Mediji| Politika| Sex| Sport

Novinari na vodi, ili niz vodu, ili pod vodom

loader RSS / 12.11.2020. u 12:53

Satiranje novinara u Srbiji, pre svega onih novinara koji brljaju i po onim stvarima koje im "ništa nisu zapele", umesto da gledaju svoja posla, polako se usavršava, iako je delovalo da se u tom savršenstvu nema kud više. 

Bqwj1qR.jpg?1 

 

Što znači da ono što je bilo do sada (gledano samo tokom poslednjih par godina), makar se zvalo paljenje kuće jednog novinara i pokušaj ubistva, ipak nije bilo savršenstvo. Što znači da možda ni ovo što je sada (pre neki dan) dostignuto nije savršenstvo, jer se osnovano sumnja da tu ima još potencijala za usavršavanje. Nazovi-pevač luKas iskrizirao, pa mu neko šanuo da jedna novinarka slabo sluša njegove hitove. Ni kriva ni dužna, ona stvarno ne sluša njegove hitove. On, naravno, kao i svaka sujetna svraka koja ne da svoj komad sira, zagraktao...

Tako nam je to. 

A vaterpolista ćutao? Nije se pobunio protiv prostakluka? Znam da je ono, kao korektan, kao, ono, javno ništa ne kritikuje, kao, ono, fura samo plivanje, rad... Nisam gledao, pa pitam. Bilo bi ipak lepo da u tom smislu nije ćutao, nego, recimo, na finjaka zamolio da se u njegovom prisustvu ne vređa jedna novinarka, dama, jer se i on, samim prisustvom u takvoj situaciji, oseća neprijatno, a svako nereagovanje na nasilje je podrška nasilju.

Možda je njegovo (eventualno) ćutanje zapravo najcrnji element ovog slučaja. Ako od estradnog lika možemo (ne obavezno) da očekujemo neukusne i plitkoumne atake na neku devojku, novinarku, onda to svakako nije slučaj (u već pomenutom pasivnom smislu) i sa predsednikom partije koja je deo parlamenta Srbije, što će reći da on nije nekakav privatni vaterpolista, već javna ličnost sa ogromnom težinom i odgovornošću. Ako on kao takav ne reaguje, kakav je to signal za narod koji upravo (i) na osnovu tih javnih primera i porika treba da definiše svoje shvatanje društva, kodeksa ponašanja, šta nije dopušteno a šta jeste, ... Kad na to može da ćuti jedan poslanik, predsednik partije koja je deo parlamenta iste te države, onda dozvolu za suzdržavanje od reakcije na nasilje može da ima i svaki drugi građanin. E, sad, poznajući alergičnost ovdašnjeg sveta na neprijatelje države, i te kako će biti neiznenađujuće da neko na ulici primeni svoju rodoljubačku pravdu na lice koje prepozna kao neprijatelja države. Pitanje je da li bi i policija reagovala, budući da i ona ima taj sentimentalan odnos prema svojoj državi, i službenički, i intimni...

Pride, ova prljava stvar se dešavala na nacionalnoj frekvenciji. 

Dakle, ovde tragedija nije samo na temu novinarstva, već mnogo šira. I, to je svakako jedna vrsta direktne investicije u još lošiji javni manir u budućim mesecima i godinama. 

Da li je u famoznoj emisiji bilo tako kako sam načuo da je bilo? Nisam gledao, pa pitam. Ako nije, već se tu pokazala suzdržanost, dobro vaspitanje, principijelnost.., onda ću sa zadovoljstvom da priznam kako sam bio zaveden nedobronamernim abrovima politički motivisanih "elemenata". 

Znam, lako mogu da uslede zvanične reakcije - Eto, sam je rekao da nije gledao, a komentariše. I, takvi će nama da drže pridike. Ali narod dobro prepoznaje ko je ko i ... 



Komentari (1126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

apacherosepeacock apacherosepeacock 19:07 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Vidiš, tebi nije replicirao ni jednom na sve što si rekao (moje misljenje takođe), a meni jeste odmah na sve..

Pa alsea znam, vido nekoliko puta, pijo kafu, fin dećko, ne volim da ga ljutim i rastužujem, a ti si bre ona što se stisla i kuka na leđa a nećeš da odeđ kod moje drugarice u pilates studio koji ti je verovatno par stanica od kuće. Takvo sam zlopamtilo.


Gde kukam na leđa? Ja sam bre u super kondiciji, ne treba mi pilates.. dizviniš.
alselone alselone 19:09 17.11.2020

Re: Извин'те,

vido nekoliko puta, pijo kafu, fin dećko, ne volim da ga ljutim i rastužujem


Divan si Đuro!

A ja sam zapravo suprotnost. Sa ljudima do kojih mi nije stalo, ne mogu da se prepirem. U životu sam se zapravo posvađao samo par puta, unutar porodice, sa ženom i sa prijateljima do kojih mi je jako stalo. Za ostale ide ili ignore ili zajebancija.
alselone alselone 19:13 17.11.2020

Re: Извин'те,

ne treba mi pilates.. dizviniš.


Svima treba pilates. :)
Ja sam merkao pilates za vreme vanrednog stanja, jer su radili na mufte. :) Ništa od sporta nije moglo da se nađe, zlotvori su čak blokirali put na Frušku Goru, kao da ćeš tamo glodare i srne da zaraziš, pa mi je to bila jedina opcija. Ali se nisam odlučio.
nsarski nsarski 19:14 17.11.2020

Re: Извин'те,

vcucko
niccolo
Našao sam i nekog Amera koji je izbunario neku sliku neke vile u Krunskoj uz "BUSTED! OVDE SRBI PRAVE SOFVER KOJIM SU NAS POKRALI!".

Sedište DSa?

Preduhitri me čovek


Ma, ne. Ta vila je vraćena vlasniku (predratnom)koji je odmah pre-prodao nekom nepoznatom tajkunu (meni nepozatom). Sedište DS je trenutno u nekom ćumezu u ulici Maksima Gorkog, preko puta javne garaže na Kalenićevoj pijaci, veoma neugledno.
E, sada, pošto se DS dalje delila nemam pojma gde su drugi otišli. Ja sam letos u narečenom ćumezu potpisao podršku Balši Božoviću za izbore na Vračaru. Tako znam.
haklberi_tom haklberi_tom 19:15 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Kao i ja - mene 'zapljune' čim me primeti.

Ignorišem te otpr. 9/10 puta, ne što te ne volim, nego kada bi se svi bavili aktivno tvojim upadicama teško da bi ovde ičeg drugog bilo.

U pravu si!
Zato čitaj bulšiterske 'originalne' veleumne čaršafe.
Koji, van svake sumnje, doprinose smanjenju (informacione) entropije - onoliko.
Mislim, kada se već vređamo - više vredi tvoj jedan post o bajcovanju ili onaj u kome si odao počast drugu Titi (greškom na raskrsnici Krunske i Nemanjune), nego te budalaštine gde laviraš oko toga da iskažeš jasno svoj stav o sukobu egomanijaka i egomanijakinje ... da ne bi istaknuta blogerka nastavila da luparda dva dana.
I da ne ostanem nedorečen - naravno da je svet analogan, naravno da postoji mnoštvo 'spektralnih linija', kao i nijansi sivih.
No, koliko god stepeni bio kvantizacioni nivo, pa i uz beskonačno mali inkrement - uvek dođemo do onoga da ili ne.
U protivnom ne bi nikada mogli da načinimo diskriminaciju (za one koji ne znaju o čemu je reč - nije o diskriminaciji crnaca, neSrba ili slično, nego o izboru alternative da ili ne).
I da zaključim - ja tebe ne preskačem, jer nisi glup.
Ne preskačem ni glupe, jer želim da pokušam da izmerim dokle glupost može da seže.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:16 17.11.2020

Re: Извин'те,

apacherosepeacock
maksa83
haha e ako se ti nisi godinama napričao/napljuvao sit o Trampu niko nije..

Je l' da je vredelo?

Inače stvarno nisi nešto dobro razumela, meni naime nije padalo na pamet da ikog ućutkujem, naprotiv, to je poslednje što mi pada na pamet. Objašnjavam već valjda treći put - ja znam neke Amere koji su sad vrlo nesrećni, tužni, besni, razočarani. Znam te ljude, znam da su ispravni ljudi, znam koja su im očekivanja izneverena, čemu su se nadali i iskoreno mi ih je žao. (Znam i one druge koji su egzaltirani što ovom vide leđa, ali nije o tome reč). Dakle ne bi mi palo na pamet da ih zajebavam, i stvarno mi je žao zbog njih.

A sa druge strane cvilidba srpskih Trampoljuba koji se godinama prave blesavi na razaranje društva, nepotizme, ašikovanje sa white suppremacits, lože se pritom na Lidere koji svoje opozicinare rokaju i zatvaraju i dobijaju izbore sa 90%, menjaju ustave da ukinu ograničenja mandata a sad su se setili da kukaju na propast demokratije, pa to je muzika. Muzika.

Zato mi ne pada na pamet da ikog na tu temu ućutkujem. Molim te nastavi.


To je razlog da padaš u nesvest na pomen neregularnosti izbora i ignorišeš neke članke po štampi (ne srpskoj) koji su ostavljani na blogu (Šarski je npr. ostavio jedan interesantan)?

Pliz..


Ne sećam se da je neko ovde padao u nesvest oko tih izmišljanih detalja o navodnom nameštanju izbora koji su iskakali, i zapušavao nekom usta, uostalom, sve još stoji tamo kod nikoloa. Svejedno, izbori su bili sasvim korektni, a to što ovaj naš luzer tvituje gluposti i za njim ide hipnotisana gomila koja ga sluša i onda kuka na sav glas, potpuno je razumljivo. A eto, imao je priliku da na sudovima iznese svoje dokaze za krađu, ne znam što nije.

Mene lično najviše pogađa što mi niko ovde na blogu nije čestitao korektnu predikciju rezultata izbora, a svi su se utrkivali da me šutnu kad sam omašio na prošlim, iako je i tada moj kandidat izgubio samo na tehnikaliju. Ali nema veze, navikao sam, život me nikad nije preterano mazio.



maksa83 maksa83 19:22 17.11.2020

Re: Извин'те,

I da zaključim - ja tebe ne preskačem, jer nisi glup.

Nisi razumeo, ne preskačem da pročitam (kratke komentare uvek pročitam, kad vidim zid teksta najčešće preskrolujem, zavisi doduše od koga je), nego preskočim da reagujem.
angie01 angie01 19:27 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ne, nervira te što od nje ne pravimo hroničnu žrtvu koja je uvek smerna fina netoksična, a apsolutno nije. U ovoj konrektnoj instanci, da, ona jeste žrtva, ali ne, ona u opštem slučaju nije fina mica mala koja nikog ne dira


ja nisam ni tvrdila da je ona fina mica/maca, ni nista drugo od navedenog, ( licno nisam videla nista sabaznjivo u njenim nastupima, no nisam ni pasionirani pratilac, a verujem nisi ni ti),
nego u ovom knkretnom slucaju o kome pricamo, koji nije ni malo naivan, dapace- vrlo je opasan, glupo mi je da razvodnjavas stavri dodajuci sve dlake koje ti smetaju kod Jovane- jer ne pricamo o njoj,...narocito sto ionako ima dovoljno ludaka kojima se dopada fasiticki projekat slucajni Srbi i sve sto on podrazumeva-kao sto je ovo volsebno maltretiranje od strane profe- koje evo, cak i zene na ovom blogu svesrdno zele da odbrane.
alselone alselone 19:31 17.11.2020

Re: Извин'те,

ne preskačem da pročitam


U koliko sam izveštio taj muscle memory. Znači ide poluautomatski skrol i samo gledam sličice (zato mi pokarambasi logiku kada neko promeni sličicu) i zaustavljam na ključnim pozicijama. Inače, ko bi postigao.
gedza.73 gedza.73 19:32 17.11.2020

Re: Извин'те,

angie01
glupo mi je da razvodnjavas stavri dodajuci sve dlake koje ti smetaju kod Jovane- jer ne pricamo o njoj,...narocito sto ionako ima dovoljno ludaka kojima se dopada fasiticki projekat slucajni Srbi


Mak-sa fa-ši-sta.




apacherosepeacock apacherosepeacock 19:34 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
apacherosepeacock
maksa83
haha e ako se ti nisi godinama napričao/napljuvao sit o Trampu niko nije..

Je l' da je vredelo?

Inače stvarno nisi nešto dobro razumela, meni naime nije padalo na pamet da ikog ućutkujem, naprotiv, to je poslednje što mi pada na pamet. Objašnjavam već valjda treći put - ja znam neke Amere koji su sad vrlo nesrećni, tužni, besni, razočarani. Znam te ljude, znam da su ispravni ljudi, znam koja su im očekivanja izneverena, čemu su se nadali i iskoreno mi ih je žao. (Znam i one druge koji su egzaltirani što ovom vide leđa, ali nije o tome reč). Dakle ne bi mi palo na pamet da ih zajebavam, i stvarno mi je žao zbog njih.

A sa druge strane cvilidba srpskih Trampoljuba koji se godinama prave blesavi na razaranje društva, nepotizme, ašikovanje sa white suppremacits, lože se pritom na Lidere koji svoje opozicinare rokaju i zatvaraju i dobijaju izbore sa 90%, menjaju ustave da ukinu ograničenja mandata a sad su se setili da kukaju na propast demokratije, pa to je muzika. Muzika.

Zato mi ne pada na pamet da ikog na tu temu ućutkujem. Molim te nastavi.


To je razlog da padaš u nesvest na pomen neregularnosti izbora i ignorišeš neke članke po štampi (ne srpskoj) koji su ostavljani na blogu (Šarski je npr. ostavio jedan interesantan)?

Pliz..


Ne sećam se da je neko ovde padao u nesvest oko tih izmišljanih detalja o navodnom nameštanju izbora koji su iskakali, i zapušavao nekom usta, uostalom, sve još stoji tamo kod nikoloa. Svejedno, izbori su bili sasvim korektni, a to što ovaj naš luzer tvituje gluposti i za njim ide hipnotisana gomila koja ga sluša i onda kuka na sav glas, potpuno je razumljivo. A eto, imao je priliku da na sudovima iznese svoje dokaze za krađu, ne znam što nije.

Mene lično najviše pogađa što mi niko ovde na blogu nije čestitao korektnu predikciju rezultata izbora (a svi su se utrkivali da me šutnu kad sam omašio na prošlim, iako je i tada moj kandidat izgubio samo na tehnikaliju). Ali nema veze, navikao sam, život me nikad nije preterano mazio.





Javljaju se nevinašca jedno po jedno.. the night is young.
angie01 angie01 19:35 17.11.2020

Re: Извин'те,


Каква приватна преписка?


sa ortakom na svojoj lajni, ne obraca se ona profi, ne prepucava se s njim,kao sto ti predstavljas,... nego ga svaki put blokira kada dodje da je smara bljuvotinama, pa se on vrati pod drugim nikom.

ne rece nikako, a sta su ti njegovi ispadi,...sve se nesto vrtis oko tog jednog njenog odgovora koji si jedva pronasla, a nikako da kazes koju od onoliko njegovih bestijalnosti, prema kojima je ovaj njen ispad potpuno bezazlen,...to je ono kada vices na mrava koji savija travku bezeci od slona koji je izlomio celu sumu.
haklberi_tom haklberi_tom 19:40 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
apacherosepeacock
maksa83
haha e ako se ti nisi godinama napričao/napljuvao sit o Trampu niko nije..

Je l' da je vredelo?

Inače stvarno nisi nešto dobro razumela, meni naime nije padalo na pamet da ikog ućutkujem, naprotiv, to je poslednje što mi pada na pamet. Objašnjavam već valjda treći put - ja znam neke Amere koji su sad vrlo nesrećni, tužni, besni, razočarani. Znam te ljude, znam da su ispravni ljudi, znam koja su im očekivanja izneverena, čemu su se nadali i iskoreno mi ih je žao. (Znam i one druge koji su egzaltirani što ovom vide leđa, ali nije o tome reč). Dakle ne bi mi palo na pamet da ih zajebavam, i stvarno mi je žao zbog njih.

A sa druge strane cvilidba srpskih Trampoljuba koji se godinama prave blesavi na razaranje društva, nepotizme, ašikovanje sa white suppremacits, lože se pritom na Lidere koji svoje opozicinare rokaju i zatvaraju i dobijaju izbore sa 90%, menjaju ustave da ukinu ograničenja mandata a sad su se setili da kukaju na propast demokratije, pa to je muzika. Muzika.

Zato mi ne pada na pamet da ikog na tu temu ućutkujem. Molim te nastavi.


To je razlog da padaš u nesvest na pomen neregularnosti izbora i ignorišeš neke članke po štampi (ne srpskoj) koji su ostavljani na blogu (Šarski je npr. ostavio jedan interesantan)?

Pliz..


Ne sećam se da je neko ovde padao u nesvest oko tih izmišljanih detalja o navodnom nameštanju izbora koji su iskakali, i zapušavao nekom usta, uostalom, sve još stoji tamo kod nikoloa. Svejedno, izbori su bili sasvim korektni, a to što ovaj naš luzer tvituje gluposti i za njim ide hipnotisana gomila koja ga sluša i onda kuka na sav glas, potpuno je razumljivo. A eto, imao je priliku da na sudovima iznese svoje dokaze za krađu, ne znam što nije.

Mene lično najviše pogađa što mi niko ovde na blogu nije čestitao korektnu predikciju rezultata izbora, a svi su se utrkivali da me šutnu kad sam omašio na prošlim, iako je i tada moj kandidat izgubio samo na tehnikaliju. Ali nema veze, navikao sam, život me nikad nije preterano mazio.




Njaoooo!
alselone alselone 19:40 17.11.2020

Re: Извин'те,

the night is young


Tek smo počeli.

Došli baba i deda pa tata može malo da kenja po blogu i odmori dušu.

nsarski nsarski 19:41 17.11.2020

Re: Извин'те,

To ne znači da išta loše mislim o onima koji jedu suši.


Nego, tebe da pitam. Danas sam čuo da se u Novom Sadu prodaje suši sa čvarcima. Tačno ili ne? (Ne znam da li su me zajebavali, ali bili su ozbiljni).
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:42 17.11.2020

Re: Извин'те,

Javljaju se nevinašca jedno po jedno.. the night is young.


Ja mislim da nema više niko osim makse i mene.

Ali bilo je zabavno slušati skičanje i vrištanje sa te vaše strane, kad se videlo da je Trampika krenuo da puca. Lepa muzika za moje uvo.
alselone alselone 19:45 17.11.2020

Re: Извин'те,

Nego, tebe da pitam. Danas sam čuo da se u Novom Sadu prodaje suši sa čvarcima. Tačno ili ne? (Ne znam da li su me zajebavali, ali bili su ozbiljni).


Ha! Nisam čuo, mada ne bih bio začuđen.

A kada to već pomenu, našao sam jednu prodavnicu, prodaju domaće proizvode. Veruj mi kada kažem da je to bolje nego kada ti napravi deda stric koji zna, pa mu još i uspe godina. Skupi su kao đavo ali je med, medeni. Kulena, kobasica, čvaraka, slanine (!), šunke....

Imaju i one francuske sireve koji su krenuli iz NS pa se preselili kod vas u BG.

Navrati jedan dan ako budeš posećivao univerzitet, pa idemo zajedno u candy shop. :)
haklberi_tom haklberi_tom 19:47 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
Javljaju se nevinašca jedno po jedno.. the night is young.


Ja mislim da neme više niko osim maksa i mene.

Ali bilo je zabavno slušati skičanje i vrištanje sa te vaše strane, kad se videlo da je Trampika puca. Lepa muzika za moje uvo.

Nije to skičanje.
To je samo ukazivanje na prevaru i medijsku akceleraciju brojanja.
Valjda nema potrebe da se misaonom biću dokazuje da je neka prevara u pitanju - ako se zna kakva ekipa je u pitanju.
Trenutno se ne zna kakva - no neki 'potopljeni brod u Tonkinškom zalivu' je sigurno u pitanju.
Ne verujem da će proći decenije da se sazna.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:49 17.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca

Ово је лов на вештице, и само крајње перфидни и малициозни то неће да виде.


čekaj, ti hoćeš reći da ne vidiš ništa sporno u tome da univerzitetski profesor ovakve stavi iznosi javno i to kontinuirano.. ne na dnevnoj bazi nego iz sata u sat..
taj treba nekome da drži predavanja?
ozbiljno?
misliš da bi to u UK mogao da radi?
ozbiljno?
pa u kom svemiru tako nešto može da prođe? da ne vadiš iz usta polne organe iz sata u sat a u pauzi držiš predavanja?
pa to ne može uopšte biti predmet rasprave a ne ići tako daleko i tvrditi da se radi o progonu ako mu je fakultet rekao hvala lijepo..
pride nije čak ni jasno dal mu je to rekao samo zbog ovoga ili je mu je istekao i zakonski rok za odbranu doktorara (kanda je ovo drugo al se onda zgodno našlo kao eto ne bi se to njemu desilo da nije prepucavanja)..
rječju, bruka..
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:56 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
Javljaju se nevinašca jedno po jedno.. the night is young.


Ja mislim da nema više niko osim makse i mene.

Ali bilo je zabavno slušati skičanje i vrištanje sa te vaše strane, kad se videlo da je Trampika krenuo da puca. Lepa muzika za moje uvo.



Nije to ništa u poređenju sa tvojim cviljenjem kad je Tramponja pobedio +4 godine histerisanja.. dobro smo (te) preživeli.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 17.11.2020

Re: Извин'те,

čekaj, ti hoćeš reći da ne vidiš ništa sporno u tome da univerzitetski profesor ovakve stavi iznosi javno i to kontinuirano.. ne na dnevnoj bazi nego iz sata u sat..
taj treba nekome da drži predavanja?


Ma, principiška se zaljubiška!

Svejedno, smorismo ga sa Čirjakom, on, kao bleda kopija jednog Kalajića, stvarno ne zaslužuje toliku pažnju, mada verujem da svaki čestititi Levijatan i Vacić Miša gledaju u njega kao u boga, iako možda ne razumeju sve što ovaj izgovara, ali ne bi se libili da uzmu da mlate ove nesrbe što jedu suši.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 19:59 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
čekaj, ti hoćeš reći da ne vidiš ništa sporno u tome da univerzitetski profesor ovakve stavi iznosi javno i to kontinuirano.. ne na dnevnoj bazi nego iz sata u sat..
taj treba nekome da drži predavanja?


Ma, principiška se zaljubiška!

Svejedno, smorismo ga sa Čirjakom, on, kao bleda kopija jednog Kalajića, stvarno ne zaslužuje toliku pažnju, mada verujem da svaki čestititi Levijatan i Vacić Miša gledaju u njega kao u boga, iako možda ne razumeju sve što ovaj izgovara, ali ne bi se libili da uzmu da mlate ove nesrbe što jedu suši.


pa jes al dio je tog istog da oprostiš narativa u kom se kao u Srbiji desnici zapušavaju usta
buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahahahhahhaha kašljuc srk pljuc
pa ajde da se žali na London pa da i kažeš al brate u Srbiji desnica mora da ćuti..
pa to stvarno moraš malo da si pomjeren pa da progutaš

meanwhile u slobodarskom svijetu
linak
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:02 17.11.2020

Re: Извин'те,

apacherosepeacock
srdjan.pajic
Javljaju se nevinašca jedno po jedno.. the night is young.


Ja mislim da nema više niko osim makse i mene.

Ali bilo je zabavno slušati skičanje i vrištanje sa te vaše strane, kad se videlo da je Trampika krenuo da puca. Lepa muzika za moje uvo.



Nije to ništa u poređenju sa tvojim cviljenjem kad je Tramponja pobedio +4 godine histerisanja.. dobro smo (te) preživeli.


Samo ja nisam bio prinuđen da izmišljam kako je Tramp pokrao izbore, vi ste sad baš morali jako nisko da padnete. Ali, neka, lepo je bilo za gledati, izdržaću nekako i ja sledeće četiri godine, a kad se Kanye kandiduje 2024, biće i vama valjda malo bolje.
alselone alselone 20:03 17.11.2020

Re: Извин'те,

Makso, čuo sam se sa Čarlijem neki dan. :)
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:06 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
apacherosepeacock
srdjan.pajic
Javljaju se nevinašca jedno po jedno.. the night is young.


Ja mislim da nema više niko osim makse i mene.

Ali bilo je zabavno slušati skičanje i vrištanje sa te vaše strane, kad se videlo da je Trampika krenuo da puca. Lepa muzika za moje uvo.



Nije to ništa u poređenju sa tvojim cviljenjem kad je Tramponja pobedio +4 godine histerisanja.. dobro smo (te) preživeli.


Samo ja nisam bio prinuđen da izmišljam kako je Tramp pokrao izbore, vi ste sad baš morali jako nisko da padnete. Ali, neka, lepo je bilo za gledati, izdržaću nekako i ja sledeće četiri godine, a kad se Kanye kandiduje 2024, biće i vama valjda malo bolje.


Dobar vic.
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:08 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ma, principiška se zaljubiška!


Ovo ti je Šabanski.
alselone alselone 20:08 17.11.2020

Re: Извин'те,

Dobar vic.


Biće veoma dobar vic tamo sa jeseni odgodine.
maksa83 maksa83 20:12 17.11.2020

Re: Извин'те,

a kad se Kanye kandiduje 2024

!!!!!
apacherosepeacock apacherosepeacock 20:15 17.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Dobar vic.


Biće veoma dobar vic tamo sa jeseni odgodine.


Znam, no Pajić živi još u nadi sav srećan.
alselone alselone 20:16 17.11.2020

Re: Извин'те,

Znam, no Pajić živi još u nadi sav srećan.


Blogovske pirove pobede kao lajtmotiv.
haklberi_tom haklberi_tom 20:19 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
apacherosepeacock
srdjan.pajic
Javljaju se nevinašca jedno po jedno.. the night is young.


Ja mislim da nema više niko osim makse i mene.

Ali bilo je zabavno slušati skičanje i vrištanje sa te vaše strane, kad se videlo da je Trampika krenuo da puca. Lepa muzika za moje uvo.



Nije to ništa u poređenju sa tvojim cviljenjem kad je Tramponja pobedio +4 godine histerisanja.. dobro smo (te) preživeli.


Samo ja nisam bio prinuđen da izmišljam kako je Tramp pokrao izbore,
vi ste sad baš morali jako nisko da padnete. Ali, neka, lepo je bilo za gledati, izdržaću nekako i ja sledeće četiri godine, a kad se Kanye kandiduje 2024, biće i vama valjda malo bolje.



Putin nije znao da sakrije!
Jbg!
angie01 angie01 20:25 17.11.2020

Evo sta je radio cirjakovic

docsumann docsumann 20:25 17.11.2020

Re: Извин'те,

Što se tiče Trumpa - mislim da će ga Ameri praviti od blata.


da bude kao original
angie01 angie01 20:48 17.11.2020

Re: Извин'те,

da bude kao original


jos stariji i lepsi:)
maksa83 maksa83 20:50 17.11.2020

Re: Извин'те,

docsumann
da bude kao original

Što bi ti rekao:




maksa83 maksa83 20:51 17.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Makso, čuo sam se sa Čarlijem neki dan. :)

Pa ako ovo nije jače od partizansko četničkog pomirenja onda ne znam šta je.

Sad ostaje samo da se uzmu anđa i huči, i Paja i Bene, i da napravimo Woodstock 3.0 negde na Sopotskoj Rivijeri. Legla bi i veridba frihenda i gedže, ali znam ne može baš sve odmah sada momentalno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:54 17.11.2020

Re: Извин'те,

docsumann
Što se tiče Trumpa - mislim da će ga Ameri praviti od blata.


da bude kao original



Mislim da je za to drugi jedan materijal pogodniji.

srdjan.pajic srdjan.pajic 20:57 17.11.2020

Re: Извин'те,

apacherosepeacock
alselone
Dobar vic.


Biće veoma dobar vic tamo sa jeseni odgodine.


Znam, no Pajić živi još u nadi sav srećan.


Kao što smo videli na ovim izborima, predikcije vam ne idu baš od ruke, ali nema veze, ne treba lako odustajati.

niccolo niccolo 21:01 17.11.2020

Re: Извин'те,

predikcije vam ne idu baš od ruke

Ja stvarno ne razumem zašto i dalje ljudi sami prave predviđanja umesto da samo pogledaju šta ja kažem da će se dogoditi...
gedza.73 gedza.73 21:11 17.11.2020

Re: Извин'те,

Sad ostaje samo da se uzmu anđa i huči, i Paja i Bene, i da napravimo Woodstock 3.0 negde na Sopotskoj Rivijeri. Legla bi i veridba frihenda i gedže

A što baš ja najgore od sve blog-dece da prođem?
alselone alselone 21:13 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
alselone
Makso, čuo sam se sa Čarlijem neki dan. :)

Pa ako ovo nije jače od partizansko četničkog pomirenja onda ne znam šta je.

Sad ostaje samo da se uzmu anđa i huči, i Paja i Bene, i da napravimo Woodstock 3.0 negde na Sopotskoj Rivijeri. Legla bi i veridba frihenda i gedže, ali znam ne može baš sve odmah sada momentalno.


Ne tim Carlijem, jbt. :)
niccolo niccolo 21:14 17.11.2020

Re: Извин'те,

A što baš ja najgore od sve blog-dece da prođem?

Neko mora da izvuče deblji kraj.
alselone alselone 21:15 17.11.2020

Re: Извин'те,

Nasim drugom, sa kojim si ti cugao u Cikagu pa mene posle upoznao da radimo posao zajedno.
gedza.73 gedza.73 21:19 17.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
A što baš ja najgore od sve blog-dece da prođem?

Neko mora da izvuče deblji kraj.

al' nije fer baš ovoliko.




'samo gedže nema'


maksa83 maksa83 21:20 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ne tim Carlijem, jbt. :)

<tužno vraća Makite u kutije i slaže nazad grede od kojih je mislio da će praviti binu za Woodstock 3.0>
maksa83 maksa83 21:21 17.11.2020

Re: Извин'те,

gedza.73
Sad ostaje samo da se uzmu anđa i huči, i Paja i Bene, i da napravimo Woodstock 3.0 negde na Sopotskoj Rivijeri. Legla bi i veridba frihenda i gedže

A što baš ja najgore od sve blog-dece da prođem?

Kako kažemo u kujundžijskom esnafu: ko bira - programira.
maksa83 maksa83 21:22 17.11.2020

Re: Извин'те,

Nasim drugom, sa kojim si ti cugao u Cikagu pa mene posle upoznao da radimo posao zajedno.

Ma ukapirao sam naknadno.

Ništa, gedžo raskidaj veridbu, vraćaj prsten, aupičkumaterinu...

Oće makar apacherosepeacock da ode na taj Pilates u SmartBody Studio?

NEŠTO BAR?!
alselone alselone 21:24 17.11.2020

Re: Извин'те,


Ma ukapirao sam naknadno.

Znaci upalis motornu testeru.
srdjan.pajic srdjan.pajic 21:25 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
alselone
Makso, čuo sam se sa Čarlijem neki dan. :)

Pa ako ovo nije jače od partizansko četničkog pomirenja onda ne znam šta je.

Sad ostaje samo da se uzmu anđa i huči, i Paja i Bene, i da napravimo Woodstock 3.0 negde na Sopotskoj Rivijeri. Legla bi i veridba frihenda i gedže, ali znam ne može baš sve odmah sada momentalno.


Može, ustalom ma koliko se bene i ja politički i filoSofski ne podnosimo, u sličnim smo govnima. A i donekle me je ganuo kad je bio spreman da mi USPS-om šalje glavice ukišeljenog kupusa koji je nabavio u svom kraju, da od njih pravim suši.

Nači, dogodine na Rivijeri, masovno venčavanje, čarlija (ne tog iz Čikaga nego ovog našeg smora) da vežemo za granu sa jabukom u ustima kao Tamburiksa, prinčipesa da donese blufin tunu pod miškom, sveže upecanu u Temzi.

gedza.73 gedza.73 21:36 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ništa, gedžo raskidaj veridbu, vraćaj prsten, aupičkumaterinu...

Kad se sad nisam šlogirao preguraću i Bajdena i dva naredna SNS mandata

Već sam video porodičnu šorku u stanu u kome na jednom zidu vise kokarde i piči Run DMC 'istruli mi dunja u fioci' a sa druge strane Zdravko Čolić i partizanske spomenice '39.





stemajz stemajz 21:47 17.11.2020

Re: Извин'те,

gedza.73
Ništa, gedžo raskidaj veridbu, vraćaj prsten, aupičkumaterinu...

Kad se sad nisam šlogirao preguraću i Bajdena i dva naredna SNS mandata

Već sam video porodičnu šorku u stanu u kome na jednom zidu vise kokarde i piči Run DMC 'istruli mi dunja u fioci' a sa druge strane Zdravko Čolić i partizanske spomenice '39.




evo prigodne numere uz refren:

"hej samo pomisli kakva će ti deca biti, hej ako jadna budu na njega"



vidite šta je meni kroz uši prolazilo na radiju, trajne posledice...


gedza.73 gedza.73 22:01 17.11.2020

Re: Извин'те,

hej samo pomisli kakva će ti deca biti, hej ako jadna budu na njega"

Baš ste rešili da me rasplačete u ovo sumorno, jesenje veče. Što bi rek'o Aca Lukas
'šmrk, šmrk'
vidite šta je meni kroz uši prolazilo na radiju, trajne posledice




Patim, molim
vreme da tmurno stane
placem, kunem
nase prosle dane


alselone alselone 22:02 17.11.2020

Re: Извин'те,

Dan kao svaki dan...
stemajz stemajz 22:05 17.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
the night is young


Tek smo počeli.

Došli baba i deda pa tata može malo da kenja po blogu i odmori dušu.



crni alse, gde duvan u zatvorenoj prostoriji... ajoj
napolje lepo, kao sav kršten svet
alselone alselone 22:13 17.11.2020

Re: Извин'те,

stemajz
alselone
the night is young


Tek smo počeli.

Došli baba i deda pa tata može malo da kenja po blogu i odmori dušu.



crni alse, gde duvan u zatvorenoj prostoriji... ajoj
napolje lepo, kao sav kršten svet

He he he pa nije.
crossover crossover 22:13 17.11.2020

Re: Извин'те,

A Kalajić se nikad nije obraćao Srbinu seljaku, nego ulaštenim parketskim nacionalistima sa Vračara (bez Kablara), to su oni što su suviše fini i obrazovain za Šešelja. Današnja publika bi mu bile Slavice iz Bajmoka koje znaju sve planove Bila Gejca, Trampa i Putina i ko se sprema da im svirne 5G vakcine.


Брт, не знам коме би се данас обраћао, али знам ко му је био у фан питу док је био жив - цела она лдп екипа коју Ћирјаковић зове суши стадо.

Prvo, brateU imaš zanimljvu biblioteku


Имам и Капитал, и Мајн Кампф, и Невини мушкарац од Јованчевића. Јбг, није живот бетон халом проћи, што би рекао Пастернак.
alselone alselone 22:14 17.11.2020

Re: Извин'те,

Oš širu sliku?
gvozden1 gvozden1 22:15 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Ne tim Carlijem, jbt. :)


Nemoj vraćati, ček da pitam, možda i bude nešto
gvozden1 gvozden1 22:16 17.11.2020

Re: Извин'те,

gedza.73
Sad ostaje samo da se uzmu anđa i huči, i Paja i Bene, i da napravimo Woodstock 3.0 negde na Sopotskoj Rivijeri. Legla bi i veridba frihenda i gedže

A što baš ja najgore od sve blog-dece da prođem?

Da se ja povučem?
Važi?
:)
alselone alselone 22:17 17.11.2020

Re: Извин'те,

crossover
A Kalajić se nikad nije obraćao Srbinu seljaku, nego ulaštenim parketskim nacionalistima sa Vračara (bez Kablara), to su oni što su suviše fini i obrazovain za Šešelja. Današnja publika bi mu bile Slavice iz Bajmoka koje znaju sve planove Bila Gejca, Trampa i Putina i ko se sprema da im svirne 5G vakcine.


Брт, не знам коме би се данас обраћао, али знам ко му је био у фан питу док је био жив - цела она лдп екипа коју Ћирјаковић зове суши стадо.

Prvo, brateU imaš zanimljvu biblioteku
..
Hvala ti.
stemajz stemajz 22:18 17.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Oš širu sliku?


ma može

mada rekoh, jbt, polovina novembra, ne moš više napolju sedeti tek tako...

bar ovde ne ide
gedza.73 gedza.73 22:25 17.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
gedza.73
Sad ostaje samo da se uzmu anđa i huči, i Paja i Bene, i da napravimo Woodstock 3.0 negde na Sopotskoj Rivijeri. Legla bi i veridba frihenda i gedže

A što baš ja najgore od sve blog-dece da prođem?

Da se ja povučem?
Važi?
:)

Aj se menjamo.
Izdržaću valjda taj suši nekako.
alselone alselone 22:28 17.11.2020

Re: Извин'те,

jbt, polovina novembra, ne moš više napolju sedeti tek tako...




Mene si našao čelendžovati

maksa83 maksa83 22:28 17.11.2020

Re: Извин'те,

.Имам и Капитал, и Мајн Кампф, и Невини мушкарац од Јованчевића. Јбг, није живот бетон халом проћи, што би рекао Пастернак.

Ma ja kao sertifikovani tsundoku hrčak kome su knjige padale na glavu sa polica dok nije provalio Kindle prvi razumem i podržavam tu ekstremnu bibliofiliju, ali da gomilam i Dragošev opus, okej, možda jednog dana kad sredimo i tu radionicu od 150kvm pa možda dobacim do tog eklekticizma. Doduše uvek treba imati te stvari ako zafali sitnog drva za potpalu.

A Beton Hala je super bre. Zatekao sam se jednom tamo i spazio jato bluefin ćuna kako iskaču (gonila ih je velika mokroluška čekićara) ali sam prekasno potegao telefon i ostalo je samo ovo:



milisav68 milisav68 22:30 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic

da vežemo za granu sa jabukom u ustima kao Tamburiksa,



E, alal ti taj tvoj korona cistac :)
crossover crossover 22:31 17.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
the night is young


Tek smo počeli.

Došli baba i deda pa tata može malo da kenja po blogu i odmori dušu.



Добар избор пива, морам да похвалим. По томе се види рафинирани укус и стил. :)
crossover crossover 22:38 17.11.2020

Re: Извин'те,

ali da gomilam i Dragošev opus


Па не мислиш ваљда да сам ја то куповао, добијао сам их на поклон од горепоменутих пичкопајкићевки са фду и других заслужних уметника и носилаца венеричних болести.
maksa83 maksa83 22:40 17.11.2020

Re: Извин'те,

Па не мислиш ваљда да сам ја то куповао, добијао сам их на поклон од горепоменутих пичкопајкићевки са фду и других заслужних уметника и носилаца венеричних болести.

alselone alselone 23:19 17.11.2020

Re: Извин'те,

Za kraj večeri ću reći još samo sledeće - Niče je rekao da karakter muškarca možeš izmeriti ili spoznati spram količine istina koje može da podnese.

U principu govereći, ne može se čovek manifesotvati bez sudara sa istinama, koje mu odgovaraju ili ne.


Jer, sa jedne strane istina razvaljuje deo ličnosti dok je sa druge strane oslobađa.
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:45 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Nasim drugom, sa kojim si ti cugao u Cikagu pa mene posle upoznao da radimo posao zajedno.

Ma ukapirao sam naknadno.

Ništa, gedžo raskidaj veridbu, vraćaj prsten, aupičkumaterinu...

Oće makar apacherosepeacock da ode na taj Pilates u SmartBody Studio?

NEŠTO BAR?!



Možda i oće upravo je smazala burekčić sa sirom..
Na lepom je mestu, kod Prinsengrachta, nije mi daleko.
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:58 17.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
apacherosepeacock
alselone
Dobar vic.


Biće veoma dobar vic tamo sa jeseni odgodine.


Znam, no Pajić živi još u nadi sav srećan.


Kao što smo videli na ovim izborima, predikcije vam ne idu baš od ruke, ali nema veze, ne treba lako odustajati.



Ja sam predvidela/pretpostavljala da će Tramp da izgubi (doduše ne ovako mučno na prevaru) pored onakve kuke i motike, kusog i repatog što se diglo protivu njega, nego me drugarica malo pokolebala dok su trajali izbori sa njenim predviđanjem da će da dobije.. (to kad je vodio u svim osim jedne swing state)

Tako daaaa.. na pogresnu aTresu ti to za predikcije.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:46 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ja sam predvidela/pretpostavljala da će Tramp da izgubi (doduše ne ovako mučno na prevaru) pored onakve kuke i motike, kusog i repatog što se diglo protivu njega, nego me drugarica malo pokolebala dok su trajali izbori sa njenim predviđanjem da će da dobije.. (to kad je vodio u svim osim jedne swing state)

Tako daaaa.. na pogresnu aTresu ti to za predikcije.


Pa i ja se sećam te tvoje "trenutne kolebljivosti", ali dobro, nisi samo ti omašila u predikciji, mnogi proroci su ovde na blogu kurčevoto predviđali Trampovi pobedu, i vidiš kako su sad spuvani i dimi im se iz svih otvora, bacaju kletve i anateme i opet nešto kao predviđaju. A prevare nema, izbori su bili čisti kao suza, Bajden nije pobedio za malo, i ne znam zašto se joguniš oko te proste činjenice. Svejedno, ne daj da te opet obrlati ta drugarica, ovo što Tramp i njegove podguzne muve trube i urliču je samo labudova pesma odlazećeg despota u pokušaju.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:40 18.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
principessa_etrusca

Ово је лов на вештице, и само крајње перфидни и малициозни то неће да виде.


čekaj, ti hoćeš reći da ne vidiš ništa sporno u tome da univerzitetski profesor ovakve stavi iznosi javno i to kontinuirano.. ne na dnevnoj bazi nego iz sata u sat..
taj treba nekome da drži predavanja?
ozbiljno?
misliš da bi to u UK mogao da radi?
ozbiljno?
pa u kom svemiru tako nešto može da prođe? da ne vadiš iz usta polne organe iz sata u sat a u pauzi držiš predavanja?
pa to ne može uopšte biti predmet rasprave a ne ići tako daleko i tvrditi da se radi o progonu ako mu je fakultet rekao hvala lijepo..
pride nije čak ni jasno dal mu je to rekao samo zbog ovoga ili je mu je istekao i zakonski rok za odbranu doktorara (kanda je ovo drugo al se onda zgodno našlo kao eto ne bi se to njemu desilo da nije prepucavanja)..
rječju, bruka..

Стварно нисам видела те твитове "из сата у сат", осим онога што сам линковала.

Ставила си нагласак на "универзитетски професор". То где је он радио је приватни факултет у оквиру универзитета Сингидунум, а није јасно о ком звању се радило: ја не знам у ком универзуму се може бити доцент без доктората. Као што вероватно знаш, у релативно богатом УК, постоје можда 3-4 приватна универзитета, од мислим преко 150, а у Србији врви од таквих установа, што акредитованих, што неакредитованих, које се издржавају искључиво од школарина. Чему оне заиста служе? И ко су људи који их оснивају и воде? Сети се уосталом соупа са Мићом Јовановићем, власником и тадашњим ректором Мегатренда, и његовим докторатом на УКЛ, кога није било.

Дозволи да ја не мислим да је кривица само на једној страни. Ако те неко сталкира на интернету тако упорно годинама, претпоставимо да је то оно што се заиста догодило, да ли ти ћаскаш са другарицама на твитеру о "удварачу" или га пријавиш полицији, тужиш итд?

Мислим да су овде по среди идеолошки сукоб и идеолошка нетрпељивост који су ескалирали. И некако је испало страшно то што је он рекао, а рецимо "феминизирани пичкопаћеник" није, а то је кастрирајућа увреда високог реда.

Ти двоструки стандарди када се размењују вулгарности, преносе се и на поље дијагноза (свако је објавио своју). Њена њу сврстава у нежну биљку, некога коме је потребна заштита и подршка, а њега његова дисквалификује као дефектну индивидуу.
haklberi_tom haklberi_tom 07:47 18.11.2020

Re: Извин'те,

srdjan.pajic
maksa83
alselone
Makso, čuo sam se sa Čarlijem neki dan. :)

Pa ako ovo nije jače od partizansko četničkog pomirenja onda ne znam šta je.

Sad ostaje samo da se uzmu anđa i huči, i Paja i Bene, i da napravimo Woodstock 3.0 negde na Sopotskoj Rivijeri. Legla bi i veridba frihenda i gedže, ali znam ne može baš sve odmah sada momentalno.


Može, ustalom ma koliko se bene i ja politički i filoSofski ne podnosimo, u sličnim smo govnima. A i donekle me je ganuo kad je bio spreman da mi USPS-om šalje glavice ukišeljenog kupusa koji je nabavio u svom kraju, da od njih pravim suši.

Nači, dogodine na Rivijeri, masovno venčavanje, čarlija (ne tog iz Čikaga nego ovog našeg smora) da vežemo za granu sa jabukom u ustima kao Tamburiksa, prinčipesa da donese blufin tunu pod miškom, sveže upecanu u Temzi.


Čini mi se da si ti rekao da ne pušiš?
alselone alselone 08:46 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ja sam predvidela/pretpostavljala da će Tramp da izgubi (doduše ne ovako mučno na prevaru) pored onakve kuke i motike, kusog i repatog što se diglo protivu njega, nego me drugarica malo pokolebala dok su trajali izbori sa njenim predviđanjem da će da dobije.. (to kad je vodio u svim osim jedne swing state)


Ja sam verovao da dobija, kako je i trebalo biti da nije bilo baš ovolike presije i mutljavine sa brojanjem. Kako su ga samo zakočili kada su videli kuda ide, to je bila smejurija, bukvalno smejurija.

Kako su napravili celu ujdurmu mesecima da mu uzmu Tviter, jedini medijh pored delimično Foksa koji je imao. Pa on se siroma sam borio protiv tolike mašinerije. To sa tviterom je bilo polako ciljano i građeno i bukvalno kulminiralo par dana pred izbore i na sam dan izbora.

Setićemo se ovoga što napisah iznad veoma brzo "mislim da smo sa Trampom bili dalje od svetskog rata nego sa Obamom, Bušom ili Klintonom. Mene zapravo plaši šta će sada biti".

Veoma brzo drugarice i drugovi.

Bajden je em predstavnik te ratne ekipe em je čovek potpuno izlapeo. On je za negovateljicu, siguran sam da bukvalno čovek ne može da se stara sam o sebi, ono, da se nahrani i skloni od elementarnih nepogoda.

Njega sada kad uhvate u šemu, pa on neće znati šta je potpisao a šta nije, gde jeste rat a gde nije.

Nama na blogu će verovatno trnuti patka, a verovatno i u Americi, dok će neki drugi ljudi zakukati i neke druge zemlje biti razrušene. Ali to su i onako neki garavi čobani budale.

maksa83 maksa83 08:59 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ja sam verovao da dobija, kako je i trebalo biti

E ovo je meni zanimljiv momenat, ovo "kako je trebalo biti". Da li stvarno ne možeš da poveruješ da tamo postoji određen nimalo mali broj ljudi (mahom jebiga koncentrisan po gradovima) kojima je taj lik apsolutno neprihvatljiv? Zašto ne možeš da veruješ da postoji kritična masa dovoljna da ga skine? Ako su prošli put glasači bili pasivizirani izborom Hilari kao kandidata ("but her emails!" ) a ona ipak dobila 2 miliona glasova više od njega, zašto ti je problem da poveruješ da postoji neka količina ljudi koja je posle 4 godine ovog ludila i rastakanja u fazonu "u jebote!" i da tih 2 miliona postanu 5 miliona. Ja ću opet da ponovim šta su meni rekli moji Republikanci - Trunpoljubi pritom - kada je Tramp dobio 2016. "Zajebali su se. Da su kandidovali Bajdena oduvao bi Trampa". Ja bih posle 4 godina Trampizma očekivao i da za Bajdena glasa onaj ko je i na njega bio gadljiv, a imaj u vidu da tamo Bajden nije neko ko je Srbima oteo Kosovo nego simpatični Obamin bro dekica koji ima lep širok osmeh i voli sladoled. To je slika Bidena u Americi.

Molim te da imaš u vidu da njima tamo APSOLUTNO TRNE PATKA za američke zulume i mir u svetu, to prosto nije tema kojom se tamošnje glasačko telo bavi, to ako je i tema tema je u onim treehugging hippy krugovima koji su potpuna politička i društvena margina, a i to samo ako se dešava neki svež akutan rat tipa Vijetnam, Irak, a i kad je tema to je 10K ljudi koji negde promarširaju sa transparentom i vrate se da srču svoj Starbucks latheyyy.
alselone alselone 09:16 18.11.2020

Re: Извин'те,

Da li stvarno ne možeš da poveruješ da tamo postoji određen nimalo mali broj ljudi (mahom jebiga koncentrisan po gradovima) kojima je taj lik apsolutno neprihvatljiv?


Naravno da mogu da prihvatim. Samo mislim da ovih drugih ima više po elektorskim glasovima, pogotovo posle divljaštva koje su demokrate podržavale poslednjih meseci.

Molim te da imaš u vidu da njima tamo APSOLUTNO TRNE PATKA za američke zulume i mir u svetu, to prosto nije tema kojom se tamošnje glasačko telo bavi, to ako je i tema tema je u onim treehugging hippy krugovima koji su potpuna politička i društvena margina, a i to samo ako se dešava neki svež rat tipa Vijetnam, Irak, a i kad je tema to je 10K ljudi koji negde promarširaju sa transparentom i vrate se da srču svoj Starbucks latheyyy.

To mi je jasno. I napisao sam pre par nedelja ovde komentar o tome kako Amerikanci ne protestuju nikad protiv rata, oni ga zapravo podržavaju, i da je jedini protest bio protiv rata u Vijetnamu ali samo onda kada su njihovi počeli da ginu, ne dok su ginuli Vijetnamci.
Ali to ne znači da nama treba taj aspekt američke politike da bude nebitan.
crossover crossover 09:21 18.11.2020

Re: Извин'те,

Мени је невероватно да је на изборима 2016. Колин Пауел добио 3 електорска гласа и тако практично био на 3. месту. Невероватно ми је било због тога што се он човек уопште није кандидовао за изборе. Нисам знао да је тако нешто могуће.
haklberi_tom haklberi_tom 09:25 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Ja sam verovao da dobija, kako je i trebalo biti

E ovo je meni zanimljiv momenat, ovo "kako je trebalo biti". Da li stvarno ne možeš da poveruješ da tamo postoji određen nimalo mali broj ljudi (mahom jebiga koncentrisan po gradovima) kojima je taj lik apsolutno neprihvatljiv? Zašto ne možeš da veruješ da postoji kritična masa dovoljna da ga skine? Ako su prošli put glasači bili pasivizirani izborom Hilari kao kandidata ("but her emails!" ) a ona ipak dobila 2 miliona glasova više od njega, zašto ti je problem da poveruješ da postoji neka količina ljudi koja je posle 4 godine ovog ludila i rastakanja u fazonu "u jebote!" i da tih 2 miliona postanu 5 miliona. Ja ću opet da ponovim šta su meni rekli moji Republikanci - Trunpoljubi pritom - kada je Tramp dobio 2016. "Zajebali su se. Da su kandidovali Bajdena oduvao bi Trampa". Ja bih posle 4 godina Trampizma očekivao i da za Bajdena glasa onaj ko je i na njega bio gadljiv, a imaj u vidu da tamo Bajden nije neko ko je Srbima oteo Kosovo nego simpatični Obamin bro dekica koji ima lep širok osmeh i voli sladoled. To je slika Bidena u Americi.

Molim te da imaš u vidu da njima tamo APSOLUTNO TRNE PATKA za američke zulume i mir u svetu, to prosto nije tema kojom se tamošnje glasačko telo bavi, to ako je i tema tema je u onim treehugging hippy krugovima koji su potpuna politička i društvena margina, a i to samo ako se dešava neki svež akutan rat tipa Vijetnam, Irak, a i kad je tema to je 10K ljudi koji negde promarširaju sa transparentom i vrate se da srču svoj Starbucks latheyyy.

Ma!
Nije ništa nelogično, odnosno, da budem precizniji, nemoguće - od ovih pitanja koje ti načinješ ... no, ...
Kada već ti pitaš, evo tebi veoma jednostavno pitanje - da li ti, zaista, veruješ da strana nasuprot Trumpa nije sposobna da krade glasove, te, potpitanje - i da, zaista, nije ukrala glasove?
alselone alselone 09:41 18.11.2020

Re: Извин'те,

Мени је невероватно да је на изборима 2016. Колин Пауел добио 3 електорска гласа и тако практично био на 3. месту. Невероватно ми је било због тога што се он човек уопште није кандидовао за изборе. Нисам знао да је тако нешто могуће.


Taj komentar o tome kako Amerikanci nikad ne protestuju protiv rata nego da svesrdno podržavaju, napisao sam baš zbog tebe i one najopštije od svih opštih priča - OnI Su sAMosTovVa BaCali CVećE nA TeNKoVe.
maksa83 maksa83 09:59 18.11.2020

Re: Извин'те,

Мени је невероватно да је на изборима 2016. Колин Пауел добио 3 електорска гласа и тако практично био на 3. месту. Невероватно ми је било због тога што се он човек уопште није кандидовао за изборе. Нисам знао да је тако нешто могуће.

Da, šašavo, to je isti mehanizam koji omogućava da neko dobije 2 miliona glasova više a onaj drugi postane Predsednik (što se u Americi do sada desilo samo 4 puta). Ako nemaš direktno glasanje nego neko tamo telo koje skupiš s koca i konopca, i svako u tom telu mora da kaže "glasaću onako kako glasa naraod u mojoj državi u suprotnom ćelava mi keva" onda se tu zatekne i neko ko voli Mikija Mausa i voleo bi da on bude Predsednik i to mu je važnije nego da li mu je keva ćelava.
docsumann docsumann 10:01 18.11.2020

Re: Извин'те,

crossover
maksa83
Što nije okej, pošto ne može svako da se rodi lep i zgodan kao on.


Такво нешто мајка не може да роди, може само да извади чакљом из Топчидерке.


au bemti, ko Uruk Hai
maksa83 maksa83 10:02 18.11.2020

Re: Извин'те,

Kada već ti pitaš, evo tebi veoma jednostavno pitanje - da li ti, zaista, veruješ da strana nasuprot Trumpa nije sposobna da krade glasove, te, potpitanje - i da, zaista, nije ukrala glasove?

Čim ti meni odgovoriš na moje pitanje stičeš pravo da ja tebi odgovorim na tvoje.
crossover crossover 10:07 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone

Taj komentar o tome kako Amerikanci nikad ne protestuju protiv rata nego da svesrdno podržavaju, napisao sam baš zbog tebe i one najopštije od svih opštih priča - OnI Su sAMosTovVa BaCali CVećE nA TeNKoVe.


Не могу ни да замислим шта би нам се десило да је у Србији сваки јавни скуп почињао са "Боже, благослови Србију и благослови нашу војску". Овако смо попили мало постфестум ратне пропаганде, јбг сетили се пацифисти после 20 година да су Срби бацали цвеће на тенкове кад су видели снимак на јутјубу који има тај наслов, али нигде цвећа јбг.

alselone alselone 10:08 18.11.2020

Re: Извин'те,

Da, šašavo, to je isti mehanizam koji omogućava da neko dobije 2 miliona glasova više a onaj drugi postane Predsednik (što se u Americi do sada desilo samo 4 puta). Ako nemaš direktno glasanje nego neko tamo telo koje skupiš s koca i konopca, i svako u tom telu mora da kaže "glasaću onako kako glasa naraod u mojoj državi u suprotnom ćelava mi keva" onda se tu zatekne i neko ko voli Mikija Mausa i voleo bi da on bude Predsednik i to mu je važnije nego da li mu je keva ćelava.


Amerika nije jedna država nego federacija.

Da se u SFRJ predsednik birao direktno, velika verovatno je da bi uvek bio Srbin. Što jelte nije loše za najveće ali to je zapravo preglasavanje manjih.
alselone alselone 10:10 18.11.2020

Re: Извин'те,

U Americi da su direktni izbori, predsednika bi birali Njujork i Los Anđeles.

Pre 10 godina bih mislio da je to sjajno, danas mislim da bi to bila apsolutna katastrofa.
alselone alselone 10:11 18.11.2020

Re: Извин'те,

Не могу ни да замислим шта би нам се десило да је у Србији сваки јавни скуп почињао са "Боже, благослови Србију и благослови нашу војску".

Ma da, vojna država. I sada su jako žedni posle ove suše od par godina. Biće cveća po tomahavcima, tu nema spore, što kaže onaj talibanski sveštenih iz Bosne.
crossover crossover 10:14 18.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Не могу ни да замислим шта би нам се десило да је у Србији сваки јавни скуп почињао са "Боже, благослови Србију и благослови нашу војску".

Ma da, vojna država. I sada su jako žedni posle ove suše od par godina. Biće cveća po tomahavcima, tu nema spore, što kaže onaj talibanski sveštenih iz Bosne.


И мени смрди да ће да буде неко прангијање врло брзо.

“Government is the Entertainment division of the military-industrial complex.” -- Frank Zappa
maksa83 maksa83 10:17 18.11.2020

Re: Извин'те,

Ali to ne znači da nama treba taj aspekt američke politike da bude nebitan.

Da, ali mi tamo ne glasamo, i hajde onda da odvojimo koga volimo i koga ne volimo od toga šta se tamo desilo. Pa da počnemo - ja mislim da njega tzv. mejnstrim mediji jesu gazili, ali je on tokom predsednikovanja imao svoj Fox i još par sličnih. Takođe ne verujem da su društvene mreže botovale za Bajdena, šta god to značilo, nego da su uvele tzv. fact checking (ono što GOP zove CENZURA), što je onemogućilo da Oleg iz Sankt Petersburga napravi Fejsbuk grupu JEBAĆEMO BELCE u vlasništvu crnca sa Uzijem na profilnoj slici i da krene da je reklamira spisku ljudi koje mu je doturila Kejmbridž Analitika, a što je bila najnormalnija stvar 2016. Takođe su poslednjih godina počišćene hiljade i hiljade naloga, pootkidani su celi podgrafovi za koje je softver procenio da nisu pravi ljudi (SNS je inače u tom procesu izgubio oko 3000 naloga).

Ono gde ga društvene mreže jesu jebale je ovo sa blokiranjem članka o njegovim Ukrajinskim avanturama, što je trebao da bude But Her Emails momenat od pre 4 godine. Red flag je i ućutkivanje Greenwalda koji je hteo da priča o tome na sopstvenom portalu ali ga je uredništvo ućutkalo, i to možemo da zovemo cenzura.

I ne, ne verujem da su njemu ukradeni ikakvi glasovi na terenu.
maksa83 maksa83 10:25 18.11.2020

Re: Извин'те,

Amerika nije jedna država nego federacija.

Ma ja ne diskutujem o meritornosti elektorskog sistema, samo objašnjavam kako dođe dotle da Paja Patak koji nije ni na jednoj listi dobije glasove. Inače to nije bio primarni motiv, nego je sama ideja popular votes bila ... opasna, jer - (bukv.) - "kako onaj tamo seljo u nekim pičkovcima (Kalamazoo, Michigan) koji ne zna ništa ni o čemu (posle je tek počeo da pravi Gibson gitare) da bira Presednika, to ne ide", i plašili su se neke nafurane gomile koja bi odvela zemlju na stranputicu. I tako je nastao electoral college kao kompromis između Predsednika bira narod vs Predsednika bira Kongres.
maksa83 maksa83 10:29 18.11.2020

Re: Извин'те,

И мени смрди да ће да буде неко прангијање врло брзо.

Je l možemo da malo bliže definišemo "vrlo brzo", da ne bude za 4 godine ESAMREKO. Mislim, ne bi smeo biti problem pošto Amerika već 150 godina organizuje prangijanja po svetu (i to im nije oborilo nijednog Predsednika, osim možda malo Kenedija za kog se pričalo da je hteo da zaustavi rat u Vijetnamu što je razne tipa Bell Helicopters činilo vrlo nesrećnim).
alselone alselone 10:31 18.11.2020

Re: Извин'те,

Je l možemo da malo bliže definišemo "vrlo brzo", da ne bude za 4 godine ESAMREKO


Do sledeće jeseni. Eventualno do proleća za godinu i po dana. To mi je max period.
crossover crossover 10:32 18.11.2020

Re: Извин'те,

Мени је то са фесбук огласима мало невероватно али немам снаге да сад куцам толико. УС има 17 обавештајних агенција са буџетима које нема већина држава плус ону војну сајбер команду, и онда им Руси на фејсбуку изаберу Трампа. Мало ми то звучи као да је Анђелина Жоли то смислила.
alselone alselone 10:32 18.11.2020

Re: Извин'те,

i to im nije oborilo nijednog Predsednika, osim možda malo Kenedija

Trampa.
alselone alselone 10:37 18.11.2020

Re: Извин'те,

Takođe ne verujem da su društvene mreže botovale za Bajdena, šta god to značilo, nego da su uvele tzv. fact checking (ono što GOP zove CENZURA), što je onemogućilo da Oleg iz Sankt Petersburga napravi Fejsbuk grupu JEBAĆEMO BELCE u vlasništvu crnca sa Uzijem na profilnoj slici i da krene da je reklamira spisku ljudi koje mu je doturila Kejmbridž Analitika, a što je bila najnormalnija stvar 2016.

Društvene mreže su botovale za Bajdena tako što su blokirali i banovali kritike upućene njemu, koje nisu bile lažne vesti nego prosto kritike. Banovali su ne samo pojedinačne komentare ili vesti nego i ljude koje ih pišu, permanentno. Takođe, demonetizovali su autore i vesti i time direktno uterali strah u kosti ostalima koji bi se možda usudili da pišu na tu temu. To su iste metode koje je radio Vučić na početku svoje vlasti, kada je odmah otpustio i proterao pa novinara i time pokazao ostalima da se ne zajebavaju. Kasnije je proterao sve, a i ovi idu u tom pravcu. Eno CNN kuka zašto uopšte i postoji Parler. Nije im dosta što su očisistili Tviter nego bi i da ugase Parler.

što je trebao da bude But Her Emails momenat od pre 4 godine.

Kako uspevaš da u svemu viši pogrdno po Trampa a pozitivno po Bajdena? Ta vest je tačna. I ti na takvu zajebanciju od događaja nemaš komentar nego vidiš zaveru i lošu stvar jer eto neko je hteo da piše o tome, kako se usuđuje. Kao što je bila tačna i vest za email server.


I ne, ne verujem da su njemu ukradeni ikakvi glasovi na terenu.

Ako si pratio sam tok glasova mogao si da vidiš da tu nešto debelo nije bilo u redu. Ja sam sa velikom verovatnoćom siguran da su mu najdirektnije moguće ukrali glasove. Bukvalno ukrali listiće. Kao SNS.
crossover crossover 10:38 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
И мени смрди да ће да буде неко прангијање врло брзо.

Je l možemo da malo bliže definišemo "vrlo brzo", da ne bude za 4 godine ESAMREKO. Mislim, ne bi smeo biti problem pošto Amerika već 150 godina organizuje prangijanja po svetu (i to im nije oborilo nijednog Predsednika, osim možda malo Kenedija za kog se pričalo da je hteo da zaustavi rat u Vijetnamu što je razne tipa Bell Helicopters činilo vrlo nesrećnim).


До сада се то увек дешавало на почетку мандата, а тад почиње и лепо време на северној хемисфери, таман да нема ниске облачности. Имајући у виду да је Бајден дементан то може да почне јако брзо, већ на пролеће. Право питање је где?
maksa83 maksa83 10:38 18.11.2020

Re: Извин'те,

Мени је то са фесбук огласима мало невероватно али немам снаге да сад куцам толико.

E pa to je šteta, pošto Anđelina Žoli argument nije nešto sa čim može da se diskutuje.
angie01 angie01 10:40 18.11.2020

Re: Извин'те,

Овако смо попили мало постфестум ратне пропаганде, јбг сетили се пацифисти после 20 година да су Срби бацали цвеће на тенкове кад су видели снимак на јутјубу који има тај наслов, али нигде цвећа јбг.


...snimak koji je sniman u studiju na Kosutnjaku,..
.


...a i cirjakovic jadan,...ove kucke slucajne Srpkinje, tuzakale za nesto sto su same trazile...denuncijanti najgori.
alselone alselone 10:42 18.11.2020

Re: Извин'те,

Право питање је где?


Voleli bi da bude Iran, imaju i sponzora za to, samo je pitanje da li će se usuditi. To ipak nisu jadnici kakve su do sada napadali po pravilu, kao buliji. Ja bih rekao da neće, uz malu ogradu da se možda ipak zalete.
haklberi_tom haklberi_tom 10:42 18.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Ali to ne znači da nama treba taj aspekt američke politike da bude nebitan.

Da, ali mi tamo ne glasamo, i hajde onda da odvojimo koga volimo i koga ne volimo od toga šta se tamo desilo. Pa da počnemo - ja mislim da njega tzv. mejnstrim mediji jesu gazili, ali je on tokom predsednikovanja imao svoj Fox i još par sličnih. Takođe ne verujem da su društvene mreže botovale za Bajdena, šta god to značilo, nego da su uvele tzv. fact checking (ono što GOP zove CENZURA), što je onemogućilo da Oleg iz Sankt Petersburga napravi Fejsbuk grupu JEBAĆEMO BELCE u vlasništvu crnca sa Uzijem na profilnoj slici i da krene da je reklamira spisku ljudi koje mu je doturila Kejmbridž Analitika, a što je bila najnormalnija stvar 2016. Takođe su poslednjih godina počišćene hiljade i hiljade naloga, pootkidani su celi podgrafovi za koje je softver procenio da nisu pravi ljudi (SNS je inače u tom procesu izgubio oko 3000 naloga).

Ono gde ga društvene mreže jesu jebale je ovo sa blokiranjem članka o njegovim Ukrajinskim avanturama, što je trebao da bude But Her Emails momenat od pre 4 godine. Red flag je i ućutkivanje Greenwalda koji je hteo da priča o tome na sopstvenom portalu ali ga je uredništvo ućutkalo, i to možemo da zovemo cenzura.

I ne, ne verujem da su njemu ukradeni ikakvi glasovi na terenu.

M'da!
Bogami su 'klintonovci' dobro uradili posao, kada ti veruješ u njihovu 'bezgrešnost'.
Često sam se pitao šta je to kod ljudi da se (tako) olako podvrgnu mejn strim konceptima?
Da nije u pitanju onaj stokholmski sindrom - ili tako nekako.
A osnovno pravilo u odlučivanju je - da je nužan najviši nivo sumnje kod onih koji galame najviše.
Pa, jebote, da uprostim do kranjih granica (mislim da za tebe to nije potrebno, no, svejedno) - kako iko može da veruje strani koju zastupa Kristijan Amanpur - i slični njoj.

Mislim da sam ti odgovorio na tvoje pitanje upućeno meni.
Stoga, molim, da ti odgovoriš meni, na potpuno trivijalno pitanje.

Da li ti veruješ u ovo što pišeš?

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana