Hobi| Život| Životni stil

Blog o renoviranju i pravljenju kuća

maksa83 RSS / 16.05.2021. u 00:29

 

"Ako neko otvori blog o renoviranju i pravljenju kuća rado ću iznijeti iskustva iz te oblasti, možda nekom budu korisna." -- kamilo_emericki 

Dole je slika kuće koju je G. kamilo sebi napravio: 

Ovde možete i da nastavite da se svađate oko toga čiji parket brže približava toplotnu smrt univerzuma i više nas ugrožava kao vrstu, po mojoj sl. proceni drugu najdosadniju raspravu koja se ovde vodila, svi znamo koja je prva.

 Pa izvol'te čika kamilo. 

Jpm2wOx.jpg?1

bG5PUID.jpg 



Komentari (678)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 22:08 17.05.2021

Re: Prva

(Ко зна, можда сам већ и навучен... А и не знам на шта сам навучен јер не знам шта је то "DIY".


DIY - Do it yourself


solo solo 22:13 17.05.2021

Re: Tasa

(То ако ме ти и Чаки тражите па да знате где сам... Да не бринете.)



srdjan.pajic srdjan.pajic 00:17 18.05.2021

Re: Prva

gvozden1

Pa ovo je baš dobro!

E, a vidi ovu duhovnost i poštovanje narodnih običaja: link.

Srki, jes ti normalan? :)

Kakva bre zolja, zaebava vas čovek.
Cev obična i to plastična.
Ko zna šta je ispalio, vatromet, šibice, neke zajebancije, a ti se primio.

A i ovaj ti je baš stručnjak za bezbednost.

E takav ti je i Marković.

Dobru si ilustraciju postavio.


Sad čitam komentare na ovo tvoju vest, i tačno se vidi ko se primio, vi koji pojma nemate da je zolja raketni bacač, dakle baca raketu koja negde mora da padne (gde je ova pala pošto nije pogodila drvo?) ali odmah skačete sa Srbi debilan narod, glup narod.
A vi niste :)



E, tačno sam znao da će ovo da te ujede za srce (neki zlobnik bi pomislio da sam upravo zato i okačio taj link). Opusti se, huči, nemoj tako nisko mišljenje imati o svom narodu, da ga poistovećuješ sa jednim primerkom. Nego, šta misliš, kad ono za svadbu, ili još upečatljivije za novu godinu na Novom Beogradu krene pucnjava iz svog mogućeg vatrenog oružja, pa i to valjda negde mora da padne, ne?

A ovaj je, po zvuku, najverovatnije ispalio onu modelarsku raketu (koja će isto negde da sleti).






shmoo shmoo 05:49 18.05.2021

Re: Prva

solo
(Ко зна, можда сам већ и навучен... А и не знам на шта сам навучен јер не знам шта је то "DIY".


DIY - Do it yourself





Хвала ти, никада се не бих досетио. А некада су се и код нас продавале књиге са такквим насловима "Уради сам" у којима су били практични савети за мајсторлуке по кући.

Сећам се да је мој ћале од дрвеног материјала за пољски клозет, који смо коначно уклонили из дворишта годину-две после Титове смрти, направио кућицу за птице и неколико поличица за саксије са цвећем, а све гледајући у једну такву књигу. (То пошто је отишао у пензију, пре тога се није уопште интересовао за те ствари.) Чак је успео да уклопи тако да оно изрезано срце на једној од дасака са клозетских врата, које је служило за луфтирацију клозета, буде улаз у ту кућицу за птице.

Остатак материјала од тог пољског клозета смо положили током зиме јер га је ћале, учећи се мајсторлуку, толико исецкао да је био неупотребљив за било шта друго.

Не, дефинитивно нисам навучен на то. Сада то могу да потврдим пошто знам шта је то DIY.

gvozden1 gvozden1 06:19 18.05.2021

Re: Prva


A ovaj je, po zvuku, najverovatnije ispalio onu modelarsku raketu

Jel? :)
A stručnjak za bezbednost na koga si se pozvao, a kumulativni mlazevi, šta bi s tim, najednom nestadoše, i stručnjaka se odreče?

E moj Srki, ti si taj kome je dovoljna zaebancija nekog šereta da se primiš i opljuneš po narodu iz kog si potekao.

Trčiš da preneseš vest iz rubrike za dokolicu (da je stvarno neko pucao iz zolje na svadbi bila bi to vest u dnevniku a ne u rubrici život) da bi ceo narod i njegovu duhovnost naružio.
Sad se kao vadiš, kao zezao si se.

Sad o pucnjavi za proslave u Srbiji, kao u Americi se ne šenluči.

I porediš kad pada pištoljsko zrno negde i kad pada raketa sa bojevom glavom.

Ne upetljavaj se više, primio si se primio, izvaditi se ne možeš, a da jedva čekaš da naružiš Srbe to se i do sad znalo.
tess1 tess1 07:16 18.05.2021

Re: Prva

Još nisam pročitala onaj tekst. :)
milisav68 milisav68 07:27 18.05.2021

Re: Prva

А некада су се и код нас продавале књиге са такквим насловима "Уради сам" у којима су били практични савети за мајсторлуке по кући.

Časopis (po nemačkoj licenci), koji je izlazio jednom mesečno.

Izlazi i danas, samo što je podeljen za srpsko i hrvatsko tržište.
solo solo 08:41 18.05.2021

Re: Tasa

Чак је успео да уклопи тако да оно изрезано срце на једној од дасака са клозетских врата, које је служило за луфтирацију клозета, буде улаз у ту кућицу за птице.





Još smo u temi,gde su kuće tu su i klozeti.
shmoo shmoo 10:26 18.05.2021

Re: Tasa

solo
Чак је успео да уклопи тако да оно изрезано срце на једној од дасака са клозетских врата, које је служило за луфтирацију клозета, буде улаз у ту кућицу за птице.


Još smo u temi,gde su kuće tu su i klozeti.




Да, то ми је и била намера... Да се вратимо на тему.

А што не бисмо проширили тему?

Осим кућа од дрвета што не бисмо проговорили понеку и о кућицама на сплавовима (на Сави и Дунаву, на пример),

Приличан број људи радије прави такве кућице на сплавовима јербо су неким тајним везама заљубљени у реке и воду и живот на води.





shmoo shmoo 10:27 18.05.2021

Re: Prva

milisav68
А некада су се и код нас продавале књиге са такквим насловима "Уради сам" у којима су били практични савети за мајсторлуке по кући.

Časopis (po nemačkoj licenci), koji je izlazio jednom mesečno.

Izlazi i danas, samo što je podeljen za srpsko i hrvatsko tržište.



Е, да, тако је! Сећам се и тог часописа мада морам признати да га одавно нисам видео на киосцима.

srdjan.pajic srdjan.pajic 16:16 18.05.2021

Re: Prva

Jel? :)
A stručnjak za bezbednost na koga si se pozvao, a kumulativni mlazevi, šta bi s tim, najednom nestadoše, i stručnjaka se odreče?


Aman, jel moguće da si toliko glup kad ti proradi taj tvoj srbomer (moguće je, pa ti si ovde merio i Teslinog srbina, i bio izrazito nezadovoljan njegovim performansama, dok je Pupin ubrao sve lovorike)? Pomenuti "stručnjak" i njegovo objašnjenje je upravo iz tog teksta, ja ti ga okačio jer je smešno, očigledno je da je zajebancija, nego si se ti primio na to da opet neko pljuje po Srbiji i Srbima...


Sad o pucnjavi za proslave u Srbiji, kao u Americi se ne šenluči.


O, šenluči se i ovde svakako:




Nego, šta misliš, da je ovaj tip imao pravi raketni bacač, da li bi svejedno gađao ovu jabuku? Ja nisam siguran da ne bi (znam da će ovo da me košta dosta poena na tvojoj srbomer skali, ali nema veze, nek ide život).






srdjan.pajic srdjan.pajic 16:22 18.05.2021

Re: Prva

Не, дефинитивно нисам навучен на то. Сада то могу да потврдим пошто знам шта је то DIY.


E, Taske, umesto što ovde cmizdriš i nerviraš prisutne, zašto ne izneseš neko svoje DIY iskustvo, ma koliko minimalno bilo, mislim, i ti si valjda neka glava porodice (a možda ti je i žena stroga kao moja), sigurno si bio u prilici da moraš nešto da popraviš u kući ili stanu, zameniš sijalicu na lusteru, osigurač, ili gumicu na česmi, zategneš klozetsku šolju da se ne ljulja, što lepo ne podeliš sa nama to iskustvo? A ima ovde i dobrih ljudi, daće ti neki savet čak i ako ne tražiš. Sem možda kamila, nismo mi ovde nikakavi stručnjaci za sve to, nego volimo da se petljamo, i malo da se hvalimo učinkom, nemoj to da nam zameraš.
gvozden1 gvozden1 16:34 18.05.2021

Re: Prva

ja ti ga okačio jer je smešno

Aha, znam, ovako se postavljaju smešne stvari


E, a vidi ovu duhovnost i poštovanje narodnih običaja: link.


Ako je išta smešno ovde, smešni su tvoji pokušaji vađenja.


Nego, šta misliš, da je ovaj tip imao pravi raketni bacač, da li bi svejedno gađao ovu jabuku?

Nemam pojma, ne poznajem čoveka.

Ti o njemu znaš samo da je Srbin o odmah ti je sumnjiv.

Ne treba za to srbomer, dovoljno je zdrav razum da se shvati da ti ovako samo o Srbima pišeš.
Tvoj narod Srki, pogledaj se u ogledalo.
vrabac_onaj vrabac_onaj 16:44 18.05.2021

Re: Prva

srdjan.pajic
A ima ovde i dobrih ljudi, daće ti neki savet čak i ako ne tražiš. Sem možda kamila...


Pazi kad sam iz prvog čitanja razumeo da ste stručnjaci za sve osim možda za kamile (mislim, životinje kamile).

vrabac_onaj vrabac_onaj 16:46 18.05.2021

Re: Prva

gvozden1

Tvoj narod Srki, pogledaj se u ogledalo.


Ma pusti ga bre, viš da više voli da provocira, nego leba da jede :)
gvozden1 gvozden1 17:07 18.05.2021

Re: Prva

vrabac_onaj
gvozden1

Tvoj narod Srki, pogledaj se u ogledalo.


Ma pusti ga bre, viš da više voli da provocira, nego leba da jede :)

Provociranje je ok, i to se lako prepozna, ali je ok i kad se kaže, jesam, zaebo sam se, mislio sam da je prava zolja.

Ovo, jedan način vađenja (pada i pištoljska municija, sve pada, sve je isto) pa kad skonta da je i tu lupio onda drugi način, smešno, zezao sam se, znao sam, e to nije ok.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:25 18.05.2021

Re: Prva

Ma pusti ga bre, viš da više voli da provocira, nego leba da jede :)


Ali, pazi ja mu to i napisao, ali on ne odustaje. Kako se od primera jedne budale u njegovoj glavi pređe na ceo narod, to mi nikad neće biti jasno. Ne, stvarno, kad mu proradi srbomer, to je kao da se pečuraka sumnjivih nekih najeo.
Milan Novković Milan Novković 20:08 18.05.2021

Re: Prva

srdjan.pajic
... možda ti je i žena stroga kao moja...

Alfa mužjak ortaku: Rekao sam ženi da želim da budem kremiran. Zakazala mi za petak!
shmoo shmoo 06:22 19.05.2021

Моја DIY искуства

Milan Novković
srdjan.pajic
... možda ti je i žena stroga kao moja...

Alfa mužjak ortaku: Rekao sam ženi da želim da budem kremiran. Zakazala mi za petak!



Мислите на:

- Госпођо, вашег мужа је ударио гром!!!
- Шта, напољу пада киша?
- Да, госпођо, олуја!!!
- Јао, нисам покупила веш са жице за сушење!!!


М'да. У праву сте обојица.

Толико ме је ова расправа са Тес наљутила да сам одмах отишао у кухињу и опрао све судове.

Ево сада узимам пеглу у руке чим завршим овај коментар.

Нема то, такав сам вам ја... Не долази у обзир да ја ту неком перем, пеглам, пушим,... (copyright by поручник Мима Шиш, Аудиција)

Него, да ли и ви остали овде откако је почело ово Доба короне добијате свакодневно гомиле и гомиле неких чудних мејлова?

За неке још и препознам од кога су (пишу ми, рецимо, Безос и та екипа уметника на жици, па Тојота, па Дормео итд.), али већина је од неких ликова које уопште не препознајем.

Јутрос сам, на пример, добио мејл од неке психологиње Карен.

Ем је ПСИХОЛОГИЊА, ем је КАРЕН.

И шта да вам кажем, момци...

Empty Trash now.

shmoo shmoo 07:13 19.05.2021

Re: Prva

srdjan.pajic

E, Taske, umesto što ovde cmizdriš i nerviraš prisutne,



Гос'н Пајић, ја сам приметио да сам нервирао једино Тес и Алселона.

То ипак нису баш сви присутни.

Да нисам нешто пропустио?

nemoj to da nam zameraš.



Ма не замерам, бре, никоме ништа.

Одавно смо утврдили да свако од нас има своје занимације. (Беше Макса помињао оца Љубомира Љубојевића када је цитирао овако нешто?)

Уживајте ви и не дајте се омести што упадам понекада овако.

Ваљда имам права и ја да уживам у својим занимацијама као и сви остали?

Стварно, гос'н Пајић, немој ово схватити као неко цмиздрење, али зашто се само мени баш сваки пут замера када кажем шта мислим о нечему, било чему?

Потпуно је небитно шта је тема, увек се нађе неко да ми се окачи и замера.

'Ајде да мало пажљивије погледамо и разложимо овај тренутни случај на овом блогу и ту моју расправу са Тес.

Ја сам се надовезао на Максину реченицу из уводног текста:

maksa83

Ovde možete i da nastavite da se svađate oko toga čiji parket brže približava toplotnu smrt univerzuma i više nas ugrožava kao vrstu, po mojoj sl. proceni drugu najdosadniju raspravu koja se ovde vodila, svi znamo koja je prva.


и рекао шта мислим (а сви одавно знамо да је мишљење исто као и дупе, свако га има) о квалитету већине ауторских текстова и коментара у последње време на Блогу Б92.

И пази сад, Тес није нашла за сходно ништа Макси да замери (извини, Максо, не тужакам те, него само поредим однос према теби и према мени на Блогу Б92) што вам одузима свето право уставом гарантовано да се дописујете о својим кућним мајсторлуцима, али је зато нашла за сходно да се мени просерава:



tess1

Taso, ovaj tvoj govnjiv komentar je velik doprinos temi (dobroj temi, neimarstvo nam je više u krvi svima od npr sricanja prvih slova)



почастивши ме од свог првог коментара успут читавом лепезом своје елоквенције од "говњиви коментар" и "мајмунчино" до "психопата и серијски убица". Са све виртуелним шутирањем у буљу.

Е гле ти курца у жутом капуту кројеном без везе!

Па реци ти мени искрено, је л' то, брате, нормално? Такав однос?

И да ли заиста мислиш да тој лепо васпитаној госпођи не треба ништа да одговорим?

И ако то већ и није нормално (са чиме бих некако и могао живети), може ли то ипак бити мало пристојније (јер без тога је бљутаво)?

Може ли ипак, гос'н Пајић, да буде мало пристојнији тај курац у жутом капуту кројеном без везе који се свако мало окачи мени на врат незадовољан мојим мишљењем?

(Које је као и дупе, да поновим, свако га има, па и Таса. А она би да ме шутира у то дупе ничим изазвана јер се нисам њој ни обратио тим својим "говњивим коментаром" како га је назвала.)

Ништа ту мени, гос'н Пајић, право да ти кажем, није јасно.

Дакле, неко сме и има право да каже да му је расправа о мајсторлуцима по кући досадна, а неко други не сме да каже да то исто мисли?

Не разумем... Стварно не разумем.

У чему је ту квака (22) са неким ликовима на овом Блогу Б92?

Толико не могу да поднесу чак ни моју појаву овде, а камоли било какав коментар, да морају одмах да пређу на шутирање у буљу?

И при томе теби није засметало ни на тренутак то како ми се Тес обраћа од свог првог коментара који ми је упутила, начин њене комуникације са мном и гомиле увреда које ми је упутила, али сматраш да сам ја тај који нервира све присутне овде јер јој одговарам на те њене неваспитане безобразлуке и нећу да јој останем дужан јер заиста не трпим такве силеџије без трунке смисла за хумор ни у RL, па сматрам да не треба ни овде да их трпим?

Не схватам, гос'н Пајић, заиста не схватам.

Али ето, само да закључим...

Јарил је на свом блогу питао Максу "зашто сте тако запустили ово пољанче" мислећи на Блог Б92.

Е па ја мислим да један од одговора на то питање лежи управо у овоме што сам ти овде написао.

(EDIT: И драго ми је да сам то написао баш на Максином блогу јер је Јарил њега и питао, али му Макса није одговорио.)

Понављам, није никакво цмиздрење, не кукам због себе.

Али ми заиста није јасно зашто овде људи прво пуцају себи у ногу (засеравају својим коментарима Блог Б92 зато што неистомишљенике одмах сматрају својим крвним непријатељима), а онда после кукају како су ти други криви за то "запуштање пољанчета".

Не схватам то никако.

А подсетићу те, на Блогу Б92 сам од 2011, знаш то и сам, првобитно као Таса Дебели, а сада као Шму.

И ево, и после 10 година и даље не могу да укапирам то аутодеструктивно понашање блогера на Блогу Б92.

Нисам то схватао ни као Таса Дебели, не могу ни сада да схватим као Шму.









П.С. - Извини и ти и сви остали на дужини овог мог коментара, али ја и даље овај Максин блог видим као блог о реновирању наше заједничке куће, Блога Б92. Тог "запуштеног пољанчета".

И није проблем ако нам се мишљења разликују.

Проблем је у начину комуникације на који то показујемо и у речнику који при томе користимо.

( "Твитеризовани Блог Б92", како то рече својевремено Тајсон којег одавно овде нема.)

Milan Novković Milan Novković 08:15 19.05.2021

Re: Prva

shmoo
...

Ја сам се надовезао на Максину реченицу из уводног текста:

maksa83

Ovde možete i da nastavite da se svađate oko toga čiji parket brže približava toplotnu smrt univerzuma i više nas ugrožava kao vrstu, po mojoj sl. proceni drugu najdosadniju raspravu koja se ovde vodila, svi znamo koja je prva.


...

Ma Maksa je folirant, bre, pa ja bih u tag listu uveo tag "Beware of Maksa"

The dotični ... gospodin, rekao bi, kidiše na sve što mrda u svetu prodavnica alata, fizičkih i virtuelnih, nego to radi undercover (obrati pažnju na fazone po obrascu muž-popravlja-po-kući-and-beyond).

Sve je jako prosto: napiše blog, kaže ženi vidi što sam napisao lep blog, žena čita i kaže znala sam da mi je muž razborit, a za to vreme ...

... on potegne kompjuterčić koji nikad nije prijavio ženi, dual 160 core neke Apple valjda, sćućuri se u ćošku i naručuje svoju sledeću glodalicu
tess1 tess1 08:30 19.05.2021

Re: Prva

Prvo, ovo je bilo duhovito:
Ovde možete i da nastavite da se svađate oko toga čiji parket brže približava toplotnu smrt univerzuma i više nas ugrožava kao vrstu, po mojoj sl. proceni drugu najdosadniju raspravu koja se ovde vodila, svi znamo koja je prva.

Samo zlonamjeran čovjek nije vidio, i da je ovaj blog Kamilu plemenit gest. (kad te već čudi zašto sam se obratila samo tebi, zamisli)

Drugo,
ја сам приметио да сам нервирао једино Тес и Алселона.

Alsu si se pokunjio, nasilje nada mnom nastavio.
и рекао шта мислим (а сви одавно знамо да је мишљење исто као и дупе, свако га има) о квалитету већине ауторских текстова и коментара у последње време на Блогу Б92.

Rekao si ljudima da su debili i teme im debilne i da bi ti imao bolje da ti nisu oduzeli autorsku a oduzeli su ti jer si debil? Da, ne bih ja na ovo reagovala. Neka te sobaljuju sami.

Ali,
7. баштенски патуљци, силоване бабе (у младости јебица, у старости светица) и недојебане неписмене домаћице (јбг, ове блогове никада не илуструју )

Pf, bespoštedno, ili? (jesi li svjestan svojih postupaka ili ovo na blogu na tebe utiče mnogo gore nego što se vidi pa si potisnuo u sjećanju ono od prije tri dana?)

Ili cjeniš da su ljudi ovde funkcionalno nepismeni, neće povezati ko je ko ako pet puta ponoviš da sam prostakuša (kao oni ne znaju ko sam ja do sada?), ovaj tvoj komentar (ne znam što me moderacija ne banuje da ne trpim nasilnika iznova) govori da si nasilan tj pasivno agresivan, mizogin, devijantan, zao.. i glup.

Na njima je sada da ti oproste, ja neću. I ne provlači me više, govnaru, kroz komentare.
maksa83 maksa83 08:31 19.05.2021

Re: Prva

Milan Pitija Novković
sćućuri se u ćošku i naručuje svoju sledeću glodalicu


Ne znam kako ali ovo si pogodio. U tajnosti sam (pored Makita baaterijske) dodano iskliktao i Bosch ugaonu 750W brusilicu iako je na gajtan jer je a) bila na suludom popustu a i b) 750W je. Objasnio sam sebi to kao "realno mi treba, znaš kolka ću debla i panjeve ja da stružem onim gedžinim pečUrkama". Ako me to nije skroz ubedilo dodatno sam dobio od Lude Rade komandu/dozvolu/molbu (sa tim nikad ne znaš) da sobalim neki njen oraj koji je prestao da rađa a tu na međi je, i onda sad, kad dobijem taj oraj (nije veliki) moram da vidim da li ga ima dovoljno u širinu da iz njega ukradem telo za Savršeni Stratokaster (moj fetiš i kriptonit su natural wood gitare, one neofarbane), a ako ne bude može od njega koješta da se pravi tako da modernom senzibilno muškarcu ipak baš treba i tih 750W...
Milan Novković Milan Novković 08:41 19.05.2021

Re: Prva

maksa83
sćućuri se u ćošku i naručuje svoju sledeću glodalicu


Ne znam kako ali ovo si pogodio. U tajnosti sam (pored Makita baaterijske) dodano iskliktao i Bosch ugaonu 750W brusilicu iako je na gajtan jer je a) bila na popustu a i b) 750W je. Objasnio sam sebi to kao "realno mi treba, znaš kolka ću debla i panjeve ja da stružem onim gedžinim pečUrkama". Ako me to nije skroz ubedilo dodatno sam dobio od Lude Rade komandu/dozvolu (sa tim nikad ne znaš) da sobalim neki njen oraj koji je prestao da rađa a tu na međi je, i onda sad, kad dobijem taj oraj (nije veliki) moram da vidim da li ga ima dovoljno u širinu da iz njega ukradem telo za Savršeni Stratokaster (moj fetiš i kriptonit su natural wood gitare, one neofarbane), a ako ne bude može od njega koješta da se pravi tako da modernom senzibilno muškarcu ipak baš treba i tih 750W...

Normalno, što bi rekao Emsi, to je logičan korak ka Stradivari receptima za lakove za muzičke instrumente na bazi belanceta jaja i vulkanskog pepela

Ps: Jel nam ok Emsi, zabrinjava ovo njegovo ni pisma ni razglednice ponašanje
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:41 19.05.2021

Re: Prva

Covek se zapita gde su tumaci i poznavaoci Nastasijevica i ako su reagovali kako to da se o tome nista nije culo.

Барем њих троје-четворо се огласило, али не у МСM медијима, па се то не види. А МСМ медији служе да заташкавају, не да шире бруку.
shmoo shmoo 11:58 19.05.2021

Re: Prva

tess1

Alsu si se pokunjio, nasilje nada mnom nastavio.




Опет се просераваш спинујући?

Ако, ако, здраво је то за психичко здравље у овом нашем врлом новом 21. веку.






7. баштенски патуљци, силоване бабе (у младости јебица, у старости светица) и недојебане неписмене домаћице (јбг, ове блогове никада не илуструју )


Pf, bespoštedno, ili?



А што си се ти јавила на то што сам написао?

Препознала си се у нечему наведеном?

Ја никога поименце уз то нисам помињао.


ako pet puta ponoviš da sam prostakuša



И овде спинујеш.

Рекао сам ти само једном да си простакуша.

А тако сам те назвао тек пошто си ме ти прво овако лепо почастила:


jbt nisi imao muda stasati u npr serijskog ubicu i psihopatu nego gnječiš tim svojim iseravanjem tona očaja), ili crkni, debeli Ma puši kurac, majmunčino raspala.

Smradu raspali. Razvalit te nogom u tu guzčetinu, malo je.




А пошто настављаш у истом маниру

jer si debil, nasilan tj pasivno agresivan, mizogin, devijantan, zao.. i glup govnaru,


ево рећи ћу ти то исто и други пут (овај пут мало гласније да би ме ти чула јер очигледно од галаме коју сама подижеш не чујеш шта ти други људи говоре):

ЈЕСИ НАЈОБИЧНИЈА ПРОСТАКУША И НИШТА ВИШЕ ОД ТОГА!

А то што си ти убеђена да можеш сваком мушкарцу да кажеш гомилу увреда и да затим када ти он на то одговори одмах почнеш да урлаш о мизогиним кретенима итд, то је већ твој проблем у животу.

Ја са тим нећу ништа да имам.

Али ћу ти на такво твоје насилничко понашање према мени сваки пут овако одговорити јер такви/такве као ти треба да чују какви су у ствари зато што не пристајемо баш сви на овоме свету да трпимо зато што они имају лажну представу о себи.

Неки од нас ће ти сваки пут рећи истину у лице, па ти буди и сто пута женско. То ти није никакво оправдање.



П.С. - Порука модерацији (ако то уопште више на Блогу Б92 и постоји):

Не тражим да се овај блогер/блогерка са никнејмом tess1 који ме је овако извређао банује.

Такви ликови су ионако довољна казна себи самима.

tess1 tess1 12:27 19.05.2021

Re: Prva

Rekoh ti da bi mi sa onim jahanjem na Principessinom blogu riješili problem između nas (koji si ti virtuelnim nasiljem izazvao i ponižavao me) da smo u realitetu, ma to se sa mnom rješava cak-cak. Sad je nemogućnost izbora il pristajanje na patnju čovjeka koji se izverzirao za ove scene vruće- hladno. Povrijedi drugog pa on uvrijeđen, i tako u krug, ko prvi lipše pred psiho-mrcvarenjem.

Ovde sad imaš problem sa muškarcima koji te ne prihvataju (ne sa mnom) i glup si pa misliš da ćeš njihove simpatije il sažaljenje pridobiti ako se na mene tužakaš i cmizdriš.

I u čije ime govoriš tj odgovaraš mi, kojih muškaraca? Srbljanovića? Pa nije on meni ostao dužan?

I zašto stalno izbjegavaš silovane babe? Mislim, ti si učitelj nečijoj ženskoj djeci, takve devijacije na psiho testovima se kriju kao zmija noge, il? Ko su silovane babe na blogu? Sve žene su ovde imale razumjevanja za tvoj očaj više nego što si zaslužio? Ko nije? Angie? Angie ima mana ali je bolji karakter od tebe, kvalitetnija žena. Smradu.

П.С. - Порука модерацији (ако то уопште више на Блогу Б92 и постоји):

Moderacija postoji, dva puta mi rekao da ti autorsku neće vratiti i javio mi se kad sam promjenila teslana u tess1, postoji, ne zavaravaj se nekom raspadu sistema koji odgovara tvom raspadu..
Milan Novković Milan Novković 12:29 19.05.2021

Re: Prva

maksa83
Milan Pitija Novković
sćućuri se u ćošku i naručuje svoju sledeću glodalicu


Ne znam kako ali ovo si pogodio. U tajnosti sam (pored Makita baaterijske) dodano iskliktao i Bosch ugaonu 750W brusilicu iako je na gajtan jer je a) bila na popustu a i b) 750W je. Objasnio sam sebi to kao "realno mi treba, znaš kolka ću debla i panjeve ja da stružem onim gedžinim pečUrkama". Ako me to nije skroz ubedilo dodatno sam dobio od Lude Rade komandu/dozvolu/molbu (sa tim nikad ne znaš) da sobalim neki njen oraj koji je prestao da rađa a tu na međi je, i onda sad, kad dobijem taj oraj (nije veliki) moram da vidim da li ga ima dovoljno u širinu da iz njega ukradem telo za Savršeni Stratokaster (moj fetiš i kriptonit su natural wood gitare, one neofarbane), a ako ne bude može od njega koješta da se pravi tako da modernom senzibilno muškarcu ipak baš treba i tih 750W...

Eto, sad više ne mogu da se otresem tih Norvežana, pa ti evo drugi pogled na super-cool uradak na teme glodanje, struganje, .... oplata od drveta.

Ovo je za trekking buddies u Norveškoj, arhitektonska firma je otkačena po raznim dimenzijama u projektima.

Ja sam fotku pre mogo godina stavio u album "Continuum" po ugledu na desolate Q Continuum iz Star Treka, ako si gledao, zato je Q i pobegao i prišljamčio se ljudima da ih "maltretira" pošto su mu iritirajuće zabavni.

Mislim, nije ovo desolate, nego takvi su apsekti i perspektive kako skreneš pogled sa drvo-delanja

Pa, nači, Snøhetta’s Norwegian Wild Reindeer Centre Pavilion

Pa tako i the opičeni dot posee, Snøhetta

Eto, praviš štetu, samo što nisam i sam krenuo sa guglovanjem strugalica, a ne trebaju mi, morao bih da odem od compa i skidam ove neke stare gipsane ploče, do Srkijeve dry-walls





Pazi im krivine, eeejeee, kako montiraju, što bi rekao Berček
gvozden1 gvozden1 12:39 19.05.2021

Re: Prva

da sobalim neki njen oraj koji je prestao da rađa a tu na međi je, i onda sad, kad dobijem taj oraj (nije veliki)

Verujem da znaš, ali ne košta ništa da napišem, kad ga obališ, prvo na talpe (debele daske, uglavnom 5 cm, ako ti je treba deblje onda deblje) pa onda ozbiljno sušenje.

Ili sušara, a ako je prirodno onda je pravilo (labavo) 1 godina za 1 cm debljine.
maksa83 maksa83 13:03 19.05.2021

Re: Prva

Pa, nači, Snøhetta’s Norwegian Wild Reindeer Centre Pavilion

Pa tako i the opičeni dot posee, Snøhetta

Za ove Snøhetta čak i znam, pok. ćale je radio sa njima, on je fundirao Bibliothecu Alexandrinu koju tamo drže u portfoliju.

E, to tvoje na slikama je moj idealan habitat kako ga zamišljam.

maksa83 maksa83 13:09 19.05.2021

Re: Prva

Verujem da znaš, ali ne košta ništa da napišem, kad ga obališ, prvo na talpe (debele daske, uglavnom 5 cm, ako ti je treba deblje onda deblje) pa onda ozbiljno sušenje.

Ili sušara, a ako je prirodno onda je pravilo (labavo) 1 godina za 1 cm debljine.

Pa kao i znam i ne znam, znam da mora da se suši ali sam se nadao da je dosta da odleži godinu dana kad po ovoj tvojoj računici cvrc. Sad sam premerio i ovo što meni treba je u najdebljem delu nešto ispod 5cm, to znači minimum 4 godine sušenja negde. Phuuu malera, nadao sam se da je brže obradivo.
Milan Novković Milan Novković 13:20 19.05.2021

Re: Prva

maksa83
Verujem da znaš, ali ne košta ništa da napišem, kad ga obališ, prvo na talpe (debele daske, uglavnom 5 cm, ako ti je treba deblje onda deblje) pa onda ozbiljno sušenje.

Ili sušara, a ako je prirodno onda je pravilo (labavo) 1 godina za 1 cm debljine.

Pa kao i znam i ne znam, znam da mora da se suši ali sam se nadao da je dosta da odleži godinu dana kad po ovoj tvojoj računici cvrc. Sad sam premerio i ovo što meni treba je u najdebljem delu nešto ispod 5cm, to znači minimum 4 godine sušenja negde. Phuuu malera, nadao sam se da je brže obradivo.

Ako se ne varam one kapsule za sušenje u malim količinama nisu preskupe
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 13:24 19.05.2021

Re: Prva

E, to tvoje na slikama je moj idealan habitat kako ga zamišljam.

Цуњам ја по интернету, нешто архитектура је тема, и... нађем кућу у коју бих се сутрадан уселио, због њене лепоте, склада и памети.

Да ствар буде невероватнија, њу је правио наш човек по плановима нашег архитекте.
LINK




gvozden1 gvozden1 13:27 19.05.2021

Re: Prva

Phuuu malera, nadao sam se da je brže obradivo.


Raspitaj se malo, ima sušara dosta, mada je mali problem oko režima sušenja kad se meša građa (po vrsti drveta i debljini) u sušari.

Malo je jedna godina, stvarno malo za tu debljinu.

I idi ti dobro preko 5 cm ako ti za gitaru treba skoro 5.
Nešto se sasuši, tu malo gubi, treba ti za obradu nešto.
5 ipo najmanje ti treba sirovog, i to dobro ostruganog.
Ako majstor na banseku malo iiskrivuda i šest može da bude malo.
Ili brate, kupiš suvu orahovu talpu, postoje te spravice za proveru vlažnosti da te ne ispale (teško je okom prepoznati da li je dovoljno suvo) i delješ đitru odmah.

Jeste skupa orahovina, ali ne trebaju ti kubici, a i vi programeri mlatite brda para (da sam neka vlast ja bih to ograničio :)
Milan Novković Milan Novković 14:27 19.05.2021

Re: Prva

gvozden1
Phuuu malera, nadao sam se da je brže obradivo.


Raspitaj se malo, ima sušara dosta, mada je mali problem oko režima sušenja kad se meša građa (po vrsti drveta i debljini) u sušari.

Malo je jedna godina, stvarno malo za tu debljinu.

I idi ti dobro preko 5 cm ako ti za gitaru treba skoro 5.
Nešto se sasuši, tu malo gubi, treba ti za obradu nešto.
5 ipo najmanje ti treba sirovog, i to dobro ostruganog.
Ako majstor na banseku malo iiskrivuda i šest može da bude malo.
Ili brate, kupiš suvu orahovu talpu, postoje te spravice za proveru vlažnosti da te ne ispale (teško je okom prepoznati da li je dovoljno suvo) i delješ đitru odmah.

Jeste skupa orahovina, ali ne trebaju ti kubici, a i vi programeri mlatite brda para (da sam neka vlast ja bih to ograničio :)

Drugoi, kakve bre godine, to više niko tako ne suši.

Vacuum kiln za po kući (par Stratokastera) je boNbonica projekat za IT trudbenika koji je zagazio u DIY, i za nekoliko nedelja eto drveta.

Može i sa dehumidifajerima al je veći rizik po drvo, iako maksa može da isprogramira kontroler korektno pošto mu je programiranje lebac, dok je vacuum kiln manji rizik od sušenja na vazduhu.

Nači od čega će ti biti komora za takav projekat - od plastične cevi, naravno, zavisi kolike komade ćeš stavljati unutra but think toilet drain i slično.

Ne praviš ozbiljan vakum, naravno, tako da će to ispasti jeftino - al nisam nikad pravio, pa da sad ne gublam, lepota života je što sad imaš IoT senzora i kontrolera za sve i svašta.

A, pade mi na pamet, you can hit the ground running sa onim plastičnim vrećama za vakumiziranje jastuka, odeće itd izvan sezone, pobiješ višak vazduha i moljci namrtvo i te vreće ladno drže vakum mesecima, a tebi treba par nedelja - možda ručno jednom dnevno nešto podesiš - doduše vlažnost iz drveta mora negde da ti izađe, pa su ti za ovo ultra rpsto rešenje potrebne unutražnje zapremine dosta veće od zapremine drveta, al i to je kako, odvojih metar dužinski drveta za vrat, i staviš u 2m, ili 3m cev za kanalizaciju, pa još deblju od vrata, naravno, kraj gde izvlačiš vazduh zaptiješ isečenom kesom na kojoj si ostavio ventil ...

A sama puNpica dok komoru praviš sam kako ti se sviđa - Amazon says: Travel pump for vacuum storage bags - get it tomorrow, £9.99.

Uopšte se ne zezam, top sušare za nameštaj koriste vacuum kilns.
gvozden1 gvozden1 14:35 19.05.2021

Re: Prva


Drugoi, kakve bre godine, to više niko tako ne suši.

To tamo kod vas, ovde se to uglavnom radi kako je bog rekao :)

Slučajno mi je strugara u komšiluku, i uz nju parionica i sušara, klasična, kotao, temperatura i ventilator koji topao vazduh uduvava u komoru sa građom, pa znam da se ogroman deo građe suši na taj način.

To sa vakuumom postoji, čuo sam, čak i voće tako suše, ali video nisam i znam da je malo toga.

Ne damo se mi još zlim imperijalističkim silama.
Milan Novković Milan Novković 14:44 19.05.2021

Re: Prva

gvozden1

Drugoi, kakve bre godine, to više niko tako ne suši.

To tamo kod vas, ovde se to uglavnom radi kako je bog rekao :)

Slučajno mi je strugara u komšiluku, i uz nju parionica i sušara, klasična, kotao, temperatura i ventilator koji topao vazduh uduvava u komoru sa građom, pa znam da se ogroman deo građe suši na taj način.

To sa vakuumom postoji, čuo sam, čak i voće tako suše, ali video nisam i znam da je malo toga.

Ne damo se mi još zlim imperijalističkim silama.

To je ubedljivo najkvalitetniji način za sušenje.

Komore su jako skupe za profesionalce, ali je za DIY entuzijaste, na malo, jako lako za napraviti danas.

Evo ima i kjniga na amazonu, drugo izdanje čak.

Nisam je još pročitao pošto meni još ne treba, ali će mi trebati kasnije i ja ću sebi u delu garaže napraviti malo veći vacuum kiln - napredni amater nivo, za nameštaj po kući.

Sa ovim ne samo da su ti najmanje šanse da upropastiš drvo, ili dosta izgubiš, nego ti, pored velike brzine u sušenju, 2-4 nedelje, najbolje očuva kvalitet i boju drveta

Milan Novković Milan Novković 14:50 19.05.2021

Re: Prva

Predrag Brajovic
E, to tvoje na slikama je moj idealan habitat kako ga zamišljam.

Цуњам ја по интернету, нешто архитектура је тема, и... нађем кућу у коју бих се сутрадан уселио, због њене лепоте, склада и памети.

Да ствар буде невероватнија, њу је правио наш човек по плановима нашег архитекте.
LINK


Super je, i ja bih mogao i voleo u njoj živeti
maksa83 maksa83 14:58 19.05.2021

Re: Prva

Super je, i ja bih mogao i voleo u njoj živeti

Kad već fantaziramo:

srdjan.pajic srdjan.pajic 15:16 19.05.2021

Re: Prva

Uopšte se ne zezam, top sušare za nameštaj koriste vacuum kilns.


Ja bih to sve mikrotalasima sprčio. To se inače tako i radi u industriji, koliko znam, mikrotalasne peći za sušenje drveta.
zilikaka zilikaka 15:52 19.05.2021

Re: Prva

Uopšte se ne zezam, top sušare za nameštaj koriste vacuum kilns.

Koliko ja pamtim iz davnih vremena, drvo za instrumente, ako hoćeš kvalitet, mora da se suši prirodno. Sećam se neke davne priče o silnim kubicima koji stoje i stoje čekajući da jednom budu klavir.
Garant to može brže al to majstorstvo je posebno, više alhemija nego tehnika
haklberi_tom haklberi_tom 16:33 19.05.2021

Re: Prva

Milan Novković
maksa83
sćućuri se u ćošku i naručuje svoju sledeću glodalicu


Ne znam kako ali ovo si pogodio. U tajnosti sam (pored Makita baaterijske) dodano iskliktao i Bosch ugaonu 750W brusilicu iako je na gajtan jer je a) bila na popustu a i b) 750W je. Objasnio sam sebi to kao "realno mi treba, znaš kolka ću debla i panjeve ja da stružem onim gedžinim pečUrkama". Ako me to nije skroz ubedilo dodatno sam dobio od Lude Rade komandu/dozvolu (sa tim nikad ne znaš) da sobalim neki njen oraj koji je prestao da rađa a tu na međi je, i onda sad, kad dobijem taj oraj (nije veliki) moram da vidim da li ga ima dovoljno u širinu da iz njega ukradem telo za Savršeni Stratokaster (moj fetiš i kriptonit su natural wood gitare, one neofarbane), a ako ne bude može od njega koješta da se pravi tako da modernom senzibilno muškarcu ipak baš treba i tih 750W...

Normalno, što bi rekao Emsi, to je logičan korak ka Stradivari receptima za lakove za muzičke instrumente na bazi belanceta jaja i vulkanskog pepela

Ps: Jel nam ok Emsi, zabrinjava ovo njegovo ni pisma ni razglednice ponašanje

Tu je!
Samo vas posmatra!

PS. Urgirajte kod Makse i sprečite ga da upropasti ono orahovo deblo.
Neka mu neko istruže to na talpe ... cca 7 do 10 cm debljine.
Potom sušenje.
Postavi letvice između talpi da vazduh može da cirkuliše, potom se suši godinu dana.
Nakon godinu dana okrene te talpe ap-sajd-daun i opet godinu dana.
I tako 6 do 7 godina.
Gitara ima da svira sama - taman dok mu sinčina postane ozbiljan muzičar.
Milan Novković Milan Novković 16:39 19.05.2021

Re: Prva

zilikaka
Uopšte se ne zezam, top sušare za nameštaj koriste vacuum kilns.

Koliko ja pamtim iz davnih vremena, drvo za instrumente, ako hoćeš kvalitet, mora da se suši prirodno. Sećam se neke davne priče o silnim kubicima koji stoje i stoje čekajući da jednom budu klavir.
Garant to može brže al to majstorstvo je posebno, više alhemija nego tehnika

Nekad se u kilns drvo yagrevalo da bi se sušilo i to mu je menjalo karakteristike donekle.

Vacuum kiln je druga priča, vakum snižava temperaturu isparavanja i kiln ne mora da se greje.

Naravno, može se preterati sa brzinom sušenja i pomeriti drvo.

Ali, ako je kontroler definisan ispravno vacuum kiln ti je bolji od dugoročnog vazduha na kom se drvao, prosto, zbog dugog vremena, i hemijski menja.

A na vazduhu ionako ne možeš da osušiš drvo do kvaliteta potrebnog za instrumente.

Naravno, stari majstori i zaljubljenici imaju svoje pasije - nažalost ja ne znam priče za drvo u instrumentima, ali znam sledeću za HiFi

Liku dosadili "stručnjaci" sa skupim kablovima za zvučnike, pa im pripremio test sa ultra skupim kablovima, i debelom žicom od ofingera, oni nisu ni zali o čemu se radi.

I najviše ih je glasalo, tako na neviđeno, samo na slušanje, da su zvučnici vezani za pojačalo ovom "visokomodnom" metodom, ofingerima, zvučali bolje (iskreno, skoro sigurno nije bilo razlike nego je rezultat slučajan)

Dakle, iako ja ne znam ništa o vacuum kilns osim da su jako skupi, i kako, otprilike rade, dobar program sa njima, znači da se ne preteruje sa brzinom, je najverovatnije superioran, prostopolako izvučeš vlagu bez stresa za drvo i predugog vremena da bakterije, gljivice i ostalo igraju kolo u njemu.

A vlažan orah u dosta godina i menja dosta bolju - hemija, bledi.
maksa83 maksa83 16:54 19.05.2021

Re: Prva

A na vazduhu ionako ne možeš da osušiš drvo do kvaliteta potrebnog za instrumente.

Za neakustični instrument je to prilično nebitno u smislu kvaliteta zvuka. Ako sad krene the great tonewood debate zvaću četnike i partizane pošto je to ugodnija i smislenija rasprava, u njoj se bar ne gaze zakoni fizike.

Oraj je inače ergonomski prilično loš izbor pošto je osetno teži od drugih drveta od kojih se najčešće prave tela solidbody gitara (joha, jasen). Za nekog qrcosvirača koji kao ja najčešće sedi nema veze, ali profi muzičar koji satima stoji sa tim bi frknuo na toliku težinu.

Atomski mrav Atomski mrav 17:12 19.05.2021

Re: Prva

Za neakustični instrument je to prilično nebitno u smislu kvaliteta zvuka. Ako sad krene the great tonewood debate zvaću četnike i partizane pošto je to ugodnija i smislenija rasprava, u njoj se bar ne gaze zakoni fizike.


Makso, pošto ta rabota sa orajem izgleda može da potraje, a ti bi voleo da iskombinuješ svoju ljubav ka DIY projektima i svoju ljubav prema stratokasterima, predlažem ti da isprobaš ovo (kačio sam to ranije na Blogu ali u doba kad te baš i nije bilo ovde pa ne znam jesi li video):

milisav68 milisav68 17:13 19.05.2021

Re: Prva

maksa83
Za nekog qrcosvirača koji kao ja najčešće sedi nema veze, ali profi muzičar koji satima stoji sa tim bi frknuo na toliku težinu.

Zato bolje od oraha napravi neku policu ili neki komad nameštaja.
Milan Novković Milan Novković 17:15 19.05.2021

Re: Prva

maksa83
A na vazduhu ionako ne možeš da osušiš drvo do kvaliteta potrebnog za instrumente.

Za neakustični instrument je to prilično nebitno u smislu kvaliteta zvuka. Ako sad krene the great tonewood debate zvaću četnike i partizane pošto je to ugodnija i smislenija rasprava, u njoj se bar ne gaze zakoni fizike.

Oraj je inače ergonomski prilično loš izbor pošto je osetno teži od drugih drveta od kojih se najčešće prave tela solidbody gitara (joha, jasen). Za nekog qrcosvirača koji kao ja najčešće sedi nema veze, ali profi muzičar koji satima stoji sa tim bi frknuo na toliku težinu.


Što be Two Ronies rekli u onom skeču - zaboravi sve što sam do sada rekao. Prosto:

- Idealno je da ti vlažnost drveta spadne na onu koja će biti u prostorijama gde se instrument čuva, koristi - ok, nije konstantno, ali recimo da je to 6-9%

- To tamonegdenavazduhu neće da se desi osim ako ti vazduh nije iz spavaće sobe, dnevne

- Bakterije, temperaturne razlike, 3 godine najsitnije hemije dok ti se drvo suši na vazduhu radi svoje.

- Ok, dehumidifying pod višom temeraturom isto provocira hemiju

- ALI, vacuum kiln ne mora da podiše temperaturu, prosto možeš da podesiš krive svega (kontroler, mislio sam na softver spojen ga grejačem, dehumidifierom, vakumom tako da precizno kontrolišeš polagano sušenje šta god da pada napolju, grad, sneg, kiša ili pesak iz Sahare - kad ovde kažem grejač ne mislim na zagrevanje da bi se ubrzalo sušenje, nego mislim da održavanje kostantne, pa idealne temperature za tekuće stanje drveta.




Predrag Brajovic Predrag Brajovic 17:37 19.05.2021

Re: Prva

Super je, i ja bih mogao i voleo u njoj živeti

Тамо код Хучија у крају, Мравињци. Тај Повлен, то је чудо.



maksa83 maksa83 17:40 19.05.2021

Re: Prva

Zato bolje od oraha napravi neku policu ili neki komad nameštaja.

Ovo je stvarno mali oraj, nije ono kad ti neko kaže ORAH pa ti zamisliš neku ogromnu sekvoju. Ne bih se usudio da sam pokušavam da pravim gitaru iz toga (nemam ni znanje ni alat), samo eventualno ukradem telo za Strat, ali rekao bih da nema dovoljno mase za to, videću kad ga se domognem.

Uvek može da se napravi luk.
Milan Novković Milan Novković 17:43 19.05.2021

Re: Prva

Što be Two Ronies rekli u onom skeču


Samo još jedno pojašnjenje, pošto kažem da ne znam ništa o temi drveta za instrumente a komentarišem - osnovni principi sušenja drveta za nameštaj i muzičke instrumente su skoro sigurno isti, ili jako slični.

Za nameštaj sušiš drvo na tih, recimo 6-9%, što je tu negde, re relativne vlažnosti vazduha, između 30-40%, zato što ćeš to imati u prosečnoj prostoriji gde će ti biti nameštaj (ili više panneling u mom slučaju, iako je on manje osetljiv).

Kad ga tako osušiš pa onda radiš na njemu ono što si napravio će (uglavnom) ostati tako i decenijama posle u upotrebi.

U nameštaju skoro sigurno nisu toliko bitne sitnice oko prebrzog sušenja, ali je isto nepoželjno zato što ti opada yield, iskorišćenje, pa ako je za amatersku upotrebu ne moraš da ga osušiš za 3 nedelje da bi maksimizovao profit nego izdržiš još tri.

To je mesec ipo, manje od Emsijevih prekratkih godinu dana za 10cm, i Hučijevih predugih sa godinu po sentimetru.

Al godina po inču ti isto ne odgovara, orah će ti izgubiti na kvalitetu.
shmoo shmoo 18:02 19.05.2021

.

tess1

I zašto stalno izbjegavaš silovane babe?



Ја избегавам?
Ја?
То си ти нешто побркала.
Силоване, несиловане, ма какве год, све су ми миле и драге и срцу блиске.
И никада их се не бих одрекао.
Јебеш такав живот без њих.
Буде онда много досадно.
И бљутаво.

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:16 19.05.2021

Re: Prva

Гос'н Пајић, ја сам приметио да сам нервирао једино Тес и Алселона.

То ипак нису баш сви присутни.

Да нисам нешто пропустио?


Dobro, bre, Taso, nemoj preko mene sa njima da se obračunavaš. Ja sam te pitao konkretno, kakva su tvoja iskustva za majstorisanjem po kući, u nadi da nisi od onih koji se toga baš boje, a i ako jesi, nema veze.

A i ne moraš da se izvinjavaš za dužinu komentara, pošto sam veći deo preskočio...

srdjan.pajic srdjan.pajic 18:22 19.05.2021

Re: Prva

- Idealno je da ti vlažnost drveta spadne na onu koja će biti u prostorijama gde se instrument čuva, koristi - ok, nije konstantno, ali recimo da je to 6-9%



Gde bre, Milanče, imaš vlažnost od 6 do 9%? Pa ovde kod nas u pustinji-preriji vlažnosti nije nikad ispod bar jedno 25-30% (zimi i do 50%). Kod tebe u toj močvari na ostrvu ispod 50% sigurno nije sem ako ne koristiš dehumidifier-e. I ovo kod nas je suvo, ja recimo u koferima za moje gitare držim onaj neki mokar sunđerčič, tako su mi mi rekli kad sam kupio instrument.

A zidovi i drvo koje ih nosi, ako je ispod 15%, to je ok, sasvim suvo.

shmoo shmoo 18:22 19.05.2021

Re: Prva

srdjan.pajic
Гос'н Пајић, ја сам приметио да сам нервирао једино Тес и Алселона.

То ипак нису баш сви присутни.

Да нисам нешто пропустио?


Dobro, bre, Taso, nemoj preko mene sa njima da se obračunavaš.


Па сам си тврдио да нервирам присутне... Па рекох да ти кажем шта сам ја приметио...

Ja sam te pitao konkretno, kakva su tvoja iskustva za majstorisanjem po kući, u nadi da nisi od onih koji se toga baš boje, a i ako jesi, nema veze.


Искуства никаква. Нема се шта ту испричат'.

A i ne moraš da se izvinjavaš za dužinu komentara, pošto sam veći deo preskočio...


Добро. И ако си. Ионако је све то што тамо пише небитно. И ја то исто радим са већином коментара и ауторских текстова већ неколико година уназад.

Milan Novković Milan Novković 18:26 19.05.2021

Re: Prva

srdjan.pajic
- Idealno je da ti vlažnost drveta spadne na onu koja će biti u prostorijama gde se instrument čuva, koristi - ok, nije konstantno, ali recimo da je to 6-9%



Gde bre, Milanče, imaš vlažnost od 6 do 9%? Pa ovde kod nas u pustinji-preriji vlažnosti nije nikad ispod bar jedno 25-30% (zimi i do 50%). Kod tebe u toj močvari na ostrvu ispod 50% sigurno nije sem ako ne koristiš dehumidifier-e. I ovo kod nas je suvo, ja recimo u koferima za moje gitare držim onaj neki mokar sunđerčič, tako su mi mi rekli kad sam kupio instrument.

A zidovi i drvo koje ih nosi, ako je ispod 15%, to je ok, sasvim suvo.


Ne porede se te dve vlažnosti tako - ti pričaš o relativnoj vlažnosti zavduha, ja o tome isto, ali kad spomenem građu onda o procentu vode u drvetu.

6-9% u drvetu i 30-40% relativna vlažnost vazduha su stanja u kojima imaš migraciju molekula vode in and out of wood blizu nule.

Kad pričaju o sušenju drveta onda navode količinu vode u drvetu.
zilikaka zilikaka 18:50 19.05.2021

Re: Prva

Ako sad krene the great tonewood debate zvaću četnike i partizane pošto je to ugodnija i smislenija rasprava, u njoj se bar ne gaze zakoni fizike.

NA potpritisku vladaju sasvim druge unutrašnje sile i naponi, u odnosu na atmosferski, te stoga bilo kakvo vakumiranje isto ko i metanje na pritisak mora da (po)remeti prirodnu strukturu drveta. Kolko je to dobro za akustiku, nemam pojma, al spram fizike je tako il nikako
maksa83 maksa83 18:52 19.05.2021

Re: Prva

Kolko je to dobro za akustiku, nemam pojma al spram fizike je tako il nikako

Nema akustike u solidbody el. gitari, samo žice koja vibrira kroz magnetno polje i pravi strujicu u pikapima.
gvozden1 gvozden1 18:55 19.05.2021

Re: Prva

maksa83
Kolko je to dobro za akustiku, nemam pojma al spram fizike je tako il nikako

Nema akustike u solidbody el. gitari, samo žice koja vibrira kroz magnetno polje i pravi strujicu u pikapima.

A spremte se spremte četnici, na kojoj gitari je odsvirana?
:)
zilikaka zilikaka 18:56 19.05.2021

Re: Prva

ALI, vacuum kiln ne mora da podiše temperaturu, prosto možeš da podesiš krive svega (kontroler, mislio sam na softver spojen ga grejačem, dehumidifierom, vakumom tako da precizno kontrolišeš polagano sušenje šta god da pada napolju, grad, sneg, kiša ili pesak iz Sahare - kad ovde kažem grejač ne mislim na zagrevanje da bi se ubrzalo sušenje, nego mislim da održavanje kostantne, pa idealne temperature za tekuće stanje drveta.

Ako nastaviš da objašnjavaš proces sušenja, pobićemo se naočigled svih prisutnih.

Nego, sad se setila, znate li vi da postoji tri vrste vlage kod drveta, i da je za svaku poznata (i vrlo različita) energija koju je potrebno uložiti da bi se ta vlaga oslobodila?
To mi nešto ostalo kao možda jedini interesantan podatak od Sušara.
zilikaka zilikaka 18:57 19.05.2021

Re: Prva

Nema akustike u solidbody el. gitari, samo žice koja vibrira kroz magnetno polje i pravi strujicu u pikapima.

Znam, al me to ne sprečava da i dalje drvim o akustici. To tvoje nije zanimljivo.
Milan Novković Milan Novković 19:02 19.05.2021

Re: Prva

zilikaka
Ako sad krene the great tonewood debate zvaću četnike i partizane pošto je to ugodnija i smislenija rasprava, u njoj se bar ne gaze zakoni fizike.

NA potpritisku vladaju sasvim druge unutrašnje sile i naponi, u odnosu na atmosferski, te stoga bilo kakvo vakumiranje isto ko i metanje na pritisak mora da (po)remeti prirodnu strukturu drveta. Kolko je to dobro za akustiku, nemam pojma, al spram fizike je tako il nikako

Ne radi se ovde o nikakvim open-space vakuumima

Nego baš o tim naponima molekula jednog te istog jedninjenja, vode ovom prilikom, u dve sredine koje se dodiruju, (unutrašnjosti) drveta i okolnog vazduha.

Tako se drvo suši i na vazduhu, samo sporije.

Ovde kažu hajde da taj potencijal između dve sredine, tj razliku napona, napravimo većom do te mere da ne utičemo na strukturu drveta po celoj zapremini, ako ništa više a ono bar da ne utičemo na nju više od vazdušnog sušenja, a da molekule vode izvlačimo po ubrzanom postupku..
tess1 tess1 19:27 19.05.2021

Re: .

Ја избегавам?
Ја?
То си ти нешто побркала.
Силоване, несиловане, ма какве год, све су ми миле и драге и срцу блиске.
И никада их се не бих одрекао.
Јебеш такав живот без њих.
Буде онда много досадно.
И бљутаво.

Cc, kakva istrajna budala. Propast.
shmoo shmoo 21:11 19.05.2021

Re: .

tess1
Ја избегавам?
Ја?
То си ти нешто побркала.
Силоване, несиловане, ма какве год, све су ми миле и драге и срцу блиске.
И никада их се не бих одрекао.
Јебеш такав живот без њих.
Буде онда много досадно.
И бљутаво.

Cc, kakva istrajna budala. Propast.



Ц, ц, ц, какав психијатријски случај. Страшно.


Nije dozvoljeno:

Govor mržnje (Zakon o javnom informisanju, čl.38.: “Zabranjeno je objavljivanje ideja, informacija i mišljenja kojima se podstiče diskriminacija, mržnja ili nasilje protiv lica ili grupe lica zbog njihovog pripadanja ili nepripadanja nekoj rasi, veri, naciji, etničkoj grupi, polu ili zbog njihove seksualne opredeljenosti, bez obzira na to da li je objavljivanjem učinjeno krivično delo“), pretnje, psovke, vređanje i klevetanje.


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:26 20.05.2021

Re: Prva

Ne porede se te dve vlažnosti tako - ti pričaš o relativnoj vlažnosti zavduha, ja o tome isto, ali kad spomenem građu onda o procentu vode u drvetu.

6-9% u drvetu i 30-40% relativna vlažnost vazduha su stanja u kojima imaš migraciju molekula vode in and out of wood blizu nule.

Kad pričaju o sušenju drveta onda navode količinu vode u drvetu.


Ok, ti si napisao da je to vlažnost u prostorijama u kojima se čuva instrument, pa sam mislio da pričaš o vlažnosti vazduha, što je ono što je relevantno, jer će to drvo u instrumentima da crpi vlagu iz okolnog vazduha (ili da mu ga, da prostiš, daje). Mada, ako se lakira, a lakira se uvek, onda ni to valjda nema mnogo veze. No, akustične gitare (ili bar ove moje dve) su lakirane samo spolja, a u rezonatoru nisu, i zato su mi rekli da moram da držim taj neki ovlaživač u koferu, ako živim u Koloradu.


srdjan.pajic srdjan.pajic 00:43 20.05.2021

Re: Prva

Milan Novković
zilikaka
Ako sad krene the great tonewood debate zvaću četnike i partizane pošto je to ugodnija i smislenija rasprava, u njoj se bar ne gaze zakoni fizike.

NA potpritisku vladaju sasvim druge unutrašnje sile i naponi, u odnosu na atmosferski, te stoga bilo kakvo vakumiranje isto ko i metanje na pritisak mora da (po)remeti prirodnu strukturu drveta. Kolko je to dobro za akustiku, nemam pojma, al spram fizike je tako il nikako

Ne radi se ovde o nikakvim open-space vakuumima

Nego baš o tim naponima molekula jednog te istog jedninjenja, vode ovom prilikom, u dve sredine koje se dodiruju, (unutrašnjosti) drveta i okolnog vazduha.

Tako se drvo suši i na vazduhu, samo sporije.

Ovde kažu hajde da taj potencijal između dve sredine, tj razliku napona, napravimo većom do te mere da ne utičemo na strukturu drveta po celoj zapremini, ako ništa više a ono bar da ne utičemo na nju više od vazdušnog sušenja, a da molekule vode izvlačimo po ubrzanom postupku..



Samo da iznesem svoje laičko mišljenje zasnovano na inženjerskom gut feelingu. Mislim da je to sve jedna velika sviraža onoj stvari, to da moraš drvo da sušiš godinama, i decenijama na lahkom povetarcu vakuma jer će inače drvetu da se desi nešto sitno ali strašno zvog čega tvoja violina neće zvučati baš kao Stradivarijusova ili Gvarnerijeva a maksin Stratokaster će vući više na Telekaster. Što ga brže i bolje osušiš, to ćeš ranije dobiti drvo da izdelješ to što ti treba i prodaš i zaradiš pare. Zato, braćo i sestre, drugovi i drugarice, microwave kilns, to je way to go, i tako ljudi i suše drvo u industriji.

Bila je neka emisija na radiju pre par godina u kojoj su opisivali eksperiment u kome su u zamračenoj sobi ili sa povezom na očima davali profesionalnim muzičarima da sviraju na Stradivarijusovim violinama, pa onda na nekim običnim, savremenim violinama, i ustanovili su da niko od njih nije mogao sa sigurnošću da po zvuku i osećaju kaže koji je instrument držao u rukama. Dakle, sad da sve Stradivarijusove violine istrule i pojedu ih bube, ne bi se ništa desilo sa muzičkom umetnošću.



tess1 tess1 13:48 20.05.2021

Re: Prva

"Ima tu još jedna važnija stvar. Dimitrije Ljotić je bio integralni Jugosloven, ne turbosrbin, što takođe ne bi bilo po Visokom Ukusu, tako mu se i stranka zvala - Jugoslovenski narodni pokret Zbor, a u toj je stranci potpredsednik npr. bio Slovenac, dočim je predsednik IO bio Hrvat."

Svetislav o Ljotiću (i čika Miki).
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:12 16.05.2021

Juče

sam se bavila keramičarskim radovima. Ok, samo su mi dali da mažem lepak na pločicu, ali dobro. Mogu reći da se moje obilno iskustvo u mazanju stvari na leba konačno isplatilo, imala sam priliku da zablistam.

I mislim da je pouka da ne treba verovati žgoljavom keramičaru. Eto savet.
haklberi_tom haklberi_tom 08:15 16.05.2021

Re: Juče

dobrosavljevic_m
sam se bavila keramičarskim radovima. Ok, samo su mi dali da mažem lepak na pločicu, ali dobro. Mogu reći da se moje obilno iskustvo u mazanju stvari na leba konačno isplatilo, imala sam priliku da zablistam.

I mislim da je pouka da ne treba verovati žgoljavom keramičaru. Eto savet.

Ne slažem se!
Jer - je to što je žgoljav, upravo, potvrda da se naklečao lepeći (podne) pločice.


nikvet pn nikvet pn 09:47 16.05.2021

Re: Juče

dobrosavljevic_m
ne treba verovati žgoljavom keramičaru


Другачији ни не постоје. Како дебељуца да залепи под или први-други ред? Дакле тачно је, не веруј жгољавом керамичару. Ни паркетару.

Тамо 90-тих на оне бедне плате анестезиолога овдашњег одеру керамичари. Он попизди и крене сам да их лепи; бемти занат од два дана учења. Крене га одлично иако је лупио отровну цену. Сви мафиози су хтели да им баш доктор анестезиолог излепи плочице; питање престижа али и малера. Боље тај да им ради код куће кад они оће него на хируршком столу кад мора, после туче-пуцњаве. У болници приправност је откачио а дежурства минимизирао. И зову га начелник хирургије и директор болнице да га укоре: Нигде те нема а кад дођеш дремаш на послу! - Па шта, и моји пацијенти спавају! Него спремите ви мени керамичарску кинту и нема проблема.




angie01 angie01 10:22 16.05.2021

Kamilo,

svaka ti cast,...mnogo mi se svidja fotka sa konstrukcijom, skroz je art.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 16:52 16.05.2021

Re: Juče

Него спремите ви мени керамичарску кинту и нема проблема.

Vala posle evo drugog dana, zovite me Gašiću, nema veze, i ja bih u keramičare. Pustiš mozak na ispašu, milina jedna. Ne znam zašto više ljudi ne radi ovo, jedva se nađe majstor, juriš i keramičara i tapetara kao Pera kojot pticu trkačicu.
bene_geserit bene_geserit 18:54 16.05.2021

Re: Juče

i ja bih u keramičare

Kolena odu posle 20 godina lepljenja pločica.
Najlakše je sedenje u kancelariji i neko kuckanje po računaru a onda u džim da ne strada kičma od sedenja.
Dobar deo ovih fizičkih poslova pravi od čoveka invalida.
alselone alselone 18:56 16.05.2021

Re: Juče

onda u džim


Brate pa što u teretarnu. Aj da si rekao, idem da se prošetam Tori Panjnsom i Del Marom, pa da te razume, ili da sadiš llimunove, ali teretana - u zatvorenom mašeš tegovima dok stojiš u mestu, pa to je katastrofa.
bene_geserit bene_geserit 19:53 16.05.2021

Re: Juče

Brate pa što u teretarnu

Ma nisam pričao o sebi, nego generalno.
Što se mene tiče spining bajk i vreća za lupanje u dvorištu i šetanje Tori Pinesom.

A upravo dodajem hot tub u dvorištu. Valjda će i te hidro masaže nešto da pomognu.
Nego razmišljam kao sledeći korak, imam gomilu nekih mitinga gde moram da prisustvujem i povremeno nešto kažem ali generalno smaranje najgore, dal bi mogao da ih povremeno odradim iz đakuzija. Stavim projektor sa laptopa na panel koji okačim na zid tu blizu, sluške na uši i teraj. Treba mi samo vodonepropusni miš, valjda tako nešto postoji ...
alselone alselone 19:54 16.05.2021

Re: Juče

A upravo dodajem hot tub u dvorištu


Hahaha, pa zar kod tebe i ovako nije 30 stepeni cele godine?
alselone alselone 19:55 16.05.2021

Re: Juče

Nego razmišljam kao sledeći korak, imam gomilu nekih mitinga gde moram da prisustvujem i povremeno nešto kažem ali generalno smaranje najgore, dal bi mogao da ih povremeno odradim iz džakuzija. Stavim projektor sa laptopa na panel koji okačim na zid tu blizu, sluške na uši i teraj. Treba mi samo vodonepropusni miš, valjda tako nešto postoji ...


Treba ti i ona zelena pozadina, tako da možeš da projektuješ kancelariju u pozadini a ti u kadi. Malo će da bude čudno što si go u video pozivu, ali kontam da je to amerika pa nije ništa čudno.
bene_geserit bene_geserit 19:59 16.05.2021

Re: Juče

pa zar kod tebe i ovako nije 30 stepeni cele godine

Kod mene je 15-25 stepeni cele godine, ponekog leta bude par nedelja malo toplije ali to je retko. Sa svakim kilometrom dalje od okeana poraste temperatura.
Ali uveče zahladni, tako da je to pravo vreme za hot tub.
bene_geserit bene_geserit 20:01 16.05.2021

Re: Juče

Treba ti i ona zelena pozadina, tako da možeš da projektuješ kancelariju u pozadini a ti u kadi. Malo će da bude čudno što si go u video pozivu, ali kontam da je to amerika pa nije ništa čudno

A, mi ne uključujemo kamere kod mitinga. Povremeno ako baš ima razloga tipa zaposle nekog novog pa se predstavimo i sl. ali to je baš retko.
alselone alselone 20:02 16.05.2021

Re: Juče

Sećam se kada sam pričao sa jednom ženom iz tvog kraja, ona mi je rekla da nemaju ni klimu ni grejalicu u kući. Prosto im ne treba.

Kakav raj, jbt. A što je najčudnije, LA koji je severnije ima mnogo lošiju klimu, tj topliju.

Termalna inercija okeana, za Zili.
alselone alselone 20:02 16.05.2021

Re: Juče

A, mi ne uključujemo kamere kod mitinga. Povremeno ako baš ima razloga tipa zaposle nekog novog pa se predstavimo i sl. ali to je baš retko.


Da se ne bi videlo kog ste spola i boje?

A pošto je tako onda realno i treba da sastančiš iz kade.
bene_geserit bene_geserit 20:14 16.05.2021

Re: Juče

i treba da sastančiš iz kade

Imam nekog drugara Rumuna, taj je dosad uspevao da sastanči iz jedrilice, dok vozi bajk, a uporno mašta o sastanku u paraglajderu, dok je u kajaku i dok surfuje (OK za surfovanje se samo zajebava).
A dok voze gomila njih je na sastancima, to nije nikakvo čudo.
bene_geserit bene_geserit 20:22 16.05.2021

Re: Juče

LA koji je severnije ima mnogo lošiju klimu, tj topliju

Samo valley ima lošu klimu, brdašca po LA-u imaju super klimu.
A toplije je kod nas u San Diegu, posebno je okean puno topliji nego u LAu.
Klima zavisi pre svega koliko si udaljen od okeana, ako si blizu klima ti je super, LA ili San Diego svejedno. Kako ideš u kopno sve je toplije.



p.s. Graf za cenu nekretnina je inverzan.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 20:57 16.05.2021

Re: Juče

Kolena odu posle 20 godina lepljenja pločica. Najlakše je sedenje u kancelariji i neko kuckanje po računaru

Pa sad, takođe je teško objasniti prosečnom srpskom skorojeviću da to sedenje za kompom treba da se plati. Ako nije materijal ili fizikalija, smatra se da treba da bude besplatno ili je u najmanju ruku preplaćeni hohštapleraj.
maksa83 maksa83 22:04 16.05.2021

Re: Juče

ili je u najmanju ruku preplaćeni hohštapleraj.

Ako ovo nije najbolja definicija programiranja onda ne znam šta je...
bene_geserit bene_geserit 22:09 16.05.2021

Re: Juče

maksa83
ili je u najmanju ruku preplaćeni hohštapleraj.

Ako ovo nije najbolja definicija programiranja onda ne znam šta je...


Mene je prilično sramota koliko je ova naša struka bezrazložno preplaćena.
Ali dok hoće da plaćaju da prisustvujem sastancima iz đakuzija ...
alselone alselone 22:16 16.05.2021

Re: Juče

bene_geserit
maksa83
ili je u najmanju ruku preplaćeni hohštapleraj.

Ako ovo nije najbolja definicija programiranja onda ne znam šta je...


Mene je prilično sramota koliko je ova naša struka bezrazložno preplaćena.
Ali dok hoće da plaćaju da prisustvujem sastancima iz đakuzija ...

Ja mislim da su ostale potplacene i da je unistena srednja klasa pa ti se ovo cini puno. Ali sad kad ti dodju libtrdi novomarksisti pa te izbubecaju i uzmu ti sve preko maksimuma, neces imati vise briga.
bene_geserit bene_geserit 23:20 16.05.2021

Re: Juče

Ja mislim da su ostale potplacene i da je unistena srednja klasa pa ti se ovo cini puno

Pa da su sve struke više plaćene, pare bi manje vredele. Jedino relativan odnos ti nešto kaže.
Veće skidanje kajmaka od strane onih 1% ili 0.1% na vrhu jeste uticalo nešto, ali je za uništenje srednje klase presudnija globalizacija. Ono kako je bilo 70-tih nije održivo, radnici u fabrici nisu srednja klasa, ako oni mogu da kupe kuću sa dve garaže u predgrađu to jednostavno ne može da opstane u globalizovanom svetu.
Atomski mrav Atomski mrav 08:57 17.05.2021

Re: Juče

Mene je prilično sramota koliko je ova naša struka bezrazložno preplaćena.


Pa ti radi za manje para, ko ti brani?
solo solo 22:21 17.05.2021

Re: Čaki

Jer - je to što je žgoljav, upravo, potvrda da se naklečao lepeći (podne) pločice.



Iskusno zboriš Mačak.

A za dobre čvarke moraš da imaš dobre brkove.



Milan Novković Milan Novković 08:22 16.05.2021

Nači ...

Pa izvol'te čika kamilo.

... svaka čast

Pretpostavljam da je san svakog muškog DIY entuzijaste da napravi kuću od nule, čak i onih što su na malim poslovima predmet vica: "Ako vam muž kaže da će nešto napraviti u kući on će to i uraditi, ne morate ga potsećati svakih 6 meseci"

A iznad tog sna ide san da se kuća napravi samo od drveta.

Pitanje, bez šire slike ove poprečne grede izgledaju predimenzionisane, bez obzira da li je iznad samo pod, krov, ili potkrovlje za život (ovde je cena drveta jako visoka, akutan problem, zato pitam

I ovde se podovi prave od drveta i obično koriste manje grede na rastojanju od 60 cm - dosta precizno i sad imaju UFH rešenja za retrofitting, između greda, da se ne žrtvuje pa sentimetara od visine prostorije, plus mogu da se stave iz prostorije odozdo pa se gore ne menja pod - jeftinije pošto su plafoni od gipsanih ploča jeftini, samo mnogo više posla.

Ja sam dve godine jurio plac, pretplaćivao se na časopise itd i na kraju kupio ovu kuću gde sad radim zbog placa, toliko nam se oboma svideo da smo žena i ja dali ponudu bez da smo po drugi put išli da gledamo detalje kuće, a i pošto placevi sa dozvolom za gradnju imaju dva problema:

- Dosta su skupi (dozvola dodaje par stotina hiljada funti na cenu placa

- Dozvola dolazi sa planom, pa ionako ne možemo da uradimo svoju "kućicu iz snova".

Ovde mi veliki kiks bio što nisam unapred naučio da mogu za neki plan da tražim dozvolu za gradnju i za plac koji još nisam kupio, par stotina funti cena.
mariopan mariopan 10:26 16.05.2021

Re: Nači ...

Lepo si ovo skrojio Novkoviću ali ne sanjaju samo muškarci o novoj kući, često nemaju pojma da će je graditi. To lepša polovina mora nekako da mu ubaci u glavu ali da on ne primeti, nego da kasnije kaže:"....i tako ja kažem: Mary, hajde da zidamo novu kuću!"

Sve ovo što pišeš je za drvene kuće koje se kod nas ne prave. Ovde se zidaju ozbiljne kuće od čvrstog materijala. Plafoni su od izlivenog betona i mnogo armature.

I kod nas je dobijanje dozvole za gradnju dosta skupo. Sam plac sa dozvolom može da košta i dvadesetak hiljada evra, u malom gradu, ne znam za Beograd.

Razlika je u tome što mi možemo da biramo projekat i kada se izabere mora da bude odobren od komisije u kojoj sede arhitetke i urbanisti (tako je bilo u moje vreme) Oni mogu da odobre ili ne odobre projekat ili da narede neka ograničenja.

Dobiješ saglasnost, platiš "komunalije" i možeš da zidaš.
Kad je završiš izlazi komisija koja sve premeri i proveri da li si se držao svih uslova gradnje, i ako jesi, izdaju ti "upotrebnu dozvolu" sa kojom možeš da uknjižiš kuću.
Nije jednostavno ni ovde a nije ni jeftino.

tess1 tess1 12:50 16.05.2021

Re: Nači ...

Lepo si ovo skrojio Novkoviću ali ne sanjaju samo muškarci o novoj kući, često nemaju pojma da će je graditi. To lepša polovina mora nekako da mu ubaci u glavu ali da on ne primeti, nego da kasnije kaže:"....i tako ja kažem: Mary, hajde da zidamo novu kuću!"

Maro, mudrice. :)
Milan Novković Milan Novković 14:21 16.05.2021

Re: Nači ...

mariopan
Lepo si ovo skrojio Novkoviću ali ne sanjaju samo muškarci o novoj kući, često nemaju pojma da će je graditi. To lepša polovina mora nekako da mu ubaci u glavu ali da on ne primeti, nego da kasnije kaže:"....i tako ja kažem: Mary, hajde da zidamo novu kuću!"

Sve ovo što pišeš je za drvene kuće koje se kod nas ne prave. Ovde se zidaju ozbiljne kuće od čvrstog materijala. Plafoni su od izlivenog betona i mnogo armature.

I kod nas je dobijanje dozvole za gradnju dosta skupo. Sam plac sa dozvolom može da košta i dvadesetak hiljada evra, u malom gradu, ne znam za Beograd.

Razlika je u tome što mi možemo da biramo projekat i kada se izabere mora da bude odobren od komisije u kojoj sede arhitetke i urbanisti (tako je bilo u moje vreme) Oni mogu da odobre ili ne odobre projekat ili da narede neka ograničenja.

Dobiješ saglasnost, platiš "komunalije" i možeš da zidaš.
Kad je završiš izlazi komisija koja sve premeri i proveri da li si se držao svih uslova gradnje, i ako jesi, izdaju ti "upotrebnu dozvolu" sa kojom možeš da uknjižiš kuću.
Nije jednostavno ni ovde a nije ni jeftino.


Takoe I ja sam s uživanjem gledao My Big Fat Greek Wedding

Više sam mislio na mušarce kao pol sumnjivog kvaliteta, nepouzdan, vratoloman i raspoložen za kockanje, koji svašta započne ali ne izgura o kraja, dok žene umeju da budu opreznije.

Otud i onaj vic u mom komentaru
mariopan mariopan 16:03 16.05.2021

Re: Nači ...

tess1
Lepo si ovo skrojio Novkoviću ali ne sanjaju samo muškarci o novoj kući, često nemaju pojma da će je graditi. To lepša polovina mora nekako da mu ubaci u glavu ali da on ne primeti, nego da kasnije kaže:"....i tako ja kažem: Mary, hajde da zidamo novu kuću!"

Maro, mudrice. :)

:)

eh, dok nisam naučila....posle je bilo lako.
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:05 16.05.2021

Re: Nači ...

mariopan
To lepša polovina mora nekako da mu ubaci u glavu ali da on ne primeti, nego da kasnije kaže:"...

Ovo se kod mene naziva: provlačenje kroz uši

Milan Novković Milan Novković 10:41 16.05.2021

Za referenta za poljoprivredu na blogu ...

... sadim puzavice po kućama ...

... Gosn Alsea.

Evo, biJo sam dobar i žena me je sinoć vratila iz divljine u civilizaciju pa sam ti ufotkao šta sam ja izponabadao po zidu za visteriju (sadio sam ja jednom i ruže puzavice, nepripremljen, jedva živu glavu izvukosmo i mi i komšije - lepe ruže, al puzale ko pomahnitale, nije za aljkave ljude.



Nerđajući čelik, sajla 4mm - previše za povrće, ja stavio samo zato što, opet aljkavost u obrezivanju, meni i visterija prebrzo i nekontrolisano raste.

Lepo da si potegao temu pošto ćemo i mi, kako prođu glavni radovi, da se okomimo na voće i povrće, za borovnice smo već izabrali potez u bašti.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:01 16.05.2021

visterija



alselone alselone 11:06 16.05.2021

Re: Za referenta za poljoprivredu na blogu ...

... Gosn Alsea.


Ovo je odlično! Valjalo bi mi za bršljan, a i visteriju je žena spomenula da bi hteo da kupimo.

Je l' vido neko nešto slično kod nas?

Baš juče sam bio u Woby house da razgledam šta ima, otvorio se novi kod mene u komšiluku, i nisam video ništa slično. Ali sam zato video odličnu špatulu za roštilj pa sam morao da je uzmem i malopre overim, i na roštilju i na gradelama.

alselone alselone 11:08 16.05.2021

Re: Za referenta za poljoprivredu na blogu ...

Kobasica je od mangulice, da se zna da je skoro veganski.
alselone alselone 11:16 16.05.2021

Re: Za referenta za poljoprivredu na blogu ...

Za referenta za poljoprivredu




Još nešto da dodam, kad mi Milan nabacuje voleje.

Juče sam sadio povrće. I sadio sam ga tako da prvo iskopam rupu 30 - 40 cm, i onda ređam kao da pravim lazanju, red treseta da drži vodu, pa red komposta koji sam sam pravio, pa red obične crne zemlje i tako dva puta, i tek onda posadim.

Dve stvari:
- prvo, zemlja kroz koju sam kopao je donešena sa njive. U njoj apsolutno nema ništa. NI crva, ni bube, ni larve, i gliste. Govorio sam već o ubijnju mikrobiologije zemlje. Ovakva poljoprivreda nije održvia (sustaniable). A kada gurneš ruku u kompost, unutra vri, kao na koralnom grebenu. Gliste, crvi, bube, larve, svega ima to istina.
- dolazi žena da vidi kako ide posao, a ja se lepo namestio, pustio radio 021, stavio šešir, sunce sija a zemljani radovi rukama - dušu lečim. Klinci su me prvo gledali kroz prozor pa su došli i oni da rade uz mene - entuzijazam vuče. Uglavnom, došla žena i gleda kako džaram rukama po kompostu, prebiram dobre delove, a tamo polutrula jabuka, larva veličine palca, trulo lišće, itd, i pita me da li se gadim. Reko ne, uživam. I stvarno uživam. Raditi rukama sa zemljom je divno. Na to mi ona kaže kako je to važno zbog mikrobiologije kože (opet ja sa tim terminom) i kako su u poslednje vreme pošeli da stavljaju probiotike u kreme. Pa da, kada smo i svoje dobre bakterije poubijali.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana