Sex

Kad dođe plima biće i rima

zilikaka RSS / 18.04.2020. u 08:39

Makron je najavio kako postoji mogućnost da granice šengenske oblasti budu zatvorene do septembra. 

Takođe, u sklopu takvih najava, za sada bojažljivo se promalja ideja kako će COVID-19 vakcina biti neophodna za prolazak granice. Sjajne vesti za sve teoretičare zavere, G5 frikove, facebook stručnjake i tviter manijake. Radujte se braćo jer ćemo konačno imati priliku da živimo život iz filma. Samo, to neće biti ni ljubić, ni komedija, ni fantazija, a bogme ni akcija, erotika možda, a drama svakako. :)

 LINK

 als

 

 



Komentari (768)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

solo solo 09:48 20.04.2020

Re: curio covid19.rs

Ko je odgovoran?


I onaj što zaviruje gde mu mesto nije.

PS a možda je to bila ,,pecaljka,, da se vidi ko je zainteresovan da ,,zaviruje,, čisto onako preventive radi. (eto, ko nije znao sada je saznao da postoji i čime se bavi SHARE Fondacija - pohvalno)

M'da sumnjam. najverovatnije propust (nedopustiv svakako)

Ahh taj IT sektor.
ecce-florian ecce-florian 10:32 20.04.2020

Re: curio covid19.rs

Šta to sad znači? Da je neko mogao da čačka po podacima.


svima su od 9 do 17. aprila bili dostupni podaci koje je
cit
Prema Zaključku vlade o uspostavljanju Informacionog sistema Covid-19, čitav niz nadležnih zdravstvenih institucija obavezan je da u ovom programu vodi podatke o ljudima koji su izlečeni, preminuli i testirani (bilo da su pozitivni ili negativni), kao i o ljudima na lečenju, onima kojima je izrečena mera samoizolacije ili smeštaja u privremenim bolnicama, sa podacima o njihovoj lokaciji. U sistemu se takođe nalaze podaci o osobama koje su mogući nosioci virusa zbog kontakta sa obolelima.
( ovo je iz teksta pod linkom)
dakle
lični podaci ( ime, prezime,jmbg,lbo, boravište -prebivalište i to stalno, smeštaj u ustanovi...)
zdravstveni podaci o tom licu
pretpostavka je ( to se redovno uzima ( kontakt broj telefona srodnika i sl)

Ovaj informacioni sistem je formiran po zaključku Vlade i u njenoj direktnoj ingerencije je. Trebalo bi da je relativno lako utvrditi odgovornost. O tome koje odredbe kojih propisa su povredjene isto više u linku

I onaj što zaviruje gde mu mesto nije.


Da , moguće je da su odgovorni znatiželjni gradjani koji su nesavesno iskoritili ovaj propust da zadovolje bolesnu znatiželju. Predlažem da ih nadležni prvom prilikom javno izgrde

ps

do danas predsednik nije pojasnio izjavu koju je dao početkom marta da će se koristiti i savremeni uredjaji za praćenje telefona lica za koje se sumnja da su zaraženi: da li se to i dalje čini, ko to čini i po čijoj naredbi odnosno kojim aktom je ovlašćen da to čini, koji je broj lica koji je praćen, da li se i dalje to čini i dokle

da podsetim u nekim zemljama je traženo a nadležni sud je odlučio da skupština raspravlja o sličnim merama jer ograničavaju prava gradjana na privatnost
mariopan mariopan 15:11 20.04.2020

Re: curio covid19.rs

dakle
lični podaci ( ime, prezime,jmbg,lbo, boravište -prebivalište i to stalno, smeštaj u ustanovi...)
zdravstveni podaci o tom licu
pretpostavka je ( to se redovno uzima ( kontakt broj telefona srodnika i sl)

Ovaj informacioni sistem je formiran po zaključku Vlade i u njenoj direktnoj ingerencije je. Trebalo bi da je relativno lako utvrditi odgovornost. O tome koje odredbe kojih propisa su povredjene isto više u linku


Kršenje zakona o zaštiti podataka koji su ovako na izvolte servirani da svako može da pročita i dijagnoze, zdravstveno stanje, porodične podatke...sve do brojeva telefona, adresa stanovanja......sve to dostupno neovlašćenim licima na zloupotrebu.........koliko je zakona prekršeno i ko će za to da odgovara?
Ali ko šiša zakone:

do danas predsednik nije pojasnio izjavu koju je dao početkom marta da će se koristiti i savremeni uredjaji za praćenje telefona lica za koje se sumnja da su zaraženi: da li se to i dalje čini, ko to čini i po čijoj naredbi odnosno kojim aktom je ovlašćen da to čini, koji je broj lica koji je praćen, da li se i dalje to čini i dokle


Ako mu se ćefne može bilo šta da nam uradi. Ono "bilo šta" je za razmišljanje, i brigu.
ecce-florian ecce-florian 15:28 20.04.2020

Re: curio covid19.rs

.koliko je zakona prekršeno i ko će za to da odgovara?

evo reagovao je i poverenik,sutra će pokrenuti
izjava kancelarije tanjugu
Kancelarija Poverenika za informacije od javnog značaja i zaštitu ličnih podataka sutra će pokrenuti inspekcijaki nadzor povodom komprovitovanja jednog dela podataka Informacionig sistema COVID-19 sa podacima obolelih građana, rekao je za Tanjug Poverenik Milan Marinović.

20 April 2020 12:12


ps
nova kršenja
umesto da se poništi odluka Vlade o potpunoj zabrani kretanja starijih gradjana vlada donela novu nezakonitu odluku

dozvoljava se...... pola sata.... 300m....

sasvim je ok ako ne reaguje Ustavni sud, poverenik za zaštitu ravnopravnosti.... da Vlada nastavi sa kršenjem prava


niccolo niccolo 17:08 20.04.2020

Re: curio covid19.rs

umesto da se poništi odluka Vlade o potpunoj zabrani kretanja starijih gradjana vlada donela novu nezakonitu odluku

Vidi ovo, iz Danasa:

Od utorka, 21. aprila, dozvoljen je rad poslodavcima iz oblasti pružanja usluga, poput automehaničarskih i vulkanizerskih radnji, obućara, krojača, hemijskih čišćenja, škola za obuku vozača kao i poslodavcima iz oblasti trgovine na malo – knjižare, trgovci motornim vozilima, biciklima, nautikom, tehničkom robom, građevinskim materijalom.

Ja to nigde ne vidim u uredbi?
cassiopeia cassiopeia 09:51 20.04.2020

...

Saznam da mi je doktorka koja me lečila 2014. zaglavila u bolnici zbog virusa. I ona i muž joj. Dve nedelje u bolnici i nimalo naivno. A radi se o osobama koje su zdrave, fizički aktivne, vode računa o ishrani.

Apropo najave za popuštanje mera, na Prvoj ide kajron: Švedski epidemiolog - labave mere daju rezultate.

Ne piše kakve.
alselone alselone 09:55 20.04.2020

Re: ...

Žena mi kaže malopre kako joj je neko poslao info kako u ne znam kom gradu bilo preko 30 strana čitulja u lokalnim novinama. Zvuči jednako dramatično kao što i jeste.

Ne piše kakve.

Možda onakve kakve su uvede ne u Koreji. Oni su po meni šampioni borbe protiv ovog virusa ali to zahteva mravlju posvećenost naroda koju azijska društva imaju.

Pisao sam drugu iz Kine malopre da pitam kakvo je sada stanje tamo, kaže kako su karantinske mere smanjene i svi se slobodno kreću uz obavezu da nose maske.
solo solo 09:57 20.04.2020

Re: ...

Apropo najave za popuštanje mera, na Prvoj ide kajron: Švedski epidemiolog - labave mere daju rezultate.

Ne piše kakve


Singapurćanske.

NOVI SLUČAJEVI KORONA VIRUSA U Singapuru ZARAŽENO 2.299 osoba.
Singapur se bori sa drugim talasom korona virusa, najviše zaraženih u jednom danu.
predatortz predatortz 09:59 20.04.2020

Re: ...

Apropo najave za popuštanje mera, na Prvoj ide kajron: Švedski epidemiolog - labave mere daju rezultate.

Ne piše kakve.


Kao i u zemljama u kojima su mere rigorozne, broj novoobolelih je u padu. Ukupan broj mrtvih u Švedskoj, bez ikakvih zvaničnih restrikcija, Italija je, uz drastične mere, imala bezmalo u jednom danu.

stefan.hauzer stefan.hauzer 09:59 20.04.2020

Re: ...

Apropo najave za popuštanje mera, na Prvoj ide kajron: Švedski epidemiolog - labave mere daju rezultate.


Idu izbori.





(za Docsa koji živi u paklu autorskih prava i intelektualne svojine, moraće peške da dođe do ove zike i kuca u pretraživaču Sébastien Tellier La ritournelle)
alselone alselone 10:00 20.04.2020

Re: ...

Idu izbori.


Take sides.
ecce-florian ecce-florian 10:02 20.04.2020

Re: ...

Apropo najave za popuštanje mera, na Prvoj ide kajron: Švedski epidemiolog - labave mere daju rezultate


ako može neko ovo da mi pojasni, glup sam

Epidemolog Predrag Kon izjavio je da se još uvek ne beleži kontinuiran pad u broju obolelih od virusa korona, ali da je situacija znatno bolja nego što je bila u petoj i šestoj nedelji
nije izvučeno iz konteksta, nema nastavka, nema konteksta

kako je struka došla do ovog da je znatno bolja sa 324 potvrdjena novozaražena juče

ako je neko naredio da je "situacija bolja" što Dr Kon ne podnese ostavku

ako je na osnovu dugoročne meteo prognoze da će temperatura vazduha rasti a što će škoditi virusu dal je to očekivanje, nagadjanje .... što su onda mere u indiji rigorozne?

u nekim susednim zemljama se beleži rast zaraženih i umrlih i procene su da taj rast nije još dostigao max pik ( nadam se da se neće ostvariti to su ipak samo procene, ali šta ako se ostvare)

bližimo li se onom zilinom scenariu za 1 maj i džurdževdan?

il možda texasu

solo solo 10:14 20.04.2020

Re: ...

Kao i u zemljama u kojima su mere rigorozne, broj novoobolelih je u padu. Ukupan broj mrtvih u Švedskoj, bez ikakvih zvaničnih restrikcija, Italija je, uz drastične merw, imala bezmalo u jednom danu.


Nije to baš ,,crno bjeli svet,, Svako vadi primere koji mu potkrepljuju tezu.

Recimo

Švedska 10 mil. stanovnika
Slovačka 5,5 mil stanovnika

Švedska:
14,385
Active cases
12,295
+563
Recovered cases
550
Fatal cases
1,540
+29


Slovačka
1,161
Active cases
920
+56
Recovered cases
229
+16
Fatal cases
12
+1


Prateći tvoju komparaciju o Švedskoj i Italiji može se po podacima zaključiti da je u Slovačkoj ukupno preminulo pa skoro kao i u Švedskoj u jednom danu.( uzeto u obzir broj stanovnika)

Nije to baš tako jednostavno još uvek da bi se izvlačili bilo kakvi zaključci. Rezultati se analiziraju ,,kad sudija odsvira kraj utakmice,,
cassiopeia cassiopeia 10:19 20.04.2020

Re: ...

ako može neko ovo da mi pojasni, glup sam

Epidemolog Predrag Kon izjavio je da se još uvek ne beleži kontinuiran pad u broju obolelih od virusa korona, ali da je situacija znatno bolja nego što je bila u petoj i šestoj nedelji


I ja sam glupa za takve izjave. Čovek je prolupao. To ti je kao ona izjava da će stariji moći napolje 600m u krug, 300m od kuće, ceo dan po pola sata.
predatortz predatortz 10:21 20.04.2020

Re: ...

Nije to baš tako jednostavno još uvek da bi se izvlačili bilo kakvi zaključci. Rezultati se analiziraju ,,kad sudija odsvira kraj utakmice,


Naravno.
Moramo biti svesni i toga da se radi o različirim sistemima javnog zdravstva. Rigorozne mere su nužnije tamo gde je sistem nije sposoban da se izbori sa naglim prilivom obolelih, pa se ta cifra razvlači kroz vreme oštrim merama. To smo, recimo, mi.

Tamo gde sistem može da sebi dozvoli veći pik, mogu i da razmišljaku u pravcu ajde da to što pre završimo.

Efekti oba razmišljanja će biti uporedovi tek kad se sijelo završi i popiše se sve.

solo solo 10:23 20.04.2020

Re: ...

ako može neko ovo da mi pojasni, glup sam


Nisi.

Idu izbori



cassiopeia cassiopeia 10:25 20.04.2020

Re: ...

Idu izbori


Na koje će sns glasači izaći po svaku cenu. Kad vidiš slike od juče kako ližu kašičice, takvi će i govno pojesti ako im psihopata servira.

Zajebali se juče sa direktnim prenosom. U jednom trenutku se videlo da ima vernika u crkvi. Poslušnici su dobili dozvolu da odu, bez obzira na policijski čas.
solo solo 10:38 20.04.2020

Re: ...

Moramo biti svesni i toga da se radi o različirim sistemima javnog zdravstva. Rigorozne mere su nužnije tamo gde je sistem nije sposoban da se izbori sa naglim prilivom obolelih, pa se ta cifra razvlači kroz vreme oštrim merama. To smo, recimo, mi.


Da, evo jedno razmišljanje na tu temu.

,,U zapadnoj Evropi, Americi i u Britaniji sistem porodične medicine uopšte nije loše zamišljen, i omogućava da lekari u svom regionu, delu grada, imaju apsolutnu kontrolu nad bolestima svih uzrasnih grupa. Međutim, taj sistem se povezao sa smanjivanjem broja ležećih postelja u bolnicama, forsirajući visoko specijalizovane grane medicine, što je jedna od mana ovog sistema,,."
docsumann docsumann 16:03 20.04.2020

Re: ...

alselone
Idu izbori.


Take sides.


take sides
and run
alselone alselone 10:22 20.04.2020

Tempo

Od danas je C19 zvanično ubio više Amerikanaca nego cela sezona gripa prošle godine. A traje u Americi tek oko mesec dana.

Znači, prolazno vreme mu je strašno, jako je brz i može napraviti karambol do kraja godine i pored svih mera koje su preduzete.

Coronavirus Has Now Killed More People in US than 2018-2019 Flu Season

Ovo nije "samo grip".



Koliko puta smo čuli samo "at this momenat" i kod nas, kao da je epidemija prošla pa da sabiramo utiske a ne da treba da pratimo trendove krivih i prognoziramo gde će otići pa TE rezultate diskutujemo a ne trenutne rezultate.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:25 20.04.2020

Re: Tempo

Prosto mi je neverovatno da postoje ljudi (poput Trampa) kojima je broj umrlih samo statistika.
alselone alselone 10:35 20.04.2020

Re: Tempo

Prosto mi je neverovatno da postoje ljudi (poput Trampa) kojima je broj umrlih samo statistika.


Trampov tvit je glup i nepromišljen, amaterski, ali predsednik države i mora da gleda na smrt statistički i procenjuje akcije. Krive uticaja na život se seku u optimalnim tačkama tako da postoji moomenat pre kog je optimalno ne dirati ništa i pustiti da ljudi umiru kako ne bi urušili ekonomiju i ubili još više ljudi zatim i postoje momenti preko kojih moramo zaustaviti ekonomiju, sa svim tačkama izmedju gde se traži balans izmedju akcija.
Primer za prvu tačku je običan grip, gde se ne isplati ništa raditi jer bi skuplja bila dara nego mera, dok je COVID19 po svemu sudeći primer za ovo drugo, makar u početku dok se ne pripremi zdravstveni sistem.
maksa83 maksa83 10:37 20.04.2020

Re: Tempo

Prosto mi je neverovatno da postoje ljudi (poput Trampa) kojima je broj umrlih samo statistika.

Svi umrli koje ne poznaješ su samo statistika.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:42 20.04.2020

Re: Tempo

Ok, ali možeš da budeš dovoljno pristojan i sakriješ svoj nedostatak empatije.
gedza.73 gedza.73 10:42 20.04.2020

Re: Tempo

Svi umrli koje ne poznaješ su samo statistika.

8:50 - 9:40


stefan.hauzer stefan.hauzer 10:43 20.04.2020

Re: Tempo

Ok, ok, možeš i da se ne pretvaraš i glumataš i dramiš i padaš u trans kao neko koga nećemo sada ovde imenovati, ali sam čuo da se odaziva na reč Šef.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:45 20.04.2020

Re: Tempo

Ok, ok, ok i da bude jasno neprihvatljivo mi je da se broj umrlih prikazuje kao statistika u pogleda da ovo nije ništa neubičajeno i da the show must go on.
alselone alselone 10:46 20.04.2020

Re: Tempo

Ok, ali možeš da budeš dovoljno pristojan i sakriješ svoj nedostatak empatije.


Donekle. Sa druge strane mene ta lažna empatija užasno živcira. Tramp jeste mahom bahata kretenčina, ali pogledaj ovo, ovo je Obamin tviter. I ako izbacimo onaj citizen bulšit, on se redosledom predstavlja sa ćale, muž, predsednik (bez obzira što nije trenutno, to je isti potpis od onda).

Čekaj sine, trebaš prvo predsednik da budeš, odgovoran si za 350 miliona ljudi direktno i ko zna koliko još indirektno, i želim da tvoje odluke budu tako bazirane, da prvo biraš državu a ne porodicu jer smo mi zbog toga tebe i birali.



To ti je taj danasšnji svet pun empatije gde je najempatičniji predsednik najviše ratovao. Buljšit.
gedza.73 gedza.73 10:53 20.04.2020

Re: Tempo

Sa druge strane mene ta lažna empatija užasno živcira. Tramp jeste mahom bahata kretenčina

To ti je taj danasšnji svet pun empatije gde je najempatičniji predsednik najviše ratovao. Buljšit.

odlična paralela. Sa Trampom otprilike znaš na čemu si, čak očekuješ 'neočekivano', dok Obama samo lepo priča.

'Neću ti ništa, evo ti bombona' pa najebeš. Ovaj bar ima reklamu na kombiju čime se bavi.
maksa83 maksa83 10:54 20.04.2020

Re: Tempo

To ti je taj danasšnji svet pun empatije gde je najempatičniji predsednik najviše ratovao. Buljšit.

Zapravo je najviše ratovao G.W. Bush a Obama je nasledio njegove ratove u Iraku i Avganistanu.
stefan.hauzer stefan.hauzer 10:58 20.04.2020

Re: Tempo

Sa Trampom otprilike znaš na čemu si, čak očekuješ 'neočekivano', dok Obama samo lepo priča.


Jaoj, to je tako bezveze opravdanje. Kao znam da je kreten pa mi ne smeta, a ovaj se samo folira.
alselone alselone 11:00 20.04.2020

Re: Tempo

Zapravo je najviše ratovao G.W. Bush a Obama je nasledio njegove ratove u Iraku i Avganistanu.


To što je nasledio ne znače da mu se ne broje. Nisu to samo "Bušovi ratovi" pa zbog toga što ih je Obama držao toliko dugo nećemo ih njemu brojati. Brojaćemo itekako, pogotovo što je obećao da će ih efikasno zaustaviti a razvlačio ih je samo tako.

Slično kao Vijetnamski rat, to je svakako rat i Kenedija, i Džonsona, i Forda a svakako Niksona.
alselone alselone 11:01 20.04.2020

Re: Tempo

Jaoj, to je tako bezveze opravdanje. Kao znam da je kreten pa mi ne smeta, a ovaj se samo folira.


Pogotovo što sa Trampom ne znaš na čemu si jer mišljenje menja kao čarapanke.
gedza.73 gedza.73 11:05 20.04.2020

Re: Tempo

stefan.hauzer
Sa Trampom otprilike znaš na čemu si, čak očekuješ 'neočekivano', dok Obama samo lepo priča.


Jaoj, to je tako bezveze opravdanje. Kao znam da je kreten pa mi ne smeta, a ovaj se samo folira.

Naravno da smeta ali je 'lakši' za kritikovanje a i bar neću da padnem na priču foliranta i širim njegove 'mesijanske' poruke. Ako već treba da pravim izbor.
maksa83 maksa83 11:06 20.04.2020

Re: Tempo

Nisu to "bušovi ratovi"

To su apsolutno Bušovi ratovi i on je invazijom na Irak započeo celo to sranje tamo od kog su krenula sva ostala, a Obama je zapravo započeo povlačenje iz Iraka.

A ako ćemo da računamo tako kao što ti kažeš onda je Trunpo još veći ratnik od njega pošto je nasledio i ta dva i Obamin ISIL rat, a u "mirotvorenje" možemo da mu dodamo i raskid nuklearnog sporazuma sa Iranom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:07 20.04.2020

Re: Tempo

Naravno da smeta ali je 'lakši' za kritikovanje a i bar neću da padnem na priču foliranta i širim njegove 'mesijanske' poruke. Ako već treba da pravim izbor.


Ovo je otprilike razlog zbog čega mi danas imamo naprednjake na vlasti.




+ pri tom ne aboliram sebe.
gedza.73 gedza.73 11:07 20.04.2020

Re: Tempo


Pogotovo što sa Trampom ne znaš na čemu si jer mišljenje menja kao čarapanke.

To od njega očekuješ, problem su 'stameni' i 'karakterni'.
gedza.73 gedza.73 11:11 20.04.2020

Re: Tempo

Ovo je otprilike razlog zbog čega mi danas imamo naprednjake na vlasti.

Polupuna i poluprazna čaša. Ja upravo mislim da tvoj stav drži naprednjake na vlasti i da je on široko podržan od naprednjačkih glasača. Pošto su oni izmiksovali sve ono što narod lako proguta.
alselone alselone 11:11 20.04.2020

Re: Tempo


To su apsolutno Bušovi ratovi i on je invazijom na Irak započeo celo to sranje tamo od kog su krenula sva ostala, a Obama je zapravo započeo povlačenje iz Iraka.


Nisu Bušovi. Američki su. Isto kao što vijetnamski rat nije Ajzenhauerov.

Ja nisam rekao koliko je ratova započeo nego u koliko je ratova US učestvovala za vreme njegovod predsednikovanja. Obama je ratovao više od Buša.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:13 20.04.2020

Re: Tempo

Ja upravo mislim da tvoj stav drži naprednjake na vlasti i da je on široko podržan od naprednjačkih glasača.


Koji je to moj stav?
maksa83 maksa83 11:16 20.04.2020

Re: Tempo

Ja nisam rekao koliko je ratova započeo nego u koliko je ratova US učestvovala za vreme njegovod predsednikovanja. Obama je ratovao više od Buša.

Znači isto koliko i Trunpo, s tim da je ovaj dodao i drkanje sa Iranom.

(Osim ako ćemo Obamine da računamo kumulativno kao Američke, a za Trunpoa nećemo tako da računamo nego drugačije, bikoz ... zašto tačno?)
alselone alselone 11:21 20.04.2020

Re: Tempo


Znači isto koliko i Trunpo, s tim da je ovaj dodao i drkanje sa Iranom.


Više od Buša svakako. Šta je od ovoga Bušovo, Avganistan, Sirija, Libija, Pakistan, Jemen, Irak, Somalija? Strašan tempo za jednog dobitnika Nobelove nagrade za mir.

Čak ako malo bolje razmislim, on je čak i započeo najviše ratova. Ne samo da je predsednikovao u vreme najviše ratova, nego je i započeo najviše, pošto želiš tako da brojiš, eto.
maksa83 maksa83 11:28 20.04.2020

Re: Tempo

Čak ako malo bolje razmislim, on je čak i započeo najviše ratova. Ne samo da je predsednikovao u vreme najviše ratova, nego je i započeo najviše, pošto želiš tako da brojiš, eto.

Ne, nije započeo najviše, započeo je jedan a skoro da je izvukao svu američku vojsku iz Iraka 2011 a u drugom mandatu je izvukao oko 8000 vojnika iz Avganistana.

Tokom prošle godine Trunpo je raskinuo nuklearni sporazum sa Iranom i poslao u region 15000 vojnika.

Ja još uvek ne razumem zašto su Bušovi ratovi postali Obamini ratovi ali nekako ti ratovi naprasno nisu i Trunpoovi ratovi. Što bi rekli - pliz iksplejn.
alselone alselone 11:32 20.04.2020

Re: Tempo


Ja još uvek ne razumem zašto su Bušovi ratovi postali Obamini ratovi ali nekako ti ratovi naprasno nisu i Trunpoovi ratovi. Što bi rekli - pliz iksplejn.


Meni nije problem da kritikujem Trampa, ovaj tred je tako i započet, samo neću osvrćem na taj whataboutism svaki put kada pomenem Obamu da mašeš Trampom pred očima.

predatortz predatortz 11:37 20.04.2020

Re: Tempo

alselone

Ja još uvek ne razumem zašto su Bušovi ratovi postali Obamini ratovi ali nekako ti ratovi naprasno nisu i Trunpoovi ratovi. Što bi rekli - pliz iksplejn.


Meni nije problem da kritikujem Trampa, ovaj tred je tako i započet, samo neću osvrćem na taj whataboutism svaki put kada pomenem Obamu da mašeš Trampom pred očima.



Ratove ne vode, niti ih pokreću, Klinton, Buš, Obama, Tramp. Vodi ih interes, a ni jedan američki predsednik nije u prilici da taj interes zanemari.

Kažu, čitao sam, da je Klinton bio izuzetno nezainteresovan za Balkan, smatrajući ga evropskim problemom.
Bler ga je bukvalno ugurao u bombardovanje Srbije, postavljajući to pitanje kao pitanje opstanka NATO.
maksa83 maksa83 11:38 20.04.2020

Re: Tempo

Meni nije problem da kritikujem Trampa, ovaj tred je tako i započet, samo neću osvrćem na taj whataboutism svaki put kada pomenem Obamu da mašeš Trampom pred očima.

Vidi, ti kažeš - Obama najviše ratovao (što nije tačno, Buš ga šije u svoja dva mandata), onda mu nakalemiš Bušove ratove (da bi ispalo je najviše ratovao), ali se Trunpou iako je i on nasledio iste te ratove kao i Obama + prodžarao sa Iranom i poslao tamo još vojnika, a Iran je najzajebanija regionalna sila i kao takav ima najveći potencijal za sranja, ti ratovi ne računaju. Još uvek ne razumem.

Obaška što teško da ćeš naći američkog predsednika koji nije ama baš nimalo ratovao.
gedza.73 gedza.73 11:40 20.04.2020

Re: Tempo

Koji je to moj stav?

'pristojan' i 'nedostatak empatije', nadovezani komentari, 'bezveze opravdanje' 'samo folira' sam spojio sa Obaminom nobelovom nagradom za mir na osnovu izjava kako će da radi na svetskom miru i time što je pružio nadu svom narodu u bolju budućnost.

Budućnost Srb... SAD. možda sam pogrešno shvatio da je tvoj stav kako je pristojnost sakrivanje nedostatka empatije kod političkih predstavnika. Da malo laže.

Priča o miru, jednakosti a onda angažuje privatnu vojsku za ogromne novce i to istu onu vojsku koja je branila bogataške kuće tokom katrine u Nju Orleansu.

This new State contract is hardly the first time Blackwater will be working for the Obama Administration. According to various reports, the company has been awarded an $100 million contract for the CIA in Afghanistan, another State contract to protect consulates in Afghanistan, and a Defense Department contract to do training and even "drug interdiction" work in Afghanistan

edit
ovo je izgleda fotka iz tog vremena



A mogao je da sakrije nedostatak empatije i da se malo folira.
maksa83 maksa83 11:40 20.04.2020

Re: Tempo

Bler ga je bukvalno ugurao u bombardovanje Srbije, postavljajući to pitanje kao pitanje opstanka NATO.

Ne bih se okladio, Albanci sipaju pare u njihove Kongresmene tamo već brat bratu 50 godina. Pa i deda kako-se-ono-beše-danas-zovem Biden je - po sopstvenom priznanju u jednom govoru - bio na Kosovu kao mlad Kongresmen sedamdesetih. Englezi su samo along for the ride.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:40 20.04.2020

Re: Tempo

Obaška što teško da ćeš naći američkog predsednika koji nije ama baš nimalo ratovao.


Pa kada im je prvi predsednik bio gerilac.
maksa83 maksa83 11:45 20.04.2020

Re: Tempo

stefan.hauzer
Obaška što teško da ćeš naći američkog predsednika koji nije ama baš nimalo ratovao.


Pa kada im je prvi predsednik bio gerilac.

Ali meni je to potpuno ludilo, kakvo ispiranje mozga - od kad su iz topovnjača zaprašili Tokyo Bay Amerikanci ratuju non-faking stop, dakle bukvalno ne staju (uz malecni predah između dva svetska rata, mada kada bi se zariljalo verovatno bi se i tu našla makar neka okupacijica) Koreja, Liban, Vijetnam, Zaliv Svinja, Bliski Istok... i sve započeo Obama.

Edit: da dodam da se ovo 'ispiranje mozga' ne odnosi na alselonea i da hoće reći da on ispira mozak nego na globalno ispiranje mozga oko Obame, a koje potiče od ... jeste, odande.
predatortz predatortz 11:46 20.04.2020

Re: Tempo

maksa83
Bler ga je bukvalno ugurao u bombardovanje Srbije, postavljajući to pitanje kao pitanje opstanka NATO.

Ne bih se okladio, Albanci sipaju pare u njihove Kongresmene tamo već brat bratu 50 godina. Pa i deda kako-se-ono-beše-danas-zovem Biden je - po sopstvenom priznanju u jednom govoru - bio na Kosovu kao mlad Kongresmen sedamdesetih. Englezi su samo along for the ride.


Pričao sam, ali je zanimljivo za ponoviti.

Nama su u JNA ('88.-'89.) puštali američki propagandni film, sniman sredinom sedamdesetih.
Scenario početka svetskog rata. Albanci na Kosovu kreću u masovne demonstracije, vojska i policija kreću sa represijom, NATO kreće u kampanju za "zaštitu civila", Istočni blok staje na stranu naše vojske i policije...

Klinton? Kada je ovaj scenario razrađivan, on je bio hipik.
stefan.hauzer stefan.hauzer 11:49 20.04.2020

Re: Tempo

'pristojan' i 'nedostatak empatije', nadovezani komentari, 'bezveze opravdanje' 'samo folira' sam spojio sa Obaminom nobelovom nagradom za mir na osnovu izjava kako će da radi na svetskom miru i time što je pružio nadu svom narodu u bolju budućnost.


Fenomenalno!
Ja iskritikujem nedostatak empatije i pri tom smatam da nije nikakvo opravdanje da se upoređuje sa nekim drugim. Nego, ako možeš da razumeš, ako kritikujem Trampa, to ne znači da aboliram Obamu, nego kritikujem Trampa onakav kakav je i da je lik kreten i lažov i pri tom u najmanju ruku bezobrazan i da u nijednoj rečenici nisam izrekao nijedan drugi stav, osim da mi je neprihvatljiv tvit koji je napisao Tramp i da nemam nijedno opravdanje za njega.

maksa83 maksa83 11:49 20.04.2020

Re: Tempo

Klinton? Kada je ovaj scenario razrađivan, on je bio hipik.

Tačno tako, kao što je Slobodan tokom nereda na Kosovu sedamdesetih i osamdesetih bio neko mudance u banci. Personalizovanje američke ratne politike je suludo. Svako od njih je Zaphod Beeblebrox, samo ovaj poslednji najviše liči na njega.

maksa83 maksa83 11:50 20.04.2020

Re: Tempo

Nego, ako možeš da razumeš, ako kritikujem Trampa,

Sva sreća nisi time indukovao neki whataboutizam...
gedza.73 gedza.73 11:59 20.04.2020

Re: Tempo

Tačno tako, kao što je Slobodan tokom nereda na Kosovu sedamdesetih i osamdesetih bio neko mudance u banci.

Naišo sam na netu ako je istina da je upravo zahvaljujući predlogu Slobodana Miloševića koji je bio tek neki polaznik stranačke političke akademije (svaka sličnost sa današnjicom slučajna) nam se država zvala Socijalistička Federativna umesto Federativna Socijalistička tako da, opet hvala Slobi, možemo da kažemo kako smo bili socijalistička država.
predatortz predatortz 12:03 20.04.2020

Re: Tempo

maksa83
Klinton? Kada je ovaj scenario razrađivan, on je bio hipik.

Tačno tako, kao što je Slobodan tokom nereda na Kosovu sedamdesetih i osamdesetih bio neko mudance u banci. Personalizovanje američke ratne politike je suludo. Svako od njih je Zaphod Beeblebrox.



Analogno tome, svaljivanje krivice za ratove na Balkanu isključivo na Slobodana i Srbiju je težak bulšit.
Na Kosovu nikad nije bilo mirno, a teror je decenijama bio samo prema Srbima, Crnogorcima i Albancima koji su bili lojalni državi SFRJ.
Taj deo zbivanja na Kosovu kritičari Srbije često izostavljaju.
Ti i ja smo generacija. Odlično se sećam odlazaka milicije,početkom osamdesetih, iz Tuzle, na smene od mesec dana u Savezne odrede MUP-a. Vraćali su se sa pričom da je na njih bilo pucano, bacano kamenje, da su bili poljevani vodom sa terasa...
Sećam se da se pričalo da su i oni žestoko mlatili, da nisu ostajali dužni.
No, to nije bila srpska milicija, bila je jugoslovenska. Bilo je tu, pored Srba i Hrvata, Muslimana, Slovenaca, Makedonaca...

Šta je trebalo raditi '98. i '99., kada na tvojoj teritoriji separatisti, mafija, strani faktor formira gerilu, a ta gerila svaki dan ubije nekoga - civila, policajca, vojnika, službenika države? Kada ta gerila počinje da kopa fortifikacije, cela sela uvezuje u liniju fronta?

Šta da radi država u tom slučaju, kada sa druge strane niko neće da pregovara jer se već odlučio za rat?
Da se povuče i da kaže - ok, evo vam mi idemo odavde?

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:06 20.04.2020

Re: Tempo

Sva sreća nisi time indukovao neki whataboutizam...


Meni je neverovatno da na primer napišeš da kritikuješ Trampa i njegovu administraciju, dobiješ odmah etiketu kako podržavaš Obamine (američke) ratove i pri tom isključivo mislim na onu sliku i Gedžin editovani komentar sa slikom koja je upućena kao odgovor meni sa sve onim komentarom kako je mogao da sakrije nedostatak empatije i malo se folira. Prilično nisko i podlo i definitvno sam ubeđen da ovo mesto treba izbegavati u širokom luku.
gedza.73 gedza.73 12:11 20.04.2020

Re: Tempo

Nego, ako možeš da razumeš, ako kritikujem Trampa, to ne znači da aboliram Obamu, nego kritikujem Trampa onakav kakav je i da je lik kreten i lažov i pri tom u najmanju ruku bezobrazan i da u nijednoj rečenici nisam izrekao nijedan drugi stav, osim da mi je neprihvatljiv tvit koji je napisao Tramp i da nemam nijedno opravdanje za njega.

možda ni ti mene nisi razumeo. Bolje da znam ako mi u susret dolazi vozač koji je loš, nesiguran, sklon naglim promenama pravca pošto ću da budem malo spreman pa ću da se prilogodim i budem vrlo, vrlo oprezan. U najgorem slučaju mogu da se slupam.

nego da me ubeđuju kako vozač iz suprotnog smera je vrhunski, odličan, sa svim mogućim nagradama sa takmičenja iz saobraćaja, ja se prilagoim takvom tempu i on me otkine u trenutku kad ne očekujem.

Ako me razumeš. Što kažeš

Jaoj, to je tako bezveze opravdanje. Kao znam da je kreten pa mi ne smeta, a ovaj se samo folira.

možda je bezveze opravdanje ali mi je nekako bliže 8ujedno početak tvoje i moje rasprave).

Mogao sam i da upotrebim saradnju sa poslovnim partnerima. Za jednog znaš kakav ga glas bije, na šta je sve spreman pa se obezbeđješ na sve moguće načine. o drugom ti svi pričaju kako je prepošten, lep, pametan, porodičan i kako samo što je otvorio preduzeće ali je odlična prilika za saradnju. Ti poslušaš i bankrotiraš.

stefan.hauzer stefan.hauzer 12:15 20.04.2020

Re: Tempo

Daj, čoveče, mešaš babe i žabe, kakvi vozači i poslovni partneri ili bilo šta.
AKo baš želiš, ja svakom čoveku isto pristupam, kakav god da ga glas bije, isto kao što i o svakom čoveku kažem ono što mislim. Sve to što ti pišeš su samo izgovori za nečije ponašanje koji ti pomažu da lakše legneš u krevet.
maksa83 maksa83 12:27 20.04.2020

Re: Tempo



Ti i ja smo generacija. Odlično se sećam odlazaka milicije,početkom osamdesetih, iz Tuzle, na smene od mesec dana u Savezne odrede MUP-a. Vraćali su se sa pričom da je na njih bilo pucano, bacano kamenje, da su bili poljevani vodom sa terasa...
Sećam se da se pričalo da su i oni žestoko mlatili, da nisu ostajali dužni.

Ja bogami znam i da nisu samo mlatili, a pošto smo generacija sećam se i vica iz tih vremena -

Q: Koji je dokaz da Šiptari lete?
A: Policija puca u vazduh a oni padaju mrtvi.

Šta je trebalo raditi '98. i '99., kada na tvojoj teritoriji separatisti, mafija, strani faktor formira gerilu, a ta gerila svaki dan ubije nekoga - civila, policajca, vojnika, službenika države? Kada ta gerila počinje da kopa fortifikacije, cela sela uvezuje u liniju fronta?

To je starije i od 98 i 99. Pošto smo generacija koja je bila u JNA onda se verovatno sećaš i urbanih legendi da dođeš u vojsku a Aljbanac od prvog dana ume da rasklopi bestrzajni top. Pa, to nisu bile samo urbane legende. Ne svaki Albanac naravno, ali bilo ih je koji su se definitivno razumeli u naoružanje bolje nego regrut koji je tu zabasao.

Edit: nevezano - kada je ovo mesto promenilo logo?
maksa83 maksa83 12:38 20.04.2020

Re: Tempo

nego da me ubeđuju kako vozač iz suprotnog smera je vrhunski, odličan, sa svim mogućim nagradama sa takmičenja iz saobraćaja, ja se prilagoim takvom tempu i on me otkine u trenutku kad ne očekujem.

Dobro u tu budalaštinu može da poveruje eventualno mala beba koja se juče rodila i ne zna ni malo planetarne istorije, ni kako svet funkcioniše, a takvih nema puno. I sad odjednom kao Trunpo je Presednik koji je blunt & open i sa njim znaš na čemu si, ali zapravo pojma nemaš pošto to nema puno veze sa njim, tip je samo neizbaždaren i lupiće šta god njemu u tom trenutku odgovara, što 98% vremena nema puno veze sa stvarnom politikom. Inače ja iskreno mislim da Trunpo nije ratnik, tj. verujem da on kao lik najradije ne bi ratovao (isto važi i za Obamu), i ne vidim da su oni imali Predsednika sa nekom tako ličnom agendom, kao "uau, sad sam ja Predsednik, sa' ću da RATUJEM!", samo su lutke u rukama ovog ili onog lobija a neko će taj PR da obavlja manje a neko više efektno.
alselone alselone 12:49 20.04.2020

Re: Tempo

Nego, ako možeš da razumeš, ako kritikujem Trampa, to ne znači da aboliram Obamu, nego kritikujem Trampa onakav kakav je i da je lik kreten i lažov i pri tom u najmanju ruku bezobrazan i da u nijednoj rečenici nisam izrekao nijedan drugi stav, osim da mi je neprihvatljiv tvit koji je napisao Tramp i da nemam nijedno opravdanje za njega.


Pa da, važi i obrnuto.
gedza.73 gedza.73 12:51 20.04.2020

Re: Tempo

Sve to što ti pišeš su samo izgovori za nečije ponašanje koji ti pomažu da lakše legneš u krevet.

Prvo za 'izbegavanje ovog mesta'. nešto su svi postali svileni pa bi da organizuju novinarske konferencije bez novinara sa unapred poslatim hvalopsevima. valjda ne vole diskusije u kojima se polemiše pa čak i da razgovorom razreše pogrešne interpretacije kod sagovornika ako ih ima.

Babe i žabe se odnose na moj komentar Alsu 'dobra paralela' koja sam preneo i u obično okruženje van političara na vrhu. Na šta si se ti nadovezao 'bezvezno opravdanje' i 'zbog toga su radikali na vlasti' pa si valjda očekivao da ti ja kažem kako si potpuni i definitivno u pravu. I da postavim neki YT spot. eto ja nikada nisam izbegavao blog zato što ljudi postavljaju na njega ono što ih interesuje. Nekada nam se ukusi poklope, nekad ne.

Na još jednom primeru. Slatkorečivi, simpatičan momak koji priča o radničkim pravima, kako loše živimo zbog gramzivosti pojedinaca, kako država ne leči njegove roditelje, kako ga lokalni političar mrzi zbog toga što govori istinu...

Ti od njega, sudeći po stavovima, ne očekuješ da ima nekoliko godina zatvora iza sebe i solidan lopovski staž.

Nasuprot njega imaš 'gazdu' (i slikom i prilikom) koji gleda da ti uvek zakine kad može, da poveća njegovo, smanji tvoje... ali si već spreman pa ponekad uspevaš da smanjiš štetu ili da ga uhvatiš u praznom hodu.

Tako da se 'dobra paralela' oslikava, onako kako ja vidim, na sve segmente društva. Od vrha do dna. Američkih predsednika i komšija u nekoj zabiti.

Ujedno nemam problem da kaže svako ko šta misli, niti mi to smeta pa da zaobilazim mesta gde ima neistomišljenika koji mi kvare sliku sveta jer bi samo da se krećem u višim sferama.
predatortz predatortz 12:57 20.04.2020

Re: Tempo

Edit: nevezano - kada je ovo mesto promenilo logo?


Čini mi se, onih dana kada je O2 vratio ime na B92.
gedza.73 gedza.73 12:59 20.04.2020

Re: Tempo

I sad odjednom kao Trunpo je Presednik koji je blunt & open i sa njim znaš na čemu si, ali zapravo pojma nemaš pošto to nema puno veze sa njim, tip je samo neizbaždaren i lupiće šta god njemu u tom trenutku odgovara

Ne pratim nešto Trampa preterano. Niti Obamu na kraju krajeva. ne vidim razliku između njih dvojice. Imam problem sa pionirima koji me ubeđuju da je jedan bolji od drugog zato što je slatkorečiviji.

I upravo 'budalaština' jeste da od njega očekuješ reakcije koje nisu, ajde da kažem, uobičajene. Za drugog ti tvrde kako je bolji a on ti šukne neočekivano sa možda većom štetom jer si nepripremljen.

samo su lutke u rukama ovog ili onog lobija a neko će taj PR da obavlja manje a neko više efektno

opet Trunpo ima pozitivna brojanja u ovom duelu. Jer ovaj drugi je trebao da bude sve suprotno od toga. Na krilima poptuno druge retorike je došao na vlast da bi se, kako ti kažeš, ispostavilo kako radi za razne lobije.

Žućkov slogan je bio

a Obamin 'Mir u svetu'.
rodni rodni 13:36 20.04.2020

Re: Tempo

maksa83
Klinton? Kada je ovaj scenario razrađivan, on je bio hipik.

Tačno tako, kao što je Slobodan tokom nereda na Kosovu sedamdesetih i osamdesetih bio neko mudance u banci. Personalizovanje američke ratne politike je suludo. Svako od njih je Zaphod Beeblebrox, samo ovaj poslednji najviše liči na njega.


Nisi u pravu!
maksa83 maksa83 13:51 20.04.2020

Re: Tempo

rodni
maksa83
Klinton? Kada je ovaj scenario razrađivan, on je bio hipik.

Tačno tako, kao što je Slobodan tokom nereda na Kosovu sedamdesetih i osamdesetih bio neko mudance u banci. Personalizovanje američke ratne politike je suludo. Svako od njih je Zaphod Beeblebrox, samo ovaj poslednji najviše liči na njega.


Nisi u pravu!

U pravu si, Zaphod Beeblebrox ima dve glave, a Trunpo samo jedno ... ono, šta god to bilo.
stefan.hauzer stefan.hauzer 16:36 20.04.2020

Re: Tempo

gedza.73
Sve to što ti pišeš su samo izgovori za nečije ponašanje koji ti pomažu da lakše legneš u krevet.

Prvo za 'izbegavanje ovog mesta'. nešto su svi postali svileni pa bi da organizuju novinarske konferencije bez novinara sa unapred poslatim hvalopsevima. valjda ne vole diskusije u kojima se polemiše pa čak i da razgovorom razreše pogrešne interpretacije kod sagovornika ako ih ima.

Babe i žabe se odnose na moj komentar Alsu 'dobra paralela' koja sam preneo i u obično okruženje van političara na vrhu. Na šta si se ti nadovezao 'bezvezno opravdanje' i 'zbog toga su radikali na vlasti' pa si valjda očekivao da ti ja kažem kako si potpuni i definitivno u pravu. I da postavim neki YT spot. eto ja nikada nisam izbegavao blog zato što ljudi postavljaju na njega ono što ih interesuje. Nekada nam se ukusi poklope, nekad ne.

Na još jednom primeru. Slatkorečivi, simpatičan momak koji priča o radničkim pravima, kako loše živimo zbog gramzivosti pojedinaca, kako država ne leči njegove roditelje, kako ga lokalni političar mrzi zbog toga što govori istinu...

Ti od njega, sudeći po stavovima, ne očekuješ da ima nekoliko godina zatvora iza sebe i solidan lopovski staž.

Nasuprot njega imaš 'gazdu' (i slikom i prilikom) koji gleda da ti uvek zakine kad može, da poveća njegovo, smanji tvoje... ali si već spreman pa ponekad uspevaš da smanjiš štetu ili da ga uhvatiš u praznom hodu.

Tako da se 'dobra paralela' oslikava, onako kako ja vidim, na sve segmente društva. Od vrha do dna. Američkih predsednika i komšija u nekoj zabiti.

Ujedno nemam problem da kaže svako ko šta misli, niti mi to smeta pa da zaobilazim mesta gde ima neistomišljenika koji mi kvare sliku sveta jer bi samo da se krećem u višim sferama.


Komentar hipotetičkh trabunjana da se nategne i budeš u pravu. Ništa više.
niccolo niccolo 16:57 20.04.2020

Re: Tempo

hipotetičkh

Ti hipotetički slučajevi i služe da se razbije mogućnost dijaloga. Ne daješ protivargumente na ono što je sagovornik rekao, već protivargumente na neke hipotetičke stavove nekih neindetifikovanih ljudi (tipično za av recimo, i ostale iz sns). Suštinski se kroz simulaciju dijaloga vodi monolog.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:03 20.04.2020

Re: Tempo

niccolo
hipotetičkh

Ti hipotetički slučajevi i služe da se razbije mogućnost dijaloga. Ne daješ protivargumente na ono što je sagovornik rekao, već protivargumente na neke hipotetičke stavove nekih neindetifikovanih ljudi (tipično za av recimo, i ostale iz sns). Suštinski se kroz simulaciju dijaloga vodi monolog.


jao matere ti nemoj sad i ti..
ovaj ovde stefan je kao primjer nekoga ko vodi dijalog (sve ne gledajući kome se obraća, how yes no) a gedža je simulator koji drži monologe..
braćo prećeraste
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:08 20.04.2020

Re: Tempo

niccolo niccolo 17:10 20.04.2020

Re: Tempo

newimprovedtadejus
niccolo
hipotetičkh

Ti hipotetički slučajevi i služe da se razbije mogućnost dijaloga. Ne daješ protivargumente na ono što je sagovornik rekao, već protivargumente na neke hipotetičke stavove nekih neindetifikovanih ljudi (tipično za av recimo, i ostale iz sns). Suštinski se kroz simulaciju dijaloga vodi monolog.


jao matere ti nemoj sad i ti..
ovaj ovde stefan je kao primjer nekoga ko vodi dijalog (sve ne gledajući kome se obraća, how yes no) a gedža je simulator koji drži monologe..
braćo prećeraste

Kakav Stefan i Gedža, ko priča o njima dvojici?
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:15 20.04.2020

Re: Tempo

niccolo
newimprovedtadejus
niccolo
hipotetičkh

Ti hipotetički slučajevi i služe da se razbije mogućnost dijaloga. Ne daješ protivargumente na ono što je sagovornik rekao, već protivargumente na neke hipotetičke stavove nekih neindetifikovanih ljudi (tipično za av recimo, i ostale iz sns). Suštinski se kroz simulaciju dijaloga vodi monolog.


jao matere ti nemoj sad i ti..
ovaj ovde stefan je kao primjer nekoga ko vodi dijalog (sve ne gledajući kome se obraća, how yes no) a gedža je simulator koji drži monologe..
braćo prećeraste

Kakav Stefan i Gedža, ko priča o njima dvojici?


ja
a i ti, kad se nadovežeš na stefanovu repliku u kojoj se on pokušava iskenjati po glavi gedži a nemajući muda da bilo šta slično napiše malo oštrijim blogo drugarima..
iz ugla prolaznika tvoj komentar izgleda kao podrška tom iskenjavanju..
ne znam sad jasnije li je..
gedza.73 gedza.73 17:15 20.04.2020

Re: Tempo

newimprovedtadejus
a gedža je simulator koji drži monologe..

Jeste da nekad ne znam da stanem ali ponekad reagujem kad se nivo komunkacije spusti na radikalski i krenu vređanja.

Ovan, trabunjanja, glup... Kao u emsijama kod Marića. onda mi padne klapna


newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:16 20.04.2020

Re: Tempo

stefan.hauzer


a što meni srce a gedži trabunjanja junače?
niccolo niccolo 17:18 20.04.2020

Re: Tempo

kad se nadovežeš na stefanovu repliku

Pogledaj ponovo, baš se nisam nadovezao. Da sam hteo da se nadovežem, citirao bih celu repliku. Ovako sam izdvojio jednu reč, baš da bi bilo jasno da pričam o opštoj pojavi, a ne o njihovim komentarima.

iz ugla prolaznika tvoj komentar izgleda kao podrška tom iskenjavanju..

To iz kog ugla si ti doživela moj komentar govori isključivo o tebi.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:23 20.04.2020

Re: Tempo

niccolo

To iz kog ugla si ti doživela moj komentar govori isključivo o tebi.


zacijelo govore da sam ja jedna izuzetno pronicljiva osoba

ma nebitno, šorka ko i svaka druga..
nego mi posebno degutantna bila ova kombinacija, ciju ciju, kak nema empatije, sa sve, slušaj ti magarče što trabunjaš..
te ne možedoh oćutati..
dakle, business as usual
gedza.73 gedza.73 17:33 20.04.2020

Re: Tempo

ma nebitno, šorka ko i svaka druga..

To da.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:39 20.04.2020

Re: Tempo

Ovan, trabunjanja, glup...


Verujem da sam preterao Gedžo sa tim "trabunjanja" oprosti i za ton, ako je bio jači. Nije mi bila namera, ali mi je stvarno bezveze da se rasprava svede na par hipotetičkih primera ili da se učitava nešto što nisam nigde izgovorio, sa sve onom slikom kao primerom.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:40 20.04.2020

Re: Tempo

a što meni srce a gedži trabunjanja junače?


Pa Gedža nije došao na ovo mesto da bi se mi svađali.



Gedžo još jednom praštaj, a tebi hvala što si mi ukazala na moju preteranu reakciju.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 17:44 20.04.2020

Re: Tempo

stefan.hauzer
a što meni srce a gedži trabunjanja junače?


Pa Gedža nije došao na ovo mesto da bi se mi svađali.

Gedžo još jednom praštaj, a tebi hvala što si mi ukazala na moju preteranu reakciju.


nema na čemu, služim narodu..
još da uočiš i da je tirada o empatiji u sličnom rangu i gdje će nam biti kraj
bene_geserit bene_geserit 17:48 20.04.2020

Re: Tempo

Inače ja iskreno mislim da Trunpo nije ratnik, tj. verujem da on kao lik najradije ne bi ratovao (isto važi i za Obamu)

Možeš ti da "iskreno misliš" šta god hoćeš, to ne menja činjenice.
Američki predsednici imaju probleme da završe bilo koji rat iz objektivnih i onih drugih razloga. Objektivni razlozi bi bili da kad razbiješ krčag postao si vlasnik istog, a naprave sranja tog nivoa da je vrlo teško izvući se iz toga. Oni drugi, kao što su i Tramp i Obama videli više puta, kako najave povlačenje od nekle nešto se desi zbog čega ne može. Tj. povlačenje ima preveliku političku cenu koju onda nisu spremni da plate.

Ali postoji jedna, najbitnija stvar, kod koje se predsednik pita. A to je da li će da počne novi rat.
Obama je počeo dva ključna rata na Bliskom Istoku, oba su imala ogromne posledice po izbegličku krizu u Evropi. Libiju i Siriju.
Tramp je počeo nula novih ratova.
Možeš da to izvrćeš, obrćeš, dubiš na glavi, probaš da brojiš ono što nisi ratovi, ali na kraju to je ono što ostane.
Tako da bih zamolio da ne stavljate Trampa što se ratova tiče u istu rečenicu sa zlikovcima tipa Buševa i Obame.
stefan.hauzer stefan.hauzer 17:50 20.04.2020

Re: Tempo

još da uočiš


gedza.73 gedza.73 17:53 20.04.2020

Re: Tempo

Verujem da sam preterao Gedžo sa tim "trabunjanja" oprosti i za ton, ako je bio jači.

Pre sam bio malo pomirljiviji, sad počelo da mi ide na nerve. Pa sam počeo i ja da spuštam prag.
U redu je.

ali mi je stvarno bezveze da se rasprava svede na par hipotetičkih primera ili da se učitava nešto što nisam nigde izgovorio, sa sve onom slikom kao primerom.

Meni bolje ide usmena komunikacija. Vidim reakciju čoveka pa mi lakše da pojasnim ako se nismo razumeli. ne znam što se ovde misli da ako izneseš mišljenje, o Trampu ili Obami u ovom slučaju, ima veze sa tobom (generalno) i nekim ličnim razračunavanjima.

posebno slika. Uopšte nema veze sa tobom, brate nisi ti dobio Nobelovu za mir pa da se osetiš prozvanim. Obama se tokom kampanje nije zalagao za finansiranje privatne armije koja čuva kuće bogataša tokom uragana. Ne ti. Mi samo sedimo ispred prodavnice, nema razloga za nekim kurčevitim tonom ako se ne slažemo.
Mis'im može ponekad, svakom dođe žuta minuta. Ni ja nisam cvećka, imam ponekad teške izlive

I naravno da ja ne moram da budem u pravu, samo iznosim neka svoja viđenja, svidela se nekome ili ne. I naravno da blog što kaže Milisav nije za zapisnik za sv. Petra kantar.
rodni rodni 17:59 20.04.2020

Re: Tempo

stefan.hauzer
Ovan, trabunjanja, glup...


Verujem da sam preterao Gedžo sa tim "trabunjanja" oprosti i za ton,
ako je bio jači. Nije mi bila namera, ali mi je stvarno bezveze da se rasprava svede na par hipotetičkih primera ili da se učitava nešto što nisam nigde izgovorio, sa sve onom slikom kao primerom.

Bravo Stefane!
Tako se ponaša pametan i pristojan čovek!
Izvini se - i nastavi dalje.
rodni rodni 18:07 20.04.2020

Re: Tempo

gedza.73
Verujem da sam preterao Gedžo sa tim "trabunjanja" oprosti i za ton, ako je bio jači.

Pre sam bio malo pomirljiviji, sad počelo da mi ide na nerve. Pa sam počeo i ja da spuštam prag.
U redu je.

ali mi je stvarno bezveze da se rasprava svede na par hipotetičkih primera ili da se učitava nešto što nisam nigde izgovorio, sa sve onom slikom kao primerom.

Meni bolje ide usmena komunikacija. Vidim reakciju čoveka pa mi lakše da pojasnim ako se nismo razumeli. ne znam što se ovde misli da ako izneseš mišljenje, o Trampu ili Obami u ovom slučaju, ima veze sa tobom (generalno) i nekim ličnim razračunavanjima.

posebno slika. Uopšte nema veze sa tobom, brate nisi ti dobio Nobelovu za mir pa da se osetiš prozvanim. Obama se tokom kampanje nije zalagao za finansiranje privatne armije koja čuva kuće bogataša tokom uragana. Ne ti. Mi samo sedimo ispred prodavnice, nema razloga za nekim kurčevitim tonom ako se ne slažemo.
Mis'im može ponekad, svakom dođe žuta minuta. Ni ja nisam cvećka, imam ponekad teške izlive

I naravno da ja ne moram da budem u pravu, samo iznosim neka svoja viđenja, svidela se nekome ili ne. I naravno da blog što kaže Milisav nije za zapisnik za sv. Petra kantar.

Povodom prvog boldovanoga - baš naprotiv, ja uvek odgovor na neki komentar vezujem za onoga ko ga je izrekao. Primer, drugačije tretiram beneove stavove o Trumpu u odnosu na Pajićeve - pa da napišu potpuno isto.
Za drugo boldovano - ti si onda Gedžo genije i moj idol. Jer - je svrha blogovanja da se bude u pravu - makar u svakom komentaru.
Dakle, kao što sam već negde ranije napisao - najvažnije je ko kaže, a manje važno šta kaže.
kamilo_emericki kamilo_emericki 20:56 20.04.2020

Re: Tempo

alselone

Znači isto koliko i Trunpo, s tim da je ovaj dodao i drkanje sa Iranom.


Više od Buša svakako. Šta je od ovoga Bušovo, Avganistan, Sirija, Libija, Pakistan, Jemen, Irak, Somalija? Strašan tempo za jednog dobitnika Nobelove nagrade za mir.

Čak ako malo bolje razmislim, on je čak i započeo najviše ratova. Ne samo da je predsednikovao u vreme najviše ratova, nego je i započeo najviše, pošto želiš tako da brojiš, eto.

Misel Onfre (Michel Onfray), francuski filozof je jednom iznio podatak o broju neamerikanaca ciju likvidaciju je nobelovac odobrio to jest naredio. Bez sudjenja, podigni dron i cap, kao lovac koji se zabavlja i odrzava kondiciju gadjajuci glinene golubove. Cifra je bila pozamasna.
Evo jedne fotografije o ponasanju nobelovca, nade pravilnomisleceg covjecanstva. Uporedite njega i Tomu, grobara, Nikolica.http://www.closermag.fr/politique/barack-obama-son-selfie-polemique-pendant-la-ceremonie-en-l-honneur-de-nelson-ma-243583
gedza.73 gedza.73 21:31 20.04.2020

Re: Tempo

Za drugo boldovano



alselone alselone 06:53 21.04.2020

Re: Tempo

oba su imala ogromne posledice po izbegličku krizu u Evropi. Libiju i Siriju.


Da, ovde si skroz u pravu. Posledice Sirije i Libije po nas ovde u Evropi su mnogo veće od Iraka i Avganistana.

bene_geserit bene_geserit 07:15 21.04.2020

Re: Tempo

Posledice Sirije i Libije po nas ovde u Evropi su mnogo veće od Iraka i Avganistana.

Btw, ako neko misli da se to eto slučajno desilo, taj je više nego naivan.
Obama je globalista.
U pitanju je globalistički projekat slabljenja nacionalnih evropskih država tj. njihove homogenosti.
Uz to verovatno ide i ideja da pošto broj stanovnika u Evropi pada, pada i prihod (ipak ovi u Evropi imaju standard pa mogu da potroše mnogo više para na stvari koje im ne trebaju), pa ga treba malo pogurati na gore. Tj. Afrikanac u EU je mnogo bolji po globalni kapital nego Afrikanac u Africi što se prihoda tiče.
rodni rodni 07:16 22.04.2020

Re: Tempo

newimprovedtadejus
stefan.hauzer


a što meni srce a gedži trabunjanja junače?

Možda zato što si ti oštra blogodrugar(ica)?!
rodni rodni 07:17 22.04.2020

Re: Tempo

niccolo
kad se nadovežeš na stefanovu repliku

Pogledaj ponovo, baš se nisam nadovezao. Da sam hteo da se nadovežem, citirao bih celu repliku. Ovako sam izdvojio jednu reč, baš da bi bilo jasno da pričam o opštoj pojavi, a ne o njihovim komentarima.

iz ugla prolaznika tvoj komentar izgleda kao podrška tom iskenjavanju..

To iz kog ugla si ti doživela moj komentar govori isključivo o tebi.

Šta govori o njoj?
dragosevacsutra dragosevacsutra 12:57 23.04.2020

Re: Tempo

Šta je trebalo raditi '98. i '99., kada na tvojoj teritoriji separatisti, mafija, strani faktor formira gerilu, a ta gerila svaki dan ubije nekoga - civila, policajca, vojnika, službenika države? Kada ta gerila počinje da kopa fortifikacije, cela sela uvezuje u liniju fronta?


i najvece ludilo je sto je do pocetka bombardovanja broj interno raseljenih srba i siptara unutar kosova i u centralnoj srbiji (srba naravno) bio priblizno jednak, oko 50k na obe strane.

Otkud 50k raseljenih srba ako je srpska panduracija ta koja maltretira nevine sipce?

i onda pocinje bombardovanje, i preko noci 1m siptara ide u albaniju.
i vrate se za mesec dana.

onih 50k srba u medjuvremenu naraste na 200k (u centralnoj srbiji). ne racunam one koji su presli na sever kosova.


vazi.

dragosevacsutra dragosevacsutra 13:00 23.04.2020

Re: Tempo


Q: Koji je dokaz da Šiptari lete?
A: Policija puca u vazduh a oni padaju mrtvi.


secam se i ja.

'hej ko to zbori
kosovo gori
ko ga pali
mahmut bakali
ko ga gasi
azem vlasi'

posle i azem uzeo sibice.
dragosevacsutra dragosevacsutra 13:08 23.04.2020

Re: Tempo

Obama je počeo dva ključna rata na Bliskom Istoku, oba su imala ogromne posledice po izbegličku krizu u Evropi. Libiju i Siriju.



predatortz predatortz 15:19 20.04.2020

Zanimljiv članak

hoochie coochie man hoochie coochie man 15:27 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

predatortz
LINK

Pa kad nije čitao blog.
Mirela bi mu rekla da relativizuje, Maksa bi ga zaebavao, Als oterao u pm, Braja vetovatno streljao :)
maksa83 maksa83 15:31 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Mirela bi mu rekla da relativizuje, Maksa bi ga zaebavao, Als oterao u pm, Braja vetovatno streljao

Naravno. Zamisli da ga Brajović zajebava, Mirela tera u pm, alselone rekao da relativizuje a ja da ga streljam. To ni na šta ne bi ličilo.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:35 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

maksa83
Mirela bi mu rekla da relativizuje, Maksa bi ga zaebavao, Als oterao u pm, Braja vetovatno streljao

Naravno. Zamisli da ga Brajović zajebava, Mirela tera u pm, alselone rekao da relativizuje a ja da ga streljam. To ni na šta ne bi ličilo.

Najviše od svega toga bih voleo da vidim, ili još bolje čujem, Mirelu kako ga tera u pm.
Ali onako baš sočno:)
mirelarado mirelarado 16:12 20.04.2020

Re: Zanimljiv članak

Najviše od svega toga bih voleo da vidim, ili još bolje čujem, Mirelu kako ga tera u pm.
Ali onako baš sočno:)


Nema šanse. Članak je stvarno zanimljiv. Naročito ove instrukcije ženi u najcrnjem slučaju. :)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana