Planeta| Politika

Još jedni izbori

niccolo RSS / 03.11.2020. u 10:34

Za izbore crnogorske smo ima veoma kvalitetan blog, sa zanimljivom razmenom argumenata u dosta komentara. Zato ćemo se danas, a i, siguran sam, narednih dana, baviti američkim izborima.

 

 

Sličnost crnogorskih i američkih izbora je u maloj razlici između dve političke grupacije. Kao što je u crnogorskoj izbornoj večeri glavno pitanje bilo da li će opozicija ili DPS sa satelitima preći 40 poslanika, tako je i u slučaju američkih izbora potpuno neizvesno da li će do potrebnih 270 elektorskih glasova doći Tramp ili Bajden.

 

Razliku između ovih izbora vidim u tome što se nakon crnogorskih ipak može očekivati da se nešto promeni u Crnoj Gori. Nisam ubeđen da će do promene doći u Americi – ukoliko pobedi Tramp, nastaviće svoju dosadašnju politiku. Ukoliko Tramp izgubi, svi će se ponašati kao da je jedini problem bio sam Tramp i da je sad nakon njega sve savršeno. Drugim rečima, ne očekujem da će se pozabaviti sa realnim problemima u američkom društvu koji su i doveli do toga da Tramp bude izabran prvi put.

 

Još jedna razlika je u tome što je u Crnoj Gori potrebno osvojiti većinu glasova, dok je u Americi potrebno osvojiti većinu elektorskih glasova. Što potiče od toga Sjedinjene Američke Države predstavlja uniju država, pa je i pitanje koliko će koja država ima elektora pitanje odnosa između država i ne mora da odgovara odnosu između broja glasača u različitim državama (uostalom, setimo se samo da je Utah Territory primljena kao država Juta nakon 40 i kusur godina i sa značajno umanjenom teritorijom, pri čemu se kao glavni razlog navodi mormonska religija).

 

Treća, i poslednja razlika koju ću navesti u ovom blogu, je u tome što su rezultati crnogorskih izbora bili poznati praktično isto veče ili barem sutradan. Za američke izbore imamo različitih najava, od toga da se rezultati u nekim državama neće znati u izbornoj noći (uglavnom zbog glasova poslatih poštom), pa do teorija zavere kako će neki elektori da se preokrenu.

 

Sve u svemu, zanimljivi dani nas čekaju.

 

 



Komentari (836)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

vcucko vcucko 18:05 04.11.2020

Re: ...

haklberi_tom haklberi_tom 18:06 04.11.2020

Re: ...

maksa83
Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.

Ne treba meni da čestitaš, moj Predsednik je svoje predsednikovanje zaradio pošteno, di old fešnd uej - ćelavci u džipovima po provinciji koji uteruju izbornu volju, lojalni članovi u izbornim komisijama koji potpisuju celu izbornu komisiju ispod arbitrarnih brojeva, potpuna kontrola medija i tokova para, dakle sve pošteno, a ne ko ta vaša dedabiljka što obija sandučiće i ubacuje svoje glasove.


Ne bih se ja sa ovim zajebavao!
haklberi_tom haklberi_tom 18:07 04.11.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
bene_geserit
Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.


ne sikiraj se bre bene..
od Trampa ionako šta di dobio dobio si, više nema..
a ovi neće moći da te natjeraju da nosiš štikle na posao srijedom svakako jer će biti još slabiji od Trampa..
malo će sve ipak biti mirnije i izvjesnije a poso je taki da voli mirno i izvjesno pa ćeš i ti da omastiš brke..

Čekaj!
Da li je objavljeno da je Trump izgubio?

aureus aureus 18:11 04.11.2020

Re: ...

vcucko
. To može da poveruje samo potpun kreten (koji ne kupuje alvu ćeten)

Danas samo potpun kreten ne kupuje alvu ćeten.
vcucko

Pogledati onaj prastari nemi film "Birth Of A Nation", bio prorok taj D. W. Griffith.

Takođe pogledati i Grifitov "Intolerance" iz 1916.
Šminkali su ga prije 15-20 godina i dodali zanimljivu muziku. Grifit je velikan, do njega su filmovi bili prilično amaterski.

No, odosmo u drugu temu.
bene_geserit bene_geserit 18:16 04.11.2020

Re: ...

ne sikiraj se bre bene..
od Trampa ionako šta di dobio dobio si, više nema..
a ovi neće moći da te natjeraju da nosiš štikle na posao srijedom svakako jer će biti još slabiji od Trampa..
malo će sve ipak biti mirnije i izvjesnije a poso je taki da voli mirno i izvjesno pa ćeš i ti da omastiš brke

Ma ne sikiram se, ne boj se.

Nisu flipovali Senat pa ne mogu da menjaju poreski sistem.
Mada ko zna, da se samo demokrate pitaju možda bi nam vratili itemized deduction za state tax, pa bi mi opet bilo svejedno. Mada bi povećali takse na profit firmi pa bi stokovi opali.
Tako da što se para tiče verovatno je svejedno, a to ionako nije mnogo bitno.

Nego ovaj deo sa nošenjem štikli me jbe. I emocionalno brate dobi nam podgrejani leš Tramponju. Sad treba posmatrati da li će woke marksizam, race theory i slično da ode u overdrive il će da se smiri malo.

Nego snimi kako se kretalo brojanje glasova u Viskonsinu, minute by minute.
Obrati pažnju na izvor (ABC news, 538 dakle mainstream) i na 4 sata ujutru.



Ili u Mičigenu, oko 6:30 ujutru.



Mislim stvarno su neposobni, ni izbore numeju da nameste da baš ne bode oči.
bene_geserit bene_geserit 18:29 04.11.2020

Re: ...

Čekaj!
Da li je objavljeno da je Trump izgubio?

Strpi se još malo Čarli, prepričaćemo ti ukratko šta se dešavalo, nemoj da brineš.
haklberi_tom haklberi_tom 18:39 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Čekaj!
Da li je objavljeno da je Trump izgubio?

Strpi se još malo Čarli, prepričaćemo ti ukratko šta se dešavalo, nemoj da brineš.

Šta da mi prepričaš kada još nije objavljeno.
Ja pratim stalno na BBC-ju, računam Englezima ni iz džepa ni u džep.
I stalno stoji 224 na prema 213 elektorskih glasova, ne pomera se ceo dan.
niccolo niccolo 18:41 04.11.2020

Re: ...

I stalno stoji 224 na prema 213 elektorskih glasova, ne pomera se ceo dan.

Možda im se pokvario sajt?
stemajz stemajz 18:43 04.11.2020

Re: ...

јел ово стварно тачно да је у висконсину гласало неких 100к више људи него што их има у бирачком списку?

и онда мало размажу тих 100к да бајден има 20к вишка или како већ?

мислим, ако за то и за ове диракове импулсе код броја бајденових гласова немају неко смислено објашњење, хоће трампови гласачи се побуне са оружјем?
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:43 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
kako ti sebi objašnjavaš onu Srkijevu elaboraciju koliko je teško lažirati listić?

Znaš kako su se kupovali glasovi pre 200 godina ?
E sad mi objasni kod ovog glasanja poštom šta sprečava nekoga da ide okolo i kupuje glasove, lepo pred njim zaokružiš koga treba, potpišeš, on spakuje u koverat i ubaci u poštansko sanduče i isplati kintu.


Pa sprečava ga pretnja od podužeg zatvora u federalnoj korekcionoj instituciji i to što je nekog ko se time bavi lako uvatiti na delu, snimiti telefonom i staviti na youtube.
srdjan.pajic srdjan.pajic 18:45 04.11.2020

Re: ...

newimprovedtadejus
bene_geserit
Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.


ne sikiraj se bre bene..
od Trampa ionako šta di dobio dobio si, više nema..
a ovi neće moći da te natjeraju da nosiš štikle na posao srijedom svakako jer će biti još slabiji od Trampa..
malo će sve ipak biti mirnije i izvjesnije a poso je taki da voli mirno i izvjesno pa ćeš i ti da omastiš brke..


I ako mogu ove tarife kinezima nekako da se skinu, ubiše nas.
niccolo niccolo 18:47 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.

Pozdravljam sportski pristup. Brine me da li ovi izbori znače da će poverenje američkog društva u izborni proces biti trajno narušeno ili se može povratiti barem na nekim budućim izborima.
haklberi_tom haklberi_tom 18:49 04.11.2020

Re: ...

niccolo
bene_geserit
Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.

Pozdravljam sportski pristup. Brine me da li ovi izbori znače da će poverenje američkog društva u izborni proces biti trajno narušeno ili se može povratiti barem na nekim budućim izborima.

Pa ko je pobedio?
gedza.73 gedza.73 18:50 04.11.2020

Re: ...

Možda su glasovi iz gradskih, visokoobrazovanih sredina?

Da znaš. Meni bajden liči na kombinaciju Čede Jovanovića sa retorikom LDP strogo namenjeno svojoj grupi i Slobi miloševiću sa zapakovanim glasovima sa Kosova.

u stvari vrlo malo sam razumeo iako mi se sin svojski trudio da mi objasni elektorske glasove, poene, koje države drže demokrate, koje republikacni, ruralno vs urbano ali ja sam hvatao svaku treću reč od svin stejt, da je Bajden uložio ogromne pare da dobije Teksas i Floridu (sigurno bi dobio izbore da je uspeo sa bar jednom) a da Tramp za razliku od njega nije pokušavao a se bez potrebe muči oko Bajdenove kalifornije i Njujorka.

Da se u ovom trenutku lomi oko, pored Nevade u kojoj Bajden vodi ali sa malim brojem glasova (vrlo 'čudan' rast glasova u njegovu korist odjednom) i nije prebrojano sve (može biti problem sa džakovima), mičigena, Viskonsina i pensilvanije (opet ako ne ulete džakovi Tramp ima solidnu prednost...)

Valjda ih zovu blue wall (ko plava dinastija, svastikin but) a da ako se posmatra 'magijski' tradicinalno predsednik USA postaje onaj ko pobedi u Ohaju (valjda je tako ko zna od kad... zanimljiva trivija).

Opet kažem ako sam sve dobro ponovio šta mi je ispričao.
niccolo niccolo 18:52 04.11.2020

Re: ...

Pa ko je pobedio?

Znaćemo prvog ponedeljka posle druge srede u decembru.
bene_geserit bene_geserit 18:55 04.11.2020

Re: ...

Pa sprečava ga pretnja od podužeg zatvora u federalnoj korekcionoj instituciji i to što je nekog ko se time bavi lako uvatiti na delu, snimiti telefonom i staviti na youtube

A ne možeš da im uzmeš telefon na ulazu ? I narkomanima koji prodaju glasove kad dođu do nekih para prva ideja je da nađu dilera a ne da nešto snimaju i stavljaju na youtube.
maksa83 maksa83 18:58 04.11.2020

Re: ...

јел ово стварно тачно да је у висконсину гласало неких 100к више људи него што их има у бирачком списку?

Nije. Tip koji je to lansirao je izmajstorisao sliku, ima 300K više glasača nego što se na toj slici tvrdi, što se lako proveri.
stemajz stemajz 19:08 04.11.2020

Re: ...

maksa83
јел ово стварно тачно да је у висконсину гласало неких 100к више људи него што их има у бирачком списку?

Nije. Tip koji je to lansirao je izmajstorisao sliku, ima 300K više glasača nego što se na toj slici tvrdi, što se lako proveri.


окс, мене мрзело да копам детаље, али ми је вест смрдела мало

ови делта импулси код бајдена ми и даље смрде, ваљда ће и за то бити неко објашњење

последње што би било коме одговарало је да то остане тако нејасно а мичиген може таман бити пресудан, има да крене пушкарање без зајебанције
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:09 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Pa sprečava ga pretnja od podužeg zatvora u federalnoj korekcionoj instituciji i to što je nekog ko se time bavi lako uvatiti na delu, snimiti telefonom i staviti na youtube

A ne možeš da im uzmeš telefon na ulazu ? I narkomanima koji prodaju glasove kad dođu do nekih para prva ideja je da nađu dilera a ne da nešto snimaju i stavljaju na youtube.


Mnogo je šuplje to, bene, valjda ima neki bolji način da se maznu glasovi, ako već insistiraš na tome. Svejedno, sasvim je ok da tamo gde postoji sumnja u muljanje uzmu i prebroje glasove ponovo, pa ako ishod ispadne drugačiji, da ja onda tebi čestitam pobedu fair and square.

stemajz stemajz 19:12 04.11.2020

Re: ...

а има ли шансе да понове гласање негде, постоји ли то у закону?

мислим, не помаже ти да бројиш поново ако не знаш колико је лажних листића унутра

за пребројавање гласова мора ваљда нека минимална разлика да буде или тако нешто?
shmoo shmoo 19:13 04.11.2020

Re: ...

aureus
bene_geserit
Pazi magiju u Mičigenu, odjednom 3% glasova (138 hiljada) i svi do jednog za Bajdena.


Posle prespavane noći, mnogo se bolje broji.

Možda su glasovi iz gradskih, visokoobrazovanih sredina?

Kad god pogledam ove Googlove mape skoro svuda vidim crvenu boju po državama, a plave se najveći gradovi.
Zašto je taj kantrisajd toliko za Trampa?






niccolo niccolo 19:14 04.11.2020

Re: ...

постоји ли то у закону?

Sećam se iz 2012., kada je drug Radulović po blogu divljao da treba ponovo brojati glasove nakon što su Toma i av iznosili one džakove, da srpski propisi ne poznaju ponovno brojanje glasova. Ako postoji neki problem, trebalo bi da se ide na novo glasanje, a ne na ponovno brojanje. Ne znam kako je u usa.
shmoo shmoo 19:16 04.11.2020

Re: ...

haklberi_tom
niccolo
bene_geserit
Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.

Pozdravljam sportski pristup. Brine me da li ovi izbori znače da će poverenje američkog društva u izborni proces biti trajno narušeno ili se može povratiti barem na nekim budućim izborima.

Pa ko je pobedio?



Како ко?

Па исто као и код нас у јуну.






bene_geserit bene_geserit 19:18 04.11.2020

Re: ...

sasvim je ok da tamo gde postoji sumnja u muljanje uzmu i prebroje glasove ponovo

Misliš pošto su dodali već džakove sa glasovima mogu i da broje ponovo, nema problema ?
A za te dirakove impulse, valjda će neko objašnjenje da padne, ne valja ovako.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:27 04.11.2020

Re: ...

stemajz
а има ли шансе да понове гласање негде, постоји ли то у закону?

мислим, не помаже ти да бројиш поново ако не знаш колико је лажних листића унутра

за пребројавање гласова мора ваљда нека минимална разлика да буде или тако нешто?



Mrzi me da opet pišem sastav, nije uopšte problem da se provere listići, da li su falsifikovani, da li su od nepostejićih ljudi, da li su potpisi falsifikovani, da li je skener pogrešio, ili ovi što gledaju potpise - to se sve čuva upravo zato da se može proveriti unazad. Za ponavljanje ne znam, pretpostavljam da može i to ako se otkrije neka masovna krađa i prevara.

Žena mi kaže da su tokom brojanja (zapravo provere potpisa gde je ona radila) tokom ove dve nedelje ladno ispedalirali nekolicinu ljudi koji su tu radili, čak i jednog šefa smene. Ne zna zašto, niko im nije rekao, samo vidi da kolege više nema, a na njegovo mesto dođe drugi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:32 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
sasvim je ok da tamo gde postoji sumnja u muljanje uzmu i prebroje glasove ponovo

Misliš pošto su dodali već džakove sa glasovima mogu i da broje ponovo, nema problema ?
A za te dirakove impulse, valjda će neko objašnjenje da padne, ne valja ovako.


Ma, ok, što se mene tiče može i glasanje ponovo, ako baš toliko ne veruješ u listiće.

I ne znam što one stepove zovete Dirakovim, to je bre Hevisajdova step funkcija, a ne Dirakov delta impuls. Ali, dobro, nije to sad najvažnije.


kamilo_emericki kamilo_emericki 19:39 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Ja da čestitam blogokolegama Pajiću i Maksi (kad već neće Tramp), jesu ovi vaši dobili na prevaru ali šta da se radi.

Da li je to neko dobio 7 % glasova pa moze proglasiti pobjedu kao ona gospodja u Bjelorusiji?
haklberi_tom haklberi_tom 19:54 04.11.2020

Re: ...

srdjan.pajic
bene_geserit
sasvim je ok da tamo gde postoji sumnja u muljanje uzmu i prebroje glasove ponovo

Misliš pošto su dodali već džakove sa glasovima mogu i da broje ponovo, nema problema ?
A za te dirakove impulse, valjda će neko objašnjenje da padne, ne valja ovako.


Ma, ok, što se mene tiče može i glasanje ponovo, ako baš toliko ne veruješ u listiće.

I ne znam što one stepove zovete Dirakovim, to je bre Hevisajdova step funkcija, a ne Dirakov delta impuls. Ali, dobro, nije to sad najvažnije.



Kako nije važno!
Dirakov impuls je impuls beskonačne amplitude i beskonačno kratkog trajanja.
A hevisajdoiva je valjda step funkcija jedinične amplitude stepa.
Jebote, kako se sve zaboravlja lako, kada čak ni ovo ne mogu da tvrdim sa sto procenata - bez guglanja.
niccolo niccolo 20:14 04.11.2020

Re: ...

Па исто као и код нас у јуну.

Nego čujem za zaražene profesore po školama - kad se prelazi skroz na online?
stemajz stemajz 20:15 04.11.2020

Re: ...

srdjan.pajic

I ne znam što one stepove zovete Dirakovim, to je bre Hevisajdova step funkcija, a ne Dirakov delta impuls. Ali, dobro, nije to sad najvažnije.



тако је пајићу, хвала, ја сам зарђао прилично, није дирак, извињавам се
srdjan.pajic srdjan.pajic 20:32 04.11.2020

Re: ...

stemajz
srdjan.pajic

I ne znam što one stepove zovete Dirakovim, to je bre Hevisajdova step funkcija, a ne Dirakov delta impuls. Ali, dobro, nije to sad najvažnije.



тако је пајићу, хвала, ја сам зарђао прилично, није дирак, извињавам се


Da klečiš na kukuruzu i opsuješ putina 3 puta, zaharovu 6! Ma, zezam se, skroz nebitno, nego sam intervenisao da nam ne uleti ovde kolega jinks i nalupa svima šamare što ne znamo osnovne stvari.

Pitao sam ženu za ovo ponavljanje izbora, ona kaže da posle duge i teške borbe na sudovima, može da se naredi ponavljanje izbora, u principu. Sud može da naredi i prebrojavanje i zaustavljenje ponovljnog brojanja glasova, kao onomad u Floridi, ako se dobro sećam, kad je Buš junior zajahao na vlast.


srdjan.pajic srdjan.pajic 20:35 04.11.2020

Re: ...

Kako nije važno!
Dirakov impuls je impuls beskonačne amplitude i beskonačno kratkog trajanja.
A hevisajdoiva je valjda step funkcija jedinične amplitude stepa.
Jebote, kako se sve zaboravlja lako, kada čak ni ovo ne mogu da tvrdim sa sto procenata - bez guglanja.



Dobro je, čarli, sedi, odmori malo, popij vinjačić (da, znam da ti nikad ne piješ...).

Ja isto nisam mogao da se setim kako se zove Hevisajdova step funkcija na srpskom, ali tu je wiki: Hevisajdova odskočna funkcija. E, starosti, teška li si.
mlatisa mlatisa 20:45 04.11.2020

Re: ...

Pozdravljam sportski pristup. Brine me da li ovi izbori znače da će poverenje američkog društva u izborni proces biti trajno narušeno ili se može povratiti barem na nekim budućim izborima.


Мене уопште не брине. Уопште није битно да постоји поверење америчког друштва у изборни процес. Битно је да постоји поверење елите у изборни процес

Ја им желим све оно што су радили нама. На жалост, не гајим наду да ће им се све то и десити. Рекао бих да ће врло брзо нестати BLM. Црнци ће и даље процентуално страдати мање од белаца али то више неће бити битно. Окренуће се потпуно против Русије. Попустиће притисак на Кину али не много. Један нови рат у року од године или две је неизбежан само је питање где.

Постоји и варијанта "Империја узвраћа ударац" где Трамп ради демократама оно што су они радили њему, али мислим да је то екстремно мало вероватно, пошто сумњам да има подршку републиканаца за тако нешто. Мада можда нешто исфингирају и убризгају себи у вену још пар трилиона долара.

Само ме чуди што огромна већина људи пристаје на пуч. Али добро, њихова ствар.


haklberi_tom haklberi_tom 20:54 04.11.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Kako nije važno!
Dirakov impuls je impuls beskonačne amplitude i beskonačno kratkog trajanja.
A hevisajdoiva je valjda step funkcija jedinične amplitude stepa.
Jebote, kako se sve zaboravlja lako, kada čak ni ovo ne mogu da tvrdim sa sto procenata - bez guglanja.



Dobro je, čarli, sedi, odmori malo, popij vinjačić (da, znam da ti nikad ne piješ...).

Ja isto nisam mogao da se setim kako se zove Hevisajdova step funkcija na srpskom, ali tu je wiki: Hevisajdova odskočna funkcija. E, starosti, teška li si.

Ja je nikada ni na srpskom nisam zvao odskočna, nego jedino i samo jedino step.
bene_geserit bene_geserit 21:09 04.11.2020

Re: ...

Dirakov impuls je impuls beskonačne amplitude i beskonačno kratkog trajanja.
A hevisajdoiva je valjda step funkcija jedinične amplitude stepa.

Pa kad smo rekli Dirakova, nismo mislili na % po kandidatu, nego na prvi izvod toga tj. kako se promenio, a promenio se drastično za "nula" vremena.
stemajz stemajz 21:18 04.11.2020

Re: ...

ма то пајић формалностима одвлачи пажњу са суштине, баш му се и не допада идеја да његов бастион демократије шибицарски вара на изборима као у неким банана земљама
bene_geserit bene_geserit 21:40 04.11.2020

Re: ...

Viskonsin voter turnout (procenat izlaznosti u odnosu na broj glasača):
2016 - 75%
2020 - 90%
he he
I još kažu može voter turnout da bude i preko 100% zbog registrovanja na dan izbora.
I posle zajebavate DSS sa onim mašinama što rade 25 sati dnevno zbog promene vremena za sat.
stemajz stemajz 21:48 04.11.2020

Re: ...

а јел то значи да теоретски неко може да је у суседној држави већ гласао (лично или поштом), па се после тога пријави у висконсину и онда опет још једном гласа ту?
bene_geserit bene_geserit 21:51 04.11.2020

Re: ...

E evo ga zvanično objašnjenje za step funkciju i dirakov impuls:

"The increase in the chart simply shows when the City of Milwaukee reported its absentee ballot results. We knew well before the election that Democrats were much more likely than Republicans to vote absentee, that it takes longer to count such ballots, and that Milwaukee is a Democratic stronghold.

So, predictably, the mail-in results from that area led to a spike in the number of Democratic votes when the Associated Press added that count -- reported all at once -- to its vote tally about 3:30 a.m.

From 3:26 to 3:44 a.m. in the Associated Press election reporting stream, the vote for former Vice President Joe Biden jumped by 149,520 (9.2% of Biden's total votes) and Trump's vote jumped by 31,803 votes (2% of his total votes). Milwaukee County accounted for most but not all of that jump.

These votes were all reported together because Milwaukee and 38 other communities used a central count location. Other communities counted absentee ballots at the polling places, and reported them along with their in-person vote totals.

The city of Green Bay reported its results in bulk shortly after. It also had a central count facility for absentee ballots."
stemajz stemajz 21:56 04.11.2020

Re: ...

па тако нешто сам и мислио, бројали са стране писма па крнули све одједном на резултат... бем ли га, није немогуће, ваљда се да проверити
aureus aureus 21:58 04.11.2020

Re: ...

2020 - 92% and counting

Možda su ljudi svjesni važnosti trenutka?

P.S. Jesi li provjerio taj turnout?
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:04 04.11.2020

Re: ...

Samo da razjasnimo nešto.
Taj "Dirakov delta impuls" se možda na ETF-u tako zove, u ostalim normalnim (dakle pravoslavnim) matematičkim sredinama se zove jednostavno Dirakova delta funkcija

No nisam hteo o tome, siguran sam da bi već pola Sjedinjenih Država gorelo da je ovakva statistička anomalija uočena u Trampovu korist.
Samo kažem.
niccolo niccolo 22:05 04.11.2020

Re: ...

Možda su ljudi svjesni važnosti trenutka?

Sad je trenutak velikih odluka!
bene_geserit bene_geserit 22:05 04.11.2020

Re: ...

Jesi li provjerio taj turnout?

Broj registrovanih glasača 3.68 M.
Broj prebrojanih glasova 3.24 M od oko 3.3 M.
OK, 90% a ne 92%. Ispravio.
Možda su ljudi svjesni važnosti trenutka?

biće da je to
aureus aureus 22:10 04.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Jesi li provjerio taj turnout?

Broj registrovanih glasača 3.68 M.
Broj prebrojanih glasova 3.24 M od oko 3.3 M.
OK, 90% a ne 92%. Ispravio.

Ali postoji i ovo:

srdjan.pajic srdjan.pajic 22:12 04.11.2020

Re: ...

stemajz
ма то пајић формалностима одвлачи пажњу са суштине, баш му се и не допада идеја да његов бастион демократије шибицарски вара на изборима као у неким банана земљама


Naravno da mi se ne dopada, kao ni podmetanje da je muvanja bilo, taman posla da moramo još i u rat zbog Trampa i ovog senilnog dedekanje. Mada ove debele iz mičigenske milicije mogu da ostavim u prašini kad dođe do taktičkog uzmicanja, naročito uzbrdo.
bene_geserit bene_geserit 22:15 04.11.2020

Re: ...

Ali postoji i ovo:

Pa i 75% i 90% je u odnosu na isti broj - broj glasača u biračkom spisku.

edit: Zapravo sad vidim da nemam pojma u odnosu na šta su računali tih 67%, samo je tako pisalo (u odnosu na 4.1 M, što nije nit broj upisanih glasača nit estimacija broja punoletnih koje su obe gotovo iste kao danas).
U odnosu na 3.68 M to je bilo 75% (ispravio gore). OK, povećanje deluje manje ali opet je ogromno i nikad zabeleženo.
srdjan.pajic srdjan.pajic 22:21 04.11.2020

Re: ...

Samo da razjasnimo nešto.
Taj "Dirakov delta impuls" se možda na ETF-u tako zove, u ostalim normalnim (dakle pravoslavnim) matematičkim sredinama se zove jednostavno Dirakova delta funkcija


Ah, pa diskutabilno je i da li je to uopšte funkcija (beskonačna amplituda, nula trajanje, a površina ispod njega = 1, svejednom, jedan od najgenijalnijih izuma koje sam u toku školovanja sreo. Zvala se i kod nas Dirakova funkcija, nego kasnije, kad se uči impulsni odziv sistema i Grinove funkcije, onda i taj Dirak nekako postane impuls, na koji tražiš odziv, jelte. A pogotovu kad se impulsni odziv dobija merenjem, nekako moraš da napraviš tog prokletog Diraka, jelte).









bene_geserit bene_geserit 22:29 04.11.2020

Re: ...

taman posla da moramo još i u rat zbog Trampa i ovog senilnog dedekanje

Sa ovim se slažem.
gedza.73 gedza.73 22:36 04.11.2020

Re: ...

Naravno da mi se ne dopada, kao ni podmetanje da je muvanja bilo

To pričaš o prošlim ili ovim SAD izborima?



nego sin mi reče za ovo

Biden Admits Plagiarism in School But Says It Was Not 'Malevolent


čoueče koji maler. Zbrišeš iz Srbije a ona te stigne u još gorem obliku.
On mučenik verovatno do sad zaboravio šta je plagirao.

bene_geserit bene_geserit 22:47 04.11.2020

Re: ...

On mučenik verovatno do sad zaboravio šta je plagirao.

A, on je serijski plagijator. Ne da je bitno za bilo šta, u toj USA političkoj eliti su sve takvi fini ionako.
vrabac_onaj vrabac_onaj 22:48 04.11.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Samo da razjasnimo nešto.
Taj "Dirakov delta impuls" se možda na ETF-u tako zove, u ostalim normalnim (dakle pravoslavnim) matematičkim sredinama se zove jednostavno Dirakova delta funkcija


Ah, pa diskutabilno je i da li je to uopšte funkcija (beskonačna amplituda, nula trajanje, a površina ispod njega = 1, svejednom, jedan od najgenijalnijih izuma koje sam u toku školovanja sreo. Zvala se i kod nas Dirakova funkcija, nego kasnije, kad se uči impulsni odziv sistema i Grinove funkcije, onda i taj Dirak nekako postane impuls, na koji tražiš odziv, jelte. A pogotovu kad se impulsni odziv dobija merenjem, nekako moraš da napraviš tog prokletog Diraka, jelte).


Ma dobro bre, zajebavam malo :)

Koristi se ona u još gomili drugih stvari u fizici.
A da, slažem se sa konstatacijom "jedan od najgenijalnijih izuma koje sam u toku školovanja sreo".
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:31 05.11.2020

Re: ...

gedza.73
Naravno da mi se ne dopada, kao ni podmetanje da je muvanja bilo

To pričaš o prošlim ili ovim SAD izborima?



nego sin mi reče za ovo

Biden Admits Plagiarism in School But Says It Was Not 'Malevolent


čoueče koji maler. Zbrišeš iz Srbije a ona te stigne u još gorem obliku.
On mučenik verovatno do sad zaboravio šta je plagirao.





Dobro, malo preterujete sa kritikom godina druga Bajdena, Tramp je samo 3 godine mlađi, a izgleda kao da je u predinfarktnom stanju, stvarno bi trebalo da skine jedno 50 kila da bi mogao lakše da vlada, a ni Penis mu nije baš u najboljoj formi i cvetu mladosti.

Zato imamo mi spremnu Kamilicu, kao zapetu pušku, da kad ovaj dekica gekne, preuzme kormilo.






srdjan.pajic srdjan.pajic 00:41 05.11.2020

Re: ...

vrabac_onaj
srdjan.pajic
Samo da razjasnimo nešto.
Taj "Dirakov delta impuls" se možda na ETF-u tako zove, u ostalim normalnim (dakle pravoslavnim) matematičkim sredinama se zove jednostavno Dirakova delta funkcija


Ah, pa diskutabilno je i da li je to uopšte funkcija (beskonačna amplituda, nula trajanje, a površina ispod njega = 1, svejednom, jedan od najgenijalnijih izuma koje sam u toku školovanja sreo. Zvala se i kod nas Dirakova funkcija, nego kasnije, kad se uči impulsni odziv sistema i Grinove funkcije, onda i taj Dirak nekako postane impuls, na koji tražiš odziv, jelte. A pogotovu kad se impulsni odziv dobija merenjem, nekako moraš da napraviš tog prokletog Diraka, jelte).


Ma dobro bre, zajebavam malo :)




Samo ti zajebavaj dok smo svi ovde na ivici živaca, i gutamo vinjake sa bromazepamom. Sreća da imam posla preko glave pa ne stižem da se sekiram mnogo.




xanadu92 xanadu92 01:09 05.11.2020

Re: ...

Osim ako ne odeš u + ili - beskonačno, al' to je posebna priča. I ako (u bežičnim telekomunikacijama) ne računaš feding, efekte senke, interferenciju, refleksiju, sabijanje, savijanje, ... šta god...


haklberi_tom haklberi_tom 07:39 05.11.2020

Re: ...

bene_geserit
Viskonsin voter turnout (procenat izlaznosti u odnosu na broj glasača):
2016 - 75%
2020 - 90%
he he
I još kažu može voter turnout da bude i preko 100% zbog registrovanja na dan izbora.
I posle zajebavate DSS sa onim mašinama što rade 25 sati dnevno zbog promene vremena za sat.

A tupsoni ne znaju da je toga dana kada se menja vreme, mašina stvarno radila 25 sati.
Ne znaju ni to da je radila 23 sata kada se drugi puta menjalo vreme.
haklberi_tom haklberi_tom 07:44 05.11.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Samo da razjasnimo nešto.
Taj "Dirakov delta impuls" se možda na ETF-u tako zove, u ostalim normalnim (dakle pravoslavnim) matematičkim sredinama se zove jednostavno Dirakova delta funkcija


Ah, pa diskutabilno je i da li je to uopšte funkcija (beskonačna amplituda, nula trajanje, a površina ispod njega = 1, svejednom, jedan od najgenijalnijih izuma koje sam u toku školovanja sreo. Zvala se i kod nas Dirakova funkcija, nego kasnije, kad se uči impulsni odziv sistema i Grinove funkcije, onda i taj Dirak nekako postane impuls, na koji tražiš odziv, jelte. A pogotovu kad se impulsni odziv dobija merenjem, nekako moraš da napraviš tog prokletog Diraka, jelte).



Šta je tu toliko genijalno?
Zaključak da beskonačno veliko puta beskonačno malo daje jedinicu?
Ili šta?
haklberi_tom haklberi_tom 07:46 05.11.2020

Re: ...

xanadu92
Osim ako ne odeš u + ili - beskonačno, al' to je posebna priča. I ako (u bežičnim telekomunikacijama) ne računaš feding, efekte senke, interferenciju, refleksiju, sabijanje, savijanje, ... šta god...



Ma koga to, bre, zanima!?
aureus aureus 12:01 05.11.2020

Re: ...



Otprilike ovako je Felps pobijedio Čavića onomad. U zadnjem zamahu.

gedza.73 gedza.73 12:30 05.11.2020

Re: ...

bene_geserit
On mučenik verovatno do sad zaboravio šta je plagirao.

A, on je serijski plagijator. Ne da je bitno za bilo šta, u toj USA političkoj eliti su sve takvi fini ionako.

Ja to više zbog ovih naših lokalnih Bajdenovaca koji se odavde spremaju da pišu petijciju da mu se ukine predsednička kandidatura zbog plagiranja. Ne dao bog da slučajno pobedi počeće da se dime zbog sukoba u gla'h'vama.
gedza.73 gedza.73 12:41 05.11.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Dobro, malo preterujete sa kritikom godina druga Bajdena

Možda malkice.

Al' jesu vas Rusi ubili ovaj put.

Prvo su vas ubedili da je Tramp njihov čovek kome su oni pomogli da pobedi (sećaš se diskusija i na blogu). Pa ste digli odmah sutradan po okončanju brojanja glasova bunu protiv Tramponje.

Pa se nezadovoljstvo taložilo (sa sve izveštajima da je Tramp lično Putin) i čekao trenutak kad će da bukne.

Pojavljuje se BLM (što kaže Čvorović pre njega hiljadu, posle njega hiljadu), ruše istorijke spomenike i kao posledica stalne ruske propagande sami birate senilnog druga Jeljcina za predsednika USA.

Maestralno, nema šta.

Zato imamo mi spremnu Kamilicu, kao zapetu pušku, da kad ovaj dekica gekne, preuzme kormilo

Misliš Zaharovu?

haklberi_tom haklberi_tom 19:02 04.11.2020

Joj!

Samo da ne pobedi onaj Klintonovac!
niccolo niccolo 19:07 04.11.2020

Re: Joj!

U međuvremenu...

U Severnoj Dakoti pobedio kandidat koji je umro pre mesec dana

Zvaničnici američke savezne države Severne Dakote suočavaju se sa problemom mrtvog čoveka koji je pobedio u jednoj od izbornih trka.Republikanac David Andahl umro je u oktobru u 55. godini od komplikacija povezanih sa koronavirusom, ali je njegovo ime već bilo na glasačkom listiću i nije bilo načina da se ukloni. Nakon što je umro, izborni zvaničnici rekli su da nisu sigurni kako će postupiti u slučaju da Andahl pobedi.U utorak je Andahl bio jedan od dva glavna kandidata za državnog predstavnika u državnom okrugu 8, osvojivši 35,5 odsto glasova.
maksa83 maksa83 19:26 04.11.2020

Re: Joj!

U Severnoj Dakoti pobedio kandidat koji je umro pre mesec dana

Pa reci da nije land of opportunity...
aureus aureus 20:07 04.11.2020

Re: Joj!

U Severnoj Dakoti pobedio kandidat koji je umro pre mesec dana

Sjeverna Dakota...očit primjer kako gustine utiču na koronu.
Jedna od najslabije naseljenih američkih država (3,7 st/km2) ima najveću zvaničnu stopu zaraženosti u Americi: čak 6,3 posto stanovništva zvanično zaraženo od početka epidemije, a broj stalno raste. (Odmah ispod je Južna Dakota, i geografski i epidemijski i trampovski.)

Tamo je, naravno, pobijedio Tramp.

niccolo niccolo 20:08 04.11.2020

Re: Joj!

Dobro, ima dva plava polja. Ili su to jezera?
aureus aureus 20:14 04.11.2020

Re: Joj!

niccolo
Dobro, ima dva plava polja. Ili su to jezera?

Više su plavetna. To valjda znači da Bajden tamo vodi, ali protiv Trampa nikad ne možeš biti siguran.
Čak ni kad gubiš.
mlatisa mlatisa 20:48 04.11.2020

Re: Joj!

U Severnoj Dakoti pobedio kandidat koji je umro pre mesec dana






Чему ми мученици да се надамо на овдашњим изборима?
aureus aureus 21:27 04.11.2020

Re: Joj!

Amerikanci nikako da proglase predsjednika.
U međuvremenu, par vijesti.

Nebojša Medojević na Tviteru:
Bajdenove komunjare pokušale državni udar glasanjem pismom. Uhvaćeni na djelu."

Patrijarh Irinej pozitivan na korona virus.
crossover crossover 22:26 04.11.2020

Re: Joj!

niccolo

U Severnoj Dakoti pobedio kandidat koji je umro pre mesec dana


Ето, и онда кажу они некрштени да нема ничег после смрти.

Алилуја, алилуја, алилуја,
слава Теби Боже.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:57 05.11.2020

Re: Joj!

aureus
U Severnoj Dakoti pobedio kandidat koji je umro pre mesec dana

Sjeverna Dakota...očit primjer kako gustine utiču na koronu.
Jedna od najslabije naseljenih američkih država (3,7 st/km2) ima najveću zvaničnu stopu zaraženosti u Americi: čak 6,3 posto stanovništva zvanično zaraženo od početka epidemije, a broj stalno raste. (Odmah ispod je Južna Dakota, i geografski i epidemijski i trampovski.)

Tamo je, naravno, pobijedio Tramp.



Napisah već ovde, sekretaricina keva živi u domu za penzionere u Bizmarku, i kad su išli da je posete videli da tamo maske nije nosio apsolutno niko. Kao uostalom ni na svim trampovim događanjima naroda. Sad bi ih sve treblalo ostaviti da se sami leče od korone, u kućnoj radinosti i priručnim sredstvima, pa ko preživi.
bene_geserit bene_geserit 05:37 05.11.2020

Re: Joj!

Sad bi ih sve treblalo ostaviti da se sami leče od korone, u kućnoj radinosti i priručnim sredstvima, pa ko preživi.

Broj excess deaths po tim vukojebinama je ili na istom nivou kao prethodnih godina plus minus 5% ili blago povećan.
Za razliku od Njujorka, Nju Džersija, Bostona i ostalih "civilizacijskih centara" (ako takvo nešto uopšte postoji u SAD) vođenih od strane sjajnih DP političara, gde je bilo mart-maj bilo 2 ili 3 puta više nego inače.
A "stopa zaraženosti" ne znači ništa, osim da su testovi malo bolji nego da flipnerš novčić.
Tako da nemojte kakiti.
haklberi_tom haklberi_tom 07:47 05.11.2020

Re: Joj!

mlatisa
U Severnoj Dakoti pobedio kandidat koji je umro pre mesec dana






Чему ми мученици да се надамо на овдашњим изборима?

Dirakovim funkcijama.
aureus aureus 11:05 05.11.2020

Re: Joj!

srdjan.pajic
Napisah već ovde, sekretaricina keva živi u domu za penzionere u Bizmarku, i kad su išli da je posete videli da tamo maske nije nosio apsolutno niko. Kao uostalom ni na svim trampovim događanjima naroda. Sad bi ih sve treblalo ostaviti da se sami leče od korone, u kućnoj radinosti i priručnim sredstvima, pa ko preživi.
Preporuči

Ni bijah lijen, pa sam sinoć iz znatiželje pročeprkao statistiku.
Od deset najzaraženijih američkih država (broj zaraženih / broj stanovnika) Tramp je pobijedio u devet! Bajden je pobijedio jedino u Viskonsinu, ali Tramp tvrdi da ga je tu Bajden pokr'o. Bilo bi deset od deset.

Dakle, Tramp je izdominirao baš tamo gdje se dobro prima ta njegova priča koja godi jednom broju ljudi: nećemo maske, dosta nam je priče o koroni, otvaraj ekonomiju, otvaraj život, dosta nam je mudrog Faučija i njegovih recepata...

Mislim, priča se prima, ali se prima i virus.
Baš virus briga jesi li se ti umorio od epidemije, uputa i mjera i što bi htio da živiš normalno. Virus je k'o neka loop funkcija - izvršava se dok su zadovoljeni određeni uslovi. Ne mari ni za nečije želje ni za nečiji umor.
haklberi_tom haklberi_tom 11:16 05.11.2020

Re: Joj!

aureus
srdjan.pajic
Napisah već ovde, sekretaricina keva živi u domu za penzionere u Bizmarku, i kad su išli da je posete videli da tamo maske nije nosio apsolutno niko. Kao uostalom ni na svim trampovim događanjima naroda. Sad bi ih sve treblalo ostaviti da se sami leče od korone, u kućnoj radinosti i priručnim sredstvima, pa ko preživi.
Preporuči

Ni bijah lijen, pa sam sinoć iz znatiželje pročeprkao statistiku.
Od deset najzaraženijih američkih država (broj zaraženih / broj stanovnika) Tramp je pobijedio u devet! Bajden je pobijedio jedino u Viskonsinu, ali Tramp tvrdi da ga je tu Bajden pokr'o. Bilo bi deset od deset.

Dakle, Tramp je izdominirao baš tamo gdje se dobro prima ta njegova priča koja godi jednom broju ljudi: nećemo maske, dosta nam je priče o koroni, otvaraj ekonomiju, otvaraj život, dosta nam je mudrog Faučija i njegovih recepata...

Mislim, priča se prima, ali se prima i virus.
Baš virus briga jesi li se ti umorio od epidemije, uputa i mjera i što bi htio da živiš normalno. Virus je k'o neka loop funkcija - izvršava se dok su zadovoljeni određeni uslovi. Ne mari ni za nečije želje ni za nečiji umor.

Ne bih ja rekao da je Bajden pobedio u Wiskonsinu.
Pa zar zaista iko misli da će ona step funkcija amplitude 138 hiljada proći tek tako?!
Da Tramp na svojoj strani (a to je samo pola USAe) nema pametnih ljudi koji će to da istraže?
Jebote, pa u to ne veruje ni Pajić!
aureus aureus 11:24 05.11.2020

Re: Joj!

a zar zaista iko misli da će ona step funkcija amplitude 138 hiljada proći tek tako?!

Počeli smo dosta da pričamo o funkcijama.
Pa nije valjda ovaj blog o matematiki?
haklberi_tom haklberi_tom 11:25 05.11.2020

Re: Joj!

aureus
a zar zaista iko misli da će ona step funkcija amplitude 138 hiljada proći tek tako?!

Počeli smo dosta da pričamo o funkcijama.
Pa nije valjda ovaj blog o matematiki?

Bez matematike nema života.
Ni pobede za Trumponju.
bene_geserit bene_geserit 19:13 04.11.2020

Nego zanimljivo

u vezi one diskusije gore direktna vs. indirektna demokratija,
kako kod nas U Kaliforniji rezultati referenduma (prop 14 do prop 25) su prilično razumni bez obzira na sve ove libtarde okolo.
Kad narod glasa direktno uvek su bolji rezultati nego kad ovlastiš političare da odlučuju umesto tebe.

no - California Proposition 16. End Diversity Ban
yes - California Proposition 22. App-Based Drivers as Contractors, Not Employees
yes - California Proposition 24. Expand Consumer Privacy
no najverovatnije - California Proposition 15. Change Commercial Property Tax (ovo je interesantno kao prvi korak ka ukidanju Prop 13)
niccolo niccolo 19:16 04.11.2020

Re: Nego zanimljivo

daj ukratko o čemu se radi u kojem od propova?
stemajz stemajz 19:16 04.11.2020

Re: Nego zanimljivo

Kad narod glasa direktno uvek su bolji rezultati nego kad ovlastiš političare da odlučuju umesto tebe.


па зато су посредници и уведени, да имаш привид и осећај да на нешто као битно утичеш
bene_geserit bene_geserit 19:43 04.11.2020

Re: Nego zanimljivo

daj ukratko o čemu se radi u kojem od propova?

Prop 16. "End Diversity Ban", to je da ukinu Prop 209 usvojen 1996-te - "Banning affirmative action in the public sector (employment, education, etc.)"
rezultat glasanja je No - nije usvojen
Ovo je naravno samo teorija pošto u praksi ubiše koliko rade affirmative action, ali makar ostavlja prostor za tužbe.

Prop 22. App-Based Drivers as Contractors, Not Employees
Ovo je finansirano od Ubera i drugih, svodi se na to da li Uber i sl. one koji voze-rade određeni broj sati nedeljno mora da tretira kao regularno zaposlene i da im plaća zdravstveno osiguranje.
rezultat glasanja je Yes - usvojen, odma je stock skočio Uberu
da nije usvojeno, svelo bi se na to da Uber poskupi par puta

Prop 24. Expand Consumer Privacy - "Allows consumers to prevent businesses from sharing personal information, correct inaccurate personal information and limit businesses’ use of sensitive personal information including precise geolocation, race, ethnicity and health information."
rezultat glasanja je Yes - usvojen
Naravno Guglovi ovog sveta će da nađu način da to zaobiđu, ali je korak u dobrom pravcu.

Prop 21. Local Government Rent Control - "Allows local governments to establish rent control on residential properties over 15 years old."
ovde je 72% protiv, kako i treba da bude

Prop 15. Change Commercial Property Tax, "Taxes properties based on current market value rather than purchase price and increases property taxes on commercial properties for funding to local governments and schools."
ovo je interesantno kao prvi korak ka ukidanju Prop 13, svodi se na to da li taksa koju plaćaš treba da bude ažurirana u skladu sa realnom cenom ili da ostane kontrolisana sa max godišnjim rastom, za komercijalne stvari
ovde je blizu 50-50%, za sada je No
I ja sam ovde podeljen, nemam ništa protiv da se cene ažuriraju i za komercijalne i za primary residents (malo je glupo da onaj ko je kuću kupio pre 30 godina plaća taksu duplo manje od onoga ko je kuću iste vrednosti kupio juče)
Ali to bi definitivno značilo slabljenje Prop 13, zbog čega ljudi i glasaju protiv toga verovatno


A Prop 13 je donesen 1978-me i najpoznatiji je Kalifornijski referendum.
Njime je godišnji porez na kuće-stanove i komercijalne objekte ograničen na 1%, vrednost na koju se plaća porez je plaćena cena plus godišnje povećanje ograničeno na max 2%.
Takođe je zahtevao dvo-trećinsku većinu u oba Kaliforniska doma za povećanje state taxi, i dvo-trećinsku većinu na lokalnim izborima za povećanje specijalnih taxi (to su neke lokalne taxe za specifične stvari). Šteta što nisu stavili većinu od 80% ili 90%, ne znam jel moglo.
Najpametnija stvar koju narod može da izglasa je da smanji količinu para kojom upravljaju političari.
niccolo niccolo 19:59 04.11.2020

Re: Nego zanimljivo

A Prop

Hvala. Napisao sam detaljan odgovor komentarišući dve poreske tačke i onu o zaštiti podatka o ličnosti i pritisnem odustani umesto objavi. Nema šanse da sad pišem ponovo...
haklberi_tom haklberi_tom 20:12 04.11.2020

Re: Nego zanimljivo

niccolo
A Prop

Hvala. Napisao sam detaljan odgovor komentarišući dve poreske tačke i onu o zaštiti podatka o ličnosti i pritisnem odustani umesto objavi. Nema šanse da sad pišem ponovo...

Ma nema veze!
niccolo niccolo 21:17 04.11.2020

Nego

Irinej pozitivan. Jedino ne kapitam šta će u covid bolnici ako nema simptome...
zaharaga zaharaga 23:20 04.11.2020

Re: Nego

niccolo
Irinej pozitivan. Jedino ne kapitam šta će u covid bolnici ako nema simptome...


Nije ni Amfilohije umro od korone.
vrabac_onaj vrabac_onaj 21:46 04.11.2020

Dakle Rusi obrnuli ćurak

Ovog puta su namestili američke izbore tako da pobedi Bajden...
shmoo shmoo 22:55 04.11.2020

Re: Dakle Rusi obrnuli ćurak

vrabac_onaj
Ovog puta su namestili američke izbore tako da pobedi Bajden...



Руси?

Нисам баш сигуран у то...















vrabac_onaj vrabac_onaj 23:04 04.11.2020

Re: Dakle Rusi obrnuli ćurak

Ma bitno je da je neko namestio ako ćemo da pravimo analogiju sa osporavanjem Trampove pobede na izborima pre četiri godine.

Možda smo i mi?

Udružene moćne srpske i šiptarske obaveštajne službe?

Vučićeva i Hotijeva osveta za sedenje na hoklicama?

Siroti mali Ameri u klještima balkanskih sila!
apacherosepeacock apacherosepeacock 23:13 04.11.2020

Re: Dakle Rusi obrnuli ćurak

vrabac_onaj
Ovog puta su namestili američke izbore tako da pobedi Bajden...

shmoo shmoo 23:24 04.11.2020

П.С.


vrabac_onaj vrabac_onaj 23:32 04.11.2020

Re: П.С.

shmoo



pazi, da i ja imam ovu frizuru fudbalreku kao ovaj tip i ja bih verovatno halucinirao
maksa83 maksa83 23:39 04.11.2020

Re: П.С.

pazi, da i ja imam ovu frizuru fudbalreku kao ovaj tip i ja bih verovatno halucinirao

Bre taj tip je bio uzor za Duke Nukema, to je glavni lik u Karpenterovom They Live. Odande je uzeto "I came here to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum."
shmoo shmoo 23:56 04.11.2020

Re: Dakle Rusi obrnuli ćurak

vrabac_onaj
Ma bitno je da je neko namestio ako ćemo da pravimo analogiju sa osporavanjem Trampove pobede na izborima pre četiri godine.

Možda smo i mi?

Udružene moćne srpske i šiptarske obaveštajne službe?

Vučićeva i Hotijeva osveta za sedenje na hoklicama?

Siroti mali Ameri u klještima balkanskih sila!




Ако се ради о усевима марихуане у Канади (пелцер врста Јовањица), ја не бих искључио ни ту могућност уплитања удружених шиптарско-српских сигурносних и безбедносних структура у америчке изборе у циљу остваривања заједничког интереса свих балканских народа и народности.

Па онда после избора, када се освоје САД, кроз меки амерички стомак правац Канада!

Тамо је пољопривреда веома развијена.

Претпостављам да су медведи у обезбеђењу плантажа у Канади доведени са Таре и из Босне?





bene_geserit bene_geserit 23:56 04.11.2020

Re: П.С.

Sad bez zezanja, to sa masovnim mail-in glasanjem je potpuno ugrozilo legitimitet izbora. Mogućnosti za varanje su se umnogostručile.
Dugoročno nije dobro, vraćamo se na ono "da izbori mogu nešto da promene, ne bi bilo izbora".
shmoo shmoo 00:24 05.11.2020

Re: П.С.

vrabac_onaj
shmoo



pazi, da i ja imam ovu frizuru fudbalreku kao ovaj tip i ja bih verovatno halucinirao




Па јесте.


У праву си.


Баш је ејтиз херкат стајл у овога лика. К'о Руди Фелер и Трифон Иванов и наш Баљић или Меша Баждаревић.

Али рекао ти је већ Макса и зашто.

srdjan.pajic srdjan.pajic 04:02 05.11.2020

Re: П.С.

bene_geserit
Sad bez zezanja, to sa masovnim mail-in glasanjem je potpuno ugrozilo legitimitet izbora. Mogućnosti za varanje su se umnogostručile.
Dugoročno nije dobro, vraćamo se na ono "da izbori mogu nešto da promene, ne bi bilo izbora".


Dobro, bene, da ne vrtimo istu priču, to sa mail in glasanjem ti je budućnost, nego reci ti meni, kako ti je rodio avokado? Žalio si se da ga je nešto izelo, jel se oporavio? Oće li biti za neki dobar gvakamoli? Šteta što to ne raste ovde kod nas, rado bih ga posadio.
haklberi_tom haklberi_tom 07:51 05.11.2020

Re: П.С.

vrabac_onaj
shmoo



pazi, da i ja imam ovu frizuru fudbalreku kao ovaj tip i ja bih verovatno halucinirao

LOL!
Frizura fudbalerka ... hahahaha.
Možda Šmu ima takvu frizuru, pošto mnogo voli fudbal?
shmoo shmoo 08:13 05.11.2020

Re: П.С.

haklberi_tom
vrabac_onaj
shmoo



pazi, da i ja imam ovu frizuru fudbalreku kao ovaj tip i ja bih verovatno halucinirao

LOL!
Frizura fudbalerka ... hahahaha.
Možda Šmu ima takvu frizuru, pošto mnogo voli fudbal?



Можда.

Нека тај део моје личности остане мистерија увијена у загонетку унутар енигме.






Atomski mrav Atomski mrav 09:33 05.11.2020

Re: П.С.

maksa83
pazi, da i ja imam ovu frizuru fudbalreku kao ovaj tip i ja bih verovatno halucinirao

Bre taj tip je bio uzor za Duke Nukema, to je glavni lik u Karpenterovom They Live. Odande je uzeto "I came here to kick ass and chew bubble gum, and I'm all out of gum."


Roderick George Toombs (April 17, 1954 – July 31, 2015) was a Canadian professional wrestler, amateur wrestler, amateur boxer, and actor, better known by his ring name "Rowdy" Roddy Piper.
bene_geserit bene_geserit 09:37 05.11.2020

Re: П.С.

to sa mail in glasanjem ti je budućnost

Da Bog da ti Vrhovni sud poništi izbore u Mičigenu, Viskonsinu i Pensilvaniji i da narede da se ponove, ali samo sa glasanjem uživo (mejlom samo kad imaš stvaran razlog, kao u Teksasu).

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana