Društvo| Ekonomija| Ljudska prava| Politika

100 evra sa okusom maline

loader RSS / 24.04.2020. u 17:25

Puno je ljudi kojima je svaki dinar zaovar, a kamo li sto evra. Obećanje države, uskorašnja isplata... Taj finansijski potez je za pohvalu, ako se gleda samo onako, na prvu loptu, bez ikakve analize, jer puno je onih kojima će ova suma istinski pomoći. Kako su tolika sredstva namaknuta i čija su u suštini, kakve će efekte u jednom i u drugom smislu imati na kraći, srednji i dug rok, nećemo da ulazimo. Dakle, ima puno ljudi kojima stvarno treba pomoć: razna ugrožena lica, samohrane majke, nezaposlena lica ... Čeka ih sto evra. Samo treba da pozovu i zatraže tu obećanu sumu. Samo reci "aj" i dolazim ti ja ... ti pozovi me ...  Taj poziv ispade prilično "složena" stvar, zar ne? 

 

Ima tu raznih alogičnosti, koje ovde ne bih da spominjem, jer bi po tom principu moralo još svašta da se nabraja. Želim da ukažem na činjenicu da će mnogim osobama (iz grupe onih kojima je svaki finansijski podsticaj zlata vredan) biti ponižavajuće da zovu na neki telefon ili šalju mejl kako bi saopštili da žele sto evra, jer će im se činiti kao da kamče nekakvu milostinju. Ili, kao da se kroz masu probijaju da dohvate hleb koji im se baca iz kamiona. Neki će zatražiti obećana sredstva i progutati taj osećaj poniženja, ali sigurno je da jedan broj njih uprkos svom lošem ekonomskom stanju ipak neće moći da otrpi pomenuti osećaj i neće ni zatražiti obećani novac, što znači da će ovaj izmenjeni, novi metod raspodele pomoći povećati broj osoba koje na pomoć imaju pravo, a koje je neće dobiti (čega ne bi bilo da se ostalo pri prvobitnom obećanju, koje je definitivno logičnije). Naravno da će izvestan broj kibicera, demagoga i nezvaničnih komentatora kazati - Ma, čim se oni pozivaju na nekakav ponos znači da njima i nije baš toliko zapeo novac: ja takvima ne bih ni dao čak i da se sada predomisle.

Čuh kako neki komentarišu da ovo navođenje građana da zovu telefonom ima veze sa izbornom kampanjom i da je to baratanje ličnim podacima u zamenu za sto evra svojevrsni uvod u pritisak da se glasa, ovako i onako. Čisto sumnjam da se tu išta menja u odnosu na dosadašnju praksu, jer su vladajuće partijske strukture (dakle ne samo sadašnja) uvek koristile državne institucije i baratale ličnim podacima građana, radi kampanje od kuće do kuće ili agitovanje telefonom, kao i u svim drugim fazama predizbornog procesa. Znači, zloupotreba je odvajkada već tu, pa ovo novo ogoljivanje ličnih podataka neće napraviti nekakvu štetu koja se i inače ne bi desila.

Čujem komentare na ulici, po komšiluku ... – Pa, bre, zar nije bilo lakše da se svima da po sto evra kako je već više puta obećano, a da samo onaj manji broj koji taj novac ne želi pozove i kaže da neće? Zvuči logično. Svi punoletni građani su svi punoletni građani – a izuzeci su izuzeci. Neka onda svi punoletni građani dobiju obećano po automatizmu – jer obećanje je takvo – a izuzeci ne treba ni da budu tema. Ko neće, ne mora, i o tome ne treba talambasati. Pozovu telefonom i gotovo. Ne bi se ni pominjalo.   

Evro protiv dinara. Borba kolosa? Ili vrapci u prašini? Čudno je da u zemlji koja ima sopstvenu monetu državni službenici obećavaju isplatu od sto evra. Oni koji koriste ovakav termin svakako znaju da taj gaf koji izgovara zvanični državni službenik u smislu štetnosti po jedno društvo predstavlja mnogo više od gafa. Zamislimo da Tramp obeća neku pomoć izraženu u juanima. Na osnovu svega, može se zaključiti da su evri svestan odabir. Zašto? Ne vidim ni jedan drugi razlog osim da je procenjeno da dvanaest hiljada dinara zvuči manje pompezno od sto evra, zvuči suviše profano... Praktično je to ista svota (prevedeno u neku robu), ali sto evra već po tradiciji odzvanja jače, onako, kao kolokvijalni izraz koji je bio i ostao pojam nekakve znatne vrednosti, pojam koji lebdi između iracionalnog i stvarnog (prebrojivog). Dakle, sto evra je u propagandnom smislu više nego dvanaeestak hiljada dinara. To i nije tako loše: nacija koja je posrnula i koja je dodatno frustrirana socijalnim posledicama epidemije imaće više optimizma i veće šanse za oporavak sa sto evra, nego sa dvanaestak hiljada dinara.



Komentari (406)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 17:34 24.04.2020

Današnja cena šargarepe na pijaci je ...

U stvari, šargarepe trenutno još nema.
Kažu ovi za tezgom, biće, uskoro, ...
Ali, to su, kao, neke nove sorte mrkve, sa okusom jagode ...
...

rodni rodni 18:55 24.04.2020

Da!

Zanimljivo mi ovo stalno pominjanje mogućnosti zloupotrebe ličnih podataka!
Pa, dokle više braćo ta bojazan?!
Pa moje podatke zna bar 50 'institucija', sa sve matičnim brojem, adresom i brojem lične karte.
U čemu je problem da ih i 51. 'institucija' sazna.
U ovom elektronsko-informatičkom vremenu nije problem u tome (jer se svačiji 'privatni' podaci znaju - u potpunosti su dostupni svakoj vlasti, jer nam je vlast te lične podatke i dodelila), već je problem u tome kada i koliko će oni biti upotrebljeni i zloupotrebljeni.
loader loader 19:26 24.04.2020

Re: Da!

Pa moje podatke zna bar 50 'institucija', sa sve matičnim brojem, adresom i brojem lične karte.

To kažem. Ona strana zna o vama više nego što vi sami znate.

Stoga - da - bez brige
st.jepan st.jepan 11:02 25.04.2020

Re: Da!

loader
Pa moje podatke zna bar 50 'institucija', sa sve matičnim brojem, adresom i brojem lične karte.

To kažem. Ona strana zna o vama više nego što vi sami znate.

Naravno.
Problem je, međutim, u tome što se "ona strana" sve više širi:

Operater:
- Pizza servis! Izvolite!
Mušterija:
- Dobar dan! Želim da naručim dve pice!
Operater:
- U redu! Mogu li prvo dobiti Vaš JMBG?
Mušterija:
- Moj JMBG!? Šta će Vam to?
Operater:
- Instalirali su nam novu tehnologiju!
Mušterija:
- Pa kakve to veze ima sa picama?
Operater:
- Tako povećavamo brzinu usluge, što je u Vašem interesu! Hoćete biti ljubazni da mi date Vaš JMBG.
Mušterija:
- Ne razumem... Čekajte da pogledam! Pišite: JMBG 2709969710345
Operater:
- Hvala Vam, gospodine Petroviću. Samo da proverim podatke iz naše baze. Vidim da živite u Nušićevoj ulici i Vaš kućni telefonski broj je 2601595. Vaš broj na poslu je 3301-572, a Vaš broj mobilnog je 065/7921-483. Vi sada zovete sa kućnog telefona.
Mušterija:
- Da, kod kuće sam. A odakle Vam sve te informacije?
Operater:
- Pa umreženi smo, gospodine.
Mušterija:
- Sa kime se umreženi? Sa DE-BE-om ili sa mojom firmom?
Operater:
- Gospodine, budite ljubazni, recite Vašu narudžbu!
Mušterija:
- Donesite mi na kućnu adresu dve velike šumadijske pice, sa ljutom papričicom...
Operater:
- Mislim da Vam to nije dobra ideja, gospodine.
Mušterija:
- Kako to mislite?
Operater:
- Gospodine, Vaši zdravstveni podaci iz elektronskog kartona govore da imate povišeni krvni pritisak i visok nivo holesterola. Žao mi je, ali polisa Vašeg dopunskog zdravstvenog osiguranja ne pokriva i taj rizik...
Mušterija:
- Pa što mi onda možete preporučiti?
Operater:
- Mogli biste naručiti našu bezmasnu soja-picu. Uveren sam da će Vam se dopasti.
Mušterija:
- Zašto to mislite?
Operater:
- Pa, prošle nedelje ste u knjižari kupili knjigu "Gurmanska jela od soje". Zato sam Vam to
predložio.
Mušterija:
- U redu, u redu. Dajte mi onda dve velike soja-pice. Koliko Vam dugujem?
Operater:
- To bi trebalo biti taman za Vas, Vašu ženu i Vašeg sina. Sve skupa, zajedno s troškovima dostave, 2100 dinara. Kako plaćate?
Mušterija:
- Kao i uvek, kreditnom karticom.
Operatezbogr:
- Oprostite, gospodine, ali bojim se da ćete morati platiti gotovinom. Prekoračili ste dozvoljeni minus na kartici.
Mušterija:
- OK, skočiću do bankomata i doneti novac pre nego vaš dostavljač stigne.
Operater:
- Neće ni to ići, gospodine! Imate prekoračenje i na tekućem računu.
Mušterija:
- Nema veze. Samo pošaljite pice. Pripremiću novac. Koliko vam vremena treba za dostavu?
Operater:
- Malo smo zatrpani u ovom trenutku. Oko 45 minuta.
Mušterija:
- Kako bre? Najmodernija tehnologija, umreženi ste, a treba Vam više vremena nego pre!?
Operater:
- Gospodine, ako Vam se žuri, možete doći do nas, ali biće Vam nezgodno voziti pice na motociklu.
Mušterija:
- Kako znate da vozim motocikl?
Operater:
- Ovdje stoji da kasnite s otplatom lizinga za auto, pa Vam ga je lizing kompanija oduzela pre dva meseca. Ali, Vaš skuter je u potpunosti otplaćen, pa sam samo pretpostavio da ćete tako doći po Vaše pice.
Mušterija:
- Ne, ipak ću doći gradskim prevozom.
Operater:
- Gospodine, prema našoj evidenciji, Vaša BUS-PLUS kartica nije dopunjena za ovaj mesec!
Mušterija:
- Ma nosite se u tri lepe....
Operater:
- Gospodine, preporučio bih Vam da pazite što govorite! Već imate dve prekršajne prijave zbog remećenja javnog reda i mira 2010. i zbog vikanja na saobraćajnog policajca 2011.
Mušterija:
- Alo, bre, pa ja sam nazvao pica servis, a ne policijsku stanicu...
Operater:
- Gospodine, znamo i za Vaš nik, pod kojim pišete veoma oštre komentare na blogu B92!
Mušterija:
- Ma šta mi reče....
Opetarer:
- Da i ne spominjem sajtove koje posećujete...
Mušterija:
- Ama čoveče, hoću dve pice!!!!
Operater:
- Želite li još nešto, gospodine?
Mušterija:
- Ne, ništa više. I nemojte zaboraviti dve Coca-Cole gratis, kako piše u Vašem oglasu!
Operater:
- Oprostite, gospodine, ali naš oglas ima klauzulu da ne smemo nuditi besplatnu Coca Colu dijabetičarima! I molim Vas da dočekate našeg dostavljača, jer se boji psa. Vi vašeg kućnog ljubimca, kako vidim, još niste vodili kod veterinara da se vakciniše.

Ne znam ko je autor ovoga.
loader loader 11:20 25.04.2020

Re: Da!

Ne znam ko je autor ovoga.

Neki bilokojigrađanin. Sjajno.



Nego...
2709969710345


2709969710345 ?!

Pa, to ste vi, gosn st.jepane?

angie01 angie01 11:53 25.04.2020

Re: Da!

Ne znam ko je autor ovoga.


BRAZIL!
mariopan mariopan 16:07 25.04.2020

Re: Da!

Gospodine, znamo i za Vaš nik, pod kojim pišete veoma oštre komentare na blogu B92!

romi.daba romi.daba 16:14 25.04.2020

Re: Da!

rodni
Zanimljivo mi ovo stalno pominjanje mogućnosti zloupotrebe ličnih podataka!
Pa, dokle više braćo ta bojazan?!
Pa moje podatke zna bar 50 'institucija', sa sve matičnim brojem, adresom i brojem lične karte.
U čemu je problem da ih i 51. 'institucija' sazna.
U ovom elektronsko-informatičkom vremenu nije problem u tome (jer se svačiji 'privatni' podaci znaju - u potpunosti su dostupni svakoj vlasti, jer nam je vlast te lične podatke i dodelila), već je problem u tome kada i koliko će oni biti upotrebljeni i zloupotrebljeni.


Pa u tome je problem, jer svaka poštanska službenica može da proveri da li možeš da platiš alimentaciju na primer.

Mi smo egalitarna seoska nacija, šta će nama privatnost.
Pravo na privatnost imaju samo viši slojevi stanovništva na primer u Britaniji ili carskoj Rusiji. U našoj srbijanskoj istoriji naročito posle narodne revolucije, komunisti su uveli "jmb gradjana" što znači "jebem ti gradjane". Zato mi samo možemo da se stalno medjusobno podsećamo da smo privatnost davno izgubili, a nova tehnologija nam je to sasvim zacementirala.

U nekadašnjoj Britaniji i USA, pre istočno-evropske invazije od 1990, postojala je istinska sloboda u kojoj je čovek bio samo ono što deklariše da jeste - dok se ne pokaže suprotno.

mariopan mariopan 16:34 25.04.2020

Re: Da!

Zato mi samo možemo da se stalno medjusobno podsećamo da smo privatnost davno izgubili, a nova tehnologija nam je to sasvim zacementirala.

Kod nas postoje neke trgovine koje ti daju popust ako si njihova redovna musterija, imaju nekakvu svoju kraticu i to pokažeš na kasi, čitač kartica očita, pa ti skinu neki mali iznos, neveliki ali nekome znači.
Ljudi masovno napravili.

Rešim i ja da to napravim, nije loše za veće kupovine.

Uzmem formular, kad ono traže sve podatke kao da pravim pasoš ili neki važan dokument!

Šta će njima toliko podataka kad je dovoljno i samo to što sam njihova redovna mušterija, što se ekektronski beleži pri svakoj kupovini? Provuku karticu i vide da redovno tu kupujem....pa šta će im i broj cipela (zezam se)?

Bacim taj formular, ne zato da zaštitim podatke jer ih već svuda ima, nego što je to bezobrazluk da traže i podatke koji su potpuno nepotrebni za ono što kažu da služe.
maksa83 maksa83 17:20 25.04.2020

Re: Da!

Mi smo egalitarna seoska nacija, šta će nama privatnost.

Evo Švedžani nisu egalitarna seoska nacija pa tamo država ima uvid u tvoje prihode, što joj pomaže da ti npr. razreže adekvatnu kaznu za divljanje u saobraćaju, pošto ne boli svakog ista para isto. U Austriji uvid u tvoje prihode ima i Katolička Crkva pošto joj se ako si drug član od tebe za nju uzima 1% svega što zaradiš.
solo solo 19:31 25.04.2020

Re: Da!

- Gospodine, znamo i za Vaš nik, pod kojim pišete veoma oštre komentare na blogu B92!
Mušterija:


Ovo je dodato - nije u originalnoj priči
loader loader 19:34 25.04.2020

Re: Da!

adekvatnu kaznu za divljanje u saobraćaju


Razmišljam, kako li bi okaznili drug-Babića ...
Atomski mrav Atomski mrav 00:09 26.04.2020

Re: Da!

Evo Švedžani nisu egalitarna seoska nacija pa tamo država ima uvid u tvoje prihode, što joj pomaže da ti npr. razreže adekvatnu kaznu za divljanje u saobraćaju, pošto ne boli svakog ista para isto.

Isto i u Norveškoj. Pritom, kad zoveš nekakav call centar, ne moraš uvek ni da diktiraš svoj JMBG (fødselsnummer), ako zoveš s mobilnog - tvoj broj mobilnog je vezan za tvoj JMBG a samim tim za tvoju adresu i još gomilu podataka (ne, ne možeš da kupiš SIM karticu anonimno). I da, razgovori se snimaju. Diktatura bre!
bene_geserit bene_geserit 00:26 26.04.2020

Re: Da!

omaže da ti npr. razreže adekvatnu kaznu za divljanje u saobraćaju, pošto ne boli svakog ista para isto.

Kako su došli do tako genijalne ideje ?
Budući da su u pitanju emocije (koliko koga boli) verovatno su na tu vrstu razrezivanja kazni prešli kad su žene došle na vlast ?
bene_geserit bene_geserit 00:39 26.04.2020

Re: Da!

Makso, znaš kako levičari programiraju ?
"if (disagrees) than {racist}"
Atomski mrav Atomski mrav 00:43 26.04.2020

Re: Da!

Budući da su u pitanju emocije (koliko koga boli) verovatno su na tu vrstu razrezivanja kazni prešli kad su žene došle na vlast ?


Pronađite razliku:

Finska:


Danska:


Norveška:


Island:


Švedska:
aureus aureus 00:54 26.04.2020

Re: Da!

Šveđanin jedini nosi kravatu.

A Sana Marin tek došla na vlast i odmah mora da se rve sa koronom.
Tako mlada (34).

bene_geserit bene_geserit 01:21 26.04.2020

Re: Da!

Evo gledam, kod Šveđana nikad žensko nije bilo prime minister.
A te day-fine kod Finaca postoje još od 1921-e, skoro vek, da ne poveruješ. Ne znam koliko dugo kod Danaca, Francuza, Nemaca i eto Šveđana.
Danas su ti muškarci najveće feministkinje. Reko bi čovek nekadašnji vikinzi kad ono sve to prslo.
aureus aureus 01:33 26.04.2020

Re: Da!

U Finskoj su žene dobile pravo glasa, mislim, 1906. Samo je Novi Zeland dao ženama pravo glasa ranije.

I Novi Zeland trenutno ima premijerku.
rodni rodni 07:43 26.04.2020

Re: Da!

bene_geserit
Makso, znaš kako levičari programiraju ?
"if (disagrees) than {racist}"

Ja mislim da to Maksa dobro zna - iz prostog razloga što je levičar.
Istina, možda i grešim!
romi.daba romi.daba 14:07 26.04.2020

Re: Da!

Atomski mrav
Evo Švedžani nisu egalitarna seoska nacija pa tamo država ima uvid u tvoje prihode, što joj pomaže da ti npr. razreže adekvatnu kaznu za divljanje u saobraćaju, pošto ne boli svakog ista para isto.

Isto i u Norveškoj. Pritom, kad zoveš nekakav call centar, ne moraš uvek ni da diktiraš svoj JMBG (fødselsnummer), ako zoveš s mobilnog - tvoj broj mobilnog je vezan za tvoj JMBG a samim tim za tvoju adresu i još gomilu podataka (ne, ne možeš da kupiš SIM karticu anonimno). I da, razgovori se snimaju. Diktatura bre!


Jmbg!

Najjači primerci "ljudske rase" (kako bi reko Niče) su otišli iz Evrope u Amerike, tamo će se održati neki odraz prave prirodne slobode (i pomalo u UK), iliti fašizam kako bi se danas reklo.

Eno desničari proganjaju Gejtsa zbog čega? Peticiju potpisali svi poklonici dragog nam Tramponje (i Nosonje Seselja).
bene_geserit bene_geserit 19:02 26.04.2020

Re: Da!

Eno desničari proganjaju Gejtsa zbog čega?

Kako zbog čega, kad hoće da nas čipuje, čuj biometrijski pasoši i obavezna vakcinacija. Neće da može.
dragosevacsutra dragosevacsutra 18:55 27.04.2020

Re: Da!

I Novi Zeland trenutno ima premijerku.


ima i Srbija.

i sta sa tim?


loader loader 19:05 27.04.2020

Re: Da!

ima i Srbija.

i sta sa tim?


Pa, hteli su upravo na tu činjenicu da navedu stvari,
ali niko (osim vas) nije imao petlje da rekne

st.jepan st.jepan 19:01 24.04.2020

Stotka

sto evra već po tradiciji zvuči jače

Jače zvuči sto marke.
Po tradiciji.
rodni rodni 19:11 24.04.2020

Re: Stotka

st.jepan
sto evra već po tradiciji zvuči jače

Jače zvuči sto marke.
Po tradiciji.

Aaaaaaa, kako je bilo onomad ... vratite te nam naše marke!
loader loader 19:22 24.04.2020

Re: Stotka

marke

Nego, i marke su pomalo mit. Teško se zarađivale, a prelako trošile. "Eh, živeli smo onda sa dve marke ..."
Nije baš tako bilo. No, i mitovi nečemu služe
milisav68 milisav68 20:44 24.04.2020

Re: Stotka

st.jepan
sto evra već po tradiciji zvuči jače

Jače zvuči sto marke.
Po tradiciji.



Ma da, kratka pamet, domaćin se malo zaleteo.

To i nije tako loše: nacija koja je posrnula i koja je dodatno frustrirana socijalnim posledicama epidemije imaće više optimizma i veće šanse za oporavak sa sto evra, nego sa dvanaestak hiljada dinara.




Tražeći original naleteh na pilot koji nisam gledao.

Vredi videti nešto posle skoro 20 godina.

loader loader 09:10 25.04.2020

Re: Stotka


Ma, ja se samo pitam odakle nama biračima toliki novac koji delimo sami sebi.
Znam, država je bogata. Ali građani su siromašni. Nešto tu ne štima.
solo solo 21:05 25.04.2020

Re: Stotka

Aaaaaaa, kako je bilo onomad ... vratite te nam naše marke!


Evo ti Čaki

mirelarado mirelarado 23:16 25.04.2020

Re: Stotka

Ovako će to izgledati:

Atomski mrav Atomski mrav 00:19 26.04.2020

Re: Stotka

Atomski mrav Atomski mrav 00:20 26.04.2020

Re: Stotka

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 19:01 24.04.2020

Sa okusom soli

Moram da priznam da post nisam čitao, što nije ništa neobično, ne samo za moju neznatnost, već i inače. Jer, zašto da gubimo vreme u čitanju, kad možemo odmah da komentarišemo i iznesemo svoj stav i mišljenje, koje je neprikosnoveno.
Dakle, ovog puta dovoljan mi je bio naslov da se sa autorom ne složim: Kakav okus malina, čoveče, ovo je vreme okusa soli i gorčine.

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:10 24.04.2020

Re: Sa okusom soli

ovo je vreme okusa soli i gorčine

Šveps na plaži?
Ili pivo.
Nije loše vreme onda:)
loader loader 19:23 24.04.2020

Re: Sa okusom soli

Kakav okus malina, čoveče, ovo je vreme okusa soli i gorčine.

Ovo je vreme kad se okus maline izjednačava sa okusom soli i gorčine, po potrebi, i obratno.


rodni rodni 19:18 24.04.2020

Da, da!

loader loader 09:15 25.04.2020

Re: Da, da!

Vojislav Stojković Vojislav Stojković 10:17 25.04.2020

Re: Da, da!

Atomski mrav Atomski mrav 00:11 26.04.2020

Re: Da, da!

Da mi je znati o čemu taj krezubi u originalu priča kad se svi tako pokidaše od smeha.
nsarski nsarski 04:20 26.04.2020

Re: Da, da!

Atomski mrav
Da mi je znati o čemu taj krezubi u originalu priča kad se svi tako pokidaše od smeha.

Ne priča on ništa posebno smešno, samo se zarazno smeje. Ovaj klip je korišćen i za Brexit, i za neku kanadsku ujdurmu, i u Egiptu za zajebavanje Mubaraka, kao i ovde za 100 evra.

A njegova priča je prosta. Dobio je posao u nekom restoranu i sa kuvarom je do 2 ujutru čistio i prao restoran kako bi mogli sutradan da ga otvore za sezonu. Taj deo je manje-više ozbiljan.
E, onda mu je kuvar rekao da uzme paelleras (one posude u kojima se pravi paella, slične tepsiji za burek) i odnese ih do obale, ostavi blizu vode tako da so nagrize buđ koja se po tepsijama uhvatila. I on to uradi (mislim da je u pitanju 8 tepsija). I umoran ode da spava. Ujutru ga kuvar budi i kaže: idi donesi one tepsije, u 2 popodne otvaramo za ručak. On ode do obale, ali te noći je bila plima i odnela sve tepsije osim jedne koja se zaglavila između dva kamena. I kuvar ga pita gde su ti ostale tepsije, a ovaj mi odgovara da ide i pogleda dokle se digla voda. I ostatak priče je kako su išli u Sevilju da nabave nove tepsije. Sve zajedno ništa posebno smešno, ali on se iskida.
loader loader 08:37 26.04.2020

Re: Da, da!


U Srbiji se umesto tiganja koristi brašno.



srdjan.pajic srdjan.pajic 20:03 24.04.2020

.

aureus aureus 20:16 24.04.2020

Odričeš li se stotine?

loader loader 08:53 25.04.2020

Re: Odričeš li se stotine?

... Ovu karikaturu sam video preko društvenih mreža samo par sati nakon čuvenog govora malenog nesuđenog dr

Svaka im čast na ažurnosti.


klik23 klik23 09:51 25.04.2020

Re: Odričeš li se stotine?

siniša u svešteničkoj odori? Nesuđeni doktor? Koji je priznao pred inkvizicijom da je lagao?
Ma, ja bih proverio da li je on položio atest za svešteničku titulu.
Atomski mrav Atomski mrav 00:18 26.04.2020

Re: Odričeš li se stotine?

st.jepan st.jepan 20:29 24.04.2020

...

Želim da ukažem na činjenicu da će mnogim osobama (kojima je svaki finansijski podsticaj zlata vredan) biti ponižavajuće da zovu na neki telefon ili šalju mejl kako bi saopštili da žele sto evra, jer im se čini kao da kamče nekakvu milostinju.

Želiš da ukažeš, kome?
Naravno da svi to znamo.
I naravno da Vrhovni šibicar to zna, to je suština ideje.

Niko 100 evra ne lepi na čelo tek tako, bez ikakve satisfakcije.
Na svadbama, ta satisfakcija je kurčenje pred svima, ovde ponižavanje svih.
Poniziti i skenjati - nema ljepše!

Gledao sam AV-a uživo kad je to svoje zaista-vam-kažem obećanje ispalio.
Očito, palo mu je na pamet delić sekunde pošto ga je izgovorio.
Lepo se videlo kako je samoga sebe iznenadio i impresionirao.

Naravno da se ta isplata mogla izvesti na nekoliko pristojnijih, manje blamantnih načina. Na primer, na poštanskim šalterima, poput isplate one siće od prodaje, mislim aerodroma i NIS-a.

Ili, još praktičnije (i osnovnom motivu tog čašćavanja primerenije), isplata u kešu na biračkim mestima (tu spisak, tu čovek, tu lična karta, tu sveža zahvalnost...)

Edit.
Najverovatnije, neću se javiti.
Ili, ako se i javim, proslediću tu stotku nekom "potribitijem".
rodni rodni 21:17 24.04.2020

Re: ...

st.jepan
Želim da ukažem na činjenicu da će mnogim osobama (kojima je svaki finansijski podsticaj zlata vredan) biti ponižavajuće da zovu na neki telefon ili šalju mejl kako bi saopštili da žele sto evra, jer im se čini kao da kamče nekakvu milostinju.

Želiš da ukažeš, kome?
Naravno da svi to znamo.
I naravno da Vrhovni šibicar to zna, to je suština ideje.

Niko 100 evra ne lepi na čelo tek tako, bez ikakve satisfakcije.
Na svadbama, ta satisfakcija je kurčenje pred svima, ovde ponižavanje svih.
Poniziti i skenjati - nema ljepše!

Gledao sam AV-a uživo kad je to svoje zaista-vam-kažem obećanje ispalio.
Očito, palo mu je na pamet delić sekunde pošto ga je već izgovorio.
Lepo se videlo kako je samoga sebe iznenadio i impresionirao.

Naravno da se ta isplata mogla izvesti na nekoliko pristojnijih, manje blamantnih načina. Na primer, na poštanskim šalterima, poput isplate one siće od prodaje, mislim aerodroma i NIS-a.

Ili, još praktičnije (i osnovnom motivu tog čašćavanja primerenije), isplata u kešu na biračkim mestima (tu spisak, tu čovek, tu lična karta, tu sveža zahvalnost...)

Edit.
Najverovatnije, neću se javiti.
Ili, ako se i javim, proslediću tu stotku nekom "potribitijem".

Javi gde da dođem radi preuzimanja.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:24 24.04.2020

Re: ...

Javi gde da dođem radi preuzimanja

Za još ćevapa?
:)
st.jepan st.jepan 21:50 24.04.2020

Re: ...

proslediću tu stotku nekom "potribitijem".
Javi gde da dođem radi preuzimanja.

Već namenjeno jednom još potribitijem.
aureus aureus 22:03 24.04.2020

Re: ...

st.jepan
proslediću tu stotku nekom "potribitijem".
Javi gde da dođem radi preuzimanja.

Već namenjeno jednom još potribitijem.

Na ovom blogu sve situirani i moralni ljudi.

Jedni neće da uzmu, drugi hoće ali će proslijediti nekome kome je novac potrebniji.

Jedino se Čarli izjasnio da hoće uzeti i da će novac iskoristiti u prehrambene svrhe.
mirelarado mirelarado 23:49 24.04.2020

Re: ...

aureus
st.jepan
proslediću tu stotku nekom "potribitijem".
Javi gde da dođem radi preuzimanja.

Već namenjeno jednom još potribitijem.

Na ovom blogu sve situirani i moralni ljudi.

Jedni neće da uzmu, drugi hoće ali će proslijediti nekome kome je novac potrebniji.

Jedino se Čarli izjasnio da hoće uzeti i da će novac iskoristiti u prehrambene svrhe.


A šta bi ti uradio?
srdjan.pajic srdjan.pajic 01:22 25.04.2020

Re: ...

mirelarado
aureus
st.jepan
proslediću tu stotku nekom "potribitijem".
Javi gde da dođem radi preuzimanja.

Već namenjeno jednom još potribitijem.

Na ovom blogu sve situirani i moralni ljudi.

Jedni neće da uzmu, drugi hoće ali će proslijediti nekome kome je novac potrebniji.

Jedino se Čarli izjasnio da hoće uzeti i da će novac iskoristiti u prehrambene svrhe.


A šta bi ti uradio?


A kako mi emigranti duzmemo tih 100 evra? Ili za nas nema? I nemoj neko da me pita šta ću sa njima da udarim!

pecaros pecaros 03:24 25.04.2020

Re: ...

aureus

Na ovom blogu sve situirani i moralni ljudi.


Eno, na susednom blogu se provlači ideja da je uzimanje tih 100 evra čin nepatvorene mržnje prema Srbiji, sledstveno prema Srbima.

Dobro - nije baš tako rečeno, ali, posle dve-tri replike se neumitno svodi na to.

Sreća da se penzioneri (valjda?) ne pitaju, pa neću imati nikakvu moralnu dilemu. Nikad me država nije pitala da li ću platiti neki porez ili bilo kakav račun, pa je podjednako budalasto da me pita i za simbolično davanje.

Sama ideja sa pitanjem hoćeš-nećeš je tipično radikalska, montipajtonovska. Poput štrajka glađu u nekom ministarstvu.

EDIT:

bene_geserit bene_geserit 03:45 25.04.2020

Re: ...

Sama ideja sa pitanjem hoćeš-nećeš je tipično radikalska, montipajtonovska. Poput štrajka glađu u nekom ministarstvu

Pa da, klasično trolovanje.
Zato ih je najbolji blogotrolerdrugar Čarli lepo provalio i rekao da će da uzme pare i potroši na ćevape. Iskusno.
nikvet pn nikvet pn 05:56 25.04.2020

Re: ...


Узмем 100е, уситним по 20е и купим пет гласова против Вучића.
zilikaka zilikaka 09:20 25.04.2020

Re: inženjerski pristup

Na ovom blogu sve situirani i moralni ljudi.

Jedni neće da uzmu, drugi hoće ali će proslijediti nekome kome je novac potrebniji.


Situirani?
Prosečan bloger ima oko 50 godina, završen fakultet i preko 20 godina radnog uskustva.
Prosečna plata u Srbiji je preko 500 evra. Ako se složimo da prosečan bloger sa svojim karakteristika ima recimo 700, 1/7 mesečnih primanja mu ne menja život, niti mu je to preko potrebno.
Daleko od toga da se takav ne saginje kad mu ispadne 100evra, al svakako ne spada u socijalnu kategoriju koju treba država da pomaže.
Naprotiv, s druge strane je.
S obzirom da će država SVIMA dati jednako, što je osnovna notorna glupost na koju ne možeš da utičeš, mislim da je najpametnije iz svoje okoline naći nekog ko nema primanja pa njemu preusmeriti svoje sledovanje, kad to već država nije umela da uradi.
mariopan mariopan 09:28 25.04.2020

Re: ...

nikvet pn

Узмем 100е, уситним по 20е и купим пет гласова против Вучића.



Genijalno!
solo solo 09:29 25.04.2020

Re: inženjerski pristup

Prosečan bloger



loader loader 09:32 25.04.2020

Re: ...

уситним по 20е и купим пет гласова против


Blago toj petorici. Dobiće 20 evra, plus ovih sto evra, što znači da će proći sa 120 evra. A 120 evra je već ozbiljna suma. Onda će im se pojaviti stranački poreznici i pitati zašto oni kao humani ljudi ne preusmere to na nekoga kome je potrebnije. Sa tom sumom od po 120 evra ta petorica moralno osvešćenih mogu da kupe po šestoricu koji će glasati za pomenutog. Tako će biti trideset onih koji će glasati za ... Tih trideset ... Kad se sva ta lova okrene skroz u krug svi će biti na istom početnom stanju, a svest građana će biti još unapređenija i svi će pohrliti ka ćorkavim kutijama da učine svoju građansku dužnost.

Biti će na izborima 101 % glasova za prosperitet zemlje.

I Jezdimir Vasiljević bi se zadivio.

mariopan mariopan 09:33 25.04.2020

Re: inženjerski pristup

zilikaka
Na ovom blogu sve situirani i moralni ljudi.

Jedni neće da uzmu, drugi hoće ali će proslijediti nekome kome je novac potrebniji.


Situirani?
Prosečan bloger ima oko 50 godina, završen fakultet i preko 20 godina radnog uskustva.
Prosečna plata u Srbiji je preko 500 evra. Ako se složimo da prosečan bloger sa svojim karakteristika ima recimo 700, 1/7 mesečnih primanja mu ne menja život, niti mu je to preko potrebno.
Daleko od toga da se takav ne saginje kad mu ispadne 100evra, al svakako ne spada u socijalnu kategoriju koju treba država da pomaže.
Naprotiv, s druge strane je.
S obzirom da će država SVIMA dati jednako, što je isnovna notorna glupost na koju ne možeš da utičeš, mislim da je najpametnije iz svoje okoline naći nekog ko nema primanja pa njemu preusmeriti svoje sledovanje, kad to već država nije umela da uradi.


Tačno tako.

I onda znaš da je otišlo nekom kome stvarno treba.

Ovako će te pare vlast slupati kao pijani mornar u neku glupost i svakako će ih potrošiti, njima se nikakve pare u rukama ne smeju ostavljati, to je zločin prema svojoj državi.
klik23 klik23 09:54 25.04.2020

Re: inženjerski pristup

njima se nikakve pare u rukama ne smeju ostavljati

One će se opet vratiti u njihove lepljive ruke. Nešto mi govori da će ispasti baš tako
docsumann docsumann 10:01 25.04.2020

Re: inženjerski pristup

Prosečan bloger ima oko 50 godina, završen fakultet i preko 20 godina radnog uskustva.


u bobu
mariopan mariopan 10:58 25.04.2020

Re: inženjerski pristup

klik23
njima se nikakve pare u rukama ne smeju ostavljati

One će se opet vratiti u njihove lepljive ruke. Nešto mi govori da će ispasti baš tako

Dobro, mogu bar da maštam da sam im na kratko smrsila konce.
Jelica Greganović Jelica Greganović 12:20 25.04.2020

Re: ...

Emigrante, nisam do sada primetila da je iko pomenuo boravište, te ako se radi samo o državljanstvu, zašto da ne, srećni si dobitnik.
loader loader 12:42 25.04.2020

Re: ...

ko se radi samo o državljanstvu, zašto da ne, srećni si dobitnik


Može odmah da bude registrovan za KK Zvezda
aureus aureus 12:44 25.04.2020

Re: inženjerski pristup

Treba se podsjetiti ČIJE pare uopšte može da daje država.

Pod uslovom da su uopšte ozbiljni sa ovom idejom.

Pa pare građana, i to - bilo pretumbacijom aktuelnog budžeta bilo zaduživanjem, što je, čini mi se, vjerovatnije.

Stoga svako ko ne uzme treba da je svjestan da ne samo što neće uzeti tih 100 evra i potrošiti ih na nešto korisno (ili ih proslijediti nekome) nego će ih, ako se do njih došlo zaduživanjem, još i platiti u budućnosti recimo 130.

A njihovi birači će ih ionako vjerovatno uzeti. Iz čega se mogu izvući...razni interesantni zaključci.
loader loader 12:49 25.04.2020

Re: inženjerski pristup

Treba se podsjetiti ČIJE pare uopšte može da daje država.


Naše. Mi umemo da budemo neodgovorni, a država je odgovorna i troši samo na odgovoran način.

Pod uslovom da su uopšte ozbiljni sa ovom idejom.


Naravno da su ozbiljni, jer će im ušur biti pozamašan.

Pa pare građana, i to - bilo pretumbacijom aktuelnog budžeta bilo zaduživanjem, što je, čini mi se, vjerovatnije.


Da, ali bez brige. Tu su penzioneri. Opet će se "odreći" znatnog dela svojih penzija i iščupati zemlju iz kandži dugova. Da, tako je, dug je nekima dobar drug.

A njihovi birači će ih ionako vjerovatno uzeti.


Ali će odgovorna država reći - Dobro, uzeli ste, ali zato nema sendviča na pet sledećih mitinga, na koje ćete, jakako, ići.

jooscout jooscout 15:08 25.04.2020

Re: ...

srdjan.pajic



A kako mi emigranti duzmemo tih 100 evra? Ili za nas nema? I nemoj neko da me pita šta ću sa njima da udarim!




Jutros me obavestilo da će država dotvori račune za nas, da se ne sekiramo. Naravno da nemam trunku moralne dileme da bi trebalo da uzmem i prosledim, niti su to njihove pare, ali evo ako bih probala da sprovedem radnju u delo -ne mogu. Refleks bukvalno kao da kradem.
solo solo 15:37 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?


A njihovi birači će ih ionako vjerovatno uzeti


Zlatni stvarno nije ok što uz maske nema uputstvo kako se namiče.



Kako ide sa rukavicama?


Kazezoze Kazezoze 15:49 25.04.2020

Re: ...

nikvet pn

Узмем 100е, уситним по 20е и купим пет гласова против Вучића.

Ja bih prvo proverio da li su euri orginalni.
Mali je to, kopiranje mu je donelo tolike titule.
loader loader 16:20 25.04.2020

Re: ...

Ja bih prvo proverio da li su euri orginalni.


Eto - uvek se nešto veoma važno zaboravi.
Srećom, ima ljudi kojima slabo šta promiče
mirelarado mirelarado 16:30 25.04.2020

Re: ...

Kazezoze
nikvet pn

Узмем 100е, уситним по 20е и купим пет гласова против Вучића.

Ja bih prvo proverio da li su euri orginalni.
Mali je to, kopiranje mu je donelo tolike titule.


Nisu, naravno. Preobraženi su već unapred u dinare, a po kom će to kursu, khm, biti, tek ke vidime.
niccolo niccolo 16:32 25.04.2020

Re: ...

a po kom će to kursu, khm, biti, tek ke vidime.

Već se zna, po jučerašnjem srednjem kursu NBS.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:37 25.04.2020

Re: ...

jooscout
srdjan.pajic



A kako mi emigranti duzmemo tih 100 evra? Ili za nas nema? I nemoj neko da me pita šta ću sa njima da udarim!




Jutros me obavestilo da će država dotvori račune za nas, da se ne sekiramo. Naravno da nemam trunku moralne dileme da bi trebalo da uzmem i prosledim, niti su to njihove pare, ali evo ako bih probala da sprovedem radnju u delo -ne mogu. Refleks bukvalno kao da kradem.


mene niko nije obavjestio

ali se ja svejedeno ne slažem s tom tezom da kao treba podrivati državu jer njom upravaljaju degenerici..
ne možeš državu malo podrivati pa malo poštovati, institucije malo graditi pa malo bataliti, pravila malo uvoditi pa malo zaobilaziti..
il poštuješ il ne, to moraju stavrno da budu neki vanredni uslovi pa da ima smisla podrivati državu (Hitlerovu recimo)..
dok god postoji izborni sistem il ga poštuješ i preuzimaš vlast od kretena il se ukopavaš dublje sa kretenima..
te tako
kako ničim nisam ugrožena a ni porez ne plaćam u Srbiji bilo bi mi sasvim van pameti da tražim da mi sad Srbija novčano pomaže..
aureus aureus 16:49 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

solo

A njihovi birači će ih ionako vjerovatno uzeti

Zlatni stvarno nije ok što uz maske nema uputstvo kako se namiče.

Solo - mogu samo da ti kažem jedno: uzmi evre, al' čuvaj se srebroljublja.
nsarski nsarski 16:58 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

aureus
solo

A njihovi birači će ih ionako vjerovatno uzeti

Zlatni stvarno nije ok što uz maske nema uputstvo kako se namiče.

Solo - mogu samo da ti kažem jedno: uzmi evre, al' čuvaj se srebroljublja.


Čekaj bre Zlaćani, svima deliš savete a na precizno Mirelino pitanje "A šta bi ti uradio?", ni ne pokušavaš da odgovoriš. (Evo, ja već dva dana čekam.)

Evo još jedno, precizno pitanje. Meni je pre neki dan Tramp uplatio oko 1000 evra ($1200), bez telefonskih poziva i sličnih sranja, jednostavno, to mi je leglo na račun. Šta uraditi?

Ima mnogo pitanja na koje ne odgovaraš, sakrivaš se na Farska ostrva. Ja na ono o mravojedima još čekam odgovor.

Dakle, šta ćeš ti uraditi sa Stojom evra?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:00 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

nsarski
aureus
solo

A njihovi birači će ih ionako vjerovatno uzeti

Zlatni stvarno nije ok što uz maske nema uputstvo kako se namiče.

Solo - mogu samo da ti kažem jedno: uzmi evre, al' čuvaj se srebroljublja.


Čekaj bre Zlaćani, svima deliš savete a na precizno Mirelino pitanje "A šta bi ti uradio?", ni ne pokušavaš da odgovoriš. (Evo, ja već dva dana čekam.)

Evo još jedno, precizno pitanje. Meni je pre neki dan Tramp uplatio oko 1000 evra ($1200), bez telefonskih poziva i sličnih sranja, jednostavno, to mi je leglo na račun. Šta uraditi?

Ima mnogo pitanja na koje ne odgovaraš, sakrivaš na Farska ostrva. Ja na ono o mravojedima još čekam odgovor.

Dakle, šta ćeš ti uraditi sa Stojom evra?


zar u US nije samo za nezaposlene? jel moguće da uplaćuju redom svima?
jbt definitivno komunizam pobjedio.. gotovo je
niccolo niccolo 17:05 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

Šta uraditi?

Daj meni pola.
nsarski nsarski 17:08 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

jbt definitivno komunizam pobjedio.. gotovo je


Nah. Ne nadaj se.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:09 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

niccolo
Šta uraditi?

Daj meni pola.

što samo pola, nek ti da sve, vidiš da ne zna šta će s njima
niccolo niccolo 17:10 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

newimprovedtadejus
niccolo
Šta uraditi?

Daj meni pola.

što samo pola, nek ti da sve, vidiš da ne zna šta će s njima

Ne treba preterivati.
bene_geserit bene_geserit 18:17 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

jel moguće da uplaćuju redom svima?
jbt definitivno komunizam pobjedio.. gotovo je

Uplaćuju svima malo sutra.
Gde je mojih 1200$, pa još sa Tramponjinim potpisom na čeku (pitam za Pajića) ?
rodni rodni 18:24 25.04.2020

Re: ...

newimprovedtadejus

...
mene niko nije obavjestio

ali se ja svejedeno ne slažem s tom tezom da kao treba podrivati državu jer njom upravaljaju degenerici..
ne možeš državu malo podrivati pa malo poštovati, institucije malo graditi pa malo bataliti, pravila malo uvoditi pa malo zaobilaziti..
il poštuješ il ne, to moraju stavrno da budu neki vanredni uslovi pa da ima smisla podrivati državu (Hitlerovu recimo)..
dok god postoji izborni sistem il ga poštuješ i preuzimaš vlast od kretena il se ukopavaš dublje sa kretenima..
te tako
kako ničim nisam ugrožena a ni porez ne plaćam u Srbiji bilo bi mi sasvim van pameti da tražim da mi sad Srbija novčano pomaže..

Ovo si dobro istakla.
Šta se događa kada više izborni sistem ne postoji?
rodni rodni 18:27 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

bene_geserit
jel moguće da uplaćuju redom svima?
jbt definitivno komunizam pobjedio.. gotovo je

Uplaćuju svima malo sutra.
Gde je mojih 1200$, pa još sa Tramponjinim potpisom na čeku (pitam za Pajića) ?

Trumponja zna da si ti, ionako, njegov.
Pa da ne troškari.
Bolje da te parice potroši na Pajića i njemu slične.
nsarski nsarski 18:30 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

bene_geserit
jel moguće da uplaćuju redom svima?
jbt definitivno komunizam pobjedio.. gotovo je

Uplaćuju svima malo sutra.
Gde je mojih 1200$, pa još sa Tramponjinim potpisom na čeku (pitam za Pajića) ?


Pa, ako zarađuješ više od $100K, nema stimulusa. Niko od mojih koji tamo rade (6 komata u komadima) nije dobio ček, a ja, sirotinja srpska, eto dali mi. (Ah, da, jeste bratanica,student). Pravedno
jooscout jooscout 19:13 25.04.2020

Re: ...

newimprovedtadejus






ne možeš državu malo podrivati pa malo poštovati, institucije malo graditi pa malo bataliti, pravila malo uvoditi pa malo zaobilaziti..
il poštuješ il ne,


Pa jeste, i u pravu si, sa jedne strane ne mogu da propagiram kolektivnu odgovornost kao u slučaju vakcinacije a da isto načelo ne primenim i ovde. Samo mi padne klapna kad vidim ovako, još uvek mogu da me zapanje.
solo solo 19:36 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

Čekaj bre Zlaćani, svima deliš savete a na precizno Mirelino pitanje "A šta bi ti uradio?", ni ne pokušavaš da odgovoriš. (Evo, ja već dva dana čekam.)


Kako da ti odgovori kad nije poreski obveznik ovđe.
Pritom dokazao u više navrata da je karakteran lik, što da uzima tuđe?
solo solo 19:38 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

uzmi evre,


Jok, tebe ću da pitam.

Navodno Čerčil reko:

,,Sve što ti država da džaba budi siguran da ti je dužna,,.


I poklonu se u zubalo ne gleda.
srdjan.pajic srdjan.pajic 19:50 25.04.2020

Re: ...

jooscout
srdjan.pajic



A kako mi emigranti duzmemo tih 100 evra? Ili za nas nema? I nemoj neko da me pita šta ću sa njima da udarim!




Jutros me obavestilo da će država dotvori račune za nas, da se ne sekiramo. Naravno da nemam trunku moralne dileme da bi trebalo da uzmem i prosledim, niti su to njihove pare, ali evo ako bih probala da sprovedem radnju u delo -ne mogu. Refleks bukvalno kao da kradem.


A koji je to obaveštajni kanal kojim su ti javili? Od mene su izgleda davno digli ruke, u životu su me samo jednom zvali na neko srbovanje iz ambasade za vreme Koštunice, i nismo se rastali u najboljim odnosima.

srdjan.pajic srdjan.pajic 19:59 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

bene_geserit
jel moguće da uplaćuju redom svima?
jbt definitivno komunizam pobjedio.. gotovo je

Uplaćuju svima malo sutra.
Gde je mojih 1200$, pa još sa Tramponjinim potpisom na čeku (pitam za Pajića) ?


Ni meni nije ništa leglo, a cenim da je to po istom kriterijumu koji pominješ, žena i ja zarađujemo iznad tog limita za sirotinju. Ali nema veze, nego me ispališe sad i za one pare na konto smol biznisa mi u opasnosti: prvo je bilo 10K bespovratno, a onda je to spalo na tisuću po zaposlenom, mada ni to nisu platili jer kao nema para, biće, tu neki dan od srede, s tim što se ovi robovi koje uzimam sa univerziteta da mi lemače i rade redarstvo u labu ne ubrajaju u to. A ja, budala, nisam nikog još otpustio, bilo mi žao ljudi. Ima zato sad neki drugi kredit, ali tu moraš da dokazuješ neki težak hardship, što ja ne mogu ama baš nikako da dokažem so obzirom na dosadašnja prihodovanja, sem da mi je malo teško da idem na posao svaki dan dok ostali vataju zjale po kućama. Tako da, sve u svemu, ovaj tvoj Tramp nije NIŠTA učinio za mene, doduše, nisam od njega to ni očekivao...
bene_geserit bene_geserit 20:40 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

ovaj tvoj Tramp nije NIŠTA učinio za mene, doduše, nisam od njega to ni očekivao.

A jel ova tvoja Pelosi učinila nešto za tebe, mislim Kongres i power of purse i tako to ?
prvo je bilo 10K bespovratno, a onda je to spalo na tisuću po zaposlenom ... A ja, budala, nisam nikog još otpustio, bilo mi žao ljudi.

Što će reći imaš zaposlenih na prste jedne ruke da ih prebrojiš, a ovamo ko Musk lepo kaže Alse.
Nego zezam se, svaki mali privatni biznis treba poštovati pogotovo u ovoj sve više komunjarskoj zemlji kronog nazovi kapitalizma i monopola na sve strane. Tako da bi bilo lepo da ti malo smanje gubitke kako god, na sve strane čujem ružne priče ko god ima privatni biznis sa prihodima koji trokiraju a troškove manje više fiksne je u gadnom problemu.
mariopan mariopan 20:55 25.04.2020

Re: ...

il tadejus

Poštuješ il ne, to moraju stavrno da budu neki vanredni uslovi pa da ima smisla podrivati državu (Hitlerovu recimo)..


Ovo jesu takvi uslovi i takva država.
jooscout jooscout 21:04 25.04.2020

Re: ...

srdjan.pajic


A koji je to obaveštajni kanal kojim su ti javili? Od mene su izgleda davno digli ruke, u životu su me samo jednom zvali na neko srbovanje iz ambasade za vreme Koštunice, i nismo se rastali u najboljim odnosima.



Nezvaničnim.
aureus aureus 21:12 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

solo
uzmi evre,

Jok, tebe ću da pitam.
Navodno Čerčil reko:
,,Sve što ti država da džaba budi siguran da ti je dužna,,.
I poklonu se u zubalo ne gleda.

Dobro. To je riješeno.
Samo da te ne zakinu.
Ili da te, ne daj bože, tjeraju na kakva poniženja.
solo solo 21:15 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

aureus


Jesi ga viđao Zlaja u Mostaru?

Njih dvoje su mogući naslednici Kim Džong Una



Kao mogućeg pretendenta na severnokorejski tron ističu i diktatorovog nećaka Kim Han Sola koji je studirao u Mostaru.Vazda je visio u jednoj kafani na Španskom trgu. Trebaš to vidjeti. Uđeš u neku avliju, a tamo isto ko da je 1986. Tu se služilo piće, bila je i rakija, pravila je gazdarica. Tu je on pio, a ovi naši su ga zvali Rakija", priča jedna Mostarka.
aureus aureus 21:20 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

solo
aureus

Jesi ga viđao Zlaja u Mostaru?

Njih dvoje su mogući naslednici Kim Džong Una

Koristi zarez, i daj malo više konteksta.
Ne može se tako, s neba pa u rebra, odma' Mostar i Kim Džong Un.

diktatorovog nećaka Kim Han Sola koji je studirao u Mostaru

Gle, jedan je Sol studirao u Mostaru...
solo solo 21:22 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

Ne može se tako, s neba pa u rebra, odma' Mostar i Kim Džong Un.


Sustižu događaji hebeš zarez, hebeš 100E, idemo dalje.

Eto rešenja za aluminijski ako mali uzjaše.


aureus aureus 21:39 25.04.2020

Re: aureus đe su uši bolan?

solo
Ne može se tako, s neba pa u rebra, odma' Mostar i Kim Džong Un.


Sustižu događaji hebeš zarez, hebeš 100E, idemo dalje.

Eto rešenja za aluminijski ako mali uzjaše.

Dobro, da prvo sačekamo i vidimo šta se zaista dešava sa Kim Džong Unom.
Na svim fotografijama koje sam gledao Kim je uglavnom bio srećan i bio je jedina debela osoba.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana