Eksperimenti u blogovanju

Ovo nismo probali

zilikaka RSS / 22.04.2020. u 19:20

Ima nekih stvari u kojima ne umeš da uživaš dok se ne namesti da sam uvidiš koliko ti je u tom momentu baš lepo. Eto, recimo, niko se ne seti da obuje tri broja manje cipele i nosi ih ceo dan. Ono, jes da ne znamo zašto bi to radio, al brate, te miline kad se izuješ...
zilikaka
Tako su danas popodne i večeras, po prvi put posle mesec dana, 65+ dobili priliku da izađu iz svojih kuća i prošetaju napolje. S obzirom da su u međuvremenu ispali iz forme, za početak im je dato 300m od kuće, brojka koja će se svakako u narednom periodu povećavati u skladu sa preporukama trenera, kako bi svako do njih pojedinačno i svi oni zajedno spremno dočekali odlazak na predstojeće izbore. Možda u tome treba tražiti razlog zašto je preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
niccolo
kao što je blogokolega naglasio
preko noći postalo racionalno da penzioneri izlaze u vreme kada su ostali u kućama, dok je do koliko juče to bilo neracionalno i opasno...
što samo pokazuje da je krizni štab sebe stavio u istovetnu poziciju (preko noći) kako bi neposredno mogao da ima uvid u to da li je predložena odluka ispravna
ecce-florian
S obzirom da nam je krizni štab trenutno telo sa najvažnijom ulogom u zemlji, gotovo sigurno su promislili kako će steći taj neposredni uvid. Za nas obične smrtnike ostaje samo da nagađamo o metodama.
zilikaka



Komentari (674)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

predatortz predatortz 19:07 25.04.2020

Re: Багра

Oceniti meru kao dobru, helikopter ovo ono, učestvovati u tome, a pri tom osuđivati onoga ko je meru uveo, to, izvinite, nije normalno.


Mislim da sam bio dovoljno jasan.
Ako nisam, preciziraću.
Mislim da mera u kojoj se neselektivno deli novac, odnosno u našem slučaju obećava, ne može biti dobra.
Donela ju je loša vlast, vređajući naš zdrav razum, bahateći se, sa isključivim ciljem sticanja političkih poena u izbornoj godini.
Nabacili su nam vlastito dupe na volej i mislim da svi treba dobro da ga šutnemo.
Taj udarac loše vlasti u dupe nikako ne može biti loš po Srbiju. Naročito ako se zna da taj novac, čak i da ga isplate svima, a siguran sam da neće, ostaje u Srbiji i vraća se tamo odakle je i potekao. Ma kako ga mi potrošili, vraća se u budžet. Kroz PDV, kroz nečiju platu, kroz neku akcizu, kroz uplaćen porez na nekretninu, kroz plaćenu struju, kroz registraciju vozila...
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:19 25.04.2020

Re: Багра

Ma kako ga mi potrošili, vraća se u budžet

Eto ti ga sad, uzmem al ko da nisam, sve ja to vratim.
Pa neće biti.
Uzmeš sto evra, za njih kupiš pestokeca, ode lova u San Francisko, ti se šepuriš pred ribama u knezu, a pretvaraš se da si to Srbiji vratio.
Pa nisi.

Ili, Vučić se zaebo pa obećao, ti ga stsneš da da iako znaš da će biti u buli.
Ali, ko će zapasti u bulu zbog lakomislenosti Vučića, on ili Srbija?

Neće on Pred, ni on ni bata, ni Neša ni tata, imaće oni dovoljno iako bi svi uzeli te pare.
Srbija će dospeti u bulu.
A kad dospe negde se mora kresati.
A šta misliš gde će?

Ili, da li možda ti baš od tih koji će zbog bule ostati bez primanja, uzimaš kintu, a ne od Vučića?
predatortz predatortz 19:30 25.04.2020

Re: Багра

A kad dospe negde se mora kresati.
A šta misliš gde će?

Ili, da li možda ti baš od tih koji će zbog bule ostati bez primanja, uzimaš kintu, a ne od Vučića?


Od tog novca se ne dele plate.
To ti ljudi uporno pokušavaju sa objasne.
Budžet ima pozicije, one su već projektovane, budžet za njih je usvojen poodavno. Pa i plate budžetskih korisnika.
Mi, koji to nismo, smo prepušteni tržištu i sami sebi.
Ti ovo posmatraš kao da se novac daje sa pozicija namenjenih socijalnim davanjima ili ličnim dohodcima. Ne brini, odatle neće zahvatiti, to im je glasačka mašina.
Ovo, odakle se hvale da če zahvatiti, ionako mogu da troše kako hoće.
I još nešto ću ti reći. Na blogu smo svi već godinama. Malo je ovde neprijatelja Srbije. Nemoj da je braniš od onih koji to pouzdano nisu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:41 25.04.2020

Re: Багра



Od tog novca se ne dele plate.
To ti ljudi uporno pokušavaju sa objasne.
Budžet ima pozicije, one su već projektovane,

A ko priča o platama?
Šta ako bude morao da kreše socijanu stavku, ili poljoprivrednu, ili zdravstvenu, prosvetnu, sportsku....?

Ili znate da to neće, verujete mu?

Malo je ovde neprijatelja Srbije. Nemoj da je braniš od onih koji to pouzdano nisu

Put do pakla i dobre namere.

Može se ozbiljna šteta napraviti sve misleći da je to pravi put.

A još kad se uzima nezarađeno treba biti posebno oprezan, i imati baš dobre razloge za to.
predatortz predatortz 19:49 25.04.2020

Re: Багра

A još kad se uzima nezarađeno treba biti posebno oprezan, i imati baš dobre razloge za to.


Slušaj, ja sam imao prilika da uzimam šta ti duša ište i da nikom ne odgovaram za to. Nisam uzimao.
Za mojih pedeset godina, od država u kojim sam živeo, dobio sam samo uniformu i oružje.

Molim te da mi prestaneš nabijati na nos to "nezarađeno".
Meni taj novac ne treba, ovo nije stvar novca. Ovo je stvar principa. Ili hoćeš da nas Vučić pravi idiotima, a da mi samo sležemo ramenima? Vučić, ili bilo ko drugi.
niccolo niccolo 19:52 25.04.2020

Re: Багра

Šta ako bude morao da kreše socijanu stavku, ili poljoprivrednu, ili zdravstvenu, prosvetnu, sportsku....?

Ne bih da kvarim shvatanje stvarnosti, ali to je već obavljeno - napravili su izmene budžeta i napravili mesta za tih 100e. Ako to ne bude potrošeno, može samo da se posle radi još jedan rebalans gde građani treba da veruju da će nepotrošen novac biti prebačen na ove stavke, a ne na neke druge.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:01 25.04.2020

Re: Багра

. Ili hoćeš da nas Vučić pravi idiotima, a da mi samo sležemo ramenima

Ne znam kako to zovete, ali on nešto predloži, vi pihvatate i kažete super je, helikopter mani, ekonomisti kažu da je to ok.

Ili možda mene pravi idiotom koji kažem da je smislio glupost koja će koštati, ne njega nego Srbiju, i da makar lično neću tome da doprinesem?

A kako god se ko osećao zbog toga te pare nisu zarađene.

Ja verujem da ti to smeta, i meni bi, ali jbg, to jeste tako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:04 25.04.2020

Re: Багра

napravili su izmene budžeta i napravili mesta za tih 100e

I uradili bezbolno?
Moguće.
Ali ako im veruješ da jesu, što onda sumnjaš u sledeći rebalans u kom bi nepodeljene pare opredeljivali?
Ako su ovo dobro uradili, onda će i sledeće.
niccolo niccolo 20:09 25.04.2020

Re: Багра

Ako su ovo dobro uradili

Pa ti si jedini koji ovo tvrdi, svi ti danima crtamo da je mera budalaština. Zato niko i ne veruje da bi u nekom budućem rebalansu to uradili kako treba. A da li treba iskoristiti novac koji je već opredeljen u budžetu je drugi par rukava, šta te u postupcima sadašnje vlasti navodi na to da pomisliš da bi bilo pametno preskočiti novac i ostaviti im da rade rebalans?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:16 25.04.2020

Re: Багра

Pa ti si jedini koji ovo tvrdi, svi ti danima crtamo da je mera budalaština

Ali ćemo uzeti.
Budalaština ali prihvatamo.
Zanimnjivo.

A
Zato niko i ne veruje da bi u nekom budućem rebalansu to uradili kako treb

A ovaj, u kom su obezbedili te pare su uradili kako treba?
Niko nije zakinut, Vučić izmislio neke nove, nebeske pare?
Ako njega jesu, što ne bi i sledeći?
predatortz predatortz 20:18 25.04.2020

Re: Багра


A kako god se ko osećao zbog toga te pare nisu zarađene.

Ja verujem da ti to smeta, i meni bi, ali jbg, to jeste tako.


Smeta mi sledeče:

Oni nameravaju da naprave kolosalnu proneveru naših para. Nemamo nikakav mehanizam da kontrolišemo isplatu, nikakav uvid u to gde će taj novac da završi. Evidentno je da su već počeli da petljaju i muvaju, da prave model po kom se za časni krst neće zati ko je uzeo, a ko ne.
Jedino što ja mogu da uradim je da učinim napor, da obavim taj ponižavajući poziv, da novac koji je navodno namenjen meni stvarno dođe meni, a ne da ode u neki njihov fond, da im još i sponzor budem.
A onda taj novac, ne moj ali ipak naš, dam gde smatram da je potreban.

Dakle, smeta mi što ti u dvadeset komentara ovo objašnjavam, a ti poturaš tezu da mi je zinulo dupe na nezarađenih sto evra i da ću tako sjebati Srbiju.
Ej, ne oni, nego baš ja!
A oni, pošteni kakvi jesu, ako taj novac ne uzmemo, domaćinski će raspolagati njim. Neće ga uzeti sebi.
To mi smeta, na više načina.
niccolo niccolo 20:20 25.04.2020

Re: Багра

A ovaj, u kom su obezbedili te pare su uradili kako treba?
Niko nije zakinut, Vučić izmislio neke nove, nebeske pare?

Kao što već rekoh, to samo ti tvrdiš. Niko ne tvrdi da su to uradili kako treba, već da je to već gotova stvar. Svojom "principijenlošću" ćeš samo da dovedeš do toga da kroz neki budući rebalans opet nešto zaseru.
bene_geserit bene_geserit 20:26 25.04.2020

Re: Багра

Toliko su vas istrolovali sa ovih 100 evra da se ubiste pričajući o tome.
I posle Vučić glup.
Čarli najpametniji, kaže kupiće ćevape i ne hrani trola dalje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:37 25.04.2020

Re: Багра


Oni nameravaju da naprave kolosalnu proneveru naših para

E baš nisu imali prilike do sad pa hajd da im oduzmemo priliku.
Proneveravali su ih po Krušicima i Jovanjicama ohoho, proneveravaće ih uzeli ne uzeli ove pare.
Slab je izgovor, hajd da ih uzmem da sprečim proneveru.
To se sprečva jedino skidanjem sa vlasti, nikako uzimanjem iz budžeta.

I nije mi blisko logici da je sve počelo kao osmišljen način za proneveru.
Što ne isključuje da bi, tj da će, iskoristiti i tu priliku.

Počelo je nepromišljenošću, lupetanjem onoga što mu se učinilo kao dobar potez za izbore.
Kasnije je shvatio da će to teško ići, da je skupo, da će država ozbiljno pretrpeti zbog toga, pa traži način kako da umanji štetu po državu a da on lično ne izgubi.

E sad, može mu se pakostiti tako što mu se neće omogućiti da umanji štetu po državu, a može se i intetes države staviti ispred inata prema Vučiću, i ličnim činom ne doprinositi toj šteti.

A iznad svega toga, kod nekih, stoji princip da se ne uzima od svoje države ako nije neka velika muka.

Postoji i osećaj o pravednosti i nepravednosti, ali to je rastegljivo.
docsumann docsumann 20:38 25.04.2020

Re: Багра


hoochie coochie man hoochie coochie man 20:38 25.04.2020

Re: Багра


Kao što već rekoh, to samo ti tvrdiš. Niko ne tvrdi da su to uradili kako treba, već da je to već gotova stvar.

Pa od čega su uzeli?
Ozbiljno pitam.
Znam da nije od Vučića.
predatortz predatortz 20:41 25.04.2020

Re: Багра


A iznad svega toga, kod nekih, stoji princip da se ne uzima od svoje države ako nije neka velika muka.


Dobro, opet si dokazao da sam ja alav čovek, bez principa i bez osećaja za državu.

Neka ostane na tome.
predatortz predatortz 20:47 25.04.2020

Re: Багра

bene_geserit
Toliko su vas istrolovali sa ovih 100 evra da se ubiste pričajući o tome.
I posle Vučić glup.
Čarli najpametniji, kaže kupiće ćevape i ne hrani trola dalje.


Dakeko od toga da je glup.
Obećaš pare svima, pa onda ne baš svima nego penzionerima, ljudima koji dobijaju socijalna davanja i onima koji se izjasne da hoće novac.
Nama samo ostaje da verujemo njemu, Malom i Vesiću da se stvarno nismo izjasnili da ćemo da uzmemo, bez obzira što oni znaju naše generalije, matične brojeve...

Evo, ja im verujem da neću biti donator u kampanji.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:48 25.04.2020

Re: Багра


Neka ostane na tome

Neka ostane, ali ne na tome, jer to ne mislim, naravno, glupo mi je i da to kažem, ali da nebismo pokvarili odnos, neka ostane na tome da se ne razumemo.
mariopan mariopan 21:19 25.04.2020

Re: Багра

predatortz
ama nije uzimanje tih para nikakvo podrivanje..
nego je navedeno kao arguemnt za uzimanje da je to ok jer ih tako podrivaš..


To je bio moj stav.
Obrazložiću ti.
Mislim da su se, kao i u mnogo čemu, zatrčali i izleteli sa bombastičnim obećanjem. Mislim da je razumno da se novac podeli ugroženim kategorijama i da niko normalan protiv te mere ne bi imao ništa protiv. No, ovim papcima na vlasti to nije dovoljno. Oni su, onako široko, kao pijan primitivac počeli da mašu novcem nudeći ga svima. Kad su se sabrali i skontali da to baš tako i ne ide, traže model po kom će većina da odustane. Prave situaciju da se ti osećaš glupo i alavo jer su oni ispali mentoli.. Moj predlog je da svi tražimo pare. Ne podrivam državu, podrivam njih. Oni bi, u toj hipotetičkoj situaciji da me svi poslušate, morali da prave novu strategiju da izbegnu tu isplatu i time ispadnu još jadniji.
Ovo što predlažem je mera protiv bahatosti, lažnih obećanja... I ne odnosi se samo na njih. Svim političarima treba reći:
Obećao si, sad daj!


Da, i ja se slažem sa tim.
Time se podriva njihova bahata vladavina, ogoljeni dilentatizam izlazi na videlo i oni će imati manje podrške u narodu koji je to očekivao jer je gromoglasno najavljeno.
Huči je to "preveo" u rušenje države. I od tada pričamo o "rušenju države". Tu sam se iznenadila, kako to da je Vučić država?
Tako smo uveli pojam "država" gde mu nije mesto i ja sam to naglasila u jednom komentaru.
Pogrešno se tumači to što pišemo, ne rušimo državu kao državu nego kretene na vlasti. Pokazujemo koliko su nesposobni.
predatortz predatortz 21:23 25.04.2020

Re: Багра

Da, i ja se slažem sa tim.


Dodao sam i sumnju da će ovu petljavinu, jer se neće moći utvrditi kome i koliko su isplatili, iskoristiti da deo novaca "skrene" u kampanju.
Odnosno da oni što neće postanu donatori.
mariopan mariopan 21:32 25.04.2020

Re: Багра

predatortz

A iznad svega toga, kod nekih, stoji princip da se ne uzima od svoje države ako nije neka velika muka.


Dobro, opet si dokazao da sam ja alav čovek, bez principa i bez osećaja za državu.

Neka ostane na tome.

I ja.
mariopan mariopan 21:33 25.04.2020

Re: Багра

predatortz
Da, i ja se slažem sa tim.


Dodao sam i sumnju da će ovu petljavinu, jer se neće moći utvrditi kome i koliko su isplatili, iskoristiti da deo novaca "skrene" u kampanju.
Odnosno da oni što neće postanu donatori.

Ma naravno, i ja na to ukazujem ali ni opepeliti hučija.
ecce-florian ecce-florian 11:20 26.04.2020

Re: Багра

"Imamo jedan neslavan rekord u Kikindi, gde je jedan 66-godišnji građanin čak 16 puta prekršio meru zabrane", rekao je Rebić.

Bogami, ovom neće biti dosta ovi 100 maraka.

mariopan mariopan 15:57 26.04.2020

Re: Багра

ecce-florian
"Imamo jedan neslavan rekord u Kikindi, gde je jedan 66-godišnji građanin čak 16 puta prekršio meru zabrane", rekao je Rebić.

Bogami, ovom neće biti dosta ovi 100 maraka.



Treba proveriti njegov zdravstveni karton, to jest pre izricanja presude tražiti od psihologa procenu zdravstvenog stanja. Da ne bude da je čovek zapravo bolestan pa ne može da shvati uputstva za izolaciju?
ecce-florian ecce-florian 17:15 26.04.2020

Re: Багра

Treba proveriti njegov zdravstveni karton, to jest pre izricanja presude tražiti od psihologa procenu zdravstvenog stanja. Da ne bude da je čovek zapravo bolestan pa ne može da shvati uputstva za izolaciju?


Lako je tebi ,deliti , što bi reko nicc "dijagnoze" kad je država rešila da i penzioberima ven zemlje otvori račun da im uplati
mariopan mariopan 12:26 27.04.2020

Re: Багра

ecce-florian
Treba proveriti njegov zdravstveni karton, to jest pre izricanja presude tražiti od psihologa procenu zdravstvenog stanja. Da ne bude da je čovek zapravo bolestan pa ne može da shvati uputstva za izolaciju?


Lako je tebi ,deliti , što bi reko nicc "dijagnoze" kad je država rešila da i penzioberima ven zemlje otvori račun da im uplati

Stvarno?

Onim deviznim penzionerima?

Ja nisam "devizna" ja sam "naša", ispodprosečna penzija.

Ali stvarno ako su i deviznima rešili da isplate onda njima treba izmeriti temperaturu.

A to što si citirao sam napisala zbog one bake koju su isto uhvatili da krši zabranu izlaska "jer je išla na čas engleskog" i bila hit u medijima.....pa se pojavila informacija da baka nije baš sva svoja. Pa mi je onda to bilo jako tužno.
maksa83 maksa83 11:43 24.04.2020

Primarijus Trunpo


“Suppose we hit the body with a tremendous ultraviolet or just very powerful light,” Trump said, following Bryan’s presentation. “I think that hasn’t been checked but you’re going to test it.”

Researchers could also bring “the light inside the body” Trump said, “either through the skin or in some other way.”



Bene ovaj misli da ti gura žarulju tamo gde je Bog zamislio da stvari samo izlaze.

Just sayin'...
angie01 angie01 12:12 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo

bene_geserit bene_geserit 19:25 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo

Bene ovaj misli da ti gura žarulju tamo gde je Bog zamislio da stvari samo izlaze

Vidiš kakav out of the box thinking, a posle kažeš glupan. Skoro kao onaj što duva fenom u nos da pobije viruse.
Nego ima dovoljno ovih koji ne poštuju tu Božju naredbu pa može na njima da se testira.
docsumann docsumann 20:23 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo

Vidiš kakav out of the box thinking


out of mind (of any kind)


na mom out of book engleskom
docsumann docsumann 20:41 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo



“Suppose we hit the body with a tremendous ultraviolet or just very powerful light,” Trump said, following Bryan’s presentation. “I think that hasn’t been checked but you’re going to test it.”

Researchers could also bring “the light inside the body” Trump said, “either through the skin or in some other way.”

docsumann docsumann 21:13 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo


docsumann docsumann 21:16 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo

i druga strana priče

docsumann docsumann 21:26 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo

i da zaokružimo priču sa mišljenjem 'struke'

maksa83 maksa83 21:31 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo

i druga strana priče

Jesam rekao već da sam sa ovim Radunom bio u vojsci, bio je isto ovako lud.
nsarski nsarski 22:27 24.04.2020

Re: Primarijus Trunpo

@maksa
Primarijus Trunpo

“Suppose we hit the body with a tremendous ultraviolet or just very powerful light,” Trump said, following Bryan’s presentation. “I think that hasn’t been checked but you’re going to test it.”

Researchers could also bring “the light inside the body” Trump said, “either through the skin or in some other way.”


Bene ovaj misli da ti gura žarulju tamo gde je Bog zamislio da stvari samo izlaze.

Just sayin'...


Check this one out. (Imitacija je savršena). Obavezno klikni na link!

Jon Cooper

maksa83 maksa83 00:28 25.04.2020

Re: Primarijus Trunpo

Check this one out. (Imitacija je savršena). Obavezno klikni na link!

Jon Cooper

U ovo je ubedljivo najbolja od tih Trunpo sinhronizacija!
Milan Novković Milan Novković 10:29 25.04.2020

Re: Primarijus Trunpo


maksa83

“Suppose we hit the body with a tremendous ultraviolet or just very powerful light,” Trump said, following Bryan’s presentation. “I think that hasn’t been checked but you’re going to test it.”

Researchers could also bring “the light inside the body” Trump said, “either through the skin or in some other way.”



Bene ovaj misli da ti gura žarulju tamo gde je Bog zamislio da stvari samo izlaze.

Just sayin'...

Ček dok mu se znanje malo ne ispolira, dok ne nauči da postoji i neinvazivni način - gamma rays
ecce-florian ecce-florian 14:37 24.04.2020

ajde da probamo ovako


kako su uredbe i druga podzakonska akta trenutno u modi da probamo da se pridružimo

ovde je link za Inicijativu za donošenje uredbe po kojoj će funkcioneri u naredna tri meseca primati minimalnu zaradu

omega68 omega68 17:41 24.04.2020

Znači ovako

У необичном наступу прошлог викенда, амбасадор Кине у Москви Џанг Ханхуј истакао је да се читава прича о COVID-19 тек разоткрива, као и да ће бити изненађења за међународну заједницу. Незамисливо је да би амбасадор Џанг говорио тако без знања Пекинга. Значајно је и што је кинески дипломата одабрао руску државну агенцију ТАСС како би дао неке узнемирујуће изјаве.

ТВРДЊЕ АМБАСАДОРА
Амбасадор је рекао следеће:

– Пет водећих кинеских научних организација прикупило је податке 93 геномске врсте COVID-19 које су објављене у глобалној бази података на основу уноса података из 12 земаља са различитих континената.

– Истраживања су показала да је најстарији „предак“ COVID-19 вирус познат као mv1, који је накнадно еволуирао у хаплотипове H13 и H38 (хаплотип је група гена унутар једног организма која је наслеђена од једног претка).

– H13 и H38 (ознаке су интернационалне, тј. латиничне, прим. прев.) су еволуирали у хаплотип друге генерације – H3, који је на крају еволуирао у H1 (COVID-19).

– Другим речима, „отац“ COVID-19 је Н3, његови „баба и деда“ су Н13 и Н38, а „прадеда“ му је mv1.

– Међутим, иако вирус који је откривен на пијаци у Вухану припада врсти Н1, само је његов „отац“ Н3 примећен у Вухану, и то не на пијаци морских плодова.

– Што је још важније, „баба и деда“ COVID-19, Н13 и Н38, никада нису детектовани у Вухану.

„То нам говори да је врсту Н1 на пијацу донела нека инфицирана особа, што је изазвало епидемију. Секвенца генома не може да лаже“, рекао је амбасадор Џанг. Довољно је да кажемо да извор ширења COVID-19 тек треба открити, а трагови могу да воде на било коју страну. У овом тренутку, иако се COVID-19 први пут појавио у Вухану, његово тачно порекло тек треба утврдити. За то време појављују се знаци поред пута. Стога је амбасадор Џанг наставио:
Брачни пар из Јапана добио је COVID-19 током боравка на Хавајима (где се налази америчка пацифичка база) у периоду од 28. јануара до трећег фебруара, иако нису посетили Кину, нити су дошли у контакт са било којом кинеском особом. Треба подвући да је супруг испољавао симптоме пре трећег фебруара.

– Медији су известили да се COVID-19 први пут појавио у Ломбардији (северна Италија) већ првог јануара.

– Према уваженом италијанском медицинском специјалисти Ђузепеу Ремуцију, епидемија COVID-19 почела је да се шири Италијом још пре него што је почела у Кини.

– Чувени амерички вирусолог Роберт Редфилд, директор Центра за контролу и превенцију заразних болести (водећи амерички институт за јавно здравље и федерална агенција) и администратор Агенције за отровне супстанце и регистар болести (федерална агенција за јавно здравље базирана у Атланти), изнео је сумњу да је велики број смртних исхода сезонског грипа у САД заправо последица COVID-19, за који у САД у то време нису вршена тестирања. (Око 80.000 Американаца је прошле зиме помрло од грипа и његових компликација).

– Додатно шокира што је Италија у потрази за првим случајевима заразе COVID-19 хтела да ексхумира поједине америчке жртве грипа, што су САД одбиле да допусте. Међутим, савремена наука и технологија су прилично способне да испрате траг COVID-19 и апсолутно је сигурно да ће „пре или касније доћи дан када ће све оно што је сада сакривено постати откривено“, како је рекао амбасадор Џанг.

Znači, struja brata Sija je preko svog čoveka nagovestila da je neko u Americi naredio da se virus poturi Kinezima u VuKanu i to daje šlagvort Trampu da otkrije zaveru koja je trebala da počisti i njega i brata žutog.
Ma ne, neškolovani i glupi omego,virus je iz šišmiša.
aureus aureus 02:06 25.04.2020

Na dobrom putu

Po prvi put od izbijanja epidemije na Islandu u toj zemlji nije zabilježen nijedan novi slučaj infekcije u toku prethodna 24 časa.
Island je testirao oko 13 posto populacije, a virus je pronađen u 0,52 posto populacuje u momentu testiranja (skoro 1800 ljudi).
Od sedmoro zaraženih oporavilo ih se šestoro. Ukupno je umrlo 10 ljudi.
Evo šta je tvitnula premijerka Islanda, Katrin Jakobsdotir. (Zanimljiva neformalna profilna fotografija.)


23.04.2020. aktivnih slučajeva 270. Dan kasnije 237.

Šampioni pristupa "testiraj, testiraj, testiraj".

Glavni epidemiolog Islanda je, međutim, rekao da ne treba, zbog dobrih vijesti, graditi lažnu sigurnost.
aureus aureus 02:26 25.04.2020

Re: Na dobrom putu

A Novozelanđani juče oborili sopstveni rekord: 6 961 testiranja u jednom danu. Samo pet novozaraženih.



Novozelanđani vode evidenciju i o potvrđenim i o vjerovatnim slučajevima.

Ukupno do sada zaraženo: 1 456 (302/M).
Umrlih: 17.
Oporavljenih: 1095.
Aktivnih slučajeva: 344.
Testiranja: 108 238.
aureus aureus 02:49 25.04.2020

Re: Na dobrom putu

Australija, 25.04.2020.

Australija je u prethodnih sedam dana bilježila u prosjeku samo 22 slučaja dnevno - manje od jednog cijelog na milion stanovnika i dvadesetak puta manje nego u sedmici kad je bio vrhunac epidemijskog talasa.

Ukupno je registrovano 6 687 zaraženih. 79 ljudi je umrlo, a oporavilo ih se 5 273. Prosječna starost zaraženih je 48 godina a umrlih 79.
64 posto zaraženih su uvezeni slučajevi (preko 4 200 ljudi).
Obavljeno je preko 480 hiljada testiranja. 1,4 posto su bila pozitivna.





Više informacija ovdje.
Jednom dnevno objavljuje se sređen prikaz stanja sa svim bitnim podacima.
docsumann docsumann 08:39 25.04.2020

Re: Na dobrom putu


kako stoji Madagaskar?
aureus aureus 13:21 25.04.2020

Re: Na dobrom putu

docsumann

kako stoji Madagaskar?

Za sada dobro.



Ali još bolje stoji Kurasao, a najbolje Sveta Lucija.
Sveta Lucija se očistila. Svih 15 registrovanih zaraženih se oporavilo.
Sad Grenland (11+0) više nije jedini.
Isto je i u Mauritaniji (6+0).

U Evropi je tome najbliži Gibraltar (131+2).
alselone alselone 08:56 25.04.2020

Pitanje za majstore

Da li prljavu fasadnu ciglu od neke farbe, maltera i saranja, prefarbati ili izbrusiti?
Milan Novković Milan Novković 09:47 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
Da li prljavu fasadnu ciglu od neke farbe, maltera i saranja, prefarbati ili izbrusiti?

Za farbu imaš hemiju ili "bacač plamena". Za malter probaj čeličnu četku.
alselone alselone 09:52 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Aha, ti ne bi ni farbao, ni brusio nego bi fabru skinuo nekom hemijom a malter četkom.

Nije loša ideja. Ali da li može uopšte da se farba? Majstori me zajebavaju, koga kod sam nazvao drugčije mi je rekao. Jedan kaže kako ne može da se fabra, skidaće se, drugi kaže kako ne sme da se brusi, kruniće se posle, treći kaže kako treba blago brusiti ručno papirom, znači smorio sam se. :) A imam jedan zid što je ostao još od kako smo kupili guću muzgav, pa kontam da mi to bude sledeća karantinska zanimacija.

Tu je i strujomer čiji orman treba da se prebarba. Ošmirglam papirom pa farbam ili treba neka podloga?
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:02 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Gedžu hvataj za to, ali

Za skidanje farbe ne postoji lak i brz način.
Sve pomaže, i hemija, i fen sa vrelim vazduhom, bez tih stvari je skoro nemoguće, a i sa njima treba živaca.

Nešto baš abrazivno, neko agresivno brušenje, brusilicom npr, ipak izbegvaj.

Finija šmirgla da, ali za to stvarno treba živaca.
alselone alselone 10:05 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Samo da se majstor probudi i odmamura pa da se javi. Gedžoooo?
Milan Novković Milan Novković 10:10 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
Aha, ti ne bi ni farbao, ni brusio nego bi fabru skinuo nekom hemijom a malter četkom.

Nije loša ideja. Ali da li može uopšte da se farba? Majstori me zajebavaju, koga kod sam nazvao drugčije mi je rekao. Jedan kaže kako ne može da se fabra, skidaće se, drugi kaže kako ne sme da se brusi, kruniće se posle, treći kaže kako treba blago brusiti ručno papirom, znači smorio sam se. :) A imam jedan zid što je ostao još od kako smo kupili guću muzgav, pa kontam da mi to bude sledeća karantinska zanimacija.

Tu je i strujomer čiji orman treba da se prebarba. Ošmirglam papirom pa farbam ili treba neka podloga?

Može da se farba. Uglavnom ti treba podloga prvo (primer na engleskom).

Sa hemijom skineš većinu, pa ako je porozna cigla spališ ostatak. Huči kaže "fen", al ovde se (ja sam to jako davno radio), bukvalno koristio "bacač plamena" ona boca sa gaom u ruku što ti stane, sa gorionikom, pa izdaljine, tek da spališ farbu.

A šta i kako ćeš zavisi od kvaliteta cigle i ženinih estetskih načela
(jako te hvali na Fejsu juče, al nemoj joj reći da sam ti rekao
Milan Novković Milan Novković 10:12 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
...
Tu je i strujomer čiji orman treba da se prebarba. Ošmirglam papirom pa farbam ili treba neka podloga?

Za neke farbe kažu ne treba podloga - ali nikad meni takve nisu predugo trajale - iako zavisi od onoga što farbaš.
nsarski nsarski 10:27 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Finija šmirgla da, ali za to stvarno treba živaca.


I mnogo ozbiljnija maska nego što je ova za virus.

Ja sam koristio ovakav belt sander (ne znam kako se kaže na srpskom) - da se ugušiš brate. Al' radi.

Milan Novković Milan Novković 10:33 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore


nsarski
Finija šmirgla da, ali za to stvarno treba živaca.


I mnogo ozbiljnija maska nego što je ova za virus.

Drugoi, osim ako malter nije bio značajno-cementni, a nije ako su profesionalci zidali, naoštreni deo čekića i čelična četka odlično rade posao.

To sa šmirglom na ciglu je ko da vam je iz početnog kursa kunf-fua - video učitelj da ste početnici pa vam dao šmirglu na par nedelja, prvo desnom rukom, pa levom, pa clockwise, pa counter clockwise
Milan Novković Milan Novković 10:39 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

hoochie coochie man
Gedžu hvataj za to, ali

Za skidanje farbe ne postoji lak i brz način.
Sve pomaže, i hemija, i fen sa vrelim vazduhom, bez tih stvari je skoro nemoguće, a i sa njima treba živaca.

Nešto baš abrazivno, neko agresivno brušenje, brusilicom npr, ipak izbegvaj.

Finija šmirgla da, ali za to stvarno treba živaca.

Ja sam, iako jako davno (decenije), kombinovao hemiju i bacač plamena sa odličnim rezultatima.

Ipak, da, zavisi od farbe i okruženja.
Milan Novković Milan Novković 10:44 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
Da li prljavu fasadnu ciglu od neke farbe, maltera i saranja, prefarbati ili izbrusiti?

Ponekad je ok i donekle šareno, ovde to često rade namerno.

apacherosepeacock apacherosepeacock 11:15 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ponekad je ok i donekle šareno, ovde to često rade namerno.


Interesantnije je ovako kombinovano (cigla) samo je mnogo pod konac uredno (ovo sa slike). Ovde su merili i cvetove na pravilan razmak
gedza.73 gedza.73 11:27 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
Samo da se majstor probudi i odmamura pa da se javi. Gedžoooo?

Sad kad bi me videli. Pumpa za pranje vraćala prljavštinu 'u mene'... kao kamufliran specijalac u močvari.

Ciglu bi' ja prao jakom pumpom pod pristiskom. Držiš na jedno mesto dok ne skine.
(ima i pištolj koji uvlači pesak kroz vodu, verujem kako ima neko to da radi uslužno). Praviće rupice gde je cigla poroznija ali nakon toga možeš da je u dva sloja zaštitiš pa će da dobije 'mazniji' efekat.

Druga opvija je četka na brusilici. Lakše čisti ali će verovatno da ti ostavi kružne tragove. Ujedno ti je to opcija za strujni ormar.

Ovo je jača verzija

ovo se koristi za poliranje, možda bi bolje funkcionisalo pošto je finija i mekše su žice.
Ja bih prvo probao negde gde se ne vidi da vidim da li mi odgovara.


pa onda pumpa da ispere.
(ova na snimku je malo slabija tek 11l vode u minuti. Ona rotaciona dizna... to zna nekad da skine boju. Mada mene mrzi da skidam i menjam svaki put ali ima učinak


Peska(i)ranje


Strujni ormar je najbolje da skineš, peskiraš i plastificiraš. Ral je čini mi se 70nešto ali snisam siguran.

Ili, jednostavnije, očistiš prvo onom gore četkom, malo prešmirglaš krupnom šmirglom, kupiš uljanu belu i crnu, malo ih zamešaš da posiviš (sa baš malo žute bi skoro pogodio ton). Sledeća opcija da odeš u prodavnicu boja da ti naprave reparatur (ne bledi kao uljana na suncu) po želji. Par stotina dinara razlike.
hoochie coochie man hoochie coochie man 11:41 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore


Čelične četke

Bojim se da bi to na cigli ostavljalo baš vidljive tragove?

Ja to često koristim al na metalu, za ciglu se ne bih usudio.

Šlajferica, ono što je nsarski postavio, obzirom da je površina ravna, je, cenim, značajno prihvatljivije rešenje.


A za fen ili plamen, verujem da je ipak fen bolji.
Svaki plamen, pa i onaj od gasa, ima po malo dima i može da začadi površinu.

Ali ne fen za kosu, namenski fen za skidanje farbe. Koriste ga i za lepljenje folije.

Ja sam ga koristio da skidam farbu sa nekih starih prozora i vrata koje sam hteo da ostavim a bilo je sto slojeva farbe na njima.

Radi, ali mora da se guli:)
gedza.73 gedza.73 11:49 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

hoochie coochie man
Bojim se da bi to na cigli ostavljalo baš vidljive tragove?

Bi verovatno. Ali ako krene sa jakom gde mu je više maltera, mekšom ovlaš pređe, praktočno fazonira i doravnja brže bi završio. Čak bi' ja prvo krenuo pumpom, ja sam nešto tako prao i dosta dobro skine. Ono tvrdoglavo štoostane može da proba na ova dva, tri načina.

Ja sam ga koristio da skidam farbu sa nekih starih prozora i vrata koje sam hteo da ostavim a bilo je sto slojeva farbe na njima.

E a i tih nekoliko slojeva boje na starim prozorima ima 'dušu'

ja bi', što je samo još jedan moj predlog, očistio pumpom a onda našao majstora da popuni rupe pa sunđerom kad malo stegne ili jutanim džakom uravnjaš.
ne mogu da nađem sliku na netu ali nešto poput ovoga (ovakav zid je za malteraciju ali slično izgleda samo što je 'finiš' bolji)

Rustični izgled ne čiste, pravolinijske fugne pa čak i ako negde ostane malter biće dopadljivo.

Dodaš negde drvenu gredu na tiplove. Može da ispadne vrhunski lepo

Opet nema slike onoga što bi ja 'teo ali tu negde za ideju

hoochie coochie man hoochie coochie man 11:56 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ali ako krene sa jakom gde mu je više maltera, mekšom ovlaš pređe

Za to treba ruka, majstorska:)

Ovo sa pumpom stvarno nije loša ideja.
Moguće čak da bi to veliki deo skinulo.
Vredi probati, ja bih probao.
gedza.73 gedza.73 12:04 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Za to treba ruka, majstorska:)



Sve se može kad se oće. Nema 'ne znam' i 'ne mogu', postoji samo 'neću'
Milan Novković Milan Novković 12:11 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

apacherosepeacock
Ponekad je ok i donekle šareno, ovde to često rade namerno.


Interesantnije je ovako kombinovano (cigla) samo je mnogo pod konac uredno (ovo sa slike). Ovde su merili i cvetove na pravilan razmak

E pa sad, ti malo zanovetaš

Evo ga, malo ubiven konac, i po ciglama i drvetju, iako nije ubiven namrtvo

Obratiti pažnju i na kombinovanje cigli i kamena.



Milan Novković Milan Novković 12:37 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
Da li prljavu fasadnu ciglu od neke farbe, maltera i saranja, prefarbati ili izbrusiti?

Kasnim na hard-core blogovanje da bih ti iznosio benefits kamena, al samo jednu fotku (mi ga u novoj kući imamo svuda, na tone) zato što nam se vide ovce (gore-levo) sa gornje terase (isto "ground" level pošto smo u brdašcetu) i moj ćale da je živ bi se sad rasplakao - on je uvek cmizdrio za ličkim pejzažom i kad se preselio u Mačvu krajem života kaže moj stric "otišao tamo da umre" - njega su na mišiće dovukli u Vojvodinu - na sreću keva bila spretna, ona je mogla gde hoćeš.

Nebo je dole juče bilo klot-plavo, nego me mrzi da doktorišem fotku iz mobilnog.


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:21 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

ne znam više koje je pitanje al vidim da se pitaju majstori pa da dodam i ja koju..
naručila sam profi set makazica za šišanje..
počinjem od najmlađeg i ne stajem dok ne pošišam sve glave po kući (muž misli da će mi umaći, hah)..
inače za sitan detalj imam dva lijeva oka i dve lijeve ruke, neka im je bog u pomoći, ali nešto se mora poduzeti, najmlađi i najstariji izgledaju kao šarplaninci a ni srednji nije mnogo bolji..
muž je još i ok ali što da njemu bude bolje nego djeci, jel tako..
alselone alselone 13:24 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Hvala svima na komentarima. Ovo mi pomaže više nego svi profi majstori.

Da rezimiram:

Orman:
1. Hemija i plamen - malo mi je komplikovano za koordinaciju, plus daj deo sa plamenom nisam siguran kako da izvedem
2. Šlajferica - ne znam kako skida oko uglova i prevoje
3. Čelilčna četka - deluje kao najbolje rešenje. Nabodem na brusilicu i skidam dok ne skinem farbu.

Zatim farbam uljanim bojama bez podloge.

Kakva maska mi treba?


Zid:
Ovo je prljavo i brljav, nije lepo prljavo pa da je dobilo rustičan izgled nego gadno. :)
Svu prljavštinu mogu da skinem vodom. To su one pumpe za pranje pod pritiskom. Da li je na primer ovo u redu ili treba skuplje nešto? LINK

Milane, dvorište ti je savršeno. :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:26 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ma muža možeš i let lampom, brže ide:)
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:30 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Da li je na primer ovo u redu ili treba skuplje nešto? LINK

Ma dovoljno je, skinuće dosta toga.
Ja imam nešto slično, jeste Boš, ali karakteristike su tu negde.

Maska, nikakva :)
Smeta, guši, svrbi.

Ja stvarno sve radim bez maske, čak mi i Srki Pajić jednom rekao, ja ću da ti kupim, samo da se ne truješ:)
docsumann docsumann 13:33 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

inače za sitan detalj imam dva lijeva oka i dve lijeve ruke


predlog, ne šišaj gledajući direktno, nego preko ogledala, tako ćeš raditi sa dvije desne ruke
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:36 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

docsumann
inače za sitan detalj imam dva lijeva oka i dve lijeve ruke


predlog, ne šišaj gledajući direktno, nego preko ogledala, tako ćeš raditi sa dvije desne ruke


hm, mogu da probam, planirala sam bila da probam žmurećki..
docsumann docsumann 13:47 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

newimprovedtadejus
docsumann
inače za sitan detalj imam dva lijeva oka i dve lijeve ruke


predlog, ne šišaj gledajući direktno, nego preko ogledala, tako ćeš raditi sa dvije desne ruke


hm, mogu da probam, planirala sam bila da probam žmurećki..


slobodno, ne vjerujem da će primjetiti


alselone alselone 13:49 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Ja imam nešto slično, jeste Boš, ali karakteristike su tu negde.

Aha, OK. To mi je onda glavna opcija sada za zid.

Što se tiče ormana samo da napomenem da ne mogu da ga skinem, pošto bih za to morao da skidam brojilo a to nije mala zajebancija. Tako da moram da ga sredim dok stoji na zidu a to smanjuje opcije. Fina četka mi za sada deluje najbolje.
rodni rodni 14:03 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

nsarski
Finija šmirgla da, ali za to stvarno treba živaca.


I mnogo ozbiljnija maska nego što je ova za virus.

Ja sam koristio ovakav belt sander (ne znam kako se kaže na srpskom) - da se ugušiš brate. Al' radi.


Kaže se šlajferica.
Ovo ti je na švapskom srpskom.
Kako se kaže na srpskom srpskom - ne znam.
maksa83 maksa83 14:05 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

naručila sam profi set makazica za šišanje..

Pre nego što počneš, pomoli se Svetom Žbunoju Velikomučeniku, svecu-zaštitniku ljudi koji se u izolacijji šišaju sami.

Ovo na slici je Sveti Žbunoje.

rodni rodni 14:07 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

apacherosepeacock
Ponekad je ok i donekle šareno, ovde to često rade namerno.


Interesantnije je ovako kombinovano (cigla) samo je mnogo pod konac uredno (ovo sa slike). Ovde su merili i cvetove na pravilan razmak

Meni ta savršena geometrija ide na onu stvar.
Izađemo žena i ja u Monte Karlu iz Grand kasina - gledam ja onu okolinu (svaka travka pošišana na 8,304 milimetra itd..., a sve ostalo simetrično, pa u pravilnoj geometriji itd.) - i kažem ja njoj ... ja bih se ovde, od ove sterilnosti, za 3 dana ugušio.
Milan Novković Milan Novković 14:12 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
...
1. Hemija i plamen ...

Huči je u pravu, "moj" plamen je kameno doba, postoje sada "hot air guns", ili tako nekako.


...Milane, dvorište ti je savršeno. :)


Thanks, sucker for stone here

Iako je reclaimed top, ovde ti je sad reclaimed borovina za neki panneling unutra skuplja od "nove" iz pilane.

Mi smo našu celu kuću u Prigrevici, kad sam ja imao 7-10 godina, napravili od reclaimed materijala - sve polovne cigle, i ja sam ih se baš načistio - onomad samo čekićem što sa jedne strane ima kao sekač - ne znam kako se alat zove.

Frka kreće ako je u materijalu bivo više cementa.

Covid-19 me je spustio na zemlju, al koristim priliku da ko ti, donekle, planiram.

Pajića i dalje mrzim ko Nemca zato što je zemljište kod njih džaba



Komšije su nam uglavnom odvojene velikim živim ogradama (npr rododendronima), al vidi ovo rešenje (ovo sam video negde pri moru)



Inače, kao i tu, 2x i više jeftinije ovako kad se pobegne od grada, al, jbg, zombifikovani debili i ostadosmo u gradu predugo, kao fol kultura, pozorišta, bioskopi, ... a dvaput godišnje odemo, a do kancelarija u Sitiju mi podjednako - 55 minuta transporta
alselone alselone 14:18 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Komšije su nam uglavnom odvojene velikim živim ogradama (npr rododendronima), al vidi ovo rešenje (ovo sam video negde pri moru)


Wow, ali wow. Ovo deluje kao da je sa Pandore a ne sa Zemlje.

Inače, kao i tu, 2x i više jeftinije ovako kad se pobegne od grada, al, jbg, zombifikovani debili i ostadosmo u gradu predugo, kao fol kultura, pozorišta, bioskopi, ... a dvaput godišnje odemo, a do kancelarija u Sitiju mi podjednako - 55 minuta transporta

Da, to sam i ja ženi pričao ranije, mada je i ona velikim delom bila za kuću - koliko dana godišnje provedešu centru pa da ti smeta ako je malo dalje a koliko poslepodneva godišnje izgubiš u stanu gledajući TV ili se cimajući do parka sam da bi malo udahnuo.


Ovako nešto bih voleo na kraju da napravim:
Milan Novković Milan Novković 14:24 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

alselone
...Ovako nešto bih voleo na kraju da napravim:

Super cool, go for it

Evo ti i jedna japanska za zbunjivanje


nsarski nsarski 14:26 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

To su one pumpe za pranje pod pritiskom. Da li je na primer ovo u redu ili treba skuplje nešto? LINK


Znaš šta, ja imam ovakav pressure washer (Porter Cable je popularan u usa). Radi na gorivo i može da izbija pločice ako nisi oprezan. Ali, čisti sve. Mislim da ti tako nešto baš i ne treba. (Deca u komšiluku se plaše kad to uključim).

alselone alselone 14:31 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Evo ti i jedna japanska za zbunjivanje


Fantazija.

Znaš šta, ja imam ovakav pressure washer (Porter Cable je popularan u usa). Radi na gorivo i može da izbija pločice ako nisi oprezan. Ali, čisti sve. Mislim da ti tako nešto baš i ne treba. (Deca u komšiluku se plaše kad to uključim).

Cene idu od 10,000 pa do 100,000, tako da ne znam šta meni treba. Ali ajde da verujem Hučiju da je OK ono od 100 evra. Eventualno da iznajmim negde, ali kontam da će mi uvek trebati u dvorištu takva spravica.
Milan Novković Milan Novković 14:35 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore


nsarski
To su one pumpe za pranje pod pritiskom. Da li je na primer ovo u redu ili treba skuplje nešto? LINK


Znaš šta, ja imam ovakav pressure washer (Porter Cable je popularan u usa). Radi na gorivo i može da izbija pločice ako nisi oprezan. Ali, čisti sve. Mislim da ti tako nešto baš i ne treba. (Deca u komšiluku se plaše kad to uključim).


Ti si pro, heavy-duty

Za po kući se ovde koristi:
nsarski nsarski 14:35 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Cene idu od 10,000 pa do 100,000, tako da ne znam šta meni treba. Ali ajde da verujem Hučiju da je OK ono od 100 evra. Eventualno da iznajmim negde, ali kontam da će mi uvek trebati u dvorištu takva spravica.


Huči sigurno bolje zna. Ja sam ovo imao u Amerima, doneo ovde, i odlično mi služi. Ali to koristim najviše 3 puta godišnje, osim ako nisam negde iznenada zahebo (zamazao farbom, etc.).

hoochie coochie man hoochie coochie man 15:05 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore


Cene idu od 10,000 pa do 100,000, tako da ne znam šta meni treba. Ali ajde da verujem Hučiju da je OK ono od 100 evra. Eventualno da iznajmim negde, ali kontam da će mi uvek trebati u dvorištu takva spravica.

Ma nema tu nekog znanja, pročitaš karakteristike, pritisak, protok, mogućnost grejanja vode, izbor mlaznica....što više to bolje.
Ali i skuplje.

Ova spravica sa slike je ok, nekad za staze, za kola, ja i travu sakupljam njome, a može da posluži i za ovo što treba Alsu.

Možda ne skine sve do cigle, možda mora malo duže da se radi, malo bliže da se prinese, ali sigurno će pomoći.
angie01 angie01 15:15 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Pre nego što počneš, pomoli se Svetom Žbunoju Velikomučeniku, svecu-zaštitniku ljudi koji se u izolacijji šišaju sami.


ajde bre, ko da je to neki kunst- ima onoliko tutorijala na youtubetu- za srednje dugu i dugu je bas lako, za kratke frizure je malo zahebanije, narocito zbog dela nazad, jer za prve dve varjante to radis odnapred- da prostis,...

ja imam bas gustu i loknavu kosu i ladno se profi sama osisam, kada vec ne mogu kod moje frizerke- nisam videla neku specijalnu razliku u rezultatu- sem sto me ona bolje isfenira,...a i kakve veze ima- sad je vreme za kreacije:).


docsumann docsumann 16:10 25.04.2020

situacija u CG iz drugog ugla


Milan Novković Milan Novković 16:29 25.04.2020

Re: situacija u CG iz drugog ugla

docsumann


Imate višak Kineza i jeftino ih prodajete?!
nsarski nsarski 16:31 25.04.2020

Re: situacija u CG iz drugog ugla

docsumann



Ujbt, nije ni vama lako.
docsumann docsumann 16:38 25.04.2020

Re: situacija u CG iz drugog ugla

nsarski
docsumann



Ujbt, nije ni vama lako.


de lako, matori


Milan Novković Milan Novković 16:44 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

hoochie coochie man

Cene idu od 10,000 pa do 100,000, tako da ne znam šta meni treba. Ali ajde da verujem Hučiju da je OK ono od 100 evra. Eventualno da iznajmim negde, ali kontam da će mi uvek trebati u dvorištu takva spravica.

Ma nema tu nekog znanja, pročitaš karakteristike, pritisak, protok, mogućnost grejanja vode, izbor mlaznica....što više to bolje.
Ali i skuplje.

Ova spravica sa slike je ok, nekad za staze, za kola, ja i travu sakupljam njome, a može da posluži i za ovo što treba Alsu.

Možda ne skine sve do cigle, možda mora malo duže da se radi, malo bliže da se prinese, ali sigurno će pomoći.

Mi ga koristimo i za pranje kola, i ništa nije toliko efikasno, pogotovo onima koji ne peru kola prečesto, pa su im jako prljava

Ovde je karcher postao sinonim za te uređaje, ko Hoover onomad za usisivače.

Mi imamo omanji model, iako ne najmanji, on ima mlaznice toliko jake da od glatkog tvrdog drveta pravi hrapavo, ili ti služi kao scarifier (onaj što pravi ožiljke) za zapušteni travnjak i pretvrdu zemlju.

Evo jedan search - ima Alse asortiman u Novom Sadu, najmanji ispod 10,000 dinara, prodaje Pegaz Centar
alselone alselone 16:53 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Evo jedan search - ima Alse asortiman u Novom Sadu, najmanji ispod 10,000 dinara, prodaje Pegaz Centar

Super! Pošto od marki tačno znam samo jednu, Boš, a oni su bezobrazni sa cenama. Novih marki ima mnogo, kad otvorim sajtove za alate, ne mož se sabrati.

Ovo će verovatno biti marka koju ću uzeti, kad se odlučim da mi je ovo sledeća karantinska zanimacija. :)
alselone alselone 16:57 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Koliko bara mi treba za svakodnevnu upotrebu, za pranje staze, tog zida od kuće itd? Da li mi treba onaj sa prodesivim pritiskom? Ne mogu da smislim use case da mi treba mali pritisak, to je onda obično crevo a to imam.

Računam koliko para mi treba za to čudo...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:58 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

angie01

ja imam bas gustu i loknavu kosu i ladno se profi sama osisam, kada vec ne mogu kod moje frizerke- nisam videla neku specijalnu razliku u rezultatu- sem sto me ona bolje isfenira,...a i kakve veze ima- sad je vreme za kreacije:).

kovrdžavu kosu možeš i makazama za živicu da ošišaš i ništa se neće vidjeti..
avaj, dječaci imaju onu tešku plavu kosu na kojoj se vidi tačno svaka dlaka gdje je jer se slože savršeno jedna preko druge..
srednji ima malo oštriju al njegova je opet ona što raste na sve strane pa ga šišamo kratko.. to tek nemam pojma kako da izvedem..
najstariji je pride i u preteen fazonu pa i ne da da mu se šiša njegov surfer boy mane..
ukratko, ne nadam se previše da će to nešto sjajno ispasti kad ja završim s njima..
no šta da se radi..
angie01 angie01 17:17 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

kovrdžavu kosu možeš i makazama za živicu da ošišaš i ništa se neće vidjeti.


ciniti se,..al nema veze,..ja sam uvezbala s mojom kosom,...a bogami znam da shisham i druge:))),...pazi kad sam uvedzbala muske frizure,...ne znam kako da ti objasnim recima a da ne pokazujem,...u glavnom je princip dacesljem izdvojis pramen i odfikaris ravno na uvek istu duzinu. Prvo zamislis da je glava podeljena na tri trase sirine nekih 7/8 cm, koliki je otprilike taj pramen koji zahvatis cesljem,...glavna trasa je sredisnja-podigles pramen, otfikaris, pa tako do kraja, a druge dve su ti malo ukosene sa strane i ti pratis taj pravac- stim sti fikaris odole prema gore,..prema vretu skratis jos vise, seces odole prema gore, deo oko zulufa je isto kraci, ali isti rincip, izvuces pramen i fiknes-odole prema gore...svaki put kada uhvatis novi pramen, uzmes malo od prethodnog- nesto zbog mere, nesto zbog ujednacavanja.

...sa'cu ti nadjem tutorijal...ako ima.
angie01 angie01 17:33 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

evo neka varijanta,

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:48 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

angie01
evo neka varijanta,



fala, pogledaću..
pogledala sam već jedan neki i kapiram taj princip kao uzmeš malo od prethodnog..
osjećam da će to biti žešća improvizacija al sad šta da se radi..
po komšiluku koliko hoćeš glava koje izgledaju ko da su podletile pod kosilicu pa neće puno odudarati
gedza.73 gedza.73 17:50 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

3. Čelilčna četka - deluje kao najbolje rešenje. Nabodem na brusilicu i skidam dok ne skinem farbu.

Zatim farbam uljanim bojama bez podloge.

Kakva maska mi treba?

Covid N95

probaj prvo na nekom ćošku gde se ne vidi obe četke. Ovu sa 'kikicama' i ovu 'tršavu'. I obavezno naočare. Ona žica leti svud unaokolo. Za masku možeš i krpu a može i bez toga to je par minuta, nije strašno. I nemoj da je razređuješ puno krenuće da 'curi'

Što se tiče pumpe te male imaju manju protok vode pa slabije peru. A i većina njih je dvoklipna pa nema neku snagu nego samo malo ubrza pristisak sa slavine. Huči ti je dao dobar predlog. Kupiš neku od ovih, malo duže držiš na jednom mestu pa će da opere.
Posle ti ostane za staze, auto, tepih...
Ili nađeš nekog ko ima praonicu, pitaš koliko košta da ubaci pumpu u pikap i da ti opere zid. Još ako ima ovu poput Nsarskog nema da brineš.

Te jače imaju protok od 15 litara pa nadalje i obično su troklipne, keramičke od 200 bara sa elektromotorima oko 5, 6 kW pa i jače

Ovo mi pomaže više nego svi profi majstori.

De ćeš bre profesionalnije od nas?
gedza.73 gedza.73 17:50 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

angie01
.a bogami znam da sisam



samo nemoj molim te da se ljutiš
alselone alselone 17:53 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

I nemoj da je razređuješ puno krenuće da 'curi'


Šta ovo znači? :)
gedza.73 gedza.73 18:00 25.04.2020

Re: Pitanje za majstore

Boja u kantici je malo gušća pa se sipa razređivač (nitro za nitro boju, uljani za uljanu i neke druge sa katalizatorom) kad ide u pištolj za farbanje zbog prolaska kroz diznu.
Pošto ćeš ti verovatno četkom ili malim valjkom onda slobodno ostavi gušću. Skoro da ti ne treba razređivač. jer ako razrediš, ona je tečnija pa će da klizi na dole a onda će da ti ostavi kao kapi kiše na površini. Ako možeš da skineš vratanca onda je najbolje da ih farbaš na ravnom. nađi neko parče metala i mahni dva puta četkom već si stekao pola iskustva

Da znaš ako koristiš uljanu treba ti bar dan da površinu ne dohvati kiša. Nitro brzo suši, isto i reparatur (neki farbaju kola sa tom bojom).

Ma nije to nikakva tehnika (ježim se 'majstora' kad krenu da od svog zanata prave svemirski brod mada niko nije operisan od malo hvalisanja)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana