Na današnji dan

Nezavisni mediji - jedina prava opozicija!

Filip Mladenović RSS / 28.10.2020. u 21:48

Nagrada "Dušan Bogavac"
Nagrada "Dušan Bogavac"
Žiri novinarske nagrade za etiku i hrabrost "Dušan Bogavac", koju dodeljuju Nezavisno udruženje novinara Srbije i Fondacija "Dušan Bogavac", odlučio je da su dobitnici nagrade za 2020. godinu novinarka i snimatelj Televizije N1 - Jelena Zorić i Aleksandar Cvrkotić, i redakcija dnevnog lista "Danas".

Novinarka N1 Jelena Zorić je svojim hrabrim i etičkim angažmanom tokom 2020. godine, a naročito za vreme građanskih protesta početkom jula, potvrdila sve atribute časnog i profesionalnog žurnalizma.

Takođe, nagradu je zaslužio i snimatelj N1 Aleksandar Cvrkotić, kao simbol svih odvažnih snimatelja i fotografa, koji kamerom, bez obzira na uslove i prilike, beleže važne trenutke.

Redakcija dnevnog lista "Danas" već više od dve decenije nastoji da svojom uređivačkom politikom i publikovanim sadržajima na delu pokaže standarde etičkog i hrabrog novinarstva, a to usmerenje i opredeljenje dokazali su i tokom ove godine. "Danas" je trenutno jedini slobodni i nezavisni dnevni list u Srbiji, što na žalost govori o turobnoj slici medijske scene.

Ove godine u užem izboru za nagradu "Dušan Bogavac" bili su i redakcija BIRN-a, novinarka Tamara Grujić za TV serijal "Sa Tamarom u akciji", kolumnista lista "Danas" i pozorišni reditelj Zlatko Paković, i novinarka i urednica portala "Južne vesti" Gordana Bjeletić.

U žiriju su bili prethodni dobitnici nagrade Tatjana Lazarević (KoSSev), Vuk Cvijić (NIN) i Branislav Šovljanski (ispred radakcije TV N1), te Filip Mladenović, u ime Fondacije "Dušan Bogavac", i Željko Bodrožić, predsednik NUNS-a.

Svečana dodela novinarske nagrade "Dušan Bogavac" za etiku i hrabrost održana je u sredu, 28. oktobra 2020. godine, od 12 sati, u beogradskom Medija centru, Terazije 3.

SNIMAK CEREMONIJE DODELE NAGRADE: https://www.youtube.com/watch?v=LVLTRn-Zxbo&feature=youtu.be

Atačmenti



Komentari (417)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

milisav68 milisav68 20:04 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gvozden1

Farba.
Brener pali previše, teško je ne oštetiti drvo uopšte.
Skidam fenom za vreo vazduh, (ne onaj za kosu:) ali ostaju ćoščići, ivice, stari slojevi, stakla moraju da se poskidaju.

Trljam šmirglama, bušilicama, šlajfericama, daščicama, ide nekako al treba živaca u pm

Jeste zeznuto, a ja sad prodajem pamet o necemu sto sam vise gledao, a manje radio :)

Drugar ima dve vrste brenera, veci sa klasicnom plinskom bocom, i manji sa onom malom bocicom za kafu i podgrevanje, i onda ih kombinuje, zajedno sa razlicitim spaklama ili srafcigerima, plus sto ima mnogo godina iskustva.

Meni davao lakse stvari, i kod mene, i kod drugih ljudi gde mu je trebala pomoc.

Naravno, posle ide smirgla i sve ostalo, ali je najbitnije da ostane zdrava povrsina, gde nova farba nece da otpada.
maksa83 maksa83 20:15 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Naravno, posle ide smirgla i sve ostalo, ali je najbitnije da ostane zdrava povrsina, gde nova farba nece da otpada.

Ovo je verovatno "ako samo znaš da koristiš čekić onda ti sve izgleda kao ekser" sindrom, ali ja bih se tu potpomogao onim multialatom. To jeste sprava koja je pomalo "sluga svega, gospodar ničega" ali je zapravo jako dobra za imati po kući. Farbu bih recimo probao da skinem nekim onim nožićem bez ikakvih zuba. Za taj posao možeš da je koristiš i kao šlajfericu, pa promeniš vr' i onda je malo skidalica lepka/farbe, promeniš opet vr' pa sečeš drvo (i metal, i plastiku, i pločice može da zameni i brusilicu).

Sjajna sprava samo se rekao bih još nije odomaćila u našoj DIY kulturi.

gvozden1 gvozden1 20:18 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje


Drugar ima dve vrste brenera, veci sa klasicnom plinskom bocom, i manji sa onom malom bocicom za kafu i podgrevanje, i onda ih kombinuje, zajedno sa razlicitim spaklama ili srafcigerima, plus sto ima mnogo godina iskustva.

Verovatno može, al mora da se "ima ruka" za to.
Probao ja sa tim manjim, većim nisam smeo ni da pokušam, al pali i manji.
Ako posle ide farba onda nije strašno, prekrije, ali bajc ne može.
milisav68 milisav68 21:03 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83

Sjajna sprava samo se rekao bih još nije odomaćila u našoj DIY kulturi.

Nemam ja taj problem da neki nov alat olaksa posao, samo je pitanje cost/benefit.

Odnosno, koliko cesto to radis, i koliko ces da se namucis da zavrsis nesto sto si zapoceo.

A mene kostalo klopa/pice, i par dana posla/druzenja :)

Kradja zanata na licu mesta je mnogo teza i bitnija (ako imas odakle), nego kretanje ispocetka sa savremenim alatima.

Sve sam ovo ispricao, a nemam pojma o kojem alatu pricas :)
milisav68 milisav68 21:07 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gvozden1

Ako posle ide farba onda nije strašno, prekrije, ali bajc ne može.

Ne moze, nego o cemu pricamo, o klasicnoj stolariji ili restauraciji namestaja :)
maksa83 maksa83 21:17 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Sve sam ovo ispricao, a nemam pojma o kojem alatu pricas :)

Nije to baš nova sprava a ni neka egzotika, samo se kod nas slabo pominje za sada ali ima je ovde u prodaji u velikom opsegu cena (Srbin ima svoje sveto trojstvo - Hilti, brusilicu i Bosch burgiju).

Recimo ovaj dole nije loš prikaz, a možeš da odeš na jućub i tamo kažeš "multitool uses".



Edit: ono što je još jedna dobra stvar sa njim je što je prilično bezbedan za korišćenje za razliku od npr. brusilice koja može ozbiljno da te osakati.

milisav68 milisav68 21:45 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83

Nije to baš nova sprava a ni neka egzotika, samo se kod nas slabo pominje za sada ali ima je ovde u prodaji u velikom opsegu cena (Srbin ima svoje sveto trojstvo - Hilti, brusilicu i Bosch burgiju)

A dobro, Srbin ima gvozdje, malter, ciglu/blok :)

U svakom slucaju hvala za informaciju, ovo deluje da moze da pomogne oko ovoga o cemu smo pricali.
crossover crossover 21:51 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gvozden1

Farba.
Brener pali previše, teško je ne oštetiti drvo uopšte.
Skidam fenom za vreo vazduh, (ne onaj za kosu:) ali ostaju ćoščići, ivice, stari slojevi, stakla moraju da se poskidaju.

Trljam šmirglama, bušilicama, šlajfericama, daščicama, ide nekako al treba živaca u pm


Мој случај: стара столарија из ’42. трокрилни прозори са дуплим оквирима, плус горе луфташи, сва врата масивна, боровина (не чамовина него баш боровина), 8 врата плус 2 двокрилна, значи дрвета колко волиш, све премазано дебелим слојем фарбе ко зна кад. Купио блек & декеров фен, скинуо фарбу са једног прозорског крила и сморио се. Сео и израчунао да ће ми тим темпом требати једно годину и по вредног рада. Онда ми је стриц донео из фарбаре неку течност за скидање боје са дрвета, намажеш четком, сачекаш десетак минута да се смежура, остружеш шпахтлом или нечим сличним (ја сам направио алат од челика који сам оштрио брусилицом) и скине све у једном потезу до дрвета, углавном.

Та течност је много боља за жљебове и мање приступачна места од фена, и има мање да се струже. На крају шлајферица, ручно шмирглање и мало гитовања дрвета, па опет мало шмирглања и на крају садолин за спољну употребу. Дакле, може бајц после фарбе. Ено га и данас боље него ново.

едит:

podbarac podbarac 22:18 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Kad seoske zene na Zlatiboru nekom periodu nastrikaju veliku kolicinu carapa i dzempera kazu da nisu imale preterano svakodnevnog posla. A vi od juce nastrikaste preko 150 komentara, masala.

Posto je sve to tesko detaljno iscitati ali vidim da kod blogovskih shampiona dominira da je pre 1990 bilo bolje nego danas i da siroti novinari danas trpe mnogo teze posledice nego u vreme SFRJ pokusavam da se pristim tih sjajnih godina i gle... krecana, ne mogu da se setim nijednog opozicionog medija (radio stanice, novina, magazina), u secanju mi blesne po neko ime (Mladina, Student, Hrvatska rijec... ops, ovi zadnji su se stampali u Melbourneu) i zgrazanje javnosti, a pogotovo novinara iz ostalih redakcija (gde su sedeli (fizicki) nasi Filip i freehend, a duhovno i maksa83) koji su onako golootocki kroz toplog zeca provlacili kolege koje su skrenule sa puta.

Posto sam tih 80-tih bio klinac i kao takav nezainteresovan za politiku u SFRJ secam se samo Janeza Janse i Mladine, to je bilo u "moje" vreme, ostalih hapsenja se ne secam ali je lako proveriti da li ih je bilo. No posto su novinari po prirodi plasljiva stvorenja i velike podguzne muve pre '90-tih niti su imali gde a niti smeli da kritikuju sistem, vlostodrsce, diktatora, autocenzura ugradjena kao cip u mozak, biiip, samo ako pomislis da napises nesto sto nije u skladu sa linijom SKJ. Uopstalom ko od novinara nije bio clan SKJ, samo pocetnik koji je tek trebao da se dokaze da bi ga neko iz redakcije predlozio. Kao sto je neko vec napisao, moglo je da se pise o spoljnoj politici (ali i tu u smernicama drzave, J.Afrika, Izrael zlocinci, Idi Amin, Sadam kao nesvrstana braca), o pijacnim problemima ili ostalim komunalnim pitanjima (no da se ne dotakne vlast) ali niko zivi (sem Janse) nije smeo da pise o politickim pitanjima u SFRJ sem zvanicnih saopstenja.

I gle, kakav god bio Milosevic i svi posle njega do aktuelnog Gospodara, niko od njih nije totalno zatvorio glasila koja nisu bila za aktuelnu vlast (sem perioda bombardovanja 1999), opozicioni StudioB, B92, Index, Nasa Borba (krmaca), Danas, 021, Vreme, Pescanik i sva gomila portala, svi oni su nastali ili postali protiv od 1990. Sta novinaru drugo treba (jer oni nisu kao obican plebs, njima novci nista ne znace)? Ima gde i ima kako da pise ili snima, ima ko da ga cita, slusa ili gleda. Dakle dragi "logicari" da nacrtam, pre 1990 (nula opozicionih medija), posle 1990 (n-opozicionih medija, gde n tezi bzeklonacnosti jer danas svako moze online, ne mora ni da zna da pise, da snima, ne mora da se razume u bilo sta, bitno je da zna nekoga ko ce ga prikaciti na mrezu).

Vas "zal za mladost" je bas samo to, ulazimo u 3-cu deceniju 21-vog veka a vi jos zivite u 80-tim 20-tog. Moja baba na Zlatiboru gleda Marku Zvaku na youtubeu jbt.

PS.
Bakuta ima 87 i nosa laptop po selu, da ne bude zabune.




maksa83 maksa83 22:27 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

i, a pogotovo novinara iz ostalih redakcija (gde su sedeli (fizicki) nasi Filip i freehend, a duhovno i maksa83)

E, podbarac.

Ne seri bre.
stemajz stemajz 22:29 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gedza.73 gedza.73 22:30 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

I to je sve što ću reći na tu temu, nisam se baš dovoljno nadisao lepka da upadnem pedeseti put u istu priču koja se ovde vrti kao dnevne novine.

Važi. Svako ima neku sferu zaluđenosti van posla kojim se bavi. Ali delimično grešiš.
Uopšte se nisam bavio prostorom nego vremenom

naveo si vremenski okvir od 200 godina. U tih dvesta godina si imao bar podelu na Karađorđevićevce i Obrenovićevce i mnoge koje bi se najgrublje mogle podvesti pod podelu na demokrate i republikance.

Tek od druge polovine XX veka imaš samo jednu, jedinu stranku na izborima i samo jednog jedinog doživotnog predsednika koga biraš.

kako si ti uspeo da uturiš u dvesta godina ova dva sistema?


Ceo istočni blok. Ako sad kažeš "a ne, to je drugo", ne, nije drugo, a ako je drugo onda je samo gore, pošto su imali tvrđe gaženje od nas, i spolja (zli Sovjeti koji su posle postali dobri Rusi) i iznutra (saradnici sovjetskih okupatora).

Opet grešiš. U knjizi Homo postcommunisticus imaš primere prelaska država iz totalitarnih uređenja ratovima ili političkom tranzicijom i svima je sličan put.

Čini mi se da u knjizi nije navedena Slovačka koja je, ako se ne varam, imala ogromne probleme početkom dvehiljaditih (relativno uspešno se izborila) a ni Polljska čiji analitičar tvrdi da smo mi (SFRJ) bili u goroj situaciji od njih (kaže kako su imali 'jači' pokret otpora sovjetskom komunizmu)...

I najvažnije u celoj ovoj polemici je da si dobar majstor. Svaka čast. SViđa mi se što si spojeve radio drvenim klinovima.



podbarac podbarac 22:50 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
i, a pogotovo novinara iz ostalih redakcija (gde su sedeli (fizicki) nasi Filip i freehend, a duhovno i maksa83)

E, podbarac.

Ne seri bre.

Ti ovde sedis i seres 7/24 jos od doba kad danasnji brucosi nisu bili ni rodjeni. Brate, penziju si na B92 zaradio.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:52 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Bitno je da sam u fotofinišu završio sa stolarskim radovima za sezonu Jesen 2020.


Dobar si posao zavrsio, majstore.
Da li je ovo poliuretansko ljepilo i koje su dimenzije dasaka koje si koristio za pravljenje sjedista i naslona?
freehand freehand 22:57 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

macak_tosa
freehand
Ima ih, i to ne tako malo - govna!

Stavi ruku na usta, Slađane. Opet ti je ispalo nešto. Nije u redu.

A možeš i da mpk!

Još pritvori, brt, sad ti je uz govna ispalo i k.
Drži to čoveče.
maksa83 maksa83 22:58 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Ti ovde sedis i seres 7/24 jos od doba kad danasnji brucosi nisu bili ni rodjeni. Brate, penziju si na B92 zaradio.

Od kad si se ukazao ovde samo lupetaš, ne znaš ništa ni o čemu, pun si mišljenja, prozivaš, jedeš govna, a ne umeš ni da računaš. Ja ovde sedim od 2008. godine, dakle današnji brucoši su tad imali 6 godina.

Aj sad ti uskoči u korpu da se družiš sa ostalim klenovima.

Adio mićko.
gvozden1 gvozden1 22:59 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Онда ми је стриц донео из фарбаре неку течност за скидање боје са дрвета,

Probao.
Skid boja se zove.
Nije baš radilo, skida sloj po sloj (a ovo što ja radim ima toga :))
Al uvalio sam rođaku krila, svih 18 komada (kaže da više ne govori sa mnom:) ostali još štokovi, to moram ja.
gedza.73 gedza.73 23:01 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

podbarac
Dakle dragi "logicari" da nacrtam, pre 1990 (nula opozicionih medija),


Vrlo lako mogu da dokažu suprotno.
Postave jednocifren broj karikatura Tita koje je uradio Koraks ili neki njegov kolega. Poput





ali je bilo 'suptilnog' ujedanja poput
(3:45-5:40)



A od 6:10 do 7:10 priča suprotno od onoga čega se navodno seća ANđa. Pominje malo i cinkarenje po kancelarijama... 13:40 na primer...


crossover crossover 23:09 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gvozden1

Al uvalio sam rođaku krila, svih 18 komada


То је доста добро решење, немам примедби.
podbarac podbarac 23:13 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Ti ovde sedis i seres 7/24 jos od doba kad danasnji brucosi nisu bili ni rodjeni. Brate, penziju si na B92 zaradio.

Od kad si se ukazao ovde samo lupetaš, ne znaš ništa ni o čemu, pun si mišljenja, prozivaš, jedeš govna, a ne umeš ni da računaš. Ja ovde sedim od 2008. godine, dakle današnji brucoši su tad imali 6 godina.

Aj sad ti uskoči u korpu da se družiš sa ostalim klenovima.

Adio mićko.


Ops, fali ti jos 2 godine do penzije na B92, valjda ce jos toliko da izdrzi ovo mesto.

A ozbiljno, jel tvom egu toliko godi kad nadjes nesto da nekoga isparvis? Lovis, lovis i ponekad ulovis, a u medjuvremenu kao radis mambo-dzambo, pravis namestaj, sviras gitaru, pises haiku i slikas predele. Ti si super heroj kao nas predsednik, radis po 26 sati nad dan da bi sve to uspeo.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:17 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Farbu bih recimo probao da skinem nekim onim nožićem bez ikakvih zuba.

Visenamjenska masina je sjajna sprava koja je precizna i namjenjena je za rad na tesko pristupacnim mjestima za standardne alate. Najkorisnija je ljudima koji rade podove. Nozic bez zuba je namjenjen za sjecenje ljepila, nije bas efikasan u skidanju boje.
Za skidanje boje ja korustim siroko dlijeto ali treba dobra koncentracija da se ne zakaci duboko i ne osteti drvo. Cros je spomenuo hemiju, efikasna i brza varijanta ali kad tako dobro dize boju pitam se sta radi mojim plucima. Izbjegavam koliko mogu.
Ako je boja zdrava, nije ispucala i pocela se ljuskati sasvim je dovoljan prelaz smirglom prije novog premaza.

maksa83 maksa83 23:17 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Da li je ovo poliuretansko ljepilo i koje su dimenzije dasaka koje si koristio za pravljenje sjedista i naslona?

Lepak je neki (navodno) vodootporni Moment koji se ovde prodaje, sedište je napravljeno od dve zalepljene daske debljina 38 i 18mm koje su bile 200x60 i 200x40 pa sam te dve prekrojio i zalepio jednu preko druge da dobijem jednu dasku 180x60 debljine 5.6cm, a naslon je jedna daska 180x40 debljine 18mm.

Nemam pojma kako će cela stvar da preživi disanje drveta na promenu vlage i temperature, baš me zanima šta će da popuca, trudio sam se da bude prilično čvrsto i jeste, ali sve je čvrsto kad ga napraviš, a onda dođe zima, vlaga, upotreba. Meni je sve to ionako bilo učenje i zabava, da vidim šta tu kako radi, kako se ponaša alat, trikovi zanata, itd. Neko ko zna šta radi i ima velike alate (ger, stonu testeru) bi ovo slupao za jedan dan, aj da kažemo 3-4 dok se sve izlepi i zaštiti i ofarba i osuši, meni je trebalo mnogo više vremena zato što a) ne znam baš šta radim, tj. učim u hodu, i b) nemam alate koji bi mi bez muke obezbedili prvih nekoliko pravih uglova, i onda te jedna greška negde juri posle kroz celu stvar, male nepreciznosti koje se akumuliraju, itd.

Lepa je ovo bila zabava, stekao sam dodatno poštovanje za naše đedove koji su ceo onoliki njihov svet napravili bez alata na struju.
freehand freehand 23:23 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

kamilo_emericki
Farbu bih recimo probao da skinem nekim onim nožićem bez ikakvih zuba.

Visenamjenska masina je sjajna sprava koja je precizna i namjenjena je za rad na tesko pristupacnim mjestima za standardne alate. Najkorisnija je ljudima koji rade podove. Nozic bez zuba je namjenjen za sjecenje ljepila, nije bas efikasan u skidanju boje.
Za skidanje boje ja korustim siroko dlijeto ali treba dobra koncentracija da se ne zakaci duboko i ne osteti drvo. Cros je spomenuo hemiju, efikasna i brza varijanta ali kad tako dobro dize boju pitam se sta radi mojim plucima. Izbjegavam koliko mogu.
Ako je boja zdrava, nije ispucala i pocela se ljuskati sasvim je dovoljan prelaz smirglom prije novog premaza.


Moje skromno iskustvo kaže sledeće: jedan od stotinu revolucionarnih alata vredi išta, multipraktik - niejdan ništa. A počeosam onomad sa super seckom.
Ovo vredi za sve vrste alata. Adobe sensei u fotošopu je izvanredna stvar u svakom pogledu i kroz svaku alatku. Ali ako hoćeš stvarno dobru selekciju nema ništa bez giljanja peške i dva sata mučenja. I tako je sa svakim poslom koji hoćeš da uradiš zaista ljudski. Mogu novi alati i dodaci da malo skrate i stvar učine manje mukotrpnom, ali bez muke i strpljenja nema ozbiljnog rezultata.
maksa83 maksa83 23:44 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Moje skromno iskustvo kaže sledeće: jedan od stotinu revolucionarnih alata vredi išta, multipraktik - niejdan ništa.

Tooo je uglavnom tačno, zato kažem "sluga svega gospodar ničeg". Može da seče drvo, ali ne brzo kao ubodna testera ili neka rotirajuća, može da seče metal ali ne brzo i efikasno kao brusilica, može da šmirgla ali ... zapravo ne šmirgla nimalo gore od dedikejted šlajferice. Može sa njim svašta da se uradi, doradi, recne, ispravi greška, ali bez kapitalnih očekivanja, svakako nije alat koji zamenjuje sve ostale.
freehand freehand 23:50 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Moje skromno iskustvo kaže sledeće: jedan od stotinu revolucionarnih alata vredi išta, multipraktik - niejdan ništa.

Tooo je uglavnom tačno, zato kažem "sluga svega gospodar ničeg". Može da seče drvo, ali ne brzo kao ubodna testera ili neka rotirajuća, može da seče metal ali ne brzo i efikasno kao brusilica, može da šmirgla ali ... zapravo ne šmirgla nimalo gore od dedikejted šlajferice. Može sa njim svašta da se uradi, doradi, recne, ispravi greška, ali bez kapitalnih očekivanja, svakako nije alat koji zamenjuje sve ostale.


Pa to. Jasna mi je situacija hobiste koji pokušava da izbegne kupovinu 5,6 ili osam zasebnih mašina. al kad samo pomislim na izmenu alata koji dolaze uz te multipraktik sprave nije mi dobro. Ok, gledao sam prekjuče hi class profi stolara kako koristi baš to sečivo o kome govorite na jednom takvom uređaju da bi odsekao neku soklu dole nisko gde ni ručni cirkular, ni ubodna ne mogu da priđu. I pitao ga posle , kaže - pa da, to je jedina situacija gde je korisna. Ok, njemu to vredi milion dolara da reši problem brzo i efikasno. I kad taj jedan reši sprava se isplatila koliko god da košta.
kamilo_emericki kamilo_emericki 23:57 30.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Da li je ovo poliuretansko ljepilo i koje su dimenzije dasaka koje si koristio za pravljenje sjedista i naslona?

Lepak je neki (navodno) vodootporni Moment koji se ovde prodaje, sedište je napravljeno od dve zalepljene daske debljina 38 i 18mm koje su bile 200x60 i 200x40 pa sam te dve prekrojio i zalepio jednu preko druge da dobijem jednu dasku 180x60 debljine 5.6cm, a naslon je jedna daska 180x40 debljine 18mm.

Nemam pojma kako će cela stvar da preživi disanje drveta na promenu vlage i temperature, baš me zanima šta će da popuca, trudio sam se da bude prilično čvrsto i jeste, ali sve je čvrsto kad ga napraviš, a onda dođe zima, vlaga, upotreba. Meni je sve to ionako bilo učenje i zabava, da vidim šta tu kako radi, kako se ponaša alat, trikovi zanata, itd. Neko ko zna šta radi i ima velike alate (ger, stonu testeru) bi ovo slupao za jedan dan, aj da kažemo 3-4 dok se sve izlepi i zaštiti i ofarba i osuši, meni je trebalo mnogo više vremena zato što a) ne znam baš šta radim, tj. učim u hodu, i b) nemam alate koji bi mi bez muke obezbedili prvih nekoliko pravih uglova, i onda te jedna greška negde juri posle kroz celu stvar, male nepreciznosti koje se akumuliraju, itd.

Lepa je ovo bila zabava, stekao sam dodatno poštovanje za naše đedove koji su ceo onoliki njihov svet napravili bez alata na struju.


Sjajno, mislio sam da zelis proci i raditi ovo sto radis. I da ce ti pricinjavati zadovoljstvo i drago mi je ako si zadovoljan.
Ove daske, sto su siroke, vjerovatno ce se kriviti, korititi i zbog toga se siroke ploce rade iz vise uskih dasaka koje medjusobno lijepe da bi se izbjeglo to krivljenje u obliku oluka.
Znam da preferiras knjige u elektronskom obliku i ne znam da li OVE knjige postoje u elektronskom obilku. Odrednica o drvetu je vrlo kvalitetna i mislim da ces uzivati ako pocnes citati. Ako link ne valja, molim te, popravi jer meni postavljanje linka ne uspijeva svaki put iako uvijek radim naisti nacin.

kamilo_emericki kamilo_emericki 00:10 31.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

gledao sam prekjuče hi class profi stolara kako koristi baš to sečivo o kome govorite na jednom takvom uređaju da bi odsekao neku soklu dole nisko gde ni ručni cirkular, ni ubodna ne mogu da priđu. I pitao ga posle , kaže - pa da, to je jedina situacija gde je korisna.

Upravo zbog toga sam rekao da je to alat za ljude koji rade podove.
Prijatelj otisao na vikend i tokom tog odsustva radiajtor procuri na parket koji popije tu vodu, pocne se podizati i blokira dvoja vrata u hodniku. Zove u pomoc i ja mu sa visenamjenskom odlijepim lajsne uz dva zida, odsjecem 2-3 mm parketa uz zid malo prohodam po parketu i otvorimo vrata. Ne znam da postoji alat sa kojim je to moguce izvesti na tako lagan i brz nacin.
maksa83 maksa83 00:13 31.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Znam da preferiras knjige u elektronskom obliku i ne znam da li OVE knjige postoje u elektronskom obilku. Odrednica o drvetu je vrlo kvalitetna i mislim da ces uzivati ako pocnes citati. Ako link ne valja, molim te, popravi jer meni postavljanje linka ne uspijeva svaki put iako uvijek radim naisti nacin.


Hvala, evo popravio sam link: Tehnička enciklopedija svesci 1-10.

Volim ja papirne knjige, ali su elektronske prosto suviše zgodne. Uzeo sam da čitam neki Woodworking The Complete Step by Step Manual, tu ima i dobar deo o drvetu sa sve slikama, presecima, vrstama, a glavni izvor znanja mi je zapravo jućub, tamo ima toga tušta i tma, međutim probrao sam nekako neke koji reklo bi se valjaju i ne pričaju istu dosadnu priču kao ostalih 98%, recimo ovaj čika Paul Sellers koji sve radi ručno, ali shvatiš šta se dešava i šta treba da se desi, i da su alati na struju samo prečica. Ostalo su sve Ameri sa ogromnim prebudženim radionicama u kojima imaju sve najsvemirskije alate kojima mogu da naprave drveni Spejs Šatl od 10x4 letvi, i svi vrte istu priču, koja nije beskorisna, ali to nije moj kontekst.

macak_tosa macak_tosa 05:57 31.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
Da li je ovo poliuretansko ljepilo i koje su dimenzije dasaka koje si koristio za pravljenje sjedista i naslona?

Lepak je neki (navodno) vodootporni Moment koji se ovde prodaje, sedište je napravljeno od dve zalepljene daske debljina 38 i 18mm koje su bile 200x60 i 200x40 pa sam te dve prekrojio i zalepio jednu preko druge da dobijem jednu dasku 180x60 debljine 5.6cm, a naslon je jedna daska 180x40 debljine 18mm.

Nemam pojma kako će cela stvar da preživi disanje drveta na promenu vlage i temperature, baš me zanima šta će da popuca, trudio sam se da bude prilično čvrsto i jeste, ali sve je čvrsto kad ga napraviš, a onda dođe zima, vlaga, upotreba. Meni je sve to ionako bilo učenje i zabava, da vidim šta tu kako radi, kako se ponaša alat, trikovi zanata, itd. Neko ko zna šta radi i ima velike alate (ger, stonu testeru) bi ovo slupao za jedan dan, aj da kažemo 3-4 dok se sve izlepi i zaštiti i ofarba i osuši, meni je trebalo mnogo više vremena zato što a) ne znam baš šta radim, tj. učim u hodu, i b) nemam alate koji bi mi bez muke obezbedili prvih nekoliko pravih uglova, i onda te jedna greška negde juri posle kroz celu stvar, male nepreciznosti koje se akumuliraju, itd.

Lepa je ovo bila zabava, stekao sam dodatno poštovanje za naše đedove koji su ceo onoliki njihov svet napravili bez alata na struju.

Ma nemaš problema.
Kada atmosferski uticaji urade svoje (vlaga, sunce, ...) i klupa se rasklima, sve ćeš ti to lepo da saniraš i učvrstiš dobrim starim mašinskim šrafovima ... i voila.
A do tada ćeš, naravno, biti i mnogo iskusniji stolar.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:35 31.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

maksa83
I to je sve što ću reći na tu temu, nisam se baš dovoljno nadisao lepka da upadnem pedeseti put u istu priču koja se ovde vrti kao dnevne novine.


ja sam se izgleda naduvala samo od čitanja o tehnikama skidanja fasadne farbe sa zida od cigle..
ako se i poduhvatim tog projekta molim da me se preventivno banuje..
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:02 31.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

glavni izvor znanja mi je zapravo jućub, tamo ima toga tušta i tma, međutim probrao sam nekako neke koji reklo bi se valjaju i ne pričaju istu dosadnu priču kao ostalih 98%, recimo ovaj čika Paul Sellers koji sve radi ručno, ali shvatiš šta se dešava i šta treba da se desi, i da su alati na struju samo prečica.

Hvala za link. Covjek zna i hoce podijeliti znanje.


srdjan.pajic srdjan.pajic 22:30 31.10.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

(bikoz udarna šrafilica zabode šta hoćeš gde hoćeš, neverovatna sprava)


A koliko su se ovde stručnjaci polomili da te ubede da ti ne treba, a uz to i ne radi sa iole tvrđim drvetom... Dobro izgleda, za amatere-vikend voriore kano što smo mi, svaka čast, druže, prosto mami da na nju sedneš (klupu, ne šrafilicu).

U pravu si i za lepak, zapravo ti skoro ništa drugo i ne treba, šrafovi-stege su tu samo da drže dok se lepak ne osuši, a ako baš mora da bude jako, onda imaš one fore sa užljebljivanjem, dovetail varijante, mada za to treba da imaš alat (stonu testeru) i dobru ruku da ga obradiš kako treba. Imaš tamo kod Matijasa Vendela gomilu klipova gde, na primer, pravi svoje stone stege i onda ih lomi dok upoređuje sa ovim metalnim, i naravno njegove uvek pobeđuju .
vcucko vcucko 11:37 01.11.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

freehand

Elem, u toj državi i tom sistemu od šezdesetih do njegovog sloma postojala su dva polutabua: Tito (veći) i bratstvo i jedinstvo,i oba sa debelim razlogom.
Ali laži su bile ekstremne devijacije. Bivalo je, retko, da se događaj preskoči. Da se namerno i direktno laže - to je bio ekstrem. Kao što je danas istina ekstrem, otprilike. U kapitalizmu i demokratiji.

Bila je i treća konstanta. I to je bilo slobodno strelište za svakog psihopatu sa perom.
Naime, bilo je slobodno i poželjno napadati Republiku Izrael. Do te mere da je važeći narativ manje-više otvoreno osporavao pravo na postojanje države Izrael. Plus je bilo poželjno gostiti, slastiti i mastiti svakog razbojnika sa kariranom maramom na glavi, koji je nekad i negde pucao u Republiku Izrael.
Pa je negde valjda krajem 70-ih Šaron jasno i glasno zagrmeo da je dosta bilo i da će Izrael odlučno uzvratiti po teritoriji "nekih zemalja" (i nedvosmisleno opisao Jugu), a četvrta vojna sila Evrope ni zucnula nije, bila je zauzeta deljenjem i krkanjem svinjskih polutki.
Isto tako je neke 82. ili 83. (u svakom slučaju dok sam služio vojsku na Zvezdari) tokom nekog dirigovanog protesta protiv naravno Izraela, na Trgu kod Konja obešena i spaljena slamnata lutka sa natpisom "Juden". Što je, hvala bogu, barem spomenuto u nekom omladinskom listu, eto neki su preterali. U velikim medijima naravno ni slova.
predatortz predatortz 12:04 01.11.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Isto tako je neke 82. ili 83. (u svakom slučaju dok sam služio vojsku na Zvezdari) tokom nekog dirigovanog protesta protiv naravno Izraela, na Trgu kod Konja obešena i spaljena slamnata lutka sa natpisom "Juden"


Tokom nekih protesta, kasnije osamdesetih, gde nas je teralo da se spontano okupimo i podržimo Palestince, ja sam na stubu kod ulaza u gimnaziju nacrtao Davidovu zvezdu.

Na svu sreću, ne uhvatiše me, niti me je neko odrukao, a digla se frka samo takva.
A možda su i znali ko je, samo su se pravili blesavi.
freehand freehand 12:11 01.11.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

Bila je i treća konstanta. I to je bilo slobodno strelište za svakog psihopatu sa perom.
Naime, bilo je slobodno i poželjno napadati Republiku Izrael. Do te mere da je važeći narativ manje-više otvoreno osporavao pravo na postojanje države Izrael. Plus je bilo poželjno gostiti, slastiti i mastiti svakog razbojnika sa kariranom maramom na glavi, koji je nekad i negde pucao u Republiku Izrael.

Valjda ti znaš kakve ovo veze ima sa novinarstvom kao pojmom, al i to je ok.
Što se Izraela tiče probaj sa guglanjem "UN i Izrael". Državakoja je nepravno, pljačkom i otimačoinom nastala, uzrokovala jedan od najvećih egzodusa u istoriji, čija se egzistencija bazira na sili i zločinu. Što se Šarona tiče - govoriš o ekstremnom ratnom i mirnodopskom zločincu, koga tako opisuju svi kojima je stalo do slobode, demokratije i istine uključujući 90% mejnstrim medija i na zapadu.

Al opet, nek si se istako, deluje nekako znalački bez obzira što je šuplje u svakom mogućem smislu a tek veze sa temom nema.
macak_tosa macak_tosa 12:59 01.11.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

freehand
Bila je i treća konstanta. I to je bilo slobodno strelište za svakog psihopatu sa perom.
Naime, bilo je slobodno i poželjno napadati Republiku Izrael. Do te mere da je važeći narativ manje-više otvoreno osporavao pravo na postojanje države Izrael. Plus je bilo poželjno gostiti, slastiti i mastiti svakog razbojnika sa kariranom maramom na glavi, koji je nekad i negde pucao u Republiku Izrael.

Valjda ti znaš kakve ovo veze ima sa novinarstvom kao pojmom, al i to je ok.
Što se Izraela tiče probaj sa guglanjem "UN i Izrael". Državakoja je nepravno, pljačkom i otimačoinom nastala, uzrokovala jedan od najvećih egzodusa u istoriji, čija se egzistencija bazira na sili i zločinu. Što se Šarona tiče - govoriš o ekstremnom ratnom i mirnodopskom zločincu, koga tako opisuju svi kojima je stalo do slobode, demokratije i istine uključujući 90% mejnstrim medija i na zapadu.

Al opet, nek si se istako, deluje nekako znalački bez obzira što je šuplje u svakom mogućem smislu a tek veze sa temom nema.

Držite se braćo Izraelci!
Još uvek ima dosta govana koji bi najrađe da nestanete.
freehand freehand 13:04 01.11.2020

Re: Elementarno nerazumevanje

macak_tosa
freehand
Bila je i treća konstanta. I to je bilo slobodno strelište za svakog psihopatu sa perom.
Naime, bilo je slobodno i poželjno napadati Republiku Izrael. Do te mere da je važeći narativ manje-više otvoreno osporavao pravo na postojanje države Izrael. Plus je bilo poželjno gostiti, slastiti i mastiti svakog razbojnika sa kariranom maramom na glavi, koji je nekad i negde pucao u Republiku Izrael.

Valjda ti znaš kakve ovo veze ima sa novinarstvom kao pojmom, al i to je ok.
Što se Izraela tiče probaj sa guglanjem "UN i Izrael". Državakoja je nepravno, pljačkom i otimačoinom nastala, uzrokovala jedan od najvećih egzodusa u istoriji, čija se egzistencija bazira na sili i zločinu. Što se Šarona tiče - govoriš o ekstremnom ratnom i mirnodopskom zločincu, koga tako opisuju svi kojima je stalo do slobode, demokratije i istine uključujući 90% mejnstrim medija i na zapadu.

Al opet, nek si se istako, deluje nekako znalački bez obzira što je šuplje u svakom mogućem smislu a tek veze sa temom nema.

Držite se braćo Izraelci!
Još uvek ima dosta govana koji bi najrađe da nestanete.

ne postoje Izraelci. Samo jevreji. Pošto je todržava aparthejda.
A inače - aj mrš.
shmoo shmoo 10:08 29.10.2020

СББ vs. МТС Чемпионшип

А мене већ пар година уназад стално спопадају путујући, од врата до врата, продавци МТС пакета и терају ме да се одрекнем лојалности СББ-у и да пређем у њихов емтеесовски табор.

Али не дам се ја, не дам се... Испод неке задовољавајуће цифре. Нисам ни ја на распродаји, иако ме понеки интимно зову SALE, и да се за мале паре тек тако одрекнем телевизије N1, светионика демократије у Србији.

Јбт, како вас не мрзи да се уопште више и јављате на ове Филипове блогове?

Sapienti sat.

predatortz predatortz 10:15 29.10.2020

Re: СББ vs. МТС Чемпионшип

Јбт, како вас не мрзи да се уопште више и јављате на ове Филипове блогове?



Pa, gde da se skupimo da se zajebavamo?

Kod nekog ozbiljnog?

Poznato je da Filip pravi najbolje žurke na blogu.
Oni što pišu ozbiljne stvari, vladaju materijom o kojoj pišu i ne trpe zajebante, rasteraju nas u par komentara.
shmoo shmoo 10:20 29.10.2020

Re: СББ vs. МТС Чемпионшип

predatortz
Јбт, како вас не мрзи да се уопште више и јављате на ове Филипове блогове?



Pa, gde da se skupimo da se zajebavamo?

Kod nekog ozbiljnog?

Poznato je da Filip pravi najbolje žurke na blogu.
Oni što pišu ozbiljne stvari, vladaju materijom o kojoj pišu i ne trpe zajebante, rasteraju nas u par komentara.



Па јес, и то што кажеш.

Али то само под условом да те не мрзи да се јављаш. То је пресудни моменат у доношењу те одлуке.

angie01 angie01 10:16 29.10.2020

hebotebog,

ne sme vise ni evidentno hrabra i objektivna novinarka u ovom sveopstem medijskom mraku- koja izvestava sa terena, gde obicno sve sto govori ujedno publika moze i da vidi,...da dobije nagradu za svoj rad, i to u vreme beznadja, a da to ne izazove bolove u dusi pravih domacina, koji se navodno gnusaju jednoumlja,...koje je Jelena Zorkic sa svom ekipom, u teskim okolnostima uspela da savlada.
milisav68 milisav68 10:28 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01
ne sme vise ni evidentno hrabra i objektivna novinarka u ovom sveopstem medijskom mraku- koja izvestava sa terena, gde obicno sve sto govori ujedno publika moze i da vidi,...da dobije nagradu za svoj rad, i to u vreme beznadja, a da to ne izazove bolove u dusi pravih domacina, koji se navodno gnusaju jednoumlja,...koje je Jelena Zorkic sa svom ekipom, u teskim okolnostima uspela da savlada.

Ne moze bez etiketa :)
predatortz predatortz 10:28 29.10.2020

Re: hebotebog,

a da to ne izazove bolove u dusi pravih domacina


Domaćin je osoba koja uspešno vodi domaćinstvo koje mu je povereno. Vredan, radan i pametan čovek.
Nasuprot njemu, stoji golja. Neradnik, ograničenih intelektualnih dometa, prinuđen da zbog toga bagatelno prodaje svoj rad domaćinu.
Golja uvek mrzi domaćina, uvek je kivan na njega, uvek se smatra oštećenom stranom. No, jedina želja mu je da bude kao domaćin. Ne ume, nije mu dato.


Koristiti izraz "domaćin" u pežorativnom smislu, to nije naročito mudra rabota.

Svaki normalan čovek se trudi da bude domaćin. I u kući, i u firmi i prema svemu što mu je povereno. Čak i kad ne mora, domaćin radi. Domaćin, kad je u ratu i izjednačen sa ostalim, razlikuje se po tome što će očistiti zemunicu, oružje će mu uvek biti čisto, hranu i municiju će racionalno trošiti. Znači, može da bude govedo, jer su okolnosti takve, ali neće čovek. Nije naučio da bude govedo.

Samo na Blogu B92, reč domaćin se plasira kao uvreda sagovorniku.
angie01 angie01 10:32 29.10.2020

Re: hebotebog,

Ne moze bez etiketa :)


gde vidis etiketu?

Samo na Blogu B92, reč domaćin se plasira kao uvreda sagovorniku.


ovo sve sto si objasnio nema ni najmanjih tragova u mom komentaru, a ono sto ima je da sam pod pojam kojim se sami kitite, a koji u danasnjoj retorici podrazumeva odredjeni politicki sistem vrednosti- desnicarski-podvela sve vas koji ste skocili, kao i uvek u negativnom kontekstu, na vest koja je svakako dobra i narocito izuzetna s obzirom u kakvim mracnim vremenima zivimo.

prosto je tuzna ta predvidljivost vasih reakcija.
Filip Mladenović Filip Mladenović 10:38 29.10.2020

Re: hebotebog,

Na fotografiji su navedeni sve novinarke, svi novinari, karikaturisti, kolumnisti, kao i redakcije - dobitnici novinarske nagrade za etiku i hrabrost od 1991. do 2020.

Takodje, na sajtu https://dusanbogavac.wordpress.com mogu se pročitati imena svih koji su tokom proteklih 30 godina bili u najužem izboru za ovu nagradu.

Uveren sam da su svi oni bolja, časnija i hrabrija strana našeg novinarstva.
macak_tosa macak_tosa 10:58 29.10.2020

Re: hebotebog,

predatortz
a da to ne izazove bolove u dusi pravih domacina


Domaćin je osoba koja uspešno vodi domaćinstvo koje mu je povereno. Vredan, radan i pametan čovek.
Nasuprot njemu, stoji golja. Neradnik, ograničenih intelektualnih dometa, prinuđen da zbog toga bagatelno prodaje svoj rad domaćinu.
Golja uvek mrzi domaćina, uvek je kivan na njega, uvek se smatra oštećenom stranom. No, jedina želja mu je da bude kao domaćin. Ne ume, nije mu dato.


Koristiti izraz "domaćin" u pežorativnom smislu, to nije naročito mudra rabota.

Svaki normalan čovek se trudi da bude domaćin. I u kući, i u firmi i prema svemu što mu je povereno. Čak i kad ne mora, domaćin radi. Domaćin, kad je u ratu i izjednačen sa ostalim, razlikuje se po tome što će očistiti zemunicu, oružje će mu uvek biti čisto, hranu i municiju će racionalno trošiti. Znači, može da bude govedo, jer su okolnosti takve, ali neće čovek. Nije naučio da bude govedo.

Samo na Blogu B92, reč domaćin se plasira kao uvreda sagovorniku.

Mudro zboriš domaćine!
Goljama nije dato da to shvate.
milisav68 milisav68 11:08 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01

gde vidis etiketu?

Evo ovde:

Satroelita kulturfasista deli nagradu za kvazinovinare.
angie01 angie01 11:12 29.10.2020

Re: hebotebog,

Satroelita kulturfasista deli nagradu za kvazinovinare.


verovatno imas neku "duhovitu" ideju, al ne mogu da je dokucim.
predatortz predatortz 11:22 29.10.2020

Re: hebotebog,


ovo sve sto si objasnio nema ni najmanjih tragova u mom komentaru, a ono sto ima je da sam pod pojam kojim se sami kitite, a koji u danasnjoj retorici podrazumeva odredjeni politicki sistem vrednosti- desnicarski-podvela sve vas koji ste skocili, kao i uvek u negativnom kontekstu, na vest koja je svakako dobra i narocito izuzetna s obzirom u kakvim mracnim vremenima zivimo.

prosto je tuzna ta predvidljivost vasih reakcija.


Prvo, nemoj da lažeš.
Ja se ničim ne kitim. Da li jesam, ili nisam domaćin, o tome puštam drugim da sude.
Mogu reći samo to da se trudim da budem.

Drugo, domaćin čovek je uvek, ne samo danas, bio konzervativan. Pripisivati to samo desnici, značilo bi da tvrdiš da među levičarima nije bilo radnih, posvećenih, odgovornih ljudi koji brinu za ono što im je povereno i teže da to unaprede. Ja ne mislim tako. Domaćin je domaćin, ma u kom sistemu živeo on se izdvaja ponašanjem, radnom etikom i posvećenošću.

Treće, ja se nisam ostrvio na vest ni jednom jedinom rečju. Nisam je ni komentarisao, naročito ne novinare koji su nagradu dobili.
Ja sam komentarisao autorovo svrstavanje medija, rekavši mu da toga ne bi trebalo da bude kod informativnog novinarstva, te da sam ove ljude, svojom izjavom da su opozicionari, nabacuje na volej vlastima.

Tužno je jedino tvoje nerazumevanje pročitanog i tvoja potreba da daješ svoj sud o nečemu, ne pitavši se ni sekunda da li si nečije reči pravilno protumačila.



milisav68 milisav68 11:27 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01

verovatno imas neku "duhovitu" ideju, al ne mogu da je dokucim.

Gde ti to vidis?
angie01 angie01 15:38 29.10.2020

Re: hebotebog,

Prvo, nemoj da lažeš.


slagala sam tacno sta?


Ja se ničim ne kitim.


izvini, a gde sam se tebi licno obratila?

ti si sam utrcao da mi obNjasnjavas.

Pripisivati to samo desnici, značilo bi da tvrdiš da među levičarima nije bilo radnih, posvećenih, odgovornih ljudi koji brinu za ono što im je povereno i teže da to unaprede.


rekoh ti vec- u danasnjem politickom diskursu oznacava desnicu- koja se sama tako predstavlja, mi smo dobri domacini, porodicne vrednosti, bla, bla,...

a gde sam ja tacno bilo sta rekla za levicara, i da nesto nije?

al hebiga, ti uvek na isti, ne bas najbistriji nacin uskaces sebi u nepostenu konstrukciju koju pravis, pa si upravo ti obnjasnio,


Domaćin je osoba koja uspešno vodi domaćinstvo koje mu je povereno. Vredan, radan i pametan čovek.
Nasuprot njemu, stoji golja. Neradnik, ograničenih intelektualnih dometa, prinuđen da zbog toga bagatelno prodaje svoj rad domaćinu.
Golja uvek mrzi domaćina, uvek je kivan na njega, uvek se smatra oštećenom stranom. No, jedina želja mu je da bude kao domaćin. Ne ume, nije mu dato.



ko bi sad trebalo da je taj golja, ako je smernica -nasuprot,...ako pricamo o desnicaru, onda je valjda levicar?....ili ko tacno?

Treće, ja se nisam ostrvio na vest ni jednom jedinom rečju. Nisam je ni komentarisao, naročito ne novinare koji su nagradu dobili.



ja se tebi predatore- nisam ni obratila, tako da tvoj maliciozni zakljucak,



Tužno je jedino tvoje nerazumevanje pročitanog i tvoja potreba da daješ svoj sud o nečemu, ne pitavši se ni sekunda da li si nečije reči pravilno protumačila.


zadrzi za sebe, jer su upravo potpuno adekvatan za tvoju reakciju.
angie01 angie01 15:51 29.10.2020

Re: hebotebog,


Gde ti to vidis?


Milisave, izvini, al ove tvoje nazovi fore, nisu ni za nivo Osnovne skole,...a to sto na iste jos dobijas preporuke-jer navodno meni doskaces, pa mislis da bas teras neki fazon, cini celu situaciju jos mizernijom,...ja u tome stvarno ne mogu da ucestvujem.
milisav68 milisav68 17:36 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01

Milisave, izvini, al ove tvoje nazovi fore, nisu ni za nivo Osnovne skole,

Nisu.

Samo to nisu moje, nego tvoje fore, pa reko cisto da vidis kako izgleda kad se pravis nevest.

Nemam pojma sta pricas, gde to vidis i ostalo.

A etikete lete na sve strane, i krece trakalica sa ludim i zbunjenim.
angie01 angie01 18:19 29.10.2020

Re: hebotebog,

Samo to nisu moje, nego tvoje fore, pa reko cisto da vidis kako izgleda kad se pravis nevest.


nesto si pomesao loncice, ja upravo kazem da nesto ne razumem, kada mi se na nesto konretno odgovara nekom novom kreacijom, koja veze nema sa onim sta sam rekla,

a ti si ovde prvo upao- iako ti se nisam ni obratila, nego sam svoj komentar potpuno nevezano postavila- sa necim sto nije bilo tacno, izmislio si da sam nekog etiketirala, pa si onda na moje pitanje gde si prepoznao etiketu, stavio svoje misljenje o dogadjaju iz teksta, na sta sam ti ja jos ublazeno odgovorila da ne kontam foru- jer je sutinski glupava-, na sta ti repliciras navodno mojim manirom, kao sto to rade klinci u nizim razredima OS.

tako da ne stoji nista od toga sto bi mi nekako silom nametnuo...ja iskreno ne poznajem u RL nikoga ko se ponasa ovako neposteno kako to ovde stalno radi grupa blogera,...pa ja tako mogu isto na bilo sta sto napises da ti odgovorim sa nekom svojom intepretacijom u koju mogu da stavim sta god hocu, pa da onda u nizu odgovora naokolo vrtim da si to sto tvrdim, vrteci te klinacke lazi ovako kao ti....a to je besmisleno.

ili razgovaraj kao covek, ili nemoj.
predatortz predatortz 18:24 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01
Samo to nisu moje, nego tvoje fore, pa reko cisto da vidis kako izgleda kad se pravis nevest.


nesto si pomesao loncice, ja upravo kazem da nesto ne razumem, kada mi se na nesto konretno odgovara nekom novom kreacijom, koja veze nema sa onim sta sam rekla,

a ti si ovde prvo upao- iako ti se nisam ni obratila, nego sam svoj komentar potpuno nevezano postavila- sa necim sto nije bilo tacno, izmislio si da sam nekog etiketirala, pa si onda na moje pitanje gde si prepoznao etiketu, stavio svoje misljenje o dogadjaju iz teksta, na sta sam ti ja jos ublazeno odgovorila da ne kontam foru- jer je sutinski glupava-, na sta ti repliciras navodno mojim manirom, kao sto to rade klinci u nizim razredima OS.

tako da ne stoji nista od toga sto bi mi nekako silom nametnuo...ja iskreno ne poznajem u RL nikoga ko se ponasa ovako neposteno kako to ovde stalno radi grupa blogera,...pa ja tako mogu isto na bilo sta sto napises da ti odgovorim sa nekom svojom intepretacijom u koju mogu da stavim sta god hocu, pa da onda u nizu odgovora naokolo vrtim da si to sto tvrdim, vrteci te klinacke lazi ovako kao ti....a to je besmisleno.

ili razgovaraj kao covek, ili nemoj.


Ovako inače izgleda odgovor kad Anđa neće da učestvuje u nekoj raspravi.

Crna Anđo, koliko bi se raspisala da hoćeš?
angie01 angie01 19:01 29.10.2020

Re: hebotebog,

Ovako inače izgleda odgovor kad Anđa neće da učestvuje u nekoj raspravi.


a sto se ti osecas prozvanim, svaki put kada vidis komentar sa mojim avatarom,....da to nije malo zabrinjavajuce.
predatortz predatortz 19:09 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01
Ovako inače izgleda odgovor kad Anđa neće da učestvuje u nekoj raspravi.


a sto se ti osecas prozvanim, svaki put kada vidis komentar sa mojim avatarom,....da to nije malo zabrinjavajuce.



Ne brini Anđo, mirno spavaj.
angie01 angie01 19:12 29.10.2020

Re: hebotebog,

Ne brini Anđo, mirno spavaj.


hebote, ovo je ozbiljnije nego sto je delovalo, ti u stvari pricas sa nekim podstanarom.
predatortz predatortz 19:13 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01
Ne brini Anđo, mirno spavaj.


hebote, ovo je ozbiljnije nego sto je delovalo, ti u stvari pricas sa nekim podstanarom.


Vređam li ja tebe, Anđo?
Vidim, ti mene vređaš.
angie01 angie01 19:41 29.10.2020

Re: hebotebog,

Vređam li ja tebe, Anđo?
Vidim, ti mene vređaš.



vredjam te jer ti velim da pricas sam sa sobom?...jer ocigledno ne komuniciras sa mnom, po onome sto pise u tvojim replikama.
milisav68 milisav68 20:42 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01
kako to ovde stalno radi grupa blogera,...

Eto.

Koja grupa?

Domacini?

Ili neki drugi?

A hoces da razgovaras kao covek?

Nema nikakvih grupa, o jednoj temi cu da se slozim sa nekim, o drugoj necu.

Jednu temu cu da komentarisem, drugu cu da preskocim, a trecu cu da citam bez komentara.

Ali kad komentarisem, necu da olajavam druge blogere (ili neke izmisljene likove) koji misle drugacije od mene, niti cu da im lepim etikete.

Pa onda slavodobitno da konstatujem - sami se javili - ti si prvi upao.

Gde, na blog, pa ovo je javni prostor, kad napises nesto, trpi kritiku ili uzivaj u pohvalama (brojeci preporuke).

angie01 angie01 21:41 29.10.2020

Re: hebotebog,

Koja grupa?

Domacini?


eto, sami se javili:))
milisav68 milisav68 21:44 29.10.2020

Re: hebotebog,

angie01
Koja grupa?

Domacini?


eto, sami se javili:))

Da bre, etikete se same javljaju :)
freehand freehand 21:52 29.10.2020

Re: hebotebog,


Nema nikakvih grupa, o jednoj temi cu da se slozim sa nekim, o drugoj necu.

Odakle tebi ideja da tvoje slaganje ili neslaganje određuje da li postoje grupe, formalne ili enfgormalne?
Mrva inteligencija i zeričak manje poštenja ti trebaju da prateći od bloga do bloga vidiš postoji li "grupa" koja je uvek tu, na istim ili sličnim temama sa podudarnim stavovima , sa vazda istim "argumentima dok se ne zalaufa a onda cerekanje i međusobno dobrohotno burazersko tapšanje po plećima domaćinskim. Onda ponegde neslaganje na liniji Draža-Ljotić i Karađorđe-Miloš, al tako da ne ugrozi solidarnost krda, pri čemu se nekad pripusti i neki od nesrećnika s onu stranu Drine, Save i Dunava, al mu se na fin način skrene pažnje gde je kome mesto..
A možda ja i fantaziram?

milisav68 milisav68 22:13 29.10.2020

Re: hebotebog,

freehand

Nema nikakvih grupa, o jednoj temi cu da se slozim sa nekim, o drugoj necu.

Odakle tebi ideja da tvoje slaganje ili neslaganje određuje da li postoje grupe, formalne ili enfgormalne?
Mrva inteligencija i zeričak manje poštenja ti trebaju da prateći od bloga do bloga vidiš postoji li "grupa" koja je uvek tu, na istim ili sličnim temama sa podudarnim stavovima , sa vazda istim "argumentima dok se ne zalaufa a onda cerekanje i međusobno dobrohotno burazersko tapšanje po plećima domaćinskim. Onda ponegde neslaganje na liniji Draža-Ljotić i Karađorđe-Miloš, al tako da ne ugrozi solidarnost krda, pri čemu se nekad pripusti i neki od nesrećnika s onu stranu Drine, Save i Dunava, al mu se na fin način skrene pažnje gde je kome mesto..
A možda ja i fantaziram?

Eto, ne moze bez Ljotic-etikete.
freehand freehand 22:14 29.10.2020

Re: hebotebog,

milisav68
freehand

Nema nikakvih grupa, o jednoj temi cu da se slozim sa nekim, o drugoj necu.

Odakle tebi ideja da tvoje slaganje ili neslaganje određuje da li postoje grupe, formalne ili enfgormalne?
Mrva inteligencija i zeričak manje poštenja ti trebaju da prateći od bloga do bloga vidiš postoji li "grupa" koja je uvek tu, na istim ili sličnim temama sa podudarnim stavovima , sa vazda istim "argumentima dok se ne zalaufa a onda cerekanje i međusobno dobrohotno burazersko tapšanje po plećima domaćinskim. Onda ponegde neslaganje na liniji Draža-Ljotić i Karađorđe-Miloš, al tako da ne ugrozi solidarnost krda, pri čemu se nekad pripusti i neki od nesrećnika s onu stranu Drine, Save i Dunava, al mu se na fin način skrene pažnje gde je kome mesto..
A možda ja i fantaziram?

Eto, ne moze bez Ljotic-etikete.


Ja tipovao na Karađorđa...
milisav68 milisav68 07:49 30.10.2020

Re: hebotebog,

freehand

Ja tipovao na Karađorđa...

To je zato sto nisi strucnjak za krda, nego za copor :)
freehand freehand 07:53 30.10.2020

Re: hebotebog,

milisav68
freehand

Ja tipovao na Karađorđa...

To je zato sto nisi strucnjak za krda, nego za copor :)

Nekad krdo, nekad čopor. U stvari mala, mala, mala grupa domaćina.
docsumann docsumann 19:32 30.10.2020

Re: hebotebog,

macak_tosa
predatortz
a da to ne izazove bolove u dusi pravih domacina


Domaćin je osoba koja uspešno vodi domaćinstvo koje mu je povereno. Vredan, radan i pametan čovek.
Nasuprot njemu, stoji golja. Neradnik, ograničenih intelektualnih dometa, prinuđen da zbog toga bagatelno prodaje svoj rad domaćinu.
Golja uvek mrzi domaćina, uvek je kivan na njega, uvek se smatra oštećenom stranom. No, jedina želja mu je da bude kao domaćin. Ne ume, nije mu dato.


Koristiti izraz "domaćin" u pežorativnom smislu, to nije naročito mudra rabota.

Svaki normalan čovek se trudi da bude domaćin. I u kući, i u firmi i prema svemu što mu je povereno. Čak i kad ne mora, domaćin radi. Domaćin, kad je u ratu i izjednačen sa ostalim, razlikuje se po tome što će očistiti zemunicu, oružje će mu uvek biti čisto, hranu i municiju će racionalno trošiti. Znači, može da bude govedo, jer su okolnosti takve, ali neće čovek. Nije naučio da bude govedo.

Samo na Blogu B92, reč domaćin se plasira kao uvreda sagovorniku.

Mudro zboriš domaćine!
Goljama nije dato da to shvate.


dolje golje!
macak_tosa macak_tosa 20:02 30.10.2020

Re: hebotebog,

docsumann
macak_tosa
predatortz
a da to ne izazove bolove u dusi pravih domacina


Domaćin je osoba koja uspešno vodi domaćinstvo koje mu je povereno. Vredan, radan i pametan čovek.
Nasuprot njemu, stoji golja. Neradnik, ograničenih intelektualnih dometa, prinuđen da zbog toga bagatelno prodaje svoj rad domaćinu.
Golja uvek mrzi domaćina, uvek je kivan na njega, uvek se smatra oštećenom stranom. No, jedina želja mu je da bude kao domaćin. Ne ume, nije mu dato.


Koristiti izraz "domaćin" u pežorativnom smislu, to nije naročito mudra rabota.

Svaki normalan čovek se trudi da bude domaćin. I u kući, i u firmi i prema svemu što mu je povereno. Čak i kad ne mora, domaćin radi. Domaćin, kad je u ratu i izjednačen sa ostalim, razlikuje se po tome što će očistiti zemunicu, oružje će mu uvek biti čisto, hranu i municiju će racionalno trošiti. Znači, može da bude govedo, jer su okolnosti takve, ali neće čovek. Nije naučio da bude govedo.

Samo na Blogu B92, reč domaćin se plasira kao uvreda sagovorniku.

Mudro zboriš domaćine!
Goljama nije dato da to shvate.


dolje golje!

Gore bolje
dole gore!
docsumann docsumann 20:06 30.10.2020

Re: hebotebog,

Gore bolje
dole gore!



BOLJE BOLJE BOLJE BOLJE


bolje kurac u ruci
nego pička na grani

uvijek je bolje na tuđoj sahrani

bolje pucati u prazno
nego pucat si u glavu

bolje biti u većini
nego biti u pravu

mirna ruka bolje kolje
bolje gore nego dolje

bolje gore nego dolje
osim kad je dolje bolje
a i tad je
bolje bolje nego što je dolje bolje

bolje bolje bolje bolje

dok se muda ne otrombolje

bolje grobar nego grob
bolje roba nego rob

bolje ovo nego ono
iako su isto govno

bolje ričem kada zinem

al’ najbolje da prekinem ...

predatortz predatortz 20:31 30.10.2020

Re: hebotebog,

al’ najbolje da prekinem ...


I da bačiš te gljive!
macak_tosa macak_tosa 20:39 30.10.2020

Re: hebotebog,

predatortz
al’ najbolje da prekinem ...


I da bačiš te gljive!

Bolje da dobači nego da bači!
macak_tosa macak_tosa 20:41 30.10.2020

Re: hebotebog,

docsumann
Gore bolje
dole gore!



BOLJE BOLJE BOLJE BOLJE


bolje kurac u ruci
nego pička na grani
...


Nisi u pravu!

Bolje vrabac u ruci
nego golub na grani!
docsumann docsumann 21:58 30.10.2020

Re: hebotebog,

macak_tosa
docsumann
Gore bolje
dole gore!



BOLJE BOLJE BOLJE BOLJE


bolje kurac u ruci
nego pička na grani
...


Nisi u pravu!

Bolje vrabac u ruci
nego golub na grani!


i šta radiš s vrabcem?

puštiš ga...
freehand freehand 23:01 30.10.2020

Re: hebotebog,

predatortz
a da to ne izazove bolove u dusi pravih domacina


Domaćin je osoba koja uspešno vodi domaćinstvo koje mu je povereno. Vredan, radan i pametan čovek.
Nasuprot njemu, stoji golja. Neradnik, ograničenih intelektualnih dometa, prinuđen da zbog toga bagatelno prodaje svoj rad domaćinu.
Golja uvek mrzi domaćina, uvek je kivan na njega, uvek se smatra oštećenom stranom. No, jedina želja mu je da bude kao domaćin. Ne ume, nije mu dato.


Koristiti izraz "domaćin" u pežorativnom smislu, to nije naročito mudra rabota.

Svaki normalan čovek se trudi da bude domaćin. I u kući, i u firmi i prema svemu što mu je povereno. Čak i kad ne mora, domaćin radi. Domaćin, kad je u ratu i izjednačen sa ostalim, razlikuje se po tome što će očistiti zemunicu, oružje će mu uvek biti čisto, hranu i municiju će racionalno trošiti. Znači, može da bude govedo, jer su okolnosti takve, ali neće čovek. Nije naučio da bude govedo.

Samo na Blogu B92, reč domaćin se plasira kao uvreda sagovorniku.

Kakav esej o domaćinu...
Sad pogledaj kakvo je to zezanje kad se ovde skupi krdo koje sebe predstavlja "domaćinima", čuvarima srbstva i tradicije, porodičnih vrednosti i pevača što su onomad sa Vulom Jeftićem pevali...
Da se usereš.
jinks jinks 12:43 29.10.2020

...

Šta je sa onim novinarom N1 i kamermanom koji su sve pred kamerama i u direktnom prenosu dobili batine od demonstranata, tokom nemira ispred Skupštine letos.

Zar nisu i oni zaslužili neku vrstu nagrade za nezavisno izveštavanje.
Atomski mrav Atomski mrav 13:21 29.10.2020

O tempora, o mores!

Filip postavlja tekst u kojem hvali nezavisne medije a pret-prethodni tekst bazira na uratku crnogorskih režimskih novinarki...
predatortz predatortz 13:24 29.10.2020

Re: O tempora, o mores!

Atomski mrav
Filip postavlja tekst u kojem hvali nezavisne medije a pret-prethodni tekst bazira na uratku crnogorskih režimskih novinarki...


Kako ne kontaš?
Crnogorski zavisni mediji su nezavisni. Naši nisu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:29 29.10.2020

Re: O tempora, o mores!

predatortz
Atomski mrav
Filip postavlja tekst u kojem hvali nezavisne medije a pret-prethodni tekst bazira na uratku crnogorskih režimskih novinarki...


Kako ne kontaš?
Crnogorski zavisni mediji su nezavisni. Naši nisu.


Pa ima časnih i hrabrih novinarki i novinara i u redakcijama RTS-a, RTV-a, RTCG-a...

Na primer, već treću godinu u najužem izboru za nagradu "Dušan Bogavac" je koleginica Tamara Grujić za emisiju "Sa Tamarom u akciji".
podbarac podbarac 23:35 29.10.2020

Re: O tempora, o mores!

Filip Mladenović
predatortz
Atomski mrav
Filip postavlja tekst u kojem hvali nezavisne medije a pret-prethodni tekst bazira na uratku crnogorskih režimskih novinarki...


Kako ne kontaš?
Crnogorski zavisni mediji su nezavisni. Naši nisu.


Pa ima časnih i hrabrih novinarki i novinara i u redakcijama RTS-a, RTV-a, RTCG-a...

Na primer, već treću godinu u najužem izboru za nagradu "Dušan Bogavac" je koleginica Tamara Grujić za emisiju "Sa Tamarom u akciji".


Tamara je samo na pocetku karijere radila kao novinarka, a vec skoro 20 godina radi u marketingu, produkciji i kao voditelj zabavne emisije koja se radi po stranoj fransizi i nekih kvizova. I nikad nije bila zaposlena na rezimskom RTS-u. Za razliku od Filipa.
mirelarado mirelarado 19:19 29.10.2020

Jelena Zorić

Mislim da je Jelena Zorić zaslužila nagradu, ne samo zbog izveštavanja s letošnjih protesta, već i zbog odličnih reportaža iz kovid bolnica. Ne verujem da bi joj se ovo svrstavanje iz naslova dopalo. Ima njenih kolega koji svoj posao tako razumeju, kao opozicionu borbu, što je njihovo pravo, naravno. Moj utisak je da se ona trudi da pruži što potpunije informacije, a to je pravi zadatak novinara. Gole činjenice imaju znatno veće dejstvo na gledaoce od očitog navijanja.
predatortz predatortz 19:27 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

mirelarado
Mislim da je Jelena Zorić zaslužila nagradu, ne samo zbog izveštavanja s letošnjih protesta, već i zbog odličnih reportaža iz kovid bolnica. Ne verujem da bi joj se ovo svrstavanje iz naslova dopalo. Ima njenih kolega koji svoj posao tako razumeju, kao opozicionu borbu, što je njihovo pravo, naravno. Moj utisak je da se ona trudi da pruži što potpunije informacije, a to je pravi zadatak novinara. Gole činjenice imaju znatno veće dejstvo na gledaoce od očitog navijanja.


Ovo je, otprilike, lepo uobličeno ono što sam ja želeo da istaknem.

Rekoh, Filip im ne čini uslugu kada njihov rad i trud, navodeći vodu na svoju vodenicu, prikazuje kao politički motivisan.

mirelarado mirelarado 19:32 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

predatortz
mirelarado
Mislim da je Jelena Zorić zaslužila nagradu, ne samo zbog izveštavanja s letošnjih protesta, već i zbog odličnih reportaža iz kovid bolnica. Ne verujem da bi joj se ovo svrstavanje iz naslova dopalo. Ima njenih kolega koji svoj posao tako razumeju, kao opozicionu borbu, što je njihovo pravo, naravno. Moj utisak je da se ona trudi da pruži što potpunije informacije, a to je pravi zadatak novinara. Gole činjenice imaju znatno veće dejstvo na gledaoce od očitog navijanja.


Ovo je, otprilike, lepo uobličeno ono što sam ja želeo da istaknem.

Rekoh, Filip im ne čini uslugu kada njihov rad i trud, navodeći vodu na svoju vodenicu, prikazuje kao politički motivisan.



Oklevala sam da komentar napišem, pribojavajući se da se žiri ne pokaje zbog (po meni dobre) odluke.
predatortz predatortz 19:37 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

Oklevala sam da komentar napišem, pribojavajući se da se žiri ne pokaje zbog (po meni dobre) odluke.


Mnogo psmetnih okleva da komentariše ili piše na ovom mestu.

Pobedili smo vas!
mirelarado mirelarado 19:44 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

Mnogo psmetnih okleva da komentariše ili piše na ovom mestu.

Pobedili smo vas!


Ma, nisam ja tako svilena, nego nemam uvek vremena.
angie01 angie01 19:52 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

Rekoh, Filip im ne čini uslugu kada njihov rad i trud, navodeći vodu na svoju vodenicu, prikazuje kao politički motivisan.


evo da se i ja jednom nepozvana ubacim:))),

a sta je tu tacno politicka konotacija?

rec- opozicija?

opozicija bi u nasem kontekstu trebalo da bude ona strana koja govori istinu i ne laze gradjane, s obzirom da pozicija je l te, radi sve isto tako ali suprotno,...pa po toj analogiji nekako ispada da novinari koji savesno i predano obavljaju svoj posao, samom tom cinjenicom, su nazalost jedina opozicija sveopstem raspadu i lazima,.... ne vidim u cemu je problem da se upravo tako metaforicki nazovu stvari i zasto su neophodne uvek iste opstrukcije, cak i na ovako lepu vest, koja je u nasem vremenu pravi egzemplar,...cemu uvek insistiranje na zlonamernosti i negaciji.
macak_tosa macak_tosa 20:02 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

mirelarado
Mislim da je Jelena Zorić zaslužila nagradu, ne samo zbog izveštavanja s letošnjih protesta, već i zbog odličnih reportaža iz kovid bolnica. Ne verujem da bi joj se ovo svrstavanje iz naslova dopalo. Ima njenih kolega koji svoj posao tako razumeju, kao opozicionu borbu, što je njihovo pravo, naravno. Moj utisak je da se ona trudi da pruži što potpunije informacije, a to je pravi zadatak novinara. Gole činjenice imaju znatno veće dejstvo na gledaoce od očitog navijanja.

A šta je sa onom Žaklinom?
Ona je jedno vreme bila popularna.
Nju znam kako izgleda, a ovu Zorić ne.
predatortz predatortz 20:03 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

a sta je tu tacno politicka konotacija?


Svrstavanje novina i medija na jednu stranu političkog spektra.

Mislim da se N1 ne predstavlja kao opozicioni medij. Jer, ako za sebe tako kažeš, onda gubiš na objektivnosti. Onda si rekao - da, ja sam Informer, samo za one druge.
Pametni ljudi, vlasnici kapitala, to ne rade.
A verujem da nisu ovlastili Filipa da on to radi za njih.
angie01 angie01 20:09 29.10.2020

Re: Jelena Zorić


Svrstavanje novina i medija na jednu stranu političkog spektra.


upravo sam objasnila metaforicku konotaciju- koja takodje stoji.

...pri tome, nema smernice-opozicija vlasti,...ili politicka opozicija,...stoji samo opozicija,...strana koja jedina govori istinu, daje gradjanima objektivni prikaz o onome o cemu izvestava, za razluku od ostalih.
gedza.73 gedza.73 20:19 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

angie01
upravo sam objasnila metaforicku konotaciju


ma nema ti kad objasniš metaforu nema ko ne razume osim onih koji neće ili su pogrešno interpetirali ili su se tebi nevezano obratili ili su inferiorni u odnosu na tvoje intelektualne kapacitete (posebno se ovaj poslednji ušeprtlja kad pročita tvoj post o sisanju... nije siguran dal' je opet neka metafora u pitanju a glupo mu da pita... za druga).



predatortz predatortz 20:32 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

.pri tome, nema smernice-opozicija vlasti,...ili politicka opozicija,...stoji samo opozicija,...strana koja jedina govori istinu, daje gradjanima objektivni prikaz o onome o cemu izvestava, za razluku od ostalih.


Jezičari, lingvisti, sestre i braćo, pomozite meni rabu božijem.
Ja ono iznad ništa ne razumem!
gedza.73 gedza.73 20:41 29.10.2020

Re: Jelena Zorić

Ja ono iznad ništa ne razumem!

Zato Anđa to i zove 'metaforička konotacija'... upsi... metaforiCka što je stepen više u gradaciji metafora. Samo mali krug upućenih u svete tajne Metafora je kadar to da razume.
freehand freehand 07:33 30.10.2020

Re: Jelena Zorić

gedza.73
Ja ono iznad ništa ne razumem!

Zato Anđa to i zove 'metaforička konotacija'... upsi... metaforiCka što je stepen više u gradaciji metafora. Samo mali krug upućenih u svete tajne Metafora je kadar to da razume.

Ja se još mučim sa Haridbom. Gumeni medvedić, valjda.
macak_tosa macak_tosa 08:29 30.10.2020

Re: Jelena Zorić

predatortz
.pri tome, nema smernice-opozicija vlasti,...ili politicka opozicija,...stoji samo opozicija,...strana koja jedina govori istinu, daje gradjanima objektivni prikaz o onome o cemu izvestava, za razluku od ostalih.


Jezičari, lingvisti, sestre i braćo, pomozite meni rabu božijem.
Ja ono iznad ništa ne razumem!

Tu pomoći nema.
mariopan mariopan 10:48 30.10.2020

Re: Jelena Zorić

mirelarado
predatortz
mirelarado
Mislim da je Jelena Zorić zaslužila nagradu, ne samo zbog izveštavanja s letošnjih protesta, već i zbog odličnih reportaža iz kovid bolnica. Ne verujem da bi joj se ovo svrstavanje iz naslova dopalo. Ima njenih kolega koji svoj posao tako razumeju, kao opozicionu borbu, što je njihovo pravo, naravno. Moj utisak je da se ona trudi da pruži što potpunije informacije, a to je pravi zadatak novinara. Gole činjenice imaju znatno veće dejstvo na gledaoce od očitog navijanja.


Ovo je, otprilike, lepo uobličeno ono što sam ja želeo da istaknem.

Rekoh, Filip im ne čini uslugu kada njihov rad i trud, navodeći vodu na svoju vodenicu, prikazuje kao politički motivisan.



Oklevala sam da komentar napišem, pribojavajući se da se žiri ne pokaje zbog (po meni dobre) odluke.


I ja mislim da je to bila dobra odluka, i hrabra.
apacherosepeacock apacherosepeacock 11:50 30.10.2020

Re: Jelena Zorić

freehand
Ja se još mučim sa Haridbom. Gumeni medvedić, valjda.


Tipfeler, što je i tebi jasno ali te neki đavo tera da se drugima (ali selektivno) podsmevaš a i sam ih povremeno praviš.

Kako se zove to kada ti u istom komentaru odvališ 2x o nečijim predacima? Gumeni medvedić?
freehand freehand 17:31 30.10.2020

Re: Jelena Zorić

apacherosepeacock
freehand
Ja se još mučim sa Haridbom. Gumeni medvedić, valjda.


Tipfeler, što je i tebi jasno ali te neki đavo tera da se drugima (ali selektivno) podsmevaš a i sam ih povremeno praviš.

Kako se zove to kada ti u istom komentaru odvališ 2x o nečijim predacima? Gumeni medvedić?

A nije ti interesantan komentar na koji se o0dnosi to što si izdvojila, kao uzrok nastanka toga što si izdvojila? Mislim, ne insistiram, nego koliko da ukažem na to da niti si toliko nepristrasna niti si toliko objektivna kakvom bi volela da se predstaviš.
Sad da se pozdravimo stvarno trajno.
apacherosepeacock apacherosepeacock 21:00 30.10.2020

Re: Jelena Zorić

freehand
apacherosepeacock
freehand
Ja se još mučim sa Haridbom. Gumeni medvedić, valjda.


Tipfeler, što je i tebi jasno ali te neki đavo tera da se drugima (ali selektivno) podsmevaš a i sam ih povremeno praviš.

Kako se zove to kada ti u istom komentaru odvališ 2x o nečijim predacima? Gumeni medvedić?

A nije ti interesantan komentar na koji se o0dnosi to što si izdvojila, kao uzrok nastanka toga što si izdvojila? Mislim, ne insistiram, nego koliko da ukažem na to da niti si toliko nepristrasna niti si toliko objektivna kakvom bi volela da se predstaviš.
Sad da se pozdravimo stvarno trajno.


Znam na šta se odnosi.

Ne braniš ti nikoga zato što si džentlmen već zato što imas pik na neke ljude pa ti to odlično i poslovično služi kao izgovor. I jako si agresivan.

Ja bar ne izigravam ovuda moralnu vertikalu kao ti uz konstantno popovanje, etiketiranje, ruganje..

'Hvala na pozdravu' ali ja se ne odričem svog prava komentarisanja - pa i tvoje glume šerifa na blogu.
gedza.73 gedza.73 22:39 30.10.2020

Re: Jelena Zorić

apacherosepeacock
Tipfeler


Ponekad u brzini otkucam 'tša' umesto 'šta' pa ne ispravim, desi mi se i da lupim pa mi ponekad glupo da preravljam kad sam već odvalio... A na frika obraćam pažnju samo zato što lupa opšte floskule i gluposti iz partijskog glasila 'Komunist' pa postavljam podatke i činjenice da nekoga koga zanima istraži i u drugom smeru i sam zaključi da li je crno bela slika iz partizanskog dnevnika jedina prava.

Pazi kad za godinu dana, kao onaj limeni petao što ga vetar lupa po glavi pa se vrti u krug, počne da histeriše u drugom smeru jer je opet metamorfozirao.
Takvi pajaci i korisni idioti niti imaju karakter niti ih treba uzimati za ozbiljno.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana