Reč i slika

Totalna sprdnja

Hansel RSS / 24.10.2020. u 00:29

Одустао сам од једног текста нашавши (наравно) много бољи А. Јовичића о истој теми; од другог, о једном бесмислу, такође сам одустао јер би било – бесмислено... а онда је свеукупни апсурд добио нову димензију:

19954.PNG

EDIT: Да ставим овде и рестл необјављеног блога – молим будућу министарку да најпре помогне дијалогу Кризног штаба са самим собом, па да објасни како да оболели од ковида (или они који то сумњају) дођу до њима удаљене ковид амбуланте а да потенцијално не шире заразу о којој исти тај КШ све време прича колико је опасна; наиме, ако немате своја кола (и ако сте уопште у стању да возите), а еволуција вам није дала крила, мораћете, на пример, градским превозом, а тамо пише ово:

19955.jpg 

Такође, нека помогне дијалог да пацијенти, неки у субјективно тешком стању, не би и даље стајали неограничено дуго испред амбуланти, на ветру, киши и снегу (летос на сунцу) итд.

Atačmenti



Komentari (563)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 15:38 24.10.2020

Trezor (za JJ)

Godina je 2021

Gordanac 23.09.2008. u 22:57

http://blog.b92.net/text/4514/Godina-je-2021/



Stvarno, kako će naš život izgledati 2021? Meni to izgleda kao sasvim fino pitanje wink_smile.gif

Šta će se sve oko nas promeniti i kako? Kakve nas sve novotarije čekaju, tu iza ćoška, za samo 13 godina, a godine 2021? Umemo li da zamislimo, da poželimo, da uočimo šta je realno da se događa, da učinimo mogućim sve ono što nam se čini da nam je potrebno?


Eto Bebo izgledatiće baš vako.

Učimo i dalje.

A vreme je nešto što je najpoštenije podeljeno među ljudima - svima je dato, a šta će ko od nas sa njim učiniti, sasvim je drugo pitanje, na koje se odgovor najčešće nalazi u - znanju o strategijama.
JJ Beba JJ Beba 15:42 24.10.2020

Re: Trezor (za JJ)

Učimo i dalje.

naući prvo da linkuješ
solo solo 15:54 24.10.2020

Re: Trezor (za JJ)

naući prvo da linkuješ


Šta je to linkovanje. Jbg nov sam.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:54 24.10.2020

"Хвала Вучићу"

Горданац је била један од најнесимпатичнијих блогера, ограничена и арогантна, а ако је умела да води дијалог, то је овде свакако крила.

Хвала Вучићу што (до краја) огољава њену "европску и демократску оријентацију". Ипак је све у фотељи.
principessa_etrusca principessa_etrusca 18:02 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

А кад је излазила на изборе, не да се икога тицало зашто, али је сложила неку причицу о представљању жена. (Она све то ради да би ми, жене, имале некога да нас представља.)
maksa83 maksa83 18:11 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

А кад је излазила на изборе, не да се икога тицало зашто, али је сложила неку причицу о представљању њена. Она све то ради да би ми, жене, имале некога да нас представља.

Ona sve to radi zato što je navikla na udoban život narodnog poslanika i prateće privilegije i ne može više da ga zamisli (život) drugačije. Od toga da kada se voziš na relaciji NS-BG ne plaćaš putarine, samo pokažeš papiritj pa do raznih dnevnica, putovanja i sl. Ministar ima sve to samo dobudženo - ne zajebavaš se sa putarinama, imaš službeni auto i vozača koji te voza, veću platu od poslaničke, itd. + status koji jeste malo degradiran okolnim ministrima i generalno svim tim ološem i mediokritetima u vrhu države, ali bože moj, alternativa je da se vratiš na fakultet i za osetno manje pare drndaš sa nekim studentima oko nečega sa čim nisi imao dodira minimum 20 godina. Što bi rekao agresor "ti uradi matematiku".

Ribozom Ribozom 18:18 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

сложила неку причицу


Vrti zvaku da proda kaku
Hansel Hansel 18:18 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Брајовић рече, колико се сећам, поводом дискусије зашто је села у посланичку клупу усред бојкота, да она има конекције у Европи, да може шта јој се 'оће... тако отприлике...
angie01 angie01 18:27 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Ona sve to radi zato što je


konacno nasla pravog sagovornika da uspostavi dijalog.





( inace ti je objasnjenje, iako tacno, prilicno skraceno).
maksa83 maksa83 18:28 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Брајовић рече, колико се сећам, поводом дискусије зашто је села у посланичку клупу усред бојкота, да она има конекције у Европи, да може шта јој се 'оће... тако отприлике...

Od toga "može šta joj se 'oće" ostalo je "može da glumi gljivu u vladi SNS kartela".

Nije da ti za to trebaju "konekcije u Evropi", treba samo manjak kičme i da se dobro lubriciraš.
Hansel Hansel 18:32 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Стварно сте ужасни и феноменални!
maksa83 maksa83 18:32 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

( inace ti je objasnjenje, iako tacno, prilicno skraceno).

Htela si da kažeš "iako skraćeno, prilično tačno". Nije ideja da ređam sad šta su sve ministarske privilegije, poenta je da je sve to jedan, što kažu, udoban lajfstajl, i sad kad si već 20 godina republički a pre toga, koliko, 10 godina pokrajinski poslanik, odjednom sve to da se zzzzzk - izmakne ispod dupeta zato što neko tamo neće na Vučićeve montirane izbore. Pa dobro drugovi jesmo se za to borili...


angie01 angie01 18:46 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

"može da glumi gljivu u vladi SNS kartela".


sem sto je u pakovanju gadnije, a sta je bila do sada, lebati,...najzustriju njenu reakciju za vreme vlasti dsa, je na blogu pokazala, kada je u vreme raznih afera oko vakcina i bote u siledzijki, aflatoksina i sl, postovala neki trac, koji se navodno nalazio na netu, samo sto ga niko nije video, a svakako nije postojala nikakva reakcija javnosti o tome necemu strasnom da bi uopste postojala potreba da neko o tome pise, a kamoli da se sa pozicija mocu odlucno obracunava sa "opasnoscu koja preti",...ono, situacija kada slon udje u kucu i rusi sve pred sobom, a ti izadjes u dvoriste i vices na bubicu koja se popela na vlat trave i savila je...folirantkinja.
macak_tosa macak_tosa 18:50 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

maksa83
А кад је излазила на изборе, не да се икога тицало зашто, али је сложила неку причицу о представљању њена. Она све то ради да би ми, жене, имале некога да нас представља.

Ona sve to radi zato što je navikla na udoban život narodnog poslanika i prateće privilegije i ne može više da ga zamisli (život) drugačije. Od toga da kada se voziš na relaciji NS-BG ne plaćaš putarine, samo pokažeš papiritj pa do raznih dnevnica, putovanja i sl. Ministar ima sve to samo dobudženo - ne zajebavaš se sa putarinama, imaš službeni auto i vozača koji te voza, veću platu od poslaničke, itd. + status koji jeste malo degradiran okolnim ministrima i generalno svim tim ološem i mediokritetima u vrhu države, ali bože moj, alternativa je da se vratiš na fakutlet i za osetno manje pare drndaš sa nekim studentima oko nečega sa čim nisi imao dodira minimum 20 godina. Što bi rekao agresor "ti uradi matematiku".


Znaš šta je meni zanimljivo u ovim stvarima?
To je lakoća odricanja ljudi koji su se kleli u našu Gocu.
I još zanimljivije - oni koji su se najviše kleli, ti su i najradikalniji u odricanju.
Ako i sami nisu preverili.
Čudni su mi ti ljudi - imaju samo jednu istaknutu karakteristiku ... a to je da budu najprvi, najglasniji i slično.
Meni takvi karakteri inkliniraju govnima.
Doduše, možda ja i nisam u pravu - ipak sam ja novi ovde.
maksa83 maksa83 19:00 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Znaš šta je meni zanimljivo u ovim stvarima?
To je lakoća odricanja ljudi koji su se kleli u našu Gocu.

Da, ta tvoja ideja se protura svaki put kad neko pretrči kod njih, Krstić, Čeda, Čomić, ali to što pišeš je prilično glupo.

Ne postoji razlog da budeš lojalan javnoj ličnosti, političaru još i najmanje. Možeš da budeš lojalan ideji koju on zastupa a poklapa se sa tvojom, a ako on zabatali ideju zarad sopstvenog dupeta nema ničeg pogrešnog u pokazivanju prstom na njega. To važi i za Čedu (mada je Čeda oduvek imao jednu ideju, da rešava sopstvene materijalne probleme), Gordanu Čomić, koga god.

Alternativa je ono što ti radiš, tzv. nekritičko idolopoklonstvo, kao što si ti lojalan Koštunici iako je njegova vlada štitila sveštenike pedofile i čišćenje DB arhiva, mutne privatizacije (od one 24 - 20 je za njegove vlasti). Ali tebi to ništa ne smeta, uvek će da krene standardno "jao on mačke, jao on vozi juga, jao on skroman fin čovek ništa nije ukrao, LEAVE VOJISLAV ALONE!!!!". Samim tim ne znam zašto ne razumeš Titoljube, to je potpuno isti k.



angie01 angie01 19:01 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Nije ideja da ređam sad šta su sve ministarske privilegije,


nisam na to ni mislisla,...nisu tu samo privilegije, postoji tu jos kojesta,...nego sto je celim tim svicem ucestvovala u manipulaciji tamponiranja realnih losih okolnosti oko izbora, sto je izvini izdaja dogovora sa onima koji su je do tada placali i kojima je valjda morala da bude odgovorna za to sto cini- ne mislim na stranku,...a obaska sto su dotadasnji poslodavci, citaj gradjani, svoje misljenje i poverenje o njoj na tim izborima pokazali,...i sada kojim pravom se ponovo pojavljuje da se nakaci na istu kasicu....rekoh vec, kao da joj je zbog toga sto je bila poslusna i dobra, nesto dao rodjeni ujkica...
JJ Beba JJ Beba 19:04 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"


Ona sve to radi zato što je navikla na udoban život narodnog poslanika i prateće privilegije i ne može više da ga zamisli (život) drugačije. Od toga da kada se voziš na relaciji NS-BG ne plaćaš putarine, samo pokažeš papiritj pa do raznih dnevnica, putovanja i sl. Ministar ima sve to samo dobudženo - ne zajebavaš se sa putarinama, imaš službeni auto i vozača koji te voza, veću platu od poslaničke, itd. + status koji jeste malo degradiran okolnim ministrima i generalno svim tim ološem i mediokritetima u vrhu države, ali bože moj, alternativa je da se vratiš na fakutlet i za osetno manje pare drndaš sa nekim studentima oko nečega sa čim nisi imao dodira minimum 20 godina. Što bi rekao agresor "ti uradi matematiku".

kako da se vrati u školu i profesorsku platu? što ne ide ne ide

aima da se mrsi o dijalogu, s Majom da divani, demokratiju da širi
tu je gde pripada
macak_tosa macak_tosa 19:09 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

maksa83
Znaš šta je meni zanimljivo u ovim stvarima?
To je lakoća odricanja ljudi koji su se kleli u našu Gocu.

Da, ta tvoja ideja se protura svaki put kad neko pretrči kod njih, Krstić, Čeda, Čomić, ali to što pišeš je prilično glupo.

Ne postoji razlog da budeš lojalan javnoj ličnosti, političaru još i najmanje. Možeš da budeš lojalan ideji koju on zastupa a poklapa se sa tvjom, a ako on zabatali ideju zarad sopstvenog dupeta nema ničeg pogrešnog u pokazivanju prstom na njega. To važi i za Čedu (mada je Čeda oduvek imao jednu ideju, da rešava sopstvene materijalne probleme), Gordanu Čomić, koga god.

Alternativa je ono što ti radiš, tzv. nekritičko idelopoklonstvo, kao što si ti lojalan Koštunici iako je njegova vlada štitila sveštenike pedofile i čišćenje DB arhiva, mutne privatizacije (od one 24 - 20 je za njegove vlasti). Ali tebi to ništa ne smeta, uvek će da krene standardno "jao on mačke, jao on vozi juga, jao on skroman fin čovek ništa nije ukrao, LEAVE VOJISLAV ALONE!!!!". Samim tim ne znam zašto ne razumeš Titoljube, to je potpuno isti k.




Nisi u pravu!
Kakav kurac Koštunica i njegova ekonomija!
Pa njemu maheri nisu ni dali da tamo prismrdi.
Njemu su se sprdali kako je budalčina, sova - i neka luparda o ustavima, institucijama i moralu.
Tunjavi je gospodin čovek za bagru koja glumata koješta.
Čudi me da to ti ne kapiraš, deluješ mi bistro, nego držiš vodu mediokritetima.
Kakve kurčeve privatizacije i šta Tunjavi ima sa njima?
Ističem njegovog juga i stan na Dorćolu kao paradigmu kako bi predsednici i viđeniji političari trebalo da se ponašaju, nasuprot govana kojima je jedina mislija - da polapaju šta mogu i ogrebu se od sirotinje.
Tako da, da ti budem iskren, nešto ne verujem da je to što ti pišeš pametnije od onoga što ja pišem - o takvim stvarima.
No, što bi rekli iskusni blogeri i blogerke, ja sam ovde nov.
JJ Beba JJ Beba 19:11 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

To je lakoća odricanja ljudi koji su se kleli u našu Gocu.

zavisi ko se kleo. Npr ja sam bila Tadićeva kritičarka odmah posle ubistva ZĐ, pa posle kohabitacije, pomirenja...Gordanac je kerberski sve branila, a blogeri,poštovaoci lika i dela joj, na mene nasrtali ko osice.

u jednom periodu


Najviše obrisanih komentara imaju korisnici:

1 - JJ Beba 141
2 - adam weisphaut 127
3 - Urosh 119
4 - nestorijanac 99
5 - Exitus Letalis 90
maksa83 maksa83 19:13 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

aima da se mrsi o dijalogu, s Majom da divani, demokratiju da širi

Naravno, svi su oni dugogodišnji drugari, pogotovo ta ekipa koja se zabola tamo pre dvaestries godina i ne izlazi. Svi se oni jako dobro znaju i pajtaju kad se spuste zavese. Ponekad se pojave aberacije koje tamo nešto kao talasaju kao Živković ili Ludi Radule, ali sistem to brzo eliminiše.

Meni ovo nije ništa čudno, jasno mi je bilo gde se gordanac zaputila kada se pretposlednji put pojavila pukotina u DS-u. Isto sam doduše više verovao da će da dobije nešto manje prominentno (neki savet za nešto i nešto), ali izmisliti ministarstvo za dijalog (jebotebog) je isto u skladu sa svim apsurdima koji se dešavaju, tipa Lav Pajkić i Milena Popović (vesela Oliverova nevenčana udovica) u skupštinskom odboru za ustav i zakonodavstvo...

To sve treba gledati kao cirkus i tako tretirati.
freehand freehand 19:13 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Da, ta tvoja ideja se protura svaki put kad neko pretrči kod njih, Krstić, Čeda, Čomić, ali to što pišeš je prilično glupo.

Ima tu još jedna stvar a stara koliko i ljudski rod: delo i ocena zavisi od predznaka. Sotona je bio najbliži Bogu dok nije pao. A Vesić kao Đinđićev saradnik i Vučićev saradnik nije isti lik.
Prelazak na Tamnu stranu začas izjednači Čanka i Šešelja.

P.S.
ali izmisliti ministarstvo za dijalog (jebotebog) je isto u skladu sa svim apsurdima koji se dešavaju, tipa Lav Pajkić i Milena Popović (vesela Oliverova nevenčana udovica) u skupštinskom odboru za ustav i zakonodavstvo...

Čomićka je to odradila konstruktivnim pristupom i Vučiću i MekAlisteru. A ono dvoje - kad realno pogledaš, koliki je taj kadrovski rezervoar kojim vučić raspolaže sad kad su apsolutno sva mesta i sve funkcije njemu na raspolaganju i (pazi - ovo ozbiljnomislim) na grbači? Koga bi mogao da stavi?
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:14 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

maksa83
( inace ti je objasnjenje, iako tacno, prilicno skraceno).

Htela si da kažeš "iako skraćeno, prilično tačno". Nije ideja da ređam sad šta su sve ministarske privilegije, poenta je da je sve to jedan, što kažu, udoban lajfstajl, i sad kad si već 20 godina republički a pre toga, koliko, 10 godina pokrajinski poslanik, odjednom sve to da se zzzzzk - izmakne ispod dupeta zato što neko tamo neće na Vučićeve montirane izbore. Pa dobro drugovi jesmo se za to borili...

Ту је комбинација, што кажеш удобног лајфстајла, озбиљних финансијских добитака кроз трговање политичким утицајем и потпуног одсуства одговорности, осим наравно према ономе ко је ту позицију омогућио.
maksa83 maksa83 19:14 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

No, što bi rekli iskusni blogeri i blogerke, ja sam ovde nov.

Ti si bre čarlivoje military grade trol. Neuništiv.
JJ Beba JJ Beba 19:18 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Sotona je bio najbliži Bogu dok nije pao

Dijabolično, Free, dijabolično
ona je ista osoba. Jednom kad pređeš reku i kad se budemo sreli na pola puta, reći ću ti i zašto
principessa_etrusca principessa_etrusca 19:19 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Ima tu još jedna stvar a stara koliko i ljudski rod: delo i ocena zavisi od predznaka. Sotona je bio najbliži Bogu dok nije pao. A Vesić kao Đinđićev saradnik i Vučićev saradnik nije isti lik.
Prelazak na Tamnu stranu začas izjednači Čanka i Šešelja.

Ја не верујем да се људи мењају. Весић или Крле су увек били исти, "прилагодљиви".
JJ Beba JJ Beba 19:19 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

No, što bi rekli iskusni blogeri i blogerke, ja sam ovde nov.

ne mogu da ti javim kolko mi je važno jal si nov jal si strar član
freehand freehand 19:21 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

JJ Beba
Sotona je bio najbliži Bogu dok nije pao

Dijabolično, Free, dijabolično
ona je ista osoba. Jednom kad pređeš reku i kad se budemo sreli na pola puta, reći ću ti i zašto

ja o njoj ne znam puno. Znam da je neke stvari uradila ok, da je kao potpredsednik skupštine bila ok. Da u ličnom kontaktu postane nadobudna ako joj se kojim slučajem suprotstaviš. I da ume da bude šampion praznoslovlja kad glumi komunikaciju.
I da, znam da je ostala bez duše. Jer Vučić manje ne uzima.
freehand freehand 19:23 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

principessa_etrusca
Ima tu još jedna stvar a stara koliko i ljudski rod: delo i ocena zavisi od predznaka. Sotona je bio najbliži Bogu dok nije pao. A Vesić kao Đinđićev saradnik i Vučićev saradnik nije isti lik.
Prelazak na Tamnu stranu začas izjednači Čanka i Šešelja.

Ја не верујем да се људи мењају. Весић или Крле су увек били исти, "прилагодљиви".

Vćina ljudi je prilagodljiva. Srbija ima možda 10% fašista i još 20% "desničara". Ostalo do vučićevih brojki su ti prilagodljivi.
macak_tosa macak_tosa 19:24 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

maksa83
No, što bi rekli iskusni blogeri i blogerke, ja sam ovde nov.

Ti si bre čarlivoje military grade trol. Neuništiv.

Da li je to ono
- koumeršial reindž
- indastrial reindž
- extendid indastrial reindž
end fajnali,
- militari reindž
angie01 angie01 19:24 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

ona je ista osoba.


naravno da jeste- po cemu se uopste razlikovala u "prethodnom zivotu", sem sto su stikeri na koverti bili manje gadni od ovih sada.


...a za vesaru i savetnika,...pa brate, koji to predznak moze da te probrazi u TO,...pre bih rekla da je onaj prethodni angazman bio iznudjen okolnostima, a ovaj sad im je prirodno leg'o.


To sve treba gledati kao cirkus i tako tretirati.


jeste, samo sto ga ti finansiras i on ti kroji okolnosti u drzavi u kojoj zivis.
macak_tosa macak_tosa 19:25 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

JJ Beba
Sotona je bio najbliži Bogu dok nije pao

Dijabolično, Free, dijabolično
ona je ista osoba. Jednom kad pređeš reku i kad se budemo sreli na pola puta, reći ću ti i zašto

Pa kaži i nama!
Jebote, kako ćemo mi bez te informacije!?
macak_tosa macak_tosa 19:26 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

JJ Beba
No, što bi rekli iskusni blogeri i blogerke, ja sam ovde nov.

ne mogu da ti javim kolko mi je važno jal si nov jal si strar član

Što ne možeš!?
Ko ti brani?
Samo reci!
macak_tosa macak_tosa 19:30 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

principessa_etrusca
Ima tu još jedna stvar a stara koliko i ljudski rod: delo i ocena zavisi od predznaka. Sotona je bio najbliži Bogu dok nije pao. A Vesić kao Đinđićev saradnik i Vučićev saradnik nije isti lik.
Prelazak na Tamnu stranu začas izjednači Čanka i Šešelja.

Ја не верујем да се људи мењају. Весић или Крле су увек били исти, "прилагодљиви".

Ma to su, da budemo polit korektni, najobičnija govna.
Zbog njih i jesmo tu gde jesmo.
Zašto koristimo taj eufrmizam 'prilagodljivi'.
Imenujmo pojave njihovim pravim imenima.
Kakva Čomićka i slični bakrači!
JJ Beba JJ Beba 19:35 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"


Pa kaži i nama!

who the fuck si ti pa da ti kažem?
freehand freehand 19:36 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

slični bakrači!

Bakareci, a i poneki Šormaz?
macak_tosa macak_tosa 19:52 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

JJ Beba

Pa kaži i nama!

who the fuck si ti pa da ti kažem?

Fak tebi!
Aj em macak_tosa.
JJ Beba JJ Beba 19:59 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"


Fak tebi!
Aj em macak_tosa.

izuzetno
macak_tosa macak_tosa 20:25 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

JJ Beba

Fak tebi!
Aj em macak_tosa.

izuzetno

A ko si ti - da ja pitam tebe?!
A?!
Eee, da - da pitam tebe, ti kao stari bloger sigurno znaš, nema druge - zašto stari blogeri ne klikću pri odgovaranju na 'Citiraj', kako bi se videlo kome odgovaraju na komentar?
Da li je to neki nobles običaj ili šta?

solo solo 20:42 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

who the fuck si ti pa da ti kažem?


prepirem? ahahhahahahha šta ti znaš o prepiranju?

bene_geserit bene_geserit 20:57 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

JJ Beba
izuzetno

Tebe nije bilo dosta dugo, čim si našla sa Čarlijem da se prepucavaš. To je uzaludna rabota.
g.radicevic g.radicevic 21:02 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

može da glumi gljivu u vladi SNS kartela




mis'iš gljivicu
macak_tosa macak_tosa 21:02 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

bene_geserit
JJ Beba
izuzetno

Tebe nije bilo dosta dugo, čim si našla sa Čarlijem da se prepucavaš. To je uzaludna rabota.

Nisi u pravu!
Nije to prepirka - ja sam samo pitao šta je to toliko fascinantno za tu čomićku što će biti rečeno usmeno jednom blogeru, a ono meni tako.
To mi zaličilo na one koji su i sa Đinđićem bili na 'prst u dupe' oslovljavajući ga sa Zoran.
Eeee, ti su se posle dokazali, baš onako do jaja.

JJ Beba JJ Beba 21:04 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"


Tebe nije bilo dosta dugo, čim si našla sa Čarlijem da se prepucavaš. To je uzaludna rabota.

on je mlaka voda.
nezanimljiv, neduhovit, neintersantan za trošenje kapaciteta i resursa.
onako anpasan
inače, vidim, širi se tu ko prdež u liftu, dizvinete
macak_tosa macak_tosa 21:15 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

JJ Beba

Tebe nije bilo dosta dugo, čim si našla sa Čarlijem da se prepucavaš. To je uzaludna rabota.

on je mlaka voda.
nezanimljiv, neduhovit, neintersantan za trošenje kapaciteta i resursa.
onako anpasan
inače, vidim, širi se tu ko prdež u liftu, dizvinete

Sreća naša pa si tu ti!
Zanimljiva, duhovita, interesantna!
Do mojega!
Prdež je zanimljiviji od tebe.
No, važno je da imaš kurčevit stav!
Nema zajebancije.
No, pusti to tvoje foliranje - nego ti nama reci šta je to o Čomićki toliko do jaja da mogu da znaju samo odabrani 'iz kruga' starih blogera.
Ne mogu da odem na spavanje ako tu značajnost ne saznam.

solo solo 21:23 24.10.2020

Re: Totalna sprdnja

Zanimljiva, duhovita, interesantna!


I najbrisanija Mačak,najbrisanija, mojne da prezireš podatak 141 ebote.

komprende?

JJ Beba JJ Beba 21:28 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Sreća naša pa si tu ti!

na tvoju sreću retko sam tu. zbog takvih kao što si ti.

a svoja saznanja delim sa kime ja hoću. moje saznanje moje delenje, komprende?


zilikaka zilikaka 21:40 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Ona sve to radi zato što je navikla na udoban život narodnog poslanika i prateće privilegije i ne može više da ga zamisli (život) drugačije.

Tako je. Ako je svojevremeno i imala neku ideju i nameru da učestvuje u njenom ostvarenju, pragmatičnost je vrlo brzo prevladala.
Da je obrazovana i rečita , jeste, i to je donekle izdvajalo od mnogih iz tog političarskog miljea al je vešto umela da se prilagodi i unovči sve.

Mislim da je za nas obične smrtnike mnogo manje bolno kad vidimo budalu da se dokopao pozicija. Znali smo da je budala bio i ostao, uspeo je u onom što je hteo i tu nema razočarenja.
S druge strane grešimo što obrazovanima i rečitima po automatizmu pripisujemmo i više moralne standarde, ili ih bar od njih očekujemo, a te osobine imaju korelaciju kolko i boja očiju sa debelim dupetom.

Dakle, štosmenetiče, još jedna od šljama koja je slučajno pročitala nešto više knjiga od ostalih.
angie01 angie01 21:51 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

konacno je blamantna zavrsnica one sulude predizborne reklame dobila smisao,



Democracy, Fuck Yourself!
shmoo shmoo 22:24 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

angie01
konacno je blamantna zavrsnica one sulude predizborne reklame dobila smisao,



Democracy, Fuck Yourself!




Jer upravo demokratija kakvu poznajemo, opšta demokratija, najviše pogoduje radikalnim opcijama: Hitler je nadmoćno pobedio na najdemokratskijim mogućim izborima - izvikali ga nemački retardi. Teško da je taj pajac mogao iskreno oduševiti ijednog samo-mislećeg Nemca.




Извор: DEMOCRACY SUCKS! (DEMOKRATIJA BLJAK!) - ЛИНК



П.С. -

Mephisto, written in 1936, is Klaus Mann’s revealing, if fictional, portrait of his brother-in-law’s ascendancy to the directorship of the State Theatre under the Nazi regime. In this novel, we see the trajectory of Hendrick Hofgen (Gustaf Grundgens in real life), a talented if mercurial actor, from relative obscurity to fame as a result of a Faustian bargain within himself.







freehand freehand 22:37 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

shmoo
angie01
konacno je blamantna zavrsnica one sulude predizborne reklame dobila smisao,



Democracy, Fuck Yourself!




Jer upravo demokratija kakvu poznajemo, opšta demokratija, najviše pogoduje radikalnim opcijama: Hitler je nadmoćno pobedio na najdemokratskijim mogućim izborima - izvikali ga nemački retardi. Teško da je taj pajac mogao iskreno oduševiti ijednog samo-mislećeg Nemca.




Извор: DEMOCRACY SUCKS! (DEMOKRATIJA BLJAK!) - ЛИНК



П.С. -

Mephisto, written in 1936, is Klaus Mann’s revealing, if fictional, portrait of his brother-in-law’s ascendancy to the directorship of the State Theatre under the Nazi regime. In this novel, we see the trajectory of Hendrick Hofgen (Gustaf Grundgens in real life), a talented if mercurial actor, from relative obscurity to fame as a result of a Faustian bargain within himself.








Samo što Hitler na tim izborima nije baš nadmoćno pobedio. Problem je bio što demokratske stranke nisu mogle da se dogovore oko stvaranja koalicije (u više navrata pre toga takve su koalicije propadale i izbori ponovo raspisivani). Hitler je na predsedničkim izborima 1932. izgubio od Fon Hindenburga, a sledeće godine ovaj je morao zbopg pomenute situacije da mu ponudi mandat za kancelara. Posle toga, naročito kad je Hindenburg umro, sve je bilo gotovo.
nsarski nsarski 22:44 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

ali izmisliti ministarstvo za dijalog (jebotebog) je isto u skladu sa svim apsurdima koji se dešavaju, tipa Lav Pajkić i Milena Popović (vesela Oliverova nevenčana udovica) u skupštinskom odboru za ustav i zakonodavstvo...

To sve treba gledati kao cirkus i tako tretirati.


Jakako.
Još nisu, ali ubrzo će da izmisle ministarstvo Istine i za ministra da postave Krleta. Tada će cirkus da bude kompletan.
shmoo shmoo 22:46 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

freehand

Samo što Hitler na tim izborima nije baš nadmoćno pobedio. Problem je bio što demokratske stranke nisu mogle da se dogovore oko stvaranja koalicije (u više navrata pre toga takve su koalicije propadale i izbori ponovo raspisivani). Hitler je na predsedničkim izborima 1932. izgubio od Fon Hindenburga, a sledeće godine ovaj je morao zbopg pomenute situacije da mu ponudi mandat za kancelara. Posle toga, naročito kad je Hindenburg umro, sve je bilo gotovo.



Што не мења много тога у архетипској причи о Фаусту и Мефисту, зар не?

Није ни Вучић надмоћно добио изборе 2012.

Дежа ви, проклети усрани дежа ви.

Нико да изненади нечим новим и неочекиваним.

angie01 angie01 23:42 24.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Jer upravo demokratija kakvu poznajemo, opšta demokratija, najviše pogoduje radikalnim opcijama:


ovde je d pojnt- da je ministarka pukla na izborima i to dramaticno jasno, znaci ni tesno ni manje tesno, ni za koaliciju, njente.... a pri tome se predstavljala kao veliki demokrata,...pa prvo i osnovno- postuj onda volju naroda.

... ima manje od godine do penzije-je l joj nije dosta parazitiranja i da mora da se blamira otkrivajuci o kakvom se jadnom falsifikatu radi,...i da pri tome, najveci domet dosegne, zbog obicne prodaje obraza i poverenja strani protiv koje se navodno borila,...hebote batica joj jedini ostvario snove, zamerajuci se time gradjanima i verovatno i likovima iz svojih redova...
solo solo 08:09 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Problem je bio što demokratske stranke nisu mogle da se dogovore oko stvaranja koalicije



Hansel Hansel 09:01 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

nisam mogao da spavam, pa još ovo pomeranje sata.

Ниси морао да чекаш 3 сата да би вратио на 2...
solo solo 09:21 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

A bilo bi slasno oterati me - i meni slične.


Spremaj novi nick a boga mi i avatar. Ovaj ti traje već 5 dana.
Jesi stigo do 141?

No, meni je fascinantno, da ponovim još jednom, kreveljenje Gocinih (i sličnih Goca) podguznih muva koje su sa 'Gocom' bili na 'prst u dupe', a sada sa gnušanjem znaju sve oduvek - i sa indignacijom odbacuju ono uvlačenje u guzicu 'Goci' i ostalim 'Gocama' i 'Zokijima'


Šta je tu fascinantno a tek novo?
maksa83 maksa83 09:28 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

A kako je nekada bilo slatko - ko pisne, govna ga oteraju.

Čekaj ... nekad su te banovali, pa si se vraćao, a sada je sve drugačije pošto te sad banuju, pa se vraćaš.

solo solo 09:47 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Tako da, da ti budem iskren, nešto ne verujem da je to što ti pišeš pametnije od onoga što ja pišem - o takvim stvarima.


Brojke govore Mačak. 14 preporuka naspram tvojih 3. Jbg brojke su neumoljive.

Nov si, ne kapiraš.
shmoo shmoo 09:59 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

solo
Problem je bio što demokratske stranke nisu mogle da se dogovore oko stvaranja koalicije






Е, мојне ми мажњаваш карикатуре!

И види га!

Још то користиш као инапроприејт илустрацију.

Ја сам је употребио као илустрацију неразумевања у међусобној комуникацији на Блогу Б92, а не као илустрацију међусобног неразумевања у комуникацији у опозицији (то су они што носе цивилна одела, облаче се исто као и БИА).







solo solo 10:12 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Е, мојне ми мажњаваш карикатуре!

И види га!

Још то користиш као инапроприејт илустрацију.


Istine radi karikatura je skinuta sa freeovog twitera jbg.
No nije ni bitno.
Multitematskoupotrebljiva svakako.

Izvini se!

Ја сам је употребио као илустрацију неразумевања у међусобној комуникацији на Блогу Б92, а не као илустрацију међусобног неразумевања у комуникацији у опозицији


Šta je tu suštinska razlika?

Vidiš koliko je Vučić u pravu sa novim ministarstvom za dijalog.

Jbg mnogi to ne kapiraju pa nije lepo da to spočitavam samo Milisavu.
shmoo shmoo 10:35 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

solo

Istine radi karikatura je skinuta sa freeovog twitera jbg.



Посећујеш твитер?

Јбт, дно!

С ким се ја дружим...

А је л' Фри поставио ту карикатуру на твитеру пре него сам је ја поставио код Младеновића на блогу као одговор Анђи? Или сам ја први то урадио?

Баш ме занима... Питам за друга... Фрихенда.


Znam ... Da u ličnom kontaktu postane nadobudna ako joj se kojim slučajem suprotstaviš. I da ume da bude šampion praznoslovlja kad glumi komunikaciju.



(Ја не посећујем твитер, немам налог тамо као ни на фејсбуку, инстаграму, тик току тик таку, кекецу итд... Па је тако сасвим искључена могућност да сам ја мазнуо карикатуру од Фрихенда.)










Продали су је из така Кинезима, на прву лопту, у року од месец дана пошто су изнели и рашчистили све то ђубре сакупљано претходних деценија. (ЛИНК)






shmoo shmoo 10:40 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

solo

Ја сам је употребио као илустрацију неразумевања у међусобној комуникацији на Блогу Б92, а не као илустрацију међусобног неразумевања у комуникацији у опозицији



Šta je tu suštinska razlika?




М'да.

Па нема је, у праву си... Сви се исто облаче, и опозиција и БИА и блогери на Блогу Б92...

freehand freehand 10:43 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Питам за друга... Фрихенда.

од Фрихенда

Vratilo ti se?
Da sad na vreme kreneš sa terapijom?
Jer kad dođe faza u kojoj vrištiš, prizivaš moderaciju, nudiš se za streljanje, pljuješ, peniš - biće kasno.
solo solo 11:03 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Посећујеш твитер?

Јбт, дно!


Ponekad, ciljano rođak je interesantan u nekim bipolaritetnim segmentima.

А је л' Фри поставио ту карикатуру на твитеру пре него сам је ја поставио код Младеновића на блогу као одговор Анђи? Или сам ја први то урадио?

Баш ме занима... Питам за друга... Фрихенда.


Mojne se razočaraš - jeste - davno pre tebe. Što te to štreca. Posle dugog boravka na blogu ljudi počnu da liče jedni na druge i da misle slično sa svim svojim različitostima.
Free je interesantan lik neosporno(sad će on da pomisli - što vas dvojca svakako niste) samo još da se izbori sa tom impulsivnom ,,poganošću,, pa da ga počnem ,,simpatisati,,


(Ја не посећујем твитер, немам налог тамо као ни на фејсбуку, инстаграму, тик току тик таку, кекецу итд... Па је тако сасвим искључена могућност да сам ја мазнуо карикатуру од Фрихенда.)


Nemo se pravdaš,verujem da nisi.Što je to i bitno. Sve su priče već ispričane,karikature nacrtane,muzike komponovane.

Samo neki nisu u stanju da prihvate da se zajebavamo oko nijansi.

Naravno to se ne odnosi na domaćina bloga koji je napravio mali pomak omogućivši nam da se bavimo non déjà vu pojavom.

shmoo shmoo 11:17 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

freehand
Питам за друга... Фрихенда.

од Фрихенда

Vratilo ti se?
Da sad na vreme kreneš sa terapijom?
Jer kad dođe faza u kojoj vrištiš, prizivaš moderaciju, nudiš se za streljanje, pljuješ, peniš - biće kasno.



Гдеј' си, Чомбе?









Дакле, ниси само википедиста, него си и твитераш?

Машала!

Ако, ако!

Наши пржуни су наши универзитети!







freehand freehand 11:21 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

shmoo
freehand
Питам за друга... Фрихенда.

од Фрихенда

Vratilo ti se?
Da sad na vreme kreneš sa terapijom?
Jer kad dođe faza u kojoj vrištiš, prizivaš moderaciju, nudiš se za streljanje, pljuješ, peniš - biće kasno.



Гдеј' си, Чомбе?









Дакле, ниси само википедиста, него си и твитераш?

Машала!

Ако, ако!

Наши пржуни су наши универзитети!


MODDEEERRAAAACIIIIJOOOO

Zajebavam se. Nisam ja onaj Tasa.
Slobodno gnječi, i slobodno kmeči kad dobiješ retern.

shmoo shmoo 11:29 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

solo

Ponekad, ciljano rođak je interesantan u nekim bipolaritetnim segmentima.






Mojne se razočaraš - jeste - davno pre tebe. Što te to štreca.



Ма какви штреца! Напротив, драго ми је да то чујем!

Хвала ти на овој инсајдерској ингформацији са твитера.

Фри ми је симпатичан. Некако... Како да ти кажем... Ово место не би било исто без њега што би рек'о Пајић сваки пут када некога банују и отерају са Блога Б92.


Nemo se pravdaš,verujem da nisi.



Не правдам се, само констатујем чињенично стање ствари.

Ти и Фрихенд сте на твитеру, ја нисам.

А је л' ставите руке на буљу и шетате заједно и по Википедији к'о они пензионери на Калишу?


Naravno to se ne odnosi na domaćina bloga koji je napravio mali pomak omogućivši nam da se bavimo non déjà vu pojavom.




Наравно, захвалност домаћину до неба што нам дозвољава да се у његовом дворишту бавимо нијансама.






g.radicevic g.radicevic 11:33 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Čekaj ... nekad su te banovali, pa si se vraćao, a sada je sve drugačije pošto te sad banuju, pa se vraćaš.


zar razlika nije očigledna ???

shmoo shmoo 11:34 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

freehand

Slobodno gnječi, i slobodno kmeči kad dobiješ retern.



А не, Чомбе, то само када ти лоптицу поткачиш ивицом рекета, па она одлети у пизду материну... У публику. Са све твојим потписом. За успомену и дуго сећање на скриншотовима.

solo solo 11:34 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Ти и Фрихенд сте на твитеру, ја нисам.


Ja nisam na twitwru - rekoh ti gvirnem nekad ciljano. Istine radi. Pristup je slobodan što bi se reklo free.

А је л' ставите руке на буљу и шетате заједно и по Википедији к'о они пензионери на Калишу?


Ovo već teško kapiram - množina?. Nepotrebno.

Prozvao si me za ,,krađu,, karikature koju nisam ni video da si postavio pa sam samo pokušao da objasnim od koga sam pozajmio. Istine radi.
shmoo shmoo 11:43 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

solo
Ти и Фрихенд сте на твитеру, ја нисам.


Ja nisam na twitwru - rekoh ti gvirnem nekad ciljano. Istine radi.



Аааааа... Извини, нисам укапирао. Ја сам крив. Схватам то тако да чим неко има налог на нечему од тих гована, онда мора и да је на томе.

Јбг, када се не бавим тиме па не знам разлику између пробатора и оних навученних на иглу у том свету.

Ево, види на пример ја.

Тотални зависник од Блога Б92. Не могу да се скинем никако.

Већ сам заказао посету Заводу за лечење болести зависности јер не могу сам да се изборим са тим.

И зато сам сада пажљив и са Едмундом. Само у малим дозама, само у малим дозама...

Тек толико да постоји неки привид да је све нормално и да се ствари одвијају под контролом.

Prozvao si me za ,,krađu,, karikature koju nisam ni video da si postavio pa sam samo pokušao da objasnim od koga sam pozajmio. Istine radi.



Ма све у реду, матори, никога ја овде не прозивам.

Није овај Блог Б92 као Фарма или Парови.

Само сам питао. Не због тебе, него због Чомбета.

Тек онако... Разговора ради... Убијамо време, брате.






solo solo 11:45 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Наравно, захвалност домаћину до неба што нам дозвољава да се у његовом дворишту бавимо нијансама.


Da,tkz. nijanseri.
solo solo 11:54 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Тотални зависник од Блога Б92. Не могу да се скинем никако.


Pazi kad nisi u krivu. Ima tu stvarno nešto bolesno.

M'da da su nam šlajpici puni gengi - eh koliko ima boljih mesta za utrošiti život.

Већ сам заказао посету Заводу за лечење болести зависности јер не могу сам да се изборим са тим.

Jbg nemaju taj program Probaj u Crnoj Reci sa ,,lopata programom,,
solo solo 11:56 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Није овај Блог Б92 као Фарма или Парови.


Budi pažljiv može ,,produkcija,, da te čarlizuje (skidanje naglo i na suvo). Teška vremena.
shmoo shmoo 12:03 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

solo

M'da da su nam šlajpici puni gengi - eh koliko ima boljih mesta za utrošiti život.



Ма за књигу из библиотеке, ту и тамо понеки филм, музику и шетњу са паузом за кафицу (може и из термоса на клупи, не мора код Режисера на Ади) увек има довољно лове.

Ко не тражи много од живота, осим да тече тако како тече, њему обично и то мало буде чак и више него довољно.


Jbg nemaju taj program Probaj u Crnoj Reci sa ,,lopata programom,,



Мојне те чује моја лепша половина! Па примени ту црноречку терапију...

Ионако ми стално чантра:"Јеботе те Блог Б92! Ко ј' ће то теби у животу! Само губиш време! Одувек си био мајстор у згубидањењу!" (итд,итд,итд...)

Пази кад ме исто тако и кева грдила за играње фудбала. (Јбг, онда није било инетрнета...)

Е, Едипе, Едипе, јебем ти матер, бре!!!

shmoo shmoo 12:10 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

solo
Није овај Блог Б92 као Фарма или Парови.


Budi pažljiv može ,,produkcija,, da te čarlizuje (skidanje naglo i na suvo). Teška vremena.



Па ја то баш и рекао тако да ме не би чарлизовали.

Шта ти мислиш, да ја овде нешто као, а?

Таман посла!

Зар не видиш да је ово место право политичко сјемениште за будуће министарке и министре?

Елита је елита, бре!

macak_tosa macak_tosa 12:56 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

maksa83
A kako je nekada bilo slatko - ko pisne, govna ga oteraju.

Čekaj ... nekad su te banovali, pa si se vraćao, a sada je sve drugačije pošto te sad banuju, pa se vraćaš.


Eeee, nekada je blog bio štogod!
Naši su mogli ostalima da jebu mater, a ostali to nisu smeli ni da pomisle.
A ne ovo sada.
solo solo 18:12 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Ма за књигу из библиотеке, ту и тамо понеки филм, музику и шетњу са паузом за кафицу (може и из термоса на клупи, не мора код Режисера на Ади) увек има довољно лове.

Ко не тражи много од живота, осим да тече тако како тече, њему обично и то мало буде чак и више него довољно.



Šta jedan Oktobarfest napravi od čoeka

shmoo shmoo 20:27 25.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

solo

Šta jedan Oktobarfest napravi od čoeka



Поготово кад те у духу братства и јединства ондашње Титославије улицама Миншена јуре усташе јер си се зајеб'о и ушао у кафану "Јадрански корали" мислећи да су у питању југословенски гастарбајтери.

Онда мораш да трчиш много брже него када носиш штафету другу Титу док те грађани престонице постројени на тротоарима поред трасе којом трчиш засипају куранфилима.

Кад не казах за ове ногице
којено су коњ'ма утјецале...






Davie Davie 03:37 26.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

А кад је излазила на изборе, не да се икога тицало зашто, али је сложила неку причицу о представљању њена. Она све то ради да би ми, жене, имале некога да нас представља.

Ona sve to radi zato što je navikla na udoban život narodnog poslanika i prateće privilegije i ne može više da ga zamisli (život) drugačije. Od toga da kada se voziš na relaciji NS-BG ne plaćaš putarine, samo pokažeš papiritj pa do raznih dnevnica, putovanja i sl. Ministar ima sve to samo dobudženo - ne zajebavaš se sa putarinama, imaš službeni auto i vozača koji te voza, veću platu od poslaničke, itd. + status koji jeste malo degradiran okolnim ministrima i generalno svim tim ološem i mediokritetima u vrhu države, ali bože moj, alternativa je da se vratiš na fakultet i za osetno manje pare drndaš sa nekim studentima oko nečega sa čim nisi imao dodira minimum 20 godina. Što bi rekao agresor "ti uradi matematiku".


Alternativa povratka na fakultet za Comicku ne postoji, ona nije vec decenijama imala gde da se vrati. 14 godina uzastopce bila asistent pripravnik,zauzimala tu poziciju nekim drugim mladjim, pametnijim, vrednijim i ljudima sklonijim nauci. 10 godina je 'ladno prebacila status koji je po zakonu o visokom skolstvu tada mogla da ima, malo koristeci rupe u zakonu da ne mozes da otpustis trudnicu i porodilju a malo porodicne sps veze (da, skrivena proslost njene porodice, uostalom tako je i dobila asiatentski pisao na FTN). Zena je ceo svoj zivot drustveni parazit na drzavnim jaslama, poprilicno arogantna za nekoga ko nema nikakve ni moralne ni strucne kvalitete. No, to je u Srbistanu normalno, mislim na aroganciju - sto sustinski manje vredis to si glasniji.
principessa_etrusca principessa_etrusca 05:58 26.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Davie

Страшно.
Погледала њен био на Вики:
1984-1999 асистент (како јој је промакло да не поправи у 'асистенткиња'?), ваљда није могло више да се продужава;
1999-2004 ЈП СРЦ "Војводина" (СПЕНС?), у маркетингу.
macak_tosa macak_tosa 07:30 26.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Davie
maksa83
А кад је излазила на изборе, не да се икога тицало зашто, али је сложила неку причицу о представљању њена. Она све то ради да би ми, жене, имале некога да нас представља.

Ona sve to radi zato što je navikla na udoban život narodnog poslanika i prateće privilegije i ne može više da ga zamisli (život) drugačije. Od toga da kada se voziš na relaciji NS-BG ne plaćaš putarine, samo pokažeš papiritj pa do raznih dnevnica, putovanja i sl. Ministar ima sve to samo dobudženo - ne zajebavaš se sa putarinama, imaš službeni auto i vozača koji te voza, veću platu od poslaničke, itd. + status koji jeste malo degradiran okolnim ministrima i generalno svim tim ološem i mediokritetima u vrhu države, ali bože moj, alternativa je da se vratiš na fakultet i za osetno manje pare drndaš sa nekim studentima oko nečega sa čim nisi imao dodira minimum 20 godina. Što bi rekao agresor "ti uradi matematiku".


Alternativa povratka na fakultet za Comicku ne postoji, ona nije vec decenijama imala gde da se vrati. 14 godina uzastopce bila asistent pripravnik,zauzimala tu poziciju nekim drugim mladjim, pametnijim, vrednijim i sklonijim nauci ljudima. 10 godina je 'ladno prebacila status koji je po zakonu o visokom skolstvu tada mogla da ima malo koristeci rupe u zakonu da ne mozes da otpustis trudnicu i porodilju a malo porodicne sps veze (da, skrivena proslost njene porodice, uostalom tako je i dobila asiatentski pisao na FTN). Zena je ceo svoj zivot drustveni parazit na drzavnim jaslama, poprilicno arogantna za nekoga ko nema nikakve ni moralne ni strucne kvalitete. No, to je u Srbistanu normalno, mislim ba aroganciju - sto sustinski manje vredis to si glasniji.

Eeeee, ona se za to borila!
Šta koji kurac ...!?
milisav68 milisav68 12:20 26.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

Davie

Alternativa povratka na fakultet za Comicku ne postoji, ona nije vec decenijama imala gde da se vrati. 14 godina uzastopce bila asistent pripravnik,zauzimala tu poziciju nekim drugim mladjim, pametnijim, vrednijim i sklonijim nauci ljudima. 10 godina je 'ladno prebacila status koji je po zakonu o visokom skolstvu tada mogla da ima malo koristeci rupe u zakonu da ne mozes da otpustis trudnicu i porodilju a malo porodicne sps veze (da, skrivena proslost njene porodice, uostalom tako je i dobila asiatentski pisao na FTN). Zena je ceo svoj zivot drustveni parazit na drzavnim jaslama, poprilicno arogantna za nekoga ko nema nikakve ni moralne ni strucne kvalitete. No, to je u Srbistanu normalno, mislim ba aroganciju - sto sustinski manje vredis to si glasniji.

Tzv spavači.
Davie Davie 18:12 26.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

1999-2004 ЈП СРЦ "Војводина" (СПЕНС?), у маркетингу.

Generacije i generacije studenata FTN su odslusale predavanja, uradili vezbe i polozili ispit iz Fizike a da nisu ni znali da je na tom fakultetu zaposlena asistentkinja Comic koja je uredno za to primala platu (nadoknadu). A opet ko zna koliko je talentovanih fizicara sa prosekom iznad 9.00 otislo negde napolje zato sto je radno mesto asistenta pripravnika na katedri bilo zabetonirano zeni koja je na toj poziciji bila 15 godina. Recimo bloger alselone bi mozda voleo da je upoznao Comicku kao asistenta na svom fakultetu, mozda bi ta konekcija danas itekako koristila.

Uzgred, ko se 1999 u Novom Sadu zaposljavao na Spens-u na poziciju u marketingu a da nije imao veze u SPS-u (makar bio i clan DS-a u ilegali, a ona nije), ko?
solo solo 21:53 27.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

eh koliko ima boljih mesta za utrošiti život.

Ма за књигу из библиотеке, ту и тамо понеки филм, музику и шетњу са паузом за кафицу (може и из термоса на клупи, не мора код Режисера на Ади) увек има довољно лове.

Ко не тражи много од живота, осим да тече тако како тече, њему обично и то мало буде чак и више него довољно.


Pažljivo sa knjigama-


noboole noboole 15:21 30.10.2020

Re: "Хвала Вучићу"

JJ Beba
To je lakoća odricanja ljudi koji su se kleli u našu Gocu.

zavisi ko se kleo. Npr ja sam bila Tadićeva kritičarka odmah posle ubistva ZĐ, pa posle kohabitacije, pomirenja...Gordanac je kerberski sve branila, a blogeri,poštovaoci lika i dela joj, na mene nasrtali ko osice.

u jednom periodu


Najviše obrisanih komentara imaju korisnici:

1 - JJ Beba 141
2 - adam weisphaut 127
3 - Urosh 119
4 - nestorijanac 99
5 - Exitus Letalis 90




aaaaa Exitus Letalis aaaaa!!!!!

udarice mi elektronske suze na oci



shmoo shmoo 19:55 24.10.2020

Ху д фак из Гордана Чомић енивеј?



bene_geserit bene_geserit 03:09 25.10.2020

"Work hard. Be nice."

Američki lanac čarter škola KIPP (to su srednje škole namenjene uglavnom siromašnoj deci da im omoguće transfer u srednju klasu) je promenio nacionalni slogan.
Tj. stari ("Work hard. Be nice." ) je sklonjen a novi još nije izabran.
Objašnjenje: ne bori se dovoljno protiv "sistematskog rasizma", podržava iluziju meritokratije, sugerira da budeš poslušan i pokoran.
solo solo 09:55 25.10.2020

Lepo,baš lepo



Čudi me da ni jedna blogerka nije pohvalila inicijativu Vučića da 50% ministara u vladi budu žene.

A da jedna blogokoleginica postane ministarka je posebna čast za ovaj blog(rasadnik intelektualne elite) i blogere.

Niti jedna čestitka. Strašno.

Gordanac čestitam!

shmoo shmoo 10:15 25.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

solo


Čudi me da ni jedna blogerka nije pohvalila inicijativu Vučića da 50% ministara u vladi budu žene.

A da jedna blogokoleginica postane ministarka je posebna čast za ovaj blog(rasadnik intelektualne elite) i blogere.

Niti jedna čestitka. Strašno.

Gordanac čestitam!




Па чекај, Чомићка се дуго бавила и родно осетљивим језиком у јавној комуникацији, зар не? (ЛИНК)


То су идеалне квалификације за будућег министра за дијалог, не?


Јавља ми се да ћемо до полилога у јавној комуникацији стићи априла 2022. када ће нас и примити у ЕУ као равноправну најмлађу чланицу те братске заједнице еуропских народа.

Придружујем се честиткама Чомићки.

solo solo 10:21 25.10.2020

Re:shmoo

Придружујем се честиткама Чомићки.


Ecce homo!
shmoo shmoo 10:38 25.10.2020

Re: Re:shmoo

solo
Придружујем се честиткама Чомићки.


Ecce homo!



И

sapienti sat!






angie01 angie01 11:14 25.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

sa ovom fotkom si me samo opsetio konstantno naglog zutog autfita koji je ministarka forsirala dok je trajao prodzekt prestrojavanja, koji je valjda trebalo da odigra marketinsku poruku:))), ja sam zuta, ja sam zuta, (visoko eticna:), a ovo sto je ocigledno da se desava, vam se samo prividja...

..a btw- kako je comicka nestranacka licnost?
solo solo 11:19 25.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

ja sam zuta, ja sam zuta,


Kad smo već u koloritu primećujem da ni jedna buduća ministarka sa slike nije crvenokosa,bar ne onako zift. Ili grešim.
O čemu se radi. Crvenokose nisu u trendingu?
mariopan mariopan 12:52 25.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

Čudi me da ni jedna blogerka nije pohvalila inicijativu Vučića da 50% ministara u vladi budu žene.


I pre tog njenog (besmislenog) predloga bilo ih je toliko, ako se ne varam, neko ih je pobrojao i stavio na blog.

Problem nikad nije bio u kvantitetu nego u kvalitetu žena u Skupštini a na to izgleda nije bilo primedbi tako da se ni ubuduće, ni ako bi sva Skupština bila sastavljena od žena - ništa neće promeniti. Nije to ni bio cilj.

Mogu da zamislim kako AV uživa, kakav kapitalac mu je ušetao a on samo malo zatresao bućkalo! Nije se čak ni trudio.
macak_tosa macak_tosa 12:58 25.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

mariopan
Čudi me da ni jedna blogerka nije pohvalila inicijativu Vučića da 50% ministara u vladi budu žene.


I pre tog njenog (besmislenog) predloga bilo ih je toliko, ako se ne varam, neko ih je pobrojao i stavio na blog.

Problem nikad nije bio u kvantitetu nego u kvalitetu žena u Skupštini a na to izgleda nije bilo primedbi tako da se ni ubuduće, ni ako bi sva Skupština bila sastavljena od žena - ništa neće promeniti. Nije to ni bio cilj.

Mogu da zamislim kako AV uživa, kakav kapitalac mu je ušetao a on samo malo zatresao bućkalo! Nije se čak ni trudio.


Nikakve razlike među poslanicima u Skupštini nema.
Jer - niko nema jaja.
angie01 angie01 13:48 25.10.2020

Re: Lepo,baš lepo


Problem nikad nije bio u kvantitetu nego u kvalitetu žena u Skupštini


ravnopravnost se i ne svodi na puki reprocitet, nego na nepostojanje prepreka da se jednaka prava ostvaruju, da nema diskriminacije na terenu u stvarnom zivotu,... npr. oko zaposljavanja zena koje nemaju podrsku stranke, ili nekog mocnika, ili oko uzivanja svih prava koji su propisani zakonom, a slabo se primenjuju u praksi,...-....to skupstinsko, ili bilo koje foteljsako pakovanje u politickoj sferi, samo sluzi da se jos vise zamaskira ocajno stanje u realnosti,...jednako kao sto je ministarkina uloga u sramnom cinu oko izbora isto imala za cilj da izlavira nepostene uslove i jos vise opstruira ionako slabu opoziciju,...kao sto je njeno prisustvo u sadasnjoj vladi, opet samo vucicev celofan demokraticnosti,....nikakve koristi za nas tu nema, i utoliko je jos odvratnije,...placamo cisto podhebavanje.
solo solo 13:54 25.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

Mogu da zamislim kako AV uživa, kakav kapitalac mu je ušetao a on samo malo zatresao bućkalo! Nije se čak ni trudio.


I on je pecaroš? Nisam znao. Mislio sam da samo igra šah.
kamilo_emericki kamilo_emericki 08:08 26.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

..nikakve koristi za nas tu nema, i utoliko je jos odvratnije,...placamo cisto podhebavanje.

Drage dame, predlazem da ponovite akciju islandskih zena iz 1975. One, kao i citavo drustvo poslije te akcije na Islandu su uspjele.
ima i verzija na engeskom
mariopan mariopan 10:22 26.10.2020

Re: Lepo,baš lepo

angie01

Problem nikad nije bio u kvantitetu nego u kvalitetu žena u Skupštini


ravnopravnost se i ne svodi na puki reprocitet, nego na nepostojanje prepreka da se jednaka prava ostvaruju, da nema diskriminacije na terenu u stvarnom zivotu,... npr. oko zaposljavanja zena koje nemaju podrsku stranke, ili nekog mocnika, ili oko uzivanja svih prava koji su propisani zakonom, a slabo se primenjuju u praksi,...-....to skupstinsko, ili bilo koje foteljsako pakovanje u politickoj sferi, samo sluzi da se jos vise zamaskira ocajno stanje u realnosti,...jednako kao sto je ministarkina uloga u sramnom cinu oko izbora isto imala za cilj da izlavira nepostene uslove i jos vise opstruira ionako slabu opoziciju,...kao sto je njeno prisustvo u sadasnjoj vladi, opet samo vucicev celofan demokraticnosti,....nikakve koristi za nas tu nema, i utoliko je jos odvratnije,...placamo cisto podhebavanje.

Naravno, zato mi je bilo besmisleno.....ali posle je dobilo smisao, sad ga baš gledamo.
Politika - to je ono kad pohlepa nosi masku pristojnosti.
(Citat iz filma "Pink panter, prvi deo)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana