Društvo| Zdravlje| Život| Životni stil

Vaks i antivaks

loader RSS / 01.04.2021. u 23:13
Pozoveš ljude, javno, da ne jedu hleb, jer se sumnja da to nije pečeno na idealan način, i kažeš, ko preživi glad - preživi, pa nakon toga od nejedenja hleba pomre od gladi masa ljudi, zbog čega te na kraju uhapse, a ti aplaudiraš samom sebi što si "im doakao".
Kome si doakao? Nmvz: slikali te, svi znaju za tebe...
_109790701_twoboys_jennertrust.jpg
A sad ide vrlo osetljivo pitanje, nekome za ideološki sport, nekome kao muka:  
Sloboda.  
Ako hoćeš slobodu i braniš slobodu, ne čini to preko grbače drugih ljudi i zdravlja drugih ljudi. Onda to nije sloboda, već tvoja sloboda.
Uživancija u sopstvenoj popularnosti? Da, naravno. Dopamin sa aditivima koji se trpaju gde? Pa, sestro, brate, baš u taj isti nesavršeni hleb.
Eto, dolaze da te brane ovi koji (takođe) od svog ispraznog pojma slobode ne vide dalje od (svog) ega. A samo na korak dalje su ljudi koji umiru, od epidemije.
Ima gde se osvaja sloboda. Tada si žrtva, za visoku cenu. Ima i gde se prisvaja sloboda. Za nisku cenu.
Uistinu, uistinu, teško je definisati slobodu, ali je ipak, evo, lakše definisati onoga koji zloupotrebljava pojam slobode radi zaptivanja sopstvenih rupa i praznine, a po cenu drugih.
Eno, ljudi umiru. Ne od neslobode, već od virusa.
Da li je svejedno kad ti neko iz bliskog vidokruga strada od ovog virusa? Nije. Osim ako nisi poremećene empatipatije.
Primio sam vakcinu, prvu, rusku, koju sam i tražio, zatim sam primio kinesku, koju sam i tražio kao revakcinu, a ukoliko bude potrebno da se primi i treća, izabrao sam ovu severnokorejsku. Ukoliko ni ta treća ne stvori pun džak antitela, tražiću neku zapadnoevropsku, kao samokažnjavanje, mada znam da će mi za njeno primanje prethodno tražiti da se izjasnim kako se odričem Kosova. Metohiju ne pominju. Logičnije bi bilo odreći ih se u paketu. Makar bi tako bilo zapisano. Ovako, ni zapisano. No, nadamo se da barem sledećih sto godina (dok neke medicine ne ojačaju) neće biti potrebna i ta četvrta doza. Što kažu poznati i medijski priznati antivakseri, ne primaj vakcinu, a ako preživiš ležanje kovida, zahvali nama, antivakserima.
Vratimo se temi. Hapšenja i represalije, upadanja na tuđ posed i sve slično tome ne podnosim, ni kad se tiče mog slučaja, ni kad je bilo ko drugi u pitanju. Sa druge strane, ne podnosim ni to da mi prijatelji i rodbina umiru zbog verovanja da je vakcina rizičnija od zaraze. Nije lak taj ispit. Primio je vakcinu, a zarazio se. Pa, šta? Ko je rekao da nakon vakcine nije moguća zaraza? Ko je ikada rekao da maske štite (tako zvuči kao da štite 100%)? Štite, 50-60-70-80%, ne 100'%. Bitno smanjuju verovatnoću. Ok. Hoćete li da verovatnoća vaše zaraze i eventualnog nepreživljavanja, ili rupetina na plućima, bude veća, ili manja? Otkud ja znam. Kažite sami. Volite ovako, ili onako? Nije teško pitanje. Sloboda. Eh. Sloboda? Pa, da ste kao pojedinci sami i izolovani u nekom parčetu Svemira (mada je to nemoguće, jer će se stvari u nekom xxx trenutku spojiti u Jedno, pa će se svi zaraziti ili izlečiti, kao ovde, sada), možemo i da razumemo svojeglavost, gde ćete sami za sebe izazvati virus na dvoboj i sami (ne daj bože) stradati. No, sasvim druga je stvar ukoliko vaš "izbor" utiče i na desetine, stotine, a posredno i na hiljade drugih. Tada više nemate slobodu, već Odgovornost. Kako se ta draga reč izgubila? Ne znam. Antivakser? Pa, ne morate da budete bundžija na svakom mestu i po svaku tuđu cenu. Isterajte svoju šupljinu na neki drugi način, koji ne ugrožava moje danas već relativno vremešne školske drugove. O drugaricama da i ne pričam. Taj deo teme je još radikalniji. Antivakser? Pa, ne morate... Ako ištete nekakav dokaz posebnosti, imate razne klubove, koji ne bole sve druge. Recimo, klub pecaroša. Ili... klub ljubitelja maslačaka. Evo ih - dok dlanom o dlan, a oni, lepotani, već iznikli, kao hiljadu malih sunaca, i zauzeli Svet.  


Komentari (1134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 00:59 07.04.2021

Re: Šta nas čeka

neki umru posle vakcinisanja
ovo je činjenica, ali je opet broj jako mali
potencijalni rizici su mnogo veći - ne zna se koliki su
i ovo je činjenica, ne znaju se dugoročni problemi
mogu da budu i dramatično veći od Covid19 rizika
za određene segmente populacije, npr. mlade
vakcine odobrene za emergency use
ovo je činjenica
grabež za profitom
kao i ovo
To nije "antivaxerski narativ" već razumna opreznost.

Btw. ja upravo primio Johhson-ku tu jedinu dozu, ne vidim nikakve side efekte za sad.
bene_geserit bene_geserit 01:03 07.04.2021

Re: Šta nas čeka

I da nađete deset ljudi koji će to s ramenom takođe učiniti.

Hm, ja jesam ubeđivao tatu i taštu da se vakcinišu, u tim godinama je prilično jasno koji rizik preteže. I decu nemam nameru da vodim na vakcinaciju dok me ne nateraju.
Ali mi se tu akcija ubeđivanja za i protiv završila. Zbog čega bi ubeđivao bilo koga u stvari za koje ne samo da ja ne znam, već i cela civilizacija ne zna kakve su dugoročne posledice. Svako ima glavu pa za sebe valjda ume da smisli.
solo solo 11:04 03.04.2021

interesantno


Mr Loader bacio kosku i nestao.

Nadam se da je dobro i da se nije sudario sa ,,mutacijom,, usput.
shmoo shmoo 11:08 03.04.2021

Re: interesantno

solo

Mr Loader bacio kosku i nestao.

Nadam se da je dobro i da se nije sudario sa ,,mutacijom,, usput.



Језик прегриз'о!

И помери се сместа с места.

Пу, пу, пу,...

solo solo 12:13 03.04.2021

Re: interesantno

И помери се сместа с места.

Пу, пу, пу,...


Jesam. Pu,pu,pu
solo solo 12:17 03.04.2021

Re: interesantno

сместа с места.


Interesantna jezička konstrukcija. Kako se to zove u Srpskom jeziku?

(Veliko ,,S,, namerno bez obzira na pravila.)
shmoo shmoo 15:55 03.04.2021

Re: interesantno

solo
сместа с места.


Interesantna jezička konstrukcija. Kako se to zove u Srpskom jeziku?

(Veliko ,,S,, namerno bez obzira na pravila.)




Правописна полисемија?





П.С. - Што би се рекло, једина ми је фалинка што се сам исцепам од смеха на сопствене фазоне.

Иначе, по свему другом и осталом што имам - могу да се удам.



solo solo 18:41 03.04.2021

Zavadi pa radi šta oćeš

Иначе, по свему другом и осталом што имам - могу да се удам.


Debeli tebi mogu da kažem k'o spremnoj udavači.

Mr Loader (a boga mi i ostali) je promašio temu.
Slučajno ili namerno to on zna najbolje. Tajming mu je dobar ali suština nije.

Suština nisu vakseri i antivakseri. Suština je što su ljudi IZGUBILI POVERENJE, masovno i na svim nivoima. A to je strašno i fatalno.

Možda je gubitak poverenja projektovani deo planetarne igranke i suština suštine.

Ko god je to hteo da uradi dobro odrađuje posao. To potvrđuju stotine komentara i na ovom blogu ispucanih u prazno i sa očekivanim lutanjem u magli.

Vratiti poverenje. Milom, ne silom. (Hmm i ovde zarez određuje suštinu)

To je pravi naslov.

Šteta što nemaš više autorsku da napišeš nešto o tome pa makar i čaršovito.

Šteta što se ljudi ovde toliko muče i trude u fulanju pokušavajući da dokuče.

Hu kerz.

solo solo 18:51 03.04.2021

Re: Zavadi pa radi šta oćeš

p.s

haklberi_tom haklberi_tom 19:45 03.04.2021

Re: Zavadi pa radi šta oćeš

solo
Иначе, по свему другом и осталом што имам - могу да се удам.


Debeli tebi mogu da kažem k'o spremnoj udavači.

Mr Loader (a boga mi i ostali) je promašio temu.
Slučajno ili namerno to on zna najbolje. Tajming mu je dobar ali suština nije.

Suština nisu vakseri i antivakseri. Suština je što su ljudi IZGUBILI POVERENJE, masovno i na svim nivoima. A to je strašno i fatalno.

Možda je gubitak poverenja projektovani deo planetarne igranke i suština suštine.

Ko god je to hteo da uradi dobro odrađuje posao. To potvrđuju stotine komentara i na ovom blogu ispucanih u prazno i sa očekivanim lutanjem u magli.

Vratiti poverenje. Milom, ne silom. (Hmm i ovde zarez određuje suštinu)

To je pravi naslov.

Šteta što nemaš više autorsku da napišeš nešto o tome pa makar i čaršovito.

Šteta što se ljudi ovde toliko muče i trude u fulanju pokušavajući da dokuče.

Hu kerz.


Iskusno!
loader loader 22:40 03.04.2021

Re: interesantno

solo

Mr Loader bacio kosku i nestao.

Nadam se da je dobro i da se nije sudario sa ,,mutacijom,, usput.


Nisam.
Ni bacio kosku,
ni nestao.

Priča je stvarna.
solo solo 23:44 03.04.2021

Re:loader

Priča je stvarna.


To znam,narativ se vrti od pre par dana u svim medijima i još je u akcelerantnom toku. Zato je tajming bloga idealan a tema apsolutno afirmativna i u funkciji.

Nego u štampi ima interesantnijih ilustracija a ja kao ovisnik od klipova i fotografija rekoh ajd' da dam mali doprinos temi. Zlatko nas ubi sa suhoparnim grafikonima a ja teško razmišljam nasuvo.




Koja koincidenca - grupa SARS. Pa aj' sad kako ne biti paranoičan.




shmoo shmoo 00:03 04.04.2021

О проблемима рециклаже у доба короне

solo
Иначе, по свему другом и осталом што имам - могу да се удам.


Debeli tebi mogu da kažem k'o spremnoj udavači.

Mr Loader (a boga mi i ostali) je promašio temu.
Slučajno ili namerno to on zna najbolje. Tajming mu je dobar ali suština nije.

Suština nisu vakseri i antivakseri. Suština je što su ljudi IZGUBILI POVERENJE, masovno i na svim nivoima. A to je strašno i fatalno.

Možda je gubitak poverenja projektovani deo planetarne igranke i suština suštine.

Ko god je to hteo da uradi dobro odrađuje posao. To potvrđuju stotine komentara i na ovom blogu ispucanih u prazno i sa očekivanim lutanjem u magli.

Vratiti poverenje. Milom, ne silom. (Hmm i ovde zarez određuje suštinu)

To je pravi naslov.

Šteta što nemaš više autorsku da napišeš nešto o tome pa makar i čaršovito.

Šteta što se ljudi ovde toliko muče i trude u fulanju pokušavajući da dokuče.

Hu kerz.




Можда дођосмо до те суштине о којој причаш баш због тога што су људи некако увртели себи у главу да су бесмртни и да никада неће умрети како је то лепо Омега објаснио?

Па онда у циљу остварења те своје идеје и намере да никада не умру више не верују никоме?

Ху керз, што би ти рекао...

Него, мене од ових ваксерско/антиваксерских снатрења и лутања блудних синова и кћери много више заболело када сам ово чуо! Уши ме заболеле, да будем прецизан да се не би помислило на неке друге делове трошнога нам и потрошнога тијела. Није Обамина баба из Кеније у питању...

(Је л' Киншаса беше у Кенији? )

Право да ти кажем, мене у овом тренутку збиљности времена хисторије наше повијести на беспућима највише мучи следеће...

Јебо ти Ђулета из Ван Гога!

Чим он закотрррррља своје рррррр у Има врррремена за љубав, ја изгубим вољу да чекам и ту Љубав више и већ једном!

Зна се, брате, ко је српски Џејмс Браун, један и једини. Не може их бити двојица!






niccolo niccolo 10:00 04.04.2021

Re: Hehehe

Са новим вирусом.

Izgleda da sam ja jedini koji je skapirao da Omega govori o ovima što neće da se vakcinišu - kao toliko su bitni da veruju da će čovečanstvo mnogo da izgubi ako oni lično pandrknu nakon što su se vakcinisali...samo o svojoj guzici misle...

Edit: Kako li je ovo završilo ovde a ne gore?
shmoo shmoo 14:57 04.04.2021

Re: Hehehe

niccolo
Са новим вирусом.

Izgleda da sam ja jedini koji je skapirao da Omega govori o ovima što neće da se vakcinišu - kao toliko su bitni da veruju da će čovečanstvo mnogo da izgubi ako oni lično pandrknu nakon što su se vakcinisali...samo o svojoj guzici misle...

Edit: Kako li je ovo završilo ovde a ne gore?




Најбоље би било, другови и другарице, да нам Омега објасни на кога је тачно мислио.

Ко је за?

tess1 tess1 15:13 04.04.2021

Re: Hehehe

Ко је за?

О Боже, већ сат-два времена се дописујем с једним Русом, прво смо на руском па је он предложио да ја пишем српски јер су му интересантне српске ријечи, све га интересује, сјајан и занимљив, све је ћирилица крива, и ево сад српски читам као руски. Мало ми фали. :)

Тасо, мислим да ни Омега не зна шта је мислио са резигнираним помором човјечанства. Схватила сам да је не жељети смрт себично, само добри људи и прави Срби желе да умру. :)
loader loader 18:16 04.04.2021

Re: Hehehe

niccolo
Са новим вирусом.

Izgleda da sam ja jedini koji je skapirao da Omega govori o ovima što neće da se vakcinišu - kao toliko su bitni da veruju da će čovečanstvo mnogo da izgubi ako oni lično pandrknu nakon što su se vakcinisali...samo o svojoj guzici misle...

Edit: Kako li je ovo završilo ovde a ne gore?

shmoo shmoo 19:08 04.04.2021

Re: Hehehe

tess1
Ко је за?

О Боже, већ сат-два времена се дописујем с једним Русом, прво смо на руском па је он предложио да ја пишем српски јер су му интересантне српске ријечи, све га интересује, сјајан и занимљив, све је ћирилица крива, и ево сад српски читам као руски. Мало ми фали. :)

Тасо, мислим да ни Омега не зна шта је мислио са резигнираним помором човјечанства. Схватила сам да је не жељети смрт себично, само добри људи и прави Срби желе да умру. :)



Хвала на прилогу дискусији и уз дужно поштовање према твом мишљењу исто као и према Николоовом, али признаћеш и сама , и ово је само твоја интерпретација Омегиних речи.

А ја бих ипак да од Омеге лично чујем интерпретацију његових сопствених речи.


П.С. - Ниси гласала. За или против?

(Да од Омеге чујемо шта је он то мислио.)



tess1 tess1 19:51 04.04.2021

Re: Hehehe

Тасо, мој коментар је добацивање Омеги на оном трећем степенику до бине. Нисам му подметнула ногу, ил што би таблоиди рекли "запушила уста", него шаљиво добацила, мислим, только мертвые хороши, рекао Омега. :)

Док је он на бини ја могу и отићи, није ми потребно објашњење, није неразумљиво, нејасно, човјек је био болестан, размишљао о смрти и како сви одлазимо као да нас никада није ни било е толико се чини кратак живот, то су нпр мисли и старијих људи што им смрт ближа и сваки наредни тренутак драгоцјенији.

Мени је то на више начина и неозбиљно и плитко размишљање ил повлачење паралеле са страхом од смрти од вируса (па кад је тако хајде искључимо семафоре, не умишљајмо да смо посебни са тим знаком стоп, факин индивидуалци коче, еј, а могу ударити у бетонски зид, и сад човјечанство се ипак мора осврнути на тај бесмисао, ил губитак контроле над смислом, а смисао је бити ил остати жив, ил, и имати семафор и кишобран и громобран), али одустајање од објашњења не одузима његову, Омегину, слободу мишљења или говора, молим вас.
aureus aureus 21:01 03.04.2021

UK

UK je vakcinisao manje nego Izrael, i to nepotpuno, ali svi negativni brojevi, koji su bili na vrhuncu tokom januara, dramatično su oboreni. 15 puta je manje slučajeva po danu, 30 puta manje umrlih, mnogo je manje hospitalizacija itd.

Procenat vakcinisanih među starijom populacijom je impresivan.

(Podaci ispod su od Dr. Johna Campbella)


Vaccine coverage

- 42.2% at the end of week 12 (59.4% today)

- 90% in all cohorts over the age of 65

- 80% in all cohorts over 55 years

- Hospitalisations and deaths now falling more rapidly in the oldest age cohorts

Seroprevalence data

-'Total, infection or vaccination, 46.4% of the population have antibodies to SARS-CoV-2

- Compared to 14.5% from infection alone

- 70-84 years age group: 93.5% had antibodies from either infection or vaccination compared to 4.7% from infection alone
aureus aureus 21:25 03.04.2021

Re: UK

Pošto je na ovom blogu pominjan Gibraltar, da kažem da je to teritorija gdje je po glavi stanovnika podijeljeno najviše vakcina na svijetu, bar prema raspoloživim podacima.
Gibraltarci su administrirali 60 hiljada vakcina, a u odnosu na broj stanovnika stvari stoje ovako:
1 doza 95 posto,
Potpuno vakcinisano 84 posto.

Podaci su ipak čudni jer...djeca se valjda ne vakcinišu, pa pretpostavljam da na vakcinaciju u Gibraltar odlazi ko može, a onda to ulazi u zvanične brojeve.

No, kako god okreneš - oni ne oskudijevaju u vakcinama. Izgleda da je UK odlučio da na svakom koraku pokaže da je bolje biti podanik kraljice Elizabete II, i van EU.
loader loader 22:42 03.04.2021

Re: UK

Čemu statistike?
Pametan antivakser u te cake u najmanju ruku sumnja.
I glup antivakser u te cake u najmanju ruku sumnja.



aureus aureus 22:48 03.04.2021

Re: UK

loader
Čemu statistike?
Pametan antivakser u te cake u najmanju ruku sumnja.
I glup antivakser u te cake u najmanju ruku sumnja.

Ma ne znam za antivaksere...meni su, da bih o nečemu razmišljao, potrebni podaci. Ne mogu da razmišljam nasuvo.
solo solo 23:31 03.04.2021

Re: UK

Ma ne znam za antivaksere...meni su, da bih o nečemu razmišljao, potrebni podaci. Ne mogu da razmišljam nasuvo.


Kako razmišljaš sa suhoparnim podacima?

Probaj sa vlažnom saunom.
aureus aureus 23:42 03.04.2021

Re: UK

Kako razmišljaš sa suhoparnim podacima?

Probaj sa vlažnom saunom.

Dobra ideja.
Vrela sauna pa onda skok u hladno jezero.
To sam radio u životu. Blaženstvo.
bene_geserit bene_geserit 03:46 04.04.2021

Re: UK

meni su, da bih o nečemu razmišljao, potrebni podaci. Ne mogu da razmišljam nasuvo.

Samo pripazi se onoga "garbage in, garbage out".
aureus aureus 18:05 04.04.2021

Re: UK

bene_geserit
meni su, da bih o nečemu razmišljao, potrebni podaci. Ne mogu da razmišljam nasuvo.

Samo pripazi se onoga "garbage in, garbage out".

U pravu si, Bene.
Svi se toga moramo čuvati.

Važno je naučiti, kad o nečemu želiš zaključivati, kako prikupiti relevatne činjenice i kako postaviti pravilan kriterijum u pogledu njihovog kvaliteta i vjerodostojnosti.
aureus aureus 18:07 04.04.2021

Re: UK

Evo još malo vijesti sa Ostrva.

(Reuters) - British regulators on Thursday said they have identified 30 cases of rare blood clot events after the use of the AstraZeneca COVID-19 vaccine, 25 more than the agency previously reported.

The Medicines and Healthcare products Regulatory Agency (MHRA) said it had received no such reports of clotting events following use of the vaccine made by BioNTech SE and Pfizer Inc.

On Friday, the medicine regulator told the Financial Times and The Guardian that seven recipients of the AstraZeneca vaccine have died after registering the rare blood clotting events. Reuters was not immediately able to confirm the figure from MHRA after office hours.

MHRA, European Medicines Agency and the World Health Organization have reiterated that benefits of the vaccine in the prevention of COVID-19 far outweigh any possible risk of blood clots.

Some countries are restricting use of the AstraZeneca vaccine while others have resumed inoculations, as investigations into reports of rare, and sometimes severe, blood clots continue.

On March 18, the UK medicines regulator said that there had been five cases of a rare brain blood clot among 11 million administered shots.

On Thursday, it put the count at 22 reports of cerebral venous sinus thrombosis, an extremely rare brain clotting ailment, and 8 reports of other clotting events associated with low blood platelets out of a total of 18.1 million doses given.
loader loader 18:19 04.04.2021

Re: UK

aureus

Ne mogu da razmišljam nasuvo.


Nije nasuvo. Svima je dostupan podatak koje su najugroženije grupe. Najnemoćnije.

A ko ima najveće koristi od antivaksera? Pa, penzioni sistem. Možda još poneko...

Kako god, nehumano je žrtvovati nemoćne zarad teorije o možda možda.
aureus aureus 18:41 04.04.2021

Re: UK

loader

A ko ima najveće koristi od antivaksera? Pa, penzioni sistem. Možda još poneko...

Penzioni sistem nešto malo, ne i država. Država gubi.
Jer neće čovjek da s mirom kod kuće umre i ne pravi državi nikakve troškove, nego hoće u bolnicu. Kaže, "čitav život sam izdvajao, hoću da me liječite". A država još stvarno preuzela, preko javnog zdravstvenog sistema, obavezu da liječi ljude. I onda povuci-potegni, primi jednog, primi drugog, primi pedesetog, i sve tako. Pa još k'o za inat, ljudi dođu u bolnicu i ne umru prvog već deseteg dana, i to ne svaki nego svaki deseti koji dođe. A svaki dan košta, sve košta: koštaju testovi, koštaju snimanja, koštaju analize, koštaju medikamenti, košta kiseonik, košta respirator.
I tako, dok jedan umre, spuca se sto bolničkih dana.
Za te troškove 'ladno su nesrećniku mogli još godinama davati penziju, s obzirom kolike su penzije.
loader loader 19:40 05.04.2021

Re: UK

Penzioni sistem nešto malo, ne i država. Država gubi.


Ovakva dobija.
solo solo 00:34 04.04.2021

.


Srećan Uskrs svim vernicima koji danas slave po gregorijanskom kalendaru.


aureus aureus 08:01 04.04.2021

Re: .

solo

Srećan Uskrs svim vernicima rimokatoličke veroispovesti.

Zašto preskačeš protestante? Slave ga i oni.
Draži su ti katolici?
solo solo 09:31 04.04.2021

Re:aureus

Zašto preskačeš protestante? Slave ga i oni.
Draži su ti katolici?


Uvažio sugestiju. Ispravio. Nemam problem sa tim detaljima i razlikama u podelama vas verujućih. Suština je u dobrim namerama.

Da je sreće da nema tih podela među vernicima i da svi slave zajedno istog datuma. To govori o njima ne o meni.

Nadam se da možete mirnije ispiti jutarnji Ness.

Kao mali znak pažnje i kompenzacije nešto iz video,,trezora,, da se malo podsetimo a vama da jutarnja kavica bude zanimljivija.

vcucko vcucko 09:34 04.04.2021

Re: .

aureus
solo

Srećan Uskrs svim vernicima rimokatoličke veroispovesti.

Zašto preskačeš protestante? Slave ga i oni.
Draži su ti katolici?

Slave li Grci? Oni su malo tamo malo amo. Rumuni, Bugari?
Iskreno ne znam i ne da mi se da guglam. Mrzi me...
aureus aureus 10:36 04.04.2021

Re: Re:aureus

solo
Da je sreće da nema tih podela među vernicima i da svi slave zajedno istog datuma.

Nije im odgovaralo da svi budu jednaki.
I da nema ovakvih razlika među ljudima.
vcucko
Slave li Grci? Oni su malo tamo malo amo. Rumuni, Bugari?
Iskreno ne znam i ne da mi se da guglam

Vidiš koliko je bitno prvo prikupiti kvalitetne činjenice.
Solo je pokušao da razmišlja skoro potpuno nasuvo, sa samo jednim podatkom, i odmah se sapleo.
Ali, imao je dobru namjeru.
solo solo 10:40 04.04.2021

Re: Re:aureus

Solo je pokušao da razmišlja skoro potpuno nasuvo, sa samo jednim podatkom, i odmah se sapleo.


Solo je samo čestitao praznik a ti praviš od toga zajebanciju kao i uvek.

To već govori o tebi.
aureus aureus 10:52 04.04.2021

Re: Re:aureus

solo
Solo je pokušao da razmišlja skoro potpuno nasuvo, sa samo jednim podatkom, i odmah se sapleo.


Solo je samo čestitao praznik a ti praviš od toga zajebanciju kao i uvek.

To već govori o tebi.

Na dalek put krenuo, malo benzina usuo. Dobru namjeru imao, da ponovim.

a ti praviš od toga zajebanciju kao i uvek.

Sad si već realan, ako govoriš o sebi.
solo solo 11:03 04.04.2021

Re: Re:aureus

Na dalek put krenuo, malo benzina usuo. Dobru namjeru imao, da ponovim.


Potkrepi nekim grafikonom.
aureus aureus 11:12 04.04.2021

Re: Re:aureus

solo
Na dalek put krenuo, malo benzina usuo. Dobru namjeru imao, da ponovim.


Potkrepi nekim grafikonom.

Šta će tebi grafikon kad više voliš video, slike i gifove?

Evo, pogledaj ovaj crtani od sedmog minuta pa nadalje:
Padajući zec (Duško Dugouško).

Nije baš ono što si tražio, ali moglo bi te opustiti.
solo solo 11:24 04.04.2021

Re: Re:aureus

Padajući zec (Duško Dugouško).


Uša'ti Duško. Sjajno.
loader loader 19:41 05.04.2021

Re: .

Zašto preskačeš protestante? Slave ga i oni.
Draži su ti katolici?

Posvađana rođena braća.


cane.srbljanovic cane.srbljanovic 02:54 04.04.2021

Ne htedoh

Da se javljam na ovu temu... Nekako mi bljak, da prostite.
Ali, pogledah danas neku "informativnu" emisiju na jednoj od nashih televizija - i rekoh, aj malo da mrsomudim i ja.
Bili neki Shekler dr, neki Zivanovic policajac i neka Ikodinovic, banister.

I malo mi se pri-povratilo. Onako malo, u usta, sam bljucnuo, pa morao da skoknem do kupatila da to evakuiram.

Tu se prichalo, naravno - kompetentno i dostojanstveno, o svemu: o vakcinama, o anti-vakcinashima, a u tom kontekstu - o ljudskim slobodama, laznim vestima, staroj Grchkoj, filozofiji, pravu, darvinizmu, ravnim plochama i kemtrejlsima, i naravno - o tome kako su ljudi, an zeneral, zli i glupi, a i o tome da moramo zashtititi (mi bolji) one "neobrazovane" medzu nami.

A najboljshije mi se dojmio onaj primer koji je onaj Sh.Ekler dr dao: "chak su i individualni poljoprivredni proizvodjachi ukapirali, pa valjda mogu i ovi iz grada."
Osobito i posebice kad se Geshtetner dr pozvao na svoje staro-srpsko poreklo iz "crne gore i kosova i tako to, starog rasa", navodeci svoj lineage sve do proto srpskih ameba i pred-organizama. Pravoslavnih, naravno. Valjda da naglasi svoju dobronamernost i chistotu.

E tu mi je procurelo i na drugoj strani.

Eh.
Rachunam, nahebashe anti-vakseri. Parafraziram: "To su, da vam kazemo (kazu Zivanovic i Shteker), jedni gadni i pokvareni, opasni, sachuvaj boze ljudi. A mozda i rade za nekog. Sto posto"

A obojica klesani, brdsko planinski divljaci. Jeste, to zavrshilo neke shkole ko zna kako, ali josh oblutkom (ili zelenom liskom) najvishe vole (u selu, kod svojih).

U shkole, a narochito vishe shkole - obavezno uvesti predmete "pristojnost", "lepo ponashanje", "prepoznavanje gluposti u sebi", "primitivizam i kako ga prerasti", "koj qwertz dostojanstvo i shta je to u stvari" i naravno "koza se ne hebe, a ciglom se ne razgovara".

Eto, toliko.
Nadam se da je "moje mishljenje" o ovoj temi kristalno jasno.
solo solo 09:39 04.04.2021

Re:cane.srbljanovic


Da se javljam na ovu temu...




Ali, pogledah danas neku "informativnu" emisiju na jednoj od nashih televizija


Informativnu? Ti si baš optimista.

na jednoj od nashih televizija


Ovde moraš biti precizniji. Ima gi raznih TVa što je vrlo bitno za dalje razumevanje tvog elaborata.

I malo mi se pri-povratilo. Onako malo, u usta, sam bljucnuo, pa morao da skoknem do kupatila da to evakuiram.


probaj ovo - radi.



U shkole, a narochito vishe shkole - obavezno uvesti predmete "pristojnost", "lepo ponashanje", "prepoznavanje gluposti u sebi", "primitivizam i kako ga prerasti", "koj qwertz dostojanstvo i shta je to u stvari" i naravno "koza se ne hebe, a ciglom se ne razgovara".


Ovo je već Tasin čaršaf. Da ipak konsultujemo struku A?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:55 04.04.2021

Re: Ne htedoh



E, za tv ne znam zaista. Jedna od. Ima li veze, ako komentarishem samo goste?

probaj ovo - radi.


Aaaa jok. Samo prirodni tretmani.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:05 04.04.2021

Re: Ne htedoh

Ovo je već Tasin čaršaf. Da ipak konsultujemo struku A?


A koga smo do sada konsultovali?

solo solo 10:12 04.04.2021

Re: cane.srbljanovic

Aaaa jok. Samo prirodni tretmani.


Cane, često sa zadovoljstvom pratim tvoje verbalne pirotehnike u komentarima no moram nešto da primetim a ti me ispravi ako fulam.

Primećujem da si u zadnje vreme (nisam siguran da mogu na ovako skučenom prostoru u par karaktera adekvatno izraziti svoj utisak) postao nekako mehkan,
kooperativan,otupljene oštrice, pun dobronamernih i nadasve konstruktivnih predloga etc.

Nije kritika,nije zamerka samo primećujem promenu.I pozdravljam svakako.

Jel sve ok kod tebe tamo (izvinjavam se na dobronamernoj indiskreciji)?

solo solo 10:14 04.04.2021

Re: Ne htedoh

A koga smo do sada konsultovali?


Debeli ako ovo nije prozivka šta je?

Sad ga lomi! (ne Caneta naravno)
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:20 04.04.2021

Re: cane.srbljanovic

postao nekako mehkan,
kooperativan,otupljene oštrice, pun dobronamernih i nadasve konstruktivnih predloga etc.


E moj ti, tek si sada primetio. Mene na ranu da privijesh, bog da te vidi.

A i ako nekad izgleda drugachije, to ja samo da podstaknem tvoj/vash imuni odgovor. Sve za vashe dobro.
solo solo 10:22 04.04.2021

Re: cane.srbljanovic

A i ako nekad izgleda drugachije, to ja samo da podstaknem tvoj/vash imuni odgovor. Sve za vashe dobro.


Cane vakcina- znao sam

Jesi prošo sve faze ispitivanja?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:24 04.04.2021

Re: cane.srbljanovic

Cane vakcina- znao sam


Lek... Ne vakcina, Lek. A moze i vakcina, ako se na vreme primi.
A ispitivale su me uzduz i popreko, i to josh traje. One can never be too sure.
solo solo 10:31 04.04.2021

Re: cane.srbljanovic

Lek... Ne vakcina, Lek.
A ispitivale su me uzduz i popreko, i to josh traje. One can never be too sure.


Ovo nije Cane da 'ebe oca. Zamenjen je.

Jebe nas ova ,,veštačka intelEgencia,, al su je napravili svaka im čast.

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:36 04.04.2021

Re: cane.srbljanovic

solo
Lek... Ne vakcina, Lek.
A ispitivale su me uzduz i popreko, i to josh traje. One can never be too sure.


Ovo nije Cane da 'ebe oca. Zamenjen je.

Jebe nas ova ,,veštačka intelEgencia,, al su je napravili svaka im čast.



Jes vala, napravili Nemci, samo vas Srbe da zahebu.

E kakvi ste nepoverljivi, stalno u nekom grchu.
Pffff...
Opushti se jadan, prodje zivot u stra'u.
solo solo 10:51 04.04.2021

Re: cane.srbljanovic

Opushti se jadan, prodje zivot u stra'u.


A ne! Nije strah no sumnja. Razlika je draaaaastiĆna!
solo solo 10:56 04.04.2021

Re: cane.srbljanovic

Jes vala, napravili Nemci, samo vas Srbe da zahebu.


Vas Srbe? Pa ti nisi naša ,,veštačka inteligencijo,,?



Jes vala, napravili Nemci



shmoo shmoo 14:48 04.04.2021

Re: Re:cane.srbljanovic

solo

U shkole, a narochito vishe shkole - obavezno uvesti predmete "pristojnost", "lepo ponashanje", "prepoznavanje gluposti u sebi", "primitivizam i kako ga prerasti", "koj qwertz dostojanstvo i shta je to u stvari" i naravno "koza se ne hebe, a ciglom se ne razgovara".



Ovo je već Tasin čaršaf. Da ipak konsultujemo struku A?




Струка о томе мисли исто што мисли и о вести о покојној Обаминој баби. (Објављеној у Недељнику, јбт!)



Ето, само да јавим...






shmoo shmoo 15:01 04.04.2021

Re: Ne htedoh

cane.srbljanovic

Ali, pogledah danas neku "informativnu" emisiju na jednoj od nashih televizija




Наших, Ваших или Њихових?

Без додатне информације одбијам да читам тај коментар даље.

solo solo 15:02 04.04.2021

Re: shmoo

Струка о томе мисли исто што мисли и о вести о покојној Обаминој баби. (Објављеној у Недељнику, јбт!)




shmoo shmoo 15:07 04.04.2021

Re: Ne htedoh

solo
A koga smo do sada konsultovali?


Debeli ako ovo nije prozivka šta je?

Sad ga lomi! (ne Caneta naravno)




Ма ко кога овде прозива, да 'ебе и оца и матер!

(Знате сви где је природна граница између Србије и Црне Горе, не морам то да вам причам... Па зато онда и оца и матер због тога што сада живимо у оном Филиповом Имеџину где не постоје административне границе између држава него само оне природне границе. К'о у ЕУ, да се не лажемо...)

Елем (Бонда, Бонда, Марлбороа!!!)! Па није ово, мајку му, неки јефтини ријалити!

Ово је, бре, Блог Б92!


(То, Цане лутко!!!)

cane.srbljanovic cane.srbljanovic 16:22 04.04.2021

Re: Ne htedoh

Наших, Ваших или Њихових?


Pa lepo sam rekao "nashih"... Mrzi te da chitash, pa se vadish.
loader loader 18:21 04.04.2021

Re: Ne htedoh

cane.srbljanovic

A mozda i rade za nekog. Sto posto


Mogu da prave silnu štetu i kad ne rade ni za koga.



shmoo shmoo 19:13 04.04.2021

Re: Ne htedoh

cane.srbljanovic
Наших, Ваших или Њихових?


Pa lepo sam rekao "nashih"... Mrzi te da chitash, pa se vadish.



Да се не лажемо, гос'н Цане, у праву сте. Мрзело ме...

А хвала пуно на одговору.

Сад сам у попуности сигуран да тај коментар нећу ни прочитати до краја.

Икада.

Мислим, кад су наши медији... И Недељник је наш медиј, јбг. Са све вешћу о покојној Обаминој баби.

А у међувремену сам открио да је Киншаса ипак у Заиру, а не у Кенији.

Медији су чудо, гос'н Цане. Скоро као и сам живот.






cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:08 04.04.2021

Re: Ne htedoh

Сад сам у попуности сигуран да тај коментар нећу ни прочитати до краја.

Икада.



!?

Ti si kanda neshto ljut Shmoo? Jel neshto shto sam ja rek'o?
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 20:13 04.04.2021

Re: Ne htedoh

loader
cane.srbljanovic

A mozda i rade za nekog. Sto posto


Mogu da prave silnu štetu i kad ne rade ni za koga.





Jeste. Takvi se moraju raskrinkati. Mora se izvrshiti... kako se kaze... diferencijacija!.
Nece oni nama da zubore shta im padne, sa namerom da nas nachisto upropaste.
vcucko vcucko 20:26 04.04.2021

Re: Ne htedoh

shmoo


А у међувремену сам открио да је Киншаса ипак у Заиру, а не у Кенији.


E pa nije. Bila je u Zairu kad smo im dali devet komada. Ali se to sada zove DRKongo.
shmoo shmoo 22:40 04.04.2021

нит-нит-нит (copyright by Monty Python)

vcucko
shmoo


А у међувремену сам открио да је Киншаса ипак у Заиру, а не у Кенији.


E pa nije. Bila je u Zairu kad smo im dali devet komada.



Сећам се... Гледао на ТВ. Бајевић три комада, је л' тако?

Њих упропастили њихови голмани, Мвамба Казади и Димби Тубиланду.

А селектор им био наш Благоје Видинић.

Имао сам тада 10 година.

Ali se to sada zove DRKongo.



Сунце му жарко(во), у новинама све тако брзо пише да и не стигнем да прочитам, што рече деда Станислав.

Како беше оно старо правило? Што више неких атрибута има нека држава поред свог имена, то мање тих карактеристика та држава има?

Тако било и са покојном Социјалистичком Федеративном Републиком Југославијом, бог да јој душу прости. Нит' социјалистичка, нит' федеративна, нит' република... А богами на крају нит' Југославија.


Остадоше само сјећањааааааа...






shmoo shmoo 01:12 05.04.2021

Re: Ne htedoh

cane.srbljanovic
Сад сам у попуности сигуран да тај коментар нећу ни прочитати до краја.

Икада.



!?

Ti si kanda neshto ljut Shmoo? Jel neshto shto sam ja rek'o?



Неее, гос'н Цане, таман посла!

Та не могу се ја на Вас никада наљутити.

Него ето, убијамо време овде и Ви и ја. Свако на свој начин. И без зле намере.

А немојте ми замерити што не читам коментаре овде, па ни Ваш, о вакцинацији, ваксерима, антиваксерима и осталим измима.

Не иде ми. Некако су ми досадни. Коментари о томе. На њих мислим.

Превише њих узима реч и прича о томе. Сасвим довољан разлог да не слушам и не читам више никога.

loader loader 19:45 05.04.2021

Re: нит-нит-нит (copyright by Monty Python)

Сећам се... Гледао на ТВ. Бајевић три комада, је л' тако?

Posle 3:0 na poluvremenu zamenili golmana.
Posle bilo 9:0.


vcucko vcucko 20:01 05.04.2021

Re: нит-нит-нит (copyright by Monty Python)

shmoo

Како беше оно старо правило? Што више неких атрибута има нека држава поред свог имена, то мање тих карактеристика та држава има?

Тако било и са покојном Социјалистичком Федеративном Републиком Југославијом, бог да јој душу прости. Нит' социјалистичка, нит' федеративна, нит' република... А богами на крају нит' Југославија.

Остадоше само сјећањааааааа...

Njihov dlug Tito se zvao Mobutu Sese Seko.

Ostala je legenda, da je u Igalu, kad se lečio ko zna od čega, ostavio valjda nekoliko stotina hiljada, što u čvrstoj valuti, što u zlatu, lekarima i uopšte institutskom osoblju. Kao bakšiš, za zdravlje






shmoo shmoo 21:41 05.04.2021

Re: нит-нит-нит (copyright by Monty Python)

loader
Сећам се... Гледао на ТВ. Бајевић три комада, је л' тако?

Posle 3:0 na poluvremenu zamenili golmana.
Posle bilo 9:0.





Да, да, то су ова двојица њихових тадашњих голмана што их поменух.

И када то погледаш, видиш колико су до данас догурали учећи фудбал.

А наши тренери у свему томе играли главну улогу.

shmoo shmoo 21:46 05.04.2021

Re: нит-нит-нит (copyright by Monty Python)

vcucko
shmoo

Како беше оно старо правило? Што више неких атрибута има нека држава поред свог имена, то мање тих карактеристика та држава има?

Тако било и са покојном Социјалистичком Федеративном Републиком Југославијом, бог да јој душу прости. Нит' социјалистичка, нит' федеративна, нит' република... А богами на крају нит' Југославија.

Остадоше само сјећањааааааа...

Njihov dlug Tito se zvao Mobutu Sese Seko.

Ostala je legenda, da je u Igalu, kad se lečio ko zna od čega, ostavio valjda nekoliko stotina hiljada, što u čvrstoj valuti, što u zlatu, lekarima i uopšte institutskom osoblju. Kao bakšiš, za zdravlje





Па кад је Арафат могао да има јахту везану у дубровачкој марини, што не би и Мобуту делио бакшиш по тој СФРЈ?

(Ко се овде сећа Гадафијевог шатора са самита несврстаних 1989?)

Све су то била (и остала) наша несврстана браћа.

Тaкозвани Трећи свет.








EDIT: Сад ми нешто паде на памет... Сјећањаааа...

А је л' се сећаш фатве бачене на Руждија усред Београда?

Док наш министар Будо Лончар, љуби га његов друг Тита, стоји поред Иранца и ни мукајет.

Ућутао се к'о да се укакио.

Остаде ми та слика у памћењу за сва времена.

Три-четири године касније почео рат и у Босни после Хрватске и Словеније.

Данас муџахедини имају читава своја насеља у Босни поносној.

dogodinedragosevac dogodinedragosevac 11:36 06.04.2021

Re: нит-нит-нит (copyright by Monty Python)


Njihov dlug Tito se zvao Mobutu Sese Seko.

Ostala je legenda, da je u Igalu, kad se lečio ko zna od čega, ostavio valjda nekoliko stotina hiljada, što u čvrstoj valuti, što u zlatu, lekarima i uopšte institutskom osoblju. Kao bakšiš, za zdravlje


da, i kiNdapovao arhitektu koji je radio Igalo (jednog od) Gorana Popina, da mu nesto slicno napravi u Kinshasi... bio na obali Konga, nisam verovao kad sam video preslikano Igalo. Kao da je premesteno sa mora na obalu reke...
loader loader 13:03 06.04.2021

Re: нит-нит-нит (copyright by Monty Python)

da mu nesto slicno napravi u Kinshasi...




dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 07:30 04.04.2021

Popunite anketu o vakcinaciji

haklberi_tom haklberi_tom 07:36 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

dobrosavljevic_m
anekta

Ispunio anektu. (kako si napisala na linku).
Na pitanje 'zašto', odgovorio - zato.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 07:42 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

Na pitanje 'zašto', odgovorio - zato.

Jesi stavio uzvičnik?
haklberi_tom haklberi_tom 08:14 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

dobrosavljevic_m
Na pitanje 'zašto', odgovorio - zato.

Jesi stavio uzvičnik?

Zaboravio!
Inače, sajt je malo amaterski urađen.
No, šta da se radi.

Šta si ti odgovorila na pitanje 'Zašto'?
gvozden1 gvozden1 08:35 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

dobrosavljevic_m
anketa

Prečani pravili( Als? :))

Prvo Srem, Banat i Bačka
Ccccc
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:40 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

Šta si ti odgovorila na pitanje 'Zašto'?

Da bih smanjila verovatnoću da dobijem teži oblik bolesti ili zarazim nekog.
maliperica maliperica 08:52 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

НЕ ПОПУЊАВАЈТЕ АНКЕТУ !


alselone alselone 08:55 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

Popunite Peri bulju šimikama.
alselone alselone 08:56 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

gvozden1
dobrosavljevic_m
anketa

Prečani pravili( Als? :))

Prvo Srem, Banat i Bačka
Ccccc


Da sam ja pravio, ne bi Srem bio prvi sigurno.
milisav68 milisav68 08:57 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

maliperica
НЕ ПОПУЊАВАЈТЕ АНКЕТУ !





Inače?

Ti bolje isključi mobilni, inače nećeš moći da sedneš u taksi.
haklberi_tom haklberi_tom 10:00 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

dobrosavljevic_m
Šta si ti odgovorila na pitanje 'Zašto'?

Da bih smanjila verovatnoću da dobijem teži oblik bolesti ili zarazim nekog.

Iskusno!
gvozden1 gvozden1 10:26 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

maliperica
НЕ ПОПУЊАВАЈТЕ АНКЕТУ !



Što?
solo solo 10:36 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

Popunite anketu o vakcinaciji
НЕ ПОПУЊАВАЈТЕ АНКЕТУ !


Što?




maliperica maliperica 11:24 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

gvozden1
maliperica
НЕ ПОПУЊАВАЈТЕ АНКЕТУ !



Što?


Има те заразе короном.


principessa_etrusca principessa_etrusca 11:32 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

maliperica
gvozden1
maliperica
НЕ ПОПУЊАВАЈТЕ АНКЕТУ !



Što?


Има те заразе короном.


Ко попуни, добије чип.
solo solo 11:33 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

Iskusno!


Ukusno!
gvozden1 gvozden1 14:27 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

principessa_etrusca
maliperica
gvozden1
maliperica
НЕ ПОПУЊАВАЈТЕ АНКЕТУ !



Što?


Има те заразе короном.


Ко попуни, добије чип.
Milena, briši me!
niccolo niccolo 14:34 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

Milena, briši me!

Sad gotovo, ostaje nam samo da u naredne tri nedelje pratimo kakav ti je stav o komunistima...
gvozden1 gvozden1 14:39 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

niccolo
Milena, briši me!

Sad gotovo, ostaje nam samo da u naredne tri nedelje pratimo kakav ti je stav o komunistima...

Sunce ti krvavo!
Nije valjda i to moguća posledica, da neko toliko poludi da i komuniste može da podnese?

Što ti je nauka gadna stvar u rukama zlotvora, od poštenih ljudi pravi komuniste.
:)
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 14:40 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

Milena, briši me!

Ne može to tako, mora da mi stigne potvrda o brisanju od the big giant head.

niccolo niccolo 14:42 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

Nije valjda i to moguća posledica

Pa ne zna se još uvek koji su sve mogući neželjeni efekti.
vcucko vcucko 20:27 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

principessa_etrusca
maliperica
gvozden1
maliperica
НЕ ПОПУЊАВАЈТЕ АНКЕТУ !



Što?


Има те заразе короном.


Ко попуни, добије чип.

Umočili anketu u supu od šišmiša?
vcucko vcucko 20:37 04.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

gvozden1
niccolo
Milena, briši me!

Sad gotovo, ostaje nam samo da u naredne tri nedelje pratimo kakav ti je stav o komunistima...

Sunce ti krvavo!
Nije valjda i to moguća posledica, da neko toliko poludi da i komuniste može da podnese?

Što ti je nauka gadna stvar u rukama zlotvora, od poštenih ljudi pravi komuniste.
:)

loader loader 13:06 06.04.2021

Re: Popunite anketu o vakcinaciji

gvozden1
niccolo
Milena, briši me!

Sad gotovo, ostaje nam samo da u naredne tri nedelje pratimo kakav ti je stav o komunistima...

Sunce ti krvavo!
Nije valjda i to moguća posledica, da neko toliko poludi da i komuniste može da podnese?

Što ti je nauka gadna stvar u rukama zlotvora, od poštenih ljudi pravi komuniste.
:)


Nauka...
Napreduje sve više.
Nekada su komunisti pravili naprednjake,
a danas naprednjaci prave komuniste.
I tako se valjaju napred, kao guseničar.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:59 04.04.2021

hihihihihih

gvozden1 gvozden1 11:01 04.04.2021

Re: hihihihihih

Veruješ Brnabićki?
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:03 04.04.2021

Re: hihihihihih

Veruješ Brnabićki?

Ne bih da se već nedeljama unazad ne priča da je Jovana špricana Fajzerom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana