Društvo| Istorija| Na današnji dan| Život

Пре и после 24. марта 1999.

loader RSS / 24.03.2021. u 15:18

Зашто на Србију, мало-мало, ударају толике хорде, као да овде постоји некакав јединствен мед живота који се по било коју цену мора коначно отети?!

Обично су ти ратови на нашем тлу били више од рата – не војска на војску – већ сатирање нејачи, депопулација, уништавање културе, затирање вере и обичаја, спаљене библиотеке, свеци на ломачи, масовни збегови...  

Неки разлог мора да постоји.

Нама је и мир немир, јер знамо да га неће бити баш задуго. У овој епизоди 1999. ми смо као генерација директни сведоци, па можемо видети и онај непречишћен текст, из кога нису изветрили детаљи, утисци... којих после неког времена у историјским читанкама уопште не буде; остану само наслови и поднаслови. Нека се данас свако сећа онога што су његове импресије и закључци. Ја ћу се присетити ствари из свог угла, ствари које сматрам изузетно важним. Ако су, како многи кажу, гвоздене формације запада унапред и свакако биле наумиле да крену на нас, и то целих десет година пре бомбардовања, зашто смо свих тих година морали да упорно радимо тако да се тај рат одигра кроз по нас најгору варијанту? А тек ако га можда није ни морало бити, само да смо имали више такта! Водио нас је вероватно најнеталентованији и најштетнији политичар у српској историји (не дајмо да нас завара вештина на унутрашњем плану и снаге реда које на демонстрацијама туку баке). Али он ту није био сам. Изникао је из система. А тај систем чинили су кербери једне одумируће епохе. Затекла се у том одсудном моменту крајем 80-их читава армија људи на високим и нижим партијским и државним позицијама. Опасност од промена натерала их је да се иснстинктивно збију и промене наратив, само да сачувају то што имају. Са таквом мотивацијом у првом плану наравно да се пред временом које гази задржао један асинхрон и неефикасан механизам, заправо ефикасан само кад су лични интереси били у питању. То је неминовно значило да ће рад за интерес земље, или нације, бити само услован. Исти они који су целе оне несрећне деценије пре бомбардовања упорно чували фотеље, рачуне, моћ, швалерке... и бранећи себе и свој иметак потурали Србију као залог свог што дужег опстајања. Пропаст је стога била виђена, већ тада, десетак година раније. У међувремену се одигравао пораз за поразом, а бомбардовање 1999. долази као епилог. Два лоша - један с ове, управо поменуте стране, други с оне, гвоздене стране – увукоше у још једну несрећу на овај народ, током истог века ионако већ десеткован. О америчкој демократији и хуманости ваљда овде не треба превише причати. Довољан је назив њихове војне акције. Али зато увек ваља анализирати поступке с ове стране. Дакле, ако је већ морало да буде зло, зашто је с ове стране све морало да буде чињено тако да оно буде још горе?  



Komentari (437)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 10:56 26.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1
Tako su ovi mučenici ispustili svoj junački duh za čast i pravo Crne Gor

Kad pročitam ovako nešto uvek sam svestan činjenice da je pisano, ne sa ciljem da se svedoči o događajima, već sa se gura svoj politički stav koristeći emocije umesto argumenata.

Sve i da se događaj desio, ovo ne svedoči o ukupnoj atmosferi.


slažem se. al to je novina iz 1919. opterećena istorijskim trenutkom i uređivačkom politikom.

al čak i ako apstrakuješ taj ideološi podkontekst, sam događaj je jednako užasan.
docsumann docsumann 10:59 26.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1
protjerivanje je počelo nakon bombardovanja

Moglo je samo u toku, jer je posle vojska otišla sa Kosova.

A u toku nije moglo jer su se krili po mišijim rupama od bombi.

Zar veruješ da je vojska mogla da sprovodi tako masovnu akciju krijući se?

imam utisak da si ti malo predimenzionirao pasivnost i nemoć srpskh snaga na terenu.

koliko se sjećam vojska se povukla s Kosova tek nakon potpisivanja primirja.
milisav68 milisav68 11:05 26.03.2021

Re: samo za doksa

stvarno misliš da bi to jedan crnogorac iz onog vremena (ma koje opcije bio) učinuio.

Uh, a ćutalo se na crvenu okupatorsku zastavu?

I danas se ćuti?

Italijanski marš na Cetinje se ignoriše, a bitna je odluka srpske vlade.

Nema budala u Crnoj Gori, samo u Srbiji?

ok.


docsumann docsumann 11:16 26.03.2021

Re: samo za doksa

milisav68
stvarno misliš da bi to jedan crnogorac iz onog vremena (ma koje opcije bio) učinuio.

Uh, a ćutalo se na crvenu okupatorsku zastavu?

I danas se ćuti?

Italijanski marš na Cetinje se ignoriše, a bitna je odluka srpske vlade.

Nema budala u Crnoj Gori, samo u Srbiji?

ok.




brale, mogao bih i ja ovako, pa i još tri puta gore.

al, ne želim i neću.
gvozden1 gvozden1 11:38 26.03.2021

Re: samo za doksa


imam utisak da si ti malo predimenzionirao pasivnost i nemoć srpskh snaga na terenu.

Pasivnost u velikoj meri je bila neminovnost, ne zbog takve odluke ili plemenitosti, nego zbog nemoći.
Pa najveći uspeh i oni sami sebi pripisuju što su "uspeli da sačuvaju ljude i tehniku"

A za tako opsežno i temeljno čišćenje je trebalo izvoditi baš veliku akciju, koja nije mogla da se uradi uzgred, u pauzama glavne aktivnosti, skrivanja.

Treba imati u vidu razliku u snazi između NATO i Srbije, i lako se zaključi.

Nije moguće, ni teoretski, da NATO, koji je već u akciji, u ratu je, ne može da spreči Srbiju da etnički očisti Kosovo, a zbog toga je i ušao u taj rat.


Ne ide Doks, stvarno ni sa jedne strane se to ni u logiku, a kamoli u stvarno stanje ne može uklopiti.

Nisu Srbi radili ništa ni slično kao Hrvati.
Naprosto nisu.
docsumann docsumann 12:22 26.03.2021

Re: samo za doksa


Nije moguće, ni teoretski, da NATO, koji je već u akciji, u ratu je, ne može da spreči Srbiju da etnički očisti Kosovo, a zbog toga je i ušao u taj rat.


nategnuto, a i ne stoji.

sve dok NATO nije na terenu itekako je, ne samo teoretski, moguće.

...

napisah poduži komentar, kad nestade struje na gradilištu (prespajaju nas na trajno napajanje), pa mi nepovratno ode u virtuelni bezdan.

sad kad je struja došla nazad, baš sam zadovoljan tim gubitkom, pošto vidim da ova diskusija ne vodi nikud, već ponovno kroz iste tačke niz poznatu trajektoriju.
tess1 tess1 12:50 26.03.2021

Re: samo za doksa

sad kad je došla nazad, baš zadovoljan tim gubitkom,

:)
gvozden1 gvozden1 12:55 26.03.2021

Re: samo za doksa


napisah poduži komentar, kad nestade struje na gradilištu (prespajaju nas na trajno napajanje), pa mi nepovratno ode u virtuelni bezdan.

Ok, razumem.
Ostaćemo pri svojim tvrdnjama.

Ono što je nesporno je to da je baš uvek etničko čišćenje činila jača od sukobljenih strana, a u tom ratu sa NATO, Srbija je bila neuporedivo slabija, pa bi to bio presedan u istoriji da slabiji izvrši etničko čišćenje.
docsumann docsumann 13:21 26.03.2021

Re: samo za doksa

pošto s tobom uvijek imam korektnu diskusiju, ma kako nam stavovi bili suprostavljeni, evo da probam i ovo da iskomentarišem.
najjača vojska na terenu je baj far bila vojska SRJ.

drugo, koliko se sjećam, polemika je vođena unutar hipotetičkog scenarija da mi pobjeđujemo u ratu na Kosovu. sad nemam mašte da zamislim kako i zbog čega. recimo da Teslio oružje stvarno fercera...nebitno

ako je do progona (određenog/djelimičnog) albanslog stanovništva došlo već u fazi rata dok je NATO dominirao nebom, pitanje je - kolike bi bile razmere tog progona u slučaju potpunog sloma pobune i poraza OVK?

eto, to bi i bio originalni format rasprave započete kod endži na blogu.

gvozden1 gvozden1 14:16 26.03.2021

Re: samo za doksa


drugo, koliko se sjećam, polemika je vođena unutar hipotetičkog scenarija da mi pobjeđujemo u ratu na Kosovu. sad nemam mašte da zamislim kako i zbog čega. recimo da Teslio oružje stvarno fercera...nebitno

ako je do progona (određenog/djelimičnog) albanslog stanovništva došlo već u fazi rata dok je NATO dominirao nebom, pitanje je - kolike bi bile razmere tog progona u slučaju potpunog sloma pobune i poraza OVK?


Nasuprot toga stoji argument da to nisu radili dok su mogli, 1998.

I argument, nikad to nisu radili.

Stvar pretpostavke je da li bi radili ono što nikad nisu, ni kad su bili u prilikama, i to niko ne može dokazati, ni da bi ni da ne bi.


docsumann docsumann 15:10 26.03.2021

Re: samo za doksa

Nasuprot toga stoji argument da to nisu radili dok su mogli, 1998.


huči, 1998 bili smo pod lupom cijelog svijeta.čekao se samo jedan pogrešan korak pa da se krene s bombardovanjem.
na kraju su ga sami izrežirali (da, ja vjerujem da je "slučaj Račak" podmetačina).
niko normalan, pa ni nenormalan ne sprovodi etnilko čišćenje u takvim okolnostima.

takođe, ostavio sam mogućnost da je plan nastao ad hoc, na terenu, kao čin odmazde za bombardovanje.

vjerujem da je dolje već bilo ljudi u uniformama (vojnim ili paravojnim) koji su imali iskustva sa etničkim čišćenjem tokom rata u Bosni.
gvozden1 gvozden1 15:23 26.03.2021

Re: samo za doksa

takođe, ostavio sam mogućnost da je plan nastao ad hoc

Ali postojanje plana ne dovodiš u pitanje, iako nema dokaza za to.

Logike, a i dokaza, za plan druge strane, OVK /NATO, ima neuporedivo više. Postojanje pripremljenih kampova u Albaniji mesecima pre toga, je jači dokaz o očekivanju, a ispravnije je reći planiranju toga.

Što bi pripremali kampove ako je, a to i sam kažeš, bilo jasno da nato samo čeka priliku da udari?

Nemoguće je da su ih pripremali preventivno, za slučaj da Srbija pobedi NATO.

docsumann docsumann 16:11 26.03.2021

Re: samo za doksa

sad bi trebalo uvesti u priču svjedočenja preživjelih, suđenja, izvještaje Human Right Watcha, dokumentarce s jednom i drugom stranom priče, a za to stvarno nemam kondicije.

tako da ćemo se pozdraciti po treći put.
gvozden1 gvozden1 16:14 26.03.2021

Re: samo za doksa

tako da ćemo se pozdraciti po treći put.

Za sad :)

Živeo mi
docsumann docsumann 16:50 26.03.2021

Re: samo za doksa

uzdravlje
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 18:29 26.03.2021

Re: samo za doksa

Moja je srpska pravoslavna crkva, ali ...

A kao što znamo u rečenici gde ima ali, ono sve pre toga nije bitno.



loader loader 20:31 26.03.2021

Re: samo za doksa

bene_geserit

A kao što znamo u rečenici gde ima ali, ono sve pre toga nije bitno.


Шта рећи?
Има тако тих светлих момената на блогу... Па, брат Бене, уписујемо ово у листу конкурената за реплику године на Блогу Б92.


srdjan.pajic srdjan.pajic 21:34 26.03.2021

Re: samo za doksa

docs
vjerujem da je dolje već bilo ljudi u uniformama (vojnim ili paravojnim) koji su imali iskustva sa etničkim čišćenjem tokom rata u Bosni.


Apsolutno, i to kako u regularnim jedinicama tako i u onim silnim kobajagi paravojnim jedinicama koje su pravile pokolj i organizovale i sprovodile prinudno iseljavanje Albanaca na Kosovu tokom bombardavanja. To je sve uglavnom već procesirano na sudu za ratne zločine. A to sigurno i huči zna, nego se opet bavi revizijom prošlosti (kao i ono sa četnicima), kad nije zauzet merenjem čiji je Srbin veći.


stemajz stemajz 21:37 26.03.2021

Re: samo za doksa

пајићу, опет си жељан пажње...
maksa83 maksa83 21:40 26.03.2021

Re: samo za doksa

A kao što znamo u rečenici gde ima ali, ono sve pre toga nije bitno.
Има тако тих светлих момената на блогу... Па, брат Бене, уписујемо ово у листу конкурената за реплику године на Блогу Б92.

Pazi sad ovo.

Onaj loader jeste dobar čovek, ali kada niko ne gleda oblači žensku odeću i šminka se kao kurva s magistrale.

Hoću da kažem da svaki kliše ima ograničenja.
gvozden1 gvozden1 21:46 26.03.2021

Re: samo za doksa

A to sigurno i huči zna,

Znam, znam, nego Srki, kakva je ovo država, kakav predsednik, za koga si ti glasao jbt

BILO JE TUŽNO ZA GLEDATI! Bajden imao i puškice, ali ni to mu nije pomoglo - pogrešno čitao i gubio se


Menjajte ovo, samleće vas Putin.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:58 26.03.2021

Re: samo za doksa

stemajz
пајићу, опет си жељан пажње...


Šta je, floki, vezao te benedikt u čvor pa si sad kod mene došao na kanal?
stemajz stemajz 22:10 26.03.2021

Re: samo za doksa

није ваљда да си читао ону постељину?
stemajz stemajz 22:19 26.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1

Menjajte ovo, samleće vas Putin.


да мењају за камилу?

вала, путин то до сада још није узјахао го до појаса

а она има искуства да је јашу старкеље, тако да се неће бунити ни једно ни друго
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:30 26.03.2021

Re: samo za doksa

stemajz
није ваљда да си читао ону постељину?


Video sam kako te je uzjahao, kao vepra, a ti samo skičiš i ritaš se ispod. Meni se čini da ima dobre argumente, i da zna ponešto, a i mnogo manje psuje i proklinje i koristi teške reči od tebe, smirenije nastupa. Možda ako bi i ti tako malo poradio na temperamentu, imao bi prodornije nastupe.

Ne pratim tu opozicionu rusku štampu koja ti toliko ide na živce jer udara na Voljenog Cara, ali ono što je napisao se slaže dosta sa onim što sam čuo od Rusa ovde, dobro, ti bi ih sve do jednog okarakterisao kao dugorusijance i onda postreljao i zakopao. Pa otkopao i još jednom obesio.

Nego, vidim sad za ovu Putinovu vilu koju ste pomenuli, kako se vadi da nije njegova, nego od tog nekog njegovog masera, džudiste, pajtaša, šta li je. To je kao onaj Putinov klavirštimer što su ga uvatili sa milijardu dolara na računu na Kajmanskim ostrvima. Jebi, ga, Car, može mu se da ima skupu poslugu.







srdjan.pajic srdjan.pajic 22:36 26.03.2021

Re: samo za doksa

вала, путин то до сада још није узјахао го до појаса


Jel vas dvojica razmenjujete sličice - ti njemu golog Putina kako jebe lava, a on tebi zgodne četnike u snegu? Sine, stvarno ima raznih nastranosti na ovom blogu.
stemajz stemajz 22:39 26.03.2021

Re: samo za doksa

ма добро де, нека си ти срећан само, теби да кажу да је путин устрелио кенедија снајпером, ти би веровао :)

па би ти снимак како путин нишани снајпером био крунски доказ

stemajz stemajz 22:42 26.03.2021

Re: samo za doksa

srdjan.pajic
вала, путин то до сада још није узјахао го до појаса


Jel vas dvojica razmenjujete sličice - ti njemu golog Putina kako jebe lava, a on tebi zgodne četnike u snegu? Sine, stvarno ima raznih nastranosti na ovom blogu.


хехе, не даш камилу? ако, ако...
кад се већ она сама од маторих функционера не брани да узјашу, морају правоверни :)

јеси већ утренирао децу да те зову родитељ1 или родитељ2?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:42 26.03.2021

Re: samo za doksa

stemajz
ма добро де, нека си ти срећан само, теби да кажу да је путин устрелио кенедија снајпером, ти би веровао :)

па би ти снимак како путин нишани снајпером био крунски доказ




Eh, da te Putin pomazi po ćubici, gde bi ti kraj bio...
gvozden1 gvozden1 22:53 26.03.2021

Re: samo za doksa

vidim sad za ovu Putinovu vilu

A ti se baš nešto nasekirao za tu vilu :)

Šta te bre briga za ruske vile, neka to Rusi rešavaju ako im smeta.

Tebe stvarno Ameri navukli na propagandu kako je u redu da se vi pitate za sve na svetu, pa i za ruske vile.

Da sam na tvom mestu ja bih se zabrinuo za stanje u Americi, a ruske vile bi me doticale otprilike ni malo.

A u Americi je stanje katastrofalno.
Sad je kao dan jasno da je kod vas od demokratije nastala karikatura.
Glasali ste kao za Bajdena, a to je položaj sa užasno mnogo vlasti u rukama jednog čoveka, a svima je jasno da se on tu ne pita ništa, da je mučenik samo lutka u nečijim rukama, a ko zapravo drži svu tu ogromnu vlast u svojim pojma nemate, verujete kao nešto.

To je Srki, direktna negacija demokratije.
I ti za to ne brineš, nego se sekiraš za ruske vile.

Onaj Tramp je bio demokratija sa velikim D za ovo, on dobio izbore, on odlučuje, ko ne sluša menja ga, ćao.

Može li ovaj mučenik ikoga da promeni po svojoj volji?
A dobio izbore.

Tužna slika Amerike, kad vas Putin zajebava tražeći da priča javno sa vašim predsednikom, jer zna da ovaj ne sme.

Nekad je Klinton zajebavao Jeljcina, a evo brzo dođe vreme da Rus podjebava Amera, okretoše se stvari skroz.

A i Marija Zaharova bi podjebavala tu vašu Kamilu garant, ni ona ne bi smela Mari na crtu.

Jbg, baš ste potonuli, ko bi očekivao.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:10 26.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1
vidim sad za ovu Putinovu vilu

A ti se baš nešto nasekirao za tu vilu :)

Šta te bre briga za ruske vile, neka to Rusi rešavaju ako im smeta.

Tebe stvarno Ameri navukli na propagandu kako je u redu da se vi pitate za sve na svetu, pa i za ruske vile.

Da sam na tvom mestu ja bih se zabrinuo za stanje u Americi, a ruske vile bi me doticale otprilike ni malo.

A u Americi je stanje katastrofalno.
Sad je kao dan jasno da je kod vas od demokratije nastala karikatura.
Glasali ste kao za Bajdena, a to je položaj sa užasno mnogo vlasti u rukama jednog čoveka, a svima je jasno da se on tu ne pita ništa, da je mučenik samo lutka u nečijim rukama, a ko zapravo drži svu tu ogromnu vlast u svojim pojma nemate, verujete kao nešto.

To je Srki, direktna negacija demokratije.
I ti za to ne brineš, nego se sekiraš za ruske vile.

Onaj Tramp je bio demokratija sa velikim D za ovo, on dobio izbore, on odlučuje, ko ne sluša menja ga, ćao.

Može li ovaj mučenik ikoga da promeni po svojoj volji?
A dobio izbore.

Tužna slika Amerike, kad vas Putin zajebava tražeći da priča javno sa vašim predsednikom, jer zna da ovaj ne sme.

Nekad je Klinton zajebavao Jeljcina, a evo brzo dođe vreme da Rus podjebava Amera, okretoše se stvari skroz.

A i Marija Zaharova bi podjebavala tu vašu Kamilu garant, ni ona ne bi smela Mari na crtu.

Jbg, baš ste potonuli, ko bi očekivao.


Huči, jel ti fali unuk od vojvode Đujića? Javi ako treba da ti doznačim sličice za album.








dogodinedragosevac dogodinedragosevac 23:14 26.03.2021

Re: samo za doksa

docsumann
tema je ono sto neces da odgovoris, crnogorska laznosrpska ljigo.

a to je da brojke koje su navodno bile razlog za bombardovanje govore o mnogo vecem progonu srba od ucke, nego sto je bilo raseljenih siptara.


opet lažeš.

o tome (bombardovanju) uopšte nismo pričali.

imaš moj odgovor na onom blogu, ali ti si sa istom podmetačinom krenuo da zagađuješ sledeći.

i na tvoje neznanje, i opštu jadost, da te obavjestim, kad već nisi imao muda da se tamo vratiš, odgovorio sam ti (doduše hučiju, jer tebe nije bilo) da mi nije probem da prihvatim brojeve koje si iznio.

a to je da brojke koje su navodno bile razlog za bombardovanje govore o mnogo vecem progonu srba od ucke, nego sto je bilo raseljenih siptara.

e to ljiga nece da prizna.



laž br. 2 i to prilično gnusna.
nit je to bila tema, niti je spominjano u i jednom mom komentaru

a i samo par komentara dalje, u odgovoru benetu, napisao sam:

smatram da je NATO agresija zločin, da je Kosovo nepravedno oduzeto od Srbije, i da je u toku rata i herojskog otpora agresiji došlo i do sprovođenja planskog zaplašivanja, ubijanja i raseljavanja albanskog stanovništva.



laž br. 3

kovanicu srbin iz cg, nikad ne koristim.
jedino možda ako neko pokuša da me strpa u montenegrine.
samo srbin. doduše, i to samo na popisu.



ovaj komentar sam napisao blogera radi. previše laži produkuješ da bih te pustio niz vodu samo tako.
ko ne zna kome ovdje da vjeruje, imate kod enži blog, na strani 2, pa se sami uvjerite.

a tebe ću "sokole" danas definitivno da nestanem iz svog virtuelnog vidokruga, maksinom skriptom.
koji mi kurac treba da se ovdje potežem sa lažljivim šovenima.



ne lazem ja nista ovde.

ja sam te samo pitao koje su brojke razlog za bombardovanje. ti uporno izbegavas da das odgovor.

ok, kazes da si srbin, i onda ide... ali

smatram da je NATO agresija zločin, da je Kosovo nepravedno oduzeto od Srbije, ali da je u toku rata i herojskog otpora agresiji došlo i do sprovođenja planskog zaplašivanja, ubijanja i raseljavanja albanskog stanovništva.


ftfy.

jeste, nato je agresija i zlocin ali su srbi proterali 435,000 siptara.



docs, po nacionalnosti srbin, ali ...

gvozden1 gvozden1 23:18 26.03.2021

Re: samo za doksa

Huči, jel ti fali unuk od vojvode Đujića? Javi ako treba da ti doznačim sličice za album.

Što bi mi on falio?
Verujem da smo ispisnici, da bi imali o čemu da pričamo, ali ne fali mi uopšte.

Nego fali li tebi demokratije?

A i ja svašta pitam, tebi je uvek diktatura bliža bila.
Uživaj Srki, ako ti Putin dozvoli :)
milisav68 milisav68 23:24 26.03.2021

Re: samo za doksa

A u Americi je stanje katastrofalno.

Danas čovek na Reditu okačio sliku, kaže best buy, pošto nema ruske zbog sankcija, i kaže treba mu za lov, eventualno za revoluciju.

maksa83 maksa83 23:28 26.03.2021

Re: samo za doksa

Danas čovek na Reditu okačio sliku, kaže best buy, pošto nema ruske zbog sankcija, i kaže treba mu za lov, eventualno za revoluciju.

Ja sam pričao sa Teksašaninom koji (u nekom nesagledivom arsenalu koječega) kaže da ima i četiri kalaša, "one of them yugo", ali da najviše voli rumunski pošto ima najslabiji trzaj.
benedykt benedykt 23:32 26.03.2021

Re: samo za doksa

srdjan.pajic


Ne pratim tu opozicionu rusku štampu koja ti toliko ide na živce jer udara na Voljenog Cara, ali ono što je napisao se slaže dosta sa onim što sam čuo od Rusa ovde, dobro, ti bi ih sve do jednog okarakterisao kao dugorusijance i onda postreljao i zakopao. Pa otkopao i još jednom obesio.

Nego, vidim sad za ovu Putinovu vilu koju ste pomenuli, kako se vadi da nije njegova, nego od tog nekog njegovog masera, džudiste, pajtaša, šta li je. To je kao onaj Putinov klavirštimer što su ga uvatili sa milijardu dolara na računu na Kajmanskim ostrvima. Jebi, ga, Car, može mu se da ima skupu poslugu.



Eh da je samo jedna milijarda nego su dve, a taj violončelista Rodulgin mu je inače jedan od boljih ortaka iz mlađih dana, upoznao ga sa njegovom bivšom ženom Ljudmilom i prvo dete mu krstio. Ni B od bilo kakvog biznisa nije naravno nikada video u svom životu, odnosno njegov zadatak je da bude zvanični vlasnik jednog od Putinovih računa po egzotičnim destinacijama. Takođe, taj džudista Arkadije Rotenberg mu je isto ortak iz detinjstva, a onda mu odjednom baš onako krenulo u životu, tj dobio je na primer da gradi Severni tok bukvalno nekoliko nedelja pošto je osnovao svoj Strojgazmontaž. A osnovao ga je tako što je Gazprom odjednom par meseci pre toga rasprodao kontrolne pakete akcija za pet do tada najboljih ruskih firmi za izgradnju svega što ima veze sa naftom i gasom. E sad, pošto Arkadije nije imao baš para za to zezanje, onda je njegov školski Putin pozvao bankara Sergeja Pugačeva i naredio mu da njegova Mežprombanka pomogne čoveku kako zna i ume. Na kraju balade banka je otišla pod led, a Rotenberg je postao milijarder. Međutim kažu putriJote sve bi u Rusiji bilo med i mleko samo kada bi se izdajnici pohapsili a sve nacionalizovalo. Putin im se mnogo dopada, a posebno kada se skine go do pojasa, nego ta banda oko njega mu ne dozvoljava da se razmahne i povede Rusiju u svetlu evroazijsku budućnost ili kako god se već zove to što oni sanjaju...
gvozden1 gvozden1 23:33 26.03.2021

Re: samo za doksa

Lepše su mi one sa preklapajućim kundakom.

Gledam nešto na ovom televizijama, Ameri nešto upoređuju puške, i naravno njihove najbolje :)

Ali ne mogu baš ni kalaš da ispljuju a da zvuči koliko toliko objektivno, pričaju nešto o preciznosti, rasipanju ovo ono, a najjači im adut, najviše ljudi poginulo od te puške :)

To joj mana:)
milisav68 milisav68 23:39 26.03.2021

Re: samo za doksa

maksa83
Ja sam pričao sa Teksašaninom koji (u nekom nesagledivom arsenalu koječega) kaže da ima i četiri kalaša, "one of them yugo", ali da najviše voli rumunski pošto ima najslabiji trzaj.

Moguće, mada zavisi koje su godište, odnosno generacija, što su novije, to je manji trzaj.
maksa83 maksa83 23:43 26.03.2021

Re: samo za doksa

Lepše su mi one sa preklapajućim kundakom.

Zastavine su bile A i B, sa preklapajućim i sa drvenim.

Gledam nešto na ovom televizijama, Ameri nešto upoređuju puške, i naravno njihove najbolje :)

Nisam to primetio, mislim da su ti gan frikovi vrlo otvoreni ka svemu, tj. njima je fora daj-daj-daj-što-više-svega-da-imam (kapiram to, ja bih to radio sa gitarama da imam beskonačno para i stan od 1 hektara kao Marinika Tepić (tako kaže ona SNS kokoš, zamis'i ... stan od jednog hektara)) - samo bih gomilao). Skoro mi je jućub ponudio recenziju nekog novog Zastavinog snajpera gde ga je Amer nahvalio bogznakako.

Vole oni sve, a za kalašnjikov priznaju da je jednostavan (zastoj se lako otklanja) i jeftin (možeš da ih kupiš puno), a da se od one vijetnamske M16 pa na ovamo njihove puške previše lako zaglavljuju ali da, ako vidiš Amera gan frika najverovatnije ima onu njihovu AR 15.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:44 26.03.2021

Re: samo za doksa

Što bi mi on falio?
Verujem da smo ispisnici, da bi imali o čemu da pričamo, ali ne fali mi uopšte.



Pa za album, znam da skupljaš zgodne četnike.
gvozden1 gvozden1 23:46 26.03.2021

Re: samo za doksa


Nisam to primetio, mislim da su ti gan frikovi vrlo otvoreni ka svemu

Da, da, nije bilo u smislu, ovo je đubre, naše je sjajno, ali vidi se da traže način da njihovo ispadne bolje.

A vodi isti tip što vodi ono sa kovačima (ako nisam ja pomešao, ne bi trebalo?)
gvozden1 gvozden1 23:47 26.03.2021

Re: samo za doksa


Pa za album, znam da skupljaš zgodne četnike.

Znaš li ti Srki o kome pričaš?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:49 26.03.2021

Re: samo za doksa

ako vidiš Amera gan frika najverovatnije ima onu njihovu AR 15.


Moja svastika (udata za pandura) se pohvalila da ima nekoliko komada, ili možda jedan ali nekoliko cevi različite duljine koje mogu da se menjaju po potrebi. Kaže, odlična puška, nikakve veze sa M16 nema (sem što je od nje potekla). Nisam smeo da je pitam šta će joj, eto, voli žena da ima čime da se odbrani od nasilnika...


benedykt benedykt 23:52 26.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1


A i Marija Zaharova bi podjebavala tu vašu Kamilu garant, ni ona ne bi smela Mari na crtu.


Koliko shvatam pričamo o čuvenoj хабалки Маши od milošte još znanoj i kao пьяная дура Маруся...
Izvini u čemu da joj stane na crtu...!? Da nije možda u ovome, jer mi se čini da bi joj onda daleko bolje protivnice bile neke naše starlete, ljanke i ostale Grand pevaljke...



Маша хабалка i njena svadba u mrskoj joj Americi, zadnja pošta Njujork...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:54 26.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1

Pa za album, znam da skupljaš zgodne četnike.

Znaš li ti Srki o kome pričaš?



Ma, traži lepo, nemoj se snebivaš, naši smo:



edit: a, vidim šta te buni, praunuk vojvodin, izvini, greška u kucanju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:54 26.03.2021

Re: samo za doksa

Koliko shvatam pričamo o čuvenoj хабалки Маши od milošte još znanoj i kao пьяная дура Маруся...



Da, da, umetnica sa Sibirske magistrale.
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:57 26.03.2021

Re: samo za doksa

Eh da je samo jedna milijarda nego su dve, a taj violončelista Rodulgin mu je inače jedan od boljih ortaka iz mlađih dana, upoznao ga sa njegovom bivšom ženom Ljudmilom i prvu dete mu krstio. Ni B od bilo kakvog biznisa nije naravno nikada video u svom životu, odnosno njegov zadatak je da bude zvanični vlasnik jednog od Putinovih računa po egzotičnim destinacijama. Takođe, taj džudista Arkadije Rotenberg mu je isto ortak iz detinjstva, a onda mu odjednom baš onako krenulo u životu, tj dobio je na primer da gradi Severni tok bukvalno nekoliko nedelja pošto je osnovao svoj Strojgazmontaž. A osnovao ga je tako što je Gazprom odjednom par meseci pre toga rasprodao kontrolne pakete akcija za pet do tada najboljih ruskih firmi za izgradnju svega što ima veze sa naftom i gasom. E sad, pošto Arkadije nije imao baš para za to zezanje, onda je njegov školski Putin pozvao bankara Sergeja Pugačeva i naredio mu da njegova Mežprombanka pomogne čoveku kako zna i ume. Na kraju balade banka je otišla pod led, a Rotenberg je postao milijarder. Međutim kažu putriJote sve bi u Rusiji bilo med i mleko samo kada bi se izdajnici pohapsili a sve nacionalizovalo. Putin im se mnogo dopada, a posebno kada se skine go do pojasa, nego ta banda oko njega mu ne dozvoljava da se razmahne i povede Rusiju u svetlu evroazijsku budućnost ili kako god se već zove to što oni sanjaju...


Uvek se zapanjim kad vidim koliko Srbija liči na Putinovu Rusiju kad se priča o Vlasnicima zemlje. Samo je skala drugačija.
benedykt benedykt 00:03 27.03.2021

Re: samo za doksa

srdjan.pajic
Koliko shvatam pričamo o čuvenoj хабалки Маши od milošte još znanoj i kao пьяная дура Маруся...



Da, da, umetnica sa Sibirske magistrale.

Posle se ljudi čude kako to našli onih 400 kila belog u ruskoj ambasadi u Argentini. Pa samo na nju i na bivšeg Putinovog ideologa Slavu Surkova je otišlo trideset kilograma i to u najboljem mogućem slučaju. Surkov je inače i pesnik u slobodno vreme, pisali čak Maša i on neke pesme zajedno, a ova mu je jedna od boljih...

Я снова один

мне дали свободу

зачем кокаин?

ведь есть этот воздух

бери и вдыхай

и всё — жди прихода

так выглядит рай:

пустыня свобода.

Mislim da bi Surkov trebao Aci Lukasu da izađe na crtu a Zaharova mama Ceci, mislim to je taj isti osećaj za the feeling...
gvozden1 gvozden1 00:05 27.03.2021

Re: samo za doksa

izvini, greška u kucanju

Nije u kucanju, nije :)

I o čemu bi sad trebalo da pričamo?
O tome što je praunuk vojvode Đujića peder?
A što je to tebi zanimnjivo?

Vojvoda mi jeste zanimnjiva ličnost, važna istorijska ličnost, a ovaj dečko... šta me briga za njega.

benedykt benedykt 00:09 27.03.2021

Re: samo za doksa

srdjan.pajic


Uvek se zapanjim kad vidim koliko Srbija liči na Putinovu Rusiju kad se priča o Vlasnicima zemlje. Samo je skala drugačija.

Bukvalno sve isto ali od A do Š. Odvratna tabloidna štampa koja svlači sve što je normalno u blato, monstruozna propaganda koja besramno laže dan i noć, kult ličnosti da se čoveku sloši, sve zavisi od partijske knjižice, cela država potčinjena gospodaru i naravno lapanje na sve strane, samo što je skala veća.
gvozden1 gvozden1 00:09 27.03.2021

Re: samo za doksa

Izvini u čemu da joj stane na crtu

Pa zar nije jasno o kojoj crti se radi, o onoj na koju nije smeo Bajden Putinu, političku, na javni politički fajt.



A gde se ko venčao, ko je čiji praunuk..... dajte ljudi, pa zar to stvarno pratite?
benedykt benedykt 00:21 27.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1
Izvini u čemu da joj stane na crtu

Pa zar nije jasno o kojoj crti se radi, o onoj na koju nije smeo Bajden Putinu, političku, na javni politički fajt.



A gde se ko venčao, ko je čiji praunuk..... dajte ljudi, pa zar to stvarno pratite?

Ti zaista misliš da će bilo koji normalan državnik na ovom svetu da ulazi u rialiti cirkus sa Putinom ili nekim iz njegove bande čekista?! Gde ti živiš ali zaista, u koju ti glupu propagandu veruješ!?! Pa te vašarske fore tipa izađi mi na teve duel ako smeš, mogu valjda samo u Srbiji da prođu, tj jedino vojvoda Šešelj nedostaje u celoj toj priči.
Evo ti najboljeg primera za koga si možda čuo a možda i nisi. Dakle pre nekoliko meseci pričali Putin i Makron telefonom, i Makron mu pomene trovanje Navaljnog. Putin međutim krene u neku najgoru moguću baroniju, te drži tamo, vidi u Estoniju vamo, Navaljni je samog sebe otrovao bla bla bla. Prekosutra se taj deo razgovora pojavio u Le Monde-u, jer je neko iz Jelisejske palate dostavio novinarima iako se takvo nešto ali nikada ne radi. Međutim za njih je Putin najobičniji razbojnik i klovn, za koga ne važe uobičajena pravila.
Prema tome, zapitajte se vi bolje zašto ne vidite da je Maša Zaharova glupa i nevaspitana seljančura (što je bila tiha poenta tih slika), koju eto tako Putin pušta da lupeta, kao što Vučić pušta Vulina. Dakle kako vidite Vučića i Vulina, a ne vidite njihove klonove Putina i Zaharovu...
dogodinedragosevac dogodinedragosevac 00:23 27.03.2021

Re: samo za doksa

ako je do progona (određenog/djelimičnog) albanslog stanovništva došlo već u fazi rata dok je NATO dominirao nebom


zipa ovaj bezobrazluk.

do progona dolazi vec u fazi rata

dakle nije bilo progona pre pocetka 'rata'?

a sto je onda poceo taj 'rat'?
gvozden1 gvozden1 00:34 27.03.2021

Re: samo za doksa


Ti zaista misliš da će bilo koji normalan državnik na ovom svetu da ulazi u rialiti cirkus sa Putinom ili nekim iz njegove bande čekista?!

A ti zaista misliš da ga je ovaj pozvao očekujući da će stvarno pričati?

Ne, očekivao je ono što se i desilo, da je svima postalo jasno kolika je razlika između njih dvojice u ličnoj političkoj snazi, da bi u direktnim razgovorima Putin Bajdenom brisao patos, bili oni tajni ili javni.

Pozvao ga je da bi ga zajebavao.
I postigao je taj cilj.

Pomenuh gore, do skoro je bilo normalno da su američki predsednici ili visoki političari ti koji zajebavaju ruske, Klinton se smejao Jeljcinu, ona budala Kozirjev lizala cipele nekom američkom političaru (i on je voleo Njujork kao i Marija, s tim što ova ne liže cipele Ameri a nego ih zajebava) a sad se stvar okrenula.

Sad se Rusi, evo napadaju klasičnim taboidnim načinom, gde se Mara venčala, vide li joj se gaće, jel debela...
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:34 27.03.2021

Re: samo za doksa

benedykt
gvozden1


A i Marija Zaharova bi podjebavala tu vašu Kamilu garant, ni ona ne bi smela Mari na crtu.


Koliko shvatam pričamo o čuvenoj хабалки Маши od milošte još znanoj i kao пьяная дура Маруся...
Izvini u čemu da joj stane na crtu...!? Da nije možda u ovome, jer mi se čini da bi joj onda daleko bolje protivnice bile neke naše starlete, ljanke i ostale Grand pevaljke...



Маша хабалка i njena svadba u mrskoj joj Americi, zadnja pošta Njujork...


A ko je ovaj jadničak od muža? Žao mi čoveka, iskreno, koga ova hučijeva kurcolomka dohvati, taj je ugasio.
srdjan.pajic srdjan.pajic 02:38 27.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1
izvini, greška u kucanju

Nije u kucanju, nije :)

I o čemu bi sad trebalo da pričamo?
O tome što je praunuk vojvode Đujića peder?
A što je to tebi zanimnjivo?

Vojvoda mi jeste zanimnjiva ličnost, važna istorijska ličnost, a ovaj dečko... šta me briga za njega.




Ma ne treba niočemu da pričamo, nego ti imaš taj, hm, bizarni hobi i erotsku naklonosot, da ne kažem fetiš, ka četnicima kao nekakvom oličenju lepote, pa rekoh da ti dam i praunukovu sliku, da ti se nađe. A jesi video kakav podmukao pogled ima ovaj tvoj pradeda Đuić, vidi se da je ubica nejači, dok praunuk, hm, pa i on ima čudan pogled.
milisav68 milisav68 08:51 27.03.2021

Re: samo za doksa

A jesi video kakav podmukao pogled ima ovaj tvoj pradeda Đuić, vidi se da je ubica nejači, dok praunuk, hm, pa i on ima čudan pogled.

Nisam doktor, ali mogu da pogledam.

Ima podmukao pogled - streljaj!

Čudan pogled - mora da je gej.

Džabe ti živiš u USA, ništa nisi naučio, Titov pionir i omladinac progovore iz tebe čas posla.

docsumann docsumann 08:58 27.03.2021

Re: samo za doksa

Pa za album, znam da skupljaš zgodne četnike.





zgodan je. al nemoj da ti priđe bliže od 2m, jer će bit...

maksa83 maksa83 09:07 27.03.2021

Re: samo za doksa

zgodan je. al nemoj da ti prilazi bliže od 2m, jer će bit...

Kad god vidim ovog matorog ćelavog Raduna ne mogu da se ne setim istog tog ali crnog tršavog mršavog Raduna iz VP5912 Titov Veles koji mrtav ozbiljan bez da mu se mišić na llicu pomera fantazira <sa sve crnogorskim akcentom>: "A zamisli kad bi četvrtkom bila smotra radijatora, i svaki vod duži po jedan radijator, i onda četvrtkom na točkiće iskotrljaš radijator i onda se to pregleda, a petkom smotra šupaka..." pa opis kako bi izgledala i tekla smotra šupaka.
alselone alselone 09:12 27.03.2021

Re: samo za doksa

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 09:28 27.03.2021

Re: samo za doksa

Dakle kako vidite Vučića i Vulina, a ne vidite njihove klonove Putina i Zaharovu...


Takva vlast uvek ima neku Zaharovu. Kod Vucica je to Vulin, kod Milosevica je bio Dacic pa onda onaj Julovac kad je bilo bombardovanje sto nas je svako vece na RTSu branio...

Ostace vecita tajna: zasto ljudi koji ne vole Vucica obozavaju Putina (a poneki pride i Mileta)? Ista frizura, pogled i kljun. Hajde da se poneki Rus pali na to kako Putin 'brise pod' Makronom, Bajdenom, Merkelovom, Kurcom Palcom ali sta bi to trebalo bilo koga u Srbiji da zanima. U Srbiji ovakvoj kakva jeste - gde god da pogledas neko sranje, od lokalnog vlasnika kockarnice do vlade. Ali vazno je da je Putin Makronu odbrusio. Hallelujah!
milisav68 milisav68 09:42 27.03.2021

Re: samo za doksa

ali sta bi to trebalo bilo koga u Srbiji da zanima. U Srbiji ovakvoj kakva jeste - gde god da pogledas neko sranje, od lokalnog vlasnika kockarnice do vlade. Ali vazno je da je Putin Makronu odbrusio. Hallelujah!

Spinovana ljudsk priroda, u kojoj je potreban superheroj - osvetnik, da im jebe nanu.

Pošto toga nema kod nas, onda - Putin.

Problem je što je savremena civilizacija puna dvostrukih aršina, pa se lako nađe "trn u tuđem oku", a teško "balvan u svom".

Nevezano sa nama, dovoljno je videti ponašanje "velikih" prema korona krizi i vakcinama.
benedykt benedykt 11:00 27.03.2021

Re: samo za doksa

Neues aus der Nachbarschaft


Ostace vecita tajna: zasto ljudi koji ne vole Vucica obozavaju Putina (a poneki pride i Mileta)? Ista frizura, pogled i kljun. Hajde da se poneki Rus pali na to kako Putin 'brise pod' Makronom, Bajdenom, Merkelovom, Kurcom Palcom ali sta bi to trebalo bilo koga u Srbiji da zanima. U Srbiji ovakvoj kakva jeste - gde god da pogledas neko sranje, od lokalnog vlasnika kockarnice do vlade. Ali vazno je da je Putin Makronu odbrusio. Hallelujah!

Meni lično je to bukvalno najveći rebus u glavi, mislim kako jedni te isti ljudi sa toliko žara misle sve najgore o Vučiću, Vulinu i Dačiću a sa toliko ljubavi i obožavanja pričaju o Putinu, Zaharovoj i svima ostalima iz te ekipe. Bukvalno potpuno iste fore, isto nevaspitanje, laganje i nabusito odgovaranje, a opet jedni se vole a drugi se mrze. Kako je dakle moguće da se Vučićeva propaganda provaljuje bez problema a ona Putinova da se guta kao dete šećerlemu!?
benedykt benedykt 11:29 27.03.2021

Re: samo za doksa

milisav68


Problem je što je savremena civilizacija puna dvostrukih aršina, pa se lako nađe "trn u tuđem oku", a teško "balvan u svom".

Nevezano sa nama, dovoljno je videti ponašanje "velikih" prema korona krizi i vakcinama.

Potpuno se slažem, ali evo kada si pomenuo vakcine da ukažem na nešto što je čini mi se relativno nepoznato. Naime, u samoj Rusiji je jako mali broj vakcinisanih, tj negde oko 3.5 miliona ljudi je primilo obe doze Sputnjika V, ili ti ga sveukupno oko 10 miliona vakcina je so sada prosleđeno zdravstvenim centrima širom same Rusije. Rusija ima oko 150 miliona stanovnika i pri tome je imala svoju sopstvenu vakcinu spremnu pre nekoliko meseci, tj do sada je vakcinisano makar jednom dozom nekoliko procenata cele populacije. Englezi su za to vreme vakcinisali skoro pa polovinu svojih građana, Amerikanci oko trećine, odnosno EU, u kojoj svi kukaju da je vakcinacija jako loše organizovana, je do sada vakcinisala oko 60 miliona ljudi tj oko petnaest procenata svog stanovništva.
Sami Rusi su dakle u neverici kako to da se ruska Sputnjik V vakcina nudi na prodaju svima okolo, a da je na drugoj strani nema za same građane Rusije. Kao kontraprimer imaš Ameriku koja radi sve suprotno, odnosno Pfizer i Moderna mogu drugima ali strogo na kaščicu, jer je apsolutni prioritet vakcinisati Amerikance a za sve ostale što pretekne.
nsarski nsarski 11:30 27.03.2021

Re: samo za doksa

Kad god vidim ovog matorog ćelavog Raduna


Ko je sad pa taj? Ja sam na TV video onog koji se zove
Branko da kažemo Radun, koga svi znamo i volimo. Ali, ovog ćelavog još nisam imao priliku.
docsumann docsumann 12:04 27.03.2021

Re: samo za doksa

nsarski
Kad god vidim ovog matorog ćelavog Raduna


Ko je sad pa taj? Ja sam na TV video onog koji se zove
Branko da kažemo Radun, koga svi znamo i volimo. Ali, ovog ćelavog još nisam imao priliku.


jedan od članove zezatorske grupe The Bookss of Knjige, a sama replika je iz ove reklame za mjere protiv Corone

milisav68 milisav68 12:50 27.03.2021

Re: samo za doksa

Ruska vakcina ima manu, valjda ne sme da se konzumira alkohol neki duži period nakon što se primi.

Mislim da je to problem.
stemajz stemajz 13:14 27.03.2021

Re: samo za doksa

главна мана јој је што је руска :)

ово је уживање гледати либтардско кукање :)

кад су објавили да праве спутњик, ишло је поливање говнима да то нико сем светог запада не уме да направи

онда опет како нико неће да се вакцинише том вакцином јер је ђубре (може ко год хоће, мало шкрипи у забаченим деловима, велика земља)

а да не трче да се вакцинишу, не трче, јбг, дивљи народ
ваљда им се више допада да се заразе, па ко претекне :)
рекоше власти да је преко 40% москве већ прележало, мене не би чудило да је проценат и већи


онда сад иде кукњава како све извозе због политике а не вакцинишу свој народ :)

милина слушати :)

јбг, свугде има јакобсфелда и кера које лају
docsumann docsumann 13:40 27.03.2021

Re: samo za doksa

Ruska vakcina ima manu, valjda ne sme da se konzumira alkohol neki duži period nakon što se primi.



moj ludi brat je kao mlađi (i još luđi) govori da mu je majka kad je bio bolestan uvijek davala neke lijekove uz koje je naglašavala da nikako ne smiju s alkoholom.
on je inače bio baš žestok ronac. misim, mogao je i voleo da popije poprilično puno.
docsumann docsumann 13:43 27.03.2021

Re: samo za doksa

јбг, свугде има јакобсфелда и кера које лају


je l' vidiš onog čobana na susjednom brdu, što drži dugačku motku, viče nešto i maše drugom rukom?

e, on tebe vidi istog takvog.



EDIT: nisam se uopšte prepoznao u metafori ( ta me priča ne interesuje nešto, pa je i ne pratima), ali mi se onako fenomenološki učinilo interesantnim.
srdjan.pajic srdjan.pajic 14:01 27.03.2021

Re: samo za doksa

Ima podmukao pogled - streljaj!

Čudan pogled - mora da je gej.


Ma kakvi, taman posla, to je bila mala pošalica na jedan stari hučijev komentar o očima i pogledima kad se bio baš zaneo sa kačenjem slika dlakavih četnika iz albuma, ne sećam se baš da li je bio Kalaba ili ovaj Djujić ili neka treća izdajnička spodoba, možda onaj lepo Neško.

Ali ovaj Đ stvano ima pogled da se isprepadaš ako te sretne u šljiviku sa kamom u ruci.
maksa83 maksa83 14:02 27.03.2021

Re: samo za doksa

Ko je sad pa taj? Ja sam na TV video onog koji se zove
Branko da kažemo Radun, koga svi znamo i volimo. Ali, ovog ćelavog još nisam imao priliku.

Aleksandar Radunović kog smo u vojsci zvali Radun jer tada još nije imao nadimak Popaj je crnogorski dramaturg (koliko znam i magistrirao je u Beogradu pre neku godinu), jedan od Books of Knjige. Nije učinio da tzv. vojni rok prođe brže ali sa njim provoditi vreme jeste bilo urnebesno.

To je ovaj samo u peškiru.

milisav68 milisav68 14:18 27.03.2021

Re: samo za doksa

srdjan.pajic

Ali ovaj Đ stvano ima pogled da se isprepadaš ako te sretne u šljiviku sa kamom u ruci.

A-ha, tako su nas plašili sa Titovim slikama po učionicama, kao samo tebe gleda.

A on samo gleda direktno u kameru, pa deluje da gleda direktno u tebe, gde god da sedneš :)
stemajz stemajz 14:28 27.03.2021

Re: samo za doksa

docsumann

e, on tebe vidi istog takvog


и?

јебе ми се тачно

ти се шлихтај усташама и шиптарима својим "али", твој проблем
docsumann docsumann 14:45 27.03.2021

Re: samo za doksa

ти се шлихтај усташама и шиптарима својим "али", твој проблем


a jesi mogao nešto bar zeru umnije?

teško, a?
stemajz stemajz 14:47 27.03.2021

Re: samo za doksa

ово ти је довољно скроз
docsumann docsumann 14:50 27.03.2021

Re: samo za doksa


pošto ne uživam u rvanju u blatu koliko i ti, ostvaiću te da sam praviš balončiće.
dosta mi je jedam šovinjon tjedno.

ugodan vikend
stemajz stemajz 14:54 27.03.2021

Re: samo za doksa

па онда не јеј говна и не дели савете кад ти их не траже
docsumann docsumann 15:27 27.03.2021

Re: samo za doksa

stemajz
па онда не јеј говна и не дели савете кад ти их не траже


nije savjet, već komentar, a ovdje to radimo, znaš - komentarišemo.
al nema veze.
u pravu si - ne treba se petljat s govnima.

moj zajeb
stemajz stemajz 15:36 27.03.2021

Re: samo za doksa

да, неки морају да пазе да се не умивају
nsarski nsarski 16:13 27.03.2021

Re: samo za doksa

jedan od članove zezatorske grupe The Bookss of Knjige

@docs
@maksa


Hvala vam dobri ljudi.
vcucko vcucko 19:20 27.03.2021

Re: samo za doksa

maksa83
Lepše su mi one sa preklapajućim kundakom.

Zastavine su bile A i B, sa preklapajućim i sa drvenim.

Gledam nešto na ovom televizijama, Ameri nešto upoređuju puške, i naravno njihove najbolje :)

Nisam to primetio, mislim da su ti gan frikovi vrlo otvoreni ka svemu, tj. njima je fora daj-daj-daj-što-više-svega-da-imam (kapiram to, ja bih to radio sa gitarama da imam beskonačno para i stan od 1 hektara kao Marinika Tepić (tako kaže ona SNS kokoš, zamis'i ... stan od jednog hektara)) - samo bih gomilao). Skoro mi je jućub ponudio recenziju nekog novog Zastavinog snajpera gde ga je Amer nahvalio bogznakako.

Vole oni sve, a za kalašnjikov priznaju da je jednostavan (zastoj se lako otklanja) i jeftin (možeš da ih kupiš puno), a da se od one vijetnamske M16 pa na ovamo njihove puške previše lako zaglavljuju ali da, ako vidiš Amera gan frika najverovatnije ima onu njihovu AR 15.

AB2 je model sa preklopnim kundakom.

Američke puške imaju verovatno najbolje performanse, da ih pročitaš u katalogu. Ali kažu, da njihovi generali priznaju, da bi - ako bi ih neko poterao u rov - prvo pokupili kalaša. Jer život (rat) nije katalog.
maksa83 maksa83 19:25 27.03.2021

Re: samo za doksa

Vulinu i Dačiću a sa toliko ljubavi i obožavanja pričaju o Putinu,

Paralele radi, kao što je Putin od svog učitelja džudoa napravio tajkuna, imamo i mi slične momente. Naime Slina je izvesnog Tintora - svog fitnes instruktora - prvo postavio na neko visoko mesto u UBPOK-u ili MUP-u, a kad je tamo postalo vruće prebacio ga da bude - ataše u Rimu. Što kažu - ima posla ko hoće da radi.
gvozden1 gvozden1 23:37 27.03.2021

Re: samo za doksa


Meni lično je to bukvalno najveći rebus u glavi, mislim kako jedni te isti ljudi sa toliko žara misle sve najgore o Vučiću, Vulinu i Dačiću a sa toliko ljubavi i obožavanja pričaju o Putinu

Komplikovano, a?

Pa i nije kad se izađe iz informer šeme.

Hajd da razložim do kraja.

Gledano iz srpskog ugla, Putin je zvanična Rusija, zvanična Rusija je na srpskoj strani.
Bajden je zvanična Amerika, zvanična Amerika je na strani protiv Srbije.

Da li je normalno, sa srpske strane posmatrano, podržavati kad srpski prijatelj briše patos srpskom neprijateljem?

Da, drugačije, podržavati situaciju u kojoj tvoj neprijatelj briše patos tvojim prijateljem je nenormalno.

A kako je Putin postao zvanična Rusija, kako je Rusima pod Putinom, da li se tamo krši demokratija, zaboli me, to je ruska, ne srpska stvar.

Što se Srbije tiče odgovaralo bi joj da Putin bude doživotni predsednik Rusije, ako će sve vreme biti na srpskoj strani.
A sa li bi time kršio ruski ustav, i za to me baš briga, meni je važno da se ne krši srpski, a o ruskom neka brinu Rusi.

A što smeta Vučić?
Pa zato što krši srpski ustav, i ruši demokratiju u Srbiji, a to mi je važno, ne mogu za to da kažem, zaboli me, kao što mogu da kažem za ruski ustav i demokratiju u Rusiji.

Ali da bi se to razumelo mora se najpre shvatiti da uopšte nije važno ko se gde venčao, kakve butine ima, već je važno kakav odnos prema Srbiji imaju velike sile.

Nije lako, lakše je pričati o gaćama Marije Zaharove, a i ljude to više zanima.
Zato se Informer tako dobro prodaje.
Još kad stave sliku da se vide neke gaće, pa kad krenu gde se ko venčao, ko je bio na svadbi, ko je bio pijan....ihaj!

srdjan.pajic srdjan.pajic 23:46 27.03.2021

Re: samo za doksa

A-ha, tako su nas plašili sa Titovim slikama po učionicama, kao samo tebe gleda.

A on samo gleda direktno u kameru, pa deluje da gleda direktno u tebe, gde god da sedneš :)


Ma, nema veze čega si se ti bojao kao mali. Ne smeta gde i u koga ovaj čeda gleda, nego kako. Sine, ovaj bi mog dedu klao natenane, tupim nožem sleš zarđalom kašikom, samo da je bio u prilici, dakle da su on i njegovi Nemci pobedili dedine partizane u ratu, kao što, na moju sreću, nisu.

gvozden1 gvozden1 23:54 27.03.2021

Re: samo za doksa

Sine, ovaj bi mog dedu klao natenane, tupim nožem sleš zarđalom kašikom, samo da je bio u prilici

Pa onda baš nije imao sreće, toliko voleo da kolje, iz očiju mu se to vidi, a ni jednog jedinog u životu nije zaklao.
Nije mu se pružila ni jedna prilika.

Ili ti znaš da je on nekoga zaklao?

Ili još uvek ponavljaš gluposti kojima su te komunisti odgajali?
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:54 27.03.2021

Re: samo za doksa

A kako je Putin postao zvanična Rusija, kako je Rusima pod Putinom, da li se tamo krši demokratija, zaboli me, to je ruska, ne srpska stvar.


Ali si zato presamićen nad odsustvom demokratije u USA. E, huči kuči, priznaj lepo da se pališ na siledžije i ološ, a da ti je oku draga ova tetka sa gaćama ili bez njih, ok, možda intimno misliš da nije fizički lepa kao geometar iz Valjeva, i to je ok, i ljudski. Možda kad bi se slikala sa bradom...
srdjan.pajic srdjan.pajic 23:55 27.03.2021

Re: samo za doksa

Pa onda baš nije imao sreće, toliko voleo da kolje, iz očiju mu se to vidi, a ni jednog jedinog u životu nije zaklao.
Nije mu se pružila ni jedna prilika.


Dobro, imao je Misirce za to, nemoj sve bukvalno da shvataš.
gvozden1 gvozden1 23:57 27.03.2021

Re: samo za doksa


Ali si zato presamićen nad odsustvom demokratije u USA

I za nju me zaboli, ali kad neko celom svetu priča o demokratiji, koji bi i oružjem da je nameće, onda mu treba reći, ej, majstore, pa pogledaj se!
gvozden1 gvozden1 23:59 27.03.2021

Re: samo za doksa


Dobro, imao je Misirce za to, nemoj sve bukvalno da shvataš.

I ti učio istoriju u Otpisanima:)

I šta kažeš, ovaj voleo da kolje, a nikog nije zaklao, Misirac jeste klao, al nije postojao.

Dobra ti ta istorija :)
nsarski nsarski 00:56 28.03.2021

Re: samo za doksa

kad neko celom svetu priča o demokratiji, koji bi i oružjem da je nameće


magnus magnus 07:33 28.03.2021

Re: samo za doksa

a po mom mišljenju trebalo bi vratiti autokefalnost Mitropoliji Crnogorsko Primorskoj.
njena autokefalnost je ukunuta političkim dekretom kralja Aleksandra, prilikom ujedinjenja. pa bi logički konsekventno bilo da, nakon razjedinjenja, MCP vrati nekadašnji status.
dakle, to nije duhovno, nego političko pitanje.
neznaš šta je autokefalnost . kad su turci ukinuli Pećku, a austrijanci zabranili mitrpolitu ( pazi on nije htio da se zove patrijarh) Karlovačkom da učestvuje u hirotomiji u turskoj. da bi crkva bila autokefalna mora imati bar 12 episkopa da bi mogla suditi nekom od njih , ( episkop se može svrgnut samo večinom sabora ,ali najmanje natpolovično od apostolskog broja dakle 7 ) i gle čuda ni episkopat , ni sveštenstvo ni narod ( laos ,oni koji se prićeščuju ) ne misli tako
benedykt benedykt 12:08 28.03.2021

Re: samo za doksa

stemajz


кад су објавили да праве спутњик, ишло је поливање говнима да то нико сем светог запада не уме да направи

онда опет како нико неће да се вакцинише том вакцином јер је ђубре (може ко год хоће, мало шкрипи у забаченим деловима, велика земља)

а да не трче да се вакцинишу, не трче, јбг, дивљи народ
ваљда им се више допада да се заразе, па ко претекне :)
рекоше власти да је преко 40% москве већ прележало, мене не би чудило да је проценат и већи


онда сад иде кукњава како све извозе због политике а не вакцинишу свој народ

Pod jedan, pretežno Kremlj i odnašnja propaganda poliva fekalijama druge vakcine samo to tebi zaslepljenost i zilotizam ne dozvoljavaju očigledno da vidiš. Pod dva, to je to čuveno kvazi-rusofilstvo tj kremljoljublje putionoidne provinijencije u kome su snoviđenja bitnija od realnosti i gde je potpuno nebitno da li ima ili nema vakcine za same Ruse koji se mnogo vole ali strogo sistemom do poslednjeg čoveka tj Ginite samo braćo! jer vaša smrt je za opšte dobro svih nas što će živi da ostanemo. U prevodu cela poenta tog kvazi-rusofilstva, je razrešiti probleme sa svojom dijagnozom a posebno one na planu Biće skoro propast zapadnog sveta, ako nek propadne nije šteta!? Rusija je opet tu samo da bi imao ko da se tuče sa Zapadom, jer treba iz svoje ugodne i tople zavetrine za nekoga navijati, a za ostalo je realno nebitna. Pod tri, nema to veze sa divljim narodom (bravo za pokazivanje onoga što se zaista misli o Rusima), nego ima veze sa time da je i sam Putin na godišnjoj konferenciji za štampu u decembru jasno rekao ili bolje reći priznao kako će u narednom periodu proizvesti nekoliko miliona vakcina. Dakle u pitanju su proizvodni kapaciteti. Takođe, ona ista propaganda Kremlja usmerena na ostale vakcine je imala i kontraefekat, pošto je same Ruse ubedila u neke fantazmagorične teorije i kako su vakcine jedna zla rabota koju treba izbegavati. Pod četiri, čak ni u takvoj situaciji nema vakcina za one koji to žele u samoj Rusiji. Pod pet, samo slep i retardiran ne vidi koliko se Kremlj ubi da od te vakcine napravi geopolitičko oružje, ili smo zaboravili ono propagandno talambasanje u avgustu prošle godine i varijante... Uraaa prvi smo, a vakcina tek prošla prvu fazu ispitivanja. Mislim čemu, odnosno zar je ovo trenutak za takve stvari. Pod šest, isto tako je i drug Staljin početkom tridesetih izvozio žito u Evropu, dok mu je rođeni narod skapavao ali bukvalno od gladi. Naravno da je u zemlji Srbiji i tada bilo neukih budaletina koje su verovale kako nikakve gladi nema u SSSR-u, te ponosno isticale priču sa izvozom žita. Toliko...
benedykt benedykt 12:22 28.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1

Meni lično je to bukvalno najveći rebus u glavi, mislim kako jedni te isti ljudi sa toliko žara misle sve najgore o Vučiću, Vulinu i Dačiću a sa toliko ljubavi i obožavanja pričaju o Putinu

Komplikovano, a?

Pa i nije kad se izađe iz informer šeme.

Hajd da razložim do kraja.

Gledano iz srpskog ugla, Putin je zvanična Rusija, zvanična Rusija je na srpskoj strani.
Bajden je zvanična Amerika, zvanična Amerika je na strani protiv Srbije.

Da li je normalno, sa srpske strane posmatrano, podržavati kad srpski prijatelj briše patos srpskom neprijateljem?

Da, drugačije, podržavati situaciju u kojoj tvoj neprijatelj briše patos tvojim prijateljem je nenormalno.

A kako je Putin postao zvanična Rusija, kako je Rusima pod Putinom, da li se tamo krši demokratija, zaboli me, to je ruska, ne srpska stvar.

A što smeta Vučić?

Pa zato što krši srpski ustav, i ruši demokratiju u Srbiji, a to mi je važno, ne mogu za to da kažem, zaboli me, kao što mogu da kažem za ruski ustav i demokratiju u Rusiji.


Izvini, misliš isti onaj Aleksandar Vučić, nosilac ordena Aleksandra Nevskog, koga mu je lično uručio Vladimir Vladimirovič Putin uz reči hvale za njegovo delovanje...!?! Misliš, onaj isti Vučić koji posle svakih izbora trči u Kremlj, i koji je video istog tog obožavanog Putina u proteklih devet godina više i od Lukašenka samog!? Misliš ista ona Zaharova koja ide u Guču sa svojim drugarom Ivicom Dačićem...!? Misliš isti onaj Informer čiju vi spoljno-političku rubriku čitate od prve do poslednje strane, tj isti onaj Informer iz koga ste naučili taj prostačko-primitivni vokabular uz prateće neprijatelji & svi nas sem braće i Kineza mrze opcije, odnosno isti onaj Informer kome je na svakoj trećoj naslovnoj Putin, ili ti u prevodu isti onaj Informer koji je svojevremeno postavio u pola Beograda one Putine mi ti obožavamo bilborde...!?? Tako da će tvoj obožavani Putin da drži leđa tom istom Vučiću, odnosno zabole ga baš briga šta ovaj radi u Srbiji dokle god bude njemu završavao neke kombinacije, i dokle god bude mogao da ga pokazuje kada mu ovaj dođe u posetu tj sebe da pokazuje Rusima kada dođe u Beograd. Šifra, pogledajte koliko sam jedan veliki državnik koga svi cene i vole a posebno Srbi. E sad, šta radi isti taj Vučić Srbima me uopšte ne interesuje, jer mi odrađuje posao i moje trange-frange gasne poslove. By the way, jedva čeka da ovaj prizna Kosovo, jer mu cela priča dođe kao kec na deset oko Krima i ostalih sličnih varijanti, ili smo možda zaboravili kako je u vidu lastinog repa nestao onaj ruski kontigent u KFOR-u.
Prema tome, možda jeste malo komplikovano ali ja ipak znam odgovor na taj rebus. Elem, vi sanjate onog starog vadikalskog Vučića da vam dovodi pijane kozake, odnosno sutra bi mu opet vratili slike u novčanike i opet stavili one uramljene pored slavskih ikona, samo kada bi opet počeo da gusla tu vašu vadikalsko-miloševićevsku priču koja se u suštini svodi na autistični šovinizam i dijagnozu u glavi.
Sve u svemu, čuveno kvazi srpstvo ili ti ga srBstvo komitetlijske provinijencije, odnosno velika deca kojima uvek treba neki veliki Tata, pa pošto onaj stari Vođa pod-no lipom u Požarevcu večno spava, a kako opet ovaj Vođa u Beogradu nije po volji, onda se naravno morao naći Vođa samo u Kremlju...

P.S. Odrasti malo za promenu vreme ti je, odnosno izađi iz te infantilne a zilotske dihotomije i podele na nekakve neprijatelje i prijatelje, ako želiš iole ozbiljniju raspravu.
gvozden1 gvozden1 13:42 28.03.2021

Re: samo za doksa

Izvini, misliš isti onaj Aleksandar Vučić, nosilac ordena Aleksandra Nevskog, koga mu je lično uručio Vladimir Vladimirovič Putin uz reči hvale za njegovo delovanje...

Da, na njih.
I tu ne postoji problem.
Vučić je legitimni predsednik Srbije, i velika sila odlikuje srpskog predsednika, koji ima većinu u Srbiji.
To može da bude problem samo onima koji se raduju kad velike sile postrojavaju srpske predsednike, poput Amerike.

Ti, vi, jednostavno ne razumete ni demokratiju, ni politiku, suverenost država ni nacionalno dostojanstvo.
Za vas to ne znači ništa, najsrećniji ste ako možete da budete sluge moćnicima, i da se ne hvalite svojim dostojanstvom, nego dostojanstvom svog gazde.

Vi biste bili srećni ako bi i Rusija ponižavala srpske predsednike, ako bi vaša zemlja bila bez ijednog saveznika na svetu, onda bi se hvalili kako su Srbi jadan narod, a vi retki pametni izuzeci.

Ili makar da Rusija poput Amerike, određuje ko joj se za srpskog predsednika dopada a ko ne, pa da ona pomaže nekoj stranci u Srbiji da dobije izbore.

To je mešanje u unutrašnje stvari, zbog tog mešanja Amerika je digla dreku na Rusiju, a vi to smatrate poželjnim za vašu zemlju.
Jer po vama, poltronima, Amerika ima pravo na suverenost, i da niko drugi ne sme da se petlja u to, a Srbija nema, tu svako može da se petlja.

Trebao bi i Putin da pljuje Vučića kako bi nama pomogao da ga smenimo, to pokazuje vaše poltronske poglede.

Vučić je za druge države Srbija, tačka.
Srbi ga izabrali na izborima, odnos prema njemu je odnos prema Srbiji.
A vi biste da ga neko spolja pljuje.
To smeju da rade isključivo građani Srbije, niko drugi, jer se isključivo oni pitaju ko će im biti predsednik.

Ali vi to ne razumete.

Vi izmislite stvari, poput ove da ja pripadam informer ideologiji, a ti, a ne ja, nastupaš u tipičnom informer maniru, kačeći kojekakve besmislene slike senzacije radi.

I ti, koji osnovne pojmove nisi razlučio, ne znaš šta je suverenost, šta su izbori, šta su unutrašnje stvari države, šta jeste a šta nije dozvoljeno činiti u međunarodnom odnosima, azbuku nisi savladao, ćeš da nekome pričaš da treba da odraste.

Najbolje je kači te senzacionalističke sličice, ne bi bilo loše da ih potpisuješ sa šokantno, skandalozno, bruka, sramota, sve to velikim slovima, pojačao bi utisak kod nekih kojima je to važno.

O odrastanju nemoj ni da maštaš, onaj ko ima ikakve šanse da odraste je tu fazu odavno prevazišao, a češće, u njoj nikad nije ni bio.
Nemaš više ni šansu jbg.
docsumann docsumann 14:10 28.03.2021

Re: samo za doksa

neznaš šta je autokefalnost


izvini, rađe ću poslušat što o tome kaže Gojko Perović

benedykt benedykt 15:10 28.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1

I tu ne postoji problem.
Vučić je legitimni predsednik Srbije, i velika sila odlikuje srpskog predsednika, koji ima većinu u Srbiji.
To može da bude problem samo onima koji se raduju kad velike sile postrojavaju srpske predsednike, poput Amerike.

Ti, vi, jednostavno ne razumete ni demokratiju, ni politiku, suverenost država ni nacionalno dostojanstvo.
Za vas to ne znači ništa, najsrećniji ste ako možete da budete sluge moćnicima, i da se ne hvalite svojim dostojanstvom, nego dostojanstvom svog gazde.

Vi biste bili srećni ako bi i Rusija ponižavala srpske predsednike, ako bi vaša zemlja bila bez ijednog saveznika na svetu, onda bi se hvalili kako su Srbi jadan narod, a vi retki pametni izuzeci.

Ili makar da Rusija poput Amerike, određuje ko joj se za srpskog predsednika dopada a ko ne, pa da ona pomaže nekoj stranci u Srbiji da dobije izbore.

To je mešanje u unutrašnje stvari, zbog tog mešanja Amerika je digla dreku na Rusiju, a vi to smatrate poželjnim za vašu zemlju.
Jer po vama, poltronima, Amerika ima pravo na suverenost, i da niko drugi ne sme da se petlja u to, a Srbija nema, tu svako može da se petlja.

Trebao bi i Putin da pljuje Vučića kako bi nama pomogao da ga smenimo, to pokazuje vaše poltronske poglede.

Vučić je za druge države Srbija, tačka.
Srbi ga izabrali na izborima, odnos prema njemu je odnos prema Srbiji.
A vi biste da ga neko spolja pljuje.
To smeju da rade isključivo građani Srbije, niko drugi, jer se isključivo oni pitaju ko će im biti predsednik.

Ne mora Rusija da ponižava predsednika Srbije ali ne mora ni orden da mu daje, a posebno ne predsedniku kakav je Vučić. U prevodu putriJotiću moj mili u nekom drugom grmu leži žele zeka. Inače ako se ne varam i Milo Đukanović je valjda trebao za druge da bude predsednik Crne Gore, pa nešto nisam u proteklih nekoliko godina primetio da je to Rusija poštovala, mislim kada smo kod te priče o poltronstvu tj pljuvanju. Ono što ja znam je da je GRU poslao pare pre nekoliko godina neke pare za pokušaj puča protiv Mila Đukanovića i to preko Western Uniona, te pametnice stavile kao adresu pošiljaoca svoje sopstveno sedište u Moskvi, pa pukla bruka da se sami Rusi dan danju smeju toj gluposti. Takođe su u međuvremenu iz istog tog Kremlja gurali ali bukvalno rukama i nogama tadašnju opoziciju u Crnoj Gori, pomagali na svaki mogući način kako medijski tako i finansijski. Sačekaj, je l’ to ok ili nije, sada sam već zbunjen ali u potpunosti, jer koliko shvatih samo građani Crne Gore se imaju pitati ko će im biti predsednik...?!!
Prema tome, kao što je ista ta vlast u Rusiji podržavala godinama don Mila kada im je odrađivao neke njihove trange-frange varijante, tako je sve učinila da ga smeni kada se malko razočarala u njega. Tako da tu priču o tome da Rusija ne radi isto što i Amerika obesi mačku o rep lepi moj, jer takvih primera ima koliko god hoćeš od Crne Gore, preko Makedonije, Ukrajine, Francuske gde finansiraju Le Penovu, Austrije gde se pare daju onoj kellernazi ekipi iz FPÖ, ili na primer Bugarske. Tamo inače ne samo da daju gomilu para onim crnokošuljašima iz Atake i ekipi koja se naziva Rusofili, već je upravo izbio neviđeni skandal sa ruskim špijunima koji su kao mala deca nahvatani, pa u sve to da tragikomedija bude zaista potpuna još umešana i ruska ambasada u Sofiji i to po jubilarni peti put u protekle dve godine !?! Je l’ znaš šta je tvoja Zaharova pre neki dan rekla na sve to...?!! Kako su Bugari navodno uhvatili ruske špijune po naređenju spolja, tj da nije u interesu Bugara da to sami od sebe rade. Sorry, je l’ to onaj tvoj deo o suverenosti država ili ja tu nešto propuštam. Najtragikomičnije je što je tu vest o Zaharovoj jedan Rus prokomentarisao sledećim rečima... Dajte ljudi prevedite ovo Srbima, da vide šta ih čeka...
gvozden1 gvozden1 16:58 28.03.2021

Re: samo za doksa


Ne mora Rusija da ponižava predsednika Srbije ali ne mora ni orden da mu daje, a posebno ne predsedniku kakav je Vučić

A on da procenjuje kakav nama predsednik treba?
Pa ako se njemu sviđa da ga odlikuje, a ako mu se ne sviđa da ga pljuje?

Nije važno da li su ga Srbi glasali, on, Putin, je bitan i njegov sud?
Baš si shvatio.

Crna Gora, Ukrajina, Le Pen, klinci palci....
Još bolje pokazuje da ti ništa ne razumeš, stvarno.
(dobro, za poštovanje je to što sve znaš o državnom udaru u Crnoj Gori, tu stvarno spadaš u retke, ogromna većina i Crne Gore i Rusije u to debelo sumnja, al ti znaš bez ikakve sumnje, kapa dole.
A nije teško ni zaključiti, Rusi stvarno ne znaju kako se to radi, njihove tajne službe su amateri)

A ovo ostalo, gde je Putin bušio.
Baš me zaboli šta Putin radi Crnoj Gori i Americi, gledam šta radi Srbiji.
A za Srbiju ulaže veto u UN.
Za poštovanje, i ja poštujem.

Tvoj naivnošarlaranski komentar o Putinu i drugima, treba da pokaže da on nije cvećka.
A to može samo onaj ko misli da postoje cveće, pa od takvih pravi svece sebi.

Ne, Putin nije cvećka, ali da, Putin poštuje Srbiju i na njenoj je strani kad je Srbija u klinču sa drugima.
Zato se kaže hvala.
Nisu te naučili?
Ili su te učili da se na takve pljuje nebili se umilili nekome?

Pokušaj da razlučiš divljenje prema Putinu, i poštovanje korektne politike prema Srbiji.

Nije lako, verujem, za to je potrebno poznavanje osnovnih načela politike, tebi to nedostaje, jasno je, ali pokušaj ipak.

benedykt benedykt 18:38 28.03.2021

Re: samo za doksa

gvozden1


Crna Gora, Ukrajina, Le Pen, klinci palci....
Još bolje pokazuje da ti ništa ne razumeš, stvarno.
(dobro, za poštovanje je to što sve znaš o državnom udaru u Crnoj Gori, tu stvarno spadaš u retke, ogromna većina i Crne Gore i Rusije u to debelo sumnja, al ti znaš bez ikakve sumnje, kapa dole.
A nije teško ni zaključiti, Rusi stvarno ne znaju kako se to radi, njihove tajne službe su amateri)

Ja i dalje čekam da čujem objašnjenje zašto je Putin lično uz onakve reči dodelio Vučiću orden. Sve što čujem je neko mucavo sricanje i skakanje sa rezervnog položaja na rezervni položaj, jer se krenulo da se podsetimo iz ovoga kada je isti taj Vučič u pitanju...
gvozden1

Pa zato što krši srpski ustav, i ruši demokratiju u Srbiji, a to mi je važno

Dakle tebi je kao fol bilo važno što Vučić krši Ustav i što ruši demokratiju u Srbiji, a onda hop i čuveni la putriJotela salto mortale i odjednom dođosmo do rezervnog položaja zvanog...
gvozden1
Vučić je legitimni predsednik Srbije, i velika sila odlikuje srpskog predsednika, koji ima većinu u Srbiji.
To može da bude problem samo onima koji se raduju kad velike sile postrojavaju srpske predsednike, poput Amerike.

Ti, vi, jednostavno ne razumete ni demokratiju, ni politiku, suverenost država ni nacionalno dostojanstvo.
Za vas to ne znači ništa, najsrećniji ste ako možete da budete sluge moćnicima, i da se ne hvalite svojim dostojanstvom, nego dostojanstvom svog gazde
.

U prevodu, sem te otužne patetike što štipa za oči, jedno veliko ništa za poneti ali smo saznali da taj Vučić više nije onaj kršitelj Ustava i rušitelj demokratije, ili da to više i nije baš toliko važno kao što se do malopre pričalo.
Inače da ti pomognem, rečenica zvana... Ogromna većina i Crne Gore i Rusije u to debelo sumnja, je tipičan argumentum ad populum, tj ti se u totalnoj nemoći pozivaš na nekakvo mišljenje većine. Sačekaj, ako je tako onda je i Vučić najbolji, mislim pošto kako lepo kažeš većina Srba glasa za njega...!?
Inače hvala na pitanju, pretežno verujem u dokaze za razliku od tebe i tebi sličnih kojima propaganda ispere mozak, pa onda verujete u bukvalno najneverovatnije fantazmagorije samo zato jer jako želite da su one istina.
Postoji dakle ta čuvena Western Union priznanica crno na belo sa sve adresom sedišta GRU, kao što postoji i svedočenje onoga koji je taj novac primio od GRU. Nadam se da ne tvrdiš kako je sve to kao fol laž, ili je to nešto slično kao i sa Navaljnim koji se valjda sam otrovao.
Inače koliko su ruske službe dobre, pokazuje i ona priča kada su ih nahvatali u Holandiji, kada su krenuli da odrade sedište OPCW, sa sve kompletnom opremom za špijuniranje u gepeku i priznanicom za taksi iz Moskve a na ruti Aerodrom Šeremetjevo - Sedište GRU. Morali ljudi da pravdaju troškove, šta da se radi. Da ne pričam sad o čuvenoj akciji spašavanja talaca sa predstave Норд-Ост u pozorištu na Dubrovci, kada su greškom pobili gasom za uspavljivanje polovinu talaca ili o školi u Beslanu kada su srušili celu školu i pobili preko tri stotine učenika...
haklberi_tom haklberi_tom 18:55 28.03.2021

Re: samo za doksa

benedykt

...
Postoji dakle ta čuvena Western Union priznanica crno na belo sa sve adresom sedišta GRU, kao što postoji i svedočenje onoga koji je taj novac primio od GRU. Nadam se da ne tvrdiš kako je sve to kao fol laž, ili je to nešto slično kao i sa Navaljnim koji se valjda sam otrovao.
...

Ja ne znam da li je laž ili istina.
Ono što mene zanima je - kako to da si ti toliko dobro informisan i da sa takvom sigurnošću znaš šta je laž, a šta istina?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana