Jubileji| Kultura| Mediji

Blog B92

Spiridon RSS / 19.02.2021. u 00:12


Obozavam da citam stare blogove. Toliko lepih stvari tamo moze da se pronadje. Zelim da znate i da zapamtite da se na ovom mestu moglo dosta naučiti i sresti dosta pametnih i finih ljudi. Sa nekima sam imao čast da se upoznam i ostanem u kontaktu. Neke na zalost nisam stigao da upoznam jer su prerano otisli. Od nekih sam naucio dobre fore koje i dan danas koristim kad zatreba. Nekako, uzevsi u obzir sve ovo moram da iskazem svoju zahvalnost svima koji su doprineli da ovo mesto postane ovo sto je danas. Neki su otisli govoreci da je nivo kvaliteta pisanja opao. Teska neistina. Ovde dolazim uvek kada imam sta da kazem i nista me ne sprecava u tome. U poslednje vreme redje jer osecam nekakvu intelektualnu stagnaciju ali kada dodjem osecam obavezu da iskazem svoje duboko postovanje za ovaj virtualni kutak i zato zelim da mu posvetim najboljeg i najiskrenijeg sebe.

blog 92 je poslednji bastion nečega sto je na svim ostalim mestima davno nestalo.

Volite ga i cenite. Zasluzio je.

 



Komentari (404)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 00:56 19.02.2021

Once Upon a Time........



shmoo shmoo 08:44 19.02.2021

Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

Слутим ли ја то овде неку носталгију и покоју проливену сузицу за беше му некада?

А шта си ме ти оно беше, кад смо већ код тог некада, питао? Да ли жалим што више немам ауторску опцију на Блогу Б92?





Spiridon Spiridon 10:15 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

shmoo
Слутим ли ја то овде неку носталгију и покоју проливену сузицу за беше му некада?

А шта си ме ти оно беше, кад смо већ код тог некада, питао? Да ли жалим што више немам ауторску опцију на Блогу Б92?




Nostalnija je žal za nečim čega više nema, a blog je hvala bogu još uvek tu.

Zar ti nemaš autorsku?
solo solo 10:19 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

Слутим ли ја то овде неку носталгију и покоју проливену сузицу за беше му некада?


Loše prekognituješ matori.
solo solo 10:21 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

Zar ti nemaš autorsku?





Ima al je na privremenoj nostrifikaciji u Kinšasi.
solo solo 10:38 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

А шта си ме ти оно беше, кад смо већ код тог некада, питао? Да ли жалим што више немам ауторску опцију на Блогу Б92?


Pa jel ti žao.
Spiridon Spiridon 10:56 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

solo
Zar ti nemaš autorsku?



Ima al je na privremenoj nostrifikaciji u Kinšasi.


Pa šta se desilo? Da nije ono najgore?

Zajebavam se. Iskreno nikada se nisam ljutio ili radovao dok sam dobijao ili gubio VIP autorsku. Nije mi bilo bitno. Sam osećaj da sam prisutan i da mogu da pišem mi je bio dovoljan.

Ima ljudi koji su do te mere tvrdoglavi da nekada moraš da ih sankcionišeš. To se dešava i u normalnom životu. Svako je barem jedanput prošao na crveno.
shmoo shmoo 11:14 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

solo



У јбт, ала си хиперпродуктиван у коментарисању!

Чим се потегне Блог Б92 као тема, удари те неки дерт.

Сам питаш, сам одговараш.

Онда сигурно и знаш да ли је мени жао или није зато што више немам ауторску опцију на Блогу Б92?




EDIT: Извини, једва се снађох у овој поплави твојих коментара где сам питаш и сам одоговараш, па сам тек сада видео ово:


solo

solo

Zar ti nemaš autorsku?



Ima al je na privremenoj nostrifikaciji u Kinšasi.



Ред је да ти то кажем, није то привремено.

А и шта фали Киншаси? Може се и у њој сасвим лепо живети, и то много боље него на већини осталих тачака на глобу.

Што рече она мудра глава ономад:"Није важно какав си човек већ да ли ти се дигестивни тракт завршава аналним отвором."

Čak 95% serotonina, hemikalije koja utiče na dobro raspoloženje, gradi se u crevima. U njima se nalazi i veliki broj nervnih završetaka pa su sa pravom zaslužila naziv „drugi mozak“. Debelo crevo i njegov mikrobiom (kompletna flora koja ga nastanjuje) su toliko važni za zdravlje, da zaslužuju poseban i detaljniji tekst.






solo solo 12:57 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

Чим се потегне Блог Б92 као тема, удари те неки дерт.

Сам питаш, сам одговараш.

Онда сигурно и знаш да ли је мени жао или није зато што више немам ауторску опцију на Блогу Б92?


Znam ebe te nepravda.



shmoo shmoo 16:27 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

solo
Чим се потегне Блог Б92 као тема, удари те неки дерт.

Сам питаш, сам одговараш.

Онда сигурно и знаш да ли је мени жао или није зато што више немам ауторску опцију на Блогу Б92?


Znam ebe te nepravda.






Ма јок, ситно је то да би могло мене у овим мојим годинама да "ебе".

Поготово не на Блогу Б92.

Мора то још да порасте.

Да постане неко "познато лице".




bangyahead bangyahead 16:30 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

Соло, брате, мајку рођену на блогу није зажалио. Али зато је соло.



shmoo shmoo 16:35 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

bangyahead
Соло, брате, мајку рођену на блогу није зажалио. Али зато је соло.



Ма јок! Грешиш.

Соло уопште није соло Соло. Пре је Хан Соло него соло Соло.

И за разлику од неких овде тренутно присутних, њему се барем дигестивни тракт завршава аналним отвором.

solo solo 17:33 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... proktohirurgija

Ма јок! Грешиш.

Соло уопште није соло Соло. Пре је Хан Соло него соло Соло.

И за разлику од неких овде тренутно присутних, њему се барем дигестивни тракт завршава аналним отвором.




Debeli je moj drug iako je raskrstio sa ,,drugovima,, (za drugarice nisam siguran)

Opet te pitam debeli ,,ali stvarno,, i javno - šta će ti ona Ruska radio stanica pod krevetom?
shmoo shmoo 17:49 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... proktohirurgija

solo
Ма јок! Грешиш.

Соло уопште није соло Соло. Пре је Хан Соло него соло Соло.

И за разлику од неких овде тренутно присутних, њему се барем дигестивни тракт завршава аналним отвором.




Debeli je moj drug iako je raskrstio sa ,,drugovima,, (za drugarice nisam siguran)

Opet te pitam debeli ,,ali stvarno,, i javno - šta će ti ona Ruska radio stanica pod krevetom?



Па рекао сам ти већ...

Да 'ватам јапанске музичке хитове на њиховим топ листама и да скидам акорде.

EDIT: Упс, грешком сам овде обавестио модератора и пријавио самог сјебе.

Јбг, с ким си такав си.

Ми на Блогу почињемо све више да личимо једни на друге. К'о остарели брачни парови у некој хипи комуни.

dragosevacsutra dragosevacsutra 17:55 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... proktohirurgija

Соло уопште није соло Соло. Пре је Хан Соло него соло Соло.


pre je han pijesak nego han solo

solo solo 17:57 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... proktohirurgija

Да 'ватам јапанске музичке хитове на њиховим топ листама и да скидам акорде.


Znam i koja ti je omiljena

solo solo 18:00 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... proktohirurgija

pre je han pijesak nego han solo


Dobar.

Ovo je kompliment. Znaš li ti kakve su ribe Hanpješakinje. Vrh.
shmoo shmoo 19:24 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... proktohirurgija

solo
Да 'ватам јапанске музичке хитове на њиховим топ листама и да скидам акорде.


Znam i koja ti je omiljena




Зар уз ову музику не иде и неки суши оброк из Бетон хале? Са 30% попуста, на снижењу?

Што би се рекло, на понижењу?

st.jepan st.jepan 21:14 19.02.2021

Re: Once Upon a Time... proktohirurgija

dragosevacsutra
Соло уопште није соло Соло. Пре је Хан Соло него соло Соло.

pre je han pijesak nego han solo

Jednom, vraćamo se s moreta. Kroz Bosnu, prate nas kišurdače. Zastanemo u Han Pjesku. Ćerkica (5) iskoči iz kombija, šljapne u debelo blatište.
Kakav Han Pijesak, vrisne besno, ovo je Han Blato!
shmoo shmoo 08:51 20.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

Spiridon

Nostalnija je žal za nečim čega više nema, a blog je hvala bogu još uvek tu.



Или за нечим што више није као што је некада било?

Види, на пример, под Титови пионири који нам данас кукумавче за својом младошћу у СФРЈ и још увек, иако су већ неки постали и бабе и деде и треба да чувају унучиће, ипак носе црвене мараме око врата и иду на поклоњење у цвјећарницу у кући цвећа.

Па упореди онда то кукумавчење црвених марамица за сопственом младошћу и ово кукумавчење које често видимо код овдашњих староседелаца како Блог Б92 више није као што је био некада (ма шта год то значило у њиховом систему вредности - за некога су то позната лица, да не кажем личности са јавне сцене - од којих су мени углавном најдраже и најближе срцу јавне жене - за некога нешто друго) и видећеш да су сличности велике између та два кукумавчења.

Једино им ту фали Коштана да им поје жал за младос', али наћи ће се ваљда већ нека.

Zar ti nemaš autorsku?


Нисам је, хвала богу, никада ни имао.

Велика је то одговорност. Док се пенјемо ка врху. Па једном руком треба да држиш конопац, а другом руком држиш друга који виси над провалијом...

Немам ја материјала у себи да бих смео да се прихватим такве одговорности. За друге.

Једва и за себе и за сопствене поступке могу да се прихватим одговорности, а и то не увек.

zemljanin zemljanin 09:11 20.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

под Титови пионири


daj neku sliku, zamuti lice, imas je garant

shmoo shmoo 09:24 20.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

zemljanin
под Титови пионири


daj neku sliku, zamuti lice, imas je garant




Знаш ли бре ти, несрећо једна земаљска, да сам ја 6 и по месеци у ЈНА као део дрила под титовком на којој је била звезда са српом и чекићем (формацијски - 13. пролетерска бригада) имао свакојутарње трчање под пуном опремом и наоружањем при чему сам морао да пјевам:

"На Дедињу Тито спава,
најмудрија свјетска глава..."

Наравно да имам сличицу и са црвеном марамицом.



benedykt benedykt 09:44 20.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

- за некога су то позната лица, да не кажем личности са јавне сцене - од којих су мени углавном најдраже и најближе срцу јавне жене - за некога нешто друго)

Imam neki utisak da si potpuno pogrešno shvatio a figure of speech u obliku izraza ”poznata lica” koji sam ja upotrebio misleći na neke ljude čije nadimke pamtim od pre jedne decenije (da ih sada ne imenujem). Pokušavam iskren da ti budem i tebe da se setim, ali se očigledno nisi isticao nekada a u međuvremenu si vidim našao samog sebe i svoj glas, što je za svaku pohvalu.
shmoo shmoo 10:29 20.02.2021

Re: Once Upon a Time... И дим у твојим очима?

benedykt
- за некога су то позната лица, да не кажем личности са јавне сцене - од којих су мени углавном најдраже и најближе срцу јавне жене - за некога нешто друго)

Imam neki utisak da si potpuno pogrešno shvatio a figure of speech u obliku izraza ”poznata lica” koji sam ja upotrebio misleći na neke ljude čije nadimke pamtim od pre jedne decenije (da ih sada ne imenujem).




Е па онда јесам погрешно схватио јер сам тај твој израз "позната лица" тумачио тако као да ти мислиш на личности са јавне сцене Србије, оне које виђамо по медијима итд.

А сада видим да ти под тим "позната лица" мислиш на исто оно што и ја.


Pokušavam iskren da ti budem i tebe da se setim, ali se očigledno nisi isticao nekada a u međuvremenu si vidim našao samog sebe i svoj glas, što je za svaku pohvalu.



Искреност је врлина коју највише ценим и код других и код себе. Мени не полази за руком да баш увек будем искрен (конформизам?), али у 90% ситуација у животу то ипак јесам.

Али се увек дивим онима којима та врлина боље иде него мени и поштујем их без обзира на све успут што пролазим са таквима.

Пре 2011. године ме није ни било на Блогу Б92. После сам био Таса Дебели све до пре пар година (не могу баш тачно да се сетим, али мислим да сам трајно банован под тим ником 2018. године).

Од прошлог јуна, 2020, овде сам као Шму. Јбг, корона, седење у кући, школска година се завршила, било ми много досадно, па сам се опет овде пријавио да се мало разонођавам.

Али и не чуди ме да ме ниси приметио. Ја сам ти некако неупадљиве природе. Ни црн ни бео, више онако сивкаст. И нисам склон авантурама и некаквом херојском истицању.

У реалном свету људима око себе вероватно изгледам као онај бик Фердинанд из цртаног филма који воли да мирише цвеће и да буљи у облаке. И немам ништа против тога, одговара ми сасвим.






Черевићан Черевићан 01:48 19.02.2021

маамом старог

Ovde dolazim kada imam sta da kazem

присуство блогу ..избор је личан
множина се нас ...мува по њему,
......теме се разне набасати могу
место за престрој душе-мелему
Spiridon Spiridon 10:15 19.02.2021

Re: маамом старог

Черевићан
Ovde dolazim kada imam sta da kazem

присуство блогу ..избор је личан
множина се нас ...мува по њему,
......теме се разне набасати могу
место за престрој душе-мелему


Baš tako gosn Če.
haklberi_tom haklberi_tom 06:16 19.02.2021

Da!

Saglasan!
magnus magnus 07:37 19.02.2021

cenzura

kvaliteta bloga se morala urušit jer je cenzura bila prevelika , kao i svaki totalitarizam nakon početnog uzleta završi u raznim filipima, bobićima , anđama
freehand freehand 08:42 19.02.2021

Re: cenzura

magnus
kvaliteta bloga se morala urušit jer je cenzura bila prevelika , kao i svaki totalitarizam nakon početnog uzleta završi u raznim filipima, bobićima , anđama

Ovako izgleda kao čarapa izvrnuta stvarnost.
Upravo je obratno: Bobić piše to što piše, ima čitalaca koliko ima i ne zalazi na tuđe blogove. Možeš da se sa njim slažeš ili ne slažeš, ako njegove blogove uopšte čitaš. Tako je i sa Filipom. Sa Angie možeš takođe da se slažeš ili ne slažeš, gnjaviš u beskrajnim nizovima replika ali zbog nje svakako niko nije napustio blog.
Ovo mesto je bilo popularno k ad je stanica bila popularna i dolazili neki popularni ljudi, od kojih su neki popularnost sticali pameću a neki glupošću.
Ali je mnoštvo njihovih pratilaca i obožavalaca trčalo za njima i čitalo blog, a mnoštvo je bilo i onih koji su potrčali da tim popularnim facama u brk skrešu sve što misle, opet svako shodno svojoj pameti i vaspitanju.
A kancer ovog mesta su šovinisti, mrzitelji i davitelji uvek tu da skoče za vrat i u oči svakom novom i svakom sa kim se ne slažu. Kad takvih nema malo se podžaveljaju i međusobno, al opet ne pteterano, taman toliko da održe borbenu psremnost i opet na novu žrtvu skočće domaćinski snažno i disciplinovano.
Dakle, bulšit. Problem je kao i u čitavom društvu - strašna netolerancija drugog i drugačijeg, nespremnost da se sasluša i normalno razgovara.
Opšta šešečjizacija, što reče neko, potpuno ispravno.
shmoo shmoo 08:51 19.02.2021

Re: cenzura

freehand

A kancer ovog mesta su šovinisti, mrzitelji i davitelji uvek tu da skoče za vrat i u oči svakom novom i svakom sa kim se ne slažu.



Заборавио си да поменеш и култур фашисте (најбољи израз који знам за ту појаву) некадашњег тврдог језгра староседелаца Блога Б92 којима уосталом и сам припадаш. То што си навео као канцер овог места управо ви радите све време откао ја читам Блог Б92.

Не морамо да претражујемо старе блогове, довољно је погледати ваше коментаре данас. Исти су као и пре 10 година када сам дошао први пут на Блог Б92.

Само је тада овде долазило више људи, писани су занимљивији текстови, имало се идеја и инспирације, па ко није желео вас да чита како вазда натрљавате нос неиостомишљеницима, могао је да оде на неки блог који га заиста занима и да се тамо дописује не губећи време на будалаштине цензорско-комесарског профила.


Dakle, bulšit.



А грдио си ме када сам качио Харија Франкфурта на Блогу, писао серије ауторских блогова о булшиту итд?

И ниси се ни у једном тренутку сам препознао у томе па да покушаш макар код себе, ако већ не можеш код других, то да промениш? Што се каже, да кренеш прво са чишћењем сопственог дворишта?

Ништа... Сад смо ту где јесмо.

Што рече ономад Цане Партибрејкер: "Па ето вам га сада."

freehand freehand 08:57 19.02.2021

Re: cenzura

shmoo
freehand

A kancer ovog mesta su šovinisti, mrzitelji i davitelji uvek tu da skoče za vrat i u oči svakom novom i svakom sa kim se ne slažu.




Заборавио си да поменеш и култур фашисте (најбољи израз који имам за њих) некадашњег тврдог језгра староседелаца Блога Б92 којима уосталом и сам припадаш. То што си навео управо ви радите све време откао ја читам Блог Б92.

Не морамо да претражујемо старе блогове, довољно је погледати ваше коментаре данас. Исто као и пре 10 година када сам дошао први пут на Блог Б92.


Dakle, bulšit.



А грдио си ме када сам качио Харија Франкфурта, писао серије блогова о булшиту итд?

И ниси се ни у једном тренутку сам препознао у томе па да покушаш макар код себе, ако већ не можеш код других, то да промениш?

Ништа... Сад смо ту где јесмо.

Што рече ономад Цане Партибрејкер: "Па ето вам га сада."


Smarač... Paljba. Ne mogu ni ja stalno da budem terapeut koji pažnju posvećuje uzdrhtalim dušama zabludelim u deluzijama.
shmoo shmoo 09:01 19.02.2021

Re: cenzura

freehand

Smarač... Paljba. Ne mogu ni ja stalno da budem terapeut koji pažnju posvećuje uzdrhtalim dušama zabludelim u deluzijama.


Да, хвала ти за ову илустрацију онога што сам ти написао горе.

Одличан пример за то што ти називаш "канцер Блога Б92".

Управо на то сам и мислио.

Али врх тог твог лицемерја (твог и осталих припадника тог култур фашистичког круга Блога Б92) је што се наљутите сваки пут када вам се одговори на исти начин како се ви другима обраћате и онда кукумавчите, етикетирате људе, зазивате модерацију, бришете коментаре, банујете коментаторе. То ми чак више и није уопште мрско колико ми је било у почетку него ми је временом чак постало и симпатично колико је инфантилно у својој основи. К'о клинци у школи када се међусобно тужакају после звона за крај часа, па па приђу катедри и у четири ока ми кажу:"Разредни, само да вам пријавим Перу, ударио је Мицу и чупао је за косу."

А то је у ствари метастаза тог канцера Блога Б92.

Уз непрекидну и упорну твитеризацију Блога Б92 који ипак није, на вашу жалост изгледа ми, неки политикантски твитер у 140 карактера него је ипак блог. Веб лог. Није твитер за дневнополитикантска препуцавања и прегањања, јбг.

Рекох већ... "Па ето вам га сада."

Spiridon Spiridon 10:20 19.02.2021

Re: cenzura

magnus
kvaliteta bloga se morala urušit jer je cenzura bila prevelika , kao i svaki totalitarizam nakon početnog uzleta završi u raznim filipima, bobićima , anđama


Za 15 godina nikad mi ni jedan blog nijedan cenzurisan i ni jedan komentar izbrisan, a znao sam da budem maliciozan i glup.

Ako zeliš da podignes kvalitet bloga uradi to svojim kvalitetnim tekstovima i komentarima. Daj mi tekst i ja cu ga objaviti ako nemas autorsku.

solo solo 10:24 19.02.2021

Re: cenzura

A kancer ovog mesta su šovinisti, mrzitelji i davitelji uvek tu da skoče za vrat i u oči svakom novom i svakom sa kim se ne slažu. Kad takvih nema malo se podžaveljaju i međusobno, al opet ne pteterano, taman toliko da održe borbenu psremnost i opet na novu žrtvu skočće domaćinski snažno i disciplinovano.


Opisao si samog sebe u par rečenica. Čista desetka za narativ.

A sad IŠ kako ti znaš da kažeš.
benedykt benedykt 10:37 19.02.2021

Re: cenzura

shmoo
Re: cenzura

Заборавио си да поменеш и култур фашисте (најбољи израз који знам за ту појаву) некадашњег тврдог језгра староседелаца Блога Б92 којима уосталом и сам припадаш. То што си навео као канцер овог места управо ви радите све време откао ја читам Блог Б92.

Не морамо да претражујемо старе блогове, довољно је погледати ваше коментаре данас. Исти су као и пре 10 година када сам дошао први пут на Блог Б92.

Pa sad, ne znam zaista šta se tačno podrazumeva pod pojmom kultur-fašizma, odnosno znam šta mu dođe kultur-marksizam ili kako su ga pre toga u neka mračna vremena zvali kultur-boljševizam, znam takođe i šta je šizo-fašizam ali prvi put čujem za kultur-fašizam, pa bi bilo lepo da pojasniš šta mu to dođe.
Što se tiče bloga, kao neko koga se seća nekada davno od pre decenije i kusur, i ko mu se sticajem okolnosti vratio pre par dana (samo silom prilika pod novim nadimkom), imam neki utisak da je uz gomilu poznatih lica sve poprilično drugačije.
Spiridon Spiridon 10:44 19.02.2021

Re: cenzura

Ali je mnoštvo njihovih pratilaca i obožavalaca trčalo za njima i čitalo blog, a mnoštvo je bilo i onih koji su potrčali da tim popularnim facama u brk skrešu sve što misle, opet svako shodno svojoj pameti i vaspitanju.


Tačno.

Za drugi deo komentara (mrzitelji ...) postoji rešenje koje sam dugo godina izbegavao, a zove se "banovanje". Izuzetno elegantan način filtriranja i usmeravanja kvalitetne diskusije.

Moram da priznam da mrzitelji, šovinisti sa bloga ipak imaju puno više štofa od onih "sličnih" sa nekih drugih drustvenih mreza. Ovde sam bio svedok pomirenja i nalazenja tačke slaganja kod neistomišljenika sto na drugim mestima nije slučaj.

Mislim da se dosta otrovnih komentatora preselilo na druge mreže, a da je blog nekim čudom uspeo da zadrži kvalitet.

Zato sam i objavio ovaj blog za koji ne bih voleo da se shvati kao patetičan.

solo solo 10:49 19.02.2021

Re: cenzura

sticajem okolnosti vratio pre par dana (samo silom prilika pod novim nadimkom)


Kako ovo dobro zvuči. silom prilika . ajde?
Spiridon Spiridon 10:58 19.02.2021

Re: cenzura

Pa sad, ne znam zaista šta se tačno podrazumeva pod pojmom kultur-fašizma,


Mi smo ih ovde zvali "salonski četnici" šta god to značilo.
Spiridon Spiridon 11:07 19.02.2021

Re: cenzura

sad IŠ kako ti znaš da kažeš.


Nije lepo da teraš čoveka sa tudjeg bloga.

Ja moram da priznam da mi menjanje nikova nikako nije prijalo tako da nemam pojma o kome se ovde (i u mnogim drugim slučajevima) radi.
Neki put ljudi zadrze avatar pa ih tako prepoznam.

benedykt benedykt 11:13 19.02.2021

Re: cenzura

solo
sticajem okolnosti vratio pre par dana (samo silom prilika pod novim nadimkom)


Kako ovo dobro zvuči. silom prilika . ajde?

Ne radi iz nekog razloga onaj stari nadimak, nemam pojma zašto a uostalom nije ni bitno.
benedykt benedykt 11:17 19.02.2021

Re: cenzura

Spiridon
Pa sad, ne znam zaista šta se tačno podrazumeva pod pojmom kultur-fašizma,


Mi smo ih ovde zvali "salonski četnici" šta god to značilo.

Imam neki utisak da shmoo nije baš mislio na salonske četnike, a možda se i varam. Tako su inače nekad davno tamo devedesetih nazivali ekipu koja kao malko vuče na (rahmetli) Slobu ali je kao finija i uljudnija.
shmoo shmoo 11:23 19.02.2021

Re: cenzura

benedykt
shmoo
Re: cenzura

Заборавио си да поменеш и култур фашисте (најбољи израз који знам за ту појаву) некадашњег тврдог језгра староседелаца Блога Б92 којима уосталом и сам припадаш. То што си навео као канцер овог места управо ви радите све време откао ја читам Блог Б92.

Не морамо да претражујемо старе блогове, довољно је погледати ваше коментаре данас. Исти су као и пре 10 година када сам дошао први пут на Блог Б92.

Pa sad, ne znam zaista šta se tačno podrazumeva pod pojmom kultur-fašizma, odnosno znam šta mu dođe kultur-marksizam ili kako su ga pre toga u neka mračna vremena zvali kultur-boljševizam, znam takođe i šta je šizo-fašizam ali prvi put čujem za kultur-fašizam, pa bi bilo lepo da pojasniš šta mu to dođe.




Можда је најкраће објашњење за то што ме питаш - једна права мала културна револуција?

Срећом, одиграва се само у овом виртуелном свету. За сада.


Što se tiče bloga, kao neko koga se seća nekada davno od pre decenije i kusur, i ko mu se sticajem okolnosti vratio pre par dana (samo silom prilika pod novim nadimkom), imam neki utisak da je uz gomilu poznatih lica sve poprilično drugačije.



Треба прво рећи да свако од нас има различито тумачење тог појма "позната лица".

Зато и не могу да причам у име других већ само у своје име.

За мене су позната лица моји укућани, мој комшија, мој берберин, касирка у продавници у коју одлазим, келнер у мојој кафани, људи са којима радим итд.

Сви остали ми спадају у категорију "непозната лица". Не падам уопште на ону фору о 15 минута славе. Не значи ми то баш нешто много.

shmoo shmoo 11:32 19.02.2021

Re: cenzura

Spiridon

Mislim da se dosta otrovnih komentatora preselilo na druge mreže, a da je blog nekim čudom uspeo da zadrži kvalitet.

Zato sam i objavio ovaj blog za koji ne bih voleo da se shvati kao patetičan.



Па да ти верујем онда на реч.

Иако мени уопште не изгледа тако.

Вероватно је то до ока посматрача.

shmoo shmoo 11:33 19.02.2021

Re: cenzura

Spiridon
Pa sad, ne znam zaista šta se tačno podrazumeva pod pojmom kultur-fašizma,


Mi smo ih ovde zvali "salonski četnici" šta god to značilo.



У овом свету они имају своју контратежу на тој клацкалици.

Та друга страна се зове "салонски левичари".

Шта год то значило.

shmoo shmoo 11:36 19.02.2021

Re: cenzura

benedykt
Spiridon
Pa sad, ne znam zaista šta se tačno podrazumeva pod pojmom kultur-fašizma,


Mi smo ih ovde zvali "salonski četnici" šta god to značilo.

Imam neki utisak da shmoo nije baš mislio na salonske četnike, a možda se i varam. Tako su inače nekad davno tamo devedesetih nazivali ekipu koja kao malko vuče na (rahmetli) Slobu ali je kao finija i uljudnija.



Не вараш се.

(Само да разрешим твоју недоумицу.)


solo solo 12:36 19.02.2021

Re: cenzura

Nije lepo da teraš čoveka sa tudjeg bloga.


Ma jok. To je njegov manir, samo demonstracija kako je to ružno.
benedykt benedykt 12:50 19.02.2021

Re: cenzura

shmoo


Можда је најкраће објашњење за то што ме питаш - једна права мала културна револуција?
.

Opa, sad već odosmo sve do Maove Kine i do čuvene kulturne revolucije. Ok, hajdemo onda ovako. Znaš li na kojim se tačno postavkama bazirala kulturna revolucija u Kini, odnosno koje su osnovne odlike svakog fašizma, mislim kada se tako lako hvataš za date pojmove.
zemljanin zemljanin 14:25 19.02.2021

Re: cenzura


pa kad se u to umetne kultura eto kultur-fasizma
angie01 angie01 16:02 19.02.2021

Re: cenzura

kvaliteta bloga se morala urušit jer je cenzura bila prevelika , kao i svaki totalitarizam nakon početnog uzleta završi u raznim filipima, bobićima , anđama


jao, kako si jadan,...g.Bobic i Filip su postali autori po pozivu- srecom nisi ti taj koji odredjuje,..a ja sam autorsku dobila prva od obicnih blogera-otuda i 01-na javnom glasanju jos na drupalu,...znaci u fakat najbolje vreme ovog mesta, prvo jer je bilo neverovatno popularno i sa vise desetine hiljada ucesnika, sa svih strana sveta, dok su vip-ovci bili tada najpopularnije javne licnosti iz oblesti kulture, politike, novinarstva,....

ja licno sam se oduvek zalagala, da svako ko zeli, dobije autorsku opciju, bez obzira da li sam se sa tim nekim slagala, tokom svih ovih godina, ugostila sam mnoge ucesnike, promovisala ih, kaceci recimo njihove uradke iz potpalublja, ili kada je neko imao potrebu da tekstom iskaze potpuno suprotni stav od nekoh objavljenog, cak i kada se nisam sa sadrzajem slagala, ili je neko prosto hteo nesto svoje da objavi, uredno brinula da u gostovanju sve bude u redu, podrzala svako glasanje za nekog ili preporucivala-da bih posle od istih, kada su ostvarili tu mogucnost, dobijala uvrede:)...inace, moj stav, vise puta izrecen je, da bi svako ko zeli, trebalo da ima opciju pisanja.

Zao mi je sto neki izuzetni autori, kao npr stjepan, nije prepoznat kao potreban kavalitet, a neki drugi bas nikakvi-jesu,...ne smetaju mi ni oni, kao sto vec rekoh, smatram da bi svako trebalo da imato pravo pisanja, narocito sada, kada nas je ostalo neuporedivo manje- rekoh i zasto....takodje su tome doprinela i razna spletkarenja van bloga od frustriranih likova, koji valjda jedino tako i funkcionisu.

cenzura takodje nije bilo, brisani su i banovani samo manijaci koji su pisali skaradne komentare i pretili,

Takodje je laz da nije mogao svako da se registruje, nije bilo dozvoljena registracija sa besplatih mail adresa-kao sto je slucaj i na svim drugim ozbiljnim portalima-, jer su se tako teze pratile IP adrese i duplikati, koji nisu dozvoljeni,...sto sada imamo priliku da vidimo kako funkcionise.

da preskocim sve izmedju, ono sto je blog urusilo,su agresivne necionalisticke udruge, koje su svojim primitivnim ulicarskim nastupima, vredjanjemi napadima, oterali mnoge korisnike, koji jednostavno nece da svoje slobodno vreme trose u gurkanju sa takvim polusvetom....uostalom, na drugim ozbiljnim sajtovima, se takva destruktivna ekipa odstranjuje....iz upravo tih razloga- remecenja normalne atmosfere i sirenja besmislene mrznje i podela.

ova zajednica je organizovala niz javnih i internih akcija, koje su sve odreda rezultirale vrlo uspesno i to treba postovati.

mogu jos da napomenem, da sam upoznala vecinu blogera i sa stvarno malim izuzecima, vecina je vise nego simpa ekipa.

tuzno je sto je destrukcija uzela maha i sto ce skenjati sve sto je ikada bilo dobro, umesto da ga poboljsa- za to niko drugi nije kriv, nego samo mi,...onako kako se budemo odnosili prema drugima, prema ambijentu, tako ce nam biti,...al to izgledan ne umemo bas najbolje.
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:27 19.02.2021

Re: cenzura

angie01


Srećom ishvalila si se u samo 200 pasusa.
A moglo je i gore..
shmoo shmoo 16:28 19.02.2021

Re: cenzura

benedykt
shmoo


Можда је најкраће објашњење за то што ме питаш - једна права мала културна револуција?
.

Opa, sad već odosmo sve do Maove Kine i do čuvene kulturne revolucije. Ok, hajdemo onda ovako. Znaš li na kojim se tačno postavkama bazirala kulturna revolucija u Kini, odnosno koje su osnovne odlike svakog fašizma, mislim kada se tako lako hvataš za date pojmove.



Опа!

Знам. Званични назив за ту културну револуцију (и образовну, и образовну! ) у Србији је денацификација Срба.

"Ето вам га сад."

angie01 angie01 16:55 19.02.2021

Re: cenzura

Srećom ishvalila si se u samo 200 pasusa.
A moglo je i gore.


ceTkaj, je l ti bese ona iznenadno presvucena, koja dobije histericni napad najprostackije provinijencije, kada joj se obratim:)),...jer, hebiga, setila se da je u new age cetnicima, pa mora po iscrtanom "neprijatelu", da bi se dokazala udrugi:)))

zeno, nisam se nista hvalila, rekoh kako je bilo, a ne bi se ni javila, da ovaj stormfontovac nije pomenuo mene nicim izazvan.


ps- nisam pratila, je l si se u medjuvremenu izvinila tebi nepoznatim ljudima sa bloga, koje si ladno oklevetala da su placenici, jer zamisli, ne misle isto kao i ti?
freehand freehand 17:09 19.02.2021

Re: cenzura

Одличан пример за то што ти називаш "канцер Блога Б92".

Koliko tebi nick.ova, koliko beskrajnih pasusa u koliko beskrajnih komentara, vazda nanovo dopisivanih i dopisivanih uz desetine nanovo ponavljanih linkova i klipova treba da kažeš da je ovo mesto sranje i da si ovde zabasao slučajno i nikad više nećeš doći?


solo solo 17:20 19.02.2021

Re: cenzura

Koliki moron i koliko opterećen treba da budeš da napljuješ nekog ko ti se nije obratio i da komentar završiš sa iš?


Pa ti to najbolje znaš. Što pitaš?

Bez zezanja kol'ko god da si često takav kaki si svakako imaš zapaženo i poželjno mesto na blogu koji bi bez tebe bio uskraćen za od svega po malo.
Recimo ja volim tvoj humor - znaš da zajebeš u pravom trenutku i sa nivoJom.
Često te ponese pa preteraš- al, jbg ni mi drugi nismo bolji (čast izuzecima)

Oću reći da nisam mrzeć prema tebi bez obzira na kavgu ponekad.
Živ ti nama bio.
mariopan mariopan 17:36 19.02.2021

Re: cenzura

da preskocim sve izmedju, ono sto je blog urusilo,su agresivne necionalisticke udruge, koje su svojim primitivnim ulicarskim nastupima, vredjanjemi napadima, oterali mnoge korisnike, koji jednostavno nece da svoje slobodno vreme trose u gurkanju sa takvim polusvetom....uostalom, na drugim ozbiljnim sajtovima, se takva destruktivna ekipa odstranjuje....iz upravo tih razloga- remecenja normalne atmosfere i sirenja besmislene mrznje i podel

Evo, pošto kažeš da znaš i da niko nije oteran sa bloga da te pitam, kako je oteran Vračarac? On nikad nije ništa nekulturno ni fašističko napisao, naprotiv, bio je izuzetno kulturan, pismen i potkovan činjenicama ali je afirmativno pisao o Srbiji i dokazivao da ekipa koja Srbiju proglašava genocidnom, (i to pravim fašističkim metodama) - nije u pravu oko nekih činjenica. Pa previše je bio naporan ili šta....kako je to bilo oko njegovog iskljucenja?
Jeste li i oko toga glasali?
ono sto je blog urusilo,su agresivne necionalisticke udruge, koje su svojim primitivnim ulicarskim nastupima, vredjanjemi napadima, oterali mnoge korisnike, koji jednostavno nece da svoje slobodno vreme trose u gurkanju sa takvim polusvetom....

Ne mogu da prepoznam o kome to pišeš, jel to ona ekipa koja je žarila i palila po blogu u vreme kada je Azdejković krštavao Srpčiće pišanjem, kada je na sliku (srpske) bebe nalepio krvav nož u zubima i kokardu, uz aplauze publike
(I blagoslov uredništva jer je to izgleda bio zadatak koji se odrađivao), i kako su se zarađivale sinekure pljujući po Srbiji i Srbima, što vise to bolje, što prostačkije to više blokčića? Zar nije Peđica plakao ovde na blogu što su drugi dobili više "blokčića" nego on, a toliko se trudio?
Mi izgleda nismo bile na istom blogu. Kulturno, nema šta!
apacherosepeacock apacherosepeacock 17:42 19.02.2021

Re: cenzura

angie01
Srećom ishvalila si se u samo 200 pasusa.
A moglo je i gore.


ceTkaj, je l ti bese ona iznenadno presvucena, koja dobije histericni napad najprostackije provinijencije, kada joj se obratim:)),...jer, hebiga, setila se da je u new age cetnicima, pa mora po iscrtanom "neprijatelu", da bi se dokazala udrugi:)))

zeno, nisam se nista hvalila, rekoh kako je bilo, a ne bi se ni javila, da ovaj stormfontovac nije pomenuo mene nicim izazvan.


ps- nisam pratila, je l si se u medjuvremenu izvinila tebi nepoznatim ljudima sa bloga, koje si ladno oklevetala da su placenici, jer zamisli, ne misle isto kao i ti?



Ma nisi, ja pa ja..


Ti valjda imaš spisak ispovesti na stotine blogera (tebi se ispovedili P) ko je i zašto prestao da piše. Pa još normalni odoše, kažeš, a nenormalni ostadoše, uključujući i tebe. (i sve ostale koji pišu još uvek)

Žal za vremenom kad si glumatala ovde moderatora, a, šta bi dala da možeš i sad malo da uklanjaš one koji te nerviraju, ih.
Ali ne možeš, jbg, preostalo ti je samo povremeno cmizdrenje na temu.

Za ostale tvoje fantazije nisam odgovorna.. uključujući i tu da ne razumeš šta znači business as usual. (guglaj pa će ti se ka'sti P)




angie01 angie01 18:27 19.02.2021

Re: cenzura

kako je oteran Vračarac?


stvarno nisam otpratila, pojma nemam,...


kada je Azdejković


znas sta, to kada je pedjica sa Bobanom prvi put u istoriji nekog medija ovde, dobio prostor da pise o LGBT, ja bih shvatila kao pozitivno,...a pisao je svasta, nesto je bilo zanimljivo, nesto nije,....da je njegovo angazovanje dobilo sasvim drugaciji pravac-videli smo posle,...al nije on primer za ceo tadasnji blog, pogledaj koje sve tada pisao i sta i kako...u principu, slobodno misli kako god zelis, nemam nikakvu zelju da bilo koga u nesto sto je ocigledno ubedjujem,...ono, dozvoljavam da nekome nije.



Ne mogu da prepoznam o kome to pišeš,


pa o onima koji sada promovisu krvav noz i kokardu, da iskoristim tvoju recenicu.

ti mozda ne primecujes, al je cinjenica.

kakogod,rekoh vec, nemam nameru da se oko toga ubedjujem, ne bih se ni javila, da nisam bez razloga prozvana,...o ovoj temi ionako su uvek ista prepucavanja, meni je to dosadilo.



Ma nisi, ja pa ja..


to ti tako citas, a stoji ono kako je bilo, jer je neko maliciozno prozivao, inace ne bi,...vec ti rekoh,..al hebiga, slabo se razume.


Za ostale tvoje fantazije nisam odgovorna


frazama baratam, kao i njihovom upotrebom, a prepoznajem i namere,...kako god, nisi mi previse zanimljiva u tom izdanju...obaska sto je kretenski da se treskas kada ti se obratim, da bi se posle sama lepila.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:49 19.02.2021

Re: cenzura

frazama baratam, kao i njihovom upotrebom,


Vidim.. :))

Što se tiče reakcija na pisanje - nema ti spasa, na tapetu si kao i svi drugi.:) 
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:14 19.02.2021

Re: cenzura

angie01
Što se tiče reakcija na pisanje - nema ti spasa, na tapetu si kao i svako drugi.:) 


dobro bre zeno, je l si padala u histericno treskanje sa najprostackijom izvedbom koju sam ikada cula, sa sve vristanjem da ti se ne obracam, sta sad hoces, leba ti-lepo sam ti jos odgovorila, iako nisi zasluzila- a ti nesto nastavljas, nemam pojma cemu i zasto,....



Za tvoje fantazije nisam odgovorna, k'o što rekoh, i ne vredi ti da se koprcaš i izvlačiš u nadi da ćeš biti baš uvek ostavljena na miru da pričaš gluposti..:)



haklberi_tom haklberi_tom 19:16 19.02.2021

Re: cenzura

freehand
magnus
kvaliteta bloga se morala urušit jer je cenzura bila prevelika , kao i svaki totalitarizam nakon početnog uzleta završi u raznim filipima, bobićima , anđama

Ovako izgleda kao čarapa izvrnuta stvarnost.
Upravo je obratno: Bobić piše to što piše, ima čitalaca koliko ima i ne zalazi na tuđe blogove. Možeš da se sa njim slažeš ili ne slažeš, ako njegove blogove uopšte čitaš. Tako je i sa Filipom. Sa Angie možeš takođe da se slažeš ili ne slažeš, gnjaviš u beskrajnim nizovima replika ali zbog nje svakako niko nije napustio blog.
Ovo mesto je bilo popularno k ad je stanica bila popularna i dolazili neki popularni ljudi, od kojih su neki popularnost sticali pameću a neki glupošću.
Ali je mnoštvo njihovih pratilaca i obožavalaca trčalo za njima i čitalo blog, a mnoštvo je bilo i onih koji su potrčali da tim popularnim facama u brk skrešu sve što misle, opet svako shodno svojoj pameti i vaspitanju.
A kancer ovog mesta su šovinisti, mrzitelji i davitelji uvek tu da skoče za vrat i u oči svakom novom i svakom sa kim se ne slažu. Kad takvih nema malo se podžaveljaju i međusobno, al opet ne pteterano, taman toliko da održe borbenu psremnost i opet na novu žrtvu skočće domaćinski snažno i disciplinovano.
Dakle, bulšit. Problem je kao i u čitavom društvu - strašna netolerancija drugog i drugačijeg, nespremnost da se sasluša i normalno razgovara.
Opšta šešečjizacija, što reče neko, potpuno ispravno.

Gluposti!
haklberi_tom haklberi_tom 19:23 19.02.2021

Re: cenzura

benedykt
shmoo
Re: cenzura

Заборавио си да поменеш и култур фашисте (најбољи израз који знам за ту појаву) некадашњег тврдог језгра староседелаца Блога Б92 којима уосталом и сам припадаш. То што си навео као канцер овог места управо ви радите све време откао ја читам Блог Б92.

Не морамо да претражујемо старе блогове, довољно је погледати ваше коментаре данас. Исти су као и пре 10 година када сам дошао први пут на Блог Б92.

Pa sad, ne znam zaista šta se tačno podrazumeva pod pojmom kultur-fašizma, odnosno znam šta mu dođe kultur-marksizam ili kako su ga pre toga u neka mračna vremena zvali kultur-boljševizam, znam takođe i šta je šizo-fašizam ali prvi put čujem za kultur-fašizam, pa bi bilo lepo da pojasniš šta mu to dođe.
Što se tiče bloga, kao neko koga se seća nekada davno od pre decenije i kusur, i ko mu se sticajem okolnosti vratio pre par dana (samo silom prilika pod novim nadimkom), imam neki utisak da je uz gomilu poznatih lica sve poprilično drugačije.

Ukratko - to su ti komunjare.
shmoo shmoo 19:29 19.02.2021

Re: cenzura

freehand
Одличан пример за то што ти називаш "канцер Блога Б92".

Koliko tebi nick.ova, koliko beskrajnih pasusa u koliko beskrajnih komentara, vazda nanovo dopisivanih i dopisivanih uz desetine nanovo ponavljanih linkova i klipova treba da kažeš da je ovo mesto sranje i da si ovde zabasao slučajno i nikad više nećeš doći?





Изгледа ми да имаш тежак здравствени проблем чији је најочитији симптом неразумевање прочитаног.

Али није то неизлечиво к'о неки канцери, не брини.

mariopan mariopan 19:35 19.02.2021

Re: cenzura

stvarno nisam otpratila, pojma nemam,...

Dobro, mislila sam da znaš jer su "nestajali" ljudi koji pišu činjenice koje se teško pobijaju a ne slažu se sa zadatkom ekipe "pravilnomislećih".
znas sta, to kada je pedjica sa Bobanom prvi put u istoriji nekog medija ovde, dobio prostor da pise o LGBT, ja bih shvatila kao pozitivno,...a pisao je svasta, nesto je bilo zanimljivo, nesto nije,....da je njegovo angazovanje dobilo sasvim drugaciji pravac-videli smo posle,...al nije on primer za ceo tadasnji blog, pogledaj koje sve tada pisao i sta i kako...u principu, slobodno misli kako god zelis, nemam nikakvu zelju da bilo koga u nesto sto je ocigledno ubedjujem,...ono, dozvoljavam da nekome nije.

O toj temi je drugi bloger mnogo bolje pisao i imao sve simpatije velikog broja blogera. To minira tvoj pokušaj da naglasak stavimo na taj deo njegovog angažmana. To mu je bila kamuflaža. Važniji je bio onaj deo gde je bio "pravoveran", vređao, ujedao i omalovažavao ceo narod jedne države, za šta bi najmanje bio izbačen sa svakog pristojnog mesta ali ne i odavde. Taj deo njegovog posla je njemu obezbedio status na blogu. I blog je zato bio takav, za čime ni malo ne žalim. Mržnja prema svemu srpskom bila je nekad opipljiva. I zato su se ti ljudi izgubili, kada su zaradili šta im je obećano više ih nema. Nije bio jedini, da jeste lako bih ja sa jednom budalom. Elita?
pa o onima koji sada promovisu krvav noz i kokardu, da iskoristim tvoju recenicu.

ti mozda ne primecujes, al je cinjenica.

Ko je to? Stvarno ne znam, ne zezam se. Ne vidim to na blogu ali ko zna? Kaži mi da ne budem jedina koja ne zna da neko to radi ovde.
Fašizam sam videla ogoljen i strašan da gori ne može biti upravo od ljudi koji sve vreme viču "fašista, fašista".

Pri tom ne mislim na tebe lično, pričamo o blogu i onom vremenu za kojim neko žali. Eto meni nije žao što tih fašista više nema ovde pa možemo mirno da štrikamo, menjamo recepte za kolače a muškarci da se nadgornjavaju i mere čiji je veći. Možda se i valjamo u osrednjosti ali mi je lepše što nikog danas ne pljujemo čoporativno i po zadatku dok brojimo blokčiće, i što ljudi ne nestaju sa bloga ako napišu šta misle.
angie01 angie01 20:09 19.02.2021

Re: cenzura


Dobro, mislila sam da znaš


ja vracarca nisam bas prtila, ne bih znala da ti ponovim u kom je fazonu bio.


To minira tvoj pokušaj da naglasak stavimo na taj deo njegovog angažmana.


kakav naglasak,ja ti kazem kako ja vidim,...pedjica nije bio
"pravoveran",
,ma sta ti to znacilo, on je bio u nekom svom tripu, nekada duhovit, nekada bas i ne....evo sada nije bas nikada.
. Mržnja prema svemu srpskom bila je nekad opipljiva. I zato su se ti ljudi izgubili, kada su zaradili šta im je obećano više ih nema. Nije bio jedini, da jeste lako bih ja sa jednom budalom. Elita?


ova uobicajena opservacija je potpuno netacna, jer bi se svela na politicke rasprave u kojima su se oni koji nisu pricali nacionalisticku verziju bivali proglasvani mrziteljima Srba- isto kao i sada,... da ne recikliram vise-vec je bilo 100 puta,...ionako ce svako ostati pri svome,



Ko je to? Stvarno ne znam, ne zezam se.


hebiga mari, drugacije misljenje prevodis u fasizam, a ocigledan nisi primetila,...kada se otvoreno mrzi, teraju blogeri druge nacije da odu, kada se vitla klanjem, drugi se nazivaju slucajnim Srbima i slicno....

sto se mene tice- ostani pri svome, da ne kavrimo,...
mariopan mariopan 20:54 19.02.2021

Re: cenzura

ova uobicajena opservacija je potpuno netacna,

O tim utiscima mišljenje zaviisi od toga sa koje si strane ograde stajala. Da li si pljuvala ili bila upljuvana pa tako i ja prosuđujem. Figurativno.

Editovala sam komentar da se bolje razumemo.
mariopan mariopan 20:58 19.02.2021

Re: cenzura

sto se mene tice- ostani pri svome, da ne kavrimo

angie01 angie01 21:14 19.02.2021

Re: cenzura


Zavisi sa koje si strane ograde stajala.


ja ni sa jedne, jer ne pripadam ni jednoj partiji, ideologiji, niti sam ikada,... nekada je samo bilo vise onih koji nisu bili nacionalisti, pa je teze islo to sa sovinizmom i sl.... a besmisleno je da o tome pricamo, kada kazes da ne primecujes sada nista,...generalno je neposteno da se nesto osudjuje kada nam neodgovara, a brani i pokriva kada nam odgovara.
gvozden1 gvozden1 21:14 19.02.2021

Re: cenzura

krvav noz i kokardu,

Evo primera šta se smatra tolerancijom, poštovanjem drugačijeg mišljenja.

Onaj ko ne misli kao komunisti, Hrvati i muslimani, a na celom svetu samo oni kokardu, dakle oznaku legitimne vojske legitimne, priznate države, povezuju sa krvavim nožem, su ni manje ni više nego fašisti.

I sad takve treba uvažavati i pravdati im se.
gvozden1 gvozden1 21:15 19.02.2021

Re: cenzura

ja ni sa jedne

A kokardu povezuješ sa fašizmom.
Pa ne stojiš ni sa jedne :)

apacherosepeacock apacherosepeacock 21:33 19.02.2021

Re: cenzura

angie01
Za tvoje fantazije nisam odgovorna, k'o što rekoh, i ne vredi ti da se koprcaš i izvlačiš u nadi da ćeš biti baš uvek ostavljena na miru da pričaš gluposti..:)


ma ocigledno nisi odgovorna za histerisanje i baljezganje,....ne znam od cega se izvlacim i koprcam-od ovoga sto ti lupetas?...koga bre zabole!...rekoh ti samo da je kretenski da prvo imas nervne slomove, jer ti neko nesto kaze, a posle se lepis,...a ti radi kako moras... nemoj da ti upisu minus za neaktivnost....


Polako bona..:)

1. Ti si se meni ničim izazvana prva bila obratila sa - ae (uličarski) na baljezgaj (prostački) samo zato što sam branila Tasu.

Ako si za uzvrat očekivala da ti na takav rečnik pošaljem cvetić i mahanje, zajebala si se. :)

2. Završnu frazu u istom tom mom komentaru - business as usual - si bistra kao što te bog dao prevela kao optužbu da blogeri koje ja ni spomenula nisam a kamoli optužila za nešto niti je moj komentar bio u približno tom tonu, pa onda utrpala sama nasumično neke nikove pa dodala i sebe (Pera, Mika, JA Endzi )

3. Moju pokojnu kevu si u prepirci sa mnom pominjala već nebrojeno puta.

Presmešna bi bila da nisi tupava licemerna lažovčina. I onda TI TAKVA na sva usta drziš vakelu nekome o propadanju bloga, nekulturi, prostacima i polusvetu!?

Neki blogeri posle niza tvojih uvreda (kao onih gore i još bezbroj varijanti što sam napisala da si se ti meni i mnogim drugim blogerima prva obratila), etiketiranja, pljuvačine i beskrajnih nepismenih prostačenja - da te skinu s kurca odgovore ti samo - dobro, sve si u pravu.

Neki urade tako, a ja eto neću. :)

Tako da - ne glumataj ovde nevinašce, tragikomično je..
mariopan mariopan 21:47 19.02.2021

Re: cenzura

angie01

Zavisi sa koje si strane ograde stajala.


ja ni sa jedne, jer ne pripadam ni jednoj partiji, ideologiji, niti sam ikada,... nekada je samo bilo vise onih koji nisu bili nacionalisti, pa je teze islo to sa sovinizmom i sl.... a besmisleno je da o tome pricamo, kada kazes da ne primecujes sada nista,...generalno je neposteno da se nesto osudjuje kada nam neodgovara, a brani i pokriva kada nam odgovara.

Hoću reći nije isti utisak onome ko tuče i onome ko je tučen.
Pišes o blogu u superlativima a ovde ima nas sa bar istim tolikim stažom i eto ja imam drugi utisak.
Vernije je to opisala apačeros, jeste bilo svega i onda a ima i sada, manje doduše ali i nas je manje? I nemoj sve lično da shvataš, editovala sam komentar da bih bila jasnija.
Plus je što mozemo da se nađemo u nekoj tački gde se razumemo i to je ono što spira piše.
angie01 angie01 21:50 19.02.2021

Re: cenzura

dobro-sve si u pravu:).
angie01 angie01 21:57 19.02.2021

Re: cenzura

Hoću reći


mari- rekoh ti, misli kako ti drago, ja oko ociglednih stvari 100. put necu da se raspravljam,...narocito zbog detalja koji sam podvukla kao kljucni,...


I nemoj sve lično da shvataš


ne shvatam licno,...rekoh samo svoje misljenje...
milisav68 milisav68 22:32 19.02.2021

Re: cenzura

mariopan
Vernije je to opisala apačeros, jeste bilo svega i onda a ima i sada, manje doduše ali i nas je manje?

Da, a i duže se znamo, pretresli smo mnogo tema (neke smo apsolvirali).

I zbog toga ima manje komentara (samim tim i manja poseta), jer se često zna šta će ko da kaže/odgovori.

A recimo, neki put sam umoran, pa nemam ni snage i koncetracije da se svađam.
freehand freehand 22:34 19.02.2021

Re: cenzura

haklberi_tom
freehand
magnus
kvaliteta bloga se morala urušit jer je cenzura bila prevelika , kao i svaki totalitarizam nakon početnog uzleta završi u raznim filipima, bobićima , anđama

Ovako izgleda kao čarapa izvrnuta stvarnost.
Upravo je obratno: Bobić piše to što piše, ima čitalaca koliko ima i ne zalazi na tuđe blogove. Možeš da se sa njim slažeš ili ne slažeš, ako njegove blogove uopšte čitaš. Tako je i sa Filipom. Sa Angie možeš takođe da se slažeš ili ne slažeš, gnjaviš u beskrajnim nizovima replika ali zbog nje svakako niko nije napustio blog.
Ovo mesto je bilo popularno k ad je stanica bila popularna i dolazili neki popularni ljudi, od kojih su neki popularnost sticali pameću a neki glupošću.
Ali je mnoštvo njihovih pratilaca i obožavalaca trčalo za njima i čitalo blog, a mnoštvo je bilo i onih koji su potrčali da tim popularnim facama u brk skrešu sve što misle, opet svako shodno svojoj pameti i vaspitanju.
A kancer ovog mesta su šovinisti, mrzitelji i davitelji uvek tu da skoče za vrat i u oči svakom novom i svakom sa kim se ne slažu. Kad takvih nema malo se podžaveljaju i međusobno, al opet ne pteterano, taman toliko da održe borbenu psremnost i opet na novu žrtvu skočće domaćinski snažno i disciplinovano.
Dakle, bulšit. Problem je kao i u čitavom društvu - strašna netolerancija drugog i drugačijeg, nespremnost da se sasluša i normalno razgovara.
Opšta šešečjizacija, što reče neko, potpuno ispravno.

Gluposti!

Mrš
freehand freehand 22:36 19.02.2021

Re: cenzura


Koliko tebi nick.ova, koliko beskrajnih pasusa u koliko beskrajnih komentara, vazda nanovo dopisivanih i dopisivanih uz desetine nanovo ponavljanih linkova i klipova treba da kažeš da je ovo mesto sranje i da si ovde zabasao slučajno i nikad više nećeš doći?


Koliko tebi nick.ova, koliko beskrajnih pasusa u koliko beskrajnih komentara, vazda nanovo dopisivanih i dopisivanih uz desetine nanovo ponavljanih linkova i klipova treba da kažeš da je ovo mesto sranje i da si ovde zabasao slučajno i nikad više nećeš doći?
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:42 19.02.2021

Re: cenzura

mariopan
Vernije je to opisala apačeros, jeste bilo svega i onda a ima i sada, manje doduše ali i nas je manje?


Opisala ono malo što sam pročitala iz arhive.
Ovo što kažeš za nik Vračarac, recimo, nisam znala.

Peđe se sećam i onog njegovog prvo ortaka a posle se podžapaše, njihovo iživljavanje je bilo ekstra odvratno. Sad izigrava, vidim, Vučićev praziluk, o ironije.. (i, kako stoji sa kamama danas?)

Iz priče vas koji ste bili onda i sada prisutni o tom tkzv. zlatnom dobu bloga ispada u poređenju ovo danas, na koje kukaju, kao oaza kulture i tolerancije.:)

(pojede mi blog poduži post pa sam morala da skratim:))
shmoo shmoo 00:20 20.02.2021

Re: cenzura

freehand

Koliko tebi nick.ova, koliko beskrajnih pasusa u koliko beskrajnih komentara, vazda nanovo dopisivanih i dopisivanih uz desetine nanovo ponavljanih linkova i klipova treba da kažeš da je ovo mesto sranje i da si ovde zabasao slučajno i nikad više nećeš doći?


Koliko tebi nick.ova, koliko beskrajnih pasusa u koliko beskrajnih komentara, vazda nanovo dopisivanih i dopisivanih uz desetine nanovo ponavljanih linkova i klipova treba da kažeš da je ovo mesto sranje i da si ovde zabasao slučajno i nikad više nećeš doći?



Пута два?

Једно те исто?



То нека нова фора, а?

ОК.

Мада изгледа заиста глупо овако. Мора да си штуцао у моменту када си кликнуо на "Објави". Па се појављује два пута једно те исти текст у твом коментару.

Нисам те ја помињао, кеве ми... То те неко други олајава.

Најбоље да видиш ти то са овом госпођом што не припада ниједној партији, сигурно је она јер ти завиди пошто си ти члан библиотеке, а она није јер мора прво да научи свих 30 слова да би добила чланску карту те ваше библиотеке.

magnus magnus 00:21 20.02.2021

Re: cenzura

Ovo mesto je bilo popularno k ad je stanica bila popularna i dolazili neki popularni ljudi, od kojih su neki popularnost sticali pameću a neki glupošću.


ne , ovo mjesto je zamišljeno kao Opservatore romano sa borbinim kadrom.. prividno demokratsko raspravilište plaćeno debelim grantovima koje je trebalo progurati jednu agendu i dok je bilo para bilo je hijena i kojota i naravnp korisnih idiota- dakle imo si tu dio ljudi koji je bio pod satnicom da budu veliki naučitelji "agende"
kako su neki otišli za apologete šverceru cigara u brdima, neki dobili prekomadu Vućiću, djelitelji grantova osnovali svoju televiziju dio se traži po twiterima fejsbucima.sad kad je prepušteno tržištu puno je tolerantnije
shmoo shmoo 00:27 20.02.2021

Re: cenzura

magnus
Ovo mesto je bilo popularno k ad je stanica bila popularna i dolazili neki popularni ljudi, od kojih su neki popularnost sticali pameću a neki glupošću.


ne , ovo mjesto je zamišljeno kao Opservatore romano sa borbinim kadrom.. prividno demokratsko raspravilište plaćeno debelim grantovima koje je trebalo progurati jednu agendu i dok je bilo para bilo je hijena i kojota i naravnp korisnih idiota- dakle imo si tu dio ljudi koji je bio pod satnicom da budu veliki naučitelji "agende"
kako su neki otišli za apologete šverceru cigara u brdima, neki dobili prekomadu Vućiću, djelitelji grantova osnovali svoju televiziju dio se traži po twiterima fejsbucima.sad kad je prepušteno tržištu puno je tolerantnije




Кажем ја лепо, сада је ово место к'о хипи комуна остарелих брачних парова.






freehand freehand 07:35 20.02.2021

Re: cenzura


Пута два?

Једно те исто?

Učim od najbopljih. Sd bi treba još nekoliko stotina miliona ponavljanja da bih te dostigao.
Inače, nemam ništa ni da dodam ni da douzmem, mogu samo da ponovim:

Koliko tebi nick.ova, koliko beskrajnih pasusa u koliko beskrajnih komentara, vazda nanovo dopisivanih i dopisivanih uz desetine nanovo ponavljanih linkova i klipova treba da kažeš da je ovo mesto sranje i da si ovde zabasao slučajno i nikad više nećeš doći?

freehand freehand 07:36 20.02.2021

Re: cenzura

ne , ovo mjesto je zamišljeno kao

Možda jeste, možda nije, mada lično sumnjam iako nemam tu specijalnu moć da takve stvari prozrem iz prve.
shmoo shmoo 08:15 20.02.2021

Re: cenzura

freehand

Učim od najbopljih. Sd bi treba još nekoliko stotina miliona ponavljanja da bih te dostigao.



А па добро ондаК. Схватам твоју намеру.

Repetitio est mater studiorum!

Само немој док учиш да крадеш патофне другим ученицима као што то раде Непрејебиви и Крстић у том свом дому за стара лица. То се не ради јер ипак о покојницима треба све најлепше. То јест, свако од вас треба да има своје патофне, а не неко да нема ниједну, а неко да има 2-3 пара.

А све друго је ОК.





benedykt benedykt 09:24 20.02.2021

Re: cenzura

zemljanin


pa kad se u to umetne kultura eto kultur-fasizma

Odlično, to je već napredak ako smo došli do tog sada već čuvenog eseja Umberta Eka o tzv večnom ili ti ga Ur-Fašizmu. Preporučujem najiskrenije da se isti pročita u celosti da bi se pravilno razumelo svih četrnaest tačaka koje vidimo u tvom komentaru, mislim da je čak i objavljen kao knjiga na srpskom, kao što preporučujem da se pročita i Džejson Stenli i njegova Kako funkcioniše fašizam : Politika "mi protiv njih”, obavezno i Rob Rimen i njegov Večiti povratak fašizma, a takođe ne bi bilo loše da se zaviri ni u Timoti Snajdera i Put do neslobode a posebno zbog jako bitnog pojma šizo-fašizma pošto mi se čini da ga naslućujem i naravno last but not least da se uradi tzv F-Test koga je smislio Adorno i gde se svako može sam testirati na datom linku
F-Test
I proveriti na koju stranu kod njega vetar duva kada je priča o fašizmu u pitanju.

benedykt benedykt 09:35 20.02.2021

Re: cenzura

haklberi_tom
benedykt
shmoo
Re: cenzura

Заборавио си да поменеш и култур фашисте (најбољи израз који знам за ту појаву) некадашњег тврдог језгра староседелаца Блога Б92 којима уосталом и сам припадаш. То што си навео као канцер овог места управо ви радите све време откао ја читам Блог Б92.

Не морамо да претражујемо старе блогове, довољно је погледати ваше коментаре данас. Исти су као и пре 10 година када сам дошао први пут на Блог Б92.

Pa sad, ne znam zaista šta se tačno podrazumeva pod pojmom kultur-fašizma, odnosno znam šta mu dođe kultur-marksizam ili kako su ga pre toga u neka mračna vremena zvali kultur-boljševizam, znam takođe i šta je šizo-fašizam ali prvi put čujem za kultur-fašizam, pa bi bilo lepo da pojasniš šta mu to dođe.
Što se tiče bloga, kao neko koga se seća nekada davno od pre decenije i kusur, i ko mu se sticajem okolnosti vratio pre par dana (samo silom prilika pod novim nadimkom), imam neki utisak da je uz gomilu poznatih lica sve poprilično drugačije.

Ukratko - to su ti komunjare.

Ako misliš na deo tzv titoističkog nasleđa u načinu razmišljanja tu si potpuno u pravu, samo ja imam utisak ili bolje reći naslućujem sa obzirom da sam kao pao sa Marsa posle deset godina odsustvovanja sa bloga da je u pitanju tzv šizo-fašizam koji je meni lično jedna od najzanimljivijih pojava današnjice.
shmoo shmoo 09:40 20.02.2021

Re: cenzura

benedykt


i naravno last but not least da se uradi tzv F-Test koga je smislio Adorno i gde se svako može sam testirati na datom linku
F-Test
I proveriti na koju stranu kod njega vetar duva kada je priča o fašizmu u pitanju.



Проверио одавно, истестирао се, хвала.

Препоручам и свима осталима.

А јеси се и ти тестирао?









Мени показало да сам шупљоглави либерални кловн који би само да се блесави около и зајебава друге: 2,20 - a liberal airhead. Можда треба да нађем још једног/једну сличног/сличну, па да прислонимо главице једну уз другу и да правимо ваздушни тунел?

(Зезам се, не треба ми. Нашао сам једну такву још пре 35 година. Довољно ми је, не треба више, хвала на евентуалним будућим понудама јер понуђен к'о почашћен, што би рекле наше бабе.)

Вероватно бих ја имао и испод 2,20, него ме зајебава овај мој опсесивно-компулзивни поремећај личности што ми га генетика даде на рођењу.

А из предмета секс имам кеца и понављам разред. Јбг. Знам, бре, то и сам без да ми он каже!



Your Overall F Score is: 2.20
You are a liberal airhead.

Scores for Personality Variables:
Conventionalism: 2.25
Authoritarian Submission: 3.14
Authoritarian Aggression: 2.38
Anti-intraception: 3.75
Superstition and Stereotypy: 2.33
Power and "Toughness": 1.38
Destructiveness and Cynicism: 1.50
Projectivity: 2.20
Sex: 1.00



If your score is... You are...
Less than 2 A whining rotter.
2 to 3 A liberal airhead.
3 to 4.5 Within normal limits; an appropriate score for an American. (The overall average score for groups tested in the original study is listed in the 1950 publication as 3.84, with men averaging somewhat higher and women somewhat lower.)
4.5 to 5.5 You should practice doing things with your left hand.
5.5 or higher Have trouble keeping the lint off your black shirts?



shmoo shmoo 11:00 20.02.2021

Re: cenzura

benedykt

Ako misliš na deo tzv titoističkog nasleđa u načinu razmišljanja tu si potpuno u pravu, samo ja imam utisak ili bolje reći naslućujem sa obzirom da sam kao pao sa Marsa posle deset godina odsustvovanja sa bloga da je u pitanju tzv šizo-fašizam koji je meni lično jedna od najzanimljivijih pojava današnjice.



Па јес. у праву си. Како, рецимо, другачије и објаснити ове данашње четнике у Србији који обожавају Русију и Путина до имбецилности?

Или подршку Запада Бандериним нацистима у освајању демократије на Мајдану?

Примера је много.

Па кад се тај шизо-фашизам (баш ти је леп овај израз и одлично именовање те и мени најзанимљивије појаве данашњице) искомбинује са микрофашизмом на друштвеним мрежама, онда добијеш естрадну забаву свеколике људске заједнице на глобалном нивоу која још увек није укапирала да је из доба спектакла увелико закорачила у доба паноптицизма и сигурним и одлучним кораком граби ка неком новом, опетованом, добу паноптикума.


Или што би рекао Мишел Онфре у Хедонистичком манифесту:


"The fascism of the lion has given way to the fascism of the fox..."

benedykt benedykt 11:06 20.02.2021

Re: cenzura

Проверио одавно, истестирао се, хвала.

Препоручам и свима осталима.

А јеси се и ти тестирао?

Naravno da jesam inače ne bih ni postovao link i koliko se sećam imao sam rezultat daleko manji od 2. Avaj, slab sam i to užasno sa bilo čime iz opusa Authoritarian Submission, Authoritarian Aggression, Anti-intraception, Superstition and Stereotypy, Power and "Toughness" i svemu ostalom što liči na to.
shmoo shmoo 11:15 20.02.2021

Re: cenzura

benedykt
Проверио одавно, истестирао се, хвала.

Препоручам и свима осталима.

А јеси се и ти тестирао?

Naravno da jesam inače ne bih ni postovao link i koliko se sećam imao sam rezultat daleko manji od 2. Avaj, slab sam i to užasno sa bilo čime iz opusa Authoritarian Submission, Authoritarian Aggression, Anti-intraception, Superstition and Stereotypy, Power and "Toughness" i svemu ostalom što liči na to.




Вероватно бих ти ја биo много ближи по резултатима на тој скали него кажем ти, код мене велику улогу игра и овај мој опсесивно-компулзивни поремећај личности.

Мада јесам вазда имао проблем са ауторитетима. И то не са оним ауторитетима из поштовања него са оним ауторитетима из страха. Не спадам у оне који се лако наљуте и разбесне, али такви су ме одувек избезумљивали. И често су се те моје мале побуне током живота против тих ауторитета који би да ми наметну своју вољу кроз страх завршавале у крви. Мојој крви.

Али јбг, и то је живот. Какав је да је, мој је. Немам други.







benedykt benedykt 11:17 20.02.2021

Re: cenzura

Па јес. у праву си. Како, рецимо, другачије и објаснити ове данашње четнике у Србији који обожавају Русију и Путина до имбецилности?

Или подршку Запада Бандериним нацистима у освајању демократије на Мајдану?


A to je barem lako, jer oni nisu nikakvi četnici već nacional-boljševici i onda se raduju sebi sličnima, a Zapad je bio i ostao praktičan tj drže se one kineske da nije bitno koje je boje mačka sve dok lovi miševe. Inače, isti Banderaši u vidu Пра́вий се́ктор i Свобода su koliko na prvim sledećim izborima posle Majdana dobili lagano pedalu, ili ti ga u prevodu jedino još Свобода ima i to jednog jedinog poslanika u ukrajinskoj Radi.
shmoo shmoo 11:28 20.02.2021

Re: cenzura

benedykt
Па јес. у праву си. Како, рецимо, другачије и објаснити ове данашње четнике у Србији који обожавају Русију и Путина до имбецилности?

Или подршку Запада Бандериним нацистима у освајању демократије на Мајдану?


A to je barem lako, jer oni nisu nikakvi četnici već nacional-boljševici i onda se raduju sebi sličnima, a Zapad je bio i ostao praktičan tj drže se one kineske da nije bitno koje je boje mačka sve dok lovi miševe. Inače, isti Banderaši u vidu Пра́вий се́ктор i Свобода su koliko na prvim sledećim izborima posle Majdana dobili lagano pedalu, ili ti ga u prevodu jedino još Свобода ima i to jednog jedinog poslanika u ukrajinskoj Radi.



Јасно, разумем те.

Али за израз шизо-фашизам



Волим када се прецизно именују и самим тим именом и објашњавају ствари и појаве у свету око мене и обратно, сама ствар и појава већ даје објашњење том називу.

Не волЕм када се неки назив покушава објаснити истом том речју без релације са самом ствари или појавом у свету око нас само тек да би зазвучало када се изговори, па макар то онда звучало и као лупање у празну канту тек да би одзвањало глобалном естрадном сценом.

Та и таква звоњава ме избезумљује исто онолико колико и они поменути ауторитети из страха. Држим се ту онога како то већ рече чича Доситеј ономад о књигама и прапорцима.






nsarski nsarski 12:03 20.02.2021

Re: cenzura



i naravno last but not least da se uradi tzv F-Test koga je smislio Adorno i gde se svako može sam testirati na datom linku
F-Test
I proveriti na koju stranu kod njega vetar duva kada je priča o fašizmu u pitanju.




Проверио одавно, истестирао се, хвала.

Препоручам и свима осталима.

А јеси се и ти тестирао?


Čudim ti se, shmoo, ozbiljan si čovek, a takvim trivijalnostima se baviš. Adorno, kako to pametno zvuči ponekad.

Evo šta se konkretno za taj test kaže, tj., kaže C. Anesi:

It should be noted here that that the authors concluded that it had "still to be demonstrated" if the F-scale actually did, in fact, measure fascist receptivity at a personality level. They were sure it measured something --- but not exactly sure what. T. W. Adorno returned to the University of Frankfurt, where he amused himself as a principal figure in the Frankfurt school of "critical theory", producing a Freudian-Marxist melange of pseudo-scientific speculative nonsense.

Na podvučeni tekst posebno obratiti pažnju, a ono što je još istaknuto kao boldovano bi ti nazvao bulšit, a možda i apsolutni bulšit.
Drug Adorno i njegovi sledbenici iz Frankfurtske škole, su razvili "kritičku teoriju" koja se kasnije razmilela po svetu kao, nedajbože ova korona, i zatrovala ceo svet. To je ona vrsta kritičke svesti koja smatla da treba iz obrazovanja eliminisati kulturu koju su stvorili "mrtvi belci" (Leonardo, Šekspir, Betoven, Tesla...). Izdanak te škole je ovo što mi danas uživamo u vidu "političke korektnosti" i svih njenih autokratskih varijacija, poznatih kao kultur-Marksizam, tj., kultur-Fašizam. Sledeći tu logiku, nijedan srpski pisac nije politički podoban jer je beo, a Kraljević Marko treba da se posebno osudi zbog maltretiranja Šarca - konjima se ne daje vino, čoveče - i, razume se konzumiranja mesa ovnujskog u ovo vreme obožavanja organske šargarepe gajene u Jovanjici.

Prema tome, ti se, dragi shmoo, baviš nepostojećom i nepoželjnom tematikom, fašisto nijedan!

Iskren da budem, zgranut sam.
solo solo 12:25 20.02.2021

Re: cajper

Prema tome, ti se, dragi shmoo, baviš nepostojećom i nepoželjnom tematikom, fašisto nijedan!
Iskren da budem, zgranut sam.






Šuknuti

Odbrusiti nekome tako da osoba kojoj je odbrušeno ne zna gde se nalazi. Totalno je zakopati "argumentima", udariti joj cajper nad cajperima, sjebati je kao kada vam u Counter Strike-u saigrač baci flešku ispred nosa.

Šuknuti

1.Bukvalno: Odmerenom silom staviti svoj polni organ u tuđu telesnu šupljinu
kroz prirodni otvor.

2.Preneseno: Odmerenim odgovorom prodreti u misaono-retoričku smesu
koju prisutni sagovornik mesi određeni vremenski period


,,u misaono-retoričku smesu,,
mariopan mariopan 13:02 20.02.2021

Re: cenzura

magnus
Ovo mesto je bilo popularno k ad je stanica bila popularna i dolazili neki popularni ljudi, od kojih su neki popularnost sticali pameću a neki glupošću.


ne , ovo mjesto je zamišljeno kao Opservatore romano sa borbinim kadrom.. prividno demokratsko raspravilište plaćeno debelim grantovima koje je trebalo progurati jednu agendu i dok je bilo para bilo je hijena i kojota i naravnp korisnih idiota- dakle imo si tu dio ljudi koji je bio pod satnicom da budu veliki naučitelji "agende"
kako su neki otišli za apologete šverceru cigara u brdima, neki dobili prekomadu Vućiću, djelitelji grantova osnovali svoju televiziju dio se traži po twiterima fejsbucima.sad kad je prepušteno tržištu puno je tolerantnije

Tako je. To ja zovem "odrađivanje zadataka" što je bilo očigledno, izbijalo oči pa ne znam ko nije ukapirao.
angie01 angie01 14:36 20.02.2021

Re: cenzura


ne , ovo mjesto je zamišljeno kao Opservatore romano sa borbinim kadrom..

Tako je.


zanimljivo,...evo sta kaze arhiva,


B92
Aleksandar Stojanović
Aleksandar Vasović
Aleksandra Mitrovic
Ana Sofrenović
Avram Goldmann
Biljana Cincarević
Biljana Srbljanović
Božidar Đelić
Bojana Maljević
Branislav Kovačević Cole
Čedomir Antić
Đorđe Bobić
Dejan Švajner
Dejan Bizinger
Dejan Restak
Dejan Stanković
Dule Nedeljković
Everest 2007
Gistro FM
Goran Marković
Goran Miletić
Gordan Kičić
Gorica Nešović
Igor Brakus
Ivana Konstantinović
Ivan Marović
Jasmina Tešanović
Jelena Krajšić
Jelena Milić
Jelica Greganović
Maja Kuruc
Marčelo
Marin Milosavljević
Marko Vidojković
Mića Marković
Milan Lukić
Milan M. Ćirković
Milan Novković
Milan Obradović
Milica Đilas
Miljenko Dereta
Miloš Šaranović
Mjehur
Nebojša Milenković
Nebojša Spaić
Neven Anđelić
Nikola Vitas
Nune Popović
Olga Medenica
Olivera Vujnović
Oto Oltvanji
Queeria
Rade Rakočević
Radmila Hrnjak
Radovan Nastić
Ruža Ćirković
Saša Radulović
Sanja Perić
Srđan Fuchs
Srđan Kusovac
Tamara Skrozza
Tanja Jakobi
Tatjana Momčilović
Tena Štivičić
Terorizam
Veljko Popović
Vesna Knežević Ćosić
Vikipedija
Vladan Aleksić
World News
Željka Buturović
Željko Mirković
Biografije

ako prvo, sve ove autore bilo ko moze po nekom osnovu da ugura u isto bure, pa onda i teme koje su ponaosob obradjivali i stavove koje su zastupali- neka se javi.

...a fale jos neki sa autenticnog spiska, recimo na prvu loptu, Sergej, krle...pa onaj smesni lik sto je voleo karleusu i o njoj filozofirao, sad sam zaboravila, pa Horacije...ima ih jos dosta, morala bih da se vratim da pregledam, ali nije ni bitno, samo bih povecala sarenolikost.
zemljanin zemljanin 15:29 20.02.2021

Re: cenzura

benedykt
eseja Umberta Eka o tzv večnom ili ti ga Ur-Fašizmu. Preporučujem najiskrenije da se isti pročita u celosti da bi se pravilno razumelo svih četrnaest tačaka
desetak stranica, ako se dobro secam ali cita se nesto duze ... a bio mi je prva asocijacija za sve ove 'neo-fasizme' koji se u trendu
benedykt benedykt 17:45 20.02.2021

Re: cenzura

zemljanin
benedykt
eseja Umberta Eka o tzv večnom ili ti ga Ur-Fašizmu. Preporučujem najiskrenije da se isti pročita u celosti da bi se pravilno razumelo svih četrnaest tačaka
desetak stranica, ako se dobro secam ali cita se nesto duze ... a bio mi je prva asocijacija za sve ove 'neo-fasizme' koji se u trendu

Verovao ili ne od tih deset stranica inicijalno objavljenih pre trideset i pet godina u The New York Review of Books je ispala čak i knjiga na srpskom
https://knjige.fmk.edu.rs/product/vecni-fasizam/
Umberto Eko je inače bio manje više prvi koji je pokrenuo datu temu, i to još tamo u vremenu kada je svet veselo sanjao Fukujamine snove o kraju istorije. Nažalost upravo zbog toga je taj njegov esej ostao barem tada primećen više zahvaljujući njegovom imenu, nego zato što je neko realno pomišljao da će se istorija manje više ponoviti u svom drugom farsičnom izvođenju i da ćemo stići tu gde danas nažalost jesmo.
nsarski nsarski 18:08 20.02.2021

Re: cenzura

Знам да од тога хоће да се суши кичма али људи смо, Шарски, побогу. Само људи. Сви ми.


Znam, pričali su mi. Ali,nećeš valjda da kažeš da je Adorno u tišini svoj kabineta u Franfurtu "amused himself" i da je iz toga proistekla vladajuća filozofija - ma kakva filozofija, celokupna kritička teorija društva, filma, književnosti, politike, prava, antropologije, ligvistike i sociolingvistike - i sve to iz zabave!? I tako skoro 100 godina zabave je proizvelo, malo po malo, ovu divotu koju imamo.
Pa znaš li ti da je njegov visokouvaženi sledbenik J. Derrida napisao desetine knjiga, eseja, studija koje su mu donele članstvo u američkoj Akademiji nauka i umetnosti, počasne doktorate širom sveta. Istina, prilikom predloga za počasni doktorat u Kembridžu, tom leglu konzervativnog mišljenja!, njegova molba je odbijena sa obrazložejem da
Derrida's work does not meet accepted standards of clarity and rigour te da academic status based on what seems to us to be little more than semi-intelligible attacks upon the values of reason, truth, and scholarship is not, we submit, sufficient grounds for the awarding of an honorary degree in a distinguished university.

Te konzervativne dede, ne razumeju talase novog vremena. Za utehu, tri godine pred smrt, Adorno pristiže u pomoć i naš junoša dobija Adorno Preis univerziteta u Frankfurtu.
I, dakle, ti kažeš da je cenjeni Derida, i mnogi njegovi još cenjeniji sledbenici su, u krajnjem ishodu, proistekli iz Adornovog sušenja kičme u frankfurtskom kabinetu?! Sve ovo čemu prisustvujemo poslednjih stotinjak godina je posledica nečije samozabave i posledičnog sušenja kičme!? Da je današnji kultur-Marksizam posledica nečije samozabave?!
Absolutely fantastic, što bi rekli u jednoj engleskoj humorističkoj seriji.

benedykt benedykt 18:34 20.02.2021

Re: cenzura

nsarski
Drug Adorno i njegovi sledbenici iz Frankfurtske škole, su razvili "kritičku teoriju" koja se kasnije razmilela po svetu kao, nedajbože ova korona, i zatrovala ceo svet. To je ona vrsta kritičke svesti koja smatla da treba iz obrazovanja eliminisati kulturu koju su stvorili "mrtvi belci" (Leonardo, Šekspir, Betoven, Tesla...). Izdanak te škole je ovo što mi danas uživamo u vidu "političke korektnosti" i svih njenih autokratskih varijacija, poznatih kao kultur-Marksizam, tj., kultur-Fašizam

Pod jedan ne postoji bilo kakav kultur-Marksizam sem kao fantazmagorična teorija zavere koju voli da promoviše Džordan Piterson, još manje je bilo šta vezano za Horkhajmera i Adornoa zatrovalo ceo svet a ponajmanje njihova ili bolje rečeno Horkhajmerova kritička teorija. Takođe pokušavam zaista da shvatim kakve veze imaju pa oni sa tom pričom kako navodno treba eliminisati kulturu koju su stvorili ”mrtvi belci”, odnosno kome god da je to palo na pamet očigledno da nije ni prošao pored knjige Dijalektika prosvetiteljstva a kamoli pored čuvenog poglavlja Kulturna industrija, još manje je pročitao Benjamina i njegovo Umetničko delo u razdoblju tehničke reprodukcije, jer bi mu onda bilo možda jasnije kojim su se tačno problemima ti ljudi zaista bavili. Inače kada smo kod datog pojma, on u originalu (čisto da pomognem) glasi Kulturbolschewismus i smislili su ga u Nemačkoj 30-tih godina da bi prodali upravo tu neku sličnu priču kako ima ta neka jevrejsko-boljševička zavera sa ciljem da izmeni koncepciju kulture, identiteta i kompletnog weltanschauunga u jednom kako su to oni tvrdili degenerišućem smeru.
nsarski nsarski 18:44 20.02.2021

Re: cenzura

...navodno treba eliminisati kulturu koju su stvorili ”mrtvi belci”, odnosno kome god da je to palo na pamet očigledno da nije ni prošao pored knjige Dijalektika prosvetiteljstva a kamoli pored čuvenog poglavlja Kulturna industrija, još manje je pročitao Benjamina i njegovo Umetničko delo u razdoblju tehničke reprodukcije, jer...


E, onda je sve u redu. Valjda će pročitati i opametiti se.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana