Reč i slika

Bosno moja!

Filip Mladenović RSS / 16.11.2020. u 02:45

Da, u pravu je mladi Draško Stanivuković: "Banja Luka će biti grad u kojem ćete napredovati bez članske karte!"

Balkanski domino efekat smenjivanja lokalnih autokrata i nacionalista  juče se nastavio i u Bosni i Hercegovini.

Nakon smene Gruevskog u Makedoniji, Djukanovića u Crnoj Gori, Tačija na Kosovu, evo i Dodik je pao u Banja Luci.

Ni Izetbegović nije prošao bolje, izgubivši u bosanskoj prestonici i tešeći se floskulom: "Izgubili smo  Sarajevo, ali ne i BiH!"

Ostaje nada da se Bosna i Hercegovina, zahvaljujući pre svega mladim, školovanim i istorijskim mitovima neopterećenim političarkama i političarima polako ali sigurno vraća najboljim stranicama svoje evropske i balkanske sudbine.

I na kraju, samo da podsetim da su za nepune 2 godine izbori u Beogradu, koje AV režim sigurno gubi!

Domino efekat se nastavlja...



Komentari (492)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

bene_geserit bene_geserit 03:50 16.11.2020

Ma dobro to nego kako

Kako je prošao onaj diler-kandidat što je imao parolu "kod mene je gram bio gram" ?
haklberi_tom haklberi_tom 06:19 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

bene_geserit
Kako je prošao onaj diler-kandidat što je imao parolu "kod mene je gram bio gram" ?

Pretpostavljam da ni on nije loše prošao, jer je, takođe, neopterećen istorijskim mitovima.
srdjan.pajic srdjan.pajic 06:51 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

bene_geserit
Kako je prošao onaj diler-kandidat što je imao parolu "kod mene je gram bio gram" ?


Jel moguće da je Mile puko? Ajd, za Trampa je bilo jasno iako iz principa nisam hteo da se kladim, a sad bi mi bilo i žao da sam ti uzeo pare, ali za Dodika sam bio ubeđen da je postojan kano klisurina. I jel sad to dobro, ili loše za naše preko Drine? I oće li sad da ide u zatvor, ili će da prebegne na sigurno, u Srbiju?

Nego, bene, da te pitam nešto drugo, jel voliš ti suši? (ne, ne, nema veze sa ...puši). Pretpostavljam da je tu kod vas baš dobar i da ima japanskih kafanica koliko hoćeš (mada i Koreanci prave neku svoju verziju, nije skroz loša, ali nije baš japanska). Samo, ako voliš nemoj mnogo da ga hvališ ovde, da ne završiš i ti kod Čirjakovića na spisku. Ja - obožavam, a to je, kako sam saznao na loaderovom blogu zato što sam tzv. slučajni srbin, a moguće i pripadnik nekakvog stada, koliko sam razumeo tu teoriju.
bene_geserit bene_geserit 08:13 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

jel voliš ti suši?

Ja morske stvari ne volim generalno, a žive nikako.
Čak sam i probao suši, ali brate užas. Još su me nagovorili neko zeleno ljuto govno da uzmem sa time što je tek užas. Moj brat voli suši pa me on nagovorio da probam, ja budala ajde open mind i tako to.
Jedino gore od toga mi je ona morska trava.
Verovatno bi mi i žive školjke bile gore, ali to već nisam lud da probam da se trujem.

Ja zapravo što se kuhinje tiče, ne idem istočnije od Libana.
A poslednjih bezbroj godina ionako jedem samo domaću hranu - što će reći srpsku, a restorane izbegavam. Tako da nisam mnogo relevantan.
Jednom su me na poslu (u Bay Area-i) naterali da odem na ručak u indijski restoran, bile neke male posudice da samo probaš, ja ih naslagao 50 i ništa nisam mogao da jedem sve neki užas sa nekim čudnim i jakom začinima. Još kad su počeli da umaču u istu posudu, kad nisam umro gledajući.

Što se mene tiče neka jede ko god oće šta god oće gde god oće.
Pa makar to bio i suši u Beogradu, ali za to stvarno treba da budeš čoban najveći.
predatortz predatortz 09:16 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Jel moguće da je Mile puko? Ajd, za Trampa je bilo jasno iako iz principa nisam hteo da se kladim, a sad bi mi bilo i žao da sam ti uzeo pare, ali za Dodika sam bio ubeđen da je postojan kano klisurina. I jel sad to dobro, ili loše za naše preko Drine? I oće li sad da ide u zatvor, ili će da prebegne na sigurno, u Srbiju?


Da ti malo približim temu, pošto Filip, po običaju, piše nebuloze.

U BiH imaš dve vrste izbora, tzv.opšte i lokalne. Ne održavaju se istovremeno, nego u razmaku od dve godine. Na opštim se biraju poslanici u skupštine entiteta, kantona, te za dva doma zajedničkog parlamenta. Zajedno sa opštim izborima idu izbori za predsednike RS, Federacije BiH, te članove Predsedništva BiH koji se biraju direktno.

Drugi, ovi što su se juče održali, su lokalni izbori. Odnosno, izbori za odbornike i načelnike u gradovima i opštinama. Manjeg značaja od opštih izbora, ali svakako dobar pokazatelj trenda za njih.
Dodik i jeste i nije izgubio Banjaluku. Izgubio je mesto gradonačelnika, koje je pripadalo njima a personalizovano u Igoru Radojičiću koji već duže vreme sa Dodikom ima nategnute odnose. Dobio je većinu odborničkih mesta u Skupštini grada Banjaluka, te će odluke o životu i razvoju grada opet donositi oni. Gradonačelnik, mladi Draško, nema mehanizam da osporava ono što je većina izglasala.

Šta je dobro?
Dobro je da je na ovim izborima Dodikova mašina načeta, da je počela da škripi, trokira, baca ulje i teže vuče. Kretaće se, zakonom inercije, još neko vreme. No, snagu je izgubila. I u mestima u kojim je Dodik pobedio, Zvornik recimo, stvari po njega ne stoje naročito povoljno. U njihovoj banditskoj strukturi, jer SNSD tako treba posmatrati, izrodili su se mini liderčići koji počinju opasno da se kurče. Jedan od njij je dugogodišnji gradonačelnik Zvornika, Zoran Stevanović, koji je toliko finansijski jak, da Dodika ne jebe ni za suvu šljivu. U njemu vidim jednog od njih nekoliko koji će pocepati SNSD, koji je već u frakcijama.

I da, to je dobro po RS jer je Dodikov patriotizam lažan, a priča isuviše zapaljiva.
Dodik se ponaša kao da je Putin, odnosno kao da iza njega stoje Putinovi resursi, a svi znamo kolika je to glupost. Takav stav, ma ko da ga ispoljava, opasan je po RS, njeno funkcionisanje i opstanak.
Dodik je naoko u svađi sa Zapadom, Visokim predstavnikom i kao u nekoj ljubavi sa Putinom. No, oni koji poznaju prilike u RS, znaju da je igrač prvih, a kod Putina ide preko nekih tajkuna i to solidno plaća.

Osipa se i to je dobro.
Da je Đedo poživio još koju godinu, rasterao bi trojac Milo-Vučić-Dodik, koji je uvezan poput creva, kao mačke sa jebališta.


loader loader 20:38 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Balkanski domino efekat smenjivanja lokalnih autokrata i nacionalista juče se nastavio i u Bosni i Hercegovini.


E, zato u Serbiji nema iznenađenja - ništa lokalni, gradonačelnički, parlamentarni ... Sve se to nabilo u jednu kutiju, gde se glasa za jednog kandidata koga odredi TV i gotovo. Nema rizika da će tu nekakva demokratija ometati odbranu КiM. :)
zaharaga zaharaga 22:37 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

bene_geserit
jel voliš ti suši?

Ja morske stvari ne volim generalno, a žive nikako.
Čak sam i probao suši, ali brate užas. Još su me nagovorili neko zeleno ljuto govno da uzmem sa time što je tek užas. Moj brat voli suši pa me on nagovorio da probam, ja budala ajde open mind i tako to.
Jedino gore od toga mi je ona morska trava.
Verovatno bi mi i žive školjke bile gore, ali to već nisam lud da probam da se trujem.

Ja zapravo što se kuhinje tiče, ne idem istočnije od Libana.
A poslednjih bezbroj godina ionako jedem samo domaću hranu - što će reći srpsku, a restorane izbegavam. Tako da nisam mnogo relevantan.
Jednom su me na poslu (u Bay Area-i) naterali da odem na ručak u indijski restoran, bile neke male posudice da samo probaš, ja ih naslagao 50 i ništa nisam mogao da jedem sve neki užas sa nekim čudnim i jakom začinima. Još kad su počeli da umaču u istu posudu, kad nisam umro gledajući.

Što se mene tiče neka jede ko god oće šta god oće gde god oće.
Pa makar to bio i suši u Beogradu, ali za to stvarno treba da budeš čoban najveći.


Avganci kuvaju bas onako domaci paprikas. Doduse, jagnjeci.
zaharaga zaharaga 22:40 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

predatortz


Da je Đedo poživio još koju godinu, rasterao bi trojac Milo-Vučić-Dodik, koji je uvezan poput creva, kao mačke sa jebališta.




Zato je i ubijen.
bene_geserit bene_geserit 23:02 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Avganci kuvaju bas onako domaci paprikas. Doduse, jagnjeci.

Ma to istočno od Libana sam reko otprilike.
Sve jagnjeće varijante bi probo osim onih sa dodatkom šećera, meda i sl.
bene_geserit bene_geserit 23:10 16.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Usput, samo da se pohvalim ćerom, u prvom izlasku 36 score na ACT-u. Nije baš sve uradila perfektno, ima 35 iz matematike (zeznula nešto), ali 36 sve ostalo science, engleski tako da je 36 composite.
Interesantno kako joj ACT mnogo više odgovara od SAT-a, na SAT-u imala 1500 u prvom izlasku a i na pripremnim testovima nije prelazila 1550. Kaže mnogo više zakukulje na SAT-u da te zbune, na ACT-u mnogo jasnija pitanja.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:43 17.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

I da, to je dobro po RS jer je Dodikov patriotizam lažan, a priča isuviše zapaljiva.
Dodik se ponaša kao da je Putin,


Aha, to sam i ja danas primetio kad je na konf za štampu krenuo da preti kako će da prekine finansiranje koječega u BL, dok se, kako otprilike reče, tamo ne dovedu politički u red (kao kad Putin uzme pa prekine dotok gasa onom ko mu se zamerio). Opasan mufljuz.

Hvala za upućivanje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:51 17.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

bene_geserit
Usput, samo da se pohvalim ćerom, u prvom izlasku 36 score na ACT-u. Nije baš sve uradila perfektno, ima 35 iz matematike (zeznula nešto), ali 36 sve ostalo science, engleski tako da je 36 composite.
Interesantno kako joj ACT mnogo više odgovara od SAT-a, na SAT-u imala 1500 u prvom izlasku a i na pripremnim testovima nije prelazila 1550. Kaže mnogo više zakukulje na SAT-u da te zbune, na ACT-u mnogo jasnija pitanja.


Bravo za ćeru, svaka čast!
Kako se to sad polaže, u školi, ili nekako onlajn?

Ova moja još nema nikakve poene. Ali me zajebava, pošto i ona i ja sad idemo u muzičku školu, uzme pa nauči da odsvira moj domaći, bolje od mene i za kraće vreme, iako sam ja, kao što smo videli na onom MIT testu, veoma muzički talentovan, i onda to svira svima u kući i svojoj nastavnici, dok se ja još mučim da navežbam kako treba da me učiteljica ne gleda popreko.

No, nema veze, što reče jedan moj kolega digitalac, sa 5 banki lakše ulazi u guzicu nego u glavu, to jest prste u ovom slučaju.
bene_geserit bene_geserit 22:21 17.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Kako se to sad polaže, u školi, ili nekako onlajn?

Pa polaže se kao što se uvek i polagalo, po školama i halama. Kako može online prijemni da se polaže, bilo bi više varanja nego na izborima.
Jedino što je bilo teško naći gde nije otkazano, čak je žena vozila u Tuson u Arizoni da polaže SAT. Napravili su SAT turizam manje više.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:41 19.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

bene_geserit
Kako se to sad polaže, u školi, ili nekako onlajn?

Pa polaže se kao što se uvek i polagalo, po školama i halama. Kako može online prijemni da se polaže, bilo bi više varanja nego na izborima.
Jedino što je bilo teško naći gde nije otkazano, čak je žena vozila u Tuson u Arizoni da polaže SAT. Napravili su SAT turizam manje više.


To kao u naše vreme kad se GRE polagao u Segedinu, ili u Bugarskoj (zaboravio sam u kom gradu), pa se bukirao kombi... i uvek se vodila polemika da li je lakše kod jednih ili drugih da se smuva i prepiše. Priznajem da su me nervirali ovi najbolji studenti (imali su i nadimke, Muž, Žena i Dete) koji su to radili još u 4. godini, pa se hvalili kako su otkinuli, a ja jadnik učio jebeni ruski i francuski do tada... nisam ni pokušavao dok nisam došao ovamo.

A za izbore, ne znam šta da ti kažem, vidim da se Tramp baš trudi da to sve oblati i ospori (pazi kad sam počeo da mu pratim tvitove, vrlo zabavno!), mada mu nešto ne polazi za rukom. Možda kad bi imao neki malo jači dokaz...

haklberi_tom haklberi_tom 21:49 19.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

srdjan.pajic
bene_geserit
Kako se to sad polaže, u školi, ili nekako onlajn?

Pa polaže se kao što se uvek i polagalo, po školama i halama. Kako može online prijemni da se polaže, bilo bi više varanja nego na izborima.
Jedino što je bilo teško naći gde nije otkazano, čak je žena vozila u Tuson u Arizoni da polaže SAT. Napravili su SAT turizam manje više.


To kao u naše vreme kad se GRE polagao u Segedinu, ili u Bugarskoj (zaboravio sam u kom gradu), pa se bukirao kombi... i uvek se vodila polemika da li je lakše kod jednih ili drugih da se smuva i prepiše. Priznajem da su me nervirali ovi najbolji studenti (imali su i nadimke, Muž, Žena i Dete) koji su to radili još u 4. godini, pa se hvalili kako su otkinuli, a ja jadnik učio jebeni ruski i francuski do tada... nisam ni pokušavao dok nisam došao ovamo.

A za izbore, ne znam šta da ti kažem, vidim da se Tramp baš trudi da to sve oblati i ospori (pazi kad sam počeo da mu pratim tvitove, vrlo zabavno!), mada mu nešto ne polazi za rukom. Možda kad bi imao neki malo jači dokaz...


Ja još uvek verujem u Trumpa!
Nije moguće da će ga ovi lažovi i kradljivci preveslati.
Mada mi nije jasno zašto mu Putin nije pomogao kao prošli puta!?
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:07 19.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Ja još uvek verujem u Trumpa!


Izdrži, čarli, nije još sve gotovo.
haklberi_tom haklberi_tom 22:31 19.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

srdjan.pajic
Ja još uvek verujem u Trumpa!


Izdrži, čarli, nije još sve gotovo.

Ma!
Ja se nikada ne predajem - kao što si mogao da uočiš na blogu.
Ja se brinem za tebe - i sve naše ... a mlado-američke državljane.
Da vas ovi ratoborni što dolaze ne mobilišu i pošalju kojekude po svetu da uterujete demokratiju, humanost i ljudska prava.
gvozden1 gvozden1 22:50 19.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

haklberi_tom
srdjan.pajic
Ja još uvek verujem u Trumpa!


Izdrži, čarli, nije još sve gotovo.

Ma!
Ja se nikada ne predajem - kao što si mogao da uočiš na blogu.
Ja se brinem za tebe - i sve naše ... a mlado-američke državljane.
Da vas ovi ratoborni što dolaze ne mobilišu i pošalju kojekude po svetu da uterujete demokratiju, humanost i ljudska prava.


Ma njima je mnogo i pravo glasa, treba im to oduzeti, instalirali bi nam ovde nekog Bajdena garant :)

Srki, da raspravimo ovde ono što obmanjuješ ovaj narod, ili ti odgovara da ostane ovako, oni da ne znaju, a ti da kao mene prozivaš?

Meni ne smeta ništa, samo reci šta tebi više odgovara.
:)
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:02 20.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

gvozden1
haklberi_tom
srdjan.pajic
Ja još uvek verujem u Trumpa!


Izdrži, čarli, nije još sve gotovo.

Ma!
Ja se nikada ne predajem - kao što si mogao da uočiš na blogu.
Ja se brinem za tebe - i sve naše ... a mlado-američke državljane.
Da vas ovi ratoborni što dolaze ne mobilišu i pošalju kojekude po svetu da uterujete demokratiju, humanost i ljudska prava.


Ma njima je mnogo i pravo glasa, treba im to oduzeti, instalirali bi nam ovde nekog Bajdena garant :)

Srki, da raspravimo ovde ono što obmanjuješ ovaj narod, ili ti odgovara da ostane ovako, oni da ne znaju, a ti da kao mene prozivaš?

Meni ne smeta ništa, samo reci šta tebi više odgovara.
:)


Pa raspravili smo to odavno, mislim da sam ti čak i iskopao tu razmenu komentara od pre koliko beše godina, pošto si isto ovako krenuo da muvaš i da se migoljiš.

A ti samo zezaj za Bajdena i otimanje nam glasa, pa kad izdejstvujem kod mog senatora (onog lopova, Hikenlupeža) da Draži oduzmu ordenje koje mu je greškom dodeljeno, biće, jao, Srki, nemoj, druže, prijatelju, brate.

gvozden1 gvozden1 01:06 20.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

raspravili smo to odavno

Nismo, nismo.
Ja sam kopao da nađem i da ti nabijam na nos kako lažeš, ali nisam uspeo.

Ajd na sledećem Filipovo blogu da to raščivijamo, tj da dokažem da sam u pravu.

A ti samo zezaj za Bajdena i otimanje nam glasa, pa kad izdejstvujem kod mog senatora (onog lopova, Hikenlupeža) da Draži oduzmu ordenje koje mu je greškom dodeljeno, biće, jao, Srki, nemoj, druže, prijatelju, brate.

Ne pomaže to, gotovo je, shvatili Srbi ko je tu bio ko.

Ima vas koji još plačete za ljubičucom, ali malo vas je, i sve manje.

Nije ordenje važno, nego istina, a istina se zna, Draža pobedio.

A vala, kad vidim kakva je sad Amerika, ne bi me čudilo da poništavaju i ordenja srpskih saveznika.
To su i komunisti radili, a ovi tvoji baš liče na one tvoje.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:21 20.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

gvozden1
raspravili smo to odavno

Nismo, nismo.
Ja sam kopao da nađem i da ti nabijam na nos kako lažeš, ali nisam uspeo.



Jesmo, jesmo, a nisi mogao da nađeš jer se nisi trudio dovoljno, a nisi jer znaš da nisam slagao. Nikad ne lažem, bar ne namerno (možda ponekad slažem dete, ali me brzo ufanja pa mi se ni to više ne isplati), ali skoro sam siguran da sam ti to našao i da smo prodiskutovali i da si se ti kao i uvek izvlačio kako si mislio nešto drugo, i kako to što tamo piše zapravo ne piše. Iako piše.



A vala, kad vidim kakva je sad Amerika, ne bi me čudilo da poništavaju i ordenja srpskih saveznika.
To su i komunisti radili, a ovi tvoji baš liče na one tvoje.


Pa zato ti kažem da paziš šta pričaš, prošla su vremena podrške okupatoru i saradnicima, revizionistička desnica u paničnom uzmaku, komunj..., dobro, ovi moji, demokrate, uzvraćaju udarac.

Zezam se, de bre, pa kako ću posle da vodim dete i tazbinu do tog spomenika, da im, posle kuće cveća, pokažem i drugu stranu, tu grešku istorije, ako vam narede odavde (i to iz centra svih progresivnih vukojebina, Seljorada) da smeta uklonite tu kamenčinu koju ste ko mufljuzi, dok je Tramp bio na vlasti zagledan u guzicu porno zvezde, na brzinu erektovali.
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:25 20.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

haklberi_tom
srdjan.pajic
Ja još uvek verujem u Trumpa!


Izdrži, čarli, nije još sve gotovo.

Ma!
Ja se nikada ne predajem - kao što si mogao da uočiš na blogu.
Ja se brinem za tebe - i sve naše ... a mlado-američke državljane.
Da vas ovi ratoborni što dolaze ne mobilišu i pošalju kojekude po svetu da uterujete demokratiju, humanost i ljudska prava.


Ne boj se, ja sam kao i huči već trećepozivac, ja samo mogu da sednam u mom priusu na kakvu padinu i da pokažem rukom, u neodređenom pravcu, i kažem odavde dovde je naše, ajd sad u napad!


principessa_etrusca principessa_etrusca 04:38 20.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Сад одгледах снимак конференције за штампу Ђулијанија, Сидни Пауел & тима.

Да ли је реално да је само у Пицбургу 15.000 људи дошло да гласа да би чули да су већ гласали?



gvozden1 gvozden1 07:51 20.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Nikad ne lažem, bar ne namern

Dobro, jeste prejaka reč, smisliću neku drugu, ali jesi insistirao na nečem a da nisi u pravu.

Na sledećem blogu ćemo.

A ovo
Zezam se, de bre, pa kako ću posle da vodim dete i tazbinu do tog spomenika, da im, posle kuće cveća, pokažem i drugu stranu, tu grešku istorije, ako vam narede odavde (i to iz centra svih progresivnih vukojebina, Seljorada) da smeta uklonite tu kamenčinu koju ste ko mufljuzi, dok je Tramp bio na vlasti zagledan u guzicu porno zvezde, na brzinu erektovali.


Taman se ponadao da ih vodiš na Ravnu Goru da vide spomenik čoveku koga je njihova država odlikovala zbog pomaganja njihovim vojnicima, što bi stvarno trebao da uradiš, jer to jeste jaka veza između sa njima, kad vidim da se radi o skorašnjem.

Koji spomenik?

Ako je Nemanja, nije valjda da i njega stavljaš u grešku istorije?

A drugo, video ga pre neki dan.
Pa nije to toliko ružno kako je na slikama izgledalo i kako sam zamišljao da će izgledati u tom prostoru.

Jeste bilo veče kad sam ga video, možda će drugi utisak biti drugačiji, ali po prvom, bolje je nego što sam očekivao.
apacherosepeacock apacherosepeacock 10:13 20.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

principessa_etrusca
Сад одгледах снимак конференције за штампу Ђулијанија, Сидни Пауел & тима.

Да ли је реално да је само у Пицбургу 15.000 људи дошло да гласа да би чули да су већ гласали?


Teška muljačina na mnogo mesta, što je svakom dobronamernom čoveku i ženi potpuno jasno.

PS. Pronađeno je 2600 glasova u Georgiji koji prvotno nisu bili registrirani. Od tih 2600 glasova Donald Trump je dobio 1643, Biden 865, a kandidatkinja Libertarijanske stranke Jo Jorgensen 16, piše Daily Wire.

Državni tajnik Georgije Brad Raffensperger naveo je kako su za propust odgovorni lokalni dužnosnici koji nisu prebacili glasove s memorijske kartice na uređaj za skeniranje glasačkih listića.

Podsjetimo, u Georgiji je pokrenuto ponovno prebrojavanje glasova zbog male razlike između kandidata.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:19 21.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

apacherosepeacock
principessa_etrusca
Сад одгледах снимак конференције за штампу Ђулијанија, Сидни Пауел & тима.

Да ли је реално да је само у Пицбургу 15.000 људи дошло да гласа да би чули да су већ гласали?


Teška muljačina na mnogo mesta, što je svakom dobronamernom čoveku i ženi potpuno jasno.

PS. Pronađeno je 2600 glasova u Georgiji koji prvotno nisu bili registrirani. Od tih 2600 glasova Donald Trump je dobio 1643, Biden 865, a kandidatkinja Libertarijanske stranke Jo Jorgensen 16, piše Daily Wire.

Državni tajnik Georgije Brad Raffensperger naveo je kako su za propust odgovorni lokalni dužnosnici koji nisu prebacili glasove s memorijske kartice na uređaj za skeniranje glasačkih listića.

Podsjetimo, u Georgiji je pokrenuto ponovno prebrojavanje glasova zbog male razlike između kandidata.




I završeno, i nema značajne promene u broju glasova, kao što se i očekivalo, izbori sertifikovani juče. Ovo u Pitsburgu je još jedna izmišljotina Trampovomg Tima za krađu izbora, ne treba se na to obazirati, do sad su praktično sve takve pritužbe odbačene na sudovima jer nisu imali nikakve dokaze, ni prave, ni fabrikovane.

Izbori su očligledno bili korektni, uz uobičajene sitne greške i propuste, što je, s obzirom na promenu načina glasanja zapravo izvanredan uspeh, praznik demokratije. Mislim da je red je da se to prizna, protivniku stegne ruka, pa da se vidi šta ćemo dalje. Onima koji pate, mogu samo da poželim više sreće sa Kanyeom 2024.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:29 21.11.2020

Re: Ma dobro to nego kako

Dobro, jeste prejaka reč, smisliću neku drugu, ali jesi insistirao na nečem a da nisi u pravu.

Na sledećem blogu ćemo.


Insistirao sam samo na onom što je bilo napisano, a bilo je prilično nedvosmisleno.


Koji spomenik?


Bilo koji, svaki, taj vaš revizionistički . Ali taj koji pominješ, na Štajgi, koliko ja znam nije još završen, na njega nisam mislio. Meni se kod tog spomenika gadi ulgavnom to što su ga digli Vučič i Vesić, i to u vreme kad para za tako nešto uglavnom nema, i što deluje nekako megalomanski, više kao simbol ispraznog kurčenja nego nekakvog nacionalnog ponosa na kome se insistira.
predatortz predatortz 08:27 16.11.2020

Bravo Filipe

Ubode i ti jednom! Mladi ljudi, a znaju za prave vrednosti! Draško uvek pomene strica, poginulog borca VRS, borci ga vole, voli i on nas.
Mlada profesorka banjalučke ekonomije, dr Jelena Trivić, potpredsednik PDP, prva je otvoreno rekla da je pokret DM bio svetionik u porobljenoj Evropi, da je Draža lažno optužen i suđen, da mu dugujemo istinu.

Sa druge strane imaš Dodika i komunjare, kameleone, prevrtljivce...

Bravo omladino!

Nego, od kad si ti desničar?
Draškov i Jelenin PDP je partija desnog centra, propoveda kapitalizam, ima članstvo u asocijaciji evropskih narodnih stranaka, uz CDU, Torijevce, Orbana...
freehand freehand 09:27 16.11.2020

Re: Bravo Filipe

predatortz
Ubode i ti jednom! Mladi ljudi, a znaju za prave vrednosti! Draško uvek pomene strica, poginulog borca VRS, borci ga vole, voli i on nas.
Mlada profesorka banjalučke ekonomije, dr Jelena Trivić, potpredsednik PDP, prva je otvoreno rekla da je pokret DM bio svetionik u porobljenoj Evropi, da je Draža lažno optužen i suđen, da mu dugujemo istinu.

Sa druge strane imaš Dodika i komunjare, kameleone, prevrtljivce...

Bravo omladino!

Nego, od kad si ti desničar?
Draškov i Jelenin PDP je partija desnog centra, propoveda kapitalizam, ima članstvo u asocijaciji evropskih narodnih stranaka, uz CDU, Torijevce, Orbana...

Znači - pobedio Čiča sa četnicima u Banjoj Luci?
Ili je to samo opet svaka prilika zgodna da se malo drma šubara i cveće.
predatortz predatortz 09:30 16.11.2020

Re: Bravo Filipe

freehand
predatortz
Ubode i ti jednom! Mladi ljudi, a znaju za prave vrednosti! Draško uvek pomene strica, poginulog borca VRS, borci ga vole, voli i on nas.
Mlada profesorka banjalučke ekonomije, dr Jelena Trivić, potpredsednik PDP, prva je otvoreno rekla da je pokret DM bio svetionik u porobljenoj Evropi, da je Draža lažno optužen i suđen, da mu dugujemo istinu.

Sa druge strane imaš Dodika i komunjare, kameleone, prevrtljivce...

Bravo omladino!

Nego, od kad si ti desničar?
Draškov i Jelenin PDP je partija desnog centra, propoveda kapitalizam, ima članstvo u asocijaciji evropskih narodnih stranaka, uz CDU, Torijevce, Orbana...


Znači - pobedio Čiča sa četnicima u Banjoj Luci?
Ili je to samo opet svaka prilika zgodna da se malo drma šubara i cveće.



Ovo je odgovor na Filipovo nepoznavanje teme.
Priča je mnogo složenija, eno deo sam napisao kao odgovor Pajiću. Ako te ne mrzi, čitaj.
freehand freehand 09:34 16.11.2020

Re: Bravo Filipe

predatortz
freehand
predatortz
Ubode i ti jednom! Mladi ljudi, a znaju za prave vrednosti! Draško uvek pomene strica, poginulog borca VRS, borci ga vole, voli i on nas.
Mlada profesorka banjalučke ekonomije, dr Jelena Trivić, potpredsednik PDP, prva je otvoreno rekla da je pokret DM bio svetionik u porobljenoj Evropi, da je Draža lažno optužen i suđen, da mu dugujemo istinu.

Sa druge strane imaš Dodika i komunjare, kameleone, prevrtljivce...

Bravo omladino!

Nego, od kad si ti desničar?
Draškov i Jelenin PDP je partija desnog centra, propoveda kapitalizam, ima članstvo u asocijaciji evropskih narodnih stranaka, uz CDU, Torijevce, Orbana...


Znači - pobedio Čiča sa četnicima u Banjoj Luci?
Ili je to samo opet svaka prilika zgodna da se malo drma šubara i cveće.



Ovo je odgovor na Filipovo nepoznavanje teme.
Priča je mnogo složenija, eno deo sam napisao kao odgovor Pajiću. Ako te ne mrzi, čitaj.

predatortz
freehand
predatortz
Ubode i ti jednom! Mladi ljudi, a znaju za prave vrednosti! Draško uvek pomene strica, poginulog borca VRS, borci ga vole, voli i on nas.
Mlada profesorka banjalučke ekonomije, dr Jelena Trivić, potpredsednik PDP, prva je otvoreno rekla da je pokret DM bio svetionik u porobljenoj Evropi, da je Draža lažno optužen i suđen, da mu dugujemo istinu.

Sa druge strane imaš Dodika i komunjare, kameleone, prevrtljivce...

Bravo omladino!

Nego, od kad si ti desničar?
Draškov i Jelenin PDP je partija desnog centra, propoveda kapitalizam, ima članstvo u asocijaciji evropskih narodnih stranaka, uz CDU, Torijevce, Orbana...


Znači - pobedio Čiča sa četnicima u Banjoj Luci?
Ili je to samo opet svaka prilika zgodna da se malo drma šubara i cveće.



Ovo je odgovor na Filipovo nepoznavanje teme.
Priča je mnogo složenija, eno deo sam napisao kao odgovor Pajiću. Ako te ne mrzi, čitaj.

Ma Fulup je napisao i da je Taći nešto izgubio, što je besmislica sa političke strane, jer je on praktično odveden. doduše, izgubio je onomad od Kurtija i Samoopredeljenja, kojeg su opet oterali jer ne sluša Vašington. Al kod njega (filipa) to je uvek tako: on ima tu svoju kutiju sa "poželjnim" i u nju sve trpa i gura dok ne uđe. Ako baš ne ide onda malo čekićem, malo nogom, ako se činjenice baš ne daju uzme brusilicu pa otfikari i na kraju mu se sve lepo složi.
maksa83 maksa83 12:56 16.11.2020

Re: Bravo Filipe

Ma Fulup

Znam da su U i I jedan do drugog, ali ja ga od sad samo ovako zovem.
haklberi_tom haklberi_tom 13:14 16.11.2020

Re: Bravo Filipe

maksa83
Ma Fulup

Znam da su U i I jedan do drugog, ali ja ga od sad samo ovako zovem.

Ja to ne bih radio!
Nije lepo!
maksa83 maksa83 13:16 16.11.2020

Re: Bravo Filipe

Ja to ne bih radio!
Nije lepo!


g.radicevic g.radicevic 08:34 16.11.2020

ode Mile

ode Mile lajkovačkom prugom
ide Mile sa još jednim drugom,
nadam se


predatortz predatortz 08:35 16.11.2020

Re: ode Mile

g.radicevic
ode Mile lajkovačkom prugom
ode Mile sa još jednim drugom,
nadam se




Ne još, ali počelo je.
SNSD jeste izgubio mesto gradonačelnika u Banjaluci, ali ne i većinu u gradskoj skupštini.
Ovo je prvi korak, ali veliki ako mene pitaš.
Neues aus der Nachbarschaft Neues aus der Nachbarschaft 08:36 16.11.2020

Kamala Harris u Sarajevu

Ti Filipe nastavljas da provociras. Nije ti bilo dovoljno prosli put. I sad udaras tamo gde smo najtanji. Balije iz Sarajeva glasaju za stranku koju vodi Srbin i izaberu Srbina da im vodi centralnu opstinu. Znaci ti hoces da na celo Vracara ili Starog grada dodje neki Albanac.

"Dobro večer Bosno i Hercegovino, dobro večer Sarajevo. Moje ime je Srđan Mandić i ja sam novi načelnik općine Centar".
predatortz predatortz 08:47 16.11.2020

Jelena o Draži

BIH
UZDANICA PDP-A
Jelena Trivić: Dražin patriotizam i danas može biti zvijezda vodilja
Nakon što je naišla na brojne osude u komentarima dodala je i pojašnjenje

Jelena Trivić poslanica u NSRS i Predsjednik Ekonomskog savjeta PDP-a, jedne od najvećih opozicionih stranaka u RS-u, na svom Facebook profilu napisala je status koji je izazvao mnogobrojne oprečne komentare.

Naime, jedna od mladih uzdanica opozicije u RS-u smatra da “patriotizam Draže Mihailovića i danas može biti zvijezda vodilja”, te da su “saveznici, prije svega Velika Britanija i SAD, učinili veliku istorijsku grešku stavljajući se na stranu komunista u Drugom svjetskom ratu, isključivo zarad svojih interesa.

Njen statu koji je naišao na brojne osude, ali i odobravanja prenosimo u cijelosti:

“Film o prvom gerilcu porobljene Evrope. Godinama su nam laž servirali kao istinu. Rehabilitacija generala Jugoslovenske vojske u otadžbini samo je djelimično ispravila istorijsku nepravdu.

Dražin patriotizam i danas može biti zvijezda vodilja. Oni koji bivaju proglašavani za izdajnike često postaju nacionalni heroji. Čuvena je njegova izjava: “Reč kapitulacija za mene ne postoji”.

Viši sud u Beogradu poništio je presudu kojom je Draža osuđen na smrt i smatra se da to montirano suđenje nikad nije postojalo.

Saveznici, prije svega Velika Britanija i SAD, učinili su veliku istorijsku grešku stavljajući se na stranu komunista u Drugom svjetskom ratu, isključivo zarad svojih interesa.

Djelimično, Ronald Regan je kasnije ispravio ovu nepravdu rekavši o Draži sledeće:
“Konačna tragedija Dragoljuba Mihailovića ne može da izbriše iz sjećanja njegovu herojsku i često usamljeničku borbu protiv dvostruke tiranije koje su savladale njegov narod – nacizma i komunizma.””, napisala je Trivićeva.


IZVOR

Namerno sam stavio bošnjački, znam da ti je srcu bliži.

Potom, Draško o stricu, poginulom borcu VRS:

“San se lagano ostvaruje kad vidim vas, kad vidim masu. Danas uoči Vidovdana, kad je naš narod vodio najjače i najteže bitke. Mi krećemo u našu bitku uoči Vidovdana. Krećemo u ono u šta vjerujem, dok još nisam bio rođen, kad je 1992. godine poginuo moj onaj po čijem sam imenu godinu dana kasnije dobio ime. Ostvarujem san svog strica, da se živi bolje i da se ova zemlja voli”, kazao je Stanivuković.


Nema mog strica Draška čije ime nosim, koji se borio u prvim redovima naše vojske, koji je vjerovao u IDEALE koje ste vi pretvorili u TENDERE i sad opet hoćete uniforme.

Hoćete da mladu ljudi obuku uniformu pa da plodovi naše borbe budu vaši AGAPEI i TENDERI.

..E PA NEĆEMO!

Hoćemo ŽIVOT i SUŽIVOT.

Kako vam više ne dosadi?

90 škola je ZATVORENO u Republici Srpskoj.
900 odjeljenja je manje u posljednjoj deceniji.

Ko da vam UNIFORMU OBUČE?

Kad sve zbrojite i oduzmete, tu uniformu nema ko drugi nositi nego vi i vaši kumovi jer niko drugi osim vas ovdje ni ne može živjeti!

Krajnje je vrijeme da shvatimo da kreatori problema u ovoj zemlji ne mogu biti nosioci promjena.

Bez grba, himne, vojske, novca, pa čak i stanovništva ostali smo za vrijeme okupacije političara koji nas već 20 godina obmanjuju, govoreći nam da je vojsku ukinuo Čavić, bar tako kažu Željka i Dodik, a onda Čavić izađe i kaže da je Dodik još gori jer je ukinuo grb i himnu

Gospodo, sada ste ortaci?
Ko je onda kriv?

Mi se trebamo boriti da VAS UKINEMO, pa ćemo sve ovo izgubljeno mi vratiti, a za ubijene i njihove bližnje ubice pronaći kad vi već nećete.

,,Sljedeće godine obucite uniforme”, reče Dodik i ode kod svog sina po 74000KM današnjih JAVNIH TENDERA uzeti od naših para.


Vidiš Filipe, mlada, obrazovana žena, ima harizmu, voli je narod...
Ovakvim ćemo mi protiv debelog mafijaša i njegove crvene bande - ovakvom omladinom!

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:16 17.11.2020

Re: Jelena o Draži

predatortz
BIH
UZDANICA PDP-A
Jelena Trivić: Dražin patriotizam i danas može biti zvijezda vodilja
Nakon što je naišla na brojne osude u komentarima dodala je i pojašnjenje

Jelena Trivić poslanica u NSRS i Predsjednik Ekonomskog savjeta PDP-a, jedne od najvećih opozicionih stranaka u RS-u, na svom Facebook profilu napisala je status koji je izazvao mnogobrojne oprečne komentare.

Naime, jedna od mladih uzdanica opozicije u RS-u smatra da “patriotizam Draže Mihailovića i danas može biti zvijezda vodilja”, te da su “saveznici, prije svega Velika Britanija i SAD, učinili veliku istorijsku grešku stavljajući se na stranu komunista u Drugom svjetskom ratu, isključivo zarad svojih interesa.

Njen statu koji je naišao na brojne osude, ali i odobravanja prenosimo u cijelosti:

“Film o prvom gerilcu porobljene Evrope. Godinama su nam laž servirali kao istinu. Rehabilitacija generala Jugoslovenske vojske u otadžbini samo je djelimično ispravila istorijsku nepravdu.

Dražin patriotizam i danas može biti zvijezda vodilja. Oni koji bivaju proglašavani za izdajnike često postaju nacionalni heroji. Čuvena je njegova izjava: “Reč kapitulacija za mene ne postoji”.

Viši sud u Beogradu poništio je presudu kojom je Draža osuđen na smrt i smatra se da to montirano suđenje nikad nije postojalo.

Saveznici, prije svega Velika Britanija i SAD, učinili su veliku istorijsku grešku stavljajući se na stranu komunista u Drugom svjetskom ratu, isključivo zarad svojih interesa.

Djelimično, Ronald Regan je kasnije ispravio ovu nepravdu rekavši o Draži sledeće:
“Konačna tragedija Dragoljuba Mihailovića ne može da izbriše iz sjećanja njegovu herojsku i često usamljeničku borbu protiv dvostruke tiranije koje su savladale njegov narod – nacizma i komunizma.””, napisala je Trivićeva.


IZVOR

Namerno sam stavio bošnjački, znam da ti je srcu bliži.

Potom, Draško o stricu, poginulom borcu VRS:

“San se lagano ostvaruje kad vidim vas, kad vidim masu. Danas uoči Vidovdana, kad je naš narod vodio najjače i najteže bitke. Mi krećemo u našu bitku uoči Vidovdana. Krećemo u ono u šta vjerujem, dok još nisam bio rođen, kad je 1992. godine poginuo moj onaj po čijem sam imenu godinu dana kasnije dobio ime. Ostvarujem san svog strica, da se živi bolje i da se ova zemlja voli”, kazao je Stanivuković.


Nema mog strica Draška čije ime nosim, koji se borio u prvim redovima naše vojske, koji je vjerovao u IDEALE koje ste vi pretvorili u TENDERE i sad opet hoćete uniforme.

Hoćete da mladu ljudi obuku uniformu pa da plodovi naše borbe budu vaši AGAPEI i TENDERI.

..E PA NEĆEMO!

Hoćemo ŽIVOT i SUŽIVOT.

Kako vam više ne dosadi?

90 škola je ZATVORENO u Republici Srpskoj.
900 odjeljenja je manje u posljednjoj deceniji.

Ko da vam UNIFORMU OBUČE?

Kad sve zbrojite i oduzmete, tu uniformu nema ko drugi nositi nego vi i vaši kumovi jer niko drugi osim vas ovdje ni ne može živjeti!

Krajnje je vrijeme da shvatimo da kreatori problema u ovoj zemlji ne mogu biti nosioci promjena.

Bez grba, himne, vojske, novca, pa čak i stanovništva ostali smo za vrijeme okupacije političara koji nas već 20 godina obmanjuju, govoreći nam da je vojsku ukinuo Čavić, bar tako kažu Željka i Dodik, a onda Čavić izađe i kaže da je Dodik još gori jer je ukinuo grb i himnu

Gospodo, sada ste ortaci?
Ko je onda kriv?

Mi se trebamo boriti da VAS UKINEMO, pa ćemo sve ovo izgubljeno mi vratiti, a za ubijene i njihove bližnje ubice pronaći kad vi već nećete.

,,Sljedeće godine obucite uniforme”, reče Dodik i ode kod svog sina po 74000KM današnjih JAVNIH TENDERA uzeti od naših para.


Vidiš Filipe, mlada, obrazovana žena, ima harizmu, voli je narod...
Ovakvim ćemo mi protiv debelog mafijaša i njegove crvene bande - ovakvom omladinom!


Pobogu čovječe. Ovo tebi nada i budućnost. Laži i prazne fraze.

teslana teslana 09:07 16.11.2020

Serben

Prvo, drago mi je da je Dodik izgubio u BL.
Drugo, Stanivuković mi ne izgleda kao najoštrija alatka u šupi.


Slušam prije neki dan podkast na Deutschlandfunkultur, ozbiljan radio, (Virginia Woolf famously said Middlemarch was “one of the few English novels written for grown-up people.”, e tako i ovaj radio:), priča tip koji veće decenijama živi u Americi, ovako: Bajden je postavljen da bi smjenio Trampa, za to je bio predviđen, on nema viziju, nema političku snagu da se obračuna ili balansira između republikanaca i svojih jakih lijevo u demokratama..

Tako vidim i Stanivukovića (zamka u koju ti sa naslovom "Bosno moja" upadaš je: ako su ljudi glasali protiv Dodika da su automatski i za jedinstvenu BiH, cc, Filipe, zanesenjače:), nedorastao drskoj politici koju ima Dodik, posebno nedorastao dubokom raskolu između Hrvata i Bošnjaka koji postoji u Federaciji i koji Dodik prepredeno koristi, zna kad se primiriti i čekati, kad i skim sklapati pakt.

Ostaje nada da se Bosna i Hercegovina, zahvaljujući pre svega mladim, školovanim i istorijskim mitovima neopterećenim političarkama i političarima polako ali sigurno vraća najboljim stranicama svoje evropske i balkanske sudbine.


Dodik nije veći nacionalista od Stanivukovića, to si samo izmaštao, u RS su svi nacionalisti po tvojim sanjalačkim aršinima, molim te, i, nije RS ta koja talasa trenutno u Bosni, kucaš na pogrešna vrata.. Nešto sam lijena pisati ali se sjetih kako ne dižu Germani zid prema Srbiji, no Mađari, te tako nemaju oni sukob sa Sarajevom, ima BL, i sve dok BL ima njima od koristi sukob sa za njih osmanlijskim Sarajevom postojaće entiteti, i jedan dan će nas ponuditi Hrvatima po ko zna koji put..


Filipe, budimo ozbiljni ljudi. Veliki igrači i hladni ko špricer. Važi?
solo solo 09:21 16.11.2020

Re: Serben

Filipe, budimo ozbiljni ljudi. Veliki igrači i hladni ko špricer. Važi?


"JA SAM POBEDIO"



predatortz predatortz 09:26 16.11.2020

Re: Serben

Prvo, drago mi je da je Dodik izgubio u BL.


Rekoh gore - i jeste i nije.

Izgubio je poziciju gradonačelnika, što će opet pretvoriti u pobedu na nivou stranke. On je sa Igorom Radojičićem odavno u lošim odnosima. Ovaj poraz će iskoristiti da ga pomete, jer Igor je imao određenu snagu u stranci koja Dodiku nije prijala. Već je preuzeo banjalučki odbor SNSD, odnosno rekao da će on lično njime da rukovodi.

Dobio je većinu odbornika u Skupštini grada. Dakle, donosi odluke, kreira budžet, raspodelu budžeta.

Jebem mu mater, Filipe, treba li ja, konzument vesti, da budem novinar-istraživač-analitičar, pa da ljudima objašnjavam kako stvari stoje?
teslana teslana 10:05 16.11.2020

Re: Serben

Ma shvatila sam tj pročitala kako stvari stoje u Nezavisnim jutros rano, kaže da on sad preuzima BL i da mu nije baš svejedno, ajdee, i pretekao je..

Interesantnije je, i nestvarnije, vidjeti kako ljudi izmaštavaju tu neku "nekad moju Bosnu", a ne shvataju da u oba entiteta odrastaju djeca koji ne znaju za tu "nekad Bosnu".

Moj sin ovih dana upoznao dečke iz Makedonije, Kosova, i Makedonac razumije srpski a ovaj sa Kosova je rekao da njegov otac zna, i sad on mene pita, sjetio se i Rumuna i Ukrajinca koji znaju srpski, kako? Fino. Živjeli su u Velikoj Srbiji, eto kako. :)

Hoću reći, moje dijete ne zna za tu našu Veliku Srbiju, kamoli za našu malu Bosnu u beharu. :)

haklberi_tom haklberi_tom 10:07 16.11.2020

Re: Serben

teslana
Prvo, drago mi je da je Dodik izgubio u BL.
Drugo, Stanivuković mi ne izgleda kao najoštrije alatka u šupi.


Slušam prije neki dan podkast na Deutschlandfunkultur, ozbiljan radio, (Virginia Woolf famously said Middlemarch was “one of the few English novels written for grown-up people.”, e tako i ovaj radio:), priča tip koji veće decenijama živi u Americi, ovako: Bajden je postavljen da bi smjenio Trampa, za to je bio predviđen, on nema viziju, nema političku snagu da se obračuna ili balansira između republikanaca i svojih jakih lijevo u demokratama..

Tako vidim i Stanivukovića (zamka u koju ti sa naslovom "Bosno moja" upadaš je: ako su ljudi glasali protiv Dodika da su automatski i za jedinstvenu BiH, cc, Filipe, zanesenjače:), nedorastao drskoj politici koju je imao Dodik, posebno nedorastao dubokom raskolu između Hrvata i Bošnjaka koji postoji u Federaciji i koji Dodik prepredeno koristi, zna kad se primiriti i čekati, kad i skim sklapati pakt.

Ostaje nada da se Bosna i Hercegovina, zahvaljujući pre svega mladim, školovanim i istorijskim mitovima neopterećenim političarkama i političarima polako ali sigurno vraća najboljim stranicama svoje evropske i balkanske sudbine.


Dodik nije veći nacionalista od Stanivukovića, to si samo izmaštao, u RS su svi nacionalisti po tvojim sanjalačkim aršinima, molim te, i, nije RS ta koja talasa trenutno u Bosni, kucaš na pogrešna vrata.. Nešto sam lijena pisati ali se sjetih kako ne dižu Germani zid prema Srbiji, no Mađari, te tako nemaju oni sukob sa Sarajevom, ima BL, i sve dok BL ima njima od koristi sukob sa za njih osmanlijskim Sarajevom postojaće entiteti, i jedan dan će nas ponuditi Hrvatima po ko zna koji put..


Filipe, budimo ozbiljni ljudi. Veliki igrači i hladni ko špricer. Važi?

Mudro zboriš ženo!
predatortz predatortz 10:30 16.11.2020

Re: Serben

Interesantnije je, i nestvarnije, vidjeti kako ljudi izmaštavaju tu neku "nekad moju Bosnu", a ne shvataju da u oba entiteta odrastaju djeca koji ne znaju za tu "nekad Bosnu".


Iskreno, ovako stvari stoje:
Moj stariji sin, tinejdžer, koji je rođen i rastao u RS, meni koji sam je oružjem stvarao kaže kako sam previše tolerantan i da previše branim "njih".
Ja nastojim da u kući, pred njima dvojicom, ne govorim o ratu. Ali, drugari, pa i škola, uticaj sredine... U Bosni se živi jedni pored drugih, nikako jedni sa drugima.
Ako mene pitaš, to je realno, imajući u vidu istoriju uzajamnih odnosa.
Princip "ne diraj me - ne diram te" je jedini na kom Bosna može, kako tako, opstati i živeti u miru. Svako nametanje bilo čega, pa i od ovih koji bi da se igraju bratstva-jedinstva, svismomiisti i sličnih budalaština, vodi u nove sukobe.

Nema te Filipove izmaštane Bosne.


teslana teslana 11:14 16.11.2020

Re: Serben

Ne znam, moje dijete je pod prvenstveno mojim uticajem pa tek onda škole i okoline postao bolji čovjek nego što bih ja to iskonstruisala, i nacrtala na papiru čudo, njemu polazi za rukom imati prijatelje bez licemjerja među svim narodima, bojama i vjerama ali i imati drugare iz Srbije i sa njima vezu, identitet zajednički, koji recimo ja nemam sa ljudima iz Srbije. Mislim da su mu neke osobine, socijalizacija i empatija, samo adut u rukama u ovom gradu i zemlji..

Forsiranje bolje prošlosti djeci koja za tu prošlost ne znaju stvara od njih gubitnike, ako ih čovjek ne nauči prvo razmišljati, da postavljaju pitanja, npr Filipova Bosna nije primjer jer je Filip zanesenjak, ali kad razmislim ni ja ne znam koju bih ponudila, onu napravljenu na genocidu nad Srbima?, ili, onu Bosnu Bjelog Dugmeta, sevdalinki, Međugorja, i debila iz Nadrealista?

Da, primjetila sam, odrastaju djeca bez jugoslovenske mekoće, na to sam mislila kad rekoh da Dodik nije veći nacionalista od Stanivukovića, moj tzv nacionalizam i nacionalizam nekog od 25 god nije isti, taj neko ne zna za drugo a ja se lomim, il mi smo što kaže moj brat iz tog rata izašli svi sa graničnim poremećajem ličnosti, zato navijam za generacije pune nepovjerenja prema našim pričama o dobru i zlu, neka nalaze novi model..
predatortz predatortz 11:18 16.11.2020

Re: Serben

Dodik nije veći nacionalista od Stanivukovića,


Dodik nije nacionalista.
Nacionalizam je njemu alat za bogaćenje.
Nacionalista je onaj koji se bez lične koristi zalaže za prosperitet svog naroda.
Nacionalista je bio Pupin.
teslana teslana 11:22 16.11.2020

Re: Serben

Ne zaboravi da se obraćam Filipu, kao ono "jal granata, jal granatLa, ja se upišo", ni njemu nacionalizam, posebno srpski, nema nijanse, sve isto, razumiješ? :)


Dodik je ruljak.
haklberi_tom haklberi_tom 11:40 16.11.2020

Re: Serben

teslana
Ne znam, moje dijete je pod prvenstveno mojim uticajem pa tek onda škole i okoline postao bolji čovjek nego što bih ja to iskonstruisala, i nacrtala na papiru čudo, njemu polazi za rukom imati prijatelje bez licemjerja među svim narodima, bojama i vjerama ali i imati drugare iz Srbije i sa njima vezu, identitet zajednički, koji recimo ja nemam sa ljudima iz Srbije. Mislim da su mu neke osobine, socijalizacija i empatija, samo adut u rukama u ovom gradu i zemlji..

Forsiranje bolje prošlosti djeci koja za tu prošlost ne znaju stvara od njih gubitnike, ako ih čovjek ne nauči prvo razmišljati, da postavljaju pitanja, npr Filipova Bosna nije primjer jer je Filip zanesenjak, ali kad razmislim ni ja ne znam koju bih ponudila, onu napravljenu na genocidu nad Srbima?, ili, onu Bosnu Bjelog Dugmeta, sevdalinki, Međugorja, i debila iz Nadrealista?

Da, primjetila sam, odrastaju djeca bez jugoslovenske mekoće, na to sam mislila kad rekoh da Dodik nije veći nacionalista od Stanivukovića, moj tzv nacionalizam i nacionalizam nekog od 25 god nije isti, taj neko ne zna za drugo a ja se lomim, il mi smo što kaže moj brat iz tog rata izašli svi sa graničnim poremećajem ličnosti, zato navijam za generacije pune nepovjerenja prema našim pričama o dobru i zlu, neka nalaze novi model..

Imaš, imaš!
Ne brini za identitet dok je Srba i Srbije.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:26 16.11.2020

Re: Serben

teslana

Dodik je ruljak.


e ovaj izraz nisam čula sto godina..
moram priznati da se pribojavam da ako je D ruljak ovaj mali D ga šije za tri dužine..
nova generacija al daleko daleko ozbiljniji ruljizam od D..
e sad ajde.. može čovjek i biti ruljak pa opet napraviti pristojan posao al ja što bi se reklo nešto ne susprežem dah nad ovim malim..
ako ona sa iverom i kladom iole stoji piši propalo
teslana teslana 12:27 16.11.2020

Re: Serben

Imaš, imaš!
Ne brini za identitet dok je Srba i Srbije.


Hajde, molim te, nemoj kopirati cijeli komentar.
predatortz predatortz 12:27 16.11.2020

Re: Serben

ako ona sa iverom i kladom iole stoji piši propalo


Da, ćale mu je malo fiskalno problematičan...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:30 16.11.2020

Re: Serben

predatortz
ako ona sa iverom i kladom iole stoji piši propalo


Da, ćale mu je malo fiskalno problematičan...

jao sine što su krali ni po muke.. al kad ulaziš u BL pa naiđeš na onu straotu od fontane sa zastavama na kružnom toku.. e odatle pravo pa baci pogled na desnu stranu.. ne možeš da promašiš..
to velelepno zdanje možeš i da guglecneš, valjda su tamo neke spotove snimali za neki turbo folk, za šta li..
dakle Ceca nacionale i muž joj su amaterčine teške šta je ono..
rak oka da dobiješ..
e dakle to je uzdanica..
jah
teslana teslana 12:31 16.11.2020

Re: Serben

Stvarno o Stanivukoviću ne znam ništa, ono njegovo smješkanje mi je mutno.

Ne u smislu da je mutan il opasan, naprotiv, kao da ni on ne zna kako mu se posrećilo..
predatortz predatortz 12:47 16.11.2020

Re: Serben

to velelepno zdanje možeš i da guglecneš, valjda su tamo neke spotove snimali za neki turbo folk, za šta li..
dakle Ceca nacionale i muž joj su amaterčine teške šta je ono..
rak oka da dobiješ..


Jebe kevu, koliko je lepo!




Inače, Filipe, nemo' da se ljutiš, ali na fotografiji je kuća mladog gradonačelnika, stekao tata isto na tendere, a ovaj deĆko je ovejani kriminalac, Ćulum.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:52 16.11.2020

Re: Serben

predatortz
to velelepno zdanje možeš i da guglecneš, valjda su tamo neke spotove snimali za neki turbo folk, za šta li..
dakle Ceca nacionale i muž joj su amaterčine teške šta je ono..
rak oka da dobiješ..


Jebe kevu, koliko je lepo!




Inače, Filipe, nemo' da se ljutiš, ali na fotografiji je kuća mladog gradonačelnika, stekao tata isto na tendere, a ovaj deĆko je ovejani kriminalac, Ćulum.





to mora uživo da se vidi..
jer ide ladno ograda sa lavići okolo i neke sadnice nečega.. ubio me bog ako nema i neke žice.. strahotno..
i sad pazi taj mentalni sklop, nakradeš se i onda pare uložiš u rak oka zdanje koje turiš na najupdaljivije brdo moguće, nema šaje da promašiš ako ulaziš u grad..
e jbg..
ja što sam povatala dijete se trudi da bude u kakvom takvom trendu, ima tamo i nekih pismenih ljudi (ne grantujem, ne poznajem ljude al eto ima i nekakvih stranih diploma i nečega)..
al opet nade su mi slabije od strepnji.. dal možeš iz ovoga da izađeš i ostaneš normalan..
teslana teslana 12:54 16.11.2020

Re: Serben

Jebe kevu, koliko je lepo!

Mašala.
predatortz predatortz 12:56 16.11.2020

Re: Serben

teslana
Jebe kevu, koliko je lepo!

Mašala.



Mene je, od prvog vagona, nerviralo što za kandidata nisu istakli Jelenu. Žena koja je sve svojim radom postigla, doktor ekonomije, profesor na fakultetu, Stanivuković je još uvek student...

Al' jbga, politika...
teslana teslana 13:54 16.11.2020

Re: Serben

Žena koja je sve svojim radom postigla, doktor ekonomije, profesor na fakultetu

Obratiću pažnju. Blagodarim.

Al' jbga, politika...



teslana teslana 18:51 16.11.2020

Re: Serben

Pogledala sam malo Stanivukovića, ono je osmijeh sretnog djeteta odraslog u blagostanju i on taj svijet nudi i drugim ljudima naše omalene otadžbine, sve besplatno kao što je i sam imao. :)

Nešto kao naš Robin Hud (kući je na ručak pozvao tridesetak ljudi iz Javne kuhinje:), il nešto kao naš jedini brat Tramp kad vrati Kosovo i svakom živom Srbinu da po 1000$.

Sjajno. A Dodik ne može sebi doći.

Idemo. Samo jako. Kradimo od bogatih i dijelimo sirotinji. :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 00:24 17.11.2020

Re: Serben

Nacionalizam je njemu alat za bogaćenje.

Predo, molim te razbij mi iluzije. Napiši nešto više o tom bogaćenju porodice Dodik i ako može koji dokazčić za to.
Poželjno bi bilo i imovinsko stanje Dodikovih prije rata kao i imovinsko stanje i poslovi ovih novih bogataša u istom periodu.
aureus aureus 03:25 17.11.2020

Re: Serben

predatortz
teslana
Jebe kevu, koliko je lepo!

Mašala.



Mene je, od prvog vagona, nerviralo što za kandidata nisu istakli Jelenu. Žena koja je sve svojim radom postigla, doktor ekonomije, profesor na fakultetu, Stanivuković je još uvek student...

Al' jbga, politika...

Ne može. Previše je mekana.
Čak i kad kritikuje ekonomske poteze vlade, nekako je to - mlako.
Stanivuković ima jaču političku žicu, talenat za marketing, u politici je od ustajanja do spavanja, hoda okolo, čupa tanak asfalt i pokazuje - "gle kako kradu, ne stavljaju dovoljno", razotkriva afere i - snima. Snima i vrti, vrti, vrti...ljudi su ga upoznali.

Nije posebno progresivan, više bi se reklo da je u ovoj fazi političke karijere nešto kao "stare ideje u novom pakovanju", mlado, lijepo lice i nova energija.

PDP je igrao na sigurno - Stanivuković ima svojih para pa je bilo lako za finansiranje kampanje. Znalo se, bilo da pobijedi bilo da izgubi - PDP raste u BL.
Prošli put (2016.) imali su oko 7.200 glasova, sad oko 20.000.

Inače, već na izborima 2018. vidjelo se da Banjaluka napušta Dodika i SNSD. Način na koji su se vlasti ponijele prema slučaju Dragičević izgleda da je nekima otvorio oči i, uz one koji ni do tad nisu simpatisali Dodika i SNSD, samo ljude učvrstio protiv njih. Davora Dragičevića koji je protestovao su počistili sa trga, stvari su utihnule i naizgled zaboravljene, no izgleda da se tada stvorena kritična zadržala do danas i da je doprinijela padu Radojičića i uzdizanju Stanivukovića.

Posebno zanimljivo je koliko je Čavić pukao u BL.
Nekad je bio predsjednik RS, a 2016. glavni opozicioni kandidat u BL (dobio skoro 40 hiljada glasova, ali izgubio od Radojičića). Na entitetskim izborima 2018, u kampanji, nastupao je sa opozicione pozicije, da bi, nakon izbora, svega nekoliko nedelja kasnije besramno otrčao Dodiku.
Sad mu je stranka u Banjaluci dobila oko 700 glasova (tako je bilo zadnji put kad sam gledao), a prije četiri godine preko 12 hiljada i bila druga najjača u gradskoj skupštini.

Možda su ovi izbori neki signal da birači ipak ponešto pamte i ne trpe kad ih preveslavaju više od 20-30 puta.
teslana teslana 07:56 17.11.2020

Re: Serben

Stanivuković je kao društvena i politička anomalija, ako je njegov angažman sretnog i od oca zaštićenog djeteta (između Javne kuhinje i krimosa sa evropskih potjernica, u kući sa zlatnim pločicama i baldahinima) naša pobjeda, pa ja, moram priznati, nisam znala koliko smo se raspali..

Propast.

teslana teslana 08:00 17.11.2020

Re: Serben

Predo, molim te razbij mi iluzije.

Samo malo, tebi je iz Francuske žao što je Dodik izgubio u BL, dočim je prvi put pobijedio u Prijedoru? Nevjerovatno.
predatortz predatortz 08:32 17.11.2020

Re: Serben

Predo, molim te razbij mi iluzije. Napiši nešto više o tom bogaćenju porodice Dodik i ako može koji dokazčić za to.



Link

Firme koje su direktno ili indirektno povezane sa porodicom.
teslana teslana 10:27 17.11.2020

Re: Serben

u politici je od ustajanja do spavanja, hoda okolo, čupa tanak asfalt i pokazuje - "gle kako kradu, ne stavljaju dovoljno


Zaboravih reći, nije ovo dokaz njegove čestitosti dok dečki idu u npr Sloveniju raditi na bauštelu (i roditelji su im luzeri), nego je on besposlen (nenavikao na ne, nema, ne možeš) i kako rekoh zaštićen, druga strana te tvoje hrabre i dobre marketinške predstave za narod je da hoda po BL, upire prstom u tuđe lopovluke jer mu se može, jer je BL prćija sad njegova, bila je Dodikova..

Znaš šta znači riječ prćija, kod nas kažu nekad kad se neko bahati i ćaćevina..
teslana teslana 10:33 17.11.2020

Re: Serben

prćija • ženski rod

Miraz koji donosi mlada kod udaje; devojačka oprema za udaju (grč.)
docsumann docsumann 10:36 17.11.2020

Re: Serben

i debila iz Nadrealista


objection!
teslana teslana 12:21 17.11.2020

Re: Serben

:))



docsumann docsumann 13:03 17.11.2020

Re: Serben

teslana teslana 13:20 17.11.2020

Re: Serben


haklberi_tom haklberi_tom 13:24 17.11.2020

Re: Serben

teslana

Lajk za medu!
docsumann docsumann 13:52 17.11.2020

Re: Serben

haklberi_tom
teslana

Lajk za medu!


teslana teslana 14:14 17.11.2020

Re: Serben

Ee, ovo ti je dobro.
docsumann docsumann 14:23 17.11.2020

Re: Serben

teslana
Ee, ovo ti je dobro.




hvala.

radilo se o asocijaciji (na prvu) u vezi bijelog praha oko medove njuške

teslana teslana 14:25 17.11.2020

Re: Serben

Pa da. :)
docsumann docsumann 14:46 17.11.2020

Re: Serben

teslana
Pa da. :)


izvinavam se na suvišnom objašnjenu. (jbš vic koji moraš pojasniti)
teslana teslana 14:50 17.11.2020

Re: Serben

Nema veze, ne mijenja početnu poziciju. :)
haklberi_tom haklberi_tom 19:03 17.11.2020

Re: Serben

docsumann
teslana
Ee, ovo ti je dobro.




hvala.

radilo se o asocijaciji (na prvu) u vezi bijelog praha oko medove njuške


Baš glupa asocijacija, kao i 'fazon'.
docsumann docsumann 19:11 17.11.2020

Re: Serben

haklberi_tom
docsumann
teslana
Ee, ovo ti je dobro.




hvala.

radilo se o asocijaciji (na prvu) u vezi bijelog praha oko medove njuške


Baš glupa asocijacija, kao i 'fazon'.


glupa ti frizura
haklberi_tom haklberi_tom 19:20 17.11.2020

Re: Serben

docsumann
haklberi_tom
docsumann
teslana
Ee, ovo ti je dobro.




hvala.

radilo se o asocijaciji (na prvu) u vezi bijelog praha oko medove njuške


Baš glupa asocijacija, kao i 'fazon'.


glupa ti frizura

Strašno!
Izvini se!
Usput - kada će vlada?
docsumann docsumann 19:31 17.11.2020

Re: Serben


izvini tošina frizuro.

oko 2. prosinca
teslana teslana 19:33 17.11.2020

Re: Serben

Baš glupa asocijacija, kao i 'fazon'.

haklberi_tom haklberi_tom 19:49 17.11.2020

Re: Serben

docsumann

izvini tošina frizuro.

oko 2. prosinca

Fala Bogu i Svetom Vasiliju!

kamilo_emericki kamilo_emericki 20:29 17.11.2020

Re: Serben

teslana
Predo, molim te razbij mi iluzije.

Samo malo, tebi je iz Francuske žao što je Dodik izgubio u BL, dočim je prvi put pobijedio u Prijedoru? Nevjerovatno.

Šta je nevjerovatno? Gdje sam napisao da žalim što je Dodik izgubio u Banja Luci?
Ja sam napisao: "Ne znam šta mi je žalije. To što je političar kao Radojičić izgubio ili što je političar kao Stanivuković pobijedio."
Protivnici i neprijatelji RS se raduju što je Stanivuković pobijedio, istina raduju se i oni što misle da prevara, pozerstvo i prodaja magle politika i da se problemi riješavaju na taj način. Pogledaj malo šta po mrežama podržavaju oni koji su sretni zbog Stanivukovićeve pobjede.
Rezultate izbora u Banja Luci komentarišem jer su ti rezultati tema bloga. Možda su i sociološki najinteresantniji kao građa za proučavanje načina oblikovanja potrebnog javnog mišljenja.
Meni je interesantno da niko ne komentariše pobjedu Fikreta Abdića na izborima u Velikoj Kladuši. Ako nisi znala Babo je jedini osuđenik za ratne zločine u BiH koji je odrobijao sve do zadnje skunde presude. Nisam pratio zbog čega, ali sam skoro pročitao da su ga opet zbog nečeg hapsili i zatvarali.
Kako sam već napisao nešto o Radijičiću da napišem moje zapažanje o Stanivukoviću, mladoj nadi potlačenih.
Stanivuković je u dosadašnjem sazivu gradske skupštine bio odbornik pa je kao i svi odbornici znao kad su raspisivani konkursi za radove na infrastrukturi. Dobijao je redovno i inspekcijske izvještaje o stanju izvedenih radova kao i inspekcijske naloge izvođačima radova da uočene greške isprave. E, onda mlađani Stanivuković, obično uz pratnju BN televizije, ode na mjesto gdje ima problem, prikaže to javnosti kao sopstveno otkriće ne spominjući uopšte da je neko ranije taj problem otkrio i počeo riješavati. Kad to vide "ostavljene djevojke narkomani i bludnice" počnu to orgazmično dijeliti po društvenim mrežama za pecanje somova. Tako dobijemo velikog borca protiv nepravde i mutnih poslova. O cirkusu koji je napravio, istina ne sam, oko nerazjašnjene smrti Davida Dragičevića ne treba ni pričati.
Nije prvi put da je u Prijedoru gradonačelnik iz SNSD jer je u periodu 2000-2004 Nada Ševo bila gradonačelnica i tada je republička vlast koju su činile SDS i PDP "davila" Prijedor uskraćujući mu, odlaganjem plaćanja, čak i finansiranje koje mu je pripadalo po zakonu. Poslije nje na gradonačelničko mjesto je izabran Marko Pavić a kad je Dodik došao na mjesto predsednika Vlade RS svi dugovi Republike prema Prijedoru su isplaćeni.


shmoo shmoo 21:16 17.11.2020

Re: Serben

docsumann
teslana
Ee, ovo ti je dobro.




hvala.

radilo se o asocijaciji (na prvu) u vezi bijelog praha oko medove njuške




Како су се звали они викиншки ратници које су племенски медисин мен доводили у посебна стања свести пред битку становитим биљкама и осталим допинг средствима?

Берзеркери?

mesan mesan 21:51 17.11.2020

Re: Serben

shmoo
Како су се звали они викиншки ратници које су племенски медисин мен доводили у посебна стања свести пред битку становитим биљкама и осталим допинг средствима?

Берзеркери?

Рекао бих ДА, они су се голи урлајући сјуривали на противнике испред својих сабораца. Адреналин и транс те чине малтене неуништивим, тј. вероватно су изгледали као зомбији који наваљују голим рукама док им неко буквално не уништи тело.

Али награда, бато --- могли су први да бирају кога ће силовати, и тсл. --- ето, а теби врхунац среће кад гледаш неког пицопевца како шутира на гол носећи неки тамо дрес --- Тасо, млакоњо!


Има интересантних књига на ту тему, мени су најфасцинантнији борци из европске историје подбадачи коња, ситни типови који подтрче под коња у јуришу и ножем изнад главе покушају да распоре животињи стомак --- врло брутално и нехумано...
zaharaga zaharaga 22:51 17.11.2020

Re: Serben

mesan



Има интересантних књига на ту тему, мени су најфасцинантнији борци из европске историје подбадачи коња, ситни типови који подтрче под коња у јуришу и ножем изнад главе покушају да распоре животињи стомак --- врло брутално и нехумано...


Valjda: ne-ekvitabilno?
shmoo shmoo 22:56 17.11.2020

Re: Serben

mesan

Али награда, бато --- могли су први да бирају кога ће силовати, и тсл. --- ето, а теби врхунац среће кад гледаш неког пицопевца како шутира на гол носећи неки тамо дрес --- Тасо, млакоњо!



Па шта ћу, брате слатки... Што каже Макса цитирајући Љубојевића старијег: Свако има своје весеље.

Немој да ме вучеш за језик па пред свима да се изланем како ми моја жена каже исто ово што и ти, а ја јој на то кажем:"Јбг, неко пије, неко се коцка, неко јури жене, а ја ето волим тај фудбал."


Има интересантних књига на ту тему, мени су најфасцинантнији борци из европске историје подбадачи коња, ситни типови који подтрче под коња у јуришу и ножем изнад главе покушају да распоре животињи стомак --- врло брутално и нехумано...


Били су, чини ми се исправи ме ако грешим, у Другом светском рату и неки Руси (а можда с њима и Јапанци и Немци) којима су везивали противтенковску мину на леђа, па су се онда они бацали испред непријатељских тенкова "у трку".

То изгледа има дугу традицију...


Ја сам ти, брате, више за онај обичан прости јуриш без неких помоћних допинг керефека, него од срца па правац на непријатеља.

teslana teslana 07:18 18.11.2020

Re: Serben

Šta je nevjerovatno? Gdje sam napisao da žalim što je Dodik izgubio u Banja Luci?
Ja sam napisao: "Ne znam šta mi je žalije. To što je političar kao Radojičić izgubio ili što je političar kao Stanivuković pobijedio."

Eno i na blogu o srpskom jeziku, potegoše Crven ban, k'o vele, da se zna ko kosi a ko vodu nosi, ko se mača laća a ko pletiva, il, muškarci improviziju zato što se žena ne zna služiti riječima, na koncu, i nije njeno da se služi, te i ovo tvoje drugo pitanje u drugoj rečenici, i odgovor u trećoj, mh, kao da imam problem sa percepcijom, i ženska sam glava, pritom.

Zatim, s obzirom koliko dobro poznaješ političku RS scenu iz Francuske,

- čudno je da danas impliciraš Dodikovu nevinost, citiram komentar na koji sam reagovala i u kojem se nalazi tvoja simpatija prema Dodiku:

"Predo, molim te razbij mi iluzije. Napiši nešto više o tom bogaćenju porodice Dodik i ako može koji dokazčić za to. Poželjno bi bilo i imovinsko stanje Dodikovih prije rata kao i imovinsko stanje i poslovi ovih novih bogataša u istom periodu."

Nedostaje ti dokazčić. (??)

1) ne znaš za "poslove" cijele klike sa babom Dodikom na čelu
2) misliš, blog je u Srbiji, ne zna niko, il, druga zemlja, druga istina

- i čudno je da ti je "samo žao onakvog političara kao Radojčića", dok je u Skupštini cirkus između Stanivukovića i Dodika, sin tajkuna je kao kukavičije jaje ubačen u Dodikovo kraljevstvo, il?

Protivnici i neprijatelji RS se raduju što je Stanivuković pobijedio

Mh, oprostićeš, ima nas koji ne volimo Dodika od prvog dana, istom netrpeljivošću kao da smo juče postali njegova raja u nahiji. (opet, teže je onima kući koji ga ne vole i trpe, no meni)

Nagovještavaš da su glasali i Bošnjaci i Hrvati? Dobro, primjetim nedavno da pasivno-agresivne prezire prema RS ovde na blogu porediš sa Marijom na Prkosima (što je sramotno i nedopustivo), otkud sad da su neistomišljenici isto što i neprijatelji RS, kad oni samo ne vole Dodika, nejasan znak jednakosti,

ustaška ambivalencija = prkos
glasali za Stanivukovića = neprijatelji RS

Šta ovde fali? Dodik negativac, il? Negativčić?

istina raduju se i oni što misle da prevara, pozerstvo i prodaja magle politika i da se problemi riješavaju na taj način.

Stvarno sam ovo pročitala dva puta, i evo opet,

oni što misle da prevara, pozerstvo i prodaja magle politika i da se problemi riješavaju na taj način.

Zezaš, il šta?

Pogledaj malo šta po mrežama podržavaju oni koji su sretni zbog Stanivukovićeve pobjede.

Jeste, razloga za strah ima, ali ti i ja nemamo isti strah.

Možda su i sociološki najinteresantniji kao građa za proučavanje načina oblikovanja potrebnog javnog mišljenja.

Ma ne, RS je Dodikova, i oblikovana po njegovom javnom tj nasilnom djelovanju, ne brini tamo u Francuskoj, ovo u BL je extrem il izleglo se čedo Dodikove vladavine, pobijedio ga "gori", PDP je podmetnuo dečka koji Dodiku u Skupštini govori da je kriminalac, prvo, smije, drugo, smije pošto mu je i otac kriminalac. Ne bi me iznenadilo da Stanivuković ima komplex Dodikovog sina, njihovo prepucavanje je esencija bahatosti i siledžijstva ratnih i poratnih profitera, i mjerenja čiji je veći.

Meni je interesantno da niko ne komentariše pobjedu Fikreta Abdića na izborima u Velikoj Kladuši. Ako nisi znala Babo je jedini osuđenik za ratne zločine u BiH koji je odrobijao sve do zadnje skunde presude. Nisam pratio zbog čega, ali sam skoro pročitao da su ga opet zbog nečeg hapsili i zatvarali.

Mislila sam da je umro, stvarno.

Kako sam već napisao nešto o Radijičiću da napišem moje zapažanje o Stanivukoviću, mladoj nadi potlačenih.

Da, Stanivuković je šoumen, sa svilenom maramom u džepu na skupom sakou, naš fini francuski šansonjer, pa još kad penzionerima obeća besplatan prevoz i struju (koju im do sad iz svog džepa plaćao gazda Dodik, strujicu i penzijicu), rekoh li, kao da mu BL ćaća za zob kupio. (tako je i Dodik sinu kupio vinograd, kaže, bolje da ima vinograd nego da sjedi na 'ladan beton)

a kad je Dodik došao na mjesto predsednika Vlade RS svi dugovi Republike prema Prijedoru su isplaćeni.

Nemam riječi da ti opišem šta osjećam kad vidim koliko su dobri i čestiti ljudi postali ovisni o Dodikovoj milosti. Vjeruj mi.

principessa_etrusca principessa_etrusca 08:32 18.11.2020

Re: Serben

Рекао бих ДА, они су се голи урлајући сјуривали на противнике испред својих сабораца. Адреналин и транс те чине малтене неуништивим, тј. вероватно су изгледали као зомбији који наваљују голим рукама док им неко буквално не уништи тело.

Да би дошли у стање транса и могли да јуришају као луди, узимали су печурке пред битке. Данашња енглеска реч berserk, која најприближније значи бесан, потиче баш од старонордијског имена за ратника, што је поменуо Таса. Оно се пак састојало од два дела, медвед и одело. Не знам да ли сам негде прочитала или сам сама замислила да су се огртали медвеђим кожама.
Можда треба да одгледам серију :)
kamilo_emericki kamilo_emericki 21:30 18.11.2020

Re: Serben

kao da imam problem sa percepcijom, i ženska sam glava, pritom.

Ejvala gospođo. Salvama riječi, dobro natopljenih pljuvačkom, učitavanjem stavova i uvođenjem u razgovor priče koja nema nikakve veze sa našim razgovorom pokušavaš sakriti odsustvo odgovora na moja dva jednostavna pitanja.
Nedostaje ti dokazčić.

Uvodiš u naš razgovor moju molbu Predi za dokaze o Dodikovom lopovluku. On postavio link na vijest televizije američke ambasade u BiH, BN TV. Znao sam da ću pročitati prpagandne splačine ali sam se prisilio da to uradim. Pročitao, vidio spisak preduzeća ali nisam vidio nekakve dokaze o lopovluku. Ja sam mislio da Predo priča o nelegalnom bogaćenju porodice Dodik ali on je izgleda kivan što porodica Dodik uopšte nešto ima, što me čudi jer je jedan od najtužnijih ljudi na blogu što zločasti komunisti nisu dozvoljavali da se ljudi bogate.
Nagovještavaš da su glasali i Bošnjaci i Hrvati?

Ne, nisam to ni pomislio ali sam opisao i Radojičića i Stanivukovića i mislio sam da je jasno da mislim da je Radijičić kvalitetniji i ozbiljniji čovjek i političar pa mi nekako logično da oni koji vole Banja Luku i Srbe žele da BanjaLuku vodi kvalitetniji političar. Zbog toga sam napisao da mi je žao kakav je rezultat izbora u Banja Luci isto kao što mi je bilo žao što je Srbija izabrala Nikolića mjesto Tadića pa sad za posledicu ima Vučića, na radost mnogih srpskih neprijatelja.
Stvarno sam ovo pročitala dva puta, i evo opet,

Pobogu,zašto? Ja opoisao kako Draško, mali, Stanivuković sebi pribavlja sliku borca protiv lopovluka a ti se čudiš. Ne znam da li zbog toga kako on to radi ili zbog toga što sam to napisao.


Ma ne, RS je Dodikova, i oblikovana po njegovom javnom tj nasilnom djelovanju

Nadam se da bi ovo mogla obrazložiti.
Kad sam pomenuo oblikovanje javnog mišljenja i proizvodnju pristanaka mislio sam na laži koje se plasiraju a odriđeni broj osoba ih guta bez ikakve želje za provjerom ma koliko laž izgledala nevjerovatno.
Evo primjera:
“Šta je tebi?”, pitao je pacijenta na respiratoru. “Ajde, boga ti, diži se, šta mi tu krkljaš?”, podviknuo je. “Znaš li ti da za tebe dajem i četiri hiljade dnevno, a za te pare sam mogao unuku još jednu igraonicu da izgradim?”. Tako je bolnog sokolio Baja obarajući stalke i kolica duž hodnika dok je direktor (i doktor u slobodno vreme) trčkarao za njim diveći se empatičnim pristupom najvećeg među njima istvremeno aplaudirajući.
Ovo je Predo postavio kao vijest koju su objavile novine a niccolo jauknuo kao ranjenik.
Ja zamolio gugletu da mi pokaže gdje se sve pojavljuje i od kada pomenuti citat. Gugleta mi, sinoć, pokazao da je pojavljivanje citata staro 4 dana i da je sa klix.ba pa onda bntv i još neki. Niko nema ni video a ni tonski zapis. O posjeti Dodika UKC RS na njihovoj stranici ima :ovo
Predo možete više vjerovati klix.ba nego UKC RS ja ipak vjerujem više UKC RS.
Ovakvim lažima se oblikuje javno mišljenje, priča se o nepostojećim aferama i time izbjegava bilo kakva ozbiljna rasprava o tome šta ko stvarno radi, ko ima kakve ideje i koliko su te ideje izvodive.
koliko su dobri i čestiti ljudi postali ovisni o Dodikovoj milosti. Vjeruj mi.

Ovdje se nije radilo o Dodikovoj milosti nego o poštovanju zakona jer je, za razliku od SDS i PDP, Vlada koju je on vodio uplatila novac gradu koji mu je pripadao.
teslana teslana 23:31 18.11.2020

Re: Serben

Uh, čovječe..
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:14 19.11.2020

Re: Serben

teslana
Stvarno o Stanivukoviću ne znam ništa, ono njegovo smješkanje mi je mutno.

Ne u smislu da je mutan il opasan, naprotiv, kao da ni on ne zna kako mu se posrećilo..

Да, тај осмех му даје неки блентав изглед, што је потврдио са “Јасеновац није геноцид”.

И није проблем што бабо има пара, али мислим да се мора бити некако оштећен ако одрастеш са естетиком чији је пример та породична вила.
teslana teslana 23:58 19.11.2020

Re: Serben

Ma da, propast.
shmoo shmoo 10:27 16.11.2020

REČ I SLIKA


И политика, наша дика.

Што пожелиш, то наслика.

predatortz predatortz 10:32 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

shmoo

И политика, наша дика.

Што пожелиш, то наслика.



Nemoj tako!
Saznali smo da je naš Filip pravi Šumadinac.
Slavi pobedu stranke desnog centra, namiguje Trivićki koja otvoreno voli Čiču.

Filip je od danas moj, nemoj neko da mi ga dira ovde!


shmoo shmoo 10:45 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

predatortz

naš Filip



Наш Фулуп, што каже Фрихенд.


Ma Fulup je napisao i



Знам да је типфелер, ал' је баш добро испало.

solo solo 11:03 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

типфелер


Lijepa srpska reč.
predatortz predatortz 11:08 16.11.2020

Re: REČ I SLIKA

solo
типфелер


Lijepa srpska reč.


Ih, pa nemački je pun srpskih reči!
Cvikcangle, motorcangle, knedla, štrudla...

Sve su nam bitange uzele!

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana