Reč i slika

Bosno moja!

Filip Mladenović RSS / 16.11.2020. u 02:45

Da, u pravu je mladi Draško Stanivuković: "Banja Luka će biti grad u kojem ćete napredovati bez članske karte!"

Balkanski domino efekat smenjivanja lokalnih autokrata i nacionalista  juče se nastavio i u Bosni i Hercegovini.

Nakon smene Gruevskog u Makedoniji, Djukanovića u Crnoj Gori, Tačija na Kosovu, evo i Dodik je pao u Banja Luci.

Ni Izetbegović nije prošao bolje, izgubivši u bosanskoj prestonici i tešeći se floskulom: "Izgubili smo  Sarajevo, ali ne i BiH!"

Ostaje nada da se Bosna i Hercegovina, zahvaljujući pre svega mladim, školovanim i istorijskim mitovima neopterećenim političarkama i političarima polako ali sigurno vraća najboljim stranicama svoje evropske i balkanske sudbine.

I na kraju, samo da podsetim da su za nepune 2 godine izbori u Beogradu, koje AV režim sigurno gubi!

Domino efekat se nastavlja...



Komentari (492)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 11:13 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

Sve su nam bitange uzele!


Filip Mladenović Filip Mladenović 11:29 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

Da li je neko ovde od komentatora zaista čuo pobednički govor Draška Stanivukovića?

Verujem da su ga preslušali, ali ne i čuli!

A evo i Dodikove izjave:

"Nisam sretan i tužan sam što smo izgubili Banjaluku. Igor Radojičić je radio ozbiljno svoj posao. Banjaluka je demokratski birala i mi poštujemo taj izbor. Isto tako mislimo da je to ozbiljna greška grada. Građani Banjaluke su odlučili. Radojičić je jedan od najsposobnijih naših kadrova. Nije mi prijatna činjenica da smo izgubili Banjaluku na tom mestu", kazao je Dodik.

"To za nas nije mali udarac", naveo je prvi čovek SNSD-a.

predatortz predatortz 11:34 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

Filip Mladenović
Da li je neko ovde od komentatora zaista čuo pobednički govor Draška Stanivukovića?

Verujem da su ga preslušali, ali ne i čuli!

A evo i Dodikove izjave:

"Nisam sretan i tužan sam što smo izgubili Banjaluku. Igor Radojičić je radio ozbiljno svoj posao. Banjaluka je demokratski birala i mi poštujemo taj izbor. Isto tako mislimo da je to ozbiljna greška grada. Građani Banjaluke su odlučili. Radojičić je jedan od najsposobnijih naših kadrova. Nije mi prijatna činjenica da smo izgubili Banjaluku na tom mestu", kazao je Dodik.

"To za nas nije mali udarac", naveo je prvi čovek SNSD-a.



Ok, šta je sporno?

Opet ti kažem, da ne dezinformišeš ljude, SNSD je izgubio mesto gradonačelnika Banjaluke ali će imati većinu odbornika u skupštini grada.
solo solo 11:38 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

Nisam sretan i tužan sam što smo izgubili Banjaluku. Igor Radojičić je radio ozbiljno svoj posao. Banjaluka je demokratski birala i mi poštujemo taj izbor. Isto tako mislimo da je to ozbiljna greška grada. Građani Banjaluke su odlučili. Radojičić je jedan od najsposobnijih naših kadrova. Nije mi prijatna činjenica da smo izgubili Banjaluku na tom mestu", kazao je Dodik.


A šta ako je ,,moša,,?

predatortz predatortz 11:43 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

A šta ako je ,,moša,,?




Vidimo da PDP i SDS, u zbiru, imaju 9 odbornika.
Sve ostale liste su do sada bile u koaliciji sa SNSD.
DNS se nešto delio, ova dva odbornika mogu prići Drašku.

Opet, nedovoljno.

Ako ne bude velike trgovine, SNSD pravi većinu u Banjaluci.


solo solo 11:46 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

Ako ne bude velike trgovine, SNSD pravi većinu u Banjaluci.


Jel ima gradonačelnik Banja Luke zamenika? Ono - operativca
predatortz predatortz 11:49 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

solo
Ako ne bude velike trgovine, SNSD pravi većinu u Banjaluci.


Jel ima gradonačelnik Banja Luke zamenika? Ono - operativca


Gradonačelnik Banjaluke je važna politička figura. Razumem da Dodiku ne prija da izgube lidera u najvećem gradu, privrednom i kulturnom centru RS, plus gradu iz koga kreću sve promene.
No, ako Draško ne okupi većinu, a šanse da to uradi su nikakve, biće samo figura bez realne snage. Moći će da priča sa tog važnog mesta, ali ne i da nešto učini.

Filip Mladenović Filip Mladenović 11:51 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

predatortz
solo
Ako ne bude velike trgovine, SNSD pravi većinu u Banjaluci.


Jel ima gradonačelnik Banja Luke zamenika? Ono - operativca


Gradonačelnik Banjaluke je važna politička figura. Razumem da Dodiku ne prija da izgube lidera u najvećem gradu, privrednom i kulturnom centru RS, plus gradu iz koga kreću sve promene.
No, ako Draško ne okupi većinu, a šanse da to uradi su nikakve, biće samo figura bez realne snage. Moći će da priča sa tog važnog mesta, ali ne i da nešto učini.



Sve promene u autoritarnim društvima počinju od njihovih prestonica.

Bilo i biće!

To kapiraju i Izetbegović i Dodik!
shmoo shmoo 11:56 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

solo
типфелер


Lijepa srpska reč.



Предивна!

Хтедох да додам и оно ди бесте, ди бесте, али видим да си ти већ окачио клип.

Него, матори, како ти иде унтерхалтовање са блогеркама у последње време?



(Надам се да ово твоја жена не чита? Моја чита, јбг...)

shmoo shmoo 12:05 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

predatortz
solo
типфелер


Lijepa srpska reč.


Ih, pa nemački je pun srpskih reči!
Cvikcangle, motorcangle, knedla, štrudla...

Sve su nam bitange uzele!



И још стално јуришају на мучену Пољску, што каже Макса.

Барабе немачке, бре!


П.С. - Нисам ти ово никада причао... Својевремено на Бановом брду у оним солитерима што се пењу узбрдо од пијаце и од дома здравља, живело оно ситније дипломатско особље страних амбасада (живели и неки наши високи партијски функционери, али то је друга прича). И у последњем солитеру на врху биле и неке породице из Немачке. Источне Немачке, ДДР, али није важно. Немци су Немци. Па још ови Пруси...

Елем, лети преко распуста кад упече звезда и не може да се пика фудбал по двориштима школа, седимо и тулипанимо (данас клинци кажу блејимо) и из пуке досаде мој друг Лута (брат од стрица овог Лутовца из Демократске странке) каже:

"Е, ај идемо бијемо мале Немце!"

"Немој, Луто, зашто бисмо?"

"Ма ко их јебе, што су нас напали у рату!"

И онда јуримо мале Немце по оној шумици на Пожешкој улици и лемамо их кад их на'ватамо.

То су била времена! "Сутјеске", "Неретве", итд.

А у фамилији Лутовац чак и баба од 20 кила са све патофнама била носилац Споменице '41.

predatortz predatortz 12:07 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

"Е, ај идемо бијемо мале Немце!"

"Немој, Луто, зашто бисмо?"

"Ма ко их јебе, што с нас напали у рату!"



solo solo 12:10 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

Него, матори, како ти иде унтерхалтовање са блогеркама у последње време?



Gluvi baHrut. Ali nije do mene.

Надам се да ово твоја жена не чита? Моја чита, јбг..


Pređi na analogno - 'ebeš 5g

Pomoć prijatelja - novi ,,algoritam,,

predatortz predatortz 12:22 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

И онда јуримо мале Немце по оној шумици на Пожешкој улици и лемамо их кад их на'ватамо.


Inače, tako smo mi, u nedostatku Nemaca, išli u šikaru zvanu "rupače", da vijamo Cigančiće.

Sve u vreme bratstva-jedinstva i sveopšte tolerancije.

Komentar većine roditelja je bio:

Što idete tamo, samo se prljate?!
freehand freehand 16:11 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA


"Е, ај идемо бијемо мале Немце!"

"Немој, Луто, зашто бисмо?"

"Ма ко их јебе, што су нас напали у рату!"

Ima u onom dokumentarcu koji je Kiš radio svojevremeno a koji sam ovde nekoliko puta postavljao dok nije skinut sa YT - dakle jedna od tri gospođe, Jevrejke,koje žive u Izraelu a prošle su goli otok, odnosno onaj ženski logor, gde ona priča kako je kao skojevka sa drugarima 27. marta išla da drugarici iz razreda skandira i lupa prozore. Zato što je Nemica.
Ljudi su čudna bića, to valja imati na umu kad se sudi ličnostima.
predatortz predatortz 16:14 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

prošle su goli otok, odnosno onaj ženski logor,


Sveti Grgur.
freehand freehand 16:15 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

Inače, tako smo mi, u nedostatku Nemaca, išli u šikaru zvanu "rupače", da vijamo Cigančiće.

Sve u vreme bratstva-jedinstva i sveopšte tolerancije.

Jel bio i Dežilović?
Ako nije ne znam kako će sad ona dva blogostvora što vrište na Dežulovića ovo da okarakterišu. Sad ćeš sem ijekavice i prekodrinstva i zvog cigančića da budeš izopšten iz srbstva. Al šta te boli, dok se tapšete burazerski nema sikiracije.
freehand freehand 16:20 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

predatortz
prošle su goli otok, odnosno onaj ženski logor,


Sveti Grgur.

Hvala, nisam mogao da se setim u momentu, a i nije bila poenta. Poenta je da masa ne pita ni za boju kože ni za veroispovest ni za nacionalnost kad se digne temperatura u glavi. Pa su tako i neki Nemci bili žrtve nekih Jevreja zbog svoje nacionalnosti. I govorim o spremnosti da se prepusti histeriji i isključi mozak koja nije karakteristična ni za jednu naciju, veru ili ideologiju.
predatortz predatortz 16:22 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

freehand
Inače, tako smo mi, u nedostatku Nemaca, išli u šikaru zvanu "rupače", da vijamo Cigančiće.

Sve u vreme bratstva-jedinstva i sveopšte tolerancije.

Jel bio i Dežilović?
Ako nije ne znam kako će sad ona dva blogostvora što vrište na Dežulovića ovo da okarakterišu. Sad ćeš sem ijekavice i prekodrinstva i zvog cigančića da budeš izopšten iz srbstva. Al šta te boli, dok se tapšete burazerski nema sikiracije.


Moram da priznam jednu stvar koja me je na početku mog boravka u Srbiji prilično iznenadila.
To je odnos ljudi prema Ciganima/Romima, kako je kome drago, koji je bio daleko tolerantniji od odmosa u gradu u kom sam rođen i sazrevao, pa i u odnosu na celu Bosnu.

Inače, znatan broj Roma iz Podrinja, koji su inače muslimani, bežao je u Srbiju. Ne sa Bošnjacima prema teritoriji koju su oni kontrolisali, nego baš u Srbiju.

I ovo treba imati u vidu kada se Srbiji štošta spočitava.

freehand freehand 16:30 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

I ovo treba imati u vidu kada se Srbiji štošta spočitava.

Zavisi ko spočitava i šta spočitava. Nije isto kad kojekakvi NVO seratori i muljatori počnu da se frljaju svojhim čovekoljubljem iako ruke peru alkoholom posle slikanja sa ciganima za potrebe grantova, i kad domaćini počnu da nariču nad ciganskom sudbinom iako se ne zna mrze li više njih, čifute, muslimane ili komunjare.
a inače - jeste. U mom razredu violeta i Dragica bile su apsolutno ravnopravne sa svima nama, a komšije Cigani jeli su kod moje majke najnormalnije sa mnom za stolom i kupali se kod nas jer nisu imali toplu vodu.
Al jebiga, mi smo živeli jedni sa drugima, ne jedni pored drugih.

P.S. I ja mislim da je to ono što treba čuvati i ono čemu treba težiti. Ne mržnja, ne osveta.Ne znam kako ti, što ne bi da se Srbiji spočitava al bi da u Bosni održiš tu dragu i toplu bratoubilačku mržnju.
gedza.73 gedza.73 17:29 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

kad domaćini počnu da nariču nad ciganskom sudbinom iako se ne zna mrze li više njih

da stavim tačku na ovu priču.
Mojoj tetki je otac Ciganin. Ta žena je odgajila svoje dete i tuđu prečansku kojoj je otac iznenada umro.

Tako da kad opet sledeći put budeš branio Dežulovića kako bi opravdao njegov stav da moja sestra ne zna ko joj je otac pogledaj se u ogledalo pre nego bilo koga nazoveš šovinistom. Foleru najobičniji.

U mom užem krugu prijatelja iz mladosti je Ciganin koji nikada u životu više ne bi progovorio sa mnom kad bi mu ispričao tvoju 'nedomaćinsku' metaforu (niti bi mi palo na pamet da tako nešto pomislim). Žena mu je Crnogorka (ona prava, kao iz knjige) i imaju dvoje predivno vaspitane dece.






freehand freehand 17:43 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

gedza.73
kad domaćini počnu da nariču nad ciganskom sudbinom iako se ne zna mrze li više njih

da stavim tačku na ovu priču.
Mojoj tetki je otac Ciganin. Ta žena je odgajila svoje dete i tuđu prečansku kojoj je otac iznenada umro.

Tako da kad opet sledeći put budeš branio Dežulovića kako bi opravdao njegov stav da moja sestra ne zna ko joj je otac pogledaj se u ogledalo pre nego bilo koga nazoveš šovinistom. Foleru najobičniji.

U mom užem krugu prijatelja iz mladosti je Ciganin koji nikada u životu više ne bi progovorio sa mnom kad bi mu ispričao tvoju 'nedomaćinsku' metaforu (niti bi mi palo na pamet da tako nešto pomislim). Žena mu je Crnogorka (ona prava, kao iz knjige) i imaju dvoje predivno vaspitane dece.



Iš bre
shmoo shmoo 20:13 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

predatortz

da vijamo Cigančiće




А не, то су нам другари и са наше стране су одувек били док смо заједно вијали Немце!

И не само тада, него вазда у екипи.

Још једна прича из детињства, баш у вези с тим нашим другарима. Висимо сви на (туђој) трешњи, мука нам, преждрали се... Појави се газда, појури нас, сви побегнемо, он на'вата баш једног од тих наших другара. Ми се кезимо с ове стране ограде, смејемо се, а овај кука, преклиње да га пусти. А газда од трешњу га држи за уво крвнички.


- Немој, чико, молим те! Ја сам син од амбасадора, нисам одавде!!!

- Ниси одавде? Па одакле си?

- Из Индију!

- Из Индију? Па како се зовеш?

- Гангула Бас!

(у секунди га је смислио, мајстор!)

И од тог тренутка остао је Гангула за читав живот. Ено га сада, држи неки кафић код пијаце на Брду.



shmoo shmoo 20:26 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

freehand

Ljudi su čudna bića, to valja imati na umu kad se sudi ličnostima.



Јесте, Фри, у праву си.

И зато овај живот и јесте чудо.

И ја такав, који сам вијао мале Немце из пуке досаде (наговорио ме Лутовац, маму му ону његову партизанску, не бих ја), данас у школи са клинцима прорађујем на часу Андрићеву приповетку "Деца". (30. страна)

И дискутујемо на часу и објашњавам клинцима шта је то у главном јунаку приповетке задржало његову руку да не удари малог Јеврејина док овај протрчава поред њега бежећи испред оне двојице помахниталих са тољагама.

Јесте, Фри, у праву си.

Људи су чудна бића. Са ово мало душе.

И зато живот и јесте чудо.

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:34 17.11.2020

Re: REČ I SLIKA

Sve promene u autoritarnim društvima počinju od njihovih prestonica.

Ono, nemam iluzija da ću dobiti smislen odgovor, ali nada umire poslednja.
Zbog čega je RS autoritarno društvo? Zato što ima izbore na kojima ljudi slobodno biraju?
Ili tebe i tebi slične muči to što postoje ljudi koji rade ono za šta su ih njihovi birači izabrali a ne ono što im pokušavaju nametnuti ljudi iz pozadine koji nikad nisu izašli na izbore?
Da postoje i ljudi sa integritetom koji sebi ne dozvoljavaju da budu ničiji paravan bez obzira kakvu šikanu prošli.
Черевићан Черевићан 11:24 16.11.2020

одоше

ili,postojani kano klisurina

окружење баш нам ....earthquake zone
мало ...мало...... па дрмне стабилност,
посебно фотеља ...видна угроженост
промена Битних.... присутна обилност

Filip Mladenović Filip Mladenović 12:14 16.11.2020

A čestitke iz Beograda?

Da li je neko od tzv. opozicionih lidera u Srbiji čestitao novom gradonačelniku Banja Luke?
haklberi_tom haklberi_tom 12:28 16.11.2020

Re: A čestitke iz Beograda?

Filip Mladenović
Da li je neko od tzv. opozicionih lidera u Srbiji čestitao novom gradonačelniku Banja Luke?

Šta da mu čestita?!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:31 16.11.2020

Re: A čestitke iz Beograda?

Pa to što je jedan od lidera opozicije izabran za gradonačelnika Banja Luke...
predatortz predatortz 12:31 16.11.2020

Re: A čestitke iz Beograda?

haklberi_tom
Filip Mladenović
Da li je neko od tzv. opozicionih lidera u Srbiji čestitao novom gradonačelniku Banja Luke?

Šta da mu čestita?!


Pa, pobedu na izborima.

U RS se gradonačelnici i načelnici opština biraju direktno. Dakle, ne stranka, pa da onda ona bira. Glasaš direkto za čoveka.

Pobetiti u Banjaluci, naročito prekaljene igrače sa ogromnom logistikom, nije mala stvar.


apacherosepeacock apacherosepeacock 12:35 16.11.2020

Re: Zanimljivo...

Filip Mladenović
I na kraju, samo da podsetim da su za nepune 2 godine izbori u Beogradu, koje AV režim sigurno gubi!

Domino efekat se nastavlja...

Odlično.
Još samo da najaviš od koga će da izgubi.
jinks jinks 12:47 16.11.2020

Re: Zanimljivo...

Stanivuković je koliko sam razumeo novo lice, slično kao što su u principu i Abazović ili Krivokapić u CG.

A ovde, ljuta opozicija sve bivši ministri, premijeri, predsednici ili gradonačelnici, koji su do sada milion puta gubili na izborima.
predatortz predatortz 12:51 16.11.2020

Re: Zanimljivo...

Stanivuković je koliko sam razumeo novo lice, slično kao što je su u principu i Abazović ili Krivokapić u CG.



On jeste, tata mu nije. tata je tajkun iz perioda kada je PDP činio vladu.

Baci oko na fotku kuće iznad, malopre sam kačio.

No, ja sam čovek tolerantan čak i na to, ako neko načne Debelog Foliranta.
apacherosepeacock apacherosepeacock 12:58 16.11.2020

Re: Zanimljivo...

jinks
Stanivuković je koliko sam razumeo novo lice, slično kao što je su u principu i Abazović ili Krivokapić u CG.

A ovde, ljuta opozicija sve bivši ministri, premijeri, predsednici ili gradonačelnici, koji su do sada milion puta gubili na izborima.


To.
Nego Filip kaže sigurno pa pitam na čemu gradi svoje čvrsto uverenje. (da će to biti u sledećem izbornom ciklusu - za dve godine)
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:50 16.11.2020

Re: Zanimljivo...

apacherosepeacock
jinks
Stanivuković je koliko sam razumeo novo lice, slično kao što je su u principu i Abazović ili Krivokapić u CG.

A ovde, ljuta opozicija sve bivši ministri, premijeri, predsednici ili gradonačelnici, koji su do sada milion puta gubili na izborima.


To.
Nego Filip kaže sigurno pa pitam na čemu gradi svoje čvrsto uverenje. (da će to biti u sledećem izbornom ciklusu - za dve godine)


Na Vesiću i njegovoj popularnosti u Beogradu!
apacherosepeacock apacherosepeacock 14:10 16.11.2020

Re: Zanimljivo...

Filip Mladenović
Na Vesiću i njegovoj popularnosti u Beogradu!


Dobro. Nadam se da si u pravu.
maksa83 maksa83 15:44 16.11.2020

Cile Mile


"Mislim da je važno da govorimo jasno. On ima svoje nadležnosti i predstavlja grad, neka se šepuri i radi. Rekao je da će đaci i penzioneri dobiti besplatan gradski prijevoz. Neka predloži, podržat ćemo, ali hajde da vidimo kako će to finansirati. Kako će finansirati gradsko grijanje koje smo mi svake godine subvencionirali. Zašto bi to radila Republika Srpska? Imamo i druge općine koje treba pomoći. Prekinut ćemo sve investicija sa nivoa RS"

predatortz predatortz 16:01 16.11.2020

Re: Cile Mile

maksa83

"Mislim da je važno da govorimo jasno. On ima svoje nadležnosti i predstavlja grad, neka se šepuri i radi. Rekao je da će đaci i penzioneri dobiti besplatan gradski prijevoz. Neka predloži, podržat ćemo, ali hajde da vidimo kako će to finansirati. Kako će finansirati gradsko grijanje koje smo mi svake godine subvencionirali. Zašto bi to radila Republika Srpska? Imamo i druge općine koje treba pomoći. Prekinut ćemo sve investicija sa nivoa RS"



Koji ti je ovo izvor?
Dodiku se može svašta na dušu natovariti, ali još ne govori "općina", ni "prekinut ćemo".
Ili to federalni novinari i dalje prevode srpski na neki novorijek koji niko do posle rata studirao nije?

Inače, ova izjava je prilično suvisla.
Draško će imati titulu bez moći. Nova skupštinska većina u Banjaluci je već potpisana i čini je SNSD sa partnerima.
Znači, isto kao da je u Beogradu gradonačelnik Đilas, a odbornici naprednjaci.
Realno, ne možeš ništa sprovesti u delo, a oni tebe mogu provlačiti kroz blato zbog obećanja koja si dao a nisi u stanju da ih ispumiš.


maksa83 maksa83 16:19 16.11.2020

Re: Cile Mile

Znači, isto kao da je u Beogradu gradonačelnik Đilas, a odbornici naprednjaci.

Mene ovo više podseća na Vučićevo vrlo aktivno davljenje Šapca.
predatortz predatortz 16:27 16.11.2020

Re: Cile Mile

maksa83
Znači, isto kao da je u Beogradu gradonačelnik Đilas, a odbornici naprednjaci.

Mene ovo više podseća na Vučićevo vrlo aktivno davljenje Šapca.


Ne, u Šapcu je opozicija imala i gradonačelnika i većinu.

U Banjaluci samo gradonačelnika. Poigravaće se sa njim, a za godinu, dve, pred opšte izbore, pokrenuće proceduru opoziva. Razlog će neki već smisliti. Inače, to se radi na opštinskom referendumu, pa će im biti zgodno da odmere gde su pred izbore.

maksa83 maksa83 16:32 16.11.2020

Re: Cile Mile

Ne, u Šapcu je opozicija imala i gradonačelnika i većinu.

Ali Mile kaže da će sve da im pridave iz Centrale, što je Vučić manje više radio sve ove godine - aktivno odvraćao investitore odande, uskratio im krevete u aprilu, itd.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:35 16.11.2020

Re: Cile Mile

maksa83
Ne, u Šapcu je opozicija imala i gradonačelnika i većinu.

Ali Mile kaže da će sve da im pridave iz Centrale, što je Vučić manje više radio sve ove godine - aktivno odvraćao investitore odande, uskratio im krevete u aprilu, itd.


jao sve ja to vjerujem al ovo ti je kao da Čedin mali (samo gore) sutra dođe da se kandiduje u BG i sad ti kao treba da kažeš, jeeeeeeeeeee, Čedin mali je rješenje..

niccolo niccolo 16:42 16.11.2020

Re: Cile Mile

al ovo ti je kao da Čedin mali (samo gore) sutra dođe da se kandiduje u BG i sad ti kao treba da kažeš, jeeeeeeeeeee, Čedin mali je rješenje..

Čekaj, znači Fulup se opet zaleteo?
predatortz predatortz 16:42 16.11.2020

Re: Cile Mile

maksa83
Ne, u Šapcu je opozicija imala i gradonačelnika i većinu.

Ali Mile kaže da će sve da im pridave iz Centrale, što je Vučić manje više radio sve ove godine - aktivno odvraćao investitore odande, uskratio im krevete u aprilu, itd.



Kome će uskratiti? Svojoj odborničkoj većini?
Nije lud, pa da izgubi opšte izbore zbog toga.

Rečeno se odnosilo na Draškova predizborna obećanja, koja su, kao i kod drugih, prilično populistička.
Besplatan prevoz?
Može!
Obezbedi pare, republički budžet za to ne da kintu, a nije ni u obavezi.

Ne možeš da obezbediš pare za besplatan prevoz Banjalučana?

Super!
Malo ćemo da te zajebavamo...

To je taj rad. Dodik je iskusan političar, a i čelni ljudi iz stranke su u politici još iz vremena SFRJ. Profesionalci koji znaju sve cake.

No, opet kažem, dobro je!
Ovo je Dodiku priličan šamar. Sad će da kara po stranci, a to pravi pukotine. A od sitnih pukotina kreće pad svake strukture.
maksa83 maksa83 16:43 16.11.2020

Re: Cile Mile

jao sve ja to vjerujem al ovo ti je kao da Čedin mali (samo gore) sutra dođe da se kandiduje u BG i sad ti kao treba da kažeš, jeeeeeeeeeee, Čedin mali je rješenje..

Da, imam utisak da je tako neki odnošaj, zaludno dete bogatuna sa parama sumnjivog porekla hoće da se bavi politikom. No dobro, nije da sa druge strane ima self mejd predstavnika radničke klase sa pošteno zarađenim vilama po Beogradu i Novom Sadu. Meni ne izbija iz glave slika Mila dok se podjebavački kliberi onom nesretnom Davidovom ocu.
freehand freehand 16:48 16.11.2020

Re: Cile Mile

newimprovedtadejus
maksa83
Ne, u Šapcu je opozicija imala i gradonačelnika i većinu.

Ali Mile kaže da će sve da im pridave iz Centrale, što je Vučić manje više radio sve ove godine - aktivno odvraćao investitore odande, uskratio im krevete u aprilu, itd.


jao sve ja to vjerujem al ovo ti je kao da Čedin mali (samo gore) sutra dođe da se kandiduje u BG i sad ti kao treba da kažeš, jeeeeeeeeeee, Čedin mali je rješenje..


Ovo sa roditeljskim gresima uvek mi je ozbiljno išlo na živce. "oficirska deca", "funkcionerska deca", "Čedin mali". Ako Čedin mali izađe sa sopstvenim programom i stane iza njega a Čede nigde okolo - za oji krasni je Čeda tu bitan?
marko Milošević bio je tupson po sebi i za taj se status samostalno izborio. Kao što mlađani Mitrović nije ništa do sin Željka Mitrovića a odatle je dalje dobacio samo kad je ubio devojku na pešačkomprelazu. ali ne smeju se deca kaštigovati zbog onoga što im roditelji rade.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:54 16.11.2020

Re: Cile Mile

freehand
newimprovedtadejus
maksa83
Ne, u Šapcu je opozicija imala i gradonačelnika i većinu.

Ali Mile kaže da će sve da im pridave iz Centrale, što je Vučić manje više radio sve ove godine - aktivno odvraćao investitore odande, uskratio im krevete u aprilu, itd.


jao sve ja to vjerujem al ovo ti je kao da Čedin mali (samo gore) sutra dođe da se kandiduje u BG i sad ti kao treba da kažeš, jeeeeeeeeeee, Čedin mali je rješenje..


Ovo sa roditeljskim gresima uvek mi je ozbiljno išlo na živce. "oficirska deca", "funkcionerska deca", "Čedin mali". Ako Čedin mali izađe sa sopstvenim programom i stane iza njega a Čede nigde okolo - za oji krasni je Čeda tu bitan?
marko Milošević bio je tupson po sebi i za taj se status samostalno izborio. Kao što mlađani Mitrović nije ništa do sin Željka Mitrovića a odatle je dalje dobacio samo kad je ubio devojku na pešačkomprelazu. ali ne smeju se deca kaštigovati zbog onoga što im roditelji rade.


ja se slažem u načelu naravno daleko da djeca treba da ispaštaju roditeljske grijehe
ali
nije to samo što ga je taj čovjek odgojio, što je on u toj priči odrastao i još živi..
tata ga je doveo u stranku, tata je naime tamo bio prije njega.. dakle nema tu nekog odmaka.. to ti je to.. on je i dalje dio toga..
dal onda možemo da se nadamo da je on enkakvo rješenje..
pa prvo bi vlastitog oca morao da hapsi.. kako.. tata je još uvijek duboko upleten u te krugove..
ma rječju, gore je to od Čedinog malog.. baš crnjak
predatortz predatortz 16:56 16.11.2020

Re: Cile Mile

Ako Čedin mali izađe sa sopstvenim programom i stane iza njega a Čede nigde okolo - za oji krasni je Čeda tu bitan?


Draškov otac je bio blizak PDP, njihov finansijer, a dobar deo njegovog kapitala, to mi pričali Banjalučani, datira iz perioda kada je PDP vodio vladu.

Nema on neki "svoj program", niti je PDP nova politička snaga u RS. Nije čak ni po nekom poštenju poznata,ali je najjača opoziciona stranka u RS pošto je SDS odavno otišao u qratz.
freehand freehand 16:57 16.11.2020

Re: Cile Mile

newimprovedtadejus
freehand
newimprovedtadejus
maksa83
Ne, u Šapcu je opozicija imala i gradonačelnika i većinu.

Ali Mile kaže da će sve da im pridave iz Centrale, što je Vučić manje više radio sve ove godine - aktivno odvraćao investitore odande, uskratio im krevete u aprilu, itd.


jao sve ja to vjerujem al ovo ti je kao da Čedin mali (samo gore) sutra dođe da se kandiduje u BG i sad ti kao treba da kažeš, jeeeeeeeeeee, Čedin mali je rješenje..


Ovo sa roditeljskim gresima uvek mi je ozbiljno išlo na živce. "oficirska deca", "funkcionerska deca", "Čedin mali". Ako Čedin mali izađe sa sopstvenim programom i stane iza njega a Čede nigde okolo - za oji krasni je Čeda tu bitan?
marko Milošević bio je tupson po sebi i za taj se status samostalno izborio. Kao što mlađani Mitrović nije ništa do sin Željka Mitrovića a odatle je dalje dobacio samo kad je ubio devojku na pešačkomprelazu. ali ne smeju se deca kaštigovati zbog onoga što im roditelji rade.


ja se slažem u načelu naravno daleko da djeca treba da ispaštaju roditeljske grijehe
ali
nije to samo što ga je taj čovjek odgojio, što je on u toj priči odrastao i još živi..
tata ga je doveo u stranku, tata je naime tamo bio prije njega.. dakle nema tu nekog odmaka.. to ti je to.. on je i dalje dio toga..
dal onda možemo da se nadamo da je on enkakvo rješenje..
pa prvo bi vlastitog oca morao da hapsi.. kako.. tata je još uvijek duboko upleten u te krugove..
ma rječju, gore je to od Čedinog malog.. baš crnjak

Dal ne razumeš ili se praviš da ne razumeš. Ja o tom konkretnom "malom" ne znam ništa. Ali ko je "Čedin mali" i zašto bi on unapred, evo kod tebe, na primer, nostio žig na čelu?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:03 16.11.2020

Re: Cile Mile

freehand
newimprovedtadejus
freehand
newimprovedtadejus
maksa83
Ne, u Šapcu je opozicija imala i gradonačelnika i većinu.

Ali Mile kaže da će sve da im pridave iz Centrale, što je Vučić manje više radio sve ove godine - aktivno odvraćao investitore odande, uskratio im krevete u aprilu, itd.


jao sve ja to vjerujem al ovo ti je kao da Čedin mali (samo gore) sutra dođe da se kandiduje u BG i sad ti kao treba da kažeš, jeeeeeeeeeee, Čedin mali je rješenje..


Ovo sa roditeljskim gresima uvek mi je ozbiljno išlo na živce. "oficirska deca", "funkcionerska deca", "Čedin mali". Ako Čedin mali izađe sa sopstvenim programom i stane iza njega a Čede nigde okolo - za oji krasni je Čeda tu bitan?
marko Milošević bio je tupson po sebi i za taj se status samostalno izborio. Kao što mlađani Mitrović nije ništa do sin Željka Mitrovića a odatle je dalje dobacio samo kad je ubio devojku na pešačkomprelazu. ali ne smeju se deca kaštigovati zbog onoga što im roditelji rade.


ja se slažem u načelu naravno daleko da djeca treba da ispaštaju roditeljske grijehe
ali
nije to samo što ga je taj čovjek odgojio, što je on u toj priči odrastao i još živi..
tata ga je doveo u stranku, tata je naime tamo bio prije njega.. dakle nema tu nekog odmaka.. to ti je to.. on je i dalje dio toga..
dal onda možemo da se nadamo da je on enkakvo rješenje..
pa prvo bi vlastitog oca morao da hapsi.. kako.. tata je još uvijek duboko upleten u te krugove..
ma rječju, gore je to od Čedinog malog.. baš crnjak

Dal ne razumeš ili se praviš da ne razumeš. Ja o tom konkretnom "malom" ne znam ništa. Ali ko je "Čedin mali" i zašto bi on unapred, evo kod tebe, na primer, nostio žig na čelu?


pa ne znam jel ti promaklo Čedino "sine moj" slanje "malog" na studije u inostranstvo da se tamo teško muči, a sve praćeno kamerama?
po meni bi itekako bilo sporno da se on sutra vrati sa tih studija koje je tata platio sumnjivo stečenim parama i onda tom narodu kome su te pare pokradene plasira neku priču o "novim idejama"..
minimum obraza po meni bi bio da je dijete nekakve usrane ocjene steklo svojim radom a ne tako što je tata platio diplomu..
ili ako ne može to (ne može svako) minimum bi bio da se onda kloni javne scene..
da dođe pa poslije svega prodaje "ideje".. kako da ti kažem.. u mojoj je knjizi onda Čedin mali


predatortz predatortz 17:05 16.11.2020

Re: Cile Mile

Ja o tom konkretnom "malom" ne znam ništa.


Dečko se lepo uklopio da animira mladu, urbanu Banjaluku, da se odazove pozivu i glasa. Evidentno je to uspeo.
Jelena Trivić je imala zadatak da reprezentuje mlade, obrazovane i nekompromitovane, ostvarene u poslovima kojima se bave. Jer, ona je takva. Očigledno, dobar potez.

PDP je u Banjaluci imao dobru kampanju.

I ono što je primetio Maksa. Ne može gradski momak da bude ubijen, da se ne zna ko je to uradio, da ga proglasiš lopovom i narkomanom, pa da onda dođeš kao predsednik RS da roditeljima izjaviš saučešće. Onda, kad ti propadne fora, prozivaš iste te roditelje, malo šamaraš klince koji protestuju i pitaju ko im je ubio druga.

Ne može to, a da ti se ne osveti.
zilikaka zilikaka 17:14 16.11.2020

Re: Cile Mile

Da, to je pojava skoro svuda. Jednostavno, nekog ko je stvarno izvan tog sveta, stvarno novog i nepovezanog, će teško pustiti dalje od čiviluka kod vrata.
Opet, za tu ekipu treba imati dobru podlogu, a to teško pa može da si steko nepivezan opet sa njima.
Ipak je ovo vrlo ohrabrujuće i odlično je za prvu iteraciju.
freehand freehand 17:41 16.11.2020

Re: Cile Mile

pa ne znam jel ti promaklo Čedino "sine moj" slanje "malog" na studije u inostranstvo da se tamo teško muči, a sve praćeno kamerama?

Promaklo mi je, al mi nije žao. Samo što me u konkretnom slučaju Čeda ne interesuje. Ništa nisam čuo ni od njegovog "malog" koji ima ime, prezima i sopstvenu ličnost. Kad NJEGA budem čuo znaću šta da mislim. Na primer, znaću da mi se ne sviđa kad počne da se služi pretpostvkama poput

koje je tata platio sumnjivo stečenim parama i onda tom narodu kome su te pare pokradene [/quote]

... ove tvoje rečenice u kojoj istovremenu imamo i sumnju i tvrdnju. To ne rade časni ljudi.
Ili ove
minimum obraza po meni bi bio da je dijete nekakve usrane ocjene steklo svojim radom a ne tako što je tata platio diplomu..

... gde sad očekujem bilo kakav dokaz da je "dijetetu" tata kupio diplomu a da on nije zaslužio usranu ocjenu.
Pomisli samo -št sprečava bilo koga da na isti način ili grđe, ako ume, priča o tebi itvojoj deci.

ili ako ne može to (ne može svako) minimum bi bio da se onda kloni javne scene..
da dođe pa poslije svega prodaje "ideje".. kako da ti kažem.. u mojoj je knjizi onda Čedin mali

Tvoja knjiga je tvoj problem. U mojoj (koja je moj problem) svako je nevin dok se ne dokaže suprotno. Naročito deca koja svakako niti treba niti moraju da odgovoaraju za grehe roditelja.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:57 16.11.2020

Re: Cile Mile

freehand
pa ne znam jel ti promaklo Čedino "sine moj" slanje "malog" na studije u inostranstvo da se tamo teško muči, a sve praćeno kamerama?

Promaklo mi je, al mi nije žao. Samo što me u konkretnom slučaju Čeda ne interesuje. Ništa nisam čuo ni od njegovog "malog" koji ima ime, prezima i sopstvenu ličnost. Kad NJEGA budem čuo znaću šta da mislim. Na primer, znaću da mi se ne sviđa kad počne da se služi pretpostvkama poput

koje je tata platio sumnjivo stečenim parama i onda tom narodu kome su te pare pokradene [/quote]

... ove tvoje rečenice u kojoj istovremenu imamo i sumnju i tvrdnju. To ne rade časni ljudi.
Ili ove
minimum obraza po meni bi bio da je dijete nekakve usrane ocjene steklo svojim radom a ne tako što je tata platio diplomu..

... gde sad očekujem bilo kakav dokaz da je "dijetetu" tata kupio diplomu a da on nije zaslužio usranu ocjenu.
Pomisli samo -št sprečava bilo koga da na isti način ili grđe, ako ume, priča o tebi itvojoj deci.

ili ako ne može to (ne može svako) minimum bi bio da se onda kloni javne scene..
da dođe pa poslije svega prodaje "ideje".. kako da ti kažem.. u mojoj je knjizi onda Čedin mali

Tvoja knjiga je tvoj problem. U mojoj (koja je moj problem) svako je nevin dok se ne dokaže suprotno. Naročito deca koja svakako niti treba niti moraju da odgovoaraju za grehe roditelja.


ajde redom..
govoriš li ti da se Čedin imetak ne smije dovoditi u pitanje? ako ne, kad bi bilo po tebi opravdano dovesti ga u pitanje? da li nakon recimo sudske presude koja ga tereti za krađu? i šta ćemo onda sa montimarnim procesima?
smije li se dakle ikad dovesti u pitanje imetak političara?

što se tiče samog studiranja Čedinog djeteta, ili djeteta ovog Stanivokovića.. zna se odlično šta je dobar student i šta je uspjeh studenta..
a to nije kupljen upis na strani fakultet..
možda to dijete tamo napravi nezapamćen rezultat, možda napravi karijeru..
svaka čast, onda će steći pravo da kažemo stvarno nema veze, nek je i otac platio pokradenim parama, dijete je opravdalo..
ali minimum bi bio da ne paradiraš sorotinji pred nosom kako si ti djetetu platio stranu diplomu dok ta sirotinja ne može ni onu domaću da dobije jer ne može da je plati..

i konačno, ajde neka bude da nije ni bitno (pa možda i nije) što su pokradene pare (smijemo li ih tako nazvati, više ne znam) otišle u finansiranje djetetove strane diplome..
ali ne može da bude da onda to dijete bez dana radnog iskustva dođe nazad i plasira nam svoje neke nove ideje..
to troje u kombinaciji je prosto pas s maslom kategorija..
relativizovanje toga je saučesništvo..
odlično se zna šta je radom stečena diploma
zna se šta je izgrađena karijera..
zna se šta su godine iskustva..
zna se šta je bogatstvo stečeno u političkoj karijeri..
relativizovati to sve sa nekakvim pomisli samo šta da tvojoj djeci nije dostjno odraslih (da sad ne kažem čestitih) ljudi..
djeca imaju hiljade načina da dokažu vlastitu vrijednost..
al jedan od njih nije učanjivanje u tatinu stranku i jahanje talasa tatinih para pravo u fotelju..
nikakva relativizacija
minimum minimuma standarda
koliko god da smo očajni toliko bi trebali da prepoznamo
freehand freehand 18:06 16.11.2020

Re: Cile Mile

svaka čast, onda će steći pravo da kažemo stvarno nema veze, nek je i otac platio pokradenim parama, dijete je opravdalo..

Mislim da ti neke stvari ili apsolutno ne razumeš ili to namerno ne razumeš. Ta deca to praveo stiču ROĐENJEM, i svečano ih zaboleše pimpeci za tvoje somnabulije, kad već moram na francuskom. I pri tome sam nekoliko puta jasno rekao - o ovom momku iz Banja Luke ne znam niošta i dozvoljavam da vi ovdeto možda znate i da ste u pravu. Ali ni o "Čedinom malom" ne znam niošta baš kao ni ti, sem što si ti spremna da klincu opljuneš po čelu pa zalepiš etiketu. Što je u mojoj vaseljeni osobina nitkova, pardon na upotrebi francuskog, još jednom.

i konačno, ajde neka bude da nije ni bitno (pa možda i nije) što su pokradene pare (smijemo li ih tako nazvati, više ne znam)

OK: o kojim parama konkretno govoriš i gde su te pare pokradene?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:49 16.11.2020

Re: Cile Mile

freehand
svaka čast, onda će steći pravo da kažemo stvarno nema veze, nek je i otac platio pokradenim parama, dijete je opravdalo..

Mislim da ti neke stvari ili apsolutno ne razumeš ili to namerno ne razumeš. Ta deca to praveo stiču ROĐENJEM, i svečano ih zaboleše pimpeci za tvoje somnabulije, kad već moram na francuskom. I pri tome sam nekoliko puta jasno rekao - o ovom momku iz Banja Luke ne znam niošta i dozvoljavam da vi ovdeto možda znate i da ste u pravu. Ali ni o "Čedinom malom" ne znam niošta baš kao ni ti, sem što si ti spremna da klincu opljuneš po čelu pa zalepiš etiketu. Što je u mojoj vaseljeni osobina nitkova, pardon na upotrebi francuskog, još jednom.

i konačno, ajde neka bude da nije ni bitno (pa možda i nije) što su pokradene pare (smijemo li ih tako nazvati, više ne znam)

OK: o kojim parama konkretno govoriš i gde su te pare pokradene?


jao brate čemu tolika pljuvačka kad čak nisi ni iz daleka ni bar malčice u pravu..

ajde opet redom..
Čeda je pare pokrao gdje god je stigao, od Fidelinke do direktno budžeta.. dokazivih krađa ima najmanje u milionskom iznosu a to je sasvim vjerovatno dio ledenog brijega..
ponovo te pitam, da li ti nama ovde insinuiraš da o aferi Fidelinka recimo možda ne bismo smjeli da razgovaramo pošto Čeda nikad nije krivično odogovarao?
i dal je to onda i univerzalno pravilo (da bez krivične presude ne smijemo da potežemo pitanje krađe javnih sredstava) ili se samo na Čedu odnosi?
te nemoj da bi odgovaraš ninašta dok mi to ne objasniš..

e onda ako ćemo se složiti da je Čeda pare stekao krađom onda dolazimo i do slučaja djeteta kome su te pare platile studije u inostranstvu a koje se onda slikalo za medije tim povodom..
da nije išao u javnost pa i da kažemo a šta dijete ima veze s tim..
pa čak i ako je od očevih para a ne neke stipendije išao da studira..
al ako ćeš još i da se slikaš e pa onda se izlažeš javnom sudu koji te može nazvati i Čedinim malim..
gubiš prosto, kako ti kažeš, rođenjem stečeno pravo da budeš u toj cijeloj priči nevin..
ako sutra još dođeš i da se kandiduješ za gradonačelnika i to ispred tatine stranke.. e onda je to pravo u nepovrat otišlo


freehand freehand 19:06 16.11.2020

Re: Cile Mile

te nemoj da bi odgovaraš ninašta dok mi to ne objasniš..

Jawohl!

e onda ako ćemo se složiti da je Čeda pare stekao krađom

Ne bi verovala ali ja ne znam kako je Čeda stekao pare. Znam da postoje sumnje, znam da mnogo ljudi o tome govori na taj način. Ali ne znam da se protiv njega vodila ili vodi bilo kakva istraga niti da mu je bilo šta dokazano. Sad ok, takođe znam i kako funkcioniše ovdašnja čaršija, al ja na čaršiju malo obraćam pažnju pa onda eto - ne. nećemo se složiti ni oko čega iz ove tvoje smuti-pa-prospi tirade.

gubiš prosto, kako ti kažeš, rođenjem stečeno pravo da budeš u toj cijeloj priči nevin..

Pravo da budeš nevin gubiš kad više nisi nevin. To je prilično jednostavna stvar, al opet - dozvoljavam da postoje i ekspertikojima je to previše složen zadatak.

ako sutra još dođeš i da se kandiduješ za gradonačelnika i to ispred tatine stranke.. e onda je to pravo u nepovrat otišlo

Šta znam, ja bih se tu ipak držao zakona koji određuje ko može a ko ne može da bira i bude biran, nemoj da te to razočara ili razljuti.

Ima za sve ovo jedan drugi primer koji mi je onomad ispričao bloger jedan ovdašnji. Elem otac narko diler, krupan. Sa jedne strane ubijao decu, mlatio lovu time a svoju porodicu obezbedio. Hapšen više puta, osuđivan više puta. I sad je na višegodišnjoj robiji zbog tgovine narkoticima.

Sin je sada profesor logike i etike. I nikakav problem ne postoji sa njegovim zanimanjem i visokomoralnim stavovima zbog toga što je potomak svog oca. Problem je žestok i čini ga gadnim licemerom to što svoje etičke tirade drži iz stana kupljenog novcem stečenim prodajom droge, čega je bio svestan kad se u njega uselio.
ne znam što sam ovo napisao al možda sse primi i ipak razjasni nešto.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:18 16.11.2020

Re: Cile Mile

freehand

ne znam što sam ovo napisao al možda sse primi i ipak razjasni nešto.


e i ja sam stvarno prolupala potpuno kad sam s tobom uzela da komuniciram..
haklberi_tom haklberi_tom 19:47 16.11.2020

Re: Cile Mile

newimprovedtadejus
freehand

ne znam što sam ovo napisao al možda sse primi i ipak razjasni nešto.


e i ja sam stvarno prolupala potpuno kad sam s tobom uzela da komuniciram..

A što da ne komuniciraš s njim?!
Da nije šugav?!
Kako ja mogu da komuniciram sa svakim?
niccolo niccolo 19:53 16.11.2020

Re: Cile Mile

Ne može to, a da ti se ne osveti.

Čitam po medijima da je ovaj počeo da šizi, smenjuje neke iz SPS koji nisu potpisali koalicioni sporazum, viče da će da ide mesnu zajednicu po mesnu zajednicu i da neće da finansira nikog ko nije glasao za njegovog kandidata...
maksa83 maksa83 20:17 16.11.2020

Re: Cile Mile

Čitam po medijima da je ovaj počeo da šizi, smenjuje neke iz SPS koji nisu potpisali koalicioni sporazum, viče da će da ide mesnu zajednicu po mesnu zajednicu i da neće da finansira nikog ko nije glasao za njegovog kandidata...

Jes, sve će kaže "da kazni".
predatortz predatortz 20:25 16.11.2020

Re: Cile Mile

niccolo
Ne može to, a da ti se ne osveti.

Čitam po medijima da je ovaj počeo da šizi, smenjuje neke iz SPS koji nisu potpisali koalicioni sporazum, viče da će da ide mesnu zajednicu po mesnu zajednicu i da neće da finansira nikog ko nije glasao za njegovog kandidata...


Ništa novo.
On je bahata balvančina.
Džiberskija verzija Šizoja.

Pred izbore je došao na ideju da obilazi kovid pozitivne po bolnicama.
Pita jednog kako mu je.
Ovaj mu odgovori sa pola glasa, izmučen čovek.
Tu krkan dobije izliv nežnosti:

Šta krkljaš, živni malo! Ja 4000 KM plaćam tvoj dan ovde!

To je trebalo da zvuči kao ohrabrenje pacijentu.

Čuj, on plaća!

Novine kažu ovako:

Šta je tebi?”, pitao je pacijenta na respiratoru. “Ajde, boga ti, diži se, šta mi tu krkljaš?”, podviknuo je. “Znaš li ti da za tebe dajem i četiri hiljade dnevno, a za te pare sam mogao unuku još jednu igraonicu da izgradim?”. Tako je bolnog sokolio Baja obarajući stalke i kolica duž hodnika dok je direktor (i doktor u slobodno vreme) trčkarao za njim diveći se empatičnim pristupom najvećeg među njima istvremeno aplaudirajući.


Ovo "na respiratoru", pretpostavljam da je čovek primao kiseonik.


niccolo niccolo 20:33 16.11.2020

Re: Cile Mile

“Ajde, boga ti, diži se, šta mi tu krkljaš?”, podviknuo je. “Znaš li ti da za tebe dajem i četiri hiljade dnevno, a za te pare sam mogao unuku još jednu igraonicu da izgradim?”.

brate...
freehand freehand 22:24 16.11.2020

Re: Cile Mile

newimprovedtadejus
freehand

ne znam što sam ovo napisao al možda sse primi i ipak razjasni nešto.


e i ja sam stvarno prolupala potpuno kad sam s tobom uzela da komuniciram..

Volim to kad samozvane veličine nastupe sa visine na ovaj način. Argumenata kolko hoćeš za to da Čedino dete ne sme da bude kao druga deca jer mahala (sa njom zajedno, naravno) misli da tako treba. Kao da mahala sutra neće isto to i o njenom detetu pričati, al onda će garant biti druge okolnosti.

P.S. isti taj moj prijatelj i blogokolega koji mi je ovu priču pričao (i pokazivao gde su se hapšenja odigravala) za ovakav bi nastup kao tvoj upotrebio jedan specifičan izraz: samozvani goli kurci. Tako on to zove, ta izdrndavanja sa pozicije nekakve samoproglašene sile.
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:38 17.11.2020

Re: Cile Mile

Meni ne izbija iz glave slika Mila dok se podjebavački kliberi onom nesretnom Davidovom ocu.

Makso, pored one fotografije postoji i video. Uporedi, vidi ima li Dodika da se smije.
gedza.73 gedza.73 08:43 17.11.2020

Re: Cile Mile


freehand
Ovo sa roditeljskim gresima uvek mi je ozbiljno išlo na živce

Oduvek. Što bi se reklo kol'ko od juče.
freehand
Tako su i princa Đorđa i Radu Pašića izvezli uz francusku onomad da troše ono što su im dedovi i očevi teškom mukom oteli krvavo i u znoju lica svog stekli i zaradili strepeći da će ih uhapsiti i oterati na dugogodišnju robiju.


freehand freehand 10:16 17.11.2020

Re: Cile Mile

gedza.73

freehand
Ovo sa roditeljskim gresima uvek mi je ozbiljno išlo na živce

Oduvek. Što bi se reklo kol'ko od juče.
freehand
Tako su i princa Đorđa i Radu Pašića izvezli uz francusku onomad da troše ono što su im dedovi i očevi teškom mukom oteli krvavo i u znoju lica svog stekli i zaradili strepeći da će ih uhapsiti i oterati na dugogodišnju robiju.



Upropastiće nas taj nemar, ta nebriga, to ostavljanje vrata bez zaključavanja i otvorenog wi-fi-ja bez šifre.
A posle "nisam hteo, nisam znao":
docsumann docsumann 10:40 17.11.2020

Re: Cile Mile

niccolo
al ovo ti je kao da Čedin mali (samo gore) sutra dođe da se kandiduje u BG i sad ti kao treba da kažeš, jeeeeeeeeeee, Čedin mali je rješenje..

Čekaj, znači Fulup se opet zaleteo?


Fulop
gedza.73 gedza.73 17:39 16.11.2020

?

Nakon smene Gruevskog u Makedoniji, Djukanovića u Crnoj Gori, Tačija na Kosovu, evo i Dodik je pao u Banja Luci.



Filip Mladenović Filip Mladenović 20:22 16.11.2020

Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Bogić Bogićević, visoki funkcioner u nekadašnjoj Jugoslaviji, prvi je i jedini izbor novoformirane koalicije Četvorke i Socijaldemokratske partije BiH za gradonačelnika Sarajeva.

SDP je kao članica koalicije Četvorka prema koalicionom sporazumu dobila pravo da predloži kandidata za gradonačelnika Sarajeva na lokalnim izborima u BiH, a njihov prvi i jedini izbor je Bogić Bogićević.

Iz SDP su za sarajevski portal "Kliks" rekli da je možda preuranjeno o tome govoriti s obzirom na to da je procedura izbora gradonačelnika inače veoma spora.

SDP je Bogićevića kandidovala, navode, a da od njega nisu dobili ni potvrdu ni odbijanje. "Kliks" piše da Bogić ne bi imao problem da prihvati kandidaturu ukoliko mu zdravstvene prilike to budu dozvoljavale.

Bogić Bogićević je po nacionalnosti Srbin i bio je član Predsedništva SFRJ iz BiH od 1989. do 1991. godine.

predatortz predatortz 20:34 16.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Bogić Bogićević, visoki funkcioner u nekadašnjoj Jugoslaviji, prvi je i jedini izbor novoformirane koalicije Četvorke i Socijaldemokratske partije BiH za gradonačelnika Sarajeva.


Crni Filipe, to je onaj što nije hteo da spreči raspad SFRJ, jer nije glasao da vojska spreči secesiju i obuzda nacionaliste!

Želim mu da Sarajevo jednako uspešno vodi kao što je vodio SFRJ u odsudnom momentu.
zilikaka zilikaka 21:12 16.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Crni Filipe, to je onaj što nije hteo da spreči raspad SFRJ, jer nije glasao da vojska spreči secesiju i obuzda nacionaliste!

Posle je po medijima kolalo da su ga navodno ucenili zbog seksualnog opredeljenja.
predatortz predatortz 21:13 16.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

zilikaka
Crni Filipe, to je onaj što nije hteo da spreči raspad SFRJ, jer nije glasao da vojska spreči secesiju i obuzda nacionaliste!

Posle je po medijima kolalo da su ga navodno ucenili zbog seksualnog opredeljenja.


Realno, tako se i češlja...
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 21:52 16.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?


Crni Filipe, to je onaj što nije hteo da spreči raspad SFRJ, jer nije glasao da vojska spreči secesiju i obuzda nacionaliste!


Mislis onaj sto je odbio Milosevicev predlog da JNA zbaci sve nacionaliste od Vardara pa do Triglava ali ne one od Subotice pa do Prokletija? Milosevic valjda slucajno zaboravio da pomene samozbacivanje. Odlican plan: 'sprecicu' raspad Jugoslavije tako sto ce mi je patriotski raspolozeni komunisticki generali malo okupirati. Ili je to onaj sto je rekao “Ja jesam Srbin, ali ne po profesiji”?

Je li boga ti to sto pominjes zvanicna interpretacija istorije u RS?

Posle je po medijima kolalo da su ga navodno ucenili zbog seksualnog opredeljenja.


Jeste, ali po odredjenim medijima. Nije Informer od juce.

Na stranu ovo gore, bolje bi bilo da neki mladi politicar vodi Sarajevo. Bogic Bogicevic tesko da je spreman da izadje na kraj sa izazovima ovog vremena.
predatortz predatortz 21:59 16.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Odlican plan: 'sprecicu' raspad Jugoslavije tako sto ce mi je patriotski raspolozeni komunisticki generali malo okupirati.


Šta reći na ovu glupost, osim da nikad nisam čuo da regularna vojska neke države može da okupira tu državu.

Da može da izvrši puč, to sam čuo. Da zavede vojnu upravu, i to sam čuo, pa i diktaturu da zavede...

Ali da vojska neke države okupira svoju državu, to bi bila novina.
freehand freehand 22:21 16.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?


Šta reći na ovu glupost, osim da nikad nisam čuo da regularna vojska neke države može da okupira tu državu.

Čudno da tek sad reaguješ. Mene na primer malo-malo pa prozovu da sam išao da okupiram Hrvatsku.
al dobro, ne možeš ni ti sve da primetiš. Inače, Bogić Bogićević je bio kontrateg na onom čuvenom glasanju Predsedništva SFRJ,koji je uprkos tome što je Srbin glasao za "slovenačko-hrvatski" model.

A zaboravio si i ono "komunjarska" uz vojska tamo gore, al nema veze. Ponelo te, valjda.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 23:42 16.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Da može da izvrši puč, to sam čuo. Da zavede vojnu upravu, i to sam čuo, pa i diktaturu da zavede...



Nije fer, skreces temu sa svoje teze ali dobro. Kad smo vec kod toga sta je tacno definicija vojne uprave?

haklberi_tom haklberi_tom 08:40 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Neues aus der Nachbarschaft

Crni Filipe, to je onaj što nije hteo da spreči raspad SFRJ, jer nije glasao da vojska spreči secesiju i obuzda nacionaliste!


Mislis onaj sto je odbio Milosevicev predlog da JNA zbaci sve nacionaliste od Vardara pa do Triglava ali ne one od Subotice pa do Prokletija? Milosevic valjda slucajno zaboravio da pomene samozbacivanje. Odlican plan: 'sprecicu' raspad Jugoslavije tako sto ce mi je patriotski raspolozeni komunisticki generali malo okupirati. Ili je to onaj sto je rekao “Ja jesam Srbin, ali ne po profesiji”?

Je li boga ti to sto pominjes zvanicna interpretacija istorije u RS?

Posle je po medijima kolalo da su ga navodno ucenili zbog seksualnog opredeljenja.


Jeste, ali po odredjenim medijima. Nije Informer od juce.

Na stranu ovo gore, bolje bi bilo da neki mladi politicar vodi Sarajevo. Bogic Bogicevic tesko da je spreman da izadje na kraj sa izazovima ovog vremena.

Kako je taj Bogićević glasao, videli smo.
Rezultat glasanja smo, takođe, videli.
Krvav do krajnjih granica.
Kako bi bilo da je drugačije glasao, videli bi.

Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 10:17 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?


Kako je taj Bogićević glasao, videli smo.
Rezultat glasanja smo, takođe, videli.
Krvav do krajnjih granica.
Kako bi bilo da je drugačije glasao, videli bi.



Nismo valjda pali toliko nisko da zvacemo Milosevicevu pricu. Nije nam dovoljno sta nam je uradio nego cemo da pricamo njegove pricice iz Haga buducim generacijama.

Pa delimicno smo videli - eno gore pomenuo freehand kako je to bilo izbliza. A ako nije dovoljno to sta smo videli ima drugde poucnih primera.

Pitao sam gore sta je vojna uprava koju navodno domaca vojska moze da uvede a ne moze da okupira. Pa vojna uprava se ne moze uvesti bez okupacije.

Da domaca vojska moze da okupira teritoriju sopstvene drzave ima primera koliko hoces - par latino-americkig ili africkih drzava, Turska u turskom Kurdistanu, Kina gde zive Ujguri...

Milosevic se zeznuo jer nije racunao sa tim da su Jugoslavija i Srbija ipak u Evropi pa su imale koliko toliko izgradjene institucije i onda nije bas mogao da postane Pinoce.

I sad mi treba da meditiramo nad bozijim usudom sto nismo imali Pinocea i sto smo u Evropi jer da nije ovoga nasi bi lepo sprecili rat i na kraju bi svi ziveli srecno do kraja zivota. Ali jeb'ga sprecio peder Bogic Bogicevic.



haklberi_tom haklberi_tom 10:22 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Neues aus der Nachbarschaft

Kako je taj Bogićević glasao, videli smo.
Rezultat glasanja smo, takođe, videli.
Krvav do krajnjih granica.
Kako bi bilo da je drugačije glasao, videli bi.



Nismo valjda pali toliko nisko da zvacemo Milosevicevu pricu. Nije nam dovoljno sta nam je uradio nego cemo da pricamo njegove pricice iz Haga buducim generacijama.

Pa delimicno smo videli - eno gore pomenuo freehand kako je to bilo izbliza. A ako nije dovoljno to sta smo videli ima drugde poucnih primera.

Pitao sam gore sta je vojna uprava koju navodno domaca vojska moze da uvede a ne moze da okupira. Pa vojna uprava se ne moze uvesti bez okupacije.

Da domaca vojska moze da okupira teritoriju sopstvene drzave ima primera koliko hoces - par latino-americkig ili africkih drzava, Turska u turskom Kurdistanu, Kina gde zive Ujguri...

Milosevic se zeznuo jer nije racunao sa tim da su Jugoslavija i Srbija ipak u Evropi pa su imale koliko toliko izgradjene institucije i onda nije bas mogao da postane Pinoce.

I sad mi treba da meditiramo nad bozijim usudom sto nismo imali Pinocea i sto smo u Evropi jer da nije ovoga nasi bi lepo sprecili rat i na kraju bi svi ziveli srecno do kraja zivota. Ali jeb'ga sprecio peder Bogic Bogicevic.




Da li je Bogićević peder ili nePeder, to mene ne zanima.
Ono o čemu je ovde reč je negovo glasanje.
Rezultate njegovog glasanja smo videli, šta god o tome naknadno pričao ti ili Milošević - ili bilo ko drugi.
Ono što ne znamo je - koliko bi manje ljudskih glava platilo da je drugačije bilo!?
Ostalo o čemu buncaš su gluposti.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 11:03 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Da li je Bogićević peder ili nePeder, to mene ne zanima.
Ono o čemu je ovde reč je negovo glasanje.
Rezultate njegovog glasanja smo videli, šta god o tome naknadno pričao ti ili Milošević - ili bilo ko drugi.
Ono što ne znamo je - koliko bi manje ljudskih glava platilo da je drugačije bilo!?
Ostalo o čemu buncaš su gluposti.


Posto ne znamo koliko ce ljudi poginuti kad se baci atomska bomba hajde da bacimo jednu pa da vidimo.

Sposobnost rezonovanja i zakljucivanja su ti srazmerni sposobnosti da razumes slozeniju recenicu. Kad jos na to dodas nije-lako-biti-srbin am dobijes cauru.
haklberi_tom haklberi_tom 11:52 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Neues aus der Nachbarschaft
Da li je Bogićević peder ili nePeder, to mene ne zanima.
Ono o čemu je ovde reč je negovo glasanje.
Rezultate njegovog glasanja smo videli, šta god o tome naknadno pričao ti ili Milošević - ili bilo ko drugi.
Ono što ne znamo je - koliko bi manje ljudskih glava platilo da je drugačije bilo!?
Ostalo o čemu buncaš su gluposti.


Posto ne znamo koliko ce ljudi poginuti kad se baci atomska bomba hajde da bacimo jednu pa da vidimo.

Sposobnost rezonovanja i zakljucivanja su ti srazmerni sposobnosti da razumes slozeniju recenicu. Kad jos na to dodas nije-lako-biti-srbin am dobijes cauru.

Pa eto - šta da ti čovek na ovakvu tvoju 'logiku' kaže.
Osim - gluposti.
Eto, 'atomska bomba' je njegovim glasanjem bačena - rezultat je viđen.
Ili si ti 'glup' pa ne vidiš da je to bila 'atomska bomba'.
Javi se kod makse na kurs logike.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 13:02 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Pa eto - šta da ti čovek na ovakvu tvoju 'logiku' kaže.
Osim - gluposti.
Eto, 'atomska bomba' je njegovim glasanjem bačena - rezultat je viđen.
Ili si ti 'glup' pa ne vidiš da je to bila 'atomska bomba'.
Javi se kod makse na kurs logike.


Svakim svojim postom potvrdjujes kako nisi sposoban da odes mnogo dalje od razaznavanja slova. Nekako uspes jos da raspoznas celu rec i tu nastaje stanka. Ako pak pokusas jos da popunis konceptualne i presupozicione praznine onda se hvatas za nijelakosrbinbiti. Caura. Uprkos svemu recenom ne odustajes od uskakanja i uskakenja u razgovore.

haklberi_tom haklberi_tom 13:06 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Neues aus der Nachbarschaft
Pa eto - šta da ti čovek na ovakvu tvoju 'logiku' kaže.
Osim - gluposti.
Eto, 'atomska bomba' je njegovim glasanjem bačena - rezultat je viđen.
Ili si ti 'glup' pa ne vidiš da je to bila 'atomska bomba'.
Javi se kod makse na kurs logike.


Svakim svojim postom potvrdjujes kako nisi sposoban da odes mnogo dalje od razaznavanja slova. Nekako uspes jos da raspoznas celu rec i tu nastaje stanka. Ako pak pokusas jos da popunis konceptualne i presupozicione praznine onda se hvatas za nijelakosrbinbiti. Caura. Uprkos svemu recenom ne odustajes od uskakanja i uskakenja u razgovore.


Ma - lako je sa mnom!
Moji iskazi su jednostavni, unikatni - i jednoznačni.
Nema ambiguitija.
Nego, ti nikako da odgovoriš na nešto što te već 3 puta pitam - pošto smo videli da je Bogićevićev glas doveo do 'atomske bombe', zašto ti misliš da je to bila mudra odluka.
Samo zato što je peder ili nePeder, što nije 'Srbin po zanimanju' - ili šta drugo.
freehand freehand 14:02 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Nego, ti nikako da odgovoriš na nešto što te već 3 puta pitam - pošto smo videli da je Bogićevićev glas doveo do 'atomske bombe', zašto ti misliš da je to bila mudra odluka.
Samo zato što je peder ili nePeder, što nije 'Srbin po zanimanju' - ili šta drugo.

kako li je Bogić Bogićević bio srbin kad se nije smelo biti Srbinom, pa su čak i oni najhrabriji i najsprsiji Srbi (kojima nije lako da budu Srbi) bili nešto drugo što nikako da saznamo šta je?
haklberi_tom haklberi_tom 14:06 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
Nego, ti nikako da odgovoriš na nešto što te već 3 puta pitam - pošto smo videli da je Bogićevićev glas doveo do 'atomske bombe', zašto ti misliš da je to bila mudra odluka.
Samo zato što je peder ili nePeder, što nije 'Srbin po zanimanju' - ili šta drugo.

kako li je Bogić Bogićević bio srbin kad se nije smelo biti Srbinom, pa su čak i oni najhrabriji i najsprsiji Srbi (kojima nije lako da budu Srbi) bili nešto drugo što nikako da saznamo šta je?

Nije mi ovo što si zbrćkao najjasnije!
Inače, to da nije lako biti Srbin, valjda nije sporno.
A da će biti sve teže - takođe.
pecaros pecaros 14:48 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz

Crni Filipe, to je onaj što nije hteo da spreči raspad SFRJ, jer nije glasao da vojska spreči secesiju i obuzda nacionaliste!


Onda vam se ne sviđa kada vam se kaže da ste svi nosili Slobine bedževe... Što istinski, što figurativno.

Zaista nije bilo teško prozreti niz njegovih sračunatih mufljuskih manipulacija koje su za jedini cilj imale da se ustoliči na mestu drugog komunističkog kalifa u istoriji SFRJ, i koje su značajno doprinele da raspad bude takav kakav je bio. Puč bi bio vrhunac tih pokušaja, sa zavodljivom idejom da se vojska postavi "na srpske granice". Sva sreća da smo imali jednog Bogićevića, džumbus bi inače bio monumentalan.

Tek kasnije je jedan "napredniji" deo raje primetio da Sloba nema šubaru na glavi - to su ovi kojima su sada za sve krivi "komunisti".


freehand freehand 15:03 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Nije mi ovo što si zbrćkao najjasnije!

Slagao bih kad bih sad rekao da je to neočekivano.
predatortz predatortz 15:19 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Sva sreća da smo imali jednog Bogićevića,


Jeste, vama je to bila velika sreća.
Nama Srbima nije.

Nije ni njemu. Živi i umreće kao smrad.
Porodica ga se odrekla, u rodno mesto ne sme...
Čast i bruka žive dovijeka, vele.
Njemu je bruka večita.
Jedina uteha je da Sarajevo bolje od njega i ne zaslužuje. To je taj milje...
pecaros pecaros 15:58 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz

Jeste, vama je to bila velika sreća.
Nama Srbima nije.


Vama Srbima takođe. Ima vas koji to kapirate, a većina vas to neće nikada shvatiti i u tome je sva naša nesreća.




predatortz predatortz 16:01 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

pecaros
predatortz

Jeste, vama je to bila velika sreća.
Nama Srbima nije.


Vama Srbima takođe. Ima vas koji to kapirate, a većina vas to neće nikada shvatiti i u tome je sva naša nesreća.






Vaša nesreća je dakle što postojimo?

Zvuči poznato.

Stoga, trećinu ubiti, trećinu...

Što bi uBosni rekli - bujrum!
I ne čekajte dugo.

pecaros pecaros 16:12 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz

Vaša nesreća je dakle što postojimo?


Zašto sam ja mislio da si nešto pametniji od Gedže?

Naš je usud da živimo u istoj državi i delimo istu sudbinu. Tvoje insistiranje na razdvajanju je izrazito nacoško, a ne sviđa ti se kad te prozovu nacošem.
docsumann docsumann 16:20 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz predatortz 17:00 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Zašto sam ja mislio da si nešto pametniji od Gedže?


Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

I, nije nacoš onaj koji je problem. Nacoš je onaj kojem je problem što neko ne postoji.

Nacoš kaže da mu je to nesreća.




freehand freehand 17:18 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

Ko ste to "mi"?
docsumann docsumann 17:57 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

Ko ste to "mi"?



- nikove na sunce!
- a je l baš mora?
- mora
- e jbg, dobro onda. Dracula, Nosferatu, ...
freehand freehand 18:04 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

docsumann
freehand
Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

Ko ste to "mi"?



- nikove na sunce!
- a je l baš mora?
- mora
- e jbg, dobro onda. Dracula, Nosferatu, ...

I Džon Smit. I Đura. (pitaj koji Đura)
pecaros pecaros 18:07 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz

Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?


Da, to je taj nivo. Treba da se zabrineš.
predatortz predatortz 18:08 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

freehand
Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

Ko ste to "mi"?


Što mene pitaš?
On je rekao da smo mi njihova nesreća.
freehand freehand 18:16 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz
freehand
Šta, i on došao do zaključka da je "vaš" problem što mi postojimo?

Ko ste to "mi"?


Što mene pitaš?
On je rekao da smo mi njihova nesreća.

Pa pročitao sam ja tu razmenu, pa mi nije jasno to polaganje prava da se govori u ime čitave nacije. Koliko vidim od toga je počelo. Mislim, standardno, samo što ja i dalje ne razumem čemu to služi.
pecaros pecaros 18:18 17.11.2020

Re: Bogić Bogićević - gradonačelnik Sarajeva!?

predatortz

Što mene pitaš?
On je rekao da smo mi njihova nesreća.


Nacoš koji nije sposoban da razume jednostavan tekst na sopstvenom jeziku. Baš tužno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana