Mediji

Pobednica je - KAMALA HARIS!

Filip Mladenović RSS / 08.11.2020. u 11:39

Moćna poruka majke...
Moćna poruka majke...
Budimo realni, nikada Džoe Bajden ne bi sakupio toliko glasova da protiv sebe nije imao narandžastog klovna, pa su ljudi zapravo glasali PROTIV Trampa (DON CON IS GONE!), i da UZ sebe nije imao osobu poput KAMALE HARIS, buduće potpredsednice SAD, a nakon izbora 2024. godine verovatno i predsednice Amerike.

Inače, Kamala Haris se već upisala u istoriju kao prva žena potpredsednica SAD, prva Afroamerikanka i prva Amerikanka azijskog porekla na tom visokom položaju. Ujedno, Kamalu Haris (56)  mnogi vide kao kandidatkinju za nominaciju Demokratske stranke 2024. godine, ako Bajden (78) zbog starosti ne prihvati drugi mandat.

Kamala Haris je rođena 20. oktobra 1964. godine u Oklendu u Kaliforniji. Kao klinka  učestvovala je u demonstracijama za ljudska prava i pevala u horu baptističke crkve. Njena majka Šajamala emigrirala je iz Indije kako bi studirala Berkli, gde je srela Kamalinog oca Donalda Harisa, profesora ekonomije, poreklom sa Jamajke.

Kada je Kamala Haris imala svega 7 godina, njeni roditelji su se razveli, pa su Kamala i njena sestra Maja uglavnom vaspitavane na hinduističkoj tradiciji. Posle razvoda sa sestrom se preselila u Kanadu, u Montreal, gde se njihova majka bavila naučnim radom u vezi sa borbom protiv raka. Ironijom sudbine, preminula je 2009. godine upravo zbog ove opake bolesti.

Po završetku srednje škole  vratila se u SAD da bi upisala Univerzitet Hauard u Vašingtonu, a diplomirala je na kalifornijskom Univerzitetu prava Hastings.

Plodnu pravničku karijeru je započela 1990. godine kao zamenik okružnog tužioca u okrugu Alameda,  8 godina kasnije postala je advokat krivične jedinice u okružnom tužilaštvu u San Francisku, a 2000. godine imenovana je za šefa tog odeljenja, gde je osnovala prvi Državni biro za dečiju pravdu.

Kamala Haris 2003. godine postaje okružni tužilac u San Francisku, a 2010. godine postaje prvi državni tužilac Afroamerikanka u Kaliforniji.

Nakon predsedničkih izbora 2016. godine Kamala Haris postaje druga Afroamerikanka i prva Južnoazijska Amerikanka koja je osvojila mesto u Senatu SAD. Tokom rada u Senatu postala je član Odbora za nacionalnu bezbednost i vladine poslovne komore, Odbora za obaveštajne poslove, Odbora za pravosuđe i Odbora za budžet.

Kandidaturu za američke predsedničke izbore 2020. izjavila je na Dan Martina Lutera Kinga mlađeg 2019. godine, ali je odustala od trke pre kraja godine. U avgustu 2020. Džo Bajden najavio je Kamalu Harisa za svog potpredsedničkog kandidata. Kako se navodi, njeno iskustvo u krivičnom pravosuđu moglo bi da bude od koristi Bajdenovoj administraciji u borbi za rasnu jednakost i reformu policije.

Medju njene uspehe ubraja se i  to što je uspela da izvuče iz Vol Strita 25 milijardi dolara kako bi nadoknadila štetu vlasnicima kuća u Kaliforniji nakon finansijske krize. Takodje, dobila je i nagodbu od 1,1 milijardu dolara protiv profitnog lanca koledža zbog optužbi za pohlepne i ilegalne prakse. I najzad, podržala je nekoliko progresivnih politika, uključujući i Zdravstvenu zaštitu za sve i reviziju ICE.

Kamal Haris je udata za advokata Daglasa Emhofa, koji iz prethodnog braka  ima dve kćerke.

Sve u svemu, Amerikanke i Amerikanci su se otarasili svog klovna zahvaljujući i Kamali Haris.

Moje pitanje je: Ko će biti Kamala Haris u Srbiji?

Atačmenti



Komentari (679)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 23:11 10.11.2020

Re: Ante Portas

principessa_etrusca
'Osećaš se isto kao da si izbačen iz ovog društva, idi vani pa se probija sam kako znaš'
'Treba ako ćeš dobiti radno mesto treba dobro da platiš'

Хвала што си окачио овај филм који показује доста од лицемерја система у коме је “човек највеће богатство”.


Ima toga još. i razlikuje se od onog što pišu pojedini blogeri. Oni su u stvari tip A 'Činovnik-železničar' koji se pojavljuje na 2:25. Bukvalno ponavljaju njegove reči.



A onda čovek kaže
'Pa šta ću vam pričati o svojoj bedi više'
Drugi na 4:28
'A šta ja imam reći? Ja nit sam imao niti imam. Nit' budem imao'

Onda opet Tip A Bloger Empatikus
'Ko će ti bolan gledat tu sirotinju. Treba snimati dobre stvari, da ljudi gledaju dobre stvari a ne samo da gledaju sirotinju. Sirotinje je dosta svim ljudima. ja smatram da b' bilo bolje prikazivat ljudima nešto zabavno, da se čovek odmori kad gleda a ne uvek neku problematiku'

frihend komentariše na 7:50 i opet na 10:05.

u dokumetarcu želimira Žilnika se priča o desetinama ljudi koji spavaju po železničkim stanicama







freehand freehand 23:31 10.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
Švapskim?
zasto me bombardujete stalno tim Svapskim- jer sam rekla da mi je baka bila Nemica?

Stvarno? Nisam znao. I šta ti pričala baba za njene Švabe koji su spaljivali decu. Znam da je bilo ljotićevaca koji su sarađivali sa Švabama ali me baš zanima kakav je stav imala što su njeni sunarodnici mogli da kupuju skoro za dažbe u prodavnicima sa otetetim i opljačkanim jevrejskim stvarima.



Ok, ovo je toliko odvratno do nivoa da je skoro pa odvratnije od onih što bi svakom okupatoru izneli malu domaću za oslobodioce, direktno iz dušeoveove guzice.
crossover crossover 23:32 10.11.2020

Re: Ante Portas

gvozden1

A šta je očekivao da nađe u genima, jelek, anteriju i par opanaka, šiljkana?


Оп-оп, опанчићи на кљунчиће,
на бриџ панталоне,
а-ча, а чарапе од вунице,
маме девојчице.

angie01 angie01 23:35 10.11.2020

Re: Ante Portas

To što su ratovali između sebe to se može pripisati tim različitim pogledima (sa ove vremenske distance četnici su bili više okrenuti Evropi, komunisti SSSR-u... posledice živimo)


Cetnici u II sv ratu

Hronologija

...ima jos, no nije potrebno.
gedza.73 gedza.73 23:36 10.11.2020

Re: Ante Portas

freehand
ovo je toliko odvratno do nivoa da je skoro pa odvratnije

Samo sam imao na umu Anđelijine prozivke o zločinu u Srebrenici.
freehand freehand 23:40 10.11.2020

Re: Ante Portas

magnus
Šteta što si ti u vreme tih čekova bio balav, mogao si da kupiš 20 gitara i 3 mašine kombinirke.
pazi meni je to bio Golden age . petkom navečer ja i cimer ( sad uspešan surčinski autoprevoznik) odemo u Hotel panorama u Zagrebu u kockarnicu Hrvatske lutrije , jedan pusti 10-15 (više nisu dali ) čekova i uzme žetone . drugi kupi kešom 5-6 žetona , onda sviramo kurcu i blejimo sat dva glumeći na jedorukim džekovima da nešto ubacijamo . onda ovaj što je uzeo na čekove da žetone onom drugom ( da on vrati ,njemu bi cratili čekove ) , ovaj unovči žetone . poslje tu lovu onaj prvi položi na račun ( kamata je bila 30% mjesečno, a ček se naplaćivo na dan dospijeća , relno dobio bi 30% jer su čekovi iz HL kasnili preko mjesec dana ) . ali taj vikend bi se dobili novi čekovi na osnovu stanja ( velikog ) na računu , za to bi kupovali sebi garderobu za dio po zgb, preko tjedna bi jedan dan otišli do trsta i donesli garderobe ( uglavnom tad eleze i kapa majice ) ponekog kožnjaka sve po narudžbi prema slikama iz Gioia i Elle. druge nedelje u minken po gedore , tdk kasete , 5,25 diskete i bata cipele po narudžbi, nikad bolje nisam živio nego ko student za vrijeme Mikulića i Markovića ,bio sam svjestan da je to sviranje kurcu a ne dobro društvo ,,,, poslje sam ko crnac vuko one krmače iz sofije i mađarske u Niš u izbjeglištvu i nikad nisam bjednije živio. a jedini grafit koji sam ikad igdje napisao je u Sofiji u CUMu preko cijelih vrata Wca "TRST je naš-Švercer" al to je već druga priča

Pogledaj "Uhvati me ako možđeš". Klasik, do jaja, Leonardo di Kaprio, a nije SFRJ. Ok, kad smo već kod Leonarda di Kaprija pogledaj i "Vuka sa Vol strita". Isto nije o SFRJ, a muljanje sa hartijamaod vrednosti i tuđom mukom ide dotle da ti se pamet zavrti.
Mislim, ako si gledao - kako to da ti se SAD nisu zgadile kad si tako osetljiva dušica?
freehand freehand 23:42 10.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
freehand
ovo je toliko odvratno do nivoa da je skoro pa odvratnije

Samo sam imao na umu Anđelijine prozivke o zločinu u Srebrenici.

Da bi nešto imao na umu moraš da imaš um. Da bi znap šta je odvratno moraš da imaš bar malo srca. Gadovi i pizdrurine koji se bave porodičnošću poput Mengelea, Ajhmana i Himlera nemaju ni jedno ni drugo.
gedza.73 gedza.73 23:44 10.11.2020

Re: Ante Portas

Cetnici u II sv ratu
Hronologija
...ima jos, no nije potrebno.

Na početku obeležavanja predsednik Vučić, delegacije SAD, Italije, Velike Britanije, Francuske, Kanade, Poljske, opštine Gornji Milanovac, porodice Karađorđević i Fondacije Halijard položile su vence na spomenik "Aerodrom slobode i ratnog savezništva SAD i trupa generala Draže Mihailovića".



A ti ruku pod ruku sa Vulinom
Nismo svi isti, ne možemo svi biti isti, oni čiji su preci kukavički odlučili da budu na strani Hitlera, mogu da se ljute na svoje pretke, ali ne mogu da oduzmu pravo nama da budemo ono što jesmo, da budemo pobednici – poručio je ministar Vulin.

istorija o Drugom svetskom ratu i istina o Drugom svetskom ratu je samo jedna i samo su jedni pobednici u Drugom svetskom ratu i samo su jedni poraženi – izjavio je ministar odbrane Aleksandar Vulin nakon zajedničke sednice ministara odbrane država učesnica Zajednice nezavisnih država (ZND), država članica Šangajske organizacije za saradnju (ŠOS) i Organizacije dogovora o kolektivnoj bezbednosti (ODKB) na kojoj je učestvovao kao počasni gost na poziv ministra odbrane Ruske Federacije generala armije Sergeja Šojgua.





freehand freehand 23:50 10.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
pecaros
Samo se pitam - po čemu je ovo (komunističko) gastarbajterisanje po nečemu izuzetno, ako se zna da se sa ovih prostora oduvek odlazilo u beli svet, sada ponajviše, a odsad još više?

Ko pita, ne skita.

nakon oslobođenja od Turaka Srbija se ubrzano puno zbog liberalnijih zakona u odnosu na tada još uvek nepostojeće države (u okviru KuK ili jednostavno u ovom današnjem obliku ih nema) u okruženju.
vrlo je lako proveriti koliki je bio prirodni natalitet a koliko se ljudi doseljavalo u tu i takvu Srbiju.

kad pročitaš biografije intelektualaca, političara, umetnika, književnika, doktora, slikara... Ogromna većina je odlazila na školovanje na evropske fakultete po velikim evropskim gradovima. I ogromna većina se sa stečenim znanjima vraćala opet u onu i onakvu Srbiju. Donosila evropske tekovine, evropska znanja, evropske pronalske... Naravno da je bilo otpora, naravno da je bilo siromaštva, naravno da je bilo korupcije ali Srbija je ubrzano nakon viševekovnog ropstva i kroz stalne ratove za oslobođenje pratila evropske tokove.

nakon rata ljudi bukvalno pokušavaju da beže iz komunističke Jugoslavije (glumac Vlasta velisavljević je bio uhapšen jer je hteo da pobegne u SAD ako ne grešim).
u trenutku kad je potpisan sporazum saNemačkom (SFRJ je imala ogromnu stopu nezaposlenosti i po friziranim državnim statistikama) krenula je nagla i masovna bežanija.

Za razliku od kneževine, kraljevine Srbije ili Srbije u kraljevini SHS skoro niko se nije vratio... jesu pravili kuće ali se niko nije vratio da znanje, novac, radno iskustvo stečeno u Nemačkoj, Francuskoj, Švajcarskoj, Americi, Britaniji ili Australiji (moj otac je zamalo otišao u Australiju sa drugom iz detinjstva) uloži u SFRJ Srbiju. čak i ako se desilo taj je vrlo brzo pobegao glavom bez obzira iz države koja je bila potpuno van privrednih tokova zapadne Evrope.

Ovo danas je samo kretanje iz zaleta koji je startovao 45' i držao se zubima do sredine devedesetih.


Ogroman bulšit, gomila lagarija i baljezgarija. Reč "pečalba"
dovoljno je stara, Italija i Irska dovoljno su dobri svedoci o uticaju komunizma na migracije. A bulšit o tome da komunistička država nije dozvoljavala izlazak, al je još gora bila kad je to dozvolila govori samo o nivou svesti onog ko to piše u istom komentaru.
Inače, SVI gastarbajteri iz tžsedamdesetih i osamdesetih odlazili su da bi se vratili, svi su pravili kućerine i gomila ih se zaletela da u drugoj polovini osamdesetih uloiži u Srbiju i Zajam za privredni preoprod kad su ih Sloba i novoprobuđeni domaćini pozvali.
STvarno, do sad sam mislio da je nemoguće napisati komentar u kome je baš sve laž i bulšit?!
angie01 angie01 23:52 10.11.2020

Re: Ante Portas

Ok, ovo je toliko odvratno


naravno da je odvratno, to niko normalan sebi ne bi dozvolio- prvo ne bi mu palo na pamet, a kamoli jos ponosno otkucao,( treba biti specijalno gadan, da ti se uopste tako nesto pojavi u glavi, sa sve konstantnim prozivanjem za Svabe)...no, ocigledno da je gedza toliko nemoralan, da prosto ne moze da proceni gde bi bila granica koja se ne prelazi-posto je on nema...i onda mu jos lokali blentavac, koji glumi njemu i ekipi korisnog idiota, podilazi i daje podrsku za takve svinjarije i eto ti lepote radikalske provinijencije.
gedza.73 gedza.73 23:55 10.11.2020

Re: Ante Portas

Gadovi i pizdrurine koji se bave porodičnošću poput Mengelea, Ajhmana i Himlera nemaju ni jedno ni drugo.

misliš na Dežulovižev tekst, tvoj i Anđelijin stav?
naravno zato sam se i okačio na vas dva papana.

Ja mislio da si se nabio u mišju rupu kao što imaš običaj da čekaš zatvaranje bloga kad se isprovaljuješ ili da tražiš podatke kako bi potkrepio tvoje pisanje kad ti iz mraka opet grizeš za nogavice.
a ni manje ni više nego triniti Mengele, Ajhman i Himler? to viši nivo od gebelsa i Ljotića? Ono kad se baš iznerviraš?

Nije čovek samo ono što piše na blogu i kakvim se predstavlja u virtuelnom svetu. Čovek je u stvarnosti njegovo ponašanje prema svojoj porodici, ljudima oko sebe, poštovanje i poverenje koje uživa kao domaćin od svog okruženja. A ti papak moš samo da kevćeš. Do sledećeg uštapa i ponovne tvoje metamorfoze.

Ali iskreno niste mi više zanimljivi. Takve debile obično zaobilazim nego mi ponekad bilo zanimljivo da vidim kako cviliš kad te malo zgazim.
angie01 angie01 00:00 11.11.2020

Re: Ante Portas

Samo sam imao na umu Anđelijine prozivke o zločinu u Srebrenici.


kakve veze ima moja baka sa bilo cime ovde na blogu, leba ti,...i kakve moje prozivke o Srebrenici, o cemu ti baljezgas,...
freehand freehand 00:02 11.11.2020

Re: Ante Portas

to sad rade kmetovi u vjetnamu, doskora kmetovi u kini ,a prije toga kmetovi kod nas , dokaz kvalitete socijalizma je da budeš najniži manualac za crkavicu

Koliko sam razumeo tendencija, naročito Trampova, bila je da se to vrati amričkom kmetu?
Inače, radiš ono što u datoj situaciji možeš i trudiš se da učiš i da se izdigneš. Jel to loš princip, a kad se porediš sa najboljima onda ti se Magnus podsmeva što si žaba što je digla nogu na potkivanje?
Svaki je knez nekad davno bio kmet. Oni što su bili hrabri izdigli su se.


al zato je jedan podravski selak moral dati 36 krava za malog Štajera traktora , dok je preko grane austriski selak trebal dati 9, dakle nije fora u Podravki nego u deranju seljaka, danas je zbog politike subvencija u eu jeftinije kupiti junca za gulaš u podravki u Štajerskoj nego recimo u lepavini ( al ne zato što je srpsko selo u podravini)

Akoliko je selaka ostalo tamo gde upireš pogled sa dolaskom ispravnog sistema?

ti bi potrošili 80 M dolara da naprave brod a prodali bi ga za 40 , ta im je navada ostala i u HR pa su ozbiljni sjebali državni proračun , uglavnom uljanik ti je služio za lezilezbarenje i krađu piture,elektroda ,rosfrajnog lima i šipki ( dobar za tarabe i roštilje ) naravno "sve beograd plaća(nbj)" svaka druga kuča u puli ima brodske kabele u zidovima

Znaš li koliki je američkid ržavni deficit i zašto se na kraju svake fiskalne godine vode bitke oko usvajanja budžeta? I zašto se svet trese oko toga?

sjeklo se drvo i "masiv" išla jeftinije daska slavonskog hrast od iverice , al je fora prodat stol o dva cola masivke hrastove po cjeni plastikanera

Imamo li nešđto od podataka iz međuratnog perioda,ono dvadesete i tridesete na tu temu? Koliko poređenja radi? I o razvoju upravo tog šumarskog i drvnog kompleksa baš u blaženopočivšoj SFRJ u kojoj su pravljeni onakvi giganti upravo u proizvodnji nameštaja? Kad kažem "giganti" mislim giganti. Izvanredne firme koje suizvozile na sve kontinente, i to po pravim, svetskim cenama.

koje su generirale gubitke ko slamu, radi dok ima tuđeg novca

Ovo je nešto o Federalnim rezervama ili Sarkoziju? Fali rečenica - kad nestane započni rat. Biće.

te televizore je razvio filips i oni su bili jeftina marka za proizvodnju ali filips je odavno našao ekonomičnije proizvođaće

freehand freehand 00:08 11.11.2020

Re: Ante Portas

Nije čovek samo ono što piše na blogu i kakvim se predstavlja u virtuelnom svetu. Čovek je u stvarnosti njegovo ponašanje prema svojoj porodici, ljudima oko sebe, poštovanje i poverenje koje uživa kao domaćin od svog okruženja. A ti papak moš samo da kevćeš. Do sledećeg uštapa i ponovne tvoje metamorfoze.

Miša Vacić himself. Sad da se pootvaraju nalozi na porodicu i prijatelje i da se podrži porodičnost i domaćinstvo šišmiša koji o sebi ovako lepo besedi. Da ne bude da je samohvalisanje psihotičara koji bi da se bavi tuđim genima i životima.

nego mi ponekad bilo zanimljivo da vidim kako cviliš kad te malo zgazim.

Seljačina.
gedza.73 gedza.73 00:30 11.11.2020

Re: Ante Portas

svi su pravili kućerine i gomila ih se zaletela da u drugoj polovini osamdesetih uloiži u Srbiju i Zajam za privredni preoprod kad su ih Sloba

Gde su ti ljudi? kad ih prejebale komunjare vratili se nazad u trule kapitalističke zemlje da ih izrabljuje Leonardo di kaprio?

F.
A bulšit o tome da komunistička država nije dozvoljavala izlazak

Neposredno nakon oslobođenja nas trojica pokušavali smo da se dočepamo Amerike, da pobegnemo iz zemlje.

Zašto?

– Nije nam se svidelo to što smo videli. Po ovom ovde parku (park ispred Jugoslovenskog dramskog pozorišta, nap. aut.) ljudi su jurili jedni druge, ubijali se. Tokom okupacije četnici su jurili partizane; posle 1945. bilo je obrnuto. I to se više nije moglo podneti. Zato smo odlučili da bežimo. Ali nismo uspeli. Uhapšen sam i odveden u zatvor koji se nalazio na beogradskoj Adi. Onda je moj otac kukao i molio vlasti da me puste. Na kraju su me ipak pustili. Doduše, nisam dugo bio na slobodi: već 1950. ponovo sam uhapšen i odveden na Goli otok.
Vlasta Velisavljević

kako ti bre ne dosadi?

Koliko godina ste proveli na Golom otoku?
Ali ne bih o tome dalje govorio. Teško je, znate… Na moju su ženu tih godina vršili pritisak da me se odrekne. I odrekla me se.
...
Ranko Petković je umro, njegova žena nije htela da ga se odrekne i odmah su je s malim detetom izbacili iz stana.


Inače beograd je bio prva prestonica istočne Evrope koja je četres sedme odbila da učestvuje na savetovanju evropskih država povomdom maršalovog plana jer je sledila rusku politiku da se time zapadne zemlje mešaju u unutrašnje stvari
(nešto me Masarik, tvoja metamorfoza i Goli otok podsetili na dešavanja pre i nakon 48')

čak je jugoslovenska adiplomatija bila ponosna na ispunjavanje 'internacionalne dužnosti' dok je masatik zbog iste odluke sebe smatrao 'svojetskim lakejom'

zanimljiv podatak da svi oficiri i podoficiri jugoslovenkse vojske (predratne) koji su bili zarobljeni od strane neprijatelja (Švaba) u slučaju da ostanu van domovine gube državljanstvo zemlje u kojoj su rođeni
(ako mi ne veruješ proveri zakon 23. 10. 1946)

A Bal na vodi se bavi baš događajima iz tog doba. A ako ti film nije relevantan bila su napravljene u ovkiru Centralnih komiteta specijalne komisije (poput Komisija za ideološko-politički rad) koje su se bavile begom posebno mladih iz zemlje (pedesete godine u pitanju)

Uglavnom se izveštajima tvrdilo da beže ideološki neprijatelji i avanturisti kriminalci.

Što se tiče emigracije mnogo stranaca danas živi u Srbiji ergo... Da bog poživi ovu narodnu vlast koja se bori protiv tajkuna, za regionalnu zajednicu bez administrativnih granica i nesvrstanost. I koja je uspela da stvori najbolju privredu u Evropi, jaču od Japana.





gedza.73 gedza.73 00:32 11.11.2020

Re: Ante Portas

sa sve konstantnim prozivanjem za Svabe

Samo citiram dostupna dokumenta. Možeš da uložiš protest jevrejskoj digitalnoj biblioteci i arhivu Beograda, tamo stoje stalne i konstante prozivke.

The Jewish Digital Library Association is non-governmental and non-profit association founded to collect, present, promote and preserve the general Jewish religious and world heritage, culture, literature, history, language and in particular, to promote various library materials and literature about the Holocaust.

gedza.73 gedza.73 00:36 11.11.2020

Re: Ante Portas

Sad da se pootvaraju nalozi na porodicu i prijatelje i da se podrži porodičnost i domaćinstvo šišmiša koji o sebi ovako lepo besedi.

Paaa ima nekoliko porodica koje ostali ne pustaju u svoje kuće.
Znam da po tebi to zailazi u 'porodičnost' i bavljenje 'tuđim životima', vidim da smeta i ovim izolovanim ali ogromna većina lopove (povratnici sa dugogodišnjim kaznama), kockare i narkomane u kuću ne primaju pa to ti je.
Seljačina.







gedza.73 gedza.73 00:39 11.11.2020

Re: Ante Portas

kakve veze ima moja baka

Ti si pomenula babu, otkud sam ja znao šta je i ko je tvoja baba ženska glavo.
angie01 angie01 00:46 11.11.2020

Re: Ante Portas

Samo citiram dostupna dokumenta.


ti citiraj sta hoces, al kakve ja veze imam sa tim, pa mi stalno podmece.


pa ti si pomenula babu, otkud sam ja znao šta je i ko je tvoja baba ženska glavo.


ja mogu moju baku da pomenem kako hocu, a ti svakako ne, narocito ne onako skaradnim komentarom.

zenska glava ti je kod kuce-ako joj je ok da je tako dobrodomacinski oslovljavas-meni nije.
angie01 angie01 00:48 11.11.2020

Re: Ante Portas

taj pasos ti nije retusirao karakter, pa da ga upravo kao seljacina pokazujes kao pokrice da to nisi.
gedza.73 gedza.73 00:53 11.11.2020

Re: Ante Portas

angie
zenska glava ti je kod kuce-ako joj je ok da je tako dobrodomacinski oslovljavas-meni nije.

angie01
11:14 03.11.2020
...samo sto tvoja malicioznost i zlonamernost insistira da bira i razume losu verzuju- koja ocigledno nije upotrebljena, jer, sto bi,.

angie01
ja mogu moju baku da pomenem kako hocu, a ti svakako ne, narocito ne onako skaradnim komentarom.

angie01
11:34
ne znam zasto bi uopste interpretirao smisao necijih reci, sto samo po sebi vec ukazuje na losu nameru,...da bi pokazao sta tacno- da je taj neko grozan, zlonameran,...kako bi se skrenula prica sa sustine izrecenog,

ti citiraj sta hoces, al kakve ja veze imam sa tim, pa mi stalno podmece.

ko bre snajka tebe podmeće i laže? Samo kad kreneš da pišeš gluposti ja postavim relevantan citat kako bi' ti krajnje dobronamerno ukazao koliko grešiš i pokazao pravi put.

gedza.73 gedza.73 00:53 11.11.2020

Re: Ante Portas

angie01
taj pasos ti nije retusirao karakter, pa da ga upravo kao seljacina pokazujes kao pokrice da to nisi.

I tebi mah, mah balkanska seljandžuro.
freehand freehand 06:40 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
Sad da se pootvaraju nalozi na porodicu i prijatelje i da se podrži porodičnost i domaćinstvo šišmiša koji o sebi ovako lepo besedi.

Paaa ima nekoliko porodica koje ostali ne pustaju u svoje kuće.
Znam da po tebi to zailazi u 'porodičnost' i bavljenje 'tuđim životima', vidim da smeta i ovim izolovanim ali ogromna većina lopove (povratnici sa dugogodišnjim kaznama), kockare i narkomane u kuću ne primaju pa to ti je.
Seljačina.








gedza.73
Sad da se pootvaraju nalozi na porodicu i prijatelje i da se podrži porodičnost i domaćinstvo šišmiša koji o sebi ovako lepo besedi.

Paaa ima nekoliko porodica koje ostali ne pustaju u svoje kuće.
Znam da po tebi to zailazi u 'porodičnost' i bavljenje 'tuđim životima', vidim da smeta i ovim izolovanim ali ogromna većina lopove (povratnici sa dugogodišnjim kaznama), kockare i narkomane u kuću ne primaju pa to ti je.
Seljačina.



Davno, davno, jedan prijatelj (sa pasošem EU) me je pitao: "Znaš kakva je razlika između Hrvata i Hrvatine? Ista kao između seljaka i seljačine."
Seljačina u Beč, seljačina iz Beča. Izađe čovek iz sela, al seljačina iz čoveka - nikad.
gedza.73 gedza.73 08:44 11.11.2020

Re: Ante Portas

Davno, davno, jedan prijatelj (sa pasošem EU)

Ne znam šta bih ti rek'o metamoforzirani veliksorbijanski agresoru i pripadniku srboćetnićke JNA koja je razarala vukovar, ubijala hrvatske civile i krala frižidere.

Seljačina u Beč, seljačina iz Beča. Izađe čovek iz sela, al seljačina iz čoveka - nikad.

ja sam bre dosledna seljačina nisam kao ti da pre podne pričam jedno, posle plaćenog špricera metamorfoziram u drugu ideološku matricu, nakon škarpele na žaru prelazim u treće stanje a onda mi se toliko zamanta u glavi pa sam sebe i napadam i branim.

I qrčenje je namenjeno isključivo Anđi i tebi, najvećim klošarima bloga koji znaju svakog da vređaju, lepo te Apač nazvala 'šerifom', da druge prozivaju a onda cmizdre, pizde i pozivaju se na fašizam, Hitlera i gebelsa kad im neko uzvrati istom merom.

Za vas dvoje je Filip, kakav god da je i koliko god se sa njim ne slagao, moralna i intelektualna gromada.

što se tiče porodice ja sam bio blag prema vama i susdržavao sam se. posle onog bloga i stalnog opravdavanja Dežulovića i rasnih sranja trebao sam da vas 'razbijem'. Trebao sam da vam umešam i žene i muževe i decu i poreklo i krv, sve vam na gomilu. Da vam uzvratim istom metafroskom merom.

Vas dvoje da za moju tetku, ženu koja je očuvala i svoju i tuđu prečansku decu kažete da ne zna ko joj je otac a ko brat zbog zgodne etnogtrafske funsote i imate obraza da nekome delite lekcije o rasizmu. bagro.





haklberi_tom haklberi_tom 09:07 11.11.2020

Re: Ante Portas

maksa83
Zato što si morao da jebeš sam, ti i ne kukaš toliko za Titom - kao ovi njegovi delegati i delegatkinje (da prosti Filip).

Je l' znaš da postoji slika na naslovnoj Politike na kojoj se vidim ja, tj. deo glave, na mene zaštitnički ruke položio čovek iza mene pored kog je žena, rekao bi da su mi roditelji, svi smo smrtno ozbiljni, tome doprinosi i što smo mokri od neke sitne kiše koja pada, oni deluju onako ozbiljno i pomalo nesretno (solemn bi bila engl. reč), a ta slika ilustruje kolonu ljudi koji su se poređali u Nemanjinoj (ovo je konkretno deo ispred turske ambasade), dakle svi su oni kao tu da isprate konvoj koji dovozi druga Tita koji će biti izložen u Skupštini da mu narod u mimohodu oda poslednju poštu što je jedan način da se kaže "da se uvere da je stvarno odapeo".

U realnosti, ja sam krenuo od kuće kod babe i dede, izbio iz Krunske (tada Proleterskih Brigada) na Nemanjinu i tu je sve bilo ograđeno, panduri ne daju nikome nikako ni pod kojim uslovima da pređu Nemanjinu, ljudi su se tu zatekli, nagomilali duž ulice i ne mogu da je preseku nikako. Dakle taj tip nit je moj otac (on me je kao čuvao i pazio da ne izletim pred kola), nit je ta žena pored bila njegova žena nego se zatekla tu kao i svi mi, oni nisu bili nimalo žalosni nego su sve vreme ašikovali i kliberili se (čak se baš sećam da je on u jednom trenutku rekao "pa onda da ja tebe zajašem ho-ho-ho", što je meni bilo čudno u tim godinama, kakvo jahanje zaboga), ali kad je taj Politikin fotoreporter škljocnuo sve je na kraju ispalo sasvim drugačije. Da nisam lenj i da smo mi digitalizovaniji sad bih jurio Politikin arhiv da nađem taj broj

Tru stori.

Verujem da je sve tru stori, osim dela u kojem iz Krunske izbijaš na Nemanjinu.
Tu mi se malo geografograf zamutio.
haklberi_tom haklberi_tom 09:15 11.11.2020

Re: Ante Portas

freehand
gedza.73
Švapskim?
zasto me bombardujete stalno tim Svapskim- jer sam rekla da mi je baka bila Nemica?

Stvarno? Nisam znao. I šta ti pričala baba za njene Švabe koji su spaljivali decu. Znam da je bilo ljotićevaca koji su sarađivali sa Švabama ali me baš zanima kakav je stav imala što su njeni sunarodnici mogli da kupuju skoro za dažbe u prodavnicima sa otetetim i opljačkanim jevrejskim stvarima.



Ok, ovo je toliko odvratno do nivoa da je skoro pa odvratnije od onih što bi svakom okupatoru izneli malu domaću za oslobodioce, direktno iz dušeoveove guzice.

Jeste, surovo je!
A zamisli kako je tek surovo bilo.
haklberi_tom haklberi_tom 09:22 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
Gadovi i pizdrurine koji se bave porodičnošću poput Mengelea, Ajhmana i Himlera nemaju ni jedno ni drugo.

misliš na Dežulovižev tekst, tvoj i Anđelijin stav?
naravno zato sam se i okačio na vas dva papana.

Ja mislio da si se nabio u mišju rupu kao što imaš običaj da čekaš zatvaranje bloga kad se isprovaljuješ ili da tražiš podatke kako bi potkrepio tvoje pisanje kad ti iz mraka opet grizeš za nogavice.
a ni manje ni više nego triniti Mengele, Ajhman i Himler? to viši nivo od gebelsa i Ljotića? Ono kad se baš iznerviraš?

Nije čovek samo ono što piše na blogu i kakvim se predstavlja u virtuelnom svetu. Čovek je u stvarnosti njegovo ponašanje prema svojoj porodici, ljudima oko sebe, poštovanje i poverenje koje uživa kao domaćin od svog okruženja. A ti papak moš samo da kevćeš. Do sledećeg uštapa i ponovne tvoje metamorfoze.

Ali iskreno niste mi više zanimljivi. Takve debile obično zaobilazim nego mi ponekad bilo zanimljivo da vidim kako cviliš kad te malo zgazim.

Ma!
Ko ih jebe Gedžo!
Kada god te prozovu, odvrati.
Jer - govna, ukoliko ne odvratiš, to smatraju tvojom slabošću.
haklberi_tom haklberi_tom 09:25 11.11.2020

Re: Ante Portas

freehand
Nije čovek samo ono što piše na blogu i kakvim se predstavlja u virtuelnom svetu. Čovek je u stvarnosti njegovo ponašanje prema svojoj porodici, ljudima oko sebe, poštovanje i poverenje koje uživa kao domaćin od svog okruženja. A ti papak moš samo da kevćeš. Do sledećeg uštapa i ponovne tvoje metamorfoze.

Miša Vacić himself. Sad da se pootvaraju nalozi na porodicu i prijatelje i da se podrži porodičnost i domaćinstvo šišmiša koji o sebi ovako lepo besedi. Da ne bude da je samohvalisanje psihotičara koji bi da se bavi tuđim genima i životima.

nego mi ponekad bilo zanimljivo da vidim kako cviliš kad te malo zgazim.

Seljačina.

U čemu je problem ako se govori afirmativno o porodici i domaćinima!?
Zbog toga što te 'reči' pomene Miša Vacić?
Jebote, da nema vas koji revnosno pratite te idiote, ne bih ni znao za njega.
Prema tome, Gedžo, samo ti lepo, po srpski, temeljito.
I do jaja!
gedza.73 gedza.73 09:26 11.11.2020

Re: Ante Portas

haklberi_tom
A zamisli kako je tek surovo bilo.

'domaće' Švabe su preko Kulturbunda dobili obaveštenje da će Nemačka napasti Jugoslaviju i nekoliko dana pre bombardovanja su se sklonili iz Beograda u okolna mesta i sela. Svoje komšije Srbe nisu obavestili pa je Beograd nespreman dočekao švapske bombe i njegovo rušenje su pratile domaće Švabe i njihove porodice sa bezbedne udaljenosti.


nakon što je Beograd razrušen, dok je još goreo, vratili su se i krenuli u divljačku pljačku.
Po izjavama svedoka žene i deca banatskih Švaba su kolima izvlačili stvari iz jevresjkih i srpskih kuća i radnji pa je izgledalo da se 'Beograd seli preko Dunava i Save'

Srbi, koji kako Anđa i frihend pokušavaju da stalno insinuiraju, su već bili u ljotićevcima, kopali temelje za logore po unapred dogovorenom planu sa Hitlerom i gebelsom i pravili spiskove Jevreja (iako su to već odradile domaće švabe ranije i spiskovi su preko centrala Kulturbunda prvo otišle u Grac, iz Graca u berlin pa je nacistička nemačka vojska ušla u Srbiju sa većinom popisanih Jevreja koje su ocinkarile njihove komšije folksdojčeri... a tu krivicu Anđa i novojugoslavijanci nategnuto prebaceju Srbima).

Isti ti Srbi koji su u prvo vreme gladovali jer su prednost u snabdevanju imale Švabe (čiji je broj u Beogradu naglo narastao i duplirao se u prvim danima nakon 6.aprila) i njihove porodice su skrivali Jevreje ili u beogradu ili u unutrašnjost kod svojih rođaka dok su ih po Sremu i Banatu ubijale hrvatske ustaše i domaće Švabe.

Banat je bio prvi ili drugi prostor u svetu koji je očišćen od jevrejskog stanovništva a to su uradile domaće Švabe. U Sremu su domaće Švabe zajedno sa hrvatskim ustašama stravično mučile Srbe i jevreje.
jedan od ubijenih je bio Sava Šumanović koji je streljan posle mučenja zato što je Srbin i što je pisao ćirilicom (neke njegove slike nisu potpisane iz protesta zbog hrvatske zabrane ćirilice)

Da je na njegovom mestu bio Tesla, Ruđer Bošković, Milanković (koga su komunisti nakon rata proglasili nepodobnim po novo društvo i ocenili kao potencionalnog nerpijatelja, pripadnika 'matematičke klike') ili Milojko Vučelić (odlikovan kao civil i član Apolo svemirskog programa predsedničkom medaljom za slobodu) koga su Hrvati posmrtno pohrvatili iako su mu ustaše ubile dedu, babu u Jasenovcu isto bi prošli.

Srbija kakva god šestojanuarska diktatura bila i kakav god pašićev sin bio je kroz istoriju bila Država mnogih naroda.




maksa83 maksa83 09:49 11.11.2020

Re: Ante Portas

Verujem da je sve tru stori, osim dela u kojem iz Krunske izbijaš na Nemanjinu.

Čuj mene Nemanjinu, Kneza Miloša sam hteo reći. O starosti teška li si...
gedza.73 gedza.73 11:44 11.11.2020

Re: Ante Portas

freehand
Reč "pečalba"
dovoljno je stara, Italija i Irska dovoljno su dobri svedoci o uticaju komunizma na migracije.

Tutuban, ovo sam nekako preskočio. Najveća bežanija i Italijana i Iraca je bila tokom perioda gladi i siromaštva.

Najveća bežanija, po tebi, Anđeliji i još par ideoloških slepaca, u pečalbu iz SFRJ je bila u vreme napretka i prosperiteta. 700 000 ljudi po zvaničnim SSRNJ podacima (nezvanično uvek bude više).
Što znači da je u par godina od izdavanja pasoša 'širokom sloju radničke klase' pobegao ogroman broj ljudi kao u vreme gladi u It i Irskoj.

Da li možda imaš podatak koliko je gastarbajtera pored kuća izgradilo mini preduzeća ili fabrika u svojim krajevima. Znam da ih danas ima solidan broj a ne verujem da je tad narod bio više glup i zaostao. Nego je po svemu sudeći bio način da se što više para pokrade od gastarbajtera pored doznaka (koliko vidim nemaš pojma kako su tad radile ciglane i cementare)

dw
To je specifikum Jugoslavije, to je jedina socijalistička zemlja koja se odlučila na izvoz radne snage.

Ima u odličnom dokumentarnom filmu „Dragan Wende – Westberlin“ rečenica deda Mileta koji je bio zidar u Berlinu –
jeste, radio je u kapitalizmu ceo život, ali mu je socijalizam pokazao put.


A bulšit o tome da komunistička država nije dozvoljavala izlazak

Lako dokazivo. Poput tvoje tvrdnje o proizvodima privatne industrije u SFRJ prodavnicama.

Koje godine je SFRJ krenula sa liberalizacijom izdavanja pasoša jugoslovenskim građanima? Početkom pedesetih? Krajem pedesetih? Ili početkom šezdesetih skoro dve decenije nakon završetka rata.



newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:51 11.11.2020

Re: Ante Portas

maksa83
Zato što si morao da jebeš sam, ti i ne kukaš toliko za Titom - kao ovi njegovi delegati i delegatkinje (da prosti Filip).

Je l' znaš da postoji slika na naslovnoj Politike na kojoj se vidim ja, tj. deo glave, na mene zaštitnički ruke položio čovek iza mene pored kog je žena, rekao bi da su mi roditelji, svi smo smrtno ozbiljni, tome doprinosi i što smo mokri od neke sitne kiše koja pada, oni deluju onako ozbiljno i pomalo nesretno (solemn bi bila engl. reč), a ta slika ilustruje kolonu ljudi koji su se poređali u Nemanjinoj (ovo je konkretno deo ispred turske ambasade), dakle svi su oni kao tu da isprate konvoj koji dovozi druga Tita koji će biti izložen u Skupštini da mu narod u mimohodu oda poslednju poštu što je jedan način da se kaže "da se uvere da je stvarno odapeo".

U realnosti, ja sam krenuo od kuće kod babe i dede, izbio iz Krunske (tada Proleterskih Brigada) na Nemanjinu i tu je sve bilo ograđeno, panduri ne daju nikome nikako ni pod kojim uslovima da pređu Nemanjinu, ljudi su se tu zatekli, nagomilali duž ulice i ne mogu da je preseku nikako. Dakle taj tip nit je moj otac (on me je kao čuvao i pazio da ne izletim pred kola), nit je ta žena pored bila njegova žena nego se zatekla tu kao i svi mi, oni nisu bili nimalo žalosni nego su sve vreme ašikovali i kliberili se (čak se baš sećam da je on u jednom trenutku rekao "pa onda da ja tebe zajašem ho-ho-ho", što je meni bilo čudno u tim godinama, kakvo jahanje zaboga), ali kad je taj Politikin fotoreporter škljocnuo sve je na kraju ispalo sasvim drugačije. Da nisam lenj i da smo mi digitalizovaniji sad bih jurio Politikin arhiv da nađem taj broj

Tru stori.


e to je story a ne ove trice..
nego jbt kako se sjećaš takvih detalja šta je on njoj rekao..
ja sam sve do jedno dobrog debelog puberteta (a zapravo lažem, garant do triestreće) bila tako duboka uronjena u vlastiti svijet da nikad ništa nit sam čula nit sam vidjela nit sam pojmila od okolnog svijeta..
posebno sam bila kreten za razgovore starijih
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:52 11.11.2020

Re: Ante Portas

crossover
gvozden1

A šta je očekivao da nađe u genima, jelek, anteriju i par opanaka, šiljkana?


Оп-оп, опанчићи на кљунчиће,
на бриџ панталоне,
а-ча, а чарапе од вунице,
маме девојчице.



to ti je na onoj drugoj temi.. ne pratiš radnju..
ovde se opet svađamo četnici protiv partizana
take sides!
zaharaga zaharaga 12:48 11.11.2020

Re: Ante Portas

haklberi_tom


Verujem da je sve tru stori, osim dela u kojem iz Krunske izbijaš na Nemanjinu.
Tu mi se malo geografograf zamutio.


Tesko se snaci po tim ulicama iz Amerike, sve preko Gugla. A jos sada i frka ponovnim brojanjem, nema se kad misliti na detalje.
pecaros pecaros 12:53 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
Naravno da je bilo otpora, naravno da je bilo siromaštva, naravno da je bilo korupcije ali Srbija je ubrzano nakon viševekovnog ropstva i kroz stalne ratove za oslobođenje pratila evropske tokove.


Ovako bi prosečan ravnozemljaš dokazivao svoju tezu o ravnoj zemlji.

Jeste da je bilo potrebno 35 godina da Beograd dobije glavni urbanistički plan, koliko je trajalo i kopanje kanala za kanalizaciju, da su vadili kaldrmu u jednoj ulici da bi je postavili u drugoj, ali smo ubrzano pratili evropske tokove. LINK

U Srbiji između dva rata je desetak posto ljudi radilo u industriji i zanatstvu, ostalo se računalo u poljoprivredu. Pa je na jednog seljaka dolazilo manje od hektara zemlje. Bilo je pečalbe i sezonskih odlazaka na rad u poljoprivredi, a samo je velika ekonomska kriza bila prepreka da emigracija ne bude veća. Recimo, i SAD je prekinula sa prihvatom imigranata.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:26 11.11.2020

Re: Ante Portas

maksa83

O starosti teška li si...


Da, da..

Za vikend bio kod ortaka ima neki plac u Vrujcima pa da mu malo pomognem, ono krčili neko šiblje, šumarak, malo prebacivali neki šljunak sa jednog mesta na drugo itd.

Ubi me bre išijadikus prethodna dva dana!

Al nema veze, zato Srbija prelepa u jesenjim bojama.

gedza.73 gedza.73 13:30 11.11.2020

Re: Ante Portas

pecaros
ali smo ubrzano pratili evropske tokove.

Ma da. Nisi čuo šta pričaju u filmu jer nemaš ton ali znaš da smo pratili evropske tokove.

Tako na primer u najvažnijoj oblasti koja oblikuje društvo i sistem u celini sudska vlast nije bila nezavisna od izvršne koja je bila podređena čoveku poznatog po izjavi
'nećemo se valjda držati zakona kao pijan plota'

SFRJ, što je tebi verovatno poznato kad već ovako pišeš samo si trenutno ostao bez tona, nikad nije ratifikovala međunarodni protokol o građanskim i političkim pravima a ustavom iz 1974. su zakonski odbijene odredbe o zabrani diskriminacije koje su podrazumevale

- zabrana mučenja i surovog, nečovečnog i ponižavajućeg kažnjavanja i postupanja
(što je dovelo do zatvaranja nekih političkih protivnika pod lažnim psihijatrijskim nalazima u psihijatriske ustanove o čemu su obaveštavale međunarodne organizacije)
- zaštiti privatne sfere
- punoj slobodi savesti i veropispovest
- pravu na obrazovanje političkih stranaka



Ja shvatam da vi mislite o Jugoslaviji kao ravnozemljaši o Zemljinoj ploči ali pre nego što neko lupi bi mogao da se raspita da li je FNRJ - SFRJ u jednom periodu svog postojanja imala neku vrstu izlazne (ne ulazne) vize

Ujedno da podsetim blogopučanstvo da je prvi ustav FNRJ imao ogorman broj prepisanih odredbi i zakonskih rešenja po ugledu na staljinistički ustav pa se ta država, za koju neki kažu da se temeljila na pravdi, poštenju i drugarskoj solidarnosti o čemu se učilo u školama, uzdržala od glasanja u Generalnoj skupštini UN prilikom izglasavanja Univerzalne deklaracije o ljudskim pravima mislim negde četres osme kao partner Moskve.

To je temelj. Sve ostalo je krpljenje (poput nekih izmena uslovljenih otpisivanjem američkog kredita) što je na kraju dovelo do urušavanja cele konstrukcije.
vrabac_onaj vrabac_onaj 13:35 11.11.2020

Re: Ante Portas


freehand
A Dežulovićev tekst je odličan. On se, za razliku od domaćina koji u autobusu nepogrešivo znaju ko ovde krade i koji su cigane vodili na streljanje ne folira


U tom filmu je domaćin onaj dedica koji ide da poseti unuka koji je u vojsci (Mića Tomić).

Pandan Brki (Bata Stojković) bi bili današnji drugosrbijanci ili kako ih jurodivi Ćira zove "slučajni Srbi".
Dakle prirodni Dežulovićevi saveznici, kako onda tako i sada.


pecaros pecaros 13:47 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73

Ma da. Nisi čuo šta pričaju u filmu jer nemaš ton ali znaš da smo pratili evropske tokove.


Šta si hteo da kažeš ovom mrsomuđevinom? Citirao sam ono što si ti napisao.

gedza.73

SFRJ, što je tebi verovatno poznato kad već ovako pišeš samo si trenutno ostao bez tona, nikad nije ratifikovala međunarodni protokol o građanskim i političkim pravima...


Da... Ali kakve to ima veze sa siromaštvom i emigriranjem između dva rata?
gvozden1 gvozden1 13:49 11.11.2020

Re: Ante Portas


Za vikend bio kod ortaka ima neki plac u Vrujcima

I nisi se javio?

Ubi me bre išijadikus prethodna dva dana!


Kažnjava bog, kažnjava :)
gedza.73 gedza.73 14:21 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73

SFRJ, što je tebi verovatno poznato kad već ovako pišeš samo si trenutno ostao bez tona, nikad nije ratifikovala međunarodni protokol o građanskim i političkim pravima...
Da... Ali kakve to ima veze sa siromaštvom i emigriranjem između dva rata

To je komplikovana priča koja ima veze sa posledicama I svetskog rata u Srbiji, preko milion srpskih žrtava, ogromno pljačkanje i uništavanje u čemu su prednjačili regionalni narodi i narodnosti, kao i političkim odlukama srpskog vrha nakon rata.

Danas je Dan primirja i sa poštovanjem treba da se setimo svih srpskih žrtava, svih srpskih vojnika, srpskih žena i dece koju su branili svoju zemlju od okupatora različitih naroda i narodnosti.









i da podsetim da su komunisti srpsko vojničko groblje u Kragujevcu preorali, od njega napravili park a da su dinamitom digli u vazduh kosturnicu u kojoj su trebale da budu pohranjene kosti srpskih vojnika.


(Kragujevac... za one koji ne prepoznaju... pre i nakon komunista... zahvaljujući jednom soluncu postoji slika inače bi se ti, Frihend, Anđa i pajtosi iščuđavali i tvrdili da je to laž i revizija)






vrabac_onaj vrabac_onaj 14:22 11.11.2020

Re: Ante Portas

gvozden1

Za vikend bio kod ortaka ima neki plac u Vrujcima

I nisi se javio?


Ma nisam bre stigao. Ja sam faktički stigao u Vrujce tek uveče u subotu i to iz Novog Sada ne Beograda. A sutra bilo posla tako da smo se u nedelju pred mrak taman spakovali i krenuli za BG.
A javljam se sledeći put kada sam u kraju i imam bar sat vremena slobodno, budi siguran.

Inače, iskoristio bih ovu priliku da kažem da je ovaj autoput do Preljine blagosloven ko god da ga je pravio (i onako je sve to projektovano pre nego su ovi gremlini zaseli).
Od Novog Sada (sinagoge u Jevrejskoj) do Vrujaca sat i četrdeset minuta. Ranije nema šanse da bih stigao za manje od dva i po sata.
pecaros pecaros 15:02 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
zahvaljujući jednom soluncu postoji slika inače bi se ti, Frihend, Anđa i pajtosi iščuđavali i tvrdili da je to laž i revizija)


Ne zam za Frihenda i Anđu, ali ja nisam od juče pa se ne isčuđavam. Osim što (opet) hoćeš da mi napakuješ neku mržnju prema svemu srpskom, kakve ovo veze ima sa onim o čemu smo pričali? Ti si tvrdio da nije bilo emigracije, pa ako može malo više o tome?
gvozden1 gvozden1 15:11 11.11.2020

Re: Ante Portas


Inače, iskoristio bih ovu priliku da kažem da je ovaj autoput do Preljine blagosloven ko god da ga je pravio (i onako je sve to projektovano pre nego su ovi gremlini zaseli).
Od Novog Sada (sinagoge u Jevrejskoj) do Vrujaca sat i četrdeset minuta. Ranije nema šanse da bih stigao za manje od dva i po sata.

Idem njim par puta u mesecu, od Bg do Ljiga mi je malo dosadan, monoton, (ravno, dosadno) a od Ljiga do Preljine je mnogo lepše.
Ne sam auto put, predeli okolo.
Al dobro, logično, Ravna Gora i ti krajevi :)

Još da urade Preljina Pojate, i ja u tazbini za sat ipo, a Ibarskom sam po tri sata klancao.
gedza.73 gedza.73 15:55 11.11.2020

Re: Ante Portas

pecaros
Osim što (opet) hoćeš da mi napakuješ neku mržnju prema svemu srpskom, kakve ovo veze ima sa onim o čemu smo pričali?

Podsećam na današnji državni praznik. Na srpsku vojsku, naše pretke i pretke poraženih snaga koji su činili zločine u službi imperijalističke sile. Nisam ja kriv ako se neko pronađe, samo da i ovde na blogu pomenemo Dan primirja.

Ti si tvrdio da nije bilo emigracije, pa ako može malo više o tome?

Prvo nešto da te pitam. Ti na mufte pokušavaš trgovcu da uvališ kvarnu robu?
Sinko da ti kažem nešto. IMaš ti mnogo da giljaš, da učiš zanat van državnih preduzeća da bi me stigao. Možeš to da uradiš samo ako meni odgovara. U suprotnom takve pokušaje obično kulturno odjebem (jes' da deluje gramtički nepravilno ali veruj mi da uspeva sa takvima)
Ujedno zbog napada tih okupatora Srbija je bila na kolenima, siromašna, ubijena i opljčkana upravo zbog okupatorskih vojnika

A sad da ponovim šta sam napisao.

nakon oslobođenja od Turaka Srbija se ubrzano puno zbog liberalnijih zakona u odnosu na tada još uvek nepostojeće države (u okviru KuK ili jednostavno u ovom današnjem obliku ih nema) u okruženju.
vrlo je lako proveriti koliki je bio prirodni natalitet a koliko se ljudi doseljavalo u tu i takvu Srbiju.

kad pročitaš biografije intelektualaca, političara, umetnika, književnika, doktora, slikara... Ogromna većina je odlazila na školovanje na evropske fakultete po velikim evropskim gradovima. I ogromna većina se sa stečenim znanjima vraćala opet u onu i onakvu Srbiju. Donosila evropske tekovine, evropska znanja, evropske pronalske...


pecaros pecaros 16:39 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
takve pokušaje obično kulturno odjebem


Kome ćeš da botuješ ako sve odjebeš? Smanji malo doživljaj, moćni čoveče.
gvozden1 gvozden1 17:40 11.11.2020

Re: Ante Portas

Danas je Dan primirja i sa poštovanjem treba da se setimo

Sećamo se, ne brini.

Ma koliko se države, mnoge, i kraljevina, posebno Titovina, ali ne samo one, trudile da to bude neka stvar onako, kao, u redu je, znamo za to, poštujemo, al nije to nešto bitno, narod, kolektivitet, se ne da, seća se.

Samo jedan primer, o prvom ratu je za vreme ono, snimljen jedan jedini film.
Dobar je, ok, ali jedan.
O partizanštini mora da ih je trista.

O prvom ratu se u školi učili kroz jednu lekciju, o partizanštini kroz celu školu.

Ali nisu uspeli.

U kolektivitetu se to ipak drugačije proživljava, pa kad se gledaju slike onih brkajlija sa šajkačama, kad se gleda "oko sokolovo" kad se gleda ona slika iz rova koju je Als postavljao, sa ocem i sinom, javlja se emocija, jaka.

Nema je kad se gledaju partizani.

Dobrica Ćosić je pisao i Daleko je sunce i Korene pa dalje, prvo je zaboravljeno, ostalo, bogami nije.

Najčitanija knjiga nije o Savi Kovačeviću, ni o Titi, nego o Milutinu.

To je važnije od protokola po kome se sad sve izravnava pa nema više, na poraženoj strani bile Švabe i Hrvati, a na pobedničkoj Srbi i Ameri, sad se to zove multiperspektivnost.

Kao, ko je kriv, ko je pobedio ko poražen, to je stvar perspektive.

Mislim, gde reći da je Merkelina nacija zla počinila, to se malo zaobiđe.

Al ne vredi im, srpski mozak radi na šajkaču u rovu, a ne ni na petokraku ni na multiperspektivnost.
dragosevacsutra dragosevacsutra 17:44 11.11.2020

Re: Ante Portas

i šta si uradio sa tvojom Centroslavijom? što si je zatvorio kad je tako dobro radila?


I shit you not (c) by maxa


The company Centroslavija was established in 1991 godine,


haklberi_tom haklberi_tom 18:07 11.11.2020

Re: Ante Portas

newimprovedtadejus
maksa83
Zato što si morao da jebeš sam, ti i ne kukaš toliko za Titom - kao ovi njegovi delegati i delegatkinje (da prosti Filip).

Je l' znaš da postoji slika na naslovnoj Politike na kojoj se vidim ja, tj. deo glave, na mene zaštitnički ruke položio čovek iza mene pored kog je žena, rekao bi da su mi roditelji, svi smo smrtno ozbiljni, tome doprinosi i što smo mokri od neke sitne kiše koja pada, oni deluju onako ozbiljno i pomalo nesretno (solemn bi bila engl. reč), a ta slika ilustruje kolonu ljudi koji su se poređali u Nemanjinoj (ovo je konkretno deo ispred turske ambasade), dakle svi su oni kao tu da isprate konvoj koji dovozi druga Tita koji će biti izložen u Skupštini da mu narod u mimohodu oda poslednju poštu što je jedan način da se kaže "da se uvere da je stvarno odapeo".

U realnosti, ja sam krenuo od kuće kod babe i dede, izbio iz Krunske (tada Proleterskih Brigada) na Nemanjinu i tu je sve bilo ograđeno, panduri ne daju nikome nikako ni pod kojim uslovima da pređu Nemanjinu, ljudi su se tu zatekli, nagomilali duž ulice i ne mogu da je preseku nikako. Dakle taj tip nit je moj otac (on me je kao čuvao i pazio da ne izletim pred kola), nit je ta žena pored bila njegova žena nego se zatekla tu kao i svi mi, oni nisu bili nimalo žalosni nego su sve vreme ašikovali i kliberili se (čak se baš sećam da je on u jednom trenutku rekao "pa onda da ja tebe zajašem ho-ho-ho", što je meni bilo čudno u tim godinama, kakvo jahanje zaboga), ali kad je taj Politikin fotoreporter škljocnuo sve je na kraju ispalo sasvim drugačije. Da nisam lenj i da smo mi digitalizovaniji sad bih jurio Politikin arhiv da nađem taj broj

Tru stori.


e to je story a ne ove trice..
nego jbt kako se sjećaš takvih detalja šta je on njoj rekao..
ja sam sve do jedno dobrog debelog puberteta (a zapravo lažem, garant do triestreće) bila tako duboka uronjena u vlastiti svijet da nikad ništa nit sam čula nit sam vidjela nit sam pojmila od okolnog svijeta..
posebno sam bila kreten za razgovore starijih

Pa kako se ne bi sećao kada je priča bila o potencijalnom seksu.
A njemu seks tada bio jedina stvar na pameti - kakvi bajtovi, kakve hoblarice, kakve gitare.
haklberi_tom haklberi_tom 18:09 11.11.2020

Re: Ante Portas

vrabac_onaj
maksa83

O starosti teška li si...


Da, da..

Za vikend bio kod ortaka ima neki plac u Vrujcima pa da mu malo pomognem, ono krčili neko šiblje, šumarak, malo prebacivali neki šljunak sa jednog mesta na drugo itd.

Ubi me bre išijadikus prethodna dva dana!

Al nema veze, zato Srbija prelepa u jesenjim bojama.


Da ste zvali, ja bih ložio vatru na ognjištu.
Ionako sam prespavao vikend.
haklberi_tom haklberi_tom 18:20 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
gedza.73

SFRJ, što je tebi verovatno poznato kad već ovako pišeš samo si trenutno ostao bez tona, nikad nije ratifikovala međunarodni protokol o građanskim i političkim pravima...
Da... Ali kakve to ima veze sa siromaštvom i emigriranjem između dva rata

To je komplikovana priča koja ima veze sa posledicama I svetskog rata u Srbiji, preko milion srpskih žrtava, ogromno pljačkanje i uništavanje u čemu su prednjačili regionalni narodi i narodnosti, kao i političkim odlukama srpskog vrha nakon rata.

Danas je Dan primirja i sa poštovanjem treba da se setimo svih srpskih žrtava, svih srpskih vojnika, srpskih žena i dece koju su branili svoju zemlju od okupatora različitih naroda i narodnosti.









i da podsetim da su komunisti srpsko vojničko groblje u Kragujevcu preorali, od njega napravili park a da su dinamitom digli u vazduh kosturnicu u kojoj su trebale da budu pohranjene kosti srpskih vojnika.


(Kragujevac... za one koji ne prepoznaju... pre i nakon komunista... zahvaljujući jednom soluncu postoji slika inače bi se ti, Frihend, Anđa i pajtosi iščuđavali i tvrdili da je to laž i revizija)



Slava im!
predatortz predatortz 18:24 11.11.2020

Re: Ante Portas

Ma nisam bre stigao. Ja sam faktički stigao u Vrujce tek uveče u subotu i to iz Novog Sada ne Beograda. A sutra bilo posla tako da smo se u nedelju pred mrak taman spakovali i krenuli za BG.


Au, braćo Srbi!
U svetu nedelju, pa još i Mitrovdan!
maksa83 maksa83 18:26 11.11.2020

Re: Ante Portas

Tesko se snaci po tim ulicama iz Amerike, sve preko Gugla. A jos sada i frka ponovnim brojanjem, nema se kad misliti na detalje.

Je l' možeš da objasniš šta ovo znači, ili da zaključimo odmah da si debil koji misli da ja sedim u Americi, kradem Trampu izbore i guglam beogradske ulice. Mislim, pitanje je retoričko, zato nema znak pitanja.
maksa83 maksa83 18:28 11.11.2020

Re: Ante Portas

A njemu seks tada bio jedina stvar na pameti - kakvi bajtovi, kakve hoblarice, kakve gitare.

Da l' si normalan, nisam bre ni bio blizu da zakoračim ni u najraniji pubertet. O gitari jesam razmišljao, ali na žalost mogao sam samo da razmišljam pošto sam kao klinac imao nešto što su tad zvali psorijaza (ali zapravo nije bila psorijaza), kako god, neki permanentni dermatitis takav da mi je koža na prstima bila hronično ispucala dotle da su mi prsti dobar deo vremena bili sa otvorenim ranama, dakle nikakve gitare nisu dolazile u obzir. Mama me vodala po dermatolozima, mazao sto nekih čuda dok nismo naleteli na jednog koji je rekao "gospođo, možete da radite šta hoćete, to će nestati samo od sebe u pubertetu", i bi tako.
niccolo niccolo 18:48 11.11.2020

Re: Ante Portas

Dobar je, ok, ali jedan.

Ako misliš na Marš na Drinu, puštali ga danas na RTS1. Gledao jedno 45 minuta, nisam nešto naročito zadovoljan, u prvom planu kako onog porodica hoće da skloni sa fronta (a on se kao ne da) i tako te sporedne stvari. A kao priča o jednoj od najvećih (ako ne i najvećoj) pobedi u ratu. Doduše, i ne može se očekivati od komunaca da naprave ljudski istorijski film - treba da se ugledamo na Amere, oni majstorski naprave film kojim kroz prikaz kakvog istorijskog događaja veličaju svoju državu i naciju.
haklberi_tom haklberi_tom 19:43 11.11.2020

Re: Ante Portas

maksa83
Tesko se snaci po tim ulicama iz Amerike, sve preko Gugla. A jos sada i frka ponovnim brojanjem, nema se kad misliti na detalje.

Je l' možeš da objasniš šta ovo znači, ili da zaključimo odmah da si debil koji misli da ja sedim u Americi, kradem Trampu izbore i guglam beogradske ulice. Mislim, pitanje je retoričko, zato nema znak pitanja.

Eeee, što mi ide na kitaru ovaj običaj vas 'starih' blogera kojima je ponižavajuće da pritisnu taster 'Citiraj', tako da se odmah vidi za koga si zaključio da je debil - pa ja sada moram da pozovem Control + F da bih to proverio.
Kakav je to običaj?!
magnus magnus 19:44 11.11.2020

Re: Ante Portas

Mislim, gde reći da je Merkelina nacija zla počinila, to se malo zaobiđe.
inače August fon Makenzen -posljedni husar(otud ona nakićena uniforma ) imao je više nego dužno poštovanje prema srpskoj vojsci i jedinice pod njegovom komandom nisu radile organizirane zločine ( isto tako iako već starog Hitler ga je pokušao propagandno koristiti on se bunio i protiv noći dugih noževa i protiv zločina u poljskoj) . zločine su i to masovne , brutalne i manijakalne radile A U jedinece u prvoj kampanji i to pre svega jedinice kojima je komandovao SarkotiĆ , Luka Snjarića, Mihovila Mihaljevića , Ivan salis Sevis (poslje upravitelj srbije) ,Anton Lipošćak, Njegovan i Pokorny ( svi podmaršali osim Sarkotića on je tad još bio general) i bugari sa druge strane ( naravno i siroti mali arnauti poslje ) ,Al pošto je glavni znanstveni inkvizitor za to doba Dubravka Stojanović von Minhauzen , to je dublje zakopano od apokrifa u vatikanskoj biblioteci. Početke nastanka husara mnogi vežu za srbe prebjegle u ugarsku, pa neki smatraju da je Anton Ludwig August von Mackensen otud vukao dio svog poštovanja . Tako da ipak treba adresirat na Milanovićevu naciju
milisav68 milisav68 19:48 11.11.2020

Re: Ante Portas

pecaros
milisav68

Pre rata nije bilo ničega.


Nemoj preterivati. Bilo je siromaštva.

Siromastva ima uvek i svuda, to je konstanta, kao gravitacija :)

Osim ako komunisti nisu ukinuli i gravitaciju :)
haklberi_tom haklberi_tom 19:51 11.11.2020

Re: Ante Portas

magnus
Mislim, gde reći da je Merkelina nacija zla počinila, to se malo zaobiđe.
inače August fon Makenzen -posljedni husar(otud ona nakićena uniforma ) imao je više nego dužno poštovanje prema srpskoj vojsci i jedinice pod njegovom komandom nisu radile organizirane zločine ( isto tako iako već starog Hitler ga je pokušao propagandno koristiti on se bunio i protiv noći dugih noževa i protiv zločina u poljskoj) . zločine su i to masovne , brutalne i manijakalne radile A U jedinece u prvoj kampanji i to pre svega jedinice kojima je komandovao SarkotiĆ , Luka Snjarića, Mihovila Mihaljevića , Ivan salis Sevis (poslje upravitelj srbije) ,Anton Lipošćak, Njegovan i Pokorny ( svi podmaršali osim Sarkotića on je tad još bio general) i bugari sa druge strane ( naravno i siroti mali arnauti poslje ) ,Al pošto je glavni znanstveni inkvizitor za to doba Dubravka Stojanović von Minhauzen , to je dublje zakopano od apokrifa u vatikanskoj biblioteci. Početke nastanka husara mnogi vežu za srbe prebjegle u ugarsku, pa neki smatraju da je Anton Ludwig August von Mackensen otud vukao dio svog poštovanja . Tako da ipak treba adresirat na Milanovićevu naciju

Komuncima diraj sve, osim Tite i Dubravke Stojanović.
magnus magnus 20:04 11.11.2020

Re: Ante Portas

Komuncima diraj sve, osim Tite i Dubravke Stojanović

najsvirepiji je kažu bio Luka Šnjarić ( poslje umro u Cluju u Rumuniji) nije imo muda živjet poslje u jugoslaviji (ko grof ISS) rođen je u mjestu koje se zove ČANAK ( filip bi ovdje poentiro sa pametnom dosta )
maksa83 maksa83 20:39 11.11.2020

Re: Ante Portas

Kakav je to običaj?!

Stari.

Inače, ako pritisneš taster Citiraj biće citirano ono što je trenutno selektovano.

Misliš da je bolje da citiram ceo zid teksta i napišem ispod jednu reč? Ne bih.
dragosevacsutra dragosevacsutra 20:42 11.11.2020

Re: Ante Portas

izbio iz Krunske (tada Proleterskih Brigada) na Nemanjinu


gde krunska izbija na nemanjinu?

gvozden1 gvozden1 20:51 11.11.2020

Re: Ante Portas

Ako misliš na Marš na Drinu

Nema drugog, koliko ja znam.

Nije priča o pobedi, izbegnuto je da se pobeda potencira, jer bi onda i poraženi morao jasnije da se istakne, a to je jedna od stvari koje su se u to vreme potiskivale.

Ali, ruku na srce, korektan je film, i malo iznenađuje da je takav film tad napravlen.

Ima dobrih prikaza karaktera, uloga kockara Zorana Radmilović npr, kaplara, Gidre Bojanić.
Ljube Tadića i ne nešto posebno, prva psovka kao (kažu slučajno) ali gluma je malo više napada.
Šteta i što se lik zove Kursula, sad pola ljudi misli da je Jovan Kursula oficir iz prvog rata, a ne megdandžija iz prvog ustanka ("drž se Ture evo ti Kursule" )

Aleksa, Cige Jerinića ok, mada najizvikanija scena (kiša, burazere) nije baš pogodila metu koju je gađala, odnos seljaka prema kiši posle suše, blizu je, ali moralo je to bolje.

Uglavnom, u pravu si, nije vrhunsko delo, ali ima tu vrednosti.

Od koga, je odlično je.
maksa83 maksa83 21:00 11.11.2020

Re: Ante Portas

gde krunska izbija na nemanjinu?

Ma ne izbija bre, izbija na Kneza Miloša, ja sam izlapeo.
niccolo niccolo 21:11 11.11.2020

Re: Ante Portas

maksa83
gde krunska izbija na nemanjinu?

Ma ne izbija bre, izbija na Kneza Miloša, ja sam izlapeo.

Predlažem da ovaj dispjut rešimo tako što ćemo da zamenimo nazive Krunskoj i Resavskoj, pa će da izbija i rešen problem.
haklberi_tom haklberi_tom 21:13 11.11.2020

Re: Ante Portas

maksa83
Kakav je to običaj?!

Stari.

Inače, ako pritisneš taster Citiraj biće citirano ono što je trenutno selektovano.

Misliš da je bolje da citiram ceo zid teksta i napišem ispod jednu reč? Ne bih.

Što bi rekli na onoj stranici o bećarcima ... teram kitu u taj stari zakon itddd.
I onda kada već tako 'Citiraš', svako ko hoće da utvrdi kome se obraćaš, treba da gugla.
Jer, kao što je bitno ko kaže, tako je bitno i komu se kaže - čak i bitnije nego šta se kaže.
A višak možeš, nakon citiranja rako i da se vidi čije citiraš - i da obrišeš.
Šta, teško ti je, nemaš vremena, mrzi te - ili šta?
Što se tiče jedne reči ispod podužeg citata - značenje te reči je multiplikovano i često kaže i mnogo više nego 'strimovi' reči.
haklberi_tom haklberi_tom 21:14 11.11.2020

Re: Ante Portas

niccolo
maksa83
gde krunska izbija na nemanjinu?

Ma ne izbija bre, izbija na Kneza Miloša, ja sam izlapeo.

Predlažem da ovaj dispjut rešimo tako što ćemo da zamenimo nazive Krunskoj i Resavskoj, pa će da izbija i rešen problem.

Javi to zameniku gradonačelnika.
maksa83 maksa83 21:25 11.11.2020

Re: Ante Portas

haklberi_tom
maksa83
Kakav je to običaj?!

Stari.

Inače, ako pritisneš taster Citiraj biće citirano ono što je trenutno selektovano.

Misliš da je bolje da citiram ceo zid teksta i napišem ispod jednu reč? Ne bih.

Što bi rekli na onoj stranici o bećarcima ... teram kitu u taj stari zakon itddd.
I onda kada već tako 'Citiraš', svako ko hoće da utvrdi kome se obraćaš, treba da gugla.
Jer, kao što je bitno ko kaže, tako je bitno i komu se kaže - čak i bitnije nego šta se kaže.
A višak možeš, nakon citiranja rako i da se vidi čije citiraš - i da obrišeš.
Šta, teško ti je, nemaš vremena, mrzi te - ili šta?
Što se tiče jedne reči ispod podužeg citata - značenje te reči je multiplikovano i često kaže i mnogo više nego 'strimovi' reči.

Gluposti!
gedza.73 gedza.73 21:27 11.11.2020

Re: Ante Portas

pecaros
Kome ćeš da botuješ

pecaros
Bile su to i tvoje fabrike, isto koliko i moje.

Ja nisam radio u fabrici, nisam imao direktora koji mi je direktno ili indirektno nagovarao za koga da galsam. Ja nisam mogao, niti morao da budemo bot poput tebe.

Što se tiče odjebavanja to radim u realnom svetu a što se tiče moći samo ne dozvoljavam ljudima poput tebe, F-a, Anđelije da misle kako sam sisao vesla.
ne kažem da mi nije bilo interesantno jer ste pomalo smešni pa ste me povremeno zabavljali.
gedza.73 gedza.73 21:40 11.11.2020

Re: Ante Portas

Gvozden
O prvom ratu se u školi učili kroz jednu lekciju, o partizanštini kroz celu školu.

njihova mantra je da su to srpski imperijalisti i velikošovinisti (tek sredinom šezdesetih su izvukli solunce zarad jeftinih političkih poena... do tad pola švalerki postale nosioci spomenica i vlasnice stanova a svaki sitni kokošar dobio diplomu fakulteta i direktorsko mesto... čast izuzecima koji su bili potrebni da se sve ne bi urušilo)
Imao je Karagaća blog u kome se jadao što se ne održavaju partizanski spomenici. Oni bre zatrli celo groblje kako bi izbrisali istoriju... čak su i spomenik preko puta konaka prepravili

Turci ne znam da li su to radili sa srpskim grobljima, Makenzen koga je Magnus pomenuo, sahranio srpske branioce a komunisti srušili groblje kako bi uništili sećanje na poginule srpske vojnike.

Skoro bila svađa, ko zna koja po redu, sa F. pa smo se dotakli Grčke i Titove pomoći jednom pokretu u građanskom ratu.

Sva sreža pa se posvađao sa Staljinom i dobio preko njonje inače bi srušio i Zejtinlik.

U Grčkoj srpsko groblje a u centru Šumadije komunisti na vojničkom groblju napravili hotel i jebarnik.

al nije to nešto bitno, narod, kolektivitet, se ne da, seća se.

Mnogo toga je već izgubljeno, prepravljeno i uništeno. Ovo su samo delovi koji su pukim slučajem ostali a i te delove 'ekipa' pokušava da minimalizuje i da sa podsmehom komentariše.


magnus magnus 21:50 11.11.2020

Re: Ante Portas

magnus
Komuncima diraj sve, osim Tite i Dubravke Stojanović

najsvirepiji je kažu bio Luka Šnjarić ( poslje umro u Cluju u Rumuniji) nije imo muda živjet poslje u jugoslaviji (ko grof ISS) rođen je u mjestu koje se zove ČANAK ( filip bi ovdje poentiro sa pametnom dosta )

evo malo pikanterija dokument/isprava brozovog zarobljavanja u rusiji

Austro-ugarski dokument pronađen 1915. godine sadrži podatke koji se odnose na dugogodišnjeg vođu bivše Jugoslavije Josipa Broza - "Tita" u trenutku kada su ga Rusi uhvatili u proljeće 1915. I evo nekih neslaganja sa službenom biografijom ove figure.
1. U službenoj biografiji Josipa Broza stoji da je rođen u hrvatskom naselju Kumrovec. A u dokumentu stoji da potječe iz naselja Zagorska Sela (hrvatski: Zagorska Sela).
2. Službeno se vjeruje da je Joseph Broz na početku rata imao dočasnički čin i bio najmlađi feldfebel pukovnije, ili čak Monarhije. A u dokumentu je precizirano da ga je zarobio uobičajeni pješak.
3. Posvuda je zapisano da se Josip Broz borio u Zagrebačkoj kraljevsko-mađarskoj pješačkoj pukovniji Honved (mađarska granična straža) № 25 (skraćeno - ku HIR 25) i s cijelom bojnom ove pukovnije zarobljen u blizini sela. Mytkiv (danas regija Chernivtsi). A dokument pokazuje da je zarobljen iz druge pukovnije, naime iz Kraljevsko-mađarske pješačke pukovnije Landsturm (milicija) № 25 (skraćeno - ku LstIR 25), a riječ je o potpuno drugoj vojnoj jedinici, obje su se pukovnije borile odvojeno. Tako je na početku rata HIR 25 ušao u sastav 83. pješačke brigade Honved (83 HIBrig) i u njoj se borio tijekom cijelog rata. A LstIR 25 pridružio se 104. pješačkoj brigadi mađarskog kopnenog napada (ku 104 LstIBrig).
[url=https://www.facebook.com/profile.php?id=100009837438569]Evo tajni povijesti
izvor :https://www.facebook.com/profile.php?id=100009837438569[/url]


gvozden1 gvozden1 22:00 11.11.2020

Re: Ante Portas


U Grčkoj srpsko groblje a u centru Šumadije komunisti na vojničkom groblju napravili hotel i jebarnik.

Takvih stvari, koji vrlo jasno pokazuju antisrpsku prirodu juvoslovenskih komunista, je zaista dosta, od rušenja grobalja, preko njihovih zvaničnih odluka zvaničnih organa, do vrlo decidnih antisrpski izjava poput one da će se u Srbiji ponašati kao okupatori.

I to niko ne poriče, nego ih ili relativizuje ili čak opravdava.

Nema drugog objašnjenja osim prosledica ispiranja mozga.

Pazi, jasno je da je neko intenzivno i sa pozicije moći radio protiv naroda kome pripadaš, a ti kažeš, ma dobro, jesu, ali bili su dobri.

Zdrav mozak to ne može.
gedza.73 gedza.73 22:25 11.11.2020

Re: Ante Portas

izbegnuto je da se pobeda potencira, jer bi onda i poraženi morao jasnije da se istakne, a to je jedna od stvari koje su se u to vreme potiskivale.

Spomenik u Holandiji

U Čehoslovačkoj je Tomaš Masarik poklonio u znak prijateljstva sa kraljem Aleksandrom zemlju na kojoj je podignut mauzolej sa kriptom u koju su pohranjene kosti vojnika (opet kažem na Kosovu su komunisti crkvu sa kriptom digli dinamitom u vazduh) nedaleko od srpskog groblja sa nekoliko hiljadu grobova srpskih vojnika.
Francuska

Bizerta


I Kragujevac nakon II svetskog rata



Srpska groblja postoje na nekoliko mesta u Češkoj, Mađarskoj, Slovačkoj, Rumuniji, Nemačkoj, Bugarskoj, Austriji...
U mom selu su njihova imena ispisana na spomeniku. Velik broj ljudi za malo selo.

Velikosrpski šovinisti i hegemonisti.






angie01 angie01 22:28 11.11.2020

Re: Ante Portas


Što se tiče odjebavanja to radim u realnom svetu a što se tiče moći samo ne dozvoljavam ljudima poput tebe, F-a, Anđelije da misle kako sam sisao vesla.


sto se tice odhebavanja, pa tebe ovde malo, malo neko odhebe,...ja npr,vise puta, jer nisi ni malo interesantan sa svojim uradcima revizija, lazi, mrznje i ucitavanja,...a ti kao svaki primitivan nasilnik, nastavljas da se opsesivno kacis, sve brljaveci nekim izmisljotinama, falsifikatima i halucinacijama.

Odmah da ti kazem-ja o tebi ne mislim nista, pa ni sta sisas.

ne kažem da mi nije bilo interesantno jer ste pomalo smešni pa ste me povremeno zabavljali.


a ovako svaka budala sebe hvali, tvrdeci da je pametna.
pecaros pecaros 22:35 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73

Što se tiče odjebavanja to radim u realnom svetu a što se tiče moći samo ne dozvoljavam ljudima poput tebe, F-a, Anđelije da misle kako sam sisao vesla.
ne kažem da mi nije bilo interesantno jer ste pomalo smešni pa ste me povremeno zabavljali.



Seljačina.
gedza.73 gedza.73 22:42 11.11.2020

Re: Ante Portas

nastavljas da se opsesivno kacis, sve brljaveci nekim izmisljotinama, falsifikatima i halucinacijama.

napisa Anđa Crveni Pasoš (sećaš se tvoje tvrdnje da je SFRJ pasoš više vredeo nego srpski?)
I opet ti kažem obrati se jevrejskoj digitalnoj biblioteci i arhivu beograd i uputi oštar protest što pominju domaće Švabe u negativnom kontekstu.
Neko ko pročita svedočanstva, za koja opet ovde tvrdiš da su lažna, stekne utisak da su ogromna većina domaćih Švaba u to vreme bili sadističke ubice, psihički bolesnici, lopovi, fašisti i nacisti (otud valjda stalno neka krv u glavi), peta kolona i prvi u svetu koji su svoja rodna mesta i svoju okolinu očistili od Jevreja.


Ujedno pročitaj Magnusove komentare.

sto se tice odhebavanja, pa tebe ovde malo, malo neko odhebe,...ja npr,vise puta

Ti si inače najpoznatija na blogu po odjebavanju.
gedza.73 gedza.73 22:46 11.11.2020

Re: Ante Portas

pecaros
Seljačina.


Moje dede seljaci za razliku od tvojih nisu bili u okupatorskoj vojsci, nisu palili i pljačkali tuđe kuće niti su ubijali ljudi čije su kuće bile.
Možda otud nerazumevanje između nas dvojice.
pecaros pecaros 23:02 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
za razliku od tvojih nisu bili u okupatorskoj vojsci, nisu palili i pljačkali tuđe kuće niti su ubijali ljudi čije su kuće bile.


Idiote. Moj matori je bio u (jedinoj) antifašističkoj vojsci i oslobađao zemlju od tebi sličnih, što su zajedno sa ustašama i švabama perjali preko grane.
gedza.73 gedza.73 23:13 11.11.2020

Re: Ante Portas


pecaros
Idiote. Moj matori je bio u (jedinoj) antifašističkoj vojsci

deset_slukom
Eto, i moji dedovi su, puni volje, otišli - jedan na istočni, drugi na zapadni front, da tamo ubijaju neke ljude, ostavivši svoje babe s gomilom dece da rmbaju za nadnicu.

Sad su mnogo jasniji tvoji komentari. Dede ubijale po tuđim zemljama neke ljude poput mojih komšija iz mog sela, 'matori' ceo život na državnoj grbači, ti u državnoj firmi...
Tvoj 'matori' znači nastavio tradiciju pa je bio u vojsci koja je je maltretirala Petra Bojovića i rušila groblja srpskih vojnika?
žao mi je što ne mogu da napišem šta stvarno mislim.
perjali preko grane.

Greška Srbije je bila što Srbi koji su oslobađali svoju državu od okupatorske vojske čiji su pripadnici bile tvoje dede nisu otperjali preko grane okupatorski šljam. Ili naplatili ratnu štetu.
mada ponosan sam što nisu.





pecaros pecaros 23:21 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73

žao mi je što ne mogu da napišem šta stvarno mislim.


Naravno da ne možeš, kad moroni ne misle.
pecaros pecaros 23:26 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73


Greška Srbije je bila što Srbi koji su oslobađali svoju državu od okupatorske vojske čiji su pripadnici bile tvoje dede nisu otperjali preko grane okupatorski šljam.


Ima ovde još takvih čije su dede (Srbi) bile u okupatorskoj vojsci. Seljačino.
angie01 angie01 23:32 11.11.2020

Re: Ante Portas


napisa Anđa Crveni Pasoš


eto kako lupetas,otkud znas kakav sam ja pasos imala,...a cinjenica je da je onaj Yu bio validan u svetu, to nije moj zamisljaj, kako ti pokusavas da prikazes,...a onaj nastavak, stavrnone znam kakve veze ima sa mnom, rekoh ti vec...vrtis jedno te isto, bas ko Svaba tralalalala.




Moje dede seljaci za razliku od tvojih nisu bili u okupatorskoj vojsci, nisu palili i pljačkali tuđe kuće niti su ubijali ljudi čije su kuće bile.


opet ti o tudjoj porodici o kojoj nista ne znas-tako svi seseljevci prozivaju.

a kako pises i pokrivas zlocine kolaboracionista nad sopstvenim narodom, nesto ne zvuci bas istinito ova tvoja izjava.
gedza.73 gedza.73 23:34 11.11.2020

Re: Ante Portas

Ima ovde još takvih čije su dede (Srbi) bile u okupatorskoj vojsci.

Naravno. U Kragujevcu su 'antifašistički' vrlo slično Ljotiću streljali Kragujevčane, u Vranju su prvo streljali poptpisnike apela da se prekine bratoubilački rat, U beogradu streljali, pljačkali (terazijske stanove su delili među sobom u komitetu)

Inače postoje zapisi i dnevnici partizana (Nikezića na primer) koliko je u Srbiji bilo u njihovim jedinicama Srba iz Srbije (vrlo malo) koja je samo dve decenije pre toga bila uništena od saboraca tvojih predaka.

Što se tiče jedine antifašistike vojske i tebi kažem obrati se SAD, Velikoj Britaniji, Francuskoj, Kanadi i Poljskoj i traži da revidiraju svoj stav o JuVO.


pecaros pecaros 23:38 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
Ima ovde još takvih čije su dede (Srbi) bile u okupatorskoj vojsci.

Naravno. U Kragujevcu su 'antifašistički' vrlo slično Ljotiću streljali Kragujevčane, u Vranju su prvo streljali poptpisnike apela da se prekine bratoubilački rat, U beogradu streljali, pljačkali (terazijske stanove su delili među sobom u komitetu)


Govorim o prvom svetskom ratu. Četnaje i Ljotićevci se podrazumevaju.
gedza.73 gedza.73 23:40 11.11.2020

Re: Ante Portas

angie01
opet ti o tudjoj porodici o kojoj nista ne znas-tako svi seseljevci prozivaju.

Anđelijo, srećo moja, čovek je sam napisao na blogu. eno ti gore citiran komentar, što se bre tako bandoglavo zalećeš?

eto kako lupetas,otkud znas kakav sam ja pasos imala,...a cinjenica je da je onaj Yu bio validan u svetu, to nije moj zamisljaj, kako ti pokusavas da prikazes

napisala si da je crveni pasoš bio validniji od srpskog. pa sam ti postavio link ka sajtu koji rangira pasoše. Sa SFRJ si mogla u osamdeset zemalja, sa srpskim u negde oko sto bez vize i dvadesetak sa dobijanjem vize pri dolasku (plus, minus, gore, dole neka država). i da je srpski pasoš na toj rang listi negde četrdeseti... ima i drugo rangigranje sa drugačijim parametrima i čini mi se da je nekoliko mesta lošije kotiranje.


Znači po običaju muljaš, prepravljaš činjenice (poput svađe sa nsarskim i mirelado kad si tvrdila da ono što oni pričaju iz svojih iskustava nije istina jer si ti čula drugačije) i još se buniš.
gedza.73 gedza.73 23:46 11.11.2020

Re: Ante Portas


@pecaros

nego što se ne hvališ da ti matori igrao za istu ekipu sa roditeljima Mire marković, da si ti u istoj ekipi sa Vulinom, Bajatovićem i sličnima?
mene bi malkice bila sramota al' šta češ, tak'a ti tradicija pa je i ti nastavljaš ovde. Od'ranio te taj sistem po političkoj podobnosti, verovatno ti je u redu idolopoklonstvo.

Ništa, terajte se vas dvoje... dalje. Postalo je smorno.


pecaros pecaros 23:48 11.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73
eno ti gore citiran komentar, što se bre tako bandoglavo zalećeš?


Očigledno zloupotrebljen, jer je citirani komentar ciničan odgovor na nešto prethodno napisano. Kako si banalan u svojoj pokvarenosti. Seljačino pokvarena.
dragosevacsutra dragosevacsutra 23:49 11.11.2020

Re: Ante Portas

Ma ne izbija bre, izbija na Kneza Miloša, ja sam izlapeo.


preduhitri me carli
gedza.73 gedza.73 00:04 12.11.2020

Re: Ante Portas



pecaros
gedza.73
eno ti gore citiran komentar, što se bre tako bandoglavo zalećeš?


Očigledno zloupotrebljen, jer je citirani komentar ciničan odgovor na nešto prethodno napisano. Kako si banalan u svojoj pokvarenosti. Seljačino pokvarena.

ne može da ostane na ovom
deset_slukom
Ja ti kažem jednu vrlo jednostavnu stvar - imam nešto originalne prepiske babe i dede, pisma koja su omirisala barut u rovovima, negde oko Soče, i vratila se kući.

moji zemljaci, vršnjaci mojih pradeda, su oslobađali okolinu Soču (isonzo je inače lepa reka) od vojske u kojoj je bio tvoj deda.
Šumadijske žene iz Milisavljeve i Tasine okoline su pomagale srpskoj vojsci da iz blata izguraju topove a onda su došli ovi tvoji divni, dobri, neispunjeni mržnjom vojnici saborci tvojih deda i sve ih streljali zajedno sa decom.

A onda je vojska tvog matorog pričala da su sve to velikosrpski šovinisti koji su ugnjetavali narode i narodnosti.

Inače si na tom blogu stao u zaštitu vojnika koji su tada napali Srbiju tvrdeći da nas nisu mrzeli i da nisu oduševljeno pohrlili u Srbiju. Zapisi stranih izveštača iz Mačve i Beograda iz tog vremena tvrde sasvim suprotno.

nadam se da Alselone neće da zameri što citiram njegov komentar sa tog bloga sa kojim se u potpunosti slažem

Alselone
Reći ću samo da mi je veoma zanimljivo, i iz toga mnogo čitam, da se ti na blogu javljaš samo ako treba popljuvati Srbiju, Srbe ili relativizovati nešto iz istorije, pa ponovo na štetu Srba ili Srbije.
Sve vreme pričaš kako se neke stvari mogu različito tumačiti, i to je tačno, ali, majku mu, je l' moguće da se svaki put tumače na štetu Srbije i Srba, m?
Ili će biti da tu ima nešto više od bivanja istoričarom hobistom?







predatortz predatortz 00:17 12.11.2020

Re: Ante Portas

nadam se da Alselone neće da zameri što citiram njegov komentar sa tog bloga sa kojim se u potpunosti slažem


I ja se slažem sa Alsom.
Samo, kao što vidiš, sve ređe učestvujem u ovakvim razgovorima.
Bespredmetno je natezati se sa takvim, pokušavati neki smislen i argumentovan razgovor sa onima kojima je mržnja svrha javljanja na ovom mestu.
Neka oni rade svoj posao, ne treba ih hraniti davanjem povoda.
angie01 angie01 00:32 12.11.2020

Re: Ante Portas

čovek je sam napisao na blogu. eno ti gore citiran komentar, što se bre tako bandoglavo zalećeš?


nisam videla komentar sa takvim sadrzajem,arekoh ti jos pre, ti nemas pravo da prozivas tudju porodicu,asvako moze da kaze sta hoce o svojoj.

...a to za pasose-isto nisam videla nikakv link,...a tvoji izvori su obicno sumnjivog porekla,...no nevezano za sve to,

Pasoš SFR Jugoslavije je bio važeća međunarodna putna isprava za državljane Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije i koristio se u međunarodnim putovanjima. Pasoš je opisivan kao visoko cijenjen na međunarodnom nivou. Shodno tome, mnogi državljani SFRJ mogli su da imigriraju u zapadne države tokom “hladnog rata” i imali su mogućnost da pronađu posao u zapadnoevropskim firmama. Takođe, ovaj pasoš je opisan kao jedan od najpogodnijih u svijetu, zato što je bio jedan od rijetkih pasoša sa kojima su državljani SFR Jugoslavije mogli putovati slobodno i na istok i na zapad.

CEO TEKST
pecaros pecaros 00:35 12.11.2020

Re: Ante Portas

predatortz

I ja se slažem sa Alsom.
Samo, kao što vidiš, sve ređe učestvujem u ovakvim razgovorima.
Bespredmetno je natezati se sa takvim, pokušavati neki smislen i argumentovan razgovor sa onima kojima je mržnja svrha javljanja na ovom mestu.
Neka oni rade svoj posao, ne treba ih hraniti davanjem povoda.


Nije ništa čudno što se vi slažete sa Alsom, kad je on samo nešto finije izdanje vaših pojavnih oblika.

Ali je zaista bizarno da vas nekoliko nabeđujete mržnju drugima. Pogotovo ti, Predatore. Baš bizarno.

pecaros pecaros 00:46 12.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73

moji zemljaci, vršnjaci mojih pradeda, su oslobađali okolinu Soču (isonzo je inače lepa reka) od vojske u kojoj je bio tvoj deda.


Ako ćemo pravo, Soča se oduvek nalazila u zemlji moga dede, tako da je izraz "oslobađali" malo upitan. Stoji, ipak, da su Slovenci želeli slobodu i da su im je doneli (i) Srbi. Koji im i danas to nabacuju na nos.

No, poenta celog mog tamošnjeg pisanja je da se većina ovdašnjeg življa protivno svojoj volji našla u suprotstavljenim taborima, i uopšte u ratu, otrgnuta od svoje zemlje i svojih porodica. Ali, ne dopire to do retardiranih umova.
gedza.73 gedza.73 01:35 12.11.2020

Re: Ante Portas

pecaros
Ako ćemo pravo, Soča se nalazila u zemlji moga dede, tako da je izraz "oslobađali" malo upitan. Stoji, ipak, da su Slovenci želeli slobodu i da su im je doneli (i) Srbi.

Ne stoji tako kako si napisao. Slovenci su molili Srbe da im pomognu jer tvoj deda nije oslobađao svoju zemlju.

jedva vas nakupili par komada na mobilizaciji, nabili dupeta u kuće i sakrili se iza baba pa čekali srpske internirce koje su Hrvati skupljali po Beogradu i Srbiji i slali u logore po KuK zemljama pa u svakoj ima groblje sa nekoliko hiljada srpskih žrtava da ih oslobađaju (što jeste, opet kažem , greška jer su trebali kao pripadnici pobednika da pokupe sve što mogu u povratku do Srbije i bar malo povrate ono što su Srbiji oteli regijonci. U tom slučaju sigurno ne bi bila napisana 'sve će to narod pozlatiti'
Koji im i danas to nabacuju na nos.

Trebali su da se ponašaju kao sve pobedničke vojske od kad je sveta i veka. Onda tvoj matori antifašista ne bi mogao ponovo da okupira Srbiju.

No, poenta celog mog tamošnjeg pisanja je da se većina ovdašnjeg življa protivno svojoj volji našla u suprotstavljenim taborima, otrgnuta od svoje zemlje i svojih porodica. Ali, ne dopire to do retardiranih umova.

prvo da ti kažem kretenu jedan da 'retardiran' ne koristiš zbog nekih blogera koji imaju autističnu decu.

A što se tiče jadnih, nateranih deda (be mi se i za njih i za njihove babe) oni su ubijali po Srbiji nije bilo obrnuto. što tvoj deda nije dezertirao pa se priključio srpskoj vojsci?

U šabačkom muzeju je bila stalna postavka o stradanju Šapčana u I svetskom ratu.

Ovo što ti pokušavaš da reltivizuješ i iskriviš je krajnje bezpbrazno, podlo i apsolutno ne dogovara činjenicama. Ovo rade vojnici zadojeni mržnjom a ne 'ljudi koji su odvojeni od svojih porodica'. Faktografski i istorijski činjenično lako dokazivo ko su bili vojnici u KuK jedinicama koje su ovo radile po Srbiji.

Ubeđen sam da je broj silovanih žena i mladih devojaka veoma veliki, a sudeći po onome što sam prilikom istrage video, mislim da ne grešim u konstataciji da su u mnogim okupiranim selima gotovo sve žene, od najmlađih do najstarijih, silovane… (u Šapcu). Iz hotela ‘Evropa’ odvođene su u hotel ‘Kazino’, a potom u crkvu, gde je bilo mnogo ljudi…

U crkvi, iza oltara, oficiri su silovali devojke. Za vreme bombardovanja žene su kao živo meso izbacivali na ulicu kako bi mogli da ih pogode”, zapisao je švajcarski kriminolog i forenzičar Arčibald Rajs, koji je na poziv srpske vlade došao u Šabac i Podrinje da zabeleži ratne zločine austrougarske vojske.


Sve radnje su ispražnjene i uništene. Sve što nije moglo da bude poneto, upropašćeno je. U bankama, neprijatelj je uzeo gotovinu, vrednosti, i uništio knjigovodstvo. U školama, sve je porazbijano.

U apotekama, lekovi, bokali, hemijski proizvodi, staklenke, sve je porazbijano i pretvoreno u razlivenu prljavu skramu na parketu. U privatnim kućama, sve što nije pokradeno, izbačeno je na ulicu ili razbijeno. Uništavajući bes Austro-Mađara terao ih je čak dotle da lome stakla, cepaju porodične portrete, prljaju zidove, čak i plafone, smećem i izmetom!”
Anri Barbi, francuski novinar i književnik, ratni dopisnik francuskih žurnala sa srpskog ratišta


Rid je beležio kako su ljude sabijali u crkve i žive spaljivali, dok su vojnici čekali sa puškama kako bi dokrajčili svakog ko uspe da se probije iz tog ognja. Pisao je o deci koja su ubijana, čerečenim devojčicama, silovanim ženama…

Ponekad bi se naš voz zaustavio da se izbeglice iskrcaju. Stajali su tu pored pruge sa celom svojom imovinom u vreći prebačenoj preko ramena, i ćutke posmatrali ruševine svojih domovina“, zapisao je Rid.

O zločinima austrougarske vojske u selu Jevremovcu pisao je i Džon Rid. On navodi da je u tom selu pedeset osoba bilo saterano u jedan podrum i onda živo spaljeno...

Džon Rid iznosi takođe podatak, da je u Šapcu, u dvorištu Gačićeve apoteke, "natenane" streljano 300 zarobljenih srpskih vojnika iz 13. pešadijskog puka II poziva.


Usled zločina i terora svake vrste, kao i interniranja, broj stanovnika u Mačvi, i u celoj Srbiji, takoreći preko noći silno se smanjio. U poređenju sa srpskim popisom iz 1910. godine, u julu 1916. godine, kad su okupacione vlasti izvršile popis, u Šabačkom okrugu, na primer, bilo je manje 76.706 stanovnika (32,7 odsto), pri čemu je muškaraca bilo manje za 57.968 (47,6 odsto), a žena manje za 18.738 ili preko 15,7 odsto.


tako da mi se jebe za tanana osećanja u pismu tvog dede.











gedza.73 gedza.73 01:51 12.11.2020

Re: Ante Portas

ti nemas pravo da prozivas tudju porodicu

A ti dežulovićevim tekstom možeš (do besvesti ću da ponavljam).

pecaroš je napisao da su njegove dede bili pripadnici vojske koja je činila zločine, pljačkala i ubijala civile po Srbiji. Još očekuje neko sažaljenje što su bili mobilisani a preko toga podjebava da su Srbi malo 'upitno oslobađali njegovu domovinu' jer mu je deda bio i kukavica.
klošarčina najobičnija.

tvoji izvori su obicno sumnjivog porekla,...no nevezano za sve to,

A tvoji su relevantni? Gde je u tekstu broj zemalja u koje SFRJ pasoš mogao bez vize? Moglo se u 80. Sa srpskim pasošem kojim ima krunu se može, po tekstu iz 2018, u 113.

broj prelazaka granice, opet iz tvog teksta, iz SFRJ koja je imala 20 miliona stanovnika je godišnje bilo 16 miliona, iz Srbije od 8 miliona je je pre neku godinu bilo 20 miliona (ne drži me za reč, po sećanju pišem) a jedne godineje bilo prodato samo turističkih aranžmana 1 200 000 (brojka sigurno veća jer mnogo putuje u privantom režiji)

The Henley Passport Index is the original ranking of all the world’s passports according to the number of destinations their holders can access without a prior visa. The ranking is based on exclusive data from the International Air Transport Association (IATA), which maintains the world’s largest and most accurate database of travel information, and enhanced by ongoing research by the Henley & Partners Research Department.

pogrešio sam za mesto na rang listi a brojka je 134 zemlje (bez vize plus formalna viza po dolasku)

zadojeni ste ideologijom (kao janičari ste), zaslepljeni komunističkom propagandom o velikosrpskom šovinizmu, jugoslovenksom tigru sa najjačom vojskom, najboljom privredom i najdugovečnijim predsednikom a se se raspalo samo par meseci nakon što su preuzeli vlast u svoje ruke vaši 'antifašisti'.


gedza.73 gedza.73 02:00 12.11.2020

Re: Ante Portas

predatortz
Samo, kao što vidiš, sve ređe učestvujem u ovakvim razgovorima.
Bespredmetno je natezati se sa takvim, pokušavati neki smislen i argumentovan razgovor sa onima kojima je mržnja svrha javljanja na ovom mestu.

nekad bude jače od mene.
Neka oni rade svoj posao, ne treba ih hraniti davanjem povoda.

iskrivili su i prepravili istoriju. iskreno se i ja začudim kad naiđem na neki podatak kako im je pošlo za rukom da u toj meri iskrive srpsku istoriju.

ja sam pretrčao Šumarice uzduž i popreko. Nikad nisam pljunuo na zemlju i skoro nikad nisam išao u vece. neki nesvesni refleks. Ali nisam znao da trčim po groblju vojnika. Niti su se znali grobovi šumaričkih žrtava.

takva 'partizanska' istorija Anđi nije sumnjiva ali je zato
Srbe ističe skoro u prvi plan kao glavnokomandujuće nacistima dok je na jednom blogu branila domaće Švabe kao ovaj pecaroš dede.

te oni nisu hteli, mobilisali ih, naterali... a oni ubijali i pljačkali. I to u oba rata. A i nakon rata.
pecaros pecaros 02:10 12.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73

prvo da ti kažem kretenu jedan da 'retardiran' ne koristiš zbog nekih blogera koji imaju autističnu decu.


E, baš će ti biti zahvalni što ih braniš, autistični ljudi nisu mentalno zaostali. Seljačino retardirana. A uterivanje nekoga u finoću nazivajući ga kretenom je sasvim izuzetan oblik retardiranosti.

gedza.73
Slovenci su molili Srbe da im pomognu jer tvoj deda nije oslobašao svoju zemlju


Navro si na mog dedu, eno se okreće u grobu. On se borio protiv Italijana, Soška fronta nije bila protiv Slovenaca. Protiv Srba nije stigao da se bori, jer je ranjen pre kraja rata. Kad ti je već stalo.

Ostatak čaršava nisam ni čitao, na prvi pogled vidim da nema veze sa temom.
gedza.73 gedza.73 02:12 12.11.2020

Re: Ante Portas

Ostatak čaršava nisam ni čitao, na prvi pogled vidim da nema veze sa temom.

Ima veze sa tvojom tvrdnjom o 'jadnim vojnicima koji su nateranu u austrougarsku vojsku' pa su 'nevoljko' silovali, ubijali pljačkali što pokazuju izveštaji stranih očevidaca.

Inače mene bi bilo sramota da se hvalim da mi je 'matori' pripadao pokretu koji je doveo Slobodana Miloševića na vlast. Ti si pravi primer 'čega se pametan stidi tim se budala ponosi'
pecaros pecaros 02:45 12.11.2020

Re: Ante Portas

gedza.73

Ima veze sa tvojom tvrdnjom o 'jadnim vojnicima koji su nateranu u austrougarsku vojsku' pa su 'nevoljko' silovali, ubijali pljačkali što pokazuju izveštaji stranih očevidaca.


Svaka tvoja rečenica je potvrda izuzetne retardiranosti. "Naterivanje jadnih vojnika" u vojsku se zove mobilizacija, alternativa je streljački stroj. Na frontu Isonzo si mogao silovati neku stenčugu u Alpima, eventualno.

gedza.73
Inače mene bi bilo sramota da se hvalim da mi je 'matori' pripadao pokretu koji je doveo Slobodana Miloševića na vlast. Ti si pravi primer 'čega se pametan stidi tim se budala ponosi'


Pa sad - i ja bih voleo da nije mobilisan za sremski front, ne bi ostao doživotni invalid, a od okupatora bi nas svakako oslobodili ovi iz drugog antifašističkog pokreta. GoVEdo retardirano.
magnus magnus 08:18 12.11.2020

Re: Ante Portas

O zločinima austrougarske vojske u selu Jevremovcu pisao je i Džon Rid. On navodi da je u tom selu pedeset osoba bilo saterano u jedan podrum i onda živo spaljeno...

Džon Rid iznosi takođe podatak, da je u Šapcu, u dvorištu Gačićeve apoteke, "natenane" streljano 300 zarobljenih srpskih vojnika iz 13. pešadijskog puka II poziva.
AU vojska ti je ko Nato, ima nekoliko "zasebnih komponenti" najmanju zajedničku vojsku i dva domobranstva austrisko i mađarsko(homved) i de fakto u okviru homveda hrvatsko kraljevsko domobranstvo . Tu kod Šabca je 42 domobranska pješačka divizija hrvatskog kraljevskog domobranstva ( pazi današnji HR ustav se poziva na tu državnost ) eto tu ti je bila i spomenuta 25. pučko ustaška pukovnija koju onaj ukrainac spominje da je u njoj Broz "uhićen" ( pučko-ustaške su trećepozivci) da vidimo šta "objektivna hr vikipedija piše o tome"
Pukovnija se sastojala od tri pučko-ustaška bataljuna (bojne) stacionirana u Zagrebu, od kojih je svaki imao 4 satnije. Zapovjednik 3. satnije prvog bataljuna bio je Vladko Maček.[2]

Ratni put

Hrvatski domobrani na križanju Šabac-Mitrovica-Bogatić, 2. prosinca 1914.
1914. pukovnija je zajedno s 26., 27. i 28. pučko-ustaškim pukovnijama te još nekim doknadnim postrojbama ušla u sastav 104. pučko-ustaške brigade pod zapovjedništvom general bojnika Theodora Bekića.[5] Naoružana Mannlicher i Werndl-Holub puškama, pukovnija je 20. kolovoza 1914. prebačena vlakom iz Zagreba na lijevu obalu Drine, u blizini njenog ušća u rijeku Savu. Nakon nekoliko dana krenula je u napad na srpske položaje kod rijeke Bosut. Kod Pećinaca i Popinaca su uništili jednu srpsku diviziju, koja je prešla Savu. Pukovnija je nakon toga sama prešla Savu i napredovala uz veće i manje bitke i okršaje do rijeke Kolubare, koju je koncem studenoga 1914. prešla. U Kolubarskoj bitci 3. prosinca pukovnija se povukla preko Drine u Bosnu.

U listopadu 1914., pukovnija se zajedno s 104. brigadom nalazi u 29. pješačkoj diviziji. U prosincu 1914. 104. brigada je u ostacima i otad se ne spominje u dokumentima. 1. siječnja 1916. pukovnija je bila uključena u 62. pješačku diviziju, grupa Vukadinović. Od svibnja 1916. uključena je u 28. pučko-ustašku planinsku brigadu (28 LstGbBrig). Na dan 12. svibnja 1917. uključena je u sastav 5. pješačke brigade, a otad joj se gubi trag.[6]Hrvatski domobrani na križanju Šabac-Mitrovica-Bogatić, 2. prosinca 1914.



Izvori

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana