Budućnost| Društvo| Filozofija| Gost autor| Politika

The Day After Tomorrow

freehand RSS / 31.03.2020. u 16:44

Gost autor: Gospođa Klara  

Osvanuće i taj dan, jednog dana, kad se završe ovi dani. Ponavljanje iste reči u jednoj rečenici je u funkciji insistiranja na činjenici da vreme kao dimenzija dostupna našoj percepciji i dalje postoji, iako se nekako čudno zakrivilo, ušlo samo u sebe i pretvorilo u niz jedinica koje se ne nižu sukcesivno, već su se sabile u jednu tačku, jedan beskonačni dan tokom kojeg jedino imamo pravo na rutinu, kako u razmišljanju, tako i u... hm... aktivnostima.
Nego, da skratim uvod koji će da zaglavi ili u metafizici ili u kvantnoj fizici, i da postavim pitanje.

                "

 

 

Pošto mi mozak funkcioniše tako da je sklon da nalazi elemente Heraklita u pranju sudova, situacija karantina me je već provozala pistom od antike preko Delimoa do Šredingerove mačke, sa usputnim distopičnim, antropološkim i kataklizmičkim literarnim stanicama. Na jednoj od stanica sam zastala i morala da se vratim na početak, na sintagmu Zoon Politikon (telos, logos i ostali sastojci grčke salate), što je za posledicu imalo pitanje koje je tema ovog teksta: "Šta ćemo da preduzmemo kada se sve ovo završi?" Pitanje je istovremeno i banalno i životno važno, pa bih da ga postavim i ovde, jer u trenutku kad ne znamo šta ćemo sada, možemo bez ometanja da razmišljamo o tome šta ćemo sutra.

Da šaltujem na komunikabilni drajv - koje političke opcije imamo kad dođe taj dan posle sutra? Koga delegirati na gubitničku funkciju vađenja svih nas iz govana (jer njih, govana, neće biti do guše nego najverovatnije do temena, pa možda nećemo ni biti u stanju da vidimo bilo kakve opcije)? Država i životi su nam kidnapovani a ja nemam pojma kako će taj triler da se završi, koliko automobila će biti slupano, da li će biti neočekivanih smrti nekog od glavnih pozitivaca ili će zaginuti samo simpatični crnac/uspaničeni astmatičar/sarkastična bakica, da li će uleteti mornaričke foke i da li će kidnapovani preživeti...

I da li će Arhizlikovac Virus biti anihiliran ili će misteriozno nestati i otvoriti prostor za sledeći deo (filma)?

Tagovi



Komentari (741)

Komentare je moguće postavljati samo u prvih 7 dana, nakon čega se blog automatski zaključava

docsumann docsumann 12:11 04.04.2020

Re: Ko vidi

Ko vidi
... Vulinovu masku, amblem, uniformu ili ne daj Bože lice - biće izbrisan, da ga nema.
Bar tako izgleda.
Da kažem samo da Klara i ja ništa nismo pipnuli a ko bi mogoa nemamo pojma.
Izgleda da se sve više oseća duga ruka vlasničke strukture, koja je počela da obraća pažnju na sadržaj i kakvoćukomentara...
Drenča - ništa ti neću reći. Sve znaš.


Gospodja Klara Gospodja Klara 12:11 04.04.2020

Re: Ko vidi

600, nek im crkne krava.

EDIT: 601, bikoz docs:)
freehand freehand 12:13 04.04.2020

Re: Ko vidi

Gospodja Klara
600, nek im crkne krava.

Voolina. Bezmooda.
Atomski mrav Atomski mrav 12:31 04.04.2020

Re: Ko vidi

Da li oni mogu brže da brišu ili mi da pišemo?
mariopan mariopan 14:20 04.04.2020

Re: Ko vidi

Atomski mrav
Da li oni mogu brže da brišu ili mi da pišemo?

Brišu i ozbiljne novine, recimo "Danas". Nestaju komentari (Ivica Dačić i spasavaje građana). Pretpostavljam da urednici daju doprinos smirivanju hajke koja se vodi protiv dijaspore ali je nestao i kriticki komentar na rad diplomata (konkretno u Sloveniji), kojim se pohvalio Dačić.

Moj zaključak je da uredništvo pokušava da smanji tenzije u društvu koje sve vreme izaziva vlast pa zato ne dozvoljava divljanje komentatora i iživljavanje nad dijasporcima? Istovremeno ne preterivati ni u kritici vlasti, jer im to odmaže u borbi protiv bolesti?

Pretpostavljam da je to u pitanju?
hoochie coochie man hoochie coochie man 14:40 04.04.2020

Re: Ko vidi

tenzije u društvu koje sve vreme izaziva vlast

:)

To isto oni kažu, treba smanjiti tenzije koje izazivaju komentatori.

I ko će da presudi ko je u pravu, ako se sližomo da tenzije stvarno nisu nešto što sad pomaže?

Možda je bolje pitanje možemo li da pričamo tako da nemaju razloga da brišu, nego možemo li da pišemo brže nego što oni brišu.

Recimo, ne znam da li postoji ikakav razlog, hajd baš da proverim, da se briše komentar u kom se pristojno raspravlja na temu, ima li ministar vojni pravo da nosi uniformu srpske vojske.

Meni se logičnim čini odgovor, ne, nema pravo.
Ministarstvo je deo civilne vlasti, ministar je civil, pa čak i ako je oficir po zvanju.
A ovaj nije ni to.

freehand freehand 14:44 04.04.2020

Re: Ko vidi

mariopan
Atomski mrav
Da li oni mogu brže da brišu ili mi da pišemo?

Brišu i ozbiljne novine, recimo "Danas". Nestaju komentari (Ivica Dačić i spasavaje građana). Pretpostavljam da urednici daju doprinos smirivanju hajke koja se vodi protiv dijaspore ali je nestao i kriticki komentar na rad diplomata (konkretno u Sloveniji), kojim se pohvalio Dačić.

Moj zaključak je da uredništvo pokušava da smanji tenzije u društvu koje sve vreme izaziva vlast pa zato ne dozvoljava divljanje komentatora i iživljavanje nad dijasporcima? Istovremeno ne preterivati ni u kritici vlasti, jer im to odmaže u borbi protiv bolesti?

Pretpostavljam da je to u pitanju?

Ma ne. Brisanje komentara o Vulinu i njegovim idiotskim ispadima u stvari su korektan odgovor na temu bloga: dakle - šta nas čeka?
predatortz predatortz 14:53 04.04.2020

Re: Ko vidi

Ma ne. Brisanje komentara o Vulinu i njegovim idiotskim ispadima u stvari su korektan odgovor na temu bloga: dakle - šta nas čeka?


Pošto čitaju, evo da im kažem.
Kod srpskog naroda vojska je uvek imalaposebno mesto, posebnu vrednost i ogromno uvažavanje. Uz Crkvu, institucija koju Srbin voli iz srca i duše.

Postaviti Vulina za ministra, dozvoliti mu da se javno blamira nošenjem izmišljenih uniformi, i on i njegovi pomoćnici koji ga oponašaju, znači pustiti ga da pljuje na vojsku, pljuje na časne ljude u njoj, profesionalce koji su Srbiji dali sve a ona njima malo zauzvrat.

To mesto pripada časnom, obrazovanom čoveku, profesionalcu čiji se kvaliteti, stručni ni moralni, sporiti neće. Srbija ima takvih ljudi, vojska je iznedrila desetine, stotine takvih.
Dati to mesto šalabajzeru, to je pljuvanje u lice svima nama. I ljudima u uniformi, i nama koji smo to nekad bili, a i narodu kojem vojska ima posebno mesto u tradiciji i kolektivnoj svesti.
hoochie coochie man hoochie coochie man 15:06 04.04.2020

Re: Ko vidi

To mesto pripada časnom, obrazovanom čoveku, profesionalcu čiji se kvaliteti, stručni ni moralni, sporiti neće.

Evo primera iz srpske istorije.
Kad je Pašiċ u nekim stranačkim kalkulacijama hteo da za svoju stranku uzme ministarstvo vojske, da od Putnika uzme resor i da ga Stojanu Protiću (pradedi Milana St Protića) Voja Tankosić, kome se sve osim patriotizma može osporiti, je, ispred Moskve, uskočio u Protićev fijaker i rekao mu, ako budeš ministar, sve će ti goreti, i ti i kuća.
Navodno mu je Protić rekao, probaj Vojo, ali ako ne uspeš beri kožu na šiljak.

Kako god, Protić nije postao ministar iako je imao ugled u narodu.
Imao je ga, ali smeniti Radomira Putnika nije baš tako lako bilo u Srbiji.
mariopan mariopan 15:20 04.04.2020

Re: Ko vidi

hoochie coochie man
tenzije u društvu koje sve vreme izaziva vlast

:)

To isto oni kažu, treba smanjiti tenzije koje izazivaju komentatori.

I ko će da presudi ko je u pravu, ako se sližomo da tenzije stvarno nisu nešto što sad pomaže?

Možda je bolje pitanje možemo li da pričamo tako da nemaju razloga da brišu, nego možemo li da pišemo brže nego što oni brišu.

Recimo, ne znam da li postoji ikakav razlog, hajd baš da proverim, da se briše komentar u kom se pristojno raspravlja na temu, ima li ministar vojni pravo da nosi uniformu srpske vojske.

Meni se logičnim čini odgovor, ne, nema pravo.
Ministarstvo je deo civilne vlasti, ministar je civil, pa čak i ako je oficir po zvanju.
A ovaj nije ni to.


Da, slažem se za ministra. On je karikatura sam po sebi a naša je nesreća, ne nesreća nego tragedija, što je takav opskurni lik dospeo do funkcije veće od portira na nekoj kapiji.


I ne postoji nijedan razlog da se komentari, kakvi god bili o njemu, brišu.

Gedajući taj lik, da se vratimo na temu kako nas domaćin i opominje, mogu da zaključim da baš zato što gledam te opskurne likove, vidim crnu budućnost za nas, za dan posle.

To što se njima uopšte daje prostor u medjima briše svaku nadu da će nam biti bolje, da iko razmišlja o narodu i čini nešto dobro za nas.

Zato nemam optimistička predviđanja, moja su sasvim crna.

Zato sto običan čovek u Srbiji nema odstupnicu u vidu neke ušteđevine za crne dane, nije imao od čega da je stvori, a koji dolaze odmah po ukidanju vanrednog stanja, od koje može da prezivi dok priverda ne stane na noge. A svi nekako treba da prezive.
Od čega?
Nema ni naša država toliko koliko će biti potrebno da se izbegne socijalni kolaps, potrošeno je na fontane, trgove i kocke, a i ono sto ima - u rukama je nekog ko se triput dnevno zaklinje pred ikonom Vođe i to mu je sva kvalufikacija za mesto na kome se nalazi....tako da ja ne očekujem za nas nista dobro.

Osim ako se ne promeni neodgovorna vlast i dođe neko ko će stvarno znati šta radi.....ali to je sada u domenu mašte.
freehand freehand 15:22 04.04.2020

Re: Ko vidi


Osim ako se ne promeni neodgovorna vlast i dođe neko ko će stvarno znati šta radi.....ali to je sada u domenu mašte

Pa tebi svakako niko ne valja, dakle - no sikiriki. :)
mariopan mariopan 15:30 04.04.2020

Re: Ko vidi

freehand

Osim ako se ne promeni neodgovorna vlast i dođe neko ko će stvarno znati šta radi.....ali to je sada u domenu mašte

Pa tebi svakako niko ne valja, dakle - no sikiriki. :)

A, ne, nije tačno.

Lukavo izbegavam da imenujem ljude koje vidim kao potencijalne kandidate jer gledam kako se ponašaju i sad, u ovoj situaciji.

Mene više neće dobiti na priču da je manje zlo bolje od ovog....pa od ovoga je i pakao bolji. Gledam, slušam, vagam....kad dođe vreme reći ću. Samo neću da se zalećem, vremena su takva da se čovek lako može prevariti.

edit
Hajde bar nešto da kažem, pažljivo pratim Lutovca, Zelenovića i td..i mislim da sa čela kolone opozicije treba ukloniti Đilasa i Jeremića i komp. jer oni nemaju širu podršku naroda, a to je uslov da se ova vlast skine. Ne ulazim u priču da li su oni ovo ili ono....ne igra ulogu....narod je "prepariran" i ne veruje im. Neko nov ima šanse, oni nemaju i zato treba da se sklone.
freehand freehand 15:39 04.04.2020

Re: Ko vidi

vremena su takva da se čovek lako može prevariti.

Dapače. Vreme je takvo da se čovek ne može prevariti.
mariopan mariopan 15:51 04.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
vremena su takva da se čovek lako može prevariti.

Dapače. Vreme je takvo da se čovek ne može prevariti.

Zato sam dopisala edit.

Izgubilo bi se previše energije i vremena da se ispegla šteta koju opozicija već ima besomučnom kampanjom vlasti protiv tih odredenih ljudi, zato mislim da bi oni koji već imaju ugled u svojoj sredini dobro prošli u nekoj kampanji za sledeće izbore.

Sta ti misliš?

Ja još čekam da se taj mulj izbistri, sad se ne može ništa predvideti pa tvoje mišljenje cenim, ozbiljno.

Hm?
freehand freehand 15:57 04.04.2020

Re: Ko vidi

Sta ti misliš?

Ja mislim uvek isto: opcija je sve što nisu radikali i njihove izlučevine, poput kojekavih Vulina.
Koga god daizabereš ne možeš se zajebati, moraće da se pravi koaliciona vlada koja će morati da se dogovara oko prioritetnih ciljeva. A to je dizanje institucija iz pepela, na prvom mestu, uz hajku (da, hajku) na kriminalce iz ove vlasti, oduzimanje svegašto su kriminalom stekli i njihovo žestoko kažnjavanje.
To će biti kao vlada DOS, al to nam je sudbina, uvek bolje od ovoga što sad imamo.
mariopan mariopan 15:59 04.04.2020

Re: Ko vidi

predatortz
Ma ne. Brisanje komentara o Vulinu i njegovim idiotskim ispadima u stvari su korektan odgovor na temu bloga: dakle - šta nas čeka?


Pošto čitaju, evo da im kažem.
Kod srpskog naroda vojska je uvek imalaposebno mesto, posebnu vrednost i ogromno uvažavanje. Uz Crkvu, institucija koju Srbin voli iz srca i duše.

Postaviti Vulina za ministra, dozvoliti mu da se javno blamira nošenjem izmišljenih uniformi, i on i njegovi pomoćnici koji ga oponašaju, znači pustiti ga da pljuje na vojsku, pljuje na časne ljude u njoj, profesionalce koji su Srbiji dali sve a ona njima malo zauzvrat.

To mesto pripada časnom, obrazovanom čoveku, profesionalcu čiji se kvaliteti, stručni ni moralni, sporiti neće. Srbija ima takvih ljudi, vojska je iznedrila desetine, stotine takvih.
Dati to mesto šalabajzeru, to je pljuvanje u lice svima nama. I ljudima u uniformi, i nama koji smo to nekad bili, a i narodu kojem vojska ima posebno mesto u tradiciji i kolektivnoj svesti.

Vojska je obezglavljena da im ne bi padale na pamet gluposti kao recimo otkazivanje poslusnosti vođi ako mu padne na pamet neka sumanuta ideja.

Odrađeno, jer evo nam vojske na ulicama sa dugim cevima, kao pretnja narodu, a ne kao zaštita, sto bi trebalo da bude. I to u rukama budale Vulina.
mariopan mariopan 16:03 04.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Sta ti misliš?

Ja mislim uvek isto: opcija je sve što nisu radikali i njihove izlučevine, poput kojekavih Vulina.
Koga god daizabereš ne možeš se zajebati, moraće da se pravi koaliciona vlada koja će morati da se dogovara oko prioritetnih ciljeva. A to je dizanje institucija iz pepela, na prvom mestu, uz hajku (da, hajku) na kriminalce iz ove vlasti, oduzimanje svegašto su kriminalom stekli i njihovo žestoko kažnjavanje.
To će biti kao vlada DOS, al to nam je sudbina, uvek bolje od ovoga što sad imamo.

Da, jasno je da tako treba da bude, samo osvajanje vlasti bi bilo lakše sa drugim likovima u prvom planu?

Iz inata ću da živim za dan kada će da odgovaraju pred zakonom. To je bila osnovna greška što nikad nije odrađeno, sad će morati. I ostalo sto kažes i ja mislim, nema nam druge.
predatortz predatortz 16:04 04.04.2020

Re: Ko vidi

.i mislim da sa čela kolone opozicije treba ukloniti Đilasa i Jeremića i komp.


Problem je što imamo malo časnih ljudi u politici, malo gospode a previše sujetnih likova.

Niko ne otstupi gospodski, niko ne kaže:

Vodio sam kampanju, bio sam isturen, loše smo prošli. Ja ostajem u stranci,veran njenoj ideji i programu, ali novi ljudi treba da je vode dalje.


Naše sujetne "veličine", umesto toga, pocepaju stranku, osnuju novu, pljuju i bljuju po dojučerašnjim saradnicima.

Danas imamo ovo što imamo. Umesto DS, jake i moćne, u kojoj sam video snagu, imamo ko zna koliko strančica proisteklih iz nje, koju vode međusobno izavađani sujetni šupljoglavci, okruženi istim takvim sledbenicima.

DS nije uništio ni Sloba, ni Vučić, ni SPS, ni Naprednjaci. DS su uništili mali ljudi velikih sujeta i na taj način uništili i šansu da Srbija ima jaku alternativu glupacima, budalama, nedovršenim likovima, koji su nas sada uzjahali.

Do ludila me dovodi to što ti mali, moralno ništavni liderčići, smatraju da smo dužni da im, dok su živi, dajemo šanse i prilike. Jer, zaboga, oni su manje zlo.

Niste, smradovi, veće ste zlo. Vi ste razjebali ono što je moglo da bude dobro. Vi ste rasitnili snagu i energiju, prodali je za sitan ćar i namirenje vaših sujeta.

Ovi su to što jesu. Uvek su bili i uvek će biti. Oni me nisu razočarali, od njih ništa smisleno ni očekivao nisam.
freehand freehand 16:10 04.04.2020

Re: Ko vidi

Da, jasno je da tako treba da bude, samo osvajanje vlasti bi bilo lakše sa drugim likovima u prvom planu?

Aman... Da li si svesna koliko ste vi što čekate "nekogdrugog" novih lica potrošili u poslednjih osam godina? Koliko pokreta i stranaka je nastalo i nestalo? I opet neki sa tim tvojim stavom pričaju kako su krivi ovi stari zato što se ne povuku. Aman, Đilas je inteligentan čovek, ako ne bude imao uspeha u realnoj i normalnoj političkoj utakmici povući će se sam.
Boris Tadić je -koliko god ga difamisali sa svih strana još uvek gorostas među njima svima kao Gulivermeđu Liliputancima. A otići će svi oni kad stasa nova generacija, ali to traži da ti novi ljudi uče, ne vodi se država ovako kako je ovi idioti vode, postavljajući kriminalce, falsifikatore, kupce lažnih diploma i zanatskih pisama na najodgovornija mesta samo da bi bili transmisija do Šefa koji je najgori i najveće zlo od svih njih.
freehand freehand 16:16 04.04.2020

Re: Ko vidi

Niste, smradovi, veće ste zlo.

Tako da ćeš ti hteo-ne-hteo morati za manje zlo... Ili ni za koga, mada je to isto.
Komentar koji i posle osam godina vrvi od istih besmislenih fraza serviranih onomad od propagande Bebe Popovića koja se, izgleda, još uvek izvanredno drži, hvala na pitanju.
mariopan mariopan 16:20 04.04.2020

Re: Ko vidi

Predatorz

Fala bogu sto jos neko misli kao ja, znaci nisam na lošem tragu.

Ali, nemamo mnogo sposobnih ljudi, i neku žabu ćemo morati da progutamo, jer nema ko da radi neke ozbiljne poslove i zato ja ne iskljucujem mogućnost da se neko od iskusnih politicara, sposobnih menađžera i slično, angažuje i radi na nekom resoru koji im je struka.
Ne bacajmo sa prljavom vodom i decu, na to mislim. Nismo tako bogati da mozemo da bacamo i ono sto moze korisno da se upotrebi?
freehand freehand 16:22 04.04.2020

Re: Ko vidi

Fala bogu sto jos neko misli kao ja, znaci nisam na lošem tragu.

Pa da, to i Beba Popović misli, a bogami i krstić, da ne kažem Vučić. Čini ti se samo da vas je malo, ali grešiš jako. vi ste najmnogobrojnija grupa u biračkom telu kad je smatranje u pitanju, raziđete se samo kod izboraopcije, SNS do Vulina, jebiga. Nikad to jedinstvo i sabornost da dođu do izražaja..
mariopan mariopan 16:34 04.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Da, jasno je da tako treba da bude, samo osvajanje vlasti bi bilo lakše sa drugim likovima u prvom planu?

Aman... Da li si svesna koliko ste vi što čekate "nekogdrugog" novih lica potrošili u poslednjih osam godina? Koliko pokreta i stranaka je nastalo i nestalo? I opet neki sa tim tvojim stavom pričaju kako su krivi ovi stari zato što se ne povuku. Aman, Đilas je inteligentan čovek, ako ne bude imao uspeha u realnoj i normalnoj političkoj utakmici povući će se sam.
Boris Tadić je -koliko god ga difamisali sa svih strana još uvek gorostas među njima svima kao Gulivermeđu Liliputancima. A otići će svi oni kad stasa nova generacija, ali to traži da ti novi ljudi uče, ne vodi se država ovako kako je ovi idioti vode, postavljajući kriminalce, falsifikatore, kupce lažnih diploma i zanatskih pisama na najodgovornija mesta samo da bi bili transmisija do Šefa koji je najgori i najveće zlo od svih njih.


Sve si rekao samo nisi rekao kako će oni da osvoje vlast? Kako?

Moj komentar se odnosi upravo na prvi korak, osvajanje vlasti, i mislim da je gubljenje energije ubedivati narod u ovo što pišeš. Nemaš toliko vremena da popravljaš bilo šta, recimo njihov rejting u narodu, moraš da izađeš sa novim ljudima.
To je moje misljenje. Nije sveta krava ali ja tako vidim stvari.

I nisam ja izgubila osam godina, oni su ih izgubili. Zato i imaju taj rejting. Ono što su radili, to je bila osnovna municija kojom ih je tukla ova banda i osnovno gorivo da oni dođu na vlast. I oni su im tu municiju servirali na tacni.
Tu se sada nista ne može osim da se ti ljudi povuku sa čela opozicije, ne kažem da ih se ukloni iz politickog zivota ubuduće. Skloniti ih sa čelnih pozicija, držati u pozadini..

Ako misliš da oni mogu da osvoje dovoljno glasova onda se varaš, bez ulaženja u priču o u njihovim kvalitetima i ostalom što pišeš.

I to će isto da nas košta, ako se na tome istraje.
freehand freehand 16:42 04.04.2020

Re: Ko vidi

Tu se sada nista ne može osim da se ti ljudi povuku sa čela opozicije, ne kažem da ih se ukloni iz politickog zivota ubuduće. Skloniti ih sa čelnih pozicija, držati u pozadini..

Ama ko će da ih skloni u NJIHOVIM partijama u kojima su ih ČLANOVI izabrali na mesta na kojima su?
Odakle uopšte ta ideja svi hoće da odlučuju u tuđim strankama, svi su pametniji od onih koji tamo džedže, deru dupe na sastancima, po ulici deleći materijal i PLAĆAJU ČLANARINU, jbt, dok ih ti zajebavaš za članske karte, zoveš lopovima i partijskim štakorima?
Aman, kapiraš li koliko je glupo ovoštopričaš?
Osnuješ stranku, staneš na čelo i povedeš. Nema druge.
I ja glasam za tebe.
Radulović vam je bio novo lice, ovde svi bili zaljubljeni u njega; Janković je bio novo lice, Beli vam je bio novo lice, ona deca iz 1 od 5 miliona su bila nova lica.
A jednostavno je: sa LISTE (to mora, jebiga, ne može nepostojeće) izabereš ono tšo ti se najvišedopada. I obavila si izvanredan posao, ništa više ne treba.
gedza.73 gedza.73 17:03 04.04.2020

Re: Ko vidi


freehand
Aman, Đilas je inteligentan čovek, ako ne bude imao uspeha u realnoj i normalnoj političkoj utakmici povući će se sam.




freehand
ne vodi se država ovako kako je ovi idioti vode, postavljajući kriminalce, falsifikatore, kupce lažnih diploma i zanatskih pisama na najodgovornija mesta samo da bi bili transmisija do Šefa koji je najgori i najveće zlo od svih njih.


Blic
Prva srpska livnica zvona i specijalnih legura „Jevrem Popović“ juče je srušena. Na mestu gde je bila livnica, u Francuskoj 50, američka firma „Ocean Atlantic“ će graditi luksuznu stambenu zgradu. Pod ruševinama su ostala stara zvona - pokloni srpskih kraljeva, umetničke skulpture i istorijska dokumenta zato što se livnica nije na vreme sklonila pred američkim investitorom.

Obezbeđenje „Protekta“ me je oko šest ujutru obavestilo šta se događa i odmah sam stigao u livnicu. Pokušao sam da sprečim rušenje, ali su me radnici firme „Gem“ pretukli. Livnica je srušena i 175 godina rada uništeno je za par sati! - kaže Stanislav Popović, vlasnik livnice.

On dodaje da im nisu dozvolili da iznesu ništa iz livnice. Pod ruševinama su ostala stara zvona iz 18. i s početka prošlog veka. Zatrpano je i zvono koje je Kralj Milan poklonio manastiru Gornjak i bilo je namenjeno Muzeju zvona, zvono koje je poklonio Kralj Aleksandar, zatim stara italijanska, ruska, češka i nemačka zvona. Vredne umetničke skulpture, istorijska dokumenata i sto tona materijala su takođe izgubljeni.

Poslednje što je livnica radila bilo je zvono za skite Svetih 40 mučenika iz Starog sela. Dva monaha došla su juče pred livnicu sa namerom da zvono preuzmu. Radnici „Gem-a“ nisu im dozvolili da priđu ruševinama.

Livnica se celim delom nalazila na parceli koju je Grad dodelio američkoj firmi „Ocean Atlantic“ za gradnju luksuznih stanova „Galerija apartmani“. Vlasnici livnice su bili zakupci 280 kvadrata livnice, a za preostalih 830

Amerikanci, Arapi, vlast, fantomke, apartmani... svi sve rade strogo po zakonu. I nisu svi isti.

edit
datum rušenja
01.09.2007.
hoochie coochie man hoochie coochie man 17:09 04.04.2020

Re: Ko vidi

Stoka, Gedžo, stoka.
Sve za pare, ebeš zvona i kraljeve.
Šta misliš, verujem da si u toku sa cenama, za koliko bi Žiču i Studenicu sravnio?
gedza.73 gedza.73 17:41 04.04.2020

Re: Ko vidi

hoochie coochie man
Šta misliš, verujem da si u toku sa cenama, za koliko bi Žiču i Studenicu sravnio?

ako su za siću ulazili konjima i pucali rafalima u freske verujem da ne bi bilo problema oko pogađanja.

Jeste prošlo desetak godina ali Đilas je tih godina gradonačelnikovanja izigravao 'omiljenog' opzicionara.
kao 'protiv vlasti' a izjavama 'tu sam, dragi, mili, biću sve što poželiš'.
Nije on postao ljuti protivnik vlasti što je želeo nego što je SNS-u trebao neko kao arhi negativac.

Za mnogo manje SzS napada Šapića. Za mnogo manje. A ubeđuje nas kako su drugačiji. I on i onaj moralni prcvoljak Stefanović.
mariopan mariopan 17:43 04.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Fala bogu sto jos neko misli kao ja, znaci nisam na lošem tragu.

Pa da, to i Beba Popović misli, a bogami i krstić, da ne kažem Vučić. Čini ti se samo da vas je malo, ali grešiš jako. vi ste najmnogobrojnija grupa u biračkom telu kad je smatranje u pitanju, raziđete se samo kod izboraopcije, SNS do Vulina, jebiga. Nikad to jedinstvo i sabornost da dođu do izražaja..


Može da bude da jesmo, ali to uopšte nije bitno, kakvi smo mi to je druga priča. Neću ja biti na čelu ničega pa mogu biti kakva god...

lepo primećuješ to o sabernosti (što je odličan slogan za izbore) možda se neko upeca, ali su baš na sabornosti prvo pali opozicioni lideri koji nisu mogli da preskoče svoje male sujete pa da se saberu i složno, tako sabrani, da nas povedu....i mi bismo ih podržali. Kakvi god da smo.

Ona poruka "Ovi da odu a oni da se ne vrate" nije samo simpatučan slogan, to je nešto oko čega se sabornost odavno postigla i ne bi bilo loše da to nekako dopre do gluvih ušiju onih koji žele u politiku. I uši onih koji misle da je to stvarno samo slogan na parčetu kartona.
rodni rodni 17:53 04.04.2020

Re: Ko vidi

mariopan
Predatorz

Fala bogu sto jos neko misli kao ja, znaci nisam na lošem tragu.

Ali, nemamo mnogo sposobnih ljudi, i neku žabu ćemo morati da progutamo, jer nema ko da radi neke ozbiljne poslove i zato ja ne iskljucujem mogućnost da se neko od iskusnih politicara, sposobnih menađžera i slično, angažuje i radi na nekom resoru koji im je struka.
Ne bacajmo sa prljavom vodom i decu, na to mislim. Nismo tako bogati da mozemo da bacamo i ono sto moze korisno da se upotrebi?

Mariopan, situacija nikada nije bila jednostavnija. Ovakvo čudo od vlasti je retko postojalo igde u svetu - ikada.
Stoga je rešenje trivijalno (jednostavno).
Samo da ovi odu.
Usput - nije valjda da ovo treba dodatno pojašnjavati?!
mariopan mariopan 17:58 04.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Tu se sada nista ne može osim da se ti ljudi povuku sa čela opozicije, ne kažem da ih se ukloni iz politickog zivota ubuduće. Skloniti ih sa čelnih pozicija, držati u pozadini..

Ama ko će da ih skloni u NJIHOVIM partijama u kojima su ih ČLANOVI izabrali na mesta na kojima su?
Odakle uopšte ta ideja svi hoće da odlučuju u tuđim strankama, svi su pametniji od onih koji tamo džedže, deru dupe na sastancima, po ulici deleći materijal i PLAĆAJU ČLANARINU, jbt, dok ih ti zajebavaš za članske karte, zoveš lopovima i partijskim štakorima?
Aman, kapiraš li koliko je glupo ovoštopričaš?
Osnuješ stranku, staneš na čelo i povedeš. Nema druge.
I ja glasam za tebe.
Radulović vam je bio novo lice, ovde svi bili zaljubljeni u njega; Janković je bio novo lice, Beli vam je bio novo lice, ona deca iz 1 od 5 miliona su bila nova lica.
A jednostavno je: sa LISTE (to mora, jebiga, ne može nepostojeće) izabereš ono tšo ti se najvišedopada. I obavila si izvanredan posao, ništa više ne treba.

Znam kako ide, ne moras da mi crtaš.

Misila sam da oni stvarno hoće da pomognu....i rekoh kako, jer to je jedini način da osvoje vlast i da nešto urade, svi drugi načini su bez izgleda na uspeh.

Ne mogu da osnujem stranku jer nemam toliko para. Toliko para imaju samo oni koji su nas dovde doveli, i stranke i pojedinci, i to je osnovni razlog što sada niko neće da ih vidi u politici. I razlog sto smo tu gde smo sad.

edit

Mi pricamo o dve razlicite stvari.

Ja govorim o vladi nacionalnog spasa a ti govoris o određenoj stranki.

Sve vreme.

Otuda nesporazum.
mariopan mariopan 18:01 04.04.2020

Re: Ko vidi

Usput - nije valjda da ovo treba dodatno pojašnjavati?!

Ne treba

Samo ne mogu da zaboravim da su i ovi sadašnji došli na krilima iste mantre "samo da ovi odu"!
freehand freehand 18:03 04.04.2020

Re: Ko vidi

Ona poruka "Ovi da odu a oni da se ne vrate" nije samo simpatučan slogan, to je nešto oko čega se sabornost odavno postigla i ne bi bilo loše da to nekako dopre do gluvih ušiju onih koji žele u politiku. I uši onih koji misle da je to stvarno samo slogan na parčetu kartona.

Važi gospoja. Samo ne znaššto se ne odazoveš? Ti ili neko od ovih drugih čistih i neokaljanih, iksrenih i poštenih, časnih i nepotkupljivih? Nego samo barabe?
Ili i oni koje ste do juče vozdizali u nebesa odjednom postaju barabe, dan nakon što ih kroz mašinu propuste službe, Pink i Informer?

Zar se tebi stvarno, al stvarno ne čini nelogičnim to što ponavljaš uporno evo deset godina?
Jel moguće da nikako da skapiraš dasu političari naša slika i prilika, da su to naše komšije, familija, školski drugovi, kumovi, porodica koji politikom hoće da se bave, sa svim svojim vrlinama i manama?
Pazi, to je jedna očigledna stvar: mi smo oni sa vrlinama a oni su oni sa manama.
freehand freehand 18:12 04.04.2020

Re: Ko vidi

Misila sam da oni stvarno hoće da pomognu....i rekoh kako, jer to je jedini način da osvoje vlast i da nešto urade, svi drugi načini su bez izgleda na uspeh.

Ne mogu da osnujem stranku jer nemam toliko para. Toliko para imaju samo oni koji su nas dovde doveli, i stranke i pojedinci, i to je osnovni razlog što sada niko neće da ih vidi u politici. I razlog sto smo tu gde smo sad.

Bratesestro, mrzi me da sad pišem definicije i osnove politike, ali političke partije se ne osnivaju da pomažu, nego da predstavljajući neeki deo građana guraju i ostvaruju njihove interese kroz uticaj na vlast ili učešćeu njoj.
Za osvajanje vlasti kroz političku borbu u Srbiji postoje samo dva načina
- da masatakvih kao ti malo protrese glavom i shvati da radi onošto im je Vučić implantirao motajući besmislice u beskrajnom nizu;
- da prihvate Vučićeve metode (što im često savetujete) i počnu da lažu, mažu i rade sve što i on.
Sad, ne znam da li kapirate da se iz togprocesa (scenario 2) ne može pojaviti kao rezultat ništadrugo nego neki novi vučić, al to vam je to.
Na sreću, postojii treća, doduše malo verovatna opcija - da se probude uspavani, zombifikovani pametni ljudi koji kroz sve ovo prolaze kao da ih se ne tiče.
ovaj šok kroz koji sada prolazimo, ako već sve do sad nije, možda ih probudi i razdrma, možda opasnost koju sami sebi pravepredajući sopstvene i živote svoje dece idiotima u ruke učini ono što svegluposti do sada nisu.
Inače, moram da se ponovim a sad je aktuelnije nego ikad: ako bi Srbija moglada se podeli tako da članove,pristalice i glasače SNS leče samo doktori iz SNS meni bi bila dovoljna satisfakcija i bio bih spreman da prestanem da džvanjkam.
mariopan mariopan 18:17 04.04.2020

Re: Ko vidi

Pazi, to je jedna očigledna stvar: mi smo oni sa vrlinama a oni su oni sa manama.


Šta je preko nas prešlo još smo mi dobri.


Nisu to moje komšije. Moje komšije su "gubitnici tranzicije" a političari svih fela koji nam se sada nude da nas "spasu" tako su postali "dobitnici tranzicije".

Mi ništa zajedničko nemamo, ni ne ličimo.
Atomski mrav Atomski mrav 18:31 04.04.2020

Re: Ko vidi

Evo primera iz srpske istorije.
Kad je Pašiċ u nekim stranačkim kalkulacijama hteo da za svoju stranku uzme ministarstvo vojske, da od Putnika uzme resor i da ga Stojanu Protiću (pradedi Milana St Protića) Voja Tankosić, kome se sve osim patriotizma može osporiti, je, ispred Moskve, uskočio u Protićev fijaker i rekao mu, ako budeš ministar, sve će ti goreti, i ti i kuća.
Navodno mu je Protić rekao, probaj Vojo, ali ako ne uspeš beri kožu na šiljak.


Kako lepe demokratske tradicije baštinimo...
Gospodja Klara Gospodja Klara 18:31 04.04.2020

Re: Ko vidi

Nešto je sjebalo DS kao, recimo, najpristojniju stranku koju smo imali, a ja mislim da to nisu bile sujete, već goli finansijski interesi, a tu opet imamo na delu igrače kojima ne znamo imena, mislim na onu neku liniju duboke moći koja ovde opstaje bez obzira na to ko je na vlasti - a na vlasti će biti onaj ko je najzgodnija marioneta u datom trenutku/periodu... uz pristojnu nadoknadu. Meni je npr. momenat kada je SPS-u dozvoljeno da izađe ispod kamena, umesto da je kamen upotrebljen da se razlupaju zauvek, bio signal da sve definitivno ide u tri lepe. Mislim da unutar svake stranke deluju pipci te podzemne moći, i nijedna stranka, ličnost ili opcija nije mogla da se istakne u prvi plan ili uruši a da to nije deo podzemne agende.

Dakle, niko ko nije voljan da se proda za šaku evra, biznisa ili uticaja bilo koje vrste nije ozbiljan kandidat za bilo šta što ima veze sa opštim interesom, i ta koruptivna crna rupa je planski usisala u sebe sve institucije koje imaju realnu vlast, pa sad mezeti i ono što je preostalo, sitne ljude sa sitnim zanimanjima i potrebama. I niko ko je tokom procesa ekonomskog i svakog drugog uništavanja države ostao finansijski stabilan/postao finansijski jak, a da se bavio politikom, za mene više nema nikakav kredibilitet da mu se da bilo šta više od zatvorske uniforme, a neke bi trebalo i kamenovati. I nije mi toliko strašno da izgovorim ovo poslednje jer ni njima nije strašno što je mnogim ljudima uskraćeno pravo na iole uslova za život. Istina je da sam socijalno hipersenzibilna i duboko pravdoljubiva, zapušila sam nos više puta na izborima kao većina nas ovde, ali sad želim nešto više od manjeg zla, jer i najmanje zlo ima tu zajebanu osobinu da je sklono da raste dok god ima čime da se hrani.

Kapiram da nisam rekla ništa novo i korisno, nemam običaj da se uplićem u političke rasprave, ali ih pratim ovde od 2006. i zaključujem da su neproduktivne, često i nedotupavne, i da ova naša šarena zajednica nije iznedrila ništa konstruktivno, ali je bila solidno gorivo za Krstića, Srbljanović, Radulovića, Mihajlović i sl. A da ima vrlo inteligentnih ljudi ovde - ima, i većina ima solidne argumente da brani svoju opciju, i svi su negde u pravu, a svi smo kompletno sjebani kolektivno.

(Ovo sve bez pretenzija, čisto razmišljam glasno.)

EDIT: Jbg, večeras me neki pesimizam u’vatio.



mariopan mariopan 18:32 04.04.2020

Re: Ko vidi

- da prihvate Vučićeve metode (što im često savetujete) i počnu da lažu, mažu i rade sve što i on.


Zar samo on?

Zar to nije mtod svih vlasti bio i ostao?

Kako je beše na vlast došla svaka stranka do sada?

Pričala narodu kako će ih pokrasti, prodati ispod nokta crno.......ma važi.

Ajmo ispočetka?

Prvo treba osvojiti vlast, o tome smo pričali, i ja ti rekoh da ovi ne mogu to da ostvare.

To je osnovni problem, sve drugo džabe pričamo, prvo treba osvojiti vlast, a ja ti lepo kažem da tim putem neće moći.

Nebitno je šta ja mislim...ja sam samo teklič koji donosi loše vesti.

Uzdravlje, moram da stavim veceru na sto.
freehand freehand 18:38 04.04.2020

Re: Ko vidi

Nebitno je šta ja mislim...ja sam samo teklič koji donosi loše vesti.

Ne znam od koga ti nosiš vesti, al ja više nemam šta da dodam sem onog slogana sa Peščanika: "Ako vam je dobro - onda ništa."
gedza.73 gedza.73 18:38 04.04.2020

Re: Ko vidi

Gospodja Klara
Nešto je sjebalo DS kao, recimo, najpristojniju stranku koju smo imali, a ja mislim da to nisu bile sujete, već goli finansijski interesi, a tu opet imamo na delu igrače kojima ne znamo imena, mislim na onu neku liniju duboke moći koja ovde opstaje bez obzira na to ko je na vlasti - a na vlasti će biti onaj ko je najzgodnija marioneta u datom trenutku/periodu... uz pristojnu nadoknadu.

Demokratska stranka je trebala da bude demokratska, građanska, liberalna, državnička i šteta što se pretvorila u nešto što više niti ima političku odrednicu niti liči na neku ozbiljnu stranku sa tradicijom

Šteta što više ne može da bude ni kredibilna opozicija niti da pretenduje sa ovakvim... nečim šta god da je... da će jednog dana moći da vodi državu.

gedza.73 gedza.73 18:46 04.04.2020

Re: Ko vidi

Atomski mrav
Evo primera iz srpske istorije.
Kad je Pašiċ u nekim stranačkim kalkulacijama hteo da za svoju stranku uzme ministarstvo vojske, da od Putnika uzme resor i da ga Stojanu Protiću (pradedi Milana St Protića) Voja Tankosić, kome se sve osim patriotizma može osporiti, je, ispred Moskve, uskočio u Protićev fijaker i rekao mu, ako budeš ministar, sve će ti goreti, i ti i kuća.
Navodno mu je Protić rekao, probaj Vojo, ali ako ne uspeš beri kožu na šiljak.


Kako lepe demokratske tradicije baštinimo...



freehand freehand 18:46 04.04.2020

Re: Ko vidi

ali sad želim nešto više od manjeg zla, jer i najmanje zlo ima tu zajebanu osobinu da je sklono da raste dok god ima čime da se hrani.


Pokušavam da se setim najmanje jednog primera iz istorije u kome je postojalo to apsolutno dobro kao opcija i ne mogu.
padami na pamet da su dobri,vredni, i pošteni građani Holandije pojeli jednog svog premijera iako je bio, po onome što se iz istorije može saznati bio prilično dobar, i za državu i za te iste građane.
Zoran đinđićtretiran je kao arhibaraba, oko toga su se slagali i s leva i zdesna, liberali i desničari i komunisti i nacional-šovinisti.
Jedan od retkih konsenzusa koje smo ovdeimali. Momentom svoje smrti krenulo je propiranje, koje ide dotle da Srbljanovićka sa Vučićem pravi spomenik istom tom nesrećnom heroju moderne srpske istorije.
Hoću da kažem - svi smo mi krvavi ispod kože. A trebaju nam političari kao službenici, koji će u okvirima koje im zakon nameće raditi najbolje što umeju a da se svako od nas bavi svojim poslom.
I rpedsednici i vlade od 2000. do 2012. motali su se manje-više u tom okviru.
ovo sad je otprilike preslikana Franuska Napoleona IIi.
To je onaj o kome je u uvijenoj formi pisao Moris Žoli u "Razgovorima u paklu između Monteskjea i Makijavelija"
Toliko je jednostavno.
maliperica maliperica 18:55 04.04.2020

Re: Ko vidi

gedza.73

Demokratska stranka je trebala da bude demokratska, građanska, liberalna, državnička ...


Eh, da su babi muda ...

Kada ovo društvo bude sposobno da se organizuje / stranke, poslodavci, sindikati, udruženja , strukovne komore, građani / da artikuliše i istakne svoje jasne zahteve i bude spremno da ih odlučno brani - imaće neku perspektivu.
Ovako sve dok je ispod nivoa organizacije kučkara - male su šanse.

Usput

Da li sam ja diskriminisan što ne mogu da izađem i prošetam , jer nemam ljubimca.
Nedavno se o diskriminaciji diskutovalo ?




freehand freehand 18:56 04.04.2020

Re: Ko vidi

Eh, da su babi muda ...

Kada ovo društvo bude sposobno da se organizuje / stranke, poslodavci, sindikati, udruženja , strukovne komore, građani / da artikuliše i istakne svoje jasne zahteve i bude spremno da ih odlučno brani - imaće neku perspektivu.
Ovako sve dok je ispod nivoa organizacije kučkara - male su šanse.

maliperica maliperica 18:57 04.04.2020

Re: Ko vidi

A trebaju nam političari...


Sve znaju kakvi nam politačari trebaju, malo njih zna kakav narod treba da budemo.
I zašto biramo takve kakve biramo.
...
Pitao sam Hučija - i nije znao da mi odgovori.
Kakav bi bio idealni profil birača - koji bi doveo do izbora poželjnog/zadovoljavajućeg političara ?

Postoji li među nama blogerima neko makar sličan ?
gedza.73 gedza.73 19:15 04.04.2020

Re: Ko vidi

.
freehand freehand 19:17 04.04.2020

Re: Ko vidi

Postoji li među nama blogerima neko makar sličan ?

Svi sa pravom glasa. Pismenost i mrva obrazovanja stečena mimo feljtona iz Politike Ekspres osamdesetih, sa Pinka devedesetih i Nacionala, Kurira, SRpske reči i Informera dvehiljaditih bila bi od velike pomoći.

maliperica maliperica 19:24 04.04.2020

Re: Ko vidi

Svi sa pravom glasa.

Ako je tako - šta je onda sporno u trenutno izabranima ?
Jesu li pobedili većinom glasova ili ne ?
freehand freehand 19:32 04.04.2020

Re: Ko vidi

Ako je tako - šta je onda sporno u trenutno izabranima ?

Sve. Legitimitet u smislu koji potežeš najmanje, mada i to debelo sa medijskom situacijom i svime što znamo o izbornomprocesu, uključujući ucene i krađe, nameštanja i bugarske vozove
maliperica maliperica 19:37 04.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Ako je tako - šta je onda sporno u trenutno izabranima ?

Sve. Legitimitet u smislu koji potežeš najmanje, mada i to debelo sa medijskom situacijom i svime što znamo o izbornomprocesu, uključujući ucene i krađe, nameštanja i bugarske vozove

Ajde, ali argumentovano ?
Čega od navedenog nema u izbornom procesu drugih demokratskih zemalja - pa da nastavimo ?

....

Ajde , da ti pomognem .

Ucene i uslovljavanja - itekako praksa Zapada.
Masovna podrška od strane sledbenika - na raznim mestima i raznim situacijama-takođe i praksa Zapada.
Krađa na izborima - takođe praksa Zapada.
A pitanje je i zašto krađa, i ako postoji - zašto prolazi.
Gde su kontrolori ?

Mediji ?
I na Zapadu se tačno zna koji mediji zastupaju koju opciju.
Hoćeš vlast - napraviš svoju televiziju ili dil sa postojećom.

Šta još ?
Aha, kako da politički opismeniš građane ?
E, na to već nemam odgovor.

Iskustvo mi govori da ogroman broj ljudi ne ume da prepozna sopstveni interes ni u običnim , svakodnevnim situacijama i izborima.
Ali ni to nije specificum Srba.
mariopan mariopan 19:40 04.04.2020

Re: Ko vidi

Da li sam ja diskriminisan što ne mogu da izađem i prošetam , jer nemam ljubimca.


Mogu da se zezam?

Kažu da možeš ako te žena zove "džukelo", mislim da se to računa?
maliperica maliperica 19:46 04.04.2020

Re: Ko vidi

mariopan
Da li sam ja diskriminisan što ne mogu da izađem i prošetam , jer nemam ljubimca.


Mogu da se zezaj?
Kažu da možeš ako te žena zove "džukelo", mislim da se to računa?

Možeš M.
Tebi je sve dozvoljeno.
Ali principijelno - gde su sada svi oni blogeri koji su nedavno tako oštro isticali dikrininaciju onih preko 65 .
Da li je moguće da su sada slepi na ovu odluku, ili se očigledno razotkriva sebičnost i mišljenje čiji je glavni argument - sopstveni interes ?

hoochie coochie man hoochie coochie man 19:52 04.04.2020

Re: Ko vidi

Kako lepe demokratske tradicije baštinimo

Krhko znanje, a?:)

Ne ide se s takvim znanjem na srpsku demokratsku tradiciju.

A baštinimo je itekako, mnogi mogu da zavide.
Od devetnaestog veka u Srbiji je na snazi, praktično, opšte pravo glasa.
(sad ćeš ti da se setiš žena, al nemoj to da pominješ, glupo je)

Srpska narodna skupština (neka izvinu ovi koje nervira reč srpski što je koristim, tako se zvala, nisam ja kriv) je birana, dakle, opštim pravom glasa kad je malo koja u Evropi tako birana.

Srbi su i svoje dinastije sami sebi izabrali, nisu Nemci došli da im krunu nose.

Ps, jel istina da britansku krunu nose Nemci?


I ima toga, imamo mi sučim pred Miloša kad se o demokratskoj baštini radi, nemoj mnogo brinuti oko toga.
freehand freehand 19:54 04.04.2020

Re: Ko vidi

maliperica
freehand
Ako je tako - šta je onda sporno u trenutno izabranima ?

Sve. Legitimitet u smislu koji potežeš najmanje, mada i to debelo sa medijskom situacijom i svime što znamo o izbornomprocesu, uključujući ucene i krađe, nameštanja i bugarske vozove

Ajde, ali argumentovano ?
Čega od navedenog nema u izbornom procesu drugih demokratskih zemalja - pa da nastavimo ?

U svakom društvu,od nastanka civilizacije, postoje u međusobnim odnosima među njenim članovimai u strukturama koje su posajale ono što zovemo "vlast" ili "država" sve moguće devijacije. Prevare, korupcija, krađe. Ono što razdvaja "dobre" od "loših" vladavina uvek je jednostavna: da li su takva dešavanja pravilo ili eksces, devijacija?
Pominjanje "drugih demokratskih zemalja" u ovom kontekstu deluje kao čista zajebancija, pa ćeš mi oprostiti ali ni ja nisam toliko dokon, čak ni u vreme vanrednog stanja i produženog policijskog časa, da se takvim očiglednostima bavim.
maliperica maliperica 19:55 04.04.2020

Re: Ko vidi

I ima toga, imamo mi sučim pred Miloša kad se o demokratskoj baštini radi, nemoj mnogo brinuti oko toga.

Ma, nije problem u pravu glasa, nego u tome što nam se sviđa rezultat/izbor onih koji su glasali.
Šta s tim da radimo ?
mariopan mariopan 19:58 04.04.2020

Re: Ko vidi

maliperica
mariopan
Da li sam ja diskriminisan što ne mogu da izađem i prošetam , jer nemam ljubimca.


Mogu da se zezaj?
Kažu da možeš ako te žena zove "džukelo", mislim da se to računa?

Možeš M.
Tebi je sve dozvoljeno.
Ali principijelno - gde su sada svi oni blogeri koji su nedavno tako oštro isticali dikrininaciju onih preko 65 .
Da li je moguće da su sada slepi na ovu odluku, ili se očigledno razotkriva sebičnost i mišljenje čiji je glavni argument - sopstveni interes ?


Mislim da ovde nema nikoga kome ta odluka nije zasmetala ali kako nas dogadaji pretiču nije se mozda dovoljno pisalo o tome? Ili se izgubilo u "belom šumu" mnogih komentara oko ostalih, isto tako diskutabilnih odluka ove vlade?

Pomenuto je više puta, uglavnom pominju oni koje lično pogađa. I slažemo se svi oko toga da to nije normalno, samo mozda nisi video te komentare?
freehand freehand 20:02 04.04.2020

Re: Ko vidi

maliperica
I ima toga, imamo mi sučim pred Miloša kad se o demokratskoj baštini radi, nemoj mnogo brinuti oko toga.

Ma, nije problem u pravu glasa, nego u tome što nam se sviđa rezultat/izbor onih koji su glasali.
Šta s tim da radimo ?

Misliš to kad oficir crnorukac uskoči ministru u fijaker u centru metropole u po bela dana pa mu preti i određuje postavljenja u vladi?
freehand freehand 20:11 04.04.2020

Re: Ko vidi

Da li je za tebe diskriminacija to što neki građani koji imaju kućne ljubimce, mogu uveče da izađu dva sata u šetnju, a neki drugi koji ih nemaju - ne mogu ?

Naravno da nije, jer nije namera da se puste u šetnju vlasnici, već ljubimci. Koji tu priliku ne bi dobili bez vlasnika.
A tendencija svih mera je da se maksimalno preseku ili smanje svi kontakti da bi se zaustavilo širenje zaraza.
rodni rodni 20:13 04.04.2020

Re: Ko vidi

Gospodja Klara
Nešto je sjebalo DS kao, recimo, najpristojniju stranku koju smo imali, a ja mislim da to nisu bile sujete, već goli finansijski interesi, a tu opet imamo na delu igrače kojima ne znamo imena, mislim na onu neku liniju duboke moći koja ovde opstaje bez obzira na to ko je na vlasti - a na vlasti će biti onaj ko je najzgodnija marioneta u datom trenutku/periodu... uz pristojnu nadoknadu. Meni je npr. momenat kada je SPS-u dozvoljeno da izađe ispod kamena, umesto da je kamen upotrebljen da se razlupaju zauvek, bio signal da sve definitivno ide u tri lepe. Mislim da unutar svake stranke deluju pipci te podzemne moći, i nijedna stranka, ličnost ili opcija nije mogla da se istakne u prvi plan ili uruši a da to nije deo podzemne agende.

Dakle, niko ko nije voljan da se proda za šaku evra, biznisa ili uticaja bilo koje vrste nije ozbiljan kandidat za bilo šta što ima veze sa opštim interesom, i ta koruptivna crna rupa je planski usisala u sebe sve institucije koje imaju realnu vlast, pa sad mezeti i ono što je preostalo, sitne ljude sa sitnim zanimanjima i potrebama. I niko ko je tokom procesa ekonomskog i svakog drugog uništavanja države ostao finansijski stabilan/postao finansijski jak, a da se bavio politikom, za mene više nema nikakav kredibilitet da mu se da bilo šta više od zatvorske uniforme, a neke bi trebalo i kamenovati. I nije mi toliko strašno da izgovorim ovo poslednje jer ni njima nije strašno što je mnogim ljudima uskraćeno pravo na iole uslova za život. Istina je da sam socijalno hipersenzibilna i duboko pravdoljubiva, zapušila sam nos više puta na izborima kao većina nas ovde, ali sad želim nešto više od manjeg zla, jer i najmanje zlo ima tu zajebanu osobinu da je sklono da raste dok god ima čime da se hrani.

Kapiram da nisam rekla ništa novo i korisno, nemam običaj da se uplićem u političke rasprave, ali ih pratim ovde od 2006. i zaključujem da su neproduktivne, često i nedotupavne, i da ova naša šarena zajednica nije iznedrila ništa konstruktivno, ali je bila solidno gorivo za Krstića, Srbljanović, Radulovića, Mihajlović i sl. A da ima vrlo inteligentnih ljudi ovde - ima, i većina ima solidne argumente da brani svoju opciju, i svi su negde u pravu, a svi smo kompletno sjebani kolektivno.

(Ovo sve bez pretenzija, čisto razmišljam glasno.)

EDIT: Jbg, večeras me neki pesimizam u’vatio.




U većini izloženoga nema spornoga.
Što se boldovanoga tiče - to kako ko.
Onaj ko nikada nije imao prevelika očekivanja, ni ne razočara se previše.
Frihend je to negde ovde korektno sažeo (principijelno) - da mi ne možemo imati prevelika očekivanja, jer - kakav narod, takva i vlast.
Uglavnom, mnogo će vode proteći ispod savskog mosta dok mi izgradimo kakav takav konsenzus i profunkcionišrmo kao organizovana država.
Sa druge strane, ček i uz tu svest, treba biti strpljiv i ne ljutiti se na taj naš narod - koji bolje u ovom trenutku ni ne može.
Ono što svako ponaosob može je - da ne da na sebe.
Kako?
Teško - i lako.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:17 04.04.2020

Re: Ko vidi

Misliš to kad oficir crnorukac

Hehe, nije bio crnorukac, nije tad.
Kasnije jeste postao.

A dobri su ovi što demokratsku baštinu cene po incidentima, ako ih je bilo, to znači da demokratije nije bilo.

Mora da postoji negde neka bez ijednog incidenta.
Jer ako je nema, onda nema ni demokratije, ni baštine, nigde na svetu.
rodni rodni 20:17 04.04.2020

Re: Ko vidi

maliperica
mariopan
Da li sam ja diskriminisan što ne mogu da izađem i prošetam , jer nemam ljubimca.


Mogu da se zezaj?
Kažu da možeš ako te žena zove "džukelo", mislim da se to računa?

Možeš M.
Tebi je sve dozvoljeno.
Ali principijelno - gde su sada svi oni blogeri koji su nedavno tako oštro isticali dikrininaciju onih preko 65 .
Da li je moguće da su sada slepi na ovu odluku, ili se očigledno razotkriva sebičnost i mišljenje čiji je glavni argument - sopstveni interes ?


Za koga ti radiš?
Ili sva ova pitanja koja postavljaš - iz svoje glave?
maliperica maliperica 20:27 04.04.2020

Re: Ko vidi

Ili sva ova pitanja koja postavljaš - iz svoje glave?

Ma, ne. Prepisujem.
freehand freehand 20:32 04.04.2020

Re: Ko vidi

Oćeš da kažeš da je ispravnije voditi računa o životinjama, nego o ljudima.
Životinje mogu napolje , a ljudi ne mogu.


Neverovatna je ova potreba da se učitavanjem neizrečenog izvode zaključci po želji muljatora...
Ne, neću to da kažem, već upravo ono što sam rekao. Životinje koje žive u domaćinstvima u zgradama u šetnju mogu samo sa svojim vlasnicima. A mnogo pasa ne vrši nuždu nigde drugdedo napolju, pa za razliku od tebe koji do prekosutra u zoru možeš u WC kad hoćeši koliko puta budeš imao potrebu oni to ne mogu.
Da ponovim - intencija vlasti je da masimalno smanji kontaktemeđu stanovništvom zbog sprečavanja širenja zaraze. Mera sa životinjama je apsolutno opravdana, a tu šetnju gurnuli su u noćbaš da ne bi bilo zloupotreba i od toga se pravile žurke.
Ako se razilazimo na ovako bezveznim stvarima , kako bi se složili u kompleksnijim?


Koliko vidim - nikako. I to nije nikakva šteta.
hoochie coochie man hoochie coochie man 20:32 04.04.2020

Re: Ko vidi

mariopan
Da li sam ja diskriminisan što ne mogu da izađem i prošetam , jer nemam ljubimca.


Mogu da se zezam?

Kažu da možeš ako te žena zove "džukelo", mislim da se to računa?

Ne, računa se "kuco" i "maco"

O ljubimcima se radi:)
mariopan mariopan 20:40 04.04.2020

Re: Ko vidi

maliperica
Pomenuto je više puta ...

Čini mi se da nisi razumela.
Hajde ovako .
Da li je za tebe diskriminacija to što neki građani koji imaju kućne ljubimce, mogu uveče da izađu dva sata u šetnju, a neki drugi koji ih nemaju - ne mogu ?


Mnogi potezi vlasti su iznuđeni a ne promišljeni, doneti na brzinu, da umanje mogućnost okupljanja i sirenja zaraze, i diskriminisane su citave grupe ljudi. Zato je uvedeno vanredno stanje, da mogu da se urade preko potrebne mere izolacije koje će možda prekrsiti neka ljudska prava i teško da bi neko na njih pristao svojevoljno, sa ciljem da će kolektivno biti korisne jer će doneti brže resenje problema.

Nadam se da će to uspeti, mada je vrlo teško svima koji nemaju neka osnovna prava. Imam i ja mnogo primedbi ali opšti interes je ispred individualnog i moram to da postujem.
freehand freehand 20:45 04.04.2020

Re: Ko vidi

maliperica
A mnogo pasa ne vrši nuždu nigde drugdedo napolju, pa za razliku od tebe koji do prekosutra u zoru možeš u WC kad hoćeši koliko puta budeš imao potrebu oni to ne mogu.


I pretpostavljam da im stave maske i rukavice,a obuju čizme .
I sve to dezinfikuju kad se vrate u stan.



Čitajući šta pišeš ne bih se čudio da to predložiš a onda prijavljuješ one koji se toga ne rpidržavaju.
Ono što najmanje mogu da razumem kad neko navali da se buni protiv rešenja koja apsolutno nikog ne ugrožavaju a smanjuju patnju životinja.
Šta bi sem zadrtosti moglo da stoji iza takvog stava, pošto birga zbog nepostojeće diskriminacije to sigurno nije?
Atomski mrav Atomski mrav 20:58 04.04.2020

Re: Ko vidi

sad ćeš ti da se setiš žena, al nemoj to da pominješ, glupo je

Glupo je da pišeš čega ću se ja setiti. Nisi vidovit.

birana, dakle, opštim pravom glasa kad je malo koja u Evropi tako birana.

Kako su ostale evropske skupštine birane u 19. veku?

Srbi su i svoje dinastije sami sebi izabrali, nisu Nemci došli da im krunu nose.
Ps, jel istina da britansku krunu nose Nemci?


A norvešku krunu nose Danci. I u današnjem prestolonasledniku je ostalo malo Karađorđevih gena.
freehand freehand 21:04 04.04.2020

Re: Ko vidi

maliperica
nikog ne ugrožavaju a smanjuju patnju životinja.

Ovo mi se sviđa.
Smanjuje im patnju, jer ih iz neprirodnog staništa , kao što su stanovi, vraća prirodi u kojoj bi inače trebalo da žive.
...
A jesi li siguran da ne mogu da budu prenosioci zaraze ?
Koja istraživanja to potvrđuju ?


Ne mogu baš da provalim šta ti je alternativni nick na blogu, al po svoj prilici neki od standardnih dosadnjakovića i mudrijaša...
vcucko vcucko 21:23 04.04.2020

Re: Ko vidi

maliperica
mariopan
Da li sam ja diskriminisan što ne mogu da izađem i prošetam , jer nemam ljubimca.


Mogu da se zezaj?
Kažu da možeš ako te žena zove "džukelo", mislim da se to računa?

Možeš M.
Tebi je sve dozvoljeno.
Ali principijelno - gde su sada svi oni blogeri koji su nedavno tako oštro isticali dikrininaciju onih preko 65 .
Da li je moguće da su sada slepi na ovu odluku, ili se očigledno razotkriva sebičnost i mišljenje čiji je glavni argument - sopstveni interes ?


Evo najozbiljnije sam razmišljao da oko ponoći lepo presvučem naše morsko prase (u smislu da operem i očistim kafez, zamenim podlogu, piljevinu i seno - što je inače redovna procedura, ali večeras bi bilo posebno bitno) i iznesem ga (je, u stvari) napolje i da sednemo jedno pola sata na klupu.
Ali neću, isključivo zato što znam koliko bi to za nju bilo stresno. Ona je ipak samo mali, nežni glodar. I boji se takvih stvari, odnosno i kad je spustiš negde u sobi gleda što pre da se vrati, da uskoči u svoj kafez, u svoju kućicu koja joj znači dom, sigurnost, hranu, sve.
Takođe, vratanca od kafeza su joj uvek otvorena, napolju bih morao da ih zatvorim. Zaista ne želim da joj priređujem takve stresove e da bih isterivao neku svoju pravdu.
Čitam komentare na ovu i povezane vesti na b92 i ono je tragedija šta se sve da pročitati.

Ако смо ми кучкари, ви сте онда смећари. Иза вас само пикавци, кесе, пластика, шут, депоније. Смрдите на неокупано и на бели лук, воњате на дуван и јефтину брљу. Мозак вам је каша пуна мржње, беса, затуцаности. Ви ћете неком да браните да има пса и да одређујете ко ће како да живи? Ви лицемери?

Ocito da vecina nema minimum intelektualnih kapaciteta da shvati procitano, pa lupeta nesto poput 4 sata nedeljom i slicno. A sa tom vasom decom... Evo, ja zaista nemam nista protiv da vi nakon ponoci izvedete vasu decu da piske po parkovima 200m od zgrade, ako vam je bas toliko stalo. Glupaci!

I tako xy komentara. I ovo ima pravo da glasa i odlučuje o meni i mojoj kćeri? Zbog ovoga se vi ovde raspravljate o strankama, izborima i demokratiji, da prostite ebo vas Diogen sve zajedno.

A samo da dodam: zanima me, šta bi ovi - da ne lajem, ovi bljak - rekli kada bih ja rekao, da je ove odluke oko šetanja pasa izlobirao upravo, ovde više puta i u izrazito negativnom kontekstu spominjan, "Levijatan".
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:33 04.04.2020

Re: Ko vidi

Glupo je da pišeš čega ću se ja setiti. Nisi vidovit.

A jesi li se toga setio?:)


Kako su ostale evropske skupštine birane u 19. veku?

Svud je to bilo slično, biračko pravo se vezivalo ili za prpiadnost sloju, ranije, ili za plaćanje poreza državi.

Ali pošto je Miloš proglasio da zemlja pripada onom ko je obrađuje (praktično ukinuo feudalizam, ako si išao novim autoputem mogao si to da naučiš) skoro svi su plaćali porez i tako svi imali pravo glasa.
Bilo je izuzetka naravno, ali pravo glasa je bilo masovno.


A norvešku krunu nose Danci



A srpsku Srbi, to ti pričam.

I u današnjem prestolonasledniku je ostalo malo Karađorđevih gena.

A srpskih?:)
Atomski mrav Atomski mrav 21:42 04.04.2020

Re: Ko vidi

A srpskih?:)

Opasno razvodnjenih...
Atomski mrav Atomski mrav 21:43 04.04.2020

Re: Ko vidi

A jesi li se toga setio?:)

Nisam. Mora da si me pomešao s nekim, poput Cvetka u onom drugom blogu.
hoochie coochie man hoochie coochie man 21:50 04.04.2020

Re: Ko vidi

Atomski mrav
A srpskih?:)

Opasno razvodnjenih...

A znači ipak postoje srpski geni?

Ne, ne postoje, pripadnost naciji nije genetska osobina.
mariopan mariopan 21:50 04.04.2020

Re: Ko vidi

Zbog ovoga se vi ovde raspravljate o strankama, izborima i demokratiji, da prostite ebo vas Diogen sve zajedno.


Ne, nego zato sto je to tema bloga, zove tako i bavi se temom šta će biti kada osvane dan posle.

O komentarima na mrezama sam i ja već pisala, užasavajući su, puni besa i neke mržnje, bukvalno osvete svima koji nešto mogu od onih koji je mogu.

Sa najvišeg mesta se, iz vrha vlasti, ljudi kao kerovi pujdaju jedni na druge i o tome sam napisala blog, vidim, blag u odnosu na težinu problema.

Moj blog se bavio iživljavanjem vlasti ikomentatora nad našim građanima koji su se vraćali u zemlju, ali isto tako je mogao biti i o tome što pišeš. Svi ti komentari su isti, da ti se digne kosa na glavi. Ljudi su poceli da ujedaju.

Trebaće nam kolektivno lečenje od zla koje je sejano neštedimice sve vreme vladavine ove klike, jer i ako je bilo politickih promasaja bivsih politicara, kkje niko ne spori, nikada nije bilo ovako podeljenog i posvadpđanog naroda, tako kivnog na nekog drugog, umesto na vlast koja sve to generiše i gura preko tv-a u svaku kuću, u svaki mozak.

Nemam pojma da je Levijatan u takvom kontekstu pominjan, ali nisam dugo bila na blogu, tako da o tome tek sad cujem.
angie01 angie01 22:01 04.04.2020

Re: Ko vidi

ako moze samo neko da mi odgovori, kako se psima kaze, da ne mogu uobicajeno dva puta dnevno da izadju napolje i obave nuzdu i malo protrce, nego da stisnu petlju, reko svevisnji, mogu semo u subotu od jedanaest uvece- ili kad god je to odredjeno neverme?

isto kao i za starije ljude- da li je neko vodio evidenciju o tome, da li ti ljudi imaju para da obave kupovinu za nedelju dana, da l imaju mogucnosti, oni koji ne zive bas blizu tih odredjenih marketa- s obzirom da ne radi prevoz-, da do njih stignu, da stoje dva sata, pa posle da se vrate i vuku sami tu kolicinu potrepstina,...i sta se desava sa onima koji nisu stigli na red?

i zasto su ukinute pijace, a sa njima i sve ostale radnje u njima, tipa mesare, zdrava hrana, sir, kajmak, domaca testenina i slicno,...u cemu su one opasne, a marketi, ispred koji su sada nenormalni redovi, jer sada svi kupuju sve sto im treba tamo- nisu?...a i zasto su pocele da rastu cene proizvoda?

da i zasto jos uvek nema nigde da se kupe maske, rukavice i sredstva za dezinfekciju?

i otkuda deponija zastitnih maski kod Celareva, dok ni medicinski radnici u nekim zdravstvenim ustanovama nisu obezbedjeni,...i sta bi sa onim doniranim?

Atomski mrav Atomski mrav 22:12 04.04.2020

Re: Ko vidi

A znači ipak postoje srpski geni?

Opet si me pomešao sa nekim drugim...
vcucko vcucko 22:17 04.04.2020

Re: Ko vidi

angie01

ako moze samo neko da mi odgovori, kako se psima kaze, da ne mogu uobicajeno dva puta dnevno da izadju napolje i obave nuzdu i malo protrce, nego da stisnu petlju, reko svevisnji, mogu semo u subotu od jedanaest uvece- ili kad god je to odredjeno neverme?

Nisi pratila na času, mogu i od osam ujutro.

Na ostala pitanja ne mogu da dam smislen odgovor, a ne verujem ni da postoji majčin sin koji može.
hoochie coochie man hoochie coochie man 22:18 04.04.2020

Re: Ko vidi

Atomski mrav
A znači ipak postoje srpski geni?

Opet si me pomešao sa nekim drugim...

Nisam.
Kažeš da su kod prestolonasledika srpski geni razvodnjeni, a razvodnjeno može biti samo ono što postoji.
Logično.
angie01 angie01 22:26 04.04.2020

Re: Ko vidi

a to oko izbora i da li djiki, vuki, zika, pera,...ma ne interesuju me, ni manje ni vece zlo i niko ko je ucestvovao u bilo cemu ovih poslednjih 25/30 godina- jer su se oni svi vec pokazali sta i kako mogu i hoce- zainteresovani samo za svoje dupe,...zato se i presvlace i cuvaju te svoje interese.... jer ako bi poceli da pravimo spisak i kada je sve ovo sranje i kako pocelo, ne bi tu pocetna pozicija bila 2012.

ne znam, neko ko vise od dve decenije svrcka politickim prostorom, donosi odluke i sprovodi ih i krajnji rezultat je ovo-cao, zdravo,...sta su ti likovi, bogom dani pa moraju oni u krug da se smenjuju.

mene zanimaju institucije sistema koje funkcionisu, nezvisno sudstvo, uredjena zemlja, i da ti likovi koji se glasanjem postavljaju na ta neka visoka radna mesta rade svoj posao za svog poslodavca koji ga placa, a to su gradjani i budu smenjivi ako ne rade dobro.
angie01 angie01 22:28 04.04.2020

Re: Ko vidi

Nisi pratila na času, mogu i od osam ujutro.


lepo,...al ne mogu da izdrze do 11 uvece- onda vec spavaju.
Atomski mrav Atomski mrav 22:42 04.04.2020

Re: Ko vidi

Nisam.
Kažeš da su kod prestolonasledika srpski geni razvodnjeni, a razvodnjeno može biti samo ono što postoji.
Logično.


Logično. Doduše, nisam to nigde ni sporio. Možda neko drugi jeste?
bene_geserit bene_geserit 23:18 04.04.2020

Re: Ko vidi

Nadam se da će to uspeti, mada je vrlo teško svima koji nemaju neka osnovna prava. Imam i ja mnogo primedbi ali opšti interes je ispred individualnog i moram to da postujem.

Vala kako su vas skuvali ko žabu.
Pa svaki totalitarizam odkad je sveka i veka je uveden sa sličnim izgovorom.
freehand freehand 23:25 04.04.2020

Re: Ko vidi

a to oko izbora i da li djiki, vuki, zika, pera,...ma ne interesuju me, ni manje ni vece zlo i niko ko je ucestvovao u bilo cemu ovih poslednjih 25/30 godina- jer su se oni svi vec pokazali sta i kako mogu i hoce- zainteresovani samo za svoje dupe,...zato se i presvlace i cuvaju te svoje interese.... jer ako bi poceli da pravimo spisak i kada je sve ovo sranje i kako pocelo, ne bi tu pocetna pozicija bila 2012.

Tebe u stvari ništa od toga ne interesuje ali se javiš koliko da se upišeš.
To je ok, i inače odličan način da sve ostane ovako kako jeste.
Međutim
mene zanimaju institucije sistema koje funkcionisu, nezvisno sudstvo, uredjena zemlja, i da ti likovi koji se glasanjem postavljaju na ta neka visoka radna mesta rade svoj posao za svog poslodavca koji ga placa, a to su gradjani i budu smenjivi ako ne rade dobro.

... pobrojano nisu ideje i zgrade. Sve to stvaraju i uređuju neki ljudi. Koje građani u zemlji kakvu bi ti, pretpostavljam, želela bivaju birani na izborima. Šteta što te taj deo ne interesuje pa će ostaci institucija i kulise ostati tu gde jesu takvi kakvi su.
angie01 angie01 23:26 04.04.2020

Re: Ko vidi

sa twittera,

Supruga je jutros naišla na preplašenu baku staru 82 g, koju je glad naterala da izađe iz stana. Kod sebe je imala poslednjih 100 din. Kroz plač je rekla suprugi da živi od 10K soc. pomoći, koju još nije primila. @avucic
, počeće ljudi da ti umiru od gladi!


...koliko ima ovakvih slucajeva...
angie01 angie01 23:33 04.04.2020

Re: Ko vidi

.. pobrojano nisu ideje i zgrade. Sve to stvaraju i uređuju neki ljudi. Koje građani u zemlji kakvu bi ti, pretpostavljam, želela bivaju birani na izborima.


hvala ti na objasnjenju,...bas zato i rekoh- ovi koji su imali prilike to da urade , a nisu- nemaju vise kredibilitet,...to sam rekla- imao si sansu, a radio si sve drugo i pridoneo ovome kako je sada- sta sad vise hoces.


Tebe u stvari ništa od toga ne interesuje ali se javiš koliko da se upišeš.
To je ok, i inače odličan način da sve ostane ovako kako jeste.


zanimljivo,...ja se javljam koliko da se upisem, a tvoj komentar je uobicajeno nudjenje starog kadra, podvlaceci da ima dovoljno razlike od onog bas loseg da bi bio prihvacen- a ne procenjijes, kako nema sanse da prodje, upravo zbog ovoga sto sam ja samo tek tako upisala.

sto je ok,...al inace odlican nacin da ostane sve kako jeste.
freehand freehand 23:43 04.04.2020

Re: Ko vidi


zanimljivo,...ja se javljam koliko da se upisem, a tvoj komentar je uobicajeno nudjenje starog kadra, podvlaceci da ima dovoljno razlike od onog bas loseg da bi bio prihvacen- a ne procenjijes, kako nema sanse da prodje, upravo zbog ovoga sto sam ja samo tek tako upisala.

sto je ok,...al inace odlican nacin da ostane sve kako jeste.

Ne nudim ja nikom ništa. Kažem ti šta je na raspolaganju, pa pošto tebe ne interesuje neka Vučića. ja se izvinjavam što matematika i logika to nameću.
hvala ti na objasnjenju,...bas zato i rekoh- ovi koji su imali prilike to da urade , a nisu- nemaju vise kredibilitet,...to sam rekla- imao si sansu, a radio si sve drugo i pridoneo ovome kako je sada- sta sad vise hoces.

Ma nema problema, pošto nećemo ništa i neinteresuje nas onda će to sve samo od sebe.
Eto, lako je.
angie01 angie01 00:07 05.04.2020

Re: Ko vidi

Ne nudim ja nikom ništa. Kažem ti šta je na raspolaganju,


ne znam sto mi uvek deluje da navijas i prebacujes neodobravanje,...doduse selektivno, koliko sam ovde videla,...no, je l moze meni da se ne dopada ta ponuda i ideja o biranju manjeg zla? koje pri tome nije bas omiljeno da bi se moglo ocekivati neka promena ostvarena glasackom podrskom...i da ipak to kazem?

i da nisi jedini, postoji taj neki trend, vidi ove skotove "svisuisti" model, cistunci koji hoce nekog idealnog,... niko ne ocekuje idealnog, al su se ljudi potrosili sa ovim svim likovima i u tome je problem, tesko da ce bilo ko moci da ide i ubedjuje naokolo da bi trebalo da se procenjuje manje zlo, nekako je potrebno da se opozicija dozove pameti, konsoliduje i osmisli nesto konstruktivnije, umesto sto ovako neobicno rascepkana, ili pak spakovana u neprirodne spojeve nesto prchka i egotriperise, sto glasace uopste ne motivise niti im daje bilo kakvu nadu da ce se nesto pozitivno desiti po njih.



freehand freehand 00:10 05.04.2020

Re: Ko vidi

angie01
Ne nudim ja nikom ništa. Kažem ti šta je na raspolaganju,


ne znam sto mi uvek deluje da navijas i prebacujes neodobravanje,...doduse selektivno, koliko sam ovde videla,...no, je l moze meni da se ne dopada ta ponuda i ideja o biranju manjeg zla? koje pri tome nije bas omiljeno da bi se moglo ocekivati neka promena ostvarena glasackom podrskom...i da ipak to kazem?

i da nisi jedini, postoji taj neki trend, vidi ove skotove "svisuisti" model, cistunci koji hoce nekog idealnog,... niko ne ocekuje idealnog, al su se ljudi potrosili sa ovim svim likovima i u tome je problem, tesko da ce bilo ko moci da ide i ubedjuje naokolo da bi trebalo da se procenjuje manje zlo, nekako je potrebno da se opozicija dozove pameti, konsoliduje i osmisli nesto konstruktivnije, umesto sto ovako neobicno rascepkana, ili pak spakovana u neprirodne spojeve nesto prchka i egotriperise, sto glasace uopste ne motivise niti im daje bilo kakvu nadu da ce se nesto pozitivno desiti po njih.




Ok, štagod...
Gospodja Klara Gospodja Klara 00:54 05.04.2020

Re: Ko vidi

Jebešmisve ako ne sakupim neku grupu građana i ne kandidujem se...

Sad bez zezanja. Kad govorimo o kalibru, neka misli ko šta hoće, i nek je deo toga i istina, po meni je jedino Z. Đinđić imao muda, ali i pameti, da se uhvati u koštac sa raspadom od države kakvu smo imali onomad, i to je jedini političar u novijoj istoriji kome bih dala kredit kad je vađenje iz govana u pitanju. Čovek je bio svestran - oportunista, mobilan, etički dovoljno potkovan, praktičan, ambiciozan, obrazovan i sl. Da napomenem da mi nije bio idol, jer u idole ne verujem, ali da je mogao da popravi kurcšlus - mogao je, imao je kapaciteta. Sad, da ne idem u to kome to nije odgovaralo, pa naravno, nije odgovaralo htonskim silama o kojima sam gore već pisala, to nikad nećemo ni saznati a više nije ni bitno... Ali tu je zakazalo i društvo, ono što free pominje, sa akcentom na društvenim elitama. Naš glasač je takav kakav je, ne odstupa mnogo od proseka u drugim državama... Opet, na tome se može raditi, a da bi se radilo potrebni su mediji. Mediji su nam totalno sranje, naročito državni, dakle, treba nekako ući tim ljudima u kuće, kupiti ih jbg, štampati (da, štampati) nekakve novine koje će u kuće ući makar zato što su džabe, organizovati podelu pomoći ugroženima, sređivati parkove, praviti hepeninge na otvorenom sa viršlama i kolačima na štandovima i jebenom tombolom, treba ih tući njihovim oružjem, populizmom, jer to pali... Ne vidim da je to cilj ili sredstvo bilo kome od opozicionih lidera, jer se oni i u opoziciji vrlo udobno baškare, a podmladak i infrastruktura su im go qrac, jer na tome se ne radi, ne koriste se mala polja gde ove morone možeš podrivati... Mislim, bataljujem, udavih, imam ideje i dobar sam strateg u životu pa mogu da prepoznam nesposobnost, razmaženost, kukavičluk, malograđanštinu i sl. kad ih sretnem. Ništa nije nemoguće i neostvarivo kad hoćeš i imaš minimum resursa, samo treba da se polomiš i odradiš i da budeš zadovoljan jer si uspeo da budeš čvrsta karika u lancu koji će omogućiti da sutra bude bolje, a ne da gledaš kako da ti se dupe ne nažulja nego da ga smestiš u što udobniju fotelju.

Jbg, Dan Posle nas čeka u svakom slučaju, a mi i dalje trčkamo u istom burencetu.
rodni rodni 07:20 05.04.2020

Re: Ko vidi

Da.
Kada se samo setim kako su se budalčine (u koje su se mnogi blogeri zaklinjali, a sada nemaju pojma o tome - pozaboravljali) od 'demokratskih' političara rugali 'seljacima' sa pokvarenim zubima, zaboravljajući da su i oni njihovi potencijalni glasači - a čak i da nisu.
A to se ne sme - političar ne sme nikome da se ruga, šta god mislio o oponentu i njegovim glasačima.
Tupsoni nisu naučili od Slobe da je glas seljaka i akademika jednak - o izborima se radi.
A o tome kako su se vickasti političari rugali onima koji su pominjali Ustav, zakone i izgradnju institucija - da se ne govori.
Prema tome - tu smo gde jesmo sasvim zasluženo.
Kako dalje?
Jednostavno - nikako ne kao do sada.
vcucko vcucko 08:01 05.04.2020

Re: Ko vidi

rodni
Da.
Kada se samo setim kako su se budalčine (u koje su se mnogi blogeri zaklinjali, a sada nemaju pojma o tome - pozaboravljali) od 'demokratskih' političara rugali 'seljacima' sa pokvarenim zubima, zaboravljajući da su i oni njihovi potencijalni glasači - a čak i da nisu.
A to se ne sme - političar ne sme nikome da se ruga, šta god mislio o oponentu i njegovim glasačima.
Tupsoni nisu naučili od Slobe da je glas seljaka i akademika jednak - o izborima se radi.
A o tome kako su se vickasti političari rugali onima koji su pominjali Ustav, zakone i izgradnju institucija - da se ne govori.
Prema tome - tu smo gde jesmo sasvim zasluženo.
Kako dalje?
Jednostavno - nikako ne kao do sada.


vcucko vcucko 08:12 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand

... pobrojano nisu ideje i zgrade. Sve to stvaraju i uređuju neki ljudi. Koje građani u zemlji kakvu bi ti, pretpostavljam, želela bivaju birani na izborima. Šteta što te taj deo ne interesuje pa će ostaci institucija i kulise ostati tu gde jesu takvi kakvi su.

E, jel' možeš malo da se maneš tih što redovno idu na sastanke mesnog/opštinskog/gradskog/piipmaterinog odbora stranke, kako kažeš žuljaju klupu pa mi ostali eto nemamo pravo ni na šta pored tih i takvih veličina?
Pa u tome i jeste koren svega što imamo 30 godina. Hteo ti da priznaš ili ne.
To možda radi kod protestanata, oni to vežbaju ne 30 nego 300 godina. Ovde kod nas ne radi, sve što je rađeno po tom principu daje ovo što imamo tih 30 godina.

Samo veće mudrih staraca, izabrano po nezavisnim principima, o kojima možemo da raspravljamo koliko hoćeš.
freehand freehand 08:23 05.04.2020

Re: Ko vidi

Opet, na tome se može raditi, a da bi se radilo potrebni su mediji. Mediji su nam totalno sranje, naročito državni, dakle, treba nekako ući tim ljudima u kuće, kupiti ih jbg, štampati (da, štampati) nekakve novine koje će u kuće ući makar zato što su džabe, organizovati podelu pomoći ugroženima, sređivati parkove, praviti hepeninge na otvorenom sa viršlama i kolačima na štandovima i jebenom tombolom, treba ih tući njihovim oružjem, populizmom, jer to pali...

I za sve ti to trebaju pare i trebaju ljudi. Para, jelda nema, a ako se neko ko ih ima poput Đilasa otvori da to finansira prvo što ćeš čuti (uz blago ali konstantno došaptavanje Informerai Vesića, Sarape i dugih dežurnih inspicijenata) jeste kako on kradenim parama organizuje preuzimanje vlasti.
Prosto nije teško izbacivati ideje i čekati da ih neko drugi ostvari, a tamo, u tim strankama je relativno mali broj ljudi koji nešto pokušavaju uprkos svemu i svima:protiv njih je vlast sa svime čime raspolaže a onda i javno mnenje koje ih prvo naprđuje što ništa ne rade a onda i kad probaju nešto naprđuje ih zato što su im ideje glupe, zato što ih je malo, zato što imaju velike uši.
Ovde bez nekog velikog sranja, bogami, teško da se išta možepromeniti. Tako nas je Moloh premrežio svim tim propagandnim trikovima, stereotipima, silom i prevarama da je javno mnenej potpuno sluđeno,uopšte ne primećujući masu kontradiktornostima u koje je upeljano ikojima operiše potpuno nesvesno, čak i britki umovi poput tvog.
freehand freehand 08:26 05.04.2020

Re: Ko vidi

E, jel' možeš malo da se maneš tih što redovno idu na sastanke

Ne. Ti naravno možeš.
Ali to u parlamentarnoj višestranačkoj demokratiji tako funkcioniše.
Samo veće mudrih staraca, izabrano po nezavisnim principima, o kojima možemo da raspravljamo koliko hoćeš.

Važi.
vcucko vcucko 08:31 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand

Ali to u parlamentarnoj višestranačkoj demokratiji tako funkcioniše.

A to si šta? Dobio na Sinajskoj gori, urezano u kamenu ploču?

I da, loše sam se izrazio - ne izabrano nego imenovano, da ne kažem aklamovano (o veću).
freehand freehand 08:38 05.04.2020

Re: Ko vidi

A to si šta? Dobio na Sinajskoj gori, urezano u kamenu ploču?

Prilično neinteligentan i neinspirativan način komunikacije, čak i da sadržaj rečenog ima nekog smisla. Prosto mi je uvredljivo da pismenom čoveku 2020. objašnjavam kako je tekaorazvoj društvenih uređenja, naročito kad je već u drugoj rečenici prešao na teren ličnog sa tendencijom da to eskalira..
rodni rodni 08:40 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
A to si šta? Dobio na Sinajskoj gori, urezano u kamenu ploču?

Prilično neinteligentan i neinspirativan način komunikacije, čak i da sadržaj rečenog ima nekog smisla. Prosto mi je uvredljivo da pismenom čoveku 2020. objašnjavam kako je tekaorazvoj društvenih uređenja, naročito kad je već u drugoj rečenici prešao na teren ličnog sa tendencijom da to eskalira..

Nemoj da te to obeshrabri!
Upravo to i jeste mera stvari - da i onom koga potcenjuješ pokažeš da i za njega ima nade.
vcucko vcucko 09:12 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
A to si šta? Dobio na Sinajskoj gori, urezano u kamenu ploču?

Prilično neinteligentan i neinspirativan način komunikacije, čak i da sadržaj rečenog ima nekog smisla. Prosto mi je uvredljivo da pismenom čoveku 2020. objašnjavam kako je tekaorazvoj društvenih uređenja, naročito kad je već u drugoj rečenici prešao na teren ličnog sa tendencijom da to eskalira..

Ličnog? Samo pitam je li parlamentarna demokratija zadata, nepromenjiva veličina i ko je zadao. Neko od krvi i mesa ili besmrtno nad-biće.

Kod nas, parlamentarna demokratija = ono što živiš/mo 30 godina. Sa svime priloženim. Jel' ti lepo u njoj?
freehand freehand 09:26 05.04.2020

Re: Ko vidi

Ličnog?

Dasi u citiranom koristio konstrukciju "smo dobili" reč bi bila o traljavoj metafori i aluziji na biblijsko predanje o Mojsiju i primanju zakona. Kad upotrebiš "si dobio" to nekako baš vuče na podsmevanje onomekome se obraćaš. I to sa visine kojoj ne uspevam da nađem osnov u komentarima koje pišeš.
No nebitno. Palamentarna demokratija je oblik uređenja do koga je ljudsko društvo došlo kroz dug istorijski razvoj pun vrludanja i kojekavkih skretanja, uspona i padova. U nekakvoj ozbiljnijoj raspravi moglo bi mu se suprotstaviti nešto od socijalitičkih/komunističkih eksperimenata no to svakako nije za ovde.
U onome što poznajemo druge opcije su neki oblici teokratije/šerijata i diktatura.
Saveti staraca i mudraca liče na Aristotelove ideje, neki oblici postojali su upravo u grčkim polisima i kod varvarskih plemena na raznim delovima planete.
alimi nije poznato da tako nešto postoji danas, niti da je postojalo u poslednjih hiljadu i kusur godina.
Sad, ne bi bilo neiteresantno ako ova ideja nije čista doskočica namenjena samo trošenju ovog nenadanog ogromnog viška dokolicei slobodnog vremena da je ovde malo šire obrazložiš. Možda tu ipak ima novih momenata sa klicom genijalnosti?
vcucko vcucko 09:53 05.04.2020

Re: Ko vidi

freehand
Ličnog?

Dasi u citiranom koristio konstrukciju "smo dobili" reč bi bila o traljavoj metafori i aluziji na biblijsko predanje o Mojsiju i primanju zakona. Kad upotrebiš "si dobio" to nekako baš vuče na podsmevanje onomekome se obraćaš. I to sa visine kojoj ne uspevam da nađem osnov u komentarima koje pišeš.
No nebitno. Palamentarna demokratija je oblik uređenja do koga je ljudsko društvo došlo kroz dug istorijski razvoj pun vrludanja i kojekavkih skretanja, uspona i padova. U nekakvoj ozbiljnijoj raspravi moglo bi mu se suprotstaviti nešto od socijalitičkih/komunističkih eksperimenata no to svakako nije za ovde.
U onome što poznajemo druge opcije su neki oblici teokratije/šerijata i diktatura.
Saveti staraca i mudraca liče na Aristotelove ideje, neki oblici postojali su upravo u grčkim polisima i kod varvarskih plemena na raznim delovima planete.
alimi nije poznato da tako nešto postoji danas, niti da je postojalo u poslednjih hiljadu i kusur godina.
Sad, ne bi bilo neiteresantno ako ova ideja nije čista doskočica namenjena samo trošenju ovog nenadanog ogromnog viška dokolicei slobodnog vremena da je ovde malo šire obrazložiš. Možda tu ipak ima novih momenata sa klicom genijalnosti?

Nikakva genijalnost nije potrebna, samo zrno zdravog razuma.

Jedina nepoznata je imenovanje veća. Ako idemo do koske, na stranu sva domaća priznanja - uzmimo da su sva politički motivisana, kod svake vlasti. Znači samo međunarodna priznanja, crno na belo. Nobelovaca nemamo, ali imamo neke druge laureate. Tuce je dovoljno. Bitno je jedino da im politika nije jedina šansa da zagrabe iz one tegle. Svako od njih bi znao u okviru svog sektora kome šta da poveri.

Da objasnim sportskim rečnikom: selektor koji je osvojio bar dva olimpijska ili svetska zlata. Ne jedno, to može da bude i sticaj okolnosti, bar dva. I tako u svakoj oblasti, po dubini koliko je moguće.

I tako dok se ne izgrade i učvrste institucije državne uprave na zdravim osnovama. Onda izaberite i Živojina Stijepića, boli me qrac.

Last but not least, definitivno nisam dokon. Moja ustanova hrani dobar deo vojske, sve migrantske centre i čeka po potrebi na još nekim mestima. Nemam vremena da budem dokon.
milisav68 milisav68 10:03 05.04.2020

Re: Ko vidi

meni je jedino Z. Đinđić imao muda

Ali tu je zakazalo i društvo, ono što free pominje, sa akcentom na društvenim elitama.

Pa sad, Ružica se sa decom uselila u neku otetu vilu na Dedinju.

Toliko o društvu i društvenim elitama.

Arhiva

   

Kategorije aktivne u poslednjih 7 dana