Sex

Kad dođe plima biće i rima

zilikaka RSS / 18.04.2020. u 08:39

Makron je najavio kako postoji mogućnost da granice šengenske oblasti budu zatvorene do septembra. 

Takođe, u sklopu takvih najava, za sada bojažljivo se promalja ideja kako će COVID-19 vakcina biti neophodna za prolazak granice. Sjajne vesti za sve teoretičare zavere, G5 frikove, facebook stručnjake i tviter manijake. Radujte se braćo jer ćemo konačno imati priliku da živimo život iz filma. Samo, to neće biti ni ljubić, ni komedija, ni fantazija, a bogme ni akcija, erotika možda, a drama svakako. :)

 LINK

 als

 

 



Komentari (768)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 16:26 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

mirelarado
Najviše od svega toga bih voleo da vidim, ili još bolje čujem, Mirelu kako ga tera u pm.
Ali onako baš sočno:)


Nema šanse. Članak je stvarno zanimljiv. Naročito ove instrukcije ženi u najcrnjem slučaju. :)


čova dao intervju skroz na mjestu al ne bi srpski internet bio što jeste da nisu opleli po njemu ko bjesni..
docsumann docsumann 16:30 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

maksa83
Mirela bi mu rekla da relativizuje, Maksa bi ga zaebavao, Als oterao u pm, Braja vetovatno streljao

Naravno. Zamisli da ga Brajović zajebava, Mirela tera u pm, alselone rekao da relativizuje a ja da ga streljam. To ni na šta ne bi ličilo.


Milan Novković Milan Novković 16:45 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

mirelarado
Najviše od svega toga bih voleo da vidim, ili još bolje čujem, Mirelu kako ga tera u pm.
Ali onako baš sočno:)


Nema šanse. Članak je stvarno zanimljiv. Naročito ove instrukcije ženi u najcrnjem slučaju. :)

Članak je odličan!

Jedan od najboljih gde se na jednom mestu dotiče problem u širem smislu, i popularno, po mom mišljenju.

Savet ženi i savet za održavanje imunog spot on.

Kod imunog u UK važi jpš jedan savet, po mom mišljenju, a tu ... ne znam, onomad po Hučijevom mišljenju tu nije potreban:

- Ovde praše žito pred berbu Monsantovim herbiciom glyphosate i preko 50% neorganic hlebova ga ima u višku. Njegov efekat je sličan efektiu stresa (koji je ovaj čovek, s pravom, stavio na prvo mesto) - otvaraju se "tight junctions" u crevima i više đubreta ulazi u krvotok, i neke bakterije, pa se imuni aktivira i imamo tihu upalu.

- I višestruke infekcije su udar na imuni uopšte, brzina kojom se sintetišu neke ćelije imunog je ograničena.

U to ime se čuvati i drugih infekcija.

Nešto je suludo-nelogično u načinu kako se hendluje ova kriza, jedni kažu naučno-medijsko maltretiranje stanovništva - to sad kažu na desetine top profesionalaca, ali njih ne prenose na MSM.

Npr, u jednom članku kažu sledeće: u nekim staračkim domovima je smrtnost ne od gripa, nego od prehlade, i do 8%, zavisi od sezone.

Da gripove i gomile drugih koje isto završavaju na plućima, i sad ih neki stručnjaci spominu, ni ne spominjem.

Apsolutno je netrivijalna verovatnoća (ne mora da bude većinska) da ima jako mnogo i namernog manipulisanja u celoj priči.
aureus aureus 16:47 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Švedska ima neke svoje specifičnosti koje dolaze do izražaja u ovom momentu.

Nije kod njih stvar samo izbora u načinu borbe protiv pandemije.
Opšte je poznato da ljudi nisu ratovali 200 godina, da ih zaobilaze svjetske katastrofe (i oni se trude da budu zaobiđeni), poslednja ozbiljna epidemija je tamo bila prije 100 godina, nisu imali ko zna od kad bitne promjene u političkom i ekonomskom životu, bar ne nagle...
Jes' 'ladno, 'al je standard.
Postoji povjerenje u državu, u njene službe ali i u sugrađane.

I sve je to dovelo do toga da Švedska, sve i da hoće, ne može recimo da uvede VANREDNO STANJE. To po švedskom ustavu u mirnodopskim uslovima nije moguće.
Jednako tako vlada ne može da se pozove ni na jedan zakon da bi zatvorila kafiće.
A oni baš nisu repa bez korijena da ih briga za zakone i procedure. Ne žele da im jedan virus sjebe sve što su toliko dugo gradili.

Zato je u Švedskoj na snazi neka vrsta kvazi vanrednog stanja, nastalog ne kroz njegovu objavu već kroz sprovođenje određenih članova postojećih zakona koji u sebi imaju odredbe za vanredne situacije. Zakon o javnom redu i miru, onda neki zakon koji je mijenjan prije nekoliko godina zbog talasa izbjeglica itd, to su ti zakoni na koje su se oslonili kad su, na primjer, rekli da nema okupljanja više od 50 ljudi.

I dok se građanima daju preporuke o ponašanju, vlada predlaže izmjene i drugih zakona, ne bi li imala malo više manevarskog prostora, a usput se za svaki slučaj grade i privremene bolnice.
gedza.73 gedza.73 17:05 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

predatortz
LINK

Al' na Nova.rs kad prođeš kroz tag 'korona' blago rečeno nemaš pojma šta bi trebalo da radiš niti koja je opcija bolja.

od 6.marta tekst u kome je istaknuto

Koronavirus je zvanično stigao i u Srbiju. Dok se očekuju konkretne mere nadležnih koje bi trebalo da spreče širenje, neke lekcije trebalo bi da naučimo na primerima azijskih zemalja koje se već mesecima nose s tim problemom.

Onda ide 3. april
Rast broja smrtnih slučajeva i zaraženih covidom-19 u Stokholmu potaknuo je pitanja o ispravnosti politike švedskih vlasti da se protiv te bolesti bore bez ograničavanja kretanja građana poput većeg dela Evrope.

Vlade po celoj Evropi su zatvorile škole i donele drakonske mere kako bi ograničile kontakte sa zaraženima, a Nemačka je zabranila okupljanja više od dve osobe.

Sad doktor
Naš lekar iz Stokholma: Srbija da se ugleda na Švedsku, a ne Kinu
Podeli:

a između Nele kao glas razuma

Nenad Janković, poznatiji kao dr Nele Karajlić, čije su se vizije oduvek ostvarivale, sada, u vreme pandemije koronavirusa, priznaje da je teško utvrditi šta pričinjava veću štetu - virus korone ili virus koji se, prema njegovim rečima, zove informacija.


Jedite limun - zdrav je... ne, ni slučajno limun opasan je po zdravlje.

predatortz predatortz 17:10 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak


Al' na Nova.rs kad prođeš kroz tag 'korona' blago rečeno nemaš pojma šta bi trebalo da radiš niti koja je opcija bolja


Stoji!
Međutim, meni je jako zanimljiv, a rekao bih i dosta logičan, pogled na problem iz perspektive lekara, našeg čoveka, koji godinama radi u zdravstvenom sistemu zemlje koja se atipično ponaša.
gedza.73 gedza.73 17:16 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Međutim, meni je jako zanimljiv, a rekao bih i dosta logičan, pogled na problem iz perspektive lekara, našeg čoveka, koji godinama radi u zdravstvenom sistemu zemlje koja se atipično ponaša.

To da. Čak vas je nekoliko i zastupalo, ako ne grešim, sličan stav.
predatortz predatortz 17:25 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

gedza.73
Međutim, meni je jako zanimljiv, a rekao bih i dosta logičan, pogled na problem iz perspektive lekara, našeg čoveka, koji godinama radi u zdravstvenom sistemu zemlje koja se atipično ponaša.

To da. Čak vas je nekoliko i zastupalo, ako ne grešim, sličan stav.


Moj stav se može sažeti u sledeće:

1. Ja sam za set razumnih, pažljivo izbalansiranih mera.
2. Lekari epidemiološke struke, imunolozi, infektolozi i oni koji poznaju mogućnosti i kapacitete našeg zdravstvenog sistema treba da odlučuju o izboru, dinamici sprovođenja i intenzitetu tih mera.
3. Politizaciju je nemoguće izbeći. Svakom državom, ipak, upravljaju političari. Neminovan je politilki šoubiznis i naivan je svako ko misli da sujetan lik poput Vučića od ovoga neće praviti antičku dramu. To ne možemo izbeći ni mi, ni lekari koji su istureni. Oni, donekle, moraju (što ne znači i da žele) biti glumci u toj lošoj predstavi. Oprostimo im te uloge i ne rasipajmo energiju i municiju pucajući u njih.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:26 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak



Jedite limun - zdrav je... ne, ni slučajno limun opasan je po zdravlje.

To je priča i Novoj, i ona stoji, ali preneti tekst je zanimnjiv.
Polako počinju i te priče sa druge strane da se prihvatanju kao ozbiljne, čak moguće tačne.
Do skoro, do juče, se za takve govorilo ludaci neodgovorni, lapot, babe.

Ima otpora još, naravno, evo jednog primera koji ratom, odnosno nedostatkom rata objašnjava odsustvo pomora u Švedskoj:)
aureus aureus 17:38 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Ima otpora još, naravno, evo jednog primera koji ratom, odnosno nedostatkom rata objašnjava odsustvo pomora u Švedskoj:)

Zanimljivo.

Ko je TO (odsustvo pomora) pa još TAKO objasnio?
gedza.73 gedza.73 17:42 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

hoochie coochie man
To je priča i Novoj, i ona stoji, ali preneti tekst je zanimnjiv.

Jeste. Bar su 'razredili' ako ništa drugo. Na N1 bio prozor do prozora. 'Nikako 100 eura svima' i 'Zašto samo punoletnima pare, zašto ne i deci'

predatortz
1. Ja sam za set razumnih, pažljivo izbalansiranih mera.

Neminovan je politilki šoubiznis i naivan je svako ko misli da sujetan lik poput Vučića od ovoga neće praviti antičku dramu.

Ovo sam pokušavao da objasnim nekim ljudima, nikako da im uđe u glavu.
I da će sve da iskoristi za izbore. Briga njega za ove druge, on skuplja svoje.

Sad popuštaju mere, kreće nešto malo da se dešava, ljudi euforični što su napolju, stiže 100 eura (glavu dajem kako će paralelno da ide priča o Dinkićevom neispunjenom obećanu od 1000), preduzetnicima subvencije, minimalci... Taman da se sve kockice sklope pre odmora za izbore. A da se ne zaboravi kreće celodnevna igranka u Skupštini.

predatortz predatortz 17:51 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

stiže 100 eura (glavu dajem kako će paralelno da ide priča o Dinkićevom neispunjenom obećanu od 1000),


Meni Vučko duguje sto ojra, Dinkić hiljadu ojra, Radovan Karadžić petnaest hiljada evra ili koji hektar šume.
Kad sve to naplatim, ima da turim gospoju i decu u aviJon, pa u hotel sa 5+++ zvezdica, da metnemo narukvice na obe ruke i žderemo i ločemo ko Englezi! Ni u more, ni u bazen neću da uđem! Samo ću da pijem viski, deca sokove, gospoja koktele i sve ću da turim na FB.
gedza.73 gedza.73 18:01 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Kad sve to naplatim, ima da turim gospoju i decu u aviJon, pa u hotel sa 5+++ zvezdica, da metnemo narukvice na obe ruke i žderemo i ločemo ko Englezi! Ni u more, ni u bazen neću da uđem! Samo ću da pijem viski, deca sokove, gospoja koktele i sve ću da turim na FB.

Ima onaj kad muž upada u kuću i sa vrata viče:
- Ženo dobio sam milion evra. Pakuj se.
- A gde ćemo?
- Ja ne idem nigde.
rodni rodni 18:10 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

maksa83
Mirela bi mu rekla da relativizuje, Maksa bi ga zaebavao, Als oterao u pm, Braja vetovatno streljao

Naravno. Zamisli da ga Brajović zajebava, Mirela tera u pm, alselone rekao da relativizuje a ja da ga streljam. To ni na šta ne bi ličilo.

Naravno!
Evo, ti si već počeo da relativizuješ i izvrćeš suštinu onoga što je huči hteo da kaže.
Hm?
rodni rodni 18:11 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

newimprovedtadejus
mirelarado
Najviše od svega toga bih voleo da vidim, ili još bolje čujem, Mirelu kako ga tera u pm.
Ali onako baš sočno:)


Nema šanse. Članak je stvarno zanimljiv. Naročito ove instrukcije ženi u najcrnjem slučaju. :)


čova dao intervju skroz na mjestu al ne bi srpski internet bio što jeste da nisu opleli po njemu ko bjesni..

Zašto ti kažeš 'srpski internet', a misliš na maksu?!
rodni rodni 18:19 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

gedza.73
Međutim, meni je jako zanimljiv, a rekao bih i dosta logičan, pogled na problem iz perspektive lekara, našeg čoveka, koji godinama radi u zdravstvenom sistemu zemlje koja se atipično ponaša.

To da. Čak vas je nekoliko i zastupalo, ako ne grešim, sličan stav.

Uh!
Od stavova blogera, ja sam zanimljivo pročitao samo od nikveta - čini mi se na ovom blogu.
Ostale stavove (svih blogera) prihvatam rekreativno - kao ubijanje dokolice (i straha) nekompetentnih ljudi.
A normalno je da se bojimo - jer nije baš mala zajebancija.
No, ukoliko možemo da se potrudimo da taj naš strah ne dostigne panični nivo - utoliko bolje.
aureus aureus 18:52 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

rodni
Ostale stavove (svih blogera) prihvatam rekreativno - kao ubijanje dokolice (i straha) nekompetentnih ljudi.

Mah...
Kompetentne ljude zoveš ako želiš pseudoslučajnim nizom pogoditi ono staklo na Mjesecu, što su ga ostavili američki astronauti.

U ovoj situaciji, domaći i strani mediji su zvali razne stručne ljude, epidemiologe, virusologe itd, a mnogi od njih, konačno pojavivši se na javnoj sceni, suočeni sa pritiskom da nešto pametno kažu, samo su se nalupetali, a dio je požurio da iznese teorije zavjere i svoja slabo utemeljena gledišta u vezi s tim kako je došlo do pojave ovog virusa, koliko se već proširio i šta će dalje biti.

A normalno je da se bojimo - jer nije baš mala zajebancija.

Kao čovječanstvo ćemo da preživimo.
E sad, nećemo svi kao pojedinci.
To što se tiče virusa.

A što se finansijskog dijela preživljavanja tiče, nek bar kaplje kad već ne toči.
maksa83 maksa83 19:18 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

rodni
Zašto ti kažeš 'srpski internet', a misliš na maksu?!


mirelarado

Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.

rodni rodni 19:59 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

maksa83
rodni
Zašto ti kažeš 'srpski internet', a misliš na maksu?!


mirelarado

Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.


Ja nisam kao taj Čarli!
Ja sam onaj koji voli da se stvari razjasne - koliko god to bilo moguće.
O naslađivanju 'tuđim mukama' nema govora.
Milan Novković Milan Novković 21:09 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

maksa83
rodni
Zašto ti kažeš 'srpski internet', a misliš na maksu?!


mirelarado

Potegnuću ovde, božemesačuvaj, Šekspira. Čarli se često na blogu ponaša kao Jago, naslađuje se (pun intended) kad ljudima u žaru rasprave padne mrak na oči i počnu da se međusobno vređaju i prepucavaju na najniži, piljarički način. Zato vreba takve situacije i nastoji da podstakne one s kraćim fitiljem. Ipak, blogeri pretežno nisu baš toliko naivni kao Otelo i Dezdemona.


Na sreću Emsi, možda, ne čita previše, i Iago mu je stran, al kad smo kod "božemesačuvaj" kviskoa samo da kažem da sam došao da te brutalno iznaprovociram i kažem kako na Fejsu ima sve boljeg sadržaja

Glavni Chief na R&R i literaturu roka samo tako i već smo se sjatili kod njega (komada 2 sa bloga)
maksa83 maksa83 21:23 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

kažem kako na Fejsu ima sve boljeg sadržaja

Konačno dozvolili necenzurisanu golotinju?


Nego, WTI Crude je kad sam pre neki minuto pogledao bio -35.8 USD.

MINUS 35.8.

Proverio sam u softneru intraday podatke, nije glič, front month contract cena padala do nule, probila je i nastavila nadole.

Kataklizma komunizma i klizma kapitalizma.

alselone alselone 21:27 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak


Nego, WTI Crude je kad sam pre neki minuto pogledao bio -35.8 USD.

MINUS 35.8.

Proverio sam u softneru intraday podatke, nije glič, front month contract cena padala do nule, probila je i nastavila nadole.


Posledice po cenu goriva u Srbiji - gorivo pojeftilo 50 para.
floki floki 21:31 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

е максо, ја ових дана више пратим тај пичвајз са нафтом него вирус

какав је то хаос, крсни се крај не зна, а много је занимљиво, поготово шта ће на дужи рок да се деси...
Milan Novković Milan Novković 21:32 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

maksa83
kažem kako na Fejsu ima sve boljeg sadržaja

Konačno dozvolili necenzurisanu golotinju?


Nego, WTI Crude je kad sam pre neki minuto pogledao bio -35.8 USD.

MINUS 35.8.

Proverio sam u softneru intraday podatke, nije glič, front month contract cena padala do nule, probila je i nastavila nadole.

Kataklizma komunizma i klizma kapitalizma.


Ma znam, i na naslovnoj BBC-ja.

Pravite brzo rezervoare tu pa "kupujte"

Šalim se, to je "glitch" onih koji imaju naftu u tranzitu ili slično pa im je skuplje da tako drže naftu nego da je poklone uz premiju ovako.
maksa83 maksa83 21:45 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Šalim se, to je "glitch" onih koji imaju naftu u tranzitu ili slično pa im je skuplje da tako drže naftu nego da je poklone uz premiju ovako.

Prvo sam mislio da je intermitentni glič u fidu, ali cena je ladno išla gradualno na dole, ovo je 1min intraday.


maksa83 maksa83 21:46 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Posledice po cenu goriva u Srbiji - gorivo pojeftilo 50 para.

Sutra svi trk na puNpu, "majstore natoči do vrha" i kad završi odeš na kasu i dobiješ 8K RSD.
zilikaka zilikaka 21:53 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Kolko se sećam, 22 je granica isplativosti, u proseku valjda.
Na čega će ovo da izađe, će vidimo.
floki floki 22:12 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

то је кудикамо комплексније од тог једног броја, бар се мени чини

саудијци је ваде прилично јефтино, ваљда 5 долара по бурету, па транспорт исто негде око пет, значи, преко 10 долара по бурету су у плусу, али њима треба 80 да би им држава радила како су планирали...

руска нафта иде нафтоводима ка европи и кини углавном, њима је ваљда ту све преко 20 долара плус, али им треба преко 40 да не дирају сламарицу...
но, они су се за ово спремали изгледа, па су натрпали сламарицу за дужи период, ваљда 3 године или више...

за амере не знам ни ја детаље више...

а не може тек тако да се једна сирова нафта замени другом, типа, куповао сам јуче руску па ћу сутра саудијску, то је у доста случајева тотално неисплативо а понегде и немогуће урадити, поготово не за кратко време...

ово би ладно могло у нови блог
zilikaka zilikaka 22:31 20.04.2020

Re: Z1animljiv članak

то је кудикамо комплексније од тог једног броја, бар се мени чини

Ma naravno, zato rekoh u proseku.
A možda se podatak odnosi na nas, ne znam više, nego mi ostao taj broj kao crvena crta.
A šta će od tog ispasi, vrag bi ga znao.
I tako je to često igra koja ima vrlo ozbiljne i dalekosežne namere.
Ako imaš štofa, nudim prostor za blog.
bene_geserit bene_geserit 23:55 20.04.2020

Re: Z1animljiv članak

то је кудикамо комплексније од тог једног броја

- kada vadiš naftu iz zemlje, možeš da staneš tj. napraviš pauzu pa nastaviš kad ti se ćefne, kod frakinga to nije moguće, jednom kad spičiš one hemikalije pod zemlju na koju već dubinu nema prekidanja dok ne iscpeš to što ima
- laka nafta, teška nafta, za ovo za ono, pa koja rafinerija za šta, pa i rafinerije moraju da imaju neku popunjenost da bi bilo isplativo da rade
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:20 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

bene_geserit
то је кудикамо комплексније од тог једног броја

- kada vadiš naftu iz zemlje, možeš da staneš tj. napraviš pauzu pa nastaviš kad ti se ćefne, kod frakinga to nije moguće, jednom kad spičiš one hemikalije pod zemlju na koju već dubinu nema prekidanja dok ne iscpeš to što ima
- laka nafta, teška nafta, za ovo za ono, pa koja rafinerija za šta, pa i rafinerije moraju da imaju neku popunjenost da bi bilo isplativo da rade


i još pride na sve to ovo nije cijena nafte nego cijena fjučers ugovora koji dospjeva za par dana a na naftu..
ljudi koji time trguju nit imaju naftu, nit imaju skladište, to im je samo dio finansijskog portfolia i oni u to i iz toga ulaze i izlaze isključivo zbog zarade (kockaju se praktično), nikad nisu ni imali ni kapacitet i ni namjeru da tu naftu preuzmu..
e sad pošto su skladišta postala popunjenija pa time i skuplja više im se isplati da nekome plate da preuzme taj njihov ugovor nego da oni moraju da plaćaju skladište kad dođe dan da tu naftu moraju da preuzmu..
da je dobar znak naravno da nije (e neki su govorili braćo ne može se sjediti po kućama mjesec dana a da to ne dođe na naplatu) al da se nafta džabe dijeli, ne dijeli se..
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:23 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

bene_geserit
то је кудикамо комплексније од тог једног броја

- kada vadiš naftu iz zemlje, možeš da staneš tj. napraviš pauzu pa nastaviš kad ti se ćefne, kod frakinga to nije moguće, jednom kad spičiš one hemikalije pod zemlju na koju već dubinu nema prekidanja dok ne iscpeš to što ima
- laka nafta, teška nafta, za ovo za ono, pa koja rafinerija za šta, pa i rafinerije moraju da imaju neku popunjenost da bi bilo isplativo da rade


jel ovo znaš for sure ili nagađaš..
ja bih očekivala da ni tradicionalni izbor ne možeš da ugasiš tek tako.. da moraš da tjeraš bar neki minimum..

mada kapiram da taj minimum može da se skladišti nego je problem sa zaostalim fjučersima.. iz njih se nema kuda.. bar ne svi na gomili.. procjena je da će isto opet da se desi pred kraj juna al da će do jula da se sredi problem bez obzira šta bilo il ne bilo sa ekonomijom..
elem tri mjeseca samo da se dogovrimo gdje će ko da toči višak..
braćo..
pa kako li je u manje likvidnim tržištima..
mrtve ćemo deceniju da brojimo
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 11:23 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

uteče međeđa
zilikaka zilikaka 11:59 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

ja bih očekivala da ni tradicionalni izbor ne možeš da ugasiš tek tako.. da moraš da tjeraš bar neki minimum..

Teorijski može da se stane ali postoji nešto što zovu režimom eksploatacije bušotine, pa se može desiti da parametri krenu da padaju (podje valjda pesak, voda, gas...to rudari znaju kako ide), al onda moraš da radiš remont bušotine, što je opet skupo, i pitanje vredi li rizikovati stajanje.
Mislim da je sigurnije da teraš kako jeste nego da rizikuješ.
Zaista ne znam da se praktikuje stajanje.
Jedino je sigurno da se sad obustavljaju sva istraživanja i još pre osvajanja novih bušotina, jer su to upravo najveća ulaganja. Ono posle kad sve namestiš je
baš sitno.
nikvet pn nikvet pn 12:24 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

floki
пичвајз са нафтом


Ево суза ми канула,

newimprovedtadejus.
ljudi koji time trguju nit imaju naftu, nit imaju skladište,


А ту већ јако сам се потресо.

Тачно колико је и њих бринула цена нафте као инпута у производњи хране.

mrtve ćemo deceniju da brojimo


Од прескупе нафте мртвих фармера досад броја се не зна.
maksa83 maksa83 12:48 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

elem tri mjeseca samo da se dogovrimo gdje će ko da toči višak..

Storidža za sad ne fali globalno i nismo strašno blizu da udarimo u storage limit, ali postoje lokalni problemi, u smislu da niko neće da šalje Denver-Julesburg Condensate u Kazahstan. Za praktične potrebe se može reći da je storage market "izvetrio" zato što lokalni operativni holderi zaziru da filuju svoj storidž, a oni koji imaju finansijski ulog čekaju ('neće da prazne') pošto čekaju da se ovo pribere i naprave više para (ili bar manje izgube). Junski kontrakt može da se posmatra kao trenutna cena, ali shut inovi su neizbežni, dakle pipe će da se zavrću i pre OPEC dogovora.
aureus aureus 13:17 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

maksa83
Storidža za sad ne fali globalno i nismo strašno blizu da udarimo u storage limit, ali postoje lokalni problemi, u smislu da niko neće da šalje Denver-Julesburg Condensate u Kazahstan. Za praktične potrebe se može reći da je storage market "izvetrio" zato što lokalni operativni holderi zaziru da filuju svoj storidž, a oni koji imaju finansijski ulog čekaju ('neće da prazne') pošto čekaju da se ovo pribere i naprave više para (ili bar manje izgube). Junski kontrakt može da se posmatra kao trenutna cena, ali shut inovi su neizbežni, dakle pipe će da se zavrću i pre OPEC dogovora.

Koliko stranih riječi ovdje.

Javljam da sam preživio.
maksa83 maksa83 13:48 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

Koliko stranih riječi ovdje.

Što reče jednom jedan ex kolega u fazi dok je bio navučen na World of Warcraft: "imam abiliti da ga trekujem i dok je hajdovan".
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 13:58 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

nikvet pn


Од прескупе нафте мртвих фармера досад броја се не зна.


ma ne radi se tu o tome hoće li šeik moći da kupi i petu državu ili neće..
taman posla..
radi se o tome da je to signal koji ljudi koji se ekonomijom bave prepoznaju a ko se pride bavi i problemom siromaštva vjerovatno ti može reći i koliki je to tačno broj bukvalno mrtve djece..
ja tipujem, bez da se time bavim, da bi to moralo biti reda veličine stotine miliona..
ako malo vratiš film unazad pa porazmisliš kako je to tačno išlo, porasla cijena nafte, pa udarila inflacija, pa cijene hrane otišle pod oblake, cijene svega isto tako, pa propala jedna žetva, pa druga, a za zalihe nije bilo para pa pomrlo koliko bješe u Africi da je morao Bono da pjeva ne bi li ih prehranio..
eh da..
a sad imaš novi nivo, gdje su ti gladni po selima shvatili da ne valja čekati sledeću slabu žetvu nego da je bolja šansa da se preživi po gradskim slamovima.. i tamo da se skuplja neka sekundarna sirovina..
i kad nafta opauči toliko onda možeš si razabrati šta to znači za cijenu recimo reciklažne plastike..
a ta je plastika ta nekadašnja žetva..
i koliko će djece da umre a da ih niko ni ne pobroji..
ja se ipak nadam da će se svijet dozvati pameti prije nego što stvar dotle ode..
ali sudeći po glasnosti vriske većine koja taj mehanizam nit vidi, nit razumije a ipak vrišti pa mu se kao vrištećem glasaču mora i podići..
e sudeći po tome ne nadam se previše


i slažem se s onim ko reče, pa dobro majku mu, jel uredu da neko živi od bačenih plastičnih flaša.. zar to rješavamo tako što šeiku svake godine po tri nule dopisujemo u fond..
i slažem se..
ne rješavamo..
al svejedno, zagovarati da cijeli svijet sjedi kod kuće mjesec, dva, šest ili više.. a nemati ni najblažu predstavu kako sistem funkcioniše i kakve to poslijedice po koji dio sistema (pa ti to gladno dijete u Africi) ima..
po meni je to zločin..
nažalost poznat je i kao sloboda govora i demokratski sistem pa mu ne moš ništa..
ili možeš.. al sve đuture sa onim problemom što je nekom bitak bačena flaša a nekom naftna bušotina
rodni rodni 17:57 21.04.2020

Re: Z1animljiv članak

newimprovedtadejus
nikvet pn


Од прескупе нафте мртвих фармера досад броја се не зна.


ma ne radi se tu o tome hoće li šeik moći da kupi i petu državu ili neće..
taman posla..
radi se o tome da je to signal koji ljudi koji se ekonomijom bave prepoznaju a ko se pride bavi i problemom siromaštva vjerovatno ti može reći i koliki je to tačno broj bukvalno mrtve djece..
ja tipujem, bez da se time bavim, da bi to moralo biti reda veličine stotine miliona..
ako malo vratiš film unazad pa porazmisliš kako je to tačno išlo, porasla cijena nafte, pa udarila inflacija, pa cijene hrane otišle pod oblake, cijene svega isto tako, pa propala jedna žetva, pa druga, a za zalihe nije bilo para pa pomrlo koliko bješe u Africi da je morao Bono da pjeva ne bi li ih prehranio..
eh da..
a sad imaš novi nivo, gdje su ti gladni po selima shvatili da ne valja čekati sledeću slabu žetvu nego da je bolja šansa da se preživi po gradskim slamovima.. i tamo da se skuplja neka sekundarna sirovina..
i kad nafta opauči toliko onda možeš si razabrati šta to znači za cijenu recimo reciklažne plastike..
a ta je plastika ta nekadašnja žetva..
i koliko će djece da umre a da ih niko ni ne pobroji..
ja se ipak nadam da će se svijet dozvati pameti prije nego što stvar dotle ode..
ali sudeći po glasnosti vriske većine koja taj mehanizam nit vidi, nit razumije a ipak vrišti pa mu se kao vrištećem glasaču mora i podići..
e sudeći po tome ne nadam se previše


i slažem se s onim ko reče, pa dobro majku mu, jel uredu da neko živi od bačenih plastičnih flaša.. zar to rješavamo tako što šeiku svake godine po tri nule dopisujemo u fond..
i slažem se..
ne rješavamo..
al svejedno, zagovarati da cijeli svijet sjedi kod kuće mjesec, dva, šest ili više.. a nemati ni najblažu predstavu kako sistem funkcioniše i kakve to poslijedice po koji dio sistema (pa ti to gladno dijete u Africi) ima..
po meni je to zločin..
nažalost poznat je i kao sloboda govora i demokratski sistem pa mu ne moš ništa..

ili možeš.. al sve đuture sa onim problemom što je nekom bitak bačena flaša a nekom naftna bušotina

Šta da se radi?
zilikaka zilikaka 17:30 20.04.2020

Onako usput

Nema veze sa komentarima, htedoh nešto da pitam.
Da li je i kod vas opao nivo energije?
Ja sam na minimumu, održavam samo vitalne funkcije, a tek sastavila 4 dana rada od kuće i 4 praznika u izolaciji.
Tačno mi sistem gasi jednu po jednu nepotrebnu funkciju i čekam kad ću početi da puštam žile za korenje.
Ne pamtim ovakvo stanje a da nije posle bolesti.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:33 20.04.2020

Re: Onako usput

zilikaka
Nema veze sa komentarima, htedoh nešto da pitam.
Da li je i kod vas opao nivo energije?
Ja sam na minimumu, održavam samo vitalne funkcije, a tek sastavila 4 dana rada od kuće i 4 praznika u izolaciji.
Tačno mi sistem gasi jednu po jednu nepotrebnu funkciju i čekam kad ću početi da puštam žile za korenje.
Ne pamtim ovakvo stanje a da nije posle bolesti.


pa da znaš da je nenormalan umor definitivno simptom.. al čini mi se da je naišao bukvalno istovremeno sa temperaturom (oko 38 uglavnom, ne neka previsoka)..
a ja sam generalno govnjive energije cijelo vrijeme..
najviše me tišti što bi za posao trebala da sastavim po par sati neprekiadne koncentracije a to je mission impossible od silnog multitaskovanja pa se jedem..
alselone alselone 17:35 20.04.2020

Re: Onako usput

Da li je i kod vas opao nivo energije?


Nije, meni je zapravo porastao. Mene je taj smor sedenja u kancelariji po svemu jako trošio. Ovaj raspored kada sam organizujem svoje vreme i imam pauze napolju, na dvorištu, jako blagotvorno deluje na mene. Falio mi je fizički rad na suncu, osećam se sjajno posle toga i ovih dana.
predatortz predatortz 17:37 20.04.2020

Re: Onako usput


Nije, meni je zapravo porastao.


Kako?
Pitam za druga!
alselone alselone 18:00 20.04.2020

Re: Onako usput

Kako?


Jes ti čuo nekad vic - boju sam dobio ali dužinu još nisam?
predatortz predatortz 18:04 20.04.2020

Re: Onako usput

alselone
Kako?


Jes ti čuo nekad vic - boju sam dobio ali dužinu još nisam?


Šta čuo?!
Još me boli!
solo solo 19:14 20.04.2020

Re: Onako usput

Jes ti čuo električare:

Bolje izolacija nego uzemljenje!
Milan Novković Milan Novković 19:52 20.04.2020

Re: Onako usput

alselone
... Falio mi je fizički rad na suncu, osećam se sjajno posle toga i ovih dana...

Mogu ja da ti sredim u Prigrevici, preko veze, i posle virusa
alselone alselone 20:03 20.04.2020

Re: Onako usput

Mogu ja da ti sredim u Prigrevici, preko veze, i posle virusa



Ako plaćaju u domaćem vinu i pršuti, imamo dogovor.
alselone alselone 20:05 20.04.2020

Re: Onako usput

Gledam Faudu malopre, prolazi ćerka i dobacuje - jao, to je ona serija što baka gleda.

Reko, bokte, vid što imamo modernu baku, gleda Faudu na Netflixu.

Al onda ukapiram da su to turske serije i da je čerka prepoznala feredže.
Milan Novković Milan Novković 20:11 20.04.2020

Re: Onako usput

alselone
Gledam Faudu malopre, prolazi ćerka i dobacuje - jao, to je ona serija što baka gleda.

Reko, bokte, vid što imamo modernu baku, gleda Faudu na Netflixu.

Al onda ukapiram da su to turske serije i da je čerka prepoznala feredže.

I ja baš do malopre gledao, al mi se svi sjatili u sobi, a baš sam se lepo bio zavalio u trosedu, pa em ženski deo momčadi ne zaklapa (iako ja stavim titlove i ne smeta mi više), em je počelo da preti sa krvlju do kolena, pa ja ugasio i kažem da vidim šta od problema na Interentu treba da se reši večeras
zilikaka zilikaka 20:41 20.04.2020

Re: Onako usput

Ovaj raspored kada sam organizujem svoje vreme i imam pauze napolju, na dvorištu, jako blagotvorno deluje na mene. Falio mi je fizički rad na suncu, osećam se sjajno posle toga i ovih dana.


Ja se zbog ovog praznika osećam kao kad gelog leta ideš bos i onda te nateraju da obuješ salonke sa visokom štiklom.
Nisam bolesna nego sam uspela da se ulenjim iz odmah. Prošle me i sve ideje šta treba poraditi po kući. Nekako mi na isto dođe.
Mada, biće ovo malo drugačije leto, pa da podelim sličicu koja se vrti ovih dana.
alselone alselone 20:43 20.04.2020

Re: Onako usput

I ja baš do malopre gledao, al mi se svi sjatili u sobi, a baš sam se lepo bio zavalio u trosedu, pa em ženski deo momčadi ne zaklapa (iako ja stavim titlove i ne smeta mi više), em je počelo da preti sa krvlju do kolena, pa ja ugasio i kažem da vidim šta od problema na Interentu treba da se reši večeras


Staviš dodatni frižider tamo u laboratoriju na tavanu i bog da te vidi.
alselone alselone 20:44 20.04.2020

Re: Onako usput

Nisam bolesna nego sam uspela da se ulenjim iz odmah.


To je možda zato što si već premorena ušla u karantin. Ja sam u karantin ušao smoren (psihički umoran) i jedva dočekao da imam prostora u pravo vreme dana da radim nešto fizički. MIslim, nisi baš za neki fizički rad kada dođeš kući u 17 i odma krene žurka sa klincima, kad subotu potrošiš na nabavke i sranja a nedelju smestiš kosti u kauč.
Milan Novković Milan Novković 20:56 20.04.2020

Re: Onako usput

alselone
I ja baš do malopre gledao, al mi se svi sjatili u sobi, a baš sam se lepo bio zavalio u trosedu, pa em ženski deo momčadi ne zaklapa (iako ja stavim titlove i ne smeta mi više), em je počelo da preti sa krvlju do kolena, pa ja ugasio i kažem da vidim šta od problema na Interentu treba da se reši večeras


Staviš dodatni frižider tamo u laboratoriju na tavanu i bog da te vidi.

Pored njega neki otoman, ako može da stane, stolić za kafu, pa u staro-timskom maniru "prilegnite za onaj sto" puštam lepo serije na najvećem monitoru, a na manjem sa strane pratim markets
alselone alselone 21:08 20.04.2020

Re: Onako usput

Pored njega neki otoman, ako može da stane, stolić za kafu, pa u staro-timskom maniru "prilegnite za onaj sto" puštam lepo serije na najvećem monitoru, a na manjem sa strane pratim markets


To je poso.

Pričam sa ženom neki dan o sređivanju dvorišta, nastavak na temu koju sam pokrenuo ovde, i pričamo o garaži. Realno garaža u dvorištu je smor, i to otvaranje kapije pa makar bilo automatski i pažljivo parkiranje 17 puta dnevno, nema šanse. Gledam komšije, svi iako imaju automatska vrata, parkiraju ispred kuće.

I tu ja predložim da taj objekat koji ćemo da pravimo odgodine, bude garažolikog oblika, tu da stoji krupan alat i sprave ali da mu primarna funkcija bude man cave.
Naišao sam na razumevanje.
Milan Novković Milan Novković 21:10 20.04.2020

Re: Onako usput

alselone
Pored njega neki otoman, ako može da stane, stolić za kafu, pa u staro-timskom maniru "prilegnite za onaj sto" puštam lepo serije na najvećem monitoru, a na manjem sa strane pratim markets


To je poso.

Pričam sa ženom neki dan o sređivanju dvorišta, nastavak na temu koju sam pokrenuo ovde, i pričamo o garaži. Realno garaža u dvorištu je smor, i to otvaranje kapije pa makar bilo automatski i pažljivo parkiranje 17 puta dnevno, nema šanse. Gledam komšije, svi iako imaju automatska vrata, parkiraju ispred kuće.

I tu ja predložim da taj objekat koji ćemo da pravimo odgodine, bude garažolikog oblika, tu da stoji krupan alat i sprave ali da mu primarna funkcija bude man cave.
Naišao sam na razumevanje.

Neminovno će to da bude, sve sa višegodišnjom paučinom, ... posle više godina
zilikaka zilikaka 21:18 20.04.2020

Re: Onako usput

Realno garaža u dvorištu je smor, i to otvaranje kapije pa makar bilo automatski i pažljivo parkiranje 17 puta dnevno, nema šanse.

A sad zamisli još uska garažna vrara i izlazak iz garaže u suterenu, pa onda nešto dalje kapija, i to sve sa dva pripadajuča kera koja moraš da obezbediš da ne istrče na ulicu ako ih nešto jako namami.
...ubilo se za uštedu goriva.
maksa83 maksa83 22:12 20.04.2020

Re: Onako usput

I tu ja predložim da taj objekat koji ćemo da pravimo odgodine, bude garažolikog oblika, tu da stoji krupan alat i sprave ali da mu primarna funkcija bude man cave.


aureus aureus 20:59 20.04.2020

Još pozitivnih primjera

Ala su ga Austrijanci sabili.

Izgleda da će oni ovaj prvi talas virusa bukvalno popeglati u roku od dva mjeseca (početak marta - početak maja).

Pad u svemu: u broju novozaraženih po danu, u broju aktivnih slučajeva, u broju smrtnih slučajeva po danu...Krivu im nije porematio ni Uskrs. Prošle sedmice su otvorili manje prodavnice, a postepeno će i ostalo.


novozaraženi

- U Tirolu, gdje je buknulo ispočetka i u kojem se do sada zarazilo oko 3 400 ljudi, između subote i nedelje nije zabilježen nijedan novi slučaj.


aktivni slučajevi

Rijedak primjer zemlje gdje je i nizbrdica strma skoro kao uzbrdica, i to bez kolebanja. Ovo sam, mislim, vidio još kod Novog Zelanda.

Ostalo.
Zvanično zaraženo malo manje od 15 hiljada (oko 1 650/M). Umrlih 470 (50/M) Aktivnih slučajeva manje od četiri hiljade, hospitalizovanih oko 800, a kritičnih oko 200.
Testiranja - dvadesetak na hiljadu stanovnika.
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:05 20.04.2020

Eksperti i propagandisti

Ljudi, preko 600 komentara, prica se o trenutno najvecem problemu u svjetu a niko ne citira i ne spominje Gretu, eksperta za klimatske promjene i ostale probleme covjecanstva. Kako se usudjujete?
Danas gledam grafikon o kvalitetu zraka u Parizu cije su ulice prazne.
Poredim prvih 20 dana aprila od 2016 pa sve do danasnjice.
Moram priznati da sam iznenadjen da su zrak i atmosfera u Parizu 2016 godine bili kvalitetniji nego ove godine iako tada nije bilo nikakvog ogranicenja za vozila i ulice su bile uobicajeno zakrcene, avioni redovno spartali parisko nebo, zivot bio intezivan.
Ostale godine su imale losiju situaciju samo 2-3 dana duze nego ove godine.
Kakva je situacija u Srbiji? I sta mislite zasto nije doslo do bitnije promjene kvaliteta zraka i pored gasenja miliona auta po Evropi.
klik
predatortz predatortz 22:09 20.04.2020

Re: Eksperti i propagandisti

Kakva je situacija u Srbiji? I


Pre nekoliko dana vazduh u Beogradu je bio izuzetno zagađen. Možda beše baš za prošli vikend, kada je važila zabrana kretanja.
Zašto? Bem li ga ako znam!
mirelarado mirelarado 22:16 20.04.2020

Re: Eksperti i propagandisti

predatortz
Kakva je situacija u Srbiji? I


Pre nekoliko dana vazduh u Beogradu je bio izuzetno zagađen. Možda beše baš za prošli vikend, kada je važila zabrana kretanja.
Zašto? Bem li ga ako znam!


Spominjao se neki pesak iz neke pustinje. Nisam baš najbolje razumela...
kamilo_emericki kamilo_emericki 22:36 20.04.2020

Re: Eksperti i propagandisti

mirelarado
predatortz
Kakva je situacija u Srbiji? I


Pre nekoliko dana vazduh u Beogradu je bio izuzetno zagađen. Možda beše baš za prošli vikend, kada je važila zabrana kretanja.
Zašto? Bem li ga ako znam!


Spominjao se neki pesak iz neke pustinje. Nisam baš najbolje razumela...

Cini mi se da ti pjeskoviti vjetrovi imaju sezonski karakter i duvaju svake godine a ne ove hocu, dogodine necu.
Ne umanjujuci neracionalno ponasanje ljudske vrste u odnosu na prirodu ali mi se cini da fosilna goriva nisu jedini ili glavni krivci za los zrak koji udisemo.
zilikaka zilikaka 07:33 21.04.2020

Re: Eksperti i propagandisti

ali mi se cini da fosilna goriva nisu jedini ili glavni krivci za los zrak koji udisemo.

Kod nas u ravnici tu nema mnogo filozofije. Nikad nismo i nećemo imati kvalitetan vazduh.
Em smo u nekoj vrsti rupe, em je zemlja takva da se sitni do najfinije prašine.
Ko je jednom prošao letnjim putem zna o čemu pričam.
Otuda problemi s disajnim organima.
Jedino je pitanje koliko je ko to i kad ranije merio.
solo solo 07:35 21.04.2020

Re: Eksperti i propagandisti

Kakva je situacija u Srbiji? I sta mislite zasto nije doslo do bitnije promjene kvaliteta zraka



angie01 angie01 22:33 20.04.2020

idem da bacim djubre,

maliperica maliperica 09:55 21.04.2020

Znam da znaš ...

...da znam.

Zato je najbolje da oboje ućutimo.

"An official Chinese Communist Party spokesman on Monday said China was a victim not a perpetrator of the global coronavirus epidemic, adding the Bill & Melinda Gates Foundation “is a partner” as it battles the deadly outbreak."

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana