Mediji| Politika| Sex| Sport

Novinari na vodi, ili niz vodu, ili pod vodom

loader RSS / 12.11.2020. u 12:53

Satiranje novinara u Srbiji, pre svega onih novinara koji brljaju i po onim stvarima koje im "ništa nisu zapele", umesto da gledaju svoja posla, polako se usavršava, iako je delovalo da se u tom savršenstvu nema kud više. 

Bqwj1qR.jpg?1 

 

Što znači da ono što je bilo do sada (gledano samo tokom poslednjih par godina), makar se zvalo paljenje kuće jednog novinara i pokušaj ubistva, ipak nije bilo savršenstvo. Što znači da možda ni ovo što je sada (pre neki dan) dostignuto nije savršenstvo, jer se osnovano sumnja da tu ima još potencijala za usavršavanje. Nazovi-pevač luKas iskrizirao, pa mu neko šanuo da jedna novinarka slabo sluša njegove hitove. Ni kriva ni dužna, ona stvarno ne sluša njegove hitove. On, naravno, kao i svaka sujetna svraka koja ne da svoj komad sira, zagraktao...

Tako nam je to. 

A vaterpolista ćutao? Nije se pobunio protiv prostakluka? Znam da je ono, kao korektan, kao, ono, javno ništa ne kritikuje, kao, ono, fura samo plivanje, rad... Nisam gledao, pa pitam. Bilo bi ipak lepo da u tom smislu nije ćutao, nego, recimo, na finjaka zamolio da se u njegovom prisustvu ne vređa jedna novinarka, dama, jer se i on, samim prisustvom u takvoj situaciji, oseća neprijatno, a svako nereagovanje na nasilje je podrška nasilju.

Možda je njegovo (eventualno) ćutanje zapravo najcrnji element ovog slučaja. Ako od estradnog lika možemo (ne obavezno) da očekujemo neukusne i plitkoumne atake na neku devojku, novinarku, onda to svakako nije slučaj (u već pomenutom pasivnom smislu) i sa predsednikom partije koja je deo parlamenta Srbije, što će reći da on nije nekakav privatni vaterpolista, već javna ličnost sa ogromnom težinom i odgovornošću. Ako on kao takav ne reaguje, kakav je to signal za narod koji upravo (i) na osnovu tih javnih primera i porika treba da definiše svoje shvatanje društva, kodeksa ponašanja, šta nije dopušteno a šta jeste, ... Kad na to može da ćuti jedan poslanik, predsednik partije koja je deo parlamenta iste te države, onda dozvolu za suzdržavanje od reakcije na nasilje može da ima i svaki drugi građanin. E, sad, poznajući alergičnost ovdašnjeg sveta na neprijatelje države, i te kako će biti neiznenađujuće da neko na ulici primeni svoju rodoljubačku pravdu na lice koje prepozna kao neprijatelja države. Pitanje je da li bi i policija reagovala, budući da i ona ima taj sentimentalan odnos prema svojoj državi, i službenički, i intimni...

Pride, ova prljava stvar se dešavala na nacionalnoj frekvenciji. 

Dakle, ovde tragedija nije samo na temu novinarstva, već mnogo šira. I, to je svakako jedna vrsta direktne investicije u još lošiji javni manir u budućim mesecima i godinama. 

Da li je u famoznoj emisiji bilo tako kako sam načuo da je bilo? Nisam gledao, pa pitam. Ako nije, već se tu pokazala suzdržanost, dobro vaspitanje, principijelnost.., onda ću sa zadovoljstvom da priznam kako sam bio zaveden nedobronamernim abrovima politički motivisanih "elemenata". 

Znam, lako mogu da uslede zvanične reakcije - Eto, sam je rekao da nije gledao, a komentariše. I, takvi će nama da drže pridike. Ali narod dobro prepoznaje ko je ko i ... 



Komentari (1126)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

haklberi_tom haklberi_tom 12:44 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Meni je samo zanimljivo kako ljudi za prethodne izbore veruju da je bilo nameštanja od strane Rusije a za ove su ubeđeni da je sve bilo ispravno.

To "bilo nameštanje od strane Rusije" je nešto što se non stop ponavlja kao posprdni refutal argument na nešto što nikad nije izrečeno. Mešanje Rusije se sastojalo u pokretanju propagandne Internet mašinerije za targetovano guranje neodlučnih glasača u pravom smeru. Zato su ovi toliko pizdeli na novouvedeni fact checking na društvenim mrežema, to je CENZURA - postalo je komplikovano filovati i mazati kao prošli put. O tome postoje i knjige (pretpostavljam da će preporuka da se pogledaju 'pasti na gluve uši'), a neki ljudi su pohapšeni.

O ovoj "krađi izbora" trenutno od dokaza imamo srpske Trampoljube koji kao i Tramp već 6 meseci znaju da je pokraden (jasno on već 6 meseci zna i da je pobedio), a sa druge strane nijedna izborna komisija u lokalu (a izborne komisije su tamo u nadležnosti država od kojih dosta njih drže Republikanci) do sada nije prijavila nikakvu nepravilnost. Evo u valjda Džordžiji u kojoj teče recount su otkrili 2600 neprocesiranih glasova, procesirali ih i izašlo 800 za Trampa.


LOL!
Dokazi do jaja!
Jebote - nije mi jasno da čovek koji se bavi informacijama veruje u to brdo gluposti (dokaza).
Nije čudo kako je tek lako zavesti budalčine.
haklberi_tom haklberi_tom 12:46 17.11.2020

Re: Извин'те,

angie01
(1) против денунцијација,
(2) против прогона на идеолошкој основи, и
(3) за стварну равноправност жена.


pod jedan- nisu one njega potkazivale, nego su posle duzeg vremena maltretiranja-neki od primera su postavljeni na blog, tako izgledaju i ostali, znaci mizogina, prizemna i bestijalna baljezganja, sa crtanjem mete neistomisljenicima- odlucile da se zakonom zastite, sto je trebalo da urade odmah,...zakon valjda i postoji da ne bi mogla svaka budala da radi sta hoce i ugrozava druge.

pod dva, ako si protiv progona na ideoloskoj osnovi, onda bi prvo morala da osudis to cirjakovicevo delovanje uravo iz tih razloga- jer je on ove zene progonio upravo zbog toga,....ne argumentovanom raspravom,nego siledzijskim progonom, klevetama, vredjanjem i crtanjem mete.

stvarna ravnopravnost zena ne podrzumeva mizoginiju i siledzijstvo, koje ispoljava tvoj profa, a ti podrzavas...blokirale su ga one, al se on vracao sa drugim nikovima-kao sto se i ovde desava.

nisu one njega napale kao copor, nego su sve bile maltretirane od njega-pre toga se nisu ni poznavale-, pa su zajednicki podnele tuzbu, umesto svaka za sebe-kako se to i radi u takvim situacijama.

pri tome, on njima nije nikakv ideoloski protivnik, niti su one napale njega, niti su ga poznavale-on je napadao njih...sve ti lepo stoji u clanku sa kojeg si kopirala spisak zena,...i samo izvrtanje price koje uporno cinis, je podrska siledziji,...upravo onakva kao kod onih zena jutki ispred sudnice,...u stvari jos gora- jer su njih verovatno doveli i ucenili, a ti to radis dobrovoljno, kao denuncijant klevetnik...jer se slazes sa njegovim fasistickim stavovima, koje i sama ispoljavas.





Nikove na sunce!
Dosta je bilo anonimnosti!
milisav68 milisav68 12:47 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83

To su ljudi sa imenima, prezimenima, logistikom i podrškom režima (npr. dele prostorije na NBgdu koje im je dao SNS, one što im je 'poklonio član') i vrlo jasno izraženom namerom da se fizički razračunaju sa svime što se ne uklapa u sliku idealnog Srbina kako ga oni zamišljaju.

Sve to ok, nego ja nisam čuo da oni idu redom po ulici i da uteruju namerno srbstvo, a izjednačavam ih po broju sledbenika koji je veoma mali, sa medijskim eksponiranjem koji je veoma veliki - u oba skučaja, i zbog njih ne možeš da čuješ iole normalnu kritiku društva/države/vlasti.

Obe ekipe služe vlasti, samo na različite načine (i Kosovo i EU).

A ne vidim šta je problem da se snobu kaže da je snob, potenciranjem onoga što i sam snob tvrdi - da je Slučajni Srbin - a to ga niko ne pita, niti ima veze sa temom razgovora, ali to mora da se naglasi na početku ili na kraju neke tvrdnje.

Kao ono - pametnom dosta.
maksa83 maksa83 12:51 17.11.2020

Re: Извин'те,

LOL!
Dokazi do jaja!
Jebote - nije mi jasno da čovek koji se bavi informacijama veruje u to brdo gluposti (dokaza).
Nije čudo kako je tek lako zavesti budalčine.

Meni je super kako ti ni ne znaš o čemu pričam, ali znaš da su to dokazi do jaja.

Mislim, kad smo kod budalčina.
maksa83 maksa83 12:55 17.11.2020

Re: Извин'те,

Sve to ok, nego ja nisam čuo da oni idu redom po ulici i da uteruju namerno srbstvo, a izjednačavam ih po broju sledbenika koji je veoma mali, sa medijskim eksponiranjem koji je veoma veliki - u oba skučaja, i zbog njih ne možeš da čuješ iole normalnu kritiku društva/države/vlasti.

Au jeste, baš veoma veliki, u oba slučaja.

Imamo iks televizija sa nacionalnom frekvencijom na koje se u svim terminima i raznim emisijama puštaju ti Namerni Srbi i jedan N1 koji ovi pokušavaju da izguraju sa televizora svim sredstvima.

Borba...

A ne vidim šta je problem da se snobu kaže da je snob, potenciranjem onoga što i sam snob tvrdi - da je Slučajni Srbin - a to ga niko ne pita, niti ima veze sa temom razgovora, ali to mora da se naglasi na početku ili na kraju neke tvrdnje.

Pa gde je to, ko je taj Slučajni Srbin koji zaskače sve te nežne nacionalne duše? Ko je to uleteo alseu kad je tražio Domestos?

Ovako imamo slučaj SNS-a koji u medijima odgovara na optužbe opozicije koje isti ti mediji nisu objavili, kata Hean Šodan - borba sa zamišljenim protivnikom.


Dajmo malo supstance.
maksa83 maksa83 12:58 17.11.2020

Re: Извин'те,

I to od strane Srba. A, reci kako se iskusno sedi na dve stolice...

Samo Softver Srbina Spašava.

Našao sam i nekog Amera koji je izbunario neku sliku neke vile u Krunskoj uz "BUSTED! OVDE SRBI PRAVE SOFVER KOJIM SU NAS POKRALI!".

Ali oni domaći likovi koji dele okolo te budalaštine su slučaj za sebe. Neverovatno.
haklberi_tom haklberi_tom 13:02 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
LOL!
Dokazi do jaja!
Jebote - nije mi jasno da čovek koji se bavi informacijama veruje u to brdo gluposti (dokaza).
Nije čudo kako je tek lako zavesti budalčine.

Meni je super kako ti ni ne znaš o čemu pričam, ali znaš da su to dokazi do jaja.

Mislim, kad smo kod budalčina.

Ma i to što kažeš - budalčine k'o budalčine!
Što bi rekli stari - budalama je teško puta nakopati.
I jedna generička sugestija za nebudalčine (budalčinama ionako nema smisla govorenje) - verovanje dokazima povezanim sa 'tajnim' službama ratujućih strana je, kako da kažem, a da budem blag - je poprilična glupost.
Jer - u takvim ('informativnim' ratovima) ratovima, prva žrtva je - istina.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:02 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83

Dajmo malo supstance.


al ne valja ni sa supstancom da se pretjera


maksa83 maksa83 13:07 17.11.2020

Re: Извин'те,

al ne valja ni sa supstancom da se pretjera

Da nam požive Teša i BalkanNimfo, meni je bilo malo teško kad je otišao u Kinu ali se vratio posle godinu dana (pošto je jasno bio tamo ilegalno, onda krenula korona pa Kinezi krenuli da češljaju gustom četkom).

Ono je najbolja televizija na svetu.
maksa83 maksa83 13:08 17.11.2020

Re: Извин'те,

Jer - u takvim ('informativnim' ratovima) ratovima, prva žrtva je - istina.

gvozden1 gvozden1 13:15 17.11.2020

Re: Извин'те,

Abre, pa kada bi Ćirjaković upao kod srpskog seljaka da mu nešto priča ovaj bi ga slušao deset sekundi a onda rekao ženi i deci da uđu u kuću, dovatio motiku i isterao ga iz dvorišta da mu ne zađe u svinjac da mu kvari sortu.

Moguće, ali i ove devojčice koje javno nude ono između nogu, ne bi se dugo zadržale u dvorištu.
I tu bi motka radila, ili bi se makar prekrstio, i pozvao popa da okadi kuću od takvih.

To ako je seljak mera.
maksa83 maksa83 13:25 17.11.2020

Re: Извин'те,

Moguće, ali i ove devojčice koje javno nude ono između nogu, ne bi se dugo zadržale u dvorištu.
I tu bi motka radila, ili bi se makar prekrstio, i pozvao popa da okadi kuću od takvih.

To ako je seljak mera.

To možda srbijanski seljak, u Vojvodini bi od toga napravili pesmu.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:32 17.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
principessa_etrusca

Молим те, наведи тачно, како је Ћирјаковић прогањао сваку од потписница. Ако не можеш/нећеш, немамо о чему да разговарамо.


pa imaš gore jednu od njegovih obraćanja Jovani.. malo je reći da je degutanto..
ne znam dal je posao izgubio po osnovu kršenja nekakvog moralnog kodeksa ili se tu radilo o nekakvoj formalnosti..
ali da to nije ponašanje dostojno univerzitetskog profesora.. nije..
čovjek je evidentno labilan i poptuno nesposoban za javno sučeljavanje mišljenja..
potraži taj duel sa rujević nemanjom.. groteskno ponašanje..
zaista bi morao biti vanredan stručnjak pa da mu ipak bude dozvoljeno da radi sa studentima..

evo nađoh famozni duel..
stvarno mučno za gledanje.. ja sam izdražala možda 10 minuta..
pa sad ti kaži dal bi tako nešto bilo toleriano univerzitetskom profesoru u UK

Ја сам тај твит линковала, Анђа је објавила фотографију, док сам ја објавила одговоре Јоване Глигоријевић Ћирјаковићу. Да ли су ти њени твитови дегутантни? Апсолутно јесу.

Ипак, нисмо видели ниједан твит који се односи на осталих пет жена. Да ли их има?

Мени је интересантно како његова наводна лабилност коју си ти уочила (а иначе је човек објавио да болује од клиничке депресије) служи за његову дисквалификацију, а суицидалност ЈГ (коју је сама јобјавила, као и да болује од клиничке депресије) служи за њено стављање под стаклено звоно одакле безбедно пљује по другима.

Оно што је мени додатно дегутантно у овоме је да су потписнице листом жене, наизглед “сестре”, али по прилици инструмент у рукама Југослава Ћосића (кога Ћирјаковић зове Натослав).

А оно што је битно је да се овде ради о класичном идеолошком прогону чија је жртва Ћирјаковић.
gvozden1 gvozden1 13:37 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Moguće, ali i ove devojčice koje javno nude ono između nogu, ne bi se dugo zadržale u dvorištu.
I tu bi motka radila, ili bi se makar prekrstio, i pozvao popa da okadi kuću od takvih.

To ako je seljak mera.

To možda srbijanski seljak, u Vojvodini bi od toga napravili pesmu.

Nekako mi se čini da si ti baš na Šumadinca mislio.
angie01 angie01 13:55 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ја сам тај твит линковала, Анђа је објавила фотографију, док сам ја објавила одговоре Јоване Глигоријевић Ћирјаковићу.


ti si objavila tvit u kome se Jovana obraca nekom drugom, komentarisuci bljuvotinu koju joj je cirjakovic namenio- znaci,ona ne odgovara njemu, kao sto ti to kazes.

takodje je postavljena i njegova izjava-mislim da je maxa,...gde cirjakovic crta Jovani metu,...ne znam sta hoces-listing njegovih uradaka ostalim zenama, da sada neko trazi to po netu i da ti kaci-iako mislim da si sigurno upoznata sa svime,cim imas potrebu da lazima branis profu,

slucaj Petrovic

cirjakovic kaoprogonitelj zena

OTVORENO PISMO


А оно што је битно је да се овде ради о класичном идеолошком прогону чија је жртва Ћирјаковић.


sto je ocigledna neistina- nikakvog ideoloskog progona od strane ovih zena ne postoji- one su se samo branile od manijaka.


Оно што је мени додатно дегутантно у овоме је да су потписнице листом жене, наизглед “сестре”, али по прилици инструмент у рукама Југослава Ћосића (кога Ћирјаковић зове Натослав).


ono sto je posebno degutantno, sto ti kao zena, podrzavas maltretiranje zena od strane ocigledno nestabilnog manijaka-upravo iz ideoloskih razloga,...to sto Jugoslava Cosica zove natoslav- je samo jos jedan njegov bedni bezobrazluk, koji se tebi verovatno svidja, cim ga pominjes kao nesto dobro.
niccolo niccolo 13:59 17.11.2020

Re: Извин'те,

Našao sam i nekog Amera koji je izbunario neku sliku neke vile u Krunskoj uz "BUSTED! OVDE SRBI PRAVE SOFVER KOJIM SU NAS POKRALI!".

Sedište DSa?
haklberi_tom haklberi_tom 14:03 17.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
Našao sam i nekog Amera koji je izbunario neku sliku neke vile u Krunskoj uz "BUSTED! OVDE SRBI PRAVE SOFVER KOJIM SU NAS POKRALI!".

Sedište DSa?

Ne bih se ja tako olako sprdao sa ovim!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:17 17.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca
њено стављање под стаклено звоно


u dve stvari grješiš
prvo, nema nikakvog zvona, ta Jovana je i sama na meti armije manijaka baš kao i Ćirjaković..
drugo, standardi ponašanja u akademiji i u novinatstvu nisu i ne mogu biti isti..
za nekoga ko radi u obrazovnom sektoru ovakvi ispadi morali bi biti nedopustivi..
prosto taj posao nije za njega..

e sad u odbrnu čijeg lika i djela ćeš stati je stvar ličnog izbora.. tu greške nema..
ja ti ipak savjetujem da pročitaš malo istupe svoh pulena, ovo ti je recimo aktuelni tw nalog
https://twitter.com/autosovinizam
pa procjeni radi li se tu i dalje o momku koji obećava ili se radi o nečemu drugom
angie01 angie01 14:21 17.11.2020

Re: Извин'те,



Nadam se da će i tu smradušu držati namerno u srušenoj zgradi bez zidova i prozora na nišanu snajpera druge strane, da će joj repetirati pušku dok joj cev na čelu, da će joj pijani vojnici sa ček pointa pucati za jugom koji vozi, pa nek guta njen rivotril to mizerno govno -
milisav68 milisav68 14:25 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83

Imamo iks televizija sa nacionalnom frekvencijom na koje se u svim terminima i raznim emisijama puštaju ti Namerni Srbi i jedan N1 koji ovi pokušavaju da izguraju sa televizora svim sredstvima.

Hoćeš da kažeš da svi Srbi koji nisu Slučajni - jesu Namerni?

Ili hoćeš da kažeš da su Miša Vacić i Levijatan, non-stop na svim nacionalnim televizijama?

A ako hoćeš da kažeš da je N1 opozicona TV - nije, jer ona svojom urđivačkom politikom vraća nazad zabludele glasače vlasti nazad u krilo ili apstinenciju.
Ovako imamo slučaj SNS-a koji u medijima odgovara na optužbe opozicije koje isti ti mediji nisu objavili, kata Hean Šodan - borba sa zamišljenim protivnikom.

To je druga stvar, opozicija ne daje izjave zato što je nema.

I nikad je nije ni bilo, samo su nas preveslali sklanjanjem Miloševića.
niccolo niccolo 14:26 17.11.2020

Re: Извин'те,

haklberi_tom
niccolo
Našao sam i nekog Amera koji je izbunario neku sliku neke vile u Krunskoj uz "BUSTED! OVDE SRBI PRAVE SOFVER KOJIM SU NAS POKRALI!".

Sedište DSa?

Ne bih se ja tako olako sprdao sa ovim!

Ko se sprda čoveče, siguran sam da prosečan Amerikanac ni ne zna da Demokratska stranka ima sedište u Beogradu.
mesan mesan 14:32 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Zato su ovi toliko pizdeli na novouvedeni fact checking na društvenim mrežema, to je CENZURA - postalo je komplikovano filovati i mazati kao prošli put. O tome postoje i knjige (pretpostavljam da će preporuka da se pogledaju 'pasti na gluve uši'), a neki ljudi su pohapšeni.

Na Netflixu sam gledao dokumentarac o Cambridge Analytica, ženska koja je propevala, šef, svi, prilično detaljno, iako je početak malo spor, bilo mi zanimljivo.

Ima par (raskrinkanih) tvrdnji o Bajdenovoj krađi na osnovu matematičke forenzike u brojanju glasova, a ta je forenzika sama po sebi zanimljiva (potraži Matt Parker, "standupmaths" na jućubu).




Inače, potpuno je bolesna i smešna ta potreba da se dokaže kako je sve "isto", s jedne strane američanski političari (koliko god ljigavi bili, uključujući demokrate) a s druge strane ovaj orangutan koji je prosto necivilizovan psihopatski štetočinski brabonjak od čoveka, a tu uopšte ne pričam o njegovom političkom programu (šatro "republikanac" koji i ne postoji jer mu je jedina aktivnost geslajting besnih luzera i rasista koji su se primili na njegovu rijaliti bulšit bućkicu.

Tako i Alse izjednačuje: s jedne strane "krađu" izbora na štetu orangutana gde ne postoji ama nijedan jedini dokaz, iako orangutanova kampanja kumi i moli mesecima da ljudi prijave šta su videli,, a sama uporno generiše raskrinkane laži ("glasovi bačeni u reku", "čovek poslao dve koverte", "poštar vadi glasove", "izbačeni kontrolori", i tako to) a svih 10-ak slučajeva koje je orangutan podneo sudovima (da, i republikanski orijentisanim sudovima) su izbačeni naglavačke jer su totalne debilštine; i s druge strane istraženu (vidi dokumentarac gore) koordinisanu krupnu akciju propagande konstruisanim lažima radi manipulacije izbora u korist orangutana.
principessa_etrusca principessa_etrusca 14:34 17.11.2020

Re: Извин'те,

angie01
Ја сам тај твит линковала, Анђа је објавила фотографију, док сам ја објавила одговоре Јоване Глигоријевић Ћирјаковићу.


ti si objavila tvit u kome se Jovana obraca nekom drugom, komentarisuci bljuvotinu koju joj je cirjakovic namenio- znaci,ona ne odgovara njemu, kao sto ti to kazes.

takodje je postavljena i njegova izjava-mislim da je maxa,...gde cirjakovic crta Jovani metu,...ne znam sta hoces-listing njegovih uradaka ostalim zenama, da sada neko trazi to po netu i da ti kaci-iako mislim da si sigurno upoznata sa svime,cim imas potrebu da lazima branis profu,

slucaj Petrovic

cirjakovic kaoprogonitelj zena

OTVORENO PISMO


А оно што је битно је да се овде ради о класичном идеолошком прогону чија је жртва Ћирјаковић.


sto je ocigledna neistina- nikakvog ideoloskog progona od strane ovih zena ne postoji- one su se samo branileod manijaka.

Ни Ћирјаковић се није обратио ЈГ у свом твиту, али је твит у коме је споменута по имену јасно о њој. Она у свом твиту одговара њему, тако што ретвитује слику његовог твита и спомене га по имену у том свом одговору. То се зове препуцавање по Твитеру. Она притом у свом твиту експлицитно каже да он ејакулира по њеној фотографији, односно она је увела сексуални елемент у комуникацију.

И још једном, где су други твитови?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 14:44 17.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca

И још једном, где су други твитови?

tw nalog mu je ugašen pa time i tvitovi izbrisani..
ali dal je moguće da ti pored anđinog screen shota i linka ka njegovom aktuelnom nalogu i dalje tvrdiš da je njemu nešto podmetnuto?
želim da vjerujem da ti se slika ne učitava a link nisi otvorila..
u suprotnom se tu nema više o čemu razgovarati
angie01 angie01 14:48 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ни Ћирјаковић се није обратио ЈГ


je l si ti uopste citala bilo sta o slucaju,...pa covek ih je,sem sto je baljezgao po netu-njima odgovaro pod raznim nikovima- i fizicki pratio.



Она у свом твиту одговара њему, тако што ретвитује слику његовог твита и спомене га по имену у том свом одговору.


tu sliku je njoj nakacio neko drugi, kome je ona i odgovorila.
То се зове препуцавање по Твитеру.


pa zanimljivo,...eno ti par clanaka, pa ako vec nisi do sada procitala sta je tvoj pulen radio ovim zenama, informisi se, pa onda dodji da ga branis....mada je jasno da sve znas, samo se slazes sa njim.

односно она је увела сексуални елемент у комуникацију.


znaci, ona odgovara nekom drugom,...a pre toga, ovaj ludak mesecima proganja ove zene, sa ekstremno eksplicitnim konotacijama i uvredama i pozivima na linc- tako da ne lupetaj.


И још једном, где су други твитови?


sa neta su obrisani sa sve nalozima, iz razumljivih razloga, sto verovatno znas, pa se pozivas na nedostatak dokaza:)))...al hebiga, cela javnost je videla sta se desavalo, suvise svedoka- bili su dostupni dok je stvar bila aktuelna, ono sto je ostalo, imas u clancima o slucaju, nesto sam ti linkovala- vise nego dovoljno.
angie01 angie01 14:53 17.11.2020

Re: Извин'те,

ali dal je moguće da ti pored anđinog screen shota i linka ka njegovom aktuelnom nalogu i dalje tvrdiš da je njemu nešto podmetnuto?


stvar je u tome sto se ona slaze sa njegovim uradcima i fasitickim terminima koje upucuje neistomisljenicima, PE je ideoloski na toj strani,...pri cemu je spisak zena koje su bile maltretirene od ove budalcine, kopirala iz clanka u kome je sve objasnjeno- znaci, zna sta se desilo,...utoliko mi je ovo njeno insistiranje na "ideoloskom progonu" organizovanog od strane zrtava, jos odvratnije.
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:04 17.11.2020

Re: Извин'те,

angie01
ali dal je moguće da ti pored anđinog screen shota i linka ka njegovom aktuelnom nalogu i dalje tvrdiš da je njemu nešto podmetnuto?


stvar je u tome sto se ona slaze sa njegovim uradcima i fasitickim terminima koje upucuje neistomisljenicima, PE je ideoloski na toj strani,...pri cemu je spisak zena koje su bile maltretirene od ove budalcine, kopirala iz clanka u kome je sve objasnjeno- znaci, zna sta se desilo,...utoliko mi je ovo njeno insistiranje na "ideoloskom progonu" organizovanog od strane zrtava, jos odvratnije.

Потпуно је небитно да ли се ја слажем или не са његовим ставовима, али је битно да је он овде прогоњена страна.

Њему си приписала фашизам (исто тако и мени).

Познато је да је он у српској средини један ид бољих познавалаца Трећег света. Да ли фашизам то што он скреће пажњу на реалне, егзистенцијалне, трећесветске проблеме, а подсмева се исфолираним српским урбанитима и њиховом неразумевању да су њихови проблеми првосветски (зашто у Бг нема вагу стека и сл)?
niccolo niccolo 15:11 17.11.2020

Re: Извин'те,

зашто у Бг нема вагу стека и сл

Čemu ovo konstantno gledanje s visine na Beograd, kao u Beogradu nema suši, nema vagu steka...jeste, nema ničeg...
principessa_etrusca principessa_etrusca 15:12 17.11.2020

Re: Извин'те,

newimprovedtadejus
principessa_etrusca

И још једном, где су други твитови?

tw nalog mu je ugašen pa time i tvitovi izbrisani..
ali dal je moguće da ti pored anđinog screen shota i linka ka njegovom aktuelnom nalogu i dalje tvrdiš da je njemu nešto podmetnuto?
želim da vjerujem da ti se slika ne učitava a link nisi otvorila..
u suprotnom se tu nema više o čemu razgovarati

Не умем да качим своје фотографије/скриншотове овде, па ти ево линк на тред:
ЛИНК
Она твитује о њему, пуно сексуалног инуенда. Шта је то?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 15:14 17.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca
newimprovedtadejus
principessa_etrusca

И још једном, где су други твитови?

tw nalog mu je ugašen pa time i tvitovi izbrisani..
ali dal je moguće da ti pored anđinog screen shota i linka ka njegovom aktuelnom nalogu i dalje tvrdiš da je njemu nešto podmetnuto?
želim da vjerujem da ti se slika ne učitava a link nisi otvorila..
u suprotnom se tu nema više o čemu razgovarati

Не умем да качим своје фотографије/скриншотове овде, па ти ево линк на тред:
ЛИНК
Она твитује о њему, пуно сексуалног инуенда. Шта је то?


ponavljam, ona ne predaje na fakultetu.. piše za novine.. novine prodaje skandal..
dakle njeno ponašanje je ne samo dozvoljeno nego moguće i podržano od strane njenog poslodavca..
ženo draga, od ovakvih bi se idiotarija stvarno morala distancirati..
samo dno dna
angie01 angie01 15:20 17.11.2020

Re: Извин'те,

Потпуно је небитно да ли се ја слажем или не са његовим ставовима, али је битно да је он овде прогоњена страна.


bogtemazo, ti coveka koji je ocigledno- pogledaj tekstove ispod linkova i njegove tvitove i izjave, ako vec nisi pratila slucaj, sto sumnjam da nisi- mesecima opsesivno proganjao te zene, na netu i u RL, koje njega nisu ni poznavale, niti su se znale medju sobom do ovog slucaja, hoces da prikazes zrtvom, a zrtve progoniteljima, jer su se na kraju odlucile da se odbrane od manijaka.


Њему си приписала фашизам (исто тако и мени).


pa sama ideja da se gradjani dele na prave i one slucajne je fasisticka,...ti si imala jos takvih bisera, tipa, mesanci su bez identiteta, pa samim tim su neodredjeni, nesvesni i kao takvi odredjeni za otklon, tako nekako, mrzime da trazim- izraz slucajni Srbi- jeste fasisticki.


а подсмева се исфолираним српским урбанитима и њиховом неразумевању да су њихови проблеми првосветски


pa videli smo kako to izgleda u praksi-himler, gebels bi se radovali.

nekako ispada da vi koji navodno zagovarate slobodu govora, sve oponente targetirate kao neprijatelje, i to crtanje meta nazivate tom slobodom izrazavanja,...a u stvari pokusavate da ucutkate drugacije misljenje i omelovazite one koji drugacije misle, do te mere, da im izmisljate neku genetsku manu, ono niste pravi, kao mi,...jezivo.
angie01 angie01 15:29 17.11.2020

Re: Извин'те,

Не умем да качим своје фотографије/скриншотове овде, па ти ево линк на тред:
ЛИНК
Она твитује о њему, пуно сексуалног инуенда. Шта је то?


stoti put-ona odgovara nekome ko joj je posao tu njegovu bilionitu bljuvotinu napisanu njoj....eto, jednom je rekla nesto i tako...i sada ti ne zamers njemu sto joj se obraca sa ekplicitnim bljuvotinama i poziva snajpere da je upucaju, nego si se pogodila sto se ona nekome drugome obraca komentarisuci ovako njegovo baljezganje,...pamajkomila.


kako kvalifikujes onda njegove uradke?...to sto je mesecima pod raznim nikovima svim tim zenama pisao gadosti, pretio, otkrivao njihove privatne stvari, a u posprdnom kontekstu, ismevao se bolesti,... presretavao ih na ulici, ili tamo gde dolaze?
maksa83 maksa83 15:29 17.11.2020

Re: Извин'те,

gvozden1
maksa83
Moguće, ali i ove devojčice koje javno nude ono između nogu, ne bi se dugo zadržale u dvorištu.
I tu bi motka radila, ili bi se makar prekrstio, i pozvao popa da okadi kuću od takvih.

To ako je seljak mera.

To možda srbijanski seljak, u Vojvodini bi od toga napravili pesmu.

Nekako mi se čini da si ti baš na Šumadinca mislio.

E pa da to tačno saznamo moraš da pitaš crossa koji je srpskog seljaka uveo u priču kao meru.

Nego, što ne može vojvođanski Srbin seljak da bude mera? Nije valjda da je to neki manje kvalitetan Srbin? Koliko srbometar skida srbopoena kad se pređe reka? Je l' odma' odu svi srbopoeni ili opada po kilometru? Dajmo ljudi malo brojeva nekih, dosta je bilo "primećene su pojave".
angie01 angie01 15:36 17.11.2020

Re: Извин'те,

ponavljam, ona ne predaje na fakultetu.. piše za novine.. novine prodaje skandal..


Jovana Gligorijevic je novinar u urednik u Vremenu i ne pise ni o kakvom skandalu,...niti se ponasa
, pa poslodavac to odobrava, tolerise,....nego je na tviter nalogu, posle gomile bljuvotina koje je dobila od doticnog, evo jednom odgovorila nekome ko joj je poslao taj konkretno tvit, eto tako- i sad jujujuju,...ona je progonitelj, izazviva ,...a onaj ocigledno prsli manijak ne prestaje da je maltretira.

je l moze neko da zamisli da ga neka budala svakodnevno opsesivno manijakalno progoni i zlostavlja?...to bre ljudi nije za zezanje,...niti za razvodnjavanje i okretanje price, jer nam se bas svidja sta govori ovaj ludak.
maksa83 maksa83 15:40 17.11.2020

Re: Извин'те,

Hoćeš da kažeš da svi Srbi koji nisu Slučajni - jesu Namerni?

Ne znam brt, ti mi reci. Najbolje da pitaš autora tog izraza, sad ne postoji jasan koncenzus je l' to Ćirjaković ili onaj Tasin tip, valjda su razradili celu tu nomenklaturu da ostane bez nedoumica.
To je druga stvar, opozicija ne daje izjave zato što je nema.

Jes' nema je. Vidiš na (neiskontrolisanom) Internetu neko saopštenje, a onda SVI odreda (portali, televizije, zvanični nalozi) krenu da objavljuju odgovor na tu nepostojeću stvar. Da čitaš samo njih ne bi imao pojma sa kim i oko čega se svađaju.
maksa83 maksa83 15:51 17.11.2020

Re: Извин'те,

ponavljam, ona ne predaje na fakultetu.. piše za novine.. novine prodaje skandal..

Ovo Mum nije tačno, te konkretne novine ne prodaje skandal, a i ako ih prodaje skandal ne prodaje ih taj tip skandala koji ti impliciraš.

Ono što jeste istina (ok, moje viđenje) je da ona povremeno hoće da iskoristi tu novinu za sopstvene vendetice i isterivanje sopstvenih tripova, najčešće kad je iznervira nešto na Internetu oko čega bi neko penio na Internetu, ali njoj je dato da napiše kolumnu u kojoj će da Osudi Pojavu. Iz vizure nekog ko tu novinu prati vrlo dugo meni je to petty izdrkavanje neprimereno toj novini, i ja sam zbog toga neko vreme bukvalno iz ličnog protesta bojkotovao Vreme, a onda sam prestao, pošto ga i onako najčešće kupim, prelistam i pročitam tekst ili dva i prosledim kevi ili tašti. Moraš da čuvaš starce, ovaj govnar ih filuje iz svakog ćoška.
vcucko vcucko 16:02 17.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
Našao sam i nekog Amera koji je izbunario neku sliku neke vile u Krunskoj uz "BUSTED! OVDE SRBI PRAVE SOFVER KOJIM SU NAS POKRALI!".

Sedište DSa?

Preduhitri me čovek
milisav68 milisav68 16:07 17.11.2020

Re: Извин'те,

Da čitaš samo njih ne bi imao pojma sa kim i oko čega se svađaju.

Meni je tu tašta merilo.

Uglavnom su glavni krivci Đilas i Vuk Jeremić, a doskora se kidala što nam Zelenović nervira predsednika.

Ostalo je....zadruga.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:08 17.11.2020

Re: Извин'те,

ponavljam, ona ne predaje na fakultetu.. piše za novine.. novine prodaje skandal..

Како се тога нико не сети на примеру рецимо Бики Срки која предаје на факултету и све у шеснаест твитује простаклуке?
Да није ипак у питању идеолошки прогон зато што је такао у светог Радомира и првосвештеницу Латинку?
maksa83 maksa83 16:09 17.11.2020

Re: Извин'те,

niccolo
Našao sam i nekog Amera koji je izbunario neku sliku neke vile u Krunskoj uz "BUSTED! OVDE SRBI PRAVE SOFVER KOJIM SU NAS POKRALI!".

Sedište DSa?

Nije sedište DS-a, ono ima karakterističnu fasadu, a i ta kuća nije sedište DS-a mislim da ih je išćeralo pre nekoliko godina, sada je u nekom sporu. Jedna od onih lepih vila tamo, mada i te kuće tamo nestaju i zamenjuju ih zgrade što je baš velika šteta, ono je jedna od lepših beogradskih ulica, recimo kao Cogels-Osylei u Antwerpenu za koju kažu da je najlepša ulica u Belgiji.
gvozden1 gvozden1 16:15 17.11.2020

Re: Извин'те,


Nego, što ne može vojvođanski Srbin seljak da bude mera

Može, naravno da može.
U ovom slučaju on bi te devojčice što se nude zaebavao (bećarcima) a njegov šumadijski kolega bi palio krpe da ih otera.

Nijedan ne bi voleo da mu se to u kući zapati.
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:22 17.11.2020

Re: Извин'те,

Канцеларије Доминиона су на ободу Професорске колоније, на углу Османа Ђикића и Стеријине. Слика је погрешна.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:23 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
ponavljam, ona ne predaje na fakultetu.. piše za novine.. novine prodaje skandal..

Ovo Mum nije tačno, te konkretne novine ne prodaje skandal, a i ako ih prodaje skandal ne prodaje ih taj tip skandala koji ti impliciraš.

Ono što jeste istina (ok, moje viđenje) je da ona povremeno hoće da iskoristi tu novinu za sopstvene vendetice i isterivanje sopstvenih tripova, najčešće kad je iznervira nešto na Internetu oko čega bi neko penio na Internetu, ali njoj je dato da napiše kolumnu u kojoj će da Osudi Pojavu. Iz vizure nekog ko tu novinu prati vrlo dugo meni je to petty izdrkavanje neprimereno toj novini, i ja sam zbog toga neko vreme bukvalno iz ličnog protesta bojkotovao Vreme, a onda sam prestao, pošto ga i onako najčešće kupim, prelistam i pročitam tekst ili dva i prosledim kevi ili tašti. Moraš da čuvaš starce, ovaj govnar ih filuje iz svakog ćoška.


nisam pratila u samom vremenu prepucavanje..
ovo kako se ona s njim kao nadgornjava je ispod svakog nivoa.. prosto to ne bi u pristojnom svijetu prošlo ni u tabloidu..
al njoj izgleda niko ne spočitava (il bar savjetuje) a slutim da negdje iza čuči malo i te there's no such thing as bad publicity..

no to nipošto ne opravdava pomenutog ćirjakovića..
sa takvim nastupima da budeš profesor na fakultetu (ili vala i u školi) stvarno nikako ne ide..
slutim i da se na ovome neće završiti..
ko zna šta ćemo još da čujemo i pročitamo od oboje i to jeste tragedija našeg društva, kakvo uništavanje svakog sistema vrijednosti, standarda, da sad ne pominjem još opet i institucije..
i onda imaš neke mlade talentovane ljude koji u prvoj deceniji karijere skrenu u živo blato.. a još omeđeni maternjim jezikom nemaju odatle kud..
prava pravcata tragedija
maksa83 maksa83 16:23 17.11.2020

Re: Извин'те,

Канцеларије Доминиона су на ободу Професорске колоније, на углу Османа Ђикића и Стеријине. Слика је погрешна.

Moguće i da je slika prava a da sam ja pogrešno procenio da je to Krunska, taj deo Profesorske kolonije zapravo ima slične vile. Znam taj kraj dosta dobro pošto sam živeo 7 godina ispod Hale Pionir ali ne dovoljno dobro da znam svaku kuću, nije mali kraj.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:26 17.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca
ponavljam, ona ne predaje na fakultetu.. piše za novine.. novine prodaje skandal..

Како се тога нико не сети на примеру рецимо Бики Срки која предаје на факултету и све у шеснаест твитује простаклуке?
Да није ипак у питању идеолошки прогон зато што је такао у светог Радомира и првосвештеницу Латинку?


ovog formata?
nema šanse
pazi nije to samo eto jednom sam koristio malo bogatiji riječnik, to je non-stop koristim isključivo taj rječnik i pride za sliku profila držim sliku žene koja me tužila sa stalking..
preko svake mjere je prešao..
nemoguće da ti to ne vidiš..
srdjan.pajic srdjan.pajic 16:26 17.11.2020

Re: Извин'те,

jooscout
srdjan.pajic

Pa taj suši što čekaš, pa ne dočekaš, se onda pakuje u stiropor, i prodaje na stalaži u istoj toj prodavnici



Izvinite što trolujem,nemam šta da kažem na temu,nemam rafinirano nepce i vrlo sam nacionalno (čak i šovinistički) desno u gastronomskom smislu.

Svratih samo da sa Pajićem podelim ovu vest iz susednog grada,tvoja ideja nije bezveze,požuri:
covid free UV lift


Pa već su me ovde opljačkali - uvode UV lampe u školske autobuse, vidiš šta je forward thinking, kako se ja toga nisam setio?!

(dobro, pošteno govoreći, to sa ozračivanjem vazduha u prostorijama postoji već duže vreme u bolnicama).

A sa sušijem je fora u tome da ne možeš da kažeš probao sam jednom suši na Madagaskaru i nije mi se svideo, bolja je karađorđeva šnicla. Ukus za suši mora da se neguje i razvija, čak i ako nisi čistokrvni Slučajni Srbin. Ali kako to da radi neko u Beogradu, kad mu svaki patriota Namerni Srbin gleda u tanjir i ima jako mišljenje o njemu i o tom u tanjiru?




niccolo niccolo 16:27 17.11.2020

Re: Извин'те,

a i ta kuća nije sedište DS-a mislim da ih je išćeralo pre nekoliko godina

Znam, znam

Jedna od onih lepih vila tamo, mada i te kuće tamo nestaju i zamenjuju ih zgrade što je baš velika šteta, ono je jedna od lepših beogradskih ulica

Saglasan.
alselone alselone 16:30 17.11.2020

Re: Извин'те,

To "bilo nameštanje od strane Rusije" je nešto što se non stop ponavlja kao posprdni refutal argument na nešto što nikad nije izrečeno. Mešanje Rusije se sastojalo u pokretanju propagandne Internet mašinerije za targetovano guranje neodlučnih glasača u pravom smeru. Zato su ovi toliko pizdeli na novouvedeni fact checking na društvenim mrežema, to je CENZURA - postalo je komplikovano filovati i mazati kao prošli put. O tome postoje i knjige (pretpostavljam da će preporuka da se pogledaju 'pasti na gluve uši'), a neki ljudi su pohapšeni.

O ovoj "krađi izbora" trenutno od dokaza imamo srpske Trampoljube koji kao i Tramp već 6 meseci znaju da je pokraden (jasno on već 6 meseci zna i da je pobedio), a sa druge strane nijedna izborna komisija u lokalu (a izborne komisije su tamo u nadležnosti država od kojih dosta njih drže Republikanci) do sada nije prijavila nikakvu nepravilnost. Evo u valjda Džordžiji u kojoj teče recount su otkrili 2600 neprocesiranih glasova, procesirali ih i izašlo 800 za Trampa.



Ma da, samo što si na prošlim izborima imao targetirane reklame a na ovim cele socijalne mreže koje botuju za Bajdena. Pa je tako TW blokirao linkovanje članka NY Posta (HEJ!) kao da je neki opskurni Rus špijun napisao fake news a ne novine koje postoje 200 godina. Drito botovanje za jednu stranu. Između ostalog, bilo je takvih primera koliko hoćeš.

Stvari su realno neuporedive. Cela BIG grupacija se udružila protiv Trampa, Tech, Military, Pharma, Media, i to na čist botovski način.

A ako uđemo u to kako je izgledao tok brojanja glasova, a gledao sam ga uživo, bio budan kao kreten, to je tek smejurija vredna jednog Lukašenka.
angie01 angie01 16:39 17.11.2020

Re: Извин'те,

Iz vizure nekog ko tu novinu prati vrlo dugo meni je to petty izdrkavanje neprimereno toj novini,


moram da kazem, da nisam citala svaki tekst u Vremenu, pa tako ni novinarke Gligorijevic,...al posto ona u svojim kolumnama ukzuje i na druge devijacije i pojave koje se desavaju drugima, zasto ne bi i eto ovako zahebanu, koja se slucajno desila njoj-rekoh vec, procitajte dobro sta je manijak sve radio, ne samo njoj, pa probajte da se stavite u taj polozaj,...i da ste jos zena, jer je mizoginija kod doticnog ekstremno izrazena.


maksa83 maksa83 16:51 17.11.2020

Re: Извин'те,

moram da kazem, da nisam citala svaki tekst u Vremenu, pa tako ni novinarke Gligorijevic,...al posto ona u svojim kolumnama ukzuje i na druge devijacije i pojave koje se desavaju drugima, zasto ne bi i eto ovako zahebanu, koja se slucajno desila njoj-rekoh vec, procitajte dobro sta je manijak sve radio, ne samo njoj, pa probajte da se stavite u taj polozaj,...i da ste jos zena, jer je mizoginija kod doticnog ekstremno izrazena.

Ja evo jesam čitao puno tekstova u Vremenu, njene tekstove uglavnom ne preskačem pošto ona zapravo jeste jako dobar novinar, kada je novinar. Kada nije novinar nego osoba koja je iznervirana nečim što joj se učinilo da je videla na Internetu i "to je češe pogrešno" a eto može da rantuje o tome u novinama onda baš i nije dobar novinar. Za to postoje odjeci i reagovanja i sl. sekcije pa se svađaj tamo sa Drugovi Pojavama, ne možeš to da guraš napred i praviš od toga kolumnu jer si eto tako u mogućnosti. To je neprofesionalno, a šteta je, pošto ona zapravo svoj posao radi jako dobro najveći deo vremena ... ili Vremena. Da nije tako ne bi joj se ovaj incel navalio na kičmu.

No sve to nema veze sa tim da li je Ćirjaković u ovoj situaciji ispao kompletan dvaesčetvorokarani sik madafakin moron, naravno da jeste.

angie01 angie01 16:52 17.11.2020

Re: Извин'те,

ovo kako se ona s njim kao nadgornjava je ispod svakog nivoa.. prosto to ne bi u pristojnom svijetu prošlo ni u tabloidu..


pa sad-ona se nije sa njim prepucavala, nego sa nekim ortakom koji joj je taj manijakov uradak pokazao- hebiga, da l bi ti, ili bilo ko drugi, posle meseca i meseca stalkiranja, raznih bljuvotina, pozivanja na odtrel, sacekivanja u RL, bas pazila na recnik dok razmenjujes misljenje sa ortakom, jer ti je bednik opet nesto gadno namenio,...nije da je branim, ja ne koristim takav recnik i ne prija mi, al sad bas ne razumeti kontekst u kome se eto i njoj omaklo, kad je popizdela od svega i od toga praviti nadgornjavanje sa budalom,...bas i ne stoji.

pa ima i na blogu takvih primera, na zalost,...nekako niko ne reaguje, nikome ne smeta, svi gledaju sa koje su strane,( pa jos lupaju preporuke na svinjarije), ili paze da ostanu neutralni, a prisutni,...ono, kao kada sedis u kafanii pored tebe neko maltretira zenu, udara joj samarcinu, a ti mirno cakulas sa drustvom za svojim stolom...valjda pravi Srbi.
stemajz stemajz 16:54 17.11.2020

Re: Извин'те,

smejurija vredna jednog Lukašenka


хехе, лукашенко човек нацрта себи 80% резултат пре 4 године и цео запад то призна без проблема, све супер, ево рука господине председниче

сад човек поновио опет (ваљда по оној "не дирај ништа кад већ све ради" ), исти резултат практично, па попио санкције од истог тог запада

а ови колико су наранџастог говнима поливали (што би михалков рекао, "либеральный говномёт был включён на полную" ), рекло би се да ће трамп добити једно 5-10% (добро, ја не знам да ли је ико томе веровао осим пајића)

кад оно, морали мртве душе из гробова ту ноћ да дижу на ноге да гласају за другара бајдена из школе, пошто је било прилично густо :)
principessa_etrusca principessa_etrusca 16:57 17.11.2020

Re: Извин'те,

pa sama ideja da se gradjani dele na prave i one slucajne je fasisticka,...ti si imala jos takvih bisera, tipa, mesanci su bez identiteta, pa samim tim su neodredjeni, nesvesni i kao takvi odredjeni za otklon, tako nekako, mrzime da trazim- izraz slucajni Srbi- jeste fasisticki.

Да ли уопште знаш ко је аутор термина “друга Србија”?
То је наслов књиге коју су приредили Иван Чоловић, муж Дубравке Стојановић и Аљоша Мимица још пре 30 година. Пешчаник је имао рубрику “Друга Србија” у којој су текстове објављивали Бики Срки, Теофил, Латинка, Пера Луковић, Борка, Миљенко Дерета, Весна Пешић,...
Они, финији и друкчији, сами су се дистанцирали од “прве Србије”, која је проста и провербијално крезуба. Ко је овде заиста делио на обичне/просте и пробране/боље?
maksa83 maksa83 16:59 17.11.2020

Re: Извин'те,

nisam pratila u samom vremenu prepucavanje..

Nisam ni ja, i ne pričam o tome nego o nekim drugim instancama i mnogo bezazlenijim stvarima od ovog mentola koji im se nakačio.

al njoj izgleda niko ne spočitava (il bar savjetuje) a slutim da negdje iza čuči malo i te there's no such thing as bad publicity..

Pa znaš kako, i ja b' rekao da ona sebi previše dozvoljava. Kapiram da novinar mora da bude malo piktoreskan, ali meni je to a bit tu mač. Moraš da se sastaviš i budeš iznad sranja. Ne pomaže ni horda obnevidelih fanova koja ide za njom i naskače na sve što joj se suprotstavi. Kao skakavci bez mozga.
alselone alselone 16:59 17.11.2020

Re: Извин'те,

а ови колико су наранџастог говнима поливали


Neverovatno, Sadama nisu toliko polivali. I to sve oprobani mehanizmi kojima su ratove pokretali. Najsimpatičnije mi je bilo što je prednjačio - CNN.

Ne, u stvari najsimpatičnije mi je bilo što je Merkelova požurila da čestita i dok se nisu znali rezultati. Slično kako su i Hrvatsku priznali prerano i praktično gurnuli je u rat. Posle se šatro čude otkud sve to.
stemajz stemajz 17:15 17.11.2020

Re: Извин'те,

što je Merkelova požurila da čestita


као кад је корлеоне постао дон :)

а за тетку меркел је јасно: немачка има огроман суфицит у трговини са америкама, не знам сад колико десетина милијарди

трампоња дође и притисне и каже - овај дефицит има да се доведе у ред
а шта немачка може да купи од америке? само оружје и онај суманути гас, ништа друго, чипове већ купује, не може више, шта да ради са њима

и онда их трампоња натера да више троше за војни буџет
а за гас, пошто се швабе јогуне, он гази чизмом између руса и шваба по северном току

а ова глобалистичка екипа којој тетка меркел честита ту не мора ништа да мења (то су јој свакако и шефови), пошто они ионако себе виде као власнике и немачког и америчког тржишта, њима се јебе баш да балансирају суфиците и дефиците међу својим поданицима...

alselone alselone 17:19 17.11.2020

Re: Извин'те,

као кад је корлеоне постао дон :)


tako nekako.

Trampu blokiraju tvit kada je napisao da je pobedio. Pazi sada logičku zajebanciju.

- Blokiraju mu tvit sa objašnjenjem da su zvanični rezultati suprotni
- Zvaničnih rezultata još nema
- CNN (i ine) ne blokiraju kada kažu da je Bajden pobedio

Ček sada, da li smatraju da je CNN zvaničan izvor?

Sprdnja. A baška to što su se toliko osilili da puštaju tech firme da blokiraju predsednika.

Ima da prođu kao sa talibanima, kada su ih gurali protiv Rusa pa im ovi posle jebali kevu.
angie01 angie01 17:26 17.11.2020

Re: Извин'те,


Да ли уопште знаш ко је аутор термина “друга Србија”?


sta sad opet muljas, leba ti, pa stavila sam citat sa neta o drugoj Srbiji, jer termin pogresno upotrebljavate,

Druga Srbija (engl. The Other Serbia) je izraz koji se koristi u srpskim intelektualnim krugovima. Nastao je na osnovu knjige „Druga Srbija“ (Ivan Čolović, Aljoša Mimica, Beogradski Krug, Borba, 1992), a predstavlja zbirku od 80 govora sa 10 javnih tribina u Beogradu tokom proleća 1992. Govori su predstavljali otvoreni protest protiv diktature, medijskog jednoumlja, rasta nacionalizma i rata.

kakve sad to veze ima sa terminom- slucajni Srbin ?!
gedza.73 gedza.73 17:27 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
To "bilo nameštanje od strane Rusije" je nešto što se non stop ponavlja kao posprdni refutal argument na nešto što nikad nije izrečeno. Mešanje Rusije se sastojalo u pokretanju propagandne Internet mašinerije za targetovano guranje neodlučnih glasača u pravom smeru...
O ovoj "krađi izbora" trenutno od dokaza imamo srpske Trampoljube



Glenn Greenwald... The Pulitzer Prize-winning journalist, who broke the US spying scandal story, said he was censored for an article critical of Democratic presidential nominee Joe Biden.


alselone alselone 17:30 17.11.2020

Re: Извин'те,

O ovoj "krađi izbora" trenutno od dokaza imamo srpske Trampoljube



The Pulitzer Prize-winning journalist, who broke the US spying scandal story, said he was censored for an article critical of Democratic presidential nominee Joe Biden.



To je američki oproban sistem dehumanizacije.
Kažeš kako su prošli izbori bili sporni? Bravo.
Kažeš kako su prošli izbori bili u redu? Trampoljub.

Kažeš kako su ovi izbori sporni? Trampoljub.
Kažeš kako su ovi izbori u redu. Bravo.

E izem ti vic, Dule.
angie01 angie01 17:32 17.11.2020

Re: Извин'те,


Pa znaš kako, i ja b' rekao da ona sebi previše dozvoljava


zanimljivo, ona sebi suvise dozvoljava na privatnom profilu, da recimo popizdi posle onolikih meseci manijakalnog progona, gde su joj crtali metu, pornografski je prozivali,ismevali njenu bolest i slicno,...pa bi trebalo da je uvek na nivou, da bi se uzela ozbiljno u obzir bez zameranja....pa kako takav stav ne iskazes i za muske novinare, koji su skoro regularno prolicno eksplicitni i to u tekstovima koje objavljuju,...
angie01 angie01 17:38 17.11.2020

Re: Извин'те,

Како се тога нико не сети на примеру рецимо Бики Срки која предаје на факултету и све у шеснаест твитује простаклуке?


BS vec godinama nema tviter nalog.


Да није ипак у питању идеолошки прогон зато што је такао у светог Радомира и првосвештеницу Латинку?


izvini,a kako moze da bude ideoloski progon, kada su ove zene reagovale na NJEGOVO PROGANJANJE,...znaci, nisu one pocele njega da opsesivno maltretiraju, nego on njih, na netu i u RL- pa su onda one na kraju presavile tabak.
gedza.73 gedza.73 17:40 17.11.2020

Re: Извин'те,

milisav68
A ako hoćeš da kažeš da je N1 opozicona TV - nije, jer ona svojom urđivačkom politikom vraća nazad zabludele glasače vlasti nazad u krilo ili apstinenciju.



Lider Dveri Boško Obradović ranije je na društvenim mrežama objavio spot na kojem se vidi kako on u čašu „čiste“ vode sipa obojenu tečnost kako bi upozorio da migranti „prljaju“ Srbiju.




alselone alselone 17:47 17.11.2020

Re: Извин'те,

Joe Biden transition official wrote op-ed advocating free speech restrictions


Prevelika cena je plaćena na uštrb demokratije. I ko god misli kako nema veze ovo što se dešava, samo neka je moj kandidat pobedio grdno se zajebao. Grdno. I čudi me koliko se to ne vidi.

Mi smo na blogu postali karikature svojih stavova. Crno beli. Nema više ni pedalj neistomišljenicima da se prizna, murš ukurac, ima da bude moje i ni pedalj dalje (ne mislim samo na izbore, mislim da mnoge stvari).

Neće sve ovo na dobro izaći.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:54 17.11.2020

Re: Извин'те,

angie01

Pa znaš kako, i ja b' rekao da ona sebi previše dozvoljava


zanimljivo, ona sebi suvise dozvoljava na privatnom profilu, da recimo popizdi posle onolikih meseci manijakalnog progona, gde su joj crtali metu, pornografski je prozivali,ismevali njenu bolest i slicno,...pa bi trebalo da je uvek na nivou, da bi se uzela ozbiljno u obzir bez zameranja....pa kako takav stav ne iskazes i za muske novinare, koji su skoro regularno prolicno eksplicitni i to u tekstovima koje objavljuju,...

Твитер је прилично сурово место, али ни тамо нико не може да те сталкира ако ти то не желиш. Блокираш, појави се други налог, блокираш итд, не твитујеш о томе како “сталкер” мастурбира над твојом фотографијом.

Знам да је “цртање мете” твој омиљени израз, али стани мало. Коме и где је Ћирјаковић “цртао мету”?

Ћирјаковић каже да те жене уопште не познаје у реалном животу. Зашто да му не верујемо?

Да ли их је звао телефоном, слао смс-ове, висио испред њихових улаза? Извесно да није.

Ово је лов на вештице, и само крајње перфидни и малициозни то неће да виде.
maksa83 maksa83 17:59 17.11.2020

Re: Извин'те,

pa bi trebalo da je uvek na nivou

Da, trebalo bi.

..pa kako takav stav ne iskazes i za muske novinare, koji su skoro regularno prolicno eksplicitni i to u tekstovima koje objavljuju,...

Čemu ti pričaš jebote o?
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:04 17.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Joe Biden transition official wrote op-ed advocating free speech restrictions


Prevelika cena je plaćena na uštrb demokratije. I ko god misli kako nema veze ovo što se dešava, samo neka je moj kandidat pobedio grdno se zajebao. Grdno. I čudi me koliko se to ne vidi.

Mi smo na blogu postali karikature svojih stavova. Crno beli. Nema više ni pedalj neistomišljenicima da se prizna, murš ukurac, ima da bude moje i ni pedalj dalje (ne mislim samo na izbore, mislim da mnoge stvari).

Neće sve ovo na dobro izaći.


Istina. I jedno i drugo.

Nisi bio prisutan u dane izbora kada su se ovde permanentno začepljivala usta svakome ko je posumnjao nešto u vezi izbora.
maksa83 maksa83 18:05 17.11.2020

Re: Извин'те,

(зашто у Бг нема вагу стека и сл)?

Ovo je jako dobro pitanje i bilo bi dobro kada bi se o tome više diskutovalo i sledstveno izvršio pritisak na domaće ugostitelje. Ne znam odakle da se krene.
gedza.73 gedza.73 18:08 17.11.2020

Re: Извин'те,

samo neka je moj kandidat pobedio grdno se zajebao.

Političke opcije na svoje televiziji dovode svoje ludake i svoje analitičare.
Jednima je Miša Vacić no-no a Boško Obradović im je prihvatljiv, svaka televizija ima svog narkomana i svoju pevaljku Ceca vs. karleuša... ili ona ekspinkovka sa najodvratnijim pitanjem u istoriji novinarstva brani danas prava žena po društvenim mrežama i čeka trenutak da postane direktorka neke televizije u novoj preraspodeli.

ne znam da li si video



od 31:00 (čovek uzvratio na 31:47 i 33:03) do 34:12

Sad Panović ne valja a Vojtehovska moralni reper.
maksa83 maksa83 18:08 17.11.2020

Re: Извин'те,

Nisi bio prisutan u dane izbora kada su se ovde permanentno začepljivala usta svakome ko je posumnjao nešto u vezi izbora.

Jes ja se ne sećam da se ovde toliko banovalo i brisalo kao tada. Pokolj.

P.S.

apacherosepeacock apacherosepeacock 18:10 17.11.2020

Re: Извин'те,

principessa_etrusca
angie01

Pa znaš kako, i ja b' rekao da ona sebi previše dozvoljava


zanimljivo, ona sebi suvise dozvoljava na privatnom profilu, da recimo popizdi posle onolikih meseci manijakalnog progona, gde su joj crtali metu, pornografski je prozivali,ismevali njenu bolest i slicno,...pa bi trebalo da je uvek na nivou, da bi se uzela ozbiljno u obzir bez zameranja....pa kako takav stav ne iskazes i za muske novinare, koji su skoro regularno prolicno eksplicitni i to u tekstovima koje objavljuju,...

Твитер је прилично сурово место, али ни тамо нико не може да те сталкира ако ти то не желиш. Блокираш, појави се други налог, блокираш итд, не твитујеш о томе како “сталкер” мастурбира над твојом фотографијом.

Знам да је “цртање мете” твој омиљени израз, али стани мало. Коме и где је Ћирјаковић “цртао мету”?

Ћирјаковић каже да те жене уопште не познаје у реалном животу. Зашто да му не верујемо?

Да ли их је звао телефоном, слао смс-ове, висио испред њихових улаза? Извесно да није.

Ово је лов на вештице, и само крајње перфидни и малициозни то неће да виде.


Kako je uopšte počelo to kretensko prepucavanje između novinarke i Ćirjakovića?
maksa83 maksa83 18:11 17.11.2020

Re: Извин'те,

Sad Panović ne valja a Vojtehovska moralni reper.

Kome je bre Vojtehovska moralni reper, i dan danas je odvaljuju od zajebavanja zbog one budalaštine a i podsećaju na Pink korene. Doduše brzo blokira.
angie01 angie01 18:11 17.11.2020

Re: Извин'те,

Твитер је прилично сурово место,


da li je tebi jasno, da je internet portal, kao sto je tviter, podlozan nekim pravilima i zakonima?...kao i blog npr, nije to livada u srednjem veku, pa udri ko je jaci- kao sto bi neki voleli da jeste.

Знам да је “цртање мете” твој омиљени израз, али стани мало. Коме и где је Ћирјаковић “цртао мету”?


evo,npr ovo, sto smo ti i maxa i ja vec kacili, a ti preskocila:),



Nadam se da će i tu smradušu držati namerno u srušenoj zgradi bez zidova i prozora na nišanu snajpera druge strane, da će joj repetirati pušku dok joj cev na čelu, da će joj pijani vojnici sa ček pointa pucati za jugom koji vozi, pa nek guta njen rivotril to mizerno govno -




Ћирјаковић каже да те жене уопште не познаје у реалном животу. Зашто да му не верујемо?


ne kaze on, kazu one,...u toliko jos gore- ono manijak parekselans.


Да ли их је звао телефоном, слао смс-ове, висио испред њихових улаза? Извесно да није.


pa je l si citala tekstove o slucaju, je l si preskocila kako im se pojavljivao svako malo tamo gde su one u RL ili si i to previdela:))).


Ово је лов на вештице, и само крајње перфидни и малициозни то неће да виде.


ovo je rekacija na progon manijaka, a ti perfidna i maliciozna izvrces cinjenice iako ti je vise puta sve predoceno, jer ti se sve svidja sta je ovaj ludak radio....zbog cega je uostalom i kaznjen.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:15 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Nisi bio prisutan u dane izbora kada su se ovde permanentno začepljivala usta svakome ko je posumnjao nešto u vezi izbora.

Jes ja se ne sećam da se ovde toliko banovalo i brisalo kao tada. Pokolj.

P.S.



Evo vidiš, alse. Odma' đipa.

Ti da ćutis. Prednjačio si u tome.. (naravno da ne mislim na banovanje, srećom niste moderatori vi koji skačete ko opareni na tuđe mišljenje oko izbora.)

PS.



maksa83 maksa83 18:18 17.11.2020

Re: Извин'те,


Evo vidiš, alse. Odma' đipa.

Ti da ćutis. Prednjačio si u tome.. (naravno da ne mislim na banovanje, srećom niste moderatori vi koji skačete ko opareni na tuđe mišljenje oko izbora.)

Čekaj, neznanac sa Interneta ti je napisao nešto što ti se ne sviđa i ... zapušio ti usta. Buhuhuhuuu.

I onda za libtarde kažu da su snowflakes.

Ti da ćutis.

E tako se zapušavaju usta.


angie01 angie01 18:20 17.11.2020

Re: Извин'те,


Da, trebalo bi.


eto, omaklo joj se na privatnom tviter profilu jednom-posle svega da ne ponavljam...


Čemu ti pričaš jebote o?


pa ako sada zameras Gligorijevicki taj jedan gaf u privatnoj prepisci sa ortakom, kako ne reagujes na novinare koji imaju ekspicitne momente u tekstovima koje objavljuju,...nije ni bitno,...nekako me nervira kada se u ociglednom problemu o kome govorimo, ubacuju neki momenti razvodnjavanja,...a i onako ne funkcionisu bas najbolje ni moral, ni javno mnjenje, ni institucije,...ono sam si u sveopstem sranju,...neko te ugrozava, ti se branis,...al zato posmatraci traze dlaku na tvojoj strani, da ne bude bas...eto to.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:28 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ti da ćutis.
E tako se zapušavaju usta.


haha e ako se ti nisi godinama napričao/napljuvao sit o Trampu niko nije..



maksa83 maksa83 18:35 17.11.2020

Re: Извин'те,

haha e ako se ti nisi godinama napričao/napljuvao sit o Trampu niko nije..

Je l' da je vredelo?

Inače stvarno nisi nešto dobro razumela, meni naime nije padalo na pamet da ikog ućutkujem, naprotiv, to je poslednje što mi pada na pamet. Objašnjavam već valjda treći put - ja znam neke Amere koji su sad vrlo nesrećni, tužni, besni, razočarani. Znam te ljude, znam da su ispravni ljudi, znam koja su im očekivanja izneverena, čemu su se nadali i iskoreno mi ih je žao. (Znam i one druge koji su egzaltirani što ovom vide leđa, ali nije o tome reč). Dakle ne bi mi palo na pamet da ih zajebavam, i stvarno mi je žao zbog njih.

A sa druge strane cvilidba srpskih Trampoljuba koji se godinama prave blesavi na razaranje društva, nepotizme, ašikovanje sa white suppremacits, lože se pritom na Lidere koji svoje opozicinare rokaju i zatvaraju i dobijaju izbore sa 90%, menjaju ustave da ukinu ograničenja mandata a sad su se setili da kukaju na propast demokratije, pa to je muzika. Muzika.

Zato mi ne pada na pamet da ikog na tu temu ućutkujem. Molim te nastavi.
gedza.73 gedza.73 18:40 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
Sad Panović ne valja a Vojtehovska moralni reper.

Kome je bre Vojtehovska moralni reper, i dan danas je odvaljuju od zajebavanja zbog one budalaštine a i podsećaju na Pink korene. Doduše brzo blokira.




Poslušaj i uporedi ponašanje novinarki prema Panoviću i Vojtehovski.
Vojtehovksa sa Pinkšita gost-analitičar a Panović opozicionar iz devedesetih sisa.
maksa83 maksa83 18:41 17.11.2020

Re: Извин'те,

pa ako sada zameras Gligorijevicki taj jedan gaf u privatnoj prepisci sa ortakom

Nije jedan gaf. Znam o čemu pričam, video sam to puno puta.

nije ni bitno,...nekako me nervira kada se u ociglednom problemu o kome govorimo, ubacuju neki momenti razvodnjavanja,

Ne, nervira te što od nje ne pravimo hroničnu žrtvu koja je uvek smerna fina netoksična, a apsolutno nije. U ovoj konrektnoj instanci, da, ona jeste žrtva, ali ne, ona u opštem slučaju nije fina mica mala koja nikog ne dira. Plus instrumentalizuje svoju poziciju urednika kad joj smeta neka budalaština na Internetu, neko jednodnevno bezvezno twitter talasanje od kog ona napravi Ogroman Problem sa Kojim Treba Drugovi Da Se Suočimo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:45 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
haha e ako se ti nisi godinama napričao/napljuvao sit o Trampu niko nije..

Je l' da je vredelo?

Inače stvarno nisi nešto dobro razumela, meni naime nije padalo na pamet da ikog ućutkujem, naprotiv, to je poslednje što mi pada na pamet. Objašnjavam već valjda treći put - ja znam neke Amere koji su sad vrlo nesrećni, tužni, besni, razočarani. Znam te ljude, znam da su ispravni ljudi, znam koja su im očekivanja izneverena, čemu su se nadali i iskoreno mi ih je žao. (Znam i one druge koji su egzaltirani što ovom vide leđa, ali nije o tome reč). Dakle ne bi mi palo na pamet da ih zajebavam, i stvarno mi je žao zbog njih.

A sa druge strane cvilidba srpskih Trampoljuba koji se godinama prave blesavi na razaranje društva, nepotizme, ašikovanje sa white suppremacits, lože se pritom na Lidere koji svoje opozicinare rokaju i zatvaraju i dobijaju izbore sa 90%, menjaju ustave da ukinu ograničenja mandata a sad su se setili da kukaju na propast demokratije, pa to je muzika. Muzika.

Zato mi ne pada na pamet da ikog na tu temu ućutkujem. Molim te nastavi.


To je razlog da padaš u nesvest na pomen neregularnosti izbora i ignorišeš neke članke po štampi (ne srpskoj) koji su ostavljani na blogu (Šarski je npr. ostavio jedan interesantan)?

Pliz..
maksa83 maksa83 18:47 17.11.2020

Re: Извин'те,

(Šarski je npr. ostavio jedan interesantan)?

Onaj Brazilac koji (tako kaže u njegovom CVju) inače piše za Sputnjik i Raša Tudej?

Da, pročitao sam celu tu stvar zato što je okačio nsarski čije mišljenje vrlo poštujem, i nisam tamo našao apsolutno ništa opipljivo, zapravo su tamo bile naređane dnevne konfabulacije iz epsolon okoline tog dana zapakovane u neku pseudo dark SF priču. Ako pričamo o istoj stvari.

haklberi_tom haklberi_tom 18:47 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
haha e ako se ti nisi godinama napričao/napljuvao sit o Trampu niko nije..

Je l' da je vredelo?

Inače stvarno nisi nešto dobro razumela, meni naime nije padalo na pamet da ikog ućutkujem, naprotiv, to je poslednje što mi pada na pamet. Objašnjavam već valjda treći put - ja znam neke Amere koji su sad vrlo nesrećni, tužni, besni, razočarani. Znam te ljude, znam da su ispravni ljudi, znam koja su im očekivanja izneverena, čemu su se nadali i iskoreno mi ih je žao. (Znam i one druge koji su egzaltirani što ovom vide leđa, ali nije o tome reč). Dakle ne bi mi palo na pamet da ih zajebavam, i stvarno mi je žao zbog njih.

A sa druge strane cvilidba srpskih Trampoljuba koji se godinama prave blesavi na razaranje društva, nepotizme, ašikovanje sa white suppremacits, lože se pritom na Lidere koji svoje opozicinare rokaju i zatvaraju i dobijaju izbore sa 90%, menjaju ustave da ukinu ograničenja mandata a sad su se setili da kukaju na propast demokratije, pa to je muzika. Muzika.

Zato mi ne pada na pamet da ikog na tu temu ućutkujem. Molim te nastavi.

Ovde si svašta nabacao - kao lopatom.
Mislim da ne bi bilo loše da se piše jezgrovitije.
Pa nisi ti drugosrbijanski bot.
Što se tiče Trumpa - mislim da će ga Ameri praviti od blata.
Dovoljno je samo bilo medijsko praćenje brojanja glasova - a kamoli šta drugo.
Samo budalčine su u stanju da aplaudiraju istinoljubivosti Amanpurove.
O srpskim budalčinama i beskorisnim idiotima (i idiotkinjama, da izvini FIlip) nema potrebe trošiti reči.
alselone alselone 18:48 17.11.2020

Re: Извин'те,

Istina. I jedno i drugo.

Nisi bio prisutan u dane izbora kada su se ovde permanentno začepljivala usta svakome ko je posumnjao nešto u vezi izbora.


Moguće, posle ovoliko godina siguran sam da mogu da pogodim ne samo stavove nego i rečenice.

I to me čudi zapravo kod Makse, zato što mislim da je pametan, informisan a i drag mi je, kod nekih drugih me zabole za stavove, kao što napisah juče za domestos. Ovo su bili jako ružni izbori i demokratije je samo izgubila i to je izgubila puno. I da se ne prizna i jedan pedalj, ni jednom rečenicom kako je bilo ružno i koliko je bilo isforsirano i namešteno, to me zaista čudi.

A i to likovanje malo iznad mogu da razumem, živi smo ljudi, ali tu grešku smo imali sa belim listićima pa smo dobili raspad demokratije (jadne i uboge koju smo imali, ali opet), istu grešku ponoviti i radovati se za sitni ćar, zato što su neki baksuzi sada ljuti i plaču, e jebiga.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:50 17.11.2020

Re: Извин'те,

pa ako sada zameras Gligorijevicki taj jedan gaf u privatnoj prepisci sa ortakom, kako ne reagujes na novinare koji imaju ekspicitne momente u tekstovima koje objavljuju,...nije ni bitno,...nekako me nervira kada se u ociglednom problemu o kome govorimo, ubacuju neki momenti razvodnjavanja,...a i onako ne funkcionisu bas najbolje ni moral, ni javno mnjenje, ni institucije,...ono sam si u sveopstem sranju,...neko te ugrozava, ti se branis,...al zato posmatraci traze dlaku na tvojoj strani, da ne bude bas...eto to.

Каква приватна преписка?

Ено ти линк на тред на Твитеру који почиње њеним твитом, могу сви да виде, само отвори линк који сам ставила. У том твиту каже “како би му дала” (а корус другарица суфлира: не дај, дај, издржи,..) У њеном следећем твиту је скриншот тог његовог твита који си ти окачила и та “духовитост” о његовом ејакулирању.
alselone alselone 18:50 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ako ćemo najličnije, meni direktno ide u ćar to što je Bajden pobedio. Jedna od prvih stvari koje je Tramp uradio je blokirao i veoma onemogućio upliv strane tehnologije u elektroenergetski sistem. Mi smo projekte izgubili zbog toga, milione. Takodje je usporio razvoj i modernizaciju el. en. sistema, usporio je upliv obnovljivih izvora i celu tranziciju koja je neophodna.

Bajden je već najavio da kada *bude* predsednik, ima to sve em da vrati, pa još i pospeši. Super! Radujem se novim projektima i novim tehnologijama koje ćemo praviti.

Ali to me ne sprečava da konstatujem nesporno.
haklberi_tom haklberi_tom 18:51 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
pa ako sada zameras Gligorijevicki taj jedan gaf u privatnoj prepisci sa ortakom

Nije jedan gaf. Znam o čemu pričam, video sam to puno puta.

nije ni bitno,...nekako me nervira kada se u ociglednom problemu o kome govorimo, ubacuju neki momenti razvodnjavanja,

Ne, nervira te što od nje ne pravimo hroničnu žrtvu koja je uvek smerna fina netoksična, a apsolutno nije. U ovoj konrektnoj instanci, da, ona jeste žrtva, ali ne, ona u opštem slučaju nije fina mica mala koja nikog ne dira. Plus instrumentalizuje svoju poziciju urednika kad joj smeta neka budalaština na Internetu, neko jednodnevno bezvezno twitter talasanje od kog ona napravi Ogroman Problem sa Kojim Treba Drugovi Da Se Suočimo.

Čekaj!
Nije valjda da poziva Drugove da se obračunaju sa 'levim' skretanjima?!
Jebote, pa kada će više da pokrepavaju ti komunisti?
maksa83 maksa83 18:52 17.11.2020

Re: Извин'те,

A i to likovanje malo iznad mogu da razumem, živi smo ljudi, ali tu grešku smo imali sa belim listićima pa smo dobili raspad demokratije (jadne i uboge koju smo imali, ali opet), istu grešku ponoviti i radovati se za sitni ćar, zato što su neki baksuzi sada ljuti i plaču, e jebiga.

Ma bre taj sitan ćar je zajebancija, stvarno samo podjebavanje. Tip je promenio politički narativ, pretvorio politiku u beskonačan Tvoja Keva Kurva Haha Imaš Jednu Nogu Kraću i Glup Si javni diskurs. Promenio ga je lokalno (od čega su Ameri šokirani, oni ne kapiraju kako im se to desilo, a kod nas je to sranje Dobar Dan), ali je krenuo da ga menja i globalno. Na njega su bili naslonjeni svi svetski despoti, ali bukvalno who-is-who tog sveta + apsolutno svi desničarski (ok) i ultra-desničarski (not ok) pokreti na planeti. Ja tu stvar ne mogu da prevaziđem, i ja TU putanju vidim kao fatalnu za civilizaciju.
maksa83 maksa83 18:54 17.11.2020

Re: Извин'те,

Nije valjda da poziva Drugove da se obračunaju sa 'levim' skretanjima?!

Ne.
apacherosepeacock apacherosepeacock 18:54 17.11.2020

Re: Извин'те,

alselone
Istina. I jedno i drugo.

Nisi bio prisutan u dane izbora kada su se ovde permanentno začepljivala usta svakome ko je posumnjao nešto u vezi izbora.


Moguće, posle ovoliko godina siguran sam da mogu da pogodim ne samo stavove nego i rečenice.

I to me čudi zapravo kod Makse, zato što mislim da je pametan, informisa a i drag mi je, kod nekih drugih me zabole za stavove, kao što napisah juče za domestos. Ovo su bili jako ružni izbori i demokratije je samo izgubila i to je izgubila puno. I da se ne prizna i jedan pedalj, ni jednom rečenicom kako je bilo ružno i koliko je bilo isforsirano i namešteno, to me zaista čudi.

A i to likovanje malo iznad mogu da razumem, živi smo ljudi, ali tu grešku smo imali sa belim listićima pa smo dobili raspad demokratije (jadne i uboge koju smo imali, ali opet), istu grešku ponoviti i radovati se za sitni ćar, zato što su neki baksuzi sada ljuti i plaču, e jebiga.


Isto.

Vidiš, tebi nije replicirao ni jednom na sve što si rekao (moje misljenje takođe), a meni jeste odmah na sve..
alselone alselone 18:55 17.11.2020

Re: Извин'те,

i ja TU putanju vidim kao fatalnu za civilizaciju.


A ja vidim veoma opasnu putanju sa integracijom obaveštajnih službi, big media i big tech, sa dodatno još i vojno-industrijskim kompleksom. To je kineski scenario.

To mene najviše plaši.

Od te desničarske priče smo dobili to da tramp nije pokrenuo ni jedan rat u odnosu na mnoge prethodnike u nizu. I ja TO vidim kao veoma dobru poruku za svet.
haklberi_tom haklberi_tom 18:55 17.11.2020

Re: Извин'те,

maksa83
A i to likovanje malo iznad mogu da razumem, živi smo ljudi, ali tu grešku smo imali sa belim listićima pa smo dobili raspad demokratije (jadne i uboge koju smo imali, ali opet), istu grešku ponoviti i radovati se za sitni ćar, zato što su neki baksuzi sada ljuti i plaču, e jebiga.

Ma bre taj sitan ćar je zajebancija, stvarno samo podjebavanje. Tip je promenio politički narativ, pretvorio politiku u beskonačan Tvoja Keva Kurva Haha Imaš Jednu Nogu Kraću i Glup Si diskurs. Promenio ga je lokalno (od čega su Ameri šokirani, oni ne kapiraju kako im se to desilo, a kod nas je to sranje Dobar Dan), ali je krenuo da ga menja i globalno. Na njega su bili naslonjeni svi svetski despoti, ali bukvalno who-is-who tog sveta + apsolutno svi desničarski (ok) i ultra-desničarski (not ok) pokreti na planeti. Ja tu stvar ne mogu da prevaziđem, i ja TU putanju vidim kao fatalnu za civilizaciju.

Ooo!
Jebote!
Vidiš tu putanju fatalnu za civilizaciju, a ne vidiš reprezente 'napalma' fatalnim za civilizaciju!?
Jebote, reci da se drogiraš - bilo bi mi lakše.
haklberi_tom haklberi_tom 18:57 17.11.2020

Re: Извин'те,

apacherosepeacock
alselone
Istina. I jedno i drugo.

Nisi bio prisutan u dane izbora kada su se ovde permanentno začepljivala usta svakome ko je posumnjao nešto u vezi izbora.


Moguće, posle ovoliko godina siguran sam da mogu da pogodim ne samo stavove nego i rečenice.

I to me čudi zapravo kod Makse, zato što mislim da je pametan, informisa a i drag mi je, kod nekih drugih me zabole za stavove, kao što napisah juče za domestos. Ovo su bili jako ružni izbori i demokratije je samo izgubila i to je izgubila puno. I da se ne prizna i jedan pedalj, ni jednom rečenicom kako je bilo ružno i koliko je bilo isforsirano i namešteno, to me zaista čudi.

A i to likovanje malo iznad mogu da razumem, živi smo ljudi, ali tu grešku smo imali sa belim listićima pa smo dobili raspad demokratije (jadne i uboge koju smo imali, ali opet), istu grešku ponoviti i radovati se za sitni ćar, zato što su neki baksuzi sada ljuti i plaču, e jebiga.


Isto.

Vidiš, tebi nije replicirao ni jednom na sve što si rekao (moje misljenje takođe), a meni jeste odmah na sve..

Ti mu se činiš 'lakom metom'.
Kao i ja - mene 'zapljune' čim me primeti.
Istina, lako je sa mnom!
maksa83 maksa83 18:59 17.11.2020

Re: Извин'те,

Ako ćemo najličnije, meni direktno ide u ćar to što je Bajden pobedio.

A meni je to direktan gubitak. Trampova vladavina je upumpala pare i deregulisala sve to tako lepo da se ta industrija razmahala i posao pljušti, nikakvi hickups, sve na vreme, bonusi, rast/boost/growth, pjesma. E sad što će Paji jedno jutro samo da ozdo dizniđe bušilica u dvorištu jebiga...
maksa83 maksa83 19:01 17.11.2020

Re: Извин'те,

Kao i ja - mene 'zapljune' čim me primeti.

Ignorišem te otpr. 9/10 puta, ne što te ne volim, nego kada bi se svi bavili aktivno tvojim upadicama teško da bi ovde ičeg drugog bilo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:02 17.11.2020

Re: Извин'те,

i nisam tamo našao apsolutno ništa opipljivo


Nisam ni sumnjala da hoćeš naći..
maksa83 maksa83 19:04 17.11.2020

Re: Извин'те,

Vidiš, tebi nije replicirao ni jednom na sve što si rekao (moje misljenje takođe), a meni jeste odmah na sve..

Pa alsea znam, vido nekoliko puta, pijo kafu, fin dećko, ne volim da ga ljutim i rastužujem, a ti si bre ona što se stisla i kuka na leđa a nećeš da odeš kod moje drugarice u pilates studio koji ti je verovatno par stanica od kuće. Takvo sam zlopamtilo.
apacherosepeacock apacherosepeacock 19:04 17.11.2020

Re: Извин'те,

haklberi_tom
apacherosepeacock
alselone
Istina. I jedno i drugo.

Nisi bio prisutan u dane izbora kada su se ovde permanentno začepljivala usta svakome ko je posumnjao nešto u vezi izbora.


Moguće, posle ovoliko godina siguran sam da mogu da pogodim ne samo stavove nego i rečenice.

I to me čudi zapravo kod Makse, zato što mislim da je pametan, informisa a i drag mi je, kod nekih drugih me zabole za stavove, kao što napisah juče za domestos. Ovo su bili jako ružni izbori i demokratije je samo izgubila i to je izgubila puno. I da se ne prizna i jedan pedalj, ni jednom rečenicom kako je bilo ružno i koliko je bilo isforsirano i namešteno, to me zaista čudi.

A i to likovanje malo iznad mogu da razumem, živi smo ljudi, ali tu grešku smo imali sa belim listićima pa smo dobili raspad demokratije (jadne i uboge koju smo imali, ali opet), istu grešku ponoviti i radovati se za sitni ćar, zato što su neki baksuzi sada ljuti i plaču, e jebiga.


Isto.

Vidiš, tebi nije replicirao ni jednom na sve što si rekao (moje misljenje takođe), a meni jeste odmah na sve..

Ti mu se činiš 'lakom metom'.
Kao i ja - mene 'zapljune' čim me primeti.
Istina, lako je sa mnom!


Ma i sa mnom je lako.
alselone alselone 19:05 17.11.2020

Re: Извин'те,

I moram još nešto da kažem - ja ovo ne komentarišem zato što sam nacionalista, mrzim Ameriku, ljubomoran sam na Ameriku, volim Trampa, volim right wing ili ti ne znam šta - ja ovo komentarišem zato što zapravo vidim Ameriku kao poslednju prepreku na taj nadolazeći mračni period sa big tech diktaturom (pisao sam o tome) i zato što znam da se trendovi koji se tamo postave, prelivaju se na sve ostale.

Ja mislim da smo generalno najebali posle ovoga, generalno kao svet. Koliko god smešno zvučalo, a zvuči smešno zbog dehumanizacije, mislim da smo sa Trampom bili dalje od svetskog rata nego sa Obamom, Bušom ili Klintonom. Mene zapravo plaši šta će sada biti.

U energetici se to zove cold load pickup. Ako tvoja kuća troši 10 kilovata, pa ako nestane struje na dva sata, kada se vrati trošiće 13. Jer se nakupilo. Frižider se ugrejao, klima u kući se ugrejala ili ohladila, bojler se ohladio, ručak nije skuvan pa hajde da sada sve to popalimo. Bukvalno i preneseno.
maksa83 maksa83 19:06 17.11.2020

Re: Извин'те,

Nisam ni sumnjala da hoćeš naći..

Nećeš ni ti, ako ti je tako lakše. Ne znam doduše da li je tamo pomenut onaj momenat sa blokiranjem članka koji je zapravo najopipljivija i najkonkretnija pizdarija zajedno sa slučajem Greenwald (kog sam, gle čuda, isto ja prvi ovde pomenuo).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana