Što trčimo da takvom ližemo dupe i da mu se umilimo...

Jebeno smo veliki gmizavci!


I meni pravo da ti kažem.
nikvet pn nikvet pn 11:40 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio

predatortz
Jebeno smo veliki gmizavci!


Зато што је ово и даље бесудна земља.

koliko se građani ne boje vlasti, a koliko se vlast plaši


Само зато што суд ради свој посо.
petargli petargli 14:55 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio

predatortz


Pazi, kaže Dača, čuveni antropolog, koji kaže za ove koji su nezadovoljni i razočarani sa time što je Jokić odjavio reprezentaciju i na način na koji je odjavio reprezentaciju da su jadnici koji nikad nisu ništa uradili u životu, koji su sise i pičke jer ne smeju da krenu na vlast, ali eto on i ostali koji su puni razumevanja su drugačiji, pravedni, moralni, ostvareni, puni para?! Drugačiji, kur moj, samo kenjaju po tviteru i ostalim društvenim mrežama kao i ovi drugi ... itd itd

Ali tako to ide kod nas, i ne samo kod nas, red spina tamo, red spina vamo, niko ne sluša nikog, niko ne razmišlja o rečenom, mešaju se babe i žabe, tarabe i kasabe, mambe i sambe, timbe i pimbe ...



gvozden1 gvozden1 15:22 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio


Pazi, kaže Dača, čuveni antropolog, koji kaže za ove koji su nezadovoljni i razočarani sa time što je Jokić odjavio reprezentaciju i na način na koji je odjavio reprezentaciju da su jadnici koji nikad nisu ništa uradili u životu

Pozdravi Daču i kaži mu da je budala.

Poznaje Dača svakog od bar milion ljudi koji negativno komentarišu, i tačno zna šta je ko od njih postigao u životu.

Al antropolog, i to čuveni.
petargli petargli 15:27 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio

Pozdravi Daču i kaži mu da je budala.

To mu kaži ti, ako misliš da je budala ...

Ja mislim da je on antropolog i analitičar par ekselans!
gvozden1 gvozden1 15:30 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio


Ja mislim da je on antropolog i analitičar par ekselans!

Koji onako široko, po milionima, daje precizne dijagnoze o uspehu u životu svakog pojedinca u toj masi, na osnovu jedne reakcije na jedan događaj.

Budaletina.
petargli petargli 15:39 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio

Budaletina.

Ako ti tako kažeš onda u redu ...

Koji onako široko, po milionima, daje precizne dijagnoze o uspehu u životu svakog pojedinca u toj masi, na osnovu jedne reakcije na jedan događaj.

Pa to sam i rekao gore. Možda sam trebao da stavim "antropolog" i "analitičar par ekselans" ...

Nije toliko ni bitno, jer na kraju svi završimo kao jadni neostvareni plašljivci koji nemaju prebijenog cvonjka u džepu ...


shmoo shmoo 15:58 17.06.2021

Re: Dača lepo sročio

predatortz

Bivši vaterpolista Danilo Ikodinović imao je takođe zanimljivo viđenje cele situacije.

„Glavna tema Jokić i njegov izbor da ne igra ovog leta za reprezentaciju. Šta je? Umorili smo se od Vučića i njegovih bahatih i alavih podguznih muva, pa nam je sad glavna tema Jokić?




Е, тачно сам знао да ће и ова тема овако да се заврши!

Што ти је "јавно мњење" данас.

(Ако тако нешто уопште више и постоји... Нисам сигуран колико друштвене мреже могу да имитирају јавно мњење а да то буде добро за заједницу...)

Виспрено то, надасве зрело, паметно и мудро...

И уједно потпуно "обесмишљава било какав хоризонт заједнице".







kamilo_emericki kamilo_emericki 17:06 19.06.2021

Re: Dača lepo sročio

predatortz



Gledam ovih dana neku dansku krimi seriju. Plakalo mi se kad sam video koliko se građani ne boje vlasti, a koliko se vlast plaši negativnog stava građana prema njima.

Bukvalno mi se plakalo!

Ma daj, ti to misliš ozbiljno?
I u francuskim krimi pričama kriminalci napuštaju svojevoljno razgovor sa islednikom koji još nema čvrste dokaze, neće da razgovaraju bez advokata, imaju nekog posla i nemaju vremena za policiju dok je pola ulice pobijeno.
U stvarnosti to često izgleda i ovako:

Preporučujem ti i remek djelo francuske filmske industrije:



omega68 omega68 12:47 17.06.2021

Поштено

Supruga Nikole Jokića TRUDNA?

Ако не игра
Чеп се удара на пуно буре, не на празно
predatortz predatortz 12:57 17.06.2021

Vidite sad ovu sisu

„Zdravo svima, odlučio sam da ne učestvujem ove godine na Vimbldonu i na Olimpijskim igrama u Tokiju. Nikada to nije laka odluka, ali slušao sam svoje telo i diskutovao sa timom, razumem da je ovo prava odluka. Cilj je da produžim karijeru i da nastavim da radim ono što me čini srećnim, da se takmičim na najvišem nivou, da nastavim da se borim za lične i profesionalne ciljeve na maksimalnom nivou“, naveo je Nadal u saopštenju.


Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 14:34 17.06.2021

Re: Vidite sad ovu sisu

E sad, ovo je malo teze, polako. On je srbometrom meren govno. Ne znamo sta kaze spanometar.
gvozden1 gvozden1 14:40 17.06.2021

Re: Vidite sad ovu sisu

Kaže da ne može, ni za sebe, Vimbldon, ni za Španiju (za koju se naigrao, i to ističe sa ponosom)

Ovaj za sebe može, za Srbiju ne može.

Ima razlikice.
NNN NNN 14:46 17.06.2021

Re: Vidite sad ovu sisu

IZDAJNIK!
GOVNO!
RAČUNDŽIJA!
Misli samo na pare, a na Olimpijadi se ne plaća...
Boli ga tuki za Srb... Španiju (a toliko mu je dala, budili smo se noćom da gledamo)...

Ima preko hiljadu komnetara na njegovu objavu, ko zna šta sve ima, mada ono što sam ja video su uglavnom samo komentari podrške, a ništa nalik ovome iznad.
petargli petargli 15:03 17.06.2021

Re: Vidite sad ovu sisu

NNN
IZDAJNIK!
GOVNO!
RAČUNDŽIJA!
Misli samo na pare, a na Olimpijadi se ne plaća...
Boli ga tuki za Srb... Španiju (a toliko mu je dala, budili smo se noćom da gledamo)...

Ima preko hiljadu komnetara na njegovu objavu, ko zna šta sve ima, mada ono što sam ja video su uglavnom samo komentari podrške, a ništa nalik ovome iznad.

OK, mi Srbende smo vazda puni razumevanje za komšije i prijatelje strance, nego šta kažu Španci, zna li neko ko razume španski?
NNN NNN 14:53 17.06.2021

Pešić

Sveti Kari je donekle i laicima razumno objasnio razlog Jokićevog odustajanja
(a on se valjda više razume od nas).
Ono što sam pročitao da su i Kokoškov i Teodosić i Bogdanović izrazili razumevanje (ali naravno nikome nije drago).
petargli petargli 15:00 17.06.2021

Re: Pešić

Što bi reko Čar(l)i, šta je reko Kari?

petargli petargli 15:28 17.06.2021

Re: Pešić

OK, sad sam video šta je rekao ... Da, i Jokić je rekao pred kraj sezone, da Srbi ne odmaraju, nego igraju svaku utakmicu ...
NNN NNN 16:03 17.06.2021

Re: Pešić

To je njegov trener pričao.
Imam utisak da lik više bustuje srpstvo nego ovdašnji desničari.
petargli petargli 16:09 17.06.2021

Re: Pešić

To je njegov trener pričao.
Imam utisak da lik više bustuje srpstvo nego ovdašnji desničari.

U principu, nije bitno, trener rekao, Nikola rekao, jer i da je trener rekao, valjda je rekao ono što mu je Nikola rekao. Ne verujem da Meloun izmišlja ...

I to oko bustovanja, pa bustuje jer ima utisak da to Nikoli znači. Nikola mu je dao povod da tako misli.

p.s. sad videh da sam milion puta upotrebio "rekao", praštajte braćo i seste
haklberi_tom haklberi_tom 16:44 17.06.2021

Re: Pešić

petargli
To je njegov trener pričao.
Imam utisak da lik više bustuje srpstvo nego ovdašnji desničari.

U principu, nije bitno, trener rekao, Nikola rekao, jer i da je trener rekao, valjda je rekao ono što mu je Nikola rekao. Ne verujem da Meloun izmišlja ...

I to oko bustovanja, pa bustuje jer ima utisak da to Nikoli znači. Nikola mu je dao povod da tako misli.

p.s. sad videh da sam milion puta upotrebio "rekao", praštajte braćo i seste


Za ovaj puta u redu!
Ali - pripazi malo ubuduće!
freehand freehand 18:27 17.06.2021

Re: Pešić

U principu, nije bitno, trener rekao, Nikola rekao, jer i da je trener rekao, valjda je rekao ono što mu je Nikola rekao. Ne verujem da Meloun izmišlja ...

Eto sad - bitno je šta su rekli kari, Meloun i Jokić a ne Tasa i Gvozden?!
Majku mu staru, valjda se zna ko je ovde nadležan za pitanja srpstva i patriotizma?


I to oko bustovanja, pa bustuje jer ima utisak da to Nikoli znači.

Ma ne znači. Pao je na Tasinom i Gvozdenom srbografu. Foliranti.
Sad se čeka da negde izjavi kako sem Dončića i Nurkića za prijatelja priznaje i nekog Rvata pa da iz nesrbina pređe u Antisrbina. I da mu se oduzmu pasoš i državljanstvo.
bene_geserit bene_geserit 19:15 17.06.2021

Re: Pešić

Jokić je odigrao svih 72 utakmice regularne sezone plus 10 utakmica u plej-ofu, imao 35 minuta po utakmici u proseku (što je nenormalna minutaža) i sve to za manje od 6 meseci. A uz to je imao svega par meseci pauze u odnosu na prethodnu sezonu gde je igrao finale zapada.

Ljudi koji nisu nikad nikakav sport ozbiljnije igrali ne razumeju, ali ljudsko telo ima granice. Nije slučajno što se ovoliko NBA igrača povredilo u poslednje vreme. Pauza između 2 sezone je sa razlogom toliko duga. To što su učestali utakmice na otprilike svaki drugi dan u odnosu na jednom u 2.5 dana u regularnoj NBA sezoni utiče jako puno na igrače, gomila njih je preskakala svaku 3-4 utakmicu da bi smanjili verovatnoću povrede. Jokić je igrao svaku.

Posle toliko košarke u poslednjih godinu dana, verovatno ne može loptu očima da vidi.
Treba mu odmor i psihički i fizički.
I još ga uz to čeka potpisivanje mega ugovora sledećeg leta.
A telo posle svih tih napora poslednje godine nikad potrošenije i sklonije povredama.

Nećete da vidite ni jednog sportistu koji će da ozbiljno zameri Jokiću na odluci.
Samo ove koji su od sporta igrali samo fucu sa ekipom gde igraju "na tehniku" tako što dupe debelo ne mogu da pomere nego čuče u nekom ćošku.
petargli petargli 19:33 17.06.2021

Re: Pešić

freehand

Ako baš hoćemo da tražimo krivca, mislim da ne bi trebali da idemo dalje od košarkaškog saveza i odnosa između Jokića i njih. Meni ovo liči na neki sukob iz prošlosti, koji tinja godinama, i po potrebi se nekada, prigasi, a nekada potpiri. A i izgleda da je mnogo ljudi umešano u sve to pa liči na neki opšti pičvajz. Malo je čudno da Kokoškov nije ništa znao, što implicira da nije ni bio u kontaktu sa Jokićem duže vreme. To jednostavno tako ne ide ni u jednom poslu, a kamoli u sportu ... Verovatno ima tu dosta toga što ne znam, ali me naravno ne sprečava da lupetam
predatortz predatortz 19:40 17.06.2021

Re: Pešić

Posle toliko košarke u poslednjih godinu dana, verovatno ne može loptu očima da vidi.


Kao u onoj priči kada su (navodno) novinari intervjuisali domaćina u jednom selu iznad Kalinovika koje je par meseci bilo odsečeno od ostatka sveta zbog jake zime i smetova.

On i žena mesecima nisu videli druga ljudska bića, jer su prve komšije na puškomet.

Elem, kad je okopnilo, došli novinari da ih pitaju kako su to izdržali, kako su podneli i kako su preživljavali.

Veli domaćin:

Ko mi narednih meseci spomene suvo meso i onu žensku stvar, ubiću ga golim rukama!

NNN NNN 19:43 17.06.2021

Re: Pešić

Suvo meso zna da škodi!
(za ovo drugo, falabogu, još nisam stekao takav utisak)
freehand freehand 19:47 17.06.2021

Re: Pešić

Jokić je odigrao svih 72 utakmice regularne sezone plus 10 utakmica u plej-ofu, imao 35 minuta po utakmici u proseku (što je nenormalna minutaža) i sve to za manje od 6 meseci. A uz to je imao svega par meseci pauze u odnosu na prethodnu sezonu gde je igrao finale zapada.

Ljudi koji nisu nikad nikakav sport ozbiljnije igrali ne razumeju, ali ljudsko telo ima granice. Nije slučajno što se ovoliko NBA igrača povredilo u poslednje vreme. Pauza između 2 sezone je sa razlogom toliko duga. To što su učestali utakmice na otprilike svaki drugi dan u odnosu na jednom u 2.5 dana u regularnoj NBA sezoni utiče jako puno na igrače, gomila njih je preskakala svaku 3-4 utakmicu da bi smanjili verovatnoću povrede. Jokić je igrao svaku.

Na to dodati broj testova na koronu i nebrojene sate u autbusima i avionima. To su neljudski napori.
I niko nema pravo da bilo kome zameri kakvu god odluku da donese, kamoli da ga zove govnetom ili mu prebacuje nedostatak patriotizma. To što je on uradio za Srbiju kao brend u ovih nekoliko godina milion morona što se busaju u grudi srpske dok njemu mere srpskost neće u hiljadu svojih života koje provode kao sitnodušni pilićari.
freehand freehand 19:48 17.06.2021

Re: Pešić

Ako baš hoćemo da tražimo krivca

Meni ne pada na pamet. Čak ne znam ni o kakvoj se krivici rat. A ti navali.
vcucko vcucko 20:44 17.06.2021

Re: Pešić

freehand

I niko nema pravo da bilo kome zameri kakvu god odluku da donese, kamoli da ga zove govnetom ili mu prebacuje nedostatak patriotizma. To što je on uradio za Srbiju kao brend u ovih nekoliko godina milion morona što se busaju u grudi srpske dok njemu mere srpskost neće u hiljadu svojih života koje provode kao sitnodušni pilićari.

Naprotiv, svako ima pravo da o tome misli i da priča šta god hoće. Nema pravo da ga fizički napadne, ni verbalno da mu uđe u dva metra ličnog prostora. Da laprda može, ponavljam, ko hoće i šta hoće. Ili se to vratio onaj član KZ-a koji sankcioniše verbalni delikt?

Osnovno: to što Jokić (ili bilo koji drugi vrhunski sportista) umešno barata loptom, to je super. Ali upravo zato, što milioni (desetine miliona) hoće da znaju i laprdaju sve o njemu, zato on ima ugovor vredan 150 miliona dolara. I nada se sledećem još jačem ugovoru. U protivnom, mogao bi da vrti loptu i cedi pivo ispred samoposluge, koliko mu volja.

Naravno, postoje granice definisane zakonom (pretnje, klevete i sl.), ali o tome su pozvaniji pravnici da kažu poneku.
freehand freehand 20:51 17.06.2021

Re: Pešić

Naprotiv, svako ima pravo da o tome misli i da priča šta god hoće.
Da, znam da sam negde nešto zajebao.
Dakle, svako ima pravo da laprda šta i kako hoće, u skladu sa svojim dometima i raspoloženjem.


mentol mentol 20:59 17.06.2021

Re: Pešić

bene_geserit

Ljudi koji nisu nikad nikakav sport ozbiljnije

Ljudi koji jesu neki sport ozbiljnije igrali, pa i rekteativno znaju da i kada se podele između sebe, u dve ekipe, cilj im je da pobede. To je sportski. Tako da mi neke stvari koje mi ne bi smetale kod bilo koje druge profesije, kod sportiste mi smetaju. To njegovo bolenje kurca. Što za sport koji igra, što za saigrače, navijače, sve one takmičare u "malim" sportovima koji bi dali bubreg samo da im se pruži prilika da učestvuju na olimpijadi...pa i sve ljude koji su razvijali košarku u Srbiji, zahvaljujući kojima imamo košarkaške klubove u svakom gradu. Jokić je imao sve uslove da se razvije u dobrog košarkaša, terene na svakom ćošku, vrhunsku selekciju i rad sa mlađim kategorijama...

Dok sa druge strane Đoković nije imao ništa od toga. Ako je bilo dvadesetak preskupih terena u celoj Srbiji, za ozbiljnu školu tenisa morao je u inostranstvo...
Njemu ova zemlja baš ništa nije pomogla a on je opet u individualnom sportu, na reprezentativnom planu osvojio više nego Jokić u timskom sportu.
I nemam nikakvu sumnju da Đoković s 26 godina ne bi propustio olimpijske igre ni sa slomljenom levom rukom. To je neka razlika koja razdvaja šampione i odlične
petargli petargli 21:02 17.06.2021

Re: Pešić

Meni ne pada na pamet. Čak ne znam ni o kakvoj se krivici rat. A ti navali.

Ma jok, ja ću sad da navalim na ručak, a Jokić timari konje i boli njega patka ... Što bi rekao Čarls Barkli - 1, 2, 3, Kankun
freehand freehand 21:03 17.06.2021

Re: Pešić

To je neka razlika koja razdvaja šampione i odlične

Dabre. lako je to NBA MVP, aj se ti meri sa blogovskim šampionima!
freehand freehand 21:04 17.06.2021

Re: Pešić

petargli
Meni ne pada na pamet. Čak ne znam ni o kakvoj se krivici rat. A ti navali.

Ma jok, ja ću sad da navalim na ručak ...

Prijatno.
petargli petargli 21:06 17.06.2021

Re: Pešić

freehand
petargli
Meni ne pada na pamet. Čak ne znam ni o kakvoj se krivici rat. A ti navali.

Ma jok, ja ću sad da navalim na ručak ...

Prijatno.

Hvala!
docsumann docsumann 21:27 17.06.2021

Re: Pešić

mora se priznati da se bene razumje u sport

potpisujem
alselone alselone 21:34 17.06.2021

Re: Pešić

I nemam nikakvu sumnju da Đoković s 26 godina ne bi propustio olimpijske igre ni sa slomljenom levom rukom.

Da.
vcucko vcucko 22:03 17.06.2021

Re: Pešić

freehand
To je neka razlika koja razdvaja šampione i odlične

Dabre. lako je to NBA MVP, aj se ti meri sa blogovskim šampionima!

A što je to meni bitno, kao građaninu Srbije?

Ti (dokonjaci) koji su blejali noću i gledali Denver, ti ga sad najviše pljuju i psuju. U stvari psuju sebe. Jer su negde ukraj mozga(?) shvatili, kolike su budale.
Meni je NBA liga dosadna pa je i ne gledam.

Mene zanima, da li je Jokić (ili bilo ko) uradio nešto sa reprezentacijom Srbije. Neće? Ne mora. Ponuđen počašćen, ima ko hoće, tačka.
freehand freehand 22:07 17.06.2021

Re: Pešić

vcucko
freehand
To je neka razlika koja razdvaja šampione i odlične

Dabre. lako je to NBA MVP, aj se ti meri sa blogovskim šampionima!

A što je to meni bitno, kao građaninu Srbije?

Ti (dokonjaci) koji su blejali noću i gledali Denver, ti ga sad najviše pljuju i psuju. U stvari psuju sebe. Jer su negde ukraj mozga(?) shvatili, kolike su budale.
Meni je NBA liga dosadna pa je i ne gledam.

Mene zanima, da li je Jokić (ili bilo ko) uradio nešto sa reprezentacijom Srbije. Neće? Ne mora. Ponuđen počašćen, ima ko hoće, tačka.

Imam utisak da precenjuješ sopstvenu bitnost.

vcucko vcucko 22:33 17.06.2021

Re: Pešić

freehand

Imam utisak da precenjuješ sopstvenu bitnost.

Pa pišem upravo to - šta je meni bitno i kako ja gledam na tu stvar. Ništa nikome ne namećem.

Za razliku od tebe, koji bi da propisuješ ko, šta, kako i kome sme da kaže. Makar i da laprda.

Evo da nastavim o sebi: krenuo da gledam Kolumbija - Venecuela, Kopa Amerika. Nije loša utakmica. Znam da će Kolumbija da pobedi, ali me zanima da vidim kako će da pobedi. Za razliku od basketa, gde me uglavnom ne zanima ni ko ni kako će da pobedi. Moje interesovanje za basket počinje od naše reprezentacije u 1/4 finala OI, SP ili EP. Jel' ti sad jasno, gde se tu uklapa Jokić i njegovo hoću-neću?
shmoo shmoo 18:39 17.06.2021

Фртаљ до краја

Данска - Белгија 1:2.

Добра текма, баш добрааааа!

Мада од свега што сам до сада гледао (а нисам све, не стижем да погледам ове текме у поподневном термину), најбоља од свих утакмица на овом Европском првенству је била она Холандија - Украјина 3:2.

Одличан фудбал.

Као и Француска - Немачка 1:0... Одавно тако брзу игру и кретање лопте нисам гледао.

vcucko vcucko 18:59 17.06.2021

Re: Фртаљ до краја

shmoo


Данска - Белгија 1:2.


A dobro, morao je jedan preokret. Iz 2 u 1 za kvotu 30

Šta misliš, kako će proći Nemačka na ovom prvenstvu? Mislim, ne slavno.
(Samo moje malo, malecno mišljenje)
NNN NNN 19:37 17.06.2021

Re: Фртаљ до краја

Šteta, ne volim Belgiju, nisu se videli u 1. poluvremenu.
shmoo shmoo 06:50 18.06.2021

Re: Фртаљ до краја

vcucko
shmoo


Данска - Белгија 1:2.


A dobro, morao je jedan preokret. Iz 2 u 1 za kvotu 30

Šta misliš, kako će proći Nemačka na ovom prvenstvu? Mislim, ne slavno.
(Samo moje malo, malecno mišljenje)



Не делују баш убедљиво за највиши пласман. Рецимо, добри али не довољно добри.

Међутим, знаш и сам ону стару дефиницију...

Фудбал је игра коју игра 22 играча, а на крају увек победе Немци.

Видећемо после друге текме да ли је та њихова неубедљивост дошла због снаге Француза, тј. тренутна слабост, или је то нешто што је капиларно у немачкој екипи.

Другу утакмицу играју против Португалаца. Идеалан лакмус папир да се провери ово што ти рекох.

shmoo shmoo 07:15 18.06.2021

Re: Фртаљ до краја

NNN
Šteta, ne volim Belgiju, nisu se videli u 1. poluvremenu.



Нису. И мени је жао Данаца јер су заслужили макар бод.

(Кад су код 1:2 погодили пречку, схватио сам да у тој утакмици немају ни то зрнце среће потребно за тај макар један, заслужени, бод.)

Али ваљда ту за Белгију важи оно...

Добре екипе добијају утакмице чак и када не играју добро све време.

Ни против Руса Белгијанци нису деловали баш моћно како би се од те екипе по именима очекивало, али су добили ту утакмицу 3:0 зато што су Руси заиста слаби... Баш слаби...

Мислим да Руси спадају у ону класу Б на овом првенству, то јест да су међу Мађарима, Словацима, Македонцима, Шкотима, Хрватима, Турцима, Велшанима, Пољацима, Чесима, Данцима и Швеђанима, Шипцарцима, Украјинцима и Аустријанцима и да понеког од ових и могу да добију... На пример, Финце са 1:0 прекјуче.

Али она класа А (Француска, Немачка, Холандија, Италија, Енглеска, Италија Португал, Белгија и Шпанија) за Русе је недоступна.

Додуше, и у оној класи Б могу да се направе подгрупе Б1 и Б2 по снази екипе и не може се искључити могућност да неко из слабије подгрупе (Б2) ипак и добије некога из јаче подгрупе (Б1).

Док... Могућност да неко из класе Б добије некога из класе А сведена је на минимум.

Ал' шта га знам... Фудбал је то.

Ништа у фудбалу није сигурно.

Као ни у животу.





(Imam prijatelje koji će to
smatrati pretencioznom besmislicom koja služi sama sebi, nekom
vrstom očajničkog opravdanja koje se može očekivati od čoveka
koji je veoma veliki deo svog slobodnog vremena proveo mizerno
se tresući na hladnoći. Oni su posebno protiv te ideje, jer ja pokazujem tendenciju da precenjujem metaforičku vrednost fudbala, pa
ga stoga uvodim u razgovore gde on jednostavno ne pripada. Sada
prihvatam da fudbal nema nikakve veze sa Foklandskom krizom,
aferom oko Ruždija, ratom u Zalivu, rađanjem dece, ozonskim
omotačem, porezima, itd., itd., i želim da iskoristim ovu priliku
da se izvinim svima koji su morali da slušaju moje patetično nategnute analogije.)


vcucko vcucko 10:05 18.06.2021

Re: Фртаљ до краја

shmoo
vcucko
shmoo


Данска - Белгија 1:2.


A dobro, morao je jedan preokret. Iz 2 u 1 za kvotu 30

Šta misliš, kako će proći Nemačka na ovom prvenstvu? Mislim, ne slavno.
(Samo moje malo, malecno mišljenje)



Не делују баш убедљиво за највиши пласман. Рецимо, добри али не довољно добри.

Међутим, знаш и сам ону стару дефиницију...

Фудбал је игра коју игра 22 играча, а на крају увек победе Немци.


To je uvek važilo, sve dok sa druge strane ne izađu Talijanci.

Pa kad zapevaju "Fratelli d'Italia", onako iz sveg glasa, Maldini i Materaci slože pogled a la Klemenca iz Kuma, Kanavaro i Gatuzo izvade krateže, a Nemci krenu da drhte i trk u zaklon

Prošli put, posle sto godina, zaebo je Zaza onim tapkanjem pred penal i to zahteva vendetu, koliko na ovom prvenstvu. A i taj Zaza, orijundo argentinski, sicilijanskog podrijetla, očigledno nekakav potomak onog Džoi Zaze što ga je Vinsent/Endi Garsija upucao na vratima crkve za vreme procesije. Kakav pradeda takav i praunuk, jbg.

Ali ispraviće se to
shmoo shmoo 10:07 18.06.2021

Re: Фртаљ до краја

vcucko
shmoo
vcucko
shmoo


Данска - Белгија 1:2.


A dobro, morao je jedan preokret. Iz 2 u 1 za kvotu 30

Šta misliš, kako će proći Nemačka na ovom prvenstvu? Mislim, ne slavno.
(Samo moje malo, malecno mišljenje)



Не делују баш убедљиво за највиши пласман. Рецимо, добри али не довољно добри.

Међутим, знаш и сам ону стару дефиницију...

Фудбал је игра коју игра 22 играча, а на крају увек победе Немци.


To je uvek važilo, sve dok sa druge strane ne izađu Talijanci.

Pa kad zapevaju "Fratelli d'Italia", onako iz sveg glasa, Maldini i Materaci slože pogled a la Klemenca iz Kuma, Kanavaro i Gatuzo izvade krateže, a Nemci krenu da drhte i trk u zaklon

Prošli put, posle sto godina, zaebo je Zaza onim tapkanjem pred penal i to zahteva vendetu, koliko na ovom prvenstvu. A i taj Zaza, orijundo argentinski, sicilijanskog podrijetla, očigledno nekakav potomak onog Džoi Zaze što ga je Vinsent/Endi Garsija upucao na vratima crkve za vreme procesije. Kakav pradeda takav i praunuk, jbg.

Ali ispraviće se to








NNN NNN 19:42 17.06.2021

Od ostalih vesti

košarkašice na početku EP pobedile Italiju posle produžetaka, Sonja Vasić izdominirala.

Troicki ispao od Tiafoa, Mari od Beretinija, a Felisijano od Šapovalova na Kvinsu, a i Zverev izgubio od Ambera u Haleu!

Ako bih tražio najopasnijeg protivnika Novaku na ovogodišnjem Vimbldonu - prvo mi je Zverev padao na pamet... videćemo, trava nekad zna da bude klizava.
niccolo niccolo 20:19 17.06.2021

Re: Od ostalih vesti

Danas svi igraju tenis
bene_geserit bene_geserit 20:33 17.06.2021

Re: Od ostalih vesti

Ako bih tražio najopasnijeg protivnika Novaku na ovogodišnjem Vimbldonu - prvo mi je Zverev padao na pamet

Od ovih mlađih, jel iko ikad stigao do četvrtfinala na Vimbldonu ?
Mada nije ga bilo dve godine, tako da istorija nije možda mnogo bitna.
Ali ovi pripremni turniri ne pokazuju da su "omladinci" nešto napredovali na travi.
Berretini još deluje da ima najbolje rezultate na travi od njih.
niccolo niccolo 20:46 17.06.2021

Re: Od ostalih vesti

Ali ovi pripremni turniri ne pokazuju da su "omladinci" nešto napredovali na travi.

Zaista deluje kao da nema ozbiljnog protivnika, za razliku od RG. Ali to može da bude i nezgodno, bitno da on ne ukalkuliše u glavi kao da je već uzeo i onda će, verujem, sve proći kako bog zapoveda.
NNN NNN 23:08 17.06.2021

Re: Od ostalih vesti

bene_geserit
Ako bih tražio najopasnijeg protivnika Novaku na ovogodišnjem Vimbldonu - prvo mi je Zverev padao na pamet

Od ovih mlađih, jel iko ikad stigao do četvrtfinala na Vimbldonu ?
Mada nije ga bilo dve godine, tako da istorija nije možda mnogo bitna.
Ali ovi pripremni turniri ne pokazuju da su "omladinci" nešto napredovali na travi.
Berretini još deluje da ima najbolje rezultate na travi od njih.
Upravo Beretini igrao četvrtfionale (ili osmina? ) protiv Federera, ali se baš raspao, pokušavao da napada i nenormalno grešio, Federer ga oduvao pre dve godine.
Zverev je još sada već davne 2016. pobedio Federera u finalu Štutgarda (recimo) i to mu je možda bila i prva titula.
Šapovalov deluje oštro, možda zagrize, mislim on uvek igra agresivno, pa ako krene da pogađa može da bude vrlo nezgodan.
Voleo bih i da se Mari vrati u velikom stilu, ali realno to baš nije verovatno.
Ože-Aliasim j ejuče prilično rasturio Federera iao se to ne vidi u rezultatu, Federer je imao jednu jedinu brejk-loptu i "ukrao" je set, a Kanađanin je imo 15-ak brejk-lopti + što je Švajcarac imao očajan procenat vraćenih servisa.
Svi ovi bombarderi mogu da budu opasni; Raonić, Izner, Opelka, Anderson, Kveri, mada su oni već veterani (osim Opelke).
bene_geserit bene_geserit 23:18 17.06.2021

Re: Od ostalih vesti

Zverev je još sada već davne 2016. pobedio Federera u finalu Štutgarda (recimo) i to mu je možda bila i prva titula.

Zverev je 2016-te dobio Federera u polufinalu Halle-a i onda izgubio finale.
Jedinu titulu na travi od "omladine" ima Berretini i to upravo Štutgard 2019-te (u finalu protiv Ože-Aliasima).
Šapovalov ima manje od 30% na travi, ali premali broj mečeva da bi to bilo značajno.
Mari je čovek invalid, ne znam što se cima umesto da uživa u penziji, mnogo mu je ovo rizično.
Jel Raonić nije batalio tenis ?
NNN NNN 23:55 17.06.2021

Re: Od ostalih vesti

Hvala.
Te 2016. sam odmah posle RG sutradan otišao na more i 15 dana nisam pratio tenis, ali se sećam da je tada tinejdžer Zverev pobedio Federera (i sada je protiv Nadala u Madridu kompletirao "sveto trojstvo pobeda": Federera na travi, Novaka na betonu i Nadala na šljaci)
Nije mi poznato da je Raonić batalio, ali prečesto je bivao povređen.
Od potencijalno nezgodnijih protivnika na pamet mi padaju pomenuti Amber, jako je mlad, a igrao je Đoković protiv njega pre dve godine i ubedljivo pobedio, ali mi mladi Francuz ostavio dobar utisak, mislim da bi mogao do 2. nedelje Vimbldona.
I da pomenem i Čilića, imali su on i Novak istoriju na travi: 2014. je Hrvat čak vodio 2:1, ali je Novak sigurno preokrenuo (nije bilo brejk prilika za protivnika u poslednja dva seta), a 2015. su se isto sastali u četvrtfinalu i Đoković je tada lagano dobio 3:0. Igrali su i 2018. finale Kvinsa, kada Novak nije iskoristio meč-loptu na servis Čilićča, p aje Hrvat u TB uzeo set i titulu, a inače je igrao i finale Vimbldona 2017. i sada je uzeo titulu u Štutgardu, pa nije za potcenjivanje.
bene_geserit bene_geserit 00:17 18.06.2021

Re: Od ostalih vesti

Ma za Raonića sam se zezao.
I ja mislim da ćemo da čujemo dosta tih starih imena koje davno nismo i da će biti puno "iznenađenja".
magnus magnus 21:48 17.06.2021

individualac

skapo je ove sezone , dao mnogo, realno doprineo je puno brendiranju srbije , "genije, dobrica, požrtvovan za druge" suprotno od medijske slike , dao je mnogo, ima mesta u reprezentaciji i za druge , da izgore za dres i podignu sebi cenu.
druga stvar , njegov uspjeh je njegova muka, niko ne prigovara glumcima , značajni tek lokalno, ako "uspiju" vani to je tek ako glume stereotipnog ološa kako nas mediji tretiraju, ako postoji velika majka koja je izrodila najviše ološa u srpskom narodu to je FDU , pa nikog ne smeta da daje pare za njih , da ih je Milan Ogrizović smišljao ne bi takvi ispali . Razni su darovi služenja narodu, individualni , kolektivni ,borbeni, tješiteljski. Bog mu dao zdravlja da nagodinu dobije pprsten u ligi . Meni je veči problem što Dončić nije na vrijeme vrbovan u "naše kolo"
freehand freehand 22:04 17.06.2021

Re: individualac

ako postoji velika majka koja je izrodila najviše ološa u srpskom narodu to je FDU , pa nikog ne smeta da daje pare za njih
Jeste, ti glumci a bogami i opera i balet, da ne govorimo o slikarima i vajarima što maltretiraju pošten svet koji za svoje novce hoće Brenu i Cecu.
Kad se to reši i eliminiše taj pogubni elitizam da se ide dalje: raja ne mrzi samo Tolstoja i Krležu, Singera i Lorku, to će se začas iskoreniti. Ali raja mrzi i istoriju, i geografiju, matematiku i fiziku. E kad se te pošasti rešimo onda će pošteni klokan za svoj dinar imati ono što mu treba.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:10 17.06.2021

*

predatortz predatortz 10:35 18.06.2021

Lični ugao

Sin mi je, sa klubom, kao mlađi pionir tada, igrao Kvalitetnu ligu u organizaciji Košarkaškog saveza Beograda. Raspored treninga i utakmica je bio takav da se graničio sa iznurivanjem.

Tu mi se dogodila možda i najveća trauma u životu. Ne, možda, nego jeste najveća, a nije da trauma nisam imao.

Elem, vraćam se sa posla, parkiram auto ispred zgrade, zvonim na interfon jer znam da je sin u kući, čuli smo se dvadesetak minuta pre toga i rekao mi je da mu donesem pljedžu jer umire od gladi. Ne otvara. Ok, u toaletu je - kontam. Otključam vrata na ulazu zgrade, dolazim do vrata od stana (prvi stan, prizemlje, bitno za nastavak priče). Multilock vrata, dve brave. Gornja otključana, donja otključana, dakle zaključao je na onau tzv noćnu bravu, odnosno onu koja se zaključava i otključava samo iznutra.
Zvonim. U stanu potpuna tišina. Ok, pozvaću ga na mobilni. Ne javlja se. Zovem na fiksni. Lupam rukom u vrata. Zgrada odjekuje. Ništa!
Siđem u garažni prostor, uzmem merdevine koje dole stoje, odem iza zgrade, naslonim ih pod prozor njihove sobe. Popnem se i vidim sina u krevetu, kako leži na boku.
Dozivam ga, ne pomera se. Hvata me panika! Udaram rukom u prozor, punom šakom, zovem ga. Ne pomera se!

Ostavljam merdevine, utrčavam u zgradu, zaletim se ramenom u vrata. Ne znam iz kog puta, ali uspevam da izbijem jezičak te noćne brave. Sreća, samo se radi o tom jezičku a ne o šipkama kakve su na druge dve brave.

Ulećam u stan, Boga molim da je u nesvesti, a živ.

U tom momentu on izlazi iz sobe i pogubljeno me gleda. Probudilo ga razvaljivanje vrata.
Kleknem na pod i počnem da plačem!

E, gospodo draga, klinačka košarka, tada U14, dovodi do takvog umora kod zdravog, pravog deteta.

A mi sad, ovde, iza kompova, raspravljamo o tome da li je patriotski da čovek koji je odigrao neviđeno napornu sezonu u NBA, gde je imao ogromnu minutažu, plus treninge, putovanja, pritisak trenera, pritisak publike, stres, ima pravo na odmor ili je dužan da zabavlja naše veličine!


Ujedno, ovo je priča i o tome šta sve radimo svojoj deci, šta im radi "organizovani sport", koji je, jelte jako zdrav.
Ovaj događaj mi je promenio pogled na sve to za 180 stepeni.
Treniraj koliko ti se trenira, uživaj u igri dok uživaš, nisam te za gladijatora rađao.
Kad nisam bio Nole, ne moram da budem ni Srđan!
No, većina roditelja je spremna da izlomi vlastitu decu samo zbog naznake nekog priučenog trenera "da od malog može nešto da ispadne, samo ako dodatno radi".

vcucko vcucko 11:14 18.06.2021

Re: Lični ugao

predatortz

E, gospodo draga, klinačka košarka, tada U14, dovodi do takvog umora kod zdravog, pravog deteta.

A mi sad, ovde, iza kompova, raspravljamo o tome da li je patriotski da čovek koji je odigrao neviđeno napornu sezonu u NBA, gde je imao ogromnu minutažu, plus treninge, putovanja, pritisak trenera, pritisak publike, stres, ima pravo na odmor ili je dužan da zabavlja naše veličine!


Ujedno, ovo je priča i o tome šta sve radimo svojoj deci, šta im radi "organizovani sport", koji je, jelte jako zdrav.


Sve stoji, ali sam si izveo zaključak.

Niko ne brani Jokiću (kad je već o njemu reč) da igrucka basket na lokalnom igralištu i posle sedi ispred samoposluge sa flašom piva. Ili timari konje, svejedno. Međutim, on igra basket po ugovoru na 150 miliona, sa izgledima da uskoro zaključi i jači. Tolike pare nisu samo za baratanje loptom, nego najveći deo tih para prima upravo zbog medijske pokrivenosti cele stvari, znači sve je to jedan paket.

U prevodu:
- Jokićevo je pravo da odluči kako je odlučio (da mu je važniji taj budući ugovor od nastupa na OI sa reprezentacijom), ali i
- njegova je obaveza da istrpi posledice svojih odluka i reakcije na iste, upravo jer je sve to jedan paket.

Nema tu ništa sporno. Spor prave dve vrste ljudi (njihove reakcije):

- oni što su noću gledali Denver pa ujutro išli na posao, takvi ga sad pljuju i kunu (a i jedno i drugo je blago rečeno budalaština) i
- oni što sad mantraju "pa šta, Srbija je ionako najgora, ko igra za bilo kakvu reprezentaciju je lud, gad, vučićevac".

Nekako mi bjak da se svrstam u bilo koju od ovih grupa, bilo bi me sramota.

Nego rekoh negde, sinoć počeo da gledam fudbal Kolumbija - Venecuela. Igraju ljudi za svoje zemlje, pevaju himne, trče, skaču, uklizavaju. Ali OK, to su one tzv. srećne zemlje. Ti što igraju, nisu poginuli u obračunima narko kartela. Nisu ih ni rasporili za organe. Imali su i šta da jedu. Možda ne svaki dan, ali su imali. Ma divota, rođeni ljudi sa zlatnom kašikom u dupetu. Zato i igraju.
Ali Srbija - e to ne. Ko igra za Sbiju da mu crkne majka.

O tome se radi.
predatortz predatortz 11:25 18.06.2021

Re: Lični ugao

Spor prave dve vrste ljudi (njihove reakcije):

- oni što su noću gledali Denver pa ujutro išli na posao, takvi ga sad pljuju i kunu (a i jedno i drugo je blago rečeno budalaština) i
- oni što sad mantraju "pa šta, Srbija je ionako najgora, ko igra za bilo kakvu reprezentaciju je lud, gad, vučićevac".


Nekako, ne pronalazim sebe ni u jednom skupu.
alselone alselone 11:26 18.06.2021

Re: Lični ugao

Predo care, kakva priča!
predatortz predatortz 11:29 18.06.2021

Re: Lični ugao

alselone
Predo care, kakva priča!


Ne može se to ispričati.
To, šta čoveku prolazi kroz glavu, taj osećaj jada, nemoći, panike...

Ne dao Bog!
gvozden1 gvozden1 11:29 18.06.2021

Re: Lični ugao


A mi sad, ovde, iza kompova, raspravljamo o tome da li je patriotski da čovek koji je odigrao neviđeno napornu sezonu u NBA, gde je imao ogromnu minutažu, plus treninge, putovanja, pritisak trenera, pritisak publike, stres, ima pravo na odmor ili je dužan da zabavlja naše veličine

Dužan nije, nego da te pitam nešto, ovi ostali, jesu li se oni umorili ili su dužni?

I sad zamisli da svi kažu, umoran sam, povrediću se, ne mogu, i da niko neće, poput Jokića, da igra za Srbiju.

Kakva bi to slika bila?
Za antisrbe, za suši stado, sjajna, jedva bi dočekali.

Srećom nije tako, ima ih koji i pored umora i rizika hoće da igraju za Srbiju.
Jokić neće.
Između njih postoji razlika i treba je istaći.
predatortz predatortz 11:36 18.06.2021

Re: Lični ugao

I sad zamisli da svi kažu, umoran sam, povrediću se, ne mogu, i da niko neće, poput Jokića, da igra za Srbiju.

Kakva bi to slika bila?


Ružna i tužna.

I, da - mnogi bi to jedva dočekali. Seirili bi za sve pare, sve podvriskujući od sreće.

Ali, ja i dalje verujem da je razlog ovaj koji je on izneo - da njegovo telo više ne može.

Ostali jesu igrali, jeste napor, ali ni blizu onoliko koliko je igrao on. I kako je igrao.

Ne znam, možda ste vi u pravu.

Ali, ne bih da sudim mladom čoveku na prvu. Ima vremena pred njim. Ako ovo postane pravilo, misliću što i vi.

nikvet pn nikvet pn 11:51 18.06.2021

Re: Lični ugao

На суседном блогу рекох али усред пичвајза па ајд да се извадим овде:

srdjan.pajic

Da li Jokić voli suši?


gvozden1

Kakva bi to slika bila?
Za antisrbe, za suši stado, sjajna,


Волео-не волео мора, откуд би се онако осушио да не једе суши?

Треба да објави истину: Браћо Срби! Моја српска душа напаћена једва је дочекала да дођем кући на бурек и ћевапе. Целу годину напорну само то ми блицка пред очима. Кад каже тренер пик-енд-рол одма' на роловану прасетину помислим. И сад шта, од красног српског астала ви мене терате и то где - у Азију! А они тамо једу недоБог свашта; па ди ће вам душа?
Будимо људи иако смо Срби
gvozden1 gvozden1 11:52 18.06.2021

Re: Lični ugao


Ali, ne bih da sudim mladom čoveku na prvu. Ima vremena pred njim. Ako ovo postane pravilo, misliću što i vi.

E i ovo sam hteo da naglasim.
Ne treba o njemu kao o čoveku suditi na osnovu ovoga.
Možda je on sjajan momak, dobra duša, plemenit i sve to, ali njegov odnos prema naciji i državi nije nešto što treba želeti ni hvaliti.

Nije za hvalu, pre za osudu je njegov odnos prema sopstvenoj državi, i to je sve.

Čemu traženje opravdanja, pa i u tim nijansama da li je on više umoran od drugih NBA igrača.
freehand freehand 12:01 18.06.2021

Re: Lični ugao

Međutim, on igra basket po ugovoru na 150 miliona, sa izgledima da uskoro zaključi i jači. Tolike pare nisu samo za baratanje loptom, nego najveći deo tih para prima upravo zbog medijske pokrivenosti cele stvari, znači sve je to jedan paket.

U prevodu:

U prevodu - bulšit. Njegovi milioni su njegovi milioni, potpuno čisto zarađeni. Nemaju veze ni sa tobom, ni sa tvojim istomišljenicima, ni sa Srbijom, ni sa reprezentacijom.
Na kraju krajeva - eto upražnjenog mesta na koje možete da uskačete vi kojima ga je taj slučajni Srbin uzurpirao. I da se proslavite pa i vi da - ali zasluženo! - zaradite milione.

A rekoh već - to što je Jokić medijski dao Srbiji 5 miliona vas pravih i namernih Srba ne možete ni da pokvarite, koliko god se trudili.

gedza.73 gedza.73 12:16 18.06.2021

Re: Lični ugao

prevodu - bulšit. Njegovi milioni su njegovi milioni, potpuno čisto zarađeni. Nemaju veze ni sa tobom, ni sa tvojim istomišljenicima, ni sa Srbijom, ni sa reprezentacijom.
Na kraju krajeva - eto upražnjenog mesta na koje možete da uskačete vi kojima ga je taj slučajni Srbin uzurpirao. I da se proslavite pa i vi da - ali zasluženo! - zaradite milione.

Gre'ota da se ovo baci.
Njegovi milioni nisu njegovi nego mora 'dobrovoljno' da podeli sa onima koji su bili lenji da treniraju a koji bolje od njega znaju da rukovode i raspoređuju njegovim novcem koji nisu zaradili ali su mu sve vreme zavideli. To se zove komunizam.
I da se proslavite pa i vi da - ali zasluženo! - zaradite milione.


Koja je ovo kapitalistička i antiradnička konstatacija. Pa kako drugarice i drugovi sa ovakvim stavom u srećnu budućnost pitam ja vas?


vcucko vcucko 12:17 18.06.2021

Re: Lični ugao

freehand


A rekoh već - to što je Jokić medijski dao Srbiji 5 miliona vas pravih i namernih Srba ne možete ni da pokvarite, koliko god se trudili.


A gde sam ja sebe svrstao u neku od dve kategorije, koje prave problem? Još sam lepo napisao, da bi me bilo sramota i jednog i drugog. Ali znam da ne vredi...

Nego, u čemu je otelotvoreno to što je dao? Je li bar neki Amer/Kinez/kogod a konto Jokića otvorio ovde neki pogon za ušrafljivanje/lemljenje/štagod nečega, mislim da damo čoveku procenat. Nećemo desetinu, to je crkveno, nije plava krv da dobije devetinu, ajde dvanaestinu od utrška. To za onih 12 što će da igraju i lome se ovog leta. Dok on bude timario konje...
vcucko vcucko 12:22 18.06.2021

Re: Lični ugao

gedza.73
prevodu - bulšit. Njegovi milioni su njegovi milioni, potpuno čisto zarađeni. Nemaju veze ni sa tobom, ni sa tvojim istomišljenicima, ni sa Srbijom, ni sa reprezentacijom.
Na kraju krajeva - eto upražnjenog mesta na koje možete da uskačete vi kojima ga je taj slučajni Srbin uzurpirao. I da se proslavite pa i vi da - ali zasluženo! - zaradite milione.

Gre'ota da se ovo baci.
Njegovi milioni nisu njegovi nego mora 'dobrovoljno' da podeli sa onima koji su bili lenji da treniraju a koji bolje od njega znaju da rukovode i raspoređuju njegovim novcem koji nisu zaradili ali su mu sve vreme zavideli. To se zove komunizam


Alo Požega
Kakav bre komunizam, o čemu ti pričaš? Tebi se to priviđa i u ćenifi? Ko mu osporava njegove milione?!
Ali on te milione ne dobija samo za loptanje, to najmanje. Nego za kompletan paket. Koji uključuje i to da prihvati reakcije za svoje postupke. I pravo svakoga da misli i da mu kaže šta misli. Samo se o tome radi, ni o čemu više.
gedza.73 gedza.73 12:28 18.06.2021

Re: Lični ugao

vcucko
Dok on bude timario konje...

Dobro ajde on je jedan. Veći problem su milion i kusur gastarbajtera, među kojima imamo mnogo rođaka, koji potpuno nepatriotski ne letuju u Srbiji nego novac troše na nekim drugim turističkim destinacijama a ni Novu godinu ne slave u Beogradu zajedno sa Bugarima.

Kad se tom broju pridodaju Srbi koji letuju u Turskoj, Egiptu, Grčkoj, Crnoj Gori, ne daj bože Albaniji i ostalim egzotičnim mestima to je zabrinjavajuća brojka nepatriota i ozbiljno podrivanje srpskih finansija.
gedza.73 gedza.73 12:32 18.06.2021

Re: Lični ugao

vcucko
Kakav bre komunizam, o čemu ti pričaš? Tebi se to priviđa i u ćenifi? Ko mu osporava njegove milione?!

To ja Friju koja ponekad koketira sa 'pravednom' preraspodelom tuđe imovine.
Ali on te milione ne dobija samo za loptanje, to najmanje. Nego za kompletan paket. Koji uključuje i to da prihvati reakcije za svoje postupke. I pravo svakoga da misli i da mu kaže šta misli. Samo se o tome radi, ni o čemu više.

Uopšte ne vidim problem što on dobija milione. Njegovi su. Takođe normalno je da svako ima svoj stav.
I pretpostavljam da se Jokić oseća povređeno kako zbog tvojih tako i zbog mojih reakcija da sigurno loše spava.


vcucko vcucko 12:38 18.06.2021

Re: Lični ugao

gedza.73
vcucko
Dok on bude timario konje...

Dobro ajde on je jedan. Veći problem su milion i kusur gastarbajtera, među kojima imamo mnogo rođaka, koji potpuno nepatriotski ne letuju u Srbiji nego novac troše na nekim drugim turističkim destinacijama a ni Novu godinu ne slave u Beogradu zajedno sa Bugarima.

Kad se tom broju pridodaju Srbi koji letuju u Turskoj, Egiptu, Grčkoj, Crnoj Gori, ne daj bože Albaniji i ostalim egzotičnim mestima to je zabrinjavajuća brojka nepatriota i ozbiljno podrivanje srpskih finansija.

Grešiš, ako ništa drugo onda terminološki.

Gastarbajter po definiciji letuje u Srbiji. Jer mu je jedino važno da se pokaže u svom selu, sa sve mečkom ii bembarom. Znači ti koji letuju negde po boraborama nisu gastarbajteri. Termin gastarbajter je nastao pre pola veka, smislio ga Vili Brant. Znači daj svoj doprinos patriotizmu, smisli nešto novije i obogati srpski jezik.

Za ovo potonje obrati se Dušanu Silnom, tačnije Urošu Nejakom i svim potonjim. Onaj prvi nas je ostavio na tri mora, ovi potonji sveli na tri lepe.
gedza.73 gedza.73 12:47 18.06.2021

Re: Lični ugao

Grešiš, ako ništa drugo onda terminološki.
Gastarbajter po definiciji letuje u Srbiji.

Ne grešim. To bilo nekad i danas kad imaš omanju grupu kompleksaša kojima je top destinacija Budva kako bi pokazali svom selu da nisu ono što su bili. Većina novih (druga, treća pa i četvrta) generacija, ni kao deca, ne dolazi u Srbiju.
Znači ti koji letuju negde po boraborama nisu gastarbajteri.

Dobro ako ti tako kažeš.
Termin gastarbajter je nastao pre pola veka, smislio ga Vili Brant. Znači daj svoj doprinos patriotizmu, smisli nešto novije i obogati srpski jezik.

e jebaj ga sad. Misliš neku novosrbicu kao Hrvati što imaju prebrisnik, kartičnik, rukozborac i slično?

Prvo se okači ovima iz IT industrije, oni sve koriste neke anglicizme ništa ih ne razumeš. Ili d'uzmu srpske ili kao rezervnu varijantu neka prevedu na ruski A ja ću lako za njima.
Za ovo potonje obrati se Dušanu Silnom, tačnije Urošu Nejakom i svim potonjim. Onaj prvi nas je ostavio na tri mora, ovi potonji sveli na tri lepe.

Nisam ja megaloman Srbija do Tokija.
NNN NNN 12:56 18.06.2021

Re: Lični ugao

Ostali jesu igrali, jeste napor, ali ni blizu onoliko koliko je igrao on. I kako je igrao.
Jokić je u poslednjih 10 meseci proveo na terenu više vremena od bilo kog drugog košarkaša u NBA (verovatno i u svetu)!
NNN NNN 12:58 18.06.2021

Re: Lični ugao

Preda
shmoo shmoo 13:01 18.06.2021

Re: Lični ugao

predatortz
Spor prave dve vrste ljudi (njihove reakcije):

- oni što su noću gledali Denver pa ujutro išli na posao, takvi ga sad pljuju i kunu (a i jedno i drugo je blago rečeno budalaština) i
- oni što sad mantraju "pa šta, Srbija je ionako najgora, ko igra za bilo kakvu reprezentaciju je lud, gad, vučićevac".


Nekako, ne pronalazim sebe ni u jednom skupu.



Ни ја себе не проналазим ни у једном од ова два скупа.

Али и даље мислим о Јокићу то што мислим, а што он и сам доказује својим поступцима:


Jokić у саопштењу преко Танјуга (јбт! к'о да од његове одлуке зависи судбина света!:


Ubeđen sam da momci i bez mene imaju kvalitet da naprave rezultat koji će nam svima doneti mnogo radosti



Ваљда је примереније да каже:

Људи, ја сам само делић екипе, један од шрафова у њој... Екипа мора и може без свакога од нас зато што је то екипа, а екипу не чиним само ја, појединац нити било ко појединачно. Сигуран сам да Србија има још много играча који могу сасвим успешно да одиграју то првенство.


Уместо тога он каже ово што је цитирано у изјави Танјугу истичући опет себе у први план. (Вероватно је и то у циљу потписивања тог уговора од четврт милијарде долара.)

"Без мене"... К'о да је Принц од муданија, јбт!

Дефинитивно, он је једно мало сујетно говно од човека са лажном медијском сликом изграђеном у Србији о њему.

То сам знао и од раније, а сада је само потврдио да се није променио.

И зато га, као што то већ рекох, никада више и не треба ни позивати у ту репрезентацију.

Због других играча који играју у њој.

Не заслужују ти момци да им се овакав лик потура као саиграч. Тако ће само понижавати и омаловажавати ове остале играче у репрезентацији.

vcucko vcucko 13:38 18.06.2021

Re: Lični ugao

shmoo

Jokić у саопштењу преко Танјуга (јбт! к'о да од његове одлуке зависи судбина света!:


Ubeđen sam da momci i bez mene imaju kvalitet da naprave rezultat koji će nam svima doneti mnogo radosti


Ваљда је примереније да каже:
...


Ovako na prvu loptu, to je pre nekakvo Miškovo sočinjenije. Ne verujem da Jokić ume da sastavi takvu rečenicu.

Sad kad krenu... ne, stvarno, meni mali deluje kao Mile rent-a-bubreg, ali na početku filma, pre nego ga je Flojd malo unormalio, ništa zločesto nema u ovome što sam napisao.

Ti ćeš najbolje razumeti: priča postoji da je Garinča (onaj što je uzeo dva SP za Brazil, a Peleu otišla sva slava i pare), da je dakle Garinča oko vrata nosio lanče sa ceduljicom: ja sam Garinča, taj i taj, živim tu i tu, molim vas odvedite me do busa ili taksija. Navodno drugačije ne bi znao da se vrati kući kad zabasa u neki drugi kraj Rija. A možda je i to samo urbana legenda, ne znam, nisam mu sveću držao.

Ali stoji da Bog retko kome (i ikome?) da sve.
maksa83 maksa83 13:52 18.06.2021

Re: Lični ugao

Дефинитивно, он је једно мало сујетно говно од човека са лажном медијском сликом изграђеном у Србији о њему.

То сам знао и од раније, а сада је само потврдио да се није променио.

Nisi ti znao ništa, NIŠTA, niti znaš išta o tome i sada.

Ko je Jokić i šta je postigao je vrlo merljivo i izražava se brojevima a brojevi su takvi kao da ne igra na istoj planeti sa ostalima i pod istim zakonima fizike.

To si sve mogao sam da saznaš ali si izabrao da vrtiš govno-govnar-lažna-zvezda-neće-da-igra-za-mene priču.
maksa83 maksa83 13:56 18.06.2021

Re: Lični ugao

Ti ćeš najbolje razumeti: priča postoji da je Garinča (onaj što je uzeo dva SP za Brazil, a Peleu otišla sva slava i pare), da je dakle Garinča oko vrata nosio lanče sa ceduljicom: ja sam Garinča, taj i taj, živim tu i tu, molim vas odvedite me do busa ili taksija. Navodno drugačije ne bi znao da se vrati kući kad zabasa u neki drugi kraj Rija. A možda je i to samo urbana legenda, ne znam, nisam mu sveću držao.

Slična priča je kolala iza Šestića, da kad odu negde na gostovanje ne ume sam da nađe izlaz iz hotela.
gedza.73 gedza.73 13:59 18.06.2021

Re: Lični ugao

lažna-zvezda


Imamo i prave zvezde što je za svaku pohvalu


Jovana Jeremić dobila je večeras nagradu za "ženu 2021. godine" na jednoj manifestaciji u Beogradu

- Teško mi je, ovu nagradu sam dobila u prelomnom periodu u karijeri. Narod je uz mene, to znam - kazala je.

maksa83 maksa83 14:07 18.06.2021

Re: Lični ugao

Imamo i prave zvezde što je za svaku pohvalu

Bio pre nekoliko nedelja dobar TV Manijak (kolumna u Vremenu koju piše Dragan iz "Gorica i Dragan" (mada ne znam da li ovo znači išta nekome van Beograda)) koji se dotiče baš Jokića, Cece Bojković i Jovane Jeremić, o zvezdama. Lepo rekao tamo Dragan da je Jokić trenutno jedan od najboljih ambasadora Srbije u svetu.

Tako je nekome ambasador u Americi Jokić, a onima koji se lože na Državno - Marko Đurić.
mentol mentol 14:13 18.06.2021

Re: Lični ugao

NNN
Ostali jesu igrali, jeste napor, ali ni blizu onoliko koliko je igrao on. I kako je igrao.
Jokić je u poslednjih 10 meseci proveo na terenu više vremena od bilo kog drugog košarkaša u NBA (verovatno i u svetu)!

Kristoff Allegaert je vozio 9100km sa 77 km visinske razlike za 25 dana sa svojih 30+ godina na "Trans-Siberian Extreme" trci... neuporedivo je njegovih pet klimatskih i osam vremenskih zona sa jokićevom dvoranom. Olimpijske igre su olimpijske igre i tačka. Nema opravdanja.
gedza.73 gedza.73 14:17 18.06.2021

Re: Lični ugao

TV Manijak

Sećam se dok je imao emisiju na tv-u sa još jednim (ko li beše taj drugi i da li je to išlo na Trećem kanalu, zaboravio sam). Kolumnu doduše nisam čitao a Svetlana Bojković me oduševila (ne mogu da pronađem snimak a ne znam gde sam video) kad je stala ispred kipera koji je krenuo da istovari šut i samo, onako malena i sitna, uz osmeh mahnula šoferu.

Tako je nekome ambasador Jokić, a onima koji se lože na Državno - Marko Đurić

Ja sam ga cenio ali me razočarao kad je napravio totalni zaokret i predao ambasadorsko mesto u Moksvi Lazanskom.
Da samo mogu da pronađem neku izjavu da se žrtvovao za dobrobit naroda tako što ambasaduje u SAD, da mnogo trpi pa da razumem i ponovo ga volim kao pre.



gvozden1 gvozden1 14:34 18.06.2021

Re: Lični ugao

Gastarbajteri, milioni....


Čini mi se da se malo brkaju stvari.
Ne može se on porediti sa gastarbajterima i njihovim letovanjima ovde ili onde.
Milioni su nevažni, njegovi su i srećni mu bili.

Ono što je bitno je da Srbija od njega, baš njega, jer je on jedan od retkih koji to može, ne može svako, zato su glupe ove priče, uradite vi, budite vi patriote ako on nije, dakle od njega se očekuje, njega Srbija zove da uradi nešto za nju, on kaže, ne mogu umoran sam.

To mora da ima težinu.

Možda ovi kojima je idol njega i njegov interes stavljaju ispred Srbije, ali mu se čini da to baš niko a posebno on ne zaslužuje.

Razlozi u smislu više je igrao od drugih do neke mogu da budu uvaženi, ali ipak ne dovoljni.

Ipak su nijanse u pitanju, isti sport igraju, treninzi su verovatno slični, ista liga, to što je on imao više minuta na terenu, ne verujem da je baš toliku razliku napravilo da njegovo telo ne može više uopšte , a telo drugih može lako.

Stvar je u glavi, ne u mišićima, neko hoće neko neće.

petargli petargli 14:35 18.06.2021

Re: Lični ugao

Lepo rekao tamo Dragan da je Jokić trenutno jedan od najboljih ambasadora Srbije u svetu.

Ovo je 100% tačno. Kad je dobio MVP na NBA sajtu je u kolažu sa Nikolinim slikama bila i zastava Srbije. U svim emisijama na američkim kanalima je pored Nikolinog imena isticano i ime Srbije itd.
petargli petargli 14:42 18.06.2021

Re: Lični ugao

Ipak su nijanse u pitanju, isti sport igraju, treninzi su verovatno slični, ista liga, to što je on imao više minuta na terenu, ne verujem da je baš toliku razliku napravilo da njegovo telo ne može više uopšte , a telo drugih može lako.

Stvar je u glavi, ne u mišićima, neko hoće neko neće.


Celu ovu situaciju "dodatno" komplikuje činjenica da je Luka Dončić, koji je pritom izašao povređen iz plejofa, a slično kao Nikola nosio tim na svojim plećima skoro celu sezonu (možda čak više od Nikole), odlučio da igra za Sloveniju ovog leta. On je npr. isto imao pred sobom novi (super-max) ugovor na kraju sezone - koji je mislim i dobio. Sad imaš primer jednog koji oće i drugog koji neće ... Hteo ne hteo, ljudi reaguju i na ovo ...
maksa83 maksa83 14:48 18.06.2021

Re: Lični ugao

Ovo je 100% tačno. Kad je dobio MVP na NBA sajtu je u kolažu sa Nikolinim slikama bila i zastava Srbije. U svim emisijama na američkim kanalima je pored Nikolinog imena isticano i ime Srbije itd.

Za sve hejtere!



Šut nastao tako što je slebao jedan gležanj pa ne može skok šut sa obe noge, a skokšutirati se mora.
maksa83 maksa83 14:50 18.06.2021

Re: Lični ugao

Stvar je u glavi, ne u mišićima, neko hoće neko neće.

Stvar je u glavi 50%, ali samo u streličarstvu. U ostalim sportovima glava je 20%, ostalo je telo.

Tako kažu u Koreji koja je pretplaćena na olimpijsko zlato u streličarstvu od 1988.
gvozden1 gvozden1 14:53 18.06.2021

Re: Lični ugao



Celu ovu situaciju "dodatno" komplikuje činjenica da je Luka Dončić koji je pritom izašao povređen iz plejofa, a slično kao Nikola, nosio tim na svojim plećima skoro celu sezonu, možda čak više od Nikole, odlučio da igra za Sloveniju ovog leta

Eto, meni je žao što ne znam te primere, ali evo, ima ih.
Vrlo konkretnih i vrlo uporedivih.
Hvala ti.

A siguran sam da za njih znaju većina drugih, domaćin NNN sigurno.
Ali opet iz nekog razloga insistiraju na umoru kao dovoljnom razlogu.

Nema potrebe, dovoljan je razlog što on ne želi.

Neće čovek, to je to, i dalje će biti vrhunski košarkaš, kome je to bitno navijače za njega i dalje, sve ostaje isto osim činjenice da on neće da igra za Srbiju, po svojoj odluci.

Ne znam što je to teško prihvatiti, niko nije idealan pa ni Nikola Jokić, sjajan košarkaš ali sa nedovoljno jakim patriotizmom.

Ko ga voli neka ga prihvati takvog kakav jeste a ne da i sebe i druge zavarava da je Jokara idealan.
gedza.73 gedza.73 14:55 18.06.2021

Re: Lični ugao

Celu ovu situaciju "dodatno" komplikuje činjenica da je Luka Dončić... igra za Sloveniju


'de njega pomenu

Ovdje smo brat i ja odrasli. Srbobran je sa suprugom zbog teških uslova života još prije 40 godina napustio Biču i otišli su u Sloveniju. Tamo su dobili sina Sašu, koji je isto bio košarkaš. Ali njegov Luka nas je sve toliko obradovao uspjehom da ja sad stalno pratim američku ligu", kaže Stojan.

Stojan Dončić.

Srce mu se cijepa na pola kad Slovenija igra protiv Srbije, kao u finalu Evropskog prvenstva 2017.

Naši treneri nisu primijetili da je on posebno inteligentan za košarku. Nisu bili zainteresovani. Slovenci su to brzo vidjeli. Hoću da kažem da Luka nije prvi slučaj. Mi imamo puno sportista koje niko nije prepoznao. Sebe su našli u bijelom svijetu. Takav je slučaj i sa Lukom. Menadžer i Lukin otac Saša, preporučili su ga Real Madridu. Kada su oni vidjeli njegov talenat, automatski su ugovor potpisali


kad bi krenula sad reagovanja na trenere tek bi bio rusvaj.



gvozden1 gvozden1 14:57 18.06.2021

Re: Lični ugao


Stvar je u glavi 50%, ali samo u streličarstvu. U ostalim sportovima glava je 20%, ostalo je telo.

A odluka hoćeš nećeš pod srpsku zastavu? :)

, a skokšutirati se mora

U nešto se udarati mora.
maksa83 maksa83 14:59 18.06.2021

Re: Lični ugao

kad bi krenula sad reagovanja na trenere tek bi bio rusvaj.


Ako je Jokić Ambasador Srbije u Americi (zajedno sa Marjanovićem) onda je Luka Dončić minimum otpravnik poslova.

petargli petargli 15:03 18.06.2021

Re: Lični ugao


maksa83


Gde se seti ovoga, jedan od omiljenih klipova

P.S. Sin kada je video ovo, dobio je ideju za projekat iz umetnosti, pa je napravio "otisak" momka i devojke, u šajkačama i obrisima narodne nošnje sa mozaikom srpske zastave kao oreolom iznad njih. Deca imaju tu osobinu da iz onoga što vide prvo izvuku pozitivno i lepo, dok većina odraslih prvo zapazi i fokusira se na negativno ...
maksa83 maksa83 15:03 18.06.2021

Re: Lični ugao

A odluka hoćeš nećeš pod srpsku zastavu? :)

Ja bih bio u srpskoj olimpijskoj streličarskoj reprezentaciji samo kad bi me hteli.

To bi doduše bilo kao ona "Mađarica" koja se na zimskoj olimpijadi spustila niz halfpipe bez ijedne izvedene figure.


gvozden1 gvozden1 15:03 18.06.2021

Re: Lični ugao

Znaju da igraju jbt :)
petargli petargli 15:18 18.06.2021

Re: Lični ugao

Ko ga voli neka ga prihvati takvog kakav jeste a ne da i sebe i druge zavarava da je Jokara idealan.

Ne verujem da iko misli da je on idealan, jer što bi rekli u "Neki to vole vruće": "Niko nije savršen!" Prosto ko pasulj ...

Ne znam što je to teško prihvatiti, niko nije idealan pa ni Nikola Jokić, sjajan košarkaš ali sa nedovoljno jakim patriotizmom.

Isto ovo oko patriotizma je nategnuto i ne treba da se insistira na tome. Patriotizam je komplikovana stvar ...

Mogu da potpišem da Nikoli Srbija znači i da je on ponosan što dolazi iz Srbije.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana