Gost autor

Lekare i sestre ubijaju, zar ne!?

Filip Mladenović RSS / 15.04.2020. u 01:41

Jednakiji i jednaki!
Jednakiji i jednaki!
Prolaze godine, protiču decenije, menjaju se režimi, ali jedno ostaje isto i stalno: Ministarstvo odbrane koje upravlja vojskom uvek je imalo na raspolaganju budžet veći 5 do 6 puta nego Ministarstvo zdravlja. Tako je, na žalost, bilo i protekle 2019. godine.

A onda je početkom 2020. godine nahrupila pandemija. I opet su najveću cenu platili ne političari, ne generali, ne sveštenici, ne akademici, ne vlasnici, nego lekari i medicinsko osoblje.

O tome najpotresnije i najiskrenije govori dr Dimitrije Nikolić, koji je sa samo jednom fotografijom i kratkim komentarom na društvenim mrežama ilustrovao apsurd ovdašnjeg mentaliteta, cinizam političke (ne)kulture i odsustvo svesti o javnom dobru i interesu:

"E sad, možda se mnogima ovo neće dopasti ali ova slika govori o sistemu vrednosti: kako je obučen novinar a kako lekar u jednoj državnoj beogradskoj bolnici.
To govori o sistemu vrednosti ovog društva.
Nadam se i želim da verujem da će (makar malo) doći do evolucije i zaokretu ka pravim, istinskim vrednostima kojima kao društvo treba da težimo!"

Usledili su mnogobrojni komentari ove lekarske objave, od kojih izdvajam sledeće:

Moje kolege i ja, na žalost nemamo za svoju smenu, a to je noć, i to u Respiratornom centru! Svaka smena kad nam dodje mi imamo problem da li imamo rukavice, maske, dez. sredstvo i naravno nemamo svi tkv. vizire, a kamoli odelo koje treba da imamo. Kaljače, kapice pojam! Nema dovoljno ili neko šteka pa nema za sve nas. Eto toliko koliko se volimo medjusobno!!!! Brinemo!

Novinari sa kompletnom opremom za slikanje, a mi bez opreme možemo da se SLIKAMO! Licemerje sistema koji nemilice ARČI najobrazovaniji kadar!

Hvala kolega što uvek prikazujete jednu realnost i istinu. Umiru lekari koji nisu imalu pravu zaštitu. Žalosno!

Šta je to novo za naš zdravstveni sistem? Ništa. Ni to nisu imali kada je sve počelo. U pojedinim bolnicama i ono malo što je imalo pojedinci su nosili kući, pa je oprema u odredjenim gradovima pod ključem.

Baš tako. Posle neka kažu da smo se svi zarazili van svojih radnih mesta u bolnici i da smo mi ti koji širimo virus!

Др Николићу, свака част за објаву. Поражавајућа истина о нашем здравству! Ово није јединствен случај, али здр.радници ћуте јер се боје да ће остати без посла или бити санкционисани на неки други начин! При том, овај лекар још и има добру опрему какву имају неки други...

Pa novinari su bitniji! Ko je još čuo za nekog doktora!? Jedan manje-više, ali zato je ovaj mnooogo bitniji za naciju, jer bez zdravlja se može, ali bez friziranih vesti nikako!

Sistem vrednosti u ovoj državi je davno poremećen. Počev od toga ko odlučuje do toga ko izvršava. Ako su oni ćelavi nabildovani, praznoglavi , polupismeni (ili polupitomi), i one polugole, nafrakane, pune silikona uzor mnogima, šta reći. Za njih se zna, daje im se prostora u mnogim medijima, mogućnost lake zarade, sve privilegije, onda za ove druge nema ni mesta ni novca. Svaka pevaljka, striptizeta (starleta), diler, "biznismen" je poznat, a koliko nas zna za pobednike matematičke olimpijade, za lekare, za naučnike, za seljake domaćine!? Malo, jer oni nikog ne zanimaju, u njihov rad ne mogu da se "ugrade", ne mogu da pitaju "gde sam ja u toj priči", pa zato za takve nema ni novca, ni opreme, ni osnovnih sredstava za rad, usavršavanje, obrazovanje, a o poštovanju je suludo i govoriti. Nadajmo se nekim boljim vremenima.

Svačiji život je važan i bitan! Ali sistem vrednosti u ovoj državi već odavno ne postoji! Nisu to NOVINARI, TO JE ZA MNOGE MISAONA IMENICA, TO SU REŽIMSKA PISKARALA!!!

Jadna je zemlja koja ne poštuje zdravstvo i školstvo!

Valjda će ovo što se dešava razbistriti pomućenu pamet ovom narodu.

Da se uzme u pamet i uvede red u glavi, red u glavi je red u mislima, red u mislima je red u životu. A bez toga nema života!

 IN MEMORIAM

25.03.2020g Od COVID19 je juče preminula dr Biljana Natić Ljumović, specijalista ginekologije sa akušerstvom iz DZ Niš. Neka joj je večna slava i pokoj duši.

31.03.2020g Od COVID19 je danas preminuo dr Goran Ivanković, specijalista urologije iz OB Ćuprija. Neka mu je večna slava i pokoj duši.

01.04.2020g. Od COVID19 je danas preminuo dr Branislav Blažić, specijalista opšte hirurgije, državni sekretar u Ministarstvu zaštite životne sredine.

07.04.2020g Od COVID19 je danas preminuo dr Miroslav Vasić, specijalista interne medicine iz Varvarina. Neka mu je večna slava i pokoj duši.

09.04.2020g Od COVID19 je preminuo dr Aleksandar Janačković, specijalista interne medicine, subspecijalista kardiologije iz Niša. Neka mu je večna slava i pokoj duši.

10.04.2020 Od COVID19 je danas preminuo dr Vojkan Šuluburić, specijalista ortopedije iz Čačka. Neka mu je večna slava i pokoj duši.

11.04.2020 Od COVID19 je danas preminula dr Dušanka Živković, specijalista infektolog iz Leskovca. Neka joj je večna slava i pokoj duši.

13.04.2020g Od Covid 19 je preminuo dr Dragoslav Arsic, pulmolog iz Varvarina, rodj 1949.g koji je radio po Ugovoru o delu u RZZO Filijala Krusevac. Neka mu je večna slava i pokoj duši.

14.04.2020g Od COVID19 je danas preminuo dr Miodrag Lazić, specijalista hirurgije iz Niša. Neka mu je večna slava i pokoj duši.

16.04.2020g Od COVID19 je danas preminuo Prof. dr Dragan Marković, specijalista opšte hirurgije, subspecijalista vaskularne hirurgije iz Beograda. Neka mu je večna slava i pokoj duši.

Žrtve ne smeju ostati bezimene!

Sindikat lekara i farmaceuta Srbije

 

Atačmenti



Komentari (163)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:32 18.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari


To je, prijatelju, teško pohvatati

Ma ne treba ni hvatati, neka hvataju sami ako ih zanima.
Kad odluče neka saopšte, šta god oni kažu da su, neka budu.
To je elementarno poštovanje te grupacije.

Ovo što Filip radi je omalovažavanje tih ljudi, tipično nepištovanje njihovog prava da sami kažu kako se osećaju i kakva im je geneza, nego će on da im određuje.

Ja bih se ozbiljno naljutio na budalu koja bi došla da mi objašnjava da su Srbi pireklom recimo Hrvati, ili ko god.
I zaista bih bio na strani muslimana koji bi napušavao Filipa zbog ove tvrdnje da su muslimani ustvari Srbi.

Stav da BiH treba rasturiti, da muslimani nisu poput ostalih nacija koje teže svojoj nacionalnoj državi, nema ni trunke nepoštovanja prema njima, naprotiv, a stav, vi ste Srbi, je krajnje nepoštovanje te nacije.
Filip Mladenović Filip Mladenović 20:45 18.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Putujem po celoj Bosni i Hercegovini. Liči na moju Šumadiju...
predatortz predatortz 20:48 18.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Ovo što Filip radi je omalovažavanje tih ljudi, tipično nepištovanje njihovog prava da sami kažu kako se osećaju i kakva im je geneza, nego će on da im određuje.


Ja sam među muslimanima rastao. Uvek je bio neki odnos u razredu njih 20, nas pet, šest i isto toliko ili manje Hrvata.
U kuću su mi ulazili, u kuću sam im ulazio, družili smo se.
Nema nikakve potrebe da meni Filip objašnjava ko su, šta su i kakvi su oni.
Ja poznajem njih, oni poznaju mene.

Ovde se radi o sukobu interesa naroda, glupo je priču svoditi na pojedince.
Muslimani nisu hteli sa nama, sa Srbijom, Srbima generalno. Izabrali su da idu, i to na neustavan način*. Sa sobom su hteli, ne slušajući naš glas, da povedu i nas i to tako da se ni za šta ne pitamo.
Problem između Srba i muslimana u Bosni je taj što muslimani posmatraju Bosnu kao isključivo njihovo vlasništvo, gde mi i Hrvati dođemo kao neka raja za turskoga vakta, koja treba da ćuti, radi i sluša.
Oni groblja svojih poginulih zovu šehidska groblja - groblja onih koji su poginuli na Alahovom putu,u verskom ratu. To najbolje govori o prirodi rata u Bosni. Ako poginulog borca zoveš šehid, borac pao za islam, teško da, osim izutetno glupim ljudima, svoju borbu možeš prodati kao borbu za građansko društvo jednakopravnih ljudi.
Tu ovakvi kao Filip, iz gluposti ili nepoštenja, padaju na ispitu. Šehidi, potpomognuti mudžahedinima, ginu za građansku Bosnu, a domaći Srbi i Hrvati to ne žele.
Pa, koliki moron mora biti čovek da u to poveruje?
Nikakva velikosrpska ideja nas nije vodila, nas je vodila borba za goli život. Šta su komšije spremne da nam rade, to zna svaka srpska kuća u Bosni. I tako je vekovima.

*Тадашњи законски услов за афирмацију резултата референдума је био да на референдум изађе више од двије трећине грађана (више од 66%), те да исти број афирмативно гласа.[1] Овај услов није испуњен. Политички представници Срба су овај референдум прогласили неважећим. Скупштина није никад прогласила независност.[1]

Filip Mladenović Filip Mladenović 20:55 18.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Pa i u Srbiji, u mojoj Šumadiji, jedan komšija je bio za četnike, a drugi komšija je bio za partizane.
Pa su se kao i u BiH, medjusobno borili, čak ubijali.

I?

Danas je Srbija gradjanska država, skoro pa Jugoslavija u malom.

Što to ne može da bude i BiH?
predatortz predatortz 21:00 18.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Danas je Srbija gradjanska država, skoro pa Jugoslavija u malom.


U Ustavu Srbije piše da je Republika Srbija država srpskog naroda i građana koji žive u njoj.


Što to ne može da bude i BiH?


Ne može, jer to dva od tri konstitutivna naroda to neće.
Neće Srbi, neće ni Hrvati.
A neće jer jako dobro znaju na šta bi ličila "građanska Bosna", sa prilično militantnom i radikalnom muslimanskom većinom.

Edit:

Nego, da te pitam, zar tebe kao velikog Jugoslovena iz šumadije ne nervira što je BiH na neustavan način izašlaiz Jugoslavije?

Činjenica 1:
U tada važećem ustavu BiH jeste postojala opcija organizovanja referenduma o statusu jugoslovenske republike BiH.

Činjenica 2:
Po tom Ustavu, na takav referendum je MORALO izaći 2/3 upisanih birača i od tog broja minimum 2/3 biti za.
Dakle, moralo je izaći minimum 66 koma nešto upisanih birača.
Na referendum je izašlo 63,nešto upisanih birača.
Samim tim, referendum za nezavisnost BiH nije prošao jer se nije stekao zakonski uslov da se smatra uspelim.

Činjenica 3:
Nezavisnost BiH morala je, na osnovu rezultata referenduma, izglasati Skupština.
To se nikad nije desilo, jer nije postojao osnov za tako nešto.

Molim te da se izjasniš o ovim činjenicama. Kao Jugosloven i čovek koji se zalaže za poštovanje zakona.
Unfuckable Unfuckable 02:10 19.04.2020

Re: da igramo fudbal ili

Naravno, bez bombastičnih izraza i promašenih metafora, gole činjenice sve kazuju mnogo efektnije.



Podjebe ih, ali sa merom.
To umeće čini razliku između novinara i piskarala.
Piskarala imaju potrebu da začine teškim rečima, frazama, parolama, glupim metaforama.
Tekstovi im onda liče na gastarbajterske kuće - ima tu svega, sem stila.


huh, izvinite me - ali, ako pričamo o linku s Danas-a - ne slažem se.

Mislim da je autor zamahivao - pa šta uhvati.


Sasvim gubeći iz vida da je ovo što se ovde dešava (po dovoljno parametara), skoro pa preslikano - finale iz Barija

ps.
I naravno, srećan Uskrs svima.
Vratite nam Wua
Filip Mladenović Filip Mladenović 02:40 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Jugoslaviju je prvi počeo da rastura zločinački režim Slobodana Miloševića.

Potom je taj i takav režim sklopio zločinački dogovor sa istim takvim režimom Franje Tudjmana.

Zato je BiH prošla najgore u režiranim ratovima tokom devedesetih.

Priča o uspelom ili neuspelom /legitimnom ili nelegitimnom/ referendumu je stoga u senci zločinačkog pokušaja pomenuta 2 režima da rasture BiH.

No, kao i mnogo puta pre toga, Bosna i Hercegovina se pokazala istorijski superiornijom i neuništivom.
nsarski nsarski 03:15 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Jugoslaviju je prvi počeo da rastura zločinački režim Slobodana Miloševića.


Dobro, Filipe, osvesti se malo. Taj "zločinački režim Slobodana Miloševića" je direktan ideološki sledbenik tebi omiljene KP Jugoslavije i Titovog režima, a posle tog SM režima su nastavili ovi uglađeni potomci Titovih udbaša koji opljčkaše što se moglo, dok je Šešeljeva udbaška struja tercirala i sačekala svoj trenutak da zasedne i da se iživljava nad Srbijom. Što danas uveliko rade.
Ako si bio za Titoizam i ostao veran principima udbe, na kojima je titoslavija počivala, onda je potpuno nejasno zašto ti smeta današnji režim. Isti sistem je još uvek na vlasti, samo što ne popravljaju krovove po kućama.
nsarski nsarski 04:13 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Priča o uspelom ili neuspelom /legitimnom ili nelegitimnom/ referendumu je stoga u senci zločinačkog pokušaja pomenuta 2 režima da rasture BiH.


Meni je posebno zanimljiva frojdovska blokada koju ti imaš kad se suočiš da činjenicama.

Rekao si da je ZAVNOBIH ustanovio kontinuitet države BiH. To je na klimavim nogama, ali OK neka ti bude.
Naravno, cela ta ratna ujdurma je bila pod pokroviteljstvom Tita. I, naravno, u titoslaviji svi u BiH su se kleli u njega. Razumno, od njega su dobili državu. Ne zaboravi, takođe, da je Izetbegović robijao pod Titom. I sada - Izetbegović ili Tito? Take sides!

Pod mudžhedinskim režimom koji sada tamo vlada, ulica Maršala Tita, koja ide kroz centar Sarajeva, je preimenovana u ulicu Mula Mustafe Bešeskije. Ne znam ko je taj lik i šta je za državu BiH učinio, ali on je glavna faca. Tita su se odrekli. Evo kako to danas izgleda (Baščaršija je u desnom kraju slike):


Znači, ta tvoja neuništiva BiH se odrekla svih titoističkih ideala koje ti danas zastupaš. Na šta liči današnje Sarajevo? Pa evo uporednih slika:

Ovako je Sarajevo izgledalo 20-ih godina prošlog veka. Obrati pažnju na žensku modu.



Ovako Sarajevo izgleda danas. Ženska moda ista (pogledaj ovih pet dama s desna) - možda im lice nije pokriveno, ne mogu da tvrdim. Jedino što je slika u boji. Ako želiš starinske slike u boji, pogledaj niže.


Ako ponovo baciš pogled na onu mapu samog centra Sarajeva, otkrićeš, s leva, da postoji ulica Todora Švrakića. To je moj deda, neko vreme profesor slikarstva u sarajevskoj Gimnaziji. Naravno, kad je počeo rat on je prešao Drinu i otišao da se priključi srpskoj vojsci. Ali, dok je bio u Sarajevu naslikao je dosta uličnih scena iz tog grada koje su često završavale kao razglednice. Manje-više, isto kao danas. Evo ti par primera (primetićeš potpis u donjem levom uglu slike - nadam se da čitaš ćirilicu)






Dok, u međuvremenu, ovo su zaboravili



I sada, da te pitam: ako si toliki fanatik za petokrakom, kako možeš da se pališ na današnje mudžhedine koji delom Sarajeva i Bosne vladaju?
Isti si, bre, ko onaj kurton efendija, čije ime ne bih da pominjem, koji po celoj srpskoj Bosni pljuje.



milisav68 milisav68 08:07 19.04.2020

Re: da igramo fudbal ili

Unfuckable
Naravno, bez bombastičnih izraza i promašenih metafora, gole činjenice sve kazuju mnogo efektnije.



Podjebe ih, ali sa merom.
To umeće čini razliku između novinara i piskarala.
Piskarala imaju potrebu da začine teškim rečima, frazama, parolama, glupim metaforama.
Tekstovi im onda liče na gastarbajterske kuće - ima tu svega, sem stila.


huh, izvinite me - ali, ako pričamo o linku s Danas-a - ne slažem se.

Mislim da je autor zamahivao - pa šta uhvati.


Sasvim gubeći iz vida da je ovo što se ovde dešava (po dovoljno parametara), skoro pa preslikano - finale iz Barija

ps.
I naravno, srećan Uskrs svima.
Vratite nam Wua



Auh, Vaistinu Vaskrese!
Filip Mladenović Filip Mladenović 12:14 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Očigledno je da niste skoro putovali po BiH niti ste posetili Sarajevo.

Pre ili kasnije sve republike Titove YU postaće punopravne članice EU.

Dakle, svi ćemo opet biti zajedno, u jednoj državi, samo što će biti razlika u jednom slovu: umesto Y biće E.
predatortz predatortz 12:21 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Očigledno je da niste skoro putovali po BiH niti ste posetili Sarajevo.


Ja jesam i mogu ti reći sledeće:

U Sarajevi nema ničeg što reprezentuje mene, moju kulturu i moj identitet Srbina rođenog u BiH. Sarajevo ne nalikuje na evropski grad, nema u njemu ni evropskog duha, ni evropske kulrure, a hrišćanska kultura i osobenost se svela na par pravoslavnih i katoličnih verskih objekata.

Sarajevo je grad koji je najviše nazadovao poslednjih decenija. Da se razumemo, nije to nikad bio neki osobit grad, ali sada je mahala.
nsarski nsarski 12:57 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Filip Mladenović
Očigledno je da niste skoro putovali po BiH niti ste posetili Sarajevo.

Pre ili kasnije sve republike Titove YU postaće punopravne članice EU.

Dakle, svi ćemo opet biti zajedno, u jednoj državi, samo što će biti razlika u jednom slovu: umesto Y biće E.


'Ajde kad nevezano pričaš, da se i ja nevezano nadovežem. Ti onoliko pljuješ Miloševića i njegov zločinački režim. Veruj mi, ni je nemam nikakve simpatije za tog čoveka.

S druge strane, ni reč o Izetbegoviću, islamskom fundamentalisti koji je današnju Bosnu napravio po svome obličju. I što je najgore - što je najgore! - ne pominješ njegovog sina, Bakira, koji je nasledio ćaću kao da je u pitanju emirat a ne republika. Da nastavi razvoj džamhirije. I to je za tebe OK.
Mogu samo da mislim kako bi skakao k'o oparen da je slučajno danas na vlasti sin, Marko Milošević, i cela ona kamarila, da nastavi tekovine svog oca. Vidiš, u Srbiji barem to nije. U Bosni jeste, ali...jbg...to je tebi u redu.
Bošnjacima vladaju Izetbegovići već skoro 30 godina! Što se mene tiče, to je njihova interna stvar, ali ja im se zbog toga ni malo ne divim.
nsarski nsarski 13:13 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Dakle, svi ćemo opet biti zajedno, u jednoj državi, samo što će biti razlika u jednom slovu: umesto Y biće E.


Pa, evo, Hrvatska i Slovenija su sada već u "istoj državi". Da li se oni raduju toj činjenici i da li se sećaju bivšeg bratstva i jedinstva na prigodnim svečanostima, poselim, štafetama, urancima?
Stvarno, čoveče, umeš opasno da odvališ.
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:23 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Samo da podsetim zaboravne: Fikret Abdić je na prvim izborima u BiH osvojio više glasova od Izetbegovića, te je prema tome trebalo da bude član Predsedništva BiH, ali je to mesto ustupio Izetbegoviću.

Takodje, Nenad Kecmanović je početkom devedesetih bio izabran u Predsedništvo BiH, ali je onda Dobrica Ćosić "progurao" Radovana Karadžića.

Dakle, umesto umerenih i IZABRANIH lidera 2 najveća naroda u BiH, nekom volšebnom igrom /čitaj DE-BE/, postavljeni su jastrebovi. Mućnite glavom!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:25 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

nsarski
Dakle, svi ćemo opet biti zajedno, u jednoj državi, samo što će biti razlika u jednom slovu: umesto Y biće E.


Pa, evo, Hrvatska i Slovenija su sada već u "istoj državi". Da li se oni raduju toj činjenici i da li se sećaju bivšeg bratstva i jedinstva na prigodnim svečanostima, poselim, štafetama, urancima?
Stvarno, čoveče, umeš opasno da odvališ.


A šta fali Sloveniji i Hrvatskoj u EU?
predatortz predatortz 13:27 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari


Pa, evo, Hrvatska i Slovenija su sada već u "istoj državi". Da li se oni raduju toj činjenici i da li se sećaju bivšeg bratstva i jedinstva na prigodnim svečanostima, poselim, štafetama, urancima


Koliko ja znam, sude se oko teritorije.
Samo, nije mi jasno što to rade kad Filip tvrdi da je to jedna država.
predatortz predatortz 13:27 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari


A šta fali Sloveniji i Hrvatskoj u EU?


A što se sude oko malo mora, kad su u jednoj državi?
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:41 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Tačno je da odnose ove dve zemlje, članice EU, opterećuje par pitanja, kao epilog raspada YU.

Medjutim, njihova dobra saradnja u mnogim drugim oblastima, naročito u ekonomskim, nikada nije dovodjena u pitanje zbog par problema!
predatortz predatortz 13:47 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Filip Mladenović
Tačno je da odnose ove dve zemlje, članice EU, opterećuje par pitanja, kao epilog raspada YU.

Medjutim, njihova dobra saradnja u mnogim drugim oblastima, naročito u ekonomskim, nikada nije dovodjena u pitanje zbog par problema!


Čekaj, ne bacaj prašinu u oči.
Ti tvrdiš da je EU jedna država. Mi ti tvrdimo da nije.
Pokušavamo sa tobom kao sa lošim đakom koji je zakovao na tablici množenja dok njegova generacija radi integrale.
Navodimo te, jednostavnim primerima, da shvatiš da EU nije država, da u njoj nisu nebitna pitanja nacije, teritorije, jezika, kulture.
Ako ti to ova pandemija nije pokazala, onda su šanse da shvatiš jako male.
Filip Mladenović Filip Mladenović 14:01 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

EU je u procesu stalnog preispitivanja, transformisanja, usavršavanja...

Naravno da EU ima mnogo problema, o čemu upečatljivo govori najnoviji film Koste Gavrasa "Ponašajte se kao odrasli", na osnovu knjige Janisa Varufakisa, ministra finansija u Ciprasovoj vladi.

EU je opterećena birokratizmom i podredjena je interesima krupnog kapitala. Još uvek nije uspela da postane unija gradjanstva Evrope. Ali, ideja je u civilizacijskom smislu superiorna, i kao takva će na kraju pobediti.
predatortz predatortz 14:14 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

EU je u procesu stalnog preispitivanja, transformisanja, usavršavanja...


Opet fraza.
Evo, Hrvatska je u EU. Logično bi bilo da se svi njeni građani koji su izbegli u Srbiju devedesetih, naročito oni mlađi, vrate u to uređeno društvo.
Scedoci smo da se to ne događa.
Zašto?
Pa u Hrvatskoj, dakle u EU, divlja fašizam, etnički motivisana netrpeljivost. U EU jedan narod ne sme da koristi svoje pismo jer to uznemirava fašiste.
Šta radi EU na te pojave? Kaže da nije nadležna.
U istoj toj EU, Hrvatskoj i Mađarskoj, prebijaju migrante, pucaju na njih, policija se iživljava nad njima.
Ista ta EU ima jake poluge na Kosovu. Koliko je EU sudstvo i EU policija rešila slučajeva etnički motivisanih ubistava, silovanja, pljački, paljevina koje su Albanci počinili nad Srbima?
Reći ću ti - nula!
A decenijama im je to jedini posao tamo.
Nestaju dokazi, nestaju svedoci, sa Kosova se distribuira droga, a EU koja je tamo i ima poluge da to rešava ništa.
Koji su to standardi, Filipe?
Meni mnogo liče na one koje je i Hitler imao prema nama.
Filip Mladenović Filip Mladenović 15:37 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Činjenice: Sa više od 3 milijarde evra bespovratne pomoći od 2001. godine, Evropska unija je najveći donator u Srbiji, ali i prvi partner zemlje u podršci razvoju i tekućim reformama. Dugogodišnja finansijska pomoć utrošena je na programe i projekte koji su podržavali razvoj i konkretne reforme, i doprineli dobrobiti građana u mnogim oblastima.
predatortz predatortz 15:43 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Činjenice: Sa više od 3 milijarde evra bespovratne pomoći od 2001. godine,


Što je koliko procenata štete koju su nam naneli nelegalnom vojnom akcijom na suverenu zemlju, mimo odluke SB UN?
Malo je to za ratnu štetu i pranje savesti.
nsarski nsarski 15:45 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Filip Mladenović
Činjenice: Sa više od 3 milijarde evra bespovratne pomoći od 2001. godine, Evropska unija je najveći donator u Srbiji, ali i prvi partner zemlje u podršci razvoju i tekućim reformama. Dugogodišnja finansijska pomoć utrošena je na programe i projekte koji su podržavali razvoj i konkretne reforme, i doprineli dobrobiti građana u mnogim oblastima.


Ako uzmeš u obzir da je ta ista EU Srbiji napravila 100 milijardi dolara štete besomučno bombardujući je (bez ikakvog zakonskog osnova), onda je 3% tog iznosa kap u moru.
Inače, da li je i tebi pala neka kinta kad se ta lova delila. Mislim kao neumornom borcu za "dobrobit građana"?
predatortz predatortz 15:50 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Ako uzmeš u obzir da je ta ista EU Srbiji napravila 100 milijardi dolara štete besomučno bombardujući je (bez ikakvog zakonskog osnova), onda je 3% tog iznosa kap u moru.


Profo, ne prepisuj!
gedza.73 gedza.73 15:59 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Samo da podsetim zaboravne: Fikret Abdić je na prvim izborima u BiH osvojio više glasova od Izetbegovića, te je prema tome trebalo da bude član Predsedništva BiH

Samo da podsetim zaboravne da je Agrokomerc bio jedna od inicijalna kapisal za raspad SFRJ. Vidi šta su pričali slovenački zvaničnici povodom te afere.

On ti je klasičan primer 'biznismena'.


Usput da ne znaš slučajno, postoji i scena u jednom domaćem filmu (skoro kao 'poželjno' ponašanje) kada partizan (otac vrlo poznatog i vrlo 'uglednog' pripadnika današnje elite zaslužnog za obrazovanje mnogih fudbalera, starleta, političara i didžejeva) dolazi nakon rata na ispit i vadi pištolj ispred profesora (u filmu mu 'ipsada' bomba). Drugi njegov antifašistički kolega je, nakon profesorove opomene kako ne sme da dolazi naoružan na ispit, otišao u OZNU i sutradan su profesora priveli.

Oba partizana su bili vrlo vioko pozicionirani u društvu.
predatortz predatortz 16:05 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Takodje, Nenad Kecmanović


Koji je sada jedan od najvećih zagovornika mirnog razlaza RS i Federacije BiH.
Dakle, čak i umereni Srbi, poput profesora Kecmanovića, profesora Ivanića, ne vide perspektivu u zajedništvu propalog međunarodnog projekta, zvanog BiH.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:10 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

predatortz
Takodje, Nenad Kecmanović


Koji je sada jedan od najvećih zagovornika mirnog razlaza RS i Federacije BiH.
Dakle, čak i umereni Srbi, poput profesora Kecmanovića, profesora Ivanića, ne vide perspektivu u zajedništvu propalog međunarodnog projekta, zvanog BiH.


Hajde da za trenutak uzmemo za ozbiljno taj suludi i samoubilački scenario secesije u BiH.

Gledajući mapu Republike Srpske, ceo zapadni deo sve do Brčkog zauzela bi hrvatska vojska uz pomoć NATO pakta.
Srbija bi bila preplavljena izbeglicama, kao što je to pretilo 1995. uoči pada Banjaluke.

Preostali istočni deo bi mogao nekako da se odbrani i zadrži, sem istočne Hercegovine, koju bi zajedno preuzele hrvatska i bošnjačka vojska.

Umesto toga pametnije je i strateški celishodnije je insistirati na ulasku celog zapadnog Balkana u EU i u NATO.
Tako će ponovo svi Srbi živeti u jednoj državi, koja će se umesto YU zvati EU.
Filip Mladenović Filip Mladenović 17:14 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

nsarski
Filip Mladenović
Činjenice: Sa više od 3 milijarde evra bespovratne pomoći od 2001. godine, Evropska unija je najveći donator u Srbiji, ali i prvi partner zemlje u podršci razvoju i tekućim reformama. Dugogodišnja finansijska pomoć utrošena je na programe i projekte koji su podržavali razvoj i konkretne reforme, i doprineli dobrobiti građana u mnogim oblastima.


Ako uzmeš u obzir da je ta ista EU Srbiji napravila 100 milijardi dolara štete besomučno bombardujući je (bez ikakvog zakonskog osnova), onda je 3% tog iznosa kap u moru.
Inače, da li je i tebi pala neka kinta kad se ta lova delila. Mislim kao neumornom borcu za "dobrobit građana"?


A koliku je ratnu štetu napravio zločinački režim Slobodana Miloševića Hrvatskoj, BiH, Kosovu?

Koliko je taj isti režim ostao dužan gradjankama i gradjanima Srbije besomučno ih pljačkajući od 1989, od onog čuvenog Zajma za privredni preporod do 5. oktobra 2000!?
predatortz predatortz 17:15 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari


Hajde da za trenutak uzmemo za ozbiljno taj suludi i samoubilački scenario secesije u BiH.


Ratni cilj, homogenizacija stanovništva, je ostvaren.
Imamo teritoriju na kojoj smo većina od blizu 80 %.

Sada na miru, političkim sredstvima, bez žurbe i ishitrenih poteza, možemo da radimo na drugoj etapi.

Nikakav rat nije u opticaju.
predatortz predatortz 17:36 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari


A koliku je ratnu štetu napravio zločinački režim Slobodana Miloševića Hrvatskoj, BiH, Kosovu?

Koliko je taj isti režim ostao dužan gradjankama i gradjanima Srbije besomučno ih pljačkajući od 1989, od onog čuvenog Zajma za privredni preporod do 5. oktobra 2000!?


Pa je NATO rešio da demonstrira ds se može načiniti još veća šteta i pritom srušiti sve međunarodne norme uspostavljene u UN?
Pa, nakon toga, kad je to prošlo, da nastavi da divlja po planeti, kao što divlja.

Uzgred, da li ti tvrdiš da je Srbija zaslužila bombardovanje?
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:25 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Odgovor se krije u odgovoru na pitanje DA LI JE SARAJEVO ZASLUŽILO DA BUDE U OPSADI SKORO 4 GODINE I DA U TOM GRADU BUDE POBIJENO VIŠE OD 1500 DECE?

A za monstruozne ratne zločine na Kosovu da ne pitam!
Filip Mladenović Filip Mladenović 19:28 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

predatortz

Hajde da za trenutak uzmemo za ozbiljno taj suludi i samoubilački scenario secesije u BiH.


Ratni cilj, homogenizacija stanovništva, je ostvaren.
Imamo teritoriju na kojoj smo većina od blizu 80 %.

Sada na miru, političkim sredstvima, bez žurbe i ishitrenih poteza, možemo da radimo na drugoj etapi.

Nikakav rat nije u opticaju.


Svaka secesija na Balkanu neminovno izaziva ratove.
Istorija je učiteljica života!
mirelarado mirelarado 19:33 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Svaka secesija na Balkanu neminovno izaziva ratove.


Crna Gora? Makedonija?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:29 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari


Svaka secesija na Balkanu neminovno izaziva ratove.
Istorija je učiteljica života!

Pa pošto je tako, ajd vidi sa muslimanima da to urade gospodski, da ne ratujemo.
Ili da ćutimo, trpimo i slušamo muslumane, jer, biće rata jbt?

Nije problem ni rat ako je on jedino rešenje, treba samo dobro proceniti može li se ratom ostvariti cilj.
gedza.73 gedza.73 21:05 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari


Filip Mladenović
Hajde da za trenutak uzmemo za ozbiljno taj suludi i samoubilački scenario secesije u BiH.

Gledajući mapu Republike Srpske, ceo zapadni deo sve do Brčkog zauzela bi hrvatska vojska uz pomoć NATO pakta.

Ajde. Republika Srpska ne želi da finansira talibane bumbare iz Sarajeva. neće da ih koče i usporavaju im razvoj šerijatskim odlukama, ne žele više da se krši Dejtonski sporazum jednoglasnim odluka Bošnjaka koji su odmetnuti Srbi u stvari i na refenrendumu demokratskom većinom građani RS izglasaju, ako žele, svoju nezavisnu državu.
A ti ćeš da odeš i objasniš vlastima u Sarajevu kako nije problem da se Republika Srpska otcepi pošto će jednog dana zajedno da uđu u EU tako da granice nisu važne da bi se oko toga pravio problem.

Filip Mladenović Filip Mladenović 21:07 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Jedino rešenje je, ponavljam, da sve države bivše Jugoslavije postanu punopravne članice EU.

Što će se naravno i dogoditi tokom narednih godina, a najkasnije 2028. godine!
gedza.73 gedza.73 21:10 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Jedino rešenje je, ponavljam, da sve države bivše Jugoslavije postanu punopravne članice EU.

Može. I da Republika Srpska bude država. Legitiman interes većine građana koji žive na toj teritoriji.
Filip Mladenović Filip Mladenović 21:15 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Da li mislite i na one gradjanke i gradjane tog entiteta BiH koje su ratni zločinci Radovan Karadžić i Ratko Mladić pobili i proterali?
predatortz predatortz 21:21 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Filip Mladenović
Da li mislite i na one gradjanke i gradjane tog entiteta BiH koje su ratni zločinci Radovan Karadžić i Ratko Mladić pobili i proterali?


Proterao je i Alija sa druge strane, i pobio. Samo, to ti nekako promaklo. Iz Sarajeva je proteran jedam Kragujevac Srba, moj Šumadinac.
gedza.73 gedza.73 21:23 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Filip Mladenović
Da li mislite i na one gradjanke i gradjane tog entiteta BiH koje su ratni zločinci Radovan Karadžić i Ratko Mladić pobili i proterali?

Mislim na sve građane koji žive u Republici Srpskoj dve decenije nakon završetka jednog lokalnog građanskog rata.

Mislim da su i Ratko Mladić i Radovan Karadžić osuđeni pravsonažnim presudama. Ako ne grešim. Tu je kraj priče. I nema veze sa odlukom, kakva god bila, na demokratskom referendumu ako građanke i građani RS proglase nezavisnost. Posebno što im se ukidaju nadležnosti garantovane Dejtonskim sporazumom.
Filip Mladenović Filip Mladenović 22:00 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

BiH je bio i ostao ratni plen 2 zločinačka režima, Slobodana Miloševića i Franje Tudjmana!

I da se više ne preganjamo: Dejtonski sporazum i Ustav BiH ne daju mogućnost otcepljenja entiteta.

Alternativa ovom je rat, i kraj!
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:03 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Alternativa ovom je rat, i kraj!

Srbima taj rat ne treba, oni nikome ništa ne bi ratom ni da nametnu ni da zabrane.
A ko to preti ratom onda?
predatortz predatortz 22:05 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

BiH je bio i ostao ratni plen 2 zločinačka režima, Slobodana Miloševića i Franje Tudjmana!


Stvarno je debilno ovo konstantno ponavljanje te gluposti.
I da se više ne preganjamo: Dejtonski sporazum i Ustav BiH ne daju mogućnost otcepljenja entiteta.


Ustav Srbije ne dozvoljava otcepljenje Kosova, Ukrajine Krima...
gedza.73 gedza.73 22:05 19.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

BiH

Filipe... onako iskreno... što kažu klinci 'ladno mi trne za BiH. Republika Srpska nije BiH.

I da se više ne preganjamo: Dejtonski sporazum i Ustav BiH ne daju mogućnost otcepljenja entiteta.

Dejtonski sporazum nije kršila RS već BiH.
Alternativa ovom je rat, i kraj!

Nije. čekamo da nam javiš kako reaguju na tvoju tvrdnju da su Bošnjaci odmetnuti Srbi i da granice nisu bitne pa shodno tome Republika Srpska može da bude nezavisna.
Filip Mladenović Filip Mladenović 00:36 20.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Sudbina tog entiteta je odredjena Dejtonskim sporazumom, za koji su, izmedju ostalog, garanti i Srbija i Hrvatska.

Bilo kakva secesija bilo kog dela BiH vodi u rat.

Pogodite ko će najgore proći u tom ratu!?
hoochie coochie man hoochie coochie man 07:14 20.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Pogodite ko će najgore proći u tom ratu!?

Pa muslimani, oni će morati da prihvate ono što ne žele, da upravljaju teritirijom koju naseljavaju i da nemaju nikakve ingerencije nad drugim narodima.
rodni rodni 07:26 20.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

hoochie coochie man
Pogodite ko će najgore proći u tom ratu!?

Pa muslimani, oni će morati da prihvate ono što ne žele, da upravljaju teritirijom koju naseljavaju i da nemaju nikakve ingerencije nad drugim narodima.

Vi diskutujete sa Filipom!?
Je-bo-te!
Filip Mladenović Filip Mladenović 13:42 20.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Setite se kako su prošli krajiški Srbi!

Evo samo jednog detalja: uoči pada Knina pozove telefonom Milan Martić Slobodana Miloševića i pita ga šta da radi.

Znate li šta mu je Milošević odgovorio?

"Ubi se!"
gedza.73 gedza.73 14:28 20.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Setite se kako su prošli krajiški Srbi!

Evo samo jednog detalja: uoči pada Knina

ti misliš na rat? Ma neeee. Ne mora tako. Može Republika Srpska, sve u skladu sa Dejtonom... ili bar na ivici... da pravi smicalice Sarajevu i da ga koči kad god može i kad god ima prilike. Kad joj je u interesu ali i kad nema nikakve koristi osim da Sarajevo ima štetu. I polako da čeka.
Filip Mladenović Filip Mladenović 18:17 20.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

A šta da čeka?

Neminovan ulazak u EU i u NATO! To čeka sve državice bivše Jugoslavije do kraja ove decenije!
bene_geserit bene_geserit 00:42 21.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Neminovan ulazak u EU i u NATO! To čeka sve državice bivše Jugoslavije do kraja ove decenije!

Oćeš da se kladiš ?
Usput sledeća decenija počinje 1. januara 2021-ve godine. Tako da trenutna ima još 7 meseci i koji dan preko.
rodni rodni 07:59 21.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

bene_geserit
Neminovan ulazak u EU i u NATO! To čeka sve državice bivše Jugoslavije do kraja ove decenije!

Oćeš da se kladiš ?
Usput sledeća decenija počinje 1. januara 2021-ve godine. Tako da trenutna ima još 7 meseci i koji dan preko.

Nisi u pravu!
bene_geserit bene_geserit 08:40 21.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Nisi u pravu!

Ako nisam reci mi kad je prva dekada Nove ere počela.
gedza.73 gedza.73 11:44 21.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Filip Mladenović
A šta da čeka?

Neminovan ulazak u EU i u NATO! To čeka sve državice bivše Jugoslavije do kraja ove decenije!


Da ti objasnim na primerima iz istorije (za koju se tvrdi da nije toliko bitna pošto je prošlost)

Nakon kraja I svetskog rata u Vojvodini su postojale dve struje sa poptuno različitim predlozima oko ulaska u zajedničku državu.
Prva je predlagala ujedinjenje sa Beogradom pa ulazak u kraljevinu SHS a druga da posrednik ulaska Vojvodine u državu bude Narodno veće iz Zagreba.

Zamisli šta bi se desilo nakon raspada SFRJ da je odluka bila da se ide preko Zagreba.

Ti se sad zalažeš da ulazak Republike Srpske ide preko Sarajeva. A zašto da se ne radi sve kako bi išlo preko Beograda? To je ono što neki zovu 'nacionalni interesi', 'veleizdaja' i 'kapitulacija'. Nekako zaboravljaš da su se Srbi rođeni tamo izborili i odbranili od napada iz Sarajeva svoju teritoriju koja se zove Republika Srpska.

Sledeći primer ti je podela Srbije na tri dela i predaja Baranje Hrvatima koju je ozakonio Milovan Đilas ( nije srpska vojska 1918. dala Boku Kotorsku Hrvatskoj) što je poptuno suprotno od onoga što je uradio Jaša Tomić.

Neka mesta na severu Kosova su bila u centralnoj Srbiji. Celu teritoriju je na tacni predao (izdao) Petar Stambolić i granicu sa Kosovom (pokrajinsku napravljenu na nekom od partijskih antifašističkih sastanaka) pomerio na Kopaonik.

Vidiš u kojim slučajevima vučemo probleme a u kojima ne?

Za druge državice bivše Jugoslavije me taman toliko briga koliko za neku udaljenu malu ostrvsku zemlju.
Posebno za šerijatsku BiH.
floki floki 15:39 21.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

Za druge državice bivše Jugoslavije me taman toliko briga


па кад си ти брате геџо свој човек, не мораш да се курваш оваквим глупостима да би плакнуо јајца у сланој води пар дана годишње
predatortz predatortz 15:55 21.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

floki
Za druge državice bivše Jugoslavije me taman toliko briga


па кад си ти брате геџо свој човек, не мораш да се курваш оваквим глупостима да би плакнуо јајца у сланој води пар дана годишње


Mogu samo da zamislim stepen uvlačenja u analni otvor domaćinima, kada naš Filip gostuje u Sarajevu.
A pošto sam neko ko je odrastao među muslimanima, i odlično znam koliko ne cene onoga koji ne ceni svoje, onda znam i koji oni stepen prezira osećaju prema Filipu dok ovaj pljuje po Srbiji, ali mu to nikad neće otvoreno pokazati.
Jer, za njihov projekat su im potrebni korisni idioti iz naših redova.
rodni rodni 17:40 21.04.2020

Re: Kako to rade pravi novinari

bene_geserit
Nisi u pravu!

Ako nisam reci mi kad je prva dekada Nove ere počela.

Pa počela je u 00:00, nulte godine, nije valjda prve!?
Oooo, jebote - pa ovo i Filip zna!
Nemoj da se brukaš!
solo solo 23:20 17.04.2020

.


Taman se ponajbolji bloger Zlatko izlečio od lečenja stresa u uslovima karantina postovanjem gomile nekih besmislenih brojeva vezanih za prebrojavanje testiranih, obolelih, umrlih, kad si evo sad ti počeo.


Primedba na mestu - evo ispravljeno. Prelazimo na antistres pomagala.


STEGNITE JAJA – REŠITE SE STRESA: Antistres testisi za vaš dom, sobu, kancelariju…
Jednostavno ih prikačite za donju stranu stola i stiskajte po potrebi. “Niceballs” će od sada biti vaši nerazdvojni drugari kod kuće ili u kancelariji. Rešite se stresa stiskajući jaja! Skinite taj natmureni izraz sa lica i navucite vedar osmeh uz samo par poteza. Zaista suptilno, zar ne?

Nove antistres lopte imaju oblik i veličinu pravih testisa. Korisnici se kunu da ni osećaj nije ništa manje realan.


PS kad si spomenuo besmislene brojeve od tih brojeva ti zavisi izlazak na vazduh. Čini mi se da su recimo g Stojkoviću ili Mariopan ti brojevi važni ali svakako uvažavam tvoj amandman.
bene_geserit bene_geserit 03:47 19.04.2020

Re: .

Taman se ponajbolji bloger Zlatko izlečio od lečenja stresa u uslovima karantina postovanjem gomile nekih besmislenih brojeva vezanih za prebrojavanje testiranih, obolelih, umrlih, kad si evo sad ti počeo.
solo solo 09:09 19.04.2020

Re: bene_geserit

Lako je Zlatku, on radi na stresu kamilicom.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana