Gradjanske inicijative

ZAHTEV Ministarstvu državne uprave!

Filip Mladenović RSS / 06.08.2020. u 03:00

BRAĆA PO ZLOČINU
BRAĆA PO ZLOČINU
ZAHTEV ZA ODBIJANJE DAVANJA SAGLASNOSTI IMENOVANJU ULICE U ZEMUNU PO JEDNOM RATNOM ZLOČINCU I KVISLINGU

Na osnovu člana 1 USTAVA Republike Srbije, člana 94 ZAKONA O LOKALNOJ SAMOUPRAVI i člana 7 ODLUKE O UTVRĐIVANJU NAZIVA ULICA I TRGOVA NA TERITORIJI GRADA BEOGRADA, podnosim Zahtev da Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave odbije davanje saglasnosti za imenovanje ulice na teritoriji beogradske opštine Zemun po kvislingu i četničkom ratnom zločincu Blagoju Jovoviću.

                                                                  O B R A Z L O Ž E N J E

Odbornici Skupštine grada Beograda usvojili su 30. 07. 2020. godine odluku da Zagorska ulica u Zemunu promeni naziv u ulicu Blagoja Jovovića.

Ovom odlukom bitno su povredjeni član 1 Ustava Republike Srbije, član 94 Zakona o lokalnoj samoupravi i član 7 Odluke o utvrdjivanju naziva ulica i trgova na teritoriji grada Beograda.

Prema univerzalnim vrednostima, na kojima se država Srbija zasniva i koje su eksplicitno nabrojane u članu 1. Ustava Republike Srbije, davanje imena jednoj beogradskoj ulici saradniku okupatora i ratnom zločincu tokom II svetskog rata predstavlja antiustavan čin.

Takodje, bitno je povredjen i član 94 Zakona o lokalnoj samoupravi, st. 1:
"Ako sadržina odredbi predloga statuta jedinice lokalne samouprave ili drugih akata o praznicima i nazivima delova naseljenih mesta ne odgovara istorijskim ili stvarnim činjenicama, ako se njima povređuju opšti i državni interesi, nacionalna i verska osećanja ili vređa javni moral, ministarstvo nadležno za poslove lokalne samouprave odbiće, u roku od 60 dana od dana prijema predloga statuta ili drugog akta, davanje saglasnosti na te odredbe."

Davanje imena ulice u Zemunu jednom četniku, koji je zajedno sa svojim starijim rodjakom Jakovom Jovovićem, počinio monstruozne ratne zločine u Danilovgradu, širom Crne Gore i u Bosni i Hercegovini, izmedju ostalih i streljajući mlade crnogorske antifašiste 23. jula 1944. u Lazinama, bitna je povreda navedenog člana 94 Zakona o lokalnoj samoupravi, i to dela koji se odnosi na opšte i državne interese, kao i na javni moral.

I najzad, pomenutom odlukom Skupštine grada Beograda od 30. 7. 2020. prekršen je član 7 Odluke o utvrdjivanju naziva ulica i trgova na teritoriji grada Beograda. U prvom stavu člana 7 ove ODLUKE piše: "Nazivi ulica i trgova utvrđuju se prema univerzalnim vrednostima i značenjima - po imenima znamenitih ličnosti, značajnih istorijskih, političkih, geografskih, etnoloških i drugih obeležja."

Bitna povreda univerzalnih vrednosti i značenja je davanje imena ulici jednom pripadniku kvislinških snaga, koji je okrvavio ruke ubijanjem svojih mladih sunarodnika - antifašista iz Danilovgrada, da bi potom pobegao od ruke pravde u daleku Argentinu, gde su se zajedno skrivali i ustaški i četnički ratni zločinci.

Tamo je i skončao, nikada ne odgovarajući pred sudom za počinjena zlodela u Crnoj Gori tokom II svetskog rata!

U prilogu ovog Zahteva dostavljam jedan deo relevantnih istorijskih dokumenata, koji dokazuju počinjene ratne zločine kvislinga Blagoja Jovovića i njegovog rodjaka Jakova Jovovića tokom II svetskog rata, kao i fotografije, na kojima je Blagoje Jovović u četničkoj uniformi sa Hitlerovim vojnicima, a Jakov Jovović kao četnički komandant sa italijanskim fašistima i nemačkim nacistima.

Napominjem da je i prošle, 2019. godine, takodje došlo do grube greške prilikom promene naziva jedne ulice, tada na teritoriji opštine Čukarica. Naime, ulica koja je nosila ime poznatog antifašiste Stjepana Filipovića, čiji se snimak vešanja u Valjevu 1942. godine nalazi u zgradi UN u Njujorku kao simbol borbe protiv fašizma, dobila je nov naziv - ulica Emila Perške. Ispostavilo se da se radi o jednom zvaničniku nacističke tvorevine - Nezavisne države Hrvatske, pa je Ministarstvo državne uprave i lokalne samouprave moralo hitno reagovati izdavanjem naloga da se ovaj skandalozni propust ispravi, jer je bio u suprotnosti sa navedenim članom 94 Zakona o lokalnoj samoupravi.

Isto se sada dogodilo u slučaju promene naziva jedne ulice u Zemunu!

U Beogradu, 6. 8. 2020.                                                     Filip Mladenović, novinar

 



Komentari (636)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

Filip Mladenović Filip Mladenović 14:58 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

zaharaga
Filip Mladenović
zaharaga
Filip Mladenović

...



U balkanskom slučaju, ustaše su klale bebe i decu drugih naroda - srpskog, jevrejskog i romskog, dok su četnici klali bebe i decu bošnjačkog i sopstvenog, srpskog naroda.




Filipe, ti si mentalno bolestan. Ne vredi da ti se objasnjava da je ovo sto ti pises rasizam i opravdavanje nacistickih zlocina, i zato potpuno neprihvatljivo u civilizovanom, pristojnom, antifasistickom svetu. Ti, u svom bolesnom, rasistickom umu, izgleda, ni ne pokusavas da sagledas cinjenice. Ja sam ubedjen da bi ti licno svom, racunam srpskom, narodu, da imas kamu srbosijek u ruci,prerezao grlo samo da dokazes da si u pravu. Ti si tezak ludak, opasan po okolinu.



Hvala Vam na komplimentima.

A sada budite ljubazni pa navedite šta nije tačno, šta je neistina u već napisanom:


U balkanskom slučaju, ustaše su klale bebe i decu drugih naroda - srpskog, jevrejskog i romskog, dok su četnici klali bebe i decu bošnjačkog i sopstvenog, srpskog naroda.



Filipe, ja sam tebi onako drugarski poceo na ti, i evo, kazem da mozes bez formalnosti i ti meni tako.

Pokusavam da ti objasnim apsurdnost onog sto pises.

Ovo sto sledi, ako ti je mucno citati, znaj da je i meni mucno pisati.

Ako insistiras na tome da su cetnici cinili vece zlocine nego hrvati i nego komunisti, onda:

Daj nam pun i iscrpan spisak dece ubijene od strane:

- cetnika

- ustasa

- partizana (komunista, antifasista)



Slobodno razvrstaj mrtvu decu po kategorijama:

- ustreljeni

- zaklani

- spaljeni

- baceni u vrtace i bunare

- uguseni plinom

- umoreni gladju

I nemoj ni jedno jedino dete propustiti da navedes, jer ako i jedno dete propustis, znacice da podrzavas i odobravas ubijanje dece. A ako podrzavas i odobravas ubijanje dece, makar i zato sto su deca srpska ili fasisticka, moje misljenje da si opasan ludak ostaje.





Ja samo konstatujem nespornu istorijsku činjenicu: ustaški ratni zločinci nisu ubijali bebe i decu svog, hrvatskog naroda, već srpsku, jevrejsku i romsku decu.

A četnički ratni zločinci su ubijali bošnjačku decu, kao i bebe i decu svog, srpskog naroda.

Ako nekome smetaju ove istorijske činjenice, to nije problem psihičkog zdravlja autora bloga.
predatortz predatortz 15:08 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

A četnički ratni zločinci su ubijali bošnjačku decu, kao i bebe i decu svog, srpskog naroda.


A šta ćemo sa činjenicom o 4600 glađu umorenom decom u logorima onih koje ti veličaš?
Imaš li neki podatak koliko je dece umoreno glađu u četničkim konc logorima?

Da su to radile ustaše i komunisti znamo. Daj nam sad podatak koliko je dece umoreno glađu u četničkim logorima.

I još nešto, pošto je državna komisija došla do približnog podatka koliko su civila i sa kojim ciljem, od oktobra '44. ubili partizani, da li si za to da se uklone nazivi ulica koji nose imena po zlikovcima, jer nadam se da se skažemo da samo zlikovci glađu ubijaju decu u logorima?

Slažemo li se oko toga?
Hajde, da to bude polazna tačka. To, da samo zlikovci mogu da dozvole da 4600 dece umre u logorima od gladi.

Filip Mladenović Filip Mladenović 15:17 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz
A četnički ratni zločinci su ubijali bošnjačku decu, kao i bebe i decu svog, srpskog naroda.


A šta ćemo sa činjenicom o 4600 glađu umorenom decom u logorima onih koje ti veličaš?
Imaš li neki podatak koliko je dece umoreno glađu u četničkim konc logorima?

Da su to radile ustaše i komunisti znamo. Daj nam sad podatak koliko je dece umoreno glađu u četničkim logorima.

I još nešto, pošto je državna komisija došla do približnog podatka koliko su civila i sa kojim ciljem, od oktobra '44. ubili partizani, da li si za to da se uklone nazivi ulica koji nose imena po zlikovcima, jer nadam se da se skažemo da samo zlikovci glađu ubijaju decu u logorima?

Slažemo li se oko toga?
Hajde, da to bude polazna tačka. To, da samo zlikovci mogu da dozvole da 4600 dece umre u logorima od gladi.



Ratni zločinci, saglasni smo već, zaslužuju moralnu osudu i sudjenje.

No, ovde se zaboravlja nesporna istina: i Ante i Draža su imali razradjene planove i političke programe etničkog čišćenja, koje su uz ratne zločine i sprovodili.

Titovi antifašisti to nisu imali!
alselone alselone 15:41 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Ratni zločinci, saglasni smo već, zaslužuju moralnu osudu i sudjenje.


Glupane, kada se priča o partizanskim zločinima, oda ti je važno ime i prezime krivca jer je samo on kriv a kada se priča o četničkim onda ti je dovoljna i pripadnost pokretu.

Da li ti stvarno veruješ da pričaš sa debilima ili si i sam debil pa misliš da tako nešto prolazi?
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:58 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Glupane

:)

Ne vredi, ne kapira.

Nešto ozbiljno je u progresiji, bolest ili količina para (što ne verujem)

I do sad je Filip nizao fraze i besmislice, ali ovo stanje u kom je sad je stvarno nenormalno.
gedza.73 gedza.73 16:29 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz
a krivica njihovih roditelja je u tome što su bili situirani, školovani, uspešni i nisu verovali u komunizam.

I što je bitno da se naglasi ogroman broj tih ljudi je bio antifašistički nastrojen.
Neki od njih su čuvali Jevreje u svojim kućama ili preduzećima, čak su i slovenačke izbeglice koje su proterali Nemci jedno vreme našli skrovište u Šumadiji.

Da, partizani nisu imali plan za etnički motivisane zločine.

Više za masovna preseljenja. Sa diskutabilnim pristupima. Za teritorije sa kojih su proterani Srbi ili ubijeni su uzimani podaci nakon rata. 'nema Srba, ima više Hrvata ta teritorija je Hrvatska' a i Srbe šaljemo sa nekih prostora na kojima su generacijama živeli u druge oblasti.
Na Kosovo mogu da ostanu doseljeni Albanci ali Srbima je zabranjen povratak kako se ne bi menjala etnička struktura pošto je jedan od planova bio da se drugovi Albanci sa Kosova pripoje, sa sve teritorijom, drugovima komunistima u Albaniji.

A iz Istre i Dalmacije su proterani svi Italijani kako ne bi remetili čistotu hrvatskog primorja.









alselone alselone 16:53 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Ne vredi, ne kapira.

Nešto ozbiljno je u progresiji, bolest ili količina para (što ne verujem)

I do sad je Filip nizao fraze i besmislice, ali ovo stanje u kom je sad je stvarno nenormalno.


Djubrov.

Istu stvar radi i kada se pomene građanski rat u SFRJ.

Na bilo koji pomen hrvatskih ili bošnjačkih zločina, kao i komunističkih, samo ispljune istu ponavljalicu "svi zločinci imenom i prezimenom trebaju da budu osuđeni", jer je time kao pravedan i misli da je time odglumeo objektivnost, iako to naglašavanje svaki put "imenom i prezimenom" zaprao pokazue na šta cilja. Dok kada se pomenu srpski ili četnički zločini pa čak i generalno ljudi pripadnici četničkog pokreta ili onih koji su ratovali na strani Srba u građananskom ratu, dobija epi napad i peni kako je sve trebalo poklati redom i da bi on prvi puco samo mu nisu dali a i sutra će kada dodje vreme.

Za to vreme tviter profil ministarstva obrane CG




predatortz predatortz 17:02 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање


Za to vreme tviter profil ministarstva obrane CG


Moj prijatelj, oficir u CG, prekaljen i iskusan vojnik, davno mi je pričao o tome kako je uslov ostanka u vojsci CG da prihvatiš tezu o Crnogorcima kao Crvenim Hrvatima. Ima tome i deset godina.
I, veli:

Prihvatamo, bolje da mi kao "prihvatimo" i ostanemo u vojsci, nego da dođu oni koji stvarno veruju u to. A, kunem ti se grobovima, nisu ni svesni koliko će ovo da ih košta.
Daće Bog, uskoro!

hoochie coochie man hoochie coochie man 17:42 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Za to vreme tviter profil ministarstva obrane CG

Pa ide to tamo na tu stranu, očigledno.
Makar što se vlasti tiče.
Ali i litije su iznenadile masovnošću.

Dug i dubok je taj proces rasrbljavanja crnogoraca, neće se to tako brzo završiti na koju god stranu da pretegne.

Opasna podela, po suštinskom pitanju, a i država i nacija malene.
Ne zavidim im.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:57 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

hoochie coochie man
Glupane

:)

Ne vredi, ne kapira.

Nešto ozbiljno je u progresiji, bolest ili količina para (što ne verujem)

I do sad je Filip nizao fraze i besmislice, ali ovo stanje u kom je sad je stvarno nenormalno.


Tolika količina uvreda, psovki, etiketa, podlih insinuacija... ne može zatrpati ili sakriti istorijske činjenice: i četnici i ustaše su bili fašisti i kao takvi su poraženi u II svetskom ratu.

Pa četnika se odrekao čak i kralj Petar II Karadjordjević onim čuvenim govorom septembra 1944.

A dvoje od ukupno troje dece Draže Mihailovića, pristupilo je antifašističkom, narodnooslobodilačkom pokretu.

Gore kazne za jednog oca - osudjenog ratnog zločinca, nema!
predatortz predatortz 18:09 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање


A dvoje od ukupno troje dece Draže Mihailovića, pristupilo je antifašističkom, narodnooslobodilačkom pokretu.

Gore kazne za jednog oca - osudjenog ratnog zločinca, nema!


Zapravo, Gordana i Branko su odvedeni u partizane. Ne svojom voljom. Posle je Branko robijao na Golom otoku, a Gordana na Svetom Grguru.

A o prirodi Dragoljuba Mihailovića govori i to da su mu deca slobodno ispoljavala levičarske ideje, a i sam je naginjao socijaldemokratim idejama.
Gospodin čovek, široko obrazovan.

Gordana i njen najstariji brat Branko uhapšeni su 18. septembra te godine. Uhapsili su ih borci Šeste hrvatske (ličke) divizije Prvog proleterskog korpusa. Ubrzo posle toga „Politika“ je objavila da se deca odriču oca. Polemike da li su oni to zaista uradili traju do danas.
Šest decenija kasnije, 18. septembra 2005. godine, „Politika“ objavljuje neku vrstu demantija. Navodeći slučaj Branka i Gordane, kao i još neke slučajeve prisilnih mobilizacija dece četničkih komandanata, pišu: „Ovo je tipičan primer manipulacije, jer su pobednici zloupotrebili decu, prisilivši ih da navodno priđu partizanima, kako bi ostalom narodu pokazali da i deca četničkog generala podržavaju nove komunističke vlasti.“


Izvor
alselone alselone 18:12 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Tolika količina uvreda, psovki, etiketa,


je malo za ono što si zapravo zaslužio.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:20 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање


Zapravo, Gordana i Branko su odvedeni u partizane.

Ma neee, kakvi.

Ma daj bre Pred, to ne treba ni naglašavati, to se zna.

Pa i ćerka Nikole Kalabića je odvedena u partizane.
Pitao je neko hoće li ili neće, ideš i ćutiš.
Iako su joj pre par meseci ti isti ubili brata.

A i to što je bila u partizanima nije bilo dovoljno da je makar ne pljuju na ulici one kurvetine partizanske.
Zamisli devojku koja mora da stoji mirno na ulici dok je druge bukvalno pljuju.

predatortz predatortz 18:23 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање


A i to što je bila u partizanima nije bilo dovoljno da je makar ne pljuju na ulici one kurvetine partizanske.
Zamisli devojku koja mora da stoji mirno na ulici dok je druge bukvalno pljuju.


Gordana i Branko su posle rata prošli pakao. Zatvarani više puta.
freehand freehand 18:32 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

docsumann
Evo, na primer, pošto Stlajinovi komunisti nisu hteli Aušvic da oslobode ni '41, ni '42, ni '43, ni '44 morali su Amerikanci '45.


koliko se sjećam, američkim vojnicima, koji su zgroženi zločinima u logoru, strijeljali zarobljene naciste, suđeno je zbog kršenja ratnih zakona.

Ja se ne sećam, ali ako si u pravu - kakve su bile presude?
Možda su svežije akcije u Iraku, Libiji, Avganistanu, da potražimo te presude?
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:34 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Gordana i Branko su posle rata prošli pakao. Zatvarani više puta

Ovu ženu, Miru, Nikolinu ćerku, sam poznavao lično.
Završila je bila srednju, naravno nije bilo govora o fakultetu, to joj je bilo zabranjeno, a radila je ceo vek kao fizička radnica u štampariji, na tvz kartonaži, što zapravo znači da je istovarala karton iz kamiona i nosila bale kartona do mašina.
Kad se razbolela tražila makar malo lakši posao a rekli su joj, krajem sedamdesetih, nema za tebe lakše, znaš ti čija si ćerka.

Udavala se, promaklo im venčanje, rodila ćerku, ali kad su shvatili da su napravili propust taj brak su, ne razveli, nego ga izbrisali iz matičnih knjiga, sad ne postoji nikakav trag da je brak ikad sklopljen, a ćerka se vidi kao vanbračno dete od nepoznatog oca.

To su bre skotovi kakve je teško zamisliti.
predatortz predatortz 18:45 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

hoochie coochie man
Gordana i Branko su posle rata prošli pakao. Zatvarani više puta

Ovu ženu, Miru, Nikolinu ćerku, sam poznavao lično.
Završila je bila srednju, naravno nije bilo govora o fakultetu, to joj je bilo zabranjeno, a radila je ceo vek kao fizička radnica u štampariji, na tvz kartonaži, što zapravo znači da je istovarala karton iz kamiona i nosila bale kartona do mašina.
Kad se razbolela tražila makar malo lakši posao a rekli su joj, krajem sedamdesetih, nema za tebe lakše, znaš ti čija si ćerka.

Udavala se, promaklo im venčanje, rodila ćerku, ali kad su shvatili da su napravili propust taj brak su, ne razveli, nego ga izbrisali iz matičnih knjiga, sad ne postoji nikakav trag da je brak ikad sklopljen, a ćerka se vidi kao vanbračno dete od nepoznatog oca.

To su bre skotovi kakve je teško zamisliti.


Gordana svesno nije imala decu. Zna šta je prošla i nije to želela svojoj deci.
milisav68 milisav68 19:06 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

ne može zatrpati ili sakriti istorijske činjenice: i četnici i ustaše su bili fašisti i kao takvi su poraženi u II svetskom ratu.

Lokalnim i uopšte istoričarima ovaj događaj nije bio poznat niti potvrđen u izvorima (domaćim i stranim). Naime, dolazak Himlera u Srbiju je istorijski potvrđen i dokazan.

Tačnije, 18. oktobra 1942. godine posetio je Kraljevo, ali do sada je bila nepoznata činjenica da je svratio i u Čačak. Slike koje su date u objavi ukazuju na nekadašnju kasarnu 10 pešadijskog puka u Čačku, koja i danas postoji.

Dolazak drugog čoveka Trećeg Rajha ima svoju pozadinu i važnost, ali i te činjenice su dugo skrivane. Razlog dolaska je bila organizacija Dragoljuba Mihailovića, Jugoslovenska vojska u otadžbini (JVuO) ili kako ih je narod zvao – četnici.

Nemci su bili svesni da je i minimalno postojanje Mihailovićeve organizacije u Srbiji za njih opasnost, kao potencijal za ustanak ako nacistima krene loše na velikim frontovima. Tokom leta 1942. godine planovi za eliminaciju JVuO razmatrani su u samom vrhu Trećeg Rajha, a uključio se i Rajhsfirer Hajnrih Himler. On je generalu policije Hajnrihu Mileru naredio da se uradi sve kako bi se pronašao Štab generala Mihailovića, što je bila osnovica svakog uspeha Nemaca u jugoistočnoj Evropi. Gerilske akcije u dolinama Morave, Vardara, Ibra bile su od važnosti za saveznike u Severnoj Africi, pritisnute Romelovom ofanzivom. Nemci su uhvatili poruke o početku sabotaža poslate od Mihailovića tokom avgusta 1942. godine. Razrađen je detaljan plan za eliminisanje svih ravnogoraca za koje se sumnjalo da su u službi kod vlade Milana Nedića.

Za rad na terenu trebalo je da se upotrebi novoformirana 7 brdska SS divizija Princ Eugen. Pripreme za prebacivanje ove divizije iz Banata u reon Užice-Čačak-Kraljevo-Raška-Kosovska Mitrovica počele su 16. avgusta, a prebacivanje je završeno u toku septembra 1942. godine. Oštrica napada bila je 12. oktobra 1942. godine usmerena na Kopaonik, ali su napadnute i jedinice ravnogoraca kod Guče.

U toku operacije, 18. oktobra 1942. godine, u Kraljevo je došao Hajnrih Himler, što je govorilo o važnosti akcije koju su sprovodili nacisti. Tokom ove akcije na prostoru čačanskog kraja uhapšen je i razoružan veliki broj boraca JVuO. Većina je sprovedena u logore na Banjicu, Nemačku (uglavnom u Mathauzen) i Solun (Grčka). Tada je uhapšen i veliki solunski borac i junak kapetan Živojin Vučković iz Zablaća, komandant Zablaćkog četničkog odreda.



vcucko vcucko 19:07 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

alselone
Ne vredi, ne kapira.

Nešto ozbiljno je u progresiji, bolest ili količina para (što ne verujem)

I do sad je Filip nizao fraze i besmislice, ali ovo stanje u kom je sad je stvarno nenormalno.


Djubrov.

Istu stvar radi i kada se pomene građanski rat u SFRJ.

Na bilo koji pomen hrvatskih ili bošnjačkih zločina, kao i komunističkih, samo ispljune istu ponavljalicu "svi zločinci imenom i prezimenom trebaju da budu osuđeni", jer je time kao pravedan i misli da je time odglumeo objektivnost, iako to naglašavanje svaki put "imenom i prezimenom" zaprao pokazue na šta cilja. Dok kada se pomenu srpski ili četnički zločini pa čak i generalno ljudi pripadnici četničkog pokreta ili onih koji su ratovali na strani Srba u građananskom ratu, dobija epi napad i peni kako je sve trebalo poklati redom i da bi on prvi puco samo mu nisu dali a i sutra će kada dodje vreme.

Za to vreme tviter profil ministarstva obrane CG





Za novu istragu po Konavlima spremni
zaharaga zaharaga 19:44 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović


No, ovde se zaboravlja nesporna istina: i Ante i Draža su imali razradjene planove i političke programe etničkog čišćenja, koje su uz ratne zločine i sprovodili.

Titovi antifašisti to nisu imali!


Lazes, Filipe!

Komunisti su istrebili banatske nemce.
Gde su Fransfeld i Apfeldorf?

A tek Milovan Djilas. Citava sela je postreljao samo zato sto su imali crkvene sluzbe. Pravoslavne crkvene sluzbe.

Ti si, Filipe, lazov! Lazes, bezocno, komunjarski!
gedza.73 gedza.73 19:55 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović
A dvoje od ukupno troje dece Draže Mihailovića, pristupilo je antifašističkom, narodnooslobodilačkom pokretu.

Gore kazne za jednog oca - osudjenog ratnog zločinca, nema!

Ti si levičar? Socijalna pravda, društvo jednakih, sloboda za sve?

'Zločinac' je osuđen na robiju. Partija pošalje agente da 'ubede' njegovu ženu da ga se odrekne javno. Ona odbije i bude izbačena sa decom iz kuće na ulicu.

Zločinac je govorio protiv Tita.

Znaš li nesrećniče koliko je poštenih i dobrih ljudi bilo uništeno politikom i fanatizmom Komunističke partije Jugoslavije i šta su sve radili ljudima? Koliko uništenih porodica?

Nije fašizam sve što se zove fašizam.

Mnogi ljudi su bili ucenjeni, mnogi uništeni.




predatortz predatortz 19:58 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Komunisti su istrebili banatske nemce.
Gde su Fransfeld i Apfeldorf?


Mrzi me da se natežem sa njim, ali evo ljudima koji imaju obraza zanimljiv članak.

Link


Izdvojiću citat:

Nismo imali milosti, bili smo okrutni jer smo čistili smeće… To je tada bilo kao da sam Bog. Nije bilo propisa, a mogli ste da sudite i da odlučujete… Šta ja sada da se mirim sa nekim kome sam brata ubio… Srbija je većinom bila za četnike, ne za partizane, to vam ja kažem. Srbija je bila vezana za kralja, dinastiju, crkvu, koja je u duši naroda i intelektualce kakav je bio Slobodan Jovanović”, rekao je Kapičić za dnevni list “Blic” 17. septembra 2009. U istoj izjavi Kapičić je spomenuo i ubijanje nemačkih zarobljenika, zbog čega je Ambasada Nemačke tražila proveru tih navoda, kako je za CINS rekao jedan srpski zvničnik koji nije želeo da ga imenujemo.

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:19 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

zaharaga
Filip Mladenović


No, ovde se zaboravlja nesporna istina: i Ante i Draža su imali razradjene planove i političke programe etničkog čišćenja, koje su uz ratne zločine i sprovodili.

Titovi antifašisti to nisu imali!


Lazes, Filipe!

Komunisti su istrebili banatske nemce.
Gde su Fransfeld i Apfeldorf?

A tek Milovan Djilas. Citava sela je postreljao samo zato sto su imali crkvene sluzbe. Pravoslavne crkvene sluzbe.

Ti si, Filipe, lazov! Lazes, bezocno, komunjarski!


U Sremu formalnu vlast imali su ustaše i njima nemačka pomoć nije bila potrebna da eliminišu sremske Jevreje. Čak su, ponekad, dolazili i u sukob s Nemcima zbog podele plena iz opljačkanih jevrejskih kuća. U Bačkoj vlast su imali mađarski okupatori i oni su sami deportovali Jevreje u smrt koristeći logistiku koju im je pružao Ajhman sa svojom ekipom.

U Banatu je bilo sasvim drugačije. Tu su domaći Nemci bili neprikosnoveni gospodari. S obzirom da je Banat posle rasparčavanja Jugoslavije stavljen pod nemačku civilnu i vojnu upravu u Beogradu, ona se nije mešala u rad banatske uprave. Vođa nemačke nacionalne manjine u Srbiji pismeno je naložio nemačkim vlastima u Banatu da nijednu naredbu, uputstvo itd. koje šalje srpska vlast iz Beograda ne treba primenjivati, ako nisu u interesu banatskih Nemaca.

Isti dan kada je jugoslovenska vojska napustila Banat, ponegde, još pre ulaska nemačke vojske, život Jevreja je potpuno izmenjen. Odmah su počela hapšenja, ucenjivanja, ponižavanja, pljačkanja, šikaniranja, mučenja, i već posle nekoliko dana, i ubistva. Toga, tom brzinom i u tom obimu, u drugim okupiranim zemljama nije bilo, osim donekle, u Poljskoj i u okupiranim delovima Sovjetskog Saveza. Dokaza za ovu tvrdnju ima bezbroj, postoji literatura koja to potvrđuje. Sve te zločine činili su banatski Nemci. Službenika iz Rajha u Banatu jedva da je i bilo.


Filip Mladenović Filip Mladenović 20:28 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

j_grandson
Filip Mladenović
hoochie coochie man
Glupane

:)

Ne vredi, ne kapira.

Nešto ozbiljno je u progresiji, bolest ili količina para (što ne verujem)

I do sad je Filip nizao fraze i besmislice, ali ovo stanje u kom je sad je stvarno nenormalno.


Tolika količina uvreda, psovki, etiketa, podlih insinuacija... ne može zatrpati ili sakriti istorijske činjenice: i četnici i ustaše su bili fašisti i kao takvi su poraženi u II svetskom ratu.
...

Ko god izjednačava četnike i ustaše, taj abolira ustaše - najbestijalnije koljače od početka vremena - i taj je najodvratnija gnjida.
Može se polemisati o svačijim zločinima, pa i o zločinima četnika i partizana.
Ali praviti simetriju sa ustaškim zločinima može samo teška budalčina - bio komunjarski otpad ili ne, bio plaćenik ili samo koristan idiot.




Simetriju je napravila istorija, tj. neupitne činjenice: i Pavelić i Mihailović su imali planove i političke programe etničkog čišćenja, koje su sprovodili masovnim ratnim zločinima.

Takodje, Pavelić je na molbu Draže pomagao četnički pokret u oružju, hrani i lekovima.

I najzad, zajedno su bežali pred antifašistima!
docsumann docsumann 20:56 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Ja se ne sećam, ali ako si u pravu - kakve su bile presude?


vidi moguće i da su potegnutei mehanizmi da se izuzmu od suđenja na račun doživljenog šoka, morao bih da provjeravam, ili jes ud to prihvatio kao oslobađajući razlog.
ali da, nisu osuđeni.

uglavnom, to je tada tretirano kao incident, a ne pravilo
freehand freehand 21:40 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање


A tek Milovan Djilas. Citava sela je postreljao samo zato sto su imali crkvene sluzbe. Pravoslavne crkvene sluzbe.

Ti si, Filipe, lazov! Lazes, bezocno, komunjarski!

Eto, sad mi je malo lakše.
Ali i teže.
Jebiga, sad će lelek blogera-legalista za jadnim postreljanim Nemcima, poštenim vojnicima Vermahta koji su samo čuvali logoraše Aušivca a onda su došli neki neponati ljudi u unformama i počeli da ih ubijaju bez suđenja zbog nekih (prljavih čivutskih) leševa koje su Staljinovi komunisti pobacali okolo da bi posvađali fine i časne ljude.
freehand freehand 21:45 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Gde su Fransfeld

Šta je to i gde je bio Fransfeld?
A tek Milovan Djilas. Citava sela je postreljao samo zato sto su imali crkvene sluzbe. Pravoslavne crkvene sluzbe.

Može li jedan primer jednog čitavog sela koje je Đilas postreljao zbog crkvene službe?
Ili će biti da si ti lažovčina koja se na taj način drugom obraća isterujući neku istinu?
gedza.73 gedza.73 21:56 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand
Jebiga, sad će lelek blogera-legalista za jadnim postreljanim Nemcima, poštenim vojnicima Vermahta koji su samo čuvali logoraše Aušivca a onda su došli neki neponati ljudi u unformama i počeli da ih ubijaju bez suđenja zbog nekih (prljavih čivutskih) leševa koje su Staljinovi komunisti pobacali okolo da bi posvađali fine i časne ljude.

jebiga sad će lelek blogera-prevrtača za jadnim postreljanim Hrvatima koji su samo spaljivali Srbe u crkvama i ubijali srspku decu bajonetama a onda su došli neki nepoznati Srbi u uniformama i počeli da ih ubijaju bez suđenja zbog nekih (prljavih srpskih) leševa koji su austrougarski oficiri pobacali okolo da bi posvađali fine i časne ljude... ček bre pa srpska vojska se nije svetila

onda druga priča

jebiga sad će lelek blogera-prevrtača za jadnim postreljanim Ante Pavelićem koji je samo pravio logore za decu srpske nacionalisti i postavio hrvatske stražare koji su se kladili ko će više Srba da ubije za dan a onda je neki nepoznati, bradati, zli četnik pucao u tog divnog čoveka jer su fašisti pobacali okolo (prljave srpske) leševe kako bi zavadili fine i časne ljude pa su se fini blogeri naljutili što mora da im se menja naziv ulice u ime tog ubice.

ej čudo su 'poslovne veze'. Daju ti posao, puste te na plažu, potapšu po glavi i daju ti kosku da glođeš a ti zauzvrat samo treba da šeniš i cviliš.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:33 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

gedza.73
freehand
Jebiga, sad će lelek blogera-legalista za jadnim postreljanim Nemcima, poštenim vojnicima Vermahta koji su samo čuvali logoraše Aušivca a onda su došli neki neponati ljudi u unformama i počeli da ih ubijaju bez suđenja zbog nekih (prljavih čivutskih) leševa koje su Staljinovi komunisti pobacali okolo da bi posvađali fine i časne ljude.

jebiga sad će lelek blogera-prevrtača za jadnim postreljanim Hrvatima koji su samo spaljivali Srbe u crkvama i ubijali srspku decu bajonetama a onda su došli neki nepoznati Srbi u uniformama i počeli da ih ubijaju bez suđenja zbog nekih (prljavih srpskih) leševa koji su austrougarski oficiri pobacali okolo da bi posvađali fine i časne ljude... ček bre pa srpska vojska se nije svetila

onda druga priča

jebiga sad će lelek blogera-prevrtača za jadnim postreljanim Ante Pavelićem koji je samo pravio logore za decu srpske nacionalisti i postavio hrvatske stražare koji su se kladili ko će više Srba da ubije za dan a onda je neki nepoznati, bradati, zli četnik pucao u tog divnog čoveka jer su fašisti pobacali okolo (prljave srpske) leševe kako bi zavadili fine i časne ljude pa su se fini blogeri naljutili što mora da im se menja naziv ulice u ime tog ubice.

ej čudo su 'poslovne veze'. Daju ti posao, puste te na plažu, potapšu po glavi i daju ti kosku da glođeš a ti zauzvrat samo treba da šeniš i cviliš.


A koja je i kolika nepravda načinjena Blagoju i Jakovu Jovoviću, koji su iz rodne Crne Gore morali da pobegnu čak u daleku Argentinu, gde je stariji rodjak po zločinu i skončao, a mladji rodjak po zločinu par meseci pre smrti jedan jedini put posetio Crnu Goru 1999. godine da bi se ispovedio Amfilohiju Radoviću!?
gedza.73 gedza.73 22:36 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand
Glup si ko qratz pošto si ovde opisao sebe i svoje domačine-gibaničare što leleču nad Kočevskim rogom i kolegama ustašama postreljanim tako surovo od strane partizana.

Ja glup zato što si ti ovo pisao pre nekoliko godina?
i šta kaže rentakar intelektualac 'porcija sarme i špricer' na činjenicu da je sve to bilo javno napisano na blogu i ostalo dostupno?

istrgnute iz konteksta citate, poluistine

Ja stvarno nisam proveravao da li je polustina ono što si ti pisao da su Hrvati '88 napadali srpsku decu turiste a da li je istrgnuto iz konteksta Politike kako si tada napisao stvarno ne bi' znao.











maliperica maliperica 22:40 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање


docsumann
Ja se ne sećam, ali ako si u pravu - kakve su bile presude?


vidi moguće i da su potegnutei mehanizmi da se izuzmu od suđenja na račun doživljenog šoka, morao bih da provjeravam, ili jes ud to prihvatio kao oslobađajući razlog.
ali da, nisu osuđeni.

Nismo ni sumnjali.
Ali da još jednom podvučem, jer izgleda da nisam bio shvaćen - zato su krvnici /egzekutori/najmonstruozniji zločinci , pacovskim kanalima spašeni i ustoličeni uz najveće počasti.
Dobivši novu domovinu i nove identitete -humanista i boraca za ljudska prava.

gedza.73 gedza.73 22:43 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović
a mladji rodjak po zločinu par meseci pre smrti jedan jedini put posetio Crnu Goru da bi se ispovedio Amfilohiju Radoviću!?

Ne znam šta bi' ti Fićo rek'o

Oko ispovedanja i crkvenih stvari verovatno znaš više od mene, imaš bolji uvid čim si napisao da je pljačkanje crkvi samoodbrana siromaha od jedne nastrane epohe
gedza.73 gedza.73 22:51 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Napisao sam da su već u drugoj polovini osamdesetih uz ekskurzije iz Srbije išli policajci.

Samo si taj jedan imao o napadima Hrvata na letovanju? Ako ti platim pljesku da li će ona da deluje kao lek protiv amnezije ili moram da se isprsim i za kokakolicu? Da se setiš i drugog komentara?

Umesto da se pokriješ ušima ti se ponosiš što si postao Martinović bloga.

Ako srećo, ako snago, treba i takvi da postoje. Za primer.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:19 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

gedza.73
Filip Mladenović
a mladji rodjak po zločinu par meseci pre smrti jedan jedini put posetio Crnu Goru da bi se ispovedio Amfilohiju Radoviću!?

Ne znam šta bi' ti Fićo rek'o

Oko ispovedanja i crkvenih stvari verovatno znaš više od mene, imaš bolji uvid čim si napisao da je pljačkanje crkvi samoodbrana siromaha od jedne nastrane epohe


Blagoje Jovović se ispovedio pred smrt i zatražio oprost grehova zbog ubijanja sunarodnika tokom II svetskog rata.

Naravno, od Amfilohija je dobio oprost grehova.
Blagoje Jovović se potom vratio u Argentinu i - umro!
gedza.73 gedza.73 23:22 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović
Naravno, od Amfilohija je dobio oprost grehova.

Ti si siguran u ovo? Kao novinar istraživač si siguran da je pravoslavni sveštenik oprostio grehe onome ko mu se ispovedio?
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:26 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

maliperica

docsumann
Ja se ne sećam, ali ako si u pravu - kakve su bile presude?


vidi moguće i da su potegnutei mehanizmi da se izuzmu od suđenja na račun doživljenog šoka, morao bih da provjeravam, ili jes ud to prihvatio kao oslobađajući razlog.
ali da, nisu osuđeni.

Nismo ni sumnjali.
Ali da još jednom podvučem, jer izgleda da nisam bio shvaćen - zato su krvnici /egzekutori/najmonstruozniji zločinci , pacovskim kanalima spašeni i ustoličeni uz najveće počasti.
Dobivši novu domovinu i nove identitete -humanista i boraca za ljudska prava.



Najveći broj ustaških i četničkih zlikovaca stigla je ruka pravde.

Manji broj je potom stizala ruka pravde po zemljama Evrope, južne Amerike i SAD.

Na žalost, bilo je ustaških i četničkih ratnih zločinaca koje nije stigla ruka pravde, jer su u medjuvremenu skončali pod lažnim imenima, dakle kao nikogovići.
Filip Mladenović Filip Mladenović 23:30 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

gedza.73
Filip Mladenović
Naravno, od Amfilohija je dobio oprost grehova.

Ti si siguran u ovo? Kao novinar istraživač si siguran da je pravoslavni sveštenik oprostio grehe onome ko mu se ispovedio?


Blagoje je pred smrt išao kod Amfilohija kako bi razmenili recepte za najukusnija argentinska jela...

freehand freehand 23:33 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović
gedza.73
Filip Mladenović
Naravno, od Amfilohija je dobio oprost grehova.

Ti si siguran u ovo? Kao novinar istraživač si siguran da je pravoslavni sveštenik oprostio grehe onome ko mu se ispovedio?


Blagoje je pred smrt išao kod Amfilohija kako bi razmenili recepte za najukusnija argentinska jela...


Sveštenik ne sudi, Posao sveštenika je da vernika primi, sasluša i ispovedi.
gedza.73 gedza.73 23:37 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Deca koja su učila od takvih ko ti napadala su neku drugu decu za koju su ih takvi ko ti učili da su srpska, ciganska, muslimanska, hrvatska a ne samo deca.


Samo da podsetim. Nisam ja pisao o napadima Hrvata na Srbe nego ti.
Nisam ja pominjao tekst iz Politike nego ti.
Ja sam čitao i čudio se zašto takva moralna gromada i vertikala poput tebe unosi razdor u naše narode i narodnosti. Sreća što si pao na girice (dobro da nisi skup) pa si promenio priču. A jel' znaju tvoji poslodavci šta si pre pričao? Ćuti, sakri, da se ne naljute. Evo neću ni ja da te podsećam više na onog tebe pređašnjeg.

Ovo ostalo standardno za slinavog špiclova.

ovo ostalo koje? Aaaa za prevaranta. Ma opušteno, samo se čuvaj takve bagre da te ne zajebe. Takvi pričaju slatkorečivo, dvolično, licemerno, nikad za reč da ih uhvatiš.

Šljam, ja kad ti kažem.

gedza.73 gedza.73 23:41 10.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović
gedza.73
Filip Mladenović
Naravno, od Amfilohija je dobio oprost grehova.

Ti si siguran u ovo? Kao novinar istraživač si siguran da je pravoslavni sveštenik oprostio grehe onome ko mu se ispovedio?


Blagoje je pred smrt išao kod Amfilohija kako bi razmenili recepte za najukusnija argentinska jela...


Stvarno bi ti trebao da budeš direktor Javnog servisa. Provereni podaci, opšte obrazovanje, stručnost i nepristrasnost. Svaka čast. Vidi se da si na pamet i znanje prošao kroz školu.

zaharaga zaharaga 08:34 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand
Gde su Fransfeld

Šta je to i gde je bio Fransfeld?
A tek Milovan Djilas. Citava sela je postreljao samo zato sto su imali crkvene sluzbe. Pravoslavne crkvene sluzbe.

Može li jedan primer jednog čitavog sela koje je Đilas postreljao zbog crkvene službe?
Ili će biti da si ti lažovčina koja se na taj način drugom obraća isterujući neku istinu?


Hahaha, Filip se malo upleo, ali dolazi mu ustaska konjica u pomoc!

U redu. Ja nisam ni knjizevnik, ni novinar. Ne dolazim iz sveta polorista. I nisam sponzorisan. I nemam vremena da nadjem izvode pre no sto se blog zatvori. Ali, naci cu ih. Do tada, evo izjavljujem da sam privremeno i uslovno lazovcina.

I Filip nije lazov. Laganje podrazumeva svesno izlaganje neistine u nepostene svrhe. To Filip ne radi svesno. On je malouman. On ne ume ni da pise, uvezban je kao Hakslijev epsilonac da postira ono sto mu se naredi, bez ulazenja u smisao. Jedini smisao u svemu ovome za Filipa jeste dnevna doza.

I Filip nije opasan ludak, zato sto je Filip beslovesni robot, lose programirana masina. Vec sam video inteligentnije softvere, cetbotove, koji odvovaraju s vise smisla nego Filip.

E, sad, Filip je malo zabagovao, ali su gazde poslale servisera, tebe, da stvari ispravis.

Onda, majstore, daj nam ti te odgovore koji su spetljali Filipa. Ti valjda nemas inteligenciju bubasvabe.



predatortz predatortz 08:37 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Glup si ko qratz pošto si ovde opisao sebe i svoje domačine-gibaničare što leleču nad Kočevskim rogom i kolegama ustašama postreljanim tako surovo od strane partizana.


Prestani da sereš i da podmećeš!

Niko ovde ne nariče za ustašama. Niti su u partizanskim odmazdama streljani samo vojnici.
Postovao sam nalaz državne komisije koja se bavila istraživanjem zločina počinjenih od strane partizana, počev od 12. avgusta 1944. U nalazu se, jasno i nedvosmisleno kaže, da je među interniranim bilo 90% civila, da je umrlo preko 30% žena i 11% lica mlađih od 18 godina. Da je među mrtvim bio i znatan broj staraca. Nedvosmisleno je rečeno da je taj zločin počinjen iz ideoloških razloga, pa čak i radi pljačke. Ti bi sve te ljude, da bi opravdao zločin, poistovetio sa ustašama što je posebna vrsta ljudske ljigavosti.

Ako sam se osvrnuo na streljanja ratnih zarobljenika bez suđenja, osvrnuo sam se da povučem jasnu istovetnost između onoga što su učinili komunisti i onoga što je učinio Ratko Mladić.

To što je vama prihvatljiv jedan zločin, a nad drugim, identičnim, naričete - to govori o vama.

Uzgred, prestani da mi podmećeš Hitlera, ustaše i ostala govna. Ima ovde par budala, sa kojima izbegavam sukob ma šta govorili. Jednostavno, sa budalama je besmisleno raspravljati. Hraniš ih, zbog toga su ovde, tako se osećaju bitno... Ja toliki altruista nisam. Među tim likovima si i ti. No, počinješ da preteruješ sa bezobrazlucima.



zaharaga zaharaga 08:42 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović


Najveći broj ustaških i četničkih zlikovaca stigla je ruka pravde.




Voshvaljatja, Gospodi! Vratismo se na temu bloga.

E, pa sada jedna ruka pravde dobija ulicu u Beogradu.

freehand freehand 08:43 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање


Uzgred, prestani da mi podmećeš Hitlera, ustaše i ostala govna. Ima ovde par budala, sa kojima izbegavam sukob ma šta govorili. Jednostavno, sa budalama je besmisleno raspravljati. Hraniš ih, zbog toga su ovde, tako se osećaju bitno... Ja toliki altruista nisam. Među tim likovima si i ti. No, počinješ da preteruješ sa bezobrazlucima.

Pitanje za tebe je - gde si se, kako i zašto prepoznao?
predatortz predatortz 08:47 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand

Uzgred, prestani da mi podmećeš Hitlera, ustaše i ostala govna. Ima ovde par budala, sa kojima izbegavam sukob ma šta govorili. Jednostavno, sa budalama je besmisleno raspravljati. Hraniš ih, zbog toga su ovde, tako se osećaju bitno... Ja toliki altruista nisam. Među tim likovima si i ti. No, počinješ da preteruješ sa bezobrazlucima.

Pitanje za tebe je - gde si se, kako i zašto prepoznao?


Slušaj, možda ti misliš da si mnogo inovativan kada prozivaš domaćinsko-gibaničarsku ekipu, ali...
Smara to, čoveče.
Otrcana fora.
Usresredi se na dva članka koja sam postovao, pa ako oceniš da tu nema zločina i da o tome ne treba razgovarati, onda jbga...
freehand freehand 08:55 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

U redu. Ja nisam ni knjizevnik, ni novinar. Ne dolazim iz sveta polorista. I nisam sponzorisan. I nemam vremena da nadjem izvode pre no sto se blog zatvori. Ali, naci cu ih. Do tada, evo izjavljujem da sam privremeno i uslovno lazovcina.

Ne budi skroman, ne ograničavaj se na privremeno i uslovno.
A sav ostali bulšit koji si ovde istovario služio je valjda da se boldovano malo zamaskira. Standardni metod internetskih baraba, zajedno sa "ustaškim konjicama".
Filip Mladenović Filip Mladenović 08:55 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

gedza.73
Filip Mladenović
gedza.73
Filip Mladenović
Naravno, od Amfilohija je dobio oprost grehova.

Ti si siguran u ovo? Kao novinar istraživač si siguran da je pravoslavni sveštenik oprostio grehe onome ko mu se ispovedio?


Blagoje je pred smrt išao kod Amfilohija kako bi razmenili recepte za najukusnija argentinska jela...


Stvarno bi ti trebao da budeš direktor Javnog servisa. Provereni podaci, opšte obrazovanje, stručnost i nepristrasnost. Svaka čast. Vidi se da si na pamet i znanje prošao kroz školu.



Crna Gora je mala zemlja, sa skromnim brojem stanovnika.

Mislite li da se ne zna ili da se zaboravilo šta je ko radio tokom II svetskog rata?

Da su pomrli rodjaci pobijenih u Danilovgradu?

Ili da je i u Crnoj Gori izvršena bezočna revizija istorijskih činjenica kao u Srbiji, pa da su četnički zlikovci proglašeni antifašistima!?
zaharaga zaharaga 08:56 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand

Šta je to i gde je bio Fransfeld?


Fransfeld je selo u Banatu gde su komunjare planski i smisljeno pocinili genocid.

Filip Mladenović Filip Mladenović 09:01 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

zaharaga
Filip Mladenović


Najveći broj ustaških i četničkih zlikovaca stigla je ruka pravde.




Voshvaljatja, Gospodi! Vratismo se na temu bloga.

E, pa sada jedna ruka pravde dobija ulicu u Beogradu.



Privremeno, dok nadležno Ministarstvo ne usvoji Zahtev autora bloga!
predatortz predatortz 09:06 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Privremeno, dok nadležno Ministarstvo ne usvoji Zahtev autora bloga!


Ako budeš dobar, provešću te u RS. Tamo skoro svaki grad ima trg ili ulicu DM.
freehand freehand 09:07 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

zaharaga
freehand

Šta je to i gde je bio Fransfeld?


Fransfeld je selo u Banatu gde su komunjare planski i smisljeno pocinili genocid.


Da dodamo i nepismenost na spisak.
U Jugoslaviji je postojao Francfeld, to je današnje Kačarevo. Nikakav Fransfeld.
Filip Mladenović Filip Mladenović 09:42 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz
Privremeno, dok nadležno Ministarstvo ne usvoji Zahtev autora bloga!


Ako budeš dobar, provešću te u RS. Tamo skoro svaki grad ima trg ili ulicu DM.


To je još jedan veliki autogol, klasičan antisrpski potez koji vredja antifašističku, pobedničku tradiciju tog naroda u oba svetska rata tokom XX veka.
predatortz predatortz 09:51 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović
predatortz
Privremeno, dok nadležno Ministarstvo ne usvoji Zahtev autora bloga!


Ako budeš dobar, provešću te u RS. Tamo skoro svaki grad ima trg ili ulicu DM.


To je još jedan veliki autogol, klasičan antisrpski potez koji vredja antifašističku, pobedničku tradiciju tog naroda u oba svetska rata tokom XX veka.



Klasičan autogol koji smo mi sebi dali, i još uvek dajemo, i zbog kog smo prošli i prolazimo "toplog zeca" je taj što nismo napravili otklon od komunističke prošlosti, što smo devedesetih igrali na kartu ruskih komunista umesto da hvatamo na vreme (govorim o kraju osamdesetih) priključak na voz za Zapad i ulazak u NATO.
j_grandson j_grandson 09:58 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand
jebiga sad će lelek blogera-prevrtača za jadnim postreljanim Hrvatima koji su samo spaljivali Srbe u crkvama i ubijali srspku decu bajonetama a onda su došli neki nepoznati Srbi u uniformama i počeli da ih ubijaju bez suđenja zbog nekih (prljavih srpskih) leševa koji su austrougarski oficiri pobacali okolo da bi posvađali fine i časne ljude... ček bre pa srpska vojska se nije svetila

onda druga priča

jebiga sad će lelek blogera-prevrtača za jadnim postreljanim Ante Pavelićem koji je samo pravio logore za decu srpske nacionalisti i postavio hrvatske stražare koji su se kladili ko će više Srba da ubije za dan a onda je neki nepoznati, bradati, zli četnik pucao u tog divnog čoveka jer su fašisti pobacali okolo (prljave srpske) leševe kako bi zavadili fine i časne ljude pa su se fini blogeri naljutili što mora da im se menja naziv ulice u ime tog ubice.

Glup si ko qratz pošto si ovde opisao sebe i svoje domačine-gibaničare što leleču nad Kočevskim rogom i kolegama ustašama postreljanim tako surovo od strane partizana.
Što je manje bitno od toga što si govance koje sem što voli da napadne na porodicu, pripreti kao svaki pravi internetski snagator voli i da

ej čudo su 'poslovne veze'. Daju ti posao, puste te na plažu, potapšu po glavi i daju ti kosku da glođeš a ti zauzvrat samo treba da šeniš i cviliš.

... sve balaveći o udbi pokuša da zađe i u privatni žviot sve pokazujući "Vidi šta mi slinavi žbirovi sve znamo".
Mali pizdek na svom točkiću vrti izmišljotine, istrgnute iz konteksta citate, poluistine, desetine i stotine strana koje nije u stanju da pročita a da se ne saplete a kamoli da ih shvati i gole laži koje mu jadnom izgledaju zgodne da poentira pred braćom iz tog skupa đavoljih slugu.

Mrš bre.

Izvini se Gedži!
Gedža je gospodin čovek.
Eeee, da - to što je nezgodan pa komunjarama stavlja ogledalo - jbg.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:19 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

ej čudo su 'poslovne veze'. Daju ti posao,

A to je, znači, razlog za metamorfozu u čudnom pravcu?

Jadno, ali makar objašnjava stvar.
gedza.73 gedza.73 10:48 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand
Da li je moguće da se bolni um koji je toliko vremena proveo kopajući po bunarima bloga i stalkujući sa svojim "otkrićima" sad odjednom ustručava da postavi citat u kome ja eto pričam kako su Hrvati napali "srpsku decu" nego mora da se oslanja na varljiva sećanja?
Isto kao "neki bloger" "Nešto rekao"?


<dubok uzdah>
Baćo, nisam ja, ti si pisao o napadima Hrvata na Srbe na hrvatskom primriju.
Što? Pojma nemam ali ponavljam po stoti put. Ti, ne ja. I
uvek sam komentariosao ono što je napisano na blogu (izuzev jedne stvari... aj reko da pitam kakva je familija i kakav je čovek-bloger ovdašnji, da nisam pogrešio u proceni)
eto jedino sma za njega pitao van bloga a tebe ganjam zato što si nevapistan, bezobrazan i ne znaš da komuniciraš sa ljudima koji ne dele tvoje stavove.

Tako si tada napadao i vređao celu ekipu koja je bila na jednoj strani, sad, kad si iz nekog razloga prešao da igraš za suprotan tabor, vređaš i napadaš one ljude, ne njihovove stavove koje si tada sa popriličnim bezobrazlukom u polemisanju promovisao.

Što se tiče citiranja. Prvo izvređaš sagovornika (mada češće udaraš sa leđa ulećući u tuđu raspravu) sa neke kvazi intelektualne visine 'ja znam al neću da ti kažem', onda kao ubaciš neki opšti podatak 'ustašečetniciblaburg', vi svi nacionalisti i šovinisti koji ste rasturili zemlju, onda pronađem tvoje rane radove (vrlo je lako pošto ti psiha jedva dobacuje do prostoproširene rečenice), citiram, ti odgovaraš kako je to špijuniranje i patologija, onda da je izvađeno iz konteksta (iako su citati celi i integralni), a onda kreneš da se vadiš da zarez nije baš na tom mestu gde je napisan i kao zaključak ide 'primitivcu, glup si, đavolji svedosci'

Drž se ti samo svojih đavoljih svedoka i sve ok. Toplo, svi smrdite skoro poa isto i milina.

O tome ti pričam. Svi koji ne misle kao ti su stoka. Samo što ti sam sa sobom ne misliš isto.

I vrlo dobro znaš ko su bila dva blogera koji su učestvovali o raspravi oko poreza. Nisi ti toliko blesav čim se sećaš da si pomenuo policajca koji je (u civilu) išao sa decom na primorje. Sećaš se ti i tvojih 'Miki VUjović' faza samo sad izgleda nisu iplative.



Filip Mladenović Filip Mladenović 11:52 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz
Filip Mladenović
predatortz
Privremeno, dok nadležno Ministarstvo ne usvoji Zahtev autora bloga!


Ako budeš dobar, provešću te u RS. Tamo skoro svaki grad ima trg ili ulicu DM.


To je još jedan veliki autogol, klasičan antisrpski potez koji vredja antifašističku, pobedničku tradiciju tog naroda u oba svetska rata tokom XX veka.



Klasičan autogol koji smo mi sebi dali, i još uvek dajemo, i zbog kog smo prošli i prolazimo "toplog zeca" je taj što nismo napravili otklon od komunističke prošlosti, što smo devedesetih igrali na kartu ruskih komunista umesto da hvatamo na vreme (govorim o kraju osamdesetih) priključak na voz za Zapad i ulazak u NATO.


Saglasan 100%.
predatortz predatortz 16:03 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Saglasan 100%.


Saglasan si ti qratz moj!
Tamo se ne ide slaveći komunističke zločine i naričući za samoupravljanjem, udruženim radom i džabalebarenjem.

Tamo se ide kada se suštinski i iskreno odrekneš svega toga.
maliperica maliperica 16:36 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz



Klasičan autogol koji smo mi sebi dali, i još uvek dajemo, i zbog kog smo prošli i prolazimo "toplog zeca" je taj što nismo napravili otklon od komunističke prošlosti, što smo devedesetih igrali na kartu ruskih komunista umesto da hvatamo na vreme (govorim o kraju osamdesetih) priključak na voz za Zapad i ulazak u NATO.

E, bre Predo.
Šta si navalio Nato, pa, Nato...
Ne zvan se na svadbu ne ide.
Nikad od tebe patriota i gradjanin sveta.
predatortz predatortz 17:12 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање


E, bre Predo.
Šta si navalio Nato, pa, Nato...
Ne zvan se na svadbu ne ide.
Nikad od tebe patriota i gradjanin sveta


Jebem li ga, ja sam patriota starog kova. Uz sva sranja kojim smo bili izloženi, a nekim smo i sami kumovali, Srbima je mesto u zapadnom svetu.
nsarski nsarski 17:51 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Privremeno, dok nadležno Ministarstvo ne usvoji Zahtev autora bloga!


Bravo Filipe! Zahtev, nego kako. Ja sam Filip Mladenović, i ja zahtevam! Jašta. Pa neka misle gde su pogrešili.

Ono pismo Federiki Mogerini si tako trebao da formulišeš u obliku odlučnog zahteva, a ne ovo okolišanje: Draga Fedreika, nadam se da vas neću uznemiriti...tra-la-la...hvala na čitanju, rukoljub gospođi mamici, zauvek Vaš...Felipe.

Slične zahteve bi trebalo posladi gradskim vlastim u BG i ostalim gradovima Srbije, da već jednom vrate nazive ulicama koje su oduvek bile poznate kao ulice najvećeg sina naših naroda i narodnosti, heroja antifašističke borbe, ljubitelja pionirki i radničke klase, Maršala Josipa Broza Tita. I to ne samo zahteve, već veoma oštre zahteve, brajko moj!
Pa kad se svi zahtevi ispune, možda će i tebi udeliti neku ulicu u proleterskom kvartu.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:01 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz
Saglasan 100%.


Saglasan si ti qratz moj!
Tamo se ne ide slaveći komunističke zločine i naričući za samoupravljanjem, udruženim radom i džabalebarenjem.

Tamo se ide kada se suštinski i iskreno odrekneš svega toga.


Crna Gora se antifašističkog nasledja nije odrekla, slavi i dalje 13. jul kao Dan ustanka, nije menjala nazive ulica niti je rehabilitovala četničke zlikovce, nije revidirala istorijske činjenice kao Srbije.

I eno Crne Gore u NATO paktu!
j_grandson j_grandson 18:06 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović
predatortz
Saglasan 100%.


Saglasan si ti qratz moj!
Tamo se ne ide slaveći komunističke zločine i naričući za samoupravljanjem, udruženim radom i džabalebarenjem.

Tamo se ide kada se suštinski i iskreno odrekneš svega toga.


Crna Gora se antifašističkog nasledja nije odrekla, slavi i dalje 13. jul kao Dan ustanka, nije menjala nazive ulica niti je rehabilitovala četničke zlikovce, nije revidirala istorijske činjenice kao Srbije.

I eno Crne Gore u NATO paktu!

Zašto komunjarske 'činjenice' nazivaš istorijom?
maliperica maliperica 18:18 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz

E, bre Predo.
Šta si navalio Nato, pa, Nato...
Ne zvan se na svadbu ne ide.
Nikad od tebe patriota i gradjanin sveta


Jebem li ga, ja sam patriota starog kova. Uz sva sranja kojim smo bili izloženi, a nekim smo i sami kumovali, Srbima je mesto u zapadnom svetu.

Nisi u pravu Predo.
Znaš po čemu se Srbin, razlikuje od odrođenih Srba ?
Hrvata, Muslimana,Crnogoraca ....
Po tome što ima dostojanstvo i ponos i nikad ne prelazi na stranu zlikovaca koji su mu satirali narod.
Pa i po cenu da trpi.

To je Srbin.

A ko to neće ....on svojim putem.
predatortz predatortz 18:20 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање



Crna Gora se antifašističkog nasledja nije odrekla,


NATO ne traži odricanje od antifašizma, no od komunizma se mora napraviti jasan otklon.
Ne može NATO i socijalističko samoupravljanje, a ti bi izgleda upravo to.
predatortz predatortz 18:24 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Po tome što ima dostojanstvo i ponos i nikad ne prelazi na stranu zlikovaca koji su mu satirali narod.


Demantuje te komunizam kod Srba.
Sovjeti su vojno ušli u Srbiju, instalirali komunističku vlast koja je satirala narod, udarala mu na obraz, kulturu, tradiciju, veru. Uzela mu krunu, državotvornost, razdelila Srbiju na pokrajine.

I danas imaš Srbe kojima je mila petokraka, mio Staljin, mio Tito.
Ako mene pitaš, to je bolest.
maliperica maliperica 18:27 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović


I eno Crne Gore u NATO paktu!




...U NATO paklu !
maliperica maliperica 19:00 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz

I danas imaš Srbe kojima je mila petokraka, mio Staljin, mio Tito.
Ako mene pitaš, to je bolest.


Slažem se da je i to bolest.
Samo pazi kad određuješ - identitete.

Komunist ili Rus ?
Šta je bila - naddeterminanta ?

Opet, kad pogledam sebe, pa nekog Rusa ili nekog iz NATO pakta, bliži mi je Rus.
Po faci , a i drugim osobinama.
gedza.73 gedza.73 19:02 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

j_grandson
Gedžo, zašto dozvoljavaš da te ovaj naziva govnarkom?
Pošalji to u kurac!


S neke strane sam im zahvalan (a ne vređam se jer mis'im Fri... lika ne možeš da uhvatiš ni za reč ni za obraz) jer da nisu potencirali neke teme ne bi me zanimala pozadina i šta se stvarno desilo. Da je istorija i događaji koji su se stvarno desili bili debelo prepravljani u službi ideologije. Ne bih znao šta se dešavalo u I svetskom ratu na teritoriji Srbije, šta u drugom a šta nakon.

Ne bi' na primer saznao da je sto godina pre Titove smrti u SFRJ postojala sloboda štampe i sloboda okupljanja u Srbiji.

Ej u Srbiji imalo više slobode nego vek kasnije u 'Titovoj Jugoslaviji'.

Eto do ovog bloga ja nisam znao o stradanjima Srba koje su pobili Hrvati i muslimani da nije Filip pomenuo četničko osvajanje Foče i zločine koji su se u Foči desili nad muslimanima kao posledica osvete. A i da su partizani bili sve vreme tu negde u okolini.

milisav68 milisav68 19:06 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Crna Gora se antifašističkog nasledja nije odrekla, slavi i dalje 13. jul

Crna Gora obilježava Dan državnosti, u znak sjećanja na 13. jul 1878. godine, kada je na Berlinskom kongresu priznata kao samostalna država, i isti datum 1941. kada je počeo narodni ustanak protiv fašizma.

Oni imaju šta da slave, pucali su na Italijane, na okupatora, a ne na žandare, na seoskom vašarau.
nije menjala nazive ulica

Kako im se zvao glavni grad, a kako se zove sad (ponovo)?

Em što ništa ne znaš, em što lažeš kako zineš.
maliperica maliperica 19:06 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

predatortz


Crna Gora se antifašističkog nasledja nije odrekla,


NATO ne traži odricanje od antifašizma, no od komunizma se mora napraviti jasan otklon.
Ne može NATO i socijalističko samoupravljanje, a ti bi izgleda upravo to.

Ja bih samoupravljanje bez NATO-a.
gedza.73 gedza.73 19:09 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање


Filip Mladenović
Crna Gora je mala zemlja, sa skromnim brojem stanovnika.
Mislite li da se ne zna ili da se zaboravilo šta je ko radio tokom II svetskog rata?

Baš zato što je mala, što je imala porodično - plemensku istoriju kakvu je imala gde je svako na ti je strašno koliko je žrtava imala u bratoubilačkom ratu. Umesto da su sačuvali svoju nejač, svoje stare oni su radi interesa neke daleke, strane sile počeli da se krvavo svete jedni drugima.

I ti bi sad da im tu podelu naturaš na nos. Šta bi ti, da im podeliš puške pa da se razračunaju oni koji nisu stigli u II svetskom ratu? Nije ti dobar poso FIlipe, možda je plaćen ali nije ti dobar.

Da te podsetim na istorijsku činjenicu da su antifašisti srušili Njegošev grob. Prvo su ga razrušili Austrougari granatirajući ga a onda antifašisti.
milisav68 milisav68 19:19 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Eto do ovog bloga ja nisam znao o stradanjima Srba koje su pobili Hrvati i muslimani da nije Filip pomenuo četničko osvajanje Foče i zločine koji su se u Foči desili nad muslimanima kao posledica osvete. A i da su partizani bili sve vreme tu negde u okolini.

Ma kako nisi znao, to sve naša braća.

13. SS Handžar divizija

A pomogli i ovi:

7. SS Princ Eugen divizija

Malo i ovi:

Muslimanska milicija

Četnici su bili mala deca u odnosu na njih.A i nisu mogli toliko da postignu, koliko su ovi sranja napravili.

Posle rata je krenulo peglanje...

I onda se ovi mirotvorci čude - ko nas zavadi?
freehand freehand 19:29 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање


Posle rata je krenulo peglanje...

Jel na Kočevskom rogu ili u Fransfeldu?
gedza.73 gedza.73 19:29 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Filip Mladenović
bezočna revizija istorijskih činjenica kao u Srbiji,

Ti se zalažeš za vrednosti EU, uređene i napredne države, svi Jugosloveni u Evropskoj uniiji?
Možeš li da mi povežeš naredne činjenice?

SAD, Velika Brtijanija, Francuska, Poljska, Kanada (kao člnaice antifašističke koalicije) već nekoliko godina tradicionalno obeležavaju savezništvo između ovih država i srpskog naroda ispred spomenika na kome stoji znak JuVO.


Sledeća neosporna činjenica da je Evropska unija donela (mislim da je neobavezujuća) rezoluciju o osudi fašizma, nacizma i komunizma (ne donosim sud, samo navodim činjenice) bazirajući osudu na činjenicama (tako piše) da su nacistička Nemačka i komunistički SSSR potpisali sporazum o podeli interesnih sfera, zločina koji su počinjeni pod tim ideologijama, dan sećanja na žrtve tih totalitarnih režima pa tako jedan član rezolucije kaže

5. poziva sve države članice EU-a da provedu jasno i principijelno preispitivanje zločina i djela agresije koje su počinili totalitarni komunistički režimi i nacistički režim;


Tako da ako 'oćeš dideš ka EU, razvijenim demokratijama moraš pod
a) da osudiš komunistički režim i sve zločine i agresije koji je komunizam počinio
b) da, u skladu sa stavom zapadne antifašističke koalicije o pokretu JuvO, ne dovodiš i pitanje antifašistički karakter njihove borbe i da se svake godine nacrtaš u Pranjanima ispred spomenika.





docsumann docsumann 19:34 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Da te podsetim na istorijsku činjenicu da su antifašisti srušili Njegošev grob. Prvo su ga razrušili Austrougari granatirajući ga a onda antifašisti.


dobro sad, antifašisti su to uradilu u sklopu podizanja novog zdanja.
valjda da im kapela ne para nebo i ne bode oči.
docsumann docsumann 19:40 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Oni imaju šta da slave, pucali su na Italijane, na okupatora, a ne na žandaju kaare, na seoskom vašarau.


13. julki ustanak je bio velik jer je bio masovan i svenarodni. i lijevi i desni su ustali zajedno.
jebene podijele nastaju kasnije
gedza.73 gedza.73 19:41 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand
Ali nigde i nikog nisam vređao zbog različitog mišljenja. Nikad.

brale nisam zano da si toliki fijuk.
Mada, možda stvarno i ne razumeš razliku između citiranja i pdometanja, ni to ne bi bilo čudno.

Ja sam tvoje citate postavljao integralno u 'originalnom paketu'. To što se tebi ne sviđa šta si pričao ja nisam i ne mogu biti kriv. A svakome ostavljam na volju ako 'oće da pročita šta si pisao.

freehand
13:37 04.12.2013
Ludilo
Razumem hrvatske povijesničare na domoljubnom zadatku, ali - odakle tebi ta potreba da se po svaku cenu izjednbače četnici i ustaše?
Zar sopstveno svrstavanje među nacifašističke države i pokrete ustaša ne pravi tu suštinsku razliku? Zar postojanje logora kao fabrika smrti ne pravi tu suštinsku razliku?

freehand
19:59 04.12.2013
Re: Ludilo
Filip Mladenović
Ovo je sramotno selektivno podsećanje. Nedić, Ljotić, Draža, Pećanac... srpska sramota i jad.

Aman, doktore Mladenoviću... Imaš li ti uopšte pojma kolika je razlika između četvorice ljudi koju si imenovao?
Sa druge strane, na teritoriji današnje Srbije u toku II rata bilo je nekoliko logora. Znaš li gde su bili, i - bitnije - ko ih je držao?
Znaš li da je ikad iko u NDH bežao i prihvaćen kao Slovenci u Srbiju?
Aman?

freehand
Ništa tu nije činjenica, nabacujemo se metaforama bez veze.
ali ne znam kako bih drugačije rekao da porediti četnike i ustaše nema nikakvog smisla, sem ako ne praviš državu kojoj vezivno tkivo treba da bude mirmirmirsvisuistokrivi.

freehand
Jesi li? Ako izjednačavaš četnike i ustaše, endehaiju i Srbiju '41 - '45 - sve si pogrešno rekao.

freehand
20:17 05.12.2013
Re: Čas anatomije
FM
moja novinarska plata bila je oko 1 000 DM, plus honorari oko 200-300 DM. Danas o tim parama, kao i većina nas, mogu samo da maštam!

Ne, nego si kao i 95% drugih bio preplaćen, iz ludačkog zaduživanja namenjenog Potemkinovskom socijalnom miru. E to sad vraćaš. Kao i 95% drugih.





Filip Mladenović Filip Mladenović 19:57 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

milisav68
Crna Gora se antifašističkog nasledja nije odrekla, slavi i dalje 13. jul

Crna Gora obilježava Dan državnosti, u znak sjećanja na 13. jul 1878. godine, kada je na Berlinskom kongresu priznata kao samostalna država, i isti datum 1941. kada je počeo narodni ustanak protiv fašizma.

Oni imaju šta da slave, pucali su na Italijane, na okupatora, a ne na žandare, na seoskom vašarau.
nije menjala nazive ulica

Kako im se zvao glavni grad, a kako se zove sad (ponovo)?

Em što ništa ne znaš, em što lažeš kako zineš.



19. decembar 2018.

Otkriven spomenik Titu u Podgorici


Spomenik doživotnom predsjedniku Socijalističke Federativne Republike Jugoslavije (SFRJ) Josipu Brozu Titu otkriven je 19. 12. 2018. na Bulevaru Svetog Petra Cetinjskog u Podgorici, u danu kada se obeležava Dan
oslobodjenja Podgorice.

Uz intoniranje himni „Oj svijetla majska zoro“ i „Hej Slaveni“, spomenik su svečano otkrili gradonačelnik Ivan Vuković i državni ministar odbrane Predrag Bošković. 

U prisustvu više stotina građana, koji su nosili slike s Titovim likom, otkriven je spomenik državniku čije je Podgorica nosila ime u periodu od 1946. do 1992. godine (Titograd).

Vuković je podsjetio kako su na današnji dan 1944. godine okupator Podgorice i domaći kolaboracionisti konačno položili oružje.

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:02 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање


19. decembar 2018.

Otkriven spomenik Titu u Podgorici

Pričaš o Milu?

Nemoj da se iznenadiš ako taj sutra bude rušio taj isti spomenik.

Taj ti je ko Frihend, metamorfozira em često em u nepredvidivim pravcima.
milisav68 milisav68 20:05 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

freehand

Posle rata je krenulo peglanje...

Jel na Kočevskom rogu ili u Fransfeldu?

Ne, nego sa bajkama o junaštvu tokom bežanja ispred neprijatelja.

Drug Igrutin kosi ovako ulevo, a ja kosim...
milisav68 milisav68 20:08 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

13. julki ustanak je bio velik jer je bio masovan i svenarodni. i lijevi i desni su ustali zajedno.

Pa to pričam, jeste za ponos i za obeležavanje.
jebene podijele nastaju kasnije

I to znam, ali to je neka druga priča.
milisav68 milisav68 20:09 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Otkriven spomenik Titu u Podgorici

Zar nije u Titogradu?
gedza.73 gedza.73 20:16 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Obuci Frihenda kao lažova
freehand
Ali nigde i nikog nisam vređao zbog različitog mišljenja. Nikad.


freehand
(odgovor AO)
Ali ok je to za karakter sa toliko mašte.
Nekad sam stvarno mislio da si ti kao ona mala uljava i pogana banatska kera koja se sakrije u ajnforu pa s leđa kidiše na nogavicu.
Al jok, more, samo bezubi lignjoslav koji ne ume ni metaforu da smisli, nego pokušava da okrene ono što mu je davno rečeno.

Obuci Frihenda kao šovinistu
freehand
12:13 21.03.2013
Re: Hrvatski jezik uber alles
-Ne znam ... ovdje su neki "viđeniji" Crnogorci tih godina (90-ih) koji
su bili u "progonstvu" , ... tvrdili nešto slično na tu temu ...


Što su u Zagrebu "viđeniji" to sam vam ja zahvalniji na gostoprimstvu koje ste im ukazali.
Mada, kao duševan čovek i dobar komšija saučestvujem sa vama.

Obuci Frija u antikomunistu
freehand
Daleko su ideološki fašisti i nacisti sa jedne strane i komunisti sa druge.
Samo, u rezultatu je nacistima i fašistima trebao svetski rat da bi istrebili duša koliko su komunisti u miru. A i komunisti, realno, sa dvocifrenom razlikom vode u trebljenju svojih.
Mislim da bi najispravniji rakurs bio gledanje iz pozicije žrtve. Tu, zaista, nema mnogo razlike u ime čega će te odvesti oni čiji koraci odzvanjaju stepeništem.

kao četnika smo te već videli obučenog samo još ostao tvoj trenutni autfit u čipkano za ulicu crvenjih fenjera.


gedza.73 gedza.73 20:24 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Aktuelni Frihend o Paveliću

freehand
16:35 14.05.2015
Re: Pitanje za tebe
Filip Mladenović
Njih nije, ali su savezničke, antifašističke snage izručile jedinicama NOVJ svu onu bulumentu kvislinga-domobrana, ustaša, četnika... koji su bežali iz Jugoslavije 1945.

Znate li kako su saveznici nazvali to izručenje kvislinga?

ČIŠĆENJE PALUBE!


Pa kako im se baš Ante Pavelić izmače?


Ja stvarno moram iskreno da te pitam. Jesi'l' ti dečko malo lud?
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:36 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

hoochie coochie man

19. decembar 2018.

Otkriven spomenik Titu u Podgorici

Pričaš o Milu?

Nemoj da se iznenadiš ako taj sutra bude rušio taj isti spomenik.

Taj ti je ko Frihend, metamorfozira em često em u nepredvidivim pravcima.


Ja o činjenicama, a Vi sa predrasudama!

Najveći broj ulica i trgova sa Titovim imenom nalazi se u Makedoniji i Hrvatskoj. Bosna i Hercegovina je na trećem mjestu, Srbija na četvrtom, Slovenija na petom, a Crna Gora na šestom mestu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:44 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање



Ja o činjenicama, a Vi sa predrasudama

Da da, predrasuda je da je Milova politička "uverenja" znaju da pretrpe "izvesne metamorfoze" od onoga što i šah mrzi zbog šahovnice, do ovoga što ponosno šalje pitomce na akademiju Franjo Tuđman.

Ili Frihendove izvesne metamorfoze.
Sve su to predrasude.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:47 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

gedza.73
Filip Mladenović
bezočna revizija istorijskih činjenica kao u Srbiji,

Ti se zalažeš za vrednosti EU, uređene i napredne države, svi Jugosloveni u Evropskoj uniiji?
Možeš li da mi povežeš naredne činjenice.

SAD, Velika Brtijanija, Francuska, Poljska, Kanada (kao člnaice antifašističke koalicije) već nekoliko godina tradicionalno obeležavaju savezništvo između ovih država i srpskog naroda ispred spomenika na kome stoji znak JuVO.


Sledeća neosporna činjenica da je Evropska unija donela (mislim da je neobavezujuća) rezoluciju o osudi fašizma, nacizma i komunizma (ne donosim sud, samo navodim činjenice) bazirajući osudu na činjenicama (tako piše) da su nacistička Nemačka i komunistički SSSR potpisali sporazum o podeli interesnih sfera, zločina koji su počinjeni pod tim ideologijama, dan sećanja na žrtve tih totalitarnih režima pa tako jedan član rezolucije kaže

5. poziva sve države članice EU-a da provedu jasno i principijelno preispitivanje zločina i djela agresije koje su počinili totalitarni komunistički režimi i nacistički režim;


Tako da ako 'oćeš dideš ka EU, razvijenim demokratijama poraš pod
a) da osudiš komunistički režim i sve zločine i agresije koji je komunizam počinio
b) da, u skladu sa stavom zapadne antifašističke koalicije o pokretu JuvO, ne dovodiš i pitanje antifašistički karakter njihove borbe i da se svake godine nacrtaš u Pranjanima ispred spomenika.



Говор краља Петра II Карађорђевића преко радио Лондона (Би-Би-Си на српскохрватском језику) од 12. септембра 1944:

"Драги моји Срби, Хрвати и Словенци,

У овом судбоносним и за Југославију великим данима, када победоносне армије Совјетског Савеза стоје на нашој граници с једне стране, а америчке и британске с друге стране, када је дан наше слободе у пуном сванућу, позивам све Србе, Хрвате и Словенце да се уједините и приступите Народноослободилачкој војсци под маршалом Титом. Са мојим пуним знањем и одобрењем, краљевска влада др Ивана Шубашића закључила је важне и корисне споразуме са том нашом народном војском, која је једнодушно призната, подржавана и помагана од наших великих савезника, Велике Британије, Совјетског Савеза и Сједињених Држава Америке.

Само тако уједињени у борби, моћи ћете сачувати неукаљану част и славу Југославије и завршити коначном победом најлепшу легенду храбрости и љубави за слободу, којом сте до сада задивљавали свет. Ваша братска слога и јединство разбиће све непријатељске планове, а ваша отаџбина дочекаће тешко заслужену слободу и упутиће се срећнијој будућности мира и правде у кругу Уједињених народа и целог слободољубивог човечанства.

Сви они, који се ослањају на непријатеља против интереса свог властитог народа и његове будућности, и који се не би одазвали овом позиву, неће успети да се ослободе издајничког жига, ни пред народом ни пред историјом.

Овом мојом поруком вама, одлучно осуђујем злоупотребу имена краља и ауторитета круне, којом се покушавало оправдати сарадња са непријатељем и изазвати раздор међу борбеним народом у најтежим часовима његове историје, користећи тиме само непријатељу.

Клањајући се жртвама, поздрављајући нашу борбу и одајући захвалност нашим великим савезницима, позивам вас да свесрдно поздравите победоносне савезничке армије, које би дошле да вам пруже помоћ у потпуном извојевању ослобођења наше земље.

Живела наша велика слободна федеративна Југославија!"

hoochie coochie man hoochie coochie man 20:49 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Говор краља Петра II Карађорђевића

ŽIVEO KRALJ!
predatortz predatortz 20:59 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

hoochie coochie man
Говор краља Петра II Карађорђевића

ŽIVEO KRALJ!


I ko ga jebe!

E, to je razlika između nas i crvenih.

Kod njih nema sumnje, nema preispitivanja, nema vlastitog stava.
Kakvu god glupost diktator odvali, o njoj se ni posle četrdeset godina od njegove smrti ne raspravlja. Ona se ponavlja kao vrhovna istina.
U neku ruku, lep je to život. Daju ti pos'o, čet'eres kvadrata stana, penziju... Što onda, koji qratz i da razmišljaš? Ako neko najebe, ko ga jebe! Što je pametovao!

E, to, taj rezon - to nas je upropastilo!
Taj stepen podaništva samo idiote može da izrodi!
A nakotilo se, nije da nije.
milisav68 milisav68 21:00 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Ja o činjenicama, a Vi sa predrasudama!

Titograd ili Podgorica?
predatortz predatortz 21:02 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

milisav68
Ja o činjenicama, a Vi sa predrasudama!

Titograd ili Podgorica?


Predlažem Titorica!
Zvuči imbecilno, ali je takva i nostalgija za mrtvim diktatorom.
gedza.73 gedza.73 21:03 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање


Filip Mladenović

Da se vratimo činjenicama. Ambasadori zemalja antifašističke koalicije savezništvo sa srpskim narodom obeležavaju ispred oznake Jugoslovenske vojske u otadžbini i Evropska unija je osudila komunističke totalitarne režime u Istočnoj Evropi staljvajući njihove zločne u ravan sa nacističkim i fašističkim(*).

Pošto si sam rekao da si za ulazak u EU kako ti gledaš na ove fakte? Da nećeš možda da ih 'revizioniraš'? Ili da napišeš neki protest evropskom parlamentu i zapadnim ambasadama?


Iza američkih vojnika (mislm da su ovo njihove uniforme) je znak četničkog pokreta. Da li su Amerikanci po tebi revizionisti ili fašisti i šta su onda četnici?

edit
(*) Da dodam da je izjednačavanje nategnuta relativizacija poput jezuitskih 'jeste greh ubiti ali nije ako ti je ugrožena čast' pa u potpisu neki AB a onda ide sledeće pravilo 'kao što je utvrdio naš AB da nije greh ubiti ako se čuva čast tako nije greh ni kad se spali celo susedno selo ako iz njega krenula neka uvreda kojom s eugrožava vaša čast' a to napisao neki CD pa se sledeći pozove na njih dvojicu i proširi tezu
gedza.73 gedza.73 21:07 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање


ŽIVEO KRALJ!

I ko ga jebe!


Pisao ja skoro, slučajno saznao, kako su venčački zadrugari prebili kočijaša koji je dovezao kraljevo grožđe i hteo da obiđe red.

Huči zna kako to izgelda na vagi, svako svakog zna, ili se zna ko je odakle došao. A šumadijski seljaci prebiju kočijaša koji ne poštuje red znajući u čije ime dolazi.

Onda kralj tuži zadrugu (bio samo jedan od zadrugara) i izgubi na sudu parnicu. Kralj izgubi parnicu.

To je nemoguće zamisliti u republičkom (diktaturi po ustavu) uređenju koje su doneli komunisti. Nemoguće.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:07 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање


I ko ga jebe

Ma naravno.
Nego mi zanimnjivo kad Filip hvali kralja :)

A i taj govor, tome samo debili mogu prodavati važnost.
Ako je Draža išta ispravno uradio onda je to što ga je ignorisao.
Država, kraljevina, je veća od kralja.
floki floki 21:23 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Evropska unija je osudila komunističke totalitarne režime u Istočnoj Evropi staljvajući njihove zločne u ravan sa nacističkim i fašističkim.


свако ко ово ради је прилично говно и то ради чисто ради ревизије историје, ништа друго, ускоро ће још неко почети веровати да је стаљин започео рат а не хитлер

уз све мане комуниста (има их милион), ово изједначавање је чиста говнарија, равна стављању четника и усташа у исти кош
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:26 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

gedza.73

Filip Mladenović

Da se vratimo činjenicama. Ambasadori zemalja antifašističke koalicije savezništvo sa srpskim narodom obeležavaju ispred oznake Jugoslovenske vojske u otadžbini i Evropska unija je osudila komunističke totalitarne režime u Istočnoj Evropi staljvajući njihove zločne u ravan sa nacističkim i fašističkim.

Pošto si sam rekao da si za ulazak u EU kako ti gledaš na ove fakte? Da nećeš možda da ih 'revizioniraš'? Ili da napišeš neki protest evropskom parlamentu i zapadnim ambasadama?


Iza američkih vojnika (mislm da su ovo njihove uniforme) je znak četničkog pokreta. Da li su Amerikanci po tebi revizionisti ili fašisti i šta su onda četnici?


Ambasador Rusije u Srbiji Bocan-Harčenko naglasio je da je 9. maj veliki praznik, dan sećanja, tuge i velikog ponosa na heroje koji su od nacizma oslobađali Sovjetski Savez, Jugoslaviju, pa i veći deo Evrope.

– Zbog toga mi ponosno sa Srbijom i srpskim narodom slavimo i sećamo se zajedničke borbe u toku Drugog svetskog rata, pa sve do danas, i nema nikakve sumnje da će tako biti i ubuduće – rekao je ambasador, a preneo Tanjug.

Dodao je da kao što su tada srpski i ruski narod bili „rame uz rame” u borbama, tako su danas u političkoj borbi da ne daju šansu za falsifikovanje istorijskih događaja. Takvi pokušaji, ocenio je on, najveći su zločin i zato nećemo dozvoliti nekome da oduzme našu prošlost i naš ponos.
gedza.73 gedza.73 21:28 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

floki
свако ко ово ради је прилично говно и то ради чисто ради ревизије историје, ништа друго, ускоро ће још неко почети веровати да је стаљин започео рат а не хитлер

уз све мане комуниста (има их милион), ово изједначавање је чиста говнарија, равна стављању четника и усташа у исти кош

Stavio sam edit pre nego što si napisao komentar. Čak sam i gore naveo da ne iznosim svoj sud nego više čačkam Filipa ali sam saglasan sa tobom. S tim što neke od potpisnica su gadno pretrpele od komunzima i SSSR-a (ne ubrajam nacističke režime)
freehand freehand 21:31 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

Ja sam tvoje citate postavljao integralno u 'originalnom paketu'. To što se tebi ne sviđa šta si pričao ja nisam i ne mogu biti kriv. A svakome ostavljam na volju ako 'oće da pročita šta si pisao.

Sem što to u srpskom jeziku nisu "moji citati" nego tvoji citati mojih komentara- sve u nima stoji. Ja bih i sad, samo da to uopšte dođe na red, Filipu rekao isto - četnici i ustaše nisu za poređenje. Prvo, među četnicima je bilo časnog i čestitog sveta koji se digao na oružje da bi se suprotstavio okupatoru - suprotno onome što bi tadašnja i današnja fukara volela; ti su pripadnici JVuO mahom prešli u partizane, kako je koji shvatao šta se dešava a najkasnije '44 kad ih je i kralj pozvao da napuste koljačku bagru i ustaške kolege i sabraću.
freehand freehand 21:34 11.08.2020

Re: Све је ово спиновање

milisav68
freehand

Posle rata je krenulo peglanje...

Jel na Kočevskom rogu ili u Fransfeldu?

Ne, nego sa bajkama o junaštvu tokom bežanja ispred neprijatelja.

Drug Igrutin kosi ovako ulevo, a ja kosim...

To je u svakom ratu od kad je sveta i veka, naročito među onima što nikad barut omirisali nisu.
Ali da se pobrojanima poklone blogovski legalisti na Kočevskom rogu. Bilo bi u redu.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana