Društvo| Gradjanske inicijative| Zdravlje| Život

Kasirke su najveći heroji

loader RSS / 14.04.2020. u 21:44
KASIRKE SU HEROJI.
TAČKA.

IAKO SU POD NAJVEĆIM RIZIKOM, JER IM GOMILA MUŠTERIJA DIŠE U LICE SA POLA METRA, ONE OSTAJU PROFESIONALNE, LJUBAZNE ...

store-checkout-supermarket-paying-royalty-free-thumbnail.jpg 

INAČE, KASIRKE SU U VLASNIŠTVU NOVOBOGATAŠKE KOMUNISTIČKE KLASE, KOJA IH PO SVEMU, PA I PO BEDNIM PLATAMA, TRETIRA KAO ROBU ŠIROKE POTROŠNJE. MNOGIMA OD NJIH ČAK NI MASKE NISU NABAVLJENE (MASKE KOŠTAJU).

KASIRKE SU NAJSLABIJE PLAĆENE I NIKAD NISU U FOKUSU JAVNOSTI. NEMA PATOLOŠKOG JAVNOG RIDANJA NAD NJIHOVOM SUDBINOM, NEMA ORGANIZOVANE GALAME U OSAM...
I TESTIRANI I NETESTIRANI ĆE U KUPOVINU NAMIRNICA.
DAKLE,
KASIRKE SU NAJVEĆI HEROJI.
TAČKA.


Komentari (143)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

loader loader 21:58 14.04.2020

Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

Polovina kupaca nema maske,
polovina kasirki nema maske ...
Sasvim dovoljan rizik.
Zapravo, prekomeran.
A ni jedna reč pohvale u javnosti.
Neka ovo bude mali doprinos našim kasirkama. Neki će na sajam, neki ne. Ali svi će na kasu.
mirelarado mirelarado 22:09 14.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

Pridružujem se pohvalama. A mogla bi i država da ih novčano nagradi za visoko rizičan posao koji obavljaju. U mojoj okolini, koliko sam primetila, ipak sve imaju maske i rukavice, a u malim radnjama stavili su im i zaštitnu plastičnu pregradu. Ipak, po meni je krupan propust ovih vlastodržaca, koji nama građanima propisuju sve duži zatvor, što nisu naredili dotičnim tajkunima vlasnicima prodajnih lanaca da makar obezbede tu osnovnu zaštitu svojim radnicima, i zapretili im drakonskim kaznama ako naredbu ne poštuju.

predatortz predatortz 22:11 14.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

po meni je krupan propust ovih vlastodržaca, koji nama građanima propisuju sve duži zatvor, što nisu naredili dotičnim tajkunima vlasnicima prodajnih lanaca da makar obezbede tu osnovnu zaštitu svojim radnicima, i zapretili im drakonskim kaznama ako naredbu ne poštuju.


Mislim da si ti malo pomešala ko tu kome naređuje.
mirelarado mirelarado 22:16 14.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

predatortz
po meni je krupan propust ovih vlastodržaca, koji nama građanima propisuju sve duži zatvor, što nisu naredili dotičnim tajkunima vlasnicima prodajnih lanaca da makar obezbede tu osnovnu zaštitu svojim radnicima, i zapretili im drakonskim kaznama ako naredbu ne poštuju.


Mislim da si ti malo pomešala ko tu kome naređuje.


Nisam, nego nešto mislim, ako ih budemo prozivali, možda će vlasti morati makar da odglume gazdu. Ovako se ni ne trude.
bene_geserit bene_geserit 22:18 14.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

naredili dotičnim tajkunima vlasnicima prodajnih lanaca

Ok, te male radnje, toga nema ovde u USA.
Ali veći lanci, zar nisu organizovali delivery kućama ?
Mi nismo otišli u radnju više od dva meseca, sve vreme nam donose namirnice kući, ostave ispred i odu, ti onda lepo kreneš da dezinfikuješ kako znaš i umeš. Istina moraš da loviš slobodne slotove.
Ima više varijanti, uglavnom preko Instacart-a, ima i drugih, neke radnje imaju svoje varijante.
mirelarado mirelarado 22:37 14.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

Ali veći lanci, zar nisu organizovali delivery kućama ?


Nešto jesu, nisam ni pokušavala, kažu da slabo funkcioniše, tj. ne postizavaju. Ipak, dostava radi i za vreme policijskog časa.
maksa83 maksa83 23:38 14.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

Ali veći lanci, zar nisu organizovali delivery kućama ?

Ta stvar ovde funkcioniše dobro u laminarnim uslovima ali se u ovim turbulentnim baš nije lepo skalirala, ubosti termin je čist hakeraj. Imam drugare koje ne mrzi da u ponoć otvore tri prozora sa tri lanca, nakucaju order i onda bukvalno kliknu sva tri i gledaju koji će da prođe. Zašto u ponoć? Tad se nešto "resetuje". One dostave hrane sa druge strane rade kao sat, ali oni se kudikamo lakše skaliraju, treba samo da nabave još ljudi na motorima/biciklima, a ovi lanci bi morali da kupuju još kamioneta i posada + je njihov logistički izazov kudikamo izazovniji od "2 gurmanske i 2 fante".
rodni rodni 09:50 15.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

bene_geserit
naredili dotičnim tajkunima vlasnicima prodajnih lanaca

Ok, te male radnje, toga nema ovde u USA.
Ali veći lanci, zar nisu organizovali delivery kućama ?
Mi nismo otišli u radnju više od dva meseca, sve vreme nam donose namirnice kući, ostave ispred i odu, ti onda lepo kreneš da dezinfikuješ kako znaš i umeš. Istina moraš da loviš slobodne slotove.
Ima više varijanti, uglavnom preko Instacart-a, ima i drugih, neke radnje imaju svoje varijante.

Čekaj!
Pa to što ti kažeš bi ovde bilo moguće za npr. pola populacije - koja je informatički opremljena (ajde, što se tiče opremljenosti, sada skoro svi imamo mobilni pod 'internetom') i pismena.
I pored toga - finansijski stabilna. Jer, ukoliko ne stojiš dobro sa finansijama, onda ti sve one rasprodaje jako dobro dođu - kao i paštete pred istekom roka trajanja.
Šta sa ostale pola populacije?
rodni rodni 09:53 15.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

maksa83
Ali veći lanci, zar nisu organizovali delivery kućama ?

Ta stvar ovde funkcioniše dobro u laminarnim uslovima ali se u ovim turbulentnim baš nije lepo skalirala, ubosti termin je čist hakeraj. Imam drugare koje ne mrzi da u ponoć otvore tri prozora sa tri lanca, nakucaju order i onda bukvalno kliknu sva tri i gledaju koji će da prođe. Zašto u ponoć? Tad se nešto "resetuje". One dostave hrane sa druge strane rade kao sat, ali oni se kudikamo lakše skaliraju, treba samo da nabave još ljudi na motorima/biciklima, a ovi lanci bi morali da kupuju još kamioneta i posada + je njihov logistički izazov kudikamo izazovniji od "2 gurmanske i 2 fante".

Šta je to 'gurmanska'?
Ja u prvi mah pomislio da je pica.
Ne samo zbog toga što sam sada doručkovao picu.
Ne znam da li sam do sada pominjao da mi se čini da moja žena pravi najbolju picu?!
loader loader 10:31 15.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

kao i paštete pred istekom roka trajanja

... Datum isteka roka je i ranije slabo ko gledao, a sada je to poslednja rupa na svirali - samo da se savlada red i nekako uđe u prodavnicu, samo da se nađe to što je potrebno i da se briše napolje, u manju gustinu virusa.
principessa_etrusca principessa_etrusca 17:57 15.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

Nisam, nego nešto mislim, ako ih budemo prozivali, možda će vlasti morati makar da odglume gazdu. Ovako se ni ne trude.

Мени изгледа да су многи потези власти half-baked, односно нису промишљени до краја.

Већ недељама европски правници који се баве радним правом раде као луди. Како је у Србији? Каква је одговорност послодавца који није обезбедио заштиту, а радник се на послу зарази и разболи?
mirelarado mirelarado 18:07 15.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

Мени изгледа да су многи потези власти half-baked, односно нису промишљени до краја.


Upravo tako, brže-bolje proglase neku meru (na primer, ukidanje gradskog prevoza) pa tek onda (nepotpuno i neadekvatno) organizuju prevoz za one koji moraju da rade.

Poslodavce, koliko sam uspela da shvatim, vlast ni na šta nije obavezivala.
zilikaka zilikaka 18:21 15.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

Каква је одговорност послодавца који није обезбедио заштиту, а радник се на послу зарази и разболи?



Naši još ne znaju da ta životinja postoji, te nemamo problem da sad nešto donosimo posebne zakone.
cmix909 cmix909 20:49 15.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

loader
... polovina kasirki nema maske ...


Ono sto nista ne bi kostalo je izostanak otvaranja usta za automatsko pozdravljanje svakog cenjenog kupca i za ono 'vas racun iznosi', barem sada, u izvanrednoj situaciji. Ali kako bi se toga dosetila struka zaduzena za vasarske trikove na naucnoj bazi.

U nazovi normalnoj situaciji saosecanje sa tim zenama moze se pokazati i zaobilazenjem samoposluga nocu, nedeljom i na praznik.
loader loader 10:38 16.04.2020

Re: Jedan na jedan sa potencijalnim virusima

izostanak otvaranja usta

Izvrstan predlog.
Uza amandman - da se ne diše, i da se ne otvaraju oči - jer sve su to ulazna vrata za virus.
aureus aureus 22:47 14.04.2020

Sve se pretumbalo

Prateći medije (ove domaće) u nešto normalnija vremena, one medije koji su ljudima čitav život svodili na nešto politike, mnogo tračeva i jednako mnogo sporta, čovjek je mogao steći utisak da su najveći heroji današnjice nogometaši, basketaši i prebacivači loptice preko mreže i ubacivači loptice u mrežu i kroz mrežu.

Kažem, u ta normalnija vremena, dok još nije bilo korone, stalno se tvrdilo da je neko heroj jer je "izašao na megdan" protivniku sa istim brojem igrača i, pod istim pravilima, "pružio otpor", a možda čak i, posle preokreta, trijumfovao, natčovječanskim naporom, posve herojski, pred tuđom publikom. I obradovao napaćeni narod pred televizijom i u kladionicama.
loader loader 10:19 15.04.2020

Re: Sve se pretumbalo

Što je društvo uređenije, bezbrižnije, manje je posla za demagoge. Ove krizne situacije su za njih idealne, maltene željene. Kamo lepe sreće da stvarno na tv gledamo samo loptu i emisije iz kulture.
aureus aureus 15:20 15.04.2020

Re: Sve se pretumbalo

loader
Kamo lepe sreće da stvarno na tv gledamo samo loptu i emisije iz kulture.

A ne.

Loptanje samo umjereno, a i to sa punom sviješću da ono nema neku posebnu važnost.
Gledati ako voliš, navijati i radovati se, ali ne pridavati atribute herojizma i izuzetne važnosti.

Ovdje je sport i služio kao jedno od sredstava za zaglupljivanje stanovništva i za anesteziju.
Daj im sporta i zabave i nek ne razmišljaju ni o čemu bitnom.

I one tupave rečenice na koje skoro svi klimaju glavom da "djeca treba da se ugledaju na sportiste".
A što da se ne ugledaju na ove koji sad u jednim laboratorijama testiraju uzorke, a u drugim proučavaju virus i traže vakcinu?
loader loader 10:39 16.04.2020

Re: Sve se pretumbalo

Loptanje samo umjereno, a i to sa punom sviješću da ono nema neku posebnu važnost.

Podrazumeva se da tu ide svest o strogoj odvojenosti lopte i hleba.
Черевићан Черевићан 01:16 15.04.2020

како се заломи коме

I TESTIRANI I NETESTIRANI ĆE U KUPOVINU

шаролика јесте .. касирска заштита
у боксу стакленом једни ......се кувају,
(и како се обично то код нас дешава)
оне друге без опреме судбине чувају
loader loader 10:29 15.04.2020

Re: како се заломи коме

заштита


Nevinost bez zaštite :)
bene_geserit bene_geserit 04:35 15.04.2020

Vučić objavio

"Sledeće nedelje odluka o izlasku penzionera, na pola sata i 300 m od kuće"
Nego, da li će morati i da skakuću na jednoj nozi ?
alselone alselone 05:18 15.04.2020

Re: Vučić objavio

bene_geserit
"Sledeće nedelje odluka o izlasku penzionera, na pola sata i 300 m od kuće"
Nego, da li će morati i da skakuću na jednoj nozi ?


Evo rešenja!

maliperica maliperica 06:03 15.04.2020

Re: Vučić objavio

bene_geserit
"Sledeće nedelje odluka o izlasku penzionera, na pola sata i 300 m od kuće"
Nego, da li će morati i da skakuću na jednoj nozi ?



bene_geserit bene_geserit 08:06 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Meni to deluje malo obrnuto na glavu.
Stare ljude "čuvamo" tako što ih tretiramo kao retardirane i ne damo im na svež vazduh na sunce u šetnju,
a ne na primer tako što ćemo da obezbedimo dovoljno testova i zaštitne opreme za svakoga ko radi sa starim licima (domovi za stare, određeni lekari) i da im obezbedimo donošenje hrane i lekova da ne bi morali da idu po radnjama i apotekama.
I onda Švedski sistem je "lapot".
hoochie coochie man hoochie coochie man 08:43 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Meni to deluje malo obrnuto na glavu

Olako, suviše olako, se poteže za drastičnim uskraćivanjem najelementarnijih prava, i suviše olako se to prihvata.
Objašnjenja da je to za njihovo dobro, da je država tu kao neko superbiće koje brine o maloumnim građanima, su klasično ponašanje totalitarnih država.

I prolazi, i biva prihvaćeno i to od strane i onih od kojih se to ne bi očekivalo.

romi.daba romi.daba 09:24 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Po meni je sprski scenario odbrane od virusa do sada bio veoma dobar u prvoj fazi (i to mislim kao neko ko trenutno živi u Srbiji a ne u inostranstvu).

1. Sprečili su moguće panične situacije koje bi izazvao veliki broj mrtvih.
2. Bolnički kapaciteti nisu bili zagušeni, imali su vremena da otvore nove bolnice.
3. Postepeno su uvedene mere zaštite. Nabavljene su maske i ostale potrebe.
4. Građanstvo je stalno bilo obaveštavano o naporima koji se poduzimaju.


Kao što vidimo u svetu svaka država je imala svoj pristup, ali na Balkanu gde je gustina naseljenosti slična, sve države su imale slične mere i slične brojeve zaraženih i umrlih.


Ali sada ulazimo u drugu fazu: spoznaja da će korona ostati sa nama i da se svet mora prilagoditi. To prvenstveno znači da svaka individua mora da se prilagodi da bi opstala i da ćemo morati da povratimo slobodu kretanja i delanja - u tom smislu vidim da su španski, italijanski, britanski i američki pristupi takođe smisleni.
maksa83 maksa83 10:00 15.04.2020

Re: Vučić objavio

1. Sprečili su moguće panične situacije koje bi izazvao veliki broj mrtvih.

Kako? Rekli bi: "virus je opasan" i onda bi nastao stampedo i ljudi bi se izgazili kao za Blek Frajdej?

4. Građanstvo je stalno bilo obaveštavano o naporima koji se poduzimaju.

Građanstvo je kao i do sada bilo obaveštavano koliko Predsednik gine za sve nas a ne kao Šilak i Đolas koji samo misle na vlast i narod ih neće.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 10:18 15.04.2020

Re: Vučić objavio

bene_geserit
Meni to deluje malo obrnuto na glavu.
Stare ljude "čuvamo" tako što ih tretiramo kao retardirane i ne damo im na svež vazduh na sunce u šetnju,
a ne na primer tako što ćemo da obezbedimo dovoljno testova i zaštitne opreme za svakoga ko radi sa starim licima (domovi za stare, određeni lekari) i da im obezbedimo donošenje hrane i lekova da ne bi morali da idu po radnjama i apotekama.
I onda Švedski sistem je "lapot".


potpuni besmisao koji ima podršku ogromne većine stanovništva..
potpuno nevjerovatno..
možda u neku ruku i nije loše ako je već tako da se bar ne jedu što je tako kako je..
moji mama i tata, bar predamnom, održavaju raspoloženje na nivou, ja im ništa ne kažem ali isto ne mogu da vjerujem da ih drže u kući zatvorene već nedeljama, daj bože da se to završi u neko dogledno vrijeme, bukvalno će ljudi da propadnu u svoja četri zida..
strašno
loader loader 10:26 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Tu dobrih, udobnih rešenja nema. Samo iznuđenih, polovičnih, gde se na jednoj strani nešto daje da bi se na drugoj dobilo, i obratno, u zavisnosti gde se mere sprovode i ko ih sprovodi (u kojoj državi). Koliko shvatam, virus mora da se izmori. Pitanje je samo da li će se imunitet krda sticati bržim, odmerenim ili usporenim tempom. Plus faktor koji se zove ekonomija. Svaka varijanta nosi svoje rizike. U vakcinu se nešto ne uzdam (nisam u pokretu antivakcinaša). Za sada ziherica: maske i tastatura.
nikvet pn nikvet pn 11:59 15.04.2020

Re: Vučić objavio

loader
virus mora da se izmori. Pitanje je samo da li će se imunitet krda sticati bržim, odmerenim ili usporenim tempom


Баш о томе...

Вирус је глуп, упоран, праволинијски и баш зато опасан. Његов ред вожње је утврђен много пре нас и иде му добро. Боље користи благодети цивилизације него што цивилизација узвраћа ударац. Један нула за њега, засад.

Друштвене мере никакве или престроге неће имати нарочит утицај на крајњи исход, наступ вируса изгледа прејак. Више ће пострадати људске слободе од вируса. Тек по развијању медицинских мера (тестови, серум, вакцина) може се очекивати преокрет. То тражи време, жртве и паре.

Докле је стигла пандемија у Србији? Тачан одговор може дати само масовни титар-тест на антитела. Сматрам-ценим-њушим да је до данас кроз бар милион народа вирус протутњао, више од два су у обради, остали на чекању. Нарочито тихо је прошао кроз сеоски део; пуно повратника али мало обољења; како то? Персонални имунитет на селу је свакако јачи од градског, дијагностика је нула а стари помрли ионако су се већ припремили. Јавне цифре слободно могу мачку о реп, како наше тако и светске а нарочито туристичке.

Уместо празне приче о респираторима боље је уперити фокус и ресурсе у преболеле са драгоценим антителима. Технички то није нерешиво чак и у нашим условима. Једино што треба неко писмен са мудима из најуже бранше да разради и објави наводило за упорабо.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:06 15.04.2020

Re: Vučić objavio


Kako? Rekli bi: "virus je opasan" i onda bi nastao stampedo i ljudi bi se izgazili kao za Blek Frajdej?

Sad ide objašnjenje i za onaj smešan virus da je bio u funkciji toga.
Kao da se spreči panika, da se država pripremi, te stvari.

Može da bude i vađenje a može da bude i prihvaćeno kao razlog, svakome je na volji.

I ne može se baš sve što se radilo osporiti, nosi se Srbija sa ovim kako tako.
Nije katastrofa, ne mora da se stidi što se uspešnosti tiče.

Ali mere su nenormalne, totalitarne, nedopustive.
Nikakav uspeh protiv virusa ovo ne može da opravda, nikakav, ne bi mogao ni apsolutni uspeh, a ovaj prosečan, običan, sigurno ne.

Mora, ali MORA biti ostavljeno na izbor građaninu da sam odluči hoće li svoju slobodu podrediti riziku od zaraze ili neće.

Država mora da ga obavesti koji rizik preuzima ako odluči da rizikuje, da kaže, na kraju, i da je moguće da neće imati kapaciteta da svakoga primi i leči, možda čak i da kaže po kojim kriterijumima će trijerisati one koje će primati, i mora da mu pomogne da se organizuje ako odluči da izbegne rizik i ne izlazi, da mu omogući da se snabde hranom i ostalim, ali da mu ukine prava, iskonska, najelementarnija, to ne sme.

Ako baba hoće da rizikuje svoj život, treba je pustiti da rizikuje, ako omane pa umre, sama pala sama se ubila.
maksa83 maksa83 12:11 15.04.2020

Re: Vučić objavio

I ne može se baš sve što se radilo osporiti, nosi se Srbija sa ovim kako tako.
Nije katastrofa, ne mora da se stidi što se uspešnosti tiče.

Ali mere su nenormalne, totalitarne, nedopustive.
Nikakav uspeh protiv virusa ovo ne može da opravda, nikakav, ne bi mogao ni apsolutni uspeh, a ovaj prosečan, običan, sigurno ne.

Ček sad, je l' se nosi sa ovim dobro i uspešno, ili nikakav uspeh ne može da opravda ove mere?
mirelarado mirelarado 12:14 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Уместо празне приче о респираторима боље је уперити фокус и ресурсе у преболеле са драгоценим антителима. Технички то није нерешиво чак и у нашим условима. Једино што треба неко писмен са мудима из најуже бранше да разради и објави наводило за упорабо.


Ovo se ne može dovoljno naglasiti! Ali, kao da nema ko da čuje.
hoochie coochie man hoochie coochie man 12:17 15.04.2020

Re: Vučić objavio


Ček sad, je l' se nosi sa ovim dobro i uspešno, ili nikakav uspeh ne može da opravda ove mere?

I jedno i drugo.
Uspeh je ipak korektan.
Prosečan, ništa spektakularno, ali nije ni za sramotu.
Funkcioniše država, nema nestašica, nema mrtvih po ulicama, nema troje na respiratoru, nema biranja koga pustiti da umre a koga staviti na respirator...
Stoji, ipak.

Ali cena toga je prevelika, ukidanje slobode, uskraćivanje prava, to je problem.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:20 15.04.2020

Re: Vučić objavio

hoochie coochie man

Ček sad, je l' se nosi sa ovim dobro i uspešno, ili nikakav uspeh ne može da opravda ove mere?

I jedno i drugo.
Uspeh je ipak korektan.
Prosečan, ništa spektakularno, ali nije ni za sramotu.
Funkcioniše država, nema nestašica, nema mrtvih po ulicama, nema troje na respiratoru, nema biranja koga pustiti da umre a koga staviti na respirator...
Stoji, ipak.

Ali cena toga je prevelika, ukidanje slobode, uskraćivanje prava, to je problem.



pride, u dugom roku ni to što se sada percepira kao uspjeh (mali broj mrtvih) neće ostati tako..
pa će svo iživljavanje nad građanima biti samo još jedno može nam se..
dodatna tragedija je u tome što ogromna većina to ni ne vidi kao problem i pride je potpuno nesposobna da o tome razumno razgovara..
umjesto razgovora čuje se samo histeričan vrisak..
to nam je otprilike trenutni domet
ako je za utjehu (ne bi trebalo da bude) ne snalaze se ni drugi mnogo bolje..
ne tuku po ulicama ali ni ne ostavljaju utisak da znaju šta rade
nikvet pn nikvet pn 12:29 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Мој другар др уролог вратио се из Бг са штитом а други пријатељ др ортопед одлежао код куће 11 дана под температуром; обојица атестирано немају вирус, имају антитела. И себе ту да убројим, пре месец дана једно вече ме ломило али уз помоћ џигерице, белог лука и црног вина преломио сам ја њега; мирис кафе и јагњеће чорбе осетио сам тек прекјуче. То смо дакле тројица а стаклен нам је другар квадриплегичар (и две кеве 82 и 86) па сад бунаримо хематолога как свету и здравом разуму да спремимо муницију за недајбоже зорт.
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 12:32 15.04.2020

Re: Vučić objavio

nikvet pn
мирис кафе и јагњеће чорбе осетио сам тек прекјуче..


e a jel ti se dešava da ti se mozak sjeti nekog mirisa i kao da ga osjećaš..
tipa osjećam miris svinjske masti (koje nigdje na vidiku) a paralelno ne registrujem ni najoštriji miris ili srmad koji mi evidentno jeste pod nosom..
ima to i svojih prednosti..
jutros bez frke počistih gomilu mačijih govana u bašti..
maksa83 maksa83 12:37 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Ali cena toga je prevelika, ukidanje slobode, uskraćivanje prava, to je problem.

Ček pa jesi ti negde drugde povukao paralelu da je ovo kao rat, a i bože moj u ratu mora i da se strada (mrtve babe). Jasno ti je da su u ratu građanske slobode prve žrtve rata? Nema tad cile-mile.

Samo te puštam da se svađaš sa sobom.

Inače i ja mislim da je ovakvo policijsko stezanje debilno (pogotovo ovo sa 60 i 80 časovnim zakucavanjem u kuću, dotle da sam odlučio da ovaj nadolazeći od 80 sati ipak provedem cepajući drva i koseći travu i ko-nač-no puštajući u pogon peć za picu), kao i ovo maltretiranje penzionera (od zatvaranja pa do teranja da idu u prodavnice u 3 ujutru, koji je degen to smislio ... a da, znam koji degen), pogotovo što to sabijanje dovodi do sabijanja po prodavnicama. Svakako je moguće to izvesti kao i ostali, sa razumnim ograničenjima, ali sve je to u skladu sa prirodom neumrlih srpskih Radikala.

Ako te žulja ova zabrana masovnog Liturgijanja sa klaćenjem u transu, to treba da vidiš sa ovim ovde pošto je čak i ruski Patrijarh rekao "da se ne glupiramo dok ovo ne prođe", a ima i onih koji misle da ih čuva Duh Sveti, i ja se slažem da ih treba pustiti da iskongregiraju i raduju se, ali da ih posle sve treba smestiti negde na dve nedelje, što im sigurno neće teško pasti pošto im je briga za bližnje utkana Verom.

nikvet pn nikvet pn 12:40 15.04.2020

Re: Vučić objavio

newimprovedtadejus
mozak sjeti nekog mirisa i kao da ga osjećaš..

Нисам имао мирисних халуцинација, а очекивао сам.
srmad koji mi evidentno jeste pod nosom

Парааналне жлезде пса су еталон, та грозота продувава синусе; ма ниш-та. Е сад се полагано враћа.
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:46 15.04.2020

Re: Vučić objavio


Samo te puštam da se svađaš sa sobom.

A ne ne, ti si taj koji mora da reterira.
Ukidanje prava u ratu nije stvar odluke, to je neminovnost ukuliko država hoće da se bije sa nekim.
Ovde je stvar drugačija, može da se bije i bez ukidanja prava, a ukidanje je njena odluka (u ovoj situaciji sa Vučićem jedva dočekana prilika)

I ne sme da ukida prava čak iako će time biti žrtvova neka baba, posebno one hazarderske babe (i dede, al da ne komplikujemo)
Čak nekoliko njih, 2,5, 75, 1317.....
hoochie coochie man hoochie coochie man 13:54 15.04.2020

Re: Vučić objavio

ako je za utjehu (ne bi trebalo da bude) ne snalaze se ni drugi mnogo bolje

Iskreno, meni nije.
Više sam verovao u to da su prava i slobode važni ljudima nego što, ispostavlja se, jesu važni.

Iznenađujuće lako vlast ubedi, i one za koje se to ne bi reklo, da je super ako se prava ukinu.
rodni rodni 13:55 15.04.2020

Re: Vučić objavio

maksa83
Ali cena toga je prevelika, ukidanje slobode, uskraćivanje prava, to je problem.

Ček pa jesi ti negde drugde povukao paralelu da je ovo kao rat, a i bože moj u ratu mora i da se strada (mrtve babe). Jasno ti je da su u ratu građanske slobode prve žrtve rata? Nema tad cile-mile.

Samo te puštam da se svađaš sa sobom.

Inače i ja mislim da je ovakvo policijsko stezanje debilno (pogotovo ovo sa 60 i 80 časovnim zakucavanjem u kuću, dotle da sam odlučio da ovaj nadolazeći od 80 sati ipak provedem cepajući drva i koseći travu i ko-nač-no puštajući u pogon peć za picu), kao i ovo maltretiranje penzionera (od zatvaranja pa do teranja da idu u prodavnice u 3 ujutru, koji je degen to smislio ... a da, znam koji degen), pogotovo što to sabijanje dovodi do sabijanja po prodavnicama. Svakako je moguće to izvesti kao i ostali, sa razumnim ograničenjima, ali sve je to u skladu sa prirodom neumrlih srpskih Radikala.

Ako te žulja ova zabrana masovnog Liturgijanja sa klaćenjem u transu, to treba da vidiš sa ovim ovde pošto je čak i ruski Patrijarh rekao "da se ne glupiramo dok ovo ne prođe", a ima i onih koji misle da ih čuva Duh Sveti, i ja se slažem da ih treba pustiti da iskongregiraju i raduju se, ali da ih posle sve treba smestiti negde na dve nedelje, što im sigurno neće teško pasti pošto im je briga za bližnje utkana Verom.


Ma!
Koga sada, uopšte, zanimalju slobode i ljudska prava?!
Ogromna masa ljudi, što je i potpuno normalno, se uplašila za goli život - a da sada razmišlja o ljudskim pravima.
Ovde se radi o pitanjima 'vere'.
Njegovi obožavatelji veruju šta god im On kaže.
Mi drugi ne verujemo šta god da On kaže.
Eeee, da su malo drugačija vremena - svratio bih ja tu do tebe da ti 'obzidam' od stare cigle tu peć za pice.
Eeee, da - odoh sada da čalabrcnem jedno parčence pice od jutros.
Prema tome, kakva sloboda i ljudska prava u vanrednoj situaciji pandemije - ljudima kojima i u normalnoj situaciji ta prava nisu potrebna.
Jer - dobar deo ljudi misli, u bilo kojoj situaciji, da sve što ih se dotiče, upravo tako i mora da bude.
I što bi oni tu nešto smatrali?!
loader loader 14:13 15.04.2020

Re: Vučić objavio

nikvet pn

Вирус је глуп, упоран, праволинијски и баш зато опасан. Његов ред вожње је утврђен много пре нас и иде му добро. Боље користи благодети цивилизације него што цивилизација узвраћа ударац. Један нула за њега, засад.
...........
........ .....


Šta reći ... Sjajan komentar. Ceo.



Nego, ovo kao švaleri:
" ...је глуп, упоран, праволинијски и баш зато опасан."

maksa83 maksa83 14:15 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Ukidanje prava u ratu nije stvar odluke, to je neminovnost ukuliko država hoće da se bije sa nekim.
Ovde je stvar drugačija, može da se bije i bez ukidanja prava, a ukidanje je njena odluka (u ovoj situaciji sa Vučićem jedva dočekana prilika)

Ja samo vidim da ti mrdaš granice svoje paralele kako ti se svidi. Ako si rek'o da je ovo kao rat, onda je kao rat, i to skroz, a ne samo dokle bi ti voleo. Nema džabe ni kod žrtvovane babe.

A što smo mi (zapravo ... oni koji nas predstavljaju) sposobni da sve pretvorimo u travestiju sa budalom ograničene pameti (dovoljno pametan (zapravo samo lukav i beskrupulozan) da dođe na vlast i tu se održava ali nedovoljno pametan da sa tim nešto pametno radi, nagledao sam se i takvih menadžera) koji je uvek centar događaja to je ipak do nas, tj. onih koji nas predstavljaju.

loader loader 14:28 15.04.2020

Re: Vučić objavio

hoochie coochie man
... Ako baba hoće da rizikuje svoj život, treba je pustiti da rizikuje, ako omane pa umre, sama pala sama se ubila.


Ali, onda ode i deda
loader loader 14:36 15.04.2020

Re: Vučić objavio

nikvet pn

....... И себе ту да убројим, пре месец дана једно вече ме ломило али уз помоћ џигерице, белог лука и црног вина преломио сам ја њега


Hops!
Ti medikamenti uopšte nisu tako bezazleni. Čovek bi ih mogao svakoga dana rabiti (u ovim ili onim količinama), i kad jeste i kad nije pandemija


zemljanin zemljanin 14:51 15.04.2020

Re: Vučić objavio

уз помоћ џигерице, белог лука и црног вина

gde je slaninica

dzigerica u slaninici pa na rostilj ... jbg. noc kod mene inace bi sad raspalio
Atomski mrav Atomski mrav 14:56 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Ti medikamenti uopšte nisu tako bezazleni.

Ni najmanje. Ako ništa drugo, beli luk je vrlo efikasan za održavanje socijalne distanciranosti na preporučenoj razdaljini od minimum 2 metra.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:01 15.04.2020

Re: Vučić objavio

. Ako si rek'o da je ovo kao rat,

Ovo ti mrdaš, tj šteluješ, nisam tako rekao, ali o tome večeras, a imam i neku sliku za tebe:)
Atomski mrav Atomski mrav 15:45 15.04.2020

Re: Vučić objavio

"Sledeće nedelje odluka o izlasku penzionera, na pola sata i 300 m od kuće"
Nego, da li će morati i da skakuću na jednoj nozi ?



hoochie coochie man hoochie coochie man 17:21 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Ovo ti mrdaš, tj šteluješ, nisam tako rekao, ali o tome večeras,


Evo, utekao sam pre policijskog časa :)

(Važno, upotrebiću tvoje dosetke da bih rekao ono što mi je na umu, ali samo zato što su mi zgodne, ne jer smatram da si ti jedini ili najvatreniji pristalica tog pristupa)

Nisam nikad rekao da je ovo rat, od početka sam tvrdio da je ovo ipak manje strašno i manje opasno od onoga kako se prema njemu odnosimo.
Zbog toga sam ozbiljne kritike popio, od Alsa, najpre.

Dakle nikad ovo sa ratom nisam uporedio, osim, po sećanju, da postoje situacije kad se i nečiji životi mogu žrtvovati zarad interesa većine, da zdravlje jeste važno ali ne i jedino važno, i nešto u tom smislu, dakle nikad nisam rekao da je ovo rat, jer bi to odudaralo od moje osnovne teze da ovo nije kataklizma (nije kuga kako sam pisao i zbog toga dobijao packe)

Sa druge strane, postoje ljudi koji su od samog početka celu pandemiju posmatrali dramatičnije, koji su smatrali da sve treba podrediti borbi protiv virusa, i prava, i ekonomiju, i slobodu, i demokratiju, sve.
Jer, u suprotnom "žrtvujemo babe"

Sad se vidi da taj deo javnosti, deo koji je bio spreman da sve žrtvuje da bi se babe spasile, koji je one koji su se tome usprotivili, koji su preterane mere zvali histerijom, kukanjem, vrištanjem, kako li, optuživali da su spremni da žrvuju babe zbog svog posla, dakle sad taj deo polako shvata da nije sve u zaštiti baba, nego ima nečg i u pravima, poslu, slobodi, pa i po cenu da neka baba ode bogu na istinu.

I to je naravno, dobro, nkako ne bi valjalo da je proces suprotan, da oni koji bi do sad žrtvovali babe, sad krenu da ih čuvaju po svaku cenu.

Mislim da nismo raskrstili sa tim čemu služi država, jedni je samtraju odgovornom za sve i očekuju da ih ona zaštiti od svega, drugi da je ona tu prvenstveno da im štiti prava, a da se i građani sami o sebi moraju starati.
I o svom zdravlju, i svom komforu, svom riziku.

U tom smilslu, ovde je dizana galama što neki građani danima čekaju pored puta ili na aerodromima i kukaju na državu što ih ne pokupi.

To ja ne vidim kao problem.
Tako im se zalomilo, neka čekaju, neka se smrzavaju, neka gladuju, nije ih država tamo poslala, nisu tamo otišli da završavaju državne poslove, nego svoje, sami su izabrali, pa im se ovo zalomilo.
Država treba da im pomogne, ali kad dođu na red, možda nisu na vrhu liste prioriteta.

Ali ono što nije smelo da se uradi je što je Vučić doveo upitanje da li uopšte da im dozvoli da dođu.
Tu im je država uskratila pravo, to nije smela, a što im nije obezbedila komfor, pa bože moj, i ne mora, neka ga sami sebi obezbede ako mogu, ako ne, jbg, neka trpe.

Dakle država najpre teba da se stara o pravima građana, sve ostalo, a ima dosta toga ostalog, je na drugom mestu.




dotle da sam odlučio da ovaj nadolazeći od 80 sati ipak provedem cepajući drva i koseći travu


Lepo lepo

i ja moram da radim, ali nam slično radnookruženje, ovo je moje od danas (a i u narednih nekoliko dana :))




nsarski nsarski 17:28 15.04.2020

Re: Vučić objavio

i ja moram da radim, ali nam slično radnookruženje, ovo je moje od danas (a i u narednih nekoliko dana :))


Bravo, bravo - i moja ona višnja ucvetala! Milina.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:48 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Bravo, bravo - i moja ona višnja ucvetala! Milina.


Znači ostala?
Odlično, sad ostaje da se jure recepti za slatko po netu :)
zemljanin zemljanin 17:51 15.04.2020

Re: Vučić objavio

hoochie coochie man
Bravo, bravo - i moja ona višnja ucvetala! Milina.


Znači ostala?
Odlično, sad ostaje da se jure recepti za slatko po netu :)

valjda za visnjevacu
maksa83 maksa83 17:57 15.04.2020

Re: Vučić objavio

I to je naravno, dobro, nkako ne bi valjalo da je proces suprotan, da oni koji bi do sad žrtvovali babe, sad krenu da ih čuvaju po svaku cenu.

Ali ja još uvek mislim da treba da sedimo kući i čuvamo babe, tim pre što ne odnosi samo babe, nego recimo i Dragana Toromana koji nije ni baba ni deda, a obavljao je važnu društvenu funkciju, a to što se kod nas to izvrgnulo u budalaštinu u skladu sa našom Izabranom Pameti meni ništa ne menja.

i ja moram da radim, ali nam slično radnookruženje, ovo je moje od danas (a i u narednih nekoliko dana :))

Ne radi mi ta slika pa sam je konverovao u jpg:


hoochie coochie man hoochie coochie man 18:04 15.04.2020

Re: Vučić objavio

nego recimo i Dragana Toromana


Sad gledam i o doktoru iz Niša, ratnom hirurgu Miodragu Laziću, neverovatan čovek.
A ode od korone.
Ma nema spora da se treba čuvati, ni ja naravno ne ignorišem stanje, samo nam se možda ne slažu terazije kojima merimo balans između slobode i bezbednosti.

Ne radi mi ta slika pa sam je konverovao u jpg:


Bolje je tako, ja što naletelo to nalepio :)
nsarski nsarski 18:05 15.04.2020

Re: Vučić objavio

hoochie coochie man
Bravo, bravo - i moja ona višnja ucvetala! Milina.


Znači ostala?
Odlično, sad ostaje da se jure recepti za slatko po netu :)

Ma, to drvo rađa šampionske višnje. Ne znam šta bih pre sa njima.

newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:08 15.04.2020

Re: Vučić objavio

maksa83
I to je naravno, dobro, nkako ne bi valjalo da je proces suprotan, da oni koji bi do sad žrtvovali babe, sad krenu da ih čuvaju po svaku cenu.

Ali ja još uvek mislim da treba da sedimo kući i čuvamo babe, tim pre što ne odnosi samo babe, nego recimo i Dragana Toromana koji nije ni baba ni deda, a obavljao je važnu društvenu funkciju, a to što se kod nas to izvrgnulo u budalaštinu u skladu sa našom Izabranom Pameti meni ništa ne menja.


pa nije uopšte problem da misliš da treba da sjedimo, nije problem ni ako misliš da onoga ko izađe treba tući gumenim crijevom..
ali po uslovom da si spreman da svoje stavove ili držiš sa sebe ili ako hoćeš da ih iznosiš javno (pa i namećeš drugome) onda da to radiš poštujući tuđe stavove i iznoseći argumente u korist svojih a protiv tuđih..
e ne da se bacaš otrovnim uvredama koje čak nisi sam ni smislio..
taj poslednji momenat je poraz civilizovanog društva..
ako diskusiju svedeš na "baboubico!" "krvoloče nerođenih beba!".. dodajte svak po želji i inspiraciji.. tu više diskusije nema..
i to ne radiš čak ni u raspravi sa nekim tamo polusvijetom koji kao ne razumije drugačije nego ovde među nama koji se tu nadgornjavamo pa i poznajemo u tom nadgornjavanju više od 10 godina..
polusvijet 1 civilizacija 0
ti tome aktivno doprinosiš (nisi sam, nemoj da brineš)
floki floki 18:11 15.04.2020

Re: Vučić objavio

јеси ти хучи бацио тамо пластичну флашу?
maksa83 maksa83 18:17 15.04.2020

Re: Vučić objavio

pa nije uopšte problem da misliš da treba da sjedimo, nije problem ni ako misliš da onoga ko izađe treba tući gumenim crijevom..

Nekako bih uvek pre uzeo lanac od bicikla, mada jeste nezgodno zato što mora da se omota nečim tamo gde ga držiš.
ti tome aktivno doprinosiš (nisi sam, nemoj da brineš)

E, Matlab, ajde da ne budemo kao huči i anđa koji se non stop kao šutaju u jaja i kao vuku za kikikice i šatro prozivaju a zapravo tu ima nešto...

Što kaže pesma:

Il' se svađamo
Il' se smijemo, a znam
Da se nježno volimo




P.S. Kako ide to sa babama, oće pretekne neka? SEDI ŠALIM SE!!!
newimprovedtadejus newimprovedtadejus 18:20 15.04.2020

Re: Vučić objavio

maksa83

P.S. Kako ide to sa babama, oće pretekne neka? SEDI ŠALIM SE!!!


kako oćeš, moš i da shrug it off ali moj ti je ipak jak utisak da si propo ko čovjek i komunista..
vrištači na baboubice prosto ne mogu biti cool u mojoj knjizi koliko ga god poslije zalivali šalom i komikom (copyright neki pošteni bloger)
maksa83 maksa83 18:22 15.04.2020

Re: Vučić objavio

kako oćeš, moš i da shrug it off ali moj ti je ipak jak utisak da si propo ko čovjek i komunista..
vrištači na baboubice prosto ne mogu biti cool u mojoj knjizi koliko ga god poslije zalivali šalom i komikom (copyright neki pošteni bloger)

Važi.
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:28 15.04.2020

Re: Vučić objavio

floki
јеси ти хучи бацио тамо пластичну флашу?


Video je danas i ja :)
Ostala još od prošlogodišnje berbe, radnici ostavili, a ja sto puta prošao pored nje i nisam je pokupio.
Sutra prvo nju kupim :)
hoochie coochie man hoochie coochie man 18:30 15.04.2020

Re: Vučić objavio

ajde da ne budemo kao huči i anđa


Zavidiš, a :)
maksa83 maksa83 18:33 15.04.2020

Re: Vučić objavio

Zavidiš, a :)

Tjah... ne znam šta da ti kažem. :))))
floki floki 18:48 15.04.2020

Re: Vučić objavio

hoochie coochie man
floki
јеси ти хучи бацио тамо пластичну флашу?


Video je danas i ja :)
Ostala još od prošlogodišnje berbe, radnici ostavili, a ja sto puta prošao pored nje i nisam je pokupio.
Sutra prvo nju kupim :)


ајој, годину дана ти пластика стоји ту? остале флаше си гарант у мораву заврљачио... какав си ти то домаћин, цццц

чувајмо хучијев воћњак
rodni rodni 19:12 15.04.2020

Re: Vučić objavio

newimprovedtadejus
maksa83

P.S. Kako ide to sa babama, oće pretekne neka? SEDI ŠALIM SE!!!


kako oćeš, moš i da shrug it off ali moj ti je ipak jak utisak da si propo ko čovjek i komunista..
vrištači na baboubice prosto ne mogu biti cool u mojoj knjizi koliko ga god poslije zalivali šalom i komikom (copyright neki pošteni bloger)

Nije maksa loš!
Još je mlad, nadoći će.
Nego, kakva je sada situacija sa tobom i članovima tvoje familije?
cassiopeia cassiopeia 19:37 15.04.2020

Re: Vučić objavio

hoochie coochie man


i ja moram da radim, ali nam slično radnookruženje, ovo je moje od danas (a i u narednih nekoliko dana :))




A, lepote od voćnjaka!

P.S. Ko to obere? Imaš li neku stalnu ekipu ili se snalaziš svake godine?
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:15 15.04.2020

Re: Vučić objavio

A, lepote od voćnjaka!

P.S. Ko to obere? Imaš li neku stalnu ekipu ili se snalaziš svake godine?


Hvala.
Uglavnom ista, tj, menjaju se, ali sve su iz iste, šire, ekipe.
Iz jednog dela grada, komšiluk radi te poslove, pa se međusobno organizuju, neko dođe kod mene, neko kod drugih i tako.

A i malo toga se baš bere, velika većina se tese traktorom na neka krila, pa posle neki čistać ide mnogo brže nego branje.
остале флаше си гарант у мораву заврљачио.


Nisam bre, ko da nosi do Morave kad mi je Kolubara tu pred nosom :)

Šalim se, stvarno pazim da kupim te flaše, čaše, kese, ostatke bureka...šta se sve tu ne nađe kad berba prođše, ali eto desi se i da preskočim nešto.
alselone alselone 12:12 16.04.2020

Re: Vučić objavio

Ali ja još uvek mislim da treba da sedimo kući i čuvamo babe, tim pre što ne odnosi samo babe, nego recimo i Dragana Toromana koji nije ni baba ni deda, a obavljao je važnu društvenu funkciju, a to što se kod nas to izvrgnulo u budalaštinu u skladu sa našom Izabranom Pameti meni ništa ne menja.


Jebote bog.

Znao sam Toromana, bio je super tip! Jako mi je žao.
principessa_etrusca principessa_etrusca 13:56 16.04.2020

Re: Vučić objavio

Prema tome, kakva sloboda i ljudska prava u vanrednoj situaciji pandemije - ljudima kojima i u normalnoj situaciji ta prava nisu potrebna.

Кључна ствар!
Шта ће кметовима права и слободе?
gedza.73 gedza.73 08:21 17.04.2020

Re: Vučić objavio

hoochie coochie man
A, lepote od voćnjaka!

P.S. Ko to obere? Imaš li neku stalnu ekipu ili se snalaziš svake godine?

Hvala.

Nisam ni video ovo.
A mi se raspravaljamo oko nekih neradnika tamo. Svaka čast domaćine. Da je više ljudi poput tebe a manje 'filozofa' i 'stručnjaka' drugačija bi zemlja bila.
milisav68 milisav68 08:56 17.04.2020

Re: Vučić objavio

gedza.73
A mi se raspravaljamo oko nekih neradnika tamo. Svaka čast domaćine. Da je više ljudi poput tebe a manje 'filozofa' i 'stručnjaka' drugačija bi zemlja bila.

E, niko nije reagovo što su zatvorene zelene pijace, i što stradaju domaći proizvođači.
gedza.73 gedza.73 10:33 17.04.2020

Re: Vučić objavio

E, niko nije reagovo što su zatvorene zelene pijace, i što stradaju domaći proizvođači.

Ja očekujem predlog da se uvede posebna taksa u tri najveća grada Srbije od koje bi se novac slivao u fond za bespovratna sredstva poljoprivrednoj radničkoj klasi kako bi se prebrodila ova teška vremena.

I da će taj preedlog poteći od najvećih pobornika radničke klase, empatije i društvene odgovornosti na blogu. Čak će oni sami po okončanju ove krize na delu pokatati tako što se neće cenjkati za polovinu paradajza već će plaćati duplu cenu iz solidarnosti sa napaćenom seljačkom kastom.

A neki će, sudeći po dosadašnjem humanitarnom radu, čak ići kod Hučija da mu pomognu.
cassiopeia cassiopeia 10:36 17.04.2020

Re: Vučić objavio

milisav68
gedza.73
A mi se raspravaljamo oko nekih neradnika tamo. Svaka čast domaćine. Da je više ljudi poput tebe a manje 'filozofa' i 'stručnjaka' drugačija bi zemlja bila.

E, niko nije reagovo što su zatvorene zelene pijace, i što stradaju domaći proizvođači.


Ja jesam. U međuvremenu sam se povezala sa jednim domaćinstvom iz Dobanovaca, selo 20-tak minuta od moje kuće, i jednom nedeljno mi donose povrće.

Povezala ih direktno, sa još tri porodice, dalje se mreža raširila i svi zadovoljni.

Na fb ima sjajna grupa - mali poljoprivredni proizvođači - i nema šta nema. Povrće, voće, prerađevine, med, mleko, mlečni proizvodi, sušeno meso, jaja...svratim tamo bar dva puta ma dan da pročitam koliko su ljudi oduševljeni i uslugom i proizvodima. I svi smo u fazonu da ćemo sa svojim dobavljačima ostati u kontaktu i poručivati i kad ovo prođe.

I jedna zanimljivost. Postavio domaćin od kog kupujem, sliku sa njive i pita šta je na slici. Niklo nešto zeleno i nas tri napišemo da je nikla šargarepa.

Rezultat je da smo dobile po glavicu zelene salate, kao nagradu.
niccolo niccolo 10:43 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Ja jesam.

Ma dobro, naravno da je ovo Gedžino težak bulšit, bilo je komentarisano i ovde na blogu i na društvenim mrežama (a čini mi se da su komentarisale i neke političke stranke, jedino što verovatno nisu bliske Gedžinom srcu).

Suštinski, niko osim možda sns botova nije govorio pozitivno o zatvaranju pijaca, ostali su se bunili protiv toga.

Ne treba ni Gedži mnogo strogo suditi, sklon je tome da krene glavom ko ovan da dokazuje neku svoju budalaštinu koja nema uporište u stvarnosti, ali veruje da zvuči dobro i ide u prilog tome što hoće da dokaže.

Edit: Sad tek shvatih da je original teorija Milisavljeva. Isti kurac...
gedza.73 gedza.73 10:56 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Ma dobro, naravno da je ovo Gedžino težak bulšit, bilo je komentarisano i ovde na blogu i na društvenim mrežama

Ma jok ja se zajebavam. Ljudi koji su pretrpeli ozbiljnu štetu prihvataju to tako kako je. Malo se jadaju, malo im je teško, malo se plaše ali guraju dalje.
Ne pizde i ne cmizdre.
niccolo niccolo 11:00 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Ma jok ja se zajebavam.

Ali podržavaš ozbiljnu laž tokom zajebavanja. Apsolutno je netačno da niko ništa nije rekao protiv zatvaranja pijaca. Čak mislim da je av imao jedan od svojih uobičajenih ispada kada je neko iz opozicije rekao nešto protiv zatvaranja. A pričali smo i ovde, i drugi ljudi na drugim mestima.

A ovaj ostatak nije sporan, šta će ljudi, kao i svi ostali...pri čemu ovo što Cass priča takođu uopšte nije usamljen slučaj, razni ljudi su ostali u kontaktu sa svojim uobičajenim snabdevačima pa se snalaze.
gedza.73 gedza.73 11:05 17.04.2020

Re: Vučić objavio

cassiopeia
Na fb ima sjajna grupa - mali poljoprivredni proizvođači - i nema šta nema. Povrće, voće, prerađevine, med, mleko, mlečni proizvodi, sušeno meso, jaja...svratim tamo bar dva puta ma dan da pročitam koliko su ljudi oduševljeni i uslugom i proizvodima.

ovo možda može čak i da ispadne na dobro. Koliko čujem ima mnogo takvih grupa. Ljudi koji kupuju znaju od koga kupuju, mogu čak kad prođe sve ovo lično da odu i uvere se kako ide proizvodnja. Ako se ljudi dobro organizuju i sa transportom pa dva ili tri puta nedeljno snabdevaju iz svojih klastera mušterije u određenim reonim kako bi smanjili troškove transporta možda, ne da se ukinu tržnice ali da zaživi drugačija direktna trgovina, izađe sve na obostranu korist.

Po selima još uvek može da se nađu prirodna jaja kojima se ne dodaju veštačke boje, piletina bez dodataka za brz rast, mleko, sir... neki dinar više da se zna da li je povrće prošlo karencu ili ne...
gedza.73 gedza.73 11:09 17.04.2020

Re: Vučić objavio

niccolo
Ali podržavaš ozbiljnu laž tokom zajebavanja. Apsolutno je netačno da niko ništa nije rekao protiv zatvaranja pijaca. Čak mislim da je av imao jedan od svojih uobičajenih ispada kada je neko iz opozicije rekao nešto protiv zatvaranja. A pričali smo i ovde, i drugi ljudi na drugim mestima.

jb. skoči ovde da sam ovan na klasičnu zajebanciju selo-grad, muško-žensko, linuks-windows...

Čak mislim da je av imao jedan od svojih uobičajenih ispada

To što ja ne komentarišem AV ne znači da sam za njih već da me apsolutno ne zanimaju, niti sam sklon da komentarišem njihove psihopatološke, egoistične izjave. ponekad da ali o njima neka misle njihovi glasači.
nikvet pn nikvet pn 11:09 17.04.2020

Re: Vučić objavio


Свака београдска кућа која држи до себе мора да има на услузи свог food-дилера
niccolo niccolo 11:11 17.04.2020

Re: Vučić objavio

To što ja ne komentarišem AV ne znači da sam za njih već da me apsolutno ne zanimaju, niti sam sklon da komentarišem njihove psihopatološke, egoistične izjave. ponekad da ali o njima neka misle njihovi glasači.

Nisam ni mislio da si za njega, to sam naveo kao primer da je laž da niko ništa nije rekao protiv zatvaranja pijaca.
gedza.73 gedza.73 11:17 17.04.2020

Re: Vučić objavio

, to sam naveo kao primer da je laž da niko ništa nije rekao protiv zatvaranja pijaca.

pazi, ni to nisam rek'o ali te nisam nazvao ovnom zbog tvoje omaške.
niccolo niccolo 11:21 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Da, da, nisi rekao, samo si se nadovezao...Kako to da nisi napisao ovo nije istina, ali ja očekujem da se uvede...
gedza.73 gedza.73 11:29 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Da, da, nisi rekao, samo si se nadovezao...Kako to da nisi napisao ovo nije istina, ali ja očekujem da se uvede..

Nije istina da se niko nije usprotivio zatvaranju pijaca. Jel' mnogo ako ja očekujem izvinjenje za 'ovan'?

niccolo niccolo 11:32 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Izvini
vcucko vcucko 11:39 17.04.2020

Re: Vučić objavio

gedza.73

Čak će oni sami po okončanju ove krize na delu pokatati tako što se neće cenjkati za polovinu paradajza već će plaćati duplu cenu iz solidarnosti sa napaćenom seljačkom kastom.

A neki će, sudeći po dosadašnjem humanitarnom radu, čak ići kod Hučija da mu pomognu.

Između napaćene seljačke kaste i njih (nas) stoji kasta nakupaca i pijačara. Kojima ne dam ni koliko traže, kamo li duplo.
Ovo drugo nikad nije bilo problem, kad se imalo vremena, a domaćin nije štedeo na radži i naseckanom. Sad su stisle godine, nema se sapi jbg...
gedza.73 gedza.73 12:17 17.04.2020

Re: Vučić objavio

vcucko
Između napaćene seljačke kaste i njih (nas) stoji kasta nakupaca i pijačara. Kojima ne dam ni koliko traže, kamo li duplo

Dobro si se njih setio, potpuno sam ih ispustio iz vida. Od ucenjivanja proizvođača preko štelovanja kantara do veštačkih suza.

Ovo drugo nikad nije bilo problem, kad se imalo vremena, a domaćin nije štedeo na radži i naseckanom. Sad su stisle godine, nema se sapi jbg...

Polako se, možda presporo ali se ide ka tome, mehanizuju procesi. Tamo gde se može.

@Niccolo
Ma ok, desi se i meni ponekad da bez razloga nekada nekoga uvredim.
Ja ni komentaru Milisava nisam video zlu nameru nego pre rivalitet između grupa a tek ne 'političku preporuku u tri koraka za koga glasati'
niccolo niccolo 12:32 17.04.2020

Re: Vučić objavio

rivalitet između grupa

Potpuno nepotrebno. Svi trpimo zbog nesnalaženja i lutanja vlasti u propisivanju potrebnih mera (npr. mogao si i na pijacama da razdvojiš tezge i ograničiš broj ljudi u istom trenutku - a da se onda podele tezge koje ostanu između zakupaca, jedan bude ponedeljak i utorak, sredu dezinfikuješ i onda četvrtak i petak neki drugi, ako je subota i nedelja policijski čas). Ja čak to vidim kao primer opšteg propadanja srpskog društva, nisam uopšte ubeđen da bi neka druga vlast bila mnogo bolja, eventualno bi imala nešto više sposobnih i pametnih ljudi, pošto su kog ovoga 99% poslušnici koji pojma sa životom nemaju. Dakle, čemu sad taj rivalitet kad su slična govna za sve...
rodni rodni 12:39 17.04.2020

Re: Vučić objavio

cassiopeia
milisav68
gedza.73
A mi se raspravaljamo oko nekih neradnika tamo. Svaka čast domaćine. Da je više ljudi poput tebe a manje 'filozofa' i 'stručnjaka' drugačija bi zemlja bila.

E, niko nije reagovo što su zatvorene zelene pijace, i što stradaju domaći proizvođači.


Ja jesam. U međuvremenu sam se povezala sa jednim domaćinstvom iz Dobanovaca, selo 20-tak minuta od moje kuće, i jednom nedeljno mi donose povrće.

Povezala ih direktno, sa još tri porodice, dalje se mreža raširila i svi zadovoljni.

Na fb ima sjajna grupa - mali poljoprivredni proizvođači - i nema šta nema. Povrće, voće, prerađevine, med, mleko, mlečni proizvodi, sušeno meso, jaja...svratim tamo bar dva puta ma dan da pročitam koliko su ljudi oduševljeni i uslugom i proizvodima. I svi smo u fazonu da ćemo sa svojim dobavljačima ostati u kontaktu i poručivati i kad ovo prođe.

I jedna zanimljivost. Postavio domaćin od kog kupujem, sliku sa njive i pita šta je na slici. Niklo nešto zeleno i nas tri napišemo da je nikla šargarepa.

Rezultat je da smo dobile po glavicu zelene salate, kao nagradu.

Moja njiva je kvantaška pijaca - tamo raste sve.
Normalno da je sav kupus futoški, a krompir ivanjički.
Nema zajebancije!
gedza.73 gedza.73 15:45 17.04.2020

Re: Vučić objavio

niccolo
Dakle, čemu sad taj rivalitet kad su slična govna za sve...

Stvarno volim da se zajebavam po tim pitanjima. Vi treba da se ljutite na Prečane oni vas daleko više prozivaju za novce, samo vas još mi Srbijanci volimo od čitave Juge. Ako se i sa nama posvađate kud ćete posle?


Rivalitet postoji iako ga ti možda ne vidiš. Sećaš se potpisivanja SSP-a i Đelićeve olovke? Koji esnaf je branio seljaka? Znaš li koliku je štetu tada pretrpela srpska poljoprivreda? Koja je razlika između promene zakona pri prodaji zemljišta firmi iz Osjeka i arapskoj firmi?
Ugovora po kojim se na crno nabavljaju respiratori i crnih mrlja na ugovoru države sa FIAT-om?

Ovo ti je parazit uvezan sa domaćinom. Il da sečeš do korena nadajući se da parazit nije u njemu ili da se moliš bogu da parazit ima toliko mozga da ne osuši drvo.

Rivaliteti postoji i postojaće. CarGo i taksisti. Rijaliti koji je išao kratko na PInku, verovatno zbog slabe gledanosti, kad su se advokati ispred komore tukli i za kravate vukli. Ko je stao da brani advokate kad su obustavom rada i blokadom zahtevali da ne plaćaju porez kao sav normalan svet? Niko. Još su ih prozivali grđe nego crkvu zbog poreza. Ništa struka, goli, sebični interesi i priprema startnih pozicija pre promena pravila igre.

Nadam se da niko nije stvarno mislio kako treba da ide Hučiju da pomaže ili da čašćava prodavca na pijaci više nego što traži za robu. Svi smo postali sebični kapitalisti samo što volimo da tvrdimo kako smo humani drugovi.

Mada mi malo iznenađujuća reakcija na običnu pecku. Šta bi bilo kad bi stvarno povrtari blokirali Beograd i tražili zabranu uvoza povrća? Pa vi bi ih prebili na barikadama tako da bi ono šamaranje policajca bilo obično milovanje.

Napolju je divan, divan dan. Priroda u punom sjaju.
zemljanin zemljanin 15:58 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Nadam se da niko nije stvarno mislio kako treba da ide Hučiju da pomaže

pa sto sam vadio motorku i ostrio lanac
ili da čašćava prodavca na pijaci više nego što traži za robu. Svi smo postali sebični kapitalisti samo što volimo da tvrdimo kako smo humani drugovi.

pa ja to radim stalno ... a i drugi to rade samnom ... ali kod nas nema virusa

apacherosepeacock apacherosepeacock 16:02 17.04.2020

Re: Vučić objavio

ali kod nas nema virusa


Au bratesestro ako to nisi do sad ponovio 954 321 076 puta..
zemljanin zemljanin 16:04 17.04.2020

Re: Vučić objavio

apacherosepeacock
ali kod nas nema virusa


Au bratesestro ako to nisi do sad ponovio 954 321 076 puta..

i jos jednom - nemamo virus ... eto, sad imas tacnu cifru
apacherosepeacock apacherosepeacock 16:10 17.04.2020

Re: Vučić objavio

zemljanin
apacherosepeacock
ali kod nas nema virusa


Au bratesestro ako to nisi do sad ponovio 954 321 076 puta..

i jos jednom - nemamo virus ... eto, sad imas tacnu cifru



loader loader 16:11 17.04.2020

Re: Vučić objavio

cassiopeia

Ja jesam. U međuvremenu sam se povezala sa jednim domaćinstvom iz Dobanovaca, selo 20-tak minuta od moje kuće, i jednom nedeljno mi donose povrće.

Povezala ih direktno, sa još tri porodice, dalje se mreža raširila i svi zadovoljni.


Kad to dočuju dr mali i dr nebojša, pa jave precedniku vlade, pa se to javi i precedniku banana republike - može da bude protumačeno kao kršenje odluke o redakciji ustava i ukazivanja o ponašanju tokom vanrednog stanja, plus to što je jasno za koga cassiopeia radi - a to ne prolazi kod naroda koji dobro prepoznaje ko su mu prijateljski neprijatelji, a ko su mu neprijateljski neprijatelji.

Dakle, ne bih se ja igrao te zelene salate
niccolo niccolo 16:13 17.04.2020

Re: Vučić objavio

Ko je stao da brani advokate

Vidiš, ima tu jedna zanimljiva stvar koju je onomad primetio Tasadebeli. Kad je bio štrajk advokata - bio je i neki štrajk prosvetara - te Tasa primeti kako advokata ima 10.000 i na protest izađe njih 2.000. A kako prosvetara ima 20.000 i na protest izađe 200.

E isto tako i povrtari, ako ih izađe samo 200 (ili ne izađu uopšte), onda nemaju šta drugima da zameraju što ih ne podržavaju. Mislim, zbog čega Srbi stalno očekuju da neko drugi zastupa i brani njihove interese? Kažeš koji esnaf je branio seljaka - zaista ne znam, možda seljački esnaf (ako to uopšte postoji - a ako ne postoji, jebiga drugovi, napravite udruženje pa isterujte svoje zahteve)?

p.s. Na ono učitavanje i fantaziranje o tome kako bismo ih mi prebili u ovom komentaru neću da odgovaram
loader loader 16:15 17.04.2020

Re: Vučić objavio

ima 10.000 i na protest izađe njih 2.000. A kako prosvetara ima 20.000 i na protest izađe 200.


Veliko poverenje te višehiljadne kompletne ekipe u ove desethiljadne koji su izašli i predstavili sveukupne primedbe i zhteve. Onda, zašto bi izlazili svi?

zemljanin zemljanin 16:19 17.04.2020

Re: Vučić objavio

apacherosepeacock
zemljanin
apacherosepeacock
ali kod nas nema virusa


Au bratesestro ako to nisi do sad ponovio 954 321 076 puta..

i jos jednom - nemamo virus ... eto, sad imas tacnu cifru




... zezam se bre, evo necu vise (danas)

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana