Gost autor

JOVANJICA 2 - optužene samo sitne ribe!

Filip Mladenović RSS / 21.03.2021. u 22:36

Lažna policijska legitimacija
Lažna policijska legitimacija
Mreža za istraživanje kriminala i korupcije (KRIK) objavila je izvode iz optužnice za tzv. Jovanjicu 2, koja se bavi pomoćnicima Predraga Koluvije iz redova policije, BIA i VOA u uzgajanju marihuane.

Sama činjenica da pojedini pripadnici policije i bezbedonosnih službi Srbije pomažu kriminalcima i mafijašima u vršenju svojih protivzakonitih i koruptivnih poslova i poslića manje-više je opšte mesto u našoj zemlji.

Medjutim, čitanje odlomaka optužnice ukazuje na  raznovrsne oblike pogubnog uticaja mafije na državu i na poražavajuću činjenicu da se sve može kupiti novcem.

Iz optužnice se vidi da je Predrag Koluvija često bio u strahu da će saradnici da ga otkucaju ili da će konkurencija da mu opljačka imanje. Kontakti iz BIA-e su ga savetovali šta da radi, ali i proveravali ko su ljudi za koje sumnja da ga prate, otkriva KRIK.

Tako, jednom prilikom je optuženi šef  agencije BIA  na Zvezdari Aleksandar Tošić smirivao Koluviju nakon što je on primetio da mu neko nadgleda imanje, vidi se iz razgovora citiranih u optužnici. Tošić je posetio imanje i obavestio otpuženog narko-bosa da izgleda kao da je sve u redu, a Koluvija ga je pitao ima li pištolj. Tošić mu je odgovorio: „Ma daj, bato, šta će mi. Nismo u ratu. Ako neprijatelje prvo nađemo, onda ćemo sesti da vidimo kako ćemo se njih rešiti."

Tošić je Koluviji pokušao da objasni i da nema potrebe za agresijom jer on „radi zdravu sistemsku priču".

„Nemoj da ti unose agresivnu atmosferu u smislu borbe i nasilja, jer radiš zdravu sistemsku priču... Ovde možeš samo dva neprijatelja da imaš, a to su službe, za koje se borimo da im dokažemo da si veliki prijatelj. I konkurencija - koju trenutno nemaš," pisao mu je agent BIA-e.

Sa nekima iz grupe „Savet za bezbednost" na posebno uradjenoj aplikaciji za mobilne telefone, Koluvija je imao malo drugačiji odnos, i iz njihove prepiske se vidi da on određuje pravila „igre", odnosno određuje ko će šta da radi.

„Ponesi utoku da se provozamo do imanja", napisao je Koluvija policajcu Radovanu Bojoviću jednom prilikom.

Jednog od svojih saradnika, Sergeja Mrđu, Koluvija je obavestio o planu podele oružja za čuvanje imanja: „Kendža (Milan Kendija) će sad da podeli pumparice i heklere", napisao je on, piše u optužnici.

Optužnica, međutim, ukazuje i na neke neobične poteze tužioca Drecuna koji vodi ovaj slučaj.

Iako je istraga o tome kako je Koluvija došao do specijalnih registarskih tablica, koje koristi policija, vodila ka bivšoj sekretarki MUP-a Dijani Hrkalović, ona u ovom postupku nije pozvana ni da svedoči.

Neki od policajaca, koji su bili u kontaktu sa Koluvijom i njegovim saradnicima davali informacije, pozvani su da svedoče.

Među njima je Dejan Milenković, načelnik Službe za specijalne istražne metode, koji je Koluvijinom optuženom saradniku dao informaciju o policijskim dronovima. Tužiocu je rekao da je Koluviju upoznao kao čoveka koji može da mu pomogne u vezi sa bezbednosnim pitanjima, jer je dobar sa svim obaveštajnim službama u Severnoj Makedoniji. Zašto je Dejan Milenković pozvan samo kao svedok, to jedino  zna tužilac!

Većina okrivljenih u ovom slučaju braniće se sa slobode, osim Koluvije kome se već sudi, Saše Vujisića agenta VOA-e koji je u bekstvu i Koluvijinog ličnog vozača Miloša Tofilovića, koji je takođe u pritvoru. Tofilović je nedavno uhapšen zbog šverca heorina u međunarodnoj policijskoj akciji u kojoj je učestvovala i američka Agencija za borbu protiv protiv droga - DEA.

Koluvija na sudu negirao da je gajio marihuanu

Koluviji i devetorici njegovih saradnika - radnika sa imanja „Jovanjice" u Staroj Pazovi, trenutno se sudi da su uzgajili 1,6 tona marihuane.

Koluvijina odbrana temelji se na tome da su biljke koje je on gajio bile isključivo industrijska konoplja, ona koja je u Srbiji zakonom dozvoljena, a ne indijska konoplja, poznatija kao marihuana.

Njega brane čak četiri advokata, među kojima je i Vladimir Đukanović, narodni poslanik vladajuće Srpske napredne stranke, koji se Koluvijinom advokatskom timu pridružio kada je suđenje već otpočelo.

Kako je KRIK ranije pisao Koluvija je gajio i dobre odnose sa različitim državnim funkcionerima, Među onima koji su posećivali njegovo imanje bili su aktuelni ministar policije Aleksandar Vulin, član gradskog veća Grada Beograda Dragomir Petronijević i bivši direktor „Koridora Srbije" Zoran Babić. Niko od njih, međutim, u ovom slučaju nije ispitan.  

Policajci, agenti BIA-e, ali i Vojnoobaveštajne agencije (VOA) Koluviji su pomagali na različite načine, kako objašnjava tužilac Saša Drecun u optužnici JOVANJICA 2 - dostavljali su mu podatke o istragama koje se vode protiv njegovih saradnika, izdavali mu falsifikovana uverenja, obezbedili mu lažnu policijsku značku i policijsku registarsku tablicu. Čak su i fizički čuvali imanje marihuane, ali ga i savetovali kako da kada pakuje drogu ne ostavlja tragove.

Dopisivanje na grupi „Savet za bezbednost" nastavilo se čak i nakon što je Koluvija uhapšen, a policajci i bezbednjaci raspravljali su o tome kako da zaustave policiju, ali i medije da izveštavaju o slučaju, otkriva optužnica.

Sa Koluvijom su optužena dva agenta BIA-e: šef ove agencije na Zvezdari Aleksandar Tošić i Branislav Radosavljević, koga je BIA uputila da radi u MUP gde je, između ostalog, bio asistent bivše državne sekretarke ovog ministarstva Dijane Hrkalović. Od policajaca su uhapšeni Radovan Bojović iz Odeljenja za suzbijanje privrednog kriminala, Zoran Baštovanović, pripadnik Odeljenja za borbu protiv korupcije, i Koluvijin rođak Milan Kendija - nekadašnji načelnik Jedinice za obezbeđenje određenih ličnosti i objekata, blizak nekadašnjem direktoru policije Miloradu Veljoviću. Saša Vujisić, pripadnik Vojnoobaveštajne agencije (VOA), izbegao je hapšenje i za njim je raspisana poternica. U ovom slučaju su optuženi i Koluvijin vozač Miloš Tofilović, kao i Slaviša Milinković, za koga se tvrdi da je imao zadatak da kontaktira osobe koje su ‘pale' sa drogom proizvedenom na „Jovanjici" i ubeđuje ih da na bilo koji način ne ugroze grupu.

Svi optuženi su odbili da iznesu odbrane!

Zaključak je poput vica:

"Ti se ono beše baviš kriminalom?
Pomalo!
Pa dobro, barem je državni pos'o..." 

 

Atačmenti



Komentari (236)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 18:21 23.03.2021

Re: Kabuki

Neues aus der Nachbarschaft
Ako pretpostavimo da je ovo tacno, kako to onda funkcionise u stvarnom svetu? Neko iz Sluzbe je nazvao Milenu Radulovic pa onda Danijelu Stanjfeld i rekao im 'E, sad moze.' I one pristanu.

Ne, postoje neke procedure.

Neko dođe i prijavi silovanje, da neki dokaz, da iskaz, onda oni kažu istražićemo to.Što je i logično, jer ne možeš tek tako da podižeš optužnicu.Naravno, sve je to bez medija.

Onda krene istraga, pozivi na razgovor i kako sve to već ide.

E sad ako istraga dođe do neke moćnije ličnosti ili u se u startu to zna, onda se verovatno malo raspita interno ili zove viša instanca, jer se u ovakvoj zemlji najebe kada poštuješ zakon i "kreneš" na nekog moćnog.Setimo se samo brata i onih momaka iz Kobri (čini mi se), i slučaj lična karta.

I u zavisnosti od odgovora više istance ili internih saveta se reaguje, podizanjem optužnice ili fiokom, ali u svakom slučaju nastaje adut za ucenu.

Ako se odluči da se pokrene postupak, policija preda slučaj javnom tužiocu, on pozove onog ko je podneo prijavu da da iskaz i tome se javnost obavesti ili ne, odnosno bude u svim medijima na naslovnim stranama ili možda poneko na nekoj petoj strani u pet reda.

Jel si se zapitao kako je tako dugo Mika Aleksić radio to što je radio?

Meni je sve bilo jasno kada sam pročitao da je bio super ortak sa Arkanom (od njegovog ubistva je prošlo 20 godina), i mi to javno saznajemo tek 2020.
Silovane zene treba podrzati. One jesu nesto uradile i izasle su same u javnost. A znale su kakvom gomilom govana ce biti docekane. To je hrabrost.

Apsolutno.
milisav68 milisav68 18:31 23.03.2021

Re: Kabuki

maksa83

Pogotovo što je Lečić bio na Čomić liniji, tj. hteo da bude parlamentarna opozicija (na stranu što bi ušli u Parlament na Sv. Nikad), protiv Lutovac (vlasnik Dragan Đilas) bojkot linije koja je ovima sreću kvarila.

To znamo mi ovde na blogu i ostali malo upućeniji, za gledaoca Pinka i zadruge su to sve isti žuti lopovi koji eto sad i siluju.

Jel ti misliš da prosečan gledalac Pinka zna da je Gordana Čomić bila visoki funkcioner DS-a?

Moja tašta ne zna (usput navija da se Đilas uhapsi), a TV je zakucan na Pink, druge vesti je ne interesuju.
haklberi_tom haklberi_tom 19:59 23.03.2021

Re: Kabuki

Neues aus der Nachbarschaft
Bez ikakve želje i namere da branim Lečića, interesantan je podatak da je snimak predat policiji i tužilaštvu pre pet meseci.

Ko zna koliko takvih prijava čami u tužilaštvu, pa se aktivara po potrebi.


Verovatno si u pravu da prijava ima vise nego sto se procesuiraju. To je tek jadno, da se sa ovakvim slucajevima neko igra. Ali, svaki slucaj koji se aktivira je nada da ce doci do pravde.

Ako!
Bitno je da se govno po govno isteruje na čistinu.
Kako god bilo!
Davie Davie 20:00 23.03.2021

Re: Kabuki

Za mene je bitnija tema kada sin Željka Mitrovića tokom

Filipe, ti u jednom postu kazes da NIJE jednako vazno, u drugom kase da JESTE, a sad opet u trecoj iteraciji kazes da NIJE. Mislis li ti na nas, svoj plebs, kako nam je tesko? Prvo pogled u levu stranu, pa u desnu, pa opet u levu... kao u tenisu, srecom nisi kao Nadal pa da mozes do besvesti da prebacujes lopticu (misljenje) levo-desno.
haklberi_tom haklberi_tom 20:04 23.03.2021

Re: Kabuki

Neues aus der Nachbarschaft
Nije se Lečić tek sad pojavio na političkoj sceni (kao što ni Mika Aleksić ne radi od juče), i tek sad počeo da maltretira žene, nego je služba rešila da malo pročisti redove, i da skloni one koji su pomislili da su jači od nje ili su obojica nagazili neke mine šarajući okolo.


Ako pretpostavimo da je ovo tacno, kako to onda funkcionise u stvarnom svetu? Neko iz Sluzbe je nazvao Milenu Radulovic pa onda Danijelu Stanjfeld i rekao im 'E, sad moze.' I one pristanu.

Sa ovakvim tezama se ide na ruku i silovateljima i Sluzbi i svim ostalim mesetarima. Stvara se otisak da pojedinac (ni grupa) nikada nista ne mogu da urade posto sve sto se uradi odredjuje Sluzba.

Uticaj duboke drzave u Srbiji je nesporan. Ali to opet ne znaci da se za svaku znacajniju aferu koja prodje u javnost Oni pitaju.

Silovane zene treba podrzati. One jesu nesto uradile i izasle su same u javnost. A znale su kakvom gomilom govana ce biti docekane. To je hrabrost.

Saglasan!
docsumann docsumann 20:05 23.03.2021

Re: Kabuki

Davie
Za mene je bitnija tema kada sin Željka Mitrovića tokom

Filipe, ti u jednom postu kazes da NIJE jednako vazno, u drugom kase da JESTE, a sad opet u trecoj iteraciji kazes da NIJE. Mislis li ti na nas, svoj plebs, kako nam je tesko? Prvo pogled u levu stranu, pa u desnu, pa opet u levu... kao u tenisu, srecom nisi kao Nadal pa da mozes do besvesti da prebacujes lopticu (misljenje) levo-desno.


heh, ne bi me začudilo da uzvrati - Novak je ujedino srpske i hrvatske navijače
Davie Davie 20:06 23.03.2021

Re: Kabuki

Moja tašta ne zna (usput navija da se Đilas uhapsi), a TV je zakucan na Pink, druge vesti je ne interesuju.


Jedan drugar kad se razvodio u tuzbi naveo da on i supruga imaju nepomirljive stavove, naveo tasta kao zadrtog nacionalistu i krajnje patrijarhalnog lika kome se cerka priklanja u porodicnim svadjama. Uspesno se razveo, naleteo na sudiju koji je imao totalno razumevanje njegovog stanja.
haklberi_tom haklberi_tom 20:16 23.03.2021

Re: Kabuki

principessa_etrusca
Nisko i podlo je što se svakog dana i noći siluje na hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije, jer ih poslodavci zahvaljujući lošem Zakonu o radu drže u ropskim, ponižavajućim uslovima.
Kome oni da viknu "NE, NE"!?

Zato što je svakodnevno silovanje hiljade i hiljade radnica i radnika širom Srbije neuporedivo važnija tema od priče Danijele Štajnfeld, koja je u medijima i po društvenim mrežama PRISUTNA već mesecima.

Hoću da kažem da se mnoge, ZNATNO VAŽNIJE TEME, skrivaju ilu marginalizuju, pre svega u vezi sa masovnim silovanjem radnicama i radnicima širom Srbije, i da se umesto tih i takvih tema piše i govori o nekim manje bitnim.


Ако се постављаш као арбитар за рангирање важности тема када се ради о злостављању, ти се аутоматски постављаш изнад жртава злостављања.

А релативизација и рангирање злостављања, неправди и жртава, неминовно води у фрагментисање друштва у групице где глумице стају на страну глумица, радници на страну радника итд. Пошто ниједно злостављање више није свима важно, свако злостављање постаје неважно. То је клизави терен на који си ступио.

Čekaj!
Pa ti si, za mene, veoma pametna osoba!
Ti bi da diskutuješ i ubeđuješ Filipa u nešto?
haklberi_tom haklberi_tom 20:18 23.03.2021

Re: Kabuki

docsumann
Ne sumnjam u njenu izjavu, niti mislim da jednoj mladoj i ostvarenoj ženi treba to da izmisli ovako nešto da bi dobila medijsku pažnju.


oni koji apriori krivnju (sumnju) okreću prema žrtvi, dovodeći u sumnju njen motiv, zadnje namjere, te političke igre i dilove u pozadini svega toga, zapravo sami postaju optužitelji, i u startu već prelaze preko pretpostavke nevinosti, samo u suprotnom smjeru.

njima je (navodna) žrtva kriva, na prvu

Govna!
Ili, pak, samo teške budaletine?
haklberi_tom haklberi_tom 20:20 23.03.2021

Re: Kabuki

Davie
Da li je Danijela Štajfeld još pre 5 meseci podnela prijavu i snimak nadležnom tužilaštvu?

DA!

Nije, to i jeste poenta obracanja tebi i onom drugom balvanu koji kao neopravdavate silovanje ali ga stavljate u drugi plan jer je od samog cina silovanja vaznije da ga je Vuciceva policija potegla bas u ovom trenutku. Danijela je u intervjuu Insajderu izricita da je prvi put dala zvanicnu izjavu i dokaze (sam snimak) prosle nedelje a ne kao sto spinuju na drustvenim mrezama u septembru. Uostalom iz septembra imate i njen razgovor sa Jugoslavom Cosicem gde to isto kaze, cak kaze da njen silovatelj nije mocnik u pravom smislu reci kao sto su preneli srpski mediji tad nego mocnik u odnosu na nju u toj 2012-oj. Tuzilastvo je samo pokrenulo postupak po sluzbenoj duznosti ali su im bile vezane ruke jer im Danijela nije dostavila ime ni dokaze, to je par puta i tuzilac saopstio medijima. Cudno kako to preskaces "novinaru".


U nekim medijima se pojavila i (verovatno namerna) greska da je tad 21-godisnja glumica silovana 2012 iako je rodjena 1984. Mislim jesu novinari cesto poput Filipa neobavesteni, neinteligentni, brljivi i totalno nelogicni ali ovo je "greska" koju samo namerno neko moze da napravi iz ko zna kojih ciljeva.



Podrška za Danijelu!
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:07 23.03.2021

Re: Kabuki

Pogotovo što je Lečić bio na Čomić liniji, tj. hteo da bude parlamentarna opozicija (na stranu što bi ušli u Parlament na Sv. Nikad), protiv Lutovac (vlasnik Dragan Đilas) bojkot linije koja je ovima sreću kvarila.


Tacno! Totalni kretenizam.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:21 23.03.2021

Re: Kabuki

haklberi_tom

Ako!
Bitno je da se govno po govno isteruje na čistinu.
Kako god bilo!


Saglasan!
cmix909 cmix909 12:24 24.03.2021

Re: Kabuki

principessa_etrusca
...постоје раширене предрасуде које праве разлику између "правог силовања", т.ј. екстремно насилног, извршеног од стране непознатог мушкарца на неком пустом месту, од оног које "није право", односно оног где се жртва и насилник познају и где жртва нема бар три сломљена ребра...

Rekao bih da je tezi ovaj drugi slucaj, jer dovodi do sloma poverenja u okolinu u sirem smislu. U njemu nema komponente iznenadne elementarne nepogode u liku nepoznatog podljudskog bica, a ni svirepe fizicke prinude, za koju imam utisak da zapravo malko umanjuje dubinu ponizenja i odvratnosti, pogotovo ako je ‘izazvana’ odlucnim otporom. Ne verujem da se posledice ovakvog zlodela mogu znatnije ublaziti sudskim kaznjavanjem pocinioca, mnogo bolje izglede ima licna naplata duga sa kamatom, ali nesto ne znam za takve primere.

Postoji i onaj faktor vremena 'koje sve leci', ali da li je tako? Emil Sioran je u jednom intervjuu opisao naizgled sasvim bezazleni slucaj koji ga je zaprepastio. Kada su Nemci usli u Pariz ostao je sa hiljadu franaka koji ce uskoro izgubiti vrednost, pa je odlucio da ih potrosi na novo odelo. Razgledao ih je u nekoj prodavnici i namah pomislio da je ideja glupa. Na prodavcevo pitanje da li mu se nijedno ne dopada odgovorio je potvrdno. Covek je na to izgovorio jos samo jednu rec: Idiot. Posle gotovo cetrdeset godina doticni ljubitelj mudrosti (neko ko je dugo bio u iluziji da je blizak budizmu -- sve dok nije shvatio da nema stofa za trijumf nad samim sobom) krenuo je da se jutro za jutrom s uzvikom budi iz sna u kome zeli da zadavi onog 'odavno zaboravljenog' tipa iz prodavnice, za koga je, štaviše, mislio da je bio u pravu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:52 23.03.2021

Zašto je advokat Cvijan skončao u Dunavu?

Istraživački novinar Domagoj Margetić otkriva deo razloga zašto je advokat Vladimir Cvijan skončao u Dunavu:

https://m.youtube.com/watch?v=u0WVGcCQkWo&feature=youtu.be
Davie Davie 17:01 23.03.2021

Re: Zašto je advokat Cvijan skončao u Dunavu?

Filip Mladenović
Istraživački novinar Domagoj Margetić otkriva deo razloga zašto je advokat Vladimir Cvijan skončao u Dunavu:

https://m.youtube.com/watch?v=u0WVGcCQkWo&feature=youtu.be


Kad neko zna takve tajne onda se taj ko je napravio opstepoznatom cinjenicom da je Cvijan "otisao" u Cikago i potrdudi da Cvijan zauvek "ostane" u tom Cikagu a ne baci ga 7 metara od obale u Dunav.

Kao prosecan gledalac serija znam nekoliko nacina kako se "odlazak" u Cikago moze resiti zauvek, redom, spaljivanjem u krematorijumu (Ozark), potapanjem u burad sa HCl (Ozark), spaljivanjem u rastopljenom gvozdju (Terminator), spaljivanjem fosfornom kiselinom (Apokalipsa), betoniranjem u temeljima Beograda na Vodi ili u jednostavnoj kocki 2x2x2m (sto je zapremina jednog veceg miksera betona i kosta ispod 500eura) koja se istrese u Dunav u Djerdapu. Ali ubice Cvijana verovatno vise vole da gledaju "Farmu" i zabole ih sto ce neko naci Cvijana.

Uzgred, Margetica niko ozbiljno ne uzima u njegovoj rodnoj Hrvatskoj pa zasto bi ga mi u Srbistanu smatrali za ozbiljan izvor informacija?



Filip Mladenović Filip Mladenović 17:45 23.03.2021

Re: Zašto je advokat Cvijan skončao u Dunavu?

A to što je leš isplivao u srpsku javnost 3 godine nakon isplivavanja u januarskom Dunavu, ni to nije ozbiljna informacija!?
Davie Davie 19:27 23.03.2021

Re: Zašto je advokat Cvijan skončao u Dunavu?

Filip Mladenović
A to što je leš isplivao u srpsku javnost 3 godine nakon isplivavanja u januarskom Dunavu, ni to nije ozbiljna informacija!?


Zasto je isplivao u javnosti posle 3 godine? Mozda, redom opet, zato sto onom kome sad twitter zajednica tovari to ubistvo na vrat u tom trenutku kad je Cvijan nadjen u Dunavu nije ni palo na pamet da ce neko da ga za 3 godine poveze sa Cvijanom, koknuo on njega ili ne, mozda je bivsi ministar policije doturio novinarima tu informaciju dok je mozgao sta moze da upotrebi protiv bivseg sefa, koknuo on ili ne Cvijana, mozda...

Zainteresovanih da se Cvijan u martu 2021 vrati iz Cikaga u Srbiju koliko hoces ali stoji da su ga eventualne ubice 2018 da su htele mogle zauvek smestiti u Cikago (ili betonski blok, visoku pec, bure sa HCl..) ali nisu, verovatno iz razloga zbog kojih se danas vrti po srpskoj javnosti Cvijanova smrt. Istinu nikada necemo saznati, kao po obicaju.

Uzgred, zaboravio sam "Povratak Hanibala Lektora" i "Gamoru", tamo su imali iste uklanjace dokaza, svinje koje se gaje za italijansku prsutu.


EDIT.
Evo izasao je Milan Culibrk sa informacijom da je Cvijan izvrsio samoubistvo po njihovom istrazivanje od pre godinu dana. I kaze da nisi hteli da petljaju po tom slucaju da ne bi kopali po ranama porodice. Jbg, meni nekako Culibrk deluje mnogo razlozniji i posteniji od Filipa Mladenovica.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:29 23.03.2021

Vest koja nikada neće dostići...

vidljivost i tiražnost kao gospodja Štajnfeld:

Preminuo starac iz Lebana koji je ranio provalnika!

Milutin Cvetković (86), starac koji je u samoodbrani pucao u naoružanog provalnika, preminuo je u utorak oko pet časova ujutru u svom domu u Lebanu.

Kako prenosi RTS, u kuću u kojoj Cvetković živi sa nepokretnom suprugom, provalnik je sa fantomkom i sekirom upao posle ponoći tražeći novac.

Cvetković, policajac u penziji, pucao je i tom prilikom ranio muškarca (35), kojem je izvađen bubreg.

Posle ovog slučaja oglasio se ministar unutrašnjih poslova Aleksandar Vulin, koji je rekao da nije pravedno ići u zatvor zbog odbrane svog doma i predložio ministarki pravde da povede raspravu o mogućoj promeni definicije nužne odbrane.

Oglasila se i struka, koja je rekla da je veći problem u tome što se postojeća zakonska regulativa strogo primenjuje.

Cvetković je pušten iz pritvora dan posle provale njegove kuće, ali, kako lekari kažu, stres je sigurno uticao na njegovo već narušeno zdravstveno stanje.

A ime i prezime njegove stare, nepokretne supruge, koja je ostala i bez muža i bez pomoći u kući nikada neće biti tako i toliko poznato kao Danijela Štajnfeld!

predatortz predatortz 20:32 23.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

vidljivost i tiražnost kao gospodja Štajnfeld:


Čekaj, čoveče!
Što si se ti navrzao na ovu ženu, pa svaku vest koju pročitaš koristiš da uniziš njenu ličnost?
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:37 23.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

Ne, nego da ukažem na teme koje zaslužuju ako ne veću, onda barem ISTU pažnju javnosti, jednak tretman u štampanim i elektronskim medijima.
Davie Davie 21:59 23.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

Čekaj, čoveče!
Što si se ti navrzao na ovu ženu, pa svaku vest koju pročitaš koristiš da uniziš njenu ličnost


Jbt, jos da pomislis da je dobio shut kartu od Danijele koliko je mrzi. Gori je od Lecica kada spopada mlade voditeljke.

Uzgred, zasto je Filip zove gospodjom, nigde nisam video podatak da je udata?
predatortz predatortz 22:53 23.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

Filip Mladenović
Ne, nego da ukažem na teme koje zaslužuju ako ne veću, onda barem ISTU pažnju javnosti, jednak tretman u štampanim i elektronskim medijima.


A zašto si ti baš nju targetirao, pa sve teme porediš sa njenom tužbom?

Rekoh već, mediji koji izveštavaju o aferama vlasti čine to i dalje.
Oni koji ne izveštavaju, oni svojoj publici bacaju prašinu u oči "Farmama", "Parovima", pričama o tome gde letuje Fahreta, ko ne nosi gaće...
Ne treba njima toliko ova priča, kako ti to želiš da prezentuješ.


docsumann docsumann 23:24 23.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

Uzgred, zasto je Filip zove gospodjom, nigde nisam video podatak da je udata?


po suvremenom bontonu neumjesno je ženu oslovljavati u odnosu na njen bračni status.
kao što nema gospodičića, tako isto nema više ni gospođice
Davie Davie 23:33 23.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

po suvremenom bontonu

Ops, ostao sam u proslom stolecu a da nisam ni primetio.
gvozden1 gvozden1 23:56 23.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

docsumann
Uzgred, zasto je Filip zove gospodjom, nigde nisam video podatak da je udata?


po suvremenom bontonu neumjesno je ženu oslovljavati u odnosu na njen bračni status.
kao što nema gospodičića, tako isto nema više ni gospođice

Ovo stvarno?
docsumann docsumann 07:47 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

gvozden1
docsumann
Uzgred, zasto je Filip zove gospodjom, nigde nisam video podatak da je udata?


po suvremenom bontonu neumjesno je ženu oslovljavati u odnosu na njen bračni status.
kao što nema gospodičića, tako isto nema više ni gospođice

Ovo stvarno?


najozbiljnije

alselone alselone 09:00 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

i treba
gvozden1 gvozden1 09:08 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

alselone
i treba

U moru gluposti sa novim pravilima, ovo je i najmanji problem, ali mi skroz čudno kad zamislim nekog devojčurka od 14, 15 godina i da se njoj neko obraća sa gospođo :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:14 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

gvozden1
alselone
i treba

U moru gluposti sa novim pravilima, ovo je i najmanji problem, ali mi skroz čudno kad zamislim nekog devojčurka od 14, 15 godina i da se njoj neko obraća sa gospođo :)

Mogla bi i gospođica od 90 godina ući u istu kategoriju.
alselone alselone 09:16 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

U moru gluposti sa novim pravilima, ovo je i najmanji problem, ali mi skroz čudno kad zamislim nekog devojčurka od 14, 15 godina i da se njoj neko obraća sa gospođo :)


Jeste pošto smo tako odrasli. Ako je glupo i deliti žene spram toga "može li se ili ne".
principessa_etrusca principessa_etrusca 09:34 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

U moru gluposti sa novim pravilima, ovo je i najmanji problem, ali mi skroz čudno kad zamislim nekog devojčurka od 14, 15 godina i da se njoj neko obraća sa gospođo :)

У Енглеској је еквивалент за "мис" било анахроно "мастер" (ко се сећа Дикенса), па је мој син на неком банканском рачуну, заосталом из времена кад је био клинац, и након пунолетства остао титулисан као "мастер".

Можда је на српском требало избацити госпођица и госпођа, и увести рецимо "госпа" као пандан "господину", али сада је мало касно за то, јер свет оде даље. На попису који сам попунила прошлог викенда, више од пола питања се на овај или онај начин тицало пола и рода. Претпостављам да ће остати једна титула, за жене, мушкарце и све остале, па на крају ни она неће бити потребна.

Иначе, у УК је у разматрању закон да секстичко вређање жена буде уврштено у "говор мржње", па нема више коза, ћурка, кокошка, дроља, курва, Кисићка-Сисићка и сл. Посебно, звиждање за женама ће бити кажњиво.
docsumann docsumann 09:43 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

alselone
U moru gluposti sa novim pravilima, ovo je i najmanji problem, ali mi skroz čudno kad zamislim nekog devojčurka od 14, 15 godina i da se njoj neko obraća sa gospođo :)


Jeste pošto smo tako odrasli. Ako je glupo i deliti žene spram toga "može li se ili ne".


meni je ta opcija gospođica/gospođa bila ružna i prije nego što je zaživjelo oslovljavanje po novom.
tako da mi je ova promjena potpuno normalna. naravno da odobravam.

docsumann docsumann 09:46 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

gvozden1
alselone
i treba

U moru gluposti sa novim pravilima, ovo je i najmanji problem, ali mi skroz čudno kad zamislim nekog devojčurka od 14, 15 godina i da se njoj neko obraća sa gospođo :)


al zato prema njenom mlađem bratu može bez problema sa gospodine?
gvozden1 gvozden1 10:10 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

docsumann
gvozden1
alselone
i treba

U moru gluposti sa novim pravilima, ovo je i najmanji problem, ali mi skroz čudno kad zamislim nekog devojčurka od 14, 15 godina i da se njoj neko obraća sa gospođo :)


al zato prema njenom mlađem bratu može bez problema sa gospodine?

Razumem ja to, ali eto, to mi ne zvuči čudno, a "gospođa" za nekog devojčurka sa kikicama mi je neobično.
Navika, da.

I nije loša.
milisav68 milisav68 10:20 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

kamilo_emericki
gvozden1
alselone
i treba

U moru gluposti sa novim pravilima, ovo je i najmanji problem, ali mi skroz čudno kad zamislim nekog devojčurka od 14, 15 godina i da se njoj neko obraća sa gospođo :)

Mogla bi i gospođica od 90 godina ući u istu kategoriju.

Da.

Mislim da je ovo još jedno tumačenje izgubljeno u prevodu.

Gospođica i gospođa su starosne kategorije, a ono što razdvaja bračni status je prezime.

Petrovićka - udata.

Patrovićeva - ćerka/neudata.

Taso javi se.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:35 24.03.2021

Re: Vest koja nikada neće dostići...

meni je ta opcija gospođica/gospođa bila ružna i prije nego što je zaživjelo oslovljavanje po novom.
tako da mi je ova promjena potpuno normalna. naravno da odobravam


Da se naglasi hijerarhija. Posebna kategorija je gospodjica pa ime kao u gospodjica Julija (ako se neko seca teme te knjzice iz srednje skole). Muskarci su gospoda sa prezimenom a zene gdjice sa imenom. Mada nije mnogo bolje ni gospodja Ime - probajte da uporedite koliko cesto ste rekli gospodin Ime i gospodja Ime a koliko gospodin Prezime i gospodja Prezime. Slicno je i u zanimanjima: sestra Svetlana i doktor Andjelkovic. Andjelkovic ce postati 'moj doktor Sale' samo ako nam je prijatelj/poznanik a sestra Svetlana je Svetlana pa poznavali je mi dobro ili ne. Cistacica i spremacica ce biti samo ime a neretko i nadimak ('Ruskica dolazi da nam cisti danas.'). Opet nevezano za rod/pol, imamo i zubara Markovica i autolimara Janka zvanog Kenzde (Janko -> Janke -> srpglish Dzenke -> satrovacki Kendze) bez obzira sto je ovaj drugi mozda 30 godina stariji od sagovornika.

Ali nije sve samo u hijerarjihi. Ako odes na Kalenicevu pijacu postaces 'Kazi duso' ili na Clifton marketu u Nottinghamu 'Hi, love' dok ces na nekoj nemackoj pijaci biti sveden na 'Bitte sehr'.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana