Društvo| Gradjanske inicijative| Zdravlje| Život

Kasirke su najveći heroji

loader RSS / 14.04.2020. u 21:44
KASIRKE SU HEROJI.
TAČKA.

IAKO SU POD NAJVEĆIM RIZIKOM, JER IM GOMILA MUŠTERIJA DIŠE U LICE SA POLA METRA, ONE OSTAJU PROFESIONALNE, LJUBAZNE ...

store-checkout-supermarket-paying-royalty-free-thumbnail.jpg 

INAČE, KASIRKE SU U VLASNIŠTVU NOVOBOGATAŠKE KOMUNISTIČKE KLASE, KOJA IH PO SVEMU, PA I PO BEDNIM PLATAMA, TRETIRA KAO ROBU ŠIROKE POTROŠNJE. MNOGIMA OD NJIH ČAK NI MASKE NISU NABAVLJENE (MASKE KOŠTAJU).

KASIRKE SU NAJSLABIJE PLAĆENE I NIKAD NISU U FOKUSU JAVNOSTI. NEMA PATOLOŠKOG JAVNOG RIDANJA NAD NJIHOVOM SUDBINOM, NEMA ORGANIZOVANE GALAME U OSAM...
I TESTIRANI I NETESTIRANI ĆE U KUPOVINU NAMIRNICA.
DAKLE,
KASIRKE SU NAJVEĆI HEROJI.
TAČKA.


Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

gedza.73 gedza.73 16:21 17.04.2020

Re: Vučić objavio

pa sto sam vadio motorku i ostrio lanac

Skip (kombinirka) pa tek onda testera.
pa ja to radim stalno ... a i drugi to rade samnom

Nisi ti pratio urbane bune i ustanke kad paprika za ajvar ili paradajz skoči za dinar, dva preko cene. Odma' gledaju seljaka kao da je član Komiteta 300 lično.
'Gori internet', kuka i motika na one koji u teškom trenutku za našeg radnika žele da profitiraju na njegovoj ajvarmuci iako samo ubodu seme u zemlju a ono samo od sebe poraste.

Dvoumim se između 'glupi' i 'razmaženi'.
Kad se iz Francuske ide ka Španiji ima jedna zaravan, međugranična zona moglo bi se reći. Francuski seljaci blokiraju put dok se ne reši pitanje uvoza mleka i zaštite njih kao proizvođača.

Ovde malinare samo što ne odstreljuju zato što se tad nekima 'ograničava sloboda kretanja' iako malinari traže ukidanje monopola (državno-tajkunskog)


gedza.73 gedza.73 16:32 17.04.2020

Re: Vučić objavio

niccolo
ad je bio štrajk advokata - bio je i neki štrajk prosvetara - te Tasa primeti kako advokata ima 10.000 i na protest izađe njih 2.000. A kako prosvetara ima 20.000 i na protest izađe 200.
E isto tako i povrtari, ako ih izađe samo 200 (ili ne izađu uopšte), onda nemaju šta drugima da zameraju što ih ne podržavaju

Možda si slučajno prevideo bitnu stavku povodm čega je bio protest. Nije bitan broj nego advokatski moleban
Advokatske kancelarije u Srbiji stupiće 9. novembra u trodnevni štrajk upozorenja zbog pokušaja uvođenja fiskalnih kasa i u ovu profesiju.

Ako uvedemo brojke onda pola advokata želi da radi u sivoj zoni bez kontrole što dovodi do pitanja koje si sam postavio (dodajem 'zakon')
primer opšteg propadanja srpskog društva

zašto ona žena na uličnoj tezgi ne sme da prodaje robu bez fiskalne kase a advokati smeju. Zato što su organizovaniji? Brojniji? Ne znam koliko je to legitiman argument. Aj' se organizuju veliki marketi da rade bez kasa i da plaćaju paušalni porez. Koliko se to odražava na plate zaposlenih u javnom sektoru? Infrastrukturu?

p.s. je više zajedica. Što mi reče jednom Vrabac da previše ozbiljno shvatam blog pa ja udario na sarkazam, sad izgleda moram ponovo da se uozbiljim



niccolo niccolo 16:42 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Ako uvedemo brojke onda pola advokata želi da radi u sivoj zoni što dovodi do pitanja koje si sam postavio

Ja sam to objašnjavao na ovom mestu još 2009. godine (ili kad je već ono Dinkić hteo da uvodi fiskalne kase). Ali ako neko ne želi da razume, neće mu vredeti ni 76. put da se ponovi. Dakle, zakon o poreskom postupku sadrži odredbe o unakrsnoj proceni imovine još od 2002. godine mislim. Ako država sumnja da neki advokat radi u sivoj zoni, eto ti unakrsna procena pa da vidiš kako je jednostavno da naplatiš porez nekome ko zvaničko zarađuje daleko manje od granice za paušal (ili za pdv) a vozi najnoviji mercedes recimo. Fiskalne kase uopšte ne doprinose tome da advokat ne radi u sivoj zoni, unakrsna procena imovine doprinosi. Tu budalaštinu o fiskalnim kasama su vam prodali k'o somovima pre više od deset godina i dan danas se primate na to, potpuno neverovatno.
gedza.73 gedza.73 16:50 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Tu budalaštinu o fiskalnim kasama su vam prodali k'o somovima pre više od deset godina i dan danas se primate na to, potpuno neverovatno.

A-ha. Nećemo fiskalne kase a oćemo proveru imovine.

Mada nije loša ta ideja da se ukinu fiskalne kase za sve kategorije a da država porez naplaćuje kroz unakrsnu proveru imovine. To funkcioniše i danas savršeno pa godinu dana putuje papir iz poreskog u socijalno.
Meni je logičnije da fiskalne kase budu prvi stepenik kontrole a u slučaju sumnjivih slučajeva država uradi unakrsnu kontrolu i proveru imovine. Radiš, izdaješ klijentu račun, država proverava... pa možda te prijavi klijent, možda kontrolu uradi država...
Al' je bolji predlog za državne finansije da inspektori idu od kuće do kuće i proveravaju u kojoj živi advokat.

Svi mogu da imaju kase, samo povlašćeni jer su organizovaniji i brojniji u blokadi državnih organa ne mogu nego će da ih proveravaju ako im ugledaju mercedes na ulici. Što bi se tvojim predlogom oduševili vlasnici kioska brze hrane.

Pričamo o poštovanju zakona a čudimo se što nam je država u rasulu.
niccolo niccolo 17:02 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Svi mogu da imaju kase

Imaš li ti uopšte ideju koliko klijenata jedan advokat ima dnevno? Mislim, zaista porediš nekog ko ima 10-20-50-100 kupaca svakog dana i advokata koji možda dobije 1-2 novih klijenata u jednom mesecu. I onda je tebi isto taj što ima 100 kupaca dnevno i advokat koji bi fiskalnu kasu koristio par puta u toku meseca. A cena održavanja kase je ista i za jedne i za druge...

Koji kurac ljudi, smeta vam što advokati nemaju fiskalne kase iz čiste ljubomore, da drugom crkne krava itd. I onda poredite neuporedive stvari. Zašto da ona na ulici ima kasu, a advokat ne? Pa zato što će kod nje danas nešto da kupi njih možda 20. A advokat će danas da se možda priprema za sutrašnje suđenje, što znači da danas niko neće kupiti njegovu uslugu.

U svakom slučaju, ova diskusija mi je postala u toj meri debilna da ću se sada povući.
cassiopeia cassiopeia 17:32 17.04.2020

Re: Vučić objavio

loader
cassiopeia

Ja jesam. U međuvremenu sam se povezala sa jednim domaćinstvom iz Dobanovaca, selo 20-tak minuta od moje kuće, i jednom nedeljno mi donose povrće.

Povezala ih direktno, sa još tri porodice, dalje se mreža raširila i svi zadovoljni.


Kad to dočuju dr mali i dr nebojša, pa jave precedniku vlade, pa se to javi i precedniku banana republike - može da bude protumačeno kao kršenje odluke o redakciji ustava i ukazivanja o ponašanju tokom vanrednog stanja, plus to što je jasno za koga cassiopeia radi - a to ne prolazi kod naroda koji dobro prepoznaje ko su mu prijateljski neprijatelji, a ko su mu neprijateljski neprijatelji.

Dakle, ne bih se ja igrao te zelene salate




apacherosepeacock apacherosepeacock 18:01 17.04.2020

Re: Vučić objavio

zemljanin
apacherosepeacock
zemljanin
apacherosepeacock
ali kod nas nema virusa


Au bratesestro ako to nisi do sad ponovio 954 321 076 puta..

i jos jednom - nemamo virus ... eto, sad imas tacnu cifru




... zezam se bre, evo necu vise (danas)


Ma nemam ja odavno iluzija da besposleni davez tvog kalibra koji se po ceo dan cereka ko budala na svoje glupe fazone moze da ukapira koliki je davez operisan od humora.. neukus obaska.

..ne zezam se, bre.

(taman je jedan popustio lastis, makar na kratko, odmah dotrcao drugi da ga zameni )
gedza.73 gedza.73 18:22 17.04.2020

Re: Vučić objavio

niccolo
U svakom slučaju, ova diskusija mi je postala u toj meri debilna da ću se sada povući

Iskreno i meni. Mada jeste poučna. Svako brani svoje. Neko seljake, neko policajce, neko advokate... Što je potpuno legitimno. I što pokazuje odličan presek našeg višedecenijskog stanja.
Tehnički pregled kase je 2 400 dinara. Ni dvadeset eura. Ako je to za nekog ogroman izdatak stvarno ne bi trebao da se bavi bilo kojim preduzetničkim poslom.
A advokat će danas da se možda priprema za sutrašnje suđenje, što znači da danas niko neće kupiti njegovu uslugu.

Ima još nekih profesija koji poptuno isto funkcionišu. Ali moraju da plaćaju porez, moraju da imaju fiskalnu kasu i moraju da odštampaju fiskalni račun za izdatu robu, proizvod ili uslugu. A ako nema mušterija neka promeni profesiju. Glupo bi bilo da država subvecioniše advokate bez posla, smejao bi nam se svet.
Zašto da ona na ulici ima kasu, a advokat ne? Pa zato što će kod nje danas nešto da kupi njih možda 20

Znači ako se organizuju prodavci koji imaju manje od 20 mušterija dnevno mogu da izbace fiskalne kase pošto supermarketi ih imaju na hiljade? Ne znam kako bi takav princip uticao na državni budžet na godišnjem niovu. Ali ne sumnjam da bi naišao na odobravanje. posebno kad dolazi od advokatske profesije.
Koji kurac ljudi, smeta vam što advokati nemaju fiskalne kase iz čiste ljubomore, da drugom crkne krava itd

Što reče ti ovo ne bi' da komentarišem pošto ne znam koliko advokata ima krave ali na osnovu fiskalne kase se kontroliše nečiji promet i na osnovu tih podataka se utvrđuje porez. Koji ulazi u budžet. Iz koga se isplaćuju plate, subvencije, grade putevi... Smanjenjem prihoda nečija krava crkne. Pitanje što moja krava mora da crkne kako bi advokatska bila deblja?


Imaš li ti uopšte ideju koliko klijenata jedan advokat ima dnevno?

Pa jel' sam ga ja bio po ušima da seje pravnički kukuruz kad mu cena na berzi pada? Ni prvi ni poslednji koji se zajebao u odabiru zanimanja
hoochie coochie man hoochie coochie man 19:13 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Nisam ni video ovo.
A mi se raspravaljamo oko nekih neradnika tamo. Svaka čast domaćine.

I ja tek sad videh ovo (nisam imao kad, morao da branim policajca koji je odalamio onog dripca :))
Hvala Gedžo, znači mi tvoja podrška.
Kad neko iz tvog kraja pohvali voćnjak, znaj da je dobar.

A ovo

Ma jok ja se zajebavam. Ljudi koji su pretrpeli ozbiljnu štetu prihvataju to tako kako je. Malo se jadaju, malo im je teško, malo se plaše ali guraju dalje.
Ne pizde i ne cmizdre.


Baš tako, kukaćemo malo da nam bude lakše, al niko ne odustaje, gura kako zna i ume i izgura.

Ni prvi ni poslednji put.
vcucko vcucko 19:17 17.04.2020

Re: Vučić objavio

gedza.73

Svi mogu da imaju kase, samo povlašćeni jer su organizovaniji i brojniji u blokadi državnih organa ne mogu nego će da ih proveravaju ako im ugledaju mercedes na ulici.

U SFRJ su šefovi društvenih prodavnica (svejedno kakvih, naravno što veća prodavnica-samousluga to bolje) bili dobrostojeći ljudi. Ono imali su para, lepe i nameštene kuće, vikedice, išli porodično na letovanja/zimovanja, deca su im bez problema studirala po ZG/BG gde već. Ništa spektakularno, ali za ono vreme recimo viđeni ljudi.
I svi redom su vozili Ladu.
Nije caka u Ladi kao takvoj. Nego se Lada uvozila kompenzacijom, kliringom, nekom od tih realsoc-ekonomskih tvorevina i prodavala se u sklopu Zastavine game. I smatrana je domaćim autom. I u toj ponudi Zastavinih auto-kuća Lada Riva ili Niva su bile svakako najbolje što je moglo da se kupi. A nije bolo oči.

Šefovi benzinskih pumpi su već voleli da se qrče sa (naravno polovnim) Mečkama i Bembarama. Pa bi svako toliko neki zaglavio aps. Kad se neko oseti kratak pa propeva o petobankama u crevu i sličnim nepočinstvima.

Što reče dobri, pokojni Čobi: bilo neko vrijeme pošteno
vcucko vcucko 19:53 17.04.2020

Re: Vučić objavio

gedza.73


Ovo drugo nikad nije bilo problem, kad se imalo vremena, a domaćin nije štedeo na radži i naseckanom. Sad su stisle godine, nema se sapi jbg...

Polako se, možda presporo ali se ide ka tome, mehanizuju procesi. Tamo gde se može.


Doduše, više sam mislio na neke građevinske mobe nego na njivu, tu sam definitivno duduk. Par puta sam brao kupinu i sl. po onim padinama oko Bašte i to bi bilo to.
Sećam se, baš davno, krenulo nas nekoliko u Istru, negde kod Pazina, da kolegi sa faksa srušimo staru kuću na dedovini, da bi krenuo sa gradnjom nove.
A bili njegovi izdašni sa pivom, samo su stizale gajbe sveže olađenog. Znam (kroz maglu) da sam tako vešto omlatio maljem potkrovlje, balansirajući na jednoj nozi po zidu koji sam rušio, da se to kasnije prepričavalo. Trezan bih pao i poginuo bar tri puta.
Ali pjanog i budalu Bog čuva. Bliski mu valjda...
rodni rodni 20:17 17.04.2020

Re: Vučić objavio

vcucko
gedza.73

Svi mogu da imaju kase, samo povlašćeni jer su organizovaniji i brojniji u blokadi državnih organa ne mogu nego će da ih proveravaju ako im ugledaju mercedes na ulici.

U SFRJ su šefovi društvenih prodavnica (svejedno kakvih, naravno što veća prodavnica-samousluga to bolje) bili dobrostojeći ljudi. Ono imali su para, lepe i nameštene kuće, vikedice, išli porodično na letovanja/zimovanja, deca su im bez problema studirala po ZG/BG gde već. Ništa spektakularno, ali za ono vreme recimo viđeni ljudi.
I svi redom su vozili Ladu.
Nije caka u Ladi kao takvoj. Nego se Lada uvozila kompenzacijom, kliringom, nekom od tih realsoc-ekonomskih tvorevina i prodavala se u sklopu Zastavine game. I smatrana je domaćim autom. I u toj ponudi Zastavinih auto-kuća Lada Riva ili Niva su bile svakako najbolje što je moglo da se kupi. A nije bolo oči.

Šefovi benzinskih pumpi su već voleli da se qrče sa (naravno polovnim) Mečkama i Bembarama. Pa bi svako toliko neki zaglavio aps. Kad se neko oseti kratak pa propeva o petobankama u crevu i sličnim nepočinstvima.

Što reče dobri, pokojni Čobi: bilo neko vrijeme pošteno

Pa da!
Kažu ljudi da se za vreme (dragog im) druga Tite, za mesto pumpadžije na viđenijim benzinskim pumpama plaćalo i do 10 hiljada maraka.
vcucko vcucko 20:25 17.04.2020

Re: Vučić objavio

rodni
vcucko
gedza.73

Svi mogu da imaju kase, samo povlašćeni jer su organizovaniji i brojniji u blokadi državnih organa ne mogu nego će da ih proveravaju ako im ugledaju mercedes na ulici.

U SFRJ su šefovi društvenih prodavnica (svejedno kakvih, naravno što veća prodavnica-samousluga to bolje) bili dobrostojeći ljudi. Ono imali su para, lepe i nameštene kuće, vikedice, išli porodično na letovanja/zimovanja, deca su im bez problema studirala po ZG/BG gde već. Ništa spektakularno, ali za ono vreme recimo viđeni ljudi.
I svi redom su vozili Ladu.
Nije caka u Ladi kao takvoj. Nego se Lada uvozila kompenzacijom, kliringom, nekom od tih realsoc-ekonomskih tvorevina i prodavala se u sklopu Zastavine game. I smatrana je domaćim autom. I u toj ponudi Zastavinih auto-kuća Lada Riva ili Niva su bile svakako najbolje što je moglo da se kupi. A nije bolo oči.

Šefovi benzinskih pumpi su već voleli da se qrče sa (naravno polovnim) Mečkama i Bembarama. Pa bi svako toliko neki zaglavio aps. Kad se neko oseti kratak pa propeva o petobankama u crevu i sličnim nepočinstvima.

Što reče dobri, pokojni Čobi: bilo neko vrijeme pošteno

Pa da!
Kažu ljudi da se za vreme (dragog im) druga Tite, za mesto pumpadžije na viđenijim benzinskim pumpama plaćalo i do 10 hiljada maraka.

To bogami i za Slobe i za ovih oktobaraca.
Šta misliš zašto ti bivši šefići iz Jugopetrola danas najviše vrište na Gazprom-Njeft?
angie01 angie01 20:56 17.04.2020

Re: Vučić objavio

da je laž da niko ništa nije rekao protiv zatvaranja pijaca.


naravno da je laz- cass i ja smo odmah po zatvaranju pijaca na onim prvim blogovim kukale sto su to uradili,...jos sam postavila pitanje, po cemu je sigurnija kupovina u marketima sa centralnom ventilacijom, ako su zbog tog muljanja vazduha proglasili VMA nepodobnom za zarazene Koronom,...takodje smo komentarisali, kako su tu proizvodjaci sve pripremili da ce sve da im propadne ako im se ne omoguci prodaja,...posle sam, kada su meni poslali linkove sajtova na kojima su se oglasavali pijacari sa ponudama, iste nakacila ovde- mislim na zilinom blogu na kome je gostovao als.




Свака београдска кућа која држи до себе мора да има на услузи свог food-дилера


ja i moji pijacari se uzajamno obozavamo- i cim su im zatvorili pijacu, lepo su me neki od njih zvali, oni koji su se organizovali da raznose porudzbine i sada mi donose sve sto treba na kucu- beskrajno im hvala, niko nije podigao cene, iako sada imaju vece troskove jer sami razvoze.

( telefone smo razmenili jos davno- u slucaju da im nesto zatreba, bilo kakva pomoc, asitencija dok su u kraju, jer niko od njih nije iz Beograda, a razne situacije iskrsnu kada se najmanje nadas,... a i da najavim da mi ostave sta mi je potrebno, jer ja cesto kasno odem na pijacu-ti moji do tada vec sve rasprodaju,...kako god, oni su veliki carevi i ni malo beznacajni u nasim zivotima).
zemljanin zemljanin 22:42 17.04.2020

Re: Vučić objavio

apacherosepeacock
..ne zezam se, bre.

eto i to smo resili
milisav68 milisav68 08:00 18.04.2020

Re: Vučić objavio

jb. skoči ovde da sam ovan na klasičnu zajebanciju selo-grad,

Ma pusti, vidiš da ovo nije blog/zajebancija, nego suđenje i da svaka reč ulazi u zapisnik.

Nego, moj komentar se nije odnosio na pojedinačne reakcije, već na političke grupacije koje se brinu za prava svega i svačega, ali eto zakazaše sad.

Tu nema kinte i blokčića.

Inače je laž (ili kratko pamćenje) da seljaci ne mogu da se organizuju (kao i radnici), samo je tad bil bitnija Parada, a kad sam ja to pomenuo dobio sam po nosu da sam homofob, uz klasično podjebavanje sa "Gde sad kad gori Hilandar".
milisav68 milisav68 08:15 18.04.2020

Re: Vučić objavio

vcucko
Između napaćene seljačke kaste i njih (nas) stoji kasta nakupaca i pijačara. Kojima ne dam ni koliko traže, kamo li duplo.

E, ima dve vrste nakupaca.

Prvi su ovi koje pominješ, koji veze sa poljoprivredom nemaju i koji robu nabavljaju na kvantašu, i kojoj je poreklo, kvalitet i zdravstvena ispravnost upitna.

Druga vrsta je i sama proizvođač, ali ne pokriva sve proizvode na tezgi, veće se udružuje sa ostalim proizvođačima (iz svog sela ili susednog), razmenjuju proizvode, i tu je kvalitet, zdravstvena ispravnost na podnošljivom nivou.

To možeš da utvrdiš od oka, ako se bar malo razumeš u materiju, a ako ne, pitaš "proverenog prodavca" da te uputi na pravu "adresu".
loader loader 09:03 18.04.2020

Re: Vučić objavio

E, ima dve vrste nakupaca.


Da.
gedza.73 gedza.73 10:39 18.04.2020

Re: Vučić objavio

milisav68
Ma pusti, vidiš da ovo nije blog/zajebancija, nego suđenje i da svaka reč ulazi u zapisnik.

I kako se odma' dižu gardovi. Koliko sam puta pomenuo Zorana Živković sigurno štuca ali sećam se koliko je pričao o poštenju, uređenoj državi i čim smo spomenuli način na koji je dobio subvencije on nas odjebao sa 'budale što se niste organizovali' i 'sve je bilo po zakonu'.

Što sa jedne strane i nije sporno samo onda i ja imam neko pišljivo pravo da sumnjam u motive kad neko zastupa nešto i kad taj pokušava da mi proda piramidalnu štednju u 'isplativu investisticiju na duže staze'.

Vcucko se odlično setio (skoro mi krivo što nisam ja) šefova državnih prodavnica i bezinskih pumpi. Oni su bukvalno shvatili samoupravljanje pa su državno 'konvertovali' krađom u privatno (sa sve 'kolektivom'). Kad čitam njegov komentar vidim (poznajem ih) nekoliko porodica u tri generacije.

Prva se nakrala, druga uživala i zevzečila ravnomerno raspoređena između bespovratnih JUL sredtava (uz zastupanje bratsva i jedinstva, jugolovenstva) i 'DOS EU vrednosti' dok je treća zakačila deo 'bezbrižnog detinjstva' a kad je stasala nije bilo više državne 'samopomoći' na koju su ih navikle dede, babe, tate, mame pa sad oni lelemude kako je nekada bilo uređeno i kako su njihovi roditelji bili organizovani a da je danas tržište sve upropastilo (nije sine, nego tvoji ne mogu više da kradu, došla druga bagra poput tvojih).
Najbolji komentar je dala jedna kasirka, iako je ostala bez posla kod takve jedne 'trgovačke' skojevske porodice.
- Propala govna, nema za šta kuče da ih ujede.

Ja pucam na blogu kod dvostrukih aršina
Uz Zilinu priču o 'posebnom fondu' SDK za drukare imam svako pravo (čak i ako u nekim slučajevima grešim) da neke blogere smatram potomcima ili cinkaroša ili lopova iz državne kase u zavisnosti koje stavove zastupaju. Jedan od parametara mi je 'moji su dobili-dobio sam'. Taj odma' ide u kantu 'bot'. Drugi je 'antifašizam' što znači da su njegovi krali kao političari devedesetih koji su na glas vikali 'patriotizam'.

I to se genrealno prenosi iz diskusije u diskusiju. Svoji lični interesi se brane po cenu smrti, kršenje zakona se podvodi pod organizovanost a u opštim polemikama se zastupa 'ala je lep ovaj svet'.
još šljam ima obraza da se podsmeva ljudima koji su bili oštećeni zbog kriminalnog ponašanja njihovih predaka. Oni su i u vlasti i opoziciji. Preletačevići, menjaju stavove kad im odgovaraju, sve zarad ličnog ćara koji proglase za 'opšte narodno dobro'

Inače je laž (ili kratko pamćenje) da seljaci ne mogu da se organizuju (kao i radnici), samo je tad bil bitnija Parada, a kad sam ja to pomenuo dobio sam po nosu da sam homofob, uz klasično podjebavanje sa "Gde sad kad gori Hilandar".

Milisave, oni moraju da budu uvek u pravu. Čak i kad protivureče sami sebi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 10:43 18.04.2020

Re: Vučić objavio


Prvi su ovi koje pominješ, koji veze sa poljoprivredom nemaju i koji robu nabavljaju na kvantašu, i kojoj je poreklo, kvalitet i zdravstvena ispravnost upitna.

Ali i ti su seljaku potrebni.
Retko ko ima dovoljno ukućana da izdvoji nekoga ko će sedeti na pijaci i prodavati.
Uglavnom se porani, da je u zoru na pijaci, proda to što ima nakupcima, usput moli boga da ih bude, pa trči kući da radi.
milisav68 milisav68 11:02 18.04.2020

Re: Vučić objavio

Retko ko ima dovoljno ukućana da izdvoji nekoga ko će sedeti na pijaci i prodavati.
Uglavnom se porani, da je u zoru na pijaci, proda to što ima nakupcima, usput moli boga da ih bude, pa trči kući da radi.

Traži samo onaj ko nema stalno robe za prodaju, nego kad mu zafale pare.

Onaj ko stalno ima nešto (ili bar povremeno često), već ima ugovorene (na)kupce.
zemljanin zemljanin 11:11 18.04.2020

Re: Vučić objavio

I to se genrealno prenosi iz diskusije u diskusiju. Svoji lični interesi se brane po cenu smrti, kršenje zakona se podvodi pod organizovanost a u opštim polemikama se zastupa 'ala je lep ovaj svet'.

ali to je tako, uvek bilo i bice ... svako racionalizuje svoj stav, nakon toga je sve jednostavnije ... ovo ovde su teorije, idealizovani stavovi u idealnim situacijama ... u real life to nikad nije tako ...

pretpostavljam, a Huci to bolje zna, da tresnje, visnje, kajsije i tako to i ne mora da se prska da bi imalo zadovoljavajuci rod ... to zato sto nisam prskao moje pre iha godina ... ali povrce nema sanse da prezivi bez neke hemije ... e sad koliko ko ima meru ...

zivina, stoka i sl. pa to zivi na raznim aditivima, preradjevinama i antibioticima ... tako dobijaju masu na racun vremena ... cela ta industrija je usavrsila znanje o tome sta je sve potrebno da bi u sto kracem roku imao sto veci profit ...

dok sam bio u Srb nasao sam neku zenu koja je pravila super, tvrdi sir ... ne znam da li su te krave videle Sunce ali sir je bio mrak ... i bilo je skuplje, naravno, i povezala se sa dosta njih koji su placali vise za taj kvalitet ... i na kraju je digla ruke ... jednostavno ne moze da izdrzi trzisnu utakmicu ...

kod mene je jos uvek drugacije ali promenice se i to u nekom trenutku
rodni rodni 11:51 18.04.2020

Re: Vučić objavio

gedza.73

...
- Propala govna, nema za šta kuče da ih ujede.

Ja pucam na blogu kod dvostrukih aršina
Uz Zilinu priču o 'posebnom fondu' SDK za drukare imam svako pravo (čak i ako u nekim slučajevima grešim) da neke blogere smatram potomcima ili cinkaroša ili lopova iz državne kase u zavisnosti koje stavove zastupaju. Jedan od parametara mi je 'moji su dobili-dobio sam'. Taj odma' ide u kantu 'bot'. Drugi je 'antifašizam' što znači da su njegovi krali kao političari devedesetih koji su na glas vikali 'patriotizam'.
...

Nikove na sunce!
gedza.73 gedza.73 13:11 18.04.2020

Re: Vučić objavio

zemljanin

ali to je tako, uvek bilo i bice ... svako racionalizuje svoj stav, nakon toga je sve jednostavnije ... ovo ovde su teorije, idealizovani stavovi u idealnim situacijama ... u real life to nikad nije tako .

Naravno.
apacherosepeacock su napali zato što je iznela svoje mišljenje, svoje viđenje oko policajca koji prebija vezanog.
A istovremeno pre mesec, dva, tri jedan podskup te grupe izokola kaže kako je nekada bio uređen sistem kada je ta ista milicija prebijala ljude zbog drugačijeg mišljenja ili vica o Vođi.

Tvrdiće kako je nasilje u porodici u porastu i da nekada nije moglo tako iako 'u ono zlatno doba' porodica prijavi pijanog rođaka koji svojoj ženi gasi cigarete po telu pa milicija izađe na uviđaj, popije piće sa nasilnikom, 'upozori' ga da bude malo mirniji i kaže mu ko ga je od porodice prijavio.

Da neki 'drugi Srbi neće promene' a da će sami, u određenim blogoraspravama, naći opravdanje za neplaćanje busplusa jer je mafijaški, prljavi-ne idu na vreme autobusi, neplaćanje Infostana iako imaš vrednu nekretninu u posedu...
Neki će da podignu na stepen više pa neće plaćati struju sve dok im država ne da veću platu, drugi će isposlovati blokadom neplaćanje poreza zato što imaju premalo mušterija, političar će da otkupi kuću u vlasništtvu MIP (kako li se već zove ona paradržavna politička formacija koja je raspolagala otetom imovinom po svom nahođenju) Dedinju ispod cene jer po istoj logici nema dovoljno novca da je plati više...

I svi se kao zgražavaju kako je strašno ovo društvo međusobno se tapšući po ramenima dok prave planove kako će da se isele u Nemačku gde mogu slobodno i demokratski da pljunu policajca ili da krše nemački zakon tokom vanrednog stanja.

Skoro 'poznata faca'priča na N1 ili Nova S kako je on levičar po ubeđenju. Mogao bi da poštujem njegov stav da mu deda nije bio jedan od ideologa SPS-a i da nije pisao program Vulinove stranke.
Za neke se nađu podaci na netu (umetnici, novinari, glumci, kolimnisti...) ko zna koliko ima takvih po blogu koji brane 'prvobitnu akumulaciju' u kojoj su učestvovali članovi njihovih porodica. Sećam se jedne Nemice, ćerke nekog naciste. Ona prvo osuđuje delovanje svog oca, ne priča o strašnom kapitalizmu, državi koja se ne stara o socijalnim slučajevima (a i kako bi ako ljudi odlučuju sami koliko će da uplate u državnu kasu)... osuđuje ponašanje svog oca. čime zaslužuje da iznese kritike i na račun drugih. Ovde se priča o poštenju a ko zna koliko njih je išlo na letovanje jer je babo dobijao po učinku na osnovu broja ocinkarenih komšija i rođaka

. i bilo je skuplje, naravno, i povezala se sa dosta njih koji su placali vise za taj kvalitet ... i na kraju je digla ruke ... jednostavno ne moze da izdrzi trzisnu utakmicu ...

kod mene je jos uvek drugacije ali promenice se i to u nekom trenutku

To sam ja, možda drugačijim tonom, pomenuo cenkanjem oko četvrtine paradjza (što je izgleda bio okidač). Svi oće vrhunski kvalitet, na svom pragu za malu cenu, uz nikakav napor osim klika na tabletu
gedza.73 gedza.73 14:39 18.04.2020

Re: Vučić objavio

rodni
Nikove na sunce!

Na blogu mogu samo da pretpostavljam.
Kod mene u kraju je drugačije. Tamo ako za nekog kažeš da je domaćin ne gledaš ga kao budalu i secikesu već obrnuto. Ne procenjuješ ga na osnovu imovinskog stanja, ne meriš mu na kantaru svaku malu ljudsku manu, ne očekuješ da je superheroj niti arhinegativac, običan, prosečan čovek na koga možeš da se osloniš, koji se trudi, koji je radan i koji nije lopov.

Na blogu se izgleda ove osobine ne cene pošto poneko podsmešljivo koristi taj izraz u izrazito negativnoj konotaciji (verovatno se pronalazi u onoj drugoj kategoriji).

S druge strane svi se ljudi znaju. Ne treba ti pasoš kao kod kera, znaš ko mu je otac, deda, baba... šta su radili i kako su se ponašali. pa kad neko iz 'druge' grupe odapne tek poneko prokomentariše 'crko skot', 'umrlo govno' ili 'ode onaj cinkaroš'.

Ponekad se u društvu na nekom skupu nađe jedan jezičav, često sa kojom više popijenom čašicom, pa ako neko od 'naslednika' počne da pametuje ili filozofira o 'pravcima razvoja društva nekada i sad' taj jezičav ne birajući reči sa svakom trećom psovkom... pa otprilike ovako
- jedi govna znaš šta ti je deda, otac bio, radio za polciju, grebo se o državu a ti si našao ovde da sereš o poštenju, pčka ti materina umesto što nemaš pojma o ni čemu (o gramatici niko ne vodi račun) uzmi nešto da radiš... more marš u tri pičke... drži pivo.

ostali se nasmeju, ovaj se malo pokunji i posle tri minuta kao da ništa nije bilo.

loader loader 19:43 18.04.2020

Re: Vučić objavio

gedza.73

... nekada bio uređen sistem kada je ta ista milicija prebijala ljude zbog drugačijeg mišljenja ili vica o Vođi.


Romantično vreme. Srećno. Moglo se i na more, u neki prč sa lošom kolektivnom hranom i nadrndanim konobarima. Jedino su kupaći kostimi stvarno bili nezaboravni.

'u ono zlatno doba'


Kako opaka konstrukcija službe za razbijanje zdrave mentalne aritmetike.




Nego,
kasirke i ni tada niko nije šljivosao.
milisav68 milisav68 20:53 18.04.2020

Re: Vučić objavio

kasirke i ni tada niko nije šljivosao.

Pa sad, neću žvaku oću kusur - je iz tog vremena.
loader loader 23:42 18.04.2020

Re: Vučić objavio

neću žvaku oću kusur

Аух ... које присећање?!
Свака част.
Штета што је тај зид наново окречен.


apacherosepeacock apacherosepeacock 06:11 19.04.2020

Re: Vučić objavio

gedza.73
zemljanin

ali to je tako, uvek bilo i bice ... svako racionalizuje svoj stav, nakon toga je sve jednostavnije ... ovo ovde su teorije, idealizovani stavovi u idealnim situacijama ... u real life to nikad nije tako .

Naravno.
apacherosepeacock su napali zato što je iznela svoje mišljenje, svoje viđenje oko policajca koji prebija vezanog.
A istovremeno pre mesec, dva, tri jedan podskup te grupe izokola kaže kako je nekada bio uređen sistem kada je ta ista milicija prebijala ljude zbog drugačijeg mišljenja ili vica o Vođi.

Tvrdiće kako je nasilje u porodici u porastu i da nekada nije moglo tako iako 'u ono zlatno doba' porodica prijavi pijanog rođaka koji svojoj ženi gasi cigarete po telu pa milicija izađe na uviđaj, popije piće sa nasilnikom, 'upozori' ga da bude malo mirniji i kaže mu ko ga je od porodice prijavio.

Da neki 'drugi Srbi neće promene' a da će sami, u određenim blogoraspravama, naći opravdanje za neplaćanje busplusa jer je mafijaški, prljavi-ne idu na vreme autobusi, neplaćanje Infostana iako imaš vrednu nekretninu u posedu...
Neki će da podignu na stepen više pa neće plaćati struju sve dok im država ne da veću platu, drugi će isposlovati blokadom neplaćanje poreza zato što imaju premalo mušterija, političar će da otkupi kuću u vlasništtvu MIP (kako li se već zove ona paradržavna politička formacija koja je raspolagala otetom imovinom po svom nahođenju) Dedinju ispod cene jer po istoj logici nema dovoljno novca da je plati više...

I svi se kao zgražavaju kako je strašno ovo društvo međusobno se tapšući po ramenima dok prave planove kako će da se isele u Nemačku gde mogu slobodno i demokratski da pljunu policajca ili da krše nemački zakon tokom vanrednog stanja.

Skoro 'poznata faca'priča na N1 ili Nova S kako je on levičar po ubeđenju. Mogao bi da poštujem njegov stav da mu deda nije bio jedan od ideologa SPS-a i da nije pisao program Vulinove stranke.
Za neke se nađu podaci na netu (umetnici, novinari, glumci, kolimnisti...) ko zna koliko ima takvih po blogu koji brane 'prvobitnu akumulaciju' u kojoj su učestvovali članovi njihovih porodica. Sećam se jedne Nemice, ćerke nekog naciste. Ona prvo osuđuje delovanje svog oca, ne priča o strašnom kapitalizmu, državi koja se ne stara o socijalnim slučajevima (a i kako bi ako ljudi odlučuju sami koliko će da uplate u državnu kasu)... osuđuje ponašanje svog oca. čime zaslužuje da iznese kritike i na račun drugih. Ovde se priča o poštenju a ko zna koliko njih je išlo na letovanje jer je babo dobijao po učinku na osnovu broja ocinkarenih komšija i rođaka

. i bilo je skuplje, naravno, i povezala se sa dosta njih koji su placali vise za taj kvalitet ... i na kraju je digla ruke ... jednostavno ne moze da izdrzi trzisnu utakmicu ...

kod mene je jos uvek drugacije ali promenice se i to u nekom trenutku

To sam ja, možda drugačijim tonom, pomenuo cenkanjem oko četvrtine paradjza (što je izgleda bio okidač). Svi oće vrhunski kvalitet, na svom pragu za malu cenu, uz nikakav napor osim klika na tabletu




Inace apachi puca stikla zbog napada ogranicenih horskih pevaca i foliranata po zanimanju..

milisav68 milisav68 07:51 19.04.2020

Re: Vučić objavio

Inace apachi puca stikla zbog napada ogranicenih horskih pevaca i foliranata po zanimanju..



Naše snage jačaju...
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:29 15.04.2020

samo da se složim

apsolutno je tako..
medicinsko osoblje jeste u gorem položaju zdravstveno ali je bar dobilo neku zahvalnost šire zajednice..
ove (mahom) žene niko nije ni pomenuo..
a i neće..
ako je od utjehe nisu jedine preskočene, bukvalno će milioni siromaha da umru od gladi i nemaštine i niko neće ni obrvu da digne
poor visibility
morali bi da unajme nekakvog communication/impact/visibility coach-a, drugačije ih niko neće vidjeti..
loader loader 14:48 15.04.2020

Re: samo da se složim

ove (mahom) žene niko nije ni pomenuo..
a i neće..

Hm,
ne bih potcenjivao propagandnu anglosaksonsku mašineriju sns. Kad pročitaju blog i vide da tu ima neke podrške - eto ih sutra na konferencijama za medije i šarlatanskim televizijama kako se zahvaljuju kasirkama, jer one su na braniku otečestva našeg... Nezasiti su političkih poena, iako im faktički i ne trebaju, jer, kad god da se ovi pomereni izbori održe, sns-ovci dobijaju svakako, i to sa veoma visokim procentom. Dobili bi i onako, ali sa koronom kao dodatnim brizganjem goriva ... Vreme pandemije će se prikazati kao uspeh do uspeha vlasti, koja je uprkos ogromnim problemima, najviše zalaganjem vrha, među najodgovornijima i najuspešnijima u svetu što se tiče mudrih mera, na čemu smo dobili priznanja od ovih i onih.

<_<
rodni rodni 12:14 16.04.2020

Re: samo da se složim

newimprovedtadejus
apsolutno je tako..
medicinsko osoblje jeste u gorem položaju zdravstveno ali je bar dobilo neku zahvalnost šire zajednice..
ove (mahom) žene niko nije ni pomenuo..
a i neće..
ako je od utjehe nisu jedine preskočene, bukvalno će milioni siromaha da umru od gladi i nemaštine i niko neće ni obrvu da digne
poor visibility
morali bi da unajme nekakvog communication/impact/visibility coach-a, drugačije ih niko neće vidjeti..

Da!
I još se kojekakva iskompleksirana govna istresaju na kasirkama kako im se digne ona stvar - bila korona ili ne.
loader loader 16:14 17.04.2020

Re: samo da se složim

istresaju na kasirkama kako im se digne


Tu, uz kasu, da stoji dr Kon i da te potentne slučajeve kastrira na lčicu mesta. Takva mu je faca da to može efikasno da obavi.

jinks jinks 15:22 15.04.2020

...

Pravi heroji.
loader loader 10:49 16.04.2020

Re: ...


Da.

Svaka nesreća iznedri i neku dotad neuočenu grupu ljudi.
cassiopeia cassiopeia 19:34 15.04.2020

...

Da li je neko, juče, danas, video Mariopan?

U potpisu - paničarka

zemljanin zemljanin 20:50 15.04.2020

Re: ...

cassiopeia
Da li je neko, juče, danas, video Mariopan?

U potpisu - paničarka


pa cimni je, verovatno imate kontakt i van bloga ...

mada. pricala je da razmislja o nekom kampovanju, 28 dana, sve placeno, ne treba rezervacija ... kaze da se malo izoluje od sveta i nas, da joj se dusa odmori u prirodi uz cvrkut ptica ...

ma javice se ona, sad sam je prizvao sa ovom ponudom, nece moci da odoli

PS. a mozda je krenula kod mene
cassiopeia cassiopeia 10:22 16.04.2020

Re: ...

pa cimni je, verovatno imate kontakt i van bloga ...


Da imam neki drugi kontakt, ne bi ovde pisala.

loader loader 10:50 16.04.2020

Re: ...

Da li je neko, juče, danas, video Mariopan?


U redu je još
cassiopeia cassiopeia 10:52 16.04.2020

Re: ...

loader
Da li je neko, juče, danas, video Mariopan?


U redu je još




loader loader 10:59 16.04.2020

Re: ...


Ispred Lidla, naravno.
Maxi ne voli. Kaže, mnogo su ukrućeni i nema sa kim da vodi abrove dok čeka.

Tako.
zemljanin zemljanin 13:08 16.04.2020

Re: ...

cassiopeia
pa cimni je, verovatno imate kontakt i van bloga ...

Da imam neki drugi kontakt, ne bi ovde pisala.

ima neceg u tome sto zboris

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana