Lingvistika

pitanje

antioksidant RSS / 24.03.2021. u 14:53

kažu da je potrebno vakcinisati oko 70% populacije, kako bi se postigao dovoljan nivo kolektivnog imuniteta koji bi usporio ili zaustavio ovaj virus. ne ulazeći u to da li je bolji fajzer ili sinofarm, da li je astra zeneka žrtva neke političke igre, da li je sputnjik neopravdano zanemaren, dakle polazeći od premise da su sve vakcine dobre (ok, osporavajte i to ako baš mora, ali ja pitanje koje sledi postavljam polazeći od toga da sve vakcine jesu dobre i da je potrebno da se vakcinišemo, a tražeći način da se obuhvat vakcinisanih poveća) postavljam vam pitanje (ko god i kako god odgovori, ja nemam stav, samo razmišljam pa bih da čujem sve moguće pozicije, ako je moguće) da li bi bilo ok najaviti da se npr od prvog juna otvaraju restorani, koncerti, predstave, kupovina u tržnim centrima, odlazak na bazene ili na sportske događaje, za one koji su vakcinisani?

 



Komentari (581)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 00:25 26.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

Evo ti cifre

Kakva je ovo gender diskriminacija, ovaj korona virus ne samo da je rasista nego i mizandrijac.
bene_geserit bene_geserit 00:27 26.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

Problem sa postizanjem kolektivnog imuniteta

Sve si to lepo sračunao samo si zaboravio sitnicu da virus mutira.
Tako da nas postojeće vakcine mnogo slabije čuvaju od tih novih streinova južnu-afričkih, ovih ili onih.
aureus aureus 00:36 26.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

bene_geserit
Problem sa postizanjem kolektivnog imuniteta

Sve si to lepo sračunao samo si zaboravio sitnicu da virus mutira.
Tako da nas postojeće vakcine mnogo slabije čuvaju od tih novih streinova južnu-afričkih, ovih ili onih.

O ne, nisam.

To je dodatni razlog da se ne spušta gard.

Zamisli sad da je čitav svijet slijedio mudrog Andersa Tegnela iz Švedske i da je širom planete bio princip "nek ide kako ide, daj da se što prije prirodno prokužimo".
Mislim da u tom slučaju virus ne bismo uganjali do ko zna kad. Više i brže bi kružio kroz svjetsku populaciju, pa bi bilo više i mutacija. Stalno bi nam bježao. Ne bi znao ni za koji soj da započneš vakcinu. A još ovi što bi preživjeli jedan soj ne bi do kraja bili sigurni da ih neki od sojeva koji bi se množili velikom brzinom ne bi dotukao u nekoj narednoj rundi. Ili bar napatio.
aureus aureus 03:00 26.03.2021

Re: aureus

solo
aureus


Đe si Zlaja stari lafe imunitetski.

Drago mi je da si ponovo u sedlu.

Avantiiiiiii...


Namjerno mi je stavio konja koji se batrga, samo da bih što prije pao iz tog sedla, udario glavom u tlo i vjerovatno poginuo na licu mjesta.
Ili preživio pukim čudom, al' ostao blesav.
Atomski mrav Atomski mrav 11:24 26.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

*) Jedino Fajzer smije da se daje od 16 pa naviše. A i Fajzer tek sad kreće sa ispitivanjem vakcine na djeci od 12 do 15 godina. Starosne grupe se raščlanjuju, ide se polako naniže.
Ako i svi srednjoškolci budu spremni za vakcinu najesen, opet je pitanje kad će sitna djeca doći na red. Fauči je procijenio vjerovatno u prvom kvartalu iduće godine.





aureus aureus 23:15 26.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

U svijetu zvanično do sad dato oko 500 miliona doza vakcine, što je dovoljno za 3,3 posto svjetske populacije.

Posle početnih milion-dva, nagurali smo na oko 12 miliona doza dnevno.
Sad već brže vakcinišemo ljude nego što ih vakciniše virus.
Jer zvanično virus zakači oko 600 hiljada dnevno, a nek je pravi broj i nekoliko puta veći, opet je to nekoliko puta manje od broja vakcinacija.

Imamo šansu da ga savatamo.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:16 30.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

aureus
Vakcinacija većine protiv nečega što je jako mala opasnost za tu većinu se ne radi ni sa kvalitetnim vakcinama - valjda se, teoretski, u tim slučajevima štiti manjina.

A vakcinacija dece u takvim slučajevima, samo sa neproverenom vakcinom je kriminalna. Evo ti cifre, pošto voliš:

Jeste, pa si našao ovo iz juna 2020. i to od Univerziteta u Stockholmu.

Ali nije sad to važno.

Poenta je da djecu prosto ne možemo sad da vakcinišemo - sve dok vakcine dooobro ne isprovjeravamo (i doze i razmake i ostalo) na djeci, i to u sitnim koracima (od 15-18, of 12-15, pa onda od 9-12 itd...što će sve zahtijevati dosta vremena.

Tokom kojeg - djeca mogu da prenose virus odraslima koji još nemaju imunitet, ni prirodno stečen ni putem vakcinacije. Što epidemiloški rep može dugo da rastegne, naročito ako veliki procenat odraslih ne bude želio da se vakciniše.

Recimo da živiš u zemlji gdje je 20 posto stanovništva mlađe od 18 godina.
Oni ne mogu sad da se vakcinišu (Fajzer može od 16+).
Recimo da je za kolektivni imunitet potrebno 80 posto stanovništva, jer novi sojevi su inako prenosiviji pa je prag veći. Ti bi onda morao da imaš 100 posto odrasle populacije pod imunitetom ovo ljeto, ako ne želiš repove. Par procenata odraslih ionako ne smije da primi vakcinu (što su na hemoterapijama itd).

Ali kao što rekoh, mi ne znamo još za ovaj virus gdje nastupa prag kolektivnog imuniteta.

Možda nam upravo Izrael ukaže.
S tim što Izrael ima veoma mladu populaciju (oko 30 posto stanovništva mlađe je od 18 godina, a samo 10 posto starije od 65. U EU je recimo 20 posto starije od 65, a u SAD svaki šesti.)
Izrael je, prema Bloombergu, do sad vakcinisao prvom dozom 57,5 posto stanovništva. A drugu je primilo 51 procenat. Ali 25 posto ne može da primi vakcinu jer je mlađe od 16. Ostaje nam 75 posto stanovništva koje može.
57,5/75....oko 76,5 posto stanovništva koje može primilo je prvu dozu, a oko 68 posto i drugu. Broj vakcinacija opada. Izrael se približava limitu kad su u pitanju ljudi koji dobrovoljno hoće da se vakcinišu.
Ali virus i dalje kruži kroz populaciju, iako je prethodno zvanično zarazio 9 posto ljudi.

Sve ovo ide u prilog pretpostavci da je prag kolektivnog imuniteta za ovaj virus povisok.
Stoga nam ne odgovara ne samo to što vakcina još nema dovoljno i što ne možemo da vakcinišemo djecu (zbog razumljive predostrožnosti) nego ni ogromno oklijevanje kod odrasle populacije. Jer još ima zemalja gdje samo pedesetak posto odraslih želi da se vakciniše...

P.S. Dodajmo i to i da vakcine same od sebe nisu 100 posto efikasne, pa to što si vakcinisao 50 posto stanovništva ne znači da imaš baš 50 posto imuniteta, a i ne znači da poneko od vakcinisanih i dalje ne može da prenosi virus čak i ako njemu ili njoj - nije ništa.


Шта сте специјализирали на медицинском факултету? Да погађам? Двоумим се између имунологије и вирусологије.
aureus aureus 18:06 30.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

Шта сте специјализирали на медицинском факултету? Да погађам? Двоумим се између имунологије и вирусологије.

Šta si ti specijalizirao na istoriji, pa se u prethodnim komentarima više puta osvrćeš na istorijski događaj holokaust?

Da pogađam, istoriju Evrope XX vijeka?
Istoriju jevrejskog naroda?
Svaka čast. I bio nam je potreban istoričar na blogu.
bene_geserit bene_geserit 18:49 30.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

Шта сте специјализирали на медицинском факултету? Да погађам? Двоумим се између имунологије и вирусологије.

Ma to Zlatka samo povremeno hvata napad pa počne da "prebrojava" zaražene, mrtve, hospitalizovane i one koji se ne ponašaju kako on misli da treba.
aureus aureus 19:01 30.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

bene_geserit
Шта сте специјализирали на медицинском факултету? Да погађам? Двоумим се између имунологије и вирусологије.

Ma to Zlatka samo povremeno hvata napad pa počne da "prebrojava" zaražene, mrtve, hospitalizovane i one koji se ne ponašaju kako on misli da treba.

Jebiga, Bene, kad ti forsiraš excess death metodu a ne možeš da izračunaš i odgovoriš koliko je stanovnika Srbije umrlo od korone ako je razlika između 2019. i 2020. 14 hiljada (101:115), a 2020. godina još povoljno počela (3-4 hiljade manje mrtvih u prvom kvartalu nego godinu dana ranije).

A skoro svaku drugu metodu dovodiš u pitanje. :)
bene_geserit bene_geserit 01:35 31.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

Zlatko, ti se to sa nekim drugim prepirao ne sa mnom, dakle ne bulazni, sa mnom prebrojavao srpski excess deaths nisi.
A tih 14 iljada se prilično dobro slaže sa excess death grafom (gde je povećanje nešto manje 11.3% naspram skoro 14%, ali opet dovoljno blizu).
aureus aureus 06:21 31.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

bene_geserit
Zlatko, ti se to sa nekim drugim prepirao ne sa mnom, dakle ne bulazni, sa mnom prebrojavao srpski excess deaths nisi.

Nisam, samo sam u jednom od prethodnih komentara spomenuo da bi ti mogao da sračunaš koliko je ljudi u Srbiji umrlo od korone u 2020. s obzirom da vlasti kažu 3200 a umrlo 14000 ljudi više nego prethodne godine.
Jer se ja nisam usudio da kažem koliko ali sam se usudio da kažem da lažu. A ti se najviše oslanjaš na excess death, pa eto.

Komentar nije bio upućen direktno tebi, pomenut si usput, pa ili ga nisi vidio (što je u redu) ili tadašnji poziv nisi shvatio kao obavezujući (što je isto u redu).

A naravno da se nismo prepirali, što da se prepiremo kad živimo u slozi? :)

A tih 14 iljada se prilično dobro slaže sa excess death grafom (gde je povećanje nešto manje 11.3% naspram skoro 14%, ali opet dovoljno blizu).


Ili u prevodu - ne nužno svih 14 hiljada, već bar 11,5 hiljada je zapravo umrlo od korone. To je onaj višak koji se ne može objasniti ničim drugim.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:19 31.03.2021

Re: Kolektivni imunitet

aureus
Шта сте специјализирали на медицинском факултету? Да погађам? Двоумим се између имунологије и вирусологије.

Šta si ti specijalizirao na istoriji, pa se u prethodnim komentarima više puta osvrćeš na istorijski događaj holokaust?

Da pogađam, istoriju Evrope XX vijeka?
Istoriju jevrejskog naroda?
Svaka čast. I bio nam je potreban istoričar na blogu.


Овде, на овом блогу, могу да приметим нешто интересантно.
Ја сам споменуо Холокауст и Јасеновац. Сви су одреаговали само на Холокауст. Као да се Јасеновац није ни десио. Какав је Ваш став по том питању? Да ли је било геноцида у НДХ?
predatortz predatortz 22:44 25.03.2021

Neđe zapelo!

Imao sam za sutra zakazanu prvu vakcinu, Sputnik V.
Večeras dobih sms da se otkazuje i da je novi termin 31.03.
aureus aureus 22:56 25.03.2021

Re: Neđe zapelo!

predatortz
Imao sam za sutra zakazanu prvu vakcinu, Sputnik V.
Večeras dobih sms da se otkazuje i da je novi termin 31.03.

Možda nije došlo dovoljno doza.

Dva primjera iz ne daleke okoline.
CG je naručila 50 hiljada, trebalo je sve da stigne do kraja marta - stiglo samo 10 hiljada, a rok je pomjeren za april.

Republika Srpska je trebalo da dobije 100 hiljada do kraja februara (po riječima ministra Šeranića), a pored one 2 hiljade - još je došlo po 20 hiljada 1. marta i 8. marta. Ministar prestao da se oglašava.

Nešto se dešava sa Sputnjikom V.
Vjerovatno nemogućnost da se proizvede dovoljno.
I druga dva proizvođača vakcina na nosaču, AstraZeneka i Džonson i Džonson trenutno kubure. Moguće da taj tip vakcine traži malo više vremena za proizvodnju nego što je prvobitno procijenjeno, a nije isključeno da se usput ponešto dešava što koči.
mirelarado mirelarado 23:12 25.03.2021

Re: Neđe zapelo!

predatortz
Imao sam za sutra zakazanu prvu vakcinu, Sputnik V.
Večeras dobih sms da se otkazuje i da je novi termin 31.03.


To je kroz nekoliko dana. Jeste bezveze, ali kad znamo ko su organizatori...
predatortz predatortz 23:24 25.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Jeste bezveze, ali kad znamo ko su organizatori...


Pošteno, ovo je jedna od retkih stvari koju ne rade loše.
mirelarado mirelarado 23:39 25.03.2021

Re: Neđe zapelo!

predatortz
Jeste bezveze, ali kad znamo ko su organizatori...


Pošteno, ovo je jedna od retkih stvari koju ne rade loše.


Jeste, zaista. I nabavku i distribuciju rade iznad očekivanja.
antioksidant antioksidant 15:17 26.03.2021

Re: Neđe zapelo!

mirelarado
predatortz
Jeste bezveze, ali kad znamo ko su organizatori...


Pošteno, ovo je jedna od retkih stvari koju ne rade loše.


Jeste, zaista. I nabavku i distribuciju rade iznad očekivanja.


nabavka je posledica naše pozicije da možemo da pristanemo na sve. i jesmo.
distribucija je prilično haotična (prioriteti idu kako ko uspe da nađe vezu, pa čak može i za državljane suseda) ali entuzijazam ljudi apsorbuje mane sistema.
ono oko čega je zaglavljeno je propagiranje vakcinisanja, te polako ulazimo u zonu da imamo više vakcina nego zainteresovanih da se vakcinišu
antioksidant antioksidant 15:17 26.03.2021

Re: Neđe zapelo!

mirelarado
predatortz
Jeste bezveze, ali kad znamo ko su organizatori...


Pošteno, ovo je jedna od retkih stvari koju ne rade loše.


Jeste, zaista. I nabavku i distribuciju rade iznad očekivanja.


nabavka je posledica naše pozicije da možemo da pristanemo na sve. i jesmo.
distribucija je prilično haotična (prioriteti idu kako ko uspe da nađe vezu, pa čak može i za državljane suseda) ali entuzijazam ljudi apsorbuje mane sistema.
ono oko čega je zaglavljeno je propagiranje vakcinisanja, te polako ulazimo u zonu da imamo više vakcina nego zainteresovanih da se vakcinišu
haklberi_tom haklberi_tom 19:35 26.03.2021

Re: Neđe zapelo!

predatortz
Imao sam za sutra zakazanu prvu vakcinu, Sputnik V.
Večeras dobih sms da se otkazuje i da je novi termin 31.03.

Ja se juče vakcinisao Sputnjikom.
solo solo 19:50 26.03.2021

Re: haklberi_tom

Ja se juče vakcinisao Sputnjikom.


Удачи, приятель Чарли !




ORIGINALAN RECEPT IZ RUSIJE Rusko tradicionalno jelo, boršć se mora nači i na vašoj trpezi

Potrebno je:

oko 300 g cvekle
1/2 manje glavice kupusa
1 glavica crnog luka
2 šargarepe
2 krompira
2-3 kašike paradajz pirea
po želji so
biber
mješavina začina
malo bijelog luka i peršuna

Priprema

1. Cveklu oguliti i izrendati, kupus narezati na rezance, krompir na kockice, šargarepu na sitnije kockice, a luk sitno nasjeckati. Na 2-3 kašike ulja dinstati crni luk, pa dodati šargarepu.

2. Zatim dodati i naribanu cveklu, paradajz pire, malo soli, mješavine začina, bibera. Naliti 1 l vode.

3. Kad prokuha dodati krompir i kuhati 10-tak minuta, zatim dodati i kupus, začiniti po ukusu, pa sve zajedno kuhati još 30-tak minuta, na laganoj vatri, poklopljeno. Pred kraj dodati i sitno sjeckani bijeli luk.


Savet:

Pred služenje posuti sjeckanim peršunom. Po želji poslužiti sa pavlakom!




niccolo niccolo 20:13 26.03.2021

Re: Neđe zapelo!

predatortz
Imao sam za sutra zakazanu prvu vakcinu, Sputnik V.
Večeras dobih sms da se otkazuje i da je novi termin 31.03.

I jedna moja poznanica, koja je bila ozbiljan antivakser do pre neki dan*, trebala isto kao i ti danas (nisam pitao kojom vakcinom) pa je prebacili na 31.03.

* Prestala je da bude antivakser kad se neki njeni prijatelji okupili na kakvoj sedeljci i jedan bio zaražen pa zarazio sve ostale osim jednog koji je bio vakcinisan
aureus aureus 00:17 27.03.2021

Re: Neđe zapelo!

haklberi_tom

Ja se juče vakcinisao Sputnjikom.

Jesi li primijetio šta neobično?
Jesi li dobio neopisivu želju da instaliraš Yandex?

Ili si postao bolji ljubavnik, u kojem slučaju bi vakcina mogla da ima i pozitivne nuspojave?
mariopan mariopan 09:43 27.03.2021

Re: Neđe zapelo!

aureus
haklberi_tom

Ja se juče vakcinisao Sputnjikom.

Jesi li primijetio šta neobično?
Jesi li dobio neopisivu želju da instaliraš Yandex?

Ili si postao bolji ljubavnik, u kojem slučaju bi vakcina mogla da ima i pozitivne nuspojave?

Peva "Kaljinku"?
Unfuckable Unfuckable 03:42 28.03.2021

Re: Neđe zapelo!

nabavka je posledica naše pozicije da možemo da pristanemo na sve. i jesmo.
distribucija je prilično haotična (prioriteti idu kako ko uspe da nađe vezu, pa čak može i za državljane suseda) ali entuzijazam ljudi apsorbuje mane sistema.


Ne slažem se u potpunosti.
Nabavka nema veze sa našom pozicijom nego sa "gledanjem na više strana", nabavka je određena našim početnim stavom da je svaka vakcina bolja nego nikakva.


Ne vidim da je distribucija haotična, pa bih molio potkrepljenje?
Moje mišljenje je da smo mi, oduvek i uprkos, prilično dobri u distribuciji.

Svačega.
nsarski nsarski 07:15 28.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Nabavka nema veze sa našom pozicijom nego sa "gledanjem na više strana", nabavka je određena našim početnim stavom da je svaka vakcina bolja nego nikakva.


Ja se samo nadam da su oni koji o tome znaju planirali i dinamiku distribucije. U sledećem smislu: nama ne bi mnogo koristilo ako bi imali, recimo, 20 miliona vakcina odjednom. Jednostavno, ne bi mogli da vakcinišemo sve ljude odjednom - potrebno je vreme da vakcinišeš milion ljudi na dan, nemamo kapacitete za to. Čak i kad bi se svi uredno prijavili i savesno zavrnuli rukav.

Možda trenutno imamo situaciju višak vakcina naspram broja prijavljenih. Recimo, situacija sa studentima me potpuno sluđuje. Da li je moguće da toliki procenat mladih, obrazovanih ljudi ima rezerve prema vakcinaciji? Meni je to neshvatljivo. Ali, jebiga, iz istog razloga ne umem sebi da objasnim popularnost onog Lukasa ili Karleuše. U njihovu umetnost imaju poverenja? Drugo vreme.

Da. Čuo sam da se ovo desilo. Došla žena da se vakciniše, po prijavi, sve uredno. Ali, sestra sa špricem joj kaže: "Zašto se vi vakcinišete? Mlada ste žena, zdrava, šta će vam to. A i škorpija ste u horoskopu - to vama ne treba." Da ti pamet stane.
maksa83 maksa83 07:44 28.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Da li je moguće da toliki procenat mladih, obrazovanih ljudi ima rezerve prema vakcinaciji? Meni je to neshvatljivo.


Unfuckable Unfuckable 12:18 28.03.2021

Re: Neđe zapelo!

maksa83
Da li je moguće da toliki procenat mladih, obrazovanih ljudi ima rezerve prema vakcinaciji? Meni je to neshvatljivo.




O tome (na žalost previše često) pričam ovih dana, :
dozvolili smo da "eho" oko vakcina (ok, ovo je krenulo odavno) bude dvosmislen i nedorečen, medijski je sve to prilično mlako ispraćeno,
prvi čovek države "evosadće,samoštonije" unosi dodatnu konfuziju u ionako (vešto) sluđen puk pri čemu direktno podriva Svoju Anu koja je dično jelte odmah ponudila biceps.
Antivakseri postoje skoro 15 godina, uopšte nisu slabi i naivni (viđe brata Omege sa najnovijom teorijom "imunitet se vraća kući" dole)
i edukativni (da, edukativni, znam da boli u 21. veku ali da, edukativni) pristup je bio tu negde oko nule.
Pri čemu nisu spakovali ni CecuJecuAcu koga god pa na pink u prajmtajmu da skandiraju živela boca (ne flaša nego booooca)
ili nešta slično, jer jebiga to smo što smo i naš prosečan čovek to gleda, tome veruje i to poštuje i to je njegov komunikacioni kanal
Dozvoljavamo da zdravstveni radnici šire prilično šarene stavove i izbegavaju (aj ripit: iz be ga va ju) vakcinaciju
pakujući to u neki "boljedatinepričam" nadmeno-tajnoviti stav. Ova sestra je klasičan primer razornog uticaja cenim da je impact 1:25 znajući koliko Srbi i ini veruju svakoj vrsti uniforme i lično, davao bih momentalne otkaze za ovakav pristup
Btw, hajde malo samo u stranu da glednemo - dozvolili smo još odavno da apotekarke žive trip da su lekarke pa klijente zovu "pacijenti",
džaba objašnjavanja da je pacijent kod lekara a da je kod nje klijent ili kupac, i da ako hoće pacijenta eno tamo je Medicina pa idemo, upis, brate VOLE da imaju pacijenta.
Što sa sobom povlači i sijaset nekih drugih potencijalnih nevolja, o kojima možemo nekom drugom prilikom u rubrici "etika bez znanja je opasna"

Da rezimiram: najlakše je reći zatucan smo narod (i loš, ja bih dodao rezignirano u nekom gornjem komentaru) ali brate, ta zatucanost
i hajmo reći neka vrsta tuposti brižljivo je negovana i uzgajana, decenijama

Milan Novković Milan Novković 17:04 28.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Unfuckable
maksa83
Da li je moguće da toliki procenat mladih, obrazovanih ljudi ima rezerve prema vakcinaciji? Meni je to neshvatljivo.




O tome (na žalost previše često) pričam ovih dana, :
dozvolili smo da "eho" oko vakcina (ok, ovo je krenulo odavno) bude dvosmislen i nedorečen, medijski je sve to prilično mlako ispraćeno,
prvi čovek države "evosadće,samoštonije" unosi dodatnu konfuziju u ionako (vešto) sluđen puk pri čemu direktno podriva Svoju Anu koja je dično jelte odmah ponudila biceps.
Antivakseri postoje skoro 15 godina, uopšte nisu slabi i naivni (viđe brata Omege sa najnovijom teorijom "imunitet se vraća kući" dole)
i edukativni (da, edukativni, znam da boli u 21. veku ali da, edukativni) pristup je bio tu negde oko nule.
Pri čemu nisu spakovali ni CecuJecuAcu koga god pa na pink u prajmtajmu da skandiraju živela boca (ne flaša nego booooca)
ili nešta slično, jer jebiga to smo što smo i naš prosečan čovek to gleda, tome veruje i to poštuje i to je njegov komunikacioni kanal
Dozvoljavamo da zdravstveni radnici šire prilično šarene stavove i izbegavaju (aj ripit: iz be ga va ju) vakcinaciju
pakujući to u neki "boljedatinepričam" nadmeno-tajnoviti stav
. Ova sestra je klasičan primer razornog uticaja cenim da je impact 1:25 znajući koliko Srbi i ini veruju svakoj vrsti uniforme i lično, davao bih momentalne otkaze za ovakav pristup
Btw, hajde malo samo u stranu da glednemo - dozvolili smo još odavno da apotekarke žive trip da su lekarke pa klijente zovu "pacijenti",
džaba objašnjavanja da je pacijent kod lekara a da je kod nje klijent ili kupac, i da ako hoće pacijenta eno tamo je Medicina pa idemo, upis, brate VOLE da imaju pacijenta.
Što sa sobom povlači i sijaset nekih drugih potencijalnih nevolja, o kojima možemo nekom drugom prilikom u rubrici "etika bez znanja je opasna"

Da rezimiram: najlakše je reći zatucan smo narod (i loš, ja bih dodao rezignirano u nekom gornjem komentaru) ali brate, ta zatucanost
i hajmo reći neka vrsta tuposti brižljivo je negovana i uzgajana, decenijama


Greetings, Mr Unfuckable

Oko ovog boldovanog - razumem sentiment. Neke grupe profesionalaca iz i oko medicinske profesije povrh kojih nam se gradi ovakav sentiment prema široj profesiji postoji i u UK, cenim da postoje svuda.

Ipak, iako nas diploma sa ovog ili onog fakulteta ne čini stručnjacima, pa to važi i za dobre medicinske fakultetre, neki ljudi skupe više znanja, kasnije vredno rade i usavršavaju se, i znaju više, pa iako se ne pojavljuju na javnim mestima druže se sa profesionalnom okolinom i između sebe razmenjuju znanja i mišljenja.

U to ime ja ću sada izlistati ovde neke "stavke" koje ogromna većina nestručnjaka ne zna, većina stručnjaka isto tako ne zna, ali kritična masa stručnjaka zna to - i otud jedan bitan razlog zašto dobijamo i ta čudna i na prvi pogled iracionalna talasanja iz profesije, a prečesto iracionalna i u realnom smislu.

Ove sitnica koje mnogi stručnjaci u medicini znaju, a ogromna većina IT ljudi ne zna, što nas, don ne znamo da ne znamo, ne sprečava da istrčavamo sa "jakim" mislima i analizama (igrom slučaja ovi iz moje ambulante u zapadnom Londonu nisu nimalo bolji, talasaju)

- SARS-CoV-2 virus ima 4 RNA sekvence koje koje ne mogu da se nađu ni u jednom organizmu koji bi mogao biti kandidat za preteču ovog virusa. Dalje, čak ni jedan poznasti organizam nije dovoljno blizu da bi se zaključilo kako prosto još nismo našli živuljka sa koje je sve to skočilo na ljude.

- Jedna od tih sekvenci, nemala, je iz HIV-1 virusa, tamno negde sad u SARS-CoV-2 spike proteinima odgovornim za kačenje na ćelije. Pošto je, zbog prethodne stavke, posle sitnog talasanja i kreativnog jezika zaključeno da je društvo nemoguće ubediti da virus nije iz laboratorije kreće onda i druga nit ubeđivanja koja kaže "recombinacija" genetskog materijala dva virusa koja su se zadesila u istoj osobi.

- I sve je ovo još iz Aprila prošle godine, kažu stručnjaci: takva recombinacija, npr samo ovog jednog HIV-1 fragmenta i i SARS-CoV-2 preteče je moguća (iako ne znamo šta je preteča) ali to je izuzezno malo verovatno (moja primedba: recimo jednom u 10 generacija gde se recombinacija em desi em proširi kroz društvo)

- I to bi bio kraj priče koji objašnjava zašto je ovaj virus ovoliko zaraza da nema još jedno 3-4 isto ovako retka pomeranja u genetskom materijalu.

- Kada se virus nakači na ćeliju njemu na mestima treba ošišati te šiljkove da bi mogao da uđe u ćeliju uz pomoć "...cytoplasmic or endosomal membrane fusion...".

Mesto gde se seče, "šišaj ovde" se zove "cleavage site" (za one što su nailazili na pojam čitanjem, ako nisu znali. "Makaze" za sečenje su jedan enzim kod ljudi i tone raznih živuljki koji se zove "furin". Ao on ti je ko makaze koje bolje rade nad jednom kosom na jednom estu, nego nad drugom ili drugom mestu.

Taj "cleavage site" je neverovatno efikasan, lak za siječu kod SARS-CoV-2 i nisu ga našli nigde kod drugih coronovirusa po srpskim, kineskim i ostalim pećinama - "došao odnekud" - kažu da je moguća virusna rekombinacija, ali vanredno malo verovatna - i sad već imamo dve vanredno male verovatnoće dva događaja, koja su se desila istovremeno, a ima ih još.

Ova prva dva su bila vezana za ulazak virusa u ćeliju, evo sad par komada vezanih za preburnu reakciju imunog:

- Spike protein za koga je sad sve vezano, i vakcine, ima na vrhu dva mala šiljka, po člancima spominjani kao S1 i S2. I, neverovatna treća coincidencija, između njih se spakovao identičan protein (više "oblast", motif) kao na površini otrova što luče streptokoke (bakterijski superantigen), na koji imuni burno reaguje - ne postoji kod drugih koronovirusa iz SARS familije, i dramatično pomera rad T ćelija.

- Pa, spike protein se rado i efikasno kači na bakterijske lipopolisaharide (dolaze iz creva - korisne bakterije - uz pomoć masnih kiselina) i na tu kakofoniju imuni jako burno reaguje, i što se više nakači na jednu te istu virusnu česticu utoliko imuni burnije reaguje

I ovo kritična masa medicinskih profesionalaca bolje zna od nemedicinara i bez prevelike drame oko "konspiracionih teorija" prihvata fakat da je virus iz laboratorije (zna se i gde je sve rađeno, ko je bio u timovima, US i Kineska, pa još neki kolaboracija, itd, pre nego što se krenulo u strane)

SARS-CoV-2 spike protein je laboratorijski work of art.

Kad jednom to poveruješ, a niko ne mora da veruje, onda se pita da li je virus pobegao slučajno, ili namerno.

Ako je namerno, i idu neke "strategije", onda mnogi medicinar može ovako da razmišlja:

- Ovo je pandemija virusa, gojaznosti (insuline insensitivity tj previše glukoze u krvi pa hromona leptin, iz baš napumpanih masnih ćelija provociraju upale, aktivaciju imunog) i nedostatka vitamina D

- Ja nisam debeo i nisam u pre-dijabetičnom stanju

- Ja umereno jeden i nikad zajedno velike količine masnoća i brzih ugljenih hidrata

- Ja imam dovoljno vitamina D u organizmu i proveriću ga periodično

- Zapadna dijeta ionako ima puno cinka, a potrudiću se da unesem dovoljno cink-ionophores (unose cink u ćelije) - borovnice, zeleni čaj, ... pa tako značajno usporiti štancovanje virusa u već zarađenim ćelijama.

- Povećaću odnos unosa lysine/arginine aminokiselina pošto se i tako značajno usporava štancovanje virusa (tako su smanjivali herpese kod nekih, pomeranjem dijete), pošto ionako volim meso i mlečne proizvode, a retko jedem nuts .... lak potez.

- Ima sad i 100% efikasnih protokola lečenja ako pri prvim simptomima reagujem - jesu neke US kolege izgubile licence kad su plasirali to znanje, al dovoljno mnogo ih je to reklo da im verujem.

Pa nema potrebe da se vakcinišem vakcinom sa emergency odobrenjem ionako (vi bar imate Sinovac, mi u UK samo ove genetske) pošto joj je provera trajala prekratko, ionako ne znam koju ću dobiti, a mRNA ni jedna, ikad, još nije odobrena u svetu (i lipidne nanočestice u omotaču vanredno provociraju imune kod nekih ljudi - ovde su bukvalno usput sa prvim vakcinisanjem modifikovali pravila - ajd bar su gušenja brzo prestala).

Tako, u informed consent maniru jako informisani ljudi čest odluče da je ne prime, što ne znači da je neće primiti ako se ugoje joša malo, dobace do pred dijabetesnog stanja, svakog dana uz pola kilograma slanine moraju da pojedu i litar sladoleda, čak i ako ne znaju šta je laboratorijskoj bratiji sledeći korak ...

... tj nisu svi koji se ne vakcinišu antivaxeri, niti svi vaxeri znaju šta pričaju
zemljanin zemljanin 21:35 28.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Atomski mrav Atomski mrav 07:33 30.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Pa nema potrebe da se vakcinišem vakcinom sa emergency odobrenjem ionako (vi bar imate Sinovac, mi u UK samo ove genetske)


Kako ti sažimaš... u sve tajne korona virusa si pronikao, a ne znaš ni naziv kineske vakcine kako valja.
vlad_aleksh vlad_aleksh 08:50 30.03.2021

Re: Neđe zapelo!

predatortz
Jeste bezveze, ali kad znamo ko su organizatori...


Pošteno, ovo je jedna od retkih stvari koju ne rade loše.


Да ли је могуће да ниједан посао не умеју да одраде људски, а ово са вакцинама одрађују добро? Да ли имаш неко објашњење?
predatortz predatortz 09:04 30.03.2021

Re: Neđe zapelo!

vlad_aleksh
predatortz
Jeste bezveze, ali kad znamo ko su organizatori...


Pošteno, ovo je jedna od retkih stvari koju ne rade loše.


Да ли је могуће да ниједан посао не умеју да одраде људски, а ово са вакцинама одрађују добро? Да ли имаш неко објашњење?


Rekoh, "jedna od retkih stvari koju ne rade loše". Znači, ima još stvari koje dobro rade.
Recimo, krenuo je, sitnim koracima ali je krenuo, proces obnove vojske.
Dinar je stabilan. Završavaju se neki infrastrukturni poslovi. Privreda je, do ovog trenutka, uspela da podnese mere u smislu da nije bilo masovnih otpuštanja. Sistem obrazovanja na daljinu, kakav-takav, je relativno brzo uspostavljen. Ima vidljivih pomaka u radu javne uprave...

Što se mog viđenja tiče, oni bi bili sasvim solidna vlast, da nije ovih drugih stvari koje su katastrofalne. Nekompetentni likovi, ponovno uvođenje kulta ličnosti, evidentna sprega kriminala i vlasti, nefunkcionisanje pravne države...

Sve to nisu stvari koje se daju oprostiti.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:21 30.03.2021

Re: Neđe zapelo!

predatortz
vlad_aleksh
predatortz
Jeste bezveze, ali kad znamo ko su organizatori...


Pošteno, ovo je jedna od retkih stvari koju ne rade loše.


Да ли је могуће да ниједан посао не умеју да одраде људски, а ово са вакцинама одрађују добро? Да ли имаш неко објашњење?


Rekoh, "jedna od retkih stvari koju ne rade loše". Znači, ima još stvari koje dobro rade.
Recimo, krenuo je, sitnim koracima ali je krenuo, proces obnove vojske.
Dinar je stabilan. Završavaju se neki infrastrukturni poslovi. Privreda je, do ovog trenutka, uspela da podnese mere u smislu da nije bilo masovnih otpuštanja. Sistem obrazovanja na daljinu, kakav-takav, je relativno brzo uspostavljen. Ima vidljivih pomaka u radu javne uprave...

Što se mog viđenja tiče, oni bi bili sasvim solidna vlast, da nije ovih drugih stvari koje su katastrofalne. Nekompetentni likovi, ponovno uvođenje kulta ličnosti, evidentna sprega kriminala i vlasti, nefunkcionisanje pravne države...

Sve to nisu stvari koje se daju oprostiti.


Разумем све шта си набројао. Ако бисмо почели да анализирамо сваку твоју ставку - то би баш потрајало.
Ево, само ово за стабилан динар. Да ли та стабилност иде на руку одређеним групама људи? Мислим на онај део привреде који ради увоз-извоз? Да не кажем лоби. А све те активности ко контролише? Ми обични сељаци? Не, него људи из удбе.
Шта мислиш, да ли су многи исто тако хвалили и Титову власт у своје време? А онда се испоставило да је све било промашај?
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:25 30.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Milan Novković
Unfuckable
maksa83
Da li je moguće da toliki procenat mladih, obrazovanih ljudi ima rezerve prema vakcinaciji? Meni je to neshvatljivo.




O tome (na žalost previše često) pričam ovih dana, :
dozvolili smo da "eho" oko vakcina (ok, ovo je krenulo odavno) bude dvosmislen i nedorečen, medijski je sve to prilično mlako ispraćeno,
prvi čovek države "evosadće,samoštonije" unosi dodatnu konfuziju u ionako (vešto) sluđen puk pri čemu direktno podriva Svoju Anu koja je dično jelte odmah ponudila biceps.
Antivakseri postoje skoro 15 godina, uopšte nisu slabi i naivni (viđe brata Omege sa najnovijom teorijom "imunitet se vraća kući" dole)
i edukativni (da, edukativni, znam da boli u 21. veku ali da, edukativni) pristup je bio tu negde oko nule.
Pri čemu nisu spakovali ni CecuJecuAcu koga god pa na pink u prajmtajmu da skandiraju živela boca (ne flaša nego booooca)
ili nešta slično, jer jebiga to smo što smo i naš prosečan čovek to gleda, tome veruje i to poštuje i to je njegov komunikacioni kanal
Dozvoljavamo da zdravstveni radnici šire prilično šarene stavove i izbegavaju (aj ripit: iz be ga va ju) vakcinaciju
pakujući to u neki "boljedatinepričam" nadmeno-tajnoviti stav
. Ova sestra je klasičan primer razornog uticaja cenim da je impact 1:25 znajući koliko Srbi i ini veruju svakoj vrsti uniforme i lično, davao bih momentalne otkaze za ovakav pristup
Btw, hajde malo samo u stranu da glednemo - dozvolili smo još odavno da apotekarke žive trip da su lekarke pa klijente zovu "pacijenti",
džaba objašnjavanja da je pacijent kod lekara a da je kod nje klijent ili kupac, i da ako hoće pacijenta eno tamo je Medicina pa idemo, upis, brate VOLE da imaju pacijenta.
Što sa sobom povlači i sijaset nekih drugih potencijalnih nevolja, o kojima možemo nekom drugom prilikom u rubrici "etika bez znanja je opasna"

Da rezimiram: najlakše je reći zatucan smo narod (i loš, ja bih dodao rezignirano u nekom gornjem komentaru) ali brate, ta zatucanost
i hajmo reći neka vrsta tuposti brižljivo je negovana i uzgajana, decenijama


Greetings, Mr Unfuckable

Oko ovog boldovanog - razumem sentiment. Neke grupe profesionalaca iz i oko medicinske profesije povrh kojih nam se gradi ovakav sentiment prema široj profesiji postoji i u UK, cenim da postoje svuda.

Ipak, iako nas diploma sa ovog ili onog fakulteta ne čini stručnjacima, pa to važi i za dobre medicinske fakultetre, neki ljudi skupe više znanja, kasnije vredno rade i usavršavaju se, i znaju više, pa iako se ne pojavljuju na javnim mestima druže se sa profesionalnom okolinom i između sebe razmenjuju znanja i mišljenja.

U to ime ja ću sada izlistati ovde neke "stavke" koje ogromna većina nestručnjaka ne zna, većina stručnjaka isto tako ne zna, ali kritična masa stručnjaka zna to - i otud jedan bitan razlog zašto dobijamo i ta čudna i na prvi pogled iracionalna talasanja iz profesije, a prečesto iracionalna i u realnom smislu.

Ove sitnica koje mnogi stručnjaci u medicini znaju, a ogromna većina IT ljudi ne zna, što nas, don ne znamo da ne znamo, ne sprečava da istrčavamo sa "jakim" mislima i analizama (igrom slučaja ovi iz moje ambulante u zapadnom Londonu nisu nimalo bolji, talasaju)

- SARS-CoV-2 virus ima 4 RNA sekvence koje koje ne mogu da se nađu ni u jednom organizmu koji bi mogao biti kandidat za preteču ovog virusa. Dalje, čak ni jedan poznasti organizam nije dovoljno blizu da bi se zaključilo kako prosto još nismo našli živuljka sa koje je sve to skočilo na ljude.

- Jedna od tih sekvenci, nemala, je iz HIV-1 virusa, tamno negde sad u SARS-CoV-2 spike proteinima odgovornim za kačenje na ćelije. Pošto je, zbog prethodne stavke, posle sitnog talasanja i kreativnog jezika zaključeno da je društvo nemoguće ubediti da virus nije iz laboratorije kreće onda i druga nit ubeđivanja koja kaže "recombinacija" genetskog materijala dva virusa koja su se zadesila u istoj osobi.

- I sve je ovo još iz Aprila prošle godine, kažu stručnjaci: takva recombinacija, npr samo ovog jednog HIV-1 fragmenta i i SARS-CoV-2 preteče je moguća (iako ne znamo šta je preteča) ali to je izuzezno malo verovatno (moja primedba: recimo jednom u 10 generacija gde se recombinacija em desi em proširi kroz društvo)

- I to bi bio kraj priče koji objašnjava zašto je ovaj virus ovoliko zaraza da nema još jedno 3-4 isto ovako retka pomeranja u genetskom materijalu.

- Kada se virus nakači na ćeliju njemu na mestima treba ošišati te šiljkove da bi mogao da uđe u ćeliju uz pomoć "...cytoplasmic or endosomal membrane fusion...".

Mesto gde se seče, "šišaj ovde" se zove "cleavage site" (za one što su nailazili na pojam čitanjem, ako nisu znali. "Makaze" za sečenje su jedan enzim kod ljudi i tone raznih živuljki koji se zove "furin". Ao on ti je ko makaze koje bolje rade nad jednom kosom na jednom estu, nego nad drugom ili drugom mestu.

Taj "cleavage site" je neverovatno efikasan, lak za siječu kod SARS-CoV-2 i nisu ga našli nigde kod drugih coronovirusa po srpskim, kineskim i ostalim pećinama - "došao odnekud" - kažu da je moguća virusna rekombinacija, ali vanredno malo verovatna - i sad već imamo dve vanredno male verovatnoće dva događaja, koja su se desila istovremeno, a ima ih još.

Ova prva dva su bila vezana za ulazak virusa u ćeliju, evo sad par komada vezanih za preburnu reakciju imunog:

- Spike protein za koga je sad sve vezano, i vakcine, ima na vrhu dva mala šiljka, po člancima spominjani kao S1 i S2. I, neverovatna treća coincidencija, između njih se spakovao identičan protein (više "oblast", motif) kao na površini otrova što luče streptokoke (bakterijski superantigen), na koji imuni burno reaguje - ne postoji kod drugih koronovirusa iz SARS familije, i dramatično pomera rad T ćelija.

- Pa, spike protein se rado i efikasno kači na bakterijske lipopolisaharide (dolaze iz creva - korisne bakterije - uz pomoć masnih kiselina) i na tu kakofoniju imuni jako burno reaguje, i što se više nakači na jednu te istu virusnu česticu utoliko imuni burnije reaguje

I ovo kritična masa medicinskih profesionalaca bolje zna od nemedicinara i bez prevelike drame oko "konspiracionih teorija" prihvata fakat da je virus iz laboratorije (zna se i gde je sve rađeno, ko je bio u timovima, US i Kineska, pa još neki kolaboracija, itd, pre nego što se krenulo u strane)

SARS-CoV-2 spike protein je laboratorijski work of art.

Kad jednom to poveruješ, a niko ne mora da veruje, onda se pita da li je virus pobegao slučajno, ili namerno.

Ako je namerno, i idu neke "strategije", onda mnogi medicinar može ovako da razmišlja:

- Ovo je pandemija virusa, gojaznosti (insuline insensitivity tj previše glukoze u krvi pa hromona leptin, iz baš napumpanih masnih ćelija provociraju upale, aktivaciju imunog) i nedostatka vitamina D

- Ja nisam debeo i nisam u pre-dijabetičnom stanju

- Ja umereno jeden i nikad zajedno velike količine masnoća i brzih ugljenih hidrata

- Ja imam dovoljno vitamina D u organizmu i proveriću ga periodično

- Zapadna dijeta ionako ima puno cinka, a potrudiću se da unesem dovoljno cink-ionophores (unose cink u ćelije) - borovnice, zeleni čaj, ... pa tako značajno usporiti štancovanje virusa u već zarađenim ćelijama.

- Povećaću odnos unosa lysine/arginine aminokiselina pošto se i tako značajno usporava štancovanje virusa (tako su smanjivali herpese kod nekih, pomeranjem dijete), pošto ionako volim meso i mlečne proizvode, a retko jedem nuts .... lak potez.

- Ima sad i 100% efikasnih protokola lečenja ako pri prvim simptomima reagujem - jesu neke US kolege izgubile licence kad su plasirali to znanje, al dovoljno mnogo ih je to reklo da im verujem.

Pa nema potrebe da se vakcinišem vakcinom sa emergency odobrenjem ionako (vi bar imate Sinovac, mi u UK samo ove genetske) pošto joj je provera trajala prekratko, ionako ne znam koju ću dobiti, a mRNA ni jedna, ikad, još nije odobrena u svetu (i lipidne nanočestice u omotaču vanredno provociraju imune kod nekih ljudi - ovde su bukvalno usput sa prvim vakcinisanjem modifikovali pravila - ajd bar su gušenja brzo prestala).

Tako, u informed consent maniru jako informisani ljudi čest odluče da je ne prime, što ne znači da je neće primiti ako se ugoje joša malo, dobace do pred dijabetesnog stanja, svakog dana uz pola kilograma slanine moraju da pojedu i litar sladoleda, čak i ako ne znaju šta je laboratorijskoj bratiji sledeći korak ...

... tj nisu svi koji se ne vakcinišu antivaxeri, niti svi vaxeri znaju šta pričaju


Ово је став многих лекара са којима сам разговарао. То јест, пре се може рећи - којима сам постављао питања.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:35 30.03.2021

Re: Neđe zapelo!

nsarski

Možda trenutno imamo situaciju višak vakcina naspram broja prijavljenih. Recimo, situacija sa studentima me potpuno sluđuje. Da li je moguće da toliki procenat mladih, obrazovanih ljudi ima rezerve prema vakcinaciji? Meni je to neshvatljivo.


Став према вакцинисању не зависи од степена образовања, интелигенције, пола, узраста, имовинског стања. Став је формиран на основу интуиције и структуре личности. Дакле, укратко речено - тај став је ирационалан.
Сматрам да је следећа аналогија на месту. Веровање у Бога. Постојали су у историји велики интелектуалци који су били религиозни људи. Али, било је и атеиста међу великим умовима. Тако исто можемо и за поделе на генијалне и малоумне, жене и мушкарце, наивне и лукаве, лепе и ружне, богате и убоге...
Milan Novković Milan Novković 10:28 30.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Atomski mrav
Pa nema potrebe da se vakcinišem vakcinom sa emergency odobrenjem ionako (vi bar imate Sinovac, mi u UK samo ove genetske)


Kako ti sažimaš... u sve tajne korona virusa si pronikao, a ne znaš ni naziv kineske vakcine kako valja.

Zaboravio si da navedeš i to kako sam poznat po "elokventnom" pisanju (prvo mi iskoči iz pera "pišanju", ali sam, lukavolukavo, uglom oka primetio pa ispravio) pa "zaokruženosti" i "nedvosmislenosti"

Ne sećam se da je neko ovde nazvao kinesku vakcinu, ili "kineza" po imenu, ovde je Sinovac - ovo je i u formalnom imenu firme, a Sajnovak je onda, šta?!

A meni je Blog B92 jedini izvor pisanog "materijala" na Srpskom pod Covidom. Čak su mi i usmenjaci presušili, pošto je kafanjering sa srpskom braćom i sestrama zamro poprilično pod Covidom, takoreći ufitiljio

Ne zam koliko je poznato da decenijama pre Covida niko nije uspeo da napravi ljudsku Coronovirus vakcinu prihvatljivih karakteristika, al evo i Kinezima se posrećilo pod Covidom da to urade u samo nekoliko meseci - dobro, de, možda je pre samo efikasnost bila pitanje (ne znam u stvari istoriju) a sad umanjena efikasnost radi i dalje jako koritan posao.

Plus "cene" da je u Londonu 30-50% imalo imunitet pre drugog "talasa", velikim delom i zbog imuniteta od pre Covida, stečenog kao odgovor kroz život na druge koronoviruse.

Evo, bliže temi bloga, i sveže vesti:

"... Harvard Professor Martin Kulldorff and co-creator of the Great Barrington Declaration, one of the most cited epidemiologists and infectious -disease experts in the world (latest count of citations: 25,290) has been censored by Twitter. His tweet on how not everyone needs a vaccine against SARS-CoV-2 was not taken down. He had a warning slapped on it and users have been prevented from liking or retweeting the post. ..."

A on im je u raznim CDC++ subkomitetima za vakcine

"Očigledno", još veći stručnjak od Tvitera kaže:

"We try to prevent a Tweet like this that otherwise breaks The Tweeter rules from reaching more people, so we have disabled most of the ways to engage with it. If you want to talk about it you can still quote it"

Sve što je rekao je da je tražiti da se svi vakcinišu besmisleno koliko i tražiti da se niko ne vakciniše...

Twitter Censors Famed Epidemiologist Martin Kulldorff - AMERICAN INSTITUTE for ECONOMIC RESEARCH


Atomski mrav Atomski mrav 11:07 30.03.2021

Re: Neđe zapelo!

Ne sećam se da je neko ovde nazvao kinesku vakcinu, ili "kineza" po imenu, ovde je Sinovac - ovo je i u formalnom imenu firme, a Sajnovak je onda, šta?!


Sinopharm, u Srbiji je u upotrebi Sinopharm, vakcina za koju Kinezi tvrde da je 79% efikasna. Za Sinovac sam negde pročitao da je efikasnost bila negde na nivou 50%.
shmoo shmoo 08:40 26.03.2021

Узгредни инфо

На овој листи (претпостављам по подацима СЗО, дакле подацима извора којем се може веровати који се ажурирају на дневном нивоу) на коју се бележе подаци од самог почетка пандемије пре нешто више од годину дана, Србија се налази на 35. месту по броју заражених и на 52. месту по броју преминулих услед последица ковид-19. Број преминулих на 1 милион становника је 583.(ЛИНК)


Израел, који се баш данас помиње на овом нашем порталу као успешан модел вакцинације, па им сви кафићи раде, налази се на 26. месту по броју заражених и на 47. месту по броју преминулих услед ковида-19, а њихов број преминулих на 1 милион становника износи 670.

На листи преминулих на 1 милион становника услед последица ковид-19 Србија заузима одлично 61. место, док је Израел на 55. месту.

Ту изненађује врло висок пласман аутсајдера. Мађарска на 4. месту, Црна Гора на 6. месту, Словенија на 7. месту, Босна и Херцеговина на 8. месту, Бугарска на 10. месту, Северна Македонија на 12. месту, Хрватска на 21. месту, Румунија на 30. месту и Албанија на 49. месту.

По броју преминулих услед последица ковид-19 на 1 милион становника.


Ништа не кажем, не саопштавам шта мислим о томе, немојте одмах да скачете у очи, само преносим податке.

А све у склопу позива на цивилизовану и аргументовану дискусију.



П.С. - Јбт, како је оном једном у Федералним Државама Микронезије (!) успело да се зарази ковидом!

Баш сам интересантан знати... Шта ли је то урадио...

Срећом, преживео је.

Она тројица на Самои и она тројица на Вануатуу нису баш сви имали ту срећу.

Док бат меџутим, она четворица на Маршаловим Острвима су сви преживели.

(Кажем, пратим ову листу већ дуже од годину дана. Узбуђења расту из дана у дан...)






solo solo 09:57 26.03.2021

Re: Узгредни инфо

Ништа не кажем, не саопштавам шта мислим о томе, немојте одмах да скачете у очи, само преносим податке.


Ključna reč je validnost podataka

Znam da znaš,znam te znaš me.
shmoo shmoo 12:42 26.03.2021

Re: Узгредни инфо

solo
Ништа не кажем, не саопштавам шта мислим о томе, немојте одмах да скачете у очи, само преносим податке.


Ključna reč je validnost podataka

Znam da znaš,znam te znaš me.



Јбт, звучимо к'о мафија.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:15 30.03.2021

Re: Узгредни инфо

shmoo
На овој листи (претпостављам по подацима СЗО, дакле подацима извора којем се може веровати који се ажурирају на дневном нивоу) на коју се бележе подаци од самог почетка пандемије пре нешто више од годину дана, Србија се налази на 35. месту по броју заражених и на 52. месту по броју преминулих услед последица ковид-19. Број преминулих на 1 милион становника је 583.(ЛИНК)


Израел, који се баш данас помиње на овом нашем порталу као успешан модел вакцинације, па им сви кафићи раде, налази се на 26. месту по броју заражених и на 47. месту по броју преминулих услед ковида-19, а њихов број преминулих на 1 милион становника износи 670.

На листи преминулих на 1 милион становника услед последица ковид-19 Србија заузима одлично 61. место, док је Израел на 55. месту.

Ту изненађује врло висок пласман аутсајдера. Мађарска на 4. месту, Црна Гора на 6. месту, Словенија на 7. месту, Босна и Херцеговина на 8. месту, Бугарска на 10. месту, Северна Македонија на 12. месту, Хрватска на 21. месту, Румунија на 30. месту и Албанија на 49. месту.

По броју преминулих услед последица ковид-19 на 1 милион становника.


Ништа не кажем, не саопштавам шта мислим о томе, немојте одмах да скачете у очи, само преносим податке.

А све у склопу позива на цивилизовану и аргументовану дискусију.



П.С. - Јбт, како је оном једном у Федералним Државама Микронезије (!) успело да се зарази ковидом!

Баш сам интересантан знати... Шта ли је то урадио...

Срећом, преживео је.

Она тројица на Самои и она тројица на Вануатуу нису баш сви имали ту срећу.

Док бат меџутим, она четворица на Маршаловим Острвима су сви преживели.

(Кажем, пратим ову листу већ дуже од годину дана. Узбуђења расту из дана у дан...)



Ово су јако интересантни подаци, ако су тачни, разуме се. Какав закључак можемо да изведемо?
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:44 26.03.2021

Vakcinisanje ili liječenje

Kako se pouzdano ne zna koliko dugo štiti vakcina od zaraze mislim da će veća korist od vakcine biti pronalazak efikasne terapije za liječenje oboljelih.
Bilo je objavljeno da su Izraelu i u Rusiji na trgu efikasne terapije i da su testiranja već u trećoj fazi.
Zna li neko nešto o tome i kolike su šanse da ta, moguća, terapija poništi potrebu za vakcinisanjem? Da li će kompanije koje proizvode vakcine dozvoliti da im planirana zarada umakne ispod ruku?
aureus aureus 08:56 26.03.2021

Re: Vakcinisanje ili liječenje

kamilo_emericki
Kako se pouzdano ne zna koliko dugo štiti vakcina od zaraze mislim da će veća korist od vakcine biti pronalazak efikasne terapije za liječenje oboljelih.
Bilo je objavljeno da su Izraelu i u Rusiji na trgu efikasne terapije i da su testiranja već u trećoj fazi.
Zna li neko nešto o tome i kolike su šanse da ta, moguća, terapija poništi potrebu za vakcinisanjem? Da li će kompanije koje proizvode vakcine dozvoliti da im planirana zarada umakne ispod ruku?

Teško će im umaći planirana zarada bar za 2021.
Jer te terapije, za koje svakako navijam, dok završe sve što treba oko istraživanja, očekuje isto što i vakcine - proizvodnja, a ništa ne garantuje da će proizvodnja za svjetsku populaciju biti ni jeftinija ni brža, pošto se i neki lijekovi - takođe proizvode mjesecima.

Osim ako ne ustanove da neka sasvim obična, jeftina i lako dostupna stvar pomaže. Samo šta bi to moglo biti a da nismo do sad bar slučajno nabasali na to?
maksa83 maksa83 19:13 26.03.2021

mangupi u redovima



Волонтер на Београдском сајму признао да је унео лажне податке о вакцинацији

Волонтер на Београдском сајму за унос података у систем о вакцинацији и ревакцинацији, М.П. (32) признао је данас на саслушању у Првом основном јавном тужилаштву у Београду да је у систем унео своје лажне уносе и податаке својих пријатеља (свог физиотерапеута и његове супруге).

У одбрани је навео да је то урадио, јер он и они не желе да се вакцинишу, али желе да путују.
crossover crossover 19:50 26.03.2021

Re: mangupi u redovima

И после кажу који ће вам рацку серијски бројеви у бази кад се клијент не бави производњом. Па, требају нам брате.
maksa83 maksa83 19:55 26.03.2021

Re: mangupi u redovima

И после кажу који ће вам рацку серијски бројеви у бази кад се клијент не бави производњом. Па, требају нам брате.

Ja sam se ponadao da je neka automatika flegovala baš njega, mada ne vidim u proceduri korak ni podatak koji bi to radio, ali se ispostavilo da je na kraju to uradio old school policework - na kraju radnog dana porede broj izdatih potvrda i broj izbodenih vakcina. Imali su mismatch pa su pretresli sve volontere i kod njega našli 2 papirne potvrde za te prijatelje. Debil, da ih je samo uništio i poslao one PDF-ove koji sadrže isto to ne bi ga uhvatili.
crossover crossover 20:09 26.03.2021

Re: mangupi u redovima

mada ne vidim u proceduri korak ni podatak koji bi to radio


Серијски број вакцине. Свака база бележи који је налог унео који податак, значи само уватиш дб админа за уши да ти то прочита, упоредиш серијске бројеве и налоге, и онај налог код кога се не поклапају серијски бројеви уписаних и празних вакцина вежеш лисицама и изведеш из просторије. Једино може да га спаси ако је неко други сео за његов компјутер. Дечко је морон.
maksa83 maksa83 21:58 26.03.2021

Re: mangupi u redovima

Серијски број вакцине.

Bio sam ubeđen da serijski broj date vakcine nigde ne piše ali sad sam pogledao potvrdu za drugu dozu u kojoj je upisana i prva, i u pravu si - za obe postoji nešto što liči na serijski broj. Mogli su verovatno da prođu kroz sve bočice i nađu te koje nisu nikome date a piše da jesu i da ga lociraju po tome pod pretpostavkom da se svaki operater uloguje u aplikaciju ili da imaju logove odakle je šta ušlo i ko je kad radio na kom računaru, ali su izgleda izabrali direktan pandurski ajmo-svi-sve-iz-džepova prisup. Što ima smisla, ako ne nađu ništa onda imaju sledeći korak tj. tu malo zametniju forenziku.
crossover crossover 22:53 26.03.2021

Re: mangupi u redovima

da se svaki operater uloguje u aplikaciju ili da imaju logove odakle je šta ušlo i ko je kad radio na kom računaru


Не мора чак ни да се логује у апликацију, база може да га препозна по налогу са домена. Једино би могао да зајебе систем да је сео за туђи компјутер али то је још глупља идеја од овог што је урадио.
maksa83 maksa83 23:51 26.03.2021

Re: mangupi u redovima

Не мора чак ни да се логује у апликацију, база може да га препозна по налогу са домена. Једино би могао да зајебе систем да је сео за туђи компјутер али то је још глупља идеја од овог што је урадио.

Evo šta se ispostavlja - nema svaka ampula serijski broj, nego svaki lot tj. serija, tako da nije upisana tačna bočica koju si primio, a ono gde nastaje mismatch u slučaju ovog mentola je što švester koja te pribola zadržava kod sebe papiritj sa podacima vakcinisanog. Ako postoji mismatch papiritja koje su skupile sestre i broja izdatih potvrda onda može naknadim uprarivanjem potvrda - sestrin-papiritj da se vidi koji sestrin-papiritj ne postoji za izdatu potvrdu, a gde upada i mićko-mnogo-pametni-operater i njegovi prijatelji.
crossover crossover 00:25 27.03.2021

Re: mangupi u redovima

Evo šta se ispostavlja - nema svaka ampula serijski broj, nego svaki lot tj. serija, tako da nije upisana tačna bočica koju si primio


Ма јасно, али то смо знали и раније, и то ништа не мења. Тако се ради свуда где је серијска производња, не само код вакцина, зато сам је и поменуо горе. Елем, да су они упоређивали стање у бази - сестрине папире - празне ампуле тако би га можда открили следеће године. Овако се десило да им је од једне серије/шарже остало две неискоршћене ампуле на које је овај дебил прошверцовао своје пајтосе. То се одмах види и тако су га највероватније провалили.

Можда нисам све лепо објаснио, оћу да се онесвестим колико ми се спава, сутра ћу детаљно да ти опишем све о серијама/шаржама, рутирању робе и све остале дивоте из ентерпрајз реалма на примеру једног ерп софтвера. :)
Одох.
milisav68 milisav68 08:39 27.03.2021

Re: mangupi u redovima

Овако се десило да им је од једне серије/шарже остало две неискоршћене ампуле на које је овај дебил прошверцовао своје пајтосе. То се одмах види и тако су га највероватније провалили.

Ma da, ne znam zašto komplikujete.

Kad ujutru krene vakcinacija, napiše se taj datum, vrsta vakcine, i ispod kreće upis po rednim brojevima.

I tako imaš recimo četiri spiska (četiri vrsta vakcina).

Ampule su pakovane po nekakvim kutijama, tipa 20 komada po kutiji.

Na kraju dana bude recimo vakcinisano 567 ljudi (sa recimo kineskom), to znači da treba da bude 28 praznih kutija i jedna sa 13 ampula (kineske vakcine).

I tako redom za sve vrste.Popis od 10-15 minuta.

Moron je samo treba da mazne dve ampule kad niko ne obraća pažnju, to ni CSI ne bi rešio.

E, a LOT broj služi proizvođaču (a i inspekciji), zbog kontrole, da ako dođe do neke greške, da može da povuče celu seriju.

Pored tog broja ima i datum, koji daje još precizniju sliku greške, da bi se pronašao uzrok (i naravno rok upotrebe).
haklberi_tom haklberi_tom 16:20 27.03.2021

Re: mangupi u redovima

maksa83
Не мора чак ни да се логује у апликацију, база може да га препозна по налогу са домена. Једино би могао да зајебе систем да је сео за туђи компјутер али то је још глупља идеја од овог што је урадио.

Evo šta se ispostavlja - nema svaka ampula serijski broj, nego svaki lot tj. serija, tako da nije upisana tačna bočica koju si primio, a ono gde nastaje mismatch u slučaju ovog mentola je što švester koja te pribola zadržava kod sebe papiritj sa podacima vakcinisanog. Ako postoji mismatch papiritja koje su skupile sestre i broja izdatih potvrda onda može naknadim uprarivanjem potvrda - sestrin-papiritj da se vidi koji sestrin-papiritj ne postoji za izdatu potvrdu, a gde upada i mićko-mnogo-pametni-operater i njegovi prijatelji.

Možda je to 'patka' puštena od 'zna se koga' kako bi se pokazala superiornost organizaciono - logističkog - informatičko - medicinskog sistema.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:11 30.03.2021

Re: mangupi u redovima

haklberi_tom
maksa83
Не мора чак ни да се логује у апликацију, база може да га препозна по налогу са домена. Једино би могао да зајебе систем да је сео за туђи компјутер али то је још глупља идеја од овог што је урадио.

Evo šta se ispostavlja - nema svaka ampula serijski broj, nego svaki lot tj. serija, tako da nije upisana tačna bočica koju si primio, a ono gde nastaje mismatch u slučaju ovog mentola je što švester koja te pribola zadržava kod sebe papiritj sa podacima vakcinisanog. Ako postoji mismatch papiritja koje su skupile sestre i broja izdatih potvrda onda može naknadim uprarivanjem potvrda - sestrin-papiritj da se vidi koji sestrin-papiritj ne postoji za izdatu potvrdu, a gde upada i mićko-mnogo-pametni-operater i njegovi prijatelji.

Možda je to 'patka' puštena od 'zna se koga' kako bi se pokazala superiornost organizaciono - logističkog - informatičko - medicinskog sistema.


Наравно да јесте "патка".
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:13 30.03.2021

Re: mangupi u redovima

maksa83
Не мора чак ни да се логује у апликацију, база може да га препозна по налогу са домена. Једино би могао да зајебе систем да је сео за туђи компјутер али то је још глупља идеја од овог што је урадио.

Evo šta se ispostavlja - nema svaka ampula serijski broj, nego svaki lot tj. serija, tako da nije upisana tačna bočica koju si primio, a ono gde nastaje mismatch u slučaju ovog mentola je što švester koja te pribola zadržava kod sebe papiritj sa podacima vakcinisanog. Ako postoji mismatch papiritja koje su skupile sestre i broja izdatih potvrda onda može naknadim uprarivanjem potvrda - sestrin-papiritj da se vidi koji sestrin-papiritj ne postoji za izdatu potvrdu, a gde upada i mićko-mnogo-pametni-operater i njegovi prijatelji.


Толико анализирања и лупања главе, а све је врло једноставно. Пустили су ту вест да би показали како имају савршен систем контроле. Јеси ли се ти вакцинисао? И којом вакцином?
omega68 omega68 21:27 26.03.2021

Ovaj čika zna




Vanden Bossche је научник који се бави развојем вакцина. Радио је за ГАВИ (Глобалана алијанса за вакцине и имунизацију) као координатор на пројекту вакцине за Еболу. То значи да је директно сарађивао са Светском здравственом организацијом, ЦДЦ-ом и Бил и Мелинда Гејтс фондацијом која је главни финансијер ГАВИ алијансе.

Каже да су вакцине против Kовид-19 „бриљантна“ медицина и инсистира да делују на индивидуалном нивоу, али каже да су „погрешно оружје“ које се примјењује на глобалном нивоу када су присутни високи притисци заразних патогена.

На питање да ли је свестан да својом изјавом даје подстицај антивакциналном покрету, Vanden Bossche одговара да се не ради о ваксерима и антиваксерима, него о будућности човечанства, да он није против вакцина, већ да се вакцине администрирају противно науци и да није чак ни проблем у томе што неће бити ефикасне, него што ће проузроковати неповратну штету по здравље човечанства. Наиме, Vanden Bossche објашњава да се масовна вакцинација профилактичким вакцинама какве имамо у оптицају за Kовид-19, као што имамо и за варијанте грипа, никако не сме радити у сред пандемије

Доктор Bossche верује да се вакцинолози, клиничари и научници усресређују само на краткорочне резултате на индивидуалном нивоу, а не на последице на глобалном нивоу, за које верује да ће ускоро постати очигледне у облику претварања „прилично безопасног вируса у неконтролисано чудовиште“.

Ове вакцине креирају специфични имунитет, односно специфична антитела на сој вируса који је био у оптицају на почетку пандемије. Сада су у оптицају нови мутирани сојеви вируса, а ефекат вакцина на њих није ни могао да буде испитан до сада. Информација која нам се сервира у медијима гласи да чак и да не буде пуног ефекта, свакако је боље вакцинисати се, јер тако, наводно, нећемо завршити у болници на респиратору. Ко то гарантује, када ни једна фармацеутска компанија која је произвела вакцину није стала иза свог производа и не гарантује ничим (осим празним речима) да неће оставити краткорочне или дугорочне последице по здравље вакцинисаних? Vanden Bossche разбија ове тврдње, објашњавајући да је мањи проблем у томе што вакцине неће бити ефикасне.

Највећи проблем лежи у чињеници да вакцине креирањем специфичног (стеченог) имунитета супримирају неспецифични (урођени) имунитет, који је прва линија одбране од сваког страног микроорганизма или токсина. У сред пандемије када вирус циркулише кроз становништво, ви вакцинацијом обарате свој урођени имунитет и постајете лак плен свих патогена, а ништа мање ни самог Kовид-19 вируса, поготову кад је измењен и вирулентнији у односу на почетни таргетиран вирус. Овај научник сматра да се интервенцијом масовне вакцинације проузрокује општи пад имунитета који води до повећања броја заражавања и да не долазимо до жељеног колективног имунитета до кога би дошло природним заражавањем младог и здравог становништва.
Истовремено, вирус је стимулисан на даље мутације пошто настојимо да га агресивно искоренимо, што може довести до појаве све погубнијих сојева
Vanden Bossche сматра да је масовну вакцинацију потребно што пре зауставити, да је старе људе потребно заштитити максимално, али да младим и здравим људима треба омогућити слободно циркулисање како би се стекао природни колективни имунитет.

Већина људи ће пребродити вирус без симптома или са лакшим симптомима и то једини начин ако не желимо да креирамо све смртоносније сојеве вируса непромишљеном политичком интервенцијом масовне вакцинације.“
zemljanin zemljanin 21:40 26.03.2021

Re: Ovaj čika zna

Vanden Bossche je dao kvalitetnu analizu pogotovo u delu obaranja prirodnog imuniteta u jeku epidemije ... sigurno je da cemo imate vecu zastitu od Covida ali i mogucnost da najebemo od drugih infekcija ... da li ce to ugroziti covecanstvo - tu sam skeptik
omega68 omega68 22:25 26.03.2021

Re: Ovaj čika zna

Ma jok, sad će jedan koji po znanju iz svih živih oblasti, po čemu se opasno probližava...znate već kome☺, da nam objasni da je to hulja koji ruši nauku i blablabla.
E sad, šta ako -kažem ako- se, recimo, dogodi epidemija onog što ide unazad za npr 5 godina.
Svuda u svetu.
Šta će to sveznajuće a hodajuće božanstvo znanoszi i nauke da nam kaže?
Ili će kao i uvek kad mu se dokaže da je unapred klevetao ono što se ispostavi tačnim i ad hominem napadao oponenta, jednostavno da ćuteći ignoriše?
zemljanin zemljanin 23:03 26.03.2021

Re: Ovaj čika zna

zavisi kako se dozivi ova analiza ... to je samo jedna od informacija koja, trenutno, ima neku prognoziranu verovatnocu (njegovu) ... Covid, sa druge strane ima dokumentovanu statistiku i realnu opasnost ... da li je njegova analiza moguca - DA, da li ce se ostvariti - veliko pitanje ... tako postavljeno, vakcina nema alternativu, sa aspekta epidemiologa i drzava ... a licno, to svako nek' se smisli, shodno informisanosti ili verovanjima

mnogo se informacija dostavlja medijima i to je OK, ali nisu sve informacije iste tezine, to sto je nesto moguce ne znaci i da ce se ostvariti ... ono sto je sigurno - mediji ce to staviti na naslove strane ako procene da ce dici 'tiraz'
solo solo 23:12 26.03.2021

Re: Ovaj čika zna

zavisi kako se dozivi ova analiza ... to je samo jedna od informacija koja, trenutno, ima neku prognoziranu verovatnocu (njegovu) ... Covid, sa druge strane ima dokumentovanu statistiku i realnu opasnost ... da li je njegova analiza moguca - DA, da li ce se ostvariti - veliko pitanje ... tako postavljeno, vakcina nema alternativu, sa aspekta epidemiologa i drzava ... a licno, to svako nek' se smisli, shodno informisanosti ili verovanjima


Ono što je dobro i vredno to je i skupo. Kroz vekove bilo tako - ako se nešto u međuvremenu nije promenilo.
Treba da nije.
omega68 omega68 23:50 26.03.2021

Re: Ovaj čika zna

zemljanin
zavisi kako se dozivi ova analiza ... to je samo jedna od informacija koja, trenutno, ima neku prognoziranu verovatnocu (njegovu) ... Covid, sa druge strane ima dokumentovanu statistiku i realnu opasnost ... da li je njegova analiza moguca - DA, da li ce se ostvariti - veliko pitanje ... tako postavljeno, vakcina nema alternativu, sa aspekta epidemiologa i drzava ... a licno, to svako nek' se smisli, shodno informisanosti ili verovanjima

mnogo se informacija dostavlja medijima i to je OK, ali nisu sve informacije iste tezine, to sto je nesto moguce ne znaci i da ce se ostvariti ... ono sto je sigurno - mediji ce to staviti na naslove strane ako procene da ce dici 'tiraz'

Unfuckable Unfuckable 03:50 28.03.2021

do bijesa!

Највећи проблем лежи у чињеници да вакцине креирањем специфичног (стеченог) имунитета супримирају неспецифични (урођени) имунитет, који је прва линија одбране од сваког страног микроорганизма или токсина. У сред пандемије када вирус циркулише кроз становништво, ви вакцинацијом обарате свој урођени имунитет и постајете лак плен свих патогена, а ништа мање ни самог Kовид-19 вируса, поготову кад је измењен и вирулентнији у односу на почетни таргетиран вирус.



Brate, pa nema nam spasa, ubismo urođeni imunitet od korone koji eto imamo!

(a za koji nismo ni znali, a očito ni On nije znao da ga imamo)
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:07 30.03.2021

Re: Ovaj čika zna

omega68



Vanden Bossche је научник који се бави развојем вакцина. Радио је за ГАВИ (Глобалана алијанса за вакцине и имунизацију) као координатор на пројекту вакцине за Еболу. То значи да је директно сарађивао са Светском здравственом организацијом, ЦДЦ-ом и Бил и Мелинда Гејтс фондацијом која је главни финансијер ГАВИ алијансе.

Каже да су вакцине против Kовид-19 „бриљантна“ медицина и инсистира да делују на индивидуалном нивоу, али каже да су „погрешно оружје“ које се примјењује на глобалном нивоу када су присутни високи притисци заразних патогена.

На питање да ли је свестан да својом изјавом даје подстицај антивакциналном покрету, Vanden Bossche одговара да се не ради о ваксерима и антиваксерима, него о будућности човечанства, да он није против вакцина, већ да се вакцине администрирају противно науци и да није чак ни проблем у томе што неће бити ефикасне, него што ће проузроковати неповратну штету по здравље човечанства. Наиме, Vanden Bossche објашњава да се масовна вакцинација профилактичким вакцинама какве имамо у оптицају за Kовид-19, као што имамо и за варијанте грипа, никако не сме радити у сред пандемије

Доктор Bossche верује да се вакцинолози, клиничари и научници усресређују само на краткорочне резултате на индивидуалном нивоу, а не на последице на глобалном нивоу, за које верује да ће ускоро постати очигледне у облику претварања „прилично безопасног вируса у неконтролисано чудовиште“.

Ове вакцине креирају специфични имунитет, односно специфична антитела на сој вируса који је био у оптицају на почетку пандемије. Сада су у оптицају нови мутирани сојеви вируса, а ефекат вакцина на њих није ни могао да буде испитан до сада. Информација која нам се сервира у медијима гласи да чак и да не буде пуног ефекта, свакако је боље вакцинисати се, јер тако, наводно, нећемо завршити у болници на респиратору. Ко то гарантује, када ни једна фармацеутска компанија која је произвела вакцину није стала иза свог производа и не гарантује ничим (осим празним речима) да неће оставити краткорочне или дугорочне последице по здравље вакцинисаних? Vanden Bossche разбија ове тврдње, објашњавајући да је мањи проблем у томе што вакцине неће бити ефикасне.

Највећи проблем лежи у чињеници да вакцине креирањем специфичног (стеченог) имунитета супримирају неспецифични (урођени) имунитет, који је прва линија одбране од сваког страног микроорганизма или токсина. У сред пандемије када вирус циркулише кроз становништво, ви вакцинацијом обарате свој урођени имунитет и постајете лак плен свих патогена, а ништа мање ни самог Kовид-19 вируса, поготову кад је измењен и вирулентнији у односу на почетни таргетиран вирус. Овај научник сматра да се интервенцијом масовне вакцинације проузрокује општи пад имунитета који води до повећања броја заражавања и да не долазимо до жељеног колективног имунитета до кога би дошло природним заражавањем младог и здравог становништва.
Истовремено, вирус је стимулисан на даље мутације пошто настојимо да га агресивно искоренимо, што може довести до појаве све погубнијих сојева
Vanden Bossche сматра да је масовну вакцинацију потребно што пре зауставити, да је старе људе потребно заштитити максимално, али да младим и здравим људима треба омогућити слободно циркулисање како би се стекао природни колективни имунитет.

Већина људи ће пребродити вирус без симптома или са лакшим симптомима и то једини начин ако не желимо да креирамо све смртоносније сојеве вируса непромишљеном политичком интервенцијом масовне вакцинације.“


Ово је један од ретких разумних текстова на овом блогу.
Ево и примера. Пре пар година запатио сам неки тежак облик грипа. Све ми се упалило: и синуси и грло и уши, па чак и очи - неки коњуктивитис. Једва сам дисао, а температура не силази испод 39. Иначе, тада није било црвених зона и респиратора. Лекар ми је упутио критику што се нисам вакцинисао против грипа. Рекао ми је следеће. Отприлике се зна који су периоди у години када се епидемија јавља. Вакцину треба примити око месец дана пре почетка предвиђене и очекиване - редовне сезонске - епидемије. Нагласио ми је - никако у току епидемије. Објашњење је једноставно. Вакцина обара имунитет, пре него што га ојача. И тај процес обарања и јачања имунитета по његовој процени траје око месец дана. Једноставно је.
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:09 30.03.2021

Re: do bijesa!

Unfuckable
Највећи проблем лежи у чињеници да вакцине креирањем специфичног (стеченог) имунитета супримирају неспецифични (урођени) имунитет, који је прва линија одбране од сваког страног микроорганизма или токсина. У сред пандемије када вирус циркулише кроз становништво, ви вакцинацијом обарате свој урођени имунитет и постајете лак плен свих патогена, а ништа мање ни самог Kовид-19 вируса, поготову кад је измењен и вирулентнији у односу на почетни таргетиран вирус.



Brate, pa nema nam spasa, ubismo urođeni imunitet od korone koji eto imamo!

(a za koji nismo ni znali, a očito ni On nije znao da ga imamo)


Ако сам те добро разумео - твој коментар је саркастичан. Интересује ме како онда објашњаваш такозване "асимптоматске случајеве" ако немамо имунитет?
predatortz predatortz 09:15 30.03.2021

Re: Ovaj čika zna

Објашњење је једноставно. Вакцина обара имунитет, пре него што га ојача. И тај процес обарања и јачања имунитета по његовој процени траје око месец дана. Једноставно је.



Objašnjenje zaista deluje logično, ali je pod ovim okolnostima neprimenjivo.
To bi značilo da bi trebali čekati da se pandemija smiri, pa da se onda radi imunizacija. Što je, priznaćeš, teško izvodljivo.

Činjenica je da će se neki ljudi zaraziti na samom vakcinalnom mestu, činjenica je da će neki od njih zaglaviti u bolnicu, a neki verovatno i umreti. No, ne postoje nikakve garancije da im se ne bi dogodilo isto to i bez rizika vakcinacije u ovom momentu.

Međutim, pandemija se, kažu oni kojima je to posao, a meni ostaje da im verujem jer je moje poznavanje medicine bazirano (samo) na sanitetskoj obuci u JNA, može obuzdati samo masovnom imunizacijom.
Ovo posmatraj kao rat. A u ratu ne možeš uvek birati mesto, vreme i način bitke. Nekad se moraš braniti a da su sve karte u tvojim rukama jako loše.
Ovo je takva bitka.
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:31 30.03.2021

Re: Ovaj čika zna

predatortz
Објашњење је једноставно. Вакцина обара имунитет, пре него што га ојача. И тај процес обарања и јачања имунитета по његовој процени траје око месец дана. Једноставно је.



Objašnjenje zaista deluje logično, ali je pod ovim okolnostima neprimenjivo.
To bi značilo da bi trebali čekati da se pandemija smiri, pa da se onda radi imunizacija. Što je, priznaćeš, teško izvodljivo.

Činjenica je da će se neki ljudi zaraziti na samom vakcinalnom mestu, činjenica je da će neki od njih zaglaviti u bolnicu, a neki verovatno i umreti. No, ne postoje nikakve garancije da im se ne bi dogodilo isto to i bez rizika vakcinacije u ovom momentu.

Međutim, pandemija se, kažu oni kojima je to posao, a meni ostaje da im verujem jer je moje poznavanje medicine bazirano (samo) na sanitetskoj obuci u JNA, može obuzdati samo masovnom imunizacijom.
Ovo posmatraj kao rat. A u ratu ne možeš uvek birati mesto, vreme i način bitke. Nekad se moraš braniti a da su sve karte u tvojim rukama jako loše.
Ovo je takva bitka.


Ти си се надовезао на мој коментар. Ја сам се надовезао на текст који је поставио Омега. Мораћемо поново да прочитамо Омегин текст. Поента је у његовом тексту, никако у мом.
maliperica maliperica 23:00 30.03.2021

Re: Ovaj čika zna


Овај научник сматра да се интервенцијом масовне вакцинације проузрокује општи пад имунитета који води до повећања броја заражавања и да не долазимо до жељеног колективног имунитета до кога би дошло природним заражавањем младог и здравог становништва.
Истовремено, вирус је стимулисан на даље мутације пошто настојимо да га агресивно искоренимо, што може довести до појаве све погубнијих сојева



Драго ми је да неки и размишљају.



solo solo 22:14 26.03.2021

ah taj poligraf

,,Saslušanje glumca Branislava Lečića završeno je nešto posle 21 čas nakon što je više od sedam sati odgovorao na pitanja policje u Policijskog stanici 29. novembar u vezi sa tvrdnjama koleginice Danijele Štajnfeld da ju je silovao 2012. godine.

Glumac Branislav Lečić danas je bio i na poligrafskom testiranju!

Lečić je odgvorio na sva pitanja koja su mu bila postavljena i prošao je poligraf.

Čak i na pitanje "Da li je silovao glumicu Danijelu Štajnfeld" odgvorio je sa "NE", i tim odgovorom prošao je takođe poligraf.

Кako saznajemo, Lečić je “prošao” na svim pitanjima u vezi optužbi za silovanje.

- Detektor laži pokazao je da Lečić govori istinu. Nije pao ni na jednom pitanju. Zaključak poligrafista jeste da Lečić nije silovatelj. Ovo, naravno, nije dokaz, ali je veoma važna i pouzdana indikacija - kaže izvor Informera iz MUP,,


Izvor Alo, Informer, Pink TV
omega68 omega68 15:43 28.03.2021

Pu

Mamu im j..em čergarsku.Nisu se žalili UEFA kad su pre dve godine dali i priznali im gol iz ofsajda.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 11:12 30.03.2021

Inače

moja slabo pokretna komšinica je umrla pre nedelju dana u Kruševcu, a njena majka sada ima upalu pluća. Uopšte nisu izlazile iz kuće, ali ih je neposredno pre simptoma posetila zaražena osoba koja je odbijala da ode kod lekara. I šta sa takvim slučajevima? Hoće li neko da ide u zatvor ili su ovde svi nevini jer je dokazivanje krivice praktično nemoguće?
mariopan mariopan 13:10 30.03.2021

Re: Inače

dobrosavljevic_m
moja slabo pokretna komšinica je umrla pre nedelju dana u Kruševcu, a njena majka sada ima upalu pluća. Uopšte nisu izlazile iz kuće, ali ih je neposredno pre simptoma posetila zaražena osoba koja je odbijala da ode kod lekara. I šta sa takvim slučajevima? Hoće li neko da ide u zatvor ili su ovde svi nevini jer je dokazivanje krivice praktično nemoguće?

Za tako nešto postoji zakon (o sprečavanju širenja zaraznih bolesti) ali ne verujem da će biti primenjen jer je to teško dokazivo, kako kažeš.

Ali da je na početku pandemije primenjivan i da su ti ljudi kaznjavani po zakonu taj bi znao da ne sme da ide u posetu i širi bolest jer će biti kažnjen i to verovatno ne bi ni uradio.

Pošto je država omanula jer je to trebala da kontroliše i procesuira onda kada je za to bilo vreme, i kada je korisno za zaustavljanje pandemije, a nije, ne mogu ni toj osobi da sude. Uglavnom zato neće nikom dlaka sa glave faliti sto je neko životom platio njihovu zatucanost. Jer biti već bolestan a ne otići kod lekara, pa još i odlaziti u tuđe kuće za vreme pandemije ne mogu drugačije da nazovem nego zatucanost.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:24 31.03.2021

Re: Inače

mariopan
dobrosavljevic_m
moja slabo pokretna komšinica je umrla pre nedelju dana u Kruševcu, a njena majka sada ima upalu pluća. Uopšte nisu izlazile iz kuće, ali ih je neposredno pre simptoma posetila zaražena osoba koja je odbijala da ode kod lekara. I šta sa takvim slučajevima? Hoće li neko da ide u zatvor ili su ovde svi nevini jer je dokazivanje krivice praktično nemoguće?

Za tako nešto postoji zakon (o sprečavanju širenja zaraznih bolesti) ali ne verujem da će biti primenjen jer je to teško dokazivo, kako kažeš.

Ali da je na početku pandemije primenjivan i da su ti ljudi kaznjavani po zakonu taj bi znao da ne sme da ide u posetu i širi bolest jer će biti kažnjen i to verovatno ne bi ni uradio.

Pošto je država omanula jer je to trebala da kontroliše i procesuira onda kada je za to bilo vreme, i kada je korisno za zaustavljanje pandemije, a nije, ne mogu ni toj osobi da sude. Uglavnom zato neće nikom dlaka sa glave faliti sto je neko životom platio njihovu zatucanost. Jer biti već bolestan a ne otići kod lekara, pa još i odlaziti u tuđe kuće za vreme pandemije ne mogu drugačije da nazovem nego zatucanost.


Да ли је тај закон у складу са уставом?
И шта да радимо ако држава не спроводи тај закон? Зуб за зуб, око за око?
Atomski mrav Atomski mrav 16:59 30.03.2021

Rebranding vakcine

antioksidant antioksidant 19:02 30.03.2021

Re: Rebranding vakcine

Atomski mrav
Vakcina AstraZeneka promenila ime

sad se zove SNS
aureus aureus 19:08 30.03.2021

Re: Rebranding vakcine

A Pfizer-Bioentech najavili da će ove godine proizvesti 2,2-2,4 milijarde vakcina. Sviđa mi se što povećavaju svako nekoliko mjeseci. Vidi se da su angažovani, da hoće da poklapaju što više para dok je vrijeme.

Zaradu i troškove dijeliće pola-pola.

Pfizer startuje i sa ispitivanjem novog lijeka protiv korone. U laboratoriji pokazao se odlično. Još da se isproba in vivo.

Evo, ovaj čiko će reći nešto više o tome.



Ima zanimljiv dio gdje se govori o tome kako farmaceutske kompanije kad osjete da su na tragu novom lijeku radije kreću u tom pravcu nego u ispitivanje postojećih kojima je istekla originalna licenca.
Atomski mrav Atomski mrav 07:42 31.03.2021

Re: Rebranding vakcine

sad se zove SNS


I VW je promenio ime u Americi - sa Volkswagen na Voltswagen.
alselone alselone 19:25 30.03.2021

Još malo pa godinu dana od ove sjajne vest

maliperica maliperica 22:12 30.03.2021

Тек да се на ( јавим )

...док се блог не затвори.

Поздрав свима од једног алтерваксера .
Има нас и таквих .

За разлику од свих склоних једноумљу и унисаоном ( не ) мишљењу.
vlad_aleksh vlad_aleksh 07:26 31.03.2021

Re: Тек да се на ( јавим )

maliperica
...док се блог не затвори.

Поздрав свима од једног алтерваксера .
Има нас и таквих .

За разлику од свих склоних једноумљу и унисаоном ( не ) мишљењу.


Поздрав Перице!
Јесте ли примили вакцину и зашто нисте?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana