Društvo| Zdravlje| Život| Životni stil

Vaks i antivaks

loader RSS / 01.04.2021. u 23:13
Pozoveš ljude, javno, da ne jedu hleb, jer se sumnja da to nije pečeno na idealan način, i kažeš, ko preživi glad - preživi, pa nakon toga od nejedenja hleba pomre od gladi masa ljudi, zbog čega te na kraju uhapse, a ti aplaudiraš samom sebi što si "im doakao".
Kome si doakao? Nmvz: slikali te, svi znaju za tebe...
_109790701_twoboys_jennertrust.jpg
A sad ide vrlo osetljivo pitanje, nekome za ideološki sport, nekome kao muka:  
Sloboda.  
Ako hoćeš slobodu i braniš slobodu, ne čini to preko grbače drugih ljudi i zdravlja drugih ljudi. Onda to nije sloboda, već tvoja sloboda.
Uživancija u sopstvenoj popularnosti? Da, naravno. Dopamin sa aditivima koji se trpaju gde? Pa, sestro, brate, baš u taj isti nesavršeni hleb.
Eto, dolaze da te brane ovi koji (takođe) od svog ispraznog pojma slobode ne vide dalje od (svog) ega. A samo na korak dalje su ljudi koji umiru, od epidemije.
Ima gde se osvaja sloboda. Tada si žrtva, za visoku cenu. Ima i gde se prisvaja sloboda. Za nisku cenu.
Uistinu, uistinu, teško je definisati slobodu, ali je ipak, evo, lakše definisati onoga koji zloupotrebljava pojam slobode radi zaptivanja sopstvenih rupa i praznine, a po cenu drugih.
Eno, ljudi umiru. Ne od neslobode, već od virusa.
Da li je svejedno kad ti neko iz bliskog vidokruga strada od ovog virusa? Nije. Osim ako nisi poremećene empatipatije.
Primio sam vakcinu, prvu, rusku, koju sam i tražio, zatim sam primio kinesku, koju sam i tražio kao revakcinu, a ukoliko bude potrebno da se primi i treća, izabrao sam ovu severnokorejsku. Ukoliko ni ta treća ne stvori pun džak antitela, tražiću neku zapadnoevropsku, kao samokažnjavanje, mada znam da će mi za njeno primanje prethodno tražiti da se izjasnim kako se odričem Kosova. Metohiju ne pominju. Logičnije bi bilo odreći ih se u paketu. Makar bi tako bilo zapisano. Ovako, ni zapisano. No, nadamo se da barem sledećih sto godina (dok neke medicine ne ojačaju) neće biti potrebna i ta četvrta doza. Što kažu poznati i medijski priznati antivakseri, ne primaj vakcinu, a ako preživiš ležanje kovida, zahvali nama, antivakserima.
Vratimo se temi. Hapšenja i represalije, upadanja na tuđ posed i sve slično tome ne podnosim, ni kad se tiče mog slučaja, ni kad je bilo ko drugi u pitanju. Sa druge strane, ne podnosim ni to da mi prijatelji i rodbina umiru zbog verovanja da je vakcina rizičnija od zaraze. Nije lak taj ispit. Primio je vakcinu, a zarazio se. Pa, šta? Ko je rekao da nakon vakcine nije moguća zaraza? Ko je ikada rekao da maske štite (tako zvuči kao da štite 100%)? Štite, 50-60-70-80%, ne 100'%. Bitno smanjuju verovatnoću. Ok. Hoćete li da verovatnoća vaše zaraze i eventualnog nepreživljavanja, ili rupetina na plućima, bude veća, ili manja? Otkud ja znam. Kažite sami. Volite ovako, ili onako? Nije teško pitanje. Sloboda. Eh. Sloboda? Pa, da ste kao pojedinci sami i izolovani u nekom parčetu Svemira (mada je to nemoguće, jer će se stvari u nekom xxx trenutku spojiti u Jedno, pa će se svi zaraziti ili izlečiti, kao ovde, sada), možemo i da razumemo svojeglavost, gde ćete sami za sebe izazvati virus na dvoboj i sami (ne daj bože) stradati. No, sasvim druga je stvar ukoliko vaš "izbor" utiče i na desetine, stotine, a posredno i na hiljade drugih. Tada više nemate slobodu, već Odgovornost. Kako se ta draga reč izgubila? Ne znam. Antivakser? Pa, ne morate da budete bundžija na svakom mestu i po svaku tuđu cenu. Isterajte svoju šupljinu na neki drugi način, koji ne ugrožava moje danas već relativno vremešne školske drugove. O drugaricama da i ne pričam. Taj deo teme je još radikalniji. Antivakser? Pa, ne morate... Ako ištete nekakav dokaz posebnosti, imate razne klubove, koji ne bole sve druge. Recimo, klub pecaroša. Ili... klub ljubitelja maslačaka. Evo ih - dok dlanom o dlan, a oni, lepotani, već iznikli, kao hiljadu malih sunaca, i zauzeli Svet.  


Komentari (1134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

tess1 tess1 18:46 05.04.2021

Re: Пропаст

5. Ali čak i za loš period muzike na svetu, ovo je zaista dno.

Много добро, насмија ме. Од муке. :)
tess1 tess1 18:51 05.04.2021

Re: Пропаст

Nikada nisam bio tamo odakle potiče Gara.

Емси, опет снимаш Чаробњака из Оза?
alselone alselone 18:55 05.04.2021

Re: Пропаст

Много добро, насмија ме. Од муке. :)


To nam je jedino preostalo.

Sve se manje nerviram oko budućnosti pošto mi se čini da se stvari ubrzavaju i da apsolutno više ništa ne zavisi od nas.

Eno hoće da kopaju rudnik na Ceru. Kopajte.
Eno prisluškivanja, praćenja, ratovi, mobilni bez punjača, kuda ide ovaj svet.

Jedino se vodim mišlju o pravljenju kakve takve odstupnice na selu i to je od mene u ovom činu.
haklberi_tom haklberi_tom 19:02 05.04.2021

Re: Пропаст

tess1
Nikada nisam bio tamo odakle potiče Gara.

Емси, опет снимаш Чаробњака из Оза?

Molim pojašnjenje!
tess1 tess1 19:02 05.04.2021

Re: Пропаст

Sve se manje nerviram oko budućnosti pošto mi se čini da se stvari ubrzavaju i da apsolutno više ništa ne zavisi od nas.

Да, и ја имам тај осјећај, више осјећај него свијест шта тачно, да ме нешто надмашило, надишло.
predatortz predatortz 19:07 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
Много добро, насмија ме. Од муке. :)


To nam je jedino preostalo.

Sve se manje nerviram oko budućnosti pošto mi se čini da se stvari ubrzavaju i da apsolutno više ništa ne zavisi od nas.

Eno hoće da kopaju rudnik na Ceru. Kopajte.
Eno prisluškivanja, praćenja, ratovi, mobilni bez punjača, kuda ide ovaj svet.

Jedino se vodim mišlju o pravljenju kakve takve odstupnice na selu i to je od mene u ovom činu.


Meni nekad žao što nisam go ko pištolj, odnosno sam. Samo ponekad, da me ne razumete pogrešno jer porodicu obožavam.
Ali, bio bi divan osećaj da odgovaraš samo za svoje dupe, i da možeš da biraš mesto, vreme i način na koji ćeš nekom jebati mater, a posle šta bude...
alselone alselone 19:07 05.04.2021

Re: Пропаст

Да, и ја имам тај осјећај, више осјећај него свијест шта тачно, да ме нешто надмашило, надишло.


Plašim se da su se tako osećali ljud pred velike ratove.
alselone alselone 19:10 05.04.2021

Re: Пропаст

Meni nekad žao što nisam go ko pištolj, odnosno sam. Samo ponekad, da me ne razumete pogrešno jer porodicu obožavam.
Ali, bio bi divan osećaj da odgovaraš samo za svoje dupe, i da možeš da biraš mesto, vreme i način na koji ćeš nekom jebati mater, a posle šta bude...


Meni nikako to nije žao, jer je meni toliko dodijalo sve, toliko osetim tu širu društvenu apatiju i to ne samo u Srbiji nego globalno, da ne znam šta bih radio sa sobom da nemam porodicu. Da svaki dan završim u 4, 5 posao i izađem iz grade i zapitam se šta dalje. Iz ove perspektive verovatno bih prvo malo putovao, pa malo se bavio hobijima, pa se malo svetio okolo kao ti ali bih verovatno posle godinu dana postao alkos iz ubeđenja kao Miki Rurk u filmu Barfly.
haklberi_tom haklberi_tom 19:19 05.04.2021

Re: Пропаст

tess1
Nikada nisam bio tamo odakle potiče Gara.

Емси, опет снимаш Чаробњака из Оза?

I kao podrška beogradskom multikulturalizmu, uključujući i Garu, jedna od braće SrboMadžara!

Molim da se obrati pažnja na moment uključivanja bas-primaša!

A basistkinja samo 'puni'!
I dokazuje onu staru - da muzika bez basa nije muzika.
O kojem god žanru se radilo.


docsumann docsumann 19:20 05.04.2021

Re: Пропаст

2. Škart muzika nije srpski problem, eno ceo svet prelazi u totalni šund. I te devedeeset u kojima smo slušali pank i rok za vreme protesta je zapravo naše kašnjenje za svetom, koji je već tada prelazio u neki glupi dance, lošu elektronsku muziku i loš rep.


ne bih se baš složio sa ovim.

u isto vrijeme si na zapadu imao i euro dance (pandan našeg dr.igija) ali i potpuno novu i svježu elektro scnu sa tehnom, trenson i dnb-jem.
a srbija je i tu imala odličan priključak sa svijetom,

preporučujem intervju. meni ga je preporučio stef

predatortz predatortz 19:21 05.04.2021

Re: Пропаст

Meni nikako to nije žao, jer je meni toliko dodijalo sve, toliko osetim tu širu društvenu apatiju i to ne samo u Srbiji nego globalno, da ne znam šta bih radio sa sobom da nemam porodicu


Rekoh, meni samo na momente. Uglavnom, kad ispizdim zbog lokalnih i globalnih gibanja.

I znaš šta je u pitanju?

Čist strah, burazeru!

Strah zbog dece, zbog njihove budućnosti.

loader loader 19:21 05.04.2021

Re: Пропаст

predatortz

Ako si pomislila da je za mene kolo primitivizam, pogrešila si. Ja ga ne umem da igram, trapav sam za to, a voleo bih da umem.



alselone alselone 19:29 05.04.2021

Re: Пропаст

ne bih se baš složio sa ovim.


Činjenica je da se muzika pogoršava poslednjih 30 godina. Ne znam zašto se ne bi složio sa time? Naravno da ima izuzetaka, ali nesporno je da je loše muzike sve viiše i da procentualno sve više ljudi sluša tu lošu muziku. Takodje, ono što su donele dvehiljadite započeto je devedesetih.

Bio sam siguran da se nećeš složiti.
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 19:31 05.04.2021

Re: Пропаст

Jeste da sam skoro saznao da se to zove Gara, ali neka Gare u Beogradu.


neka gare u beogradu, neka je i u novom sadu.

pardon, tamo je gari, cini mi se?

loader loader 19:38 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
Да, и ја имам тај осјећај, више осјећај него свијест шта тачно, да ме нешто надмашило, надишло.


Plašim se da su se tako osećali ljud pred velike ratove.




Tu se ne može ništa. Cunami. Onda piješ kafu. Mirno.
haklberi_tom haklberi_tom 19:39 05.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
2. Škart muzika nije srpski problem, eno ceo svet prelazi u totalni šund. I te devedeeset u kojima smo slušali pank i rok za vreme protesta je zapravo naše kašnjenje za svetom, koji je već tada prelazio u neki glupi dance, lošu elektronsku muziku i loš rep.


ne bih se baš složio sa ovim.

u isto vrijeme si na zapadu imao i euro dance (pandan našeg dr.igija) ali i potpuno novu i svježu elektro scnu sa tehnom, trenson i dnb-jem.
a srbija je i tu imala odličan priključak sa svijetom,

preporučujem intervju. meni ga je preporučio stef


Za mariopan, doksumanutoga, gospodina Gedžu, Maksu, Tasu, Soloa, principesu, apačicu - i ostalo veselo društvo ... jedna narodna.


loader loader 19:46 05.04.2021

Re: Пропаст

loše muzike sve viiše i da procentualno sve više ljudi sluša tu lošu muziku.


To je veliki, najvažniji znak. Na žalost.
loader loader 19:53 05.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1 gvozden1 19:55 05.04.2021

Re: Пропаст

Nego Doks, šta se ovo dešava, što Krivokapić sklanja ministra, kome čini ustupak, šta dobija time, s kim je u dilu, Milo, Dritan, Amerika, Brisel?
docsumann docsumann 19:55 05.04.2021

Re: Пропаст

Činjenica je da se muzika pogoršava poslednjih 30 godina.


pa ne.
produkcija instant šunda raste. to nesporno.
ali kvaliteta ima koliko hoćeš.
samo treba tražiti, metal, jazz, world music, progresiv rok, hip-hop, dark, lajt, ambijental, eksperimental. šta te volja.
produkcija zvuka je nikad bolja, sve je više virtuoza na instrumentima, klinci ubijaju kako sviraju. količina kvalitetne muzike danas je zapanjujuća.

jedino rok nije više velik i važan kao nekad. nema heroja, no more heroes, any mo more.
il se nama matorijim tako čini. vjerujem da ove generacije imaju svoje heroje.

al muzika, kao muzika, a ne kao sociološki fenomen pop (sub)kulture, je vitalna i dalje.
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:57 05.04.2021

Re: Пропаст

U Beogradu mora da bude mesta za Džetro Tal, ali i za Garu.

Чарли, ја то исто мислим и заиста не разумем оволику уштогљеност. Постоји нешто што је популарна музика и ово је шаљива песма са сексуалним подтекстом, пркосна јер је спевана у моменту када је живот већ годину дана друкчији од онога на шта смо научили, односно када су сви под неким притиском.

Када се ствари врате у нормалу, и Кисин и Трпчески буду следећи пут у Београду, идите на Коларац да их слушате.
alselone alselone 19:57 05.04.2021

Re: Пропаст

pa ne.
produkcija instant šunda raste. to nesporno.
ali kvaliteta ima koliko hoćeš.


ali u stvari da.

kvaliteta ima ali je muzika koja je dostupna i koja se sluša na širem broju ljudi sve gora. sve više se moraš boriti i kopati da bi došao do dobre muzike a pre devedesetih je to bila glavna muzika, danas je sporedna.
loader loader 19:57 05.04.2021

Re: Пропаст

docsumann


... jazz ...



JEDINI STVARNO LEČI.
docsumann docsumann 19:58 05.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1
Nego Doks, šta se ovo dešava, što Krivokapića sklanja ministra, kome čini ustupak, šta dobija time, s kim je u dilu, Milo, Dritan, Amerika, Brisel?


ne želi da se bilo čime ugrožava evropski kurs vlade.

mislim da je bio jasan. CG je zvanično prihvatila odluku međunarodnog suda o Srebrenici.
predatortz predatortz 20:00 05.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1
Nego Doks, šta se ovo dešava, što Krivokapić sklanja ministra, kome čini ustupak, šta dobija time, s kim je u dilu, Milo, Dritan, Amerika, Brisel?


Jedan moj poznanik napisa:

Milu je trebalo trideset godina da od Srbina postane ustaša. Krivokapiću ni šest meseci.

Ja ne bih išao baš ovoliko daleko u kvalifikaciji lika i dela, ali nije ni daleko.
alselone alselone 20:00 05.04.2021

Re: Пропаст

To je zatečeno stanje i nema nazad. Žao mi je ali to je najpragmatičnija odluka.
docsumann docsumann 20:03 05.04.2021

Re: Пропаст

kvaliteta ima ali je muzika koja je dostupna i koja se sluša na širem broju ljudi sve gora.


ok, to je stvar percepcije i konzumeracije. lake note su pobijedile.
alselone alselone 20:03 05.04.2021

Re: Пропаст

ok, to je stvar percepcije i konzumeracije. lake note su pobijedile.


Pa to ti kažem. Ja znam da si ti vanredni poznavalac muzike, ali si se mogao odmah i ovako saglasiti.
docsumann docsumann 20:04 05.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
gvozden1
Nego Doks, šta se ovo dešava, što Krivokapić sklanja ministra, kome čini ustupak, šta dobija time, s kim je u dilu, Milo, Dritan, Amerika, Brisel?


Jedan moj poznanik napisa:

Milu je trebalo trideset godina da od Srbina postane ustaša. Krivokapiću ni šest meseci.

Ja ne bih išao baš ovoliko daleko u kvalifikaciji lika i dela, ali nije ni daleko.


glupost i pretjerivanje.

EDIT: prvi od zvaničnika nove crnogorske vlasti koji je javno izjavio da CG u potpunosti prihvata rezoluciju o Srebrenici je zapravo bio predsednik parlamenta Aleksa Bečić, na samom zasjedanju skupštine, kao odgovor predstavnicima bošnjačke stranke koji su zahtjevali sjednicu posvećenu toj temi.
i to je desilo prije mjesc i po, dva.
tako da koliko vidim, vlast samo ostaje dosljedna svojim principima.


docsumann docsumann 20:10 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
ok, to je stvar percepcije i konzumeracije. lake note su pobijedile.


Pa to ti kažem. Ja znam da si ti vanredni poznavalac muzike, ali si se mogao odmah i ovako saglasiti.


ma ne slažem se da je kvalitetna muzika slabo dostupna.
u vrijeme interneta to bi bio apsurd. samo ljude manje zanima nešto ovako



nego Ladi Gaga ili ko je već mega popularan. al tako je manje-više uvijek bilo.
principessa_etrusca principessa_etrusca 20:10 05.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1
Nego Doks, šta se ovo dešava, što Krivokapić sklanja ministra, kome čini ustupak, šta dobija time, s kim je u dilu, Milo, Dritan, Amerika, Brisel?

Пратим на твитеру Ћелаву Младу из ЦГ. Она објављује невероватно садржајне твитове са историјским објашњењима, да сам чак мислила да направим једну селекцију за блог, у стилу "лекције Ћелаве Младе, све што сте одувек желели да знате о приликама у ЦГ".

Celava Mlada (ЛИНК)
predatortz predatortz 20:11 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
To je zatečeno stanje i nema nazad. Žao mi je ali to je najpragmatičnija odluka.


Ajde, bre... Nismo deca! Da je hteo, mogao je reći da se radi o ličnom stavu ministra, da se završi na tome.

Jok, hoće da bude veći katolik od pape. Verovatno mu naređeno iz neke ambasade. No, mi nikako da naviknemo na činjenicu da nama Crna Gora nije prijateljska država. Živimo u nekom mitu da smo mi i Crnogorci jedno. Nismo! Naši su samo oni koji se nedvosmisleno izjašnjavaju kao Srbi. O njima treba da mislimo, njih da podupiremo, da im život učinimo lakšim koliko je to moguće.
Crna Gora, kao država, povukla je niz otvoreno neprijateljskih poteza prema Srbiji. Zato i rekoh - to nije prijateljska država.
Mislim da Srbi treba da napuste skupštinsku većinu jer nema naznaka da će ova vlada da im popravi status. Neka se Crnogorci trvu među sobom. Neka Krivokapić pravi drugu vladu, ako može bez nas, ili neka se prikloni Milu. To je već njegov problem kako će. U svakom slučaju, vreme je da se kičma ispravi.
gvozden1 gvozden1 20:11 05.04.2021

Re: Пропаст


ne želi da se bilo čime ugrožava evropski kurs vlade.

mislim da je bio jasan. CG je zvanično prihvatila odluku međunarodnog suda o Srebrenici.

E jbg, onda može i robot da bude premijer.

Politika je veština, a ispunjavanje uslova je rutina.
alselone alselone 20:13 05.04.2021

Re: Пропаст

docsumann

ma ne slažem se da je kvalitetna muzika slabo dostupna.


Ni ja se ne slažem.

docsumann docsumann 20:17 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
To je zatečeno stanje i nema nazad. Žao mi je ali to je najpragmatičnija odluka.


upravo.

siguran sam da on intimno ne misli tako.
aureus aureus 20:17 05.04.2021

Re: Пропаст

Najbolje bi bilo da ministar sad sam ode, da ne ugrožava vladu i probu u parlamentu. On je ionako ekspert a ne političar.

I da se iskoristi prilika da u vladu uđe i neki Bošnjak, možda Hrvat. Malo da se zašareni, ne može Dritan da bude i vegeta i kari i čili.

Doduše, nije da su meni posebno potrebni tzv. manjinci, bilo ih je i previše u prošloj vladi, a svaki gori od goreg, a najgori Hrapović.
aureus aureus 20:19 05.04.2021

Re: Пропаст

docsumman
nego Ladi Gaga ili ko je već mega popularan

Ja volim Ledi Gagu.
Smatram je umjetnicom.
alselone alselone 20:20 05.04.2021

Re: Пропаст

upravo.

siguran sam da on intimno ne misli tako.


I ja sam siguran. Ubacili im kosku ko Djindjiću i Koštunici. Sad će da se glože dok se Milo ne vrati.

Čovek je u isto vreme i četnik i ustaša. Neverovatno.

Tempirano da ga niko ne voli i da ga sruše. Ne treba on takav mnogima tamo a pogotovo strancima.
docsumann docsumann 20:21 05.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1

ne želi da se bilo čime ugrožava evropski kurs vlade.

mislim da je bio jasan. CG je zvanično prihvatila odluku međunarodnog suda o Srebrenici.

E jbg, onda može i robot da bude premijer.

Politika je veština, a ispunjavanje uslova je rutina.


vještina mogućeg i cjelishodnog.

crnoj gori najmanje trebaju trvenja sa EU.
imamo probleme s usvajanjem zakona u tužilaštvu, postoje opstrukcije u ANB-u, a postoje i uticaj vlade AV.
mislim, kakav je smisao Vulinovog komentarisanja kadrovskih rješenja u vladi CG.
kao smjenjuje srbina. a u vladi samo jedan crnogorac ( i jedan akbanac)
docsumann docsumann 20:23 05.04.2021

Re: Пропаст

Najbolje bi bilo da ministar sad sam ode, da ne ugrožava vladu i probu u parlamentu. On je ionako ekspert a ne političar.


u potpunosti saglasan.
tako bi poštedio premijera silnih muka.
gvozden1 gvozden1 20:23 05.04.2021

Re: Пропаст

siguran sam da on intimno ne misli tako.

Kome je to bitno?
Možda njegovoj ženi i kumovima.
Premijer, Crna Gora, misli.

Prvo, nesporno je pravo Crne Gore sa ima stav, kakav god izabere.
A drugo, nesporno je i pravo Srbije da ima stav o tom stavu.
I mislim da Srbija mora da pokaže šta misli o tom stavu.
Nikakve sankcije naravno, ali neki potez kojim se jasno određuje prema tome bi morala da povuče.

A skoro sam siguran da neće, Vučić je u takvoj fazi, na žalost.
predatortz predatortz 20:24 05.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1

ne želi da se bilo čime ugrožava evropski kurs vlade.

mislim da je bio jasan. CG je zvanično prihvatila odluku međunarodnog suda o Srebrenici.

E jbg, onda može i robot da bude premijer.

Politika je veština, a ispunjavanje uslova je rutina.


Krivokapić je krpa!

Kada je Dritan čestitao Dan državnosti "Republici" BiH, ćutao je k'o sisa.

A imao je niz razloga da reaguje.

1. Bosna i Hercegovina nije republika po svom ustavnom ustrojstvu. Sramota za Crnu Goru je da potpredsednik vlade i ministar za neki kurac u njoj ne zna ustavno uređenje susedne države. Sramota je imati tako tupavog u vladi. Ako pak Dritan nije tupav, onda je to provokacija prema susednoj državi, koja doduše odgovara islamskom, ali ne i hrišćanskom stanovništvu te države.

2. BiH nema Dan državnosti! BiH nema zakon o državnim praznicima. Nikad nije usvojen u zajedničkim institucijama BiH. Taj praznik se obeležava u Federaciji, u Republici Srpskoj ne.
3. Istom tom Dritanu se pravdao što je u privatnom razgovoru čestitao Dan RS predsednici Željki Cvijanović.

Dakle, vlada opstaje preko srpskih leđa i Srbi to treba da prekinu. Ako su Srbi. Ako nisu, neka se i oni teraju u tri lepe. Da jednom znamo koliko nad i gde ima.

Eto, ukratko, Krivokapić nije prijateljski i korektno nastrojen ka Srbima.
alselone alselone 20:25 05.04.2021

Re: Пропаст

ali neki potez kojim se jasno određuje prema tome bi morala da povuče.


Bože kako ne vidite šta radite? Bukvalno neverovatno.
gvozden1 gvozden1 20:25 05.04.2021

Re: Пропаст


vještina mogućeg i cjelishodnog

Hiljadu je načina da se zamotaju stvari koje mogu značiti i ovo i ono.
Ako je volje i ako je sposobnosti, veštine.
Nešto Ktivokapiću nedostaje.
gvozden1 gvozden1 20:26 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
ali neki potez kojim se jasno određuje prema tome bi morala da povuče.


Bože kako ne vidite šta radite? Bukvalno neverovatno.

Šta ti vidiš?
docsumann docsumann 20:27 05.04.2021

Re: Пропаст

empirano da ga niko ne voli i da ga sruše. Ne treba on takav mnogima tamo a pogotovo strancima.


imam i ja niz primjedbi na premijera i nrad vlade.
al ga ne bih mjenjao. dosta dobrih stvari je pokrenuto.
a nogu im podmeću i lijevi i desni.
predatortz predatortz 20:28 05.04.2021

Re: Пропаст

gvozden1
alselone
ali neki potez kojim se jasno određuje prema tome bi morala da povuče.


Bože kako ne vidite šta radite? Bukvalno neverovatno.

Šta ti vidiš?


Ja vidim da su ga Srbi i SPC uzdigli tamo gde jeste. I znam da mogu i da ga spuste. Pa nek cvile pod Milom još koju godinu, Srbi su na to navikli.
docsumann docsumann 20:30 05.04.2021

Re: Пропаст

Eto, ukratko, Krivokapić nije prijateljski i korektno nastrojen ka Srbima.


pretjeruješ.

vataš se za formalnosti i službene protokole.

u vladi CG 90% ministara su Srbi.
docsumann docsumann 20:31 05.04.2021

Re: Пропаст

Nešto Ktivokapiću nedostaje.


definiši tu falinku?
predatortz predatortz 20:31 05.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
Eto, ukratko, Krivokapić nije prijateljski i korektno nastrojen ka Srbima.


pretjeruješ.

vataš se za formalnosti i službene protokole.

u vladi CG 90% ministara su Srbi.



Videćemo jesu li. Ako jesu, neće glasati za smenu zbog istinitog iskaza.
alselone alselone 20:32 05.04.2021

Re: Пропаст

Posle 20 godina aktivnog unižavanja svega srpskog, kako od kompletne vlasti, od vrha do dna, tako i od međunarodne zajednice, došao je neko ko želi to da promeni i posle par meseci bio je prinuđen da ne reaguje žestoko i vi bi ste to sve sada skurcali jer ste srbende i šta koji kurac mi tu oni, ima da bude ili ovako ili nikako. trpoećemo jer smo trpeli 500 godina pod turcima pa ćemo i dalje, jel tako braćo tako je.

bukvalno treba da oladite.
gvozden1 gvozden1 20:32 05.04.2021

Re: Пропаст


Ja vidim da su ga Srbi i SPC uzdigli tamo gde jeste. I znam da mogu i da ga spuste. Pa nek cvile pod Milom još koju godinu, Srbi su na to navikli.

Ma naravno, to se i odavde vidi.
Teško da bi on bez tih ortodoksnih Srba mogao da dobije DPS.
docsumann docsumann 20:36 05.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
gvozden1
alselone
ali neki potez kojim se jasno određuje prema tome bi morala da povuče.


Bože kako ne vidite šta radite? Bukvalno neverovatno.

Šta ti vidiš?


Ja vidim da su ga Srbi i SPC uzdigli tamo gde jeste. I znam da mogu i da ga spuste. Pa nek cvile pod Milom još koju godinu, Srbi su na to navikli.


ja problem, naprotiv, vidim u tome što bi neki srbi u CG da se vrate u 90-te, kad su žarili i palili, i kad se nije moglo opstat od njihovog srbovanja.
ipak se u međuvremenu izgradio i građanski duh u CG, i to mi daje nadu, pogotovo nakon onako slabog rezultata DF-a u Nikšiću.

treba da znate da ima dosta srba i izvan DF-a.


EDIT: posebno su mi indikativni sinhronizovani napadi beogradskih tabloida na Krivokapića.

zvuči poznato.
gvozden1 gvozden1 20:37 05.04.2021

Re: Пропаст

ima da bude ili ovako ili nikako

Kako da bude?
Neka bude kako god ta država hoće.
Nezavisni su, svoji su, rade šta žele, vode svoju politiku.
Ta politika je, ovaj potez, Dritanov potez prema Kosovu, potez prema BiH, antisrpska.
Možda je to u interesu države Crne Gore, ali je protiv interesa države Srbije, a pošto je normalno da meni budu neuporedivo važniji interesi Srbije, onda je normalno i da očekujem reakciju prema toj drugoj državi.
predatortz predatortz 20:40 05.04.2021

Re: Пропаст


ja problem naprotiv vidim u tome što bi neki srbi u CG da se vrate u 90-te kad su žarili i palili i kad se nije moglo opstat od njihovog srbovanja.


Jbga, to vi je prijedsjednik!

ipak se u međuvremenu izgradio i građanski duh u CG


Kakav kurčev građanski duh?! To je Milova floskula jer je svestan da nema naciju. Da ima, ne bi tu bilo ni g od građandkog duha.
Građanski duh sa komitama i zelenašima, Sekulinom ideologijom Crvenih Hrvata, a sve preko srpskih leđa?


docsumann docsumann 20:40 05.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
docsumann
Eto, ukratko, Krivokapić nije prijateljski i korektno nastrojen ka Srbima.


pretjeruješ.

vataš se za formalnosti i službene protokole.

u vladi CG 90% ministara su Srbi.



Videćemo jesu li. Ako jesu, neće glasati za smenu zbog istinitog iskaza.


a ne, nego su srbi ako zadovolje tvoje kriterijume.
da se malo ne zalećeš?

privatno mišljenje i zvanični stav države, su dvije različite stvari.
predatortz predatortz 20:42 05.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
predatortz
docsumann
Eto, ukratko, Krivokapić nije prijateljski i korektno nastrojen ka Srbima.


pretjeruješ.

vataš se za formalnosti i službene protokole.

u vladi CG 90% ministara su Srbi.



Videćemo jesu li. Ako jesu, neće glasati za smenu zbog istinitog iskaza.


a ne, nego su srbi ako zadovolje tvoje kriterijume.
da se malo ne zalećeš?

privatno mišljenje i zvanični stav države, su dvije različite stvari.


Pazi vako, ako tvoja država oštri kurac preko moje grbače, ne čudi se ovakvom stavu.

docsumann docsumann 20:44 05.04.2021

Re: Пропаст

Kakav kurčev građanski duh?! To je Milova floskula jer je svestan da nema naciju. Da ima, ne bi tu bilo ni g od građandkog duha.


glupost.
on je bio ključ sloma dps-a.

a tendencija je presipanje glasova iz DF-a u demokrate i demos.
to što je neko vjernik ne znači da je nacionalista.

između DPS i DF ima toliko neispunjenog političkog prostora, da je suludo insistirat na tim pogibeljnim krajnostima.
predatortz predatortz 20:48 05.04.2021

Re: Пропаст

između DPS i DF ima toliko neispunjenog političkog prostora, da je suludo insistirat na tim pogibeljnim krajnostima.


Pa, ispunite prostor. DF samo treba da vam otvori taj put. Pa ga ispunjavajte oet, deset, dvadeset godina.
Zašto Srbi da trpe i pod vama? Pod Milom su bar načisto, otvoreni neprijatelj je uvek pošteniji od lažnog prijatelja.
docsumann docsumann 20:48 05.04.2021

Re: Пропаст

predatortz
docsumann
predatortz
docsumann
Eto, ukratko, Krivokapić nije prijateljski i korektno nastrojen ka Srbima.


pretjeruješ.

vataš se za formalnosti i službene protokole.

u vladi CG 90% ministara su Srbi.



Videćemo jesu li. Ako jesu, neće glasati za smenu zbog istinitog iskaza.


a ne, nego su srbi ako zadovolje tvoje kriterijume.
da se malo ne zalećeš?

privatno mišljenje i zvanični stav države, su dvije različite stvari.


Pazi vako, ako tvoja država oštri kurac preko moje grbače, ne čudi se ovakvom stavu.



e našo si ko će da šilji kurac. baš su to zdušno uradili, sve trčeći.
haklberi_tom haklberi_tom 20:48 05.04.2021

Re: Пропаст

docsumann
Kakav kurčev građanski duh?! To je Milova floskula jer je svestan da nema naciju. Da ima, ne bi tu bilo ni g od građandkog duha.


glupost.
on je bio ključ sloma dps-a.

a tendencija je presipanje glasova iz DF-a u demokrate i demos.
to što je neko vjernik ne znači da je nacionalista.

između DPS i DF ima toliko neispunjenog političkog prostora, da je suludo insistirat na tim pogibeljnim krajnostima.

Držte se!
Jbg!
Nije lako biti Srbin!
aureus aureus 20:49 05.04.2021

Re: Пропаст

docsumman
ja problem, naprotiv, vidim u tome što bi neki srbi u CG da se vrate u 90-te,

Vraćena je i Srbija mentalno u devedesete.

Malo po malo, sa Vučićem i ekipom. Vučić uostalom ponajviše i vlada jer tokom svih ovih godina suptilno i manje suptilno poručuje građanima: za sve smo bili u pravu onda, samo se nije moglo, sad moramo malo da se pretvaramo, vi to siguran sam razumijete.

O da, oni razumiju.
Čak i oni koji su kao protiv njega. Čak i oni koji ga ne vole. Ali će mu držati fige da jebe mater kome misle da treba.
Pogotovo sada, kad im se čini da Srbija jača i da su Srbi svukuda sve značajniji faktor.
tess1 tess1 20:51 05.04.2021

Re: Пропаст

Чарли, ја то исто мислим и заиста не разумем оволику уштогљеност. Постоји нешто што је популарна музика и ово је шаљива песма са сексуалним подтекстом, пркосна јер је спевана у моменту када је живот већ годину дана друкчији од онога на шта смо научили, односно када су сви под неким притиском.

И опет она иако јој Алс на трећој страни рекао да је елоквентна а ја овамо у реалитетy климнула главом. :)

Принцезо (Тасо те тако зове), ја се не стидим ојкача на слави, мој отац сјајно пјева, репертоар је нпр Три ливаде нигдје хлада нема и она Ојораораораје устај мала зора је, устај мала зора свиће нарани пилиће, устај мала вежи кера, свану зора бијела.. Спектакл кад се споји неколико мушких гласова ил екипа уходана, молим вас, даме и господо, ми се тога не стидимо.

Гара је мрак, кркани, роктање, биједа духа, послијератни мрак, није она од јуче, ни бијељински шаргијаши (истина, чула сам их први пут овде, озбиљно, мислила сам да је то зезање, неки филмски гег, људи перу ауто и слушају Лоле, Маре и шаргије, цц, надреално, добро ја нисам ни фан Надреалиста, неко би рекао аутономаш:), нису бољи али нису химна људима, пази сад, који у Београду у вријеме пандемије играју коло око контроверзног споменика (у инат нечему, не схватих кому или чему), не, не, ово је чак и мене превазишло (знам, звучи немогуће:), Принцезо, то је мрак, ништа није шаљиво, бизарно је, или још боље, ми смо сви умрли у оном Омегином коментару да и нисмо за боље и сад се јављамо с оног свијета. Укратко. :)
docsumann docsumann 20:51 05.04.2021

Re: Пропаст

Zašto Srbi da trpe i pod vama? Pod Milom su bar načisto, otvoreni neprijatelj je uvek pošteniji od lažnog prijatelja.


kojim vama? koji srbi?
DF ne pretstavlja xsrpski narod u CG. tek jedan njegov dio. pitanje koliki?

a to zaklanjanje iza srpskih ciljeva, to će sve slabije da prolazi.
nikad više povratak na dps, ni onaj prosrpski iz 90-tih ni procrnogorski iz 200-tih.
al to DF slabo kapira.
predatortz predatortz 20:54 05.04.2021

Re: Пропаст

kojim vama? koji srbi?
DF ne pretstavlja xsrpski narod u CG. tek jedan njegov dio. pitanje koliki?


Još par ovakvih poteza Krivokapića i brzo ćemo videti koliki je.
alselone alselone 21:00 05.04.2021

Re: Пропаст

Гара је мрак, кркани, роктање, биједа духа, послијератни мрак, није она од јуче


Bio ja kod ćaleta neki dan i pita on mene šta je ta Gara o kojoj svi pričaju. Pustim mu, nije čuo, pita ponovo odakle sad to. Nađem mu original Garu, nije ni to čuo.

I setim se. Reko ćale to ti je ovo, samo malo novije.

docsumann docsumann 21:00 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
Posle 20 godina aktivnog unižavanja svega srpskog, kako od kompletne vlasti, od vrha do dna, tako i od međunarodne zajednice, došao je neko ko želi to da promeni i posle par meseci bio je prinuđen da ne reaguje žestoko i vi bi ste to sve sada skurcali jer ste srbende i šta koji kurac mi tu oni, ima da bude ili ovako ili nikako. trpoećemo jer smo trpeli 500 godina pod turcima pa ćemo i dalje, jel tako braćo tako je.

bukvalno treba da oladite.


ma imaš s jedne strane DPS i njene satelite za koje je ovo crkveno-anticrnogorsko-prosrpska vlada, koja hoće da zatre crnogorski jezik i nacionalni identitet, a s druge Vučića (artikulisanog, gle paradoks, kroz Vulina) i DF, za koje je Krivokapić izdajnik srpstva, bivši Milovac.

pametnom s mosta.
tess1 tess1 21:02 05.04.2021

Re: Пропаст

Reko ćale to ti je ovo, samo malo novije.

И горе, немам праву ријеч.
alselone alselone 21:03 05.04.2021

Re: Пропаст

Ja sam do pre neki dan mislio da je Gara Cigančica (Romkinja) i da su stihovi tako idiotski u obe Gare, jer se tako može prema Romkinjama.
predatortz predatortz 21:04 05.04.2021

Re: Пропаст

Ubacili im kosku


I dao je pogrešan odgovor...
Jbga, glup!
alselone alselone 21:05 05.04.2021

Re: Пропаст

pametnom s mosta.


I strance kojima se nikako ne mili srpski faktor u NATO državi. Ne zaboravi to.

I onda kao poručeni dođu korisne Srbene da "ima sada da izvede tenkove, odprizna Kosovo, odprizna Srebrenicu, inaće ga više ne priznajemo, šta koji kurac, je l tako braćo, tako jeeeeee.

I eto Mila nazad za pola godine i sve dalje po starom. Ali oni su odbrusili.
tess1 tess1 21:05 05.04.2021

Re: Пропаст

Ja sam do pre neki dan mislio da je Gara Cigančica (Romkinja) i da su stihovi tako idiotski u obe Gare, jer se tako može prema Romkinjama.

:)
gvozden1 gvozden1 21:08 05.04.2021

Re: Пропаст

a s druge Vučića (artikulisanog, gle paradojs, kroz Vulina) i DF , za koje je Krivokapić izdajnik srpstva, bivši Milovac

Pusti bre Doks Vučića.
Ko god da je predsednik Srbije ne može da mu bude u redu kad neka država potencira da je u Srebrenici bio genocid, jer to država Srbija negira.
Nema veze Vučić sa tim, ima Srbija.

Najlakše je u priču uvući Vučića i Vulina, i kao Crna Gora je sad super jer su oni protiv nje.
Pa nije super, ovo što radi je protiv Srbije, i meni je žao, ne što će Vučić biti protiv toga, nego što neće biti odlučnije protiv.
aureus aureus 21:10 05.04.2021

Re: Пропаст

Najnovije vijesti.

Vučić odlučio da se vakciniše.

Kaže ovako:
"Rešio sam da to bude Rudna Glava, u opštini Majdanpek - tamo niko nije bio, a ja sam bio više puta."

Vakcinisaće se, dakle, u mjestu gdje niko nije bio. Ko zna hoće li koga biti u tom mjestu da ga vakciniše, pošto tamo niko osim Vučića nije bio. Ako nikoga ne bude, moraće neko s njim ići do tamo.
predatortz predatortz 21:11 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
pametnom s mosta.


I strance kojima se nikako ne mili srpski faktor u NATO državi. Ne zaboravi to.

I onda kao poručeni dođu korisne Srbene da "ima sada da izvede tenkove, odprizna Kosovo, odprizna Srebrenicu, inaće ga više ne priznajemo, šta koji kurac, je l tako braćo, tako jeeeeee.

I eto Mila nazad za pola godine i sve dalje po starom. Ali oni su odbrusili.



Zamena teza.

Nema srpskog faktora ako na mig iz ambasade premijer snenjuje srpskog ministra zbog prilično odmerene izjave.
Taj premijer onda nije srpski faktor.

A da ima mozga i inegriteta, kada je već Dritanu oćutao bag sa Bosnom i Kosovom, mogao je i za ovo reći:

Lični stav ministra!

Nije srpski faktor udario na Krivokapića, on je za tuđ račun udario na srpski faktor.
alselone alselone 21:14 05.04.2021

Re: Пропаст

Zamena teza.


Nije nego takt. Ćovek je praktično juče došao na vlast i već do sada povukao više prosrpskih poteza.

Oladite malo i dajte mu kredita.
predatortz predatortz 21:21 05.04.2021

Re: Пропаст

alselone
Zamena teza.


Nije nego takt. Ćovek je praktično juče došao na vlast i već do sada povukao više prosrpskih poteza.

Oladite malo i dajte mu kredita.


Žuti + žuti = crveni.

Ovo je uradio po narudžbi.

Menja čoveka zbog stava. Da li je tebi jasno da odluke vlade ne moraju biti jednoglasne?
Zbog čega menja ministra?
Čovek je rekao da će on, ne vlada nego on, priznati genocid kad se to nedvosmisleno utvrdi od strane suda koji nije kompromitovan.

I? Šta je tu sporno?
I za koga?

I
gvozden1 gvozden1 21:33 05.04.2021

Re: Пропаст

već do sada povukao više prosrpskih poteza.

Ne vidim ih mnogo, makar ne onih koji se tiču Srbije.
Ambasadora nije vratio, procedura kažu, Dritan čestita Kosovu, a mogao je da prećuti kao ustupak Srbiji, čestita BiH, a i bez toga je moglo, izvinjava se Kosovu, mogao je da ćuti, i koji je to ustupak napravljen?
Ni jedan.
Zakon o veri, pa to je morao, na tome je dobio izbore, a i to je unutrašnja stvar Crne Gore.

Srbija ama baš ništa osim poniženja nije dobila od ove vlade.
Pa što da ne uzvrati recipročno?
niccolo niccolo 21:36 05.04.2021

Re: Пропаст

Pa što da ne uzvrati recipročno?

Šta bi ti uradio, primera radi?


Nego, što je taj Leposavić uopšte komentarisao Srebrenicu, nije da je to neka aktuelna tema u ovom momentu. Ni u bih ni u Srbiji, a pogotovo ne u CG?
predatortz predatortz 21:42 05.04.2021

Re: Пропаст

niccolo
Pa što da ne uzvrati recipročno?

Šta bi ti uradio, primera radi?


Nego, što je taj Leposavić uopšte komentarisao Srebrenicu, nije da je to neka aktuelna tema u ovom momentu. Ni u bih ni u Srbiji, a pogotovo ne u CG?


To je bilo poslaničko pitanje.
I pitali su da li on, ne vlada, priznaje da se u Srebrenici dogodio genocid.
Čovek je izneo svoj stav. Ti, dakeko bolje od mene, znaš šta tvoja struka misli o načinu na koji je Tribunal donosio presude. A za čoveka kažu da je vrhunski pravnik.
Pritom, on nije rekao ni da je bilo, ni da nije bilo genocida. Rekao je da će on prihvatiti kada to neupitno utvrdi sud koji nije kompromitovan.

Ali, ne!
Od njega se očekuje, kao i od svih nas, da se to ne sme preispitivati.
niccolo niccolo 21:45 05.04.2021

Re: Пропаст

To je bilo poslaničko pitanje.
I pitali su da li on, ne vlada, priznaje da se u Srebrenici dogodio genocid.

Čekaj, neki poslanik je sam od sebe smislio da pokreće potpuno sporedno pitanje za koje je poznato da izaziva dosta kontroverze u okolini? Jes' moj kurac sam od sebe - čiji je taj poslanik, čisto da razumem kome je bio cilj da se stvari bespotrebno uzburkaju?
gvozden1 gvozden1 21:45 05.04.2021

Re: Пропаст

Šta bi ti uradio, primera radi?

Uh, ne pitaj :)

Ne znam šta, moralo bi to dobro da se odmeri, nije ovo nešto drastično, ne bi valjalo teškom artiljerijom, ali mora nešto sa jasnom porukom i javno.
Nije dovoljno neka interna diplomatske prepiska, mora na TV.

Nešto oštrija izjava možda, možda nešto oko puta Požega Boljare, verovatno im ne odgovara da im autoput bude slepi put, nešto smisliti.
niccolo niccolo 21:46 05.04.2021

Re: Пропаст

Tipičan Srbin, nešto mora da se uradi, ali nek smisli neko drugi šta
predatortz predatortz 21:50 05.04.2021

Re: Пропаст

niccolo
To je bilo poslaničko pitanje.
I pitali su da li on, ne vlada, priznaje da se u Srebrenici dogodio genocid.

Čekaj, neki poslanik je sam od sebe smislio da pokreće potpuno sporedno pitanje za koje je poznato da izaziva dosta kontroverze u okolini? Jes' moj kurac sam od sebe - čiji je taj poslanik, čisto da razumem kome je bio cilj da se stvari bespotrebno uzburkaju?


Mislim da je neko iz DPS i naravno da je pitanje postavljeno veoma ciljano da izazove razdor.

Samo, u odgovoru ne vidim ništa sporno, niti vidim razlog za pokretanje smene ministra.

Pa, ni sud nije dužan da presudu donese jednoglasno. Vlada nije u obavezi da odluke donosi jednoglasno. Ministar mora slediti politiku vlade, ali sme imati svoj stav.
Smena je, u to sam siguran, urađena po nalogu neke ambasade. Odnosno, zahtev za smenu.
A to diskredituje premijera, a Srbima u vladi šalje jasnu poruku da tu mogu biti samo ukoliko ćute ili aminuju.

Moje mišljenje je da Srbi treba da obore takvu vladu.
predatortz predatortz 21:54 05.04.2021

Re: Пропаст

niccolo
Tipičan Srbin, nešto mora da se uradi, ali nek smisli neko drugi šta


Ja, iz cipela zvaničnika Srbije, zvanično ne bih uradio ništa.

Nezvanično, oborio bih Vladu Crne Gore, ili bih Krivokapiću mnogo poskupeo ostanak na mestu premijera.

Glupo je što je Vulin dao izjavu. Mislim da se iz Srbije niko ne treba da oglasi po ovom pitanju. Javno i zvanično ne. Tajnom diplomatijom, sve što se može učiniti da ne prođe nekažnjeno.
gvozden1 gvozden1 21:54 05.04.2021

Re: Пропаст

niccolo
Tipičan Srbin, nešto mora da se uradi, ali nek smisli neko drugi šta

Pa ne znam baš da li je ovo tipično, a voleo bih da jeste.
Pre će tipično biti da svako sve zna, i diplomatiju, i fudbal, i sve ostalo.
Kad ga pitaš, on odgovor ko iz puške

A da li bi možda bilo bolje ako bismo te finese, a diplomatija je od finesa napravljena, kako tačno da izgleda odgovor prepustili stručnijima?

Ili je bolje da svi znamo najbolje?
niccolo niccolo 21:56 05.04.2021

Re: Пропаст

u odgovoru ne vidim ništa sporno

Glup ministar - na takvu provokaciju ide odgovor da ne razume šta poslanik podrazumeva pod "priznanjem" i kakav je pravni značaj njegovog "priznanja". Priznati se može krivično delo koje je neko lično učinio, a ne i eventualno krivično delo nekog drugog, pa je u tom smislu pitanje besmisleno.
predatortz predatortz 21:58 05.04.2021

Re: Пропаст

niccolo
u odgovoru ne vidim ništa sporno

Glup ministar - na takvu provokaciju ide odgovor da ne razume šta poslanik podrazumeva pod "priznanjem" i kakav je pravni značaj njegovog "priznanja". Priznati se može krivično delo koje je neko lično učinio, a ne i eventualno krivično delo nekog drugog, pa je u tom smislu pitanje besmisleno.


Okej, ti koristiš pravnu a ja laičku terminologiju.

Suština je da su od njega tražili da se odredi o Srebrenici.
niccolo niccolo 22:00 05.04.2021

Re: Пропаст

Suština je da su od njega tražili da se odredi o Srebrenici.

Opet, kakav je pravni značaj ministrovog "određivanja", šta zaista znači "određivanje" - postoji toliko načina na koji možeš da oduvaš nekog ko pokušava da ti uvali đoku, ne treba biti štreber i zaista odgovarati na svako idiotsko pitanje koje ti neki mufljuz postavi.
gvozden1 gvozden1 22:01 05.04.2021

Re: Пропаст


Ja, iz cipela zvaničnika Srbije, zvanično ne bih uradio ništa


Upravo suprotno, baš zvanična Srbija treba da reaguje, ali ne Vulin, to jeste glupavo, on s tim zvanično nema ništa, njegova izjava se može smatrati i privatnom.

Mora ili ministar inostranih poslova ili predsednik, oni vode spoljnu politiku.
gvozden1 gvozden1 22:04 05.04.2021

Re: Пропаст

, kakav je pravni značaj ministrovog "određivanja",

Nismo bre na sudu, ebeš pravni značaj.
Politički značaj, ne ministrovog odgovora, nego njegove smene zbog odgovora, je veći, i ne odgovara Srbiji.
predatortz predatortz 22:09 05.04.2021

Re: Пропаст

niccolo
Suština je da su od njega tražili da se odredi o Srebrenici.

Opet, kakav je pravni značaj ministrovog "određivanja", šta zaista znači "određivanje" - postoji toliko načina na koji možeš da oduvaš nekog ko pokušava da ti uvali đoku, ne treba biti štreber i zaista odgovarati na svako idiotsko pitanje koje ti neki mufljuz postavi.


Čovek je dao pravnički odgovor - kad se nedvosmisleno utvrdi od suda koji nije kompromitovan.

Gde je tu razlog za smenu?

Pitanje je po nalogu, smena je po nalogu, cilj je udar na srpsku komponentu u vladi.
Zato i kažem da Srbi treba da budu mudri i šuknu im do balčaka:
Braćo Crnogorci, mi sad odosmo malo u opoziju, a vi se između sebe dogovorite. (Čitaj: jebite se među sobom, krljakte se do poslednjeg ili se udružite sa Milom ako smete od naroda. I pušite nam kurac sa pričom "jesam Srbin, ali sam i Crnogorac (jebo ih Bogićević))

Nadam se da sam zatvorio sve zagrade.
niccolo niccolo 22:11 05.04.2021

Re: Пропаст

ebeš pravni značaj

Očigledno nisi shvatio šta pričam. Najlakši način da oduvaš nekog ko pokušava da ti uvali političkog đoku jeste da se pozoveš na pravo. Recimo, ako je pitanje bilo da li možete da se odredite prema X, ovaj odgovori Ne mogu. Jer to ne spada u moju nadležnost. I šta će da ti kaže ovaj drugi, da te pita kao fizičko lice - pa nisi ti u toj skupštini kao fizičko lice nego kao ministar koji ima određene nadležsnoti. I na taj način izbegneš da stvoriš politički problem. Kapiraš sad?
gvozden1 gvozden1 22:20 05.04.2021

Re: Пропаст


Očigledno nisi shvatio šta pričam. Najlakši način da oduvaš nekog ko pokušava da ti uvali političkog đoku jeste da se pozoveš na pravo.

I nije ga oduvao.
Dotle nas ta priča ne treba da zanima, oduvao ga ne oduvao, nama svejedno.

A onda nastupa Krivokapić i smenjuje ga, čime eksplicitno kaže, u Srebrenici se desio genocid.
Srbija kaže da nije.

Tu je problem, ne u oduvavanju ili neoduvavanju.
Kapiraš sad?
niccolo niccolo 22:23 05.04.2021

Re: Пропаст

Dotle nas ta priča ne treba da zanima

Misliš tebe ne zanima? Ima i onih kojih prate dešavanja u susednim državama. Pametno društvo prati dešavanja u susednim društvima.
gvozden1 gvozden1 22:30 05.04.2021

Re: Пропаст

niccolo
Dotle nas ta priča ne treba da zanima

Misliš tebe ne zanima? Ima i onih kojih prate dešavanja u susednim državama. Pametno društvo prati dešavanja u susednim društvima.

Srbiju ne treba zvanično da zanima.
A stav vlade neke države prema Srebrenici treba da je zanima, i treba na to da reaguje.

A kako da reaguje na neoduvavanje ili provokativno pitanje, i zašto?

A to vraćanje korak nazad je tipično prebacivanje krivice na Srbe, Leposavić je kriv što ga nije oduvao, a nije premijer što ga smenjuje.

niccolo niccolo 22:36 05.04.2021

Re: Пропаст

Kad smo kod vraćanja unazad, da skrenem pažnju pošto vidim da ni to nisi skapirao, moj prvi komentar je imao dva dela. Jedan je bio upućen tebi i to smo brzo razrešili, zalažeš se da se nešto uradi ali ne znaš tačno šta i to bi prepustio ovima iz spoljnih poslova. Sve ok.

Drugi deo komentara nema veze s tobom, to sam ostale pitao a kako je uopšte došlo da sad ispadne velika frka oko crnogorskog ministra i Srebrenice - da bih shvatio ko nas namešta. Predatorz je objasnio kako je došlo do čitave frke i ja sam zaključio da se ovaj nije snašao i da u takvim situacijama treba odjebati mufljuze koji pokušavaju da steknu poene na kvaran način. Ne vidim šta je u tome sporno, pa ako možeš da elaboriraš. To svakako nije prebacivanje krivice na Srbe i svakako ne kažem da je Krivokapić u pravu što sad ovoga hoće da smeni.
gvozden1 gvozden1 22:53 05.04.2021

Re: Пропаст

pošto vidim da ni to nisi skapirao,
pa ako možeš da elaboriraš.

Pošto teže kapiraš mogu.
Prvi deo si uspeo, diplomatija. osetljivo polje, treba oprezno, i treba struka.
Ne valja preko kolena pa makar nam i spao oreol sveznajućuh.

Drugo, pitao si druge, a ja, mimo svih običaja na blogu, napisao i o tome nešto, da to nije centralna stvar, da to ne treba nas (ja mislio nas Srbiju, ti, nas neke druge) da zanima, na kraju razjasnili šta ko misli kad kaže nas, i to bi bilo to.

Da li će neko pratiti parlament drugih država, pa stvarno je nebitno.
Prate ljudi svašta, neko i crnogorske skupštine, valjda ih zanima, neka prate.

Ti si to stavio kao važno pitanje, ali mene ič ne interesuje.

Da li se neko snašao oduvao, neoduvao, pa ni srpsku ne pratim, a tek crnogorsku.

alselone alselone 05:32 06.04.2021

Re: Пропаст

Nik hvala ti što si preuzeo treću smenu.
docsumann docsumann 05:57 06.04.2021

Re: Пропаст

Najlakše je u priču uvući Vučića i Vulina,


nemam šta da ih uvlačim, sami su se uključili. i to daleko od spontanog.

kako ne prepoznaješ isti manir (patern, rukopis) kako se mehanizam pokreće. jbt uvijek isti medijski trovači kreću danonoćno da luče svoje toksine.
ne znam zašto al meni na sranici b92 u donjem dijelu uglavnom se reklamiraju naslovi vijesti iz beogradskih tabloida (alo, informer...).

u njima napadi na Krivokapića traju mjesecima unazad. masovni i konstantni.
uz to se pojačava neprincipijelni napadi od DF-a u Crnoj Gori, kao zašto se ne hapsi Đukanović i sl.
i na kraju se uključuju i zvaničnici srpske vlade.

da ima političke snage i moći kao 90-tih opet bi se desila neka žuta greda...srećom nema je, al nije da se ne trude.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana