Budućnost

Bandit VXL

srdjan.pajic RSS / 13.08.2020. u 21:06

24076-4-Bandit-VXL-2019-GRN-3Qtr-Front_m.jpg

 

 

Klince iz naše ulice uvatilo RC ludilo, gaze sve živo, sve držeći obaveznu korona distancu. Moraš da paziš kad izlaziš iz kuće, da te ne pokosi jedan od ovih bolida ili bagija. Čak je i moja ćerka došla sa formulisanim zahtevom da joj se nabavi ovo, da parira dečacima.  Ja stvano ne razumem šta fali lutkicama i figuricama iz Frozen 2?  Zahtev je toliko ozbiljan, da je za dopunu budžeta ponudila čak i svoju malu ušteđevinu iz kasice prasice, obogaćenu od strane tajnovite tooth fairy, koja ju je poslednjih nedelja često posećivala u snu, i gurala parice pod jastuk za svaki mlečni zub uknjižen u rashod.  

(tema je slobodna, trolovanje poželjno, PČ dobrodošli, poznavaoci geopolitike još više, a i znojave youtube dekice sa najnovijim teorijama zavere takođe, i Braja, ako nije zauzet pisanjem sudskih podnesaka, ili intenzivnim gladovanjem. Ovo gore je samo da naslovna strana bloga ne zvrji prazna. A može i o tome, dakle hobijima, da se diskutuje, naravno). 

 

 



Komentari (420)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

zilikaka zilikaka 23:24 15.08.2020

Re: Kupi joj!

Psi po pravilu jako dobro znaju šta je "naše" a šta "tuđe". Pa kuća moiže da ima mačku, dve ili tri sa kojima će biti rod najrođeniji i da istovremeno podavi sve što se pojavi a da nije odavle.

E, u vreme one nekadašnje, uličarke, nismo imali ni ogradu sa komšijom. Stariji čovek, nije ga zanimalo da to podiže, a "njegova strana".
On je umeo da ima po 10 mačaka i svi su, a najviše naš ker, znali gde je međa.
Dok su mačke kod njega, ne dira ih al ako neka pređe crtu momentalno napada.
A umela i ona da pređe tamo, da se grebe za klopu, al tad bude fina i pitoma prema mačkama, jede pored njih, zajedno.
niccolo niccolo 23:28 15.08.2020

Re: Kupi joj!

al tad bude fina i pitoma prema mačkama

Moja pudlica voli da se juri sa komšijskim mačkama. Ali bukvalno da se juri, ako mačka prihvati i krene "da beži" ova juri za njom. Kako mačka stane tako i ova stane i kad vidi da mačka neće da nastavi okrene se nazad svojim putem. A kad joj se ne juri, onda prolazi pored njih najnormalnije...
zilikaka zilikaka 23:44 15.08.2020

Re: Kupi joj!

Psi koji žive u stanu nemaju isto shvatanje svoje teritorije. To je uglavnom stan al može da bude i ceo ulaz il oko zgrade. Malo ih zbunjujemo time.
Dvrišni odmah usvoje gde je međa, ko da su učili za geometra.
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:19 16.08.2020

Re: Kupi joj!

maksa83

Edit - da dodam da mi se načelno sviđa tvoj stav, ali ne treba da imaš apsolutno poverenje prema proizvoljnom psu. Neki psi recimo nisu isti sa godinu dana i sa dve godine i sa tri godine, konkrento npr. baš pominjani Malinoa oko druge godine postaje lovac i ubica. Npr. odrastao je sa par mačaka oko sebe a onda samo jednog dana tu oko druge godine proradi killer instinct i on odluči da će da ih podavi i ćao mačke.



E, zastrašujuća priča. Dakle, moja bebisiterka ima, to jest imala je, bernandinca u kući, 3 godine star, miran, dobar, lep, ona ima i svoje dete u kući ker odrastao uz nju. I pre jedno mesec dana, moja gospoja odvede naše dvoje dece kod siterke u kuću, da gostuju tamo umesto da ona dodše na posao kod nas kao obično. I žena zna da ovi imaju bernandinca, pa da ga upozna. Ker ležao u ćošku u sobi, gledao svoja posla, ova moja dođe, pruži mu ruku da je ovaj omiriše, kako to obično treba, i kad je mislila da je ker završio sa mirisanjem, sagne se da ga pomazi. I u tom trenutku ovom nešto kvrcne u glavi, i iz čista mira skoči na moju ženu i ujede za lice, jebote! Srećom da je siterkin muž bio tu odma pored, i zgrabio ga za ogrlicu i nekako ga odvukao pre nego što je ovaj stigao da mi pojede ženu. Unakazio je, obraz i usta, nije moralo da se šije, ali sad ima ožiljke kad je zaraslo. Kera odvedu kod veterinara sutra, ovaj ga pregledao, kaže, nije mu ništa, ali džaba ti bilo, kera eutanaziraju sledećeg dana.



vcucko vcucko 01:01 16.08.2020

Re: Kupi joj!

freehand
Ćitam i ne verujem, više vas je ovde, aman ljudi šta vi radite psima i šta im mislite?!

Bih ja tebe odveo da vidim te tvoje metode sa mašom, no em samduševan čovek em se nešto plašim da bi se takvo jedno upoznavanje moglo tretirati i krivičnim delom.
Maša je kavkasi ovčar (ovčarka,ok) koja kroz kapiju pripušta četvoro (4) ljudska bića ako neko od njih nije pored nje. Ti, kladio bih se, sigurno ne bi bio peti.
Mislim, to četvoro su njena porodica, jer čisto sumnjam da ih tretira kao vlasnike.

Quote važi za sve (Zili, Nikvet, Maksa i naravno ti).

Svo troje (vet se samo smeje) tretirate situaciju, da ja ulazim nepozvan nekome u dvorište, e da bi se mazio sa nečijim kučetom. Mislim, zašto bih to radio?! Nisam šaner da obilazim prazne kuće i pune magacine, nisam valjda ostavio takav utisak

Nego ovde neki pričaju, kako hoće psi da ih napadnu na ulici, da se boje itd.
Kad sam radio u McD par leta sam proveo u njihovom objektu na Adi. Tamo, pogotovo van špiceva, su harali čopori lutalica predvođeni prilično velikim harambašama, olinjalim i ulepljenim, pravo iz košmara ovih koji se boje. Koji su znali da zareže u mom pravcu. Gore opisani postupak i za pet minuta trči po štap

Da, dešavalo se da uđem kod nekog u dvorište i da me upozore na opasnog psa. Sve isto, pet minuta i najbolji prijatelji.
Pa sam skontao ovo što me maksa upozorio: da me ne bi začudilo da takve gazde (ti koji vole da se qrče da im dvorišta čuvaju opasni psi, jebala ih dvorišta) posle takve seanse ustrele psa. Jer im ne treba takav pas. Nisam nikad konkretno čuo za takav slučaj, ali dovoljno da mi je palo na pamet pa to više ne radim.
U principu se klonim takvih, ali jbg za 56 leta imaš posla i sa kusim i sa repatim, život ne pita.

Još samo - što veći pas to manji problem. Najgori su uvek ovi toys patuljci, oni znaju da se zalete. Isto kao kod ljudi. Onaj visoki uvek gleda dole, da ne strči i da ga ostali čuju. A mali uvek nosom para nebo, isto da bi ga čuli. Ali oni nisu problem. Ako su baš-baš uporni - ako stojiš imaš volej, ako klečiš ili čučiš imaš desni direkt. Pa ako preživi, kloniće se i tebe i drugih.

zilikaka zilikaka 06:12 16.08.2020

Re: Kupi joj!

Dobro, nek ostane priča na nesporazumu, al, spram 5 minuta za apsolutnu poslušnost, lepo Maksa rekao da su Malinoe i da prolazi pored njihovog placa.
zilikaka zilikaka 06:23 16.08.2020

Re: Kupi joj!

Unakazio je, obraz i usta, nije moralo da se šije, ali sad ima ožiljke kad je zaraslo. Kera odvedu kod veterinara sutra, ovaj ga pregledao, kaže, nije mu ništa, ali džaba ti bilo, kera eutanaziraju sledećeg dana.

Da, ujedi se načelno ne šiju. Moj sin kad je omao oko 2 godine fasovao našom krivicom od one uličarke koju sam pominjala. I ona bila štene. Oštri šteneći zubići, a u igri skočila da ga lizne po licu a on kako se pomerio zakači ga zubom i pocepa kožu ispod oka.
Isto nisu šili, zaraslo i ostao ožiljak. Sad već neprimetan.
Nadam se da će i njoj to brzo postati neprimetno. Kera nemoj da žalite, to se tako radi. Jedino ispravno.
gedza.73 gedza.73 06:32 16.08.2020

Re: Kupi joj!

vcucko
Druga ključna stvar: nikako agresija jer svako živo biće ako je u vinklu se brani od agresije

Koja crna vinkla i odbrana od agresije.

Normalno trčim, čovek ide u susret sa psom. Kad me kuče nanišanilo kao da je u trenutku poraslo. Skočilo mi na leđa, kida prsluk, perje leti na sve strane, ja mašem krilima a vlasnik viče
-Neće on, dobar je.
Šta neće brate rođeni, skidaj ga s mene, ogloda mi batake

A nas dvoje kao pernati dlakavi mostrum iz horor-naučna fantastika. Dve glave, ruke, noge i šape.

I nije baš da se samo lepo priča, dobacje gumena loptica ili da se brane od agresije. Nisu mi jasni ljudi koji po gradu šetaju pse koji napadaju decu ili porlaznike. Dal' je do vlasnika, psa ili do obuke ne znam ali stvarno ne razumem potrebu za pitbulom ili nekom sličnom sortom.

Da dodam kako ne volim ljude koji biju i šutiraju bilo koju životinju, ne samo pse.
j_grandson j_grandson 07:54 16.08.2020

Re: Kupi joj!

maksa83
jer je penjanje shvatila kao napuštanje dvorišta.



Psi su ludilo.

Ovo moje posvojče spava ceo dan (mahom se premešta za mnom i onda knjava pored) a onda oko 10-11 uveče kreće dovikivanje i lajanje na imaginarne neprijatelje. Doduše možda grešim dušu, ovde blizu je i lovište, prošle nedelje mi je srna pretrčala put negde kod Sopota, moguće da se stvarno nešto mrda u prirodi.

Da.
Radili stric i ja nešto - i seli da malo odmorimo.
Pitam ja strica što se zamislio.
Kaže on - gledam Psa (jer nam se pas i zvao Pas).
Zamisli, kaže, onu izreku - živiš kao pas.
A gledam njega, skoro ceo dana se 'mučio' da se premešta za hladovinom.
j_grandson j_grandson 07:58 16.08.2020

Re: Kupi joj!

niccolo
al tad bude fina i pitoma prema mačkama

Moja pudlica voli da se juri sa komšijskim mačkama. Ali bukvalno da se juri, ako mačka prihvati i krene "da beži" ova juri za njom. Kako mačka stane tako i ova stane i kad vidi da mačka neće da nastavi okrene se nazad svojim putem. A kad joj se ne juri, onda prolazi pored njih najnormalnije...

Potpuno su mi nejasni ljudi koji imaju pudlicu!
Jebote - nabavi mačora ili psa, a ne tu glupost.
nikvet pn nikvet pn 08:30 16.08.2020

Re: Kupi joj!

srdjan.pajic


За госпођу Пајић:



под хитно. Ожиљак забрањен, потврђено зилион пута нарочито на женама и децама. Јави, шаљем.
milisav68 milisav68 08:51 16.08.2020

Re: Kupi joj!

Da, dešavalo se da uđem kod nekog u dvorište i da me upozore na opasnog psa. Sve isto, pet minuta i najbolji prijatelji.

Ma ne mora da bude opasan pas (u smislu rase), imamo labrador-retriver ženku, koja nije dresirana (sem da ne sme ništa da jede van svoje posude za hranu), i koja nas je usvojila, pa tako na ulici ne smeš tek tako da mi priđeš i pružiš ruku da se pozdravimo (iako je na povodcu, a na povodcu je zbog toga što ne kapira da mogu da je udare kola kada krene za nekim mirisom , a ljude na ulici ignoriše).

A u dvorištu/kući, možeš da se opustiš tek posle 5-6 dolazaka, inače si stalno pod prismotrom (iako se opruži i knjava tu negde pored).

Iz dvorišta možeš da izađeš samo uz prisustvo nekog od ukućana, ako si došao prvi put.

Uniforme (poštar) ne podnosi, kao i bilo koga ko nosi neku kapu/kačket.

Deca (bilo koja) mogu da joj rade šta hoće, nijednog momenta nije pokazala trunku agresije, a kad zagrmi napolju, uleće u krevet kod ćerke, iako se nikad ovako ne penje na krevet.
nikvet pn nikvet pn 09:07 16.08.2020

Re: Kupi joj!

vcucko

Evo potpisujem


Пази овако. Пси су исти ко и људи по нарави и псиСи, има их како генијалаца тако и садиста. Само треба препознати.

Тамо 90-тих долази ми другар са идентичним текстом ко и ти: нема тога пса... Другар ми је профи ронилац по свету, физички и ментално блек-стена. Тражи ми најлуђег пацијента и нуди опкладу. Опкладу одбијем, пошаљем га код најближег лудака и најавим га другару хирургу. Он оде на речени ауто-отпад и пријави жељу газди. Газда га одвраћа и каже да ујутро кад га везује више пута нађе изнакажене лопове под њим, срећом живе, бар досад.(Који ли је то ужас лопову, пас га изненадио, оборио, покидао и мора да се направи мртав да би стао. Звер режи и балави над њим, све боли а јутро далеко...) Хитна дође али пандури баталили јер крађе нема. Кавказац, бритка сабља.

После неког времена зове ме другар хирург и каже да су му мишићи рамена неком срећом само контузовани али на кожи је требало тридесет и нешто шавова.

Е сад тог и таквог пса треба годишње вакцинисати плус штагод друго; ако некога прикоље неће газда да одговара кад је пас фул исправан. Кад ме види тај већ зна да му доносим неко срање и спреман је. Не пизди, не режи, не лаје него ме погледом рутинираног серијског убице стручно хладно одмерава како би ме најбоље истранжирао.



hoochie coochie man hoochie coochie man 09:18 16.08.2020

Re: Kupi joj!

. Ali bukvalno da se juri, ako mačka prihvati i krene "da beži" ova juri za njom. Kako mačka stane tako i ova stane i kad vidi da mačka neće da nastavi okrene se nazad svojim putem.

Dobar ti ker.
Moj isto, samo što kad mačka stane, on laje na nju da krene beži, a ako ova odluči da ga ignoriše, da leži, gleda ga i nervira, onda moram da dođem ja je oteram, a on sav srećan i hrabar krene da je juri.
niccolo niccolo 09:38 16.08.2020

Re: Kupi joj!

onda moram da dođem ja je oteram, a on sav srećan i hrabar krene da je juri.

zilikaka zilikaka 09:54 16.08.2020

Re: Kupi joj!

Кад ме види тај већ зна да му доносим неко срање и спреман је. Не пизди, не режи, не лаје него ме погледом рутинираног серијског убице стручно хладно одмерава како би ме најбоље истранжирао.

Skoro smo pozajmljivali korpu tipu koji ima sličnu nemačku ovčarku. Za nju postoje samo ukućani, hoće druge da napadne a vakcinišu je kroz ogradu. Gazda je dovede i nasloni a doca proturi špric. Eto ti ideje.
E, sad trebalo da joj se pregleda uvo, pa mora korpa da ne ujede, a inače ona to nema jer je nezgodna pa je i ne izvode iz dvorišta.
Inače, ovde postoji izraz "uljava kera".
To ti je kad nikad ne znaš šta ti misli, a velika verovatnoća da će napasti kad se ne nadaš.
freehand freehand 09:54 16.08.2020

Re: Kupi joj!

zilikaka
Ma kakva dresura, jednostavno čuva svoje.
Ona bivša ček dva puta ćapila za butinu (nije progrizla al je pocepala) dvoje koji su bili komotni i naglo ušli.
Sa ovim velikim se ne igramo. Nije agresivan ni najmanje al je ovčar i prirodno čuva svoje a ima 40 kila,pa i nije za probati.
Takav pas je odličan al stvara i obavezu. Ne daj bože da nekom pozli a sam je.
Znam za slučaj kad su u selu komšije i hitna pomoć čekali da sin dođe iz grada i smiri šarplaninku. Babi pozlilo al niko nije mogao da uđe u dvorište. Srećom, sve se dobro završilo, a moglo je babu da košta glave.

Cezar je bio od sorte koju u Banatu zovu "mali za pacove". Kratkonog, žut, neugledan, srednje veličine za svoju familiju.
Imao je kućicu u drvorištu kraj trema i po pravilu bio vezan lancem kad ukućani nisu bili u dvorištu. E sad, dužinu lanca po svoj prilici najbolje je znala komšijska mačka. Naime, nepogrešivo bi skočila tačno sa one strane tanke linije do koje bi Cezar doleteo u galopu lajući i tu ostajao pridavljen kao u crtaću.
Da, mačke su pogana stvorenja po tom pitanju. Uglavnom, bio sam prisutan momentu u kome su istovremeno - Cezar sa ushićenjem a mačka sa nepojamnim užasom - skapirali da je gazdarica Cezara zaboravila da veže u to sparno letnje popodne...
Da, to je bio poslednji dan u životu te jedne komšijske mačke.

P.S. U stvari, u svih devet.
gedza.73 gedza.73 10:43 16.08.2020

Re: Kupi joj!

milisav68
Deca (bilo koja) mogu da joj rade šta hoće

Mi smo uvek imali seoske džukce. Ovaj sadašnji je baš ostareo ali pametno živinče kao čovek.
Dok je bio mlađi, dođu gosti pa se rasprše oko kuće. Na starije oće zemlju da iskopa a deci sagne glavu da ga pomaze. Stojimo blizu njega, deca skakuću oko kučenceta a on reži na nas matore. Skoro nadrealna 'Poslednja oaza' scena.



angie01 angie01 11:18 16.08.2020

Re: Kupi joj!

Unakazio je, obraz i usta, nije moralo da se šije, ali sad ima ožiljke kad je zaraslo. Kera odvedu kod veterinara sutra, ovaj ga pregledao, kaže, nije mu ništa, ali džaba ti bilo, kera eutanaziraju sledećeg dana.


mog mladjeg sina, kada je imao 5 godina, na nekoj proslavi kod prijatelja, ujeo je njihov vucjak za ruku,... on je sedeo pored njega, pas je krenuo njuskom prema ruci, on je povukao i ovaj je samo hitro zatvorio celjusti, u smislu, neces se ti meni odmicati,...a ostali su sami samo taj trenutak, do tada je sedela cerka prijatelja sa njima,...sto znaci da je pas vrebao kada ce da se "poigra".

tu nastade opsta pometnja-da ne opisujem moje stanje kada mi je dete pritcalo sa krvaim ugrizom preko tanane ruke-brzo saniranje rane, previjanje i onda beskonacne molbe da ne idemo u hitnu, sve ce oni da srede, docice nam medicinarka na kucu,...jer se u Kanadi, gde se sve odvijalo, za takve stvari uspavljuju napadaci.

mi odemo kuci, jer je sin od celog uzbudjenja zaspao i ja malo pogledam po netu i konsultujemo se sa prijateljima i odmah ujutro odemo u hitnu, gde je doca ljut rekao, da smo to trebali uciniti odmah, da se topla rana lepi nekim novim flasterima i tako ne ostaje nikakav oziljak,...sto je poskusao i tada, al nije ispalo tako uspesno kako bi bilo da nismo poslusali prijatelje...za psa smo rekli da je hteo da se poigra i da je refleksno reagovao na nagli pokret- sto vise nisam bila sigurna da je to bilo u pitanjjavascript:;u,...al eto, nisam htela da psa odvedu,...posle se ispostavilo da taj incident nije bio jedini u biografiji tog vucjaka i da je celo ubedjivanje da se ne ide u hitnu bilo da bi se zastitio pas, a ne moje dete,...da su domacini, ako su vec znali da je neki napad moguc, psa trebali da negde sklone, ako su vec zvali ljude u kucu,...pa smo se od njih distancirali.

proslo je mnogo vremena od tada- ugriz se jos uvek vidi,...jer nismo na vreme uspeli da nabavimo Jomelop E, Menta Padej, koji je fantastican za uklanjanje oziljaka,...te ovaj melem preporucujem Pajketu.

milisav68 milisav68 11:28 16.08.2020

Re: Kupi joj!

gedza.73

Mi smo uvek imali seoske džukce.

Ma ovo je igrom slucaja dospelo do nas kao poklon.

DODZ je uvek bio standard :)

Domaca obicna dzukela :)
pecaros pecaros 11:38 16.08.2020

Re: Kupi joj!

nikvet pn
Кад ме види тај већ зна да му доносим неко срање и спреман је.


I moja kera je spremna - u momentu kad neko (bilo ko - u svima vidi inkarnaciju veterinara) uđe na kapiju, ona nestane u džungli mog dvorišta. Jurenje za njom je čisto gubljenje vremena. Otkad smo to shvatili, vet se najavljuje telefonom a ja je skembam u ograđenu terasu.

Inače, dok je neko pred kapijom, nema opasnije zveri od nje. Ne znam kako bi se ponašala ako bi neko ušao u dvorište a da mene nema, pošto u meni sigurno vidi saučesnika u raboti bodenja iglama. Kapija mi je uvek zaključana.
maksa83 maksa83 11:39 16.08.2020

Re: Kupi joj!

Inače, dok je neko pred kapijom, nema opasnije zveri od nje. Ne znam kako bi se ponašala ako bi neko ušao u dvorište a da mene nema, pošto u meni sigurno vidi saučesnika u raboti bodenja iglama. Kapija mi je uvek zaključana.

pecaros pecaros 12:10 16.08.2020

Re: Kupi joj!

maksa83



Moja kuca mene i dalje obožava, osim u kombinaciji ja + uljez, koja za nju znači nevolju. Jedino ne znam kako bi prošao uljez bez mog prisustva. Pretpostavljam da ne bi bila agresivna, ali bolje da ne probamo.
zilikaka zilikaka 13:15 16.08.2020

Re: Kupi joj!

momentu kad neko (bilo ko - u svima vidi inkarnaciju veterinara) uđe na kapiju, ona nestane u džungli mog dvorišta. Jurenje za njom je čisto gubljenje vremena

Onu kerušu uličarku kad je trebalo da vodimo na pelcovanje, nije bilo sile da uhvatiš. Tačno oseti nameru i beži ko manita.
Onda meni jave da kad dođem s posla, a ona me uvak u to vreme čekala na kapiji, legnem preko nje i držim je, a muž izleće sa lancem iz neprimetjenosti.
Morali znači da je držimo vezanu do narednog dana, kad ponovo radi veterinar, pa da se vodi tamo.
Mada, kad shvati da smo je skembali nije pravila problem. I poslušno išla ulicom kao da je sve baš kako treba.
Generalno, svaki ima neke fazone, samo svoje.
g.radicevic g.radicevic 14:03 16.08.2020

Re: Kupi joj!

lepo Maksa rekao da su Malinoe i da prolazi pored njihovog placa.

nemački ovčar (vučjak), malinoa, i beli švajcarski su praktično ista rasa, odnosno ista genetika sa sitnim varijacijama na temu. malinoa je nešto ''nervozniji'', a belov nešto radoznaliji. sva tri su radni psi i traže puno aktivnosti.
ja svog belog šetam svako jutro i svako veče po 3-4 km (ja toliko prehodam, a on pretrči x 3). + ceo dan jurca po dvorištu.
komšo, treće dvorište od mene, je svog malinou držao u boksu 2x2m (sa sve kućicom) i za 3 godine nikad ga nisam video izvan. barem nekoliko puta sam ja preskakao ogradu da mu izvlačim glavu kad se zaglavi kroz žicu da se ne udavi. e onda je prošlog leta ujeo njihovo dete od 4 godine, i postao jako agresivan. odveli su ga u neki azil u Kovilju
ljudi ne razmišljaju puno prilikom nabavke ljubimca. ovčarski psi su jako zahtevni, i traže puno vremena da im posvetiš, u protivnom mogu postati agresivni, bez obzira što imaju dobru narav i što su beskrajno odani.
ljubav, koju dobiješ za uzvrat,.... e to je neprocenjivo.

P.S. najnovija ''linija'' nemačkih ovčara, sa onako spuštenim zadnjim trapom, meni deluje totalno užasno.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:38 16.08.2020

Re: Kupi joj!

nikvet pn
srdjan.pajic


За госпођу Пајић:



под хитно. Ожиљак забрањен, потврђено зилион пута нарочито на женама и децама. Јави, шаљем.


Hvala, hvala, našli smo nešto tako ovde, pomaže, već su izbledeli. Nije to tako duboko bilo kad su kraste otpale.

Bilo nam je svima žao kera, a pogotovu njihove klinke koja se za kuče najviše vezala, ali vlasnici nisu odugovlačili sa eutanazijom.
dragosevacsutra dragosevacsutra 14:18 17.08.2020

Re: Kupi joj!

Taj meteorolog se inače nažvakao matematike dok su ekonomisti još nabadali jednim prstom onako zamah od iza uva po onom digitronu sa papirnom trakom.

Jednom sam u nekom vozu upoznao neku babu japanku (baba zapucala iz Japana na teniski turnir u Klagenfurtu, ima torbicu i ukulele i čudi se koliko je voz spor) čiji je sin meteorolog koji je radio na nekom japanskom najsuperijem superkompjuteru.


gde ode danasnji svet...

preselio se nedavno, i aj da izguglam prvog komsiju. klinac, mozda ima 25 godina. evo cime se bavi:

investigation of the computational and biological (neural, genetic) basis of economic phenotypes and behavior (choices, preferences, socio-economic status) - a recent disciplinary field called Neuroeconomics.


neuroekonomija???



srdjan.pajic srdjan.pajic 18:00 17.08.2020

Re: Kupi joj!

Pa jeste malo izgledalo zbrda zdola ali nije tako.
U Kaliforniji imamo priliku da gledamo Kamalu u direktnom prenosu jako dugo, veruj mi slika nije ni malo lepa. Gazi preko mrtvih profil osobe, bully sa murjanskim moždanim sklopom. Sad joj čiste biografiju po internetu, ali i njeni libtardi je ne vole, zato i nisu glasali za nju na Primaries.


Pa dobro, daj neki konkretan primer tog gaženja po mrtvima, da znam, da ne glasam za nju ako je stvarno neka pogana veštica. Ali nešto proverljivo, da nije fejk news sa foksa.
zaharaga zaharaga 16:17 18.08.2020

Re: Kupi joj!

[youtube]http://m.youtube.com/watch?v=ly72HSskIFk[/youtube]
zaharaga zaharaga 19:39 18.08.2020

Re: Kupi joj!

jinks jinks 07:38 14.08.2020

...

A RF modeli aviona ...

Doduše sada postoje dronovi igračke, ali to nikako nije isto, pošto pretpostavljam da je mnogo teže upravljati RF avionom nego dronom ili modelom helikoptera.
srdjan.pajic srdjan.pajic 17:37 14.08.2020

Re: ...

jinks
A RF modeli aviona ...

Doduše sada postoje dronovi igračke, ali to nikako nije isto, pošto pretpostavljam da je mnogo teže upravljati RF avionom nego dronom ili modelom helikoptera.


A tek RC jedrilice! Njih samo majstori voze (kao ja, na primer ). Dronovi mi nešto nisu interesantni, mada je zanimljivo ono sa VR maskama, to sam video ljude da praktikuju, špijuniraju gole komšinice, lete tako preko pola kauntija.

Ćerka je već letela aviončić koji imam, mada sam ja malo pomagao oko sletanja. Ali to ima samo ona i niko drugi od dece u komšiluku, pa joj je interesovanje prešlo na kola, koja svi imaju...


jinks jinks 18:02 14.08.2020

Re: ...

A tek RC jedrilice! Njih samo majstori voze (kao ja, na primer ).

Kako ih vineš u vazduh. Je l isto sa RC avionom.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:58 14.08.2020

Re: ...

jinks
A tek RC jedrilice! Njih samo majstori voze (kao ja, na primer ).

Kako ih vineš u vazduh. Je l isto sa RC avionom.


Ima i to, mada je mnogo popularniji katapult, za one velike RC jedrilice, sa 3-4 metra rasponom krila). Ili odeš na brdo, pa hvataš strujanja toplog vazduha na padinama, dakle iz ruke, mada se to ređe radi sa tim velikim jedrilicama, jer su one pogodnije za poljanu, pošto moraš sa njima jednom i da sletiš. Manje jedrilice se bacaju i iz ruke, slično kako to rade bacači diska. A popularni su i modeli sa motorom i sklopivim propelerom (moje dvometarske jedrilice su takve, to je više početnička varijanta, mada je ima i na velikim jedrilicama).

Meni je to jedrenje super, laganica, mirno, kad je lep dan, ako uhvatiš neko termalno strujanje, što je veština za sebe, možeš po nekoliko sati da ostaneš u vazduhu. Odlično za smirivanje živaca, stres eliminaciju, a bogami i za izoštravanje očinjeg vida.

Evo jednog mog šerovanog albuma ako nekog interesuje da baci pogled na ovaj hobi. link. RC letači ovde imaju ceo mali aerodrom koji im je podario grad, da imaju gde da se igraju...
maksa83 maksa83 21:50 14.08.2020

Re: ...

Meni je to jedrenje super, laganica, mirno, kad je lep dan, ako uhvatiš neko termalno strujanje, što je veština za sebe, možeš po nekoliko sati da ostaneš u vazduhu.

Moj ćale je bio u jednom trenutku, mislim sa 18 godina, savezni prvak u tome, s tim da se to tad nije kupovalo, nego balza, japanski papir, sam konsturišeš, sečeš, lepiš, lakiraš...

Edit link na album ti ne radi.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:24 15.08.2020

Re: ...

maksa83
Meni je to jedrenje super, laganica, mirno, kad je lep dan, ako uhvatiš neko termalno strujanje, što je veština za sebe, možeš po nekoliko sati da ostaneš u vazduhu.

Moj ćale je bio u jednom trenutku, mislim sa 18 godina, savezni prvak u tome, s tim da se to tad nije kupovalo, nego balza, japanski papir, sam konsturišeš, sečeš, lepiš, lakiraš...

Edit link na album ti ne radi.


Jel radi sad? Prokleti google photos...

Da, i ja se sećam tih aviomodelarskih sekcija još u OŠ, u onoj tamnici naroda kad su komunjare hapsile po volji a sloboda bila samo misaona imenica o kojoj se maštalo u potaji, i uz tiho pevanje kotokažekotolaže... I ja sam na to išao, samo što je u mojoj školi nastavnik OTO-a bio umetnička duša i forsirao foto i kino tehniku (tako sam i ja dospeo na republičko takmičenje iz kino tehnike...jer ništa drugo tehničko nije postojalo u mojoj školi, avioni i rakete samo ako si baš insistirao, elekotronika i kibernetika ni u tragovima. Pravili smo te avione od balze i japan papira, po nekim planovima koje smo negde iskopali, ali bez R/C, nego zavrljačiš pa koliko leti. Posle skupiš delove, i popravljaš, za sledeće lansiranje. Dobro, taj pristup sam i ovde praktikovao, izlomio nekoliko jedrilica dok nisam naučio, srećom da su od stiropora, koji se posle lako lepi i nadograđuje...

I taman da kupim jednu lepu jedrilicu od carbon-fibera, kao na nekim od ovih slika koje lansira kolega, a bio je ovde u Bolderu jedan svetski poznat konstruktor i proizvođač jedrilica (Skip Miller), ali je baš tad rešio da zatvori ranju. Onda mi se rodilo prvo dete, i svi hobiji odoše na tavan...
j_grandson j_grandson 07:39 15.08.2020

Re: ...

srdjan.pajic
maksa83
Meni je to jedrenje super, laganica, mirno, kad je lep dan, ako uhvatiš neko termalno strujanje, što je veština za sebe, možeš po nekoliko sati da ostaneš u vazduhu.

Moj ćale je bio u jednom trenutku, mislim sa 18 godina, savezni prvak u tome, s tim da se to tad nije kupovalo, nego balza, japanski papir, sam konsturišeš, sečeš, lepiš, lakiraš...

Edit link na album ti ne radi.


Jel radi sad? Prokleti google photos...

Da, i ja se sećam tih aviomodelarskih sekcija još u OŠ, u onoj tamnici naroda kad su komunjare hapsile po volji a sloboda bila samo misaona imenica o kojoj se maštalo u potaji, i uz tiho pevanje kotokažekotolaže..
...

Da, da!
Kod Faraona bila sloboda za kreaciju, a deca u Engleskoj, Francuskoj, Danskoj i Lithenštajnu za to vreme radila po 12 sati najteže poslove.
gedza.73 gedza.73 12:02 15.08.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Da, i ja se sećam tih aviomodelarskih sekcija još u OŠ, u onoj tamnici naroda kad su komunjare hapsile po volji a sloboda bila samo misaona imenica o kojoj se maštalo u potaji, i uz tiho pevanje kotokažekotolaže... I ja sam na to išao, samo što je u mojoj školi nastavnik OTO-a bio umetnička duša i forsirao foto i kino tehniku (tako sam i ja dospeo na republičko takmičenje iz kino tehnike...jer ništa drugo tehničko nije postojalo u mojoj školi, avioni i rakete samo ako si baš insistirao, elekotronika i kibernetika ni u tragovima.


Daju ti test (teorijski deo) iz kino tehninke, kibernetike, modelarstva (jeste od balze, jeste papir i jeste bila gumica jer se merila dužina leta... sećam s ei ja ... jedan od modela je bio cirus ) i od trideset pitanja na testu prvih pet su?

Ako ti prvo na pamet pada koliko je bilo kila prase što ga skembao Joža i Severna Koreja 'mi volimo tebe, ti voliš nas', 'Sunce se tebi klanja oooo Najveći Sine' onda te pamćenje još dobro služi. Ako kojim slučajem ekipno pobediš na nekim drugim republičkim takmičenjima pošalju te u kamp (sličan onim ruskim protiv kojih smo se neki bunili na blogu) sa bašbaš ideološkom indoktrinacijom.
Samo bombe što nam nisu delili da gađamo jedne druge (mada je bilo međunacionalnih tuča... iskren da budem više tuča u kojima su bili nacionalno 'grupisani' jer su se bolje poznavali među sobom) ali sve pod pokroviteljstvom Velikog brata.

freehand freehand 17:21 15.08.2020

Re: ...

Jel radi sad? Prokleti google photos...

Da, i ja se sećam tih aviomodelarskih sekcija još u OŠ, u onoj tamnici naroda kad su komunjare hapsile po volji a sloboda bila samo misaona imenica o kojoj se maštalo u potaji, i uz tiho pevanje kotokažekotolaže... I ja sam na to išao, samo što je u mojoj školi nastavnik OTO-a bio umetnička duša i forsirao foto i kino tehniku (tako sam i ja dospeo na republičko takmičenje iz kino tehnike...jer ništa drugo tehničko nije postojalo u mojoj školi, avioni i rakete samo ako si baš insistirao, elekotronika i kibernetika ni u tragovima. Pravili smo te avione od balze i japan papira, po nekim planovima koje smo negde iskopali, ali bez R/C, nego zavrljačiš pa koliko leti. Posle skupiš delove, i popravljaš, za sledeće lansiranje. Dobro, taj pristup sam i ovde praktikovao, izlomio nekoliko jedrilica dok nisam naučio, srećom da su od stiropora, koji se posle lako lepi i nadograđuje...

Eto, ali da na silnim evropskim i svetskim takmičenjima u prvih pet pitanja nije bilo Tito-revolucija a u praktičnom delu gađanje kraljeve i Dražine biste bombom kragujevkom kur bi oni bili prvaci i kur bi među vama bilo na hiljade izvanrednih inženjera, magistara i doktora na najprestižnijim univerzitetima i u najboljim firmama.
Al sreća je da su Nemci, Amerikanci i drugi skapirali šta je bitno pitati i na čemu insistirati.
gedza.73 gedza.73 19:12 15.08.2020

Re: ...

freehand
bili prvaci i kur bi među vama bilo na hiljade izvanrednih inženjera, magistara i doktora na najprestižnijim univerzitetima i u najboljim firmama.

oš te prskam vodom iz flašice ili lakom za kosu?

Činilo mi se bre da si pametan čovek. Nit' si pametan a i logika ti izgleda nije jača strana. Jer upravo svojim komentarom potvrđuješ 'da se od 2010. izuzetno radilo u oblasti obrazovanja pa danas imamo hiljade inzvarednih inženjera, magistara i naučnika, medicinskih radnika koji rade od Slovenije, Švajcarske preko Nemačke, SAD do nekih afričkih zemalja što je rezultat mudre politike i državne strategije'.


Aj da budem fin pa ću probam da ti objasnim.

Imaš sistem u kome inženjer ode kod dizajnera i zajedno nacrtaju (kad smo kod kosačica) kosačicu (verujem da nisi ulazio ni u jednu radionicu koja pravi kosačice pa da ti 'dočaram' kako to izgleda).

Onda inženjer-vlasnik ili vlasnik-duduk sa mudima i kreditom odaberu najpovoljniju ponudu (stalnost, rokovi, cena, kvalitet...) ko će na probijačici i presi da izbuši i savije po crtežima limove.

Ili zaposli varioce ili sve to neko ko se bavi transportom prebacio u radionicu koja komponente zavari. Opet se sve preveze na plastifikaciju (koja nije samo plastifikacija pošto komore, pištolje, ciklone pravi jedna-druga-treća radionica).
Kad to sve stigne kod onog prvog, szajedno sa felnicama, točkovima, ručicama, osovinama (opet radionice iz okolinih sela, gradića, palanki...) sastavi se i ide u trgovine.
Lanac proizvodnje i radnika samo na jednom proizvodu.
(posle se to komplikuje od prvobtine jednostaven zamisli pa se dodaje elektronika da ako nisi na sedištu ne može da se upali i svašta nešto)

U konačnici stigne do Švedske, Nemačke pa na kraju Maksa i ja kupujemo polovne kosačice koje su babe vozile u dvorištu od pola ara.



Al sreća je da su Nemci, Amerikanci i drugi skapirali šta je bitno pitati i na čemu insistirati.

Oni jesu, ti nisi. Ti bi društvenu firmu u kojoj direktor zapoveda kako mu je drago za koga radnici da glasaju ili ostaju bez posla, za nepromenjivu vlast od minimum dve decenije (najbolje za društvo) ili za partijske marketing agencije čiji vlasnici lepe plakate ili agituju za partiju kako bi se jednog dana utalili i krali pare iz države.

S jedne strane imaš radnike i vlasnike koji glasaju po svojim sopstvenim nahođenjima, s druge radnike koji mašu zastavicama i glasaju preko 90 % za Vođu koji je stvorio inženjere. I dobiješ FAP koji četiri decenije samopuravljači prave istovetnog a Švabo uturio uparivanje kamiona kako bi smanjio potrošnju goriva

Neko od tih Amerikanaca (ambasador beše) na pitanje šta će da ponese iz Srbije izjavio
'(albanski) ajvar i pojačalo ili neki sličan muzički 'predmet'.

To muzičko 'nešto' prave, čini mi se, u Šapcu i slovi za najkvalitetnije na svetu u svojoj klasi.

Država koja takvo slobodno privredno organizovanje zabrani ustavom a dozvoli partijske direktore je qrac u svakom pogledu. Osim tebi i Lazanskom. I onom direktoru Namenske iz Lučana. I Jutki.
freehand freehand 19:21 15.08.2020

Re: ...

oš te prskam vodom iz flašice ili lakom za kosu?

Šta sad fali starom dobrom špijanju, cinkarenju, izmišljanju, podmetanju, klevetanju, laganju i tečkoj ruci kao ultimativnom argumentu palanačkih malograđanskih polupismenih kvaziintelektualaca?
gedza.73 gedza.73 19:27 15.08.2020

Re: ...

Šta sad fali starom dobrom špijanju, cinkarenju, izmišljanju

Mićko, trudio sam se da ostanem u nekim (možda nisam baš uspeo) korektnim okvirima.
A ti i dalje insistiraš.
Čitaš blog, ostane ti u sećanju neki detalj, ti po sećanju napišeš i neko ti kaže da podmećeš, lažeš i klevećeš.

Da li bi ti na te optužbe prećutao ili proverio blogovske informacije?




freehand freehand 19:34 15.08.2020

Re: ...

gedza.73
Šta sad fali starom dobrom špijanju, cinkarenju, izmišljanju

Mićko, trudio sam se da ostanem u nekim (možda nisam baš uspeo) korektnim okvirima.
A ti i dalje insistiraš. Do-bro.
Čitaš blog, ostane ti u sećanju neki detalj, ti po sećanju napišeš i neko ti kaže da podmećeš, lažeš i klevećeš.

Da li bi ti na te optužbe prećutao ili proverio blogovske informacije?
I zamisli nit' je laž nit je izmišljanje nego je Joker.

Sad se lepo izvini.



Dakle upravo - špija, seoski žbir, drukara.
Da pređemo sad malo na porodicu pa onda da dovršimo sa pretnjama silom, da zaokružimo autoportret internet smrdljova.




gedza.73 gedza.73 19:38 15.08.2020

Re: ...

Dakle upravo - špija, seoski žbir, drukara.

I dalje insistiraš?
Ako lopov priča o poštenju naravno kako ću da proverim dal' da ga pustam blizu džepa.

Ja sam samo ponovio ono što je pisalo na blogu, ti si me nazvao lažovom i tvrdio da nije istina a sad si se naprasno prisetio?

edit
Brale, trpeo sam tvoja podjebavanja ali si ga malo prekurčio. Da si bio pristojnijij progutao bi' tvoje promene raspoloženja nego si bio drzak i bezobrazan. Ne dozvoljavam da mi čovek poput tebe drži pridike.
freehand freehand 19:46 15.08.2020

Re: ...

gedza.73
Dakle upravo - špija, seoski žbir, drukara.

I dalje insistiraš?
Ako lopov priča o poštenju naravno kako ću da proverim dal' da ga pustam blizu džepa.

Ja sam samo ponovio ono što je pisalo na blogu, ti si me nazvao lažovom i tvrdio da nije istina a sad si se naprasno prisetio?

Koliko jadan i hendikepiran čovek mora da bude da bi mu uopšte palo na pamet da o nekom sa kim ima virtuelni kontakt traži i špija u realnom životu, a da onda to što misli da je našao upotrebljava za difamaciju i klevetanje?
Više ili manje od toga da u virtuelnu priču upliće porodice i pretnje nasiljem?
Inače su to fašistički metodi, koji navode "žrtvu" da uđe u pravdanje objašnjavanje sa fašističkim pizdunima koji u svakom sledećem krugu spirale misle da su jači i nadmoćniji.

Inače, sem što spadaju u manire fašističkih džzukela koje časni ljudi ne pomišljaju da koriste - i strogo su zabranjeni pravilima ovog mesta.
Al neka stoje, autoportret je sve precizniji i živopisniji.


gedza.73 gedza.73 19:51 15.08.2020

Re: ...

špija u realnom životu

Pi-sa-lo na blo-gu. I ako lažem otkud to odjednom postala 'informacija'?
freehand freehand 19:54 15.08.2020

Re: ...

gedza.73
špija u realnom životu

Pi-sa-lo na blo-gu. I ako lažem otkud to odjednom postala 'informacija'?

Čemer...



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:52 15.08.2020

Re: ...

Eto, ali da na silnim evropskim i svetskim takmičenjima u prvih pet pitanja nije bilo Tito-revolucija a u praktičnom delu gađanje kraljeve i Dražine biste bombom kragujevkom kur bi oni bili prvaci i kur bi među vama bilo na hiljade izvanrednih inženjera, magistara i doktora na najprestižnijim univerzitetima i u najboljim firmama.
Al sreća je da su Nemci, Amerikanci i drugi skapirali šta je bitno pitati i na čemu insistirati.


Znam da će da me izvesne kolege nataknu na kolac ili oderu mi kožu da naprave od nje gunj i šubaru, ali ja se tog vremena sećam sa nekom nostalgijom i setom. Sećanje je, naravno, varljivo, moji su bili siromašniji, pa kad me je škola poslala na takmičenje u Kladovo, nauka mladima, ili kao se već zvalo na komunjsrpskohrvatskom, pa cela neka ogromna hala - izložba radova osnovaca i srednješkolaca iz cele SFRJ, bre, kao sajam u Las Vegasu. Nema šta nema, sve ozbiljno i na nivou, i ono što je prikazano, i atmosfera, i odnos prema svemu tome. Klinci radili svašta, bveskrajno zanimljivo, a ja sam sve vreme visio tamo gde su bili elektroničari jer me je to privlačilo ali nismo imali sekciju u školi i ništa nisam znao pa mi je sve delovalo kao magija (Računar i vašoj kući, i Galaksija Voje Antonića su došli malo kasnije).

Sad, možda je to sve bilo fejk, drugu Titu i Jovanki drugarici za zdravlje, i da se neki drug iz Komiteta podiči kod svojih pretpostavljenih za uspešnu organizaciju, i nije vredelo ništa na neke duže staze, nego se to tako samo činilo nama klincima, ali, eto, osećaj je takav kakav je, i ja ne mogu da ga se otarasim sad, i da odgojim zdavu dozu gađenja i snažne kritike prema tom periodu, državi, organizaciji, ciljevima kratkoročnim i dugoročnim. Ali činjenica je da sam ja zavoleo ovu struku između ostalog i zahvaljujućo tome čemu smo kao klinci bili izloženi (uz obavezna tito revolucija mir pitanja na početku svakog testa, sa kojima smo se i onda, sedamdesetih godina uglavnom sprdali, rizikujući da nas onako male i lajava sve pohapse i oteraju na Goli otok, i nas i roditelje nam.)
zilikaka zilikaka 21:12 15.08.2020

Re: ...

(uz obavezna tito revolucija mir pitanja na početku svakog testa,

Pajke, ako nije ironija, otkud ti ovo?
Išla sam i ja na kojekakva takmičenja al tamo dobiješ zadatke, ako je matiš, il uz to i test i laboratorijske vežbe, ako je fizika, i stvarno nikad nigde nije bio pomenut ni socijalizam, ni Tito,ma ladno si mogao da pobediš a da ne znaš ni u kojoj si državi, ako izuzmemo jezik.
Ne verujem da je par goina kassnnnije to bilo znatno drugačije.
j_grandson j_grandson 21:13 15.08.2020

Re: ...

gedza.73
špija u realnom životu

Pi-sa-lo na blo-gu. I ako lažem otkud to odjednom postala 'informacija'?

Gedžo, pusti budalu!
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:48 16.08.2020

Re: ...

zilikaka
(uz obavezna tito revolucija mir pitanja na početku svakog testa,

Pajke, ako nije ironija, otkud ti ovo?
Išla sam i ja na kojekakva takmičenja al tamo dobiješ zadatke, ako je matiš, il uz to i test i laboratorijske vežbe, ako je fizika, i stvarno nikad nigde nije bio pomenut ni socijalizam, ni Tito,ma ladno si mogao da pobediš a da ne znaš ni u kojoj si državi, ako izuzmemo jezik.
Ne verujem da je par goina kassnnnije to bilo znatno drugačije.


Kako odakle, pa sa takmičenja, a i ja sam išao svake godine, od valjda 5. osnovne pa do kraja srednje, to jest usmerenog, kako na matu i fiziku, tako na ove tehničke discipline. To je bilo, odrednice radi, samo što je rikno tile (1980, ja sam bio 4. razred. znači '81 pa nadalje. I uvek je na svakom testu prvih nekoliko pitanja bilo iz komunjarskog domena, tipa, navedi 6 gradova sa titinim imenom (paziš da se ne zajebeš oko Jajca), 2. zasedanje avnoja je bilo gde, pa abcd odgovori. I tako dalje, mislim, trivijalno, idealno da stekneš koji ekstra poenčić ako slučajno omaneš na tehničkom delu, što se meni nikad nije dešavalo, jer sam stvano volEo to iz čega sam se takmičio i kao najgori nerd uvek nabiflao i više no što se tražili, pa usput i te titine detalje, što da ne, ako ne nabiflam ja, nabiflaće ovi sa posebnim potrebama iz Pavla Aksentijavića, ili Braće Baruh, i uzeće mi medalju.
srdjan.pajic srdjan.pajic 03:50 16.08.2020

Re: ...

j_grandson
gedza.73
špija u realnom životu

Pi-sa-lo na blo-gu. I ako lažem otkud to odjednom postala 'informacija'?

Gedžo, pusti budalu!


E ljudi nemojte tako oštro, ovo nije blog za ozbiljna istrorijska i geopolitićka pitanja, nego više za razbibrigu. Mislim, nije frka, ako ste baš sad u kemeru, onda navali, ja neću da smetam. Evo svima po cvetić:
gedza.73 gedza.73 06:43 16.08.2020

Re: ...

freehand
Čemer...

Brale, pisao si da sam lotićevac, fašista, da gledam samo svoj šumadijsko-toskanski prag, da bih naplaćivao vodu i sekao ruke onome ko mi se nasloni na tarabu, da sam hrčak, glup, kako bih iznosio domaću pred 'oslobodioce', takvi poput mene dovode okupatore, lažov, kako izmišljam...

Sve bi ti znao kako bi' ja uradio. čekaj onda da vidim ko mi to priča. Ispostavi se da si politički prevrtač, čovek koji piše jedno a radi drugo, isključiv tip osobe koja ne podnosi mišljenje koje joj trenutno ne odgovara.

Postavim tvoju sliku Dorijana Greja, ti vrištiš na mene. Napišeš da lažem, normalno je kako ću da potražim na blogu potvrdu onoga što sam napisao.


Umesto da kažeš 'lupaš gluposti gegulo jer privredni sistem diktature proleterijata je stvarao nezavisne od vlasti pojedince, ozbiljnu privredu koja je bila konkrent na svetskom tržištu, koja je razvila današnje okruženje u kom uspevaju ljudi od integriteta i znjanja' ti me izvređaš i očekuješ da ćutim?

A posebno jer si još crnje i grđe pričao i o privredi i o uređenju i o kultu vođe.
pa kad si se učlanio promenio si ćurak naopako.
gedza.73 gedza.73 06:56 16.08.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Kako odakle, pa sa takmičenja

U pravu ste i Zili i ti. Hemija, fizika, bilogija nisu imala pitanja iz NOB-a, dok su KMT i KNT imali.

Srđane i ja sam voleo ta takmičenja. Dođete vi Beograđani podeljeni na Beograd I, II, III a mi sirotinja iz unutrašjosti vam zavidimo. Imali smo nastavnika koji se stvarno trudio pa nas je vukao svud redom. Dal' što smo bili simpatični ili što smo nešto znali pa smo donosili medalje sa republičkih.

jer sam stvano volEo to iz čega sam se takmičio i kao najgori nerd uvek nabiflao i više no što se tražili

Poenta onoga što pišem je da li si mogao nakon završene škole slobodno da se sam baviš poslom koji voliš. Ili koji si odabrao.

Nećeš u državnu firmu, oćeš da praviš štampane ploče (ima u NS profesor koji radi na faksu i proizvodi neku 'elektriku' za strance u privatnoj firmi), da uvoziš komponente iz Austrije, sklapaš u Kotežu, šalješ u Nemačku.

Ne može. Krug te vraća na početak, na pet pitanja o Titu i jevanđelje po kome je privatno upropastilo civilizaciju i kako bi bolje bilo da svi sedimo u Platonovoj pećini dok nas vođa ubeđuje kako nam je super a kako je napolju strašna zapadna oluja i kapitalistička zima.

ne može jer ti onda povlačiš desetak ljudi koji ne zavise Partije a predstavljate potencijalnu opasnost jer ne mogu da utiču na vaše odluke. Bilo poslovne, bilo izborne.
edit
idealno da stekneš koji ekstra poenčić ako slučajno omaneš na tehničkom delu

šesti razred osnovne. Republičko i na testu 27,5 (ovo pola je garant omašen broj šalova od broja kanura vunice koje je plela Mara za partizane). A onda ponovo na nov test pošto taj koji sam radio mi je bio greškom dat za srednjoškolce.



j_grandson j_grandson 08:06 16.08.2020

Re: ...

srdjan.pajic
j_grandson
gedza.73
špija u realnom životu

Pi-sa-lo na blo-gu. I ako lažem otkud to odjednom postala 'informacija'?

Gedžo, pusti budalu!


E ljudi nemojte tako oštro, ovo nije blog za ozbiljna istrorijska i geopolitićka pitanja, nego više za razbibrigu. Mislim, nije frka, ako ste baš sad u kemeru, onda navali, ja neću da smetam. Evo svima po cvetić:

Razbribriga, nego šta!
Najbolje da ćemo kenjati oko klase pojačavača.
Mada, onaj akustički deo koji je pokrenuo pecaroš ...
Pazi, jbt. komunjara, a dobar audiofil i zvučnikofil.
freehand freehand 09:25 16.08.2020

Re: ...

Brale

Tako možeš ovu džukelu što trči za tobom i zove te gospodinom da zoveš.
pisao si da sam lotićevac, fašista, da gledam samo svoj šumadijsko-toskanski prag, da bih naplaćivao vodu i sekao ruke onome ko mi se nasloni na tarabu, da sam hrčak, glup, kako bih iznosio domaću pred 'oslobodioce', takvi poput mene dovode okupatore, lažov, kako izmišljam...


Da nisi glup ko noć razumeo bi JEDNU bitnu razliku: sve što sam napisao bilo je o blogeru Gedži73 i o onom šta i kako ovde piše i radi. O tome kako izmišlja, dodaje, prevrće, a bogami i masno slaže ne bi li nekako ofarbao i argumentovao unapred zadat zaključak, I tako u beskrajnim nizovima.
NIKAD mi na pamet nije palo, niti bi, da zalazim u bilo šta iz privatnog života nekog ko se kao Gedža73 ovde predstavlja sem možda u istuaciji u kojoj je pretpostavka da je potrebna nekakva pomoć kako je to ovde već bivalo.
Granica je ono što bloger sam postavi i ono što o soipstvenom privatnomživotu sam napiše.

I ovde, na ovom blogu, si se sa pretnjama i drukerajem naslonio na komentar u kome nisi ni pomenut. Valjda žulja sve što je u međuvremenu špijanjem skupljeno, šta li, *vrišti i traži da saznanja izneseš u javnost ne bi li se spsao narod i država sa naglaskom na srpskoj deci.

Nivo moralne jadnosti koji proizvodi takvo ponašanje, nivo intelektualne impotencije koji omogućuje toliki pad bio bi za žaljenje da nije iskazanog zla.

A problem sa ucenjivačkim govnarima koji se pojave na javnom mestu sa "Vidi šta znam o tebi, sad ćeš da ćutiš ili ću ja..." - po pravilu je u tome što se ljudi ili zaista uplaše ili zgađeni odustanu.
Pa onog što pristane da se u mrežu uplete povuče da se brani, objašnjava prihvatajući tu odvratnu podlačku klevetničku igru u kojoj sadistički ljigavi klevetnici uživaju. Kačio sam ovde citat Kišove "Enciklopedije mrtvih", i ne mrzi me da to uradim opet. Nije teško prepoznati karakter i motive:




Vidiš, špiclove, mene baš zabole da li ćeš ti i šta da iskopaš i čime ćeš da se služiš. Veći gad teško da možeš da budeš, piša ti porasti neće, a bogami ni mozgić, za čast te svakako zabole. Od ovoga ste ti i još nekolicina napravili mesto na koje čestit svet inače ne zalazi rado.
Pa daj onda u punom kapacitetu. Daj da vidimo ima li nekog dokaza o mom političkom angažmanu, prodaji strancima za letovanje i varanju države. Slobodno se iskaži, pošto moderacija ne postoji a ima skotova koji te u tome podržavaju i u tome uživaju.

Ne ustručavaj se, ako ti bude išlo možeš i biznis od toga da napraviš.






gedza.73 gedza.73 10:34 16.08.2020

Re: ...

Da nisi glup ko noć razumeo bi JEDNU bitnu razliku: sve što sam napisao bilo je o blogeru Gedži73 i o onom šta i kako ovde piše i radi.

Isto i ja. Samo ono što si ti pisao na blogu, opet ti kažem nisam ja kriv što si se ti zarotirao kao političari prevrtači pa ne znaš više šta zastupaš a još se iznerviraš kad ti citiram komentare od pre par godina, i ono što je o tebi pisalo na blogu.
'nači ništa van bloga.

Granica je ono što bloger sam postavi i ono što o soipstvenom privatnomživotu sam napiše

Znam nekoliko ljudi koji bi bili saglasni sa tobom. Imaju po nekoliko godina zatvora i krivičnih prijava.

A bila je i blogovska afera kad su neke zaljubljene šiparice finansirale slatkorečivost jednog blogera.

Odrasli smo ljudi, valjda smo do sad shvatili da se ne jede sve što leti i da na netu ima svakojakih likova. Pazi ni sebe ne izuzimam, niti tražim od bilo koga blanko poverenje.

Što se tiče bezobrazluka i 'odjurivanja' ti si vršljao po blogu kao lumen i spopadao u 'ranoj fazi' teškim rečima neistomišljenike pa nemaš baš neki kredibilitet za određivanje granica komunikacije koje si sam pomerio.

Da me nisi optuživao da lažem i redovno se kačio tražeći greške (pravopisne, logičke i faktografske) opštim kvalifikacijama bez suprostavljanja argumenata ne bi' se ni spustio u ovu kaljugu sa tobom. Meni je samom gadno kad vidim s kim se raspravljam (mislim na tebe i NG).

A ako ne pobegneš odavde od mene špiclova moš ti se desi da za godinu, dve mi se opet prišljamčiš. Kad si od 'šabana' dosao u fazu da dobacuješ mazno dahčići 'tu saaam, tuuu sam' ništa me ne bi od tebe čudilo.

Ja razumem da imaš sukob sam sa sobom ali nemoj mene da uvlačiš u tu tvoju-vašu svađu. Napišeš da sam šovinista što samo ponovim podatak koji je bloger sam napisao a ovde tvrdiš kako treba da komentarišemo ono što o sebi blogeri pišu.

jebo čoveka koga nemoš u'vatit ni za reč ni za glavu.

(a i taj ti bloger u fazi ideološkog nesuglasja napisao da nisi baš najbolje izbaždaren)

žZbog političara poput tebe nam je je tako kako je. Krijete prošlost kao zmija noge, menjate partije i stavove kao čarape a sve zarad nekog ličnog sitnog ćara i vajdičice. I ne dozvoljavate da vam se kvari imidž 'retrogradnim vraćanjem u prošlost', obelodanjivanjem sitnih obijanja kioska, koferčića, tetkinih donacija, motornih testera u seči platana dok danas se zalažemo za beogradske parkove.








freehand freehand 10:44 16.08.2020

Re: ...

i ono što je o tebi pisalo na blogu.
'nači ništa van bloga.

Glup, gad i špiclovska pizda.
Samo si zaboravio rečenicu "ono što je bloger SAM o svom privatnom životu uzneu".
Sledeća faza u razvoju takvih je da sam napišeš nešto o nekome a posle da to citiraš kao argument "bilo je na blogu".
Znam nekoliko ljudi koji bi bili saglasni sa tobom. Imaju po nekoliko godina zatvora i krivičnih prijava.

A bila je i blogovska afera kad su neke zaljubljene šiparice finansirale slatkorečivost jednog blogera.

Odrasli smo ljudi, valjda smo do sad shvatili da se ne jede sve što leti i da na netu ima svakojakih likova. Pazi ni sebe ne izuzimam, niti tražim od bilo koga blanko poverenje.

Što se tiče bezobrazluka i 'odjurivanja' ti si vršljao po blogu kao lumen i spopadao u 'ranoj fazi' teškim rečima neistomišljenike pa nemaš baš neki kredibilitet za određivanje granica komunikacije koje si sam pomerio.

Da me nisi optuživao da lažem i redovno se kačio tražeći greške (pravopisne, logičke i faktografske) ne bi se ni spustio u ovu kaljugu sa sobom. Meni je samom gadno kad vidim s kim se raspravljam.

A ako ne pobegneš odavde od mene špiclova moš ti se desi da za godinu, dve mi se opet prišljamčiš. Kad si od 'šabana' dosao u fazu da dobacuješ mazno dahčići 'tu saaam, tuuu sam' ništa me ne bi od tebe čudilo.

Ja razumem da imaš sukob sam sa sobom ali nemoj mene da uvlačiš u tu tvoju-vašu svađu. Napišeš da sam šovinista što samo ponovim podatak koji je bloger sam napisao a ovde tvrdiš kako treba da komentarišemo ono što o sebi blogeri pišu.

jebo čoveka koga nemoš u'vatit ni ta reč ni za glavu.

(a i taj ti bloger u fazi ideološkog nesuglasja napisao da nisi baš najbolje izbaždaren)

žZbog političara poput tebe nam je je tako kako je. Krijete prošlost kao zmija noge, menjate partije i stavove kao čarape a sve zarad nekog ličnog sitnog ćara i vajdičice. I ne dozvoljavate da vam se kvari imidž 'retrogradnim vraćanjem u prošlost' i sitnim obijanjima kioska.


Čemer, rekoh.
Klevetnička pizdurina.
maksa83 maksa83 10:45 16.08.2020

Re: ...

Znam nekoliko ljudi koji bi bili saglasni sa tobom. Imaju po nekoliko godina zatvora i krivičnih prijava.

Da pogodim - čarlivoje, za posedovanje i uzgajanje veće količine marihuane?

Zasadio a nije hteo sam da plevi korov i okopava nego zvao komšiju da mu to uradi i ovaj ga drukno zato što je umesto očekivanog roštilja dobio kačamak poplašen čak ne ni slaninicom nego samo nekim plašenjem.

I onda on deli vrtlarske i ratarske savete, pa ja ne mogu da verujem šta se ovde radi...
freehand freehand 10:52 16.08.2020

Re: ...

maksa83
Znam nekoliko ljudi koji bi bili saglasni sa tobom. Imaju po nekoliko godina zatvora i krivičnih prijava.

Da pogodim - čarlivoje, za posedovanje i uzgajanje veće količine marihuane?

Zasadio a nije hteo sam da plevi korov i okopava nego zvao komšiju da mu to uradi i ovaj ga drukno zato što je umesto očekivanog roštilja dobio kačamak poplašen čak ne ni slaninicom nego samo nekim plašenjem.

I onda on deli vrtlarske i ratarske savete, pa ja ne mogu da verujem šta se ovde radi...

Jeste, i sem što uopšte ideu Hrvatsku još od ničije (srpske) zemlje prelazi na ijekavicu a tamo u pekarnama traži - pajz sad: KRUH!?
To su pod prisegom za tajni četnički zdrug posvedočila dva vjedoka). I u taj mu kruh trpaju (ni ovo nećeš vjerovati!) ne samo kune nego i lipe!
Normalno, za izdajničke zadatke koje obavlja.
Al tu je, na sreću vazda budno Zrikavo oko da sve vidi i sa pučanstvom podeli, da izdajstvo ne prođe neopaženo i nezabeleženo.
Sad slede dokumenti i video klipovi snimljeni sa tajnih četničkio ljotićevskih satelita (nikad 5g!)
gedza.73 gedza.73 11:00 16.08.2020

Re: ...

Samo si zaboravio rečenicu "ono što je bloger SAM o svom privatnom životu uzneu".

Ja mogu o sebi da napišem hvalospeve i da to ne znači ništa u stvarnom svetu.
Sledeća faza u razvoju takvih je da sam napišeš nešto o nekome a posle da to citiraš kao argument "bilo je na blogu"

Brale jel' ti mene zajebavaš?
Nisam 'ja' pisao 'tvoje' stavove. Ti si ih pisao a sad se ljutiš što se ne uklapaš u današnju ideološku matricu.

Uletao si sa sarkastičnim kvalifikacijama u stilu 'šta bre ja imam sa tobom da pričam', ja iz arhive izvučem tebe pređašnjeg da ti pokažem kako se raspravljaš sam sa sobom ti izvrneš kako sam... u stvari ne znam šta oćeš da kažeš da sam prepravljao tvoje stavove od pre nekoliko godina... stvarno ne razumem.

Ne d'o bog da se do'vatiš propagiranja neke religije. Inkvizitorski skojevci bi bile male mace.

Evo super si, najbolji si, kad god i šta god napišeš ti si uvek u pravu, ja sam sve to što si napisao i još gore... koji me đavo terao da uopšte sa tobom imam bilo kakvu polemiku i da dokazujem bilo šta.
freehand freehand 11:09 16.08.2020

Re: ...

Evo super si, najbolji si, kad god i šta god napišeš ti si uvek u pravu, ja sam sve to što si napisao i još gore... koji me đavo terao da uopšte sa tobom imam bilo kakvu polemiku i da dokazujem bilo šta.

Nisi ti sa mnom ništa raspravljao, špiclov.
O ovome je reč:
Mićko, trudio sam se da ostanem u nekim (možda nisam baš uspeo) korektnim okvirima.
A ti i dalje insistiraš. Do-bro.
Čitaš blog, ostane ti u sećanju neki detalj, ti po sećanju napišeš i neko ti kaže da podmećeš, lažeš i klevećeš.

Da li bi ti na te optužbe prećutao ili proverio blogovske informacije?
I zamisli nit' je laž nit je izmišljanje nego je Joker.

Sad se lepo izvini

No ako nema ništa o mom izdajstvu i ijekavici - da znaš da i na blogu ima svedoka o tome. Samo ako si spreman da ih dobro platiš došao bi do neverovatnog materijala sa kojim bi onda harao. Račkovski mala maca.
gedza.73 gedza.73 11:21 16.08.2020

Re: ...

O ovome je reč:

Čoveče, razumi. Ovo je reakcija na tvoje konstanto vređanje. Šta si očekivao sa stalnim pritiskanjem i vređanjem?
Ja se jesam raspravljao, pisao ono što mislim (isto si pričao na nekom početku čak esktremmnije i bezobraznije) a ti si me vređao.

Onda sam samo setio tvojih odgovora iz jedne polemike. Ovo što si citirao bukvalno nikome ništa ne znači jer retko ko prati naše besmislene rasprave. Samo sam hteo da dokažem kako ne lažem za mnoge druge stvari kao ni za ovo. Čak ti nisam ni direktno napisao (daleko od toga da sam ti pretio ili hteo da ti zabranim da pišeš... poenta je u sukobu mišljenja i sučeljavanju ne u zabranama i kvalifikacijama kojima smo i ti i ja postali skloni u međusbnoj tuči)

Ti meni napišeš da sam iznosilac 'domaće oslobodiocima' a sam imaš stav kako smo četiri puta ginuli i kako bi trebali da gledamo svoju avliju.
(u šta sam se ja upleo bogo moj)
Izvređaš me, ja ti kažem kako si ti to isto zastupao, ti odgovoriš da lažem. Nađem i citiram šta si napisao, ti odgovoriš kako je izvađeno iz konteksta, ja stavim ceo komentar, ti me optužiš da sam patološki špijun.


edit
nisam cvećka u ovoj našoj raspravi, jesam udarao ispod pojasa i pitam se šta mi trebalo da se ubeđujem. i da retko koji blog nismo upropastili.
j_grandson j_grandson 12:58 16.08.2020

Re: ...


maksa83
Znam nekoliko ljudi koji bi bili saglasni sa tobom. Imaju po nekoliko godina zatvora i krivičnih prijava.

Da pogodim - čarlivoje, za posedovanje i uzgajanje veće količine marihuane?

Zasadio a nije hteo sam da plevi korov i okopava nego zvao komšiju da mu to uradi i ovaj ga drukno zato što je umesto očekivanog roštilja dobio kačamak poplašen čak ne ni slaninicom nego samo nekim plašenjem.

I onda on deli vrtlarske i ratarske savete, pa ja ne mogu da verujem šta se ovde radi...

Makso!
Ako nešto ne volim, to su drukare koje pominješ!
Nikada nisam imao specijalna problem da me neko otera u pičku materinu - jasno, a može i implicitno!
Onda ja toga oteram u tri pičke materine - i idemo dalje.
Ako ocenim da je taj pojedinac (ili pojedinka), u osnovi dobar čovek - samo nastavljam dalje ... i opraštam u potpunosti.
Jer - nisam zlopamtilo.
No, prema drukarama mi se ta milost gubi.
Jer - su takvi ljudi nakot, gnjide - koji će da ti zabiju nož u leđa samo tako.
I faktički.
freehand freehand 13:27 16.08.2020

Re: ...

gedza.73
O ovome je reč:

Čoveče, razumi. Ovo je reakcija na tvoje konstanto vređanje. Šta si očekivao sa stalnim pritiskanjem i vređanjem?
Ja se jesam raspravljao, pisao ono što mislim (isto si pričao na nekom početku čak esktremmnije i bezobraznije) a ti si me vređao.

Onda sam samo setio tvojih odgovora iz jedne polemike. Ovo što si citirao bukvalno nikome ništa ne znači jer retko ko prati naše besmislene rasprave. Samo sam hteo da dokažem kako ne lažem za mnoge druge stvari kao ni za ovo. Čak ti nisam ni direktno napisao (daleko od toga da sam ti pretio ili hteo da ti zabranim da pišeš... poenta je u sukobu mišljenja i sučeljavanju ne u zabranama i kvalifikacijama kojima smo i ti i ja postali skloni u međusbnoj tuči)

Ti meni napišeš da sam iznosilac 'domaće oslobodiocima' a sam imaš stav kako smo četiri puta ginuli i kako bi trebali da gledamo svoju avliju.
(u šta sam se ja upleo bogo moj)
Izvređaš me, ja ti kažem kako si ti to isto zastupao, ti odgovoriš da lažem. Nađem i citiram šta si napisao, ti odgovoriš kako je izvađeno iz konteksta, ja stavim ceo komentar, ti me optužiš da sam patološki špijun.


edit
nisam cvećka u ovoj našoj raspravi, jesam udarao ispod pojasa i pitam se šta mi trebalo da se ubeđujem. i da retko koji blog nismo upropastili.


Znači, ako dobro razumem ova gomila verbalnog đubreta sem da ti nisi cvećka znači da nećeš da me prskaš i štrckaš, da su mi žena i deca za sada bezbedni pa čak i ja sa njima, a da nećeš čak ni da me raskrinkaš kao plaćenika, kriminalca i državmog i izdajnika srpstva?
A onaj joker što je odnekle upao - ne zamo kako i odakle, bilo je na internetu - će da stoji kao upozorenje.
"Do-bro..."

Čemer.
gedza.73 gedza.73 18:31 16.08.2020

Re: ...

će da stoji kao upozorenje.
"Do-bro..."


Neće. Nema ništa što stoji (obrisano).
Nazvao si me lažovom, nisam imao puno izbora. Ili da prećutim ili da uradim što sam uradio. Priznajem kako je bolje bilo da sam prećutao.
freehand freehand 21:15 16.08.2020

Re: ...

gedza.73
će da stoji kao upozorenje.
"Do-bro..."


Neće. Nema ništa što stoji (obrisano).
Nazvao si me lažovom, nisam imao puno izbora. Ili da prećutim ili da uradim što sam uradio. Priznajem kako je bolje bilo da sam prećutao.

Ma hoće, ako meni neko ne pobriše komentare sa citatima. Mislim, nije meni do tebe, nego da ja ne mogu da se izgmigoljim sa svim tim antidržavnim, izdajničkim i antisrpskim nepočinstivima na koja si kao pošten čovek,domnaćin i rodoljub na vreme ukazao.
Nemoj sad da se stidiš, za Dan bezbednosti i ako te se ne sete ja ću ih podsttiti. Da se zna kako su udbaši funkcionisali na temerljima koje su postavili neumrli Dimitrije Ljotić i Dragoimir Jovanović.
Znači, nema fukara dase izvuče. Kad si otkrio, našao dokaze i jednom ih predočio javnosti - spreman si da pustiš da država i sprstvo propadnu?
A bio si svetionik...
Do-bro...


A inače - nisi ti lažov, nego prepodobna lažovčina. I da mene ne mrzi da sad ovde vadim i citiram samo segmente sa ovog bloga neko sa obrazom bi se i zacrveneo. Ovako normalni ljudi to i sami vide. Nema potrebe da vadim isečke. Ali bi snimci sa primopredajom para, kruha i mojom političarskom karijerom bili više nego upečatljivi.
gedza.73 gedza.73 07:01 17.08.2020

Re: ...

O.k.

nisi ti lažov, nego prepodobna lažovčina.

Ima sve na blogu. Upravo si ovakvim ponašanjem izazvao da vidim šta si ti 'Vladaoče' sve pričao u svojim fazama. O Borku Stefanoviću, Jeremiću, Đilasu, Duliću... Kako si sve nazivao blogere sa kojima se nisi slagao... I niti su vađeni segmenti, niti su prepravljani komentari jer nije bilo potrebe. Prosto je smešno koliko se svađaš sam sa sobom a ja sam ti kriv. Svaku uvredu koju si mi uputio (nisam jedini na ovom mestu) za nešto što sam napisao si ti tvrdio u svojoj ranoranilačkoj fazi.

Ti si primer klasičnog političkog preletača koji ne dozvoljava da mu prošlost kvari karijeru u novoj partiji. Nešto poput krstića i iznajmljenih analitičara na metar
freehand freehand 08:09 17.08.2020

Re: ...

gedza.73
O.k.

nisi ti lažov, nego prepodobna lažovčina.

Ima sve na blogu. Upravo si ovakvim ponašanjem izazvao da vidim šta si ti 'Vladaoče' sve pričao u svojim fazama. O Borku Stefanoviću, Jeremiću, Đilasu, Duliću... Kako si sve nazivao blogere sa kojima se nisi slagao... I niti su vađeni segmenti, niti su prepravljani komentari jer nije bilo potrebe. Prosto je smešno koliko se svađaš sam sa sobom a ja sam ti kriv. Svaku uvredu koju si mi uputio (nisam jedini na ovom mestu) za nešto što sam napisao si ti tvrdio u svojoj ranoranilačkoj fazi.

Ti si primer klasičnog političkog preletača koji ne dozvoljava da mu prošlost kvari karijeru u novoj partiji. Nešto poput krstića i iznajmljenih analitičara na metar

A ovo što jedno te isto vrtiš u nedogled treba da posluži tome da se ne vidi da je i ovo sranje krenulo od komentara u kome nisi pomenut, odnosio se na glupost o prvih pet pitanja na tehničkim takmičenjima za klince u Jugoslaviji koja su - bulšit - bila iz marksizma ili tako već nečega.
Da bi ti utrčao sa prskanjem i štrckanjem i sve u tri rečenice prebacio na lični nivo i ad hominem. Pa onda pretio otkrivanjem kostura iz mojih ormara do kojih si slučajno došao i nešto ti maglovito ostalo u sećanju. A da bi mene držao podalje od svog džepa.
Uz argumente pi sa lo na in ter ne tu.
Ljiga.

gedza.73 gedza.73 09:46 17.08.2020

Re: ...

A ovo što jedno te isto vrtiš u nedogled treba da posluži tome da se ne vidi da je i ovo sranje krenulo od komentara u kome nisi pomenut

Sranje je krenulo kad si postao bezobrazan i počeo da napadaš mene, ne ono što pišem.
Da bi ti utrčao sa prskanjem i štrckanjem

To sam samo iskoristio tvoj opis i tvoju izjavu o BOrku Stefanoviću
A da bi mene držao podalje od svog džepa.

ovo sam malo parafrazirao tvoju izjavu o Oliveru Duliću
Pa onda pretio otkrivanjem kostura iz mojih ormara do kojih si slučajno došao i nešto ti maglovito ostalo u sećanju.

Ovo je sajt koji bi ti, da si neka vlast, sigurno ugasio.


Istinomer je internet sajt pokrenut kao kopija američkog Politifact.com, dobitnika Pulitzerove nagrade 2009. godine, u novembru iste godine koji istražuje i ocenjuje tačnost izjava srpskih političara i drugih javnih ličnosti kroz poređenje njihovih izjava sa činjenicama ili ranijim tvrdnjama.

Tačnost izjava u poređenju sa njihovim ranijim tvrdnjama
Beleženjem obećanja i ažuriranjem biografija najvažnijih aktera na političkoj sceni, Istinomer se bori protiv kulture zaborava.

Špijuni, ljige, klevetničke pizdurine, lažovi, ljotićevci, izvlače iz konteksta, citiraju segmente, kosturi iz ormana...

Ovdašnji političari bi bili oduševljeni kad bi znali kako ih braniš.

Ima i jedna knjiga sa kratkim citatima političara koja pokazuje svu njihovu dvoličnost i licemerje. U skladu sa Tvojim Novim 'Ja' verovatno bi je spalio javno na trgu da ne bruka poštene poput tebe.

neka sam ja ljiga. Bolje i to nego da me ubediš kako treba d'imam pileće pamćenje.
freehand freehand 13:03 17.08.2020

Re: ...

gedza.73
A ovo što jedno te isto vrtiš u nedogled treba da posluži tome da se ne vidi da je i ovo sranje krenulo od komentara u kome nisi pomenut

Sranje je krenulo kad si postao bezobrazan i počeo da napadaš mene, ne ono što pišem.
Da bi ti utrčao sa prskanjem i štrckanjem

To sam samo iskoristio tvoj opis i tvoju izjavu o BOrku Stefanoviću
A da bi mene držao podalje od svog džepa.

ovo sam malo parafrazirao tvoju izjavu o Oliveru Duliću
Pa onda pretio otkrivanjem kostura iz mojih ormara do kojih si slučajno došao i nešto ti maglovito ostalo u sećanju.

Ovo je sajt koji bi ti, da si neka vlast, sigurno ugasio.


Istinomer je internet sajt pokrenut kao kopija američkog Politifact.com, dobitnika Pulitzerove nagrade 2009. godine, u novembru iste godine koji istražuje i ocenjuje tačnost izjava srpskih političara i drugih javnih ličnosti kroz poređenje njihovih izjava sa činjenicama ili ranijim tvrdnjama.

Tačnost izjava u poređenju sa njihovim ranijim tvrdnjama
Beleženjem obećanja i ažuriranjem biografija najvažnijih aktera na političkoj sceni, Istinomer se bori protiv kulture zaborava.

Špijuni, ljige, klevetničke pizdurine, lažovi, ljotićevci, izvlače iz konteksta, citiraju segmente, kosturi iz ormana...

Ovdašnji političari bi bili oduševljeni kad bi znali kako ih braniš.

Ima i jedna knjiga sa kratkim citatima političara koja pokazuje svu njihovu dvoličnost i licemerje. U skladu sa Tvojim Novim 'Ja' verovatno bi je spalio javno na trgu da ne bruka poštene poput tebe.

neka sam ja ljiga. Bolje i to nego da me ubediš kako treba d'imam pileće pamćenje.

A i porodičnost mi je upitna, pa ćemo žutu traku i Z.
Pi sa lo na in ter ne tu.
Do-bro...
gedza.73 gedza.73 18:11 17.08.2020

Re: ...

A i porodičnost mi je upitna, pa ćemo žutu traku i Z.

S obzirom da si nekad kukao kako će komunisti da ti zakucaju na vrata ne se brigaj.
Takvi kao ti ne stradaju, opisivao ih je Crnjanski kao 'salonce', uvek oni svoje dupe izvuku a druge gurnu u vatru.

A i odgovor ti je u rangu 'a gde da nađem kavurmu?'

nafiluješ komentar ličnim kvalifikacijama (to je tvoj standard u svim tvojim izdanjima), obavezno dodaš 'lažljivac' i 'špijun' al' ništa da kažeš o načinu pisanja Istinomera. Koji kaže
istražuje i ocenjuje tačnost izjava srpskih političara i drugih javnih ličnosti kroz poređenje njihovih izjava sa činjenicama ili ranijim tvrdnjama.
Istinomer


Dakle, da li je po tebi Istinomer 'klevetnička pizda, 'špijun' jer istražuju šta javne ličnosti pričaju i šta su izjavljivali po 'internetu'?
Shvatio sam da se ti zalažeš da se takva piskarala ugase ili omalovaže kako ne bi podsećali na dvoličnost i licemerje superjunaka poput tebe.

Nazoveš me lažovom na tvrdnju da si znao da vređaš neistomišljenike preko svake mere, ja citiram koje si uvrede napisoa AO, ti onda kukaš kako te špijuniram?






srdjan.pajic srdjan.pajic 19:56 17.08.2020

Re: ...

U pravu ste i Zili i ti. Hemija, fizika, bilogija nisu imala pitanja iz NOB-a, dok su KMT i KNT imali.


Eto, ovog se ni ja ne sećam, verovatno si u pravu, to da nije bilo titisanja na naukama, nego samo na tehnikama.
gedza.73 gedza.73 20:43 17.08.2020

Re: ...

Eto, ovog se ni ja ne sećam, verovatno si u pravu, to da nije bilo titisanja na naukama, nego samo na tehnikama

Tehniku si opisao baš onako kako se ja sećam.
(Mene su povukli iz četvrtog pa mi se čini da sam išao modelarstvo prvi put. posle mi promenili pošto sam se sigurno 'proslavio' a od šestog sam se klao sa vama Beograđanima .
Između nekoliko retkih stvari koje sam sačuvao kao uspomene iz detinjstva su jedan izveštaj sa takmičenja i nekoliko medalja)

Imao je taj uvod od pet pitanja baš kako si napisao... tipa ofanzive, Jajce, nešto što se pisalo na crtama... i posle struka.

Na nauci (nju nikad nisam prebacio preko opštinskog) se ne sećam da je bilo avnoja. Suvoparno, ništa piknici po zelenim šumama i gorama.

Dal' si me povukao pričom pa mislim kako se sećam ali mi se nekako čini da sam voleo da gledam izlagačku robotiku ili neku elektriku... nisam siguran, davno bilo. I modelarstvo (jedne godine bilo na Sajmu u petici ako je tad bila petica kružna hala)

A onoga čega se sećam je izlazak u bioskop. Spavao sam kod dva brata koji su me vodili da gledam 'Gorštaka'. kako me oduševio taj film.
freehand freehand 21:10 17.08.2020

Re: ...

Dakle, da li je po tebi Istinomer 'klevetnička pizda, 'špijun' jer istražuju šta javne ličnosti pričaju i šta su izjavljivali po 'internetu'?
Shvatio sam da se ti zalažeš da se takva piskarala ugase ili omalovaže kako ne bi podsećali na dvoličnost i licemerje superjunaka poput tebe.

Dakle, da bi Istinomer (javni medij) poredio sa sobom a njegove junake (javne ličnosti, dakle ne bloger pod nick-om) sa mnom treba da budeš arhimoron što se tiče intelekta, i arhipizdurina što se tiče moralnih kvaliteta.
I ide ti to, nije da ne ide.
Samo ne razumem zašto ne objaviš sad ime, prezime i adresu zajedno sa svim kriminalnim radnjama, izdajstvima i nepočinstvima do kojih si svojim istraživanjima čuvajući svoj džep, društvo i državu došao?
Da mogu dobri ljudi da nam zakucaju i odrade šta treba?
Shvatio sam da se ti zalažeš da se takva piskarala ugase ili omalovaže kako ne bi podsećali na dvoličnost i licemerje superjunaka poput tebe.

Nije to ništa,. Problem će biti kad shvatiš da si glup ko kurac i veeeeliko govno. Ok, za onu džukelu bićeš i dalje gospodin govno, al slabo će ti to biti uteha.

Nazoveš me lažovom na tvrdnju da si znao da vređaš neistomišljenike preko svake mere, ja citiram koje si uvrede napisoa AO, ti onda kukaš kako te špijuniram?




Pa ti svakom novom rečenicom pokazuješ da si gluplji moron nego što sam mogao da pojmim, i veće govno nego što sam mogao da zamislim. Ili oba. A lažeš ko četiri lažljiva psa.

Do-bro, ja bih sad ovde da sam mali palanački smrdljovski špiclov prso i postavio video snimak kako ja primam pare od ustaša da bih napadao dobre srpske domaćine sve kupajući se u ustaškom moru dok moja deca zadojena ustaštvom cerekajućis se jedu srpski lebac koji im ti obezbeđuješ. A bio si tako fini da ne moraju da nose trake oko ruku iako im porodičnost nije baš za primer.
Al ti verovatno hnećeš, jer si fin i gospodin čovek koji je samo dao neke naznake da bi to moglo tako biti jer pi še na in te rne tu.
gedza.73 gedza.73 21:20 17.08.2020

Re: ...

freehand
ja bih sad ovde da sam mali palanački smrdljovski špiclov prso i postavio video snimak kako ja primam pare od ustaša da bih napadao dobre srpske domaćine sve kupajući se u ustaškom moru dok moja deca zadojena ustaštvom cerekajućis se jedu srpski lebac koji im ti obezbeđuješ. A bio si tako fini da ne moraju da nose trake oko ruku iako im porodičnost nije baš za primer.

Ti definitivno nisi normalan.
freehand freehand 21:30 17.08.2020

Re: ...

gedza.73
freehand
ja bih sad ovde da sam mali palanački smrdljovski špiclov prso i postavio video snimak kako ja primam pare od ustaša da bih napadao dobre srpske domaćine sve kupajući se u ustaškom moru dok moja deca zadojena ustaštvom cerekajućis se jedu srpski lebac koji im ti obezbeđuješ. A bio si tako fini da ne moraju da nose trake oko ruku iako im porodičnost nije baš za primer.

Ti si definitivno nisi normalan.

Dobro, može i neki video o mom političkom angažmanu.
Mislim, i na ovoj stranici si to nekoliko puta onako kao usput, kao i svaki govnjivi klevetnik pominjao.

Nije valjda da ti služba ni to nije obezbedila, ili da si nedajbože i to lagao?!
freehand freehand 22:57 17.08.2020

Re: ...

srdjan.pajic
U pravu ste i Zili i ti. Hemija, fizika, bilogija nisu imala pitanja iz NOB-a, dok su KMT i KNT imali.


Eto, ovog se ni ja ne sećam, verovatno si u pravu, to da nije bilo titisanja na naukama, nego samo na tehnikama.

Ma na kakvim tehnikama je bilo titisanja, aman, sem ako se ne računaju slike i parole po zidovima?
srdjan.pajic srdjan.pajic 00:24 18.08.2020

Re: ...

freehand
srdjan.pajic
U pravu ste i Zili i ti. Hemija, fizika, bilogija nisu imala pitanja iz NOB-a, dok su KMT i KNT imali.


Eto, ovog se ni ja ne sećam, verovatno si u pravu, to da nije bilo titisanja na naukama, nego samo na tehnikama.

Ma na kakvim tehnikama je bilo titisanja, aman, sem ako se ne računaju slike i parole po zidovima?


Na takmičenjima iz tehničkih disciplina. Tog se dobro sećam, test (teorijski deo) je uvek počinjao sa par pitanja iz titologije. Ne znam da li si nekad bio na takmičenju, dobro, ne znam ni koje si godište, možda si mlađi od mene pa toga više nije bilo, ili si kao zili bio samo na mata-fizika. Ali to je bilo glupost, reda radi, kažem, mi smo se sprdali sa time, pogotovu što je i Tito tad već umro, pa nisi živeo u strahu da te onako malog uapse i oteraju na robiju ).

Ma nema veze, nebitno, nego da ispričam i ovaj delikt. Dakle, ja bio na takmičenju iz kino tehnike jedne godine, možda 7. razred osnovne. I sad na takmičenju si imao taj test, pa praktični deo gde ti daju temu i dobiješ ceo dan da snimiš film, onda to šalju na razvijanje i sutradan ga montiraš i prikazuješ posle podne žiriju. I treći deo je bio izložbeni, tu doneseš nešto što si snimio ranije, kod kuće, da prikažeš, i to se isto bodovalo.

E, ja nosio neki film o godišnjici moje škole, Zaga Malivuk, narodni heroj (i dalje se tako zove). Ali, avaj, to je 2x8mm film dakle bez tona, ton je na magnetofonskoj traci koju isto nosiš i predaš pred prikazivanje tamo onom nekom operateru. On to strpa u magnetofon i pusti zajedno sa filmom.

I, sad, nekim spletom okolnosti je došlo do zamene tonskog materijala, i umesto prigodne muzike za takav film, klasika, ili neka partizanska iz NOB, svečana, i recitacija, ja im dao neki hevi metal. I šit ju not! To je bilo za neki drugi film koji nisam ja pravio, nego neki drugar iz škole, ali eto, zamenila se traka.

I sad, sedim ja tamo u prvom redu, raširo sa kao da sam Felini, tu je žiri, kolege takmičari, publika, drugovi iz Komiteta, i drug Edvard Kardelj svratio (dobro, nije on, neki drugi glavonja), prepuna sala kao u Kanu, i kreće moj filmski uradak, švemk sa uređenog školskog dvorišta na bistu drugarice Zage, ala montira, jebote, tu neke starine u kadru, prvoboroci, duša im u nosu, cveće polaže mlada pionirka, pionir recituje, ide neka trivija o životu i delu drugarice Zage (streljana mlada na Banjici, 18 godina, znači tragedija i herojstvo idealno za film) a iz zvučnika roka Megadeth, Slayer, ili tako neko testerisanje koje voli naš drug doks.

Jebote, mislio sam, Srki, gotov si, ode ti u Padinjak, pa na službeni put zajedno sa ćaletom i kevom, džabe ti deda zamalo poginuo na Sutjesci, mlateći Nemce Talijane i ove naše bradate satrape, odreći ćete se svi.

Članovi komisije, malo je reći, zapanjeni, drug iz komiteta samo gleda namrgođeno i graške znoja mu se slivaju niz partijsko čelo, a mali Pajke, nige ga nema, uvuko glavu u ramena, manji od stolice, sisa prst, računa da će pomisliti da je deta sa posebnim potrebama i da će to nekako proći nekažnjeno, bez izbacivanja iz škole to jest premeštaja u Vladu Aksentijevića. I prođe, film, najdužih 10 minuta u mom životu, ne sećam se više tačno kakav je komentar bio, u partiju primljen nisam, ali ja osvojih srebro na republičkom, pa ti vidi...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 05:48 18.08.2020

Re: ...

srdjan.pajic
freehand
srdjan.pajic
U pravu ste i Zili i ti. Hemija, fizika, bilogija nisu imala pitanja iz NOB-a, dok su KMT i KNT imali.


Eto, ovog se ni ja ne sećam, verovatno si u pravu, to da nije bilo titisanja na naukama, nego samo na tehnikama.

Ma na kakvim tehnikama je bilo titisanja, aman, sem ako se ne računaju slike i parole po zidovima?


Na takmičenjima iz tehničkih disciplina. Tog se dobro sećam, test (teorijski deo) je uvek počinjao sa par pitanja iz titologije. Ne znam da li si nekad bio na takmičenju, dobro, ne znam ni koje si godište, možda si mlađi od mene pa toga više nije bilo, ili si kao zili bio samo na mata-fizika. Ali to je bilo glupost, reda radi, kažem, mi smo se sprdali sa time, pogotovu što je i Tito tad već umro, pa nisi živeo u strahu da te onako malog uapse i oteraju na robiju ).

Ma nema veze, nebitno, nego da ispričam i ovaj delikt. Dakle, ja bio na takmičenju iz kino tehnike jedne godine, možda 7. razred osnovne. I sad na takmičenju si imao taj test, pa praktični deo gde ti daju temu i dobiješ ceo dan da snimiš film, onda to šalju na razvijanje i sutradan ga montiraš i prikazuješ posle podne žiriju. I treći deo je bio izložbeni, tu doneseš nešto što si snimio ranije, kod kuće, da prikažeš, i to se isto bodovalo.

E, ja nosio neki film o godišnjici moje škole, Zaga Malivuk, narodni heroj (i dalje se tako zove). Ali, avaj, to je 2x8mm film dakle bez tona, ton je na magnetofonskoj traci koju isto nosiš i predaš pred prikazivanje tamo onom nekom operateru. On to strpa u magnetofon i pusti zajedno sa filmom.

I, sad, nekim spletom okolnosti je došlo do zamene tonskog materijala, i umesto prigodne muzike za takav film, klasika, ili neka partizanska iz NOB, svečana, i recitacija, ja im dao neki hevi metal. I šit ju not! To je bilo za neki drugi film koji nisam ja pravio, nego neki drugar iz škole, ali eto, zamenila se traka.

I sad, sedim ja tamo u prvom redu, raširo sa kao da sam Felini, tu je žiri, kolege takmičari, publika, drugovi iz Komiteta, i drug Edvard Kardelj svratio (dobro, nije on, neki drugi glavonja), prepuna sala kao u Kanu, i kreće moj filmski uradak, švemk sa uređenog školskog dvorišta na bistu drugarice Zage, ala montira, jebote, tu neke starine u kadru, prvoboroci, duša im u nosu, cveće polaže mlada pionirka, pionir recituje, ide neka trivija o životu i delu drugarice Zage (streljana mlada na Banjici, 18 godina, znači tragedija i herojstvo idealno za film) a iz zvučnika roka Megadeth, Slayer, ili tako neko testerisanje koje voli naš drug doks.

Jebote, mislio sam, Srki, gotov si, ode ti u Padinjak, pa na službeni put zajedno sa ćaletom i kevom, džabe ti deda zamalo poginuo na Sutjesci, mlateći Nemce Talijane i ove naše bradate satrape, odreći ćete se svi.

Članovi komisije, malo je reći, zapanjeni, drug iz komiteta samo gleda namrgođeno i graške znoja mu se slivaju niz partijsko čelo, a mali Pajke, nige ga nema, uvuko glavu u ramena, manji od stolice, sisa prst, računa da će pomisliti da je deta sa posebnim potrebama i da će to nekako proći nekažnjeno, bez izbacivanja iz škole to jest premeštaja u Vladu Aksentijevića. I prođe, film, najdužih 10 minuta u mom životu, ne sećam se više tačno kakav je komentar bio, u partiju primljen nisam, ali ja osvojih srebro na republičkom, pa ti vidi...


pa to ti imaš 73 godine a trpaš se među omladinu..
na takmičenjima iz fizike 80-ih nije bilo nikakvih tito pitanja..
al jeste bilo posebno takmičenje koje se zvalo titovim stazama revolucije, i to ranih osamdesetih već postala lijeva stvar ..
i mene pošalju jedne godine, kao ja ću to super..
i budu tri pitanja, jedno neka pjesma gdje se pominjao Triglav i još nešto (a možda i nije bio Triglav, ko zna) i to je trebalo da dovršiš stihove.. to nikad ni čula nisam..
drugo je bila neka anegdota o već nekoj titovoj domišljatosti i to takođe ni čula nisam..
al treće je bilo zasjedanje avnoja, trebalo je samo navesti datum, možda je čak bilo i multiple choice i ja i to zajebem..
mislim da se sjećam kako me je učiteljica, kojoj sam inače bila uberomiljeno dijete, bog zna zašto, obgrlila oko ramena u stilu, stvarno si usrala motku, (mada se to možda i nije desilo.. ko zna..)
a i sjećam se kako smo tih ranih osamdesetih još imali minut ćutanja na dan smrti druga tita i kako smo se ja i moja drugarica iz klupe upiškavale od skrivenog kikotanja.. i ne sjećam se dal nas je ta ista učiteljica opominjala.. taj minut čutanja su ukinuli ekstremno brzo

gedza.73 gedza.73 07:28 18.08.2020

Re: ...

kao i svaki govnjivi klevetnik pominjao.

Opušteno. Da si neki karakter a da mi ovako nešto napišeš budi siguran da bi' te potražio da mi to lično ponoviš.

Meni si samo bio zanimljiv u raznim faznim stanjima kao reper stanja i političke scene u Srbiji. Pravdaš Čaušeska koga su ocrneli zli AMerikanci, za Miloševića kažeš kako je ipak radio dobre stvari ('tek će se saznati') a ujedno si prtovi diktatura i za slobodu, tvrdiš da su komunisti krivi za sve pa da nisu,da su jedino na ratištu vredeli oficiri JNA ali i da je JNA primer neselektivnih dejstava, da je samoupravljanje dobro ali i da ništa ne valja...

najzanimljivije u svemu što često napadaš u mojim komentarima svoje stavove iz prošlosti i za njih tvrdiš da su prepravljanja, ponavljanja, laži...

To normalan čovek ne radi.
gedza.73 gedza.73 07:39 18.08.2020

Re: ...

freehand
srdjan.pajic
U pravu ste i Zili i ti. Hemija, fizika, bilogija nisu imala pitanja iz NOB-a, dok su KMT i KNT imali.


Eto, ovog se ni ja ne sećam, verovatno si u pravu, to da nije bilo titisanja na naukama, nego samo na tehnikama.

Ma na kakvim tehnikama je bilo titisanja, aman, sem ako se ne računaju slike i parole po zidovima?

E ovo si ti. Na takmičenjima KMT i KNT jeste jeste bilo prvih pet pitanja iz NOB-a.
Da sam samo ja pisao o tome ti bi, klasika Frihend i ng, vrištao 'lažeš, lažeš, lažeš'.


Tako si me optužio da lažem za knjigu Kolevka za macu (Kolariću, paniću) iako je izgleda nikada nisi pročitao. Pa se ispostavilo da ne lažem kad sam na netu (što po tebi nikada nisam smeo pošto je to strogo zabranjeno) pronašao da te demantuje lično prevodilac knjige.

onda si obrnuo priču, opet standardni ti, da je to možda bilo ali je to delo previše revnosnog cenzora.

Da nisi ti željko Mitrović? Samo on ima takve ekstremne promene u glavi.




gedza.73 gedza.73 07:43 18.08.2020

Re: ...

srdjan.pajic
Na takmičenjima iz tehničkih disciplina. Tog se dobro sećam, test (teorijski deo) je uvek počinjao sa par pitanja iz titologije


Zamisli da smo se možda negde sreli. Osnovac-srenjoškolac. Prvog takmičenja koga se sećam (ostale fotografije) je Vranje.
freehand freehand 08:17 18.08.2020

Re: ...

Na takmičenjima iz tehničkih disciplina. Tog se dobro sećam, test (teorijski deo) je uvek počinjao sa par pitanja iz titologije. Ne znam da li si nekad bio na takmičenju, dobro, ne znam ni koje si godište, možda si mlađi od mene pa toga više nije bilo, ili si kao zili bio samo na mata-fizika. Ali to je bilo glupost, reda radi, kažem, mi smo se sprdali sa time, pogotovu što je i Tito tad već umro, pa nisi živeo u strahu da te onako malog uapse i oteraju na robiju )

Stariji sam od tebe Šabane, i zaista sam u osnovnoj išao na takmičenja iz matematike i fizike, doduše ne dalje od pokrajinskog - sa užasom se sećam tog iz fizike u Vršcu kad smo čekajući rezultate kroz prozor gledali klincakako se ludira viseći na prečki od rukometnog gola, onda padne i sjebe kičmu - i na tim takmičenjima nikad nigde pomena nije bilo ni o Titu ni o revoluciji. I prosto mi je neverovatno da je toga bilo i na takmičenjima za modelare i slične pizdarije. Al ako kažeš da se sećaš valjda je tako bilo.
freehand freehand 08:23 18.08.2020

Re: ...

Opušteno. Da si neki karakter a da mi ovako nešto napišeš budi siguran da bi' te potražio da mi to lično ponoviš.

Dabre, o ovome govorimo. Al šta ti teško da iz onoga što je pi sa lo na in ter ne tu povadiš potrebne podatke i podeliš sa kolegama iz crne trojke? Naći će se valjda neka dobra duša sa pajserom ili kamom da odradi ono što tebi verski i moralni principi seoskog žbira ne dozvoljavaju.
I zar nije stvarno lakše da ovde postaviš te dokumente i video zapise na osnovu kojih malo-malo pa pomeneš mene političara, nas iz stranaka, mene kako primam mito, mene kao izdajnika, mene kako se prodajem ustašama i šta si već sve ovde izrekao?

da su jedino na ratištu vredeli oficiri JNA ali i da je JNA primer neselektivnih dejstava, da je samoupravljanje dobro ali i da ništa ne valja...

Da bi shvatio da ovakve stvari nisu samo moguće nego i istinite potrebna je mrva inteligencije. Zato sam odustao da sa tobom ulazim u spirale ludila pokušavajući da razgovaram kao sa normalnim čovekom.
Ono o čemu je ovde reč je nešto sasvim drugo: čak ne ni stalkerisanje, i to je produkt oboljenja sa kojim morate da se nosite ti i tovja okolina. ali zalaženje u sfere van bloga, špijanje, zalaženje u privatni život i pokušaji ucene sa "Do-bro!" - to su stvari koje su samo izuzetno retki moroni ovde sebi dozvoljavali.
angie01 angie01 09:58 18.08.2020

Re: ...

Ma na kakvim tehnikama je bilo titisanja, aman, sem ako se ne računaju slike i parole po zidovima?


nisam bila na tehnickim takmicenjima, al jesam iz raznih predmeta i u osnovnoj i u srednjoj, na nekima bas daleko dogurala- i nikad niceg od titica, avnoja i slicnog nije bilo- samo iz oblasti zbog kojih smo dosli,...

generalno u skoli sam se sa pionirskom maramom srela samo kada sam je dobila i nikada vise posle, niti se secam bilo kakve drame oko toga- Tiletova slika na pocetku citanke, recimo,...i neke partizanske pesme za priredbu oko 29. novembra- koji smo s radoscu docekivali, jer se nije islo u skolu recimo 2 dana + vikend, sto je obicno znacilo tesku bleju,...nit nas je ko smarao, niti nas je preterano bilo briga,...a istoriju kao predmet u skoli niko nije voleo, bilo su nam dosadna ta predavanja i katasrofalno smarajuci napisani udzbenici sa losim crno-belim ilustracijama, suvise podataka, godina,...svi su gledali da nekako smandrljaju materiju,...pa je tako bilo i sa periodom vezanim za NOB...najvise sto se utomsmislu desilo, je sto smo svi gledali Neretvu, Sutjesku, Uziku republiku,...ali i Orlovi rano lete,...sad hebemliga,...vise smo se lozili na Bitlse i Stonse, dobru literaturu- mi smo ona izgubljena generacija koja je citala knjige, stripove, gutala filmove,..igrala kosarku i vozila bajs...
gedza.73 gedza.73 10:49 18.08.2020

Re: ...

Dabre, o ovome govorimo.

Samo ti kažem kako ti ja nisam Tasa. I da sam predugo tolerisao tvoje kvalifikacije poput ljotićevac, izdajnik, posrpdno 'domaćin'. Da mi osoba koja menja mišljenje kao čarape drži predavanje više ne dozvoljavam.
mene kako se prodajem ustašama

I ti posle nekog nazivaš lažovom. Nađi ovo ovako izrečeno. Naravno kako ću da zaključim da čovek koji tako ekstremno promeni stavove ili je lud ili je Vulin. Eventualno Krstić. Cmizdri i pizdi na kvalifikacije koje je sam u skoro istom obliku upućivao drugima.

Što se tiče 'porodičnosti'. Jedini koji se vućate ste ti i NG. Ona se jada na svoju, kako je napisala, nečistu krv zbog koje je, navodno, neki prozivaju a sve u šesnaest talamburi protiv nečistih naglasaka koji joj prljaju Beograd.

Ti si ustao u odbranu Dežulovića od, sarkastično navedeno domaćina, braneći njegovu metaforu o incestuidnoj ciganskoj krvi.

Zato je nemoguće sa tobom polemisati. Ti si kao lik koji je bio predsenik nekog radnog tela protiv nasilja nad ženama. Javno na leb da ga mažeš. Privatno, uvek sa 'opravdanjem, krvnički tuče ženu.
gedza.73 gedza.73 10:58 18.08.2020

Re: ...

angie01
nisam bila na tehnickim takmicenjima, al jesam iz raznih predmeta i u osnovnoj i u srednjoj, na nekima bas daleko dogurala- i nikad niceg od titica, avnoja i slicnog nije bilo

E ja sam bio i na jednima i na drugima. Ekipno prvak republike u saobraćaju, medalje sa republičkih takmičenja iz tehnike, hemija, biologija i fizika.

Tvrdim da je na tehničkim takmičenjima bilo ovo što pišemo. Na naukama nije.
Od Titove smrti do kraja osamdesetih zvanična politika KPJ je bila, ne tako stroga kao korejska, ali indoktrinacija NOB-om i kultom vođe (koji je crko pred sam početak života). Ekskurzije su bile jednim delom posvećene posetama mestima gde su vođene partizanske borbe, jednodnevni nagradni izleti su bili 'putevima NOB-a', kampovi su bili (sredina osamdesetih) od knjiga koje su dobijane preko nekih aktivnosti povezani sa NOB-om. Deljeni smo po grupama 'Boško Buha', 'Pinki'...
Svako naše polje bojno
znade ko je Sirogojno


mi smo ona izgubljena generacija koja je citala knjige, stripove, gutala filmove,..igrala kosarku i vozila bajs...

ne 'izgubljena generacija' nego generacija koja je ratovala u građanskom ratu.
(to je isto Frihendova izjava u ranoj fazi, da ne bude zabune)




angie01 angie01 11:47 18.08.2020

Re: ...

gedzo, molim te ne kaci svoje replike za moje komentare- kazi sta god hoces- ali bez da to ima veze sa mnom,...ni u RL ne komuniciram sa nepostenim mufljuzima, pa sto bih onda na blogu,...imas dovoljno slicnih da se sa njima unterhaltujes, mene preskoci.
gedza.73 gedza.73 11:56 18.08.2020

Re: ...

E baš oću.
I napisao sam ti razlog. Zbog Dežulovićevog teksta koji si prenela.
angie01 angie01 12:09 18.08.2020

Re: ...

I napisao sam ti razlog.


tvoje nerazumevanje je tvoj problem, ja ne volim toksicne nasilnike i ne zelim da se spustam u blato koje im je ocigledno prirodni ambijent, pa imaju potrebu da ga uporno svuda prave- tvoj nacin komunikacije pripada tom spektru nepostenog nasilnistva dnovinara informer/pinkovske provinijencije, sto meni nije blisko i prezirem,...a posto ih dovoljno ima koji bas vole sve to, imas drustvo za takvo unterhaltovanje...ionako ste vec dovoljno zagadili i ovaj prostor.


E baš oću.


to je tako karakteristicno za mufljuze,...pristojni ljudi sebi ne dozvoljavaju takvu bedastocu...je l ti u RL trckas za nekim ko ne zeli da sa tobom komunicira i kuckas ga po ramenu trucajuci mu svoje gluposti?...ne verujem da bi se usudio...jer bi delovao kao ludak.
gedza.73 gedza.73 13:29 18.08.2020

Re: ...

tvoje nerazumevanje je tvoj problem


nema nerazumevanja. Za neku nategnutu konstrukciju 'svi imamo istu krv' je upotrebljena predrasuda na rasnoj osnovi i stereotip da su Romi incestuoidni narod.

Da te vidim dal' bi isto branila metaforu i koristila nezarumevanju kad bi se upotrebila činjenica da je Švabo Hitler naskakao na svoju rođaku, da su Švabe inače tome genetski sklone i da smo, shodno tome, svi braća i sestre.

Zato neću da te ostavim. Pun mi kufer isfoliranih i blaziranih likova poput tebe koji obožavaju male Cejlonce a gade se na naglasak koji im para 'urbane' uši.

I uporno ću da te pratim kad u nekim svojim nategnutim konstrukcijama ulepšavaš ulaganje u kulturu dok najpoznatiji glumac iz tog vremena se žali na status starijih glumaca i kao pozitivan primer navodi Amerikance, još prefektno ironično i sarkastično proziva male grofofe i male baronice koje su nastale vrednim zalaganjem njihovih roditelja u partiji.

I uporno ću da ponavljam tvrdnje ekonomista i analitičara o potpunom privrednom kolapsu SFRJ ekonomije kao rezultat jednopartijske politike (u kojoj si se ti koliko vidim odlično snašla) i ozbiljnih kršenja demokratskih sloboda (što je jedan od faktora, ne i presudni, za građanski rat devedesetih).

I uporno ću da ponavljam kako je van tvog uređenog dvorišta živela sirotinja koja ti je smrdela a koja je loše živela jer su tebi davani novci da uživaš u Bitlisima i Stonsima.

g.radicevic g.radicevic 13:42 18.08.2020

Re: ...

auuu braćo draga
vas k'o skupština da je vaspitavala

angie01 angie01 15:08 18.08.2020

Re: ...

Zato neću da te ostavim


ovo je bolesno,...kakve ti veze imas sa mnom,..misli sta god hoces o cemu god ti je drago, a svi drugi, zajedno sa mnom koji ovde dolaze imaju pravo isto to- da imaju svoje misljenje i da ga iznose ako hoce- ali to ne daje pravo ni tebi- ni nikome drugom-, da verbalno nasilno naskaces na neistomisljenike na licnoj osnovi,...tako pise i u disklejmeru-jer blog regulise zakon o javnim glasilima, a i da ne, to naprosto nije normalno...sem u pomenutim medijima, koji se najgorom bedastocom razracunavaju sa neistomisljenicima, izmisljajuci stvari i iz njihove privatnosti izmedjuostalog, isto kao i ti...i za to posle na sudu placaju debele kazne.

tako da sve te svoje primitivne bolestine ti primenjuje na svoje bliznje, prevaspitavaj udbaskim metodama, -ako im ne smeta, a nepoznatim ljudima sa interneta nije potrebna tvoja dozvola i saglasnost da pisu ono sto oni hoce i imaju pravo da ne komuniciraju sa onima sa kojima to ne zele- svako neuvazavanje takve molbe- je nasilje,...u RL bi te spakovali u nino auto zbog toga.

zbog ovakve atmosfere i sranja koja pravis ti i tvoji kamarati- napredna Srbija u punom sjaju-ovo mesto su napustili skoro svi normalni,..a zene pogotovu, evo jos njih 4,5 se tu i tamo javnu i to je to,...koga bre zabole sta ti mislis o bilo cemu- s njim o tome i divani,... evo, lokalni debilni zapisator je odusevljen tvojim bulaznjenjem,( odlican primer i ovaj tvoj poslednji komentar pun izmisljotina i nabedjivanja), sto znaci da je to tvoj nivo i publika,...mene protuve tvog kalibra ne interesuju- tako da odhebi.
freehand freehand 16:49 18.08.2020

Re: ...

Samo ti kažem kako ti ja nisam Tasa. I da sam predugo tolerisao tvoje kvalifikacije poput ljotićevac, izdajnik, posrpdno 'domaćin'. Da mi osoba koja menja mišljenje kao čarape drži predavanje više ne dozvoljavam.

Tu se slažemo, ti svakako nisi osoba. Osobe me prelaze granicu. A to šta ti dozvoljavaš ili ne dozvoljavaš je mnogo manje sranje od špiclovskih i žbirovskim manira palanačkog slinavog špije koji kroz novine gleda šta se priča za susednim stolom i istražuje živote drugih ne bi li imao čime da uceni i sopstvenu intelektualni indisponiranost nadoknadi.
Posle dođu mišići, a ond ai kama, al to znamo.

.
I ti posle nekog nazivaš lažovom.

Pa tebe. Evo u dvadeset komentara pokušavam da dođem do citata u kome pominjem "srpsku decu" i ništa. I citata gde sam rekao da "Hrvati napadaju Srbie" i opet ništa. A u međuvremenu sitni pizdun priča o tome kako sam političar , ja kažem daj taj citat, snimak, sve što imaš - opet ništa. Ok. Onda mali govnar u hiljadu insinuacija priča kako sam se prodao za malo kupanja, malo školjki, malo te morske hrane, kažem - odakle to? I šta to treba da znači? Ne? Aaaa... Lažem... Pa izvini malograđanska palanačka žbirčino.
Trebalo je direktno da pitam - odakle ti ta priča? Neka dojava ili si se bavio neki širim i dubljim istraživanjem? Pi sa lo na in ter ne tu?

Ti si ustao u odbranu Dežulovića od, sarkastično navedeno domaćina, braneći njegovu metaforu o incestuidnoj ciganskoj krvi.


od nas dvojice jedan tu metaforu nije ni video, kamoli branio. To sam ja. Drugi je prepodobni i preispoljni lažov. To si ti.
Zato je nemoguće sa tobom polemisati. Ti si kao lik koji je bio predsenik nekog radnog tela protiv nasilja nad ženama. Javno na leb da ga mažeš. Privatno, uvek sa 'opravdanjem, krvnički tuče ženu.


Majok. Ti sa mnom ne možeš da polemišeš jer si glupi moron, lažov, muljator i pokvaren do srži, a mene nije sramota da ti to kažem.
gedza.73 gedza.73 17:39 18.08.2020

Re: ...

freehand
Ti si ustao u odbranu Dežulovića od, sarkastično navedeno domaćina, braneći njegovu metaforu o incestuidnoj ciganskoj krvi.

od nas dvojice jedan tu metaforu nije ni video, kamoli branio. To sam ja. Drugi je prepodobni i preispoljni lažov. To si ti.


freehand
Da li je miguća da sam samo ja utiska da je Dežulović gene iskoristio samo kao gradivo za metaforu kojom govori da smo svi, u stvari, ista govna i od istih govana sazdana a uobražena zbog izmišljene posebnosti sopstvenee gradivne mase?


I koji si sad ti?

freehand freehand 17:59 18.08.2020

Re: ...

gedza.73
freehand
Ti si ustao u odbranu Dežulovića od, sarkastično navedeno domaćina, braneći njegovu metaforu o incestuidnoj ciganskoj krvi.

od nas dvojice jedan tu metaforu nije ni video, kamoli branio. To sam ja. Drugi je prepodobni i preispoljni lažov. To si ti.


freehand
Da li je miguća da sam samo ja utiska da je Dežulović gene iskoristio samo kao gradivo za metaforu kojom govori da smo svi, u stvari, ista govna i od istih govana sazdana a uobražena zbog izmišljene posebnosti sopstvenee gradivne mase?


I koji si sad ti?


Ja sam onaj koji lične stvari ne koristi za obračune. Ja sam onaj koji zaboravi šta je pisao Dežulović potšo je siguran da ono što si ti ovde insinuirao - Dežulovićev rasizam - ne može biti istina. On porodičnost u tom smislu sigurno ne bi pomenuo, al opet - za razumevanje sarkazma valja imati i mrvu inteligencije i bar elementarno odsustvo zla.
Ja sam onaj koji protivnike u raspravi ne doživljava kao lične neprijatelje.
I na kraju, ja sam onaj koji pi sa lo na in ter ne tu, pa čak ni privatne poruke ne bi iskoristio u javnosti.
Jel razumeš sad ko sam ja?
gedza.73 gedza.73 18:03 18.08.2020

Re: ...


Mislim da je Frihend napisao ovo
od nas dvojice jedan tu metaforu nije ni video, kamoli branio. To sam ja.

i ovo
Da li je miguća da sam samo ja utiska da je Dežulović gene iskoristio samo kao gradivo za metaforu


i mene nazvao preispoljnim lažovom. Eto zato te tri reči u poruci ostaju.
Sve dok u mom prisustvu ne napišeš na blogu komentar
'izvinite gospodine gedžo'.



freehand freehand 18:05 18.08.2020

Re: ...

i mene nazvao preispoljnim lažovom. Eto zato te tri reči u poruci ostaju.
Sve dok u mom prisustvu ne napišeš na blogu komentar
'izvinite gospodine gedžo'.

Ti si svestan da si zašao u pretnje i stvari koje prelaze granice bloga?
gedza.73 gedza.73 18:09 18.08.2020

Re: ...

Dežulović potšo je siguran da ono što si ti ovde insinuirao - Dežulovićev rasizam - ne može biti istina. On porodičnost u tom smislu sigurno ne bi pomenuo, al opet - za razumevanje sarkazma valja imati i mrvu inteligencije i bar elementarno odsustvo zla.


Pise: Boris Dezulovic


Pricao mi jednom moj prijatelj Zeljko Maganjic o zivopisnim obicajima livanjskih Roma, zapravo velike romske obitelji koja je cijela spavala u jednoj ovecoj sobi, gdje su braca pred odlazak na pocinak, prije nego bi se ugasila jedina sijalica u sobi, staroj majci Finki vezivala oko vrata klepku, limeno zvono za kravu. Pricajuci tu pricu, Maganja bi na tom mjestu zapalio cigaretu, ostavljajuci u krcmi prazan prostor za pitanje zasto su, pobogu, majci vezivali kravlje zvono oko vrata, a onda otpuhnuo dim i objasnio: kad bi se uvecer ugasilo svjetlo, skakao je u mraku te sobe tko je na koga stigao, nije se pitalo tko je cija zena, a tko cija snaha, tek kad bi se zaculo zvono, to je znacilo - ne diraj, to je majka Finka.



Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana