Društvo| Hronika

Aska i Vuk

angie01 RSS / 20.01.2021. u 15:29

images?q=tbn:ANd9GcR33r0Sm5XW0tHCaVhkDgeWI495CmSuXcaF8g&usqp=CAU
 
  

Prica o jacem, vecem i mocnijem, koji  lovi manjeg, slabijeg i bespomocnog, je stara koliko i svet.

Ti slabiji i nezasticeniji u svim drustvima su zene i deca.

Najgori  oblik ugrozavanja i maltretiranja, je seksualno  zlostavljanje, jer jednako povredjuje i telo i dusu.

No razvojem civilizacije, ljudsko drustvo je raznim pisanim i nepisanim zakonima, etickim i moralnim kodeksima ustanovilo pravila po kojima se takvo ugrozavajuce ponasenje po druge, smatra neprihvatljivim i proglasilo ga kaznjivim.

Tamo gde je i dalje moguc ovaj vid nasilnog ponasanja i cesto se desava, su zemlje u kojima su ljudska prava zanemarena, pravosudni  sistem slabo funkcionise, a  tradicionalna sredina precutno zataskava problem i zrtve prakticno nemaju kome da se obrate u tako ustanovelnom funkcionisanju drustva.

U strahu od osude,  nepoverenja,  prolaska kroz novi krug maltretiranja,  zbog nesigurnosti, osecaja stida i  licne krivice, zrtve cesto cute i tako nesvesno odrzavaju predatora u igri, dok same pokusavaju da se izbore sa svojim bolom, traumama, nepravdom i oziljcima.

U tom celom kontekstu, zanimljiva je pojava gde se sredina ponasa kao da nista ne primecuje, pa se obicno komsiji, iz cijeg  su se stana  prethodne noci culi uzasni krici, koji nedvosmisleno gorovore sta se iz zida desava, sutradan sa smeskom javimo i produzimo dalje,  umesto da smo zvali policiju jos sinoc.

Vezano za aktuelni slucaj manipulativnog predatora, koji je stvorio uvazeni kult licnosti i  u nasoj palanci, bio postovan, cenjen i dizan na pijedestal,  dok je iza zatvorenih vrata uredno odrzavao svoju tvorevinu,  elitnu grupu dece koju je poducavao glumi, a koja nisu ni znala da su lukavim tehnikama postala poslusni clanovi sekte  koji moraju da veruju svom bogu,  primetila sam par stvari koje su se izdvojile:

-          -Kako je moguce da su svi skocili kao po komandi,  cim se obelodanio slucaj zlostavljanja, bez trunke sumnje da je sve to istina,  bez zadrske, a do juce su se kleli u cenjnog kolegu, koji je, sto je bilo poznato, bio prvi, skoro kljucni filter za ulazak na FDU,…a kao niko do sada nije nista znao ni sumnjao,…kao da je mala igla probusila u sekundi  veliki balon, koji je samo cekao da pukne.

-          -Kako je bilo moguce odrzati sistem kao zatvoren, bez dozvole prilaska i provere od strane roditelja ni u najmanjem segmentu,  a da se radilo o pedasgoskom radu sa maloletnicima, ako  su roditelji po zakonu staratelji te dece I kao takvi snose morlanu I materijalnu  I svaku drugu odgovornost za njih,

-        -  Kako se odobravala i jos velicala, kao”specijalni model” pedagoskog rada, psihicka tortura dece, za koju se znalo, (jer se o njoj pricalo po gradu i postojali su dostupni snimci kako to sve izgleda), za koju bi svaki nastavnik u nekoj skoli izgubio posao.

-          -Kako je moguce, da neko odrzi imidz vrhunskog pedagoga I ne poremeti poverenje zajednice, cinjenicom da je bio podrzavalac arkanovih tigrova I sa njima isao po ratistu I snimao razne uzase koji su se tamo desavali,

-         - Kako se odobravao  ocigledan nepotizam  pri upisu na FDU, s obzirom da je nasilnikova zena profesor glume na tom fakultetu I ispalo je po prici, da je predavala-znacii primila na prijemnom-upravo djake iz skole svog supruga….zar to nije onaj znacajan beocug zabog koga se cutalo na sve drugo,…zar to nije novo nasilje nad svim drugim kandidatima, koji sa tako uspostavljenom “kombinacijom”,  gube svoju sansu u startu,….da ne pominjem decu svih glumaca, koji naprosto nisu imala nikakav problem da prodju prijemni,  na drzavnom fakultetu, na kome se, kako cujem, godisnje prijavi oko 500 kandidata za odsek glume, za prijemni  placa 100 evra,  a posle se na spisku primljenih nadju  poznata prezimena,  dok ova ostala boranija, nije ni uzimana u obzir,….neke slucajeve koje znam od prijatelja, da izuzetni kandidti na BGD FDU ne prodju ni prvi krug, a posle osvanu prvi na listi, recimo u NS akademiji,  nekako mi je nemoguce da je kriterijum bas toliko razlicit…sta se tu u stvari desava,

-          -Kako se sada razni profesori FDU zgrazvaju i presamicuju iznenadjeni i zgrozeni, kada su i ranije neke glumice pricale o svojim slicnim iskustvima koja su dozivele na samom fakultetu,…povodom ovog sada skandala, svoje  “kontakte trece vrste“  tokom studiranja, ponovo  je iznela jedna glumica, kao i to zasto je dala otkaz u pozoristu Dusko Radovic,  kada je za direktora bio postavljen upravo otkrivani predator…. Ne secam se da je ranije javnost imala bilo kakve reakcije  na ovakve iskaze.

-          -Ono sto mi je najvise neverovatno je to, da li smo mi toliko hipnostisani  laznim elitizmom , pa je moguce da su  roditelji  decinijama pristajali na zavet cutanja svoje dece ne proveravajuci  sta se iza toga krije, jer to svakako nije normalno ustrojstvo.

Ceo ovaj sistem laznih autoriteta, sprega, kombinacija, manipulacija, lazi, cutanja i poslusnosti  uredno funkcionise.  Odrasli su ga napravili i odrzavaju ga, sto znaci da nema bas puno potpuno  nevinih, sem sto su potpuno nevine same zrtve.  Vukovi  napadju  zasticeni celom tom uspostavljom konstrukcijom, a Aske ostaju same da se bore  svojim plesom protiv odgajane zveri-nadam se barem istom zavrsetku kao onom u pripoveci  Ive Andrica.

“I danas, posle toliko godina,  igra se taj njen cuveni balet u kom umetnost I volja pobedjuju svako zlo, pa i samu smrt”.

 

 



Komentari (507)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 12:42 24.01.2021

Re: Nego

Angie01
jeste, tacno je, za vreme Yu se brinulo o kulturi




Na pitanje jednog argentinskog novinara o jugoslavenskoj kinematografiji, odgovorila sam da se ona zasniva na entuzijazmu i haosu - kako je snimati filmove nezamislivo skupo i zato iscrpljujuće, kako zbog toga vrlo mnogo energije, umesto na kreaciju, odlazi na zapravo efemerne stvari, kako mladi režiseri teško dolaze do filma, i kako je glumačka karijera prepuštena slučaju
Mira Furlan


A ima i monolog Zorana Radmilovića koji krajnje sarkastično priča o položaju glumaca u tom vremenu. Od 6:10 do 7:22 (mada je ceo snimak ilustrativan
imajući u vidu tvoje 'činjenice')



molim domaćicu bloga da u skladu sa svojim stavom
angie01
ako si bas toliko bolestan, da ne mozes da se uzdrzis od nerazumljive mrznje

reaguje na ovako napisanu kvalifikaciju bez iakvkog utemeljenja osim lične netrpeljivosti (u dahu sročeno)
angie01
tvoje mufljusko brljavljenje


samo sam dopunila tvoj iskaz, jer ti uvek preskocis ono sto ti ne odgovara, zakrpa, na zakrpu i tako komentarises,...znaci rekla sam ono sto je istina.

Ma 'de si rekla. nego si ubicu i nasilnika koji je zahvaljujući krvavim rukama i političkoj podobnosti od nesvršenog studenta postao direktor Avala filma opravdala rečima da je zaslužan za dovođenje svetskih glumaca.

To je u dlaku isto kao kad bi neko opravdavao Miku Aleksića, Arkanovog potrčka u slučajevima silovanja argumentacijom da su mnogi poznati glumci stekli zavidne karijere zahvaljujući njemu.

Ne znam kako drugačije da ti nacrtam.




angie01 angie01 12:51 24.01.2021

Re: Nego

tako su ko posljedica toga danas seksualne radnice ( starlete , realitukuše , oralne solistice lakih niota --- ) izgurale kulturne radnice ,a samim tim i ulaganje u kulturu postalo suvšno. društvene mreže i masmediji su doprinjeli masovnom brendiranju jebozovnosti ( medij lice prodaje , a lice picu prodaje ) . tako da je potreba moćnika da ulažu u kulturu da bi jebali ekskluzivu nestala pod naletom socijalne pravde-
Banuj korisnika /  Obriši / Preporuči / Preporuka: 0 / Obavesti moderatora / Link / Citiraj / Odgovori

 ODGOVOR Tema


pa nece biti- to urusavanje je pocelo devedesetih, sa pink kulturom, grand produkcijom, koje su sledile poznati model-hleba i najnizih igara- zatupljivanje gradjana, sto je danas doseglo vrhunac, sa postavljanjem skaradnih modela rijaliti programa kao pozeljne zabave, skoro jedine u sprezi sa uzasnom tres muzikom, golotinjom, plastikom,...gde se osiromasenoj i ponizenoj raji nudi model uspeha koji nema veze sa obrazovanjem, znanjem, trudom i talentom, dovoljno je javno kresanje i ulicarsko svadjanje.


dovoljno je izlistati nekadasnje emisije za kulturu, dramskei dokumentarne programe i obrazovne i decije, sa ovim sada, pa sve postaje jasno,...ko su i kakve bile voditeljke, urednici, novinari.... akakvi su sada.
angie01 angie01 12:57 24.01.2021

Re: Nego

Ma 'de si rekla. nego si ubicu i nasilnika koji je zahvaljujući krvavim rukama i političkoj podobnosti od nesvršenog studenta postao direktor Avala filma opravdala rečima da je zaslužan za dovođenje svetskih glumaca.


ti si naveo izdvojeni deo podataka o njemu, gde su te najgadnije navedene kao spekulacije, a ja sam samo dodala ono sto se zasigurno zna, ( a sto si preskocio jer ti se nije uklapalo u ideju), bez bilo kakvog licnog stava, ni vise ni manje.
gedza.73 gedza.73 13:01 24.01.2021

Re: Nego


Angie01
to urusavanje je pocelo devedesetih

Odakle su došli ti koji su počeli da urušavaju devedesetih? Koja su im bila politička opredeljenja? Iz kog su političkog miljea nastali? Zahvaljujući kojoj političkoj grupaciji su imali moć i položaje?

angie01
dovoljno je izlistati nekadasnje emisije za kulturu, dramskei dokumentarne programe i obrazovne i decije, sa ovim sada, pa sve postaje jasno,...ko su i kakve bile voditeljke, urednici, novinari.... akakvi su sada.

meni nikako nije jasno ako su ljudi odrasli i vaspitavani u tako divnom vremenu sa tako divnim emisijama činili onako krvave zločine jedni nad drugima u onom građanskom ratu

Obrati pažnju na boldovano i podvučeno.

Bio je to dvostruki život. Ljudi su imali svoje privatne misli. Javno, ponašali su se kako je bilo propisano; većina je bila učlanjena u Savez komunista. Vladao je oportunizam. Mislim da sve istočnoevropske države imaju ugrađeno 'nepovjerenje' u bilo koju vladu, u bilo kog političara. Ali, eto kontradikcije! Kad se komunizam srušio, nacionalizam se rodio iz starog komunizma. Obučeni u oportunizmu, ljudi su lako konvertovali komunizam za nacionalizam. To je glavna ironija. Ništa se nije promiijenilo. Isti ljudi, ista imena. Ista lica. Samo su obavili konverziju, prešaltovali se tek tako. I to je ono što je toliko ružno u čitavoj situaciji. Gledali ste to i naprosto niste vjerovali da se svijet ne sjeća onoga što su ti ljudi govorili unazad samo dva mjeseca. Nisu naučili ništa.

Američki magazin "Sci-Fi Universe" nedavno je objavio razgovor s Mirom Furlan, junakinjom naučno-fantastične TV serije "Babylon 5"



angie01 angie01 13:14 24.01.2021

Re: Nego

ako si bas toliko bolestan, da ne mozes da se uzdrzis od nerazumljive mrznje


cekaj, ti si taj sto mufljuski ikukavicki pod raznim nikovima pise budalastine o meni:)))...kako te nije sramota.




Odakle su došli ti koji su počeli da urušavaju devedesetih? Koja su im bila politička opredeljenja? Iz kog su političkog miljea nastali? Zahvaljujući kojoj političkoj grupaciji su imali moć i položaje?


pa eto, takvi kao ti bi to najbolje mogli da objasne.


meni nikako nije jasno ako su ljudi odrasli i vaspitavani u tako divnom vremenu sa tako divnim emisijama činili onako krvave zločine jedni nad drugima u onom građanskom ratu


paeto,ima naskoji smo zgrozeni ratom i zlocinima,i ima vas koji se time hvalite i opravdavate,...sve verovatno zavisi od toga, sta se kodkoga zapatilo i razvilo u zavisnosti od kvaliteta podloge.


Obrati pažnju na boldovano i podvučeno.


kako ti vise nije dosadano- kakve ja veze imam sa komunistima....al po tom boldovanom, ispada da imas ti.
angie01 angie01 13:27 24.01.2021

Re: Nego

Gedzo- ne lupetaj vise,...ja nemam Austrijski pasos ni drzavljanstvo i nisam se time nikada hvalila, kao ni onim koji imam, kao ti italijanskim, jer nisam primitivna seljacina.
gedza.73 gedza.73 13:37 24.01.2021

Re: Nego

angie01
ti si naveo izdvojeni deo podataka o njemu, gde su te najgadnije navedene kao spekulacije, a ja sam samo dodala ono sto se zasigurno zna

Što onda i o njemu nisi napisala da je seljak (pošto to sam navodi u intervjuu). Ujedno pitaj šta su radili nakon rata po Atenici pored koje se nalazi Čačak , kako je organizovao šverc cigareta i kafe uz razne mahinacije preko državnog preduzeća (njegov intervju na YT) i to sve pre devedesetih. Da je nosio milion dolara u džepu. Da je ušao u Avala film iako ništa nije znao o filmu, festivali ga nisu zanimali, formalno obrazovanje nije imao (sve uglavnom ono protiv čega se ti kao navodno buniš) i da je ceo kolektiv Avala filma bio protiv njegovog nameštenja.


Izaberu me za direktora to je pod pritiskom partijskim i tako to
Ratko Dražević


Novcem od državnog šverca kojim je raspolagao materijalno je pomagao umetnike (vidi pod 'Arkan'). Čak je naveo 'nema ko se nije očešao'.

I za Miku Aleksića su postojale spekulacije. Za Čaušeskog...
Evo izjave još jedne glumice (isto obrati pažnju na 'jedini upravnik van KP')
Za moga vremena velika Mira Trailović bila je jedini upravnik koji je bio van komunističke partije i, koliko ja znam, mnogo nas je time sačuvala“, naglašava Sablić.

angie01 angie01 13:48 24.01.2021

Re: Nego

Što onda i o njemu nisi napisala


napisala sam ono sto si ti namerno preskocio, nista licno prema njemu, niti negiram niti branim sve drugo sto je lose,...temu si uveo ti, da bi opstruirao vaznije stavri o kojima pricamo, kao i obicno,...znaci, nista sa moje strane sporno.


...a i nace- nisam ljubiteljka mocartskugli- zahebao si se....volim Mocart stangle.
gedza.73 gedza.73 13:50 24.01.2021

Re: Nego

angie01
Gedzo- ne lupetaj vise,...ja nemam Austrijski pasos ni drzavljanstvo i nisam se time nikada hvalila, kao ni onim koji imam, kao ti italijanskim, jer nisam primitivna seljacina.

Pazi ovakvu kretensku izjavu moraš da potkrepiš. Inače
ćeš da budeš prva i jedina osoba koju ću da prijavim moderatoru.
To što stalno lupetaš gluposti i vrtiš tri rečenice u krug je tragikomično a ovo već nije.

Pošto si po svemu sudeći funkcionalno nepismena probaću a ti pojasnim.

Braneći se od nenacionalste ti si napisala na komentar
angie01
ako si bas toliko bolestan, da ne mozes da se uzdrzis od nerazumljive mrznje


meni je jedna anonimna blogerka napisala
koji si ostrasceni zagovornik retrogradne primitivne radikalnosti i ocigledno si neki clan necega takvog

i
mufljuski ikukavicki

pa te ja molim kao domaćicu bloga da obuzdaš ovu blogerku koja je 'toliko bolesna i ne može da se uzdrži od nerzaumljive mržnje'

Nadam se da sam ti pojasnio a čekam ili tvoje izvinjenje ili da potvrdiš da je nik nenacionalista jedna od mojih reankarnacija. Ja tvrdim da je Gedža jedini moj nik na blogu (skoro je Dragan Pleskonjić obrisao blogere koji imaju višestruke naloge i nadimke na blogu tako da može lako da se proveri da li si ti ili ja u pravu)

Eto ja tvrdim da si teška lažovčina. Dokaži suprotno činjenicom da je nalog 'nenacionalista' na bilo koji način povezan sa mnom.





gedza.73 gedza.73 13:51 24.01.2021

Re: Nego

...a i nace- nisam ljubiteljka mocartskugli- zahebao si se....volim Mocart stangle.


Pročitaj moj prethodni komentar.
angie01 angie01 14:01 24.01.2021

Re: Nego

(skoro je Dragan Pleskonjić obrisao blogere koji imaju višestruke naloge i nadimke na blogu tako da može lako da se proveri da li si ti ili ja u pravu)


Dragan Pleskonjic je na svom blogu uz pomoc programa, obrisao duplirane nikove onih koji su se sa njima javili, a ujedno i sa onim poznatim,...znaci, ako se neko javio samo sa poznatim, nije to mogao da prepozna.

A inace, slobodno me prijavi, jedva cekam, i onako si vec davno prevrsio svaku meru.



gedza.73 gedza.73 14:08 24.01.2021

Re: Nego

Dragan pleskonjic je na svom blogu uz pomoc programa, obrisao duplirane nikove onih koji su se sa njima javili, a ujednoi sa onim poznatim

Meni je sve jasnije što ti imaš ovako nebulozna pisanija.
Ti ne umeš da razumeš prostoproširenu rečenicu. Ako je Dragan Pleskonjić obrisao duplirane nikove znači kako može lako (neko ko lakše barati tim programskim alatima) da se proveri da li ti ti lažovčina ili ja.

Dakle mufljuz čekam da potvrdiš svoje reči kojima si me optužila.


angie01 angie01 14:19 24.01.2021

Re: Nego

Ti ne umeš da razumeš prostoproširenu rečenicu. Ako je Dragan Pleskonjić obrisao duplirane nikove znači kako može lako (neko ko lakše barati tim programskim alatima) da se proveri da li ti ti lažovčina ili ja.


program prepoznaje istu IP adresu, i ako se neko javi sa dva i vise nikova, koje je regristrovao na istom sokocalu, to program moze da prepozna,....ako se registrovao sa razlicitih-kao sto to radi carli, onda ne moze,....toliko o nebuloznom pisanju i razumevanju.


čekam da potvrdiš svoje reči kojima si me optužila.


znas koliko me je briga-posle svega sto si meni izgovorio...ti si klasicni toksicni zagadjivac, koji se na svim ozbiljnim platformama odstranjuje bez objasnjenja i pogovora, kako ne bi pravio ruznu atmosferu i remetio ucesnike, sto je tvoja specijalnost,....sto puta sam te upozoravala, ignorisala, lepo, ruzno, ali ti ne odustajes, jer ocigledno odradjujes neku agednu, inace bi sve bilo suvise bolesno,...pa vazi onda,..sto onda kmecis i pretis, kada ti se vrati.
freehand freehand 16:46 24.01.2021

Re: Nego

inace, kada si pomenuo Drazevica, pa nije on bio bas toliko jednoobrazan i jednostavan da bi se uguravao u samo jednu formulaciju,... da ne recikliram sada tacnost tvog zakrpljenog uratka o njemu,....izmedjuostalog, jer je on zasluzan da je bilo moguce snimiti Skupljace perja,...pa jer je on angazovao Mihiza, Pekica, Selenica, Ziku Pavlovica, Makavejeva,...on je zasluzan za dolazak najvecih svetskih zveda u Beograd.

Po opisu - Džems Bond. Ubija sa licencom za dobro države, zavodi odrasle žene uz njihov pristanak.
Al to je ok samo kad je Britanac, za lokalne malograđane.
angie01 angie01 17:09 24.01.2021

Re: Nego


Po opisu - Džems Bond


ma daleko od toga,...moj jedini motiv za dodatak je bio taj, sto gedza uvek preskoci ono sto mu ne ideu prilog sa onim kako je vec smilio da intonira svoje komentare....a ne zato jer sam podrzavalac.

....preskocila sam detalj, da je faks prekino jer je otisao u partizane,...ane zato sto je bio propali student- prosto su to cinjenice.

... a ako mepitas, ja generalno nisam fan politickih mocnika.
freehand freehand 17:12 24.01.2021

Re: Nego

angie01

Po opisu - Džems Bond


ma daleko od toga,...moj jedini motiv za dodatak je bio taj, sto gedza uvek preskoci ono sto mu ne ideu prilog sa onim kako je vec smilio da intonira svoje komentare....a ne zato jer sam podrzavalac.

....preskocila sam detalj, da je faks prekino jer je otisao u partizane,...ane zato sto je bio propali student- prosto su to cinjenice.

... a ako mepitas, ja generalno nisam fan politickih mocnika.

Komentarisao sam sliku koja je načinjena opisom. Samo eto - jes Srbin al komunista, pa onda nije Džejms Bond i bonvivan nego je komunistički ubica i silovatelj.
angie01 angie01 17:37 24.01.2021

Re: Nego

pa onda nije Džejms Bond i bonvivan nego je komunistički ubica i silovatelj.


o njemu su se takve neverovatne price pricale, da bi se svaki sf autor postideo svog krhkog talenta,...sta je od toga istina, a sta su carsijska nagadjanja, ili hvalisanja, stavrno nemam pojma.
magnus magnus 17:37 24.01.2021

Re: Nego

Po opisu - Džems Bond. Ubija sa licencom za dobro države, zavodi odrasle žene uz njihov pristanak.
al nije direktor BBC. A i drug Bond je ubijao samo zlikovce , ne klasne neprijatelje . Nego mogu ti se požalit da strepim za sudbinu druga Bonda , ako ova woke kultura pritisne Brokolijevu , budu ga pederizirali , feminizirali i bude bio donji u seksu ( u svim filmovima je uvjek gore ) .
freehand freehand 17:43 24.01.2021

Re: Nego

al nije direktor BBC.

Ni BBC nije filmska kompanija.

A i drug Bond je ubijao samo zlikovce , ne klasne neprijatelje .

Koliko sam razumeo ni ovaj nije ubijao bogatune nego izdajnike, koljače i teroriste.


Nego mogu ti se požalit da strepim za sudbinu druga Bonda , ako ova woke kultura pritisne Brokolijevu , budu ga pederizirali , feminizirali i bude bio donji u seksu ( u svim filmovima je uvjek gore ) .

Jebiga, i to ti je stadijum u razvoju kapitalizma, sa svim bogatstvom svakojakih ogranaka kulturnih devijacija koje proističu iz ekonomske i političke perverzije i dekadencije pobedničkog društva u truljenju.
haklberi_tom haklberi_tom 19:18 24.01.2021

Re: Nego

angie01
Ti ne umeš da razumeš prostoproširenu rečenicu. Ako je Dragan Pleskonjić obrisao duplirane nikove znači kako može lako (neko ko lakše barati tim programskim alatima) da se proveri da li ti ti lažovčina ili ja.


program prepoznaje istu IP adresu, i ako se neko javi sa dva i vise nikova, koje je regristrovao na istom sokocalu, to program moze da prepozna,....ako se registrovao sa razlicitih-kao sto to radi carli, onda ne moze,....toliko o nebuloznom pisanju i razumevanju.


čekam da potvrdiš svoje reči kojima si me optužila.


znas koliko me je briga-posle svega sto si meni izgovorio...ti si klasicni toksicni zagadjivac, koji se na svim ozbiljnim platformama odstranjuje bez objasnjenja i pogovora, kako ne bi pravio ruznu atmosferu i remetio ucesnike, sto je tvoja specijalnost,....sto puta sam te upozoravala, ignorisala, lepo, ruzno, ali ti ne odustajes, jer ocigledno odradjujes neku agednu, inace bi sve bilo suvise bolesno,...pa vazi onda,..sto onda kmecis i pretis, kada ti se vrati.

Pravda za gospodina Gedžu!
Inače - i ja bih, osim Srbije, najviše voleo da živim u Italiji.
haklberi_tom haklberi_tom 19:21 24.01.2021

Re: Nego

freehand
inace, kada si pomenuo Drazevica, pa nije on bio bas toliko jednoobrazan i jednostavan da bi se uguravao u samo jednu formulaciju,... da ne recikliram sada tacnost tvog zakrpljenog uratka o njemu,....izmedjuostalog, jer je on zasluzan da je bilo moguce snimiti Skupljace perja,...pa jer je on angazovao Mihiza, Pekica, Selenica, Ziku Pavlovica, Makavejeva,...on je zasluzan za dolazak najvecih svetskih zveda u Beograd.

Po opisu - Džems Bond. Ubija sa licencom za dobro države, zavodi odrasle žene uz njihov pristanak.
Al to je ok samo kad je Britanac, za lokalne malograđane.

Gluposti!
Komunjaru i barabu porediš sa filmskim likom.
freehand freehand 21:22 24.01.2021

Re: Nego

haklberi_tom
freehand
inace, kada si pomenuo Drazevica, pa nije on bio bas toliko jednoobrazan i jednostavan da bi se uguravao u samo jednu formulaciju,... da ne recikliram sada tacnost tvog zakrpljenog uratka o njemu,....izmedjuostalog, jer je on zasluzan da je bilo moguce snimiti Skupljace perja,...pa jer je on angazovao Mihiza, Pekica, Selenica, Ziku Pavlovica, Makavejeva,...on je zasluzan za dolazak najvecih svetskih zveda u Beograd.

Po opisu - Džems Bond. Ubija sa licencom za dobro države, zavodi odrasle žene uz njihov pristanak.
Al to je ok samo kad je Britanac, za lokalne malograđane.

Gluposti!
Komunjaru i barabu porediš sa filmskim likom.

Mrš
crossover crossover 02:42 25.01.2021

Re: Nego

freehand

Po opisu - Džems Bond. Ubija sa licencom za dobro države, zavodi odrasle žene uz njihov pristanak.
Al to je ok samo kad je Britanac, za lokalne malograđane.


Тај "Џејмс Бонд" је само у Краљеву својеручно убио преко 300 људи, скоро сви су били цивили који нису видели оружје током рата. Двојица међу њима су наше комшије, један је стрељан јер је држао кафану за време окупације, у октобру ’41. су немци том човеку спалили кућу и тај ћумез од пет шест столова који га је коштао главе. Други је био "кулак" који је имао двадесетак крава и коме су пола фамилије стрељали немци у фабрици вагона.

Око две хиљаде војника Вермахта је побило 2200 Краљевчана, Ратко Дражевић је сам убио њих најмање 300. Али нема везе, Ратко Дражевић је "бонвиван и Џејмс Бонд који је снимио Скупљаче перја, јебите се малограђани".
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:09 25.01.2021

Re: Nego

magnus
a jeste, tacno je, za vreme Yu se brinulo o kulturi, dok je sada potpuno devastirana i zbrisana kao nepotrebna- to su cinjenice....to govore podaci vezanu za tu temi i svi kulturni preagoci,.
jeste ali tad su tete u kulturi bile "prva liga za jebat" pa su razni moćnici preferirali to društvo, jest se ulagalo u kulturu . al bome se i jebalo. U razne Gertrude i Mire prodirao sam vrh ondašnje vlasti. Ali kako je socijalizam ipak uzdigao radničku klasu smanjio jaz između radnika i elite , tako su ko posljedica toga danas seksualne radnice ( starlete , realitukuše , oralne solistice lakih niota --- ) izgurale kulturne radnice ,a samim tim i ulaganje u kulturu postalo suvšno. društvene mreže i masmediji su doprinjeli masovnom brendiranju jebozovnosti ( medij lice prodaje , a lice picu prodaje ) . tako da je potreba moćnika da ulažu u kulturu da bi jebali ekskluzivu nestala pod naletom socijalne pravde-

Odličan primjer o nasilju. Nasilju nad istinom.
Gertrude i ne znam koje Mire, bilo ih je više sa tim imenom pa bi bilo pošteno da imenuješ u koje je prodirao sam vrh ondašnje vlasti, su bile djelić kulture SFRJ.
Njihove uradke je pratio mali broj ljudi, uglavnom elita.
Najveća ulaganja u kulturi SFRJ nisu bila u Gertrude i Mire već anonimne amatere i lokalne zajednice.
Građeni su Domovi kulture po malim mjestima, na razne načine stimulisane sponzorisane aktivnosti omladine, književne manifestacije, likovne kolonije, amaterska pozorišta, folklorne grupe koje su održavale vatru tradicije...
U ovom razgovoru Nele Karajlić priča o muzičkoj sceni u Sarajevu i kaže kako je u Skenderiji bilo oko 40 prostorija za vježbanje. 19 min.
Link


haklberi_tom haklberi_tom 20:51 23.01.2021

Da!

Za gospodina Gedžu i ostalo društvo!

gedza.73 gedza.73 11:06 24.01.2021

Re: Da!

Ova pesma je 'mlađa' ali isto potiče sa juga Italije. Nastala u vreme I svetskog rata kada je italija ušla u rat kako bi oslobodila svoje krajeve Trentino i Istru koje je kontrolisla Austrougarska. Opisuje tugu vojnika na frontu u nekom rovu koji pati zbog udaljenosti njega i njegove ljubavi.

Cela priča se malo komplikuje pošto u osnovi ljubavna pesma postaje u neku ruku antiratna jer govori o želji mladog vojnika da se vrati kući. Zbog 'defetizma' postaje zabranjena a navodno su hapšeni oni koji su je pevali.

Čuvena Ana Manjani u ovoj sceni priprema muzički sepktakl za vojnike koje ne vidi iza zavese. Daje savete orkestru da trubom umire glasne vojnke, onda kad se smire lagana tambura, brine se oko izgleda (kako joj stoji kruna), muzičari se nadaju vrhunski obavljenom poslu...

Dok se zavesa ne podigne i ona ne ugleda ranjene vojnike, slepe, invalide...



Ova je već poznata, tradicionalna i na lokalnom dijalektu, vesela o cveću (postoji na netu izbačen deo iz 'Kuma' u kome se čuju reči) peva je isto Ana Manjani u jednom drugom filmu u kome štiti svoju sestru tako što ubija momka (odnosno udavi ronioca) a na kraju skoči u vulkan



Trivija vezana za ovaj film je ljubavna priča Ane Manjani, Ingrid Bergman i Roberta Roselinija. Tokom jedne svađe (izgleda da je u pitanju bio zahtev portitu u zgradi da 'korešpondenciju' sa Ingrid preda lično Roseliniju u ruke a ne u SMS Poste iItaliane sanduče na ulazu) Ana je izvrnula posudu sa špagetama Roseliniju na glavu (nasilje nad muškarcima).
On izađe napolje.... I nikad se više ne vrati.

Sccenario za film u kome je trebala da glumi Ana Manjani daje Ingrid Bergman (koja je pre toga u svom pismu napisala Roseliniju... što je bio podsticaj za saradnju...
'Gospodine Roselini ja sam jedna švedska devojka koja živi u Americi deset godina, dobro govori engleski, malo francuski i zna samo da kaže Ti amo na italijanskom'

Nakon epizode sa špagetima radnja se zahuktava. Istovremeno se snimaju dva filma sa sličnom radnjom (jedan je ovaj sa pesmom Cuiri Cuiri) i Anom Manjani a drugi njen momak radi sa Ingrid bergman.


Nešto iz svega ovoga me podsetilo na još dve priče vezane za taj kraj. Jedna je Gi Mopasanova o krvnoj osveti. Udovici je mučki ubijen sin. Ubica beži na, po turistički poznatoj ponudi, Longosardo koje je taa bilo utočište razojnika.

Kako nesrećna majka nema nikoga ko bi mogao da joj osveti sina ona je danima izgladnjivala mršavu kučku sa kojom je njen sin išao u lov.

Pusti kučku da obnevidi od gladi a onda je na lutku od slame oko vrata vezivala komade krvavog mesa. Jednog dana je prerušena otišla na Longosardo, našla ubicu svog sina i pustila kučku na njega uz uzvik
'Drž!'

Kad su se Amerikanci tokom savezničke invazje iskrcali na jug Italije imali su pomoć lokalnih italijana. Navodno im je pomogao Laki Luč(ć)ano koji je prvo u dogovorima hteo da on bude pušten iz zatvora i krene lično sa američkim vojnicima da bi nakon toga bila poslata njegova maramica sa veženim inicijalima L.L.

Po jednoj drugoj urbanoj momka koji je vodio Amerikance zapovednik te jedinice je pitao otkud tako dobro govori čist njujorški. Mladić mu je odgovorio da je on rođen i odrastao u NJujorku ali da je ubio američkog policajca pa je morao da pobegne.

Eto, baš sam se raspisao a sve neke manje-više nepotrebne stvari.
haklberi_tom haklberi_tom 19:26 24.01.2021

Re: Da!

gedza.73
Ova pesma je 'mlađa' ali isto potiče sa juga Italije. Nastala u vreme I svetskog rata kada je italija ušla u rat kako bi oslobodila svoje krajeve Trentino i Istru koje je kontrolisla Austrougarska. Opisuje tugu vojnika na frontu u nekom rovu koji pati zbog udaljenosti njega i njegove ljubavi.

Cela priča se malo komplikuje pošto u osnovi ljubavna pesma postaje u neku ruku antiratna jer govori o želji mladog vojnika da se vrati kući. Zbog 'defetizma' postaje zabranjena a navodno su hapšeni oni koji su je pevali.

Čuvena Ana Manjani u ovoj sceni priprema muzički sepktakl za vojnike koje ne vidi iza zavese. Daje savete orkestru da trubom umire glasne vojnke, onda kad se smire lagana tambura, brine se oko izgleda (kako joj stoji kruna), muzičari se nadaju vrhunski obavljenom poslu...

Dok se zavesa ne podigne i ona ne ugleda ranjene vojnike, slepe, invalide...



Ova je već poznata, tradicionalna i na lokalnom dijalektu, vesela o cveću (postoji na netu izbačen deo iz 'Kuma' u kome se čuju reči) peva je isto Ana Manjani u jednom drugom filmu u kome štiti svoju sestru tako što ubija momka (odnosno udavi ronioca) a na kraju skoči u vulkan



Trivija vezana za ovaj film je ljubavna priča Ane Manjani, Ingrid Bergman i Roberta Roselinija. Tokom jedne svađe (izgleda da je u pitanju bio zahtev portitu u zgradi da 'korešpondenciju' sa Ingrid preda lično Roseliniju u ruke a ne u SMS Poste iItaliane sanduče na ulazu) Ana je izvrnula posudu sa špagetama Roseliniju na glavu (nasilje nad muškarcima).
On izađe napolje.... I nikad se više ne vrati.

Sccenario za film u kome je trebala da glumi Ana Manjani daje Ingrid Bergman (koja je pre toga u svom pismu napisala Roseliniju... što je bio podsticaj za saradnju...
'Gospodine Roselini ja sam jedna švedska devojka koja živi u Americi deset godina, dobro govori engleski, malo francuski i zna samo da kaže Ti amo na italijanskom'

Nakon epizode sa špagetima radnja se zahuktava. Istovremeno se snimaju dva filma sa sličnom radnjom (jedan je ovaj sa pesmom Cuiri Cuiri) i Anom Manjani a drugi njen momak radi sa Ingrid bergman.


Nešto iz svega ovoga me podsetilo na još dve priče vezane za taj kraj. Jedna je Gi Mopasanova o krvnoj osveti. Udovici je mučki ubijen sin. Ubica beži na, po turistički poznatoj ponudi, Longosardo koje je taa bilo utočište razojnika.

Kako nesrećna majka nema nikoga ko bi mogao da joj osveti sina ona je danima izgladnjivala mršavu kučku sa kojom je njen sin išao u lov.

Pusti kučku da obnevidi od gladi a onda je na lutku od slame oko vrata vezivala komade krvavog mesa. Jednog dana je prerušena otišla na Longosardo, našla ubicu svog sina i pustila kučku na njega uz uzvik
'Drž!'

Kad su se Amerikanci tokom savezničke invazje iskrcali na jug Italije imali su pomoć lokalnih italijana. Navodno im je pomogao Laki Luč(ć)ano koji je prvo u dogovorima hteo da on bude pušten iz zatvora i krene lično sa američkim vojnicima da bi nakon toga bila poslata njegova maramica sa veženim inicijalima L.L.

Po jednoj drugoj urbanoj momka koji je vodio Amerikance zapovednik te jedinice je pitao otkud tako dobro govori čist njujorški. Mladić mu je odgovorio da je on rođen i odrastao u NJujorku ali da je ubio američkog policajca pa je morao da pobegne.

Eto, baš sam se raspisao a sve neke manje-više nepotrebne stvari.

Ako, ako!
Ako ništa drugo, onda makar da budalčine vide da Gedža nije seljačina.
gvozden1 gvozden1 23:44 24.01.2021

Re: Da!

onda makar da budalčine vide da Gedža nije seljačina.

Nije, al je zato banovan.

Što bre Endži makar ne napišeš kad ljude banuješ.

Daj makar malo hrabrosti, ovako mučki, seci u potaji, je baš ružno.
angie01 angie01 10:17 24.01.2021

inkarnacije

neka se uzdrze od kretenskih komentara,...suvese je degutantno.

ps- ako si bas toliko bolestan, da ne mozes da se uzdrzis od nerazumljive mrznje, onda barem budi dovoljno hrabar da te svoje bljuvitine pises pod svojim autenticnim nikom, a ne ovako kukavicki, da podmecec pod alternacijama kao poslednji jadnik i sisa.
st.jepan st.jepan 14:41 24.01.2021

...

Biće to prokleto zanimljivo suđenje.

Miroslav Mika Aleksić snimao je pojedine devojke dok ih je seksualno zlostavljao u svojoj kancelariji, saznaje Informer.

Profesor glume ubeđivao je svoje žrtve da tako "vežbaju kadar" za erotske scene, bez kojih neće moći da se probiju u svetu filma!
...
One su ispričale da ih je Mika zaključavao u svoju kancelariju, u kojoj su bili kamera i monitor. Profesor bi im zatim naredio da se skinu gole i ubedio ih da će ih naučiti posebnim veštinama snimanja erotskih scena kako bi, navodnom njihova tela na ekranu izgledala kao umetničko delo - kaže izvor.
...
- Aleksić ih je ljubio i lizao po telu, sve vreme ubeđujući učenice da se fokusiraju na kadar i kameru. Takvom manipulacijom im je zapravo skretao pažnju i neke od njih u tom trenutku nisu bile ni svesne toga da su zloupotrebljene i seksualno zlostavljane. Bile su uverene da im je profesor zapravo otkriva tajne glumačkog zanata - kaže sagovornik, i dodaje da Aleksić, po svemu sudeći, nije čuvao snimke zlostavljanja.


Znači klasična "vežbamo za film" fora.

Stoga će, bez ozbiljnog redizajna samog pojma silovanje, Sud teško presuditi da je tu bilo silovanja.
Mada, znam, našem pravosuđu ništa nije teško.

Iz svega što je o Slučaju objavljeno, prilično je jasno da je taj neki Mika "dopi*ke" mahom dolazio manipulacijom, a ne fizičkom prisilom. Koja je, po onom što sam na netu našao (ispravite me), u važećem zakonu apostrofirana kao nužan uslov da bi se neka radnja tretirala kao silovanje.

Mika je svoju, svakako odvratnu manipulaciju bazirao na naivnosti i golemoj ambiciji nesrećnih devojaka (i njihovh roditelja), kao na i svom, godinama brušenom autoritetu.

Kako odbiti Miku, kako se otimati, vrištati, grebati, kad je od Mike zavisilo sve bitno. Mika je to znao i cinično koristio. Roditelji oštećenih su mu godinama plačali baš ponositu školarinu, i time svojim mezimicama obezbeđivali (pripaid kupovali) indeks Akademije, pa su se stoga devojke radije povinovale i o svom blamu ćutale, nego da obesmisle sav taj golemi trud i golemi trošak, i ujedno upropaste celu svoju zacrtanu "blistavu" budućnost.

Stoga će, pretpostavljam, Mikini nestašluci biti sudski kvalifikovani kao "obljuba izvršena nad nemoćnim licem".

Inače, manipulacija kao sredstvo šarmiranja, udvaranja i privoljavanja na sex, malo kom je muškarcu sasvim strana. Većina (ili bar većina nas koji ne plenimo pojavom), morala je da bar ponekad isfolira pametnost, duhovitost, galantnost, obzirnost. Da se gradi neshvaćenom, očajnom...

Iskreno, streeeepim!
petargli petargli 14:59 24.01.2021

Re: ...

st.jepan

Možda je naivno pitanje - kako npr. tabloidi/novine "saznaju" ovakve detalje?
angie01 angie01 15:01 24.01.2021

Re: ...

Iskreno, streeeepim!


hvala ti na ovom komentaru, jeste, sa jedne strane su porodice dece koja zele da se upisu na akademiju-na koji se ulazi cudnim putevima i selekcijom, a da je decenijama ta skola, prvo sa batom, a posle sa mikom, kao instruktorima, bila najsigurniji prolaz, svima hvaljen od struke i opste posnat, a sada posle ovih svedocenja, svi u nizu peru ruke od te cinjenice-....koje su samo sledile utabani put, kao najbolje resenje.

No njima zameram sto su pristali da nemaju nikakav upliv u to sta se sa njihovom decom tamo radi- vec je par nas komentarisalo da ne bi na tako nesto pristali, kada se o maloletnoj deci radi,...ali sa druge strane,mnogi odgovorni u institucijamasistema su zakazali-jer koliko sam shvatila,taj najpoznatiji studio je bio registrovan kao producenska kuca,pashodno tome nije morao da ispunjava nikakve standarde za bavljenje pedagoskim radom sa maloletnom decom-ali taj studio i taj rad nisu bili nikakav tajna, dapacae,o njemu su se snimale hvalospevne emisije,bio je najpoznatija karika za upis na akademiju anonimusa- jer deci glumacaje taj prolaz vac bio obezbedjen, sudeci po cinjenici da apsoluno niko nije promasio upis,...znaci da je ceo sistem uspostavljen, hvaljen,...i da niko nije imao nikakvu primdbu do sada....pre svega mislim na institucije sistema, koje po zakonu imaju obavezu da se bave ovakvim stavrima, da kontrolisu i sprecavaju zloupotrebe....kao i na struku, koja se sada pere, prilicno histericno,...ono nema zadrske kod dojucersanjih hvalitelja.
st.jepan st.jepan 15:09 24.01.2021

Re: ...

angie01
Iskreno, streeeepim!


hvala ti na ovom komentaru


Nadam se da je jasno, strepnja iz citiranog finala mog komentara nije bila strepnja za ishod suđenja, već strepnja da bi, zbog mojih, bajage sitnih manipulacija (npr. nijednoj nisam priznao da sam luzer), svašta moglo da me snađe.
st.jepan st.jepan 15:17 24.01.2021

Re: ...

petargli
st.jepan

Možda je naivno pitanje - kako npr. tabloidi/novine "saznaju" ovakve detalje?

Nemam pojma.
Ali to gore se meni ne čini nemogučim i nelogičnim, naprotiv. Jer po svemu što čitam, nije tu bilo ni prisile, ni otpora, ni otvorenih pretnji. "Silovanja" su se dešavala u toku časa, u prostoriji tik uz "učionicu" punu kursista, a odande nisu dopirali nikakvi neobični i uznemirujući zvuci.
angie01 angie01 15:32 24.01.2021

Re: ...

(npr. nijednoj nisam priznao da sam luzer), svašta moglo da me snađe.


al si ti romanticno raspolozen,...meni ovo sve deluje mnogo vece.
st.jepan st.jepan 17:03 24.01.2021

Re: ...

angie01
(npr. nijednoj nisam priznao da sam luzer), svašta moglo da me snađe.

meni ovo sve deluje mnogo vece.

Da, možda je i ogromno.
Jer, ako su tačne glasine da iza ove bušne priče stoji Brnabin gej lobi, te da je Milena Radulović vrlo aktivna gej aktivistica, Mika je najebo - ima ladno da ga osude za silovanje, bez obzira na nedostatak dokaza i manjak elemenata bitnih za takvu kvalifikaciju. Baš kao što im ništa nije smetalo da, u nekim drugim slučajevima, zanemare obilje dokaza.
Pravosuđe u PM!
kamilo_emericki kamilo_emericki 18:24 24.01.2021

Re: ...

st.jepan

a odande nisu dopirali nikakvi neobični i uznemirujući zvuci.


Znači li ovo da se silovanjem ne smatra ako osoba A drži britvu, u bilo kojem obliku, osobi B pod grlom pa ona u strahu ćuti i ne otima se dok se dešava penetracija?

st.jepan st.jepan 18:55 24.01.2021

Re: ...

kamilo_emericki
st.jepan

a odande nisu dopirali nikakvi neobični i uznemirujući zvuci.


Znači li ovo da se silovanjem ne smatra ako osoba A drži britvu, u bilo kojem obliku, osobi B pod grlom pa ona u strahu ćuti i ne otima se dok se dešava penetracija?


Smatra.
Ali nijedna od devojaka, bar po izveštavanju medija, nije pominjala nikakve pretnje.
angie01 angie01 20:26 24.01.2021

Re: ...

Ali nijedna od devojaka, bar po izveštavanju medija, nije pominjala nikakve pretnje.


nije morao da im preti- ako je tacno sve sto je do sada bilo dostupno u javnosti, on je organizovao stvari tako, da ih od malena gaji za ono sto sledi kasnije, napravio je sliku o sebi, da je on covek od poverenja, koji sve radi za njihovo dobro, od malena im je kanalisao stavove i samopouzdanje onako kako njemu odgovara, kao svako ko ima narcisoidni poremecaj licnosti, po dostupnim info, to je upravo takva vrsta manipulacije,...zato valjda i ne prima starije kandidate, ono jednu godinu pred ispit, kao sto je to moguce u drugim skolama glume-kaze mi prijateljica, te skole imaju razlicite grupe, tipa, mladju, srednju i stariju a i grupu za spremanje za prijemni za akademiju, na koju se kandidati obicno prijavljuju u godini pre nego ce probati da se upisu na FDU,...kod mike to nije bilo moguce.
st.jepan st.jepan 20:49 24.01.2021

Re: ...

angie01
Ali nijedna od devojaka, bar po izveštavanju medija, nije pominjala nikakve pretnje.


nije morao da im preti- ako je tacno sve sto je do sada bilo dostupno u javnosti, on je organizovao stvari tako, da ih od malena gaji za ono sto sledi kasnije, napravio je sliku o sebi, da je on covek od poverenja, koji sve radi za njihovo dobro, od malena im je kanalisao stavove i samopouzdanje onako kako njemu odgovara, kao svako ko ima narcisoidni poremecaj licnosti, po dostupnim info, to je upravo takva vrsta manipulacije,...zato valjda i ne prima starije kandidate, ono jednu godinu pred ispit, kao sto je to moguce u drugim skolama glume-kaze mi prijateljica, te skole imaju razlicite grupe, tipa, mladju, srednju i stariju a i grupu za spremanje za prijemni za akademiju, na koju se kandidati obicno prijavljuju u godini pre nego ce probati da se upisu na FDU,...kod mike to nije bilo moguce.


Da.
Tačno to mislim i ja.
Izgleda da je bio vrhunski psiholog i manipulator. Tačno je znao koju žabu valja kuvati i kada je dovoljno skuvana. A očito, znao je i koju ne vredi kuvati. Našu Bojanu (skroz joj verujem) nije se usudio ni da pipne - previše je svoja i previše pametna da nasedne na "fake agent" shemu

Slažem se, metod mu je bio žešće mufljuski - možda ostane zapamćen barabar sa "Sistemom Stanislavski" kao "Sistem Aleksić", ali misliš li da se kruna te njegove obrade može pravno kvalifikovati kao silovanje?

angie01 angie01 21:46 24.01.2021

Re: ...

Izgleda da je bio vrhunski psiholog i manipulator.


pa nije on psiholog, on koristi tehnike koju svi manipulatori koriste, oni koji su prepoznati u F dijagnozi, kaooni sa narcisoidnim poremecaja.


ali misliš li da se kruna te njegove obrade može pravno kvalifikovati kao silovanje?


pa ne znam, ono sto je do sada receno- ako se dokaze da je istina- jeste seksualno zlostavljanje,...jedna od zena koje su izasle sa pricom je rekla da je bila silovana...ne znam samo kako se dokazuje delo posle toliko godina,verovatno suocavanjem,...gde ce biti presudan onaj koji ce procenjivati,...hebote u rasporedu likova na takvim mestima,.... nadam se da ce devojke biti ispostovanje korektno.


evo u Utisku pricaju o ovome- drago mi je da su podrzana moja pitanja, da su uocena kao vazna, kao i razmisljanja gde su greske i koja su resenja.
angie01 angie01 23:50 24.01.2021

Re: ...

st.jepan


pogledaj molim te objasnjenje za pojam- grooming.
st.jepan st.jepan 00:08 25.01.2021

Re: ...

angie01
st.jepan

pogledaj molim te objasnjenje za pojam- grooming.

Znao sam šta znači, al sam ipak pogledao.
Pa dobro, skoro sve smo to u našim komentarima već rekli.
mariopan mariopan 11:19 25.01.2021

Re: ...

petargli
st.jepan

Možda je naivno pitanje - kako npr. tabloidi/novine "saznaju" ovakve detalje?

Nije ni malo naivno to pitanje, pravo u centar pitaš.
petargli petargli 14:51 24.01.2021

Aman ljudi ...

dosta bre više!

Kako vam nije dosadno da se svađate iz bloga u blog?


niccolo niccolo 15:20 24.01.2021

Re: Aman ljudi ...

Kako vam nije dosadno da se svađate iz bloga u blog?

Čitati te njihove čaršave je kao gledati 160. reprizu Boljeg života na rts.
angie01 angie01 15:23 24.01.2021

Re: Aman ljudi ...

petargli
dosta bre više!

Kako vam nije dosadno da se svađate iz bloga u blog?




ne znam da li si primetio, ovde grupa blogera uporno insistira na takvoj toksicnoj atmosferi i aposluno svaki blog koriste da stalkiraju neistomisljenike, ...zbog cega je vec otislo mnogo normalnih blogera, koji nece da se u svom slobodnom vremenu gurkaju sa polusvetom.
angie01 angie01 15:35 24.01.2021

Re: Aman ljudi ...

Čitati te njihove čaršave je kao gledati 160. reprizu Boljeg života na rts.



slazem se-al izmedjuostalog se to ponavlja, sa sve vecim zaletom i samoljubivoscu, jer vi svi fini i pravoverni cutite na maltretman grupe blogera, koji su vec oterali onoliko normalnog sveta.

cao i ovaj nedefinisani stidljivi istup, gde se generalizuju ucesnici-kao da su nasilnici i zrtve u istom fazonu,- mi bas ide na zivce, jer je ocigledno da jedni napadaju i to uporno, ruzno, agresivno i bez razloga- ako se izuzme drugacije misljenje i vriska o slobodi govora pride- iz bloga u blog, a da se drugi brane.
petargli petargli 16:07 24.01.2021

Re: Aman ljudi ...

Pa maltretiranje većine blogera je upravo ova "160. repriza Boljeg života na RTS-u" od strane nekolicine blogera - mislim da je o tome reč ...

Ne znam kako očekuješ od nas da se opredelimo ko je nasilnik a ko žrtva na blogu sa komentarima koji treba da reflektuju razmenu mišljenja i stavova i gde učesnici mogu da dođu i odu kako im se prohte.

Zar to nije malo nepošteno prema nama? Pogotovo kada nam nije ni ostavljen mehanizam od strane portala da uradimo to anonimno, ako već "moramo" - nešto slično kao što ima reddit portal sa upvote-downvote mehanizmom itd ... To jasno uzimanje nečije strane (a u stvari, pitanje je čije strane kada većina od nas nema pojma o ljudima koji pišu ovde) i dovodi do ovakvih situacija kada imaš grupa vs grupa, pojedinac vs grupa itd.

Mi (edit: iz svih delova sveta) ovde ne možemo da napravimo sredinu u kojoj ljudi mogu slobodno i bez presije da diskutuju, npr nešto slično što opisuje Zemljanin kao raj na zemlji , a zanosimo se da možemo nešto više da uradimo.
angie01 angie01 16:20 24.01.2021

Re: Aman ljudi ...

Zar to nije malo nepošteno prema nama? Pogotovo kada nam nije ni ostavljen mehanizam od strane portala da uradimo to anonimno, ako već "moramo" - nešto slično kao što ima reddit portal sa upvote-downvote mehanizmom itd ... To jasno uzimanje nečije strane (a u stvari, pitanje je čije strane kada većina od nas nema pojma od ljudima koji pišu ovde) i dovodi do ovakvih situacija kada imaš grupa vs grupa, pojedinac vs grupa itd.


niko ne trazi zauzimanje strana,...ali je ocigledno ko su stalkeri,...stalni napadaci, nasrtljivci koji opstruiraju svaku normalnost- ako ti to ne vidis, stvarno mi je zao.

ako sedis u kafani npr.i imas nameru da pristojno razgovoars o bilo cemu, gde se uvek pojave razlicita misljenja od prisitnih i gde jedni, da bi odbranili svoj stav, krenu da budu agresivni i da vredjaju druge, da manipulisu, klevecu i slicno, to bi sigurno primetio i ako bi hteo da ostanes i pricas dalje, verovatno se ne bi pravio da to ne vidis, jer bi time podrzao to nasilnicko ponasanje, u najmanju ruku bi mu dao legitimnost,...znaci, ne radi se o zauzimanju strana, nego o odbrani principa pristojne komunikacije.


haklberi_tom haklberi_tom 19:29 24.01.2021

Re: Aman ljudi ...

niccolo
Kako vam nije dosadno da se svađate iz bloga u blog?

Čitati te njihove čaršave je kao gledati 160. reprizu Boljeg života na rts.

Ja gledam 'Мućke' po 200 puta.
Pravo da ti kažem, ove naše serije su mi na granici debilizma.
A svečano izjavljujem da od ovih novih nisam gledao niti jednu epizodu bilo koje.
haklberi_tom haklberi_tom 19:33 24.01.2021

Re: Aman ljudi ...

petargli
Pa maltretiranje većine blogera je upravo ova "160. repriza Boljeg života na RTS-u" od strane nekolicine blogera - mislim da je o tome reč ...

Ne znam kako očekuješ od nas da se opredelimo ko je nasilnik a ko žrtva na blogu sa komentarima koji treba da reflektuju razmenu mišljenja i stavova i gde učesnici mogu da dođu i odu kako im se prohte.

Zar to nije malo nepošteno prema nama? Pogotovo kada nam nije ni ostavljen mehanizam od strane portala da uradimo to anonimno, ako već "moramo" - nešto slično kao što ima reddit portal sa upvote-downvote mehanizmom itd ... To jasno uzimanje nečije strane (a u stvari, pitanje je čije strane kada većina od nas nema pojma o ljudima koji pišu ovde) i dovodi do ovakvih situacija kada imaš grupa vs grupa, pojedinac vs grupa itd.

Mi (edit: iz svih delova sveta) ovde ne možemo da napravimo sredinu u kojoj ljudi mogu slobodno i bez presije da diskutuju, npr nešto slično što opisuje Zemljanin kao raj na zemlji , a zanosimo se da možemo nešto više da uradimo.

Samo da ste vi (iz svih delova sveta) prisutni sa nama.
Jer - je Srbija i vaša kuća.
Jer - time što ste ovde pokazujete da nas niste zaboravili.
Unatoč tome što smo ovakvi kakvi jesmo.
solo solo 19:40 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Kako vam nije dosadno da se svađate iz bloga u blog?



Tako je svugde - blog samo preslikava opštu atmosferu.

Lustracija je izraz kojim se u najširem smislu označava zakonom i drugim propisima određena praksa odstranjivanja politički neprihvatljivih osoba iz javnog života, odnosno organa uprave i paradržavnih tijela neke države. Lustracija se najčešće zbiva nakon radikalne promjene društveno-ekonomskog uređenja izazvanog revolucijom ili vojnom okupacijom od strane druge države, a kao najčešći primjeri se spominju denacifikacija poratne Njemačke i demilitarizacija Japana pod američkom okupacijom.

U današnjem svijetu se gotovo isključivo koristi za postupke koji su započeti u bivšim socijalističkim zemljama u kojima je u procesu restauracije kapitalizma uveden nacionalistički režim kada su pod udar lustracije došli kadrovi koje se smatralo odgovornim za održavanje socijalističkog poretka. Izraz lustracija je stekao popularnost kao svojevrsni eufemizam za čistke, koje se obično vezuju za najgore zločine fašističkog i staljinističkog doba, a od kojih su se nove kapitalističke vlade kao nastojale ograditi.

Zagovornici lustracije su najčešće spominjali potrebe da se kapitalistički poredak, tzv. "mlade demokracije" štite od tzv. reakcionarnih snaga "bivšeg sistema", odnosno da se kroz nove, socijalističkim idejama "neinficirane" kadrove u državi što prije uvede tzv. liberalna demokracija.

Protivnici lustracije su, pak, navodili da bi ona sama po sebi dovodi do zloupotrebi, ucjena i lova na vještice.

Sve su češći zahtjevi pauperiziranih i obespravljenih građana za lustracijom nad pljačkašima i uništavateljima tvornica, poljoprivrednih imanja i ostale privrede iz redova nove kapitalističke klase i partitokracije.
shmoo shmoo 19:48 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

solo
Kako vam nije dosadno da se svađate iz bloga u blog?




Tako je svugde - blog samo preslikava opštu atmosferu.



Не знам где ти то видиш?

Ови људи око мене, на улици, у згради, у школи само ћуте.

Не да се не свађају, него само ћуте и мудрују нешто за себе. Једва процеде и оно добар дан кад се сретнемо.

Блог Б92 је са својим свађама, чупањима и черупањима стварно постао ретка зверка у свему томе с чиме ја имам додира.

Зато те и питам где ти то видиш и кажеш да је СВУГДЕ тако и да је то ОПШТА атмосфера?


solo solo 20:52 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Не знам где ти то видиш?

Ови људи око мене, на улици, у згради, у школи само ћуте.


Ali misle. Ćute i misle.

Onda dođu na društvene mreže anonimno i tek tu i tada kažu šta ,,čute,,

на улици, у згради, у школи само ћуте.


Naravno, tu nemaju nickove i avatare. Može da bude zajebano.

To što je vas nekolicina pod punim identitetom je za svaku pohvalu(ranije sam i sugerisao da bi bilo pošteno i fer da se svi obavezno prijavljujemo punim imenom i prezimenom pa su me blogeri ismejali)

Misliš da bi blog izgledao ovako da smo svi transparentni?

Mislim da ne.

Зато те и питам где ти то видиш и кажеш да је СВУГДЕ тако и да је то ОПШТА атмосфера?


Zajebavaš.
U prevozu, u samoposluzi....... ako se odluče da progovore
NA NACIONALNIM FREKVENCIJAMA dok je još bilo moguće neistomišljenicima da se suočavaju na okruglim stolovima. Da, skoro to nisam video, sad su uglavnom ,,istomišljenici,,.

Možda je bolji izraz OPŠTA ATMOSFERA U SEBI
angie01 angie01 20:54 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Tako je svugde - blog samo preslikava opštu atmosferu.


naravno,...enoi tviter je pun novocetnika, koji jedan drugom salju instrukcije iz centrale, kako da se obracunavaju sa neistomisljinicima, sto lici na ovo sto se ovde desava,....a publika cuti ili reaguje sa- ajde, al ste dosadani, u generalizovanoj formi.


evokakoizgledaju ti profili i

JOS,
I Jos

ima ih jos mrzi me da kacim,...

a evo jedno od uputstava,











gvozden1 gvozden1 21:03 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


evokakoizgledaju

Bulajićevi četnici
angie01 angie01 21:23 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Bulajićevi četnici


koliko vidim,imaju iste manire kao vasa udruga-kako sad Bulajevicevi.
gvozden1 gvozden1 21:24 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


koliko vidim,imaju iste manire kao vasa udruga-kako sad Bulajevicevi.

Eto, toliko ti vidiš.
angie01 angie01 21:28 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Možda je bolji izraz OPŠTA ATMOSFERA U SEBI


ma gde u sebi,...opsta agresivnost je postala nepodnosljiva,...ljudi su presli onu granicu pristojnosti i nema vise kocnica i jos su podrzani i huskani da smo kao drustvo podeljeni, da ima onih nasih i onih koji to nisu- da su dobri i nasi PatriJote, a oni koji ne misle kao mi, slucajni Srbi i izdajnici koje treba zbrisati... i da su sva sredstva dozvoljena.
angie01 angie01 21:35 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Eto, toliko ti vidiš.


da vidim toliko.
freehand freehand 21:37 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

gvozden1

evokakoizgledaju

Bulajićevi četnici

Takoe. Pravi četnici kolju istinski. Bulajićevi se samo foliraju.
gvozden1 gvozden1 21:39 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Evo još onih što istoriju uče iz Otpisanih.

A i Endži, poznavalac :)

Sve se uklapa.
angie01 angie01 22:02 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


Evo još onih što istoriju uče iz Otpisanih.


kaze neko, ko ne zna ni za 1300 kaplara...pa gde ti ucis istoriju, sa sumnjivih sajtova....ti si cuo samo za Bulajica i Otpisane...ne znas za knjige iz istorije, za Istorijski arhiv, dokumentaciju, istoricare,...ti se svemu podsmevas losim fazonima, a svi skupa da bi nesto od svoje price dokazali, vredjate i napadate sagovornika,...pamajkomila, do sada svaki put kada se Apostata, neko ko o istorijskim temama zna vise od nas ostalih, javio na neke vase iskaze, uvekih je pobijao u neverici kakve gluposti pisete i sa kakvom upornoscu.
gvozden1 gvozden1 22:28 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

, ko ne zna ni za 1300 kaplara..

Endži, bog te jebo.

Pa zar misliš da će iko poverivati, i to tebi, da ja ne znam za 1300 kapilara?

Ti ćeš o tome da mi pričaš!

Apostata,


Što se bre tako bedno kačiš za tuđa imena.

Apostata i ja imamo veoma korektan odnos.
Jedan je od blogera koje izuzetno poštujem.
Naravno, ideološki se uopšte ne slažemo, naravno, što se hronologije događaja u ratu tu ni ne pokušavam da mu oponiram, čovek zna mnogo, jasno je.

Ali što se ideoloških tumačenja tiče tu se ne slažemo, i on s tim, koliko vidim, nema problem.

Ali šta ti imaš s tim, i što ovako jadno njega potežeš da bi svoje neznanje pokrila njegovim znanjem?

predatortz predatortz 22:45 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


Ali što se ideoloških tumačenja tiče tu se ne slažemo, i on s tim, koliko vidim, nema problem.


Vidiš, ovde nas ima dve grupe "redovnih" na temu četnici vs partizani.
Deceniju vodimo rasprave. Ostaje činjenica da šta god mi rekli njima, ili oni nama, to ni za jotu neće promeniti polazne stavove.
Očigledno, mi nismo generacija koja tu stvar može staviti ad acta, objektivno je sagledavši. A trebalo bi, među nama Srbima, to da rešimo bratski i da odložimo to.
Malo nas je da bi se delili, a vremena koja dolaze neće nas maziti i teško će nam biti i da smo jedinstveni, a nismo.

Zato sam ja sve manje u ovim raspravama.

Pitao si me za Koridor. Ne bi bio onako završen da nije partizanski unuk bio što i ja četnički unuk - srpski vojnik.
Ideologiju smo, u tom trenutku, hvala Bogu, odložili i on i ja.

angie01 angie01 22:45 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Pa zar misliš da će iko poverivati, i to tebi, da ja ne znam za 1300 kapilara?


sta ima da mislim da li ce neko da mi poveruje- neka misli ko sta hoce-, kada si se nalupetao, ocigledno u neznanju, a posle se jednako smesno vadio.


Što se bre tako bedno kačiš za tuđa imena.


kako mislis kacim-pomenula sam nesto sto se ovde desavalo ne jednom,...a od strane nekog ko jeste autoritet za Istoriju u ovoj nasoj zajednici, pa te samo podsecam da se i tako neko ne slaze sa tvojim verzijama iztorije.




Ali šta ti imaš s tim, i što ovako jadno njega potežeš da bi svoje neznanje pokrila njegovim znanjem?


a gde se to tacno desilo- da ja jadno potezem nekog da njegovim znanjem pokrijem svoje nezanje- upravo sam ti rekla da je on ne jednom, svojim znanjem pokrivao tvoje neznanje,...isto ono kojim se podsmesljivo nadmeces sa svima drugima.
solo solo 22:46 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Apostata i ja imamo veoma korektan odnos.
Jedan je od blogera koje izuzetno poštujem.
Naravno, ideološki se uopšte ne slažemo, naravno, što se hronologije događaja u ratu tu ni ne pokušavam da mu oponiram, čovek zna mnogo, jasno je.

Ali što se ideoloških tumačenja tiče tu se ne slažemo, i on s tim, koliko vidim, nema problem


Nije poenta u ideološkim razlikama nego u različitim aršinima u upotrebi ,,prideva,, i vokabulara prema pojedinim sagovornicima. Tu se primećuje da često lični odnos (možda i lično poznanstvo) među blogerima prevazilazi teme i suprotne stavove.

U prevodu - podjebavanje iz bloga u blog koje izaziva kontrapodjebavanje i tako do besvesti.

Da li je i ko je prvi počeo izgubilo je svaki smisao pošto su narativi spušteni na nivo ,,čiji prdež više smrdi,četnički ili partizanski,,



freehand freehand 22:50 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Nije poenta u ideološkim razlikama nego u različitim aršinima u upotrebi ,,prideva,, i vokabulara

Poenta je u činjenicama i spremnosti i spremnosti da se otvoreno i direktno laže da bi se "bilo u pravu" i da se istera sopstvena ideološka matrica.
gvozden1 gvozden1 22:56 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

A trebalo bi, među nama Srbima, to da rešimo bratski i da odložimo to.

Ma ne može to pred.
Ne može se istorija promeniti tako što ćemo reći, ajd da zarad mira da odložimo.
Dešavalo se šta se dešavalo, to je nepromenljivo.

Ne može na način, sve je u redu, svi su bili malo dobri malo loši.

Nije tako bilo jbg.
Zna se kako je bilo, bilo je da je država napadnuta i da su se pojavili neki u samoj državi koji su pucali na njenu vojsku.

I sad, kao u redu je, ajd da zaboravimo da bi sve kao bilo u redu.

To je isto kao kad kažu zaboravite Jasenovac, odložimo to.
gvozden1 gvozden1 22:59 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

kada si se nalupetao, ocigledno u neznanju, a posle se jednako smesno vadio.

Endži pametna.
Očigledno nekad nešto baš dobro razumela.

O čemu bre pričaš jbt?
kako mislis kacim

Mislim bedno se kačiš.
a gde se to tacno desilo

U prethodnom komentaru, ovde.
predatortz predatortz 23:01 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

gvozden1
A trebalo bi, među nama Srbima, to da rešimo bratski i da odložimo to.

Ma ne može to pred.
Ne može se istorija promeniti tako što ćemo reći, ajd da zarad mira da odložimo.
Dešavalo se šta se dešavalo, to je nepromenljivo.

Ne može na način, sve je u redu, svi su bili malo dobri malo loši.

Nije tako bilo jbg.
Zna se kako je bilo, bilo je da je država napadnuta i da su se pojavili neki u samoj državi koji su pucali na njenu vojsku.

I sad, kao u redu je, ajd da zaboravimo da bi sve kao bilo u redu.

To je isto kao kad kažu zaboravite Jasenovac, odložimo to.


Nisi me pažljivo čitao. Rekao sam da mi nismo generacija koja to može objektivno sagledati, da bi temu zatvorili.
A ako ne možemo, a čekaju nas velika iskušenja, ajde da se saberemo oko "danas", da zajedno vidimo šta nam je sad činiti. Juče da ostavimo onim posle nas. Možda neće biti pametniji, ali će protokom vremena biti hladnije glave i samim tim objektivniji.

A što se mene lično tiče, ako budemo glupi da se opet podelimo, moja strana se zna.

solo solo 23:12 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Poenta je u činjenicama i spremnosti i spremnosti da se otvoreno i direktno laže da bi se "bilo u pravu" i da se istera sopstvena ideološka matrica.


Ok. Samo zameniš ovo ,,laže,, sa nije u pravu, ne odgovara istini etc
i atmosfera je mnogo blaža.

Jesmo preterano agresivni,zajedljivi, netolerantni,osvetoljubivi (ne svi ali dobar deo)

Ima to svoje razloge,ništa nije slučajno.

Dugo traje.

gvozden1 gvozden1 23:16 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Rekao sam da mi nismo generacija koja to može objektivno sagledati, da bi temu zatvorili.

Sad ću se možda upustiti u nešto što je možda i filozofija.

Verovatno, ne verovatno, sigurno se to pitanje neće zatvoriti za naše generacije, ali to nikako ne znači da naša generacija nema pa i obavezu da se time bavi.

Nikad neće doći trenutak kad bude moguće reći, e sad, sad je vreme da se to reši.
Rešenje će doći kroz proces u kome i naša generacija treba da učestvuje.
Možda ona najviše, jer smo prva generacija koja može slobodno da priča, a koja je živela u vreme onoga što su joj komunisti sa svojom vojskom priredili.

Ako mi ne bismo pričali, generacije posle nas bi imale problem da objasne a što su to generacije koje su živele to vreme, a koje su mogle da pričaju, ćutale.
Bilo im dobro, nisu imali zamerki?
ajde da se saberemo oko "danas", da zajedno vidimo šta nam je sad činiti.


Skoro negde citirah ono Andrićevo da, parafraza, otkrivanje događaja iz prošlosti znači služenje sadašnjosti.

Zvuči mi skroz tačno.
freehand freehand 23:16 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Ok. Samo zameniš ovo ,,laže,, sa nije u pravu, ne odgovara istini etc
i atmosfera je mnogo blaža.

"Nije u pravu" kad je reč o stavu; "ne odgovara istini" kad pogreši ili nesvesno iznosi neistine. "Laže" kad svesno i namerno iznosi neistinei to često i rado, ne bi li li podupro svoj stav.
solo solo 23:20 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

"Nije u pravu" kad je reč o stavu; "ne odgovara istini" kad pogreši ili nesvesno iznosi neistine. "Laže" kad svesno i namerno iznosi neistinei to često i rado, ne bi li li podupro svoj stav.


Može i tako.

Pičimo dalje.
predatortz predatortz 23:27 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Sad ću se možda upustiti u nešto što je možda i filozofija.

Verovatno, ne verovatno, sigurno se to pitanje neće zatvoriti za naše generacije, ali to nikako ne znači da naša generacija nema pa i obavezu da se time bavi.


Naravno.

Ali, gledaj to ovako, a navodim ti primer iz RS devedesetih...
Ne bi bilo RS bez mene, ali je ne bi bilo ni bez onoga čiji je deda bio u partizanima. Ako nas je VRS objedinila, ako smo u njoj mogli isti posao raditi i isti cilj imati, znači da ima nešto što nas vezuje.
Dok je tako, ne vidim problem.
Ako Free i ja, sad već trećepozivci, možemo u istom stroju braniti Srbiju ako bude ugrožena, ne moram mu ja biti omiljeni lik, niti on meni. Bitno je da shvatimo šta je veće i od mene i od njega, i od moje i od njegove ideologije, a to je Srbija, nadam se.
gvozden1 gvozden1 23:37 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Ne bi bilo RS bez mene, ali je ne bi bilo ni bez onoga čiji je deda bio u partizanima

A što to dovidiš u vezu?
To, da je Srbija, ili u tvom primeru RS, otadžbina svima, i da joj svi trebaju ako i kad bude u opasnosti, to nije sporno, i NE BI TREBALO da ima veze sa stavom prema ratu iz 41.
Tu bi motiv bio kao i u RS, nacija i nacionalna država, ne četnici i partizani.

Ili, iz drugog ugla posmatrano, ko bi pre krenuo kad bi trebalo braniti Srbiju, oni kojima je bliža kokarda ili petokraka?

Zanimnjivo pitanje.
shmoo shmoo 23:42 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

solo

Ali misle. Ćute i misle.




Надам се да је тако.

Не би ваљало да ћуте и не мисле.


Onda dođu na društvene mreže anonimno i tek tu i tada kažu šta ,,čute,



Ово "друштвене мреже" код мене је ограничено само на Блог Б92. Вероватно ти ту имаш бољи увид од мене у то "друштвене мреже"-


Misliš da bi blog izgledao ovako da smo svi transparentni?

Mislim da ne.



Могуће. Било је и раније расправа око тога... Сећам их се још из времена када сам тек почео да долазим на Блог Б92.

Дакле, више од десет година има томе.


Zajebavaš.
U prevozu, u samoposluzi....... ako se odluče da progovore



Па да, али рекосмо да углавном ћуте. Вероватно зато ја и немам исти тај утисак као и ти о тој ОПШТОЈ атмосфери у друштву и СВУГДЕ.


sad su uglavnom ,,istomišljenici,,.



Па то је зато што се слобода већ пар деценија схвата као узајамно миловање идиотских глава.

'Ебала их "политичка коректност" да их 'ебала.






Јбг.



Или Што би рекао Цане Партибрејкер: "Па ето вам га." А Басара би на то додао:"То вам је па смочите".


angie01 angie01 23:47 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

O čemu bre pričaš jbt?


o tvom neznanju i posle, nepriznavanju da nisi bas dobro sabrao stvari, kada ti se kazu cinjenice.



Mislim bedno se kačiš.


sta je bedno i u cemu se ogleda kacenje u pominjanju nekog sa ovog bloga i onoga sto se ovde odvijalo?...pre ce biti da ne odgovoara.



U prethodnom komentaru, ovde.


u prethodnom komentaru je ukazano na to da je on svojim znanjem pokrivao tvoje neznanje, tako da je smesno to sto stvar prebacujes na mene.
predatortz predatortz 23:49 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Tu bi motiv bio kao i u RS, nacija i nacionalna država, ne četnici i partizani.


Eto ti odgovora i eto pomaka. Sinovi i unuci komunista su pošli za nacionalnim interesom. Ne klasnim, ne partijskim, ne internacionalističkim...
A tu su umeli, veruj mi, da budu žešći od nas.
Skužili zabludu i rekli:
Sad ćemo im nanu naninu!
To ti je ono Mladićevo, a on je iskreni i ubeđeni komunista:

Sad ćemo da im se osvetimo od Turaka do danas!

Ubeđeni komunista je bio i Bulatović i mnogo manje srbovao od Đukanovića u to vreme. No, kad je Trebinje bilo ugroženo, ni sekund nije oklevao.

angie01 angie01 23:57 24.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

To ti je ono Mladićevo, a on je iskreni i ubeđeni komunista:

Sad ćemo da im se osvetimo od Turaka do danas!


kome da se osvetimo, ravnopravnim gradjanima koji se zovu Mujo i Haso, a ne Dragan i Goran, 600 godina posle odlaska Turaka sa ovih prostora?!

ovo nije pitanje- samo konstatacija.
predatortz predatortz 00:00 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

angie01
To ti je ono Mladićevo, a on je iskreni i ubeđeni komunista:

Sad ćemo da im se osvetimo od Turaka do danas!


kome da se osvetimo, ravnopravnim gradjanima koji se zovu Mujo i Haso, a ne Dragan i Goran, 600 godina posle odlaska Turaka sa ovih prostora?!


Pitaj njega. Ja za onakvu osvetu nisam bio. Da je po mojoj pameti bilo, i ovakvih poput mene, odvojili bi krive od nedužnih. Krivih ne bi bilo, nedužni bi bili pošteđeni.

600 godina posle odlaska Turaka sa ovih prostora?!


Ovo je, nadam se, omaška a ne neznanje. Jer, neznanje bi bilo ogromno.

angie01 angie01 00:09 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

odvojili bi krive od nedužnih.


kako da ti kazem- na svim stranama-krive sto je do pokolja uopste doslo.

i tu cu da stanem- ne zelim ponovo tu raspravu,...mogu samo da ti kazem, da unuci cetnika, komunista i onih koji nisu bili ni na jednoj od ovih strana- beze u svet, trazeci normalan zivot,...svako ko se docepao diplome i neke sanse, nema zelju da se vise zamajava ovakvim bulsitom....a pogledaj kakvi profiliostaju i zagovaraju jos uvek u ovakvom opstem sranju, te neke mantre.
gvozden1 gvozden1 00:13 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Eto ti odgovora i eto pomaka

Pa da, taj pomak je tu, i zato mislim da je uvođenje tog elementa, zajedno smo ratovali, i opet ćemo ako se bude moralo, nepotrebno u priči o drugom svetskom ratu.
gvozden1 gvozden1 00:15 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

svako ko se docepao diplome i neke sanse, nema zelju da se vise zamajava ovakvim bulsitom

E kad ti ne bi lupila.

Svako sa diplomom ode, sve što je ostalo ne vredi ničemu?

Nije tebi lako.
angie01 angie01 00:46 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Svako sa diplomom ode, sve što je ostalo ne vredi ničemu?


je l mozes ti da prestanes da me interpretiras- to je bas bolesno,...i postalo je dosadno....zamisli da ja stalno idem za tobom i prevodim tvoje reci u neko drugo znacenje i obavezno dodam jos neku ruznu etiketu.

a ono sto sam rekla je istina-nisam ja izmislila, nije stvar moje percepcije i licnih stavova- nego kazu podaci,...da godisnje iz Srbije ode 50-100 000 mladih,...da se zadrzimo na toj manjoj cifri, to je jedan grad svake godine...a razlozi su- jer ne zele da cekju nesto sto ne veruju da ce ikada da se sredi, da se bakcu sa budalastinama koje ti velicas, na primer, hoce da zive u uredjenoj drzavi normalne zivote...eno ti citaj na netu, imas i klipove,...ako nisi cuo do sada u svom okruzenju,...doduse ti si stao jos kod Karadjirdja.
gvozden1 gvozden1 01:18 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


je l mozes ti da prestanes da me interpretiras

I da učitavam :)

Da vidimo šta smo imali :

Imali smo prvo
svako ko se docepao diplome i neke sanse , nema zelju da se vise zamajava ovakvim bulsitom

Treba li interpretacija, učitavanje ili bilo šta?
A onda
a pogledaj kakvi profiliostaju i


Kakvi ostaju?
gvozden1 gvozden1 01:19 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

a razlozi su

I razloge znaš za svakog od njih pojedinačno?
kamilo_emericki kamilo_emericki 09:49 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

predatortz
.
Skužili zabludu i rekli:
Sad ćemo im nanu naninu!

Nema zablude.
Naučili od đedova da se ne kriju pod ženske suknje i da nikom ne dozvoljavaju da im hoda po prstima. Koliko god jak bio.
I, makar što se tiče Prijedora, puno manji procenat dokazanih zločina počinili partizanski unuci. Ja ne znam ni jednog koji je išao da nekom nanu naninu.
I sad se pod Kozarom pjeva: "Oj Kozaro širi svoje grane, da dočekaš mlade partizane" a mnogi tradicionalni partizanski zborovi dobro posjećeni.
Potpuno se slažem sa tobom.
Istoriju treba prepustiti istoričarima a okrenuti se sadšnjosti i budućnosti. Nikome ne treba nametati ljubav ali poštovanje i tolerancija drugog i drugačijeg kao i saradnja su neophodni.
angie01 angie01 12:15 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Ovo je, nadam se, omaška a ne neznanje. Jer, neznanje bi bilo ogromno.


ma nije omaska- samo sam hiperbolicno (ocigledno neuspesno) pokusala da kazem, da su stanovnici u Yu devedesetih bili suvise vremenski udaljeni od perioda kada su ovde bili Turci, da bi se njima bilo ko svetio za Turke, sto je i kao sama ideja vrlo sulodo,...obaska sto je vrlo diskutabilno to, kakve tacno veze su ti ljudi imali sa nekadasnjim Osmanlijama, sem sto su bili iste vere.

za godinu oslobadjanja od Turaka, koliko se secam, racuna se 1867.
angie01 angie01 12:18 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Da vidimo šta smo imali :


ma sta ima ti da pitas sta smo imali- eno stoji moj komentar i tamo se vidi sta sam rekla, ne moras ti da ides za mnomi da prekrajas znacenje onoga sto sam napisala i posle jos da me ubedjujes da si ti u pravu, jer bolje znas sta sam ja htela da kazem od mene same i jos obavezno dodas, da se ne vadim,- stoje dodtano smesno, jer to vadjanje je tvoja specijalnost, ono, nalupetas se, neko ti iznese agrumente, pa ti ko klinac u osnovnoj skoli koga nastavnik uhvati da nije naucio lekciju, krenes da prevrces sta si rekao i sta to znaci, pa na sve moguce strane i nacine,...mislim, krajnje je glupavo to sto radis.
gvozden1 gvozden1 12:49 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

krenes da prevrces sta si rekao i sta to znaci,

Ti to kažeš!

:)

Endži, ima li na ovom svetu nekoga ko to radi makar pri ližno kao ti?

Ja takvog još nisam sreo.

gvozden1 gvozden1 12:58 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Prijedora, puno manji procenat dokazanih zločina počinili partizanski unuci

A brojiš, brojiš? :)
Ustvari ne brojiš nego izmišljaš.
Daj te podatke na osnovu kojih si ovo izvalio.

ali poštovanje i tolerancija drugog i drugačijeg kao i saradnja su neophodni.

I gde se vidi to tvoje poštovanje prema zagovornicima teze da su četnici bili legalna vojska legalne države, na koju su pucali pristalice onih koji se po svim kriterijumima moraju svrstati u izdajnike i teroriste, komunisti i njihova paravojska?

Ili tražiš poštovanje za sebe a ti druge i ne bi da poštuješ?
predatortz predatortz 13:02 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

A brojiš, brojiš? :)
Ustvari ne brojiš nego izmišljaš.
Daj te podatke na osnovu kojih si ovo izvalio.


Ma, glupost!
Zato ti i kažem, ove rasprave sve manje imaju smisla.
Bar na ovom mestu.
Na nekim drugim, mnogo ozbiljnijim, njihova priča će sve manje da pije vodu. Što smo bliži EU, a možda i NATO, raskid sa komunizmom je neminovan.
predatortz predatortz 13:08 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

angie01
Ovo je, nadam se, omaška a ne neznanje. Jer, neznanje bi bilo ogromno.


ma nije omaska- samo sam hiperbolicno (ocigledno neuspesno) pokusala da kazem, da su stanovnici u Yu devedesetih bili suvise vremenski udaljeni od perioda kada su ovde bili Turci, da bi se njima bilo ko svetio za Turke, sto je i kao sama ideja vrlo sulodo,...obaska sto je vrlo diskutabilno to, kakve tacno veze su ti ljudi imali sa nekadasnjim Osmanlijama, sem sto su bili iste vere.

za godinu oslobadjanja od Turaka, koliko se secam, racuna se 1867.


Pa i Mladić je govorio metaforički, i rekao da će se osvetiti za sve što su činili, još od Turaka.
A činili su mnogo.
U WWII srebrenički muslimani su bili teški ustašluk. Srbi su grdno stradali od ruku komšija. Potom, još maja '92. počela su ubistva i iživljavanja nad Srbima u Srebrenici i okolnim selima. Ni jedan, 0 i slovima (nula), srebrenički Srbin koji je rat dočekao na teritoriji koju su oni kontrolisali nije preživeo rat. U gradu su pobijeni na samom početku, naravno posle teških mučenja u stanici policije, zgradi Pošte i na još par lokacija u gradu.

Dakle, ne postoje srebrenički Srbi, građani druge nacionalnosti i civili, kako ti kažeš, koji su ostali u Srebrenici, dakle oni koji nisu bili pripadnici bilo koje srpske formacije, vojne, paravojne, policijske, a da su preživeli rat. Ubijeni su od strane komšija, muslimana.

E, na te dve osvete, za ustaške zločine u WWII, pa naknadne Alijine, Mladić je mislio kada je govorio o osveti.

angie01 angie01 14:07 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


Pa i Mladić je govorio metaforički


kako sad, prvo mi kazes-da pitam njega sta je mislo, a sada znas da je bilo metaforicki.


i rekao da će se osvetiti za sve što su činili, još od Turaka.
A činili su mnogo.


a sta to tacno?


U WWII srebrenički muslimani su bili teški ustašluk


isorija kaze da su Srebrenicu urnisale ustase u II sv ratu-kao i da su drazini cetnici imali antimuslimansku ideologiju i urnisali muslimane,....sto znaci, da nije sve bilo tako crno belo kako ti predstavljas,
Kolaboracija bošnjačkih Muslimana u Drugom svetskom ratu

al da ostavimo sada drugi sv rat- kakve veze sa bilo cim su imala deca i unuci tih muslimana,...po toj logici su krivci sva deca i svi unuci svih na svetu, jer su kroz istoriju na svim teritorijama vodjeni neki prljavi ratovi.

Dakle, ne postoje srebrenički Srbi, građani druge nacionalnosti i civili,


nisam razumela za koji period - podaci za 71. kazu da je tada u Srebrenici zivelo oko 30% gradjana koji su bili Srbi,...a kasnije nesto vise.


E, na te dve osvete, za ustaške zločine u WWII, pa naknadne Alijine, Mladić je mislio kada je govorio o osveti.



koliko sam upoznata i BiH je bio referendum, na kome su se gradjani odlucili za odcepljenje od YU,...a nastavak je poznat,...koji se pravda time da "nece neko nema da uredjuje",....kao da nisu svi stanovnici BiH trebalo da budu tretirani ravnopravno i da kao takvi njihovi glasovi ne vaze.
predatortz predatortz 14:15 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak


koliko sam upoznata i BiH je bio referendum, na kome su se gradjani odlucili za odcepljenje od YU,..


Na referendumu nije izglasan izlazak iz YU. Referendum je sproveden po važećem Ustavu Bosne i Hercegovine, u kom nedvosmisleno piše da je za njegov uspeh potrebno ispuniti dva uslova.

1. Da na njega izađe minimum 2/3 upisanih birača. Dakle, preko 66%
2. Da na referendumsko pitanje 2/3 od izašlih odgovori potvrdno.

Prvi uslov nije ispunjen. Na referendum je izašlo 61,17 % upisanih birača.

Dakle, BiH na referendumu, sledeći svoj Ustav, nije izglasala izlazak iz SFRJ. Referendum je propao.
Onda je Alija rekao da će žrtvovati Ustav i mir za nezavisnost.

Nastavak je poznat.

isam razumela za koji period - podaci za 71. kazu da je tada u Srebrenici zivelo oko 30% gradjana koji su bili Srbi,...a kasnije nesto vise.


Tačno. I samo oni koji su napustili grad pre nego što su njime zavladali islamisti su preživeli rat. Oni koji su verovali komšijama muslimanima i koji su verovali u mogućnost suživota su zverski pobijeni.
gvozden1 gvozden1 14:15 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

Ma, glupost!
Zato ti i kažem, ove rasprave sve manje imaju smisla.
Bar na ovom mestu.
Na nekim drugim, mnogo ozbiljnijim, njihova priča će sve manje da pije vodu. Što smo bliži EU, a možda i NATO, raskid sa komunizmom je neminovan.

Verovatno, ali bre kako i na ovom nivou trpeti i o ćutati budalaštine poput, partizanski unuci manje zločina (i bez obzira na to da su im ih dedovi počinili toliko da je dosta i previše za sto pokoljenja) ili ovu
BiH je bio referendum,


Jasno je da se takvima ništa ne može objasniti, ali nije lako ni reći, ma pusti budalu.
predatortz predatortz 14:17 25.01.2021

Re: mali reprezentativni uzorak

, partizanski unuci manje zločina


Glupost!
Sve zločine je naredio sin partizana, dugogodišnji pripadnik SKJ, oficir školovan u njihovim vojnim školama, učen njihovim doktrinama ratovanja.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana