Društvo| Ljudska prava| Porodica

Nisi sama

natasa_tasic_10 RSS / 23.03.2021. u 01:27

 

 mqdefault.jpg

Nisi sama, a istina je drugačija, jer tada upravo tada jesi sama.

Sama si kada si nevidljiva, sama si kada kažeš Ne, a na tvoje Ne, presija ne staje.

Sama si kada skupljaš deliće i ustaješ posramljena, iako nije do tebe, jer si zaista rekla Ne i ne znaš i ne shvataš i ne možeš da pojmiš, zašto nije prestala presija.

Sama si dok hodaš gradom, selom, putem. Sama si dok pokušavaš da dođeš do vazduha, gušeći se od straha i bola. Sama si i kada ti kažu da si ti, baš ti kriva, a tvoje Ne nisu čuli.  Sama si i kada progovoriš, i kada ćutiš.

Ali ima jedna jako bitna stvar. Nisi sama onda kada shvatiš da je mizeran baš taj koji ti je učinio bol i da si tada  pobednik jer si uzela život u svoje ruke. Tada nisi sama, i kada god da se odlučiš da kažeš dosta je, videćeš silu koju pokreće dobro, i jedino tada nisi sama.

Usudi se, ustani, i nikada vise neces biti sama. 

Tagovi



Komentari (196)

Bloger je isključio mogućnost postavljanja komentara za ovaj tekst

kamilo_emericki kamilo_emericki 09:16 23.03.2021

Nisi sama

Nadam se.
Podrška za sve koje i koji se dižu za slobodu da kažu NE, za dostojanstvo, za pravdu.

dragosevacsutra dragosevacsutra 13:35 23.03.2021

Ni sisama?

izvini, hteo sam...

natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:52 23.03.2021

Re: Ni sisama?

Izvini nisi morao, vec si hteo.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:58 23.03.2021

Re: Ni sisama?

Jedan se tako editovao, pa se zaeditovao.
angie01 angie01 18:02 28.03.2021

Re: Ni sisama?

Черевићан Черевићан 15:04 23.03.2021

mutatis mutandis

ili,ima jedna bitna stvar

зов самоће....... у транзитном свету
понекад завара ...па нас и намами,
и онда схватимо дружења потребу
потрајати јок ми можемо к'о сами
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:27 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

namamilo i lecica?

magnus magnus 18:52 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

dragosevacsutra
namamilo i lecica?

Mislio da glumi u "Prohujalo s vihorom" , kad kaže ne ,al to ne misli
a vala i žene bi trebalo da nauče ne i da bez možda
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:52 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Ne zna sta znaci NE.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 18:53 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Zene znaju sta je ne, pitanje je da li druga strana to zna.
Time Bandit Time Bandit 19:20 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Bolje da je bila sama, nego sto se vozala sa ofarbanim olinjalim mentorom

vide i ovo danas, ne samo zene / koleginice nego i kolege bi morale da razmisle sa kim se vidjaju i rade

obaveštavam vas da odbijam da igram sa Branislavom Lečić u predstavi 'Mamu mu je*em ko je prvi počeo', u znak protesta zbog njegovog ponašanja prema koleginici
angie01 angie01 19:48 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

obaveštavam vas da odbijam da igram sa Branislavom Lečić u predstavi 'Mamu mu je*em ko je prvi počeo', u znak protesta zbog njegovog ponašanja prema koleginici


Karanovicka carica!

egotripercinu je sinoc na tviteru sahranio uvek sjajni Tibor.


alselone alselone 20:50 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

predstavi 'Mamu mu je*em ko je prvi počeo',

gvozden1 gvozden1 21:03 23.03.2021

Re: mutatis mutandis


Karanovicka carica!


"Nisam ni tužilac ni sudija, čini mi se da ne postoji odvratnije delo od silovanja, sve što bih rekao rušilo bi prezumpciju nevinosti. A da li mi se gadi tako nešto, to je jasno", istakao je Vučić.


Jel on car?
angie01 angie01 21:25 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Jel on car?


tebi, sigurno!
gvozden1 gvozden1 21:33 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01
Jel on car?


tebi, sigurno!


Dobro to, nego jel za tebe car?

Što samo Karanovićki natakari krunu zbog izjave kakvih je mnogo ovih dana?

Neki poseban razlog?
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:42 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Karanovicka carica!
.
Mnogi su odbili da glume sa njim.
Tuga je sto ovo politizuju. Sto se mene tice izmedju njega i Jutke nema razlike sem u tezini dela.
I jedan i drugi su za zatvor.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 21:48 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Možda taj tviter nije toliko loša ideja...
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:52 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Pa ti se preseli tamo.
angie01 angie01 22:11 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Neki poseban razlog?


jer ona ne laze, ne zamazuje oci raji zbog neke koristi- jesdnostavno je istupila sa stavom,koji moze da je recimo kosta ne igranja predstave uopste....za razliku, je l te...
zemljanin zemljanin 22:32 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

a sto trcite pred rudu i odmah zauzimate strane? ... silovanje treba uvek osuditi ... a u ovom slucaju postoji neki dokazni postupak da bi se utvrdila istina ... do tada svako moze da veruje nekoj od strana iz kojih god pobuda ... ali vera se i zove tako jer joj nisu potrebne cinjenice ... ne pratim situaciju ali je slicno kao mnogi procesi u svetu, treba sacekati cinjenice ... nagadjam, ne optuzujte bilo koga bez cinjenica ...
angie01 angie01 22:42 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

nagadjam, ne optuzujte bilo koga bez cinjenica ...


devojka je pustila snimak u javnost, koji potvrdjuje...i to bas nepojmljivo odvratno.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:57 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

I za Jutku su govorili da je divan porodican covek, napadale su Mariju i eto... tako da ja od svih tih takvih divnih ljudi bezim.
Danijela je pustila i snimak.
Marija je imala prepiske.
angie01 angie01 23:03 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Marija je imala prepiske.


pojavile su se i lekine prepiske sa jednom voditeljkom...lik je ocigledna dilea,...ima tu jos putera.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:15 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

pojavile su se i Lekine prepiske sa jednom voditeljkom...lik je ocigledna dilea,...ima tu jos putera
.
Pa ljudi ga se plase, a zene isto tako.To kakav je on glumac to je jedna stvar, ali ovo je nesto drugo. Nemas prava i ne smes da ugrozis nikoga, niciju bezbednost, niciji zivot.
Angie, a on je to uradio.
solo solo 23:25 23.03.2021

Quo vadis, Domine

a sto trcite pred rudu i odmah zauzimate strane? ... silovanje treba uvek osuditi ... a u ovom slucaju postoji neki dokazni postupak da bi se utvrdila istina ... do tada svako moze da veruje nekoj od strana iz kojih god pobuda ... ali vera se i zove tako jer joj nisu potrebne cinjenice ... ne pratim situaciju ali je slicno kao mnogi procesi u svetu, treba sacekati cinjenice ... nagadjam, ne optuzujte bilo koga bez cinjenica ...


Da,da, prezumpcijanci su u modi.

„‘Znate li šta je demanti? To je – kako je govorio Duško Radović – kada se popnete na vrh Beograđanke, odatle prospete džak perja, pa onda siđete i skupljate – pero po pero. Sa stavovima se polemiše, a zbog neistina se ide na sud.


Mali trol koji nema veze niti insinuacije na temu ovog bloga.(džabe krečite ako pokušate da spinujete)

Više kao mali doprinos na Čarlijevu čestu opasku - nije lako biti Srbin.



zemljanin zemljanin 23:29 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

skeptik sam za bilo kakve medijske price i informacije ili poluinformacije ko god da ih plasira, usmerene protiv bilo koga, za bilo sta ... nagledao sam se predstava sa muskim i zenskim akterimma koje su na kraju bile samo predstave a osudjivao sam na verovanje ... zato sam skeptik, dok se ne dokaze ovako ili onako.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:33 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

dok se ne dokaze ovako ili onako.

Videcemo. Podrska za DANIJELU.
solo solo 23:34 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

skeptik sam za bilo kakve medijske price i informacije ili poluinformacije ko god da ih plasira, usmerene protiv bilo koga, za bilo sta ... nagledao sam se predstava sa muskim i zenskim akterimma koje su na kraju bile samo predstave a osudjivao sam na verovanje ... zato sam skeptik, dok se ne dokaze ovako ili onako.



Apsolutno ispravno.

p.s. pristrasnost nije vrlina ali je individualna pojava koja je podnošljiva ako nije preagresivna.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:40 23.03.2021

Re: Quo vadis, Domine

a sto trcite pred rudu i odmah zauzimate strane? ... silovanje treba uvek osuditi
.
Razlog za blog nije samo Danijelina prica, vec prica jedne devojke iz devedesetih, tada joj je sef policije rekao dok se ne utvrdi da te je moj sin silovao, nemas sta da trazis.
Tri dana posle silovanja, prerezala je vene.
To je bilo pre dvadesetak i nesto godina, bili smo svi klinci, ona je imala 15 godina.
Silovanje je silovanje.
angie01 angie01 23:40 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

skeptik sam za bilo kakve medijske price i informacije ili poluinformacije ko god da ih plasira, usmerene protiv bilo koga, za bilo sta .


slazem se,...al onaj snimak govori sam za sebe bas gadno,...pri tome, nije jednostavno izaci sa takvom optuzbom, preziveti ceo taj horor, shebati sebi zivot,..devojka je prvo pobegla u Ameriku, imala post traumatski sindrom, lecila se,...kada je prijavila nije htela da kaze ime pocinioca, dok joj tuzilastvo ne bude garantovalo diskreciju i zastitilo njenu privatnost- sto su ovi odbili,...pa kada je krenuo istrazni postupak i kojekava javna nagadjanja i glasine-onda je rekla i ime,..kaze da joj je presudni momenat bio, kada se leka zauzeo da devojke iz mikine skole glume, kada je on odveden u zatvor zbog iste optuzbe, predju u njegovu.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:42 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

Jel on car?

Sto politizujes?
Sta me briga za politiku, sada bih dodala nesto ali bicu fina.
zemljanin zemljanin 23:47 23.03.2021

Re: mutatis mutandis

natasa_tasic_10
dok se ne dokaze ovako ili onako.

Videcemo.


bas tako

PS. nekom drugom prilikom cu ispricati neke dogadjaje koje deifinisu taj moj skepticizam ... nisu za ovu temu, moguce je da bi bile pogresno protumacene a realne su.
gvozden1 gvozden1 00:10 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

nagledao sam se predstava sa muskim i zenskim akterimma koje su na kraju bile samo predstave

I šta je moguće i pretpostaviti da bi ovoj devojci mogao da bude motiv za predstavu?

Reklama, karijera?
Sad će joj karijera baš napredovati, ili je veća verovatnoća da bi joj karijera lakše tekla bez ovoga?

Smeštanje Lečiću?
Zbog čega?
Koji je on faktor da neko ovakvim stvarima o sebi njega sapliće?

Politička korektnost radi nje same je glupost.

Pogledaš dva lica, njeno i njegovo, mnogo se iz toga može videti.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 00:59 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

Pogledaš dva lica, njeno i njegovo, mnogo se iz toga može videti
.
I nacin na koji prica. Strasno je narcisoidan to je vrsta devijantnog ponasanja.
Dobro je devojka i uspela da se izbori sa traumama.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 08:20 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

A svi kao čekaju sudski epilog pošto su sudovi u Srbiji čuveni po epilozima, deljenju pravde i utvrđivanju činjenica
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:46 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01
obaveštavam vas da odbijam da igram sa Branislavom Lečić u predstavi 'Mamu mu je*em ko je prvi počeo', u znak protesta zbog njegovog ponašanja prema koleginici


Karanovicka carica!

Царица дуплих стандарда!

A podršku su Jevtiću 2014, kada je slučaj dospeo u javnost, dale mnoge poznate ličnosti. Ne obazirući se kako je dečaku koji je bio njegova žrtva, među prvima su javno istupili voditeljke Tatjana Vojtehovski i Ivana Zarić, dramske spisateljice Biljana Srbljanović i Stanislava Koprivica, glumci Bojana Maljević, Mirjana Karanović, Milan Marić, Branko Cvejić, Nataša Kandić, osnivač Fonda za humanitarno pravo, pevačica Kristina Kovač, Ana Divac i mnogi drugi. Na društvenim mrežama ubrzo se pojavila i peticija podrške, koju je potpisalo 5.390 ljudi, a među njima i veliki broj Jevtićevih kolega.
principessa_etrusca principessa_etrusca 08:55 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

Наташа, поздрављам што дајеш подршку Данијели Штајнфелд и раскринкавању силеџије, него што накачи ову арију из Лучије? Која је порука? Да жене морају да полуде као Лучија?
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:03 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

gvozden1
nagledao sam se predstava sa muskim i zenskim akterimma koje su na kraju bile samo predstave

I šta je moguće i pretpostaviti da bi ovoj devojci mogao da bude motiv za predstavu?

Reklama, karijera?
Sad će joj karijera baš napredovati, ili je veća verovatnoća da bi joj karijera lakše tekla bez ovoga?

Smeštanje Lečiću?
Zbog čega?
Koji je on faktor da neko ovakvim stvarima o sebi njega sapliće?

Politička korektnost radi nje same je glupost.


Pogledaš dva lica, njeno i njegovo, mnogo se iz toga može videti.

Da se jednom potpišem ispod tvog mišljenja. 100%
vlad_aleksh vlad_aleksh 09:24 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01
obaveštavam vas da odbijam da igram sa Branislavom Lečić u predstavi 'Mamu mu je*em ko je prvi počeo', u znak protesta zbog njegovog ponašanja prema koleginici


Karanovicka carica!

egotripercinu je sinoc na tviteru sahranio uvek sjajni Tibor.




Ко је Тибор?
angie01 angie01 09:52 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

A podršku su Jevtiću


valjda zato sto je ceo slucaj bio smutljiv, narocito jer je Goran Jevtic sve suprotno od nasilnika, da je obratno, verovatno bi reakcije bile jednake onim iskazene za miku aleksica, gde je bez bilo kakve zadrske data podrska zrtvama.

O slucaju Gorana Jevtica

mene vise brine, kako su crkveni zvanicnici zasticeni u ovakvim situacijama, cak i kada su ta dela visestruka, kao i slucaju pahomija.
angie01 angie01 09:55 24.03.2021

Re: mutatis mutandis


Ко је Тибор?


Tibor Jona- nekadasnji bloger,..al nije to za tebe:).
angie01 angie01 09:59 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

A svi kao čekaju sudski epilog pošto su sudovi u Srbiji čuveni po epilozima, deljenju pravde i utvrđivanju činjenica


dadadada,...pahomijevo visetruko silovanje sticenika je na kraju zastarelo.


a najludja fora je sto je leka jos ambasodor fonadacije Tijane Juric- onoopasan klaster B lik.
gvozden1 gvozden1 10:03 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

Царица дуплих стандарда!

Ma pomodarska..... da ne kažem šta.

Jasno je pravilo, uvek budi na strani žena, uvek budi na strani pedera, i uvek budi protiv Srba.
vlad_aleksh vlad_aleksh 10:04 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01

Ко је Тибор?


Tibor Jona- nekadasnji bloger,..al nije to za tebe:).


Хвала на објашњењу.
Али авај, нисам разумео овај други део одговора. Зашто ми се обраћате на тако непристојан начин?
angie01 angie01 10:09 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

Зашто ми се обраћате на тако непристојан начин?


nisam imala nikakvu ideju da budem nepristojna niti bilo sta tako, samo sam ti napomenula, ( u odnosu na to kakve stavove ovde iznosis), da to kako Tibor pise, nije tvoja solja caja, sto bi se raklo.
angie01 angie01 10:13 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

, i uvek budi protiv Srba.


bogtemazo huci, tebi je sve protiv Srba, sto se ne uklapa u tvoje misljenje,..ko vucko kada krene sa mantranjem- svako ko uputi neku kritiku na bilo sta lose, je protiv Srbije i njega.

...ne znam da l kapiras da je i Karanovicka Srb. je l ona mozda ima manje prava od tebe da iskaze svoje stavove, ili je problem sto su oni suprotni od tvojih.

nemas ti tapiju na Srbiju i njeno dobro.
gvozden1 gvozden1 10:22 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

..ne znam da l kapiras da je i Karanovicka Srb. je l ona mozda ima manje prava od tebe da iskaze svoje stavove, ili je problem sto su oni suprotni od tvojih.

Koji ti je bre klinac?
Ko joj oduzima ikakvo pravo?

Ili ja nemam pravo da njene stavove klasifikujem po svojim merilima, da imam svoj sud o njenom stavovima?

Karanovićki svetica, nedodirljiva.
Koliko tih bogova imate jbt?
principessa_etrusca principessa_etrusca 10:34 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01
A podršku su Jevtiću


valjda zato sto je ceo slucaj bio smutljiv, narocito jer je Goran Jevtic sve suprotno od nasilnika, da je obratno, verovatno bi reakcije bile jednake onim iskazene za miku aleksica, gde je bez bilo kakve zadrske data podrska zrtvama.

O slucaju Gorana Jevtica

mene vise brine, kako su crkveni zvanicnici zasticeni u ovakvim situacijama, cak i kada su ta dela visestruka, kao i slucaju pahomija.

Горан Јевтић ми је непознат као глумац и вероватно не бих ни чула његово име да није било тог случаја који је добио приличан публицитет.

Прочитала сам чланак који си линковала, и оно што ме је изненадило је квалификација вештака да је младић "био способан да пружи отпор". Та квалификација представља веома клизав терен јер свако, па и много слабија особа од насилника може да пружи неки физички отпор, рецимо да шутне или изгребе, па нас таква квалификација враћа на неко анахроно разумевање да силовање није силовање ако жртва прође без исцецапане одеће, раскрваљеног лица и три сломљена ребра.

Данас је у већини законодавстава силовање или сексуални напад скоро све где нема експлицитног вербалног пристанка, без обзира на све друге околности.

'Consent videos': why more and more men are asking women to record consent before sex (ЛИНК)
gvozden1 gvozden1 11:31 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

Da se jednom potpišem ispod tvog mišljenja. 100%

E da se češće potpisuješ, gde bi ti kraj bio :)

Ova situacija mi se čini skroz jasna, klasično silovanje.
Jasnija i od Mike Aleksića gde je moguće tumačiti i ovako i onako.

Ovde, magarac od 60 godina stavi devojku od 20 u kola, odvede je negde da ona pojma nema gde je, plače, moli, nemoj, nemoj, a on je siluje i još je ubeđuje da joj je to čast, da ju je uvažio time.

A kad je čovek pogleda, vidi, što bi moji rekli, anđela božijeg.

I sad mi treba neka presuda da o tome imam stav.
angie01 angie01 11:31 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

Ko joj oduzima ikakvo pravo?


pa ti- odmah proglasavas da je necije misljenje,( ako se ne uklapa u tvoje), ujedno dokaz da je taj neko protiv Srbije, slucajni Srbin i slicne bedastoce,...to je tvoj ustaljeni manir.



Горан Јевтић ми је непознат као глумац


pa eto, meni nije, on se do tog slucaja "vodio" kao divno stvaorenje, obozavan od kolega, saradnika i publike, doduse gradjanske provinijencije i hebiga gej orjentacije, sto palanka bas ne voli,.... a sto se tice objasnjenja ispod linka Jevtic je u odnosu na mene, koja sam petit konstitucije, malamaca, koji tesko da moze nekog silom da savlada i da hoce-o tome se radi.
gvozden1 gvozden1 11:33 24.03.2021

Re: mutatis mutandis


pa ti- svakome,odmah proglasavas da je necije misljenje ujedno dokaz da je taj neko protivSrbije, slucajni srbini slicne bedastoce,...toje tvoj ustaljeni manir.

I to je oduzimanje prava?

Nemaš ti veze sa životom.
angie01 angie01 11:35 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

I to je oduzimanje prava?


a sta je to- pokusaj diskvalifikacije i ujedno denunciranje.
gvozden1 gvozden1 11:39 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01
I to je oduzimanje prava?


a sta je to- pokusaj diskvalifikacije i ujedno denunciranje.

Ništa, iznošenje suda o njenim sudovima.

Odvratni su joj sudovi, licemerni, pomodarski, neprincipijelni.

Šta je problem?
angie01 angie01 11:45 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

Ništa, iznošenje suda o njenim sudovima.


ako si ti- vrhovni procenitelj?...ko je podoban, a ko nije.


Odvratni su joj sudovi, licemerni, pomodarski, neprincipijelni.


upravo suprotno od toga- vrlo su principijelni, jer ih se drzi, nepopularni, jer oni kao ti su glasni i agresivni i sebi daju za pravo da nju, koja svojim stavovima nikoga ne ugrozava, dapace, denunciraju-jednako kao sto to radi informer/pink masinerija.

u tome je problem.
gvozden1 gvozden1 11:55 24.03.2021

Re: mutatis mutandis


ako si ti- vrhovni procenitelj?...ko je podoban, a ko nije.

Ti stvarno ništa ne kapiraš.

Jel samo vrhovni procenitelji mogu da imaju sud?

upravo suprotno od toga- vrlo su principijelni, jer ih se drz

Aha, vidi se.
Kad je neko silovan ona gorke suze roni nad sudbinom žrtve, kad je drugi silovan, ona isto roni suze, al nad sudbinom siovstelja.

Zavisi od toga šta je trenutno in.

angie01 angie01 12:20 24.03.2021

Re: mutatis mutandis


Jel samo vrhovni procenitelji mogu da imaju sud?


ne, nego ti kleveces.


Kad je neko silovan ona gorke suze roni nad sudbinom žrtve, kad je drugi silovan, ona isto roni suze, al nad sudbinom siovstelja.

Zavisi od toga šta je trenutno in.


kako je in, kakda njeni stavovi nisu popularni?

pri tome, razlika u ova dva slucaja su determinante, presudni faktori koji uokviruju sliku na ovaj, ili onaj nacin- sam si dao krajnje suvisli-eto umes i ti ponekad- komentar o tome, na koji sam ti dala preporuku.


vlad_aleksh vlad_aleksh 13:23 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01
Зашто ми се обраћате на тако непристојан начин?


nisam imala nikakvu ideju da budem nepristojna niti bilo sta tako, samo sam ti napomenula, ( u odnosu na to kakve stavove ovde iznosis), da to kako Tibor pise, nije tvoja solja caja, sto bi se raklo.


Мени је све мање и мање јасно шта Ви хоћете мени да поручите. Какве ставове ја износим овде?
Ја износим ставове који су у складу са мојом "биографијом" која се налази на мом налогу. Дакле, будући да сам ту цитирао Масарика, Гледстона и Џона Вејна, ја у потпуности и даље заступам те ставове од пре 10 година. Нисам се променио ни за јоту. Такође, промовишем историју, културу и начин живота једне етничке заједнице којој и сам припадам - а то су Власи.
Објасните ми, молим Вас, зашто Тибор Јона није моја шоља чаја. Или козијег млека из Хомоља, свеједно је? Будући да се из његовог имена може приметити да је Мађар, да ли хоћете да кажете да Власи не треба да читају оно шта напишу Мађари?
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:52 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01

Горан Јевтић ми је непознат као глумац


pa eto, meni nije, on se do tog slucaja "vodio" kao divno stvaorenje, obozavan od kolega, saradnika i publike, doduse gradjanske provinijencije i hebiga gej orjentacije, sto palanka bas ne voli,.... a sto se tice objasnjenja ispod linka Jevtic je u odnosu na mene, koja sam petit konstitucije, malamaca, koji tesko da moze nekog silom da savlada i da hoce-o tome se radi.

О томе и говоримо (ваљда), да силовању не мора да претходи неколико рунди бокса и рвања. Ако сматраш да је то обавезни део силовања, онда прихваташ тумачења оних који су коментарисали "што су се девојке враћале у Микину школу".

Управо зато сам и окачила горе линк на чланак о тражењу и снимању експлицитног пристанка на сексуални однос.

А што се карактерних препорука за Јевтића тиче, не сумњам да и о Лечићу, и о Мики Алексићу многи мисле добро, па ево и за полицајца који је недавно непознату девојку киднаповао са лондонске улице и потом убио, ташта каже да је диван човек, помаже по кући и сл. Уосталом, и многи логорски чувари су били узорни мужеви и очеви.

Карактерне референце зато не вреде много, а посебно, из угла жртве је небитно да ли ју је повредило "дивно створење" или неко проблематично.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 14:08 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

многи мисле добро, па ево и за полицајца који је недавно непознату девојку киднаповао са лондонске улице и потом убио, ташта каже да је диван човек, помаже по кући и сл. Уосталом, и многи логорски чувари су били узорни мужеви и очеви.

puna groblja ubijenih od finih ljudi.
Ovo je moje misljenje i ne menjam ga. Sve fini ljudi koji maltretiraju.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 14:10 24.03.2021

Re: mutatis mutandis


Decko je sve objasnio.
angie01 angie01 14:44 24.03.2021

Re: mutatis mutandis


Мени је све мање и мање јасно шта Ви хоћете мени да поручите.




tvoj profil nisam citala, jesam tvoje komentare, u kojima iznosis stavove oprecne u odnosu na ono sto Tibor zastupa- samo sam to rekla, nista ruzno, nikakvih drugih insinuacija dalje nema... narocito ne vezano za bilo ciju nacionalnost. U Homolju sam bila, jako mi se dopalo, obisla sve manastire, klopa, narocito sir su super....e, da i neka rakija od maline- extra!
angie01 angie01 14:46 24.03.2021

Re: mutatis mutandis


О томе и говоримо (ваљда), да силовању не мора да претходи неколико рунди бокса и рвања. Ако сматраш да је то обавезни део силовања, онда прихваташ тумачења оних који су коментарисали "што су се девојке враћале у Микину школу".


ne podmeci,jasno sam rekla sta mislim, a to nema nikakve veze ni sa cim iz tvog komentara- o Jevticu sam ti objasnila zasto su neke javne licnosti stale u njegovu odbranu- nista vise od toga.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:10 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01

О томе и говоримо (ваљда), да силовању не мора да претходи неколико рунди бокса и рвања. Ако сматраш да је то обавезни део силовања, онда прихваташ тумачења оних који су коментарисали "што су се девојке враћале у Микину школу".


ne podmeci,jasno sam rekla sta mislim, a to nema nikakve veze ni sa cim iz tvog komentara- o Jevticu sam ti objasnila zasto su neke javne licnosti stale u njegovu odbranu- nista vise od toga.

Зашто тако реагујеш, одмах приписивањем неког подметања?

Ти си ставила линк на чланак и ја коментаришем оно што сам прочитала, посебно ово:

Međutim, tim veštaka sa Medicinskog fakulteta u Novom Sadu (dva profesora sudske psihijatrije i profesor sudske psihologije) ovu tezu je odbacio i nedvosmisleno zaključio da je „oštećeni bio sposoban da pruži otpor“. Prvostepeni sud nije prihvatio zaključak veštaka (što je potpuno neverovatno i gotovo presedan u sudskoj praksi) i Jevtića je osudio na uslovnu kaznu, da bi Viši sud u Somboru ovu kaznu potom preinačio u kaznu zatvora.

Све што кажем је да је процењивање да ли је неко могао или није могао да пружи отпор веома клизав терен и генерално је неупутно бавити се тиме јер може да садржи имплицитну оптужбу жртве да није пружила отпор или није пружила довољан отпор.
angie01 angie01 16:24 24.03.2021

Re: mutatis mutandis


Зашто тако реагујеш, одмах приписивањем неког подметања?


zato sto podmeces nesto sto nije receno i jos razradjujes.

jedino sto je receno u vezi nasilnog u tom slucaju- je procena, da u odnosu na njegovu konstituciju i konstituciju zrtve, to prosto nije bilo moguce.


Све што кажем је да је процењивање да ли је неко могао или није могао да пружи отпор веома клизав терен и генерално је неупутно бавити се тиме јер може да садржи имплицитну оптужбу жртве да није пружила отпор или није пружила довољан отпор.


za ovaj slucaj,koliko sam shvatila, je bilo presudno to, da li je napadac
mogao fizicki da savlada zrtvu, zato se radila ta procena,..ja se apsolutno slazem, da generalno sibicarenje oko "nedovoljnog otpora" nije korektno.
gvozden1 gvozden1 17:26 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

je procena, da u odnosu na njegovu konstituciju i konstituciju zrtve, to prosto nije bilo moguce.

Da je ovo, nešto slično, neko napisao za silovane devojke, nešto u smislu, što nije pobegla, što je sela u kola, što se vraćala kod Mike, što se smejala sa njim, što ga nije makar ogrebala, što nije vriskala..... ma milion stvari se mogu smisliti ako se hoće opravdati silovatelj, kao što se opravdava taj mamlaz Jevtić, al bi se Mira rasokodakala kako se to ne sme (a za njom i ovi "urbani"

angie01 angie01 20:08 24.03.2021

Re: mutatis mutandis

Da je ovo, nešto slično,


suncemuzarko-koliko vidim, nista od toga sto si insinuirao neije moguce povezati sa onim sto je pisholog u tekstu napisao o proceni, koja je ocigledno bila potrebna u odnosu na predstavljene okolnosti u slucaju.

uvek jeftino zlouopotrebljavas nesto sto ti ne odgovara.

a da-Karanovicka je Carica!


vlad_aleksh vlad_aleksh 07:59 25.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01

Мени је све мање и мање јасно шта Ви хоћете мени да поручите.




tvoj profil nisam citala, jesam tvoje komentare, u kojima iznosis stavove oprecne u odnosu na ono sto Tibor zastupa- samo sam to rekla, nista ruzno, nikakvih drugih insinuacija dalje nema... narocito ne vezano za bilo ciju nacionalnost. U Homolju sam bila, jako mi se dopalo, obisla sve manastire, klopa, narocito sir su super....e, da i neka rakija od maline- extra!

[u][/u]

Волео бих да овде не останемо недоречени. Ја углавном овде износим ставове о начину живота Влаха. И позивам становништво других националности да следи пример Влаха. Између осталог, да сви побегну из градова и дођу на планину. Шта заступа тај Тибор Јона? Да људи ипак остану у градовима? Да дишу загађен ваздух и једу вештачку храну из мега маркета? Да служе мафијаше и страначке кадрове? Дакле, молим Вас да ми одговорите на питање и разјасните недоумицу - какве ја то ставове износим, а који су опречни ставовима Тибора Јоне?
А што се тиче влашког сира, он је исувише слан. На многим местима нема струје, па самим тим ни фрижидера, па је једино решење да се сир лудачки посоли. Ко има хипертензију - нека се опрости од влашког сира.
angie01 angie01 11:42 25.03.2021

Re: mutatis mutandis

Ја углавном овде износим ставове о начину живота Влаха.


:))))

vazi!
vlad_aleksh vlad_aleksh 11:54 25.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01
Ја углавном овде износим ставове о начину живота Влаха.


:))))

vazi!


Овако не би требало да изгледа дискусија две одрасле особе која се заснива на аргументима. И како ја Вас да убудуће схватим озбиљно?
angie01 angie01 13:01 25.03.2021

Re: mutatis mutandis

Овако не би требало да изгледа дискусија две одрасле особе која се заснива на аргументима


ovo kako si ti reagovao trolovanjem koje zapusava mnogo vazniju temu, na moju krajnje bezazlenu opasku, gde kao ne razumes sta sam rekla i pored mog jasnog objasnjenja, za cije razumevanje nije potreban natprosecni IQ, pa jos kazes kako pises samo o Vlasima- a mogu lepo da se pogledaju tvoji komentari i vidi sta si sve govorio i sa kakvim stavovima na razne teme na koje si se javljao- je u najmanju ruku nesuvislo, a argumentovano svakako ne.


И како ја Вас да убудуће схватим озбиљно?


sto se mene tice- samo preskoci.
vlad_aleksh vlad_aleksh 13:05 25.03.2021

Re: mutatis mutandis

angie01
Овако не би требало да изгледа дискусија две одрасле особе која се заснива на аргументима


ovo kako si ti reagovao trolovanjem koje zapusava mnogo vazniju temu, na moju krajnje bezazlenu opasku, gde kao ne razumes sta sam rekla i pored mog jasnog objasnjenja, za cije razumevanje nije potreban natprosecni IQ, pa jos kazes kako pises samo o Vlasima- a mogu lepo da se pogledaju tvoji komentari i vidi sta si sve govorio i sa kakvim stavovima na razne teme na koje si se javljao- je u najmanju ruku nesuvislo, a argumentovano svakako ne.



Дајте ми, молим Вас, само један пример неког мог става на неку тему.
angie01 angie01 13:57 25.03.2021

Re: mutatis mutandis


Дајте ми, молим Вас, само један пример неког мог става на неку тему.


ukucaj svoj nik u pretrazivac gore desno-i izlistace ti se tvoji komentari- ja ovde njma necu da zapusavama sasvim drugu temu.

ako ti nedostaje pazanja, idi smaraj nekog drugog, ja necu vise da odgovaram na ovu glupavu smarajucu trakalicu.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:47 26.03.2021

Re: mutatis mutandis

Ovaj blog nije o zivotu Vlaha, niti o siru i kajmaku, vec o zrtvama nasilja.
solo solo 00:50 27.03.2021

Re: natasa_tasic

Mnogi su odbili da glume sa njim.
Tuga je sto ovo politizuju. Sto se mene tice izmedju njega i Jutke nema razlike sem u tezini dela.
I jedan i drugi su za zatvor.


Pa ljudi ga se plase, a zene isto tako.To kakav je on glumac to je jedna stvar, ali ovo je nesto drugo. Nemas prava i ne smes da ugrozis nikoga, niciju bezbednost, niciji zivot.
Angie, a on je to uradio.


Niko ne sprovodi nikakve terore medju muskarcima vec prema nasilnicima bez obzira na veru, rasu, i boju koze.
Moje koleginice iz pozorista javljaju da nije uopste naivan i da zaista postoji kod njih sumnja da je ovo uradio.
Ako se Danijela ucutka onda ce se sve Danijele ucutkati, a to nije dobro.
Dom sud ne uradi svoje ovaj blog nek stoji. Ako bude drugacije ja cu se izviniti. Ali ako ne bude svako od vas da napise " Silovanje je zlocin" i podrzi pravdu.



Mala pomoć prijatelja.

1. Izjavljujem Silovanje je zlocin" i podrzi pravdu!

Zar je to sporno?


2. Sporno je što čerečite konkretnog čoveka - Lećića - kroz komentare a ti si mu presudila - pogledaj boldovano.
Ne ulazim u tvoje lične razloge kad je Lečić u pitanju ali da - grubo i ružno si prekršila pretpostavku nevinosti. Može i da te tuži za klevetu ako mu se presudi da je nevin - recimo. U svakom slučaju ovakav način je ispod svakog nivoa civilizovanog društva ali rekoh - to smo mi.

Tvoje izvini posle svega nema nikakvu težinu.
dobrosavljevic_m dobrosavljevic_m 19:24 23.03.2021

Nisi sama,

šutni žbun, ispašće manijak
haklberi_tom haklberi_tom 20:58 23.03.2021

Re: Nisi sama,

dobrosavljevic_m
šutni žbun, ispašće manijak

Đubrad!
Podrška za Danijelu!
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:39 23.03.2021

Re: Nisi sama,

Podrška za Danijelu!
.
Apsolutna.
solo solo 21:53 23.03.2021

Re: .

magnus magnus 07:32 24.03.2021

eric berne

igra : Crvenkapa
imamo predatora vuka na lažnoj poziciji moći
imamo naivnu i lakovjernu crvenkapu koja lako zapodjeva razgovore sa vukom sama u šumi
imamo čopor osvetoljubivih lovaca koji bi vuku napunili stomak kamenjem i bacili ga u bunar
dakle tražimo ulogu bake i mame crvenkape .
u igru se uvaljuju bjeli vitzovi(vitezice), mada oni nisu bitni za igru
e sad "Vuk" je srušio sneška "pričateljicama narativa " u kom je silovatelj , pobožna srbenda bez zuba , sklona strahu od belog (ako to nije politički nekorektno)sveta . kad ono umjetnik , koji izgleda čita Ničea
e sad kako stereotipizirat belosvetskog ničeanca
bez neke potrebe da branim ili sažaljevam nekog , igra u koju su se oboje upustili svjesni ili ne mogućih posljedica pa nek to reše na sudu
solo solo 09:25 24.03.2021

Brüder Grimm, (Vuk)Karadžić & Erick Bern

igra : Crvenkapa
imamo predatora vuka na lažnoj poziciji moći
imamo naivnu i lakovjernu crvenkapu koja lako zapodjeva razgovore sa vukom sama u šumi
imamo čopor osvetoljubivih lovaca koji bi vuku napunili stomak kamenjem i bacili ga u bunar
dakle tražimo ulogu bake i mame crvenkape .
u igru se uvaljuju bjeli vitzovi(vitezice), mada oni nisu bitni za igru
e sad "Vuk" je srušio sneška "pričateljicama narativa " u kom je silovatelj , pobožna srbenda bez zuba , sklona strahu od belog (ako to nije politički nekorektno)sveta . kad ono umjetnik , koji izgleda čita Ničea
e sad kako stereotipizirat belosvetskog ničeanca
bez neke potrebe da branim ili sažaljevam nekog , igra u koju su se oboje upustili svjesni ili ne mogućih posljedica pa nek to reše na sudu




"POSRBLJENA" BRAĆA GRIM

Vuk je 1823. godine upoznao Jakoba Grima, starijeg brata Vilhelma Grima sa kojim je stekao zajedničku slavu objavljivanjem zbirke njemačkih bajki. Jakob Grim je napisao pozitivnu kritiku Vukove treće zbirke pjesama i upoznao ga sa čuvenim Johanom Volfgangom Geteom.
Vuk je održavao kontakt sa braćom Grim, koja su znala srpski jezik i dio bajki preuzeli sa srpskog.
Braća Grim su ne samo naučili srpski jezik od svog savremenika i prijatelja Vuka Stefanovića Karadžića, nego su i prevodili srpsku narodnu poeziju i bajke.

Kao lep gest zahvalnosti, jedno od aktivnijih kulturno-umetničkih društva Srba u Berlinu, nosi ime "Vuk Karadžić-Braća Grim".

Književnik, otac nemačke filologije Jakob Grim je 1824. godine preveo na nemački Vukovu gramatiku, i to na osnovu drugog, proširenog, izdanja te knjige objavljene na srpskom samo šest godina ranije.

Jakob Grim je takođe podsticao Vukovu kćerku Minu da prevede srpske bajke na nemački jezik, a napisao je i predgovor u kojem za Vukovu zbirku navodi da je delo dostojno divljenja.

Jakob i Vilhelm su docnije preveli i nekoliko srpskih narodnih pesama i pripovedaka i tako ih predstavili nemačkom govornom području i čitavom svetu.

Na jednoj književnoj večeri u Berlinu, po povratku iz diplomatske misije u Beču, gde je predstavljao Prusku, i gde je i upoznao Karadžića, Jakob Grim je čitao srpske narodne pesme pred kolegama, literatama i lingvistima. Pesnik nemačkog romantizma Kelmens Brentano ih je tada uočio, zabeležio i potom nekolicinu i objavio u almanahu "Putešestvije pesnika".

Za srpsku poeziju i uopšte Karadžićev rad, Jakob je uspeo da zainteresuje i samog Johana Volfganga Getea, na čiji podsticaj je srpska narodna poezija prevedena nekoliko jezika. Gete je te stihove poredio sa neprevaziđenom "Pesmom nad pesmama".

Jakob Grim je 1849. godine postao član Društva srbske slovesnosti, a po njegovoj preporuci Karadžić je bio odlikovan i postao član Pruske akademije.

Veruje se da su Braća Grim upravo od Vuka Karadžića doznali za bajku Pepeljuga, delo Šarla Peroa (1628-1703). Srpsku verziju ove bajke, zabeleženu kao narodnu umotvorinu Srba, prethodno je objavio Vuk 1821. i njeno pojavljivajenje hronološki je prethodilo verziji braće Grim.




p.s. Vuk bejaše nahebao u bajci?
I šta se petlja u sve to ovaj psihijatar Eric koji pritom ne govori Srpski.

magnus magnus 14:14 24.03.2021

Re: Brüder Grimm, (Vuk)Karadžić & Erick Bern

p.s. Vuk bejaše nahebao u bajci?
Da vuk je u priči žrtva manipulacije , neki konzervativni "Think-tankovi" su radili neka istraživanja po "nižim socijalnim skupinama " i došli do čudnog zaključka da što više država šiti i pomaže u posljedicama "korelacija crvenkapa -vuk" to se crvenkape lakše upuštaju u tu igru i broj problema raste umjesto da se smanjuje, čitao kod Irvinga Kristola sad ne znam šta
angie01 angie01 14:52 24.03.2021

Re: eric berne

jeste . ja sam se zalgao


ti si bas neki hardcore-porn lik.
medjutim92 medjutim92 13:05 24.03.2021

Za to vreme, Večernje Novosti..



Ne postoje pristojne reči kojima može da se opiše lik i delo Milorada Vučelića.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 15:37 24.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

Koja diskreditacija zrtve. Digla mi se kosa na glavi sada.
mariopan mariopan 18:12 26.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

medjutim92


Ne postoje pristojne reči kojima može da se opiše lik i delo Milorada Vučelića.

Ne postoje. Strašno.
mariopan mariopan 18:28 26.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

Čitajući komentare po medijima zabrinjava me veliki broj ljudi koji postavljaju pitanje zašto je uopšte ušla u njegova kola i tako kao da opravdavaju silovanje koje se tako desi, ne govorim o ovom slučaju nego uopšte.

Žrtve obično i uđu u kola sa poznatom osobom verujući da su sa njima sigurne. Žene ne rizikuju tako da olako uđu u tuđa kola, bar ne u ovo vreme. Ako je razlika u godinama tako velika osećaju se još sigurnije + nije nepoznata osoba.

Znači ako je ušla u kola sa komšijom, kolegom sa posla, drugom svog brata....sama je kriva i šta joj Bog da? Da li će izaći živa, prebijena ili "samo" silovana podrazumeva se da je to htela, zasto bi inače ušla u kola?
A ako kaže da je silovana ako nije sva polomljena onda je pristala?

To čitam između redova u tim komentarima i nije mi dobro.
omega68 omega68 21:13 26.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

Teror " Me too " pokreta.
Najugroženija vrsta, danas, je heteroseksualni beli muškarac srednjih godina koji nije baždaren na ove novotarije političke korektnosti. Sledi moja nova priča
na tu temu koja će se zvati " Pismo nerođenom praunuku" gde će biti objašnjeno sve ono što se neće svideti većini žena koje su ionako pretežna publika pisane reči, danas.
Muškarci manje čitaju, a i to što čitaju krive stvari čitaju, što bi rekao Džoni.Moraće da čitaju i da se bore ili će da dopuste da se nova deca prave osemenjavanjem, baš kao telići, dok se bikovi - naslednici Boga Baka - vode na ritualno klanje.
Eno ispade da je i ona priznala da nije bilo odnosa ali se ipak ona osettila silovano.Dok ne napišem tu priču samo da pomenem da sam puno puta bio, a i mnpgi moji drugovi, u sličnoj situaciji kao Lečić i morao sam da tumačim kad je ne deo zavođenja i sutrašnjeg ismevanja da sam šonja koji lako odustaje ili je stvarno NE posle koga sportski priznam poraz.
Lečiću nisi sam
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:37 26.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

To svi maltene pisu i to je sramota.
Druga stvar je sto svi pisu da je ona kriva, a to nema veze sa tim sto je ucinjeno.
Ukoliko se zrtva stalno krivi onda nikada nece biti adekvatne kazne za pocinioce zlocina.
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 21:41 26.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

Pa da li bi razmisljao tako da su tvoja cerka ili zena u pitanju?
Ne mora da bude Lecic vec npr.tvoj najbolji prijatelj, siluje zenu ili cerku i ti kazes : Lazes, reci istinu, ti si kriva...ili mozda znas nekoga ko je to uradio pa sada branis silovatelja.
I to NE znaci NE.
omega68 omega68 22:39 26.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

branis silovatelja.

Gospođo ovo je vrlo nesmotrena i neuteljena optužba.
No, ok ne čudi me -Vi i New York Times ...nema veze ... Vi znate zašto
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 22:42 26.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

Nema tu ni mene ni Times-a. Neka tuzilastvo odluci na osnovu istrage. Ja sam rekla moje licno misljenje da postoje izuzetno losi ljudi koji su naizgled fini.
principessa_etrusca principessa_etrusca 00:00 27.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

mariopan
Znači ako je ušla u kola sa komšijom, kolegom sa posla, drugom svog brata....sama je kriva i šta joj Bog da?

То је она психологија у којој није Мујо крив што је замандалио врата, него Суљагина Фата јер се преварила и ушла у магазу сама. Претпостављам да неки мисле да треба да живимо као у Саудији и да нигде не мрдамо без пратње мушког члана породице.
angie01 angie01 00:14 27.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

Najugroženija vrsta, danas, je heteroseksualni beli muškarac srednjih godina koji nije baždaren na ove novotarije političke korektnosti.


ma hajde molim te-ovo je svet heteroseksualnog belog muskarca, koji jos u konzervativnoj, patrijahalnoj, primitivnoj sredini, u kojoj institucije sistema slabo funkcionisu, nije navikao da se ne ponasa kao da sve nije njegovo pravo bogom dano.


Eno ispade da je i ona priznala da nije bilo odnosa ali se ipak ona osettila silovano


procitaj/odslusaj ponovo sta je rekla.

takodje, odgledaj molim te klip sa njegovomizjavom posleizlaska sa salusanja-ono je jezivo...skolski primer klaster B profila.
angie01 angie01 00:16 27.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

То је она психологија у којој није Мујо крив што је замандалио врата, него Суљагина Фата јер се преварила и ушла у магазу сама. Претпостављам да неки мисле да треба да живимо као у Саудији и да нигде не мрдамо без пратње мушког члана породице.


slazem se potpuno.
mariopan mariopan 10:55 27.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

natasa_tasic_10
To svi maltene pisu i to je sramota.
Druga stvar je sto svi pisu da je ona kriva, a to nema veze sa tim sto je ucinjeno.
Ukoliko se zrtva stalno krivi onda nikada nece biti adekvatne kazne za pocinioce zlocina.

Ja sam kao dete videla silovanu devojčicu i to je na mene ostavilo takav utisak, bolje da kažem traumu, da o tome i svemu drugom, životu u Domu, nisam mogla da progovorim 40 godina. Kada me pitaju oni koji su znali mene kao da neko udari u stomak. Nisam o tome pričala ni svojoj deci. Nisam mogla, sve dok nisam napisala onaj strašan blog, sa puno slovnih gresaka, bez pravilnog razmaka, u jednom dahu. I kada su me dobronamerni blogeri upućivali da ispravim te greške ja sam žmurila, jer da sam se vratila da to ponovo čitam i ispravljam greške ja bih sve to obrisala.
Bilo mi je previše teško da odgovaram na pitanja o tome. Možda sam samo bila osetljiva devojčica, možda sve nije bilo tako strašno drugima kao meni, stalno to vagam i preslišavam se?

Devojčicu su doveli da nam pokažu kako izgleda onaj ko pobegne iz Doma. Ona je mogla imati oko 12-13 godina, ne znam jer sam ja možda imala 8-9. Tu scenu, dok mi ručamo u osunčanoj kuhinji mogu i sad da opišem, znam kako su obasjane sunčanim zracima lebdele trunke prašine u vazduhu, zato što nisam u nju gledala nego negde sa strane....ali sam je ipak videla... kako ona jedva stoji na nogama, krvava, izbijenih zuba, prljava i pocepana dok je dva vaspitača drže pod pazuhom jer ne može da stoji.....sad sam na kraju zivota 65+ ali to nikad nisam zaboravila.

I ta žrtva je predstavljena kao krivac, zašto je pobegla. Svu tragediju njenog stradanja i tog pokazivanja za primer nama shvatila sam tek kao odrasla. Ni sada mi nije dobro kad o tome pišem. A samo sam videla...kako li je tek bilo njoj?

Pitanje zašto žrtve čekaju, ne progovore o silovanju dugi niz godina je ovde samo ko ume da čita.
One o tome ne mogu da pričaju jer su povređene i ponižene i kroz to moraju ponovo da prolaze, da odgovaraju svakoj budali zašto su ušle u kola, zašto je bezala iz doma.....
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:44 27.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

mariopan
Čitajući komentare po medijima zabrinjava me veliki broj ljudi koji postavljaju pitanje zašto je uopšte ušla u njegova kola i tako kao da opravdavaju silovanje koje se tako desi, ne govorim o ovom slučaju nego uopšte.

Žrtve obično i uđu u kola sa poznatom osobom verujući da su sa njima sigurne. Žene ne rizikuju tako da olako uđu u tuđa kola, bar ne u ovo vreme. Ako je razlika u godinama tako velika osećaju se još sigurnije + nije nepoznata osoba.

Znači ako je ušla u kola sa komšijom, kolegom sa posla, drugom svog brata....sama je kriva i šta joj Bog da? Da li će izaći živa, prebijena ili "samo" silovana podrazumeva se da je to htela, zasto bi inače ušla u kola?
A ako kaže da je silovana ako nije sva polomljena onda je pristala?

To čitam između redova u tim komentarima i nije mi dobro.


Potpis mariopan.

Za komentare po medijima - u eri interneta svi iznose svoje mišljenje i neizbežno se opredeljuju za jednu ili drugu stranu. Ja kad čitam (primer) kako fanatično brane i dalje katoličku crkvu (neuporedivo najviše afera) posle onoliko dokaza o silovanjima dece muka mi pripadne.

O sudskim procesima, ono malo slučajeva što je uopšte rezultiralo, svi oslobođeni presude. I uopšte istorijat takvih procesa (silovanje), slabo se tu i dalje išta menja. To vidiš jasno i po tim komentarima zašto je to tako. Jbg. Ali mora se napred, ohrabrenja za žrtve da prijavljuju i procesuiraju inače nema mnogo koraka napred.
haklberi_tom haklberi_tom 15:30 27.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

Lečiću nisi sam

Danijela,
nisi sama!
haklberi_tom haklberi_tom 15:33 27.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

apacherosepeacock
mariopan
Čitajući komentare po medijima zabrinjava me veliki broj ljudi koji postavljaju pitanje zašto je uopšte ušla u njegova kola i tako kao da opravdavaju silovanje koje se tako desi, ne govorim o ovom slučaju nego uopšte.

Žrtve obično i uđu u kola sa poznatom osobom verujući da su sa njima sigurne. Žene ne rizikuju tako da olako uđu u tuđa kola, bar ne u ovo vreme. Ako je razlika u godinama tako velika osećaju se još sigurnije + nije nepoznata osoba.

Znači ako je ušla u kola sa komšijom, kolegom sa posla, drugom svog brata....sama je kriva i šta joj Bog da? Da li će izaći živa, prebijena ili "samo" silovana podrazumeva se da je to htela, zasto bi inače ušla u kola?
A ako kaže da je silovana ako nije sva polomljena onda je pristala?

To čitam između redova u tim komentarima i nije mi dobro.


Potpis mariopan.
...

Jedna je mariopan!
natasa_tasic_10 natasa_tasic_10 23:19 28.03.2021

Re: Za to vreme, Večernje Novosti..

Danijela, nisi sama.

Kada sam pisala ovaj blog, pitala sam drugaricu da li mogu da podelim njenu pricu.

http://blog.b92.net/text/29166/Statistike/

Jeco nisi sama.
Nijedna devojka, dete, zena, nije samo i ne treba da bude samo.
Bitno je da drustvo stane iza zrtava, a inace njen otac je izuzetno fin covek za sve druge bio, sem za nju i sestru.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana