Društvo| Muzika| Zdravlje| Životni stil

Еуросонг - канализација ласера

loader RSS / 20.05.2021. u 21:30

Певушиш? Бацио си токсичну зомби-шалитру у вис, хладњак копма је почео да ради унатраг, усисао то, консултовао матичну плочу, скривену жеравицу и саветника, напунио је аудио светлом, потерао процесор јаче, и напослетку избљунуо све то гадно и отровно варничење у етар и сажео у виртуелну слепу улицу пуну контејнера и бачених лутки које „певају“ 

images?q=tbn:ANd9GcQuuMWhRTikmjMk0n-H6xJdEWtjKFqJT3jYpA&usqp=CAU 

наснимљене форме, силиконске гласове, будзе слепљене на камере... Живео еУросонг. Крај Света? Стварно, крај Света? Ваљда није. Летет би лајт. Молимо се матичној плочи, као мајци у 8. путникУ, да пружи неки одговор. Она изврдава, свесна свог издајства за које добија Ништа. А онај каже, пред створењем немате шансе: жао ми вас је. Немоћни шљисак бекхендом који му откида главу. Једини излаз је да снимамо све ружније и бесмисленије наставке 8. Путника 4, 5 , 8, 11, 188, 888, 80888... Публика неће приметити никакву разлику кроз те наставке. Само ми изворну верзију не дирајте. Дакле, никакви бројеви иза наслова. Редак научнофантастик који има барем трунку душе. Тај 8. путниК. А еУросонг? Једино асоцира на крај Света. Ваљда је то погрешан утисак. Али није само утисак. То је научни след: где је песма таква, и живот је ту такав. Дакле, нема га. 



Komentari (852)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 21:49 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1
Nego evo nešto relativno aktuelno u Rumuniji.

Kojim bre putevima stignete do ovoga?

Deca se druže po internetu, pa tako razmenjuju šta se gde sluša, odnosno šta su trenutni hitovi ili šta se sluša za novu godinu, a pošto je bila pandemija, svi sedeli kući i pravili žurku.

Ta platforma se zove Discord, gde možeš da praviš sobe, da pričaš, i da puštaš muziku.

Moja ćerka tako ima neke prijatelje sa raznih krajeva sveta, pa i iz Rumunije.


bene_geserit bene_geserit 21:50 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

Toliko o tome da je otpušten.

Da zapravo niko i nikad nije ostao bez posla zbog toga što se usudio da protivreči zvaničnom woke narativu, cancel culture ne postoji, mi smo sve to sanjali.
Taj primer koji je Alse dao je bio samo primer za kakve sve gluposti Pajići ovog sveta misle da treba kažnjavati ljude (pa makar i ukidanjem twitter naloga), a primera da su ljudi ostajali bez posla je koliko hoćeš.
maksa83 maksa83 22:12 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

A tebi za to treba orahovina? :)

Pogledao sam oraj izbliza, i iz onoga može eventualno da se izvuče vrat za gitaru, telo nema šanse osim ako se ne bi spajale daske a to mi ne igra.

Gedži sam dužan dojavu oko onih diskova, i ... heh, diskovi mi se promašuju sa brusillicom, nisam dobro sinhronizovao nabavku pa su diskovi premali, ona šajbna (ne znam koji je izraz) kojom se pričvrlji disk previše viri i pojede prostor pa cela stvar nije baš super udobna za rad, ali - može, to zapravo radi, ono jede drvo bez velikih problema, nije prevara. Našao sam u međuvremenu krupniji disk koji treba da mi stigne tokom iduće nedelje pa ćemo da vidimo, ali nije propala akvizicija, brusilica se iskazala pošto se polomio ključ u katancu na kapiji pa je trebalo skinuti taj katanac. Iskreno nisam imao pojma kako to radi, nisam se bavio brusilicom pre (jesam jednom zapravo dovodio u red neku staru sekiru ali to ne računam), čak sam pomislio da dovučem šamlicu ako to potraje ali ga onaj dijamantski disk zzzzk spičkao za otpr. 3-4 sekunde, jedva da je stigao siroma i da zavarniči.
Jaril Jaril 22:14 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
Toliko o tome da je otpušten.

Da zapravo niko i nikad nije ostao bez posla zbog toga što se usudio da protivreči zvaničnom woke narativu, cancel culture ne postoji, mi smo sve to sanjali.
Taj primer koji je Alse dao je bio samo primer za kakve sve gluposti Pajići ovog sveta misle da treba kažnjavati ljude (pa makar i ukidanjem twitter naloga), a primera da su ljudi ostajali bez posla je koliko hoćeš.

Мислим да ће ти се свидети шта има да каже Натали Вин.


gvozden1 gvozden1 22:37 23.05.2021

Re: Ajde, bre...


Pogledao sam oraj izbliza, i iz onoga može eventualno da se izvuče vrat za gitaru, telo nema šanse osim ako se ne bi spajale daske a to mi ne igra.

Pretpostavljao sam pošto jednom reče da to i nije baš neki orahčina.
Za telo iz jednog komada treba ooooozbiljno deblo, ali mnogo ozbiljno, ne bi se to lako našlo ni da se kupi.

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:24 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
Toliko o tome da je otpušten.

Da zapravo niko i nikad nije ostao bez posla zbog toga što se usudio da protivreči zvaničnom woke narativu, cancel culture ne postoji, mi smo sve to sanjali.
Taj primer koji je Alse dao je bio samo primer za kakve sve gluposti Pajići ovog sveta misle da treba kažnjavati ljude (pa makar i ukidanjem twitter naloga), a primera da su ljudi ostajali bez posla je koliko hoćeš.



Ma, ja ne mislim da treba kazniti nekog što je rekao da muškarci ne mogu da zatrudne. Nego, niti je taj neki to izgleda rekao, niti je zbog toga izgubio posao, niti uopšte postoji, nego je neko okačio verovatno lažnu vest na tviteru pa se ljudi prime i uzmu da se lože, i budu ljuti i večito u nekoj panici. I to je tako u većini slučajeva. Meni je taj fenomen zanimljiv, i zabrinjavajući.



bocvena bocvena 23:58 23.05.2021

Re: Ajde, bre...

mislila sam da preskočim, ali ste neopevani buliji i to još sisice, treba vam odobravanje drugih alfa mužjaka.

Једноставно је то... Ако неко, било ко, мушко или женско, хоће да "удара" и да вређа, онда нека очекује да ће му бити узвраћено на исти начин, а не да очекује да може да задаје "ударце" и и да вређа, па онда када му се узврати на исти начин, да се сакрива иза повика; "Ја сам слаба, незаштићена жена!"


ne, ti si tip koji na blogu b92 vidi neke nedojebane nepismene domaćice i silovane babe. omaklo ti se, ne možeš to da spinuješ...ko hoće i dalje s tobom da razgovara o bilo čemu, slobodno. mene se okani.

bene još uvek u neveri kako neko može da mu brani da izvređa druga ljudska bića. ah, da, nisu normalni, pa se može. oh, shit, više se ne može, bar u zemlji u kojoj bene živi, pa dođe ovde da kuka pod kojom torturom živi i čezne za starim dobrim vremenima kad si pederčini mogao da kažeš da je pederčina i još da ti ortak baci petaka!a ne ko sad da te neka kokoška bocvena naziva hipotenuzom, tj. homofobom! mislim, nasilje, mislim, fašizam!

stvarno mi ne pada na pamet da se izvinjavam djuri što me je tukao.

fuuuj.



bene_geserit bene_geserit 03:32 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene još uvek u neveri kako neko može da mu brani da izvređa druga ljudska bića

Da bre, reći da pol ne može da se promeni i da muškarci ne mogu da zatrudne je vređanje, kako da ne. Zapravo biološka istina. Tvoje je pravo da pol vidiš kao "socijalni konstrukt", who cares, woke budalaštine.
Svako može da se uvredi zbog čega god želi, pun je svet snowflakes ovih dana, vređaju se samo tako.
Šta je tebi normalno a šta nije a šta slaviš je tvoja stvar, imaš pravo da to glasno objaviš kao i ja. Ali nikako da objasniš šta je tu za slavljenje što je neko sebi odsekao onu stvar i proglasio se za ženu.

A ti možeš da deliš etikete koliko god želiš, neonacista i slično, kokodakanje me ne uzbuđuje. Ja sa time nikad ne počinjem prvi a i kad odgovorim bude to prilično umereno. Interesantno da kad pričaš sa libtardima kad tad počnu sa etiketiranjem. Argumenti tanki jbga. Pa pazi, da su ti koji sebi odseku onu stvar stvarno žene ne bi bilo potrebe da ih ti "braniš", tj. slaviš njihovu različitost. Slaviš mentalnu bolest, samo napred, neki jadan tinejdžer će možda zbog toga da bude zaveden i da se samoosakati.

A ako baš želiš da tražiš "neonacizam" negde, potraži ga kod sebe. Danas deca od 10 pa i od 8 godina počinju sa hormonskim "terapijama" "promene pola" (tj. bespovratno se sakate). Danas u USA imaš ~8000 godišnje "abortusa" u trećem trimestru (sedmom, osmom i devetom mesecu) gde bebe izvuku žive i imaju jako visoku šansu da prežive ali ih naknadno ubiju. E te dve stvari su ti neonacizam, ubistva i sakaćenja dece. A to se dešava zbog podrške takvih kao što si ti. Da zbog tebe, jer ti to slaviš.
tess1 tess1 04:40 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

stvarno mi ne pada na pamet da se izvinjavam djuri što me je tukao.

Hm, Đurina deluziranost me zamislila.
tess1 tess1 04:46 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Bane, primjetiš li da se sukobiš sa imaginarnim divovima, ne sa Pajićem?
srdjan.pajic srdjan.pajic 05:43 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pogledao sam oraj izbliza, i iz onoga može eventualno da se izvuče vrat za gitaru, telo nema šanse osim ako se ne bi spajale daske a to mi ne igra.


E, Makso, nije o pticama i homofobima, nego vidim juče sina od mog komše preko puta, malo mlađi od nas, kako ispred kuće uparkirava najveću RV prikolicu koju sam video (imam i sliku). I namučio se jadan, ali ga uparkirao. I tako, otkačio rig i ćaskamo mi. Tip mi kaže da je IT-jevac, administrator, zapravo sad šef u nekoj firmi koja drži IT departmane većeg broja firmi u USA i svetu, on se bavi nekakvim planiranjem, i do korone je uglavnom bio stalno na putu, obilazio mušterije. No, kako udari korona, on se setio i kupio taj RV, u njega stavio ženu (nastavnica u školi, već u onlajn režimu, i decu, osnovce, isto u onlajn režimu). I što se kaže, hit the road.

I evo ga već godinu dana tako u čergi, tries iljada milja prešao, prvo svu rodbinu i prijatelje od rane mladosti pa na ovamo obišao, onda većinu parkova i drugih znamenitosti po USA i Kanadi, od obale do obale, i ne namerava da stane. Sad oće da se pretplati i na starlink, kaže, do jaja je, sve poslove završi tako po kampovima na koje privede svoj RV, i uživa. Sad, ne znam kako to deca podnose, ali onako na prvi pogled deluju sasvim srećna.

Eto, samo to.


gedza.73 gedza.73 07:07 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
čak sam pomislio da dovučem šamlicu ako to potraje ali ga onaj dijamantski disk zzzzk spičkao za otpr. 3-4 sekunde, jedva da je stigao siroma i da zavarniči.

Samo mislim da si ga upropastio. Ako pričamo o rašpi - turpiji za drvo. Metal je sigurno istupio.
Nisam siguran da sam razumeo ali možda ima manji disk za tu vrstu šajbne - turpije jer je ona namenjena za manje brusilice.

Možda ti nekad i ovo zatreba. Prvo kad kreneš sigurno će da ti 'ujede' drvo, posle toga kad malo privikneš ruku sasvim solidno radi.


Sa ovom već možeš finije da obradiš. Većim dijametrom pravije se ošmirgla pošto pokriva veću površinu


Ovo ti je za sečenje metala (obično obeleže) samo što je na slici veliki prečnik ali ima male. Obavezno rukavice i naočare.


može, to zapravo radi, ono jede drvo bez velikih problema, nije prevara.

To je najvažnije, ostalo su finese.


bocvena bocvena 07:50 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Slaviš mentalnu bolest, samo napred, neki jadan tinejdžer će možda zbog toga da bude zaveden i da se samoosakati.


bene, jesi ti muzicar/homofob ili nisi? odluci se vec jednom, budi musko:)
molim da udje u zapisnik da nigde nisam rekla da vas treba hapsiti, otpustati ili tuci, samo vas pustiti da se sami autujete i minimizirati vas politicki uticaj u drustvu, javnoj reci i posebno po skolama.takodje, nigde ne rekoh da si neonacista nego da su trans ljudi manje zlo za drustvo nego neonacisti. ali kad krene to mensplejnovanje, ode i funkcionalna pismenost.
dakle, ja sam ubica, sakatim decu i jos sam snowflake, a ti si slobodni mislilac i dusa od coveka.

tja.

maksa83 maksa83 07:57 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Samo mislim da si ga upropastio. Ako pričamo o rašpi - turpiji za drvo

A sad nisam baš kompletan mentol, pričamo o ovome:




Obavezno rukavice i naočare.

Ja sam veliki ljubitelj i štovalac svih HTZ mera, pa su to kod mene rukavice cvidže i oni Princeza Lea antifoni. Ne volim da mi je neprijatno. Od kad sam se domogao i one maske sa dva cedila ni fina strugotina mi nije problem.

milisav68 milisav68 08:12 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
Ja svoje etikete libtarda i marksiste ponosno nosim!

Uvek je bilo toplije u čoporu.
bene_geserit bene_geserit 08:13 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

ali ste neopevani buliji i to još sisice ...
čezne za starim dobrim vremenima kad si pederčini mogao da kažeš da je pederčina i još da ti ortak baci petaka!
... stvarno mi ne pada na pamet da se izvinjavam djuri što me je tukao.
... ali kad krene to mensplejnovanje
... minimizirati vas politicki uticaj u drustvu, javnoj reci i posebno po skolama

Bully koji se oseča tučeno, vau. Eto, sve je stvar percepcije.
Ako misliš da ću da te pustim da deliš etikete šakom i kapom, a onda da glumiš žrtvu neće moći.
dakle, ja sam ubica, sakatim decu i jos sam snowflake

Jednom kad prihvatiš da je pol socijalni konstrukt i još to slaviš neminovno ishodište je da staviš decu od 8 ili 10 godina na hormonske terapije za "promenu pola". Drugo je direktna posledica prvog.
Tako da da, sakatiš decu. A trans ljudi nisu nikakvo zlo, samo su bolesni, zlo ste vi koji od bolesti pravite društveno prihvatljivu stvar što za posledicu ima osakaćenu decu.
gedza.73 gedza.73 08:23 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

A sad nisam baš kompletan mentol, pričamo o ovome:

Pogrešno sam ja razumeo šta si napisao.
Princeza Lea antifoni


Jedino to ne mogu da nosim. Znam da je navika ali mi priguši zvuk pa mi se sve čini da ne pratim alatke kako rade. Imam ih ali uredno stoje u kesi. Čak imam i one koje deluju kao slušalice što nose oni u agencijama za istraživanja kad pozivaju ili prodaju maglu.

Ove

koristim za ono za šta verovatno nisu predviđeni. Kad vozim bajs i kad je hladnije smrznu mi se uši. Ovi čepići prave sasvim solidnu branu od vetra i hladnoće a opet čujem.



mentol mentol 08:27 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83

A sad nisam baš kompletan mentol, pričamo o ovome:

To je ploča za kamen. Opasno je s tim seći metal. One što je gedža okačio su za metal.
maksa83 maksa83 08:31 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

To je ploča za kamen. Opasno je s tim seći metal.One što je gedža okačio su za metal.

Dakle izvini gedžo, ipak sam mentol.

A piše na njojzi Unversal, a meni kad piše Universal to znači kamen, metal, drvo, neprijateljska živa sila...
gedza.73 gedza.73 08:36 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

mentol
To je ploča za kamen.

Jeste slična za kamen ali su drugačiji zubi. Krug je bliži zubima i kad zakači gvožđe ona se istupi. Maksina je univerzal (sve radi podjednako loše dobro). Testera praktično u odnosu na brusno tocilo.
mentol mentol 08:41 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

gedza.73
mentol
To je ploča za kamen.

Jeste slična za kamen ali su drugačiji zubi. Krug je bliži zubima i kad zakači gvožđe ona se istupu. Maksina je univerzal (sve radi podjednako loše dobro). Testera praktično u odnosnu na brusno tocilo.

Jeste univerzal dijamantska.. pločice, beton plasika, ... Jake su, mogu iseći arbaturu u zidu ali nisu za metal. pregreju se, istope, mogu da puknu a to je opasno. One za inox su najbolje.
gedza.73 gedza.73 08:48 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

mentol
nisu za metal. pregreju se, istope, ... One za inox su najbolje.

To da.
maksa83 maksa83 08:49 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

koristim za ono za šta verovatno nisu predviđeni. Kad vozim bajs i kad je hladnije smrznu mi se uši. Ovi čepići prave sasvim solidnu branu od vetra i hladnoće a opet čujem.

Znaš šta mene tu izluđuje, kao pazim, mere zaštite, fokus, uradim u glavi katu tj. prođem kroz to šta ću da uradim i šta treba da se desi ... i onda se posle dva minuta u prolazu posečem na karton od neke kutije... Pa jebemtisvetijebem.
bocvena bocvena 08:49 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Bully koji se oseča tučeno, vau.

poznato ti osećanje?

da parafraziram biki sebljanović povodom negodovanja emira kusturice i ostalih vrlih zaštitnika tradicije, a protivu dopune zakona - hoće bumer (ja dodajem i iksare:) svoje pravo da diskriminiše, zlostavlja i uznemirava, al' mu skupo:)

koga zaista zanima nešto o trans osobama u srbiji, može da zaviri OVDE


alselone alselone 08:55 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

hoće bumer (ja dodajem i iksare:) svoje pravo da diskriminiše, zlostavlja i uznemirava, al' mu skupo:)


Kakav težak bulšit.

Jeste normalni vi, šta imputirate toliko?

Bene hoće ni manje ni više nego da zlostavlja i uznemirava?

Bogtejebo šta učini ova propaganda od ljudi.

Stanford prison experiment uživo. Ili još bolje onaj sa dugmetom i strujnim udarima.

gedza.73 gedza.73 09:03 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Znaš šta mene tu izluđuje, kao pazim, mere zaštite, fokus, uradim u glavi katu tj. prođem kroz to šta ću da uradim i šta treba da se desi ... i onda se posle dva minuta u prolazu posečem na karton od neke kutije... Pa jebemtisvetijebem.

što kaže Forest Gamp
'Sranja se dešavaju'

Ono što je skoro nemoguće ili izgleda smešno napravi povredu. Kao da čeka iza ćoška da skoči na tebe.
Da ti ne pričam šta se meni sve izdešavalo od probijanja radnog odela mlazom peska pod pritiskom (peskara) kroz kožu i meso jer se crevo za diznom presavilo u suprotnom pravcu do bušenja ruke burgijom za drvo. Fi 8. Smešno, sticaj par okolnosti i trenutak odsustva 'mozgova'.

Jednom tako ležim na stolu, doktor ušiva i kaže mi čuvenu
'Najveći neprijatelji Srba su traktor, Hitler i abrikter'

Milan Novković Milan Novković 09:05 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
To je ploča za kamen. Opasno je s tim seći metal.One što je gedža okačio su za metal.

Dakle izvini gedžo, ipak sam mentol.

A piše na njojzi Unversal, a meni kad piše Universal to znači kamen, metal, drvo, neprijateljska živa sila...

I ja sam mislio da tečno koristim angle-grinder, aj pločice, prosecanje rupa u zidu od cigle za nova vrata, siječa eksera što vire iz zida da mi ne povuku četvrt maltera sa zida, nego i čišćenje frižidera iznutra, kad ...

... reče Srki kako radi "assisted-self-leveling" očvrslog betona uz pomoć ove magične alatke, normalno, kad naletih na majstora koji ima dva cutting diska montirana istovremeno da bi sekao žlebove u zidu za cevi i struju - uopšte nisam obraćao pažnju pre, pošto kupujem najjeftiniji alat koji radi posao pa zadovoljava projektovane potrebe u bliskoj budućnosti, a ono postoji ceo eko sistem tih multi-disk grinders - samo da te zarazim još jednom temom i idejom za kupovinu
milisav68 milisav68 09:14 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Stanford prison experiment uživo. Ili još bolje onaj sa dugmetom i strujnim udarima.

Mengele se smeška iz groba.
milisav68 milisav68 09:20 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
Znaš šta mene tu izluđuje, kao pazim, mere zaštite, fokus, uradim u glavi katu tj. prođem kroz to šta ću da uradim i šta treba da se desi ... i onda se posle dva minuta u prolazu posečem na karton od neke kutije... Pa jebemtisvetijebem.

A pa to je normalna stvar, imam gomilu majci, dukseva i farmerica sa mrljama od krvi.

Žena šizi - pa dobro bre što se ne presvučeš kad hoćeš nešto da radiš.

I to su sve neke gluposti, ček da zamenim ovo ili da ušrafim ono, i ne vidim kad se posečem, samo ostanu fleke na garderobi.
mentol mentol 09:26 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Milan Novković
naletih na majstora koji ima dva cutting diska montirana istovremeno da bi sekao žlebove u zidu za cevi i struju -

Šlicerica. Ide i usisivač uz nju zato što mnogo praši.
shmoo shmoo 09:30 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bocvena

mislila sam da preskočim



Прескочи, прескочи...

Немој само да мислиш да то урадиш, него уради то већ једном.

Само немој, молим те, после да кукаш када се саплетеш јер ниси хтела да прескочиш.

Немој бити баш толики лицемер.

Milan Novković Milan Novković 09:32 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

mentol
Milan Novković
naletih na majstora koji ima dva cutting diska montirana istovremeno da bi sekao žlebove u zidu za cevi i struju -

Šlicerica. Ide i usisivač uz nju zato što mnogo praši.

"Mnogo" je understatement kad se seče zid/cigla/malter, malo je alata koji toliko praše, do obaranja vidljivosti u prostoriji na 30-50cm - za većinu postoje ekstraktori za praširu, ko se prevari pa ove grinders u originalu kupi bez tog dodatka
Milan Novković Milan Novković 09:37 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
Samo mislim da si ga upropastio. Ako pričamo o rašpi - turpiji za drvo

A sad nisam baš kompletan mentol, pričamo o ovome:




Obavezno rukavice i naočare.

Ja sam veliki ljubitelj i štovalac svih HTZ mera, pa su to kod mene rukavice cvidže i oni Princeza Lea antifoni. Ne volim da mi je neprijatno. Od kad sam se domogao i one maske sa dva cedila ni fina strugotina mi nije problem.


Iz iskustva: često dalje dobaciš sa 3,5,neretko i 10 jeftinih kineskih diskova nego sa jednim baš kvalitetnim od top proizvođača (ne baš uvek, zavisi šta radiš)
maksa83 maksa83 09:38 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jeste univerzal dijamantska.. pločice, beton plasika, ... Jake su, mogu iseći arbaturu u zidu ali nisu za metal. pregreju se, istope, mogu da puknu a to je opasno. One za inox su najbolje.

E'o našao sam je - Bosch Dijamantska Rezna Ploča Standard for Universal

I kaže tamo:

Pogodno za:

Beton | armirani beton
Beton | beton
Beton | lepak za pločice
Kamen | pločice
Kamen | mermer
Metali koji sadrže gvožđe | čelični lim
alselone alselone 09:41 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Bosch Dijamantska Rezna Ploča Standard for Universal


Kakav krosover u priči.
mentol mentol 09:45 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
Jeste univerzal dijamantska.. pločice, beton plasika, ... Jake su, mogu iseći arbaturu u zidu ali nisu za metal. pregreju se, istope, mogu da puknu a to je opasno. One za inox su najbolje.

E'o našao sam je - Bosch Dijamantska Rezna Ploča Standard for Universal

I kaže tamo:

Pogodno za:

Beton | armirani beton
Beton | beton
Beton | lepak za pločice
Kamen | pločice
Kamen | mermer
Metali koji sadrže gvožđe | čelični lim


Da, može metal ali nije za čelik. Ne znam od čega je bio lanac... Ako je neki kineski onda može.

Ovo ti treba.
maksa83 maksa83 09:46 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Iz iskustva: često dalje dobaciš sa 3,5,neretko i 10 jeftinih kineskih diskova nego sa jednim baš kvalitetnim od top proizvođača (ne baš uvek, zavisi šta radiš)

Ja bih rekao da je to što kažu hit or mis. Moje ograničeno iskustvo je sa kineskim bitovima za šrafilicu koje sam pre zilion godina dobio uz 12V Drastic Plastic Shupa Labs šrafilicu je da posle prve upotrebe kad nešto pruži otpor postaju neupotrebljivi, a to je još bilo samo neko usputno šrafljenje po kući, dok Bosch bitovi stari 15 godina izgledaju skoro kao prvog dana. Pogotovo se ne bih zajebavao sa oštrim stvarima koje se brzo okreću.
bocvena bocvena 09:47 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Bene hoće ni manje ni više nego da zlostavlja i uznemirava?

jok, bene samo hoće da leči bolesne, jer je sažaljive prirode. kozma i damjan, u najmanju ruku.



bocvena bocvena 09:49 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


Прескочи, прескочи...

preskoč, preskoč. :
maksa83 maksa83 09:51 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Da, može metal ali nije za čelik. Ne znam od čega je bio lanac... Ako je neki kineski onda može.

Nije lanac nego tries godina star ne preterano masivan katanac. Kad sam već bio u radnji otfikario sam i neke zle 5mm šrafove za drvo koji su virili a nisu mogli da se odvrnu, i oni su pokleklli brzo ali se jesu usijali. Te ne preterano debele metale koji štrče u principu sečem onim univerzalnim alatom (vrlo potcenjena sprava kod nas, mada kamilo tvrdi da je to samo dobro za lajsne, mislim da to treba imati za u kući i oko kuće).
nikvet pn nikvet pn 09:53 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
uradim u glavi katu



Браво, баш тако. Али опет:

gedza.73
što kaže Forest Gamp
'Sranja se dešavaju'


Ел видиш Максо како је то кад спрат-асфалт сити-бој достигне некакав лични својеручни урадак; кад погледа својих руку дело нема кинте какво је то задовољство; појма људи немају колики је ментални амбис иза тебе (и мене).

maksa83 maksa83 09:53 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ovo ti treba.

Čoveče, ovi linkovi samo iskaču, a kad nešto tražiš ne dobijaš ništa od ovoga, prvi put vidim ovaj sajt. To mi kaže da se definitivno vrlo isplati ulagati u SEO.
docsumann docsumann 09:58 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


mi samo hoćemo da se stvari nazivaju pravim imenom.
ono što je nenormalno, zvati nenormalnim.
bolesno - bolesnim.
i samo lečiti, lečiti, lečiti


maksa83 maksa83 09:59 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ел видиш Максо како је то кад спрат-асфалт сити-бој достигне некакав лични својеручни урадак; кад погледа својих руку дело нема кинте какво је то задовољство; појма људи немају колики је ментални амбис иза тебе (и мене).

Vaistinu.

Ceo život pravim stvari sa puno pokretnih delova ali koje ne možeš da pipneš (i na koje ne možeš da spustiš dupe), mislio sam da mi je to dovoljno, ali se ispostavilo da nije.
gvozden1 gvozden1 10:04 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bitovi stari 15 godina

Nisi ih još pogubio?

Ja to sejem ko blesav.
maksa83 maksa83 10:07 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nisi ih još pogubio?

Jesam, tu kutiju sa tim Bosch bitovima sam do sad izgubio jedno 20 puta i svaki put se vrlo obradujem kad od nekud ispliva. Držim je doduše u stanu pa ne može daleko. Ovde na izdvojenoj lokaciji imam tih bitova mnogo više nego što sam spreman da priznam.
gvozden1 gvozden1 10:14 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nema stvari koja se lakše gubi od bitova.
A za one brusne ploče, da se pridružim, uzmeš klasičnu milimetarsku za metal i seče ko ludo.

Kako si navikao da sečeš, tako da varnice idu ka tebi ili od tebe?
Ja imam sto jakni, trenerki, duksevsa, džempera izgorelih od brusilice.
Al dobro, ja, za razliku od normalnih, ne koristim ništa od te zaštitne opreme.
Milan Novković Milan Novković 10:15 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1
bitovi stari 15 godina

Nisi ih još pogubio?

Ja to sejem ko blesav.

Ja ih imam dovolkno za celu ulicu, 14-20 kuća

Retko su ovoliko loši koliko Maksa priča, i sad jeftini češće puknu.

Izazov - kad sam ja došao na ETF 77. zezali su jednog lika u radio klubu da je polomio 10mm burgiju - beat that

Ps: Ček, esmo li zauzali high ground na ovom blogu, or what
maksa83 maksa83 10:22 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Kako si navikao da sečeš, tako da varnice idu ka tebi ili od tebe?

Nisam navikao da sečem, tj. nisam se nešto namerio da sečem puno metala pošto numem da ga spajam, a varnice valjda idu onako kako idu, list sam montirao onako kako piše, tj. ima na njemu strelica koja pokazuje smer u kome treba da se vrti pa ja tako. Pretpostavljamd da ta strelica postoji na svim listovima koji nisu simetrični tj. imaju sečiva usmerena u na neku stranu.

Al dobro, ja, za razliku od normalnih, ne koristim ništa od te zaštitne opreme.

Da pogodim - ti si od onih što skidaju štitnik sa brusilice da im ne smeta.
gvozden1 gvozden1 10:26 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


Retko su ovoliko loši koliko Maksa priča, i sad jeftini češće puknu

Nisi kupovao dovoljno loše :)

Ima ih stvarno čisto smeće, zaobli im se vrh od najmanjeg otpora.

Burgije tog kvaliteta se krive, bukvalno krive kao ekser, ili se uvrnu, dobiješ kontraspiralu :)
maksa83 maksa83 10:27 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ps: Ček, esmo li zauzali high ground na ovom blogu, or what

Mi smo bre u temi (ima laser u naslovu) a ovi woke i nonwoke troluju.
gvozden1 gvozden1 10:28 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

, a varnice valjda idu onako kako idu,

To zavisi na kojoj strani ti stoji ona ručka na brusilici, ona se ušrafljuje i može se staviti na dve strane.
maksa83 maksa83 10:31 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

'Najveći neprijatelji Srba su traktor, Hitler i abrikter'



Izdvajam ovo da ne ostane nezabeleženo.
maksa83 maksa83 10:33 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

To zavisi na kojoj strani ti stoji ona ručka na brusilici, ona se ušrafljuje i može se staviti na dve strane.

Čekaj ovo je sad neka fora kao ono u vojsci kad zezaju fazane "jesi zadužio zimske uprtače? A izlazni šlem?".
bene_geserit bene_geserit 10:33 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene samo hoće da leči bolesne, jer je sažaljive prirode

Zbog čega bi ja bilo koga lečio, nisam lekar ? Ili terao nekoga na lečenje ?
Lečenje, uključujući psihičko mora da bude na dobrovoljnoj bazi.
Dokle ćete (ti i docs u ovom slučaju) da nastavite da delite etikete i učitavate budalaštine ?

Nego svaki čovek bi trebao da se zapita "a šta ako ja nisam u pravu, kakve to posledice ima ?".
Eto ja ne mislim da je pol socijalni već biološki konstrakt. Ako nisam u pravu neko će da se oseti uvređenim, i eto neko bi morao da se strpi dok ne sazri psihički i fizički sa tim samosakaćenjem (pošto ih se dobar % pokaje zašto su se sakatili, to teško da je loša stvar).
A ako ti nisi u pravu, eto gomila neke dece u pubertetu i pre puberteta su se bespovratno osakatila, i ti praviš od toga društveno prihvatljivu stvar. Majka Tereza takoreći.
docsumann docsumann 10:50 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Dokle ćete (ti i docs u ovom slučaju) da nastavite da delite etikete i učitavate budalaštine ?


a koju sam ja to etiketu podijelio? i kome?

možda ne primjećuješ, al ti naveliko dijeliš ljude na bolesne (u glavu) i zdrave, normalne i nenormalne.
nije li to masovno etiketiranje, trijaža takoreći.

baš čudno za nekog ko ne želi da mu se ne viri u tanjir da zaviruje ljudima u krevet.

docsumann docsumann 10:51 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nego svaki čovek bi trebao da se zapita "a šta ako ja nisam u pravu, kakve to posledice ima ?".
Eto ja ne mislim da je pol socijalni već biološki konstrakt. Ako nisam u pravu neko će da se oseti uvređenim, i eto neko bi morao da se strpi dok ne sazri psihički i fizički sa tim samosakaćenjem (pošto ih se dobar % pokaje zašto su se sakatili, to teško da je loša stvar).
A ako ti nisi u pravu, eto gomila neke dece u pubertetu i pre puberteta su se bespovratno osakatila, i ti praviš od toga društveno prihvatljivu stvar. Majka Tereza takoreći.


al si ga dokazao, svakatičasT.

gvozden1 gvozden1 10:57 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
To zavisi na kojoj strani ti stoji ona ručka na brusilici, ona se ušrafljuje i može se staviti na dve strane.

Čekaj ovo je sad neka fora kao ono u vojsci kad zezaju fazane "jesi zadužio zimske uprtače? A izlazni šlem?".

Ne bre, stvarno, pogledaj, videćeš da postoje dva moguća položaja, ako nisi u prilici slikaću ti ja.

Stvarno je moguće da varnice idu ka tebi i od tebe, i to zavisi od položaja ručke.
gvozden1 gvozden1 11:03 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Da se razumemo, ne usmerava ručka varnice, nego položaj ručke zapravo menja položaj brusilice u radu, a to utiče na smer varnica.

nikvet pn nikvet pn 11:13 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

... i abrikter


Другар столар као рукометни судија свира фаул и искључује играча на два минута. Играч се прави блесав: Шта? Минут и по? Овај рашири леву руку: Пееет минута напоље пиздатиматерина!
tess1 tess1 11:42 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Прескочи, прескочи...

Немој само да мислиш да то урадиш, него уради то већ једном.

Само немој, молим те, после да кукаш када се саплетеш јер ниси хтела да прескочиш.

Немој бити баш толики лицемер.

Obrisali su onaj jahački komentar, imaš li gif?
tess1 tess1 11:59 24.05.2021

Re: Ajde, bre...



Ima samo ovo, razvrat. Pokaži i gif, da vide ljudi zašto se smradovima debelim glava skida.
tess1 tess1 12:40 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Izvinjavam se ako sam uticala na niz o alatu. Otvorite novi blog, na koncu.
tess1 tess1 12:41 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Nisku bisera o alatu. :)
docsumann docsumann 12:44 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
Nisku bisera o alatu. :)


pa bila i prije niska o alatu, i samoodsjecanju istog u majstora/majstorkinje
tess1 tess1 12:47 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

pa bila i prije niska o alatu, i samoodsjecanju istog u majstora/majstorkinje

Poetično i mudro. :)
gedza.73 gedza.73 13:01 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Другар столар као рукометни судија свира фаул и искључује играча на два минута. Играч се прави блесав: Шта? Минут и по? Овај рашири леву руку: Пееет минута напоље пиздатиматерина!



Pet piva za društvo iz pilane.

da ne budem Maler sa pričom. Diht vuče, abrihter se gura (ako su zasebne alatke).
Naiđe čvor, brzina glave sa noževima udari u tvrdo i izvuče dasku ispod ruke a ruka koja je pristiskala dasku padne na noževe.

Rutina nekad bude opasna kao i neiskustvo.


docsumann docsumann 13:03 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

tess1
pa bila i prije niska o alatu, i samoodsjecanju istog u majstora/majstorkinje

Poetično i mudro. :)


pa taki su mi, naki, flešovi izbijali na oči od opisa tih scena.
bukvalno kao da ga sam sebi prikolje, ko kokošku ... a ona onda krene da trči po livadi ... bez glave
docsumann docsumann 13:05 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pet piva za društvo iz pilane.


u prevodu - 666
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:07 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

.
Nego svaki čovek bi trebao da se zapita "a šta ako ja nisam u pravu, kakve to posledice ima ?".
Eto ja ne mislim da je pol socijalni već biološki konstrakt



Ali masis sve vreme. Recimo, rod nije pol. Pol nije samo muski i zenski. Postoji sest siroko rasprostranjenih kariotipova. Normalnost nije prirodna kategorija. Itd. Na osnovu kog znanja tvrdis to sto tvrdis? Nemoj reci samo zdrav razum.

gedza.73 gedza.73 13:41 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

u prevodu - 666

Moram ponovo po meni jedan od najboljih crnogorskih viceva (inače imate dobre) koje sam ja čuo.

Ulazi Pinokio u kafanu i naručuje pet piva. Konobar mu donosi četiri.
- A đepeto?

Svaki put se zacenem do smeha kad ga pričam.
tess1 tess1 14:15 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

pa taki su mi, naki, flešovi izbijali na oči od opisa tih scena.
bukvalno kao da ga sam sebi prikolje, ko kokošku ... a ona onda krene da trči po livadi ... bez glave

:))
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:33 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

... reče Srki kako radi "assisted-self-leveling" očvrslog betona uz pomoć ove magične alatke,



To mi je inače po komšiluku najpozamljivaniji alat od svih koje imam, dijamantska brusilica za struganje betona. Izgleda da me niko stvarno ne posluša kad im kažem da ne ravnaju beton sami nego da plate majstora.
maksa83 maksa83 14:37 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Da se razumemo, ne usmerava ručka varnice, nego položaj ručke zapravo menja položaj brusilice u radu, a to utiče na smer varnica.


Aaaa, sad razumem, ti kažeš smer, a meni je to pravac - malo ulevo ili malo udesno - a smer mi je ili idu napred ili idu nazad.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:43 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

maksa83
To je ploča za kamen. Opasno je s tim seći metal.One što je gedža okačio su za metal.

Dakle izvini gedžo, ipak sam mentol.

A piše na njojzi Unversal, a meni kad piše Universal to znači kamen, metal, drvo, neprijateljska živa sila...



Auh, dobro je da si na kraju uklavirio. I nadam se da nisi, kao što naši majstori vole, odma skinuo onaj štitnik na brusilici. Kao smeta im, a ustvari nikad ne nauče kako da pravilno koriste brusilicu.
gedza.73 gedza.73 15:02 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

nadam se da nisi, kao što naši majstori vole, odma skinuo onaj štitnik na brusilici. Kao smeta im, a ustvari nikad ne nauče kako da pravilno koriste brusilicu.

Za sečenje i brušenje se ne skida, za četku uglavnom smeta i ničemu ne služi.


Tip. Postoje mašine koje 'stare' drvo ako se želi rustik izgled. Imaju četke i kao sačmare za skidanje rđe ili samo pripremu za zaštitu metalnih cevi i profila skidaju površinski sloj ali se može izvesti i sa ovim tipom četke. Uz kombinaciju druge četke, malo se površinski sloj izravna - uglača pa se dobije sasvim pristojan izgled. Ko voli.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:11 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

da ne budem Maler sa pričom. Diht vuče, abrihter se gura (ako su zasebne alatke).
Naiđe čvor, brzina glave sa noževima udari u tvrdo i izvuče dasku ispod ruke a ruka koja je pristiskala dasku padne na noževe.



Upravo zato na alatu imaš onu crvenu liniju na 6 inča od noža. Ta mašina ti povuče ruku u mikrosekundi, ni ne vidiš šta te snašlo. Ako moraš da držiš komad bliže, onda koristiš one razne stege. To su HTZ mere rukovanja tim alatom, i ne isplati se zaobilaziti ih.

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:13 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Za sečenje i brušenje se ne skida, za četku uglavnom smeta i ničemu ne služi.



I za ovaj dijamantski kamen za brušenje betona se isto skida, ali onda staviš onu zavesu, sa priključkom na shop-vac.
gedza.73 gedza.73 15:19 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Ako moraš da držiš komad bliže, onda koristiš one razne stege. To su HTZ mere rukovanja tim alatom, i ne isplati se zaobilaziti ih.

Jeste. Al' opet kažem rutina je čudo. Jednostavno čovek mehanički radi.
Naslušao sam se potpuno neverovatnih stvari da stvarno pomisliš kako neko namerno natera čoveka da nešto uradi.




gvozden1 gvozden1 15:21 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Kao smeta im

Smeta, nego šta nego smeta, kako da brus iskoristim do poslednjeg milimetra sa tim bespotrebnim čudom.
Ili, kako da nešto secnem odozdo ako nema mesta da se okrene brusilica?

To se prvo radi kad se kupi brusilica, skine se to i baci što dalje :)

Maksa,

Da, smer, napred nazad.
Evo slika, ista brusilica, isti položaj, onako kako se drži dok radi, samo premeštena ručka, namerno sam stavio disk za drvo da se vidi gde baca varnice ili u ovom slučaju piljevinu.

Na prvoj slici napred, na drugoj nazad.


srdjan.pajic srdjan.pajic 15:22 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jeste. Al' opet kažem rutina je čudo. Jednostavno čovek mehanički radi.
Naslušao sam se potpuno neverovatnih stvari da stvarno pomisliš kako neko namerno natera čoveka da nešto uradi.


Jeste, rutina ume da bude opasna, pogotovu kad od početka nešto radiš pogrešno, i moraš stalno da si u fokusu, što je kod repetativnih poslova dosta teško. Zato se ja držim samo vikend radova... a i nemam alate za koje znam pouzdano da će pre ili kasnije nešto mi otfikare ili da me ubiju da drugi način.
maksa83 maksa83 15:30 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Evo slika, ista brusilica, isti položaj, onako kako se drži dok radi, samo premeštena ručka, namerno sam stavio disk za drvo da se vidi gde baca varnice ili u ovom slučaju piljevinu.

E, sad konačno STVARNO kapiram.

Uopšte nisam razmišljao o tome, dobro će doći kad budem gulio drvljad onim pečurkama, tu se isto skida onaj štitnik.

Fala što si se potrudio da sve ovo slikaš!
gvozden1 gvozden1 15:36 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


Fala što si se potrudio da sve ovo slikaš!

Ma daj....
Nego to je jedna od jačiš navika, ko nauči da koristi u jednom položaju drugi mu je baš nezgodan i mogu ozbiljne povrede da se dese.
Nekad, kad mora da se promeni (nešto tesno, zavučeno) mora baš da se pazi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:37 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

gvozden1

Fala što si se potrudio da sve ovo slikaš!

Ma daj....
Nego to je jedna od jačiš navika, ko nauči da koristi u jednom položaju drugi mu je baš nezgodan i mogu ozbiljne povrede da se dese.
Nekad, kad mora da se promeni (nešto tesno, zavučeno) mora baš da se pazi.



Huči, najbolji znak da nešto radiš pogrešno i opasno je kad si prinuđen da uklanjaš mere zaštite. Ajde nema veze na nekim sitnicama, mada i to ume da bude zeznuto, ali, de, bre, na ovoj brusilici, i to još opremeljnoj ovim kasapskim alatom. Užas. Mislim, kapiram da je izbor između toga da posao završiš ili ne, ali je izbor i između toga da se iskasapiš ili ne. Ja bih uvek pre batalio posao, privremeno, dok ne pronađem drugačiji alat, ili smislim kako da rešim to a da ne dovodim sebe u opasnost. A i kod obične šajbne, oslanjaš se na to da tamo neki mali kinez, koji je tog dana možda pojeo šaku riže, ili možda nije nište, nije zabušio kad je sipao lepak da spoji tu šajbnu i da se ista, makar ti i sve pravilno radio, neće raspasti u toku rada i unakaziti te, ili nekog ko tu pored stoji. Za mene je to neozbiljno i krajnje amaterski, da ne kažem nešto teže.








srdjan.pajic srdjan.pajic 16:44 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

bene_geserit
bene samo hoće da leči bolesne, jer je sažaljive prirode

Zbog čega bi ja bilo koga lečio, nisam lekar ? Ili terao nekoga na lečenje ?
Lečenje, uključujući psihičko mora da bude na dobrovoljnoj bazi.
Dokle ćete (ti i docs u ovom slučaju) da nastavite da delite etikete i učitavate budalaštine ?

Nego svaki čovek bi trebao da se zapita "a šta ako ja nisam u pravu, kakve to posledice ima ?".
Eto ja ne mislim da je pol socijalni već biološki konstrakt. Ako nisam u pravu neko će da se oseti uvređenim, i eto neko bi morao da se strpi dok ne sazri psihički i fizički sa tim samosakaćenjem (pošto ih se dobar % pokaje zašto su se sakatili, to teško da je loša stvar).
A ako ti nisi u pravu, eto gomila neke dece u pubertetu i pre puberteta su se bespovratno osakatila, i ti praviš od toga društveno prihvatljivu stvar. Majka Tereza takoreći.


A možda kad ti i takvi (etiketa) ne biste svakog tako olako i sa visine karakterisali kao nenormalnog i bolesnog, iako za to nikakve kvalifikacije nemate, niti za to postoji medicinska osnova, ta deca ne bi prolazila kroz pakao odrastanja u okruženju koje im pravite, i želela da se od toga zaštite što je pre moguće, ili, što je češća alternativa promeni pola - da se ubiju. Kad bi ti o tome možda malo razmislio, i shodno tome sam korigovao ponašanje, umesto da ti se uvode mere, svima bi verovatno bilo lakše.




gvozden1 gvozden1 17:24 24.05.2021

Re: Ajde, bre...


Huči, najbolji znak da nešto radiš pogrešno i opasno je kad si prinuđen da uklanjaš mere zaštite.

Ma znam da može da bude gadno, ali stvarno je lakše be toga.
Preciznije se radi, bolje se vidi, zna ta zaštita nekad da zakoni deo koji sečeš.
Naravno, ne na stolu, ali kad nešto radiš u nekom ćošku mašine, poljoprivredne, na kojoj treba da isčeš nešto, često je nemoguće prići sa zaštitom.
Ne retko se mora skinuti i ručka da dopreš do mesta koje ti treba.
I takvih sto situacija, a onda se navikneš.

Na velikoj brusilici, koju sam namontirao na neki stočić za gerovanje (sečenje pod 45 stepeni) ne skidam zaštitnik, a na ovom malim ga stvarno odmah skinem.

Jeste opasno, naravno, al jbg nisam se ozbiljnije povređivao za sad.

Na rende, električno, jesam, malo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:41 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Na rende, električno, jesam, malo.



A što je najgore, ako se nedajbože osakatiš, niko ti neće reći: bravo, heroju, nego će ti reći tako ti treba kad si budala.

gvozden1 gvozden1 17:47 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

srdjan.pajic
Na rende, električno, jesam, malo.



A što je najgore, ako se nedajbože osakatiš, niko ti neće reći: bravo, heroju, nego će ti reći tako ti treba kad si budala.



Setih se pošto sam već bio napisao komentar, i tad kad sam pipnuo nož na na tom rendetu, mi je bila kriva rukavica, zbunila mi osećaj, da je nisam imao ne bih spičio jagodicu :)

A stavio je zbog zime, ne zbog zaštite.

Naravoučenije, nikad ne koristite nikakve zaštite.

Ps
Lupam naravno, neću da se složim sa Srkijem pa nek ide ruka:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:58 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

A stavio je zbog zime, ne zbog zaštite.

A i rukavice se ne nose kad radiš sa alatom koji može da ih ćapi (na primer ona tocila za oštrenje svega i svačega, majstor nam je to eksplicitno zabranio, kao najvažniju stavku, to, kao i da tocilu priđeš sa komadom napravljenim od ne-ferrous metala, tipa aluminijum ili stainless steel, valjda).



gedza.73 gedza.73 18:14 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Jeste, rutina ume da bude opasna, pogotovu kad od početka nešto radiš pogrešno, i moraš stalno da si u fokusu, što je kod repetativnih poslova dosta teško.

Na jednom poslu gde sam radio bila je muška i ženska sekcija. Sve mašine sa normama, zaštite na sve strane.
Šefici ženskog dela zaglavi jedan deo, ona zaustavi mašinu, uvuče gornji deo tela kako bi izvadila to što se zaglavilo.

I kako se rukom držala za spoljni deo slučajno pritisne taster za zatvaranje.

gedza.73 gedza.73 18:16 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

A i rukavice se ne nose kad radiš sa alatom koji može da ih ćapi (na primer ona tocila za oštrenje svega i svačega

Ima sad raznih tipova radnih rukavica za svaku namenu.
alselone alselone 18:29 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

gedza.73
Jeste, rutina ume da bude opasna, pogotovu kad od početka nešto radiš pogrešno, i moraš stalno da si u fokusu, što je kod repetativnih poslova dosta teško.

Na jednom poslu gde sam radio bila je muška i ženska sekcija. Sve mašine sa normama, zaštite na sve strane.
Šefici ženskog dela zaglavi jedan deo, ona zaustavi mašinu, uvuče gornji deo tela kako bi izvadila to što se zaglavilo.

I kako se rukom držala za spoljni deo slučajno pritisne taster za zatvaranje.



Znas onu legendu kada na masini na kojoj treba da se pritisnu dva tastera istovremeno a udaljeni su 1.5m kalo bi presa udarila materijal, radniku masina uhvati ruku? Kako?
gedza.73 gedza.73 18:39 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Znas onu legendu kada na masini na kojoj treba da se pritisnu dva tastera istovremeno a udaljeni su 1.5m kalo bi presa udarila materijal, radniku masina uhvati ruku? Kako?

Ne znam. Ali ovo je stvarno bilo. Čak su radili proizvode za vrlo poznata imena.
maksa83 maksa83 18:39 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Znas onu legendu kada na masini na kojoj treba da se pritisnu dva tastera istovremeno a udaljeni su 1.5m kalo bi presa udarila materijal, radniku masina uhvati ruku? Kako?

Zaglavio je jedan taster namerno da ne mora da se rasteže.
bene_geserit bene_geserit 18:43 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

kad ti i takvi (etiketa) ne biste svakog tako olako i sa visine karakterisali kao nenormalnog i bolesnog, iako za to nikakve kvalifikacije nemate, niti za to postoji medicinska osnova, ta deca ne bi prolazila kroz pakao odrastanja u okruženju koje im pravite, i želela da se od toga zaštite što je pre moguće, ili, što je češća alternativa promeni pola - da se ubiju.

Znači neko se ubije ne zato što je bolestan već zato što ja mislim da je on bolestan. Kakva logička vratolomija.
Pakao deci koji krenu sa hormonskim terapijama i pre puberteta pravite takvi koji ti koji od tog sakaćenja pravite društveno prihvatljivu stvar.
alselone alselone 19:34 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pakao deci koji krenu sa hormonskim terapijama i pre puberteta pravite takvi koji ti koji od tog sakaćenja pravite društveno prihvatljivu stvar.


I onda ona glupača tvituje pod tagom #LetKidsPlay kada je podržala hormonske terapije za osmogodišnjake. Budale, prave od ireverzibilnog procesa pomodarstvo. Mnoga deca od 8 godina pod uticajem ko zna koga a ponajviše glupih pomodarskih roditelja ima nepopravljivo sebi da upropaste život.

docsumann docsumann 19:37 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Pakao deci koji krenu sa hormonskim terapijama i pre puberteta pravite takvi koji ti koji od tog sakaćenja pravite društveno prihvatljivu stvar.


čemu dramljenje oko toga ko pravi kome veći pakao u životu.

zar normalan slijed ne bi trebao da bude da se oko tih stvari napravi što širi dogovor struke oko toga koji pristup, sa kakvim terapijama i hirurškim zahvatima je najpodobniji za osobu i s psihičkog i s fiziološkog aspekta.

a ne da blogeri naklapaju šta je ispravno činiti pri tako delikatnim stanjima duše


lično, poznajem jednu osobu koja je promjenila pol.
iz muškog u žensko. generacija moje stare, živi ( kad je u HN-u) na 100m vazdušne linije od mog stana.
cijeli život se osjećo kao žena i patio zbog tog. promenio pol pod stare dane, i napoon prodisala.
ima(la) ljubvnika (mož mislit tog bolesnika, bene), živi punim plućim na relaciji HN-BG.

a koliko je samo ružnih ismijavanja doživio za svog života, od pripitih mačo likova, to samo ona zna.
alselone alselone 19:37 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Zaglavio je jedan taster namerno da ne mora da se rasteže.


Upravo to.

Ili u Apatinskoj pivari kada preko foto senzora nabace celofan od cigara. Onda dođu inženjeri, ubiju se sat vremena od posla na PLCu i opremi, ovi taman malo naprave pauzu pa skinu celofan i sve ponovo radi kako treba.
alselone alselone 19:39 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

A najbolje od tih fabričkih priča je kada se nama gubio jedan uređan sa merenjima, brljavio je potpuno random, sve random, random promene u random periodima, dva meseca radi pa mesec brlja i tako dalje.

Proverili boga oca, zvali ABB u Švajcarsku, ma čuda, dok konačno na kraju nismo provalili da je neko samo na jednom delu sekcije vukao signalne kablove paralelno sa napojnim i to za motore od 400 kw ali ne svugde pa bi skontali nego samo na jednom delu sekcije ispod elektrosale.
alselone alselone 19:41 24.05.2021

Re: Ajde, bre...

Docsumane, niko ovde ne spori da postoje trans ljudi i da je promena pola validna opcija za njih.

Čemu ti dramiš oko stvari koje nisu u pitanju?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana