Kolega Ružić a.k.a. koalicija sa SPSom

lidiaz RSS / 13.05.2008. u 16:18

Vecni Micun danas je povodom saradnje sa SPSom izjavio:

 "Imamo sa mnogima od njih dobre odnose. Kolega Ružić je bio sa mnom u Parlamentarnoj skupštini Saveta Evrope, mi smo u socijalističkoj grupi u toj instituciji. Budući da se ovde radi o mladim ljudima koji žele da transformišu tu stranku, oni žele da budu koristan, prihvatljiv partner za Evropu i za sve"

 Sa naslovne strane Kurira smesi se Dacic! On odlucuje o  buducoj Vladi, a jedna od strana koja se otima za njega je proevropska strana?! Alo bre? Gde ste vi bili devedesetih?  Kako SPS u bilo kom obliku moze biti prihvatljiv? I za sta? I koji su to mladi ljudi koje deda Micun pominje? Mladi ljudi nisu njihovi glasaci, i oni ne zele promene.

Kome to vise odgovara saradnja sa SPSom koji sedi ispod Milosevica, nego LDP koji je ispod Djindjica? 

Mada sta ocekivati od onih koji su iz stranke otisli kad je Djindjic preuzeo, ili se pasivizirali, ili bili skrajnuti, ili su u nju usli tek kao lesinari, posle atentata. 



Komentari (135)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

JJ Beba JJ Beba 16:30 13.05.2008

si vidla?

njima sve ok
lidiaz lidiaz 16:37 13.05.2008

Re: si vidla?

Strasno. SPS je super. To je kao promenjena SRS. Samo u necijoj masti.
Ili zbog sitnih koristi
gradicevic gradicevic 16:31 13.05.2008

????

nego LDP koji je ispod Djindjica?


????
lidiaz lidiaz 16:35 13.05.2008

Re: ????

Nesto nije jasno?
gradicevic gradicevic 16:39 13.05.2008

Re: ????

Nesto nije jasno?


formulacija
verovatno mislis ispod slike
lidiaz lidiaz 16:42 13.05.2008

Re: ????

Bukvalno da. Ali i ispod ideje, licnosti, politike...
JJ Beba JJ Beba 16:42 13.05.2008

Re: ????

gradicevic
Nesto nije jasno?formulacijaverovatno mislis ispod slike

ćorak
:)
gradicevic gradicevic 16:50 13.05.2008

Re: ????

Ali i ispod ideje, licnosti, politike...


a sto ispod
sto ne sa?
lidiaz lidiaz 16:58 13.05.2008

Re: ????

Pa lepse i zvuci. moje pesnicko izrazavanje
Zeks Zeks 16:49 13.05.2008

Postovana Lidija,

politika i skupstina su i kvalitet i kvantitet.
Kakvi su-takvi su,to nam je - sto nam je...
LDP je jos mali a Zoran Djindjic nije drug Tito.
Po meni, bolji je "deda" Micun,nego "revolucionar" Ceda ...
A i PUPS moze da nam da neki "penzionerski" glas.
Prave vrednosti civilnog drustva u Srbiji bolje bi zastupale
zene-politicarke nego Ceda,Beba,Batic....
To bi bila promena!
lidiaz lidiaz 17:00 13.05.2008

Re: Postovana Lidija,

Ja nisam pomenula PUPS, vec SPS.
Ceda nije revolucionar, niit je LDP samo Ceda. Ima i tamo nekih "Micuna", ali u daleko manjim kolicinama.
Kao sto i u DSu ima "revolucionara", ali u drugom planu.
Vračarac Vračarac 17:08 13.05.2008

Re: Postovana Lidija,

To bi bila promena!

Ništa dodati. Amin!
JJ Beba JJ Beba 17:11 13.05.2008

Re: Postovana Lidija,

A i PUPS moze da nam da neki "penzionerski" glas.

super je koalcicija sa tim Krkobabićem ,koji se obogatio tako što je ojadio penzioni fond.
super čika
Zeks Zeks 17:23 13.05.2008

Tolerancija je kljucna rec...

Samo s njom(tolerancijom) mozemo popraviti drustvene odnose u Srbiji.
Ali citajuci postove na ovom blogu,pa i ovaj Vas tekst,kao i druge autore
naklonjene LDP-u,primecujem jasno izrazen netolerantan stav prema
svemu drugacijem.To sto vi tolerisete homoseksualce i nacionalne manjine,
(sto svakako odobravam) ne znaci da ste tolerantni.Treba tolerisati i penzionere,
Srpsku Pravoslavnu Crkvu...pa i SPS...
JJ Beba JJ Beba 17:38 13.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

Ali citajuci postove na ovom blogu,pa i ovaj Vas tekst,kao i druge autore
naklonjene LDP-u,primecujem jasno izrazen netolerantan stav prema
svemu drugacijem.

tolerantan prema svemu drugačijem!! kakva demagogija. prazne reči
biti tolerantan prema dželatu?
prema onima koji su nam uništili živote?
nema niti jedne normalne porodice ( da nije mafijaška, tajkunska) u Srbiji kojima ta partija nije upropastila živote.
svima su nam jebalikevu.

btw baš me zanima kako će ta vlada da hapsi haške optuženike? i kako će nas uvesti u EU bez tog uslova?
lidiaz lidiaz 17:44 13.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

Ponovo, posto sam greskom obrisala :(.
Tolerantna sam, nisam te obrisala.

Tolerancija prema kome, Dacicu, koji je zemlju vec gurao u propast?
Sto se tice "nas netolerantnih LDP", ja sam ovde vise imala prepirki sa LDP simpatizerima, nego sa ovima drugima. Ovi drugi me nerviraju, pa ih i ne citam previse kad je u pitanju politika (cast izuzecima).

A ovo:
To sto vi tolerisete homoseksualce i nacionalne manjine,
(sto svakako odobravam) ne znaci da ste tolerantni.

Ja ih ne tolerisem, to bi znacilo da sam protiv, ali posto sam tako tolerantna, to necu da pokazem
Ja smatram da svako ima ista prava bez obzira na pol, veru, rasu, seksualnu opredeljenost. I da zato ne treba niko da ih maltretira ili prebija, otpusta, proganja... Ili da im uskracuje pravo da svoju zajednicu zovu brakom.

Treba tolerisati i penzionere,
Srpsku Pravoslavnu Crkvu...pa i SPS...

Opet, ja postujem penzionere i crkvu, ne postujem "mangupe u njihovim redovima". Ne postujem trenutno vodjstvo crkve jer im je lakse da tolerisu i stite popa pedofila, nego da shvate da svi nisu isti.
SPS ne postujem, ne tolerisem i smtram da ne treba da postoje sa tim nazivom i ljudima iz devedesetih u rukovodstvu

Zeks Zeks 17:57 13.05.2008

Draga JJBeba

Ja se slazem s' Kojom:Buka je u modi!
A buka izaziva Bes!
U prevelikoj buci tajkuni vladaju Srbijom, a Pinkulje su kultura!
Takvi lako vladaju kad je galama!
Tesko je upravljati,bilo cim ,kad ti se deru na oba uveta...
Reklamokrate-demokrate kao upravljaju drzavom...
Reklamokrate su kao neka vlast....Reklamokrate su samo marketing!
TESKO JE UPRAVLJATI SISTEMOM SA VELIKOM BUKOM!..
....ALI...IMA KEROVA KOJI SU SE DOBRO SNASLI!...
I Pinkulja koje filozofiraju!
I Reklamokrata sto se reklamiraju!
JJ Beba JJ Beba 18:01 13.05.2008

Re: Draga JJBeba

Zeks
Ja se slazem s' Kojom:Buka je u modi!A buka izaziva Bes!U prevelikoj buci tajkuni vladaju Srbijom, a Pinkulje su kultura!Takvi lako vladaju kad je galama!Tesko je upravljati,bilo cim ,kad ti se deru na oba uveta...Reklamokrate-demokrate kao upravljaju drzavom...Reklamokrate su kao neka vlast....Reklamokrate su samo marketing!TESKO JE UPRAVLJATI SISTEMOM SA VELIKOM BUKOM!......ALI...IMA KEROVA KOJI SU SE DOBRO SNASLI!...I Pinkulja koje filozofiraju!I Reklamokrata sto se reklamiraju!

titluj
Zeks Zeks 18:04 13.05.2008

lidiaZ

ne postujem "mangupe u njihovim redovima"

Mangupa ima u svim redovima!
Zeks Zeks 18:06 13.05.2008

JJBeba

Sta to znaci titluj?
JJ Beba JJ Beba 18:14 13.05.2008

Re: JJBeba

Zeks
Sta to znaci titluj?

maši se za rečnik
Vračarac Vračarac 18:27 13.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

tolerantan prema svemu drugačijem!! kakva demagogija. prazne reči
biti tolerantan prema dželatu?
prema onima koji su nam uništili živote?
nema niti jedne normalne porodice ( da nije mafijaška, tajkunska) u Srbiji kojima ta partija nije upropastila živote.
svima su nam jebalikevu.

Zar treba da uzmemo pravdu u svoje ruke i ozakonimo linč? po pitanju te partije mi plaćamo cenu neodlučnosti (a i "poslovnih" interesa) svih demokratskih vlada od 2000. godine. Nijedna vlada nije učinila ništa što bi stavilo definitivnu tačku na život te partije. Dobar deo vrhuške te partije, kao i partije-sestre, je bez ikakvih problema 6. oktobra promenio dres i prešao u " demokratski" tim, I sve im je oprošteno. I sve im je dozvoljeno, jer su oni glavni finansijeri. Oni sada haraju Srbijom i svaka partija ima svog ex-Miloševićevog favorita sa debelim šlajpikom. Baš svaka.
Zeks Zeks 18:31 13.05.2008

Slusaj...JJBeba

Umem ja da se masim mastovito...za rec ...pa da opletem
Ali mislim da ovo nije mesto za razmenu uvreda,vec za razmenu misljenja...
A ti uzmi recnik pa razmisljaj o recima!
JJ Beba JJ Beba 18:32 13.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

Zar treba da uzmemo pravdu u svoje ruke i ozakonimo linč

a ko je to rekao?
ja sam samo rekla da ne želim da gledam Dačića kako ministruje, kako opet nešto odlučuje o mom životu i životu moje porodice.
a da ću da ga gledam to je odlučila većina i ja tu ništa ne mogu. moraću da trpim čoveka i partiju pod čijom vlašću se raspao moj život i pod čijom sam vlašću provela nateže godine svog života.
na ne mirenje sa tim imam pravo. zar ne?
Vračarac Vračarac 18:36 13.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

ja sam samo rekla da ne želim da gledam Dačića kako ministruje, kako opet nešto odlučuje o mom životu i životu moje porodice.
a da ću da ga gledam to je odlučila većina i ja tu ništa ne mogu. moraću da trpim čoveka i partiju pod čijom vlašću se raspao moj život i pod čijom sam vlašću provela nateže godine svog života.
na ne mirenje sa tim imam pravo. zar ne?

Tražili smo demokratiju-dobili smo je. doduše neku mutiranu verziju.
JJ Beba JJ Beba 18:39 13.05.2008

Re: Slusaj...JJBeba

Zeks
Umem ja da se masim mastovito...za rec ...pa da opletemAli mislim da ovo nije mesto za razmenu uvreda,vec za razmenu misljenja...A ti uzmi recnik pa razmisljaj o recima!

izvini, a gde te to vređam?
samo iznosim svoje primedbe, kao i ti svoje, nespa?
JJ Beba JJ Beba 18:42 13.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

Vračarac
ja sam samo rekla da ne želim da gledam Dačića kako ministruje, kako opet nešto odlučuje o mom životu i životu moje porodice. a da ću da ga gledam to je odlučila većina i ja tu ništa ne mogu. moraću da trpim čoveka i partiju pod čijom vlašću se raspao moj život i pod čijom sam vlašću provela nateže godine svog života.na ne mirenje sa tim imam pravo. zar ne?Tražili smo demokratiju-dobili smo je. doduše neku mutiranu verziju.

kako ko.
ovo nije moj koncept iste
Zeks Zeks 18:43 13.05.2008

cccJecccIliBiloStaJJBeba!

ccc
Drago Kovacevic Drago Kovacevic 21:37 13.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

JJ Beba
Zar treba da uzmemo pravdu u svoje ruke i ozakonimo linč

a ko je to rekao?
ja sam samo rekla da ne želim da gledam Dačića kako ministruje, kako opet nešto odlučuje o mom životu i životu moje porodice.
a da ću da ga gledam to je odlučila većina i ja tu ništa ne mogu. moraću da trpim čoveka i partiju pod čijom vlašću se raspao moj život i pod čijom sam vlašću provela nateže godine svog života.
na ne mirenje sa tim imam pravo. zar ne?


Tadić dogovorio vladu sa Dačićem
Autor: Ekipa „Blica“ | 14.05.2008 - 19:57
Tadić dogovorio vladu sa Dačićem

Socijalistička partija Srbije je od danas veoma blizu postizanja dogovora s Demokratskom strankom o postizbornoj koaliciji, saznaje „Blic“ u vrhu DS i SPS. Ovaj dogovor trebalo bi da bude zaključen do kraja maja, tvrdi naš sagovornik, koji je imao uvid u pregovore vođene protekla dva dana između ove dve stranke.

P.S. nego, setih se "afere kofer"....
Hoće li iko za to biti suđen....Dušan Petrović je ranije Dačića stavljao u sam epicentar afere..o))
madoxxx madoxxx 09:56 14.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

Ono sto mene interesuje da li od "trule" koalicije DS i SPS vise volite "principijelnu" koaliciju SRS-DSS/NS-SPS? Znaci tu nema nista mutno, nasli bi se oni po svim svojim stavovima. Onda ne bi imali demokratsku vladu, ali ako ostali bi principijelni pa bi sa LDP-om cinili "jaku" opoziciju - do prvih hapsenja i sudjenja za veleizdaju. Ovo mi zvuci kao inacenje deteta - mora nesto da se uradi ali hajde da se inatim kao da imam alternativu. Tj alternativa postoji - vlada sa Tomicom kao premijerom.
Da ste bili bolji (LDP Stosstruppen) i preoteli glasove penzionera, narodnjaka i Palme tj da ste makar (ej samo 25) poslanika osvojili na izborima o ovome ne bi moralo da se prica. Ali niste. I tacka.
Za razliku od Narodnjacke ja sam ipak za Evropsku Srbiju. Nema mesta za price o tome koliko je politika pokvaren i prljav posao - to se zna od Demostena na ovamo.
Ajnur Ibran Ajnur Ibran 21:31 14.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...



P.S. nego, setih se "afere kofer"....
Hoće li iko za to biti suđen....Dušan Petrović je ranije Dačića stavljao u sam epicentar afere..o))


Pojeo vuk magarca!
Jos ce doci vreme , ako vec nije i doslo , kada necemo smeti da zucnemo o tome.Pa ce se jos i Marko vratit.I
Mira.Plava.Bez cveta.Promenjena.
A meni ce biti zamereno ako se i namrgodim , i dobijacu pljusku recenicu u lice "A sta si hteo?Pa bolje i to, nego da su radikali i Kostunica formirali vladu!"
I zaboravice se sa kim su ti isti radikali i Kostunica hteli da formiraju istu.
JJ Beba JJ Beba 22:38 14.05.2008

Re: Tolerancija je kljucna rec...

Ajnur Ibran


P.S. nego, setih se "afere kofer"....
Hoće li iko za to biti suđen....Dušan Petrović je ranije Dačića stavljao u sam epicentar afere..o))


Pojeo vuk magarca!
Jos ce doci vreme , ako vec nije i doslo , kada necemo smeti da zucnemo o tome.Pa ce se jos i Marko vratit.I
Mira.Plava.Bez cveta.Promenjena.
A meni ce biti zamereno ako se i namrgodim , i dobijacu pljusku recenicu u lice "A sta si hteo?Pa bolje i to, nego da su radikali i Kostunica formirali vladu!"
I zaboravice se sa kim su ti isti radikali i Kostunica hteli da formiraju istu.


....a oni bogati vlasnici svega i naših života.
mi, nemamo kinte ni za grobove, sahranju nas u zajedničkim grobnicama. za to su stručni
Brooklyn Brooklyn 17:00 13.05.2008

*

a reci ti nama lidija, sta im je ciniti? sta sada da ds uradi sto bi bilo najbolje za srbiju?
lidiaz lidiaz 17:06 13.05.2008

Re: *

Ja ne znam sta je ciniti, i mogu da kazem sta ja mislim da je najbolje za Srbiju.
To je neka manjinska Vlada DSa sa podrskom LDPa i ponekog poslanika iz drugih koalicija. Znam da je to nerealno. Ali me nervira taj nastup, gde se prase Dacic moli da udje u koaliciju, a partija slicne orijentacije izgurava.
Nigde se nije pomenulo da ce da razgovaraju sa LDPom, ali se vise puta pomenulo da nece samo sa SRS i LDP
lidiaz lidiaz 17:07 13.05.2008

Re: *

Uostalom, eno kod Marovica ceo tekst zasto treba sa SPSom. Ja imam pravo na svoju ljutnju
Doctor Wu Doctor Wu 17:16 13.05.2008

Re: *

lidiaz
Uostalom, eno kod Marovica ceo tekst zasto treba sa SPSom. Ja imam pravo na svoju ljutnju

Pa, znam, samo što ti sediš u Njujorku a onaj narod tamo treba da bira između nacista koji bi zemlju gurnuli u ponor bez povratka i ovih korumpiranih hohštaplera sa kojima, ipak, neki dil može da se napravi.

Ali, ako si se mnogo ražestila, onda Ok, istresi to. Ipak je to najvažnije.
lidiaz lidiaz 17:28 13.05.2008

Re: *

A ako tebi vise smeta moj bes, nego SPS, sta uopste trazis ovde (na mom blogu)?
Ti korumpirani hohstapleri su gurali zemlju u propast, ili si zaboravio devedesete?
Elliot Elliot 17:37 13.05.2008

Re: *

sta sada da ds uradi sto bi bilo najbolje za srbiju?

Pa sad nista. Ako ti neko sve vreme govori sta da (ne) cinis da ne bi do ovoga doslo, malo je glupo pitati - sta sad?
Kazezoze Kazezoze 17:42 13.05.2008

ako

gledamo kako evropske zemlje reshavaju taj problem, sastav vlade bi trebao da bude: DS, SRS i jedna manja stranka blizha svojim programom DS-u, a to je LDP.
u holandiji su recimo na vlasti 2 najvece stranke, 1 konzervativna CDA, jedna radnichka PVDA i 1 manja, a konzervativna -demohrishcanska stranka.
hocemo u evropu, zar ne?
pa moramo da uspostavimo i norme vladanja koje su u demokratskim zemljama u evropi.
Brooklyn Brooklyn 17:43 13.05.2008

Re: *

Pa sad nista. Ako ti neko sve vreme govori sta da (ne) cinis da ne bi do ovoga doslo, malo je glupo pitati - sta sad?


znaci, DS da ne uradi nista, i naredne 4 godine (najmanje) vladaju radikali i DSS. to je, po tebi, najbolje?

[a da li je glupo ili strasno pametno pitati je potpuno irelevantno, DS mora da uradi nesto]
Doctor Wu Doctor Wu 17:52 13.05.2008

Re: *

ili si zaboravio devedesete

misliš da si samo ti proživela i da se sećaš 90-tih?
sta uopste trazis ovde (na mom blogu)?

u pravu si.
Elliot Elliot 18:03 13.05.2008

Re: *

znaci, DS da ne uradi nista, i naredne 4 godine (najmanje) vladaju radikali i DSS. to je, po tebi, najbolje?

[a da li je glupo ili strasno pametno pitati je potpuno irelevantno, DS mora da uradi nesto]

Pa vidi, i Milosevic je raspisivao referendum pred bombardovanje i pitao - sta sad?
Znaci, mogu da rade sta hoce, dolazak radikala na vlast u skorijoj buducnosti je neminovan.
Brooklyn Brooklyn 18:07 13.05.2008

Re: *

Znaci, mogu da rade sta hoce, dolazak radikala na vlast u skorijoj buducnosti je neminovan.

ok, tu se ne slazemo.

.
mariopan mariopan 19:33 13.05.2008

Re: *

lidiaz
Uostalom, eno kod Marovica ceo tekst zasto treba sa SPSom. Ja imam pravo na svoju ljutnju

Imas pravo na ljutnju ali sta mislis koliko smo tek mi ljuti sto ovde zivimo i sto nase zivote oni trose ko Alajbegovu slamu?

Ima da gutaju svi i sta im se ne svidja, mogu samo da pitaju jel ima jos....a ako se ni sada ne dogovore proradice g...njive motke pa ce samo da se pitaju sta ih je snaslo. Mi nemamo drugu priliku ova i prosao voz...sta me briga kome je nesto gadljivo i kome nije...meni se gade svi podjednako pa trpim. Gadljivost je sada samo kontraproduktivna. Kada sve saberes vidis da mora i sa crnim djavolom ako treba.A kad mora nije ni tesko.
man ray loves me man ray loves me 17:37 13.05.2008

pretty sight

Kome to vise odgovara saradnja sa SPSom koji sedi ispod Milosevica, nego LDP koji je ispod Djindjica?

Pretpostavljam onima koji zele da izbroje do 126.
Don't get me wrong, ni meni Ruznic ne izgleda nista bolje nego tebi, ali ne vidim what's the point - nemaju izbora, SPS je jedina mogucnost. Sto se mene tice, Ceda je sam kriv sto nije osvojio jos tri mandata pa da nas bog vidi.
Od malih stranaka koje se slazu kao rogovi u vreci LDP nije dovoljan, a SPS je vise manageable nego DSS. Prema tome...
jablan jablan 17:53 13.05.2008

Re: pretty sight

Nije Čeda kriv, već rukovodstvo LDP što ga malo ne skloni. U normalnim zemljama neko bi morao da odgovara za ovako tragičan rezultat jedine normalne partije na političkoj sceni.
JJ Beba JJ Beba 17:55 13.05.2008

Re: pretty sight

Ceda je sam kriv sto nije osvojio jos tri mandata pa da nas bog vidi.

a što DS i koalicija nije osvojila mnogo više pa da samostalno formiraju vladu pa tek onda da nas vidi bog?
man ray loves me man ray loves me 17:56 13.05.2008

Re: pretty sight

Gledajuci blog od nedelje do danas prepoznajem five stages of grief zbog rezultata izbora : poricanje, bes, rezignacija, cenkanje i prihvatanje.
Ja sam, I guess, danas u rezignaciji.
(Sutra ce da bude cenkanje tipa - dobro, a el moze samo Palma?)
JJ Beba JJ Beba 17:56 13.05.2008

Re: pretty sight

jablan
Nije Čeda kriv, već rukovodstvo LDP što ga malo ne skloni. U normalnim zemljama neko bi morao da odgovara za ovako tragičan rezultat jedine normalne partije na političkoj sceni.

a zašto tragičan?
man ray loves me man ray loves me 17:59 13.05.2008

Re: pretty sight

a što DS i koalicija nije osvojila mnogo više pa da samostalno formiraju vladu pa tek onda da nas vidi bog?

DS je vec osvojio puno i oni nemaju gde vise da se sire. Ali mislim da je Ceda mogao da uradi vise medju mladjim glasacima. Neko je rekao da od 20 do 35 godina glasa oko 20%. Cini mi se da je tu moglo da se uradi vise. Oni su i imali tu ideju sa 'siri dalje', ali je nekako izvedba bila traljava. Krivim i Milutina - kampanja mi se nije svidela.
Brooklyn Brooklyn 18:02 13.05.2008

Re: pretty sight

a zašto tragičan?

da zasto, kad su imali 10 procentnih poena vise nego sto im je bilo ko davao? ne, cekaj.....
JJ Beba JJ Beba 18:06 13.05.2008

Re: pretty sight

DS je vec osvojio puno i oni nemaju gde vise da se sire

to nije tačno. tolika koalicija: Vuk, dinkić, tadić sve glamurozna imena, plus šaper pride i nisu u stanju da osvoje tolko madata da samostalno samostalno sa nekom manjinom sklope vladu? šta bi bilo da nisu bili u koaliciji?
a poglej RS i DSS? oni mogu vladu da sklope očas posla (+ SPS- prirodni saveznici oduvek). tako kaže narod
Kazezoze Kazezoze 18:08 13.05.2008

Re: pretty sight

Ceda je sam kriv sto nije osvojio jos tri mandata pa da nas bog vidi.

ja ne vidim shto bi cheda bio tu neshto kriv.
ako se dobro secam na nedavnim predsednichkim izborima cheda je privukao veci broj glasacha, nego LDP na ovim sad izborima.
znachi krivica cede jovanovica za "neuspeh" na izborima se odbacuje jer je nelogichna.
ja mislim da je presudnu ulogu odigrao presmeli ekonomski program LDP-a, koji bi vishe odgovarao jednoj bogatoj zapadnoj zemlji, a ne siromashnoj zemlji u tranziciji kao shto je srbija.
JJ Beba JJ Beba 18:12 13.05.2008

Re: pretty sight

Brooklyn
a zašto tragičan?da zasto, kad su imali 10 procentnih poena vise nego sto im je bilo ko davao? ne, cekaj.....

to je CESID procenjivao. ( ja im ništa ne verujem)
ja sam recimo zadovoljna rezultatima. potvrdili su biračko telo, ušli u parlament sa više poslanika nego prošli put, a vatra se održala. ovakva vrsta politike nikada nije bila popularna u srbiji.
a da je moglo bolje, moglo je.
mogao je i DS bolje
uvek može bolje. zar to nije uvek tako. u svemu
man ray loves me man ray loves me 18:21 13.05.2008

Re: pretty sight

jeste, ali ovaj put je bas falilo. bili smo tako blizu.
JJ Beba JJ Beba 18:23 13.05.2008

Re: pretty sight

man ray loves me
bili smo tako blizu.

blizu čega? ko?
lidiaz lidiaz 18:26 13.05.2008

Re: pretty sight

man ray loves me
Gledajuci blog od nedelje do danas prepoznajem five stages of grief zbog rezultata izbora : poricanje, bes, rezignacija, cenkanje i prihvatanje.
Ja sam, I guess, danas u rezignaciji.
(Sutra ce da bude cenkanje tipa - dobro, a el moze samo Palma?)

:)
lidiaz lidiaz 18:30 13.05.2008

Re: pretty sight

Danas LDP nije bio u koaliciji sa Cankom. Posledica je da su losije prosli u Vojvodini, samim tim i generalno. Ali pojedinacno, nisu prosli losije. Sad LDP ima 12+Batic poslanika.
man ray loves me man ray loves me 18:31 13.05.2008

Re: pretty sight

blizu čega? ko?

pa formiranju ds-ldp vecine i vlade. to se ja nesto tripujem...
Elliot Elliot 18:33 13.05.2008

Re: pretty sight

ja mislim da je presudnu ulogu odigrao presmeli ekonomski program LDP-a, koji bi vishe odgovarao jednoj bogatoj zapadnoj zemlji, a ne siromashnoj zemlji u tranziciji kao shto je srbija.

Da, to sigurno. Bas bih voleo da vidim 100 000 ljudi da cita ekonomski program LDP-a i kaze - ipak necu da glasam za njih. Pre ce biti da nisu glasali za LDP jer su bili svesni da nema drugog kruga, a i Canak je odneo sa sobom koji procenat.
JJ Beba JJ Beba 18:35 13.05.2008

Re: pretty sight

man ray loves me
blizu čega? ko?pa formiranju ds-ldp vecine i vlade. to se ja nesto tripujem...

možda manjinska, pa da LDP podrži. hunouz?
JJ Beba JJ Beba 18:37 13.05.2008

Re: pretty sight

Elliot
ja mislim da je presudnu ulogu odigrao presmeli ekonomski program LDP-a, koji bi vishe odgovarao jednoj bogatoj zapadnoj zemlji, a ne siromashnoj zemlji u tranziciji kao shto je srbija.Da, to sigurno. Bas bih voleo da vidim 100 000 ljudi da cita ekonomski program LDP-a i kaze - ipak necu da glasam za njih. Pre ce biti da nisu glasali za LDP jer su bili svesni da nema drugog kruga, a i Canak je odneo sa sobom koji procenat.

a dinkić je urlao plašeći ljude - nemojte da glasate za male stranke koje ne mogu da pobede, samo rasipate gčasove.
poznajem dosta ljudi koji su mu poverovali. mislim da se rasipaju glasovi
Kazezoze Kazezoze 18:50 13.05.2008

Re: pretty sight

Da, to sigurno. Bas bih voleo da vidim 100 000 ljudi da cita ekonomski program LDP-a i kaze - ipak necu da glasam za njih. Pre ce biti da nisu glasali za LDP jer su bili svesni da nema drugog kruga, a i Canak je odneo sa sobom koji procenat.


problem "intelektualaca" u srbiji je shto podcenjiva svest glasacha.
zashto ti mislish da glasachi nisu prochitali ekonomski program ldp-a?
Elliot Elliot 18:51 13.05.2008

Re: pretty sight

a dinkić je urlao plašeći ljude - nemojte da glasate za male stranke koje ne mogu da pobede, samo rasipate gčasove.
poznajem dosta ljudi koji su mu poverovali. mislim da se rasipaju glasovi

Pa to, a da nisu presli cenzus radikali bi vec bili u vladi sa DSS-om. I ko bi bio kriv? Pa LDP sto nije uspeo da namakne jos koji procenat!
JJ Beba JJ Beba 18:57 13.05.2008

Re: pretty sight

Elliot
a dinkić je urlao plašeći ljude - nemojte da glasate za male stranke koje ne mogu da pobede, samo rasipate gčasove.poznajem dosta ljudi koji su mu poverovali. mislim da se rasipaju glasoviPa to, a da nisu presli cenzus radikali bi vec bili u vladi sa DSS-om. I ko bi bio kriv? Pa LDP sto nije uspeo da namakne jos koji procenat!

pa što DS, kao velika stranka koja postoji 15 godina sa sve predsednikom republike i tolikom koalicijom (Vuk, dinkić, čanak, rasim ikoznajoško) nije uzela taj procenat što fali i još koji mandat pa da nas sad sve ne boli glava?
Elliot Elliot 19:17 13.05.2008

Re: pretty sight

pa što DS, kao velika stranka koja postoji 15 godina sa sve predsednikom republike i tolikom koalicijom (Vuk, dinkić, čanak, rasim ikoznajoško) nije uzela taj procenat što fali i još koji mandat pa da nas sad sve ne boli glava?

Eno, Predsednik pop$&eo sto su vodili negativnu kampanju... Jos samo da skapira da su izbori utakmica koja se ne igra samo u predizbornoj kampanji. Ali ko moze odoleti toj harizmi... Kriv je LDP!
man ray loves me man ray loves me 19:28 13.05.2008

Re: pretty sight

Ja sam glasala za LDP i oni su odgovorni meni. "Ja sam njihov poslodavac - oni rade za mene". U tom smislu me vise interesuje zasto LDP nije uradio vise, nego DS.
G r o f G r o f 20:20 13.05.2008

Re: pretty sight

[ovakva vrsta politike nikada nije bila popularna u srbiji.
a da je moglo bolje, moglo je.


Moglo je..
Da sa malo više izlazilo iz Bg i radilo na lokalu.
Da se više komuniciralo sa biračima na jeziku koji razumeju. Program je trebalo , kako ti kažeš, titlovati na jezik
običnog čoveka.
Da su se mladi jače pogurali.

Ako pretendira da bude ozbiljna stranka, LDP mora ozbiljno raditi. Glasači, koje sada ima, su oni koji su do njega došli zbrajanjem 2+2, ostalima matematika ne ide tako dobro i treba se više potruditi oko njih.
Elliot Elliot 20:29 13.05.2008

Re: pretty sight

Ja sam glasala za LDP i oni su odgovorni meni. "Ja sam njihov poslodavac - oni rade za mene". U tom smislu me vise interesuje zasto LDP nije uradio vise, nego DS.

A mene kao njihovog glasaca mnogo vise interesuje sta radi Batic sa njima. Nemam nikakav problem sa tim koliko su glasova dobili. Naravno, voleo bih da su dobili vise, ali svestan sam gde zivim.
Nenad M. Nenad M. 21:16 13.05.2008

Re: pretty sight

Kazezoze
Da, to sigurno. Bas bih voleo da vidim 100 000 ljudi da cita ekonomski program LDP-a i kaze - ipak necu da glasam za njih. Pre ce biti da nisu glasali za LDP jer su bili svesni da nema drugog kruga, a i Canak je odneo sa sobom koji procenat.


problem "intelektualaca" u srbiji je shto podcenjiva svest glasacha.
zashto ti mislish da glasachi nisu prochitali ekonomski program ldp-a?


nisu jer da jesu shvatili bi da na duzi rok moze da izvuce zemlju iz potencijalnog ekonomskog haosa ma sta pricali placeni ekonomisti
ldp program je stajao na jednoj strani, svi ostali su imali nepodnosljivo - populisitcku pricu o ravnomerno - regionalnog razvoju, socijalnoj pravdi isl.
bobo bobo 21:41 13.05.2008

Re: pretty sight

man ray loves me
Ja sam glasala za LDP i oni su odgovorni meni. "Ja sam njihov poslodavac - oni rade za mene". U tom smislu me vise interesuje zasto LDP nije uradio vise, nego DS.

Retko ko ovako razmislja.
U Srbiji se svi nesto 'loze" na politicare, stranke i ideologije.
Taman posla da iskritikujes...pu,pu,pu daleko bilo.
Elliot Elliot 00:40 14.05.2008

Re: pretty sight

Kazezoze
Da, to sigurno. Bas bih voleo da vidim 100 000 ljudi da cita ekonomski program LDP-a i kaze - ipak necu da glasam za njih. Pre ce biti da nisu glasali za LDP jer su bili svesni da nema drugog kruga, a i Canak je odneo sa sobom koji procenat.


problem "intelektualaca" u srbiji je shto podcenjiva svest glasacha.
zashto ti mislish da glasachi nisu prochitali ekonomski program ldp-a?

E, mani se tih gluposti, molim te. Radikali sa DSS-om i SPS-om imaju 127 poslanika, a ti pricas o inteligenciji biraca i ekonomskim programima. "Intelektualci" - pa da ne znam da saberem 2 i 2, ziveo sam 90-ih ovde. Da li je potrebno da citam njihove programe?

Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 01:02 14.05.2008

Re: pretty sight

Elliot

E, mani se tih gluposti, molim te. Radikali sa DSS-om i SPS-om imaju
127 poslanika, a ti pricas o inteligenciji biraca i ekonomskim
programima. "Intelektualci" - pa da ne znam da saberem 2 i 2, ziveo sam
90-ih ovde. Da li je potrebno da citam njihove programe?

Redak lapidarno dobar komentar. Preporuka! Populizam je najvece zlo i na ovim prostorima i sire, a pojedinci ga namerno brkaju sa demokratijom.
Ivan Marović Ivan Marović 18:05 13.05.2008

Ivica je tas na vagi

lidiaz
Kome to vise odgovara saradnja sa SPSom koji sedi ispod Milosevica, nego LDP koji je ispod Djindjica?
Nije to u pitanju, ne bira DS da li će sa SPS-om ili LDP-om, nego bira SPS da li će sa Gondorom ili sa Mordorom. Na Dačiću je odluka. DS ne može da bira, sa LDP-om nemaju dovoljno, a sa DSS-om bi bilo bljak.
lidiaz lidiaz 18:35 13.05.2008

Re: Ivica je tas na vagi

Da, tacno je da Dacic bira.
Problem je sto je i pre izbora, pre nego sto se znalo sta ce biti dovoljno ili ne, SPS bio primamljivija opcija.
Valjda sto mozes da im das par kofera...
gradicevic gradicevic 18:45 13.05.2008

Re: Ivica je tas na vagi

Valjda sto mozes da im das par kofera...


ma dao bi im ja i 10 pa da idu u lepu PM
al nemam
JJ Beba JJ Beba 18:46 13.05.2008

Re: Ivica je tas na vagi

Na Dačiću je odluka. DS ne može da bira, sa LDP-om nemaju dovoljno, a sa DSS-om bi bilo bljak.

na glavnom odboru DSa pre izbora izglasano je da će da se ide u postizbornu koaliciju da SPSom i palmom a ne i sa LDPom . Dakle i DS bira
Milan M. Ćirković Milan M. Ćirković 23:34 13.05.2008

Re: Ivica je tas na vagi

Ivan Marović
a sa DSS-om bi bilo bljak.

Vise bljak nego sve ono sto smo vec gledali? Tesko. Uzgred, Trece razdoblje se zavrsilo tek smrcu Sarumanovom u Okrugu, nakon sto je izgubio svu nekad tako veliku vlast, tako da cemo do konacnog odlaska kostunjavog jos mnogo, mnogo toga gledati...
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:28 14.05.2008

Re: Ivica je tas na vagi

lidiaz
Kome to vise odgovara saradnja sa SPSom koji sedi ispod Milosevica, nego LDP koji je ispod Djindjica?


Lidija,

u ovakvoj konstelaciji snaga ovo tvoje pitanje nema nikakvog smisla. Iz tebe govore emocije, sto je ok za tebe kao privatnu licnost ... u politici je to vrlo lose. U situaciji kad SRS+DSS+SPS imaju vecinu svi bi trebalo da budemo vrlo zadovoljni ako SPS predje na DS-stranu. Spekulisati sa "prebezima" iz drugih partija/koalicija je nezrelo - tako isto moze neko drugi da spekulise recimo sa Vukom (te varijatne dolaze na red tek ako se SRS+DSS+SPS zbilja dogovore ... i to kao "hvatanje za slamku" ...

lidiaz

Problem je sto je i pre izbora, pre nego sto se znalo sta ce biti dovoljno ili ne, SPS bio primamljivija opcija.


I pre izbora nije bilo ni jedne iole realne varijante (ili analize) po kojoj se moglo ocekivati da DS+LDP imaju vecinu ... naprotiv, izgledalo je da ce SRS+DSS faliti malo za vecinu (koju su oni uostalom imali pre godinu dana i sad se verovatno gorko kaju sto je nisu iskoristili) a da je sa SPS imaju u svakom slucaju (kao sto je imaju i sada iako su i SRS i DSS pretrpele poraz) ... Pa je bilo i logicno pripremati se za takvu vaijantu i "ne zatvarati vrata" ... a LDP svojom ideoloskom(skoro komunistickom) iskljucivoscu "zatvara vrata" i prakticno onemogucava bilo kakvo pravljenje demokratskih kompromisa i koalcija - toliko da ih je besmisleno i povezivati sa Djindjicem, kome je REALISTICKI pristup politici bio jedna od glavnih osobina.

A da je LDP i osovojio nesto vise poslanika, svi znamo da bi to bilo (najvecim delom) na racun DS - ko moze da veruje da bi DSS ili SRS glasaci presli na njihovu stranu? Uostalom LDP je definitivno pokazala da nije u stanju da privuce nikog drugog osim svojih 220-230 hiljada stalnih obozavalaca ...

pozz

ps. Glavna preraspodela na ovim izborima u odnosu na prethodne je to sto je trecina (oko 200 hiljada glasova) DSSnarodnjackog bloka presla na DS stranu ... i vise je nego jasno da je to ISKLJUCIVO bilo moguce ako se DS drzi sto dalje od LDP-a. Svidjalo se to tebi (i drugima) ili ne - da je Boris prihvatio predizbornu Cedinu ponudu sigurno je da bi evropska opcija imala mnogo manje glasova ...
lidiaz lidiaz 15:25 14.05.2008

Re: Ivica je tas na vagi

U ovakvoj konstelaciji snaga ja samo mogu da se zapitam zasto Srbi i dalje glasaju za razne Dacice, Nikolice, Kostunice :(.

DS vecito dovodi samu sebe u situaciju da mora da daje ustpke, sve da bi se sprecilo vece zlo. Time se nazalost vecina kljucnih problema ne resava, vec samo odlaze do nekih sledecih izbora.
Daleko od toga da mislim da je bolje imati SRS-DSS Vladu, ali je sizofreno vecito biti u strahu da ne dodje takva Vlada, a onda sprovoditi njihov program, ili deo, zbog kompromisa koje stalno pravis.

U koju EU ce Srbija da udje ake se ne isporuci Mladic i koji ce funkcioner SPSa to odobriti.
Sve je to ona ista vrsta kompromisa koja je prosle godine dala Kostunici mesto premijera, ministra policije i sefa BIAe. I jel' bilo bolje?
Virtuelni Vasilije Virtuelni Vasilije 08:42 15.05.2008

Re: Ivica je tas na vagi

lidiaz
Sve je to ona ista vrsta kompromisa koja je prosle godine dala Kostunici mesto premijera, ministra policije i sefa BIAe. I jel' bilo bolje?


Pa naravno da je bilo bolje ... u odnosu na ono sta je bila alternativa:))) Hvala bogu da Kostunica prosle godine nije bio dovoljno "zreo" za koaliciju sa SRS (mada je i to u jednom trenutku pregovora visilo o koncu). A prosle godine su DSS i SRS imali dovoljno poslanickih mesta da "udobno" vladaju sledece cetiri godine bez potrebe da se ulaguju SPS (sto manje partnera, koalicija je stabilnija) ... I zamsili sta je sve moglo da se desi u prethodnoj Kosovo-kriticnoj godini ... A da je DS prosle godine odbila da udje u koaliciju sa njima, DSS bi to oberucke prihvatio kao alibi da "nema drugu alternativu" (kao sto je, pro rezultatima izbora nije ni imao) i napravio stabilnu vladu sa SRS ...

A ovako desilo se da smo ipak potpisali SSP ... I sto je jos vaznije - DS (odnosno proevropska opcija) je mnogo jaca (vec vrlo blizu apsolutne vecine ako racunamo i neke stranke manjina). Cak i da se ostvari (po meni nerealna) Dragecova prognoza da ce DSS vrati ponovo u vladu sa DS, odnosi su drasticno drugaciji: prosle godine je DS imala 50% posto glasova vise, sad ima 350% ... prosle godine u pregovorima je G17+ nastupala na strani DSSnarodjaka kao njihov partner iz prethodne vlade (i zajedno su imali vise glasova nego DS) - sada je prekticno deo DS ...

Nerealno je Lidija ocekivati da ce bilo ko od Srbije preko noci napraviti Svajcarsku, niti nam treba neka nova (ko zna koja po redu) revolucija ... evolucija (ovakva) je mnogo prirodnija. A ona podrazumeva i da se bivse problematicne stranke iz proslosti "uljude" (kao sto se to desilo sa HDZ u Hrvatskoj). Srbija nikad nece moci da funkcionise kao normalna demokratska zemlja ako vise od trecine njene politicke scene smatramo apsolutno neprihvatljivim i nemogucom za saradnju ...

E sad ako se desi da ipak dodje do koalicije SRS+DSS+SPS onda ce to biti (veliki) korak nazad i zastoj u pozitivnom trendu. Ali su sanse da takva koalicija ne bi dugo opstala bas zato sto su evo samo u par zadnjih meseci dva puta gradjani Srbije pokazali da su za evropsku opciju (a i Evropa da tu opciju podrzava) ... pa cak i da ta desnica (pu, pu daleko bilo:))) ostane duze na vlasti, ne bi mogla tek tako da ignorise to raspolozenje gradjana ...

pozz
ducaty ducaty 18:58 13.05.2008

...

Kome to vise odgovara saradnja sa SPSom koji sedi ispod Milosevica, nego LDP koji je ispod Djindjica?


A vi predlazete da se mi igramo izbora dok ldp ne osvoji 10%?

Lako je biti dosledan u svojim principima kada imate 5% glasova, i niste u kombinaciji ni za jednu vladu. Malo je to komplikovanije kada imate 40%. Sps i ako udje u vladu sa ds-om, nece imati kljucnu ulogu u nekim najbitnijim pitanjima, zato ne vidim sto je to tolika tragedija.
JJ Beba JJ Beba 19:05 13.05.2008

Re: ...

Sps i ako udje u vladu sa ds-om, nece imati kljucnu ulogu u nekim najbitnijim pitanjima, zato ne vidim sto je to tolika tragedija.

i ti tvrdiš da će nas DS sa SPSom uvesti u EU?
ok, ali kako?
kako misli da ispuni uslov svih uslova? kako će sa SPSom da poapsi sve osumnjičene i isporuči ih u hag? tadić je obećao a dačić će da se složi?
ili misliš da će nam oprostiti?
kako misliš da će se zemlja sa dačićem u vladi suočiti sa prošlošču koju je on kreirao?
gradicevic gradicevic 19:10 13.05.2008

Re: ...

kako će sa SPSom da poapsi sve osumnjičene i isporuči ih u hag?


za adekvatnu novcanu nagradicu
cena prava sitnica
ducaty ducaty 19:18 13.05.2008

Re: ...

A ja te pitam sta mi da radimo dok ne dodje takva vlada koja ce ispuneti sve to sto si navela? Da li ce vlada sastavljena od radikala, sps-a i dss-a uraditi to? Nece... Jos vise ce zemlju udaljiti od eu, osumlnjiceni ce dobiti status heroja, a o ekonomskom kolapsu koji bi usledio da i ne govorim... I sad sta je manje zlo?
JJ Beba JJ Beba 19:19 13.05.2008

Re: ...

gradicevic
kako će sa SPSom da poapsi sve osumnjičene i isporuči ih u hag?za adekvatnu novcanu nagradicucena prava sitnica

misliš?
i da se tako lako odreknu sledećeh izbora? a taman rejting poč'o da im raste....
gradicevic gradicevic 19:35 13.05.2008

Re: ...

misliš?
i da se tako lako odreknu sledećeh izbora? a taman rejting poč'o da im raste....


sve su to jajare bre
koji rejting
bitna je lova
sad i odma'
JJ Beba JJ Beba 20:06 13.05.2008

Re: ...

ducaty
A ja te pitam sta mi da radimo dok ne dodje takva vlada koja ce ispuneti sve to sto si navela? Da li ce vlada sastavljena od radikala, sps-a i dss-a uraditi to? Nece... Jos vise ce zemlju udaljiti od eu, osumlnjiceni ce dobiti status heroja, a o ekonomskom kolapsu koji bi usledio da i ne govorim... I sad sta je manje zlo?

ja nikada ne razmišljam o manjem zlu.
pobednik je onaj ko uspe da formira vladu. ja tako gledam
JJ Beba JJ Beba 20:42 13.05.2008

Re: ...

gradicevic
misliš?
i da se tako lako odreknu sledećeh izbora? a taman rejting poč'o da im raste....


sve su to jajare bre
koji rejting
bitna je lova
sad i odma'

ma sve ok, al baš da vidim kako će da nas uvedu u EU a da pre toga poapse svu onu žgadiju. bojim se da će samo da nas muče nehapšenjem i i stalnim razvlačenjem do nekih datuma koje im zajednica bude postavljala. ništa od toga nema.
mada, priznajem, volela bih da si ti u pravu i da će da 'apse . ne iz ljubavi prema pravdi i suočvanju zemlje sa prošlošću, već iz ljubavi prema kintini.
banda bogata
gradicevic gradicevic 21:48 13.05.2008

Re: ...

mada, priznajem, volela bih da si ti u pravu i da će da 'apse . ne iz ljubavi prema pravdi i suočvanju zemlje sa prošlošću, već iz ljubavi prema kintini.
banda bogata


ma bice kao ono Karadzic nije drzavljanin i slicna sranja
il ce da ga u'apse u Bosni
pre toga ce u Rusiju po misljenje
a za koaliciju su ga vec dobili
mislim
kinta sine do krova
i pride oni kao evropejci,
najveci, jebote
ducaty ducaty 00:03 14.05.2008

Re: ...

JJ Beba

ja nikada ne razmišljam o manjem zlu.


To je najlakse reci... Ako nemas drugo resenje onda nemas pravo ni da pljujes najmanje lose.
lidiaz lidiaz 00:08 14.05.2008

Re: ...

ducaty
JJ Beba

ja nikada ne razmišljam o manjem zlu.


To je najlakse reci... Ako nemas drugo resenje onda nemas pravo ni da pljujes najmanje lose.

Upravo zbog tog prihvatanja manjeg zla, Srbija i 2008 ima istu dilemu. Problem sa zlom je sto ono nece da nestane samo od sebe.
JJ Beba JJ Beba 00:18 14.05.2008

Re: ...

ducaty
JJ Beba

ja nikada ne razmišljam o manjem zlu.


To je najlakse reci... Ako nemas drugo resenje onda nemas pravo ni da pljujes najmanje lose.

kakotikažem, u sopstvenom životu nikada ne biram manje zlo, ma kako da je teška odluka. to mi daje za pravo da i sada ne želim nikakvo manje zlo.
u demokratiji posle izbora pobedio je onaj koga je narod birao najvećim brojem glasova i koji je u stanju da obrazuje vladu.

mene lično zanima nešto drugo.
ako su ovo bili tako važni izbori " referendumski" čak , kako su tupili svi lideri iz ZES koalicije, zašto je narod onda u tako, za referendum, malom broju izašao? možda tu leži razlog zašto ta najveća proevropska koalicija nije sakupila više procenata, pa da sada ne mora da razmišlja o manjem zlu?
ducaty ducaty 14:40 14.05.2008

Re: ...

lidiaz
ducaty
JJ Beba

ja nikada ne razmišljam o manjem zlu.


To je najlakse reci... Ako nemas drugo resenje onda nemas pravo ni da pljujes najmanje lose.

Upravo zbog tog prihvatanja manjeg zla, Srbija i 2008 ima istu dilemu. Problem sa zlom je sto ono nece da nestane samo od sebe.


Ne, najbolje bi bilo zlu prepustiti da vlada naredne 4 god. u svom punom obliku. Tako ce sigurno nestati...
gradicevic gradicevic 15:30 14.05.2008

Re: ...

Ne, najbolje bi bilo zlu prepustiti da vlada naredne 4 god. u svom punom obliku. Tako ce sigurno nestati...


kao i moje jos 4 godine zivota
preskupo brate
lidiaz lidiaz 15:32 14.05.2008

Re: ...

A razlika je sto nisi u petom, vec u drugom krugu pakla :<:
Brooklyn Brooklyn 15:35 14.05.2008

Re: ...

lidiaz
A razlika je sto nisi u petom, vec u drugom krugu pakla :<:

a ako pokusas da se provezes niz broadway u vreme rush houra, cak u sedmom.
lidiaz lidiaz 15:40 14.05.2008

Re: ...

Brooklyn
lidiaz
A razlika je sto nisi u petom, vec u drugom krugu pakla :

a ako pokusas da se provezes niz broadway u vreme rush houra, cak u sedmom.

Brodvejom pesacim nadole, ili idem metroom nagore(~4) :).
Ovaj moj sabarbijanski Brodvej je raj :).
pnbb pnbb 16:48 15.05.2008

Re: ...

sabarbijanski Brodvej je raj

kolko daleko?
ja bio oko 215te
lidiaz lidiaz 17:51 15.05.2008

Re: ...

Do Marble Hilla na 225 idem metroom, to je jedna stanica od 215, Onda sedam u voz koji ide paralelno sa Hadsonom s jedne, i Broadwayom s druge jos oko 14 milja. Pa tu :). Oko 25 minuta.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana