Društvo| Zdravlje| Život| Životni stil

Vaks i antivaks

loader RSS / 01.04.2021. u 23:13
Pozoveš ljude, javno, da ne jedu hleb, jer se sumnja da to nije pečeno na idealan način, i kažeš, ko preživi glad - preživi, pa nakon toga od nejedenja hleba pomre od gladi masa ljudi, zbog čega te na kraju uhapse, a ti aplaudiraš samom sebi što si "im doakao".
Kome si doakao? Nmvz: slikali te, svi znaju za tebe...
_109790701_twoboys_jennertrust.jpg
A sad ide vrlo osetljivo pitanje, nekome za ideološki sport, nekome kao muka:  
Sloboda.  
Ako hoćeš slobodu i braniš slobodu, ne čini to preko grbače drugih ljudi i zdravlja drugih ljudi. Onda to nije sloboda, već tvoja sloboda.
Uživancija u sopstvenoj popularnosti? Da, naravno. Dopamin sa aditivima koji se trpaju gde? Pa, sestro, brate, baš u taj isti nesavršeni hleb.
Eto, dolaze da te brane ovi koji (takođe) od svog ispraznog pojma slobode ne vide dalje od (svog) ega. A samo na korak dalje su ljudi koji umiru, od epidemije.
Ima gde se osvaja sloboda. Tada si žrtva, za visoku cenu. Ima i gde se prisvaja sloboda. Za nisku cenu.
Uistinu, uistinu, teško je definisati slobodu, ali je ipak, evo, lakše definisati onoga koji zloupotrebljava pojam slobode radi zaptivanja sopstvenih rupa i praznine, a po cenu drugih.
Eno, ljudi umiru. Ne od neslobode, već od virusa.
Da li je svejedno kad ti neko iz bliskog vidokruga strada od ovog virusa? Nije. Osim ako nisi poremećene empatipatije.
Primio sam vakcinu, prvu, rusku, koju sam i tražio, zatim sam primio kinesku, koju sam i tražio kao revakcinu, a ukoliko bude potrebno da se primi i treća, izabrao sam ovu severnokorejsku. Ukoliko ni ta treća ne stvori pun džak antitela, tražiću neku zapadnoevropsku, kao samokažnjavanje, mada znam da će mi za njeno primanje prethodno tražiti da se izjasnim kako se odričem Kosova. Metohiju ne pominju. Logičnije bi bilo odreći ih se u paketu. Makar bi tako bilo zapisano. Ovako, ni zapisano. No, nadamo se da barem sledećih sto godina (dok neke medicine ne ojačaju) neće biti potrebna i ta četvrta doza. Što kažu poznati i medijski priznati antivakseri, ne primaj vakcinu, a ako preživiš ležanje kovida, zahvali nama, antivakserima.
Vratimo se temi. Hapšenja i represalije, upadanja na tuđ posed i sve slično tome ne podnosim, ni kad se tiče mog slučaja, ni kad je bilo ko drugi u pitanju. Sa druge strane, ne podnosim ni to da mi prijatelji i rodbina umiru zbog verovanja da je vakcina rizičnija od zaraze. Nije lak taj ispit. Primio je vakcinu, a zarazio se. Pa, šta? Ko je rekao da nakon vakcine nije moguća zaraza? Ko je ikada rekao da maske štite (tako zvuči kao da štite 100%)? Štite, 50-60-70-80%, ne 100'%. Bitno smanjuju verovatnoću. Ok. Hoćete li da verovatnoća vaše zaraze i eventualnog nepreživljavanja, ili rupetina na plućima, bude veća, ili manja? Otkud ja znam. Kažite sami. Volite ovako, ili onako? Nije teško pitanje. Sloboda. Eh. Sloboda? Pa, da ste kao pojedinci sami i izolovani u nekom parčetu Svemira (mada je to nemoguće, jer će se stvari u nekom xxx trenutku spojiti u Jedno, pa će se svi zaraziti ili izlečiti, kao ovde, sada), možemo i da razumemo svojeglavost, gde ćete sami za sebe izazvati virus na dvoboj i sami (ne daj bože) stradati. No, sasvim druga je stvar ukoliko vaš "izbor" utiče i na desetine, stotine, a posredno i na hiljade drugih. Tada više nemate slobodu, već Odgovornost. Kako se ta draga reč izgubila? Ne znam. Antivakser? Pa, ne morate da budete bundžija na svakom mestu i po svaku tuđu cenu. Isterajte svoju šupljinu na neki drugi način, koji ne ugrožava moje danas već relativno vremešne školske drugove. O drugaricama da i ne pričam. Taj deo teme je još radikalniji. Antivakser? Pa, ne morate... Ako ištete nekakav dokaz posebnosti, imate razne klubove, koji ne bole sve druge. Recimo, klub pecaroša. Ili... klub ljubitelja maslačaka. Evo ih - dok dlanom o dlan, a oni, lepotani, već iznikli, kao hiljadu malih sunaca, i zauzeli Svet.  


Komentari (1134)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 09:40 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Lekar koji govori ugroženim ljudima da problem ne postoji i da će sve biti ok ako ga ignorišu? To nije mišljenje, to je lekarski savet.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 09:42 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Ona, ja, ti, bilo ko, nema pravo da poziva građane na nepostupanje po epidemijskim merama.

Је ли ти знаш члан по ком су је привели?

Члан 322 кривичног законика
Ko iznošenjem ili pronošenjem lažnih vesti ili tvrđenja izazove paniku, ili teže narušavanje javnog reda ili mira ili osujeti ili značajnije omete sprovođenje odluka i mera državnih organa ili organizacija koje vrše javna ovlašćenja, kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine i novčanom kaznom.

Коју панику је она изазвала?
Како је осујетила државне органе?
Нема суда који ће је осудити.

Да ти поновим: то је напрљавије тужилаштво у Србији, слепи извршилац СНС налога.
О чему је стварно овде реч?

ТРАНСФЕР КРИВИЦЕ

Тренутно Српска власт настоји да изврши трансфер кривице са себе на антиваксерски покрет за мизерни број пријављених за вакцинацију. Као да докторка Јована и племе њених шамана могу да у друштву имају иоле већи утицај.

Они то могу само ако је друштво већ по себи било подложно таквом утицају и са таквим ставовима.

Па је ли било?

Очито јесте, и верујем да у том утицај има багателисање знања, лажне Томине и Синишине дипломе и докторати, јуродиви код Марића, Задруге, Парови и Штале на националним телевизијама, презир премазнању и правој друштвеној елити, светоназор у коме је успех изван знања и рада.

Узгред, да подсетим, ово Више данас ревносно тужилаштво јесте исто оно које је хапсило Крушик Обрадовића а Синишу Малог ослободило кривице.

Мислите да вас неће хапсити?
Варате се. И вас и мене ће.

milisav68 milisav68 09:45 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

predatortz
То када госпођа буде кршила неки закон.
А закон каже да има два избора за вакцину: да се она прими из уверења и да се она не прими из уверења.
Па би ти сада да хапсиш оне који не мисле као прво, иако немаш основа за то?
Или, хоћеш да је хапсиш зато што је глупа?
Или зато што ти се не свиђа?


Ponoviću - gospođa, kao i bilo ko od nas, ima pravo da ne primi vakcinu.
Koje pravo nema, a to zdušno čini?
Ona, ja, ti, bilo ko, nema pravo da poziva građane na nepostupanje po epidemijskim merama.
Dakle, nema pravo da, krijući se iza autoriteta lekara, poziva ljude da ne nose maske, da se okupljaju onda kada je to zabranjeno, da tvrdi kako je sve ovo izmišljotina.

Možda uredba ne spada pod zakon.
Član 6.

Za vreme boravka na javnim mestima u zatvorenom prostoru, građani su dužni da, zbog sprečavanja širenja zarazne bolesti COVID-19, obavezno nose zaštitne maske i održavaju međusobno rastojanje od najmanje dva metra između dva lica koja ne borave u istom domaćinstvu, odnosno na svaka 4 m² može biti prisutno jedno lice.

Na javnim mestima na otvorenom prostoru, ukoliko nije moguće održati rastojanje između dva lica od najmanje dva metra (ispred prodavnica, apoteka, na autobuskim i drugim stajalištima i sl.), nošenje zaštitnih maski je​​ obavezno.

U javnom drumskom i železničkom prevozu putnika obavezno je nošenje zaštitnih maski.

Roditelji maloletne dece ili dece sa posebnim potrebama, odnosno njihovi staratelji, dužni su da obezbede da deca starija od četiri godine nose zaštitnu masku u​​ slučajevima iz st. 1–3. ovog člana.



Uredba o merama za sprečavanje i suzbijanje zarazne bolesti COVID-19
predatortz predatortz 09:51 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Коју панику је она изазвала?
Како је осујетила државне органе?
Нема суда који ће је осудити.


Sačekajmo, brzo ćemo saznati.

Ja, kao građanin i otac dva maloletna deteta, osećam izvesnu dozu uznemirenosti zbog delovanja onih koji pozivaju na nepoštovanje zdravstvenih mera tokom pandemije.
Zašto?
Pa, eto, mogu doći u problem da to pogubno delovanje pusti pelcer kod moje dece. Pa im ja, koji nisam lekar, kažem da se paze i budu obazrivi, a oni uvaže stav lekarke, računajući da je ona u pravu. A nije!




Да ти поновим: то је напрљавије тужилаштво у Србији, слепи извршилац СНС налога.


Slažem se da je u ovoj zemlji sudstvo katastrofalno. I to od kad ja spoznajem društvene prilike. Nikad nije bilo slobodno i lišeno uticaja politike.

Međutim, to ne daje pravo meni, tebi ili bilo kome drugom da lažnim tvrdnjama, poluistinama i manipulacijom pozivamo ljude na nepoštovanje propisanih zdravstvenih mera.



Узгред, да подсетим, ово Више данас ревносно тужилаштво јесте исто оно које је хапсило Крушик Обрадовића а Синишу Малог ослободило кривице.

Мислите да вас неће хапсити?
Варате се. И вас и мене ће.


Sasvim moguće.
mariopan mariopan 09:52 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

gvozden1

Nije tačno. Uhapšena je po nalogu tužilaštva a krivicu će oceniti sud.

Baš kako i treba.

A razlog hapšenja?

Stav, mišljenje.


Meni je to hapšenje šokantno. Na mrežama postoji gomila gluposti pa ne znam hoće li da hapse i one ravnozemljaše, i one koji pokazuju opasne vezbe za mišiće pa se neko ušine, one koji kuvaju neko egzoticno jelo i neko se može otrovati, recimo ribom fugu....i onda u budućnosti vidim kako hapse i nas što pišemo po blogu kako nešto mislimo a to se ne slaže sa onim što je neko odredio da smemo?

Ne sviđa mi se kuda to vodi.

Nama je država ostavila mogućnost da biramo, što je osnovna greška. Kada je u pitanju pandemija tu nema šta da se bira, jedini način da se zaustavi jeste masovna vakcinacija u što kraćem roku i to je država morala da reši a ne da nama ostavi izbor i tako odgovornost prebaci na nas, od kojih veliki deo "nas", kako vidimo, nije dovoljno svestan opasnosti, samim tim ni odgovornosti, a drzava nam je uvalila u ruke i jedno i drugo?

I onda šalje policiju da hapsi?
maliperica maliperica 09:55 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Тренутно Српска власт настоји да изврши трансфер кривице са себе на антиваксерски покрет за мизерни број пријављених за вакцинацију


Ауреус би могао да спроведе статистичку анализу процента вакцинисаних у свету.

Тексас, рецимо, 12 - 13 % .
mariopan mariopan 10:01 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

gvozden1

I nju, i svakoga ko uznemirava javnost a da nema egzaktne dokaze za svoje tvrdnje.
To nije atak na slobode, to je odbrana pravnog sistema.

Ček bre,

Ono je izgleda neka lujka, ali to sad nije važno.

Ako je nešto stvar slobodnog izbora, kako to da je u redu hapsiti ljude koji naprave izbor i taj izbor javno zastupaju?


Problem je napravila drzava koja nije smela da zaštitu stanovnistva od zarazne bolesti prepusti narodu na slobodan izbor. Nema slobodnog izbora kada je u pitanju pandemija. Ti ljudi ne bi imali prostora da bilo šta "zastupaju", šta god da misle, da je vakcina bila obavezna. A odgovornost za to snosi krizni štab i političari, ne pojedinci, šta god da zastupaju.
maliperica maliperica 10:08 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

predatortz


I nju, i svakoga ko uznemirava javnost a da nema egzaktne dokaze za svoje tvrdnje.


Мислиш - да се ради о вирусу.
Или да је ПЦР тест валидан ?
Или да је вакцина - вакцина , а не иновативни медицински третман .
gvozden1 gvozden1 10:11 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Atomski mrav
Als, tako bogovi sa Olimpa nastupaju.
Ili Tite.


Tako si i ti nastupao kad si tvrdio da novinarku Anu Lalić treba uhapsiti. U čemu je sad problem?

Lažna informacija.
Kad novinar nešto objavi, to nije njegov stav, to je informacija.
Ogromna razlika, čudno je da se uopšte poredi.
milisav68 milisav68 10:11 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

maliperica
milisav68
maliperica
Милисаве, држ се ти ...

Ma držim se ja, nego jel ti znaš (na prvu bez guglanja), gde nastaju leukociti, i koliko ima vrsta?

Е, Милисаве, Милисаве ....


Tipičan primer savremenog dijaloga.

I posle kriva CIA i Vatikan.

A pitanje jednostavno.
gvozden1 gvozden1 10:13 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

alselone
Als, tako bogovi sa Olimpa nastupaju.
Ili Tite.
Da, ne, može, ne može.


Ali to nije razgovor.



Nemoj se ljutiti samo zbog mog mišljenja.

Ma ne ljutim se zbog mišljenja.
Možda samo različito razumemo reč "razgovor"
A ja verujem da ovde razgovaramo.
Atomski mrav Atomski mrav 10:18 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Kad novinar nešto objavi, to nije njegov stav, to je informacija.

Isto treba da važi i za lekare, pogotovo u slučaju pandemije.

P.S. Informacija nije bila lažna.
gvozden1 gvozden1 10:19 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Da, ali ne lekara

Šta su lekari, neka bića sa manje ili sa više prava od ostalih građana?

Nije ona lečila pacijente mimo propisane procedure u bolnici, nego je građanska xy iznosila svoj stav o nekoj pojavi.

Kao i izjava Nestorovića da je virus smešan.


Pa što njega nisu uhapsili?
Ili je trebalo?

Stav, ljudi, stav, mišljenje.
A i na glup stav se ima pravo.

Kud se zagubi ono.... ne slažem se ali ću se boriti.....
gvozden1 gvozden1 10:20 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković


Isto treba da važi i za lekare, pogotovo u slučaju pandemije

Kad bude takav propis možda, sada ga nema.
Informacija nije bila lažna

Jeste.
aureus aureus 10:30 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

maliperica

Ауреус би могао да спроведе статистичку анализу процента вакцинисаних у свету.

Тексас, рецимо, 12 - 13 % .

Čitam bar svaku drugu noć, pred spavanje, podatke koliko je vakcinisano po svijetu.

Tako da mi nije bilo posebno teško da uočim ovu tvoju malu blesavost.
Kakvih 12-13 posto?
Evo šta kaže Bloomberg:



14,3 posto potpuno vakcinisanih a 26,4 posto je ukupno primilo bar jednu dozu.
Pretpostavljaš da će odustati od druge?
S druge strane, ne možeš da primiš nešto čega još nema. Sačekajmo da vidimo procente kad vakcina bude u izobolju.
Od ovih količina koje su do sad primili (tokom prethodnih 100 dana) stigli su da iskoriste 73 posto (dio se uvijek čuva za revakcinaciju) što je malo manje od američkog prosjeka.

Ne smiješ biti toliko površan, Mali Perice.
Kad te već toliko interesuju američke savezne države, de vidi zašto su u Alabami, Džordžiji, Misisipiju, Arkanzasu u prosjeku na oko 65 posto iskorišćenih doza.
Atomski mrav Atomski mrav 10:31 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Jeste.


Nije.
mariopan mariopan 10:33 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Atomski mrav
Kad novinar nešto objavi, to nije njegov stav, to je informacija.

Isto treba da važi i za lekare, pogotovo u slučaju pandemije.

P.S. Informacija nije bila lažna.

To što ona govori kao lekar morala bi da ispita lekarska komora, pa da joj skine taj beli mantil, ako pceni da treba, i da javnost tako zna da ona to govori jer su to njeni licni stavovi, a ne struka?

A ne da je o tome preslišava policija?

Opet dolazimo do toga da država ne radi svoj posao jer bi ta lekarska komora morala da reaguje do sada, zar im nije i to posao?

I da i ja naglasim da je ta informacija Lalovićeve bila tačna.
predatortz predatortz 10:37 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

To što ona govori kao lekar morala bi da ispita lekarska komora pa da joj skine taj beli mantil,


Ima 5 tužbi kod iste. Zalagala se, i pre ovoga, da vakcina ne bude obavezna i vodila kampanju protiv imunizacije MMR vakcinama. Za posledicu toga smo imali da nam se desi epidemija malih boginja 2017/18 jer je imunizacija pala ispod 95%, u kojoj su neka lica i podlegla.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 10:38 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Nije ona lečila pacijente mimo propisane procedure u bolnici, nego je građanska xy iznosila svoj stav o nekoj pojavi.

Nije lečila, nego je odvraćala ljude od lečenja i preventive.

Nesavesno pružanje lekarske pomoći

Član 251

(1) Lekar koji pri pružanju lekarske pomoći primeni očigledno nepodobno sredstvo ili očigledno nepodoban način lečenja ili ne primeni odgovarajuće higijenske mere ili uopšte očigledno nesavesno postupa i time prouzrokuje pogoršanje zdravstvenog stanja nekog lica, kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine.

(2) Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se i drugi zdravstveni radnik koji pri pružanju medicinske pomoći ili nege ili pri vršenju druge zdravstvene delatnosti očigledno nesavesno postupa i time prouzrokuje pogoršanje zdravstvenog stanja nekog lica.

Ali nije za ovo uhapšena, niti će iko da bude, može bezbrižno da landara u tom smislu. Cela ova stvar je sprdnja i to što je privedena joj samo ide u korist.
Atomski mrav Atomski mrav 10:38 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Opet dolazimo do toga da država ne radi svoj posao jer bi ta lekarska komora morala da reaguje do sada, zar im nije i to posao?


Postupak protiv nje je odavno podignut pred Lekarskom komorom ali kao i većina postupaka u ovoj državi - ni makac.

Mislim, svima treba da je jasno da je ovo bacanje prašine u oči javnosti. Kao da je ona prvi put izašla u javnost sa tom svojom antivakserskom pričom, ona to radi već duže vreme. Uostalom, nije ona najveći antivakser i antimasker u Srbiji, zna se ko je - pa niko ni da ga javno opomene zbog toga.
mariopan mariopan 10:40 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

predatortz
To što ona govori kao lekar morala bi da ispita lekarska komora pa da joj skine taj beli mantil,


Ima 5 tužbi kod iste. Zalagala se, i pre ovoga, da vakcina ne bude obavezna i vodila kampanju proti imunizacije MMR vakcinama. Za posledicu toga smo imali da nam se desi epidemija malih boginja 2017/18 jer je imunizacija pala ispod 95%, u kojoj su neka lica i podlegla.

Zašto te tužbe nisu već rešene, bilo bi gotovo, ona bi sedela u zatvoru zbog širenja zarazne bolesti za šta je zatvorska kazna i predviđena i ovoga što sada radi ne bi bilo? Meni je u svakom slučaju kriva država.
gvozden1 gvozden1 10:43 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

I da i ja naglasim da je ta informacija Lalovićeve bila tačna.

Nije, ali sad to nije presudno.
Važno je da Lalićka nije imala slobodu da iznosi ono što ona misli, nego ono što je tačno.
Zato što je ona to radila na poslu, a njen posao je da prenosi tačne informacije javnosti.
Isto kao što je posao ove lekarske sa leči pacijente po propisanoj proceduri i kad se ona ne slaže sa njenim stavovima.

Ova lekarka nema pravo da odbija da vakciniše pacijente ako joj je to posao.

A šta će da misli, da zastupa, brani, argumentuje ovako ili onako, i ona i Ana Lalić, na to sva prava imaju.
nikvet pn nikvet pn 10:44 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

mariopan
Nama je država ostavila mogućnost da biramo, što je osnovna greška.


Оставила је и држава Флорида. Протутњало је ко и свуда, тутњи даље али нешто смислено раде. Прво је обезбеђена вакцина за све преко 65г (тамо их је повише), па онда преко 55г и најзад (транслатор):


СВА ОСОБА 40 ГОДИНА И СТАРИЈИХ МОГУ ДОБИТИ ВАКЦИНУ У ФЛОРИДИ

Флорида има мноштво места која становницима пружају бесплатну вакцину против ЦОВИД-19. Користите трагач за вакцинама да бисте пронашли локацију у вашој близини. Снабдевање је ограничено и можда ће бити потребни састанци. Од понедељка, 29. марта, вакцина је доступна за:

Особе старије од 40 година;
Особе за које је лекар утврдио да су изузетно осетљиве (потребан образац) ;
Здравствени радници са директним контактом са пацијентом;
Становници и особље установа за дуготрајну негу.

Од понедељка, 5. априла 2021. године, сви становници Флориде имаће право на примање било које вакцине против ЦОВИД-19



Нико никога не апси, не упада у куће, не присиљава нити кажњава. Тек опомиње. У међувремену био је Супербоул, ево тече Мајами опен; и сада већ све ради. Опрез (маске и дистанца) држе матори, млађарија баш и не али ето вратили се скоро у нормалу.
gvozden1 gvozden1 10:45 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Nesavesno pružanje lekarske pomoći

Pisanje na tviteru nije pružanje pomoći, pa ne može biti ni nesvesno.
Atomski mrav Atomski mrav 10:45 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Važno je da Lalićka nije imala slobodu da iznosi ono što ona misli, nego ono što je tačno.
Zato što je ona to radila na poslu, a njen posao je da prenosi tačne informacije javnosti.


Lalićka je prenela ono što je tačno, radila je svoj posao kako treba.
milisav68 milisav68 10:46 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

gvozden1
Da, ali ne lekara

Šta su lekari, neka bića sa manje ili sa više prava od ostalih građana?

Nije ona lečila pacijente mimo propisane procedure u bolnici, nego je građanska xy iznosila svoj stav o nekoj pojavi.

Aman.

Država donela uredbu o nošenju maski, držanje distance i javnih okupljanja.

Možemo i o tome da sikutujemo, ali nije tema.

Ne može on da poziva na kršenje te uredbe, a to što je lekar, daje težinu njene reči.
Pa što njega nisu uhapsili?
Ili je trebalo?

Ne, samo da ga sklone iz medicinskog dela kriznog štaba.

A njegov stav bi demantovao tako što bi ga pitao, zašto lelemuda okolo po televizijama, što malo ne pomogne kolegama po bolnicama.

Na stranu svačiji stav, činjenica je da su bolnice prepune, i da ljudi sa drugim problemima nemaju pristup, odnosno nemaju adekvatnu stručnu pomoć.
Kud se zagubi ono.... ne slažem se ali ću se boriti.....

Pa ne boriš se za ostale lekare.

predatortz predatortz 10:46 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Ova lekarka nema pravo da odbija da vakciniše pacijente ako joj je to posao.


Nije!
Ona je psihijatar. Dakle, iako lekarka, nije pozvana da iznosi stavove iz oblasti infektologije, imunologije, virusologije...
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:50 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Predrag Brajovic
Да ти поновим: то је напрљавије тужилаштво у Србији, слепи извршилац СНС налога.
О чему је стварно овде реч?

Мислим да се ради застрашивању због постављања питања о случају Цвијан.

Што се тиче слободе вакциналног избора, Јована Стојковић већ дуго заступа исти став (и то ради углавном на начин да не инкриминише себе јер се увек позове на неку званичну статистику, чланак из медицинског часописа или члан закона), а притом вакцинација у Србији иде добро. Па кога је она сада узбунила и чиме?

Погледала сам зато последње снимке које је објавила и налетим на њен разговор са Ђорђем Вишекруном, објављен 23.3. и насловљен:

Kako je umro Vladimir Cvijan i zašto se o tome ćuti?



mariopan mariopan 10:51 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

dobrosavljevic_m
Nije ona lečila pacijente mimo propisane procedure u bolnici, nego je građanska xy iznosila svoj stav o nekoj pojavi.

Nije lečila, nego je odvraćala ljude od lečenja i preventive.

Nesavesno pružanje lekarske pomoći

Član 251

(1) Lekar koji pri pružanju lekarske pomoći primeni očigledno nepodobno sredstvo ili očigledno nepodoban način lečenja ili ne primeni odgovarajuće higijenske mere ili uopšte očigledno nesavesno postupa i time prouzrokuje pogoršanje zdravstvenog stanja nekog lica, kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine.

(2) Kaznom iz stava 1. ovog člana kazniće se i drugi zdravstveni radnik koji pri pružanju medicinske pomoći ili nege ili pri vršenju druge zdravstvene delatnosti očigledno nesavesno postupa i time prouzrokuje pogoršanje zdravstvenog stanja nekog lica.

Ali nije za ovo uhapšena, niti će iko da bude, može bezbrižno da landara u tom smislu. Cela ova stvar je sprdnja i to što je privedena joj samo ide u koristt.

Da naglasimo najbitnije.
aureus aureus 10:53 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Atomski mrav
Uostalom, nije ona najveći antivakser i antimasker u Srbiji, zna se ko je - pa niko ni da ga javno opomene zbog toga.

Što bi rekli antimaskeri i antivakseri, ako svi drugi oko njega nose - koga on tačno ugrožava svojim pravom na izbor?





mariopan mariopan 10:58 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

aureus
Atomski mrav
Uostalom, nije ona najveći antivakser i antimasker u Srbiji, zna se ko je - pa niko ni da ga javno opomene zbog toga.

Što bi rekli antimaskeri i antivakseri, ako svi drugi oko njega nose - koga on tačno ugrožava svojim pravom na izbor?






Ako odgovorim na tvoje pitanje ono sto stvarno mislim mogu li da očekujem policiju na vratima? Da pristavim kafu ili čaj?
milisav68 milisav68 10:58 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

mariopan
Problem je napravila drzava koja nije smela da zaštitu stanovnistva od zarazne bolesti prepusti narodu na slobodan izbor.

Nije to problem, pošto ionako nije bilo dovoljno vakcina.

Ono što je država tebala da uradi je striktno sprovođenje nošenja maski, držanje distance i zabrane javnih okupljanja.

I to manje-više nikog ne boli.Mislim, većina nas omogućava guglu da nas preti zbog ovoga ili onoga, a bunimo se za maske.

I tu se javlja problem što je sama vlast kršila sopstvene uredbe (recimo zbog izbora), pa je sad opšta konfuzija, šta je ispravno, a šta ne, i u tom nekom smislu nastaje frka oko hapšenja doktorke.
gvozden1 gvozden1 10:59 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Dakle, iako lekarka, nije pozvana da iznosi stavove iz oblasti infektologije, imunologije, virusologije...

A ti i ja jesmo?
Dajte
Ovo je tipično zalaganje za uskraćuvanje slobode, za diktaturu.

Popovi ne smeju o ovome, lekari o onome, sudije o tečem trećem, oficiri o četvrtom.....
A građani?
Smeju li oni, i kad se prestaje biti građanin, kad se završe bogoslovija, medicina, akademija, pravo....

Maske, pozvala na nenošenje, hajmo ozbiljno, gde je to na listi kršenja propisa da se zbog toga hapsi?

Liči na karikiranje.
aureus aureus 11:01 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

mariopan
aureus
Atomski mrav
Uostalom, nije ona najveći antivakser i antimasker u Srbiji, zna se ko je - pa niko ni da ga javno opomene zbog toga.

Što bi rekli antimaskeri i antivakseri, ako svi drugi oko njega nose - koga on tačno ugrožava svojim pravom na izbor?






Ako odgovorim na tvoje pitanje ono sto stvarno mislim mogu li da očekujem policiju na vratima? Da pristavim kafu ili čaj?

Pristavi kafu.

Ja već srkućem moju i grickam neke datulje iz Tunisa.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:01 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Pisanje na tviteru nije pružanje pomoći, pa ne može biti ni nesvesno.

Nije, ali može da se podvede pod "druga zdravstvena delatnost". Lekar je nekad bio narodni učitelj i još uvek postoji kategeorija "propagiranje neproverenih medicinskih metoda".
mariopan mariopan 11:04 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

nikvet pn
mariopan
Nama je država ostavila mogućnost da biramo, što je osnovna greška.


Оставила је и држава Флорида. Протутњало је ко и свуда, тутњи даље али нешто смислено раде. Прво је обезбеђена вакцина за све преко 65г (тамо их је повише), па онда преко 55г и најзад (транслатор):


СВА ОСОБА 40 ГОДИНА И СТАРИЈИХ МОГУ ДОБИТИ ВАКЦИНУ У ФЛОРИДИ

Флорида има мноштво места која становницима пружају бесплатну вакцину против ЦОВИД-19. Користите трагач за вакцинама да бисте пронашли локацију у вашој близини. Снабдевање је ограничено и можда ће бити потребни састанци. Од понедељка, 29. марта, вакцина је доступна за:

Особе старије од 40 година;
Особе за које је лекар утврдио да су изузетно осетљиве (потребан образац) ;
Здравствени радници са директним контактом са пацијентом;
Становници и особље установа за дуготрајну негу.

Од понедељка, 5. априла 2021. године, сви становници Флориде имаће право на примање било које вакцине против ЦОВИД-19



Нико никога не апси, не упада у куће, не присиљава нити кажњава. Тек опомиње. У међувремену био је Супербоул, ево тече Мајами опен; и сада већ све ради. Опрез (маске и дистанца) држе матори, млађарија баш и не али ето вратили се скоро у нормалу.

Da, upravo tako, ne hapsi jer je sama to dopustila. Zašto kod nas hapsi a sama je dala taj izbor?
predatortz predatortz 11:11 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

A ti i ja jesmo?


Nismo!
Zbog toga se i ne upuštam u rasprave tvrdeći da znam o čemu se radi.
Ono što sam više puta naglasio, moje poznavanje medicine se završava sa znanjem koje se stiče na sanitetskoj obuci vojnika JNA. Dalje od toga makao nisam.

Baš zbog toga, od kad je ovo sranje počelo, insistiram na tome da se sluša struka.
Ma kakav čovek bio Kon, ili bilo ko od infektologa, epidemiologa, virusologa, ostaje činjenica da su daleko merodavniji od mene, tebe, Pere, Mike, pa i od psihijatra, ginekologa, stomatologa, fizijatra...

Kao što ću tebi više verovati nego Alsu kada govorite o voćarstvu, tako ću i njima više verovati nego likovima koji mi deluju da nisu baš u vinklu, poput ove, ili one Alečkovićke.

Opet naglašavam - nije problem u njenom stavu, niti kako će ona da postupa sa vlastitim dupetom. Problem je u pozivu na nepoštovanje epidemioloških mera, a epidemiju, zapravo pandemiju, evidentno imamo.

Ponoviću i ono što sam rekao Braji, zbog čega se sve ovo mene dotiče. Pa, kad u kući imaš dva tinejdžera kojima je ovo istumbalo život i navike, koji jedva čekaju da neko kaže kako je sve ovo sranje, izmišljotina, zavera, a taj je pritom i lekar, onda sva tvoja priča da se čuvaju, sebe i drugih radi, pada u vodu.

Ovakve osobe su toksične, ovakvo delovanje je subverzivno i treba da bude sankcionisano.

E sad, što na vlasti imamo idiote, što mi pizdimo na njih zbog njihove nedoslednosti, to je za drugu priču. Naravno da i oni treba da budu kažnjeni za svaku nedoslednost, nameran propust, namernu grešku, namerno dezinformisanje uoči izbora...
I politički, i krivično, treba da odgovaraju. Nadam se da će taj dan što pre doći. Opet, ne zbog mene, nego zbog moje dece i nade da će moći živeti u normalnoj državi a ne da beže iz nje.

Ne aboliram ja njih, kamo sreće da ih stigne moja "abolicija". No, i ove budaletine treba pomesti da ne seru više.
mariopan mariopan 11:14 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

gvozden1
I da i ja naglasim da je ta informacija Lalovićeve bila tačna.

Nije, ali sad to nije presudno.
Važno je da Lalićka nije imala slobodu da iznosi ono što ona misli, nego ono što je tačno.
Zato što je ona to radila na poslu, a njen posao je da prenosi tačne informacije javnosti.
Isto kao što je posao ove lekarske sa leči pacijente po propisanoj proceduri i kad se ona ne slaže sa njenim stavovima.

Ova lekarka nema pravo da odbija da vakciniše pacijente ako joj je to posao.

A šta će da misli, da zastupa, brani, argumentuje ovako ili onako, i ona i Ana Lalić, na to sva prava imaju.

Ona i jeste prenela informaciju a ne ono sto misli i tako spasla bar nekog lekara da se ne zarazi i umre i bar nekog pacijenta jer su dobili opremu i mogli da rade bolje zaštićeni nego sto su bili.

A da ne pominjemo plodno tlo za dezinformacije koje je stvrio krizni štab svojim nedoslednim "sprovođenjem mera", kalkulisanjem da uglave izbore usred pandemije, Nestorivićem na televiziji sa sve vlasnikom nase države koje niko ne hapsi?

Predrag Brajovic Predrag Brajovic 11:18 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Мислим да се ради застрашивању због постављања питања о случају Цвијан.

Могуће.
Више јавно тужилаштво у Београду, које спроводи ову акцију, исто је то код којег је Цвијан био предмет. Просто је фантастично да никакву вест о томе није дало. Могућно да брани себе. Старешина тог тужилаштва је Наташа Кривокапић.

Мора да разумете: они се ничега не либе. У мом предмету праве се блесави на чињеницу да документи којима се осумњичени за проневеру у мом предузећу бране очити фалсификати, јер фирма потписник из документа и не постоји на датум тог документа а не постоји ни предмет тог документа, известан робни знак. Фирма потписник документа је регистрована 5 месеци а робни знак 9 месеци касније од датума са докумената. Све је очито, и пише.

www.natasatrninic.com

Они те убаце у админстративни лавиринт, праве се блесави, у очи те лажу. То није тужилаштво. То је саучесник у криминалу. Није баш много компликовано да се то увиди.


dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:24 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Мислим да се ради застрашивању због постављања питања о случају Цвијан.

Ili se samo pravi opozicija spram koje će i Vučić da bude glas razuma i bastion integriteta. Žena izgleda kao zlikovac iz Diznijevog filma, na stranu sve drugo.
mariopan mariopan 11:27 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

milisav68
mariopan
Problem je napravila drzava koja nije smela da zaštitu stanovnistva od zarazne bolesti prepusti narodu na slobodan izbor.

Nije to problem, pošto ionako nije bilo dovoljno vakcina.

Ono što je država tebala da uradi je striktno sprovođenje nošenja maski, držanje distance i zabrane javnih okupljanja.

I to manje-više nikog ne boli.Mislim, većina nas omogućava guglu da nas preti zbog ovoga ili onoga, a bunimo se za maske.

I tu se javlja problem što je sama vlast kršila sopstvene uredbe (recimo zbog izbora), pa je sad opšta konfuzija, šta je ispravno, a šta ne, i u tom nekom smislu nastaje frka oko hapšenja doktorke.

Tačno.
Svi smo svesni da nema dovoljno vakcina, niko ih nema i drugačije nije ni moglo da bude. Kod nas to još uvek radi bolje nego kod drugih, ali problem je i napravila država jer su se mere od početka prilagođavale željama vlasti a ne merama koje takva bolest zahteva.

Tako se otvorio prostor, ogromna rupčaga, za nepoverenje bas zahvaljujući potezima države. Ovo su samo posledice toga kako su oni postupali, kakve su zbunjujuće poruke slali i odgovor zašto neko uopšte sluša druge savete a ne savete struke i lekara.

Da su od pocetka radili savesno, poverenje u lekarske savete bi bilo mnogo veće i taj prostor za delovanje antivaksera bi bio sužen, uvek bi bilo antivaksera ali bi ih manje ljudi slušalo. Sad su uplašeni i zbunjeni njihove zrtve.
mariopan mariopan 11:32 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Могуће.


Svaki put kada se nesto tako spektakularno izvede to se radi da se zatrpa nek svinjarija.
docsumann docsumann 11:47 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

gedza.73
A jel' ste gledali Milu Alečković?
.



gledao sam.
kakav vašar nekulture. al da zanemarimo odsustvo kulture dijaloga, pa čak i apstrakujemo činjenicu da svak ima pravo na stavove i mišljenje, u toj emisiji ona je izrekla par opasnih neistina.
jedna je kako taj virus (Corona) nije ništa više smrtonosan nego grip (tačne formulacije se ne sjećam, ali smisao je bio taj).

da ne ulazim u zvanične statistike koje je jasno demantuju, spomenućeu da sam za čitavog svog života, čuo da je u HN-u od gripa umrlo sve ukupno 3-4 ljudi.
dok od Covida, znam za minimum desetak smrtnih slučajeva i to samo u posljednjih 6-7 mjeseci.
mariopan mariopan 11:51 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

docsumann
gedza.73
A jel' ste gledali Milu Alečković?
.



gledao sam.
kakav vašar nekulture. al da zanemarimo odsustvo kulture dijaloga, pa čak i apstrakujemo činjenicu da svak ima pravo na stavove i mišljenje, u toj emisiji ona je izrekla par opasnih neistina.
jedna je kako taj virus (Corona) nije ništa više smrtonosan nego grip (tačne formulacije se ne sjećam, ali smisao je bio taj).
za čitavog svog života čuo sam da je u HN-u od gripa umrlo sve ukupno 3-4 ljudi.
dok od Covida, znam za minimum desetak smrtnih slučajeva i to samo u posljednjih 6-7 mjeseci.

Ona nije u vinklu to je jasno posle pet minuta gledanja.
cmix909 cmix909 12:01 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Predrag Brajovic
... трансфер кривице са себе на антиваксерски покрет..

Kao i sve ostale, zdravstveni sistem opterecuju i propagandisti sto se ubise da ga rasterete. Ni aktuelni korisnici nisu nevini, ali ko da pomene nekome ko je preziveo respirator da je mozda malko i sam odgovoran za ono sto je snaslo mucenike u skafanderima. A na sasvim licnom planu... jos jedan slucaj koji mi govori da nisam izgubio cula mirisa i ukusa.
docsumann docsumann 12:03 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

tenzije i konflikti u društvu uvijek su u porastu kad zamire dijalog.

RTS je mogla da umjesto silnog prostora posvećenog SNS-u da odvoji malo vremena (u udarnom terminu) za sučeljavanje stavova struke s oba polarizovana kraja po pitanju vakcinacije od kovida.

uz dobru moderaciju, prisustvo predstavnika Kriznog štaba, ministarstva zdravlja, mogli su se svi prigovori pretresti, iznjeti ključni dokazi, statistike, rezultati ispitivanje. stav zvaničnih institucija, SZO.

takođe, mislim da je bilo potrebno uvesti neki vid vanrednog stanja, kako bi se umjereno povećana represija i kaznena politika za nepoštovanje mjera ili antipropagandu vakcinacije mogla legalno sprovoditi.

ovako, definitivno postoji zloupotreba sile od strane države. to kažem, bez imalo simpatija za pomenute antivakserske djelatnike.
moje mišljenje je da je njihovo djelovanje veoma štetno, čak opasno po konkretne živote njihovi sugrađana, ali ne smatram da se zbog mišljenja iko treba hapsiti, nit privoditi.
nikvet pn nikvet pn 12:14 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Сваки члан сваке стручне Коморе нема право у јавности да заступа ставове опречне доктрини и протоколима које та Комора чува. Ако адвокат јавно пропагира око-за-око или ветеринар тровање луталица то је посао за органе Коморе. Ако се том приликом пропагира кршење закона онда је то посао и за Тужилаштво. Као грађанин причај о чему хоћеш осим из струке. Стручно неслагање разрешава се у струци, не у јавности.
maksa83 maksa83 12:21 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

kakav vašar nekulture. al da zanemarimo odsustvo kulture dijaloga, pa čak i apstrakujemo činjenicu da svak ima pravo na stavove i mišljenje, u toj emisiji ona je izrekla par opasnih neistina.

Mila je redak debil.
docsumann docsumann 12:28 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Стручно неслагање разрешава се у струци, не у јавности.


javnost je mogla biti bolje informisana o stavovima jednog i drugog tabora, bez obzira koliko koji od njih ima podršku u društvu.

ako su prevara, stavovi antivaksera su mogli biti javno demontirani i dezavuisani na jasan i nedvosmislen načina. prijemčljiv svima. naravno, ni to ne bi ubjedilo svakog, otpor bi i dalje postojao u nekoj mjeri.
kod onih koji su upali u fanatizam racionalni dokazi ne pomažu mnogo, al ipak bi se neke besmislice mogle javno raskrinkati, tako da narod ne može baš svaka budala da ubjeđuje u svaku ludost.

ova represija samo će uvećati sumnju kod onih kod kojih postoji.
- evo vidiš kako nas fašisti ućutkavaju.
- farmakološka mafija se brani svim sredstvima

itd, itd

mislim, mogu samo da zamislim kakvi će komentari početi da kruže medijskim prostorom.

tako se ne stiče povjerenje građana.
gvozden1 gvozden1 12:30 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Сваки члан сваке стручне Коморе нема право у јавности да заступа ставове опречне доктрини и протоколима које та Комора чува

To je stvar komore, neka gleda šta će sa takvim članom, ali ne može niko da se apsi ako je prekršio pravila komore, apsi se kad neko prekrši zakon.

Da su ovu lujku isključili iz lekarskog društva, baš bi me bolelo za nju, ali kad se u nekoj državi neko apsi zbog iznošenja stava onda je to ozbiljna stvar.

Maske, ne znam da li je ona pozivala da se ne nose maske direktno, ili je pričala o ne efikasnosti ili čak štetnosti nošenja.
Ako je ovo drugo onda je na to apsolutno imala pravo.
docsumann docsumann 12:32 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Maske, ne znam da li je ona pozivala da se ne nose maske direktno, ili je pričala o ne efikasnosti ili čak štetnosti nošenja.
Ako je ovo drugo onda je na to apsolutno imala pravo.


ali je i za to, kao ljekar, morala da se pozove na zvanično istraživanje
gvozden1 gvozden1 12:34 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković


javnost je mogla biti bolje informisana o stavovima jednog i drugog tabora, bez obzira koliko koji od njih ima podršku u društvu.

Naravno.
Samo to je ispravan put.
Ako antivakseri pričaju gluposti, pa valjda je lako te gluposti demantovati.

A najbolji način da se gluposti spreče je njihovo razotkrivanje i pokazivanje da se radi o glupostima.

Ali vidim ima dosta zagovornika čvrste ruke i apsa.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 12:34 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Ma kakav čovek bio Kon

Шта причаш ово?!
Кон ниједну реч није рекао као стручњак.
Кон је дебил, државна штеточина, човек који је све омашио.

Осим нестручњацима, мислим да још некима треба забранити да износе свој став, јер они мисле да је тај став тачан и исправан, а став им је -- лупетање.
(Ово је само део Конових лажи и незнања. Има далеко више.)




gvozden1 gvozden1 12:36 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković


ali je i za to, kao ljekar, morala da se pozove na zvanično istraživanje

Nije morala, bolje bi bilo da jeste, ali nije morala.

Priča jer tako misli, dovoljno.
Ako navede argumente više ljudi će ubediti, ako ne, manje će joj verovati.
Ali to je njen problem.
gedza.73 gedza.73 12:39 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

docsumann
gledao sam.
kakav vašar nekulture. al da zanemarimo odsustvo kulture dijaloga, pa čak i apstrakujemo činjenicu da svak ima pravo na stavove i mišljenje, u toj emisiji ona je izrekla par opasnih neistina.

Meni glavni utisak da sam bio na strani Vesića.
'ladno se pogubio pred Furijom.

maksa83 maksa83 12:46 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Ako antivakseri pričaju gluposti, pa valjda je lako te gluposti demantovati.

Pa nije lako. Neko potroši dobar deo života učeći o tim stvarima i sad treba da objasni narodu da onaj mentol lupeta, a antivakser je proveo 10 minuta na klonji gledajući neku jućub budalaštinu i još 2 minuta da je prepriča svojim rečima na nekoj društvenoj mreži gde će da disipira zahvaljujuići istim takvim neukim debilima. Da bi se nosio sa tim budalaštinama treba ti bar ista tolika armija ljudi koja će da se bavi time + su ljudi mnogo manje prijemčivi na složena naučna objašnjenja naspram "Bil Gejc čipuje kroz vakcine".

Inače, po meni - ko veruje u sva ta sranja je što bi rekao agresor - beyond salvation. Svako objašnjenje će biti protumačeno kao produbljenje zavere.

vlad_aleksh vlad_aleksh 12:51 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Predrag Brajovic
Ako mene pitaš, gospođa bi trebala na dugogodišnju robiju.

То када госпођа буде кршила неки закон.
А закон каже да има два избора за вакцину: да се она прими из уверења и да се она не прими из уверења.
Па би ти сада да хапсиш оне који не мисле као прво, иако немаш основа за то?
Или, хоћеш да је хапсиш зато што је глупа?
Или зато што ти се не свиђа?

Направиш закон, по ком је вакцинација обавезна, пропагирање невакцинације кажњиво, па онда хапси.

Узгред, хапси је тужилаштво које је одговорно за свe најсрамотније случајеве незаконитог поступања тужилаштва у Србији. То је тужилаштво које је ослободило Синишу Малог када је срушио блок зграда, то је тужилаштво које је ухапсило Крушик Александра да заштити говнаре који мувају, то је тужилаштво које о смрти Владимира Цвијана ћути три године, а то је и тужилаштво које је саучесник криминалца који су мене опљачкали. Доказано овде: www.natasatrninic.com

То није тужилаштво, него СНС сервис. Мало се јебите ви са вашим схватањима закона и слобода.



Сви причају о том покојном Владимиру Цвијану, а ја никако да укапирам ко је био тај човек. И какве он везе има са вакцинацијом? Је л то неки антиваксер? Да ли није хтео да прими вакцину, заразио се, а потом је умро од короне? Ништа ми није јасно.
vlad_aleksh vlad_aleksh 12:54 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

principessa_etrusca
Predrag Brajovic
Да ти поновим: то је напрљавије тужилаштво у Србији, слепи извршилац СНС налога.
О чему је стварно овде реч?

Мислим да се ради застрашивању због постављања питања о случају Цвијан.

Што се тиче слободе вакциналног избора, Јована Стојковић већ дуго заступа исти став (и то ради углавном на начин да не инкриминише себе јер се увек позове на неку званичну статистику, чланак из медицинског часописа или члан закона), а притом вакцинација у Србији иде добро. Па кога је она сада узбунила и чиме?

Погледала сам зато последње снимке које је објавила и налетим на њен разговор са Ђорђем Вишекруном, објављен 23.3. и насловљен:

Kako je umro Vladimir Cvijan i zašto se o tome ćuti?





Ево још једне особе која спомиње тог покојног Владимира Цвијана. Никако да укапирам ко је то. Тражио сам на главним масовним медијима. Нема никаквих вести о њему. Да ли је то неки антиваксер који је умро од короне?
gedza.73 gedza.73 12:56 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

docs
ako su prevara, stavovi antivaksera su mogli biti javno demontirani i dezavuisani na jasan i nedvosmislen načina. prijemčljiv svima. naravno, ni to ne bi ubjedilo svakog, otpor bi i dalje postojao u nekoj mjeri.

Našli su da ogroman broj tih antivakser stavova kreće od grupe Propovednika koja zarađuje velike pare. Jedan od njih je valjda naslednik nekog Kenedija.

Iskren da budem imao sam rezerve prema vakcinama (pre nego što je krenula vakcinacija). Jedne godine me ubede da primim sezonsku protiv gripa i te zime sam zakačio svaki moguću prehladu i šmrkavicu plus nekoliko nemogićih letnjih varijanti (što reče Čvarkov još 2013. H1N1 mutira u H2N2 a onda u H2SO4). Otad sam mislio da nikad robom, uvek grobom.

A onda vidim, ko što reko, da su se Jevreji, koji su nesumnjivo pametan narod naučen na borbu za opstanak, vakcinisali.

Realno gledano posledice kovida tek će da živimo. Od privrede, socijalnog života, zdravstvenih pasoša, nekih zakona... Duga lista.

S druge strane sećam se kad su neki (uglavnom svi) medicinski radnici digli III srpski medicinski ustanak protiv kamera jer im se ugrožava privatnost na puš pauzama a ja sam za Velikog brata po državnim ustanovama kao i po ulicama tako da nisam pametan što se tiče tih 'ograničavanja sloboda'.

U samom startu sam se antiprotivno svađao sa nekim rođacima koji 'nikad da se vakcinišem neću' su dizali ton na 'a što si prihvatio ličnu kartu sa čipom' i 'ako ti povežu obavezu vakcinacije na radnom mestu koliko vremena će da prođe dok se ne vakcinišeš' mada informacije koje kruže jesu kontrakdiktorne.


Atomski mrav Atomski mrav 12:57 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Što bi rekli antimaskeri i antivakseri, ako svi drugi oko njega nose - koga on tačno ugrožava svojim pravom na izbor?



gvozden1 gvozden1 13:23 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Pa nije lako

Ok, olako mi je izleteo ono lako.
Možda nije lako, ali ako je alternativa tome: "ovako i nikako drugačije, jer ja tako kažem, a ja sam, bog, predsednik, član lekarske komore... nešto važno, ko drukčije kaže, laže, i ima da ide u buvaru" onda mora iako nije lako.
docsumann docsumann 15:08 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Našli su da ogroman broj tih antivakser stavova kreće od grupe Propovednika koja zarađuje velike pare. Jedan od njih je valjda naslednik nekog Kenedija.


negdje sam naišao na podatak da danas na svijetu djeluje 12 ključnih antivakser influensera, i gro (dez)informacija koje kruže netom su plasirane od njihove strane.

jedan od dotičnih je i taj Kenedijevac
docsumann docsumann 15:20 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Inače, po meni - ko veruje u sva ta sranja je što bi rekao agresor - beyond salvation. Svako objašnjenje će biti protumačeno kao produbljenje zavere.


ipak bih antivakserima priznao koje zrno soli u glavi više nego ravnozemljašima.

prvo, jer činjenice nisu tako očigledne, ni intuitivne.
tj. da bi saznali kako stvarno stvari stoje, morate konsultovati neko istraživanje, studiju, naučni rad.
a tu je mnogo lakše mešetariti nego sa stvarima koje su očiglednije i dokazivije, kao što je gravitacija, zakrivljenost planete i sl.

baj d usput, zašto države zarad kolektivne pameti, već ne počnu sa nekim edukativnim emisijama koje će minimizirati ravnozemljaško zaglupljivanje.
na YT-u imaju odlični, efektni i direktni prilozi koji na svima razumljiv način pokazuju pravo stanje stvari.
takođe, treba i pobijati "dokaze" i hipoteze druge strane. jasno i ubjedljivo.

par puta sam gledao neka sučeljavanja, gdje dovedu naučnika u TV studio, da se raspravlja sa ravnašima , i čovjek jednostavno ne zna da se snađe sa nebulozama koje dolaze s druge strane.
krene sa nekom suviše akademskom pričon, neubjedljivo, neshvatajući s kolikim promajama ima posla. i na kraju ostvi krajnje neubjedljiv utisak.
takorteći autogol.


maksa83 maksa83 15:25 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

baj d usput, zašto države zarad kolektivne pameti, već ne počnu sa nekim edukativnim emisijama koje će minimizirati ravnozemljaško zaglupljivanje.

Mislim da su oni dovoljno margina da bi se iko njima iole ozbiljnije bavio, plus su bezopasne budale.

Nevezano.

aureus aureus 15:29 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

docsumman
baj d usput

Usputway se kaže južno od Budve.
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 15:30 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

ipak bih antivakserima priznao koje zrno soli u glavi više nego ravnozemljašima.

Па имају страшан аргумент: годишње се око 200 пресуда у УСА донесе као накнада штете настале од примљене вакцине. УСА чак има неки фонд, резервисан само за случајеве потраживања одштете због вакцинације. Просечно време суђења је две године, од дана тужбе до исплате.

Преносим податке како сам их давно упамтио, ко се потруди, лако ће их исправити. Eвo, ОВА АМЕРИЧКА АДВОКАТАСКА КАНЦЕЛАРИЈА БАВИ СЕ САМО ТАКВИМ СЛУЧАЈЕВИМА, И ТО БЕЗ ХОНОРАРА.

dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 15:35 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

ravnozemljašima

Oni izgleda samo testiraju gde je ivica ludila i dokle mogu da idu u tom smilslu. Ne razumam šta praktično zagovaraju? Obazrivije kretanje po Zemljinoj kori?
docsumann docsumann 16:01 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Mislim da su oni dovoljno margina da bi se iko njima iole ozbiljnije bavio, plus su bezopasne budale.


vjerovatno, al margina u ekspanziji.
pa je pitanje dokle će na margini i ostati
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:27 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Predrag Brajovic

УСА чак има неки фонд, резервисан само за случајеве потраживања одштете због вакцинације.

Тај фонд, National Vaccine Injury Compensation Program (ЛИНК) је почео са радом 1988. и до сада је исплатио на име одштете због оштећења вакцином преко 4 милијарде долара.

У УК је поједична одштета ограничена на једнократни износ од 120К фунти, ослобођен пореза (ЛИНК).
maksa83 maksa83 17:03 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Predrag Brajović
Члан 322 кривичног законика
Ko iznošenjem ili pronošenjem lažnih vesti ili tvrđenja izazove paniku, ili teže narušavanje javnog reda ili mira ili osujeti ili značajnije omete sprovođenje odluka i mera državnih organa ili organizacija koje vrše javna ovlašćenja, kazniće se zatvorom od tri meseca do tri godine i novčanom kaznom.


A ima drugovi i ovo:

Sloboda mišljenja i izražavanja
Član 46.
Jemči se sloboda mišljenja i izražavanja, kao i sloboda da se govorom, pisanjem, slikom ili na drugi način traže, primaju i šire obaveštenja i ideje.
Sloboda izražavanja može se zakonom ograničiti, ako je to neophodno radi zaštite prava i ugleda drugih, čuvanja autoriteta i nepristrasnosti suda i zaštite javnog zdravlja, morala demokratskog društva i nacionalne bezbednosti Republike Srbije.
docsumann docsumann 17:07 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

dobrosavljevic_m
ravnozemljašima

Oni izgleda samo testiraju gde je ivica ludila i dokle mogu da idu u tom smilslu. Ne razumam šta praktično zagovaraju? Obazrivije kretanje po Zemljinoj kori?


počinjem da ih primjećujem posvuda. s nekima sam i diskutovao.
stepen njihovog nepoznavanja fizike je kolosalan.

mada mislim da pravim sistemsku grešku. ravnozemljaštvo je posljedica,
a njen uzrok može biti loš program obrazovanja, koje đacima servira činjenice, ali ne i njihovo kritičko preispitivanje, lična nezainteresovanost, koja se deaktivira u poznijim godinama. i to na pogrešan način.
maksa83 maksa83 17:09 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

počinjem da ih primjećujem posvuda. s nekima sam i diskutovao.
stepen njihovog nepoznavanja fizike je kolosalan.

Jedini za kog ja znam (u smislu da znam da taj čovek postoji, sreo sam ga ranije, pre nego što je ravna zemlja ušla ui modu) je, pazi sad, dipling mašinstva. Zna ga i blogovatelj pošto je iz Kg.

apacherosepeacock apacherosepeacock 17:12 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

počinjem da ih primjećujem posvuda. s nekima sam i diskutovao.
stepen njihovog nepoznavanja fizike je kolosalan.



Ja ne znam ni jednog/nu. (sU kim se vi ljudi družite, m?)
docsumann docsumann 17:49 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

apacherosepeacock
počinjem da ih primjećujem posvuda. s nekima sam i diskutovao.
stepen njihovog nepoznavanja fizike je kolosalan.



Ja ne znam ni jednog/nu. (sU kim se vi ljudi družite, m?)


ih, druženje...seks
gvozden1 gvozden1 18:31 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Sloboda izražavanja može se zakonom ograničiti, ako je to neophodno radi zaštite prava i ugleda drugih, čuvanja autoriteta i nepristrasnosti suda i zaštite javnog zdravlja, morala demokratskog društva i nacionalne bezbednosti Republike Srbije.

Ma može, sve može.
I sve se može pod nešto podvesti.
Komunisti su za sve imali razloge, objašnjenja, ništa nisu zabranili sa obrazloženjem, e baš nam se tako hoće.
A slobodu ukinuli apsolutno.
Tako može i ovo.
Pa da su makar doleli taj zakon kojim se ograničava sloboda, neka ga neko izglasa, neko potpiše, pa da vidimo šta s time.

Ovako, kako im se ćefne.
Sulja Ugljanin žešće stvari priča, najdirektnije poziva na kršenje mera, al ga ne hapse.

Za njega zakon ne važi, ali kad se nekome prohte on može da hapsi, jer eto, on tako tumači.

To je ne-do-pu-sti-vo.

A ovde je više ljudi koji to podržavaju nego onih koji osuđuju.
NNN NNN 19:01 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

I nju, i svakoga ko uznemirava javnost a da nema egzaktne dokaze za svoje tvrdnje.
To nije atak na slobode, to je odbrana pravnog sistema.

Bukvalno!

Pre neki dan neki avax debilko objavi kako je neki baračni par u nekom mestu u Vojvodini primio vakcinu i odmah umro.
I jave se ljudi koji kažu da su odatle i da je to laž, neki lik mu pripreti tužbom i ovaj odmah obriše i još u fazonu "jao, pa možda sam malo preterao, nisam baš mislio tako..." Govnari truju na sve moguće načine i onda kao "gde je sloboda govora?"
To nije sloboda govora nego širenje laži i izazivanje panike.
maksa83 maksa83 19:09 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Pre neki dan neki avax debilko objavi kako je neki baračni par u nekom mestu u Vojvodini primio vakcinu i odmah umro.

Bio je i tip koji tvrdi da ima petoro poznanika koji su poumirali a primili obe doze, i to sve vakcine, i naređa tu poimence i kinesku i rusku i Astro Zeka i - pazi sad - Moderna. Kada mu je predočeno da a) niko do sad nije mogao da dobije drugu dozu AZ vakcine i b) Modena kod nas ne postoji naljutio se u faznu da je možda malo rekao neistinu ali da ga mnogo bukvalno shvatamo.

I onda će neko njemu nešto da objasni...
NNN NNN 19:24 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

stavovi antivaksera su mogli biti javno demontirani i dezavuisani na jasan i nedvosmislen načina. prijemčljiv svima. naravno, ni to ne bi ubjedilo svakog
Ti avaxi su malo tvrdi na prijemu i razimevanju činjenica,
video sam gomilu rasprava gde ljudi postave grafikone sa zvaničnim podacima o smanjenju broja težih slušajeva bolesti posle vakcinacije i avaxi u fazonu "ma ppusti sad te grafikone, to je laž i marketing" a isti dele neke budalaštine o "zracima smrti" i kako je Bajden ljudožder...
bukvalno je skoro krenula nekakva pomama za nekim lekom protiv stočne šuge koji "leči koronu", ali zato neće da prime vakcinu jer je "neprovereno govno kojim ih truje novi svetski poredak i pljčka farmakomafija"


A ako ješ npr. ubacimo i nekakavu religiju u priču - ode svaka logika u kurac
NNN NNN 19:26 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

možda malo rekao neistinu
Mislim da se to "zaneo" u raspravi između ostalog i sa mojom ženom,
bukvalno me ona razočarala sa kime se upušta u komunikaciju
docsumann docsumann 19:29 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

tvrdom jezgru ne mož nauditi, ali imaš i širok sloj zbunjenih, dezorjentisanih, oko čije duše se vrijedi potruditi.

ta kampanja bi trebala biti prvenstveno usmjerena ka njima.
NNN NNN 19:37 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

оштећења вакцином
Ovo je nažalost stvaran rizik,
recimo u SFRJ je otprilike umirao jedan na milion vakcinisanih protiv variola vere
(ali je smrtnost u slučaju bolesti preko 20%).
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 19:58 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Sloboda izražavanja može se zakonom ograničiti, ako je to neophodno radi zaštite prava i ugleda drugih, čuvanja autoriteta i nepristrasnosti suda i zaštite javnog zdravlja, morala demokratskog društva i nacionalne bezbednosti Republike Srbije.

Па то сам и написао: морао би сада да донесеш закон, не уредбу, којом забрањујеш антиваксерску пропаганду, па да 'апсиш Јовану. Пише ти -- слобода изражавања МОЖЕ СЕ ЗАКОНОМ ОГРАНИЧИТИ, али тог закона још увек нема.
NNN NNN 19:59 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

docsumann
tvrdom jezgru ne mož nauditi, ali imaš i širok sloj zbunjenih, dezorjentisanih, oko čije duše se vrijedi potruditi.

ta kampanja bi trebala biti prvenstveno usmjerena ka njima.

Apsolutno.

Trebalo je naći nekoliko stručnih i razumnih ljudi koji bi po televizijama objasnili neobaveštenom stanovništvu o prirodi bolesti, osnovnim merama zaštite, lečenju, imunizaciji...

Otprilike upravo suprotno ovome što "krizni štab" radi kada se u razmaku od par nedelja sluđuje narod pričama od "najsmešniji virus u istoriji" do "groblja će nam biti mala" (u zavisnosti šta režimu trenutno više odgovara).
gvozden1 gvozden1 20:22 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Ti avaxi su malo tvrdi na prijemu i razimevanju činjenica,

Pa neka ih, ne treba postavljati cilj da se njih ubedi, to je verovatno nemoguće.
Ali je moguće običnim, normalnim ljudima, a takvih je mnogo, obrazložiti da su oni budale.

Ovako, tu ogromnu većinu obe strane tretiraju kao neinteligentne spodobe na koje jedni hoće da se ostrve, a drugi da ih zaštite od ovih prvih.

A najbolje je ljudima samo objasniti stvari shvatiće, shvatili su, neka odluče ako već imaju slobodu odlučivanja.

Ako je neophodno uvesti obavezu vakcinisanja, onda je uvesti.

Sve je normalno osim, imate slobodu da izaberete, ali ako izaberete jednu opciju onda morate da ćutite inače sledi robija.
haklberi_tom haklberi_tom 20:30 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

gvozden1
alselone
Als, tako bogovi sa Olimpa nastupaju.
Ili Tite.
Da, ne, može, ne može.


Ali to nije razgovor.



Nemoj se ljutiti samo zbog mog mišljenja.

Ma ne ljutim se zbog mišljenja.
Možda samo različito razumemo reč "razgovor"
A ja verujem da ovde razgovaramo.

Ma jok!
Mi ovde, najviše od svega, proveravamo čiji je najveći i čija je najuža.
Kakav razgovor!?
Za razgovor su potrebni razgovarači, a ne monologičari.
haklberi_tom haklberi_tom 20:39 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

maksa83
kakav vašar nekulture. al da zanemarimo odsustvo kulture dijaloga, pa čak i apstrakujemo činjenicu da svak ima pravo na stavove i mišljenje, u toj emisiji ona je izrekla par opasnih neistina.

Mila je redak debil.

Ko je Mila?
Predrag Brajovic Predrag Brajovic 20:44 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Ko je Mila?

Мила Штула, не пратиш.
Milan Novković Milan Novković 22:20 02.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

maksa83
Ako antivakseri pričaju gluposti, pa valjda je lako te gluposti demantovati.

Pa nije lako. Neko potroši dobar deo života učeći o tim stvarima i sad treba da objasni narodu da onaj mentol lupeta, a antivakser je proveo 10 minuta na klonji gledajući neku jućub budalaštinu i još 2 minuta da je prepriča svojim rečima na nekoj društvenoj mreži gde će da disipira zahvaljujuići istim takvim neukim debilima. Da bi se nosio sa tim budalaštinama treba ti bar ista tolika armija ljudi koja će da se bavi time + su ljudi mnogo manje prijemčivi na složena naučna objašnjenja naspram "Bil Gejc čipuje kroz vakcine".

Inače, po meni - ko veruje u sva ta sranja je što bi rekao agresor - beyond salvation. Svako objašnjenje će biti protumačeno kao produbljenje zavere.


Iz boldovang zaključujem, modalnom logikom, da oni što puno uče medEcinu nisu antivakseri (nekog tipa bar, ispravljaj ako u brzini grešim, "obrađujem" blog sa previše komentara mixed-metodologijom, prvo vas stare kuke čitam, posle idu razni drugi design-patterns).

Naprotiv, najbolji medicinari su, npr, protiv vakcinisanja svih kad je ovaj virus u pitanju, nego su samo za vakcinisanje ugroženih, a za vakcinisanje svih protiv velikih boginja npr, kad se već autor upetljao u višenitne, fragmentirane alegorije, paralele i ostale stilske figure sa buvljaka, ni dijete Bah sa fugama pregolemim mu nije ravan
loader loader 21:18 03.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

bene_geserit

OK je da imaš takvo mišljenje, nego trenutak nije baš neki.


Trenutak je baš ovaj.
Inače, odbrana prava neke tamo dr devojke bi bila samo opšte mesto, kao i odbrana prava svakog drugog.
Ovde je to konkretno ukazivanje i na razloge hapšenja. Pa čak i na moguće neopravdane razloge hapšenja. Kad se stvar ohladi lako je bez rizika pametovati.
klik23 klik23 16:13 04.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Ako mene pitaš, gospođa bi trebala na dugogodišnju robiju.


Samo ako se dokaže da je ugrozila kolektivno zdravlje. A ako je to učinila svesno, još gore (po nju).
Da je svesno, prilična je verovatnoća, jer je (ona to stalno potencira) lekar 20 godina. Znači, mora da zna koja je cena nevakcinacije tokom pandemije.
A ovo prvo, da je ugrozila javno zdravlje... Sigurno da jeste u nekoj meri. Šta ga znam. Ostavimo organima da procene.
gvozden1 gvozden1 17:19 04.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Znači, mora da zna koja je cena nevakcinacije tokom pandemije

Koja je?
Neka utvrđena, nesporna, ili po slobodnom studijskom uverenju?

Ne može njoj ni jedan sud ništa, i hapšenje je mnogo.
Kampanja protiv je najviše što se može.

Mada, bila bi zanimnjiva opklada da li će biti optužnice i kakva će biti presuda.
predatortz predatortz 21:32 04.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Mada, bila bi zanimnjiva opklada da li će biti optužnice i kakva će biti presuda.


Ma, bre...
Igra je jasna. Ova ćurka, oni što đipaju kolo, sve je to Vučućev spin koji treba da narod navede da su protiv vlasti i protiv mera samo neki idioti.

Sve što sam napisao ovde, napisao sam sa namerom da kažem šta bi u ovakvim slučajevima trebalo da čini uređena država. Ne Vučićeva Srbije.
loader loader 23:02 04.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Sve što sam napisao ovde, napisao sam sa namerom da kažem šta bi u ovakvim slučajevima trebalo da čini uređena država.



solo solo 23:58 04.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Мислите да вас неће хапсити?
Варате се. И вас и мене ће.


Pu,pu,pu daleko bilo!
principessa_etrusca principessa_etrusca 03:51 05.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

predatortz

Ma, bre...
Igra je jasna. Ova ćurka, oni što đipaju kolo, sve je to Vučućev spin koji treba da narod navede da su protiv vlasti i protiv mera samo neki idioti.

Sve što sam napisao ovde, napisao sam sa namerom da kažem šta bi u ovakvim slučajevima trebalo da čini uređena država. Ne Vučićeva Srbije.

Не знам зашто је тешко поверовати да су људи спонтано играли?

У колу нико ником не дише у фацу, па је коло сада далеко безбедније од диска или салсе. Не знам да ли је требало да толико људи буде у групи, али ми је фантастична та енергија и радост игре.

Иначе, ово коло око споменика ме је подсетило на кола која су се некада недељом поподне редовно играла на Доњем граду, отпрлике испод Петке, а лево, гледајући одозго, Шиптари су играли шоту. Звуци хармонике и бубњева су се чули на Горњем граду, већ када прилазиш од Сахат куле, а понекад се играло и на платоу изнад Малих степеница.

Тада то нисам разумела, моја генерација Београђана углавном не зна ни кораке, само блентаво трупкамо у ритму ако морамо да се ухватимо у коло, али кад се ствари унормале, уписујем се на фолклор.
principessa_etrusca principessa_etrusca 04:18 05.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

klik23
Ako mene pitaš, gospođa bi trebala na dugogodišnju robiju.

Samo ako se dokaže da je ugrozila kolektivno zdravlje. A ako je to učinila svesno, još gore (po nju).
Da je svesno, prilična je verovatnoća, jer je (ona to stalno potencira) lekar 20 godina. Znači, mora da zna koja je cena nevakcinacije tokom pandemije.
A ovo prvo, da je ugrozila javno zdravlje... Sigurno da jeste u nekoj meri. Šta ga znam. Ostavimo organima da procene.

Формулација да је у питању "ширење панике" је бесмислена, поготово што је у Србији било баш вриштећих примера ширења панике кроз званичне медије. Шта би било, ако није ширење панике, када председник каже "умираћете да ће гробља бити мала", или стално кризни штаб прети закључавањем? Када се према грађанима понашаш као према одраслима, они имају тенденцију да се понашају као одрасли и одговорни, а то је у Србији често изостајало.
gvozden1 gvozden1 07:00 05.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković


Не знам зашто је тешко поверовати да су људи спонтано играли?

Teško da je spontano, okupili su se ciljano, zbog protesta, inata, kolo je u funkciji inata.


моја генерација Београђана углавном не зна ни кораке, само блентаво трупкамо у ритму ако морамо да се ухватимо у коло,


A moja je poslednja seoska u kojoj su sva deca znala da igraju kolo, ne znam kako su učila, verovatno od veoma rane mladosti, uglavnom, igranje kola je bila uobičajena stvar, svi su znali.

Sad trupkaju :)
alselone alselone 07:33 05.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

У колу нико ником не дише у фацу, па је коло сада далеко безбедније од диска или салсе. Не знам да ли је требало да толико људи буде у групи, али ми је фантастична та енергија и радост игре.


Šta mi je najviše žao.

Taman kada pomislim da je neko zdravi konzervativac i patriota, ispostavi se da zastranjuje u nacionalizam.

Taman kada pomislim da je neko zdravi moderni liberal, ispostavi se da nema principe i da je težak autošovinista.
predatortz predatortz 08:01 05.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Taman kada pomislim da je neko zdravi konzervativac i patriota, ispostavi se da zastranjuje u nacionalizam.


Ne može se zastraniti u nacionalizam. Ne mešaj ga sa šovinizmom. Nacionalizam je zdrav, nacionalizam je pokretač.
Želim bolje, lepše, jače...
Šta je u tome loše?

alselone alselone 08:02 05.04.2021

Re: hapšenje Jovane Stojković

Kako god, poenta je ta, pa sad koja god reč da je izabrana.

Po meni je patriotizam željen način ponašanja, nacionalizam neželjen ali blaži od šovinizma koji je već na granici zakonitosti, često i preko.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana