Ljudska prava

Размишљање једног обичног српског антиваксера

omega68 RSS / 14.04.2021. u 20:16

         Да, данас је више од годину дана  од када је  цео свет захватило ово лудило...

 

Једни лекари кажу да смо сви већ изумрли, други кажу да имају антитела они који су прележали корону, трећи говоре да нису важна антитела него вакцина, четврти сведоче да су Т ћелије прележалих најважније при имунолошком одговору ...и сви су у праву и нису у праву.

Јер, кад се политика умеша, а увек се умеша у сваку ствар, онда је најбитније шта би рекао политачар од формата који не говори ,,ни по бабу ни по стричевима већ по правди Бога истинога'':

 -Сви сте ви, децо, у праву, рекао би Баја Пашић, највећи међу највећима, политикантима

И једини би био у праву.

Ово је ствар која подлеже баш таквим умовима. То је оно што наш народ назива ситном памећу или што би грађани рекли - сељачка мудрост.

Сви смо свесни да се над нама врши трећа фаза испитивања свих могућих вакцина на Covid 19 коју су у сврху неколико циљева смислили самозвани владари света. Некада, не давно, вакцине су испитиване прво на покусним животињама, па после на добровољцима и на крају, кад би све већ било обелодањено, вакцинисани би били људи.

Сада и овде је све наопако и то ми рађа, благо речено, налагоду. Шта нелагоду - нећу због тога да се жигошем $%#&/ ли вам #$/% ону ненормалну!

Неко је обећао и добио гаранције или паре за обећање да ће над његовим народом да се изврши експеримент. Знате да је и Броз то исто урадио са вакцином против великих богиња? Двадесет и нешто милиона људи су били заморчићи који с,у не питајући ништа, били део великог опита у режији владара света. Тито је то могао јер је био диктатор. Данас су средства манипулације лепша и жешћа. Много је радника на одређено радно време и душу дало за уцењивање. Оно, као,, не мораш ти да се жигошеш али размисли ко ће имати предност при запошљавању за стално.''

Или:

- Не мораш ти да се вакцинишеш јер си здравствени радник али ћеш морати сваки трећи дан, о свом трошку, да радиш PCR   тест који кошта четвртину твоје плате.

ЗА ПЕТНАЕСТ ДАНА ДА ПОТРОШЕ ПЛАТУ САМО НА ТЕСТОВЕ!

Нобеловци, академици, независни научници и стручњаци широм света и земаљским шаром причају и моле да се заустави лудило звано смртност које је испод 1%.

Хало, испод 1% !

Мени су моји деда и баба причали о кобности преступне године коју су називали ,,редњом'' и када се очекивала повећана смртност и без короне. 2020. не само да је била преступна године него је те године била најслабија сунчана ативност задуго:

Istraživanja pokazuju da se pandemije mogu javiti samo u periodu između dva ciklusa aktivnosti, kada je aktivnost Sunca najmanja, odnosno kada je snaga UV zračenja u zimskom periodu najslabija. Epidemije se javljaju samo na početku i kraju sunčevog ciklusa. Grip sezonskog karaktera promenljive gradacije virusa zavisi od trenutne vrednosti aktivnosti Sunca. Najslabija gradacija virusa je u vreme najveće aktivnost Sunca.

Na dezinfekciju atmosfere ima veliki značaj upadni ugao UV i H zračenja jer određuje snagu zračenja po jedinici površine u toku dana.
Treba naglasiti da je prelazni period između 24. i 25. ciklusa aktivnosti Sunca izuzetno dug. Aktivnost Sunca je dostigla neobično dubok minimum. Dubina minimalne aktivnosti Sunca u toku 2019. i 2020. godine je najmanja od 1810. godine. Toplota nema nikakvog uticaja na COVID-19.

Ako se ostvari prognoza NASA, onda kroz 10 godina treba očekivati ponovo gradaciju virusa.

Дакле шта?

Треба читати Миланковића и друге научнике а одјебати лобисте и кориснике провизија који плаше и слуђују народ.

Умреће онај који се родио.

Умреће онај коме није суђено да живи 100 година

                                                              *

,,Равнодушан према плачу,

и коначно сасвим сам

Обожавам иловачу,

не може ми ништа шљам.''

                                                              *

Говорио сам на часу српског језика и, ваљда, књижевности, код Душанке Јанковић најозлоглашеније професорке матерњег језика од ослобођења. Тада сам јој рекао да више немам страх од смрти.

Немам ни сад. Пишљивих мање од 1 % ?

Ко га јебе, ако ми је суђено да умрем на свој дан - умрећу.

Само једно знам - не спавам близу вакцинисаних

Omega

 

 

 

 



Komentari (314)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

nikvet pn nikvet pn 12:22 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

freehand
Šta su tačno "poluistine" u citiranom tekstu


Као кад би неко кроз сто година подастро текст из Информера као крунски доказ успеха актуелне власти.

freehand freehand 12:39 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

nikvet pn
freehand
Šta su tačno "poluistine" u citiranom tekstu


Као кад би неко кроз сто година подастро текст из Информера као крунски доказ успеха актуелне власти.


U Informeru nema ni poluistina.
Ali pitao sam šta su u navedenom tekstu "poluistine" kako si neki njegov deo nazvaop a to nisi precizirao?

Inače, tekst je pisao Dimitrije tucović za ondašnje "Radničke novine".

freehand freehand 12:48 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

gvozden1

Ne samo to, nego 1914. još uvek nisu postojali međunarodni akti koji brane rad dece, čak je i na nacionalnom nivou trajala borba oko ograničenja dečijeg rada. Tako da je slika dečijeg rada iz 1914. tipično komunjarsko podmetanje

Naravno.
Dečiji rad je čak bio poželjna stvar u ondašnjem poimanju stvari, od rada u kući, njivi, domaćinstvu, preko zanatskih radnji (šegrt, znači dete, desetak godina ili manje, je radio sve što mu majstor naredi, ne samo zanat, još je i batine dobijao)
Preci moje tazbibe su imali građevinske mašine, pravili puteve, put za vrh Goča su oni probili pred rat, i dan danas se priča o tome kako su bili uspešni da su celo selo zapošljavali, i, naglašava se u pozitivnom smislu, decu.
Deca su nosila vodu za radnike i dobijala za to neku siću.

Jasno je da je iz današnjeg ugla to loše, ali to je tad bilo normalno, i samo komunisti neznalice mogu ispaljivati glupe parole o tome gađajući patetiku, jao, deca radila.


Istinska je tragedija što u zemlji koja se sa pravom ponosi da je tek oslobođena imala tu silu slobodarskog zanosa i potencijal da donese ustav kao što je bio naš Sretenjski u kome se ukidaju i feudalizam i ropstvo - ovakve stvari poput citirane pišu zatucane spodobe skoro dve stotine godina kasnije pozivajući se na ot šta je tada bilo uobičajeno.
A još je veća tragedija da gotovo istu u i sa gotovo istom argumentacijom svojoj ideološkoj zaslepljenosti pišu i obrazovani mladi ljudi, pri tome pravnici.
gedza.73 gedza.73 13:02 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

freehand
tekst je pisao Dimitrije tucović za ondašnje "Radničke novine".

Zagrebački 13. korpus bio je i u operacijama na Kolubari udarna pesnica austrougarske vojske. Jedinice ovog korpusa (36. i 42. pešadijska divizija) naročito su se istakle borbama protiv Moravske divizije I poziva, na desnoj obali LJiga, u periodu od 18. do 25. novembra 1914. godine. Računa se da je od kuršuma i bajoneta pripadnika Zagrebačkog korpusa ubijeno 4.200 boraca Moravske divizije... Među poginulima nalazio se i vođa srpskih socijalista Dimitrije Tucović koji je, kako se vidi iz njegovog dnevnika, naslućivao da će pasti "od ruke brata s druge strane".

53. zagrebačka p.p... U prvoj godini rata, tri
njezine bojne nalazile su se u sastavu 72. pješaĉke brigade 36. divizije,
pod zapovjedništvom 13. zbora u Zagrebu... Tijekom Prvog svjetskog rata postrojba je bila angaţirana na više ratišta: u ljeto 1914. cijeli je 13. zbor upućen na balkansko ratište u sastavu 5. armije gdje je sudjelovao u borbama u Srbiji. Tamo ratuje na gorskim poloţajima na Crnom vrhu i Guĉevu u studenom 1914.

Мртвог Туцовића пронашао је његов друг Живко Топаловић

Znaš li ko je Živko Topalović?



gedza.73 gedza.73 13:07 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

freehand
Inače, tekst je pisao Dimitrije tucović

teraj dalje.



U posleratnoj srpskoj istoriografiji Tucovićeva knjiga se uglavnom uzimala kao ispravna analiza nekadašnje srpske politike i primer dalekovidnog političkog mišljenja o albanskom pitanju. Ona se nazivala „studijom iz oblasti razvoja albanskog naroda” koja se „obračunala s nacionalističkim pozivom na istorizam


freehand freehand 13:10 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

Znaš li ko je Živko Topalović?

Znam, al taj ti nije od pomoći.
Imam prijatelja, dobar je klinički psiholog, ima iskustva sa fiksacijama i opsesijama.


teraj dalje.


Opet ti se razišli kafanski slušaoci?
gedza.73 gedza.73 13:14 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

F.
Imam prijatelja, dobar je klinički psiholog, ima iskustva sa fiksacijama i opsesijama.

U koju grupu stavlja 'analitičare' koji metamorfoziraju za 50 eura?
Ulica crvenih fenjera?
gedza.73 gedza.73 13:27 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

F.
On ne stavlja u grupe

Znači radiš za crvenu.

Pazi kad nisam iznenađen.
niccolo niccolo 13:33 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

zatucane spodobe

obrazovani mladi ljudi

Aludiraš da Gvozden nije obrazovan?

P.S. @Gvozden
freehand freehand 13:38 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

Aludiraš da Gvozden nije obrazovan?

Ne. Tvrdim da je u pitanju zatucana spodoba bez obzira na nivo obrazovanja. Koja je pri tome među par primeraka ovde koje su spremne da direktno, otvoreno i bez skrupula slažu da bi isterali sopstvenu tezu ili tvrdnju do kraja i "pobedili" u raspravi.
Ako je to sve što si hteo da me pitaš.


gvozden1 gvozden1 13:40 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

imala tu silu slobodarskog zanosa i potencijal da donese ustav kao što je bio naš Sretenjski u kome se ukidaju i feudalizam i ropstvo

Kakav bre zanos, kakav ustav.
Imali su problema sa donošenjem bilo kakvog ustava, problema sa bojkotom skupštine, sa bunom jednom, drugom, trećom, stotom, sa atentatima, o kakvom pobednikom zanosu lupaš, majke ti?

Ta nakaza od države nikad nije bila u ni u nekom normalnom stanju, uvek u ogromnim problemima i krizama, a o zanosu se ne govoriti ne može.

Da bi se o tome pričalo mora se pročitati dovoljno da se shvati vreme, da se razume stanje, i da se u tom vremenu i društvenom kontekstu analiziraju stvari.

Ovako, kad se nabode na guglu par detalja, onda biva šta biva, ponavljaju se te nabodene stvari do besvesti, tipa, niška deklaracija, misleći da je to sve što se može znati.

Čuj, pobednički zanos u državi koja se raspadala od samog početka.
gvozden1 gvozden1 13:42 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

niccolo
zatucane spodobe

obrazovani mladi ljudi

Aludiraš da Gvozden nije obrazovan?

P.S. @Gvozden

Al sam zato mlad :)
freehand freehand 13:59 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

Ta nakaza od države nikad nije bila u ni u nekom normalnom stanju, uvek u ogromnim problemima i krizama, a o zanosu se ne govoriti ne može.

Kakav omaž Kneževini Srbiji...



Ovako, kad se nabode na guglu par detalja, onda biva šta biva, ponavljaju se te nabodene stvari do besvesti, tipa, niška deklaracija, misleći da je to sve što se može znati.


Probaj sa "Sretenjski ustav":


Serbija je nerazdjelno, i u pravljeniju svom nezavisimo Knjažestvo po priznaniju SultanaMAHMUDA Drugoga, i Imperatora NIKOLAJA Prvoga.
Svaki Srbin i bez svake razlike jednak je pred zakonima Srbskim, kako u obrani, tako i u kazni na svim sudovima ot najmanjeg do najvećeg.
112) Niko u Serbiji ne može se ni goniti ni zatvoriti, razvje po propisu zakona, i ot zakone i prirodne vlasti.
113) Niko u Serbiji da ne stoji više ot tri dana u zatvoru, a da mu se ne javi krivica, za koju je zatvoren, i da se ne uzme na ispit.
114) Niko u Serbiji ne može kaznjen biti, već po zakonu i po presudi nadležnoga suda.
115) Komu se jedan put sudilo već za kakvu krivicu, pak je po presudi sudejskoj kaznjen i otpušten, ili nađen da nije kriv, onomu nemožese po drugi put suditi za istu krivicu.
116) Svakomu građaninu Srbskomu otvoren je put k svim činovima u Serbiji, kako se samo nađe,daje sposoban i dostojan k njima. Pri jednakoj sposobnosti predpostavljase Srbin stranomu.
117) Svaki Srbin ima pravo birati način življenja svog po svojoj volji, samo koji nije na obštenarodnu štetu.
118) Kako rob stupi na Srbsku zemlju, ot onoga časa postaje slobodnim, ili ga ko doveo u Serbiju, ili sam u nju pobegao. Srbinu slobodno je roba kupiti, no ne prodati.
119) Imanje svakog Srbina, bilo kakvo mu drago, jest neprikosnoveno. Ko se pokusi, dirnuti u tuđe dobro i imanje, ili prisvajati ga, ili okrnjiti, onaj će se smatrati za narušitelja obštenarodne bezbjednosti, bio on ko mu drago i ot kud mu drago.
122) Svaki Srbin dužan je plaćati svake godine zakonom otređeni danak, ot koga se nikoneoslobođava, i priticati k obštinskim potrebama pri građenju mostova i krčenju drumov
138) Nikakav činovnik ne smje voditi trgovine, il' raditi zanata sam i pod svojim imenom.
Tako zaključeno i zakletvom sviju podpisani i sve Sretenske Skupštine podtvrđeno uKragujevcu Trećega Fevruarija iljade osam stotina i trideset pete godine ot Roždestva Hristova.

Doduše, ništa ne piše o dečijem radu i mlaćenju, valjda zato nije dugo ni potrajao.
Bitno je da zatucana spodoba istakne čije je znanje široko i temlejno, ko razume odnose, uzroke i posledice.
gvozden1 gvozden1 14:53 16.04.2021

Re: Srbski Mančester


Kakav omaž Kneževini Srbiji.

Nešto oko ukidanja feudalizma si pominjao ranije.
E pa ta kneževina ga je ukinula.
I nije se ona raspadala, ako je igde imalo zanosa, tu ga je bilo.

Zato što ga je tu bilo zato Srbija i danas postoji.

A šta je sa onim tvojom nakazom?
Ima li je iđe?

Nema, nema, nikad više, kraj, završeno.
Probaj sa "Sretenjski ustav

Ne znam šta je to?

I to si nabo :)

Udavićeš sad na blogu sa tim.
freehand freehand 14:59 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

I to si nabo :)

Polako samo, nabošćeš i ti nešto, samo ako se sad vratiš pa pročitaš na šta si reagovao i šta si nazvao nakazom od države. To što si nepismena gluperda može da bude za sažaljenje, al to što si nadmeni moron svakako ne.
gvozden1 gvozden1 15:18 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

šta si nazvao nakazom od države.

Jugoslaviju, normalno.
O njoj se pričalo, a tebe samo sa njom mogu povezati.
A ako si na nešto drugo mislio a ja pogrešno razumeo da pričaš o Jugoslaviji, to je zato što tvoje komentare čitam ukoso.
Skoro svaki.
Dosadilo više jedno te isto, Mita Ljotić, Marisav, Misirac, Niška deklaracija... i vrapci popadaše od dosade.

I ne sekiraj se, koga zanima razumeće na šta se odnosi to nakaza, ne sigurno na Srbiju.
haklberi_tom haklberi_tom 18:55 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

gedza.73
F.
Imam prijatelja, dobar je klinički psiholog, ima iskustva sa fiksacijama i opsesijama.

U koju grupu stavlja 'analitičare' koji metamorfoziraju za 50 eura?
Ulica crvenih fenjera?

Пусти будалу!
milisav68 milisav68 19:30 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

On ne stavlja u grupe, nije on Ljotićevac koji odvaja - ovi za klanje, ovi za streljanje

Pasje groblje drži predavanja o moralu.
freehand freehand 19:38 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

...
freehand freehand 19:39 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

milisav68
On ne stavlja u grupe, nije on Ljotićevac koji odvaja - ovi za klanje, ovi za streljanje

Pasje groblje drži predavanja o moralu.


Nije to ništa. Evo i pasje govno komentariše na blogu, pa se niko ne čudi.
milisav68 milisav68 20:00 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

freehand
milisav68
On ne stavlja u grupe, nije on Ljotićevac koji odvaja - ovi za klanje, ovi za streljanje

Pasje groblje drži predavanja o moralu.


Nije to ništa. Evo i pasje govno komentariše na blogu, pa se niko ne čudi.

Pasja groblja komentarišu pasja govna.
freehand freehand 20:12 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

milisav68
freehand
milisav68
On ne stavlja u grupe, nije on Ljotićevac koji odvaja - ovi za klanje, ovi za streljanje

Pasje groblje drži predavanja o moralu.


Nije to ništa. Evo i pasje govno komentariše na blogu, pa se niko ne čudi.

Pasja groblja komentarišu pasja govna.

Govanca, da budemo precizni.
milisav68 milisav68 20:20 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

Govanca, da budemo precizni.

Pasja groblja proširuje delatnost na pasja govna i govanca.
freehand freehand 20:28 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

milisav68
Govanca, da budemo precizni.

Pasja groblja proširuje delatnost na pasja govna i govanca.

Pasje govance se i sa rodom, brojem i padežima svađa...
milisav68 milisav68 21:08 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

freehand
Pasje govance se i sa rodom, brojem i padežima svađa...

Pasja groblja u epizodi gramatika.
bene_geserit bene_geserit 21:30 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

Freehand, šta se to dogodilo sa tobom ?
Nekad si bio cool t..., OK nikad nisi bio cool tip, al je makar moglo kolko tolko s tobom da se priča.
Sad samo vičeš iš i teraš u tri lepe.
Nešto se fundamentalno promenilo kod tebe.
Ostavila te žena ? Ne može više da ti se digne ? Dobio si bolest ludih krava ? Spike protein od korona virusa ti je prošao kroz membrane mozga ?
freehand freehand 21:34 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

al je makar moglo kolko tolko s tobom da se priča.

I sad može da se priča. Sa ljudima ljudski, sa budalama kako zaslužuju.
Šta se desilo sa tobom bene?
Ništa?
Pošto sa tobom i da lje ne može da se priča.
gedza.73 gedza.73 22:05 16.04.2021

Re: Srbski Mančester

milisav68
Pasja groblja u epizodi gramatika.

Kad već priča o deci...
Logora za decu je bilo tokom II svetskog rata. Ali i nakon rata.

Bila sam u logoru za nesposobne za rad među decom isuviše mladom za poljske radove.... Hranu smo dobijali svakih 4 – 5 dana. Pa je došao novembar 1945. Tada su počele epidemije sa prolivima, pa malarija, pa skorbut... Nije bilo dozvoljeno da ložimo. Nije ni imalo čime da se loži, nismo smeli da lomimo tarabe, a redovno je prolazio i komandant logora da proveri da li se negde potajno loži, pa je tukao ili čak streljao ljude...Toga sam se najviše bojala. Da nas ne ugrize neki pacov... Pa jeste, pacova se bojim još i danas. Videla sam devojčicu mojih godina, Barbaru, ona je jako lepo pevala, pa je već ležala uvijena i nedostajali su joj prsti na nogama i videli su se patrljci..."



Odlukom AVNOJ-a od 21. novembra 1944. je ostalih 170.000 obespravljeno i oduzeta im je imovina, a potom su odvedeni u radne logore, kao i u osam logora smrti za starije, bolesne, decu (ispod 14 godina) i majke sa (do dve godine starom) malom decom.


U Srpskoj Crnji su ubili 61 nemačko dete a nestalo je 40 nemačke dece. Zoran Janjetović navodi 5524 stradala deteta od gladi u jugoslovenskim logorima.

„U logoru sam sa svojom majkom ostao samo nekoliko meseci, a onda je došla naredba da se sva deca starija od tri-četiri godine odvoje od roditelja i da se upute u dečiji logor. [...] Nastala je vriska, kuknjava. Decu su sakrivali gde god su mogli, ali ih je zatvorska straža pronalazila i silom odvajala od roditelja.

Ovakvih opisa je bilo i tokom rata. Samo za decu drugih nacionalnosti.

Prinudni rad se odnosio i na decu: „Ubrzo dobijamo raspored da guramo vagone natovarene džakovima žita: dvadeset, trideset, četrdeset dečaka na jedan vagon, i polako ga guramo po ravnici – od železničke stanice u Gakovu do Stanišića. Pruga ravna kao dlan. Mi se znojimo kao mravi oko parčeta hleba. Stražari nadgledaju sa bankine vagona. I njih guramo. Maršruta oko 10 kilometara.





freehand freehand 22:15 16.04.2021

Re: Srbski Mančester


Kad već priča o deci.

I o ratnim reparacijama kojih nije bilo. I Nikoli Pašiću Rusu.
gedza.73 gedza.73 10:38 17.04.2021

Re: Srbski Mančester

freehand
I o ratnim reparacijama kojih nije bilo.

Malo proširujem sliku.

Komunisti su bodljikavom žicom razdvajali švapske žene, stare i decu od ostalih (čak su u nekim mestima od roditelja žicom odvajali njihovu decu), krali i iznosili iz nemačkih kuća stvari. Komunisti na blogu se oduševe maksimom da je pobedniku dopušteno sve od ubijanja do otimanja i u istoj osobi pišu kako su u školi učeni o humanizmu, poštenju i dobroti. Jel' su deca i starci po njima kolateralna šteta?
Jel su na Kosovu pobijena srpska deca dok su se kupala? isto tako su komunistički stražari streljali nemačku decu dok su se kupla u Tisi (jer vode u logoru za kupanje nije bilo) a pukim slučajem je jedan dečak preživeo.

U Kruševlju su komunisti napravili logor u kome su bili samo stari preko 60 godina i deca koje su koristili kao radnu snagu pa se Uprava narodnih poljoprivrednih dobara žali Rejonskoj upravi zbog slabog učinka. Koji je logor na prostoru Hrvatske, BiH, Slovenije ili VOjvodine napravila (veliko) srpska vojska nakon I svetskog?

Što se tiče reparacije šta je sa reparacijom koju je samozvani i samoproklapovani doživotni predsednik J.B. Tito dogovorio sa Brantom? Meni su isto i Rada Pašić i ćerke komunističkog društveno-političkog radnika Cvijetina Mijatovića (kao i mnogi 'neznani' junaci široj javnosti po Dedinju) kao i svi oni pripadnici 'crvene buržoazije' koji su državnim automobilima išli na fakultete a studente koji su se bunili prebijala državna komunistička milicija '68. nazivajući ih kurvama koje ne trebaju novom komunističkom poretku.


gedza.73 gedza.73 10:57 17.04.2021

Re: Srbski Mančester

I Nikoli Pašiću Rusu.

Nikola Pašić nije Rus. Kao ni što Milan Stojadinović nije bio Nemac ali ga je ipak kralj na zahtev Britanaca (pošto se približio Nemcima i Italijanima nakon promene britanske spoljne politike... rekla da njeni privrednici mogu da kupuju sirovine gde god oće a između redova odjebali Srbiju... i njenog odnosa naspram Srbije kao i engleskog udela u stvaranju banovine Hrvatske) prognao iz zemlje (jer je strah Britanaca bio da slučajno Milan Stojadinović ne potpiše neki genijalan pakt sa Nemcima isto kao i Staljin )

Ubistvo Milana Obrenovića pominješ stalno (preskačeš krvave unutarkomunističke obračune). Kome se okrenuo Milan Obrenović i kome je bila u interesu promena Obrenovićeve spoljne politike Srbije u tom trenutku?

(u drugu stranu je išao atentat na Mihaila Obrenovića koji je počeo da stvara sporazume na Balkanu i pomalo stabilizuje Srbiju u dobrom pravcu)

Posebno je smešno kad uporno postavljaš slike pripadnike Crne ruke (atentatore na kralja Aleksandra i kraljicu Dragu, koji su izdejstvovali smenu Nikole Pašića a koji je tek na intervenciju Rusije zadržao položaj pošto su Crnorukaši bili da se deo prostora zadrži u Srbiji a Pašić više naginjao ruskim interesima koji su išli pod ruku sa bugarskim... pa odbio preventivni napad na Bugarsku što je stvorilo mnoga razaranja i civilne žrtve na jugu Srbije.. a onda bam... atentat u Sarajevu i trećina srpskog stanovništva nestala... da bi komunisti nazvali to velikosrpskim hegemonizmom) koje su upravo komunisti rehabilitovali na ponovnom suđenju (pošto su neki crnorukaši postali komunisti u Moskvi).

Sve ovo i još mnogo toga (što kaže Žarko Laušević u 'Nož') ima zapisano u biblioteku u Amsterdam



Što se tiče Britanaca i njihove politike rečenica Rebeke Vest u 'Crno jagnje, sivi soko', po sećanju, kaže kako su se oni (misleći na Britance) ogrešili o ovaj prostor

gedza.73 gedza.73 11:29 17.04.2021

Re: Srbski Mančester

A setio sam se još jednog slučaja 'Reparacija' koji će mnogo da ti se svidi.

Komunistička vlast je nakon rata zlato koje se čuvalo u trezorima u SAD predala Amerikancima kao reparaciju. Tim zlatom je isplaćena imovina koja je pripadala američkim državljanima na prostoru Jugoslavije a koju su komunisti nacionalizovali i protivpravno oduzeli kao i na ime ratne pomoći.

Uspešnost jednog ili drugog sistema može da se meri tako što se uporede 22 godine nakon I svetskog rata u kraljevini Jugoslavijikad su rezerve zlata 1940. godine iznosile 66, 6 tona čistog zlata, u komunističkoj Jugoslaviji krajem 1949, nepunih 18 tona, sredinom sedamdesetih (skoro isti period na istom prostoru kao nakon I svetskog rata) nešto malo preko 49 tona a 1991. godine komunisti su imali 46 tona.

Zanimljiva trivija, kad si već poteg'o temu ljudskih prava, da prilikom usvajanja Univerzalne deklaracije o ljudskim pravima u UN 1948. godine niko nije glasao protiv ali je bilo nekoliko zemalja koje su bile uzdržane.

U tom društvu je bilo osam zemalja. SSSR, beloruska SSSR, ukrajinska SSSR, Južnoafrička unija, Saudijska Arabija, Poljska, Čeholsovačka (sovjetske satelitske vlade) i pogodi ko još?

Da, da Federativna Narodna Republika Jugoslavija nije glasala za deklaraciju o ljudskim pravima (taj datum se slavi u svetu kao Dan ljudskih prava što se jugokomunistima izgleda nije baš svidelo).
Ista ona socijalističa a narodna demokratska republika koja ni sredinom sedamdesetih nije htela da u Ustav unese zakonske odredbe o zabrani diskriminacije, zabrani mučenja i surovog postupanja, prava na slobodu savesti i veroispovesti, slobodnog političkog organizovanja...







freehand freehand 12:13 17.04.2021

Re: Srbski Mančester

Malo proširujem sliku.

Nije to širenje slike, nego zenica. Peyotl, lsd, jebemliga šta je.

Ubistvo Milana Obrenovića pominješ stalno (preskačeš krvave unutarkomunističke obračune). Kome se okrenuo Milan Obrenović i kome je bila u interesu promena Obrenovićeve spoljne politike Srbije u tom trenutku?

Ubistvo Milana Obrenovića nisam nikad pomenuo, sem možda u zbirnom opisu dinastičkih sukoba. Da nije heroin, ne daj Bože?!

Posebno je smešno kad uporno postavljaš slike pripadnike Crne ruke (atentatore na kralja Aleksandra i kraljicu Dragu, koji su izdejstvovali smenu Nikole Pašića a koji je tek na intervenciju Rusije zadržao položaj pošto su Crnorukaši bili da se deo prostora zadrži u Srbiji a Pašić više naginjao ruskim interesima koji su išli pod ruku sa bugarskim... pa odbio preventivni napad na Bugarsku što je stvorilo mnoga razaranja i civilne žrtve na jugu Srbije.. a onda bam... atentat u Sarajevu i trećina srpskog stanovništva nestala... da bi komunisti nazvali to velikosrpskim hegemonizmom) koje su upravo komunisti rehabilitovali na ponovnom suđenju (pošto su neki crnorukaši postali komunisti u Moskvi).

Ovo može biti samo Krokodil. Reci drogi NE, brt.
A setio sam se još jednog slučaja


I još i duva tako drogiran...


Ček, sve je ovo da bi ponovio sopstvenu tvrdnju da Srbija nije dobila reparacije posle Prvog svetskog rata?
gedza.73 gedza.73 12:45 17.04.2021

Re: Srbski Mančester

Ubistvo Milana Obrenovića nisam nikad pomenuo, sem možda u zbirnom opisu dinastičkih sukoba. Da nije heroin, ne daj Bože?!


Moja greška. U nastavku je napisano na koga se odnosi.
I još i duva tako drogiran...



Ček, sve je ovo da bi ponovio sopstvenu tvrdnju da Srbija nije dobila reparacije posle Prvog svetskog rata?

Pošto voliš da istražuješ, pričaš o reparacijama, ljudskim pravima stvarajući sliku da su komunisti od Mordor kraljevine stvorili kominternin Šangri-la onda vidi kako su, sličan učinak kao Pašić i tajkuni, sa reparacijom morali da se natrte Amerikancima zbog ludačkog eksperimenta sa nacionalizacijom i otpišu (predaju) jugoslovensko zlato SAD a Nemačkoj, zbog posleratnog ponašanje prema švapskim civilima i ugovora oko statusa gastarbajtera (čitaj 'sirotinja bez posla u ekonomskom SFRJ tigru na Balkanu u Nemaćku na arbajt'), budu Duboko grlo.

I da samo par zemalja (od kojih nekoliko i dan danas vrlo sumnjivih političkih uređenja) nije glasalo za jednu od najznačajnijih deklaracija u novijoj istoriji (koja je oblikovala mnoge zemlje) među kojima totalitarna komunistička FNRJ.

Što se tiče smejanja crnorukaše koji su učestvovali u ubistvu kralja Aleksandra i kraljice Drage su rehabilitovali komunisti. Predlažem da pročitaš one dve knjige o Pašiću i tom vremenu, ima zanimljivih podataka.
p.s.
Nije baš partizanska istorija Tito svinjskom glavom na'ranio celo selo, maršalskom palicom razdvojio vode 'ladne Neretve a Davorjanku u halterima sam izneo na leđima na vidikovac iznad Drvara pa ne znam koliko će da se svidi vama koji volite komunističke bajke.
freehand freehand 14:19 17.04.2021

Re: Srbski Mančester

gedza.73
Ubistvo Milana Obrenovića nisam nikad pomenuo, sem možda u zbirnom opisu dinastičkih sukoba. Da nije heroin, ne daj Bože?!


Moja greška. U nastavku je napisano na koga se odnosi.
I još i duva tako drogiran...



Ček, sve je ovo da bi ponovio sopstvenu tvrdnju da Srbija nije dobila reparacije posle Prvog svetskog rata?

Pošto voliš da istražuješ, pričaš o reparacijama, ljudskim pravima stvarajući sliku da su komunisti od Mordor kraljevine stvorili kominternin Šangri-la onda vidi kako su, sličan učinak kao Pašić i tajkuni, sa reparacijom morali da se natrte Amerikancima zbog ludačkog eksperimenta sa nacionalizacijom i otpišu (predaju) jugoslovensko zlato SAD a Nemačkoj, zbog posleratnog ponašanje prema švapskim civilima i ugovora oko statusa gastarbajtera (čitaj 'sirotinja bez posla u ekonomskom SFRJ tigru na Balkanu u Nemaćku na arbajt'), budu Duboko grlo.

I da samo par zemalja (od kojih nekoliko i dan danas vrlo sumnjivih političkih uređenja) nije glasalo za jednu od najznačajnijih deklaracija u novijoj istoriji (koja je oblikovala mnoge zemlje) među kojima totalitarna komunistička FNRJ.

Što se tiče smejanja crnorukaše koji su učestvovali u ubistvu kralja Aleksandra i kraljice Drage su rehabilitovali komunisti. Predlažem da pročitaš one dve knjige o Pašiću i tom vremenu, ima zanimljivih podataka.
p.s.
Nije baš partizanska istorija Tito svinjskom glavom na'ranio celo selo, maršalskom palicom razdvojio vode 'ladne Neretve a Davorjanku u halterima sam izneo na leđima na vidikovac iznad Drvara pa ne znam koliko će da se svidi vama koji volite komunističke bajke.

Da ne znam koliko budala ovde ima mislio bih da ti svaki gost u glavi ima po jedan nalog pa se častite preporukama za ove tragične bulšit čaršafe u kojima sam pitaš, sam odgovaraš.
gedza.73 gedza.73 15:16 17.04.2021

Re: Srbski Mančester

freehand
Da ne znam koliko budala ovde




Metamorfose de um Sapo

freehand freehand 19:21 17.04.2021

Re: Srbski Mančester

gedza.73
freehand
Da ne znam koliko budala ovde




Metamorfose de um Sapo





ecce-florian ecce-florian 19:39 20.04.2021

Re: Srbski Mančester

niccolo
Za razliku od negacije dostignutog nivoa ljudskih prava, naročito u vezi sa pravima okrivljenog u krivičnom postupku, u komunističkim državama nakon drugog svetskog rata



Pa da nije kriv ne bi bio okrivljen. [to bi reko Vitgenstajn
kick68 kick68 14:42 15.04.2021

Vakcino, eve me!

Ко га јебе, ако ми је суђено да умрем на свој дан - умрећу.

Само једно знам - не спавам близу вакцинисаних


Ja se samo nadam da i oni tebe izbegavaju.

Kako da znamo šta nam je zaista suđeno?

Ima ona priča o brodolomniku, verniku, koji je molio Boga da ga spase. Propustio je tri čamca za spasavanje govoreći ostalim putnicima da se slobodno ukrcaju i ostave njega jer će ga Bog spasiti. I normalno, udavi se.
Dođe kod Boga na istinu i pita ga:" Zašto me nisi spasao, a toliko sam te molio?"
A Bog mu je odgovorio: "Poslao sam ti tri čamca za spašavanje, čoveče, sta sad hoćeš?"

Naravoučenije: ako mi je suđeno da se vakcinišem na svoj dan, vakcinisaću se.

Moje lično iskustvo je da sam bez medEcine mogla da skapam u 39.godini života. Ne priznajem prirodno odabiranje i sudbinu. Ko se čuva i Bog ga čuva.

Živeli!
solo solo 14:49 15.04.2021

Re: Vakcino, eve me!

Ne priznajem prirodno odabiranje i sudbinu.


A sud svoje partije?
freehand freehand 14:50 15.04.2021

Re: Vakcino, eve me!

kick68
Ко га јебе, ако ми је суђено да умрем на свој дан - умрећу.

Само једно знам - не спавам близу вакцинисаних


Ja se samo nadam da i oni tebe izbegavaju.

Kako da znamo šta nam je zaista suđeno?

Ima ona priča o brodolomniku, verniku, koji je molio Boga da ga spase. Propustuo je tri čamca ta spasavanje govoreći ostalim putnicima da se slobodno ukrcaju i ostave njega jer će ga Bog spasiti. I normalno, udavi se.
Dođe kod Boga na istinu i pita ga:" Zašto me nisi spasao, a toliko sam te molio?"
A Bog mu je odgovorio: "Poslao sam ti tri čamca za spašavanje, čoveče, sta sad hoćeš?"

Naravoučenije: ako mi je suđeno da se vakcinišem na svoj dan, vakcinisaću se.

Moje lično iskustvo je da sam bez medEcine mogla da skapam u 39.godini života. Ne priznajem prirodno odabiranje i sudbinu. Ko se čuva i Bog ga čuva.

Živeli!

Pu...


kick68 kick68 15:01 15.04.2021

Re: Vakcino, eve me!

solo
Ne priznajem prirodno odabiranje i sudbinu.


A sud svoje partije?

:))))

kick68 kick68 15:04 15.04.2021

Re: Vakcino, eve me!

Hans je umro, a ko zna koliko ljudi je umrlo ili zavrsilo u bolnici zbog njega.
freehand freehand 15:06 15.04.2021

Re: Vakcino, eve me!

kick68
Hans je umro, a ko zna koliko ljudi je umrlo ili zavrsilo u bolnici zbog njega.


To ti kažem: Hans je umro ali Hansove ideje žive.
Nešto ko Mita Ljotić Neuništivi.
kick68 kick68 15:11 15.04.2021

Re: Vakcino, eve me!

Hans je umro ali Hansove ideje žive.


I posle Hansa - Hans?

Ili: Posle Hansa - Omega 68?
kick68 kick68 23:21 15.04.2021

Re: Vakcino, eve me!

Dobar lapsus:))

bene_geserit bene_geserit 01:18 16.04.2021

Re: Vakcino, eve me!

freehand
Poznati norveški teoretičar zavere protiv kovida

Omega, jel si vido ovo, počeli su i da vas ubijaju. I još posle dopišu kao capno od kovida, malo morgen.
stemajz stemajz 16:15 15.04.2021

кога не мрзи

може овде, из званичне ЕУ базе података (EudraVigilance) да броји колико је људи и из којег разлога имало разна побочна дејства и колико их је умрло од вакцине:

бионтех/фајзер

астразенека

модерна

џонсон&шампон

број страдалих може да се нађе на претпоследњем табу, за сваку групу реакције посебно, па ко је залудан, може да броји мртве и после заборави оне податке који му се не допадају


zilikaka zilikaka 16:24 15.04.2021

Re: кога не мрзи

Bila skoro objavljeena statistička veza između AZ i tromboze.
Let avionom kraći od 4 sata nosi bar duplo veći rizik od pojave tromba nego vakcinisanje AZ. Tako za sada govore veliki brojevi.
stemajz stemajz 16:28 15.04.2021

Re: кога не мрзи

мени лично мало већ постаје досадно како вести о АЗ искачу из фрижидера а о фајзеру ни мукајет...

а кад човек мало баци поглед на ове бројеве за фајзер, па није баш за ћутати, нимало...

бем ли га, вероватно јачи људи стоје иза фајзера, па млате АЗ конкуренцију
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:38 15.04.2021

Re: кога не мрзи

A study by Oxford University found the number of people who receive blood clots after getting vaccinated with a coronavirus vaccine are about the same for those who get Pfizer PFE, 0.94% and Moderna MRNA, -1.51% vaccines as they are for the AstraZeneca AZN, 2.09% vaccine that was produced with the university's help. According to the study, 4 in 1 million people experience cerebral venous thrombosis after getting the Pfizer or Moderna vaccine, versus 5 in 1 million people for the AstraZeneca vaccine. The risk of getting CVT is much higher for those who get COVID-19 -- 39 in a million patients -- than it is for those for get vaccinated. AstraZeneca's vaccine use has been halted or limited in many countries on blood clot concerns.
aureus aureus 16:41 15.04.2021

Re: кога не мрзи

zilikaka
Bila skoro objavljeena statistička veza između AZ i tromboze.
Let avionom kraći od 4 sata nosi bar duplo veći rizik od pojave tromba nego vakcinisanje AZ. Tako za sada govore veliki brojevi.

O tome je govorio u svojoj knjizi i Danijel Kaneman.

Većina ljudi ima problem sa vjerovatnoćom, čsk i kad im je predočiš.

Sama pomisao da vakcina može da im stvori ugrušak i da nakon toga umru, ipak stvara jezu...bez obzira što se ugrušci javljaju (za sada) kod AZ vakcine jednom u 250 hiljada vakcinisanih (UK) i jednom u 300 hiljada (EU) a umre svaki četvrti.
Virus i ubija i pravi štetu kudikamo frekventnije, ali ona nelagoda od vakcine koja isto može da izazove nešto loše dovoljna je da se mnogo svijeta zabrine.

U US na prvih 6,8 miliona datih J&J vakcina (daje se u jednoj dozi) za sada 6 slučajeva trombova i jedna osoba umrla. Sve žene od 18 do 48, i sve su problem dobile između 7. i 13. dana.

Tako da, mislim da kolega Bene Geserit ne mora da strahuje što je primio J&J.

Amerikanci su svejedno stopirali primjenu J&J vakcine dok ne pohvataju konce.
Možda će nastaviti samo sa muškom populacijom, ili sa muškom i ženskom 50+ godina...ili sa svakom, samo će se dodati ovo kao moguća neželjena rijetka pojava i biće objašnjeno i ljudima šta da rade ako osjete određene simptome a i doktorima jer neki prvi zaključci kažu da nisu samo trombovi problem nego i pogrešna terapija. (U prevodu, treba suprotno od onog što se radi inače kad se to čudo dobije.)
maliperica maliperica 19:31 15.04.2021

Re: кога не мрзи

aureus


Većina ljudi ima problem sa vjerovatnoćom, čsk i kad im je predočiš.

Sama pomisao da vakcina može da im stvori ugrušak i da nakon toga umru, ipak stvara jezu...bez obzira što se ugrušci javljaju (za sada) kod AZ vakcine jednom u 250 hiljada vakcinisanih (UK) i jednom u 300 hiljada (EU) a umre svaki četvrti.
Virus i ubija i pravi štetu kudikamo frekventnije, ali ona nelagoda od vakcine koja isto može da izazove nešto loše dovoljna je da se mnogo svijeta zabrine.



Zlaćani, tvoja strast za statistikom je uvek bila zadivljujuća.

Ali za mene je to mesto - slepa mrlja i stvara mi neke nedoumice.

Zato moram da te pitam - ako je već tako - zašto nakon obavljene cost - benefit analize, koja ukazuje na zanemarljiv promil štete Farmakodobriočinitelji ipak zahtevaju od primaoca vakcine potpis kojim prihvata sav rizik u pogledu eventualnih neželjenih posledica.




aureus aureus 20:03 15.04.2021

Re: кога не мрзи

Zato moram da te pitam - ako je već tako - zašto nakon obavljene cost - benefit analize, koja ukazuje na zanemarljiv promil štete Farmakodobriočinitelji ipak zahtevaju od primaoca vakcine potpis kojim prihvata sav rizik u pogledu eventualnih neželjenih posledica.

Ovako iz prve padaju mi na pamet dva odgovora...

Prvi je da su vakcine protiv korone širom svijeta još uvijek uglavnom u statusu da imaju dozvolu za hitnu upotrebu (a ne punu, pravu dozvolu), što igra ulogu u pogledu toga šta su čija prava i obaveze (kompanija - država - pojedinac primalac vakcine).

A drugi je taj što ljudi, kad tuže, vole da traže mnogo novca (bilo preživjeli, bilo rođaci umrlog).

A farmakodobročiniteljima nije do toga da plaćaju mnogo novca odštete ako već ne moraju.
A znaju da, pošto je pandemija, mnogi će potpisati nekakav papir.
bene_geserit bene_geserit 01:29 16.04.2021

Re: кога не мрзи

Ovako iz prve

A meni ovako iz prve ruke pada na pamet da se dugoročne posledice ne znaju, da broj ljudi koji može da ih ima može i da bude u ozbiljnim procentima a ne ovo 1 u milion ili 100 hiljada.
Većina ljudi ima problem sa vjerovatnoćom

Da ovo sa ovim ugrušcima krvi je verovatnoća tipa da ne uđeš u kola da odeš negde jer možeš da imaš saobraćajku.
Meni prilično sumanuto deluje da zbog toga zabraniš vakcinu, al ajde.

A za te žene od 18 do 48 bilo bi zanimljivo znati da li su bile na kontraceptivnim pilulama. Naravno, privatnost i sl. nema šansi da se zna. Ali indikativno je da su samo žene u reproduktivnom periodu. Takođe bilo je linkova između kontraceptivnih pilula i tromboze.
aureus aureus 02:04 16.04.2021

Re: кога не мрзи

A za te žene od 18 do 48 bilo bi zanimljivo znati da li su bile na kontraceptivnim pilulama. Naravno, privatnost i sl. nema šansi da se zna. Ali indikativno je da su samo žene u reproduktivnom periodu.

I meni je to palo na pamet, no ni ti ni ja ne radimo u CDC-u, FDA-u ili ko se sad već pita.
Oni će da istražuju šta je posrijedi i češu se po glavi šta je najbolje uraditi.

Kad se u Evropi pojavili prvi slučajevi sa krvnim ugrušcima sa AZ vakcinom, Danci su pretpostavili da bi problem mogao biti sa samim načinom davanja vakcine. Vakcinu, naime, treba krknuti u mišić i zaobići krvne sudove. Nekad su oni koji su davali vakcine imalo običaj da kad zabodu iglu, prvo malo aspiriraju (povlačenjem klipa šprice), da vide hoće li se krv pojaviti u šprici. Pa ako se pojavi znači da nisu zaboli gdje treba i onda bi potražili novu lokaciju. Ali od 2004. SZO je rekla da nema potrebe da se to radi, troši se vrijeme i muči se primalac vakcine.
S pojavom ovih neugodnih krvnih ugrušaka Danci su vratili tu priču na površinu i - dok su još davali AZ vakcinu - napravili su upute zdravstvenom kadru da aspiriraju. Ovako daju i druge vakcine protiv korone.

No s obzirom da su na kraju odustali od AZ vakcine, pretpostavljam da je zaključak da krvni ugrušci nemaju veze s tim što ponekoj osobi vakcina pri davanju pogodi neki krvni sudić.

Ono što je interesantno jeste da od nekoliko desetina slučajeva ugrušaka nakon AZ vakcine u UK, svi su se javili posle prve doze. Doduše oni u UK još nisu dali nešto puno drugij doza, s obzirom na politiku vakcinisanja sa velikim razmakom.

Mislim da vrijedi dodati da ni u UK ni u US ni drugdje gdje je AZ radila fazu III nije bilo ugrušaka. Nekih dvadesetak hiljada je primilo vakcinu u toj fazi.
Nije stoga čudno što su se ugrušci pojavili sada, kad je vakcina počela da se daje milionima ljudi. Čak ni izuzeno krupna faza III nije bila dovoljno krupna za ovu pojavu koja se javlja pet - deset puta rjeđe.

Najnoviji prijedlog koji sam čuo, a koji me je obradovao jer sam se pitao zašto se nije išlo u tom pravcu, jeste da se proba sa onom kombinacijom koja se desila slučajno tokom faze III kad su, kako je rečeno, greškom dali jednom broju ljudi prvo pola doze, a onda čitavu. Ispostavilo se da je ta ekipa srećnika prvo imala najmanje tegobe, pa je kod njih vakcina imala najveću učinkovitost (90 posto na tom uzorku) i još su svi bili mlađi od 55 godina, što upravo odgovara starosnom profilu ljudi za koje se AZ u velikom broju zemalja EU trenutno ne preporučuje.

A meni ovako iz prve ruke pada na pamet da se dugoročne posledice ne znaju

I ovo igra ulogu.
S tim što ne vrijedi da ganjamo sopstveni rep jer se vrtimo ukrug: znamo dobro da nemamo pet godina da čekamo dugoročne posledice pa da onda dajemo vakcinu. Za pet godina će virus sam vakcinisati planetu, pobiti megabajte ljudi i još mutirati dovoljno da nam vakcina iz 2020. možda neće uopšte vrijediti 2025.
Uzdajmo se u ono što stručnjaci kažu: ako kod vakcine nešto ne valja, to se u 95 posto slučajeva pokaže već u prvih 30-45 dana.
Baš kao što se sad pokazalo kod AZ i J&J vakcine, ili kao što se kod mRNA vakcina odmah pokazalo da će nekoliko ljudi na milion vakcinisanih imati alergijski šok.
srdjan.pajic srdjan.pajic 04:17 16.04.2021

Re: кога не мрзи

Kad se u Evropi pojavili prvi slučajevi sa krvnim ugrušcima sa AZ vakcinom, Danci su pretpostavili da bi problem mogao biti sa samim načinom davanja vakcine. Vakcinu, naime, treba krknuti u mišić i zaobići krvne sudove. Nekad su oni koji su davali vakcine imalo običaj da kad zabodu iglu, prvo malo aspiriraju (povlačenjem klipa šprice), da vide hoće li se krv pojaviti u šprici. Pa ako se pojavi znači da nisu zaboli gdje treba i onda bi potražili novu lokaciju. Ali od 2004. SZO je rekla da nema potrebe da se to radi, troši se vrijeme i muči se primalac vakcine.
S pojavom ovih neugodnih krvnih ugrušaka Danci su vratili tu priču na površinu i - dok su još davali AZ vakcinu - napravili su upute zdravstvenom kadru da aspiriraju. Ovako daju i druge vakcine protiv korone.


Hm, nisam lekar, ali gledam ovaj anatomski atlas i koliko vidim tu gde se daju vakcine nema nekih značajnijih krvnih sudova. Vene i arterije su mahom sa unutrašnje strane ruke. Pogotovu što su to tanke i kratke igle, ja mislim da nema šanse da dohvate nešto kritično.

Evo ovde kod nas vakcine protiv kovida ne daje nikakavo medicinsko osoblje nego mahom priučeni volonteri, obično babe u ozbiljnim godinama koje nemaju šta pametnije preko dana da rade, pa se prijave da vakcinišu. Ja ne verujem da imaju obuku dužu od 5 minuta.

Milan Novković Milan Novković 08:30 16.04.2021

Re: кога не мрзи

srdjan.pajic
Kad se u Evropi pojavili prvi slučajevi sa krvnim ugrušcima sa AZ vakcinom, Danci su pretpostavili da bi problem mogao biti sa samim načinom davanja vakcine. Vakcinu, naime, treba krknuti u mišić i zaobići krvne sudove. Nekad su oni koji su davali vakcine imalo običaj da kad zabodu iglu, prvo malo aspiriraju (povlačenjem klipa šprice), da vide hoće li se krv pojaviti u šprici. Pa ako se pojavi znači da nisu zaboli gdje treba i onda bi potražili novu lokaciju. Ali od 2004. SZO je rekla da nema potrebe da se to radi, troši se vrijeme i muči se primalac vakcine.
S pojavom ovih neugodnih krvnih ugrušaka Danci su vratili tu priču na površinu i - dok su još davali AZ vakcinu - napravili su upute zdravstvenom kadru da aspiriraju. Ovako daju i druge vakcine protiv korone.


Hm, nisam lekar, ali gledam ovaj anatomski atlas i koliko vidim tu gde se daju vakcine nema nekih značajnijih krvnih sudova. Vene i arterije su mahom sa unutrašnje strane ruke. Pogotovu što su to tanke i kratke igle, ja mislim da nema šanse da dohvate nešto kritično.

Evo ovde kod nas vakcine protiv kovida ne daje nikakavo medicinsko osoblje nego mahom priučeni volonteri, obično babe u ozbiljnim godinama koje nemaju šta pametnije preko dana da rade, pa se prijave da vakcinišu. Ja ne verujem da imaju obuku dužu od 5 minuta.


Nači bocnut si i tu, na licinu mestu, srećni dobitnik vesele mešavine aktivne tvari, the vakcine-vakcine, adjuvansa, konzervansa, prezervansa ... i ostalih ansova.

Lenji imuni odmah obrati neku pažnju, presitnu kao takvu, pa da veseli igrači igrači ne bi otišli u prašinu, ko prespori spermići, jedan od igrača, recimo aluminijum-hidroksid iz ALUGEL-a uđe u tu neke ćelije i utreniran je da ih uglavnom i ogromnu većinu "eksplodira", citoplazma se prospe po okolini i imuni se trgne ko oparen, "ša je ovo" (ne baš tom brzinom).

Pošto nije baš tom brzinom nešto od aktivne stvari uđe u ćeliju i ona kreće sa štancovanjem spike proteina (nači ne pričamo o klasičnim vakcinama nefo Fajzeru, Moderni, AZ, Sputnjiku, JJ i ko bi ga znao čemu sve).

Oni izađu ondak iz ćelije i imuni kreće da šizi još više.

E sad, to tvoje lice mesta što si proverio u atlasu se, kao i ogromna većina, hrani preko krvi, kiseonikom, glukozom i ostalim roštiljima.

The dotični zahvati svašta i raznosi po the telu ti.

Nice little trivija: alu joni ne roknu baš svaku ćeliju u koju uđu na licu mesta. Npr neke vrste belih krvnih zrnaca prežive i raznose jone. Pošto si počeo sa istraživanjem na ovu temu imaš i radove koji objašnjavaju kako se onda joni ispuštaju an nekim mestima, pa čak idu kroz blood-brain barijeru.

Divota ovog modernog Covid vremena je što su neki real-scientist postali ezoterika, a cirkus je dosta biznis-političko-dajcrkavicuzapenziju gulaš (kradem od Benea) sa medijima kao kuvarima (naš vajni javni BBC servis što se finansira iz naših obaveznih pretplata ima čitače vesti na $500K platama, njihove šefove na miliončetima i ako im i padne na pamet da nešto štakako metanišu šefče od šefa kaže njet - milionče je milionče, jelte.

E sad, jedan od ovih ezoterika je pre produkcije ovih sad the genetskih terapija, kao stari lisac (mislim da je vaš hard-core vaccine developer ali me mrzi da sad tražim, nije onaj dedica, rekao kako postoji velika šansa da će se izolovani spike proteini u krvotoku, kao takvi, verovatno zabadati u linings nekih kapilara pošto imuni, jelte, još ne zna kako da to koka munjevito, na licinu mestu, pogotovo u nekim delovima mozga, provocirajući micro-ugruške.

I sad, imunom je nešto lakše da roka po antigenima u krvotoku, ali, npr, da li si ikad razmišljao kako imuna ćelija koja kola krvotogom zna da je tu negde, u tkivo pored kojeg prolazi, zabodeno neko strano đubre koje treba koknuti, pogotovo ako je zabodeno nešto dublje?!

Nisi razmišljao, znam, nisam ni ja dok jedan lik pre možda 5-10 godina nije krenuo da tvrdi kako mnoge naše boljke deklarisane kao auto-imune uopšte nisu auto-imune, nego antigena nema u krvi, a većina testova radi sa krvlju pa daje negativne rezultate, dok imuni, u stvari, napada to zbodeno u tkivo đubre. (to je bio povod za moje kupovanje prvih knjižica o imunom, jedna intro, tj brucoški uni-udžebenik, lele, ovaj bizmis je baš komplikovan)

Vidiš prvi problem - kod auto-imunosti obaramo imuni lekovima, ali šta ako nije autoimunost pa obaramo imuni umesto da mu pomognemo da dokrajči đubre.

I sve je to pipav posao, pošto je imuni ko jarac, ili bik, pa i kad juri stvarno đubre tu u tkivu (sve je ovo popularno, naravno , u ime zezanja koristim autentični Prigrevački lingo) ponekad mu se zamagli vid od besa i rokne sopstvenog timskog igračka, sopstveno tkivo - i mic po mic tako godinama, decenijama, dolazimno do bušnih creva, oštećenih mielinskih omotača oko snopova nerava u mozgu i kičmenoj moždini, itd, the goodies, jednom rečju.

Covid19 vakcine - sad je već razborit savet da se zvanična vaccine-injury statistika može ignorisati - jedan vaš reče pre neki dan kako su posle prvih n-stotina vakcinisanih, dok su četali tih koliko, 15-30 minuta u ambulanti, nih pešest imali ozbiljne reakcije, dvoje trk u bolnicu.

A pošto krećeš sa čitanjem sad ne znam da li si primetio da se sa Fajzer/Moderna još trials raportiralo o ozbiljnim posledicama - mi danas "fino" brojimo uglavnom upokojene, a one kojima se oduzelo pola lica ne, pošto se "VEĆINA" oporavi, kako je imuni krenuo da koka tamo neke mieline oko nervnih snopova koji kontrolišu lice.

Lepota života je što imuni ovde i sada može da mi izignoriše spike proteine zabodene u kapilare mozga, al za n godina, dok umire od dosade kako patrolika krvotokom, može da zastane i kaže vidividi ovog gde se zabiJo.

Plus je Fajzer odavno bio u testiranju self-replicating vakcina, gde se ne štancuju samo spike proteini, nego se kopira i taj deo coda iz vakcine, pa se njihova proizvodnja još jefinije radi, ergo veći profit, još samo da na vama u Koloradu provere da se ta self-replikacija uredno gasi kako je dizajnirano

Ovo za Kolorado je šala

A žene koje još uvek mogu da imaju decu - 95% da je to slučajno, al Bili D G je već radio jednu divnu vakcinu protiv tetanusa u Keniji, samo za plodne žene, i sa nepotrebnim proteinom u vakcini koji, igrom slučaja, steriliše žene. (a i gde je tu ravnopravnost, u ovoj ko-jebe-neplodne-žene, pa sve muškarce ujdurmi)

Al to je provalila Katolička Crkva, ko, bre, još uvek njima veruje?! (crni humor)


aureus aureus 10:11 16.04.2021

Re: кога не мрзи

srdjan.pajic
Hm, nisam lekar, ali gledam ovaj anatomski atlas i koliko vidim tu gde se daju vakcine nema nekih značajnijih krvnih sudova. Vene i arterije su mahom sa unutrašnje strane ruke.

Tačno, ali...

1) treba gađati sredinu mišića a na mnogim fotografijama se vidi da neki iglu zabodu previše nisko.
2) imaš i faktor da se ljudi i međusobno pomalo razlikuju, pa će kod nekog neki krvni sud da bude malo pomjeren, a ovdje je težnja da se zaobiđe bilo koji krvni sud a ne samo značajniji.

Kakogod, Danci su odlučili da aspiriraju kod davanja svake vakcine, čisto da eliminišu jedan potencijalni faktor.

Evo i jednog naučnog rada iz 2006. koji govori o pojavi ove trombocitopenije kod miševa nakon primjene adeno...da ne kucam, evo sažetak:

Thrombocytopenia has been consistently reported following the administration of adenoviral gene transfer vectors. The mechanism underlying this phenomenon is currently unknown.

In this study, we have assessed the influence of von Willebrand Factor (VWF) and P-selectin on the clearance of platelets following adenovirus administration. In mice, thrombocytopenia occurs between 5 and 24 hours after adenovirus delivery.

The virus activates platelets and induces platelet-leukocyte aggregate formation. There is an associated increase in platelet and leukocyte-derived microparticles. Adenovirus-induced endothelial cell activation was shown by VCAM-1 expression on virus-treated, cultured endothelial cells and by the release of ultra-large molecular weight multimers of VWF within 1 to 2 hours of virus administration with an accompanying elevation of endothelial microparticles.

In contrast, VWF knockout (KO) mice did not show significant thrombocytopenia after adenovirus administration. We have also shown that adenovirus interferes with adhesion of platelets to a fibronectin-coated surface and flow cytometry revealed the presence of the Coxsackie adenovirus receptor on the platelet surface.

We conclude that VWF and P-selectin are critically involved in a complex platelet-leukocyte-endothelial interplay, resulting in platelet activation and accelerated platelet clearance following adenovirus administration


A evo i LINK.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:25 16.04.2021

Re: кога не мрзи

Milan Novković

Nači bocnut si i tu, na licinu mestu, srećni dobitnik vesele mešavine aktivne tvari, the vakcine-vakcine, adjuvansa, konzervansa, prezervansa ... i ostalih ansova.


Džabe me plašiš, Milanče, ovim materijalom od znojavih dekica i poludelih nobelovaca koji haraju po jutjubu i instagramu, ja mislim da su to sve gluposti. A i sad je kasno, vakcinisao sam se fajzerkom (ne što sam je izričito zahtevao, nego je to bilo na meniju tog dana, a i baba vakserka mi je rekla da je najbolja, najmanje sporednih efekata, umre tek poneko tu za stolom ili malo posle, tako da ne brinem) i evo već razmišljam da se sa mekova vratim na pisijeve i vindouze, čudan neki sporedni efekat. Srećom da mi je pege toranj tu u blizini laboratorije (vidim mu signal na spektrum analajzeru kad mu napenalim resolution bandwidth) pa će ta dva zla da se verovatno ponište...

Nego, kad ćeš ti da se vaksneš, ozbiljno se brinem za tebe? Evo juče slušam nekog doktora na radiju koji priča o nekim neverovatnim brojevima ljudi koji su preživeli kovid, ali ostali praktično invalidi, zovu ih long haul corona pacijenti, oni najlakši samo u čulo njuha i ukusa, preko trajnih oštećenja vitalnih organa, a bogami puno njih pokazuje znake mentalnog oboljenja, klinička depresija uglavnom, pre toga bili sasvim zdravi i pravi i veseli, a sad verovatno pazare AR-15 preko interneta. Uglavnom nemaju pojma kako kovid to izaziva (nema veze sa karantinom i ostalim čudima, i prenemanju sa tim u vezi, stvar je fiziološke prirode izgleda). Ne znam, ja da sam na tvom mestu, odma bih se vakcinisao, fajzerkom ako ima, ako nema onda daj ove druge sabstandardne vakcine, bolje išta nego ništa.



srdjan.pajic srdjan.pajic 15:26 16.04.2021

Re: кога не мрзи

Kakogod, Danci su odlučili da aspiriraju kod davanja svake vakcine, čisto da eliminišu jedan potencijalni faktor.


Danci sviraju qrcu.
aureus aureus 15:50 16.04.2021

Re: кога не мрзи

srdjan.pajic
Kakogod, Danci su odlučili da aspiriraju kod davanja svake vakcine, čisto da eliminišu jedan potencijalni faktor.


Danci sviraju qrcu.

Možda.

Ali da se sad vratim temi odustajanja od AZ.

Između ostalog, može im se.

Sve vrijeme su dobro kontrolisali epidemiju, imaju nizak nivo zaražavanja, jaku kontrolu granice, malo ljudi u bolnicama (191 juče, 37 na respiratoru), nijednom nisu došli u problem sa preopterećenošću bolnica, imaju dosta testova, 100-procentnu analizu sojeva (svaki pozitivan uzorak se provjeri kojem soju pripada), jednom su čak pobili 17 miliona nekih krznašica na farmama...

A već je 17 posto ljudi u Danskoj primilo prvu dozu (dovoljno za čitav medicinski kadar i 75 posto starijih od 65 godina), uskoro će vakcina biti i za sve preko 65 godina a i za sve osobe s hroničnim bolestima.
Što je ključno.

Pritom su naručili dovoljno drugih vakcina, pa izgleda mirne duše mogu da odustanu od AZ vakcine i još tako pokažu da brinu o zdravlju svojih građana.
A vjerovatno ne žele da daju municiju antivakserima i da još sile ljude na vakcinu u koju je izgubljeno dosta povjerenja. Nije isključeno i da im je pun kufer AZ kompanije i njene neredovne i smanjene isporuke*.

*) Kao kontrast, Pfizer i Bioentech obećali EU ne samo svih 200 miliona doza do kraja juna, koliko je prethodno dogovoreno, nego i 50 miliona preko.

vakcinisao sam se fajzerkom (ne što sam je izričito zahtevao, nego je to bilo na meniju tog dana

Tako je to sa ovim vakcinama.

Ne mo'š ti da naručiš preko Amazona i Alibabe šta ti se sviđa, nego imaš to što je tvoja država naručila, a dobićeš - kad dobiješ.
stemajz stemajz 17:39 16.04.2021

Re: кога не мрзи

principessa_etrusca
A study by Oxford University found the number of people who receive blood clots after getting vaccinated with a coronavirus vaccine are about the same for those who get Pfizer PFE, 0.94% and Moderna MRNA, -1.51% vaccines as they are for the AstraZeneca AZN, 2.09% vaccine that was produced with the university's help. According to the study, 4 in 1 million people experience cerebral venous thrombosis after getting the Pfizer or Moderna vaccine, versus 5 in 1 million people for the AstraZeneca vaccine. The risk of getting CVT is much higher for those who get COVID-19 -- 39 in a million patients -- than it is for those for get vaccinated. AstraZeneca's vaccine use has been halted or limited in many countries on blood clot concerns.


Fauci: UK study on blood clots, vaccines and Covid-19, has some "procedural gaps"


хехе :)
stemajz stemajz 18:15 16.04.2021

Re: кога не мрзи

ево швабе данас пишу да је онај норвежанин, др холме, који је недавно објавио неку студију у "The New England Journal of Medicine" око АЗ вакцине и тромбозе, у протеклих пар година добијао кеш од фајзера и бајера, нешто преко 100к ојра...

а морао је том журналу да изјави како са његове стране не постоји конфликт интереса... :)

све транспарентно у 3пм...

и да, реуфе, не пише се "bioentech" него "biontech"
gedza.73 gedza.73 12:49 17.04.2021

Re: кога не мрзи

и да, реуфе, не пише се "bioentech" него "biontech"



Milan Novković Milan Novković 10:06 18.04.2021

Re: кога не мрзи

srdjan.pajic
Milan Novković

Nači bocnut si i tu, na licinu mestu, srećni dobitnik vesele mešavine aktivne tvari, the vakcine-vakcine, adjuvansa, konzervansa, prezervansa ... i ostalih ansova.


Džabe me plašiš, Milanče, ovim materijalom od znojavih dekica i poludelih nobelovaca koji haraju po jutjubu i instagramu, ja mislim da su to sve gluposti. A i sad je kasno, vakcinisao sam se fajzerkom (ne što sam je izričito zahtevao, nego je to bilo na meniju tog dana, a i baba vakserka mi je rekla da je najbolja, najmanje sporednih efekata, umre tek poneko tu za stolom ili malo posle, tako da ne brinem) i evo već razmišljam da se sa mekova vratim na pisijeve i vindouze, čudan neki sporedni efekat. Srećom da mi je pege toranj tu u blizini laboratorije (vidim mu signal na spektrum analajzeru kad mu napenalim resolution bandwidth) pa će ta dva zla da se verovatno ponište...

Nego, kad ćeš ti da se vaksneš, ozbiljno se brinem za tebe? Evo juče slušam nekog doktora na radiju koji priča o nekim neverovatnim brojevima ljudi koji su preživeli kovid, ali ostali praktično invalidi, zovu ih long haul corona pacijenti, oni najlakši samo u čulo njuha i ukusa, preko trajnih oštećenja vitalnih organa, a bogami puno njih pokazuje znake mentalnog oboljenja, klinička depresija uglavnom, pre toga bili sasvim zdravi i pravi i veseli, a sad verovatno pazare AR-15 preko interneta. Uglavnom nemaju pojma kako kovid to izaziva (nema veze sa karantinom i ostalim čudima, i prenemanju sa tim u vezi, stvar je fiziološke prirode izgleda). Ne znam, ja da sam na tvom mestu, odma bih se vakcinisao, fajzerkom ako ima, ako nema onda daj ove druge sabstandardne vakcine, bolje išta nego ništa.

Hvala na savetima

Ja sam pažljivo razmislio, tj nisam nikakav ignorantni navijač, prosto mislim da su mi rizici od vakcine veći od rizika od boljke. Pre "razmišljanja" sam svašta pročitao.

Primer neželjenih posledica i ugrušaka: njih ima dramatično više nego što se prijavljuje. Jaku su male šanse da ako si u downu neku desetinu sati posle vakcinacije ili revakcinacije da će to biti prijavljeno.

Ti micro-ugrušci jesu mala tajna - ima ih i kod lakših oboljenja, i kod težih, pa kod vakcinacije poprilično izgleda nego se broje uglavnom oni što odu u večna lovišta, pa oni što je baš ozbiljno udarilo.

Još su u testiranju vakcina imali tih "oduzimanja" pola lica. Ja sam ti dao primer kako to može da bude zbog autoimunosti, ali je verovatnije zbog micro-ugrušaka. A ako ti ne pogodi kapilare u mozgu neko srcu ili bubrezima ti to najverovatnije nećeš da znaš - a ogromne su ti šanse ako ti je reakcija na vakcinu jaka.

A ako je slaba - onda rizikuješ suboptimal antibodies koji umestoi da pomažu kokanju virusa pomažu njegovom unosu u ćelije, tj veće su ti šanse da budeš simptomatic covid slučaj nego da se nisi vakcinisao (Antibody-dependent Enhancement (ADE))

A zdravi ljudi ispod 50 godina - agresivno, uz loše informisanje, ubeđivati njih da se vakcinišu je, po svemu što sam pročitao, kriminalno.

Mislim da se u UK pomeraju da ih savetuju da ne uzimaju AZ bar.

AZ ima jedan corticosteroid u spreju za ljude sa jakom asmom/alergijama i on munjevito leči ispod 50 ljude po prvim simptomima Covida, a ionako im je statistički mala šansa da ga dobiju, tj oko 85% dramatičnodobro reaguju na njega. Studija je bila mala, ali se spremaju ili su krenuli sa velikom.

Plus je sad proleće, pre nekoliko dana u Londonu nismo imali ni jedan slučaj smrtnosti od Covida (9 miliona ljudi) koji je ionako loše definisan.

A sve više se zagreva i teorija da su microugrušci, možda, "samo" rezultat covid-indukovane ili "prirodne" B12 avitaminoze (neverovatno slični simpotmi malaksalosti kao kod covida, microugrušci bez povećanja broja krvnih pločica u krvi).

Istopvremenu je B12 na udaru i kod dijabetičara, koju su, isto jedna od većih rizičnih grupa.

Sve u svemu, ja oko sebe vidim nepotrebnu paniku kad su ljudi mlađi od 50 godina u pitanju, a ovima od 50-70 bih prvo preporučio dobar pregled i sitnu analizu krvi - aj, kapiram da sad to nije ni lako.

Ako se ne varam kod vas je pre covida bilo i do 45,000 samoubistava godišnje, i to uglavnom radno-sposobnog stanovništva.

Ovi sad lockdowns su katastrofalni za te kategorije ljudi, a, opet, mi, circus-goers, ionako uglavnom brojimo samo mrtve, zaboravljamo na one što jako pate, al prežive.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:35 18.04.2021

Re: кога не мрзи

Ja sam pažljivo razmislio, tj nisam nikakav ignorantni navijač,


Jesi, jesi, zato se i brinem za tebe.

Ali stvarno ne bih voleo da posle bude ono: aha, šta sam ti rekao, Milanče.

Nego, juče sam šetao dete do parka i naletim na mog penzionisanog majstora za motocikle, vozi bajs. Pitam ga jel se vakcinisao (to je ovde sad kao kad pitaš nekog kako je i šta ima novo) a on onako zaverenički, tiho, da ga niko ne čuje, kaže da nije, i on je isto tako kao ti čitao te dekice, agregatore teorija zavere, i pojmaroše opšteg tipa željne brze slave to jest lajkova na jutjubu, i zaključio da ne treba da se vakciniše, a eto već celu godinu korone nije bio bolestan, znači da antivakcinacija radi.

A onda mi još poverljivije, i tiše, reče da je stokovao hlorokin (a verovatno i lysol, kako mu je voljeni drug Tramp savetovao preko medija) i da se zato ne brine za svoje i ženino zdravlje, evo uveliko planira putovanja kamperom na egzotične lokacije i kampove diljem Amerike, severne i južne. A, šteta bi bilo da gekne, mislim, dobar čovek, i majstor za motore.

(sad za motor imam nekog ludaka, Rolfa, dekica, bio nemački vojni padobranac, pa kad je završio sa redovnom službom emigrirao, a priča kao da je juče došao odande. Sad je šećeraš, dakle rizična kategorija po pitanju kovida, ali njega nisam smeo da pitam jel se vakcinisao... I on je jako dobar majstor, bilo bi mi žao da ga izgubim).





docsumann docsumann 19:11 18.04.2021

Re: кога не мрзи

sad za motor imam nekog ludaka, Rolfa, dekica, bio nemački vojni padobranac


haklberi_tom haklberi_tom 19:42 18.04.2021

Re: кога не мрзи

docsumann
sad za motor imam nekog ludaka, Rolfa, dekica, bio nemački vojni padobranac



Ako kaniš biti zdrav, ne smiješ se razboljeti!
docsumann docsumann 19:47 18.04.2021

Re: кога не мрзи

haklberi_tom
docsumann
sad za motor imam nekog ludaka, Rolfa, dekica, bio nemački vojni padobranac



Ako kaniš biti zdrav, ne smiješ se razboljeti!


Medicina je toliko napredovala da više nijedan čovjek nije sasvim zdrav
- Aldous Haksli
haklberi_tom haklberi_tom 19:50 18.04.2021

Re: кога не мрзи

docsumann
haklberi_tom
docsumann
sad za motor imam nekog ludaka, Rolfa, dekica, bio nemački vojni padobranac



Ako kaniš biti zdrav, ne smiješ se razboljeti!


Medicina je toliko napredovala da više nijedan čovjek nije sasvim zdrav
- Aldous Haksli

"Ko je sasvim zdrav, neka se baci kamenom!" - ja.
alselone alselone 05:33 16.04.2021

1 posto

jedan posto od celokkupne populacije je puno.
nije problem samo u smrtnosti nego i u preopterečenju zdravstvenog sistema pa crkavaju ljudi od običnih drugih bolesti jer su doktori zaokupljeni kovidom
nije problem samo u preopterečenju zdravstvenog sistema nego i u preopterećenju socijalnih davanja zbog bolovanja
nije problem samo u preopterećenu socijlanih davanja nego i u smanjenoj aktivnosti firmi
nije problem samo u smanjenoj aktivnosti firmi nego i u smanjenoj aktivnosti drugih grana, kao što je školstvo na primer

problem je veoma uvezan i praviti se da se ništa ne primećuje od toga nego samo "neće nas da žigošu" po meni je bezobrazno, ali baš bezobrazno, kao dete koje se inati
predatortz predatortz 12:12 16.04.2021

Re: 1 posto

alselone
jedan posto od celokkupne populacije je puno.
nije problem samo u smrtnosti nego i u preopterečenju zdravstvenog sistema pa crkavaju ljudi od običnih drugih bolesti jer su doktori zaokupljeni kovidom
nije problem samo u preopterečenju zdravstvenog sistema nego i u preopterećenju socijalnih davanja zbog bolovanja
nije problem samo u preopterećenu socijlanih davanja nego i u smanjenoj aktivnosti firmi
nije problem samo u smanjenoj aktivnosti firmi nego i u smanjenoj aktivnosti drugih grana, kao što je školstvo na primer

problem je veoma uvezan i praviti se da se ništa ne primećuje od toga nego samo "neće nas da žigošu" po meni je bezobrazno, ali baš bezobrazno, kao dete koje se inati



Kao što rekoh na drugom blogu, preminuli su manji problem od onih koji će ostati da žive sa znatnim posledicama.

Svež primer, druga mog sina iz kluba. Dečak, 15 godina, sportista idealne telesne težine. Na sistematskom, koji rade dva puta godišnje i nikad nije imao problema, nakon preležane korone (blag oblik) kao posledice ostali povišen krvni pritisask i promena srčanog ritma.

Kako će dalje teći, da li će se dete vratiti u normalu, lekari još ne znaju. nemaju iskustva.
alselone alselone 12:29 16.04.2021

Re: 1 posto

Jeste, i to.
noboole noboole 12:01 16.04.2021

.

Meni su prosle nedelje dali vakcinu i ja vec treci dan sanjam Bila Gejtsa. Ima tu nesto.
aureus aureus 12:16 16.04.2021

Re: .

noboole
Meni su prosle nedelje dali vakcinu i ja vec treci dan sanjam Bila Gejtsa. Ima tu nesto.

Ima.
Čovjek je dvadeset godina bio najbogatiji na svijetu. Kad je isćeifao gomilanje para, poželio je, u maniru nekih poznatih bogatuna kroz istoriju, da još nekako pomogne planeti i da ga po nečemu zapamte, a ne samo po prodaji prozora.
I šta će, kako će, de vidi šta se može sa afričkom sirotinjom, de vidi šta se može na planu globalnog zdravlja, de izdvoj novac za ovo, izdvoj za ono.
I tako postao medijska žrtva valjda svih teoretičara zavjere i opičenih tragalaca za skrivenom istinom. Ali i političkih pokvarenjaka i pratećeg neobrazovanog puka.

Bolje bi u tom smislu prošao da je i dalje samo gomilao dolar na dolar, k'o ove mlađane mrcine Bezos i Mask i 95 posto drugih milijardera. Doduše, Mask konkretno izgleda ima mesijanski kompleks druge vrste, i nešto mi se lik za sada ne dopada.
noboole noboole 13:29 16.04.2021

Re: .

aureus
noboole
Meni su prosle nedelje dali vakcinu i ja vec treci dan sanjam Bila Gejtsa. Ima tu nesto.

Ima.
Čovjek je dvadeset godina bio najbogatiji na svijetu. Kad je isćeifao gomilanje para, poželio je, u maniru nekih poznatih bogatuna kroz istoriju, da još nekako pomogne planeti i da ga po nečemu zapamte, a ne samo po prodaji prozora.
I šta će, kako će, de vidi šta se može sa afričkom sirotinjom, de vidi šta se može na planu globalnog zdravlja, de izdvoj novac za ovo, izdvoj za ono.
I tako postao medijska žrtva valjda svih teoretičara zavjere i opičenih tragalaca za skrivenom istinom. Ali i političkih pokvarenjaka i pratećeg neobrazovanog puka.

Bolje bi u tom smislu prošao da je i dalje samo gomilao dolar na dolar, k'o ove mlađane mrcine Bezos i Mask i 95 posto drugih milijardera. Doduše, Mask konkretno izgleda ima mesijanski kompleks druge vrste, i nešto mi se lik za sada ne dopada.


Za mene je jedna od najgorih posledica uspaljenog antinaucnog pokreta to da naucnici svoje plauzibilne teorije i modele pocinju da propovedaju sa apsolutnom uverenoscu.

Mislim, tromb nije nimalo naivna posledica dobijanja vakcine, smrtnost kod nesrecnica koje su ga dobile iznosi preko 20% posto. Nego, moramo bespogovorno da verujemo u rezultate faze tri istrazivanja. Malo manje apsolutisticki pristup i shvatanje da donekle i jesmo pokusni kunici, ali da su nam (statisticki) bolje sanse da prodjemo kroz ovo zivi i zdravi zbog vakcine nego da nastradamo od vakcine -- bi mozda bio korisniji.
freehand freehand 13:32 16.04.2021

Re: .

Malo manje apsolutisticki pristup i shvatanje da donekle i jesmo pokusni kunici, ali da su nam (statisticki) bolje sanse da prodjemo kroz ovo zivi i zdravi zbog vakcine nego da nastradamo od vakcine -- bi mozda bio korisniji.

Zar nismo utvrdili da su posledice vakcinacije kudikamo gore nego da je variola vera protrčala kroz populaciju punom snagom, neometana od strane vakcinaša?
aureus aureus 14:16 16.04.2021

Re: .

Za mene je jedna od najgorih posledica uspaljenog antinaucnog pokreta to da naucnici svoje plauzibilne teorije i modele pocinju da propovedaju sa apsolutnom uverenoscu.

Meni je teško reći šta je najgore ili šta je jedna od najgorih posljedica antinaučnog pokreta kad ih ima toliko.

No primjećujem, na primjer, da mnogi naučnici ili oni koji su bar blizu neke nauke, kad dođu na televiziju ili u bilo koje medije, počnu naglas da razmišljaju i iznose pretpostavke, umjesto da čisto, razgovjetno i precizno kažu šta se zna a šta se ne zna, do čega se došlo kroz ozbiljne studije itd...pa onda oni malo pažljivi konzumenti medija ono razmišljanje naglas pojedinog esperta prihvate zdravo za gotovo, kao činjenicu, i počnu da šire okolo.
Onda dođe drugi ekspert pa isto počne da razmišlja javno naglas, još ako je željan pažnje ode u neko pretjerivanje, pa kaže nešto suprotno od prvog. Već posle nekoliko nedelja ili mjeseci takvog nastupanja u javnosti dosta ljudi kaže "ništa ovi naučnici ne znaju."

A znaju.

Ili papagajsko prenošenje informacija tipa da je vakcina učinkovita recimo 83,3 posto, još na primjer u nekoj starosnoj grupi.
A u naučnom članku fino stoji ono "sa pouzdanošću većom od 95 procenata možemo reći da je učinkovitost u rasponu od 65 do 93 posto (lupam) s obzirom da je u toj starosnoj grupi bilo 12 slučajeva, od kojih 10 u placebo grupi a 2 u vakcinisanoj".

Kad jednom budeš imao 12 hiljada slučajeva bolje ćeš znati procenat. Za sad si samo siguran da djeluje, a i to ne do kraja, već u prihvaćenom i razumnom naučnom rejonu.
michiganac michiganac 16:16 16.04.2021

Re: .

Треба читати Миланковића и друге научнике а одјебати лобисте и кориснике провизија који плаше и слуђују народ.


noboole
Za mene je jedna od najgorih posledica uspaljenog antinaucnog pokreta to da naucnici svoje plauzibilne teorije i modele pocinju da propovedaju sa apsolutnom uverenoscu.


Evo, strpih se nekako do kraja i procitah ovaj gore omegin pamflet u kome se poziva na Milankovica, pa se sjetih da sam bas nedavno takodje slusao o njemu i eve ga pronadjoh taj nastup jednog (pseudo)naucnika iz ovdasnjih lokalnih redova:



Dipl. inz. El.-teh. Milan Stevancevic - nekad (zali Boze) bjese etablirani ekspert na polju telekomunikacija, upetljao se u meteorolosko-klimaCke trice i kucine, sve pozivajuci se na Milankovica i naposljetku "razvio" sopstvenu klimatsku teoriju (ne bih pogrijesio ako bih dodao i - kompletno novu granu "nauke": tzv. "Heliocentricnu meteorologiju" ), tvrdeci pritom, sa svojih 80 i kusur, da u prirodi postoje samo 2 (i rijecima: DVIJE!) sile u prirodi.


No, nije toliko problem u ovakvim "naucnim mohikancima" i njihovim sporadicnim, nesrecno-karikaturalnim, donkihotovskim nastupima, mnogo veca se muka krije iza svega toga, ako se iole dublje upustis u analizu antinaucnog establismenta - to je jedna od gorucih tema danasnjice i zahtijeva makar cio blog, a problem je sistemski i sama (stvarna!) nauka je debelo uzurpirana.

(stavise, imao sam ideju i da sam nesto detaljnije skuckam oko toga, pa da mi isti tekst bude blog-prvenac na ovim stranicama, ali nikako da nadjem dovoljno vremena)
docsumann docsumann 12:14 17.04.2021

Re: .

- kompletno novu granu "nauke": tzv. "Heliocentricnu meteorologiju" ), tvrdeci pritom, sa svojih 80 i kusur, da u prirodi postoje samo 2 (i rijecima: DVIJE!) sile u prirodi.


zapravo jedna, al koja ima tamnu i svijetlu stranu.
aureus aureus 12:43 17.04.2021

Re: .

docsumann
- kompletno novu granu "nauke": tzv. "Heliocentricnu meteorologiju" ), tvrdeci pritom, sa svojih 80 i kusur, da u prirodi postoje samo 2 (i rijecima: DVIJE!) sile u prirodi.

zapravo jedna, al koja ima tamnu i svijetlu stranu.


Rijad, Saudijska Arabija
maliperica maliperica 06:44 18.04.2021

Re: .

Čovjek je dvadeset godina bio najbogatiji na svijetu. Kad je isćeifao gomilanje para, poželio je, u maniru nekih poznatih bogatuna kroz istoriju, da još nekako pomogne planeti i da ga po nečemu zapamte, a ne samo po prodaji prozora.




Hекада сам сматрао да идиоте треба јебати, да се размножавају.
Сада видим колико је то била погубна стратегија.
michiganac michiganac 12:15 18.04.2021

Re: .

docsumann
zapravo jedna, al koja ima tamnu i svijetlu stranu.


Ako bismo pokusali ovo da preformulisemo i sublimiramo u ovom nasem mikrouniverzumu i biosferi na nesto blisko, jednako opipljivo, koliko umije da bude i misteriozno daleko, poete medju nama bi rekli da je to pokretacko bice zene. Moze da ti osvijetli put do doma u najsirem spektru i najljepsem koloritu ako joj se predas i posegnes za njom i njenim srcem, ali i da te "baci" u duboki mracni bezdan ako negdje usput debelo omanes..






Tomas Man bi jos dodao:
"O, čarobna organska lepoto, koja se ne sastojiš ni iz uljane boje ni iz kamena, već iz materije žive i raspadljive, pune grozničave tajne života i truljenja".



aureus aureus 12:43 18.04.2021

Re: .

maliperica
Hекада сам сматрао да идиоте треба јебати, да се размножавају.
Сада видим колико је то била погубна стратегија.

Nekad si se izražavao uz korišćenje stručnih izraza, katkad svježe skovanih, a onda si shvatio da je to bila pogubna strategija pa si prešao na narodni, seoski govor.

I opet ne vrijedi.
Kad suštine nema i kad se griješi na svakom koraku, svejedno je kakav se govor koristi.

Probaj još sa "ah", "oh", "uh", kad je već do jebanja došlo.
Možda uspiješ da se razmnožiš.
docsumann docsumann 12:59 18.04.2021

Re: .

Probaj još sa "ah", "oh", "uh", kad je već do jebanja došlo.



PORNO TITLOVI

oh, sranje
oh, jebanje,
oh, moj Bože
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:33 19.04.2021

Re: .

@aureus

Od početka pandemije vidim da pratiš kvalitetne i različite izvore informacija o bolesti i raznim metodama luječenja. Imaš i djeliš razne informacoije o trenutno, u svijetu, dostupnim vakcinama.
Lijepo od tebe i ja ti se zahvaljujem iako se ja, lično, slijepo prepuštam doktorima i slušam najveći dio njihovih preporuka.
Zamolio bih te za informaciju, ako je imaš, kada su američke kompanije kao i AZ podnijele zahtjev evropskoj agenciji za ljekove za upotrebu njihovih vakcina i koliko je proces odobravanja trajao.
aureus aureus 09:32 19.04.2021

Re: .

Zamolio bih te za informaciju, ako je imaš, kada su američke kompanije kao i AZ podnijele zahtjev evropskoj agenciji za ljekove za upotrebu njihovih vakcina i koliko je proces odobravanja trajao.

Fajzer je, ako se sjećaš, podnio dosta brzo, nakon što su oko 20. novembra objavili "to je to, imamo prvih 180 i nešto slučajeva, vakcina je definitivno efikasna (prvi put su se, na nižem prolaznom vremenu, oglasili već 9. novembra). Prvo su podnijeli pred FDA i pred britansku agenciju (kojoj je trebalo manje od dvije sedmice da izda dozvolu). Pred Evropsku agenciju, zahtjev su podnijeli, mislim oko 30. novembra, a možda i ranije. Amerikanci su Fajzeru dali dozvolu 14. decembra, a Evropska agencija negdje između 20. i 25. decembra.
Dakle, trebalo joj je 3-4 sedmice da odobri Fajzer-Biontek vakcinu.
Moderna je išla sa zahtjevom 7-10 dana kasnije (njeno prolazno vrijeme u fazi 3 je taman za toliko bilo posle Fajzera), a dozvolu je dobila početkom januara.
A AZ nije podnosila zahtjev sve do početka januara, a dozvolu je dobila krajem januara.
U sva tri slučaja na dozvolu su kompanije pred Evropskom agencijom čekale 3-4 sedmice.

Mislim i da je sa J&J bilo slično, ali oni su došli dosta kasnije.

Ima sad jedno ALI...ali da bi bili u stanju da dozvolu za hitnu upotrebu, po predaji zvaničnog zahtjeva, izdaju tako brzo - unaprijed su radili tzv. rolling review, dakle, članovi agencije nadležni za odobravanje čitali su do tada sav poznati materijal o pretkliničkim i kliničkim ispitivanjima (uporedo sa odvijanjem ispitivanja) pa su, kad bi dobili i zahtjev za odobravanje - već znali dosta o samoj vakcini.

Međutim, agencija k'o agencija, ništa ne radi na svoju ruku - čak i za rolling review neko mora da podnese zahtjev.

Trenutno se pred Evropskom agencijom radi rolling review za Novavax vakcinu i za Sputnjik V.
Neko je za Sputnjik V podnio zahtjev početkom marta, a Novavax je duže u tom statusu.

Ovo sve, u nedostatku vremena, pišem iz glave, po sjećanju.
Ako stignem, prekontrolisaću fakte, pa šta uočim da je pogrešno ispraviću.

P.S.
Evo prvih preciziranja.
Sa sajta Evropske agencije, 1. decembra su objavili da su dobili zahtjev za odobravanje Fajzer-Biontek vakcine i rekli da će odluku donijeti najkasnije do 29. decembra.
Preporuku za upotrebu vakcine dali su 21. decembra.

Istog dana (1. decembra), na zvaničnom sajtu, objavili su da su dobili zahtjev i za odobravanje Modernine vakcine. ("EMA has received an application for conditional marketing authorisation (CMA) for a COVID-19 mRNA vaccine by Moderna Biotech Spain, S.L. The assessment of the vaccine known as Moderna Covid-19 vaccine (also referred to as mRNA1273) will proceed under an accelerated timeline." )
Napisali su da odluku donose do 12. januara.
Odlučili su 6. januara.

12. januara su napisali da su dobili zahtjev za odobravanje AZ vakcine.
Odobrili su je 29. januara.

16. februara primili zahtjev za upotrebu J&J vakcine. Riješili ga pozitivno 12. marta.

Rolling review za Novavax započeli su 3. februara.
Rolling review za Sputnjik V započeli su 4. marta.
Sa sajta: EMA’s human medicines committee (CHMP) has started a rolling review of Sputnik V (Gam-COVID-Vac), a COVID-19 vaccine1 developed by Russia’s Gamaleya National Centre of Epidemiology and Microbiology. The EU applicant for this medicine is R-Pharm Germany GmbH.
Rolling review za Curevac vakcinu započeli su 12. februara. (Ova vakcina je još u trećoj fazi.)

Ništa mi više nije izašlo na njihovom sajtu za ključne riječi "rolling review" "Covid-19 vaccine".
Koga zanima, ima tu i kad je započet rolling review za četiri vakcine koje su na kraju dobile dozvolu za hitnu upotrebu.
Koliko vidim, tu su 4 dozvole i 3 aktivna/aktuelna pregledanja (Novavax, Curevac, Sputnik V).
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:40 19.04.2021

Re: .

aureus

Fajzer je, ako se sjećaš, podnio dosta brzo, ...


Hvala.
maksa83 maksa83 18:22 16.04.2021

Satanisti

Poznati Satanisti Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters) i Mick Jagger (neki bend ne mogu sad da se setim), zajednički uradak:




SHOOTING THE VACCINE
BILL GATES IS IN MY BLOODSTREAM
ITS MIND CONTROL
THE EARTH IS FLAT
AND COLD ITS NEVER WARMING UP
THE ARCTICS TURNED TO SLUSH
THE SECOND COMINGS LATE
THERES ALIENS IN THE DEEP STATE
angie01 angie01 20:56 16.04.2021

Re: Satanisti

Poznati Satanisti Dave Grohl (Nirvana, Foo Fighters) i Mick Jagger (neki bend ne mogu sad da se setim), zajednički uradak:


kasnis,...vec sam nakacila, jos na prvoj strani.
maksa83 maksa83 21:58 16.04.2021

Re: Satanisti

kasnis,...vec sam nakacila, jos na prvoj strani.

Ne kasnim ja nego ti žuriš.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:37 17.04.2021

Re: Satanisti

Samo da se javno i duboko zahvalim satanisti koji je izmislio zone tiggering za osciloskope. Upravo mi je spaslo guzicu, i biznis i firmu, i čitav dan. E, hebem ti gličeve i digitalnu elektroniku i onog ko je to sranje izmislio. Šta fali, moliću lepo, analognim računarima?!

noboole noboole 08:55 17.04.2021

Re: Satanisti

Ako ti firma zavisi od zone-triggeringa, izem ti firmu.
angie01 angie01 08:55 17.04.2021

Re: Satanisti

Ne kasnim ja nego ti žuriš.


cudno pises=izvini, nisam video.
srdjan.pajic srdjan.pajic 15:35 18.04.2021

Re: Satanisti

noboole
Ako ti firma zavisi od zone-triggeringa, izem ti firmu.


Druže, ne znaš ti moje muke... ono odrastanje u kanalizaciji i među senkrupma nije ništa spram ovog ordeal-a.
aureus aureus 13:33 18.04.2021

Napitak za koronu

Ovo piše B92:

Kirgistan će koristiti biljni tonik u lečenju bolesti izazvane koronavirusom, objavio je ministar zdravlja.


Njegova izjava dolazi nakon što je predsednik te zemlje hvalio taj preparat uprkos upozorenja medicinskih stručnjaka da sadrži potencijalno smrtonosne otrove.

Ministar Alimkadir Beišenalijev popio je pripravak od korena endemske biljke na onlajn brifingu kako bi pokazao da je siguran.

"Oni s blagim simptomima oporaviće se za dan, a oni s težim oblikom bolesti za tri do četiri", tvrdio je.

Predsednik Sadir Džaparov lično je dao lekarima recept koji je dobio od oca i oni ga već koriste, rekao je ministar zdravlja.

Not Bermet Bariktabasova, bivša savjetnica ministarstva zdravlja opisuje tu biljku kao jednu od najotrovnijih u Kazahstanu.

"Čak i u najmanjim dozama, ekstrakt ima snažan negativni učinak na telo i osoba može brzo umreti", kaže ona i dodaje: "Vraćamo se u Srednji vek".


Predsednik Sadir Džaparov lično je dao lekarima recept koji je dobio od oca i oni ga već koriste, rekao je ministar zdravlja.


U identičnom Rojtersovom tekstu stoji i ovo:

While promoting aconitum soongaricum, Japarov also urged Kyrgyz citizens to wear masks and vaccinate, saying that so far only 4,000 people have received shots in a country of six million, a sign of "extreme indifference".
omega68 omega68 09:34 19.04.2021

само гледам

и чудим се

U Evropi se dogodilo više od 7.000 smrtnih slučajeva, a zabilježeno je više od 200.000 ozbiljnih nuspojava širom svijeta.
Više od 10.000 ljudi umrlo je ubrzo nakon vakcinacije protiv COVIDA-19 od decembra, otkrile su američke i evropske vlasti. Prema evropskoj agenciji za lijekove (EMA), među smrtnim slučajevima je više od 7.100 u Evropi, a američki centri za kontrolu bolesti (CDC) izvještavaju o 3.005.
Od utorka, Eudra Vigilance, EMA-ina baza podataka o sumnji na reakcije na lijekove, primijetila je 4.036 „fatalnih ishoda“ nakon vakcinacije Pfizerovom vakcinom protiv COVIDA-19, kao i 1.922 i 1.234 smrtna slučaja nakon primjene vakcina koje su napravile Moderna i AstraZeneca.
Eudra Vigilance je takođe prijavila 20 smrtnih slučajeva od COVID-19 vakcine koju su razvili Johnson & Johnson. Baza podataka otkrila je više od 200.000 nuspojava koje su možda povezane sa četiri vakcine, sa desetinama hiljada slučajeva koji se smatraju „ozbiljnim“.
Američka vlada takođe je prijavila 3.005 smrtnih slučajeva i više od 56.869 neželjenih efekata nakon vakcinacije protiv koronavirusa od 12. aprila. Nuspojave u Sjedinjenim Državama prati VAERS, nadzorni sistem koji nadgledaju CDC i Uprava za hranu i lijekove (FDA). Prema vladinoj studiji iz 2010. godine, VAERS može obuhvatiti samo oko jedan procenat svih nuspojava povezanih sa vakcinama, a oštro je kritikovan zbog problema sa pristupačnošću.


Tehnički direktor u CNN-u je vrlo visoka pozicija, samo jedan korak ispod glavnog izvršnog direktora. Izgleda da su mu uspjeli smjestiti tako da se njihova novinarka uspjela zbližiti s njim, išla s njim na „dejt“ čak pet puta, i pritom ga vješto navela da se pohvali svojom ulogom na CNN-u. Video je objavljen u seriji od 3 kraća videa.
U prvom videu možete ga čuti kako priznaje da im je cilj bio izbaciti Trumpa iz Bijele Kuće i kako bez CNN-a to ne bi bilo moguće. Objasnio je kako su namjerno prikazivali Bidena kao mladolikog čovjeka koji joggira i nosi pilotske naočale. S druge strane, kad se Trumpu jednom zatresla ruka, napravili su cijelu izmišljenu aferu, pozvali hrpu medicinskih stručnjaka u emisiju, i složili lažni narativ o tome kako je Trump neurološki oštećen. Priznao je da je to propaganda, ali svejedno tvrdi da je ponosan na to.

Zatim kaže kako „strah diže gledanost“ i zato se ljude namjerno plaši. Kaže kako nakon plašenja COVID-om stiže nova manipulacija – plašenje klimatskim promjenama. On zapravo otkriva taktiku manipulatora, i pokazuje nam što možemo očekivati od kontroliranih medija (ne samo CNNa već i naših domaćih) u bliskoj budućnosti. Znači očekujte da će se priča o klimatskim promjenama agresivno gurati u prvi plan, i da će razni „stručnjaci“ plasirati razne analize o tome koliko je situacija loša, i naravno, nuditi svoja rješenja, vjerojatno ona iz nove knjige Billa Gatesa. Jer upravo Bill Gates je nedavno napisao knjigu o zaštiti okoliša i 15. februara dao veliki intervju za CNN-ovu emisiji 60 Minutes o toj temi. Osim što je najveći stručnjak za cjepiva, Bill Gates je očito i najveći svjetski stručnjak za okoliš.
U drugom videu Charlie Chester otkriva još jednu važan alat u rukama manipulatora – strah. Govori o tome kako namjerno drže broj oboljelih i umrlih od COVIDa stalno na ekranu, kako bi pojačali strah kod ljudi. Jer kaže, strah je ono što ljude drži prikovanima za ekran. Ako bi u svijetu sve bilo ok, ljudi bi pogasili vijesti i otišli na ručak s obitelji, a to nije u interesu manipulatora.

Zatim govori o tome kako CNN-ovi novinari pozivaju u emisiju točno određene ljude i kako ih onda vještom manipulacijom navode da govore točno ono što žele.


Dvije parnice koje su Stramezzi i drugi dobili protiv AIFA-e i ministarstva zdravlja takođe su zataškali nacionalni mediji, koji „24 sata dnevno govore o vakcinama“. “Čini se da glavni mediji nisu zainteresovani za tretmane”, dodao je on.

Odgovarajući na pitanje Azalberta, rekao je da je 15 ili 20 procenata ljekara, „onih koji ne gledaju televiziju“, svjesno ranog liječenja. Stramezzi i njegova grupa koriste društvene medije kako bi došli do javnosti i objasnili da je njihov strah od COVID-a neopravdan jer postoji efikasan lijek. Lijekom se, rekao je, može ukloniti „faktor straha“.

To je zapravo jedini način da se spriječi da se ljudi oslanjaju na vakcinu i mjere zaključavanja kao jedini mogući lijek koji bi mogao da omogući ponovno otvaranje zemlje. Stramezzi je zaključio da bi svaka nacija trebalo da ima timove ljekara, novinara i pravnika koji bi se udružili međunarodno kako bi proširili vijest da je liječenje moguće: „Mi smo ljudi, moramo biti jedinstveni u ovoj borbi. Ako vlada ne razumije šta da radi, mi smo razumjeli i moramo da kažemo šta znamo.”
Italijanski region Pijemont je već preduzeo korake u pravom smjeru. Od početka marta, administrativna regija koju je predvodio Alberto Cirio iz Forza Italia odlučila je da promjeni kurs u svojoj borbi protiv COVID-a. Poslije godinu dana preporučivanja samo paracetamola i „budnog čekanja“ dok se u bolnicama ne pojave najgori slučajevi – ovo su zvanične smjernice AIFA-e – regionalni upravni sud složio se sa grupom ljekara „disidenata“ koji su željeli da im se prizna rano liječenje.

SADA JE USLIJEDILA POLITIČKA ODLUKA
„Uvjereni smo, jer smo to primijetili na terenu kod prvog talasa, da se u mnogim slučajevima protiv virusa može efikasno boriti liječenjem pacijenata kod kuće“, objasnio je regionalni zdravstveni savjetnik Luigi Icardi. „To ne znači samo propisivanje acetaminophena preko telefona i budno praćenje, već brigu o pacijentima kod kuće.“

Pijemont je prošle godine već potpisao protokol koji garantuje besplatan izbor zdravstvene zaštite u pogledu liječenja. Sada je, pored heparina, steroida i antibiotika, Pijemont prvi put predstavljen u italijanskim protokolima koji uključuju vitamin D, nesteroidne antiinflamatorne lijekove i hidroksihlorokin. Njegova upotreba je legalna za COVID, jer je Državno vijeće dozvolilo izdavanje recepata pod tačnom odgovornošću i pod strogom kontrolom ljekara.

Regija takođe postavlja ambulante koje će omogućiti bolje usluge dijagnoze i upravljanja COVIDOM-19, uključujući praćenje zasićenja kiseonikom i analizu gasova u krvi, kao i elektrokardiograme, ultrazvuke i druge testove.


ЛИНК
aureus aureus 10:46 19.04.2021

Re: само гледам

Zbilja je čudno da neki ljudi prime vakcine protiv virusa i umru nedugo posle toga, čak hiljade njih.
Umjesto da lijepo prime vakcinu protiv virusa i ona ih izliječi od svega drugog i produži im život za bar pet godina.
tess1 tess1 11:30 19.04.2021

Re: само гледам

Zbilja je čudno

Da, gerade razmišljam o čudu, da li je moguće da je među preporukama samo na poslednjih 8 blogova i moja? U čemu je štos? Ljudima se ne sviđa što drugi pišu, a ja preporučujem dobru volju da se napiše bilo šta, izgleda.. Fino.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana