Društvo| Na današnji dan| Politika| Život

Hapšenja pred 12. mart

loader RSS / 11.03.2021. u 13:07

Slučajno ili ne (ja naravno ne mislim da je slučajno), baš ovih dana se odvija najveća novovremena kampanja borbe protiv kriminala. Srećom, tu je televizija, pa sve može da bude transparentno. Dakle, to su ti strašni kriminalci, a mi vas od njih, evo, branimo. Sklonite decu dok vas branimo.

SRizbAD.jpg

Pa, mogli su da ih hapse bilo kad. Nije ta kriminogena kamarila od juče. Visoki funkcioneri partije znaju šta je ko o njima lanuo na društvenim mrežama, a ne znaju, jadni i čedni, ne znaju za promet milijardi i milijardi crnog novca koji se odvija godinama? Da, da...  

Ne čini li se da se (baš) ovih nedelja medijska borba protiv kriminala odvijala (i) iz tog razloga što se bližio 12. mart? (On u trenutku pisanja ovog bloga pada sutra.) Kakve to veze ima?

Naravno da ima veze. Ko iole poznaje prirodu ovog režima mora da zna kako se sve odvija iz interesa partije i sve bogatijih pojedinaca koji su u njoj ili imaju direktne veze sa njom, a bukvalno ništa se ne događa zato da bi se sproveo zakon. Makar ništa što je iole bitno.   

Već poduže se uprkos petostrukoj medijskoj blokadi čak i u onaj anestezirani deo sveta koji gleda „nacionalne frekvencije“ probije poneki abar da je rodbina tog i tog ministra opljačkala državu za toliko i toliko miliona evra, da se državna mafija posvadila oko plena, da se sumnja na onoga zbog ovoga... Koliko god ti „u pojam ubijeni“ ljudi verovali u ono što im se na silu nameće iz propagandne kuhinje koja radi 24 sata, u mislima im se ipak zadržavaju ovi nezgodni abrovi. A abar o lopovluku se veoma lako lepi. Na to je ogromna većina osetljiva (borila se protiv toga ili ne). Jedan od razloga ove kampanje je da se dokaže ne samo da vlast nije prožeta kriminalom, nego je odlučno protiv kriminala i, evo, bori se protiv njega rizikujući živote svojih funkcionera. Kod većine puka će ta poruka - poduprta besomučnom tv-kampanjom - izlečiti sumnje da vlast ima veze sa kriminalom. Taj razlog se, smatram, samo slučajno poklopio sa ovim periodom oko 12. marta, jer bi iz navedenog marketinškog razloga neka javna akcija morala da bude izvedena u skorijem periodu. Pa, kad je već tako, svakako je ta nužnost prepoznata kao dobrodošla, te je prisajedinjena već pomenutoj, osnovnoj ideji povodom 12. marta.

Realno, kad su po sredi praktični razlozi „obračuna države sa mafijom i saradnjom nekih svojih službenika sa mafijom“, tu se nešto stvarno dešava (nevezano za ovu hipotezu o korišćenju 12. marta). Kad struktura u kojoj se vrti sve više poharanog novca omoća do određene kritične mere, neminovna je tuča oko novih preraspodela u upravljanju i posedovanju moći, tj. posedovanju ovog ogromnog novca. Ali to je nesuštinska stvar, jer se radi o zatvorenom „familijarnom“ krugu, i potpuno je irelevantno ko će u toj družini da kosi, a ko vodu da nosi. Šteta po društvo je bukvalno ista. Barem meni, te tv-atrakcije oko hapšenja znače isto koliko i vremenska prognoza. Čak, ako sam planirao da vozim bicikl, a najavljuje se kiša, prognoza me zanima znatno više. Dakle, ovaj segment je maltene nebitan za našu priču o pred-dvanaestomartovskim aktivnostima partije. Kao što rekoh, kriminal je konstanta i obračun protiv njega se mogao  obaviti bilo kad. Obračun, sada, nije nametnuta stvar (uslovljena do nedopustivosti povećanim aktivnostima mafije), već stvar po izboru, tj. po političkoj proceni. Zašto, kako?

Evo. Dakle, ide 12. mart. Šta je opšte mesto koje se kroji iz propagandnog štaba? Osnovna premisa je pravljenje paralela. Onda, 12. marta 2003. izvršen je na predsednika srpske vlade atentat. Slično, i ovoga čoveka danas neke zavereničke strukture malo-malo, pa žele da uklone (tako kaže režim). Onaj čovek je uprkos manama bio veoma sposoban i to mu se mora priznati. Isto tako, samo još više, sposoban je i ovaj koji danas vodi državu. Onoga onda baš zbog njegove sposobnosti mnogi nisu trpeli. I ovoga danas zbog do sada nezabeležene sposobnosti mnogi ne vole. Onaj je želeo da povede Srbiju pravim putem. I ovaj želi da povede Srbiju pravim putem. I tako možemo da nabrajamo još puno elemenata koji se porede. E, sad, na osnovu toga – što je i suština priče – ide konstatacija da je onaj na koga je izvršen atentat šurovao sa kriminalom, pa su ga zato uklonili. I ovoga danas žele da uklone, ali on za razliku od onoga onda ne šuruje sa kriminalom, već je rešio da se sa kriminalom obračuna, pa je zato među kriminalcima neomiljen. Ako su šurovali njegovi saradnici on će, bilo ko da je, nemilosrdno ukloniti te saradnike kao principijelan, pravedan, nepokolebljiv političar. Pojednostavljeno, poruka je sledeća – one strukture onda su bile naklonjene kriminalu, a ova struktura na vlasti danas se bori protiv kriminala koji su upravo oni bivši stvorili. Mi danas nećemo dozvoliti da se te stare kriminalne strukture vrate na vlast, a sve vreme smo svedoci takvih pokušaja, koje narod dobro prepoznaje i ne podržava (zato su im stranke bez podrške), nego ćemo uz bilo kakav rizik po nas braniti narod od kriminalaca i voditi Srbiju ka još većem boljitku.

To je u ovom čudnom dobu, na žalost, postao 12. mart.   

Sa Zoranom Đinđićem počela je i završila se jedna epoha. Sada smo van ikakve epohe.  

Pozdrav iskrenim poštovaocima koji će, razbijeni i razvrstani po grupicama, otići pred zgradu vlade da polože cveće.



Komentari (279)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Черевићан Черевићан 19:33 11.03.2021

konstatacija

ili,u ovom čudnom dobu

Власт смо бирали (па о томе тол'ко)
криминал присутан и вазда ће бити,
(кретања у Свету .....пратимо укорак)
па о каквој правди ми можемо снити
loader loader 19:50 11.03.2021

Re: konstatacija

па о каквој правди ми можемо снити


Mr Čer,
pravo pitanje.
Pravda je samo jedna. Nema "kakva".
Ribozom Ribozom 21:54 11.03.2021

beznadezan slucaj

Ne pisemo na blogu mnogo o politici, pa i ne znam kako vama to izgleda.
Meni, sa strane, izgleda ocajno. Mislim da su kriminal i korupcija zavladali u Srbiji, a sve ostalo je spin. Kada kazem kriminal i korupcija mislim na Andraja i Aleksandra.
Nadam se da opozicija nece izaci na sledecim izborima, jer ne vidim da ce se ista promeniti. Pasce kad im prvi put zavrnu slavine.
shmoo shmoo 23:02 11.03.2021

Re: beznadezan slucaj

Ribozom

Ne pisemo na blogu mnogo o politici, pa i ne znam kako vama to izgleda.
Meni, sa strane, izgleda ocajno.



Можда зато што си са стране?

Кад си у томе, уопште ти не изгледа. Само је још горе.

Nadam se da opozicija nece izaci na sledecim izborima, jer ne vidim da ce se ista promeniti.


На шта (на кога) тачно мислиш када кажеш "опозиција"?


loader loader 23:49 11.03.2021

Re: beznadezan slucaj

nece izaci na sledecim izborima, jer ...


Pa, druge nema. Sve ostalo je besmisleno pod ovakvim uslovima.
Ribozom Ribozom 18:51 12.03.2021

Re: beznadezan slucaj

Можда зато што си са стране?
Кад си у томе, уопште ти не изгледа. Само је још горе.

Nisam ti ja od onih koga ne dotice patnja drugih. Mada se vise odnosilo na izjave tipa: 'ko je rek'o najsmesniji virus' i naslove 'Srbija nize uspehe na medjunarodnom trzistu novca'.

На шта (на кога) тачно мислиш када кажеш "опозиција"?

Na Djilasa, Jeremica, Lutovca, Obradovica i ostale oko njih.

Bonus prica zato sto ti sinoc nisam odgovorio (rano lezem).
Naime davim kolege o situaciji u Srbiji, pa sam im spomenuo predsednikovu jaknu od 4 soma evra za koju se opravdao da je to od 'Fundusa' (valjda se tako zove), pa im objasnjavam sta je to 'fundus', gde je izmedju ostalog tvoja baka dolazila do markiranu garderobu. I sad oni meni zacudjeno 'a zasto im se narod ne skupi i vilama i motikama ih se ne resi sa sve fundusom. Pa, kazem, zato sto se tamo politicari ne voze biciklima ko ovde, vec blindiranim automobilima sa 100 policajaca koji ih prate. Moju ex gradonacelnicu sam vidjao svako jutro kako vodi decu u vrticu u autobusu, pa onda na posao.
Htedoh da postavim fotku Djilasa u autobusu, ali se setih da cu dati ideju ovima iz vlasti pa jos da ih gledate po gradskom kad ih ne gledate na tv-u.



shmoo shmoo 22:16 12.03.2021

Re: beznadezan slucaj

Ribozom

Nisam ti ja od onih koga ne dotice patnja drugih.



Нисам ни мислио да јеси... Него, ја то исто кажем и мојима најближима који живе ван Србије, по целом свету.

Није то до тебе (и њих) него ја не верујем медијској слици стварности за било где па зато мислим да када пратите оно што се у Србији догађа само преко медија, онда и не можете да стекнете баш прави утисак. Прецизније речено, пуни утисак, онај од 100%.


Na Djilasa, Jeremica, Lutovca, Obradovica i ostale oko njih.



Схватам. Па добро, можемо их називати и опозицијом. Али само условно.


Bonus prica zato sto ti sinoc nisam odgovorio (rano lezem).
Naime davim kolege o situaciji u Srbiji, pa sam im spomenuo predsednikovu jaknu od 4 soma evra za koju se opravdao da je to od 'Fundusa' (valjda se tako zove), pa im objasnjavam sta je to 'fundus', gde je izmedju ostalog tvoja baka dolazila do markiranu garderobu. I sad oni meni zacudjeno 'a zasto im se narod ne skupi i vilama i motikama ih se ne resi sa sve fundusom. Pa, kazem, zato sto se tamo politicari ne voze biciklima ko ovde, vec blindiranim automobilima sa 100 policajaca koji ih prate. Moju ex gradonacelnicu sam vidjao svako jutro kako vodi decu u vrticu u autobusu, pa onda na posao.



Разумем те. Схватам шта хоћеш да кажеш.

Знаш, када сам у првој половини деведесетих радио у школи за слепу и слабовиду децу у Земуну, "Вељко Рамадановић", тамошњи старији професори су ми причали како су седамдесетих делегације из Норвешке, Шведске, Финске и Данске долазиле у посете тој школи да би видели како треба организовати једну установу тог типа, да би учили то од нас.

А већ половином деведесетих деца из те школе и интерната (јер ту су била смештана деца из целе Србије, а само су деца из Београда свакодневно долазила у школу и ишла својој кући) нису током зиме више имали ни ћебад да се покрију него само поцепане чаршаве.

И ја сам исто тако као и ти почетком деведесетих виђао у препуном трамвају (улазио је код сењачке пијаце, преко пута Сајма) Михајла Марковића, главног идеолога Милошевићевог СПС како се, држећи ону његову стару замашћену поштанску торбу модел 1957, гура са осталом рајом и вози се на Филозофски факултет где су га чекали његови студенти. Свако јутро тако.

Али то су били неки остаци из оних времена када смо још увек гледали у европске земље у којима грађани кроз грађанске иницијативе и своја удружења за једнократну употребу у одређеним ситуацијама (не и кроз корумпирани политички систем) још увек успевају да се колико-толико изборе за некакву социјалну правду.

Verujem da odlučnost i kapacitet da se stvori poverenje između građana i njihovih institucija ključ društvenog razvoja. Da bi se ostvarila održiva socijalna stabilnost i kohezija, građani moraju da osećaju da “vlasti brinu i zauzimaju se za mene”. U ovom smislu, nezavisne institucije, inkluzivne parlamentarne procedure, sloboda medija, borba protiv korupcije, jednakost, inovacije i zaštita životne sredine su osnove za izgradnju poverenja. (ЛИНК)




После су наши политичари (и остала "елита" ) почели да се угледају на своје колеге у јужноамеричким, азијским и афричким земљама којима је "демократија" такође продавана бомбама и томахавцима као и нама, па смо тако стигли до овог данашњег фундуса.


Vlada Revolucija naravno greši. Nije u pitanju Služba iz vremena Aleksandra Rankovića ili Jovice Stanišića. Nema više ni izvršnih sekretara, ni partijskih ukora pred isključenje. Umesto svega toga: marketing. Onaj ko kontroliše marketing taj kontroliše i medije. Kad mi urednik jednih velikih novina kaže da dve agencije kontrolišu preko sedamdeset odsto oglasnog prostora njegovih novina i da on nije u mogućnosti da pokreće teme koje bi bile kritične prema vlasti i pojedinim političkim strankama, jer to može da ga košta gubitka zarade od oglasa, onda mi je jasno da je moja lična potreba da reagujem na neke stvari potpuno besmislena. Kada se u društvu stvori takva ravnoteža straha, korupcije i kontrole, onda je individualna pobuna preko medija pre odraz panike i očajanja nego stvarni otpor. (ЛИНК)



Кад си већ поменуо народ са вилама и моткама (Лоудер ми не да да употебим и метафору говњивим):



loader loader 14:10 13.03.2021

Re: beznadezan slucaj

(Лоудер ми не да да употебим и метафору говњивим):


Nemojmo tako. Kazao sam ne tako, već drugačije. Da podsetimo... Kazao sam da ako nema ta sofisticirana, može i obična motka, jer takođe radi odlično. Za primaoca motke je povoljnija samo zato što nema trošak za prašak za pranje veša, inače su poučne modrice istog kvaliteta i kod jedne i kod druge motke.

Eto, čisto radi preciznosti, da me ne reklamiraju kao nekog ko "ne da".
haklberi_tom haklberi_tom 14:21 13.03.2021

Re: beznadezan slucaj

loader
(Лоудер ми не да да употебим и метафору говњивим):


Nemojmo tako. Kazao sam ne tako, već drugačije. Da podsetimo... Kazao sam da ako nema ta sofisticirana, može i obična motka, jer takođe radi odlično. Za primaoca motke je povoljnija samo zato što nema trošak za prašak za pranje veša, inače su poučne modrice istog kvaliteta i kod jedne i kod druge motke.

Eto, čisto radi preciznosti, da me ne reklamiraju kao nekog ko "ne da".

Ne može obična motka, nego baš govnjiva.
Za govna, govnjiva motka.
loader loader 14:36 13.03.2021

Re: beznadezan slucaj

Ne može obična motka


Dobro, onda neobična.
Ali mora da se računa i na trošak kupovine gumenih rukavica.
shmoo shmoo 22:56 11.03.2021

Случајности не постоје!

Пунктум!


П.С. - Јбг, понављам се.

Случајно?

loader loader 23:52 11.03.2021

Re: Случајности не постоје!

Случајно?


Nipošto.


solo solo 08:15 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

П.С. - Јбг, понављам се.

Случајно?


Redovno -
shmoo shmoo 09:56 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

solo
П.С. - Јбг, понављам се.

Случајно?


Redovno -




Јбг, шта ћу када сам опсесивно-компулзивни тип са елементима потенцијалног аутизма.

Увек идем истим путем на пос'о и истим путем се враћам кући, увек прескачем пукотине на тротоару, увек сабирам, одузимам, множим и делим бројеве на регистарским таблицама паркираних аутомобила које видим успут, графитне оловке су ми обавезно поређане на столу по дужини, к'о војска, пре него започнем било какав посао, обавезно сваки пут док чекам лифт исправљам накривљено окачено на зиду урамљено упутство за поступање у заглављеном лифту, обавезно када видим на дигиталном часовнику четири исте цифре (рецимо, 22:22, 11:11 итд.) одмантрам пола минуте куцкајући руком у нешто дрвено:"Ђука, Ђука, Ђука..." То је велики Ђук. Има и мали Ђук (15:15, 16:16, 08:08 итд.) за који куцкам и мантрам исто то, само краће... Петнаестак секунди... И то радим без обзира где сам, код куће, у гостима, на послу,... Него, нема нешто дигиталних часовника у последње време...






solo solo 10:27 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

Јбг, шта ћу када сам опсесивно-компулзивни тип са елементима потенцијалног аутизма.


Ekranizovano, ništa novo.

loader loader 11:54 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

И то радим без обзира где сам, код куће, у гостима, на послу,...


Само небо је граница!
loader loader 12:02 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!



опсесивно-компулзивни ...


Да, бре - идем ја пре икс-ипсилон година улицом са једним ортаком, кад, он се нагло одвоји од мене. Помислих да је онамо видео неког ко му је изузетно битан, па хита да му овај не прође. Међутим, додирну надланицом стуб бандере, па се врати овамо и настави да хода. ... То ми је био први практичан сусрет са становитом појавом, а да ми је била уочљива. Касније сам почињао да примећујем и код других неке необичне потезе, ситне, на које до тада нисам ни обраћао пажњу. То свет чини пуно занимљивијим.


nsarski nsarski 12:06 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

Увек идем истим путем на пос'о и истим путем се враћам кући, увек прескачем пукотине на тротоару, увек сабирам, одузимам, множим и делим бројеве на регистарским таблицама паркираних аутомобила које видим успут, графитне оловке су ми обавезно поређане на столу по дужини, к'о војска


Ako ne brojiš bandere, ti si sasvim u redu.

Mene (nas, đake) je Titin učitelj učio ovako: "manijak je, deco, brezobrazan. Piše pisma, broji bandere!"
Dakle, ako ne pišeš pisma i ne brojiš bandere, ti si OK, nisi bRezobrazan.
shmoo shmoo 12:56 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

loader


опсесивно-компулзивни ...


Да, бре - идем ја пре икс-ипсилон година улицом са једним ортаком, кад, он се нагло одвоји од мене. Помислих да је онамо видео неког ко му је изузетно битан, па хита да му овај не прође. Међутим, додирну надланицом стуб бандере, па се врати овамо и настави да хода. ... То ми је био први практичан сусрет са становитом појавом, а да ми је била уочљива. Касније сам почињао да примећујем и код других неке необичне потезе, ситне, на које до тада нисам ни обраћао пажњу. То свет чини пуно занимљивијим.






Да се ниси то са мном ти шетао?

Па заборавио да сам то ја?

shmoo shmoo 12:59 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

nsarski
Увек идем истим путем на пос'о и истим путем се враћам кући, увек прескачем пукотине на тротоару, увек сабирам, одузимам, множим и делим бројеве на регистарским таблицама паркираних аутомобила које видим успут, графитне оловке су ми обавезно поређане на столу по дужини, к'о војска


Ako ne brojiš bandere, ti si sasvim u redu.

Mene (nas, đake) je Titin učitelj učio ovako: "manijak je, deco, brezobrazan. Piše pisma, broji bandere!"
Dakle, ako ne pišeš pisma i ne brojiš bandere, ti si OK, nisi bRezobrazan.




Хвала, Шарски. Утешно.

Што би рекао онај савет стручних лица када је кризирање услед пандемије поодмакло:

Сасвим је у реду да разговарате са намештајем у свом стану. Обратите нам се само ако намештај почне да вам одговара.

loader loader 20:38 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

shmoo
loader


опсесивно-компулзивни ...


Да, бре - идем ја пре икс-ипсилон година улицом са једним ортаком, кад, он се нагло одвоји од мене. Помислих да је онамо видео неког ко му је изузетно битан, па хита да му овај не прође. Међутим, додирну надланицом стуб бандере, па се врати овамо и настави да хода. ... То ми је био први практичан сусрет са становитом појавом, а да ми је била уочљива. Касније сам почињао да примећујем и код других неке необичне потезе, ситне, на које до тада нисам ни обраћао пажњу. То свет чини пуно занимљивијим.






Да се ниси то са мном ти шетао?

Па заборавио да сам то ја?




Црни цвикери, дуга коса, касући?
shmoo shmoo 21:35 12.03.2021

Re: Случајности не постоје!

loader
shmoo
loader


опсесивно-компулзивни ...


Да, бре - идем ја пре икс-ипсилон година улицом са једним ортаком, кад, он се нагло одвоји од мене. Помислих да је онамо видео неког ко му је изузетно битан, па хита да му овај не прође. Међутим, додирну надланицом стуб бандере, па се врати овамо и настави да хода. ... То ми је био први практичан сусрет са становитом појавом, а да ми је била уочљива. Касније сам почињао да примећујем и код других неке необичне потезе, ситне, на које до тада нисам ни обраћао пажњу. То свет чини пуно занимљивијим.






Да се ниси то са мном ти шетао?

Па заборавио да сам то ја?




Црни цвикери, дуга коса, касући?




Е онда нисам то био ја. Мислим, све је исто, само није касући него касато.


haklberi_tom haklberi_tom 09:45 13.03.2021

Re: Случајности не постоје!

solo
П.С. - Јбг, понављам се.

Случајно?


Redovno -

Ponavljanje je majka znanja!
Ili tako nekako.
solo solo 10:08 13.03.2021

Re: Случајности не постоје!

Ponavljanje je majka znanja!


Može i ispiranja mozga ili tako nekako. U ovisnosti o tome šta ponavljaš i komu.
Irelevancija je sad u modi.
loader loader 14:12 13.03.2021

Re: Случајности не постоје!

Može i ispiranja mozga ili tako nekako.

Odlična, odlična opaska.
shmoo shmoo 23:20 11.03.2021

Патриче, Патриче...

To je u ovom čudnom dobu, na žalost, postao 12. mart.

Sa Zoranom Đinđićem počela je i završila se jedna epoha. Sada smo van ikakve epohe.



Каква епоха? Чега епоха?

Без чега смо то сада?

loader loader 23:53 11.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Без чега смо то сада?


Bez epohe.
Hm.
shmoo shmoo 09:07 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

loader
Без чега смо то сада?


Bez epohe.
Hm.



Ма добро то, него опет остадох у незнању.

1. Каква је то епоха која је почела и завршила се са Зораном Ђинђићем?
2, На шта се то мисли?
3. Шта је обележило ту епоху?
4. Зашто је то толико битно?

Можда би се из одговора на ова питања могао добити и јасан одговор на пето питање:

5. А без чега смо то онда сада?


А и овај Рибозом ми не одоговори на моје питање:

6. Шта конкретно и кога конкретно подразумева под тим својим називом "опозиција" у Србији?

Мислим, знам шта се догађа радозналима (после их боли расцветана гуза), али бих ипак да прочитам одговоре на сва ова питања да бих уопште разумео о чему је заправо овај блог.

Унапред захвалан.


solo solo 10:51 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

1. Каква је то епоха која је почела и завршила се са Зораном Ђинђићем?
2, На шта се то мисли?
3. Шта је обележило ту епоху?
4. Зашто је то толико битно?





E kako mi fali Tasadebeli. On je znao rešenja ovog kontrolnog.

Pravda za debelog.


loader loader 12:06 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

E kako mi fali Tasadebeli. On je znao rešenja ovog kontrolnog.

Pravda za debelog.


Језбре!

А таман сам се заложио да почнем да смишљам одговоре на постављена, наизглед једноставна питања.


loader loader 12:08 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Ипак, да не испадне да сам игнорисао.

3. Шта је обележило ту епоху?


Обележио је
Мали кројач
који је ушио рукаве и ногавице дива за остатак одела, те овај није могао да настави да се креће, тј. да својим огромним стопалима гази куће по селу.



shmoo shmoo 12:08 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

solo
1. Каква је то епоха која је почела и завршила се са Зораном Ђинђићем?
2, На шта се то мисли?
3. Шта је обележило ту епоху?
4. Зашто је то толико битно?





E kako mi fali Tasadebeli. On je znao rešenja ovog kontrolnog.

Pravda za debelog.






Шта се смејеш, бре! Питам. Да не живим у незнању.










shmoo shmoo 12:13 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

loader
Ипак, да не испадне да сам игнорисао.

3. Шта је обележило ту епоху?


Мали кројач
који је ушио дива, те није могао да настави да се креће, тј. гази куће по селу.








Да си игнорисао, онда би то значило да и ти живиш у истом том Незнању као и ја.

А овако...

Остадох сам у том селу по имену Незнање.

Сви остали одоше у велики град по имену Знање.

loader loader 20:40 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Без бриге.
Има других праваца ка хлебу:
ту је необрађено имање.

shmoo shmoo 21:38 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

loader
Без бриге.
Има других праваца ка хлебу:
ту је необрађено имање.




Па јес, и то што кажеш.

Кад смо већ код тих других праваца...

Шарски, имаш ли неки добар рецепт за мусаку од лигњи?

(Сутра сам ја редуша у кући, па да проширим репертоар са оног једног јела које умем да спремим: ред кромпира, ред сира, ред сланине пута 2-3 у плеху, па у рерну.)


nsarski nsarski 22:47 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Шарски, имаш ли неки добар рецепт за мусаку од лигњи?


Uh, brate, za raznorazna jela sa lignjama sam čuo, ali musaku, e to je druga galaksija...tu-ru-ru-ru-ruuuu

Mada, nekad je zabavno probiti the final frontier

shmoo shmoo 23:35 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

nsarski
Шарски, имаш ли неки добар рецепт за мусаку од лигњи?


Uh, brate, za raznorazna jela sa lignjama sam čuo, ali musaku, e to je druga galaksija...tu-ru-ru-ru-ruuuu

Mada, nekad je zabavno probiti the final frontier




Дакле, баш сам га утрефио... А причали су ми, није то мусака у правом смислу те речи (не иду јаја и млеко као пролив, што би рекла Шила Софреновић*, озго), али ми рекоше да се ређа у плеху као мусака: ред кромпира, ред лигњића...

Него сам мислио да можда знаш какви зачини би ту могли да иду. А претпостављам да мора да их буде. Бело винце такође...


______________________________________________________________

* - То је Шила (Анина мајка) причала нама студентима... Каже, када се удала у Београд, па још увек није добро научила српски, водио је муж по славама пријатеља и родбине. И онда она јадна, куртоазије ради, на растанку док их испраћају каже домаћици славе:"Диван вам је онај пролив од чоколаде."

Али каже, нису јој то никада замерали него јој се домаћици лепо захвали на похвалама. "Чудан народ", каже Шила.






nsarski nsarski 23:41 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Него сам мислио да можда знаш какви зачини би ту могли да иду. А претпостављам да мора да их буде.

Pa, standardni, maslinovo ulje, beli luk, limun, peršun. Sveto trojstvo.
shmoo shmoo 23:44 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

nsarski
Него сам мислио да можда знаш какви зачини би ту могли да иду. А претпостављам да мора да их буде.

Pa, standardni, maslinovo ulje, beli luk, limun, peršun.



Ммммм, да... Претпостављам и ја. Плус можда још оригано и босиљак... Видећемо шта ће да изађе из рерне.







Да те парафразирам, није фајнал фронтијер него њу фронтијер.

nsarski nsarski 23:48 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Бело винце такође...

Da, da, belo vino - ne previše i NE Malvazija!!! Malvazija je đubre. Smederevka (Tikveš) je OK.

shmoo shmoo 23:52 12.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

nsarski
Бело винце такође...

Da, da, belo vino - ne previše i NE Malvazija!!! Malvazija je đubre. Smederevka (Tikveš) je OK.




Малвазију никада!

Не за јело.

Имају ови у винотеци у мом комшилуку рецину, таман за те лигњиће... Али затворени сутра вероватно. Не верујем да њих контају исто као и прехрамбене продавнице.

А вино јесте, брате, и храна.

nsarski nsarski 00:04 13.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

shmoo
nsarski
Бело винце такође...

Da, da, belo vino - ne previše i NE Malvazija!!! Malvazija je đubre. Smederevka (Tikveš) je OK.




Малвазију никада!

Не за јело.

Имају ови у винотеци у мом комшилуку рецину, таман за те лигњиће... Али затворени сутра вероватно. Не верујем да њих контају исто као и прехрамбене продавнице.

А вино јесте, брате, и храна.


Ja mislim da su otvoreni - tj. trebalo bi da budu. Osim ako nisu u okviru nekog šoping mola.
Od recine, boutari je meni ukusnija od kurtakija. Ako možeš da biraš - boutari. (greška - kurtaki).

ALERT! Obrni kurtaki za boutari. Kurtaki je za tebe. Ja ih stalno mešam.
shmoo shmoo 00:53 13.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

nsarski
shmoo
nsarski
Бело винце такође...

Da, da, belo vino - ne previše i NE Malvazija!!! Malvazija je đubre. Smederevka (Tikveš) je OK.




Малвазију никада!

Не за јело.

Имају ови у винотеци у мом комшилуку рецину, таман за те лигњиће... Али затворени сутра вероватно. Не верујем да њих контају исто као и прехрамбене продавнице.

А вино јесте, брате, и храна.


Ja mislim da su otvoreni - tj. trebalo bi da budu. Osim ako nisu u okviru nekog šoping mola.
Od recine, boutari je meni ukusnija od kurtakija. Ako možeš da biraš - boutari. (greška - kurtaki).

ALERT! Obrni kurtaki za boutari. Kurtaki je za tebe. Ja ih stalno mešam.



Хвала! Ово нисам знао. Волим чашу вина после клопе, али нисам познавалац...


nsarski nsarski 01:00 13.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Хвала! Ово нисам знао. Волим чашу вина после клопе, али нисам познавалац...

Ma, nisam ni ja neki ekspert. Posebno ne u poređenju sa...Zna se Kim (il sung).

Ili kako kažu u Alan Fordu -

Život je pun
Uspjeha i Padova
je grad u Italiji!

Znači, belo vino za spremanje ribe, lignji (buzara i to), školjki - da ih ne ofarbaš.
A crveno vino obično se pije uz/posle ručka.
shmoo shmoo 10:09 13.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

nsarski

Znači, belo vino za spremanje ribe, lignji (buzara i to), školjki - da ih ne ofarbaš.
A crveno vino obično se pije uz/posle ručka.



Ја црвено обично после неког тежег меса, а бело вино после рибе или пилетине.

Ствар навике, вероватно.

Некада сам вол'о да пијем пиво, а сада га се врло ретко сетим. (Исто к'о са сексом, ако дозволиш да приметим.)

А они Грци ми иду на живце само тако... Они не пију аперитив, изгледа, пре клопе. Једва сам их научио да нам у кафанама у које залазимо узо не доносе после јела него пре јела.

Нисмо ми, бре, француски грофови и маркизи или енглески лордови и ерлови па да пијемо коњак у дроуинг рум после вечере.

loader loader 14:16 13.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

shmoo

А вино јесте, брате, и храна.


Genijalno.
Ako dopuštate, razradio bih na još genijalnije:
А вино јесте, брате, и храна, и пиће.



loader loader 14:24 13.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Схмоо

Ја црвено обично после неког тежег меса, а бело вино после рибе или пилетине.

Ствар навике, вероватно.


Мени вино и јело све мање иду заједно. Како време пролази, све више у вину уживам наштину. Црвено вино, макар колико ок квалитета, чисто (пиво више нипошто, а жестина баш ретко). Дакле вино, да иде, помало, поступно, као што се пије жестина, само у другачијим отпијањима и другачијој количини. Оно "наштину" није баш буквално наштину. Може по који комадић сира повремено или, ако се има, по коцкица шунке (то је несуштински део, који служи само да направи баланс киселине у желуцу и паметну одбрану од "пребрзог хватања", што обезбеђује ужитак без бауљања). Хоћу рећи, пиће и храна су ми у супротности, малтене. С пуним стомаком нема уживања. Нема уживања ни кад је оно ограничено до времена кад треба да почне обед. Једноставно, пиће је за уживанцију. Још ако је то уз квалитетне аброве са пријатељима, ...
shmoo shmoo 17:47 13.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

loader
shmoo

А вино јесте, брате, и храна.


Genijalno.
Ako dopuštate, razradio bih na još genijalnije:
А вино јесте, брате, и храна, и пиће.





Апсолутно! Имате моје допуштење.


Мени вино и јело све мање иду заједно. Како време пролази, све више у вину уживам наштину. Црвено вино, макар колико ок квалитета, чисто (пиво више нипошто, а жестина баш ретко).



Пијандуро.





Жестина пред ручак. Зарад апетита.


loader loader 23:56 13.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Жестина пред ручак. Зарад апетита.


Ма, ок. Него, пиће треба да буде пиће, за ужитак, а не предигра за кркање.
Чему онда пиће? Ако се све врти око јела, може и неки болесни газирани сок.
shmoo shmoo 02:06 14.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

loader
Жестина пред ручак. Зарад апетита.


Ма, ок. Него, пиће треба да буде пиће, за ужитак, а не предигра за кркање.
Чему онда пиће? Ако се све врти око јела, може и неки болесни газирани сок.



Ко се овде сећа оне голф коле у кафанама с плеханим пикслама и карираним столњацима?

( "Од сокова имамо јупи и кокту, а од топлих напитака кувано вино и кувано ракију." )



kamilo_emericki kamilo_emericki 09:15 15.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

loader
Жестина пред ручак. Зарад апетита.


Ма, ок. Него, пиће треба да буде пиће, за ужитак, а не предигра за кркање.
Чему онда пиће? Ако се све врти око јела, може и неки болесни газирани сок.

Hrana treba da pripremi nepce za vino. Ili obrnuto, ne sjećam se više.
Najbolja večera na koju sm bio pozvan jeste večera na kojoj se jelo sedam različitih sireva i za svaki sir su otvarane odgovarajuće boce vina. Sedam vina za sedam sireva, ili obrnuto. Naravno, korištene su u i različite vrste kruha,
Na kraju je sve zliveno, poslije ponoći, sa armanjakom.

Skoro zaboravih. Nisam sreo ni vdio nekog Francuza da pije žestoko piće prije jela. Uglavnom neki likeri sa malim postotkom alkohola a žestina i kava odmah poslije jela. Za lakšu probavu.


loader loader 20:47 15.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

Najbolja večera na koju sm bio pozvan jeste večera na kojoj se jelo sedam različitih sireva i za svaki sir su otvarane odgovarajuće boce vina. Sedam vina za sedam sireva, ili obrnuto.


Ma, nema kiksa u tome. Kvaka je u sledećem - da stvar finansijski bude dostupna prosečnom uživaocu. Za našu priču je dovoljno i samo jedno od tih sedam vina. :)


haklberi_tom haklberi_tom 20:50 15.03.2021

Re: Патриче, Патриче...

loader
Najbolja večera na koju sm bio pozvan jeste večera na kojoj se jelo sedam različitih sireva i za svaki sir su otvarane odgovarajuće boce vina. Sedam vina za sedam sireva, ili obrnuto.


Ma, nema kiksa u tome. Kvaka je u sledećem - da stvar finansijski bude dostupna prosečnom uživaocu. Za našu priču je dovoljno i samo jedno od tih sedam vina. :)



Makso, ovi pominju sir!
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 23:32 11.03.2021

nema ovde nikakve paralele

datumi su samo koincidencija.
Djindjic je bio "izuzetak" ili izuzetan, u svakom smislu. Inteligentan, obrazovan, sofisticiran, pragmatichan i iskren. I pristojan. Ako se moze ishta negativno reci o Djindjicu - to je jedna stvar, i na zalost, it's a biggy - bio je potpuno nespreman za ulogu koju je trazio i preuzeo.
Na zalost. Pojela ga je "srpska istorija" brze nego shto je on mislio da ce ista pojesti Chedu Jovanovica (shto se i desilo, i Djindjic je i u tome bio u pravu).
Moze se reci da je context isti. Srbija je, manje-vishe, ista.

Ne kazem da je DS onda mnogo drugachiji od SNS sada. I jedno i drugo su carstva diletantizma, divljashtva i nemorala. Ali, Djindjic je bio drugachiji. Izuzetak, izuzetan, na zalost - potroshen kao da smo ga na rasprodaji dobili.

Sooo... No. Lichi, mnogo, ali nije.
loader loader 23:56 11.03.2021

Re: nema ovde nikakve paralele

datumi su samo koincidencija.


Onda je režim ipak manje opasan nego što se meni čini. To je dobra vest.

Ne kazem da je DS onda mnogo drugachiji od SNS sada.



Ti milimetri su naša šansa da se stvar menja na bolje.



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 01:15 12.03.2021

Re: nema ovde nikakve paralele

loader
datumi su samo koincidencija.


Onda je režim ipak manje opasan nego što se meni čini. To je dobra vest.

Ne kazem da je DS onda mnogo drugachiji od SNS sada.



Ti milimetri su naša šansa da se stvar menja na bolje.





Oh, ovaj "rezim" je mnogo opasniji nego shto ti i ja, zajedno, mislimo.
A ako je spalo na te (moze biti imaginarne) milimetre, onda da batalimo sve zajedno i zatvorimo radnju (svi ionako odoshe anyways).

solo solo 08:22 12.03.2021

Re: Čegovići ste ?

Ti milimetri su naša šansa da se stvar menja na bolje.


Hm? Vaši, naši, ovi,oni....

Kol'ko vas to ima?

solo solo 08:30 12.03.2021

Re: nema ovde nikakve paralele

A ako je spalo na te (moze biti imaginarne) milimetre, onda da batalimo sve zajedno i zatvorimo radnju (svi ionako odoshe anyways).


PatriJotizam i briga za maticom su upravoproporcionalni razdaljini od iste u kilometrima. Kažu.
cane.srbljanovic cane.srbljanovic 09:53 12.03.2021

Re: nema ovde nikakve paralele

solo
A ako je spalo na te (moze biti imaginarne) milimetre, onda da batalimo sve zajedno i zatvorimo radnju (svi ionako odoshe anyways).


PatriJotizam i briga za maticom su upravoproporcionalni razdaljini od iste u kilometrima. Kažu.


A isto kazu da kibiceri bolje vide tablu, jer su sa strane.
Kazu ljudi svashta. I da ljudi iz pakosti hoce da uvrede... Da im smeta patriotizam jer zude za tim kilometrima udaljenosti, a ne mogu da mrdnu ni metar.
Svashta ljudi kazu.
Samo im treba dati prostora, onako sa strane.

solo solo 10:34 12.03.2021

Re: Proxy Serbia

Samo im treba dati prostora, onako sa strane.


Ma jok, samo pjesma Cane, pjesma nas je održala njojzi fala.



cane.srbljanovic cane.srbljanovic 10:52 12.03.2021

Re: Proxy Serbia

solo
Samo im treba dati prostora, onako sa strane.


Ma jok, samo pjesma Cane, pjesma nas je održala njojzi fala.




Vidi, sinak... Taj pasivno-agresivni, palanachki cinizam ti nije saveznik. A podrugivanje ti nije nikakav shtit niti oklop.
Nece zbog toga osnovnu shkolu po tebi da nazovu.

Ako nemash nishta bolje - cuti. Dok ne budesh imao.
A onda cemo zajedno da proslavimo, ako treba i uz pesmu.
solo solo 10:59 12.03.2021

Re: Proxy Serbia

Nece zbog toga osnovnu shkolu po tebi da nazovu.


Zar treba? Hu kerz. Neka je nazovu po tebi.

Inače lakše ti klizi kad se opustiš. Vama tamo daleko gde ne cveta limun žut možda nije bitno koliko je krut.

A? Rimuje se,rimuje. Ebote!

Pjesmu Cane, pjesmu sokole. Narativ nije u modi u ovom Proxy-ju




cane.srbljanovic cane.srbljanovic 11:21 12.03.2021

Re: Proxy Serbia

solo
Nece zbog toga osnovnu shkolu po tebi da nazovu.


Zar treba? Hu kerz. Neka je nazovu po tebi.

Inače lakše ti klizi kad se opustiš. Vama tamo daleko gde ne cveta limun žut možda nije bitno koliko je krut.

A? Rimuje se,rimuje. Ebote!

Pjesmu Cane, pjesmu sokole. Narativ nije u modi u ovom Proxy-ju






Vidi, da si mi tu negde - pa da te uchim da hvatash loptu, da trchish pravilno, da obavljash te stvari na noshi - mozda bih i uzivao. A kad bi te chuo da sklopish svoju prvu, pristojnu, rechenicu - bio bih verovatno i ponosan.
Ali daleko si mi sokole, i bojim se bice nishta od tebe.
Mozda pevach? Vidim volish muziku.
solo solo 11:53 12.03.2021

Re: Proxy Serbia

Vidi, da si mi tu negde - pa da te uchim da hvatash loptu, da trchish pravilno, da obavljash te stvari na noshi - mozda bih i uzivao. A kad bi te chuo da sklopish svoju prvu, pristojnu, rechenicu - bio bih verovatno i ponosan.
Ali daleko si mi sokole, i bojim se bice nishta od tebe.
Mozda pevach? Vidim volish muziku.


Htedoh ti reći uživaj u slobodi svoje daljine ako je tamo ima.

Pusti nas da se krčkamo u vlastitom saftu. To se beše zove dinstanje.

Pritom, nije nama ni toliko loše kako bi biti moglo. Hebe nas možda malo zaprška ali jbg.

Znaš ti nas, jebo ti nas.

p.s. eto vidiš imamo i internet. Nije strašno.

Mr Loader je malo sentiš ovih ožujskih dana, drpila ga emocija na datume ali znajući mr Loadera brzo će to proći. Samo da ne poklekne na Shmoove provokacije,moju zajebanciju i Čarlijevo tihovanje. Sad će da krene drugi pik trećeg talasa četnika i partizana da se razbije ova monotonija.
loader loader 12:14 12.03.2021

Re: Proxy Serbia

p.s. eto vidiš imamo i internet. Nije strašno.


Ако се овако настави, са овим злоупотребама, кренуће озбиљно да сецка.
solo solo 08:13 12.03.2021

.

Sa Zoranom Đinđićem počela je i završila se jedna epoha.


Kome?
loader loader 12:13 12.03.2021

Re: .

solo
Sa Zoranom Đinđićem počela je i završila se jedna epoha.


Kome?


Свима овдашњима.


solo solo 11:18 12.03.2021

100%


Onaj ko nema struju njemu je sranje 100%.

Ako malo dune vetar, žice se spoje i celo selo ostaje bez struje: E zato je tu motka!

Meštani sela Donja Leskovica svakog dana dežuraju pored jedne bandere. Proveravaju da li je motka koja drži banderu popustila jer ako se žice dodrinu celo selo ostaje bez struje.

Pogledajte kako oni rešavaju svoje muke, ili bolje rečeno, kako se dovijaju.



I šta je tema ovog bloga?
loader loader 12:15 12.03.2021

Re: 100%

I šta je tema ovog bloga?


Тема је недостатак мотке.


shmoo shmoo 12:20 12.03.2021

Re: 100%

loader
I šta je tema ovog bloga?


Тема је недостатак мотке.





Ако се мисли на ону говњиву, слажем се.

solo solo 12:21 12.03.2021

Re: 100%

Тема је недостатак мотке.


Javio mi se Tasa (preko specijala) i poslao mi sliku bez komentara.

Ništa mi nije jasno. Da li je nešto o blogu ili šire? Ali dobro je, živ je!
I samo nas gleda.



loader loader 12:21 12.03.2021

Re: 100%

shmoo
loader
I šta je tema ovog bloga?


Тема је недостатак мотке.





Ако се мисли на ону говњиву, слажем се.



Ma, nećemo da preterujemo u zahtevima. Dobro radi i ona, obična.


shmoo shmoo 12:24 12.03.2021

Re: 100%

solo
Тема је недостатак мотке.


Javio mi se Tasa (preko specijala) i poslao mi sliku bez komentara.

Ništa mi nije jasno. Da li je nešto o blogu ili šire? Ali dobro je, živ je!
I samo nas gleda.







И бележи... Све бележи.

Знам човека, он ништа не ради без службених белешки.

solo solo 12:28 12.03.2021

Re: 100%

И бележи... Све бележи.

Знам човека, он ништа не ради без службених белешки.


Nije Tasa zamerljiv ko što misliš.
E kakva je to ljudina.

Pravda za povratak otpisanih.

shmoo shmoo 12:36 12.03.2021

Re: 100%

loader
shmoo
loader
I šta je tema ovog bloga?


Тема је недостатак мотке.





Ако се мисли на ону говњиву, слажем се.



Ma, nećemo da preterujemo u zahtevima. Dobro radi i ona, obična.






Да простите, гос'н Лоудер, на мом француском али јебеш пјесника без метафоре.

Ој, пјесниче, бркови ти плави, прст у дупе па их нагарави.

Молим гос'н Солоа да ове две поменуте боје овог мог малог пјесничког симболизма и сигнализма, плаву и гараву, не тумачи као ону аква марин плаву боју и жуту боју коју смо могли виђати во времја она док је ветар још увек вијорио заставе.







shmoo shmoo 12:45 12.03.2021

Re: 100%

solo
И бележи... Све бележи.

Знам човека, он ништа не ради без службених белешки.


Nije Tasa zamerljiv ko što misliš.
E kakva je to ljudina.

Pravda za povratak otpisanih.





Ма јок, боља она џезијана из серије Леваци!


Или Чеп који не пропушта воду.


solo solo 11:43 13.03.2021

Re: futur 1

Ма јок, боља она џезијана из серије Леваци!


Promiče nam budućnost u esejima prošlosti.


izvor blic

Šok iz Brisela: Evropski kovid-pasoši važiće samo za VAKCINE ODOBRENE U EU.

Predlog za uvođenje takozvanih "kovid-pasoša" za slobodno kretanje unutar Evropske unije, koji će biti predložen 17. marta, važiće samo za vakcinisanje cepivima koje je odobrila Evropska agencija za lekove (EMA). Navedeni razlog je taj što neodobrene vakcine neće biti obuhvaćene klauzulom o odgovornosti EU i kontrolom kvaliteta.Izvor tvrdi da je evropski komesar za pravosuđe Didije Rejnders jasno stavio do znanja da države članice mogu slobodno da vakcinišu svoje građane cepivima drugih proizvođača, ali da licencirani putni sertifikat o vakcinaciji neće dobiti ukoliko vakcina nije od odobrenog proizvođača.


ah te teorije zavera.
loader loader 23:58 13.03.2021

Re: 100%

Да простите, гос'н Лоудер, на мом француском али јебеш пјесника без метафоре.


Нема проблема.
Поезија је језик суштине.
shmoo shmoo 10:57 14.03.2021

Re: 100%

loader
Да простите, гос'н Лоудер, на мом француском али јебеш пјесника без метафоре.


Нема проблема.
Поезија је језик суштине.




Мој човек!





Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana